Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 23-02-2015

Mij..
Wow.. dat is geen toeval, dat heeft gewoon zo moeten zijn.
wel mooi dat jullie er toch voor hebben gekozen om de naam van zijn overleden oom te gebruiken.
en die dagen.. ja, ik ben zelf ook wel erg blij dat Wesley en Joëlla een "eigen" dag hebben.

Ja die rekening word je niet vrolijk van.. het zou wel wat minder mogen wat het is nooit iets waar je zelf voor heb gekozen.
Ik had het liever uitgeven aan andere dingen. dat duwt je dan weer even terug in die diepe put.
hopelijk voel je je snel weer wat beter. maarja, die down momenten horen erbij... en ik vind ook dat je dat toe moet laten.

gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. wat knap dat je haar heb vastgehouden.
het is allemaal nog zo vers.. ik hoop dat jullie snel ook dat geluk mogen beleven.


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 27-02-2015

We hebben een mooie echo gehad gisteren en een mooie uitslag van de combinatietest. Alles zag er heel goed uit bij de kleine en geen enkele aanleiding voor een aangeboren afwijking. We krijgen wel alsnog een NIPT test, maar dat is puur om ons iets meer geruststelling te geven. Over 4 weekjes mogen we weer terug komen voor een extra echo bij 16 weken.

Ik ben zo ontzettend opgelucht, nu durf ik echt van de zwangerschap te gaan genieten.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-02-2015

Sunshine super meid!! Gefeliciteerd met weer een stap in de goede richting!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 27-02-2015

Had al in ander topic gereageerd... Maar hier ook nog ff! Super fijn voor jullie sunshine, probeer idd nu maar te gaan genieten, al zal dat ook vast met vallen en opstaan zijn!


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 27-02-2015

Heerlijk meid, gefeliciteerd!!
Wat Shady zegt weer een stap in de goede richting.
Wat fijn om te horen dat je nu een beetje kunt genieten al zat idd met pieken en dalen zijn maar dat is ook niet meer als normaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 28-02-2015

Sunshine.

wat een goed nieuws! Hoop dat jullie nu wat meer vooruit durven te kijken.
Op naar nog zo'n mooie echo bij 16 weken!


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 09-03-2015

Goedemorgen meiden,

Weer even een berichtje van mij.
Allemaal een goed weekend gehad?
Wij hadden nog steeds de box beneden staan, eerst was vriendlief er klaar voor om um naar boven te doen maar ik nog niet en een paar weken later was het andersom. Afgelopen week hadden we het erover gehad om deze toch binnenkort naar boven te doen.
We waren er over uit dat het niet goed zou zijn voor ons om deze nog weken te laten staan.
Gisteren was het erg mooi weer en we hadden allebei een goeie dag dus toch de beslissing genomen.
Het opruimen ging goed totdat we de box op zijn kamer hadden gezet.
We hebben even samen flink geknuffeld en gehuild samen.
Nu een lege plek in de kamer maar het voelt wel goed.
Het is toch weer een stap die je moet nemen helaas.
Wilde het even kwijt Smile

Hoe gaat het met jullie meiden?

Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 09-03-2015

@ Bach, ah wat moeilijk weer! Begrijp goed dat zo'n lege plaats weer heel confronterend is... Goed dat je nu de stap samen genomen hebben! En dat je ook even samen erom gehuild hebben... Het is ook allemaal zo anders dan het had moeten zijn hé.
Kunnen je ook wel beetje van het mooie weertje genieten? Ik knap daar gelukkig best wel van op. Hier wisselen de goede en de slechte dagen elkaar nog af, maar merk datk vooral goede dagen heb nu! Merk wel heel erg dat ik echt afleiding moet zoeken in dingen, anders komt alles op me af en ga ik piekeren.

Heb jij nog verlof? Hoelang nog thuis van je werk? Zie je het al zitten om weer te gaan werken?

Groetjes weer!


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 09-03-2015

Mij was idd moeilijk maar voelde wel goed.
Zoals jij ook zegt het mooie weer helpt er wel bij, daardoor voel je je zelf ook wat beter.
Ook hier wisselen de goeie dagen en slechte dagen zich af maar het worden wel weer wat meer goede dagen.
Dat bezig moeten zijn heb ik de ene dag ook meer als de andere dag, ook ik ga dan lopen piekeren en nadenken.
Ik heb nog tot 19 maart verlof en deze week of volgende week even een gesprekje op het werk.
Ik zoek het eerlijk gezegd nog niet om weer volle bak aan het werk te gaan.
Zie daar best tegenop maar daar valt wel wat op de verzinnen.
Hoelang heb jij nog? En zie je er ook tegenop?


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 09-03-2015

Bach,, Gelukkig dat het ook goed voelde, misschien ook weer wel opluchting dat je die stap hebben durven nemen nu... Soms mag je dan ook best trots op jezelf zijn!! Probeer ik ook maar beetje te doen als ik weer een stapje genomen heb. Bijv. weer op dorp de boodschappen, vriendinnen uitnodigen met kinderen enz. Maar merk wel dat ik soms niet te hard van stapel moet lopen om maar te willen dat het goed gaat. Want soms gaat het gewoon even allemaal niet meer hé.

Spannend weer je werk! Vooral als het weer dichterbij komt hé! Hier heb ik nog zo'n 9 weken verlof. Ga binnenkort ook is even langs bij collega's op kantoor en even bij de manager vragen hoe we het gaan doen. Wil het liefste eerst als opbouw wat werkzaamheden op kantoor doen en dan na een tijdje de 3uurs op een dag zorgen. Werk natuurlijk in de kraamzorg dus voor mij ook heel erg de vraag of ik het goed gescheiden kan zien allemaal en of het gaat lukken! Maar wil het wel proberen, dus dat is de eerste stap hé...


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 10-03-2015

Mij ik zou precies jou woorden kunnen schrijven.
Denken dat het wel goed gaat en dan gaat iets toch te snel.
Dan wil ik het liefst zo snel mogelijk naar huis en me opsluiten.
Ook jij mag best trost zijn op jezelf, sommige stappen zijn echt niet makkelijk.
In het dorp boodschappen halen gaat me wel goed af, ben dit vrij snel weer gaan doen.
Wel met vriendlief of me moeder aan het begin en niet alleen.
Wij waren in een klein dorp waar iedereen elkaar kent.
In december hebben wij eigenlijk alles gedeeld via fb, zijn helemaal geen types die alles delen op fb maar in dit geval is het heel erg handig.
Iedereen wist het natuurlijk dus er kwamen geen vragen over wat het was geworden en of alles goed was gegaan.
Of mensen ontliepen ons of ze kwamen naar ons toe om even een praatje te maken, dit heeft ons wel erg goed gedaan.
Heb pas 2x gehad dat iemand tegen me zei volgensmij mag ik je feliciteren, dat doet pijn maar het is gelukkig pas 2x gebeurd.

Meid maak goeie afspraken met je werk als je weer wilt opbouwen, kan me voorstellen dat het heel zwaar zal worden als je weer gaat beginnen.
Kraamhulp is zo'n mooi beroep, wij hebben echt een top kraamhulp gehad en hebben nu nog contact met haar.
Hopelijk kun je tegen die toch het mooie zien van je werk al zal het zeker niet makkelijk zijn.
Zijn jullie nu trouwens weer begonnen om weer voor een broertje of zusje te gaan?
Geloof dat je toen wel vertelde dat jullie weer vrij snel wilden beginnen toch?


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 10-03-2015

Bach, Wij wonen idd ook op een klein dorp en heb ook vanaf de 20wk steeds een kort stukje op fb getypt over de zorgen in de zwangerschap. Omdat er dus ook een "eigen verhaal" de ronde ging. F*inn was al zwaar gehandicapt enz. Soms kan je dan idd beter even zelf vertellen, dan zulke verhalen. Ik ben ook vrij snel weer de winkels in gegaan, omdat ik weet dat hoe langer je wacht het alleen maar moeilijker word.
Hier loop ik er de laatste dagen erg tegenaan dat het leventje oppakken toch best lastig is. Een zondag bij mn schoonouders, kindje van zn oudste zus die vroeg.., heb je niet meer wat of mama heeft? (zwanger) zei nee hé, in de hoop dat het snel over wat anders zou gaan. Maar hij voegde er nog even aan toe dat mn buik nog wel dik was en dat de mensen dat echt gek vinden... Dan is het echt wel slikken!!

Vandaag was er in de vriendinnengroep een verjaardag, maar ben de enigste nu met lege handen, iedereen heeft kinderen. Al 10 kindjes in de vriendengroep en 2 hoogzwangeren... Kon dat nog niet opbrengen om te gaan, maar toch doet het zoveel pijn dat ik dan thuis zit.., terwijl de vriendinnen dan gezellig samen zijn :-( Voel mezelf dan zo een uitzondering. Het is ook zo dat wij natuurlijk al 3,5 jaar een kinderwens hebben dus ook veel vriendinnen mij een soort ingehaald hebben.
Vanmorgen was het mooi zonnig weer, dus dacht kom op, ga gewoon lekker van het mooie weertje genieten en niet zitten dippen omdat ik niet op een verjaardag kan,, Mn zus kwam gezellig eten met dr kindje van een paar weekjes ( ze had gevraagd ofk dat zag zitten hoor) is wel lastig om zo'n klein babytje hier in huis te zien en te horen maar het ging best goed vond ik!
Daarna met de hond lekker wezen wandelen, even bij mn ouders in de tuin bakje thee gedaan.... Loopt mn nichtje daar rond 3jr. was aan het spelen met dr pop... Ze was tante (mij dus) met kleine F*inn en Tommy (onze hond)... Hoe lief dat F*inn bij haar nog zo leeft dan hé!! Maar ook weer best emotioneel...
Nou ik dus weer terug richting huis aan de wandel, ben ik bijna thuis zie ik mn achterbuurmeisje staan die vorige week bevallen is van een zoontje. Stond te praten met een kennis van me, die keek net in dr wagen. En zo zagen ze mij aankomen en we moesten precies de zelfde straat nog in ook. Buurmeisje bleef stil staan en had het net erg druk met dr telefoon en die kennis kwam naar me toe, wat dubbel zo hé, bij haar keek in net in de wagen en bij jou is het zo anders. Vond wel lief dat ze me even aansprak, maar ik ging dus slikkend naar huis.....
Even een voorbeeld hoe een dagje er dan uitziet. Had mn collega later aan de telefoon, kzei wil zo graag proberen door te gaan en afleiding zoeken maar op deze manier is het zo confronterend steeds... Ben er nu doodmoe van kan ik je vertellen!!

Deze maand is het ook nog is een jaar geleden van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Op die dag is mn man zn zusje bevallen van een dochtertje, wat dus dan 1jr word en feestje houd. En diezelfde schoonzus was weer heel snel zwanger en dus nu 4 weken later uitgerekend dan mij. Pff soms kan ik zo boos worden om alles... We hebben al zoveel op ons padje gehad.

Nou we hebben besloten geen anticonceptie te gebruiken, omdat we dus niet makkelijk zwanger raken en het dus echt een kadotje zou zijn als het spontaan zou zijn. We zijn anders bang dat ik spijt krijg achteraf als het weer langer duurt dat ik bijv. eerste een tijd tegengehouden zou hebben. Maar we gaan nog niet terug de medische molen in hoor! Even ziekenhuisrust!
En jullie?


mijn lieve, lieve kleine schat - beyou - 10-03-2015

volgensmij heb niet eens geantwoord op bach haar vraag (voelt ook beetje dubbel om hier te schrijven.) kwam eigenlijk nog maar weinig op deze site.
maar ben 4 december bevallen van een zoon Fabian 4400 gram. groeit goed hebben veel slapeloze nachten gehad, afgelopen nacht heeft hij een goeie nacht gehad. (Yes)

iedereen zo moeilijk wat jullie mee hebben gemaakt.
en idd mooie tekst wie niet vecht heeft al verloren.
heel veel sterkte en toch ergens fijn dat jullie elkaar hier kunnen steunen.
dikke knuffel voor jullie allemaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 11-03-2015

Lieve Mij ik kan nu even niet volop reageren maar heb gisteravond en nou net je stukje gelezen met tranen.
Wat herken ik mezelf in jou woorden!!
Hier geen vrienden die een kleine hebben, wij waren de eerste.
Maar ik herken het zo dat leventje op willen pakken.
Ik had het er afgelopen week ook moeilijk mee. Eerst kon ik het best goed hebben om anderen te zien maar ook bij mij doet het mij steeds meer als ik hier in het dorp meiden zie die rond dezelfde tijd uitgerekend waren. (hier was echt een zwanger golf aan de gang)
Zal vandaag of morgen even goed reageren.
Dikke knuffel meid!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Daveigh - 12-03-2015

Jeetje Mij..
Wat heftig. En dan ook nog in de kraamzorg werken!
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat straks heel confronterend en moeilijk moet zijn.

Ik heb zoveel respect voor jullie dames!
Moet altijd denken aan het gezegde: geen kind is zo aanwezig als het kind dat wordt gemist.
Hoe knap van jullie dat jullie toch weer je leven verder willen oppakken.
Het is voor mensen die niet in jullie schoenen hebben gestaan heel moeilijk om de juiste woorden te vinden en een hart onder de riem te steken maar jullie zijn echt kanjers (van mama's)!


mijn lieve, lieve kleine schat - cyn87 - 16-03-2015

Kersje...
ik denk aan je vandaag!
Jullie kleine lieve meid blaast daarboven 5 kaarsjes uit.
Dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 19-03-2015

Hey lieve meiden, ik heb hier al een tijdje niet gelezen maar merk dat ik nu weer iets meer bezig ben met wat er gebeurd is. Ik ben inmiddels ruim 15 weken zwanger, volgende week weer een uitgebreide echo in het ziekenhuis. gelukig zijn tot nu toe alle uitslagen van echo's, combinatietest en NIPT goed geweest wat me steeds meer vertrouwen geeft in dit wondertje en in mezelf. Maar ik zie er enorm tegenop om de 16-19 weken periode door te gaan. Ik weet natuurlijk dat er deze keer geen enkele aanleiding is om bang te zijn dat het fout loopt en dat was de vorige keer duidelijk wel zo, maar ik ben erg bang voor de heinneringen die boven zullen drijven en kan me er niet zo goed op voorbereiden hoe ik daar het beste mee om kan gaan. Hoe zijn jullie daarmee omgegaan toen jullie weer zwanger waren?

Mij en Bach, hoe is het met jullie? Ik hoop dat jullie merken dat het langzaam elke week een beetje beter gaat, al zullen er nog genoeg moeilijke momenten zijn. Jullie mogen in ieder geval heel erg trots zijn op hoe jullie je hier samen met jullie mannen doorheen slaan, dat mag ook wel eens gezegd worden. Dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 22-03-2015

Goedemorgen meiden,

Nog maar een poging wagen, iedere keer als ik bijna klaar ben met me verhaal crashed de site en ben ik alles kwijt.

Kersje volgensmij heb ik je hier nog niet gesproken maar 5 jaar alweer.
Hoop dat jullie er een een mooie dag van hebben gemaakt.

Sunshine kan me helemaal voorstellen dat aankomende weken zwaar gaan worden voor je.
Kan alleen maar zeggen, probeer positief te blijven en deze kleine gaat zeker bij papa en mama blijven en gezond ter wereld komen.
Ik denk dat de hele zwangerschap zich zal afwisselen met blije en mooie momenten en onzekerheid en dat is denk ik heel normaal.
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je!
Ook jij mag trots zijn op je zelf!! Je gaat een top mama worden!

Hier gaat het op zich best goed.
De goeie dagen nemen de overhand. Ook al hebben we natuurlijk nog onze verdrietige momenten maar die laten we dan gewoon toe.
Afgelopen week de tweede menstruatie gehad na 32 dagen dus daar was ik wel blij mee.
Me lichaam pakt het weer goed op.
Het begint wel steeds meer te kriebelen om er weer voor te durven gaan, al blijft die angst in me hoofd zitten.
Ik wordt steeds meer verliefd op alle babytjes die ik zie en dan besef ik eigenlijk hoe groot de kinderwens is.
Ik denk dat het niet meer zo heel lang gaat duren dat het moment er is dat de rubbertjes kunnen blijven liggen.
Als het echt goed voelt dan gaan we er weer voor.
Binnenkort ga ik waarschijnlijk de tattoo laten zetten met de naam van ons mannetje.
Ben alleen nog aan het twijfelen of dat ik um op mijn pols of onderarm wil.

Meiden fijne zondag vandaag, ik stop ermee voordat alles weer weg is.
Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 03-04-2015

Sunshine zag dat je ook gereageerd hadden in het uitgerekend december topic.
Hoe gaat het nu met je meid?

Hoe gaat het met de andere meiden?


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 04-04-2015

Lief van je Bach. Het gaat eigenlijk hartstikke goed. Na de echo bij 16 weken waar de gyn echt heel erg uitgebreid naar ons kleintje heeft gekeken ben ik best gerustgesteld dat dit kindje gezond is. Merk wel dat deze dagen de emotie wat hoger zit. Ik denk vaak terug aan deze termijn bij de vorige zwangerschap. Bij 17 weken kregen we het slechte nieuws, bij 18+1 bleek het hartje gestopt en bij 18+3 is ons mannetje geboren.

Gelukkig mag ik deze weken wat vaker bij de VK binnenlopen om het hartje te horen en dat geeft me voldoende rust om er vertrouwen in te hebben. Op 14 april hebben we de 20 weken echo, daarna hoeven we niet meer naar het AMC en begint voor ons ook een nieuwe ervaring, ik hoop dat ik ons hummeltje heel snel ga voelen, al zit de placenta aan de voorkant dus dat kan nog wel even gaan duren.

Hoe is het nu met jou, ik las in een ander topic dat het begint te kriebelen bij jullie? Ik begrijp zo goed dat jullie nu nog even wachten om te voorkomen dat je weer in december uitgerekend zult zijn. Toen wij in november weer ervoor gingen hadden we ook al afgesproken dat we de maand maart zouden overslaan, gelukkig werden we al sneller beloond met weer een wondertje. Ik gun het je meis, hoop dat jullie het binnenkort weer aandurven en dat er snel een brusje mag komen voor jullie jochie.


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 04-04-2015

Sunshine wat fijn zeg dat de echo helemaal goed was.
Kan me helemaal voorstellen dat deze dagen moeilijk voor je zijn en dat is natuurlijk ook hé begrijpelijk en normaal.
Hopelijk ga je de kleine snel voelen en kun je gaan genieten van een hele nieuwe fase in je zwangerschap.
Ik hou je in het andere topic ook een beetje in de gaten Wink
Wat fijn ook van je vk dat je deze dagen wat vaker langs mag komen, geeft denk ik ook een beetje rust?
Weten jullie al of jullie een broertje of zusje gaan krijgen?

Hier begint het idd steeds meer te kriebelen.
De kinderwens is natuurlijk nog steeds aanwezig.
Ergens zegt me gevoel hup weg met die rubbere vriendjes en we gaan er voor en aan de andere kant benauwd het me heel erg het idee om met een positieve test in handen te staan. De angst zal denk ik altijd blijven en die zal denk ik echt niet meer weg gaan maar als ik terug kijk naar me zwangerschap is het zoiets moois en ik zou dolgraag een kleintje willen van ons samen die we dan ook echt in ons midden mogen hebben.
Wordt soms helemaal gek van me gevoelens en gedachten ze slingeren alle kanten op haha..


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 10-04-2015

Beetje een rare dag vandaag... 18+3 dagen zwanger, de vorige keer was dit de dag dat ik van ons kleine mannetje bevallen ben. Ik ben er al de hele dag mee bezig en ben er best een beetje verdrietig van. Maar of het zo moest zijn heb ik volgens mij vanochtend voor het eerst ons nieuwe wondertje gevoeld, hij of zij is zo gewenst en zo geliefd al. Na vandaag een periode vol nieuwe ervaringen die ik de vorige keer niet mocht ervaren, hopelijk kan ik het dan weer een beetje loslaten.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-04-2015

Sunshine kan me voorstellen wat een rare dag dat geweest is...maar wat fijn en super bijzonder dat jullie 2e wonder laat merken dat die er is en dat het goed met hem of haar gaat!! Ja een nieuwe fase breekt aan voor je. Probeer ervan te genieten hè?
In je ticker staat vandaag trouwens 18.3


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 11-04-2015

Thanks Shady, voel me vandaag alweer een stuk beter. Tikker verspringt meestal pas na 9 uur ;-)


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 11-04-2015

Sunshine hoop dat je gisteren nog een beetje goed bent doorgekomen.
Wat bijzonder ook dat je de kleine dan ook voor het eerst gevoeld hebt, alsof het zo moet zijn.
Even laten weten dat het goed zit.
Zoals je zelf zegt er breekt nu een hele nieuwe fase voor je aan en ik hoop dat je beetje bij beetje toch wat kunt genieten van de zwangerschap.


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 17-04-2015

Hoi meiden,

Nou kzal ook weer is even reageren... Ben even niet meer zoveel op het forum te vinden omdat we ivm onderzoeken een half jaar niet zwanger mogen raken, en het dus even los moeten laten... En dat gaat lastig op het forum vind ik.

Bach, spannend dat jullie er weer voor willen gaan.. begrijp de angst wel heel goed! Idd zal die vast altijd aanwezig blijven. Maar hoop zo dat jullie het geluk mogen gaan ervaren. Alweer aan het werk? Hoe gaat dat?

Sunshine,Fijn dat jij nu over "de datum" heen bent. Hoop dat je beetje kan genieten van alles... De 20 weken echo ook vast weer een spannend moment!

Hier is het vandaag mn uitgerekende datum... Bah het had allemaal zo anders moeten zijn hé :-( . Toch gaan de dagen in het algemeen best goed hier. We genieten heel erg van het mooie weer en zoeken veel afleiding in de tuin en schilderen van de boot enz. We zijn alleen maar dichter naar elkaar gekomen door alles, en genieten samen echt van elk moment. Gewoon ook dankbaar wat we samen hebben en hoopvol voor de toekomst!

Heb dit gedicht vandaag gemaakt:

17 april, de tijd waar we naar uitkeken
Maar het is zo anders gebleken
Was het wiegje nu al gevuld geweest?
Hoe het zal zijn zullen we nooit weten,
Maar hoe het was zullen we nooit vergeten
... Eens waren er voetjes die schopten
En beentjes die trappelde in mij
Eens waren er handjes die klopten
Maar dat is voor altijd voorbij
Toch blijf je altijd ons eerste
Het mooiste kind dat er maar is
Een prachtige jongetje, met al veel gelijkenis…
Je bent gewoon geboren
En heel even voelde we ons blij
Omdat we jou konden zien en voelen
Heel even was je er nog bij
Een droom ben je gebleven
We hadden je alles willen geven
En onze liefde met je willen delen
Een droom ben je gebleven
En als een wondermooie droom
Zal je altijd met ons verder leven
Onze lieve zoon....

Fijn weekend meiden, geniet van het zonnetje!!

Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 17-04-2015

Ik reageer even snel want de site crashed de hele tijd bij mij.

Jeetje meid de tranen rollen over me wangen van je stukje tekst.
Wat moet deze dag vandaag zwaar zijn voor jullie. Hele dikke dikke knuffel.
Wat mij heel erg grijpt is de zin:
Een droom ben je gebleven
En als een wondermooie droom*
Zal je altijd met ons verder leven

Wij hebben van onze vrienden iets gekregen en daar staat deze tekst ook op.
Poeh... Even moeilijk.
Ik denk aan je vandaag!!

Zal van de week even beter reageren.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-04-2015

@ mij, wat een mooie tekst...ook hier staan de tranen heel hoog...pfff...deze dag hadden jullie je kindje levend en wel in je armen moeten houden...
ik wens je heel veel sterkte vandaag en elke dag!
dikke dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-04-2015

sunshine, wat fijn dat jullie over de "grensdatum"heen zijn! ik hoop dat jullie nu onbezorgd ( voor zover dat kan) kunnen genieten van de rest van je zwangerschap.
ook voor jou een hele dikke knuffel!!


mijn lieve, lieve kleine schat - belle - 17-04-2015

*breekt even in voor Mij23*

Wat heb jij een prachtig gedicht geschreven.... Een enorm zware moeilijke dag, ik denk aan jullie... Hele dikke knuffel voor jou.... Heel veel sterkte de komende tijd en ook het komende half jaar dat je nog niet zwanger mag worden, ik hoop dat het half jaar toch gauw omvliegt voor jullie....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

*breekt weer uit*


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-04-2015

@bach, hoe is het met jou? ik hoop zo dat jullie stiekem al bezig zijn met zwanger worden. het is jullie zoooo gegund!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-04-2015

hoe is het met de rest van de meiden hier? ik ben lang niet meer geweest zie ik. foei!
maar jullie zijn altijd in mijn gedachten! ik probeer vaak mee te lezen maar schrijven schiet er helaas bij ijn Sad

hier gaat het oke...
we hebben net in februari een heftige tijd achter de rug. mijn opa is overleden. zo ontzettend verdrietig. op Kaylash en mijn oom na heb ik nog nooit iemand zo dierbaar verloren.
voelt zo raar om zonder hem te leven. maar goed, hij was 85. wie haalt dat tegenwoordig nog..

gisteren met shivani naar de huisartsenpost geweest. ze klaagt al heel de week over buikpijn. ze konden niets vinden.
pff..nu even afwachten of het zelf overgaat. waarschijnlijk heeft ze buikgriep/buikvirus.
verder gaat het prima hier. wat een heerlijk zonnig weertje!


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 18-04-2015

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Het was idd wel even moeilijk om ineens die 17 april overal voorbij te zien komen... dat is een datum die zo anders in je hoofd zat hé! Maar we hebben bezoekjes, kaarten en berichtjes gehad. En nu staat het huis vol bloemen van familie, erg lief!

Oh Bach kan goed, ik ken de regeltjes ook van een gedichtje wat keer langs kwam op internet... Heb van allerlei gedichtjes en regels die ik mooi vond zelf een gedicht gemaakt!

Devika, blijft altijd heel moeilijk om iemand waar je veel van houd te moeten missen.. Met mijn oude oma gaat het ook slecht, en daar wordk nu al verdrietig van als ik eraan denk datk ze straks moet missen en dat ze nooit een kindje van ons zal leren kennen, daar keek ze zo naar uit! Heb in mijn zwangerschap geld gekregen om spulletjes voor Finn te kopen, had ik gedaan net voordat we het slechte nieuws kregen, en haar nog laten zien. Ze was zo blij voor ons, omdat ze al zolang meeleefde in het traject. En nu liggen de kleertjes in de kast :-(

shivani al een beetje opgeknapt? Heerst nogal hé buikgriep enz. Hopelijk is het snel over!

Idd heerlijk weer steeds, knapt een mens van op!


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 19-04-2015

Dag meiden

Op 13/04 bevallen van Stan. Verhaal volgt. Dikke knuffels voor jullie.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-04-2015

Devika jeetje meis...gecondoleerd nog. Heftig evengoed ondanks dat ze al 85 zijn hoor. Je wil liever miet zonder je dierbaren...
Heeft shivani nog steeds buikpijn? Er blijft ook echt wat heersen qua griepjes hoor...om gek van te worden!!

Mij...prachtig gedichtje heb je gemaakt!! Kleine Finn* zal altijd jullie eerste zoon wezen en altijd in jullie gedachten blijven. Elke dag weer... Hard is de realiteit soms he?

Hier gaat alles goed hoor meiden, ben sinds kort aan het werk als gastouder en heb nu 2 kindjes extra dus ben daar lekker doenig mee. Eentje van net een jaar en die andere zit bij semmy in de klas en die komt drie keer per week tussen de middag en na schooltijd mee. Verder zijn we druk rond aan het kijken om op een leuke camping in de buurt een seizoensplek met stacaravan te bemachtigen maar dst blijkt nog een hele klus te zijn en een dure hobby haha!
De kindjes doen het verder goed hier. Tess gaat sinds 3 weken naar de psz en het is elke keer gillen geblazen maar zodra ik weg ben heeft ze de tijd van haar leven. En en en...we gaan over vijf weekjes heerlijk op vakantie naar italie!! Zoveel zin in!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 20-04-2015

Plusje, gefeliciteerd meid met jullie kleine mannetje!!
Heerlijk genieten nu!


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 21-04-2015

Plusje, gefeliciteerd met Stan en geniet met volle teugen van jullie wondertje.

Shady, wat fijn dat het allemaal lekker gaat, twee extra kindjes, dan heb je je handen meer dan vol ;-).

Mij, wat een prachtig gedicht, kreeg er een brok van in mijn keel. Ik kan me de gevoelens nog zo voor de geest halen die ik op 5 december had, zo'n datum blijft voor altijd in je geheugen gegrift staan. Ik heb gelukkig ervaren dat toen de datum eenmaal geweest was ik een bepaalde rust over me heen kreeg en toch ook weer een stukje afsluiting kon vinden, ik hoop dat dat voor jou ook zo is.

Bach, hoe is het met de kriebels, de rubbers al in de kast gegooid ;-).

Devika, wat verdrietig van je opa. Een mooie leeftijd behaald maar dat maakt het verdriet om het verlies natuurlijk niet minder. Hoe is het met Shivani, is ze alweer opgeknapt?

Hier gaat het hartstikke goed, vandaag precies op de helft, een totaal nieuwe mijlpaal, die ik nog niet eerder mocht behalen. Ik voel me heel goed en voel de kleine nu bijna elke dag wel een keertje. Ik heb rust gevonden en durf nu oprecht te genieten van dit wondertje in mijn buik en kijk er enorm naar uit om hem/haar straks in mijn armen te houden.


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 26-04-2015

Heej meiden,

Weer even een berichtje van mij.

Devika iemand dierbaars verliezen is altijd erg ook heeft die persoon een mooie leeftijd bereikt.
Dat maakt het verdriet niet minder.
Hoe gaat het je meisje? Is ze alweer helemaal opgeknapt?

Mij hoe gaat het met jou meid?
Trekken jullie het een beetje om een half jaar rust te moeten nemen?

Sunshine en hoe gaat het met jou?
Ik volg je zo af en toe nog in het "uitgerekend topic"
Super fijn om te lezen dat je nu toch echt kunt genieten van de zwangerschap.
Een hele nieuwe fase voor je. En wat heerlijk dat je de kleine nu al zo vaak voelt.

Meiden om antwoord te geven op jullie vraag:
We zijn nog niet bezig, de kriebels zijn er heel erg en we hebben er wel steeds meer moeite mee om te rubbertjes te laten liggen.
Maar het moet ook echt goed goed voelen zeg maar.
Aan de ene kant voelt het zeker ook wel goed maar er blijft toch nog steeds zo'n stemmetje in me hoofd zitten.
Misschien heel herkenbaar voor jullie??
Ik merk dat ik het zelf best moeilijk vind, ik wil niets liever dan er weer voor te willen gaan maar die angst zit er gewoon zo diep in.
Maar ik denk en weet ook wel zeker dat die angst echt niet weg zal gaan.
We zijn iniedergeval december voorbij en dat wilde ik heel graag.
We praten er samen goed over en ik denk ook wel dat het niet heel lang meer zal duren.
Laatste tijd over veel dromen die te maken hebben met zwanger worden/zijn en ineens met een baby'tje in mijn armen te staan wat dan ineens mijn kind blinkt te zijn. En laatst wakker geworden met het gevoel dat ik zwanger oud&nieuw in zal gaan.
We zullen het tegen die tijd wel weten Wink
Voor nu lekker genieten van elkaar en wat het leven ons op dit moment geeft.

Hoe gaat het met jullie allemaal?


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 27-04-2015

Bach, Wat klink je moedig meid als je alles zo schrijft! Idd de tijd nemen totdat jullie er beiden klaar voor zijn! En denk dat dat moment vanzelf komt...
Ik had de eerste maanden heel erg de drang snel zwanger te raken, maar achteraf denk ik meer de drang omdat ik Finn mistte. En achteraf gezien maar goed dat ik niet zwanger ben geraakt, want toen ik later bij een arts kwam die mijn nabehandeling doet zei hij ineens, je mogen een half jaar niet zwanger raken. Terwijl ik aan onze eigen Gync./behandelend arts had gevraagd en die had zoiets van, nou kzou zo'n 3mnd wachten voor het psychische.
Maar ze hebben nu dus uitgelegd dat het verstandiger is als alle onderzoeken afgerond zijn. Moet komende maand nog geprikt worden op trombose en autoimuumziekten (kon pas na tijdje, omdat dat eerste maanden nog beïnvloed is door zwangerschap), om dat uit te sluiten. Stel dat daar wat uitkomt hebben ze dus een oorzaak gevonden voor slechte placenta en kan ik voordat ik zwanger word daarvoor behandeld worden. Of nouja een plan maken voor medicatie in een event. volgende zwangerschap. Dat geeft mij wel rust... En nu merk ik wel dat ik de tijd wel nodig heb om te rouwen. Denk voor mezelf toch dat het beter is dat alles van Finn een plekje krijgt, Finn een mooi plekje in ons hart. Zodat we bij een event. volgende zwangerschap kunnen genieten van het volgende wondertje, zonder daar een schuldgevoel naar Finn toe te hebben. Ook al blijft een zwangerschap gewoon heel heel erg spannend!
Het is voor mij nu wel makkelijker datk nu zeker weet datk ff niet zwanger kan raken, zo ben ik er even niet mee bezig. Door ons traject is het zonder anticonceptie altijd heel erg moeilijk loslaten. Ken me lichaam inmiddels zo goed dat ik een eisprong enz door heb, en dan ga'k toch verder rekenen enz. Nu hoef ik dat allemaal even niet meer te doen!
Eind mei gaan we lekker op vakantie naar de zon, heerlijk even eruit! En hoop dat we nadien ook kunnen gaan kijken hoe we verder kunnen met alles. Of we eerst nog maanden aankijken, of dat we traject ingaan enz.
Jullie nog weg vd zomer?

Groetjes weer


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 13-05-2015

@ plusje, waw!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Stan! Geweldig!!!! Ik word hier weer even emotioneel van hoor. een nieuw gezond kindje op de wereld!
Ik las in een andere topic dat het goed met jullie gaat en dat hij gezond is. en een keizersnee? Oei! Maar dat overleef je ook wel weer he.
Hoe is het nu met jullie? Lekker aan het genieten van je mooie gezinnetje? Dikke knuffel!

@ noortje,
Hoe is het met jou? Je bent hier lang niet meer geweest. Hoe is het met de zwangerschap. Ik hoop zo dat ook jullie ondanks alles een mooie gezond kindje in je armen mogen sluiten!

@ laura, hoe is het met je drukke gezinnetje? Jullie gaan binnenkort op vakantie he! Gezellig! Lekker genieten.

@ sunshine, hoe is het met je? Al 23 weken zwanger zie ik! Waw! Weten jullie het geslacht ook? Of blijf het nog lekker geheim?

@ bach: ik lees dat jullie nog niet bezig zijn met weer proberen om zwanger te worden. neem je tijd meid! Alleen jij weet wanneer je er lichaamelijk, maar vooral emotioneel weer aan toe bent!
De dromen die je krijgt zijn zo herkenbaar. Ik had die ook. Dat komt denk ik omdat je stiekem weer graag zwanger wil worden. onbewust ben je er meer mee bezig. Ik droomde na Kaylash* veel over een nieuwe zwangerschap. Maar dat kwam ook omdat ik meteen weer zwanger wilde worden…maar goed, alles op z’n tijd he.
Je klinkt ook heel sterk. Dat is fijn om te horen. Ik vind het echt heel dapper! Ik hoop zo dat je gauw zwanger mag worden!! dat neemt de pijn niet weg, maar het verzacht het wel enigszins.

@mij: hoe is het met jou. Ik las dat jullie nog onderzoekjes etc moeten doen om ea uit te sluiten. Weet je al meer?
Ik kan me voorstellen dat je liever gisteren dan morgen zwager was. Maar ook jouw tijd komt! Daar geloof ik echt in! Nu heb je iig een mooie vakantie in het vooruitzicht!
Ik weet hoe lastig het is om eerst al die testjes ect te doen. bij Kaylash* bleek ik een trage schildklier te hebben. Ik weet niet of het mede daardoor mis ging. Maar ik moest voor een volgende zwangerschap eerst mn schildklier op orde hebben. Godzijdank heeft het niet zo lang geduurd. Ook voor jou hoop ik spoedig een mooie zwangerschap!

Hier gaat het goed. Met Shivani ook. Wat wordt ze gauw groot!
Ik besef maar al te vaak wat een zegen ze is. maar ook hoe kwetsbaar ze mij maakt.
Ik volg al een tijdje een meisje op fb. Aliza. Kindje van 6 jaar. Die jaren gestreden heeft en afgelopen zaterdag de strijd tegen neuroblastoom heeft verloren.
Haar moeder schreef jaren haar verhaal. Ik kon niet stoppen met huilen toen ik las dat ze is overleed. Hoe kan dat nou? Ze was pas 6! Vreselijk!
Afgelopen zondag ( op moederdag notabene) is ze begraven. Lijkt me afschuwlijk voor haar ouders en zusje. De rillingen lopen weer door mij heen als ik eraan denk.ppfff…


Hoe is het met de rest van de meiden hier?
Zijn jullie lekker aan het genieten van je kindjes en het mooie weer?
Dikke knuffel!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 14-05-2015

Devika, ik ben hier idd lang niet geweest, lees nog wel altijd mee. Ik ben 3 wk geleden mama geworden van een heel mooi jongetje. Na een heel moeilijke zwangerschap heb ik met ruim 33 wk een keizersnee gehad. Ik lag al een maand in het zkh vanwege slechte groei van de baby. Na een moeilijke start leek het goed te gaan, maar na 2 dg moest hij toch naar een nicu vanwege ademhalingsproblemen. Gelukkig is hij nu ruim week terug in eigen zkh. Helaas hebben we slechte uitslag gekregen van chromosoomonderzoek. Dit maakt zijn toekomst erg onzeker.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 14-05-2015

@ Noortje: allerseerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie jongetje!
Wat jammer dat je niet op een onbezorgde roze wolk wolkje zit. Wat zwaar dat je zo lang in het ziekenhuis moest verblijven en ook zo vroeg een keizersnee. Jeetje heftig hoor!
En dan ook nog slecht nieuws…ik hoop toch dat je ergens ook wel kunt genieten van jullie nieuwe kindje. En dat hij toch een mooie toekomst tegemoet gaat, ook al is de prognose niet wat jullie graag zouden willen.
Hij moet waarschijnlijk nog een paar weken in het ziekenhuis blijven ivm zijn vroeggeboorte he. Vind dit zo heftig voor jullie. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het goed gaat met jullie en dat het allemaal goed komt.
Ik geef je een hele hele dikke knuffel!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 14-05-2015

Lieve Noortje,

Ik volg je natuurlijk op Facebook. Wat een lief kindje heb je gekregen. Hoe ontzettend moeilijk moet het voor jullie zijn dat zijn toekomst zo onzeker is! Ik wens je veel kracht en ik hoop dat de kleine vent zich zo goed mogelijk ontwikkelen zal. De liefde voor onze kinderen maakt ons kwetsbaar en sterk tegelijk. Ik weet zeker dat jullie alles zullen doen wat binnen je mogelijkheid ligt om samen een mooi leven te kunnen hebben. Ik had zo graag voor je gewild dat je nu zorgeloos kon genieten van je kraamtijd. Hoe voel je je verder? Hoe gaat je herstel na de keizersnee?

Dikke kus voor jou en je kindjes x


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 14-05-2015

Lieve meiden,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier een berichtje heb achter gelaten. De tijd is er wel weer een keertje rijp voor!

Ik ben heel blij dat Myka en Sunshine zwanger zijn! Het is jullie zo gegund!
Mij en Bach, jullie kennen mij niet. Het is voor mij inmiddels alweer 5 jaar geleden dat wij ons meisje Puck* na een zwangerschap van 22 weken hebben moeten laten gaan. Ik ben toen voor de eerste keer moeder geworden en de daarop volgende periode van rouw vond ik heel ingrijpend. Wat een intens verdriet. Inmiddels heb ik nog twee prachtige kindjes mogen krijgen, twee jongetjes van 2 en 3 jaar. Ze zijn mijn leven! Ik hoop voor jullie dat jullie weer zwanger mogen worden wanneer het weer kan en goed voelt. En dat jullie lieve broertjes of zusjes mogen krijgen voor jullie sterrenkindjes. Het zal de pijn niet laten verdwijnen, maar het geeft een hoop vreugde in het leven! Ik wens jullie veel kracht.

Lieve Devika, ik ben blij dat het goed met je gaat en met Shivani, je lieve prinsesje! Dikke knuffel x

Alle lieve andere meiden, ik volg jullie op Facebook. Ik vind het fijn om zo nog een beetje betrokken te zijn bij elkaars leven en dat van onze kindjes. Maar ook voor jullie natuurlijk een dikke knuffel x

Hier gaat het goed. De tijd gaat zo snel, nog even en Tobias gaat naar de basisschool :o
Hij is nog steeds ontzettend lief en slim en ook nog een knappe vent, haha.
Jesse is mijn kleinste dondersteen, hij doet soms graag een baby'tje na en dat vindt mamakersje helemaal niet erg...hij ligt dan te kraaien in mijn armen en zegt 'ik ben een baby'tje!' Ook hij groeit en ontwikkelt zich zo snel, soms lijken ze wel een tweeling! Dit wordt me ook regelmatig gevraagd...ik ben een trotse mama!

Uma is een enorme goedzak. De jongens zijn dol op haar. Als ik niet oppas knuffelen ze haar dood...

En mijn kleine Puck* heeft haar plekje in mijn hart, in mijn hoofd, in de lucht die ik inadem. Tobias en Jesse zeggen dat hun zusje Puck* bij de maan en de sterren woont. Dit ontroert me elke keer. Puck* is de belofte van het kindje wat altijd bij me blijven zal. Ik zal altijd op haar blijven wachten, maar ik sta niet stil. En dat hoeft ook niet want ze gaat altijd met me mee. Het grote verdriet heb ik los gelaten, maar mijn liefde voor haar nooit.

Heel veel liefs van Kersje voor jullie, al onze kindjes en sterrenkindjes xxxxxxxxxxxxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 15-05-2015

Kersje, wat schrijf je mooi over je gevoel over Puck, heel ontroerend... Het herstel gaat wel, leef een beetje op de automatische piloot. Heb maar 1 dag gehad om op bed te liggen, daarna ging het zo slecht dat hij overgeplaatst moest worden. Ik heb toen ook nog wel een paar dagen daar gelegen. Maar met Tessa ging het niet zo goed meer, ik was al zo lang van huis. Ben toen weer naar huis gegaan en sindsdien is het heel de dag heen en weer gaan. Ben best erg moe. En dan nog heel de dag kolven, de bv komt helaas nog niet heel goed op gang, maar alles wat ik kolf krijgt hij via de sonde. Zo kan ik tenminste nog iets voor hem doen..


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 15-05-2015

Lieve Noortje,

Het zal voor Tessa vast heel verwarrend zijn geweest. Ik kan goed begrijpen dat je snel weer bij haar wilde zijn. Hoe gaat het nu met haar?
Wat goed van je dat je ondanks je vermoeidheid aan het kolven bent. Je hebt gelijk, alles wat hij van jouw borstvoeding binnen krijgt is goed voor hem. Hopelijk komt de bv goed op gang.
Lukt het je om wat rust te nemen? Ook wat dat betreft kunnen alle beetjes helpen. Heb je hulp en steun? Ik wou dat ik wat voor je kon doen! Liefs x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-05-2015

Ach jeetje lieve noortje...wat vind ik het moeilijk om te lezen dat de toekomst van jullie kleine vent onzeker is!! Wat ongelooflijk heftig zeg!! Weet verder even niet zo goed wat ik moet zeggen...

Kersje mooie woorden idd!! Mag je trots op zijn. Heerlijk dat het bij jullie allemaal goed gaat!

Verder nu even geen tijd maar ik denk aan jullie hoor meiden!!
Donderdag gaan wij idd op vakantie. Vandaag nog een dagje mijn gast kindje en verder erg druk met alles pakken! Wat een gesleept voor 3 kindjes!! Haha


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 16-05-2015

Lieve Noortje, wat een mooi en verdrietig verhaal tegelijk. Jullie mooie mannetje geboren, maar wat zoveel vreugde had moeten brengen, brengt nu heel veel zorgen en onzekerheid. Ik wens jullie heel veel sterkte, dikke knuffel!

Mij, hoe is het met jullie, zijn er al nieuwe uitslagen bekend van de onderzoeken? En lekker bijna met vakantie, waar gaan jullie naartoe?

Devika, wat fijn dat het goed gaat met jou en Shivani!

Kersje, wat heerlijk dat het zo goed gaat met je twee mannen en wat schrijf je mooi over hun zusje Puck, ik kreeg er tranen van in mijn ogen.

Shady, geniet van de vakantie, heel veel plezier!

Bach, ben heel benieuwd hoe het me je gaat, ik hoop zo dat jullie er weer bijna aan toe zijn om het spannende avontuur opnieuw te beginnen. Maar neem je tijd meis, dat hebben wij ook gedaan en dat is super belangrijk.

Hier gaat het heel goed, nu ruim 23 weken en voel me ontzettend goed. Toen ik de 19 weken grens gepasseerd was en de uitgebreide echo in het AMC helemaal goed was is de rust gekomen en sindsdien durf ik te genieten van dit kleine wonder in mijn buik. Mijn gedachten gaan nog vaak terug naar ons mannetje maar zijn vervuld van liefde en minder van verdriet. Het scherpe randje gaat er vanaf en ik geloof dat er een reden voor is geweest dat hij maar zo kort bij ons mocht zijn. We zijn samen zo sterk geworden door wat ons is overkomen dat we vol vertrouwen uitkijken naar de komst van dit brusje voor ons sterrenkindje. Hij zal altijd bij ons blijven horen en zit vergrendeld in ons hart. We hebben heel bewust gekozen om niet te weten of we een jongen of meisje krijgen. Het kleintje lijkt volledig gezond en dat is het enige dat telt, het wordt dus een grote verrassing in september.

Dikke knuffel voor jullie allemaal lieve meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 21-06-2015

Hey lieve meiden,

het is rustig hier maar dat beschouw ik als een goed teken. Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles heel er goed, bijna 29 weken, de tijd gaat enorm snel. Ik heb vertrouwen in dit kleintje en ik voel me ook nog steeds heel erg goed. Geen enkel kwaaltje heeft zich aangediend tot nu toe en ik hoop dat dat nog even zo mag blijven. Inmiddels zijn we druk bezig met het kamertje en het geboortekaartje is af. Allemaal nieuwe fases waar we de vorige keer niet zijn gekomen dus wel heel bijzonder. Ik voel ons kleintje heel erg goed in mijn buik en dat geeft me elke dag een fantastisch gevoel.

Ik merk dat ik de laatste dagen weer iets meer met ons kleine mannetje bezig ben, het is nu bijna een jaar geleden dat we vol goede moed naar het ziekenhuis gingen voor de echo en te horen kregen dat het niet goed met hem ging. Het maakt me verdrietig om eraan terug te denken en tegelijkertijd geeft het me nu een gevoel van berusting. Het is goed zo, een mooi mannetje als sterretje aan de hemel die nu al waakt over zijn broertje of zusje. Op 5 juli gaan we weer naar Westgaarde, ik heb een hele mooie grote ijzeren bij op een stokje gekocht die we daar neer gaan zetten ter nagedachtenis aan hem. Ik voel me wel gezegend dat ik daar mag staan met een dikke buik vol nieuw leven, wat liggen verdriet en vreugede dan dicht bij elkaar...

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, liefs!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 13-07-2015

dag lieve meiden,

wat is het hier rustig! iedereen aan het genieten van haar kindjes en nieuwe zwangerschappen hoop ik!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 13-07-2015

Sunshine je bent al best ver! 31 weken! Wat geweldig.
Fijn dat je er zo van kunt genieten, ondanks het verdriet van jullie sterretje.
Weet je het geslacht ook al? Niet dat dat heel belangrijk is, maar wel leuk om te weten toch.
Heeft jullie uk ook al een naam?

Hoe is het met de andere zwangere dames?

Noortje hoe is het met jou en tessa en haar mooie broertje. Ik hoop zo dat je onbezorgd aan het genieten bent van je kindjes.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 13-07-2015

hoe is het met de andere mama's? iedereen lekker op vakantie? ik heb daar zo'n zin in!
eind juli gaan we 3 dagen naar disneyland met Shivani. een droom die uitkomt!
en een paar weken later lekker op vakantie naar een zonnig eilandje denk ik.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 13-07-2015

Sunshine wauw je gaat lekker meis! Hopelijk kun je nog een paar weken onbezorgd zwanger zijn!!

Noortje lieverd Hoe is het bij jullie? Hoe gaat het met de kleinste? En met jullie zelf?

Devika wat een heerlijk vooruitzicht meis. Alvast heel veel plezier in disneyland!

Hier gaat het allemaal goed. Ben lekker druk met mijn eigen 3 kindjes en daarnaast natuurlijk mijn gast kindje. Vanaf volgend schooljaar krijg ik er 3 bij voor de naschoolse opvang dus dat wordt druk druk hihi maar ik heb er wel heel veel zin in.
Verder hebben mijn ouders een sta caravan gekocht op een geweldige camping voor kinderen dus daar gaan wij over 2 weken lekker heen met ons gezin. Zijn er wel afgelopen weekend al een hele dag geweest en het is er echt fantastisch!

Hoe gaat het met alle andere meiden en de kindjes?


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 15-07-2015

Alweer 32 weken, het gaat nu echt zo ontzettend snel allemaal. We weten niet wat het geslacht is, na het verlies van ons kleine mannetje besloten dat we het een verrassing willen laten tot de geboorte, dus kijk extra uit naar het moment dat we ons hummeltje in de armen kunnen houden. Geniet van de vakanties meiden!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-07-2015

he sunshine wat gaat dat hard! wat een heerlijke vooruitzicht. over enkele weken jullie mooie kindje in je armen! en een verrassing wat het wordt. leuk!
vind wel knap dat jullie het volhouden. ik wou het meteen weten haha.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-07-2015

he laura wat een heerlijke drukke boel met je 3 kindjes! geweldig! en straks lekker op de camping. wat een heerlijk vooruit zicht!
hier duurt het nog even voor we vakantie hebben. iig iets om naar uit te kijken.
en als we terug komen van vakantie mag shivani proefdraaien op de basis school
basisschool!!!! OMG wanneer is ze zo groot geworden denk ik dan!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 17-07-2015

cyn hoe is het met jouw meiden? Joella mag straks ook naar de basis school he.. wat een mijlpaal weer!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 18-07-2015

Heej meiden,

Ook even een berichtje van mij al weer even geleden.
Ik zeg alvast sorrie want zit op mijn telefoon dus lastig om alles terug te lezen tijdens het typen.

Sunshine vind het zo mooi om te zien dat je al zover bent alweer bijna 33 weken Smile
Wat fijn ook om te horen dat je je zo goed voelt en dat je toch kunt genieten van de kleine.
Precies wat je zegt geluk en verdriet gaan vaak samen.
Nog even en jullie mogen eindelijk jullie kleine in jullie armen vasthouden.

Devika oeh Disney super leuk haha.. Alvast een hele fijne vakantie en heel veel plezier.
Ben er ooit een keer geweest en wil er ooit nog een keer naar toe Smile

Shady fijn dat het met jou ook goed gaat Smile
Jullie ook al zo'n heerlijke vakantie in het vooruitzicht, ook jullie alvast heel veel plezier en lekker genieten Smile

Ik heb de laatste tijd wel alles gelezen hier maar merkte aan mezelf dat het me goed deed om even niet overal op te reageren.
Heb in mei ff een flinke dip gehad. Voelde dat ik mezelf niet meer was en dat dit steeds erger werd.
Ik wilde van alles maar kwam nergens aan toe en had nergens zinin.
Heb alles eruit gegooid bij vriendlief en kon niet meer stoppen met huilen.
Heb daarna tegen mezelf gezegd dat ik dit niet wil en dat ik mezelf weer moet vinden.
Heb begin juni de tatoeage laten zetten met de naam van ons mannetje met een mooie vlinder.
Dit heeft mij zoveel rust gegeven, ik had de rust al maar toen was het echt goed.
Dit moest gewoon en nu is het klaar. Hij heeft een plekje in mijn hart en ik zal hem altijd met me mee dragen.
Hij is onze zoon en niemand zal dit van ons afpakken. Het is goed zo.
Mijn menstruatie van deze maand is sinds gisteren weer voorbij en vanaf deze maand durven we het weer aan.
De angst zal altijd blijven maar deze mag niet overwinnen, dit kan en mag gewoon niet nog een keer gebeuren.
We zijn klaar voor een broertje of zusje voor ons mannetje.
We doen het gewoon rustig aan en we zien wel hoe het loopt.
Ontzettend spannend maar ik heb er ook weer zinin en kijk er naar uit om weer zwanger te worden en zwanger te zijn.
We zullen het zien Smile

Verders alles goed met iedereen??

Liefs


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 19-07-2015

Lieve Bach, ik krijg tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal van de afgelopen tijd. Een flinke dip krijgen is natuurlijk helemaal niet vreemd. Wat fijn dat je er met je vriend zo goed over kan praten en en wat een prachtig symbool dat je een tatoeage hebt laten zetten ter herinnerring aan jullie ventje. Wat een mooi nieuws om te lezen dat jullie er weer voor durven gaan. Het zal niet onbezorgd zijn en heel erg spannend. Maar meid wat gun ik het jullie dat het snel raak mag zijn en dat jullie een gezond brusje in jullie armen mogen sluiten. Mijn duimen draaien voor jullie!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-07-2015

Ik denk dat iedereen die dip wel herkent bach. .Het is allemaal niet niks wat je voor je kiezen krijgt hoor! Maar wat goed om te horen dat je zoveel sterker uit je dip gekomen bent en er gewoon weer voor durft te gaan!! What doesnt kill you makes you stronger! En zo is het maar net.
Ook mijn duimen draaien voor jullie!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 24-07-2015

Lieve meiden bedankt voor jullie berichtje Smile
Doet me goed!


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 30-07-2015

Dag meiden,

Eindelijk ook weer is een berichtje van mij...

sunshine, wat fijn dat het zo goed gaat deze zwangerschap, en idd ook al zover! Kan je beetje genieten nu? Leuk dat je het geslacht als verrassing houden! Kzou dat missch volgende keer ook wel willen, maar denk niet datk mezelf in kan houden bij de echo's. Is de ervaring van de vorige keer haha!

shadylady, geniet van jullie vakantie! Heerlijk! Hopelijk word het weertje ook weer wat beter, want wat een regen regen regen is er al gevallen he...

bach, Wat herken ik veel in jou stukje! Wat fijn dat je ondanks je slechte periode er nu weer uit op gekrabbeld bent en samen er weer voor durft te gaan. Wat wens ik jullie snel een mooi broertje of zusje toe!
Hier ook een tijdje niet geweest omdat het beter voor me was afstand te nemen omdat we ook de onderzoeken af moesten wachten en de herhalingskans na een half jaar best wat gedaald is. En we willen toch zo min mogelijk risico's natuurlijk.
Het was afgelopen maand alweer een half jaar geleden dat we ons mannetje moesten missen... Heb de afgelopen tijd veel invulling gegeven aan herinneringen maken. Heb een fotoherinnering gemaakt van allemaal spulletjes die ik in de zwangerschap gekocht had, van het kamertje en ook van echo foto's, mooie kaarten die we gekregen hebben met sprekende teksten enz. De foto serie is al heel mooi geworden (zwart/wit) maar heb rond moederdag het ook verwerkt in een film. Deze heb ik met moederdag verstuurd in de familie en vriendenkring. Heel emotioneel stuk van onze F*inn geworden en kijk hem regelmatig als ik een F*inn momentje heb.
Verder ben ik weer begonnen met werken in de kraamzorg. De eerste dagen heb ik het smiddags thuis erg pittig gehad... maar nu geniet ik er ook weer van dat het weer lukt! Werk nog wel halve dagen, maar afgelopen week voor het eerst 7 dagen, volledig gezin zelf achter elkaar en kan er echt weer van genieten dus dat vind ik heel fijn!!
Gisteren en vandaag weer wel even dipdagen gehad, veel gehuild... tussen zn spulletjes op het kamertje gezeten enz. maar het heeft wel opgelucht, en het moest denk ik ook weer wel nadat het al weken zo goed ging! Uiteindelijk denk ik datk de boosdoener ook wel weet, want werd vandaag ook ongesteld :-(. Dus vermoeidheid, hormonen en opstapeling van gevoelens... Lekker eruit gegooid!
Dit was onze eerste maand ook weer dat we kans hadden op een zwangerschap.... Mn man heeft een zaadonderzoek gedaan en die was heel goed, en mijn cyclus is tot nu toe ook nog goed dus we gaan het eerst ook zelf proberen, al blijft de kans denk ik klein! Hebben nu in ziekenhuis afgesproken dat we na zo'n 3/4 maanden zelf aankijken komen voor een gesprek voor eventueel IUI. Maar wil nog heel even wachten met de hormonen enz. Je weet het nooit!!

Groetjes weer,
en iedereen die nog vakantie heeft, geniet van jullie vakantie! En tot spreeks weer...


mijn lieve, lieve kleine schat - belle - 07-08-2015

Lieve Mij23,

ik wou even laten weten dat ik jou ook nog steeds volg hier. Alweer een half jaar moet je je liefste schat missen, ongelooflijk, het half jaar is voor ons heel snel voorbij gegaan, voor jou moet dat allemaal wel een eeuwigheid hebben geduurd. Ik vind je zo'n krachtige lieve vrouw, diep respect dat je al aan de slag bent en ook nog is volledig, ik weet niet hoe je dat doet meis, ik weet alleen dat ik je zeer zeer bewonder.
Het raakt me enorm jou stukjes te lezen, ook het stukje dat je vaak in zijn kamertje zit tussen zijn spulletjes, och dan heb ik er meteen een beeld bij, breekt mijn hart en het liefst ging ik daar bij je zitten, samen te huilen. Ik vind het zo ontzettend verdrietig voor jou dat je dit allemaal moet doormaken en ook voor de andere dames op het forum die ik een beetje ken. Kon het maar anders zijn, maar dat is het niet. Ik denk aan je lieve mij23 en ik blijf je volgen en ik hoop dat je ooit een heel mooi lief broertje of zusje van Finn mag krijgen. Heel veel xxxxxxxxx Belle


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 09-08-2015

Wat een ontzettend lief berichtje van je Belle!! Tranen in mn ogen als ik het lees... Bedankt voor je lieve woorden!!
Hoe is het met jullie? Lekker van het mooie weer aan het genieten? Hier vind ik eerlijk gezegd het half jaar nog best snel gegaan... zag er heel erg tegenop, op het wachten enz. Maar het is gewoon beter en ook nodig voor verwerking! En die sterke drang van weer zwanger worden opt begin is alleen maar je andere zwangerschap terug willen, en dat gaat niet! En merkte dat die drang korte tijd over is gegaan in het niet willen... eerst willen verwerken, eerst mn lichaam de rust geven. En als we nu zwanger raken zal het nog lastig zijn, maar voel mezelf sterker als de eerste maanden!

Kben zelf eigenlijk ook wel een klein beetje trots en dankbaar dat ik mn werk gewoon nog kan doen. Had ik nooit verwacht! Maar het is heerlijk om toch weer te kunnen genieten van het verzorgen van de baby's, wat ik altijd al heel graag deed. En zeker in mn werk weten mensen vaak mijn verhaal niet eens, dus kan ik echt mezelf zijn! Als ik bij familie en vrienden met kindjes zit word er vaak toch naar gekeken van ach... kijk nou, en wat moeilijk enz. En dat is ook heel begrijpelijk! Want ze hadden het allemaal ook zo anders willen zien bij ons! Maar lekker jezelf zijn is dus ook wel eens lekker. In sommige gezinnen komt het niet eens ter sprake, maar meestal vragen mensen toch, en heb je zelf kinderen? En kan voor mezelf niet zeggen nee, want we hebben wel een zoon! Dus vertel dan kort mijn verhaal, zonder emoties (want wil niet dat mensen zich druk maken in hun kraamtijd om mij). En dat werkt tot nu toe prima!! Gelukkig heb ik de middagen nog vrij, dan kan ik bijkomen van alles, en nog lekker van het mooie weer genieten!

Groetjes weer, xxx!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-08-2015

Dat klinkt als een hele mooie balans in je werk en emoties en alles! Daar mag je heel trots op zijn. Wat een passie voor je baan heb je dan zeg! Maar ja die kleintjes zijn toch ook fantastisch om te mogen verzorgen. Keihard is dan de eigen thuis situatie. Respect voor jou hoor.
Ik hoop dat je weer zwanger mag raken wanneer jij er helemaal klaar voor bent. Jullie verdienen ook een kleintje om voor te mogen zorgen!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 14-08-2015

@ bach, Ik lees nu over je moeilijke tijd in mei….och meid je verdriet komt zo herkenbaar binnen….
Hoe gaat het nu met je? Soms is het goed om alles er even uit te gooien. Dat lucht op…
Wat mooi dat je een tatoeage heb laten zetten van jullie kleine mannetje…prachtige zichtbare aandenken aan hem…ik schiet er helemaal vol van..
Ik ben blij om te lezen dat jullie klaar zijn om het opnieuw te proberen! Ik hoop met heel mijn hart en ziel dat je gauw zwanger mag worden!
Dat neemt het verdriet om jullie mannetje niet weg, maar het maakt het dragelijker…en door de jaren heen raken de scherpe kantjes weg…de rest van de meiden hier kunnen het beamen…
En ik snap nu ook wel dat je dat nu niet wil geloven…toch hoop ik heel erg dat je ooit op die plek zult zijn waar de rest van de meiden nu is..met een mooi gezond kindje in je armen…
En dat hoop ik vurig voor alle mama’s met nu nog lege armen…


@ sunshine, je bent al bijna zover!! Wat spannend! Wat een mooie bijzondere tijd breekt er aan. Jullie kleintje straks in je armen!
Geniet nog van deze laatste weken van je zwangerschap!


@ mij23, ook voor jou wens ik een mooie zwangerschap. Wat mooi dat je een fotoherinnering heb gemaakt….bijzonder is dat he…wat zeg je dat mooi, een F*nn mommentje…
Ik ben blij voor je dat je weer ongesteld bent geworden…dat is toch weer kans op een zwangerschap! Ik hoop dat je je eitje vind en de dagen goed benut! En ik duim heeeel hard voor een positiefe test!
Hopelijk lukt het jullie zelf en is iui niet nodig.
Ik vind het zo dapper van je dat je je werk weer heb opgepakt. Vooral jouw vak lijkt me zo confronterend. Al die lieve kleine kindjes. Maar op een dag lig je er vast ook zo bij met zo’n ukje in je armen!



Hier gaat het goed. 26 aug gaan we naar Aruba. Heb er veel zin in! Maar 30 augustus zou Kaylash* 5 jaar worden…5 jaar alweer…wat is de tijd snel gegaan…en toch lijkt het op de dag van gisteren dat hij geboren werd… op zijn verjaardag gaan wij een kaarsje branden in een kerkje op Aruba. En we gaan naar het strand bloemmetjes voor hem brengen…
Naar het strand omdat we zijn as in zee hebben uitgestrooid..
En misschien ook een kaartje met een tekst…maar ik krijg het nu alweer benauwd als ik eraan denk een briefje te moeten schrijven…ik doe het met alle liefde, daar niet van…maar het brengt ook weer zoveel emoties naar boven…emotie’s die ik een hele jaar weg lijkt te stoppen…zucht…
Dit zijn van die dagen…


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 14-08-2015

hoe is het met de rest van de meiden?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-08-2015

Ja jeetje devika 5 jaar geleden alweer zowat...niet normaal he?! Wel mooi hoe jullie er elk jaar toch weer mee omgaan. In een kerkje op Aruba een kaarsje branden is heel mooi.

Hier is het volgende maand alweer 7 jaar geleden...7 jaar! Bizar gewoon
Verder gaat het hier goed. Vandaag de laatste vakantie dag. Maandag weer helemaal terug in het basisschool leventje! Heerlijk. Weer wat meer tijd en ruimte om het huishouden te doen. Ik kom nergens aan toe joh met drie stuks om me heen em dsn ook nog gast kindjes erbij. Ze zijn zoooooo druk!!! Poeh


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 14-08-2015

He laura,
7 jaar. Jeimig! Maar wat is er veel veranderd in die 7 jaar he…
Soms denk ik hoe zou hij er nu uit zien. Op wie zou hij lijken ect ect…
Gelukkig zijn er in die jaren ook mooie dingen gebeurt. De geboorte van alle kindjes hier!
En ja, op zijn verjaardag probeer ik wel altijd iets speciaals te doen…dat geeft rust..vooral ook omdat niet iedereen eraan denkt..

Ja maandag begint de school weer he. Shivani mag dan ook weer naar de peuterspeelzaal. Ze heeft er echt zin in!
Ze is ook wel toe aan de basisschool merk ik. Maar ik nog lang niet! Et klinkt stom maar ik moet echt huilen bij het idee dat ze naar de basis school gaat.
Zo lang op school blijven, en dat 5 dagen per week. En wat nou als ze niet wil eten ( slechte eter is ze ) of dat ze niet optijd naar de wc kan gaan en vrieze broekjes heeft.
Echt een nachtmerrie voor mij. Pfff…heb er echt de grootste moeite mee. ( terwijl ze wel zo goed als zinderlijk is. soms nog ongelukjes)


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 14-08-2015

Oh jeetje...En eind van het jaar mag je er ook aan geloven..Het basisschool leven. Ik vind het heerlijk maar komt ook omdat semmy echt heel erg druk is en soms erg slecht is met luisteren. Dan is het wel lekker als ie even op school is hoor haha


mijn lieve, lieve kleine schat - Bach86 - 27-08-2015

Heej meiden,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik Lenny een berichtje heb gestuurd om te vragen of ze mijn account wil verwijderen.
Ik heb het idee dat iemand uit me eigen omgeving me in de gaten houd en daardoor schrijf ik niet fijn meer.
Ik zal nog wel een keer terug komen met een nieuwe naam.
Dit zal ik jullie dan laten weten in een privéberichtje als jullie dat goed vinden.

Verders gaat hier alles goed, lekker genieten van alles en iedereen Smile
Ondertussen lees ik gewoon nog lekker mee Smile

Liefs Bach


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 04-09-2015

Lieve Bach, wat vervelend dat je het gevoel hebt dat een bekende je hier volgt. Ik begrijp volkomen dat je dan liever met een nieuw profiel verder schrijft. Ik wil je graag blijven volgen meis, laat je me in pb weten wanneer je een nieuw profiel hebt dan lees ik in zwanger worden wel hoe het met je gaat. Heel veel geluk en succes, ik hoop heel erg dat er voor jullie snel weer een wondertje onderweg mag zijn.

Hier gaat het goed, lig al drie dagen in het ziekenhuis voor een inleiding ivm hoge bloeddruk en vandaag gaan ze eindelijk mijn vliezen breken. Ik ben blij maar ook erg emotioneel, gaan we vandaag eindelijk ons hummeltje ontmoeten?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 04-09-2015

Oh sunshine wat spannend!!! En????


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 06-09-2015

Op 4 september om 17.31 uur is onze dochter geboren. Wat een achtbaan, ik kan nog steeds niet geloven dat we eindelijk een wondertje in onze armen hebben en ik kan uren naar haar kijken. Wat een rijkdom om te beseffen dat haar grote broer altijd over haar zal waken.


mijn lieve, lieve kleine schat - Sunshine84 - 06-09-2015

Wauw Sunshine, gefeliciteerd met jullie wonder. En wat mooi dat zij haar grote broer als beschermengel heeft. Geniet van deze prachtige tijd!


mijn lieve, lieve kleine schat - muisje666 - 06-09-2015

Breekt even in

Sunshine, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! ! Heerlijk genieten van het mooie wonder dat jullie hebben gekregen! !

Xxx muisje

Breekt weer uit


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-09-2015

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter sunshine!! Hoop dat alles goed gegaan is en nu lekker kunnen genieten!! En ja die grote broer zal altijd over haar waken. Wees daar maar zeker van!


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 06-09-2015

Van harte gefeliciteerd Sunshine met jullie dochtertje. Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie lekker van dit wondertje aan het genieten! Laat je maar lekker verwennen!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 07-09-2015

Sunshine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Het is een bijzondere tijd, geniet ervan. Haar grote broer zal vast en zeker trots zijn op zijn zusje.


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-09-2015

Jaaaaa!!! Sunhsine van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! waw! word er helemaal warm van.
eindelijk is ze daar! met haar grote broer als beschermengel! mooie gedachten!
geniet van deze bijzonder mooie tijd. vreugde en verdriet zullen nu vast naast mekaar lopen, maar met de tijd zal het geluk overheersen...neem maar van ons hier aan.
dikke knuffel en ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhalen!
xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-09-2015

lieve bach, wat stom dat je genoodzaakt bent om je account op te heffen.
maar ik begrijp het wel, je moet hier lekker anoniem je verhaal kunnen doen ipv steeds rekening moeten houden met pottenkijkers.
ik hoop je gauw weer terug te zien hier. hele dikke knuffel voor jou! en hopelijk wordt je stiekem gauw zwanger. dat is echt mijn wens voor jou!
xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 08-09-2015

Andere meiden hoe is het met jullie?
Hier gaat het goed. We zijn terug van een heerlijke vakantie op Aruba. Wat is dat fijn zo 24/7 met mijn gezinnetje…
Op vakantie was Kaylash* "jarig". Op een verlaten stukje grond ergens aan de rand van het eiland staat een mooi klein kerkje. Daar zijn we naar binnen geweest om een kaarsje te branden en even te zitten. Dat was een mooi sereen moment...Later die dag naar het strand geweest en avonds uit eten.
Daarna gaat het leven gewoon weer door. En als ik dan naar Shivani kijk, denk ik dan, ja het is goed zo.
Intussen ook weer 4 afspraken in het ziekenhuis achter de rug. Uroloog, chirurg 2x en diëtist. Allemaal super tevreden over Shivani. De afspraken zijn alleen maar controles. Nog even en we nemen voorgoed afscheiden van het zh. Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-09-2015

Wat een heerlijk positief bericht devika! Fijn dat je er een soort rust in gevonden heb wat kaylash* betreft
Ik herken dat wel. Er blijven moeilijke momenten maar die zullen we altijd wel houden denk ik.
Lekker ook dat jullie genoten hebben op vakantie!

Sunshine Hoe gaat het met jou en de kleine meid? Wat een genot hè?

Bach ook ik wens dat jij snel weer zwanger mag zijn!! We hopen je snel weer te zien (onder een andere naam)

Hier net te horen gekregen dat ik weer tante ga worden!! In april is mijn schoonzusje uitgerekend. Nog erg pril dus maar ze hebben vanmorgen een hartje zien kloppen! Zo leuk weer.
Vanmorgen op kraam bezoek geweest bij vrienden van ons. Klein meisje van 6 dagen oud...zooooo schattig!!! Mooi popje!


mijn lieve, lieve kleine schat - Daveigh - 08-09-2015

-sunshine- schreef:Op 4 september om 17.31 uur is onze dochter geboren. Wat een achtbaan, ik kan nog steeds niet geloven dat we eindelijk een wondertje in onze armen hebben en ik kan uren naar haar kijken. Wat een rijkdom om te beseffen dat haar grote broer altijd over haar zal waken.

*breekt in*
Sunshine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Geniet van deze bijzondere tijd Smile
*breekt weer uit*


mijn lieve, lieve kleine schat - Quinn - 14-09-2015

Lieve meiden,

Ik kom hier toch ff een berichtje plaatsen, (mssn als jullie goed denken weten jullie wel wie ik ben Wink
Anders stuur me maar een pbtje.
Afgelopen vrijdagmiddag en zaterdagochtend had ik een positieve test in handen.
Dolgelukkig en angst tegelijkertijd. Heb donderdag een afspraak bij de ha voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis.

Liefs Quinn Wink


mijn lieve, lieve kleine schat - belle - 14-09-2015

❤❤❤❤ nogmaals ontzettend gefeliciteerd Quinn, vind het zo speciaal meis hele dikke knuffff ❤❤❤❤


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 15-09-2015

Quinn, GEFELICITEERD!!!

Wat fijn dat je zo snel na jullie besluit zwanger bent. Het zal misschien dubbel voelen en misschien is de roze wolk soms ver te zoeken, omdat je niet zorgeloos zwanger kunt zijn. Uiteindelijk is het het allemaal waard (is mijn ervaring dan).

Ik wens je een goede zwangerschap en een prachtig, lief en bovenal gezond kindje toe!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 15-09-2015

Devika, het klinkt als een heerlijke vakantie en een mooi herinneringsmoment voor Kaylash*. En wat fijn dat het zo goed gaat met Shivani!

Lieve meiden, hier gaat het goed. Tobias gaat sinds 3 weken naar de basisschool en dat vinden we allemaal wel even wennen, haha. Maar hij doet het goed en vindt het leuk, dus dat is heel fijn.

Jesse gaat sinds juni naar de peuterspeelzaal. Kleine jongens worden groot....(gelukkig natuurlijk, maar soms zou ik willen dat het wat langzamer ging).

Ik ben afgelopen zomer 40 geworden en heb dit gevierd met een strandfeest! Ook kleine meisjes worden groot hihi.
We waren er al uit dat er hier geen hummel meer bij komt. Toen sprak mijn verstand. Inmiddels voelt het ook echt goed zo. Het is fijn om weer iets meer tijd voor mezelf te hebben nu de jongens wat groter worden.

De twee broertjes zijn de beste vriendjes en dat is heerlijk. Ik ben blij dat ze er zijn! Ik geniet van de knuffelmomentjes. Ik geniet van hun handje in mijn hand als we wandelen. Het is bijzonder hoe verliefd je kunt zijn op je kindjes! En Puck woont nog steeds ergens tussen de sterren en altijd in mijn hart.

Knuffels voor alle mama's en (vlinder)kindjes x


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 15-09-2015

Aaahhh quinn van harte gefeliciteerd meis!!! Echt super goed nieuws zeg.
Ik hoop dat je er een klein beetje van kan gaan genieten al snappen wij als geen ander hoe moeilijk dit is...

Kersje wauw jouw binken worden idd groot! ! Wat vliegt die tijd hè.
Fijn dat het goed voelt dat er niet nog een kleintje bij zal komen. Hier inmiddels ook wel geaccepteerd dat ik niet meer zwanger zal zijn enzo. Vind het wel heel gek maar het is idd ook wel erg lekker dat de kindjes war groter worden en dingen wat makkelijker te doen zijn.

Hier was het afgelopen zaterdag alweer 7 jaar geleden dat wij sonny kregen en weer moeten afstaan...
En gister ben ik 31 jaar geworden!!! Heerlijk feestje gehad zondag. Erg leuk


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 18-09-2015

Hej Dames,

Van mij hier ook een berichtje om te vertellen dat ik weer zwanger ben. Morgen 7wk gisteren eerste echo gehad en we hadden mooi vruchtje met kloppend hartje!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-09-2015

Aaahhhh mij!!! Wat een fantastisch bericht!! Van harte gefeliciteerd lieverd. Het is je gegund! Hoe voel je je erbij? Eng weer hè?


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 20-09-2015

shady, ja wel erg spannend allemaal nog hoor. Denk dat we een beetje van echo naar echo gaan leven. Het is voor onszelf maar ook zeker voor onze vaste arts erg spannend. We weten niet of de problemen terug komen, wat de vorige keer de oorzaak was van de slechte placenta. Er bestaat een kans dat het weer zo is, en ook dat ik weer Hellp ontwikkel. Kben wel nu sinds de echo gestart met bloedverdunners. Dat is plus extra goede controle's het enige wat we kunnen doen.
We hebben ons aan de tijd gehouden van herstel voor baarmoeder en mijn lichaam. We zijn allebei 3 maanden van te voren gestart me multivitaminen te slikken. Mijn vitamine waarde's hebben we bijgehouden doormiddel van regelmatig bloedprikken en waar ik alleen maar van durfde dromen is ook gebeurd, spontaan, zonder hormonen zwanger mogen raken!!
Moet nu om de drie weken steeds bij onze eigen arts op controle in het erasmus MC. Hij wilt vanaf het begin alle metingen zelf gaan doen. We zijn dus en nog steeds goed begeleid, nu is het een kwestie van afwachten en heel hard hopen dat alles goed mag gaan. De ene dag gaat dat beter als de andere dag natuurlijk! Voel mezelf af en toe best slecht door misselijkheid dus dan komen de traantjes ook wat sneller hé!
Maar het eerste wonder is al geschied! We zijn heel snel zwanger mogen raken, dus hopelijk is dit een begin van nog meer goeds!

Groetjes weer


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 20-09-2015

Alles wat jullie konden en kunnen doen is in ieder geval gedaan! En wat bijzonder dat je gewoon spontaan zwanger geraakt bent!! Dan moet het wwl een heel sterk vruchtje zijn toch?? Wat hopelijk uit mag gaan groeien tot een heel sterk kindje die gewoon met een voldragen termijn gezond geboren gaat worden! Ik duim keihard voor jullie! Het is en blijft gewoon een wonder als alles goed mag blijven gaan...


mijn lieve, lieve kleine schat - Mij23 - 20-09-2015

Ja dat is zeker heel bijzonder. Ons eerste mannetje heeft 3 jaar geduurd en nu na één maand half proberen en de tweede maand er echt voor gegaan gewoon gelijk zwanger! Dat is echt een kado'tje!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-09-2015

Quinn en Mij, gefeliciteerd. Echt fijn om te horen, al zal het behoorlijk spannend zijn tot het eind.

Mij, bijzonder he? Zo ging het hier ook. De 1e duurde lang en kwam met icsi. We verloren hem vanwege een ernstige groeiachterstand door een slechte placenta. En kort daarna spontaan zwanger van de 2e. Bij haar heb ik ook bloedverdunners geslikt en die zwangerschap ging goed. Fijn dat je zo goed onder controle staat.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-09-2015

Devika, mooi hoe jullie Kaylash herdacht hebben in Aruba...

Sunshine, gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e wondertje!

Kersje, het gaat idd zo snel dat ze groot worden, ben heel bewust aan het genieten nu van de babytijd, ondanks alles. Hier is het kinderen krijgen ook echt voorbij. Na alle miskramen en de problemen van de jongste kan het gewoon niet meer. Maar het is goed zo. Ergens ook wel een opluchting dat die zorgen voorbij zijn, al waren het bijzondere jaren...

Laura, alweer 7 jaar geleden van Sonny, was ontroerd door zijn mooie foto op fb... Wat is er een hoop gebeurd in al die jaren. Alle broertjes en zusjes die we hier met z'n allen mochten krijgen.... Moest pas terugdenken aan die moeilijke tijd, na het verlies van Thomas en de nieuwe zwangerschap daarna. De steun die ik hier heb gevonden van jullie allemaal heeft me zo geholpen...

Hier gaat het best goed nu. Al is de toekomst van de kleinste erg onzeker. Maar toch ben ik heel blij dat we ervoor gekozen hebben, de zwangerschap niet af te breken. Al twijfel ik soms als hij het moeilijk heeft... Hij maakt toch stapjes vooruit en kan nu al goed zelf drinken, ben benieuwd of hij afhankelijk blijft van zijn sonde. De kinderarts zegt van wel, maar ik geloof wel in hem, hij wordt zo sterk al. Hij heeft al wel dagen 5 van de 6 voedingen zelf gedronken! Het is een vechtertje, dat heeft hij in zijn korte leventje wel laten zien. Al waren er momenten toen hij op de IC lag dat ik vreesde dat hij het niet zou redden. En zijn grote zus is zo trots op hem, totaal niet jaloers. Jeetje, ze wordt volgend jaar gewoon alweer 4. Waar blijft de tijd...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-09-2015

Ik blijf het zo een moeilijke gedachte vinden dar jullie kleine mannetje zijn toekomst zo onzeker is...wel vind ik het heel erg dapper dat jullie er niet voor gekozen hebben om de zwangerschap af te breken. Je moet er toch ook niet aan denken als je die mooie kleine man in je armen heb?! Wat goed om te horen dat hij het zo goed doet!! Wat een kanjer he? Topper!!

Ja 7 jaar alweer...hele mooie jaren hebben gelukkig gevolgd maar het gemis blijft dagelijks...


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 21-09-2015

Ja, de mooie dingen verzachten wel maar nemen het gemis niet weg. Wel merk ik nu na 4 jaar dat het echt wel beter gaat, je vindt toch een manier om ermee om te gaan. Hij heeft een heel speciaal plekje in ons leven. De andere 2 zullen steeds groter worden, maar hij blijft voor altijd mijn baby...


mijn lieve, lieve kleine schat - myka27 - 22-09-2015

Hier dan ook even een mooi berichtje
Zondag 13 september is onze prachtige dochter geboren.
Haar grote broer* kan trots op haar zijn
Ze is zo ontzettend zoet en we genieten van elk moment


mijn lieve, lieve kleine schat - belle - 22-09-2015

Myka, mijn mede-friezinnetje 😉 ik was al zo benieuwd wanneer ik een fijn berichtje van je zou lezen.... ❤Onwijs gefeliciteerd met je kleine meid❤ Wat heerlijk voor jou en je man...... Ik wens jullie alle goeds de komende speciale, fijne tijd en ook daarna offcourse, wat ben ik megablij voor je xxxxxxxxx