Zwanger Worden .NU forum [Archief]
Zwanger worden vanaf maart 2020 - Afdrukversie

+- Zwanger Worden .NU forum [Archief] (https://archief.zwangerworden.nu)
+-- Forum: Zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-5.html)
+--- Forum: Forum clubje zwanger worden (https://archief.zwangerworden.nu/forum-19.html)
+--- Topic: Zwanger worden vanaf maart 2020 (/thread-8569.html)

Pagina's: 1 2


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Girl94 - 25-03-2020

(25-03-2020 07:04)Mam2017 schreef: Girl, ik begrijp je gevoel helemaal! Maar echt waar niet aan denken. Probeer te genieten. Als het fout zit kan je er zelf niks aan doen.
Nog 1 nachtje slapen!!

Ben tot 20 weken doodsbang geweest bij de eerste,  kon totaal niet genieten van de zwangerschap. Kocht ook bijna niks. En toen het goede gevoel wel kwam, was hij er al bijna uit. Dus echt te weinig genoten.

Dus dit keer ga ik het echt anders doen. Ik geniet elke dag dat ik er van mag genieten. Bel alleen volgende week pas naar vk voor afspraak.
Ja dat probeer ik. vandaag heb ik echt beseft! Dat ik moet genieten van elke dag dat ik zwanger mag blijven! 
morgen onze eerste echo..
hopelijk slaap ik deze nacht goed! 

duimen he !hoe gaat het daar? Xx


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Mam2017 - 26-03-2020

Heel veel succes bij de echo vandaag!! Ik ga super hard voor je duimen dat jullie wondertje gewoon goed zit!!???

Hier gaat het wel goed. Voelt allemaal nog beetje onwerkelijk. Als ik deze week door ben, ben ik al super gelukkig.


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Girl94 - 26-03-2020

(26-03-2020 07:40)Mam2017 schreef: Heel veel succes bij de echo vandaag!! Ik ga super hard voor je duimen dat jullie wondertje gewoon goed zit!!???

Hier gaat het wel goed. Voelt allemaal nog beetje onwerkelijk. Als ik deze week door ben,  ben ik al super gelukkig.
Ooh super lief van je!! 
De tijd gaat plotseling heel snel! straks is het zover! 
Ik hou jullie zeker op de hoogte! 

ooh super fijn te horen dat alles daar goed gaat!! 

groetjes


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Mam2017 - 27-03-2020

Girl, krijg er een beetje schrik van dat je nog niet geweest bent. Alles goed??


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Girl94 - 27-03-2020

(27-03-2020 09:28)Mam2017 schreef: Girl, krijg er een beetje schrik van dat je nog niet geweest bent. Alles goed??
Oooh sorry!!! 
mijn berichtje is blijkbaar niet verstuurd. 

alles is perfect goed verlopen. 
gistren voor de eerste keer echo.
een fantastisch moment. 
Al jaren droom ik om mama te mogen worden & nu is het eindelijk zo ver! het hartje van ons kleintje te mogen horen. Zo uniek. 

ik heb gisteren heel de dag met de echo naast mij gewerkt. 
eindelijk kan ik gelukkig zijn. nog 4 weken afwachten en dan mogen we het eindelijk van de daken schreeuwen! 
onze directe familie is al op de hoogte, maar ik kan niet wachten op de rest het leuke nieuws te vertellen. 

de dokter begreep mijn angst na alles wat ik mee gemaakt heb maar nu mag ik genieten! 

hoop dat daar ook alles goed gaat! 


groetjes .


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Mam2017 - 28-03-2020

Wauw wat geweldig om te lezen!
En ja je moet nu echt gaan genieten van het wondertje in je buik, stress is echt niet goed.

Ik kijk ook echt uit naar een echo, maar door de Corona zal dat nog wel even duren helaas. Maandag maar eerst eens bellen naar vk.

We willen het mijn ouders ook optijd vertellen, maar weten nog niet hoe omdat we niet naar hun toe mogen.


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Girl94 - 28-03-2020

(28-03-2020 07:16)Mam2017 schreef: Wauw wat geweldig om te lezen!
En ja je moet nu echt gaan genieten van het wondertje in je buik,  stress is echt niet goed.

Ik kijk ook echt uit naar een echo,  maar door de Corona zal dat nog wel even duren helaas. Maandag maar eerst eens bellen naar vk.

We willen het mijn ouders ook optijd vertellen, maar weten nog niet hoe omdat we niet naar hun toe mogen.
Ja vervelend heel die Coronacrisis. We hebben geluk dat we mijn ouders en nichtje ( zij wordt doopmeter) persoonlijk het hebben kunnen zeggen maar iedereen van mijn vriend zijn familie zijn we aan het opbellen om het hen te vertellen.

iedereen is blij met het goede nieuws in deze donkere tijden.
werken de VK niet door in Coronatijden? bij ons wel maar enkel voor opvolging zwangerschap. Jaarlijkse controles enz worden uitgesteld. 
Ik hoorde wel al van enkele personen die zwanger zijn dat hun partner niet mee mocht. Bij ons gelukkig wel.

maar alles gaat goed bij jou mam2017? 
Niet te veel last van kwaaltjes ? 

groetjes


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Girl94 - 05-04-2020

Goeimorgen dames, 

alles oké met jullie? 

groetjes


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Mary1986 - 01-07-2020

Hallo allemaal,

zijn er hier nog meiden actief op het forum?

Groetjes, Maria


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Girl94 - 01-07-2020

(01-07-2020 08:52)Mary1986 schreef: Hallo allemaal,

zijn er hier nog meiden actief op het forum?

Groetjes, Maria
helaaaa,

Ik ben er nog actief op, maar ben ondertussen al wel 22 weken zwanger ??

groetjes


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Mary1986 - 02-07-2020

Superleuk Girl94, gefeliciteerd! Hoe is dat, zwanger zijn in Corona-tijd? Goede 20 weken echo mogen hebben?
Wij zijn dus bezig met een eventueel derde kindje. Manlief wil erg graag haha. We gaan zien hoe het ons gaat verlopen.


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Simoon - 06-07-2020

Hallo Dames,

Wij hebben even een pauze gehad de eerste maand. Daarna weer vol aan de slag. Tot nu toe zonde resultaat. 

Gister weer Ongesteld geworden helaas. Alleen het is heel raar menstruatie is zo anders en totaal geen last van klachten. 

Zit er inmiddels een beetje doorheen. Dat klinkt aanstellerig of verwend (ik weet heus dat er dames zijn die jaren lang alles er voor doen en het nog niet lukt). Het feit blijft dat mijn lichaam elke maand net doet of ik wel zwanger ben en de teleurstelling wordt inmiddels zo groot dat ik er dagen last van heb. 

Sorry voor mijn klaag berichtje ?


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Mary1986 - 26-07-2020

Hoi Simoon,
Wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden.
Hoe bedoel je dat je menstruatie anders is?
Wat me opvalt is de wisselende duur van je menstruatie, is daar voor zover je weet een verklaring voor?
Sorry voor m'n vragenvuur, ben (weer) net nieuw hier.
Gr


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Simoon - 26-07-2020

(26-07-2020 21:47)Mary1986 schreef: Hoi Simoon,
Wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden.
Hoe bedoel je dat je menstruatie anders is?
Wat me opvalt is de wisselende duur van je menstruatie, is daar voor zover je weet een verklaring voor?
Sorry voor m'n vragenvuur, ben (weer) net nieuw hier.
Gr
Hoi Mary,

Ik had totaal geen menstruatieklachten. Geen pijn geen hoofdpijn geen kramp helemaal niets..

En mijn cyclus is niet regelmatig omdat ik PCOS heb dus elke maand is weer een verrassing of en op welke dag ik menstrueer. 

Vragen mag hoor geen probleem.

Liefs Simoon


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Mary1986 - 27-07-2020

Ah Simoon, pcos, das niet fijn. Gebruik je medicatie?
Heb jij al kinderen?


RE: Zwanger worden vanaf maart 2020 - Mary1986 - 29-07-2020

Vandaag ongesteld geworden na stoppen pil, dus wij gaan ronde 1 nu officieel in.
Hopelijk haken er nog meer dames aan die gezellig meekletsen op het forum!