PDA

View Full Version : Uitgerekend in mei 2010

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26

Bambi80
28 April 2010, 13:14
ik ben vooral heel onzeker. Want ik ook niet hoe het allemaal voelt en wat er komen gaat en of het door gaat zetten of weer stopt. Maar soms voel ik me inderdaad ook zenuwachtig.

Chan9
28 April 2010, 13:16
ik ben vooral heel onzeker. Want ik ook niet hoe het allemaal voelt en wat er komen gaat en of het door gaat zetten of weer stopt. Maar soms voel ik me inderdaad ook zenuwachtig.

nou in ieder geval heel veel succes en geniet ervan als je daarlijk je kleintje eindelijk vast mag houden khoop dat je een fijne bevalling heb :)

lonnekeleoni
28 April 2010, 13:18
Nou Marieke, ik ga nu even aankleden en dan gezellig naar mijn ouders toe, ik lees dus vanavond of het nu eindelijk een keer echt doorgezet heeft, maar ik zal heel hard voor je duimen!

Succes meid!

Beebie_Wish
28 April 2010, 13:20
@Marieke, denk dat de volle maan bij jou/jullie zal gaan werken op de babyboom :mrgreen:

Miesje78
28 April 2010, 13:25
O, wat spannend Marieke!!! Ik hoop voor je dat het doorzet!

Hier alles nog rustig. Ik moet wel zeggen dat het 's avonds wel zwaarder wordt. Dan zit/lig en sta ik niet lekker meer...
Wie weet vanavond met die volle maan, haha.

O ja, hier ook aambeien, maar gelukkig al even niet meer pijnlijk. Ik gebruikte Hemoclin en vaseline, hielp ook tegen de pijn. En als het heel erg is een paracetamol, werkt echt! Vooral als je graag even wilt slapen zonder pijn.
Ik heb Curanol gehaald, maar nog niet gebruikt. Ik vrees dat ik het na de bevalling wel nodig zal hebben...

Bambi80
28 April 2010, 13:27
ik ga eens een glas bitter lemon proberen.
haah

die aambeien zijn echt rot. Heb het idee dat ze door de zwangerschap niet goed wegtrekken ondanks de curanol. Dus we zien het inderdaad erna wel

draakje78
28 April 2010, 13:35
je blijft dus lekker toch heel de tijd wat rommelen marieke
spannend hoor
hoop echt voor je dat het snel goed doorzet!
ik heb wel zin in op kraamvisite te gaan ha ha

Unknown
28 April 2010, 13:50
ik ga eens een glas bitter lemon proberen.
haah

die aambeien zijn echt rot. Heb het idee dat ze door de zwangerschap niet goed wegtrekken ondanks de curanol. Dus we zien het inderdaad erna wel

Hoe voel je je nu? :D

Beebie_Wish
28 April 2010, 13:59
Ik ben vooral vandaag misselijk en dan telkens enorme vlaag maagzuur wat omhoog komt wat bijna lijd tot kokhalzen :oops: . Wanneer zal de ooievaar ons huis kunnen vinden, zou het vanavond/vannacht tijdens volle maan gebeuren laten we het hopen en anders zou ik het heel graag zaterdag of zondag willen dat het gebeurd, maja zou de natuur naar mij luisteren :?: ;)

Indootje
28 April 2010, 14:05
Ohhhh wat spannend voor een aantal meiden zeg!!!!!! :lol:

Draakje, hoe gaat het nu met jou?

Jeetje, wat vervelend van die aambeien, meiden...Gelukkig heb ik er (nog) geen last van (even afkloppen maar!)

Hier alles nog rustig (moet ook wel, want ben nog steeds geen 37 wken :roll: )

Tara28
28 April 2010, 14:07
Beloof ik hier mee te lezen, heb ik gewoon al 4 dagen geen tijd meer gehad voor het forum :oops: Volgens mij is het spannend hier! En kom ik gewoon hier tegen dat de eerste juni baby al geboren is. Ik ga snel bij juni kijken!

Unknown
28 April 2010, 14:16
Ik ben vooral vandaag misselijk en dan telkens enorme vlaag maagzuur wat omhoog komt wat bijna lijd tot kokhalzen :oops: . Wanneer zal de ooievaar ons huis kunnen vinden, zou het vanavond/vannacht tijdens volle maan gebeuren laten we het hopen en anders zou ik het heel graag zaterdag of zondag willen dat het gebeurd, maja zou de natuur naar mij luisteren :?: ;)

Merk je al iets aan je lichaam? Men zegt vaak dat je op de dag zelf een voorgevoel hebt dat de baby gaat komen...
Ik merk niks...en dat mag ook nog niet, ben nog geen 37 weken ;)

Beebie_Wish
28 April 2010, 14:19
@Unknown, nee merk niet echt iets aan mijn lichaam behalve dan die misselijkheid en hevige maagzuur en steken in mn doos :oops:

Unknown
28 April 2010, 14:23
Misselijkheid heb ik niet echt. Maar wel regelmatig licht in mijn hoofd en kortademig.
En die steken ook, die kunnen echt pijnlijk zijn.

draakje78
28 April 2010, 14:41
kwam ff spieken voor nieuws van marieke....

Myra6
28 April 2010, 15:48
Ik lees hier ook mee ben ook van het juni forum :P
Spannend Marieke ik hoop dat het doorzet!!

Bambi80
28 April 2010, 15:58
ik weet niet of het gaat doorzetten. zit best wel veel tijd tussen. Blijft spannend!

shadylady313
28 April 2010, 16:00
ik wou net een berichtje typen dat ik dacht dat je misschien wel al bezig was... je had al ff niks laten horen hahahaha
zoals je ziet leven we erg met je mee!!

Bambi80
28 April 2010, 16:04
ben even filmpje aan het kijken en probeer af en toe even mijn oogjes dicht te doen.

Bambi80
28 April 2010, 16:07
ik stuur wel een sms naar draakje en lonnekeleoni als het serieus gaat worden en naar het ziekenhuis toe moet.

Maar afgelopen 2 uur zat er dan weer een half uur, kwartier tussen en nu paar keer om de 8 minuten. Dus het blijft krampen en best pijnlijk. Maar wat ik al zei, zet nog niet door. Baby wordt vandaag nog niet geboren, want dan moet het nu toch wel even wat harder doorzetten. Maar misschien morgen.

Miesje78
28 April 2010, 16:11
Groot gelijk Mariekepiek, neem je rust! Nu kan het nog.
Het lijkt me inderdaad ook heel gek, je voelt vanalles, maar je weet niet zeker of dat het nu is en of het echt gaat beginnen....
En je echt voorbereiden kan ook niet echt. Ik heb een hoop gelezen enzo en weet dus wel wat zou kunnen, maar ja, hoe het bij gaat lopen weet je toch niet van tevoren.
Ik zeg het nu zo nuchter, maar heb ook mijn momenten dat ik het wel heeeeel spannend vind en een beetje zenuwachtig wordt!
Dus sterkte nog steeds!!!!

Sylverstertje
28 April 2010, 16:40
Ben benieuwd marieke..

Hier ook nog steeds aan het rommelen... Ook slecht geslapen vannacht. Was om 4 uur alweer wakker...

Vandaag echo gehad en gynaecoloog gesproken. Heb 2,5 uur in het ziekenhuis gezeten. Ze loopt nog steeds erg voor. Dr hoofdje is al ruim 41,5 week, dijbeen 39,5 week, buik kon ik net niet zien. Bij elkaar schatten ze haar nu al op ruim 7 pond. Heb geen zwangerschapssuiker (was nuchter zelfs laag: 4,3), dus ze kunnen geen oorzaak vinden. Conclusie: Gewoon een groot kind...
De gynaecoloog was niet zo'n fan van inleiden en liet liever de natuur het doen. Ze zei ook dat collega's van haar daar anders over dachten soms, maar zij wilde dus nog niets beslissen. Ze was al redelijk ingedaald, ze lag alleen nog niet vast, maar dat betekend dat het dus wel gaat passen. Ik kon gewoon bij de verloskundige verder lopen, maar als ik het prettig vond kon ik volgende week ook een afspraak maken met de gynaecoloog voor een inwendig onderzoek en dan gaan ze kijken of ze eventueel wel rijp is, zodat ik ingeleid zou kunnen worden.
O ja en of ik gelijk nog 2x bloed wilde prikken, toch nog even voor mijn suiker. Nu ben ik afgelopen vrijdag al 2x geweest en moet ik volgende week weer. Bah, heb echt een hekel aan bloed prikken... En dat alleen maar omdat ze eigenlijk gewoon een rede willen hebben waarom het zo groot is volgens mij...

4 mei gaan we dan bloed prikken en 6 mei het onderzoek.
Hoop eigenlijk dat ze voor die tijd vanzelf komt (al ben ik nog geen 37 weken, maar ze is er gewoon klaar voor volgens mij).

Indootje
28 April 2010, 16:51
Jeetje Marieke, spannend meid! Maar je moet inderdaad echt even proberen te ontspannen en je rust te pakken, goed zo!

Hier toenstraks een geluksmomentje: bij ons in de wijk komt altijd een Belgische ijscoman met zo'n ouderwetse bel langs. En nu dacht ik ineens: ik ga een ijsje nemen! Dus ik een ijsje gehaald, toen lekker in de tuin in de zon gaan liggen met een heerlijk boekje erbij. God, wat is dat verlof dat onwijs genieten zeg 8-)

shadylady313
28 April 2010, 16:53
oh lekker zeg, een ijsje!!
nou, geniet er maar lekker van en geniet ook zeker maar lekker van je verlof!! voor je het weet heb je je handen vol aan de kleine!

Beebie_Wish
28 April 2010, 17:36
Nou dames volgens mij heb ik te hard geroepen van dat men mij allemaal aan het voor piepen zijn want zojuist vanmiddag (rond uurtje of half 4) is het rommelen hier wel begonnen ik dacht neem ff een warme douche en na de douche kon ik alleen maar ff op bed liggen en werd ik om 5uur weer wakker, ik voelde me zo ontzettend raar in mijn buik en ook zo met komen en gaan steken en wat krampjes in mijn buik. Zou de volle maan dan misschien toch een soort van effect gaan krijgen voor een babyboom?

Dit was het voor nu even wat ik wilde melden. En idd marieke neem en pak je rust nu het nog kan het heeft mij ff goed gedaan om na de douche rustig te zijn gaan liggen alhoewel bij het opstaan het gevoel niet helemaal weg was maar nu is het inmiddels een beetje afgezakt, vriendlief maakt vanavond soeppie klaar met broodje gezond ik heb daar echt de energie en puf niet voor pff

BQ1986
28 April 2010, 17:42
Jeetje Marieke, zal het dan toch vanacht gaan gebeuren voor je :D

Hier nog altijd geen gerommel dus ga er maar vanuit dat we nog wel ffies doorlopen zo :D Voel me eigen ook nog TE goed denk ik.... al schijnt dat niets te zeggen volgens de meeste ervaren vriendinnen ;)

Heerlijk heh indootje! Vandaag even met een vriendin en 2 dochtertjes naar de kermis geweest in hilversum.
Gezellig hoor, lekker terrasje gepakt enz.. :D

BW, ga je nou ook beginnen :P jullie moeten niet allemaal gaan bevallen hoor, anders moet ik nog huilen ook! :P

da-silva
28 April 2010, 17:45
Jeetje wat maken jullie het allemaal spannend zeg! Marieke (en nu ook BW) jullie zorgen ervoor dat ik toch steeds even kom kijken op het forum... Raar eigenlijk, dat we (tenminste de meeste van ons) elkaar helemaal niet kennen, maar dat je zo met elkaar aan het meeleven bent.
Succes meiden :)

Unknown
28 April 2010, 17:53
Ja, ook al reageer ik niet vaak...ik lees wel veel mee en vind het echt spannend worden. Kijk nu paar keer dag wel of er iemand gaat bevallen/aan het bevallen is :D

Bambi80
28 April 2010, 17:56
slapen lukt niet zo hier. Heb maagzuur, dus zit liever rechtop. Maar zit rustig op de bank, ben verder ook niet zo moe.
Verhaaltje is hier nog steeds hetzelfde. Het blijft rommelen. Maar nu dus weer wat korter op elkaar.

wat voor gerommel heb jij BW?? Ook van die menstruatiekrampen die blijven komen en gaan?

Sylvestertje...toch knap hoe ze aan die afmetingen en weekaanduidingen komen. Hier schatten ze het mannetje op 8 pond, maar dit komt nu redelijk overeen met de termijn.

Wel goed idee van dat broodje gezond en soepje. Gaan wij ook doen.

Miesje...inderdaad...zat gelezen en gehoord...maar als het begint...loopt het meestal net weer een beetje anders.

BQ1986
28 April 2010, 17:58
Marieke, hoe kort is het nu op elkaar dan? En voelt het echt als echte weeen? Niet net als de pijn die je al eerder hebt gehad? Ga voor je duimen meid!

lonnekeleoni
28 April 2010, 18:00
Ik vind het ook heel erg spannend allemaal en helemaal nu het bij meerdere meiden aan het rommelen is....hoop morgen weer op babynieuws, want dat wordt wel weer een keer tijd eigenlijk!

Bambi80
28 April 2010, 18:04
9,10,10,8,14,10,9,4,6,8,9 dat zijn de laatste tussentijden. Dus geen regelmaat lijkt mij.
lichte pijn in rug/heiligbeenhoogte en vooral onderin buik en dan trekt mijn hele buik strak. Is anders als eerst ja. En het is nu echt al 17 uur bezig. Het zou me verbazen als het nog gaat ophouden, maar alles kan nog volgens mij.
Heb ook nog geen slijmprop gezien. Verlies je die altijd in het begin of als er ontsluiting komt?

BQ1986
28 April 2010, 18:14
Nee die slijmprop hoef je niet eens te merken.... daar moet je ook allemaal niet opletten!
Die weeen zijn het belangrijkste... Gyn wel laten weten dat het al zolang bezig is...?

Geen regelmaat maar langer dan een kwartier zit er niet tussen dus vind het vrij vlot op elkaar.
Spannend hoor meissie!!

Ik wil het ook ik wil het ook hahahahah sorry!!!:d

tineke24
28 April 2010, 18:22
9,10,10,8,14,10,9,4,6,8,9 dat zijn de laatste tussentijden. Dus geen regelmaat lijkt mij.
lichte pijn in rug/heiligbeenhoogte en vooral onderin buik en dan trekt mijn hele buik strak. Is anders als eerst ja. En het is nu echt al 17 uur bezig. Het zou me verbazen als het nog gaat ophouden, maar alles kan nog volgens mij.
Heb ook nog geen slijmprop gezien. Verlies je die altijd in het begin of als er ontsluiting komt?

Toch is de tijd ertussen niet super lang, ben benieuwd.
Heb bij de eerste de slijmprop niet gezien, en bevalling begon toen midden in de nacht toen ik dacht na de wc te moeten.
Ik stapte uit bed en flets, de vliezen.. 2 dagen erna begonnen de weeen, en begon net zoals wij jou Marieke als een soort van menstruatiekramp die je steeds beter ging voelen, dat heel je buik ook strak trekt.
Toen na 4 uur had ik 10 cm, waarvan ik 2 weeen in het ziekenhuis niet prettig vond. Ik teken voor nog zo'n bevalling ;)
Hechten vond ik nog het minste van alles.

BQ1986
28 April 2010, 18:32
Maar marieke, je zegt lichte pijn?!? Heb zelf nog nooit weeen gehad natuurlijk maar doet dit niet gewoon gelijk VEEL pijn?

BQ1986
28 April 2010, 18:33
Tineke, daar teken ik ook voor :D hoppa :P

Liep je overtijd bij de 1e?

Bambi80
28 April 2010, 18:34
bij jou zit er dus meer tijd tussen? want dan ben ik er iets minder bang voor dat het niet door gaat zetten. Hoewel ik zelf bijna niet kan geloven dat het nu nog af gaat zakken.

tineke24
28 April 2010, 18:38
Tineke, daar teken ik ook voor :D hoppa :P

Liep je overtijd bij de 1e?

Mijn vliezen braken in de nacht van 39 weken en 2/3 dagen, en beviel 's avonds met 39 weken en 4 dagen.

Sylverstertje
28 April 2010, 18:38
Echt spannend hoor marieke en BW...
Idd knap hoe ze het allemaal kunnen schatten, maar het is maar een schatting he... Er kan nog best een pond afwijking in zitten zeiden ze al.

Ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat voelen en hoe pijn het doet.
Als je al 17 uur bezig bent, lijkt me best irritant worden als het niet erger wordt. Wanneer moet je dat eigenlijk laten weten aan een VK of gyn? Als je al zo lang regelmatig last hebt...

Bambi80
28 April 2010, 18:54
laatste krampen 6,4 1/2,6. Als dit zo blijft mag ik zeker over een uur het ziekenhuis bellen toch?! Begint nu ook iets minder lollig te worden qua pijn. Geen idee hoe lang ik dus nog hier ben.

Beebie_Wish
28 April 2010, 18:55
@ Marieke, Ik voel idd een menstruatieachtige kramp (alsof je ongesteld gaat worden) en beebie is nu zo druk dat mijn buik er hard van word en dan meteen een pijnlijke steek krijg in zowel mijn zij als onderin mijn rug wat daarna ook nog door trekt naar mijn benen.

@ BQ, Ik heb geen flauw idee of het ook daadwerkelijk door zal zetten als het wel zo zou zijn, dan ga ik denk ik toch maar geloven in de volle maan :) .

@ Tineke, Nou laat mij ook maar zon bevalling krijgen daar teken ik ook maar al te graag voor :), hoe zou zon slijmprop eruit zien daar ben ik wel benieuwd naar?

@ Sylverstertje, Ik hoop dat ik met de bevalling liever niet langer als 15uur bezig ben en dat mn bevalling beetje soepel en snel zal verlopen, maar hoe graag ik dat ook zou hopen dan zal het wel niet gebeuren helaas.

@ De rest, Ik ga nu zomenteen weer lekker bankhangen misschien dat ik straks me nog wel even zal melden om tv te kijken, net broodje gezond en lekker soeppie op was heerlijk alleen moest echt in etappes eten anders kon ik naar de wc rennen en laat nou net zijn dat rennen niet gaat met een dikke toeter :oops: .

BQ1986
28 April 2010, 19:00
Marieke, ik zou gewoon met een half uur even bellen wat je moet doen.
Hoe werkt dat met een gyn eigenlijk? Word je ook thuis gecheckt net als met een VK of moet je op en neer naar het ziekenhuis?

Bambi80
28 April 2010, 19:03
dan moet je naar het ziekenhuis. en loop je dus het risico dat je weer naar huis moet als het verder niet doorzet.

Sylverstertje
28 April 2010, 19:23
ja want 17 uur is al best lang he...
en dan moet het echte werk misschien nog beginnen?

Sylverstertje
28 April 2010, 19:25
Ow ja, ik had van de week wel een klein sliertje bloed en een beetje met afvegen. Helemaal vergeten te vragen of dat iets met de bloedprop te maken kan hebben... Morgen VK, dus hoop dat ik het dan niet vergeet...

BQ1986
28 April 2010, 19:30
Wat ik gelezen heb over de slijmprop, heeft een sliertje bloed hier idd mee te maken Sively..

Het nadeel van een slijmprop verliezen is dat het niets betekend, kan nog steeds weken duren en weer aangroeien.
Al met al net zo onduidelijk en vervelend als de rest ;)

Marieke, ik zou gewoon bellen, je tijden voor leggen en kijken wat hun zeggen!

Bambi80
28 April 2010, 19:36
de laatste daar zat weer 9 minuten tussen. daarvoor 7,6,7,5,5,4

Sylverstertje
28 April 2010, 19:36
Ja ik hoorde dat het idd nog weken kan duren dan haha. Dus echt veel vastigheid heb je ook niet dan... Nou ja, we zien wel.
Kan niet wachten tot ik ga bevallen en dat te bedenken dat veel van jullie al veel verder zijn dan ik... Echt knap hoe de meeste het geduld kunnen hebben!

Sylverstertje
28 April 2010, 19:37
de laatste daar zat weer 9 minuten tussen. daarvoor 7,6,7,5,5,4

Als je zo lang, zo regelmatig last hebt, dan moet dat toch wel iets te betekenen hebben lijkt me?
Ze zullen je waarschijnlijk nog niet laten komen, maar denk wel dat het handig is om te laten weten, want wie weet...

Myra6
28 April 2010, 19:50
Ohh spannend marieke ben benieuwd :) Heb je al gebeld?

Bambi80
28 April 2010, 19:58
nu zat er weer 17 min. tussen.zullen het dan voorweeen zijn? duren die zo lang?

Myra6
28 April 2010, 20:01
Ikke heb geen idee :mrgreen: Je maakt het wel spannend!

Sweetangel
28 April 2010, 20:02
marieke, bij twijfel gewoon even bellen toch.... beter nu bellen voor 'niets' dan straks als het midden in de nacht is ;)
Suc6!!!

BQ1986
28 April 2010, 20:03
Pfff ze nemen je wel in de maling zeg!!! Voorweeen kunnen altijd en net wat je zelf zegt je vind de pijn nog niet heel erg toch? Ik weet niet wat je moet voelen dus kan er ook niet over oordelen :oops:

Ben idd bang dat het nog niet echt door gaat zetten als ik dit zo hoor... :(

Bambi80
28 April 2010, 20:10
pijn is erger geworden, dat wel. Soms zitten er weeen bij die 2 minuten duren :shock: . Ik snap er echt geen zak van.

Sylverstertje
28 April 2010, 20:11
Zal wel vervelend zijn als het zo lang voorweeen zijn en als het straks weer afzwakt
Hoop dat het doorzet!

Myra6
28 April 2010, 20:12
Heb je al gebeld?? :P

leonec
28 April 2010, 20:13
oohhhh wat spannend hier zeg....hoop voor jullie dat het doorzet....

marieke heb je gebeld ??

kan altijd vragen toch ?

Bambi80
28 April 2010, 20:16
nu weer 9 minuten 2x acher elkaar en de weeen duurde 2 minuten. Ik snap er echt helemaal niets van. Waarschijnlijk zo even bellen. Nog half uurtje

leonec
28 April 2010, 20:20
nu weer 9 minuten 2x acher elkaar en de weeen duurde 2 minuten. Ik snap er echt helemaal niets van. Waarschijnlijk zo even bellen. Nog half uurtje

ja gewoon bellen ze zijn er niet voor niets .....ohhhh spannnend

Myra6
28 April 2010, 20:24
Ik hou het mei forum in de gaten hoop voor je dat het doorzet!!

Bambi80
28 April 2010, 20:31
Nadine en sientje hebben zich ook nog niet gemeld.

lonnekeleoni
28 April 2010, 21:06
Nee, dat was mij ook al opgevallen, maar ga jij nu maar gewoon bellen!!!! Ben echt heel nieuwsgierig nu en ik denk dat ik vannacht gewoon niet kan slapen omdat ik zo benieuwd ben hoe het met jou gaat.....ik vind het zo spannend...

Op de hyves van Sientje zag ik vanmiddag nog niets, maar Nadine heb ik niet op hyves en haar profiel kan ik niet bekijken....iemand anders die dit wel kan????

Hier net lekker wezen zwemmen, vind het echt heerlijk om me dan even niet zo zwaar te voelen....

BQ1986
28 April 2010, 21:07
Heb echt een onwijze depri avond zeg!!! Nu ik jou zo hoor marieke, wil ik ook! Al is het een teken dat het begint pff...
Maar goed, dat gaat wel weer over haha

Maar hoop voor je dat dit gewoon doorzet vanacht want het duurt wel erg lang bij je!
Bel nou gewoon op, vragen kan geen kwaad! dat je zei je laatst ook tegen mij hihihi

Idd nadine en sientje ook al ffies niet gehoord. Zijn er morgen ineens 3....

BW hoe staat het er bij jou voor??

BTW ik kan de maan niet vinden??? :P

BQ1986
28 April 2010, 21:08
Lonneke bij jou nog niets??!!

draakje78
28 April 2010, 21:08
marieke je maakt het wel spannend hoor!
heb je al gebeld nu?

draakje78
28 April 2010, 21:10
ja het zwemmen was wel even fijn he leoni!
ik hoop ook dat ik wat kan slapen vind het ook zo spannend voor marieke

BQ nog even volhouden meid, dikke knuf

lonnekeleoni
28 April 2010, 21:12
Nee BQ, bij mij nog alles rustig, maar je weet maar nooit wat een volle maan doet ;)

Linda29
28 April 2010, 21:13
Marieke, breek ff hier in, veel succes meisje, hoop dat het snel doorzet en dat je ondanks de pijn, een fijne bevalling hebt!

Liefs, Linda (januari 2010)

BQ1986
28 April 2010, 21:14
Kun jij hem vinden dan?? Ik ben hem kwijt hier in Utrecht hahaha...

Dank je wel draakje, zijn altijd van die momenten heh.. dan ben je er ineens klaar mee.. of naja klaar VOOR!!
Hoe ben jij de dag doorgekomen?

draakje78
28 April 2010, 21:16
ik heb vandaag minder mn best gedaan om vast voedsel te eten
ben aan de vla gebleven, mn voedingsdrankjes (nou ja anderhalf dan) en vanavond een kopje soep
tot nu toe zit het er nog wel in, heb wel wat moeten spugen maar viel mee
dus in dat op zicht geen klagen, nu kijken hoe de nacht gaat omdat ik wel op mn gemakje mee heb gedaan met zwemmen!

BQ1986
28 April 2010, 21:31
Oww hoop voor je dat het vanacht gewoon goed blijft gaan!
Komt dit allemaal door de zwangerschap?

BQ1986
28 April 2010, 21:58
Mariekeeeeeeeeee?????

Sientje
29 April 2010, 06:11
Ik hobbel nog rond hoor....hele rustuge nacht gehad,gelukkig.Denk niet dat er hier vandaag wat zal gaan gebeuren.
Heb nu een opruim bui dus daar moet ik zo als de kids naar school zijn maar even aan gaan toegeven,haha!

Mariek hoest nu??????? Je maakt het wel heul spannend zo hoor!

leonec
29 April 2010, 06:45
spannnend hoor ben erg benieuwd of er wat is gebeurd....

hier veel harde buiken....en een soort van menstruatiekrampjes....

vanmiddag weer controle...

lonnekeleoni
29 April 2010, 07:22
Marieke, ik ben zo benieuwd of het heeft doorgezet bij je!

Ik heb hier ook niets meer van Marieke gehoord sinds gisteravond, wel de telefoon naast mijn bed gehouden, maar nog geen sms gehad....vind het zo spannend!

da-silva
29 April 2010, 07:30
Jeeeetje.... mariekeeee??? Wat maak je het spannend zeg! Ben je er nog, of heb je ondertussen een kleintje?

lonnekeleoni
29 April 2010, 07:33
Haha, hier even de regel van Marieke gekopieerd uit de gegokte bevaldata:

Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________9 mei (ik geloof niet meer in 28 april)

Misschien dat het toch 28 april is geworden......

Bente
29 April 2010, 07:35
pfff, spanning en sensatie hier zeg!
begin er zelf zenuwachtig van te worden.
het lijkt er toch op dat het bij Marieke serieus is geworden.
hier trouwens nog alles rustig, zometeen nog maar ff lekker in het zonnetje zitten voordat de regen straks weer komt.
zal vanmiddag nog eens komen checken, wie er in de tussentijd bevallen zijn hahaha

Indootje
29 April 2010, 07:41
Marieke, je maakt het wel spannend, na gisteravond 20:30 niets meer vernomen en daarvoor steeds die updates. Wie weet ik het toch de 28e april geworden :-D

Hier nog steeds z'n gangetje, elke avond/nacht wel last van die menstruatieachtige krampen, maar goed, dat kan nog weken duren natuurlijk :roll:

BW, hoe is het nu bij jou?

En Nadine heeft ook niets meer van zich laten horen he!

Spannend allemaal :lol:

Beebie_Wish
29 April 2010, 07:42
Nou dames helaas bij ons vannacht geen babyboom tijdens volle maan :( . Ik hou het dan wel op het voorwerk. Maar goed vriendlief denkt nog steeds dat beebie precies op de uitgerekende datum gaat komen (a.s. zaterdag) ;) .

Wel blijft het nog wel steeds rommelen hier bij me dus niet dat het weer rustig is, ach we zullen het wel zien en merken.

Ben wel benieuwd naar marieke hoor :?: wie weet bij hun wel babyboom tijdens volle maan :mrgreen:

Miesje78
29 April 2010, 08:07
Spannend Marieke!! We horen hopelijk snel van je.

Hier vannacht ook geen aktie. En eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Ben een beetje verkouden geworden en voel me niet top... Ik ga zo ook weer even terug naar bed met een paracetamol en hopen dat het snel over is! Zo wil ik liever niet bevallen hoor...

da-silva
29 April 2010, 08:28
Op de hyves van Marieke is er ook nog niks te zien...
Ik ga nu richting de gyn. voor controle en daarna nog even op het terras genieten van (voorlopig) het laatste dagje mooi weer. Ik hoop dat als ik terug kom, ik leuk baby nieuws zie hier!

BQ1986
29 April 2010, 08:38
Jeetje marieke.... nog steeds geen bericht van jou, dat kan niets anders betekenen dan dat je of bezig bent of de kleine in je armen hebt :)

Volle maan heeft hier weinig gedaan :p

Vandaag maar een schoonmaakdagje houden... is dat ook weer gebeurd :)
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?? :P

Indootje
29 April 2010, 08:48
@Da-silva, succes bij de gyn en lekker genieten op het terrasje!

@BQ, ik ga vanavond nog even een hapje eten met een vriendin en dan naar de vrijmarkt toe, maar ga niet de mensenmassa in. Zodra het me te druk wordt ben ik weg. Helaas is het dit jaar niet anders en kan ik niet feestend K-nacht en K-dag vieren. Ach ja, next time :-D

lonnekeleoni
29 April 2010, 09:05
Hier zometeen controle bij de verloskundige en daarna moet ik naar mijn broertje, want die belde vanmorgen dat hij denkt dat zijn voet gebroken is en mijn moeder is er niet, dus moet ik even mee naar het ziekenhuis. Ik hoop wel dat ik ook nog even van het zonnetje kan genieten...

shadylady313
29 April 2010, 09:12
zelfs ik word er een beetje zenuwachtig van zoals het nu bij marieke lijkt door te zetten!
ik ben net wakker en het eerste wat ik MOEST doen was jullie forum ff checken.
ik denk toch echt dat ze wel bezig is maar ze zou iemand van jullie op de hoogte brengen toch?
maar ja, kan me zo voorstellen dat je daar tijdens heftige weeen nou ook niet echt op zit te wachten.
we blijven gewoon regelmatig checken!
fijne dagen meiden.

liefs laura

lonnekeleoni
29 April 2010, 09:32
Ja, Marieke zou mij en draakje een sms sturen als ze naar het ziekenhuis moest en als ze bevallen is, maar we hebben allebei niets gehoord, dus ik denk dat het behoorlijk serieus is nu en ze er niet meer aan heeft gedacht om ons iets te laten weten....

shadylady313
29 April 2010, 09:34
nou, ik ga nu ff op de koffie bij mijn mams maar ik ga gelijk weer even een blik werpen als ik vanmiddag thuis ben.
ik leef enorm met jullie mee!

liefs laura

Lieke4
29 April 2010, 10:35
Nou...Marieke maakt het voor ons wel heel erg spannend....
:?: :?: :?:
Hier alles rustig, geen tot heel weinig gerommel en af en toe steken in m'n doos.
Gisteren was m'n vriend jarig, ben wel blij dat ik gister dus niet bevallen ben...haha, liefst ook niet op koninginnedag, maar tja...het komt als het gaar is he, kan je niet tegenhouden. We wachten hier dus rustig af.

Sientje
29 April 2010, 11:39
Sjeee, nog geen nieuws van marieke......spannend zeg
Kan me het wel voorstellen. Als ik aan mijn 1e bevalling terug denk....je bent zo met zijn tweetjes bezig met de ween en alles wat er op je af komt in het ZH dat je echt totaal niet bezig bent met andere dingen en dat is denk ik ook goed.
Zet hem op Mariek....hoop dat alles goed gaat en we snel van je horen!

Indootje
29 April 2010, 12:00
Pfff, nog steeds geen nieuws en ze is niet online geweest hier of op Hyves. Normaal altijd. Dus er zal zeker wel wat aan het gebeuren zijn, spannend!
Word er spontaan zenuwachtig van :?
Heel veel succes Marieke!!!!! We denken aan je en leven met je mee :)

Sylverstertje
29 April 2010, 12:26
Ze maakt het wel spannend he...

Heeft het hopelijk toch gelukkig doorgezet...

Verder geen volle maan weeen?

Straks weer naar de VK, ff vertellen wat de gyn allemaal heeft gezegd...

shadylady313
29 April 2010, 13:15
tjonge, nog steeds geen nieuws van marieke???
nou, die ligt echt wel te bevallen hoor! kan niet anders!
en verder ook nog geen babynieuws hier... SAAI!!!!! doe eens je best met zijn allen hihihi

Beebie_Wish
29 April 2010, 13:26
Nou volgens mij ligt Marieke ook zeker weten gewoon te bevallen of is inmiddels al bevallen en ligt heerlijk te genieten van haar zoon en haar man/vriend ;) .

Hier blijft het wel gewoon nog steeds rommelen maar echt meer als dat helaas nog niet. Straks heeft vriendlief nog gewoon zijn gelijk ook nog en komt beebie gewoon echt op de uitgerekende datum :)

shadylady313
29 April 2010, 13:34
tja, dat zou natuurlijk best weleens kunnen! iemand moet er toch voor zorgen dat die 4% waargemaakt worden dat ze op de uitgerekende datum zelf komen hihi. en aangezien je toch ook wel al een beetje aan het rommelen ben... spannend hoor!
ik kijk regelmatig op jullie forum! vind het erg leuk om mee te lezen en te leven!

Tara28
29 April 2010, 13:36
Pfff net in spanning de laatste 6 pagina's van jullie forum zitten lezen....ik dacht dan MOET het nieuws over Marieke wel op de laatste pagina staan, maar niet dus. Jeetje wat spannend! Het meest logische zou volgens mij zijn, dat ze inmiddels bevallen is of bezig is.

BW bij jou ook wel spannend dus!

Het mei forum gaat wel lekker vlot van start met het halen van de eindstreep zeg :D

shadylady313
29 April 2010, 13:46
we kunnen nu wel merken wie er lekker thuis zitten met verlof of ziektewet van ons he tara?!
mijn verlof begint officieel 14 mei. nog 2 weekjes ziektewet dus. vandaag voor het laatst met het uwv gebeld. dus daar zijn we ook weer vanaf. heb daar zo'n hekel aan!

Beebie_Wish
29 April 2010, 13:50
Naja ik dacht dat het bij mij/ons gisteravond/nacht ook wel zou gaan gebeuren de bevalling maar helaas niks was minder waar. En nu rommelt het enkel alleen hier maar, ook zijn die steken in mijn doos wat minder erg geworden.

Maar ach we zullen het wel gaan zien wanneer het bij ons babyboom tijd is :mrgreen:

Sylverstertje
29 April 2010, 14:19
Nog geen marieke nieuws...
Hier ondertussen weer VK geweest. Bloeddruk is nog steeds goed.. Hoofdje al flink aan het indalen... Verder volgende week kijken wat de Gyn zegt en dan kijken of ik weer naar de VK moet.
Schipper een beetje ertussenin...

da-silva
29 April 2010, 14:38
Hey allemaal,

Mijn controle van vanmorgen was weer perfect. De gynacoloog zei lekker enthousiast: "nou meid, dat wordt een pracht bevalling!" We hebben tot nu toe een zwangerschap volges het boekje zei ze... Fijn om te horen (maar ondertussen zit ik wel af te kloppen hoor) Ons mannetje ligt nu helemaal in het bekken, maar nog niet vast. M'n bloeddruk was goed en verder niks nieuws.
Daarna met m'n moeder gezellig de hele middag op het terras gezeten. Wat een weeeeeer!!

Vanavond blijf ik lekker thuis. Met m'n benen omhoog want m'n enkels zijn weer eens nergens te bekennen. Morgen wil ik wel even de stad in, rommelmarkt oplopen en daarna even wat vrienden opzoeken. Maar ik ga de mensenmassa ook niet opzoeken hoor.
Indootje: veel plezier op de vrijmarkt!

Ik ben benieuwd naar Marieke, hopelijk is ze nu een trotse en gelukkige mama....

draakje78
29 April 2010, 15:25
Hoi hoi

hier melden leoni en draakje zich even:
we hebben net een telefoontje van marieke gehad, ze is idd nu een trotse mama van een mooie jongen genaamd Joost!
Haar verhaal zal ze vast zelf nog wel komen vertellen, maar ze klink in ieder geval goed!
Waarschijnlijk moet ze vandaag nog in het ziekenhuis blijven.

Bij deze

MARIEKE EN STEVEN VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JOOST
een goede kraamtijd gewenst en heel veel geluk samen

nenske_1977
29 April 2010, 15:28
nou iedere keer als ik ff snel bij kom lezen denk ik : EINDELIJK wel nieuws van marieke,,, maar helaas haha.. ze houdt t wel heeel erg spannend op deze manier... Al denk ik dat ze druk bezig is of het achter de rug heeft en heerlijk ligt te genieten van hun ventje..

Hier sinds gisterenavond flink aant rommelen weer...
De hele nacht door harde buiken...
Ook nu de hele dag al zo een raar gevoel in me buik...
Kan niet zeggen dat t pijnlijk is.. maar iri voelt t wel...

Gisteren controlle gyn gehad, ons meissie ligt eindelijk vast in de bekken!
Ze vonden alleen dat haar hartslag wat hoog was ( 180 pm ) daarom weer aan de ctg gelegen.
Maar mevrouw was kei en kei actief, en dan gaat haar hartje dus zo omhoog, als ze in rust ligt, dan is t gewoon netjes 140 pm, dus ik mocht gelukkig weer gewoon naar huis toe...

Nou hopen maar op snel goed nieuws van marieke :)

ps, voor de aambeien heb ik 2 soorten creme gehaalt.
Eentje is speciale vaseline en zit verdovende creme in. (op recept).
De andere is die wat hier genoemt werd.( besteld bij apo ).
En eindelijk kan ik weer beetje normaal zitten, al doet t wel nog flinke pijn,
maar tis nu wel te doen en van de week ging ik kapot er van.

nenske_1977
29 April 2010, 15:31
Hoi hoi

hier melden leoni en draakje zich even:
we hebben net een telefoontje van marieke gehad, ze is idd nu een trotse mama van een mooie jongen genaamd Joost!
Haar verhaal zal ze vast zelf nog wel komen vertellen, maar ze klink in ieder geval goed!
Waarschijnlijk moet ze vandaag nog in het ziekenhuis blijven.

Bij deze

MARIEKE EN STEVEN VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN JOOST
een goede kraamtijd gewenst en heel veel geluk samen

Nou Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Joost!!!

Geniet maar lekker van de mooie tijd samen, Marieke en Steven !!!!

Beebie_Wish
29 April 2010, 15:33
MARIEKE EN STEVEN, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon JOOST ;)

Heeft de volle maan bij jullie goed effect gehad (dan stond de maan zeker in Apeldoorn :) ) want hier hebben we geen maan kunnen vinden vannacht.

Indootje
29 April 2010, 15:36
Oooohhh Marieke en Steven, gefeliciteerd met Joost!!!!!!!!!!!!!!!!

Geniet er van en we horen het binnenkort wel van je :-D

Tara28
29 April 2010, 15:41
Wauw, wat goed!!!!! Marieke, van harte meid!!!! Geniet ervan en ben benieuwd naar je verhaal :D

Sientje
29 April 2010, 15:44
OOoooooooh geweldig!!!!!

Van harte Marieke en Steven met jullie zoon! Geniet ervan!
Liefs van hier!!!!

BQ1986
29 April 2010, 15:54
Super!! Wat fijn dat het heeft doorgezet bij je marieke!!

Gefeliciteerd!

Geniet van jullie zoontje!!

Jenny89
29 April 2010, 16:02
MARIEKE GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

:D :D :D :mrgreen: ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooo jaloeeeeeeeeeeeeeeersssss

am
29 April 2010, 16:14
eindelijk nieuws van Marieke!

Gefeliciteerd met jullie zoon, ik ben benieuwd naar je verhaal maar eerst maar even bijkomen en lekker genieten van de kraamweek want die is zo voorbij!!

anne*
29 April 2010, 16:17
marieke gefeliciteerd met jullie zoon joost
liefs anne

Unknown
29 April 2010, 16:21
Marieke en Steven GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon JOOST!!!!!

IK hoop dat je een goede bevalling hebt gehad en dat je een leuke kraamtijd tegemoet gaat :D

Unknown
29 April 2010, 16:22
Had iemand trouwens nog iets van Nadine gehoord??? :?

Monalisa
29 April 2010, 16:22
nogmaals van harte Marieke. Heb aan je gedacht de afgelopen dagen. Geniet er lekker van! op je blauwe wolkje! :D

tineke24
29 April 2010, 16:36
Ha Marieke en Steven, gefeliciteerd met de geboorte van Joost.
Hopelijk gaat alles goed met jullie!! geniet van jullie mannetje! Gr Tineke

Bente
29 April 2010, 16:46
Hoera Joost is er!
van harte gefeliciteerd Marieke.
Hopelijk is het een beetje meegevallen?
we zijn uiteraard erg nieuwsgierig naar je verhaal, maar eerst: lekker genieten nu!

shadylady313
29 April 2010, 17:09
joehoe!!!!!! wat een goed nieuws van marieke!!!

van harte gefeliciteerd en ga maar lekker genieten van jullie mannetje!!
we zijn natuurlijk wel razendbenieuwd hoe het allemaal gegaan is!

veel liefs laura

da-silva
29 April 2010, 17:12
yeaaaaahhhh, joost is geboren! Gefeliciteerd saampies!! En wat een leuke naam hebben jullie hem gegeven.

Tinkerbell79
29 April 2010, 17:30
Marieke en Steven, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Joost! Geniet van jullie kereltje!!

Liefs Tink en Mik

lonnekeleoni
29 April 2010, 17:33
Ik ben inderdaad ook heel erg benieuwd hoe het met Nadine gaat, want zij is ook al een paar dagen erg stil......

Hier vanmorgen weer controle gehad en alles was weer goed. Daarna met mijn broertje naar het ziekenhuis geweest en hij had gelukkig zijn voet niet gebroken.....

Myra6
29 April 2010, 17:38
Yeahh Marieke en Steven Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Joost!!!! :D

Liefs Myra

BQ1986
29 April 2010, 17:48
Hahaa jenny dat gevoel ken ik! Maar goed.. voor ons schiet het ook op! ;)

draakje78
29 April 2010, 17:58
ik ben nog zoooo blij voor marieke en man!
overweldigend is het toch allemaal hoor

net bos bloemen bij mn buren op gehaald die voor me bezorgd zijn, was van het werk van erik, voor de laatste loodjes! da's toch ook wel heel bijzonder en lief

leonec
29 April 2010, 18:07
GEFELICITEERD MARIEKE EN MAN......MET JULLIE ZOON

ben erg benieuwd naar jullie verhaal.....

hier weer controle gehad kindje was goed ingedaald...zo nu en dan wat voorween...bloeddruk was ook prima...

hoop zo dat ik voor de 40 weken beval :roll:

Lieke4
29 April 2010, 18:12
Joost is geboren....
Van harte gefeliciteerd Marieke en man met jullie wondertje
Geniet lekker van je kraamtijd en natuurlijk willen we t.z.t alles horen hoe en wat :lol:

Joyce2911
29 April 2010, 18:19
gefeliciteerd Marieke! geniet van jullie knul.

Beebie_Wish
29 April 2010, 19:51
Ik geloof dat het hier bij ons ook niet heel lang/dagen zal gaan duren totdat onze wonder geboren zal zijn, want het begint steeds meer en meer te rommelen, terwijl overdag nog aardig rustig was maar vanaf 7uur vanavond is het rommelen dan veel meer geworden, we zien het allemaal wel, krijg zelfs er pijnlijke en harde buiken ervan, naja ga nu eventjes een heerlijke warme douche nemen en dan rustig gaan liggen, en anders word het een stroomversnelling naar het ziekenhuis.

Groetjes ;)

Myra6
29 April 2010, 19:56
Spannend Beebie_Wish!! Zal je de volgende zijn??

Monalisa
29 April 2010, 19:56
succes baby wish!

da-silva
29 April 2010, 20:24
Woohoooo... het gaat ineens als een trein! Eerst Marieke en nu BW!
BW: heeeeeeel veel succes, misschien ben je vanavond of morgen ook wel mama!

Sylverstertje
29 April 2010, 20:52
Jaaaaaaa!!! Gefeliciteerd Marieke!!
Gelukkig geen vals alarm en lekker je zoon nu!

BW, jij bent vast de volgende!!

BQ1986
29 April 2010, 20:53
BW.. hoe gaat het nu met je??

Spannend joh!! Hopen dat het door zet.. en anders zaterdag ;)

BQ1986
29 April 2010, 21:34
Zijn er meerdere druk bezig vanavond dat het zo stil is ;)

Snow
29 April 2010, 21:41
Marieke: gefeliciteerd!!!!

lonnekeleoni
29 April 2010, 21:54
Nee, niet bezig hier, maar krijg wel iedere keer een error op de site en moet nu via een omweg op het forum. Las al dat meer meiden er last van hebben, denk dat het daarom zo rustig is....

BQ1986
29 April 2010, 22:12
Owww vandaar!!
ben benieuwd wie de baby op koninginnedag krijgt :d

Sylverstertje
29 April 2010, 22:30
Ja ben benieuwd of er nog mensen bezig zijn of gaan zijn....

Vandaag voor het eerst last van vocht. Echt hele dikke enkels enzo... voel me echt opgeblazen...

Shiley
29 April 2010, 22:49
als je die error krijgt moet je even gaan naar extra (staat hierboven onder de www. ...... balk) dan klikken op internet opties, en dan aanklikken dat je de browsgeschiedenis wilt wissen. ben je wel al je bezochte internet adressen kwijt, maar je kunt wel weer 'normaal' op het forum komen.

marieke gefeliciteerd met jullie zoon!

succes met de laatste loodjes meiden!

lonnekeleoni
30 April 2010, 08:15
Hij doet het bij mij vanzelf alweer goed!

Hier geen koninginnedag kindje, maar mijn man heeft sinds gisteren heel erg het idee dat het morgen geboren wordt, nou ik teken ervoor :D

Wel een beetje gerommel gehad vannacht, maar nog niet heel erg, hopelijk zet het door, want ik begin zo nieuwsgierig te worden naar mijn kindje....

Sientje
30 April 2010, 08:51
Hier ook nog altijd niets. Ik heb gisterenavond de kids op laten halen door opa en oma. Ik dacht misschien geeft me dat wat rust en zet het dan eens door....maar nee hoor. Veel gerommel maar geen kindje. Nu naar Opa en oma en dna even met de kids de rommelmarkt daar op en bij oma lekker oranje tompouzen eten. Morgenvroeg belt de VK en dan gaan we overleggen wat we gaan doen...misschien dus dan toch echt een gel erin die de boel een beetje in gang zet.
Veel plezier vandaag dames en BW zet hem op als je zo ver bent!!!

snippie
30 April 2010, 08:53
Marieke en steven gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

bw zet hem op!

liefs snippie

Lieke4
30 April 2010, 08:56
Oohw BW wat spannend bij je.... Wie weet heb je al een wondertje in je armen, en anders heel veel succes!

Hier alles nog rustig. Voeten zijn bij mij ook heel erg dik, geen enkel meer te zien.. :shock:
Fijne dag vandaag meiden.

Indootje
30 April 2010, 09:06
Inderdaad niets van Nadine gehoord al eventjes... :roll: Wie weet!

@BW, bij jou dus erg aan het rommelen!
@Sientje, en bij jou ook!
SPANNEND :lol: !!!!

@Lonnekeleoni, gelukkig had je broertje zijn voet niet gebroken zeg, scheelt weer gedoe.
En fijn dat de controle goed was. Nou, wie weet heeft je mannetje gelijk en komt die kleine van jullie vandaag of morgen :-)

@Draakje, wat ontzettend leuk dat je bloemen hebt gekregen voor de laatste loodjes :-D

@Leonec, fijn dat de controle goed was weer!

Ook ik heb hier enorm last van vochtophoping, met name mijn voeten! Echt niet normaal. Maar ja, de welbekende laatste loodjes he ;-)

Gisteravond even hapje eten met mijn beste vriendin en daarna nog de vrijmarkt op geweest in Utrecht. Maar het wel al heel snel druk en kreeg overal pijn. Dan merk je echt dat je het gewoon niet meer zo goed trekt. Toen ik thuiskwam had ik echt helemaal geen enkels meer (zo dik) en vannacht erge last gehad van harde buiken enzo. Dus vandaag maar rustig aan.

Heeft het bij jullie trouwens ook enorm geregend en die onweer, ik dacht bijna dat het bij ons in huis was zo hard :shock: !

Indootje
30 April 2010, 09:09
@Draakje of Lonnekeleoni, is Marieke nou op de 28e of 29e april bevallen?

Indootje
30 April 2010, 09:11
Naam______________Uitgerekend op___________Geslacht___________Bevaldatum
Beebie_Wish________1 mei 2010________________Baby_______________
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________
Nadine_____________4 mei 2010________________Meisje_____________
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________
Miesje78____________6 mei 2010_______________Meisje______________
Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 28-4 van zoon Joost met 38w4d
Tineke24____________8 mei 2010_______________Jongen
Jenny89___________11 mei 2010_______________Baby_______________
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________
Lieke4_____________12 mei 2010_______________Meisje______________
Sively_____________13 mei 2010_______________Baby_______________
BeautyQueen23_____13 mei 2010_______________Jongen_____________
Bente______________14 mei 2010______________Baby_______________
leonec______________18 mei 2010______________Meisje_____________
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen van 2 meisjes op 19 april (met 36w6d)???
Draakje_____________18 mei 2010______________Baby_____________
Da-silva____________21 mei 2010_______________Jongen____________
Cassie247__________22 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 20-4 v/e zoon Jake met 35w4d
Sylvestertje_________22 mei 2010______________Meisje_____________
Indootje____________23 mei 2010______________Jongen____________
Nenske_1977________23 mei 2010______________Meisje_____________
Andrea80___________25 mei 2010______________Baby______________
Unknown___________26 mei 2010_____________Jongen______________

Indootje
30 April 2010, 09:13
Ik heb even het lijstje er weer bij gepakt, moest echt ver terug!!!

@Da-silva, gefeliciteerd met je 37 weken vandaag!!!! :lol:

da-silva
30 April 2010, 09:17
Hey ladies,

Ik heb m'n 37 weken bereikt :D woohoo!!, dus ik zal (proberen) me elke dag te gaan melden...

BW; ik ben benieuwd hoe het met je gaat en of je ondertussen al mama bent.
Sientje; hoe is 't bij jou? Ook al aan het huffen en puffen?
Heeft iemand al iets van Cin. gehoord? Die had een tijdje geleden op de hyves laten weten dat het ook flink rommelde... ben benieuwd!

da-silva
30 April 2010, 09:18
Ik heb even het lijstje er weer bij gepakt, moest echt ver terug!!!

@Da-silva, gefeliciteerd met je 37 weken vandaag!!!! :lol:

Thanks Indootje!! Hoe was het op de vrijmarkt gister? Of ga je vanmiddag?

Indootje
30 April 2010, 09:23
Ben gisteravond geweest. Was wel even gezellig hoor om even de sfeer te proeven. Maar werd al vrij snel druk en van dat lopen krijg je ook best snel last als je niet eventjes ergens kunt uitrusten. Dus was niet zo laat thuis, maar mijn lichaam gaf aan dat het eigenlijk alweer te veel was. Irritant als je geest wel wil, maar je lichaam niet meer. Ach ja, ben toch eventjes geweest ;)

leonec
30 April 2010, 09:32
Da silva gefeliciteerd met je 37 weken ;) ;)

goedemrguhhhh dacht meld me even :D :D

voel me echt anders....vanacht menstruatiekrampen gehad en nu weer gerommel in mijn buik....kindje is ook bewegelijk ....

ohhh misschien beval ik wel eerder....vogende week zou mooi zijn.... :D

fijne dag allemaal..

Bente
30 April 2010, 09:45
ik meld me maar weer ff, geen nieuws hier, alles nog steeds rustig.
begin het wel erg spannend te vinden nu, brrr, het kan toch niet al te lang meer duren vandaag 38 weken(nouja kan toch nog 4wkn duren haha), niet te geloven he, wat gaat het snel!
BW de volgende, ben benieuwd!

Indootje
30 April 2010, 09:52
Da silva gefeliciteerd met je 37 weken ;) ;)

goedemrguhhhh dacht meld me even :D :D

voel me echt anders....vanacht menstruatiekrampen gehad en nu weer gerommel in mijn buik....kindje is ook bewegelijk ....

ohhh misschien beval ik wel eerder....vogende week zou mooi zijn.... :D

fijne dag allemaal..

Nou, wie weet gebeurt er dan vandaag of morgen wel wat, je weet maar nooit!!!!

Lunanoa
30 April 2010, 09:57
Jeeeeeeeeeej een zoon voor Marieke! Gefeliciteerd met de geboorte van Joost! Super!
Hoop dat het allemaal top met jullie drietjes gaat!

BabyWish, spannend zeg :D Ben benieuwd.

Ik blijf jullie in de gaten horen, de babys beginnen flink te komen :D
Morgen officeel mei h :P hahaha

lonnekeleoni
30 April 2010, 10:00
Volgens mij had Cin gisteren nog een nieuwe www op haar prive hyves geplaatst en was er nog niets....

Marieke is trouwens gisteren bevallen, dus toch de 29e, zal het lijstje even aanpassen

lonnekeleoni
30 April 2010, 10:00
Naam______________Uitgerekend op___________Geslacht___________Bevaldatum
Beebie_Wish________1 mei 2010________________Baby_______________
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________
Nadine_____________4 mei 2010________________Meisje_____________
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________
Miesje78____________6 mei 2010_______________Meisje______________
Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 29-4 van zoon Joost met 38w4d
Tineke24____________8 mei 2010_______________Jongen
Jenny89___________11 mei 2010_______________Baby_______________
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________
Lieke4_____________12 mei 2010_______________Meisje______________
Sively_____________13 mei 2010_______________Baby_______________
BeautyQueen23_____13 mei 2010_______________Jongen_____________
Bente______________14 mei 2010______________Baby_______________
leonec______________18 mei 2010______________Meisje_____________
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen van 2 meisjes op 19 april (met 36w6d)???
Draakje_____________18 mei 2010______________Baby_____________
Da-silva____________21 mei 2010_______________Jongen____________
Cassie247__________22 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 20-4 v/e zoon Jake met 35w4d
Sylvestertje_________22 mei 2010______________Meisje_____________
Indootje____________23 mei 2010______________Jongen____________
Nenske_1977________23 mei 2010______________Meisje_____________
Andrea80___________25 mei 2010______________Baby______________
Unknown___________26 mei 2010_____________Jongen______________

Sively
30 April 2010, 10:17
Hey Marieke, gefeliciteerd!!! Leuk dat het doorgezet heeft!

Ik heb weer een slechte nacht gehad. Kleine/baarmoeder drukte tegen mijn maag. Gelukkig is dat maar eens om de zoveel nachten. Het was dus zo'n half vier voordat ik in slaap gevallen ben en daarna elk uur er uit voor te plassen.

Gisterenavond naar gyn geweest. Alles was in orde. Baarmoeder zit nog heel hoog, dus ik zal waarschijnlijk nog wat geduld moeten hebben. Hoewel het ineens snel kan gaan. Och, ik vind het eigenlijk niet zo erg. Ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar wat het wordt, maar buiten de wat mindere nachten, voel ik me nog goed, dus... Kleintje mag nog een tijdje aansterken.

Groetjes

Miesje78
30 April 2010, 10:35
Marieke wat goed!!! Jij en je man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Joost (leuke naam ook!). Ik ben erg benieuwd naar je verhaal, maar ga eerst maar lekker genieten.

BW en Sientje; sterkte en ik hoop dat het doorzet.
En Leonec dus ook! Spannend...

Da-sliva; gefeliciteerd met 37 weken!

Hier ook alles nog rustig. Niks bijzonders te melden eigenlijk. Straks maar even in het dorp kijken of er iets te beleven is, maar inderdaad wel rustig aan want ik merk ook dat ik minder kan hoor, Indootje.
Hier was het vannacht ook rotweer, veel regen en wat onweer, maar niet superhard. Ik hoorde het alleen maar omdat ik toch al wakker was om te plassen :D . Man sliep er gewoon doorheen.

da-silva
30 April 2010, 10:38
@ Indootje: Ik ken het gevoel. Ik ben nu 2 dagen achter elkaar naar de stad geweest. Wel met regelmatig even zitten of een terrasje, maar gisterenavond kreeg ik er toch nog een optater van. Ik heb ineens weer veel meer last/ pijn van onderen. Ik wil ook teveel en baal ervan dat het dan lichamelijk niet meer kan. Ik ben ook nog steeds het twijfelen of ik vandaag nog weg ga. Ik wil graag, maar misschien lichamelijk niet zo slim :(
@ Sively: Hier hetzelfde, ik heb ook 3 uur 's nachts nog gezien...pfff!! Vervelend als je lichaam niet mee werkt he?!
Is je kindje al wel ingedaald?
@ leonec: misschien is dit voor jou ook wel het begin, wie weet?!

Vraagje, ik ben het even kwijt... kan je pas bevallen als het hoofdje 'vast' in je bekken zit? Of kan je ook bevallen als hij ingedaald is maar niet vast zit?

Andrea80
30 April 2010, 10:43
Hello Ladies,

@marieke gefeliciteerd!!!! :D :D

BW en sientje al bevallen??????

hier gisteren terug gekomen van een heerlijk weekje relaxen in Limburg!

's middags naar de VK was mn bloeddruk te hoog!!! :shock:
Heb verder trouwens geen klachten van hoofdpijn of zo dus dat scheelt al weer!
Was alleen net wezen plassen dus ze kon mij urine niet controleren.
Mag dus vanmiddag weer terug met urine en dan gaat ze mijn bloeddruk weer meten!!!

Als die weer hoog is moet ik waarschijnlijk door naar de Gyn.

Hier heb ik dus absoluut geen zin in. Ik wil thuis bevallen gewoon onder begeleiding van mijn vk.
Maar als mijn lichaam anders bepaald zal ik wel moeten!! :cry:

Nou genoeg gemopperd!!

Ik ga weer even rustig op de bank liggen in de hoop dat het gisteren eenmalig was.

groetjes Andrea

Jenny89
30 April 2010, 10:44
Ik meld me maar ook even.. bij mij ook niks, helaas! :x Hoop echt dat ik binnenkort ga bevallen, want ik word zooo ongeduldig en nieuwschierig :o
en ben trouwens ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar het verhaal van marieke! hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen.

vanochtend bij de VK geweest. mijn bloeddruk was 60/100. Dus best laag. Dat komt waarschijnlijk omdat ik niks had gegeten. Toen ik aan de CTG lag voelde ik me zooooooooooooo beroerd. Ik viel bijna weg, begon sterretjes te zien, echt raar! Toen ik op mn zij ging liggen ging het gelukkig beter. Waarschijnlijk drukte de baby een ader of zo dicht.

Beebiewish!!! Hoe is het?

Sylverstertje
30 April 2010, 10:46
Volgens mij kan je zelfs bevallen wanneer het niet ingedaald is.... Heb veel verhalen gehoord dat het kindje al kwam. Als de vliezen breken zakken ze opeens wel een stuk geloof ik..

Hier ook Harde onweer en veel regen. Dacht ook ff dat het in huis was. De katten schrokken zich een ongeluk. Verder de halve nacht wakker geweest. Heel veel krampen en voelde ook wat vocht, maar dat zette niet door, dus zal geen vruchtwater geweest zijn...
Nu is het weer redelijk rustig. Beetje menstruatie gevoel nog..

Morgen 37 weken :D

Lunanoa
30 April 2010, 10:48
Als het kindje nog niet is ingedaald & het vruchtwater breekt, moet je meteen gaan liggen. Anders kan de navelstreng klem komen te liggen en dan kan de baby zuurstof te kort krijgen..
Maar je kunt gewoon bevallen idd, als de baby nog niet is ingedaald!

Indootje
30 April 2010, 10:57
@Andrea, getver zeg van je bloeddruk. Hopelijk is je bloeddruk straks weer goed en niets in je urine te vinden!

BQ1986
30 April 2010, 10:58
Hier zijn we weer, met baby en al.. Ach ben hier wel blij om want had 30 april toch niet zo leuk gevonden eigenlijk. En dat lijkt me nu nog onwaarschijnlijk :D

Het rommelt echt veel bij jullie allemaal, die krampen etc.. hier alleen maar harde buiken, die ff strak trekt en weer los laat maar niet echt pijnlijk zijn. Tot nu toe alleen met 32 weken die indalingspijn gehad.. Dus tja..hoelang duurt het nog?? :P

Indootje, toch nog volgehouden dus!! :D
Ik ga nu even lombok in, hopelijk blijft het droog :)

Hier ook onwijs veel vocht sinds een week, na veel lopen idd pijnlijk maar goed.. zoals jullie al zeggen, hoort erbij heh! :D

Jenny volgens mij kunnen wij elkaar de hand schudden ahaha.. Als ik jou tekst leest, denk ik eht ja ik ben ook zo ongeduldig en nieuwsgierig! Ach max 4 weken.. in mei hebben we ons kleintje iig! :D

Klopt wat Lunanoa zegt... het is zelfs zo dat bij een 2e vaak de kleine pas indaalt op het moment dat het bevallen begint.
Maar idd wel gaan liggen als je vliezen breken dat is van belang, doordat die niet vast zit, zit de kurk er niet in zeg maar ;)

Fijne koninginnedag allemaal!!

Ennneeee sientje, bw en leonec! Doe jullie best :D:D

Bw had ik normaal hier al verwacht.... dussssss??

En idd Nadine?!??!

da-silva
30 April 2010, 11:01
Hier zijn we weer, met baby en al.. Ach ben hier wel blij om want had 30 april toch niet zo leuk gevonden eigenlijk. En dat lijkt me nu nog onwaarschijnlijk :D

Het rommelt echt veel bij jullie allemaal, die krampen etc.. hier alleen maar harde buiken, die ff strak trekt en weer los laat maar niet echt pijnlijk zijn. Tot nu toe alleen met 32 weken die indalingspijn gehad.. Dus tja..hoelang duurt het nog?? :P

Indootje, toch nog volgehouden dus!! :D
Ik ga nu even lombok in, hopelijk blijft het droog :)

Hier ook onwijs veel vocht sinds een week, na veel lopen idd pijnlijk maar goed.. zoals jullie al zeggen, hoort erbij heh! :D

Jenny volgens mij kunnen wij elkaar de hand schudden ahaha.. Als ik jou tekst leest, denk ik eht ja ik ben ook zo ongeduldig en nieuwsgierig! Ach max 4 weken.. in mei hebben we ons kleintje iig! :D

Klopt wat Lunanoa zegt... het is zelfs zo dat bij een 2e vaak de kleine pas indaalt op het moment dat het bevallen begint.
Maar idd wel gaan liggen als je vliezen breken dat is van belang, doordat die niet vast zit, zit de kurk er niet in zeg maar ;)

Fijne koninginnedag allemaal!!

Ennneeee sientje, bw en leonec! Doe jullie best :D:D

Bw had ik normaal hier al verwacht.... dussssss??

En idd Nadine?!??!

Moet je ook gaan liggen als het kindje wel helemaal ingedaald is, maar nog niet vast ligt?

linny84
30 April 2010, 11:42
Wow wat gaat het hard bij jullie zeg! Gefeliciteerd Marieke!!

Lees regelmatig mee wij zijn toch na jullie aan de beurt ;)

Sively
30 April 2010, 11:44
@ Sively: Hier hetzelfde, ik heb ook 3 uur 's nachts nog gezien...pfff!! Vervelend als je lichaam niet mee werkt he?!
Is je kindje al wel ingedaald?

Vraagje, ik ben het even kwijt... kan je pas bevallen als het hoofdje 'vast' in je bekken zit? Of kan je ook bevallen als hij ingedaald is maar niet vast zit?
Ons kindje is al een klein beetje ingedaald, maar zit ook nog niet vast ofzo.

Oh, mijn bloedplaatjes liggen trouwens nogal laag (al hele zwangerschap). Nu moet ik dus de dag van de bevalling bloed laten trekken om te zien of de stolling nog steeds goed is, anders doen ze sowieso geen epidurale. Ik wil het echt zonder epidurale proberen, maarja als je constant dreigt flauw te vallen van de pijn, kan je moeilijk anders. Ik weet alleen niet hoe we dat in de praktijk moeten aanpakken. Je weet op voorhand niet wanneer je moet bevallen, dus kan het pas op het moment dat je ween hebt. Maar hoe gaan die stalen dan in't labo geraken? En heb echt geen zin om van zodra de eerste wee zich aanmeld al naar het ziekenhuis te gaan.

Lunanoa
30 April 2010, 11:45
Dat zou ik niet weten Da-Silva. Ik denk het niet, aangezien het volledig ligt ingedaald, dan kan de navelstreng er niet meer tussenkomen.

Sylverstertje
30 April 2010, 13:03
Ze hebben bij mij niets gezegd over gaan liggen als de vliezen breken. En ze ligt al redelijk ingedaald, maar nog niet vast.... Navelstreng zit wel bij haar hoofd, dus ik vind het toch wel een beetje spannend allemaal...

Sylverstertje
30 April 2010, 14:46
zo iedereen lekker koninginnedag vieren? of toch stiekem bezig?
Rustig hier...

BQ1986
30 April 2010, 15:32
@ da silva, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar denk niet dat je dan ook hoeft te gaan liggen. Al zal ik zelf denk ik het zekere voor het onzekere nemen?! Maar is de kleine helemaal ingedaald? dan ligt die ook wel bijna vast denk ik hoor!

Welkom mamainmei, gaat alles goed? Maanden goed doorstaan?

BQ1986
30 April 2010, 15:34
Dat is idd wel een eng idee heh sylverstertje!

Konden ze dan zien op de echo?

Bij twijfel zou ik gewoon gaan liggen!!

Hier net even de braderie over geweest maar viel tegen vooral met dit weer! Hoe voel jij je verder want las dat je wat krampjes hebt gehad?

Nog steeds niets van BW!!! :O

Nootje38
30 April 2010, 17:27
Vliezen breken.. ik kan me zelf nog goed herinneren bij de geboorte van mijn zoon is nu inmiddels 14 jaar.. bij 36 weken braken de vliezen... ik mocht ook niet meer van bed.. moest na het ZKH reden was omdat me zoon nog niet was ingedaald de navelstreng na buiten zou kunnen komen.. maar ook om infecie gevaar te verminderen.. zijn je vliezen gebroken en je bent nog geen 37 weken dan mag je niet langer als 24 uur wachten of je bevalling spontaan begint.. mijn dochter is nu 8 jaar 1 dag te vroeg ook bij haar was het zo mocht wel lopen ze was goed ingedaald ben zelf nog ff die dag na mijn ouders geweest. maar langer als 24 uur met gebroken vliezen zou ik opgenomen worden in het zkh.. mijn kleine meid is thuis geboren.. duurde van de eerste wee tot aan haar geboorte amper 1 uur..... mijn zoon duurde totaal 28 uur...

lees al verse moeders en papa.s genieten ervan t gaat zo snel...

Meiden die er voor staan.. volg je gevoel... laat alles gebeuren.... tis mooi om je eigen wonder op de wereld te mogen brengen... super.....

da-silva
30 April 2010, 17:43
@ da silva, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar denk niet dat je dan ook hoeft te gaan liggen. Al zal ik zelf denk ik het zekere voor het onzekere nemen?! Maar is de kleine helemaal ingedaald? dan ligt die ook wel bijna vast denk ik hoor!

De gynaoloog zei dat het hoofdje echt al helemaal in de bekken ligt, dus dat hij al helemaal ingedaald is maar nog niet vast ligt. Ik neem aan dat de navelstreng dan niet meer om het hoofdje kan komen als de vliezen breken... Maar ja, die onzekerheid he?! ;) Je gaat over de kleinste dingen ineens twijfelen, haha!

Andrea80
30 April 2010, 17:55
Nou hier alles goed.

Gelukkig was alles weer goed vanmiddag.

Moet nu wel twee keer per week komen op controle.
Zodat ze me beter in de gaten kunnen houden.

Nu maar een beetje letten op wat ik eet, minder zout enz.

Kleintje ligt al helemaal ingedaald dus ik hoef niet te gaan liggen als de vliezen breken. :)

Maar het is idd rustig hier.
Allemaal druk aan het bevallen??? :D

Sylverstertje
30 April 2010, 19:54
Dat is idd wel een eng idee heh sylverstertje!

Konden ze dan zien op de echo?

Bij twijfel zou ik gewoon gaan liggen!!

Hier net even de braderie over geweest maar viel tegen vooral met dit weer! Hoe voel jij je verder want las dat je wat krampjes hebt gehad?

Nog steeds niets van BW!!! :O

Ja ze zagen van de week op de echo dat de navelstreng bij het hoofdje lag... Maar ze lag al wel redelijk ingedaald... Weet niet of mijn vliezen gaan breken. Bij mijn moeder moesten alle 2 de keren de vliezen gebroken worden...
Heb nog steeds krampen onderin. De ene keer wat pijnlijker dan de andere keer. De gynaecoloog zij dat ze soms nog met dr handje langs dr hoofd kon liggen, omdat ze nog niet vast lag, maar dat geeft natuurlijk wel wat pijnlijkere krampen (denk ik dan).
Dus volgens mij nog geen voortekenen, maar ik hoop het toch wel soms haha

BW is wel erg stil trouwens.... Zal het zover zijn?
Zou ze met iemand contact opnemen?

lonnekeleoni
30 April 2010, 20:26
Ja, ik vind het ook heel spannend van Nadine en Beebie wish, misschien weer 2 kindjes erbij.....

Ik heb net een mail gekregen van mijn oom en tante dat mijn neef vanmorgen een dochtertje heeft gekregen. Zijn vriendin was 2 mei uitgerekend, dus ik heb een achternichtje erbij, Lisa heet ze.

Verder vandaag gezellig vrienden op bezoek gehad en zometeen weer lekker naar bed, want ik ben best wel moe.

Jenny89
30 April 2010, 22:03
Wat spannend zeg meiden!

oohh ik heb de laatste paar dagen zoooooooooo erg last van nesteldrang!!! ik werk mezelf de hele dag kapot, zelfs savonds werk ik door
het is net een race tegen de klok, ALLES moet zo snel mogelijk schoon! :lol: hopelijk betekent het iets :D

ik ga slapen, ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moee

Sylverstertje
30 April 2010, 22:58
welterusten en hopelijk betekent het wat ja!

Ik heb vandaag alle rompertjes gewassen en de enveloppen geschreven... Krijg ook een beetje tijdsdruk....

BQ1986
30 April 2010, 23:56
Wel erg rustig vandaag zeg!!

Gefeliciteerd lonnekeleoni! :)

Ga nu ook lekker slapen, hopelijk leuk babynieuws morgen ;)

Sientje
1 May 2010, 00:04
Nou meiden hier gaat het nu toch echt beginnen...we wachten nog een paar ween af en gaan dan richting ZH. Ik zal daar dan dus een paar dagen blijven maar op mijn Hyves zal Jurgen een berichtje plaatsen en dan dan kunnen jullie het hier melden. :mrgreen:

lonnekeleoni
1 May 2010, 03:07
Nou Sientje, hoop dan dat meer meiden jouw hyves hebben en niet alleen ik!

Hier zijn rond half 3 mijn vliezen gebroken, rond 2 uur kreeg ik de eerste weeen. Er zit nog niet echt regelmaat in, maar ze komen iedere keer toch wel binnen de 5 minuten terug en doen veel meer pijn dan de voorweeen die ik heb gehad.

Ik hoop echt dat ik morgen (nou ja vanmiddag of vanavond) mijn kindje in mijn armen zal hebben, ik zal in ieder geval een sms sturen naar Mariekepiek en Draakje als de kleine is geboren!

Groetjes Leoni

Snow
1 May 2010, 08:10
wat spannend! gewoon 2 mensen bezig met bevallen en BW waarschijnlijk ook!
ik moet helemaal terugdenken aan onze tijd hihi..
zet hem op dames!!!!

Sively
1 May 2010, 08:12
Oh wat spannend weer voor enkelen!

Hier nog steeds geen verandering.
In Belgi is het zo dat als je vliezen breken, je je 16 uur later in het ziekenhuis moet melden als de bevalling nog niet op gang gekomen is. Dan krijg je wat antibiotica tegen ontstekingen en dan wordt het vaak ook in gang gezet. Heb het speciaal aan de gyn gevraagd omdat ik die vraag hier gelezen had. Toch handig zo'n forum, want ik had er zelf nog niet eens aan gedacht.
Groetjes

da-silva
1 May 2010, 08:16
Wooohoooooo, wat spannend Sientje en LonnekeLeonie! Ik ga heel hard voor julllie duimen.
GO GO pufpuf, komop jullie kunnen het! :D

Lieke4
1 May 2010, 08:45
Leoni, Sientje BW...... goodluck :P Wauw wat spannend allemaal zeg!

Hier alles nog rustig, beeb beweegt nog lekker, soms een voetje tegen m'n maag.... ;)

Ben benieuwd wanneer we het eerste nieuws mogen vernemen van n van bovenstaande..

tineke24
1 May 2010, 08:52
spannend hoor, meiden die aan het bevallen zijn SUCCES!!
Hier blijft het maar rommelen, al meer dan een week elke avond voorweeen, en 's nachts stopt het en begint het weer vanaf het begin af aan. :?
vandaag precies 39 weken, word zo ongeduldig! :lol:
fijne dag iedereen!

shadylady313
1 May 2010, 08:58
jeetje wat maken die meiden het hier spannend zeg!! wie o wie zou nu haar kindje inmiddels in haar armen hebben??
ik leef ontzettend met jullie mee hoor! en ik hou jullie in de gaten!
alle meiden die nog niet bezig zijn, sterkte nog ff in die laatste periode. ik den ook zeker aan jullie!

fijne dag vandaag en ik kom regelmatig ff checken hoor.
liefs laura

Nootje38
1 May 2010, 09:04
spannend hier meiden... toy toy voor de mama,s die nu aan de gang zijn..

BQ1986
1 May 2010, 09:14
Woooww Sientje en Lonnekeleonie! Wat super.. heel veel succes meiden!

Beebie_Wish
1 May 2010, 09:25
Sorry dames dat ik even niks van me liet horen maar we waren gister gezellig heel de dag in de stad geweest (in de hoop dat het tijdens het vele lopen wel door zou gaan zetten), het blijft wel steeds ontzettend veel rommelen bij me en sinds vannacht zijn de krampen in mijn buik ook heftiger geworden alleen heb ik nog niet echt het idee dat het door wil gaan zetten :oops: . Ik wil graag onze beebie in de armen hebben word steeds nieuwschieriger maar het blijft wel ontzettend veel rommelen en nu dan ook sinds vannacht die krampen die heftiger geworden zijn wat dan ook best aardig veel pijn doet. Dus ik hoop echt dat het niet al te lang meer zal gaan duren.

Dus helaas dames hier bij mij/ons nog altijd geen babyboom nieuws helaas :( . Maar word wel steeds spannender doordat de krampen vannacht heftiger geworden zijn en het ook alsmaar door blijft rommelen en niet zo zachtjes ook.

lonnekeleoni
1 May 2010, 09:25
Hier gaat het nog wel even duren. Vk is net geweest en had 2/3 cm ontsluiting, ze denkt wel dat ik vandaag nog ga bevallen en ze komt tussen 13 en 14 uur weer terug om te controleren.

Vind trouwens momenteel de computerstoel de lekkerste plek in huis, want die kan ik een beetje draaien tijdens de weeen en dat is wel lekker.....

Nootje38
1 May 2010, 09:34
Hier gaat het nog wel even duren. Vk is net geweest en had 2/3 cm ontsluiting, ze denkt wel dat ik vandaag nog ga bevallen en ze komt tussen 13 en 14 uur weer terug om te controleren.

Vind trouwens momenteel de computerstoel de lekkerste plek in huis, want die kan ik een beetje draaien tijdens de weeen en dat is wel lekker.....

Dat kan zo veranderen meis.. laat alles over je heen komen.. bij mij dochter was de VK om 17 uur bij mij omdat mijn vliezen waren gebroken in de ochtend... was aan het rommelen toen.. ging op het verzoek van haar om ff te douche.. nou 18.10 is mijn dochter geboren... wens je heel veel toy toy meis.. spannend.. neem de tijd nu helemaal voor je zelf en je manneke..

BQ1986
1 May 2010, 09:48
Hahah BW en jij iedereen maar in spanning houden!! ":P
Wel een leuke dag gehad gister dus?? :)

Lonnekeleoni, wat ontzettend spannend meid!!

Hier sinds vanacht die menstruatiepijn waar jullie het steeds over hebben, het komt en het gaat.. maar weg is het nog niet geweest. Maar goed... dit betekend nog niets en kon nog weken duren toch!? :(
Helaas!!

Unknown
1 May 2010, 09:53
Goedemorgen allemaal!

Het begint nu echt spannend te worden hier...en lijkt alsof iedereen nu achter elkaar aan het bevallen is.... :D

@BQ Ik had zelf donderdagavond een uur lang van die menstruatie-achtige krampen. Kan je dit als voorweeen zien? Sindsdien heb ik vaker harde buiken en van die krampen onder in mijn buik en rug...

BQ1986
1 May 2010, 10:03
@ Unknown, wat ik overal lees zijn dit idd voorweeen maar zeggen ze helemaal niets :S helaas!

Althans ze doen alvast wat voorwerk dus dat is nooit verkeerd;)

Lunanoa
1 May 2010, 10:26
AAAHHH wat is het hier spannend zeg :D

Succes dames :D Hoop dat jullie je kleintje snel in je armen hebben :D

Myra6
1 May 2010, 10:31
Jaaa echt wel spannend!! Zet hem op dames, nog eventjes en dan hebben jullie je kleintje in de armen :D

Liefs Myra

BQ1986
1 May 2010, 11:27
Lonnekeleonie, hoe gaat het met je?? Worden de weeen al heftiger?

Sylverstertje
1 May 2010, 11:40
Soooooooooow spannend hier hoor. Lonneke zet hem op! 2-3 cm is toch al best wel wat!
sientje ook heel veel succes, vliezen al gebroken, dus zo lang kan het niet meer duren!
BW, dacht echt dat je al bezig was haha, omdat we als laatste hadden gehoord dat je al flink wat krampen voelde.. Nog heel even geduld dus....
Hier ook een rustige nacht gehad, lekker kunnen slapen. 1x wakker geworden maar. Heb wel constant een soort spierpijn van onderen als ik loop. Heb het idee dat het hoofdje constant in mijn bekken en naar beneden drukt...

Tara28
1 May 2010, 11:54
Spannend hier zeg! Ik ga nu zelfs als eerst hier bijlezen ipv op het juni forum ;) Ook nog geen nieuws van Nadine dus....?

Miesje78
1 May 2010, 12:10
Zo, net 1 mei en gelijk al 3 waarbij het er naar uitziet dat de kleintjes komen. Haha, het mei-forum laat er geen gras over groeien!

Heeeeel veel succes dames, ik denk aan jullie! Nog even en dan hebben jullie je kleintje al vast (zeg ik een tikje jaloers... maar gun het jullie van harte hoor!).
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en natuurlijk naar de namen!!!

Hier nog geen spannende dingen. Maar ik denk ook wel een beetje dat ik het zelf zit tegen te houden. Vanmorgen gingen de paarden voor het eerst op het weiland en ik wilde daar zoooo graag bij zijn. En morgen komt mijn vader uit het buitenland, dus het lijkt wel of we daarop wachten, haha. Zou wel lekker zijn als het daarna begint hoor.

BQ1986
1 May 2010, 13:14
Pff weet hier even niet wat ik moet denken/vinden...

Sinds vanacht 1.00 uur gevoelige scheuten onder in mijn buik...Gewoon geslapen maar wel meer wakker geworden dan de afgelopen weken en dan had ik die scheuten weer.
Nu nog steeds last van... buik spant helemaal samen op het moment dat het onderin mijn buik gevoelig word..
maar van pijn kan ik niet echt spreken :oops:

Wat verwarrend zeg! Waarom doet het niet gewoon gelijk pijn :D

lonnekeleoni
1 May 2010, 14:38
Hier zijn de weeen helaas bijna gestopt, het moet wel weer gaan beginnen, anders moet ik naar het ziekenhuis en ik hoop thuis te bevallen, ook is het nu maar afwachten of de kleine vandaag al zal komen of dat het toch 2 mei zal worden. Ik probeer van alles, om 17:00 uur komt de verloskundige weer even kijken en dan zullen we het wel horen...

draakje78
1 May 2010, 14:56
ow wat spannend hier
net nu ik zelf helemaal een offdag had, maar zit weer helemaal mee in de adrenaline!

zet hem op dames!

ik wacht rustig (ahum) je sms af leoni!

BQ1986
1 May 2010, 15:02
Dat meen je niet!! Pfff... hopelijk zet het zo weer goed door bij je!

Hier nog steeds om de 5 a 10 minuten een keiharde buik met onderin mijn buik steken/krampen maar kan nog steeds niet zeggen dat het echt pijnlijk is :oops:
Weet dan ook niet zo goed wat ik er van moet denken, helaas!

Beebie_Wish
1 May 2010, 15:54
@ Lonnekeleoni, Wat probeer jij zoal van alles dan misschien kan ik dat ook eens proberen want hier bij mij/ons wil het ook nog steeds niet helemaal doorzetten, maar wel keiharde buiken en pijnlijke krampen etc ... En onze uk is ook nog goed actief telkens als onze uk zich uit rekt steekt het behoorlijk in mijn doos en verga ik van de krampen, net zon gevoel alsof onze uk er elk moment doorheen komt vallen :oops: .

Indootje
1 May 2010, 16:29
Jeetje Sientje en Lonnekeleoni, wat spannend!!!!! En ik hoop dat het goed gaat doorzetten.

@Lonnekeleoni, hoe voelen de weeen nu??? Ben zo benieuwd of je herkent dat het de ECHTE weeen zijn, zeg maar :-)

@BQ, volgens mij zijn dat nog steeds de voorweeen. Had er gisteravond/vannacht en vanmorgen ook weer onwijze last van. Is vervelend, maar niet enorm pijnlijk. Maar dat kan helaas nog weken duren, wat ik zo begreep.

Ik heb net een onwijs leuke babyshower gehad met mijn vriendinnen hier. Was zo enorm verbaasd, echt niet verwacht omdat ik de eerste ben van de meiden die zwanger is. Ben helemaal happy :D :lol: :D :lol:
Maar daarna moest ik wel meteen op het forum kijken of er al nieuws was, hahaha.

Bente
1 May 2010, 16:52
haha, BW heb je ons goed voor de gek gehouden!
nouja zal toch wel niet meer al te lang duren.
en de andere dames die 'bezig' zijn, succes hoor!
hier nog steeds alles rustig, gisteren waarschijnlijk iets teveel gelopen, want 's avonds behoorlijke last van mn buik gehad.
wordt steeds spannender om in te loggen op dit forum, elke keer kan er wel een baby bijgekomen zijn!

cassie247
1 May 2010, 17:45
Gefeliciteeeerd Marieke!!! Hoop dat alles goed is verlopen , ga lekker van je mannetje genieten!!
Dames die nu bezig zijn, heel veel sucess! Hoop snel te lezen dat jullie de kleintjes in je armen hebben.
Als ik dat zo lees ben ik jaloers en wil ik de bevalling opnieuw meemaken... zon prachtige ervaring je kleintje op de wereld zetten, ook als het niet verloopt zoals je had gehoopt. We doen het trouwens wel goed he mei forum, we zijn vandaag net aan de beurt en we hebben al drie mei babys!
Ik ben nu inmiddels thuis, zonder Jake, en dat is nog erg zwaar. Ik ben het gros deel van de dag in het ziekenhuis, en met kolven is dat nog niet zo makkelijk. Gelukkig doet hij het erg goed. Ze houden hem waarschijnlijk nog een week, tot hij op 6 voedingen per dag zit. Ik hoop heeeel erg hard dat ik hem met moederdag lekker thuis heb. GIsteren hebben we hem voor het eerst aan mogen leggen en dat ging al best goed! HEt is een wonder wat borstvoeding voor je gewicht doet! Ik ben nu 11 dagen geleden bevallen en al 14 kilo kwijt...veel daarvan is ook vocht geweest want eten blijf ik gewoon lekker doen! :)
NOu dames dat was even onze update, Hopelijk komt er nu een baby boom en zijn we snel allemaal mama!
liefs

da-silva
1 May 2010, 17:50
Jeetje meiden, jullie houden ons wel in spanning zeg!
Succes de komende tijd en hopelijk hebben jullie vandaag nog een kleine baby vast!
@Lonnekeleonie, ik hoop dat je gewoon thuis kan blijven.
@BW, als je zo'n pittige krampen hebt, dan lijkt een bevalling onderweg te zijn. Nog even volhouden!
@BQ, klint alsof jij ook weeen hebt. Een vriendin van me had ook niet echt pijn en had uiteindelijk wel al 8 cm ontsluiting. You never know, misschien heb je wel mazzel.
@Indootje, wat leuk dat ze je een babyshower hebben gegeven! Wat heb je precies gedaan? Ik ken het eigenlijk alleen vanuit tv series haha, ik heb zoiets zelf nog nooit meegemaakt.
@Cassie, wat fijn dat het zo goed gaat met Jake! Ik ga met je mee duimen voor moederdag... (enneh 14 kilo binnen 2 weken, daar teken ik ook voor!)

Sylverstertje
1 May 2010, 18:42
Wow echt spannend allemaal he...
Het vervelende is dat je met al die voorweeen en indalingsweeen enzo niet zo goed weet wanneer het nou echte weeen zijn. Ze zeggen dat je dat wel voelt, maar welke pijnen garanderen je nu dat je echt bezig bent. Dat is het lastigst denk ik...
En sommige hebben er misschien minder pijn van, maar dat betekent niet dat het nog niet begonnen is...
Moeilijk hoor hahaha
Ik hoop dat ik ook snel aan de beurt ben. Heb constant pijn onderin, alsof het hoofdje constant naar beneden drukt. Ben bang dat het hoofdje strakjes te groot groeit en klem komt hahah... Nog nooit van gehoord, maar zo voelt het wel :S

BQ1986
1 May 2010, 18:47
@ Indootje, wat leuk van je babyshower! Vooral omdat je het echt niet verwachtte! Wat hebben jullie gedaan??? :)

@ da-silva, ik heb echt geen idee.. het is nog steeds weg en het word steeds gevoeliger, nog steeds niet echt pijn pijn maar lekker is anders. Inmiddels dus al vanaf vanacht 1 uur.
pff... even afwachten nog,... hoop wel dat het door zet eigenlijk :oops:

Beebie_Wish
1 May 2010, 19:21
En wie van de dames doet aan sex om te proberen de bevalling op te wekken ?? wij willen wel alleen vinden het beiden iets wat eng ook :oops: , en zou sex nou echt helpen dat het daadwerkelijk ook op wekt ?? Want eigenlijk geloof ik daar ook niet zo goed in als ik eerlijk mag zijn.

Maar het blijft hier stevig er op door rommelen en moet wel om de kwartier naar de wc om te plassen en mijn ontlasting kwijt te raken. En die krampen blijf ik ook maar aanhouden en dit bevind zich vooral in mijn onderbuik en ook lichte steken in de onder rug

Snow
1 May 2010, 19:31
Dat meen je niet!! Pfff... hopelijk zet het zo weer goed door bij je!

Hier nog steeds om de 5 a 10 minuten een keiharde buik met onderin mijn buik steken/krampen maar kan nog steeds niet zeggen dat het echt pijnlijk is :oops:
Weet dan ook niet zo goed wat ik er van moet denken, helaas!

Ik had de eerste uren ook geen pijn, meer irritant! (van 22:00 uur - 03:30 uur)
Om 03:30 uur braken opeens de vliezen en toen bouwde de weeen zich op. Om 06:45 vond ik het niet meer
zo leuk, pijnlijker.
Om 10:15 uur vond ik het echt echt niet meer leuk
en om 12:00 uur was ik het ZAT!
14:00 uur is ze geboren

maar de verhalen: 'een eerste wee herken je meteen!' vind ik zeker niet waar! er zullen natuurlijk ook mensen zijn waarbij dit wel het geval was.

zet hem op dames!!!

jorina
1 May 2010, 19:35
kan ook een goed teken zijn beebie_wish
voor de bevalling leegt je lichaam zich vaak erg goed
n sex werkt alleen als er al begin is wat bij jou natuurlijk best kan zijn omdat je zo lekker aan het rommelen bent
en dan hoeft het niet eens sex te zijn want het gaat meer om het orgasme dus zelf doen kan ook maar samen is intiemer
het is net waar jij je goed bij voelt

leonec
1 May 2010, 20:09
oooooooooooooooooooooooh wat spannnend meiden :D :D :D
succes.....

hier is het weer wat rustiger....wel vaak harde buiken....

oohhh ik ben ook zo benieuwd.....

leonec
1 May 2010, 20:14
marieke zag dat je oline bent...

hoe is het met je ???????

Sweetangel
1 May 2010, 20:15
Dag meiden!!

Wat zijn jullie goed bezig :D

Hier ff een vraagje, jullie zijn iets verder gevorderd :P hebben jullie last gehad van een gespannen buik... Kheb nu heel erg, en kan eigenlijk niet lekker rechtop zitten.
Ook nog een tip om er iets aan te doen???

Verder wil ik jullie nog veel suc6 wensen!!!

Bambi80
1 May 2010, 20:17
heeh meiden,

zoooo, ik ben bijgelezen!! en wat ongelovelijk spannend is het hier!!!!

Op 29 mei om 13.16 uur is dus onze kleine Joost geboren. Hij weegt 3280 gram en is 51 cm lang. Ik zal hieronder straks even mijn verhaaltje zetten.

Eerst even kijken wat Joost aan het doen is. Hoor hem nu!!

jorina
1 May 2010, 20:23
he marieke van harte meid met een mooie zoon
ik hoop dat je lekker aan het genieten bent en dat ie jullie wel een beetje nachtrust gunt :D

Snow
1 May 2010, 21:29
heeh meiden,

zoooo, ik ben bijgelezen!! en wat ongelovelijk spannend is het hier!!!!

Op 29 mei om 13.16 uur is dus onze kleine Joost geboren. Hij weegt 3280 gram en is 51 cm lang. Ik zal hieronder straks even mijn verhaaltje zetten.

Eerst even kijken wat Joost aan het doen is. Hoor hem nu!!

knap dat je in de toekomst kunt kijken :lol: :lol: :lol: .. je bedoeld denk ik 29 april!

GEFELICITEERD!!!!

BQ1986
1 May 2010, 22:05
BW hoe issie nu?

draakje78
1 May 2010, 22:13
ow ik ben zo benieuwd naar de rommelende dames en de dames die bezig zijn!

marieke wat leuk dat je alweer even langs komt!

hier gaat het wel, heb wel al zowat de hele dag een harde buik, wordt er nu wel een beetje naar van, maar goed zal wel overgaan

BQ1986
1 May 2010, 22:23
Hi draakje, vervelend die harde buiken. Druk geweest vandaag??

draakje78
1 May 2010, 22:24
nee juist helemaal niet!

Sylverstertje
1 May 2010, 22:43
Leuk marieke! En echt leuk dat je hem nu ook hoort he :D lijkt me echt bijzonder!

BW klinkt wel heel hoopvol allemaal!

Hier altijd harde buiken volgens mij....
De gynaecoloog vroeg ook al: harde buik? Maar ik zei al: zo issie altijd...

De VK zei: een buik helemaal vol met baby...

Dus ik weet eigenlijk niet zo goed het onderscheid tussen harde buiken, indalen, voorweeen...
Mijn buik voelt altijd gespannen aan (tot nu toe nog wel zonder straie, ff afkloppen) en ik heb de hele dag door wel een lichte menstruatiepijn, maar goed, wat dat dan is... neem aan dat het nooit de hele dag door is...

draakje78
2 May 2010, 07:40
hmm sylvestertje dat weet ik ook allemaal niet hoor.

Ik heb een onrustige nacht gehad, heb toch steeds even op mn foon gekeken maar helaas nog niks van leoni gehoord, ik hoop dat ze inmiddels bevallen is en ze haar baby kan vasthouden!

voor de rest is mn buik ook nog wel wat gespannen maar meer ook niet.

Lieke4
2 May 2010, 08:43
Spannend hoor meiden, hopelijk zet het bij jullie nu goed door!
Marieke, fijn dat het goed gaat met jullie drien, zijn benieuwd naar je verhaal ;)

Hier alles nog rustig, buik is meer gespannender maar verder voel ik helemaal niets bijzonders.. :cry: Ben ook z benieuwd naar onze kleine meid, maar tja....wij moeten nog ff geduld hebben..
Fijne dag allemaal!

epat
2 May 2010, 08:44
Dames wat is het hier spannend! Ik kwam hier even kijken om te zien of er nieuws was over Nadine, maar nog niets zo te lezen. Dames die zijn bevallen, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Dames met alle voortekenen van een komende bevalling, spannend en veel succes. Straks hebben jullie eindelijk een wondertje in jullie armen!

Jenny89
2 May 2010, 08:50
hoi dames

hier ook nog niks! ik heb wel het prachtige nieuws gekregen dat mijn nicht is bevallen! wauww ze heeft een meisje, ze was 3 mei uitgerekend.
ik voelde me zooo raar toen ik het hoorde, ik was aan het shaken huilen lachen ik wist niet meer wat ik moest doen en hoe ik me moest voelen haha

maar zij zei dat bij haar de eerste wee wel krachtig was, en ze herkende die door de krachtige steken in haar rug vooral. EN bovenin haar buik.
ik dacht dat het meer ongikrampen zijn, maar ik voel mijn ongikrampen niet in mn rug en bovenbuik.. dus wel anders.

ooohhhh en wat ik jullie nog wilde vragen, ik heb ineens last van mn rechterborst. hij doet ontzettend zeer en is opgezwollen, voelt hard aan. wat zou het kunnen zijn? ik maak me best wel zorgen, want het is maar 1 borst.. als ze allebei zeer deden zou ik denken okee, normaal, hormonen, ze bereiden zich voor op de borstvoeding, maar het is er maar een. ik denk meteen aan het ergste!
wie o wie herkent dit of kan me helpen?

marieke! ik ben zooo benieuwd naar je verhaal! snel snel snel ik wil lezen :D

Beebie_Wish
2 May 2010, 11:31
@ Marieke, wat fijn dat je weer komt schrijven hier maar geniet maar fijn van jullie mannetje hoor ;) , en ben ook reuze benieuwd naar je verhaal.

@ De rest, Hier is het momenteel nog rustig maar wat ik nog erg toevallig vind is dat het tot nu toe telkens vanaf een uurtje of 2uur smiddags beginnen de krampen en steekjes in mijn onderrug en dat blijft dan wel erg aanhouden tot wel een uurtje of half 10 a 10uur savonds. Heb nog niet exact een tijd opgemeten maar weet dus wel heel goed wanneer die krampen en steken met pijnlijke scheuten erin beginnen, ik hoop gewoon dat het snel zal gaan doorzetten want wij worden steeds meer nieuwschieriger naar onze beebie en willen onze beebie snel in onze armen kunnen vasthouden. Maar nu vandaag is het eigenlijk vanmorgen al begonnen met pijnlijke scheuten in mijn doos en dat is nu nog steeds zo, ook is het met komen en gaan van harde buiken, en beebie is enorm actief schopt van de ene kant naar de andere kant.

Maar goed, dinsdagmiddag nog weer een controle alleen deze zal bij een andere gyno plaatsvinden ivm mijn eigen gyno een weekje met vakantie is. Maar goed hopelijk heeft mijn gyno wel in systeem gezet van dat ze mij sowieso niet langer als 41 weken wil door laten lopen, anders misschien dinsdag ook maar voor de zekerheid even erbij vermelden dat mijn eigen gyno dat verteld had.

Unknown
2 May 2010, 11:36
Hier ook een onrustige gehad. Werd een aantal keer wakker vannacht. Had het gevoel alsof ik naar de wc moest, kreeg harde buiken en krampen.
Anders dan normaal en kon niet omdraaien op mijn zij, dan deed het echt pijn.

Sinds paar dagen weer last van rugpijn en moeite met lopen...
en af en toe ook last van ongikrampen...

da-silva
2 May 2010, 11:55
Hey allemaal,

Hoewel ik er 4 keer per nacht uit moet om te plassen, heb ik weer eens heerlijk geslapen! Babe is 's nachts een stuk rustiger en nu vooral overdag druk en beweeglijk. Ik merk dat hij steeds minder ruimte heeft en steeds meer tegen m'n blaas of mijn ribben aan zit te porren. Maar verder is alles nog rustig...

@ Jenny: Gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze? Ik heb geen last van mijn borsten, dus ik kan je niet helpen.
@ BW: jeetje, jij bent de 40 weken al gepasseerd. Spannend hoor... hopen dat het snel gaat beginnen!
@ unknown: lijkt alsof het bij jou ook al begint te rommelen. Ik heb dat allemaal nog niet gehad. Ben benieuwd wanneer dat bij mij gaat komen...

Sientje, Lonnekeleonie en Nadine: Ik ben zooooooo benieuwd hoe het met jullie is! Hopelijk hebben jullie onderussen een kleintje in je armen.

shadylady313
2 May 2010, 11:57
jeetje, ik had toch op zijn minst wel 1 baby erbij verwacht hier... jullie houden het goed spannend zo meiden!
nu ga ik mijn eigen forum weer ff bijlezen. lees net als tara dacht ik ook eerst het mei forum en daarna pas juni. haha

succes meiden, zet hem op!!

liefs laura

Beebie_Wish
2 May 2010, 12:11
@ Da-Silva, Ja de 40 weken ben ik al gepasseerd :oops: . Alleen onze uk blijft nog even lijkt het wel helaas. Straks denkt onze uk van Goh ik vind 5 mei wel een mooie datum om eruit te komen (bevrijdingsdag), dat onze uk dan graag bevrijd wilt worden :mrgreen:

shadylady313
2 May 2010, 13:09
haha ja bevrijd die baby maar lekker op bevrijdingsdag!!!
pffff wat is het stil hier zeg...

Myra6
2 May 2010, 13:19
Het is hier wel stil ja :mrgreen: :mrgreen: Goed teken??? :P
Zit hier ook steeds te spieken vind het gewoon spannend :P

da-silva
2 May 2010, 13:44
Enorm stil ja.... ik gok erop dat er een paar flink aan de slag zijn op dit moment.
Ik denk dat we er minstens 3 baby's bij hebben (sientje, nadine en lonnekeleoni) En BQ is ook verdacht stil he?

Ik ben benieuuuuwwd!! :lol:

BQ1986
2 May 2010, 14:05
Helaas da-silva mijn kleine vent die zit nog veelste lekker... ik geef het maar op hahahaha al die voortekenen om gek van te worden!!

Jenny gefeliciteerd met je nicht, raar heh dat je dan niet weet hoe je moet reageren omdat je het zelf ook zo graag wilt. Vriendin van me is 29 04 bevallen. Je bent dan blij maar denkt ook van pfff ik wil ook!! Ach nog ffies!
Ook geen last van mijn borsten dus kan je ook niet helpen sorry. Maar kan volgens mij ook stuwing zijn toch? dat kan toch ook in 1 borst?

Bw jeetje de 1e die echt over tijd is... hoop dat die kleine snel komt meid!! En dat ze zich idd aan hun woord houden dus je deze week iig mama bent :)

Sientje moet een aantal dagen in het ziekenhuis blijven dus ga er vanuit dat die inmiddels wel mama is!
Lonnekeleoni, zal idd inmiddels ook mama zijn of iig bezig zijn :)

En nadine.... tja nog niets over bekend!??!?! :O

BQ1986
2 May 2010, 14:08
sientje is bevallen!! Las het op dr hyves!!!

Zoon Milan...

Sientje van harte gefeliciteerd en de rest van het gezinnetje ook natuurlijk!!

Geniet er van met zijn allen!

shadylady313
2 May 2010, 14:18
jeeeeeehhhh!!!!! weer een meibaby erbij!!
van harte gefeliciteerd sientje!!
geniet er lekker van en een leuke naam heb die kleine van je!

liefs laura

draakje78
2 May 2010, 14:18
Nog meer baby nieuws!

ik krijg net het berichtje van leoni binnen dat ze bevallen is vannacht van Kai!

Vannacht moeten ze nog in het ziekenhuis blijven, als ze er aan toe is komt ze hier vanzelf wel haar verhaal posten!

Leoni van harte gefeliciteerd! Kom maar lekker bij en tot gauw

en Sientje jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie Milan!
allemaal veel geluk met elkaar!

Jenny89
2 May 2010, 14:22
Gefeliciteerd Sientje en Lonnekeleonie!!!

da-silva
2 May 2010, 14:22
Yeaaaaaaahhh weer 2 babies erbij! Sientje en Lonnekeleoni, GEFELICITEEEEERD!

shadylady313
2 May 2010, 14:23
joehoe!!!
en dat is nummer 4 zeker?
weet het ff niet!
maar ook leonie van harte gefeliciteerd!!!

we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen maar alles op zijn tijd.
geniet ervan.

yvon83
2 May 2010, 14:25
de nieuwe mama's (en papa's) van harte gefeliciteerd met de kleintjes!!!!

(nog eentje die regelmatig even hier kijkt maar van het juni forum is ;) )

BQ1986
2 May 2010, 14:29
Wat super!! Lonnekeleonie, super gefeliciteerd met Kai!!!

Geniet er lekker van met zijn drietjes!!!

Draakje.... hoe gaat het inmiddels met jou, nog last van harde buiken?

Nootje38
2 May 2010, 14:34
Nieuwe wondertjes geboren zie ik.. van harte gefeliciteerd.. en nu lekker genieten van de kraamtijd.. en alles erna... en het gaat zo onwijs snel allemaal....