Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Ons wondertje uit Düsseldorf. - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Vruchtbaarheidshandelingen (https://archief.zwangerworden.nu/forum-16.html)
+--- Topic: Ons wondertje uit Düsseldorf. (/thread-8565.html)



Ons wondertje uit Düsseldorf. - eva05 - 01-11-2019

Hoi,

Ik ben een oude bekende.
Ooit in 2008 met de pil gestopt. In 2011 met ICSI begonnen en toen ben ik hier volgens mij ook gaan schrijven.

We zijn begonnen in de VU. Na heel veel teleurstellingen was ik in 2014 eindelijk zwanger. Helaas werd dat een missed abortion (hartje stopte ermee maar er kwam niet natuurlijk een miskraam op gang).

In de loop van de jaren meerdere vroege miskramen.

Uiteindelijk zijn we naar Düsseldorf gegaan. Onze medische geschiedenis en traject is teveel om op te schrijven nu. Het verschil is dat we hier eindelijk een behandeling op maat kregen. Waar je in de VU vastzit aan een standaard behandeling.

Dit heeft uiteindelijk geholpen want in mei van dit jaar mochten we eindelijk onze prachtige dochter L I V verwelkomen. Onze droom is eindelijk uitgekomen.

Dit forum heeft mij heel erg geholpen. Toen was het hier nog lekker druk en gezellig en iedereen leefde met iedereen mee. Ik heb gelukkig nog steeds contact met sommige meiden.

Ik ben hier jaren niet geweest maar het is belangrijk voor me dat ik hier met een positief bericht terugkom. Dit was het ultieme doel ooit, dat ik vol trots kon zeggen dat het gelukt is. Dus bij deze. Net als zoveel meiden hier in dit hoekje van dit forum ben ik zo vaak door een hel gegaan. Gelukkig heb ik nooit opgegeven en ben ik samen met mijn man altijd blijven geloven. We genieten nu zoveel van onze kleine meid!

Bijna iedereen is weg hier. Maar voor die ene die hier misschien nog rondhangt. Bedankt voor alle steun! Echt bedankt! En bedankt voor alle info en bedankt dat ik een beetje mocht meedelen in jullie geluk. Ik hoop dat ik andere ook nog een beetje tot steun ben geweest.
Meiden die hier nog zijn. Heel veel succes en geluk en sterkte..


Ons wondertje uit Düsseldorf. - Mam2017 - 02-11-2019

Wauw wat ontzettend goed zeg! Geniet heerlijk van jullie kleine meisje!
Fijn om te lezen dat jullie grote wens eindelijk uitgekomen is.

Zo jammer dat het zo stil is geworden!


Ons wondertje uit Düsseldorf. - Tessa23 - 07-11-2019

Nog altijd zo blij voor jullie Eva en zo leuk dat wij elkaar (vrij veel) spreken en ik nu ook alles kan delen rondom onze zwangerschap. Dat ook ons dit mocht gebeuren na al die jaren. Zo dankbaar.


Ons wondertje uit Düsseldorf. - Mam2017 - 09-11-2019

Wauw Tessa wat ontzettend geweldig!! Ahh lieverd ik gunde je het zo van harte, wat onwijs gaaf.
Hoe gaat het met je?? Hoever ben je??
En ook een jongen, wat stoer zeg.
Sta bijna te springen op de bank zo blij ben ik voor je!


Ik ben muisje trouwens. Moest nieuw account aanmaken omdat ander emailadres niet meer deed en zo geen nieuw ww kon aanvragen.


Ons wondertje uit Düsseldorf. - eva05 - 28-12-2019

Bedankt voor de leuke reacties. 😁
En jaaaaaa Tes het is eindelijk zo ver!!! Allebei mama (in wording)
💪🏻. Mam2017 ik las dat je ermee stopt? Heel veel sterkte ermee.

Ter afsluiting. Ik hoop dat iedereen een leuke kerst heeft gehad en een heel gelukkig nieuw jaar. Dat nog meer dromen mogen uitkomen. Een goede gezondheid en dat 2020 goed voor iedereen is. 🥂