PDA

View Full Version : Uitgerekend in mei 2010

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

da-silva
30 September 2009, 09:56
Hoe laat heb jij morgen de echo yoyo? Blijft extra spannend na de miskraam he...

cin.
30 September 2009, 09:57
hey da-silva dat is wel heel toevallig ik heb vandaag om precies de zelfde tijd een echo bij de gyn

cin.
30 September 2009, 09:59
Ben even niet meer hier geweest omdat ik er gewoon te moe voor ben. Nu zit ik ook nog met een fikse verkoudheid. Bah voel me zo ellendig

da-silva
30 September 2009, 10:15
hey da-silva dat is wel heel toevallig ik heb vandaag om precies de zelfde tijd een echo bij de gyn

duim jij voor mij? dan duim ik voor jou! ;)

cin.
30 September 2009, 10:19
dat zal ik zeker doen ik zal aan je denken.

Ik denk dat het hier nu wel goed zit want ik vloei nu ongeveer een halve week niet meer

leonec
30 September 2009, 10:26
Ik duim voor jullie allemaal!!!! ;) ;)

spannend hoor...wel laten weten he ?

leonec
30 September 2009, 10:38
Ik ben weer helemaal blij :D :D

Heb de verloskundige gebeld ( een hele leuke vrouw die daar de afspraken maakt)

heb haar uitgelegd dat ik bij het ziekenhuis loop en 16 oktober weer een echo heb...nou vroeg ik haar wanneer ik bij hun de intake heb..

en of ik dan ook een echo mocht...en dat mocht om me gerust te stellen...fijn he!!!

nou heb ik volgende week een echo 8 oktober en die week erop 16 oktober en 2 weken erna weer :D :D :D

marietje1
30 September 2009, 12:30
Ik duim voor jullie allemaal!!!! ;) ;)

spannend hoor...wel laten weten he ?

Ik ben jaloers....
Ik mag pas 26 oktober weer voor mijn 12 wkn echo, ik wil ook eerder!!! Maar ja, ik moet leren wat meer geduld te hebben,al vind ik dat nogal lastig! :mrgreen: want ik heb niet zo veel geduld.

Maar waarom krijg je zo veel echo's?? Is dat ivm met de Clomid??

Ik moest gisteravond werken, heb de hele dag op de fiets gezeten en lag pas op 02.00 uur in bed. Ik kon vanmorgen echt mijn bed niet uitkomen en voel me nu ook vreselijk vermoeid, ik ben altijd wel een slaapkop geweest maar het lijkt wel al erger te worden. Ik kan me ook nergens toe zetten, straks wordt het hier nog eens een zwijnenstal!

leonec
30 September 2009, 12:34
Ja ivm de clomid (eerste met 7 weken) daarna 9 weken en 11 a 12 weken...ik heb een miskraam gehad en heb gezegd dat ik me erg zorgen maak..
eerst had ik alleen een bloedtest(ivm combinatietest) maar ze wouden met 9 weken met al het plezier nog een echo doen, die kans grijp ik natuurlijk aan ;)

en volgende week bij de verloskundige ook omdat ze mij dan wat kunnen geruststellen,erg lief van ze..

cin.
30 September 2009, 12:36
ik heb al zo veel echo's gehad omdat ik flink wat bloed heb verloren

yoyo75
30 September 2009, 12:56
Hoe laat heb jij morgen de echo yoyo? Blijft extra spannend na de miskraam he...

Ik mag morgen gelijk om half negen. Ik denk dat ik vannacht heel slecht slaap.
Ik heb nu trouwens enorm last van obstipatie, het lukt me maar niet om naar de wc te gaan. Mijn darmen zijn wel heel erg an het rommelen. Misschien heeft het bloedverlies daar ook wel mee te maken (hoop ik maar).

Bambi80
30 September 2009, 13:46
heeh meiden,
Ben weer terug uit het ziekenhuis. Heb daar dus 5 dagen aan het infuus gelegen. Voel me een stuk beter. Drinken gaat goed. Eten doe ik nog steeds niet heel veel. Heb gelukkig wel een vetreserve. Voorlopig blijf ik in ieder geval aan de medicijnen voor de primperan. Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de gyn. om te kijken of ik die een beetje af kan bouwen. Ik heb in het ziekenhuis nog een echo gehad omdat hyperemesis gravidarum vaak voorkomt bij tweelingzwangerschappen. Deze echo was inwendig en veel duidelijker dan bij het echobureau. Maar het is echt 1 lief klein kindje. Het hartje is nu 160 slagen per minuut en dat is hartstikke goed. Gyn. zei het is een gezond kindje. Verder ligt ie iets voor op groei, dus vandaar nu 2 banners.

Ik ben weer bijgelezen maar kan niet overal op reageren.
Maar

Leonec...hier ook nog een gefeliciteerd met je gezonde babytje. Op nog meer goeie echo's
Cin, Yoyo en da-silva hebben als het goed is vandaag hun echo...Succes daarvoor. Ik ben benieuwd!

De rest.....reageer ik ander keertje weer op.

Ben blij dat ik weer thuis ben.

xxxx

Miesje78
30 September 2009, 13:49
Hoi Mariekepiek, fijn dat je weer thuis bent! Hoop dat je je snel weer nog beter gaat voelen en van de medicijnen af kunt.
En super dat je jullie kindje gezien hebt en alles in orde is!!

Ik duim voor allemaal goede echo's!!
Ik heb mijne pas 13 oktober, dus duim maar voor mij.

yoyo75
30 September 2009, 13:57
heeh meiden,
Ben weer terug uit het ziekenhuis. Gyn. zei het is een gezond kindje. Verder ligt ie iets voor op groei, dus vandaar nu 2 banners.

xxxx

wat een goed nieuws!!! wordt wel ingewikkeld met die twee banners, maar babies worden bijna nooit op hun uitgerekende datum geboren, dus misschien gaat die van jou er wel precies tussenin zitten dan! Geiet lekker van het weer thuis zijn.

Ik heb mijn echo morgen. Ik voel nu weer steekjes, maar dan kan ook van mijn darmen komen. bah wat eng.

Bente
30 September 2009, 14:59
heeh meiden,
Ben weer terug uit het ziekenhuis. Heb daar dus 5 dagen aan het infuus gelegen. Voel me een stuk beter. Drinken gaat goed. Eten doe ik nog steeds niet heel veel. Heb gelukkig wel een vetreserve. Voorlopig blijf ik in ieder geval aan de medicijnen voor de primperan. Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de gyn. om te kijken of ik die een beetje af kan bouwen. Ik heb in het ziekenhuis nog een echo gehad omdat hyperemesis gravidarum vaak voorkomt bij tweelingzwangerschappen. Deze echo was inwendig en veel duidelijker dan bij het echobureau. Maar het is echt 1 lief klein kindje. Het hartje is nu 160 slagen per minuut en dat is hartstikke goed. Gyn. zei het is een gezond kindje. Verder ligt ie iets voor op groei, dus vandaar nu 2 banners.

Ik ben weer bijgelezen maar kan niet overal op reageren.
Maar

Leonec...hier ook nog een gefeliciteerd met je gezonde babytje. Op nog meer goeie echo's
Cin, Yoyo en da-silva hebben als het goed is vandaag hun echo...Succes daarvoor. Ik ben benieuwd!

De rest.....reageer ik ander keertje weer op.

Ben blij dat ik weer thuis ben.

xxxx

Goed zo, gelukkig weer thuis en met de kleine alles goed!
Fijn om dat te horen.
Nu maar hopen dat je jezelf weer beter gaat voelen en dat je de rest van je zwangerschap wel echt kunt genieten.
ik krijg maandag eerste echo, ben nu al zenuwachtig haha.

Sively
30 September 2009, 16:48
Hey Mariekepiek, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk kan je je eten nu wat beter binnenhouden! Moet echt rot zijn voor je!

Morgen heb ik mijn echo. Hoop zo dat alles goed is! Een vriendin van mij was twee weken voor mij zwanger. Was echt al aan het dromen om samen te gaan shoppen voor de baby's over een aantal maanden, maar twee weken terug heeft ze bij haar echo slecht nieuws gehad. Geweend dat ik toen heb! Sindsdien ben ik er ook echt niet meer gerust in.
Aan al de dames die vandaag en morgen (en natuurlijk ook nog later) hun echo hebben: veel succes, ik duim voor jullie! Niemand verdient het om slecht nieuws te krijgen.

da-silva
30 September 2009, 17:29
:D JOOEEEHOEEEEEEE!! we hebben een kloppend hartje gezien!! :D

De gynacoloog maakte het wel even erg spannend, want in het begin was er niks te zien. Ik zag alleen een zwarte vruchtzak. Ik wilde wel door de stoel heenzakken. Zegt die klojo ook nog eens: "Ik zie nog geen vruchtje hoor".... AAARGH, ik dacht meteen: "Oke, dit was het dan, zie je wel"...
Maar gelukkig zattie om het hoekje, helemaal links onderin zagen we ineens een kleine erwt met een oplichtende beat JEUJ! Ik heb zo hard in mijn vriend z'n hand geknepen, hahaha. En hij zat er met tranen in zijn ogen van geluk. Wat een heerlijk moment!
De bruine afscheiding kan geen kwaad volgens de gyn. Zal waarschijnlijk oud bloed zijn van de innesteling. Voor de zekerheid mag ik 15 oktober voor een tweede echo. Heel fijn dat hij dit zelf voorstelde. Hopen dat onze kleine kruimel dan nog steeds flikkert en groeit!

Cin, hoe was jouw echo? Ik ben erg benieuwd!!

Yoyo en Sively, heel veel succes en plezier morgen. Jullie gaan net zo'n goeie echo tegemoet, ik weet het zeker!!

yoyo75
30 September 2009, 17:37
:D JOOEEEHOEEEEEEE!! we hebben een kloppend hartje gezien!! :D

De gynacoloog maakte het wel even erg spannend, want in het begin was er niks te zien. Ik zag alleen een zwarte vruchtzak. Ik wilde wel door de stoel heenzakken. Zegt die klojo ook nog eens: "Ik zie nog geen vruchtje hoor".... AAARGH, ik dacht meteen: "Oke, dit was het dan, zie je wel"...
Maar gelukkig zattie om het hoekje, helemaal links onderin zagen we ineens een kleine erwt met een oplichtende beat JEUJ! Ik heb zo hard in mijn vriend z'n hand geknepen, hahaha. En hij zat er met tranen in zijn ogen van geluk. Wat een heerlijk moment!
De bruine afscheiding kan geen kwaad volgens de gyn. Zal waarschijnlijk oud bloed zijn van de innesteling. Voor de zekerheid mag ik 15 oktober voor een tweede echo. Heel fijn dat hij dit zelf voorstelde. Hopen dat onze kleine kruimel dan nog steeds flikkert en groeit!

Cin, hoe was jouw echo? Ik ben erg benieuwd!!

Yoyo en Sively, heel veel succes en plezier morgen. Jullie gaan net zo'n goeie echo tegemoet, ik weet het zeker!!

Ooh YES!!!! Da-silva wat een goed nieuws!!! En wat spannend even inderdaad. Ik denk dat mijn hart 3 slagen zou overslaan als er geen vruchtje te zien was en dan ineens wel. Vorige keer hadden ze van te voren mijn bloeddruk gemeten en die was toen heel erg hoog, zo zenuwachtig was ik.

Bambi80
30 September 2009, 17:40
wat fantastisch da-silva!!!! Gefeliciteerd!
ik wacht nog op meer goed nieuws vandaag en morgen!!!!!!!!!! voor iedereen natuurlijk! ik wou dat we wel voorbij de 12 weken waren hoor!

naatje83
30 September 2009, 18:29
@marieke wat fijn dat je weer thuis bent. Kan je ook alles een beetje op je eigen tempo
doen.
@Leonec wat fijn dat je een goede echo hebt gehad is toch een hele geruststelling he!
@Da-silva wat een oen zeg maar gelukkig heb je uiteindelijk het hartje gezien.
@Cin hoe is het met jou afgelopen?

Ik heb vandaag ook een echo gehad bij de gyn. Heb de hartjes gezien en gehoord wat een
heerlijk moment heb echt even gehuild. Ben iets minder ver dan ik dacht 7 wk en 1 dag maar
dat maakt me niets uit. Hij zij ook dat bij een tweeling zwangerschap de bevaldatum meestal
3 weken eerder dus ipv 40 weken zijn het 37 weken. Mag over drie weken weer terug.

da-silva
30 September 2009, 19:57
Oja Naatje, vergeten dat jij ook vandaag je echo had (zwangerschapsdementie, hahaha ;) )
Wat geweldig he, om een hartje te zien kloppen, ik kan ook nergens anders aan denken!

marietje1
30 September 2009, 20:47
Ja ivm de clomid (eerste met 7 weken) daarna 9 weken en 11 a 12 weken...ik heb een miskraam gehad en heb gezegd dat ik me erg zorgen maak..
eerst had ik alleen een bloedtest(ivm combinatietest) maar ze wouden met 9 weken met al het plezier nog een echo doen, die kans grijp ik natuurlijk aan ;)

en volgende week bij de verloskundige ook omdat ze mij dan wat kunnen geruststellen,erg lief van ze..

Oh dat is wel fijn voor je. Ik heb ook twee miskramen gehad en daarom mocht ik voor de 12 weken echo al een keer eerder. Dat is nu dus een week terug. Nu moet ik toch weer 4 weken wachten en dat duurt voor mij zo erg lang. Ik maak me nu al ongerust...... :cry: Soms wordt ik zo moe van mezelf.

Ik las vandaag op een of andere zwangerschapssite dat het kindje vanaf 9 weken je vruchtwater gaat drinken en merkt dan ook wat je stemming is. Als je gestressed bent "proeft "je kindje dat... (zal het dan naar zure melk smaken ofzo, en wanneer je je goed voelt smaakt het naar bloemetjes.. ;) )
Toen ik dat las bedacht ik me wel dat ik echt wat minder gestressed moet zijn want ik wil natuurlijk niet dat dat kleine mensje nu al wordt geconfronteerd met zure melk ;)

Is die zure melk een goede reden voor een extra echo.......... :?: :?: :?:

cin.
30 September 2009, 20:57
Wat fijn al die goede echo's

Hier was het ook geweldig om te zien hoe veel dat die kleine frummel in 1,5 week gegroeid is. Het is nu echt zo'n klein wormpje. Alles is in orde en waar die bloedingen nou vandaan komen blijft een raadsel. Ze hebben bloed geprikt op eventueel ijzer tekort en meteen maar even de zwangerschaps screening. Ben ik daar ook vanaf. Ik hou niet van bloed prikken. Vanaf nu mag ik weer terug naar de verloskundige.

leonec
1 October 2009, 07:10
Mariekepiek welkom terug ;) fijn dat ook alles goed is met je kindje ...

En de rest die een echo hebben gemaakt helemaal super al dat goede nieuws....

Spannend hoor weer een paar echo s vandaag...heeeeeeel veel geluk ;)

liefs

da-silva
1 October 2009, 07:16
Goed nieuws Cin, super fijn!!
Wat gaven ze jou als verklaring voor de bloedingen?

leonec
1 October 2009, 08:13
marietje 4 weken wachten is ook lang..heb echt geluk dat ik zo vaak mag...heb je het wel gevraagd of je een keer vaker mag ?

zeg altijd nee heb je en ja kun je krijgen ;)

cin.
1 October 2009, 08:17
mariekepiek welkom terug fijn dat je weer thuis bent.

cin.
1 October 2009, 08:18
Da-silva Ze zei dat ze het niet wist waar het bloeden vandaan komt maar ik denk zelf van de baarmoedermond. Want omdat het gisteren een inwendige echo was bloed ik nu weer. Hoop dat ik nu alleen nog maar uitwendige krijg want dit is echt niet leuk zo.

jorina
1 October 2009, 09:13
welkom terug marieke ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt want dat is echt niet leuk als je dan al het ziekenhuis in moet

@alle meiden met een goede echo gefelciteerd met de kloppende hartjes :D

ik moet maandag weer en dan hoop ik ook weer een kloppend hartje te zien

Bambi80
1 October 2009, 09:26
is best heftig dat ik in het ziekenhuis heb gelegen ja. In het ziekenhuis heb ik alles gelaten over me heen laten komen en was ik heel dapper en rustig. Maar ben er af en toe best verdrietig over. Het gaat toch allemaal anders dan je had gehoopt en verwacht.

yoyo75
1 October 2009, 09:32
Slecht nieuws gehoord bij de echo vanochtend helaas. Er zat een bloedstolsel en het vruchtzakje was helemaal ingedeukt, vruchtje niet zichtbaar. Ik kan vanmiddag gelijk gecuretteerd worden, en dat doe ik dan ook maar, want ik wil niet nog langer wachten. :cry: :cry:

Beebie_Wish
1 October 2009, 09:45
He yoyo daar schrik ik toch echt even van. Na al die positieve berichten van goede echo´s en dan nu die van jou...Heel veel sterkte jullie beiden en een dikke digi knuffel ;)

En voor de rest dames wij mogen over 2 weken weer JOEPIEEEEEEEEEEEEE, alleen hoop ik dat het allemaal wel goed zit nog want buiten dat ik s´morgens erg misselijk ben en s´middags mijn buik enorm opgezet is en s´avonds enorme trek krijg alleen eenmaal begonnen aan eten krijg ik mijn bord nooit leeg. Maar overgeven nee hoor dat hoefde ik gelukkig nog niet, wel een keer bijna dat was nadat ik mijn tanden gepoetst had toen werd ik me toch beroerd bléghh...

Bambi80
1 October 2009, 09:49
oooooooowh yoyo wat naar!!!! heel veel sterkte vanmiddag!!! Ik begrijp dat je dat liever gelijk de curretage hebt.

leonec
1 October 2009, 09:52
yoyo75 bah verschrikkelijk hoopte zo dat alles goed zat...

heeel veel sterkte samen..

liefs

yoyo75
1 October 2009, 10:03
Bedankt voor de sterkte wensen.

Omdat dit de tweede keer is kom ik in aanmerking voor stollingsonderzoek. Weet niet wat het precies is (weet iemand dat?) Ik denk dat ik dat maar wel doe. Ik mag dan alleen wel 3 maanden lang niet zwanger worden.

leonec
1 October 2009, 10:06
als je via google kijkt kun je daar wel wat over vinden...

dikke knuffel....

yoyo75
1 October 2009, 10:22
als je via google kijkt kun je daar wel wat over vinden...

dikke knuffel....

Heb ik gedaan inderdaad, en er staat ook wat mogelijk de oplossing zou kunnen zijn als de uitslag niet goed is; dagelijks aspirine slikken.
En nu hou ik maar weer op met info zoeken, echt vrolijk word je er ook niet van maar ik wilde het gewoon even weten.

Bambi80
1 October 2009, 10:25
ik denk dat het wel verstandig is om dat onderzoek te gaan doen. Misschien voorkomt het ellende voor een volgende zwangerschap.

cin.
1 October 2009, 10:46
yoyo wat verschrikkelijk heel veel strekte ermee

Beebie_Wish
1 October 2009, 10:47
Was het je eerste echo yoyo?!? (sorry word ook iedere keer zoveel geschreven :oops: ).

Maar nogmaals een hele dikke digi knuffel en wens jullie veel sterkte en heel veeeel geluk toe ;)

tineke24
1 October 2009, 10:49
Slecht nieuws gehoord bij de echo vanochtend helaas. Er zat een bloedstolsel en het vruchtzakje was helemaal ingedeukt, vruchtje niet zichtbaar. Ik kan vanmiddag gelijk gecuretteerd worden, en dat doe ik dan ook maar, want ik wil niet nog langer wachten. :cry: :cry:

He bah Yoyo, wat een vreselijk nieuws! word er stil van..
Heel veel sterkte meid! Liefs Tineke

tineke24
1 October 2009, 10:54
@ Mariekepiek, welkom terug.
Inderdaad niet te start die je hoop! hopelijk blijf het kindje in je buik goed groeien!!
en laat je maar flink verwennen door de mensen dicht om je heen!

Hier vanmorgen bij de VK geweest, intake gesprek.
Ging vrij vlot aangezien het mijn 2e zwangerschap is, en bij de eerste ging ik ook naar dezelfde VK praktijk.
Helaas niet gelukt om eerder een echo te krijgen.
Voordeel is wel dat je dan wel gelijk goed het kindje in beeld "hoort" te zien.. ben dan namelijk bijna 12 weken.
vind het alleen een eng idee dat mocht het mis zijn je er dan zo lang mee loopt (of het moet uit zichzelf komen).
Maar goed.. ff niet aan denken.. moet positief blijven van mezelf.

@ dames met een kloppend hartje op de echo. GEFELICITEERD!! echt super

nou ik duik mijn bed in, gisteren de slaap in gegaan, en 1 van de clienten dacht laat ik Tineke eens gezellig wakker houden van 02.00- 05.00 pffff ben brak.. Gelukkig is mijn zoontje nog even op het kdv. Kan ik even bijtanken.

nenske_1977
1 October 2009, 11:34
Hallo Allemaal..
nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit !!!

er is vanmorgen een hartje gezien!!! ( ben minder ver als dat ze dachten )
Ben nu dus in verwachting van me eerste :D
Ben vandaag precies 6 weken en 2 dagen en 25mei uitgeteld!! ...

zo zie je maar, ook docters kunnen zich vergissen..
en mijn gevoel is dus toch juist geweest..

alleen is me hcg extreem hoog, daar door dat de gyn vorige week dacht dat ik veel verder ben en dus daarom ook nog geen hartje zichtbaar ..

nu dus wel, en snel dat die ging!! haha was kei en kei leuk om te zien.

dus me "kindje" is een griekje! hahahhaaha of te wel is op vakantie gemaakt.. hahahah.

liefsssssssssssssssssssssssssssssssss ikke

yoyo75
1 October 2009, 11:34
Was het je eerste echo yoyo?!? (sorry word ook iedere keer zoveel geschreven :oops: ).

Maar nogmaals een hele dikke digi knuffel en wens jullie veel sterkte en heel veeeel geluk toe ;)

Ja het was inderdaad de eerste echo bij deze zwangerschap.
Bedankt voor de knuffels en geluk wensen.
En nou mogen er op dit forum geen nare berichten meer volgen!!!

yoyo75
1 October 2009, 11:35
Hallo Allemaal..

Wat een goed nieuws! gefeliciteerd!

Bambi80
1 October 2009, 11:43
heel goed nieuws nenske! wat kan het raar lopen!

Unknown
1 October 2009, 12:45
Voor iedereen die goed nieuws gehad heeft: GEFELICITEERD!!!! Ik ben echt blij voor jullie… :D

@yoyo75 ik vind het echt erg voor je…ik wens je veel sterkte toe…

Ikzelf zit ook nog in onzekere tijden…en kan alleen afwachten…

leonec
1 October 2009, 13:32
nenske_1977 wat goed zeg!!!fijn hoor....geniet ervan

Sively
1 October 2009, 14:17
Oh yoyo, wat erg! Hopelijk weet je meer na het onderzoek van de bloedstolsels!

Sively
1 October 2009, 14:22
Nenske, wat een geweldig nieuws! Je ziet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Hier alles goed! Vandaag echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen! Zo'n zalig moment! Voelde de onzekerheid zo van me af vallen. We hebben het hartje ook heel even mogen horen. En we hebben zo'n doos meegekregen voor toekomstige mama's en daar zit zo'n schattig klein tutje in. Mijn hormonen sloegen ervan op hol! Vandaag kan het me echt niet deren als ik weer avondmisselijk ben!

Sively
1 October 2009, 14:24
Beebie_Wish-----25-----1e beeb-----------1 mei 2010------------7 sept; 1e echo. Alles was goed!! Hartje ook zien kloppen.
Sientje----------36-----3e kindje----------2 mei 2010------------31 aug Gyn.------- ronde 1
naatje83--------26-----1e kindje----------tussen 4/5 en 11/5----17/9 echo gyn een tweeling-----ronde 6 (1 na mk) 30/9/09 echo gyn
Nadine----------28-----1e kindje----------4 mei 2010 -----------21 okt vk -1e echo---------in ronde 5
Lonnekeleoni----25-----1e kindje----------4 mei 2010------------20 0kt 3e echo(12 wk)-----ronde 13/7 na mk
MiniMe----------28-----1e kindje----------5 mei 2010 -----------11 sept echo/21 sept VK---in ronde 2
Miesje78--------30-----1e kindje----------6 mei 2010------------13 okt ----------------in ronde 1
Elmo80---------29------1e kindje -------- 6 mei 2010------------16 sept echo vk--------in ronde 2 na MK
Claudia---------25-----1e kindje----------7 mei 2010------------16 sept ----------------in ronde 2
Bente----------29-----1e kindje----------07 mei 2010-----------5 oktober VK------------- in ronde 9
Mariekepiek-----29-----1e kindje---------- 8 mei 2010-----------23 sept echo-----------------in ronde 11
jorina----------27------2e kindje----------10 mei 2010----------5 okt 2de echo-----ronde 2 na mk
Luuc-----------23-----1e kindje-----------10 mei 2010----------VK 6 okt-------
Tineke---------25-----2e kindje-----------11 mei 2010----------1 oktVK 22 okt ECHO-----in ronde 5
Lieke-----------41-----1e kindje----------11 mei 2010----------1e 22 sept, 2e op 29 sept + intake--ronde 6
Jenny89--------20-----1e kindje----------11 mei 2010----------29 sept? 2e echo----------ronde 7
hallo hier ben ik-29.....1e kindje-----------11 mei 2010-----------1 okt verlosk..............in 2e ronde
Sively----------28-----1e kindje----------13 mei 2010-----------4 nov echo gyn----------ronde 2
BeautyQueen23-23----1e kindje-----------14 mei 2010-----------1 okt VK / ECHO --- ronde 2
Cin.------------26-----2e kindje----------15 mei 2010-----------5 okt------------in ronde 3
Cassie---------20------1e kindje----------15 mej 2010-----------/-------------- Ronde 5
Marietje1------29-----1e kindje-----------17 mei 2010-----------21 sept.-----????? (01/01/08 begonnen)
leonec---------31-----1e kindje-----------19 mei 2010-----------29 sept echo----------miskraam 2008 nu zwanger 1 ste ronde clomid...
yoyo75--------34-----1e kindje ----------19 mei 2010-----------1 okt echo hgyn/20 okt echo VK--------ronde 6 na MK
Jana24--------25----1e kindje------------20 mei 2010-----------6 oktober gyn-------------2e ronde clomid
Marjand-------28-----1e kindje-----------21 mei 2010-----------nog niet gebeld met VK--------ronde 3
Sylverstertje--28-----1e kindje-----------21 mei 2010-----------Nog niet gebeld met VK--------ronde 3
Da-silva-------30-----1e kindje-----------21 mei 2010----------30 sept echo-----------1e ronde na MK
Andrea80-----28-----1e kindje-----------25 mei 2010-----------????---------------------ronde 9
Even mijn volgende echo-datum toegevoegd.

Beebie_Wish
1 October 2009, 14:51
Heeej wat een geweldig nieuws nenske...Ga er nu maar lekker van genieten ;) . Toen wij onze eerste echo kregen op 7 september daarop was te zien dat ik 2 dagen langer zwanger zou zijn dan mijn eigen berekening...En toen was ik dus ook 6 weken en 2 dagen...Maar ook wij hebben het hartje ZIEN kloppen. We hebben alleen niet gehoord hoe snel die klopte, dus echt ik hoop en duim me eigen suf want ik wil nu ook graag nu een echo weer!!!! Ben echt zo nerveus...En ja weet dat stress niet goed is en daar let ik ook echt wel op maar ik wil graag de 12 weken echo super te horen krijgen.

Hallo Allemaal..

Ben vandaag precies 6 weken en 2 dagen en 25mei uitgeteld!! ...

zo zie je maar, ook docters kunnen zich vergissen..
en mijn gevoel is dus toch juist geweest..

alleen is me hcg extreem hoog, daar door dat de gyn vorige week dacht dat ik veel verder ben en dus daarom ook nog geen hartje zichtbaar ..

nu dus wel, en snel dat die ging!! haha was kei en kei leuk om te zien.

dus me "kindje" is een griekje! hahahhaaha of te wel is op vakantie gemaakt.. hahahah.

liefsssssssssssssssssssssssssssssssss ikke

Bente
1 October 2009, 15:10
nounou zeg wat een dubbele berichten allemaal hier.
Sterkte Yoyo en
Super voor jou Nenske.
soms denk ik wel misschien is het beter om niet meer zoveel verhalen te lezen, maar er zitten ook succesverhalen tussen natuurlijk en daar krijg je dan toch weer een beter gevoel door.
het blijft gewoon erg spannend allemaal, zo ver zijn we natuurlijk nog niet.
maandag eerste echo, dus ik houd jullie op de hoogte.

Nadine
1 October 2009, 15:21
Sterkte Yoyo..

En Nenske, wat fijn! En wat een verhaal, dat krijgt jullie kleine alvast mee ;)

Marieke, hoe is het met jou? Ben je goed opgeknapt?

Hier inmiddels roze/bruine afscheiding. Wel even schrikken, maar ik heb het gevoel dat het goed komt.
In de auto net nog even aan mijn borsten gevoeld :oops: :lol: Ik zei bijna hardop: oh, ze doen gelukkig nog pijn :lol:

Het kan natuurlijk een bloeding worden, maar ik heb geen buik- of rugpijn of krampen of zo.. spannend.. dat wel :|

leonec
1 October 2009, 15:23
Beebie_Wish-----25-----1e beeb-----------1 mei 2010------------7 sept; 1e echo. Alles was goed!! Hartje ook zien kloppen.
Sientje----------36-----3e kindje----------2 mei 2010------------31 aug Gyn.------- ronde 1
naatje83--------26-----1e kindje----------tussen 4/5 en 11/5----17/9 echo gyn een tweeling-----ronde 6 (1 na mk) 30/9/09 echo gyn
Nadine----------28-----1e kindje----------4 mei 2010 -----------21 okt vk -1e echo---------in ronde 5
Lonnekeleoni----25-----1e kindje----------4 mei 2010------------20 0kt 3e echo(12 wk)-----ronde 13/7 na mk
MiniMe----------28-----1e kindje----------5 mei 2010 -----------11 sept echo/21 sept VK---in ronde 2
Miesje78--------30-----1e kindje----------6 mei 2010------------13 okt ----------------in ronde 1
Elmo80---------29------1e kindje -------- 6 mei 2010------------16 sept echo vk--------in ronde 2 na MK
Claudia---------25-----1e kindje----------7 mei 2010------------16 sept ----------------in ronde 2
Bente----------29-----1e kindje----------07 mei 2010-----------5 oktober VK------------- in ronde 9
Mariekepiek-----29-----1e kindje---------- 8 mei 2010-----------23 sept echo-----------------in ronde 11
jorina----------27------2e kindje----------10 mei 2010----------5 okt 2de echo-----ronde 2 na mk
Tineke---------25-----2e kindje-----------11 mei 2010----------1 oktVK 22 okt ECHO-----in ronde 5
Lieke-----------41-----1e kindje----------11 mei 2010----------1e 22 sept, 2e op 29 sept + intake--ronde 6
Jenny89--------20-----1e kindje----------11 mei 2010----------29 sept? 2e echo----------ronde 7
hallo hier ben ik-29.....1e kindje-----------11 mei 2010-----------1 okt verlosk..............in 2e ronde
Sively----------28-----1e kindje----------13 mei 2010-----------4 nov echo gyn----------ronde 2
BeautyQueen23-23----1e kindje-----------14 mei 2010-----------1 okt VK / ECHO --- ronde 2
Cin.------------26-----2e kindje----------15 mei 2010-----------5 okt------------in ronde 3
Cassie---------20------1e kindje----------15 mej 2010-----------/-------------- Ronde 5
Marietje1------29-----1e kindje-----------17 mei 2010-----------21 sept.-----????? (01/01/08 begonnen)
leonec---------31-----1e kindje-----------19 mei 2010-----------29 sept echo hartje klopte/8 okt en 15 okt echo----------miskraam 2008 nu zwanger 1 ste ronde clomid...
yoyo75--------34-----1e kindje ----------19 mei 2010-----------1 okt echo hgyn/20 okt echo VK--------ronde 6 na MK
Jana24--------25----1e kindje------------20 mei 2010-----------6 oktober gyn-------------2e ronde clomid
Marjand-------28-----1e kindje-----------21 mei 2010-----------nog niet gebeld met VK--------ronde 3
Sylverstertje--28-----1e kindje-----------21 mei 2010-----------Nog niet gebeld met VK--------ronde 3
Da-silva-------30-----1e kindje-----------21 mei 2010----------30 sept echo-----------1e ronde na MK
Andrea80-----28-----1e kindje-----------25 mei 2010-----------????---------------------ronde 9

Mijn data ook weer toegevoegd

Beebie_Wish
1 October 2009, 15:28
Ik geloof dat ik maar niet meer zoveel hier van anderen hier hun klachtjes moet komen lezen :( . Want ik heb geen pijnlijke borsten meer alleen heel af en toe nog dat mijn tepels beetje gevoelig zijn thats it!!

Bambi80
1 October 2009, 15:50
kan goed bw..je zit aan het eind van trimester 1 en dan kunnen de klachtjes ook weer minder worden. Je zit bijna op de 10 weken. Het grootste kans op een miskraam is volgens de banner van nadine dan geweken.

nadine...schrikken van die rosige afscheiding. Heb het van het weekend een klein beetje gehad en het is weer over en met de baby is alles goed. Ook jij bijna op de 10 weken. Met mij gaat het iets beter. Maar ik moet me rustig houden en op eten en drinken concentreren.

tineke24
1 October 2009, 15:52
Tineke---------25-----2e kindje-----------11 mei 2010----------22 okt 1e ECHO- 29 okt VK -----in ronde 5
leonec---------31-----1e kindje-----------19 mei 2010-----------29 sept echo hartje klopte/8 okt en 15 okt echo----------miskraam 2008 nu zwanger 1 ste ronde clomid...

Nadine
1 October 2009, 16:19
kan goed bw..je zit aan het eind van trimester 1 en dan kunnen de klachtjes ook weer minder worden. Je zit bijna op de 10 weken. Het grootste kans op een miskraam is volgens de banner van nadine dan geweken.

nadine...schrikken van die rosige afscheiding. Heb het van het weekend een klein beetje gehad en het is weer over en met de baby is alles goed. Ook jij bijna op de 10 weken. Met mij gaat het iets beter. Maar ik moet me rustig houden en op eten en drinken concentreren.

Echt waar? Staat dat in mijn banner? :lol: Oja, even teruggelezen ;)

Wat balen dat ik dan net nu die afscheiding heb :(
Ik bel de VK pas als ik krampen krijg of als het echt bloed word, da's toch ok?

cin.
1 October 2009, 16:55
Tineke---------25-----2e kindje-----------11 mei 2010----------22 okt 1e ECHO- 29 okt VK -----in ronde 5
Cin.------------26-----2e kindje----------15 mei 2010-----------21 oct vk---------in ronde 3

cin.
1 October 2009, 16:56
ook even datum aangepast

Bambi80
1 October 2009, 17:02
nadine: Maak je je er zorgen over, want anders zou ik nu al bellen. Hoewel mijn gyn. van het weekend zei dat het zo vaak voor komt in het eerste trimester en vaak ook niets betekend. Meestal zeggen ze bij roodverlies en krampen en / of stolsel bellen. Als het maar een beetje is en verder niet doorzet, zou ik me niet zo'n zorgen maken. Maar als je de verloskundige belt, kan zij je misschien snel geruststellen.

Beebie_Wish
1 October 2009, 17:44
Okay dan!! Maar volgens mij moet ik het allemaal gewoon gaan geloven omdat we bij de eerste echo te horen kregen dat alles goed was en ook het hartje hebben zien kloppen (of iig iets wat flikkerde hihi, de gyn vertelde toen van kijk dat is het hartje hihi en dat vond ik ook zo grappig)...Dus we gaan er gewoon vanuit dat alles nog goed zit. Zaterdag idd alweer 10 weken :) . En ik merk ook dat bij de stal uitmesten van mijn paard me ook erg zwaar tegen begint te vallen, ben net dan ook bij een andere stal wezen kijken voor hem waar er uitgemest word en dat gaat hem helemaal worden als ik dan bijv me zo erg beroerd voel dan willen hun hem wel bij wijze van ff longeren of stappen.
Betaal dan wel wat meer maar heb dan ook erg veel ervoor terug.

naatje83
1 October 2009, 18:11
@Yoyo heel veel sterkte vandaag en hou ons op de hoogte wat er uit de onderzoeken komt he!
@Nenske gefeliciteerd zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Over wonderen gesproken onze wondertjes zijn verwekt op mijn verjaardag en ik maar klagen dat
ik niets heb gehad :lol: en ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn beste vriendin. Sorry
vond ik even leuk om te vertellen.

naatje83
1 October 2009, 18:13
naatje83--------26-----1e kindje----------tussen 4/5 en 11/5----17/9 echo gyn een tweeling-----ronde 6 (1 na mk) 30/9/09 echo gyn hartjes gehoord 21/10/09 echo
Cin.------------26-----2e kindje----------15 mei 2010-----------21 oct vk---------in ronde 3

da-silva
1 October 2009, 18:23
OHNEEEEEEEE Yoyo, ik heb tranen in mijn ogen!! We kwamen samen uit het forum zwanger worden na een miskraam, echt enorm kl*te dat we dit forum nu niet verder gaan afmaken. Heel veel sterkte vandaag en een hele dikke cyberknuffel!

da-silva
1 October 2009, 18:26
naatje83--------26-----1e kindje----------tussen 4/5 en 11/5----17/9 echo gyn een tweeling-----ronde 6 (1 na mk) 30/9/09 echo gyn hartjes gehoord 21/10/09 echo
Da-silva-------30-----1e kindje--------21 mei 2010-----30-09:hartje klopt! - 15-09: 2e echo-----1e ronde na MK

jvn
1 October 2009, 19:37
hallo dames,

Ik ben jvn en kom van het forum stoppen met de pil in maart 2009.
Sinds 3 weken heb ik ontdekt dat ik zwanger ben:-)
De dokter kon niet echt zeggen of het precies drie weken was; was een gok van hem.

Als ik nu weer een test doe en hetgeen wat eruit komt moet ik dan gewoon aanhouden?

Ik heb ook een vraag: sinds vandaag heb ik last van steken in mijn eierstokken en veel witte afscheiding; is dat normaal

groet,

jvn

cin.
1 October 2009, 19:55
Als ik nu weer een test doe en hetgeen wat eruit komt moet ik dan gewoon aanhouden?

Ten eerste gefeliciteerd

Maar wat bedoel je met deze vraag vind het een beetje onduidelijk

Je moet even kijken wat je eerste dag van je laatste menstruatie is en hoelang is je cycles je kan het bijna overal op internet uitrekenen

jvn
1 October 2009, 20:12
@ cin:

Ik heb een goedkope test heb gedaan.
Daar kon ik niet van aflezen hoe lang ik zwanger was; dat bedoel ik

De dokter doet nl ook niet nog een test.

Maar mijn andere vraag of die steken in je onderbuik normaal zijn.

Mischien het uitzetten van je baarmoeder?

Of de tocht van je ietje naar boven?

ik heb er nl nog niet zoveel verstand van :oops:

jvn

cin.
1 October 2009, 20:15
Die testen waar op staat hoelang je zwanger bent zijn ook niet al te duidelijk want als je langer dan een tal weken bent blijft hij gewoon 3+ aangeven
Maar wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie en hoelang was je cycles daarvoor iedere keer dan kijk ik even voor je op internet

jvn
1 October 2009, 20:49
@ Cin,

mijn laatste menstruatie was 25 aug en mijn cyclus s 29 dagen

dank je wel.

jvn

cin.
1 October 2009, 20:53
Dan zou je nu 5 weken en 1 dag zijn

cin.
1 October 2009, 20:54
en 2 juni is je uitgerekende datum

jvn
1 October 2009, 21:03
dank je wel!

dus geen 3 maar 5?

dokters kunnen het dus ook fout hebben:-)

die zei dat ik 28 mei was uitgerekend.

2 juni:ook een mooie datum.

groetjes

jvn

nenske_1977
1 October 2009, 21:06
Da-silva-------30-----1e kindje--------21 mei 2010-----30-09:hartje klopt! - 15-09: 2e echo-----1e ronde na MK
nenske_1977------32----1e kindje--------25-mei-2010----1 okt echo hartje klopte!----14okt volgende echo-----3e ronde.

Bambi80
1 October 2009, 21:15
Mariekepiek-----29-----1e kindje---------- 8 mei 2010-----------6 okt bij vk---------bij gyn. kloppend hartje gezien
nenske_1977------32----1e kindje--------25-mei-2010----1 okt echo hartje klopte!----14okt volgende echo-----3e ronde.

jvn
1 October 2009, 21:15
@cin:

de dokter gaf nl aan dat de eisprong meestal 2 weken na je menstruatie begint.
of moet je tellen na je laatste menstruatie?

maar jij hebt het net voor uitgezocht; dus ik geloof jou:-)

jvn
1 October 2009, 21:29

yoyo75
1 October 2009, 21:58
Mariekepiek-----29-----1e kindje---------- 8 mei 2010-----------6 okt bij vk---------bij gyn. kloppend hartje gezien

da-silva
2 October 2009, 07:30

Gefeliciteerd jvn!!
De eerste dag van je laatste menstruatie is de dag dat je begint met tellen. Dit is namelijk de dag dat je eitje begint te 'rijpen' (dus al de de helft van je kindje). Je krijgt dus eigenlijk 2 extra weken cadeau!

Lieke4
2 October 2009, 09:56
Hoi Meiden,
Zijn jullie nu ook allemaal zo moe? Pff, moet me er echt toe zetten om iets te ondernemen...voel me net zo'n oud wijf... :D
Werkdagen duren veel te lang.... rond 3e trek ik het al haast niet meer... :(
Gr. Lieke

leonec
2 October 2009, 10:08
ja ik ben ook moe en moet ook vaak plassen vooral s nachts....en nog steeds niet echt zin aan eten..was altijd dol op chips en nootjes nou heb ik al een paar weken niet gehad..meer zin in fruit nu :) is natuurlijk ook veel gezonder

ik probeer ook echt heel weinig te snoepen wil niet teveel aankomen...

heb nu alweer zin aan donderdag (hoop dat alles dan nog goed zit)

tineke24
2 October 2009, 10:22
ja ik ben ook moe en moet ook vaak plassen vooral s nachts....en nog steeds niet echt zin aan eten..was altijd dol op chips en nootjes nou heb ik al een paar weken niet gehad..meer zin in fruit nu :) is natuurlijk ook veel gezonder

ik probeer ook echt heel weinig te snoepen wil niet teveel aankomen...

heb nu alweer zin aan donderdag (hoop dat alles dan nog goed zit)

Grappig ik had altijd zin in chocolade, en nu vind ik er niks meer aan..
Ik heb nu veel meer zin in aardbeien, peer en grote koude appels haha (heeel gezond haha)
en liefs altijd verse jus, maarja das een beetje duur.
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik daar ook altijd zin in, en mijn zoontje is nu ook dol op fruit en verse jus haha
in de baarmoeder al meegekregen hihi.

Ik ben soms ineens erg moe, ik knap er wel van op om even naar buiten te gaan, wij hebben een hond dus dan moet je ook wel haha

leonec
2 October 2009, 10:27
hahaha dat van de chocola heb ik ook...

en ben ook dol op de dingen wat jij beschrijft...zo nu en dan zijn de perssinaasappelen in de reclame (van de week bij de plusmarkt ;)

Jana24
2 October 2009, 12:12
Heb je op je werk ook nog niet aangegeven dat je zwanger bent dan?? Bij ons is het toch wel een soort van stilzwijgende afspraak omdat je vanaf 12 weken gewoon binnen moet zitten. Natuurlijk hoef je het nog niet aan al je collega's te vertellen maar je leidingevende is toch wel een persoon die het volgens mij moet weten. Op die manier kunnen bepaalde diensten ook wel wat gunstiger voor je worden aangepast. (Alhoewel ik moet vandaag biken in Alkmaar tijdens een risico wedstijd van AZ). Nou ja lief lachen en hopen dat die voetbal holigans mij overslaan ;)
De planning is dan toch wel gelukkig als zij het alvast weten. Vooral nu het personeel bij de politie toch al niet zo heel ruim aanwezig is (bij NhN iig) Je moet eigenlijk even contact openemen met je bedrijfsarts, die weten meestal wel hoe dat zit met protocollen ed, trouwens een chef hoort daar ook een beetje van op de hoogte te zijn.

Nee ik heb het nog niet verteld. Nog aan helemaal niemand. Ik wil echt eerst de eerste echo afwachten. Wil eerst weten of het echt goed zit. Dan willen we het onze ouders ook pas vertellen.
Maar je zult altijd zien dat je juist nu vanalles mee maakt. Ik kreeg woensdag samen met mijn collega een melding van een ruzie die was geweest. Komen we ter plaatse zijn 15 man aan het vechten en 20 omstanders. Pff dan duren minuten uren! Normaal ben ik echt niet bang aangelegd maar nu kon ik alleen maar aan mijn zwangerschap denken. Even was het rustig toen een persoon probeerde een andere weer aan te vliegen. Als ik er echt voor was gegaan was dat mss wel gelukt om hem tegen te houden maar dat deed ik niet. Pff ik werk zo graag op straat maar dit hou ik niet lang meer vol. Hopen op een goede uitslag dinsdag!

Lieke4
2 October 2009, 12:13
Ooo gelukkig zijn jullie ook moe. Fruit heb ik eigenlijk nooit gegeten, vind ook niet zo lekker. Maar ja, nu eet ik toch echt wel fruit...moet wel he ;) Straks maar weer paar kiwi's kopen, schijnt goed te zijn voor ons. Zit ook veel foliumzuur in.
Waar ik echt zin in heb is drop...maar ja slecht voor bloeddruk he :cry:

tineke24
2 October 2009, 12:27
Ooo gelukkig zijn jullie ook moe. Fruit heb ik eigenlijk nooit gegeten, vind ook niet zo lekker. Maar ja, nu eet ik toch echt wel fruit...moet wel he ;) Straks maar weer paar kiwi's kopen, schijnt goed te zijn voor ons. Zit ook veel foliumzuur in.

Ik ben dol op drop, en neem er toch wel een aantal per dag.
Toch was mijn bloeddruk gisteren 60-110 dus erg netjes haha
Ik denk dat als je gevoelig bent voor een hoge bloeddruk het niet zo goed is om bijv. drop te eten..
Zo ik ga nu mijn puddingbroodje eten, nooit slim om rond middageten naar de markt te gaan ;)

Blondie33
2 October 2009, 13:58
Yoyo, wat verschrikkelijk voor jullie. Veel sterkte met alles!

Nenske, achteraf alsnog goed nieuws. Ik ben heel blij voor je. Ga er lekker van genieten.

Iedereen met een goeie echo, gefeliciteerd!

Ik heb wel veel last van de zwangerschapskwaaltjes. Ben verschrikkelijk moe en heb heel veel last van m'n darmen. Ik had al gevoelige darmen, maar nu nog meer. Ik lig er 's nachts wakker van. Ik heb 9 okt m'n eerste echo. Bloedspannend natuurlijk. Zeker omdat ik na week 4 anderhalve week last heb gehad van bruin bloedverlies. Wat duurt het nog lang voordat het donderdag is!

Nadine
2 October 2009, 14:32
Bij mij is de roze/bruine afscheiding gestopt! Gelukkig maar :)
Over 2,5 weken de eerste echo, dan ben ik al 12 weken zwanger.
Gaat het eigenlijk toch best hard :D

@ Lieke, dat heb ik ook, erg moe zijn en weinig fruit eten. Nu natuurlijk wel wat meer, maar het blijft fruit hè? :P
Ik eet om de dag een paar dropjes, dat zou best moeten kunnen, zegt mijn HA. Verder niet nauwelijks zout.

Bambi80
2 October 2009, 14:36
gelukkig nadine! daar ben ik blij om!

Bente
2 October 2009, 14:39
wat goed dat jullie meer zin hebben in fruit dat heb ik nou helaas niet.
ik was altijd al gek op chocolade en snoep, chips en alles waar je dik van wordt zal ik maar zeggen.
en dat is niet echt meer geworden, maar zeker ook niet minder haha.
eet wel elke dag een appel en heb voor vanmiddag nog 2 kiwi's liggen.
moe ben ik ook wel, maar de werkdagen duren me gewoon te lang, na 15.00u (nu dus) heb ik geen fut meer en dan moet ik nog tot 17.30u verschrikkelijk.
het is ook nog eens erg rustig op dit moment dus duren die laatste uren erg lang, bah!
Nou dames genieten maar en dinsdag heb ik meer nieuws (maandagavond 21.15u eerste echo!)
Alvast een fijn weekend.

da-silva
2 October 2009, 16:39
Ik heb net een half pakje gesneden kipfilet naar binnen gewerkt, how bizar! Maar wel lekker :P

Nadine
2 October 2009, 17:24
voor het slapen heb ik vaak alweer honger :|
Dan eet ik twee crackers - voor het gezonde idee - en daarna snoep, koek en chips ik me nog vol :D

Lieke4
2 October 2009, 18:19
[quote="Bente"]
moe ben ik ook wel, maar de werkdagen duren me gewoon te lang, na 15.00u (nu dus) heb ik geen fut meer en dan moet ik nog tot 17.30u verschrikkelijk.
het is ook nog eens erg rustig op dit moment dus duren die laatste uren erg lang, bah!

:D :D Dat heb ik precies hetzelfde !! Alleen mag ik om 17.15 u naar huis.. Kom de middag haast niet door, zo moe en slaap da'k heb.... En voel me de hele dag niet lekker, net alsof je een kater heb.
Maar goed....we weten waarvoor we het doen he :lol:
Bente; succes maandag en geniet ervan!
Nadine; Gelukkig is de bruin/roze afscheiding gestopt!
Blondie; succes donderdag! komt ook weer goed, en lekker genieten dan (ondanks alle kwalen)

cassie247
2 October 2009, 18:30
Hallo dames! BEn even niet online geweest heb net eventjes alles bijgelezen.
@ Yoyo Ik wens je heel veel sterkte , verschrikkelijk!
@Marieke fijn dat je weeer thuis bent! Hoop dat je je steeds beter gaat voelen!
dames met een goede echo..lekker genieten nu! Zelf moet ik nog 4 daagjes wachten, spannend!
Ik vind het ook moeilijk om genoeg fruit te eten dus ik neem vitamine C bruistabletten, dan krijgt het kleintje toch wat het nodig heeft :) VOor de rest ben ik verslaafd aan chips popcorn donuts drop etc.! Het wordt een zeer bolle zwangerschap denk ik! GElukkig is het tot nu toe bij die ene kilo gebleven!
liefs

leonec
2 October 2009, 18:31
Ik werk alleen in het weekend, dus kan goed uitrusten als ik moe ben :D

Ben wel blij dat ik geen zin aan snoep en chips heb...anders groei ik dicht...heb nu maat 40/42...

wil echt niet teveel bijkomen wat er aankomt moet er ook allemaal weer af ;)

jorina
2 October 2009, 21:44
hahaha dat van het fruit herken ik wel ik heb er nu ook last van (nou ja last natturlijk niet want het is erg goed voor je maar ik houd niet van schillen dus schil echt al het fruit)
eet echt onwijs veel fruit nu zelfs van de week een blikje lichees weg zitten schransen terwijl ik die dingen helemaal niet lekker vind
ik had dat bij thomas ook maar ik denk dan toch iets te veel want hij haalt zijn neus op voor fruit het enige fruit wat ie eet is een banaan 1 x in de week en aarbeien vind ie erg lekker maar dat was ook een drama want moest hem echt dwingen om te proeven en nu eet hij me arm aan de aardbeien

Sylverstertje
2 October 2009, 23:11
Ik ben ook doodmoe..
Heb elke dag pijn in mijn buik... al 2 keer de vk laten bellen (ik werk altijd op hun uren), steeds worden er tips gegeven, maar daar heb ik weinig aan, want dat doe ik al...
maar goed... een vroegere echo zit er toch niet in denk ik... Hoort erbij die kramp in je buik.. al is het nu al ruim 3 weken elke dag... Maar heb geen bloedverlies, dus dat geeft nog wat hoop... 23 oktober heb ik mijn eerste echo....

duurt echt megalang, vooral als ik alle echo's bij jullie al voorbij zie komen. Ik wil ook zo graag! Ben ook bang dat als het niet goed zit, ik nog 3 weken ermee rond loop en langzaam toch maar aan iedereen aan het vertellen dat ik zwanger ben (al zien de meeste dat wel aan me).
Ben de hele dag door misselijk, maar nog niet overgegeven.... eet de hele dag door een beetje... kijk waar ik trek in heb...
duik zo maar weer mijn bed in... lig elke dag na het werk minstens een uur te slapen...
hopelijk voor een goed doel! dan vind ik het allemaal niet erg :D

Sylverstertje
2 October 2009, 23:13
Sylverstertje--28-----1e kindje-----------21 mei 2010-----------23 oktober VK en echo--------ronde 3

naatje83
3 October 2009, 10:57
Hey,

Ik ben ook ontzettend moe iedere dag weer (hoort erbij he), Ik eet me groen en geel aan
fruit en lolly's (jammie) Moet ook ect om de paar uur wat eten anders wordt ik misselijk.
Ben inmiddel twee kilo aangekomen dus dat gaat nog wat worden ;)

Bambi80
3 October 2009, 11:03
en ik eet juist weinig. ben al 5 kilo afgevallen. Maar fruit gaat er wel makkelijk in op het moment. En ineens vind ik brood met pindakaas lekker!!!!! Eet ik anders nooit!!!!

Beebie_Wish
3 October 2009, 11:37
Hallo dames!

Ik heb dat paar weken terug ook heel erg gehad onwijs moe maar ook veel trek, normaal aten we altijd rond uurtje of 7/8 maar dat houd ik nu niet meer vol en wil ik al lekker gegeten hebben om 6uur...Maar ook eenmaal als mijn eten voor me staat en paar hapjes heb genomen voel ik me misselijk en is het alsof mijn buik zich opblaast en geen trek meer heb, want als ik dan door zou eten zou denk alles er net zo hard weer uit komen denk ik!!

En ik eet ook heel de dag door fruit,fruit en nog eens fruit...

Enne JOEPIEEEE vandaag alweer 10 weken gaat hard...Als de beeb dan ook lekker door groeit en het goed blijft doen vind ik alles best :)

leonec
3 October 2009, 12:03
Bah moet zo naar me werk...moet tot 22.00 ben net zo moe en lam....

Zit nu alweer af te tellen naar donderdag mijn 2 de echo...heb echt geluk hoor als ik het hier zo zie met zoveel echo s :D
hoop dat alles dan nog goed is

Beebie_Wish ik heb dat ook s avonds avondeten denk ik nou ik heb toch best wel trek, zit ik aan tafel wordt ik er bijna misselijk van en de trek is bijna weg :roll:

Bambi80
3 October 2009, 12:14
ik zou ook wel weer een echo willen om te weten of het nog allemaal goed is. Maar moet nog paar weken wachten.
Heb wel een dopler voor thuis besteld, dat je naar het hartje kan luisteren. Maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Hebben jullie ook gehoord, dat er op het nieuws was dat het beter is om in de eerste 3 maanden van de zwangerschap maar max. 32 uur te werken?

Beebie_Wish
3 October 2009, 12:24
Oh ja...nou ik werk 36uur in de week :) . Heb om de 2 weken 1 hele dag vrij. Dus de ene week werk ik 40uur en andere week 32 uur :) .
Ik heb tegenwoordig veel trek en zin in tosti´s :) . Voorheen at ik dat echt heel amper, maar nu pfoe wel heel vaak :) .

En wij zijn over 2 weken weer aan de beurt voor onze 2e echo, ben echt reuze benieuwd :)

tineke24
3 October 2009, 12:55
ik zou ook wel weer een echo willen om te weten of het nog allemaal goed is. Maar moet nog paar weken wachten.
Heb wel een dopler voor thuis besteld, dat je naar het hartje kan luisteren. Maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Hebben jullie ook gehoord, dat er op het nieuws was dat het beter is om in de eerste 3 maanden van de zwangerschap maar max. 32 uur te werken?

ja dat heb ik ook gehoord, en ook dat het ook goed zou zijn om de eerste 3 maanden ook verlof te hebben..
Ik hoopte nog dan per januari verlof word verlengd naar een half jaar, maar dat gaat denk ik niet gebeuren. :(
Ik werk trouwens 22 uur, onregelmatig in de gehandicaptenzorg op een woongroep. Ben al minder gaan werken sinds de komst van mn zoontje. :D
Maar heb wel lange diensten, waaronder ook slaapdiensten. meestal kan je goed slapen, maar soms denk een client er anders over en dan is het wel vermoeiend wanneer je thuis bent en nog een bengel hebt rondlopen.
Dat mis ik wel, bij mn eerste zwangerschap kon ik gaan liggen wanneer ik wilde, dat ik nu wel anders.
Zijn er meer dames hier die werken in de zorg?

da-silva
3 October 2009, 13:03

Ik werk op een naschoolse dagbehandeling voor kinderen met licht verstandelijke beperking en gedragsproblemen. Ik werk 32 uur verdeeld over 5 dagen, maar ben aan het einde van de week wel echt heel moe. Normaal slaap ik elke avonds rond 12 uur, nu al rond half 10, haha.
Het werk vind ik goed te doen, alleen soms wat moe en misselijk. Gelukkig hebben we nu geen kinderen in de groep met lichamelijke agressie. Een jaar geleden hadden we die wel 2, ben blij dat ik me daar nu niet druk om hoef te maken.

marietje1
3 October 2009, 13:19
Ik werk 32 uur en ik merk, mede door mijn onregelmatige diensten, dat ik dit best zwaar vind. Ik kom wat moeilijk in slaap, wordt iedere nacht wakker om te plassen, en ben vrij vroeg weer wakker. Hier loop ik dan de rest van de dag tegenaan.
31 Oktober ga ik de regelmaat in op mijn werk en ik denk (hoop vooral) dat het dan wat beter gaat.
De vermoeidheid heeft bij mij ook te maken met mijn onzekerheid. Ik ben de hele dag bezig met mijn zwangerschap. Ik ben zo bang dat het misgaat waardoor ik echt niet kan genieten. Ik voel nu al twee dagen mijn borsten niet meer, terwijl dit dus ook de enige kwaal was die ik had. Bij mijn eerdere miskramen waren de pijnlijke borsten ook zomaar verdwenen. Ik merk dat ik alles vergelijk met de vorige keren. Dit is zo frustrerend.

Zijn hier meer mensen die bijna geen zwangerschapskwaaltjes hebben? Ik ben heel benieuwd.
Vannacht werd ik wakker van een droom, ik kreeg een hele harde schop in mijn buik, dit deed zo zeer. Daarna voelde ik die pijn nog steeds, maar ik weet niet meer of dit nu echt was of dat ik het toch nog droomde; ook weer een reden om onzeker te worden, gek word ik van mezelf :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
LIefs Annemieke

jvn
3 October 2009, 13:30
dames,

Ik zag net dat ik en beetje witbruinige afscheiding had :oops:
Ik schrok gelijk. Ik heb nl vorige week dinsdag dit ook gehad(dacht dat het toen innestelingsbloed was) en afgelopen maandag een test gedaan en die was positief.

Ben nu ruim 5 weken maar ben heel bang dat het niet heeft aangeslagen.
Of is het soms wat restbloed?

Weet iemand hier een antwoord op?

Nadine, ik zag dat jij ook last heb gehad van dit soort afscheiding en dat het nu weer goed is dus ik blijf ook maar heel hard duimen

groetjes

jvn

Jenny89
3 October 2009, 14:19
Hoi damesssss..

Ik moet dit even melden!!!
Heb gisteren mn echo gehad en alles is goed :D heb het hartje zien kloppen en de baby
die nog maar 2 cm is was flink aan het bewegen! Oooohhh wat was dat een mooi moment!

En by the way mijn klachten zijn nu al aan het afnemen. Ofjaa.. de misselijkheid dan.. ben alleen misselijk als mn maag leeg is heeel fijn is dat!!! en nou echt genieten he!
heeeeeeeeeerlijk :D

Jenny89
3 October 2009, 14:21
Jenny89--------20-----1e kindje----------11 mei 2010----------6 november 3e echo----------ronde 7
Sylverstertje--28-----1e kindje-----------21 mei 2010-----------23 oktober VK en echo--------ronde 3

Beebie_Wish
3 October 2009, 14:32
Gefeli Jenny :) ...

Ikke wil dat ook onze beeb lekker zien en zijn/haar hartje mogen horen en misschien is onze beeb ook wel lekker aan het spartelen hihi...
Maar we moeten nog 2 weken wachten (19 okt) :)

Sylverstertje
3 October 2009, 14:45
ik werk 43 uur per week. Soms wat meer. Tja, onderwijs he. Sommige denken dat je dan om 15.15 nar huis gaat met de kinderen, maar ik mag blij zijn als ik om 5 uur weg kan. Meestal is het wel later door vergaderingen, administratie e.d.
Woensdagmiddag gymcursus tot 19.00, dus dat is helemaal een lange dag... Geen vrije woensdagmiddagen dus.
Ik ben wel voor 32 uur werken! al komt dat in het onderwijs toch wel neer op wat meer uur...
Gelukkig kan ik rustig zitten als de kinderen weg zijn, dat merk ik ook echt wel aan mijn buik.
Wat leuk al die echo's! lijkt me toch wel lekker om te weten dat het goed zit. ik wil ook! :D

da-silva
3 October 2009, 15:18
Ik zag net dat ik en beetje witbruinige afscheiding had :oops:
Ik schrok gelijk. Ik heb nl vorige week dinsdag dit ook gehad(dacht dat het toen innestelingsbloed was) en afgelopen maandag een test gedaan en die was positief.
Ben nu ruim 5 weken maar ben heel bang dat het niet heeft aangeslagen.
Of is het soms wat restbloed? Weet iemand hier een antwoord op?
jvn

Ik heb nu ook al een dikke week gekleurde afscheiding. Het begon met bruine, maar het wisselt per dag. Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad en alles was goed. De gynacoloog zei dat het nog was oud bloed kon zijn van de innesteling, maar het kan ook iets anders zijn. Het hoeft in ieder geval niks te betekenen. Ik was er eerst ook niet gerust op, maar nu gaat het wel weer goed. Ik heb een kloppend hartje gezien, dus ik geloof de gyn. wel. Alles komt goed....

Jenny, gefeliciteerd...fijn he, zo'n echo. Ik geniet er nu nog van!

Mijn kwaaltjes zijn sinds een dag of 3 ineens flink gestegen. Zal wel te maken hebben met HCG wat ineens flink stijgt rond 6/7 weken. Ik ben de hele dag door misselijk (eten helpt wel) Verder echt moe en beetje lusteloos.

Beebie_Wish
3 October 2009, 15:26
He wat vervelend voor degenen die bruin verlies hebben telkens...Ik zelf heb echt alleen maar onwijs veel witte afscheiding, maar bruin verlies nee hoor dat heb ik nog geen enkele keer gezien en zelfs geen rood...Ach ja dat is alleen maar positief vertelde ook de gyn...

Straks lekker aan de groente soep met broodje knakworst mjammie...En vanavond gezellig filmpie kieken :)

Sively
3 October 2009, 16:36
Ik werk ook in de zorg. Maar ben nu thuis wegens beroepsziekte. Zwanger zijn wordt bij ons dus bestempeld als beroepsziekte omdat ik geen antistoffen heb en in contact kom met stoelgang en voeding. Aan de ene kant dus wel leuk dat ik thuis ben, maar aan de andere kant weet iedereen wel dat je zwanger bent nog voor 12 weken want wij moeten dat onmiddellijk zeggen op het werk. Als ik een mindere dag heb, ben ik echt opgelucht dat ik thuis ben en kan rusten, maar daardoor heb je natuurlijk ook meer tijd om te piekeren over wat er allemaal mis kan gaan. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan, anders moet ik terug gaan werken en dan weet natuurlijk ook iedereen dat je een mk gehad hebt. :s

Nadine
3 October 2009, 17:01
Ik werk ook in het onderwijs, maar een halve baan, omdat ik nog studeer. Ik neem administratie mee naar huis. Misschien dat ik dat eigenlijk niet moet doen maar ja.. Studie, werk en (t)huiswerk zijn alles bij elkaar ook zo'n 40 uur.

ik werk 43 uur per week. Soms wat meer. Tja, onderwijs he. Sommige denken dat je dan om 15.15 nar huis gaat met de kinderen, maar ik mag blij zijn als ik om 5 uur weg kan. Meestal is het wel later door vergaderingen, administratie e.d.
Woensdagmiddag gymcursus tot 19.00, dus dat is helemaal een lange dag... Geen vrije woensdagmiddagen dus.
Ik ben wel voor 32 uur werken! al komt dat in het onderwijs toch wel neer op wat meer uur...
Gelukkig kan ik rustig zitten als de kinderen weg zijn, dat merk ik ook echt wel aan mijn buik.
Wat leuk al die echo's! lijkt me toch wel lekker om te weten dat het goed zit. ik wil ook! :D

Iemand trouwens al last van zwangerschapsdementie?

Ik heb mezelf al een keer buitengesloten, stond ik in mijn pyama buiten :lol:

da-silva
3 October 2009, 17:08
Ik werk ook in de zorg. Maar ben nu thuis wegens beroepsziekte. Zwanger zijn wordt bij ons dus bestempeld als beroepsziekte omdat ik geen antistoffen heb en in contact kom met stoelgang en voeding. Aan de ene kant dus wel leuk dat ik thuis ben, maar aan de andere kant weet iedereen wel dat je zwanger bent nog voor 12 weken want wij moeten dat onmiddellijk zeggen op het werk. Als ik een mindere dag heb, ben ik echt opgelucht dat ik thuis ben en kan rusten, maar daardoor heb je natuurlijk ook meer tijd om te piekeren over wat er allemaal mis kan gaan. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan, anders moet ik terug gaan werken en dan weet natuurlijk ook iedereen dat je een mk gehad hebt. :s

Hoe lang ben je dan thuis? 9 maandan lang?

Sylverstertje
3 October 2009, 17:13
Ik werk ook in het onderwijs, maar een halve baan, omdat ik nog studeer. Ik neem administratie mee naar huis. Misschien dat ik dat eigenlijk niet moet doen maar ja.. Studie, werk en (t)huiswerk zijn alles bij elkaar ook zo'n 40 uur.

Ik neem soms ook wel wat mee naar huis. Vooral als het rond 6 uur is, dan vind ik het toch wel tijd om naar huis te gaan. Maar goed, dan zit je thuis ook weer...
Wij hebben sowieso aanwezigheidsplicht tot half 5, zodat ouders e.d. je nog op school kunnen bereiken. Maar ik ben nooit voor die tijd klaar, dus dat is geen probleem.
Zwangerschapsdementie wil ik het niet noemen... ik ben normaal ook al heel vergeet achtig...

lonnekeleoni
3 October 2009, 23:02
Hey dames,

Ik heb echt onwijs veel bij moeten lezen (vanaf pagina 109) ik ben dus weer helemaal bij, maar vergeef me dat ik niet reageer verder. :D

Ik heb een heerlijke week Portugal (Azoren) achter de rug en helaas zitten mijn 4 weken vakantie erop. Maandag moet ik weer aan het werk en het is mega druk, dus ik ben benieuwd. Geen middagdutjes meer, veel stress en hard werken...we zullen zien hoe het gaat.

Liefs Leoni

da-silva
4 October 2009, 09:17
Hey dames,

Ik heb echt onwijs veel bij moeten lezen (vanaf pagina 109) ik ben dus weer helemaal bij, maar vergeef me dat ik niet reageer verder. :D

Ik heb een heerlijke week Portugal (Azoren) achter de rug en helaas zitten mijn 4 weken vakantie erop. Maandag moet ik weer aan het werk en het is mega druk, dus ik ben benieuwd. Geen middagdutjes meer, veel stress en hard werken...we zullen zien hoe het gaat.

Liefs Leoni

Hey, Fijn dat je zo'n goeie vakantie hebt gehad. Zal wel effe schakelen zijn ja, vooral met het 'lekkere' herfstweer hier.
Hoe ist met je Babe? Heeft ie ook vakantie gevierd, of heb je veel last van kwaaltjes gehad?

lonnekeleoni
4 October 2009, 09:57
Ja, Ukkie heeft ook lekker vakantie gevierd! Gelukkig heb ik niet zo heel veel last van kwaaltjes. Ben alleen wel vaak moe en heb niet zo veel honger, dus heb veel soep en fruit gegeten. Ook ben ik wel vaak misselijk, maar hoef gelukkig niet over te geven. Als het zo doorgaat met de kwaaltjes dan mag ik absoluut niet klagen!

Gisteren ben ik trouwens langs mijn opa's en oma's geweest om het te vertellen en langs mijn oom en tante, was echt heel leuk!

leonec
4 October 2009, 13:19
lonnekeleoni fijn dat de vakantie leuk was...maar niet teveel stressen he sraks op je werk....is niet goed voor je beeb

Ik moet zo weer naar me werk...helemaal geen puf...merk wel dat ik steeds minder puf heb...

Bambi80
4 October 2009, 14:32
heeh lonneke welkom terug! en take care op je werk!

hier vandaag 9 weken! Joehoe! klinkt al heel anders.

Sively
4 October 2009, 16:00
Jep, zelfs langer. Want na de bevalling nog 8 weken en tegen die tijd begint de schoolvakantie. In totaal dus bijna een jaar. Schandalig hé!

da-silva
4 October 2009, 16:38
Jep, zelfs langer. Want na de bevalling nog 8 weken en tegen die tijd begint de schoolvakantie. In totaal dus bijna een jaar. Schandalig hé!

Wat heeeeeeerlijk! Wat voor werk doe je dan? (als ik het mag vragen of course)

da-silva
4 October 2009, 18:39
Hebben jullie ook dat de 'druk' van het plassen af is? Bizar gevoel is dat....

Andrea80
4 October 2009, 18:48
Jenny89--------20-----1e kindje----------11 mei 2010----------6 november 3e echo----------ronde 7
Andrea80-----28-----1e kindje-----------25 mei 2010----------intake VK 14 okt---------------------ronde 9

Nou dames even iets aangepast in de lijst.
Ik mag 14 okt naar de VK voor de intake, dan hoor ik ook wanneer de 1e echo is.

Verder nog steeds moe en misselijk!

groetjes Andrea

naatje83
4 October 2009, 21:56
Hey,

Vandaag een lekker dagje gehad naar mama mia (musical) geweest en daarna lekker uit eten.
Had vandaag echt een goede dag ben alleen vanochtend misselijk geweest alleen het vele
plassen kwam niet echt goed uit vandaag :lol: . Morgen voor het eerst sinds twee weken weer
werken ben benieuwd hoe het gaat heb me wel voorgenomen dat als het niet gaat ga ik lekker
naar huis.

Hoe voelen jullie je verder?

Mirr
5 October 2009, 09:51
Hallo lonnekeleoni,

daar is je eerste mede-mei2010-uitgerekende dan...

Als het goed is ben ik op/ rond 7 mei uitgerekend. Heb inmiddels al 2 keer een echo gehad ( omdat ik een hoge bloeddruk heb en dus een medische indicatie heb) en ga over 2 weken voor het eerst naar de verloskundige. Machtig om het hartje gehoord te hebben!

Mirr

Sively
5 October 2009, 10:05
Wat heeeeeeerlijk! Wat voor werk doe je dan? (als ik het mag vragen of course)
Ik werk in de gehandicaptensector met jongeren (ernstig mentale beperking en autisme).

Ik moet idd ook minder plassen da silva!

leonec
5 October 2009, 10:13
ik moet nog steeds s nachts vaker plassen, soms wel 3 keer :shock:

jorina
5 October 2009, 10:16
@mirr hoezo eerste mede mei 2010 uitgerekende
dit topic word al een tijdje volgeschreven hoor ;)
evengoed natuurlijk gefeliciteerd en welkom

vanmiddag naar de gyn voor de 2de echo vind het nu toch wel spannend worden hoor
heb wel af en toe nog een beetje bruinige afscheiding maar niet iedere dag en heb voor de rest ook geen pijn ofzo maar het baart me wel een beetje zorgen en natuurlijk uiteraard vanmorgen ook een beetje vieze afscheiding dus mijn dag kan al niet meer stuk
als deze echo toch goed blijkt zal ik ook proberen om hier wat vaker te schrijven want ben wel weinig hier
is niet omdat ik het niet leuk vind maar meer omdat ik nog erg bang ben dat het misgaat

leonec
5 October 2009, 10:19
jorina hoelaat ga je ?

heel veel succes...komt vast goed ;)

Bambi80
5 October 2009, 10:21
ik moet ook snachts eruit om te plassen of ik nou wel of niet veel drink, maakt niet uit.

Jorina, succes met je echo vanmiddag. hopelijk is het een hartstikke gezond kindje.

jorina
5 October 2009, 10:50
ik moet om 15.50 dus het duurt nog ff ben al mijn boodschappen aan het uitstellen om straks maar zo min mogelijk tijd over te houden

Bambi80
5 October 2009, 11:33
je mag ook wel boodschappen voor mij doen voor de afleiding :lol:
ik moet zelf morgen om half 7 savonds naar de verloskundige voor de intake. Ben benieuwd wanneer we vervolgens de afspraak voor de echo hebben.

jorina
5 October 2009, 11:38
haha zeg maar wat je nodig hebt en waar ik het heen kan sturen
ga naar de AH

Bambi80
5 October 2009, 11:41
nou uhm.....pindakaas, karnemelk, bloemkool, kip, aardappelen, appelmoes, bananen, smeerkaas.. Naar apeldoorn alsjeblieft.
Nee. ik ga zo ook even naar de apie. Ben ik er tenminste even uit.

Bambi80
5 October 2009, 11:45
moet wel eerst het spugen stoppen voor ik de deur uit ga. Het is weer raak vandaag. Na een weekend waarin het hartstikke goed ging.

jorina
5 October 2009, 11:54
oooooo gelukkig apeldoorn is niet naast de deur en het zijn ook genoeg boodschappen dat had tnt vast niet weg willen brengen voor me

vervelend dat je zo aan het spugen bent ik ben nu bijna niet misselijk meer ok eigelijk ben ik helemaal niet misselijk meer en dat vind ik toch wel eng bij mij n vorige mk merkte ik het ook omdat ik geen kwaaltjes meer had maar ben nu wel 4 weken verder als bij de vorige dus ben nog wel een klein beetje hoopvol

Bambi80
5 October 2009, 12:00
de eerste paar weken na je nod heb je meeste kans op een miskraam. Maar je hebt toch niet heel veel afscheiding. Ik lees trouwens nu wel meer dat rond deze tijd de kwaaltjes minder worden.

jorina
5 October 2009, 12:11
jawel dat is ook wel zo maar toch op 1 of andere manier gaat die nare onzekerheid gewoon niet weg
ik denk dat het genieten voor mij pas echt begint als ik vanmiddag een goede echo gehad hebt

voor jou hoop ik gewoon dat het spugen een beetje beter gaat worden want het is niks waard als je straks weer in het ziekenhuis beland
als je maar goed blijft drinken dan komt het allemaal wel goed

Bambi80
5 October 2009, 12:31
ja begrijp het wel hoor. ik ben ook erg blij als de eerste 12 weken voorbij zijn en ik nog een echo bij de verloskundige heb. Ben wel eens bang dat ineens het hartje niet meer klopt. Omdat ik toch die medicijnen gebruik. Ze zeggen dat het geen kwaad kan, maar toch. Maar ja, als je een miskraam hebt gehad, heb je die onzekerheid vast meer. Ik zal aan je denken vanmiddag. Kom je wel gelijk vertellen hoe het was?

Bente
5 October 2009, 13:13
vanavond 21.15u eerste echo, wat duurt deze dag toch lang!!!

BQ1986
5 October 2009, 13:46
Sjooow meiden!

Jullie hebben aardig doorgekletst de afgelopen dagen... even niet online geweest en gelijk een berg paginas te lezen ;)

Afgelopen donderdag de 1e echo gehad, alles was helemaal goed.. en ik was zelfs al een dagje verder dan verwacht ;)
Waardoor ik op mijn verjaardag uitgerekend ben, een mooier kado kan ik me niet voorstellen :)

Zijn er meiden die al een afspraak hebben staan voor een nekplooimeting?

marietje1
5 October 2009, 15:04
Sjooow meiden!

Jullie hebben aardig doorgekletst de afgelopen dagen... even niet online geweest en gelijk een berg paginas te lezen ;)

Afgelopen donderdag de 1e echo gehad, alles was helemaal goed.. en ik was zelfs al een dagje verder dan verwacht ;)
Waardoor ik op mijn verjaardag uitgerekend ben, een mooier kado kan ik me niet voorstellen :)

Kijk dat zijn berichten, iedere dag eerder is weer een dag dichter bij de bevalling! En dan ook nog eens op je verjaardag!
Ik ga geen nekplooi meting laten doen, bewust niet. Men maakt alleen een soort van risico profiel. Dit kindje is zo vreselijk welkom en als dan blijkt dat je een verhoogde kans hebt dan weet je eigenlijk nog niets en slaat volgens mij de twijfel alleen maar meer toe. Natuurlijk moet iedereen het echt helemaal zelf weten maar ik wil het gewoon niet weten.
Misschien een beetje struisvogel politiek maar ik denk dat ik het er niet bij kan hebben. Ik geniet al niet zo heel erg van mijn zwangerschap tot nu toe dus ik laat het allemaal lekker op zijn beloop.

Lieke4
5 October 2009, 15:11
Sjooow meiden!

Ja ik laat wel een nekplooimeting doen. Heb de afspraak over kleine 2 weekjes staan.
Waarom? Vanwege mijn leeftijd..
Volgens m'n verloskundige is zo'n nekplooimeting geen 'natte vinger werk', maar zijn ze daar tegenwoordig heel kundig in.
Mocht de uitslag negatief zijn, gaan we wel voor een vervolgonderzoek. Mijn man kan het absoluut niet aan om een (zwaar) gehandicapt kind op te voeden....

Voor degene die vandaag voor een echo mogen; komt goed, geniet ervan !

leonec
5 October 2009, 17:29
Ik ga ook de nekplooimeting doen, weet eigenlijk niet waarom het is gewoon een gevoel...

moet volgende week bloedprikken..

Had wat steekjes gister en vandaag, gebeld met ziekenhuis was waarschijnlijk groei...(hopen dat ie goed groeit)

donderdag een echo ;) ben benieuwd naar de echo s vandaag komt zeker goed :D

jorina
5 October 2009, 18:02
niet zulk leuk nieuws hier
er was geen hart activiteit en het was niet doorgegroeid
moet nu een week wachten om te kijken of het vanzelf loskomt en anders maandag een afspraak maken voor een curretage

ga nu lekker douchen en de hele avond niets meer doen

Tinkerbell79
5 October 2009, 18:04
@Jorina.... Tjezus meid wat een ellende en een k*t nieuws. Enorm veel sterkte ermee!!

Liefs Tink

Bambi80
5 October 2009, 18:08
:cry: jorina...wat erg voor je! sterkte!

da-silva
5 October 2009, 18:15
Hey jorina,

Ik zit hier met tranen in mijn ogen... Helaas weet ik hoe je je voelt. Heel veel sterkte meis met het verwerken van dit ongelooflijke kl*te nieuws. Ik denk aan je!

BQ1986
5 October 2009, 18:39
Wij gaan zelf ook voor een nekplooimeting, een beetje hetzelfde idee als jou leonec..

Gewoon gevoelsmatig,.. 29 oktober staat de afspraak..

@ Jorina, wat ongelovelijk klote om dit te horen meissie! Ik hoop dat je er samen met je 2 mannetje uit kan komen, heel veel sterkte!

leonec
5 October 2009, 18:43
Jorina heel veel sterkte!!!

OOOhhh dit maakt mij ook weer zo bang,.......

tineke24
5 October 2009, 18:44
@ Jorina,
Wat een kl*te bericht, wij schelen maar 1 dag van elkaar.. en schrik er erg van.
Heel veel sterkte!!!

ik doe ook geen nekplooimeting, alleen eerste termijn echo, 20 weken en liggingsecho aan het einde.
Hopelijk blijft alles goed gaan.
Ben nog steeds met vlagen misselijk, en gaat redelijk zolang ik geen melk drink en foliumzuur op lege maag. en eet elke keer kleine beetjes. denk ik honger te hebben zit ik na 3 happen al vol.
nog 2,5 week wachten op de echo.. gelukkig nog geen bloedverlies of gekleurde afscheiding gehad.. dus hopelijk blijft de baby goed leven en groeien.

tineke24
5 October 2009, 18:46
vanavond 21.15u eerste echo, wat duurt deze dag toch lang!!!

spannend zeg, nog even en hopelijk goed nieuws voor je ;)
wel grappig dat je 's avonds op echo mag.

cassie247
5 October 2009, 18:50
JOrina, heb in het andere forum ook al een berichtje achter gelaten maar wilde je hier ook even sterkte wensen Meid. Neem lekker je rust!

Sively
5 October 2009, 18:52
Hey Jorina, wat rot voor jou!!! Sterkte!!!

Ik twijfel over de nekplooimeting. Aan de ene kant zou ik geruster zijn als die goed is, maar wat in het andere geval?

nenske_1977
5 October 2009, 19:53
Lieve Jorina,

Hoe moeilijk deze tijd ook voor je is en ik geen juiste woorden heb om tegen je te zeggen, wil ik je toch heeel veeeeel sterkte toe wensen..

* geef mega dikke knufffff *

lonnekeleoni
5 October 2009, 20:01
Lieve Jorina,

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik weet hoe verdrietig het is om dit mee te moeten maken, maar om het 2 keer door te moeten maken is nog oneerlijker! Ik wens jou en je man/vriend heel veel sterkte en kracht toe.

Ook van mij een hele dikke knuffel.

Liefs Leoni

hallo hier ben ik
5 October 2009, 20:55
meiden goed nieuws: vandaag 1e echo gehad (8 weken en 6 dagen) en we krijgen echt een baby!!!
wat ongelofelijk zeg
we zagen het hoofd, het hart kloppen, de armpjes zwaaien, de beentjes bewegen
en dat terwijl het vruchtje pas 2.11 cm groot is!
wat een wonder! wauw :o

Nadine
5 October 2009, 21:22
niet zulk leuk nieuws hier
er was geen hart activiteit en het was niet doorgegroeid
moet nu een week wachten om te kijken of het vanzelf loskomt en anders maandag een afspraak maken voor een curretage

ga nu lekker douchen en de hele avond niets meer doen

Dat is schrikken Jorina! :( Zo verwacht je een kind en zo is het voorbij :| Veel sterkte meid!

Nadine
5 October 2009, 21:25
meiden goed nieuws: vandaag 1e echo gehad (8 weken en 6 dagen) en we krijgen echt een baby!!!
wat ongelofelijk zeg

Geloof je het nu? ;)
Ik verwacht ook een groot 'Oh! Nu moeten we er echt aan geloven'- moment bij onze eerste echo.
Maar die krijg ik pas na 12 weken.. - geduld - geduld - geduld :)

tineke24
5 October 2009, 21:26
wat ongelofelijk zeg

Ha gefeliciteerd! super fijn nieuws! wondertje dan he dat het nu al zo beweegd in je buik :D

marietje1
5 October 2009, 21:44
@Jorina,
Met kippenvel lees ik je bericht.... Dit is mij ook overkomen, twee miskramen. Een is al een groot drama maar twee is nog weer een extra klap in je gezicht..
Neem je rust en laat je lekker verwennen.
Liefs Annemieke

Beebie_Wish
6 October 2009, 06:55
Jorina...Heeel veeel sterkte en kracht toegewenst. Laat je idd lekker verwennen en kruip maar lekker dicht tegen je 2 mannetjes aan.

Het maakt mij nu ook ontzettend bang zeg!! Wij hebben over 2 weken onze 2e echo...Enne even een vraag aan iedereen hier moet je persé steken voelen om te weten dat de beeb echt aan het groeien is of hoeft dat niet?? Want hoorde paar pagina´s terug leonec erover hebben namelijk, dat de beeb dan aan het groeien is??

Ik heb alleen last van misselijkheid en opgeblazen buik en heb weinig fut ergens voor, ook als ik de stal van mn paard aan het uitmesten ben daar doe ik nu wel langer over als normaal, omdat ik echt moet zitten ivm erge pijn in mijn onderrug. En oja ook als ik gegeten heb dan zit ik ook vrij snel helemaal vol...En heb sinds gister erg veel last van een droge mond (terwijl ik genoeg water drink, heb altijd flesje water in mijn tas). En oja ben ook nog steeds verkouden en zit mijn neus dicht!!

Voelen hier meer meiden geen steken?? Of ben ik echt maar de enige ??

Bente
6 October 2009, 08:04
heh Jorina wat verschrikkelijk, heel veel sterkte.

Sorry ff een heel dubbel bericht:

Maar onze echo was fantastisch gisteravond, waaauuuuw een echte baby hahaha.
heel klein, was een weekje korter dan zelf berekend dus rond de 8 weken nu, maar het hartje klopte als een gek en het zag er goed uit.
ongeloofelijk dat dit echt in mijn buik groeit geweldig!
volgende week maandag nog een echo (21.45u) om te kijken hoe ver ik ben en dan kan de afspraak voor de nekplooimeting gemaakt worden.
we doen het toch maar, er zijn veel voors en ook genoeg tegens, maar ons gevoel zegt doen.

heb de hele nacht wakker gelegen, haha, geweldig die echo wat een klein mensje, ik kan het nog steeds niet geloven :D

Miesje78
6 October 2009, 08:44
@Jorina; wat kl*te voor jullie!! Heeel erg veel sterkte en een dikke knuffel!

@Bente; wat heerlijk dat je echo goed was! Geniet ervan!
Ik heb volgende week dinsdag de eerste echo en kijk er heel erg naar uit! Helemaal als ik jou zo hoor!

Lieke4
6 October 2009, 08:47
Jorina; wat een verschrikkelijk nieuws zeg, ik hoop dat je het t.z.t een plekje kan geven...

Bente; voor jou supernieuws, geweldig en geniet ervan!

Beebie_wish; Ook ik voel niets hoor, geen steken of andere duidelijke lichamelijke pijntjes. Het enige wat ik heb is dat ik heel emotioneel ben de laatste week :oops: En dat ik me niet lekker voel, beetje kater-achtig gevoel de hele dag door....
(Vorige week nog echo gehad, en toen was alles nog gelukkig goed).

Unknown
6 October 2009, 10:22
Jorina: Heel veel sterkte!

Beebie_wish: Ik heb juist alleen maar steken…bijna de hele dag door steken en krampen. Volgens gyn is dat groeipijn…maar ja…had vorige zwangerschap ook zoveel pijn en steken en toen werd het een miskraam (sorry wil je niet bang maken) :|
En ik ben ook echt misselijk, vorige keer juist niet….

Jenny89
6 October 2009, 10:58
Sterkte Jorina!!!

marietje1
6 October 2009, 11:38
@Beebie_Wish
Ik heb ook geen steken hoor!! Wel gisteravond en vandaag gesport zonder buikspieren te doen, toch merk ik dat mijn lijf wat begint te veranderen en daardoor lijkt het nu wel of ik last heb van spierpijn in mijn buik. Ik merk ook dat ik wat dikker begin te worden, zo rondom mijn middel en mijn armen beginnen op moeder armen te lijken :evil:

Beginnen jullie ook al veranderingen te merken aan je lichaam?

leonec
6 October 2009, 11:52
Het is niet zo dat ik de hele dag steken voel, had het gewoon gister een moment best wel veel...kleine steejes(soort speldenprikjes)
ik heb misschien 1 keer in de week zoiets van even krampen, maar ook maar even

heel apart, ze zeggen het groeien van de baarmoeder lees er ook van alles over op internet...ik denk dat het per vrouw verschillend is de ene voelt het denk ik gewoon sneller als de ander...

Ben blij dat ik donderdag morgen weer mag voor een echo,(al om 9.10) vindt het weer enorm spannend....hoop zo dat alles nog goed is...

@ Bente GEFELICITEERD.... wat heb jij laat op de dag echo s

Beebie_Wish
6 October 2009, 11:55
Nou marietje, denk dat ik dan jou hand kan schudden ;) . Alleen heb ik vooral veel last van een opgezette buik en ben ook nog winderig...En ik heb het idee dat ik een streepje op mijn buik erbij heb gekregen (ja dames ik ben eenmaal gevoelig daarvoor ook ivm mijn overgewicht). En als ik zoals net ook van mijn paard af kom ben ik gebroken thuis gekomen en heb ik geen vut meer ergens in...En mijn borsten doen niet zoveel pijn meer maar mijn tepels daarintegen doen nog wel steeds erg veel pijn.

Ach onze 1e echo was helemaal goed de beeb had zich erg netjes in de baarmoeder ingenesteld en we zagen het hartje ook echt niet langzaam kloppen. Manlief is er heilig van overtuigd dat het gewoon goed gaat allemaal. Ook de gyn heeft ons voor deze zwangerschap 90% kans op goede afloop gegeven.

Dus denk dat het niks anders word dan afwachten. En unknown ik heb mijn gyn vanmorgen zojuist gebeld omdat ik het dus zeker wilde weten en mijn gyn vertelde dat dat niet persé met groeipijn te maken heeft.

@Beebie_Wish
Ik heb ook geen steken hoor!! Wel gisteravond en vandaag gesport zonder buikspieren te doen, toch merk ik dat mijn lijf wat begint te veranderen en daardoor lijkt het nu wel of ik last heb van spierpijn in mijn buik. Ik merk ook dat ik wat dikker begin te worden, zo rondom mijn middel en mijn armen beginnen op moeder armen te lijken :evil:

Beginnen jullie ook al veranderingen te merken aan je lichaam?

leonec
6 October 2009, 11:57
wat heeft niets met groeipijn te maken ?

Beebie_Wish
6 October 2009, 12:01
Mijn gyn vertelde me dat steken niet altijd persé met groeipijn te maken heeft. Maar zolang ik ook absoluut geen bloedverlies heb (al sinds 25 juli wat mijn laatste menstruatie was, nog geen enkele keer bloedverlies gehad en ook geen bruinverlies).

Wel ben ik s´morgens helemaal brak en kom ik zwetend mijn bed uit en na het tandenpoetsen moet ik er echt ff van kokhalzen (niet echt overgeven nog gelukkig).
En s´avonds ben ik helemaal brak vooral als ik van stal af gekomen ben dan merk ik echt aan mijn lichaam van dat was weer veelste veel geweest.

Maja we zullen afwachten of we op 19 oktober ons kindje weer mogen zien en of hij/zij goed gegroeid is, en hij/zij het hartje goed klopt.

Bambi80
6 October 2009, 12:04
bah! ik hou weer niets binnen hier!

leonec
6 October 2009, 12:04
mijn gynaecoloog zei dat het wel groeipijn was datgene wat ik omschreef....

ach ja de ene zegt dit de andere dat, we moeten gewoon afwachten meer zit er niet op...

tandenpoetsen vindt ik ook heel erg vies nu.... :roll:

leonec
6 October 2009, 12:06
bah! ik hou weer niets binnen hier!

Ik heb gelezen dat het zwangerschapshormoon met 10 weken het hoogst is...daarna zakt het weer iets...

Nadine
6 October 2009, 12:09
@cin. en sylvestertje
Ik zie dat jullie ook pas tegen 21 oktober naar de VK gaan. Voor jullie eerste echo?
Ik geloof dat ik wel heel laat ben :? Ik ben de 12 weken al voorbij als ik voor het eerst naar de vk ga..
Ach ja, so far, so good ;)

Andrea80-----28-----1e kindje-----------25 mei 2010----------intake VK 14 okt---------------------ronde 9

Bambi80
6 October 2009, 12:10
dan kan ik mijn lol op deze week. Aangezien ik nu op 9 weken en 2 dagen zit. Maar hopelijk wordt het dan volgende week weer beter. PFFFFFF!

nenske_1977
6 October 2009, 14:12
dag dames..

Wie van jullie heeft er ook al zichtbare groei plekken ? haha

ik ben vandaag precies 7 wkn, en me borsten zijn al meer als een maat toegenomen ( en waren al niet klein :? ) me buik is al flink aant groeien ( door de darmen en lucht, kan nog niet door de baby komen ) en gisteren zei manlief me ook ff dat ik een dikke kont begin te krijgen hahahaha...

denk nah, dat zal wat geven als ik eens een paar maanden verder ben.. ;)

krampen heb ik best wel erg veel/vaak.
van die menstruatie-achtige krampjes..
en misselijk alleen als ik honger krijg of opeens me te druk maak..

vandaag moeders voor moeders hier geweest,, dus vol goede moed zoveel mogelijk plasjes verzamelen :D

dikke knuffffffffffffffffffffffffff

leonec
6 October 2009, 16:16
mijn buik is ook aan het groeien...met eten pas ik wel op...alleen had ik vandaag heeeeeeeel erg zin aan een kwark gebakje en heb maar een keer toegegeven ;)

mijn borsten zijn ook voller (heb al cup D)

cin.
6 October 2009, 17:48
@nadine dat is al mijn 5de echo dan ivm de bloedingen 21 oct ben ik pas 10 weken en een paar dagen. Waarom jij pas zo laat?

Nadine
6 October 2009, 18:12
@cin.
Als er geen bijzonderheden zijn, krijg je in principe je eerste echo pas met 12 weken.

Gelukkig zijn er bij mij vooralsnog geen bijzonderheden, maar dat lijkt in dit topic op zich al bijzonder :?
Heb alleen wat roze afscheiding gehad, hooguit een dag.

Volgende week probeer ik het hartje te horen met zo'n doppler-apparaat.
Dan heb ik er 11 weken op zitten.
De week daarop de eerste echo, moest verzet worden, zodat mijn vriend erbij kon zijn.

naatje83
6 October 2009, 19:35
Jorina heel veel sterkte en neem lekker de tijd om het een plekje te geven.

naatje83
6 October 2009, 19:38
Voor alle meiden die een goede echo hebben gehad gefeliciteerd!

Ik moet over twee weken weer naar de gyn heb informatie gelezen over de nekplooimeting
en wij gaan het wel doen maar het schijnt bij een tweeling wat moelijker te bepalen zijn of
ze het syndroom van down hebben. Nou ja het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit ze
zijn alsnog van harte welkom. En ik heb ook niet echt buikpij of zo hoor! Heel af en toe een
krampje maar daar houd het wel mee op.

Doet iemand van jullie mee aan moeders voor moeders. Ik heb gisteren een gesprek gehad en
ik mag heel wat kannetjes vol gaan plassen ;) maar doe het graag.

Lindy
6 October 2009, 19:40
Jorina meisje wat een naar nieuws. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

nenske_1977
6 October 2009, 19:55
Voor alle meiden die een goede echo hebben gehad gefeliciteerd!

Ik moet over twee weken weer naar de gyn heb informatie gelezen over de nekplooimeting
en wij gaan het wel doen maar het schijnt bij een tweeling wat moelijker te bepalen zijn of
ze het syndroom van down hebben. Nou ja het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit ze
zijn alsnog van harte welkom. En ik heb ook niet echt buikpij of zo hoor! Heel af en toe een
krampje maar daar houd het wel mee op.

Doet iemand van jullie mee aan moeders voor moeders. Ik heb gisteren een gesprek gehad en

een tweeling :o GAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF haha
hopelijk meteen een koningskoppeltje dan :D

hier vandaag gesprek gehad, en mag me plasjes sponseren haha
maar net zoals jou en alle andere vrouwen, heb t er graag voor over..

naatje83
6 October 2009, 20:06
Ja ik heb het er ook graag voor over hoor! En ik vond het ook wel leuk
om weer een keertje een zwangerschapstest te doen :lol: .
Het is twee eiig dus het kan inderdaad een koningskoppeltje worden maar
om het even lekker cliche te houden als het maar gezond is.

Nadine
6 October 2009, 20:38

Ja hoor, ik ben alweer bijna vier weken aan het plassen voor moeders voor moeders :D

naatje83
6 October 2009, 20:41
Bij mij waren ze een beetje laat had al twee keer een mailtje gestuurd. Ik denk
nou dat is lekker hoor ik mooi niets meer van bellen ze gisteravond of ze langs
mochten komen uiteraard. Vond jij het ook zo leuk om nog een keer een testje
te doen? :lol:

Nadine
6 October 2009, 20:47
ja, idd, die test was meer dan welkom.. ook al weet je dat hij positief wordt :lol:
Ik kan er geen genoeg van krijgen :D

naatje83
6 October 2009, 20:50
Nee ik ook niet het is jammer dat ze bij mij maar een keer langskomen
ik moet de urine afgeven op een afgeef locatie hier in de buurt. Ik woon
op een dorp en blijkbaar ben ik hier de enige zwangere of zo die mee
doet aan moeders voor moeders dus ze komen het hier niet ophalen.

da-silva
7 October 2009, 08:35
Ik doe ook mee aan MvM. Vind het een fijn idee dat je anderen kan helpen met je pies :lol: Ik vind het spul wat in die bussen zit, wel stinken hoor...
Ik heb trouwens ook nog steeds erg weinig druk bij het plassen. Ik moet wel vaker, maar er zit geen kracht meer achter. Ik moet echt 'persen' wil er iets uitkomen. En dan komt het nog maar in 4 fases...

Andrea80
7 October 2009, 09:48
Hey dames,

Nou moeders voor moeders komen vanavond bij mij langs.
Dus ik ben benieuwd!!

Ik vind het idd ook fijn om weer een test te mogen doen.
Mijn vriend heeft namelijk gezegd na twee testen, dat hij het genoeg vond. Hij vond het anders geldverspilling.

Jorina wat verveld voor je!!!

Voor de andere dames die een goede echo hadden gefeliciteerd!!

Ik wil ook maar ik moet wachten tot mijn intake bij de vk. (14-10) Dan hoor ik wanneer mijn eerste echo is.

groetjes Andrea

Bambi80
7 October 2009, 10:04
meiden,
ik ben er weer even niet
moet weer opgenomen worden in het ziekenhuis
gaat weer niet goed met overgeven.
ben uitgeput.

Blondie33
7 October 2009, 10:05
Jorine, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!!

Ik zit niet iedere dag op het forum, want ik voel me nog steeds moe en futloos. Morgen een hele spannende dag. Dan heb ik 's ochtends mijn eerste echo. Ik lag er afgelopen nacht al van wakker. Dus vannacht zal helemaal een lange nacht worden. Ik ben blij als ik uit die onzekerheid ben.

Ik heb trouwens ook iedere dag last van steekjes. Al lijkt t wel wat minder te worden dan in het begin.

Blondie33
7 October 2009, 10:07
meiden,
ik ben er weer even niet
moet weer opgenomen worden in het ziekenhuis
gaat weer niet goed met overgeven.
ben uitgeput.

Marieke, wat ontzettend balen voor je!! Ik hoop zo voor je, dat die misselijkheid nou eens snel over is. Je moet eindelijk eens kunnen genieten van je zwangerschap. Sterkte en ik hoop je snel weer op het forum te zien.

leonec
7 October 2009, 10:15
Mariekepiek wat vervelend voor je...hoop dat het gauw beter gaat..

Blondie ben jij ook 19 mei uitgerekend...?

spannend voor je morgen, ik heb morgen mijn tweede echo....

Blondie33
7 October 2009, 10:19
Leonec, ja we zijn inderdaad even ver. Jij gaat vast met een iets ander gevoel naar de echo morgen, omdat je het hartje al hebt zien kloppen. Het lijkt me wel heel bijzonder om je kindje echt te kunnen zien. Ik ben zo bang dat het hartje niet klopt. Ik heb anderhalve week lang oud bloedverlies gehad in het begin, dus daar komt mede mijn angst door. Maar goed, morgen heb ik zekerheid. Alleen dat duurt nog een dag!

leonec
7 October 2009, 10:35
Leonec, ja we zijn inderdaad even ver. Jij gaat vast met een iets ander gevoel naar de echo morgen, omdat je het hartje al hebt zien kloppen. Het lijkt me wel heel bijzonder om je kindje echt te kunnen zien. Ik ben zo bang dat het hartje niet klopt. Ik heb anderhalve week lang oud bloedverlies gehad in het begin, dus daar komt mede mijn angst door. Maar goed, morgen heb ik zekerheid. Alleen dat duurt nog een dag!

Nou ik ben ook erg zenuwachtig weer hoor...je hort ook weleens dat bij sommige vrouwen dan het hartje van het kindje niet meer klopt....

hoe laat mag jij er naar toe?

ik al om 9.10

Blondie33
7 October 2009, 11:08
Ik om half 11. Laat morgen ff weten hoe het is gegaan. Ik zal het ook laten weten. Succes en veel plezier!!

leonec
7 October 2009, 12:05
Ik om half 11. Laat morgen ff weten hoe het is gegaan. Ik zal het ook laten weten. Succes en veel plezier!!

Ja doe ik ,ook heel veel succes en plezier ;)

leonec
7 October 2009, 17:01
Wat is het hier rustig... :shock:

alles goed met iedereen? ben weer zenuwachtig voor morgen....

nenske_1977
7 October 2009, 17:07
heb je morgen echo ?

knuffff

Wat is het hier rustig... :shock:

alles goed met iedereen? ben weer zenuwachtig voor morgen....

lonnekeleoni
7 October 2009, 17:19
Hoi dames,

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar moeders voor moeders, dus ik ben benieuwd of ik nog iets hoor. Ik kon mij niet eerder aanmelden omdat ik 4 weken op vakantie ben geweest en dacht eigenlijk dat het nu niet zoveel zin meer zou hebben, maarja beter iets dan niets, dus gisteren toch maar een mail gestuurd. Ik weet zelf hoe vervelend het is als het lang duurt voordat je zwanger bent...

@ Marieke: Wat vervelend voor je zeg, heel veel beterschap! Ik hoop dat we je snel weer zien hier!

@ Blondie en Leonec: Succes morgen bij de echo!

Liefs Leoni

Nadine
7 October 2009, 18:00
Nou, ik heb voor het eerst moeten kokhalzen. Kreeg er helemaal kippenvel van. Beroerd hoor :P

Sterkte maar weer Marieke :|

marietje1
7 October 2009, 18:29
JOEHOEOEOEOEEO!!!!!!!!!!
Ik was gisteravond en vanmorgen misselijk, nog niet zo erg dat ik ervan moest overgeven maar nog net draaglijk zeg maar!! Wat erg eigenlijk; de ene is zo beroerd dat ze er beroerd van worden (leuke woordspeling) en ik ben blij als ik misselijk ben! Tja, zo heeft iedereen dus iets anders. Ik begin eigenlijk vanaf deze week wat positiever te worden. Ik heb maandag avond gesport en dat ging dus echt niet, ik moest veel springen en bij iedere sprong moest ik een scheet laten :oops: , tijdens de les 2x naar de wc en mijn borsten waren ook niet jump bestendig, toen dacht ik: "Ja mijn lijf doet dus nog lekker wat het hoort te doen".
Ga vanavond een koppie doen met mijn vriendinnen en ga het ook maar vertellen, samen met een ander vriendinentje wat nu 11 weken zwanger is! Hopenlijk dat we het ook nog over andere dingen kunnen hebben dan zwanger zijn, dat is voor de rest niet zo heel leuk!

Lindy
7 October 2009, 21:02
He meiden, volgens mij had marieke hier al wel gemeld dat ze weer opgenomen is of niet? Vind het zo sneu voor haar, ik stuur ff kaartje naar dr in het ziekenhuis. Als nog meer meiden kaartje willen sturen, stuur maar ff pb-tje dan geef ik het adres en kamernummer.
Verder alles goed met iedeereen hier? de eerste echo's komen in zicht denk ik he, spannend!!! Geniet ervan en wij krgeen de tip te laat, maar is erg leuk om te filmen. hebben we met de 20 wkn echo wel gedaan, erg leuk voor de opa's en oma's haha...
Liefs Lindy

leonec
8 October 2009, 09:20
hej meiden...

Ben er weer....alles was goed :D :D

Hartje klopte perfect een mooi dooierzakje ;) en helder vruchtwater(kon ze zien zei ze met inwendige echo) En de dagen kloppen ook , dus goed gegroeid...

Helemaal blij dat we ons kindje weer hebben mogen zien...

Liefs

tineke24
8 October 2009, 10:00
hej meiden...

Ben er weer....alles was goed :D :D

Hartje klopte perfect een mooi dooierzakje ;) en helder vruchtwater(kon ze zien zei ze met inwendige echo) En de dagen kloppen ook , dus goed gegroeid...

Helemaal blij dat we ons kindje weer hebben mogen zien...

Liefs

SUPER!! fijn hoor dat alles goed is!!
Ik ben inmiddels aan het aftellen, nog precies 2 weken :D GR Tineke

Unknown
8 October 2009, 10:20
Hallo allemaal,

Eergisteren heb ik een ernstige bloeding gehad...leek net een menstruatie.
Heb meteen de vk gebeld en kon meteen langskomen voor een echo. Ik had eigenlijk alle hoop al opgegeven totdat ik ineens het hartje voor het eerst zag kloppen. :D
Ze zeiden wel dat mijn baarmondermond open stond en de kans groot is dat het alsnog fout gaat...
Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt en hoe liep dit af? Ik maak mij nu wel ernstige zorgen....maar ben aan de andere kant zoooo blij toen ik het hartje zag kloppen.. :roll:

tineke24
8 October 2009, 14:29

En? hoe is de echo gegaan.. hopelijk goed nieuws!! Gr Tineke

tineke24
8 October 2009, 14:30
Hallo allemaal,

Eergisteren heb ik een ernstige bloeding gehad...leek net een menstruatie.
Heb meteen de vk gebeld en kon meteen langskomen voor een echo. Ik had eigenlijk alle hoop al opgegeven totdat ik ineens het hartje voor het eerst zag kloppen. :D
Ze zeiden wel dat mijn baarmondermond open stond en de kans groot is dat het alsnog fout gaat...
Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt en hoe liep dit af? Ik maak mij nu wel ernstige zorgen....maar ben aan de andere kant zoooo blij toen ik het hartje zag kloppen.. :roll:

He wat spannend, ik hoop dat het goed blijft gaan.
Heb het zelf niet meegemaakt dus kan je daarover niks vertellen..

cassie247
8 October 2009, 16:47
Heel veel sucess Unknown dit is natuurlijk ook weer niet makkelijk heel die onzekerheid, vooral met een open baarmoedermond :( HOpelijk blijft de kleine zitten!! HOe ver ben je nu?

Zelf heb ik gisteren mijn eerste echo gehad en heb het hartje horen kloppen! Was echt een super mooi moment! Alles was goed met het kleintje, in een paar weekjes weer een echo een dan gaan ze kijken of alles compleet is! :)

Wat vervelend van Marieke ik hoop dat die misselijkheid naar het eerste trimester ook echt weg is bij haar! ARm ding...

naatje83
8 October 2009, 17:51
@Marieke jeetje meid het zit ook echt niet mee he voor je! Hopelijk kunnen ze helpen in
het ziekenhuis en kan je dan eindelijk gaan genieten.
@Unknown heb hier nog nooit mee te maken gehad maar een kennis van mij wel en die heeft
een heel gezond kindje gekregen wel is waar te vroeg met 24 weken maar ze heeft wel heel
veel rust moeten houden van de gyn. Vanaf 12 weken lag ze al plat.

leonec
8 October 2009, 20:38
het is hier weer erg rustig :shock:

Blondie hoe was je echo ?

draakje78
9 October 2009, 03:33
Hallo allemaal,

In m'n nachtelijke ik kan niet slapen internet rondje ben ik dit forum tegen gekomen en ik dacht laat ik me hier maar eens melden!
Ik ben nu zo'n 8 weken zwanger en dus ook uitgerekend in mei (ergens rond 17de / 19de).
Vorige week een echo gehad en het hartje kunnen horen, dat was echt een super mooie ervaring!

ik zou me eens in gaan lezen hier, maar ik vind het wel fijn om mn verhaal te doen!
Hoe doen jullie dat in je omgeving? wel verteld of wachten op de 12 weken?

groetjes

leonec
9 October 2009, 08:08
Hoi hoi,

Ik ben de 19 mei uitgeteld...mijn moeder en mijn zussen weten het en 3 vriendinnen, de rest moet wachten tot 12 weken ;)

draakje78
9 October 2009, 08:11
Hoi hoi,

Ik ben de 19 mei uitgeteld...mijn moeder en mijn zussen weten het en 3 vriendinnen, de rest moet wachten tot 12 weken ;)
hier weten het ook maar een paar mensen, maar ik vind het wel steeds moeilijker om het niet aan iedereen te vertellen
ik weet ook niet of ik in dat opzicht de 12 weken haal ha ha

da-silva
9 October 2009, 08:33
@ unknown; wat een onzekerheid allemaal zeg. Ik duim met je mee!
@ marieke; baaaaalen dat je weer in het ziekenhuis ligt, pfff. Hopen dat je je snel weer beter voelt!
@draakje: gezellig dat je hier komt mee kletsen! Bij ons weet eigenlijk al bijna iedereen dat ik zwanger ben. Na mijn vorige miskraam vertelde we ook veel mensen dat het mis was gegaan. Ook de mensen die nog niet wisten dat ik zwanger was. Ik merkte dat ik het juist heel fijn vond omerover te praten. Dus deze zwangerschap wisten al veel mensen dat we 'bezig' waren. En de ervaring dat we het toch wel delen als het mis zou gaan, hebben we besloten om het gewoon maar meteen te vertellen. Erg leuk dat iedereen zo meeleeft nu!

Met mij gaat het op het moment wel oke. Ik merk dat ik steeds meer moeite heb om de dag op het werk goed te volbrengen. Ik ben gewoon super moe. Lekker na het werk even op de bank een dutje doen, heerlijk. Ook voel ik me niet echt lekker. Krampen en steekjes, weeig gevoel...pff. Maar liever dit zodat ik me in ieder geval zwanger voel! Nog een week wachten voor de 2e echo. WAT DUURT DAT LAAAANG :lol:

Isis84
9 October 2009, 08:50
Hallo allemaal, daar ben ik weer.

Ben lekker op vakantie geweest en heb daarna bewust een beetje afstand genomen van het forum. Ik werd er een beetje onzeker van.....

Maar de onzekerheid is nu een beetje weg. Dinsdag de eerste echo gehad en alles was helemaal goed. Het was echt zo'n opluchting toen ik zag dat het hartje klopte.

We hebben het meteen aan iedereen verteld. Is toch ook wel een fijn gevoel. Ik hoef nu tegen niemand meer te liegen (verschrikkelijk vond ik dat).

Hoe is het verder met iedereen? (ik zal proberen om alles terug te lezen, maar jullie hebben flink doorgekletst!)

naatje83
9 October 2009, 11:41
@Draakje welkom op het forum en gezellig dat je komt meekletsen.

Ik heb hetzelfde verhaal als da-silva bij mij is het ook al een keer misgegaan en ik
vond het ook erg fijn om erover te kunnen praten vandaar de keuze om het nu weer
gelijk aan iedereen te vertellen maar deze keer gaat het helemaal goed komen.

naatje83
9 October 2009, 11:43
Claudia welkom terug kan me voorstellen dat je een beetje afstand hebt genomen.
Hopelijk heb je genoten van je vakantie en kan je nu na je mooie echo ook gaan
genieten van je zwangerschap.

draakje78
9 October 2009, 14:57
dank allemaal voor het welkom!
Leuk om mensen te ontmoeten die ong hetzelfde meemaken en beleven!

met het vertellen heb ik zelf als criteria gehouden dat mocht het idd mis gaan ik het ook kwijt zou willen, dus die mensen weten het nu ook!
blijf het allemaal wel spannend vinden hoor

Beebie_Wish
9 October 2009, 15:21
Draakje...Gefeliciteerd!! En welkom binnen dit gezellige clubje ;) :) .

En @ allemaal: Geloof dat bij mij sinds gister de misselijkheid aan het toe nemen is pffff. Want sinds gister eind van de middag had ik geen vut meer ergens voor en als ik wat deed word ik mega misselijk tot aan bijna overgeven aan toe, en ook wat lichte krampjes (dit denk ik dat door mijn darmen voornamelijk komt want eenmaal naar toilet te zijn geweest waren de krampjes weer beetje verdwenen.

En ben nog steeds ontzettend moe en moet er s´´nachts nog steeds eruit om te plassen.

Morgen alweer 11 weken pfff!! Wat gaat dat hard zeg :oops:

En erg nerveus voor onze 2e echo...Zou zo graag willen zien dat onze beeb goed gegroeid is :oops: .

Blondie33
9 October 2009, 16:13
Wij hebben gister de eerste echo en gelukkig het hartje klopte. Was vantevoren heel nerveus. Ik wil nu proberen om er wat relaxter in te staan, want stress is natuurlijk niet goed voor die kleine.

leonec
9 October 2009, 17:42
Wij hebben gister de eerste echo en gelukkig het hartje klopte. Was vantevoren heel nerveus. Ik wil nu proberen om er wat relaxter in te staan, want stress is natuurlijk niet goed voor die kleine.

Nou gelukkig was het goed !!! GEFELICITEERD....

De misselijkheid is bij mij wat minder :D

Donderdag alweer de derde echo :D

da-silva
9 October 2009, 17:51
Blondie, fijn dat je echo goed was!! Heerlijk gevoel he!

Vandaag bij mij een beetje een dubbel gevoel. Ben vandaag 8 weken zwanger. De vorige keer hadden we bij 8 weken de echo toen bleek dat het hartje niet klopte. Dat is vandaag precies 5 maanden geleden :( Ik moet er toch wel veel aan denken merk ik. Het liefste had ik vandaag een echo gehad om te kijken of 'kruimel' het nu nog wel doet. Maar we moeten nog wachten op donderdag helaas.

Bente
9 October 2009, 18:44
blijft toch spannend steeds die echo´s!
wij mogen maandag weer, dan weten we ook hoe ver we precies zijn en willen we het wel gaan vertelllen aan de aanstaande opa´s en oma´s.
om de een of andere reden voelt het ´veiliger´ nu nog niemand het weet, begrijpen jullie wat ik bedoel?
is gewoon een gevoel, maar ik ben wel benieuwd naar hun reacties :shock:
nou dames, geniet van het weekend en het zwanger-zijn met of zonder kwaaltjes......

Bambi80
9 October 2009, 21:29
heeh, ik ben al weer ontslagen uit het ziekenhuis.
gaat weer redelijk. wel een naaldentrauma rijker, want ben echt bont en blauw geprikt door infuusnaalden en voor bloedprikken. Verschrikkelijk zeg!
Heb jullie nog niet eens kunnen vertellen over de verloskundige afgelopen dinsdag. We hebben de intake gehad. En ze deden ook een echo!!!! Dit is mijn 4de geweest en met 12 weken krijg ik er nog 1. Hartje klopt goed! Kindje was bijna 3 cm en lag goed op groeischema en was al aan het bewegen met zijn armpjes en beentje. het leek ook of ie de ik had, want hij hikte echt op en neer in mijn baarmoeder. Echt zo schattig om te zien dat ie beweegt. Verloskundige zei dat de kans nu klein is dat het misgaat en dat we het kunnen gaan vertellen aan iedereen. Iedereen op mijn werk weet het nu en heb het ook op hyves gezet.
xxx

nenske_1977
9 October 2009, 21:39
ik moet het ff kwijt :

IK GA TROUWENNNNN

we gingen net de kleine ( zijn zoontje, wat om het weekend bij ons is ) naar bed brengen.
en erna hij liep als eerste de trap af.. pakte opeens me hand vast, en zei :

WiL JE MET ME TROUWEN

whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii , word dus MEVROUW EN MAMA te samen hahahhahahaha

da-silva
9 October 2009, 21:47
woooohoooooo Nenske

GEFELICITEEERD!

Bambi80
9 October 2009, 22:00
GEFELICITEERD NENSKE!

Nadine
9 October 2009, 22:35
Gefeliciteerd Nenske!

Mijn vriend vroeg me woensdag hoe ik gevraagd wilde worden. (wat is dat nou voor een vraag?!) Dus ik zeg dat hij zelf iets origineels mag bedenken. En prompt vraagt hij me of ik met hem wil trouwen!? Wat nou 'origineel'?!
Maar ik zeg 'ja', want ik wil er geen verwarring over laten bestaan. Een paar minuten later zegt hij dat het de 'generale repetitie' was :roll: Wat nu weer?!
En vanmiddag vroeg hij me weer! Deze keer zei ik niets, want ik ben de weg een beetje kwijt :| En daarna zegt hij weer dat hij me nog wel een keer zal vragen... Wil hij eigenlijk wel trouwen? :shock:

We hadden het al langer over trouwen en eigenlijk staat wel vast dat we trouwen voor de komst van de baby. We maken nu een kostenplaatje. Maar ik had zo graag zo'n romantisch verhaal verteld over zijn aanzoek.. :|

Beetje teleurgesteld, maar ook wel blij hoor:
WIJ GAAN OOK TROUWEN!!!

draakje78
9 October 2009, 23:43
nenske en nadine van harte met jullie trouwplanne, ik vond trouwen zoooo leuk :D

marieke welkom thuis weer en wat fijn dat ze de kans nu zo klein inschatten en je het lekker aan iedereen kan gaan vertellen!

Lieke4
10 October 2009, 07:30
Marieke, hopelijk blijf je nu lekker thuis en kun je genieten van je zwangerschap!
Nadine en Nenske van harte gefeliciteerd :!:

Werd rond 03.30 weer eens wakker en kon weer niet meer in slaap komen....pfff, ik slaap de laatste tijd zó slecht. Althans, ik val in slaap 's avonds, want ben echt héél moe, maar dan word ik 's nachts wakker en kom ik gewoon niet meer in slaap.... Echt heel naar, het breek je zo op he op den duur....
Nog meer mensen die hier last van hebben?

Vrijdag naar zkh voor bloedprikken en kijken of ze al een nekplooimeting kunnen doen.... spannend weer ;)

Bambi80
10 October 2009, 08:38
heeh Nadine,

Jij ook gefeliciteerd! Maar niet zo'n romantische man dus!!!

Wij hebben het vandeweek ook over trouwen gehad, maar wij willen niet trouwen voor de baby komt. Ten eerste omdat ik niet weet hoe ik me dan voel. Ten tweede willen we wel zeker weten dat we het zo doen zoals we het hebben willen en het nu niet gehaast gaan regelen. Bij ons wordt het waarschijnlijk een geregistreerd partnerschap en dan moeten we de erkenning van het kindje binnenkort regelen. Ik zit er nog over te denken om dan al zijn naam aan te nemen.

da-silva
10 October 2009, 08:49
Wij hebben het gisteren toevallig ook over geregistreerd partnerschap gehad. Wij willen pas trouwen als er een groot feest, mooie jurk, band enzo kan komen. Dat zit er voorlopig nog niet in omdat mijn vriend bijna een jaar thuis heeft gezeten na zijn afstuderen aan de TU. Een baan in de autotechniek zoeken bleek een hele klus met de huidige crisis. Gelukkig heeft hij vorige week een contract getekend dus kunnen we wat gaan opbouwen. Maar dit zal eerst naar onze 'kruimel' gaan en niet naar een bruiloft. Mijn vriend dacht eerder aan een samenlevingscontract, maar ik wil graag dezelfde achternaam als mijn kindje. Wij gaan dus waarschijnlijk ook voor geregistreerd partnerschap. Dat aanzoek van trouwen moet dus ooit nog een keer komen. Ik heb ook gezegt dat ik een origineel en romantisch aanzoek wil, ben benieuwd...

Nadine, gefeliciteerd! Trouwen is trouwen toch!? (Vrouwen zijn gewoon veel creatiever in dat soort dingen ;) )

hallo hier ben ik
10 October 2009, 09:17
Ha Nenske en Nadine, gefeliciteerd met jullie trouwplannen!
trouwen is zoooo gaaf echt een aanrader!
veel plezier met alle voorbereidingen

hallo hier ben ik
10 October 2009, 09:19
Marieke, hopelijk blijf je nu lekker thuis en kun je genieten van je zwangerschap!
Nadine en Nenske van harte gefeliciteerd :!:

Werd rond 03.30 weer eens wakker en kon weer niet meer in slaap komen....pfff, ik slaap de laatste tijd zó slecht. Althans, ik val in slaap 's avonds, want ben echt héél moe, maar dan word ik 's nachts wakker en kom ik gewoon niet meer in slaap.... Echt heel naar, het breek je zo op he op den duur....
Nog meer mensen die hier last van hebben?

Vrijdag naar zkh voor bloedprikken en kijken of ze al een nekplooimeting kunnen doen.... spannend weer ;)

hi lieke4, ik heb dat ook! ik wordt heel vroeg wakker 's morgens en moet er ook iedere nacht uit om te plassen! en eenmaal wakker val ik veel moeilijk in slaap. In het weekend doe ik vaak overdag ook een powernap!

leonec
10 October 2009, 10:12
Hoi hoi,

Nou GEFELICITEERD beiden!!!

Toevallig hebben wij het er ook over gehad....we hadden al beslotem om te trouwen als ik zwanger zou zijn (we willen allebei geen feest met alles erop eraan, vindt het ook erg duur...)

Nou zei ik gister egen mijn vriend vanaf 12 weken mag je mij vragen, verzin zelf maar iets leuks en kijk maar wanneer( natuurlijk niet als ik op het einde loop) Hij zei oke komt goed, ik zei hem ook vanaf nu heb ik het er niet meer over met je....dus het is aan jou :D

We willen na het trouwen wel een paar dagen romantisch weg/.. :D

Beebie_Wish
10 October 2009, 12:07
Nou voor mij hoeft het niet persé hoor om nog voordat de beeb komt te trouwen, natuurlijk zou ik ook wel de achternaam als onze beeb willen krijgen maar dit heeft voor mij geen haast hoor. En over een geregistreerd partnerschap denken we al helemaal niet over, hebben wel een keertje over gehad maar dan kwam het er bij ons beiden uit van nou dan kunnen we net zo goed gaan trouwen, want zo´n geregistreerd partnerschap kost ook best veel geld hebben we te horen gekregen!!

Vind het ook wel best zo houd zo ook wel zielsveel van mn mannetje en straks van ons gezin. Waarom dan veel geld uit geven als je zo ook gelukkig kan zijn...Niet dat het geld er niet voor is nee dat absoluut niet want het geld is er heus wel...Hebben een gezamenlijke spaarrekening nu (vroeger ieder apart een spaarrekening), en nu loopt onze spaarrekening al lekker op richting de 35.000 :o (gingen laatst eens voor de nieuwschierigheid eens kijken hoeveel nu in totaal gespaard hebben), zagen we dat we laatste keer wel 300euro aan rente hebben ontvangen :o ;) . Naja dat vinden we wel lekker.

Mijn lichaam heeft me behoorlijk gestraft zeg nadat ik keer teveel gedaan heb, want loop continu te kokhalzen en heb barstende hoofdpijn en weinig tot geen vut ergens in pfff...Maar ach we zitten nu al op 11 weekjes :) . Volgende week maandag onze 2e echo JOEPIEEEEEE :lol:
Hoop helemaal dat onze beeb goed gegroeid is in mn buikkie :)

cassie247
10 October 2009, 13:33
GEfeliciteerd Nadine en Nenske!! Wat spannend!!
Wij trouwen pas tussen de eerste en de tweede in denk ik, ik wil slank in mijn jurk passen :) Wil wel heel graag trouwen maar voor mij heeft het nog geen haast, ik leef gewoon met jullie mee :)
Ik moet gaan poetsen en krijg het vandaag gewoon allemaal niet gedaan! Zulke dagen heb ik al een paar gehad deze week helemaal nergens zin in en krijg mezelf ook niet aan de gang! Vreselijk!
Hmmm ik denk dat ik dat rondje sporten vandaag wel kan vergeten! Haha

Sively
10 October 2009, 13:47
Hey Nenske en Nadine, proficiat!!! En geniet ervan zou ik zeggen. Ik vond het de mooiste dag van mijn leven tot nu toe! Hopelijk wordt de geboorte van onze beeb ook zo'n mooie dag!

Nadine
10 October 2009, 14:08
Soms denk ik ook, wat zijn wij vrouwen toch voor rare wezens?
We willen trouwen, maar wel op onze eigen voorwaarden, we willen gevraagd worden zoals wij dat willen, we willen een feest en een jurk, precies zoals wij dat willen. En ja, ik had ook liever slank de trouwjurk aangetrokken. En de man heeft zich daar maar aan aan te passen.. ;)

Ok, misschien moet ik voor mezelf spreken :oops: :lol:

We zullen het low-budget moeten doen, maar het belangrijkste vind ik dat de mensen er zijn die we erbij willen hebben :)

Beebie_Wish
10 October 2009, 14:43
Naja als het er ooit van zou komen dat wij ook zullen gaan trouwen...Dan heb ik ook een heel eisen pakket samengesteld hihi :D .

Ik wil namelijk in het buitenland trouwen op een onwijs mooie zonnige locatie en in dat buiten gebied mijn ja-woord willen geven.
Ook heb ik al heel lang een trouwjurk in mijn achterhoofd en die moet het dan ook sowieso worden. Maar daarvoor moet ik wel even afreizen naar Amerika ;) .

Ach...ik denk maar zo het komt vast wel een keer :D