PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Tessa23
29 December 2009, 12:48
Hier alles goed , met jullie ?

Ben ook druk vandaag , verjaardag van vriendlief , familie komt zo , en vanavond lekker boerenkool eten bij oma:D

Ram1988
29 December 2009, 13:14
jaa gefeliciteerd met vriendlief ;) had op je WWW gereageerd ;)
Ik ga zo ook naar schoonouders!

Ram1988
29 December 2009, 13:17
maar met mij is alles goed hoor :mrgreen:

MissMini
29 December 2009, 13:24
Wat een rust hier meiden!! :mrgreen: Alles goed?

Tessa, gefeliciteerd met je mannetje!

struffle
29 December 2009, 13:26
he leuk tessa, gefeliciteerd, maak er samen een gezellige dag van!

gelukkig geen blaasontsteking luun, dat scheelt weer. FLINKE buik heb je trouwens al zeg, erg mooi, mooie ronde bol! Kan me echt niet voorstellen dat die van mij ook gaat groeien, ben zo nieuwsgierig!

MissMini
29 December 2009, 13:28
Inderdaad een mooie buik Lunanoa. Toen ik 15 weken was had ik echt nog niet zo'n buikje!! Leuk he om er dan mee te showen.

Struffle, wacht maar tot die van jou ineens begint te groeien! :D Dan kun je ook trots rond gaan lopen.
Is alles goed verder met je? En met de misselijkheid?

Tessa23
29 December 2009, 14:42
thnx voor de felicitatie's meiden ! xx

Tessa23
29 December 2009, 14:43
ben zoo benieuwd , vandaag ook nog positieve ovu test , dus kijken hoe lang dat aanhoud..

Joya
29 December 2009, 14:45
gelukkig is het geen blaasontsteking lun.. en lekker zeg zo'n dagje vrij tussendoor :)
bij mij begint het buikje ook al een heel klein beetje te groeien :D :D
zijn waarschijnlijk gewoon mijn darmen maar ik vind het wel leuk :D
ik was de afgelopen dagen erg misselijk.. ik moet best veel lopen op mijn werk en vroeg opstaan enzo.. dus ik merkte dat dat best zwaar was.. vandaag ben ik vrij en gaat een stuk beter.. lekker uitgeslapen tot 11 uur en daarna even geshopt.. dus da's wel lekker.. morgen wel weer werken en weer voor 6 uur beginnen dus ben benieuwd hoe het morgen is..

hoe is het verder hier??

Lunanoa
29 December 2009, 14:50
Klote dat je zo misselijk bent meid!

Ik heb van mezelf al een vrij ronde buik & zitten ook spekjes hoor:P
Denk dat het daardoor wat sneller groot is allemaal :D

struffle
29 December 2009, 14:54
he missmini ik ben benieuwd :D Kan niet wachten!! Het gaat goed hier hoor :)

Gaat vandaag goed, niet misselijk, scheelt de wereld! Maar andere meiden hebben hier geloof ik veel meer last van.

maymar
29 December 2009, 15:10
lunanoa wij voeren inderdaad tassencontrole bij elkaar uit het word niet door een bewaker ofzo gedaan (die hebben we ook niet :D ) maar iedereen houd er toch wel rekening mee dat dat gebeurt dus prive-sspullen worden dan thuis gelaten of in de auto... en een maandverbandje of tampon worden we niet koud of warm van hoor als vrouwen onder elkaar :D alleen tsjah die ene jongen die we dan in dienst hebben ken nog wel eens blozen om dat soort dingen en geeft leuke situaties hahaha maar hij is er inmiddels al wel aan gewent :mrgreen:

struffle gaat hier wel goed hoor... ben beetje onzeker over de ovu-testen maar zoals meerdere meiden hier al aangaven ken het zijn dat mijn ei al is geweest en dat ik hem gewoon gemist heb... ik heb namelijk zelf niks gevoelt en dat is ook de reden waarom ik ermee begonnen ben...
wat gaaaaaaaf van je babykamer, ik zag vandeweek stiekem ergens de link van je kamertje en hij is zooooooo supergaaf!! helemaal mijn stijl ook :D

Lunanoa
29 December 2009, 15:16
Wat heerlijk zeg :D

he missmini ik ben benieuwd :D Kan niet wachten!! Het gaat goed hier hoor :)

Gaat vandaag goed, niet misselijk, scheelt de wereld! Maar andere meiden hebben hier geloof ik veel meer last van.

struffle
29 December 2009, 15:37
zooo pff ben hard bezig geweest aan mn thesis, moest echt veel aanpassen, nu is het de beurt aan mn partner, ben er ff klaar mee! Maar helaas is de dag alweer bijna voorbij :(
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?

Maymar wat leuk dat je ons kamertje zo vet vindt, we zijn er echt super blij mee en trots op!! Het is al echt een babykamer zonder dat we al te veel hebben gedaan.
Dat zou wel vervelend zijn als je je ei hebt gemist... heb je ook niet doorgeklust door je cyclus heen? Geen kansje deze ronde dan? Ik hoop het wel voor je!

Nou ik ga even wat voor mezelf doen, mag wel na een dag hard werken ;)

maymar
29 December 2009, 15:42
jah vind em echt super dat kamertje :D zou er bijna jaloers op worden ;) haha nee hoor wij vinden ongetwijfeld ooit ook wel een heeeeeeeeeeel gaaf kamertje!!
we hebben wel goed geklust hoor dus er is wel een kans... misschien ben ik wel teveel gefocused op et vinden van mn ei :roll: ach we zien vanzelf wel en hopelijk toch nog goed nieuws voor ons :D

Babii
29 December 2009, 15:43
Zo meiden, ik heb even uitgerekend dat ik op 9 januari kan testen :).

Aangezien ik de vorige ronde (toen we niet geklust hadden) ongesteld werd op 12 DPO en goed ongesteld, weet ik dat mijn LF 12 dagen is :).

Er is natuurlijk geen bevruchting opgetreden toen, dus daarom weet ik dat. De andere rondes was er duidelijk een bevruchting en was mijn DPO 18 dagen, maar zat ik met mijn baarmoederslijmvlies. Alles begon toen met mega veel zwarte stolsels.

Ik ga dus op 9 januari testen, maar het liefst pas 11 januari :P (als dat nog nodig is en ik dus niet allang ongi ben). Zou wel een mooi cadeau zijn ;). Ben 16 januari jarig :D.

Joya
29 December 2009, 15:49
meid ik hoop dat jij het allermooiste verjaardagskadoo krijgt!!!!! ik duim voor je meis!!

Babii
29 December 2009, 15:56
Let niet op me banner! Hij zegt dat ik morgen pas me ovulatie heb, maar dit is dus niet zo! Die is al geweest ;). Maar zo ziet iedereen wanneer ik aan me NOD zit ;).

Ik hoop ook op een mooi verjaardagscadeau, ga het mijn overleden Mama ook vragen of ze ons kindje(s) naar beneden wil sturen t.b.v. mijn verjaardag. Maar goed, helaas bepaalt moeder natuur ook het e.e.a. denk dat mijn Moeder me echt wel helpt, want anders had ik geen eisprong gehad nu en een mooi slijmvlies. Velen zullen me nu wel gek vinden dat ik praat over me overleden moeder, maar ik praat eigenlijk sinds haar overlijden altijd wel even tegen haar. Ik hoop dat ze me hoort!

We wachten gewoon weer af, maar toch heb ik stille hoop, maar ga er niet vanuit dat het raak is.

Joya
29 December 2009, 16:17
ik vind dat niet gek hoor kim. ik kan me heel goed voorstellen dat je tegen haar praat.. en ik hoop dat ze wat voor je kan doen en dat je een supermooie positieve zwangerschapstest heb rond je verjaardag!!!!!

snippie
29 December 2009, 16:57
even banner controleren

Babii
29 December 2009, 17:47
Hij doet het toch ;). Ik kan die van ZP dus niet gebruiken, want mijn LF is 12 dagen... Of kan ik die wel gebruiken Snippie en weet jij hoe :oops:

Lunanoa
29 December 2009, 17:49
Niks geks aan hoor Kim ;)
Weet 100% zeker dat ze je hoort!

snippie
29 December 2009, 17:51
Hij doet het toch ;). Ik kan die van ZP dus niet gebruiken, want mijn LF is 12 dagen... Of kan ik die wel gebruiken Snippie en weet jij hoe :oops:

lieverd kan je evranderen tegen woordig.
knuf

snippie
29 December 2009, 17:55
Babii meissie idd niks geks aan!
knuf

Babii
29 December 2009, 18:05
Yeah! Het is me gelukt :lol: . Met hulp van Snippie weer :oops:

snippie
29 December 2009, 18:06
Yeah! Het is me gelukt :lol: . Met hulp van Snippie weer :oops:

Doe ik ik toch graag voor lieverd!

Lunanoa
29 December 2009, 19:48
Wat is het hier rustig zeg :lol:

jorina
29 December 2009, 20:28
meiden waar zijn jullie
wat is het rustig hier hoefte maar 6 pag bij te lezen

hier alles goed een paar drukke en zware dagen achter de rug maar komt wel weer goed

oma was ook alweer een beetje bezig dingen te plannen want dat kan ze nu eindelijk weer doen
dat mijn opa nog leefde zat ze echt aan huis gekluisterd omdat hij niets meer alleen kon nu gaat ze vrijdag alweer lekker met d'r zussen de stad in want dat deden ze iedere vrijdag en volgende week woensdag gaat ze weer koersballen (niet vragen wat het is want dat weet ik ook niet :) )
en z ging lekker een cake bakken dus ze komt er wel goed doorheen denk ik

en 1 jan vieren we 2de kerstdag en ze heeft al toegezegd dat ze er ook bij wilde zijn dus das helemaal gezellig

oja en we hebben een wii gekocht dus zal het wel druk krijgen :D ;)

Ram1988
29 December 2009, 21:28
t is idd erg rustig laatste tijd hier!!

kim k vind t niet gek hoor!!
ik hoop nog steeds dat je pendel gelijk had en ik deze maand bevrucht word hahaha!

Ram1988
29 December 2009, 21:30
Fijn Jorina dat ze toch een beetje t leven weer probeert op te pakken!

Mila
29 December 2009, 21:37
hoooi :D

wat is het rustig hier zeg?!

zo ik dacht dat ik alleen was op 6 kinderen vandaag, maar we waren met zijn vieren :o nou wel gezellig gehad dus..

Esther, wat zou dat fijn zijn meid.. je verdient het nu wel eens een keer!! hoeveel maanden (eisprongen) ben je nu precies bezig?

Ram1988
29 December 2009, 21:38
hee syl :mrgreen:
13 schei uit ben dr helemaal klaar mee... hup zwanger worden moet ik ;)

Ram1988
29 December 2009, 21:41
maar goed elke maand erbij is er natuurlijk weer 1 teveel!!!
Ik ga zo lekker mn bedje opzoeken en hopelijk aan de klus hahaha :mrgreen:
gister iig wel geklust!

Lunanoa
29 December 2009, 21:47
4 leidsters of 4 kids? :P

Jorina: Wat fijn dat je oma zo positief doet! Is voor jullie ook fijn om te merken. Je maakt je toch zorgen om je omaatje!
Zal wel even duren voordat het verwerkt is, maar het is een stapje in de goede richting! Fijn dat ze ook kerst met jullie wil vieren op 1 januari.

Zo ff bijgelezen & nu ga ik lekker naar dromeland :D

Welterusten mama's & mama's in spe!

Liefs

Mila
29 December 2009, 21:49
13 eisprongen pfff ik snap heel goed dat je er klaar mee bent..
ik heb er pas 6 of 7 gehad en ben al 21 maanden bezig.. ik ben er met 6 eisprongen al klaar mee.. laat staan hoe jij je voelt zeg! wanneer ga je naar de ha?

lunanoa, 4 leidingen op 7 kids :lol:

Lunanoa
29 December 2009, 21:53
Ohmygod :|
Dan zou ons leidinggevende per direct 2 naar huis sturen :P Dan maar uren opnemen of de invalkrachten naar huis :P

Ik zou serieus gek worden van verveling :P

Ladies, trusten!

Mila
29 December 2009, 21:56
Ohmygod :|
Dan zou ons leidinggevende per direct 2 naar huis sturen :P Dan maar uren opnemen of de invalkrachten naar huis :P

Ik zou serieus gek worden van verveling :P

Ladies, trusten!

3 vaste leidingen en 1 stagiaire en die kan je sowieso niet naar huis sturen, en de andere drie ook niet want dat zal dan ons uren kosten en hun (mijn leidinggevende) hebben een fout gemaakt in het rooster.. ik heb me prima vermaakt, we hebben geshopt, flodder gekeken en heerlijk met een vrouwelijke collega de OTTO door gebladerd :lol:

Tessa23
29 December 2009, 22:39
zo meiden ben er ook weer even , druk dagje gehad..

ik ging er dus van uit dat mn eisprong pas op onze vakantie volgende week was , maar aangezien ik gister en vandaag positieve ovu testen had drink ik dus met oudjaar niks , had al een fles gekocht maar die blijft mooi staan :D

Storm1987
29 December 2009, 23:23
Goeiennacht :)

Ik heb ook weer bijgelezen. Bedankt voor alle leuke reacties op ons kamertje. Ben er helemaal blij mee en tis ook precies geworden zoals wij wilden.

Babii: Ik hoop het ook gewoon zo erg voor je meid. En je zegt zelf wel, dat je niet gaat lopen hopen en verheugen. Maar lieverd, als je ongesteld wordt is het sowieso een teleurstelling. Denk niet dat het uitmaakt of je er heel erg op heel weinig op gehoopt heb. Ik stuur je in ieder geval een flinke dosis hcg op...hopelijk gaat het snel in werking :mrgreen:

Estherh: Alweer 13 rondes. Heb echt veel bewondering voor je, want ik hoor je hier eigenlijk nooit klagen of de moed opgeven. Knap hoor...ik weet niet of ik het zo zou kunnen. Ik was na 2 rondes al aardig de moed aan het opgeven :oops: Slaat nergens op want het is helemaal niet abnormaal om er een aantal rondes over te doen. Ik hoop dat je de kracht haalt uit de anderen hier die er iets langer over gedaan hebben. Want het is niet gek. En voor jou hoop ik ook cht dat je op zeer zeeeeeeeeeer korte termijn een positieve zwangerschapstest in handen hebt!

Struffle: Hihi ik vind jou altijd zo lekker enthousiast!! Je geniet echt optimaal van het zwanger zijn en dat merk je ook aan alles. Heerlijk hoor! Het is toch ook een wonder waar je gewoon superdankbaar voor mag zijn. Leuk he als de meubeltjes van de babykamer er staan? Dan wordt het zo "echt" ineens. Wacht maar tot je straks allemaal kleine kleertjes in de kast hebt hangen en de commode mag vullen! Ik ben nog steeds elke keer bang dat ik wakker word uit deze geweldig mooie droom :) Ohh en een leuke tip, ook voor Lunanoa, schorpioentje en de andere zwangeren.... bij de ETOS zijn de pampers in de aanbieding. 2 pakken halen krijg je het 3de pak gratis. Dat scheelt echt enorm! Ik heb groots ingeslagen :oops: je kan het maar hebben toch??

Sylvia: Hoe is het nu met jouw mannetje? Gaat het alweer wat beter met hem?

Lunanoa: Prachtige buik!! Echt al een zwangerschapsbuikje hoor! Staat je heel mooi. En alweer 15 weken... ik zei het toch... jij en sonja gaan me straks nog inhalen hahaha :lol:

Babii
29 December 2009, 23:32
Haha Storm :P. Die HCG werkt hier al goed hoor ;). Die stomme injectie ook :(. Me tieten zijn zo beurs alsof het lijkt of ik vette SM heb gehad met Steph :shock: .

En me misselijkheid is er helaas ook, hoofdpijn, rugpijn bah. Heb dit voorgaande rondes niet gehad, mar goed morgen is dag 5 na de injectie en dan zal het al weg moeten trekken :).

Maar jij vergeet 1 ding :P. Ik voel zelf al heel snel aan mijn lichaam (halverwege de menstruatiedatum) dat ik ongesteld wordt. Alles gaat dan ontiegelijk pijn doen, dus ik ben dan heel erg voorbereid op mijn menstruatie :).

Natuurlijk is het een klap, maar minder erg als je lichaam het al aankondigd. Enige voordeel is nu dat ik niet temperatuur ;).

Lunanoa
30 December 2009, 08:12
Sylvia: Dat klinkt erg leuk! Ik denk dat ik maar bij jullie ga solliciteren :lol: hihihihi

Storm: Bedankt voor je tip! Wie weet sla ik wel in bij de Etos ja! :lol: Dacht er zelf aan kruidvat pampers te gebruiken, deze gebruiken we ook op het KDV waar ik werk & zijn prima! Hoorde van Jamilah dat ze voor de gehele nacht niet top waren, maar dan kan ik duurdere gebruike:D

Kim: Klote dat je al die kwalen krijgt door die rot HCG. Hopen dat het een voorbode is ;)

Tessa: Je kunt best drinken met oud & nieuw hoor. Ik was nog stomdronken 1 week voor mijn NOD :oops: En 2 dagen voordat ik testte heb ik nog een bloedende biefstuk met wijn gehad :P Elke maand dacht ik: Dit kon wel eens mijn laatste feestmaal zijn & moet er nu nog van genieten. Blij dat ik het gedaan heb ;)
Je hebt in deze weken nog geen bloedband met je kindje, het doet je kindje dus geen kwaad.

snippie
30 December 2009, 08:17
mensne help even me ongi roepen!!!
dan kan ik ziekenhuis bellen:)

Ram1988
30 December 2009, 08:31
joeehoeeeee ongi van snippie!! wilt u zich melden in haar string/boxer/onderbroek???

snippie
30 December 2009, 08:33
dank je Esther hihi!nu hopen dat die snel komt!en het liefst voor half 1~!!!

Ram1988
30 December 2009, 08:34
hahahaha ik hoop dat mijne niet komt!
gisteravond niet geklust, eergisteravond wel, dus vanochtend nog maar een poging wagen, mannetje slaapt nog!

snippie
30 December 2009, 08:38
gisteravond niet geklust, eergisteravond wel, dus vanochtend nog maar een poging wagen, mannetje slaapt nog!

Hihi! nee voor jouw mag hij niet komen!jij moet gewoon zwanger zijn:)!

en zou juist mooi zijn als ik vandaag ongi word dan kan ik in de tweede week van januari al em terug plaatsing!
en daarbij heb ik dan weer me oude cyclus terug:D

Ram1988
30 December 2009, 08:41

Hihi! nee voor jouw mag hij niet komen!jij moet gewoon zwanger zijn:)!

en zou juist mooi zijn als ik vandaag ongi word dan kan ik in de tweede week van januari al em terug plaatsing!
en daarbij heb ik dan weer me oude cyclus terug:D

dat zou wel heel fijn zijn ja!! gek he, dat je kunt hopen op een ongi ;)
ik duim voor je

Ram1988
30 December 2009, 08:43
Goeiennacht :)

Ik heb ook weer bijgelezen. Bedankt voor alle leuke reacties op ons kamertje. Ben er helemaal blij mee en tis ook precies geworden zoals wij wilden.

Babii: Ik hoop het ook gewoon zo erg voor je meid. En je zegt zelf wel, dat je niet gaat lopen hopen en verheugen. Maar lieverd, als je ongesteld wordt is het sowieso een teleurstelling. Denk niet dat het uitmaakt of je er heel erg op heel weinig op gehoopt heb. Ik stuur je in ieder geval een flinke dosis hcg op...hopelijk gaat het snel in werking :mrgreen:

Estherh: Alweer 13 rondes. Heb echt veel bewondering voor je, want ik hoor je hier eigenlijk nooit klagen of de moed opgeven. Knap hoor...ik weet niet of ik het zo zou kunnen. Ik was na 2 rondes al aardig de moed aan het opgeven :oops: Slaat nergens op want het is helemaal niet abnormaal om er een aantal rondes over te doen. Ik hoop dat je de kracht haalt uit de anderen hier die er iets langer over gedaan hebben. Want het is niet gek. En voor jou hoop ik ook cht dat je op zeer zeeeeeeeeeer korte termijn een positieve zwangerschapstest in handen hebt!

Struffle: Hihi ik vind jou altijd zo lekker enthousiast!! Je geniet echt optimaal van het zwanger zijn en dat merk je ook aan alles. Heerlijk hoor! Het is toch ook een wonder waar je gewoon superdankbaar voor mag zijn. Leuk he als de meubeltjes van de babykamer er staan? Dan wordt het zo "echt" ineens. Wacht maar tot je straks allemaal kleine kleertjes in de kast hebt hangen en de commode mag vullen! Ik ben nog steeds elke keer bang dat ik wakker word uit deze geweldig mooie droom :) Ohh en een leuke tip, ook voor Lunanoa, schorpioentje en de andere zwangeren.... bij de ETOS zijn de pampers in de aanbieding. 2 pakken halen krijg je het 3de pak gratis. Dat scheelt echt enorm! Ik heb groots ingeslagen :oops: je kan het maar hebben toch??

Sylvia: Hoe is het nu met jouw mannetje? Gaat het alweer wat beter met hem?

Lunanoa: Prachtige buik!! Echt al een zwangerschapsbuikje hoor! Staat je heel mooi. En alweer 15 weken... ik zei het toch... jij en sonja gaan me straks nog inhalen hahaha :lol:

Lief je van meissie!!
Ik hoop het zelf ook van harte.. maar af en toe heb ik wel t gevoel dat t niet voor mij is weggelegd hoor!

snippie
30 December 2009, 08:44
jah raar he!!
kijk natuurlijk hoop je op een wonder!!
maar is een beetje ene te groot wonder hihi!
kus

Ram1988
30 December 2009, 08:46
jaa idd...
maar bestaat de mogelijkheid wel dat je spontaan zwanger wordt? of is die kans eigenlijk gewoon te klein?

snippie
30 December 2009, 08:48
jaa idd...
maar bestaat de mogelijkheid wel dat je spontaan zwanger wordt? of is die kans eigenlijk gewoon te klein?

de kans is heel klein!
kijk mijn man is onverklaarbaar verminderd vruchtbaar!
maar verminderd betekend dus wel vrucht baar!
maar jah ik denk we doen niet voor niets ICSI.
kans is nihiel!!!
knuf

Ram1988
30 December 2009, 08:49
pff wat gedoe he meid! ik hoop zeker dat jullie snel zwanger zijn!!
Jullie gun ik het meer als mezelf haha!

snippie
30 December 2009, 08:52
pff wat gedoe he meid! ik hoop zeker dat jullie snel zwanger zijn!!
Jullie gun ik het meer als mezelf haha!

nou wij zien het niet zo als gedoe.
wij zien het meer als deel van ons leven .
Het is een soort van gewoon voor ons geworden.

en meid je moet het ons niet meer gunnen dan je zelf!!!

ik gun het jullie allemaal meer dan me zelf!want ik wil dat jullie dit hele traject nooit hoeven meet te maken!

Ram1988
30 December 2009, 08:55
Je bent ook zo'n schat!

snippie
30 December 2009, 08:55
Je bent ook zo'n schat!

hihi het is de waarheid :oops:

MissMini
30 December 2009, 09:00
Goeiemorgee :mrgreen:

Ik mag straks om 13.00 uur weer voor een echo!!!! Ben echt benieuwd naar ons Ukkie. En we twijfelen of we het geslacht nu toch wel willen weten. Soms wil ik het zo graag en soms heb ik iets van, nog maar 10 weken en dan weten we het ook.... Tips tips tips :D
Moet eerst om kwart voor 12 naar de verloskundige, bahbah moet bloedprikken en de anti-d injectie. Ben bang voor naalden dus zie er een beetje tegenop. Maar wat een aantal van jullie moeten doorstaan met iedere x prikken, dan overleef ik dit ook vast wel! :lol:

snippie
30 December 2009, 09:05
misminni spannend hoor !!!:)!

wij willen als ik zwanger ben wel weten ook omdat we het leuk vinden en het puur prakties :oops:

MissMini
30 December 2009, 09:07
Praktisch gezien is het niet echt nodig om het te weten want we hebben alle spulletjes al :) Hoewel ik dan altijd vast een paar kleertjes in een maatje groter kan halen.
Nouja, we zien wel wat we doen. Hebben nog 3 uurtjes om te verzinnen whaha

Mila
30 December 2009, 09:08
storm, met hem gaat het nog steeds niet goed.. nog even slecht als een paar dagen geleden.. maandag bij de huisarts geweest en bloed laten prikken en vandaag moet hij weer terug naar de ha, want waarschijnlijk krijgt hij andere antibiotica of zwaardere.. even afwachten dus, maar hij is echt beroerd!

missmini, ik zal het willen weten :mrgreen: kun je lekker de laatste 10 weekjes nog even gericht shoppen ;) nee meid, je moet doen waar je gevoel goed bij is.
ik wil het later ook weten en mijn vriend niet! dus hebben wij afgesproken dat ik bij een zwangerschap het wel mag weten en bij de andere niet.. zo hebben we allebei onze zin ;)

ik heb gisteren weer het vertrouwen terug gekregen, ik heb pas 6 keer een eisprong gehad en 4 keer na de miskraam, dus ik mag helemaal niet klagen! :mrgreen:

snippie
30 December 2009, 09:10
Praktisch gezien is het niet echt nodig om het te weten want we hebben alle spulletjes al :) Hoewel ik dan altijd vast een paar kleertjes in een maatje groter kan halen.

ohh das handig.dat je zowel voor jongen als meiske hebt:)
hihi!voldoende tijd:)

Mila
30 December 2009, 09:11
ohja en dan ook nog 2 eisprongen met een schimmelinfectie, dus die mag ik dan eigenlijk ook niet meerekenen.. dus eigenlijk heb ik 4 goede eisprongen gehad en pas 2 na de miskraam...... kijk van die gegevens word ik weer vrolijk :D

snippie
30 December 2009, 09:12
storm, met hem gaat het nog steeds niet goed.. nog even slecht als een paar dagen geleden.. maandag bij de huisarts geweest en bloed laten prikken en vandaag moet hij weer terug naar de ha, want waarschijnlijk krijgt hij andere antibiotica of zwaardere.. even afwachten dus, maar hij is echt beroerd!

missmini, ik zal het willen weten :mrgreen: kun je lekker de laatste 10 weekjes nog even gericht shoppen ;) nee meid, je moet doen waar je gevoel goed bij is.
ik wil het later ook weten en mijn vriend niet! dus hebben wij afgesproken dat ik bij een zwangerschap het wel mag weten en bij de andere niet.. zo hebben we allebei onze zin ;)

ik heb gisteren weer het vertrouwen terug gekregen, ik heb pas 6 keer een eisprong gehad en 4 keer na de miskraam, dus ik mag helemaal niet klagen! :mrgreen:

meid fijn dat je het vertrouwen terug hebt gekregen.

balen zeg dat je mannetje nog steeds er slecht aan toe is.hopelijk is hij snel weer de oude
knuf

MissMini
30 December 2009, 09:15
Beterschap aan je mannetje meis!! Balen dat hij nog steeds zo beroerd is. Hopelijk gaat het snel beter met hem!
Fijn ook dat je weer het vertrouwen terug hebt. Maar niet zeggen dat je klaagt hoor!! Iedereen heeft recht op om te spuien, of je nou 2 maanden of 2 jaar bezig bent... Daar is het forum voor. Maar ik ben blij dat je er weer zo positief tegenover staat!

Mila
30 December 2009, 09:17
Beterschap aan je mannetje meis!! Balen dat hij nog steeds zo beroerd is. Hopelijk gaat het snel beter met hem!
Fijn ook dat je weer het vertrouwen terug hebt. Maar niet zeggen dat je klaagt hoor!! Iedereen heeft recht op om te spuien, of je nou 2 maanden of 2 jaar bezig bent... Daar is het forum voor. Maar ik ben blij dat je er weer zo positief tegenover staat!

nou dat is het ook, ik ben al 21 maanden bezig.. we gaan straks het 2e jaar in en dat is lang en moeilijk, maar als ik dan zie hoeveel eisprongen ik maar heb gehad, dan word ik weer vrolijk

struffle
30 December 2009, 09:18

ohh das handig.dat je zowel voor jongen als meiske hebt:)
hihi!voldoende tijd:)

ik snap er niks van, ik kan niet een nieuw antwoord plaatsen maar blijkbaar wel als ik iemand citeer.

Nouja, missmini wij willen het niet weten. Mede om met de bevalling als je even de moed verliest iets hebt om naartoe te werken en uit te kijken. Wat ons betreft de mooiste verrassing die een leven te bieden heeft. Wij hebben dat gevoel beiden iig heel sterk. En je hebt de laatste 10 weken ook nog lekker iets om over te fantaseren!

snippie
30 December 2009, 09:20
naar idd he syl.
wij zijn in maart 2jaar bezig:S!
tijd gaat heel snel.
maar echt onze tijd komt

Beer
30 December 2009, 09:38
He meiden,

vandaag een dag overtijd!! Helaas was mijn temp vanochtend wel 37.0 (Voor de eisprong heb ik altijd 36.8) Heb op dpo 11 ook een temp gehad van 37.0 dus ik hoop dat het niets betekend!!! Normaal na eisprong 37.1/37.2 Heb vanochtend, helaas weer niet met ochtendurine, weer een testje gedaan. Deze gaf net als gisteren een licht streepje. Eergisteren ook een test gedaan en toen zag ik hem alleen als ik hem in het licht hield. Nu zie ik hem wel gewoon zonder licht maar moet wel goed kijken. Heb wel het idee dat hij dus wat donkerder gaat worden. Ook krijg ik om mijn linkertepel wat bultjes, hele kleintjes. Komt dat bij iemand bekend voor? Verder hier nog geen buikpijn van aankomende ongesteldheid en ook nog geen bruinverlies. Het enige dat ik heb ik hoofdpijn maar dat kan ook komen door de slechte nacht, heb daar de afgelopen twee weken wel vaker last van gehad. Wat denken jullie? Is er hoop voor een zwangerschap? De aderen op mijn borst zijn ook wel wat zichtbaarder geworden en op mijn linkerborst is er eentje bijgekomen. Mijn borsten worden nu ook wel gevoeliger en pijnlijker.

Ik ben benieuwd wat jullie denken. Ik heb die dipsticks van mat care, die hele goedkope, die kartonnen testjes. Daar staat op dat ze vanaf 25 meten maar ik heb het idee dat het wel meer is. Ik had anders vandaag toch al wel een dikke positieve test moeten hebben?

X Beer

snippie
30 December 2009, 09:42
He meiden,

vandaag een dag overtijd!! Helaas was mijn temp vanochtend wel 37.0 (Voor de eisprong heb ik altijd 36.8) Heb op dpo 11 ook een temp gehad van 37.0 dus ik hoop dat het niets betekend!!! Normaal na eisprong 37.1/37.2 Heb vanochtend, helaas weer niet met ochtendurine, weer een testje gedaan. Deze gaf net als gisteren een licht streepje. Eergisteren ook een test gedaan en toen zag ik hem alleen als ik hem in het licht hield. Nu zie ik hem wel gewoon zonder licht maar moet wel goed kijken. Heb wel het idee dat hij dus wat donkerder gaat worden. Ook krijg ik om mijn linkertepel wat bultjes, hele kleintjes. Komt dat bij iemand bekend voor? Verder hier nog geen buikpijn van aankomende ongesteldheid en ook nog geen bruinverlies. Het enige dat ik heb ik hoofdpijn maar dat kan ook komen door de slechte nacht, heb daar de afgelopen twee weken wel vaker last van gehad. Wat denken jullie? Is er hoop voor een zwangerschap? De aderen op mijn borst zijn ook wel wat zichtbaarder geworden en op mijn linkerborst is er eentje bijgekomen. Mijn borsten worden nu ook wel gevoeliger en pijnlijker.

Ik ben benieuwd wat jullie denken. Ik heb die dipsticks van mat care, die hele goedkope, die kartonnen testjes. Daar staat op dat ze vanaf 25 meten maar ik heb het idee dat het wel meer is. Ik had anders vandaag toch al wel een dikke positieve test moeten hebben?

X Beer

Oei spannend!!!lijkt er toch op dat je zwanger bent hihi!
test eens met kruidvat 2 voor5!
knuf

30 December 2009, 09:44
Zo mijn lieve pete kindje ligt hier boven in bedje. Papa en mama zijn werken en wij hebben beide lekker vrij :lol:
Wat is het toch een lief lekker mupke :mrgreen:
Ze word morgen geopereerd aan een liesbreukje zo zielig :( Moet ze helemaal naar maastricht, is vanaf hier ongeveer een uurtje rijden. En moet ze daar een nachtje blijven slapen. Leuk hoor, haar eerste nieuwjaar in het ziekenhuis doorbrengen :? Maar gelukkig mag mama al bij haar blijven slapen en ze gaan vragen of papa ook mag blijven slapen, vind dat ze daar maar niet moeilijk over moeten doen met nieuwjaar, toch?

Syl: Hoop dat jouw ventje weer gauw opknapt zeg, tis niets zo :( En fijn dat je er weer lekker positief tegen aan kijkt, het komt helemaal goed met jullie. Het is jullie ook zeer gegunt!!

Owja over de pampers, ik ben echt zon pampers fan! Vind die echt erg fijn. Bij ons op het kdv nemen de ouders zelf de luiers mee dus heb elk soort wel eens in handen gehad, van Bumblies, tot huggies of gewoon albert heijn of lidl. Maar ik vind persoonlijk echt de Pampers het fijnste. Deze zijn veel elastischer dan welke luiers, mij lijken ze ook het lekkerst zitten :? hihi. En als je op de aanbiedingen let, dan kun je bijna altijd 3 pakken voor de prijs van 2 kopen. De Pampers zijn heel v :? ak in de aanbieding, elke keer weer ergens anders. Dus ik haal wel de duren maar wel op de aanbieding ;) Dus dan is het qua prijs vaak bijna hetzelfde als de kruitvat of lidl luiers :lol:

Pff wat een verhaal weer :? :oops:

Beer
30 December 2009, 09:46
Zijn die van de kruidvat dan een beetje gevoelig?
Zoals ik al zei heb ik nu die van mat care met van die kartonnen kleine testjes. In de bijsluiter staat dat je een hcg waarde van 25 kan meten maar ik heb het idee dat die test dan al flink positief moet zijn. Ik heb gisteren al wel een clearblue test gekocht met concept indicator en die wilde ik gaan doen als ik op 1 januari nog niet ongesteld geworden ben.....Ik hoop echt dat het wegblijft! Merkte net ook dat ik een beetje wittig/gelige afscheiding heb......hier een beetje tussen in.....dat heb je toch niet als je ongesteld gaat worden? Normaal heb ik ook al twee dagen voor nod bruine afscheiding en nu is het echt wit/creme, sorry voor het detail! Ik vind het erg spannend. Heb de testjes ook aan anderen laten zien en die zeggen ook dat ze een streepje zien als ze goed kijken. Ik dacht eerst dat het een opdroogstreepje was maar die test die ik eergisteren heb gedaan, zag je alleen een streepje bij de lamp en nu gewoon in het daglicht......

hoe is het bij jullie?

X Beer

30 December 2009, 09:47
Owja Storm, thanx voor de tip! Ik vind het voor mezelf nu nog wat te vroeg voor luiers te halen. Heb nog 30 weken de tijd en ze komen gelukkig best vaak in de aanbieding :lol: Wel lief hoor dat je aan ons denkt!!

Beer: Klinkt idd hoopvol! Ben benieuwd, zou wel eens lekker raak kunnen zijn!!

Ram1988
30 December 2009, 09:48
Spannend meid!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

struffle
30 December 2009, 09:49
He meiden,

X Beer

spannend beer, lijkt er idd op dat je zwanger bent... Ik had die bultjes rond mn tepel ook! En ook geen gevoel dat mn menstruatie er aan kwam. Kun je geen foto maken van je testjes? Want ook een vaag streepje is een streepje, en wordt al snel donkerder als je een paar dagen later test. Mijn streepjes knalden er ook niet af hoor, maar waren wel gewoon duidelijk te zien.

VickyS
30 December 2009, 09:55
Klinkt spannend beer!!

Ik ga morgen vroeg een test wagen. Zit dan op dag 32 en voel nog geen ongi aankomen. wil toch een beetje zekerheid voor ik morgenavond aan de wijntjes ga!!
Spannend!

Beer
30 December 2009, 10:07
He meiden,

ik kan het niet op de foto krijgen, daar wordt het streepje lichter door. Ik denk dat er niets anders op zit dan wachten.....helaas want ik wil zo graag zekerheid krijgen!! Hebben jullie misschien ervaring met die kartonnen testjes van matcare....zijn wel erg goedkoop :D Ik wil proberen te wachten nu met testen totdat ik ongesteld ga worden of tot 1 januari, dan ben ik 3 dagen overtijd en dan moet de clearblue wel positief aangeven.....ga ik vanuit! Ik weet namelijk zeker dat ik nu een dag overtijd ben omdat ik mijn ei heb gehad op 15 december!! Weten jullie hoe het kan dat mijn temp vandaag wel naar 37.0 gegaan is? (Normaal 37.1/37.2)(voor ei 36.8)?

Spannend VickyS!

Storm1987
30 December 2009, 10:09
Lunanoa: De pampers zijn nu veel goedkoper dan de kruidvat luiers. Kwa gewone prijs schelen ze al niet veel van elkaar. Maar nu krijg je een heel pak pampers gratis, beter kan niet :mrgreen:

Snippie: Ik wil het elke keer al zeggen maar vergeet t heel de tijd. Maar nu zeg ik het toch echt :mrgreen: een tijdje terug vertelde jij dat je dyslectisch bent... nou meid ik vind echt dat jij hele nette zinnen maakt en weinig van de dyslectie te merken is. Ik vind dat heel erg knap. Ik zie bij sommige meer spelfouten dan bij jou, en zij zijn NIET dyslectisch.
zo dat wilde ik even kwijt :mrgreen:

Miss-Mini: Ik vind het heeeeeeeerlijk dat ik het weet. Maar ook omdat ik heel erg sterk het gevoel had dat het een meisje was. Je hebt sowieso altijd wel het idee dat je weet wat het is. En ik denk dat wanneer de baby geboren wordt en het is ineens een jongen terwijl je echt dacht dat het een meisje was, je daar best ff voor moet omschakelen. Weet ik niet zeker hoor, maar dat lijkt me! Anderzijds, je bent nu al zover, je hebt het al zolang volgehouden.... dan kunnen die laatste weekjes er ook nog wel bij. Je kan het ook aan het toeval overlaten. Je let gewoon goed op bij de echo.... en als je het denkt te zien, kun je altijd nog om bevestiging vragen. Ik heb bij mijn 20 weken echo 2x zijn piemel bij toeval gezien ;)

Struffle: Wat leuk dat je allebei zo sterk het gevoel hebt het niet te willen weten. Ik geloof ook niet dat dat dan nog veranderd hoor. Zo waren wij vanaf het begin af aan heel erg overtuigd dat we geen 3d echo wilde laten maken omdat we het echt als een verassing willen hebben hoe hij eruit ziet en op wie hij lijkt. Het lijkt me zo geweldig dat wanneer hij straks geboren is, mijn vriend en ik lekker samen op bed ons kindje kunnen bewonderen en te bekijken op wie hij lijkt. Dat lijkt me zo fantastisch. Bij toeval heb ik wel al gezien met de 20 weken echo wel gezien dat hij het mondje van mijn vriend heeft. Ze moest heel erg inzoomen om te zien of de baby geen schisis had.

struffle
30 December 2009, 10:22
Lunanoa: De pampers zijn nu veel goedkoper dan de kruidvat luiers. Kwa gewone prijs schelen ze al niet veel van elkaar. Maar nu krijg je een heel pak pampers gratis, beter kan niet :mrgreen:

Snippie: Ik wil het elke keer al zeggen maar vergeet t heel de tijd. Maar nu zeg ik het toch echt :mrgreen: een tijdje terug vertelde jij dat je dyslectisch bent... nou meid ik vind echt dat jij hele nette zinnen maakt en weinig van de dyslectie te merken is. Ik vind dat heel erg knap. Ik zie bij sommige meer spelfouten dan bij jou, en zij zijn NIET dyslectisch.
zo dat wilde ik even kwijt :mrgreen:

Miss-Mini: Ik vind het heeeeeeeerlijk dat ik het weet. Maar ook omdat ik heel erg sterk het gevoel had dat het een meisje was. Je hebt sowieso altijd wel het idee dat je weet wat het is. En ik denk dat wanneer de baby geboren wordt en het is ineens een jongen terwijl je echt dacht dat het een meisje was, je daar best ff voor moet omschakelen. Weet ik niet zeker hoor, maar dat lijkt me! Anderzijds, je bent nu al zover, je hebt het al zolang volgehouden.... dan kunnen die laatste weekjes er ook nog wel bij. Je kan het ook aan het toeval overlaten. Je let gewoon goed op bij de echo.... en als je het denkt te zien, kun je altijd nog om bevestiging vragen. Ik heb bij mijn 20 weken echo 2x zijn piemel bij toeval gezien ;)

Struffle: Wat leuk dat je allebei zo sterk het gevoel hebt het niet te willen weten. Ik geloof ook niet dat dat dan nog veranderd hoor. Zo waren wij vanaf het begin af aan heel erg overtuigd dat we geen 3d echo wilde laten maken omdat we het echt als een verassing willen hebben hoe hij eruit ziet en op wie hij lijkt. Het lijkt me zo geweldig dat wanneer hij straks geboren is, mijn vriend en ik lekker samen op bed ons kindje kunnen bewonderen en te bekijken op wie hij lijkt. Dat lijkt me zo fantastisch. Bij toeval heb ik wel al gezien met de 20 weken echo wel gezien dat hij het mondje van mijn vriend heeft. Ze moest heel erg inzoomen om te zien of de baby geen schisis had.
hebben anderen dat ook dat ze niet kunnen antwoorden? Ik moet dus iemand citeren, anders lukt het niet... ik krijg steeds een foutmelding met 'to many connections' in andere topics heb ik er geen last van... vaag!!

storm ik heb eigenlijk nog geen gevoel hoor of het een jongen of een meisje is... Maakt me ook niet zoveel uit. Misschien komt dat gevoel nog wel. Ik wil denk k ook geen 3d echo, denk mn vriend ook niet. Vind ze vaak ook niet zo mooi, en je kindje ziet er in het echt toch wel anders uit volgens mij. Ik verwonder me ook liever over hoe ons kind eruit zal zien dan dat ik het al weet. Ik zal bij de 20 weken echo ook heel duidelijk aangeven dat we het niet willen weten en desnoods draai ik mn hoofd de andere kant op haha!

snippie
30 December 2009, 10:29
Storm wat ben je toch een lieverd!!!!

Beer spannend!
Knuf

daphne87
30 December 2009, 10:35
zo ik ben dan net achter gekomen dat ik zwanger ben wat spannend zeg!!! Wat vinden jullie jong
eigenlijk om moeder te worden ik ben pas 22, ben al wel getrouwd :D

struffle
30 December 2009, 10:41
zo ik ben dan net achter gekomen dat ik zwanger ben wat spannend zeg!!! Wat vinden jullie jong

gefeliciteerd daphne!!
maar was het niet de bedoeling dan, je klinkt een beetje twijfelachtig??
Ik wilde zooo graag op mn 22e zwanger worden, het is nu mn 23e geworden dus ik vind het een prachtleeftijd! Je weet zelf wel wanneer je er aan toe bent!!

Ram1988
30 December 2009, 10:42
whoeee ik wil zwanger worden als k 21 ben, heb nog tot maart hahaha :mrgreen:

daphne87
30 December 2009, 10:46
nee ben dolblij, ik dacht alleen dat duurt nog wel een tijd, ik ben gelijk de eerste dag na mijn menstruatie zwanger geworden, heb gelijk huisarts gebeld en de Verloskundige voor een eerste afspraak 6 januari, vind het super leuk, kan niet wachten als die 9 mnd voorbij zijn, ben dan dus blijkbaar 23 aug. uitgerekend, ben ook pas in augustus getrouwd, dus is wel leuk om de augustus erop een kindje te krijgen :D

snippie
30 December 2009, 10:47

Alles eerste gefeliciteerd!en ieder heeft zijn eigen ideen over de leeftijd op het krijgen van kindjes!de een vind het jong de ander perfect als jij en je vriend er het er maar mee eens zijn!en gelukkig!

Trouwens hoe lang was je overtijd?
Knuf

Ram1988
30 December 2009, 10:47
de eerste dag na je menstruatie? lijkt me lastig hahaha...

Ram1988
30 December 2009, 10:48
Ik denk dat je bedoelt je 1e eisprong?

30 December 2009, 10:49
Waaaaaaaaaaaah mn eerste broek die niet meer past :shock: :roll:
Heb hm anderhalve week geleden nog aangehad en nou pastie gewoon cht niet meer!! Was zoon fijne broek :?
Heb de afgelopen week eigenlijk alleen leggings aangehad, dus straks eens even wat andere broeken passen!

Daphne, 22 vind ik persoonlijk helemaal niet zo jong hoor. Gefeliciteerd trouwens!
Ik ben nu 20 en net 21 als ik moet bevallen!

Even verder bijlezen!

Ram1988
30 December 2009, 10:54
Waaaaaaaaaaaah mn eerste broek die niet meer past :shock: :roll:
Heb hm anderhalve week geleden nog aangehad en nou pastie gewoon cht niet meer!! Was zoon fijne broek :?
Heb de afgelopen week eigenlijk alleen leggings aangehad, dus straks eens even wat andere broeken passen!

Daphne, 22 vind ik persoonlijk helemaal niet zo jong hoor. Gefeliciteerd trouwens!
Ik ben nu 20 en net 21 als ik moet bevallen!

Even verder bijlezen!

SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

daphne87
30 December 2009, 10:54
Ja ach ja na 1e eisprong dan haha Whateverrrr, ben zwanger en vind het super leuk maar ook heel spannend haha!
Ik was het laatst ongesteld op 18 november, en niet meer ongesteld geworden, ik had echt zulke pijnlijke borsten dus ik dacht laat ik eens een test doen, en jahoor zwanger, ik denk dat kan nooit, en nog 3 testen gedaan hahaha, allemaal zwanger. Ja je kan maar zeker er van zijn he!

Hee Essie wat leuk dat je nu al je broek niet meer past haha, dat lijk me echt leuk dan krijg je echt al een buikje dus, en ja ik vind 22 ook niet jong hoor, ik ben ook getrouwd heb een huis, we hebben 2 auto's mijn man heeft eigen bedrijf, dus ik red het allemaal prima!

Maar denken jullie niet dat bij 9 weken eerste echo niet te vroeg is, heb hem namelijk al 26 januari!

snippie
30 December 2009, 10:56
Esther harder roepen!!!!je hebt nog een half uur!kan tot half 1bellen!
Kus

snippie
30 December 2009, 10:57
Daphne nee is niet vroeg.

Ram1988
30 December 2009, 10:57
ATTENTIE ATTENTIE!!! WIL DE ONGI VAN SNIPPIE ZICH MELDEN IN HAAR STRING/ONDERBROEK/HIPSTER!!!!!!!!!!

Ram1988
30 December 2009, 10:58
Zo goed snippie ;)

30 December 2009, 10:58

LIEFFIEEEEEE :mrgreen:

daphne87
30 December 2009, 11:02
snippie, hoe weet je dat zo zeker dan, ik dacht dat het persee 12 weken moest zijn!!

weet je wat ik ook zo gek vind ben niet eens misselijk of zo heb geen 1 dag tot nu gekotst en ben
denk ik nu zo'n 6 weken!
Had vanochtend alleen zo erg buikpijn dat het zweet me uitbrak! Na een half uur was het weer over

Ram1988
30 December 2009, 11:04
als je aan iemand niet moet twijfelen is t onze snippie :mrgreen:

daphne87
30 December 2009, 11:06
haha oke, nee wil niet een teleurstelling dat ik niks te zien krijg ofzo haha, you never know!

daphne87
haha oke, nee wil niet een teleurstelling dat ik niks te zien krijg ofzo haha, you never know!

struffle

LIEFFIEEEEEE :mrgreen:

essie dat heb ik dus nu k al!! Pas alleen nog broeken die te groot waren en waar riemen in zaten. Sjonge jonge, heb echt zo'n buddha belly :( Wil ook een mooi rond zwanger buikje ;)

Jeetje daphne dan loop je bijna gelijk met mij en essie! Wat een gek idee dat je nu pas weet dat je zwanger bent... En niet iedereen hoeft misselijk te zijn! Ik heb er ook niet zoveel last van. En ik heb ook mn eerste echo met 9,3 weken! Dus is zeker niet te vroeg, juist fijn vind ik!

daphne87
30 December 2009, 11:11
oow, echt, pfff gelukkig maar, beetje meiden met wie ik er over kan praten, haha, wanneer heb jij precies je eerste echo dan?
Ja ik vind dat zo raar ik hoor altijd iedereen die moet overgeven en alles, ik ben wel eens beetje misselijk maar niet overgeven hoor, heb alleen eet buien, maar ben ook gelijk gestopt met roken misschien komen die eetbuien daar wel van hihi!

Ram1988
30 December 2009, 11:11
Meisjes ik ga douchen voordat ik erg vervelend ga worden!

Ram1988
30 December 2009, 11:12
En daarna werken!!! tot vanavond of morgen :mrgreen:

Knuffel!

snippie
30 December 2009, 11:12
Dank je Esther!

Daphne ik weet dat zeker omdat je dan
hart activiteit moet kunnen zien!dus dat is zeker niet te vroeg!
Ik krijg omdat ik meerdere vmk,'s heb genaden sowiezo in het ziekenhuis loop en met icsi aan de gang zijn met 6a7weken al een echo!ik heb voor 7gekozen omdy je dan meer kans hebt hart activiteit te zien!er zijn zelfs uit zinderingen dan is er eerder een hart activiteit te zien.maar meestal vanaf 7weken sowiezo!

30 December 2009, 11:13
Meisjes ik ga douchen voordat ik erg vervelend ga worden!

:twisted:
Morgen doen we even bijkletsen he :shock: :mrgreen:
Werkse schattie!

snippie
30 December 2009, 11:14
Werkse meissie!
Knuf

daphne87
30 December 2009, 11:15
oke oke snippie, nou gelukkig maar hoef ik me nergens druk om te maken dan!!

struffle
30 December 2009, 11:21
oke oke snippie, nou gelukkig maar hoef ik me nergens druk om te maken dan!!

dat hoef je zeker niet!
goed dat je direct bent gestopt met roken, volhouden hoor! Is tenslotte voor een hoger doel ;)
Ik heb mn echo 18 januari (zie onderschrift). 60% van de vrouwen wordt misselijk tijdens de zwangerschap en een veel kleiner percentage ervan moet ook braken. Ik hoef ook niet over te geven gelukkig (maar wat niet is kan nog komen!).

daphne87
30 December 2009, 11:24
oow hihi ben benieuwd nou houd me maar op de hoogte hoor van je echo, ben benieuwd kan niet wachten bij mij tot het 26 januari is, ja ik zag het net bij je profiel!

30 December 2009, 11:26
Ik weet nog niet wanneer ik mijn echo heb!
Moet 11 januari voor de intake, denk dat er dan een afspraak wordt gemaakt voor de eerste echo!
Verheug me dr nu al op :mrgreen:

daphne87
30 December 2009, 11:30
ow wat gek essie,

Ik heb 6 januari mijn eerste gesprek met de verloskundige, toen ik daar een afspraak ging maken
moest ik gelijk van haar naar het leyenburg ziekenhuis bellen om daar alvast een echo afspraak
in te plannen, omdat het soms enorm druk is!

30 December 2009, 11:32
ow wat gek essie,

Ik heb 6 januari mijn eerste gesprek met de verloskundige, toen ik daar een afspraak ging maken
moest ik gelijk van haar naar het leyenburg ziekenhuis bellen om daar alvast een echo afspraak
in te plannen, omdat het soms enorm druk is!

Echo maakt de vk gewoon, ik hoeft daar niet voor naar het ziekenhuis!
Misschien maakt ze hem wel meteen bij de intake ...
zal straks eens aan mn schoonzusje vragen, die is bij dezelfde verloskundigepraktijk geweest!

daphne87
30 December 2009, 11:35
oow oke, mijn vk zit op de begane grond van het ziekenhuis en mijn echopraktijk is aparte afdeling 5e etage, gelijk
waar ik wil bevallen op zo'n kraamhotel!
Ja, mijn vk zij je moet wel afspraak maken want dat sturen ze gelijk wat formulieren door ofzo, geen idee ach ja
ik zal het ook wel horen 6 januari, 18.15 u mijn afspraak, mijn man is nog meer zenuwachtig hahaha

Beer
30 December 2009, 11:40
Daphne, wanneer heb jij positief getest? Wist jij ook wanneer je ovulatie is geweest met ovulatietest of gevoeld? Ik ben nu namelijk 1 dag overtijd en de test is maar heeel licht positief

30 December 2009, 11:42
Daphne, wanneer heb jij positief getest? Wist jij ook wanneer je ovulatie is geweest met ovulatietest of gevoeld? Ik ben nu namelijk 1 dag overtijd en de test is maar heeel licht positief

Ik was ook 1 dag overtijd toen ik testte en had echt een super duidelijk test!
Hij staat hier nog op het topic, zal hm wel eens opzoeken!

snippie
30 December 2009, 11:43

meissie niet iedereen maakt even veel hcg aan en even snel !is echt niet te vergelijken dus.
KNUF

daphne87
30 December 2009, 11:44
hee beer, ik was ongesteld van 15 november tot 20 november, die week echt veel sex gehad haha zo'n 3 a 4 keer per dag, heb getest op 14 dec. en die was gelijk zwanger. Heb geen ovulatie test of iets gedaan, ik ben gewoon gaan sexen na menstruatie was die week pas gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur, verder niks gemerkt van ovulatie had die week alleen weinig slaap en veel zin ;)

30 December 2009, 11:47

meissie niet iedereen maakt even veel hcg aan en even snel !is echt niet te vergelijken dus.
KNUF

Heb je gelijk in ..
Ik heb vaker `lichte lijntjes gehad`, die zag ik als ik hm tegen het licht in hield. Maar dat was dus helemaal niks!
Ik heb die tests er heel toevallig vorige week nog eens bijgepakt. Dr is wel echt iets te zien, beetje vreemd dus!

Toen ik nu wel positief testte was dat meteen super duidelijk!

Beer, ik vind jou temp wel mooi!!!

30 December 2009, 11:48
hee beer, ik was ongesteld van 15 november tot 20 november, die week echt veel sex gehad haha zo'n 3 a 4 keer per dag, heb getest op 14 dec. en die was gelijk zwanger. Heb geen ovulatie test of iets gedaan, ik ben gewoon gaan sexen na menstruatie was die week pas gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur, verder niks gemerkt van ovulatie had die week alleen weinig slaap en veel zin ;)

3/4 keer op dag .. wow das eigenlijk niet eens goed joh!
Je verhaaltje klopt niet echt ... je hebt 14 dec positief getest en was de 15e ongesteld?

daphne87
30 December 2009, 11:50
nee ik was ongesteld van 15 november tot ongeveer 20 november, ik heb toen op 14 DECEMBER getest en was gelijk zwanger, dus ik weet ook pas 2 half weekjes dat ik zwanger ben terwijl ik het dus al 5 a 6 weken ben :D

daphne87
30 December 2009, 11:52
en hoezo is 3 a 4 keer per dag niet goed, misschien klinkt het stom maar, ik sex elke dag gewoon hoor, sommige periodes vaker op een dag maar zo ie zo elke dag 1 a 2 keer... daar heb ik gewoon altijd zin in, alhoewel het nu ik zwanger ben iets minder is, het doet namelijk beetje pijn, of het zit tussen me oren haha

30 December 2009, 11:54
nee ik was ongesteld van 15 november tot ongeveer 20 november, ik heb toen op 14 DECEMBER getest en was gelijk zwanger, dus ik weet ook pas 2 half weekjes dat ik zwanger ben terwijl ik het dus al 5 a 6 weken ben :D

Sorry lees het verkeerd!
haha iedereen weet dat dan pas .. ik ben morgen 7 weken (als ht goed is) en weet ht nu bijna 3 weken!

Misschien kun je op internet een beetje lezen over hoe en wat .. dat is wel fijn voor jezelf! Kom je iets mee over alles te weten!!

Beer
30 December 2009, 11:55
we zullen het weten over een paar dagen hoop ik en ik hoop dan echt dat het goed nieuws is. Ik denk dat het wel positief is dat ik hem eergisteren alleen in het licht zag en vanochtend gewoon op het blote oog, moest alsnog wel goed kijken en wel een beetje licht in huis hebben, maar dan zag ik hem toch echt!! Meiden ik vind het super fijn dat ik hier een beetje kwijt kan waar ik onzeker over ben! Ik hoop dat ik me snel in het andere topic zwanger zijn, mag toevoegen! En voor jullie natuurlijk ook allemaal!

@ Daphne, ze zeggen alleen dat zo vaak sex per dag niet echt goed is voor de kwaliteit van het sperma van de man, maar zo te zien hebben jullie daar geen last van gehad en dan zou ik het vooral doen!!

30 December 2009, 11:55
en hoezo is 3 a 4 keer per dag niet goed, misschien klinkt het stom maar, ik sex elke dag gewoon hoor, sommige periodes vaker op een dag maar zo ie zo elke dag 1 a 2 keer... daar heb ik gewoon altijd zin in, alhoewel het nu ik zwanger ben iets minder is, het doet namelijk beetje pijn, of het zit tussen me oren haha

hahahahahaha dat deden wij toen we net verkering hadden ... dan wilde we ook nog wel eens 3 keer op een dag seksen! :lol:
Is niet goed voor de sperma als je zwanger wil worden!

daphne87
30 December 2009, 11:57
zou het? ik denk dat dat een fabeltje is, wij hebben een relatie van 4 jaar en is niks veranders qua seks hoor hihi, vind het wel best zo, en ben gelijk zwanger toen ik stopte met de pil dus, ik weet het niet of het slecht is.... niet geschoten is altijd mis hihi

snippie
30 December 2009, 12:02
Daphne is geen fabel.

30 December 2009, 12:10
zou het? ik denk dat dat een fabeltje is, wij hebben een relatie van 4 jaar en is niks veranders qua seks hoor hihi, vind het wel best zo, en ben gelijk zwanger toen ik stopte met de pil dus, ik weet het niet of het slecht is.... niet geschoten is altijd mis hihi

Zeker geen fabeltje. Als je goed nadenkt is het ook erg logisch!
Ik zou dr niet aan moeten denken .. 3/4 keer per dag, bleehk lijkt me ook niet echt genieten!

snippie
30 December 2009, 12:13
zaad heeft zo helemaal geen tijd om te verversen!het heeft ongveer 24uur nodig.
ze zeggen 2 a 3 keer per week een zaad lozing is voor kwalitiet van zaad is het beste.
en in je vruchtbare periode dus mss wat meer maar echt niet 3 a4 keer perdag

30 December 2009, 12:16
hihi ik moet daar stiekem ook wel een heel klein beetje om lachen
3 - 4 keer per dag is eeecht heel veel hoor, kan het me bijna niet eens voorstellen :lol:

struffle
30 December 2009, 12:19

wajooooow iedere dag seks en dan 3 of 4 keer op een dag!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie brengen het gemiddelde wel ff omhoog zeg, mijn god!! Waar haal je de tijd vandaan hahaha!
Maarja lekker doen waar je je goed bij voelt hoor, ik deed dat alleen in de periode dat we nog verliefd waren, wel byzonder dat het na 4 jaar nog niks is verandert bij jullie!

30 December 2009, 12:30

wajooooow iedere dag seks en dan 3 of 4 keer op een dag!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie brengen het gemiddelde wel ff omhoog zeg, mijn god!! Waar haal je de tijd vandaan hahaha!
Maarja lekker doen waar je je goed bij voelt hoor, ik deed dat alleen in de periode dat we nog verliefd waren, wel byzonder dat het na 4 jaar nog niks is verandert bij jullie!

hahahahaha struffle je bent me toch ook een gek he :mrgreen:
Mn vriend zegt ook altijd wajoooow :lol:

hihi in de tijd dat je nog verliefd was, haha dat klinkt niet lieeeef! :twisted:
Ik ben nog steeds wel verliefd op mn ventje! Maar voor 4 keer per dag seks hebben wij ook echt geeeeen tijd! En ik moet dr nieeet aan denken! :lol:

snippie
30 December 2009, 12:36
Wij hebben daar ook geen tijd voor!!!ook niet wanneer we vrij zijn zijn dan te druk met andere dingen!maar ach ieder zijn keus!
Poeh nog geen ongi hier!maar wie weet voel wel gerommel!
Knif

30 December 2009, 12:49
Wij hebben daar ook geen tijd voor!!!ook niet wanneer we vrij zijn zijn dan te druk met andere dingen!maar ach ieder zijn keus!
Knif

Het is wel zeker dat je ongi vandaag moet komen snippie?

Woeeh, wij zijn bij mn zus aan ht klussen en de toilet pot moest er dus af .. Laat mij nou uitgerekend enoooorm nodig moeten plassen. Dat werd net dus even hangen boven een emmertje, hihi! Hoe NIET charmant!

struffle
30 December 2009, 12:52
Knif

Woeeh, wij zijn bij mn zus aan ht klussen en de toilet pot moest er dus af .. Laat mij nou uitgerekend enoooorm nodig moeten plassen. Dat werd net dus even hangen boven een emmertje, hihi! Hoe NIET charmant!

hoezo is dat niet lief essie, het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat je maximaal een jaar achtereen verliefd kan zijn op iemand. En aangezien wij al ruim 8 jaar samen zijn vind ik het niet heel vreemd dat de vuurzee van het begin inmiddels is teruggebracht naar een gezellig haardvuurtje.

Haha charmant idd om boven een emmer te hangen :D

VickyS
30 December 2009, 12:57
wij zijn nu 8,5 jaar samen en doen "het" gemiddeld 2 3 keer per week. ik de vruchbare week gewoon om de dag. klint nu in 1 keer wel weinig... :?

hahaha Essie, zie het zo voor me :lol:

snippie
30 December 2009, 12:57
Knif

jah meissie:)!is zeker why?

hihi lekker hoor;)

30 December 2009, 12:58
Knif

hoezo is dat niet lief essie, het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat je maximaal een jaar achtereen verliefd kan zijn op iemand. En aangezien wij al ruim 8 jaar samen zijn vind ik het niet heel vreemd dat de vuurzee van het begin inmiddels is teruggebracht naar een gezellig haardvuurtje.

Haha charmant idd om boven een emmer te hangen :D

Dat was maar flauwekul joh! ;)
Ik hb ook echt niet meer die vlinders van het begin .. dat KAN idd denk ik ook niet (net als die 4 keer per dag seks)
Maar ik krijg nog steeds kriebels van hm! :mrgreen: (nou zijn wij ook bij lange na geen 8 jaar bij elkaar)

snippie
30 December 2009, 13:08
Essie waarom vroeg je dat meissie?
Knuf

30 December 2009, 13:11
Knuf

Nou ik dacht miss dat het anders een dagje later kan zijn ofzo ...
Maaruuh.. nog geen ongi dus? Kan dat een oorzaak hebben? :?

Babii
30 December 2009, 13:22
snippie, hoe weet je dat zo zeker dan, ik dacht dat het persee 12 weken moest zijn!!

weet je wat ik ook zo gek vind ben niet eens misselijk of zo heb geen 1 dag tot nu gekotst en ben
denk ik nu zo'n 6 weken!
Had vanochtend alleen zo erg buikpijn dat het zweet me uitbrak! Na een half uur was het weer over

Hoe kom je daar nou bij? De meeste vrouwen zonder miskraam die hebben met 12 weken een echo, maar als iemand niet weet wat haar cyclus was, dan laten ze je iets eerder komen ;).

Hartactie is er al in de 6e 7e week ;). En hoe weet Snippie dat. Zij is net als mij iemand die al ontzettend lang bezig is en zelfs ICSI ondergaat.

Van harte gefeliciteerd meid!

snippie
30 December 2009, 13:24
Knuf

Nou ik dacht miss dat het anders een dagje later kan zijn ofzo ...
Maaruuh.. nog geen ongi dus? Kan dat een oorzaak hebben? :?

ohh maar de dag is nog jong :)!kan altijd nog komen.
en natuurlijk kan hij een dag later komen maar zeer waarschijnlijk komt hij vandaag,

bloemuhtje
30 December 2009, 13:25
hallo allemaal,

ik ben hier nieuw en wil me even voorstellen
ben 24 jaar en afgelopen mei getrouwd. Nu is het dan zover om ons geluk compleet te maken.
Ben afgelopen maand gestopt met de pil en direct ongesteld geworden. (halverwege de strip gestopt en een week later ongesteld.) dit was 6 december dus de eerste dag van mijn nieuwe cyclus.
heb duidelijk gevoeld dat ik ovuleerde steken in de linkerkant van mijn buik onderin. Nu sinds een aantal dagen zere tepels en een raar soms draaierig gevoel onderin mijn buik.
moet aankomend weekend ongesteld worden of heeeel misschien wel niet.
ik weet dat de kans wel heel erg klein is dat het gelijk raak zou zijn maar toch hoop ik er wel stiekem een beetje op. ook omdat mijn lichaam zo anders aanvoelt, maar dat kan natuurlijk ook van het ontpillen komen

groetjes

snippie
30 December 2009, 13:29
welkom bloemuthje:D!
knuf

Babii
30 December 2009, 13:29

T vaak geslachtsbetrekkingen hebben is zinloos. Het duurt gemiddeld 48 uur eer de zaadvoorraad bij de partner weer is bijgewerkt. In principe is om de andere dag vrijen dus voldoende. Je mag meer vrijen, maar de kans om zwanger te worden wordt er niet groter op. Langer dan twee dagen wachten om zaad 'op te sparen' is dan ook weer niet nuttig, aangezien het ongebruikte zaad door het lichaam van de man wordt afgebroken.

De kwaliteit van het sperma wordt benvloed door de frequentie van zaadlozing. Te lang "sparen" is niet goed voor de kwaliteit van de zaadcellen. Maar te veel zaadlozingen achter elkaar zorgen er voor dat het sperma weinig zaadcellen bevat. Een dagelijkse ejaculatie veroorzaakt uitputting van de voorraad zaadcellen, de eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen.

Om de kwaliteit van het sperma optimaal te houden is het dus het beste om niet te vaak en niet te weinig te vrijen (klaar te komen). Soms wordt er beweerd om de twee tot drie dagen vrijen. Andere onderzoeken beweren dat een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur een goede zaadkwaliteit geeft.

http://www.allesoverkinderen.nl/ne_bevruchting.htm

VickyS
30 December 2009, 13:34
Hoi bloemuhtje!

dat had ik mijn eerste maand ook maar bleek dus van het ontpillen te komen. maar iedereen en elk lichaam is anders dus hoop voor jou dat het wel zo is!! ;)

Babii
30 December 2009, 13:50

Het is geen fabel hoor! Ik loop bij de gynaecoloog en mijn man heeft topzaad ;)! Maar je mag echt niet elke dag en zeker NIET meerdere keren per dag ;).

30 December 2009, 15:06
Mn bh's zijn ook aan de kleine kant aan ht worden!
Haha als ik in de spiegel kijk denk ik echt, woow zijn dat mjn borsten :shock: :lol:
Morgen dus maar even naar de winkel voor een groter maatje!

sonja2009
30 December 2009, 15:20
Haha als ik in de spiegel kijk denk ik echt, woow zijn dat mjn borsten :shock: :lol:

Dat word alleen nog maar erger hoor hahah

Ik las wat over 3 4 x per dag sex hebben zou echt niet weten waar we de tijd vandaan moeten halen of alex moet zijn baan opzeggen
Overigens hebben wij al bijna 16 weken geen sex gehad en dat zou ook wel zo blijven had gister een beetje bruin bloed in me slip dus ben even voorzichtig omdat ik niet weet of het misschien van het scheren kwam of iets anders

snippie
30 December 2009, 15:39
oh sonja das even schrikken he!maar hoop dta het van het scheren komt!
knuf

struffle
30 December 2009, 15:44

Dat word alleen nog maar erger hoor hahah

Ik las wat over 3 4 x per dag sex hebben zou echt niet weten waar we de tijd vandaan moeten halen of alex moet zijn baan opzeggen
Overigens hebben wij al bijna 16 weken geen sex gehad en dat zou ook wel zo blijven had gister een beetje bruin bloed in me slip dus ben even voorzichtig omdat ik niet weet of het misschien van het scheren kwam of iets anders

haha mijn gedachte son ;)

Bruin bloed komt vaker voor heb ik gelezen, vaak een geknapt bloedvaatje of idd van het scheren. Maar kan me voorstellen dat je even schrikt. Maar heeeeeeeeele kleine kans dat het in dit stadium nog fout gaat hoor meid, dus maak je niet teveel zorgen.

Heb je inmiddels ook al buikfoto's ofzo? Of had ik die nou al gezien? Ben zo nieuwsgierig naar iedereen. Hoe ishet trouwens met de misselijkheid bij jou, is die al licht aan het afnemen? Ik hoop het erg voor je!

Ik ga vanavond kaasfonduen bij een vriendin, heb er echt zoooooooooooo'n zin in!!!!!!!!!

Vio-Eef
30 December 2009, 15:45
Je mag toch gewoon sex hebben tijdens het begin van een zwangerschap? Denk dat ik gek zou worden zo lang geen sex :oops: en vriendlief al helemaal :P maar 3 a 4 keer op een dag zou ik niet trekken hoor laatstaan de tijd voor hebben.

sonja2009
30 December 2009, 15:46
Ik ga er wel vanuit dat het van het scheren komt

Ik voel me verder op en top zwanger
Ben gestopt met de medicijnen tegen de misselijkheid sinds gister en heb alleen gister nog gespuugd...Voel me wel lullig had net bij de ha een recept gevraagd voor nieuwe zetpillen heb nu dus 8 doosjes vol staan

snippie
30 December 2009, 15:47
Je mag toch gewoon sex hebben tijdens het begin van een zwangerschap? Denk dat ik gek zou worden zo lang geen sex :oops: en vriendlief al helemaal :P maar 3 a 4 keer op een dag zou ik niet trekken hoor laatstaan de tijd voor hebben.

jah mag gewoon maar er weerhoud je toch iets van om te seksen de eerste paar weken.

sonja2009
30 December 2009, 15:50
ik heb buikfotos op me babysite staan en 1 op me hyves

Als je 16 weken bijna al nonstop aan het spugen bent heb je echt geen behoefte aan sex
En ookal zeggen ze dat het geen kwaad kan heb denk ik toch teveel verhalen gelezen over vrouwen die na de sex bloed hadden of een miskraam en ik ben al best onzeker over me zwangerschap omdat ik zo ziek ben geweest

struffle
30 December 2009, 15:50

Ben gestopt met de medicijnen tegen de misselijkheid sinds gister en heb alleen gister nog gespuugd...Voel me wel lullig had net bij de ha een recept gevraagd voor nieuwe zetpillen heb nu dus 8 doosjes vol staan

goed om te lezen meid!
Ohjoh boeiend dat gebeurd wel vaker, je kan nu eenmaal niet weten hoe het de volgende dag zal gaan. Ik heb ook de pil opgehaald terwijl ik hem niet meer slikte haha, vraag me niet waarom...

ik hoop overmorgen buikfoto's te kunnen maken, dan ben ik 7 weken zwanger, ik denk dat er inmiddels wel verschil is met vr de zwangerschap.

Hebben jullie dat ook dat je niet kan antwoorden op het forum, maar alleen als je iemand citeert?? Misschien kan 1 van de moderators er even naar kijken, het is vreselijk irritant namelijk, en is alleen in dit topic...

sonja2009
30 December 2009, 15:53

jah mag gewoon maar er weerhoud je toch iets van om te seksen de eerste paar weken.

Dit is persoonlijk maar ik vind sex nu het minst belangrijkste in ons huwelijk we leren mekaar op een andere manier kennen je hebt andere emoties en behoeftes
Kan enorm ervan genieten als alex alleen maar aan mijn buik zit en er kusjes opgeeft en zichzelf papa noemt dan maar geen sex dat komt wel weer

struffle
30 December 2009, 15:53

Als je 16 weken bijna al nonstop aan het spugen bent heb je echt geen behoefte aan sex
En ookal zeggen ze dat het geen kwaad kan heb denk ik toch teveel verhalen gelezen over vrouwen die na de sex bloed hadden of een miskraam en ik ben al best onzeker over me zwangerschap omdat ik zo ziek ben geweest

ohja ik zie nu dat ik ze idd al gezien had. Bescheiden hoor, maar wel een duidelijk zwangerschapsbuikje. Erg leuk! Ben benieuwd hoe het de volgende weken zal gaan.
Ben je trouwens veel afgevallen door al het spugen? Kan ik me iig zo voorstellen...

Oh en voor de modjes, ik krijg de volgende melding als ik op 'nieuw antwoord' klik:
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Too many connections [1040]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

snippie
30 December 2009, 15:55

Dit is persoonlijk maar ik vind sex nu het minst belangrijkste in ons huwelijk we leren mekaar op een andere manier kennen je hebt andere emoties en behoeftes
Kan enorm ervan genieten als alex alleen maar aan mijn buik zit en er kusjes opgeeft en zichzelf papa noemt dan maar geen sex dat komt wel weer

zo bedoele ik het niet :oops:

Babii
30 December 2009, 15:55
Je mag altijd seks hebben tijdens de zwangerschap ;). Hoe kom je daarbij Vio-Eef? De meeste vrouwen doen het niet uit angst, maar het mag wel hoor :).

Ik zou het ook niet meer doen :). En als ik al weet hoe ik NU met hormonen ben, dan zal het nog wat worden zodra ik zwanger ben haha.

@ Sonja, lieverd bruin bloed kan nog oud bloed zijn dat je kindje nu lekker wegtrapt :P. Of van het scheren of inderdaad een bleodvaatje dat gesprongen is :).

sonja2009
30 December 2009, 15:56

goed om te lezen meid!
Ohjoh boeiend dat gebeurd wel vaker, je kan nu eenmaal niet weten hoe het de volgende dag zal gaan. Ik heb ook de pil opgehaald terwijl ik hem niet meer slikte haha, vraag me niet waarom...

ik hoop overmorgen buikfoto's te kunnen maken, dan ben ik 7 weken zwanger, ik denk dat er inmiddels wel verschil is met vr de zwangerschap.

Hebben jullie dat ook dat je niet kan antwoorden op het forum, maar alleen als je iemand citeert?? Misschien kan 1 van de moderators er even naar kijken, het is vreselijk irritant namelijk, en is alleen in dit topic...

Bij mij waren het in het begin echt me darmen als ik een keer goed naar de toilet was geweest dan was me buikje weg maar nu is het echt door de baby...

Babii
30 December 2009, 15:57

ohja ik zie nu dat ik ze idd al gezien had. Bescheiden hoor, maar wel een duidelijk zwangerschapsbuikje. Erg leuk! Ben benieuwd hoe het de volgende weken zal gaan.
Ben je trouwens veel afgevallen door al het spugen? Kan ik me iig zo voorstellen...

Oh en voor de modjes, ik krijg de volgende melding als ik op 'nieuw antwoord' klik:
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

F5 indrukken ;)

sonja2009
30 December 2009, 15:58

General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Ik was 5 kilo afgevallen maar dat zit er al weer aan hoor hahahah

Babii
30 December 2009, 16:00
Ik voel me echt zwaar KLOTE.... Heb nog nooit zo een last van die rot HCG injectie gehad :(.

sonja2009
30 December 2009, 16:01
Je mag altijd seks hebben tijdens de zwangerschap ;). Hoe kom je daarbij Vio-Eef? De meeste vrouwen doen het niet uit angst, maar het mag wel hoor :).

Ik zou het ook niet meer doen :). En als ik al weet hoe ik NU met hormonen ben, dan zal het nog wat worden zodra ik zwanger ben haha.

@ Sonja, lieverd bruin bloed kan nog oud bloed zijn dat je kindje nu lekker wegtrapt :P. Of van het scheren of inderdaad een bleodvaatje dat gesprongen is :).

Ja weet ik ben er ook niet vangeschrokken heb een nieuw scheermesje en dan heb ik het wel vaker maar heb het even in de gaten gehouden voor de zekerheid maar er was helemaal niets aan de hand en anders moet morgen toch naar de gyn kan hij even kijken

Vio-Eef
30 December 2009, 16:03

Nee dan is het te begrijpen ik bedoel het ook echt niet stom ofzo en misschien praat ik wel heel anders als het bij mij zo ver is. Wat jammer dat je er zo ziek door ben geworden :( ik hoop dat het snel over is en je nog kan genieten de rest van je zwangerschap.

Vio-Eef
30 December 2009, 16:06

Ja ik wist wel dat je sex mocht hebben maar heb er nooit bij stil gestaan of dat verstanddig is de eerste weken vandaar de vraag.

struffle
30 December 2009, 16:06
Ik voel me echt zwaar KLOTE.... Heb nog nooit zo een last van die rot HCG injectie gehad :(.

kim ik ben geen leek hoor ;) ik heb al het mogelijke al gedaan, en ik druk een miljoen keer f5 in, ik kan alleen niet antwoorden. Heb ook mn pc al opnieuw opgestart en internet opnieuw gestart, mocht niet baten.

Vervelend dat je je zo rot voelt meid, beetje depri? Ga vanaaf lekker jezelf verwennen ofzo... lekker scrubben, scheren, haartjes doen, nagels bijwerken... en dan lekker ingesmeerd en lekker ruikend in een dikke badjas op de bank een filmpje kijken ;)

Sonja bij mij blijft het er toch zitten, ook al ga ik flink naar de wc om te 'lozen' :lol: Wel is het tegen de avond erger dan sochtends. Kan ook bijna niks eten, zit direct bomvol en krijg dan buikpijn. Echt vervelend.

sonja2009
30 December 2009, 16:07

Nee dan is het te begrijpen ik bedoel het ook echt niet stom ofzo en misschien praat ik wel heel anders als het bij mij zo ver is. Wat jammer dat je er zo ziek door ben geworden :( ik hoop dat het snel over is en je nog kan genieten de rest van je zwangerschap.

hahha denk niet dat je stom bent hoor ik dacht ook zo tot ik echt zwanger was en me in ene heel anders ging voelen

Babii
30 December 2009, 16:18

kim ik ben geen leek hoor ;) ik heb al het mogelijke al gedaan, en ik druk een miljoen keer f5 in, ik kan alleen niet antwoorden. Heb ook mn pc al opnieuw opgestart en internet opnieuw gestart, mocht niet baten.

Vervelend dat je je zo rot voelt meid, beetje depri? Ga vanaaf lekker jezelf verwennen ofzo... lekker scrubben, scheren, haartjes doen, nagels bijwerken... en dan lekker ingesmeerd en lekker ruikend in een dikke badjas op de bank een filmpje kijken ;)

Sonja bij mij blijft het er toch zitten, ook al ga ik flink naar de wc om te 'lozen' :lol: Wel is het tegen de avond erger dan sochtends. Kan ook bijna niks eten, zit direct bomvol en krijg dan buikpijn. Echt vervelend.

Nee, ben totaal niet depri. Ben onwijs misselijk, me tieten doen weer pijn,. me hoofd knalt uit mekaar. Bha allemaal van die injectie. En dan niet te vergeten dat ik de godganze dag honger heb!

PB lenny even meis!

Lunanoa
30 December 2009, 16:26
Zozozo wat een hoop bij te lezen..

Om te beginnen over die 4/5 x per dag sex :? HOLYFUCK. Al zou ik het willen dan redden we het nog niet op. Misschien als we beide werkeloos zijn. Je houdt niks meer over van je vagina als je het zo vaak doet:P

Ik heb het 1x in 15 weken tijd gedaan :lol: mhoehahahahahahahahahaha

Vroeger, in het begin, nog wel eens 3x op een vrije dag :? Maar die tijd is gelukkig voorbij :lol: :lol:

Sonja: Dat bruine bloedverlies, mocht het niet van het scheren komen, kan geen kwaad! Ik heb het rond de 7e week gehad. Echt een hele kwak bruin veegde ik af na het plassen!
Hoe kom jij trouwens die 5 kilo's zo snel weer aan terwijl je nog zoveel overgeeft :shock:
Ik was 6 kg afgevallen & eet nu weer gewoon maar ben nog maar 1 kg aangekomen, dus nog steeds 5 kg lichter als eerst :P

Lunanoa
30 December 2009, 16:27
Struffle & Essie: Wat leuk om te lezen dat jullie broeken al niet meer passen :lol: Gaat echt superhard die buikjes dus! Leuk man! Wordt het lekker tastbaar!

Ik pas mijn broeken nogsteeds :o Komt misschien ook omdat mijn "buikje" vrij hoog zit! & dat ik 6 kg ben afgevallen door het kotsen :P

Storm1987
30 December 2009, 16:28

Zeker geen fabeltje. Als je goed nadenkt is het ook erg logisch!
Ik zou dr niet aan moeten denken .. 3/4 keer per dag, bleehk lijkt me ook niet echt genieten!

Ik ook niet hoor Essie... ach je krijgt vanzelf een laagje woehahaha :lol:

Sonja: wij hebben ook al in geen weken meer seks gehad. ik denk dat we het de gehele zwangerschap misschien 4x gedaan hebben :oops: we hebben allebei de behoefte niet.... de buik is van de baby en het gedeelte daaromheen ook. Als mijn vriend aan mijn borsten zit wilt er nog wel eens melk uit komen hahaha dus ook alles behalve opwindend ;) Maar we knuffelen wel heel erg veel en lekker samen douchen of in bad. De echte "daad" hoeft alleen nu even niet.
En de eerste 12 weken durfde ik niet haha.

Ik ben zoooooooooooo'n vreselijke schandalige bofkont :oops: Ik heb 1 vuilniszak en 1 grote tas VOL met kleding gehad voor onze kleine man! Allemaal van het nichtje van mijn vriend. Zij is zwanger van de 2e, maar dit is een meisje. Oooooooow er zitten echt de meeste mooie dingen bij. Van alles van maat 56 tot maat 80, 3 winterjasjes, 1 herftjas, een combi slaapzak dus met afritsbare mouwen... allemaal nog helemaal mooi en nieuw en amper of niet gedragen. wooooow wat een geluksvogels. Ik hoef in ieder geval geen kleertjes meer in maat 56 en 62.... kind kan 2x per dag wat anders aan en eer dat hij eruit is gegroeid heeft hij misschien alles 1x aangehad hahaha.

Babii: dikke knuffel vor jou. zou je zo ff terug smsne xxx

Storm1987
30 December 2009, 16:29
Een laagje EELT op je vagina, moest er staan ;)

snippie
30 December 2009, 16:32
storm lekker douche samen fijn is dat he:)!

ik ben dol op knuffelen:)!even lekker kroelen:D

sonja2009
30 December 2009, 16:34
Een laagje EELT op je vagina, moest er staan ;)

hahahhaa ik kom gewoon niet meer bij van het lachen

Tessa23
30 December 2009, 16:34
Hahaha wij 3/4 x per dag sexe , nouuu dat lukt echt niet , geen zin en geen tijd voor.. begin ok maja dat veranderd wel bij de meeste met de tijd..

Ik heb vandaag ook een ovu test gedaan en nu was de test streep nog wel gelijk aan controle maar niet meer zo knallend , dus ben benieuwd!!

Vriendlief wil afvallen (hij kwam 40 kilo aan toen hij met drugs stopte) maar ook stoppen met roken , dokter zei al t is beter 1 van de 2 eerst te doen , allebei tegelijk niet..

Lunanoa
30 December 2009, 16:35
hahaha gadver, een laag eelt op je vagina :p

WOW bofkont! Wat heerlijk al die spulletjes! Wat zul jij blij zijn :D

Ik heb vandaag geshopt! Heb besloten de kinderkamer oranje/wit te doen! Nee niet om het WK, vind het gewoon een geweldige kleur :oops: :D
Heb vandaag oranje kledinghangertjes gehaald, een knuffel/tutteldoekje van Dikkie Dik, een rood shirt met zilveren letters: Papa's kanjer ( veel te krote maat 86 ofzo :oops: ) & geweldige sokjes met sneaker print & veters :P Ook met oranje, die zijn wel voor het WK bedoelt want het lijken net voetbal schoentjes hahahaha!
Heb wel foto's op mijn babysite staan ;)

Lunanoa
30 December 2009, 16:37
Dat zijn flink wat kilo's! Een gezond leven/gewicht is goed voor de vruchtbaarheid! Een goed voornemen voor 2010 dus ;)

Wat gebruikte hij voor drugs dan? :roll:

Hahaha wij 3/4 x per dag sexe , nouuu dat lukt echt niet , geen zin en geen tijd voor.. begin ok maja dat veranderd wel bij de meeste met de tijd..

Ik heb vandaag ook een ovu test gedaan en nu was de test streep nog wel gelijk aan controle maar niet meer zo knallend , dus ben benieuwd!!

Vriendlief wil afvallen (hij kwam 40 kilo aan toen hij met drugs stopte) maar ook stoppen met roken , dokter zei al t is beter 1 van de 2 eerst te doen , allebei tegelijk niet..

sonja2009
30 December 2009, 16:40
Zozozo wat een hoop bij te lezen..

Om te beginnen over die 4/5 x per dag sex :? HOLYFUCK. Al zou ik het willen dan redden we het nog niet op. Misschien als we beide werkeloos zijn. Je houdt niks meer over van je vagina als je het zo vaak doet:P

Ik heb het 1x in 15 weken tijd gedaan :lol: mhoehahahahahahahahahaha

Vroeger, in het begin, nog wel eens 3x op een vrije dag :? Maar die tijd is gelukkig voorbij :lol: :lol:

Sonja: Dat bruine bloedverlies, mocht het niet van het scheren komen, kan geen kwaad! Ik heb het rond de 7e week gehad. Echt een hele kwak bruin veegde ik af na het plassen!
Hoe kom jij trouwens die 5 kilo's zo snel weer aan terwijl je nog zoveel overgeeft :shock:
Ik was 6 kg afgevallen & eet nu weer gewoon maar ben nog maar 1 kg aangekomen, dus nog steeds 5 kg lichter als eerst :P

Het is meer voor me gevoel dat ik 5 kilo ben aangekomen hoorr hahah de laatste keer in het ziekenhuis was ik 68 kilo en vorige week 70 dus ben benieuwd wat het morgen is

Tessa23
30 December 2009, 16:41
Toen wij wat kregen dik 2 jaar terug gebruikte hij altijd speed , en niet zo'n klein beetje ook.. daarom was hij zo mager , in zn familie zit het wel om echt stevig te zijn maar toen we wat kregen en hij gelijk over mee gestopt was kwamen de kilo's er aan , terwijl hij gewoon ging eten en daarvoor onregelmatig, hij sliep 2 dagen en was 4 dagen wakker enz.. tja werkt ook niet he.. maja goed hij loopt de hele dag op zn werk gelukkig en voetbalt dus dat zit wel ok , nu de tussen doortjes laten ,dat is nog al verleidelijk omdat hij in de horeca werkt en er altijd wat over is.. maar ik heb er vertrouwen in.

Tessa23
30 December 2009, 16:42
overal mee gestopt was bedoel ik dus , wat typ ik soms maf.. :D

Lunanoa
30 December 2009, 16:53
Sonja: haha ok, ben benieuwd hoe het gaat dan ja :D

Tessa: Wat fijn dat hij overal van af is!
Afvallen & in de horeca werken is idd hl erg moeilijk. Ben daar het levende bewijs van & mijn vriend ook :P Al is hij niet dik, hij wil afvallen :lol: Agh, kunnen best een paar kilootjes af!

Tessa23
30 December 2009, 16:58
Ik heb altijd gezegd beter zo dan aan die rotzooi dan maar een buik, want dat is t enige wat echt dik is.. maar ja kijken of hij wat afvalt :D en daarna stoppen met roken , haha hij is goed bezig..

ik kijk altijd grey's anatomy en gister zat ik te kijken en te janken om iets in de serie , hahaha ik huil nooooit!

Lunanoa
30 December 2009, 17:00
Tessa: jij had toch je eisprong gehad gister? Of iig een positieve ovulatie test?

Vio-Eef
30 December 2009, 17:08
@ Tessa: Goed hoor dat hij er vanaf is!

Vriendlief is Kok maar dat zou je niet zeggen als je zn afgetrainde (zonder te trainen) buikje ziet :P

Tessa23
30 December 2009, 17:15
klopt ja Lunanoa , moet mn banner nog aanpassen..

Babii
30 December 2009, 17:25
Oooooo wat heerlijk Storm! Super lief dat je dat gekregen hebt!! En douchen is tijdens een zwangerschap ook lekker hoor ;). Ik heb zelf de laatste tijd meer behoefte aan een lekkere knuffel dan seks.

Ik heb het daar helemaal mee gehad door al die hormonen. Mijn mannetje snapt het gelukkig wel en weet dat het niet aan hem ligt :).

Ik wacht je sms af hoor ;)

Lunanoa
30 December 2009, 17:30
Cool :D Dan ligt het dus aan je banner & niet aan mij :lol:

Kim: Dat begrijp ik! Knuffelen is ook norm fijn! Krijg je zoooooooooooo'n lekker warm gevoel van.

Tessa23
30 December 2009, 17:38
zo veranderd mn banner.. haha, wel spannend zeg , volgende week dinsdag lekker op vakantie en als ik terug kom hopelijk testen.. :D

Lunanoa
30 December 2009, 18:03
Oeh cool :D
Hoop het voor je meid ;)

Joya
30 December 2009, 18:04
heey meiden
ik heb niet alles bijgelezen hoor.. het was weer zo veel ;)
hoe is het hier?? nog bijzonderheden??

snippie
30 December 2009, 18:07
hoi mama2be meid hoe is het?

hier erg last van em liezen:S

Mila
30 December 2009, 18:12
snippie, al ongesteld meisie?

3 keer per dag sex HOLIMOLI mij niet gezien :o

storm, wat relaxt dat je zoveel leuke spulletjes hebt gekregen!

Lunanoa
30 December 2009, 18:14
Wat vervelend snip!
Hoop dat je ongi snel doorbreekt!

Babii
30 December 2009, 18:15
Mwuhahaha als ik 3 4 keer per dag heb is me grotje net een schuurpapiertje :|. AUWIEEEE

snippie
30 December 2009, 18:16
nee syl nog helemaal niks!
en word dus gek van me liezen:S

snippie
30 December 2009, 18:24
Wat vervelend snip!
Hoop dat je ongi snel doorbreekt!

jah hoop ik ook.want er is nog geen spoor te bekennen

Mila
30 December 2009, 18:24
nee syl nog helemaal niks!
en word dus gek van me liezen:S

erg vreemd, op welke dag van je dpo zit je nu dan? spannend meissie..

Lunanoa
30 December 2009, 18:32
Misschien vannacht of morgen!

Anders een testje voor de zekerheid?
Of heb je geen sex gehad omdat het niet mocht?

Babii
30 December 2009, 18:33
Volgens mij is vandaag Snippie der NOD, of niet Snip?

snippie
30 December 2009, 18:36
Volgens mij is vandaag Snippie der NOD, of niet Snip?
jah klopt!zit namelijk op dag 28

Lunanoa
30 December 2009, 18:42
Mocht je wel sex deze maand rond je eisprong ?

snippie
30 December 2009, 18:44
Mocht je wel sex deze maand rond je eisprong ?

jah waarom niet:)!we hadden geen onthouding hoor deze maand.
het was een verplichte maand voor het emtionele aspect:)

Beer
30 December 2009, 18:46
He meiden,

ik ben bang dat het misschien toch niet helemaal goed zit. Ik dacht dat ik vanmiddag heel iets bruinverlies had, maar dan wel heel erg licht...... Ik had het niet met afvegen zeg maar of in mijn onderbroek maar ik dacht, wacht laat ik eens kijken of mijn menstruatie eraan komt en ik doe even een tampon in, had gehoord dat je het daar weleens mee kan zien, en toen direct weer eruit gehaald en daar zag ik heeeeeel iets bruin, hopen dat het daarbij blijft...... Sorry voor de details. Word wel moe van dat wachten hoor! Ik hoop dat het niets is. Zijn hier zwangeren die hiermee bekend zijn?

Lunanoa
30 December 2009, 18:47
Ok.
Ik dacht dat je geen sex meer mocht tijdens de eisprong, omdat het zaad van je vriend zo zwak is & je eerder zovaak vroege miskramen hebt gehad....
Heb het dan vast verkeerd begrepen :oops: I'm sorry!

In dat geval, morgenochtend een testje ? :D

Lunanoa
30 December 2009, 18:49
He meiden,

ik ben bang dat het misschien toch niet helemaal goed zit. Ik dacht dat ik vanmiddag heel iets bruinverlies had, maar dan wel heel erg licht...... Ik had het niet met afvegen zeg maar of in mijn onderbroek maar ik dacht, wacht laat ik eens kijken of mijn menstruatie eraan komt en ik doe even een tampon in, had gehoord dat je het daar weleens mee kan zien, en toen direct weer eruit gehaald en daar zag ik heeeeeel iets bruin, hopen dat het daarbij blijft...... Sorry voor de details. Word wel moe van dat wachten hoor! Ik hoop dat het niets is. Zijn hier zwangeren die hiermee bekend zijn?

Ik heb in week 7 bruinverlies gehad. Is erg normaal. Ik had toen een hele kwak bruin slijm bij het afvegen.
Ik las dat je had getest op een dag & de volgende dag de test weer hebt bekeken....
De test is dan niet meer geldig, dat weet je toch?
Of was jij dat niet? :oops:
Het kan namelijk een indroogstreepje zijn.

Beer
30 December 2009, 18:53
Nee ik heb de test direct bekeken. Eergisteren zag ik binnen de vijf minuten alleen een streepje als ik de test bij een lamp hield. En vanochtend, echter niet met ochtendurine, zag ik een heeeel licht streepje op het blote oog. Ik weet namelijk dat een test kan indrogen en dat je een vals positieve uitslag kan krijgen! Ben alleen bang dat dat beetje bruinverlies toch geen goed teken is....helaas :evil: :cry:

Joya
30 December 2009, 18:56
snippie wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je liezen.. misschien idd wat lun al zegt toch ff een test doen morgen ;)
hier gaat het prima.. lekker misselijk.. teveel gegeten denk ik.. en dat in combinatie met de zwangerschaps misselijkheid.. of alleen dat laatste want ik heb anderhalf uur geleden gegeten.. ben ook al sinds die tijd misselijk.. en last van mijn nek.. hoe dat komt..?? geen idee.. :S maar verder gaat het helemaal goed hoor :D

Lunanoa
30 December 2009, 18:57
Probeer het rustig af te wachten meid!
Het kan ook oud bloed zijn van een innestelingsbloeding! Misschien is je eisprong later geweest dan je dacht & test je daarom nog zo licht positief. Sommige meiden testen in het begin ook maar heel licht omdat ze weinig HCG aanmaken!

Probeer je nog niet te druk te maken!

snippie
30 December 2009, 18:58
Ok.
Ik dacht dat je geen sex meer mocht tijdens de eisprong, omdat het zaad van je vriend zo zwak is & je eerder zovaak vroege miskramen hebt gehad....
Heb het dan vast verkeerd begrepen :oops: I'm sorry!

In dat geval, morgenochtend een testje ? :D

neejoh ga niet morgen testen wnat zou morgen wel ongi zijn! en mocht ik niet ongi zijn pas op zijn vroegst vrijdag .en naders zaterdag.

2009 sorry dat ik het zeg was veel al een klote jaar dus test dan bewust niet!

nee je hebt het niet verkeerd begrepen,maarjah als je zin hebt en er later pas achterkomt dat het rond je ei is tjah!dan zeg ik niet schat ga maar weer van me af

Beer
30 December 2009, 19:00
Probeer het rustig af te wachten meid!
Het kan ook oud bloed zijn van een innestelingsbloeding! Misschien is je eisprong later geweest dan je dacht & test je daarom nog zo licht positief. Sommige meiden testen in het begin ook maar heel licht omdat ze weinig HCG aanmaken!

Probeer je nog niet te druk te maken!

Ik probeer ook nog zo rustig mogelijk te blijven. Maar ik denk wel zeker te weten dat ik gisteren mijn nod had omdat ik op 14 en 15 december een positieve ovutest had en 16 december ging mijn temp omhoog. Ik heb verder geen innestelingsdip gehad bij de temperatuur en geen bloed gezien. Kan het daar dus nog van zijn? Ik wacht het gewoon rustig af en anders door naar ronde 3, alleen balen dat die rondes zo lang duren :( Vorige 45 en nu vandaag zit ik op 44

snippie
snippie wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je liezen.. misschien idd wat lun al zegt toch ff een test doen morgen ;)
hier gaat het prima.. lekker misselijk.. teveel gegeten denk ik.. en dat in combinatie met de zwangerschaps misselijkheid.. of alleen dat laatste want ik heb anderhalf uur geleden gegeten.. ben ook al sinds die tijd misselijk.. en last van mijn nek.. hoe dat komt..?? geen idee.. :S maar verder gaat het helemaal goed hoor :D

ohhh bah zeg:S!
niet meer eten dna maar;)

nee even zonder dollen!das niet fijn!!!

Over seks tijdens de zwangerschap ..
Wij hebben gewoon seks.. niet meer zo vaak als voorheen. Maar af en toe toch even lekker van elkaar genieten.
Het is wel heeel andere seks als voorheen natuurlijk, maar niet minder fijn ;)

Bruinverlies heb ik ook gehad ... In de 6de week!

Voel me even iets minder goed, zo af en toe gaat het even wat minder. Vaak na het avondeten dat ik een beetje misselijk ben. Maar dat is met een paar keer goed boeren dan wel weer weg :oops: :lol:

Schattie is lekker met een vriend naar het casino, dus ik ga zo lekker gtst kijken!!

snippie
30 December 2009, 19:07
He meiden,

meid snap dat je het eng vind maar je kan helaas niet meer doen dan wachten.
en idd dat van tampon kijken doe ik ook :oops: en bij mij klopt het altijd.maar dan zit er niet een beetje bruin aan hoor.
maar is het topje al rood

Lunanoa
30 December 2009, 19:10
Nee Snippie begrijp dat je niet zegt WEGWEZEN :P hahaha.
Begrijp ook dat je niet gaat testen. Maar afwachten dan! Wieweet is de ongi er morgen...

Beertje: Dat is duidelijk, je houdt je cycles dus goed in de gaten! Het enige wat je kan doen is afwachten in dat geval....
Heb zelf ook cyclessen van 42 dagen gehad ja. Duurt soms wat langer maar ben allang blij dat mijn lichaam het doet :D
Je kunt er prima zwanger mee raken :D

Essie: Wat fijn dat je nog echt van de sex kan genieten. Ik kan dat pas weer sinds vorige week!
Wanneer heb je je eerste therapie/gesprek ?

xxx

snippie
30 December 2009, 19:13
Nee Snippie begrijp dat je niet zegt WEGWEZEN :P hahaha.
Begrijp ook dat je niet gaat testen. Maar afwachten dan! Wieweet is de ongi er morgen...

Beertje: Dat is duidelijk, je houdt je cycles dus goed in de gaten! Het enige wat je kan doen is afwachten in dat geval....
Heb zelf ook cyclessen van 42 dagen gehad ja. Duurt soms wat langer maar ben allang blij dat mijn lichaam het doet :D
Je kunt er prima zwanger mee raken :D

Essie: Wat fijn dat je nog echt van de sex kan genieten. Ik kan dat pas weer sinds vorige week!
Wanneer heb je je eerste therapie/gesprek ?

xxx

jah en anders wachten we vrijdag weer af! of wie weet komt hij straks!
we wachten lekker af!als hij er maar voor maandag is.want dan moet ik echt ziekenhuis bellen.
knuf

Mila
30 December 2009, 19:16
snippie, heb je altijd een cyclus van 28 dagen?

snippie
30 December 2009, 19:18
snippie, heb je altijd een cyclus van 28 dagen?

zie onderschrift.
maar heb het al met mijn Fa en die was er zelf ook zeker van dta het nu 28 zou zijn

Beer
30 December 2009, 19:20
He meiden,

meid snap dat je het eng vind maar je kan helaas niet meer doen dan wachten.
en idd dat van tampon kijken doe ik ook :oops: en bij mij klopt het altijd.maar dan zit er niet een beetje bruin aan hoor.
maar is het topje al rood

Nogmaals tampon test gedaan omdat ik nu ineens wat buikpijn kreeg. Nu zit er helaas wel iets roze aan...... :evil: :evil: :evil: gaan dus echt wel komen. Ik ga ervanuit dat het morgen wel doorbreekt als ik wakker ben, helaas. Op naar ronde 3!!!

Lunanoa
30 December 2009, 19:22
Oh wat verdrietig Beer!
Ik denk dat je een vroege miskraam hebt gehad dan :(

snippie
30 December 2009, 19:23
beer wat naar zeg:S!

Lunanoa
30 December 2009, 19:26
k ben weg ladies! Heb norme koppijn!
Zo ff lekker douchen & dan vroeg op bed ;)

Fijne avond!

Beer: Sterkte!

Liefs

Beer
30 December 2009, 19:27
Oh wat verdrietig Beer!
Ik denk dat je een vroege miskraam hebt gehad dan :(

Dat denk ik inderdaad ook, omdat ik heel veel 'zwangerschapskwaaltjes' heb. Heb hele donkere kringen rondom mijn borsten en om mijn tepels kleine bultjes. Verder heb ik normaal na mijn eisprong nergens meer last van tot mijn nod, nu had ik vanaf mijn eisprong elke keer steekjes in mijn linker onderbuik.....dus ik ben bang dat het inderdaad niet goed zat. Helemaal omdat ik wel een licht positieve zwangerschapstest had, nu naar de volgende ronde!!! Ronde 3 alweer, voor anderen is het nog heel kort denk ik ;) Maar ik vind wel dat de tijd heel snel gaat. Helemaal met cyclussen van 44 en nu 45 :cry: Maar we gaan er de volgende ronde weer voor!

Ik vroeg me af hoe ik net als anderen hier een banner onderaan kan zetten en mijn cyclussen kan benoemen? Enig idee?

snippie
30 December 2009, 19:31
in je gebruikerspaneel naar profiel en dan onderschrift en dan kun je daar de link van je banner plakken:)

Beer
30 December 2009, 19:33
in je gebruikerspaneel naar profiel en dan onderschrift en dan kun je daar de link van je banner plakken:)

Waar maken jullie deze banner?

Babii
30 December 2009, 19:36
Dat zie je op de banner staan Beer ;).

http://www.zwangerschapspagina.nl
http://www.lilypie.com

enz. enz.

snippie
30 December 2009, 19:37
hihi!ik vergat idd de helft:P

Joya
30 December 2009, 19:37
je kan ook op een banner van iemand anders klikken (werkt niet bij allemaal maar wel degene waar boven staat lilypie.com of zoiets..) en dan kom je vanzelf op de goede site terecht..

Beer
30 December 2009, 19:43
Het is gelukt. Er staat nu alleen dat vandaag mijn NOD is maar door mijn ei weet ik dat gisteren mijn nod was, maar ik laat hem wel even zo staan. Ik moet hem nu zelf elke keer aanpassen denk ik he, als een nieuwe cyclus ingaat. Vind het leuk dat ik dit nu ook kan tonen! Bedankt voor jullie hulp. Nu weet ik alleen al wel dat morgen weer dag 1 is van ronde 3!

Beer
30 December 2009, 19:44
Ik kan alleen de banners niet zien als ik ingelogd ben, hebben jullie dat ook?

snippie
30 December 2009, 19:45
Het is gelukt. Er staat nu alleen dat vandaag mijn NOD is maar door mijn ei weet ik dat gisteren mijn nod was, maar ik laat hem wel even zo staan. Ik moet hem nu zelf elke keer aanpassen denk ik he, als een nieuwe cyclus ingaat. Vind het leuk dat ik dit nu ook kan tonen! Bedankt voor jullie hulp. Nu weet ik alleen al wel dat morgen weer dag 1 is van ronde 3!

jah die moet je dan elke keer zlef aan passen.

snippie
30 December 2009, 20:03
meiden ben er vandoor nog even tv kijken en dan ga ik er vandoor!
knuf

Vio-Eef
30 December 2009, 20:29
Even voor iedereen die toe is aan een beetje lol ga naar de flim It's Complicated echt geweldig :D

MissMini
30 December 2009, 20:44
ff knippen / plakken vanaf het Maart-forum:

MissMini Berichttitel: Re: Uitgerekend MAART 2010 !Geplaatst: 30 dec 2009 21:33

Kletskous

Hier dan eindelijk ff een berichtje van mij. Ben al de hele dag bij mn ouders dus niet op het forum kunnen komen. Nu ff gauw achter de computer gekropen om jullie toch op de hoogte te stellen.

Eerst naar de verloskundige geweest, bloedprikken en Rhesus-injectie vielen gelukkig mee. Voelde helemaal niets van de injectie! Ben ik wel erg blij mee. Volgens de vk verschilt dat ook per persoon, de ene vind het een rotprik en de andere voelt er niet veel van.
Bloeddruk was wel wat hoger weer, 150/90. Moet over 2 weken terug om weer te laten controleren.

Daarna doorgegaan voor de echo. Helaas weer geen goed nieuws. Het hartje was toch iets afwijkend, maar ze weten niet wat. Met 2 gynaecologen een uur lang gekeken maar helaas geen diagnose kunnen stellen. Dus hebben we meteen een afspraak gekregen voor volgende week in Rotterdam, in Erasmus MC (kom ik misschien Boba nog tegen ) Daar hebben ze gespecialiseerde gynaecologen die daar wat meer verstand van hebben. Moet dinsdag daar dus voor een nieuwe echo en nemen dan filmpjes op die ze tijdens het overleg met alle artsen gaan bespreken. Denk dat we daar meteen wel te horen krijgen als ze wat kunnen vinden, maar we moeten de week daarop dan weer hier in Dordrecht terug naar de gynaecoloog op het zwangeren-spreekuur om door te spreken wat er uit de echo's gekomen is. Aan de hand daarvan wordt besloten of er vervolgonderzoek nodig is en of ik eventueel in het ziekenhuis (zal dan Erasmus gaan worden) moet bevallen. Maar 't kan ook zijn (ongeveer de helft van de doorgestuurde gevallen) dat ze toch niets vinden. FF afwachten dan maar!
Is wel weer balen en niet het nieuws wat je wilt horen maar beter dat ze er goed naar kijken.

We weten wel het geslacht Toch niet kunnen laten, hahahahahha! Spannend maar we zeggen lekker niets

Fijne avond allemaal en als ik jullie niet meer spreek voor Oudjaar: fijne jaarwisseling alvast! Nog bijzondere plannen?

Liefs MissMini

Mila
30 December 2009, 21:10
missmini, poehe, dit is dan wel een onzekere periode voor jullie? wisten jullie dit al of kwamen jullie dit vandaag te horen?
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen :oops: heel veel sterkte in deze onzekere periode en ik duim voor jullie dat straks alles meevalt en goed is.

Storm1987
30 December 2009, 21:29
Miss-Mini: wat een vervelende uitslag :( Hier had je niet op gehoopt en hier was je niet vanuit gegaan. Ik hoop dat alles mee uiteindelijk toch nog mee valt. Wel fijn dat je in ieder geval goed in de gaten gehouden wordt en het Erasmuc umc is een heel goed ziekenhuis. Hoop dat zij jullie duidelijkheid kunnen geven want deze onzekerheid is ook niet fijn.
Wel leuk dat jullie nu toch weten wat het wordt.... ben benieuwd of je gevoel het juist had.
Sterkte meissie !

Babii
30 December 2009, 21:32
@ MissMini, ik heb je even een PB gestuurd n.a.v. je berichtje op het forum.

Knuffel voor jou!

30 December 2009, 21:32
Oeehhh vandaag heb ik het leuke nieuws bij het handballen verteld tegen de meiden van mijn team. Dus nu iedereen het weet wat we het graag persoonlijk wilde vertellen mag iedereen het weten.
Heb het net op hyves gezetEn vind het zoooooo spannend :? :lol: :oops:

Babii
30 December 2009, 21:37
Ik moet echt aan me school gaan werken :(. Moet me scriptie van me eerste module nog schrijven en dan 10 hoofdstukken doornemen.

Nou dat gaat wat worden al die termen, woorden, zinnen, betekenissen uit me hoofd leren. Gelukkig staan er wel leerdoelen in mijn boek, maar als ik dan de proefexamens zie, komen die leerdoelen helemaal niet overeen met het examen :|.

Zwaar bagger deze opleiding!

Babii
30 December 2009, 21:38
Spannend Schorpioentje, maar iedereen zal vast wel goed reageren :D

Ram1988
30 December 2009, 22:33
Meisjes!
ik had vandaag dik wit slijm iets achtigs in mn ondergoed.... eisprong?

MissMini
30 December 2009, 22:47
Hey meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties en Babii, bedankt voor je pb meis! Doet met goed dat jullie meeleven!
De spanning is hier redelijk gezakt al blijft het enorm door mn hoofd malen. Ook manlief is erg onrustig, dus ik hoop dat we een goed nachtje maken en morgen weer er tegenaan kunnen. Ben wel redelijk rustig maar kwijtraken kun je het niet he. We moeten gewoon afwachten en hopen en bidden dat alles toch goed mag gaan met ons Ukkie.

Verder toch nog even kleertjes shoppen binnekort voor onze kleine, toch wel leuk als we iets geslachts-gerichts hebben :)

Morgen zal ik weer ff verder reageren op iedereen. Ben er nu met mn gedachten nog niet helemaal dus ik duik lekker mn bedje in!
Fijne avond nog (duurt niet lang meer :D)

xx

Tessa23
30 December 2009, 23:32
Missmini, sterkte er mee meid!

Voor diegene die er niet zijn morgenavond, alvast een heel gelukkig nieuwjaar!! xx

Babii
31 December 2009, 00:52
Gadverdamme! Hoor je na je ei dikke doorzichtige afscheidign te hebben (*niet uitrekbaar) ook niet echt vochtig, maar wel nat....

RANZIG, nu maar weer een maandverbandhe in ;)

snippie
31 December 2009, 05:05
Missmini heel veel sterkte in deze onzekere tijd!
Knuf

snippie
31 December 2009, 05:08
Meiden hier nog geen ongi maar wat nog niet is kan nog komen!
Ik ga zo naar me werk!
Moet werken tot 12uur!

Voor de geen die ik niet meer spreek fijne oud en nieuw!

Knuf

31 December 2009, 06:20
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeiemorgeeeee!

Ram1988
31 December 2009, 07:54
goeieeeemorgeeeeeee :mrgreen:

Beer
31 December 2009, 08:43
He meiden,

goedemorgen!
Even een vraagje, ik ben gisteren om 01.30 gaan slapen, maar lag al wel vanaf 23.00 uur op bed. Maar ik werd vanochtend door de wekker wakker om 8.00 uur en heb toen getempt. Mijn temp was toen wederom 37.0 (Normaal na eisprong 37.1/37.2) Gisteren was de eerste dag, 15 dpo, dat ik 37.0 had maar op 11 dpo ook eenmalig. Stel nou dat ik al om 22.00 uur geslapen zou hebben, wat ik normaal doen, zou mijn temp dan juist hoger of lager moeten zijn?

Liefs, Beer[/color]

31 December 2009, 09:45
Beer ik weet niet of die tijd uberhaupt iets uitmaakt..
Toen ik temp-te ging ik ook gewoon op verschillende tijden slapen. Als ik vrij was soms wel 3-4 uur later dan normaal.
Je moet geloof ik een bepaalde tijd achter elkaar hebben gerust, maar dat heb je wel als je om half 2 naar bed ging!

7 weekjes hieeeer :mrgreen:

31 December 2009, 09:58
Toen ik temp-te ging ik ook gewoon op verschillende tijden slapen. Als ik vrij was soms wel 3-4 uur later dan normaal.
Je moet geloof ik een bepaalde tijd achter elkaar hebben gerust, maar dat heb je wel als je om half 2 naar bed ging!

Jaaaa alweer 7 weekjes, gaat snel he :mrgreen:

struffle
31 December 2009, 10:29

goeeeed! Ik vind 7 weken al best wat :D Morgen volg ik jou hihi. Ben benieuwd wie van ons eerder zal bevallen, wedje leggen? ;)

En Missmini wat een rotnieuws!! Dat verwacht je niet... maar begrijp ik uit je stukje dat er al eerder iets van een hartafwijking was vastgesteld? En kunnen ze ook al voorspellen hoe ernstig het is? Je wordt wel een beetje in onzekerheid gelaten... lastig hoor! Ik hoop heel erg voor jullie dat het meevalt en er goed mee te leven valt!

Hier inmiddels weer misselijk, blegh...