Zwanger Worden .NU forum [Archief]
mijn lieve, lieve kleine schat - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Complicaties (https://archief.zwangerworden.nu/forum-8.html)
+--- Forum: Sterrenhemel (https://archief.zwangerworden.nu/forum-34.html)
+--- Topic: mijn lieve, lieve kleine schat (/thread-4402.html)



mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 23-09-2017

Ik hoef idd nog maar 4 maanden dus gaat zeker opschieten! Hoe ver zit jij nu in de opleiding?
Ik heb gister een dag in het Spaarne gasthuis mee gelopen en die mogen wij blijkbaar gebruiken voor de excursie dus daar ga ik een verslag over schrijven.
Ik heb gister gewoon mijn eerste 2 bevallingen gezien! Wauw!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - Ikke ook - 24-09-2017

Oh wow wat gaaf. Wel super dat je dat als excursie mag gebruiken. Ik heb echt nog geen enkel idee. Ik wil mn eindpresentatie (weet niet of verslag daarbij hoort) doen over ergonomisch.dragen door middel van doek/zak. Maar excursie geen idee. Sowieso lijkt t me gaaf om eens in ziekenhuis mee te mogen kijken. Ik mag wel bij de bevalling van mn schoonzus en broer zijn en die willen poliklinisch dus wie weet mag dat.
Ik moet nog 6-7 maanden tot april. Ga inmiddels wel alleen werken met een achterwacht waarmee ik telefonisch overleg en die kan bijspringen indien nodig. Bevallingen nog compleet begeleidt. Heb er twee gezien maar beide eindigden innziekenhuis en dan mogen we niet mee. Maar blijft bijzonder dat je erbij mag zijn.was je trouwens dichtbij in spaarne gasthuis. Hoofddorp is mijn stamplaats


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-10-2017

Lieve dames zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen met mijn eind verslag? Ik heb een paar ervaringsverhalen nodig omtrent het krijgen van kraamzorg terwijl er een overleden kindje is of in het verleden een kindje overleden is...wat vonden jullie belangrijk tijdens deze kraamweek? Hebben jullie tips om mee te kunnen nemen in mijn verslag enz enz? Ik zou jullie zeer dankbaar zijn als ik verhalen mag gebruiken in mijn verslag!


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 05-10-2017

Mooi onderwerp Laura!

Wanneer heb je de input uiterlijk nodig?


mijn lieve, lieve kleine schat - Kersje - 05-10-2017

Het gaat hier trouwens goed met de jongens. De jongste is alweer bijna 5!!!
En zijn grote broer zit al in groep 3...
Het zijn heerlijke kinderen. Echte cadeautjes. Ik denk nog steeds vaak aan hun kleine grote zus. Voor mij hoort ze er voor altijd bij.

Ik ben bezig om het kappersvak te leren! Ik wil o.a. dames gaan knippen die hun kindje verloren zijn en het moeilijk vinden om weer in de kappersstoel te gaan zitten.

Veel liefs voor iedereen ��


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-10-2017

Kersje waaat??? De jongste alweer bijna 5!!! Niet normaal zeg. Fijn dat het goed gaat met jullie. Hoest met uma? Ik mis die verhalen hihi
Mooi ook dat jij vrouwen met overleden kindje wilt helpen! Dat ga jij fantastisch doen! Succes.

De input zou ik graag voor december hebben zodat ik nog een maand heb om mijn verslag helemaal in orde te krijgen. Als hij af is krijgen jullie natuurlijk een exemplaar via de mail als je dit leuk vindt


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 06-10-2017

Laura, als je me je emailadres wil geven, zal ik je mailen over dit onderwerp.


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 06-10-2017

Kersje, alweer 5, wat vliegt de tijd! Hier de jongste ook alweer 2,5. En ondanks al zijn beperkingen gaat hij goed vooruit. En zijn grote zus alweer 5, ze zit nu in groep 2.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-10-2017

Ga ik doen Noortje dank je wel alvast!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 06-10-2017

Haha moet ik mijn mail wel versturen he
lauradepagter@hotmail.com


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-10-2017

Hallo dames,

Wat leuk om jullie weer even te “spreken”

Laura wat een mooie opleiding doe je! Zo bijzonder dat je al 2 bevallingen heb mogen begeleiden. Dat lijkt me geweldig om te zien, steeds weer zo’n nieuwe kleintje op de wereld!
Ik kan je helaas niet helpen aan input. Ik heb nl geen kraamzorg gehad na de geboorte van Kaylash*. Ik weet eigenlijk ook niet of ik er recht op had.
Ik had et overigens wel prettig gevonden hoor als ik wel een paar dagen zorg had gehad.

Kersje, jeetje jouw kleintje is alweer 5! Waarom denk ik dat hij 3 of zo is? haha

Hier gaat het goed! Ik zit sinds de geboorte van Radhika op een roze wolk! En ik kom er nooit meer vanaf haha.
Vorig week was Shivani jarig. Alweer 6 geworden. Gaat zoo snel!
En Radhika is in september 1 geworden. We hebben een heel groot feest gegeven met veel vrienden en familie. De meiden vonden het geweldig!
Ik voelde mij zo dankbaar dat ik deze dag mocht meemaken. Op de dag van het feest was het exact 7 jaar geleden dat Kaylash* thuis kwam. Die dag stortte onze wereld voor de 2[SUP]e[/SUP] keer in.
Nu 7 jaar later vierden we heel groot Radhika’s verjaardag. Ik voelde me extra dankbaar en gezegd dat het mag en kan. Wat heb ik toch een lieve meiden..zucht..
Radhika krijgt trouwens nog steeds borstvoeding. Niet veel, alleen ochtend en avond, maar toch.

Hoe is het met de andere meiden?

Noortje, jullie kleine mannetje is alweer 2.5! gaat ook hard! Hoe is het nu met hem? Wat heerlijk dat hij goed vooruit komt. en grote zus zit ook al in groep 2.
Wat worden de kleintjes gauw groot he!
Zo lang zijn we hier ook al met elkaar verbonden…


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-10-2017

Cindy85 hoe is het daar?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-03-2018

Hallo lieve meiden,

Hoe is het met jullie. het is zo stil hier. Ik mis iedereen wel een beetje
Maar ik snap het ook wel. we hebben het allemaal druk met onze kleintjes en onze leven.
Hier genieten wij ook nog steeds volop van onze meiden. Zo heerlijk dat ze bestaan!

Ik ben een tijdje geleden begonnen om een soort “boek” te maken van mijn reis in deze topic.
Ik dacht alles opslaan voordat deze site een keer uit de lucht gaat.
Ik probeer nu van alle posten een printscreen te maken en te bewaren. Daar wil ik ooit een soort boekje van maken.
Alleen is dat best een karwei. We hebben samen bijna 900 pagina’s geschreven!
Ik zit nu op pagina 97 haha


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-03-2018

Wat een leuk en mooi idee!! Ik vind dat ook wel wat ja alleen kan me zo voorstellen dst het een hele klus is..

Hier gaat het op zich wel goed. Ik heb inmiddels mijn diploma kraamverzorgende en dus ook gediplomeerd aan het werk maar ik merk dat de wacht diensten erg veel onrust voor mij en mijn gezin met zich mee brengen dus ik twijfel heel sterk of ik wel door ga hiermee. Daarnaast is mijn man begin dit jaar voor zichzelf begonnen dus dat zijn ook enorm spannende zaken! Druk druk druk dus, maar jullie zullen het herkennen.

Hoe gaat het met iedereen hier?


mijn lieve, lieve kleine schat - Ikke ook - 22-03-2018

Oh zo herkenbaar shadylady die wachtdagen! Hier bijna diploma en.herken t gevoel zo sterk! Jij werkt wel op rooster toch? Sorry even inbreken devika Smile


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-03-2018

Ja tis een flinke klus. Maar ik probeer op het werk elke dag even 5 min vrij te maken voor de printscreens.
Het is zo fijn om te lezen in onze “dagboek”. Juist omdat ik het allemaal goed een plek heb kunnen geven heb ik soms het idee dat ik “vergeten” ben hoe het was.
Door terug te lezen zit je weer even midden in emotie. Maar dan op een andere manier. De verhalen zijn mij zo dierbaar. En ik hoop dat mijn dochters ze op een dag lezen en zo weten wat er in onze rugzak zit.

Wat fijn dat je je diploma gehaald heb als kraamverzorgende. Ik weet nog dat je dat graag wou.
Wel jammer van de wachtdagen en je twijfels! Best lastig vooral met jongen kinderen.
Weet je al wat je dan anders wilt doen? leuk voor je man dat hij voor zichzelf is begonnen!

Hier gaat het goed. We gaan dit jaar voor het eerst met radhika ver op reis. We gaan naar Suriname ( mijn geboorteland) zo bijzonder dat ik mijn meiden kan laten zien waar ik en mijn man zijn opgegroeid.
En over een paar weken trouwt mijn zus. Ook heel speciaal. Mijn meiden worden bruidsmeisjes Smile


@ ikke ook, niet erg hoor! haha


mijn lieve, lieve kleine schat - Ikke ook - 24-03-2018

Wat gaaf devika. Ik volg jullie sinds 2015 want wat vind ik jullie dapper en sterk maar ook zo ongelofelijk liefdevol. Snap dat je dit als dagboek wil opslaan. Blijft altijd deel van jullie


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-06-2018

Dames ik ben dus nog steeds bezig met alles hier kopiëren en opslaan. Best en klus haha
En soms lees ik de verhalen uit 2010/2011.
Dank denk ik jeetje wat was ik jong, naïef en verdrietig! Wij allemaal.
Nu lijkt het zo onwerkelijk allemaal. Wat is er veel gebeurd. En kijk waar we nu met zn allen zijn.
Niemand van ons had ooit kunnen bedenken dat het ooit nog “goed” zou komen.
ik moet zeggen ondanks het verdriet van toen ben ik nu heel tevreden met mijn leventje en mijn gezin.
Mijn 2 meisjes maken toch zo ontzettend veel goed. Wat ben ik toch blij dat ze er zijn…


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 30-06-2018

Ja bijzonder is dat he? Ik herken je gevoel volledig hoor! Ik ben ook heel tevreden met hoe mijn gezin er nu uit ziet!


mijn lieve, lieve kleine schat - -sunshine- - 20-07-2018

Oh meiden, ik kijk niet zo vaak meer hier, maar aan het begin van deze maand ons lieve sterretje weer even extra herdacht en toen moest ik ook weer even aan jullie denken. Erg bijzonder hoe we hier ons verdriet, onze wanhoop maar ook onze blijdschap en andere wondertjes met elkaar hebben mogen delen. Ik denk nog heel vaak aan ons eerste kleintje, maar nu ik dochterlief groter zie worden besef ik meer en meer dat zij er niet geweest zou zijn als Uk niet op een wolkje was gaan zitten. Het hoort bij me, bij ons en heeft me, hoe verdrietig de periode ook was, een mooier en dankbaarder mens gemaakt.

Hoe gaat het met jullie allemaal?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 29-08-2018

He Shunshine
Heel herkenbaar wat je zegt hoor! Juist door het verdriet leer je relativeren en ben je dankbaar voor wat je nu heb.
Hebben jullie nog iets bijzonders gedaan op de herdenkingsdag?
Morgen is de dag van Kaylash*. Hij zou 8 jaar worden. Deze dag is niet meer zo beladen als voorheen. Voorheen had ik de hele week een beetje een naar gevoel.
Nu niet meer. Dat komt vooral door mijn 2 meiden.

Hoe is het verder met jou? Je kleine meid is binnenkort jarig zie ik.
Radhika ook. die wordt volgende week alweer 2. Gaat zo snel. Ze gaan dan naar de peuterspeelzaal.


mijn lieve, lieve kleine schat - altijdpositief - 17-10-2018

Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar ik leef ongelooflijk met jullie mee. Heel mooi vind ik wat Devika zegt: Juist door het verdriet leer je relativeren en ben je dankbaar voor wat je nu heb. Jullie zijn zo sterk om hier door te komen. Respect!Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar ik leef ongelooflijk met jullie mee. Heel mooi vind ik wat Devika zegt: Juist door het verdriet leer je relativeren en ben je dankbaar voor wat je nu heb. Jullie zijn zo sterk om hier door te komen. Respect!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 24-01-2019

hallo meiden
hoe is het? was benieuwd wie hier nog komt
xxxx


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-06-2019

Hier alles goed lieve meiden. En bij jullie?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 22-07-2019

Niemand hier meer actief?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 02-08-2019

hoi laura,
jawel hoor. ik koekeloer hier nog af en toe.
hoe is het?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 02-08-2019

Ja goed. Wij gaan toch nog voor 1 klein wondertje! Vorige maand is mijn spiraal verwijderd!
Verder hebben We inmiddels een eigen zaak en dat gaat gelukkig ook goed!
Kids gaan allemaal over naar groep 2, 4 en 6!

Hoest bij jullie?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 09-08-2019

ooh echt! wat te gek! nummer 5!!! waw! ik hoop voor jullie dat het gauw weer raak mag zijn!
hou ons ( mij haha) op de hoogte!
werk je nog als kraamverzorgster?

bij ons gaat het ook goed. de meiden doen het super goed. radhika wordt alweer 3 en shivani 8. wij hebben geen baby's meer. dat gaat soms wel kriebelen hoor. maar aan een 4e beginnen zou voor ons niet te doen zijn. ik ben niet de jongste meer en mijn man al helemaal niet. en ergens is het ook fijn, de meiden zijn wat groter en we hebben meer tijd voor andere leuke dingen ( die je misschien minder snel met een baby doet)


mijn lieve, lieve kleine schat - plusje - 10-08-2019

Laura, wow succes ermee. Dat kunnen we weer fijn volgen. 😀

Wij zijn voldaan op kindjesvlak. Smile Dat voelt heel goed. Ik vind het geweldig nu ze wat groter zijn. Soms is het moeilijk om ze de aandacht te geven die ik wil geven. Kobe is bijna 2 en gaat volgend jaar naar school. Ik ben nog thuis en wat zal het moeilijk zijn om kobe achter te laten op school...

Devika, fijn dat jullie meisjes het zo goed doen!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 10-08-2019

Ik heb kobe volgens mij helemaal niet mee gekregen...Super gezellig bij jullie thuis dus ook!

Ja jullie kunnen me weer volgen haha. Nu hopen we, heel tegenstrijdig, dat het niet binnen nu en 3 maanden lukt.. we zijn er alleen nog niet over uit of we dan bewust die periode een beetje overslaan of dat we de gok nemen en het maar zien hoe het loopt.
Plan technisch zou het fijn zijn als het nog niet meteen lukt maar we weten allemaal hoe onzeker het proces van een kindje krijgen is..


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 11-08-2019

Wat lang geleden!!! Leuk Laura, dat jullie er nog een keer voor gaan. Superspannend!!


mijn lieve, lieve kleine schat - noortje - 11-08-2019

Plusje, volgens mij had ik op fb toen nog eens gelezen dat je weer zwanger was. Fijn dat het weer goed is gegaan. Wij zijn hier ook klaar met baby's.

Devika, hoe gaat het met jou?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 11-08-2019

Wat super leuk dat er hier weer meer gekletst wordt meiden!

Noortje hoe gaat het bij jullie?


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-08-2019

waw Plusje je hebt nu 4 kindje! wat lief! nee, Kobe hebben we niet meegekregen hier Smile

noortje hoe is het bij jullie? Hoe gaat het met je kleine mannetje?

Laura zo spannend joh mss nog een kindje!
Ik had het toevallig vandaag nog met een collega ( man) over in de auto.
Mijn jongste dochter en zijn zoon zijn een dag na elkaar geboren dus dat schept meteen een band. We hadden het over meer kindjes.
Ik vertelde dat het bij ons wel goed is nu zo met 2 meiden. ( 3 kindjes mogen krijgen)
Zij willen nog wel een. Een andere collega kan elk moment vader worden.
Ik zat vanmorgen dus helemaal vol vd hormonen haha. stiekem zou ik et ook wel willen. Maar dat gaan we niet doen haha.
Maar wat blijft zn klein hummeltje toch echt een wonder..zucht..

Leuk meiden dat we weer gaan kletsen hier! Ik hou het in de gaten allemaal haha.
Ik mis jullie wel hoor ��


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 23-08-2019

hier gaat het goed. ik geniet onwijs van mijn meiden. ik ben een happy mama. helemaal gezien waar wij vandaan zijn gekomen.
volgende week wordt radhika alweer 3. ik word elke dag na werk helemaal hysterisch door haar begroet als ik thuis kom. ze rent gillend naar de deur, mama is thuis mama is thuis!
dat komt omdat ik sinds kort verhuisd ben met mijn werk en dus eerder van huis moet. de kinderen slapen dan nog en ik zie ze pas als ik thuis ben.

doen jullie nog mooie dingen op de verjaardagen van de engeltjes? wij niet echt meer. behalve wel stil staan bij die dag hoor. en af en toe praten we thuis nog over onze verloren zoon en broer. vooral Shivani wilt alles over hem weten.


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 27-08-2019

Devika wat gaan de meiden alweer hard hè? Ongelooflijk.
Wij doen met Sonny zijn dag eigenlijk nooit iets. Vanaf het begin niet gedaan. We hebben hem thuis op een plank boven de eettafel staan met alle spulletjes die we hebben van hem en bij elke witte vlinder die we zien noemen we zijn naam maar dat is sowieso op elke willekeurige dag.
Wel krijgen we nog steeds elk jaar van beide ouders een witte roos op zijn dag. Over iets meer dan 2 weken is het hier alweer 11 jaar geleden!

Ik heb donderdsg een positieve ovu test gehad en wrs vrijdag mijn eisprong geweest. Gister ineens wat licht bloed met slijm en vandaag bruin verlies.
Wat dat nou toch weer is?... rare cyclussen van mij ook steeds!


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 10-10-2019

he laura! hoe is het afgelopen met je cyclus? zoo benieuwd hihi


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 17-10-2019

Blijft een onregelmatig zooitje...


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 12-12-2019

Gaan jullie duimen meiden?? We hebben deze ronde ons best gedaan. Hiervoor eigenlijk niet want hoe gek en dubbel het ook klinkt, we wilden heel graag na de vakantie volgend jaar pas op zijn vroegst uitgerekend zijn..
Dus die periode zijn we nu voorbij en nu beginnen we voor het eggie zeg maar.
Ik heb vrijdag en zaterdag een positieve ovulatie test gehad en mijn nod is ongeveer de 21e


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 18-12-2019

Zwanger!!!!!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 19-12-2019

[Afbeelding: 7ao68ms.jpg]


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 31-12-2019

jaaaaa!!!! laura!! wat een fantastisch nieuws zo op de laatste dag van het jaar!
gefeliciteerd! waw wat een mooi vooruitzicht! een nieuw kindje in 2020!
geniet ervan! hoe gaat het met je? wat vinden de andere kinderen ervan dat ze een broertje of zusje krijgen?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 01-01-2020

Lief dank je wel!! De kinderen weten het nog niet want die houden nooit hun mond. Alleen mn vriendinnen en partner weten het en mn nichtje, zij is 4 weken verder dan ik.
8 januari hebben we de eerste echo! Heel spannend dus!

Happy new year everyone trouwens!!


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 08-01-2020

1e goede echo in the pocket!!! Mooi kloppend hartje gezien!
Over 2 weken mag ik weer spieken


mijn lieve, lieve kleine schat - Koekie - 09-01-2020

Yeah, wat gaaf! Gefeliciteerd meis! Hoe voel je je?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 09-01-2020

Dank je wel!
Nou, ik voel me wisselend. Ene moment sta ik er niet eens bij stil en het andere moment denk ik pffff ik voel me niet jofel..
Sowieso de moeheid komt nu edht wel op En af en toe gewoon zo'n last van mn buik..
Honger als een paard En dan eet ik en moet ik opeens edht direct stoppen.. dat soort dingen
Maar we klagen niet hoor. Ben vooral heel dankbaar


mijn lieve, lieve kleine schat - devika - 21-01-2020

He laura

Wat gaaf joh! En fijn dat je een mooie echo heb gehad! Wat bijzonder weer!
Stiekem ben ik een beetje jaloers haha. Er breekt weer zo’n magisch mooie tijd aan…zucht..
Weten de andere kindjes het inmiddels?


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 21-01-2020

Morgen de 2e echo. Wel weer spannend dus. Ja ze weten het sinds 1.5 week en ze vinden het heel leuk!!
Opa's en oma's ook door het dolle. Dus helemaal leuk allrmaal. En idd een magische tijd weer!!
Al voel ik me nu wel echt steeds maar moe moe en nog eens moe haha

Hoest met jullie dames??


mijn lieve, lieve kleine schat - shadylady313 - 24-01-2020

2e echo was ook top!
Zo gek om weer kraamzorg aan te vragen en een kraampakket.. En me verdiepen in kinderopvang enzo..
Super leuk dat wel!

Hoest hier meiden?