PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

MissMini
22 December 2009, 10:07
Idd, als je niet beter weet is het OV vast ook goed te doen. En je hoeft ook nog eens niet te schrappen met dit weer, hahahaa.

Nou ga ik echt ff douchen, anders komt er niets van terecht..

snippie
22 December 2009, 10:13
ik hoop wel dat het donderdag minder is .want wij zouden naar maastricht gaan met kerst.
knuf

snippie
22 December 2009, 10:21
nou meiden ben er van tussen ga douche en dan maar eens een bus te pakken zien te krijgen!
fijne middag allemaal
knuf

Lunanoa
22 December 2009, 10:24
Wij hebben beide een auto :oops: Zijn zeer zeker verwend.
Maar ik woon in een dorpje in Friesland. Met een enorm klote OV. Hier gaan de bussen maar 1 keer in het uur heen & terug. Soms komen ze niet eens opdagen. Verschrikkelijk
Vanaf mijn 18e, toen ik mijn rijbewijs had, reed ik altijd met mijn vaders auto.
Daarna heel snel een eigen autootje gekocht :D
Een hele lelijke suzuki alto, net zo oud als mij: 20 jaar. Heb nog nooit zo'n lelijke auto gezien. Maar hij brengt mij al bijna een jaar naar waar ik wil :D
Kan een hele maand rijden voor 30 euro benzine. Gebruik hem dan dagelijks voor priv & werk. Ideaal ;)

Ga er geen kindje in vervoeren hoor. Daarvoor vind ik hem te onveilig.
Moet hem van mijn pa ook verkopen & dan zijn auto gebruiken nu ik zwanger ben. Maar voel me dan te afhankelijk :oops:

Lunanoa
22 December 2009, 10:25
Vandaag alweer 14 weken zwanger :D Wiehoehw!

Die buis moesten we kapot slaan omdat de woningbouw niks kan doen nu. Ze komen de buis weer maken als het weer beter is :lol:
Leuke oplossing hahahaha

Ram1988
22 December 2009, 10:26
Wij hebben ook 2 auto's hoor lunanoa ;)
ideaaaaaaaal!
maar ook omdat ik onregelmatige diensten heb enz ;)
maar k zou mn auto niet meer kunnen misssen

Mila
22 December 2009, 10:34
Wij hebben ook 2 auto's hoor lunanoa ;)
ideaaaaaaaal!
maar ook omdat ik onregelmatige diensten heb enz ;)
maar k zou mn auto niet meer kunnen misssen

wij werken allebei onregelmatig maar hebben maar 1 auto en die heb ik meestal en mijn vriend fietst meestal :mrgreen:

Lunanoa
22 December 2009, 10:40
Goed voorelkaar. Mijn vriend heef niet eens een fiets :P

Vriendlief moet zo'n 25 km naar het werk. Ik 10 km.
We moeten dus wel een auto :)

Ben weg!

Tot later

Mila
22 December 2009, 10:43
Goed voorelkaar. Mijn vriend heef niet eens een fiets :P

Vriendlief moet zo'n 25 km naar het werk. Ik 10 km.
We moeten dus wel een auto :)

Ben weg!

Tot later

mijn vriend en ik ook allebei 10 km en hij fietst dat makkelijk, ik heb het ook wel eens geprobeerd.. nou nooit meer dus.. :lol:

Hedwig88
22 December 2009, 11:14
Wij hebben ook lekker 2 auto's heerlijk...
nooit het gezeur van wanneer heb jij hem nodig enz... :D
Ik ben even heerlijk met de hond de sneeuw ingeweest heerlijk!
Oja meiden, ik heb sinds vanochtend helemaal geen zere borsten meer enz..
Volgens internet wijst dat op verminderd HGC ( ofzo iets) dus dat het niet goed is.
Is dit altijd het geval of kan het ook zijn dat ik gewoon minder last van kwaaltjes heb...

MissMini
22 December 2009, 11:20
Hedwig, snap dat je je zorgen maakt, maar n tip van mij (ervaringsdeskundige haha): nooit op internet zoeken als je eens een dag minder last hebt van kwaaltjes. Je wordt dan alleen maar ongerust gemaakt terwijl dat helemaal lang niet altijd nodig is. Vooral de eerste weken van je zwangerschap varieren kwaaltjes enorm, de ne dag kun je je kotsberoerd voelen, de andere dag heel goed. Het is dus niet gezegd dat als je een dag geen kwaaltjes hebt, het meteen niet goed is hoor! :)

Ik ga nu gauw een boterham eten anders val ik straks echt flauw bij het bloedprikken hahaha. Mietje he! Maargoed zal het wel overleven. Daarna meteen weer fris de sneeuw in dus dat moet helemaal goedkomen.

Babii
22 December 2009, 11:27
Hey meiden,

Ben zojuist gebeld door de OK en ik moet op 25 januari onder het mes. Stiekem hoop ik dat ze iets vinden van binnen wat deze onzekerheid en pijn kan verklaren! En natuurlijk verhelpen ze het dan gelijk.

Ik moet dus op 14 januari ongesteld worden, dus zit echt net na mijn menstruatie. Jammer dat ik niet mag gaan prikken, maar volledige onthouding moet hebben :(.

@ Sylvia, heel veel succes in het ziekenhuis meis! Wat erg van dat meisje van 12 jaar! Bah wat is het leven toch oneerlijk :(.

@ Lunanoa, wat heb je nu weer gedaan :P. Lekkage? En nu dan??

Wij hebben 1 auto en die gebruikt manlief... Laat mij maar niet schakelen, want BOEM IS HO :P. Nee zonder geinen, heb heel veel schakellessen gehad, maar kan het echt niet. Dacht vorige zomer even te gaan rijden naar de supermarkt in de schakel, auto staat inmiddels op de sloop, want heb hem echt total loss gereden :oops: Ik kan het echt niet :(.

Gelukkig heb ik wel me rijbewijs automaat, maar ik vind het heerlijk alles op de scooter te doen :D. En als het kut weer is neem ik de bus en anders indien manlief er is brengt hij me :). Gelukkig heb ik de mogelijkheid vanuit huis te werken :mrgreen:

MissMini
22 December 2009, 11:33
He Babii, toch lekker dat je relatief "snel" onder het mes kan. Klinkt een beetje lullig maar ik bedoel het natuurlijk niet zo! Ben gewoon blij voor je dat er gekeken wordt of er soms een oorzaak te vinden is. Spannend hoor. Hoe lang moet je daarna blijven? Ik heb op de afdeling gynaecologie gewerkt als leerling-verpleegkundige maar weet eigenlijk niet meer precies hoe lang je daarna moet blijven. Wel dat het een operatie was die relatief veel voorkwam in het ziekenhuis waar ik werkte.
Wel jammer dat het een verloren ronde is, dus extra hopen dat het daarna allemaal snel goed komt! Ik duim voor je meissie en een dikke knuffel vanaf hier!

22 December 2009, 11:36
Hoooooooooooi meiden!
Even snel een berichtje, moet zo werken!

Over 2 autoos, wij hebben er ook 2. Mijn vriend een bus voor de zaak, ik eigenlijk voornamelijk een om gewoon lekker mobiel te zijn en boodschappen te doen! Eigenlijk hardstikke luxe idd, maar kan hm echt niet meer missen!!

Bruine afscheiding is weer weg .. (wat ben ik toch ook een paniekzaaier), flink pijn aan mn borsten .. ze zijn ook al 1 cupmaat gegroeid. En verder gaat ht erg goed!

Ga nu werken!!

Babii
22 December 2009, 12:15
He Babii, toch lekker dat je relatief "snel" onder het mes kan. Klinkt een beetje lullig maar ik bedoel het natuurlijk niet zo! Ben gewoon blij voor je dat er gekeken wordt of er soms een oorzaak te vinden is. Spannend hoor. Hoe lang moet je daarna blijven? Ik heb op de afdeling gynaecologie gewerkt als leerling-verpleegkundige maar weet eigenlijk niet meer precies hoe lang je daarna moet blijven. Wel dat het een operatie was die relatief veel voorkwam in het ziekenhuis waar ik werkte.
Wel jammer dat het een verloren ronde is, dus extra hopen dat het daarna allemaal snel goed komt! Ik duim voor je meissie en een dikke knuffel vanaf hier!

Nou ik ben in de middag weer richting huis hoor ;). Heb een hekel aan uitrusten in het ziekenhuis :P. Nee volgens mij mag je eind van de middag weer richting huis :).

Volgende dag ga ik gewoon weer werken :mrgreen:

Storm1987
22 December 2009, 12:16
pff meiden hebben jullie ook wel eens t gevoel gehad, deze ronde moet t worden? ik heb zo sterk het gevoel... heel raar...
maar dat maakt de teleurstelling wel weer erger mocht het niet zo zijn..

Ik had dit ook. In mijn 3e ronde, juni van dit jaar. En het was raak die ronde ;)

Ram1988
22 December 2009, 12:20
hahaha storm ik durf dr niet op te hopen ;)

Ram1988
22 December 2009, 12:27
Ik ga gewoon heel hard mn best doen deze maand :mrgreen:

Babii
22 December 2009, 12:43
Haha, scheelt dat ik niet hard me best hoef te doen :P... Eerst maar eens zien of dat slijmvlies mooi dik wordt ;).

MissMini
22 December 2009, 13:02
Zo ben weer terug van de verloskundige. Alles weer goedgekeurd :D Ukkie was erg actief dus de vk zag heel mn buik steeds bewegen. Hoezo druktemaker :shock: Dat wordt nog wat, haha!
Verder kon ze niet eens bloedprikken of de injectie geven, want die post waren gestrand in de sneeuw... Dus nu moet ik volgende week woensdag weer voor het bloedprikken en de injectie in n afspraak. Ook prima hoor, hoef ik me maar 1x druk te maken om die naalden haha. Mag na die afspraak bij de verloskundige ook meteen door naar de gynaecoloog voor een echo, dus dat maakt een hoop goed!

Babii
22 December 2009, 13:09
Hihi MissMini, wat goed dat alles ok was. Mag ik vragen waarom je bij de gyn voor een echo moet komen :oops: ? Kon de VK dat niet :? ?

Zo damn, ik ben nat beneden.... Hoop dat het een teken is van me slijmvlies, maar zal wel weer niet. Ga er toch vanuit dat het niet goed groeit.

MissMini
22 December 2009, 13:14
Kim, ik ben met de 20 weken echo doorverwezen naar de gynaecoloog omdat het hartje van Ukkie niet helemaal zichtbaar was. Ze dachten dat hij / zij een niet sluitende hartklep had. Dus moesten 's middags met spoed door naar de gyn. Gelukkig bleek toen wel alles goed te zijn en was het gewoon een fout van de verloskundigepraktijk die de echo's maakt (niet mijn eigen praktijk) want het hartje was duidelijk zichtbaar. Zelfs manlief en ik hadden het gewoon gezien, maarja dan heb je nog zoiets van ik ben maar een leek, dus zeg maar nix...
Nu is het routine dat de gynaecoloog je dan met 30 weken nog terug wil zien, dus vandaar :) Leuk hoor, nog ff babykijken, toch wel weer spannend!

Babii
22 December 2009, 13:19
O meissie! Dat wist ik niet eens :oops: . Heb ik dat in mijn afwezigheid (mijn geweldige dip die ik had) gemist :oops: . Schaam me rot! Sorry!!!

Nou inderdaad maar goed dat ze je dan nog even naar de kleine laten spieken ;). Zal jij vast niet erg vinden :P.

MissMini
22 December 2009, 13:23
Geeft niet joh!! Heb het zelf ook niet uitgebreid rondgebazuind hoor. Gelukkig was toch alles goed en dan zakt de spanning wel weer wat weg! Maar ff geschrokken waren we toen wel.

En inderdaad, vind het niets erg dat we nog een keer een echo krijgen! :D

Nu ga ik lekker aan de warme chocolademelk mt slagroom en een plak cake met slagroom en hagelslagjes (neeeee die kilo's komen alleen maar omdat ik zwanger ben hoor!! :mrgreen: :mrgreen: ) Heb mega buikpijn van het lopen naar de verloskundige, Ukkie was het er toch niet zo mee eens blijkbaar. Nouja, dan ga ik mezelf maar lekker verwennen met allerlei lekkere dingen hahahah

Babii
22 December 2009, 13:29
Ik wil ook!!!!!!!! het sneeuwt hier weer :(.

MissMini
22 December 2009, 13:32
Hier ist meer natte sneeuw wat er nu telkens valt. Echt zo'n gore baggerlaag krijg je dan overal. Maarja de sneeuw heeft er nu ook wel lang genoeg gelegen he, of er moet weer echt een dik pak witte sneeuw vallen, maar die natte sneeuw heb je ook niets aan.

Ben je wel op je werk? Of ben je lekker thuis aant werken?

snippie
22 December 2009, 13:37
Hoi meiden was ik weer!we zijn naar een kleiner winkel centrum gelopen !waar ook bartsmit free en kleding winkels en natuu ah en andere winkels zitten!dus ook heerlijk!hadden geen zin om met de bus te gaan!daar even boodschappen gedaan en geshopt heb een nieuw spel voor psp gehad!we zijn net voor de sneeuw bui binnen!Lig nu lekker in bed met mannetje heerlijk relaxen !

Missmini wat fijn dat alles goed was!!

Babii fijn dat je een afspraak hebt!hoop dat je geholpen kan worden en dat ze oorzaak vinden .

Syl hopelijk weet je nu meer!

Nou dames ben er weer van tussen!Fijne middag

Knuf

Lunanoa
22 December 2009, 13:40
Fijn dat alles goed zat Missmini :D

Ik denk dat ik toch kies voor een pretecho erbij. Vind van de 20 weken naar de 40 weken wachten zonder echo wel heel erg lang hoor :oops:

snippie
22 December 2009, 13:42
Oja wilde nog wel even zeggen
dat ik blij voor essie ben dat het Bruin gestopt is.
nu proberen te genieten lieverd!

Nu ga ik echt!
Knuf

MissMini
22 December 2009, 13:43
Lijkt mij ook wel lang Lunanoa, 20 weken wachten zonder dat je maar iets van je kleintje ziet. Maar aan de andere kant, je voelt je ukkie wel dagelijks. Dus dat is ook al een hele opluchting (hoewel het nu al super pijn kan doen! Haha dr zit aardige kracht in die voetjes hoor!)
Maargoed, wij hebben dan volgende week nog een echo en dat is precies op 30 weken, dus dat breekt weer een beetje he ;)

Babii
22 December 2009, 13:47
Ben gewoon op me werk MissMini ;).

Lunanoa
22 December 2009, 13:48
ja idd, das een mooie tijd voor een echo :D

Ram1988
22 December 2009, 14:54
Fijn om te horen dat alles goed is missmini!

K heb de ovenschotel met mozzarella alweer klaar hoeft alleen nog in de over :D
hier heeft t de hele dag nog niet gesneeuwd maar t wordt wel steeds grijzer weer!

jorina
22 December 2009, 14:58
ben net in alkmaar geweest en toen regende het en niet eens zo zachtjes ook

Ram1988
22 December 2009, 14:58
Waar is iedereeeeeen? :mrgreen:

Ram1988
22 December 2009, 14:59
ben net in alkmaar geweest en toen regende het en niet eens zo zachtjes ook

heh bah!!
we lopen ongeveer gelijk in de cyclus, gezellig ;)

Suus85
22 December 2009, 15:05
Fijn om te horen dat alles goed is missmini!

K heb de ovenschotel met mozzarella alweer klaar hoeft alleen nog in de over :D
hier heeft t de hele dag nog niet gesneeuwd maar t wordt wel steeds grijzer weer!

Deel met mij, deel met mij, deel met mij :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben zware mozzarella fan, JAMJAMJAM :P
Wat maak je precies?????

jorina
22 December 2009, 15:05
ja wel qua dagen maar ik heb over 2 dgn een eisprong
volgens de banner en dat klopt ook wel ongv want ik voel hem al

ik heb toch liever sneeuw dan regen hoor

jorina
22 December 2009, 15:06
ik ga zo aardappels en worteltjes schillen want die kleine vent is gek op worteltjes en gekookte aardappels tot groot ongenoegen van vriendlief :mrgreen:

Joya
22 December 2009, 15:17
Waar is iedereeeeeen? :mrgreen:
hier!!

Babii
22 December 2009, 15:18
Geef mij maar regen ;) Dan is die rot sneeuw WEG :D

Joya
22 December 2009, 15:19
Geef mij maar regen ;) Dan is die rot sneeuw WEG :D

helemaal mee eens!!

22 December 2009, 15:23
quote="EstherH"]Waar is iedereeeeeen? :mrgreen:[/quote]

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:

MissMini
22 December 2009, 15:26
Hier ben ik :mrgreen:

Pff ben echt doodop. En krijg vanavond visite (m'n schoonouders :shock: ) dus kan niet lekker vroeg naar bed. Heb net al ff op de bank gelegen maar kan niet in slaap komen, krijg dr alleen maar hoofdpijn van.

Ik ga lekker bietjes eten en gekookte aardappels en spekkies en een schnitzel.. Hmm wel veel om zo te lezen ;) Maar zo lekker!

jorina
22 December 2009, 15:32
bietjes is hier ook altijd een succes

sneeuw geeft nog een beetje een mooi gezicht regen ziet er alleen maar heel erg triest uit
en je word er nat van :o jaaaaaa jullie lezen het goed je word er nat van :?

MissMini
22 December 2009, 15:34
Ja lekker he die bietjes!! Dan lekker met gebakken spekkies er doorheen, hmmm...

Ik ben ook meer van de sneeuw dan van de regen hoor. Heerlijk. Alleen vandaag toen ik er pers doorheen moest was het wat minder. Ze moeten gewoon de stoepen ook ff goed vegen want de wegen waren hier ook goed begaanbaar! Maar op de stoep lag extra veel sneeuw door die gekke sneeuwschuivers.. Dus heb flink moeten ploegen om bij de verloskundige te komen!

Joya
22 December 2009, 15:38
hier zijn ze nu echt gewoon al 4 keer doorheen gereden met een strooi wagen in ongeveer 15 minuten tijd :?

Just.me.2009
22 December 2009, 16:58
hoi meiden.

even een vraagje
ik heb maandag getest met een test van de kruidvat.
die was negatief.
ik ben uitgegaan van mijn langste cyclus dus die zou zondag zijn dus ben nu officieel pas 2dagen overtijd.

nou heb ik zelf geen goede ervaringen met kruidvat testen die zijn ook weleens vals positief en negatief.
ik heb nu 2 ultra matcare testen gekocht die kan je 6 dagen voor je nod?
dus ik wou vragen zou deze dan wel positief worden?
ik weet zeker dat ik zwanger ben,
ik merk het aan zoveel dingen ben nu ook echt overtijd .. ben 4 keer regelmatig geweest , soms wel eens een week te vroeg.
ik maak me een beetje zorgen wie heeft wel eens een paar dagen na de nod dag getest en was toen pas positief?
kan iemand mij helpen ben heel erg onzeker . ivm met 2 miskram en 2 vmk , ik hoop zo dat het goed zit.
ben een beetje verdrietig.
p.s ik heb de avond voor de testen wel supper veel gedronken , dus dit kan ook meetellen staat in de beschrijving.
ik krijg morgen mijn andere testen wil donderdag met kerst testen.
zou ik die van matcare ook overdag kunnen doen?
wie kan me helpen ,kan echt wat steun gebruiken :oops:
dikke x mij :cry:

Joya
22 December 2009, 17:09
welke testen van kruidvat heb je gebruikt? ik had die van 2 voor 5 euro en daarvan heb ik nog nooit gehoord dat ze vals positief testen.. vals negatief heb ik niks over gehoord.. de andere kv testen heb ik wel verschillende verhalen over gehoord.. ik had ook de matcare testen en die zijn ook goed. als je veel gedronken hebt voor de test dan is je urine minder geconcentreerd en kan je idd een negatieve test hebben als je wel zwanger bent.. maar zolang je geen positieve test hebt is het niet zeker dat je zwanger bent.. dus probeer je niet helemaal gek te maken want daardoor kan je menstruatie ook uitblijven. ik bedoel dit niet rot hoor! ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! heb je al een cb test geprobeerd??
ik duim voor je meis!

knuffel

snippie
22 December 2009, 17:13
meid ik weet niet welke je bedoelt van kruid vat?
over die 2 voor 5 hoor ik veel goede verhalen.
en echt meid zeker dta je zwanger bent weet je pas na positieve test of echo.
Het lichaam kan je zo voor de gek houden:S!
maar hoop dta je gewoon zwanger bent!!
weet je wanneer je ei is geweest?
en hoor idd van somige vrouwen die later positief testen.

Just.me.2009
22 December 2009, 17:16
hoi mamma2b
dat klopt inderdaad maar ik wacht gewoon lekker tot donderdag
ik weet wel zeker dat ik zwanger ben.

ja ik weet zeker dat ik veelsteveel heb gedronken.
nee ik zet me niks in mijn hoofd haha.,
ik weet dat je ongi daar van uit kwam blijven
maar dat is bij mij niet het geval.
mijn hcg hormoon is bij alle zwangerschappen heel laag geweest wrm weet ik ook niet. het heeft met je hormoonspiegeling te maken , ik heb pco gehad enz. mijn dokter zei me dat , hij zag dat dmv bloedafname , voor hormoonspiegeling
daarom heb ik nu ook de matcare ultra gepakt.
maarja ik wacht dan gewoon af:(
zou wel paniek zijn om niks.
als die donderdag niet posi is bel ik de ha gelijk naar de kerst.
bij mij gaat dat heel snel omdat ik onder behandeling sta.
maar goed , ik ben dus overtijd dat is pas 2 dagen het kan nog komen he.

bedankt dat je reageert.
ben nu 2 jaar bezig , en mijn cylcus is regelmatig, zonder de regelmatige cyclus ik voel dat ik zwanger ben.
ik hoop het zo. dat ik een positieve test mag hebben

groetjes

welke testen van kruidvat heb je gebruikt? ik had die van 2 voor 5 euro en daarvan heb ik nog nooit gehoord dat ze vals positief testen.. vals negatief heb ik niks over gehoord.. de andere kv testen heb ik wel verschillende verhalen over gehoord.. ik had ook de matcare testen en die zijn ook goed. als je veel gedronken hebt voor de test dan is je urine minder geconcentreerd en kan je idd een negatieve test hebben als je wel zwanger bent.. maar zolang je geen positieve test hebt is het niet zeker dat je zwanger bent.. dus probeer je niet helemaal gek te maken want daardoor kan je menstruatie ook uitblijven. ik bedoel dit niet rot hoor! ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! heb je al een cb test geprobeerd??
ik duim voor je meis!

knuffel

Just.me.2009
22 December 2009, 17:17
ohja sorry

ik heb ook 3dagen bruinbloed verloren dat is nu 2 dagen gestopt.

dus het kan miss nog te vroeg zijn om te testen,

gr

snippie
22 December 2009, 17:18
ohja sorry

gr

was dat veel?en wanneee was dta?
knuf

Babii
22 December 2009, 17:20

Ben het hiermee eens. Helaas kan een lichaam je zo onwijs voor de gek houden en je van alles laten voelen terwijl er gewoon niks is.

Als jij niet 100% zeker weet wanneer je ei is geweest (weet niet of je dat weet) dan kan je ook niet zeggen ik ben overtijd. Helaas gebeurd het ook weleens dat vrouwen ineens een cyclus overslaan, onregelmatig gaan menstrueren of een cyclus kan veranderen door seizoensverandering (ja echt dat kan :()...

Ik wil je niet van je wolk afhalen, maar hou er rekening mee dat je lichaam je dus giga voor de gek kan houden. Ik zou zeggen test eens met de Matcare die kan 6 dagen voor NOD! Die kan je dus ook vanavond doen.

En helaas kan je dus zonder positieve (bloed)test en echo niet zeker weten of je zwanger bent.

Babii
22 December 2009, 17:21
ohja sorry

gr

Of dat was toch echt je menstruatie ;).... Sommige vrouwen bloeden niet maar verliezen alleen Slijm... Dit had ik dus tijdens me Clomid gebruik...

Just.me.2009
22 December 2009, 17:28
mijn menstruatie?
echt niet he het waren een paar drups.
als ik ongi ben stroom ik echt als een kraan. haha
mijn dokter heb ik gebeld maandag die zij dat het mogelijk was dat ik zwanger ben , het kan de innesteling zijn ,:)

ik heb 3 dagen bruinverlies gehad,
dus als ik ongi moest worden was dat wel gebeurd. (zei hij)
ik heb nu ook van dat dikke witte slijm , en al 3 dagen van die rare krampjes ondering. bij mijn schaambot.

mijn eisprong heb ik zeker gehad, want ik weet wanneer ik hem heb , zie ik aan mijn cervix slijm,
hij is laat geweest dus.!!
ik wacht gewoon af
idd ik kan ook niet zwanger zijn

dus ik wacht af tot donderdag goed.
sorry voor dit drukke gedoe , maarja ik vind hem allemaal vreemd mijn lichaam heeft me nooit voor de gek gehouden. ik ben er niet zo erg meer mee bezig.
toen ik er juist meer bezig was voelde ik iedere maand wel iets , nu sinds ik dat niet meer doe , ben ik gewoon lekker regelmatig en niks gevoeld . ofja. mijn slijmverlies en oudbloed verloren zegt ook iets..
het kan de innesteling zijn geweest.
of ik ben gewoon niet zwanger!!.
nouja meiden, ik kan mijn lichaam goed genoeg en hoop dat ik gelijk heb , en anders blijven we proberen;)

ik laat jullie zeker nog wat weten donderdag
dankjewel babbi mamma2b snippie. :oops:

groetjes:(

Ben het hiermee eens. Helaas kan een lichaam je zo onwijs voor de gek houden en je van alles laten voelen terwijl er gewoon niks is.

Als jij niet 100% zeker weet wanneer je ei is geweest (weet niet of je dat weet) dan kan je ook niet zeggen ik ben overtijd. Helaas gebeurd het ook weleens dat vrouwen ineens een cyclus overslaan, onregelmatig gaan menstrueren of een cyclus kan veranderen door seizoensverandering (ja echt dat kan :()...

Ik wil je niet van je wolk afhalen, maar hou er rekening mee dat je lichaam je dus giga voor de gek kan houden. Ik zou zeggen test eens met de Matcare die kan 6 dagen voor NOD! Die kan je dus ook vanavond doen.

En helaas kan je dus zonder positieve test en echo niet zeker weten of je zwanger bent.

Just.me.2009
22 December 2009, 17:29
p.s mijn testen krijg ik pas morgen of donderdag!
hopelijk morgen al

groetjes

Just.me.2009
22 December 2009, 17:31
het was vrijdagt/m zondag het waren een paar drupjes. met heel veel witte slijm
x

ohja sorry

gr

was dat veel?en wanneee was dta?
knuf

Babii
22 December 2009, 17:32
@ Just me, succes met afwachten. Ook ik heb dit bruinige slijm gehad 1 dag en was niet zwanger ;). Verder ga ik er als je het goed vindt even niet op in....

Succes meid.

cassie247
22 December 2009, 17:33
@justme
De testen van kruidvat zijn erg gevoelig! De 2 voor 5 euro dan. Ik heb daar mee positief getest terwijl mijn hcg bij de dokter toen pas 11 was! Babi heeft gelijk, het is moeilijk in te schatten wanneer je overtijd bent! Ik gebruikte ovu testen EN mijn temperatuur bij, en volgens die twee dingen had ik mijn eisprong op dag 16 gehad, ik testen 15 dagen later nog negatief. Wat bleek nu ...ik had toch mijn eisprong pas op dag 21 gehad ( uit bloed onderzoek) en op het moment dat ik testen was het dus pas 10 dagen na mijn eisprong.
Dus meid als je echt voelt dat je zwanger bent moet je gewoon blijven testen :) en ik raad die van kruidvat dus wel aan :)

En just in case, houd er idd rekening mee dat het vrouwen lichaam soms zulke rare signalen stuurt die erg op een zwangerschap lijken!
Ik duim voor je

snippie
22 December 2009, 17:35
p.s mijn testen krijg ik pas morgen of donderdag!
hopelijk morgen al

groetjes

Nogmaals ik hoop dat je zwanger bent meid!!

Just.me.2009
22 December 2009, 17:36
hoi babbi

okee , sorry dit is niet lullig bedoeld.
ik snap wat je bedoeld.
maar ik slik geen clomid.
ik ga gewoon niet van testen uit ,
mijn testen waren altijd maar licht tot negatief en toch was ik echt zwanger hoor.
of ik doe wat fout.
maar goed maakt ook niet uit
ik wacht gewoon lekker af
misschien heb jij wel gelijk . ik zie het we;)

groetjes :oops:
@ Just me, succes met afwachten. Ook ik heb dit bruinige slijm gehad 1 dag en was niet zwanger ;). Verder ga ik er als je het goed vindt even niet op in....

Succes meid.

Lunanoa
22 December 2009, 17:43
Ben zo vaak een week overtijd geweest omdat ik dacht zwanger te zijn.

Zolang je geen positieve test of bloed onderzoek hebt. Lijk je voor mij niet zwanger! Afwachten maar...

Babii
22 December 2009, 17:43
Je testen waren altijd licht tot negatief en je hebt een miskraam gehad toch? Verklaart dat niet veel voor je?

Ik weet dat je het niet lullig bedoeld, maar Clomid verzorgt een eisprong. Toen ik me eisprong had gehad verloor ik ook even bruin slijm! En ik was NIET zwanger...

Nogmaals, ik wil je niet van je wolk afhalen, ik gun het je van harte.... Maar zonder positieve test, bloedtest of echo weet je niks. Hoe een mooie symptomen een lichaam kan geven.

Wellicht ben ik anders in het voelen van kwaaltjes i.v.m. zelfbescherming...

A.J.Destiny
22 December 2009, 17:45
Zo goeie avond dames.
Ik heb weer heel wat gemist na mijn dagje werken zie ik.

Even een vraagje he.
Ik moet mijn riem ineens een gaatje losser doen omdat ik anders een rottig gevoel krijg in me buik.
Heb erg een opgeblazen buikje..
Heeft dat er misschien iets mee te maken??

jorina
22 December 2009, 17:46
meiden hier ff een verdrietig berichtje

om 17.00 belde mijn oma mijn moeder dat opa al zolang sliep en dat hij zo koud aanvoelde
hij is dus vanmiddag heel erg vredig in zijn slaap overleden

zal er vanavond niet meer zijn
misschien laat nog ff maanu ga ik ff naar mijn oma

Lunanoa
22 December 2009, 17:48
Jeetje mina. Jullie krijgen het hard te voordure dit jaar :(

Sterkte met het verlies van je opa. Gecondoleerd meid!

Mijn opa is een aantal jaren ook nt voor kerst overleden. Hele rare kerst. Zo'n dubbel gevoel bij alles!

Doe rustig aan. Heel veel sterkte voor jou & je familie!!

Liefs

om 17.00 belde mijn oma mijn moeder dat opa al zolang sliep en dat hij zo koud aanvoelde

sonja2009
22 December 2009, 17:49

Gecondoleerd

Just.me.2009
22 December 2009, 17:50
jorina:

wat erg voor je , stekrte meid

babbi:

:roll:

okeej , je kan gelijk hebben.
maar eigenlijk komt het een beetje rot over,
ik snap je wel .
ik ben blij dat jij het me ook van een andere kant laat zien.
dus kan vanalles verwachten,
dankje meiss,
hopen kan ik altijd toch.:)
jawel ik weet dat mijn rot lichaam niet in orde is.
sorry dat ik het zo boos zeg ,maar als deze testen weer zo licht aanslaan ga ik weer uit van een mk.
het is al de zoveelste keer
toch zeggen ze dat ik normaal zwanger kan worden
amehoela , zeker toeval die 4 mk ,
naja bedankt meis.. ik ga nu egt nergens meer vanuit

groetjes :cry:

Je testen waren altijd licht tot negatief en je hebt een miskraam gehad toch? Verklaart dat niet veel voor je?

Ik weet dat je het niet lullig bedoeld, maar Clomid verzorgt een eisprong. Toen ik me eisprong had gehad verloor ik ook even bruin slijm! En ik was NIET zwanger...

Nogmaals, ik wil je niet van je wolk afhalen, ik gun het je van harte.... Maar zonder positieve test, bloedtest of echo weet je niks. Hoe een mooie symptomen een lichaam kan geven.

snippie
22 December 2009, 17:52
Zo goeie avond dames.
Ik heb weer heel wat gemist na mijn dagje werken zie ik.

Even een vraagje he.
Ik moet mijn riem ineens een gaatje losser doen omdat ik anders een rottig gevoel krijg in me buik.
Heb erg een opgeblazen buikje..
Heeft dat er misschien iets mee te maken??

jah of zwanger
of naderende ongi.
spannend meid

Babii
22 December 2009, 17:58
jorina:

babbi:

ik snap je wel .
dankje meiss,
sorry dat ik het zo boos zeg ,maar als deze testen weer zo licht aanslaan ga ik weer uit van een mk.

Ik snap niet dat ze dat niet onderzoeken waarom je 4 keer een MK hebt gehad? Bedoel dat moet een oorzaak hebben of echt STOMME pech, maar dat geloof ik niet...

Kom misschien te direct over meis, maar ik herken dit gevoel heel erg. Ben misschien heel zelfbeschermend wegens mijn hele mmm....

Babii
22 December 2009, 18:01
Lieve Jorina,

http://i48.tinypic.com/nej68z.jpg

snippie
22 December 2009, 18:04
just me ik ken je gevoel!
ik heb zelf 6vmk's gehad!
en idd alle lichte testen:(

wij krijgen nu chromosoom onderzoek en ik word uitgebreid onderzocht op stollingsziektes

snippie
22 December 2009, 18:05
JORINA meissie!!
Gecondoleerd!heel veel sterkte meissie!
KNUF

A.J.Destiny
22 December 2009, 18:12
Jorina gecondoleerd meis.

& snippie bedankt voor de reactie:)

Just.me.2009
22 December 2009, 18:15
babbi
nee nee ik snap je.
je maakt zoveel mee , ik snap je echt

ik heb nu net getest ik kon het niet laten ik had nog 1 van de kruidvat
ik zie een hele dunne vage rose 2de lijntje.
alsik hem schuin in het licht hou.

ik ga me vriend even vragen of hij hem ook ziet/
hij ziet hem ook

hij is vrij dun ik wacht gewoon nog even af.
en alsjeblieft ik weet een streep is een streep maar nee zo denk ik niet , ik wil een dikke streep

groetjes

jorina:

babbi:

ik snap je wel .
dankje meiss,

Ik snap niet dat ze dat niet onderzoeken waarom je 4 keer een MK hebt gehad? Bedoel dat moet een oorzaak hebben of echt STOMME pech, maar dat geloof ik niet...

Kom misschien te direct over meis, maar ik herken dit gevoel heel erg. Ben misschien heel zelfbeschermend wegens mijn hele mmm....

Lunanoa
22 December 2009, 18:18
Hoop dat je een dikke streep krijgt ;)

Lunanoa
22 December 2009, 18:20
Maar had jij niet net negatief getest?
Wanneer had je getest dan?

Babii
22 December 2009, 18:20
Dat hoop ik ook voor je ;).

FOTO :lol:

snippie
22 December 2009, 18:21
ben benieuwd:)!

kan jer er geen foto van maken?

Just.me.2009
22 December 2009, 18:25
hey meiden
hij is zo dun dat echt goed moet kijken hoor.
op een foto zie je hem denk ik niet. heb een camere van telefoon.
die is maar 3mp haha.
iik wacht gewoon af , als ik hem goed zie dan ga ik er pas vanuit
ik wil nog nergens in geloven.
dune streept betekens schijnbaar dat alles nog heel erg pril is.
hij werd eerst helemaal roze/.
en daarna werd het wit , met 1dikke en 1 heel vaag lijntje.
hij lijkt boven wel wat dikker dan onder.

misschien is die verkeerd gegaan.
moet ik weer hebben he haha

nee de eerste test was maandag morgen gister dus , en nu net was er een heel dun lijntje.
ik weet het niet meer, ik ga mezelf niet gek maken haha
x
ben benieuwd:)!

kan jer er geen foto van maken?

Tessa23
22 December 2009, 18:28
Jorina , Gecondoleerd met je opa! Sterkte deze dagen..

Justme spannend zeg!!

Ik heb gewoon mijn regenlaarzen aangedaan vandaag , kan mij t schelen met al die zooi op de stoep en weg haha , met witte/roze nike's of laarzen vind ik zonde :p

Ik ga fftjes weg straks terug..

Lunanoa
22 December 2009, 18:30
Ok spannend!
Je had misschien beter tot morgenochtend kunnen wachten & met ochtendurine kunnen testen!

Ik ben stad en land afgegaan voor "Moonboots". Zelfs online NIET te krijgen.
Vind ik ze eindelijk, bij Perrysport, kun je ze niet online bestellen :shock: Die winkel hebben we hier in de buurt niet :(

snippie
22 December 2009, 18:32
just me.ben benieuwd meid

Joya
22 December 2009, 18:50
jorina gecondoleerd. heel veel sterkte meid..

knuffel

cassie247
22 December 2009, 18:53
Jorina,
heel veel sterkte! Dit is nu al de tweede x in een half jaar tijd of minder, het zit jullie niet mee! Ik hoop dat jullie ook dit een plaatsje kunnen geven!
liefs

dientjuh18
22 December 2009, 18:54
hey meiden

Hoe gaat het met jullie?

Jorina gecondeleerd veel sterkte in deze moeilijke tjid.

Met mij gaat het redelijk goed.

Nog niet ongi geworden.
Morgen ochtend doe ik de test.
Moest vanochtend zo nodig plassen.
En had de test niet bij de hand.
Dus morgen ochtend maar doen nu ligt hij al klaar :D

Heb niet egt veel zin om leuke dingen te doen ppfff.

Bijna kerst en de 29 ste :cry:
Beleef nu alles alweer van af begin afaan opnieuw :cry:
Slaap slecht bah.
Hoop dat die dagen snel voorbij zijn.

Liefs Dientjuh

Lunanoa
22 December 2009, 19:00
Ik heb vtte moonboots besteld

http://www.telstarshop.nl/77001/77502/w ... tails=2103 (http://www.telstarshop.nl/77001/77502/wintersport-kleding-moonboots-olang-crystal------09.html?details=2103)

WARMTE. Vet lekker :P

Overigens alleen voor buiten hoor ;) Niet als normaal schoeisel whahahaha.
Maar ik ga altijd met mijn (nep) Uggs op mijn plaat & die beginnen nu te lekken....

snippie
22 December 2009, 19:07
Dientjuh hele dikke knuffel voor jouw lieverd!!!
veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

en ik hoop dta de test morgen positief is
knuf

dientjuh18
22 December 2009, 19:40
Dank je wel snippie.

Ben zo blij met jullie meiden.

Al die steun.

Dank jullie wel.

Dikke knuffkus

snippie
22 December 2009, 19:48
hej lieverds!!!
ik ga afsluiten!!!
fijne avond allemaal!
ga lekekr pspen:)!

KUS

dientjuh18
22 December 2009, 19:50
Fijna aaf snippie.

Veel speelplezier haha.

Slaap lekker alvast voor strax.

Liefs knuff dientjuh

Ram1988
22 December 2009, 20:07
hee meisjes :D

ik heb een blauwe kont hahaha, ben van de berg afgegaan met de slee :geek:

dientjuh18
22 December 2009, 20:11
haha esther :D

Nou als je het maar leuk hebt gehad.

Liefs

Ram1988
22 December 2009, 20:15
hahahah t was heeerlijk :mrgreen:

Jorina lieverd heel veel sterkte!!!!!!!!!

Jij ook dientjuh in deze moeilijke donkere dagen!!

Ram1988
22 December 2009, 20:15
Luna gave boots!!!!
Ik loop lekker op mn (echte) uggs haha

Joya
22 December 2009, 20:42
meiden ik ga er ook vandoor..
slaap lekker alvast!

Lunanoa
22 December 2009, 20:59
Luna gave boots!!!!
Ik loop lekker op mn (echte) uggs haha

COOL. Ik wil ook echte, maar vind ze zo duur, ik durf niet te kopen :P

Mila
22 December 2009, 21:36
ben er weer zal zo even mijn verhaal van het gesprek neer zetten..

jorina, heel veel sterkte meid!

Mila
22 December 2009, 21:44
nou ik heb het gesprek gehad en luchtte heel erg op..

allereerst normaal heb ik een waarde van progesteron van rond de 50 (moet min. 30 zijn) nu had ik een waarde van 2,6! :shock: dus ik heb afgelopen maand geen eisprong gehad.

mijn oestrogeen was te laag dacht ik, maar hij was idd aan de lage kant maar nog wel binnen de normen van normaal.
dat ik dus geen eisprong heb gehad verklaard waarschijnlijk ook dat ik zo snel al weer ongesteld word, want zodra ik dus stop met spuiten gaat mijn lichaam al mijn slijmvlies afstoten..
ik heb vandaag een echo gehad op dag 11 en ik heb een slijmvlies van 7,5 mm en twee eitjes van 17 en 16 mm, donderdag moet ik terug komen en als ze dan rond de 19 mm zijn moet ik toch de pregnyl zetten en dan ook weer oestrogeen prikken.
afgelopen maand is bij mij het eitje gestopt met groeien rond de 17 mm, als dat deze maand weer zo is gaan we op dat moment de puregon verhogen om het eitje nog even een schotje te geven!
dat ik afgelopen maand geen eisprong gehad heb, kan gewoon domme pech zijn en dat heeft iedereen wel eens ook mensen die niet in de mmm lopen.. maar dat mag natuurlijk niet elke keer gebeuren, dus hij wil echt het eitje tot rond de 19 mm laten groeien en dan toch de pregnyl laten zetten.. als hij weer eerder weg is, dan is er iets niet goed in de eerste deel van mijn cyclus en dat gaan we dan verder onderzoeken en als ik nu weer hoesnel ongesteld word ook dan is er iets niet goed en gaan we het verder onderzoeken, maar ook voor die twee problemen is er een oplossing want dan krijg ik andere hormonen bijgespoten. kortom afgelopen maand en misschien ook die maand ervoor is dus weggegooid en nu word ik weer goed in de gaten gehouden vanaf volgende maand moet ik starten met echo's op cd 8 i.p.v. 10.
voor nu is dus de vraag heb ik een eisprong straks en hoelang is mijn fase na de eisprong, dat gaan we nu goed in de gaten houden en volgende maand krijg ik een samenlevingstest, dat kan nu niet i.v.m. kerst...

maar het allerbelangrijkste, er zaten vandaag 2 eitjes! dus als alles goed gaat op ik eerste kerstdag een eisprong! :D

Mila
22 December 2009, 21:49
ohja en ik wil nog even zeggen dat ik echt een lieve gyn. heb.. hij zei al gelijk, het zit jullie niet mee en ik snap het heel goed dat het jullie soms je strot uit komt.. maar het komt allemaal goed.
sommige mensen reageren al gelijk goed op puregon en sommige moeten eerst uitzoeken hoe en wat en daar vallen wij ook onder..
toen ik hem vroeg of het verstandig was om vanavond ook al te vrijen voor de zekerheid zei hij: "dat zal ik zeker doen, maar dan niet omdat het nu al moet want het eitje knapt nog niet, maar ik zal het zeker doen om wat anders.. :mrgreen: hahahaha vond dat wel grappig.. ja zegt hij en als ik zeg dat het niet hoeft krijg ik ruzie met je vriend :lol:

Storm1987
22 December 2009, 22:04
Joh Syl, wat een verhelderend gesprek. Fijn hoor, daar heb je wat aan. Eerste kerstdag je eisprong dus... het zal wel heel speciaal zijn als dat dan jullie lucky shot mag zijn. Ik hoop het zo voor je. Want je bent al veel te lang bezig. Maar het is fijn dat je zo'n goede gyn hebt en je je op je gemak voelt bij hem. Dat scheelt al heel veel.

Ik wens jou dus heel vruchtbare kerstdagen toe :mrgreen:

Jorina: Wat erg van je opa :( Wel een "mooie" dood. Maar kan me nog heugen dat je nog geen 2 maanden geleden ook al een familielid hebt moeten begraven. Dus het zal niet makkelijk zijn, zeker niet zo vlak voor de kerst.
Heel veel sterkte voor jou!

Jamillah: Ooooooow ik wil ook baby uggs !! Waar kun je die kopen :mrgreen:

jorina
22 December 2009, 22:14
jan zijn opa is in sept overleden ja dus wel snel achter elkaar

vind het heel erg zielig voor mijn oma want door zijn opleving van de afgelopen paar dgn had ze weer het gevoel dat ie dan misschien nog wel kerst zou overleven
ze was lichaamlijk wel aanwezig maar geestelijk zo afwezig echt onwijs zielig :cry:

het is moeilijk maar aan de ene kant zijn we ook wel opgelucht dat het zo gebeurd is
hij was 93 en nog nooit echt ziek geweest in zijn leven zelfs niet in het ziekenhuis gelegen
hij is net opgebaard en ligt er bij als opa en dat vind ik erg belangerijk
morgen ook weer een drukke dag mijn baas zei meteen al dat ik niet hoefde te werken morgen dus dat is wel lekker
s'morgens komt de begrafenisonderneemster dus dan moet alles geregeld worden opa ligt nu nog op bed opgebaard want hij wilde niet weg uit huis maar dat was geen probleem morgen kist bestellen en als het goed is kun je die dan eind van de middag al in huis hebben of anders de volgende ochtend dus dat is wel snel gelukkig

jorina
22 December 2009, 22:17
nu ga ik lekker slapen want ben echt kapot

tot morgen meiden en heel erg bedankt voor jullie steun
ben heel erg blij met zulke lieve meiden
heb jullie nog nooit in levende lijfe ontmoet maar jullie zijn echt een steun en toeverlaat op dit moment

xx

A.J.Destiny
23 December 2009, 00:27
@ Jorina:

Het is ook echt een hele rottige tijd nu.
Ik ben vorig jaar mijn stiefmoeder verloren op 30 december.
Was ook heel rottig allemaal.
Mijn vader was net 2 maanden met haar getrouwd.
Ik denk dat je voortaan op de feestdagen er altijd wel even bij stil staat.
Gelukkig is hij vredig in zijn slaap gestorven en was hij ook al op leeftijd.
Dan heb je er toch sneller vrede mee denk ik.
Veel sterke deze tijd.

snippie
23 December 2009, 07:03
Hhhh wat zielig :(

struffle
23 December 2009, 08:04
heee meiden

door alle hektiek rondom kerst ben ik maar weinig aanwezig. Heb ik nog belangrijke dingen (zwangeren) gemist??

Jorina meid ik las dat je opa is overleden, gecondoleerd hoor, dat is niet niks zo vlak voor kerst.

Hier alles prima, word langzaamaan steeds vermoeider en heel af en toe misselijk maar verder niks te klagen. Mn schoonouders en schoonzus en zwager waren totaaal verrast toen we het hen dit weekend vertelden, was een leuke reactie, ze vonden het superleuk. We kregen meteen spulletjes van lief! de volgende dag, echt leuk!

Straks komt mvm ik ga even eten en het huis aan kant maken, moet nog veels te veel doen!
Fijne dagen alvast mocht ik jullie niet meer spreken!

Ram1988
23 December 2009, 08:28
fijn syl zo'n verhelderend gesprek! daar heb je tenminste wat aan!!

Jorina ook vandaag weer heel veel sterkte meisje ...

ik ga zo maar s even poetsen :mrgreen:

snippie
23 December 2009, 08:32
Syl fijn dat het een fijn gesprek was!

jorina veel sterkte de komende dagen!!
KNUF

Spring
23 December 2009, 08:56
Jorina: gecondoleerd, heel veel sterkte :-(

Sylvia: fijn dat het gesprek zo duidelijk was en je opgelucht heeft. Hopelijk komt er een heel mooi 'kerstkindje' voor jullie aan!

Struffle: leuk dat je al steeds meer begint te merken van je zwangerschap en goed dat je meedoet met MvM!

Ik had gisteren een knalpositieve ovutest: echt een donkerpaarse streep. Maandag dus waarschijnlijk net het begin van het stijgen waargenomen met de KV-test en gisteren echt de piek. Als het goed is dus een eisprong vandaag en dan maar duimen dat het innestelt en een gezond babytje mag worden. We zullen zien.

Iedereen verder fijne feestdagen gewenst alvast!

Ram1988
23 December 2009, 09:14
jij ook alvast fijne feestdagen meid! en een vruchtbaar 2010 ;)

Mila
23 December 2009, 09:50
hooooiii,

esther.. hoe is het met je? waar sta je nu in je cyclus?

ik ben vandaag heerlijk vrij ;) ga straks naar de schoonheidsspecialiste en daarna even de stad in.. gisteren eindejaarsgeld gekregen en daar mag ik niet over klagen, dus ga lekker even shoppen :D

Mila
23 December 2009, 10:04
Sylvia: veel plezier in de stad meis, lekker shoppen dus!

hahaha dat komt wel goed :D

net stond er een man voor de deur en die was van de kerk en hij vroeg mij vanalles over god en ik geloof dus totaal niet in God en hij dus wel, dus het was echt een mooie discussie.. ik hou sowieso van mooie en goede discussies, dus dit was echt mooi.. (en hij heeft me niet kunnen overhalen :lol: )

snippie
23 December 2009, 10:11
Sylvia: veel plezier in de stad meis, lekker shoppen dus!

hahaha dat komt wel goed :D

net stond er een man voor de deur en die was van de kerk en hij vroeg mij vanalles over god en ik geloof dus totaal niet in God en hij dus wel, dus het was echt een mooie discussie.. ik hou sowieso van mooie en goede discussies, dus dit was echt mooi.. (en hij heeft me niet kunnen overhalen :lol: )

Ik geloof wel.maar ben niet zo extreem hoor hihi!
ben niet te vergelijken met de mensen die aan je deur komen!!
heb dus ook vaak discussie met ze;)!

meid veel plezier in de stad!

Thyra
23 December 2009, 10:41
Jorina, meid heel veel sterkte toegewenst met het verlies van je opa.

Heeft iedereen zn kerstcadeautjes al in huis? ik ben nu eindelijk klaar!

snippie
23 December 2009, 10:43
Jorina, meid heel veel sterkte toegewenst met het verlies van je opa.

Heeft iedereen zn kerstcadeautjes al in huis? ik ben nu eindelijk klaar!

wij doen niet echt aan kerst cadeau's.wij vieren ook geen kerst met familie dit jaar,

MissMini
23 December 2009, 10:46
Jorina gecondoleert! Heel veel sterkte, ook juist met deze aankomende dagen!

Wij doen ook niet aan kerstcadeautjes, vieren altijd alleen sinterklaas. Scheelt weer geld hahaha..
Pff ik verveel met te pletter... Heb maandag het huis schoongemaakt en ben daar nu pas van bijgekomen (jaja, zwanger zijn = gelijk 60 jaar ouder zijn ofzo qua gevoel :mrgreen: ). Volgende week doe ik het weer zoals altijd, iedere dag iets. Da's beter denk ik.
En ik heb steken in mn baarmoeder, hm weet niet wat uk allemaal aant sjouwen is maar 't voelt pijnlijk! Volgens mij zijn het krassende vingertjes (meen ik echt!)..

Jullie nog plannen voor vandaag of zijn jullie allemaal hard aan't werk?

Storm1987
23 December 2009, 10:54
[color=#8000BF]Het hele geloof is totaal uit zijn verband gerukt door dat de gelovigen zelf voor god gaan spelen en elkaar beoordelen. Ze hebben op iedereen kritiek en ieder mens is slecht, behalve zijzelf. Bah, dat is ook niet het idee van het geloof. Ik geloof heus wel ergens in, er zou best een god kunnen zijn. Maar god is liefde, en of die god nou Allah, Jezus Christus of Buddha heet, dat doet er niet toe.

De oma en opa van mijn vriend (zogenaamd gereformeerd) waren alles behalve blij met ons samenwonen en mijn zwangerschap. Gingen er maar automatisch vanuit dat het een ongelukje was en ongewenst :twisted: (jullie weten wel beter gelukkig). Ze heeft maanden niet meer tegen ons of mijn schoonouders gepraat. Belachelijk. Sinds kort (begin december) lijkt ze het te accepteren. Nu zag ik ze afgelopen weekend.... en opa is verslaafd aan de jenever, drinkt in 3 dagen tijd een hele fles leeg en dan ook nog bier erbij. Oma is verslaafd aan de bingo, gaat 5x per week. Opa met alcohol op achter het stuur om oma weg te brengen. Oh en als oma op bed ligt, sluipt opa uit bed om nog een paar goede slokken jenever te nemen.... En elke zondag zitten ze vooraan in de kerk :roll:

hoe bedoel je kansloos? Kijk dan eerst naar je eigen leven ipv altijd maar je ongezouten mening over een ander klaar te hebben.
Ik geloof ook niet dat het hele idee achter het geloof is.... god is liefde en wanneer mensen oorlog voeren en elkaar verooordelen is er iets goed mis in het idee achter het geloof bij hen.

Zo roos heeft gesproken :mrgreen: :mrgreen:

Hoe is het hier verder?

Jamillah: ooh 60 euro is indd een hoop geld voor van die mini schoentjes. Ga marktplaats wel eens afstruinen of ik niks tweedehands kan vinden 8-) Die kleintjes dragen ze toch maar kort en slijten doen ze ook nog niet.

Struffle: Fijn dat alles zo goed gaat met je!! Ik miste je al de afgelopen dagen! Geniet maar lekker van je zwangerschap. Het gaat echt veeeeeeeeel te snel.
/color]

snippie
23 December 2009, 10:55
wij deden ook niet echt aan sint dit jaar!maar dat had een reden.
knuf

MissMini
23 December 2009, 11:22
Jamilah, ik zat pas op je hyves te kijken (via de hyves van Snippie volgens mij) en ik was echt verbaasd toen ik jouw naam zag haha. Nooit verwacht bij jou! :) Komt denk ik echt door je forumnaam...
Lekker ventje heb je trouwens wel! Echt een schatje zeg!

MissMini
23 December 2009, 13:16
Haha, toch een verkeerde voorstelling van je gemaakt, meestal heb je wel een idee achter iemand op een forum maar bij jou zat ik er echt naast :mrgreen: Wist wel dat je Nederlandse was maar had gewoon jouw naam niet verwacht haha.
't Is echt een droppie dat ventje van je. Wees er maar trots op! Hoop dat ik straks ook zo'n lieffie op de wereld mag zetten! :oops:

jorina
23 December 2009, 14:37
ga daar maar wel van uit hoor missmini
alle kleine kindjes zijn lief en leuk en die van jou word vast de mooiste baby op aarde (net als die van mij en storm en struffle en jamilah en essie en kim en mrij en becky en iedereen die ik nog vergeten ben :oops: )

want elke moeder vind haar kindje de mooiste
het is wetenschappelijk bewezen dat hoe lelijk en mismaakt een kindje ook is de ouders en dan vooral de moeders dat niet zien (heb weer met een hormoon te maken geloof ik )

maar des al niet te min wij krijgen gewoon allemaal een super mooi en lief pittig kindje :D

en waarschijnlijk worden ze ook allemaal zo'n vreselijk doerak als thomas
hij zit nu weer ff boven uit te razen want was zo vreselijk druk
was echt geen land mee te bezeilen
het is heel erg maar ik ben ook echt de dgn wkn en mnd aan het af tellen tot ie naar school gaat :oops:

snippie
23 December 2009, 14:50
jorina dan is hij er echt aan toe:)!en jij ook;)!!

en trouwens mijn kindje word ook erg mooi hoor;)!

Babii
23 December 2009, 14:57
Hihi Jorina, met zijn/haar Papa wordt het zeker een mooi kindje bij ons :lol: ...

Net een meisje 3e IUI zwanger van een tweeling! Ben zoooooo blij voor haar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !! Ze is inmiddels 9 weken :). Heb veel contact met haar op de beebiesite ;).

Vorige keer was ze ook 3e IUI zwanger, daar heeft ze nu een gezond meisje van en nu een tweeling... En wat denk je? Zelfde datum uitgerekdn als haar vorige kindje. ONGELOOFELIJK!

jorina
23 December 2009, 15:26
ooooo snippie sorry heb niet helemaal mijn hoofd erbij

ben uitvaartliedjes aan het zoeken maar dat lukt nog niet echt

iemand nog een idee voor een mooi liedje

snippie
23 December 2009, 15:29
ooooo snippie sorry heb niet helemaal mijn hoofd erbij

ben uitvaartliedjes aan het zoeken maar dat lukt nog niet echt

iemand nog een idee voor een mooi liedje

weet niet in wat soort trand.
meissie?

struffle
23 December 2009, 15:37
lief :)

idd moeders vinden hun eigen kindjes de mooiste (en terecht hihi)

nou dit (slodder)vosje is blijkbaar onder invloed van hormonen, want ik had net gewoon zin :!: om de toiletten te soppen. Zo gezegd, zo gedaan. Nou zeg, da's nog eens een positieve wending! Heb ook een verhuisdoos uitgezocht die al een jaar boven stond. Goh, het moet toch niet gekker worden :lol:

snippie
23 December 2009, 15:37
http://www.youtube.com/watch?v=NixRqzVd ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=NixRqzVdRvE&feature=related)

snippie
23 December 2009, 15:38
ben even boodschappen doen!
kus

MissMini
23 December 2009, 15:53
Snap dat je je hoofd er niet helemaal bij hebt Jorina. Moeilijk lijkt het me om een uitvaardliedje uit te zoeken. Heel veel sterkte ermee!
Is Thomas altijd zo'n doerakje geweest dan? Ik geniet altijd van die verhalen van jou!! Lijkt me echt super om zo'n kindje te hebben, hoewel het natuurlijk ook moeilijk kan zijn. Maar volgens mij heb ik liever een (iets) drukker kind dan zo'n kind die je nooit hoort. Mijn zus had een oppaskindje en die zat altijd in een hoekje, hoorde je nooit. Nou da's ook niet alles!

Haha Struffle moet inderdaad niet gekker worden!! Maar geniet er maar van hoor, bij mij begint de nesteldrang ook al een beetje toe te slaan en da's maar goed ook. Kasten uitzoeken enzo, de kraamverzorgende zit natuurlijk overal met haar steekneus in en die kasten moeten dan wel een beetje opgeruimd zijn. Merk alleen wel dat ik niet alles meer kan met mn buikkie. Oftewel, tgaat allemaal wat langzamer. Heeft ook zo zijn voordelen want ik laat manlief gewoon de badkamer soppen, haha.
Jij hebt trouwens toch soort van ervaring met "probleem"kinderen? Heb daar ff een vraagje over, misschien dat jij er iets over weet. Heb een neefje en die heeft tot zijn 2e jaar alles gegeten. Vanaf toen at hij ineens van de n op de andere dag niets meer, alleen n boterham. Is nu nog zo en hij is nu 12. Hij krijgt 's morgens een beker warme melk (uit een tuitbeker anders gaat'ie kotsen zegtie :shock: ) en eet daarna een boterham. Op school weet niemand wat hij eet en drinkt (volgens zijn klasgenoten niets) en thuis eet hij geen avondeten, alleen soms om 11 uur 's avonds een boterham nog. Beetje ingewikkelde situatie want zijn ouders zijn gescheiden toen hij 6 was, hij woont bij zijn vader en die werkt fulltime dus mijn neefje is 5 dagen in de week na schooltijd bij iemand uit de familie, tot zijn vader klaar is met werken.
Beetje onsamenhangend verhaal, maar volgens mij is er dan psychisch toch iets mis met dat ventje? Als je over eten begint te praten krijgtie meteen tranen in zijn ogen. Hij heeft nog meer vage dingetjes hoor maar dit is iets wat iedereen opvalt...
Je mag ook in pb antwoorden hoor, is eigenlijk niet voor op dit forum maar ik vroeg me gewoon af hoe jij hier over denkt.

Snippie, plezier met boodschappen doen! Ik doe het altijd samen met manlief en dan 1x in de 2 weken, lopen we echt met 5 tassen te zeulen maar dan zijn we er wel meteen vanaf. Alleen verse dingetjes haal ik natuurlijk gewoon wanneer ik het nodig heb. Straks met de kleine zal ik ook vaker boodschappen gaan doen, lekker wandelingetje maken naar de winkels!

En tuurlijk krijgen wij allemaal mooie kindjes, twijfel ik niet aan haha! Hoop dat mijn ukkie op manlief gaat lijken. Hij heeft zwart haar en donkerbruine ogen (niemand gelooft dat hij Nederlander is, hahah hij heet Dirk, Nederlandser kan niet volgens mij :mrgreen: ) en dat vind ik z mooi!

23 December 2009, 15:55
Heeeeeeeeeeeeee meisjes!

Niet echt bijgelezen ..
Jorina, gecondoleerd!!

Wij zijn vandaag lekker gaan snuffelen voor de babykamer enzo (mn vriend gaat hm zelf maken) ... zo gezellig :mrgreen:
De kinderwagen krijgen we van mn schoonmoeder, ik weet denk ik al welke ik wil!!
Bij mn manneke begint ht nu ook steeds meer door te dringen, echt lief! Hij is zo bezorgt en gedraagt zich echt al een beetje als een papa :lol: . Kamertje voor de baby is hij stiekem al een heeeel klein beetje leeg aan het maken! Ja heel stiekem probeer ik zo nu en dan toch een beetje te genieten!!

MissMini
23 December 2009, 16:01
Leuk is dat he Essie, al een beetje gaan rondneuzen voor spulletjes voor de kleine. Lief ook dat je man zich zo bezorg gedraagt! Geniet er maar lekker van. Vaak vergeet men de eerste weken te genieten omdat iedereen onzeker is tot de 12 weken grens, maar echt, probeer er zoveel mogelijk van te genieten want het gaat zo hard allemaal!! Heb zelf 75% van de zwangerschap alweer achter de rug! 8-)

Ik ga zo lekker patat eten, hmmm. Heb geen zin om te koken.. En vanavond alleen thuis, manlief heeft weer een oefenavond van de brandweer. Nouja, komen we ook wel door, dit was zijn laatste werkdag van deze week dus hij heeft lekker vrij, maandag hoeft'ie pas weer! Heerlijk!

struffle
23 December 2009, 16:02
hee essie hoe is het met jou dan?
heb je al contact gehad met een psycholoog of therapeut oid? ben erg benieuwd...

en heb je nog bruin verlies/zwart verlies? heb je de vk nog gebeld, en zoja wat zei die?

en ben je al misselijk geweest? begint bij mij met vlagen te komen ben ik bang...

23 December 2009, 16:10
Struffle, Ja mn eerste afspraak staat! Ben zo trots :? :lol:

Ht gaat eigenlijk goed (niet te hard roepen).
Mn borsten zijn gigantisch, maar dat vind ik nog het minst erg :mrgreen:
Heb heel veel honger, heb smorgens al zin in frietjes enzo :shock:
En ik slaap erg slecht, vanmorgen alweer om half 6 op!
Maar allemaal draagelijke dingen dus!!!

Bruinverlies is over :mrgreen: , ik wil alleen geen seks meer nu hoor, vind ht te eng!

Hopen dat je misselijkheid niet doorzet struffle! Hoe is ht verder met je?

MissMini
23 December 2009, 16:18
Thnx voor je pb Struffle! Heb ff teruggestuurd!!

Haha Essie, die trek in friet 's morgens heb ik ook heel erg gehad de eerste paar weken. Wilde 's avonds laat nog naar de Mac en zou het liefst de volgende ochtend vroeg de patatpan alweer aanzetten. Gelukkig hield manlief me tegen anders zaten er nu heel wat meer kilo's aan!

23 December 2009, 16:19
Morgen 6 weken :mrgreen:

Oja struffle, misselijk ... Ik heb ht af en toe een klein beetje. Maar ik heb dat wel eens vaker, ook toen ik niet zwanger was. Als ik te lang wacht met eten ofzo. Gisteravond had ik ht ook een beetje. Een appeltje in stukjes helpt bij mij vaak!

23 December 2009, 16:22
Thnx voor je pb Struffle! Heb ff teruggestuurd!!

Haha Essie, die trek in friet 's morgens heb ik ook heel erg gehad de eerste paar weken. Wilde 's avonds laat nog naar de Mac en zou het liefst de volgende ochtend vroeg de patatpan alweer aanzetten. Gelukkig hield manlief me tegen anders zaten er nu heel wat meer kilo's aan!

hihi, ik hou me ook in hoor!
Vanmiddag wel stiekem een frietje gehad .. :?

Ik hb ook steeds zin in macaroni, dat ga ik na de kerst weer eens lekker maken!!

Storm1987
23 December 2009, 16:24
aaaaaaarrrgghh neee...... vanmiddag is mijn kraampakket bezorgd woehahahahaahahahaha :lol: ik was gelukkig niet thuis.
Voorlopig blijft dat ding ver weg opgeborgen in de kast....en potdicht :mrgreen:

De babykamer is BIJNA af.... nog 1 plankje verven en ophangen en dn kan ik eindelijk eindelijk eindelijk fotos maken en op mijn beebiesite zetten en dus aan jullie allemaal showen :mrgreen:

Mijn 2 beste vriendinnen zijn een babyshower voor mij aan het voorbereiden.... geweldig. Voel me net jarig. Ik moest een cadeaulijst invullen en een adressenlijst met iedereen die ik uit wil nodigen.

Essie: Leuk is dat he, dat snuffelen tussen de spulletjes. En het aanschaffen straks is nog veel leuker, vooral wanneer je een hoop krijgt van je (schoon)ouders ;)
Hebben jullie het nog over je vakantie gehad?

Struffle: Hoe is het met jou dan, ondanks je beginnende nesteldrang :mrgreen: Besef je het al? En al veel cadeautjes gehad/gekocht?

23 December 2009, 16:25
Ja vakantie hebben we het nog over gehad.
We gaan het denk ik gewoon op het moment zelf bekijken. Misschien een weekje ofzo .. We zien wel! Nog erg ver weg!

Leuk joh, ben super benieuwt naar jullie kamertje!!!

Storm1987
23 December 2009, 16:27
Ik heb trouwens vandaag de gigantische mijlpaal van 28 weken bereikt! Heeeerlijk! Het idee dat de baby nu grote overlevingskans buiten de baarmoeder heeft :) Maar nu gaan we voor de volgende mijlpaal natuurlijk, de 37 weken :mrgreen:

23 December 2009, 16:28
Ik heb trouwens vandaag de gigantische mijlpaal van 28 weken bereikt! Heeeerlijk! Het idee dat de baby nu grote overlevingskans buiten de baarmoeder heeft :) Maar nu gaan we voor de volgende mijlpaal natuurlijk, de 37 weken :mrgreen:

Waaaauw ja wat gaat ht toch supersuper hard!

Storm1987
23 December 2009, 16:28
je hebt gelijk hoor essie, je hebt nog tijd zat!!

het gaat zeker hard! die eerste 12 weken leken eindelooooooos.... maar daarna pfff ik weet niet waar de tijd blijft!

23 December 2009, 16:32
Kan niet waaaachten!! Net zoon prachtbuik al jou :mrgreen:

Alweer bijna 2 weken geleden dat ik positief testen. Zei strx nog tegen mn vriend, wat zal ik blij zijn als ik een eerste echo heb gehad en hopelijk 'alles goed is'!

Mila
23 December 2009, 16:32
heb geshopt heerlijk.. echt veel gekocht :D ben 4 uur in de stad geweest en ben nu helemaal koud :lol:

Storm1987
23 December 2009, 16:35
Kan niet waaaachten!! Net zoon prachtbuik al jou :mrgreen:

Alweer bijna 2 weken geleden dat ik positief testen. Zei strx nog tegen mn vriend, wat zal ik blij zijn als ik een eerste echo heb gehad en hopelijk 'alles goed is'!

Ohh de eerste echo is zoooo bijzonder! Lekker van gaan genieten, een bizar moment wat je vast nooit meer vergeet!! Je trek in patat herken ik heel erg :oops: Ik ben ook dol op friet, nu wel heel erg extreem. Nieuw voor mij is de trek in slagroomtaart en appeltaart.... ik hield voorheen niet van zoetigheid maar nu kan je me daar s nachts voor wakker maken hoor :mrgreen:

Sylvia: Lekker he een middagje shoppen!! Ik heb vandaag ook mijn eindejaarsuitkering gehad en het was smakelijk :mrgreen: bij mij gaat t de spaarrekening op want we gaan veel kosten krijgen in maart ;) Geboortekaartjes, ziekenhuis, kraamzorg.... loopt allemaal op dus een extraatje is altijd welkom!

Tessa23
23 December 2009, 17:32
Lekker is dat he ff flink shoppenb syl ?

Ik heb ook van die sneeuw schoenen gekocht , toevallig de laatste in mijn maat , overal hingen briefjes , UITVERKOCHT ! haha , ach die dingen kan je jaren bewaren , zo draag ik ze niet alleen met dit weer..

Ga straks ff gezellig langs vrienden , en morgen nog geen idee , all you need is love kijken haha..

Fijne avond meiden!

Bati
23 December 2009, 17:52
@ jorina: Gecondoleerd met je opa!!!! Veel sterkte meid!

struffle
23 December 2009, 18:05
essie en storm voel me verder prima!! Ik heb ook al grotere tieten, zit al een meegroeibeha te overwegen... Mn vriend roept ook vaak 'grote tieten!!' naar me haha, hij vindt het prachtig, ik trouwens ook :mrgreen:

Het besef is er intussen helemaal, al is het nog steeds onwerkelijk! Nu net zelfs al geboden op een prachtige babykamer... misschien vroeg maarja hij is zo gaaf! Misschien staat er straks wel helemaal niet meer zo'n leuke kamer op. Nouja, we zullen zien of het bod geaccepteerd wordt!

Essie wat goed dat je afspraak staat, ik ben hartstikke trots op je :mrgreen: Echt knap hoor!

Enneh... ik heb ook vaak trek in hartige, zoute dingen, zoals chips en friet hmmmmmmm ik vind het ook zo lekker ruiken!! Zelfs mayo vind ik lekker ruiken, terwijl ik dat eerder echt smerig vond. Bizar...

Nou wij gaan richting oma, haar verrassen met het nieuws!
Liefs

Storm1987
23 December 2009, 18:13
Ik had het kamertje ook al opgehaald toen ik 13 weken zwanger was ;) Was al vanaf week 8 aan het bieden. Dus gek vind ik het zeker niet hoor struffle! Wij hebben precies het kamertje wat we zochten, via mp gekocht voor 350 euro. Har heeft toen nog het een en het ander geschuurd en geverfd en het is weer als nieuw. Natuurlijk zie je wel iets van kleine gebruikerssporen maar ach, dat maakt niet uit. De aankleding is vaak het belangrijkst en ook hetgeen wat je direct ziet. Ik ben blij dat wij geen 1500 euro voor een babykamer hebben uitgegeven. Het kamertje is precies zoals ik het wilde hebben geworden :mrgreen:

En een meegroeibh hahaha daar sta ik ook elke keer bij te kijken, maar koop dan toch nog liever een gewone bh een cup groter. Ik ben van 70B naar 75D gegaan :o Echt van die melktieten met aders haha en ze lekken ook nog :lol:

Ben heel benieuwd hoe je oma reageert! Leuk he om het aan iedereen te gaan vertellen!

Ik ben ook weg. Ff naar het winkelcentrum.... toch nog wat spulletjes voor de beeb kopen en een cadeautje voor mijn broer die is morgen jarig. Fijne avond! xxx

Tessa23
23 December 2009, 18:33
Veel plezier Storm , en alsvast gefeliciteerd met je broer!

miss lipstick
23 December 2009, 18:41
he meiden,

ga zo ff lekker terug lezen, ben net thuis...

Ben beetje dom geweest, heb gisteravond en vanmorgen getest met kv test...
Was gister weer zo jankerig en boos (geen idee waarom)
Dacht wie weet... negatief natuurlijk. Maar vrijdag of zaterdag is mijn nod, dus dat schiet niet op denk ik?

Liminous
23 December 2009, 18:54
Jorina, gecondoleerd :(

Zoow, heb afgelopen Maandag die puzzel + slagzin op de bus gedaan.. Ben benieuwd of ik wat win :D

En nogmaals bedankt voor jullie hulp!

Tessa23
23 December 2009, 18:59
Ik ben ook even weg meiden.. fijne avond ! x

Mila
23 December 2009, 19:02
struffle heb je een link van die site? ben wel heel benieuwd naar welke kamer je geboden hebt ;)

ik heb me toch een gave baan gevonden! helaas is er geen functie vrij, maar dit hou ik zeker in de gaten, ben er helemaal vol van!
wie wil weten wat moet me even een pb sturen, dan stuur ik de link.. vind niet dat ik dit openbaar neer moet zetten

cassie247
23 December 2009, 19:04
Hallo Dames!
Wil jullie ook even updaten van onze 20 weken echo..
We krijgen een gezonde ZOON! Zoals ik al wist eigenlijk haha
Alles was gelukkig goed met hem en volgens de gyn is het een stevig kern gezond kereltje!
Helemaal op de roze wolk dus!!!
Liefs

cassie247
23 December 2009, 19:04
Hallo Dames!
Wil jullie ook even updaten van onze 20 weken echo..
We krijgen een gezonde ZOON! Zoals ik al wist eigenlijk haha
Alles was gelukkig goed met hem en volgens de gyn is het een stevig kern gezond kereltje!
Helemaal op de roze wolk dus!!!
Liefs

Babii
23 December 2009, 19:05
Ben blij te lezen dat alles goed met je gaat Struffle en wat heerlijk die positieve reacties! Ben blij voor je meis :).

Zo, heb net even me dagboek op me beebiesite weer aangepast... Blijf aan de gang met de berichten die ik afgelopen dagen krijg haha.

Mila
23 December 2009, 19:08
cassie, wat gaaf een zoon, gefeliciteerd!

ik las laatst trouwens ergens dat tegenwoordig veel meer jongens worden geboren dan meisjes

cassie247
23 December 2009, 19:23
Daar lijkt het wel op ja sylvia, bij ons in de familie worden er de laatste tijd ook alleen maar jongentjes geboren!

jorina
23 December 2009, 19:53
nou muziek is rond hoor
we moesten zoeken in de klasieke muziek en das behoorlijk moeilijk als je zelf meer een red hot en pearl jam fan bent ;)

maar het is gelukt en vond het eigelijk ook niet eens erg want als je er goed voor gaat zitten is het nog best mooi ook
we hebben hele mooie nummers gevonden van allemaal mensen waar ik nu de naam alweer van kwijt ben :D

cassie super meid nog zo'n enorme banjer :D

ja missmini thomas is vanaf dag 1 een enorme flirt geweest en heel erg ondeugend
hij slaat nu een beetje door dus tijd voor school ;)

storm ik kan je precies vertellen wat er in een kraampakket zit hoor
heb nog meer dan de helft boven op zolder staan

huge maandverband :D en geloof me die ga je ook wel nodig hebben de eerste paar dagen ,navelklemmetjes, bedzeiltjes die ik trouwens vanaf week 35 echt wel op je bed zou leggen , een heleboel verschillende gaasjes die je mooi ingepakt moet laten want is altijd handig als je eens je vinger eraf snijd :mrgreen: en de kraamverzorgster (als je thuis bevalt)heeft vaak ook al veel mee en voor de rest weinig schokkends

jorina
23 December 2009, 19:55
ga nu weer ff comp afstaan want vriendlief moet ff online wat mensen killen (mafiabaas.nl denk zet het maar ff bij :D )

Lunanoa
23 December 2009, 19:59
Sylvia: Ik ben wel benieuwd naar die job :D Je mag mij wel PB-en over die job :D

Zo ik heb lekker vrij & maandag pas weer werken. Heerlijk genieten!

Mila
23 December 2009, 20:05
Sylvia: Ik ben wel benieuwd naar die job :D Je mag mij wel PB-en over die job :D

Zo ik heb lekker vrij & maandag pas weer werken. Heerlijk genieten!

you've got mail

Lunanoa
23 December 2009, 20:08
Geweldig lijkt me dat idd!
Wou ook altijd die kant op maar heb nooit HBO gedaan. Wou die kant op qua studie maar we hebben toch ons kinderwens op de eerste plek gezet!

Wat heb jij gestudeert dan Sylvia?

Mila
23 December 2009, 20:10
Geweldig lijkt me dat idd!
Wou ook altijd die kant op maar heb nooit HBO gedaan. Wou die kant op qua studie maar we hebben toch ons kinderwens op de eerste plek gezet!

Wat heb jij gestudeert dan Sylvia?

ik heb ook geen HBO hoor ik heb alleen MBO spw4 en 3 jaar ervaring met een SGLVG doelgroep (sterk gedrags gestoord licht verstandelijk gehandicapt) dus die mbo met ervaring is naar mijn mening hetzelfde als HBO zonder ervaring :mrgreen: weet alleen niet of hun daar ook die mening delen :lol:

Lunanoa
23 December 2009, 20:12
Ik weet het ook niet. Tis altijd het proberen waard :D

Als ik het zo zie, lijkt me dat echt HBO niveau.
Als je die kant op wil wordt toch vaak HBO vereist!

Maar wie niet waagt, wie niet wint :D
En misschien kun je met je ervaring wel aan de slag n een studie volgen! Dat zou pas vet zijn!

MissMini
23 December 2009, 20:16
Pff verveel me meiden!
Manlief heeft zijn laatste oefenavond van de brandweer dit jaar (logisch want volgende week ist oudjaar haha) en dan blijven ze altijd hangen in de kazerne. Zal wel zuipen worden daar hoewel mannetje gelukkig niet drinkt. Maar is niet vroeg terug denk ik...
Zit al een heel pak molenspeculazen / speculaasjes (hoe schrijf je dat in meervoud? :shock: ) op te eten maar is ook niet zo'n strak plan he ;)

MissMini
23 December 2009, 20:21
Haha ja je moet me eens zien vanavond, loop steeds alle kasten rond te neuzen of ik niet toevallig ergens iets lekkers tegen kom! ;) Zit nu nog maar op +6 en houd het graag een beetje netjes met die kilo's maar dat gaat op zo'n manier niet lukken he!
Nou 65 kg is nog netjes voor jouw lengte toch? Ik ben bijna 1.70 en ik woog ook 70 voordat ik zwanger werd, snik. Was precies begonnen met lijnen en toen werd ik zwanger ;) Dus dat hebben we maar aan de kant geschoven..! Graag voor over hoor, maar dan moet ik nu niet alleen maar aan de koekjes zitten natuurlijk

Lunanoa
23 December 2009, 20:23
Heerlijk h, dat eten.

Ik ben beroerd maar zit aan de naturel chips :?

Mila
23 December 2009, 20:28

En misschien kun je met je ervaring wel aan de slag n een studie volgen! Dat zou pas vet zijn!

ik weet dat daar ook mensen werken met een verpleegkundige opleiding (MBO) en ik heb ook met een moeilijke doelgroep gewerkt en dat mocht ook met MBO, maar helaas is er nu geen vacature, dus ik wacht af en dan ga ik het gewoon proberen.. :mrgreen: ;)

MissMini
23 December 2009, 20:32
Pff! 49 kilo zeg, dat is inderdaad behoorlijk ondergewicht! Dan ist wel lekker dat die 10 kilo eraan gebleven zijn of niet dan? Je ziet ook op je foto op hyves (jaaaa nieuwsgierig als ik ben had ik ff naar je gezocht) dat je er goed uit ziet hoor meis!

Lunanoa
23 December 2009, 20:38
Goedzo meid :D

Goed dat je zo gemotiveerd bent ! :D

ik weet dat daar ook mensen werken met een verpleegkundige opleiding (MBO) en ik heb ook met een moeilijke doelgroep gewerkt en dat mocht ook met MBO, maar helaas is er nu geen vacature, dus ik wacht af en dan ga ik het gewoon proberen.. :mrgreen: ;)

MissMini
23 December 2009, 20:41
Haha ja dat is zo, je hebt wel wat reserves nodig als mama zijnde. En ik heb niets te klagen hoor want kan netjes in maat 38. Toen ik pas getrouwd was ben ik wel wat kilo's aangekomen maarja dan ga je ook letterlijk alles eten wat je lekker vind he ;)

Je hebt er in ieder geval een mooi ventje aan over gehouden, ik blijf echt naar die foto van je kijken hier bij je avater. Hij kijkt ook zo lekker wijs uit z'n ogen he!

Lunanoa, lekker hoor chips, maar niet handig als je beroerd bent.. :lol: Heb je nog erg veel last van misselijkheid of valt het mee?
Wanneer mag je voor de 20 weken echo of heb je nog geen afspraak gemaakt? En denk je nog steeds dat je je ukkie al voelt? Kan best hoor, ik voelde het ook al toen ik zo ver was als jij!

jorina
23 December 2009, 20:56
vanavond ff sexen
beide strepen waren vaag maar test was donkerder dan controle en heb niet zo'n last meer van mijn buik dus hij zal wel gesprongen zijn denk ik

oja en leive meisjes willen jullie ff ophouden over lekkere koekjes want begin zowaar honger te krijgen en dat was ver te zoeken de laatste 2 dgn

opa word trouwens pas de 28ste gecremeerd
1ste kerstdag gaan we wel gewoon naar mijn schoonouders maar 2de kerstdag zouden we bij mijn ouders zijn dat hebben we door geschoven naar nieuwjaarsdag want dan wil mijn oma er misschien ook wel bij zijn daar had ze nu geen zin in (wel begrijpelijk natuurlijk)

jorina
23 December 2009, 20:58
syl ben ook nieuwsgierig naar die vacature hoor :D

en niet geducht ik heb alleen maar een koksdiploma ;)

MissMini
23 December 2009, 20:59
Klusze Jorina! Duim voor je! :lol:
Ik zit nu aan een bak thee en weet niet wt ik nu weer eens moet eten, heb alles al uitgeprobeerd (overal n van genomen haha).

Kan me inderdaad voorstellen dat jullie het verschoven hebben naar nieuwjaarsdag. Nogmaals veel sterkte gewenst in deze periode van (extra) moeilijke dagen! Knuff

Babii
23 December 2009, 21:05
Sorry meiden, Kim is saggie dus is even niet @ forum... Mijn hormonen en medicatie maken me niet de vrolijkste op aarde :(... Morgen na de gyn geef ik wel even een update.

O JA IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!

jorina
23 December 2009, 21:13
lekker kimmetje
goed van genieten meid je hebt het verdient

ik ga morgen weer aan het werk want van thuis zitten word ik ook niet vrolijk en het meest werk is gedaan
kaarten geschreven en verstuurd bloemstukken besteld die komen morgen al en advertenties in de krant en de muziek is uit gezocht de rest is aan de begrafenisonderneemster

Lunanoa
23 December 2009, 21:19
De misselijkheid gaat rg goed :D
Alleen 's ochtends nog wat gal eruitgooien na het douchen. Maar daar ben ik al aan gewend :P Vind dat lang zo erg niet als eten uit kotsen :$

Vandaag een slechte dag gehad in verhouding met de rest van de week. Vandaag een aantal keren misselijk.
Als ik het vergelijk met "vroeger", gaat het hardstikke goed :P
IK LEEF WEER!

Ik heb 28 januari de 20 weken echo & dus de geslachtsbepaling.

Soms denk ik wel eens wat te voelen ja. Maar het zouden evengoed mijn darmen kunnen zijn denk ik dan :P
Het voelt alsof er vanbinnen in mijn buik wordt geaaid ofzo.. Kan het niet echt beschrijven... Herken je er iets aan?

Met de Angelsounds kan ik ook horen dat ons kindje enorm druk is. Je hoort allemaal van die "BOINKKK" geluiden. Z grappig. Het gaat er alleen zo wild aan toe, dat ik vaak het hartje niet kan horen omdat hij/zij zo'n lawaai maakt met bewegen :oops:

Liminous
23 December 2009, 21:32
Sylvia, zag dat je me toegevoegd had op hyves, heb je geaccepteerd hoor ;)

Enne, ik ben nu ook wel erg benieuwd naar die vacature.. Werk zelf ook op een woning met zowel lichamelijk als verstandelijk gehandicapten in de leeftijdscategorie 50 tot 75 met daarbij een gedrags/agressieprobleem..

Lunanoa
23 December 2009, 21:36
Cool om te horen Jamilah. Misschien voel ik ons wondertje nu dan toch:D
Voel het ook alleen 's avonds in bed! Heel appart....
Maar tis nog zo'n licht gevoel, dat ik er wel echt op moet letten.

Ik dacht dat 14 weken veel te vroeg was om wat te voelen :oops: Maar het kan dus wel?

Een vriendin van me is 20 weken & die vertelde gister dat ze de kleine begint te voelen. Vond het wat raar om te zeggen dat ik ook dacht het te voelen met 14 weken:p
Zij is best dik, zou het daarmee te maken kunnen hebben dat je het minder snel voelt?

Lunanoa
23 December 2009, 21:51
Ik zal de VK wel eens vragen morgen :D
Om 11 uur controle & ik denk ook het hartje horen. LEUK :D

Sommige kids schoppen echt hard. Herken dat heel erg van het KDV. Jeutjemina BAM in mijn buik :P

Ik ben weg ladies. Welterusten!

xxxxx Liefs & Knuffels!

Mila
24 December 2009, 07:03
ik moet zo naar het ziekenhuis, ben best wel zenuwachtig, want vorige maand was het eitje ineens weg met 17 mm :? dus ben echt benieuwd..

snippie
24 December 2009, 07:35
Syl en babii succes in het ziekenhuis!knuf

VickyS
24 December 2009, 08:07
Goedemorgen meiden,

ik heb een vraagje: heeft nog iemand wel eens last gehad van pijnlijke eileiders na de eisprong? ik had gisteren zo'n pijn langs beide kanten toen ik in bed lag. vraag me af wat het is...
en ben vandaag heel erg misselijk.. zit nu op dag 25.
zou graag weten of het raak is of niet met al die feestdagen (wijntje hier, wijntje daar..)

snippie
24 December 2009, 08:38
Wss na ween van je eisprong of innestellingaar dat weet ik pas slanke ongi uitblijft en je positief test.dan weet je pas of je zwanger bent en wat het was.eerder is het afwachten!

Knuf

VickyS
24 December 2009, 08:56
naween van je eisprong, doet het dan pijn aan beide kanten of normaal alleen aan de kant waar het eitje springt?? ja afwachten dan maar..

snippie
24 December 2009, 09:04
naween van je eisprong, doet het dan pijn aan beide kanten of normaal alleen aan de kant waar het eitje springt?? ja afwachten dan maar..

sommige hebben idd na ei buikpijn.maar ieder lichaam is anders meid!je kunt alleen maar afwachten.Hoelang is je cyclus!!en
weet je precies wanneer je ei is geweest?
Knuf

Mila
24 December 2009, 09:07
nou ben weer terug en het is gewoon onzettend KUT!!!!!!!!!!!
BEN ER ECHT HELEMAAL KLAAR MEE, KLOTE KERST!

Ik had er twee dagen geleden 2 eitjes 1 van 16 mm en 1 van 17 mm.
nu 2 dagen later heb ik er 6 van 18 mm!! dus kortom ik moet per direct stoppen met spuiten en maandag nog 1 keer terug in de hoop dat mijn lichaam hetzelf gaat doen en er 5 gaat afstoten en dat er 1 gaat doorgroeien, maar die kans is zoooo klein, dus dan word deze cyclus maandag afgebroken.
en dan gaan we volgende maand 50 E spuiten i.p.v. 75E want ik heb nu bijna elke maand wel 5 of 6 eitjes
Zit er echt doorheen en zit nu bij mijn moeder en heb ik nu al de schijt aan die klote kerst!! :cry:

VickyS
24 December 2009, 09:11
heb een cyclus van ongeveer 31-35 dagen en denk dat mijn ei vorige week al was, op dag 17-18, zit nu op dag 25.
we wachten vol ongeduld af..

Sylvia ik kan je alleen maar veel sterkte wensen meid! ook al heb je daar waarschijnlijk weinig aan...

x

struffle
24 December 2009, 09:14
jeetje syl wat rot weer... ik hoop dat je met kerst ff genoeg afleiding hebt om er niet teveel over na te denken! Sterkte en een knuffel vanuit hier!

Oeh storm ons bod is direct geaccepteerd hahahaha, jeetje, da's wel heel vlug. We hadden 400 geboden (onze maximale prijs, er stonden al biedingen tot 375) en blijkbaar was dat genoeg.
Voor de geinteresseerden is hier een linkje (bedje staat niet op de foto maar zit er wel bij):
http://link.marktplaats.nl/304829344

struffle
24 December 2009, 09:16
oh en mn mannetje is uitgerekend nu ziek geworden, vlak voor kerst, dus ik mag de taak van verzorgende op me nemen, arme drommel... hij is serieus nooit ziek, en de keren dat hij ziek is geweest waren altijd met oud en nieuw.... en nu dus met kerst...

24 December 2009, 09:26
Stuffle super leuk dat kamertje!
Wij hebben gister ook vanalles zitten zoeken en hebben de KINDERWAGEN gekocht! Super koopje joh! :mrgreen:
Bod was ook meteen geaccepteerd!

Over dat ondergewicht!
Ook best een klein beetje een wonder dat ik zomaar zwanger heb kunnen worden (als ik er zo het eea over lees op i'net)
Heb ook enorm ondergewicht met mn 45 kilo
Jaja ik ben dr trouwens al 1!!! aangekomen, een wonder!

snippie
24 December 2009, 09:36
Syl lieverd wat klote!hadden ze hem niet beter eerder al omlag kunnen gooien sorry hoor maar dit kan toch niet!het is verdikme vaker voor gekomen !dan laat je iemand toch niet nog een's proberen!het zou wel mijnanier van denken zijn!

Dikke knuffel

24 December 2009, 09:39
Jeetje syl wat een k*tzooi, kop op meid!!

Mila
24 December 2009, 09:40
Syl lieverd wat klote!hadden ze hem niet beter eerder al omlag kunnen gooien sorry hoor maar dit kan toch niet!het is verdikme vaker voor gekomen !dan laat je iemand toch niet nog een's proberen!het zou wel mijnanier van denken zijn!

Dikke knuffel

alle andere keren had begon ik met 5 en eindigde ik met 1 of 2 en dat was verder goed..alleen nu was het andersom, ik begon met 2 en eindig met 6 dus vandaar..

snippie
24 December 2009, 09:49
Ohhh sorry syl

Bati
24 December 2009, 10:26
ondanks alle tegenslagen, wil ik iedereen toch een heel fijn kerst en een gelukkig, warmvol EN VRUCHTBAAR 2010 wensen!
Veel liefs en dikke knuffels!

snippie
24 December 2009, 10:44
Dank je ankie voor jouw ook de beste wensen !

Mila
24 December 2009, 11:05
dank je wel ankie, jij ook!

ik ben al weer wat rustiger en heb ik wel weer zin in de kerst :mrgreen: het viel even rauw op mijn dak, helemaal omdat ik het niet meer verwachte nadat het twee dagen geleden zo goed ging..
ik ben er dus ook echt van overtuigd dat 75E te veel is, dus wil graag de volgende maand 50 E gaan spuiten en dan maar een wat langere cyclus, maar dan kunnen we nog tussentijds ophogen en dan is het niet telkens net zo'n klote cyclus als dit..

hoelaat moet kim vandaag? en essie jij moest toch ook naar de vk vandaag?

snippie
24 December 2009, 11:21
Syl wat fijn dat je toch weer een beetje zin hebt in kerst!

Knuf

Babii
24 December 2009, 13:04
Hey meiden,

Sorry voor de late reactie :(. Ik moest om 09.50 uur bij de gyn zijn ;), maar moest nog zoveel doen dat ik vergeten ben @ forum te komen...

Nou goed nieuws! Ik heb een eitje van 17 mm zitten en een slijmvlies van JAWEL 7 mm :mrgreen: :lol: :mrgreen: !

Moet zaterdagavond me spuit zetten voor de eisprong en dan klussen ;). Deze maand is dus niet weggegooit, maar we maken eindelijk kans! Moet mijn pillen Progynova wel blijven slikken, ze bevorderen ook de innesteling!

Babii
24 December 2009, 13:06
Verdorie Sylvia, hoe kan dit nou meis? Dat je ineens 4 extra joekels erbij hebt :|. Meissie een dikke knuffel voor jou, heb er even geen woorden voor :(.

PS ik had dit vorige maand dus ook. Ineens binnen 2 dagen 2 eitjes van 21 en 24 mm erbij!

Lunanoa
24 December 2009, 13:17
Ik zie eerst alleen maar staan dat KIM EEN GOED SLIJMVLIES + EI HEEFT! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. NEUKEN MET DIE KERSTDAGEN :lol:
GEWELDIG SCHAT!
Ben zo dolgelukkig voor je!
Eindelijk iets positiefs :D

Hier bij de verloskundige geweest, stelt neit zoveel voor, bloeddruk meten alleen. Was hardstikke goed.
Daarna de buik voelen. Kindje was al goed te voelen :D
Daarna hartje luisteren YEAAAAAAAAAAAH
Klonk helemaal supergoed! Echt bijzonder.
Ben weer helemaal gerustgesteld. Jaja ik ben & blijf altijd angstig :$
Ik geniet echt volop nu. Mijn buik groeit flink & de baby doet het goed! Ben z gelukkig op dit moment...

Nu ga ik bijlezen :D

Lunanoa
24 December 2009, 13:22
Lieve Syl, wat een tegenslag :( Gedverderrie, het zit je niet mee!
Ik hoop dat die 5 eitjes alsnog "verdwijnen" en dat dit een mooie kerst wordt met 1 of 2 goede eitjes.
Klotezooi meid. Snap dat je er flink doorheen zit.

Struffle: Wat een geweldig kamertje! Dat is HELEMAAL TOTAAL mijn stijl! Vind het wat een "beach stijl". Geweldig! Heel bijzonder!

Essie: Wat fijn dat je wat aankomt! Goed teken meid :D

Ik ben ook alweer een kilo aangekomen. Weeg op dit moment dus 65 kilo. Wiehoehw :P

Babii
24 December 2009, 13:27
Wat fijn Lunanoa dat het zoooo goed groeit!!! En een hartje, dat lijkt me echt een magisch moment. Damn wat verlang ik daarnaar, maar nog even wachten hihi... Hoe voel jij je?

Heb overigens de gyn voorgesteld om IUI nog even uit te stellen. Zolang mijn lichaam eitjes aanmaakt met Gonal F en me slijmvlies laat groeien met de Progynova ben ik blij!

Lunanoa
24 December 2009, 13:30
Voel me op en top :D Dat hartje heeft me totaal gekalmeerd :D

Hoe voel jij je nu? :D

struffle
24 December 2009, 13:31
yesssssssssssss

eindelijk eens goed nieuws
nou kim dat wordt voetjes van de vloer met kerst haha! Ik wens jullie een hele mooie en vruchtbare kerst toe ;) En ik duim me rot!

Lun, hijs gaaf he haha! Ook heeeelemaal onze stijl, stoer maar ook schattig.

Wat goed dat je het hartje weer hebt gehoord en dat alles nog steeds prima gaat. Man, wat heb ik zin in dit alles! Wat byzonder dat ons dit ook te wachten staat... Vind het zo leuk allemaal!!

Net terug van de bieb, een hele mik zwangerschapsboeken en 2 namenboeken. Haha vind het zo leuk er mee bezig te zijn :mrgreen:

Lunanoa
24 December 2009, 13:37
Heerlijk Struffle :D
Voor je weet is het zo ver hoor ;) Je zit er zomaar middenin haha.
Al druk met de namen? Wij zijn er zo ongeveer volledig uit!
Hoelang nog tot je eerste echo? :D

Ik heb ordinair boodschappen gedaan net :$
Het hele huis ligt vol met chocolade, chips & andere lekkere dingen!

I LOVE CHRISTMAS ( zonder misselijkheid:P)

Oeh ons geboortekaartje wordt ook zo mooi (denk ik)
We gaan met foto's doen, na de geboorte! Het kaartje wordt volledig door een vriend ontworpen naar ons wens. Een bijzonder origineel kaartje dus :D

Vio-Eef
24 December 2009, 13:40
@ struffle: Wat een leuk kamertje :D

@ Babii: Oehhh ik ben aan het duimen voor je hoor!!! Wat spannend!!!

Babii
24 December 2009, 13:42
Voel me op en top :D Dat hartje heeft me totaal gekalmeerd :D

Hoe voel jij je nu? :D

Ik had al erge last van me buik, maar dat is het eitje dat groeit. Verder ben ik erg humeurig, maar dat komt door de Progynova. En het maakt me geen drol uit :P. Heb het ervoor over!

Die Progynova geeft me weer hoop!

Babii
24 December 2009, 13:44
yesssssssssssss

eindelijk eens goed nieuws
nou kim dat wordt voetjes van de vloer met kerst haha! Ik wens jullie een hele mooie en vruchtbare kerst toe ;) En ik duim me rot!

Lun, hijs gaaf he haha! Ook heeeelemaal onze stijl, stoer maar ook schattig.

Wat goed dat je het hartje weer hebt gehoord en dat alles nog steeds prima gaat. Man, wat heb ik zin in dit alles! Wat byzonder dat ons dit ook te wachten staat... Vind het zo leuk allemaal!!

Net terug van de bieb, een hele mik zwangerschapsboeken en 2 namenboeken. Haha vind het zo leuk er mee bezig te zijn :mrgreen:

Dank je wel lieverd! Zou wel apart zijn he een kerstkindje ;). Maar verheug me er niet op en ga ook niet hopen. Ik laat de natuur ze werk doen en kan alleen maar duimen....

Jullie weten hoe nuchter ik denk hiih.... Hoe is het met jou meis?

Lunanoa
24 December 2009, 13:48
Yeahoe!
Alles wordt vergeven & vergeten door dat mooie eitje & slijmvlies :D Yeahoe

snippie
24 December 2009, 14:02
hej lun!! heb je nieuwe buik foto's :oops:

Lunanoa
24 December 2009, 14:10
Ja :P Maar nog niet op de pc gezet. Zal ik dat vanavond eens even doen ? :P

Zal nu ff gaan! Ff met mams bij mn tante op bezoek!

Spreek jullie later
xxx

Babii
24 December 2009, 14:17
Yeahoe!
Alles wordt vergeven & vergeten door dat mooie eitje & slijmvlies :D Yeahoe

Nou, die ellende ben ik momenteel wel even vergeten inderdaad. Dit maakt het weer helemaal goed. Nu is er gewoon echt een kans en geen weggegooide ronde!

Laten we hopen dat ik nu snel zwanger raak, maar goed ook dat kunnen we niet benvloeden.

hej lun!! heb je nieuwe buik foto's :oops:

Ja :P Maar nog niet op de pc gezet. Zal ik dat vanavond eens even doen ? :P

Zal nu ff gaan! Ff met mams bij mn tante op bezoek!

Spreek jullie later
xxx

Hoor haar :P.... Dat vergeet ze hoor Snippie. Zij heeft echt zwnagerschapsdementie :P He lun :P ik wcht ook nog steeds op iets :P

Bati
24 December 2009, 14:57
@ Babii eindelijk es wat beter nieuws! Veel plezier met klussen. (Ik hoop dat t natuurlijk lukt met je mannetje? :? ivm druk op t presteren?! )
Hopelijk word dit jouwn ronde! DUIMEN!

Babii
24 December 2009, 15:06
Hij zal wel moeten haha ;). Anders komt er geen kindje en IUI is nog erger in een potje iets inleveren :). Hij weet nu dat we zaterdag en zondag moeten, dus we wachten af. :)

snippie
24 December 2009, 15:28
hihi:)!wie weet heeft 2009 plots ene leuke wending meissie!!
knuf

Babii
24 December 2009, 15:30
Het zou mooi zijn Snippie, maar we gaan er echt niet vanuit :).

snippie
24 December 2009, 15:42
Het zou mooi zijn Snippie, maar we gaan er echt niet vanuit :).

nee idd des te groter is de verrassing!

Storm1987
24 December 2009, 16:31
Kimmieeeeeee ik ben zooooooo onwijs SUPER blij voor je :mrgreen: Eindelijk, eindelijk, eindelijk weer goed nieuws :mrgreen: Yes! Ik weet dat jij nergens op rekent ( :roll: ;) ) maar ik ga hier wel knetterhard voor je duimen natuurlijk! Yes yes yes yes :lol:

Lunanoa: Super dat alles goed was bij de vk! Ik vind het zo leuk om te lezen, jij geniet ook zo optimaal van het zwanger zijn. Dat heb ik ook hoor, nog steeds :mrgreen: Ondanks sommige lichamelijke ongemakken. Zoals in je broek piesen wanneer je niest whahaha :lol: Het kan heel goed dat je je kindje al voelt bewegen. Ik voelde het voor de allereerste keer toen ik bijna 15 weken zwanger was. Vreemd, want mijn placenta ligt aan de voorkant. Maar het kan te maken hebben met weinig vet. Ik voelde het toen maar heeel zelden, maar ik weet zeker dat het de baby was. Nu voel ik hem veel duidelijker en kan ik zelfs voetjes onderscheiden :mrgreen: lachen hoor. Geniet er maar van hoor, het gaat allemaal al zo snel!

Sylvia: Voor jou had ik ook zo op goed nieuws gehoopt. Balen dat ze de juiste eh nog niet hebben gevonden. Hopelijk volgende ronde wl de juiste. Ik snap dat je er heel erg zwaar de balen van hebt. Voor jou een dikke knuffel!

struffle
24 December 2009, 17:05
kimmie je hoeft ook nergens op te rekenen, dan is het helemaaaaaaaaaaaaal een prachtig kerstwonder als het wel zo is!! Ik duim me iig suf!! En je weet het he, ik heb al tijdje terug januari geschat bij jou, dus ik ben zeer benieuwd!

Met mij gaat het goed hoor! Net weer gepit naast mn zieke vriend, die ligt al de hele dag te slapen. Heb ik er nu uit geschopt, ligt nu met dekens op de bank, arme drommel. Zo maar es kijken wat ik ga maken.

Ik heb me toch een partij zin in katespek met mosterd!!!!!!! Sjoooooooooow...... dat ga ik eerst maar eens even regelen.

24 December 2009, 17:26
Kinderwagen is opgehaaald, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :mrgreen:

Haha 6 weken en nu al een kinderwagen :lol:

Lunanoa
24 December 2009, 17:45
Welke heb je Essie?

Oeh Storm: Aan de tena-lady dus? :P Shit als ik dat maar niet krijg hahahahahahaha
Vriendin van me is 19 weken & verteld vol trots dat ze de kleine begint te voelen. Ik zei: begin het ook al te voelen :lol: :oops: Arm kind :P Zij is nogal "fors". Eigenlijk gewoon dik. Misschien kan het daaraan liggen. Al ben ik zelf ook niet slank...

Kim: OOPSSSSSSSSSSS SHIT :oops:
Ik ben echt heel erg :oops:
Ik moet een "things to do list" maken. :oops:

Foto's vnaaf worden ook niks. Moet zo op bezoek..

Lunanoa
24 December 2009, 17:47
Kinderwagen is opgehaaald, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :mrgreen:

Haha 6 weken en nu al een kinderwagen :lol:

Wij hadden m met 5 weken :oops:

Lunanoa
24 December 2009, 18:13
Pffffff. Heb ik iedereen weggegjaagd :lol:

Of viert iedereen: Christmas eve ?

snippie
24 December 2009, 18:34
nee hoor:)!
ben druk;)!!!
en aan het koken.
over kinder wagens?
wij hebben ook bijna alles al!maar niet in huis!
wij nemen veel over mijn mijn schoonzus!heeft alles dubbel!
heeft namelijk 2ling;)!en alles is als nieuw!dus waarom zou ik nieuwe dingen kopen:)

jorina
24 December 2009, 18:39
he lun voelthet een beetje als een vlindertje in je buik want dan is het zeker je kindje ik voelde thomas ook al met 15 wkn dus het kan echt wel

syl wat onwijs kut ik hoop zo voor je dat die andere eitje straks weg zijn en dat je 2 mooie joekels overhoud

kimmetje wat onwijs super
en zoals de rest al zei neuker de neuker met kerst ;) helemaal geen slecht vooruitzicht al zeg ik het zelf
wij hebben gister geklust en morgen ook nog maar ff meepakken oja en de rest van de dagen natuurlijk want jan wilde eigelijk gister niet hij zei we kunnen nog tien dagen sex hebben want hij is 10 dagen vrij maar toen hij wist dat ik een ei had was hij heel snel boven :D

meiden hele fijne kerstdagen

wij hebben kerst met een zwart randje maar gaan er toch het beste van maken opa zou niet anders gewild hebben

Lunanoa
24 December 2009, 18:42
Voel een hele lichte aai in mijn buik zegmaar :P Vind het moeilijk te beschrijven. Heb het ook maar een paar keer gevoeld....
Denk zelf ook echt dat het 't kindje is :D

Fijn dat jullie er het beste van maken meid. Denk aan alle mooie herinneringen die je hebt aan hem!
Veel sterkte deze dagen, maar tegelijkertijd ook fijne feestdagen! Geniet lekker van je mannetjes!
Lekker dubbel allemaal h!

Snippie: Ik hoef ook niet alles nieuw hoor. Als het maar mooi en schoon is :D

Storm1987
24 December 2009, 18:43
Hahaha Jorina ik moet altijd zo om jouw uitspraken over man & kind lachen. Vooral die keer dat Jan ziek was en vroeg of jij thuis wilde blijven van je werk.... woehahaha ik pies bijna weer in mijn broek :lol:

Lunanoa: het schijnt normaal te zijn dat je soms urine verliest bij het niesen/lachen/hoesten :lol: Dus bereid je maar vast voor op het ergste (gnagna :twisted: :P ) vanaf week 26 ofzo en het wordt ook alleen maar erger... ach ik heb nog wel wat luierbroekjes over op mijn werk hahahaah :lol: En ik voel me al zo'n lompe olifant en nu lek ik ook nog vocht uit alle gaten wahahaha

Essie: leuk leuk leuk, wat voor kinderwagen is het geworden?

Lunanoa
24 December 2009, 18:46
hahahahahahaha ja, zo voel ik me dus ook.
Loop ik in mijn lelijke zwangerschapsbh, niet vrouwelijk te zijn & straks ook nog urine verliezen. :shock: Ohmygosh! :lol:

Heerlijk beschreven ook :P

Ik ben weg, we gaan naar vrienden!

Liefs

Hahaha Jorina ik moet altijd zo om jouw uitspraken over man & kind lachen. Vooral die keer dat Jan ziek was en vroeg of jij thuis wilde blijven van je werk.... woehahaha ik pies bijna weer in mijn broek :lol:

Lunanoa: het schijnt normaal te zijn dat je soms urine verliest bij het niesen/lachen/hoesten :lol: Dus bereid je maar vast voor op het ergste (gnagna :twisted: :P ) vanaf week 26 ofzo en het wordt ook alleen maar erger... ach ik heb nog wel wat luierbroekjes over op mijn werk hahahaah :lol: En ik voel me al zo'n lompe olifant en nu lek ik ook nog vocht uit alle gaten wahahaha

Essie: leuk leuk leuk, wat voor kinderwagen is het geworden?

snippie
24 December 2009, 19:16
Jorina goed van jullie dat jullie er toch wta proberen van te maken!!
KNUF!!!

snippie
24 December 2009, 19:21
lun en straks ga je ook nog uit geborsten lekken;)

Babii
24 December 2009, 19:41
@ Storm, bedankt voor je lieve en enthousiaste reactie! Inderdaad, ik ga nergens vanuit. Heb natuurlijk wel hoop nu. Kan ook maar 1 ding zeggen en dat is: het is nu echt onze eerste echte ronde! hiervoor had ik wel eitjes, maar een slijmvlies waarbij niks kon innestelen.

@ Struffle, wat een gave babykamer (trage reactie van mijn kant). Hoe voel jij je meis? Al veel kwaaltjes? Ben zelf heel weinig op het forum, dus vergeef me mijn vergeetachtigheid al is die momenteel heel erg!

@ Esssie, 6 weken of niet, beter dat je het al hebt hihi....

Joya
24 December 2009, 20:22
meiden ik ben anderhalve dag niet online geweest en er is al zoveel gekletst.. ik heb niet alles gelezen hoor want ik vergeet toch de helft weer :oops:
jorina goed van jullie dat jullie er toch het beste van maken de komende dagen meis. ik wens jullie veel sterkte maar ook fijne feestdagen.. knuffel voor jullie!

Joya
24 December 2009, 20:44
Hoiiii...
Hier geen kerstavond vieren hoor, dat doe je als je samen in vrede leeft :mrgreen:, en dat is hier momenteel niet het geval hahahaha ;)

ojee

Joya
24 December 2009, 20:51
Ja, gezellig is anders zeggen we dan maar...

Hoe gaat het met jou mama2Be?

dat klinkt idd niet zo gezellig.. wat is er aan het handje??
met mij gaat het prima.. heb sinds vandaag wat last van mijn buik.. een soort trekkerig gevoel.. ook mijn rug enzo.. maar ik doe gewoon lekker rustig aan dan heb ik er niet zoveel last van :) en erg last van droge ogen 's avonds.. vooral als ik mijn lenzen in heb.. het schijnt een zwangerschapskwaaltje te zijn dus het zal wel goed zijn ;)

Tessa23
24 December 2009, 20:53
Succes er mee dan Jamilah!

Hoe is t hier? Hier lekker thuis en kijk all you need is love haha..
Morgen lekker bij vriendlief zn oma gourmetten met zn broer,vriendin , kleine , zn pa en wij haha.. en 2de kerstdag de rest op eten waarschijnlijk , zondag moet vriendlief weer werken.. en dinsdag word hij 30.. allemaal tussen de drukte door.. haha..

Meiden wens jullie allemaal fijne kerstdagen en geniet er maar van.. !

Joya
24 December 2009, 20:59
oke maar dat gaat hopelijk toch wel goedkomen voor de kerst??

Joya
24 December 2009, 21:00
ach en goedmaak sex is de beste sex he :P

Tessa23
24 December 2009, 21:01
Jamilah , hier ook niet gezellig hoor hahaha , ik zit alleen en vriendlief bij de buurjongen 4 deuren verder , een vriend van ons , maar ik kijk all you need is love gezellig alleen haha..

vanavond ff lekker bij de mac gegeten , had ik zoooo zin aan...

Tessa23
24 December 2009, 21:08
Ach hij zei , ik ga dat niet kijken dat stomme gedoe , haha kunnen ook eens avondje samen zijn maar goed :shock: lekker laten gaan en morgen proberen gezellig te maken !! Hij snapt dat toch niet geloof ik lekker gezellig kerst avond samen zijn.. ach vermaak me zelf ook wel :lol:

Joya
24 December 2009, 21:10
Whahahaha mama2be, ook dat zit er niet in, ben ongi hahahahahaha :mrgreen:
Hoeveel pech kan je hebben met kerst 2009? :lol:

haha nee dat gaat ook niet werken nee.. ik doe daar niet aan als ik ongesteld ben.. weet niet hoe dat bij anderen is.. maar jij zo te horen ook niet :mrgreen:
nou ja wie weet als jullie een nachtje geslapen hebben dat het dan weer allemaal goed is.. en anders toch wachten tot je niet meer ongesteld bent ;)
succes!

Joya
24 December 2009, 21:11
meiden ik ga er vandoor.. ik ben waarschijnlijk de komende 3 dagen niet online.. ben met kerst weg en zondag de hele dag werken..
ik wens jullie hele fijne kerstdagen!

xxx

Mila
24 December 2009, 21:14
jamilah, dat is minder leuk! succes!

kim, fijn meid dat alles goed is en dat je slijmvlies ook mooi gegroeid is!

Hier lekker gewerkt en niet veel nagedacht..
kom net thuis en kreeg van mijn vriend een kadotje.. een heel mooi fotolijstje met veel meer lijstjes erin zeg maar met allemaal lieve teksten en plaatjes erin:
- ik ben trots op je
- ik bewonder je
- alles komt goed, alles komt goed, alles gaat goed komen
- je bent geweldig
- een plaatje van een ei :lol:
- en een plaatje van een roos.

ben er erg blij mee, maar blijf me klote voelen.. zal me zo nog wel even blijven voelen en niet om het feit dat het niet gaat lukken deze maand, maar ben even het vertrouwen kwijt, ben bang dat het nooit goed gaat komen ofzo.. hier word het dus sowieso januari en misschien zelfs wel februari.. dan is mijn vorige zwangerschap ook al weer een jaar geleden :cry:
word hier zo moe van KUT LICHAAM! nou ik moet maar het vertrouwen blijven houden in een lagere dosis en het feit dat bij mijn vriend alles goed is, ik ook eitjes heb.. alleen met ik nu nog minder eitjes hebben en dan is alles goed, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?! nou ja hopen dat ik wel een keer goed zal reageren op puregon 50E ofzo..

Tessa23
24 December 2009, 21:17
Syl , sterkte meis, best moeilijk allemaal! knuffel voor jou..

Babii
24 December 2009, 21:17
Ach hij zei , ik ga dat niet kijken dat stomme gedoe , haha kunnen ook eens avondje samen zijn maar goed :shock: lekker laten gaan en morgen proberen gezellig te maken !! Hij snapt dat toch niet geloof ik lekker gezellig kerst avond samen zijn.. ach vermaak me zelf ook wel :lol:

Vergeet je me niet :oops:

Tessa23
24 December 2009, 21:18
nee meis, doe morgen even verslag. stuur je morgen de email door , zou hem morgenvroeg krijgen.. (ben geweest alleen kwam bezoek , dus vragen lijst alleen bij haar gelaten)

Tessa23
24 December 2009, 21:19
stuur ik wel door wat ze me zelf schrijft oke? is makkelijker..