PDA

View Full Version : Wel of niet zwanger?

MJ
18 January 2009, 20:54
Hallo alemaal,

Ja helemaal nieuw op dit forum. Heb al heel wat berichten gelezen en waag het er toch maar op. Wij zijn inmiddels al 16 maanden bezig om zwanger te worden, hebben alle screenings bij de gynaecoloog gehad en niks aan het handje gewoon verder proberen. Nu ben ik 11 dagen overtijd en ik denk dat ik al 5 testen heb gedaan van verschillende merken, Kruidvat, en claer blue. Die geven allemaal een negatieve uitslag maar ik heb wel last van zeer gevoelige borsten met name mijn tepels en ik heb zelf het idee dat ik zwanger ben. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? en wat zal ik doen?

MJ

Lindy
18 January 2009, 21:01
Hoi MJ, heb mijn vorige cyclus ook 2x negatief getest. Ik had al gebeld met de ha en die vertelde me na de eerste negatieve test dat ik een paar dagen later weer moest proberen, als het te pril is is het soms nog niet zichtbaar. 2e test was ook negatief, was van plan om volgende dag toch naar de ha te gaan, maar 's ochtends kwam de :evil: :evil: helaas. Je voelt zelf je lichaam het beste aan, als je normaal een regelmatige cyclus hebt en nu echt dit gevoel hebt zou ik toch bellen met de ha en daarmee overleggen hoe of wat. Ben wel benieuwd, hoop voor je dat je gelijk hebt!!! Zou mooi zijn!!! Wel lang al zeg 16 maanden, ben je nooit de moed verloren? Ik weet niet of ik zo lang positief zou kunnen blijven. Denk nu soms al dat het ons niet gaat lukken, schaam me ervoor om het te zeggen want we zijn pas 5 maanden bezig, maar ja als je graag wilt is elke maand er 1 teveel... Ik hou je berichtjes in de gaten! succes!
Liefs Juud

kikker29
19 January 2009, 08:44
hallo allemaal.

Wij zijn eind november 2008 met de pil gestopt.. Ik ben 1 dec 08 1ste dag laatste menstruati... sinds dien niet meer ongesteld geweest. Maar wel wat symptomen wat er op lijkt qua zwangerschap... borsten zijn gegroeid en gevoeliger, moe, vaker plassen (vaak al na 1 of 2 glazen drinken) buik bolt wat op.. ik hou vocht vast.. rond mijn tepel zie je blauwe adertjes lopen, en je ziet wat zijn het eigenlijk pukkeltjes of zoiets rond de tepel...?

Maar 3 testen gedaan alle 3 negatief. Afgelopen woensdag tot vrijdag eerst bruine afscheiding gehad, en vrijdag een heel klein beetje helder bloed.. Met zegt dat het eitje dan aan het innestelen kan zijn..? kent iemand dit?

maar we wachten tot eind januari af... want dan hoor ik eigenlijk ongesteld te worden.. liever niet natuurlijk maar goed we komen er vanzelf achter.!

TeeCee
19 January 2009, 10:59
Ik heb hetzelfde gehad, bruine afscheiding, maar geen helder bloed. Daarna stopte het en na een paar dagen dacht ik, hee, dat klopt niet. Ik krijg nl altijd helder bloed na bruine afscheiding. Na een paar dagen getest en zwanger. Ik zou dus een paar dagen wachten, als het niet loskomt gewoon weer testen!

TeeCee
19 January 2009, 11:01
Ik zou idd wel even wachten tot na de datum dat je ongi zou moeten worden, dan heb je gewoon meer zekerheid.

MJ
27 January 2009, 09:20
Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes. Ik kon helaas niet snel terug antwoorden. Ik had te maken met een overlijden en had de energie niet om nog hier een berichtje achter te laten. Maar ik ben inmiddels dus wel ongesteld geworden. Helaas maar waar. We gaan gewoon weer voor de volgende ronde.

Groetjes MJ.

Lindy
27 January 2009, 19:34
MJ sterkte met het overlijden en succes de volgende ronde!!
Liefs Juud

Eva_697
27 January 2009, 21:18
MJ sterkte!!

jammer dat je ongi toch is gekomen, maar nu vol goede moed op naar de volgende ronde, we duimen dat die meer geluk brengt!

Liefs

kikker29
11 February 2009, 10:13
na een lange tijd van afwezigheid ben ik weer wat actiever..! Ik heb eerst even alles weer gelezen..! Maar helaas ik ben nog steeds niet zwanger.. ook nog helemaal niet ongesteld geweest! ik vind het maar raar vinden.. maar goed..!