PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Babii
24 December 2009, 21:20
jamilah, dat is minder leuk! succes!

kim, fijn meid dat alles goed is en dat je slijmvlies ook mooi gegroeid is!

Hier lekker gewerkt en niet veel nagedacht..
kom net thuis en kreeg van mijn vriend een kadotje.. een heel mooi fotolijstje met veel meer lijstjes erin zeg maar met allemaal lieve teksten en plaatjes erin:
- ik ben trots op je
- ik bewonder je
- alles komt goed, alles komt goed, alles gaat goed komen
- je bent geweldig
- een plaatje van een ei :lol:
- en een plaatje van een roos.

ben er erg blij mee, maar blijf me klote voelen.. zal me zo nog wel even blijven voelen en niet om het feit dat het niet gaat lukken deze maand, maar ben even het vertrouwen kwijt, ben bang dat het nooit goed gaat komen ofzo.. hier word het dus sowieso januari en misschien zelfs wel februari.. dan is mijn vorige zwangerschap ook al weer een jaar geleden :cry:
word hier zo moe van KUT LICHAAM! nou ik moet maar het vertrouwen blijven houden in een lagere dosis en het feit dat bij mijn vriend alles goed is, ik ook eitjes heb.. alleen met ik nu nog minder eitjes hebben en dan is alles goed, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?! nou ja hopen dat ik wel een keer goed zal reageren op puregon 50E ofzo..

Wat onwijs lief Syl! Echt super de super :D. Mooi gebaar. Doe rustig aan he meis :D Snap dat je, je rot voelt...

Tessa23
24 December 2009, 21:25
Vind het spannend wat ze te zeggen heeft kim :D

Babii
24 December 2009, 21:40
Vind het spannend wat ze te zeggen heeft kim :D

Ja ik ook ;). zeg maar niks over me slijmvlies nu :)....!! Ben beniueuwd :d

Tessa23
24 December 2009, 21:42
Kon ook niet meis want ik lees dit allemaal net pas sinds ik vanavond thuis ben uurtje nu ofzo.. :D

Mila
24 December 2009, 21:47
iedereen hele fijne feestdagen! zal er uiteraard minder zijn dit weekend.. maar zal ook vast wel even komen spieken hier..

Babii
24 December 2009, 21:55
Kon ook niet meis want ik lees dit allemaal net pas sinds ik vanavond thuis ben uurtje nu ofzo.. :D

Nee :P bedoel tegen haar ;). Ben benieuwd of ze er zelf mee komt :D

Tessa23
24 December 2009, 21:57
Ik snap je , daarom is t makkelijk dat ik haar nu niet spreek haha.. :D

Babii
24 December 2009, 22:03
Haha, wanneer doe je verslag :P

snippie
24 December 2009, 22:25
hej jamilah wta naar meissie!!
knuffel

Ram1988
25 December 2009, 09:10
goedemorgen meisjesss!!!!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne kerstdagen!!!

snippie
25 December 2009, 09:18
Jij ook fijne kersdagen!!!
knuf

Mila
25 December 2009, 09:24
goedemorgen meisjesss!!!!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne kerstdagen!!!

jij ook meisie..

Ram1988
25 December 2009, 09:36
hee syl... k las net ff terug!
wat een klote berichten weer!! t zit je ook niet mee he!! bah...
hoop dat je toch een beetje kunt genieten van de kerst!

Hedwig88
25 December 2009, 09:36
Fijne Feestdagen Allemaal! en Geniet Ervan!

Ram1988
25 December 2009, 10:00
Lieffies k zal dr weinig zijn tijdens de kerst!
Ben veel weg haha, maar k probeer tussendoor nog wel even te spieken ;)

Liefs! en geniet van de kerst!

snippie
25 December 2009, 10:04
Esther meissie geniet er van!!

Lunanoa
25 December 2009, 10:10
Syl: Wat enorm lief van je vriend, echt heel schattig & romantisch !! Wat een schat!
Het zit je idd niet mee... Hoop dat je alsnog van deze dagen kunt genieten.
Sterkte meid!

Ladies; Hele fijne kerstdagen! Geniet van jullie mannetjes, kindjes, eitjes &/of slijmvliezen :lol:

Jorina: Jij sterkte deze dagen!

Ik moet nog een gedicht schrijven voor mijn vader, we hebben voor kerst lootjes getrokken. Klotezooi. Geen zin in een gedicht schrijven :P

Liefs

25 December 2009, 10:27
Over de kinderwagen ..
We hebben de maxicosi 3 in 1 .. met reiswieg, maxicosi en wandelwagen. Ben dr zoooo blij mee! Zwart met in de bekleding een grijs streepje.
Mn vriend heeft al heel wat rondjes door de kamer gewandeld :mrgreen:

Vanmorgen super lief ontbijt op bed gehad!

Even bijlezen!

snippie
25 December 2009, 10:41
Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Wij hebben een witte kerst!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Het sneeuwt keihard hier...

wij hebben ook witte kerst want er ligt nog sneeuw hihi!
maar das snel weg want het mizzerd!
ik ben er nu van tussen!
KNUF

Tessa23
25 December 2009, 12:28
En hier is REGENNN en zooi hahaha , blij dat schoonpaps ons ophaald straks... :d niet door dat vieze weerr..

Meiden jullie ook allemaal fijne kerst!!

Ram1988
25 December 2009, 13:27
waarom moeten mannen altijd ruzie maken als ze naar schoonfamilie moeten :twisted:
ik ben bang dat ik straks alleen in de auto zit!!!!!

Tessa23
25 December 2009, 13:28
Balen estherH!!!!

Lunanoa
25 December 2009, 13:43
Arme EstherH! Hier geen problemen mee.
Maar "vroeger" altijd wel wat zeikerig ja :P Niks aan!
Hoop dat hij straks omkeert & vrolijk is! Hij gaat heus wel mee hoor! Anders zweep erover.

Essie: Dat is ook een hele mooie wagen ja :D Mijn oppaskindje had zo één & hij liep altijd heerlijk! Hij is ook heel stevig, waardoor je er veel (boodschappen) tassen aan kan hangen. Ideaal!
Lief dat je ontbijt op bed hebt gehad :D

Wij hadden één keer half sex, maar ik durfde niet meer.
Sinds vandaag weer eens echt sex gehad. whahahahahahahahaha
Na een jaar baby-sex, daarna 3 maanden onthouding door mijn angsten, lucht dat enorm op voor ons beide :oops: :lol:
Moest het even kwijt :P
Wonderbaarlijk hoe sex kan zijn zonder er aan te hoeven denken dat je een kindje moet maken :shock:
Was alweer vergeten hoe dat was :roll:

Wij gaan over 10 minuutjes naar mijn ouders :D Gezellig :D

Lunanoa
25 December 2009, 13:44
Hier regent het trouwens al de hele dag. Lekkere bende buiten dus. Gadverdamme...

Mila
25 December 2009, 13:56
esther balen zeg..

lunanoa, ik ben dat ook vergeten hoor.. kijk nu al weer uit naar dat moment.

hier komen we net van de huisartsen post vandaan, mijn vriend heeft koorts en pijn en heeft bulten op zijn arm :? nu heeft hij een ontsteking en moest gelijk starten met antibiotica (geen biertje voor hem dus ;) ) is hij een keer de BOB :lol:

verder had ik een tijdje geleden al kleren gekocht voor kerst en wil ze net aan doen en past het niet meer... ik ben gewoon aangekomen door die fuck hormonen..nou nu maar weer me gewone broek aan :roll:

snippie
25 December 2009, 15:01
syl wat balen zeg!!!

lun heerlijk he!wij hoeven ook geen seks voor een kindje!ook al is de reden van ons anders.want ziekenhuis doet alles voor ons :lol:
maar lekker genieten dus:)n

knuf

Storm1987
25 December 2009, 15:33
Seks, wat is dat??

Ik vrees dat mijn maagdenvlies weer opnieuw is aangegroeid :mrgreen:

snippie
25 December 2009, 15:37
grapjas

Tessa23
25 December 2009, 18:52
Haha storm..

Pfff ik zit vol van t eten zeg.... ooo wat heb ik veel op.. haha en morgen weer bij omatje gourmetten want was zoveel over , oma zei neem de buurjongen maar mee morgen (vriend van ons die het wat minder heeft) lief he..

fijne avond allemaal

Tessa23
25 December 2009, 19:48
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVSAVISG.jpg

mijn lieve nichtje Shania vandaag , alleen geen zin om goed op te foto te gaan , ze is 14 mnd..

:D

Tessa23
25 December 2009, 19:51
http://www.mijnalbum.nl/Album=W3H3JJHA

2 foto's , geen andere haha zat niet stil :P

Lunanoa
25 December 2009, 20:14
Durf jij ook al niet meer?

Ik was serieus helemaal schraal & moest voorzichtig doen eerst.
Zou nog maar even goed oprekken Storm :lol: Anders past de kleine man er straks nietuit :oops: :lol:

Seks, wat is dat??

Ik vrees dat mijn maagdenvlies weer opnieuw is aangegroeid :mrgreen:

Lunanoa
25 December 2009, 20:15
Kan geen foto's zien :?

snippie
25 December 2009, 20:24
http://www.mijnalbum.nl/Album=W3H3JJHA tessas nichtje
zo nu wle lun!!

nou zou je wat vertellen ik dort na de terug plaatsing ook niet:$

Lunanoa
25 December 2009, 20:28
Oh wat een schatje!

Kan ik me voorstellen Snippie!Zou ik denk ik ook niet doen :oops:

Maar ohgosh, wat een opluchting!!!
De verlangens blijven wel, maar de angst hield me tegen :oops:
Kon vriendlief niet langer laten wachten. Die arme jongen :lol:

Tessa23
25 December 2009, 20:44
thnx snippie , deed weer wat verkeerd zeker haha

dank je Lunanoa ,

allemaal lekker gegeten?

Lunanoa
25 December 2009, 20:55
Jaaa! Mijn ouders hadden gewoon chinees gehaald :D Lust dat normaal niet zo maar smaakte me nu prima :lol:

Jij ook?

Lunanoa
25 December 2009, 20:56
Nouja, ik moest halen :? Ben de enige die geen alcohol drinkt & word flink gebruikt :lol:

Tessa23
25 December 2009, 21:00
De bob dus haha..

Wij zijn wezen gourmetten bij omatje, met vriendlief , zn pa , broer +vriendin en nichtje, gezelligg.. :D

Lunanoa
25 December 2009, 21:02
Gezellig :D

Ik hoor je vaak praten over de vader van je vriend. Heeft hij geen moeder meer?
Als ik vragen mag :oops:

Tessa23
25 December 2009, 21:23
Tuurlijk mag je dat vragen meis, hij heeft wel een moeder hoor alleen die woont iets verder weg ,zijn ouders zijn al bijna 30 jaar gescheiden , toen vriendlief 9 mnd was dus.. en zn pa woont vlak bij 10 min hier vandaan , en zien we dus ook best vaak , hij neemt ons vaak mee overal heen en uit eten enz.. en zn ma zien we gewoon af en toe.. ook een lief mens:D

Lunanoa
25 December 2009, 21:32
Oké :D
Fijn dat hij wel een lieve mama heeft! Jammer dat ze ietsjes verder weg woont, maar dat went natuurlijk...

Ik ga in januari met zwangerschapszwemmen beginnen. Lijkt me zo heerlijk!

Tessa23
25 December 2009, 21:48
Ooo das wel fijn of nie Lunanoa? Lijkt mij idd ook wel wat als ik zwanger zou zijn.

Lunanoa
25 December 2009, 21:54
Nou heb nog niet gezwommen dus weet niet wat het allemaal inhoud :P Maar heb erge rugklachten dus dan is het érg fijn om in het warme water te dobberen :D
Het lijkt me erg lekker!
Vriendin van me vond het ook geweldig, zij vond het ook heerlijk voelen bij der buik!

Ben benieuwd :D

Babii
25 December 2009, 21:55
Fijne feestdagen meiden!!!

Ik wil SEKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS maar moet het goede zaad ophouden tot morgen en overmorgen whahahaha :oops:

Doe al 2 dagen ovulatietesten, just for sure. Gelukkig allemaal negatief, dus eitje zit er nog. BEwijst toch maar weer dat mijn eitje niet zelf jumpt, maar echt de injectie nodig heeft hihi.

Lunanoa
25 December 2009, 21:56
Mhoehahahaha morgen los als een beest :D

Babii
25 December 2009, 22:06
Hahahahah dat denk ik nietmet mijn mannetje :P Niet om hem af te kraken, maar hij heef tal moeite met op commando :). Dus als het dan 1 minuut is en het zit erin ben ik blij :).

En de rest kan de aankomende 2 weken wel :P in de rustperiode haha.

Lunanoa
25 December 2009, 22:10
Cool, 1 minuut.
Dat krijgt mijn kerel niet voor elkaar! :lol:

Babii
25 December 2009, 22:18
Whahaha :P de mijne denk ik ook niet :P. Ben gewoon lekker aan het overdrijven ;). Laten we het erop houden dat het niet van elkaar genieten is, maar echt erin en eruit :P. En ben allang blij als het die schat lukt :). En het gaat hem wel lukken als ik niet loop te pushen...

Dus morgen zet ik me injectie (hij weet al dat we moeten) en adn geef ik nog een hint en dan ga ik weer lekker boven liggen :D.

Lunanoa
25 December 2009, 22:27
Ken het, babysex!
Niet echt leuk ofzo.. Maar zeer functioneel & belangrijk :lol:

Tessa23
25 December 2009, 22:28
Ik ga laptop maar eens uit doen , slaap lekker straks meiden en fijne 2de kerstdag morgen!

Lunanoa
25 December 2009, 22:34
Welterusten meid! Jij ook fijne 2e kerstdag :D

Ik zal zo ook maar eens afsluiten geloof ik :oops:

Lunanoa
25 December 2009, 23:28
Zie dat ik het een uur geleden ook al zei; maar ben nu weg richting bed :lol: :oops:

Trusten ladies!

Ram1988
26 December 2009, 08:26
Goedemorgen meisjes!!
Ik ga zo maar eens een lekker ontbijtje voor vriendlief maken, straks gezellig op pad met zn 2tjes en daarna eten bij zn ouders, broer, en zus! druk dus weer

Fijne dag lieverds!!

snippie
26 December 2009, 08:32
Fijne dag lieve Esther:)!

wij gaan vandaag naar de dieren tuin:) of naar de film:) en vanavond naar de griek:)

knuf

Lunanoa
26 December 2009, 08:44
Gezellig meiden :D Have fun!

Pfoeeh mijn darmen zijn weer énorm pijnlijk bezig.

snippie
26 December 2009, 08:49
ohh balen meissie!!!

Lunanoa
26 December 2009, 08:51
Een bezoekje naar de wc heeft me goed gedaan :lol:

snippie
26 December 2009, 08:52
hihi wilde het net zeggen
knuf

Lunanoa
26 December 2009, 08:56
Misschien maar even wat organiseren om te doen vandaag. Ander verveelt vriendlief zich zomaar weer :P

We gaan vanavond mijn lievelingspasta eten :D Vriendlief zijn eigen recept. Hmmmm nu al zin in! :ugeek:

De schoonfamilie zit in het buitenland voor kerst. Wij konden niet mee ivm werk, dus jammer! We halen ze in begin januari weer van schiphol. We vieren dan in januari nog een beetje kerst :P

snippie
26 December 2009, 08:58
leuk zeg lieverd!!!

en wat os jouw lievelings pasta dan wel?
knuf

snippie
26 December 2009, 09:00
je hebt trouwens pb

Lunanoa
26 December 2009, 09:02
Tagliatella met een enorm lekker sausje :P
Tomatenpuree, witte rijstazijn, bruine suiker, sesamolie & verse koriander zit er in. Ik weet niet precies hoe hij het altijd maakt hahahaha.
En dan gehaktballetjes erbij waar je het saus over heen giet!
Jumjumjum

26 December 2009, 09:07
Goeiemorgen lieve meiden!

Ik ga ook lekker ontbijtje maken voor mn mannetje! Hij heeft gister zo super goed voor mij gezorgt, echt KEI lief!

Gister aan mn schoonzusjes en zwagers verteld ... ik weet dat mn schoonzusje ook heel graag mama wil worden, maar ze reageerde echt niet normaal bitchy, was niet echt leuk!

Heb de hele dag met mn neefje van bijna 4 weken gekroelt, heerlijk! ;)

Vandaag gaan we lekker naar mn ouders, meteen de kinderwagen laten zien enzo
gister al een klein cadeautje gekregen voor de baby van mn schoonouders, erg leuk!

Fijne dag allemaal!!!!

snippie
26 December 2009, 09:12
lun klinkt lekker

essie lekker laten gaan hoe vervelend ook!als je het niet verteld had was het ook niet goed geweest.
ik hoop niet dat ze al te gemene dingen heeft gezged
knuf

Lunanoa
26 December 2009, 09:40
Wat stom, zo'n nare reactie!

Gelukkig zijn jullie zelf dolgelukkig & hebben jullie haar zegen niet nodig ;)

Voor de rest wel leuke reacties gehad toch? :D

Leuk hé, die kadootjes! Alles is zo schattig :roll:

snippie
26 December 2009, 09:43
hej lieve dames ben er vandoor!!
fijne dag allemaal!!
knuf

Lunanoa
26 December 2009, 09:49
Jij ook meid! :D

Mila
26 December 2009, 09:55
hallo meiden,

allemaal een fijne dag gehad gisteren?

wij zijn bij mijn schoonouders geweest en was erg gezellig.. ik was een keer niet de BOB dus heerlijk. kadotjes gedaan en ik kreeg een hele mooi box met allemaal foto's aan de buitenkant van mij en mijn vriend heel gaaf.. en een boek wat ik had gevraagd en bonbons jummie!
we hebben ook een nieuw spel (onvoorspelbaar van paul de leeuw) en die hebben we ook gedaan en die is echt gaaf!

vandaag naar mijn ouders met mijn ouders, zusje, opa en oma, tante, oom, nichtje en wij twee dan... erg gezellig dus..

ohja.. gisteren hield mijn droogtrommel ermee op :o

Lunanoa
26 December 2009, 10:00
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad & leuke kadootjes hebt gehad!

Dat spel van paul de leeuw, is dat met die bitterballen ? :lol: Heb het wel eens op tv gezien namelijk & ziet er érg leuk uit!

Balen van die droogtrommel :o Lekker zo, in de decembermaand :?

Mila
26 December 2009, 10:05
dat is idd met die bitterballen erg leuk! een echt aanrader..

de droogtrommel is zelf niet kapot, maar hij geeft telkens aan: de deur.. en daardoor krijg ik de hele droogtrommel niet aan, dus ik denk dat er een storing zit in de bedrading van de deur, dus maandag gelijk even iemand bellen en hopen dat het niet teveel gaat kosten.. :roll: :roll:

Lunanoa
26 December 2009, 10:11
Cool spel ja! Leuk met vrienden ook :D

Hoop dat het meevalt ja! Misschien een paar draadjes los ofzo!

Ik ben weg! Ik spreek jullie weer snel!

Liefs

Thyra
26 December 2009, 10:15
Hoi meiden,

sorry beetje laat maar fijne dagen toegewenst.
kreeg de kans afgelopen dagen niet om op t forum mee te kletsen, wel meegelezen hoor ;)

Ram1988
26 December 2009, 11:06
Zo lekker gegeten hahaha,
mannetje is ff vuurwerk ophalen ( helemaal legaal natuurlijk :P )

Jullie verder nog spannende plannen>?

26 December 2009, 11:29
Haaaaaj lady's

Ook nog even vanuit hier, iedereen hele fijne feestdagen!!! :oops:
Heb het een beetje druk gehad, schaam me best wel.. Ben al even niet meer hier geweest :?
Maar heb wel stilletjes een beetje meegelezen.

Ik ben mijn babysite een beetje bij aan het werken.. Nieuwe foto's aan het plaatsen :mrgreen:

Wij gaan vanavond lekker gourmetten bij mijn vriend zijn moeder en vriend met kids en mijn vriend zijn broer en vriendin en wij dan ;) Ik ben BOB. Daar kan iedereen nu lekker van profiteren, ben normaal niet zo gauw BOB.. Drink veel te graag :oops: :lol:

Jij nog plannen EshterH??? Hoe is het met jouw??

Liefs

Babii
26 December 2009, 18:26
Zo voila meiden! Mijn Ovitrelle injectie zit er weer in :). Broertje belde me gisteravond dat hij toch maar vandaag kwam en bleef slapen. Gelukkig kan ik goed met me broertje praten en weet hij van het traject, dus ik zei Jesse ik ben vruchtbaar, o dan ga ik uit met me vrienden hier :).

Super lief van hem, en steph is al de hele dag lief :). Ik zeur ook niet (gelukkig) en hij weet dat het moet :). Ik heb er een goed gevoel over dat het klussen goed gaat deze ronde.

En nu nog een posi test dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde!

snippie
26 December 2009, 19:53
Zo voila meiden! Mijn Ovitrelle injectie zit er weer in :). Broertje belde me gisteravond dat hij toch maar vandaag kwam en bleef slapen. Gelukkig kan ik goed met me broertje praten en weet hij van het traject, dus ik zei Jesse ik ben vruchtbaar, o dan ga ik uit met me vrienden hier :).

Super lief van hem, en steph is al de hele dag lief :). Ik zeur ook niet (gelukkig) en hij weet dat het moet :). Ik heb er een goed gevoel over dat het klussen goed gaat deze ronde.

En nu nog een posi test dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde!

wat lief:D

Tessa23
26 December 2009, 20:50
De dagen zijn snel voorbij gegaan meiden.. tenmiste hier wel haha..

Heb wel zin in oudjaar maar toch anders dat vriendlief de hele avond/nacht werken is..

Babii
26 December 2009, 20:52
Ik heb even nergens zin in :(. Bah wat ben ik weer saggie :(.

Storm1987
26 December 2009, 22:16
Je kan wel merken dat het kerst is, wat een rust hier!

Nou wij gisteren uit eten met de schoonfamilie. Helaas.... ik had weinig keus. Voorgerecht was carparccio of soep. Ik ben verslaafd aan carparccio en ik heb hem echt heel erg gemist! Ook het hoofdgerecht was allemaal rood vlees, waardoor ik uiteindelijk gekozen heb voor een doorgebakken varkenshaas. Lang niet zo lekker natuurlijk, maarja volgend jaar beter :mrgreen: het was wel heel erg gezellig.

Vandaag ook gezellig bij mijn eigen ouders. Cadeaus en daarna met zijn allen lekker gegeten.

Vanmiddag nog met mijn vriend wezen baby shoppen. Een lampje voor de babykamer, hoeslakentje en een 2de boxkleed. We hadden al een leuk boxkleed maar ik vond hem zo dun en wilde er daarom nog 1 voor onder die andere zodat we er 2 op elkaar hebben. Nu hadden ze superleuke aanbiedingen, heb een lekker dik boxkleed erbij voor 20 euro! Ook nog een avent flessenset afgeprijsd voor 20 euro (ipv 29) en we hebben nog een treintje met de naam van ons zoontje gekocht :mrgreen: dus goed geslaagd.

Ik hoop dat jullie allemaal hebben kunnen genieten van de kerstdagen. Hopelijk voor jullie allemaal ook de allerlaatste kerst met zijn tweetjes.... volgend jaar zijn al onze kindjes erbij :D

Essie, wat jammer van die reactie van je schoonzus. Ze laat zich op die manier wel kennen zeg. Snap best dat het moeilijk is als je zelf een wens hebt en het lukt nog niet, maar je moet ook altijd een ander wat blijven gunnen. Toch zul je wel vaker zulke reacties krijgen... niks van aantrekken hoor! Kijk maar naar de mensen die wél blij voor jullie zijn, dat zijn er ook genoeg!

Babii: Waarom ben je chaggie? Door de hormonen? Lekker aan de klusser voor jullie kerstkindje :mrgreen:

Babii
26 December 2009, 22:32
Ja, ik ben echt onwijs NOT in the mood door al die hormonen :(. Maar de daad is weer verricht. Laten we niet zeggen hoe, want broertje lief was expres buiten maar eenmaal bezig belde ie aan...

En ik verwachte het al haha. Maar goed, het is gelukt! Ben blij als ik zwanger ben, dan kan t weer met liefde en moet het niet ;).

Heerlijk Storm babyshoppen!! Maar damn wat wordt jouw buikje mooi meis!

Storm1987
26 December 2009, 22:44
Het maakt niet uit HOE, als "de buit" maar binnen is hoor ;) Ons kindje is ook onder "dwang" verwekt maar ach... daar worden ze alleen maar knapper van :mrgreen: haha... ;)

Ik zou ok blij zijn als je zwanger was meid.... och ik denk dat ik de vlag hier uithang. Want wát gun ik het jou... trouwens iedereen hier, de meeste met wie we in juni dit topic gestart zijn, zijn nu zwanger... maar helaas ook nog een aantal niet en het zou toch geweldig zijn als dit topic op slot kon omdat we allemaal zwanger zijn!! :mrgreen: Ik kijk uit naar dat moment hoor!!

Je slijmvlies was nu 7mm.... dat was goed toch? Hoe hoort het te zijn? sorry hoor heb er niet heel veel verstand van :mrgreen:

Babii
26 December 2009, 22:51
Vanaf 6 mm kan je goed zwanger raken :). Er zijn uitzonderingen van meiden die met 5 mm zwanger raakte. 7 mm is het minimale wat de gynaecoloog verlangt :).

Maar niet vergeten dat ik me pillen nog zeker tot 10 DPO doorslik en dat de laatste spuit Ovitrelle nog een stukje meer slijmvlies groei geeft ;).

Haha, ga jij de vlag uithangen :P. Tegen de tijd dat ik zwanger ben, heb jij je kleine man op schoot!

Alleen er is hier 1 probleem ;). Wij hebben echt al heellll lang geen seks gehad :oops: Laten we zeggen vanaf 30 oktoner, dus het zaad was niet echt up to date en ik lees dat lang onthouding niet goed is.

Ach het laadt binnen 24 uur op ;). Morgen moeten we weer. Toch heb ik geen verwachtingen hoor :) Net als met het slijmvlies :), wat godzijdank goed was!

jorina
27 December 2009, 09:08
nou meiden heb officieel nog nooit zo'n kut kerst gehad :( en dan niet alleen vanwegen opa
1ste kerstdag is geeindigd in een drama wamt schoonpapa was zijn bril kwijt en dacht dat iemand hem express weggehaald had en als er drank inzit overreageerd hij heel erg jan had alles gedaan want die haalt altijd d=geintjes met hem uit (maar dat doethij altijd recht voor zijn raap en nooit achter zijn rug om ) maar de man was niet van zijn stuk te brengen (had eerder die avond tegen andere zwager gezegd dat hij nooit zijn ongelijk zal toegeven NOU DAT DOET HIJ DUS ECHT NIET :evil:
dus jan en ik zijn heel boos naar huis gegaan zijn ze er later achter gekomen dat hij het waarschijnlijk zelf gedaan heeft want hij had hem op een dvd hoes gelegd die hij ZELF wilde bekijken
dus hij heeft goddank dezelfde avond nog opgebeld dat het hem speet want er zijn echt hele nare dingen gezegd
waaronder dat hij thomas niet meer zou zien en hij weer terug dat jan dan zijn zoon niet meer was dus kun je nagaan hoe hoog het opliep
en dat alles door drank want als hij niet zoveel drinkt gebeurd dit niet hij word mede door zijn herseninfarcts een beetje depri van drank maar staan laten ho maar dat doet hij niet
en 2de kerstdag wilde thomas niet slapen dus zijn we ook maar om 10 uur naar huis gegaan

zo hartje weer gelucht :P hebben jullie wel een leuke kerst gehad meiden
ik ga nu snel aankleden want moet zo werken

snippie
27 December 2009, 09:27
poeh zeg jorina wat heftig zeg!!
gelukkig heeft je schoonvader wel even opgebeld maar dan nog:S!
dahmzz!

Hier heerlijke kerst gehad!!!Heerlijk met zijn tweeen:)!(hopelijke laaste kerst met zijn tweeen :oops: )
1kerst dag lekker films gekeken met lekkere hapjes en sávonds chineese rijstafel gehaald:D!!
heerlijk gegeten dus:D!
2de kerst dag de hele dag in de dierentuin geweest!van ongveer half 1 tot 4
we zouden naar de griek gaan!maar ik was zo moe dat we die hebben afgebeld en lekker
bij de AH eten gehaald.

Vandaag gaan we als het droog is straks(moeten naat station fietsen:) )
lekker rotterdam in lekker shoppen!
en vanavond gezellig met zijn tweeen gourmetten:D.

en morgen is me man ook nog vrij en gaan dan naar de film:D!
knuf

Ram1988
27 December 2009, 09:28
goedemorgen meisjes!!
ik ben er heel even om wat bij te lezen hahaha
straks naar mn moeder in duitsland :mrgreen:

Mila
27 December 2009, 10:55
jorina, wat jammer zeg!

kim, hopen dat het deze ronde raak is meid! :D

elk nadeel heeft zijn voordeel.. stel (wat eerst de verwachtingen waren) had ik afgelopen weekend mijn eisprong, maar vriend lief heeft nu dus koorts en antibiotica, dus dan blijft er weinig zaad over helemaal met koorts.. dus het had gewoon zo moeten zijn ;)

ik moet morgen weer terug om te kijken of ze allemaal gekrompen zijn, of allemaal weg of hopelijk 1 niet.. of dat ze er allemaal nog zitten en aan de hand van het echo beeld van morgen gaan we kijken wat me morgen gaan doen..
en dan in januari starten met 50 E puregon en dan maar langzaam opbouwen, wat 1 nadeel is want dan krijg ik een lange cyclus en dan heb ik ook in januari waarschijnlijk geen eisprong! maar ach als ze eenmaal de juiste dosering hebben gevonden, gaan we oko geen maanden meer weggooien hoop ik :? hopen dat dan alles eens een keer goed is zeg pfff.. nou ja ik geniet nog steeds van alle zwangere hier.. en zie graag jullie foto's op jullie sites! :D daardoor blijf ik dan weer hoop houden!

Storm1987
27 December 2009, 11:08
Syl dat is dan een schrale troost. Ben blij dat je het weer positief inziet meis. Het is niet makkelijk en je mag met recht zeggen dat 2009 een behoorlijk klote jaar is geweest. Ik hoop dat 2010 jullie heel veel moois brengt en het allermooiste brengt wat je je kan wensen... een klein mensje :) Geloof me, hij of zij doet je alle tegenslagen vergeten, niks is meer belangrijk als je dat nieuwe leven mag aanschouwen.

Jorina wat heftig zeg. niet leuk dat hij zo reageert en verschrikkelijk dat hij dan je kleine ventje erbij betrekt. Dat vind ik altijd zo zwak, wat heeft Thomas ermee te maken? Mijn schoonmoeder doet dit ook, als er iets is dan krijgt ons zoontje het te verduren. Zwak, want het klein mannetje is nog niet eens geboren. Maar mensen willen je pakken op hetgeen waar ze je het meeste pijn mee doen. En je kan een moeder niet meer kwetsen dan iets gemeens over haar kind te zeggen. Kan me voorstellen dat je, ondanks zijn excuses, je buik even goed vol van hem hebt en hem voorlopig niet hoeft te zien. Ik heb toen met je gepbt over hetgeen wat mijn schoonmoeder allemaal gezegd heeft.... tis nu een maand of 2 geleden, maar vergeten ben ik het nog niet. Het heeft een deuk in onze band getrapt. Heel zonde, het is ook niet zomaar geheeld.

Estherh: Veel plezier in Duitsland!!

Babii: Klinkt goed van je slijmvlies. Hoop zo dat het raak mag zijn!

becky88
27 December 2009, 11:24
hey meiden,

hoe is het hier?
iedereen een leuke kerst gehad?

ik ben een tijdje niet meer hier geweest.
heb ondertussen 2x een FM gehad, de eerste was woensdag toen zaten er 2 eitjes van 9 mm.
toen moest ik gisteren weer terug naar een andere gyn voor een FM en toen waren ze beide weg.
zij heeft met mij afgesproken dat ik voor over 3 weken een afspraak moest maken bij mijn eigen gyn. weer en als ik dan nog geen eisprong heb gehad of ongi ben word het opgewekt en gaan we met medicatie beginnen en waarschijnlijk ook het HSG.

Lunanoa
27 December 2009, 11:41
Jeetje Jorina, wat enorm klote. Lekker sfeertje dus... Kan begrijpen dat je je daardoor énorm klote voelt!
Lekker sneu voor Jan ook :shock:
Onbegrijpelijk hoe mensen soms kunnen doordraaien door de alcohol! Soms wou ik ook wel eens dat niemand alcohol drinkt wat heel vaak komen er toch rotdingen door. Mensen zeggen dingen die ze niet moeten zeggen of nergens op slaan!

Wij waren gisteravond opstap in de discotheek hier in het dorp. Is zo'n beetje traditie voor alle mensen hier & in de omstreken.
Het was SMOOR druk! Maar heb de hele avond volgehouden :D
Ik was serieus HET gesprek van de avond. Allemaal wijzende vingers & fluisterende mensen :lol: Lekker triest!
Ik zag een jongen ook steeds over me praten & toen ik langsliep zei een andere gast:AAN DE KANT, ZWANGERE VROUW! Waarop hij zei: Ben jij zwanger?
Ik zei: Agjoh flikker op, je hebt het al de hele avond over me. Hij: Ik? Ik: JA JIJ!
Begon hij erover dat ik zwanger van hem was :? WTF. Kan me er niet druk om maken & heb hem keihard uitgelachen :P
Echt sommige mensen van een jaar of 28, die nog altijd in de kroeg omhangen & altijd dronken zijn & ruzie hebben met hun vriend/vriendin waren steeds aan het aankijken wijzen en: ZIJ roepen. VET TRIEST
Kan me er nogmaals niet druk om maken maar wou het toch even kwijt :lol:

Voor de rest enorm veel leuke reacties gehad. Zelfs vreemden die naar me toe kwamen te feliciteren e.d. Dat vind ik juist leuk, in plaats van dat schijnheilige gedrag.

Maar ik heb in ieder geval een super avond gehad. Want mijn buik was ook zéér zichtbaar & ik heb lekker de hele avond geshowt :D hahahaha

Lunanoa
27 December 2009, 11:42
Jeetje wat enorm klote!
Hoop dat je over 3 weken alsnog mooie eitjes hebt meid!

hey meiden,

hoe is het hier?
iedereen een leuke kerst gehad?

ik ben een tijdje niet meer hier geweest.
heb ondertussen 2x een FM gehad, de eerste was woensdag toen zaten er 2 eitjes van 9 mm.
toen moest ik gisteren weer terug naar een andere gyn voor een FM en toen waren ze beide weg.
zij heeft met mij afgesproken dat ik voor over 3 weken een afspraak moest maken bij mijn eigen gyn. weer en als ik dan nog geen eisprong heb gehad of ongi ben word het opgewekt en gaan we met medicatie beginnen en waarschijnlijk ook het HSG.

MissMini
27 December 2009, 11:46
Pff Becky, rot zeg! Hopelijk toch nog goed nieuws over 3 weken.

Lunanoa, tss rare reacties zeg.. Maar mensen hebben altijd wat te zeuren. Toen iedereen net wist dat ik zwanger was hoorde ik achter mijn rug om dat ik nog veel te jong was en dat dat nooit goed kan komen. Laat het gewoon maar langs me heengaan...
Gelukkig dat je ook nog veel leuke reacties gehad hebt!

Vandaag een lekker nix-dagje, heerlijk bankhangen in mn pyjama! :D

Lunanoa
27 December 2009, 11:50
Nou precies :P
Ik weet zelf hoe het zit & mijn vrienden & familie ook :D
Het zijn mensen waar ik nog nooit een woord mee heb gewisselt & die dus zéker niet kunnen oordelen :P

Het zegt meer over hun dan over mij :lol: Dat zij de hele avond over mij moeten praten. Ben je bijna 30, moet je je avond vullen met een dorpsgenoot die zwanger is :lol:

MissMini
27 December 2009, 11:52
Índerdaad zegt het meer over hun ja. 't Is echt zielig als je zo de hele avond gaat zitten praten over iemand. Vast jaloezie ofzo!
Heb trouwens een buikfoto geplaats in het forum "buikfoto's". Best bescheiden nog voor 30 weken naar mijn idee, of kijk ik nou zo scheel? Heb echt het idee dat het maar een ukkie is hoor die daar aan het groeien is ;) Vind het trouwens niets erg, zo'n klein buikje. 't Gaat nu al in de weg zitten, en 't moet nog heel wat weekjes hahah

Lunanoa
27 December 2009, 12:00
Ik vind het een práchtige buik :D
Lijkt mij vrij normaal voor de 30 weken. Maar is moeilijk te zeggen, iedereen is anders! Een grote buik zegt ook niks over de grote van het kindje.
Hij is in ieder geval súpermooi :D Wat zul jij trots rond paraderen :D

MissMini
27 December 2009, 12:02
Trots ben ik zeker!! Kan het wel aan iedereen showen haha. Vooral nu je sinds een tijdje als ik op de bank zit heel die buik heen en weer ziet schieten als ukkie even beweegt. Geweldig om te zien!
Hoe ist met jouw buikkie, groeit het ook al lekker? Leuk is het he om een buik te krijgen! Kon mij toen niet snel genoeg gaan! :D

Lunanoa
27 December 2009, 12:14
Oh wat geweldig dat je het allemaal zo ziet bewegen:D

Ik vind mijn buik al flink voor de 14 weken. Heb nieuwe foto's & zal ze even plaatsen vandaag :?
Kan mij ook niet snel genoeg gaan. Vind het zó leuk dat het ook zichtbaar wordt, anders is alles zo ontastbaar.
Ook voor vriendlief, die kan nu echt lekker aaien over mijn buik, hij is ook supertrots nu!
Eerst ook wel, maar voor hem wordt het ook wat tastbaarder als er daadwerkelijk een buik(je) is :D We genieten volop!
Ben zó gelukkig nu. Voel me weer helemaal opnieuw verliefd :lol:

Heb wel wat fouts gedaan :oops: Lig in bed & heb een hele zak hamkaas chips opgegeten :oops:

MissMini
27 December 2009, 12:21
Haha meid, nou neem maar van mij aan dat er nog heel wat zakken chips doorheen zullen gaan! Tenminste als je net als mij bent wel. Gelukkig heb ik mn ventje die me af en toe tegenhoud. Anders at ik veel meer. Maar nu is mn bloeddruk steeds wat hoog dus moet van mezelf oppassen met zout eten!

Ben benieuwd naar je fotos! Leuk is dat he, als je het echt gaat zien. Wacht maar tot je vriend het gaat voelen, dan istie helemaal trots! :mrgreen:

Lunanoa
27 December 2009, 12:34
Jaaa cool, kan niet wachten!!!

Ik heb van mezelf altijd een hele lage bloeddruk, moet juist altijd zout eten :P Nu met de zwangerschap was het hardstikke goed!
Ik pas wel ietsjes op hoor :oops:
Had ook al een appel gehad & zal de rest van de dag proberen gezond te eten :D Met de nadruk op proberen...

Ik ga mijn bed nu maar eens uit geloof ik....

MissMini
27 December 2009, 12:37
Lig je nog steeds in bed? Haha lekker hoor, echt een luierdagje dus! Ik loop ook nog in m'n pyjama. Vind dat sinds mn buik wat dikker is heerlijk, zit echt het lekkerst en loop er dan ook het meeste in.
Manlief is soep aan het koken dus ik eet gezond vandaag :) Hoewel 'ie ook behoorlijk zout is volgens mij. Nouja hoef woensdag pas weer naar de verloskundige dus dan heeftie nog ff tijd om te zakken..

Mila
27 December 2009, 13:36
meiden ik maak me erge zorgen.. het gaat met mijn vriend niet goed.. hij heeft er weer twee bulten bij en heeft koorts en is enorm moe,we moeten straks weer naar het ziekenhuis. Ik ben zo bang! :cry:

Babii
27 December 2009, 13:41
Even een ego berichtje vanaf mijn kant, maar ik denk dat ik er een eitje bij heb :|. Links zit mijn ei en rechts heb ik krampjes. De krampjes die ik ook heb als er een ei groeit.

Het zou zomaar kunnen hoor, want vorige ronde zat er al die tijd 1 eitje en 2 dagen later terug voor een FM en toen zaten er ineens 2 grote joekels bij :|

snippie
27 December 2009, 13:56
Syl even alleen berichtje voor jouw vanuit de trein!

Heel veel sterkte meissie en hopelijk kontbhet gauw goed!
Knuf

Storm1987
27 December 2009, 14:26
He geds syl wat akelig. Sterkte! Ben heel erg benieuwd wat het is, laat het ons weten zodra je meer weet. Ik duim dat alles in orde is!

Babii: Dat zou toch niet heel erg zijn, toch? Alleen dan verhoogde kans op twins... maar goed dat heb ik al die tijd gezegd, jij krijgt een tweeling. ;)

Miss-mini & Lunanoa: Jullie ook zo op een roze wolk :mrgreen: Ik ook nog steeds. Gisteren legde mijn vriend zijn oor op mijn buik. En die kleine begon te trappen en te bewegen joh! Hij reageert heel erg op mjn vriend. Is voor hem ook leuk want voor vaders is zo'n hele zwangerschap toch iets vaags en "ver van hun bed". Mijn vriend geniet dan ook echt van dat kleine mannetje dat zo reageert.
Ik vind het vooral een vreemd gevoel wanneer de baby zich omdraait of verplaatst, dat is echt zo'n apart gevoel!

Mila
27 December 2009, 14:32
ik maak me erge zorgen hoor pfff.. mijn moeder maakt zich zelfs zorgen en als die zich zorgen maakt dan is het echt niet goed!

Storm1987
27 December 2009, 14:37
heeft hij in het verleden vaker van die bulten gehad dan? en waar zitten ze? hoelaat kun je terrecht in het ziekenhuis?

snippie
27 December 2009, 14:46
Even een ego berichtje vanaf mijn kant, maar ik denk dat ik er een eitje bij heb :|. Links zit mijn ei en rechts heb ik krampjes. De krampjes die ik ook heb als er een ei groeit.

Het zou zomaar kunnen hoor, want vorige ronde zat er al die tijd 1 eitje en 2 dagen later terug voor een FM en toen zaten er ineens 2 grote joekels bij :|

lieverd is toch alleen maar goed:)!
knuf

Mila
27 December 2009, 14:46
heeft hij in het verleden vaker van die bulten gehad dan? en waar zitten ze? hoelaat kun je terrecht in het ziekenhuis?
nee nog nooit.. hij heeft ze onder zijn oksel, bij zijn elleboog, bij zijn borst en in zijn onderarm..
verder is hij heeel erg moe, slaapt bijna de hele dag, verhoging/koorts, veel zweten en minder trek in eten..

voor zover ik kan opzoeken (want de bulten zitten in zijn lymfeklieren en hij heeft lymfeklierontstekeningen) kan hij drie dingen hebben:
- de ziekte van pheifer
- toxoplasmose
- lymfeklierkanker

bij alle drie zijn dit ook allemaal de kenmerken.. we zijn vrijdag ook al in het ziekenhuis geweest en heeft hij antibiotica meegekregen en met de medeling dat hij zich snel beter moest voelen en als die bulten meer werden dan moest hij direct terug komen dus dat is nu, vrijdag had hij 2 bulten nu 4 en hij voelt zich steeds beroerder.. en is hij ruim een half jaar aan het kwakkelen met zijn gezondheid..

ik laat ons straks niet zo maar wegsturen

Mila
27 December 2009, 14:48
ohja we gaan nu weg! tot staks..

snippie
27 December 2009, 14:54
syl succes meissie!!
knuf

b0llie
27 December 2009, 15:01
sterkte sylvia
hopelijk knapt ie snel weer op

Storm1987
27 December 2009, 15:09
pfff syl heftig!! ik duim voor jullie...

27 December 2009, 15:33
Getsie Syl,

Heel veel sterkte voor jouw en je mannetje! Zal voor jullie duimen en hopelijk is alles goed!!

Storm1987
27 December 2009, 15:41
Schorpioentje hoe is het met jou dan?? Gaat alles nog goed?

En hoe is het met Struffle en Essie?? Waaaaaar zijn jullie :mrgreen: Jullie moeten ons natuurlijk wel op de hoogte houden van jullie zwangerschap, moest ik ook van jullie :P

27 December 2009, 15:49
Ja hoor met mij gaat alles goed :mrgreen: Heb nergens last van. Geen kotsen, misselijkheid niks. Alleen een beetje dat oprekkende gevoel onder in mijn buik van de baarmoeder.
Voel me gelukkig super :lol: Be zo blij dat ik nergens last van heb :oops: Nu moet alleen nog mijn buik gaan groeien want wil ook gaan pronken :D Haha
Heb nog foto's van de laatste echo op de beebiesite gezet gisteren ;)

Hoe ist met jou??

27 December 2009, 15:49
Schorpioentje hoe is het met jou dan?? Gaat alles nog goed?

En hoe is het met Struffle en Essie?? Waaaaaar zijn jullie :mrgreen: Jullie moeten ons natuurlijk wel op de hoogte houden van jullie zwangerschap, moest ik ook van jullie :P

Hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! :mrgreen:
Was net even aan ht bijlezen! Gaat goehoeeed :D

Ja struffle hoe is ht met joooou?

Mila
27 December 2009, 15:50
we zijn weer terug.. het zijn echt onstekingen en morgen MOET het minder worden.. morgen moet hij langs zijn eigen ha, omdat die verder alle onderzoeken moet laten uitvoeren.. nu kon er niks gebeuren omdat het zondag is en alles verder dicht zit! Waarschijnlijk heeft hij iets waardoor hij zo moe is en doordat hij zo moe is heeft hij minder weerstand en door die mindere weerstand heeft hij nu een ontsteking en die ontsteking komt dan waarschijnlijk weer door een wondje aan zijn vinger! kortom een heel verhaal en die oorzaak begint bij het zo moe zijn en de mindere weerstand en dat komt volgens mijn vriend omdat er het afgelopen jaar zo veel is gebeurd dat hij nu gewoon er door heen zit/oververmoeid is..
- miskraam
- veel naar het ziekenhuis i.v.m. zwanger worden
- hij werkt 36 uur
- veel overgewerkt, afgelopen maand 40 uur extra
- studie er naast waar hij 20 uur per week aan moet besteden volgens de richtlijnen

snippie
27 December 2009, 15:51
heftig syl! ik hoop dat het snel weer beter met hem gaat!
knuf

27 December 2009, 16:00
Pff heftig Syl!! Geef hem maar lekker veel aandacht en wacht morgen even rustig af! Sterkte!!

Essie: Heb je nu al (eindelijk) een beebiesite :oops: Ben zo nieuwsgierig :?

27 December 2009, 16:04
Syl, beterschap voor je mannetje! Super vervelend!!!
Heb zelf onwijs veel keelontsteking gehad, ook altijd dikke lymfeklieren enzo, bah echt geen pretje!

Schorpioentje, haha nee ik heb dr nog steeds niet de tijd voor genomen. Moet ik echt gaan doen!
Gister de kinderwagen enzo aan mn ouders laten zien, woeeh dan kan ik gewoon niet waaaachten tot het zover is! Eerst straks maar eens lekker genieten van mn bolle buik ... die er al aan begint te komen! :lol:
Ben zo benieuwt straks met de echo of ik goed zit met mn 'berekening'!

Van mam trouwens allebei ook nog een heeeel lief cadeautje gekregen! Iedereen is zo lief!

27 December 2009, 16:13
Ik denk dat ik maar eens even lekker frrrrrrrrieeetjes ga halen!
Hongeeeer! :mrgreen:

27 December 2009, 16:20
Ahh dan maak er eens tijd voor, vind het zo leuk om jullie allemaal in de gaten te houden :lol:
Begint je buik nu al te groeien?? Bij mij nog niet :? Vind het zo leuk als die gaat groeien en ik lekker trots rond kan lopen :lol: Nog even geduld helaas hahah.

Ik heb ook honger..

Chan9
27 December 2009, 16:26
hoooi hooi
bij mij was er met 6 weken ook nog niet echt wat te zien..
het begint nu een beetje te komen (bijna 18 wkn nou)
maar als ik zo lees krijgen jullie ook wel veel echos
ik heb er tot nu toe nog maar 1 gehad over 2 weken de 20 weken echo:D
suc6 nog veder:D geniet ervan

27 December 2009, 16:38
Ik ben 9 weken zwanger en nog niets, maar komt wel. Ik heb een extra echo gehad met 7 weken omdat ik bloedverlies had, eigenlijk had ik 21 dec wat nu mijn 2de echo werd, pas de eerste echo.. Dus heb er eentje extra gehad!
Anders had ik 20 januari de 2de, en die word nu al de 3 :lol: Dus dat is er idd ook alweer een meer. Waarom heb je er pas 1 gehad? Had je de eerste pas rond de 1 weken?

27 December 2009, 16:38
ja oeps bedoelde rond de 12 weken had al op bevestigen gedrukt :oops:

Lunanoa
27 December 2009, 17:06
Jeutje Sylvia, dat is énorm schrikken!

Mijn moeder had een aantal maanden ook een knobbel bij haar oksel & ben nog nooit zo bang geweest. Heb enorm gejankt uit angst.
Mijn moeder was ook heel erg moe enzo. Maar blijkbaar kan zo'n ontsteking je lichaam ook onwijs moe maken.

Gelukkig een ontsteking!
Snap dat je onwijs in de stress zat meid! Niks aan die onzekerheid & op zo'n moment denk je gewoon aan de ergste dingen die kunnen gebeuren...

Heeft je vriend bloedonderzoeken gehad enzo?

Ik heb net even mooie buikfoto's gemaakt & die staan online.
Vond die ik er op gezet had niet zo mooi & leek dikker dan dat het is :P

Mila
27 December 2009, 17:24
morgen moet hij naar zijn eigen ha en dan moet hij ook bloed prikken..

ik ga even je foto's kijken..

Lunanoa
27 December 2009, 17:40
Oké fijn. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Je wilt dingen toch zeker weten.
Rustig aan meid!

Tessa23
27 December 2009, 17:44
hey meisjes , hoe is t hier?

Hier goed , weer heerlijk gegeten vanavond bij de griek.. :D zit zo vol haha..
Alleen super warm van die drankjes die je er altijd bij krijgt :lol:

Gaan jullie nog leuke dingen doen met oudjaar?

ff bijlezen nu

Lunanoa
27 December 2009, 17:49
Wij gaan uiteten met heel veel mensen. Vrienden van vriendlief waar hij altijd mee gaat stappen. Ken ze niet zo goed maar vermaak me wel ;) één van die vriendinnen van die vrienden kan ik wel goed mee opschieten :D Dat scheelt!
Voor de rest vind ik mannen altijd érg gezellig :D

Dan 's avonds met dat stel & nog een stel vrienden bij ons thuis vieren & ik gok daarna naar de discotheek hier in het dorp!

Jij? :D

Mila
27 December 2009, 17:56
wij vieren oud en nieuw bij mijn ouders met mijn opa en oma, tante en oom en nichte..en normaal gaan we altijd bbq'en :lol: maar dit jaar een keer niet, want mijn moeder moet tot 20.00 uur werken, dus we gaan lekker veel spelletjes doen en veel hapjes enz.. en dan eindelijk dit klote jaar afsluiten voor ons.

Tessa23
27 December 2009, 17:57
Gezellig zeg!! :D

Wij gaan dinsdag bij oma lekker boerenkool eten , vriendlief is dan jarig , en dan oudjaarsdag s'avonds naar vrienden vlak achter ons ,vorig jaar ook geweest , erg gezellig , en daarna naar een feestje in de buurt, vriend is werken tot laat ,3/4 uur wel jammer maar ja , en de 5de lekker op vakantie naar spanje! :D

Syl , beterschap met je vriend en hopend op een goed jaar voor jullie!!

Mila
27 December 2009, 18:09
zometeen weer tiendermoeders op mtv!

Lunanoa
27 December 2009, 18:10
Waar in Spanje gaan jullie heen? :D

Lunanoa
27 December 2009, 18:12
THANKS!
Komt precies uit met mijn planning. 20 over 20 Mary Poppins!

Hopelijk is het een uitzending die ik nog niet gezien heb :D

zometeen weer tiendermoeders op mtv!

Tessa23
27 December 2009, 18:12
Wou t net komen zeggen syl haha..

Uhh benidorm Luna , lekker voor t eerst samen 8 dagen weg.. :D

Lunanoa
27 December 2009, 18:15
Leuk man :D

Oeh deze uitzending heb ik gezien: Een vét mooie uitzending!
Ik heb bij deze héél veel gejankt :oops:

Tessa23
27 December 2009, 18:24
toch sterk van ze om het af te staan , die vader wat een gek..

Lunanoa
27 December 2009, 18:29
Ja, zó enorm knap!!!
Het einde is echt geheid janken :lol: :oops:

Mila
27 December 2009, 18:30
die jongen en meisje zijn nog volwassener als die ouders van ze! wat een moeilijke, goede beslissing... echt petje af zeg!

Tessa23
27 December 2009, 18:33
zeker vind ik ook syl

Lunanoa
27 December 2009, 18:37
Ja! Heb ik zoveel respect voor!
Ze zegt ook gewoon duidelijk dat ze vind, dat haar dochter een beter leven als haar verdiend!

Mila
27 December 2009, 18:52
zo ik zit hier gewoon te janken! :cry: wat is dit moeilijk zeg! echt respect voor ze en erg dapper!

Lunanoa
27 December 2009, 18:54
Ja erg hé :oops: :cry:

snippie
27 December 2009, 18:59
jah mooie aflevering is dat he!!!
vond het zo bijzonder!

wij gaan met oud en nieuw wss naar een feest ,maar dat hangt er geheel af hoe ik me voel op dat moment.

Joya
27 December 2009, 19:08
heey meiden
hoe is het hier?? ik heb niet alles bijgelezen hoor :oops:
is er nog wat bijzonders gebeurt?? hebben jullie leuke kerstdagen gehad??

xxx

Chan9
27 December 2009, 19:15

ik heb de echo met 10 weken gehad... en vanaf die tijd word er alleen ma naar het hartje geluisterd en krijg ik met 20 weken pas weer echo vind het echt weinig mja

Babii
27 December 2009, 19:56

ik heb de echo met 10 weken gehad... en vanaf die tijd word er alleen ma naar het hartje geluisterd en krijg ik met 20 weken pas weer echo vind het echt weinig mja

De meeste meiden die hier meer echo's krijgen hebben een MK gehad en zijn dus een medisch geval ;). Vandaar dat ze meerdere echo's krijgen.

Zodra ik zwanger ben moet ik om de 2 weken :|. Vindt dat helemaal niet erg :P.

Tessa23
27 December 2009, 20:22
pfff heb me toch een dorst , komt door dat zoute eten bij de griek haha..

wat kijken jullie op tv , of kijken niemand wat? :lol:

Babii
27 December 2009, 20:27
Ik ben even benieuwd of hier vanavond nog geklust wordt! Manlief is echt giga saggie en loopt mega irritant te doen en heb echt zin om giga tegen hem tekeer te gaan!

Wat kunnen mannen kleine kinderen zijn als ze niet hun zin krijgen of boos zijn! Bah!

becky88
27 December 2009, 20:30
kim mannen zijn net afentoe kleine kinderen haha
die van mij liet mij net auto's uitzoeken terwijl ik er de ballen verstand van heb en hij eigenlijk automonteur is :?

sylvia wat heftig hoop dat je mannetje zich snel beter voelt!!!

Tessa23
27 December 2009, 20:32
ach vertel mij wat die van mij lijkt idd soms een klein rot kind haha.. echt vervelend , KWAL noem ik hem dan :lol: en dat moet 30 worden dinsdag haha

Babii
27 December 2009, 20:35
Ja, maar die van mij moet echt normaal doen! Hij weet al dat ik mega snel opgefuckt ben nu en ik wil niet onnodig tegen hem tekeer gaan.

Maar als hij zo doorgaat gebeurd dat automatisch :oops: . Heb me net dus al aardig ingehouden en gelukkig doet ie weer normaal, want hij heeft net gescoord met ze fifa :evil:

Tessa23
27 December 2009, 20:37
ben ik blij dat mijn vriend dat niet doet Kim , jammer dat jou mannetje het wel doet haha ,vriend van ons doet dat ook en als hij verloren heeft is hij zo chago

Chan9
27 December 2009, 20:39
Ja, maar die van mij moet echt normaal doen! Hij weet al dat ik mega snel opgefuckt ben nu en ik wil niet onnodig tegen hem tekeer gaan.

Maar als hij zo doorgaat gebeurd dat automatisch :oops: . Heb me net dus al aardig ingehouden en gelukkig doet ie weer normaal, want hij heeft net gescoord met ze fifa :evil:

hihi moet ff lachen ik herken dit heel erg..
mannen met hun voetbal spelletjes haha de mijne kan er ook wat van als het niet lukt zijn ze shagie lukt het wel zijn ze poes lief en aardig haha

Storm1987
27 December 2009, 21:50
Essie wat heeeeerlijk dat het zo goed gaat met jou en de mini boon :mrgreen: Lekker genieten hoor, het gaat zo snel!!

babii: tijd voor goedmaak seks ;)

Tessa23
27 December 2009, 22:29
slaapze allemaal!

A.J.Destiny
28 December 2009, 00:53
Nou meiden ik zou jullie op de hoogte houden.
Ik ben inmiddels 3 dagen overtijd.
Ik vind het een geweldig gevoel en wil nu eigenlijk geen test doen.
Straks is het toch niet zo en dan voel ik me heel rot.

Babii
28 December 2009, 01:07
Heb je een regelmatige cyclus Aj Destiny? Zo ja dan zou ik maar testen ;). Zo niet (ben je net van de pil) dan kan het echt ontpillen zijn.

Alleen een test kan je duidelijkheid geven hihi. Erg spannend :).

Nou dames, klus hier zit er weer op. Net klaar en over 5 uur is me eisprong er! Het beste zaad is er al in 4 uur dus als het goed is hoop ik dat het eitje bevrucht wordt. Anders moeten we echt aan IUI gaan geloven.

Slaap lekker ladies!

28 December 2009, 06:11
hihi wat een frustratie hier gister avond :lol:
Nee flauwekul! Ik duim voor je kim dat het een ´lucky shot´ was ;)

Mn vriend en ik hebben heeeel weinig irritatie, zijn allebei heel makkelijk! Heb hm eigenlijk nog practisch nooit écht boos gezien.

Dalijk weer werken na een week ´vakantie´, ieeeeewl geen zin! Mn vriend gaat me brengen, zo lieeeef! :mrgreen:

28 December 2009, 06:21
Lunanoa wat heb jij trouwens al een suuuuper buikje! Wauuw!

jorina
28 December 2009, 08:04
luntje je hebt een best buikje meid voor 14 weken
kan je er al goed mee showen :D

Mila
28 December 2009, 08:30
Zo net weer in het ziekenhuis geweest en ze zitten er nog allemaal en ze zijn ook nog gegroeid en dat terwijl ik niet meer gespoten heb zijn ze nu allemaal rond de 20 a 21 mm!
Nu heb ik weer een keur provera meegekregen van 10 dagen en dan word ik als het goed is weer ongesteld en dan op cd3 moet ik terug om te komen kijken of ik "schoon" ben! en dan gaan we beginnen met 50 E puregon.

snippie
28 December 2009, 08:32
bah syl wat naar zeg:S!
knuf

Ram1988
28 December 2009, 08:36
Goedemorgen meisjes!! ik ga ff bijlezen ;)

A.J.Destiny
28 December 2009, 09:57
@ babii

Ja ik heb een regelmatige cyclus en ben al een jaar van de pil af dus dat ken het niet zijn.
Ik ga zo een test halen en dan morgen ochtend testen want dan kan me vriend er ook bij zijn.
Spannenddd.

struffle
28 December 2009, 10:15
hee meiden
hoe is het hier??
ik heb niet bijgelezen dat was me teveel!
Kan iemand me op de hoogte brengen van de meest recente ontwikkelingen??

hier is de misselijkheid begonnen bah bah... ik krijg vanavond vriendinnen op bezoek, gezellig samen eten, maar ik moet het vlees snijden etc maar ga al over mn nek aan de gedachte alleen al...

iemand tips hiertegen?

Storm1987
28 December 2009, 10:34
Ik hield gewoon mijn adem in als het echt niet anders kon, maar liever liet ik het iemand anders doen. En het raam open zetten, zodat je frisse lucht hebt.
Ik ging op den duur van alles over mijn nek.... de lucht van de vaatwasser met vuile vaat, gekookte eieren en gekookte aardappels, de lucht van groente uit pot....

Als het echt te erg wordt kun je Emasefene halen bij de huisarts. Niet bij iedereen helpt het, maar bij mij wel. Enig nadeel is dat je er wat stoned van wordt.

Babii
28 December 2009, 13:24
Ik heb ook nooit irritaties jegens mijn man ;). Maar wel door alle medicatie die in me wordt gepropt. Voel me er zwaar belabberd door! BAH!

maymar
28 December 2009, 15:38
heeyy hallo,

even een vraagje aan sylvia... jij hebt ook die ovutesten van marktplaats toch? heb jij hier al mee getest?? krijg jij een duidelijk 2de streepje?? die van mij blijven echt heeeeeel vaag, en hoe gebruik jij ze?? in de middag en dan 4 uren niet geplast en 2 uren niet gedronken??
ben benieuwd...

struffle :D mooi man dat et zo goed gaat op de misselijkheid na...

Mila
28 December 2009, 16:08
maymar, ik was er heel goed mee begonnen en had een vaag streepje, wel zag ik dat die met de dag donkerder werd, maar ben toen gestopt omdat het echo beeld niet goed was en ik ook geen eisprong zou krijgen, dus volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.. ik gebruikte hem met mijn 2e urine, zodra ik wakker was ging ik plassen en dan koffie drinken en na de koffie ging ik 2 uur tellen en daarna mocht ik pas plassen in een potje, er staat alleen dat je hem 5 sec. in het bakje moet houden maar bij mij is dat al gauw 20 sec. hoor.. anders neemt hij bij mij te weinig urine op..

maymar
28 December 2009, 16:14
hmmm ok sylvia... misschien dat ik et dan ook wel zo probeer... ben alleen bang dat et op et werk wat moeilijker word ken dat potje niet meenemen namelijk :roll: hebben tassencontrole als ik klaar ben met werk staat beetje raar als ik dan dat potje in mijn tas heb :?
word er best onzeker van dat ik maar geen duidelijke resultaten heb... ben op dag 12 begonnen en die was nog het donkerst van allemaal.... voor zover ik me dat ken herinneren :? als ik over een week nog geen positieve heb dan maar een zw.test proberen maar dat denk ik haast niet dat dat zo is... word er best wel onzeker van eigenlijk...
ik had vandaag trouwens wel dat ik dacht dattie duidelijker werd maar toen ik kon kijken was er niks over van het 2de streepje :(

balen dat je cyclus weer afgebroken word :( hoop dat 2010 jullie jaar word :D

Mila
28 December 2009, 16:31
hmmm ok sylvia... misschien dat ik et dan ook wel zo probeer... ben alleen bang dat et op et werk wat moeilijker word ken dat potje niet meenemen namelijk :roll: hebben tassencontrole als ik klaar ben met werk staat beetje raar als ik dan dat potje in mijn tas heb :?
word er best onzeker van dat ik maar geen duidelijke resultaten heb... ben op dag 12 begonnen en die was nog het donkerst van allemaal.... voor zover ik me dat ken herinneren :? als ik over een week nog geen positieve heb dan maar een zw.test proberen maar dat denk ik haast niet dat dat zo is... word er best wel onzeker van eigenlijk...
ik had vandaag trouwens wel dat ik dacht dattie duidelijker werd maar toen ik kon kijken was er niks over van het 2de streepje :(

balen dat je cyclus weer afgebroken word :( hoop dat 2010 jullie jaar word :D

weet je wat je ook kan doen, heb ik namelijk ook gedaan.. ik heb alle testen onder elkaar geplakt op een wit a4tje, zo kun je heel duidelijk zien welke dag hij donkerder is en omdat de achtergrond ook wit is, zie je het beter! niet vergeten dan je cyclusdag erbij te schrijven

maymar
28 December 2009, 16:34
thanx goeiuh tip nog niet aan gedacht :D maar ik weet zeker dat ik er nu nog geen positieve tussen heb gehad... ach we klussen gewoon lekker door en ik zie wel of er een positieve komt :D maar in ieder geval bedankt voor je antwoorden

28 December 2009, 16:38
Ah struffle nu toch misselijk? Hetog ... hoop dat ht snel over is!
Ik ga even een lekker recept zoeken, mannetje is sporten, wil iets lekkers klaar maken als hij thuis komt! ;)

Babii
28 December 2009, 16:50
heeyy hallo,

even een vraagje aan sylvia... jij hebt ook die ovutesten van marktplaats toch? heb jij hier al mee getest?? krijg jij een duidelijk 2de streepje?? die van mij blijven echt heeeeeel vaag, en hoe gebruik jij ze?? in de middag en dan 4 uren niet geplast en 2 uren niet gedronken??
ben benieuwd...

struffle :D mooi man dat et zo goed gaat op de misselijkheid na...

Die van mij worden altijd super duidelijk! Struffle heeft ze ok gebruikt en had volgens mij ook knaltesten! Becky heeft ze ook gebruikt en Mrij gebruikt ze ook!

Je hoeft overigens niet altijd een tweede streepje te hebben. Wees overigens blij dat ie er niet staat :P. Anders moet je gaan koekeloeren of ze nou hetzelfde qua kleur zijn :P.

Nee als ie positief is dan knalt het tweede streepje eraf ;). Vergeet overigens niet dat veel vrouwen denken standaard bij een cyclus van 28 dagen een ei te hebben op CD14, Daar vergist men zich meetsal lelijk in ;). Daarom klussen veel mensen ernaast.

Het kan dus best dat hij pas rond cd20 en 21 positief wordt en jouw LF veel korter is :).

Tessa23
28 December 2009, 16:54
Zoo ben er weer even ,zal zo bij lezen.

Pff mn vriend is een beeeetje erg dom vandaag , zegt ie , klopt niks van hoor met dat zwanger worden want op alle momenten ben je vrucht baar , ik natuurlijk HARD lachen , ik zeg moet je eens een dagje hier alles lezen over ei sprong enz.. haha en beter luisteren als ik je wat vertel.. :lol: :lol:

Babii
28 December 2009, 16:57
Die van mij dacht ook dat een vrouw 24 uur per dag vruchtbaar is. Hij dacht dat ik hem in de zeik nam met dat je bij een positieve ovulatietest binnen 24 tot 48 uur je eisprong hebt en dan dus vruchtbaar bent ;).

Gelukkig snapte hij er al veel meer van toen ik bij de gynaecoloog liep en hij alle ins- en outs leerde kennen ;).

Hij zei toentertijd ook: jij wil gewoon meer seks waardoor je die dagen aangeeft vruchtbaar te zijn. Haha, mannen!

Tessa23
28 December 2009, 17:01
Hahaha moet er altijd maar hard op lachen , we stonden bij de kruidvat toen hij dat zei , ik zeg anders vraag je t hier ff? Jaa hun weten helemaal niks en de dokter ook niet .. ach hij is gewoon ff vervelend , :lol: hij word morgen dagje ouder he (30) dan krijg je dat haha

b0llie
28 December 2009, 17:04
http://i50.tinypic.com/a9qw09.jpg

dit is n posi ovu test

dit is MIJN posi ovu test van vandaag
*trots :lol: :mrgreen:

@tessa, haha, mannen
die van mij neemt t gelukkig wel aan van me hoe of wat haha

Babii
28 December 2009, 17:07
Hahaha moet er altijd maar hard op lachen , we stonden bij de kruidvat toen hij dat zei , ik zeg anders vraag je t hier ff? Jaa hun weten helemaal niks en de dokter ook niet .. ach hij is gewoon ff vervelend , :lol: hij word morgen dagje ouder he (30) dan krijg je dat haha

Die van mij kan ik al 2 dagen een ram voor ze harses verkopen! Hij is nooit vervelend, chagrijnig of not in the mood. Maar ik ben dat natuurlijk al weken door alle medicatie.

Ik kan amper wat hebben of ik zit ergens hoog in de bomen te wijzen met me vingertje :oops:. Denk dat hij het echt even heeft gehad met mijn humeurige buien.

Probeer me daarom ook aardig in te houden jegens hem :). En moet zeggen dat het aardig lukt ;). Ben allang blij dat hij gisteren nog alles eraan heeft gedaan te kunnen klussen, want als ik not in the mood ben nou dan zit klussen er niet in hoor ;).

Joya
28 December 2009, 17:10
kim knuffel voor jou meis!!

snippie
28 December 2009, 17:11
Knuffel voor jowu kIM!

Babii
28 December 2009, 17:15
http://i50.tinypic.com/a9qw09.jpg

dit is n posi ovu test

dit is MIJN posi ovu test van vandaag
*trots :lol: :mrgreen:

@tessa, haha, mannen
die van mij neemt t gelukkig wel aan van me hoe of wat haha

Hij knalt meissie!! Ben blij voor je!!! Klusser de klus :lol:

snippie
28 December 2009, 17:18
bollie pak je kans:D!!!
dus vanavond niet online zijn he;)

b0llie
28 December 2009, 17:19
hihi, ja ben er echt blij mee
vorige keer zei je nog tegen me, hmm, ja kweet niet, hij is volgens mij wat lichter
en nu ik m vergelijk met deze klopt dat idd
deze knalt, geen twijfel over mogelijk
kunnen we dadelijk samen afwachten kim :?
hopelijk is julie klusje ook goed genoeg geweest

@snippie
mn vent is pas half 11 thuis :?

28 December 2009, 17:21
Woehoe ik ga nu lekker met mijn dinnetje uiteten en daarna naar de film: Komt een vrouw bij de dokter! Ik heb er zin in, word wel brullen denk ik zo :cry: Heb het boek gelezen en vond dat zo onwijs mooi!!

Knuffel voor jullie allemaal, en Bollie goed klussen voor jou dus!!

Liefs!

Babii
28 December 2009, 17:22
Gelukkig ben ik totaal niet zenuwachtig voor de testdatum! Laat het lekker over me heen komen en ga er gewoon vanuit dat het niet raak is.

Des te minder hard de klap is als het niet zo is en des te groter het enthousiasme en blijdschap is als het wel raak is :).

En ik ben me alvast mentaal aan het voorbereiden op de IUI (komt die klap ook niet zo hard meer aan). Ik weet dat dit de volgende stap is, maar onbewust hoop je toch wat anders ;).

b0llie
28 December 2009, 17:26
@schorpioentje,
ik heb t boek ook gelezen, erg goed
heb je tissues mee naar de bios haha

@babii,
ja ik snap dat je je vast voorbereid op IUI
zou ik denk ik ook doen als ik jou was
maar er is nog n klein kansje dat t wel lukt :)
ik blijf voor je hopen hoor

Babii
28 December 2009, 17:29
Ik hoop het onwijs erg, maar ja..... Je weet hoe het gaat bij dit achterlijke lichaam van mij :). Zal je zien dat het eitje vorige rondes bevrucht was, maar niet kon innestelen...

Zal je zien dat er nu niks gebeurd.

Tessa23
28 December 2009, 17:32
volgens mn banner heb ik precies over 2 weken mn eisprong , dan zit ik in Spanjee haha.. maar goed , test al wel nu ben benieuwd misschien ie mn ei wel eerder..

Lunanoa
Struffle: Klote dat je je zo beroerd voelt. Ik kon gewoon geen vlees snijden e.d. Het liefst zou ik een knijper op mijn neus doen...
Misschien kun je het een ander laten doen?

Ik word enorm beroerd van vlees eten. Eet al wekenlang geen vlees. Alleen laatst een hamburger bij de Mac :P

Bedankt voor jullie complimenten over mijn buik :oops: . Het is idd een flinke buik voor 15 weken ( morgen 15 weken) Ben supertrots!

Oeh BOLLIE, dat is nog eens een positieve ovulatie test ;) Zet m op vanavond!

Tessa23
b0llie , klusze! haha

Mila
28 December 2009, 17:33
ik moet weer 20 dagen wachten voordat ik pas weer verder kan en dan nog de juiste hoeveelheid zoeken, dus januari word het ook niet :cry: misschien weer februari, is dat toch een vruchtbare maand voor mij, de vorige keer raakte ik ook zwanger eind jan. begin febr. :?

Lunanoa
28 December 2009, 17:34
Probeer in je lichaam te geloven schat!
Ook al is dat supermoeilijk aangezien het je vaak nogal in de steek laat...

Ik hoop het onwijs erg, maar ja..... Je weet hoe het gaat bij dit achterlijke lichaam van mij :). Zal je zien dat het eitje vorige rondes bevrucht was, maar niet kon innestelen...

Zal je zien dat er nu niks gebeurd.

Lunanoa
28 December 2009, 17:36
Klotezooi dat de eitjes daar nog zitten man!
Hoop dat je net als vorig jaar geluk hebt in januari/februari!

ik moet weer 20 dagen wachten voordat ik pas weer verder kan en dan nog de juiste hoeveelheid zoeken, dus januari word het ook niet :cry: misschien weer februari, is dat toch een vruchtbare maand voor mij, de vorige keer raakte ik ook zwanger eind jan. begin febr. :?

Storm1987
28 December 2009, 17:41
Babii Hopelijk is het jullie laatste ronde ;) en ben je hierna 9 maanden chagerijnig door andere hormonen hahahaha :mrgreen: zwangerschapshormonen zijn ook niet misselijk....
hoewel ik moet zeggen dat ik momenteel behoorlijk gelijkgestemd ben :mrgreen:

Maymar: Tassencontrole op je werk :o Mag ik vragen wat voor werk je doet? Ik moet er NIET aan denken. Wat zou ik me vervelend voelen. Ik zou nooit wat jatten hoor absoluut niet, ik werk in de gehandicaptenzorg. Maar een beetje vertrouwen op de werkvloer is toch fijn, ik weet niet of ik er tegen zou kunnen wanneer er elke keer aan het einde van mijn dienst iemand in mijn tas zou kijken.

28 December 2009, 17:42
Schorpioentje veel plezier vanaaf!
Boek vond ik ook super! Film werkelijk verschrikkelijk .. heb hm zelfs niet afgekeken!

Lun, geloof goed dat je super trots bent!
Ik ben al een klein beetje trots op mn mini buikje nu! Ben dat echt niet gewent zoon buikje (zelfs mn vriend is trots op mn buikje, hihi)
Net een flater.. we hebben ht eigenlijk nog niemand verteld, behalve broers en zussen en onze ouders.
Komt net een vriend binnen. En de kinderwagen stond nog in de kamer ... OEPSIE! Wilde bijna smoezen dat we daar boodschappen mee doen, maar dat slaat natuurlijk volkomen nergens op :lol: :mrgreen:
Agja .....

Bati
28 December 2009, 17:43
en de maxi-cosi is een winkelmandje dan? ;)

Storm1987
28 December 2009, 17:45
Essie: Ik hoor inderdaad van meer mensen dat ze de film verschrikkelijk vonden. Zeer confronterend omdat het ziek zijn heel erg duidelijk wordt uitgebeeld, met al het leed wat er bij die rotziekte hoort.
Ik wilde naar de bios gaan maar ik denk toch dat ik wacht tot hij uit is op dvd. Dan kan ik gewoon in alle rust snotteren.
Bij het boek heb ik ook zo zitten huilen, vreselijk.... toen het uit was ben ik de rest van de avond down geweest. Heeft veel indruk gemaakt. Vooral het stukje waarin ze afscheid neemt van hun dochtertje.

Tessa23
28 December 2009, 17:46
pfff vriendlief is ff uurtje slapen ,(lang gewerkt) en hij SNURKT zo hard nu , ben ik staat hem een schop te geven hahaha

Joya
28 December 2009, 17:47
oh slapen.. heerlijk zeg.. ik wil ook slapen.. nog een paar uurtjes :D
niet nu al anders slaap ik vannacht weer niet :S

28 December 2009, 17:48

Haha ja doet lekker makkelijk boodschappen zoon wandelwagen he!
Ik kan hm gewoon niet boven zetten, moet dr steeds even naar kijken. Dan kan ik even zoooo genieten van dit alles :mrgreen:

Mila
28 December 2009, 17:49
Essie: Ik hoor inderdaad van meer mensen dat ze de film verschrikkelijk vonden. Zeer confronterend omdat het ziek zijn heel erg duidelijk wordt uitgebeeld, met al het leed wat er bij die rotziekte hoort.
Ik wilde naar de bios gaan maar ik denk toch dat ik wacht tot hij uit is op dvd. Dan kan ik gewoon in alle rust snotteren.
Bij het boek heb ik ook zo zitten huilen, vreselijk.... toen het uit was ben ik de rest van de avond down geweest. Heeft veel indruk gemaakt. Vooral het stukje waarin ze afscheid neemt van hun dochtertje.

dat stukje dat ze afscheid neemt van haar dochter is in de film ook erg zielig, op dat stuk hield ik het niet meer droog

Bati
28 December 2009, 17:51

Haha ja doet lekker makkelijk boodschappen zoon wandelwagen he!
Ik kan hm gewoon niet boven zetten, moet dr steeds even naar kijken. Dan kan ik even zoooo genieten van dit alles :mrgreen:

kan ik begrijpen! Geniet ervan!

Lunanoa
28 December 2009, 17:51
Whahahahaha Essie, lekker handig :lol:
Wel érg grappig :lol:

Ik heb het boek ook JANKEND gelezen. Maar wil de film alleen thuis zien omdat ik weet dat ik keihard ga janken :oops:

Lunanoa
28 December 2009, 18:10
Volgens mij heb ik met mijn 0-uren contract recht op een: zwangerschaps/bevalling uitkering :D

Krijg je 100% van je laatstgewerkte meid! CHILL

Babii
28 December 2009, 18:50
OMG :|

Begin mei was ik 69 kilo (voor ik de MMM instapte). Gisteravond moest ik me wegen voor de narcotiseur (moest een vragenlijst invullen voor me operatie 25 januari).

Ik weeg gewoon 79 kilo nu :|. En dat is echt door al die kut hormonen! Bah ik voelde me al 1 grote meloen, maar nu heeft me gewicht het bewezen :(.

Kan ook nog eens afvallen!!

Lunanoa
28 December 2009, 18:55
Gezond eten & sporten. Meer kun je niet doen meid. Het zijn de hormonen die het doen....

Na de zwangerschap ga ik ook zwáár afvallen. Tenminste, dat wil ik :oops:

Mila
28 December 2009, 18:55

Begin mei was ik 69 kilo (voor ik de MMM instapte). Gisteravond moest ik me wegen voor de narcotiseur (moest een vragenlijst invullen voor me operatie 25 januari).

Ik weeg gewoon 79 kilo nu :|. En dat is echt door al die kut hormonen! Bah ik voelde me al 1 grote meloen, maar nu heeft me gewicht het bewezen :(.

ik kan je de handschudden! k had kerstkleren gekocht en met kerst wilde ik ze aandoen en ik kreeg het met geen mogelijkheid meer aan! verder heb ik ook een buik.. lijk wel 17 weken zwanger ofzo :o

Babii
28 December 2009, 18:57

ik kan je de handschudden! k had kerstkleren gekocht en met kerst wilde ik ze aandoen en ik kreeg het met geen mogelijkheid meer aan! verder heb ik ook een buik.. lijk wel 17 weken zwanger ofzo :o

Ik dus ook :(. Het is echtniet leuk meer hoor :(... De striae staat op me buik :cry:

Storm1987
28 December 2009, 19:00
Nog niet bij gelezen hoor maar ik ben zooooooo trots op de babykamer :mrgreen: fotos staan NU op mijn beebiesite ben heel benieuwd hoe jullie m vinden.

Babii
28 December 2009, 19:03
Ik ga spieken Storm, laat me reactie wel achter op je beebiesite :).

Joya
28 December 2009, 19:06
gaaaaaf storm!!!!!! supermooi kamertje meis!!

Tessa23
28 December 2009, 19:52
meiden kijk even mee , t is echt onduidelijk , kut camera sorry haha maar volgens mij is mn ei in aantocht , wat betekend dat ik een kortere cyclus heb , heb nu matcare testen dus moet goed zijn ,

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BA7LYB4F.jpg

28 December 2009, 19:53
Jeeeeetje kim, geloof goed dat je daar goed van baalt. Ik weeg bijna de helft :shock:

Storm, ik ga NU ook even kijken :mrgreen:

Lun, weet je waar je daar iets meer over kan vinden? Ik heb ook een 0 uren contract, zou geweeeeldig zijn als ik toch een klein beetje krijg.
Maar snap dat niet zo heeel goed, want als ik niet werk dan krijg ik ook niks, waarom dan dan wel?

Babii
28 December 2009, 19:55
meiden kijk even mee , t is echt onduidelijk , kut camera sorry haha maar volgens mij is mn ei in aantocht , wat betekend dat ik een kortere cyclus heb , heb nu matcare testen dus moet goed zijn ,

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BA7LYB4F.jpg

Maar lieverd, ik heb altijd zo een dikke duidelijke streep... Veel meiden hebben dat. Kan zomaar zijn dat hij morgen ineens lichter is, dus niet stoppen met testen dan hoor ;). Gewoon doorgaan hihi :D.

Maar zou super zijn als het een ei in aantocht is!

Tessa23
28 December 2009, 19:57
Ja das waar Kim , alleen heb nu gelukkig geen kv ovu testen maar matcare , hopen idd dat dit mn ei is want heb echt hele donkere paarse streep. ben benieuwd test zeker door!

en strom , wow mooi zeg meid t kamertje!!

Tessa23
28 December 2009, 19:59
denk dat t wel duidelijk voor me is nu want krijg nu echt gekke steken rechts onder in

28 December 2009, 20:03
Echt leuk het kamertje storm! Ik kan ook bijna niet wachten :lol:
Dat kamertje zie je echt veel ... wij willen echt iets heeeel anders.
Leeg is het kamertje al bijna :mrgreen:

Babii
28 December 2009, 20:08
Ja das waar Kim , alleen heb nu gelukkig geen kv ovu testen maar matcare , hopen idd dat dit mn ei is want heb echt hele donkere paarse streep. ben benieuwd test zeker door!

en strom , wow mooi zeg meid t kamertje!!

Heb je die al die tijd al zo een donkere streep? Ik dus wel :P. Vandaar dat ik het even vraag hihi.

Tessa23
28 December 2009, 20:11
nee vanaf dag 10 getest , en wel een streep maar niet goed zichtbaar eigenlijk ,behavle vandaag en heb vanmiddag en vanavond getest , dus ben benieuwd , voel ook beetje steken enz recht onder in toen ik net op de fiets zat.. haha

Tessa23
28 December 2009, 20:22
Paar straten van ons vandaan heeft iemand zich opgesloten in zn huis met gaskraan open , rol luiken en alles dicht , 3 u duurd het nu ongeveer was op t nieuws , alles is afgezet en iedereen moest daar zn huis uit , mensen die ik kennen wonen er ook maar zijn al weg gelukkig , zn vrouw en kind konden er niet in en sloegen alarm.. vreemd :S en eng

Babii
28 December 2009, 20:38
Dan komt ie eraan Tessa!!!!!!!!!!! Dat meen je niet TEssa :| Wat heftig....

Vio-Eef
28 December 2009, 21:24
@ tessa: bah wat naar hé...

Mila
28 December 2009, 22:01
tessa, ik zal zeker mee pakken vanavond! :D

Tessa23
28 December 2009, 22:23
zo die man is geblindoekt afgevoerd , die zich had opgesloten.. best erg eigenlijk hele buurt liep risico..

Ja syl vriendlief komt zo thuis haha :lol: , ik denk altijd dat ik te laat ben want gister teste ik negatief en nu voel ik het en test ik positief , en dan straks pas klussen.. maja vriendlief is altijd laat s'avonds dus slaap meestal vandaar , vanavond gelukkig niet haha.

Ram1988
28 December 2009, 22:24
joehoeee nog iemand wakker??

collegaatje van mij is zwanger.. was aan de pil en al! pfffff

wel heel leuk voor dr hoor ;) maar ff balen

Babii
28 December 2009, 22:27
zo die man is geblindoekt afgevoerd , die zich had opgesloten.. best erg eigenlijk hele buurt liep risico..

Ja syl vriendlief komt zo thuis haha :lol: , ik denk altijd dat ik te laat ben want gister teste ik negatief en nu voel ik het en test ik positief , en dan straks pas klussen.. maja vriendlief is altijd laat s'avonds dus slaap meestal vandaar , vanavond gelukkig niet haha.

Nee schat, dat ben je niet ;). Na een positieve test springt je ei binenn 24 tot 36 uur! En dan niet te vergeten dat als je ei is gesprongen hij nog 12 uur vruchtbaar is ;). Dus genoeg tijd.

Had die ene vrouw nog meer info gegeven ;).

Babii
28 December 2009, 22:28
joehoeee nog iemand wakker??

collegaatje van mij is zwanger.. was aan de pil en al! pfffff

wel heel leuk voor dr hoor ;) maar ff balen

Naar is dat he :(. Ik was ook door me pil zwanger toentertijd...

Tessa23
28 December 2009, 22:29
nee want ik krijg haar niet te pakken kim.. echt vervelend ,hoop dat ze me terug belt deze dagen..

Ram1988
28 December 2009, 22:30
jaa idd.... was k ook toen!
maar is dan wel even slikken!
maar goed t is dr gegund!!maar ik wil oooooook :roll:

Babii
28 December 2009, 22:31
Ik snap je gevoel onwijs goed EstherH. Dit gevoel heb ik zelf ook heel erg. Jij ging toch de dokter bellen?

@ Tessa, bah wat jammer :(. Niks aan de hand met haar hoop ik?

Tessa23
28 December 2009, 23:07
Denk t niet Kim ,ze is denk ik paar dagen op de camping met haar man, (die nooit thuis is en misschien wel vrij heeft nu , hij is vrachtwagen chauffeur...

Zo vriendlief kwam thuis en heb meteen gebruik gemaakt van t klussen , en achter af verteld dat ik mn ovu test had , haha zo blijft het voor hem ook echt leuk , hij deed snel mn benen omhoog en zo moest ik maar blijven liggen toen ik het vertelde er na haha hij is wel lief enz..

Babii
28 December 2009, 23:32
Whahahahahhahaha die vna mij heeft dat ook 1 keer gedaan. Pakte 4 kussens, tilde me omhoog, legde me erop en hield me benen vast en moest zo 20 minuten blijven liggen :roll: :?

Ach, ze denken in ieder geval meer ;). Hier kan manlief er helaas nooit niks van weten ;). Dat is de MMM he :(.

Zo me boobies.... Wat zijn die beurs, en dat komt dus door me HCG injectie ;). Mooit vergelijkingsmateriaal haha. Over 5 dagen is het toch me lichaam weer uit. Gelukkig is die zooi echt heel snel mijn lichaam uit :).

Tessa23
28 December 2009, 23:35
Klote he meis al die troep in je lijf.. maar ja je doet het voor iets moois!!

Ik ga zo lekker slapen, vriendlief zei , (voor 12 u was ik nog 29) dus kan ik zeggen dat ik het voor mn 30ste geprobeerd heb haha , hij is al aan het zingen voor zich zelf :P

Babii
28 December 2009, 23:49
Hahaah, soms zijn mannen net kleine kinderen :P. Slaap lekker meis, ik ga ook :mrgreen:

maymar
29 December 2009, 06:55
Babii Hopelijk is het jullie laatste ronde ;) en ben je hierna 9 maanden chagerijnig door andere hormonen hahahaha :mrgreen: zwangerschapshormonen zijn ook niet misselijk....
hoewel ik moet zeggen dat ik momenteel behoorlijk gelijkgestemd ben :mrgreen:

Maymar: Tassencontrole op je werk :o Mag ik vragen wat voor werk je doet? Ik moet er NIET aan denken. Wat zou ik me vervelend voelen. Ik zou nooit wat jatten hoor absoluut niet, ik werk in de gehandicaptenzorg. Maar een beetje vertrouwen op de werkvloer is toch fijn, ik weet niet of ik er tegen zou kunnen wanneer er elke keer aan het einde van mijn dienst iemand in mijn tas zou kijken.

Ik werk als assistent filiaalmanager bij et kruidvat... ik vind het geen probleem om tassencontrole te krijgen of uit te voeren heb niks te verbergen.... en als ik et niet zou willen ben ik ten eerste een slecht voorbeeld en ten tweede moet ik mijn tas maar niet meenemen :)
en de meeste diefstallen in een bedrijf gebeuren niet door 'klanten' maar door het personeel :? is niet best eigenlijk maargoed ik kan wel begrijpen dat het moet... wij zeggen dan ook altijd maar: vertrouwen is goed maar controle is beter (en dat is niet alleen met de tassencontrole ;) )

Lunanoa
29 December 2009, 07:41
Das wel waar ja. Maar soms heb je ook prívé dingen mee & lijkt mij niet al te prettig. Moeten jullie dat bij elkaar uitvoeren ofzo?

Ik heb ineens vrij!
Stonden met 2 mensen ingepland op 6 kids. Dat mag je alleen doen! Maar ik dacht dat ik in mijn ééntje op de groep zou staan. Niet dus :P
Maar mijn collega heeft een 27/36 uur contract, dus die moet wel werken ivm haar uren.
Het maakt mij niks uit! Genoeg te regelen!

Zo mijn urine inleveren. Had gister enorme pijn bij het plassen & de hele ochtend een prikkende "doos" :P Mocht het zo zijn dan ben ik er tenminste vroeg bij. Is zo iets irritants...
Voelde alleen gistermiddag & vandaag niks meer :? Voel me zo lullig als het loos alarm is :lol:

Mila
29 December 2009, 09:19
lekker is dat he lunanoa, dat had ik gisteren.. lekker onverwachts thuis zijn :D
ik sta vandaag alleen op 6 kinderen, maar dat is wel saai hoor.. ik sta liever met een collega, want dat is natuurlijk gezelliger.

tessa, gefeliciteerd met je mannetje!

Lunanoa
29 December 2009, 09:23
Als je het regelmatig doet is het wel saai.
Maar vind het heerlijk soms alleen op de groep. Lekker je eigen ding doen!
Ben dan zóveel rustiger :D Heerlijk!

Lunanoa
29 December 2009, 09:28
Ik zal even mijn potje pis wegbrengen :lol:

struffle
29 December 2009, 09:28
heeee meiden!!

Ik heb ontdekt dat ik 's ochtends yoghurt met muesli kan eten tegen de misselijkheid. Nog gezond ook :)

Storm wat heb je het kamertje PRACHTIG gemaakt, echt héél snoezig!! En ik zal idd binnenkort weer buikfoto's laten maken. Draag nu zelfs een joggingsbroek omdat de meest wijde broeken zelfs een beetje knellen, gewoon een onprettig gevoel. Stond op de weegschaal en was al bijna een kilo aangekomen.

Luuntje, ik wil ook je buikfoto's zien maar weet je babysite niet...? Misschien even een pbtje sturen? Ben stikbenieuwd!! Hopen dat je geen blaasontsteking hebt, dat is erg vervelend namelijk...

Hier heeft mn ventje gister al direct de babykamer opgehaald en hij staat nu al in het kamertje. WAUW!! Het past allemaal perfect en ik krijg er gewoon tranen van in mn ogen en kriebels van in mn buik... Het idee dat het kamertje over 7,5 maand gevuld zal zijn, jeetje wat byzonder!!

Kimmie ik heb geen babysite en neem er ook geen, ik heb een boekje waar ik in schrijf, zo'n site hoeft niet zo nodig voor mij.

Essie maak jij eens een foto van je buikje dan! En ben jij al aangekomen? Ben wel nieuwsgierig!

Heey maymar hoe is het met jou meid??

Lunanoa
29 December 2009, 10:48
Fijn dat het helpt tegen de misselijkheid :D

Wat een fijn gevoel, dat het kamertje er is! Zó echt wordt het dan! Spannend meid!

Ik heb je een PB toegestuurd met het wachtwoord :D

Zo hier gelukkig geen blaasontsteking. Had vandaag ook al geen last meer gelukkig! De assistente zei dat ik het wel goed in de gaten moest houden.
Het prikte gister echt enorm! Voelde precies als een blaasontsteking. Maar toen veel gedronken, wat blijkbaar goed helpt! Moest ik van de assistente ook doen.
Nou gelukkig maar, geen dikke pillen in mijn buik, scheelt weer :D

Ga zo ff boodschappen doen voor oud & nieuw! Kan mooi vandaag met mijn extra dag vrij :D Samen met mijn broer ff de stad in, hij wil nieuwe schaatsen & ik laat die van vriendlief even slijpen!
Mijn moonboots zijn binnen voor het ijs :P
Bleek al dagenlang onder ons bankje te liggen in de tuin, helemaal veregend :x De moonboots waren nog goed! Maar ik ga gewoon met het postorde bedrijf bellen dat ik nog niks gekregen heb! Opbokken! Ze kunnen me niks maken als ze een pakketje onder de bank flikkeren...

Mila
29 December 2009, 10:53
dat zou ik ook doen lunanoa, kijken of ze erin trappen.

ik heb pijn aan mijn rechter kant terwijl daar maar 1 ei zit en links zitten er 4 en daar voel ik niks. :? nou ja ik ga even hier thuis bezig en daarna werken en dan tot vanavond!

Armanda1982
29 December 2009, 11:00
Ik zou ook wel willen dat ik vrij was. Zitten hier met 3-en op de afdeling en er is niets te doen! Dus hopelijk komt het vanmiddag nog goed, want anders duurt het wel heel lang voor het 17.00uur is. :shock:

Lunanoa
29 December 2009, 11:09
Ja toch? Vind niet dat je dat kunt maken. We kwamen er dagen later achter! Helemaar veregend & iedereen die het wel heeft zien liggen, kon het zó meenemen!
Ze draaien dus maar mooi op voor hun acties.
Het distributiecentrum wordt gebeld & de chauffeur wordt gevraagd waar hij het heeft afgeleverd.
Ben benieuwd :lol:

Oeh saai Armanda! Volgende keer maar een spelletje meenemen ofzo :P
Ik zou mn nintendo DS meenemen :D

struffle
29 December 2009, 11:18
haha luun de wraak van een zwangere vrouw is zoet :D

29 December 2009, 11:32
Hey meiden,

Ik vond de film erg goed. Meestal valt een verfilming van een boek tegen. Of ja vooral als je het boek dan al vantevoren hebt gelezen. Ik vind het wel echt een film die je het beste thuis kan kijken. Erg emotioneel en dan kun je thuis lekkerder huilen. Klinkt weer lekker vaag dit haha. Maar in zon bios moet je je dan zo inhouden :? Is niks voor mij wil gewoon brullen zoals ik dat zou doen als ik alleen was :lol:
Ik vind het wel erg sterk verfilmd. En klopt dat de ziekte en alle ellende erg goed in beeld worden gebracht. Klinkt misschien vreemd maar dat vind ik juist goed aan de film. Je gaat er helemaal in op.

Toen ik gisteravond thuis kwam vond ik het ook heerlijk om mijn vriend te knuffelen. Hoe goed dat we het eigenlijk allemaal hebben. Daar sta je nooit bij stil pas als er iets ergs gebeurd. En door dit aangrijpende verhaal sta je er even goed bij stil. Was er helemaal stil van :oops:

Luna: En meid hoe ist afgelopen met je telefoontje, hihi vind het wel goed van je hoor! Zou ik doen ;)

Storm: Super kamertje, erg leuk geworden!!! Nog even en dan ligt er een heerlijk lekker klein mannetje in dat warme kamertje :mrgreen:

Ram1988
29 December 2009, 12:08
Meisjes sorry dak er zo weinig ben, maar ben zoooooo druk!!
hoeist hier?