Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-07-2014

Myka,
Hoe is het met je?

Tam,
Fijne vakantie gehad?

Laura,
balen dat je zo'n last heb van je bekken. Moet je daar oefeningen voor doen of niet?
Had je dat bij tess ook niet?
Wat komen er toch mooie plaatjes voorbij van jullie kleine man!
Wat gaat het snel he.. hoe reageert tess op dr kleine broer?
En die kilo's die komen wel hoor.. don't worry Wink

Hier,
Bijna 27 weken zwanger.
voel mn lijf wel hoor.. zeker aan het eind van de dag.
joella zit in de peuterpubertijd.. alles is nee en dr oren werken niet haha (klinkt voor sommige misschien bekend)
Afgelopen maandag een pretecho gehad. Helaas stonden we met 10 minuten weer buiten.. kleine zus had er geen zin in.
Lag in diepe slaap met dr gezicht tussen de placenta en mn baarmoeder.
vrijdag poging 2.

Hoe is het met de andere dames?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 28-07-2014

Myka hoe is het nu met je? Heb je jezelf al bij elkaar kunnen rapen voor een nieuwe poging? Ik gun het je zoo van harte schat!


Laura, balen van je bekken. Krijg je geen fysio oid?
Fijn dat Jari zo mooi groeit! Wat heerlijk toch 3 mooie kindjes die bij je mogen zijn!
En die spijkerbroek, bij jou komt het echt wel goed met de kilo’s hoor!
Die dans je er straks moeiteloos vanaf!

Cyn, waw alweer 27 weken! Geweldig! En de kleine zus had geen zin in papa-en-mama-razzi!
Haha! Ohja die peuterpubertijd is hier ook volop aan de gang!
Zo vermoeind soms. Ik kan haar haar soms echt achter het behang plakken haha.
Maar ze blijft een schatje!

Hier gaat het goed! Ik heb zin in vakantie! Maar helaas te druk op mijn werk en mijn man ook. We gaan 1 september pas op vakantie. Curaçao!
Echt zin in! Augustus komt er weer aan. Zo lastig. Ik wilde heel graag juist die dagen op vakantie zijn. Gewoon weg uit Nederland. Maar mijn man wil juist die periode niet weg. Het voelt niet goed zegt hij.
Dus gaan we na de “verjaardag”van Kaylash. Ik krijg er weer de kriebels pff…
Vorig week kwam ik een schoonzusje na jaren tegen. Ik vertelde haar over Kaylash. Maar pfff…et blijft lastig…
We krijgen ook nog steeds geen bericht van het zh voor operatie. Ze staat al sinds april op de wachtlijst. Hopelijk komt dat niet in onze vakantie. ( hebben nog niet geboekt, wordt een last minute )
Zaterdag gaan we met shivani naar plopsaland. Haha,lijkt met leuk. Ze is gek op bumba.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 06-08-2014

wat is het rustig hier!
iedereen lekker genieten van de vakantie?
hoe gaat het met onze nieuwe kindjes?

@ cyn, is het nog vol te houden met de warmte?
@ mayka, hoe is het met jou?

hier gaat het goed. niets bijzonders. plopsaland was erg leuk. shivani vond het geweldig. en mama stiekem ook haha
nog 3 weekjes ( iets meer) dan mogen we op vakantie.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-08-2014

Aaahhh jullie hebben dus genoten in plopsaland! Leuk hoor!
Wij zijn afgelopen weekend naar sprookjes wonderland geweest. Tess keek dit keer ook echt der ogen uit. Zo leuk! Helaas abrupt weg moeten gaan rond 15 uur vanwege noodweer. Zaten gelukkig net op tijd in de auto.
Zondag ben ik met semmy alleen wezen zwemmen. We hebben een topdag gehad met zijn tweetjes. Heerlijk! !
Met Jari gaat het ook allemaal erg goed.

Hoest met alle andere meiden en kindjes hier?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 06-08-2014

Sorry meiden, hier dan eindelijk een berichtje van mij!!
Het gaat hier weer de goede kant op.
Het was een zware teleurstelling, maar we hebben de moed weer verzameld en willen graag door.
Vanmorgen had ik een controle echo en alles was mooi schoon van binnen.
En er was zelfs een groeiend eitje te zien, en dat in mijn eigen cyclus nog wel.... Maandag weer terug!!

Devika leuk dat de kleine meid zo genoten heeft in plopsaland.

Cyn jij gaat echt snel zeg!!! Super

Lau hoe is het met je bekken nu?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 06-08-2014

Devika.
leuk naar plopsaland!
Wil daar toch ook nog eens naar toe deze zomer.

Wij hebben eind van de maand vakantie.
we zouden naar Engeland gaan maar hebben besloten om thuis te blijven.
samen heerlijk dagjes weg en het huis baby klaar maken..

Het gaat hier maar snel hoor..
28 weken alweer. En het word steeds zwaarder.
ik voel mn rug erg goed aan het eind van de dag dus moet wel even uitkijken.

myka
wat knap dat jullie doorgaan!
fijn dat alles schoon was, en de kans weer open ligt voor jullie.
Mijn duimen draaien meid!

Laura,
Heerlijk genoten van je semmy momentje Smile
Is ook wel eens lekker!
Hoe is het met je bekken?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-08-2014

Myka fijn om te horen dat het weer de goede kant op gaat. En ook goed nieuws dat alles schoon was en dus zelfs een groeiend eitje! Gaan ze die nu in de gaten houden? Ik duim echt dat je snel echt mag gaan genieten van een goede zwangerschap en uiteindelijk een gezond kindje mag krijgen..gun het je enorm!

Cyn heel verstandig dat jullie thuis blijven! En dagjes weg is ook heel leuk!
En jeetje 28 weken!! De tijd vliegt echt! Pas maar op met je rug... Heel vervelend! En je moet nog evengoed 12 weken..

Mijn bekken..tja het is nog steeds niet goed maar eigenwijs als ik ben heb ik me vanavond weer aangemeld bij de sportschool en heb een heerlijke steps les gedaan! Of dit een slimme zet geweest is zullen we morgen merken... Ik hoop echt dat mijn lijf er gewoon ff doorheen moest en ik vanaf nu opknappen heen ga, maar misschien heb ik het nu alleen nog maar erger gemaakt.. Maar ik vond het wel weer heeeeerlijk om te sporten!! Ik kan dat echt niet hoor, 5 avonden per week op de bank hangen. Gatver wat word ik daar shaggie van zeg! Dus ik heb echt genoten van het zweten haha! Net lekker gedoucht en lig nu heerlijk fris in een net verschoond bed! Heb me vanmiddag thuis ook nogal staan uitsloven op de eerste verdieping haha. Voelde me energiek en had echt zin om bezig te zijn. Nu door het sporten ook nog totaal niet moe dus dst ik een klein nadeeltje want vannacht komt er ook weer een kleine smurf die honger heeft..nou ja...misschien manlief zo maar eens lastig vallen haha!
Vind ik ook wel erg spannend want dat zou de eerste keer weer zijn na de bevalling..ik heb geen knip of scheur gehad maar voor mijn bekken vind ik het echt spannend of dat een beetje wil maar goed..zo niet dan gewoon nog even niet


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 07-08-2014

He laura leuk joh sproojesland! Daar wilde we eerst naar toe. Uiteindelijk plopsa geworden.
Jammer van het noodweer ja! Fijn hoor een alleen q-time met semmy!
Fijn hoor dat je weer bent gaan sporten! Oh ik kan daar ook zooo van genieten. Ik ga niet naar de sportschool omdat ik daar geen tijd voor. Maar lekker thuis 20 min op de hometrainer met keihard muziek aan.
Of een rondje rennen door het bos. Zoooo fijn!
Maar op de bank hangen vind ik soms ook wel fijn hoor haha. Nee niet 5 dagen. Dat niet. Maar na een dagje werken weer wel.

Myka, wat fijn om weer van je te horen. Och ik kan me zo goed voorstellen dat je gigantisch teleurgesteld was. Wat wordt jullie geduld toch op de proef gesteld!
Goed om te horen dat er een eitje in de maak is! Ik ga heeeeel heeel heeel hard duimen dat deze mooi bevrucht wordt! Ik gun het je zo van harte! Nu is het echt jullie beurt!

Cyn, jemig gaat ook hard bij jou! 28 weekjes waw! Ik kan me voorstellen dat jullie niet echt op vakantie gaan hoor.
Jullie zullen een andere redenen hebben, maar wij gingen in de zw ook niet buiten nederland. Puur et gevoel van de 1[SUP]e[/SUP] keer
Dagjes weg zijn ook erg leuk! Doen we nu ook met shivani. tis in nederland ook zo prachtig weer nu, zonde om dan weg te gaan haha.
En last van je rug. Doe je rustig aan? Voor zover dat kan met een rondhuppelende peuter!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 08-08-2014

Ik lees en leef met jullie mee dame's. Sorry dat ik even niet zo reageer. Het zijn britt* haar dagen en ze komen erg hard aan...elk jaar miskijk ik me er wel wat op. Daarna kom ik weer reageren hoor. liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-08-2014

Denk aan jullie hoor tam!! Het is ook niet niks...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-08-2014

En uiteraard denk ik ook aan noortje! Sterkte meiden...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 12-08-2014

Dag allen

Ik kom goed nieuws brengen :-). Mijn man en ik konden niet meer wachten en we dachten om alvast te beginnen aan een brusje voor Sam* en Max. En het is gelukt, we zijn zwanger Smile Smile Smile. Ik ben zo gelukkig, maar ook wel wat onzeker. Het is nog heel pril. Iets meer dan 4 weken. Duimen jullie?? Ik kom vlug weer meekletsen hoor.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-08-2014

Plusje van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! ! Als alles goed blijft gaan heb je denkt net als ik 1.5 jaar tussen de kindjes? Ik was 10 maanden na de bevalling weer zwanger. Wat een spannende periode weer zeg!! Erg leuk!!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 12-08-2014

Dankjewel Smile Ja, 1,5 jaar ertussen... Ben benieuwd hoe dat meevalt! Met zo'n actief peutertje erbij zal het wel druk worden. Maar we wilden altijd onze kindjes dicht bij elkaar. Misschien omdat ik zelf 8 jaar jonger ben dan mijn zus en we vroeger niet zo veel aan elkaar hadden. Nu wel! Tips zijn altijd welkom Smile.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-08-2014

Mij valt het tot nu toe best mee en ik vind het ook super dat onze kindjes weinig schelen. Semmy en tess 2,5 jaar en tess en Jari dus 1,5 jaar!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-08-2014

Plusje,
Wow! Gefeliciteerd meid!
Super leuk. Mijn duimen draaien hoor Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 12-08-2014

Wauw plusje wat een super mooi nieuws..
Van harte meid


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 12-08-2014

Lieve Tam, ik heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht...
Wat zijn het ook een moeilijke momenten elke keer weer
dikke knuffffffffff


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 12-08-2014

Laura, ze hebben zo wel veel aan elkaar hé? En toch denk ik iedere keer als ik Max oppak "oei, hoe gaat dit lukken met een dikke buik??".

Tam, heel veel moed en een knipoog naar je stralende sterretje Britt*.

Myka, wat vind ik dit moeilijk. Ik wens jou zo graag ook een zwangerschap toe en hoop dat dit ook snel lukt! Ik duim voor je. Dikke knuffel.


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 19-08-2014

Wat een leuk nieuws plusje, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Hier ook 1,5 jaar tussen mijn mannetjes en ik vind het super leuk! Sommige momenten ook wel druk, maar dat begint steeds meer te wennen. Iwan is alleen wel een boef de laatste tijd, dat hoort wel bij zijn leeftijd maar dat maakt soms dat ik hem achter het behang zou willen plakken haha. maar tegelijkertijd is hij zo superlief voor zijn kleine broertje :-) Mijn buik heeft alleen de laatste week in de weg gezeten, maar gelukkig kon Iwan al heel veel zelf. Je zal verbaasd staan hoe hard dat gaat tussen nu en dat je uitgerekend bent. Ik baalde op het laatst voornamelijk dat ik zo weinig energie had voor hem, om met hem te spelen. Nu heb ik ook wel een heel actief ventje hoor, echt een handenbindertje dus dat maakt natuurlijk ook verschil. Maar ik had voor mijn gevoel in mijn kraamweek al meer energie als in de week ervoor. Maar de rest van mijn zwangerschap ging dat prima. Ook met in bed leggen bijvoorbeeld en van de trap tillen. Maar ik zou je adviseren daar niet al te lang mee door te gaan. Die van mij is 14 kilo en dan met zo'n buik erbij ;-)
Geniet ervan en ik duim ook zeker voor je!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 27-08-2014

Lieve Tam hoe gaat het nu met je? Hoe heb je de dagen van Britt* beleeft…
Wat een rotmaand is augustus he….pffff…je bent echt steeds in mijn gedachte geweest!
Dikke knuffel!

Noortje hoe is het met jou?

Plusje wat een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd!!!! Heb je intussen al een echo gehad?

Myka: hoe is het met jou?

Laura drukke mama hoe is het met je bedrijfje! Hahaha!

Cyn, hoe is het daar? Je bent ook al ver gevorderd he! Hou je het nog een beetje uit?

Sabrina, wat klink je heerlijk druk met je mannetjes!

Kersje hoe is het daar?

Ik ben vast iemand vergeten…. Sad


Hier gaat het over het algemeen goed. We hebben een lekker druk weekeind achter de rug. Flink feestjes gehad. Och ik krijg zo’n groot hoofd hoor.
Ik kreeg zaterdag zoveel leuke complimentjes over mijn meisje. Ze had zo’n lief bosje krullen met een speldje erin een mooie rode jurkje aan.
Och, ik blijf maar naar haar kijken. Hihi. Wat hou ik toch verschrikkelijk veel van haar! En wat ben ik toch blij dat ze er is…
As zaterdag is het alweer 4 jaar geleden dat Kaylash* werd geboren….
Wij hebben maar 4 foto’s van hem. Die hadden we heel goed verborgen op een pc thuis. In mijn oude telefoon had ik maar 1 foto van hem staan. De allermooiste waar hij nog leefde.
Toen ik 2 jaar terug van telefoon wisselde is de foto niet meegekomen…en ik kwam er maar niet aan toe om zijn foto opnieuw vanaf die ene pc te halen. Ik zit er nl nooit achter..
Nu denk ik, dat is een smoes om er niet meer mee geconfronteert te worden…
Want vorige week heb ik toch zijn foto weer opgezocht…en oh wat komt dat weer hard binnen….
Want wat mis ik hem toch…en wat een ontzettend mooi baby was hij…zucht en snik….
Zaterdag gaan we naar “zijn”strand…( waar we zijn as hebben uitgestrooid)…
Daarna weer bijkomen. En dinsdag gaan we op vakantie naar curacao. Ook weer een mooi vooruitzicht ^^


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-08-2014

Lieve devies,

Ik dacht vandaag ineens aan je.. En zie dat je net je bericht erop heb gezet.
Ik herken het van de foto. Ik word dagelijks geconfronteerd met een foto van Wesley, maar zijn album wat ik speciaal voor hem heb gemaakt ligt al heel lang op hetzelfde plekje in de kast..
Vind jij het nu ook zo raar? Kaylash zou 4 jaar zijn geworden.. Hij had naar de basisschool gegaan... Pff..
Zo denk ik nu wel veel.. Als ik kinderen op mijn werk nu naar de basisschool zie gaan als 4jarige denk ik; jeetje daar had Wesley bij in de klas gekomen.. *slik ondertussen toch even een traan weg*

Heel veel sterkte zaterdag!! En geniet van jullie mooie vakantie naar Curaçao.
Voor mij een speciale bestemming.. Wij zijn daar 2 weken na het overlijden van Wesley geweest.


Wat heerlijk dat je zo geniet van je meisje..
Hier ook hoor.. Zou me geen moment meer zonder haar kunnen voorstellen
Verder gaat het goed. Nu een weekje vrij. Dan nog 2weken werken en dan start mijn verlof Smile
Ik kan niet wachten!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 27-08-2014

Leuk.. Reageren met een telefoon.
Ik bedoel natuurlijk Devika Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 28-08-2014

Cyn,
Ja het blijft confronterend he zo’n foto…daarom kijk ik er niet vaak naar.
Terwijl ik wel trouw iedere maandag een kaarsje brand( hij is op een maandag geboren vandaar) en ik wens hem iedere avond welterusten.
Dan praat ik tegen zijn voetjes afdruk welke aan de muur hangt, of tegen zijn knuffel in de woonkamer…
Ja dat heb ik ook…als ik een kindje van 4 zie denk ik, hij zou ook naar school gaan..
Mijn neefje is in het zelfde jaar geboren als Kaylash…iedere keer als ik hem zie en wat hij kan en doet denk ik..dat zou Kaylash nu ook kunnen..
Mijn hele leven lang zal mijn neefje( zoontje van mijn zusje) mij daaraan herinneren…zucht…moet hier ook even een traan wegslikken…

Ik wil zo graag zo’n potlood schetstekenning van Kaylash laten maken…maar geen idee waar te beginnen of hoe of waar…
Mijn zusje is binnenkort uitgerekend van haar 2[SUP]e[/SUP] zoontje. Laatst zei ze misschien komt Kaylash wel bij terug. Ehhh…zal vast goed bedoelt zijn maar NEE!
Hij is mijn kind en dat blijft altijd zo.

ik zal aan je denken op vakantie…voor jullie een emotionele bestemming dus…ik voel de emoties gewoon..
dat gevoel heb ik nog steeds als ik denk aan amerika of als iemand verteld dat ie daar naartoe gaat..

Ah je mag dus bijna met verlof! Heerlijk vooruitzicht ook!
Nog even en dan ligt kleine zusje in jullie armen! Wat een ontzettend mooi vooruitzicht is dat!
Geniet er lekker van!
Ben je ook al bezig met Joella’s verjaardag? Ik ben stiekem al bezig met een taartje ontwerpen voor Shivani haha


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 28-08-2014

Plusje; had ik al gefeliciteerd gezegd? In mijn hoofd wel al gelijk als ik het las, maar weet het niet meer haha. Hoe gaat het?

myka; dank je meid, ik vind je zo sterk....wou ik gewoon even zeggen.

cyn; dat schiet weer al op...bijna verlof en dat is lekker. Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik met Yaro nooit dat verlof daarvoor heb gehad. zo poef ineens....
En ik herken dat ook hoor van die leeftijd. Op dit moment heb ik meerdere kinderen in de klas rondom britt* haar leeftijd. Ik heb het niet dagelijks meer, maar vaak vraag ik me idd af waar ze goed in zou zijn of dat ze veel vriendinnen had.

devika; dank je. Die dagen blijven moeilijk. Elk jaar weer komen ze harder aan dan dat ik eigenlijk verwacht. Alsof ik denk dat het minder pijnlijk wordt, maar nee....echt niet.
Op haar sterfdag ging alles mis en toen ik in een winkel iets van glas liet vallen liepen de tranen in mijn ogen. Wou alleen maar roepen en schreeuwen.
Bij jullie dus as zaterdag weer al. Jullie mooie zoontje. Wat lijkt me dat ook erg dat je maar zo weinig foto;s hebt. Dat geluk heb ik wel al zijn ze heel wisselend. De foto's van de tijd dat wij nog dachten dat alles goed zat die vind ik wel het mooist, want die herinneren aan de meer blije tijd.
En dan op vakantie. Wat zal dat genieten zijn en wat zal ze weer de show stelen daar. Van de foto;s die ik wel eens gezien heb is ze ook echt een prinsesje.

hier; vandaag mijn eerste werkdag weer gehad. Wel lekker hoor. Was leuk. Verder gaat het super met de kids. Ik kan ook echt zo genieten van ze...en besef me de wonderen zo goed. Ze hebben ook zo;n humor allebei. Over twee weken gaan we met myrthe naar euro disney, lekker voor het eerst op hotel met haar. Yaro blijft bij mijn moeder. Die is nog zo te klein vind ik. Na de dood van britt* zijn we daar naar toe gegaan en heb ik gewenst daar terug te komen met een gezond kindje. Voor mij dus wel een belangrijke reis. Vooral ook omdat britt* verbonden is met tinkerbell voor mijn gevoel.

Afijn, ga maar eens lekker even van mijn rust genieten. Vermoeiend hoor werken na zo lang vakantie hihi.
Enne: yaro heeft deze week voor het eerst in zijn hele leven een hele nacht doorgeslapen!!!!!!!!!!!! Mama happy


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 29-08-2014

Sabrina, bedankt voor de bemoedigende woorden! Fijn om je ervaringen te lezen.

Devika, je hebt ook zo n schattig meisje he! Ik durf de foto's v sam meestal niet te bekijken. Maar soms doe ik het toch en denk ik eraan hoeveel hij me geleerd heeft en huil ik en geef hem een ingebeelde knuffel. Echo heb ik 9/9.

Tam, woaw een doorslaper! Kennen we hier nog niet, grr. En wat een mooie reis met een speciale betekenis gaan jullie doen! Geniet ervan. Fijn dat je graag terug ging werken! Maar zal idd wel confronterend zijn als je leeftijdsgenootjes van britt ziet.

Ik ben heel moe en heb weer last v bruin bloedverlies. Omdat ik dit vorige zwangerschappen ook had maak ik me nog niet te veel zorgen, maar toch... Vandaag was mijn laatste werkdag, speciaal gevoel! Vanaf maandag ga ik wel nog twee keer per week stage lopen.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 30-08-2014

Devika, sterkte vandaag. Een lieve groet aan Kaylash*.

Plusje, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb, bij deze! Heel leuk twee kleintjes zo dicht op elkaar. Ze zullen veel aan elkaar kunnen hebben! Er wordt mij regelmatig gevraagd of we een tweeling hebben, haha. Maar ze schelen hier ook maar 1 kledingmaatje. Ik zal niet liegen, het is een heel stuk drukker dan eentje. Maar ook heel gezellig!

Tam, ik moest even slikken toen ik las over je moment in die winkel op Britt* haar dag.

Cyn, fijn dat het goed gaat en al bijna verlof!

Myka, hoe gaat het nu met je?

Sabrina, fijn te lezen dat je zo geniet van je kindjes.

Laura, bij jou moet het toch een drukte van belang zijn met je hele kinderschare. Maar jou 'kennende' draai je je hand er niet voor om toch? Hihi

Hier alles goed. Mijn boefjes zijn de laatste tijd echte boefjes! Ze kunnen soms de aandacht moeilijk delen, maar meestal zijn het dikke vriendjes. Ik ben al de hele zomervakantie in Drenthe met de jongens....maar morgen weer naar huis en dan begint het 'echte leven' weer!

Liefs xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 30-08-2014

Devika. Ik denk aan jullie! Knipoog voor je mooie zoon kaylash!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 31-08-2014

Devika hoe heb je de dag gister ervaren? Ik heb aan je gedacht hoor maar het is best druk zo hier thuis haha.
Wat een rare opmerking van je zusje...zou daar ook niet zo goed tegen kunnen hoor..
Fijne vakantie meis!! Heerlijk naar Curaçao! Veel plezier!

Cyn je mag alweer bijna met verlof joh!! Ongelooflijk!

Kersje haha ja wat ik zeg het is soms best druk hier maar ik red me heel erg goed hoor. En soms moet de een gewoon maar even geduld hebben en een ander moment moet een ander maar wachten. Ook Jari ligt soms te brullen van ongeduld maar ja ik kan niet altijd hem maar voorrang geven.
Jouw mannetjes dus echte boeven, oh wat heerlijk zeg! Al kan het ook behoorlijk pittig zijn. Als ik kijk naar semmy en tess...die maken ook echt ruzie met elkaar! Jeetje!
Wat heerlijk dst je al e hele vakantie in Drenthe zit met ze!

Hier zijn de scholen al twee weken begonnen. Semmy vindt het geweldig op school!
Hij heeft al een keer een kindje mee naar huis genomen om te eten en van de week ging hij bij dat kindje thuis eten. Komt ie eind van de middag thuis met het verhaal dst die moeder hun alleen thuis gelaten had en naar de winkel ging en dat ze ook zelf naar school terug moesten... Dus deze mama kon meteen een confrontatie aan gaan met die bewuste moeder. Zij ontkent het maar ik heb er geen goed gevoel bij. Had al vanaf dag 1 mijn bedenkingen bij die moeder...en meestal is je gevoel toch wel juist..dus ik heb mijn ervaringen als basisschool mama er meteen al bij haha!!

Tam wat een mooi idee dat jullie met myrthe naar euro Disney gaan!! En kleine yaro blijft lekker thuis.
En hij slaapt door!!! Jeeejjjj!!! (Zal maar niet zeggen dat Jari al 3 weken door slaapt en ook echt van 21:30 tot 7 à 7:30 hihi)

Plusje hoe is het meis? Nog steeds bruin verlies? Dat maakt toch altijd onzeker hè?

Alle andere meiden die ik niet genoemd heb...hoe gaat het bij jullie?


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 31-08-2014

Hallo meiden, ik zal weer eens iets van me laten horen!!

Devika: Aan jou heb ik gisteren gedacht. Er stond een extra kaarsje bij Luca*, deze brandde voor jullie Kaylash*
Dikke knuffel meis

Verder denk ik ook veel aan de andere meiden, en lees wel atijd alles mee.

Hier gaan we er weer vol goede moed tegenaan!! Ooit zal ook ons het geluk gegund zijn


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 03-09-2014

Myka, fijn je te horen! Nog 8 dagen tot ovulatie, ik duim heeeeeel hard voor je en wens je een supereisprong toe Smile. En natuurlijk veel klusplezier. Toitoi.

Laura, oh ik krijg al rillingen door je bericht ivm die moeder te lezen. Natuurlijk hebben kindjes wel veel fantasie, maar als je er toch al een slecht gevoel bij had, dan ga je zo dingen toch wel geloven hé. Hoe pak je dat dan aan als hij nog eens wil gaan eten bij dat vriendje??

Ik heb nog steeds bruinverlies, maar vandaag bijna niets, dat lucht wel op! Ik tel echt af naar de eerste echo op dinsdag. Gelukkig kan Max me wel afleiden. In tegenstelling tot Yaro slaapt Max niet door, grrr. Deze nacht gaf mijn man nog een flesje rond 23u30 en rond 3u was hij weer daar. 1,5 uur later dan toch maar een flesje gegeven. (hij weent niet echt dan, maar staat rechtop in z'n bed en zit dan te brabbelen). Och, zo blijven we het wel gewend voor ons volgende ukje hé. Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 03-09-2014

Ze hebben idd een grote fantasie maar semmy verzint echt niet zomaar iets en als hij dat doet zie je het ook wel aan hem...ik geloofde hem wel meteen..die moeder brengt der zoontje vaak ook niet naar binnen dus dat vond ik al apart...
Ik weet inmiddels waar ze wonen dus als hij daar weer gaat eten dan ga ik het in de gaten houden heb ik mij voorgenomen. Morgen komt dat kindje tussen de middag weer bij ons eten. Semmy weer helemaal in zijn element natuurlijk.
Vrijdag gaan wij een lang weekend naar Limburg. Weer een hele volksverhuizing hihi.

Plusje ik hoop echt dat het bruinverlies verder niks betekent, nog even volhouden tot de eerste echo meis!
En wow Max heeft er geen zin in...pffff hij is bijna een jaar en nog steeds zo laat een fles en snachts ook nog...zou er niet aan moeten denken maar wat je zegt, je blijft zo wel lekker in het ritme van nacht voedingen haha. Nee maar ben je dan niet onwijs moe?! Zeker nu je ook zwanger bent?!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 04-09-2014

Uhhh...Jesse wordt in november 2 en slaapt meestal ook niet door. Alle kindjes zijn anders! Maar hij is inmiddels wel heel gemakkelijk met in bed leggen en weer verder slapen als hij wakker wordt. Dus niets te klagen hoor.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 04-09-2014

myka, blijf gewoon duimen, Geluk komt ook eens jou kant op...

devika; zo aan je gedacht....dikke knuffel

plusje; fijn dat de bruine afscheiding weg is. Ik had er met myrthe ook wel erg last van. Enne.............het doorslapen van Yaro is tot nu toe beperkt gebleven tot vier nachten hoor haha. Dus....weer gewoon terug bij af. Maar ik weet nu dat hij het wel kan. En..toegeven. Hij gaat altijd prima slapen, dat is ook belangrijk.


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 09-09-2014

Even laten weten dat het in orde is Woohooow. Ons "toetoeke" is 9 weken ver en de uitgerekende datum zou 14 april zijn. Ben zoooooooo happy.


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 09-09-2014

Jaaaaaa super nieuws plusje...
Geniet er lekker van!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-09-2014

Aaahhhhh gefeliciteerd plusje! ! Wat een goed nieuws! Ben erg blij voor je!!

Myka hoest met jou? Nog steeds met lege handen...vind het zo rot voor je!

En hoe is het met de andere meiden?

Ons weekend Limburg was echt top! Alleen maar dingen in het teken van de kindjes gedaan dus die hebben een wereld weekend gehad en daarmee wij dus ook!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 09-09-2014

Hier gaat het wel goed hoor!!
Wij hebben elkaar en zijn erg gelukkig en wij wachten geduldig op het moment dat het onze tijd is.


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 10-09-2014

Tam, zozo "AL" 4 dagen kunnen doorslapen Wink. Maar inderdaad het feit dat hij goed gaat slapen is ook al fijn.

Myka, jullie zijn weer in de vruchtbare periode Smile. Wat hoop ik zoooooo hard op een lief klein wondertje voor jullie!!!!! Toitoi. Ik ken jullie niet persoonlijk, maar denk dat jullie zo'n sterk koppel zijn!!

Laura, hoe gaat het nog met de schoolvriendjes? Wat fijn zo'n weekendje! Kindjes genieten = mama en papa genieten. Doen jullie ook nog iets met z'n tweetjes alleen (dansen zeker?). Daar moeten wij nog aan werken. Ik heb het zo moeilijk met loslaten en vind het moeilijk om Max door iemand anders te laten verzorgen. Maar een avondje weg moet ik wel eens regelen. 20 september verjaart m'n man, dus dan zal ik eens iemand vragen om te komen babysitten. Ivm moe zijn...gelukkig is mijn man een beetje bijgedraaid en wil hij nu ook de nachten doen. Ik sta om 06u 's morgens op om Max dan te entertainen. Ja het is een vroege vogel...

Kersje, ok dit ga ik wel niet aan mijn ventje vertellen Wink. Maar dan kan ik het in het achterhoofd houden. Hoe gaat het met je mannetjes?


mijn lieve, lieve kleine schat - Sabrina1984 - 10-09-2014

Wat een super nieuws dat de echo goed was Plusje! Ik ben super blij voor jullie!

Myka, je klinkt heel sterk, ik kan me voorstellen dat dit niet altijd zo voelt voor je. Ik hoop ook heeeeel hard dat je snel weer zwanger mag zijn! Een digiknuffel voor jou!

Devika, hoe was de dag van Kaylash? En jullie zijn nu lekker op vakantie, Wauw Curaçao, fijn hoor! Jij schrijft dat je een potloodschets zou willen van Kaylash, mijn moeder kan erg goed portret schilderen en ik ken nog iemand die erg goed is in portret tekenen. Als je meer info wilt kan je me pb-en eventueel.

Tam, wat super leuk naar Euro Disney! Wel heel speciaal nu met jullie meisje.

Laura, jeetje, dat is ook wat van Semmy, daar zou ik idd ook niet gerust op zijn. Vreemd zeg dat ze het ontkend. Ik zou hem daar ook niet zo snel meer naartoe laten gaan eerlijk gezegd. Fijn zeg dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad! Wij gaan komend weekend naar de Limburgse Peel, Center Parcs, met zijn viertjes :-) Ik moet eind van deze maand weer beginnen met werken, dus nog even lekker een weekend weg met ons gezinnetje!

Hier gelukkig 1 doorslaper ;-) Iwan sliep ook pas echt door na een jaar. Het eerste jaar werd hij nog wel eens huilend wakker en dan legde ik hem bij ons neer. Vinden sommigen heel fout, maar nu slaapt hij super en wordt hij eigenlijk nooit meer s'nachts wakker. Alleen als hij ziek is ofzo. Ik heb ook 10 maanden borstvoeding gegeven en ik moet zeggen dat hij in die periode met name s'nachts wakker was en wilde drinken. Micha komt nu meestal twee keer s'nachts om te drinken, maar ik leg hem tegenwoordig tegelijk op bed met zijn broer (rond achten) en pas kwam hij pas om half 5 :-) (was eenmalig, maar toch fijn...) meestal komt hij om 3:00 uur. Vind ik ook al prima. Hij slaapt na het drinken gelukkig meteen weer verder. Behalve tegen de ochtend en dan probeer ik hem echt heel stil te houden anders wordt Iwan ook wakker en dan kan ik gelijk mijn bed uit :-) Ik heb niet zo'n zin om om 6:00 uur al aan het ontbijt te zitten (sorry Plusje, hopelijk wordt het voor jou ook beter als de klok weer terug gaat!) Tegen Iwan zeg ik als hij zo vroeg wakker is dat iedereen nog slaapt en dan noem ik alle dieren op en papa etc. en dan gaat hij wel weer slapen... Wie weet kan je dat ook eens proberen....
Ik ga nog even wat spulletjes pakken, ik heb zo'n zin in ons weekendje!!!
Vorige week hebben wij een babyborrel gehouden en daarna mijn verjaardag gevierd, ik ben 30 geworden aaahhh wordt nu echt oud... Maar wel een super leuk cadeau gehad van mijn man: Een nieuwe fiets met een kinderzitje voor en achter, zo blij mee!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-09-2014

Sabrina jij dus net 30 geworden. Nog gefeliciteerd! Ik ben zondag de lul. ..word ik ook 30!

Hou het nu ff kort hoor maar ik dans idd 2 avonden per week. Das deze week weer begonnen dus heb gisteren en net weer heerlijk getraind! Michel voetbalt dus wij hebben gelukkig ook echt wel onze eigen dingetjes. Verder doen we echt wel heel veel in het teken van de kindjes. Maar daar genieten we ook echt van.

Over 2 dagen is de dag van sonny*..6 jaar had hij moeten worden. Ironisch genoeg gaan we die dag met zijn tweetjes uit eten. Dat was nog mijn verjaardagscadeau van vorig jaar van Michel. Een etentje samen maar het kwam er maar niet van. Op de valreep voor mijn komende verjaardag dus toch nog uit eten...het heeft wel wat moet ik zeggen...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-09-2014

Zo ik had weer wat terug te lezen..

devika zijn jullie al terug uit curacao?
Ik hoop dat jullie een prachtige vakantie hebben gehad.

laura.
wat een raar verhaal van die ouder
ik zal er ook geen fijn gevoel bij hebben hoor.

plusje
Yes! Een goede echo. Hoe voel je je?

hier is mijn verlof begonnen.
ik was er zo aan toe!!
Ik vind het nu echt zwaar in de laatste weken.
Omg laura, hoe hield jij dat vol op het eind met nog 2 rondhuppelende kids in huis!
Ik vind het al zwaar genoeg met joella.

Ook is joella zo goed als zindelijk overdag.
ze word zo groot!! Alweer bijna 3 jaar.

ik ga snel even wat was wegwerken, dan kan ik daarna met joella op pad.

tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-09-2014

Yeah lekker meis! ! Geniet lekker van je verlof en pak je rust waar mogelijk.
Dat was bij mij dus helemaal niet meer van toepassing. Het wad best pittig en zeker op het eind maar ik moest wel. Ik zit heel krap in messen die even op kunnen passen dus ik stond echt soms op de overleef stand zeg maar. Het viel niet altijd mee maar het is gelukt! Hihi.
Zijn jullie helemaal klaar voor de komst van de kleine?
Wat goed dat ze zo goed als zindelijk is!!! Hier heeft semmy sinds een paar weken een terugval lijkt wel...plast weer regelmatig in zijn broek. Heel irritant!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-09-2014

Haha in mensen dus.. niet in messen lol


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 17-09-2014

Ja echt respect hoor!
Het is zo pittig.
Ik heb zelf ook weinig mensen om op terug te vallen.
maar met vriendlief die extra thuis is gaat het wel.
En joella gaat per 1 okt. 1 dag in de week naar de opvang. (Nunog 2 dagen)
even tijd voor mama, maar zo heeft joëlla ook dr eigen ding.

ik ben er helemaal klaar voor.
Al is nu 34 wk nog iets te vroeg haha
Alles is uitgewassen en mn tas is ook bijna ingepakt.
opvang voor joëlla is geregeld, en het geboortekaartje is klaar.

mn hormonen spelen erg op.. dus net als de vorige zwangerschappen ben ik weer aan het verbouwen.
muren krijgen weer een andere kleur etc.
dit doe ik nu 1 muur per dag als joella niet thuis is s middags. Dus doe echt op mn gemakje

wat balen dat semmy een terugval heeft qua zindelijkheid.
hoor je vaker rond die leeftijd hoor.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-09-2014

Haha je heb er weer zin in met schilderen en alles!
Klinkt goed hoor alle voorbereidingen bijna klaar.
Ja ik hoor vaak dat mensen respect voor me hebben. Die hebben dan zelf 1 of 2 kindjes en denken dan echt wow met nog 1 of dus 2 erbij kan ik niet aan hoor Haha! Maar je groeit er ook in. Ik heb altijd gezegd dat ik het graag druk zou willen hebben met het runnen van een gezin en huishouden. Ik werk ernaast ook niet.
Moet wel zeggen dat de was echt megaveel werk is geworden hoor. Jeetje! ! En zeker nu met semmy die weer broeken vol plast...De sporten zijn weer begonnen. .mozes wat een berg was van 5 personen!!

Oh meiden!! Jari is officieel uit maat 56 gegroeid. ..kleintje wordt alweer groot! Haha


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-10-2014

Hoi lieve meiden!
Dat is weer een tijd geleden!
Ik probeer ff vanaf mn laatste post te reageren


@ Tam: ik kreeg echt een brok in mn keel toen ik las dat jullie naar disney land gingen…prachtig dat je dat heb kunnen doen met Myrthe.
Disneyland met shivani staat ook hoog in mn lijstje. In 2009 zijn we naar die van orlando geweest. Zo’n mooie vakantie was dat. Ik zag toen kleine meisjes rondlopen verkleed als prinsesjes en dacht, ooit wil ik hier terug komen met mijn kinderen. Precies een jaar later gingen we terug naar Amerika en werd Kaylash geboren.

@plusje: 12 weken!! Waw! Ik weet niet meer of ik je gefeliciteerd heb of niet, maar doe ik alsnog! Gefeliciteerd meid! We duimen hopen en bidden voor een mooi klein gezond mensje na 9 maanden!

@ laura,: wat een heerlijk druk leventje heb je toch! Ik zie het ook echt voor me met 3 bengeltjes!
Ik lees dat ook jij jarig ben geweest! Alsnog van harte gefeliciteerd!


@ myka: ik vind je zo moedig hoe je zo positief kunt blijven reageren na alle tegenslagen. Vind het zo rot dat je nog steeds met lege handen zit…
Ik gun het je zooooo ontzettend dat ook jij een mooie gezond kindje in je armen heb.

@ sabrina: he wat toevallig dat je moeder potlood schetsen kan maken. Ik stuur je een berichtje ok.
Ik vind het niet fout hoor dat je jullie huilende kindje naast jullie legde om te slapen. Hebben wij ook heel lang met shivani gedaan. Ze heeft vaak tussen ons in gelegen.
He en nog gefeliciteerd met je 30st verjaardag! Wat een super cadeau zo’n fiets met kinderzitjes!!!

@ Cyn,
Hoe is het? Lekker al met verlof lees ik! Aftellen voor jou he.
En straks zijn onze meiden jarig he. En Wesley* natuurlijk…gaan jullie nog wat doen op zijn dag…
He en Joella al zinderlijk!!! Waw!!! Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Zo ver is shivani nog niet. We zijn wel druk met trainen

Hoe is het met de andere meiden hier!


Hier gaat het goed. Vakantie was heerlijk! Maar wat gaat dat gauw voorbij zucht…
De dagen van Kaylash waren raar…niemand had het door…pfff…
Een paar dagen eerder waren mijn schoonouders hun trouwdag. Mijn schoonzusje vond het een goed plan om in het weekeind mn schoonouders in het zonnetje te zetten.
Is ook leuk, et zijn schatten van mensen, maar uitgerekd op Kaylash zijn dag??
Ik had geen zin om te vertellen wat voor dag het was. Et moet uit hun zelf komen, en anders niet. Dus die dag werd er gelachten en gegeten en gedronken…
Pfff…we zijn ook niet naar het strand geweest…heel jammer..
Maar in gedachte is hij elke dag bij mij. Daar gaat het ook om toch..
En jullie bedankt voor de lieve woorden op zijn dag! dat heeft me goed gedaan! Nog steeds.

Ohja we weten intussen dat shivani 18 november geopereerd wordt. Waarschijnlijk inclusief overnachting(en). Eingelijk ben ik wel blij dat het gaat gebeuren.
Is wel eng, maar dat is elke ingreep wel. Hier komen we ook overheen.

Volgende week is shivani jarig. Mijn man en ik zijn beide vrij die dag, shivani heeft vakantie. Komt goed uit. In de middag gaan we naar theatervoorstelling van “het zandkasteel”! Hoe leuk haha!
En in de avond visite.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 12-10-2014

Hallo meiden,

Wat is het rustig hier.
Iedereen heeft het maar druk..

Devika,
Goed om te horen dat je een fijne vakantie heb gehad.
Wel even vervelend dat er weinig aandacht uitging naar de dag van jullie mannetje.
Maar hij weet vast dat zijn papa en mama hem nooit zullen vergeten, ook al kon je niet op zijn dag naar het strand.

En ja.. Onze meisjes zijn bijna jarig!
Wij zijn in januari naar het zandkasteel geweest met Joëlla, erg leuk!!
Pff... 3 jaar alweer.

en ja, Joëlla is zindelijk overdag. Ze doet het super goed.
Als we lang weg moeten wil ik d'r nog wel eens een luier geven maar nu geeft ze zelf al aan dat ze geen luier wil!
Wijsneus..
Hoe ik het doe? Geen idee.. De interesse erin houden.
En eenmaal luier uit.. Is ook luier uit laten.
Ach er komt een tijd dat ze allemaal die luier vies vinden.

Laura, hoe het het trouwens met Semmy en het zindelijk zijn? Gaat dat weer wat beter?

Jaja.. Het is weer oktober.. Stressmaand.
De dagen van Wesley, verjaardag van Joëlla en natuurlijk de geboorte van de kleine zus!
We weten al 2 weken een datum! En die dag komt steeds dichterbij..
Ik zou het zo graag willen vertellen maar de enige die ik het heb kunnen vertellen is m'n vriendin die Joëlla opvangt.
Ik word wel steeds meer nerveus hoor.. Dinsdag mag k weer op controle dus daar kijk ik zo naar uit!
Ik heb het gevoel dat er geen ruimte meer is in m'n buik.. Vooral rondom m'n navel staat het helemaal strak!
En dan zijn de bewegingen best pijnlijk.
Ze is wel al ingedaald dus ik hoop stiekem dat er al iets aan het rommelen is.. We horen het dinsdag wel.

Hoe is het met de andere meiden hier?


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 13-10-2014

devika; fijn dat je vakantie zo bijzonder was. Heerlijk zo tijd samen kunnen doorbrengen.
pluk de dag. En dan de dagen van jullie mannetje...tja. Ik herken dat wel wat. Mijn schoonouders hadden die dag ook iets veel beters te doen (denk aan een braderie), maar hou me maar vast aan de mensen die er wel aan denken. En de datum van de operatie komt eraan. Kan me voorstellen dat je die achter de rug wil hebben. Je weet toch dat het er aan komt....en die meid van jullie is zo'n taaie. Wij zijn ook naar het zandkasteel geweest (zelfde dag als cyn haha), was heel erg leuk.

cyn; wow....dat is echt aftellen geblazen. Raar he als je een datum weet. Wisten wij bij myrthe ook maar die kwam eerder dus wie weet? Tja en Yaro...laten we het daar maar niet over hebben hoeveel eerder die kwam. Oh dat gaat weer zo genieten zijn joh. Voor ons zal het niet meer zo zijn, maar smelt altijd als ik die baby foto;s zie. Een tijd die niet terug komt.


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 13-10-2014

Hoe is het met de andere dames?

Hier volgende week lekker herfstvakantie. Niks bijzonders gepland, maar je weet maar nooit wat er op je pad komt.
Deze week metmyrthe voor het eerst naar de bios geweest. Maja de bij 3 D. Echt leuk om dat zo samen te doen. En daarna naar een restaurant warme choco met slagroom drinken. Dat is wat ik vroeger altijd voor ogen had...zo bijzonder. Verder twee paar ouders in de omgeving die na het hebben van een engeltje nu een bengeltje hebben en dat stemt mij ook zo blij.

Weet je wat ik bijzonder vond? Myrthe had een tattoo van een ster. Een vrouw bij zwemmen zei: oh wauw, nu ben je zelf een sterretje!
Nee hoor....zei ze: ikke niet, maar mijn zus wel.
Slik....trots


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-10-2014

Oh wauw tam...Daar krijg je toch tranen van in je ogen??

Cyn wow!!! Je weet gewoon een datum! ! Al 2 weken!! Wij wisten het bij tess en jari ook omdat ik ingeleid werd maar daar wisten we het gewoon pas 3 dagen van tevoren...wat bizar zeg!! Ben heel benieuwd!! En ze is goed ingedaald dus. Hoop dat ze niet lang meer op zich laat wachten en je weer lekker mag genieten van zo n wonder!!

Devika oeh wat moeilijk dat de naasten er niet aan gedacht hebben!! Dat snap ik zelf niet zo goed...Hij is ook hun familie lid die er niet meer is...
En uiteraard is hij altijd bij je in gedachte en das zeker het belangrijkste maar toch is het best hard... shivani wordt dus volgende maand geopereerd! Ja elke ingreep is eng maar zoals je zegt, daar slaan jullie je samen ook doorheen!! Jullie zijn sterk!
Jeetje volgende week is ze alweer 3!! Wat vliegt de tijd toch zeg!!

Hier gaat het goed. Jari krijgt sinds 2 weken fruit en groente aangeboden en vooral het fruit gaat er erg goed in. Over het algemeen heeft ie nu meer goede dagen dan slechte. Vandaag helaas weer een slechte...heel erg veel krijsen...
Vanavond voor het eerst een papfles gegeven en hij lag vrijwel direct erna in een diepe coma!! Het is echt een hongerlap!
Ook heeft ie zijn handjes echt helemaal ontdekt en speelt ie nu met wat speelgoed. Zo leuk!
Semmy heeft nu herfst vakantie. Michel is nu lekker drie dagen vrij!
Tess is een echte dame en ook een pittige tante die constant nee!! Zegt. Ondertussen doet ze wel gewoon alles wat je vraagt. Maar soms is ze echt stout en moet ze in de hoek. Dan staat ze hartverscheurend te huilen en zegt ze snikkend "luisteren". Wat een malle meid is het zeg! Ze is zo ontzettend wijs al!!


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 13-10-2014

Fijn dat alles goed gaat hier met de dames en kindjes en zwangerschappen
Ik lees nog steeds mee, maar heb zelf weinig te melden!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-10-2014

Hou je het nog een beetje vol myka? ...ik heb echt met je te doen...


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 15-10-2014

Dag meiden

Myka, ik wens jou zo graag een baby'tje toe en hoop dat je niet meer lang moet wachten. Kunnen jullie wat afleiding vinden? Dikke knuffel.

Cyn, sorry dat ik het vraag, maar waarom werd je ingeleid of krijg je een keizersnede? Veel succes met de laatste loodjes!!! En woaw, al klaar met alles, super.

Laura, fijn om je verhalen te lezen over je kindjes Smile. Geniet van de herfstvakantie!

Tam, oh dat is zo mooi, mijn zus is een sterretje! Smile Mag ik even vragen hoe jullie het hebben uitgelegd aan de broertjes en zusjes van jullie sterrenkindjes?

Devika, niet leuk als mensen uit je naaste omgeving zo'n belangrijke gebeurtenis vergeten Sad. Bij de tweede verjaardag van Sam* (kan echt niet geloven dat het al zo lang geleden is) heb ik enkel van mijn zus een mooi kaartje gekregen en dat was het. Dat vond ik vreselijk Sad. Maar als gezinnetje herdenken we hem eens zoveel! Veel succes voor de operatie van je sterke en knappe meid.

Lang geleden... Ik heb ondertussen heel wat meegemaakt. Op 4 oktober kreeg ik op school een hele hevige bloeding. Ik heb meer dan een halfuur op het toilet gezeten en het bloed en de stolsels stroomden eruit Sad. Ik dacht dan ook dat we ons kindje kwijt waren! Maar na verschillende echo's blijkt het toch goed te zijn met ons kindje en ze kunnen niet vinden waar al dat bloed vandaan komt. Ik bloed nog steeds en ben heel onzeker. Er is me platte rust voorgeschreven en ik mag zo weinig mogelijk tillen. Gelukkig dat mijn man en familie paraat staan. Ik hoop echt dat het goed komt!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-10-2014

Plusje wat enorm schrikken zeg!!! Kan me voorstellen dat je heel onzeker bent! Wel fijn om te horen dat jullie kleintje nog veilig in je buik zit!!
Oh wat een zware tijd zul je hebben...
En jeetje Sam* ook alweer 2 jaar een sterretje...ongelooflijk! ! Wat moeilijk dat jullie familie het soms echt af laat weten!! Dat is hier gelukkig helemaal niet. Elk jaar krijgen we van beide ouders 1 witte roos. Die zetten we dan onder zijn foto die in de woonkamer hangt.
Die foto is tevens ook de manier waarop wij tegen semmy verteld hebben dat hij eigenlijk nog een grote broer had. Hij vroeg op een dag wie dat was op de foto en dat vonden wij het moment om het hem heel kort en simpel uit te leggen. Dat is sonny* maar die leeft niet meer. Thats it. Nu weet ie het zelf. De roos die wij vorige maand kregen was voor sonny*, zei semmy. Die had nu alweer 6 jaar moeten zijn...bizar...
Heb jij max er al wat over verteld? Die is denk nog veel te klein hè? Semmy was denk ruim 2.5 ofzo. Weet niet meer precies


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 15-10-2014

Oh pluisje ik schrik zo van je verhaal..
Kippenvel! Ik hoop dat het goed blijft gaan met veel rust.
Is het constant bloedverlies of op en af? Mijn duimen draaien voor je meid,

Het is niet erg dat je het vraagt hoor..
Ik was bij Wesley* al 38,5 week zwanger tot het misging..
Ik heb altijd gezegd dat ik die grens niet over wil.. En tijdens de zwangerschap van Joëlla was ik natuurlijk uitgerekend rond dezelfde tijd.. Ik kon er niet aan denken om die zware dagen met een dikke buik door te moeten.
Ik was precies 38 wk zwanger toen ik ben bevallen van Joëlla..
(Inleiden was de bedoeling.. Maar vliezen doorprikken was al genoeg)
Nu heb ik dat gevoel nog steeds.. Ik wil die 38,5 week niet over.
Mijn gynaecoloog (die ik heb leren kennen bij de bevalling van Wesley*) denkt erg met me mee en begrijpt mijn gevoel.
Daarom heeft hij gekeken wanneer ik 38 weken zwanger was.. En wanneer hij dienst heeft.
Gisteren ben ik weer op controle geweest en de datum die we hadden is definitief omdat er wel al wat aan het rommelen is daarbinnen. Ik word een deze dagen ingeleid met gel.. En van daaruit kijken ze wat er gebeurd..

Spannend!


Laura...
Wat klinkt dat als een heerlijk gezinnetje..
Druk... Kindjes met een eigen wil.. Heerlijk!
Joëlla kan er ook wat van, zeker de laatste tijd.
Ze voelt de spanning en maakt daar uitgebreid gebruik van.

Joëlla roept sinds vandaag dat de baby uit mama d'r buik komt..
Ik heb vandaag m'n flesjes uitgekookt en toen zij dacht dat deze voor d'r pop waren heb ik verteld dat het voor de baby is.
Die straks melk gaat drinken uit de fles.
Maak haar maar eens wijs dat de kleine nog niet komt Wink

Wij hebben Joëlla ook vanaf het begin af aan verteld wie Wesley is,
Ze gaat mee naar het grafje en ook op de foto weet ze te vertellen dat dat Wesley is.
We hebben er ook niet veel aandacht aan besteedt.. Maar wel verteld wie Wesley is en dat hij nu bij de sterretjes is.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 16-10-2014

Oh cyn het gaat gewoon echt bijna gebeuren! ! Bijna jullie kleintje op de wereld. Ik wil je alvast veel succes wensen voor de bevalling! Doe je best! !
De flesjes staan klaar. Laat maar komen!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 16-10-2014

Laura, zo mooi van die witte roos Smile. Wij hebben ook foto'tjes van Sam* staan en als Max gaat slapen, zeggen we wel eens "dag Sam*, dat is jouw broer", maar het zal nog wel eventjes duren voor hij het begrijpt...

Cyn, het bloedverlies blijft aanhouden, maar is wel veel minder. Bedankt voor de uitleg van de 38 weken! Ik begrijp dat je er niet over wilt gaan. Wel fijn dat bij Joëlla de vliezen prikken voldoende was. Hopelijk lukt dat deze keer ook. Wie weet komt het toch vanzelf op gang? Als Joëlla het zegt... Ze zeggen wel eens dat kindjes en dieren dat beter aanvoelen? En ook wel fijn dat je weet welke gynaecoloog je gaat krijgen met de bevalling. Ik duim voor jullie!!! Ik wou dat ik al zo ver was als jou Wink.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 18-10-2014

Hallo lieve meiden,
Ik wil even melden dat wij op 16 oktober om 18.28 uur trotse ouders zijn geworden van een prachtig meisje Zoë.

Om 8 uur moeten melden en aan de ctg. Dan om 9.30 uur ingeleid met gell..
Ondertussen een half uur aan de ctg en dan anderhalf uur aan de wandel.
Wel met weeën maar dit was erg goed te doen.
Ondertussen gestript.. Weeën werden heftiger maar nog steeds goed te doen.
Om half 4 weer gekeken.. 4cm. Op advies van de gyn geen gell meer maar vliezen prikken.
Dit gebeurde uiteindelijk om 16.45 uur. Vanaf toen ging het zo snel..
Uiteindelijk ineens persdrang en mocht al een beetje mee persen, de rest van de wee weggepuft.
De verloskundige werd gebeld en vertelde dat ik 10cm ontsluiting had.
Na 3minuten persen was ons meisje er.. Mama was er klaar mee en gaf al d'r kracht tot verbazing van iedereen.

Toen was ik helaas nog niet klaar..
De placenta zat weer vast (net als bij joëlla). Ze hebben veel geprobeerd maar het kwam niet los en deed bij mij alleen maar meer pijn.
Zoë lag op me en ik kon alleen maar kijken.. Na een uur werd Zoë aangekleed en heeft papa haar een flesje gegeven.
Mij lukte dit niet want ondertussen kreeg ik naweeën die zo erg waren dat ik niet wist waar ik het zoeken moest.
De gynaecoloog werd gebeld en die moest van huis komen.
Dit duurde een eeuwigheid. Toen hij was gearriveerd heeft hij ook nog geprobeerd en besloot uiteindelijk dat het ok team opgeroepen moest worden. Deze moesten ook van thuis komen ivm een andere spoedeinsende operatie.
Nog wachten.. En mijn weeën kon ik niet meer aan.. Zelfs de persdrang .. Vreselijk!!
2uur en een kwartier na de geboorte van Zoë werd ik naar de ok gebracht en is de placenta operatief verwijderd.
Dan nog naar de uitslaapkamer.. En toen naar m'n gezinnetje.. Om 23.00 uur lag ik pas gewassen op bed.
De volgende ochtend een ijzerinfuus gehad en kwam grote zus Joëlla op bezoek. Ze vind het maar interessant hoor.
Gisteren middag om 14.00 uur waren we thuis.
Ik ben nog wat slap maar het gaat per dag beter.. Ik heb maar 1hechting dus ik mag niet klagen Wink

Zo.. Een heel verhaal. Hoe ik een foto moet plaatsen hier weet ik niet. Sorry.
Maar de dames op fb hebben al kunnen spieken haha.
Tot snel!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-10-2014

Cyn ook hier van harte meis! Ik had je prachtige meid al gezien natuurlijk op fb maar was ook erg benieuwd naar je bevalling. Die ging super alleen erna dus helemaal drama...wat een ellende zeg! Maar het goede nieuws is, jullie zijn thuis en het gaat elke dag een beetje beter!!
Joella helemaal onder de indruk van haar kleine zusje dus. Leuk hoor!
Hoe is je kraamhulp? Hopelijk heb je een mooie kraam week en kunnen jullie lekker genieten.

Plusje Hoe gaat het bij jou?

en alle anderen?


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 19-10-2014

Cyn! Proficiat! Oh en wat een mooie naam. Zeker ook de combinatie met joella vind ik prachtig. De geboorte is dus goed verlopen, maar de placenta wou er niet uit. Wat jammer dat je toch nog zoveel pijn moest lijden en het nog zolang duurde voor je naar de ok kon. Gaat het nu met de pijn? Geniet van je meisje en een fijne kraamweek gewenst!

Hier blijf ik nog bruin bloed verliezen, maar wel minder. Ik kan gelukkig veel rusten.

Sinds ik zwanger ben heb ik ook Facebook. Degene die me ook als vriendje willen: pb me je naam aub?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 19-10-2014

Cyn, gefeliciteerd! Ik zag op fb dat je weer een heel mooi kindje hebt gekregen! Wat naar dat het daarna zo zwaar voor je was. Gelukkig is het nu achter de rug en hopelijk ben je heerlijk aan het genieten van je prachtige gezin!

Plusje, wat schrikken! Doe rustig aan, meid! Ik heb je een pb gestuurd.

Tam, wat een mooi verhaal van Myrthe die vertelt dat haar zus een sterrekindje is. Hier vertel ik soms over hun zus en dat vinden ze wel interessant, maar ze begrijpen het nog niet echt.

Devika, de operatie zit er nu aan te komen. Het zal fijn zijn als het achter de rug is!
Moeilijk dat de dag van Kaylash* zo ging. Het zou zo fijn zijn als er aandacht voor was geweest.

Laura, jeetje, dat Sonny* al zes zou zijn! Puck* al vier...waar blijft de tijd! Het lijkt me wel heel bijzonder om weer in de babyperiode te zitten. Hier wordt Jesse volgende maand twee en ik merk dat ik nu soms iets meer tijd voor mezelf krijg. Dat is fijn, maar ik mis het hele kleine ook wel soms.

Myka, ik blijf voor je duimen.

Hier gaat het goed. De jongens ontwikkelen zich super goed. Het zijn zulke lieve kindjes.

Xxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-10-2014

Plusje wat vervelend dat het bruin verlies nog steeds aan houdt...
Het is toch fijner als je geen bloed of iets verliest.
Ik heb je een berichtje gestuurd om vrienden te worden op fb! Leuk!

Kersje jeetje jesse ook alweer bijna 2!! Je jongste moppie. ..wat gaat die tijd belachelijk snel zeg! Tess wordt 2 dec ook alweer 2...
Jullie willen er niet nog een kindje bij? Ik zelf vind het zo gezellig druk met 3!
Het is soms wel gekkenhuis als ze tegelijkertijd wakker worden bijvoorbeeld maar ja daar vindt je ook snel genoeg je weg in heb ik gemerkt.
Hoe is het met uma? Krijgt ze nog lekker veel aandacht van de jongens?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 20-10-2014

Laura, het lijkt me ook heel gezellig zo'n groot gezin! Maar hier is het met name om praktische redenen niet haalbaar. Ik zou weer een keizersnee moeten bijvoorbeeld. Ik ben bang dat ik daar veel last van zou houden (ik heb er al 2 gehad). Ook ben ik al 39 in inmiddels.
En kerseman ziet het al helemaal niet zitten. Als hij wel zou willen zou ik de praktische overwegingen waarschijnlijk negeren en er toch voor gaan (erg he). Maar dat gaat dus niet gebeuren. Ook wel een rustig idee om het er bij te laten. Ik ben dol op mijn kindjes en we hebben het erg leuk samen. Kerseman is een heel leuke en zorgzame vader en het is heerlijk om hem met onze kindjes te zien. We hebben het goed! Het is goed zo.

En Uma? Zij is ontzettend lief voor de kindjes en laat alles toe. Ze bezorgt me wel werk, want ik moet haar vaak redden uit de handjes van de jongens...als ze nou gewoon weg rende zou het wel gemakkelijker zijn, haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-10-2014

Ja haha als mijn man het zou willen zouden wij er hier ook bewust voor gaan hoor om nog 1 klein wondertje te mogen krijgen. Ik moet wel bekennen dat er een kans bestaat dat ik per ongeluk weer zwanger ben...ik heb sinds de bevalling van Tess elke keer een cyclus gehad van 7 dagen ongi en dan 5 dagen niet. Dat bleef zo maar Door gaan. Na de bevalling van jari pakte mijn lijf dit weer keurig netjes op...7 wel en 5 niet. Uiteraard aan de pil gegaan maar die bleek te licht dus werd gewoon dwars Door de pil ongi. Zwaardere pil gevraagd en ook daar reageerde mijn lijf totaal niet op. Na 5 dagen pil begon ik alweer bloed af te vegen en ja hoor mijn ongi brak er gewoon weer dwars doorheen.
Toen besloten om te stoppen met de pil en een spiraal te laten plaatsen. Helaas was mijn dokter 2 weken met vakantie dus zonder pil verder...inmiddels zit ik al op dag 15 dat ik niet ongi geworden ben en we hebben dus zonder er verder bij na te denken onveilig sex gehad. Ik was uiteraard in de veronderstelling dat ik toch binnen een paar dagen weer ongi zou zijn...niet dus!! Ik ga donderdag voor alle zekerheid een test doen want ik vind het wel heel erg verdacht dat ik nog steeds niet ongi ben...


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 20-10-2014

Jeetje Laura, dat zou wat zijn zeg! Spannend..,


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-10-2014

Nou dat zou zeker wat zijn...denk echt dat ik van mijn stoel val als blijkt dat het zo is maar aan de andere kant is het dan wel heel erg welkom hoor.
Alleen hebben we geen plek meer in huis dus zal Jari of Tess zijn of haar slaapkamer moeten delen enzo..praktisch gezien is het helemaal niet handig!! Maar ja daar zouden we ook wel weer overheen komen. ..


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 20-10-2014

jaaa!!! cyn van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e meisje!!!WAW!!!
en wat een mooie naam heeft ze!
waw jullie 2e dochter al! wat een wonder!

ik ben intussen tante geworden! 14 okt is mn zusje bevallen van een zoontje. echt heel. ik merk dat ik anders tegen geboorte aankijk. elke keer ben ik weer verbaast dat het ook goed en zonder zorgen kan gaan. et blijft een wonder en een zegen.

ik reageer morgen weer verder, nu ff mijn meissie ophalen. 17 okt was is ze 3 geworden. super verjaardag gehad! wat wordt ze toch gauw groot...zucht...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-10-2014

Devika gefeliciteerd nog net je meisje!! Heeft ze een leuke dag gehad?
En weer tante!! Ook daarmee van harte meis! Alles is dus goed gegaan. Fijn!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Tam - 21-10-2014

cyn; nogmaals gefeliciteerd. Wat ziet het er een schatje uit, genieten hoor. Wie weet hebben we wel in dezelfde kamer gelegen, gek he! haha

laura; spannend...

devika; gefeliciteerd tante, en jullie meisje ook weer al zo groot. Met wat speelt ze graag? Ik vind dat soms best moeilijk goed speelgoed.

kersje; heerlijk die jongens zo samen...maar dan tegen uma....gelukkig heeft een kat negen levens hihi. Hier zijn die twee van mij ook dol op elkaar...leuk om zo te zien...en soms ook wel eens ruzie om speelgoed ja haha. Bij mij kriebelt het ook wel hoor. Vorige week op kraam geweest en dan besef ik me dat dit voor ons niet meer is weggelegd. Maar k denk dat je die fase altijd wel hebt...hoeveel kinderen je ook hebt. En ik tel mijn zegeningen na wat wij allemaal meegemaakt hebben..


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-10-2014

Cyn, hoe is het met je ? en met de nieuwe zusje? Hoe vind Joëlla haar zusje?
Ik lees nu pas je bevallingsverhaal. Jeetje! Wat een bevalling. Wat naar dat je toch nog een operatie heb moeten ondergaan. Heftig hoor!
Aan de andere kant, fijn dat het ook zo kan he. Er is overal iets aan te doen. En nu lekker thuis met je gezinnetje!


Tam, he wat leuk de peuterbios! Wij wouden eerst ook naar maya 3D gaan, maar kwam niet uit kwa datum. En zandkasteel draaide toevallig op haar verjaardag een uur rijden hier vandaan.
Hoe vond Myrthe de bios? Aah ik zie het al voor me samen achteraf lekker aan de choco…bijzonder momentje!
En waw dat ze dat zo zegt, mijn zus is een sterretje! Mooi dat ze daar ook echt zo op reageerd!


Laura, he wat is Jari al zo groot dat hij al een fruithapje mag! Och wat gaat dat snel!
En wat mooi dat ze bij jou in de fam. Wel denken aan de dag van Semmy*. Bijzonder hoor zo’n roos.
En mooi hoe jullie dat ook verteld hebben aan sonny. Grote broer zal er altijd bij horen ja..
En wat zeg je me nou? Kanst bestaat ga je mss weer zwanger ben! Ik val van me stoel hoor als je met een positieve test komt.
Maar dat is je van harte gegund hoor! fijn dat jullie er wel open voor staan mocht het echt zo zijn!

Kersje, ah wat heerlijk zoals je over je gezin schrijft. Bij jullie ook geen volgende zwangerschap meer. Maar je klinkt er wel tevreden over.


Plusje, he wat schrikken al dat bloed! Jeetje! Maar goed om te horen dat het toch vals alarm was en dat jullie kleine het goed maakt. Gewoon goed je rust pakken.
Fijn dat je fam. Zo kan bijspingen!


Myka, ik vind je zo dapper hoe je je steeds doorheen slaat en trouw blijft reageren. Ik gun het je zo dat je ook hier jou baby verhaaltjes mag neerzetten!
Ik lees dat je bijna mag testen. Ik duim voor je!


Bedankt voor de felicitatie’s meiden! We hebben shivani’s verjaardag 2 dagen gevierd. Wel pittig. Ze was vrijdag jarig. Toen kwam haar vriendinntje langs en de fam. Uit de omgeving.
En zaterdag kwam mijn fam. Ik heb 2 dagen een mooie taart voor haar staan bakken hihi. Ze heeft beide dagen zo bewust meegemaakt. Ze straalde van plezier!
Ook toen we op haar verjaardag naar “het zandkasteel”gingen. Ze zag de figuren op het podium komen en begon te glunderen van oor tot oor! En lekker meestampen.
Haar verjaardag is ook onze trouwdag. Ik kon me geen mooiere kado wensen dan dat moment met mijn gezinnetje daar.

Ik vertel Shivani ook regelmatig over Kaylash. Ze beseft het nog niet echt. Dan wijs ik zijn foto zegt ze baby. Zijn blauw knuffel staat ook in de woonkamer. Alleen shivani mag ermee spelen.Die knuffel gaat ook mee op vakantie. Hij staat symbool voor Kaylash...


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 23-10-2014

Bedankt voor de felicitaties.
Hier zijn we alweer een week verder! Jeetje wat gaat dat snel
Vanmorgen afscheid genomen van de kraamhulp.
Wat een topper was dat! We hebben echt genoten.

Joëlla is helemaal trots en zit overal 1e rang.
Ze komt continue kijken bij het verschonen, wil helpen om d'r zus te wassen en een fles te geven.
Kusjes geven en spieken over de rand van de box.. Oh dan smelt ik echt als mama...
Het kraambezoek komt rustig op gang, we willen echt kunnen genieten en vooral Joëlla ook de tijd geven om te wennen aan d'r nieuwe zusje. Dat heeft ze echt nodig.
Vandaag heeft Joëlla mogen trakteren op de opvang.. "Nee juf, is niet mijn zusje.. Dat is Zoë!"
Ze kwam bekaf terug.. Maar had dat moment voor zichzelf echt even nodig.

Vandaag voor het eerst buiten geweest met Zoë. Samen Joëlla opgehaald van de opvang en een rondje gelopen om kaartjes rond te brengen.

Morgen moet ik naar het ziekenhuis. Nog een ijzerinfuus. En gisteren is de stuwing begonnen. Iets minder leuk.
Ivm de onzekerheid en de niet op gang komende bv bij Joëlla heb ik ervoor gekozen om Fv te geven.

Tam..
Deze keer lag ik in suite 2 Smile bij Joëlla lag ik op 3.

Devika,
Vanwege de drukte hier wil ik je toch nog even feliciteren met je kleine meid!
Zo te lezen heeft ze een heerlijke verjaardag gehad.

Laura..
Wanneer mag je testen? Is wel even schrikken denk ik..

Plusje
Hoe voel je je?
Kan je je gedachte een beetje verzetten? En het vertrouwen erin houden?
Pff... Ik zou gek worden denk ik.
Dat geeft maar weer aan dat het geluk om een kindje te krijgen lang niet altijd zo vanzelfsprekend is.


Verder weet ik even niet meer te reageren... Zwangerschapsdementie na de bevalling ... Hahaha

Ik ga even iemand wakker maken voor een voeding.. Anders eindig ik vanavond weer zo laat.
En wil toch even wat extra slaap meepikken vannacht na de gebroken nachten


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 24-10-2014

Sorry voor mijn ego berichtje..
Ik moet dit even kwijt anders ga ik hier janken.
Ik hoor zojuist de exacte datum en tijd van de operatie.
18 november. Maar 17 november in de ochtend wordt ze al opgenomen.
Ik word hier zo moe, boos, verdrietig en machteloos van!

Heel lang hebben wij gedacht dat het niet veel voorstelt zo’n operatie. Maar vorig week waren we bij de anesthesist.
Die vertelde over de narcose en intubatie bla bla. Doet voorkomen alsof het echt heel groots is. We moesten door een checklist van 5 pagina’s etc etc.
En de chirurg heeft 3 dagen zh voor uitgetrokken! 3 dagen!
Gevraagd of we dan op de dag zelf moeten aanmelden. Waarschijnlijk niet zegt de anesthesist, misschien een avond eerder.
Nou, het wordt nu een hele dag eerder! Dat lijkt me zo nutteloos om een echt 24 uur eerder aanwezig te zijn. Je zou denken dat ze bezuinigen en de bedden nodig hebben voor andere dringende zaken.
Zucht…4 dagen van huis dus.

Aan de andere kant, mag ik niet klagen. Ik moet juist blij zijn dat ze haar zo serieus nemen en zo’n uitgebreid programma voor haar opzetten. Niets wordt aan het toeval overgelaten en het mag wat kosten.
Ik mag ook bij haar slapen en ook voor de ouders wordt er gezorgd voor ontbijt en lunch. Waar vind je dat tegenwoordig nog.
Pfff…sorry voor mijn gezeur. Ik moest dit echt even kwijt. Sad


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 24-10-2014

Lieve Devika, het zou mij ook zorgen baren. Natuurlijk is het fijn dat ze het allemaal goed willen regelen in het ziekenhuis, maar je gaat je er ook extra zorgen door maken, denk ik. Het is allemaal voor een goed doel, maar ook weer eng. Was het maar vast achter de rug he? Dikke knuffel voor jou x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 24-10-2014

Cyn, wat fijn dat je een mooie kraamweek hebt gehad! En dat Joella zo blij is met haar zusje!
En je hebt nog een ijzerinfuus gekregen. Ben je erg moe? Doe rustig aan he, niet teveel te snel willen, zeker nu de kraamhulp weg is!
O, die gebroken nachten...dat is wel zwaar. Gelukkig is het ook zo fijn om zo'n lief klein baby'tje te mogen verzorgen 
Hier slaapt Jesse sinds een maand echt goed door...en hij is al bijna 2! Zo anders dan zijn broer, die het met 3 maand al deed, haha. Maar wel erg lekker voor papa en mama dat het nu zo goed gaat. Het went ook wel weer snel trouwens...
Ik snap je keuze voor flesvoeding door je vorige ervaring. Hier geef ik Jesse nog steeds 2 x per dag de borst. Ik ben een officiele langvoedster geloof ik. Geitenwollensok?!? Haha
Hopelijk is de stuwing snel voorbij!
Geniet van je mooie meiden! Het is zo'n bijzondere tijd...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-10-2014

Oh lieve devika. . Ik begrijp dat het erg rauw op je dak komt. ..
Ik kan niet anders zeggen dan sterkte en we zullen je er op onze digitale manier doorheen proberen te slepen...
Snap ook niet goed waarom dat dan 24 uur van tevoren moet..Ze zullen hun redenen er wel voor hebben Denk ik dan. .

Meiden...vandaag op de dipstick verscheen een heeeeel licht streepje...digitale cb zei echter niet zwanger. Toch blijf ik zelf denken van wel. ..morgen ochtend weer een dipstick doen. Pfff wat spannend en gek dit zeg!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 25-10-2014

Laura!! In mijn ervaring is een heel licht streepje zwanger. Denk je dat het nog heel pril is? Wow, hoe voel je je erbij? Ik dacht meteen "oh, fantastisch zo'n groot gezin en laura zal dat wel super doen", maar kan me voorstellen dat het toch even aankomt... Ben benieuwd!

Devika, waarom moet ze dan een volledige dag op voorhand binnen? Misschien is ze dan wel al een beetje gewend aan het ziekenhuis? Kan je het nog overleggen met de artsen? Veel succes ermee!

Kersje, terug volledige nachtrust, woaw! Hoe laat gaf je voorheen de laatste voedingen? Max is nog een nachtbraker, dus we blijven er nog wel even in Smile.

Cyn, wat fijn zo genieten van je meiden. Ik wens je veel rust toe Smile.

Hier heb ik gisteren na 3 weken heeel veel platliggen voor het eerst terug een wandeling gemaakt. Toen ik thuiskwam had ik weer veel helderrood bloedverlies Sad. Oh, wat maakt het me bang! Deze week heb ik een angelsound gekocht om het hartje te beluisteren. Ik heb dit nooit gewild, maar nu vond ik het toch rustgevend. Mijn man heeft het apparaat wel verstopt zodat ik ons baby'tje niet constant plaag... Maandag terug naar de gynaecoloog, benieuwd of ze deze keer iets zien.


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-10-2014

Plusje, wat beangstigend weer van het bloedverlies! Is het nu weer gestopt inmiddels? Toch maar weer rustig aan doen...lijkt me erg moeilijk om bedrust te houden, zeker met Max!
Jesse heb ik vrij lang nog een droomvoeding gegeven voordat ik zelf ging slapen. Vervolgens werd hij 1 of 2 x wakker per nacht. Rond 01:00 u en 04:00 u. Steeds vaker 'maar' 1 x per nacht en nu dus meestal niet meer in de nacht! Ik geef geen voedingen meer als hij wel wakker wordt. Hij valt wel snel weer in slaap gelukkig. Hoe vaak wordt Max wakker?

Laura, het is nog onzeker dus. Het blijft spannend! Heb je weer getsest?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 25-10-2014

Getest bedoel ik...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 25-10-2014

Cyn, ook hier nog een keer gefeliciteerd met je mooie meisje. Echt een leuke naam ook. En zo lief die foto met Joella op fb... Wel pittig geweest, die nasleep na je bevalling zeg.

Plusje, wat eng al dat bloedverlies. Kan me voorstellen dat het je erg onzeker maakt. Gelukkig dat het met je kleintje goed gaat, hopen dat dit zo blijft en het bloeden stopt...

Devika, wat naar dat Shivani al een dag van te voren opgenomen moet worden. Helemaal niet leuk. Laat het allemaal maar snel achter de rug zijn.

Laura, spannend.

Kersje, knap dat je de bv zo lang vol houdt. Fijn dat Jesse nu doorslaapt.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-10-2014

Als ik idd zwanger ben is het absoluut nog heel pril. Het is morgen 2 weken geleden dat we de onveilige sex gehad hebben maar geen idee wanneer mijn eisprong gehad zou hebben. Dat kan dus ook nog wel 3 dagen daarna ofzo geweest zijn.
Vandaag kreeg ik weer een mega licht streepje...echt te licht om op de foto te krijgen. Heb nu nog 1 stripje liggen en nog 1 digitale. Morgen ochtend de strip doen. Eerlijk gezegd verwacht ik zelf dat hij morgen iets duidelijker zal zijn. Mijn gevoel blijft namelijk nog steeds zeggen dat ik zwanger ben...

Plusje jeetje meid wat een ellende steeds...blijf jij maar zoveel mogelijk plat liggen!! Snap het volledig van de angelsound!
Wat lief wat je zegt!! Ik heb altijd gedroomd van een groot gezin en we zijn natuurlijk al flink uitgebreid maar ik zou het stiekem ontzettend leuk vinden om er nog eentje bij te mogen krijgen. Mijn man is minder enthousiast maar die denkt vooral praktisch. Tja eigenlijk past het ook gewoon niet meer maar ja. ..het loopt wel los denk ik dan..

Noortje hoest met jou lieverd?


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 25-10-2014

Even snel..

laura mijn eerste test was ook mega licht.
maar ze zeggen.. een streep is een streep Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-10-2014

Ja ik begon ook steeds met hele lichte testen maar deze is denk wel de lichtste van allemaal..nou ja ik wacht vol spanning af haha.
Heb tussen de middag nog wel even lekker genoten van een broodje filet American. Wie weet is het voorlopig de laatste keer haha.
En vanavond hebben wij een etentje waarbij ik ook echt nog gewoon lekker alles ga eten. Straks blijkt het allemaal niets te zijn en dan heb ik voor jan doedel van alles gelaten.

Hoe gaat het bij jullie thuis nu cyn? Vindt je het druk of valt het vooralsnog mee?
Ik word lichtelijk gek als ik denk aan nog eentje erbij haha. Soms is het al een kwestie van managen, dat wordt dan helemaal een dolle boel maar ach het zal ook heel veel vreugde en liefde mee brengen. Ik zeg laat maar komen! Hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 25-10-2014

Ik vind het heerlijk nu!
Ik zit echt op een roze wolk..

joella is super lief voor dr zus en wil met alles helpen.
zoë is een heel tevreden meisje waar we echt niet mee mogen klagen.
joella moet soms ff wat stooom afblazen en energie kwijt en als ik dan alleen thuis ben is dat nog moeilijk.


Oohhh.. ik ben ook zo blij met mn broodjes filet american! Mmm..
En nu het nog "kan" zal ik er als ik.jou was van genieten alsof het de laatste keer is hahaha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-10-2014

Dat klinkt goed cyn! Heerlijk om te horen.
Ja nou genoten heb ik hoor! Heerlijke biefstukjes en carpaccio gegeten.
Nu lekker slapen en maar eens zien wat de rest morgen ochtend zal zeggen. .
Is wel de laatste dipstick die ik in huis heb. Daarna heb ik alleen de digitale nog en die wil ik niet verspillen dus ik ben benieuwd hoe en wat


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 25-10-2014

Rest is uiteraard test hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 26-10-2014

Ik ben benieuwd Laura!
Ik heb zelf geen ervaring met hele lichte testen. Ik heb zelf steeds alleen op of na mijn nod getest. En dus nooit negatief, haha. En steeds een vette streep dus! ik kan me het moment bij alle 3 zwangerschappen nog wel erg goed herinneren! Vooal de eerste en de laatste, omdat ik toen in shock was (bij Jesse ook huilen van de schrik, kerseman wist niet eens dat ik ging testen, deed het in een opwelling). En bij Puck was het een dag na nod en wist ik het eigenlijk wel. Toen was de schok meer omdat we op reis waren en onze plannen om moesten gaan gooien. En wanneer en waar laat je een echo maken etc.
En Tobias...toen wachtte ik al 8 maanden om te kunnen testen! Hij was het wachten meer dan waard.
Het doet me weer helemaal terug denken, haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 26-10-2014

Test net was spierwit. Snap er niks van maar ook deze uitslag is prima. Sta er gelukkig heel neutraal in


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-10-2014

Laura, was de test van hetzelfde merk? En ben je nog steeds niet ongesteld geworden? Je lijkt er zelf rustig onder te blijven in ieder geval. Ik zou gek worden van onzekerheid, haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 27-10-2014

Laura, oh zo spannend... Ik zit maar te hopen dat je zwanger bent. Wink Ik zal waarschijnlijk op zoek zijn naar lotgenoten zeker? Fijn dat je met beide opties tevreden bent.

Cyn, wat goed dat het zo goed meevalt!

Om 14u echo, ben benieuwd!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-10-2014

Plusje, heel veel succes bij de echo!
Ik hoop dat je kindje even geruststellend naar je zwaait!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-10-2014

Nou meiden hier het verlossende woord. Niet zwanger. De test gister was natuurlijk al spierwit. Was idd zelfde merk dus daar kon het niet aan liggen. Vanmorgen duidelijk ongi. Dus mijn lijf heeft zowaar een zeer nette cyclus van 26 dagen en daar ben ik echt heel blij mee. Ja ik was er heel rustig in. Wilde uiteraard wel weten waar ik aan toe was en stiekem had ik het onwijs leuk gevonden als we nog een kindje hadden mogen krijgen maar ik heb ook de reactie van mijn man gezien en die was er niet zo blij mee geweest. Ach we hebben er 3 in goede gezondheid en het niet meer bezig zijn met zwanger worden enzo heeft ook veel voordelen. Dus ja beide uitslagen waren prima voor mij, voor mijn man is dit de uitslag die hij hoopte hihi.

Plusje veel plezier met de echo straks!! Sorry, ik zal geen lotgenootje meer worden... Diep van binnen vind ik het wel een klein beetje jammer maar nogmaals het is goed zo. Laat je ons weten hoe de echo was? Horen jullie ook al geslacht of willen jullie dat niet weten?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 27-10-2014

Laura, niet zwanger...ik snap heel goed dat je het diep van binnen jammer vindt. Zwanger zijn is bijzonder en kindjes zijn zo welkom en lief! Ik snap je man ook, want het was ook nogal wat geweest om er nog een bij te krijgen!

Gelukkig vinden jullie het beiden goed zo.

Kerseman en ik hebben het gisteren tijdens een van onze spaarzame uitjes samen ook nog gehad over onze gezinssamenstelling. Wij blijven erop uit komen dat het goed is zo. We mogen heel blij zijn met onze gezonde en geweldige kindjes. Wat niet wil zeggen dat ik diep in mijn hart best nog zo'n lieverdje zou willen hoor. En dat weet kerseman ook. Ik zou bijna zeggen 'gelukkig' wil hij niet, want het zou praktisch gezien niet goed zijn voor ons gezin en ook niet voor mijn gezondheid. Het is en blijft iets om over te mijmeren. Dat doe ik waarschijnlijk nog steeds als ik hoogbejaard in mijn schommelstoel zit op de veranda (met mijn bejaarde kerseman). :mrgreen:

Plusje, hoe was de echo???


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-10-2014

Ja ergens is het ook gewoon goed dat die mannen het veel realistischer en praktischer bekijken... Anders blijven we baren volgens mij haha! Het blijft leuk en mooi en bijzonder...al had ik er 10 dan had ik nog meer gewild volgens mij.. Dus hier is het net zo als bij jou hoor kersje. Ik snap hem gelukkig ook heel goed en ik merk aan mezelf dat ik weer lekker mijn oude gedachtes terug heb en weer lekker vooruit kijk van: als Jari 4 is ga ik weer een baan zoeken en meer van dit soort dingen, dus ja het is gewoon echt goed zo. Wat fijn om te lezen dat jij dit wel herkent. Dacht altijd dst ik de enige was haha. En ja we mogen zeker in onze handen knijpen met wat we hebben. We hebben er teveel voor op moeten geven ook!!

Plusje hoe was de echo meid?


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 27-10-2014

Joepieeee een mannetje erbij . Zooo blij, alle kleren hergebruiken, leuk voor Max en ik ben gewoon dol op jongens . Verder zag de gynaecoloog geen verontrustende zaken in de baarmoeder zelf (misschien wel nog wat stolsels), maar moet blijven rusten tot ik een maand geen bloedverlies meer heb...

Laura, goed dat er nu duidelijkheid is dan... En idd die mannen van ons zijn toch wel wat praktischer ingesteld. Die van mij zegt ook al dat we na deze stoppen. Ik hoop in ieder geval dat dit mannetje volgend jaar gezond en gelukkig in m'n armen ligt!!! Smile






mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-10-2014

Oh plusje wat leuk meis!! En leuk hoe blij je er zelf ook mee bent!! Zou je hoe dan ook geweest zijn maar het ziet er echt super enthousiast uit!! Top! Hou je idd maar goed rustig. Alles voor het kleine ventje!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-10-2014

Plusje, wat een leuk nieuws! Twee jochies is zooooooo leuk! En geruststellend dat de baarmoeder er verder goed uit ziet. Wel blijven rusten dus...lukt dat een beetje? Heb je hulp in huis?

Laura, ja het is maar goed dat onze mannen praktisch ingesteld zijn, haha!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 28-10-2014

Noortje, hoe gaat het met jou en met Tessa? Ik zie op fb altijd van die leuke foto's voorbij komen!
Je zei dat je het knap vond dat ik nog bv geef. Dankje! Ik vind het eigenlijk steeds makkelijker worden, hoe langer ik geef. 1 x voor slapen gaan 's avonds en 1 x bij wakker worden 's ochtends. Jesse vraagt ook echt om 'mama dinkuh'. Hij is er verder qua voeding natuurlijk niet meer van afhankelijk en dat vind ik wel een relaxed idee. Het is een gezond extraatje, haha.

Tam, ik begrijp het gevoel dat je had toen je op kraamvisite was, dat het voor jullie niet meer is weggelegd. Gelukkig heb je na Britt* nog twee gezonde lieve kindjes mogen krijgen! Dat neemt niet weg dat de wens voor nog zo'n mooi wonder er ook gewoon is. Dromen mag toch? Zolang we tevreden zijn met wat we hebben kan het denk ik geen kwaad. Wat heerlijk trouwens dat jouw koters ook zo goed met elkaar op kunnen schieten!

Cyn, hoe gaat het met je mooie meiden? En met jou? Red je het zonder kraamhulp? Is je man nog thuis? Ben je nog erg moe?

Devika, ben je al wat meer aan het idee gewend?

Myka, hoe gaat het met jou, meid?

Ik ben vandaag wat ziekjes, dus ik doe het even rustig aan (voor zover dat lukt als mama zijnde, haha). Kerseman werkt vanmorgen vanuit huis en is nu Tobias van de psz aan het ophalen, zodat ik even op de bank kan hangen. Lekker hoor!
Jesse zit naast me op de bank met een krokodilknuffel te spelen. Zegt ie net 'mama is een meisje'. Ik antwoord 'ja, en Jesse is een ....?' 'KROKODIL!!!' zegt hij vrolijk lachend. Hahaha, lekker ventje :mrgreen:


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 28-10-2014

Oh kersje dat klinkt toch altijd heerlijk bij jullie thuis!
Vervelend dat je ziekjes bent...een mama kan zich dat helaas niet veroorloven...we moeten helaas altijd doorgaan..succes en beterschap meis!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 29-10-2014

Dankje Laura! Nee, ziek zijn kan niet als mama! Maar ik zet alles wel op een heel laag pitje even. De tv staat aan en ik zit in joggingsbroek op de bank. Gelukkig nodigt het weer niet uit tot buiten spelen, dus daar hoef ik me niet schuldig over te voelen.

Klinkt het heerlijk bij ons thuis??? Daar word ik blij van :p
Bij jou klinkt het ook altijd gezellig!
Heb jij al een beetje een idee wat je voor werk wilt gaan doen als de kindjes groot genoeg zijn? Je wilde een tijdje geleden kraamverzorgster worden of gastouder geloof ik?