PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Vio-Eef
16 December 2009, 21:21
dat is wel ellendig zeg! ook vanaf hier even een knuf...

Zit ook mijn man heeft een hobby te kijken, maar wel kapsel? die vent is toch kaal?

op een ''apart''' plukje na

snippie
16 December 2009, 21:26
Dit schreef sharon een tijd geleden.en dat gaat niet in de koude kleren zitten
[/quote]

Maar van de dokter vind ik het ook achterlijk
hoor! Maar over de dokter was ik toch niet echt te spreken.. Ze begon zelfs over donorinseminatie.. .. Nu al!!
Nou sorry maar dat vind ik echt veelste vroeg en dat kwam echt als een klap in ons gezicht.

[/quote]

snippie
16 December 2009, 21:27
vind die mannen altijd zo vaag!!!

ik snap beste dat je ene hobby wilt uitvoeren maar dat moet niet tenkoste van het gezin gaan!
en darabij vind ik het stom dat je zo'n progamma daar nodig voor hebt.
wel leuk om naar te kijken!
knuf

Thyra
16 December 2009, 21:35
Snippie, ik sluit me helemaal bij je aan!

Meiden ik ga lekker naar bed!
weltrusten!

snippie
16 December 2009, 21:46
ik zit nu jouw vrouw mijn vrouw te kijken hihi!
echt soms komen er gezinnen langs!

Vio-Eef
16 December 2009, 21:55
Slaap lekker voor de gene die gaan slapen!

Babii
16 December 2009, 21:58
Ik ben slapen meiden, moet morgen heel vroeg weg :arrow: Examen BHV Regisseur ;).

Moet morgen ook de gynaecoloog bellen, want er staat niet op van wanneer tot wanneer ik die pillen voor me slijmvlies moet slikken :roll:

snippie
16 December 2009, 21:59
Ik ben slapen meiden, moet morgen heel vroeg weg :arrow: Examen BHV Regisseur ;).

Moet morgen ook de gynaecoloog bellen, want er staat niet op van wanneer tot wanneer ik die pillen voor me slijmvlies moet slikken :roll:

slaap lekekr lieverd!!

ik ga na tv kijken ook slapen;)!

knuf

Vio-Eef
16 December 2009, 22:03
Slaap lekker babii en wel halen h!!!

jorina
16 December 2009, 22:12
boehoe ben ik eindelijk klaar met lezen is iedereen weer weg
ik moet dan toch maar eens msn aanmaken want dan spreek ik jullie misschien wel ;)

ik ben ook slapen (maar eerst msn aanmaken :D ) tot morgen

snippie
16 December 2009, 22:14
boehoe ben ik eindelijk klaar met lezen is iedereen weer weg
ik moet dan toch maar eens msn aanmaken want dan spreek ik jullie misschien wel ;)

ik ben ook slapen (maar eerst msn aanmaken :D ) tot morgen

Goed plan meissie!!!!pb me maar als je msn aan gemaakt hebt!
ik ga zo ook!

tot morgen!!

liefs

miss lipstick
16 December 2009, 22:16
Slaap lekker allemaal en gezond op!

Hier is de buikpijn weer over, beetje apparte krampen...
Gelukkig maar, want vriendlief komt zo weer thuis ;)

Vio-Eef
16 December 2009, 22:22
Wat doen al die vriendjes van jullie bij iedereen komen ze laat thuis!? (mijne ook hoor komt nu uit zn werk vandaan)

miss lipstick
16 December 2009, 22:35
Voetballen van 2200 tot 2300! Zijn toch geen tijden?! :?
Maar meestal pak ik die tijd om lekker te internetten, en te tutten...
En dan wachten tot ie thuiskomt en aan te horen dat ze weeeeer verloren hebben :lol:

Tessa23
16 December 2009, 22:50
hier werkt vriendlief ook s'avonds :D

Just.me.2009
17 December 2009, 00:28
hoi snippie en iedereen.
bij mij is 1 jaar gelezen pcos geconstateerd.dus blaasjes met vocht op de eierstokken
ik kon dus niet vanzelf zwanger worden.
kreeg clomid en p nog iets.. ;)
ik werd vanzelf niet ongi.
nou ben ik 5 maanden geleden naar een alternatieve arts geweest.
die zei wat is je klacht ik alles uitgelegd hij pakte zon boekje ,(woordenboek ofzo) hij zei ahh ik zie het al pcos is een probleem in de hormoon , ik vond het zelf ook raar.
maar ik heb dus tabletten gekregen , 3 potjes moest ik 2 maanden slikken.
bij mij heeft het toch echt geholpen en is het weg ,
nou vind ik het wel hl raar ben ik de enigste ik ga echt niet zitten liegen ofso/
maar misschien dat iemand van jullie ook wel eens daarheen kan.
mijn werd verteld dat dit een afwijking is maar de alternatief geneeskundige zeg dat je hormoon dan de kluts kwijt is en dit het resultaat ervan is.!!
nou ik schaam mee een beetje niet dat jullie denken dat het echt zo is.
ik ben nou al 5 x ongi geweest stipt optijd.
het kwam heel langzaam opgang en nu is het dus zeg maar helemaal uit mijn lichaam , heb ook 4 x 10 dagen gevloeid met alleen maar oud bloed dus.
verder weet ik hier niks op te zeggen , het wil niet zeggen dat het bij iedreen helpt maar je kan het proberen , het is het proberen waard.
ojaa, en als de pillen niet helpten kreeg ik accupunctuur dus helemaal niet meer nodig:)

groetjes

ja dientje dat klopt.
mijn gyn rade ook aan om ovu te gebruiken
om mis verstanden te verkomen en teleurstellingen heb zelf ook pco gehad.

en 2 mk
groetjes
Dientjuh, zonder PCOS moet je ook alle dagen van de week testen.

Ik dacht dat je niet van pco afkon komen.het kan wel iets minder worden maar er vanaf heb ik nooit gehoord.
verbeter me als ik fout zit! :oops:

Just.me.2009
17 December 2009, 00:34
nou ik schaam mee een beetje niet dat jullie denken dat het NIETecht zo is.
oja het waren gewoon vitaminentabletten.
en moest een dieet. mediteraans

had verkeerd getypt
[quote="Just.me.2009"]hoi snippie en iedereen.
bij mij is 1 jaar gelezen pcos geconstateerd.dus blaasjes met vocht op de eierstokken
ik kon dus niet vanzelf zwanger worden.
kreeg clomid en p nog iets.. ;)
ik werd vanzelf niet ongi.
nou ben ik 5 maanden geleden naar een alternatieve arts geweest.
die zei wat is je klacht ik alles uitgelegd hij pakte zon boekje ,(woordenboek ofzo) hij zei ahh ik zie het al pcos is een probleem in de hormoon , ik vond het zelf ook raar.
maar ik heb dus tabletten gekregen , 3 potjes moest ik 2 maanden slikken.
bij mij heeft het toch echt geholpen en is het weg ,
nou vind ik het wel hl raar ben ik de enigste ik ga echt niet zitten liegen ofso/
maar misschien dat iemand van jullie ook wel eens daarheen kan.
mijn werd verteld dat dit een afwijking is maar de alternatief geneeskundige zeg dat je hormoon dan de kluts kwijt is en dit het resultaat ervan is.!!
nou ik schaam mee een beetje niet dat jullie denken dat het echt zo is.
ik ben nou al 5 x ongi geweest stipt optijd.
het kwam heel langzaam opgang en nu is het dus zeg maar helemaal uit mijn lichaam , heb ook 4 x 10 dagen gevloeid met alleen maar oud bloed dus.
verder weet ik hier niks op te zeggen , het wil niet zeggen dat het bij iedreen helpt maar je kan het proberen , het is het proberen waard.
ojaa, en als de pillen niet helpten kreeg ik accupunctuur dus helemaal niet meer nodig:)

groetjes

Vio-Eef
17 December 2009, 01:16
Ik dacht dat je niet van pco afkon komen.het kan wel iets minder worden maar er vanaf heb ik nooit gehoord.
verbeter me als ik fout zit! :oops:

Ik heb even research gedaan omdat ik niet wist wat het was. En het is wel te genezen door bv afvallen of pilletjes en weet ik het wat
maar bij somige vrouwen verdwijnt het ook zomaar!

snippie
17 December 2009, 01:44
Het was maar een vraag dames ,er staat ik dacht !weet het alleen van hore zeggen,heb zelf
geen pco.weet wel wat het houd.maar het zelf dus niet en nooit gehad.
Ik wist wel dat het door afvallen en pillen minder kon woeden maar niet dat helemaal weg kon gaan!maar nogmaals er staat duidelijk ik dacht!

En weer het het is laat maar kan weer eens niet slapen .

17 December 2009, 05:54
Oeps kim (of andere mod)
Zou je dat berichtje kunnen verwijderen, was eigenlijk priveberichtje ..
Heb dat liever niet openbaar :? :lol:

17 December 2009, 06:03
Ik ga zo werken!

Vandaag 5 weekjes als het goed is :mrgreen:

Struffle, goed nieuws! Ik heb al bericht van de therapeut en ben uitgenodigd voor een gesprek!
Ga vandaag nog contact opnemen, vind het dood en maar ben ook heeeel blij!
Ze heeft het over EMDR (powertherapie), ken je dat?

Lunanoa
17 December 2009, 07:47
Heb iets teveel op sneeuw gehoopt :P
Er ligt bijna 30 cm, overal. Ik kan dus niet naar mijn werk. Gelukkig een invalkracht kunnen vinden :D
Alle auto's staan hiervoor te spitten in de sneeuw. Lekker dom, ze staan auto's uit te scheppen en te duwen. Whahaha heerlijk.
Ik mocht van mijn ouders niet rijden met de baby in mijn buik & vind het zelf ook neit zo'n lekker idee! Tis spekglad.

Lekker vrij, zo met een vriendin gaan we wandelen en een sneeuwpop maken. whahahahahahahaha

Kan niet wachten tot ik met de kleine in de sneeuw kan spelen :D

Spring
17 December 2009, 07:51
Ben jaloerss!! Die sneeuw wil ik ook wel... Hier valt het vies tegen: maar een centimeter ofzo :-( Hoop dat er het weekend meer valt

Lautje
17 December 2009, 07:53
Hier begon de dag ook fijn! NOT!
Kerstboom is vannacht omgevallen (zal 1 van de 2 katten wel hebben gedaan) vorige week maandag nieuwe ballen gekocht en nu is dr bijna niks meer van over...heb staan janken joh :? :oops: hormonen? :lol:

Luna kun je hier ff wat sneeuw naar toe sturen? Maar wel lakker dat je vrij bent :)

Jamilah sterkte vandaag meis, doe mooi rustig aan...knuf!

Lunanoa
17 December 2009, 07:54
Woon in Friesland, daar ligt vaak het meest :P

Een aantal jaren geleden was in ons dorp het meeste van HEEL NEDERLAND gevallen :D 50 cm toentertijd. Dat was geweldig.
In het dorp een "ijs-bar" gebouwd waar iedereen zijn eigen drank mee naar toe moest nemen. ERG leuk!

Nu bijna 30 cm. Het is prchtig :D

De katten zijn volop aan het spelen, zijn al anderhalfuur buiten whahahahahaha.

Lunanoa
17 December 2009, 07:59
hahaha waarschijnlijk.
Stond gister te janken omdat mijn nieuwe planten niet in de potten pastten. :?

Wij hebben geen kerstboom genomen ivm de katten. Mijn voorspelling was, dat wat er bij jou was gebeurd :P

Kerstboom is vannacht omgevallen (zal 1 van de 2 katten wel hebben gedaan) vorige week maandag nieuwe ballen gekocht en nu is dr bijna niks meer van over...heb staan janken joh :? :oops: hormonen? :lol:

Luna kun je hier ff wat sneeuw naar toe sturen? Maar wel lakker dat je vrij bent :)

Lautje
17 December 2009, 08:08
hahaha waarschijnlijk.

hahaha! Het is toch ook wat h

Bij ons is het altijd goed gegaan met de katten en de kerstboom, tot na vannacht.... :mrgreen:

snippie
17 December 2009, 08:11
jamailah lieverd! wat balen zeg:(!!!doe rustig aan he lieverd!!

Lautjuh he bah zeg!!!

Dahmzz ik haat sneeuw als ik moet werken!!!Dahmzz moet op de fiets baal hier verschrikkelijk van!!!

knuf

struffle
17 December 2009, 08:26
Ik ga zo werken!

Vandaag 5 weekjes als het goed is :mrgreen:

Struffle, goed nieuws! Ik heb al bericht van de therapeut en ben uitgenodigd voor een gesprek!
Ga vandaag nog contact opnemen, vind het dood en maar ben ook heeeel blij!
Ze heeft het over EMDR (powertherapie), ken je dat?

essie wat goed van je, jij voegt direct daad bij het woord, echt heel knap!!
Petje af hoor meid, ben trots op je!!
Jazeker ken ik emdr, dat is een zr effectieve methode om van angsten en andere negatieve gevoelens af te komen, sessies kunnen in het begin wel heftig zijn, maar je hebt vaak direct resultaat!! Probeer de instructies zo goed mogelijk op te volgen en luister goed naar je lijf! Ik heb ook bij emdr sessies gezeten en het is echt wonderbaarlijk!!

Heel veel succes, wanneer word je uitgenodigd?

Lautje
17 December 2009, 08:30
snippie doe je het rustig aan op de fiets?! geen ongelukken maken he...werkze!

snippie
17 December 2009, 08:34
snippie doe je het rustig aan op de fiets?! geen ongelukken maken he...werkze!

Ik zit me toch te balen!!maar kan niet afbellen.Ben de enigste vaste vandaag!
kut zooi!sorry :oops:
me man is zlefs met de bus gegaan!

Essie meid ben trots op je!!!
kus

becky88
17 December 2009, 08:56
lunanoa hier ligt ook een 20cm sneeuw :?
maakte net de deur open om de honden buiten te laten valt een hoop sneeuw naar binnen :shock:

moet ook vandaag nog werken, had gisteren al geruild dus kan het niet maken om af te zeggen
en de auto is ook nog steeds kapot :evil: ofja kapot alles doet het maar hij start niet :roll:

Ram1988
17 December 2009, 09:26
goedemorgen meisjes!!
ik ga even bijlezen!!

Ram1988
17 December 2009, 09:32
oehhh luna wat leuk!

Hier ligt nog bijna niks :(
mannetje is weer onderweg naar huis, levensgevaarlijk op de weg...
heeft al veel ongelukken gezien brrr....

Just.me.2009
17 December 2009, 09:35
zo mijn eerste druppeltje rose bloed is gevallen .
de rest zal wel erachter komen :cry:
ik vind het zo kut als ik nu weer ongi word.
ik heb krampjes recht onder , dus ik denk dat de duivels doorkomen.
mijn (.)(.) zijn nog gespannen vreemd allemaal. :(

Ram1988
17 December 2009, 09:38

heh wat balen meissie!! maar zolang er nog niks is!!
ik duim voor je!! :D

Just.me.2009
17 December 2009, 09:40
inderdaad balen.
ik had egt het gevoel dat ik zwanger was. ben
weet ik veel.
mijn boobs zijn gevoelig , en normaal als ik ongi ben gaat het weg nu had ik het al 6 dagen ,'
dus voor mij ging er een lichtje branden hehe.

naja ik hoop dat het wegblijft. :(

ik duim voor je!! :D

snippie
17 December 2009, 09:57
Iemand hier zin om op te passen op een lief kereltje van 6 maanden zodat ik me bed in kan duiken :lol: Pffff....wat een ellende zeg.

Jah ikke :D!!!alleen moet ik vanmiddag werken dus gaat niet lukken!

snippie
17 December 2009, 10:02
Ja en andere is dat je niet naast de deur woont haha...pfff voel me zo slecht!

ahhh meissieKnuffel!!!!

Vio-Eef
17 December 2009, 10:13
Iemand hier zin om op te passen op een lief kereltje van 6 maanden zodat ik me bed in kan duiken :lol: Pffff....wat een ellende zeg.

Ik ook wel hoor :P mijn treinen reden niet dus ik kon niet naar mn tentamen en verveel em nu dood... :(

Ram1988
17 December 2009, 10:14
Ja en andere is dat je niet naast de deur woont haha...pfff voel me zo slecht!

ikke ikke ikke :mrgreen:
alleen woon je ws veel te ver weg hahaha

b0llie
17 December 2009, 10:26
hier ook weer bezoek van de :evil:

en over de sneeuw, hier ist wel n beetje wit, maar niet heel erg

inderdaad balen.
ik had egt het gevoel dat ik zwanger was. ben
weet ik veel.
mijn boobs zijn gevoelig , en normaal als ik ongi ben gaat het weg nu had ik het al 6 dagen ,'
dus voor mij ging er een lichtje branden hehe.

naja ik hoop dat het wegblijft. :(

[quote="Just.me.2009":gk5hw9l1]zo mijn eerste druppeltje rose bloed is gevallen .

ik duim voor je!! :D[/quote:gk5hw9l1]

snippie
17 December 2009, 10:44
balen hoor bollie!
knuf

Peraja
17 December 2009, 11:59
Hier zijn de :evil: weer bijna weg en kunnen we weer gaan klussen :D heb er nou ook wel weer heel heel veel zin in :mrgreen:

Spring
17 December 2009, 12:35
Bollie: balen zeg, jammer :-(

Peraja: veel plezier met klussen! ;-)

Jamilah: vervelend dat je je zo slecht voelt :-( Hopelijk gaat het snel beter. Is er niemand in je buurt die op wil passen (oma's, vriendinnen, andere familie?), kun je lekker rustig aan doen.

justme: balen zeg, zeker als je gevoel goed zat, dan is het nog een extra teleurstelling. Heeft het al helemaal doorgezet? Zo ja, dan hopelijk deze ronde meer geluk.

Verder iemand nog nieuws?

Lunanoa
17 December 2009, 12:36
Wow Essie, wat vind ik het norm knap dat je al een afspraak hebt gemaakt! Echt respect meid! Gaat helemaal goed komen met jou! Je hebt de eerste stap gezet & die lijkt mij het moeilijkst!

Kijk maar even naar mijn foto's op hyves, ben er even opuit geweest in de sneeuw :P
Het blijft hier maar doorsneeuwen :?
Blij dat ik voor de hele dag vervanging heb gezorgd :P

Jamilah: Blijkbaar weet het hele dorp dat ik zwanger ben, want iedereen die ik tegenkwam zei dat ik voorzichtig moest doen & niet moest vallen :lol:
Nou ben al flink op mijn bek gegaan hoor :oops: Maar achterover! Mijn buik bescherm ik met heeeeeeeel mijn body :P
Komt wel goed, valt allemaal zr mee!

Jullie missen echt wat. Heerlijk die 30 cm sneeuw!

Spring
17 December 2009, 12:50
Nog even volhouden dan en over 3 uurtjes lekker alles aan je vriend overlaten!

Lunanoa
17 December 2009, 12:56
Neem de kleine lekker bij je in bed of op de bank met de tv lekker aan! Lekker knuffelen en samen rusten!

Lautje
17 December 2009, 13:02
Kijk maar even naar mijn foto's op hyves, ben er even opuit geweest in de sneeuw :P

Kheb jou ook niet op me hyves *hint* *hint* :mrgreen:

Storm1987
17 December 2009, 13:05
Zo weer ff bij gelezen van vandaag alleen hoor :)

Essie: wat goed van je joh! Vind ik echt knap want het is best "eng" om zo'n stap te nemen. Maar als het goed is wordt je leven strakkies een stuk makkelijker zonder die vervelende fobie. Heerlijk. Heel veel succes!

Jamillah: Wat rot dat je zoveel last heb van de griepspuit. Lekker rustig aan maar doen vandaag. Het is toch ook geen weer om druk te doen, veeeeeel te koud!

Bollie: wat rot dat je ongi bent geworden. Hopelijk meer succes in de volgende ronde!

Lunanoa: zoooooooo dat is veel sneeuw!! Hier in zuid holland ligt altijd maar een klein beetje. Was toch flink glibberen vanmorgen hoor! Moest om 7 uur op mijn werk zijn. Hele witte wereld.... de bewoners met van die grote ogen uit het raam te kijken. Het is wel onhandig die sneeuw, maar wat een prachtig gezicht is het toch.

Hier gaat alles prima. Voor de nieuwsgierige, ik heb nieuwe buikfotos geplaatst op me beebiesite. Nog ff dan kan ik rollen :P

Lunanoa
17 December 2009, 13:05
Stuur me je hyves maar in een PB, dan voeg ik je even toe :D

Lunanoa
17 December 2009, 13:07
Veel h!

Ik heb je net een bericht op je babysite gestuurd :D
Gweldig mooie buik!
Hij staat echt in een soortevan puntbuikje, GEWELDIG :D Heel mooi! Wat zul jij trots zijn! Lekker showen :D

Zo weer ff bij gelezen van vandaag alleen hoor :)

Essie: wat goed van je joh! Vind ik echt knap want het is best "eng" om zo'n stap te nemen. Maar als het goed is wordt je leven strakkies een stuk makkelijker zonder die vervelende fobie. Heerlijk. Heel veel succes!

Jamillah: Wat rot dat je zoveel last heb van de griepspuit. Lekker rustig aan maar doen vandaag. Het is toch ook geen weer om druk te doen, veeeeeel te koud!

Bollie: wat rot dat je ongi bent geworden. Hopelijk meer succes in de volgende ronde!

Lunanoa: zoooooooo dat is veel sneeuw!! Hier in zuid holland ligt altijd maar een klein beetje. Was toch flink glibberen vanmorgen hoor! Moest om 7 uur op mijn werk zijn. Hele witte wereld.... de bewoners met van die grote ogen uit het raam te kijken. Het is wel onhandig die sneeuw, maar wat een prachtig gezicht is het toch.

Hier gaat alles prima. Voor de nieuwsgierige, ik heb nieuwe buikfotos geplaatst op me beebiesite. Nog ff dan kan ik rollen :P

Lautje
17 December 2009, 13:17
luna...je hebt pb :mrgreen:

Spring
17 December 2009, 13:20
Storm: wat is de link van jouw babysite (als ik die mag bekijken teminste)? Ben erg benieuwd.. :oops:

Spring
17 December 2009, 13:21
Lunanoa: ik heb net ook jouw buikfoto's gezien: mooi!!!

Spring
17 December 2009, 13:23
Storm: wat is de link van jouw babysite (als ik die mag bekijken teminste)? Ben erg benieuwd.. :oops:

Ik heb je buik net gezien bij het topic buikfoto's: super mooi! Echt groot ook al, maar verder ben je heel mooi slank zo te zien!

Lunanoa
17 December 2009, 13:23
Jamilah: Wat heb jij een wonderschoon kind! Wauw wat een lekkerding! Ben verliefd :oops:

Lunanoa
17 December 2009, 13:31
Ja geweldig h :D

Oops, nee dat werkt niet :P

Vriendlief is thuis! GELUKKIG, vond er niks aan dat hij vanavond wer naar huis moest rijden. Hij mocht eerder naar huis ivm het doorsneeuwen!

Ik ga offline!
xxxx

Lautje
17 December 2009, 13:34
luna heb je toegevoed :D
leuke foto's hoor in de sneeuw! Ziet er altijd zo mooi uit vind ik!

ik spring ff onder de douche en dan hier in huis nog ff wat doen
ben dr vanaaf wel weer (om half 5 naar de vk hartje luisteren, ben best wel zenuwachtig eigenlijk)

fijne dag verder allemaal!

x

Joya
17 December 2009, 15:47
essiee je hebt pb

Just.me.2009
17 December 2009, 15:54
brrr koud buiten
boh 30 cm?
hier ligt er net 2of 3 haha

nog geen bloed te zien alleen vanmorgen een druppel
nu bruin verlies
het kan nog komen.
ik hoop het niet
bolliee jammer meid :evil:
hopen op de volgende ronde.!!

knuff.
p.s jullie hebben al mooie buikjes haha
die van mij ziet ook zo uit , alleen het savons :mrgreen:

Joya
17 December 2009, 15:58

Kheb jou ook niet op me hyves *hint* *hint* :mrgreen:

hyven?? gezellig :mrgreen:

Just.me.2009
17 December 2009, 16:47
wat is het stil
wat doet iedereen haha

jorina
17 December 2009, 17:11
jahoor de oude muts is ook weer een beetje bij de tijd en heeft ook msn :lol:

Bati
17 December 2009, 17:26
hahaha waarschijnlijk.

Wij hebben geen kerstboom genomen ivm de katten. Mijn voorspelling was, dat wat er bij jou was gebeurd :P

thats's why wij ook geen kerstboom hebben....ook 2 katten (en vooral de jongste, die kan nergens van af blijven :D )

Lunanoa
17 December 2009, 17:29
Zag dat je me had toegevoegd Jorina!
LEUK :D

Huh: Just me? Jij ook zo'n buikje 's avonds? Je bent toch neit zwanger, of mis ik wat? :?

Mrij
17 December 2009, 17:40
Storm, wat een ontzettend mooi buikje heb je zeg! Je bent echt super mooi zwanger!!

Lunanoa, jeetje wat een sneeuw bij jullie zeg, ben jaloers!! ;) Hier ligt misschien 2 of 3 cm, meer niet hoor!

Jamilah, wat vervelend dat je zon last hebt van de prik, beterschap!

Essie, wat ontezettend knap meid dat je de stap zo snel hebt gezet, heb echt respect voor je!! Je kunt het meid!

Lunanoa
17 December 2009, 17:41
Mrij, hoe gaat het met het werken? :D

Bati
17 December 2009, 17:45
@ Mrij, zie dat je nog niet ongi bent?????

Mrij
17 December 2009, 17:47
Goed!! :D Vind het steeds leuker worden, weet nu een beetje de dagindeling enzo, dus ik kan ook steeds meer doen!
Heb alleen deze week niet zoveel uurtjes kunnen maken, dat is wel jammer.. Maarja, volgende week beter!

Hoe is het met jou?

Mrij
17 December 2009, 17:48
@ Mrij, zie dat je nog niet ongi bent?????

Nee, nog steeds niet :( Zaterdag alweer 3 maand geleden! :?
Ga morgen of maandag de gyn bellen!

Ben jij al ongi?

Bati
17 December 2009, 17:52
hopelijk word je dan wel onderzocht!
Hier ook nog geen ongi...wel gistere bruine vloed gehad en vandaag een beetje.
Heb een recept gekregen voor provera (als t niet doorzet). Moet ze alleen nog pakken op mn werk.

Mrij
17 December 2009, 17:54
Ok, nou ik hoop voor je dat het nodig is en dat je ongi toch uit zichzelf doorbreekt!!

Ja, ik hoop ook dat ze me daar wel willen helpen, wil echt niet tot mei wachten :roll:

Bati
17 December 2009, 17:56
hoezo? omdat je dan een jaar bezig bent? pfff....ze zien toch wel dat je geen fatsoenlijke cyclus hebt (sorry als ik wat verkeerds zeg)! Dan maken die paar maanden toch ook niks meer uit zou je zeggen! Duurt allemaal al lang genoeg!

Lunanoa
17 December 2009, 18:05
Fijn dat het werken goed bevalt & dat je lekker je ding kan doen nu :D
De uurtjes komen wel weer ;)

Balen van je cycles meid. Hoop dat ze je snel kunnen helpen bij de gyn.!

Babii
17 December 2009, 18:14
POEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ben eindelijk na 4,5 uur reizen thuis!

KUT NS! Alle treinen naar Utrecht reden niet meer, wat er aan de hand was geen idee. Maar ben vanaf half 3 onderweg geweest naar huis, kom net rond 19.00 uur binnen!

jorina
17 December 2009, 18:15
sneeuw

Lautje
17 December 2009, 18:17
mama2b je hebt pbtje :mrgreen:

4,5uur onderweg geweest?? :o jeeminee zeg...

mrij fijn dat je je werk leuk vind, scheelt toch 'n hele hoop!

jorina
17 December 2009, 18:18
normaal ben ik met 25 min thuis met de auto maar ben nu ook een uur onderweg geweest op een stukje van 26 km

mijn baas had ivm sneeuw al eerder de tent dicht gegooid anders vond hij het te gevaarlijk worden want hij moet zelf naar laren terug maar was evengoed pas om half 6 thuis

kimmetje ik heb ook msn hoor :D

Mrij
17 December 2009, 18:19
hoezo? omdat je dan een jaar bezig bent? pfff....ze zien toch wel dat je geen fatsoenlijke cyclus hebt (sorry als ik wat verkeerds zeg)! Dan maken die paar maanden toch ook niks meer uit zou je zeggen! Duurt allemaal al lang genoeg!

Ja, ben eergisteren bij de ha geweest, die wilde me niet doorsturen, omdat de gyn me pas zou willen helpen als we minstens een jaar bezig zouden zijn :roll: Dus ik bel zelf de gyn wel, ze weten toch zelf ookwel dat mn cyclus niet mee normaal wordt!!

Lunanoa, ja die uurtjes komen ook wel! En zo af en toe een dagje vrij is ook niet erg ;)

Kim, jeetje 4,5 uur, pfff wat een drama! Ik hoorde vanmorgen al op de radio dat bij Utrecht 73 km file stond :shock:

Vio-Eef
17 December 2009, 18:19
Ik had tentamen vanmorgen en heb maar gebeld dat ik niet kwam omdat er toch niets reed :P

Mrij
17 December 2009, 18:20

Ja, ben eergisteren bij de ha geweest, die wilde me niet doorsturen, omdat de gyn me pas zou willen helpen als we minstens een jaar bezig zouden zijn :roll: Dus ik bel zelf de gyn wel, ze weten toch zelf ookwel dat mn cyclus niet mee normaal wordt!!

Lunanoa, ja die uurtjes komen ook wel! En zo af en toe een dagje vrij is ook niet erg ;)

Kim, jeetje 4,5 uur, pfff wat een drama! Ik hoorde vanmorgen al op de radio dat bij Utrecht 73 km file stond :shock:

Tessa23
17 December 2009, 18:22
Klote Kim net pas thuis pff..

Ik heb maar niks met de sneeuw nu , buurmeisje haar auto is in elkaar gereden , hele zijkant naar de klote , en neeee niemand die wat weet.. beetje jammer.

Maaaar ja haha voor sommige is het wel leuk natuurlijk de sneeuw.

Lunanoa
17 December 2009, 18:24
Klote Kim.
Het is idd de sneeuw die de treinen die de vertraging veroorzaakte... Hier reed niks meer. Ikzelf ook niet :P

jorina
17 December 2009, 18:28
dat vind ik zo vreselijk aso
laat ff een briefje achter of bel ff ergens aan of ze weten van wie die auto is

daar heb je toch een verzekering voor

Babii
17 December 2009, 18:28
Hier reed naar en van Utrecht niks meer, maar goed stond in Haarlem en daar waren al 2 treinen uitgevallen die elk half uur rijden.

Dus eerst 1 uur gewacht op de trein vanuit Haarlem naar Amsterdam. Vanaf Amsterdam reed er niks naar Utrecht en vanaf Utrecht reed er ook niks meer (ongeluk met een goederentrein).

Dus ik heb werkelijk 4 volle treinen moet laten gaan, want het zat prop en propvol. En uiteindelijk zat ik in de trein, nou doordat iedereen in- en uit moest stappen, het propvol was kon de trein niet goed doorrijden, dus heb werkelijk waar 1.5 uur in die trein gezeten naar Gouda.

Vanuit Gouda moest ik een half uur wachten op de bus en daarna nog 1 uur met de bus naar me huis. Echt waar! ROT TREINEN!

Babii
17 December 2009, 18:29
normaal ben ik met 25 min thuis met de auto maar ben nu ook een uur onderweg geweest op een stukje van 26 km

mijn baas had ivm sneeuw al eerder de tent dicht gegooid anders vond hij het te gevaarlijk worden want hij moet zelf naar laren terug maar was evengoed pas om half 6 thuis

kimmetje ik heb ook msn hoor :D

Yeahhhhhh Jorientje!! Pben :P

Lunanoa
17 December 2009, 18:29
Ja maar dan ben je je schadevrije jaren kwijt.. Zo denken mensen dan ook weer!

Nu kan ze niks uit de verzekering krijgen, omdat ze geen "tegenpartij"' heeft. Had vriendlief laatst ook namelijk. Lekker klote

jorina
17 December 2009, 18:31
wauw zit ff dat msn uit te pluizen zie ik dat je ook gewoon allemaal spelletjes kan doen tegen iemand das wel lachen

dientjuh18
17 December 2009, 18:31
hey meiden

Heb beetje bijgelzen.

Heb niet alles bjikunnen houden.

Ben niet zo lekker pijn in mijn hoofd en misselijk.

En ben nog niet ong geworden.

Hoe is het met jullie meiden?

Nog nieuwe zwangere?

hier sneeuwt het ook.

Krijg er een heel raar gevoel bij omdat ik mijn kleintje ook heb geraven toen sneeuwde het ook :cry:

Maar mijn andere hondje is er gek op hah die hapt in het sneeuw en wordt hellemaal gek.

Liefs dientjuh

Tessa23
17 December 2009, 18:35
Ja vind het ook sneu , meid heeft sinds 2 mnd autotje en rijbewijs , en nu ding naar de klote , echt de hele zijkant zitten deuken in :o

maaargoed , k ga ff snel boodschappen doen , gebeurd nooit maar vanmiddag zoooo geen zin , dus nu maar ff snel , moet nog wat hebben dus.. haha

Babii
17 December 2009, 18:36
wauw zit ff dat msn uit te pluizen zie ik dat je ook gewoon allemaal spelletjes kan doen tegen iemand das wel lachen

Hahah :P Ik zei al :P PB je msn anders ff ;)

Joya
17 December 2009, 18:50

hahaha wat een uitvinding he :mrgreen:

Lunanoa
17 December 2009, 18:53
:lol:

Joya
17 December 2009, 18:57
Nog even en we hebben het forum niet meer nodig...iedereen heeft elkaar toch al op hyves en msn ;) ..

hyves de meeste wel ja.. msn niet ;)

dientjuh18
17 December 2009, 18:59
ik heb niet al jullie hyves en van niemand jullie msn

snippie
17 December 2009, 19:02
Hoi meiden was ikke weer!!
fietsen overleefd:)!en nu lekker vakantie!!
knuf

Joya
17 December 2009, 19:04
knuf

lekker zeg.. geniet lekker van je vakantie!

Babii
17 December 2009, 19:16
Geniet van je vakantie Snippie!! Moet zelf alleen volgende week nog, heerlijk!

Weet overigens ook wanneer ik moet starten met Progynova. Dit is zodra mijn menstruatie is afgelopen :). Mijn follikelmeting heb ik verzet van 23 december naar 24 december.

Dit heeft te maken met dat ik anders 4 dagen geen metingen heb en nu maar 3 dagen :D.

Vio-Eef
17 December 2009, 19:20
knuf

Whaha ik was aan het fietsen en op gegeven moment vond ik het toch wel eng worden en dacht ik ga maar lopen en toen gleed ik dus wel mooi half uit :P Oehh lekker hoor vakantie geniet ervan (ik morgen :D)

snippie
17 December 2009, 19:21
ohh das dan wel handig Babi:)

en jij dus ook lekker vrij:D!
ik moet 31dec weer werken.

Vio-Eef
17 December 2009, 19:22
:evil: ik word er de heletijdtijd uit ge errord

Babii
17 December 2009, 19:25
ohh das dan wel handig Babi:)

en jij dus ook lekker vrij:D!
ik moet 31dec weer werken.

Ja, is zeker handig. Dacht verzet hem even :). Heb dan helaas weer een andere gyn, want die van mij is er die dag niet. Maar goed, eis gewoon dat ze mijn slijmvlies opmeten! Krijg dat nare mens in ieder geval niet :P.

Ik moet tot 24 december werken en dan vrij tot 1 januari. Het is verplicht vrij, dus ingeklemd verlof.

Lunanoa
17 December 2009, 19:33
Heerlijk al die vakanties man!

snippie
17 December 2009, 19:37
ij mij ook een soort verplicht hihi had uren teveel!
en op vrijdag werk ik nooit:)

snippie
17 December 2009, 19:38
en jah gewoon eisen hoor!
knuf

becky88
17 December 2009, 19:40
hey meiden,

hoe is het hier?

ik krijg mijn HSG volgende cyclus pas, nu hopen dat dit een redelijke cyclus word!

hier ligt alles plat!!!
geen bussen geen treinen geen taxi's :shock:
tis nu eindelijk even gestopt met sneeuwen!

snippie
17 December 2009, 19:44
hey meiden,

hoe is het hier?

ik krijg mijn HSG volgende cyclus pas, nu hopen dat dit een redelijke cyclus word!

hier ligt alles plat!!!
geen bussen geen treinen geen taxi's :shock:
tis nu eindelijk even gestopt met sneeuwen!

ohh das wel minder zeg:S!hopelijk is je cyclus nu niet zo lang

Mrij
17 December 2009, 19:44
Oh lekker al die vakanties, dat ga ik wel missen aan dit werk! Op mn vorige werk had ik gewoon alle schoolvakanties, dus ook 8 weken zomervakantie :roll:

Becky, pff wat balen zeg! Hoop ook echt voor je dat je cyclus dan niet zo lang is, anders ben je zo weer 2 maanden verder :(

Babii
17 December 2009, 19:45
Wanneer start je dan met Clomid Becky?

snippie
17 December 2009, 19:47
Oh lekker al die vakanties, dat ga ik wel missen aan dit werk! Op mn vorige werk had ik gewoon alle schoolvakanties, dus ook 8 weken zomervakantie :roll:

Becky, pff wat balen zeg! Hoop ook echt voor je dat je cyclus dan niet zo lang is, anders ben je zo weer 2 maanden verder :(

heb geen schoolvakantie hoor hih!heb al jaren geen vrij meer met kerst .dus ben blij dat ik eindleijk vrij ben.
werk op BSO hihi.

Mrij
17 December 2009, 19:49

heb geen schoolvakantie hoor hih!heb al jaren geen vrij meer met kerst .dus ben blij dat ik eindleijk vrij ben.
werk op BSO hihi.

Nee, weet ik meid ;) Maar ik had wel schoolvakanties op mn oude werk ;)
Zijn jullie met kerst ook open dan? Of was dat bij een andere baan?

snippie
17 December 2009, 19:50

werk op BSO hihi.

Nee, weet ik meid ;) Maar ik had wel schoolvakanties op mn oude werk ;)
Zijn jullie met kerst ook open dan? Of was dat bij een andere baan?

wij zijn idd gewoon open.deze baan ook hoor zijn ze ook open.maar heb dus teveel uren.

becky88
17 December 2009, 19:51
weet niet eens of ik Clomid krijg!
de gyn wil eerst het HSG afwachten voordat ie aan zoiets gaat denken

snippie
17 December 2009, 19:52
ohh nee 25ste dicht hoor

snippie
17 December 2009, 19:54
maar bedoel meer moest altijd de dagen er voor altijd werken zo bedoel ik.was dus alleen 25ste vrij en 1ste en de rest werken

Mrij
17 December 2009, 19:58
Ohh okee! Ik dacht al, met kerst open? :shock: ;) Ik moet idd 24 december en oudjaarsdag ook werken :roll:

snippie
17 December 2009, 20:01
Ohh okee! Ik dacht al, met kerst open? :shock: ;) Ik moet idd 24 december en oudjaarsdag ook werken :roll:

zijn jullie wel gewoon optijd dicht?
mijn oude werk niet!

Mrij
17 December 2009, 20:02

zijn jullie wel gewoon optijd dicht?
mijn oude werk niet!

Ja, deze dagen sluiten we om 17:00 u. De rest van de vakantie gewoon om 18:30 u. Jullie dan?

snippie
17 December 2009, 20:06
24ste om 17uur en 31ste om 17uur.
en verder om 6uur!wij werken maar tot 6 !maar krijgen betaald tot kwart over 6

Mrij
17 December 2009, 20:07
Ohh altijd lekker een kwartiertje extra! ;)

Bati
17 December 2009, 20:09
@ Becky hopelijk is je cyclus niet zo lang deze keer! Vervelend als je weer zo lang moet wachten!

hier de 24ste vrij, mn atv dag !
30ste en 31ste vrij gepakt :D
Zaterdag kijken voor trouwringen, ik ben benieuwd! Trouwjurk is besteld....begint wat te worden :mrgreen:

snippie
17 December 2009, 20:10
jah:D
me oude werk alle dgane half 7!
knuf

17 December 2009, 20:12
Even heeeeel snel een berichtje, we gaan even kerstkaartjes rondbrengen! Geeezellig :mrgreen:

suuuuper bedankt voor al jullie lieve berichtjes, doet me echt goed!

Ik heb trouwens nog best af en toe witte afscheiding, is dat normaal?

Mama weet volgens mij dat ik zwanger ben, we gaan het dit weekend vertellen!!!!
Ik had dr net aan de telefoon... Zegtze, hee es ik heb een nieuwtje. **** (dochter van dr collega) is zwanger.
Dus ik zegt .. aaaaah wat leeeuk, dat had ik niet verwacht! Leuk hoor.
Zegt mam .. ik had eigenlijk wel als eerste oma willen worden.
hihi ik moest bijna lachen... dus ik vroeg. Hoever is ze dan?
Blijkbaar wat dat genoeg.. want ze riep echt heeeeel hard, waaaaaaaaaaaaaaaaat ben je zwanger.
Dus ik met mn domme hoofd .. wacht even hoor .. ging aan mn vriend vragen wat ik moest zeggen :shock: :lol:
Leuk dit over de telefoon mam ...... verder hebben we niks meer erover gezegt :lol:

Lees straks even alles bij!

Mrij
17 December 2009, 20:13
Ankie, wat leuk!! Wat voor jurk heb je?
Leuk he die voorbereidingen! Krijg weer helemaal de kriebels als ik dat van jou lees ;)

Snippie, ja wij normaal ook tot half 7, maar we hoeven allemaal maar 1 dag in de week tot half 7, dus dat valt nog wel mee..

Mrij
17 December 2009, 20:17
Essie, hahahah slimme reactie!!! ;) Ben benieuwd naar de reactie dan van je moeder dit weekend ;)

Joya
17 December 2009, 20:18
hahah essiee handig :P
ik heb dat ook, witte afscheiding.. en ook wel wat dikker zeg maar maar ik las bij het augustus topic dat meer meiden dat hebben :)

Bati
17 December 2009, 20:18
ik wil t je best zeggen mrij, maar vriendlief leest ook wel es mee....en hij mag t niet weten :D
Maar zowiezo krijgen jullie de foto's nog te zien als t eindelijk zo ver is!

Het is best wel veel werk, die voorbereidingen. Maar t is voor een goed doel :mrgreen:

Dus jij bent ook getrouwd, hoe was t bij jouw? groot feest? klein feest? Voor de kerk en/of wet?
Jurk of iets anders? etc etc vertel vertel ;)

b0llie
17 December 2009, 20:24
lief dames dat jullie zo met me begaan zijn
baal ook ontzettend
nu begonnen aan ronde 5

sorry voor de late reactie,was werken :)

snippie
17 December 2009, 20:30
Ankie, wat leuk!! Wat voor jurk heb je?
Leuk he die voorbereidingen! Krijg weer helemaal de kriebels als ik dat van jou lees ;)

Snippie, ja wij normaal ook tot half 7, maar we hoeven allemaal maar 1 dag in de week tot half 7, dus dat valt nog wel mee..

ik bedoelde dat we op em oude werk ook de 24ste en 31ste tot half 7 open zijn.

op me huidige werkt werk ik latijd tot kwart over 6 omdat ik op een BSO werk!
behalve in vakanties dan is het verschillend

Mrij
17 December 2009, 20:33
Ankie, je hebt een pb! ;)

Snippie, oh oke, dat valt nog wel mee dan! Hoe laat begin je altijd dan?

snippie
17 December 2009, 20:37
Ankie ben ook getrouwd in een witte ivore jurk(echt wit hebben ze haast niet)
voor de kerk en de wet.
trouw auto met chauffeur.taart:)!
foto graaf en alle sop film vast gelegd.
receptie en feest.
en daarna op huwelijkreis voro 13 dagen naar curacao

Bati
17 December 2009, 20:44
@ Mrij pb terug!!!!
@ snippie: trouwjurk van mij is ook ivore-wit, met een andere stof een beetje er door heen. Maakt de kleur een beetje anders (kleur weet vriend al, ivm pak)

Joya
17 December 2009, 20:47
meiden ik ga er vandoor.. ga mijn bedje eens opzoeken (ik hoop maar dat ie er nog staat haha :P )
slaap lekker en tot morgen!!

Bati
17 December 2009, 20:48
ik ga hier es de was doen bleh.....lang genoeg hier geweest ;) verslaving haha
Fijne avond iedereen! Welterusten!
Dikke knuff!

snippie
17 December 2009, 20:53
ik ga ook slapen!

slaap lekker allemaal.
knuf

Just.me.2009
17 December 2009, 21:06
slaap lekker allemaal.

iemand wat nog niet naar bed gaat?
haha ik vind het zo stil
zal wel door de sneeuw komen.:)

ik zie al die berichtjes heb even bijgelezen

dientje bij mij ook nog geen ongi alleen bruin verlies.
hoe gaat het verder?
ik heb wat hoofdpijn en mijn boobs zijn heel gevoelig ze lijken wat voller.
dus morgen ga ik een test kopen en zaterdag tesen heb ook afentoe steekjes.
ojaa me buik borrrelt alsof er een bel inzit haha zo een uurtje lang en dan niks! misselijk helemaal niet.
wel meer eetlus dan normaal , en wat meer plassen!!

groetjes ik duim voor je dientjuh

knufff

Vio-Eef
17 December 2009, 22:30
Ik ben nog wakker hoor :D

Tessa23
17 December 2009, 22:55
Ik ook wakker , net thuis en duik mn bedje maar in , brr lekkere koude slaap kamer haha.. tja kachel nooit aan hoor daar anders slaap ik niet..

Slaapze meiden!

Suus85
17 December 2009, 23:00
Allemaal (bijna dan) :p vroegslapers hier, valt me op inderdaad!

Vio-Eef
17 December 2009, 23:12
ik nog steeds niet hoor ;)

Just.me.2009
17 December 2009, 23:14
haha ja
ik slaap ook nog niet
maarja sommige moeten vroeg op h
wat zijn jullie aant doen.?
ik ben aant koken heb honger haha
me vriend verklaart me voor gek

groetjes

Vio-Eef
17 December 2009, 23:28
beetje vervelen, muziekjes luisteren en tv kijen :P

Ram1988
18 December 2009, 07:46
heee goedemorgen meiden!!
ik ga weer ff wat bijlezen!!

Ram1988
18 December 2009, 08:36
whoeee waar is iedereen?

snippie
18 December 2009, 08:39
Net me bedje uitgerold en friss onder de douche geweest en nu aan het genieten
van me bak vanilie yoghurt + me redd bull

Lunanoa
18 December 2009, 08:44
OH VET LEKKER SNIPPIE!

Ik mag alleen geen redbull meer. Soms neem ik een miniscuul laagje in een glas, vriendlief krijgt dan de rest maar...

Vanochtend flink brak. Lopen kotsen als een gek.
Te druk gemaakt gister met sneeuw/vervanging zoeken etc. Merk dat meteen dan :oops:

Vanmiddag weer werken! Mijn vader brengt me :oops: Durf niet te rijden hahahahaha.

Vanavond 6 uur meteen door naar personeelsfeest met een bus. Daar eten & dan later komen Nick & Simon. Wordt vast een gezellige avond maar kijk er ook wat tegenop. Omdat ik zo kapot ben steeds.
Gelukkig vanochtend vrij :) Scheelt een hoop!

Hoeist hier?
x

Ram1988
18 December 2009, 08:44
Net me bedje uitgerold en friss onder de douche geweest en nu aan het genieten
van me bak vanilie yoghurt + me redd bull

hahahaha eetze ;)
ik ga zo ook maar douchen, remy viert vanavond zn verjaardag dus moet nog erg veel doen haha

Lunanoa
18 December 2009, 08:49
Oeh gezellig maar een drukte met al dat geregel!

Ik zal spullen klaarzoeken, want moet me omkleden op het werk vanmiddag... Ook daar makeup doen etc. GRMPF.
5 uur klaar en 6 uur vertrekt de bus. Niet de moeite om naar huis te gaan :P

snippie
18 December 2009, 08:51
ik mag van het ziekenhuis 1 a 2 reddbull perdag!
en vanaf loop van de week 1.
was verslaafd :oops: zou maar niet zeggen hoeveel!

esther wat leuk:D!

en LUn gaaf hoor maar doe je wel rustig?
knuf

Lunanoa
18 December 2009, 08:55
Ik ook whahahaha.
Dronk zo 4 blikjes op een dag. Totdat in elke tand/kies een gaatje zat & ik hartkloppingen kreeg van de vele cafene :$
Met het zwanger worden ook gemindert. Maar met heel veel moeite!

Daarna verslaafd aan blikjes Coca Cola. Maar die lust ik nu niet meer. WONDERBAARLIJK GENOEG.

snippie
18 December 2009, 08:57
Ik ook whahahaha.
Dronk zo 4 blikjes op een dag. Totdat in elke tand/kies een gaatje zat & ik hartkloppingen kreeg van de vele cafene :$
Met het zwanger worden ook gemindert. Maar met heel veel moeite!

Daarna verslaafd aan blikjes Coca Cola. Maar die lust ik nu niet meer. WONDERBAARLIJK GENOEG.

ik meer!!!en heb nog nooit gaatjes gehad!
het schild wel!! vleden maand idd stond het me plots niet aan!
en at dingen niet op wara ik normaal een moord voor doe:D

snippie
18 December 2009, 08:59
Wij hadden altijd een tree in huis!dus zodra het ene blikje leeg was dronk ikd evolgende op!soms dus 8 perdag:S
nou vind het knap ben dus van 8 naar 4 naar 1a2 gegaan!en vanaf volgende week dus 1!

Lunanoa
18 December 2009, 09:04
WOW snip. Dat zijn echt norm veel.
Goed van je dat je zo mindert :D Knap!

Lunanoa
18 December 2009, 09:06
Ik zal gaan!
Spullen klaarzoeken voor vnaaf & onder de douche!

Fijne dag meiden!
Liefs

snippie
18 December 2009, 09:19
fijne dag lieverd!!!
knuf

jorina
18 December 2009, 09:19
8 blikjes redbull :shock: :shock: :shock: :shock:

als ik het alleen al ruik vallen de tanden uit mijn moend vandaan
ik heb het nog wel eens gedronken dat ik een jaar of 15 was en net uit mocht maar dan wel gemixt
daarna echt nooit meer
behalve thee en cola krijg ik zo wie zo weinig caffeine binnen want ik lust ook geen koffie :?

snippie
18 December 2009, 09:21
8 blikjes redbull :shock: :shock: :shock: :shock:

als ik het alleen al ruik vallen de tanden uit mijn moend vandaan
ik heb het nog wel eens gedronken dat ik een jaar of 15 was en net uit mocht maar dan wel gemixt
daarna echt nooit meer
behalve thee en cola krijg ik zo wie zo weinig caffeine binnen want ik lust ook geen koffie :?

jah nep reddbull maar is het zelfde :oops:
nou das het rare dat lust ik wel maar koffie dus niet!
maar ben op het juiste pad hoor!!!
hihi

jorina
18 December 2009, 09:35
ja maar redbull is wel ff wat anders dan koffie
qua smaak dan want ik lust ook cola en daar zit ook caffeine in :mrgreen:

ben wel al een beetje voorbereid op een zwangerschap want ben al van cola light afgestapt naar gewone cola
nu alleen nog stoppen met roken want ik ben gewoon weer dapper begonnen na die mk
maar zodra ik een ei gehad heb stop ik weer

jorina
18 December 2009, 09:35
haha zie nu dat ik dan nog 6 dgn kan roken

snippie
18 December 2009, 09:37
ja maar redbull is wel ff wat anders dan koffie
qua smaak dan want ik lust ook cola en daar zit ook caffeine in :mrgreen:

ben wel al een beetje voorbereid op een zwangerschap want ben al van cola light afgestapt naar gewone cola
nu alleen nog stoppen met roken want ik ben gewoon weer dapper begonnen na die mk
maar zodra ik een ei gehad heb stop ik weer

hihi maar lust geen cola :oops: !!!
ohh oke en na je ei begin ej weer :) !dan kan je netzogoed stoppen toch?
hihi!

snippie
18 December 2009, 09:37
redd bull staat gelijk aan 3 a4 kopen koffie

jorina
18 December 2009, 10:03
jawel ik moet ook gewoon stoppen met roken
ik hoop dat ik het deze keer wel volhoud dan

ik ga thomas wegbrengen en dan werken
misschien tot vanavond

jorina
18 December 2009, 10:05
is dat 1 redbull of zijn dat 8 redbulls
want als dat er acht zijn betekend dat jij 16 tot 32 koppen koffie per dag dronk :shock: :o

snippie
18 December 2009, 10:06
jawel ik moet ook gewoon stoppen met roken
ik hoop dat ik het deze keer wel volhoud dan

ik ga thomas wegbrengen en dan werken
misschien tot vanavond

maar meis ik weet dat het moeilijk is hoor.ik heb ook gerookt.maar door maag en darm problemen in 1keer gestopt!
heb aventoe nog wel trek,maar doe het niet!want krijg er echt last van.
fijne dag nog!
KNUF

das 1 red bull

snippie
18 December 2009, 10:07
is dat 1 redbull of zijn dat 8 redbulls
want als dat er acht zijn betekend dat jij 16 tot 32 koppen koffie per dag dronk :shock: :o

jup veel he!en nu dus max 8!

18 December 2009, 10:07
Wooooow zoveeel redbull. Dan ga je hm toch hardstikke spaceee!
Ik sta na 1 al op zn kop! :shock:

Struffle hoe heb jij ht je ouders verteld? wat heb je gezegt?
haha domme vraag!
Nee ik vind het echt heeeel spannend :? :mrgreen:

jorina
18 December 2009, 10:08
whaha kleine misrekening
24 tot 32 koppen koffie :o

snippie
18 December 2009, 10:09
omdat ik chronisch vermoeid ben! houd dat me op de been!anders is er niks met me te beginnen!
maar nu ben ik minder gaan werken dus kan ook minder blikjes.
maar gyn zegt er helemaal af kom je waarschijnlijk niet.van die blikjes dringen he!

snippie
18 December 2009, 10:11
Wooooow zoveeel redbull. Dan ga je hm toch hardstikke spaceee!
Ik sta na 1 al op zn kop! :shock:

Struffle hoe heb jij ht je ouders verteld? wat heb je gezegt?
haha domme vraag!
Nee ik vind het echt heeeel spannend :? :mrgreen:

nee ik niet omdat ik altijd moe ben.ik ga moe naar bed en sta moe op!zonder blikje kom ik de dag dus niet door.

jorina
18 December 2009, 10:12
staat 1 redbull gelijk aan 3 a 4 koppen koffie :o

dat kan echt niet goed voor je zijn
ze raden al af om niet meer dan 3 kopjes perdag te drinken maar ze stoppen het wel in 1 blikje
energy drank

oooo oke dus het werkt eigelijk een beetje als medicijn ?

jorina
18 December 2009, 10:14
meiden ben nu echt weg :D

18 December 2009, 10:14
Jeetje snippie, best heavy!
Is de zorg voor een kindje dan niet oooonwijs zwaar voor jou?

snippie
18 December 2009, 10:23
Jeetje snippie, best heavy!
Is de zorg voor een kindje dan niet oooonwijs zwaar voor jou?

Onze wens is erg groot en laten die dus niet door mijn beperkt heid.
en je leerd er mee leven.maar heb dus wel pep middel nodig zeg maar.
en daarnaast stop ik met werken als we een kindje hebben.maar laten we eerst maar blijvend zwanger proberen te raken.

snippie
18 December 2009, 10:39
staat 1 redbull gelijk aan 3 a 4 koppen koffie :o

dat kan echt niet goed voor je zijn
ze raden al af om niet meer dan 3 kopjes perdag te drinken maar ze stoppen het wel in 1 blikje
energy drank

oooo oke dus het werkt eigelijk een beetje als medicijn ?

jah voor mij wel.wete dat het een verkeerde soort is.vandaar dta ik ook steeds minder er van dring.
soms doe ik over 1 blikje de hele dag!
en probeer echt ee dga niet maar dan moet ik dus echt zeker weten helemaal nisk te hoeven doen dus ook niet het huis houde want dat is dan al teveel.

Lunanoa
18 December 2009, 11:09
Ik ben dan wel niet chronisch moe.
Maar had wel altijd zr het gevoel dat ik het nodig had. n gaap & snel aan de redbull of nouja, vaak Goldenpower, die van de aldi ( vind ik z lekker).
Ik reed zomaar 10 km richting stad om blikjes te halen, want werd helemaal gek als ik ze niet had. Het werkt echt zr verslavend. Tenminste bij mij :oops:

Begrijp helemaal hoe je je voelt Snippie. Op die moeheid na dan. Maar mijn lichaam schreeuwde ook om die blikjes energy :shock:
Nu mag ik het gewoon niet meer drinken. Dan is voor mij zoiets ook klaar.. Dat scheelt :P

Lunanoa
18 December 2009, 11:29
Ben weg, half 2 werken tot 5.
Daarna 6 uur vanaf het werk weg met een bus naar Steenwijk. Daar personeelsfeestje! Gezellig.
Nick & Simon komen ook.
Wel leuk voor een personeelsfeest dacht ik zo :lol:

Fijne dag meiden. Lekker in het sneeuw rollebollen jullie ;)

Ik ga denk ik vanmiddag ook lekker naar buiten met de kids :D

xxx

snippie
18 December 2009, 11:30
Ik ben dan wel niet chronisch moe.
Maar had wel altijd zr het gevoel dat ik het nodig had. n gaap & snel aan de redbull of nouja, vaak Goldenpower, die van de aldi ( vind ik z lekker).
Ik reed zomaar 10 km richting stad om blikjes te halen, want werd helemaal gek als ik ze niet had. Het werkt echt zr verslavend. Tenminste bij mij :oops:

Begrijp helemaal hoe je je voelt Snippie. Op die moeheid na dan. Maar mijn lichaam schreeuwde ook om die blikjes energy :shock:
Nu mag ik het gewoon niet meer drinken. Dan is voor mij zoiets ook klaar.. Dat scheelt :P

jah goed hoor meissie!!!en begrijp je helemaal.zo is het met roken bij mij ook! ik mag het gewoon niet.
als ik echt zw ben.wil ik echt helemaal stoppen.dan maar bijna niks kunnen!
leer ik ook wel weer mee leven.
en had pillen voor slapen en een beter uit gerust gevoel te krijgen ,maar die mag je niet als je zwanger wilt worden of zwanger bent!dus wel minder:S!
liefs

snippie
18 December 2009, 11:31
fijne dag lun:D!

Mila
18 December 2009, 11:42
:D
hoooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiii

ben er weer!
hoe is het hier? weer nieuwe zwangeren?
essie en struffle hoe gaat het met jullie?

hier een hele fijne week gehad en ben ook goed verwend met mijn verjaardag: heb een gouden slavenarmband gehad en we zijn naar het casino in eindhoven geweest, waar het ook erg goed ging :D :lol:
verder veel rust gehad in mijn hoofd en dat was fijn.. wel vel kleine baby;s daar op het park en dat was soms wel confronterend maar verder erg genoten..

willen jullie me even op de hoogte brengen van het nieuws hier? ik ga geen 100 pagina's terug lezen :shock:
de meiden die me gekrabbeld hebben voor mijn verjaardag, dank je jullie wel!

snippie
18 December 2009, 11:50
hoi meid wat fijn dat je er het zo leuk hebt gehad!
en van die kindjes dat hou je denk ik altijd wel.
en gaaf zo'n armband:D!

uhm even denken hoor:

hedwig is zwanger!
mrij is klote behandeld door HA!gaat nu zelf gyn proberen te bellen.
Becky heeft pco en heeft waarschijnlijk volgende cyclus HSG onderzoek en dan mag ze beginnen met colmid
Babii krijgt na K*T behandeld te zijn door nare gyn.(die zich niet aan haar dossier wilde houden)toch haar pillen voor haar slijm.zo is deze ronde toch niet verkeken.

uhm meer weet ik niet zo meer!er word zoveel gepraat!

knuf

Mila
18 December 2009, 11:52
wie is hedwig? :oops: is dat miss lipstick? :oops:

GEFELICITEERD HEDWIG :D

Mila
18 December 2009, 11:56
mrij, wat balen meid! wat zei die je ha dan?

kim, gelukkig heb je die pillen wel gekregen en dan is deze maand niet weggegooid..

becky, wat "fijn" dat je zo snel al een hsg krijgt en dan kan beginnen aan de clomid!

hier zijn mijn pillen voor de schimmel ook al weer klaar en nu afwachten of het geholpen heeft.
ben weer begonnen met spuiten en heb dinsdag evaluatie en ga ovutesten gebruiken.
verder krijg ik steeds meer de balen van dit ziekenhuis, ze zouden me maandag bellen met de uitslag van het bloed en dat hebben ze niet gedaan! (ik heb ze ook niet gebeld daarna, want ik wilde rust op vakantie!) en net ga ik na de apotheek om nieuwe puregon op te halen heeft het ziekenhuis geen recept gefaxt, dus ik boos het zh opbellen word ik daar afgesnauwd.. maar heb ze gelukkig toch meegekregen van de apotheek en het zh heeft medicijnenrecept gefaxt..

snippie
18 December 2009, 12:03
nee gewoon hedwig hihi! is hier nieuw.

wat een gedoe zeg:(!

kus

Mila
18 December 2009, 12:05
oh ja nog wat grappigs:

er liep daar op het park een vader de hele tijd rond met een kind van ong. 1 jaar aan een tuigje (zal vast wel een reden hebben) en op een gegeven moment had vader dat tuigje niet vast en liep dat jongetje dus heel hard weg en mijn vriend hield dat jongetje tegen en bracht hem terug, waarop die vader zegt, dank je wel pffff willen jullie hem hebben!
:lol: ik zei daarna tegen mijn vriend, hij moest eens weten :?

snippie
18 December 2009, 12:14
syl dta is er gebeurd

Hee meiden,

Ga straks even bijlezen, zal eerst even vertellen hoe het vanmiddag ging..
Nou k*t dus!!! Ze willen me niet verder helpen, dat doen ze pas nadat je een jaar bezig bent (als ik geweten had dat ze zo kinderachtig zou zijn had ik er nog wat maandjes bijaan geplakt :roll: )
Maargoed, ik heb hoog en laag gesprongen, maar ben toch gewoon naar huis gestuurd :(

Hendri zei net, je had ook niet naar die vrouwelijke ha moeten gaan, maar naar die man, die man stuurt je veel sneller door.
Pfff handig dus dat hij er nu mee komt :o

snippie
18 December 2009, 12:14
wat grappig syl:D

sonja2009
18 December 2009, 12:40
Ik had vroeger ook zo'n tuigje omdat ik altijd wegliep

Babii
18 December 2009, 12:43
Syl, fijn dat je het zo onwijs leuk hebt gehad! En heerlijk dat je verwend bent op je verjaardag ;). Nu op naar de volgende ronde he :).

PS het is niet te zeker te zeggen dat die pillen mijn slijmvlies gaan helpen hoor ;). Ook daarmee moeten ze de juiste dosering etc. vinden....

Verhaal van wat er gebeurde bij die klote gyn staat op me beebiesite ;).

18 December 2009, 12:51
Ik ben een beetje in paniek ..
Had net een klein beetje bruin bij het afvegen ...

snippie
18 December 2009, 12:56

meid hoeft nog niks te beteken.
hoe voel je verder?

18 December 2009, 12:58

hoe voel je verder?

Ik weet het .. maar ben zooo bang! Vind ht allemaal zo enorm eng!!
Ja wel goed eigenlijk ..

snippie
18 December 2009, 13:02

hoe voel je verder?

Ik weet het .. maar ben zooo bang! Vind ht allemaal zo enorm eng!!
Ja wel goed eigenlijk ..

Lieverd ik kan het begrijpen!!! helaas weet ik hoe je voelt! bah zeg:(!
maar je hebt geen krampen en zo?en zolang het bij bruin blijft en niet heel veel is.
bruin is oud bloed.

18 December 2009, 13:07
Pff die onzekerheid!
Wilde net naar de stad gaan met mn vriend om cadeautjes voor morgen voor opa en oma te kopen ...
Het was echt maar een heeel klein beetje, het is nu alweer weg .. dus we gaan tochmaar!

Jamilah, thanx meisje .. voel me al iets rustiger, maar toch blijf ik (na alle verhalen hier) toch wel een beetje bang!

Lautje
18 December 2009, 13:09
hoooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiii

ben er weer!
hoe is het hier? weer nieuwe zwangeren?
essie en struffle hoe gaat het met jullie?

hier een hele fijne week gehad en ben ook goed verwend met mijn verjaardag: heb een gouden slavenarmband gehad en we zijn naar het casino in eindhoven geweest, waar het ook erg goed ging :D :lol:
verder veel rust gehad in mijn hoofd en dat was fijn.. wel vel kleine baby;s daar op het park en dat was soms wel confronterend maar verder erg genoten..

willen jullie me even op de hoogte brengen van het nieuws hier? ik ga geen 100 pagina's terug lezen :shock:
de meiden die me gekrabbeld hebben voor mijn verjaardag, dank je jullie wel!

Ga jij geen 100 pagina's terug lezen??! Nou ja zeg! Grapske :lol:
Goed om te horen dat je 'n fijne vakantie hebt gehad meid!

Babii
18 December 2009, 13:09

Snap je paniek, maar dit kan horen bij een zwangerschap. Meestal is het oud bruin bloed dat eruit komt. Dit gebeurd vaak in de eerste weken.

18 December 2009, 13:13
Ga proberen me niet te druk te maken .... heeft geen zin!

Jeeee ben die hard :mrgreen:

snippie
18 December 2009, 13:23
jah dat zou leuk zijn jamilah hihi!

Essie lieverd probeer toch te ontspannend KNUF voor jouw

Babii
18 December 2009, 13:32
Vind toch dat er iets anders moet komen als je zoals ik meer dan 5000 berichtjes hebt hoor, zoiets als super die hard? :mrgreen: ;)

Haha :P Bij ons staat het er niet meer onder :P. Er staat modje :P

Mrij
18 December 2009, 14:20
Syl, leuk dat je er weer bent. Fijn hoor dat jullie het zo goed hebben gehad!
En jeetje wat een klotenziekenhuis zeg, pff wel erg slecht hoor!!

Snippie, thnx schat voor het opzoeken van m'n verhaal over de ha, dat scheelt mij weer typwerk he ;)

Essie, geen zorgen maken meid, GENIETEN!!! ;)

Ehm, niemand vergeten? :oops:

snippie
18 December 2009, 14:24
graag gedaan meissie:)!
jah idd scheeld were typ werk.
ik vind ze nog steeds erg stom!!!

hej dames hoor nu op radio 538 een lied over broodje warm vlees!hihi

kus

Mila
18 December 2009, 14:30

kus

broodje warm vlees, broodje bapoa.. die?
hahaha die clip is echt achterlijk hahahah

snippie
18 December 2009, 14:31

kus

broodje warm vlees, broodje bapoa.. die?
hahaha die clip is echt achterlijk hahahah

jah die hihi

Mila
18 December 2009, 14:35

Snippie, thnx schat voor het opzoeken van m'n verhaal over de ha, dat scheelt mij weer typwerk he ;)

van jou ook echt balen meid.. ik zal echt proberen het zh zelf te bellen en je verhaal voor te leggen..

struffle
18 December 2009, 14:37
essie he gets meid dat is even schrikken!! Maar zoals de meiden al zeggen, het zal vast niet veel betekenen! Hou ons op de hoogte...

Ik ga het vanavond aan mn schoonouders vertellen. We hadden voor alle opa's en oma's kadootjes gekocht en die aan hen gegeven (bv speen of romper met 'oma's knuffel' of 'i love opa' erop) en gezegd dat we alvast een kerstkadootje wilden geven en dat ze het tegelijk open moeten maken. Nou, de rest gaat vanzelf ;)
Vond het ook hl eng om te vertellen, in de vorm van kadootjes was voor ons eenvoudiger, dus hebben we het maar zo gedaan.

Hier gisteravond naar concert van de temper trap geweest, erruuuug goed, vannochtend weer om 6 uur op en naar school, nu net terug met FLINKE vertraging door de sneeuw en doodop, dus duik lekker mn bed in.

Mrij
18 December 2009, 14:42

van jou ook echt balen meid.. ik zal echt proberen het zh zelf te bellen en je verhaal voor te leggen..

Ja baal er wel van hoor! Als het om die paar maandjes gaat had ik ze er zo bij gepraat :roll: , ik ga echt zelf de gyn bellen en hopen dat hij of zij er dan wel iets aan wil doen!!

Struffle, zulke cadeautjes zijn idd leuk om te geven en zeker makkelijker als je het zelf moeilijk vindt om te vertellen!
De temper trap, wat is dat? :shock: Slaap lekker meid!

snippie
18 December 2009, 14:44
struffle lekker slapen he!!
en succes vavond:)komt vast goed!!
kus

Storm1987
18 December 2009, 14:48
Hier speelt de vermoeidheid ook weer op. Schijnt in het laatste trimister van je zwangerschap weer net zo erg te kunnen zijn als in het begin van de zwangerschap :( Nou.... lekker dan. Gisteren om 19 uur mijn bedje in gedoken, en om 21 uur kwam mijn vriend me eruit halen. Toen nog ff filmpie gekeken en daarna weer va 12 tot 10 uur vanmorgen liggen slapen :o Hoop toch echt dat ik weer niet zulke extreme vermoeidheid krijg als in het begin, want dat was niet fijn.

Essie wat schrikken zeg. Bruin bloed hoeft niets te betekenen, maar het KAN soms wl een voorteken zijn van een miskraam. Ik hoop natuurlijk voor je dat het allemaal onschuldig is, zo klinkt het ook! Maar het is helaas niet waar dat bruin verlies altijd oud bloed is en dus onschuldig is. Bij Mayella, Jorina, bij mij en bij mijn schoonzus begon een mk ook met weinig bruinverlies. Overigens zijn er ook genoeg meiden die echte bloedingen hebben zonder dat dat iets heeft betekend voor het kindje. Ik heb trouwens bij mijn miskraam geen buikpijn gehad, pas nadat ik de vrucht al verloren was gewone menstruatiekrampen, dus dat je altijd pijn moet hebben bij een mk is een vlieger die niet voor iedereen opgaat!!
Gelukkig lijkt je bloeding nu alweer over dus ik hoop dat je kindje zich gewoon lekker extra heeft ingenesteld met deze vrieskou en nu lekker stevig vastzit :mrgreen: Maar mocht het doorzetten of erger worden, schroom dan nooit om de verloskundige/ziekenhuis even te bellen. Vanaf week 6 kunnen zie via een inwendige echo hart activiteit waarnemen. Maar zolang jij je nog steeds zwanger voelt, de kwaaltjes niet weg zijn en de bloeding niet doorzet is er nu nog geen enkele reden tot ongerustheid!
Sterkte meissie! En probeer je neit te druk te maken, maar is moeilijk ik weet het :) Denk aan je!

snippie
18 December 2009, 14:54
Wat storm zget klopt idd.
alleen van die kwaaltjes is niet helemaal waar.die blijven vaak nog even.omdat hcg niet meteen daald.kun je dus nog een
tijd zwanger blijven voelen.
heb ik bij me eerst vmk gehad.
Maar we gaan alelmaal duimen en hopen en er vanuit dat het niks te beteken heeft!
knuf

Storm1987
18 December 2009, 15:04
alleen van die kwaaltjes is niet helemaal waar.die blijven vaak nog even.omdat hcg niet meteen daald.kun je dus nog een
Maar we gaan alelmaal duimen en hopen en er vanuit dat het niks te beteken heeft!
knuf

Ja dat kan ook nog inderdaad. Iedereen ervaart het anders en ik denk ook dat geen miskraam hetzelfde verloopt! Maar ik word altijd een beetje geirriteerd wanneer iemand ongerust is omdat ze bloedverlies maar dat er dan direct overheen geknald word alsof er niks aan de hand is en alsof het volkomen normaal is. Want dat is gewoon niet zo, bloedverlies komt voor tijdens een zwangerschap maar "volkomen normaal" is het niet. Je zorgen zijn hartstikke oprecht wanneer je bloed verlies hebt want het is dan gewoon extra onzeker.

Maar uiteraard moet je ALTIJD uitgaan van het positieve !! En ik duim met je mee Snippe :mrgreen:

Storm1987
18 December 2009, 15:06
oh me reactie komt misschien wat fel over maar dat bedoel ik niet zo hoor :D

snippie
18 December 2009, 15:07
knuf

Ja dat kan ook nog inderdaad. Iedereen ervaart het anders en ik denk ook dat geen miskraam hetzelfde verloopt! Maar ik word altijd een beetje geirriteerd wanneer iemand ongerust is omdat ze bloedverlies maar dat er dan direct overheen geknald word alsof er niks aan de hand is en alsof het volkomen normaal is. Want dat is gewoon niet zo, bloedverlies komt voor tijdens een zwangerschap maar "volkomen normaal" is het niet. Je zorgen zijn hartstikke oprecht wanneer je bloed verlies hebt want het is dan gewoon extra onzeker.

Maar uiteraard moet je ALTIJD uitgaan van het positieve !! En ik duim met je mee Snippe :mrgreen:

ohh sorry :oops:

Storm1987
18 December 2009, 15:19
snippie ik zie nu pas in je onderschrift dat jij 2x een vmk hebt gehad :( jeetje mina, hoeveel pech kan iemand hebben! Hoever was je toen dat mis ging?

snippie
18 December 2009, 15:23
snippie ik zie nu pas in je onderschrift dat jij 2x een vmk hebt gehad :( jeetje mina, hoeveel pech kan iemand hebben! Hoever was je toen dat mis ging?

jah dit jaar eigenlijk 3! dit jaar 2 keer eigen cyclus en 1keer met icsi dus.is ook zo opgeschreven omdat ik wel positief had getest.maakte hun niet uit hoe ligt!
ook omdat hun natuurlijk ook wisten dat ik bevrucht ben geweest(100%).

en in 2008 ook 3

snippie
18 December 2009, 15:24
mijn lichaam stoot het altijd voor de 5weken af.

Storm1987
18 December 2009, 15:25
Jeetje dat vind ik echt heel erg voor je :( Pff, daar wordt je pas onzeker van!
Laat 2010 een topjaar voor jullie worden!!!

oo ik had zo enorme zin in een zachtgekookt eitje. Nouja nu maar gekookt dat de dooier nog nt niet gestold was. wat heerlijk zeg!! Was zeker 5 maanden geleden dat ik dat op heb, hmmm...

nu maar weer een paar maanden onthouding, want echt gezond is het natuurlijk niet. Maar men, wat smaakte me dat goed :mrgreen:

Hedwig88
18 December 2009, 15:28
Hihi Nee ik ben inderdaad niet miss lipstick maar gewoon Hedwig :P
En ik lees meestal wel meer maar ben niet zo'n actieve schrijfster haha
Ik voel me momenteel wel redelijk wel erg misselijk vooral s avonds,
Ook heb ik wel beetje menstruatie kramp, kan dit kwaad???
Hoe voelen de andere dames zich???
En @ essie: Meid, het is vast allemaal in orde :D

snippie
18 December 2009, 15:29
lekker he meid zo'n eitje!!

me man en ik krijgen nu ook chromosoom onderzoek
en ik word onderzocht op stollingsziektes.

knuf

snippie
18 December 2009, 15:30
hedwig wara si je banner;)

snippie
18 December 2009, 15:32
straks lekker bij me schoonouders nasi eten en krijg dan altijd een heerlijkt een gebakken eitje er op:D hihi:D!
daarna gaan me man en ik nog even door de sneeuw wandelen:D!lekker met zijn tweeen hihi:D

Hedwig88
18 December 2009, 15:54
Staat er gewoon toch?
Iemand nog leuke plannen voor het weekend...
Ik heb een verjaardag gezlli! en ben druk aan het twijfelen.
Of ik het de familie al zal vertellen of wachten tot 12 weken?
Wat doen jullie? ik hoor het graag!

snippie
18 December 2009, 16:03
Staat er gewoon toch?
Iemand nog leuke plannen voor het weekend...
Ik heb een verjaardag gezlli! en ben druk aan het twijfelen.
Of ik het de familie al zal vertellen of wachten tot 12 weken?
Wat doen jullie? ik hoor het graag!

hihi :oops: telang binnen gezeten denk ik sorry!

bij ons ligt het iets anders omdat mensen weten dat we zosnel mogelijk verder gaan met de poging.

maar an mijn gevoel pas na de eerste echo.maar jah ieder moet het zelf weten meissie.
is gevoeld matig.want niks geeft garantie helaas.maar gewoon qua gevoel dus.

Tessa23
18 December 2009, 16:08
Ga na t eten even bij lezen , kijk ondertussen ook as the world turns..

Brr t zou hier -15 worden vannacht , haha lekker warme deken aan vannacht.

Hoe is het verder met jullie meiden?
Hier wel oke :)

snippie
18 December 2009, 16:11
lieverds!! ik ga er vantussen lekker eten bij me schoonouders!!!
en dan wandelen!!
tot vanavond!!

kusss

Mila
18 December 2009, 16:52
gadverdamme.. ik heb die poezen net vis gegeven, ielll wat vies, bah! het hele huis stinkt..

Tessa23
18 December 2009, 17:10
syl dat vind ik ook altijd zo vies hahaha...

Babii
18 December 2009, 17:18
@ Snippie, eet smakelijk lieverd!

@ Sylvia, haha, maar je verwend ze er wel echt mee hoor! Mijn poesjes genieten echt van vis :D.

Zo vanavond starten met Progynova. Ik hoop zo erg dat ik een mooi slijmvlies ermee krijg, maar de verhalen zijn zo verschillend. Gelukkig kunnen ze op CD10 al zien hoe dik het is, als het dikker dan 3 mm is ben ik blij, maar goed ze kunnen dan gelijk zeggen slik maar meer pillen. Heb het liefst echt een slijmvlies van zeker 7 mm, dikker mag :P.

Laten we hopen dat het werkt, maar ga van het slechtste uit.

Bati
18 December 2009, 17:28
hoe is t met de dames?
hier vanmorgen een heeeel klein beetje helder bloed bij t afvegen en weer bruine vloed.....dus t begint te komen....
Verder geen kwaaltjes, een beetje hoofdpijn maar thats it.....ben benieuwd!

@ essie: ik hoop dat t "niks" is....dat je lichaam gewoon een beetje aan t schoonmaken is!
@ Babii hopelijk helpt de medicatie!!!!

dientjuh18
18 December 2009, 17:46
hey meiden

Hoe is het hier?

Met mij gaat het wel.

Ben nog niet ongesteld.

Heb wel last van me boobs en erge hoofdpijn al sinds gisteren.
En moet vaker plassen.
En ben ook misselijk af en toe met vlagen.bluh.

Maar denk dat ik maandag ga testen.

Nou meiden hoop dat jullie leuk nieuws hebben.

Liefs Dientjuh

Bati
18 December 2009, 17:47
dat zijn wel kwaaltjes die je kunt hebben als je zwanger bent!

dientjuh18
18 December 2009, 17:51
ja ik weet het hbe 2 dagen gelden getest maar was nog negatief.

Miss tog te vroeg getest.
Ben nu 2 dagen overtijd.

Liefs

Bati
18 December 2009, 17:57
dat kan maybe...misschien maak je nog te weinig hcg aan....of (en eg niet lullig bedoeld) je hoopt t heel erg en dan denk je maybe dat je kwaaltjes hebt? Maar natuurlijk gaan we daar niet van uit en heb je hopelijk snel een positieve test!

wann wil je nog es testen?

dientjuh18
18 December 2009, 18:03
ja dat zou kunnen toen ik van Demian* zwanger was wist ik dat ook pas na 3/6 weken want toen kreeg ik ook kwaaltjes maar test was negatief en met zes weken naar de dokter en toen was ik zwanger.

Ik wacht tot maandag.

Als ik zolang kan wachten.

Anders morgen of zondag;P

Liefs

Bati
18 December 2009, 18:09
of je moet weer die 6 weken wachten....
Hoop dat je t gewoon meteen weet!
Ben weg! Fijne avond iedereen en fijn weekend!
Dikke knuffels!

dientjuh18
18 December 2009, 18:13
Ja ik hoop het gwn snel te weten want Demian* is ook overleden en als ik zwanger ben moet ik gelijk weer onder controle in het zknhuis staan.

Fijne avond meid en jij ook een fijn weekend.

Liefs

cassie247
18 December 2009, 18:15
Hoi Dames!!
Ik ben al eventjes niet meer online geweest in verband met verhuizing en verbouwing ( wat trouwens mislukt is!) Wilde me toch hier nog eventjes melden. Gefeliciteerd Struffle en Essie!! En natuurlijk de andere zwangere dames maar zo ver ga ik niet terug lezen (A)
Hier gaat alles wel zijn gangetje, woensdag krijgen we de 20 weken ( medische ) echo en weten we wat het gaat worden. De zwangerschap is wel zwaar gevallen maar als ik kijk wat jullie allemaal mee moeten maken neem ik het er zo bij! Voor al de dames waar het niet zo lekker loopt, ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie snel positief testen!
Voor de zwangere dames ...geniet ervan en ook heel veel sucess!
Liefs

Joya
18 December 2009, 18:22
cassie je bent er weer :D is de zwangerschap je zwaar gevallen tot nu toe?? spannend bijna de 20 weken echo :D
hoe is het verder met je??

cassie247
18 December 2009, 18:35
Ja samen met diabetes is het niet altijd makkelijk en maak me veel zorgen. Mijn rug en bekken zijn door de zwangerschap geblokkeerd en heb dus veel pijn, maar goed hopelijk helpt de fysio. Voor de rest heel veel stress gehad maar ja ik ben nog elke dag dankbaar dat ik een wondertje mag ontvangen :) En hoe gaat het bij jou allemaal?

Joya
18 December 2009, 18:47
dat klinkt idd zwaar ja.. wel vervelend dat je zoveel pijn hebt.. ik hoop ook voor je dat de fysio helpt!
met mij gaat het prima :D de kwaaltjes beginnen nu langzaam maar zeker te komen.. had eerder nog bijna geen kwaaltjes maar nu toch behoorlijk misselijk :) verder nog wel onzeker maar dat zal ik wel zijn tot de 1e echo..

knuffel

cassie247
18 December 2009, 18:53
Daar heb ik gelukkig helemaal geen last van gehad die misselijkheid, mijn eerste trimester was ik alleen heel erg emotioneel maar fysiek ging het wel goed ( op puisten na haha) Ik hoop dat het voor jou ook erg mee gaat vallen!! En na de eerste echo ben je weer onzeker tot de tweede en zo blijft dat tot ie in je armen ligt denk ik Haha...komt allemaal goed! Probeer ervan te genieten!

Joya
18 December 2009, 19:03
emotioneel ben ik eigenlijk (nog) niet.. kan nog komen natuurlijk.. en puisten heb ik ook niet meer :D :D (ff afkloppen hoor ;) ) ik ben wel heel snel moe.. ik moet er idd in gaan geloven dat het allemaal goed komt.. maar doordat ik zo weinig kwaaltjes had was dat erg moeilijk.. nu krijg ik wat meer kwaaltjes maar toch nog onzeker ;) haha ik hoop toch maar dat het wat minder wordt als ik de 1e echo heb gehad..

Joya
18 December 2009, 20:00
wat is het rustig hier.. waar is iedereen?? er is hier al bijna 1 uur niks gezegd :?

snippie
18 December 2009, 20:23
snippie is weer terug! popstarts aan het kijken en kerst kaarten schrijven hihi!

cassie sterkte meissie!
kus

Liminous
18 December 2009, 20:25
Kom heel ff gauw jullie hulp vragen :oops:

Moet een slagzin maken van maximaal 20 woorden maar ben er slecht in.. Dit is m:

De antwoorden liggen op het puntje van mijn tong..........................

Joya
18 December 2009, 20:34

Moet een slagzin maken van maximaal 20 woorden maar ben er slecht in.. Dit is m:

uhm waar gaat het over? dan is het misschien iets makkelijker ;)

Liminous
18 December 2009, 20:36

Was een spelletje waarbij je kerstliedjes aan elkaar moest koppelen (waren in 2en gesplitst)

Dat is nu af, maar nu dus nog die slagzin en dan is de puzzel helemaal af.. Zal wel over kerstliedjes moeten gaan dan denk ik?

snippie
18 December 2009, 20:38
snippie is weer terug! popstarts aan het kijken en kerst kaarten schrijven hihi!

cassie sterkte meissie!
kus

En ligt de mijne al geschreven en in een envelop klaar voor de brievenbus???????? :mrgreen:

hihi stuur niet iedereen via post een kaart,maar idd de jouwe ligt klaar!maar lag gisteren al klaar :oops:

Joya
18 December 2009, 20:41

Was een spelletje waarbij je kerstliedjes aan elkaar moest koppelen (waren in 2en gesplitst)

Dat is nu af, maar nu dus nog die slagzin en dan is de puzzel helemaal af.. Zal wel over kerstliedjes moeten gaan dan denk ik?

pfft haha ik zal er eens goed over na gaan denken ;) wanneer moet je het hebben?? ik zeg niet dat ik er heel goed in ben hoor maar misschien kom ik opeens ergens op :)

Liminous
18 December 2009, 20:43
Wou m eigenijk morgenvroeg opsturen.. :D

Zou iig super zijn als je wat kan bedenken!

Joya
18 December 2009, 20:44
ik doe mijn best haha.. ben er ook niet zo heel goed in hoor :oops: maar soms dan heb ik opeens zo'n lampje boven mijn hoofd weet je wel hahahaha dan verzin ik opeens wat :P had ik ook met sinterklaas gedicht haha ik kan dat helemaal niet en opeens had ik 1 zin in mijn hoofd en binnen 10 seconden het hele gedicht :P