PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Liminous
18 December 2009, 20:46
Jaa ik heb ook wel eens van die ingevingen.. Apart is dat he.. Zeker op de momenten dat je er niet aan denkt komt het je ineens aanwaaien.. Hoop maar dat er ook een super slagzin aan komt waaien :D

Joya
18 December 2009, 20:52
ja ik kan hele gedichten schrijven maar ik moet er niet voor gaan zitten zeg maar.. dan denk ik er teveel over na en dan komt er niks op papier haha.. heb zo al heel wat geschreven de afgelopen tijd :) vind het eigenlijk wel cool haha :P

Liminous
18 December 2009, 20:55
Hahaha ja ik heb dat ook... Heb eens in een hele korte periode onwijs veel gedichten geschreven.. Ze waren niet allemaal even mooi, maar toch :P Schudde het zo uit mn mouw hahaha

snippie
18 December 2009, 21:01
ja ik kan hele gedichten schrijven maar ik moet er niet voor gaan zitten zeg maar.. dan denk ik er teveel over na en dan komt er niks op papier haha.. heb zo al heel wat geschreven de afgelopen tijd :) vind het eigenlijk wel cool haha :P

ohh leuk ik schrijf ook gedichten:)!
aventoe zelfs op bestelling:)!

Joya
18 December 2009, 21:07

ohh leuk ik schrijf ook gedichten:)!
aventoe zelfs op bestelling:)!

oh echt! dat kan ik echt niet hoor haha.. ik kan alleen gedichten schrijven als het opeens in me opkomt.. maar misschien kan jij liminous dan helpen met haar slagzin..??

snippie
18 December 2009, 21:16
jamilah lieverd het adres komt jouw kant op!!

mama2be gedichten is iets anders dan slagzinnen.doe me best maar kan niks beloven
kusss

dientjuh18
18 December 2009, 21:22
Hey meiden

Ik ga zo lekker me bedje in duiken met me mannetje.

Ben niet egt lkkr bah.

Misselijk,hoofdpijn en heb pijn in me boobs.

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?

Liefs dientjuh

Bati
18 December 2009, 21:24
TROUWRINGEN UITZOEKEN :mrgreen:

dientjuh18
18 December 2009, 21:27
o egt waar .LEUK :D

Wanneer ga je trouwen meis?

Liefs

Bati
18 December 2009, 21:29
als alles goed gaat 04/06/2010

en wat ga jij in t weekend doen? Als je natuurlijk wat beter bent dan?!

snippie
18 December 2009, 21:29
De antwoorden liggen op het puntje van mijn tong..........................Ik maal en maal maar in het rond tot ik uit eindelijk tot alle goede passende antwoorden kom zodat ze zo van me tong af rollen en iederen de antwoorden kan horen.

De antwoorden liggen op het puntje van mijn tong..........................ik probeer ze te zingen maar weet niet waar ik moet beginnen want ze schieten me niet te binnen want de antwoorden vliegen maar in het rond maar komen niet op het juiste momend uit me mond.

snippie
18 December 2009, 21:30
ik ga lekker niksen het weekend:D

Bati
18 December 2009, 21:30
goed bedacht snippie!!!!!

Joya
18 December 2009, 21:31
snippie jij bent goed :mrgreen:

snippie
18 December 2009, 21:33
Ankie meid wat leuk:D

dank jullie meiden :oops: !
mss nog wat aanpassing in de sinds opbouw of woord keuze hihi.
maar heb me best proberen te doen.

Joya
18 December 2009, 21:33
meiden ik ga er weer vandoor.. slaap lekker allemaal!

xxx

Bati
18 December 2009, 21:34
slaap lekker meid!!!!!

snippie
18 December 2009, 21:35
ga er zo ook van tussen!
weet niet of het goede slag zinnen waren sorry.
nou dames tot morgen!
knufff

Bati
18 December 2009, 21:36
waren wel goed snippie! Niet zo aan jezelf twijfelen ;)
Welterusten meid! Dikke knuffff

dientjuh18
18 December 2009, 21:38
ik ga morgen naar me zoontje Demian*
Een mooi kerst stukje neer zetten.
En kijken of zijn vader (mijn ex) het nog een beetje moio heeft achter gelaten en weer niets van mij heeft weggegooid :evil:

Verder ga ik niets doen lekker rustig aan doen.

En afwachten of ik ongi word zo niet dan maandag weer een test doen.

dientjuh18
18 December 2009, 21:39
Slaap lekker snippie

rustig aan ;)

Liefs dientjuh

snippie
18 December 2009, 21:39
ik ga morgen naar me zoontje Demian*
Een mooi kerst stukje neer zetten.
En kijken of zijn vader (mijn ex) het nog een beetje moio heeft achter gelaten en weer niets van mij heeft weggegooid :evil:

Verder ga ik niets doen lekker rustig aan doen.

En afwachten of ik ongi word zo niet dan maandag weer een test doen.

Strekte morgen meissie!
KNuf

Bati
18 December 2009, 21:40
Veel sterkte en suc6 morgen dan!!!!

Ik ga ook es langzaam naar mn bedje!
Maybe tot morgen anders een fijn weekend1
Knuffels

dientjuh18
18 December 2009, 21:46
Dientjuh: heel veel sterkte dan morgen.
Mag ik vragen waarom je niet meer met de vader van *Demian bent? Is dat doordat het mannetje is overleden? Wil niet nieuwsgierig zijn hoor, maar ik ben er wel benieuwd naar hoe dat zo is gekomen zeg maar. Kan me bijv. wel heel goed voorstellend at je bij zoiets heftigs of uit elkaar groeit en uit elkaar gaat of juist nog dichter bij elkaar komt dan ooit tevoren.
Als ik teveel vraag moet je me dat gewoon zeggen hoor, want t is natuurlijk wel jouw privacy!

Dank jullie wel meiden ;) .

Ja mag je vragen hoor.

Hij is vreemd gegaan.
omdat ik zwaar depresief was kon ik hem niet geven wat hij van mij verwachte.
En ik ben erachter gekomen en wij zijn toen uit elkaar gegaan omdat ik het niet meer aankon en hij zijn huidige vriendin nu zwanger had gemaakt en ik niet zo kon leven.
Nu is hij bij haar en krijgen ze een kindje.
We waren n het begin heel dicht bij elkaar gekomen maar later en toen ik al zoiets had van er zit iets niet goed weer uit elkaar.

Liefs

Just.me.2009
18 December 2009, 21:50
dientje spannend he voor mij en voor jou

wat zeg je ?
sorry maar wat een lul hij heeft totaal geen respect voor je
wat een onzin , wat wil hij van jou verwachten jij hebt je kindje verloren.
nou die jonge verdiend geen meisje sorry hoor!!
ik weet niet hoe het is gegaan maar zoiets doe je niet ,
dus de klap was dubbel en dwars voor jou
echt sneu

succes meid ik hoop dat je snel zwanger bent
en inderdaad niet pikken van zo iemand!!

sorry maar hier ken ik zo boos om worden achterlijke mensen bestaan er op de wereld.!!

knuff mij

Dientjuh: heel veel sterkte dan morgen.
Mag ik vragen waarom je niet meer met de vader van *Demian bent? Is dat doordat het mannetje is overleden? Wil niet nieuwsgierig zijn hoor, maar ik ben er wel benieuwd naar hoe dat zo is gekomen zeg maar. Kan me bijv. wel heel goed voorstellend at je bij zoiets heftigs of uit elkaar groeit en uit elkaar gaat of juist nog dichter bij elkaar komt dan ooit tevoren.
Als ik teveel vraag moet je me dat gewoon zeggen hoor, want t is natuurlijk wel jouw privacy!

Dank jullie wel meiden ;) .

Ja mag je vragen hoor.

Hij is vreemd gegaan.
omdat ik zwaar depresief was kon ik hem niet geven wat hij van mij verwachte.
En ik ben erachter gekomen en wij zijn toen uit elkaar gegaan omdat ik het niet meer aankon en hij zijn huidige vriendin nu zwanger had gemaakt en ik niet zo kon leven.
Nu is hij bij haar en krijgen ze een kindje.
We waren n het begin heel dicht bij elkaar gekomen maar later en toen ik al zoiets had van er zit iets niet goed weer uit elkaar.

Liefs

dientjuh18
18 December 2009, 22:00
ja indd heeft het me niet meegezeten.

Just me ik denk er hetzelfde over als jou.
Maar voor mijn kleine mannetje houd ik de eer aan mezelf.

Ik ben blij dat ik niet veel van hem hoor maar hij laat zich wel op een andere manier zien.
Hij gooit dingen die ik op het grafje zet weg,laat dingen staan van hem die er niet uitzien.
En ik moet het maar schoonhouden.
Dus we hadden toen een afspraak gemaakt ik blijf van jou spullen af en jij van die van mij.
En we houden het allebei netjes.Nou hi niet hoor af en toe schaa ik me gwn als er nog meer mensen bij hun kindje staan dan is het zo`n rotzooi.
Dan maak ik het weer netjes en dan denk ik jongen wees aub blij dat je zo`n moeder heeft.
Ik denk ook heel vaak dat mijn ex niets om Demian* geeft en hij heeft het pas eerlijk toegeven dat hij dat indd niet doet. :evil:
Maar Demian* staat op zijn naam en zijn grafje ook :evil:
Heb niets over Demian* en zijn grafje te zeggen heb dat allemaal nagevraagt.
Ja dan moet ik Demian* op mijn naam laten zetten maar dan moet ik 500 euro neer leggen en zijn handtekeing maar dat doet hij niet heeft hij als gezegd:(.
Ik kan me zo boos maken om hem en boos worden op hem.
Maar daar heb ik alleen mezelf mee,daar geeft hij geen moer om(sorry hoor).

Ik hoop ook zo dat wij zwanger zijn.
Ga maandag weer testen.
En jij meis ?

Liefs

Just.me.2009
18 December 2009, 22:22
hey meid
gelijk heb je.
jongens zijn zo erg afentoe

laat hem lekker stikken.
zolang jij gelukkig bent.

ik ga morgen of zondag testen.
ik heb witte bobbeltje rond mijn tepel weet iemand wat dat is?
ze doen behoorlijk pijn.
ik heb ook een trekkend gevoel in mijn zij links en rechts

ik duim voor jou dientje.
je kan me altijd pben gezellig toch:)

dikke x mij
p.s ik ben 19 , bijna 20 en jij?
ja indd heeft het me niet meegezeten.

Just me ik denk er hetzelfde over als jou.
Maar voor mijn kleine mannetje houd ik de eer aan mezelf.

Ik ben blij dat ik niet veel van hem hoor maar hij laat zich wel op een andere manier zien.
Hij gooit dingen die ik op het grafje zet weg,laat dingen staan van hem die er niet uitzien.
En ik moet het maar schoonhouden.
Dus we hadden toen een afspraak gemaakt ik blijf van jou spullen af en jij van die van mij.
En we houden het allebei netjes.Nou hi niet hoor af en toe schaa ik me gwn als er nog meer mensen bij hun kindje staan dan is het zo`n rotzooi.
Dan maak ik het weer netjes en dan denk ik jongen wees aub blij dat je zo`n moeder heeft.
Ik denk ook heel vaak dat mijn ex niets om Demian* geeft en hij heeft het pas eerlijk toegeven dat hij dat indd niet doet. :evil:
Maar Demian* staat op zijn naam en zijn grafje ook :evil:
Heb niets over Demian* en zijn grafje te zeggen heb dat allemaal nagevraagt.
Ja dan moet ik Demian* op mijn naam laten zetten maar dan moet ik 500 euro neer leggen en zijn handtekeing maar dat doet hij niet heeft hij als gezegd:(.
Ik kan me zo boos maken om hem en boos worden op hem.
Maar daar heb ik alleen mezelf mee,daar geeft hij geen moer om(sorry hoor).

Ik hoop ook zo dat wij zwanger zijn.
Ga maandag weer testen.
En jij meis ?

Liefs

dientjuh18
18 December 2009, 22:43
hey meis ja indd ik laat hem lekker zijn gang gaan zijn eigen leven niet de mijne gelukig niet meer.
En ik ben heel gelukkig nu dat vind ik het belangrijkste op dit moment.

Die bobbeltjes heb ik ook?
Zou het ook niet weten denk geen melk ofsow wet het niet hahah.

Ik ga dank ik maandag testen.

Ik ben 18 bijna 19 jaar.

En pben is altijd gezellig.

(K)

Storm1987
18 December 2009, 22:46
Dientje ik vind jou echt een Kanjer!!!
Want wát een ellende heb jij achter de rug. Eerst het verlies van je kleine engeltje en dan de ellende met je exvriend! Het is niet niks allemaal en je bent pas 18 jaar. Maar hoe jij met de gehele situatie omgaat en hoe volwassen jij bent door je exvriend niet zwart te maken, zegt heel veel over jou persoonlijkheid. Je bent een sterke en wijze vrouw en daar kunnen nog heel wat volwassenen van leren! zoals jij in het leven staat, echt mijn grootste bewondering en respect.

En ik hoop natuurlijk van harte dat je nu lekker zwanger bent, en dan over 8 maanden een prachtkindje in je armen hebt die de rest van jou leven aan je zijde zal staan en je gelukkig mag maken!

dientjuh18
18 December 2009, 22:48
Meiden ik ga slapen.

Ben niet zo lkkr .

Morgen ben ik er niet miss in de avond.

Ga naar mijn mannetje toen effe wat moois neerzetten bij hem.

Slaap lekker.

Liefs

Dank je wel Storm

Jullie zijn zo lief voor me.

Babii
18 December 2009, 23:14
Slaap lekker ladies! Ik ga ook slapen :mrgreen:

@ Tessa, je vergeet me niet he :P. Jij weet wel wat ik bedoel :oops: Hoe gaat het trouwens met je mams? En met jou?

Babii
18 December 2009, 23:20
Waarschijnlijk wordt dit mijn eisprong:

Eerste dag van je laatste menstruatie: 14 december 2009
Een beetje vruchtbaar: 28 december 2009
Vruchtbaar: 29 december 2009
Erg vruchtbaar: 30 december 2009
Eisprong: 31 december 2009
Innesteldag: 5 januari 2010
Vanaf hier kun je testen: 14 januari 2010
Vermoedelijke bevallingsdatum: 23 september 2010

2 dagen voor me verjaardag kan ik dan testen! Maar heb nu gemerkt dat mijn LF zonder bevruchting 12 dagen is. Dus ga op 12 DPO testen, mocht ik een mooi slijmvlies hebben ;).

Anders klus ik niet, dan heeft het toch geen nut en doe je jezelf alleen maar onnodig pijn.

Tessa23
18 December 2009, 23:21
Nee meis ik vergeet je zeker niet.. ik doe je gelijk verslag als ik dan thuis ben die avond .. met mij wel goed hoor en ma gelukkig ook weer , lief dat je het ff vraagt , ik ga slapen , en hopen dat ik morgen beter zie , beetje waas op mn ogen , vaaaaag..

slaapze! x

Babii
18 December 2009, 23:23
Ik ga ook slapen ;). Ben bekaf na mijn wereldreis gisteren :P..... En heb een mega drukke week gehad.

Slaap lekker meis :D.

Just.me.2009
18 December 2009, 23:50
ohh meid.
ik vind het spannend.

we zijn dus bijna even oud ik ben net 1 jaar oud.
onee bijna 2 haha.
nou die bobbeltje heb ik alleens als mn tepels inkrimpen heb jy dat ook?
zo zie je wel witte puntjes eromheen
melk?
ik hoop het haha
meid ik spreek je morgen.
hoop dat het een beetje netjes is op het plekje van je kleintje.

dikke knuffel slaap lekker
hey meis ja indd ik laat hem lekker zijn gang gaan zijn eigen leven niet de mijne gelukig niet meer.
En ik ben heel gelukkig nu dat vind ik het belangrijkste op dit moment.

Die bobbeltjes heb ik ook?
Zou het ook niet weten denk geen melk ofsow wet het niet hahah.

Ik ga dank ik maandag testen.

Ik ben 18 bijna 19 jaar.

En pben is altijd gezellig.

(K)

Liminous
19 December 2009, 04:48
Ankie meid wat leuk:D

dank jullie meiden :oops: !
mss nog wat aanpassing in de sinds opbouw of woord keuze hihi.
maar heb me best proberen te doen.
Meid, onwijs bedankt voor je hulp!! :D

19 December 2009, 08:29
Ik moet zo snel weer gaan, maar even vlug een berichtje!
Gister dat mini beetje lichtbruine afscheiding gehad, daarna niet meer .. dus hoop dat alles goed is!

Ga zo het ´cadeautje´ ophalen en dan eerst naar mn schoonouders en daarna naar mn ouders, vind ht zoooooooooooo spannend :mrgreen:

snippie
19 December 2009, 08:50
Ik moet zo snel weer gaan, maar even vlug een berichtje!
Gister dat mini beetje lichtbruine afscheiding gehad, daarna niet meer .. dus hoop dat alles goed is!

Ga zo het ´cadeautje´ ophalen en dan eerst naar mn schoonouders en daarna naar mn ouders, vind ht zoooooooooooo spannend :mrgreen:

Meid wat fijn om te horen!!!
Veel succes en plezier!!ze vinden het vast leuk!

knuf

miss lipstick
19 December 2009, 09:55
lieverds, fijne dag! :)

Lunanoa
19 December 2009, 10:26
Ik had met mijn mobiel gepost maar zie dat dat is mislukt nu ik op de pc zit :P

Essie: Dat bruinverlies heb ik ook gehad, in week 7 ongeveer. Bij mij kwam het na sex. Het is hardstikke normaal om bruin verlies te hebben! Er zit vaak nog oud bloed van het innestelen "in je" wat er dan nu uit komt.
Nu je zwanger bent zijn je bloedvaatjes ook veel gevoeliger, die kunnen zomaar knappen als je gaat poepen of als je sex hebt. Daardoor kun je ook gewoon bloed verliezen of dat bruine afscheiding.

Je hoeft je niet zorgen te maken hoor :D

Heel veel plezier bij je schoonouders & ouders!

Had zo'n nare droom..
Ik perste ons kindje eruit onder de douche & daar lag een kindje van 10cm, dood :cry: Echt zó eng.
Maar in mijn droom, was het ook een droom zegmaar...
Maar toen ik wakker werd vond ik het wel eng hoor :roll:

Storm1987
19 December 2009, 11:09
Essie: Wat fijn dat het bij dat kleine beetje bruinverlies is gebleven. Als het verder niet doorgezet heeft was het dus hoogstwaarschijnlijk volkomen onschuldig. Gelukkig maar. Hopelijk ben je een beetje van de schrik bekomen.!

Lunanoa: Gedsie wat eng zeg :( Soms kunnen dromen zo realistisch zijn! Zo droomde ik aan het begin van mijn zwangerschap dat ik weer een miskraam kreeg, álles zat onder het bloed! Ben toen heel de dag down geweest, het was zo eng :o

Wat een weer vandaag he! Vind het er zo prachtig uitzien buiten. Wij gaan ff lekker naar de stad! Fijne dag iedereen!

Lautje
19 December 2009, 11:11
Essie veel plezier! Komt helemaal goed! :mrgreen:

Luna...wil jij niet zo raar gaan dromen meis? :shock:
Hč bah, kan me voorstellen dat het vanmorgen heel eng was toen je wakker werd...

Dientjuh sterkte meis! Knuffff

Mila
19 December 2009, 11:20
dientje sterkte vandaag meid!

essie, gelukkig is het opgehouden!

kim, dan zitten we dicht bij elkaar ik verwacht mijn eisprong te hebben rond 28 dec.
pff ik hoop alleen niet dat die schimmelpillen mijn slijmvlies heeft aangetast voor deze ronde.

heeft iemand een idee wat ik kan doen:
alles is hier status: ik, de bank, eigenlijk alles zelfs de poezen heel sneu, ze lopen gewoon te knetteren..

Mila
19 December 2009, 11:26
dientje sterkte vandaag meid!

essie, gelukkig is het opgehouden!

kim, dan zitten we dicht bij elkaar ik verwacht mijn eisprong te hebben rond 28 dec.
pff ik hoop alleen niet dat die schimmelpillen mijn slijmvlies heeft aangetast voor deze ronde.

heeft iemand een idee wat ik kan doen:
alles is hier status: ik, de bank, eigenlijk alles zelfs de poezen heel sneu, ze lopen gewoon te knetteren..

hahahha ik bedoel statisch (of hoe schrijf je dat eigenlijk? :oops: )

jorina
19 December 2009, 11:27
hahaha ik neem aan dat je statisch bedoelt
maar nee daar kun je niets aan doen komt door het weer
hier ook altijd als het sneeuwt
ik kan zelfs een dag van te voren weten dat het gaat sneeuwen door de extra statische lading in de lucht krijg ik ee dag van te voren al hoofdpijn en dat heb ik ook met onweer

dientjuh meid heel veel sterkte voor vandaag en een dikke x aan je kleine mannetje

ik ga vandaag lekker een nieuwe tas uitzoeken voor kerst krijg ik van mijn moeder
heb er nu 1 die kreeg ik vorig jaar voor kerst maar die is algelopen week stuk gegaan

dientjuh18
19 December 2009, 13:32
Hey meiden

Dank jullie wel.

Ben net terug van mijn kleine mannetje.

Was hellemaal wit wel een mooi gezicht,maar alles was bevroren :cry:

En heb weer mooie spulletjes neergezet bij hem.

Ziet er weer netjes uit.

ik wou een foto plaatsten maar weet niet hoe het moet :?:

Nou meiden hoe gaat het hier verder?

Met mij gaat het wel nog een beetje pijn in me hoofd en beetje krampen in me lies/onderbuik.

Liefs dientjuh

snippie
19 December 2009, 13:34
hihi!!!
hier ook alles statisch!en idd kat vind het maar niks !arm beestje!

kus

Mrij
19 December 2009, 13:34
Essie, wat fijn dat het bloeden gestopt is! En heel veel plezier bij het vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren!

Lun, gatsie dat is een nare droom zeg! Daar kun je idd heel lang naar van zijn :(

Dientje, heb echt bewondering voor je hoe je hiermee omgaat, respect voor jou meid! Gelukkig heb je z´n grafje weer mooi kunnen maken!

dientjuh18
19 December 2009, 13:38
ja ik ben de enisgte die het mooi houd.
Bij zijn vader hoef ik daar niet voor aan te kloppen.

Weet niet eens of hij nog wel gaat.

Liefs

snippie
19 December 2009, 13:42
Hey meiden

Dank jullie wel.

Ben net terug van mijn kleine mannetje.

Was hellemaal wit wel een mooi gezicht,maar alles was bevroren :cry:

En heb weer mooie spulletjes neergezet bij hem.

Ziet er weer netjes uit.

ik wou een foto plaatsten maar weet niet hoe het moet :?:

Nou meiden hoe gaat het hier verder?

Met mij gaat het wel nog een beetje pijn in me hoofd en beetje krampen in me lies/onderbuik.

Liefs dientjuh

meissie wat fijn dat alles weer netjes is.
via http://www.uploadplaatjes.nl

kun je je foto uploaden en dan staat er een code die je dan gewoon in je bericht kunt plakken!
knuf

dientjuh18
19 December 2009, 13:59
Dank je wel snippie ik ga het gelijk effe doen.

KNUFF (K)

dientjuh18
19 December 2009, 14:08
http://foto-uploaden.nl/img/0/n5sin3m.jpg
Hoop dat het glukt is :?:

dientjuh18
19 December 2009, 14:09
Nou snippie het lukt niet :cry:

Anders zet ik ze wel op zijn site kunnen jullie dara kijken.

Mij lukt het niet om hem hier te krijgen .

Liefs KNUFF

dientjuh18
19 December 2009, 14:57
at is het stil ineens ?

Liefs

snippie
19 December 2009, 15:10
dientjuh heb hem even klikbaar gemaakt!
kus

http://foto-uploaden.nl/img/0/n5sin3m.jpg

snippie
19 December 2009, 15:11
meissie je hebt het echt mooi gemaakt!
KNUF

Babii
19 December 2009, 15:13
@ Dientjuh, dat ziet er echt prachtig uit meissie. Ik wil je nog even een dikke knuffel geven voor deze moeilijke dagen!

@ Sylvia, we zitten inderdaad dicht bij elkaar, maar ik klus alleen als mijn slijmvlies oké is. Anders niet hoor, ga mezelf geen hoop geven als er geen hoop is zeg maar ;).

@ Esssie, fijn meis dat het daarbij gebleven is. Snap ook dat je, je rot geschrokken bent. Bah, zou ik ook doen!

@ Lunanoa, vreselijk he die realistische dromen! Ik had er toen ik deze maand ongesteld werd 1. Ik droomde dat ik zwanger was, een banner aanmaakte hier en jij, struffle, storm en snippie helemaal uit hun dak gingen van blijdschap! En ik droomde dat ik een meisje kreeg. Damn ik genoot in die droom, totdat ik wakker werd. Gadverdamme zeg, dan krijg je gelijk een steek onderwater :(. Maar jij zal wel blij zijn dat je uit je droom werd gehaald haha. Gelukkig is het maar een droom meis....

dientjuh18
19 December 2009, 15:16
Dank je wel Snippie
Vind het heel lief van je.

Dank jullie wel meiden.

Ben zo blij met jullie.
Jullie geven me weer kracht om door te gaan.
En zkkr met deze moeilijke dagen die er aan komen.

Ben egt druk bezig met knuffels verzamelen voor mijn mannetjuh zijn eerste verjaardag.
En kaartjes voor in zijn plakboek met zijn eerste verjaardag.

Jullie zijn top meiden.
Dank jullie wel voor alle steun.

Liefs

snippie
19 December 2009, 15:33
jah vervelend zeg die dromen dames!!
knuf

Tessa23
19 December 2009, 15:42
Van mij ook veel sterkte deze dagen dientjuh!

Pff mn ogen ontstoken , tenmiste , gister hele tijd waas , nu ook heel erg , en vannacht kon ik mn ogen niet open doen gewoon dicht geplakt (sorryy vies) maar ja geen pijn of rood haha..

Vriendlief en ik gaan zo ff ergens eten..

Fijne avond allemaal !

snippie
19 December 2009, 15:47
fijne avond meissie!
knuf

dientjuh18
19 December 2009, 15:50
dank je wel meid

Maak er een leuke avond van.

Liefs dientjuh

Ram1988
19 December 2009, 16:10
ik ga zo lekker naar de mac :mrgreen:

k heb ook maar s ff mn profielfoto op hyves verandert hahaha, die was erg veroudert ;)

Lunanoa
19 December 2009, 16:16
Dientje: Het grafje ziet er prachtig uit zo met dat sneeuw, wat een vredig plaatje.
De kerstkrans ziet er ook erg mooi uit! Heb je mooi gedaan meid! Demian zal wel trots zijn op zijn mooie plekje!

Dames:

Ja idd een rotdroom. Ik ben dan zo bang dat het voorspellend is o.i.d. omdat ik altijd wel vrij spritueel ingesteld ben. Gelukkig vandaag opeens vétte pijn in mijn tieten & opeens weer beroerd. Op zo'n moment ben ik dan gewoon even blij :oops:

Ik heb soms ook het gevoel dat ik het kindje voel. Kan dat al ? Of ben ik in de war met mijn darmen ofzo :lol:

Iedereen spreekt me al aan over mijn buik & voelt even. Wel grappig want ben nu echt trots aan het lopen :oops: :mrgreen:

Wij zijn ook even bij de MAC geweest, was niet zo'n goed idee want mijn maag borrelt enorm :P
Smakelijk meid!

snippie
19 December 2009, 16:17

k heb ook maar s ff mn profielfoto op hyves verandert hahaha, die was erg veroudert ;)

ik gaat even kijken hihi

snippie
19 December 2009, 16:19
weet niet lun is wel vroeg maar wie weet.

en tanx voor je hyves:)!hihi heb ik zelf gemaakt:D!alles bij elkaar gezocht en zo en dta dan mooi schikken en bewerken!
en sneeuw toe gevoegd

Ram1988
19 December 2009, 16:21

ik gaat even kijken hihi

hahaha is niet zo bijzonder hoor alleen andere haarkleur ;)

19 December 2009, 16:22
Oww ik wil ook naar de mac, maar vriendlief niet :x

Ram1988
19 December 2009, 16:23

je mag wel met mij mee hoor :mrgreen:

Lunanoa
19 December 2009, 16:24
Jaaa ERG leuk gedaan!

Is wel heel vroeg hé? Zullen mijn darmen wel zijn. whahahaha.

weet niet lun is wel vroeg maar wie weet.

en tanx voor je hyves:)!hihi heb ik zelf gemaakt:D!alles bij elkaar gezocht en zo en dta dan mooi schikken en bewerken!
en sneeuw toe gevoegd

snippie
19 December 2009, 16:25
staat je goed esther:D!!

ik ga morgen naar de mac:D

Lunanoa
WOW JE BENT ALWEER 8 WEKEN ZWANGER!
Wat supergeweldig meid! Gaat enorm snel!
Maandag echo. Woehoeh :D Lekker bij de kleine kijken :D

je mag wel met mij mee hoor :mrgreen:

Oww ja lekker doen we, pik je me even op :mrgreen:

Ram1988
19 December 2009, 16:27
uhhhhh waar woon je... whiehoeee we moeten echt een x daten met zn allen hoor!!

Ram1988
19 December 2009, 16:27
staat je goed esther:D!!

ik ga morgen naar de mac:D

dank u dank u ;)

19 December 2009, 16:28
WOW JE BENT ALWEER 8 WEKEN ZWANGER!
Wat supergeweldig meid! Gaat enorm snel!
Maandag echo. Woehoeh :D Lekker bij de kleine kijken :D

Hihi ja man gaat echt snel he! Jij alweer over de 13 :shock: Pff dat gaat pas hard!
Zou wel leuk zijn als je je kindje al voelt, heb geen flauw idee of dat al 'kan' :?
En jajaaaa maandag weer een echo :mrgreen: :mrgreen: Wiehoe daar kijk ik naar uit zeg!
En jouw droom komt niet uit hoor lieverd! Jij krijgt in juni je mooie beeb in jullie armen :lol:

Tessa23
19 December 2009, 16:28
en in Dieren zit geen mac.. balen !! Wil een lekkere big mac haha.. wij gaan nu eten waar geen idee kijken wel..

eetze allemaal

19 December 2009, 16:29

Uhm in Swalmen :roll: Dat is bij Roermond :lol: En zeker moeten we een keer daten.
Ik heb gewoon op onze afgelasten date een positieve test gehad haha leuk om te onthouden ;)

snippie
19 December 2009, 16:31
jah meiden in het nieuwe jaar gaan we daten !:D!

Ram1988
19 December 2009, 16:33

Uhm in Swalmen :roll: Dat is bij Roermond :lol: En zeker moeten we een keer daten.
Ik heb gewoon op onze afgelasten date een positieve test gehad haha leuk om te onthouden ;)

jaa idd!! was er toch iets goeds aan die dag hahaha

snippie
19 December 2009, 16:34
ik zorg er dan gewoon voor dat ik al een baby in me buik heb hihI!
nee hoor geintje! :lol:

Ram1988
19 December 2009, 16:35
hihi ik wil ook een babyyyyyy

19 December 2009, 16:35
hihi ja idd, dus op de volgende date-datum gebeurd met eimand hetzelfde! Dus wanneer gan we daten, zsm :mrgreen: ??

Owja heb je al berekend hoelang je onderweg bent Eshter?

Ram1988
19 December 2009, 16:37
hahaha nee nog niet, mijn hersens zijn een beetje traag van de kou :P

Ram1988
19 December 2009, 16:38
anderhalf uur.... neee zolang kan ik niet meer wachten hahaha

snippie
19 December 2009, 16:39
ohh lekker shoppen voor me kindje hihi!
ik kwijl nu al weg bij babay spulen als ik er langs loop.
maar kan me altijd nog in houden heb nog niks in huis:D

19 December 2009, 16:41
Hmm is idd erg lang he :( Dan moeten we maar naar de mac op onze date :lol:
Wanneer gaan we die plannen???

En idd Snippie, leuk is dat he!

Lunanoa
19 December 2009, 16:43
Ja, ik wil ook daten :D Gezellig!

snippie
19 December 2009, 16:44
jah idd en me man en ik hebben de zelfde smaak hihi!
dan lopen we ergens langs en dnek ik ik hou me mond.zegt hij moet je zien wat leuk!
dta zou ons kind leuk staan hihi

19 December 2009, 16:45
Eshter: Je haren zijn idd cool! Erg leuk! Ik ga ook weer naar donker, heb ze gisteren geverfd en als mijn uitgroei weer te erg is worden ze donker ;)

dientjuh18
19 December 2009, 16:58
hey meiden

Heet iemand van jullie kim maarleveld?

Liefs

Lunanoa
19 December 2009, 17:06
nee, hoezo?

dientjuh18
19 December 2009, 17:08
diegen heeft een berichtjuh achtergelaten op Demian* zijn site.

Miss wle iemand van vroeger dan.

Anders zou ik het ook niet weten.

Liefs

Lunanoa
19 December 2009, 17:16
Of iemand komt er "toevallig" op.
Ik klik ook wel eens door naar babysites of vlindersites & als een verhaal me dan aangrijpt stuur ik ook wel eens een berichtje.. :roll:

Ik heb het zó koud. G*dskolere.

19 December 2009, 17:20
Ik sta in de fik, jezus ik heb het even goed warm... Heb net goulashsoep op :P En die was best wel pittig, maar wel lekker, nu nog de broojes knak :lol: Made by daddy :lol:

dientjuh18
19 December 2009, 17:21
Nee dat denk ik niet.

Want er stond hey hey moppioe en als je iemand niet kent dan schrijf je zoiets niet.
Ik denk een oude schoolvriendin.

Maar bedankt meid.
Liefs

snippie
19 December 2009, 17:23
ohh lekker hoor !
wij eten zo heerlijke overschotel:D!
en vanavond heerlijk aan de wijn en aan de toastjes geitenkaas en de file american heerlijk!!
knuf

snippie
19 December 2009, 17:24
Nee dat denk ik niet.

Want er stond hey hey moppioe en als je iemand niet kent dan schrijf je zoiets niet.
Ik denk een oude schoolvriendin.

Maar bedankt meid.
Liefs

vervelend he als je niet op de persoon kan komen.

KNUF

jorina
19 December 2009, 17:26
misschien ff intikken bij hives met een beetje mazzel krijg je er dan een gezicht bij

Lunanoa
19 December 2009, 17:27
Even op hyves zoeken ;)
Heb je er misschien een foto bij!

Wij gaan lekker "Butter chicken" eten. Zó lekker :D

Zit op de bank met mijn warmte pantoffels en een kruik.

Snippie: Niet over filet american praten :o :lol:

Lunanoa
19 December 2009, 17:28
Whaha precies wat ik dacht!

misschien ff intikken bij hives met een beetje mazzel krijg je er dan een gezicht bij

dientjuh18
19 December 2009, 17:29
hey ja indd vervelend als je er niet op kan komen.

Jorina:Dat heb ik al geprobeerd maar kan die persoon niet vinden staat er dan :S

Liefs dientjuh

snippie
19 December 2009, 17:29
lekker he lun:D

Mila
19 December 2009, 17:35
esther :D , hoe is het met jou? al nieuws van de ha?

dientjuh, mooie foto hoor meid van het grafje, pff wat vind ik jou sterk meid!

ik heb net via de post mijn tarwekiemolie gekregen, dus ga er morgen ook mee beginnen.
alleen moet ik er 2 per dag slikken en ik slik ook vsm puur mama, dus als ik alles slik overschrijd ik de hoeveelheid vitamine E, dus i.p.v. 2 pillen per dag ga ik er 1 slikken en dan 1 per van vsm puur mama en dan overschrijd ik de E ook niet

jorina
19 December 2009, 17:36
haha je had ook al voor je gekeken dientjuh maar ze is niet bekend

snippie
19 December 2009, 17:38
esther :D , hoe is het met jou? al nieuws van de ha?

dientjuh, mooie foto hoor meid van het grafje, pff wat vind ik jou sterk meid!

ik heb net via de post mijn tarwekiemolie gekregen, dus ga er morgen ook mee beginnen.
alleen moet ik er 2 per dag slikken en ik slik ook vsm puur mama, dus als ik alles slik overschrijd ik de hoeveelheid vitamine E, dus i.p.v. 2 pillen per dag ga ik er 1 slikken en dan 1 per van vsm puur mama en dan overschrijd ik de E ook niet

ben benieuwd meissie.

jorina
19 December 2009, 17:43
als tarwekiemoliecapsules moeilijk te vinden zijn zoals bij mij want ze hadden ze zelfs niet bij de reformwinkel
kun je ook gewoon vit e nemen
had haar uitgelegd waar het voor was en toen zei zij dat dat ook goed is
ze hadden wel gewoon tarwekiemolie maar niet in capsulevorm en dat is volgens haar heel erg vies

dientjuh18
19 December 2009, 17:45
Dank jullie wel meiden.

Ben egt blij met jullie.

Voel me gelijk wat sterker.

Liefs

jorina
19 December 2009, 17:46
ze heeft er trouwens ook bij gezegd dat het geen zekerheid is
het maakt je alleen meer toegankelijk voor een zwangerschap
dus voor mensen met innestelingsproblemen is het wel bevordelijk en word het aangeraden als ze geen aanwijsbare oorzaak kunnen vinden zoals bij mij

Mila
19 December 2009, 17:46
het is wel lastig vind ik.. want in die tarwekiemolie tabletten zit ook vitamine E (waarom moeten ze toch overal ook vitamine E bij in doen?)

dit zit er in:
vsm puur mama: 5 mg
tarwekiemolie: 1 tablet 7,75 mg
2 tabletten 15,5 mg

dus als ik van allebei 1 tablet neem dan zit ik op 12,75 mg en voor een (zwangere)vrouw is de ADH 9,9 mg
tja dat is toch wel lastig dacht ik zo.. wat moet ik hier dan weer mee?
zal dat echt uitmaken? en zodra ik zwanger ben kan ik met die tarwekiem stoppen en dan is het geen probleem, wat zouden jullie doen?

Mila
19 December 2009, 17:48
dit staat op een site:

Wat is veilig?
De maximale veilige dosis van vitamine E is, door de Gezondheidsraad, vastgesteld op 300 milligram per dag, dit is ongeveer 25 x de ADH. Deze hoeveelheid komt overeen met 4,5 kilogram noten.

Wat zijn de gevolgen van een teveel aan vitamine E?
In theorie zal een teveel aan vitamine E een stapeling in verschillende weefsels veroorzaken en hierdoor kan het de processen in die weefsels nadelig beďnvloeden. In de praktijk zijn er tot nu toe echter geen nadelige effecten bekend.

jorina
19 December 2009, 17:49
oja syl mijn potje schrijft er maar 1 per dag voor
268 mg vitamine E zit er in

Ram1988
19 December 2009, 17:51
hee syl,
nee wacht toch tot t nieuwe jaar, ook met sperma van remy denk k, zit een beetje in dubio... omdat ik ook geen mogelijk vruchtbare dagen wil verspillen hahaha erg he!

jorina
19 December 2009, 17:52
als ik het goed lees syl kun jij gewoon beide pillen innemen hoor syl want ik zit met 1 pil nog ruim boven jouw en anders zou ik maandag ff je gyn of een huisarts raadplegen

jorina
19 December 2009, 17:54
je moet trouwens evengoed stoppen met de vitamine E als je zwanger bent want vitamine E verhoogd de kans op complicaties tijdens een zwangerschap

het zit namelijk ook in lever produkten en die mag je ook maar met met mate eten als je zwanger bent

Mila
19 December 2009, 17:59
hee syl,
nee wacht toch tot t nieuwe jaar, ook met sperma van remy denk k, zit een beetje in dubio... omdat ik ook geen mogelijk vruchtbare dagen wil verspillen hahaha erg he!

ik zal het zaad van je vriend laten testen vlak voor of vlak na je menstruatie, dan ben je toch niet vruchtbaar.

Just.me.2009
19 December 2009, 18:00
hey dientje grafje ziet er mooi uit.
ik snap dat deze dagen extra moeilijk zijn , je mist de kleine ,

hopelijk komt het allemaal goed.

heb je nog getest?
ik nog niet wacht nog even ermee:)
groetjes :mrgreen:

Mila
19 December 2009, 18:02
je moet trouwens evengoed stoppen met de vitamine E als je zwanger bent want vitamine E verhoogd de kans op complicaties tijdens een zwangerschap

het zit namelijk ook in lever produkten en die mag je ook maar met met mate eten als je zwanger bent

dat is toch vitamine A?
er staat op een vitaminessite dat als je zwanger bent je 9,9 mg per dag moet/mag hebben, dus dan ga ik wel stoppen met de tarwekiem maar vsm puur mama blijf ik wel slikken want die mag je ook tijdens je zwangerschap slikken en daar zit 5 mg per dag in en ik denk dat als het echt niet mocht dat het er dan ook wel niet in had gezeten

dientjuh18
19 December 2009, 18:03
Dank je wel meid

Ja iedereen staat voor me klaar.

Ben egt blij met alle steun van iedereen .

Ik wil jullie allemaal bedanken.

Hoop dat ik nog een paar knuffels krijg vcoor Demian* zijn eerste verjaardag.
Heb er nu niet zoveel.
Vind het wel jammer.
Maarja kan er niets an veranderen.

Zit ook op google te zoeken naar nog meer bijzondere dingen om te maken maar kan niet veel meer vinden.
Iemand nog een mooi idee?

Liefs dientjuh

Mila
19 December 2009, 18:04
jorina, wat slik jij dan? want 200 nog wat mg is wel heel veel. bedoel je niet de ADH?

Ram1988
19 December 2009, 18:05
hee syl,

ik zal het zaad van je vriend laten testen vlak voor of vlak na je menstruatie, dan ben je toch niet vruchtbaar.

jaa daarom, ik wacht nog maar even... ik durf toch de stap nog niet helemaal te zetten (hoewel ik er zo zeker van was) ben een beetje bang voor wat allemaal komen gaat.. ( kan mezelf wel voor mn kop slaan)

dientjuh18
19 December 2009, 18:06
hey dientje grafje ziet er mooi uit.
ik snap dat deze dagen extra moeilijk zijn , je mist de kleine ,

hopelijk komt het allemaal goed.

heb je nog getest?
ik nog niet wacht nog even ermee:)
groetjes :mrgreen:

Dank je wel meid.
Ja het is indd hele moeilijk deze tijd en januari ook dan wordt de kleine 1 jaar.
ik hoop ook dat snel alles goed komt.

Nee ik hbe nog niet getest.
Ik wacht ook nog effe.

Waarschijnlijk maandag halen en dan dinsdag met ochterndurine testen.

Liefs Dientjuh

Just.me.2009
19 December 2009, 18:07
hey
ik zal eens kijken of ik nog knuffels heb van me zusje.
dan kan ik ze wel opsturen want je woont ergens daarboven haha.

ik zal van de week eens kijken goed?

me neefje had er 100 en die is er nou toch te groot voor

groetjes
Dank je wel meid

Ja iedereen staat voor me klaar.

Ben egt blij met alle steun van iedereen .

Ik wil jullie allemaal bedanken.

Hoop dat ik nog een paar knuffels krijg vcoor Demian* zijn eerste verjaardag.
Heb er nu niet zoveel.
Vind het wel jammer.
Maarja kan er niets an veranderen.

Zit ook op google te zoeken naar nog meer bijzondere dingen om te maken maar kan niet veel meer vinden.
Iemand nog een mooi idee?

Liefs dientjuh

dientjuh18
19 December 2009, 18:20
Hey meis

Dat zou ik egt heel mooi vinden als je dat zou doen.

Ja ergens daarboven haha rotterdam.

Ik hoor het wle van je meis.

Alvast ontzettend bedankt.

Liefs dientjuh

Babii
19 December 2009, 18:22
Teunisbloemolie schijnt ook goed te zijn ;). Maar ik slik nu al genoeg medicatie en heb er echt genoeg van!!! Ga even me injectie zetten, moet ook nog :roll:

maymar
19 December 2009, 18:30
als tarwekiemoliecapsules moeilijk te vinden zijn zoals bij mij want ze hadden ze zelfs niet bij de reformwinkel
kun je ook gewoon vit e nemen
had haar uitgelegd waar het voor was en toen zei zij dat dat ook goed is
ze hadden wel gewoon tarwekiemolie maar niet in capsulevorm en dat is volgens haar heel erg vies

hey Jorina,
die capsules zijn ook gewoon bij kruidvat te koop, daar heb ik ze vandeweek ook gekocht :D

jorina
19 December 2009, 18:33
bij ons hadden ze ze niet bij de kruidvat ben ik ook geweest zal wel per kruidvat verschillen er moet natuurlijk ook wel vraag naar zijn er overal waar ik kom hebben ze het niet omdat er geen vraag naar is

snippie
19 December 2009, 18:35
ze heeft er trouwens ook bij gezegd dat het geen zekerheid is
het maakt je alleen meer toegankelijk voor een zwangerschap
dus voor mensen met innestelingsproblemen is het wel bevordelijk en word het aangeraden als ze geen aanwijsbare oorzaak kunnen vinden zoals bij mij

is dat ook verstandig bij een regelamtige cyclus?anders ga ik die dingen morgen even kopen!
kus

jorina
19 December 2009, 18:37
ik heb van een merk solgar zal wel zo'n reform merk zijn want ik ken het niet maar er staat echt 268mg vitamine E
maar neem aan dat ze me het niet mee zou geven als het niet goed zou zijn toch heb haar verteld waar het voor is en toen gaf ze me deze

en ja kan ook zijn dat ik me vergis met vitamine A ga zo ff googlen

dat weet ik niet snippie maar dat denk ik wel moet je misschien ff navragen dan

jorina
19 December 2009, 18:39
het schijnt goed te zijn voor heel veel dingen ze hebt het me allemaal wel gezegd maar dat weet ik niet meer hoor

kreeg ook nog een standje dat ik helemaal geen vitaminepillen slikte :?
ze zei begin daar dan ook maar mee :D

maymar
19 December 2009, 18:40
bij ons hadden ze ze niet bij de kruidvat ben ik ook geweest zal wel per kruidvat verschillen er moet natuurlijk ook wel vraag naar zijn er overal waar ik kom hebben ze het niet omdat er geen vraag naar is
dat kan inderdaad jah!! dan is et waarschijnlijk een kleinere kruidvat wij hebben best een groot kruidvat :)

snippie
19 December 2009, 18:47
ohh oke.want zou balen als mijn cyclus naar de klote gaat door die dingen.vind het juist zolekker om de 28 /29 dagen hihi!
en die 35 kwma door het spuiten dus zie ik niet als plot onregelmatig.

snippie
19 December 2009, 19:34
meiden ik ga er van tussen paul kijken en monopoly desney spelen met met mannetjes!!
fijne avond allemaal!!tot morgen

KNUF

dientjuh18
19 December 2009, 19:53
Tot morgen Snippie fijna aaf nog meid.
En winnen he ;)

Liefs

Mila
19 December 2009, 19:57
ik kon ze ook niet bij de etos krijgen hier in een gat in de buurt.. ;)

heb ze dus via internet besteld:

http://www.deonlinedrogist.nl/vogel-tar ... -3302.html (http://www.deonlinedrogist.nl/vogel-tarwekiemolie-capsules-vitaal-p-3302.html)

MissMini
19 December 2009, 20:00
Hej meiden, alles goed hier?? :) Lekker weertje he die sneeuw. Geniet er echt van, al moet ik nu wel extra uitkijken, ga niet graag onderuit met die gladheid. Zit eigenlijk te wachten tot het weer gaat sneeuwen, geven ze iig nog wel op, dan ga ik zo nog lekker ff buiten een frisse neus halen.
Verveel me een beetje, manlief is net opgepiept voor een woningbrand dus die zal nog wel een tijdje weg zijn. Vind het altijd jammer als er dan weer een vrije avond aan gaat, maargoed het is zijn werk / hobby... Wie ben ik dan om hem tegen te houden he!

Dientje, ik zag je foto van het grafje van Demien. Wat mooi! Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke dagen! Knuff

dientjuh18
19 December 2009, 20:03
Hej meiden, alles goed hier?? :) Lekker weertje he die sneeuw. Geniet er echt van, al moet ik nu wel extra uitkijken, ga niet graag onderuit met die gladheid. Zit eigenlijk te wachten tot het weer gaat sneeuwen, geven ze iig nog wel op, dan ga ik zo nog lekker ff buiten een frisse neus halen.
Verveel me een beetje, manlief is net opgepiept voor een woningbrand dus die zal nog wel een tijdje weg zijn. Vind het altijd jammer als er dan weer een vrije avond aan gaat, maargoed het is zijn werk / hobby... Wie ben ik dan om hem tegen te houden he!

Dientje, ik zag je foto van het grafje van Demien. Wat mooi! Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke dagen! Knuff

Dank je wel meid.

Hier sneeuwt het weer een beetje.
Ben vandaag bijna gevallen haha.
Nou hoop voor je dat je mannetje snel weer thuis is.

Liefs knuff

MissMini
19 December 2009, 20:06
Haha ja gevaarlijk ist wel een beetje he die sneeuw. Kkijk nu dubbel zo goed uit want ik heb geen zin om onderuit te gaan met mn dikke buik. Maar heb wel al sneeuwballengevecht gehouden en een sneeuwpop gebouwd met mijn neefje van net 2. Jaja als het sneeuwt word ik altijd weer een klein kind :lol:
Hm nou zal nog wel een paar uur kunnen duren voordat manlief weer thuis is. Ach er moeten ook brandweermensen zijn he. Meestal vind ik het niet erg hoor als hij een uitruk heeft maar soms, als hij bijvoorbeeld een week veel gewerkt heeft (deze week heeft hij ook bijna dubbel aantal uren gewerkt) dan is het wel eens jammer als je vrije avond samen in het water valt. Maar dan is er altijd nog dit forum hahahha.

dientjuh18
19 December 2009, 20:11
haha nou is juist leuk heb ook een neefjuh van bijna 2 en dan een neefjuh van 2 maanden.Maar mijn neefje van 2 vind het een beetje eng ahah dat geluid onder zijn voetjes.
En mijn vriend heeft ook een neefje van 2 nou die vind het geweldig ook lekker mee buiten geweest en een sneeuw pop gemaakt met hem.
Egt geweldig die kleintjes.

Ja innd heb je dit form nog haha is nu wel rustig hier en als je er nie bent moet je zoveel bijlezen haha.

Nou meid kijk je wel uit als je nognaar buiten gaat.;)

Liefs dientjuh

MissMini
19 December 2009, 20:17
Inderdaad, 't is rustig vanavond op het forum. Iedereen is aan't genieten van de sneeuw zeker.
Kzal goed uitkijken als ik naar buiten ga. Misschien wacht ik ff of manlief op tijd thuis is. Anders loop ik zelf nog lekker even een blokje om. Lekker hoor, een frisse neus halen!

Ben slingers aan het maken voor straks als de kleine er is, maar omdat we het geslacht niet weten moet ik alles dubbel maken... Creatief he.. Zelf letters knippen en aan elkaar maken met splitpennen. Super leuk om te doen maar zo veel werk! Heb nu blauwe "Hoera een jongen" en rose "Hoera een meisje" en ben er al zo'n 3 uur mee bezig geweest. Ga nu nog "Hoera .... is geboren" voor maken, met zowel de jongensnaam en de meidennaam. Haha, genoeg te doen dus nog :lol:

dientjuh18
19 December 2009, 20:21
Ja indd frisse neus is lekker hoor :D

Ja je bent indd creatief maar als je zwanger bent krijg je altijd wel ideeen haha.

Ja denk ook dat iedereen van de sneeuw aan het genieten is of zijn gezellig een avondje weg.

Liefs

Mila
19 December 2009, 20:23
ik zit heerlijk voor de openhaard serious request te kijken met de kat op schoot (die geniet van die warmte van de openhaard)

MissMini
19 December 2009, 20:31
http://i47.tinypic.com/16m812c.jpg

Leuk toch? Kan ze ook gewoon in de winkel kopen haha, maar is wel leuk om zelf te maken..

Sylvia, lekker hoor voor de openhaard! Hebben wij jammer genoeg niet, dus heb de kachel maar flink opgestookt :mrgreen:

dientjuh18
19 December 2009, 20:35
Syl:o lekker nou zit hier gewoon met een normale kachel.

heb het van me zelf al warm pppff .

Ja hier liggen de katten ook lekker bij de kachel vinden ze geweldig.

We hebben zo`n katten mand aan de lachel maar daar liggen de katten niet in marar de hond :P hahah

Mooi hoor miss mini heb jij toevallig nog een idee voor mijn kleine mannetje zijn verjaardag.
Liefs

Mila
19 December 2009, 20:38
missmini, jij wil dus niet weten wat het word? wat denk je zelf?

MissMini
19 December 2009, 20:41
Sylvia, nee wilden we inderdaad niet weten. We hebben wel enorm getwijfeld maar uiteindelijk toch maar voor de verrassing gekozen. Zelf denk ik heel erg een jongentje, maar tmaakt me niet uit... Heb geen voorkeur ofzo (klinkt lullig trouwens, maar bedoel het natuurlijk niet zo!)
Vind de jongensnaam ook mooier dan de meidennaam, dus misschien dat ik daarom denk dat het een jongen is, haha.

Pff dientje, dat is moeilijk... Wat wil je zelf aan Demian* zijn verjaardag doen? En wat wil je precies waar ik over meedenk? Iets creatiefs ofzo?

dientjuh18
19 December 2009, 20:45
Sylvia, nee wilden we inderdaad niet weten. We hebben wel enorm getwijfeld maar uiteindelijk toch maar voor de verrassing gekozen. Zelf denk ik heel erg een jongentje, maar tmaakt me niet uit... Heb geen voorkeur ofzo (klinkt lullig trouwens, maar bedoel het natuurlijk niet zo!)
Vind de jongensnaam ook mooier dan de meidennaam, dus misschien dat ik daarom denk dat het een jongen is, haha.

Pff dientje, dat is moeilijk... Wat wil je zelf aan Demian* zijn verjaardag doen? En wat wil je precies waar ik over meedenk? Iets creatiefs ofzo?

Ik ben al bezig met knuffies verzwamel zijn er nog niet zoveel jmmr genoeg.
Ja iets creatiefs zie dat je wel creatief bent.

Liefs
Dank je wel alvast meid.

MissMini
19 December 2009, 20:46
Hmja moeilijk. Als jij ff aangeeft aan wat voor creatiefs je precies denkt dan kan ik er ff over nadenken haha.

Grrr mijn filmpje loopt steeds vast.. Had kinderen geen bezwaar gemist, kijk ik altijd naar. Super leuk, maar wel irritant als'tie om de 10 seconden moet bufferen.... :twisted:

dientjuh18
19 December 2009, 20:48
Ja iest van een slinger met iets speciaals.Iets wat je zelf kan maken.
Wel iets met blauws.
Als je iets hebt hoor ik het wel van je wijffie.

Dank je wel (K)

Just.me.2009
19 December 2009, 20:57
hey meid
helaas ben ik er niet goed in , ik had je graag geholpen.

het is stil hier.
mijn vriend is vuurwerk aant maken haha , stinkzooi *_*
hihi/ wat zijn jullie aant doen?
ben frietjes aant eten met pangalusfile of hoe je dat typt met zon knapperig laagje lekker gezond hoor haha

frieten met appelmoes wat een combinatie.
lol ik weet :)

dientjuh18
19 December 2009, 21:05
hey wijffie

Maakt tog niet uit meid.

Jullie staan al voor me klaar dat vind ik al heel lief vn jullie.

Lekker hoor haha.

Maar je vriend vuurwerk maken?

Kijkt hij wel uit ;)

En hoe maakt hij vuurwerk dan haha ?

Liefs

Just.me.2009
19 December 2009, 21:09
hey meid.
okeej dan:)
ja hij kijkt uit.
hij vertelde me hoe het moest ,
met suiker en nogiets mest en dan krijg je een rookbom ik heb eigg niet geluisterd heb wel wat beters te doen naja volgens mij kan het hem niks schelen haha.
lekker man heb alles op:)

haha je bent nog laat wakker is je ventje weg?

normal ben je er zo vroeg van af.
x
hey wijffie

Maakt tog niet uit meid.

Jullie staan al voor me klaar dat vind ik al heel lief vn jullie.

Lekker hoor haha.

Maar je vriend vuurwerk maken?

Kijkt hij wel uit ;)

En hoe maakt hij vuurwerk dan haha ?

Liefs

dientjuh18
19 December 2009, 21:13
ok mooi dat hij uitkijkt haha

Nee ik zou het ook niet weten haha .

Hij kan ook een stinkbom maken haha moet hij een vuurtje bij zijn poepert houden als hij dan een poeppie moet laten hahah :P

Sorry hoor heb me uurtje weer.
Krijg ik altijd als ik moe word.

Nee is weekend meid me mannetje is gwn thuis ,maar begin nu wel moe te worden.

Ga zo me bedje opzoeken

Maar nu nog niet want ben tog nog wel een uurtje vervelend :P

Just.me.2009
19 December 2009, 21:16
hahah jij bent echt te grappig

ik ga ook vroeg naar bed vandaag.

welterusten allemaal.

groetjes
ok mooi dat hij uitkijkt haha

Nee ik zou het ook niet weten haha .

Hij kan ook een stinkbom maken haha moet hij een vuurtje bij zijn poepert houden als hij dan een poeppie moet laten hahah :P

Sorry hoor heb me uurtje weer.
Krijg ik altijd als ik moe word.

Nee is weekend meid me mannetje is gwn thuis ,maar begin nu wel moe te worden.

Ga zo me bedje opzoeken

Maar nu nog niet want ben tog nog wel een uurtje vervelend :P

Vio-Eef
19 December 2009, 21:17
Slaap lekker!!!

dientjuh18
19 December 2009, 21:17
hahah

SLaap lekker wijffie

Spreek je morgen miss nog wel.

(K)

Just.me.2009
19 December 2009, 21:18
weetje dientjuh
volgens mij kom je slaap tekort
met je poepjes.
hahaha gek

tot morgen als je eropt bent;)

welterusten
ik post 2 x , ding tript een beetje

dientjuh18
19 December 2009, 21:21
ja zie het haha

Ja ga zo lekker slapen haha

Wordt dan altijd vervelend

Slaap lekker meis .

Miss tot morgen

(K)

Lunanoa
19 December 2009, 21:24
Die had ik ook!

Ik slikte ook 2 van die tarwe dingen + VSM Puur mama!

ik kon ze ook niet bij de etos krijgen hier in een gat in de buurt.. ;)

heb ze dus via internet besteld:

http://www.deonlinedrogist.nl/vogel-tar ... -3302.html (http://www.deonlinedrogist.nl/vogel-tarwekiemolie-capsules-vitaal-p-3302.html)

Tessa23
19 December 2009, 21:31
pff ik zie slecht door die ontstoken ogen , vervelend zeg , gewoon steeds een waas , en vannacht natuurlijk weer irritant als ik wakker word en ze lastig open kan doen haha..

ga maar weer eens verder tv kijken.. wazig :lol:

Lunanoa
19 December 2009, 21:32
Net vriendlief zijn broertje + nieuwe vriendin langs gehad.

We hebben een superleuke "playground" van Woezel & Pip gekregen :D
Zo'n kleed met van die bogen erboven met speeltjes eraan hangen! Echt superleuk!

Ook nog een hele mooie grote Pip knuffel, met knopjes, dan noemt hij kleuren/vormen op, zingt een liedje & je kan leren tellen.

Helemaal blij met mijn kado's :D

Lunanoa
19 December 2009, 21:33
Ik legde dan vaak een nat washandje klaar naast mijn bed. Om 's ochtends in bed meteen mijn ogen schoon te maken :P

pff ik zie slecht door die ontstoken ogen , vervelend zeg , gewoon steeds een waas , en vannacht natuurlijk weer irritant als ik wakker word en ze lastig open kan doen haha..

ga maar weer eens verder tv kijken.. wazig :lol:

Tessa23
19 December 2009, 21:37
Zal ik ook eens doen ja Lunanoa , thnxx! Ja is meer vervelend , alleen ben altijd bang voor mn ogen dat er was mee is , had vroeger van mn 4de tot 10de lui oog en bril en pleister haha en toen is mn oog recht gezet , maar mn zicht is wel wat minder met dag oog , tja ik merk het zelf niet zo zeer , merk niet was ik mis maar volgens oogtesten enz wel , alleen als er dan iets met ogen is vind ik het nooit leuk..

Babii
19 December 2009, 21:37
Ze zeggen dat je met een lauw watje je ogen goed kan schoonhouden. Heb je geen zalfje gehad vna de dokter bijv.?

Mila
19 December 2009, 21:39
lunanoa sinds wanneer slikte jij die tarwekiem olie dan?

Tessa23
19 December 2009, 21:40
Kreeg ik gisterochtend pas last van haha , dus heb niks , watje is idd wel een optie en washandje bij mn bed , kijken of t morgen beter gaat.

Babii
19 December 2009, 21:41
Ik slik heel veel whahahaha:

- Tarwekiemolie, 3 capsules per dag
- Dubbele dosis foliumzuur (moet van de gyn, kan het slijmvlies bevorderen)
- Progynova (om het slijmvlies te verdikken, op recept verkrijgbaar)
- Teunisbloemolie (zit vitamine E in, moet dat slikken maar doe het (nog) niet)

En moet VSM Mama gaan slikken....

De tarwekiemolie slik ik overigens al maanden... Heeft bij mij nog niet geholpen helaas :(, maar goed mijn lichaam is een geval apart :P.

Mila
19 December 2009, 21:52
ik heb net alvast een ovutest gedaan omdat ik een vergelijkingtest wil hebben voor straks.. dan kan ik namelijk vergelijken, want dan heb ik nu een negatieve test.. maar er staat maar 1 streep die tweede staat er helemaal niet.
is dat normaal, zit ook pas op dag 8..

Lunanoa
19 December 2009, 21:55
Heb het twee maanden geslikt & toen was het potje op. Laatste maand niet geslikt maar was wel raak die maand.

Een collega vertelde mij, hij & zijn vrouw waren 2 jaar bezig, allemaal behandelingen gehad & toen tijdelijk gestopt & tarwekiemolie geslikt & binnen 3 maanden zwanger. Heb toen onthouden wat hij zei & ben het ook snel gaan kopen :P
Ik was 3 maanden na het slikken van de tarwekiemolie ook zwanger!

Babii
19 December 2009, 21:55
Niet iedere vrouw heeft gelijk een tweede streep staan. Ik overigens wel, maar zoals ik hierboven al typte: mijn lichaam spoort niet :P

Mila
19 December 2009, 22:01
Niet iedere vrouw heeft gelijk een tweede streep staan. Ik overigens wel, maar zoals ik hierboven al typte: mijn lichaam spoort niet :P

weet je nog dat ik je voor mijn vakantie vroeg welke kant ik moest gebruiken? toen had ik er 1 getest en toen had ik wel een tweede streep, maar goed dat was vlak voor mijn menstruatie..
kim, hoe lang plas jij niet van te voren? hou je je echt aan die 4 uur niet plassen en 2 uur niet drinken?
is dat belangrijk bij deze test?

lunanoa, dan is het zeker het proberen waard.. wie niet waagt wie niet wint. :lol:

Lunanoa
19 December 2009, 22:06
Precies Sylvia, zo dacht ik ook!

Ik had de testen van sensitest, die mag je de hele dag gewoon doen!

Had overigens altijd wel een licht tweede streepje.

Mila
19 December 2009, 22:10
Precies Sylvia, zo dacht ik ook!

Ik had de testen van sensitest, die mag je de hele dag gewoon doen!

Had overigens altijd wel een licht tweede streepje.

vanaf wanneer begon jij dan met testen? welke dag?
ik heb nu voor het testen nog wel gedronken.. en in de beschrijving staat dat je 2 uur van te voren niet mag drinken.. maar er staat niets in over 4 uur niet plassen.. ik denk dat ik gewoon 2 uur niet plassen en drinken aanhoud en dan zien we het wel weer..

dan plas ik 's morgens eerst mijn ochtendurine eruit, dan lekker koffie drinken en zodra ik die opheb 2 uur niet drinken en plassen.. anders weet ik het ook niet, moet veel wisselend werken

Babii
19 December 2009, 22:10
Ik test niet Sylvia :). Door de Gonal F wordt mijn eisprong geremd :). Dat is nu 100% zeker bewezen en het staat in me gebruiksaanwijzing.

Voorheen plaste ik gewoon hoor :D. Maar ik deed het ook met de Persona en CB digitaal. Beide kunnen in de ochtend, alleen de Persona moet met ochtendurine :D.

Het is overigens niet handig om in de avond laat te testen. Het beste tijdstip is tussen 10.00 uur en 18.00 uur. Maar niet met je eerste urine hoor :D.

Mila
19 December 2009, 22:14
Ik test niet Sylvia :). Door de Gonal F wordt mijn eisprong geremd :). Dat is nu 100% zeker bewezen en het staat in me gebruiksaanwijzing.

Voorheen plaste ik gewoon hoor :D. Maar ik deed het ook met de Persona en CB digitaal. Beide kunnen in de ochtend, alleen de Persona moet met ochtendurine :D.

Het is overigens niet handig om in de avond laat te testen. Het beste tijdstip is tussen 10.00 uur en 18.00 uur. Maar niet met je eerste urine hoor :D.

ik heb ook de cb thuis liggen met de smiley's maar die wil ik alleen gebruiken op het moment dat ik een twijfeltest in mijn handen heb.. die kan me dan net iets meer zekerheid geven.
kun je trouwens ook alleen nieuwe teststaven kopen voor de cb? of moet je dan weer zo'n nieuw pak halen?

Lunanoa
19 December 2009, 22:18
Ik deed meestal mijn tweede plasje zegmaar :P

Ik begon met controle dag 10. Ik heb lange cyclessen maar wou mn ei niet missen..

Mila
19 December 2009, 22:20
Ik deed meestal mijn tweede plasje zegmaar :P

Ik begon met controle dag 10. Ik heb lange cyclessen maar wou mn ei niet missen..

ok thanks.. ik begin denk ik woensdag dan is het dag 12.. ik moet dinsdag naar het zh voor een meeting en als de eitjes dan al mooi gegroeid zijn begin ik woensdag en anders later.. wacht dus even af

Babii
19 December 2009, 22:24
Je moet dan een nieuw pakl kopen :( Oplichterij he!

Mila
19 December 2009, 22:28
Je moet dan een nieuw pakl kopen :( Oplichterij he!

ja idd wat zijn die dingen duur zeg poehe!

snippie
19 December 2009, 22:37
Hoi dames hier via mobiel!
Helaas verloren maar ach wel een erg leuk spel!

Zitten nu een vage Nederlandse film op ned 2 te kijken!

Lun was er welneat bekend bij die mensen of was oorzaak niet bekend?

Eerlijk gezegd heb ik echt geen zin in pauze!en helaas is bij ons icsi de enigste behandeling die we ooit krijgen,want de rest is al vanaf het begin niet haalbaar!
Maar ga het zeker proberen hoor hihi!kan geen kwaad!maar poeh hoop voor die 3maanden zwanger te zijn!van een mooie cryo:)!

Kus

Lunanoa
19 December 2009, 22:40
Hoop het ook voor je Snippie!

Ik weet wel dat het aan de vrouw lag, maar weet niet meer wat het probleem was :oops:

snippie
19 December 2009, 22:44
Hoop het ook voor je Snippie!

Ik weet wel dat het aan de vrouw lag, maar weet niet meer wat het probleem was :oops:

Uhm das het verschil dus al:(!0,01%word niet plots heel veel kans.kus

Lunanoa
19 December 2009, 22:47
Ik ga op bed ;) Welterusten allemaal!

Liefs

snippie
19 December 2009, 22:55
Laap lekker meissie!

Kus

snippie
19 December 2009, 22:57
Ik gaat ook zo slapen.

Kus

Vio-Eef
19 December 2009, 23:06
:( ik verveel me...
Slaap lekker allemaal!!!

Ram1988
20 December 2009, 08:55
Goedemorgenn meisjes!!

hier sneeuwt het volop heeeerlijk!! en tis koopzondag dus mannetje en ik gaan dr lekker op uit vandaag!!

snippie
20 December 2009, 09:02
Goedemorgenn meisjes!!

hier sneeuwt het volop heeeerlijk!! en tis koopzondag dus mannetje en ik gaan dr lekker op uit vandaag!!

hier ook veel sneeuw!!en wilde ook de stad in
maarjah er rijden geen bussen!
kus

Lunanoa
20 December 2009, 09:13
Have fun EstherH!

Hier ook weer zo'n 10 cm gevallen. Begin het behoorlijk klote te vinden. Het sneeuwt keihard door & dat zou wel eens kunnen betekenen dat ik morgen WEER niet naar mijn werk kan.
Ik heb een 0 uren contract dus dan komt er niks binnen he :P Baal ik van.

Heb even uitgezocht, en als het allemaal klopt heb ik recht op een zwangerschaps/bevalling - uitkering! Zou héél erg chill zijn. Weten jullie hier wat meer van?

Vriendlief maakt lekker verse croussants & fruit voor ontbijt, LEKKER :D

Liminous
20 December 2009, 09:20
Oeh lekker Lunanoa! Kan je hier niet wat naar toe sturen? ;)

Hier sneeuwt het ook onwijs hard, ligt al weer een heel pak.. Nadeel is wel dat het af en toe tussendoor ook erg hard regent, dus hoop maar dat het niet al te glad is als ik zometeen naar mn werk moet!

snippie
20 December 2009, 09:25
nee lun weet ik niet eigenlijk.heb zelf nooit op die situatie gezeten:S!
wel bijna maar kreeg op het laatst toch een uren contract:).
dus heb me er niet in hoeven verdiepen.

snippie
20 December 2009, 09:27

Hier sneeuwt het ook onwijs hard, ligt al weer een heel pak.. Nadeel is wel dat het af en toe tussendoor ook erg hard regent, dus hoop maar dat het niet al te glad is als ik zometeen naar mn werk moet!

hier sneeuwd het ook hard en gelukkig geen regen.
maar baal wel dat we nu niet met de bus naar de stad kunnen en fietsen zien wij niet zitten!!
is het nog gelukt met de slag zinnen?

Liminous
20 December 2009, 09:40

maar baal wel dat we nu niet met de bus naar de stad kunnen en fietsen zien wij niet zitten!!

Jaa heb er en der op t forum wel een aantal leuke gekregen.. Moet alleen zo nog ff gaan kijken welke ik nou daadwerkelijk neem..

Fietsen zou ik nu idd ook niet doen.. Tenzij het echt noodzakelijk zou zijn, maar tis echt gevaarlijk.. Ik moet zo nog een half uur rijden naar me werk, maar hier in de wijk strooien ze nooit.. Tis hier echt spekglad.. Vind t echt doodeng!

snippie
20 December 2009, 09:43
oke spannend want dacht dat je ze morgen wilde in zende:D!!!hihi
ben benieuwd.

liefs

Lunanoa
20 December 2009, 09:44
Kun je geen vervanging regelen die dicht bij het werk woont?
Ze zeggen dat mensen beter thuis kunnen blijven!
x

Jaa heb er en der op t forum wel een aantal leuke gekregen.. Moet alleen zo nog ff gaan kijken welke ik nou daadwerkelijk neem..

Fietsen zou ik nu idd ook niet doen.. Tenzij het echt noodzakelijk zou zijn, maar tis echt gevaarlijk.. Ik moet zo nog een half uur rijden naar me werk, maar hier in de wijk strooien ze nooit.. Tis hier echt spekglad.. Vind t echt doodeng!

Mila
20 December 2009, 10:07
holimoly wat een sneeuw :shock:
baal er een beetje van, want ik zou vandaag naar een vriendinnetje gaan, haar relatie is net over, ze heeft geen werk meer sinds deze week en daardoor heeft ze ook geen afstudeeropdracht, kortom ze zit er doorheen.. en nu dit klote weer! ze woont ook niet om de hoek.. wat moet ik? bussen rijden volgens mij niet en ze zeggen dat het nog erger word bah baal er echt van..

4 jaar geleden toen was hier zo'n sneeuwstorm en was ik aan het winkelen in zutphen en woonde ik nog in deventer, ik heb er toen 5 uur overgedaan om terug te komen.. alle borden zaten onder de sneeuw.. ik kende zutphen toen nog niet, dus wist gewoon niet hoe ik terug moest komen, al het verkeer stond toen vast.. dat is best sucks hoor. ben er vandaag weer een beetje bang voor.

20 December 2009, 10:08
Woooow wat een sneeuw! Je ziet hier het verschil tussen de weg en de stoep niet eens meer!!

Gister hebben we ht dus verteld..
Ze waren suuuuuuuuuuuuuuper bij, echt hardstikke leuk :mrgreen:

Mila
20 December 2009, 10:11
Woooow wat een sneeuw! Je ziet hier het verschil tussen de weg en de stoep niet eens meer!!

wat leuk meid! altijd fijn als ze leuk reageren.. wanneer heb je je eerste echo? of heb ik iets gemist? :oops:

Liminous
20 December 2009, 10:14
Hmz nee dat gaat niet lukken.. Dr is maar 1 collega die echt dichtbij woont, maar alle andere collega's doen er minimaal net zo lang over als ik.. En we werken altijd met zn tweeen.. Heb dus niet veel keus.. Helaas is vriendlief ook niet thuis dan had hij me mooi ff kunnen brengen.. Die vind het alleen maar prachtig om met dit weer te rijden...

Sylvia, als je het niet vertrouwd zou ik persoonlijk thuisblijven. Als het niet noodzakelijk is dat je de weg op gaat kan je het denk ik maar beter niet doen.. En ik neem toch aan dat je vriendinnetje dat wel kan begrijpen?

Mila
20 December 2009, 10:19
Hmz nee dat gaat niet lukken.. Dr is maar 1 collega die echt dichtbij woont, maar alle andere collega's doen er minimaal net zo lang over als ik.. En we werken altijd met zn tweeen.. Heb dus niet veel keus.. Helaas is vriendlief ook niet thuis dan had hij me mooi ff kunnen brengen.. Die vind het alleen maar prachtig om met dit weer te rijden...

Sylvia, als je het niet vertrouwd zou ik persoonlijk thuisblijven. Als het niet noodzakelijk is dat je de weg op gaat kan je het denk ik maar beter niet doen.. En ik neem toch aan dat je vriendinnetje dat wel kan begrijpen?

begrijpen zal ze het zeker wel, voel me er alleen dan weer lullig onder.. toen alles gebeurde (afgelopen week) zat ik op vakantie.. dus kon niet naar de toe en nu kon ik eindelijk en kan ik weer niet.. verder moet ik aankomende week weer veel werken bah!

Ram1988
20 December 2009, 10:27
klote weer he syl!! ik glibberde net met de auto hahaha!
we gaan zo lekker naar de woonoutlet, we willen een nieuwe bank (3e in 1 jaar hahaha)

Ram1988
20 December 2009, 10:27
essie lieffie wat leuk voor je :mrgreen:
k had je nog smsje gedaan gister ;)

Bati
20 December 2009, 10:30

Fijn dat ze positief reageerde!!!!!

Hier ook sneeeeeeuw!!!!! En nog es veel wind erbij, leuk :roll:
Vind t niet erg als ik binnen ben, maar morgen werken (dan zou t weer sneeuwen....) Rij dan niet zow graag met de auto!

snippie
20 December 2009, 10:34
Syl wat klote meissie!!!snap je gevoel helemaal lieverd!!

Essie wijffie wat fijn zeg:D!altijd leuk als ze zo reageren hihi!!!

Dames ik ga zo lekker met me man de sneeuw in:D!we gaan even wandelen hihi!
sneeuwd kei hard,maar willen toch lekker naar buiten:D!
dus fijne middag allemaal:)
KNUF

Bati
20 December 2009, 10:38
Have FUN!!!! :mrgreen:

Hedwig88
20 December 2009, 11:06
Hier ligt ook een dik pak sneeuw, we zouden nog weg maar dat gaat zeker niet lukken.
Als we de auto al konden uitgraven, staat er ook nog 15 km file op de weg hier... PFFF
Dus blijf lekker met me mannetje thuis bij de kachel en de kaarsjes :D
Ook lekker toch...

Liminous
20 December 2009, 11:31
http://i47.tinypic.com/2zybjet.jpg

Laat ik nou 3 min van de kust afwonen en over 3 kwartier weg moeten :S

sonja2009
20 December 2009, 11:39
Op buienradar is te zien dat het gewoon de hele dag door blijft sneeuwen

Heb gelukkig gister snel boodschappen gedaan met de auto want durf nu echt niet te rijden

Mila
20 December 2009, 11:39
wat is sneeuwjacht? :oops:
dat is mooi balen meid.. hier gaat het ook maar steeds door

Mila
20 December 2009, 11:41
ik heb er nog een probleem bij.. HELP.
ik zou vandaag dus bij mijn vriendinnetje gaan eten, dus ik heb geen eten in huis en nu is het zondag en er is wel een winkel open maar durf de straat niet op... nu heb ik geen avondeten :(

Liminous
20 December 2009, 11:42
Sneeuwjacht
Sneeuw levert de grootste problemen ook als het ook hard waait en vooral als het vriest. Bij een krachtige tot harde wind, windkracht 6 of 7, is tijdens sneeuwval met minder dan 200 meter zicht sprake van een ware sneeuwjacht. De stuifsneeuw, die bij temperaturen onder nul in kieren en gaten doordringt, leidt tot grote overlast: het verkeer en openbaar vervoer worden ontwricht en wegen raken versperd door ophopingen en duinen van sneeuw. In een sneeuwjacht is het zeer onaangenaam, zeker bij temperaturen ver onder nul. Bovendien vermindert het het zicht, afhankelijk van de intensiteit van de sneeuw.

Sneeuw en zeker een sneeuwjacht is zeer belemmerend voor het verkeer. Het KNMI geeft bij sneeuw extra waarschuwingen uit. Bij een sneeuwjacht of sneeuwstorm, waarin minstens windkracht 6 wordt bereikt en het zicht minder dan 200 meter is, gaat een Weeralarm uit, zo mogelijk voorafgegaan door een voorwaarschuwing. Sneeuwval of driftsneeuw bij windkracht 8 of meer wordt een sneeuwstorm genoemd, zoals de blizzards in Canada en de Verenigde Staten.

Liminous
20 December 2009, 11:45
ik zou vandaag dus bij mijn vriendinnetje gaan eten, dus ik heb geen eten in huis en nu is het zondag en er is wel een winkel open maar durf de straat niet op... nu heb ik geen avondeten :(

Misschien nog restjes in de vriezer? Of kijken of eettenten zoals een pizza of shoarma zaak nog bezorgen met dit weer? (zal wel niet maar is t proberen waard?)

sonja2009
20 December 2009, 11:48
Ik heb altijd genoeg in de vriezer gelukkig hoef tot de kerst me huis niet uit hahah

Mila
20 December 2009, 11:51

Misschien nog restjes in de vriezer? Of kijken of eettenten zoals een pizza of shoarma zaak nog bezorgen met dit weer? (zal wel niet maar is t proberen waard?)

nee, ik vergeet altijd restje in te vriezen.. elke keer als ik het al weer weggegooid heb denk ik shit dat had ik willen bewaren :lol: maar dan is het al te laat.. anders eet ik wel een tosti ofzo... brood heb ik sowieso.. dus anders word het brood

Mila
20 December 2009, 11:52
Ik heb altijd genoeg in de vriezer gelukkig hoef tot de kerst me huis niet uit hahah

hoe is het met je meid..ik las dat je weer aan het spugen was.. bah!

sonja2009
20 December 2009, 11:54

hoe is het met je meid..ik las dat je weer aan het spugen was.. bah!

Vandaag gaat het goed doe rustig aan
Moet me nog douche en aankleden hahahha

miss lipstick
20 December 2009, 11:58
Hallo allemaal :D

Ben maar weinig hier opt moment, van alles te doen maar lees wel stiekem mee hoor ;)

Essie fijn dat iedereen zo positief reageert! Lekker genieten ervan...

Hier ligt ook sneeuw, maar nog van gister, vandaag nog niet echt sneeuw bijgekomen.
Zit lekker met dekentje en trui van vriendlief op de bank, gaan straks wel poging doen om op visite te gaan...

Verder is het hier rustig, heb wel al een paar keer het idee gehad ongesteld te worden afgelopen week, menstruatie krampen en 2 dagen wit vloeien gehad. Het is nog veel te vroeg, zou betekenen dat ik een cyclus van minder dan 20 dagen zou hebben. Ook veel steekjes in mn rechterzij, gisteravond en vannacht gehad.

2e kerstdag is een speciale dag voor ons, dus hoop dat ik dan of al ongi ben, of het de dag erna wordt, maar niet wordt geplaagd met buikkrampen de dag zelf :|

We zullen zien :) Voor iedereen een heeele fijne dag!

xx

Liminous
20 December 2009, 12:06
Leuk, begint nu ook nog ff zwaar te onweren hier!

Maar goed ik ga er maar vandoor... Vanavond rond 22:30 terug! Fijne dag nog allemaal!

dientjuh18
20 December 2009, 12:21
hey meiden

Goedenmiddag,

Hier sneeuwt het ook aardig pppff.

Hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het wel.
Redelijk goed geslapen.

WEl wat pijn in me buik en nog steeds pijn in me hoofd.

Meiden die weggaan kjiken jullie uit en veel plezier in de sneeuw.

Liefs

Babii
20 December 2009, 13:06
Hier kom je dus echt niet meer weg met de auto :(. Baal er onwijs van, heb al een hekel aan kou en vooral gladheid en sneeuw. Geef mij het zonnetje maar ;).

Ben benieuwd hoe ik morgen in hemelsnaam op me werk ga komen!!!

dientjuh18
20 December 2009, 13:22
hey babii das vervelend.
Sneeuw maakt het egt moeilijk voor iedereen.

Hier rijden ook geen bussen trams, en treinen enzow.

Auto`s staan hier gwn vast in de sneeuw.

Egt niet leuk meer.

Liefs

Babii
20 December 2009, 13:25
Gelukkig kan ik altijd vanuit huis werken, maar werk het liefste @ work. Daar heb ik de printer/fax/me vaste toestel etc. bij de hand. Overigens werk ik voor een directeur en vindt dat ik dan zo vaak mogelijk @ work moet zijn.

Werk ook voor 2 managers, maar goed die vinden het prima als ik vanuit huis werk. Ga manlief eens lief aankijken morgen, als er niet teveel sneeuw ligt (wil hem ook niet in gevaar brengen).

Werk jij eigenlijk Dientjuh?

Mila
20 December 2009, 13:27
hier gaat het ook steeds maar door met sneeuw..
nou mijn vriend ging net naar zijn werk en dacht ik pak dan maar de fiets aangezien alles vast staat, maar hij glijd gelijk hier in de straat al uit, dus toch maar met de auto gegaan, maar dat ging opzich wel.. hier rijden ook geen treinen en bussen meer best balen.

dientjuh18
20 December 2009, 13:43
hey babii

Ja ik werk wel in de zorg als helpende bij mensen thuis en in verleeghuis.
Nu zit ik voorlopig in ziekte wet nou niet egt ziekte wet maar soort bijz verlof vanwege de kleine enzow.

Vervelend he Syl.Hier probeerde ze de bussen enzow om 15.00 uur weer te laten rijden maar denk niet dat dat gebeurd door die sneuuw.

Hoe gaat het verder met jullie?

Liefs

Mila
20 December 2009, 13:56
ik verveel me, zit serious request te kijken en ben te lui om te gaan douchen hahaahah zo gaat het met mij dus ;)

hoe is het met jou dientjuh?

Ram1988
20 December 2009, 14:45
whoeee stomme sneeuw!! ik had een auto in mijn kofferbak!!
gelukkig niet heel veel schade, wel schrikken haha

Ram1988
20 December 2009, 14:47
syl ik wil wel voor je langs de AH hoor ;)

Mila
20 December 2009, 14:52
esther, dat is balen van die auto, hoe is het gebeurd?

hahahaha thanks, maar ik heb nog patatjes, dus ga wel frituren.. :D

snippie
20 December 2009, 14:59
Hoi dames was ikke weer!!!
heerlijk buiten gelopen:D!en tussen door even gelunchst bij me schoonouders!!
Nu weer lekker warm op de bank!!

Esther meid wat naar zeg:(!!!logisch dat ej schrok.gelukkig niet veel schade!

syl gelukkig heb je patatjes!!

Wat ben ik blij dat ik vakantie heb!dus hoef niet op de fiets naar het werk.
Me man weet nog niet of hij gaat werken morgen want fietsen gaat hij nu echt niet en het is nog niet bekend of de bus gaat en de trein naar den haag:S!(altans optijd)
dus mss wel morgen thuis!wat slecht uitkomt is onwijs druk op zijn werk nu en hij kan neit vanuit huis werken:S!

maarjah wie weet is het morgen beter en gaan de bussen en treinen gewoon!!

Mila
20 December 2009, 15:01
lekker even weg geweest dus, snippie.

ik moet morgen ook weer werken, bah! na ruim een week vrij te hebben gehad, moet ik weer even wennen hoor.. hoop idd dat morgen het weer iets beter is

Ram1988
20 December 2009, 15:02
We reden bij het station, en er reed zo een auto tegen mijn achterkant aan... ws had ie tekorte afstand!

dientjuh18
20 December 2009, 15:07
hey sil

Met mij gaat het redelijk hoor.
Beetjuh krampen in me onderbuik en steken in me lies en nog stees hoofdpijn.

Dus ben net effe met man lief een frisse neus gaan halen.
Gelijk de hond meegenomen die vind het geweldig in de sneeuw zze wordt hellemaal gek hahaha.

Esther.Wat vervelend gelukkig heb je niet veel schade en hbe je zelf niets opgelopen.
Natuurlijk is het schrikken.
Maar dan ook een domme automobilist juist met fit weer moet je meer afstand houden wat een ei.

Krijg je wel de schade die hij gemaakt heeft vergoed meid?

Liefs dientjuh

Ram1988
20 December 2009, 15:27
jaa papieren zijn ingevuld!! maar idd wel even schrikken!!
jij voelt je nog niet op en top dus? balen meissie *knuffel*

snippie
20 December 2009, 15:30
ik heb bijna 2 weken vrij op 1 dag na hihi!

Storm1987
20 December 2009, 15:51
Ik heb ook lekker vakantie, een weekje en mijn vriend 2 weken. We gaan de babykamer afmaken :mrgreen:

Wat een sneeuw he? Ik vind het heeeeeeerlijk, echt genieten. Al waren we net met de auto naar mijn schoonouders en dat was wel een beetje eng. Vanavond moeten we nog even terug maar dan gaan we mooi lopend. Tis toch heerlijk in die sneeuw dus dat kan best.

Met weer zoals vandaag is het net als op een stralende voorjaarszondag. Overal lopen mensen buiten te genieten :) Geweldig! Anders wordt het wanneer je de weg op moet of echt ergens heen moet.... of stel je voor dat je moet bevallen nu :o dan moet je met de auto naar het ziekenuis!!! moet je toch niet aan denken... de wegen zijn amper begaanbaar. wij kwamen niet eens het parkeervak meer uit.

Dientje, wanneer ga je weer testen meid? Wat ligt het grafje van je mannetje er mooi bij zo met die witte sneeuw. Heel vredig. Komt er nog een steentje op te staan of blijft het plaatje er? Het ziet er in ieder geval heel mooi vredig uit.

Estherh: schrikken!! gelukkig heb jij er in ieder geval niks aan overgehouden. een auto valt wel weer te maken, gelukkig ;)

Essie: wat leuk dat iedereen zo blij voor je is! Hoe voel je je nu, besef je het al?

dientjuh18
20 December 2009, 15:53
k nou das mooi esther.
Nee voel me zkkr nog niet op en top.
Maar hoop dat snel were goed komt.

Liefs knuff trg meis

dientjuh18
20 December 2009, 15:56
hey storm.

Dank je wle meid.
Ja heb een glasplaatje besteld.Die komt begin januari miss wel eerder maar je zit mer kerst.
Wilde het graag nog voor zijn verjaardag plaatsen maar denk iet dat dat gaat lukken :cry:
Ja nu zou zijn grafje wel hellemaal onderliggen nu sneeuwt het hier al de helle dag.

Je hebt er dan wel een raar gevoel bij hoor.
Dan denk je mijn kleine mannetje ligt daar in het donker e in de kou.

Nou meiden fijne vakantie hoor.

Liefs dientjuh

Tessa23
20 December 2009, 17:10
hey meiden ,

ik vind de sneeuw voor andere best leuk maar zelf baal ik er van , vanmiddag ook ff weg maar fietsen was zeker geen optie ,kijken hoe vriendlief morgen naar zn werk gaat , normaal scooter ,rijbewijs haalt hij in mei gelukkig.. :D

syl ik heb ook simpel gedaan , frietjes haha

dientjuh18
20 December 2009, 17:44
lekker tes hahah .
Frites :D

snippie
20 December 2009, 17:45
ik ga zo spaghettie maken:D!!!!

dientjuh18
20 December 2009, 17:53
Das ook lekker snippie :D

Tessa23
20 December 2009, 17:56
Ik ben ook een zwijn ook eet nu alweer bokkepootjes hahaha

snippie
20 December 2009, 18:00
Ik ben ook een zwijn ook eet nu alweer bokkepootjes hahaha

hihi!!!
ik heb net een chips zitten eten en begin onder het koken maar aan de nootjes :oops:
heb zo'n trek!!! wahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
al een tijdje!!!

De weegschaal is zo blij met mij maar ik niet met hem

dientjuh18
20 December 2009, 18:02
haha
Ja ik hbe net ook gegeten eet nu ook dextro hahah:P
Krijg je energie van dus heb er maar 1 genomen meer niet is niet goed voor je .

Liefs

Mila
20 December 2009, 18:05
waar laten jullie het? :lol:
ik heb net mijn patatjes op en het smaakte niet :(

snippie
20 December 2009, 18:06
haha
Ja ik hbe net ook gegeten eet nu ook dextro hahah:P
Krijg je energie van dus heb er maar 1 genomen meer niet is niet goed voor je .

Liefs

das waar.
maar jah er is zoveel niet goed voor de mens hihi

snippie
20 December 2009, 18:07
waar laten jullie het? :lol:
ik heb net mijn patatjes op en het smaakte niet :(

tjah in me buik!!!maarjah ga dan ook wel 3xper dag voor grote boodschap :oops: !

dientjuh18
20 December 2009, 18:18
ja das waar.

als je eens wist wat er allemaal niet goed is kan je niets meer eten of drinken :mrgreen:

Lekker praatje ben ik blij dat ik al klaar ben met eten haha hahaha :D

liefs

snippie
20 December 2009, 18:25
ja das waar.

als je eens wist wat er allemaal niet goed is kan je niets meer eten of drinken :mrgreen:

Lekker praatje ben ik blij dat ik al klaar ben met eten haha hahaha :D

liefs

huh grote boodschap is toch niet zo vies?
ben niet aan de dunne hoor!ga al jaren3 keer eprdag naar de wc:D!

dientjuh18
20 December 2009, 18:33
ok ja dacht dat je aan de rees was hahaha.

Ik ga nooit 3 x per dag soms wel weken niet ik hbe een spastiche darm.
Dus is bij mij verschillend.

Liefs