PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

snippie
20 December 2009, 18:37
nee joh hihi:D!

das gewoon mijn darm flora!!kan er niks aan doen! hihi!

maar aan de weegschaal is het niet te zien!volgends mij is dat ding stuk :lol: !
weeg weer zwaarder hahhaha

knuf

dientjuh18
20 December 2009, 18:43
hahaah.

Nee daar kan je indd niets aan doen snippie :mrgreen:

Ja ik geloof ook niet zo in weegschalen alleen als ik afgevalen ben dan wel haha :D

Liefs

snippie
20 December 2009, 18:56
hahaah.

Nee daar kan je indd niets aan doen snippie :mrgreen:

Ja ik geloof ook niet zo in weegschalen alleen als ik afgevalen ben dan wel haha :D

Liefs

ahh gyn vind het nog geen ramp:D!ze zegt het is je niet te zien!!!
dus das mijn weegschaal dan maar hihi:D!En ze zegt je cyclus is nog normaal.dus het ebinvloed je lichaam nog niet.

MissMini
20 December 2009, 19:23
Hej meiden, haha ik lees hier allemaal "ongelukkige" mensen met de sneeuw. Nou ik niet hoor! Geniet er echt van. Vanmiddag lekker met mijn neefje wezen sleeen en wat leuke foto's gemaakt. Super! Alleen auto rijden was een beetje vervelend, we hebben geen hele nieuwe auto (ook niet oud haha, maar in ieder geval één die nooit ingrijpt als het glad is) dus we moesten extra voorzichtig doen. Maar kvind het heerlijk hoor, deze sneeuw. Van mij mag er nog veel meer vallen.

Ga nu gauw aan een broodje hamburger, had nog niet gegeten en heb nu toch wel trek....
xxx

Babii
20 December 2009, 19:35
OMG :| Wil net mijn scooter in de schuur zetten... (beetje laat maar goed :P), die is gewoon helemaal ingesneeuwd haha :P.

Hij staat inmiddels in de schuur, maar we kunnen hier amper de deur uit, onze deur is zeker voor 30 cm ingesneeuwd :| Damn wat een sneeuw! Me hondjes genieten haha.

veel he meissie!!!

kus

Hedwig88
20 December 2009, 19:48
Wij hebben ook lekker patat gegeten. Het smaakte verrukkelijk :D
Heerlijk filmpje kijken nu, vandaag met de hond in de sneeuw geweest.
Hij vind het fantastisch... :D :D :D
Morgen nog lekker een dagje vrij... Ik heb wel heel erg steek in me onderbuik...
Geen kramp maar echt steek is dat normaal?

snippie
20 December 2009, 19:50
Wij hebben ook lekker patat gegeten. Het smaakte verrukkelijk :D
Heerlijk filmpje kijken nu, vandaag met de hond in de sneeuw geweest.
Hij vind het fantastisch... :D :D :D
Morgen nog lekker een dagje vrij... Ik heb wel heel erg steek in me onderbuik...
Geen kramp maar echt steek is dat normaal?

jah schijnt vaker zo te zijn meissie

20 December 2009, 20:20
en ik ook ;)

snippie
20 December 2009, 20:22
halo lieve dames!!!

20 December 2009, 20:23
Haaj schatjes!! Alles goed hier??

Ram1988
20 December 2009, 20:24
jaaa prima en daar? ;)

snippie
20 December 2009, 20:32
Hier ook alles goed.

gister verjaardag gehad en voor het eerst mijn nieuwe nichtje gezien die dus 2 weken jonger is dan mijn ventje. Nou ik kan eerlijk zeggen dat dit de lelijkste baby is die ik ooit in mijn hele leven heb gezien hahahaha...precies haar vader (mijn broer dus, arm kind, heb nu al medelijden met haar)

ohhhhhhhhhhh jamilah toch!!! ;) !!
nee hoor meid!!ik snap je helemaal!!!
ken je als geen ander:D!
Knuf

Ram1988
20 December 2009, 20:32
Hier ook alles goed.

gister verjaardag gehad en voor het eerst mijn nieuwe nichtje gezien die dus 2 weken jonger is dan mijn ventje. Nou ik kan eerlijk zeggen dat dit de lelijkste baby is die ik ooit in mijn hele leven heb gezien hahahaha...precies haar vader (mijn broer dus, arm kind, heb nu al medelijden met haar)

hahahahaha lekker subtiel ding ben je toch ook :mrgreen:

20 December 2009, 20:33
Hihi hier alles goed ook hoor :mrgreen: Ben even popstars aan het kijken, had ik opgenomen. Is toch niets op...

Whahah Jamilah, kun je het toevallig niet zo goed vinden met je broer :?

Ram1988
20 December 2009, 20:34
Jamilah heb je trouwens hyves? die heb ik niet he? haha

20 December 2009, 20:35
Hey ik ook niet :(

snippie
20 December 2009, 20:35
jah heeft ze esther:D! heb haar ook in me lijst!
liefs

jorina
20 December 2009, 20:56
goedenavond dames
ik heel op mijn werk gekomen wat overigens een hele opgave was maar gelukkig ook weer heel thuis gekomen dat was iets makkelijker :D

verder nog spannende dingen gebeurd ?

Ram1988
20 December 2009, 20:56
Balen Jamilah!! das nooit leuk!

Ik doe je ff een PB

jorina
20 December 2009, 20:57
wat een achtelijke broer heb jij jamilah
dat soort dingen zeg je toch niet zomaar

Ram1988
20 December 2009, 20:58
goedenavond dames
ik heel op mijn werk gekomen wat overigens een hele opgave was maar gelukkig ook weer heel thuis gekomen dat was iets makkelijker :D

verder nog spannende dingen gebeurd ?

Nou weinig spannends van mijn kant ;) aanrijding gehad maar gelukkig weinig schade!!

20 December 2009, 21:01
Ja ik heb hyves.. ;)

Schorpioentje: mijn broer kwam vorig jaar met opmerkingen als: het is niet goed dat jij ene kind krijgt want je werkt niet, dus draai ik op voor jou kind. En bijv. je vriend is een marokkaan, zulke kids moet ik niet. En zo kan ik nog veel meer rottige uitspraken van hem opsommen, dus conclusie is idd dat ik hem niet zo graag mag nee!
En wat dat kindje betreft, die is echt lelijk. Typisch geval dat je dan niet zegt oh wat een mooi kind, maar meer zoiets als: jeetje wat een mooie dekbedje, lief kindje ook :mrgreen: .

hahaha er is gewoon teveel gebeurd om nog op goede voet te staan met hem en zijn vrouw.

Heh getsie, dan zijn idd nare woorden! Kan me goed voorstellen dat je het dan een beetje hebt gehad met zo iemand, ook al is het je broer. Wel jammer natuurlijk maar goed, ik zou dat ook heel zeker niet pikken!!
En hahah ja dat zijn dan goede opmerkingen ;) WHaha

Mag ik je hyves?? Of wil je liever niet, kan ook hoor ;)

jorina
20 December 2009, 21:03
jaaaa had het gelezen
ben blij dat je zelf niets hebt

wel een mooie sukkel die kerel of vrouw vooral met dit weer moet je juist extra afstand bewaren want je kan bijna niet remmen dus heb je meer afstand nodig

ik rem met dit weer helemaal niet ik rem dan alleen af door terug te schakelen en daar heb je veel meer afstand voor nodig

Ram1988
20 December 2009, 21:05
Jamilah whoeooeoe k zat me toch raar naar je naam te kijken hahaha :mrgreen:

jorina
20 December 2009, 21:08
ik vind het echt belachelijk en vind het super dat je die hand gewijgerd hebt
hij weet toch ook waarom je niet werkt
en dat zou dan meteen maar een reden moeten zijn om geen kindjes te willen

echt te belachelijk voor woorden en dan ook nog problemen hebben met je vriend omdat het een marrokaan is
hoezo alles over 1 kam scheren
wat een enorme lullekop kan daar echt boos over worden

Ram1988
20 December 2009, 21:08
Whahahaha, ja die verwacht je niet he :mrgreen:
Iedereen verwacht denk ik een meisje met hoofddoek :lol:

hahahaha nee dat niet eens!
maar k zat toch gek te kijken :D

Ram1988
20 December 2009, 21:09
Wel leuk eindelijk een gezicht bij je te hebben :mrgreen:

jorina
20 December 2009, 21:11
haha ik zat ook zo raar te kijken hoor ik herkende jamilah aan de naam van haar stoere vent

20 December 2009, 21:12
Hahah Jamilah, ik dacht dat jij ook donker was. Je naam kliknt hier op het forum alsof je van buitendlandse afkomst bent, dus nee ik had deze naam ook niet bij je verwacht. Dacht dat dit je echte naam was ;)

Maar idd EshterH, ik vind het ook altijd leuk om een gezicht bij een naam te hebben :mrgreen:

snippie
20 December 2009, 21:13
ik vind het echt belachelijk en vind het super dat je die hand gewijgerd hebt
hij weet toch ook waarom je niet werkt
en dat zou dan meteen maar een reden moeten zijn om geen kindjes te willen

echt te belachelijk voor woorden en dan ook nog problemen hebben met je vriend omdat het een marrokaan is
hoezo alles over 1 kam scheren
wat een enorme lullekop kan daar echt boos over worden

ben het helemaal met je eens!!!
ik heb het hele verhaal mee gekregen en hun hebben echt een klap van de molen gehad!

snippie
20 December 2009, 21:13
trouwens heel veel denken bij dat ik blank ben

snippie
20 December 2009, 21:17
Whahahaha, vind dit keer op keer zo'n humor he, de verbaasde reacties als ze mijn echte naam zien hahha..

Snippie: 1 klap????????? Volgens mij zijn ze aan de wieken blijven hangen hahahahaha :mrgreen:

hihi! dat kan ook lieverd!!

jorina
20 December 2009, 21:18
whahah ja dat kan de enige juiste conclusie zijn als je zulke rare dingen zegt

snippie
20 December 2009, 21:21
lieverds ik ga me bed in!!!last van me baarmoeder:(!word er een beetje naar van dus ga plat!

kusss

jorina
20 December 2009, 21:22
meiden ik ga lekker slapen morgen boodschapjes doen in een veel te drukke AH
dus moet goed uitgeslapen zijn om al die vervelende mensen aan de kant te duwen voor alle lekkere kerstdingetjes :mrgreen:

weltrust en tot morgen

jorina
20 December 2009, 21:23
weltrust snippie slaap lekker

20 December 2009, 21:24
Slaap lekker meiden, ik ga zo ook naar mijn bedje, lekker warm onder de dekens :mrgreen: Heerlijk!! :lol:

Ram1988
20 December 2009, 21:30
Slaap lekker meisjes!!

Babii
20 December 2009, 21:38
Poe, wij komen net van de snelweg af. De strepen zijn niet eens meer te zien, het is spekglad en heb wel een stuk of 20 strooiwagens gezien!

Bah wat een walgelijk *** weer!

@ Jamilah, je weet mijn mening al over je broer. Ken het verhaal ook, maar heel goed dat je ze hand hebt geweigerd. Is hij helemaal van de pot gerukt je een hand te willen geven na wat hij je geflikt heeft!

Liminous
20 December 2009, 22:01
Joepie dames ik heb t overleefd! Op de heenweg was er niet gestrooid.. Heb vele glijers gemaakt maar ging allemaal goed! Wel overal ongelukken enzow.. Terugweg was er gelukkig wel gestrooid en sneeuw geschoven..

Hoe is t hier?

Ram1988
21 December 2009, 08:13
Goedemorgen meisjes!!!
Hier is nog veel meer sneeuw gevallen haha, Mannetje heeft nu lekker vakantie, dus lekker genieten samen!

Babii
21 December 2009, 08:35
Nou ik vindt het totaal niet lachen :(. Als ik vrij was geweest wel! Maar damn, er is totaal niet gestrooid. We stonden ingesneeuwd, het is spekglad en ik moest dus naar kantoor om overleggen te notuleren.

Ben benieuwd hoelang dit nog aanhoudt hoor, ik hou ook me hart vast voor de oudere mensen die slecht ter been zijn. Telkens als ik iemand die slecht ter been is zie langslopen, wil ik erop af gaan om te helpen!

snippie
21 December 2009, 08:37
Mijn man is gedwongen thuis gebleven!
poeh wat een drama!!!gat die plurk eerst sóchtends een uur tegen me aan liggen praten!
en uit eindelijk om 7uur weer gaan slapen!daarna word ik wakker van zijn getik op zijn iphone!
poeh zeg!!!!

sonja2009
21 December 2009, 08:39
Mijn man heeft eerst een uur bij de bus staan wachten toen is hij weer terug naar huis gegaan en hij is een uur geleden maar weer naar de bus gelopen dus ik denk dat de bus nu wel is gekomen...

Babii
21 December 2009, 08:40
Hahaha Snippie! Geweldig haha... Dit zou zo iets voor mijn man kunnen zijn. Nou die van mij was een beetje saggie dat ik persé naar kantoor wilde :oops: . Hij zei al: je kan verdorie vanuit huis werken, maar ja heb hier alles bij de hand.

Al met al zitten we met 11 medewerkers. De rest is thuis.

Iemand enig idee hoe het de komende dagen zal zijn?

snippie
21 December 2009, 08:43
Babii hoorde net dat er vanmiddag en vanavond nieuwe sneeuw is!en morgen komt er ook weer sneeuw:S

Ram1988
21 December 2009, 08:44
Ik vind t heerlijk, hoef alleen donderdag te werken en dan pas maandag weer...! ik geniet dr van haha

snippie
21 December 2009, 08:46
Ik vind t heerlijk, hoef alleen donderdag te werken en dan pas maandag weer...! ik geniet dr van haha

lekker hoor meissie:D!ik hoef pas volgende week donderdag ochtend weer:D

Babii
21 December 2009, 08:56
Bij ons zijn alle parkeerplaatsen onder gesneeuwd :(. Niemand kan parkeren. Er is amper personeel, ben zelf geneigd dat als er morgen zoveel sneeuw ligt thuis te blijven....

snippie
21 December 2009, 08:59
Bij ons zijn alle parkeerplaatsen onder gesneeuwd :(. Niemand kan parkeren. Er is amper personeel, ben zelf geneigd dat als er morgen zoveel sneeuw ligt thuis te blijven....

er ligt morgen zeker zoveel snel en wss wel meer!
knuf

Mila
21 December 2009, 09:01
hier ook heel veel sneeuw.. :shock: ik kan niet thuis blijven.. ik werk met kinderen.. en die kunnen niet zonder begeleiders.. dus kortom ik MOET naar het werk en ik moet zo naar de apotheek om puregon op te halen en ook dat moet gebeuren, maar mijn vriend gaat rijden.. ik doe het niet :? ik had gehoopt dat het vanavond en morgen niet meer zou sneeuwen, moet morgen naar het ziekenhuis.. nu is het sneeuwen wel weer genoeg dacht ik zo..

Babii
21 December 2009, 09:03
hier ook heel veel sneeuw.. :shock: ik kan niet thuis blijven.. ik werk met kinderen.. en die kunnen niet zonder begeleiders.. dus kortom ik MOET naar het werk en ik moet zo naar de apotheek om puregon op te halen en ook dat moet gebeuren, maar mijn vriend gaat rijden.. ik doe het niet :? ik had gehoopt dat het vanavond en morgen niet meer zou sneeuwen, moet morgen naar het ziekenhuis.. nu is het sneeuwen wel weer genoeg dacht ik zo..

Hier hetzelfde verhaal ;). Alleen werk ik voor een directeur die een rechterhand nodig heeft en iemand die de notulen maakt. Ben benieuwd of het openbaar vervoer weer gaat rijden, want dan kom ik wel op mijn werk :).

Morgen gaat het sneeuwen + ijzelen!

Mila
21 December 2009, 09:07
ook nog ijzelen: nou lekker dan :x

snippie
21 December 2009, 09:11
ik zei al tegen me man!!!!!!! poeh jah jah de aarde warmt op!! :lol: !

nee maar snap wat ze er mee bedoelen.maar staat nu zo raar met al dta sneeuw

Mila
21 December 2009, 09:12
ijzelen is toch dat het heeeeeel glad word he? :oops:

snippie
21 December 2009, 09:13

jahh :| !en meid ik snap het hoor.ik heb echt mazzel dat ik vrij ben.
liefs

Babii
21 December 2009, 09:18
Ja, ijzelen is echt gevaarlijk!!

Mila
21 December 2009, 09:20

liefs

ik heb morgen een evaluatiegesprek :( en als ik die afzeg kan ik pas over 2 maanden weer terecht, dit gesprek is al ruim anderhalve maand geleden gepland en ik heb dat gesprek echt nodig.. heb ik weer :x
ik wou dat ik kon vliegen net als een vogel met dit weer :mrgreen:

snippie
21 December 2009, 09:23

liefs

ik heb morgen een evaluatiegesprek :( en als ik die afzeg kan ik pas over 2 maanden weer terecht, dit gesprek is al ruim anderhalve maand geleden gepland en ik heb dat gesprek echt nodig.. heb ik weer :x
ik wou dat ik kon vliegen net als een vogel met dit weer :mrgreen:

Klote zeg:S!
ik baal ook erg van de sneeuw!!!
als het een witte kerst wordt kunnen wij niet naar maastricht!!!

Liminous
21 December 2009, 10:02
Hier is er vanacht en vanmorgen ook weer veel sneeuw bijgekomen.. Gelukkig schijnt het zonnetje onwijs hard nu, hoe heerlijk! Pfff ben nu al weer toe aan de zomer!

Thyra
21 December 2009, 10:07
Hoi meiden,

Sorry ben een paar dagen niet op het forum geweest.
Ik vertelde laatst toch dat we een kitten hadden, nou die werd ineens ziek dus ik heb heel veel voor haar gezorgd de afgelopen dagen, gisteravond is ze ineens overleden :(. ze lag lekker tegen me aan in bed en begon ineens met spugen en toen stopte ze ineens met ademhalen...

Hedwig88
21 December 2009, 10:23
Ik ben vandaag ook heerlijk vrij, me mannetje is wel gaan werken.
Gelukkig is het dicht bij, en kon hij het makkelijk bereiken.
Ik heb vandaag lekker nog een dagje vrij... :D
Maar dames over hyves gesproken ik wil ook wel eens zien.
Welke gezichten er achter jullie namen schuilen :D
Dus kunnen jullie mij misschien ook jullie hyves geven?
Of een van jullie dan kan ik de rest wel vinden :P

Mila
21 December 2009, 10:24
wat erg thyra :cry: gecondoleerd met je kitten!

jorina
21 December 2009, 10:26
aaaaaaaaaah :cry: :cry:
wat erg thyra heel veel sterkte

Mila
hedwig je hebt een pb

snippie
thyra wta erg meissie!!!
sterkte!!

Babii
21 December 2009, 10:27
Hoi meiden,

Ik vertelde laatst toch dat we een kitten hadden, nou die werd ineens ziek dus ik heb heel veel voor haar gezorgd de afgelopen dagen, gisteravond is ze ineens overleden :(. ze lag lekker tegen me aan in bed en begon ineens met spugen en toen stopte ze ineens met ademhalen...

Jeetje meissie, dat meen je niet :|. Ben je wel naar de dierenarts geweest? Heel veel sterkte, het overlijden van een diertje is vreselijk!

Krijg net een berichtje van een kennis van mijn man:

Ze was van haar eerste kindje binnen 1 ronde zwanger, kindje is nu bijna 1 jaar. Ze waren 3 maanden geleden begonnen aan een 2e kindje, was ze binnen 1 maand zwanger, maar een MK, alles is er zelf uitgekomen gelukkig.

Nu was ze afgelopen maand weer begonnen en weer zwanger, nu smst ze me net: meisje het is niet goed, wrodt morgen gecuretteerd :|.

Vindt dat zo erg! Dan ben je binnen 1 maand zwanger, maar gaat het fout :(.

snippie
21 December 2009, 10:30
Hoi meiden,

Jeetje meissie, dat meen je niet :|. Ben je wel naar de dierenarts geweest? Heel veel sterkte, het overlijden van een diertje is vreselijk!

Krijg net een berichtje van een kennis van mijn man:

Ze was van haar eerste kindje binnen 1 ronde zwanger, kindje is nu bijna 1 jaar. Ze waren 3 maanden geleden begonnen aan een 2e kindje, was ze binnen 1 maand zwanger, maar een MK, alles is er zelf uitgekomen gelukkig.

Nu was ze afgelopen maand weer begonnen en weer zwanger, nu smst ze me net: meisje het is niet goed, wrodt morgen gecuretteerd :|.

Vindt dat zo erg! Dan ben je binnen 1 maand zwanger, maar gaat het fout :(.

babii verschrikkelijk zeg:(!

snippie
21 December 2009, 10:32
hedwig je hebt pb.

dames ben er vandoor!! ga even boodschappen doen en weer een wandeling maken!!
fijne ochtend/middag!
tot vanmiddag!!
knuf

Babii
21 December 2009, 10:32
Ja, ze zei al: heb liever dat ik er dan 12 maanden over doe en een gezonde zwangerschap heb, dan keer op keer een teleurstelling.

O wat vindt ik dit verschrikkelijk voor haar.

Thyra
21 December 2009, 10:37
Babii wat erg zeg! keer op keer een telleurstelling lijkt me verschrikkelijk.

Ja we zijn vandeweek 3 keer naar de dierenarts geweest en ze is ook een tijd opgenomen geweest, maar hun konden niet veel doen.
Thuis bij ons begon ze wormen te spugen, maar ze mocht daar niks voor hebben omdat er tussen de kuurtjes in 2 weken moet zitten en ik heb haar vorige week ontwormd.

21 December 2009, 10:39
Ik heb nog niet bijgelezen, probeer ik nog wel even te doen zo.
Ik ben er de komende 2 weken weinig, mn vriend heeft vakantie en we gaan samen leuke dingen doen! Zo heerlijk nu hij thuis is, geniet er nu al van!

Gisteravond nog een testje gedaan, de streepjes waren allebei zo suuuuper donker. Foto zal ik nog wel een keertje plaatsen, is wel leuk om te zien miss ;)

Iedereen heeeeele fijne dagen alvast en ik probeer zo af en toe toch even binnen te wippen :mrgreen:

Es, jij houdt mij wel een beetje op de hoogte af en toe he :D

Hedwig88
21 December 2009, 10:40
@ thyra, meid wat erg!

@ snippie en Syl, Bedankt heb jullie toegevoegd :D

21 December 2009, 10:43
Ik heb trouwens nog wel een klein beetje bijna zwarte afscheiding gehad (na de seks),
dat doen we dus komende tijd even niet meer! haha gerum mn manneke :lol:

Thyra
21 December 2009, 10:50
Ik heb trouwens door het goedoe met t poesje mn ovulatie gemist om te klussen, kan dit nu alsnog?of is t deze maand nu een hele kleine kans om zanger te worden?

Thyra
21 December 2009, 10:51
geen zanger maar zwanger...

Babii
21 December 2009, 11:00
Ik vrees dat ik helemaal NIET meer durf te seksen zodra ik zwanger ben ;).

Ram1988
21 December 2009, 11:04
jaaaaa hoor essie k hou je wel op de hoogte ;)
k ben dr ook niet zo heel veel hoor, mijn mannetje heeft ook lekker vakantieeeee :mrgreen:

Ram1988
21 December 2009, 11:05
Thyra wat klote van je kitten zeg! bah!!

Hedwig88
21 December 2009, 11:12
Lekker man! alle mannetjes hebben haast vakantie!
Die van mij had dat eigenlijk ook maar aangezien ik de hele week nog moet werken,
Werkt hij door. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant, nu heeft hij lekker vrij als ik het ook heb en gaan we in januari nog lekker een lang weekend weg :D
Even samen genieten ! en waarschijnlijk voor het laatst met zijn 2en :D
Nou ik ga even door de sneeuw boodschappen doen... Laterz!!!

21 December 2009, 11:17
Pff net weer wat afscheiding, begin me toch wel enorm zorgen te maken..

MissMini
21 December 2009, 11:33
Hej Essie, gewoon even de verloskundige bellen als je het niet vertrouwd meis!! Niet blijven lopen met je zorgen hoor!

Mila
21 December 2009, 11:34
Ik vrees dat ik helemaal NIET meer durf te seksen zodra ik zwanger ben ;).

haha ik ook niet de eerste 12 weken niet :oops:

essie, ik zal even de vk bellen

21 December 2009, 11:35
Hb even de huisarts gebeld ...
Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Af en toe bruin verlies (en vooral zo donker) was niks.
Omdat ik nu ook nog heel erg verkouden ben even veel moet hoesten en niezen kan het zijn dat er een keer een bloedvaatje is geknapt!

Naja ik ben toch nog niet helemaal gerust en heb pas over 3 weken mn intake bij de verloskundige .. pff!

21 December 2009, 11:35
Tja wat zou de vk kunnen doen? Mij ook prberen gerust te stellen, wat toch niet lukt ...
Ik wil dr eerder naartoe :shock:

21 December 2009, 11:44
Ik ben dr weg van!
Ga gewoon rustig aan doen, meer kan ik niet doen!

Babii
21 December 2009, 11:48

Ben het met Jamilah eens, gewoon de VK bellen bij onzekerheid... Het is neem ik aan bruine afscheiding?

21 December 2009, 11:52

Ben het met Jamilah eens, gewoon de VK bellen bij onzekerheid... Het is neem ik aan bruine afscheiding?

Ja heeeeel donker, soms bijna zwart!
Ik voel me zoon zeurkont als ik nou meteen ga lopen bellen naar de VK.

Babii
21 December 2009, 11:54
Nee hoor Esssie, dat ben je niet! Het is je goed recht om te bellen, daar zitten ze notabene voor ;)... Ik zou zeggen dat het oud bloed is, maar wie ben ik? Dus gewoon bellen ;).

De afgelopen 2 rondes starten mijn menstruaties met mega veel zwarte dikke stolsels, maar bij mij was het dus dat me eitje bevrucht was, maar niet kon innestelen door mijn slijmvlies :(.

Denk dat het niet erg is, verlies je het constant? Of met vlagen? En gewoon bellen meissie!

jorina
21 December 2009, 13:20
ik zou ook ff vk bellen essie
en als het aan blijft houden gewoon donderdag weer bellen
en vooral heel erg zielig doen en zeggen dat je je veel zorgen maakt dan mag je misschen wel komen voor een echo

Tessa23
21 December 2009, 13:21
Ik zou idd ook gewoon bellen hoor Essie als je je zorgen maakt!

Thyra , wat klote meid van de kat :( ! Zal die toch wel ziek zijn geweest toen je hem gekregen hebt..

Meiden ik baal ook van de sneeuw , 2x op pad zo geen zin in , voor de omatjes boodschappen doen want die kunnen moeilijk weg..

Tot later vandaag!!

Tessa23
21 December 2009, 13:25
en Schorpioentje , succes vanavond , laat je ons weten hoe t ging?

Jamilah , mag ik je hyves ook ? :lol:

21 December 2009, 13:55
Thyra wat naar! Sterkte meid!

Ik wacht ht nog heel even af ... anders bel ik donderdag de VK!

snippie
21 December 2009, 14:50
Hoi meiden ben ik weer:D!!!

Essie wat naar!!Echt bellen hoor als je het neit vertrouwd!!dara zijn ze voor !!

KNUF

b0llie
21 December 2009, 14:58
thyra, heel veel sterkte hoor
t is niet nix om zo;n ukkie te verliezen
ik heb paar jaar terug ook mn kitten van 5 maanden in moeten laten slapen
hij had FIP
ben er echt n hele tijd kapot van geweest

Ram1988
21 December 2009, 16:04
Ik heb heerlijk de kaarsjes aan en de kerst cd van mariah carey aanstaan..
nu zo heerlijk koken met mn mannetje!!
echt genieten zo!

Babii
21 December 2009, 16:08
Ik ben nog aan het werk ;) + dat ik aan het wachten ben op het telefoontje van mijn gyn...

snippie
21 December 2009, 16:09
Ik ben nog aan het werk ;) + dat ik aan het wachten ben op het telefoontje van mijn gyn...

ohh wanneer zou ze bellen?

ik heb vanmiddag heerlijk gluhwein op:D

Babii
21 December 2009, 16:12
Tussen 16.30 uur en 17.00 uur, maar dit kon nog uitlopen... Nou ja, ze zal vast niet meer bellen, het is al 17.12!

Storm1987
21 December 2009, 16:27
halloooo !!

Ik ben er de komende week ook niet zo heel veel hoor. Mijn mannetje heeft ook lekker vakantie, ik zelf een weekje. Dus gaan we lekker leuke dingen doen. Hij heeft zojuist de gordijnen opgehangen in de babykamer. Mooi :mrgreen: strakkies gaat hij de klamboe nog ophangen. En dan hoeven we alleen nog een plankje voor boven de commode en een schapenwolletje op de vloer de deur verven en het is af :mrgreen:

Thyra: Wat sneu zeg :( Arm beessie. Heel veel sterkte. Je bent toch heel snel gehecht aan zo'n wezentje in huis dus je zult hem ongetwijfeld heel erg gaan missen.

Essie: Je bent geen zeur hoor, absoluut niet, als je je zorgen maakt kun je altijd even bellen. Ze kunnen alleen inderdaad nog niks doen. Je bent té kort zwanger om al een echo te maken waarop hartactie te zien kan zijn. Het kan nu dus nog alle kanten op. Maar het KLINKT tot nu toe heel onschuldig, dus je zou denken dat er niks aan de hand is. Sterkte meid, ik hoop dat het allemaal onschuldig is.

Babii: Ach jeej, dat is wel heeeeeel erg sneu! Een miskraam heeft zo'n enorme impact en geeft zo'n enorme deuk in je vertrouwen. Moet je nagaan hoe dat is als het 2x gebeurt :( Vreselijk!!

snippie
21 December 2009, 16:30
storm lieverd ben benieuwd

ohh balen babii!dan morgen?
knuf

Babii
21 December 2009, 16:32
Ik heb geen idee Snippie! Als ze mij niet belt, bel ik haar morgen PLAT!

snippie
21 December 2009, 16:36
Ik heb geen idee Snippie! Als ze mij niet belt, bel ik haar morgen PLAT!
groot gelijk hoor meid!!!
knuf

Babii
21 December 2009, 16:37
Werd al gebeld door de assistente. Ze heeft het echt giga druk (spreekuren lopen uit) dus ze belt straks...

@ Storm, ja vreselijk he :(. Dit gun je ook echt niemand toe. Heb zo met haar te doen. Iedere keer was het: ze zien een kindje, maar een week jonger dan verwacht... En dat werd steeds een week + een aantal dagen jonger en er kwam maar geen hartactivieit. Bah arme meid...

snippie
21 December 2009, 16:38
gelukkig Babii!

Storm1987
21 December 2009, 16:54
het sneeuwt weer flink buiten. Blijft waarschijnlijk nog wel een paar dagen liggen dus witte kerst :mrgreen: Ik voel me helemaal in de kerst stemming door dit weer. Gek, want ik zit eigenlijk elk jaar in december in een flinke winterdip. :( Kan dan alleen maar huilen en voel me dan onwijs down. Nu voel ik me al heel de maand supergoed en nu voel ik me helemaal happy.

Storm1987
21 December 2009, 16:55
Fijn dat ze nog ff terug gebeld heeft kim!

Babii
21 December 2009, 17:01
Nou me gyn heeft nog niet gebeld hoor ;)... :? :roll: :!:

snippie
21 December 2009, 17:08
bah daar gaat onze kerst samen in maastricht :cry:

Thyra
21 December 2009, 17:09
ja, mis der nu al heel erg t was echt een kroelerd. Denk ook dat ze al ziek was toen we dr in huis haalde, ze dat zo vol met wormen en bij hebben der nog een kuurtje voor gegeven daarna zeg maar. Net kerstinkopen gedaan, staat er bij de douglas in de vitrine heel groot Chloe, ff slikken.
Ik ga dr zo begraven in de tuin, en daarna op mn werk een kerstviering.

Voelde gister mn eisprong dus hopelijk ben ik dan nu niet te laat, we proberen t gewoon en anders gewoon just for fun.

Bedankt voor al jullie steun meiden! :oops:

snippie
21 December 2009, 17:09
het sneeuwt weer flink buiten. Blijft waarschijnlijk nog wel een paar dagen liggen dus witte kerst :mrgreen: Ik voel me helemaal in de kerst stemming door dit weer. Gek, want ik zit eigenlijk elk jaar in december in een flinke winterdip. :( Kan dan alleen maar huilen en voel me dan onwijs down. Nu voel ik me al heel de maand supergoed en nu voel ik me helemaal happy.

hihi komt door je zwangerschap!!

Thyra
21 December 2009, 17:11
Meiden ik ga der vandoor, tot vanavond nog of anders morgen.

snippie
21 December 2009, 17:12
ja, mis der nu al heel erg t was echt een kroelerd. Denk ook dat ze al ziek was toen we dr in huis haalde, ze dat zo vol met wormen en bij hebben der nog een kuurtje voor gegeven daarna zeg maar. Net kerstinkopen gedaan, staat er bij de douglas in de vitrine heel groot Chloe, ff slikken.
Ik ga dr zo begraven in de tuin, en daarna op mn werk een kerstviering.

Voelde gister mn eisprong dus hopelijk ben ik dan nu niet te laat, we proberen t gewoon en anders gewoon just for fun.

Bedankt voor al jullie steun meiden! :oops:

this niet niks meissie!!
knuf

Spring
21 December 2009, 17:18
Leuk he? Die sneeuw, echt super! Hier ligt sinds gisteren ook een super dik pak sneeuw, echt heel gaaf. De treinen rijden alleen bijna niet en dat is wel lastig naar het werk gaan, dus wordt zo een beetje vervroegd vakantie, haha! ;-)

Er zijn weer heel veel pagina's bij, maar heb geen tijd om alles bij te lezen. Is er nog nieuws?

Hier waarschijnlijk goed nieuws: vanmiddag om 3 uur een ovutest van testjezelf en die liet de vorige keren steeds geen of een héél licht streepje zien, en nu toch echt een stuk donkerder. Nog niet net zo donker maar wel in de buurt. Ik kreeg dus het gevoel dat de lh-piek wel was begonnen (maar nog niet op zijn hoogst), dus heb om half 6 nog een keer getest maar moest nu met KV-test omdat die andere op waren: duidelijk een donkerdere streep! Volgens mij komt mijn eisprong er dus aan en als de KV-test klopt, ben ik daar super blij mee! (ronde van 38 dagen dan als ik ongi wordt (al hoop ik stiekem van niet)) Nog even afwachten, maar denk dus dat ik mijn eisprong mag verwachten. Test morgen nog wel even (testen komen morgen binnen), dus ben benieuwd.

Tessa23
21 December 2009, 17:19
Sterkte Thyra.

Wij zijn vandaag ook even weg geweest bij oma ,heb haar even kerststukje gebracht , gister was sterfdag van mn opa tien jaar geleden alweer , en normaal zet ik daar een stukje neer maja die sneeuw , kan ik echt niet door heen en lopend is het 25 min..dus maar bij oma neergezet , vond ze lief.. :)

Tessa23
21 December 2009, 17:21
Gelukkig test je met andere ook nog , want kv was bij mij niet goed.. hopen dat je ei er aan komt Lin!!

Babii
21 December 2009, 17:24
Hey meiden,

Ben zojuist gebeld door mijn eigen gynaecoloog. Ze is echt woest op die andere gynaecoloog, ze zei: die gynaecoloog hoort mijn beleid te volgen en niet daartegenin te gaan.

Waar het op neer komt is het volgende:

Ik krijg geen HSG onderzoek aankomende cyclus. Ze is momenteel een opnameformulier aan het invullen voor me en ik moet zodra ik ongesteld ben in januari, bellen voor een opname. Ik krijg dan een laparoscopie, zie onderstaande...

In die maand moet ik herstellen van de operatie en krijg ik geheel onthouding qua seks. Die ronde is dan helaas verloren.. Damn, hoeveel moet een mens doorstaan!!

Laparoscopie (kijkoperatie)

Deze ingreep wordt onder volledige narcose en in dagbehandeling ('s morgens nuchter komen en 's middags weer naar huis) uitgevoerd. Er worden twee sneetjes gemaakt in de buik, één bij de navel en één boven het schaambeen. Door deze sneetjes kan de laparoscoop (kijkbuis) naar binnen worden gebracht, waarmee de arts in de buik kan kijken. Om het zicht te verbeteren wordt tijdens de behandeling koolzuurgas via een naald in de buik geblazen, waardoor er ruimte ontstaat tussen buikwand en darmen. Dit gas kan later pijn in de linkerschouder veroorzaken. Verder heeft men over het algemeen weinig last van dit onderzoek.
Het doel van de laparoscopie is informatie te krijgen over de grootte en vorm van de baarmoeder; vorm, kaliber, beweeglijkheid en lengte van de eileiders; kwaliteit van de fimbriae (vangarmpjes van de eileider); grootte, vorm en beweeglijkheid van de eierstok; aan- of afwezigheid van verklevingen; aan- of afwezigheid van endometriose; toestand van de blinde darm; aan- of afwezigheid van verklevingen bij de lever. Tevens wordt een gekleurde vloeistof via de baarmoedermond ingespoten om (opnieuw) de doorgankelijkheid van de eileiders te controleren.

Tessa23
21 December 2009, 17:30
Pff kim wat maak jij allemaal mee zeg... knuffel meis.

snippie
21 December 2009, 17:33
Hey meiden,

Ben zojuist gebeld door mijn eigen gynaecoloog. Ze is echt woest op die andere gynaecoloog, ze zei: die gynaecoloog hoort mijn beleid te volgen en niet daartegenin te gaan.

Waar het op neer komt is het volgende:

Ik krijg geen HSG onderzoek aankomende cyclus. Ze is momenteel een opnameformulier aan het invullen voor me en ik moet zodra ik ongesteld ben in januari, bellen voor een opname. Ik krijg dan een laparoscopie, zie onderstaande...

In die maand moet ik herstellen van de operatie en krijg ik geheel onthouding qua seks. Die ronde is dan helaas verloren.. Damn, hoeveel moet een mens doorstaan!!

Laparoscopie (kijkoperatie)

Deze ingreep wordt onder volledige narcose en in dagbehandeling ('s morgens nuchter komen en 's middags weer naar huis) uitgevoerd. Er worden twee sneetjes gemaakt in de buik, één bij de navel en één boven het schaambeen. Door deze sneetjes kan de laparoscoop (kijkbuis) naar binnen worden gebracht, waarmee de arts in de buik kan kijken. Om het zicht te verbeteren wordt tijdens de behandeling koolzuurgas via een naald in de buik geblazen, waardoor er ruimte ontstaat tussen buikwand en darmen. Dit gas kan later pijn in de linkerschouder veroorzaken. Verder heeft men over het algemeen weinig last van dit onderzoek.
Het doel van de laparoscopie is informatie te krijgen over de grootte en vorm van de baarmoeder; vorm, kaliber, beweeglijkheid en lengte van de eileiders; kwaliteit van de fimbriae (vangarmpjes van de eileider); grootte, vorm en beweeglijkheid van de eierstok; aan- of afwezigheid van verklevingen; aan- of afwezigheid van endometriose; toestand van de blinde darm; aan- of afwezigheid van verklevingen bij de lever. Tevens wordt een gekleurde vloeistof via de baarmoedermond ingespoten om (opnieuw) de doorgankelijkheid van de eileiders te controleren.

KNUFFEL voor jouw meissie

Bati
21 December 2009, 17:42
veel sterkte babii!!! En een dikke knuffel!!!!!!

Hedwig88
21 December 2009, 17:44
Meid!

Dat is niet niks nee! Sterkte ermee en hou je taai
Liefs

Bati
21 December 2009, 17:46
@ Thyra: klote meid voor je!!! Je had nl toch pas geleden nog een katje verloren????? Veel sterkte!!!

miss lipstick
21 December 2009, 18:02
Kim; kut voor je meid! Wel fijn gevoel dat ze het zo aanpakt toch? Ze houden je goed in de
gaten, maar maakt het wachten op een wonder niet makkelijker natuurlijk...
Hopelijk ist daarna nou eens klaar, je hebt nu wel genoeg gehad hoor!

Ik heb een vraag;

Vanaf wanneer kan de gyn een BBZ waarnemen met een inwendige echo?

snippie
21 December 2009, 18:21
denk vanaf 7weken hoezo?

miss lipstick
21 December 2009, 18:24
Dan pas? Met een inwendige echo kan je toch in de baarmoeder kijken of het vruchtje op de juiste plek zit? Of is er een reden dat ze niet eerder een echo doen dan met 7 weken?

Lunanoa
21 December 2009, 18:33
Hier viel het reuze mee. Valt hier ongeveer het meeste van het hele land :P
Ben al gewend om in 50 cm sneeuw te leven haha.
Was vanacht nog geen 10 cm gevallen & kon gelukkig gewoon naar het werk ;)

Morgen lekker vrij, dus hoef me even een avond niet druk te maken.
Vind het dramatisch om thuis te moeten blijven van werk :P

Kim: Enorm rot zo'n operatie. Hoop dat alles goed zit meid!

Babii
21 December 2009, 18:34
Snippie heeft wel gelijk ;). Je kan het pas echt goed zien als het vruchtje gaat groeien... Hoezo kom je op die vraag dan als ik vragen mag?

dientjuh18
21 December 2009, 18:34
hey meiden

Hoe gaat het hier ?

Heb beetje alles bijgelzen maar niet alles kunnen onthouden..
Meis terkte met je kitten.

Babbi jij heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuff voor jullie.

Met mij gaat het wel.
Gister een beetje bruin bloedverlies.
Vandaag beetje krampen in me buik gister ook krampen en steken in me onderbuik.
Nog steeds niet ongi.
Heb 2 testen liggen.
Denk dat ik er zo 1 doe.

Nou meiden hoop at het hier wel goed gaat.

Liefs

Lunanoa
21 December 2009, 18:35
Dan pas? Met een inwendige echo kan je toch in de baarmoeder kijken of het vruchtje op de juiste plek zit? Of is er een reden dat ze niet eerder een echo doen dan met 7 weken?

Neejoh, met 6 weken heb ik een echo gehad, 5 weken en 6 dagen zelfs.
Toen was duidelijk een vruchtje met hartje in de baarmoeder te zien. Ze checken dan de eileiders helemaal. Ik kon gewoon al mijn eitjes zien zitten, heel mooi om te zien!

Ik denk dat dit wel vanaf week 4/5 kan hoor ;)
x

Storm1987
21 December 2009, 18:44
Lunanoa: Toch doen ze liever een echo pas na 6,5 tot 7 week omdat er dan sowieso hartactie te zien MOET zijn. meestal gaat het hartje halverwege week 5 kloppen maar soms duurt het een paar dagen langer.

Babi: :cry: :cry: knuff

Babii
21 December 2009, 18:48
Dat klopt, maar ze kunnen pas tegen de 7 weken zien of het buitenbaarmoederlijk is.... Dus of het niet goed zit... dat zie je nog niet goed met alleen een vruchtzakje :(

Babii
21 December 2009, 18:50
Lunanoa: Toch doen ze liever een echo pas na 6,5 tot 7 week omdat er dan sowieso hartactie te zien MOET zijn. meestal gaat het hartje halverwege week 5 kloppen maar soms duurt het een paar dagen langer.

Babi: :cry: :cry: knuff

Thanks schat ;). Weer een vergooide ronde :(.

snippie
21 December 2009, 18:51

lieverd dan is het nog heel klein.
zo was mijn bevruchte eitje ook niet te zien.het is dat ik weet waar hij zad.maar anders had ik het ook niet geweten.
heb dus de echo ook niet mee naar huis.wilde ik niet :oops:

en ze doen meestal geen echo voor de 7 weken inverband het niet kunnen zien(het is dus te klein en dan heb je het meetse kans dta je zeker een hardje ziet als het goed is.

snippie
21 December 2009, 18:52
Duim voor je meissie!!!

hey meiden

Hoe gaat het hier ?

Heb beetje alles bijgelzen maar niet alles kunnen onthouden..
Meis terkte met je kitten.

Babbi jij heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuff voor jullie.

Met mij gaat het wel.
Gister een beetje bruin bloedverlies.
Vandaag beetje krampen in me buik gister ook krampen en steken in me onderbuik.
Nog steeds niet ongi.
Heb 2 testen liggen.
Denk dat ik er zo 1 doe.

Nou meiden hoop at het hier wel goed gaat.

Liefs

Lunanoa
21 December 2009, 18:55
Raar dat ze met 5 weken en 6 dagen bij mij al een kindje in mijn baarmoeder zagen zitten & de hele eileiders konden nachecken of alles klopte :?

Lunanoa
21 December 2009, 18:57
In dit geval gaat het ook niet om het hartje hé, maar om een buitenbaarmoedelijke zwangerschap.

snippie
21 December 2009, 18:57
ik denk dat je niet een echo met 4 a 5 weken krijgt.
ik krijg een echo met 6 a 7 weken als ik ooit zwanger ben.eerder niet

dan hoor jij tot de uitzonderingen lieverd:D!
maar wat storm zget meestal doen ze het niet.

Babii
21 December 2009, 19:01
Ja, maar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan je helaas echt pas vaststellen tussen de 6e en 7e week... Omdat het bij 4 a 5 weken nog zo klein is, kunnen ze dat niet zien.

Vanaf 7 weken gaat het goed groeien en helaas zie je het vaak dan pas :(.

dientjuh18
21 December 2009, 19:01
hoi meiden

Test was negatief :cry:

Liefs dientjuh

snippie
21 December 2009, 19:06
hoi meiden

Liefs dientjuh

heel mss moet je eens proberen met ochtend urine meissie?

Babii
21 December 2009, 19:11
hoi meiden

Liefs dientjuh

He bah meis.... Maar weet jij zeker dat je een eisprong hebt gehad? Je bent nog niet echt regelmatig ongesteld toch?? Vergeef me als ik weer iets vergeten ben :|....

dientjuh18
21 December 2009, 19:16
ja dat kan ik nog proberen snippie heb nog 1 test liggen.

Babbii klopt ben nog niet regelmatig ongesteld dus weet het allemaal effe niet meer hoor.

PPfff hbe het effe gehad deze maand. :cry:

Liefs

snippie
21 December 2009, 19:18

Babbii klopt ben nog niet regelmatig ongesteld dus weet het allemaal effe niet meer hoor.

Liefs

wat is je langste cyclus?
en heb je al eerder in de ochtend getest/
Meissie dikke knuf!!!

Hedwig88
21 December 2009, 19:23
Balen dientjuh! maar morgen vroeg misschien beter :D
Ik moet morgen wel werken, bah :S
Ik ga zo lekker filmpje kijken met me ventje :D
Gaan lekker boven in bed kijken, heb namelijk erg last van me buik! Grrr...

dientjuh18
21 December 2009, 19:23

Liefs

Meissie dikke knuf!!!

Nee hbe nog geen 1ne x in de ochtend getest.

Maar als je zwanger bent heb je tog het hormoon dus dan moet hij nu tog ook aanslaan of licht?

Liefs knuff trg

Babii
21 December 2009, 19:24
Lieve Dientjuh,

Mocht je echt 100% zeker willen weten wanneer je een eisprong hebt, dan kan ik je erg goedkope ovulatietesten aanbevelen :).

Zodra je, je ei hebt gehad tel je daar + 14 dagen bij op en dan heb je, je NOD datum :). Wellicht heb je er iets aan, maar dan zit je niet in onzekerheid en kan je, je ei vinden :).

Liefs

snippie
21 December 2009, 19:28

Liefs

Meissie dikke knuf!!!

Nee hbe nog geen 1ne x in de ochtend getest.

Maar als je zwanger bent heb je tog het hormoon dus dan moet hij nu tog ook aanslaan of licht?

Liefs knuff trg

Dat is idd zo.maar het gaat niet bij iedereen zo!!
en meid hangt geheel af! waar je precies in je cyclus zit!
hoelang was je cyclus op zijn langst

dientjuh18
21 December 2009, 19:28
Lieve Dientjuh,

Mocht je echt 100% zeker willen weten wanneer je een eisprong hebt, dan kan ik je erg goedkope ovulatietesten aanbevelen :).

Zodra je, je ei hebt gehad tel je daar + 14 dagen bij op en dan heb je, je NOD datum :). Wellicht heb je er iets aan, maar dan zit je niet in onzekerheid en kan je, je ei vinden :).

Liefs

Dank j wl babii.
Waar kan ik die halen dan ?
En wel merk ?

Liefs

dientjuh18
21 December 2009, 19:30
Geloof 30 dagen snippie.

liefs

huisvrouw42
21 December 2009, 19:30
hallo dames,

zat ff te lezen over die vroege echo's. De meeste VK doen pas met 8-12 weken een echo.. Maar als je vaker een MK hebt gehad of andere problemen willen ze het nog wel eens met 7 weken doen, maar meestal niet eerder, omdat er dan een kans is dat er nog geen hartactie is. het hartje begint met 5.5 week te kloppen... dit kan ook iets eerder of een aantal dagen later zijn, dus wanneer je met 6 weken al een echo hebt is er een kans dat er nog geen hartactie is en ga je je voor niets druk maken en moet je een week later weer terug.. Vandaar dat je wat later pas een echo krijgt. Eerder zie je alleen een vruchtzakje, en als je al iets verder bent een heel klein vruchtje..

Ik heb vorig jaar een MA gehad (gezien op een echo met 7 weken bij een echo bureau) Ik vertrouwde het niet en de VK wilde geen echo maken, dus toen maar naar een echo bureau gegaan. Verzekering vergoed en vanaf 7 weken kun je daar terecht voor alle soorten echo's! ideaal!

Nu krijg ik weer een echo met 7 weken, dus nog ff spannend of alles weer goed is..

En dientjuh, de meeste testen moeten inderdaad wel positief aangeven, maar als je pas net zwanger bent en bijvoorbeeld veel hebt gedronken dan kun je nog wel negatief testen... En ligt er ook aan welke test, sommige hebben meer HCG ofzo nodig om positief te testen..

Ik heb de ovu testen van de kruidvat gebruikt, en werkte gewoon goed! en zijn ook niet heel duur..

liefs...

Lunanoa
21 December 2009, 19:31
Dientje: Balen meid :(

De assistent van de verloskundige rekende vanaf mijn menstruatie. Ik zei; nee ik heb een cycles van 42 dagen, dat kan niet.
Ze werd boos & ik mocht niet teveel rekenen zelf. Ik mocht met 8 weken zwangerschap voor echo, ik zei: Dan ben ik 6 weken hoor. Zij zegt: Nee 8 weken!
Nou prima :P whahahahahaha

Vandaar mijn zéér vroege echo :lol: :oops:

Lunanoa
21 December 2009, 19:33
http://www.sensitest.nl

Ik gebruike altijd de goedkope stripjes! Ideale dingen.

Lieve Dientjuh,

Liefs

Dank j wl babii.
En wel merk ?

Liefs

dientjuh18
21 December 2009, 19:35
Dank je wel meiden

Ga het morgen oachtend nog een proberen.
Dan weer negatief zal ik niet zwanger zijn.

Liefs

snippie
21 December 2009, 19:36
Geloof 30 dagen snippie.

liefs

uhm dan zit je daar al een tijdje over heen:(!
lastig.
hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

je ongi kan helaas ook uitblijven door omstandigheden:(.
knuf

dientjuh18
21 December 2009, 19:37
Ja dat zou het ook kunnen zijn.
En zkkr deze maand. :cry:

Jullie horen het morgen wel van me .

Ga lekker me bedje in.

Slaap lekker meiden.

Liefs knuff dientjuh

snippie
21 December 2009, 19:39
slaap lekker meissie!!

huisvrouw klopt wat je zegt idd.
ik heb bij de gyn dus ook al aan gegeven hem met 7 weken te willen.
mocht dus met 6weken al.maar wil dat dus idd om die reden niet.

Babii
21 December 2009, 19:43
Lieve Dientjuh,

Liefs

Dank j wl babii.
En wel merk ?

Liefs

http://link.marktplaats.nl/303824363

Je kan de prijzen vergelijken met:

http://www.matcare.nl
http://www.sensitest.nl

Babii
21 December 2009, 19:44
hallo dames,

zat ff te lezen over die vroege echo's. De meeste VK doen pas met 8-12 weken een echo.. Maar als je vaker een MK hebt gehad of andere problemen willen ze het nog wel eens met 7 weken doen, maar meestal niet eerder, omdat er dan een kans is dat er nog geen hartactie is. het hartje begint met 5.5 week te kloppen... dit kan ook iets eerder of een aantal dagen later zijn, dus wanneer je met 6 weken al een echo hebt is er een kans dat er nog geen hartactie is en ga je je voor niets druk maken en moet je een week later weer terug.. Vandaar dat je wat later pas een echo krijgt. Eerder zie je alleen een vruchtzakje, en als je al iets verder bent een heel klein vruchtje..

Ik heb vorig jaar een MA gehad (gezien op een echo met 7 weken bij een echo bureau) Ik vertrouwde het niet en de VK wilde geen echo maken, dus toen maar naar een echo bureau gegaan. Verzekering vergoed en vanaf 7 weken kun je daar terecht voor alle soorten echo's! ideaal!

Nu krijg ik weer een echo met 7 weken, dus nog ff spannend of alles weer goed is..

En dientjuh, de meeste testen moeten inderdaad wel positief aangeven, maar als je pas net zwanger bent en bijvoorbeeld veel hebt gedronken dan kun je nog wel negatief testen... En ligt er ook aan welke test, sommige hebben meer HCG ofzo nodig om positief te testen..

Ik heb de ovu testen van de kruidvat gebruikt, en werkte gewoon goed! en zijn ook niet heel duur..

liefs...

Ik krijg een echo met 6 weken ;). Maar krijg elke 2 weken een echo :) Ben ook een medisch geval helaas,

huisvrouw42
21 December 2009, 19:45
ik heb die sensitesten ook gebruikt maar nooit echt duidelijk positieve ovu testen gehad. met de kruidvat daarna meerdere maanden getest en deze deden het altijd goed!

snippie
21 December 2009, 19:48
me to babii.
maar wilde dus niet met 6 weken.
mocht wel maar wil dat dus niet.

Babii
21 December 2009, 19:50
ik heb die sensitesten ook gebruikt maar nooit echt duidelijk positieve ovu testen gehad. met de kruidvat daarna meerdere maanden getest en deze deden het altijd goed!

Peohoeeee met de KV teste ik 5 dagen vals positief.... En had heel geen eitjes groeien omdat me lichaam het helemaal niet doet... Die ochtend dat ik naar de gyn moest had ik nog een knaltest, dat was test nummer 5!!!

Kan heel wat meiden noemen die hier alleen al vals positief mee testen... I(niet om je af te vallen hoor ;))..

Overigens de Sensittest geeft bij mij ook geen knaltesten :). Die van marktplaats wel :).

Lunanoa
21 December 2009, 19:56
Sensitest heeft mij een énorme knaltest gegeven & die keer ook raak geschoten :P

Babii
21 December 2009, 19:58
Sensitest heeft mij een énorme knaltest gegeven & die keer ook raak geschoten :P

Heeft de test raak geschoten of je mannetje :lol: :? :mrgreen: Want anders wil ik ook een knaltest en laat ik hem raak schieten :P.

Lunanoa
21 December 2009, 20:00
mhoehahahaha :lol: :oops:
Maak geen misbruik van mijn zwangerschapsdementie & dus mijn typfouten :P

Flauwerik!

snippie
21 December 2009, 20:02
KNUFFEL!!!!!! voor jullie allemaal!!
knufff

Lunanoa
21 December 2009, 20:05
Knuffel voor jouw ;)

Babii
21 December 2009, 20:05

Flauwerik!

http://moorees.nl/img/lekker%20puh.JPG

Babii
21 December 2009, 20:06
KNUFFEL!!!!!! voor jullie allemaal!!
knufff

http://www.lowlands.nl/_media/community/pictures/08e7bd919ad1d6170993f77bad39c61a.jpg

Lunanoa
21 December 2009, 20:06
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHA

Zo'n kind wil ik :D
Kan ik lekker de hele dag lachen :lol:

Flauwerik!

http://moorees.nl/img/lekker%20puh.JPG

snippie
21 December 2009, 20:07
hahah babii wat leuk zeg!!!

lun en babii tanx

snippie
21 December 2009, 20:12
yeeeh zo weer gluhwein drinken mmmmmmmmmmmmmmm:D!!!
gat me mannetje zo op warmen:D

Lunanoa
21 December 2009, 20:13
Oeh jummie!!!!!!

snippie
21 December 2009, 20:18
Oeh jummie!!!!!!

mag jij niet meissie;)
maar is idd lekker:)!
heb in tijden niet meer zoveel gedronken :oops: normaal alleen als ik ongi werd.
maar nu zeker om de dag 1glas :oops:

maarjah heb maand rust

Lunanoa
21 December 2009, 20:20
Ik weet dat ik dat niet mag :P Wrijf dat er maar in hahahaha.
Drink geen druppel alcohol. Hoor echt zo vaak mensen zeggen: Agjoh, één wijntje kan geen kwaad.
Vind dat echt heel triest :oops:

Doe dat ábsoluut niet!

snippie
21 December 2009, 20:22
nou zodra ik positief test gaat de wijn en zo ook de kast in hoor meissie!!
vleden maand geen druppel!!ook niet toen ik ongi werd.want moest meteen beginnen met spuiten.
en janaurie ook geen druppel hoor!
knuf

Babii
21 December 2009, 20:24
Die maand rust heb ik volgende maand VERPLICHT :(

cassie247
21 December 2009, 20:28
hmmm een wijntje klinkt goed snippie ! geniet er nog maar lekker van!
Ik heb voor de feestdagen alcohol vrij wijnen besteld...zo saai alleen frisdrank!
en een rust maand is voor jou wel even goed babi, jou proces is slopend! Ik hoop zo dat er iets uit dat onderzoek komt zodat je kleine zich snel aandient!!
liefs

Babii
21 December 2009, 20:32
Ik heb liever geen rust ;). Laat mij maar spuiten na dat onderzoek!!! Maar goed, de gyn ziet het even wat anders haha. En ik moet luisteren naar der, want ze is best streng :oops:

Het is inderdaad slopend, snap ook niet hoe Snippie dat volhoudt. Heb onwijs veel respect voor haar!

Lunanoa
21 December 2009, 20:33
Jajoh meid. Geniet maar even lekker van de wijntjes enzo deze maand :D
Hardstikke lekker toch, dat dat nu eventjes kan! :D

snippie
21 December 2009, 20:35
Die maand rust heb ik volgende maand VERPLICHT :(

snap je gevoel helemaal meissie!!!
wij gingen ook het liefst door.
hebben dat zelfs nog gevraagd of het echt niet eerder mocht.maarnee verplicht maand rust

en idd lun!! ik geniet er met volle teuge van!soort tegen prestatie :oops:

snippie
21 December 2009, 20:36
Ik heb liever geen rust ;). Laat mij maar spuiten na dat onderzoek!!! Maar goed, de gyn ziet het even wat anders haha. En ik moet luisteren naar der, want ze is best streng :oops:

Het is inderdaad slopend, snap ook niet hoe Snippie dat volhoudt. Heb onwijs veel respect voor haar!

dank je meissie :oops: !maar ben niet altijd sterk kijk maar naar ruim 2weken terug :oops:
maar heb me zelf weer herpakt.en ben weer me zelf

Storm1987
21 December 2009, 20:37
Lunanoa: Wat zijn die meiden hier gemeen he! Om ons continu in te wrijven wat voor lekkere dingen wij allemaal niet mogen en hun lekker wel :P wat zullen wij lachen over een paar maandjes. Want dan zijn hun lekker de pineut en mogen wij weer gewoon alles eten.

Nou dames, reken er maar op dat ik jullie lekker ga maken... lekker coctailtje in de zomer, bordje carparccio, broodje filet en nog een broodje rosbief, en ach nog een wijntje erbij kan ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en dan zitten jullie met je dikke buik aan een glaasje ranja mét een broodje kaas :P

hahaha even zonder gekheid ;) Ik vind het steeds moeilijker worden dat ik niks meer mag eten. Ik smacht naar iets rauws of een lekker mix drankje hmmmm

miss lipstick
21 December 2009, 20:38
ben ik weer :) thnx voor jullie reactie.

ik heb verhoogde kans op een bbz, vandaar mijn vraag.
Ik sta al onder behandeling van een gyn, dus de dag dat ik positief test moet ik gelijk contact met haar opnemen, maar ik vroeg me af wat ze op dat moment gaan doen.
Dat ga ik haar gelijk vragen op het moment dat het zover is natuurlijk, maar aangezien hier helaas zoveel experts zitten, dacht vraag wat jullie denken.

snippie
21 December 2009, 20:40
Lunanoa: Wat zijn die meiden hier gemeen he! Om ons continu in te wrijven wat voor lekkere dingen wij allemaal niet mogen en hun lekker wel :P wat zullen wij lachen over een paar maandjes. Want dan zijn hun lekker de pineut en mogen wij weer gewoon alles eten.

Nou dames, reken er maar op dat ik jullie lekker ga maken... lekker coctailtje in de zomer, bordje carparccio, broodje filet en nog een broodje rosbief, en ach nog een wijntje erbij kan ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en dan zitten jullie met je dikke buik aan een glaasje ranja mét een broodje kaas :P

hahaha even zonder gekheid ;) Ik vind het steeds moeilijker worden dat ik niks meer mag eten. Ik smacht naar iets rauws of een lekker mix drankje hmmmm

bahhh zeg!!!!!!! :lol:

Babii
21 December 2009, 20:43
Haha Snippie, ik was 2 weken geleden ook nog 1 en al een wrak! Je weet zelf hoe ik me toen voelde. Zat er helemaal DOORHEEN!! Dus kan me je gevoel toen goed voorstellen...

Wij gemeen Storm :P Ik deed niks :P.....

snippie
21 December 2009, 20:45
Pfff, ik ben ongi en heb zin in chocolade, maar heb niks in huis :( , voel me echt zielig daarom zeg! ook omdat die ongi zo raar is, een dag wel, een dag niet, dan weer wel end an weer niet. Schiet niet echt op zo, en is al zo vanaf dat ze gecontroleerd hebben of de spiraal goed zit.

En ik heb het ijskoud...De kat is wel slim, die is gewoon in mijn bed gaan liggen op de warme electrische deken hahahaha, slimme muis van mij :mrgreen: .

Ze had gister zaterdag ook al een roodborstje te pakken op het balkon maar die heb ik kunnen redden door haar te laten schrikken dus tilde ze haar poot van het vleugeltje af hhihihi...

Enne oh ja, dacht dat me andere hamster ook heen gegaan was, maar die was in winterslaap gegaan, dus die heb ik opgewarmd in mijn trui, een nieuw nestje voor hem gebouwd en ligt nu dus lekekr te slapen hahahaha....zo wat een boel gebeurtenissen zeg :mrgreen.

meid balen dta je niks in huis hebt!hopelijk zit spiraaltje wel goed.als ej het niet vertrouwd even langs gaan he lieverd!

aahhhh wat zielig maarjah moeder natuur!!!

ohhh gelukkig leeft je hamster nog!! hihi

Babii
21 December 2009, 20:48
Jamilah, ik heb nog Brinkies en Chocolademelk :P.... Komt u maar dame ;).... Mannetje heb het weer gehaald voor me...

snippie
21 December 2009, 20:49
Haha Snippie, ik was 2 weken geleden ook nog 1 en al een wrak! Je weet zelf hoe ik me toen voelde. Zat er helemaal DOORHEEN!! Dus kan me je gevoel toen goed voorstellen...

Wij gemeen Storm :P Ik deed niks :P.....

jah idd!!!

miss lipstick
21 December 2009, 20:49
Brinkies???? die koekjes in die gele papiertjes???????????? :shock:

snippie
21 December 2009, 20:53
Snippie: o ver de plaatsing van me spiraaltje geen zorgen hier hoor, die zit helemaal goed geplaatst. De echoscopiste zag ze zelden zo mooi geplaatst als bij mij zei ze, zo duidelijk was ie te zien. Zelfs ik kon het er duidelijk uithalen waar ie zat haha. Nee t is meer dat ik me klote voel door dat ik dan wel een tampon in moet en dan weer niet, dan ineens weer bloed enz enz. En dat terwijl hij er nu al 6 weken inzit en totaal geen bloedingen heb gehad in die eerste weken en nu ineens wel. Zal er wel gewoon bij horen denk ik haha...

ohh gelukkig zit die goed meissie!!
kan ik begrijpen hoe irri wel neit wel neit

A.J.Destiny
21 December 2009, 20:57
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
Ik zit weer lekker in spanning.
Zal het nou wel zo zijn of niet.
ik heb wel veel zwangerschaps klachten maar durf echt nog niet te hopen.
Ik wou mijn test eigenlijk vandaag doen maar heb besloten te wachten tot na de kerst.
Straks is het niet zo en dan verpest ik me kerst en die van mijn vriend trouwens ook.
Ik hoop echt zoo erg dat het zo is.
We zijn er helemaal klaar voor en ik ben nog lekker jong en dat is dus ook precies wat ik wil :D .

Joya
21 December 2009, 20:59
@a.j.destiny welkom hier! in welke ronde zit je?? veel succes met zwanger worden en ik hoop voor je dat je na de kerst positief test!

meiden ik ben het hele weekend niet online geweest.. dus heb niet bijgelezen want het is weer zoveel ;)
is er nog wat gebeurd hier??

snippie
21 December 2009, 21:00
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
Ik zit weer lekker in spanning.
Zal het nou wel zo zijn of niet.
ik heb wel veel zwangerschaps klachten maar durf echt nog niet te hopen.
Ik wou mijn test eigenlijk vandaag doen maar heb besloten te wachten tot na de kerst.
Straks is het niet zo en dan verpest ik me kerst en die van mijn vriend trouwens ook.
Ik hoop echt zoo erg dat het zo is.
We zijn er helemaal klaar voor en ik ben nog lekker jong en dat is dus ook precies wat ik wil :D .

welkom:D!!
vertel eens wat meer over je zelf?
leeftijd,werk je,hoe is je cyclus en hoelang ben je ebzig?

Lunanoa
21 December 2009, 21:13
Ben ook benieuwd AJDestiny!
Vertel je verhaal :D :D

oh hier chocolade, snoep & chips in overvloed. Want STEL ik kom in dezelfde situatie als jouw Jamilah, dat gaat met een zwangerschap niet want dan verander ik in de duivel :P

Heb er overigens niet de hele dag zin in, soms gewoon opeens & dan MOET ik het hebben.

Dus kom maar langs, als je de sneeuw durft te trotseren :P Het sneeuwt hier alweer behoorlijk :shock: Morgen gelukkig vrij!

Klote van die rotbloedingen die niet normaal willen doen!

Begin alsjeblieft niet over Filet American Storm :P Ben laatst de hele dag gek in mijn kop geweest vanwege dat broodje. Gingen we ook nog naar Bakker Bart :shock: GRMPF. Hoe gefrustreerd kan je zijn :P hahahhahaa

Lunanoa
21 December 2009, 21:14
ja mama2be, er is zeker iets gebeurd!

ik heb voor het eerst mijn nichtje gezien :mrgreen: en poeh hey, die is lelijk! :lol:

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Jij blij dat je zo'n model als kind hebt :D Kun je lekker trots showen tijdens de familie feestjes zonder enige jaloezie voor je nichtje :P

A.J.Destiny
21 December 2009, 21:16
Dank je Mama2b & Snippie.
Ik ben 20 jaar en werk op een kinderdagverblijf.
Ben dus al lekker bezig met kleine kinderen.
Dit is nu mij 5de ronde alweer.
Ik vind het nu dus best wel tijd worden.
Ik zal een beetje uitleggen hoe het bij mij allemaal is verlopen de afgelopen weken.
Ik moest nog lang niet ongesteld worden maar ineens was er bloed ( dik 1,5 week te vroeg. ).
Dat is bij mij al heel vreemd want normaal ben ik altijd regelmatig en wordt ik super ziek als ik ongesteld moet worden ( misselijk overgeven buikpijn ect. ).
Ik vond het meteen al vreemd en zocht het op op internet.
Het enige wat ik tegen kwam was: Of een vervroegde ongesteldheid omdat ik net gestopt was met de pil of een innestelling.
Nou gestopt met de pil is het bij mij niet want ik ben al meer dan een jaar niet meer aan de pil.
Die zaterdag ging ik naar een feestje en heb hooguit 3 baco's gedronken.
Ik was helemaal niet dronken of wat dan ook maar werd echt heel misselijk.
Zelfs zo erg dat een vriendin haar auto moest stoppen omdat ik over moest geven ( uiteindelijk niet gebeurd trouwens )
Een paar dagen later begon ik meer te eten dan normaal en had ik ook best vaak last van mijn buik.
Inmiddels wordt ik al misselijk als ik eten ruik alleen ik moet niet overgeven.
Ik wordt ook op andere momenten misselijk.
Op de raarste momenten zal ik maar zeggen, als ik dan even ga liggen is trekt het met een half uurtje weer weg.
Mijn borsten zijn sinds een paar dagen ook voller.
Mijn tepels lijkem wel groter en een beetje opgezwolle en er zitten ineens meer bobbeltjes op.
Inmiddels zijn mijn tepels ook best gevoelig.
Het voelt gewoon anders.

snippie
21 December 2009, 21:21
JAMILAH heeft een heerlijk KIND:D! dahmzz knappe jongen:D!

hej lieverd ik ga nog even psp:D!

knuf

Babii
21 December 2009, 21:22
Welkom AJ Destiny! Hoop van harte dat je zwanger bent, maar meis ronde 5 is echt niet lang hoor.... Zeker niet met een mooei cyclus..

Lunanoa
21 December 2009, 21:25
Klinkt als behoorlijk wat kwaaltjes.
Spannend hoor ;)
Je lichaam kan je soms flink voor de gek houden dus ben benieuwd:D
Hoop van harte dat je zwanger bent meid!

Jajoh, ik hoop dat ik ook zo'n mooi kind baar :lol:
Dan loop je ENORM trots te zijn! :D

Joya
21 December 2009, 21:33
ja mama2be, er is zeker iets gebeurd!

ik heb voor het eerst mijn nichtje gezien :mrgreen: en poeh hey, die is lelijk! :lol:

hahahahahahahahahahahahaha ik lig echt helemaal in een deuk hier :D :D
is het echt zo erg?? :?

a.j.destiny dat zijn idd aardig wat kwaaltjes.. ik duim voor je meis!

snippie
21 December 2009, 21:34
A.J.Destiny spannend zeg.

en leuk kinderopvang!ik werk nu sinds ruim 8maanden op een BSO en heb daarvoor altijd op een kdv gewerkt.

maar lieve meiden ik gata naar bed!!

knuf

Lunanoa
21 December 2009, 21:35
Welterusten Snip :D

Je kunt vast lekker slapen na die Gluhwein :D

Liefs

Joya
21 December 2009, 21:41
hahahahahahahaha ik kom niet meer bij hier hahahahaha
heb je geen foto op hyves staan?? of durf je dat niet ;)

Joya
21 December 2009, 21:48
waar heb je haar gezien dan??

Joya
21 December 2009, 21:56
haha :D

Lunanoa
21 December 2009, 21:58
Ben weg, truste ladies!
xxx

Joya
21 December 2009, 22:00
slaap lekker lun

Joya
21 December 2009, 22:13
meiden ik ga zo ook mijn bedje eens opzoeken.. eerst nog even met het hondje de sneeuw in..
slaap lekker meiden!
tot morgen :)

xxxx

Tessa23
21 December 2009, 22:26
Whaha , ik moet zo lachen om je he Jamilah , die opmerkingnen haha..

Slaap lekker meiden!

A.J.Destiny
21 December 2009, 22:30
Dank je meiden voor het duimen.
Ik duim natuurlijk zelf ook voor mezelf.
En ja ik weet dat je lichaam je erg voor de gek ken houden.
Daarom ben ik ook best bang dat het toch niet zo is.
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Ik ga even een rondje met mijn hondjes en dan ga ik lekker naar me bedje toe.
Slaap lekker allemaal.:)

Spring
22 December 2009, 07:40
A.J.Destiny: klinkt goed! Dat worden spannende feestdagen voor jou ;-)

Babii: wat een rotnieuws weer voor jou, wanneer houdt het nou eens op?! Hoop dat 2010 je meer geluk zal brengen dan 2009, want dat was wat zwanger worden betreft maar een rot jaar voor je lijkt me.

Jamilah: haha! Ik heb ook een nichtje dat een zoontje kreeg en dat was ook een erg lelijk jongetje (wel lief), iedereen zei toen: 'ow, wat een ehh.. lief jongetje' :lol:

Tessa: vorige keer hebben de KV-testen het bij mij perfect gedaan en ook de dag na de positieve test meteen weer negatief. Omdat de andere test nu ook een duidelijke streep gaf, terwijl die eerst wit bleef, denk ik wel dat ik mijn eisprong vandaag of morgen zal hebben (hoop het in elk geval) Misschien werken de KV-testen gewoon niet bij sommigen vanwege verschillen in het lh-niveau ofzo? Weet het ook niet.

miss lipstick
22 December 2009, 08:03
Goede Morge allemaal,

Doe voorzichtig! Tis raaaar weer.
xx

Hedwig88
22 December 2009, 08:06
Goedemorgen allemaal!

Wat een weertje nog steeds he :S
@ AJdestiny Van harte welkom en ik duim ook voor je ! :D

Ik moet straks aan het werk of nou ja vanmiddag pas, maar ik heb helemaal geen zin...
Blijf liever lekker thuis haha maar ach als ik er ben is het ook zo om haha...
Jullie nog leuke plannen vandaag met de mannetjes?

Ram1988
22 December 2009, 08:07
Goeiemorgeeeee meisjes!!

welkom Destiny ;)

Ram1988
22 December 2009, 08:09
Ik ga vandaag lekker met t mannetje en de hond naar buiten :mrgreen:
en met een vriendin met de slee van de bult hahahaha hoe kinderlijk :mrgreen:

miss lipstick
22 December 2009, 08:22
meiden heb een vraag;

ik kan niet inloggen met mijn mobiel? kan de site wel zien, maar op het moment dat ik wil inloggen, krijg ik elke keer het inlogvenster? Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

snippie
22 December 2009, 08:57
uhm nee.weet ik niet.ik krijg op em tel altijd gewoon de site zoals hij er hier ook altijd uitziet.
knuf

miss lipstick
22 December 2009, 09:05
@snip; ja dat krijg ik ook en dan probeer ik in te loggen en dat doet hij niet. Moet elke keer weer opnieuw inloggen :|
Ben al zo'n rund met telefoons en het hele gebeuren hihi had moeten weten dat een N97 niet voor mij was
weg gelegd ;)

snippie
22 December 2009, 09:09
@snip; ja dat krijg ik ook en dan probeer ik in te loggen en dat doet hij niet. Moet elke keer weer opnieuw inloggen :|
Ben al zo'n rund met telefoons en het hele gebeuren hihi had moeten weten dat een N97 niet voor mij was
weg gelegd ;)

hihi! ik heb de iphone. klik je wel op inloggen?
ik tikte eerts ook de verkeerde knop aan.
knuf

Mila
22 December 2009, 09:14
goedemorgen allemaal :D

hoe is het hier..

kim jij weer kut nieuws meid, bah!

ik moet straks naar het ziekenhuis voor een evaluatiegesprek en weer de eerste fm!
ik heb een hele lijst met vragen en ben best wel een beetje zenuwachtig en gespannen voor het gesprek.. aangezien het de laatste twee maanden zo'n puinhoop was met mijn cyclus:
- schimmelinfectie
- eisprong al wel of niet voor de pregnyl?
- lage oestrogeen waarde!
- te laat bloed geprikt voor de eisprong!
- korte DPO
- en bovenal, heb ik wel een eisprong gehad?
dus zie ik er best wel tegen op om een gesprek te hebben, maar misschien kan het wel mijn zorgen weg nemen..

miss lipstick
22 December 2009, 09:17
@ Silvia22; succes straks! We horen wel hoe het gegaan is?

Ik druk wel op inloggen, doe hetzelfde als op de pc... snap er niks van, binnenkort maar ff langs vodafone om te vragen..
Moet jullie natuurlijk wel kunnen blijven volgen!

snippie
22 December 2009, 09:18
goedemorgen allemaal :D

hoe is het hier..

kim jij weer kut nieuws meid, bah!

ik moet straks naar het ziekenhuis voor een evaluatiegesprek en weer de eerste fm!
ik heb een hele lijst met vragen en ben best wel een beetje zenuwachtig en gespannen voor het gesprek.. aangezien het de laatste twee maanden zo'n puinhoop was met mijn cyclus:
- schimmelinfectie
- eisprong al wel of niet voor de pregnyl?
- lage oestrogeen waarde!
- te laat bloed geprikt voor de eisprong!
- korte DPO
- en bovenal, heb ik wel een eisprong gehad?
dus zie ik er best wel tegen op om een gesprek te hebben, maar misschien kan het wel mijn zorgen weg nemen..

spannend zeg !!!
hopelijk helderd het wat op meissie!!
knuf

snippie
22 December 2009, 09:20
@ Silvia22; succes straks! We horen wel hoe het gegaan is?

Ik druk wel op inloggen, doe hetzelfde als op de pc... snap er niks van, binnenkort maar ff langs vodafone om te vragen..
Moet jullie natuurlijk wel kunnen blijven volgen!

hihi!!!!sowiezo internet op mobiel is fijn:)

Mila
22 December 2009, 09:21
miss lipstick, ik ga vanuit het zh gelijk door naar het werk, dus jullie zouden moeten wachten met het verhaal tot 22.30 uur. :|

MissMini
22 December 2009, 09:21
Goeiemorgee,

Syl, spannend zometeen naar het ziekenhuis! Hoop dat je vragen een beetje beantwoord kunnen worden zodat je je wat minder zorgen hoeft te maken! Heel veel succes!

Ik moet vanmiddag naar de verloskundige, heb geen auto dus moet lopend (fietsen doe ik liever niet met dit weer en die dikke buik.. Ga gegarandeerd onderuit!) dus ik hoop maar dat het dan niet sneeuwt. Geven ze nog steeds op.. Nouja we zien wel, tis nog geen half 2 :)

snippie
22 December 2009, 09:25
Wij gaan straks kijken of er een bus gaat!
mijn man zit weer thuis!!
knuf

snippie
22 December 2009, 09:25
miss mini succes bij de vk!en ok met lopen voorzichtig he!

miss lipstick
22 December 2009, 09:26
sylvia22; Dan ben ik er vast nog wel of eeh weer... Kijk maar of je dan nog wel zin hebt om het verhaal te doen,
anders lezen we het morgenvroeg wel! Succes en werk ze.

Miss Mini; doe idd voorzichtig, ook lopend is het op sommige stukken glad, hing net ook al aan de auto :shock:

miss lipstick
22 December 2009, 09:29
@ snippie; gaan jullie wat leuks doen saampies dan? Weer zou wel slechter worden hè, straks stranden jullie ergens!
Dat is samen wel gezelliger :mrgreen:

Heb knallende hoofdpijn en krampen, voortekenen voor mn ongi... Hoop dat het dan ook vandaag maar komt en niet duurt tot vrijdag op deze manier :shock:

snippie
22 December 2009, 09:30
@ snippie; gaan jullie wat leuks doen saampies dan? Weer zou wel slechter worden hè, straks stranden jullie ergens!
Dat is samen wel gezelliger :mrgreen:

Heb knallende hoofdpijn en krampen, voortekenen voor mn ongi... Hoop dat het dan ook vandaag maar komt en niet duurt tot vrijdag op deze manier :shock:

ohh nee hoor stranden niet! bel dan gewoon me schoonvader die haald ons wel of we lopen naar huis.
is ongeveer half uur lopen.

MissMini
22 December 2009, 09:31
't Is gelukkig niet heel ver naar de verloskundige, denk een kwartiertje lopen ofzo. Maargoed vind het al zo saai om alleen te gaan en dan ook nog door de sneeuw... Haha nouja we zien wel. Moet nog bloedprikken ook, getsie. Hou er absoluut niet van maarja, moet weer ff door de keuring he! Ook weer hartje van Uk luisteren dus dat is wel leuk.
Maar 'k zal uitkijken hoor!

He Snippie, kan je man niet op zijn werk komen? Vervelend is dat dan he, dit weer. Ik vind sneeuw echt super maar moet er eigenlijk alleen liggen als je vrij hebt ofzo.. En niet persé de deur uit hoeft!

Ram1988
22 December 2009, 09:33
syl lieverd heel veel succes in t ziekenhuis!!!

miss lipstick
22 December 2009, 09:34
@ snippie; idg veel plezier samen

@ Missmini; bloedprikken is ook naar, gelukkig zal het hartje van de kleine boef een hoop goedmaken :)

Ik ben een paar uur pleitos. Aangezien ik niet kan inloggen op mn mobieltje...
tot laterrrr

snippie
22 December 2009, 09:35
't Is gelukkig niet heel ver naar de verloskundige, denk een kwartiertje lopen ofzo. Maargoed vind het al zo saai om alleen te gaan en dan ook nog door de sneeuw... Haha nouja we zien wel. Moet nog bloedprikken ook, getsie. Hou er absoluut niet van maarja, moet weer ff door de keuring he! Ook weer hartje van Uk luisteren dus dat is wel leuk.
Maar 'k zal uitkijken hoor!

He Snippie, kan je man niet op zijn werk komen? Vervelend is dat dan he, dit weer. Ik vind sneeuw echt super maar moet er eigenlijk alleen liggen als je vrij hebt ofzo.. En niet persé de deur uit hoeft!

Hij kan idd erg moeilijk op zijn werk komen.
hij moet eerst fietsen,dat doet hij echt niet met dit weer.
of met de bus,dus dus eperkt rijd of niet
en de treinen gaan ook beperkt! en trams rijden ook niet dus zou hij moeten lopen naar zijn werk vanaf denhaag centraal nou doet hij ook niet is ok zeker half uur lopen.

MissMini
22 December 2009, 09:38
Vervelend is dat Snippie! Dan lijkt het me wel onhandig om geen auto te hebben. Maarja.. ik heb ook een auto maar die heeft manlief meegenomen, dus dan heb ik er net zo weinig aan :lol:

Ja MissLipstick, het hartje van Uk maakt een hele hoop goed! Al voel ik hem / haar de hele dag door schoppen hoor. Dus weet wel dat het goed zit, maar 't is toch anders om het van iemand te horen die er verstand van heeft..

Lunanoa
22 December 2009, 09:38
Dat probleem heb ik ook. Wil ik een berichtposten, moet ik weer inloggen. Ben ik ingelogd & kan ik "typen" wil ik verzenden moet ik WEER inloggen!
Het hele bericht verloren...
Krijg het ook niet voor elkaar :P Kan wel bijlezen, dat scheelt :P

weg gelegd ;)

Ram1988
22 December 2009, 09:40
pff meiden hebben jullie ook wel eens t gevoel gehad, deze ronde moet t worden? ik heb zo sterk het gevoel... heel raar...
maar dat maakt de teleurstelling wel weer erger mocht het niet zo zijn..

Mila
22 December 2009, 09:43
pff meiden hebben jullie ook wel eens t gevoel gehad, deze ronde moet t worden? ik heb zo sterk het gevoel... heel raar...
maar dat maakt de teleurstelling wel weer erger mocht het niet zo zijn..

ja meid, dat gevoel ken ik, helaas was het bij mij geen goed voorteken..

MissMini
22 December 2009, 09:44
Esther, ik had dat de ronde dat ik zwanger werd, alleen wel pas nadat ik de eisprong gehad had. Toen had ik echt een soort rust en wist ik gewoon bijna zeker dat ik zwanger was. Teste ook ruim een halve week al met avondurine positief....
Maar hou idd een beetje zelfbescherming in acht! Dat maakt de teleurstelling wat minder groot dan dat je echt overtuigd bent dat je zwanger bent.

Lun, met jou alles goed? Niet beroerd meer? Heb je al een datum voor de 20weken echo?
Zag dat je denkt dat je de baby al voelt, denk je dat nog steeds? Kan best hoor, ik voelde het ook rond dezelfde tijd als jij nu. Aan het begin lijken het net je darmen te zijn maar 't voelt toch iets anders. Geniet er maar van :mrgreen:

Ram1988
22 December 2009, 09:45
t is ook een heel vervelend gevoel... maar t blijft in mn hoofd... dom he!!
de teleurstelling wordt alleen maar groter dan

Lunanoa
22 December 2009, 09:48
Ja ik heb maandenlang gezegd: September is het bij ons raak! En dat was het :D
Dus die gevoelens kunnen kloppen meid ;) Snap dat je bang bent voor de teleurstelling.

Wij hadden lekkage in de bijkeuken. De buis buiten was heelmaal bevroren & het water liep door de muur :shock: Wij bellen met de woningbouw, maar ze kunnen niks doen.
Moesten we die buis kapot huffen :P mhoehahah

Mila
22 December 2009, 09:49
wat is het leven toch oneerlijk..

ik word net gebeld door mijn moeder:
een meisje van 12 jaar die ik ken is op het zebrapad gegrepen door een auto en ligt nu in coma in het ziekenhuis en ze gaat het niet overleven :x :(
ze is pas 12!!!

MissMini
22 December 2009, 09:51
Syl wat erg!! 12 jaar..... Ken je haar goed? Sterkte er mee!!

Lunanoa, lekker hoor lekkage... Blegh! Ist nu goed gekomen of zijn jullie nog aan " de sloop "? :D

Lunanoa
22 December 2009, 09:52
Jezus, wat een schok :shock: Onbegrijpelijk hé.

Ja alles is gemold :P hahahahahaha

MissMini
22 December 2009, 09:54
Haha en nu dan? Hoe moet dat dan met die buis, komen ze die weer maken ofzo?

Ik moet echt gaan douchen zo maar heb geen reet zin. Blegh. Komt omdat ik gisteren het hele huishouden gedaan heb en dat moet ik eigenlijk niet meer doen op één dag. Ben dan de rest van de week echt gebroken en dan komt er niets meer uit m'n handen. Maarja, huisje is schoon! :mrgreen:

Mila
22 December 2009, 09:55
Syl wat erg!! 12 jaar..... Ken je haar goed? Sterkte er mee!!

Lunanoa, lekker hoor lekkage... Blegh! Ist nu goed gekomen of zijn jullie nog aan " de sloop "? :D

nee niet goed.. wij gingen vroeger elk jaar naar italie naar dezelfde camping (daar ben ik afgelopen zomer weer geweest) en als je elk jaar gaat leer je daar mensen kennen en ook elk jaar stonden daar een italiaanse familie: opa en oma (we noemen ze ook nonno en nonna) en hun kleinkinderen.. 1 van die kleinkinderen speelde ik veel mee en de ander was het vriendje van mijn zusje en hun zusje ligt nu in coma.. ik ken haar dus wel vanaf haar geboorte maar we zien ze alleen als we weer op de camping zijn..
afgelopen jaar nog gezellig een wijntje gedronken met opa en oma en nu dit :cry: wat moeten die mensen wel niet mee maken.

snippie
22 December 2009, 09:55
Vervelend is dat Snippie! Dan lijkt het me wel onhandig om geen auto te hebben. Maarja.. ik heb ook een auto maar die heeft manlief meegenomen, dus dan heb ik er net zo weinig aan :lol:

Ja MissLipstick, het hartje van Uk maakt een hele hoop goed! Al voel ik hem / haar de hele dag door schoppen hoor. Dus weet wel dat het goed zit, maar 't is toch anders om het van iemand te horen die er verstand van heeft..

alles is eigenlijk binnen hand bereik dus waarom zou ik een auto hebben.alleen voor dit weer?
kus

snippie
22 December 2009, 09:56
syl wat erg zeg meissie!!!
knuf

MissMini
22 December 2009, 09:59
Ja dat is ook zo Snippie. Bij mij is ook eigenlijk alles goed te doen zonder auto, maarja alstie voor de deur staat is het toch wel érg makkelijk. Maar 'k heb zoiezo doordeweeks bijna nooit de auto omdat manlief in heel Nederland werkt (verschillende projecten, weet nooit langer dan één week van tevoren waar hij naartoe moet). Nu zit hij dan toevallig niet zo ver, maar hij had geen zin om te gaan fietsen met dit weer, groot gelijk natuurlijk!
Alleen voor als ik naar zussen / ouders wil ofzo vind ik het wel makkelijk, want die wonen in een andere plaats. En ik heb nogal een hekel aan het OV, die gekke bussen rijden altijd met vertraging als ik ze moet hebben :lol: Maar dat zal wel gewoon gewenning zijn en ik ben dus gewoon verwend met een auto onder m'n gat :D

snippie
22 December 2009, 10:04
mijn man gaat volgend jaar rijlessen nemen en krijg auto van de zaak.
maar hij zou hem dus niet veel gaan gebruiken.met ov zijn we sneller dan met auto op ons werk.
en idd je went er aan.
in ov kan je nog wat dingen doen.tijdens de reis.