IKCK schreef:
sab88 Jeetje, hopelijk dat de volgende zwangerschap probleemloos mag zijn! Ik was het eerste trimester heel moe, het tweede trimester heb ik heeeeeeeel veel gehoest en ben ik constant verkouden geweest en het derde trimester was ik weer moe 😛 Ik kreeg uiteindelijk zwangerschapsvergiftiging met een week of 38 en ben toen direct ingeleid. Op de bevalling kijk ik gelukkig positief terug, maar een midweek ziekenhuis......... niet voor herhaling vatbaar hoor.
Naam
Leeftijd
Ronde
Kindjes
NOD
Bijz.
Khira
31
1
Dochters van 3 en 4 jaar
Spiraal verwijderd, wachten op cyclus.
Bianca
1
D/Z? okt. '15
IKCK
30
2
Zoon mei '15
18 juli
Wietskee
25
Sinds sept. 15
Clomid/Provera.
Liz165
27
1
-
8 juli stoppen met pil.
sab88
28
2
Dochter van 5 jaar
11/13 juli
Sinds mei gestopt met pil.
Aiii zwangerschapsvergifiting .. gelukkig is je bevalling uiteindelijk goed verlopen, maar snap dat je liever thuis bent dan nog een aantal dagen in het ziekenhuis.
Ik hoop komende zwangerschap wat meer te kunnen genieten. Met in het achterhoofd dat het echt de laatste keer zal zijn..
Ben alleen zoo ongeduldig! De eerste 2 weken vanaf dag 1 gaan goed, maar als de eisprong geweest is dan beginnen bij mij de vragen, kwaaltjes en kriebels.
Afgelopen weekend een weekendje weg geweest, en nergens last van gehad.. kom thuis en daar zijn de steekjes en kwaaltjes weer ... soms heel vervelend.
Heb de eerste en deze ronde ovulatietesten gebruikt, maar werd er heel onzeker van. Uiteindelijk beide keren mn eisprong gevonden, maar wil dit de volgende ronde (hoop niet nodig) niet te gaan gebruiken en maar gewoon te doen wanneer we zin hebben.
Heeft een van de andere dames een methode voor het vinden van de eisprong?