PDA

View Full Version : kruidvat testen

wij30
15 June 2008, 11:23
heeyhallo allemaal

wij zijn vanaf september bezig !!

de eerste 2 maand was door de pil alles een beetje van slag... om de 30 en keer 34 dagen...

vanaf december steeds om de 27/28 dagen stipt !
deze maand 29ste dag nog niet ongi ! vandaag de 31ste dag.. we denken we gaan testen !!!!
had erg pijnlijke borsten en sinds een week smorgens even misselijk...
ik heb testen gehaald bij de kruidvat... eigenmerk 2 voor 5 euro !
vanmorgen dus getest... en duidelijk maar i1 streepje helaas.....

wat adviseren jullie ? nog even wachten of evt nieuwe halen ?
wie heeft er met deze testen nog meer ervaring??

bedankt voor de antwoorden

liefs wij

Syl
15 June 2008, 11:42
Het zou kunnen dat je te vroeg getest hebt. ook heb ik eens gehoord dat de kruidvat testen niet altijd betrouwbaar zijn. Het kan ook gewoon dat je cyclus dit keer wat langer duurde...

ik zelf ben helemaal tevreden met de testen van Clear Blue. Deze zijn digitaal en daar staat gewoon heel duidelijk: Zwanger of Niet zwanger.
Ze kosten drie voor 20 euro, vind ik goed te doen!

Succes er mee en ik hoop voor je dat je gewoon wat te vroeg getest hebt!

Kelly1980
15 June 2008, 14:35
Een vriendin van mij teste pas positief toen ze 6 weken zwanger was, dus het zou kunnen.

Je kan die test van matcare eens proberen, die hebben een ultra versie en die is vele malen gevoeliger dan alle andere testen. Je moet dan wel de ultra hebben.

Succes, ik zal voor je duimen! Laat je ons het nog even weten?

Gr. Kelly

hoop1970
15 June 2008, 18:02
Ik ben erg tevreden over de testen van kruidvat, heb me laten vertellen dat het van dezelfde fabriek komt als clear blue (weet dit niet zeker hoor)
Maar ik zou als ik jou was over een paar dagen gewoon nogmaals testen.
Heel veel succes!!
Hoop

wij30
15 June 2008, 20:09
ik heb besloten even tot woensdag te wachten !!!

anders even een andere test halen..... ben benieuwd hoop t eigenlijk wel :roll:

Oleander
16 June 2008, 19:26
Ik vond de testen van Kruidvat heel duidelijk, en ze waren (bij mij) nauwkeuriger dan de Matcare testen (de gewone). Mijn huisarts zei alleen dat de Kruidvattesten niet altijd even betrouwbaar zijn, maar dat de clearblue wel heel betrouwbaar is. Succes!

Frummel
17 June 2008, 20:47
Hoi Wij,

Kruidvat heeft 2 testen. De ene zit in een donkerroze verpakking van 1 stuk en de andere in een wit doosje met twee stuks. De enkele is wat duurder, dat is een staafje waar je overheen kunt plassen. Voor de goedkopere, per twee verpakt, moet je in een potje plassen en dan vier druppeltjes in een daarvoor bedoeld gaatje laten vallen.

De goedkopere versie is zeker minder gevoelig dan Clear Blue. Dit heb ik ervaren na mijn miskraam. Toen ben ik met de goedkope testen gaan testen om te kijken of het HCG afnam. Op een gegeven moment testte ik negatief op deze test, maar ik voelde me nog zwanger. Ik had nog 1 staafje voor de digitale Clear Blue liggen en het scherm gaf binnen een paar seconden al "zwanger" aan. Na ongeveer een kwartier kwam er op de goedkope kruidvat-test ook een supervaag lijntje. Maar goed, officieel mag je dat resultaat dan niet meer als positief beschouwen.

Heel veel succes met testen. Ik hoop dat het inderdaad raak voor je is.

groetjes,
Frummel

Kelly1980
18 June 2008, 16:43
Hoi wij,

En hebben jullie al opnieuw getest?

wij30
18 June 2008, 22:21
Nou het was de bedoeling vanmorgen.. maar kreeg sinds gisterenavond ineens de buikpijn die je normaal heb als je ongeteld word..
de buikpijn komt wel af en toe.. dus vandaar nog geen test gedaan.. ik ga ervanuit dat ik nu ongesteld word :roll:
mocht ik vrijdag nog niet zijn dan doe ik alsnog een test !
;)
mn vriend word een beetje gek van mij.. normaal is hij erg nuchter.. ik zei steed.. ja ik moet nu ongesteld worden hoor :o ik word gek van je ! zegtie haha dan valt het voor mij ook weer tegen.. het mag van mij wel eens raak zijn.. wel lief haha

ik laat jullie het nog weten !

Kelly1980
19 June 2008, 06:14
@wij Dat zou wel balen zijn. Ik moet zeggen dat ik het héél knap van je vind dat je nog niet gaat testen. Ik zou die onzekerheid niet volhouden. Hoeveelste ronde is het nu voor jullie?

wij30
19 June 2008, 08:10
dit zou ronde 9 worden... dus mag van mij wel een keertje raak zijn ! hihi !
nou ik test er ook wel wat af hoor haha.. maar omdat ik eergisteren duidelijk de menstratie pijn voelde heb ik het niet gedaan.. en die word nu erger :roll: dus ga er niet vanuit...
hopelijk gaan voor ronde 10 ! :oops:

cb
19 June 2008, 08:13
Hoi Wij,
had me nog niet in dit forum gemengd, maar wel meegelezen! Hoop voor je dat de :evil: :twisted: :evil: niet komen vandaag... vind het ook erg knap dat je niet gaat testen, hoeveel dagen ben je nu overtijd? ? ?
Ik hoop ook voor je dat ronde 10 raak is!
Succes!

wij30
19 June 2008, 14:44
hey hey !!!

vandaag ben ik 7 dagen over tijd.. gerekend van mijn langste menstruatie..
we kon nu ook niet wachten.. want de buikpijn zakte af...
zojuist een digi van clear blue gedaan... en helaas een min... :roll: :twisted:

cb
19 June 2008, 20:32
Wij30,
balen zeg!!!! Nou, dan maar weer wachten op die verrekte :evil: :twisted: :evil: , of niet hopelijk.. en dan over een aantal dagen nogmaals testen!! Succes met wachten en het verwerken van deze toch weer kleine (of grote) teleurstelling!
Liefs

wij-30
27 July 2008, 01:27
:lol: hee mensjes :lol:

Nou zoals ik de vorige keer al zei... voelde ik de mentstruatie.. en ja hoor de 20ste kwam het ! :evil: :roll:

Nouja.. dan voor ronde 10... zoals nu dus :?

pfff weer zon lange zet ! begrijp er niks meer van.. afgelopen vrijdag dus dag 35... mn langste mentru dus! net zoals de vorige keer...( toen had ik er zon last van dat het zolang duurde)

pff vorige keer was het dus dag 36... maar vrijdag kon ik het niet meer volhouden dus een test gedaan... helaas 1 streepie :cry:

nu is het bijna zondag dag 37... en nog niet ongi... :? ik voel al 2 weken steken in mn buik maar gevoel dat ik ongesteld word... ik denk dat ik vanmorgen nog eens ga proberenn :roll:

duim voor me !!!!!! :oops:

wij-30
27 July 2008, 09:08
:roll: voel me misselijk... maar heb ook buikpijn... :roll:

durf niet te testen... gek he? :o

anje
27 July 2008, 09:43
en weet je al wat?

wij-30
27 July 2008, 09:45
:roll: gedaan... negatief :x

anje
27 July 2008, 09:49
:o nou ja, het klonk zo hoopvol :cry: , nou maar hopen dat je menstruatie maar snel komt, kun je beginnen aan een nieuwe ronde

wij-30
27 July 2008, 23:33
:roll: ja helaas :roll:

maargoed... heb alleen een gerommel in mn buik.. en niks geen last van menstru pijn...

tis nu dus dag 37... moet ik afwachten of na de dokter gaan ?

anje
28 July 2008, 07:08
uhm tja........dan weet je misschien wel wat meer, lijkt mij wel een fijn idee, duurt al wel lang

anje
28 July 2008, 07:09
misschien nog een test van een ander merk proberen? of heb je dat al gedaan?

wij-30
28 July 2008, 10:06
heb predictor en clear bleu gedaan.. zoals ik hier lees toch 2 van de beste? :roll:

toch maar eventjes mijn huisarts gebelt.. even tot donderdag afwachten... nieuwe test doen..
en maandag heb ik sowizo een afspraak.. en als ik dan nog niet mn menstruatie heb mn urine mee nemen

nouja... ben wel weer hondsmisselijk.... vreemd hoor :roll:

Kelly1980
28 July 2008, 12:06
Jeetje balen dat je zo in onzekerheid blijft...

Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

wij-30
3 August 2008, 11:39
Haloootjes !! nou zondag... inmiddels van mijn langste cycles gerekend.. 9 dagen overtijd. dag 44 dus :roll:
Nou Na donderdag ook nog niet weer getest... morgen vroeg huisarts !! en hopelijk meer duidelijkheid

afgelopen vrijdag... aan de linkerkant erg veel steken... de dokter dacht dat het dan juist eraan zat te komen... :?

Nouja... afwachten maar weer... :(

glitter
6 August 2008, 18:29
Hallo

Ik was dit topic even aan het lezen, maar ik ben erg nieuwschierig hoe het nou met je is. Ik hoop voor je dat het goed nieuws is.

Groetjes Glitter

polle
5 October 2008, 14:58
Ik heb ook meerde kruitvat testen geprobeerd. Elke keer was hij negatief en dat klopte ook, want ik werd dan weer ongesteld. Maar gister moest ik ongesteld worden (dat kan ik op de dag af zeggen) en werd het niet. Toen ik een test deed was hij POSITIEF!! Wel heb ik van die pijn in mijn buik die ik anders ook heb als ik ongesteld moet worden. Ik vind het dus nog best eng en vreemd om te geloven dat ik werkelijk zwanger ben! Ik wacht voor de zekerheid nog even af en doe morgen of overmorgen nog een test, maar ik denk dat het wel klopt. Ik denk gewoon dat het een soort van bandenspanning is. Laten we het hopen, want ik ben al ruim 5 maanden zonder resultaat aan het proberen zwanger te worden en zou het wel gaaf vinden als het nu toch raak is.

Liefs Polle

hoop1970
8 October 2008, 12:32
Ik heb al meerdere kruidvat testen gebruikt en ze waren prima.
Zowel positief als negatief getest en bij beiden was het ook goed.
Dus waarom duur doen als het niet nodig is.
Ik heb in het begin dubbel getest en alles kwam op hetzelfde neer.
Succes

wij-30
23 November 2008, 12:05
nou voorlopig hoef ik nog geen testjes te halen

we zijn nu op t ziekenhuis bezig.. en daar kan je alles zien gebeuren vanaf de eisprong..

heel spannend :lol:

Muppet80
24 November 2008, 11:25
wij-30 heel veel succes met alles! Hoop dat het voor jullie snel komen gaat!

Ik ben zelf niet zo weg van de Kruidvat testjes. Heb nu ook Clear Blue gehaald.
Donderdag testen dus nog 3 dagen te gaan!
Veel succes allemaal!

hoop1970
24 November 2008, 15:53
die 2 voor €4,95 zijn ook prima!

Toen ik zwanger was was deze heel duidelijk.

Hoop 'm binnenkort weer te mogen gebruiken...

mama since2006
27 November 2008, 12:57
Ik zit vandaag even mee te lezen over alle testen, de resultaten ed. Ik heb dinsdag (1dag voor NOD) een zw.test gedaan omdat ik zo moe ben en zere borsten heb. De test van clear blue gaf een dikke vette mega plus. Er stond op internet dat je als je voor NOD test het raadzaam is om na NOD nog eens te testen. Dat heb ik gedaan..vandaag met een kruidvat test (zo een van 4,95 per 2). Nou als ik heeeeel goed keek, kwam er na een kwartier een licht streepje te staan. En ja...nu weet ik het dus niet meer!
Later vandaag nog een clear blue gedaan. Maar die is mislukt, de controlestreep was niet volledig. Die hield in het midden van het schermpje op.
Maar ongeacht de mislukte controlestreep wel weer een plus in het andere schermpje.
Nou lees ik hier dat die goedkope kruidvattesten wat gevoeliger zijn, dus misschien te vroeg getest???
Ga als ik zaterdag nog niet ongi ben, maar nog een clearblue test doen. Als we dan toch bezig zijn ;)

Muppet80
28 November 2008, 16:29
Positieve test is een positieve test lijkt me!!! :mrgreen:
Kunnen we je feliciteren???

mama since2006
1 December 2008, 17:42
Ja...ik ben zwanger hoor! Zaterdag was de cb test weer helemaal positief....zooooo blij ben ik!

Cari
1 December 2008, 18:09
gefeliciteerd @ mamasince...heerlijk voor je dat je (weer) zwanger bent!
Ik heb nog geen ervaring met ze zwangerschapstesten van kruidvat, de ovulatietesten werken prima en heb alvast een kruidvat zw test liggen 'just in case'...Denk toch dat ik ook meerdere testen zou doen (andere merken).
Kun je pas testen vanaf je NOD of zijn er ook testen die je al eerder kunt gebruiken (geduld is niet mijn sterkste kant met dit soort dingen :D )???

Muppet80
14 January 2009, 14:29
Gefeliciteerd mamasince!!! Geniet ervan meid! :mrgreen:
Gooi je ook wat HCGtjes onze kant op? *please* hihi

luckyangel23
23 January 2009, 12:23
hey dames.

ik was vandaag 2 dagen overtijd.
heb al dagen last van misselijkheid, '
niet veel kunnen eten, last van me stoelgang.
en nu heb ik vanmorgen een test gedaan,
van kruidvat die met die druppels.
en er kwam een streepje,
wel een licht streepje, ma wel duidelijk een streepje.
ma nu ik dit hier allemaal lees.
kan het ook zijn dat die vals positief test dan??

elmootje21
23 January 2009, 14:26
ik weet niet of die vals test.
ik heb zelf ook een x die test gedaan van 2 voor 5 euro van de kruidvat,met de pipetjes waar je de urine in moest druppelen.
ik zelf vond dat niet zo prettig,heb liever een test waar je over heen kunt plassen,maar die test gaf bij mij toen negatief aan.
paar dagen later met andere test getest en die gaf wel positief aan.(andere testen gaven eerst ook negatief aan hoor,teste pas na een week positief)
maar als je twijfelt of die vals test zou ik gewoon een andere test halen,dan heb je voor jezelf misschien wat meer zekerheid.
maar ik denk dat je wel zwanger bent hoor. maar ik zal je maar vast voorzichtig feliciteren.

liefs

hoop1970
23 January 2009, 18:11
Mij bevallen de kruidvat testen prima! vind ze makkelijk in gebruik en uitslag ook altijd duidelijk.
Gewoon over een paar dagen nogmaals testen, 2 dagen is ook nog niet veel.
Succes en wie weet..... (spannend!)

michxelle
23 February 2009, 15:52
Ik heb zelf geen ervaring met de kruidvattesten.
Ik heb via L10 de Matcare ovulatie + zwangerschapstesten besteld, ben benieuwd !

1e Ronde !

juffie79
4 March 2009, 17:50
Vandaag voor het eerst een kruidvat test gedaan, 1x keer van predictor. Maar aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben wilde ik het nog eens uitproberen.

Ik heb die gebruikt waar er 2 van in de verpakking zitten.
uitslag ---- is duidelijk en de I van het + zie je licht. Is dat dan ook positief?

groetjes Juffie

francis78
4 March 2009, 20:08
@juffie
Lijkt me positief. de goedkopen van 2 voor 5 van kruidvat kan ik je ook aanraden.
Ik had met de test met de + ook een wat vreemde uitslag, leek op ||. Las veel over vals positieve testen enzo, werd er erg onzeker door. Maar ik ben wel zwanger!! Dus als je het zeker wilt weten, geef je nog een keertje 5 euro uit!
Succes en alvast voorzichtig: gefeliciteerd!!

juffie79
4 March 2009, 20:43
ik heb er nog een. Ga nu morgen vroeg testen.
Of wanneer is het kan ik het beste doen?

francis78
8 March 2009, 16:38
's morgens inderdaad.. Heb je al weer getest?? En wat was het resultaat?

tweety1982
10 September 2009, 10:16
is dit topic nog actief..want of ik word gek en zie dingen..of er is nog hoop.

ik maakte de kv open die van 2 voor 5 euro en zag alleen maar wit, niets voorgedrukt, toen de test gedaan en na 5 min lek het alsof er een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht voorgedruk lijntje tond, echt heel licht hoor, kan je niet positief noemen, het dit keer keer gedaan, twee keer onwijs licht..maar mischien komt het wel omdat de streep ernaast roze is en ik daardoor met me ogen op de test streep ook roze zie....dus schat de kans 10 % maar toch..vind wel spannend.

Eva_697
10 September 2009, 13:38
over paar dagen nog eens twety, maar denk het niet, heb het met de KV testen vaker gehad.. echt suuuperlicht.. en betekende niks. eigenlijk test ook gewoon niet meer aflezen na 5 min.. moeilijk maar waar!!! morgen nog eens doen dus;) ondertussen dui\m ik wel voor je:D

Liefs

tweety1982
10 September 2009, 13:52
over paar dagen nog eens twety, maar denk het niet, heb het met de KV testen vaker gehad.. echt suuuperlicht.. en betekende niks. eigenlijk test ook gewoon niet meer aflezen na 5 min.. moeilijk maar waar!!! morgen nog eens doen dus;) ondertussen dui\m ik wel voor je:D

Liefs
Iik doe pas weer na maandag :) als ik niet ongesteld geworden ben

Eva_697
10 September 2009, 14:28
nog beter;) haha ben heel benieuwd!!

tweety1982
10 September 2009, 15:53
nog beter;) haha ben heel benieuwd!!

haha me too :)

tweety1982
12 September 2009, 08:15
Hier bij is is de spanning voorbij denk ik hoor, ik kreeg veel tekenen van een zwangerschap, mijn test was zelfs superlicht positieve, nu vandaag test gedaan, negatief, veeeeel negatiever dan 2 dagen geleden, mijn temp die gistere ineens ernorm gestegen was naar mijn hoogtepunt, is vandaa opeens gedaald naar het diepte punt. Dus van 36.80 naar 36.40..mijn basale is rond de 36.60...na mij ei werd hij dus 36.80 en zakte af naar 36/70...warom hij ineens zo hoog werd weet ik niet...maar ik vrees dat vandaag of morgen de komen..hoewel ik dan wel een mooie lutale periode van 14 dagen heb!!!!
ik snap echt niet waarom hij ineens zo steeg, hij klom echt elke dag omhoog en nu ineens BAM!!...mischien een mislukte innesetling? ik had afgelpen dagen wel last van me buik en steekjes...ik denk mischien echt aan een mislukte innesteling..nou ja..beter nu als dat je zwanger bent en weer na 4 weken toch.? nu zal je het nooit weten...ik wacht dus netjes op de .....hoewel ik bijna niet vloei alleen wat bruin verlies ...heel weinig..maar ja dit kan geen innesteling meer zijn, waarom zou mijn temp dan zo laag zijn

heb wel slecht geslapen vanacht, maar daardoor zou je temo juist hoger moeten zijn toch, en niet lager..en ik heb echt 2 keer getempt, en twee keer 36.40....einde oefening dus..ik voel de ongi ook echt wel tot aan mijn onrustige benen toe

Eva_697
12 September 2009, 09:17
pfft lastig, t blijft afwachten.. voor je jezelf helemaal gek maakt met allemaal dingen:(.. temperatuur is een vreemd iets.. en heeft niet puur met je cyclus te maken natuurlijk;) vandaar dat het heel erg moeilijk is een mooie grafiek te maken.. en echt eigenlijk een paar maanden naast elkaar moet leggen voor je conclusies kunt trekken. Maar het blijft altijd moeilijk. Op zich als je nu ongi wordt is je cylus helemaal mooi op pijl! top toch:D

tweety1982
12 September 2009, 09:34
dat wel..mooi 14 dagen na ei ongesteld..alleen probleem is..donderdag teste ik, leek heeel licht positiev....zaterdag nacht bleef ie witter dan wit...veeel witter dan donderdag...ook was er donderdag een indroog streep te zien. afgelopen nacht niet. Ik heb ook helemaal geen bloed met plassen of afvegen...zou er een mislukte inesteling geweest kunne zijn? want ik voel me buik heel erg....zou opzicht niet erg zijn want dat zou betekenen dat ik wel weer zwanger kan worden, alleen mischien kon het eitje zich niet goed kleven in me baarmoeder door de curretage,..dus dat zou ik dan liever hebben dan helemaal geen bevruchting..alleen daar kom ik nooit achter, ja alleen als ik meteen naar de gun zou gaan...sowieso als ik deze week niet ongi word ga ik over twee weken naar de gyn toe...als ik wel ongi word hoef dat niet lijkt mij.

Eva_697
12 September 2009, 15:55
oh zou zeker kunnen! wel bevruchtte eicel, maar niet ingenesteld. Dat gebeurd bij 80% van de bevruchtte eicellen;) vandaar dat voor NOD testen afgeraden wordt. Je kunt altijd een beetje hcg in je urine hebben van een eventuele bevruchtte eicel namelijk. Ik heb het ook vaak gehad. Omdat de kruidvat testen redelijk gevoelig zijn, is de kans redelijk groot dat je dat hcg toch laat zien.. dan wel na de afleestijd. Als ik jou was zou ik zeker deze ronde even goed afwachten wat je cyclus doet! en blijf proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar het heeft mij echt opgebroken toendertijd! je lichaam is een vreemd iets en doet wat zij wil. Het enige wat je kunt doen is afwachten. De eerste cyclus na een mk kan tot wel 12 weken duren! Succes en leifs!

tweety1982
12 September 2009, 19:59
erg lief meid!!
mijn cyclus is sowieso afgesloten binnekort, want ik heb wel bruine ongi, alleen niet dat vloeiende wat je normaal heb, normaal als je plast en je afveegt dat zit er bloed op..ik ben daarro. :oops: ..gewoon droog, alleen in me verband zit een beetje bruin dus ja, ga niets meer hopen en wacht gewoon af.
Lief dat je zo meeleeft eva!!

Eva_697
13 September 2009, 11:08
natuurlijk leef ik met je mee! het is niet niks een MK en weet als geen ander hoe frustrerend het nu is weer zwanger te worden. Je twijfelt aan alle kanten aan alles. en ziet overal dingen die er misschien niet zijn haha. En dan de onzekerheid of een volgende zwangerschap wel goed zal gaan of niet. Maar weet zeker dat het heus wel goed gaat komen!! :)

tweety1982
13 September 2009, 11:50
dank je...de :evil: :evil: zijn echt een feit duurde ff maar vandaag dag1..

Eva_697
13 September 2009, 20:38
nou het is natuurlijk klote de ongi, maar heerlijk dat je lichaam dus gewoon werkt:D

tweety1982
14 September 2009, 07:08
dat wel maar nu denk ik toch dat er een innesteling is geweest, zal niet weer herhalen waarom haha..alle symopthomen en testen, maar stel dat dat geweest is..MK en daarna mislukte innesteling..moet mijn lichaam dan rusten? of is je lichaam gewoon weer hersteld als je na een mislukte innesteling ongi word.
Ik snap ook wel dat de innesteling zou kunnen mislukken na een curretage, je slijm is verstoord, ik had deze maand ook geen slijm terwijl me ei kwam..dus ja dat was al geen goed teken...dus ja..wat raden jullie aan? gewoon voorzichtig proberen? of ronde overslaan? om te voorkomen dat ronde 5 miss weer mislukte maar wel een bevruchting...de volgende ei die bevrucht word wil ik veilig kunnen innnestelen

werk ze meiden of geniet van je dag!

Eva_697
14 September 2009, 07:24
gewoon lekker doorklussen, als het lukt dan lukt het zo niet dan niet;) kan best een mislukte innesteling zijn geweest en dat hoeft niet eens zozeer te maken hebben gehad met je MK of het feit dat je baarmoederslijmvlies niet in orde was. Nogmaals, ongeveer 80% van de bevruchtte eicellen sterft alsnog af na een bevruchting, kan door een foutje in het dna komen (komt vaak voor!!) of door een mislukte innesteling. Succes deze ronde:D

tweety1982
14 September 2009, 16:32
idd volgens de gyn mag ik ook gewoon door dus ga deze maand beginnen met de ovu tetsen en de temp verder..weet alleen niet wanneer ik zal beginnen met de testen. omdat mijn cyclus was

42-39-zwanger 28-42

Eva_697
15 September 2009, 07:29
persoonlijk zou ik helemaal niet testen.. heel frustrerend ook weer, gewoon elke twee dagen klussen dan zit je sowieso goed:)

tweety1982
15 September 2009, 17:53
persoonlijk zou ik helemaal niet testen.. heel frustrerend ook weer, gewoon elke twee dagen klussen dan zit je sowieso goed:)
das waar :)

Eva_697
15 September 2009, 18:38
haha zo deed ik het op een gegeven moment dan maar:P ovulatietesten heb ik 1maand gedaan omdat ik wilde uitzoeken waar ergens mijn ei zat. Op zich wel handig een keer te doen. Had een cyclus van 29 dagen maar ei pas op dag 19!! was wel leuk zo te zien een keer, had werkelijk waar geen idee... maar de cyclus dat ik zwanger raakte had ik een ei op dag 13.. (gevoeld) en op dag 24 al posi test.

misslola
17 September 2009, 08:52
Ik heb even een vraagje over de kruidvattesten van € 5,=
Klopt het dat er geen pippetje bij de testen zit?

am
17 September 2009, 09:08
Dan zou ik even terug gaan Mislola (of bellen ;) ) er hoort toch echt wel een pipetje in te zitten

misslola
17 September 2009, 10:52
Dan zou ik even terug gaan Mislola (of bellen ;) ) er hoort toch echt wel een pipetje in te zitten

Zit dat dan los in het doosje of bij de test?
Ik had al zo´n vermoeden. Heb eigenlijk geen zin om terug te gaan.

am
17 September 2009, 11:43
o, dat zou ik niet meer weten, ik dacht los.
Anders bel je toch de klantenservice? nu heb je er nog niets aan, weer zonde van die €5,-
Maarre, kun je weer testen dan???

Eva_697
17 September 2009, 11:44
zit in het folie erbij, ff goed kijken je ziet m zo over het hoofd;)

misslola
17 September 2009, 17:40
o, dat zou ik niet meer weten, ik dacht los.
Anders bel je toch de klantenservice? nu heb je er nog niets aan, weer zonde van die €5,-
Maarre, kun je weer testen dan???

Nee ik kan nog niet testen, maar wilde even checken of al de hormonen uitmijn lichaam zijn.
Nu heb ik het opgelost met een ovulatietest. Gelukkig zijn de hormonen inmiddels uit mijn lichaam en kunnen we ons weer helemaal overgeven aan het klussen voor een klein wondertje.
De testen leg ik nu nog maar even weg in de kast. Hopelijk kunnen we ze snel gaan gebruiken!
Stiekem toch even berekent wanneer mijn mijn vruchtbare dagen zijn. Ben ik even van mijn langste cyclus uitgegaan van 35 dagen. Na het weekend zijn mijn vruchtbare dagen en mijn NOD zou dan op mijn verjaardag zijn.
Ik kan me geen beter verjaardagscadeau wensen!!!!

Liefs

tweety1982
17 September 2009, 19:00
ik hoop het voor je misola

het pipetje zit los in het zakje, je heb twee zakjes, daarin zit een test, ee zout zakje en een pipetje