PDA

View Full Version : Uitgerekend in mei 2010

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26

Beebie_Wish
6 May 2010, 08:05
Nou dames hier nog weer even een berichtje.

Gisteravond bleef het komen om de 10a15 min en wist me eigen geen raad hoe te zitten of liggen van de pijn / krampen / harde buiken enz ... Echt potverdrie ik ben nu wel zon beetje klaar met al dat aan rommelen ik hoopte zo graag dat het gisteravond echt door zou gaan zetten vriendlief had ook gisteravond echt zoiets van dat het wel eens zover had kunnen zijn! De verloskunde van het zknh kwam gisteravond even bij mij kijken thuis, maar nee hoor zat nog steeds op die 1cm ontsluiting!! We moesten de nacht maar even afwachten (tsja ik/we doen niets anders als afwachten en maar hopen dat het eens door gaat zetten)! Vannacht ook aardig wat krampen gehad maar moest ook wel stuk of 8x naar de wc om te plassen om het kwartier/half uur. Dus ik dacht vannacht van als ik toch zo vaak naar wc moet dan maar even goed/stevig de trap op en af lopen (wie weet helpt het, maar nee nog niets), zelfs het springen hielp niet :cry: .

Word er nu wel zon langzamerhand beetje zat van wanneer gaat mijn lichaam nou eens echt GOED doorzetten!!!! Wij willen ons wondertje vasthouden,voelen,horen,ruiken enz enz ... Maar goed, we moeten het vandaag dan ook nog maar even afwachten en ga de dag van vandaag lekker goed invullen met van alles en nog wat, als er vandaag/vanavond/vannacht nog niks verder gekomen ben. Dan zullen we sowieso morgen trotse ouders zijn van ons wondertje.

Ik had veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever gehad dames om hier te mogen melden dat we bevallen waren, maar helaas :cry: ;)

Bente
6 May 2010, 08:10
hehe BW wat een klein ondeugdje draag je nu nog bij je, heeft er gewoon nog geen zin.
hopelijk gaat het vandaag dan toch echt gebeuren en anders weet je idd dat je morgen moeder zal zijn.
succes!

Beebie_Wish
6 May 2010, 08:14
Nou dames ik zet de gok nu maar op Tineke alleen dat zij gister of vannacht wel bevallen is. Alhoewel ik ooooook zoooooooooooooo graag had gewild :cry:

Indootje
6 May 2010, 08:16
@BQ, jeetje, wat vervelend dat je in het ziekenhuis hebt doorgebracht gisteren :-( en dat het dan ook niet is doorgezet. Nog even doorbijten meid!

@Tineke, wat spannend, hoe gaat het?

@BW, jammer dat het nog steeds niet zover is gekomen dat je bevallen bent. Kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent en wil dat die kleine komt. Dat heb ik al, laat staan jij ;-)

Hier gisteravond weer enorm gerommeld, maar nu in de loop van de nacht afgezakt en nu niet meer noemenswaardig.
Mijn moeder komt straks, wel gezellig 8-) .

Jenny89
6 May 2010, 08:33
Nou dames hier nog weer even een berichtje.

Gisteravond bleef het komen om de 10a15 min en wist me eigen geen raad hoe te zitten of liggen van de pijn / krampen / harde buiken enz ... Echt potverdrie ik ben nu wel zon beetje klaar met al dat aan rommelen ik hoopte zo graag dat het gisteravond echt door zou gaan zetten vriendlief had ook gisteravond echt zoiets van dat het wel eens zover had kunnen zijn! De verloskunde van het zknh kwam gisteravond even bij mij kijken thuis, maar nee hoor zat nog steeds op die 1cm ontsluiting!! We moesten de nacht maar even afwachten (tsja ik/we doen niets anders als afwachten en maar hopen dat het eens door gaat zetten)! Vannacht ook aardig wat krampen gehad maar moest ook wel stuk of 8x naar de wc om te plassen om het kwartier/half uur. Dus ik dacht vannacht van als ik toch zo vaak naar wc moet dan maar even goed/stevig de trap op en af lopen (wie weet helpt het, maar nee nog niets), zelfs het springen hielp niet :cry: .

Word er nu wel zon langzamerhand beetje zat van wanneer gaat mijn lichaam nou eens echt GOED doorzetten!!!! Wij willen ons wondertje vasthouden,voelen,horen,ruiken enz enz ... Maar goed, we moeten het vandaag dan ook nog maar even afwachten en ga de dag van vandaag lekker goed invullen met van alles en nog wat, als er vandaag/vanavond/vannacht nog niks verder gekomen ben. Dan zullen we sowieso morgen trotse ouders zijn van ons wondertje.

Ik had veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever gehad dames om hier te mogen melden dat we bevallen waren, maar helaas :cry: ;)

aaahhhhh jammer Beebiewish!!! nou, heel erg veel geduld gewenst,vandaag nog en dan kan je morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk genieten van jullie kleine eigenwijsje ;)

da-silva
6 May 2010, 09:05
Ojee BW, dat zegt wat over die kleine straks... dat wordt een dwarsliggertje en een deugniet ;)
Maar wel enorm balen voor jullie dat het alweer niet doorgezet heeft. Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is...

Miesje, jij ook al zo'n korte nacht, haha... Ik heb vanmorgen om 6 uur een beetje opgeruimd en wat gegeten voor de computer. Daarna een aflevering van Prison Break in bed gekeken. Sjah, wat moet je anders doen zo vroeg??
Gelukkig wel weer 1.5 uur in slaap gevallen daarna.

Straks heb ik een afspraak bij de gyn. Ik ben benieuwd of ons mannetje al 'vast' ligt ondertussen. Gelukkig komt m'n moeder met de auto en gaat ze met me mee. Ik ben gisteren op de fiets naar m'n werk gegaan om even bij te kletsen (half uur heen en half uur terug). En hoewel ik bijna elke dag nog met de fiets boodschappen ga doen, was dat was toch echt te ambitieus bleek achteraf. Ik heb 2 uur last van krampen gehad (helaas geen weeeen). Dussss dat gaan we niet meer doen :) Fietsen jullie nog allemaal?

Ik ben benieuwd hoe het met Tineke is... spannend hoor!

epat
6 May 2010, 09:26
@Nadine
Gefeliciteerd met je meisje!!

Dames ik lees hier gezellig mee, vind het spannend voor jullie! Veel slapeloze nachten lees ik ;) Veel succes in ieder geval allemaal! Dat er maar snel weer babynieuws mag komen.

riannetje
6 May 2010, 09:36
Heel veel succes dames met de bevalling!!!

Lieke4
6 May 2010, 11:36
Hier ook een slechte nacht gehad, continu ongi-gevoel. Deze menstruatie-achtig gevoel is nu weer totaal verdwenen.. Helaas, ook nog afwachten hier.

BW: echt jammer dat het niet doorgezet heeft! Maar denk maar aan zondag.....dan mag jij echt moederdag houden :D

Tineke: spannend meid, zet 'm op!

BQ1986
6 May 2010, 12:05
Wat balen BW,... jammer dat het niet vanzelf op gang komt maar je weet iig dat je dit weekend toch wel mama moet zijn!
Ga voor je duimen!!

Nog geen nieuws van tineke op hyves maar verwacht haar kleintje zeker vandaag wel!

Zo blijft het bij iedereen maar rommelen,.. maar ja!!

Miesje78
6 May 2010, 12:17
O Bw, wat balen voor je... Ik hoop dat het alsnog 'vanzelf' komt en anders veel succes morgen!

@da-silva; ik ben maar wakker gebleven en ga vanmiddag wel even liggen. Het huis is nu even helemaal leeg, niemand anders om me heen en daar geneit ik nu ook wel even van moet ik zeggen.
En fietsen, nee doe ik ook niet meer. Voelt gewoon niet meer lekker. Autorijden gaat gelukkig nog wel, dus ik ga zo even bij mijn paardje kijken.

@Tineke; hoop je gauw te horen met goed nieuws!

Ik hoorde vandaag dat een collega gisteren is bevallen van een jongetje. Helemaal leuk voor ze. Alleen was ze wel een week n mij uitgerekend... Dus nu wil ik helemaal....

Unknown
6 May 2010, 12:24
@BW Jammer dat het nog niet heeft doorgezet!

Ik kom net van de VK en alles was oke. Ze zei dat de krampen er bij hoorde, maar denkt dat ik voorlopig nog niet ga bevallen! Waarschijnlijk na de 40 weken :(
En elke dag worden de krampen en steken alleen maar meer en pijnlijker...

Zoals iedereen heb ik ook een slechte nacht achter de rug. Lag vanaf twee uur wakker en kon niet maar slapen door het draaien en de krampen.

da-silva
6 May 2010, 12:52
Ik ben net terug van de controle bij de gyn. en alles was goed. Mannetje ligt zo goed als vast, ze kon hem nog maar een klein beetje bewegen. Ook m'n bloeddruk was prima... Ik was ook binnen een paar minuten weer buiten met de boodschap: nu is het aftellen!

tineke24
6 May 2010, 13:03
Hallo allemaal,

Ik kan jullie vertellen dat ik trotse moeder ben geworden van een tweede zoon. Hij heet Timo.
Hij is gisteren geboren om 23.03 thuis.
Was een heftige korte bevalling van 1 cm ontsluiting binnen 1 uur naar 10 cm en bevallen.
Verloskundige was bijna te laat, ambulance personeel die ze voor de zekerheid had gestuurd was eerder.
Om 22.45 braken ineens mijn vliezen en ik kreeg een weeenstorm + persweeen, 10 minuten later voelde ik het koppie gloeien. Kon nog net op bed bevallen. Helaas kwam mijn placenta niet eruit en moest ik alsnog naar het ziekenhuis, daar ging het gelukkig wel los met wat duw en spanwerk, maarja beter dan de OK.
Nachtje moeten blijven en sinds 12.00 thuis.
Hebben 2 kraamverzorgers, dus kan me lekker laten verwennen. Zo meteen komt mijn oudste zoon thuis ben zo benieuwd wat hij van zn broertje vind.. Het is een wondertje, en weer zo inimini :D
Succes meiden met jullie bevalling!

@W hoe is het met jou?

Pixxie
6 May 2010, 13:12
:mrgreen: Tineke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!! :mrgreen:

Indootje
6 May 2010, 13:23
Ongelofelijk dat iedereen zo slecht slaapt he... zal wel de spanning zijn onbewust en dat je dan gaat piekeren enzo.

@miesje, kan me voorstellen dat als je collega bevallen is en later uitgerekend was jij ook wil en het gevoel heb dat je aan de beurt bent eindelijk!

@ da-silva, fijn dat de controle goed was :-)
Ik fiets af en toe nog 5 minuten naar de winkel, maar dan begint het meteen te steken onderin, alsof het knel zit ofzo, maar misschien is dat ook wel zo :roll:

@unknown,mooi zo, goeie controle gehad dus!

@Tineke, gefeliciteerd met je 2e zoon!!!!! Leuke naam :-) Dus toch gisteren doorgezet, wel zo prettig! Maar heftig hoor zo snel. Gaat alles goed met je nu?

draakje78
6 May 2010, 13:29
toch nieuw baby nieuws!

Tineke van harte met jullie 2de zoon en broertje Timo!
Klinkt als een super snelle en heftige bevalling, laat je maar lekker verwennen door de 2 kraamverzorgsters!

@bw al hoop ik dat het vandaag of vannacht als nog bij je doorzet, morgen gaan ze je in ieder geval hebben, kan niet lang meer duren nu!

hier alleen buik die steeds wat lager komt en een rustige beeb, meer eigenlijk niet
ik ben alleeen zooooooo moe

linny84
6 May 2010, 13:33
En weer een baby erbij leuk hoor!! Tineke GEFELICITEERD!!!!

Free
6 May 2010, 13:34
Tineke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!

Lieke4
6 May 2010, 13:36
Tineke, geweldig..... Van harte met jullie zoon en broertje!
Laat je nu maar lekker verwennen en geniet ervan!

Sientje
6 May 2010, 13:41
Hallo allemaal....ben er weer hoor! Al een paar dagen maar nog geen fut om echt veel achter de compi te zitten. Moet ook nog even gaan bijlezen maar heb eergisteren tot pag340 gelzen en zometeen nog even de rest.
Las dat er al weer wat baby's geboren waren. Allemaal van harte!!!!
Hier gaat het super! Milan is al terug op geboote gewicht en is heerlijk tevreden. Met mij gaat het ook prima,nog wel wat moe. Bevalling is redelijk verlopen in 3 uurtjes. Verhaal volgt nog.
Liefs van hier!!!!

tineke24
6 May 2010, 13:51
Naam______________Uitgerekend op___________Geslacht___________Bevaldatum
Beebie_Wish________1 mei 2010________________Baby_______________
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________Bevallen op 02-05 van zoon Milan met 40w
Nadine_____________4 mei 2010________________Meisje_____________Bevallen op 01-05 van een dochter met 39w4
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________Bevallen op 02-05 van zoon Kai met 39w5d
Miesje78____________6 mei 2010_______________Meisje______________
Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 29-4 van zoon Joost met 38w5d
Tineke24____________8 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 5-5 van zoon Timo met 39w4d
Jenny89___________11 mei 2010_______________Baby_______________
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 02-05 van zoon Jayson met 38w5d
Lieke4_____________12 mei 2010_______________Meisje__________
Sively_____________13 mei 2010_______________Baby_______________
BeautyQueen23_____13 mei 2010_______________Jongen_____________
Bente______________14 mei 2010______________Baby_______________
leonec______________18 mei 2010______________Meisje_____________
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen op 19 april van 2 dochters Lindsay en Melanie (met 36w6d)???
Draakje_____________18 mei 2010______________Baby_____________
Da-silva____________21 mei 2010_______________Jongen____________
Cassie247__________22 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 20-4 v/e zoon Jake met 35w4d
Sylvestertje_________22 mei 2010______________Meisje_____________
Indootje____________23 mei 2010______________Jongen____________
Nenske_1977________23 mei 2010______________Meisje_____________
Unknown___________24 mei 2010_____________Jongen______________
Andrea80___________25 mei 2010______________Baby______________

Jenny89
6 May 2010, 13:55
Tineke van harte met jullie zoon!!! Wooow en zoo snel, ik wil ook wel zon snelle bevalling!!!

en nou maar genieten he
;)
morgen mag Beebiewish, dan gun ik het miesje78 en dan mag IKKKKKKKK.. hopelijk piept er niemand voor mij, anders word ik jaloeeeeeeeeeeeeersss :mrgreen:

NoaM
6 May 2010, 14:12
Tineke gefeliciteerd meid!!!!

Sientje geweldig leuke naam ;) :mrgreen:

Tara28
6 May 2010, 14:13
Tineke heel erg van harte gefeliciteerd met Timo!!! :D :D :D

Lonnekeleoni: dat klinkt allemaal erg pittig zeg. Geniet maar lekker van je kleintje, dat heb je wel verdiend!

Bw: succes morgen! (of hopelijk vandaag)

da-silva
6 May 2010, 14:17
Wow Tineke, gefeliciteerd met Timo!! Wat fijn dat je zo'n snelle bevalling hebt gehad....ik teken daar ook wel voor!
Geniet van je mannen! :)

Bente
6 May 2010, 14:48
hoera kleine Timo is er, van harte gefeliciteerd!
voor zon bevalling teken ik hoor, wel heftig natuurlijk, maar liever zo dan dat je na 24 uur nog maar 3cm hebt pfff.
helaas kunnen we niet zelf regelen hoe het zal gaan, dus wachten we maar rustig af.
hier vandaag weer wat teveel gedaan denk ik, beetje last van mn buik, maarja vanavond lekker languit op de bank!!

nenske_1977
6 May 2010, 15:09
@ Tineke: GEFELICITEERDDDDDDDD met jullie 2de zoon :)
Geniet er maar lekker van 8-)

Ik ben net op controlle geweest, en de gyn heeft me gestript!!
En vond het echt wel behoorlijk pijnlijk, maar oke alles deed toch al pijn haha..
Nu maar hopen dat het wat uitgemaakt heeft, en dat t doorzet allemaal.
Zoniet dan moet ik dinsdagmorgen weer terug, en gaan ze verder kijken.

NoaM
6 May 2010, 15:13
Spannend hoor! Mocht je weeen krijgen kunnen dit ook weeen zijn door het strippen die of lang aanhouden of weer verdwijnen dus pin je nog nergens op vast, want dan zit je alsnog dagen te wachten.
Hoever ben je nu?

Beebie_Wish
6 May 2010, 15:18
@ Nenske, Dat strippen is echt pijnlijk he ... Afgelopen dinsdag had een vervangende gyno mij ook gestript en echt wat een pijnlijk gevoel geeft dat zeg pff ... Ook zei ie tegen me van het kan zijn dat je beetje bloedverlies kan hebben naja ik dacht zo van ach zie dat ook wel weer maar bedankt voor de melding haha ... Maar nee hoor heb geen bloedverlies ervan gehad, enkel een pijnlijke doos en daar heb ik nu nog steeds last van.

En tineke, PROFICIAT met jullie zoon Timo geniet er lekker van met zijn allen en geniet vooral van jullie kraamtijd ;)

@ Tineke: GEFELICITEERDDDDDDDD met jullie 2de zoon :)
Geniet er maar lekker van 8-)

Ik ben net op controlle geweest, en de gyn heeft me gestript!!
En vond het echt wel behoorlijk pijnlijk, maar oke alles deed toch al pijn haha..
Nu maar hopen dat het wat uitgemaakt heeft, en dat t doorzet allemaal.
Zoniet dan moet ik dinsdagmorgen weer terug, en gaan ze verder kijken.

nenske_1977
6 May 2010, 15:21
(VOOR)Weeen waren er al , zowel de buik, als de rug als pijn in/op schaambot..
Alleen zette t totaaaal niet door nu.. was al 3 dagen zo.
Daarom heeft hij nu gestript.
Maar i know.. t wilt helemaal nog niets zeggen, en ben zaterdag 38weken..
Hopelijk helpt er wel mee toe dragen dat ik niet nog 3 weken hoef te lopen pffff

Spannend hoor! Mocht je weeen krijgen kunnen dit ook weeen zijn door het strippen die of lang aanhouden of weer verdwijnen dus pin je nog nergens op vast, want dan zit je alsnog dagen te wachten.
Hoever ben je nu?

nenske_1977
6 May 2010, 15:25
@ BW : tis idd echt wel pijnlijk ja ! pfff Haha..
En hij bleef maar zeggen : rustig door ademen mevrouw! Haha denk ja lekker makkelijk praten hahaha....

Tegen mij zei die je kan nu flinke harde buiken krijgen, ik zeg slimpie ( :oops: ) die heb ik al 3 dagen he ;) Moest die wel om lachen! hahah gelukkig maar..
maar helaas bij jou niets uitgemaakt dus t strippen :(

[color=#BF00FF]@ Nenske, Dat strippen is echt pijnlijk he ... Afgelopen dinsdag had een vervangende gyno mij ook gestript en echt wat een pijnlijk gevoel geeft dat zeg pff ... Ook zei ie tegen me van het kan zijn dat je beetje bloedverlies kan hebben naja ik dacht zo van ach zie dat ook wel weer maar bedankt voor de melding haha ... Maar nee hoor heb geen bloedverlies ervan gehad, enkel een pijnlijke doos en daar heb ik nu nog steeds last van.

Joya
6 May 2010, 16:28
Tineke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! leuke naam ook trouwens!! en wel grappig he op bevrijdingsdag ;)

Bw heeeel heeeel veel succes morgen (al hoop ik voor je dat het vandaag dan eindelijk door gaat zetten ;) )

leonec
6 May 2010, 17:04
TINEKE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GENIET VAN DE KRAAMTIJD :D

Hier nog rustig...gisteren wel een hele actieve baby...erg veel druk op blaas...pfff kan niet meer wachten....ben zo benieuwd...

BQ1986
6 May 2010, 17:08
tineke, gefeliciteerd meissie met zoon Timo... :D

Klinkt kort maar krachtig je bevalling, hopelijk niet al te veel NA pijn....

Geniet lekker met zijn 4tjes!! Liefs

Sively
6 May 2010, 17:57
Tineke, gefeliciteerd!
Toen ik aan't zoeken was voor een versje voor op ons geboortekaartje, kwam ik het volgende tegen: "(naam) kwam in vrije val, bij ons in de hal." Moest er toen zo mee lachen, maar voor jou kon dat dus wel dienen!

Hier alles goed. Wat een nachtje goed slapen niet doet! Mijn man was in een andere kamer gaan slapen omdat hij de vorige nachten ook weinig geslapen had door mijn gewoel en 'gesnurk'. Dus had ik het bed voor mij alleen en kon ik zoveel woelen en draaien en kussens gebruiken als ik wou :oops: Ochja, ik dacht als hij dan toch niet bij mij blijft liggen, kan ik er maar beter mijn voordeel uit halen en het hele bed inpalmen.

Nog een week tot uitgetelde datum!!! Ik heb wel het gevoel dat ik nog zo'n twee weekjes moet wachten. Heb precies ten opzichte van de meesten hier heel weinig last van steken/krampen/menstruatiepijnen/... En mijn buik hangt ook nog vrij hoog, dus... We zien wel!

Myra6
6 May 2010, 18:02
Tineke gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! Genier er lekker van!
BW succes morgen of hopelijk vandaag nog!
En de andere dames ook natuurlijk!

Liefs Myra

Unknown
6 May 2010, 18:04
Tineke Gefeliciteerd met jullie 2de zoon!

Wel leuk zo een snelle bevalling. Ene moment ben je zwanger en ander moment is je kindje geboren.... :D
Dat zeg ik ook elke keer tegen mijn man...'je weet niet wat de dag brengt..straks zitten we vanavond met de baby op de bank'

Andrea80
6 May 2010, 18:13
Tineke Gefelicteerd!!!!

BW het mag nou toch wel vannacht gaan gebeuren hoor.
Het is niet de bedoeling dat ze je moeten inleiden.

Hier gaat het ff minder.
Ik verslikte me daarnet in mijn eten. Moest zo diep hoesten dat ik naar het toilet kon rennen om alles er meteen weer uit te spugen!! :(

Misschien toch ook een beetje teveel gedaan vandaag.

ga zo lekker op de bank liggen.

Bambi80
6 May 2010, 18:21
Nou Tineke en BW, jullie houden ons wel in spanning hoor!

Ondanks een pittige bevalling mis ik het wel hoor! Eind v/d zwangerschap, zo in afwachting van wat het wordt, dan beginnen de weeen! Niet doorhebben dat t weeen zijn (later wel natuurlijk ;) ), en toen de vk zei je hebt al 8cm ontsluiting we gaan de boel klaarzetten: welke kleertjes wil je hem aan hebben als hij geboren is enz, HUH is er zo al een baby dan....???? Was ook pas 38 weken zwanger dus had t ook nog niet verwacht! Heeeeeel apart allemaal. Na de bevalling heerlijk verzorgd worden en legio aan aandacht!!!! Wat een heerlijke tijd! En zo'n prachtig mooi mensje, maar dat mensje wordt steeds mooier en steeds leuker!

haha! ja dat herken ik ook al heel erg!!!

Bambi80
6 May 2010, 18:42
wat veel rommelende dames!!! Ik snap dat jullie het dan op een gegeven moment zat zijn en ongeduldig worden. Dat herken ik heel goed!!!
BW...succes morgen!

TINEKE van harte gefeliciteerd!!! Dat is ook een bliksembevalling. Voor je het weet is ie voorbij!!! Lijkt me ook vreemd. Geniet van je kraamtijd.

Hier was het vandaag de laatste dag dat de kraamverzorgster er was. Joost zit vandaag weer op zijn geboortegewicht, dus dat gaat goed.

Unknown
6 May 2010, 18:57
wat veel rommelende dames!!! Ik snap dat jullie het dan op een gegeven moment zat zijn en ongeduldig worden. Dat herken ik heel goed!!!
BW...succes morgen!

TINEKE van harte gefeliciteerd!!! Dat is ook een bliksembevalling. Voor je het weet is ie voorbij!!! Lijkt me ook vreemd. Geniet van je kraamtijd.

Hier was het vandaag de laatste dag dat de kraamverzorgster er was. Joost zit vandaag weer op zijn geboortegewicht, dus dat gaat goed.

De dagen gaan echt snel voorbij......Ik zie dat Joost alweer een week oud is!
Ben je al beetje gewend aan het mama-zijn?

Miesje78
6 May 2010, 18:58
@Tineke; wat goed, gefeliciteerd met jullie zoon!!!!
En kort, maar heftig zo te horen... Wel fijn dat alles goed afgelopen is. Geneit er van nu.

@Mariekepiek; jee, wat gaat dat snel! Ook heerlijk dat alles goed gaat met jou en Joost.

@Andrea; doe voorzichtig en inderdaad even goed uitrusten dan hoor!

@sively; je weet maar nooit! De 1 moet heel lang wachten en bij de ander is ie er heel snel...

@BW en Nenske; succes dames! Ik hoop dat dat strippen bij mij niet hoeft. Maar hopelijk heeft het bij jullie nu wel effect! (succes morgen in ieder geval BW).

Hier hebben we het alleroudste recept voor het opwekken van de bevalling ;) maar weer geprobeerd en moet zeggen dat ik nu wel wat krampjes heb onderin. Nog heel onregelmatig en alleen onderin, maar wie weet.... Zou wel lachen zijn als dat echt werkt :lol:

da-silva
6 May 2010, 19:45
Zou mooi zijn Miesje... en dan het liefste vandaag nog. Dan ben je precies op de uitgerekende datum! :mrgreen:

BQ1986
6 May 2010, 19:46
@ Miesje, bij mij is het de gehele zwangerschap al feest na het seksen ;)
Ik heb steeds krampen onderin en moet dan ook echt ffies douchen en een uurtje gaan liggen dus ik denk dat het op de een of andere manier toch wel iets doet van binnen! Hopelijk werkt het bij je ;)

lonnekeleoni
6 May 2010, 20:37
Goh, het gaat wel vlot hier zeg, meiden succes met de laatste loodjes!

Tineke van harte gefeliciteerd!

Hier gaat alles goed, vandaag een iets mindere dag, was erg duizelig en moe, maar dat schijnt erbij te horen door de stuwing...Mijn borsten zijn trouwens echt ENORM.....mijn man noemt me inmiddels Lolo :o

Kai doet het ook prima, het is echt een lekker mannetje hij drinkt goed en is alweer iets aangekomen. Als hij morgen weer aangekomen is hoeft hij in de nacht nog maar om de 6 uur voeding! Wat zou dat heerlijk zijn!

Sylverstertje
6 May 2010, 21:09
Tineke gefeliciteerd!!! Wat snel zeg!!

Ik ben er ook nog steeds...

Vandaag naar de gyn geweest. Had al 2 cm ontsluiting en ze heeft me gestript. Vond de pijn wel meevallen. Had wel op het ergste gerekend. Het was nog net niet rijp genoeg om mijn vliezen te breken, dus volgende week dinsdagochtend gaan ze verder kijken en als het dan wel rijp is dinsdag of woensdag inleiden waarschijnlijk.
Heb wel erge krampen en steken gehad even na het strippen, maar nu is het redelijk rustig (soms wat menstruatie krampen). Verder was gewoon alles goed (had weer geen suiker, bloeddruk was een beetje verhoogd, maar nog wel redelijk). Urine was ook goed.
Moet vanaf nu wel bij de gyn lopen en in het ziekenhuis bevallen wilde ik toch al, dus dat komt allemaal wel goed uit...

Waarschijnlijk weer tot morgen en hopelijk gaan er een paar snel bevallen! Succes morgen BW!

leonec
6 May 2010, 21:18
ik ga zo verse ananas eten.... ;)

Sylverstertje waarom hebben ze je nu al gestript ?? of heb ik erover heen gelezen ?

hoop dat het vlot bij je

Sylverstertje
6 May 2010, 21:24
Ze zouden vandaag toucheren (of hoe schrijf je dat), en toen ze bezig was en voelde dat ik 2 cm ontsluiting had zei ze gelijk: ik strip je ook gelijk.
Ons meisje is nogal groot en zwaar waarschijnlijk, ze liep al ruim 3 weken voor vorige week...
Ook was ze al ingedaald, dus ze hopen eigenlijk dat het natuurlijk op gang komt, want erg lang laten ze me niet meer doorlopen. En strippen kan net dat ene zetje geven, dus daarom heeft ze het gelijk maar gedaan denk ik...

Lekker verse ananas... Ik heb hier alleen een blikje staan. Helpt niet veel op siroop denk ik ahhaha, maar ik heb er wel trek in, dus ga zo even een blikje open trekken ;)

Sively
7 May 2010, 07:07
@BW: succes!!! En ook aan de andere dames die aan het bevallen zouden zijn!

Ik ben gewoon de eerste om vandaag iets op het forum te schrijven. Zijn jullie allemaal jullie slechte nacht van gisteren aan het inhalen of aan het bevallen!?! Ik heb vannacht elk uur gezien, met uitzondering van 1uur. In mijn ene zij had ik een fameuze boebel en de kleine had echt geen goesting om zich te verplaatsen. Het enige wat ik dus kon doen was op mijn andere zijde slapen, maar na een tijd kreeg ik natuurlijk last van bekken/rug. Al bij al voel ik me eigenlijk nog vrij fit vanmorgen.

Ik voel de kleine veel minder de laatste week. Ik weet wel dat hij/zij minder plaats heeft, maar daarvoor voelde ik frequent beweging en dat stelde me telkens gerust. Nu is het gewoon veel minder frequent. Zijn er nog mensen die daar onzeker van worden?
Nog Maximum 20 dagen!

Groetjes

da-silva
7 May 2010, 07:29
Hey goeiemorgen,

@ Sively; Ik heb gelukkig weer wat beter geslapen vannacht. Nu was het jouw beurt Sively? :mrgreen: Lastig als je maar 1 houding kan aannemen door de kleine he?! Mijn Babe was vannacht lekker rustig, dus geen geschop en gestribbel omdat ik anders moest gaan liggen gelukkig.
Ik voel hem denk ik nog net zo vaak als eerst, maar de bewegingen zijn minder heftig. Ik voel vooral zijn billen draaien bovenin en af en toe schopt hij aan de zijkant of tegen m'n rib aan. Ik maak me er geen zorgen over omdat ik weet dat hij nu minder ruimte heeft. Hoe vaak voel je hem per dag Sively? Er is een bepaald aantal momenten dat je de baby moet voelen op een dag. Ik weet zo niet precies hoevaak dat is, maar dat kan je wel opzoeken denk ik. Al je hem minder vaak voelt als dat aantal, dan zou ik de verloskundige even bellen als ik jou was...

Sylvestertje; heeft het strippen effect gehad? Ik ben benieuwd of je ontsluiting al heeft doorgezet.

Lonnekeleonie; wat fijn dat alles zo goed gaat met Kai!! Om de 6 uur voeding, wat heeerlijk lijkt me dat! ben je al helemaal gewend aan het mama zijn? Of ben je nog veel onzeker? Ik denk dat ik best onzeker zal zijn in het begin...

Marieke; vandaag de eerste dag zonder kraamhulp dus... hoe vind je dat? Fijn dat alles verder zo goed gaat met Joost. Ben jij ook al helemaal gewend?

BW; hoe is het met jou? Al aan het puffen en persen? :mrgreen:

Bq; nog steeds aan het rommelen? Of zet het bij jou nu ook meer door? Ik hoop het voor je!

nenske_1977
7 May 2010, 07:30
Goedemorgensss meiden..

@ BW : Heel veel succes vandaag, en denk maar zo STRAKS/MORGEN heb je je klein wondertje in je armen :!:

@ Sively : Dat heb ik ook gehad,, paar dagen bijna geen leven voor mijn gevoel....
Gelukkig is dat weer over en is kleine uk druk met bewegen ..
T zijn wel andere bewegingen als voorheen,maar idd komt door ruimte gebrek haha..

Hier gisteren wat bruin gekleurde afscheiding, maar was ook van korte duur..
Wel flinke pijn gehad, maar om half 9 al lekker in bed gaan liggen tv kijken,
met warmte kussentje..en toen zakte t wel af...
Allleen met opstaan ieder uur om te plassen deed t flink zeer...
Maar helaas lijkt t erop dat t strippen voor niets geweest is...

draakje78
7 May 2010, 07:38
ik ben benieuwd of BW vandaag ingeleid moet worden of dat het vannacht toch nog spontaan op gang is gekomen!
In ieder geval succes!

Zomaar gewoon twee dames gestript, helaas nog met weinig resultaat, maar toch zijn het weer kleine stapjes!

Marieke heel veel succes vandaag, gaat jullie lukken hoor zonder kraamhulp!

Leoni wat fijn dat het met kai zo goed gaat! met jou dus nog op en af, dikke knuf

ik heb vanmiddag controle maar niet bij mn eigen gyn dus ik verwacht ook niks bijzonders

Indootje
7 May 2010, 07:40
Morning....
Hier weer niet zo'n fijne nacht gehad. Blijft vanaf de avond steeds wat rommelen en 's nachts ook. Rond een uurtje of 7:00 neemt het dan weer wat af. Wel irritant als ik dit nog een aantal weken elke dag ga hebben, hopelijk niet :roll:

@Sylvestertje en Nenske: waarom zijn jullie 'nu al' gestript eigenlijk? Komt dat doordat jullie al wat ontsluiting hadden? Bij mij hebben ze eergisteren dat helemaal niet gecheckt, vandaar dat ik even benieuwd ben :-)

@Sientje, leuk om wat van je te horen. En de bevalling in 3 uur, netjes hoor!
Hoe gaat het met jou en die kleine nu?

@Marieke, fijn dat het zo goed gaat met Joost, alweer meer dan een week oud, gaat snel zeg! Ben benieuwd hoe de eerste dag zonder kraamhulp gaat. Toch weer even wennen, denk ik.

@Andrea, rustig aan doen hoor. Helaas moet je er steeds meer aan toegeven dat je niet meer alles kunt....

@Sively, heb je gewoon je man het bed uit gepest ;-) hahaha.

@BW, succes vandaag he! Hopelijk heb je vandaag jouw kleintje in handen!

@Lonneke, haha Lolo, dat is een goeie! Zou echt heerlijk zijn als Kai straks alleen om de 6 uur voeding nodig heeft.

@BQ, hoe is het nu met jou? Nog weer aan het rommelen en wordt het erger?

Gisteren was mijn moeder hier en toen zei ze dat mijn buik wel echt weer lager hing (dan zaterdag), dus dan heeft dat gerommeld waarschijnlijk wel ergens toe geleid. Ach ja, afwachten maar weer :-)

nenske_1977
7 May 2010, 08:07
@ INDOOTJE :

Hier heeft die dat gedaan gisteren omdat ik al 3 dagen flinke last heb van voorweeen, gewoon pijnlijk .. en zag t ff niet meer zitten..kan al weken bijna niets meer doen in huis enz.. door alle klachtjes.. Toen zei die al : kan eens ff voelen en toen heeft die meteen gestript... Er wel bij gezegt dat t niet persee iets hoeft te doen.. maar t kan t wel versnellen enz.. op een natuurlijke manier.. dus t blijft afwachten ;)

maar hoop voor je dat t niet nog weken zo blijft aanhobbele bij jou, en dat t gewoon doorzet

Andrea80
7 May 2010, 09:23
Hey dames,

@marieke, en hoe bevalt dat nou zo'n eerste dag zonder Kraamzorg?

@leonie, wat fijn dat het goed gaat.

@hier:
gelukkig weer eens een goede nacht gehad.
Heb heerlijk geslapen en hoefde er maar 2 keer uit.

Helaas is vannacht wel een van mijn woestijnratjes overleden :( Maar ze waren ook al twee jaar oud.
ze worden niet veel ouder!

Vandaag lekker weinig doen. Heb namelijk vanavond nog een verjaardag.
Dus ik moet nog even door vandaag. Vanmiddag maar goed rusten op bed!

groetjes

Indootje
7 May 2010, 09:38
@Nenske, aha, vandaar! Dan snap ik waarom :-)

@Andrea, wat zielig voor je dat je woestijnratje dood is.... :(
Ik heb ook vanavond nog een verjaardagsfeestje, maar had/heb ook vanalles voor vandaag gepland staan, hmmm, misschien niet zo handig.
Ga anders zo nog wel eventjes proberen wat te slapen als dat lukt :roll:

Unknown
7 May 2010, 10:10
Goedemorgen allemaal,

Hier een redelijke nacht gehad...lag eerst tot half drie te draaien en daarna wel redelijk geslapen. Ben nog wel moe, maar wilde per se vroeg op omdat ik ineens alles in huis wil veranderen. Heb weer nieuwe ideeen voor de babykamer, wil aantal dingen veranderen in de woonkamer en slaapkamer...maar ben alleen thuis en zal toch geduld moeten hebben totdat mijn man thuis is.... :(

Wil zoveeel doen maar wordt zo snel moe...

@BW...succes vandaag, als het goed is ben je dit weekend dan eindelijk mama!

Ik denk dat het voor een aantal van jullie ook niet lang meer zal duren. Ik weet niet meer wie het waren..maar degenen die gestript of getoucheerd zijn..

Miesje78
7 May 2010, 10:23
Zo, kom eindelijk weer op het forum, computer gaf steeds een foutmelding, heel irritant!

@BW; succes vandaag.
@Marieke; en, hoe bevalt het alleen met je mannetje?
@dames die rommelen/bezig zijn; succes!
@Andrea; wat vervelend van je woenstijnratje! Ook al zijn ze klein, ze hebben toch een plekje in je hart (mijn dwerghamstertje is in januari doodgegaan).
@inknown; haha, nesteldrang?? Niet teveel zelf gaan doen he! Echt wachten tot ie thuis is!
@lonnekeleonie; wat fijn dat het zo goed gaat met jullie!

Nou hier heeft de methode helaas niet geholpen. Wel krampjes gehad, totdat ik in bed ging liggen, toen was het weer rustig. Wel lekker geslapen dus, haha. Voel me nud dus wel helemaal fit en uitgerust, dus misschien was dat eerst nodig. Verder zien we wel, moeten maandag weer naar de vk.

Indootje
7 May 2010, 10:26
@Unknown, niet teveel doen meer hoor! Erg he dat je zo snel moe bent, heb er helaas ook last van. Maar is niet zo raar natuurlijk...

@Miesje, jammer dat het nog niet is doorgezet :-( Hopelijk komt daar snel verandering in ;-)

da-silva
7 May 2010, 11:00
Bleeegghhhh.... ben chagrijnig vandaag! Het wil me allemaal niet lukken. Ik laat alles vallen, heb me al 2 keer gestoten enz. Ik heb gewoon een off-day, maar met die dikke buik is het allemaal nog frustrerender. Ik heb vandaag ook een aanhoudend menstruatiegevoel onderin m'n buik. Het doet niet echt pijn en het komt ook niet in vlagen, dus vrees dat het niks te betekenen heeft.
Sorry voor m'n geklaag, maar ik ben het vandaag het zwanger zijn gewoon even beu!

Lieke4
7 May 2010, 11:22
da-silva; geeft niets hoor, klaag gerust, we weten er alles van!
Ook ik ben het goed zat, buik die in de weg zit, mega dikke voeten, maagzuur etc. Wil gewoon voor zondag bevallen....punt!! Maar helaas, we hebben het niet voor het zeggen....
Menstruatie-achtige gevoel wat ik gisteren had is ook weer verdwenen, dus verwacht ik voorlopig niets. :cry:

BW: Zet 'm op meid!!

Indootje
7 May 2010, 11:26
Snap je hoor, da-silva!!!
Ik begin het ook een beetje zat te worden... erg he :roll:

Jenny89
7 May 2010, 11:27
hoi meiden,

ik meld me ff snel.. hier ook nog niks.. :| heb wel ontzettend last van mn bekken! ik loop heel moeilijk en ik heb een heel zwaar gevoel in mn onderbuik, net of daar 50 kilo baby in zit :lol: soms wat steekjes maar dat heb ik al dagen dus t zal vast niks zijn. Ik moet a.s. dinsdag, dus op de uitgerekende datum weer op controle. Hopelijk gaat dat niet door :D

verder wens ik beebiewish heeeeel erg veel succes vandaag!
en de andere dames, jaa, nog ffkes volhouden, ik weet dat het moeilijk is. al zeg ik het zelf, want ik wil ook bevalleeeeeenn!!! :evil: :roll:

da-silva
7 May 2010, 11:31
Thanks ladies... ik zou willen dat er vandaag een 'ui't knopje' op zat. Vandaag wil ik even niet zwanger zijn. dan ga ik er morgen weer voor de 100 % voor, haha!

Beebie_Wish
7 May 2010, 11:40
Nou dames vandaag gaat het hem niet worden nog voor ons want mijn baarmoeder is nog niet rijp genoeg voor om ingeleid te worden oid ... Wel ong 3 kwartier aan de CTG Scan gelegen en met onze kleine uk gaat alles erg goed het was het er alleen totaal niet mee eens dat ik aan de CTG gelegd werd, onze uk protesteerde enorm daar tegen :mrgreen: .
Ik heb nog steeds die 1cm ontsluiting pffff :cry: . En dat terwijl we gister nog weer goed en flink gesekst hebben (wat helaas geen effect had).

Maar onze uk word ook steeds groter en nu ik al 6 dagen overtijd loop schat de anethesist een ks hoog in dit ivm onze uk best aan de grote kant zit al (de verloskunde schat onze uk nu een dikke 8 pond :oops: ).

Maar wat ik me af vraag he is dat ik zelf nu wel gewoon eraan twijfel en liefst dan voor een ks wilt gaan (neem het voor mezelf voor lief, maar denk aan onze uk van dat onze uk via natuurlijke weg aardig wat druk zal kunnen krijgen), en ik daarom nu wel meer naar een ks neig maar goed ik ga mijn gevoel daarover maandagochtend gewoon aangeven op de verloskunde afdeling want maandag willen ze me eerst nog weer een keer aan de CTG leggen en als dan nog niet iets verbeterd is dan willen ze me daar houden die dag om gel aan te brengen aan baarmoeder oid om dat rijp klaar proberen te maken. Maar zouden ze bijv mijn gevoel wat ik heb over een ks (wens) aan kunnen nemen of willen ze pas echt een ks doen als het andere echt niet lukt? Want onze uk zal het niet heel gemakkelijk krijgen via natuurlijke weg en de anesthesist zei ook dat een ks grote kans zou kunnen zijn.

Sylverstertje
7 May 2010, 12:56
Lastige beslissing BW...
Maar ik denk wel dat als ze zelf al hebben aangegeven dat een ks een mogelijkheid is, ze jouw wens wel zullen respecteren.
Onze meid was 2 weken terug al ruim 7 pond geschat. Komt nog een kilo bij als ik het uitloop, dus dat wordt minimaal 9 pond (Ik was zelf ook 8,5 pond) (vandaar dat ze nu al gestript hebben denk ik, want kind is nu al groot en ik had al 2 cm ontsluiting, dus het kon)
Mijn nichtje had een 10 ponder. Allemaal via de natuurlijke weg, dus het kan wel. Maar volgens mij mocht ze wel kiezen voor een ks, dus ik zal het gewoon aangeven als je dat wilt.

Strippen heeft behalve wat bloed verlies verder niet meer geholpen... Ik wacht nog even rustig af. De mensen om ons heen denken dat het voor dinsdag gebeurd, ik reken er niet echt meer op. We zien dinsdag wel wat ze zeggen...

Unknown
7 May 2010, 13:19
@BW Balen dat het niet door is gegaan! Ik kan mij voorstellen dat je nu twijfelt tussen ks en afwachten....

Unknown
7 May 2010, 13:22
@Miesje & Indootje, ik ben een beetje moe van het niks tot bijna niks doen...en misschien dat ik daardoor slecht slaap 's nachts.
De zware dingen zal ik niet doen en wachten tot mijn man thuis is....maar als ik iets in mijn hoofd heb, wil ik het meteen doen en afgehandeld hebben :mrgreen:
dus ik ga maar weer de was draaien en wat kleertjes strijken...straks de kinderkamer beetje opnieuw indelen..wat mij lukt en wat niet lukt toch maar wachten tot mijn man thuis is

Beebie_Wish
7 May 2010, 13:58
@ Sylverstertje, Dank je wel voor je berichtje. En natuurlijk zou het wel kunnen/mogelijk zijn via de natuurlijke weg maar ik zelf was toen ik geboren werd ook totaal geen kleintje en daarbij was ik een dwarsligger (stuit) en toch was mijn moeder van mij via natuurlijke bevalling bevallen, alleen heb ik er wel een een ingedeukt oor aan over gehouden. Vandaar dat ik zelf dan nu er erg aan denk dat ik voor onze uk en bevalling een ks zou willen.

Maar is het echt zo dat vrouwen die een ks hebben gehad sowieso altijd standaard een week lang in het zknh moeten verblijven?? Of bij als het bijv allemaal goed gaat en goed verlopen is mag je dan ook naar huis om dan thuis bedrust te gaan nemen/houden (denk misschien komt vast wel iemand die al mama is geworden en een ks gehad heeft hier even inbreken bij ons)??

@ Unknown, Het is idd balen en ook erg afwachten maar ik ga het maandagochtend sowieso erover hebben en het aangeven wat ik eigenlijk dan wel liever zou willen (voor mezelf neem ik het gerust voor lief, maar wil ook in belang van onze uk denken, dit ivm ik zelf tijdens de geboorte ook totaal niet klein was maar wel via natuurlijke weg geboren ben maar heb daar wel iets van aan overgehouden).

En ik maar ook vriendlief willen maar al te graag ons kleintje nu zo snel mogelijk in onze armen hebben we hebben nu wel lang genoeg gewacht vind ik ... Vriendlief had voor vanmorgen wel goede hoop maar blijkbaar was die vervangende gyno afgelopen dinsdag totaal ook niet duidelijk tegen ons!! Want die zei afgelopen dinsdag dat we vandaag dan zouden moeten blijven omdat ze me ook echt niet langer willen laten lopen.

Joya
7 May 2010, 14:01
@bw wat een tegenvaller zeg.. je keek er zo naar uit.. jeetje.. ik hoop voor je dat het dit weekend nog allemaal doorzet en dat je niet maandag weer verder hoeft te kijken..

knuffel

sonja2009
7 May 2010, 14:02
@ Sylverstertje, Dank je wel voor je berichtje. En natuurlijk zou het wel kunnen/mogelijk zijn via de natuurlijke weg maar ik zelf was toen ik geboren werd ook totaal geen kleintje en daarbij was ik een dwarsligger (stuit) en toch was mijn moeder van mij via natuurlijke bevalling bevallen, alleen heb ik er wel een een ingedeukt oor aan over gehouden. Vandaar dat ik zelf dan nu er erg aan denk dat ik voor onze uk en bevalling een ks zou willen.

Maar is het echt zo dat vrouwen die een ks hebben gehad sowieso altijd standaard een week lang in het zknh moeten verblijven?? Of bij als het bijv allemaal goed gaat en goed verlopen is mag je dan ook naar huis om dan thuis bedrust te gaan nemen/houden (denk misschien komt vast wel iemand die al mama is geworden en een ks gehad heeft hier even inbreken bij ons)??

@ Unknown, Het is idd balen en ook erg afwachten maar ik ga het maandagochtend sowieso erover hebben en het aangeven wat ik eigenlijk dan wel liever zou willen (voor mezelf neem ik het gerust voor lief, maar wil ook in belang van onze uk denken, dit ivm ik zelf tijdens de geboorte ook totaal niet klein was maar wel via natuurlijke weg geboren ben maar heb daar wel iets van aan overgehouden).

En ik maar ook vriendlief willen maar al te graag ons kleintje nu zo snel mogelijk in onze armen hebben we hebben nu wel lang genoeg gewacht vind ik ... Vriendlief had voor vanmorgen wel goede hoop maar blijkbaar was die vervangende gyno afgelopen dinsdag totaal ook niet duidelijk tegen ons!! Want die zei afgelopen dinsdag dat we vandaag dan zouden moeten blijven omdat ze me ook echt niet langer willen laten lopen.

toevallig heeft een kennis van ons pas een ks gehad en dat was gebeurt op vrijdag ochtend en dinsdag ochtend mocht ze naar huis

Shiley
7 May 2010, 14:04
beebie_wish, in het mama's november 2009 forum is ook iemand met een ks bevallen en in het uitgerekend april 2010 zijn er best veel met een ks bevallen. dacht dat je 4 dagen in het ziekenhuis blijft en dan de 4e dag (als alles goed gaat) je naar huis mag. je krijgt dacht ik ook standaard 10 dagen kraamzorg. dus 4 dagen ziekenhuis en nog 6 dagen kraamhulp thuis.

draakje78
7 May 2010, 14:49
@bw wat een tegenvaller zeg, maar je lichaam is er dus nog niet klaar voor!
wat betreft de ks, jemoet hoe dan ook 4 a 5 dagen in het ziekenhuis blijven
persoonlijk zou ik in ieder geval maandag afwachten om te overleggen, maar goed kan me ook voorstellen dat je een keuze wilt maken

sylvestertje jammer dat het strippen vooralsnog niks gedaan heeft

en nu wou ik nog meer reageren maar ben het alweer kwijt :oops:

hier een redelijke controle gehad,
heb op mn kop gehad, omdat ik eigenlijk eerder moest bellen, omdat ik beeb niet meer in zn normale ritme voel maar echt pas tegen de avond, al dacht ik ik voel het toch?
Daarom heb ik ook ctg gehad die helemaal ok was
beeb is goed ingedaald, nog niet helemaal vast koppie kon nog iets bewegen maar ik hoef niet meer te gaan liggen als de vliezen breken.
vruchtwater was voor dit moment aan de matige kant, dus ik heb hoe dan ook voor zondag ctg en echo staan (maandag vond ze te lang wachten)
bloeddruk iets hoger als normaal maar nog niet ernstig

cassie247
7 May 2010, 15:03
Nadine, Lonnekeleoni en Tineke, hartelijk gefeliciteerd met jullie schatjes!! Geniet ervan!
@ De kersverse mamas...fijn dat jullie kleintjes het allemaal zo goed doen..zo speciaal he die kleine wondertjes!
@ Marieke...Hoe gaat het nu zonder kraamzorg? Het gaat vast goed en jullie zijn daar zo aan gewent!
@ Bw..Jammer dat het niet doorgegaan is vandaag! Ik begrijp je dilemma, maar vergis je ook niet in een KS. De natuurlijke weg blijft altijd het beste en als het niet lukt dan grijpen ze snel in en verichten ze alsnog een ks! Omdat mijn bevalling zo moeilijk verliep , omdat ik diabeet ben, zw vergiftiging had, en omdat Jake een groot ventje was waren de kansen op een KS bij mij heel hoog en tijdens de bevallng is het ook 2x bijna een ks geworden en toch ben ik natuurlijk bevallen. De keuze is natuurlijk aan jou en je moet doen waar je je prettig bij voelt maar ik zou eerst de natuur zijn gang laten gaan :) Veel sterkte want het zit ook niet mee om zo lang te moeten wachten!

HIer gaat alles nog zijn gangetje, Jake is nog steeds niet thuis :( en ik begin er ook echt ongeduldig mee te worden. Het gaat allemaal heel goed met hem, hij is een heel tevreden mannetje en super gezellig volgens de verpleging haha. Zelf mag ik voortaan smorgens zijn badje doen en hem aankleden enzo en ook 2-3 borstvoeding geven. Dat begint nu aardig te lukken! De enige reden dat hij nog moet blijven is omdat hij uit zichtzelf 30-50 cc drinkt , en er 70 per keer moet drinken voordat hij naar huis mag. Jammer genoeg Moeder dag zonder mijn zoontje! :( Ik ga toch nog een kraamweek houden als mijn schat thuis is en kijk daar ook erg naar uit om hem lekker 24 uur per dag bij me te hebben!
Ik Hoop snel weer baby nieuws te lezen en mogen de bevallingen meevallen!

Bambi80
7 May 2010, 15:12
jeeh draakje,
dat is spannend!!! en dan bedoel ik meer dat ze je dan waarschijnlijk niet gaan laten doorlopen tot 42 weken. Hopelijk is het gewoon allemaal goed zondag!!!

BW...mijn mannetje heeft ook omgekrulde oortjes door de bevalling. Dat hebben volgens mij alle baby's. Meestal trekt dat gewoon weer weg alleen heb jij het pech gehad dat dat niet is gebeurt. Dat de baby groot is, wil niet zeggen dat ie daardoor niet natuurlijk geboren kan worden. De kracht van de weeen is veel belangrijker en die paar millimeter dat het hoofd vervolgens groter is, maakt ook geen verschil met een ander. De een is namelijk ook anders gebouwd als een ander. Je ligt tijdens de hele bevalling aan de CTG. Het hartritme van de baby wordt dus goed in de gaten gehouden. Zodra ze het idee hebben dat ie het wat moeilijk heeft, wordt er razendsnel ingegrepen met keizersnee of evt. een knip met vacuumpomp of tang. Echt geen zorgen maken hoor!!!

Dames die gestript zijn....ik duim voor jullie!!!!

Unknown.....wie weet waar die onrust bij jou vandaan komt. Misschien is het wel een aankondiging dat je binnen een paar dagen gaat bevallen.

Andere meiden....succes met de laatste loodjes!!! Het duurt nu echt niet lang meer.

Hier zijn we vandaag voor het eerst zonder kraamzorg. Zowel de kraamverzorgster als wij stonden gisteren met traantjes in de ogen afscheid te nemen. We hadden nog een cadeautje voor haar gekocht en een bedankkaartje met foto van Joost gemaakt. Dankzij onze kraamverzorgster hebben we een hele fijne kraamtijd gehad. Hopelijk komt ze de volgende keer weer bij ons, mochten we nog ooit een kindje krijgen. Joost is trouwens gisteren weer op zijn geboortegewicht gekomen of had ik dat ook al gezegd??
Wel grappig....jullie zijn je buik zo zat (wat logisch is) en ik mis mijn buik!!! haha!

Bambi80
7 May 2010, 15:16
HIer gaat alles nog zijn gangetje, Jake is nog steeds niet thuis :( en ik begin er ook echt ongeduldig mee te worden. Het gaat allemaal heel goed met hem, hij is een heel tevreden mannetje en super gezellig volgens de verpleging haha. Zelf mag ik voortaan smorgens zijn badje doen en hem aankleden enzo en ook 2-3 borstvoeding geven. Dat begint nu aardig te lukken! De enige reden dat hij nog moet blijven is omdat hij uit zichtzelf 30-50 cc drinkt , en er 70 per keer moet drinken voordat hij naar huis mag. Jammer genoeg Moeder dag zonder mijn zoontje! :( Ik ga toch nog een kraamweek houden als mijn schat thuis is en kijk daar ook erg naar uit om hem lekker 24 uur per dag bij me te hebben!
Ik Hoop snel weer baby nieuws te lezen en mogen de bevallingen meevallen!

heh bah wat duurt dat lang voordat je je mannetje thuis hebt. Da's echt niet leuk!!!! Bij ons was er sprake van dat ie 1 dag moest blijven vanwege de misselijkheid en dat ik ontslagen werd. Nou ik moest daar ook al niet aan denken. Veel sterkte en geduld hebben nog even!!
Knuf

Beebie_Wish
7 May 2010, 15:27
Ja idd ... ik weet dat een ks ook niet echt het fijnste zal zijn maar daarom zit ik ook nog zo enorm in een twijfel geval maar achteraf denk en wil ik ook wel het liefste dat gewoon moeder-natuur zijn werk nog zal gaan doen (vandaag/vanavond of vannacht, en anders het weekend), zodat ons de maandag bespaart zal blijven! Ook al vind ik het ook nog wel erg fijn onze uk zo lekker actief te voelen in mijn buikkie maar op sommige momenten heb ik ook wel zoiets van kom er nu maar uit! en dat is vooral op momenten dat mijn buik best aardig dan in de weg zit :oops: .

Vriendlief die nog steeds telkens tegen mijn buik aan het praten is van Lieverd, wil je je papa en je mama nog niet ontmoeten je mag er NU wel uit komen van je papa :) ... Zoooo lief hoe ie dat dan ook weer zegt elke keer weer.

Maar toen ik afgelopen dinsdag gestript ben heeft het tot nu toe nog geen effect gehad (weet niet hoelang zoiets zou kunnen duren als je gestript bent?) Zelfs de trap flink op en af lopen heeft nog geen effect als ook de seks geeft het ook nog niet echt een effect. Maaaaar ben sinds vandaag dan maar eens ff flink aan de ANANAS gegaan :mrgreen: . Laten we hopen dat dat wel effect gaat geven bij mij :oops: :) .

Want wil het liefste wel NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUU bevalluhhhhhhhhhhhhhhhhh !! :oops: :mrgreen: . Als iemand nog goede tips heeft om het op te wekken laat me die dan aub ook even weten haha :mrgreen: .

Unknown
7 May 2010, 16:05
Over ananas gesproken...een collega van mijn zusje was het ook echt zat en had zoiets van de baby mag nu wel komen...dus zij ook aan de ananas en meteen die avond is zij bevallen...
Of het echt werkt of toeval is...ik ga zometeen boodschappen doen, misschien dat ik maar ananas koop :mrgreen:
Eigenlijk moet ik niet zeuren....ben nog niet eens 38 weken!!!!
En mijn ma zit nu nog in het buitenland, zij komt woensdag pas terug....

da-silva
7 May 2010, 16:51
Ik kreeg van een vriendin de volgende tip: voetreflex massage! Zij zegt dat het de beste bevallingsopwekker is...
Zij is van allebei haar kinderen een dag na de massage bevallen en een vriendin van haar dezelfde avond nog.
Ik denk dat ik er voor volgende week maar eentje ga inplannen :mrgreen: Je weet maar nooooooit!

Iemand van BQ gehoord vandaag?

Bambi80
7 May 2010, 17:49
ik had een fles bitterlemon op!!! en de dag erna begon het te rommelen! zal wel toeval zijn hoor! haha

leonec
7 May 2010, 18:15
nou de ananas heeft hier niet geholpen :roll:

gisteren wel flinke voorweeen gehad , maar het is nu weer rustig :roll:

vandaag ook bij een voetreflextherapeute geweest (wordt 80 procent vergoed door de verzekeraar) moet wel bij een speciale vereniging zitten..

heerlijk was dat.......

Sylverstertje
7 May 2010, 18:50
Ik ga maar eens lezen en dan typen, want ik vergeet steeds zo veel...

BW, je moet gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt. Het is ook belangrijk dat je je niet druk hoeft te maken over je baby en dat doe je via de natuurlijke weg misschien wel. En volgens mij liever een geplande ks dan een spoed ks... Dus gewoon goed aangeven.
Ik snap die gynaecologen ook niet zo goed. De ene is voor inleiden, de andere tegen. De ene laat je doorlopen en de ander wil gelijk je vliezen breken en opwekken... Mijn VK zei toen al dat er veel verschillende meningen zijn, omdat er niet echt een vast protecol voor is. Maar ik vind wel dat als 2 gyn. hebben gezegd je niet door te laten lopen na 41 weken, dat de volgende daar toch wel rekening mee moet houden. Weer een heel weekend wachten.... We willen natuurlijk allemaal via natuurlijke opwekking bevallen, maar op een gegeven moment moet je de natuur een handje helpen, toch?

Draakje, wel spannend allemaal hoor. Vooral omdat ze niet een dag willen wachten... Wel fijn dat ze het nu goed in de gaten houden!

Cassie, kunnen ze wel een inschatting maken wanneer hij naar huis mag?

Marieke, wat fijn dat je zo'n leuke kraamhulp had. Je hoort vaak van die vreselijke verhalen. Ik hoop dat die van mij ook leuk is hihi.
Ik ben mijn buik nog niet zat, maar ik ben wel reuze nieuwsgierig naar mijn meisje en hoe de bevalling gaat verlopen en voelen....

BW, ik las ergens dat de weeen beginnen binnen 48 uur na het strippen... Weet natuurlijk niet of dat verder klopt... Hier nog geen weeen, dus ik denk dat het strippen geen zin heeft gehad. Vandaag wel lekker geshopt

Ben net mijn bloedplop verloren! Dus al dat wandelen heeft misschien wel wat gelopen hahah... Gisteren wel wat ananas op...

Unknown, wil jij je moeder bij de bevalling hebben?
Bij mij is ze er wel bij... Lijkt me heel raar als de weeen beginnen en ze is zo ver weg...

Ga ook maar eens aan de bitterlemon hahaha
Voetmassage lijkt me heerlijk. Doet mijn man wel eens voor me, alleen nooit echt gericht...

Joyce2911
7 May 2010, 18:51
Ik kreeg van een vriendin de volgende tip: voetreflex massage! Zij zegt dat het de beste bevallingsopwekker is...
Zij is van allebei haar kinderen een dag na de massage bevallen en een vriendin van haar dezelfde avond nog.
Ik denk dat ik er voor volgende week maar eentje ga inplannen :mrgreen: Je weet maar nooooooit!

Iemand van BQ gehoord vandaag?

zie net op dr hyves dat ze bevallen is :D

Sylverstertje
7 May 2010, 19:05
jaaaaaaaaaaaaaa, BQ gefeliciteerd!!!

Sylverstertje
7 May 2010, 19:07
Naam______________Uitgerekend op___________Geslacht___________Bevaldatum[/b]
Sientje_____________1 mei 2010_______________Baby_____________Bevallen op 02-05 van zoon Milan met 40w
Nadine_____________4 mei 2010________________Meisje_____________Bevallen op 01-05 van een dochter met 39w4
Lonnekeleoni________4 mei 2010________________Baby______________Bevallen op 02-05 van zoon Kai met 39w5d
Mariekepiek_________8 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 29-4 van zoon Joost met 38w5d
Tineke24____________8 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 5-5 van zoon Timo met 39w4d
Cin._______________11 mei 2010_______________Jongen_____________Bevallen op 02-05 van zoon Jayson met 38w5d
BeautyQueen23_____13 mei 2010_______________Jongen_____________
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen op 19 april van 2 dochters Lindsay en Melanie (met 36w6d)???
Cassie247__________22 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 20-4 v/e zoon Jake met 35w4d

Zie dat de jongens echt hard gaan...
Meiden kom op!

Beebie_Wish
7 May 2010, 19:47
@ BQ, Van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd, geniet maar fijn van jullie mannetje en natuurlijk ook van de kraamtijd ;)
(Dacht dat jij nog zei dat jij op mij zou wachten, maar helaas je bent me voor gepiept :oops: :cry: ).

@ Sylverstertje, Ik zal zeker doen waar ik mezelf het beste bij voelt ... Vriendlief zegt dat ook tegen mij en hij zal hoe dan ook achter mij blijven staan ... Het liefst wil ik natuurlijk wel via de natuurlijke weg bevallen en hoop en duim ik keihard dat de moeder-natuur alsnog zijn werk gaat doen en het gewoon door gaat zetten ... En idd je hoort overal allemaal verschillende verhalen maar ook meningen enz zo ook word het er bij mij ingewreven om mij bang te maken over dat een ruggenprik gevaarlijk is :oops: ... Maar vanaf vandaag ben ik er achter dat ik alleen nog maar de anesthesie arts geloof en geen buitenstaander die er nooit voor geleerd/gestudeerd heeft! En ik denk dat het strippen bij mij dan ook niet echt geholpen heeft tsja wel blijf ik keiharde buiken maar ook krampen in de onderbuik wat door straalt naar mijn doos en onder rug, maar het wil alsmaar nog niet doorzetten helaas.

@ Cassie, Wat balen dat je jullie ventje nog niet fijn thuis hebben zal voor jullie duimen dat dat snel zal mogen gebeuren ;) .

@ Marieke, Fijn dat jullie kraamhulp zo goed bevallen is en denk dat ik dat ook wel zal missen als de kraamhulp voor de laatste dagje er zal zijn en dat de (kraam) tranen zullen komen/laten zien. En helaas ik lust absoluut geen bitter lemon :cry: . Wel hebben we vanavond pittig gegeten, en heb ik ook al aardig wat ananas op, de verloskunde zei dat tegen me van vanmorgen ff goed aan de ananas wie weet helpt het, nou ik ben benieuwd.

BQ1986
7 May 2010, 20:04
Hi meiden, hier even snel een berichtje van mij... reageer later nog even op iedereen.

BW voor jou erg klote, hoop dat er snel zekerheid is en dat je een kleintje in je armen mag hebben.

Hier helemaal verliefd! Vanmiddag om 12.40 uur is Lycan Yardane geboren :)
Wie had dat verwacht dat dat gerommel nog eens door zou zetten!

Ik weet precies hoe jullie je voelen bij het lezen van dit bericht en wil jullie ook allemaal sterkte wensen de laatste daagjes/weekjes!

Liefs

Lunanoa
7 May 2010, 20:17
Gefeliciteeeeeeeeeeeerd. Wr een mei baby :D

da-silva
7 May 2010, 20:59
Gefeliciteeeeeeerd BQ met jullie zoon! :D :D

Tara28
7 May 2010, 21:00
BQ van harte gefeliciteerd met jullie mannetje :D Ben benieuwd naar je verhaal.....

Lunanoa
7 May 2010, 21:21
Hoe spreken we de naam uit als ik mag vragen? :mrgreen:
Kan het in meerdere manieren bedenken. Vind 'm zeer bijzonder. Leuk hoor :D

draakje78
7 May 2010, 21:35
BQ van harte met de geboorte van jullie zoon!
Hoop dat alles goed gaat, ben benieuwd naar je verhaal!
Geniet van je kraamtijd!

Sylverstertje
7 May 2010, 22:38
Mooie naam BQ, ben ook benieuwd hoe je hem precies uitspreekt. Heb hem volgens mij nog nooit gehoord.

BW, goed idee om niet teveel naar meningen te luisteren. Heb in mijn omgeving ook zoveel mensen die een andere mening hebben over flesvoeding, ziekenhuisbevalling e.d. Iedereen beleefd de bevalling op zijn eigen manier en de ene heeft meer pijn dan de ander. Vind dat iedereen zelf moet doen waar zij zichzelf het beste bij voelt. Natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben, maar ze moeten me niet proberen om te praten (lukt ze toch niet hahaha).
Die ruggenprik zou trouwens echt niet zo vaak toegepast worden als het gevaarlijk zou zijn. Ik vind het geen fijn idee, maar wie weet als ik het echt niet meer aankan, dat ik er toch voor kies. Dat zie je op het moment zelf wel, toch?

Ik verlies trouwens nog steeds stukken van mijn bloedprop... al 4 in totaal. Echt een raar idee. Denk steeds: laat die vliezen dan ook gelijk breken.... Maar ja, dat heeft natuurlijk niets met elkaar te maken.
Voorlopig ben ik officieel nog niet aan de beurt, dus we wachten "rustig" af. (Al zit ze nu waarschijnlijk al wel op een gewicht die de meeste kinderen bij 40 weken nog niet hebben :S)

Beebie_Wish
8 May 2010, 06:41
Morguhh dames,

Nou ik ga de hoop opgeven hoor met al dat gerommel en ga er maar vanuit dat het misschien wel geen voorwerk is en dat mijn lichaam het zelf niet kan en ik gewoon tot maandag maar moet wachten ... Want echt telkens als ik krampen/steken krijg wil ik zooooooooooo ontzettend graag dat het nou dan ook eindelijk eens door gaat zetten want word er gewoon zo moe van!! Alsof mijn lichaam mij in de steek laat :cry: .

Heb zelfs eventjes gedacht van stel je voor dat onze uk er wel maar wat graag uit wilt maar mijn lichaam het gewoon weg niet kan oid pfffffffffffffffffff!! Maar goed, ik ga nergens meer op hopen want daar maak ik mezelf alleen maar gek mee en zie wel wat ons dit weekend gaat brengen en anders maandag in het zknh, als ik ingeleid moet worden dan baal ik gewoon ontzettend van mijn KUT lichaam :evil: .

Zo ik moest het even van mij af typen meiden :cry: .

Ik wil mijn lieve beebie NUUUUUUUUUU ook maar wat graag in mijn armen houden en er de hele dag naar kijken en glunderen, we hebben lang genoeg gewacht. Krijg zelfs slecht gevoel over het zknh waar ik bij loop omdat ze me gewoon naar huis hebben gestuurd terwijl ze me niet langer dan 41 weken door zouden laten lopen. Waarom ik slecht gevoel over het zknh krijg is omdat het zknh vorig jaar op HVN is geweest ivm FOUT van een vd gynaecologen :oops:

nenske_1977
8 May 2010, 09:17
Hier eerst ff vraagje aan de dames die al eens bevallen zijn..

HOE WEET JE OF JE VLIEZEN BREKEN/GEBROKEN ZIJN ?

Ik moest vanacht plassen, doe dat dan hangend boven de emmer, die ik stukkie optil van de vloer, zodat ik niet hoef te hurken..
Nou was ik klaar met plassen,maar opeens kwam er nog een hele flinke scheut, terwijl ik niet voelde dat ik alsnog aan t plassen was, dit is 2x gebeurd vanacht.
Voor de rest geen vocht verlies erna in bed, en is nu gewoon aant rommelen in me buik zoals t de afgelopen dagen doet..geen vocht verlies verder.. was geen gevoel van knappende ballon....

ZOUDEN DIT DE VLIEZEN KUNNEN ZIJN?
Of gewoon nog een flinke plens plas, die gewoon niet aanvoelde alsof die uit me plasbuis kwam haha..

T was niet de slijmprop, want lag niets vanmorgen in de emmer, alleen vloeistof.. haha

@ BQ : Gefeliciteerddddddddddddd met de geboorte van jullie zoon :D

@ BW : Meis, ik kan me heel goed je angst voorstellen.. niet wetende wat te doen/waarvoor te kiezen.. word helaas gewoon afwachten en maandag in t ziekenhuis eens goed op je strepen staan en niet weg gaan meer voordat je je wondertje in je armen hebt liggen!! Zou gek worden van t afgescheept worden!! En trek je niets aan van t commentaar van de mensen.. ze weten t altijddddd beter , denken ze! En niet twijfelen aan je eigen lichaam, dat is veel sterker als dat je zelf denkt.. t voelt nu gewoon als soort falen voor jou, kan ik me heel goed voorstellen,maar je zult zien, als t er dadelijk op aankomt,, je de kleine er toch maar ff uit perst.. je wondertje heeft t gewoon nog veeeelste goed bij jou!!

dikke knufffffffffffffffffffffffffffffff

Beebie_Wish
8 May 2010, 09:40
@ Nenske, Dank je wel voor je lieve woorden ;)

Het is idd erg frustie op het moment ik loop me continu uit te puffen de trap op en de trap weer af :D . Want het liefste heb en wil ik ook gewoon dat mijn lichaam het uit zichzelf gaat doen en dat het me het inleiden bespaart zal blijven. En wie weet heeft onze beebie het nog wel reuze naar de zin bij mij alleen vriendlief vind ook wel dat het wel al mag komen hihi. Maar misschien houd ik me er ook wel iet wat teveel mee bezig (maja is makkelijker gezegd dan gedaan om er niet aan te denken, en al helemaal niet als je al een week overtijd loopt :oops: ).

Maar ik houd me lekker bezig met onze beebie die nog lekker actief is (behalve snachts misschien slaapt beebie dan ook wel hihi) en geniet ook zeker nog val al die fijne bewegingen en schopjes in mijn buik en dan denk ik maar zo heb beebie nu nog ook helemaal voor mezelf straks zou ik het moeten delen en wil iedereen ons beebie vasthouden enz ... Dus met al ben ik ook nog wel blij met mijn gevulde buik en ook van de mooie golfslagbad, alleen tis soms zo moeilijk helemaal dat ik dan weer lees weer iemand te zijn bevallen en mij nog wel voorgeschoten is alweer, dan wil ik oooooooooook zo ontzettend graag :D .

Jou wil ik alvast veel succes wensen ... En voor ons komt het sowieso begin volgende week. Zal maandag zeker ff een verhaaltje doen over hoe en wat verder ;)

Bambi80
8 May 2010, 09:58
ja bw....je hebt voorstanders en tegenstanders van de keizersnee. Mensen die er niet voor geleerd hebben, zullen vaak gekleurd zijn door hun eigen ervaring ermee. Het is toch altijd een afweging voor voor- en nadelen op het moment dat je voor de keus staat om wel of niet ks of ruggeprik te doen.

breken van de vliezen....ik voelde ze knappen en voelde ineens een flinke warme plas vloeistof tussen mijn benen stromen in bed. Maar was echt niet aan het plassen want zette totaal geen druk. Ik denk dat als je incontinent bent je toch eerst echt al een tijd aandrang moet hebben voordat je het plots laat lopen en als je een flinke plas ineens verliest!! ik zou anders even overleggen met de vk of gyn.

Bambi80
8 May 2010, 09:58
BQ: gefeliciteerd met je zoon!!! wat een aparte naam!! ik zat ook al van hoe spreek je het uit?

Unknown
8 May 2010, 10:32
@BQ Gefeliciteerd met jullie zoon? Mooie aparte naam heb je gekozen :D

@Nenske, het kan ook zijn dat je spieren verslappen rondom je blaas en daardoor niet het gevoel hebt dat je aan het plassen bent. Ik heb dat ook aantal keer gehad tijdens het plassen dat ik dacht dat ik klaar was en dat er dan nog een scheutje vocht uit kwam. De vk had toen een wel een testje gedaan voor de zekerheid, maar was niks aan de hand.
Maar als je twijfelt zou ik toch even bellen naar de vk/gn want zij weten natuurlijk beter hoe of wat en kunnen je beter je gerust stellen.

Jenny89
8 May 2010, 11:08
Jammer Beebiewish!!! Ik dacht gisteren de hele tijd aan je. Telkens een uur voorbij en ik me afvragen wat jij aan het doen was.. en aan het eind van de dag dacht ik oohh nu zal beebiewish wel aan het genieten zijn van der kleintje. maar helaas, echt balen joh! ik wens je in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeel erg veel geduld en ik denk niet dat IK wel ga voorpiepen helaas. bij mij helemaal geen tekenen.. :x :roll: nou ja.. geduld baart kunst he

BQ meid, suuuupppper gefeliciteerd met jullie kereltje! ik ben natuurlijk zwaaaar jaloers :mrgreen: haha maar ik gun het je echt, omdat ik precies weet hoe jij je voelde de laatste dagen ;) geniet van je kleintje!

da-silva
8 May 2010, 11:18
Hey ladies,
Ik meld me ook weer voor vandaag, ik heb eigenlijk niet veel nieuws te melden. Ik heb redelijk geslapen en heb net nieuwe striae ontdekt op m'n heupen.. grrrr (ik had al striae gekregen onder m'n navel) Hoe dikker, hoe minder charmant het allemaal wordt he?!

BW: Ik begrijp je twijfel en ik zou gewoon kiezen waar jij je het fijnste bij voelt. Ik kan me voorstellen dat je een keizersnee overweegt en dat is niet meer dan normaal vind ik. Mijn idee is ook: wat voor de baby het beste is!
Je kan dat natuurlijk moeilijk inschatten, maar ik denk dat je eigen intuitie heel belangrijk is. Tuurlijk wil je het liefste dat je een bevalling 'uit het boekje' krijgt, dat wil iedereen. Je moet gewoon je gevoel achterna gaan en niet naar alle meningen van anderen luisteren. Iedereen heeft zijn eigen mening en daar kan je behoorlijk van de wijs van raken. Het is jullie baby en jullie beslissing. Doe wat goed voelt en geniet ondertussen van je lekkere actieve baby...
Heel veel succes met je keuze en over een tijdje ben je dit alles vergeten, want dan heb je je kleintje in je armen!

Bambi80
8 May 2010, 11:55
BeautyQueen23_____13 mei 2010_______________Jongen_____________ Bevallen op 7-5 van zoon Lycan Yardane met 39w1d

Sylverstertje
8 May 2010, 12:56
Ik ben er ook nog steeds...
Voel niet zoveel meer, af en toe wat steekjes, maar dat zal wel voorwerk zijn.
Morgen is mijn neefje jarig, dus dat lijkt me niet zo'n leuke dag om te bevallen (ik zie hem bijna elke dag, toch lastig met verjaardagen). Maar ik hoop dat heel veel mensen hier een mooi moederdag cadeau krijgen morgen. Vooral degene die over- of tegen de tijd aanlopen van 40 weken!

BQ1986
8 May 2010, 13:03
Hey meiden!! Bedankt voor alle felicitaties!

Allereerst Nenske, bij twijfel... bel je VK en laat der even testen. Als je vliezen gebroken zijn dan kun je ook op je hand blazen, komt er dan vocht uit dan is het vaak zo dat je vliezen gebroken zijn.

Bw.. echt zwaar klote voor je meid! Hoop dat de kleine snel een weg naar buiten vind!

Jenny.. ik begrijp helemaal wat je bedoeld ;) hoop dat het bij jou ook snel gebeurd :)

Lieke4
8 May 2010, 13:23
BQ, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !
Geniet lekker van jullie kleine wondertje...

Hier ook erg ongeduldig :oops: Had het leuk gevonden als ze vandaag zou komen (op mijn overleden oma's verjaardag), maar helaas, voel helemaal geen tekenen :(
Hier dus ook ons geduld op de proef stellen.

BW; succes met het maken van je keuze....lijk me ook erg moeilijk....Ga voor wat er voor de baby het beste is.

leonec
8 May 2010, 13:57
hoi hoi,

allereerst BeautyQueen23 GEFELICITEERD ....fijn hoor eindelijk je kleine in je armen...

beebie wish ,vindt ook wel dat ze je lang laten doorlopen hoor...

mijn verloskundige wil na de 40 weken al wat doen bij mij...omdat ik erg onzeker ben(zeker als ik over de 40 weken ga lopen)

hier verder vandaag weer rustig maar gisteren erg veel pijnscheuten in mijn doos...en bij mij blaas, kon er niet van stilzitten...

Liefs

cassie247
8 May 2010, 14:33
Gefeliciteeeeeerd BQ!
dat heb je stiekem eventjes gedaan! haha Geniet van je zoontje!

Miesje78
8 May 2010, 16:59
BQ; GEFELICITEERD met jullie zoon!!!! Mooie naam ook. Ben ook benieuwd hoe je het uitspreekt.

O, ik ben zo jaloers op jullie!! Ik wil ook.
Hier lijkt het wel alsof er steeds minder gebeurt ofzo. Ik voel me helemaal prima en loop nog iedere dag (heeeel lanzaam) even naar het dorp. Nog steeds geen actie dus... Ik voel d'r nog wel lekker vaak, geen schoppen maar meer draaien enzo. Volgens de vk was alles met ons allebei nog helemaal goed, dus dan wachten ze dus gewoon. Maandag moet ik weer, dus ben benieuwd wat ze dan zegt.
Hoewel mijn man zegt dat ze maandag komt (en zondagnacht het dus begint). We zullen zien.

De rest heel veel succes ook! Ik duim ook voor jullie.

BQ1986
8 May 2010, 17:45
En dan... mijn bevallingsverhaal :)

Zoals jullie weten was het vanaf vorige week zaterdag aardig aan het rommelen maar wilde het niet echt doorzetten. Achteraf moet ik zeggen dat je duidelijk verschil voelt tussen gerommel en echte weeen ;)

Donderdagavond 23 uur begon het weer te rommelen en had echt zoiets van naja het zal wel. Dus in bed gaan liggen..
Maar om 1.00 uur werd het steeds pijnlijker en kwam het al om de 5 minuten, vervolgens om 3.00 uur kwamen er ECHTE weeen en ja die voel je wel :) om de 3 minuten. Dus de VK gebeld, die is langsgekomen en toen had ik 2 cm ontsluiting.

Ze zou 3 a 4 uur later terugkomen, dit was rond een uur of half 8.. in de tussentijd heb ik muffins staan bakken, want ja... dit was de bedoeling om vrijdagmiddag te doen haha net als Tineke der muffins ipv beschuit met muisjes..
De weeen werden steeds heftiger maar gelukkig bleef er wel nog wat tijd tussen zitten waardoor het nog goed te doen was. Om 8.00 uur was de VK er weer en had ik bijna 5 cm ontsluiting dus mochten we kiezen nog even thuis blijven of naar het ziekenhuis.

De weeen werden toen wel steeds heftiger dus zijn toen een uurtje later op ons gemak naar het ziekenhuis gereden en de VK zou dan rond 10.30 uur in het ziekenhuis zijn. In het ziekenhuis aangekomen ging het vrij snel... Om 10.00 verloor ik de bewuste slijmprop en om 11.30 uur zijn mijn vliezen spontaan gebroken en daarna ging het erg snel. Ik kreeg toen persweeen maar had 8 cm ontsluiting dus moest het wegpuffen (dit is een hel! En het moment dat ik riep nu kan niet meer). Op dat moment ging ze weer checken en had ik volledige ontsluiting, het persen mocht beginnen! :D

40 minuten later was mijn kleine vent op de wereld, wat een geweldig moment is dat zeg! Je bent op slag verliefd, dat is dus liefde op het eerste gezicht!! :D

Al met al, een hele mooi bevalling gehad.. een paar hechtingen omdat meneer eruit kwam als super man ;) Maar ook dit viel allemaal mee. Nu super aan het genieten, het is een erg tevreden mannetje (dus laten we hopen dat dat zo blijft :))

Meiden, bevallen doet nou eenmaal pijn maar het resultaat is GEWELDIG!

BQ1986
8 May 2010, 17:47
Owja.. de uitspraak hahha.. moeilijk te typen maar volgens manlief komt het hier op neer :)

Leikun Djardeen 8-)

tineke24
8 May 2010, 19:07
Hi meiden, hier even snel een berichtje van mij... reageer later nog even op iedereen.

BW voor jou erg klote, hoop dat er snel zekerheid is en dat je een kleintje in je armen mag hebben.

Ik weet precies hoe jullie je voelen bij het lezen van dit bericht en wil jullie ook allemaal sterkte wensen de laatste daagjes/weekjes!

Liefs

GEFELICITEERD!! mooi mannetje op je hyves foto zien. Ben je nog ver gekomen met de cupcakes? ;)
Genieten!! gr tineke

tineke24
8 May 2010, 19:08

Liefs

GEFELICITEERD! mooi ventje op je hyves te zien.. lekker genieten van je gezinnetje!!
Nog een paar cupcakes kunnen maken :lol: gr tineke

Pixxie
8 May 2010, 19:17
@BQ, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En een erg mooie en orginele naam! :D

tineke24
8 May 2010, 19:19
Sorry internet bleef hangen vandaar die 2 krabbels.

BW, hoe is het nu met je ik had gehoopt te lezen dat je bevallen was. Duim voor je meid!

Gaat best hard met de Mei bevallingen :D hopelijk komen er snel nog meer kindjes bij.

Hier gaat alles goed, Timo is een schatje en is neen heel rustig mannetje.
Borstvoeding gaat erg goed, is al goed op gang en Timo drinkt er goed......
Kristian (zoontje) is ook helemaal trots en wil zn broertjes steeds kusjes geven, en is helemaal trots als hij ook kadootjes krijgt van de visite haha.

Ik voel me ook al een stuk beter, alleen nog wat last van de hechtingen maar als dat het enige is mag ik niet klagen ;)

Hoest met de andere moeders?

Meiden die nog moeten wachten op hun kindje, succes!! en hopelijk een goede bevalling!!!

Ik ga nu Timo eten geven :lol:

ow ya: morgen MAMA dag, ben benieuwd hoe onze mannen ons gaan verwennen hahaha

Andrea80
8 May 2010, 19:23
Sorry dames voor het late melden maar ik ben er ook nog steeds met buik.

BQ GEFELICITEERD!!!!!!!!

Dat heb je nog best snel gedaan!!

BW ik hoop voor jou echt dat die kleine gewoon maandag komt (inleiden of niet)!!!

Ik heb hier verder vandaag wel last van een flinke druk op mijn schaambot maar verder gaat het aardig.

Dames die tegen de 40 weken aanlopen ik hoop voor jullie dat je morgen een mooie moederdag (met baby ;) ) mogen hebben.

Ik verwacht dat het bij mezelf nog wel even duurt. Ik zal wel gewoon de laatste zijn zoals gepland.
Ik heb zelfs afgelopen woensdag voetrflexmassage gehad maar heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Vrijdag heb ik er weer een misschien dat het helpt?? :?:

draakje78
8 May 2010, 19:30
BQ dank voor het delen van je verhaal klinkt best als een goede bevalling eigenlijk

Ik ben vandaag bij Leoni geweest en Kai lag heerlijk te slapen, tis een mooi ventje
leuk ook om ze nu als moeder te zien (vond ik bij marieke ook trouwens)

Bij thuiskomst dan toch weer ziekenhuis gebeld want kwamen tot de conclussie dat we beeb alleen om 14.00 even gevoeld hadden (het was inmiddels 17.00 geweest)
en dus weer aan de ctg die wederom oke was
maar vruchtwater nog steeds matig, dus nu moet ik morgen hoe dan ook weer voor ctg
en dan maandag weer groei echo en vruchtwater meting, vandaar uit wordt er verder gekeken.

nenske_1977
8 May 2010, 19:58
Nou net weer terug uit ziekenhuis..

Had gebeld ivm vocht verlies.. en moest komen voor een testje.
Daar aangekomen eerst klein uurtje aan ctg, ff kijken hoe mupke t deed,
Nou die deed t letterlijk hard en goed! haha... was weer goed aant bewegen..
Toen weer echo gehad.. ook nu weer deed ze t goed kwa groei.. TE GOED haha.. ze schrok ook al van me buik bij binnenkomst.. haha
Erna eendenbek erin, Nooit pijn gehad erdoor,normaal voel je t nooit .. nu dacht ik dat de wereld verging, pfffffff.. vond t maar raar,zo een pijnlijk gevoel erdoor.. Erna wattenstokje erin.. en getest.. maar was 1 streepje te zien, dus bleek geen vruchtwater verlies te hebben, waarschijnlijk was t waterige afscheiding, wat vaker op t eind aanwezig blijkt te zijn... wel gewoon dinsdag terug komen, was ook nog bij de zelfde als die ik dinsdag heb :) en dinsdag gaat ze verder kijken wat we kunnen doen...

hele fijne avond verder iedereen, en wel of geen mama al, toch een hele fijne moederdag morgen!

Sylverstertje
8 May 2010, 21:46
Wordt een spannende dag dinsdag... Wij moeten ook dinsdag om te kijken wat ze gaan doen...
Word het wachten wel een beetje moe. Ik kan echt helemaal niets plannen. Normaal had ik dat met 38 weken waarschijnlijk nog wel gedaan, maar na dat strippen, bloedprop verliezen en weten dat ik met 2 cm ontsluiting loop, durf ik toch wat minder te plannen...
Zelfs mijn huisje raakt nu wel redelijk opgeruimd hahaha..

NoaM
8 May 2010, 21:57
Bleeegghhhh.... ben chagrijnig vandaag! Het wil me allemaal niet lukken. Ik laat alles vallen, heb me al 2 keer gestoten enz. Ik heb gewoon een off-day, maar met die dikke buik is het allemaal nog frustrerender. Ik heb vandaag ook een aanhoudend menstruatiegevoel onderin m'n buik. Het doet niet echt pijn en het komt ook niet in vlagen, dus vrees dat het niks te betekenen heeft.
Sorry voor m'n geklaag, maar ik ben het vandaag het zwanger zijn gewoon even beu!

Oe dat had ik op maandags, en woensdags kreeg ik weeen en donderdags is hij geboren... :D

Sylverstertje
8 May 2010, 22:29
dat klinkt wel hoopvol :D

am
8 May 2010, 22:41

Oe dat had ik op maandags, en woensdags kreeg ik weeen en donderdags is hij geboren... :D

mmm ik had dat om half 8 's avonds en om half 8 in de ochtend is ze geboren :D

Spannend meiden, ik hou jullie in de gaten :mrgreen:

nenske_1977
9 May 2010, 08:54
Wordt een spannende dag dinsdag... Wij moeten ook dinsdag om te kijken wat ze gaan doen...
Word het wachten wel een beetje moe. Ik kan echt helemaal niets plannen. Normaal had ik dat met 38 weken waarschijnlijk nog wel gedaan, maar na dat strippen, bloedprop verliezen en weten dat ik met 2 cm ontsluiting loop, durf ik toch wat minder te plannen...
Zelfs mijn huisje raakt nu wel redelijk opgeruimd hahaha..

Ik begrijp precies wat je bedoelt ja ! Haha..
Hier idem door alles wat gaande is, het meer als zat zijn..
Slijmprop hier ook kwijt aant raken door t strippen.. Maar voor de rest zet niets door..
Ontsluiting is er al 4 wkn ! haha.. EN dan kun jij nog wat in je huissie doen, dat kan ik al weken niet meer, dat is om zoooooooooooooooo depri van te worden..
Ergens alleen heen gaan durf ik ook niet goed meer WHOEhahahaha t idee dat me opeens daar t water zou breken,,, als me man erbij is zal me dat worst wezen! haha...

Jenny89
9 May 2010, 09:47
Hoi meiden,

BQ wat een mooie originele naam hebben jullie je kleintje gegeven zeg! ik hou zelf ook van originele namen. en zo te lezen een mooie bevalling achter de rug. Best snel dus.. je bent er lekker vanaf joh. ik heb nog wel eventjes geduld :) heb goeie hoop dat ik maandag zal bevallen.. waarom? ik ben ook op een maandag geboren, dus misschien denkt ons kleintje ook op die dag te komen :D hoop het echt.

da-silva
9 May 2010, 09:54

mmm ik had dat om half 8 's avonds en om half 8 in de ochtend is ze geboren :D
Spannend meiden, ik hou jullie in de gaten :mrgreen:

Dat was nu twee dagen geleden en gisteren en vannacht heb ik nergens meer last van gehad. Wel een ongemakkelijk gevoel in m'n buik, maar geen menstruatiegevoel meer... Geen voortekenen, dus ik denk niet dat ik een moederdag cadeautje ga krijgen vandaag. :(
Ik heb wel een ontbijtje op bed gekregen van m'n liefke vanmorgen, dat was dan wel weer leuk!

Lieke4
9 May 2010, 09:57
Hoi meiden,

Gisteren ruim een halve verse ananas op, maar helaas.....geen tekenen nog hier..

Wens iedereen een fijne moederdag toe! Al ben ik officieel nog geen moeder, ben al aardig verwend met ontbijt en lekkere parfum :D

Jenny89
9 May 2010, 10:02
Hoi meiden,

Gisteren ruim een halve verse ananas op, maar helaas.....geen tekenen nog hier..

Wens iedereen een fijne moederdag toe! Al ben ik officieel nog geen moeder, ben al aardig verwend met ontbijt en lekkere parfum :D

Haha :lol: ik heb gisteravond nog om half 1 een halve ananas op (inclusief het hart) maar t werkt bij mij ook niet helaas

cassie247
9 May 2010, 10:17
Fijne MOederdag iedereen! NOg niet iedereen is officieel mama,maar eigenlijk ben je al mama vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent dus geniet ervan dames!
p.s. Ik zou het op deze dag ook niet erg vinden om baby nieuws te lezen! hihi

Unknown
9 May 2010, 10:17
Hallo meiden,

hier een goede nacht gehad. Heb wel redelijk door kunnen slapen. Maar ben nog steeds wel moe.
Nu het ineens zo snel gaat, ben ik benieuwd wie de volgende is :D
Ik denk en hoop BW.... :D

fijne moederdag iedereen!

Myra6
9 May 2010, 10:18
BQ Gefeliciteerd met jullie zoon :D

Liefs Myra

Bente
9 May 2010, 10:21
zo, lekker druk hier.
heb me al een tijdje niet gemeld, maar er is in die tijd niks spannends gebeurd.
kleine zit er nog steeds, en ook nog geen gerommel..

bq, gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een heerlijke bevalling, redelijk op het gemak, tenminste zo klinkt het.

gisteren druk dagje gehad, etentje, verjaardag, vandaag doopfeest, morgen is mijn vader jarig, dinsdag weer controle bij VK, ben benieuwd.
las bij iemand dat ze de kleine van 14.00 tot 17.00 niet voelde?? ik let eigenlijk nooit op hoe en wanneer ik de kleine voel, stom eigenlijk, maar ik voel hem/haar wel nog elke dag, maar echte regelmaat?
als ik druk bezig ben geweest, denk ik wel eens oh volgens mij heb ik al ff niks meer gevoeld????

over slijmprop ook nog iets, ik heb wel al enkele keren na het plassen wat slijm weggeveegd, meer zoals dat was voordat je ongi moest worden, zijn dat gedeeltes van de slijmprop geweest?? ik word er af en toe wel mega onzeker van, dat ik geen idee heb, wat er allemaal gaat gebeuren.
laatst 's nachts ff paniekaanvalletje gehad: wat als ik tijdens de bevalling in paniek raak, of als ik iets verkeerds doe... dat er iets fout gaat... pfff, gelukkig heeft vriendlief me verteld dat ik niet in paniek raak, dat hij bij me is en dat ik niks verkeerds kan doen.......... daarna heerlijk geslapen hihi.

nou dames met baby, fijne moederdag.
de rest van de dames nog ff volhouden en voor ons is het ook al een beetje moederdag vind ik.
ik zal me weer wat regelmatiger melden!!

da-silva
9 May 2010, 10:34
Hey Bente,
Ik heb de laatste tijd ook veel last van extra afscheiding/ slijm. Ik denk niet dat het iets te maken heeft met de slijmprop helaas. Verder heb ik ook al een aantal keer 's avonds in bed last gehad van een soort van benauwdheidsaanval. Ik heb dan hartkloppingen en een paniekerig gevoel. Het duurt altijd maar even en na een paar keer diep ademhalen gaat het wee goed. Ik denk toch dat ik het onbewust erg spannend begin te vinden en dat het op die manier naar buiten komt.

Jenny en Lieke; ik heb ook al 2 dagen achter elkaar een halve verse ananas opgegeten, helaas geen resultaat, haha!

am
9 May 2010, 11:17
Jenny en Lieke; ik heb ook al 2 dagen achter elkaar een halve verse ananas opgegeten, helaas geen resultaat, haha!

het gaat om de pit van de verse ananas, de ananas zelf doet niet veel.
Haha ik heb ook toen mijn vliezen waren gebroken en het nietop gang kwam die pit zitten eten (Goor)

Succes meiden, het blijft spannend hier :D

Sylverstertje
9 May 2010, 12:25
Ik begrijp precies wat je bedoelt ja ! Haha..
Hier idem door alles wat gaande is, het meer als zat zijn..
Slijmprop hier ook kwijt aant raken door t strippen.. Maar voor de rest zet niets door..
Ontsluiting is er al 4 wkn ! haha.. EN dan kun jij nog wat in je huissie doen, dat kan ik al weken niet meer, dat is om zoooooooooooooooo depri van te worden..
Ergens alleen heen gaan durf ik ook niet goed meer WHOEhahahaha t idee dat me opeens daar t water zou breken,,, als me man erbij is zal me dat worst wezen! haha...[/quote]

Ja opruimen gaat nog wel een beetje. Kan alleen niet echt meer bukken en alles gaat op superslow stand, maar tja... wat moet je anders doen? hahaha tussendoor veel bankhangen, zitten, liggen... alles niet langer dan 5 minuten.
Mijn man zet me af bij mijn ma als hij moet werken svonds en dan lopen we samen nog wel eens naar familie (in dezelfde straat), maar echt veel meer durf ik ook niet.
Dinsdagmiddag heeft mijn man een begrafenis van een moeder van een goede vriend van hem. Nog onzeker of hij daar heen kan, maar ik ga sowieso niet. Stel je voor dat de ween dan beginnen! (weet niet wat ze dinsdagochtend gaan doen).
Echt raar allemaal, maar wel leuk zo'n wondertje... allemaal voor het goede doel he.

Sylverstertje
9 May 2010, 12:26
Hoi meiden,

BQ wat een mooie originele naam hebben jullie je kleintje gegeven zeg! ik hou zelf ook van originele namen. en zo te lezen een mooie bevalling achter de rug. Best snel dus.. je bent er lekker vanaf joh. ik heb nog wel eventjes geduld :) heb goeie hoop dat ik maandag zal bevallen.. waarom? ik ben ook op een maandag geboren, dus misschien denkt ons kleintje ook op die dag te komen :D hoop het echt.

Mijn broer en ik zijn ook maandag kinderen... Mijn man denkt ook morgen...
Ik hoop het ;)

BQ1986
9 May 2010, 12:32
Haai :)

Jij ook nog gefeliciteerd meid! :D

Ik heb er 50 kunnen bakken toen moesten we naar het ziekenhuis hahaha ;)

Hier gaat ook alles perfect, een lief tevreden mannetje, ben helemaal verliefd :D

Liefs

GEFELICITEERD!! mooi mannetje op je hyves foto zien. Ben je nog ver gekomen met de cupcakes? ;)
Genieten!! gr tineke

Sylverstertje
9 May 2010, 12:33
Ik eet wel regelmatig ananas, maar geen verse ananas te vinden in mijn supermarkt, en om er nu helemaal voor ergens anders heen te gaan..

Ik hoop ook op wat moederdag babies..

Ik heb vaak last van slijm en afscheiding, alleen de bloedprop was wel duidelijk. Toch nog net iets taaier slijm vind ik en meer dan normale afscheiding. Opvallend meer. Ook al kwam hij niet helemaal in zijn geheel, hoefde niet te raden dat het de slijmprop was. (had een paar weken terug wel een sliertje bloedslijm gezien, maar dat was echt niets in vergelijking met deze prop).
Lekker smakelijk weer hahah, sorry. Hoop dat iedereen al gelunched heeft (of aan het bevallen is natuurlijk).
Fijne moederdag!

O ja heb een ring met mama gekregen en een gedichtje van ons meisje (door paps geschreven).
:D

Jenny89
9 May 2010, 12:47
Hoi meiden,

Mijn broer en ik zijn ook maandag kinderen... Mijn man denkt ook morgen...
Ik hoop het ;)

hopelijk zijn er morgen dan 2 babies bij :D

Jenny89
9 May 2010, 12:47
offff meer, mag natuurlijk ook! beter zelfs :D

Sylverstertje
9 May 2010, 12:52
Ja gewoon een maandag babyboom!
BW, jij doet ook mee he? Want jij bent echt als eerste aan de beurt!! (hoop eigenlijk dat je nu al aan het bevallen bent :))

da-silva
9 May 2010, 15:07
We hebben de hele dag nog niks van BW gehoord toch? Kan goed zijn dat ze nu aan het puffen is....
(indien dat het geval is:) GOOOOOO BW, je kunt het!! :D

draakje78
9 May 2010, 15:34
fijne moederdag nieuw bakken mama's en mama's in spe!

ctg hier was zoals verwacht goed, nu maar weer op naar morgen, laat beeb morgen nog maar in mn buik en dan mag hij/zij er dinsdag wel uitkomen hoor!
hoop dat het vruchtwater in ieder geval wel weer goed is morgen

Miesje78
9 May 2010, 15:40
Hier ook een leuke moederdag met lieve cadeautjes van de kinderen van m'n man!
Alleen verder nog geen actie... Helaas dus niet nog een extra cadeautje ;)

Succes dames.
En jij zeker BW, hoop dat je bezig bent of hem/haar al in je armen hebt!

Indootje
9 May 2010, 15:41
Zo, meld me ook weer. Had gisteren echt geen tijd gehad, sorry...

Maar goed, gewoon nog met baby hoor.

Wel weer gerommel en steeds wat meer naar mijn idee, maar heeft nog niet doorgezet. Afwachten maar :roll:

@BQ, nog van harte met die kleine jongen he!!!!

Ikzelf vind 10 mei wel een mooie datum, maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Mijn vriend zegt nu waarschijnlijk 12 mei... Ja, elke dag zou het kunnen zijn, hahaha.

Maar goed, BW mag echt als eerste, vind ik! Vandaag nog niet van haar gehoord (moest even bijlezen eerst :-)), dus hopelijk is ze aan het bevallen!!!

leonec
9 May 2010, 16:33
hoi hoi

hier ook nog met baby in buik....zet zich goed af volgensmij aan de buitenkant van me buik....

voor het eerst erg slecht geslapen vanacht,ga straks nog even liggen...

en kerverse moeders hoop dat jullie een fijne eerste moederdag hebben gehad :D

lonnekeleoni
9 May 2010, 17:20
Hier tot nu toe een heerlijke moederdag gehad en heb nu voor het eerst ook even een momentje voor mezelf. Kai slaapt overdag lekker door en wordt alleen wakker als het tijd is om te eten, maar ik ben toch telkens heel druk met voeden, zelf wassen en aankleden, kleine klaarmaken, zelf eten, visite ontvangen, middagdutje enz. 's Avonds is Kai veel wakker en wil hij meer drinken, dan heb ik echt mijn handen vol aan hem en probeer ik zelf ook wat bij te slapen, want tot 12 uur krijg ik weinig nachtrust. Daarna komt hij om de 2.5-3 uur terwijl hij om de 6 uur mag komen. We zetten dus iedere keer heel enthousiast de wekker, maar helaas is Kai altijd eerder!

Voor moederdag heb ik van Hugo een boek gekregen "Oei ik groei" en van Kai een foto in een lijstje en een setje om een gipsafdruk te maken van zijn handjes en voetjes.

Verder is Kai alweer boven zijn geboortegewicht en willen we morgen een klein rondje gaan lopen met de kinderwagen. Ook zijn navelstrengetje is er al afgevallen. Vandaag was de kraamhulp ook voor het laatst, we hebben het echt getroffen met haar. Het was echt een lieve meid, die alles rustig uitlegde en ons overal bij hielp. Ook heeft ze fanatiek het hele huis gepoetst. Ik vond het echt jammer om afscheid te moeten nemen.

Kai is nu lekker aan het slapen en Hugo is even eten aan het halen (chinees) dus ik heb echt helemaal even rust nu, vanavond wel erg vroeg naar bed, er komt geen visite meer, dus na het eten gaan we lekker onder de wol!
BQ van harte gefeliciteerd!

BW: Ik hoop dat je nu bezig bent meid! Zet hem op!

Jenny89
9 May 2010, 20:21
wat is het hier rustig.. :?

nenske_1977
9 May 2010, 20:42
@ BW : waar ben jij ???? hopelijk hard aant persen!! of aant genieten al !!!
Dat gun ik je wel !! Ben benieuwd..................

( dit ff snel tussendoor, was aant bijlezen, en zag niets van BW staan...... )

Andrea80
9 May 2010, 20:51
ook ik ben er nog met buik!!!

Was vndaag druk met moederdag bij eigen mama en schoonmama.

BW ben je nu aan t genieten van moederdag ;) (Bevallen)??????
Ik hoop het echt voor je!!

Hier verder af en toe last van kleine krampjes. Maar geen spannende dingen!!!

groetjes

Sylverstertje
9 May 2010, 21:26
Ja best rustig hier. Hoop idd dat BW bezig is...
Mooi moederdag cadeautje. Zouden er nog meer bezig zijn, of is iedereen moederdag aan het vieren?

Indootje
9 May 2010, 22:09
Hier tot nu toe een heerlijke moederdag gehad en heb nu voor het eerst ook even een momentje voor mezelf. Kai slaapt overdag lekker door en wordt alleen wakker als het tijd is om te eten, maar ik ben toch telkens heel druk met voeden, zelf wassen en aankleden, kleine klaarmaken, zelf eten, visite ontvangen, middagdutje enz. 's Avonds is Kai veel wakker en wil hij meer drinken, dan heb ik echt mijn handen vol aan hem en probeer ik zelf ook wat bij te slapen, want tot 12 uur krijg ik weinig nachtrust. Daarna komt hij om de 2.5-3 uur terwijl hij om de 6 uur mag komen. We zetten dus iedere keer heel enthousiast de wekker, maar helaas is Kai altijd eerder!

Voor moederdag heb ik van Hugo een boek gekregen "Oei ik groei" en van Kai een foto in een lijstje en een setje om een gipsafdruk te maken van zijn handjes en voetjes.

Verder is Kai alweer boven zijn geboortegewicht en willen we morgen een klein rondje gaan lopen met de kinderwagen. Ook zijn navelstrengetje is er al afgevallen. Vandaag was de kraamhulp ook voor het laatst, we hebben het echt getroffen met haar. Het was echt een lieve meid, die alles rustig uitlegde en ons overal bij hielp. Ook heeft ze fanatiek het hele huis gepoetst. Ik vond het echt jammer om afscheid te moeten nemen.

Kai is nu lekker aan het slapen en Hugo is even eten aan het halen (chinees) dus ik heb echt helemaal even rust nu, vanavond wel erg vroeg naar bed, er komt geen visite meer, dus na het eten gaan we lekker onder de wol!

Heerlijk om dit te lezen zeg..... zucht.... :lol:

da-silva
10 May 2010, 07:34
Good morning!! Ik ben er weer.... inclusief een slaaptekort en een dikke buik. :roll:
Gisteren weer last gehad van menstruatiegevoel onderin m'n buik, maar er kwam niks in vlagen/ golven ofzo. Het zal dus wel niks te betekenen hebben. En dat ik slecht geslapen heb is verder ook niet echt iets nieuws. Ik heb weer elk uur op de klok gezien.

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik ga zo meteen een appeltaart bakken. Ik heb m'n vader geregeld dat hij me vanmiddag naar m'n werk brengt. Daar wordt een sollicitatiegesprek gehouden voor mijn nieuwe collega, dus daar wil ik wel graag bij zijn. En een half uur op de fiets gaat me niet meer lukken ben ik bang. Die appeltaart dekt zijn taxi kosten wel lijkt me.... :mrgreen:

BW: Ik ben benieuwd hoe het met je is... ik heb zo'n gevoel dat je nu lekker met een kleintje op je arm ligt.

Andrea80
10 May 2010, 08:30
Goedemorgen,

Ook ik ben er nog met dikke buik!!

Goed geslapen vannacht!! Maar 2 keer wakker geweest! :D

Over een uurtje moet ik bij de vk zijn voor controle. Weer eens kijken hoe het er voor staat.

Nog steeds niets van BW??? Misschien is ze echt bevallen gisteren??!! :?

groetjes

Jenny89
10 May 2010, 08:34
Ik ben er ook weer.. :cry: had echt gehoopt dat het vannacht zou beginnen.. maar denk niet dat het vandaag zal worden voor mij :(
..zucht.. wachten, wachten en nog eens wachten.. ik word er gek van!

Zou Miesje78 al bevallen zijn? Anders is ze al 4 dagen overtijd.. ik heb medelijden met iedereen die overtijd loopt.. maar volgens mij ga ik zelfs medelijden krijgen met mezelf :shock:

Nou Beebiewish hou ons niet in spanning! :) Laat wat van je horen!

NoaM
10 May 2010, 08:38
Hey Bente,
Ik heb de laatste tijd ook veel last van extra afscheiding/ slijm. Ik denk niet dat het iets te maken heeft met de slijmprop helaas. Verder heb ik ook al een aantal keer 's avonds in bed last gehad van een soort van benauwdheidsaanval. Ik heb dan hartkloppingen en een paniekerig gevoel. Het duurt altijd maar even en na een paar keer diep ademhalen gaat het wee goed. Ik denk toch dat ik het onbewust erg spannend begin te vinden en dat het op die manier naar buiten komt.

Lieve meiden!

Ik lees (en wij schreven in ons forum aan het eind natuurlijk ook over evt weeenopwekkers) over het eten van ananas dan wel drinken van tonic/bitter lemon wat evt de weeen zou kunnen opwekken. Het kn inderdaad weeen opwekken maar als je lichaam er nog niet klaar voor is blijft het bij vervelende pijnlijke weeen die meestal toch weer weggaan! Maar het BELANGRIJKSTE is dat het stofje wat er voor zorgt dat er weeen kunnen komen: kinine, ervoor kan zorgen dat je kindje in het vruchtwater poept!

Bij ons in het forum hebben bijna alle meiden wel iets van die dingetjes genomen oa ook frambozenthee, voetreflexmassage enz, ik heb niks van dat gedaan en keurig met 38 weken bevallen, dus het zegt allemaal HELEMAAL niks!
O ja heb nog wel lekker vet (patat en frikadel) gegeten maar toen had ik al de hele dag behoorlijke voorweeen.

Succes met de laatste loodjes!

Liefs

Indootje
10 May 2010, 08:42
Ik ben er ook gewoon nog. Weer een nachtje met gerommel gehad, maar uiteraard niet doorgezet... en dus wel slecht geslapen. Ach ja....

BW moet nu toch dan echt aan het bevallen zijn hoor, kan bijna niet anders joh!

Inderdaad Jenny, ik hoop dat niemand verder over de 40 weken heen gaat....

da-silva
10 May 2010, 08:57
Helaas bevalt de helft van alle zwangere pas na de 40 weken... en aangezien er al een heleboel te vroeg zijn bevallen, ben ik bang dat onze kansen er steeds meer op achteruit gaan :mrgreen:

Pixxie
10 May 2010, 09:23
Tis spannend hier!!! :D

Unknown
10 May 2010, 09:28
Hier wel een goede nacht gehad. Ik word wel elke ochtend wakker met hoofdpijn en in de loop van de dag wordt dat dat minder.

Denk ook dat BW inmiddels bevallen is, anders had ze inmiddels wel gereageerd... :D

En ik denk dat je gelijk hebt Da-silva.... :(

Indootje
10 May 2010, 09:36
@Da-silva, inderdaad.... de meeste van ons zijn eerder bevallen en aangezien de 1e kindjes bijna standaard na de 40 weken komen blijft er voor ons bij geen andere weg mogelijk... hopelijk niet natuurlijk ;-)

nenske_1977
10 May 2010, 09:47
Goedesmorgenssssssss

Hier ook weer aanwezig MET baby in me buik! haha
Vanacht wel flinke pijn aan/in me doos gehad..maar helaas voor de rest niets..
Opzich zelfs ook nog goed geslapen( op t vele plassen na dan ) ..
zelfs pas om 10uur opgestaan net! haha..

Volgens mij is BW idd aant genieten van haar wondertje!
Dat kan bijna niet anders meer..
Pfff zou echt helemaaal super voor haar zijn, anders alsnog die inleiding en/of kz waar ze zo mee in dr maag zat...

Meis, hou ons ff niet zo lang in spanning! hahahahhaa

Knufffffffffffffffffffff

Bente
10 May 2010, 10:13
hier nog steeds geen verandering!
had stiekem gehoopt dat ik vandaag zou gaan bevallen, mijn vader is jarig vandaag leek me wel leuk, maar ik voel nog helemaal niks dus............
nu ga ik voor de 15e, morgen nog naar de VK, ben benieuwd.
verder dus niets te melden eigenlijk, zal jullie zeker blijven volgen de komende dagen, succes allemaal!

Sively
10 May 2010, 10:55
Hey allemaal

Hier ook nog steeds met baby in de buik. Heb echt het gevoel dat ik niet voor of op de uitgetelde datum ga bevallen. Zal dus wel een van de mensen zijn die overtijd gaat. Woensdag naar de gyn. Is dan alweer twee weken geleden. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen!

Hoe zou het zijn met meisje en bw? Nog steeds niemand iets gehoord? Deed meisje eigenlijk mee aan de meldplicht?

Oh, hier trouwens ook de eerste hormonale traantjes gehad vorige zaterdag. Ochja, dat hoort erbij zeker. Mijn man kan daar niet tegen als ik ween. Dan krijgt hij ook tranen in zijn ogen. Er zal hier dus nog veel geblt worden als de kleine er is.

Groetjes

Sylverstertje
10 May 2010, 11:28
Hier ook nog steeds niets.... Morgen gewoon naar de gyn dus. Kijken wat die zegt.

Kan die hoofdpijn niet komen door een hoge bloeddruk? Ik moest ook een aantal tekenen in de gaten houden... hoofdpijn, sterretjes zien enz... Teken van een hoge bloeddruk en dan moest ik bellen. Had gisteren wel een raar gevoel in mijn hoofd, maar dat komt meer door het weinig/niet slapen...
Vannacht redelijk geslapen van 2 tot 6... Daarna weer klaarwakker... Net nog 2 uurtjes geslapen.. Nu al gebroken nachten ahhaha Maar gelukkig niet zo erg als gisteren.

BW zal nu wel bezig zijn of bevallen toch? Anders had ze echt nog wel even iets op het forum gezet denk ik..
Heb nu het forum als favoriet in mijn telefoon gezet, dus ik kan eventueel meelezen op mijn telefoon als ik in het ziekenhuis lig :D Nu alleen mijn oplader niet vergeten.
Ben echt nieuwsgierig wie er allemaal snel gaat bevallen (of al bevallen is). Als ze mij laten lopen dan heb ik nu zelfs het idee dat ik zelfs overtijd gaat, maar heb geen zien in een 11 ponder, dus ik hoop dat ze dan eerder gehaald wordt... (loop niet voor niets bij een gyn toch?). Hoop gewoon dat het allemaal nog past zonder dat ik volledig uitscheur van voor naar achter. Dat is nu eigenlijk de grootste rede waarom ik niet TE lang wil doorlopen..:S

Succes allemaal en laat de weeen maar beginnen!

lonnekeleoni
10 May 2010, 12:27
Spannend hoor voor BW en miesje, ook nog niets van Draakje gehoord vandaag en zij moest vandaag weer naar de gyn.....

Hier vandaag de eerste dag zonder kraamhulp en vanmorgen hebben we Kai in bad gedaan. Ik moet zeggen dat de ochtend erg relaxed was. Nu is het tijd voor mijn middagdutje, dus ik ga even slapen, daarna gaan we een rondje lopen met de kinderwagen en zal Kai dus voor het eerst naar buiten gaan. Daar heb ik zo'n zin in.....

Miesje78
10 May 2010, 12:33
Ik doe inderdaad mee met de meldplicht! En ik ben er nog hoor, met buik... Inderdaad al 4 dagen te laat, maar ze zal wel heerlijk zitten hier ofzo!
Nou ja, ze komt wanneer ze komt, blijf ik maar zeggen. Ik voel me ook nog best wel goed, dus dan is het niet zo erg.
En ik las ook dat de helft bevalt na de 40 weken, nou goed daar hoor ik dan bij!

Maar als ik Lonnekeleonie zo hoor ben ik echt wel jaloers ;) . Laat maar komen!!

Ik moet zo naar de vk, dus ik hoor het wel!
Op mijn nieuwe fiets, gisteren gekregen!! Helemaal blij ermee! Met kinderzitje, maar goed, daar heb ik nu nog niks aan, haha.
Het is maar 5 minuutjes, dus volgens mij moet ik dat wel halen. En anders loop ik wel...

NoaM
10 May 2010, 13:20
Oe meiden spannend hier hoor!

Veel plezier met Kai voor het eerst naar buiten, en wat houd je je goed aan de middagdutjes! Goed hoor, dat deed ik niet echt met als gevolg dat ik doodmoe was 's avonds en niet te genieten!
Lijkt als de dag van gister dat ik voor het eerst met Milan naar buiten ging, ik vond t geweldig maar weet wel dat de heenweg is altijd korter dan de terugweg, dus ga cht maar een klein blokje hoor ;) Ik was ook zo duizelig toen en het zweet brak me uit maar ik wilde als trotse moeder paraderen, hup alle buurtje gelijk naar buiten en ff kijken he ;)! Zoooo leuk!

draakje78
10 May 2010, 14:09
ik heb nog niet alles terug gelezen, maar ik zag een post van leoni
en nu zit ik me in te houden geen rondjes te gaan rijden ha ha

ctg was weer goed, vruchtwater nog hetzelfde dus nu niet meer elke dag maar om de dag controle!

verder dus nog geen baby nieuws hier? spannend hoor zo de laatste loodjes allemaal!

Miesje78
10 May 2010, 14:50
Hopelijk hier binnenkort babynieuws!
Ik was net bij de vk en ze heeft me gestript (au!). Het goede nieuws was wel dat m'n baarmoedermond al verstreken was en ik 1-2 cm ontsluiting had (en dat zonder pijn is al mooi). Ook stonden mijn vliezen op springen. Ze verwachtte niet dat ik volgende week naar het ziekenhuis moet dus, gelukkig.
Als het nu blijft rommelen moet ik morgen bellen en breken ze de vliezen om het echt op gang te helpen. Als het nu weer rustig wordt proberen ze het strippen dit weekend nog eens.
Spannend hier dus!

En nog steeds geen nieuws van BW??? Spannend ook!

shadylady313
10 May 2010, 15:39
oh spannend miesje voor jou!!!
deed dat strippen echt zo zeer? hoor daar hele gemengde verhalen over namelijk, maar kan me er zelf niets bij voorstellen...
wat voel je dan precies of is dat net als een bevalling niet te omschrijven? hihi

liefs laura

Andrea80
10 May 2010, 15:41
Nou controle vanmorgen was goed!!

Bloeddruk was ook oke! Ze blijven me wel op het hart drukken datals ik klachten krijg (hoofdpijn oid) dat ik dan gelijk moet bellen.

BW zal idd wel bevallen zijn of bezig zijn oid. Anders had ze zeker wat laten horen.

Spannend Miesje!!!! :D Laat maar snel goed baby nieuws horen!!

ga zo maar eens aan het eten beginnen voor dat mijn ventje thuis komt.

fijne avond allemaal!

da-silva
10 May 2010, 15:49
BeautyQueen23_____13 mei 2010_______________Jongen_____________ Bevallen op 7-5 van zoon Lycan Yardane met 39w1d

Lieke4
10 May 2010, 15:56
Hoi meiden,

Hier alles nog rustig... Ik wordt echter wel hl erg ongeduldig en zelfs chagerijnig dat ze nog niet wil komen....Ja heel erg he :oops: Gaat vanzelf..wil haar gewoon in m'n armen hebben.
Woensdag controle vlk (m'n uitgerekende datum) ik hoop dat ze de boel dan ook een beetje op gang willen helpen. Voel hier nog helemaal geen voortekenen o.i.d.

Ik hoop voor BW dat ze groot nieuws heeft onderhand....dat wordt haar nu wel gegund!
En Meisje..tjee al zo'n 2 cm ontsluiting...spannend hoor!! Go for it :lol:

Indootje
10 May 2010, 16:06
Mooi dat alle controles goed zijn gegaan.

@Miesje, spannend hoor, nu kan het echt niet lang meer duren :-)

@Lonnekeleoni, hoe was je eerste keer buiten rondje lopen gegaan??

Tja, iedereen begint echt ongeduldig te worden (inclusief mezelf). Enige is dat je wel zo graag kunt willen, maar dat je er niets aan kunt doen. Als je er zo over nadenkt best maf dat je geen controle over je lichaam hebt in deze situatie he....

Unknown
10 May 2010, 16:10
Een vraagje over hoofdpijn....

Ik was afgelopen donderdag op controle bij vk. Toen was mijn bloeddruk goed. Ik moet aanstaande woensdag weer op controle...maar heb sinds vrijdag hoofdpijn, vooral in de ochtend en in de loop van de middag/avond is het vrijwel over tot de volgende ochtend. Is dat een reden om de vk te bellen of kan ik tot woensdag wachten?
Ik bedoel, kan in 2/3 dagen je bloeddruk zodanig veranderen? Het was altijd laag geweest...

Indootje
10 May 2010, 16:23
Bij twijfel: altijd even bellen in deze fase van je zwangerschap hoor!
Het schijnt wel zo te zijn dat ook al heb je de hele periode een goede bloeddruk je van de ene op de andere dag een hoge(re) bloeddruk kunt krijgen. Dat zei de VK laatst tegen me.

Misschien komt het omdat je slecht en onrustig slaapt en veel ligt te piekeren. Of is dat niet zo :roll: ?
In ieder geval kan de VK je er het echte antwoord op geven.

Succes!

lonnekeleoni
10 May 2010, 16:27
Unknown: Altijd bellen bij twijfel en vooral aan het einde van je zwangerschap. Stel je hebt een bloeddruk van 120/60 (vrij laag) en hij wordt binnen een paar dagen 120/80 (nog steeds een prima bloeddruk) dan is het in korte tijd veel gestegen en terwijl 120/80 voor veel mensen een normale, nette bloeddruk is kan het voor jou gevaarlijk zijn en dit kan gewoon binnen een paar dagen veranderen. Waarschijnlijk komt de hoofdpijn gewoon door het vele nadenken/zorgen maken en die zware laatste loodjes, maar je kan altijd beter een keer teveel bellen dan te weinig!

Hier lekker een stukje gelopen vandaag, was maar een klein blokje om, maar ik was wel erg moe hoor! Maar het is wel een heerlijk gevoel om achter de kinderwagen te lopen.

Draakje, fijn dat de controle goed was en dat je nu om de dag terug mag komen, ik begon me al een beetje zorgen om je te maken! Verder wil ik je vandaag even een dikke knuffel geven! (je weet wel waarom)

Tara28
10 May 2010, 16:44
Pfff spannend hier hoor. Hoopte op nieuwe baby's, maar nog geen nieuws dus :?

Bambi80
10 May 2010, 16:51
Nou ik denk ook dat BW aan het bevallen is of al met kind op de armen ligt.

en meiden die ongeduldig zijn....logisch hoor!!! kan het goed begrijpen. Jullie zijn natuurlijk reuzenieuwsgierig naar dat kleine mensje in jullie buik.

unknown... met aanhoudende hoofdpijn altijd even bellen inderdaad. Ze willen namelijk je wel controleren dan. Allemaal voor de zekerheid. Beter teveel controle dan.

andrea...fijn dat alles weer goed was.

miesje...hoop zo voor je dat het strippen wat opleverd. Word voor jou nu ook echt tijd zeg!!!

Hier ook voor het eerst wezen wandelen!!! volgens mij nog net op tijd, want het word nu best donker buiten en er zal wel een bui gaan vallen denk ik.
De borstvoeding is hier nu lekker op gang eindelijk. Joost kan lekker doordrinken en is nu max. een half uur bezig. Dat was eerst zeker 1 uur. Maar nu stroomt het dus goed door. Heb nu ook wel wat last van stuwing. Vanochtend hoefde hij maar met zijn bekkie erlangs te wrijven of het stroomde er al uit. Heb nu ook wel een cupmaat erbij gekregen en da's wel heel mooi. HAHA!
Vanochtend ook bezoek gehad van het consultatiebureau over wat zij allemaal doen. Morgen gaan we daar wegen.
Het begint nu echt te wennen. Ben minder overbezorgd en overdreven voorzichtig. Joost houdt zichzelf goed op temperatuur, slaapt goed, huilt niet overdreven veel en is lekker vrolijk en ontspannen. Hij zit je al echt te zoeken met je oogjes, dus lijkt wel alsof ie op die manier contact zoekt. Vandaag is ie ook in bad geweest, vond ie ook wel even lekker.
Wel zielig is dat ie een ontstoken oog heeft. Dus iedere keer schoonmaken met water en 2 x per dag zal erin.

draakje78
10 May 2010, 17:07
leoni dank je wel

wat klinken jij en marieke toch heerlijk als mama!
en wat fijn marieke dat de borstvoeding nou zo goed op gang is! en helemaal dat jij je steeds zekerder begint te voelen, moet fijn voor je zijn!

miesje spannend hoor!

door mijn verveling en jullie verhalen hier over muffins, ruikt mn huis nu heerlijk zoet en heb ik gewoon een berg muffins staan ha ha

Bambi80
10 May 2010, 17:12
dan hoop ik dat je je flink rond kunt eten aan de muffins!!! lukt dat een beetje? hoe gaat het nu met overgeven?

draakje78
10 May 2010, 17:15
ik blijf eigenlijk nog steeds alles aan vast eruit gooien
maar als ik er zin in heb eet ik het ook gewoon hoor
zal altijd wat achter blijven denk ik dan maar!

Miesje78
10 May 2010, 17:20
Laura; het is best wel pijnlijk ja. Ik kan inderdaad moeilijk omschrijven hoe het voelt. Ik voelde het alleen helemaal onderin, bij m'n baarmoeder. Een soort hele heftige kramp en je voelt ook echt dat het door de vingers van de vk komt. Het liefst wilde ik zeggen; stop nu maar, haha. Maar goed, je legt je er wel bij neer, want je weet waar je het voor doet. En het was nu ook weer niet z vreselijk. Het doet gewoon even pijn en toen ik diep ademhaalde en ontspande (moest de vk wel tegen me zeggen hoor, was ik nu qal vergeten...) was het beter te doen.
Ik hoop dat het niet meer nodig is, maar als het nodig is zou ik het weer doen. Beter dan ingeleid worden in het ziekenhuis!
En het heeft wel effect, het rommelt goed in mijn buik. Ik voel om de zoveel tijd (heb het nog niet bijgehouden) een soort kramp, doet ook nog niet pijn. Ik hoop dus dat het doorzet vanavond en vannacht!!
En als het alleen maar blijft rommelen moet ik morgen bellen en breken ze m'n vliezen om het echt op gang te helpen.

O, als ik Lonnekeleonie en Marieke zo hoor wil ik nog meer!! Het klinkt zo goed, mama's! Geneit van jullie mooie ventjes!

Draakje; wat vervelend dat het nog steeds zo gaat.. Ik hoop voor jou ook dat het opschiet!

leonec
10 May 2010, 17:42
Miesje78 spannnend hoor !!!! heeeeeeel veel succes... :D :D

hier alles ook rustig :| afwachten maar weer morgen weer controle...

veel last van rug (tussen mijn schouderbladen :cry: )

BQ1986
10 May 2010, 17:50
Hi Meiden,

BW... hoop zo voor je dat het eindelijk heeft doorgezet bij je en je nu je kleintje in je armen hebt :)

Unknown, heb je nog gebeld??! Je bloeddruk kan zeker in een korte tijd stijgen. Zo was de mijne dinsdag 130/80 en woensdag 140/90.. was gelukkig niets aan de hand en kan ook een voorteken op een bevalling zijn. Maar ja... zo is alles een voorteken :oops:

Lonnekeleoni, goed om te horen dat het zo goed gaat bij jullie. Kan me voorstellen dat naar buiten gaan best vermoeiend is. Maar erg lekker om even een frisse neus te halen :)

Marieke, zielig he die ontstoken oogjes. Lycan begint hier ook met 1 oogje een beetje, hoop niet dat het doorzet dus ben nu al bezig met schoonmaken. Goed om te horen dat de borstvoeding lekker loopt!

Draakje, vervelend dat het nog steeds niet gewoon LEKKER met je gaat maar die geur van die muffins is wel heerlijk heh! :)
Wel fijn te lezen dat je controles goed waren!!

Miesje, spannend moment voor je dus! Hopelijk zet het gelijk door!! :D

De rest van de ongeduldige meiden... snap helemaal wat jullie voelen! Nog even doorzetten!!

Hier gaat het verder heel erg goed, ik voel me erg goed.. ben vrij actief en de meeste vragen zich af of ik wel echt afgelopen vrijdag bevallen ben zo huppel ik rond hahaha. Middagdutjes zijn wel fijn maar dat ritme zit er nog steeds in van de zwangerschap ;)
Lycan doet het super goed. Het is zo'n vredig mannetje, huilt eigenlijk niet haha dat is wel vreemd. Het enige wat die niet fijn vind is kou net als de meeste babys :P, dus dan komt er een klein huiltje maar voor de rest hoor je hem niet. Hij heeft een ontzettende zuigbehoefte en als die echt honger heeft hoor je dus duidelijk gesmak en eet die zijn handjes bijna op :)
Vandaag hebben we een andere Kraamhulp gekregen, die van het weekend was heel relax. Deze ook wel wel maar toch anders.. Ze komen alleen sochtends en ik heb met de VK zelfs overlegt dat het maar tot woensdag hoeft ipv vrijdag.
Zo goed gaat het hier, wij als trotse ouders voelen ons al vanaf moment 1 super zeker, dat scheelt ook natuurlijk en ik geef geen borstvoeding dus allemaal een stuk makkelijker. Vanaf woensdag dus echt het rijk voor ons alleen :D

Zo dat was het weer :)
Meiden zet hem op!

Sylverstertje
10 May 2010, 17:52
De gyn vertelde bij mij ook tijdens het strippen dat ik even diep adem moest halen en wegzuchten. Heb het eigenlijk niet echt overdreven gedaan, want het was niet echt pijnlijk. Vind een tampon die verkeerd zit veel pijnlijker hahaha.
Na het strippen had ik echt het idee dat het ging beginnen. Voelde zoveel... Maar dat is helaas helemaal weggezakt. Loop ook al een week rond met 2 cm ontsluiting... Dacht dat je daar meer van zou merken, maar valt allemaal wel tegen.
Heb helemaal geen tekenen nu dat er iets gaat beginnen. Mijn buik ontploft bijna, dus ze mag er nu echt wel uit...

Wat klinken die baby verhalen allemaal leuk!

miesje het wordt idd wel tijd nu he. Strippen werkt over het algemeen wel redelijk als je al overtijd loopt, dus ik hoop echt dat het bij jou helpt! En als ze anders je vliezen breken, dan begint het binnen 24 uur vanzelf (en anders wordt je geholpen toch?).
Dus je hebt deze week je baby nog in je armen!

Miesje78
10 May 2010, 20:08
De krampjes worden ook wel wat heftiger! Nog makkelijk uit te zitten, maar echt prettig, nee!
Alleen maar een goed teken! Ik hoop dat het doorzet en niet straks ophoudt!

Fijn BQ, dat het zo goed met je gaat!

Bambi80
10 May 2010, 21:15
lijkt erop dat het door gaat zetten dan!!
succes alvast als het doorzet!!! wie weet dan morgen goed nieuws!

Sylverstertje
10 May 2010, 23:36
succes miesje!
Zal denk ik wel doorzetten :D

Tara28
11 May 2010, 08:21
ooooooooooo spannend! Miesje is vast de volgende!
En wedden dat bw allang haar kleintje in de armen heeft. Die was hier echt dagelijks en nu al een paar dagen niet. Kan haast niet missen toch :)

draakje78
11 May 2010, 08:45
nog geen babynieuws?
dan maar weer wachten

hier nog steeds alles rustig, 39 wk vandaag!

Bambi80
11 May 2010, 09:02
gefeliciteerd met 39 weken draakje!!

nenske_1977
11 May 2010, 09:22
Helaas hier ook nog altijd met baby erin..
Net terug van gyn.. Alles was goed..
Maar tis nog niet rijp genoeg..Baarmoeder ligt nog te ver naar boven/achteren..
Als dat niet t geval was geweest hadden ze gaan inleiden zei ze..
NU dus weer een weekje langer wachten, en dan hopen dat t volgende week wel rijp genoeg is...kleintje heeft t gewoon nog veel te goed bij mama haha..

Andrea80
11 May 2010, 09:25
Hier vandaag 38 weken!!!!

Lekker geslapen!

Draakje gefeliciteerd met 39 weken!

Miesje ik hoop voor je dat het doorzet!!

BQ fijn dat het zo goed gaat!!

hier wachten we maar weer fijn verder!!

groetjes

Jenny89
11 May 2010, 09:31
Spannend miesje!!! Hopelijk is het doorgezet en krijgen we straks te horen dat er 2 nieuwe babies bij zijn! Beebiewish zal nu heerlijk aan het genieten zijn van der kleintje. Ik gun het haar zooo!

Hier helemaal niks.. :| 40 weken vandaag.. ik hoop maar niet dat ik teveel overtijd zal gaan :?

leonec
11 May 2010, 10:25
hier ook 39 weken vandaag :D draakje jij ook gefeliciteerd he ;)

andrea ook al 40 weken....spannend..

hier erg veel last gisteren van druk op blaas (schoot me door de urine leider) vandaag eens vragen met de controle,,

voel me niet echt lekker,hoofdpijn nekpijn rugpijn ben net een slappe vaatdoek :shock:

toch wel het gevoel dat het wat rommeld in mijn buik...maar jah dat doet het al zolang :roll: ...

Unknown
11 May 2010, 11:29
Hallo allemaal,

gisteren toch de vk gebeld, kon meteen even langs. Bloeddruk was 110/85, was goed volgens haar. Ik schrok er wel een beetje van omdat het een paar dagen ervoor 100/50 was. Maar goed, morgen weer controle dus kijken wat het dan is.

Vanochtend wakker geworden met nog ergere hoofdpijn dan normaal. Maar heb ook een slechte nacht gehad. Ik was wel echt moe, maar heb elk uur voorbij zien gaan. Ik had erg veel last van mijn onderbuik doordat ik op mijn zij lag. Moest daardoor elke draaien om een andere houding te vinden. Ook veel harde buiken en wat gerommel...maar weet niet of dat iets betekend....ik word wel erg ongeduldig.

Het gaat ineens zo snel...we zitten al bijna op halverwege mei!!!! En iedereen zit al bijna of rond de 40 weken!!!
Nog maximaal vier weken en dan is iedereen mama!

Indootje
11 May 2010, 11:57
@Marieke, Lonnekeleoni, leuk dat jullie een rondje zijn gaan lopen!

@Marieke en BQ, wat zielig van die ontstoken oogjes... komt dat vaak voor? Kan geen kwaad toch, hoop ik?

@Unknown, gelukkig was je bloeddruk goed. Tja, die hoofdpijn, vermoeidheid en alles, herken ik wel hoor. Maar volgens mij heeft bijna iedereen daar nu last van hier op het forum, komt natuurlijk ook doordat het steeds zwaarder wordt en je ligt te piekeren, spanning van het wachten, denkt dat er wat gebeurt, oh nee, toch niet, etc. etc.....
Inderdaad, nog max. 4 weken en dan is iedereen hier mama :-D!!!

@Draakje en Leonec, gefeliciteerd met jullie 39 weken!

@Andrea, jij gefeli met je 38 weken!

@Miesje, zooooo spannend! Denk wel dat het heeft doorgezet hoor!
@BW, laat wat van je horen, maar het kan bijna niet anders dan dat je aan het genieten bent van je kleintje!
Is iemand met BW en/of Miesje vriendjes op Hyves?? ben niet nieuwsgierig ofzo :roll: :P

Hier weer slecht geslapen (what's new), maar verder niets bijzonders. Rommelen blijft gewoon hetzelfde.
Morgen weer naar VK....

Lieke4
11 May 2010, 12:38
Meisje; ben zr benieuwd....ik hoop dat het helpt en dat het nu doorzet bij je :lol:
BW moet inderdaad al met haar kleintje in d'r armen liggen...kan toch niet anders..?

Hier nog geen actie, beeb is wel goed aanwezig.. Morgen naar de Vlk en ik hoop dat ze dan ook willen gaan strippen, of doen ze dat pas als je een paar dagen over tijd ben?

epat
11 May 2010, 13:37
Grappig ook hoe veel van jullie banners in jullie onderschrift aangeven dat "het rommelen nog wel even kan duren". Dat klopt bij de meeste wel h.

shadylady313
11 May 2010, 15:00
jeetje, ligt iedereen te bevallen hier of inmiddels te genieten van hun wondertje ofzo??? het is zo rustig!!!!!!!!!!

Indootje
11 May 2010, 18:09
Jeetje, wat een stilte hier vandaag :roll: Pfff....

Nou, Miesje is aan het bevallen en BW is zeker weten bevallen...

Even zo dat lijstje er weer bij pakken voor het overzicht :-)

Indootje
11 May 2010, 18:10

draakje78
11 May 2010, 18:58
dacht ik toch dat toen ik de lijst zag er baby nieuws was!
maar helaas nog niet

limburgs maedje
11 May 2010, 19:28
Eindelijk heb ik weer eens zin en tijd om achter de computer te kruipen..

Voor degenen die al bevallen zijn VAN HARTE!
Voor degenen die nog moeten... succes! Voor je het weet heb je een wondertje in je armen en vliegt de tijd voorbij!

Miesje78
11 May 2010, 19:55
Hallo allemaal, hier dus inderdaad babynieuws!!
Wij zijn vanmorgen de trose papa en mama geworden van dochter Isabel!!!! Het was een pittige bevalling, maar alle verhalen zijn waar, zodra je haar ziet ben je het (zo goed als..) vergeten!
Ik zal morgen mijn hele verhaal even neerzetten, maar nu ga ik slapen! Heb de hele nacht overgeslagen gister, pffff.

En BW???
En de rest?

Myra6
11 May 2010, 19:57
Miesje Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :D Geniet er lekker van!!

Liefs Myra

Tara28
11 May 2010, 20:04
Jaaaaa, weer een mei-baby erbij. Miesje, van harte gefeliciteerd :D Mooie naam ook trouwens!

Pixxie
11 May 2010, 20:08
Miesje, gefeliciteerd met jullie dochter Isabel!!! :mrgreen:

Bambi80
11 May 2010, 20:43
Van harte met de geboorte van Isabel!!! zeker een mooie naam!! Rust lekker uit, want is inderdaad een topprestatie!!

Lunanoa
11 May 2010, 20:45
Gefeliciteerd met de geboorte van Isabel :mrgreen:

Bambi80
11 May 2010, 20:46
Miesje78____________6 mei 2010_______________Meisje______________Bevallen op 11-5 van dochter Isabel met 40w5d

Jenny89
11 May 2010, 20:50
Eindelijk weer babynieuws :D

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter miesje78!!!

BQ1986
11 May 2010, 20:52
Miesje, gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn om te horen dat het toch door heeft gezet :)
Geniet er lekker van!!

Unknown
11 May 2010, 21:32
Miesje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!!!! :D

Unknown
11 May 2010, 21:35
Even een vraagje...ik heb de hele dag al last van harde, gespannen buiken en krampen (anders dan normaal)...er zat alleen geen regelmaat in.
Nu heb ik sinds 20.00 uur om de 15 minuten harde buiken en krampen....nu nog steeds, het wordt alleen niet heftiger en blijft om de 15 minuten ongeveer.
Heeft dat iets te betekenen?

leonec
11 May 2010, 23:07
hoi hoi,
allereerst mieSje GEFELICITEERD... :D :D :D

nou hier ook erg aan het rommelen (harde buiken en krampen)

vandaag controle gehad verloskundige...ctg gehad ter geruststelling...was allemaal oke ook de echo....

inwendig onderzoek had een halve cm ontsluiting :shock: kindje erg ingedaald...

weer voetreflex massage gehad...vorige week zei ze nou binnen een week is ze er nog niet, en vandaag zei ze denk niet dat het nog lang duurt :roll:

afwachten maar...

nenske_1977
12 May 2010, 07:38
@ Miesje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!!!! :D

@BW : word langzaam aan tijd dat we iets horen/lezen van je ;)
zijn NIEUWSCHIERIGGGGGGGGGGGGGGG hhahhahahahhaha....
Maar denk dat je t heel zwaar gehad hebt, omdat je nog niet langs geweest bent hier..

@ UNKNOW : ik zou het niet weten, heb je de vk/gyn al eens gebeld er voor ???
Nu nog altijd zo aant rommelen ?

Hier voor de rest alles nog t zelfde..
Lijkt wel of t rommelen minder aant worden is, al 2 dagen pfffff..
Wel vaker last van schaambot,maar komt gewoon als uk er tegen duwt.....
Voor de rest niets....op wat slijmverlies na...

Hele fijne dag vandaag, en de meeste van ons zijn morgen heerlijk samen met onze mannetjes he! :P

Sively
12 May 2010, 07:52
Gefeliciteerd met je dochter Meisje!

Hier nog geen nieuws. Over een uurtje naar de gyn. Misschien weet ik dan meer. Spannend! Ga gewoon zien wat ze zegt. Als ze strippen nodig vindt, ok. En anders komt onze uk wel als hij/zij er klaar voor is. Vannacht goed geslapen. Was om 5 uur wel klaarwakker.

Groetjes

Lieke4
12 May 2010, 08:23
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isabel :D
Geniet er lekker van !

Hier alles nog hetzelfde, rustig dus en nog geen teken van 'aankondiging' :cry:
Vanmiddag naar Vlk, dus ben benieuwd of ze dan wat gaan doen...

Andrea80
12 May 2010, 08:51
MIESJE GEFELICITEERD MET ISABEL!!!!!!!!!!!

hier verder alles ook nog rustig.

Gisteravond wel een drukke baby. Buik ging alle kanten uit!! :D

Ik verlies al een aantal dagen klodders slijm :shock: (sorry voor de vieze details) volgens de VK zijn het stukjes van mijn slijmprop.
Maar ja hoort er bij!!

Unknown ik hoop voor je dat het doorzet.

groetjes

lonnekeleoni
12 May 2010, 09:10
Miesje: Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan!

Unknown
12 May 2010, 10:10
Hallo,

Helaas heeft het toch (nog) niet doorgezet!
Ik heb wel weer een slechte nacht gehad...volgens mij twee uurtjes geslapen en nu dus weer hoofdpijn.
Net controle gehad en vk vond mijn bloeddruk weer iets gestegen, maar niks ernstigs. Ze zei om meer te drinken, zo een 3 liter per dag.
Verder aantal dagen ook wat slijmverlies....

Tara28
12 May 2010, 10:18
Was zoooo benieuwd naar nieuws over BW, maar het is verdacht stil van haar kant.
We hebben trouwens ook nog geen berichtje van Nadine gelezen.....

tineke24
12 May 2010, 10:20
Miesje GEFELICITEERD met je dochter!! geniet van je kleine meisie!

@BW, hoe is het met je, laat je snel even wat van je horen? Hopelijk ben je aan het genieten van je kleintje!!!

Indootje
12 May 2010, 10:49
Eindelijk weer een mei baby er bij!
Miesje, van harte gefeliciteerd met de kleine Isabel. Leuke naam :-D!

Ik denk dat BW het even te druk heeft met die kleine...

En Nadine heeft inderdaad niets meer laten horen. Ben benieuwd hoe haar dochter heet!

Vanochtend naar VK geweest. Alles was gewoon goed. Ze zei dat die krampen, steken enzo wel voorwerk is voor de bevalling, dus dat het al aan het verweken is onderin en wellicht ook al het verstrijken van de baarmoeder. Dat scheelt als straks de bevalling echt begint. Nou, dat zou mooi zijn, toch :-D
Volgende week weer VK. Ze zei dat ze hoopte dat het niet meer nodig was en ik al bevallen zou zijn. Ja, anders ik wel!!!!!!!! :lol:

draakje78
12 May 2010, 10:59
miesje gefeliciteerd met isabel! leuke naam ook!

ook hier de controle weer ok, bloeddruk goed, beeb was nog verder ingedaald, ctg ook weer helemaal ok met heel veel buikactiviteit maar ja dat zegt allemaal niks natuurlijk

ik mag als ik het qua been etc echt niet meer trek wel overleggen om een nachtje in het ziekenhuis te slapen (indien er plek is natuurlijk) om ik denk pethidine shot te krijgen
maandag weer controle (naast de om de dag ctg die blijf ik houden) en dan kijken we weer of we verder nog weer wat kunnen

Jenny89
12 May 2010, 11:13
Ik ben net ook bij de verloskundige geweest. Alles oke. Heb 1 cm ontsluiting.. maar dat wil niet veel zeggen. Geen krampen geen steken helemaal niks. dus het zal vast nog niet komen :|

Bente
12 May 2010, 11:57
Hoera, Miesje gefeliciteerd met jullie Isabel!
Nu lekker genieten.
hier nog steeds niks nieuws, alles nog rustig, vriendlief begint nu wel een beetje ongeduldig te worden, voor hem mag het dit weekend wel gaan gebeuren.
ik gok op zaterdag, maar dat is nergens op gebaseerd.
gisteren nog bij VK geweest, standaard controle, ook nog steeds alles prima, dus de afspraak voor maandag is alweer gemaakt, hoop toch stiekem dat ik daar niet meer heen hoef...
moest wel lachen met vriendlief gisteravond: bevallingen zijn meestal niet 's nachts he? zegt ie.
hahaha, meestal begint het 's nachts heb ik hem maar verteld, dat was een verrassing voor hem, kan hij zich daar al op gaan 'voorbereiden'.
heb gisteren nog de hele dag door de stad gelopen, heen en terug gefietst door de regen, bah.
Vanmorgen bed schoon opgemaakt, bovenverdieping gepoetst dus vind dat ik nu de rest van de dag op de bank mag liggen.
rustig wachten op de eerste tekenen dan maar.

Jootje82
12 May 2010, 12:30
* breekt even in*

Miesje; GEFELICITEERD met je dochter Isabel :D Geniet ervan.. :D

* breekt weer uit*

da-silva
12 May 2010, 13:00
En nog meer baby nieuws.... we zijn sinds gisteren 17.43 uur papa en mama geworden van ons lieve kereltje: LOEK
Een pittige en voor al lange bevalling (15,5 uur) maar hoe cliche: het is het allemaal waard. Hij is 10 dagen te vroeg geboren maar woog toch 3160 gr en is ong 52 cm. Het hele verhaal volgt nog.... nu eerst bijslapen en genieten van m'n mannetje.

Nootje38
12 May 2010, 13:11
Jippieeee baby nieuws.. van harte Verse mama,s en papa,s... geniet er lekker van.. en geloof me tijd gaat heel snel geniet van elk moment... en ik weet het het gaat zoo onwijs snel.. ze zijn zo groot.. 2 cooters van mij worden dit jaar alweer 15 jaar en 9 jaar...
heb een rijkeluis wens zoals ze dat noemen een jongen en een meisje en bijde is een wonder om ze mogen te hebben... liefs Nootje

Lunanoa
12 May 2010, 13:14
Helemaal sper Da-Silva! Gefeliciteerd met jullie zoon! Genietze van je gezinnetje!

Wat een leuke namen allemaal :mrgreen:
"die van ons" is nog niet langs komen flitsen :P

shadylady313
12 May 2010, 13:41
van harte gefeliciteerd meiden die net mama geworden zijn!!!

en idd, 'onze' naam is ook nog niet voorbij gekomen!
grappig hoor.

geniet lekker van jullie kleintjes! en ik ben benieuwd naar jullie uitgebreide verhaal.

veel liefs laura

lonnekeleoni
12 May 2010, 14:07
Da Silva: Ook van harte gefeliciteerd! Wat een leuke naam!

Tara28
12 May 2010, 14:47
Da Silva, van harte gefeliciteer meid. Geniet lekker van je ventje Loek en neem vooral je rust.

(en ook ik heb 'onze naam' nog niet voorbij zien komen hier :) )

Myra6
12 May 2010, 15:08
Da-silva Gefeliciteerd met jullie zoontje Loek!!

Liefs Myra

Jenny89
12 May 2010, 15:27
Gefeliciteerd da silva!!!

Indootje
12 May 2010, 15:36
Oh wauw, Da-Silva, gefeliciteerd met zoon LOEK! En leuke naam :-)

Ik wil oooooookkkkkk eerder bevallen :roll: ;-)

Joya
12 May 2010, 15:37
miesje en da-silva gefeliciteerd!!!!!

en als iemand hier nou eens onze naam op zou schrijven dan zou ik het ook weten ;) we kunnen namelijk maar niet een leuke jongensnaam verzinnen die we allebei echt leuk vinden :S

en waar is bw?? ben zo benieuwd hoe het met haar is!!

Jenny89
12 May 2010, 15:40
Miesje78____________6 mei 2010_______________Meisje______________Bevallen op 11-5 van dochter Isabel met 40w5d
Da-silva____________21 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 11 mei van zoon Loek met 38w4d

Indootje
12 May 2010, 15:43
Naatje_____________18 mei 2010______________2 Meisjes___________Bevallen op 19 april van 2 dochters Lindsay en Melanie met 35w6d
Da-silva____________21 mei 2010_______________Jongen____________Bevallen op 11 mei van zoon Loek met 38wkn3d

Indootje
12 May 2010, 15:43
Haha, 1 gedachte Jenny ;-)

draakje78
12 May 2010, 15:47
wow nog meer babynieuws die zag ik even niet aankomen!

Da silva van harte gefeliciteerd met jullie zoon Loek!
ben benieuwd naar je verhaal maar idd eerst even bij slapen en genieten van elkaar!

draakje78
12 May 2010, 15:48
nu sta ik nog zwart te wezen tussen roze van naatje
en het blauw van da silva

Indootje
12 May 2010, 15:51
Ahh, Draakje, jij mag ook wel van mij hoor!
Iedereen eigenlijk ;-)

Nou, BW, is zeker bevallen, dus Jenny mag ook echt echt echt....

Jenny89
12 May 2010, 15:59
Haha, 1 gedachte Jenny ;-)

:lol: jaaa, die van jou is mooier ;)

en inderdaad, het is aan mij de beurt.. maar het wil nieeettt :x :cry:

tineke24
12 May 2010, 16:37
En nog meer baby nieuws.... we zijn sinds gisteren 17.43 uur papa en mama geworden van ons lieve kereltje: LOEK
Een pittige en voor al lange bevalling (15,5 uur) maar hoe cliche: het is het allemaal waard. Hij is 10 dagen te vroeg geboren maar woog toch 3160 gr en is ong 52 cm. Het hele verhaal volgt nog.... nu eerst bijslapen en genieten van m'n mannetje.

GEFELICITEERD!! groot gelijk, lekker rusten en GENIETEN!! gr Tineke

Sively
12 May 2010, 16:39
Proficiat Da Silva!

@Lieke: hoe was het bij de VK?

Deze voormiddag bij de gyn geweest. Alles was goed, alleen mijn bovendruk lag een stuk hoger dan anders. Had nu 14 over 6,5. Vooral de onderdruk (6,5) is belangrijk, dus ik moest me geen zorgen maken. Moet nu wel om de 2 dagen bloeddruk laten meten en urine laten onderzoeken, maar aangezien ik morgen uitgerekend ben, moest ik dat vanaf dan ook om de 3 4 dagen laten doen. Ook inwendig onderzoek gehad. Binnenin was het heel soepel, kleintje ligt nog hoog, maar toch al minder hoog dan 14 dagen geleden en het mooiste: IK HEB AL 3 CM OPENING!!! Strippen is waarschijnlijk genoeg om de bevalling in gang te zetten, dus zelfs als mijn bd stijgt, hoef ik waarschijnlijk niet aan de weenopwekkers. Oh, en hier in Belgi laten ze je maar 10 dagen overtijd gaan, dus nog max 11 dagen i.p.v 15! Dat vond ik ook wel leuk om te horen. Ik kwam dus heel happy buiten bij de gyn. Dadelijk nog even kijken of ik echt niets vergeten klaar te leggen ben en laat hem/haar dan maar komen zou ik zeggen! Hoop nu echt dat het dit weekend zover is!

Groetjes

Free
12 May 2010, 16:42
Nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie wonders!!!

Onze namen zijn ook nog niet voorbij gekomen :D