PDA

View Full Version : Uitgerekend in mei 2010

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26

Bambi80
23 April 2010, 06:28
Is best gezellig altijd zo'n druk kindje in de buik. De baby is wel ietsie rustiger, maar voel hem wel de hele dag door. Het is nu ook wel normaal dat ze wat minder goed te voelen zijn, door minder ruimte. Maar heel soms, zoals maandag, ben ik me helemaal niet bewust van beweging. Gelukkig was het maandagavond in bed wel feest!! HAHA! Dus weg zorgen!
Hier gisteravond het bed op klossen gezet. Hadden we de ene kant op klossen en wilde we de andere doen, viel 1 klos om en die heeft zich dus in het hout geboord. Beetje zonde van het bed:(
Verder vannacht lichte krampen gehad. Voelde nu alsof die krampen iets hoger beginnen te zitten, maar het was niet zo erg dat ik er echt wakker door ben geworden en ben gewoon door gaan slapen. Was me er wel van bewust. Voelt nu nog steeds een beetje zeurderig.

shadylady313
23 April 2010, 06:31
tja, die steken zijn echt onder in mijn buik en die trekken dan door naar mijn vagina... dus denk zelf wel echt dat het indalen begonnen is hoor. en mijn linkerbil heb ik ook wel last van... maar dat komt misschien ook door injecties die ik krijg... weet het ook allemaal niet zo goed...
gelukkig krijg ik maandag weer een echo dus dan zal blijken of mijn vermoeden juist is.
hier voel ik de kleine nog volop maar ja, dat zal straks wel steeds minder worden natuurlijk.
je bent wel lekker vroeg wakker mariekepiek?
misschien gaat het wel gebeuren voor je eerdaags aangezien je nu nog zo'n zeurderig gevoel heb..
spannend allemaal hoor!

liefs laura

Sientje
23 April 2010, 06:53
Goedemorgen dames!
Sjonge wat heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen zeg. Niet veel wakker geweest en niet 1 x naar de wc hoeven hobbelen... :lol:
Geen valse/oefenweeën of andere steekjes en pijntje gehad :D .....kids alweer naar school, dus ik lekker op de bank met een bakkie thee en ATWT kijken zometeen.
Fijne dag allemaal!!!

Bambi80
23 April 2010, 07:34
over minime (want jullie vroegen je ook af hoe het met haar is)....die heeft zich even teruggetrokken omdat ze het moeilijk heeft met het verlies van het kindje van haar tante een tijdje terug. Daar is het misgegaan vlak voor de uitgerekende datum. Ik heb haar teruggemaild, dat ze hier gewoon mee moet kletsen als ze daar behoefte aan heeft en ons niet moet ontzien als ze haar ongerustheid hier zou willen uiten.

Bente
23 April 2010, 07:59
ZOOO 37 weken vandaag!!
de eerste baby´s zijn er al las ik, gefeliciteerd dames!
hier nog alles rustig, ben alleen enorm verkouden met hoofd/keel/en oorpijn erbij, heerlijk.
woensdag weer naar VK, deze week zei ze dat ik er nog te goed uitzag, ik vroeg dus: kun je er ook te goed uitzien?
jep, ik zag er nog niet uit alsof ik er genoeg van had, haha en dat klopt ook wel.
ik vind het nog steeds heerlijk die dikke buik, die toch echt in de weg zit af en toe, maarja zal ook wel weer wennen worden aan geen buik straks.
weet niet meer wie schreef dat het kindje 2 weken achter lag qua groei, onze kleine ook, maar het wordt dus gewoon een kleiner kindje, geen dikkertje, maar niets om ons ongerust over te maken.
VK zou het wel prettig vinden als hij/zij toch wel tot 40 weken bleef zitten, om de volledige groei te hebben, maar daar kunnen we natuurlijk niks aan veranderen.
het is nog allemaal rustig hier dus ik verwacht ook nog niks de komende weken.......................
ga proberen me aan de meldplicht te houden!

Indootje
23 April 2010, 08:34
Over ijzertabletten e.d. Ik had ook een te laag ijzergehalte en de VK zei bij mij dat ze het eerst met de Roosvicee Ferro en anders eten wilde proberen weer op peil te krijgen omdat ijzertabletten inderdaad niet altijd even lekker vallen. Maar volgens mij kan het verder geen kwaad hoor als de huisarts/gyn het voorschrijft. Daar hebben ze inmiddels echt wel ervaring mee, maar denk dat het meer is dat jij je misschien niet lekker kunt gaan voelen.

@BQ, goed dat je hebt gebeld hoor. Moet je ook echt doen in deze periode van de zwangerschap. Beter een keer teveel gebeld dan te weinig!!!

@Bente, gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal!!!

@Shadylady, het klinkt niet echt als bekkenpijn, maar het zou indalen kunnen zijn, wat Mariekepiek zegt. Maar het zou ook nog 'gewoon' bandenpijn kunnen zijn omdat de baarmoeder steeds zwaarder wordt en aan al die banden/spieren gaat trekken.

@Sientje, wat fijn dat je zo'n goeie nacht gehad hebt, je kunt wel wat rust gebruiken zo vlak voor je bevalling ;-)

Hier vandaag nog maar 30 daagjes, jee! Ok, ik weet het, nog steeds geen 37 weken, maar toch, zo leef ik van mijlpaaltje naar mijlpaatlje :-)

We moeten weer even het lijstje naar voren halen.

Het wordt trouwens supermooi weer he, yes 8-) :lol: 8-) :lol:

Indootje
23 April 2010, 08:36
Naam______________Uitgerekend op___________Geslacht___________Bevaldatum
Beebie_Wish________1 mei 2010________________Baby_______________
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________
Nadine_____________4 mei 2010________________Meisje_____________
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________
Miesje78____________6 mei 2010_______________Meisje______________
Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________
Jenny89___________11 mei 2010_______________Baby_______________
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________
Lieke4_____________12 mei 2010_______________Meisje______________
Sively_____________13 mei 2010_______________Baby_______________
BeautyQueen23_____13 mei 2010_______________Jongen_____________
Bente______________14 mei 2010______________Baby_______________
leonec______________18 mei 2010______________Meisje_____________
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen van 2 meisjes op 19 april (met 36w6d)???
Draakje_____________18 mei 2010______________Baby_____________
Da-silva____________21 mei 2010_______________Jongen____________
Cassie247__________22 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 20-4 v/e zoon Jake met 35w4d
Sylvestertje_________22 mei 2010______________Meisje_____________
Indootje____________23 mei 2010______________Jongen____________
Nenske_1977________23 mei 2010______________Meisje_____________
Andrea80___________25 mei 2010______________Baby______________
Unknown___________26 mei 2010_____________Jongen______________

BQ1986
23 April 2010, 09:01
Je hebt gelijk hoor indootje... je moet idd van week naar week tellen hahaha.. het duurt al zolang.. :P

@ Bente, gefeliciteerd met de 37 weken en fijn dat je jezelf nog zo goed voelt en er TE goed uitziet 8-)

@ shadylady, die pijn in je bil kan ook een beknelde zenuw zijn. Kan verder geen kwaad maar als je er last van blijft houden kun je fysio therapie doen. Maar idd het kan ook vn het spuiten komen!

@ Marieke, zonde van jullie bed!! Klere dingen haha en idd wat betreft minime.. ze mag hier gewoon ALLES neerzetten als ze het van zich af wilt schrijven!

@ Sientje, lekker om weer even een rustig nachtje te hebben... heb je wel nodig op de voorbereidingen van komend weekend :D

@ hier.. alles weer rustig, gelukkig :) Voel me prima dus laten we dat vooral zo houden :D

lonnekeleoni
23 April 2010, 09:05
Jeetje, heb ik gisteravond nog even meegelezen, moet ik nu alweer zoveel pagina's terug lezen.....

BQ: Goed dat je hebt gebeld hoor! Ik heb dat zaterdag moeten doen van mijn man, maar het stelt dan toch wel weer gerust...

Shadylady: Klinkt inderdaad een beetje als indalingspijn, heb ik rond die tijd ook gehad...

Sientje: Fijn dat je goed hebt geslapen, maar had vandaag eigenlijk op babynieuws gehoopt bij jou....

Marieke: De huisarts gaf aan dat ik deze pillen zo min mogelijk moet slikken, moet eerst een paar dagen proberen en dan kijken of het weer zonder gaat, hoe minder ik slik hoe beter voor de kleine... Verder staat er ook in de bijsluiter dat het niet schadelijk is als je het maar een paar dagen gebruikt. Ook Zijn deze medicijnen klasse 3 en dat is de hoogste klasse ivm autorijden en dan ben je strafbaar als je gaat rijden. Maar vraag me wel af omdat ik gisteravond het pilletje heb genomen of ik dan vanmiddag ook niet zou mogen rijden..... Gisteren nog even naar de prenatal geweest, was 20% korting op alles! Heb een luiertas gekocht, en nog een paar kleine dingetjes die ik nog nodig had....

Sively
23 April 2010, 09:11
ZOOO 37 weken vandaag!!
woensdag weer naar VK, deze week zei ze dat ik er nog te goed uitzag, ik vroeg dus: kun je er ook te goed uitzien?
jep, ik zag er nog niet uit alsof ik er genoeg van had, haha en dat klopt ook wel.
ik vind het nog steeds heerlijk die dikke buik, die toch echt in de weg zit af en toe, maarja zal ook wel weer wennen worden aan geen buik straks.
Oh jee, dat beloofd. Hier hoor ik ook steeds dat ik er nog goed uit zie. Och ja, momenteel zou ik het ook niet zó erg vinden als de kleine blijft zitten tot 40 weken. Voel me idd nog goed, behalve wanneer ik een belabberde nacht achter de rug heb. Gelukkig vannacht wel weer vrij goed geslapen.

Nadine
23 April 2010, 10:56
Gefeliciteerd Bente!
Ongelooflijk ja, dat de eerste mei-babies er al zijn :D

@Naatje en Cassie
Als jullie een gaatje vinden in deze drukke tijd willen we natuurlijk alles weten over jullie eerste nachten, poepluiers, lachjes :D

draakje78
23 April 2010, 11:00
sientje nog geen babynieuws dus maar wel lekker kunnen uitrusten voor het grote werk zo meteen

marieke dank voor de update over minime! en idd als ze er aan toe is komt ze misschien wel weer mee posten

ik had verder hele verhalen en reacties in mn hoofd maar ben ze geloof ik allemaal alweer vergeten
:oops:

lonnekeleoni
23 April 2010, 12:11
haha, mijn vader belde net vanaf zijn werk om te vragen hoe het met me gaat, hij belt normaal gesproken echt helemaal nooit vanaf zijn werk, maar hij mag blijkbaar van mijn moeder niet te vaak bellen, dus deed hij het maar even zo...
gisteravond belde de vader van mijn vriend ook al om te vragen hoe het gaat en of er nog niets aan het gebeuren is en eergisteren zijn tante....mensen beginnen nu dus toch wel nieuwsgierig te worden haha....

da-silva
23 April 2010, 12:28
Hey allemaal,

Ik heb een nachtje op de bank doorgebracht vannacht :shock: M'n mannetje heeft de hele avond liggen snurken en hoesten, GEK werd ik ervan! Vanmorgen om 6 uur ben ik weer terug gekropen toen hij eruit ging om te werken, maar toen heb ik niet veel meer geslapen. Straks maar even een powernap doen...

Ik heb net een start gemaakt in een foto album. Ik heb alle echo's en dikke buiken foto's erin gedaan, erg leuk!

Bambi80
23 April 2010, 12:50
Sientje fijn dat je goed geslapen hebt en jammer tegelijk dat de weeen zijn gestopt.

Bente....nou fijn te horen dat je er nog zo goed uit ziet!!! Dan zul je je ook lekker voelen hoop ik. Gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal.

Lonnekeleoni....wat een lieve papa!!!!!!!! aaaaaaaaaaah! Mijn vader zou dat ook gedaan hebben. Wil dolgraag weten hoe het met dochterlief gaat. Voor jou papa is het ook nog eens het eerste kleinkind!!!

Silvy en da-silva....lekker vandaag nog even slapen om de slechte nacht goed te maken toch!!

Draakje....vertel eens wat over jezelf!!! hoe gaat het?

Indootje....ik tel ook van week tot week hoor. Hoewel het nu meer naar dagen toe gaat.

BQ...gelukkig geen bloedverlies meer!!! en de baby is ook nog lekker druk??

BQ1986
23 April 2010, 14:07
Hier voel ik de kleine nog erg goed, die is niet stil te krijgen lijkt het wel.
Al heb ik wel sinds gisteravond dus wat lichte krampen in mijn buik, geen pijnlijke maar wel vervelend.
Indalen kan haast niet want hij ligt al vast of kan je dan alsnog dat gevoel hebben?

Sientje, aan jou de vraag over de weeen natuurlijk... voel je die onder in je buik of door je hele buik?
Denk dat als ze beginnen dat je zelf wel weet dat dat het is maar ben er toch benieuwd na.

@ da silva.. balen heh op de bank slapen, zon nachtje had ik zaterdag.. nichtje van 5 kwam logeren maar kroop zowat in me :D normaal geen probleem maar ja draai nu niet echt soepel ;) dus ook de bank op gegaan om nog wat uurtjes te kunnen slapen. Leuk idee om de echo's en buikfotos in te plakken!!
Ik heb vanaf week 24 iedere 4 weken een fotoshoot gedaan. Wil dat idd ook gaan inplakken maar krijg ze pas allemaal na de laatste shoot dus nog even geduld :D

Heb je er ook tekst bij gezet? En een speciaal fotoalbum?

Unknown
23 April 2010, 14:09
Hebben jullie ook last van nachten lang wakker liggen? Ik had het enkele weken geleden dat ik een week elke nacht de hele nacht wakker lag in bed en maar draaien. Ik moest toen ook nog werken en dan was echt kapot.
Deze week heb k het weer! Sinds zondag lig ik vanaf twee uur tot half zes ongeveer wakker en ondertussen elke uur naar het toilet.
Half zes val ik dan in slaap en om half zeven gaat de wekker van mijn man!!!!
Meestal lig ik nog tot 9 uur in bed, maar slapen lukt echt niet en overdag door alle stress en gedachtes ook niet... :cry:
Op dit moment ben ik helemaal kapot....en krijg het daardoor echt benauwd!
Ik kan niet goed liggen, zitten of staan en krijg ik last van zeurend gevoel in mijn hele lichaam.

Even nog over de groeiecho's....als ik het aan geef aan de vk dat ik mij zorgen maak dat mijn buik kleiner is dan gemiddeld...zegt zij dat het normaal is omdat ik zelf klein ben. En dan kan k niet zoveel meer zeggen, zij heeft hier ervaring mee...maar toch maak k mij wel een beetje zorgen.

Ik ben trouwens echt benieuwd wie de volgende is....straks over een maand! wanneer ik dan uitgerekend ben.....zal het merendeel van hier wel al bevallen zijn denk ik :D

BQ1986
23 April 2010, 14:24
Unknown,

Zelf niet echt last van, slaap over het algemeen nog erg goed!
Zelf nadat ik naar het toilet ben geweest snachts, draai ik me om en slaap ik weer.
Wat dat betreft mag ik niet klagen.

Maar lig je soms te piekeren???

Unknown
23 April 2010, 14:51
Ik weet niet of het daardoor komt. Als ik rond 23.00 uur naar bed ga, dan ben ik ook echt moe en val ik meteen in slaap. Ik word dan rond twee uur wakker en dan val ik niet meer in slaap...

Aan de andere kant dringt het nu wel tot mij door dat dit de laatste weken zijn en dat we straks allemaal een kindje hebben! Dus misschien toch onbewust...??
Ik denk dan ook van ben ik wel goed voorbereid, heb ik alles in huis, hoe zullen de eerste maanden zijn. Je wilt alles nu natuurlijk goed geregeld hebben, maar ik denk ook aan later...over 5 jaar, over 10 jaar...is wel ver maar toch. Je gaat je echt met van alles bezig houden.

BQ1986
23 April 2010, 14:54
Als ik je zo hoor denk ik idd dat je je onbewust toch druk maakt over wat komen gaat.
Helemaal niet vreemd natuurlijk maar de één gaat daar makkelijker mee om dan de ander.
Snachts zijn vaak de momenten dat je alles even tot je door laat dringen dus denk niet dat het gek is dat je af en toe wakker ligt. Probeer overdag nog wat te slapen, of lukt dat je ook niet?

Sientje
23 April 2010, 15:05
BQ: Bij mij begon het meestal onderin,en onderin mijn rug en dan voel je het zo omhoog trekken en wordt je hele buik hard. Het is een soort golf dus met dat je denkt van hé voel ik iets? dan word het sterker en sterker en dan blijft het een 30 sec tot 60 sec zo en dan trekt het weer langzaam weg. Het is echt een golf dus niet ineens een scheut die aanblijft maar het loopt echt op,dan even vast en dan weer af.

Beebie_Wish
23 April 2010, 15:08
Hallo,

Hier alles nog steeds helemaal goed en een erg overactieve beebie :mrgreen: . Vanmorgen controle gehad en mijn bloeddruk was nog steeds goed, hartslag beebie goed, en alles nog helemaal rustig.

Straks piepen de mei-dames die onderaan de lijst en middenin staan allemaal voor mij :(

cassie247
23 April 2010, 15:10
Hallo Dames,
Zo te horen houden jullie de laatste paar weekjes goed vol! Ben benieuwd wie hier de volgende is!
Hier is het nog een beetje wennen aan alles, nog wat onderzoeken gehad..Heb tijdens de bevalling mijn stuit gekneusd/gescheurd, en heb daar nog veel last van! Maar ja dat kan ook niet anders als er zon mannetje vast blijft zitten! Het kolven begint sinds vandaag echt te lukken...en welcome stuwing! Oei ik heb nog nooit zon grote borsten gezien! Ik had al cup E tijdens de zwangerschap en nu lijkt het alsof er twee paar siliconen in zijn gezet hihi. Ik ben wel blij dat ik borstvoeding geef/kolf want dat is het enige wat me echt het gevoel geeft heel de dag bezig te zijn met Jake, al is hij niet constant bij me, ik ben wel heel de dag met zijn voedingen bezig en dat is toch wel een fijn gevoel.
Jake had gisteren een infectie in zijn bloed en daar zijn ze nu antibiotica voor aan het geven, het aantal was al gedaald dus dat is altijd goed. OOk heeft hij vandaag voor het eerst moeder melk met suiker water uit een flesje gedronken en is goed blijven ademen! Yeah!
Zijn armpje beweegt hij nog niet maar ze zeggen dat dat zelfs nog wel maanden kan duren , ,dus nog niets om me zorgen over te maken maar dat doe je toch!
Zelf moet ik tot maandag hier blijven om nog wat verder te herstellen, en van Jake kunnen ze nog niets zeggen, het kan nog wel eventjes duren voordat hij naar huis mag maar het kan ook snel gaan. We hopen voor het laatste!

da-silva
23 April 2010, 15:33
@ BQ: Ik heb een speciaal baby fotoboek gekregen met m'n verjaardag van een vriendin, daar ben ik nu mee begonnen. Ik heb er niet echt iets bij geschreven, gewoon hoeveel weken ik zwanger was en welke datum enzo. Ik heb wel een 9 maanden dagboek die ik vanaf het begin trouw invul. Daarin staat wel uitgebreider beschreven...

@ Cassie: fijn dat het kolven goed gaat en dat je mannetje ervan drinkt. dat is een goed teken! Wel balen dat het nog zo lang kan duren voordat hij z'n armpje kan gaan gebruiken, ik snap dat je je daarom zorgen maakt. Maar als artsen zeggen dat het goed komt, dan moet je daar wel op kunnen vertrouwen. Dat je Jake nog niet lekker in je armen mee naar huis kan nemen, dat is zeker jammer. Maar nog even geduld en je komt er de komende jaaaaaaaren niet meer vanaf ;)

da-silva
23 April 2010, 15:36
Hallo,

Hier alles nog steeds helemaal goed en een erg overactieve beebie :mrgreen: . Vanmorgen controle gehad en mijn bloeddruk was nog steeds goed, hartslag beebie goed, en alles nog helemaal rustig.

Straks piepen de mei-dames die onderaan de lijst en middenin staan allemaal voor mij :(

Jeetje, nog maar 8 dagen!!! Je klinkt nog wel positief hoor, of zit je er echt al een beetje doorheen?
Ik moet nog 4 weken, dus lijkt me sterk dat ik voor ga dringen. Ik zal proberen hem nog wat langer vast te houden hoor. Van mij mag de kleine nog best even blijven plakken....

Miesje78
23 April 2010, 15:49
Ik ben er ook nog gewoon, met bolle buik :D
Ik verwacht ook niet dat ze deze week al komt hoor en hoeft voor mij ook nog niet. Ik geneit er ook nog wel van eigenlijk.

Wel heb ik ook last van slapeloze nachten af en toe. Denk ook doordat je onbewist toch aan het nadenken bent over straks. Ik probeer dan wel 's middags even rust te nemen (al is het maar een uurtje met een boek op de bank of in de tuin, helpt ook!).
Maar ken het gevoel hoor. Ik was van de week ook echt zoooo moe en daardoor hartstikke prikkelbaar, wat mannetje natuurlijk ook wel moeilijk vond...

Fijn Cassie dat het kolven lukt. En wat goed van je dat je zo positief bent, toch best lastig, je ventje niet zo vaak bij je!
Heeeel veel sterkte en beterschap en ik hoop dat jullie gauw als gezin naar huis mogen en jullie echt kunnen genieten.

pfff, die voorweeen ken ik. Voelt best venijnig af en toe en je denk gelijk; zou het??? Maar niks hoor, na een tijdje gewoon weer weg, haha. Ik denk ook dat het indalen is, ook goed, moet ook gebeuren.
Ik probeer dan wel de houdingen van de yoga en die helpen vaak wel.

Beebie_Wish
23 April 2010, 17:11
Haha ... Nee hoor ik zit er nog niet helemaal er doorheen maar heb wel even tegen beebie gezegd om dit weekend sowieso nog lekker te blijven zitten ivm nog aantal dingen gepland hebben dit weekend :mrgreen: .
En idd ik ben en blijf ook nog wel gewoon lekker positief voel me hartstikke goed en nog steeds lekker fit in mijn vel. Maar eigenlijk heb ik wel een beetje het gevoel om overtijd te gaan lopen, terwijl vriendlief er heilig van overtuigd is dat onze beebie gewoon op de exacte uitgerekende datum zal gaan komen (volgende week) ;)

[quote="Beebie_Wish":3f59ev40]Hallo,

Jeetje, nog maar 8 dagen!!! Je klinkt nog wel positief hoor, of zit je er echt al een beetje doorheen?
Ik moet nog 4 weken, dus lijkt me sterk dat ik voor ga dringen. Ik zal proberen hem nog wat langer vast te houden hoor. Van mij mag de kleine nog best even blijven plakken....[/quote:3f59ev40]

lonnekeleoni
23 April 2010, 18:49
Cassie, sterkte met je kleine mannetje. Ik hoop dat Jake snel opknapt en dat hij snel mee naar huis mag!

Bambi80
23 April 2010, 20:41
Ik voel me zo onrustig en zenuwachtig. Weet niet waar het vandaan komt. Het gaat maar niet weg. Verder verveel ik me te pletter en lijkt het wel alsof ik ergens in de wachtkamer zit. Voel me raar. Door die onrust en zenuwen ook een beetje jankerig. Bah!! zit echt even niet zo lekker in mijn vel.

Joya
23 April 2010, 20:44
ik kom hier wel ff meekletsen want het is zo rustig op het forum en ik zie dat marieke zich verveeld ;)
dat zal misschien door de laatste loodjes komen.. ik weet het niet hoor.. je weet dat het ieder moment kan gebeuren nu maar je weet ook dat het nog even kan duren.. misschien dat daar je onrustige gevoel vandaan komt..

knuffel

Bambi80
23 April 2010, 20:53
Moet de hele tijd aan mijn moeder denken. Die had dit gevoel iedere keer op de dag dat ze moest bevallen.

Maar hoe gaat ie met jou?

BQ1986
23 April 2010, 21:00
@ Cassie, goed om te horen dat het met jullie beide steeds wat beter gaat! Hoop met je mee dat kleine Jake ook snel mee naar huis mag! Vind het echt nog steeds onbegrijpelijk dat die van zo'n formaat is :D hahaha

@ Da-silva vind het een leuk idee! Ga vd week maar eens kijken voor een foto album :)

@ Marieke, wie weet wat de nacht jou brengt :D

voel me vandaag ook anders dan anders... maarre... ben bang dat ik het me in gaat beelden!
Juist omdat ik zo graag wil dat die snel komt!
Vind het onbegrijpelijk dat er nog zoveel meiden zijn hier die er zo relax onder zijn.
Voel me super goed dus ben het echt niet zat ofzo maar kijk gewoon zo uit na het moment dat mijn kleine mannetje in mijn armen ligt.

Bambi80
23 April 2010, 21:02
ach zullen ze echt zo rustig zijn als ze over komen?? hihi!!
ik zal het wel laten weten als er iets gebeurd vannacht.

ik zoek trouwens nog een leuk album waarin ik de ontwikkelingen van ons kindje kan bijhouden. Iemand nog een tip?

Joya
23 April 2010, 21:04
oohh dat klinkt spannend marieke!! wie weet :D ja hier gaat het wel goed.. erg veel last van maagzuur vandaag.. verder heerlijk aan het genieten van het mooie weer :D
ik kan het me wel voorstellen hoor.. het is zo dubbel natuurlijk.. aan de ene kant is het zo fijn om dat leven in je buik te voelen.. ik denk dat ik dat ook heel erg ga missen als het augustus is en de kleine uk hier ook geboren is maar aan de andere kant kijk ik er wel heel erg naar uit.. lekker dubbel he hahaha

BQ1986
23 April 2010, 21:06
Of ze echt zo rustig zijn weet ik niet... maar ze hebben denk ik wel wat meer geduld hahaha :D

Ben echt heel benieuwd!! Zou geweldig zijn toch... :)

draakje78
23 April 2010, 21:22
marieke spannend hoor heb er meerdere gehoord die vlak voor de bevalling onrustig werden!
dus wie weet!

ik heb zelf gewoon steeds weinig te melden en onthoud zo slecht wat er geschreven is, ben er geloof ik ook niet helemaal bij! maar niet onrustig hoor!

cassie fijn dat het kolven wel goed gaat en ik hoop ook dat jake snel opknapt!

verder nog wat over goede controles weer!

ik ga zo maar weer eens lekker in bad, vind mn rug altijd wel fijn!

Bambi80
24 April 2010, 07:13
nou in ieder geval zit de baby er nog in hier! HAHA!
Hij is wel druk geweest vannacht, maar dat kwam waarschijnlijk doordat iedere keer eruit moest om te plassen, naar gedroomd heb en het warm had. Wel iedere keer wat krampjes in mijn buik en druk in mijn vagina (ik denk dat het met mijn baarmoedermond te maken had). Dus er gebeurde wel wat in mijn buik, maar niets om onrustig van te worden.

nog genoten van je bad draakje? want je hebt wel een superbad!!! Weten jullie dat draakje gewoon een bubbelbad heeft!!!!!!!!! Jaloers!!! hahaha

hoe gaat het met sientje?? gingen ze je nu vandaag inleiden of is het nu toch doorgezet?

hoe ist met de rest? steeds meer dames nu ook 38 weken!!! waaronder ik vandaag!

draakje78
24 April 2010, 07:49
he geen baby nieuws bij marieke maar kllinkt allemaal wel als voorwerk hoor!

dan maar hopelijk goed nieuws bij sientje inderdaad!

het bad was me te warm. ook toen ik er een lading koud water bij had gedaan, ben ook gewoon zo in bed gaan liggen erna hihi
zo even snel naar de prenetal, toch maar een jasje kopen aangezien ik die nog niet heb, ga ik nog wel maken, maar patroon wat ik heb is vanaf 3 maanden dus nog erg groot!
ook vrij grof gebreid, dus iemand zei me al dat dat voor zo'n kleintje misschien niet zo fijn is met knuistjes en vingertjes die dan door de gaatjes kunnen

draakje78
24 April 2010, 07:50
ow en weer een weekje dichterbij je uitgerekende datum marieke! gefeli!

da-silva
24 April 2010, 08:04
Hey ladies,

@ Marieke: Misschien dat het scheelt dat een hoop meiden een paar weken op jullie achter lopen. Ik ben zelf nog maar 36 weken en ik heb het idee dat de kleine het nog wel prima vindt binnen in m'n buik. Ik denk dat het een hoop scheelt dat ik geen 'gerommel' voel in m'n buik. Zodra ik dat gevoel ga krijgen dat ben ik denk ik ook 1 brok zenuwen hoor. Ik probeer er nu nog zoveel mogelijk relaxed onder te blijven en te genieten. Ik heb momenteel weinig last en ik voel me goed. Het scheelt dat ik met verlof ben, dan doe je het automatisch rustiger aan en dat is wel goed voor mij. Ik ben achteraf gezien op m'n werk toch te snel over m;n grenzen heen gegaan denk ik.
Ik merk 's nachts wel dat dat ik er meer mee bezig ben hoor. Ik kan ook een uur lang piekeren voordat ik in slaap val. Maar overdag kan ik me nog redelijk stabiel houden, haha!

@ Draakje: een bubbelbad??? JALOERS! Ik heb niet eens een bad :(

draakje78
24 April 2010, 08:14
dat bubbelbad is ook echt lekker hoor!
ik ben ook niet echt aan het rommelen hoor da silva ook net iets verder dan 36 weken
wel af en toe wat ongesteldheidspijn zeg maar

verder ben ik er eigenlijk nog niet echt mee bezig, heb nog het idee dat het heel ver weg is allemaal!
erik zei van de week, tis nog minder dan een maand
en ik ja nog max 6 weken, dus hij dacht dat ik het altijd over de uitgerekende datum had, maar ik tel er altijd die 2 weken bij op, miste hij dus hihi

Bambi80
24 April 2010, 08:19
hebben ze bij jou niet gesproken over eerder inleiden draakje?

dat piekeren voor het slapen gaan herken ik wel. Toch spannend straks een kleintje erbij.

da-silva
24 April 2010, 08:23
Precies, je ligt toch te denken aan hoe de bevalling straks zal gaan, of alles wel goed gaat, of het manneke wel gezond is, of ik alles wel echt in orde heb, of ik het wel KAN?! Ik vertrouw er maar op dat het 'moeder instict' straks veel invloed zal hebben. Ik ben zelf nog erg onzeker hoor. Maar ik probeer steeds te relativeren en overdag gaat dat eigenlijk erg goed. Maar die fase tussen wakker zijn en slapen is zo'n moment waar je toch gaat liggen piekeren...

Vandaag in ieder geval weer veel afleiding. We gaan naar de Apenheul... alvast een voorproef op het kijken naar een klein apie ;)

Jullie ook allemaal een fijne zaterdag! Geniet van het mooie weer!

Beebie_Wish
24 April 2010, 08:25
Zoo ik ben ook alweer uit de veren mannetjelief ligt nog lekker te slapen. Maarre draakje lekker hoor zo´n bubbelbad word er gewoon jaloers van haha. En marieke gefeliciteeerd met de 38 weken dus bij jou is het al een soort van voorwerk begonnen?? En cassie ook ik duim voor jullie dat Jake snel met jullie mee naar huis toe mag ;) .

Hier bij mij is alles nog erg rustig en s´nachts kan ik gewoon heerlijk slapen beebie houd zich goed rustig terwijl ik dat andere weken wel anders heb gehad/meegemaakt, maar beebie maakt het nog uitstekend naar z´n zin in mijn buik het ligt al helemaal goed ingedaald dus we zullen het wel zien. Maar ik ben er altijd nog erg rustig eronder (en ja ik ben heel serieus) gister bij de controle vroeg ze me ook al of ik nerveus al zou zijn waar ik ook gewoon nee tegen heb geantwoord en zei van ach laat het allemaal op me af komen beebie die dient zich van zelf wel aan als ik het goed heb en anders heb ik haar nog zij die mij niet langer als 41 weken wil door laten lopen :D .
En ook van beebie is er ook in gekomen dus die komt er ook van zelf wel op een dag eruit, alleen het is momenteel nu erg rustig hier bij mij dus zal beebie nog wel even lekker willen blijven zitten.

Gisteravond heerlijk uiteten geweest met mijn mannetje en het was heerlijk nog zo met zijn tweetjes uit te zijn geweest en hebben dan ook heerlijk uitgebreid genoten en het eten was ook heerlijk.

Enne oh ja, ook hier weer een mijlpaal van 39 weken bereikt :mrgreen: :mrgreen:

Unknown
24 April 2010, 09:01
Als ik je zo hoor denk ik idd dat je je onbewust toch druk maakt over wat komen gaat.
Helemaal niet vreemd natuurlijk maar de één gaat daar makkelijker mee om dan de ander.
Snachts zijn vaak de momenten dat je alles even tot je door laat dringen dus denk niet dat het gek is dat je af en toe wakker ligt. Probeer overdag nog wat te slapen, of lukt dat je ook niet?

Ik probeer wel overdag een uurtje te liggen en dan wat te lezen....ene keer val ik dan slaap, maar vaak ook weer niet. Vorige keer duurde dit anderhalve week voordat k weer rustig sliep, dus ik hoop dat het binnenkort ook weer over is....

Eigenlijk precies wat Marieke zegt...dat onrustige gevoel, zenuwen, stress. Dat heb ik dus ook.

Gister op controle bij vk, er was een vervanger want de mijne was een weekje op vakantie. Zij was heel anders legde ongevraagd alles uit. En bij de vragen die ik had kreeg ik uitgebreid antwoord. Volgens haar ligt de baby al goed vast met z'n hoofdje, maar zij verwacht niet dat ik binnenkort zal bevallen.
Ow ja ze zei ook dat het gewicht van de baby gemiddeld zal zijn, tussen 2700 en 3000 gram en niet te klein. Dus dat stelde mij wel gerust. :D

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?????
Mijn zusje viert haar verjaardag vandaag.....en tegelijkertijd haar verloving! Wordt een drukke dag vandaag! Zometeen alvast voorbereiden enz... :D

lonnekeleoni
24 April 2010, 09:29
Nou ik ben er ook nog steeds! Wat zijn jullie trouwens 's avonds nog laat actief en dan 's ochtends weer zo vroeg...moest weer heel veel bijlezen en ben alles alweer kwijt nu.....

Begin me alleen af te vragen of Nadine de laatste dagen nog online is geweest....ga wel even terug kijken...en voor Sientje wordt het ook spannend, ben benieuwd...

lonnekeleoni
24 April 2010, 09:29
o, Nadine was er gisteren nog, valt dus mee....

BQ1986
24 April 2010, 10:09
Goedemorgen allemaal...

Hier voor het eerst een pijnlijke nacht achter de rug en het is nog niet weg :s
Gister de hele dag door een "ander" gevoel gehad in mijn buik en was steeds onwijs hard.
Vanaf gisteravond pijn, althans pijn.. het voelt de hele tijd alsof er iets dorheen gaat met golvende bewegingen, in mijn onderrug en rechterbeen maar dat is niet meer weggegaan, vanacht aantal keer wakker van geworden, zelf nog een douche geprobeerd :s Ook mijn buik zet zich steeds helemaal op met wat steekjes en krampjes maar dat is inmiddels wel iets waar je aan gewend raakt haha

Herkent iemand pijn in onderrug en 1 been?

Gefeliciteerd BW en Marieke,...

Jeetje BW voor jou schiet het nu echt op, niet langer dan 41 weken dus over 2 weekjes ben je mama!

Nadine
24 April 2010, 10:49
Ik was er gewoon hoor ;) en vandaag dus ook - met beeb in de buik - niks aan de hand :lol:

Ik maak me juist helemaal (nog) niet druk.
De enige zekerheid die we hebben is dat het anders gaat dan je je van te voren voorstelt.
Als je maar weet wanneer je de vk of gyn moet bellen :P

Sylverstertje
24 April 2010, 10:56
Hier is het ook lekker aan het rommelen.

gisteren 2x bloed laten prikken, want ze willen toch een oorzaak waarom de baby zo groot is en waarom ik zoveel vruchtwater heb... 5 weken geleden was mijn suiker nog goed...
Woensdag heeft mijn VK een afspraak gemaakt voor de gynaecoloog en nog een echo. Dan moet die gaan bepalen wat er gaat gebeuren. Als ze nog is gegroeid, dan wordt alles overgedragen aan de gynaecoloog. Ze woog met 35wk5dg al 3239 gram (natuurlijk een schatting), dus ik hoop niet dat ik overloop.... :S

BQ1986
24 April 2010, 11:05
Dat is een flinke idd sylverstertje... ben erg benieuwd wat er woensdag uit gaat komen!
Ze zullen je dan wel op gang helpen toch als de kleine TE Groot word?

Sylverstertje
24 April 2010, 12:24
Ja de verloskundige zei dat het een beetje aan de gynaecoloog lag... De ene doet er sneller iets mee dan een ander... Zijn niet echt vaste richtlijnen voor.
Hoop wel dat ze sneller komt dan mijn uitgerekende datum en dat ze anders sneller gehaald wordt (inleiden ofzo), maar dat horen we woensdag wat de gynaecoloog ervan vind...

Sientje
24 April 2010, 13:24
Ik hobbel ook nog rond hoor. Vanmorgen is de VK hier geweest om te zien of we het wat op weg wilden helpen met een middeltje. Maar mijn man en ik hebben besloten toch gewoon te wachten. We hebben geen rare nachten gehad en voel me verder ook pima,nog wel weer veel voorweeën maar geen zwaardere dan dat, dus ik zie geen reden om het te doen. Ze verwacht zelf ook dat het wel niet meer langer dan een paar daagjes gaat duren dus we houden geduld.
Vandaag rustig aan. Morgen lekker BBQen met de kids en we zien wel wat de dag brengt.

Tara28
24 April 2010, 13:54
Hallo meiden,
Denk dat ik maar eens met jullie mee ga lezen. Jullie zijn bijna aan de beurt en daarna mogen wij. Spannend hoor :D Ik heb met alle uitgerekend topics van de lopende maand meegelezen, maar eigenlijk nooit een bericht geplaatst. Bij de laatste 'voorgangers' vind ik het toch wel leuk om een beetje mee te kletsen en er zitten hier ook wel wat meiden met wie ik nog gekletst heb tijden het zwanger worden.
Dus eh.....ik ga jullie in de gaten houden hihi. Succes met de laatste loodjes in ieder geval.

draakje78
24 April 2010, 14:02
zo weer terug uit de stad en daarna weer heerlijk geslapen!

Marieke, ik mag het op zich aangeven als ik het echt niet meer zou trekken en dan konden we kijken of we wat er mee gingen doen. Maar vooralsnog heb ik zelf zoiets laat de natuur maar beslissen, lijkt me uiteindelijk voor mn eigen lichaam ook wel goed en voor de kleine helemaal!
Ik bekijk het gewoon per keer

Sylvestertje, poehee da's idd al een flink geschat gewicht en spannend voor jullie
ben benieuwd of ze wat uit de bloeduitslagen kunnen zien/zeggen en wat een gyn ervan zegt.

iemand vroeg naar pijn in onderrug en 1 been! onderrug doet me echt heeel heeel zeer en het straalt vaak uit naar 1 been, soms naar beide, of ik zak gewoon door mn benen heen
kan met bekken te maken hebben, in mijn geval ook dat ik "scheef" sta omdat ik rechterbeen niet volledig kan belasten

Sientje wat fijn eigenlijk dat jullie hebben kunnen besluiten het nog even aan te zien. Betekend idd dat jij je nog goed voelt! en dan ook nog lekker bbq'en ben jaloers ha ha

da silva dacht ik fijne dag in de apenheul! blijf ik leuk vinden daar!

en de rest natuurlijk ook een fijne dag tis echt lekker buiten!

Nadine
24 April 2010, 15:01
@Tara
Gezellig dat je mee komt kletsen. Gaat alles goed?

Lunanoa
24 April 2010, 16:01
Oeh wat is het hier spannend zeg :D

Dames succes met die allerlaatste loodjes!

Zie dat er inmiddels wat april babies zijn geboren! Leuk, gefeliciteerd mama's ;)

Lunanoa
24 April 2010, 16:08
ach zullen ze echt zo rustig zijn als ze over komen?? hihi!!
ik zal het wel laten weten als er iets gebeurd vannacht.

ik zoek trouwens nog een leuk album waarin ik de ontwikkelingen van ons kindje kan bijhouden. Iemand nog een tip?

Ik vond deze heel leuk:
http://www.beslist.nl/boeken/d000047507 ... yboek.html (http://www.beslist.nl/boeken/d0000475070/Raad_eens_hoeveel_ik_van_je_hou_-_Babyboek.html)

Van het prentenboek: Raad eens hoeveel ik van je hou...

In de boekenwinkels hebben ze énorm veel leuke & mooie! Dan kun je ze ook echt inzien. Is misschien wel zo leuk :mrgreen:

Bente
24 April 2010, 16:09
ik meld me ook weer ff vandaag.
hier nog alles rustig, vannacht wel rare harde buik gehad, maar dat was vanmorgen weer weg.
heerlijk naar schoonheidsspecialiste en kapper geweest volgende week nog naar de pedicure en dan ben ik er helemaal klaar voor haha.
hopelijk blijft het tot die tijd gewoon rustig, VK had toch liever dat de kleine tot 40 weken bleef zitten.
vandaag wel wat veel gedaan, eerst van de kapper naar huis gelopen, was toch een wandeling van zo´n 40minuten, daarna boodschappen gedaan voor de hele week, dus ook een zware kar, net de laatste machine was aangezet en er al 2 in het zonnetje te drogen gehangen, nu heb ik wel genoeg gedaan voor vandaag vind ik zelf!
lig ´s nachts ook vaak wakker, ben dan ook helemaal niet moe, denk toch dat we onbewust met vanalles en nog wat bezig zijn.
het klinkt hier alsof het voor sommige dames toch echt snel gaat gebeuren, ik ben benieuwd wie de volgende is.
Geniet nog van het weekend en het heerlijk weer!

leonec
24 April 2010, 17:32
Er wordt hier flink bijgeschreven....

cassie fijn dat de kleine goed drinkt...

hier ook een actieve baby...zo nu en dat gister ongesteldheidskrampjes..ook veel druk op blaas...

Liefs

Jenny89
24 April 2010, 20:33

hier ook een actieve baby...zo nu en dat gister ongesteldheidskrampjes..ook veel druk op blaas...

Liefs

ik heb ook last van ongesteldheidskrampen en heeel veel druk op de blaas,

Jenny89
24 April 2010, 20:35

Liefs

ik heb ook last van ongesteldheidskrampen en heeel veel druk op de blaas,

soms doet het gewoon zeeer hoe erg die erop drukt.. steken in mn vagina heb iki ook heel erg!

draakje78
24 April 2010, 21:31
wat een rust hier ineens
zijn jullie nou ineens allemaal toch bezig?
Zou me wat zijn zeg, babyboom ha ha

Bambi80
24 April 2010, 21:46
nee hoor! ik ben gewoon chagerijnig en klaar met het zwanger zijn en heb vandaag zoveel mogelijk afleiding geprobeerd te zoeken. Stukkie rijden met de auto, terrasje pakken, mac'en, bij schoonpa thee drinken. Doordat ik chago ben, ook even niet zo heel spraakzaam.

Sylverstertje
24 April 2010, 22:13
Tara, wat leuk dat je even mee komt kletsen!!
Hoe gaat ie met jou?

Draakje, ben ook erg benieuwd. En ben al niet zo geduldig ;)

Heel herkenbaar, die steken en ongesteldheidspijn. Af en toe heb ik echt het idee dat ze de weg naar buiten aan het zoeken is. Ook veel plassen. Probeer het vaak een beetje op te houden, want het zijn vaak maar 3 druppels..

Kennis van ons is eergisteren bevallen. Ze liep al 1,5 week over tijd, dus ze hebben het gehaald. Het kindje was nog lichter dan dat ze ons meisje nu hebben geschat... en ik moet nog zo lang hahah.

Gaan jullie trouwens nog mensen bellen als de weeën beginnen?

draakje78
24 April 2010, 22:40
nee hoor! ik ben gewoon chagerijnig en klaar met het zwanger zijn en heb vandaag zoveel mogelijk afleiding geprobeerd te zoeken. Stukkie rijden met de auto, terrasje pakken, mac'en, bij schoonpa thee drinken. Doordat ik chago ben, ook even niet zo heel spraakzaam.

dan krijg je van mij gewoon een dikke knuf!

@ sylvestertje ik moet mn schoonouders bellen in ieder geval omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen gaan zij de hond bij ons ophalen
voor de rest zie ik het wel ligt er maar net aan hoe het gaat en hoe ik me voel

Bambi80
25 April 2010, 08:49
Druk onderin, steken in de doos en wat krampjes is hier bekend ja...Ik hoopte dat dat voortekenen waren, maar volgens mij kun je daar nog heel lang mee doorlopen.

Sylvester.....ben benieuwd wat de gyn. doet. Bij ons in het ziekenhuis grijpen ze in ieder geval niet zo snel in. Volgens hen ligt het maar net aan de kracht van de weeen hoe de bevalling verloopt.

Maar hier nog steeds een baby in de buik helaas. Weer een nachtje voorbij zonder acite. HAH!

Ben benieuwd hoe het met de andere meldplichtdames is, want het is wel rustig.

lonnekeleoni
25 April 2010, 08:56
Nou Marieke, hier ook nog niets hoor, slaap alleen nog een beetje uit zolang het nog kan (nou ja, tot 9 uur kan je ook niet echt uitslapen noemen haha)

Hier is het de afgelopen dagen echt verdacht rustig, zelfs bijna geen ongi steekjes meer....

Vandaag heb ik een verjaardag van mijn nicht in Biddinghuizen, wilde eerst niet gaan omdat het best wel ver rijden is, maar voel me nog prima, dus ik ga wel lekker, ben ik er weer even uit....

Ben wel heel erg benieuwd wie hier de volgende is....

Sylverstertje
25 April 2010, 09:15
@ marieke, heb nog geen weeën hoor. Behalve wat indalingspijnen. De gynaecoloog moet meer beslissingen gaan nemen over wanneer het te groot wordt en wat ze dan gaan doen..

Ben ook erg benieuwd wie de volgende wordt... Nog een paar daagjes en het is mei, dus dan gaat het helemaal snel denk ik...

lonneke, wel lekker dat je er nog even uit kan. Vooral met dit weer... Ik probeer nu ook nog zo veel mogelijk naar buiten te gaan, al heb ik binnen nog genoeg te doen ;)

Bij ons gaan er al een aantal familieleden van uit dat we gaan bellen als het begint, maar heb al gezegd dat ik daar helemaal geen zin in heb. Dan zit de halve wereld te wachten tot het er is... En ik denk dat ik mijn man wel beter kan gebruiken dan bellend op de gang...

Bambi80
25 April 2010, 09:20
weet ik dat je dat niet hebt. Ik bedoel alleen maar te zeggen, dat de gyn. bij ons niet zo snel eerder in zou grijpen, maar aan zou kijken hoe het gaat als de bevalling begonnen is en hoe krachtig de weeen zijn.

Bambi80
25 April 2010, 09:23
Nou Marieke, hier ook nog niets hoor, slaap alleen nog een beetje uit zolang het nog kan (nou ja, tot 9 uur kan je ook niet echt uitslapen noemen haha)

Hier is het de afgelopen dagen echt verdacht rustig, zelfs bijna geen ongi steekjes meer....

Vandaag heb ik een verjaardag van mijn nicht in Biddinghuizen, wilde eerst niet gaan omdat het best wel ver rijden is, maar voel me nog prima, dus ik ga wel lekker, ben ik er weer even uit....

Ben wel heel erg benieuwd wie hier de volgende is....

oke!! maar je was gisteren ook zo rustig! dus begon al te denken...

Veel plezier in biddinghuizen.

lonnekeleoni
25 April 2010, 09:25
ja, het is hier ook zo rustig, heb gewoon niets meer te vertellen.....ik probeer jou en draakje wel te smsen hoor als het is begonnen, of hier een berichtje te plaatsen...

lonnekeleoni
25 April 2010, 09:36
Naatje heeft een berichtje op onze mei-hyves gezet...

draakje78
25 April 2010, 10:01
he marieke had dan toch wel op wat aktie voor je gehoopt! wel een beetje geslapen?

Leoni groot gelijk heb je wat rust extra te pakken nu het nog kan en veel plezier bij de verjaardag!

Hier weer eens een bagger nacht, kon gewoon niet slapen, ben ik maar in de babykamer gaan zitten schommelen in de schommel stoel, vanmorgen dan wel langer doorgeslapen waardoor ik te laat de sonde heb aangesloten, pech hoor!

Snow
25 April 2010, 10:04

succes!!! rot he.. dat wachten.
zie dat je 38 weken en 1 dag bent.. hoop niet dat het nog 4 weken duurt, maar het gewoon snel komt!!!

BQ1986
25 April 2010, 10:25
Hier ook nog steeds een baby in mijn buik hahah..

Begrijp je helemaal marieke, alleen denk ik dat jij het echt ZAT bent en ik gewoon TE nieuwsgierig haha
Voel me verder helemaal goed en kan alles nog dus tja echt zat kan je het dan niet zijn geloof ik...

Wat betreft het bellen, geen idee eigenlijk.. Denk dat we kijken hoe het loopt en wanneer alles begint.
Ga iig niet bij de 1e wee al bellen want dan heb ik een gestresste omgeving :)

Bel zoiezo als we richting het ziekenhuis gaan.. dus als het begint op te schieten.

Vandaag even naar prenatal.. mama mazzeldagen :D

Jenny89
25 April 2010, 10:31

succes!!! rot he.. dat wachten.
zie dat je 38 weken en 1 dag bent.. hoop niet dat het nog 4 weken duurt, maar het gewoon snel komt!!!

heey marieke jammer dat je klaar bent met het zwangerzijn. ik ben het helemaal niet, in tegendeel, ik geniet nog iedere dag :D alhoewel ik toch hoop dat ik zsm ga bevallen.. het is gewoon nieuwschierigheid, net als BQ :D

hopelijk gaat het niet lang meer duren voor ons allemaal

Sientje
25 April 2010, 10:38
Meld me ook even....hier ook niets nog...helaas. Ben er ook wel klaar mee net als Marieke. Komt ook vooral door die valse start die we nu een paar keer hebben gehad. Vandaag lekker lui in de tuin en bbqen met kids en schoonouders.

Wij moeten wel gaan bellen ivm opvang kids. Overdag zal dat mijn vriendin zijn en snachts mijn schoonouders.
Fijne dag allemaal!!!!

BQ1986
25 April 2010, 10:39
Aftellen geblazen heh jenny :D haha

Jah Sientje daar kan ik helemaal in komen,.. vreselijk als je 3x denkt dat het gaat gebeuren en dan stopt het weer pff..

Wie oh wie is de 1e!

Indootje
25 April 2010, 10:42
Jeetje, wat zijn jullie actief hier zeg, 1 dagje niet geweest en meteen superveel bijlezen :-D

@Cassie, fijn dat je ons op de hoogte houdt en het goed met jou en Jake gaat. Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis!

Zo, er zijn weer wat meiden die een weekje verder zijn, gefeliciteerd!

Hier alles goed. Vrijdagavond met vrienden bij iemand thuis wezen eten, was heel gezellig, 01:30 thuis, dus gisteren nog wel wat uitgeslapen en in de tuin gezeten enzo. In de middag naar mijn vader en stiefmoeder geweest en 's avonds hadden we een feestje, ook weer 01:00 thuis, haha :-D. Dus nog niet zo heel lang wakker, maar wel al bezig met de was draaien enzo. Vandaag rammeldagje in en huis en natuurlijk genieten van het mooie weer. Daarom zit ik ook niet hele tijd achter de computer ;-)

Voel me hier verder nog prima eigenlijk en maak me nog geen zorgen over wat er komen gaat ofzo. Maar goed, ik loop natuurlijk wel een stuk achter op de meeste van jullie hier.

Ik ga mijn ouders en schoonouders wel bellen als het eenmaal echt zo ver is. Weet niet precies wanneer en weet ook niet of ik verder iemand nog ga (laten) bellen. Laat het wel even van het moment afhangen :-)

Sientje
25 April 2010, 10:47
Ohja, en als ik er tijd voor heb zal ik het hier ook even melden als ik echt naar het ZH ga. Zoals gemeld zal ik daar een dag of 4 blijven maar via mijn Hyves zal mijn mannetje dna wel wat erop zetten en dan kunnen degenen die vrienden zijn het hier melden. ga nu echt naar buiten..... :lol:

Bente
25 April 2010, 10:50
Hee, hier ook niks nieuws.
ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij gaan niemand bellen als de weeen beginnen.
ja VK uiteraard, maar de fam. hoort het wel als de kleine geboren is.
verder ben ik er nog lang niet klaar mee, maar vind het slapen wel vervelend worden nu.
geniet van het heerlijke weer en tot morgen maar weer.

Beebie_Wish
25 April 2010, 11:06
Hallo dames,

Hier ook nog niks nieuws alles is nog lekker rustig (heb een beetje het gevoel dat er misschien wel een paar mij voor zullen gaan :( )
Beebie vind het altijd nog erg fijn bij mama in de buikkie :mrgreen: , want beebie laat mama ook s´nachts lekker slapen. Behalve werd ik wakker om naar de wc te moeten en omdat ik het erg benauwd had dus de raam maar een beetje open gezet vannacht en toen viel ik weer als een blok in slaap en werd ik wakker om 10uur vanmorgen :mrgreen: .

Sively
25 April 2010, 11:32
Hey
Hier is alles nog rustig. Ons kleintje lijkt nog goed te zitten. Vannacht wel weer slecht geslapen. Ik denk dat mijn baarmoeder tegen mijn maag duwt, waardoor ik het gevoel krijg dat ik moet braken wanneer ik ga liggen.
Wij gaan niemand verwittigen als het zover is. Dan zitten ze allemaal te wachten op een telefoontje en voel ik me verplicht om ze zo snel mogelijk iets te laten weten. We willen eerst rustig enkele uurtjes samen genieten van ons kleintje dus ze horen het wel als hij/zij er is.
Groetjes

Snow
25 April 2010, 11:49
Hallo dames,

Hier ook nog niks nieuws alles is nog lekker rustig (heb een beetje het gevoel dat er misschien wel een paar mij voor zullen gaan :( )
Beebie vind het altijd nog erg fijn bij mama in de buikkie :mrgreen: , want beebie laat mama ook s´nachts lekker slapen. Behalve werd ik wakker om naar de wc te moeten en omdat ik het erg benauwd had dus de raam maar een beetje open gezet vannacht en toen viel ik weer als een blok in slaap en werd ik wakker om 10uur vanmorgen :mrgreen: .

dat voorspelt veel goeds. Vrouwen die gaan bevallen, slapen vaak de nacht ervoor heel diep en goed :mrgreen:
[las ik eens ergens]

lonnekeleoni
25 April 2010, 12:21
Ik slaap bijna elke nacht heel diep en heel goed, maar er is hier nog niets aan de hand....

Morgen heb ik trouwens 6 jaar en 6 maanden verkering, dat vond ik zelf eigenlijk wel een mooie datum om te bevallen ;)

Snow
25 April 2010, 12:30
Ik slaap bijna elke nacht heel diep en heel goed, maar er is hier nog niets aan de hand....

Morgen heb ik trouwens 6 jaar en 6 maanden verkering, dat vond ik zelf eigenlijk wel een mooie datum om te bevallen ;)

oh haha dan zal het wel niet kloppen..helaas :

inderdaad mooie dag dan.. 6 jaar en 6 maanden!

onze dochter is geboren met 6 jaar en 6 maanden min 1 week :mrgreen:

limburgs maedje
25 April 2010, 14:44
als hekkesluiter van april ben ook ik bevalen van een kerngezonde zoon genaamd Luuk. dus mei-dames jullie mogen!!

BQ1986
25 April 2010, 15:01
Ohhh waaauwww LM!

Super gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Ga mijn best doen hahahaha

Lunanoa
25 April 2010, 15:35
Wat leuk zeg, gefeliciteerd Limburgs meadje! Prachtige naam ook!

am
25 April 2010, 15:36
haha nou meiden, moet zeggen, jullie hebben keurig gewacht ;) kunnen wij niet zeggen
Succes en we blijven jullie natuurlijk goed in de gaten houden :D

da-silva
25 April 2010, 18:57
Nu zijn we echt aan de beurt ja... alle april meiden hebben een kleintje! Gefeliciteerd hoor!! :D

Dit weekend gezellig samen met m'n liefke doorgebracht. We hadden dit weekend eigenlijk gepland om samen nog eens een hotel te pakken, maar daar hebben we maar vanaf gezien. (hij slaapt namelijk al 2 dagen op de bank ivm snurken en veeeel hoesten, leek me niet zo gezellig slapen in een hotel vanacht ;) ) Daarom zijn we maar leuke dingen gaan doen. Gisteren hebben we apies gekeken in de Apenheul. Erg gezellig, maar achteraf gezien toch een beetje teveel gelopen. Ik had 's avonds last van onderen en ik had flinke olifanten-enkels. Manlief wilde me al in een rolstoel rond gaan duwen, maar daar was ik toch te trots voor hoor, haha!
Vandaag dus maar iets rustiger aan gedaan en zijn we een stukje gaan fietsen en hebben we lekker op het terras gezeten. Nu zit ik veel met m'n pootjes omhoog, maar dat wil nog niet echt helpen. (Heeft er nog iemand goeie tips?)

Hebben jullie ook een leuk weekend gehad?

BQ1986
25 April 2010, 19:17
Klinkt gezellig da-silva.. :D

Hier lekker rustig weekend gehad. Vrijdag een hectische dag dus voor de rest maar rustig aan gedaan.
Even naar prenatal geweest maar leek wel of alles al weg was voordat ik er was hahaha wat een gekke huis :)

ga maar eens beginnen met mijn 9 maanden boek hahaa lekker laat :D Maar goed!

lonnekeleoni
25 April 2010, 20:48
Hier net terug van de verjaardag van mijn nicht, was heel gezellig. Ze had ook absoluut niet meer verwacht dat ik zou komen en vond het ook superleuk dat ik er was. Heerlijk de hele middag in de tuin gezeten en lekker geBBQ-ed. En nu maar wachten op Winston (hij zal toch vanavond eindelijk wel een keer bij ons aan de deur staan met zijn koffertje...... :lol: )

LM: Van harte gefeliciteerd meid!

Oh meiden, nu mogen wij dus helemaal los :o

lonnekeleoni
25 April 2010, 20:50
Zullen wij hier trouwens voor de natuurlijke bevallingen gaan en niet zoveel KS als de april-dames?

Bambi80
25 April 2010, 21:01
aaaaaaaaah weg mogen nu officieel beginnen met bevallen want april is klaar. Nou wie weet gaat de baby daar naar luisteren. Laten we het hopen.
Hier vanmiddag lekker een rondje gereden met de auto en dat was toevallig over hobbelige weggetjes. Had vanmiddag ook iedere keer kramp in mijn buik. Maar iedere keer maar heel kort. Hoopte dat het over zou gaan in weeen, maar het het is nu weer rustig. Onderweg zijn we gestopt voor broodje kroket en ijs. Daarna even bij zwager en schoonzus geweest. Was dus toch een leuke dag die zo voorbij was.

BQ1986
25 April 2010, 21:31
Die KS hoeven van mij ook niet idd maar goed net als de april meiden hebben we dat niet voor het zeggen helaas!

Ohhh marieke, je maakt jezelf nog gek :oops: het kan ook nog een paar weken duren ondanks de krampjes. Probeer er wat minder over na te denken maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Ik heb ook van dat soort momenten maar probeer daar zo snel mogelijk weer van af te komen.. :)

Idd leuke dingen doen, dat helpt!!

Bambi80
25 April 2010, 21:35
mezelf gekmaken...ja kan het anders dan??? ik kon bijna niet op mijn benen staan zo zeer deed het en heb al een week of 3 die steken waarbij ik moet puffen. Dan kun je toch niet anders denken dan ""zal het nu beginnen?" Was anders geweest als ik helemaal niets had gevoeld.

Miesje78
25 April 2010, 21:43
Gefeliciteerd LM. Leuk dat alle aprilbaby's er nu zijn!
Nu wij, dames... Spannend hoor. En zo te horen zijn er al een paar flink aan het rommelen.. Bij mij ook af en toe hoor, maar inderdaad geen heftige weeen, meer een soort krampjes enzo. Dus nog even geduld.
Dames die het zat zijn; ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn!
Van mij mag ze nog wel even blijven zitten hoor, ik ben het zwanger zijn nog niet zat. Ook al zit mijn buik echt wel eens in de weg... Maar goed, verder mag ik absoluut niet klagen.

Indootje
26 April 2010, 08:06
@LM, gefeliciteerd met die kleine als hekkensluiter van april :-)!!! Hoe voel je je nu?

@da-silva, leuk weekend gehad dus? Mooi zo! Ik heb ook een leuk weekend gehad, maar dat had ik hier al gemeld.
Over dikke benen/enkels/voeten... ik weet er alles van. Brandnetelthee kan je nemen! Niet dat het dan weg is, maar het is vochtafdrijvend, dus alle beetjes helpen misschien. En inderdaad met je benen omhoog, maar ik doe het ook te weinig hoor :roll:

Gisteravond/vannacht weer krampen en enorme steken gehad die ik ook moet wegpuffen, maar dat zegt nog niets over de weeen hoor. Voorlopig ga ik er van uit dat mijn kleintje lekker nog even blijft zitten :-)

Indootje
26 April 2010, 08:10
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen van 2 meisjes op 19 april (met 36w6d)???
Cassie247__________22 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 20-4 v/e zoon Jake met 35w4d

Beebie_Wish
26 April 2010, 08:41
Zooooooooooooooooo jullie gaan echt als een trein hier :o .

Hier gaat alles nu wel weer beterder had vannacht waarschijnlijk last gehad van ´´alleen wat voorwerk´´ want moest wel tig keer naar de toilet en het lukte me toen niet om op mijn rug te liggen want kreeg enorme steken onderin mijn rug en daarbij een keiharde buik met ook het gevoel soort van buikpijn erdoor heen. Ach het zal misschien wel wat voorwerk geweest zijn het hield ook zo ongeveer wel een dik half uur aan :oops: .

Maar gelukkig alsnog ff kunnen uitslapen (ben net goed en wel bed uit) en dan maar weer afwachten zelf hoop ik niet op 30 april te gaan bevallen zou 1 of 2 mei veel leuker vinden gezellie in het weekend :mrgreen:

Woensdag a.s. weer voor de controle en urine check!

da-silva
26 April 2010, 09:12
@LM, gefeliciteerd met die kleine als hekkensluiter van april :-)!!! Hoe voel je je nu?

@da-silva, leuk weekend gehad dus? Mooi zo! Ik heb ook een leuk weekend gehad, maar dat had ik hier al gemeld.
Over dikke benen/enkels/voeten... ik weet er alles van. Brandnetelthee kan je nemen! Niet dat het dan weg is, maar het is vochtafdrijvend, dus alle beetjes helpen misschien. En inderdaad met je benen omhoog, maar ik doe het ook te weinig hoor :roll:

Gisteravond/vannacht weer krampen en enorme steken gehad die ik ook moet wegpuffen, maar dat zegt nog niets over de weeen hoor. Voorlopig ga ik er van uit dat mijn kleintje lekker nog even blijft zitten :-)

Dat wordt dan zo meteen naar de winkel fietsen voor brandnetelthee :D Gelukkig is het al slipperweer, want ik kan geen sokken meer aan....

Sientje
26 April 2010, 09:20
Hier ook nog altijd niets. Lekker geslapen en geen rare rommeltjes.
Verwacht voor vandaaag dan ook geen rare dingen. Kindje is ook erg rustig, maar ja wie weet is het stilte voor de storm. Mijn beide andere kindjes waren op dit moment al geboren die waren alletwee wat te vroeg, maar zo zie je maar...het is niet te voorspellen.Mijn man hoeft vanavond gelukkig niet naar Groningen naar school en dat vind ik toch wel een prettig idee want vanuit Grunn naar hier is alleen al een uur en dan nog naar het ZH.......
Ik ga eens even nog wat boodschapjes doen en dan maak ik er een rustig dagje van (alweer,haha).

lonnekeleoni
26 April 2010, 09:40
@ Da Silva: Bleekselderij schijnt ook vochtafdrijvend te werken..

Hier een heerlijke nacht gehad, heb echt heerlijk geslapen en ben net pas wakker. Heb wel weer voor het eerst krampjes gehad (die waren een paar dagen weg)
had eigenlijk gehoopt vandaag te bevallen, omdat ik vandaag precies 6.5 jaar samen ben met mijn man, maar ik ben bang dat dat niet meer gaat lukken. Dan ga ik maar voor 2 mei, 6 jaar+6 maanden+6 dagen :lol: Zelf ben ik geboren op 6/6 dus de 6 is toch een beetje mijn lievelingsgetal....

BQ1986
26 April 2010, 10:14
Sientje, las toevallig gister ergens dat het bij de 3e inderdaad weer langer kan duren dan bij de 2e... dus het klopt wel een beetje!

Lonnekeleoni de dag is nog niet om hoor! dus er kan nog van alles gebeuren. De kleine even goed toespreken ;)

Hier nog steeds zwanger :P hahha omdraaien in bed word beneden steeds gevoeliger alsof zijn hoofd dan lekker tegen de zijkanten aan beukt hahah maar goed :D

Indootje, denk indalingsweeen, hij ligt nu goed dus gaat nu steeds dieper liggen. Kan ook erg pijnlijk zijn pfff..

lonnekeleoni
26 April 2010, 10:29
BQ, dat heb ik inderdaad ook dat het daar onder zo'n pijn doet met omdraaien in bed, heb dat soms ook met opstaan van een stoel of als ik mijn broek/sokken of schoenen aan ga trekken, echt een rotgevoel....

draakje78
26 April 2010, 10:54
goede bijna middag!

druk programma hier vandaag dus weinig aanwezig, vannacht lekker zonder sonde kunnen slapen want die werd vanmorgen vervangen dat was wel even lekker

de laatste van april ook bevallen! gefeliciteerd!

leoni ook gefeliciteerd met je 6,5 jaar jubileum en baby kom op doe je mama een plezier! de dag is nog niet voorbij!

fijne dag allemaal

Nadine
26 April 2010, 11:59
Ik gok dat Sientje de eerstvolgende is die gaat bevallen..

Hier nog niets aan de hand. Gisteren een zwaar vermoeiende dag gehad, hoe je je daarin kunt vergissen.. :roll:
Vannacht onrustig geslapen. Toen manlief vertrok, viel ik weer als een blok in slaap, gelukkig.

Mijn motto:
Slapen nu we nog slapen kunnen :lol:

@LM
Had je in het april topic al gefeliciteerd. Beterschap ook en we zijn natuurlijk benieuwd naar je bevallingsverhaal ;)

Weet iemand hoeveel ks er in april waren??

Unknown
26 April 2010, 12:13
Hier ook nog alles goed. Heb een heel druk weekend achter de rug en nog steeds slapeloze nachten!!!!! Inmiddels al anderhalve week!

Verder alles goed met iedereen??

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de berichten van de met forum kan lezen? Ik zie geen berichten :|

Beebie_Wish
26 April 2010, 12:51
En oh ja dames wat ik ook nog vergeten te vertellen was wat de gyno ons vorige week vrijdag mededeelde was dat ze het hoofdje niet zo heel goed konden in schatten of het bijv goed genoeg is om een natuurlijke bevalling te doorstaan maar stel het hoofdje is toch te groot dan word het voor ons een ks ... Hoop natuurlijk op een natuurlijke bevalling maar goed ik zal het woensdag a.s. wel horen hoe of wat.

lonnekeleoni
26 April 2010, 12:58
Hier ook nog alles goed. Heb een heel druk weekend achter de rug en nog steeds slapeloze nachten!!!!! Inmiddels al anderhalve week!

Verder alles goed met iedereen??

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de berichten van de met forum kan lezen? Ik zie geen berichten :|

Bedoel je de berichten op hyves? Hier staan namelijk voornamelijk krabbels en hiervoor moet je best een stukje naar beneden scrollen voordat je ze kan lezen.

Unknown
26 April 2010, 13:02
Ja, ik bedoelde de berichten van hyves... :oops: beetje in de war...
Maar iig bedankt :D

BQ1986
26 April 2010, 13:40
BW.. dat is iets waar ik ook bang voor ben. Ga dat morgen eens na vragen bij de VK.
Ik heb namelijk geen groeiecho gehad maar met 27 weken liep de kleine vooral op met zijn hoofd 2 weken voor.
hahah als die dus nu nog flink blijft groeien, past die er misschien ook niet door. Wel een raar idee heh!!

BQ1986
26 April 2010, 13:51
Kraamzorg komt zo,... jaja ze hebben gebeld :D

Iemand nog vragen die ik zeker moet stellen?

Beebie_Wish
26 April 2010, 14:01
Idd BQ dat is echt een raar idee ... Maar goed ook al zou het wel een ks moeten worden ivm om die reden dan wil ik ook zeker weten dat vriendlief onze beebie vast houd en naar de afdeling achter de kinderarts aan loopt, alleen als het echt een ks zou worden he maar ik zou me daar dan ook erg van op de hoogte laten horen aan ze daar dan.

Maarre dames hierbij een buikfoto van mijn is gemaakt met 38 weeks and 6 days !!

http://i382.photobucket.com/albums/oo26 ... MG2032.jpg (http://i382.photobucket.com/albums/oo266/Possie/Echos/CIMG2032.jpg)

Lieke4
26 April 2010, 14:08
Hallo meides,

Hier weer even een kleine krabbel. Ik ben heerlijk 5 dagen naar m'n ouders geweest, lekker laten verwennen en uitgerust.
Verder gaat hier alles goed. net nog controle geweest bij vlk en alles goed, alleen HB is gezakt zodat ik aan de floradix moet...
Verder krijg ik steeds meer harde buiken, maar voel geen 'gerommel' in m'n buik.
Ben echt benieuwd wie als eerste gaat bevallen...

Bambi80
26 April 2010, 15:21
BW: mooie buik

verder vind ik het wel tegenstrijdig van of hoofd wel of niet erdoor past. Ik vroeg aan mijn gyn. of ze nog een meting daarvoor deden en toen zei ze dat dat achterhaald is. Want niet de grootte van het hoofd is belangrijk of het wel of niet eruit komt, maar de kracht van de weeen. Ga het morgen nog maar eens vragen.

Lieke: ook al aan de floradix.... Ik dus ook alleen vanwege laag ijzer. Ik raad de tabletten aan. HAHA! hap, slik, weg en geen nare smaakjes.

draakje78
26 April 2010, 16:09
even zonder bij te lezen maar ik ben zo happy!

met de dieetiste afgesproken dat ik vandaag de sonde nog moet gebruiken, dan morgen en overmorgen kijken hoe het met eten en drinken gaat zonder de sondevoeding, maar voor de zekerheid wel het slangetje laten zitten
gaat het allemaal goed mag donderdag (of woensdag avond) de slang er ook uit! een heerlijk idee!

Daarnaast ook weer een goede controle, genoeg vruchtwater, mooie hartslag, zeker geen klein kind (of zoals de gyn zei, dat wordt zeker geen kleintje meer moeders), goede bloeddruk, wel nog een te laag ijzergehalte dus ook maar aan de roosvicee lacto en floradix.
Ik stelde het al zelf voor omdat ik gehoord had dat je van de ijzertabletten extra kon spugen zei ze alleen dat dat niet zozeer met de tabletten te maken had, dat het ook met floradix en de roosvicee kan alleen dat kan je makkelijker ergens mee mengen waardoor je het spugen tegen kan gaan en en en nog meer goed nieuws: Ik hoef geen b12 injecties meer! ik heb een overschot nu ha ha
ze (de gyn) was in opperbeste stemming, heb het nog nooit zo leuk bij d'r gehad!

Free
26 April 2010, 16:13
even zonder bij te lezen maar ik ben zo happy!

met de dieetiste afgesproken dat ik vandaag de sonde nog moet gebruiken, dan morgen en overmorgen kijken hoe het met eten en drinken gaat zonder de sondevoeding, maar voor de zekerheid wel het slangetje laten zitten
gaat het allemaal goed mag donderdag (of woensdag avond) de slang er ook uit! een heerlijk idee!

Daarnaast ook weer een goede controle, genoeg vruchtwater, mooie hartslag, zeker geen klein kind (of zoals de gyn zei, dat wordt zeker geen kleintje meer moeders), goede bloeddruk, wel nog een te laag ijzergehalte dus ook maar aan de roosvicee lacto en floradix.
Ik stelde het al zelf voor omdat ik gehoord had dat je van de ijzertabletten extra kon spugen zei ze alleen dat dat niet zozeer met de tabletten te maken had, dat het ook met floradix en de roosvicee kan alleen dat kan je makkelijker ergens mee mengen waardoor je het spugen tegen kan gaan en en en nog meer goed nieuws: Ik hoef geen b12 injecties meer! ik heb een overschot nu ha ha
ze (de gyn) was in opperbeste stemming, heb het nog nooit zo leuk bij d'r gehad!
Neem aan dat je roosvicee ferro bedoelt??? Deze is goed voor een laag ijzergehalte..

Free
26 April 2010, 16:14
enne Sorry dat ik zo inbreek ;)

Lees al langer met jullie mee, wij zijn tenslotte na jullie aan de beurt.. En hoe sneller t bij jullie gaat, hoe sneller t onze maand is..

Wens jullie allemaal succes met de laatste loodjes!!!

draakje78
26 April 2010, 16:16
hihi ja ik bedoel natuurlijk de ferro ipv de lacto ben echt een beetje in de wolken

lonnekeleoni
26 April 2010, 16:35
Draakje, wat fijn om eindelijk een keer alleen maar positieve dingen van jou kant af te horen. Ben echt blij voor je dat het zo goed gaat en ik hoop dat woensdag het slangetje eruit mag! Echt supernieuws meid!

Trouwens, die roosvicee laxo is helemaal geen overbodige luxe als je extra ijzer slikt, want het nadeel hiervan is dat je verstopt kan raken! Ik zit hier ook zonder ijzertabletten aan de laxo, want anders komt er bij mij niets meer uit :?

Free
26 April 2010, 16:37
Das wel een goeie, dat wist ik niet ;) Heb net mn 1e glas ferro voor me staan... Maar wat smerig is dat.. :shock:
Naja tis voor een goed doel ;)

Indootje
26 April 2010, 16:37
Ohhh Draakje, wat een supernieuws allemaal!!! Heerlijk voor je, dat mag ook wel eens he :D

Tinkerbell79
26 April 2010, 16:38
Aangezien de meiden van het april topic allemaal zijn bevallen, is het NU jullie beurt!
Ik wil jullie allemaal nog een mooie zwangerschap wensen en succes wensen met de laatstje (zware) loodjes. Geniet ook nog even van jullie buikje, want ook die ga je missen straks :)

Dikke kus Tink

Ps. ohja en probeer te genieten van de eerste momenten, van het echte baby zijn, want het cliche is waar: het gaat ontzettend snel
ps2. voel je niet schuldig als je niet meteen op je roze/blauwe wolk zit, want de eerste weken zijn best pittig, maar wel heeeeeeel mooi!!

Bambi80
26 April 2010, 16:38
nog meer goed nieuws dus. Ik vind onze gyn. ook in opperbeste stemming de laatste tijd. Ik zou haar bijna gaan missen, maar heb morgen dus een andere.
en de laxo zou ik maar niet doen, daar ga je giga van aan de schijterij. Ha Ha!

Indootje
26 April 2010, 16:39
@BQ, hoe was het met de kraamzorg? Nog spannende dingen?

Ik zal volgende week dan ook maar eens gaan vragen bij de VK hoe dat zit met het hoofdje. Volgens mij komt het bijna niet voor dat het hoofdje er niet door kan hoor, alleen als het echt een EXTREEM groot hoofd is en jij een enorm nauw bekkenstelsel hebt. Maar goed, dat is wat ik een keer ergens gelezen had, en ik ben natuurlijk ook geen expert :roll:

Leuk van je te horen Tinkerbell en ook waar we nog van moeten genieten en rekening mee moeten houden :-)

lonnekeleoni
26 April 2010, 16:48
Oh en BW, mooie buik hoor!

Indootje
26 April 2010, 16:54
Oh ja, BW, sorry!!! Leuk dat je die foto van je buik plaatst, ziet er mooi uit :D !

BQ1986
26 April 2010, 17:13
Draakje wat super voor je! Fijn om te horen dat er eens positief nieuws op je af komt :D

Indootje, de kraamzorg was wel relax.. ze was binnen een half uur weer weg hahah
Had wat vragen over gezondheid maar dat was het, er is niets gecheckt.
Bed hoeft niet op klossen, zoals ze zei; wat niet kan, kan niet ;) hihihih dus heb nu een eenpersoonsmatras die er evt op kan.
Omdat ik geen BV geef scheelt het dat ze er niet zoveel bij hoeven en idd bed word alleen niet verschoond nou dat hoef ook niet hoor :D Hoe was het vanmiddag???

BW mooie buik! Groot ook :D

Thnx tinkerbell, je kan je inderdaad nu niet in denken dat het straks allemaal snel gaat maar eigenlijk is dat met alles zo :P
Hoe gaat ie bij jou??

Lonnekeleoni, zit je zo verstopt?? hier juist een ontlasting waar je U tegen zegt afgelopen week, sta er gewoon versteld van als ik wéér moet... :s

leonec
26 April 2010, 17:42
woww wat is het hier druk...

morgen 37 weken :D :D

pfff heb geen rust in me kont...heb nu last van mijn banden...dus wel een beetje kalmpjes aan proberen te doen...

Myra6
26 April 2010, 17:53
Ik lees ook al een tijdje met jullie mee :) Heel veel succes met de laatste loodjes ;) Spannend!

Liefs Myra

da-silva
26 April 2010, 18:16
@ BW: wat een mooie buik heb je, mag je trots op zijn!
@ Draakje: yeaaah, wat fijn dat de slang eruit mag! Superfijn voor je, even flink van genieten!
@ leonec: morgen ook alweer 37 weken, gaaf di mijlpaal he... ik kan me de mijlpaal van 3 maanden nog zo goed herinneren. Wat gaat het snel he
@ lonnekeleonie: ik heb sinds anderhalve week de ijzertabletten, maar gelukkig heb ik geen problemen met m'n ontlasting. Ik moet zelfs 2 keer per dag... Ik heb wel ooit de tip gekregen dat kiwi's goed helpen bij verstopping.

Hier alles goed.Ik heb vandaag een lekkere luie dag gehad. Niet veel gedaan en daar heerlijk van genoten :D
Zometeen de laatste bijeenkomst van 'samen bevallen' (op een terugkomdag na dan). Ik heb er veel aan gehad, ik ben blij dat ik de cursus gevolgt heb. Hebben jullie ook zo'n goede ervaringen met een cursus?

lonnekeleoni
26 April 2010, 18:52
Draakje wat super voor je! Fijn om te horen dat er eens positief nieuws op je af komt :D

Indootje, de kraamzorg was wel relax.. ze was binnen een half uur weer weg hahah
Had wat vragen over gezondheid maar dat was het, er is niets gecheckt.
Bed hoeft niet op klossen, zoals ze zei; wat niet kan, kan niet ;) hihihih dus heb nu een eenpersoonsmatras die er evt op kan.
Omdat ik geen BV geef scheelt het dat ze er niet zoveel bij hoeven en idd bed word alleen niet verschoond nou dat hoef ook niet hoor :D Hoe was het vanmiddag???

BW mooie buik! Groot ook :D

Thnx tinkerbell, je kan je inderdaad nu niet in denken dat het straks allemaal snel gaat maar eigenlijk is dat met alles zo :P
Hoe gaat ie bij jou??

Lonnekeleoni, zit je zo verstopt?? hier juist een ontlasting waar je U tegen zegt afgelopen week, sta er gewoon versteld van als ik wéér moet... :s

Ja, heb ik normaal ook al wel last van en tijdens de zwangerschap is het nog erger geworden (en dat zonder ijzertabletten!) moet echt iedere dag laxo drinken en dan gaat het nog met moeite...

Bambi80
26 April 2010, 19:04
ik heb wel gehoord dat de werking van laxo op lange termijn afneemt. Dus misschien kun je 2 kiwi's op de nuchtere maag proberen of 2 glazen lauwwarmwater op de nuchtere maag (word ik trouwens misselijk van, maar jij misschien niet).

Tinkerbell79
26 April 2010, 19:34
BQ en Indootje: Graag gedaan ;-) Weet je wat het vaak ook is. Iedereen vertelt alleen maar hoe leuk het is, omdat het blijkbaar taboe is om het even wat minder, soms zelfs k*t te vinden. hahah. de eerste twee weken vond ik vreselijk zwaar! uiteraard enorm blij met mijn meisje, maar poeh poeh (had ook nog een ks gehad en daar herstelde ik niet zo goed van). Anyway, hoe het nu gaat (lief dat je het vroeg), helemaal prima. Vandaag is Mik alweer 6 maanden :D en ze doet het geweldig. Ze sliep al door vanaf een week of 5 (ja ja ja ook dat kan) en nog nooit daarna wakker geweest s nachts (ja ja ook dat kan ;-)) n(even afkloppen). Ze eet goed, drinkt goed, groeit goed (hoewel ze wel een kleintje is). Het is daadwerkelijk het mooiste wat er is, mama zijn! Dit gevoel had ik me nooit kunnen indenken, echt niet.
Nou, bah bah, wat een geklets weer van mij...zal niet te vaak meer inbreken, maar moet toch een beetje bijhouden wie er allemaal gaan bevallen he ;-)

Liefs Tink en Mik

leonec
26 April 2010, 20:26
tuurlijk mag je hier inbreken... ;)

fijn om te horen hoe het gaat ..

Da silva het gaat nu echt hard...

Bambi80
26 April 2010, 21:24
soooooooooooooooooooooooo
de badkamer, wc, slaapkamer en deuren zijn allemaal schoon. Nu kan ik niet meer. Heb zo'n zere rug ervan gekregen.

BQ1986
26 April 2010, 21:31
Dames... kwam net tot de ontdekking dat het woensdag volle maan is... zullen we er met zijn allen naar gaan staren?? :D

Bambi80
26 April 2010, 21:34
nou laten we op dat moment dan inderdaad allemaal spontaan weeen krijgen. Maar is het dan altijd wel druk in het ziekenhuis volgens de verpleging.

Bambi80
26 April 2010, 21:35
heeh TINEKE!!!!!!!
weer een keer online!!!! Hoe gaat het met je?

BQ1986
26 April 2010, 21:39
Het is op zijn minst te proberen toch?? En iemand moet het toch lukken :D hahaha

draakje78
26 April 2010, 21:48
dank allemaal voor de lieve reacties!
ben echt ook nog steeds helemaal happy!

van de kiwi's schijnt idd goed te helpen

oe volle maan, mn schoonouders denken dat ik dan wel eens kan bevallen, nou ik nu niet aangezien dat dan al woensdag is!

tink leuk dat je ook hier even komt (ik kom te weinig in wist je dat gaat daar echt snel nu)

leonec gaat snel he, morgen ook de 37 weken mijlpaal!

en meer heb ik weer eens niet onthouden! :oops:

Sientje
27 April 2010, 06:41
Draakje wat een geweldig nieuws!!!! Fijn voor je meis!

Hier alles hetzelfde...niets dus,haha

Dat van Tink dat het de 1e weken zwaar is met een baby daar kan ik me volledig bij aansluiten. Met een 1e is het echt wel even een paar weken wennen voor je in "het ritme" komt. Maar ook bij ons ging dat heel snel en wij hadden ook het geluk van een makkelijke baby.

Bambi80
27 April 2010, 07:39

Draakje en leonec... gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal. Nog even en iedereen zit op de 37 weken.
Het wordt trouwens wel weer tijd voor babynieuws:)
Het is wel goed om je te realiseren, dat het begin zwaar is. Ik stel me daar wel op in, maar me er echt iets bij voorstellen kan ik natuurlijk pas als ie er is.

tineke24
27 April 2010, 07:43
heeh TINEKE!!!!!!!
weer een keer online!!!! Hoe gaat het met je?

Hallo,
ja ik dacht, laat ik ook weer eens spieken hoe het met de andere meiden is.
Ben begin dit jaar ineens gestopt :oops:
Lastige tijd gehad, bloedverlies, gedoe in de familie dat mijn hoofd er even niet naar stond.
En had de puf niet om te melden.

Hier gaat het inmiddels goed, met kindje ook :D
Het is afwachten wanneer het begint, want het weekend rommelde het wat (voorweeen) en nu is het weer 2 dagen rustig..
Ben zo ongeduldig en er zo mee bezig.
Bij mijn eerste beviel ik met 39weken en 5 dagen, we zullen zien wie hier de eerste is!
Fijne dag allemaal, is weer lekker weer. Tineke

Bambi80
27 April 2010, 07:48
fijn dat we nu weer iets van je horen Tineke. We maakten ons als zorgen over je. Dus als je zin hebt, schrijf gewoon weer mee.
Ben benieuwd wanneer jou mannetje komt.

Indootje
27 April 2010, 08:14
Meiden, gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!!!
Ik zit er nog steeds op te wachten ;-)

Tineke, leuk wat van je te horen en te lezen dat het goed met je gaat en ook met die kleine natuurlijk!

Ja, ze zeggen dat bij volle maan veel babies geboren worden, dusse: go for it girls! Voor mij is het nog net eventjes te vroeg, maar ik hoop niet dat ik tot de volgende volle maan moet wachten :lol:

@BQ, wat fijn dat die kraamzorg zo relaxed was, ook weer gebeurd! :-)

draakje78
27 April 2010, 08:19
goede morgen allemaal

nou daar is ie dan mijn 37 weken mijlpaal meldt post hihihihi
wel een raar idee hoor dat de baby nu gewoon ook echt mag komen, maar heb niet het idee dat het binnenkort gebeurd

dank allemaal alvast voor de felicitaties hihi

tineke fijn te lezen dat het nu in ieder geval goed gaat!

draakje78
27 April 2010, 08:21
er staat trouwens goed nieuws van naatje op de hyves!

da-silva
27 April 2010, 08:27
Woeeheee, ik ben de volgende op het lijstje die de 37 weken mijlpaal gaat bereiken (vrijdag)!

Ik heb gisternacht volgens mij voor het eerst een nesteldrang aanval gehad. Ik heb de hele nacht lopen piekeren en dromen over alles wat er nog moet gebeuren, wat er nog gekocht moet worden en wat er nog gepoetst moet worden. Ik kon het idee ineens niet meer loslaten dat er een extra wasmand moet komen voor op de badkamer en een nieuwe wc borstel, haha! Wel een vreemd gevoel want tot nu toe heb ik daar nog niet veel last van gehad. Ik heb echt een hele onrustige nacht gehad. Babe was ook enorm druk en bleef maar aan het schoppen en draaien. Ineens had ik het gevoel dat als de kleine nu wil komen, ik er nog niet klaar voor ben. Belachelijk natuurlijk, want ik heb alles wel in huis. Maar toch dat paniekerige gevoel, ik kreeg het er gewoon benauwd van :lol:
Dussss... vandaag wordt het aanpakken geblazen.

lonnekeleoni
27 April 2010, 08:54
Draakje en Leonec, gefeliciteerd met jullie 37 weken mijlpaal!

Voor mij betekent dit ook weer een weekje erbij, namelijk alweer 39 weken!

JOEHOE, woensdag volle maan, nou ik ga ervoor haha!

Bente
27 April 2010, 08:57
wat een drukte hier, werkt goed die meldplicht met 37 weken haha.
hier nog steeds niks nieuws eigenlijk, wel elke dag behoorlijke harde buiken, maar verder niks.
gisteren de hele keuken op zn kop gezet, alle kastjes leeggehaald en schoongemaakt, daarna opnieuw ingericht.
vandaag ff dweilen en de bovenverdieping poetsen en dan lekker de tuin in met een boek.
vannacht voor het eerst ineens bijna paniekerig nagedacht over de bevalling, hoe zal het allemaal gaan, kan ik het wel???
nu maar niet meer teveel aan denken, als het zover is, merk ik het wel.
morgen weer naar VK, ben benieuwd of nog steeds alles goed is, maar ik voel me niet anders dus ga er maar vanuit.
Dames, fijn om te lezen dat het eigenlijk met iedereen wel goed gaat op het rommelen na dan natuurlijk, ik heb trouwens de namen van de 2 meiden van Naatje gemist?

lonnekeleoni
27 April 2010, 09:01
Hey,

We hebben er nog een mei mama bij! Bedenk me net dat mini me mij een mail had gestuurd maar dat ik geen antwoord meer van haar heb gehad, maar zie nu op haar hyves dat er vandaag een "Gefeliciteerd" krabbel op staat, dus mini me is ook mama geworden!

lonnekeleoni
27 April 2010, 09:02
Oh oeps vergeten :oops: :oops: :oops:

Gefeliciteerd mini me! Ik hoop dat het goed gaat met jou en met de kleine!

Dikke knuffel Lonnekeleoni

Indootje
27 April 2010, 09:07
Woeeheee, ik ben de volgende op het lijstje die de 37 weken mijlpaal gaat bereiken (vrijdag)!

Ik heb gisternacht volgens mij voor het eerst een nesteldrang aanval gehad. Ik heb de hele nacht lopen piekeren en dromen over alles wat er nog moet gebeuren, wat er nog gekocht moet worden en wat er nog gepoetst moet worden. Ik kon het idee ineens niet meer loslaten dat er een extra wasmand moet komen voor op de badkamer en een nieuwe wc borstel, haha! Wel een vreemd gevoel want tot nu toe heb ik daar nog niet veel last van gehad. Ik heb echt een hele onrustige nacht gehad. Babe was ook enorm druk en bleef maar aan het schoppen en draaien. Ineens had ik het gevoel dat als de kleine nu wil komen, ik er nog niet klaar voor ben. Belachelijk natuurlijk, want ik heb alles wel in huis. Maar toch dat paniekerige gevoel, ik kreeg het er gewoon benauwd van :lol:
Dussss... vandaag wordt het aanpakken geblazen.

Dus handjes uit de mouwen vandaag ;-) :-P

Indootje
27 April 2010, 09:08
Draakje en Leonec, gefeliciteerd met jullie 37 weken mijlpaal!

Voor mij betekent dit ook weer een weekje erbij, namelijk alweer 39 weken!

JOEHOE, woensdag volle maan, nou ik ga ervoor haha!

Poehee, voor jou wordt die volle maan morgen wel echt spannend!!!

Indootje
27 April 2010, 09:10
@MiniMe, gefeliciteerd!!!

@Bente, zooo, jij bent goed bezig geweest zeg :-) Ik moet eigenlijk ook de hele keuken een grote beurt geven, maar niet zo'n zin in :oops:
Even uit mijn hoofd: de namen van die meiden zijn volgens mij Melanie en Lindsay...

da-silva
27 April 2010, 09:30
@ Bente:
even een kopietje vanuit de mei hyves van Naatje:
"Ons eerste meisje heet Lindsay Sonja. Ons tweede meisje heet Melanie Romy"

@ Mininme: Gefeliciteerd met je kleintje! Ik hoop dat je je verhaal hier nog komt doen. Geniet er van!

Jenny89
27 April 2010, 09:59
waarom staat MiniMe niet op ons lijstje?

In ieder geval gefeliciteerd!!!

ik ben vandaag 38 weken :D :D :D heb gelezen dat vrijen de bevalling op kan wekken! iemand al geprobeerd?

da-silva
27 April 2010, 10:06
@ Jenny:
Minime is al een hele tijd niet meer hier geweest en heeft zich ook afgemeld voor de Mei hyves, dus vandaar dat ze zichzelf ook niet aan het lijstje heeft toegevoegd...
Enneh vrijen is momenteel bij ons op een zeer laag pitje. Meneer is bang dattie iets beschadigd ofzo... pfff MANNEN :roll: ! Maar goed, ik moet nog 3,5 week dus ik heb die troef ook nog niet hard gespeeld ;)

Jenny89
27 April 2010, 10:10
@ Jenny:
Minime is al een hele tijd niet meer hier geweest en heeft zich ook afgemeld voor de Mei hyves, dus vandaar dat ze zichzelf ook niet aan het lijstje heeft toegevoegd...
Enneh vrijen is momenteel bij ons op een zeer laag pitje. Meneer is bang dattie iets beschadigd ofzo... pfff MANNEN :roll: ! Maar goed, ik moet nog 3,5 week dus ik heb die troef ook nog niet hard gespeeld ;)

bij ons ook! mijn man moet er niet aan denken! :roll: hij heeft er ook absoluut geen behoefte meer naar :| daar ben ik wel bezorgd om :lol:

Beebie_Wish
27 April 2010, 10:11
@ Draakje, Gefeliciteeeerd nog je zal je vast nog beterder en lekkerder erdoor voelen dat de sonde eruit is ;)

@ Jenny89, Gefeliciteeeeeerd met je 38 weken, en idd ik heb ook gelezen dat vrijen de bevalling kan opwekken alleen hier hebben we het nog niet geprobeerd :oops: .

@ Lonnekeleoni, Jij ook gefeliciteeeeeerd met de 39 weken ;)

@ Marieke, Zelf snap ik er ook niet zo heel veel van over de grootte van het hoofdje enz maar ik ga morgen bij de controle het nog maar een keer erna vragen.

@ De rest, Dank jullie wel voor het compliment op mijn ´´trotse´´ buikfoto ;) . Verder ben ik echt zo lek als een vergiet excuse me :oops:

@ Hier, Hier gaat alles wel goed het draaien in bed s´nachts houd me toch zo ontzettend wakker en bij het draaien verga ik goed van de pijn bij mijn bovenbenen, en mijn doos is sinds vanmorgen enorm begonnen met steken en het lopen gaat zo ontzettend moeilijk hang ook voor mijn gevoel echt achterover en als we ergens heen zijn en een stukje moeten lopen dan moet vriendlief me gewoon weg vooruit duwen haha, maar goed dat zullen allemaal wel die laatste loodjes zijn. Maar morgen volle maan wat zou dat toch mooi zijn om dat te gaan bevallen ik ga er daar ook helemaal voor (moet het alleen ff zien of beebie er net zo over zal denken haha), vriendlief blijft erbij dat het gewoon zaterdag a.s. gaat komen :mrgreen:

Indootje
27 April 2010, 10:19
Voor alsnog heeft het bij mij de weeen nog niet opgewekt ;-)

Beebie_Wish
27 April 2010, 10:25
En oh ja @ minime, van harte gefeliciteeeerd en geniet van jullie kleine wonder ;) .

En @ Indootje, jammer dat bij jullie het nog niet opgewekt heeft de weeen :D . Hier is vriendlief er een beetje bang voor namelijk dat ie beebie pijn doet of ineens dat ie mn vliezen laat breken en er een infectie van komt, DE SCHAT! :D

Maar hij heeft ook heel lief al tegen mijn buik lopen praten van ´´lieverd kom er zaterdag maar eruit :D ´´

da-silva
27 April 2010, 10:27
bij ons ook! mijn man moet er niet aan denken! :roll: hij heeft er ook absoluut geen behoefte meer naar :| daar ben ik wel bezorgd om :lol:

Ik ben niet bezorgd, ik denk dat het na de bevalling wel snel bij trekt. Maar ik ben bang dat het voor die tijd niet meer zal gebeuren hoor... Hij is zo met de baby bezig dat hij daarin niet meer kan schakelen.
Ach ja, dan moet ik straks maar veel ananas gaat eten en over hobbels heen gaan fietsen ofzo om de bevalling op te wekken ;)

lonnekeleoni
27 April 2010, 11:06
Hier heb ik er zelf absoluut geen behoefte aan, en als ik dan een keer zin krijg voel ik de kleine schoppen en dan is de zin bij mij weer weg....als ik het echt niet meer zie zitten/als ik een datum heb waarop ik ingeleid zal worden, zal ik het misschien een keer proberen...

Verder zijn de tips idd:

Ananas (vers en dan het liefst het hart)
Bitter Lemon/Tonic (weet even niet meer welke van de 2)
Iemand verder nog aanvullingen? Dan gaan we het gewoon proberen...

Miesje78
27 April 2010, 11:11
Zo, hoop bijgeschreven alweer!

@draakje; fijn dat de sonde eruit is!
@BW; leuke foto
@bente; goed gedaan! Ik moet eerlijk bekennen dat mijn moeder er nu is en alles lekker aan het soppen is. Ik hoef alleen maar te zeggen hoe ik alles weer terug in de kastjes wil hebben. Luxe!
@minime; gefeliciteerd!
En de rest ben ik vergeten, sorry.

Ik was gister bij de vk (weer die invalster, shit) en die zei dat ze wel eens 1,5 tot 1 week eerder kon komen. Grappig, want maandag was dus 1,5 week... Ik neem haar maar niet meer al te serieus dus. En ze zei dat ze wel 8 pond kon zijn, omdat mijn buik nu wel vol is. Het feit dat mijn man bijna 2 meter is en het ook wel eens een lang kind kon zijn, vergat ze dus maar even. Zucht...
Nou ja, we zien wel dus. Ik moet zeggen dat ze wel mag komen hoor, ik ben het neit zat, maar wel nieuwsgierig!
Enne, ik denk nog steeds 2 mei, dus dat is al snel.

Succes allemaal met de laatste loodjes en ik ben ook heel benieuwd wie de volgende is en of onze voorspellingen uitkomen.

Beebie_Wish
27 April 2010, 11:23
@ Miesje, ik zelf ben de zwangerschap ook echt niet zat maar ook meer nieuwschierig :mrgreen: .

Laten we met zijn allen morgen met de volle maan ineens liggen te bevallen met iedereen dan hebben we een enorme babyboom bende haha :mrgreen:

Enne dames hier nog even een leuke foto van onze beebie http://i382.photobucket.com/albums/oo26 ... MP3_18.jpg (http://i382.photobucket.com/albums/oo266/Possie/Echos/BABYHURENKAMP3_18.jpg)

Shiley
27 April 2010, 11:26
he meiden even over de bitter lemon en het hart van een verse ananas. kijk er wel mee uit. (niet teveel van eten) er zit kinine in en als je er teveel van eet kan dit ervoor zorgen dat je kindje in het vruchtwater poept.

succes met de laatste loodjes
naatje en minime, gefeliciteerd met jullie kindjes!

Sively
27 April 2010, 11:43
Hey
Hier zit de kleine ook nog steeds goed. Laatste keer bij de gyn (36weken) deed ze geen inwendig onderzoek aangezien dat alles in gang kon zetten en dat toch een beetje vroeg zou zijn. Mijn man heeft daar uit afgeleid dat we dus best ff non-actief konden zijn. Ik had die link toen nog niet eens gelegd! Dus ja, kin kloppen.
Het klopt wat Mippie zegt van die kinine. En idd, het lokt weeën uit, maar die zetten meestal niet door volgens mijn vroedvrouw, dus...
Draakje, ik hoop dat je sonde er morgen uit kan!
Groetjes

Bambi80
27 April 2010, 12:09
datzelfded geld voor wonderolie....
echt niet doen. Want schijnt best gevaarlijk te zijn.
seks kan wel helpen als je daar nog zin in hebt.
leuke foto weer BW. Lekker bol koppie.

tineke24
27 April 2010, 12:19
Tineke24____________8 mei 2010_______________Jongen

Unknown
27 April 2010, 12:36
Mini Me Gefeliciteerd!!!! Geniet er van!

Ik hoor van mensen dat kaneelthee werkt om de bevalling op te wekken. Maar ergens las ik dat kaneelthee juist niet goed is...weet iemand dat?

Enne mijn man heeft ook geen behoefte aan seks. Hij is bang dat hij iets raakt...of iets beschadigd.

De meeste van jullie hebben al nesteldrang. Ik heb ook lijstje wat ik allemaal nog wil doen voordat de kleine komt, maar ik word zo snel moe en krjg zo snel last van mijn rug...
Als ik al een half uurtje schoon maak ofzo dan ben k de uren erna echt moe en heb last van rugpijn
Best wel vervelend als je zoveel wilt schoonmaken en opruimen.

Vervelen jullie je niet thuis? nu jullie al aantal weken met verlof zijn?

Sientje
27 April 2010, 12:50
Nou meiden hier rommelt het nu aardig...maar ja...verheug nog op niets...... :roll:

Wat sex betreft...mijn man vraagt elke dag of ik nog wat "weekmakers" wil,haha!
Maar de hoop dat dat werkt heb ik op gegeven......

Beebie_Wish
27 April 2010, 13:21
Nou sientje ik gok het erop dat jij de volgende van ons zal zijn/worden ;).

En @ unknown, Ik heb er niet over gehoord over kaneelthee. En idd ik wil ook zo graag nog veel doen in de huishouding vooral boven alles goed en lekker fris soppen en dan met name onze slaapkamer als ook de kinderkamer, maar als ik echt een half uurtje ook maar bezig ben dan kan mijn vriend mij gaan oprapen van de vloer ivm die vervelende lage rugpijn :oops: . Het lukt me zelfs niet om helemaal naar zolder te lopen om dan bijv de was te gaan doen, maar ik heb ook geen zin in een enorme berg wasgoed wat in de was moet als beebie geboren is, maar gelukkig heb ik een heule lieve vent die het voor me even overneemt zelfs ook het huishouden echter, enige wat mij goed nog af gaat is koken en de keuken netjes te houden enz ... :oops: daarna ben ik helemaal op en ga ik ook plat op de bank. Zelfs bukken doet me zeer.
Aaaaarghh ... eigenlijk mag ik helemaal niet klagen want de hele zwangerschap heb ik niks te klagen gehad maar nu met de laatste loodjes en ik het even terug lees zit ik niks anders dan te klagen :oops: .

En ja ook ik verveel me best wel beetje thuis maar het mooie weer maakt het ook wel weer goed lekker in de tuin zitten met een kop thee en een boek, ben ook net pas weer wakker geworden (viel in de tuin in slaap).

Bambi80
27 April 2010, 13:28
knap van je verloskundige dat ze uitspraken durft te doen over wanneer de baby komt miesje. HAHA! ik heb nog geen een gyn. gezien die daar ze vingers aan gaat branden aan gokken. Die doen alleen uitspraken als ze een afspraak willen maken over de inleiding. Maar zouden ze jou nu nog eerder gaan inleiden?

Sylverstertje
27 April 2010, 13:29
Ja, dat lekkere weer helpt wel een beetje tegen verveling. Kan je toch wat vaker even naar buiten...
Al heb ik binnen nog genoeg te doen, maar heb er gewoon geen zin in... Ben nu toch maar aan het wassen (in delen, iedere keer 2 trappen op en neer wordt best zwaar)
En de enveloppen voor de geboortekaartjes liggen klaar om geschreven te worden.. Postzegels heb ik ook al, dus moet er echt maar eens aan gaan beginnen.
Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt. Wie weet komen daarna spontaan de weeën wel met volle maan hahaha.
Ik zag gisteren idd al dat het niet lang meer zal duren voordat ie helemaal vol is. Ananas heb ik ook liggen...
Maar toch geloof ik allemaal niet zo er in (ik hoop het alleen hahah).
Aangezien ze al 3 weken voorloopt qua gewicht, mag ze van mij al komen, al moet ik nog een paar dagen voordat ik 37 weken ben.
Mijn man is ook bijna 2 meter, maar qua lengte wordt ze wel gemiddeld geschat, alleen qua gewicht niet. Dus ze kan idd wel zwaarder zijn (weet niet meer wie het daarover had)

Bambi80
27 April 2010, 13:30
hier trouwens ook giga-rugpijn na schoonmaken. Had trouwens ook pijn in heupen en benen daarna. Is na een nachtje slapen helaas nog niet helemaal weg. Maar goed....vind het niet zo boeiend dat soort pijntjes. Kan er mee leven.

BQ1986
27 April 2010, 13:47
Zo lekker even een maccie na binnen gewerkt :D heerlijk zeg hahaha nu de mc flurry en we kunnen er weer tegenaan.

Tot op heden wekt hier de seks helemaal niets op.. Al heb ik wel standaard na de seks dat mijn buik heel hard word en samentrekt... ik denk dus wel dat het het eea kan opwekken als je lichaam daar ook langzaamaan klaar voor is.
Ik voel iig veel gerommel in mijn buik na de seks dus tja... misschien komende week toch maar wat vaker doen hahaha

Wat grappig dat het zo verschilt per man, dat ze bang zijn om die kleine te raken. Hier maken we er eerder grapjes over haha

@ Sientje, wat spannend dat het aan het rommelen is... vertel!! :D

@ Minime, gefeliciteerd meissie!!

@ BW... is de kleine bij jou al helemaal ingedaald? Heb het net aan de VK gevraagd wat betreft het hoofdje maar als de kleine is ingedaald en vast ligt dan is het bijna niet mogelijk dat het hoofdje er niet door zou kunnen omdat die al diep genoeg ligt.. bij ons dus geen angsten.

@ een voetmassage rond de hielen blijkt ook wel eens te helpen maar eerlijk gezegd, denk ik dat we moeder natuur maar lief aan moeten kijken hahaha

Jenny89
27 April 2010, 13:56
hier trouwens ook giga-rugpijn na schoonmaken. Had trouwens ook pijn in heupen en benen daarna. Is na een nachtje slapen helaas nog niet helemaal weg. Maar goed....vind het niet zo boeiend dat soort pijntjes. Kan er mee leven.

:| pfff ik heb net ook de badkamer schoongemaakt. Heb er bijna 3 uur over gedaan! Maar hij is zooooo schoon!!!! je kunt hem gewoon helemaal oplikken haha :lol: ennnn ik heb ook verschrikkelijke rugpijn nu :x ik ga maar eens proberen te dutten

nenske_1977
27 April 2010, 14:08
he dames..

ff snel een vraagje van mijn kant.

Wie heeft er ook ZOOOOO een last van aambeien dat t gewoon zeer doet ?
Kan gewoon bijna niet zitten/lopen van de pijn ..
Met ontlasting geen last gelukkig..
Spertie cooling gel gekocht, voel/merk er niets van..
Koud washandje helpt ff maar is van korte duur...

.............zucht..........

BQ1986
27 April 2010, 14:13
@ Nenske, heb er 1 maar die doet niet echt pijn dus kan je daar niet echt mee helpen. Ze zeggen dat als je na de wc bent geweest, het moet afspoelen met koud water (daar schrikken ze van)...
Weet wel hoe pijnlijk het kan zijn dus hoop voor je dat het snel minder word!

Beebie_Wish
27 April 2010, 14:23
@ BQ, vorige week werd ons wel verteld dat onze kleine wel al ingedaald is ... blij te horen dat jij er nagevraagd hebt lucht al erg op hihi. Maar morgen ook maar eens vragen want ze zegt dat ze het niet heel goed zou kunnen voelen bij me (wat betreft het hoofdje), en beebie blijft maar groeien het blijft maar telkens de HIK hebben :mrgreen: , als het maar niet zo hard groeit haha

BQ1986
27 April 2010, 14:58
Oh dat is balen dat ze het niet goed kunnen voelen. Maar dan word je nog verder onderzocht neem ik aan?
Lijkt me dat ze geen risico's nemen...

Hoe voel je je verder aangezien je al goed tegen het einde aan loopt??

Beebie_Wish
27 April 2010, 15:18
Ik heb vooral last van maagzuur maar ook het omdraaien in bed is een grote ramp als ik me wil omdraaien op mijn rug dan krijg ik me toch een enorme druk en bij het draaien doet het ontzettende pijn bij mijn lies zeg maar, als ik op mijn rug blijf liggen komt de maagzuur zover omhoog dat ik gewoon echt recht op moet gaan zitten om niet te hoeven kokhalzen, en op mijn rechterzij draaien dan krijg ik van beebie de schopjes van ´´mama maak nou eens ruimte voor mij´´, onze beebie ligt erg aan de rechter kant, enkel op mijn linkerzij kan ik nog comfortabele lekker slapen alleen na paar uurtjes geslapen word ik daar ook van wakker omdat mijn linkerbeen ongelooflijk pijn begint te doen ivm ie afgeklemd word van er zolang op te liggen.
En ik heb ook nog niets over gehoord dat ze me verder willen onderzoeken enkel wat de gyno heeft gezegd is dat ze me niet langer dan 41 weken wil door laten lopen, maar hoor het morgen ook maar weer even aan en ga vooral de pijnscheuten in mijn lies tijdens het draaien even aangeven ook. Morgenochtend gaat het me zelf nog wel lukken om alleen naar zknh toe te rijden vind ook zo wat als vriendlief ervoor vrij moet nemen.

Oh dat is balen dat ze het niet goed kunnen voelen. Maar dan word je nog verder onderzocht neem ik aan?
Lijkt me dat ze geen risico's nemen...

Hoe voel je je verder aangezien je al goed tegen het einde aan loopt??

BQ1986
27 April 2010, 15:43
Die pijnscheuten hebben we allemaal denk ik,... dat komt omdat het hoofdje er tussen zit dus bij een bepaalde beweging stoot die dan lekker tegen de zijkanten. althans ik heb dat zelf ook...

Maagzuur is vervelend, heb het met vlagen,... maar idd linkerzij ligt het lekkerst.. :P

Bambi80
27 April 2010, 16:26
he dames..

ff snel een vraagje van mijn kant.

Wie heeft er ook ZOOOOO een last van aambeien dat t gewoon zeer doet ?
Kan gewoon bijna niet zitten/lopen van de pijn ..
Met ontlasting geen last gelukkig..
Spertie cooling gel gekocht, voel/merk er niets van..
Koud washandje helpt ff maar is van korte duur...

.............zucht..........

heeh,
ja hier ook last van
ik heb curanol en dat hielp goed tegen de pijn. Die was zo over. Hij is nu gehalveerd in maat maar na 2 1/2 week nog niet weg. Dus moet toch nog wat anders proberen, maar goed ik zou het dus wel aanraden tegen de pijn. Verder gebruik ik na het naar de wc gaan babydoekjes (kon geen vochtig toiletpapier vinden) om te koelen en schoon te maken.
Succes.

Bambi80
27 April 2010, 16:32
die druk en pijn heb ik ook bij het draaien. dat is sinds het indalen. dus net wat bq zegt.

Hier net voor controle bij de gyn. geweest. Groeiecho gehad. Was weer prima. Bloeddruk was nu 125/90. Da's niet extreem hoog. Maar de onderdruk is bij mij nog niet zo hoog geweest. Dus heb bloed moeten prikken en urine ingeleverd en dan krijg ik als goed is straks te horen of ik zwangerschapsvergiftiging heb of niet.
Ik had nu een andere gyn. Een hele leuke die veel uitlegd. Ze vertelde dat ze tussen de 40 en 41 weken gaan kijken hoe je ervoor staat en extra controles krijgt om te kijken hoe het met de baby gaat en aan de hand daarvan kijken ze naar inleiden. Ze laten in ieder geval niet langer als 42 weken lopen.

draakje78
27 April 2010, 16:38
marieke op zich een goede controle dan, uitgaande dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt dan! hebben ze al gebeld?

nu de rest maar even bijlezen

draakje78
27 April 2010, 16:46
zo jullie hebben lekker veel geschreven zeg!

mini me gefeliciteerd want ik begrijp dat je nu ook mama bent

Sientje aan het rommelen zou het dan nu echt? Succes in ieder geval!

ik heb begrepen dat frambozen thee en traplopen ook nog wel eens weeen kan opweken
(geldt vast niet op en neer gaan met de traplift he ha ha)

drinken is redelijk gegaan vandaag, heb in ieder geval anderhalf voedingsflesje op en nog wat ander drinken, eten eigenlijk nog niet, straks maar eens wat soep proberen, heb slangetje dan ook nog niet eruit gehaald, wat voor mij al een wonder op zich is
als drinken goed blijft gaan denk ik wel dat het vanvond of morgen wordt hoor dat ik het eruit haal!

Bambi80
27 April 2010, 17:29
heb je daarnaast nog wat sondevoeding binnen gekregen? want je moet in ieder geval wel aan 1 1/2 liter vocht komen he?! maar zet hem op!!! ga zo door!!!

mijn labuitslagen waren goed....geen zwangerschapsvergiftiging.

Bambi80
27 April 2010, 18:49
oooow en ik ben nog vergeten te vertellen dat de baby vast ligt.

da-silva
27 April 2010, 20:06
@ marieke: fijn dat je een goeie controle hebt gehad en je kleintje vast ligt. Toch fijn als je zeker weet dat hij er niet meer uit kan schieten he!

@ draakje: wat goed dat het drinken ook weer beter gaat. Ik hoop dat hij er vanavond al uit mag!

Ik heb vandaag met m'n poetsdrang me uitgeleefd op de keuken. Ik heb veel gedaan en op zich ging het ook lichamelijk nog goed. Viel me niks tegen... Verder ben ik erg blij met het resultaat, hoe blij kan je zijn met een schone keuken, haha!
Verder hebben we net de klossen opgehaald en onder hte bed gezet. Wat een verschil zeg, dat wordt opletten dat ik vanacht niet met m'n slaaphoofd verkeerd opsta als ik moet plassen.

Morgen wordt het geweldig weer trouwens, hier in brabant kan het wel 24 graden worden! Yeaaahh....
Jammer dat iedereen gewoon moet werken, anders was een terrasje wel lekker geweest.

da-silva
27 April 2010, 20:09
PS: straks allemaal opsporing verzocht kijken! De oma van mn beste vriendin is aangevallen in haar eigen huis in Den Haag. Echt een gruwelijke misdaad!
Hoe meer mensen het zien, hoe meer kans dat ze de dader vinden... 21.50, ned 1

draakje78
27 April 2010, 20:24
nope geen sonde voeding binnen vandaag, moest het twee dagen helemaal zonder proberen!
wat fijn dat de lab uitslagen goed waren en dat ie vastligt, laat hem nu maar komen
misschien dan toch volle maan voor jou!

da silva altijd nare en vervelende berichten als mensen in hun eigen huis worden aangevallen
kan dat gewoon niet begrijpen!

Bambi80
27 April 2010, 20:28
ja echt belachelijk die overvallen thuis. was ook op nu een vrouw die 6 maanden zwanger was en door overvallers van het balkon geduwd is van 1 hoog. Ze is gelukkig wel van een gezonde dochter bevallen nu, maar had heel anders kunnen aflopen. Je wil echt niet weten wat dit psychisch doet met iemand. Vind het ook altijd moeilijk als ik verzekerde aan te telefoon krijg, die dus ook in oog hebben gestaan met een inbreker. Die durven dan ook echt even niet meer thuis alleen te slapen.

Ik weet het niet meer hoor! Hou nergens meer rekening mee. Zal nog wel even duren voor die kleine komt. Maar ik heb nu pas weer over 1 1/2 week controle en daar leef ik iedere keer wel naar uit. Maar 1 1/2 week duurt nog effe. Nou hopen dat ik die afspraak gewoon af kan zeggen dan.

Niets van Nadine gehoord vandaag trouwens. Zal die bezig zijn?

draakje78
27 April 2010, 20:30
lijkt me ook een onveilig gevoel in je eigen huis geven

waarom heb jij pas pver anderhalve week weer controle?
ze hadden ook geen afspraak voor mij gemaakt volgende week, terwijl dat wel op het broefje stond, bleek te zijn omdat onze gyn er zelf niet was, nu dan toch controle bij een ander
maar ja dat had jij dan weer vandaag!

leonec
27 April 2010, 20:35
jajajaj hier ben ik dan 37 weken :D :D :D

vandaag de stad ingeweest...en net nog de tuin gedaan...en nu straks lekker op bed tv kijken.. :lol:

donderdag weer controle...van mij mag de kleine volgende week komen...ben er helemaal klaar voor :lol:

draakje78
27 April 2010, 20:39
jij ook gefeliciteerd met je 37 weken leonec!

Bambi80
27 April 2010, 20:56
kon blijkbaar niet eerder draakje.

BQ1986
27 April 2010, 22:20
Draakje wat goed dat het zo lekker is gegaan vandaag, hopelijk is het dan nu over! Pff...

Marieke, fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt. Had er ook nog wel bij gekunt :s
1,5 week is best lang zo die laatste weken. Bij mij plannen ze het juist liever eerder dan later.. weet ook niet waarom.

Durf hier ook niet meer te hopen dat het voor 13 mei gaat gebeuren, dus ga me maar voorbereiden op eind mei...
We zullen zien!!

Leonec, gefeliciteerd met de 37 weken :d

Bambi80
28 April 2010, 02:18
nou hier wakker.....Ik heb mijn maag binnenste buiten gekotst. Het is nu een komen en gaan van rugpijn. Buik doet ook wel wat mee. Maar ik weet nog niet wat ik ervan moet denken.

Bambi80
28 April 2010, 04:03
nog steeds wakker, maar volgens mij neemt het weer af.
Zat wel regelmaat in om de 3 a 4 minuten, maar deed niet zeer genoeg voor weeen naar mijn idee. Nu ga ik maar proberen te slapen, want stelt niet veel meer voor.
Hopelijk straks wel echte weeen.

Bambi80
28 April 2010, 06:23
stelletje slaapkoppen zijn jullie hoor! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sientje
28 April 2010, 07:01
Hier ook de hele nacht wakker weer door Weeën....dan weer wat krachtige dan weer minder...pffff krijg er zo onderhand een prenatale depressie van :lol:
Nu op naar d egyn voor mijn wekelijkse ctg en controle.

Sively
28 April 2010, 07:07
Wow, 't is weer goed aan't rommelen bij enkele dames!

Hier nog steeds weinig last. Enkele dagen geleden wel wat steken gevoeld beneden, maar dat is het dan ook. Af en toe harde buiken, maar die doen eigenlijk geen pijn. Morgen naar de gyn! Kijk er al naar uit. Is twee weken geleden en volgende afspraak is ook pas over 2 weken (dag voor ik uitgerekend ben). Eigenlijk is twee weken tussen niet zo lang, maar nu ik op mijn eind begin te lopen, zou ik toch ook geruster zijn als het om de 10 dagen ofzo zou zijn.

@Draakje: nog veel succes met drinken/eten Hoop dat je sonde er uit kan.

Ik meen me te herinneren dat iemand iets van kaneelthee vroeg. Weet niet of het helpt voor de weeën, maar het eten van kaneel is heel slecht tijdens de zwangerschap, dus zou het niet riskeren.

Groetjes

nenske_1977
28 April 2010, 07:13
Goodmorninggggggggggggggggggggggggggg :mrgreen:

Nou Nou Nou wat een nacht!!
Hier niet wakker gelegen door weeen maar door die rot aambeien.. wat een pijn doen die krengen! :cry: .. voelde me werkelijk zielig erdoor toen we in bed lagen.. kon geen kant op..
manlief maar weer eens voor de verandering de bank op gestuurd ( ivm snurken van hem! haha ) , dus kon erna ook niet ff afleiding zoeken aan me lappie .. Pas rond 5uur in slaap gevallen en kon om 7uur al niet meer blijven liggen van de pijn door die krengen!

@ Mariekepiek : pffff balen dat t nog niet doorzet!
Hopelijk komt daar snel verandering in :)

@ Sientje : En maar blijven lachen he ! Hahah ;) Succes dadelijk bij de controlle!

Voor de 37weken mensen : GEFELICITEERDDDDDDDDD ...
Hier nog ff paar daaggies wachten dan ook me meldplicht :D
Straks om half 2 weer controlle bij de gyn, ben benieuwd :P

draakje78
28 April 2010, 08:12
ah ik had vannacht dus toch de laptop aan moeten zetten
niet dat ik zo aan het rommelen was hoor, kon niet slapen
en heb uiteindelijk om 03.00 ofzo ook de boel onder gekotst, waaronder de sonde er dus ook weer uit!
nou ja hoef ik zelf niet nu te beslissen ha ha!

vandaag maar goed aan drinken en vloeibaar eten blijven zodat ie ook niet terug hoeft morgen!

marieke en sientje hopelijk zet het bij jullie nu gauw door
(ook voor de andere dames natuurlijk maar die heb ik nog niet over zoveel gerommel gehoord)
wie weet wat de volle maan vannacht dan toch gaat doen!

lonnekeleoni
28 April 2010, 09:06
Hier weer heerlijk een rustige nacht gehad, maar ik begin wel behoorlijk ongeduldig en nieuwsgierig te worden, dus ik hoop echt op die volle maan vannacht!

Bambi80
28 April 2010, 09:15
ja op de volle maan meiden!!!

hier net terug uit het ziekenhuis. Ik had vanochtend gebeld, wat ik nou met die regelmatige weeen moest die niet heel pijnlijk zijn. Ze kwamen toen om de 6 a 7 minuten. Nou mannetje kon dan gewoon naar het werk en als het pijnlijker werd en regelmatiger, kon ik hem wel thuis laten komen. Ontsluiting zullen ze op dit moment niet geven, maar waarschijnlijk wel wat verweken en verstrijken. Maar ze vroeg of ik nog leven voelde....ikke uhm....nee even niet gevoeld, dus voor CTG. Eerste helft wel rustig kindje, tweede helft druk kindje. Dus dat zit wel goed (totaal een uur aan dat apparaat gehangen). Je zag ook met regelmaat weeenregistratie, tot 50. Maar het mag pas echt wee het heten als ze boven de 100 zijn volgens die verloskundige. Het is maar afwachten wat het verder gaat doen. Ondertussen blijft het vrolijk doorgaan met krampen van rug naar de buik en buik word dan ook hard.

Bente
28 April 2010, 09:17
net terug van VK, alles nog steeds in orde!
buik weer 1cm gegroeid, hartje klopte mooi en mijn bloeddruk ook nog steeds goed.
ze vinden mn kaart inmiddels saai, alleen maar gaat prima,voelt zich goed en mooie bloeddruk, maar dat is alleen maar fijn.
wel zeiden ze al dat hij/zij voorlopig nog niet zou komen, april gaat het niet worden, daar ging ik ook niet van uit.
oh, daar zijn de mannen van de keuken, dames geniet van het heerlijke weer, vrijdag wordt het weer minder.

Bambi80
28 April 2010, 09:23
Niet doorgaan met spugen he draakje!!!!
En zet hem op met eten en drinken vandaag. Hoop dat het nog weer beter gaat als gisteren.
Die stomme rotslang komt er gewoon niet meer in!!! :mrgreen:

Hoe gaat het met jou sientje?

Beebie_Wish
28 April 2010, 09:51
Hier net terug van de weer wekelijkse controle !! En elke keer weer als ik zo´n co-assistent krijg die kunnen voor geen meter een bloeddruk op meten zeg pff ... Nu had ik er een die de onderdruk wel had gevonden en goed was maar de bovendruk niet goed kon horen, dus ze bleef maar in dat ding knijpen en mijn arm werd er helemaal blauw/paars van en zelfs mijn hand begon erdoor te tintelen pff, maar uiteindelijk mijn bloeddruk is nog steeds op en top goed!
En met beebie ook alles goed die vermaakt zich prima die zwemt heel wat af in mijn buik tsja wat wil je met zo´n grote hoeveelheid vruchtwater :mrgreen: . Dmv echo had mijn gyno gekeken hoe beebie lag want ze kon niet heel goed voelen en die co-assistent al helemaal niet.
Maar ik heb vannacht wel een onrustige nacht beleefd pff mijn vriend kwam er al mee van ben je de bevalling aan het opwekken ofzo?? Ivm ik continu heen en weer liep met trap op/trap af, tsja moest continu plassen :) en beebie was vannacht ook wel goed actief misschien was die het er niet mee eens dat ik zo liep te spoken want normaal is beebie ook lekker rustig s´nachts. Dus marieke als ik het had geweten dat jij online was vannacht had ik je wel gezeldschap kunnen houden haha :D .
Ook sinds gisteren en vandaag nog steeds een vervelende pijnlijke steek in mijn doos :oops: en vanmorgen in zknh tijdens het wachten werd ik even goed beroerd en wat misselijk.

Maar verder gaat alles nog goed hier. Nou laat de babyboom maar komen vannacht :mrgreen:

BQ1986
28 April 2010, 09:54
Hier zijn we weer, zwanger en wel en nog altijd geen gerommel... ik geef de hoop op.. :D hahahah

BW, goed om te horen dat het uiteindelijk allemaal goed was. Ook nog gevraagd over het hoofdje?? en lag de kleine goed?
Klinkt bij jou nog redelijk rustig.. maar goed dat zegt niets! Wie weet ben je vanavond aan de beurt... al zei je vriend 2 mei heh.., ben benieuwd :D

Marieke en Sientje, wat spannend meiden,... klinkt alsof het er toch aan moet komen een deze dagen.
Koninginnedag lijkt me dan weer wat minder leuk maar ja, als de babys er uit moeten dan moeten ze er uit :D

Bente, hier nog zo 1 met een saaie kaart hahaha.. ach beter zo dan andersom toch :)

Draakje, kijk je wel uit! Vooral met dit weer wel voldoende binnen krijgen hoor!!

Nenske, echt klote dat die aambeien zon pijn doen. Ik zou de HA even bellen want ze hebben er wel iets voor alleen geven ze dat tijdens de zwangerschap echt alleen als het pijn doet.

Sively, dat is idd wel lang, 2 weken er tussen zo die laatste weken... hier is het om de week. Maar aan de andere kant als het goed gaat.. hm tja... waarom moet je dan zovaak heh :P

Beebie_Wish
28 April 2010, 10:09
@ BQ, Mijn gyno bleef maar zeggen dat ze over het hoofdje niet exact precies zal weten (het ligt iig goed en ook helemaal ingedaald) maar ze had het erover of het er door kon wist ze dus helemaal niet (hmm lekkere onzekerheid), maar wel schat ze onze beebie zo ong tussen de 3400 a 3600 gram dat het zou komen qua gewicht bij de geboorte, naja we zullen dat ook wel zien en merken.

BQ1986
28 April 2010, 10:16
Pfff blijft vervelend al die verschillende verhalen..

Als die helemaal ingedaald is, dan moet die er door kunnen. Tenzij jezelf te smal bent van onder... dat kan natuurlijk wel!
Maar goed daar komen ze pas achter tijdens het persen en dat kan bij iedereen zo zijn!

da-silva
28 April 2010, 10:53
Hey ladies,

Wat een gerommel bij jullie zeg! Hopelijk zet het allemaal snel door voor jullie, want zo is het natuurlijk wel vermoeiend.
Is er geen volle maan- baby-opwek dans ofzo? Ipv een regendans.... ;)

Bambi80
28 April 2010, 10:58
nou kom maar op met de baby-opwekdans dan. Hier schiet het nog niet op. Hier blijft het rommelen. Meestal maar hele zachte kramp. Zo nu en dan ook wat pijnlijkere ertussen die ik bijna weg moet puffen. Zou benieuwen of het nog wat wordt vandaag. Maar ondertussen zijn we al 10 uur aan het rommelen en kan me haast niet voorstellen dat het nog stopt. Wou dat er iets over te voorspellen was.

tineke24
28 April 2010, 11:04
Nou spannend inderdaad het gerommel bij een paar hier :D
Hopelijk worden er snel gezonde baby's geboren!!
Hier alles redelijk rustig, harde buiken en kramp komen en gaan, maar dat is al een paar dagen zo en zet tot nu toe niet door.
Ik ga ook voor de volle maan :lol:
Nu lekker genieten van het weer, morgen weer kans op regen helaas! Gr Tineke

Bambi80
28 April 2010, 11:11
da's dan weer niet fijn tineke!!! laat het dan maar eens doorzetten.
Maar als ik jou zo hoor, moet ik er ook maar rekening mee houden dat dit nog dagen kan duren en bij sientje ook al..
PFFFFFF. kun je wel goed slapen?

Lunanoa
28 April 2010, 11:29
Zit hier stiekem mee te lezen want het is zó spannend voor jullie :oops: :mrgreen:

Allemaal dames die al flink aan het rommelen zijn! Ik ben benieuwd & blijf lekker meelezen om te kijken of er weer wat meibaby's bijkomen :D
Sterkte met de laatste loodjes meiden!

lonnekeleoni
28 April 2010, 11:30
Hey Mariekepiek,

Je wacht maar even tot vannacht met bevallen, want Draakje gaat vandaag waarschijnlijk weer een keer mee zwemmen, daar moeten we nog even van genieten hoor, dus je houdt die kleine nog maar even binnen haha....Vannacht mogen we los!

Bambi80
28 April 2010, 11:40
zoals ik me nu voel, ga ik niet zwemmen hoor. Is wel jammer, maar ik ben moe en kan amper lopen naast dat weeengedoe.

Bambi80
28 April 2010, 11:41
lunanoa....je mag best meelezen hoor! deed ik ook altijd bij de dames die ons voorgingen. haha! da's alleen maar leuk. Zeker als het voor jezelf ook steeds dichterbij komt.

Jenny89
28 April 2010, 11:50
spannend marieke! ik hoop echt voor je dat het door gaat zetten!!! ik begin nu ook echt zoooooooooooooooooooooo ongeduldig te worden

Ik wil NU bevalleeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnn!!!

Bambi80
28 April 2010, 12:01
auw auw! het gaat pijn doen!
ik denk niet dat ik mei nog ga halen op deze manier.

am
28 April 2010, 12:15
Spannend Marieke!! (en de andere dames natuurlijk ook!)
hoop voor je dat het door gaat zetten.

Toi toi toi meiden!

Jenny89
28 April 2010, 12:17
auw auw! het gaat pijn doen!
ik denk niet dat ik mei nog ga halen op deze manier.

oooooh oooohhh hou ons op de hoogte heeeeeeee :o :D

Tinkerbell79
28 April 2010, 12:18
Spannend Marieke, hoop dat het doorzet!! Succes ermee :)

lonnekeleoni
28 April 2010, 12:28
Marieke, vind het heel spannend hoor! Hoop absoluut voor je dat het doorzet....ben zo benieuwd! Houd ons op de hoogte!

shadylady313
28 April 2010, 12:38
hee meiden,

net als lunanoa lees ik ook stiekem met jullie mee. als jullie geweest zijn mogen wij!
er is trouwens wel al een juni baby hebben we vanmorgen ontdekt!
dus die is wel erg vroeg. ze was 10 juni uitgerekend en ik denk gister ofzo bevallen.
verder weten we nog niks van der.

maar hier is het ook spannend voor sommigen van jullie! voor degenen die bijna gaan
bevallen, succes en geniet daarna maar lekker van de kleine! ik hou jullie forum in de gaten
hoor!!

veel liefs laura (uit het juni forum)

Chan9
28 April 2010, 12:39
pff spannend hier zie dat het bij somige van jullie aan het rommelen is :)

zit hier ook af en toe mee te lezen aangezien wij de volgende zijn haha

nou meiden succes en geniet ervan

trouwens bij de juni is er al 1 bevallen dus kom op jullie :)

Lunanoa
28 April 2010, 12:44
Ohhh ik heb de foto van Daantje gezien @ hyves!
Wat een schatje! Echt een prachtig kindje!

shadylady313
28 April 2010, 12:44
maar waarom kan jij dat dan wel zien en ik niet?
bij mij geeft ie aan dat het profiel niet voor iedereen zichtbaar is...

Lunanoa
28 April 2010, 12:45
O shit. Ik post in het mei forum, maar moest juni hebben :oops:

De eerste juni baby is nl. ook geboren!

Lunanoa
28 April 2010, 12:46
En dat lees ik nu pas dat dat al gepost is :lol:
Gaat lekker hier.

Ik kon alleen de schermafbeelding zien ;) Daar is ook een foto!

Beebie_Wish
28 April 2010, 12:46
Nou, nou, zo te lezen piepen ze allemaal voor mij :( Maar wie weet word het voor ons vannacht tijdens de volle maan :oops: alleen is het nog altijd errug rustig behalve dan dat beebie goed actief is.

lonnekeleoni
28 April 2010, 12:47
Hey Juni dames,

Een beetje geduld he, jullie zijn nog niet aan de beurt ;) Wij hebben ook netjes op de april dames gewacht!

shadylady313
28 April 2010, 12:48
oh ok ja die foto heb ik inderdaad ook gezien! een meisje he?
stond bij: schone slaapster!
zal mij benieuwen hoe de kleine heet!

nou, verder maar kletsen in ons eigen forumpie he?

shadylady313
28 April 2010, 12:49
ja we doen ons best hihi, maar helaas heb je de natuur niet in de hand...

ik ga duimen voor jullie dat het allemaal snel door gaat zetten en dan hebben jullie allemaal de kleintjes gezond en wel in je armen en dan mogen wij los!

liefs laura

Bambi80
28 April 2010, 12:56
net even gekeken, maar die juni dame is dan met precies 34 weken bevallen. ben er niet jaloers op! hoop dat de baby het goed maakt.
Wij waren trouwens ook niet heel netjes. Er waren ook 2 dames voorgepiept op apri. Maar verder is iedereen netjes geweest ja.

tineke24
28 April 2010, 12:59
da's dan weer niet fijn tineke!!! laat het dan maar eens doorzetten.
Maar als ik jou zo hoor, moet ik er ook maar rekening mee houden dat dit nog dagen kan duren en bij sientje ook al..
PFFFFFF. kun je wel goed slapen?

Nou Marieke, ik gok dat jij vandaag of morgen bevalt ;) hoe minder we hier van je horen hoe groter de kans dat je aan het bevallen bent, want met echte flinke weeen ga je niet posten :lol:
Succes als het goed doorzet!!

Net terug van kraambezoek bij een vriendin die is afgelopen zondag bevallen, wat een schatje en weer ZOOOO klein ventje.
Nog best een raar idee dat wij allemaal binnenkort zo'n klein wurmpje mogen vasthouden :D

shadylady313
28 April 2010, 13:00
ja wij hopen uiteraard ook dat de kleine het goed maakt!
hoop dat ze snel een berichtje achterlaat op het forum of op onze hyves pagina.
hoe is het met jou nu mariekepiek?

Bambi80
28 April 2010, 13:04
er zit nog veel tijd tussen. Ik gok 10 minuten ofzo. dus kan makkelijk posten tussendoor. HAHA!

shadylady313
28 April 2010, 13:05
hopen dat het binnenkort wat sneller achter elkaar gaat komen! spannend hoor!
is het je eerste kindje?

Bambi80
28 April 2010, 13:06
ja, dus ik weet echt niet wat er allemaal komen gaat.
Nou schijnt ook iedere bevalling anders te zijn maar toch.

Chan9
28 April 2010, 13:07
spannend marieke ben je nou niet op van de zenuwen :) sorry dat ik het vraag ma ben beetje benieuwd wat er dan door je heen ga als het daadwerkelijk zo ver is haha :oops:

Sweetangel
28 April 2010, 13:12
Ik breek ook even in. Voor mij ligt dit moment nog ver weg:) maar vroeg me inderdaad af hoe je je voelt. De laatste dagen houd de bevalling me bezig en weet ik niet goed hoe ik me erop moet voorbereiden.... Of dat uberhaupt mogelijk is...

Marieke, suc6