PDA

View Full Version : Uitgerekend in mei 2010

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26

tineke24
2 May 2010, 14:36
Gefeliciteerd Sientje en Leonie!!
Hopelijk is alles voorspoedig gegaan en is alles goed met jullie en de klein! Gr Tineke

BQ1986
2 May 2010, 14:38
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________hoop 2 mei ben bang voor 18 mei

Netjes gegokt trouwens :D

shadylady313
2 May 2010, 14:40
tja dat heb ze inderdaad goed gegokt zeg!!

Bente
2 May 2010, 14:45
hoera weer 2 babies erbij!
van harte gefeliciteerd!!!
nu worden het er snel meer.... spannend!
wie is de volgende op het lijstje?
ik nog niet toch? begin het steeds enger te vinden hihi, maarja als het begint kun je het niet meer stoppen he?
de kleine mag nog eventjes blijven zitten, dan probeer ik nog wat meer aan het idee te wennen.
wat een zeur ben ik toch, eerst maanden zeuren dat het zwangerworden niet meteen lukt, dan ben je zwanger, kun je zeuren over de ongemakken, ook al heb ik daar gelukkig weinig last van en als je dan mag gaan bevallen weer zeuren over het feit dat dat toch wel eng is....................
HORMONEN!!!!
dames met baby geniet van jullie hummeltjes,
dames die bezig zijn succes
dames die net als ik nog 'rustig' aan het wachten zijn, nog maar genieten van onze buik!!!

da-silva
2 May 2010, 14:47
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________hoop 2 mei ben bang voor 18 mei

Netjes gegokt trouwens :D

Zo ja... dat is wel grappig!
Ik heb 6 dagen voor de uitgerekende datum gegokt, hopelijk komt dat bij mij ook uit...

da-silva
2 May 2010, 14:54
Naam______________Uitgerekend op___________Geslacht___________Bevaldatum
Beebie_Wish________1 mei 2010________________Baby_______________
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________bevallen op 2-5 van zoon Milan
Nadine_____________4 mei 2010________________Meisje_____________
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________bevallen op 2-5 van zoon Kai
Miesje78____________6 mei 2010_______________Meisje______________
Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 29-4 van zoon Joost met 38w4d
Tineke24____________8 mei 2010_______________Jongen
Jenny89___________11 mei 2010_______________Baby_______________
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________
Lieke4_____________12 mei 2010_______________Meisje______________
Sively_____________13 mei 2010_______________Baby_______________
BeautyQueen23_____13 mei 2010_______________Jongen_____________
Bente______________14 mei 2010______________Baby_______________
leonec______________18 mei 2010______________Meisje_____________
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen van 2 meisjes op 19 april (met 36w6d)???
Draakje_____________18 mei 2010______________Baby_____________
Da-silva____________21 mei 2010_______________Jongen____________
Cassie247__________22 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 20-4 v/e zoon Jake met 35w4d
Sylvestertje_________22 mei 2010______________Meisje_____________
Indootje____________23 mei 2010______________Jongen____________
Nenske_1977________23 mei 2010______________Meisje_____________
Andrea80___________25 mei 2010______________Baby______________
Unknown___________26 mei 2010_____________Jongen______________

shadylady313
2 May 2010, 14:55
zozo, op 2 mei al 6 mei baby's!!
en met hoeveel zijn jullie in totaal?

Beebie_Wish
2 May 2010, 14:56
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd Sientje en Leoni ;) .

He ikke wil ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook zo graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :mrgreen: . Vriendlief praat telkens tegen mijn buik van ´´Beebie hier je papa ik vind dat je nu wel lang genoeg bij mama hebt gezeten´´ :mrgreen: .

BQ1986
2 May 2010, 14:57
Da-silva wij dachten hetzelfde... :P was ook de lijst aan in het invullen, toen ik op verzenden klikte sprong die van jou omhoog haha

BW... weer gerommel vandaag of rustig dagje??

nenske_1977
2 May 2010, 14:58
Gefeliciteerd Sientje en Lonnekeleonie!!!
Alweer 2 wondertjes erbij!!
Geniet maar lekker van jullie kraamtijd !
Laat jullie maar heerlijk verwennen ;)

Hier nu ook de 37weken grens bereikt! :P
"mientje" mag nu hier ook wel komen hoor ! haha..

Beebie_Wish
2 May 2010, 14:59
@ BQ, Nee helaas geen rustig dagje kan niet normaal op een stoel zitten en mijn doos van onderen doet vandaag mega veel pijn en dus als ik loop dan steekt het er ook ineens in, maar weer zo rond 2en vanmiddag is het vele gerommel weeeeeeer begonnen en ook die harde buiken die telkens komen en gaan.

Ikke wil BEVALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEN :mrgreen:

BQ1986
2 May 2010, 15:01
Mochten de namen trouwens hier vermelden worden?? Want we hadden toen een lijstje...

Zie dat er nog 1 bevallen is namelijk :O

shadylady313
2 May 2010, 15:03
wie dan???

BQ1986
2 May 2010, 15:04
Cin. is ook bevallen.... en ik gok ook op 2 mei... aan de hyvesberichten te zien :D

BQ1986
2 May 2010, 15:05
Cin. van harte en geniet er lekker van met zijn 4!!!

Liefs

BQ1986
2 May 2010, 15:06
Bw... nu mag jij... maak er wel 3 mei van dan ;)

BQ1986
2 May 2010, 15:12
Hahah bente,... ben je er echt nog niet klaar voor? Iedereen duimt hier dat die kleine komt... zo zie je maar :D

Voel je je wel goed verder??

Nenske... gefeliciteerd met je 37 weken :D

shadylady313
2 May 2010, 15:13
jeetje wat een babyboom ineens!!
maar leuk hoor.

dus bij deze ook cin van harte gefeliciteerd met je zoon geloof ik he?
en ook jij uiteraard lekker genieten en ik hoop snel wat verhalen van jullie te lezen!

liefs laura

BQ1986
2 May 2010, 15:14
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________bevallen op 02-5 van zoon Milan met 40w
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________bevallen op 2-5 van zoon Kai met 39w5d
Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 29-4 van zoon Joost met 38w4d
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 02-5 van zoon ?
Lieke4_____________12 mei 2010_______________Meisje__________
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen van 2 meisjes op 19 april (met 36w6d)???
Cassie247__________22 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 20-4 v/e zoon Jake met 35w4d

shadylady313
2 May 2010, 15:16
jullie gaan snel joh!!

Nootje38
2 May 2010, 15:18
Nieuwe wondertjes geboren zie ik.. van harte gefeliciteerd.. en nu lekker genieten van de kraamtijd.. en alles erna... en het gaat zo onwijs snel allemaal....knufff

BQ1986
2 May 2010, 15:19
Laura... ga mijn best doen hahaha kan niet wachten dus kan mij niet snel genoeg gaan :D Maar ja... over 3,5 week is die er zeker dat scheelt weer!!

Hoe is het bij jullie?

shadylady313
2 May 2010, 15:22
nou, ik denk dat jij ook wel eerdaags gaat bevallen hoor.
jij was toch ook al wel aan het rommelen of ben ik nu in de war met iemand anders?
bij ons gaat het allemaal wel lekker hoor. de eerste van juni is wel al bevallen maar de rest houdt het gelukkig nog lekker warm binnen. erg spannend allemaal. maar eerst jullie en dan pas wij!
geniet nog van die laatste daagjes/weekjes!

liefs

Jenny89
2 May 2010, 15:32
gefeliciteerd cin!!! :D je bent net zover als mij!!!! :D aaaa ik wil ooooooooooooooooooooook :mrgreen:

Free
2 May 2010, 15:34
Nieuwe mama's van Harte met de geboorte van jullie wondertjes!!!

Jullie gaan wel hard nu... Hierna zijn wij aan de beurt :shock:

BQ1986
2 May 2010, 15:39
Gister idd 24 uur wat gerommel maar vandaag niet meer dus ga nergens van uit :oops:
Zegt allemaal niets, vanaf de 1e echte wee dan ben ik blij hahha

Myra6
2 May 2010, 15:41
Wauw zo is het stil en zo is het druk :mrgreen:
Sientje, leoni en cin gefeliciteerd :D met jullie kleintjes!!!!!!!!!!! Geniet er lekker van!!!
Zo gaat het wel hard hier!!!

BQ dus vandaag alles weer rustig??

BQ1986
2 May 2010, 15:50
Helaas wel.. althans gerommel genoeg maar na mijn idee niets wat iets betekend zeg maar!
Bij echte pijn begint het pas geloof ik hahaha

Myra6
2 May 2010, 15:57
Ja zeggen ze wel hé heb ook geen idee hoor :mrgreen: Afwachten maar spannend hoor!!!

tineke24
2 May 2010, 16:01
Helaas wel.. althans gerommel genoeg maar na mijn idee niets wat iets betekend zeg maar!
Bij echte pijn begint het pas geloof ik hahaha

Ik rommel gezellig met je mee, word wel ongeduldiger door alle geboorteberichten hier hahaha.
Zolang ik niet voorbij de 40 weken loopt kan ik mn geduld nog de baas hihi

@Cin. GEFELICITEERD!!!!!!

cassie247
2 May 2010, 16:05
Gefeliciteerd Cin Leoni en sientje!!! Wow alweer drie wondertjes erbij,, dat hebben we toch netjes gedaan, naatje en ik zijn de enige ' illegale' bevallingen in april hihi, het is net 2 dagen Mei en we hebben nu al 6 babies! Nu de rest nog! Wel gezellig om straks te kletsen over mama zijn! Al dat gerommel dat jullie mee maken kan ik niet over mee praten, maar het lijkt me reuze spannend! Ik vond het zelfs spannend terwijl ik wist welke dag ik zou bevallen.
Vandaag zou ik 37 weken en 1 dag zwanger zijn, en zou ik nu pas meldplicht hebben! Raar idee dat mijn zoontje al weer 12 dagen oud is. Hij zit al bijna weer op zijn geboorte gewicht :) Maarja door dat gewicht moet het arm ding al 70 ml drinken en dat lukt hem nog net niet, dan valt hij telkens in slaap. Als dit goed gaat mag hij mee naar huis zeiden ze vandaag, dus hopelijk nog een weekje en dan heb ik mijn ventje thuis :)
NOu ben reuze beniewd wie de volgende is, de meisjes moeten even hard hun best gaan doen hoor...tot nu toe lopen de zoontjes echt voor!

BQ1986
2 May 2010, 16:08
cassie wat een super nieuws. Hopelijk doet die goed zijn best komende week :)
Hoe voel jij je verder???

@ Tineke, nou daar ben ik dus ook bang voor heh, overtijd lopen lijkt me gewoon niets! Ze gaan bij mij ook pas stappen ondernemen met 41 weken dus voordat de kleine er dan is,... pfff!!
Maar bij jou druk bezig vandaag??

tineke24
2 May 2010, 16:10
Hey meiden, ik wil me graag weer aanmelden bij de mamahyves.
Maar weet het antwoord niet van de vraag van Marieke haar katten, kan iemand die even sturen als prive bericht? THANX Tineke

tineke24
2 May 2010, 16:13
cassie wat een super nieuws. Hopelijk doet die goed zijn best komende week :)
Hoe voel jij je verder???

@ Tineke, nou daar ben ik dus ook bang voor heh, overtijd lopen lijkt me gewoon niets! Ze gaan bij mij ook pas stappen ondernemen met 41 weken dus voordat de kleine er dan is,... pfff!!
Maar bij jou druk bezig vandaag??

Ik vroeg het aan mijn verloskundige en die nemen pas actie bij 42 weken :|
Ik vind zeker gezien het nieuws van de afgelopen tijd dat ik graag na 41 weken opgewekt wil worden, al lijkt me een opgewekte bevalling ook niet iets supers (vaak zo heftig), liever graag spontaan deze week hahaha.
Hier vooral veel harde buiken, en rond dit tijdstip vaak meer steken tot ik ga slapen en 's morgens is het weer over.
Hij test nu al moeders geduld haha
En jij?

Tinkerbell79
2 May 2010, 16:15
Nieuwe mama's, van HARTE GEFELICITEERD met jullie kindjes!!! Geniet ervan!!

BQ1986
2 May 2010, 16:16
Heb eerlijk gezegd geen idee, sorry!! Hopelijk komt er snel iemand online ;)

Vrijdagnacht om 1.00 zeurderige pijn gekregen in mijn onderbuik, dit heeft de hele zaterdag geduurd tot gisteravond laat dat ik ging slapen. Dus ongeveer 24 uur om de 3-6 minuten een harde buik met wat steekjes.. maar deed niet echt pijn/pijn, meer gewoon vervelend... als je alles dan zo leest moet je wel echt pijn hebben wil het echt begonnen zijn dus ga mezelf niet meer lekker lopen maken hahah Al zeg ik dat nu heel stoer :D
Idd fijn heh dat geduld :D hahah normaal heb ik dat heeeeeeeel veel maar wat dit betreft... pff!!

Beebie_Wish
2 May 2010, 16:18
Haha ik zou maar wat al te graag willen :mrgreen: . Want op deze manier piept iedereen maar gewoon voor mij :cry: . Ik ben al dat gerommel zat en wil zo snel mogelijk BEVALLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH H :mrgreen:

Bw... nu mag jij... maak er wel 3 mei van dan ;)

tineke24
2 May 2010, 16:21
Heb eerlijk gezegd geen idee, sorry!! Hopelijk komt er snel iemand online ;)

Vrijdagnacht om 1.00 zeurderige pijn gekregen in mijn onderbuik, dit heeft de hele zaterdag geduurd tot gisteravond laat dat ik ging slapen. Dus ongeveer 24 uur om de 3-6 minuten een harde buik met wat steekjes.. maar deed niet echt pijn/pijn, meer gewoon vervelend... als je alles dan zo leest moet je wel echt pijn hebben wil het echt begonnen zijn dus ga mezelf niet meer lekker lopen maken hahah Al zeg ik dat nu heel stoer :D
Idd fijn heh dat geduld :D hahah normaal heb ik dat heeeeeeeel veel maar wat dit betreft... pff!!

Ja ik probeer mezelf ook in te prenten dat het vast nog even duurd, en nu juist nog lekekr rustig is thuis met 1 kindje.
Maar of het echt goed doordrengt haha, ben gewoon zo benieuwd naar onze tweede ventje, dat dat nogal overheerst.
Zeker omdat ik nu vanuit de omgeving ook veel vragen krijg van, hoe is het..? hoe voel je je..?
Zul je zien dat ik nu overtijd loop, kunne ze het nog vaak vragen :shock:

Miesje78
2 May 2010, 16:22
Wauw, 2 mei pas en alweer baby's erbij!!
Goed gedaan dames en heel hartelijk gefeliciteerd!!! Leuke namen ook.
Haha, de jongentjes zijn snel, maar de meisjes achterhalen ze wel hoor ;) . Volgens mij hadden we een redelijk evenwichtig aantal toch??
Geniet van jullie gezinnetjes! Ik kijk er ook echt zooo naar uit!
Ik had gegokt op 2 mei, maar denk dat dat niet meer gaat lukken... Nou ja, als het nu maar niet te lang gaat duren...

En succes dames die bezig zijn of al een hoop gerommel hebben.

draakje78
2 May 2010, 16:23
Nog een nieuwe baby erbij! het gaat goed bij de mei mama's!

Cin. ook van harte gefeliciteerd! en een fijne kraamtijd gewenst!

@BQ mn buik is nog wel gespannen maar niet zoals gister, ik heb dan ook niet gebeld ofzo

@ tineke ik weet de vraag niet dus ook het antwoord niet

tineke24
2 May 2010, 16:25
Nog een nieuwe baby erbij! het gaat goed bij de mei mama's!

Cin. ook van harte gefeliciteerd! en een fijne kraamtijd gewenst!

@BQ mn buik is nog wel gespannen maar niet zoals gister, ik heb dan ook niet gebeld ofzo

@ tineke ik weet de vraag niet dus ook het antwoord niet

Vraag: hoe heten de katten van Marieke

riannetje
2 May 2010, 16:26
Alle nieuwe mama's: Van harte met jullie wondertjes!!!

da-silva
2 May 2010, 16:37
Yeeeaaaaahhh GEFELICITTEERD CIN.

lekker vruchtbaar dagje vandaag zeg!

BQ1986
2 May 2010, 17:49
Hahah dat ken ik tineke,...

Je wilt toch weten wie er al die maanden in je buik zit :)

Hoe oud is je andere kindje??

Fijn dat het weer wat beter gaat draakje!

BW nog nieuws??

leonec
2 May 2010, 18:01
Sientje, leoni en cin GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wordt er zenuwachtig van...hahah

hier alles rustig...ik wil oooooooook

Liefs

Beebie_Wish
2 May 2010, 18:03
@ BQ, Hier gaat het wel alleen ben al dat gerommel wel zo´n beetje zat aan het worden hoor ik hoop zo graag dat het nou dan eens echt helemaal door gaat zetten. Want op deze manier piepen jullie mij allemaal dalijk gewoon voor :( .

tineke24
2 May 2010, 18:10
[quote="BeautyQueen23"]Hahah dat ken ik tineke,...

Je wilt toch weten wie er al die maanden in je buik zit :)

Hoe oud is je andere kindje??

Mijn zoontje is 2 jaar en 5 maanden, maar is nog niet echt met de baby bezig, ben benieuwd hoe hij straks reageert :)

BQ1986
2 May 2010, 18:11
Nee joh! Deze week ben jij aan de beurt :) Ze laten je toch niet langer lopen dan Zaterdag??
Maar idd dat gerommel is irritant, dat vond ik gister al... laat staan als je er een paar dagen last van hebt!

Tineke, hahah dat word dus echt een omslag voor hem. Vind het niet interessant die dikke buik van mama?

tineke24
2 May 2010, 18:14
@ BQ, Hier gaat het wel alleen ben al dat gerommel wel zo´n beetje zat aan het worden hoor ik hoop zo graag dat het nou dan eens echt helemaal door gaat zetten. Want op deze manier piepen jullie mij allemaal dalijk gewoon voor :( .

Hoop voor je dat het niet te lang duurt!! en dat het rommelen bij ons alleen eens goed doorzet ;)

tineke24
2 May 2010, 18:16
Tineke, hahah dat word dus echt een omslag voor hem. Vind het niet interessant die dikke buik van mama?

Hij zegt wel, mama baby.. en wijst naar de box die al klaarstaat en weet waar de baby gaat slapen maar verder niet.
Hij wijst zo naar zn eigen buik en zegt baby, en trekt mn kleding omhoog om te baby te zoeken :d

BQ1986
2 May 2010, 18:17
hahah geweldig... maar dan is die er wel mee bezig hoor :)
Kreeg jij nou ook een jongetje?

linny84
2 May 2010, 18:29
zo wat gaat het hard hier zeg! weer 3 kleintjes erbij!! wat super! gefeliciteerd!!

En dames waarbij het rommelt succes en ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn!

Beebie_Wish
2 May 2010, 18:29
@ BQ, Idd mijn eigen gyno die vertelde dat ons dat zij ons niet langer dan 41 weken door wilde laten lopen, maar mijn eigen gyno is deze week een weekje met vakantie dus moet ik het dinsdag a.s. met een collega van mijn gyno er maar mee doen en hoop ik heel erg dat mijn eigen gyno wel in elektronisch dossier gezet heeft dat ze mij niet langer als 41 weken door wil laten lopen, anders ben ik sowieso zelf ook nog wel van plan om dat erbij te melden dinsdag.

@ Tineke, Ik hoop het ook dat het dus echt niet lang meer zal gaan duren pff ... Wij zijn en worden steeds nieuwschieriger naar ons mooie wonder. Vriendlief blijft maar telkens ook tegen mijn buik dan praten van ´´Beebie hier is je papa en papa vind dat je nu wel lang genoeg bij je mama doorgebracht heeft dus zou je aub daaruit willen komen´´ :mrgreen: .

En dames weet je waar ik ook wel wat bang voor ben namelijk dat ik totaal niet weet of onze beebie wel/niet in het vruchtwater gepoept heeft, je kan dit pas herkennen als je vliezen eenmaal gebroken zijn en het groen van kleur is, maar tsja dan moeten je vliezen ook wel ff breken en dat is bij mij helaas nog niet het geval, dus zit ik ook maar met die vraag in mijn hoofd van stel straks zit ons wonder al paar dagen daar binnen en heeft in het vruchtwater gepoept en ik het maar niet weet, aaaaaaarghh wil er ook liever niet daaraan denken en zal ook die vraag zeker even aan de gyno ook stellen.

Andrea80
2 May 2010, 18:30
Dames dames,

Wat een drukte hier!

3 nieuwe baby´s! Cin. Leonie en sientje gefeliciteerd!!!!!

Ik ben hier vandaag lekker verrast door vriendinnen en familie met een babyshower!!!!!

Was erg leuk en gezellig!
Ben er wel een beetje moe van dus maar vroeg mn bed in vanavond denk ik.

Dames die aan het rommelen zijn...... Geluk gewenst misschien zijn jullie wel de volgende.

Ik zelf zal nog wel even moeten wachten denk ik. Ben nog geen 37 weken dus kan nog wel even duren.

Nou groetjes

tineke24
2 May 2010, 18:51
hahah geweldig... maar dan is die er wel mee bezig hoor :)
Kreeg jij nou ook een jongetje?

Maar ik heb verder niet het idee dat hij er verder wat van snap, maar denk dat ik dat ook niet moet verwachten op die leeftijd :lol: Maar hij zal straks voor mijn idee ineens zo groot zijn met een broertje erbij (inderdaad een jongen)

BQ1986
2 May 2010, 19:29
Ohh BW daar moet je helemaal niet aan denken meid! Krijg je ook altijd een echo als je bij de gyn loopt?
Ik zou er gewoon gelijk zelf over beginnen dinsdag, dan weet je meteen hoe deze erover denkt! En kan deze gyn er misschien nog iets mee doen. Is er een reden dat ze je niet over de 41 weken wilt laten lopen??

Tineke, denk idd dat jongetjes daar minder mee bezig zijn dan meiden. Heb een aantal vrienden met een meid van 2,5 die nu ook weer in verwachting zijn maar die zijn daar heel intens mee bezig. Jongens denken wat dat betreft toch anders denk ik :D
hebben jullie iets op het kaartje gezet wat betreft die kleine? Zodat de visite niet gelijk richting de baby lopen maar de kleine man ook aandacht geven?

BQ1986
2 May 2010, 19:31
Ik had het trouwens al eens op hyves gezet maar het lijkt me erg leuk om elkaar een keer te ontmoeten als alle kleintjes er zijn. Dus ergens in Augustus als iedereen weer op de been is... Is daar interesse in?? :P

Bambi80
2 May 2010, 19:41
Hey meiden, ik wil me graag weer aanmelden bij de mamahyves.
Maar weet het antwoord niet van de vraag van Marieke haar katten, kan iemand die even sturen als prive bericht? THANX Tineke

gewoon aanmelden, dan keur ik het goed. Ik heb het wachtwoord eraf gehaald.

da-silva
2 May 2010, 19:44
Heey Marieke,

Ik zie dat je online bent... hoe is het met je? Ik ben benieuwd naar je verhaal!

da-silva
2 May 2010, 19:44
BQ: Lijkt me leuk om iedereen met baby te zien! Goed idee toch?!

BQ1986
2 May 2010, 19:49
Misschien handig dat iedereen een mailadres in een prive bericht geeft... aangezien ik denk dat als straks iedereen bevallen is, iedereen wat minder hier op het forum zal zitten?!
Ik wil best degene zijn die er tzt een mailtje uitgooit naar iedereen.. dus ik zou zeggen... degene die interesse hebben... stuur je mail even door :)

Bambi80
2 May 2010, 20:04
shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik mijn hele verhaal getypt, is ie kwijt. Nu heb ik dus even geen tijd meer opnieuw te beginnen.

grrrrrrrrrrrrrrr!

tineke24
2 May 2010, 20:19
shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik mijn hele verhaal getypt, is ie kwijt. Nu heb ik dus even geen tijd meer opnieuw te beginnen.

grrrrrrrrrrrrrrr!

ja dat is erg vervelend. :( . kan je weer overnieuw beginnen.
Ik zit al bij de hyves inmiddels, wachtwoord werkte een paar uur terug nog wel.

draakje78
2 May 2010, 20:46
zo jullie beppen gezellig wat af, kan steeds pagina's terug lezen en hopen dat ik nog wat onthoud
voor nu niet echt ben te moe
ga dan ook lekker slapen!

Lunanoa
2 May 2010, 21:04
Waauw wat een babyboom :mrgreen:

Alle drie mama's gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Geweldig. Gaat hard zo :lol:

Monalisa
2 May 2010, 22:00
heeh meiden,

zoooo, ik ben bijgelezen!! en wat ongelovelijk spannend is het hier!!!!

Op 29 mei om 13.16 uur is dus onze kleine Joost geboren. Hij weegt 3280 gram en is 51 cm lang. Ik zal hieronder straks even mijn verhaaltje zetten.

Eerst even kijken wat Joost aan het doen is. Hoor hem nu!!

bedoel je niet 29 april? :P ben benieuwd naar je verhaal!! :D

BQ1986
2 May 2010, 22:03
Waauw wat een babyboom :mrgreen:

Alle drie mama's gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Geweldig. Gaat hard zo :lol:

Hoe gaat het met jou dan lunanoa?? :d

Lunanoa
3 May 2010, 06:20
Weer de hele nacht wakker gelegen van de pijn. Ik heb het idee dat het een soort weeën zijn, maar ja dat weet ik niet zeker natuurlijk :?

Een aantal dagen terug ook gehad. Dacht misschien indalingsweeën. Gistermiddag begon het weer, waarnaar het afzakte, maar de hele nacht weer wakker gelegen van de pijn. Zo om 9 uur maar even bellen naar de verloskundige :|

Jullie hier enig ervaring mee rond de 32/33 weken?

Het voelt als een héle hevige menstruatiepijn vanaf mijn navel zakt het af naar beneden & op het einde krijg ik een soortevan hamerslag op mn schaambot :?
Het trekt ook van mijn onderrug naar mijn kont & benen....
Best pijnlijk eigenlijk. Maar nog niet zo erg dat ik er van moet janken ofzo.... Ze zeggen dat je het met weeën meteen weet :lol: Dus dan denk ik dan zal het 't wel niet zijn :?

jorina
3 May 2010, 06:29
is onzin hoor luuntje er zijn zoveel verschillende soorten weeën dat het echt altijd wel ff duurt voor je doorhebt dat het begonnen is
maar meissie als je het niet vertrouwd moet je gewoon je vk bellen daar zijn ze voor
ik denk inderdaad dat het indalingsweeën zijn want ook die kunnen best heftig zijn of oefenweeën want ook die zijn soms best heftig

Lunanoa
3 May 2010, 07:04
Ik hoop het.
Ik bel straks ook even idd, dan weet ik het iig zeker!

Miesje78
3 May 2010, 07:06
Zo, ik dacht dat ik vroeg was.
Ben ook al van half 7 wakker. Man moest werken en de kinderen zijn er. Zit dus nu op de bank met een kopje thee Phineus en Ferb te kijken.... Haha.

Met 32 weken is het ook wel wat t evroeg voor weeen hoor, nog even volhouden hoor Luna! Misschien toch indalingsweeen? Ik hoop het voor je. En inderdaad anders gewoon de vk bellen.

Hier nog geen actie (helaas). Maar weer niet lekker geslapen.. Zometeen, als de kindertjes naar opa en oma zijn, nog maar even terug dus. Hopelijk kan ik dan nog even slapen.
Wel grappig, m'n man wilde helemaal niet naar zijn werk, wilde er echt bij zijn als het begint en niet gebeld worden. Haha. Maar ja, als ze nog even op zich laat wachten is ie dalijk nog 2 weken thuis... Ook geen optie natuurlijk. Dus met tegenzin is hij toch maar gegaan.

da-silva
3 May 2010, 07:37
Ik ben ook alweer wakker. Ik heb een rustige nacht gehad, hoewel ik er wel veeeelste vaak uit ben gegaan om te plassen. Soms zelfs om het uur, pfff!
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens aan de poets ga. Niet dat ik er zin in heb, maar dan heb ik dat maar vast gehad. Maar eerst nog even terug in bed met een ontbijtje en nog even tv kijken... je kan niet de hele dag poetsen he?! ;)
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?

Andrea80
3 May 2010, 07:58
Goedemorgen,

wat een drukte hier op de vroege ochtend.
Luna, als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar de vk hoor!!!

Hier weer een nachtje met veel wakker worden gehad!
Plassen, draaien, kramp enz.......

Vanmiddag eer even naar de vk.
Hopen dat de bloeddruk weer goed is!

Maar dat idee om wat af te spreken lijkt me leuk!!!

Laat maar weten wat de uit komst is.

groetjes

Sylverstertje
3 May 2010, 08:05
Ik kom me ook nog ff melden haha
Vanaf half 6 alweer wakker, ben er maar om 6 uur uit gegaan... Mijn latten schieten steeds los van mijn bed, dus schrok me iedere keer rot vannacht. Ik word echt te zwaar hahaha.

Kunnen best indalingsweeen zijn denk ik. Had in die tijd ook last van die krampen e.d. (ik vergeet altijd wie wat schrijft)

Een vriendin komt vandaag ff op bezoek en vanavond nog naar een verjaardag...
Gisteren hele dag visite gehad, dus voorlopig druk zat :S

Nootje38
3 May 2010, 08:18
Weer de hele nacht wakker gelegen van de pijn. Ik heb het idee dat het een soort weeën zijn, maar ja dat weet ik niet zeker natuurlijk :?

Een aantal dagen terug ook gehad. Dacht misschien indalingsweeën. Gistermiddag begon het weer, waarnaar het afzakte, maar de hele nacht weer wakker gelegen van de pijn. Zo om 9 uur maar even bellen naar de verloskundige :|

Jullie hier enig ervaring mee rond de 32/33 weken?

Het voelt als een héle hevige menstruatiepijn vanaf mijn navel zakt het af naar beneden & op het einde krijg ik een soortevan hamerslag op mn schaambot :?
Het trekt ook van mijn onderrug naar mijn kont & benen....
Best pijnlijk eigenlijk. Maar nog niet zo erg dat ik er van moet janken ofzo.... Ze zeggen dat je het met weeën meteen weet :lol: Dus dan denk ik dan zal het 't wel niet zijn :?

Ik heb het idee dat het beginnende voorweeen zijn.. maar elke vrouw is natuurlijk verschillend... kan ook zijn dat het gewoon al wat aan het rommelen is..
Een wee kan je een beetje vergelijken met een golf....

Je voelt het langzaam aan opkomen.. dan bereikt het zijn hoogte punt... en dan zakt het weer af.. en zo gaat dat op en neer,,,
Word dit gevoel sterker en sterker dan kan je langzaam aan uitgaan dat de weeen zijn begonnen.. als je dit gevoel hebt,, kan je kijken of je ze weg kan puffen...
dat gaat zo puf puf puffffffff bij weeen kan je dit dus weg puffen......

mogt het zo zijn dat je vochtverlies.. dat kan je testen door op je handpalm te blazen.. dan loopt het vruchtwater langzaam aan weg.. is dat zo dan proberen op te vangen door middel van een
plastig bekertje.. zo kan de verlos zien of het vruchtwater schoon is...

sterkte meisi de laatste loodjes.. en bij somige echt de laatste loodjes..

Beebie_Wish
3 May 2010, 08:31
Nou meiden ik ben er ook nog en met baby in de buik :oops: . Vannacht was het enorm rustig in de buik voelde onze uk eigenlijk niet (geloof dat het ook lekker lag te pitten), wel moest ik paar keer eruit om te plassen en daarna kwam ik vrij moeilijk weer in slaap.
En vanmorgen ging om 10 over 6 de wekker van vriendlief, hij die eigenlijk geen zin had om te werken want is aan vakantie toe en wil maar al te graag dat onze uk geboren zal gaan worden.
Nu voel ik onze uk weer goed actief vooral bovenin zit ie lekker heen en weer te schuiven en te schoppen :) . En mijn doos van onderen begint wel steeds pijnlijker te worden (s´nachts niets aan de hand, maar overdag en s´avonds houd het rommelen totaal niet op) :oops: .
Het steekt gewoon daar van onderen.

Morgen naar de gyno (helaas niet de mijne maar een vervanger) en ik hoop toch heeeeeeeel graag om zo spoedig mogelijk te mogen/zijn bevallen :oops: :D .

Tara28
3 May 2010, 08:42
Wow wat een geklets hier! En gewoon 3 nieuwe baby's erbij!

Sientje, Leonie en Cin VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJES!!!! :D :D :D

Ben benieuwd wie de volgende is ;) Ik stem op BW ;)

Jenny89
3 May 2010, 09:12
Gezellig hier meiden!

Ik stem ook op beebiewish, hoop echt dat je snel mag bevallen! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, want ik word ook echt heel ongeduldig en ben nog niet eens 39 weken! Ik ga denk ik gek worden als ik met 40 weken nog niet ben bevallen!

Met mij gaat het goed, ik verlies alleen met de dag mn geduld. De weeen opwekken dmv vrijen, werkt helaas niet bij mij!!! :evil: hopelijk bij beebiewish wel. Al geprobeert?
Ik slaap gelukkig super! Volgens mij iedere dag beter en beter :lol: afkloppennn!!! moet er niet eens 1 keer uit om te plassen! dat terwijl ik altijd voor het slapengaan een glas water drink. Geweldig he! Mijn boob doet trouwens ook niet meer zeer gelukkig. De zwelling is helemaal weg.

Ik ga ontbijten en dan ga ik weer schoonmaken! Heb absoluuuuut geen zin maar het moet gewoon he.
hopelijk babynieuws in de loop van de dag!

groetjesssssss

Beebie_Wish
3 May 2010, 09:19
Dank je wel jenny en tara ;) .

@ Jenny, ik hoop voor jou dat je niet net als mij overtijd zal gaan lopen toen ik nog geen 39 weken was kon ik ook heerlijk slapen en alles en zelfs hoefde ik toen ook niet veel eruit s´nachts om te plassen oid. En nee helaas hebben wij nog geen seks gehad (we hebben in de hele zwangerschap het 1x geprobeerd maar dat werd niks want deed zo´n pijn bij mij), maar de volle maan heeft ook niet geholpen vorige week bij ons, dus zal het vrijen ook wel niet het zijn maar goed wie weet toch maar eens ff proberen :mrgreen: .

@ Sientje, Leoni en Cin: Van harte gefeliciteeeeeeeeeeerd en geniet lekker van jullie kraamtijd en jullie mooie wondertjes ;) . Ben benieuwd naar jullie verhalen en helemaal of jullie er ook misschien iets voor hebben gedaan om het te laten opwekken wie weet kan ik dat dan ook gaan proberen :oops: :D

Bente
3 May 2010, 09:57
Hahah bente,... ben je er echt nog niet klaar voor? Iedereen duimt hier dat die kleine komt... zo zie je maar :D

nouja, niet klaar voor,pff ik vind het toch wel eng hoor, die bevalling....
wat een aansteller ben ik ook, natuurlijk zijn we super nieuwsgierig naar onze uk, lijkt me zeker heerlijk als we straks met zn drietjes zijn, maar ik vind het gewoon ´vervelend´ dat we geen idee hebben hoe en wanneer het gaat gebeuren........... dat heeft natuurlijk iedereen.
ik hoop zelf nog op 10 mei dan is mn vader jarig, ik was ook samen met mn oma jarig dus dat lijkt me wel grappig dan.
de 9e hebben we nog een doopfeest dus daarna mag het dan gaan beginnen hahahaha.
deze week moet ik nog naar de pedicure en mn beentjes ontharen en dan ben ik er helemaal KLAAR voor hihi.
dus ik hoop dat de kleine het met me eens is en nog ff blijft zitten, morgen weer naar VK dus dan krijgen jullie weer een update.

BQ1986
3 May 2010, 10:04
Luna, ik heb ook erg last gehad van indalingsweeen maar dit duurde geen dagen.
Het kan ook met je bekken te maken hebben als je het ook in je rug en been voelt. Een zenuw die beknelt zit.

Geen nieuwe babys vanacht, helaas!

hier voor het eerst minder geslapen :( mijn buik is keihard en word niet meer zacht... het begint gewoon pijnlijk te worden.
Meerdere hier last van?!

Lunanoa
3 May 2010, 10:32
Zal dan ook hier even een kort verslagje doen haha.

Heb extreem last van harde buiken. Ze kwamen dus vannacht de hele nacht om de 15 minuten :? Zeer pijnlijk...
Maar omdat het vanochtend wat is afgezakt geen weeën.
Omdat ik maar 1.58 ben & een flinke jongen draag, wordt het voor mijn lichaam erg zwaar waardoor die harde buiken dus komen. Hij groeit ook hard natuurlijk & dat zet constant spanning in de buik...
Wanneer het om de 5 minuten ong. komt, moet ik meteen weer bellen :?

Omdat ik maar 1.58 ben & dus die buik wel flink doorgroeit, is het voor mijn lichaam net alsof ik rond de 36/37 weken zwanger ben zei de VK. Lekker is dat :lol:

Maar alles goed met de beeb & ik moet de pijn maar gewoon aanvaarden & wegpuffen :?

Lieke4
3 May 2010, 10:37
Wow hey gisterenochtend nog niets gelezen en nu opeens 3 wondertjes erbij.... Cindy, Leoni en Sientje van harte gefeliciteerd!!
@BW; hopelijk ben jij de volgende hoor! we duimen... ;)
@BQ; hier ook een buik die harder wordt en ook beursachtig pijnlijk aan het worden is, voornamelijk boven m'n navel.
Verder hier alles nog rustig....ik hoop dat het 8 mei komt, dan zou mijn oma jarig zijn... We wachten af hier...

Zo ff stoffen hier.....bah, ook geen zin in maar helaas doen de kabouters het niet :D

da-silva
3 May 2010, 10:38
Zal dan ook hier even een kort verslagje doen haha.

Heb extreem last van harde buiken. Ze kwamen dus vannacht de hele nacht om de 15 minuten :? Zeer pijnlijk...
Maar omdat het vanochtend wat is afgezakt geen weeën.
Omdat ik maar 1.58 ben & een flinke jongen draag, wordt het voor mijn lichaam erg zwaar waardoor die harde buiken dus komen. Hij groeit ook hard natuurlijk & dat zet constant spanning in de buik...
Wanneer het om de 5 minuten ong. komt, moet ik meteen weer bellen :?

Omdat ik maar 1.58 ben & dus die buik wel flink doorgroeit, is het voor mijn lichaam net alsof ik rond de 36/37 weken zwanger ben zei de VK. Lekker is dat :lol:

Maar alles goed met de beeb & ik moet de pijn maar gewoon aanvaarden & wegpuffen :?

En ik maar klagen dat ik m'n buik zo dik vind en dat hij zo in de weg zit, haha. Zo word ik wel weer even op m'n plek gezet met m'n 1.79 m lang.... Jij hebt het een stuk lastiger :mrgreen:

draakje78
3 May 2010, 10:57
eigenlijk heb ik niks te melden maar ja bij deze meld ik me dan toch maar even

Unknown
3 May 2010, 11:01
Goedemorgen allemaal!

Hier eindelijk een paar dagen beter geslapen dan de afgelopen weken. Ben nog wel moe en heb nog steeds ongikrampjes...soms best wel pijnlijk.
Vanaf nu doe ik ook mee met de meldplicht....eindelijk!
Vind het echt spannend worden.

Sientje, Leoni & Cindy Van Harte Gefeliciteerd! Geniet ervan !!!

Hoe gaat het met de rest?
Lees dat het hier en daar wel aan het rommelen is, maar nog niet echt door zet!

da-silva
3 May 2010, 11:09
Gefeliciteerd unknown met je 37 weken!! :D
Bij mij rommelt er nog niks en is het tot nu toe eigenlijk erg rustig geweest. Ik ben zo benieuwd wanneer dat gaat komen. Ik wordt wel een beetje ongeduldiger merk ik.... ik wil zo graag weten hoe m'n manneke eruit ziet!

Miesje78
3 May 2010, 12:24
O, wat ben ik blij met mijn 'kaboutertje', mijn moeder is hier in huis!! En zij maakt alles schoon, boodschappen doen, koken enzo. Helemaal super! Ben echt blij met d'r.
Mijn vader is er sinds gister ook, voor de gezelligheid.
Zometeen ga ik wel even mee boodschappen doen, zo thuiszitten wordt ik ook zat. Helaas dat het zulk takkenweer is... Bleghh

Miesje78
O, wat ben ik blij met mijn 'kaboutertje', mijn moeder is hier in huis!! En zij maakt alles schoon, boodschappen doen, koken enzo. Helemaal super! Ben echt blij met d'r.
Zometeen ga ik wel even mee boodschappen doen, zo thuiszitten wordt ik ook zat. Helaas dat het zulk takkenweer is... Bleghh

Miesje78

Miesje78
3 May 2010, 12:25
Ok, sorry. Computer deed raar en nu staat ie er 3 keer... Stom.

Indootje
3 May 2010, 12:27
Zo, ben ik weer eindelijk. Druk weekend gehad, dus geen tijd om achter de pc te zitten :-(
BQ had me wel gesmst dat er weer nieuwe babies bij waren!

Dus: SIENTJE, CIN. EN LONNEKELEONI gefeliciteerd met jullie zonen!!!!!

Ik ga even bijlezen!

nenske_1977
3 May 2010, 12:29
Zwangere nancy meld zich! Whoehahahhhaha ;)

Helaas nog als zwangere haha..
Hier al paar dagen flink aant rommelen..
Nu ook sinds 2 dagen dat t door trekt naar de onderrug, in de avond uren..
Al met al wel heerlijk 2 nachtjes kunnen slapen :P
Wat al lang niet meer geluk was, ondanks ik om t uur moet plassen, erna weer heerlijk naar dromenland gegaan..

Ik ga er ook niet van uit dat ik voor de uitgerekende datum zal bevallen, al hoop ik t wel, en zegt me gevoel ook vaker dit duurt niet lang meer.. maar ja,, kleine mup zit te goed nog.. haha.. dus word dagen af strepen tot we 3 weken verder zijn.. of helaas misschien nog langer.... pfffffff

Tot nu toe niets wat hielp om t op te wekken ! haha 8-)
Zo zie je maar dat 1cm ontsluiting helemaaaal NIETS uitmaakt...en dat al meer als 3wkn lang... grrrrr :|

@ unknown : GEFELICITEERD !! HEERLIJK GEVOEL IS DAT HE :D hier ook sinds zaterdag eindelijk!

Indootje
3 May 2010, 12:35
Ik ben inmiddels ook over de 37 weken heen, eindelijk! Dus ik ga me elke dag even melden :-)

Andrea, leuk dat je ook een babyshower hebt gehad!

BQ, spannend hoor. Ik denk dat het niet meer zo lang duurt bij je!

En BW, bij jou mag het wel als eerste zover zijn. Je zit er al zo lang op te wachten.... :roll:

@Miesje, kan je dat 'kaboutertje' ook bij mij langssturen ;-) hahahah. Mijn moeder komt van de week wel, maar die houdt zelf ook niet echt van poetsen, dus tja. En mijn schoonmoeder is een weekje op vakantie. Maar vriendlief doet trouwens heel veel in huis nu, dus eigenlijk heb ik geen klagen hoor :-D

tineke24
3 May 2010, 12:39
@Indootje, fijn ook alweer de 37 weken gepasseerd.

Hier is het nog rustig, word wel gek van de belletjes van hoe het is, probeer juist mn gedachten te verzetten om er vanuit te gaan dat de baby later komt (ben 8 Mei uitgerekend).. maar met die belletjes en mailtjes wil dat niet zo lukken :lol:
Begin me ook aardig te vervelen thuis, kan moeilijk heel de dag gaan poetsen.. maar goed.. mijn huis is nog nooit zooo netjes geweest haha ;)
Morgen weer naar de VK, ben benieuwd

Indootje
3 May 2010, 12:40
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________bevallen op 02-05 van zoon Milan met 40w
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________bevallen op 02-05 van zoon Kai met 39w5d
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 02-05 van zoon Jayson met 38w5d
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen op 19 april van 2 dochters Lindsay en Melanie (met 36w6d)???

tineke24
3 May 2010, 12:42
Ow vraagje.
Zijn hier meiden die een kraamfeest geven ipv dat iedereen apart op visite komt?
Ben er nog erg over aan het dubben.. :roll:
Doet iedereen beschuit met muisjes? Ik heb begin mijn verlof 105 (jaja 105!!!) haha Cupcakes gebakken.
Kleine cakejes gevuld met banketbakkersroom, schijfje fondant eroverheen + sterretje en letter van de naam in de kleuren van de babykamer (rood/blauw).. mn diepvries zit aardig vol :D

Indootje
3 May 2010, 12:44
Heb even het lijstje er weer bij gehaald.

@Unknown, je zegt dat je 37 weken bent, maar in het lijstje staat uitgerekende datum 26 mei. Dat zou betekenen dat je woensdag toch 37 weken bent of klopt het lijstje misschien niet :?:

Ik heb nog steeds geen enorme poetsdrang ofzo hoor.... Wel dat ik het schoon WIL hebben, maar het zelf doen, nou, niet echt. Ben daar niet de hele dag druk mee eigenlijk :roll:

Ik moet morgen ook weer naar de VK. Eens kijken of die kleine dan al goed is ingedaald en vast ligt. Ben benieuwd!

Vraagje 1: hebben jullie allemaal een speciaal matrasje gekocht voor in de box of alleen een boxkleed?

Ik geef geen kraamfeest, want dat zou ik dan na minimaal 1 maand geven en ik weet toch dat mijn vriendinnen enzo al eerder willen langskomen, dus dan heb ik 2x die polonaise ;-)

Miesje78
3 May 2010, 12:48
Zo Tineke, wat goed!
Ik maak me er makkelijk vanaf dan. Ik heb natuurlijk beschuit met muisjes en ga bij de Jamin die geboortechocolaatjes halen. Chocolaatjes in de vorm van flesjes, speentjes, babyhoofdjes enzo met daarop kleine roze en witte muisjes. Erg makkelijk en heeeel lekker!
Wij willen geen kraamfeest. Hebben we een aantal keer gezien en dat is niks voor ons. Te druk en geen tijd om iedereen te spreken.
Wij hebben liever 'gewone' kraamvisite, kunnen we zelf plannen en is wat rustiger. Dan kunnen we die kleine ook nog eens bij iemand op schoot zetten.

@indootje; haha, ik zal het aan haar vragen! Woon je ver weg?

Sylverstertje
3 May 2010, 12:55
Ow vanochtend helemaal vergeten de nieuwe mama's te feliciteren!!
Bij deze: Gefeliciteerd allemaal!!!! De jongens gaan goed. Zijn lekker snel/op tijd :D
Nu de meiden nog...
BW, ik hoop dat het snel komt! Over tijd lopen lijkt me echt irritant!

Wij doen beschuit met muisjes en gewoon kraamvisite. Iedereen wil zo snel mogelijk op de stoep staan, dus ik denk idd dat de meeste dan 2x komen, en dan heeft zo'n kraamfeest niet echt zin he...
Hier weer alles rustig... zal toch nog wel even duren. Donderdag naar de gyn om te kijken hoe rijp ze is... Nou ben benieuwd... Eerst morgen maar weer 2x bloed prikken om te zien of ik suiker heb (again)

Iedereen succes die bezig is met rommelen!

Beebie_Wish
3 May 2010, 13:01
@ Tineke, Hier word ik ook gek van alle telefoontjes en ook smsjes (gelukkig nog geen mails, klopt af) maar goed ik heb mijn knop omgezet en ben voor niemand bereikbaar en neem dus ook geen telefoontjes op en antwoord geen enkele sms, heb daar helemaal geen zin in, laat me toch gewoon met rust denk ik dan! Wij zelf zijn nog meer nieuwschieriger dan hen allemaal pff.
En wij geven ook geen kraamfeest wij plannen zelf de kraamvisite in (oftewel vriendlief) en we vinden 2 bezoekjes op een dag meer als genoeg en niet langer als anderhalf uur. Wij doen enkel aan beschuit met muisjes de kasten liggen al vol met beschuit en de muisjes haha.

@ Indootje, Dank je wel dat je me dat gund ;) . Hoop ook dat onze uk zelf zal komen melden want dat inleiden lijkt mij dus echt helemaal niks. En ook jij gefeliciteerd met de 37 weken ;) .

@ Nenske, Dus bij jou ook lekker aan het aanrommelen best wel vervelend he al dat voorwerk? Ik zou wel graag willen dat het gewoon gaat beginnen.

@ Miesje, Wat lekker zo´n kaboutertje :D . Helaas zo´n kaboutertjes heb ik niet ja vriendlief die grootste deel huishouden van mij overgenomen heeft en geef dan ook gerust toe is ook wel fijn als ie dat wilt doen, want dat hoor ik niet vaak in mijn omgeving van meiden hun partners.

BQ1986
3 May 2010, 13:06
Heel veel gelezen maar weet eigenlijk niet meer precies wat hahaha...

Tineke, wat een leuk idee die cupcakes... heb je een fotootje???

Hier geen kraamfeest maar gewoon visite... best een grote familie en mijn familiekennende komen ze vervolgens ook nog apart langs dus geen moeite met een kraamfeest doen :P

BW rustig vandaag meis? Hier een ontzettend harde buik maar denk dat het nog wel ffies duurt.
Morgen weer naar de VK dus tja....

Indootje
3 May 2010, 13:06
@Nadine, waar ben je? We maken ons zorgen!!! Maar hopelijk gaat het allemaal goed en ben je inmiddels bevallen en aan het genieten van je kleine meid :-D.
Daar gaan we dan allemaal maar even van uit :-)

tineke24
3 May 2010, 13:09
[quote="Indootje"]Heb even het lijstje er weer bij gehaald.

Vraagje 1: hebben jullie allemaal een speciaal matrasje gekocht voor in de box of alleen een boxkleed?

Heb alleen een boxkleed, die zijn tegenwoordig zo dik, en wanneer de baby's gaan rollen koop je toch snel een plastice of je wilt de stoffen steeds een wasbeurt willen geven :lol:

tineke24
3 May 2010, 13:13
@ BQ, heb er nog geen foto van gemaakt, aangezien je dan ook ziet wat de begin letter van de naam is :)
En die houden we geheim tot het geboren is.. is wel grappig mensen proberen altijd de naam te raden, maar heb nog niemand onze naam horen noemen :D ben wel benieuwd wat mensen ervan vinden.

Misschien dat ik ook nog een geboortetaart ga maken, voor de eerste dagen.
Moet hm hobby wel gebruiken, en als ik moet wachten op de kleine heb ik weer tijdverdrijf :P
Op mijn hyves staan trouwens wel foto's van taarten die ik gemaakt heb (carstaart en bob de bouwer)

da-silva
3 May 2010, 13:48
Wij geven ook geen kraamfeest, maar plannen het bezoek gewoon in. Ik vind het gezelliger als je de tijd hebt voor iedereen. Wij doen ook lekker makkelijk en geven beschuit met muisjes. Hoewel het idee van de cupcakes ook wel erg leuk (en lekker) klinkt. Misschien dat ik later nog eens zo'n bui krijg waarin ik zin heb om aan het bakken te slaan.

Ik heb trouwens ook geen zin om te poetsen hoor. Het is meer dat ik het doe omdat het toch moet en ik wel wil dat Babe straks (enigszins) stofvrij kan liggen. Maar ik moet me er ook echt toe zetten... Als ik eenmaal bezig ben, dan ga ik wel in 1 stuk door en wil ik het afhebben, misschien heb ik dat nu wel meer als normaal. Maar 'zin' om te poetsen: NEE

Verder heb ik alleen een boxkleed erin liggen, dik zat toch?!

Unknown
3 May 2010, 14:59
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________bevallen op 02-05 van zoon Milan met 40w
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________bevallen op 02-05 van zoon Kai met 39w5d
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 02-05 van zoon Jayson met 38w5d
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen op 19 april van 2 dochters Lindsay en Melanie (met 36w6d)???
Unknown___________24 mei 2010_____________Jongen______________

Unknown
3 May 2010, 15:01
@Indootje Ik heb het lijstje aangepast! :D Was eerst 26 mei, maar later bijgesteld naar 24 mei..maar was vergeten hier te wijzigen.

Morgen is iedereen 37 weken zwanger!!

Sively
3 May 2010, 15:12
Proficiat aan iedereen die ondertussen al bevallen is!

Wij doen ook geen babyborrel. Vind dat ook te druk en momenteel zijn er veel mensen precies nog ongeduldiger dan wij om ons kleintje te zien.

We hebben ook alleen een boxkleed, geen matras. We hebben beneden wel een wiegje staan (het wiegje waar mijn man ooit in gelegen heeft hebben we opgeknapt), dus het leek ons niet nodig.

Groetjes

draakje78
3 May 2010, 15:19
zo ik kom net bij marieke en Joost vandaan!
Wat geweldig om te zien, die trotse blik in haar ogen
en Joost is een plaatje!

het was gezellig!

Indootje
3 May 2010, 16:45
Oh, wat leuk Draakje!!!

Bambi80
3 May 2010, 16:52
Zo hee!!! ik heb voor het eerst sinds dagen even tijd voor mezelf!! HAHA! Vraagt erg veel aandacht zo'n kleintje, maar het gaat goed!!! Hij was 3280 gram en 51 cm lang bij de geboorte en was afgevallen naar 3100 gram. Inmiddels zit er al weer 60 gram bij, want het is een klein vreetzakje met pit. Vooral s nachts heeft ie erg veel honger en zuigbehoefte en houd hij papa en mama wakker :)
Maar het is echt genieten en ik vind hem zo geweldig!!
De bevalling was wel heftig. In totaal 36 uur bezig geweest. Waarvan officieel 12 en 16 minuten. Ik had al een hele dag weeenactiviteit maar die zorgde jammergenoeg alleen voor een beetje verweking bleek na CTG en toucheren, dus werd ik weer naar huis gestuurd. We waren nog maar net thuis of de pijn werd heftiger en de weeen korter op elkaar. Na een half uurtje thuis konden we weer terug naar het ziekenhuis, want de vliezen braken spontaan en dat was toen 12 uur snachts. De weeen waren erg onregelmatig, maar zorgden wel voor wat ontsluiting. Het wilde alleen allemaal niet vlotten. Bij 6 a 7 centimeter stagneerde de boel en werd ik aan de oxitocinepomp gelegd. Niet fijn!!!!!!! Ik heb echt meermaals gezegd dat ze dat ding moesten stoppen, want ik kreeg een weeenstorm met weeen en persdrang tegelijkertijd. Pas na een uur wilde ze naar me luisteren en hebben ze de pomp uitgezet. Moest er wel voor gaan janken en hyperventileren, maar goed! haha! Was toen erg bang dat ook de oxitocine niets gedaan had. Gelukkig wel want er was alleen nog een randje baarmoedermond over en ik kon wat druk geven zodat ze het randje over het hoofdje konden duwen, zodat het echte persen kon beginnen. In totaal 1 1/2 uur geperst. De vacuumpomp en schaar om in te knippen zijn gelukkig net niet nodig geweest, maar lagen wel al klaar. Ik was namelijk intussen al aardig oververmoeid! Het enige wat ik heb is 3 kleine hechtingen.
Ik heb overigens 2 x pethidine gehad tegen de pijn tijdens de bevalling. Maar moet zeggen dat dit niet echt hielp (zeiden ze in het ziekenhuis ook al dat het bij mij niet afdoende hielp). Ik werd er alleen maar heel suf en stoned van. Omdat ik al pethidine had, mocht ik ook niet voor te snel aan de ruggeprik (had ik eigenlijk wel gewild). Toen het wel weer mocht, was het nog niet mogelijk omdat we dan moesten wachten op aanwezigheid van anesthesie. Dat kon nog wel even duren. Ik heb er toen voor gekozen om dit niet meer te doen, want zat toen op 6 a 7 centimeter en wilde niet nog het hele transport naar de anesthesie. Zou me alleen maar afleiden en zo zorgen dat ik zelf minder goed met de pijn kon omgaan.

Maar het was echt de moeite waard en nu alweer vergeten. Doe het zo nog een keer! haha!
Joost kreeg 3 tienen voor de apgar-score en zag er al gelijk helemaal mooi uit. Eventjes gehuild, maar toen hij op mijn borst lag, was ie gelijk rustig. Lijkt toch, dat ie je herkende. Het is echt het mooiste cadeau ter wereld zo'n kindje. We zijn echt supertrots op deze fantastische vent. Hij ligt nu heerlijk te slapen, maar ga hem maar eens wakker maken voor zijn eten.

Tara28
3 May 2010, 17:01
Jaaaaaa en daar is het verhaal van Marieke! :D En wat voor een verhaal. Pieuw! Je hebt het niet makkelijk gehad zeg :shock: Klinkt wel als een zware bevalling, maar het feit dat je zegt dat je het zo weer zou doen stelt weer gerust ;)
Geniet van je mooie mannetje en nogmaals gefeliciteerd :D

shadylady313
3 May 2010, 17:06
inderdaad eindelijk het eerste bevallingsverhaal van de meidames!
jeetje, klinkt wel heftig maar wat tara al zegt, je zou het gelukkig zo nog een keer doen!
geniet maar lekker van je kleine mannetje en laat af en toe een berichtje achter hoe het met jullie gaat.
vinden we erg leuk om te lezen!

alle andere meiden nog veel succes!
liefs laura

BQ1986
3 May 2010, 17:17
En nu wil ik helemaal hahahaha :D

Super je verhaal marieke... :D Geniet lekker met zijn drietjes!!

Beebie_Wish
3 May 2010, 17:23
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, anders wil ik nu ook wel helemaaaaaaaal ... Alleen mag het van mij wel wat minder lang duren in totaal hoor haha :mrgreen: .

Maar mooi verhaal marieke, geniet lekker met zijn 3en ;) .

tineke24
3 May 2010, 17:25
@ marieke,
Zo een best heftige en vooral lange bevalling! heb je toch maar goed gedaan!!
Das het jammere als mensen je niet serieus nemen of luisteren in het ziekenhuis, moet ze wel doen.
En nu inderdaad lekker genieten van jullie mannetje Joost, zoals ik al eerder heb gezegd een plaatje op de foto :D

Hopelijk kan ik ook op korte termijn een bevallingsverhaal posten :lol:

BQ1986
3 May 2010, 17:25
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, anders wil ik nu ook wel helemaaaaaaaal ... Alleen mag het van mij wel wat minder lang duren in totaal hoor haha :mrgreen: .

Maar mooi verhaal marieke, geniet lekker met zijn 3en ;) .

Valt wel mee toch 12 uur officiele tijd? De rest waren voorweeen, wat jij nu ook al hebt... tenminste dat maak ik er uit op.
Zeg niet dat dat het minder lang maakt maar goed haha
Helaas heb ik er dan ook al 24 uur op zitten hahaha maar ik moet eerlijk zeggen... al moet ik 3 dagen liggen als het maar begint dan weet je iig dat het niet lang meer duurt :D

Hoe gaat ie vandaag met je??
Morgen naar de Gyn toch? Ik ook weer naar de VK... ben benieuwd of ze iets gaan bekijken door wat afgelopen weekend aan voorweeen is voorgevallen.

Indootje
3 May 2010, 17:29
Waaahhh, leuk een berichtje van je Marieke!!!! Heftig, maar de moeite waard, nou, ik word ook steeds nieuwsgieriger en kan niet wachten totdat het zover is!

Morgen moet ik ook naar de VK toe. Zou hij al verder ingedaald zijn en vast zitten :roll: ?

BQ, vandaag geen gerommel of wel ook?

Beebie_Wish
3 May 2010, 17:31
@ BQ, Idd als we de voorweeen en al die gein erbij mee tellen enz kom je ook wel aan zoveel uur haha maar ach het maakt mij op zich ook niet zo heel veel uit we doen het tenslotte allemaal voor dat ene mooie wonder ;) .
En idd morgen naar de gyno om half 5 ben benieuwd wat die gaat zeggen, of het moet spontaan vannacht los barsten haha. En tsja het rommelt vooral hier bij mij heel erg overdag en dan t/m wanneer ik naar bed ga s´nachts is het lekker rustig en slaapt onze uk waarschijnlijk ook want die is dan ook erg rustig.

En ja ik heb liever ook dat het gewoon meteen door zet dan weet je dat het gewoon gaat beginnen en heb je binnen zoveel uur je wonder in je armen ;) .

Ga nu verder met patattekes bakken hmmm.

Myra6
3 May 2010, 17:36
Marieke fijn dat alles goed gaat met jullie!! Best een heftige bevalling lijkt mij maar wel een gerustelling om te lezen dat je het zo weer zou doen :mrgreen: Geniet er lekker van!!

Alle andere dames heel veel succes!!

Liefs Myra

BQ1986
3 May 2010, 17:42
Indootje, blijf een RAAR gevoel houden maar kan het niet omschrijven. Zoiezo is mijn buik echt keihard en doet het erg veel pijn boven in mijn buik maar weet niet of dat komt doordat die kleine zich zo uitzet en daardoor alles in de vernauwing drukt. Voel me vanaf zaterdag anders dan anders.. alles een beetje extra gevoelig maar ja of dat iets betekend...

Laat hem nu nog maar eventjes zitten tot 6 mei ;) hahha maar ja dat hebben we niet voor het zeggen.

Jij hebt zoveel last gehad de afgelopen dagen dat die nu wel ingedaald moet zijn toch! Dat kan pijnlijk zijn hoor dat indalen!

Best vreemd BW want vaak is het snachts dat alles goed zijn werk doet.. haha maar goed het voorwerk word iig goed gedaan bij je :D Ben benieuwd morgen!!

Myra6
3 May 2010, 17:54
Las ergens over cupcakes maken wat een leuk idee zeg! Heb je daar ook een recept van??

En die geboortchocolaatjes is ook een leuk idee!! Bij de Jamin? Wist helmaal niet dat ze dat hadden! Had me daar oook nog niet in verdiept :oops:

Beebie_Wish
3 May 2010, 18:33
@ BQ, Jep I know ;) ! Dat het vaak s´nachts zijn werk doet alleen ik slaap s´nachts nog wel lekker en is het ook rustig. Behalve overdag dan is het een komen en gaan van harde buiken en met wat krampen in mijn onderbuik.

Maar toen ik toe straks aan koken was kreeg ik me toch een partij enorme steek rechts in mijn zij en nu voel ik die steek links in mn zij, en mijn buik werd er ook kei en keihard ervan ... Ach ik zie het wel volgens mij is mijn lichaam mij een beetje voor de gek aan het houden, en als het wel gaat gebeuren dan heeft vriendlief er even voor gezorgd die legde toen ie thuis kwam zijn hoofd op mijn buik en vroeg heel lief aan onze uk van ´´Lieverd, laat je je papa en mama niet al te lang meer wachten´´ ;) :)

da-silva
3 May 2010, 18:35
Wow Marieke, wat een pittige bevalling om zo terug te lezen. Ik kan me er nog maar weinig bij voorstellen hoor...
Maar erg fijn om vershillende verhalen te lezen, zo krijg je toch steeds meer beeld van hoe het allemaal kan gaan. En dat je het zo weer zou doen is een goed teken!
Goed gedaan hoor vrouwke!!

leonec
3 May 2010, 19:20
marieke een heftige bevalling lees ik..fijn dat het zo goed gaat met joost ...

hier alles nog rustig, morgen 38 weken...ik wil ook me meisje in me armen....

Myra6
3 May 2010, 20:02
@ BQ, Jep I know ;) ! Dat het vaak s´nachts zijn werk doet alleen ik slaap s´nachts nog wel lekker en is het ook rustig. Behalve overdag dan is het een komen en gaan van harde buiken en met wat krampen in mijn onderbuik.

Maar toen ik toe straks aan koken was kreeg ik me toch een partij enorme steek rechts in mijn zij en nu voel ik die steek links in mn zij, en mijn buik werd er ook kei en keihard ervan ... Ach ik zie het wel volgens mij is mijn lichaam mij een beetje voor de gek aan het houden, en als het wel gaat gebeuren dan heeft vriendlief er even voor gezorgd die legde toen ie thuis kwam zijn hoofd op mijn buik en vroeg heel lief aan onze uk van ´´Lieverd, laat je je papa en mama niet al te lang meer wachten´´ ;) :)
Ahh wat lieff hopen dat het helpt!!

draakje78
3 May 2010, 20:17
marieke goed gedaan hoor dame!
en bedankt voor het delen van je verhaal!

bw en bq ik hoop dat het bij jullie snel allemaal zo doorzetten
ook bij de andere dames hoor natuurlijk, maar jullie hoor ik geloof ik het meest met voor dingetjes enzo

vandaag zit mijn buik beduidend lager! dat vind ik dan wel weer een grappig gezicht
nog steeds regelmatig hard of flink gespannen
er staat nu dan ook een badje voor me klaar waar ik lekker in ga plonsen

BQ1986
3 May 2010, 20:57
BW... papa blijft praten heh, maar de kleine zit veelste lekker bij je! Ben echt heel benieuwd wat je gyn gaat doen morgen aangezien het bij jou echt al dagen en ook iedere dag rommelt.

Hier rommelt het ook wel wat maar niet zo heftig als bij jou, zo nu en dan een steek onderin.. en tja harde buiken, die heb ik de gehele zwangerschap al, maar nu worden ze ook pijnlijk.

Draakje, leuk gezicht is dat heh... goed aan het indalen dus :)
Hoe gaat het verder met je? Lukt het met vast voedsel??

BQ1986
3 May 2010, 21:02
Misschien handig dat iedereen een mailadres in een prive bericht geeft... aangezien ik denk dat als straks iedereen bevallen is, iedereen wat minder hier op het forum zal zitten?!
Ik wil best degene zijn die er tzt een mailtje uitgooit naar iedereen.. dus ik zou zeggen... degene die interesse hebben... stuur je mail even door

Misschien af en toe even herhalen dit berichtje :D

Beebie_Wish
4 May 2010, 06:49
Nou meiden hier ben ik dan weer en nog steeds met de beeb in de buik :oops: ;) .

Gisteravond had ik dan wel echt zoiets van laat het nu aub doorzetten want de pijn werd heftiger en heftiger kon op gegeven moment niet normaal meer zitten en moest het ook echt even weg puffen, het hield wel een kwartier aan en daarna zakte het weer wat af, daarna ook nog naar toilet toe te zijn gerend ivm grote boodschap (geloof dat mijn lichaam zich aan het legen is denk ik :oops: ). Dus gisteravond seks geprobeerd enkel dat heen en weer bewegen tijdens de seks deed mijn buik er zeer van maar gelukkig wel door gegaan (in de hoop of het zou los barsten en de weeen op gang gingen komen), maar helaas :cry: .

Gisteravond was het begonnen met dat toen ik aan het koken was en eerst rechts in mijn zij enorm begon te steken en daarna ook links in mijn zij, toen gevolgd door flinke harde buiken.

Vanmiddag naar de gyno, maar hoop overigens of dat het straks nog zal gaan beginnen :)

da-silva
4 May 2010, 07:20
Hey,

Ik meld me ook weer... Ik heb gisteren voor het eerst wat last van krampjes gehad onder in m'n buik. Ik merkte dat ik meteen heel alert was op alles wat ik voelde. Gelukkig kon ik het wel relativeren en heb ik gewoon kunnen slapen. Het was niks serieus, ik denk eerder voorweeen. Maar toch fijn dat ik al IETS begin te voelen....
Ik had wel steeds veel pijn bij het opstaan naar de wc. Z'n kopje zit echt te drukken, pfff!

BW: Balen dat het gisteren niet doorgezet heeft en dat de sex ook niks op gang gebracht heeft. Hopen dat je vanmiddag meer duidelijkheid krijgt bij de gyn. Hoe laat moet je? Ik zal voor je duimen...

Draakje, ziet er apart uit he?! zo'n lage buik... Ik vond dat ook wel weer een lekker gevoel. Dan weet je dat de kleine de juiste kant op gaat.

BQ; jammer dat het bij jou ook nog steeds bij rommelen blijft.

Indootje
4 May 2010, 07:59
Ben ik ook weer om me te melden.

Net bij de VK geweest en alles is in orde, en: hij zit vast in mijn bekken, dus ik krampen en pijntjes van de afgelopen 2 weken klopt inderdaad dat het van het indalen (voorweeen) was :-D
Wel fijn gevoel dus! Volgende week weer gewoon controle.

@Draakje, hoe gaat het nu met jouw voeding enzo? Helemaal van de sonde af?
Grappig dat je je buik nu een stuk lager ziet zitten :-)

@BQ, hopelijk zet het bij jou dan op 6 mei door ;-)
Mijn emailadres heb je!

@BW, ben heeeel benieuwd wat de gyn vandaag gaat zeggen. Wil je ingeleid worden deze week of nog niet en proberen de natuur zijn gang te laten gaan?
Nou, als sex ook niet helpt, misschien ananas?

@Leonec, gefeliciteerd: 38 weken vandaag, toch!

Indootje
4 May 2010, 08:00

Jee, vanaf vandaag is iedereen 37 weken!!!

@Andrea, gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal. Hoe gaat het met je?

Indootje
4 May 2010, 08:01
Is iemand vriendjes met Nadine op Hyves???
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar gaat.... :roll:

Andrea80
4 May 2010, 08:54
JEEEYYYY!!!!

Ook de laatste met meldplicht kan zich melden!!!!

Gisteren bij de VK was alles weer goed. Bloeddruk was weer helemaal gezakt naar normaal niveau!! :D

Maar ik hou toch maar even vol met minder zout eten en mijn vitaminen en mineralen nemen.

@BW balen zeg dat het niet doorzet!!! Hopelijk heeft de gyno je wat goeds te melden.

@BQ mijn emailadres heb je ook nu. Heb ik net gestuurd in een PB.
Hopelijk zet dat rommelen bij jou ook goed door nu.

@indootje mooi dat alles weer goed was bij de vk

Verder heb ik vanacht heerlijk geslapen maar twee keer er uit geweest om te plassen en net pas om 9 uur mijn bed uit.

straks maar een beetje poetsen en wassen.

groetjes Andrea

Unknown
4 May 2010, 09:41
Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie goed kunnen slapen?
Ik niet zo. Heb weer de halve nacht wakker gelegen....het wisselt echt af, paar dagen slaap ik goed en aantal dagen weer niet!

@BQ, ik heb je net een pb gestuurd....

@BW, zoals ik je hoor denk k dat het toch binnenkort gaat door zetten :D

Bij mij worden de krampen ook elke dag erger en houden langer aan

@Andrea gefeliciteerd met je 37 weken!

da-silva
4 May 2010, 09:42
Woohoooo!! iedereen is nu 37 weken! Gefeliciteerd Andrea!! :D

shadylady313
4 May 2010, 09:45
jeetje wat is het rustig bij jullie zeg!
eerst een zooi baby's achter elkaar en nu dit... hihi
nou, dan zal er eerdaags wel weer een babyboom aankomen. stilte voor de storm zeggen ze toch weleens?
hou je rustig meiden en geniet ook nog ff die laatste dagen/weken!~

liefs laura

Bente
4 May 2010, 09:48
Zo, daar ben ik weer net terug van VK, alles ok, we kregen een 10!
het is nog steeds een ukkepuk, maar ga er ook niet van uit dat het nu nog een reuze-baby gaat worden.
volgens VK ga ik de hele zwangerschap gewoon uitlopen dus ben benieuwd, misschien toch niet 10 mei, dan ga ik voor 15-5-10, het blijft gokken he?
heb vannacht toch wel van 1 tot 5 geslapen, pff, nu dus behoorlijk moe, lekker languit op de bank vandaag!
Nog dames met serieus gerommel????
SPANNEND!!!
ik ben sinds vannacht op het punt dat ik er 'klaar' voor ben, zo van: als het gaat beginnen, laat maar komen, ik KAN het!
benieuwd hoelang dat gevoel blijft haha............

Tara28
4 May 2010, 10:05
Ik was wel benieuwd of er al nieuwe bevallingsverhalen waren, maar die laten toch nog even op zich wachten.
Erg interresant om te lezen hoe jullie die laatste weken ervaren met al dat voorwerk en gerommel enzo. Weten wij alvast een beetje wat ons straks te wachten staat :)

Lieke4
4 May 2010, 10:11
Goedemorgen dames,

Marieke bedankt voor je verhaal, leuk om te lezen en toppie gedaan hoor!

Ook hier een slechte nacht gehad, vanaf 03.00 u wakker :( Vanmiddag dus maar ff bijslapen op de bank..
Verder helaas hier alles rustig, beeb beweegt wel met regelmaat maar dat is het dan ook. Geen gerommel dus.
Gister Vlk geweest en alles was goed. Ukkepuk lag bijna met haar hoofdje vast in m'n bekken. Ze kunnen helaas niet zeggen wanneer het komt. Ben het ondertussen namelijk een beetje zat aan het worden, wil ook m'n kleine meid in m'n armen houden ;) Maar tja, we moeten geduld hebben he.

tineke24
4 May 2010, 10:11
Goedemorgen,

Fijn iedereen is voorbij de 37 weken mijlpaal :D

Rare nacht gehad, voelde me raar en een beetje licht in mn hoofd.
Hier vanmorgen meteen menstruatieachtige krampen met een beetje bloedverlies erbij.
Mijn zoontje is nu bij oma en heb voor de zekerheid slaapspullen meegegeven :lol:
Straks om 11.50 naar de VK, ben benieuwd wat die zegt, al denk ik dat ze niks gaan doen en dat het gewoon afwachten is.

Gisteravond nog naar zwangerschapsyoga geweest, wel raar zonder mn maatje die is vorige week bevallen. Nu ben ik het verst van het clubje, hopelijk hoef ik over 2 weken niet meer te gaan (zou nog kunnen 41,2 ben ik dan)
Word wel weer eens tijd voor een nieuwe Mei baby, vinden jullie ook niet haha

shadylady313
4 May 2010, 10:15
jaaaaaaaaaaaaaaaaa een nieuwe mei baby!!!! die willen we!!!!
spannend hoor tineke! maar bloedverlies moet je toch ook altijd melden?

BQ1986
4 May 2010, 10:22
Hier zijn we dan... met een baby in mijn buik :D hahah

Nog steeds last van harde buiken en slaap sinds zaterdag ook echt onrustig. Hopelijk gaan ze zo stiekem eventjes kijken bij de VK maar denk het eigenlijk niet.

Tineke, ook lekker aan het rommelen dus :D hahahah wie weet helpt het, dat je die kleine hebt weggebracht ;)

Lieke, balen van je slechte nacht. Lekkere aan verlof is dat je kan slapen wanneer je wilt :D

Indootje, wat fijn dat die helemaal vast ligt :D toch een geruststelling heh!

Da silva, bij jou dus ook begonnen :D hehehe welkom bij de rommelclub :)

Andrea, gefeliciteerd met je 37 weken :D

Bente... wat goed dat je weer een 10 hebt :D
Serieus gerommel? Pf daar geloof ik niet meer in hahaah... steeds als je denkt nu zet het door, laat je lichaam je in de steek ;)

BW... weer niet doorgezet dus! Balen meid, je hebt er wel veel meer last van! Hopen dat je gyn er iets mee doet vanmiddag!

epat
4 May 2010, 12:09
Is iemand vriendjes met Nadine op Hyves???
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar gaat.... :roll:
Hier sluit ik me bij aan! Ze was/is vandaag uitgerekend en had 28 april een bezoek ter controle. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat!

Miesje78
4 May 2010, 12:13
Goed gedaan Marieke! En bedankt voor je verhaal, geeft ons moed!

De rest heeeeeel veel succes, hoop dat het rommelen doorzet en jullie binnenkort ook een kleintje hebben.

Hier alles heel rustig. Ik voel haar wel de hele dag gelukkig, dus maak me geen zorgen. Maar verder weinig actie... Ik wil nu ook wel eigenlijk...
Morgen weer naar de vk, eens kijken wat die zegt. Ben dinderdag 40 weken en hoop daar toch niet te lang overheen te gaan hoor.

Unknown
4 May 2010, 12:22
Is wel rustig hier.....

Jenny89
4 May 2010, 12:26
Hoi ladies,

ik ben er ook nog helaas. vanochtend controle gehad, CTG was goed, bloeddruk iets aan de lage kant en ze heeft gekeken hoe het er 'onder' aan toegaat.
jammer genoeg zit alles nog potdicht.. maar ja, ik kan er niks aan doen. moet het maar accepteren en geduld baren he

marieke wat fijn dat je het alweer vergeten bent! wel heftig, maar gelukkig is het voorbij he, nou genieten met zn drietjes!

en de laatste ook de 37 weken bereikt, gefeliciteerd andrea!

Indootje
4 May 2010, 12:29
@Tineke, hoe was het bij de controle?

@epat, wat leuk!!! Hoe is het met je?

Hier net terug van zwangerschapsmassage, wat was dat genieten zeg :lol: :lol: :lol: Aan het eind zelf half in slaap gevallen, hahahah.

Jeetje, nog steeds geen echte weeen of nieuwe babies... pfff, begin er ook ongeduldig van te worden ;-)

epat
4 May 2010, 12:37
Hé Indootje
Dat klinkt heerlijk die massage, als je er zelfs bijna van in slaap valt!
Ik zit al enige tijd in de mmm, heb sinds augustus 2009 geen eisprong meer gehad helaas. Maar we gaan eindelijk aan de slag na drie afspraken met de gyn te hebben gehad. Ik slik momenteel provera om een onttrekkingsbloeding op te wekken, daarna ga ik aan de puregon en dan met behulp van pregnyl een eisprong opwekken. We krijgen dan inseminatie (onze eerste IUI), want het zaad van mijn man is ook niet optimaal. Maar we zijn eindelijk bezig met de vervolgstappen en daar zijn we heel blij mee!

Tara28
4 May 2010, 13:04
Wow epat, dat klinkt als een heel traject. Succes en sterkte ermee en dat het nu dan eindelijk maar eens een keertje raak mag zijn!

da-silva
4 May 2010, 13:45
hmm, zwangerschapsmassage?? Klinkt errug goed... ik denk dat ik eens ga googlen waar ik die hier in de buurt kan krijgen ;) Kan je die toevallig ook nog declareren bij je verzekering?

leonec
4 May 2010, 13:48
hmm, zwangerschapsmassage?? Klinkt errug goed... ik denk dat ik eens ga googlen waar ik die hier in de buurt kan krijgen ;) Kan je die toevallig ook nog declareren bij je verzekering?

dat zou fijn zijn om het vergoed te krijgen... :D maar dat zit er denk ik niet in....

hier alles rustig straks een nieuw stoomsysteem halen om te strijken...en daarna weer een uurtje liggen....

Indootje
4 May 2010, 14:05
@Epat, klinkt wel hoopvol, toch! Dus binnenkort mogen we jou ook feliciteren ;-) Ik ga voor je duimen dat alles snel goedkomt en je/jullie zwanger bent/zijn!

Die zwangerschapsmassage is echt een aanrader, maar helaas kan je dat niet van de verzekering terug krijgen ;-)

Bambi80
4 May 2010, 14:09
heeh meiden,

Jammergenoeg nog geen bevallen(de) dames erbij.

Epat...succes met jullie vervolgstappen zwanger te worden. Wat fijn dat ze nu gaan helpen.

BW...ben benieuwd of ze nu stappen gaan ondernemen met inleiden. Denk dat je nu sowieso wel extra controles gaat krijgen of niet?!

Tineke...hopen dat het voortekenen zijn en je je zoontje inderdaad kan laten logeren vannacht en gaat bevallen.

Iedereen gefeliciteerd met 37 weken!!!! Nu is het voor iedereen een goede tijd om te gaan bevallen!!!!!!! Joehoe!!

Over zwangerschapsmassage...je kunt zoeken naar een massagetherapeut die aangesloten is bij het NVT. Dan wordt vaak een deel van de kosten vergoed. Voetreflex schijnt ook de bevalling op gang te kunnen helpen, maar persoonlijk zou ik altijd even overleggen met je vk of je dit kunt doen en of ze een adres weet.

Hier gaat alles goed!!!
Joost heeft gisteren de hielprik gehad en is geslaagd voor de gehoortest. De borstvoeding begint nu op gang te komen, maar soms is Joost te moe of ongeduldig om echt goed de borst te pakken. Dan gaan we dus niet ellenlang klieren, zodat ie helemaal niet meer wil eten en word het een flesje. Heb het hem inmiddels wel wat moeilijker gemaakt door een breastflow-fles te gebruiken, want zo'n gewone fles stroomt te makkelijk en dan wil ie helemaal niet meer aan de borst. De kraamverzorgster zei al dat het een pittig ding is. Normaal zijn jongens wat rustiger dan meisjes, maar mijn mannetje is af en toe echt een kleine ongeduldige driftkikker. Vind ik eigenlijk wel grappig voor zo klein als hij is.
Verder begint het hier in rustiger vaarwater te komen. We raken een beetje gewend aan ons kleintje in huis, zijn minder onzeker en weten nu beter hoe we met hem om moeten gaan. De eerste dagen is dat echt stress en zoeken en kost het erg veel tijd. Maar het is echt hartstikke leuk!!!!! Hij begint ook al een beetje contact te zoeken. Zat me vanmorgen echt vanaf papa's schoot te zoeken en met grote ogen te bekijken!!! Het schatje!!! :D

Jenny89
4 May 2010, 14:40
heeh meiden,

Jammergenoeg nog geen bevallen(de) dames erbij.

Epat...succes met jullie vervolgstappen zwanger te worden. Wat fijn dat ze nu gaan helpen.

BW...ben benieuwd of ze nu stappen gaan ondernemen met inleiden. Denk dat je nu sowieso wel extra controles gaat krijgen of niet?!

Tineke...hopen dat het voortekenen zijn en je je zoontje inderdaad kan laten logeren vannacht en gaat bevallen.

Iedereen gefeliciteerd met 37 weken!!!! Nu is het voor iedereen een goede tijd om te gaan bevallen!!!!!!! Joehoe!!

Over zwangerschapsmassage...je kunt zoeken naar een massagetherapeut die aangesloten is bij het NVT. Dan wordt vaak een deel van de kosten vergoed. Voetreflex schijnt ook de bevalling op gang te kunnen helpen, maar persoonlijk zou ik altijd even overleggen met je vk of je dit kunt doen en of ze een adres weet.

Hier gaat alles goed!!!
Joost heeft gisteren de hielprik gehad en is geslaagd voor de gehoortest. De borstvoeding begint nu op gang te komen, maar soms is Joost te moe of ongeduldig om echt goed de borst te pakken. Dan gaan we dus niet ellenlang klieren, zodat ie helemaal niet meer wil eten en word het een flesje. Heb het hem inmiddels wel wat moeilijker gemaakt door een breastflow-fles te gebruiken, want zo'n gewone fles stroomt te makkelijk en dan wil ie helemaal niet meer aan de borst. De kraamverzorgster zei al dat het een pittig ding is. Normaal zijn jongens wat rustiger dan meisjes, maar mijn mannetje is af en toe echt een kleine ongeduldige driftkikker. Vind ik eigenlijk wel grappig voor zo klein als hij is.
Verder begint het hier in rustiger vaarwater te komen. We raken een beetje gewend aan ons kleintje in huis, zijn minder onzeker en weten nu beter hoe we met hem om moeten gaan. De eerste dagen is dat echt stress en zoeken en kost het erg veel tijd. Maar het is echt hartstikke leuk!!!!! Hij begint ook al een beetje contact te zoeken. Zat me vanmorgen echt vanaf papa's schoot te zoeken en met grote ogen te bekijken!!! Het schatje!!! :D

aah wat lief zeg marieke!! ik kan me goed voorstellen dat het veel voor je betekent als ie je zo aankijkt. leuk joh! ik kan ook niet wachten!!!

Bente
4 May 2010, 14:45
ah, marieke, als ik jouw verhaal lees, kan ik toch bijna niet wachten op ons kleine mannetje/vrouwtje!!
ben benieuwd of VK gelijk krijgt en ik gewoon de 40 weken vol maak.
ik wil ook BV proberen, maar voor het geval dit niet lukt hebben we de TommyTippee flesjes in huis, deze zouden ook goed moeten zijn in combi met BV?
we zullen het allemaal moeten ontdekken..........

draakje78
4 May 2010, 14:56
marieke wat fijn dat de borstvoeding nu goed op gang begint te komen

klinkt heerlijk zo'n massage wil ik ook wel!

hier verder nog niks aan de hand hoor!

draakje78
4 May 2010, 14:56
zie en dan vergeet ik de helft weer

ik wou epat ook nog succes wensen enzo, wordt tijd voor een dutje voor mij :oops:

Bambi80
4 May 2010, 15:19
ah, marieke, als ik jouw verhaal lees, kan ik toch bijna niet wachten op ons kleine mannetje/vrouwtje!!
ben benieuwd of VK gelijk krijgt en ik gewoon de 40 weken vol maak.
ik wil ook BV proberen, maar voor het geval dit niet lukt hebben we de TommyTippee flesjes in huis, deze zouden ook goed moeten zijn in combi met BV?
we zullen het allemaal moeten ontdekken..........

mocht het eerst niet lukken met borstvoeding, kunnen jullie altijd eerst met een lepeltje of spuitje bijvoeden tot alles op gang is. Pas als je weet dat hij goed aan de borst kan zuigen, kun je eens een flesje proberen. Maar zou zeker niet zomaar een fles pakken, want de meeste hebben een groot gat in de speen zitten. Daar worden de babietjes lui van. TommyTippee kun je volgens mij ook prima gebruiken, want daar moeten ze dacht ik ook wat meer hun best voor doen. Overigens gebruik ik nu ook gewoon een speentje als ie na de voeding zuigbehoefte blijft houden, want ons mannetje heeft gigaveel zuigbehoefte. Levert hier geen problemen op ookal zeggen ze altijd dat je geen speen mag gebruiken in combi met de bv.

Jenny89
4 May 2010, 15:21
ik heb bruinverlies :? het ruikt naar bloed.. is dit de slijmprop? het ziet er niet echt slijmerig uit, toen ik het zag moest ik denken aan het begin van mn ongicyclus.. ieuw de rode duivel. die mis ik echt niet hoor!

maar weet iemand wat dit betekent? ik hoop dat het niet in rood bloed zal overgaan
vanochtend was er een spoedgeval bij de verloskundige, was een vrouwkje met hevig bloedverlies, ze is vandaag uitgerekend.. :shock: weet niet hoe het met haar afgelopen is maar het maakt me wel bang

Indootje
4 May 2010, 15:27
@Marieke, thanks weer voor je verhaal en je tips. Erg leuk om te lezen! Nu kan ik ook niet wachten!
Zo raar idee dat het voor jou al voorbij is de bevalling en wij nog met dikke buiken zitten en geen idee hebben hoeveel pijn het gaat doen enzo :-)

@Jenny, als ik jou was zou ik gelijk de VK bellen hoor. Beter een keertje teveel gebeld dan te weinig hoor :roll:

tineke24
4 May 2010, 16:00
Bij de verloskundige was het goed.
Beetje bloedverlies is waarschijnlijk de slijmprop.. en het menstruatiegevoel houd nu al vanaf vanmorgen aan.
Slijmprop verliezen wil nog niks betekenen zijn de VK, het is dus afwachten..
Mijn zoontje blijft vannacht gezellig bij opa en oma, en begint het niet dan haal ik hem morgenochtend gezellig weer op :D

@BW: hoe was het bij de gynacoloog?

tineke24
4 May 2010, 16:02
ik heb bruinverlies :? het ruikt naar bloed.. is dit de slijmprop? het ziet er niet echt slijmerig uit, toen ik het zag moest ik denken aan het begin van mn ongicyclus.. ieuw de rode duivel. die mis ik echt niet hoor!

maar weet iemand wat dit betekent? ik hoop dat het niet in rood bloed zal overgaan
vanochtend was er een spoedgeval bij de verloskundige, was een vrouwkje met hevig bloedverlies, ze is vandaag uitgerekend.. :shock: weet niet hoe het met haar afgelopen is maar het maakt me wel bang

Heb je nog gebeld naar de VK? wellicht is het de slijmprop, bij mij zag het eruit wat oud rozig met slijm (ja sorry klinkt niet echt lekker) Een slijmprop kan er ook in deeltjes uitkomen, ik had het een aantal keren bij het afvegen.

Jenny89
4 May 2010, 16:19

Heb je nog gebeld naar de VK? wellicht is het de slijmprop, bij mij zag het eruit wat oud rozig met slijm (ja sorry klinkt niet echt lekker) Een slijmprop kan er ook in deeltjes uitkomen, ik had het een aantal keren bij het afvegen.

bij mij is het absoluut niet slijmig. het is gewoon net witte afscheiding met bloed? het plekt niet en ziet er niet uit als een prop

tineke24
4 May 2010, 16:27

bij mij is het absoluut niet slijmig. het is gewoon net witte afscheiding met bloed? het plekt niet en ziet er niet uit als een prop

Inderdaad wittige afscheiding met bloed... is ook niet erg plakkerig meer half vloeibaar :lol: en bij mij zag het er ook niet uit als een prop..

Het lijkt wel of mijn lichaam zich schoonmaakt, net over moeten geven en ontlasting gehad...
of is geef mezelf valse hoop.. dat kan ook nog ;)

Bambi80
4 May 2010, 17:06
klinkt niet ernstig Jenny. Zal waarschijnlijk de slijmprop zijn. Maar we zijn hier geen verloskundige dus ik zou even bellen en het voorleggen.

Hier bericht van Nadine!!!!!
Ze is op 1 mei bevallen van een dochter!!!
Ze had de laatste dagen geen energie meer voor het forum. Voorlopig zal ze nog niet op het forum zijn, want de borstvoeding moet nog op gang komen en ze is nu daarnaast ook druk met kolven. Verder heb ik geen info. Maar we hoeven ons dus geen zorgen te maken.

draakje78
4 May 2010, 17:08
jenny het klinkt als het verliezen van de slijmprop, al is mij ook geleerd dat het dan binnen nu en 2 weken kan duren voor je bevalt, maar waarom vk niet even bellen?

Grote schoonmaak klinkt dan wel weer goed tineke!
spannend!

idd hoe zou het met bw zijn?

En nadine dus ook bevallen! Van harte met jullie meisje!

draakje78
4 May 2010, 17:08
marieke heeft joost vannacht beter geslapen?

shadylady313
4 May 2010, 17:10
ha, dus toch weer een mei baby erbij!!

bij deze, nadine, van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!!

liefs laura

Bambi80
4 May 2010, 17:11
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________Bevallen op 02-05 van zoon Milan met 40w
Nadine_____________4 mei 2010________________Meisje_____________Bevallen op 01-05 van een dochter met 39w4
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________Bevallen op 02-05 van zoon Kai met 39w5d
Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 29-4 van zoon Joost met 38w5d

Bambi80
4 May 2010, 17:12
Nadine gefeliciteerd!!!!!

Tara28
4 May 2010, 17:16
Nadine van harte met je dochter :D :D :D

Bambi80
4 May 2010, 17:16
heeh draakje!!
Ja we hebben een betere nacht gehad en steef en ik zijn nu lekker ontspannen! We hebben denk nu 5 uurtjes kunnen slapen en dat was korter. Voor het slapen gaan heeft hij voeding gehad, vervolgens om 01.30 uur en toen weer om 6 uur. Maar we zijn wel iedere voeding 1 1/2 a 2 uur druk met hem vanwege verschonen, 3 kwartier aan de borst en dan hopen dat hij geen extra voeding vraagt en in slaap valt. Maar op zo'n moment moeten we ook altijd even kijken of hij dan echt extra voeding wil of alleen zuigbehoefte heeft en met speentje kan. We kunnen hem echt pas in bed leggen als ie al slaapt anders is het huilen. Maar goed....zal vast beter worden.

tineke24
4 May 2010, 17:19
Nadine GEFELICITEERD met jullie Meid... geniet ervan!! Gr Tineke

draakje78
4 May 2010, 17:30
klinkt wel goed eigenlijk marieke, ritme komt allemaal vast vanzelf wel
5 daagjes oud nog maar hihi

tineke24
4 May 2010, 17:35
heeh draakje!!
Ja we hebben een betere nacht gehad en steef en ik zijn nu lekker ontspannen! We hebben denk nu 5 uurtjes kunnen slapen en dat was korter. Voor het slapen gaan heeft hij voeding gehad, vervolgens om 01.30 uur en toen weer om 6 uur. Maar we zijn wel iedere voeding 1 1/2 a 2 uur druk met hem vanwege verschonen, 3 kwartier aan de borst en dan hopen dat hij geen extra voeding vraagt en in slaap valt. Maar op zo'n moment moeten we ook altijd even kijken of hij dan echt extra voeding wil of alleen zuigbehoefte heeft en met speentje kan. We kunnen hem echt pas in bed leggen als ie al slaapt anders is het huilen. Maar goed....zal vast beter worden.

Scheelt straks ook als de borstvoeding heel goed op gang is.. dan was ik met elke borst 10 minuten bezig..
En mijn zoontje was nogal gulzig haha die dronk goed door.. en tussendoor altijd bijna een poepbroek ;)

Myra6
4 May 2010, 17:35
Nadine Gefeliciteerd met jullie dochter!!

De dames die aan het rommelenzijn SUCCES!!

Liefs Myra

Beebie_Wish
4 May 2010, 17:39
Nou mensen mijn bezoek aan de gyno was wel aardig verlopen. Alles is nog steeds prima in orde onze beeb maakt het nog uitstekend daar binnen, de gyno ging wel even voelen of ik bijv al ontsluiting oid had ... En ja ik heb ontsluiting alleen dat is nog niet genoeg voor dat ze actie gaan ondernemen want het is nog maar pas 1cm ontsluiting wel heeft de gyno iets in me los gemaakt en vertelde ie nog zo van als ik beetje bloedverlies krijg ik daar niet van hoef te schrikken maar hij had iets dus los gemaakt (weet alleen niet wat :oops: ).

En bij ons is grote kans dat we eind deze week papa en mama zullen zijn ;) want mijn eigen gyno had dus ook echt in systeem staan dat ze me niet langer dan 41 weken door wil laten lopen, als er nog niets gebeurd bijv vanavond/vannacht of morgen/overmorgen dan moet ik vrijdagochtend vroeg op de verloskunde afdeling zijn en gaan ze daar weer verder kijken enz ... Nou ik hoop dat onze beebie zich snel aan komt kondigen want het inleiden lijkt mij echt helemaal niks :oops: .

Free
4 May 2010, 17:58
Nadine, Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!

BW, spannend zeg!! Hoop dat er snel wat gebeurt bij jou, en je niet hoeft te wachten tot je ingeleid wordt..

Andrea80
4 May 2010, 18:07
Nadine Gefeliciteerd!!!!!!

Marieke, dat is wel ff wennen he zo'n kleine. Maar er zal vast snel meer regelmaat en rust in komen.

BW ik hoop voor je dat het eerder begint en dat je niet ingeleid hoeft te worden!! :roll:
Het is nou wel tijd dat jouw kleintje ook komt.

Hier alles verder nog rustig. Af en toe een flinke trap tegen mijn ribben als ik verkeerd in bed lig.
Maar dat hoort er bij.

groetjes

Beebie_Wish
4 May 2010, 18:33
En oh ja, Nadine van harte gefeliciteeeeeerd met jullie dochter ;) geniet lekker van jullie kraamtijd.

En idd dames ik zelf hoop ook ontzettend dat het nu zo snel mogelijk zal gaan beginnen want dat hele inleiden gebeuren zie ik zelf niet zo zitten bleghh ... Als het voor vrijdagochtend nog niks gebeurd is dan word ik vrijdagochtend zeer waarschijnlijk ingeleid (hopelijk dat als er iemand vanuit een ander topic die ook is ingeleid, mij hier nog wat meer over zou kunnen vertellen oa hoe zoiets in zn werk gaat en wat je bijv kan verwachten daarbij) :oops: .

Vind het zoooo ontzettend spannend maar ook zijn we beiden enorm nieuwschierig naar ons kleintje :)

Myra6
4 May 2010, 18:35
BW Spannend!! Hoop dat het gauw op gang komt!!!

Elisa20
4 May 2010, 18:52
@ Beebie_Wish
Ik ben met 42 week ingeleid en mij viel het heel erg tegen. Ik kreeg een weeenstorm waar geen eind aan kwam
en het voelde ook onnatuurlijk aan, omdat als je op een normale manier bevalt je lichaam het langzaam opbouwt.
Doordat je aan het infuus zit en draadjes inwendig krijgt bevestig voor hartslag van je baby kan je geen kant op en kan je de weeen alleen maar liggend opvangen.
Had je liever willen vertellen dat het allemaal meeviel, maar misschien gaat het bij jou wel hartstikke goed. Elke bevalling is anders. Wil je zelf met 41 week worden ingeleid?

En wat de gyn heeft gedaan heet strippen. Dit hebben ze bij mij ook 2 keer geprobeerd maar ik had helaas geen ontsluiting.

Elisa20
4 May 2010, 18:54
En iedereen nog heel veel succes en zet hem op! :D

da-silva
4 May 2010, 19:29
Gefeliciteerd Nadine met jullie meid! Geniet ervanr

Beebie_Wish
4 May 2010, 19:52
Okay! Dank je wel Elisa ;) . Het is denk gewoon omdat ik het onwijs spannend vind nu helemaal dat wij zeer waarschijnlijk eind deze week trotse ouders zullen zijn :oops: . En dan ga je aan veel dingen ook denken zo ook over dus die inleiden maar ook denk ik dan erover na van, kan ik het allemaal wel en zal het allemaal gaan lukken als onze uk eenmaal geboren is enz enz ... Volgens mij zal iedereen wel zoveel zorgen hebben gemaakt of niet?

Bambi80
4 May 2010, 20:01
Ik kon de weeen ook alleen maar liggend opvangen omdat ik aan de CTG lag. Eerst banden om de buik, maar die registreerden waarschijnlijk niet goed genoeg. Toen moest steef mijn weeen bijhouden door op een knopje te drukken. Daarna werden er electroden bij mij naar binnengebracht. 1 voor de weeenregistratie en 1 in het hoofdhuidje van de baby voor de hartslag. Hij had echt ook een schroefplekje zitten, maar da's gelukkig weer weg. Die weeenstorm door de oxitocine is minder prettig ja. Maar moet zeggen dat ik zelf geen behoefte had aan rondlopen of wat dan ook. Ik wilde ook alleen maar liggen.

BW....hopelijk brengt het strippen de bevalling op gang!!

Babii
4 May 2010, 20:39
Hey meiden,

Van harte gefeliciteerd alvast!!!

@ Marieke had je op hyves al gefeliciteerd.

@ Beebie_Wish, zit je kleine er nu nog hihihihihi

Lees ik nu net dat onze Nadine ook bevallen is??? Gefeliciteerd Nadine!!!

Miesje78
4 May 2010, 20:52
Nadine; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

Marieke; wat leuk dat je dit zo allemaal met ons deelt. Echt zoooo leuk om te horen en inderdaad; ik wil ook!!! ;) . Heel veel plezier met jullie mannetje.

Ik heb sinds vanavond ook weer een beetje krampjes, ben benieuwd waar dat toe gaat leiden! Tuurlijk hoeft het niks te zeggen, maar wie weet!! Leuke datum wel hoor; 5-5-2010. Van mij mag het!

En de rest van de 'rommelende' dames ook heel veel succes!
Ik ben benieuwd wie de volgende is.
Voor jou hoop ik dat jij het bent BW, ik gun het je!

sonja2009
4 May 2010, 20:57
ik heb even een vraagje ik heb al een paar dagen hele erge krampen en ben van morgen bij de vk geweest die kon mij vertellen dat onze dochter is ingedaald en helemaal vast ligt nu kan ik bijna niet meer lopen van de pijn in me vagina en de krampen zijn er ook nog steeds zou dit alleen komen door het indalen???

Bambi80
4 May 2010, 21:23
ik heb even een vraagje ik heb al een paar dagen hele erge krampen en ben van morgen bij de vk geweest die kon mij vertellen dat onze dochter is ingedaald en helemaal vast ligt nu kan ik bijna niet meer lopen van de pijn in me vagina en de krampen zijn er ook nog steeds zou dit alleen komen door het indalen???

kan heel goed! ik had ook veel pijn van het indalen. Zelfs zo erg dat ik ze moest wegpuffen of door mijn benen zakte. Goed opletten....er mag geen regelmaat in zitten....Je kunt altijd even bellen met je verloskundige om te overleggen hoor!

sonja2009
4 May 2010, 21:29
ik vind het niet echt regelmaat er zit meer dan een kwartier tussen het voelt de hele tijd of ik moet poepen
ik kijk het nog een dag aan en dan ga ik echt bellen want word gek zo

BQ1986
4 May 2010, 22:51
Nadine gefeliciteerd met je meisje!!!

BW... goed nieuws toch dat je iig deze week je kleintje in je armen hebt :) Hoop natuurlijk voor je dat het vanzelf op gang komt maar wie weet wat het strippen oplevert :D
Nog niet meer gerommel dan de afgelopen dagen?

Hier was alles goed bij de VK... bloeddruk iets hoger dan anders en moet morgen urine wegbrengen om een blaasontsteking uit te sluiten... ach jah! Laat maar komen die kleine man! :D

Tineke..... nog verder aan het rommelen??? :D

Snow
4 May 2010, 23:35
Ik wil degene die bevallen zijn complimenteren met het tijdstip waarop ze bevallen zijn.

niet 1 overtijd!!! :mrgreen:

[helaas BW wel.. succes meid!]

Sylverstertje
4 May 2010, 23:56
Nadine, gefeliciteerd met jullie meid!!

BW ik hoop dat het snel komt, zonder in te leiden. En anders weet je in ieder geval dat je deze week zeker mama bent :D

Hier zit alles ook nog steeds op zijn plek. Vannacht gedroomd dat ik ging bevallen... Had aan het eind een black out, dus wist niet meer wat ik gedaan had voor de bevalling (in mijn droom) hahaha.
Vandaag weer 2x bloed geprikt. Dit keer uit mijn vinger... Ben benieuwd donderdag wat er dan weet uit komt...

Iedereen nog veel succes en dat er maar snel weer babys mogen komen!

tineke24
5 May 2010, 06:29

BW... goed nieuws toch dat je iig deze week je kleintje in je armen hebt :) Hoop natuurlijk voor je dat het vanzelf op gang komt maar wie weet wat het strippen oplevert :D

Hier was alles goed bij de VK... bloeddruk iets hoger dan anders en moet morgen urine wegbrengen om een blaasontsteking uit te sluiten... ach jah! Laat maar komen die kleine man! :D

Nou hier vannacht 2 uur totaal geslapen ongeveer :(
Krampen worden steeds pijnlijker (wel weg te ademen) maar ze komen pas tussen de 10/15 minuten.. maar kon er niet goed door slapen. Het zet gewoon niet door. Straks toch maar even de VK bellen, wellicht heb ik al wat cm ontsluiting aangezien het de tweede is en kan ze de vliezen breken (al denk ik niet dat ze dat gaan doen, maar kan het allicht proberen :lol: )

Sively
5 May 2010, 06:44
Proficiat Nadine!!! Had het ook al bij de 1981-ers geschreven. Geniet van je kraamperiode!

@Tineke: waarom zou je je vliezen laten breken? Hier zeiden zowel de vroedvrouw als de gyn dat er (sinds kort) bewezen is dat dit de bevalling niet sneller op gang brengt. Je hebt dan alleen meer pijn tijdens de bevalling en de kans is dan veel groter dat ze je in moeten leiden. Of zou dat weer gewoon een België-Nederland verschil zijn?

Hier is alles goed. Slecht geslapen, maar dat lijkt in dit forum eerder de standaard te zijn ;) Ik wist gewoon niet hoe ik kon gaan liggen. Pijn in de lies, buik in de weg, veel naar't toilet, kleine die van zijn tak begint te maken als je op je zij gaat liggen,... Maar dat hoort erbij hé. Ik vind het zijn charmes nog wel hebben. Och dan weten we tenminste al een beetje hoe het voelt als de kleine er eenmaal is.

@BW: merk je al iets? Of nog steeds hetzelfde gerommel? Ben benieuwd!

Groetjes

nenske_1977
5 May 2010, 07:13
Goedenmorgennnn allemaallllll :lol:

Nou hier nog altijd met prop, met water en vooral MET baby erin! haha..
Heb wel kei veel last/pijn gehad vanacht aan me doosje :oops:
Maar voor de rest zit nog alles op zn plek...
Ik moet morgen weer naar de gyn op controlle, denk dat ik eens vraagt of hij wilt voelen..
Misschien dat de ontsluiting meer geworden is.. heb ik tenminste weer een lichtpuntje..

@ BW : pfff meis hoop echt dat t voor jou eens goed doorzet nu hoor !!
Maar eind deze week ben je de trotse mama van jullie kleine, op welke manier dan ook.
Als ze morgen mij zouden zeggen of je loopt t nog door tot 41 weken of we helpen je NU dan zou ik voor nu kiezen, ondanks die storm enz enz.. hahaahaha

@ Nadine: GEFELICITEERDDDDDDDDDDD met jullie dochter !!

Myra6
5 May 2010, 07:28

Nou hier vannacht 2 uur totaal geslapen ongeveer :(
Krampen worden steeds pijnlijker (wel weg te ademen) maar ze komen pas tussen de 10/15 minuten.. maar kon er niet goed door slapen. Het zet gewoon niet door. Straks toch maar even de VK bellen, wellicht heb ik al wat cm ontsluiting aangezien het de tweede is en kan ze de vliezen breken (al denk ik niet dat ze dat gaan doen, maar kan het allicht proberen :lol: )
Spannend Tineke ben benieuwd hoop dat je wat meer ontsluiting hebt!

Liefs Myra

BQ1986
5 May 2010, 08:01
Spannend Tineke!!! :)
Laat je even weten wat ze zeggen/doen!

Hier sinds gisteravond weer keiharde buiken, voelt niet zo lekker maar goed dat is het enige... Straks urine wegbrengen naar de ha post dus even afwachten wat daar uit komt... Hopelijk niets :oops:

Lieke4
5 May 2010, 08:08
Hier is de beeb nog lekker aanwezig in m'n buik. Voor mij mag ze komen hoor....ben nu echt nieuwsgierig... :D

Nadine Gefeliciteerd met jullie kleine meid!

BW en Tineke; spannende tijden nu voor jullie, heel veel succes!!

Marieke; heb je een leuke kraamtijd en goeie/gezellige kraamhulp?

Fijne dag meiden en succes voor degene voor wat vandaag komen gaat... :lol: :lol: :lol:

Jenny89
5 May 2010, 08:13
Ik denk dat Tineke de volgende is van ons! OFFF natuurlijk Beebiewish, hoop ik voor der

hier nog steeds bruine afscheiding, heb niet gebeld, zal toch wel niks zijn.. vanochtend is een kennis van ons bevallen van een meisje met 39w2 dagen. ze heeft er maar 3 uur over gedaan! super! nou krijg ik nog meer kriebels, want IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOOK :mrgreen:

Nadine gefeliciteerd met je dochter!

da-silva
5 May 2010, 08:31
Hier ook weer aanwezig MET dikke buik :)
Ik heb ook weer een vervelende nacht gehad. Ik slaap de laatste tijd weer erg licht en moet vaak plassen. Ook zijn er nog maar 2 of 3 houdingen die ik kan aannemen om te slapen. Als meneer tenminste slaapt, want anders begint hij te schoppen en te protesteren. Ik mag van hem dan alleen maar op m'n rug liggen. Volgens mij heb ik elk uur gezien, vermoeiend hoor...

Fiemo
5 May 2010, 08:41
HIEPERDEPIEP GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINTJES!!!

Ik ben amper nog op het forum, excuus daarvoor maar heb last van carpaal tunnel syndroom aan beide polsen waardoor alles zeer doet.

bw: Ik heb nooit een andere bevalling gehad dus heb geen vergelijkingsmateriaal met hoe het ook anders kan. Ik ben ook ingeleid. Eerst heb ik een dag een vetertje ingehad omdat ik nog helemaaaal niet rijp was. Dat was van 9.30 tot 21.00 en die nacht begonnnen de harde buiken echt weeën te worden. Om 6.00 die volgende ochtend ben ik aan de weeën opwekkers gelegd en toen werd het steeds heftiger. Ik heb geen echte weeënstorm gehad, integendeel, ze wilden maar niet echt goed doorkomen en ik bleef ook uren op 5cm ontsluiting zitten.. zelfs tijdens de persweeën duurde het 10min voordat de volgende perswee kwam. Ik vond het allemaal reuze mee vallen ook al zeiden ze dat ik een pittige bevalling had.. maar het cadeautje op het eind is werkelijk zooooooo mooi, je vergeet het meeste :D

Succes!

NoaM
5 May 2010, 08:54
heeh draakje!!

Hai meid, ten eerste supergefeliciteerd met jullie ventje Joost!
Ik las dat je lang bezig bent 's nachts met voeden en verschonen. Ik had dat in de eerste weken ook en heb daar wel van geleerd. Ik wil graag weer borstvoeding gaan geven bij een tweede en heb bedacht hoe ik het sneller kan doen zodat de nachtrust niet teveel wordt verstoord. Ik verschoonde Milan ook keurig voor iedere voeding terwijl er soms óf niks óf een ieniemienie plasje in zat (vergeleken met nu zijn het ook écht ieniemienie plasjes haha). Dus voor (bijna) niks iedere keer een luier verschonen met als gevolg: baby wordt erg wakker en jij ook, er moeten lichten aan (dus onrustig), je moet je bed uit, het kost je weer even tijd.
Bij een volgende wil ik 's nachts de luier laten voor wat het is (tenzij het een poepbroek is natuurlijk), dus bij de laatste voeding voor de nacht lekker insmeren met sudocreme, baby in de wieg naast mijn bed. Wordt hij wakker voor een voeding? In bed blijven, baby eruit tillen (of vriendlief geeft hem aan en slaapt verder) aanleggen, boertje laten, even rechtop houden, en weer terugleggen en verder slapen. Er hoeft dan eventueel maar een zacht bedlampje aan en je kan in je bed blijven, de baby went er op een gegeven moment aan dat het dan ook écht nacht is en dus tijd om te slapen en geen gezellig uurtje.

Succes ermee meid!!!!

NoaM
5 May 2010, 08:57
Spannend Tineke, nou vraag ik me toch af, het is je tweede maar herken je nu ook gelijk de weeen oid?

Bente
5 May 2010, 09:57
Nadine gefeliciteerd, lekker genieten nu!

bw-baby kom op, het wordt nu ECHT tijd om de grote wereld te komen bekijken!!!!

Voor de rest, nog afwachten dus, VK denkt dat ik de volledige zwangerschap uit ga lopen, dus ben benieuwd.
Kom elke dag wel ff checken hoe het met iedereen gaat.

SUCCES ALLEMAAL!

Andrea80
5 May 2010, 10:06
Hello ladies,

Ook hier zit alles nog op z'n plek.

Heb vannacht wel vreselijk liggen spoken maar dat zal er wel bij horen.

Nu beetje last van mijn onderrug!! :(
Zal wel weer over gaan.

BW, is er al iets veranderd of wil die kleine nog niet???

groetjes

Miesje78
5 May 2010, 10:53
Zo, ik was vannacht duidelijk dus niet de enige die zo beroerd geslapen heeft...
Haha, we hadden wel een nachtelijk theekransje kunnen houden hier.

Succes dames, ik duim voor jullie.

Hier weinig actie. Gisteravond in bed nog een beetje kramp, maar daarna niks meer. Misschien ook te druk hier, de kinderen zijn er en mijn ouders... Nou ja, even geduld dus nog maar.

Indootje
5 May 2010, 12:05
Jeetje, het lijkt wel alsof iedereen een beroerde nacht heeft gehad, ik ook namelijk ....Vannacht en tot vanmorgen krampen gehad, maar nu helemaal over, dus tja...

Bij de VK zeiden ze gisteren ook dat ze denkt dat ik het helemaal uitzit tot 40 weken. Maar dat was nergens op gebaseerd, maar zei ze meer omdat het bij je eerste meestal zo is. Ach ja, heb maar niet gezegd dat het hier op het forum helemaal niet opgaat.

@BQ, weet je al of je blaasontsteking hebt? Hoop het niet voor je...

@Tineke, en al meer gerommel?
@BW, en bij jou? Die kleine mag nu echt wel komen hoor! Hopelijk hoef je niet ingeleid te worden.

@Jenny, hoe is het nu met de afscheiding?

@Marieke, echt leuk dat je ons steeds een beetje op de hoogte houdt :-)

Nadine, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!

Indootje
5 May 2010, 12:07
Even een rare vraag trouwens (vroeg ik me vannacht ineens af): als je weeen hebt/krijgt is de baby dan juist heel druk of juist heel rustig??? Iemand enig idee? :roll: :?:

leonec
5 May 2010, 12:39
nadine GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!

Hier net controle gehad..alles was goed kindje goed ingedaald...

nou laat maar komen :D

lonnekeleoni
5 May 2010, 12:42
Hallo allemaal,

Ik heb nog niet veel terug gelezen (ga ik zometeen proberen te doen) maar het moeder zijn is hier echt een dagtaak. Visite, voeding geven, zelf ook nog even snel eten tussendoor, slapen etc. Eigenlijk lig ik gewoon de hele dag in bed, maar ik ben zo druk. Ik heb zelfs mijn collega's nog niet eens gebeld :oops: maar ik ben hier wel volop aan het genieten van onze kleine Kai.

De bevalling was erg heftig maar ik ben alweer veel vergeten merk ik:

Op 1 mei om 1:50 begonnen de weeen en om 2:30 braken de vliezen. De weeen kwamen al snel vrij regelmatig (ongeveer om de 5 min. en hielden een minuut aan) om 9:00 uur de verloskundige gebeld en die kwam om 9:30 uur en toen had ik 2-3 cm ontsluiting (wat mij tegenviel maar volgens de vk heel goed was). Een paar uur later kwam ze terug, maar waren de weeen veel onregelmatiger geworden. Dit hield helaas de hele dag aan en om 22:00 uur ging het net weer iets beter, dus werd ik nog een keer getoucheerd en 3 cm ontsluiting. Ik was dus al 20 uur bezig voor 3 cm! De vk gaf aan dat ze naar het zkh wilde omdat ik om 2:30 toch wel moest gaan (ivm 24 uur gebroken vliezen) en als ik nu zou gaan ik alvast pijnstilling kon krijgen en de weeen misschien beter op gang zouden komen. Dit hebben we dus gedaan. In het zkh eerst aan de ctg geweest en de kleine deed alles nog goed. Voorstel van de gyn was een ruggenprik zodat ik nog even kon slapen en weeen opwekkers. Helaas hebben ze na 10 pogingen prikken de moed opgegeven. De anesthesist had dit nog nooit gehad, maar hij kon bij mij geen ruggenprik zetten

lonnekeleoni
5 May 2010, 12:51
part 2:

Vervolgens is er nog een keer overleg met de gyn geweest en mocht ik een betadine prik hebben in mijn been (en ik ben al zo bang voor naalden en spuiten en ik had er al zoveel gehad) heeeeelllll veel later kreeg ik deze prik en ze hoopten dat ik hiermee een beetje zou gaan slapen zodat de weeen dan beter op gang zouden komen en ik weer een beetje energie zou krijgen. Helaas werd ik tussen de weeen door heel moe, maar de weeen deden nog net zoveel pijn (en moe was ik toch al)
De weeen bleven wel de hele tijd heel pijnlijk en heftig. Aan het begin van de ochtend nog een keer getoucheerd en je raadt het al: 3 cm ontsluiting! :( Toen zag ik het allemaal niet meer zitten en hoopte op een keizersnede. Ze hebben me toen nog een keer een betadine prik gegeven (een hogere dosis en daarbij slaapmiddel) en een infuus om weeen op te wekken. De pijnstilling deed weer zijn werk niet en weer werd ik alleen nog maar moeier...maar 2 uur later had ik 5/6cm en weer 2 uur later volledige ontsluiting. Helaas kon ik niet plassen, dus moesten ze met een katheter mijn blaas legen en vlak daarna mocht ik persen. Na bijna 2 uur persen kwam de gyn erbij, want ze wilden de vacuum gaan gebruiken! De gyn dacht dat de kleine er met een kwartier wel zou zijn, dus gaf me nog even de tijd, maar na een kwartier was het nog niet voldoende gevorderd(tussen de persweeen door sliep ik trouwens gewoon, wat me de hele bevalling nog niet was gelukt). De vacuum werd dus klaargelegd en ik kreeg een knip, hierna mocht ik nog 1x zelfstandig proberen en in die perswee is Kai geboren! Eindelijk na 36 uur! En alle ellende was weer vergeten, ik zou het zo over doen! Sorry voor de dames die nog moeten bevallen, laat je niet ontmoedigen hierdoor! Uiteindelijk komt het gewoon goed en heb je een prachtig kindje in je armen!

Voor de meiden die al zijn bevallen, van harte gefeliciteerd!

Beebie_Wish
5 May 2010, 12:53
Hallo dames,

Ik dacht kom me nog even snel melden hier want het gaat nog steeds hetzelfde bij me het blijft maar aanrommelen in me en onderin mn buik ontiechelijk veel krampen en steken en ook steken in mijn doos. De harde buiken die blijven komen en gaan. En overdag is het het rommelen ontzettend aanwezig tot het moment dat ik naar bed toe ga dan is het heerlijk rustig en kan ik nog redelijk slapen, vannacht wel zo om de kwartier telkens wakker geworden om goed te gaan liggen maar ook om telkens om de kwartier te moeten plassen.

Vriendlief begint het ook wel zat te worden van hem mag het er NU wel uit komen hij blijft maar praten tegen mijn buik hihi :mrgreen: . Want hij is wel ook toe aan vakantie en om dan heerlijk van ons kleine wonder te genieten.

Maar helaas ons kleine wonder blijkt dus echt een eigenwijsje te zijn hihi ... Dus zei ik vriendlief al van nou als het er vrijdag geboren word dat ie in de starthouding moet gaan staan met de camera, want voor je het weet doet ons wondertje dan meteen ook de handjes/voetjes voor het gezichtje haha :mrgreen: .

Zelf hoop ik me toch enorm en ontzettend dat mijn lichaam zelf er nog mee gaat komen, ik vond vandaag wel een mooie datum ´´bevrijdingsdag´´ maar helaas wie weet denkt ons wondertje daar wel anders over :oops: .

En lonnekeleoni, nog van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd geniet lekker van jullie kleine en van jullie kraamtijd ;)

tineke24
5 May 2010, 13:13
Spannend Tineke, nou vraag ik me toch af, het is je tweede maar herken je nu ook gelijk de weeen oid?

Nou nu het echte weeen worden merk ik iets van herkenning.
Je zou zeggen dat als je het voor de tweede keer krijgt je het makkelijker herkent. Maar dit is bij mij NIET zo.
Het is weer even spannend en het verloopt heel anders.
Inmiddels heb ik flinke weeen die een minuut duren (buik/rug wee), alleen krijg ik ze nog te weinig. :(
Elk kwartier 1 ongeveer, het is dus afwachten dat dit meer word.. Gr Tineke

tineke24
5 May 2010, 13:14
Even een rare vraag trouwens (vroeg ik me vannacht ineens af): als je weeen hebt/krijgt is de baby dan juist heel druk of juist heel rustig??? Iemand enig idee? :roll: :?:

verschilt per kindje, mijn eerste werd heel rustig tijdens de bevalling.. maar de tweede tussen de weeen door best actief. :roll: ze houden het lekker spannend voor je haha

tineke24
5 May 2010, 13:20
Ha Lonnekeleonie,
Zo wat een pittige bevalling heb je gehad, en vooral lang.
Dan gaat de moed ineens zakken he als je zo'n lange tijd op 2/3 cm blijft hangen..
heb je je pittig doorheen geslagen! goed gedaan, en nu genieten van je kleine mannetje!! Gr Tineke

nenske_1977
5 May 2010, 14:09
pfffffff heb net ff lekker potje zitten janken..

Ja ik weet dat t merendeel van de mei mama's verder zijn als ik...
Maar heb nu al zo iets van : tis genoeg geweest.
Tis hier dan ook al een dikke 3 wkn aant rommelen..op en af..
Alleen blijft die 1cm ontsluiting maar tot daar ( voor zover ik weet )

Je weet gewoon niet waar je aan toe bent..
Sinds gisterenavond al last van druk op schaambot, vandaag hele dag al last van onderbuik en onderrug... en dan die druk op schaambot.. En weet bijna zeker dat t gewoon alleen t voorwerk is.. en niet dat t opgang aant komen is.. Durf ook niet echt ergens heen te gaan met die pijn/steken.. voor t zelfde geld breekt me t water als ik door de stad loop..
Maar lang zitten kan ook niet, wegens extreme spataderen :cry:

Hopelijk gaat t of doorzetten, of morgen tijdens de controlle dat die ff wilt voelen...

Sorry voor me geklaag.. moest t er gewoon ff uitkotsen..

tineke24
5 May 2010, 14:21
pfffffff heb net ff lekker potje zitten janken..

Ja ik weet dat t merendeel van de mei mama's verder zijn als ik...
Maar heb nu al zo iets van : tis genoeg geweest.
Tis hier dan ook al een dikke 3 wkn aant rommelen..op en af..
Alleen blijft die 1cm ontsluiting maar tot daar ( voor zover ik weet )

Je weet gewoon niet waar je aan toe bent..
Sinds gisterenavond al last van druk op schaambot, vandaag hele dag al last van onderbuik en onderrug... en dan die druk op schaambot.. En weet bijna zeker dat t gewoon alleen t voorwerk is.. en niet dat t opgang aant komen is.. Durf ook niet echt ergens heen te gaan met die pijn/steken.. voor t zelfde geld breekt me t water als ik door de stad loop..
Maar lang zitten kan ook niet, wegens extreme spataderen :cry:

Hopelijk gaat t of doorzetten, of morgen tijdens de controlle dat die ff wilt voelen...

Sorry voor me geklaag.. moest t er gewoon ff uitkotsen..

Hoi Nenske, geeft helemaal niet.. daar is het forum ook voor!!
Snap dat je ervan baalt, het is gewoon prettig als we duidelijkheid krijgen he...
Het lichaam zou eigenlijk pas iets moeten laten weten als het echt begint en niet eerder.. (werkte het maar zo)

ff update van mij:
Net toch de VK gebelt, die komt hier binnen 30 minuten even kijken of ik al ontsluiting heb.. rare is dan de weeen heftig zijn maar niet sneller komen.. Ben benieuwd.. voor mij wel een gerust gevoel dat ze even komt kijken

Myra6
5 May 2010, 14:31
Ik moest wel eventjes eerst hier kijken i.p.v Juni forum spannend Tineke ik hoop het!

Beebie_Wish
5 May 2010, 14:32
@ Tineke, Spannend bij jou ... Ik geloof dat jij nog voor mij zal gaan bevallen :oops: .

Ikkuhhhhh ... wil nu ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag :cry:

Pixxie
5 May 2010, 14:59
Ik kom nu toch even inbreken :oops: Ik lees al een poosje mee, ben een beetje nieuwschierig van aard, haha. Maar wil even de meiden een hart onder de riem steken die nog aan het wachten zijn.

Ik was het zelf ook zo ontzettend zat. Moest elke dag naar de dokter(hoge bloeddruk), het rommelde al 2 weken, en er gebeurde niks. 26 juni weer naar de dokter, weer afwachten, je kent het wel. En toen had ik zoiets van, laat maar, ik zie wel wat er gebeurd, er is dr nog nooit 1 blijven zitten. En prompt de volgende ochtend om 05:30 uur braken de vliezen en een uur later kwamen de weeen op gang.

Die laatste weken is gewoon doorbijten, het is loodzwaar, je wilt zo dolgraag je kleine in je armen houden en de juiste woorden om die laatste weken makkelijker te maken zijn er gewoon niet.

Dus ik geef jullie allemaal een dikke digitale knuffel! 8-)

Unknown
5 May 2010, 15:10
Hallo allemaal,

Hier ook een beroerde nacht achter de rug. Gisteravond kreeg ik last van krampen in mijn onderbuik en onderrug. Ben toen in bed gaan liggen en heb de hele nacht niet goed kunnen slapen van de pijn. Dacht elke keer dat ik naar de wc moest, maar kon ook niet goed liggen. Op een gegeven begon mijn hele lichaam pijn te doen van het draaien. Vanochtend ook weer ongikrampen gehad. Nu is het wat minder...maar af en toe toch steken en pijn in mjn onderbuik.

Morgen controle bij vk, dan maar vragen of het iets te betekenen heeft of alleen 'voorwerk' is.
Aan de ene kant mag de kleine nu ook wel komen van mij... :D

da-silva
5 May 2010, 15:23
Hey Lonnekeleonie, wat een heftige bevalling heb jij gehad zeg, pfff! En vooral errug LANG! Ik kan me voorstellen dat het flink frustrerend is als je zo lang blijft hangen en geen steek vooruit komt. Ik ben zooo benieuwd hoe mijn bevalling zal zijn. Als ik zo je verhaal lees, dan vindt ik het nog een stuk spannender. Maar het stelt wel gerust dat iedereen zegt dat je alles vergeet zodra je kleintje er is. Ik vind het wel echt super knap van je hoor!
Geniet maar flink van je kereltje...

Tineke: heeeeel veel succes! Ik hoop voor je dat de weeen sneller op elkaar gaan komen en je ontsluiting goed op gang gaat komen! Ik duim met je mee!!

nenske_1977
5 May 2010, 15:25
@ Tineke : En is de VK al geweest ? Heb je al ontsluiting ???? Zetten je weeen al door ?

@ BW : jij uiterlijk vrijdag toch he ?? of ben ik ff dingen door elkaar aant halen ?? :oops:

Beebie_Wish
5 May 2010, 15:30
@ Nenske, Jup ... Als er voor vrijdagochtend nog niks gebeurd is moeten we vrijdagochtend in het zknh zijn.

Indootje
5 May 2010, 15:38
@Nenske, ach meid, dat geklaag is helemaal niet erg hoor. We begrijpen je helemaal juist :-)

@Leonec, fijn dat de controle weer goed was!

@Lonnekeleoni, dank je voor je uitgebreide verhaal! Ik merk dat ik het erg prettig vind om jullie verhalen te lezen. Dan weet je een beetje wat je moet gaan verwachten enzo.

@Tineke, en wat zei de VK net??? :roll:

@Jenta, thanks voor je hart onder de riem ;-)

@BW, bij jou laat het vast ook niet meer lang op zich wachten hoor :)

tineke24
5 May 2010, 15:41
@ Tineke : En is de VK al geweest ? Heb je al ontsluiting ???? Zetten je weeen al door ?

De verloskundige is geweest.
Kindje zijn hartslag is goed.. Wel minder leven te voelen dus mag zo voor extra controle naar het ziekenhuis voor een CTG + korte echo.
Ik heb 1 cm ontsluiting, en ze kon mijn weeen al wel goed voelen maar deze zijn toch nog niet sterk genoeg voor een goede ontsluiting te geven.
Sinds ze gevoeld heeft komen mijn weeen wel sneller op elkaar... ze verwacht dat het niet een week meer gaat duren (GELUKKIG) maar kan straks doorzetten of binnen een aantal dagen..
Ben blij dat ze gekomen is, toch weer een beetje meer duidelijkheid :lol:

@ BW : jij uiterlijk vrijdag toch he ?? of ben ik ff dingen door elkaar aant halen ?? :oops:
Hopelijk zet het bij jou ook door BW!!!!

BQ1986
5 May 2010, 16:58
Jeetje Lonnekeleoni, wat een verhaal meid! Maar goed je hebt je mannetje lekker bij je nu :)

Tineke, wat spannend!! Al meer nieuws???

Indootje, hier geen blaasontsteking...

Wel een middagje ziekenhuis doorgebracht :( De huisarts bij de huisartsenpost heeft mijn urine gecontroleerd en daar bleken eiwitten in te zitten (hij zei dat dat ook kon komen van je hand bij het dichtdraaien van het doosje) vervolgens mijn bloeddruk opgemeten en die was gister bij de vk 130/80, normaal 110-120/70-75 dus al iets hoger maar bij de ha 140/90.
Jullie raden het al, in combi met die eiwitten de gyn gebeld en die wilde me graag even zien.
Ik naar het ziekenhuis, bloed getest was goed, urine getest geen eiwitten. Vervolgens een uur aan de CTG, om de zoveel minuten een keiharde buik, echt pijnlijk op een gegeven moment. Ik duimen dat het gelijk ging doorzetten hahaha maar helaas! Echo gehad en er was nog voldoende vruchtwater dus geen reden om me daar te houden. Moet nu woensdag terugkomen maar hoop dat die afspraak niet door kan gaan! :D

We wachten rustig af.........

tineke24
5 May 2010, 19:40
hier word het nu echt serieus.
Heb nu al een half uur om de 5/8 minuten weeen, en de hevigheid neemt ook toe.
Ik typt dit nu snel even tussendoor, maar denk dat ik vanavond niet meer achter mijn laptop zit.
net al overgegeven/onlasting + overduidelijk de slijmprop (eerdere lichte bloeding was dus toch nog voorpret)
Dus mn lichaam is leeg.. laat het nu hopelijk doorgaan

Andere dames waarbij het ook rommelt succes!!!
Hopelijk kan ik snel goed nieuws brengen!! Gr Tineke

Beebie_Wish
5 May 2010, 20:02
Succes Tineke ;) .

Alhoewel het hier bij mij ook flink aan het worden is heb mijn lichaam nu net ook helemaal ´´leeg´´ en het doet verrekte pijn nog wat pijnlijker dan die keren ervoor ... Zit nu ook dit ff snel te proberen te typen ivm ik niet echt stil kan zitten ivm de pijn, alleen komt het hier nu nog zo om de 10a15 min, vriendlief maar ook ik hopen dat het gewoon door gaat zetten wij hebben nu wel lang genoeg moeten wachten op ons wondertje ;)

Heel misschien tot morgen en anders horen jullie van zelf het goede nieuws, natuurlijk hoop ik om dan hier te mogen vertellen dat ik bevallen ben :)

Myra6
5 May 2010, 20:07
Tineke en BW heel veel succes! Zet hem op dames :D

Liefs Myra

Unknown
5 May 2010, 20:08
Tineke & Beebiewish succes!
En hopelijk tot morgen met het goede nieuws dat jullie mama's zijn geworden! :D

Miesje78
5 May 2010, 20:47
Tineke en BW; Succes!!! Zet hem op dames!!!
Ik hoop jullie morgen te horen MET babynieuws!!

@Nenske; geeft niks hoor, klagen mag ook af en toe! Sterkte in ieder geval.

En jij ook sterkte BQ... vervelend vandaag!

Lonnekeleonie; bedankt voor je verhaal, vind het fijn jullie ervaringen te lezen! Maar wel heftig voor jou zeg, pffff, hoop het zo toch niet te doen hoor!
Maar nu is het lekker genieten van jullie mooie ventje!

Hier ook alles rustig, helaas. Ik wil ook!!!

Jenny89
5 May 2010, 21:08
:o joepie :D Tineke! heeel erg veel succes en Beebiewish ook!!! ik hoop echt dat het door gaat zetten joh!!! hou ons op de hoogte!

indootje de afscheiding is volgens mij voorbij, het wordt steeds lichter.. hopelijk is bij mij hetzelfde verhaal als bij tineke!!! :D

lonnekeleonie wat heftig meid! zooo lang pfff dat lijkt me echt erg! maar het is voorbij gelukkig, dus geniet van je zoontje!

ik word echt chagrijnig, ik wil bevallen en klaar! :x

draakje78
5 May 2010, 21:39
een hele late meld post van mij :oops:
niks aan de hand hier hoor! ga nu even bijlezen

draakje78
5 May 2010, 22:03
wat een slecht slapers zijn we toch allemaal!

fiemo wat vervelend van je polsen, lijkt me idd lastig hoor aan beide handen en dan zo'n kleintje erbij

leonec fijn dat de controle goed was vandaag!
ik moet vrijdag pas weer

hey leoni wat leuk om wat van je te lezen ook!
ondanks dat ik je verhaal al had gehoord blijf ik er nu weer een beetje van schrikken
gelukkig zei je al dat je snel een hoop vergeet!
Geniet van je kraamtijd, ik kom snel langs!

he beebiewish bij jou wil het ook niet opschieten he! nog even volhouden meid! al hoop ik dat het dan nu echt doorzet voor je!

nenske gewoon even een dikke knuffel voor jou

bq wat fijn dat je geen blaasontsteking hebt, maar een middagje ziekenhuis zat natuurlijk ook niet in de planning!
wel goed dat ze even alles goed gecontroleerd hebben natuurlijk!
hoop ook dat je woensdag volgende week niet hoeft terug te komen!

ow tineke spannend hoor! succes! morgen hopelijk vers baby nieuws!

shadylady313
5 May 2010, 22:47
spannend hier voor tineke en beebiewish!!!
ik duim dat jullie ondertussen flink bezig zijn of misschien is het wel al zover!
ik ga morgenochtend als ik wakker word meteen weer kijken of er al wat bekend is.

slaap lekker meiden.
liefs laura

BQ1986
5 May 2010, 23:33
Lig hier maar te draaien en te malen in de bed, kan de slaap niet echt vatten vandaag,... voor het eerst in die 9 maanden :S Om het kwartier wt steken/krampjes maar die heb ik nu al dagen dus daar heb ik geen hoop meer in.
Het moet echt pijn doen, wil ik er in geloven ;)

Tineke en BW ga voor jullie duimen dat het doorzet! Maar dat zal vast goed komen vanacht!!!

Liefs Succes meiden!

shadylady313
5 May 2010, 23:42
jeetje, zal het dan voor jou ook niet al te lang meer gaan duren dan bq??
spannend hoor, ik hoop voor je dat je nu nog ff lekker in slaap kan vallen. straks is het gedaan met de rust...

da-silva
6 May 2010, 05:30
En ja hoor.... ik ben alweer klaarwakker!! grrrr :roll:

Maar wat een nieuws om zo vroeg in de ochtend te lezen zeg... wooooohoooo KOMOP TINEKE EN BW!
Ik ben zoooo benieuwd, misschien zijn jullie nu al de trots moeders van jullie kleintje :D

Miesje78
6 May 2010, 07:17
Goedemorgen Da-silva, ben ook al wakker (al vanaf half 7 en sliep pas om 3 uur..).
Fijn he, die halve nachten slaap!
Waarom lag jij wakker? En nog wat gedaan vanmorgen?

Ik ben benieuwd hoe het met BW en Tineke is? Dus, dames, als jullie nieuws hebben...??!!

Ik niet in ieder geval, weer geen actie... Terwijl het vandaag dé dag is! Ik hoop echt niet dat ze veel te laat gaat komen hoor.

NoaM
6 May 2010, 07:37

verschilt per kindje, mijn eerste werd heel rustig tijdens de bevalling.. maar de tweede tussen de weeen door best actief. :roll: ze houden het lekker spannend voor je haha

Van mijn kindje merkte ik niks, hij was daarvoor juist erg aanwezig en druk (veel schoppen) maar tijdens de weeen hield hij zich erg rustig!

Bente
6 May 2010, 07:41
misschien vandaag 2 nieuwe mei-babies, ben benieuwd, hoop het voor de dames.

hier is nog niks veranderd, alles rustig, af en toe wat ongi-achtige pijntjes, maar dat is niet eens noemenswaardig.
dus vandaag het rommelhok eens leeghalen en kijken wat er allemaal wegkan, beentjes ontharen en naar de pedicure, dan ben ik er toch echt helemaal 'klaar' voor haha.

ik kom zeker nog ff checken hoe het met Tineke en BW gaat.

NoaM
6 May 2010, 07:46
Nou Tineke en BW, jullie houden ons wel in spanning hoor!

Ondanks een pittige bevalling mis ik het wel hoor! Eind v/d zwangerschap, zo in afwachting van wat het wordt, dan beginnen de weeen! Niet doorhebben dat t weeen zijn (later wel natuurlijk ;) ), en toen de vk zei je hebt al 8cm ontsluiting we gaan de boel klaarzetten: welke kleertjes wil je hem aan hebben als hij geboren is enz, HUH is er zo al een baby dan....???? Was ook pas 38 weken zwanger dus had t ook nog niet verwacht! Heeeeeel apart allemaal. Na de bevalling heerlijk verzorgd worden en legio aan aandacht!!!! Wat een heerlijke tijd! En zo'n prachtig mooi mensje, maar dat mensje wordt steeds mooier en steeds leuker!

Andrea80
6 May 2010, 07:47
Hello,

Ook hier weer een slechte nacht!
Ik kan maar geen houding vinden in bed!! :o

BW en Tineke succes ik hoop later vandaag of morgen nog wat goed nieuws van jullie te lezen!! :D

Ik ga vandaag nog even de stad in met mijn moeder en mijn zus. Kijken hoelang ik het volhoud.
Mijn moeder zou me ook nog helpen met de babystrijk dus dat kan ook mooi vanmiddag.

groetjes

nenske_1977
6 May 2010, 07:54
@ BW en Tineke : hopelijk zijn jullie druk bezig geweest of nog en krijgen we vandaag te lezen dat jullie de trotse ouders zijn geworden van jullie wondertje !! :)

Hier sinds gisterenmorgen nog altijd flinke last van onderrug en buik met hier en daar steken in me doos..Bijna niets geslapen ( zoals de meeste ! Haha ) van de last ervan..
Om 14:15 controlle gyn, hopelijk kan en vooral WILT hij eens voelen of er meer ontsluiting is gekomen, maar ben er bang voor....
pffff als dit nog 2/3 weken zo aanhoudt he :shock:

Dikke kroellllllllll ( = knuf,maar me stiefzoontje noemt het altijd kroel, klinkt wel zo leuk! ;) )