PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Storm1987
31 December 2009, 10:47
Wil je een lekkere oliebol Struffle :P :P :P

Het sneeuw hier! Zij het heel zachtjes, maar het sneeuwt.
Gisteren was mijn schoonmoeder er, en ze heeft eindelijk de baby voelen schoppen. Zij ook weer blij :mrgreen:

Even vraagje aan de zwangeren, vinden jullie het ook zo gek dat 2010 het jaar wordt waarin jullie kindjes worden geboren? Ik ben er gewoon een beetje hyper van dat het bijna 2010 is :mrgreen: nog 11 weekjes :mrgreen:

Essie, lekker hoor alweer 7 weken. Dan begint het ergens op te lijken he :D ik had met 7 weken en 1 dag mijn eerte echo. Klein mini boontje met een kloppend hartje. Heel bizar! 2 weken later was hij veranderd in een alien haha met armpjes en heeeeeel korte beentjes en een staartje. :lol:
Ik vind het zo bijzonder dat in de eerste 12 weken gewoon ALLES gevormd wordt van het kindje. Hij is dan pas 6,5 cm maar gewoon helemaal al af....

snippie
31 December 2009, 12:02
Yeeeeh ik ben ongi!!!!
nu kan ik maandag belllen voor ech en dan waarschijnlijk over twee weken al terug plaatsing!!!
Helemaal happy dus!en wat ook mooi is cyclus dus normaar na een maand medicatie en 18dagen alles plas gelegd te hebben!heerlijk!

Fijne avond al vast!
Knuf

Bati
31 December 2009, 12:13
@ Snippie fijn dat je ongi bent geworden! Straxjes hard voor je duimen!!!!

sonja2009
31 December 2009, 12:33
gadver kan nu al geen oliebollen meer zien moest ze gister zelf bakken eigenlijk zou alex het doen maar die ging gewoon ondertussen wat anders doen..

Ik had vandaag onverwachts nog een echo bij de gyn vorige keer was het alleen het hartje luisteren..
Echt super eerst met 7 weken zie je meer het hartje dan een kindje en nu is het meer kindje dan hartje..
Voel me zo gelukkig je zag echt allemaal wervels enzo zitten echt super..

Storm ik vind het zon raar idee dat ik gewoon moeder word in 2010 nu als iemand vraagt wanneer ben je uitgerekend dan zeg ik juni 2010 dat klink zo ver weg.
Morgen kan ik gewoon zeggen juni dit jaar

snippie
31 December 2009, 12:34
Dankje ankie!

Babii
31 December 2009, 13:02
WHOAAA klachten zijn weg!!! Alleen me borsten voel ik nog een beetje, maar goed dat hoort na een eisprong :).

struffle
31 December 2009, 13:04

Gisteren was mijn schoonmoeder er, en ze heeft eindelijk de baby voelen schoppen. Zij ook weer blij :mrgreen:

Even vraagje aan de zwangeren, vinden jullie het ook zo gek dat 2010 het jaar wordt waarin jullie kindjes worden geboren? Ik ben er gewoon een beetje hyper van dat het bijna 2010 is :mrgreen: nog 11 weekjes :mrgreen:

Essie, lekker hoor alweer 7 weken. Dan begint het ergens op te lijken he :D ik had met 7 weken en 1 dag mijn eerte echo. Klein mini boontje met een kloppend hartje. Heel bizar! 2 weken later was hij veranderd in een alien haha met armpjes en heeeeeel korte beentjes en een staartje. :lol:
Ik vind het zo bijzonder dat in de eerste 12 weken gewoon ALLES gevormd wordt van het kindje. Hij is dan pas 6,5 cm maar gewoon helemaal al af....

getverderrie hou jij eens op met je oliebollen, naar mens!!
De misselijkheid komt steeds weer terug. Nouja, ik ben iig blij dat puk (onze kleine is door vriendinnen tot puk gebombardeerd) laat weten dattie flink aan het groeien is.
Nog maar 11 weken storm, wajoow!! Wordt je al lichtelijk zenuwachtig?? :D

Sonja bah, oliebollen bakken, daar zou ik echt van gaan nekken momenteel.
Hoe komt het dat je ineens een echo had vandaag? Wel superleuk natuurlijk. Heb je al een idee wat het is? Ik verwacht eerder een meissie bij jou.

Yess snippie das mooi nieuws, op naar de terugplaatsing, superspannend!!!

Kim fijn dat het beter gaat!

Babii
31 December 2009, 13:11
Whahhaaha Struffle :P WAJOOWWWW ben je een MOCRO :P Geweldig hihi, vroeger zei ik dat ook altijd. Vindt het zo een leuk woordje ;).

Voor degene die ik niet meer spreek. Alvast een fijne jaarwisseling!!!

snippie
31 December 2009, 13:32
Ik kijk er heel erg naar uit:)!
Ook omdat ik de wachtweken vorige Kerr helemaal niet heel lang vond duren :)en daarbij
ik heb vanaf het begin gezegd de tweede terug plaatsing gaat hem worden!dat zei ik al toen ik nog niet eens mijn punctie had gehad:)!

En me man en andere zeggen dat ook al van het begin!ze zeiden hopen de eerst. Maat denken de tweede:)!

Komt helemaal goed!

Fijne avond iedereen alvast ik ga nu even slapen en dan naar mijn schoonouders!

Knuf

MissMini
31 December 2009, 14:22
Struffle, met de 20 weken echo waren ze ook al aan het twijfelen over het hartje en toen moesten we 's middags meteen door naar de gynaecoloog. Daar hoorden we dat alles goed was. Met 30 weken krijg je dan routinegewijs weer een echo om toch nog even te controleren. En nu twijfelde de gynaecoloog toch. Dus vandaar dat we doorgestuurd worden naar het Erasmus. We weten niet wat het kan zijn, hoe ernstig het kan zijn (wel dat het iets is wat niet veel voorkomt waardoor ze geen diagnose kunnen stellen). Hopelijk horen we in het Erasmus wel een uitslag, het liefst natuurlijk dat er niets aan de hand is, maar als er wl iets aan de hand blijkt te zijn wil ik dat ook zo snel mogelijk weten. 't Is in ieder geval zeker niet levensbedreigend anders hadden we dat wel gehoord. Maargoed, wat het dan wel is?
Het maakt je gewoon mega onzeker. 't Is je eigen kindje waar je, terwijl je het nog nooit "echt" gezien hebt, nu al voor door het vuur wilt. Iedereen kiest voor een gezond kind en er moet niets mee gebeuren. Maar je hebt het niet voor het zeggen he!
We hopen maar gewoon op een goeie uitslag dinsdag en zo niet, dan horen we vast snel wat er gedaan moet worden.. In ieder geval mag ik dan niet meer thuis bevallen maar moet ik naar het Erasmus..

Nu ga ik gauw ff huisje op orde brengen, vanavond komen mijn ouders, broers en zus met aanhang dus gaat een gezellige boel worden (gelukkig!). Manlief moet helaas werken (oppiepbaar bij de brandweer) dus die zal ik niet veel zien denk ik vannacht!

Mila
31 December 2009, 14:29
hoooooooooooiiiiiii :D

zo heb weer gewerkt! was wel gezellig. ga nu zo even rusten en dan weg.

snippie, fijn dat je ongesteld bent meid, nu kun je weer verder!

Storm1987
31 December 2009, 15:42
Struffle: Ik ben nog niet echt zenuwachtig, eerder wat gezonde spanning voor wat er komen gaat :mrgreen: De bevalling lijkt me echt geen pretje maar daarna krijg ik eindelijk mijn mannetje in armen en dat moment moet ik me op de momenten dat het zwaar wordt maar proberen voor ogen te houden. Tis echt heel onwerkelijk dat hij over een kleine 8 weken al geboren mg worden. Vooralsnog ga ik er vanuit dat hij te laat komt ;)
Ik vind het trouwens positief om te lezen dat jij de misselijkheid kan zien als een teken van leven van jullie kleintje. Zo heb ik het ook altijd gezien. Ookal hing ik kotsend boven de plee, ik riep dan altijd dat de baby even van zich liet horen. Voor diegene die zo erg overgeven dat ze in t ziekenhuis belanden en niet meer normaal kunnen functioneren is het natuurlijk anders, maar ik probeerde het maar als iets positiefs te zien. Ik ben tot 16 weken misselijk geweest (vanaf week 3) en vanaf week 18 voel ik ons kleintje duidelijk. Dus die periode dat ik echt even niks merkte was maar 2 weekjes.

Snippie: Wat ben je toch een heerlijke positieve meid :mrgreen: You go girl! Komt weer een spannende tijd voor je aan en ik hoop cht zo ontzettend erg dat het raak is. En lieve kind, je hoeft je reis naar Amerika niet te annuleren hoor, ik ga met alle liefde van de wereld in jouw plaats hahahaha :lol: grappie offcourse ;) maar zou wel geweldig zijn, september is een mooie maand!

Ik kreeg vandaag heeel heeel heel erg triest nieuws :( :cry: Vertelde ik 2 weken terug nog vol enthousiasme dat mijn neef zijn baby geboren is. Gisteren heeft het kindje in een restaurant hete thee over haar gezichtje gekregen (serveerster liet het vallen) het kindje heeft 2de en 3de graads brandwonden en ligt nu in het brandwondencentrum. :cry: zo verschrikkelijk zielig!! het meisje had eigenlijk nog niet eens geboren moeten zijn, ze werd pas rond 5 januari verwacht maar is eerder gehaald. En nu al voor het leven getekend........ ik ben er sil van. Wat een ellende :(

Joya
31 December 2009, 15:45
@missmini jeetje meis dat verwacht je niet.. ik hoop voor je dat er niks aan de hand is. knuffel voor jou!
@storm wat erg zeg.. daar ben ik ook even stil van zeg.. ik hoop dat het uiteindelijk meevalt met de littekens.. maar ze zal ook flink pijn hebben.. jeetje wat zielig zeg..

Joya
31 December 2009, 15:47
ik zat er net over na te denken dat ik morgen kan zeggen: dit jaar worden wij papa en mama.. het is alleen wel jammer dat mijn vriend het pas na de eerste echo wil vertellen.. moet dus nog 2 weken en 6 dagen geduld hebben..
maaaaarrrr woehoe bijna 2010!!!!!!!!!!!

snippie
31 December 2009, 15:59
Storm wat verschrikkelijk zeg meid!!kippenvel bah wat naar:(!

En vind het eerlijk gezegd de 2 welen wachten niet spannend.
We moeten eerst maar zien dat het ondooien goed gaat.
Dat vind ik het spannends van allemaal!want ook dat heb je niet in de hand!
En na de terug plaatsing gewoon me ding doen en gaan het weer beleven!wederom komt pas de klap als het weer niet gelukt is maar das pas op test dag voor die tijd relaxed!

Meiden fijne jaar wisseling !ik ben er vandoor!
Kus

Storm1987
31 December 2009, 16:01
Gek idee he.... dat er nu iets in de vriezer ligt wat dan weer uit kan groeien tot een kindje :mrgreen:
nieuw leven is een wonder, maar wat de artsen tegenwoordig kunnen, vind ik ook echt een wonder.

sonja2009
31 December 2009, 16:46

getverderrie hou jij eens op met je oliebollen, naar mens!!
De misselijkheid komt steeds weer terug. Nouja, ik ben iig blij dat puk (onze kleine is door vriendinnen tot puk gebombardeerd) laat weten dattie flink aan het groeien is.
Nog maar 11 weken storm, wajoow!! Wordt je al lichtelijk zenuwachtig?? :D

Sonja bah, oliebollen bakken, daar zou ik echt van gaan nekken momenteel.
Hoe komt het dat je ineens een echo had vandaag? Wel superleuk natuurlijk. Heb je al een idee wat het is? Ik verwacht eerder een meissie bij jou.

Yess snippie das mooi nieuws, op naar de terugplaatsing, superspannend!!!

Kim fijn dat het beter gaat!

Ik moest ter controle bij de vk in het ziekenhuis en daar doen ze standaard een echo met 16 weken
Ik denk zelf een jongen maar het maakt me eigenlijk niet uit als het maargezond is

IEDEREEN ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR

Joya
31 December 2009, 16:59
meiden allemaal alvast de beste wensen voor 2010! dat het voor iedereen een topjaar mag worden!!

xxx

Tessa23
31 December 2009, 17:37
Storm wat erg zeg!!

Lieve lieve meiden... ik wens jullie allermaal een heel gelukkig nieuwjaar! En een hele fijne avond/nacht!! Dikke kus van mij!

Joya
31 December 2009, 18:14
meiden ik ben weg..
hele fijne jaarwisseling allemaal en doe voorzichtig met vuurwerk ;)

xxx

jorina
31 December 2009, 19:25
meiden ff snel

een heel erg gelukkig ,gezond en natuurlijk een uber vruchtbaar 2010 toegewenst

xx

snippie
1 January 2010, 09:38
gelukkig nieuw jaar!!! maar er een knallen 2010 van!

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/126730.jpg (http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=27033)

Mila
1 January 2010, 09:52
iedereen een gelukkig en gezond 2010! en dat iedereen maar hun kindje mag krijgen in 2010 of zwanger mog worden!

Lunanoa
1 January 2010, 10:06
Om te beginnen: Iedereen een spetterend, gelukkig, gezond maar vooral vruchtbaar jaar gewenst!
Dit wordt het jaar dat iedereen zwanger raakt en/of gaat bevallen! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Missmini: Holymoly, wat enorm rot waar je nu in bent beland! Ik hoop dat het allemaal gewoon hardstikke meevalt & dat het helemaal goedkomt met jullie kleine wonder!
Niks aan die onzekerheid! Maar ben blij dat je wat tot rust bent gekomen, zover mogelijk.

Snippie: Yeahoe, je ongi heeft zich gemeld! Op naar de terugplaatsing :D

Wow Struffle & Essie: Wat gaat het toch enorm hard & snel :o Alweer 7 weken zwanger!
Schorpioentje alweer bijna 10 weken!

Hoop dat jullie een gezellige avond hebben gehad!

Ik lag 3 uur al in mijn nest, hele dag gewerkt & toen huis vol met bezoek! Daarna opstap in de discotheek hier. Ik had me toch een rugpijn! Toen dacht ik echt: Je bent zwanger, geef je er eens aan toe :oops:
En dus naar n drankje naar huis gegaan, gedoucht & op bed! Heerlijk!

snippie
1 January 2010, 10:19
jah jeeeh!!!

Ik ben alleen heel bang voor het ontdooien!!!
maar ach komt goed!!
Ben zo blij dat het 2010 is!(wow wat vaag!!! om te zeggen!! ik kwam in 1990 in nederland;)!)

hihi die man van mij ligt nog heerlijk te slapen!!
en wij gaan straks lekker mario bross spelen op de wii:)!

KNUF

Lunanoa
1 January 2010, 10:29
Ja gek h!
Have fun & wel winnen h!

Mila
1 January 2010, 10:34
idd gek idee snippie, ik duim voor je dat het goed gaat en dat je straks een mooie terug plaatsing hebt.

ik moet straks werken :x

Ram1988
1 January 2010, 10:36
iedereen een heeeeeel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010!!!!!!!!!!

Ram1988
1 January 2010, 10:37
idd gek idee snippie, ik duim voor je dat het goed gaat en dat je straks een mooie terug plaatsing hebt.

ik ook!! 14.30 tot 23.00 en dna morgen weer om 07.00 :shock:

Mila
1 January 2010, 10:41

ik ook!! 14.30 tot 23.00 en dna morgen weer om 07.00 :shock:

ik van 14.00 uur tot 22.00 uur en ik had eerst morgen ook vroeg om 6.45 maar heb dat kunnen ruilen naar een late dienst.. dus dat scheelt weer.. heb je gisteren ook gewerkt? ik van 8.00 tot 14.30 uur dus mag eigenlijk niet klagen

Ram1988
1 January 2010, 10:42
jaa gister ook van 14.30 tot 23.00!
ga nu gauw douchen hahahah! heb zin in de mac :mrgreen:

snippie
1 January 2010, 10:42
het is de nieuwste mario:)!
eigenlijk oude mario van de nintendo alleen in een nieuw jasje speciaal gemaakt voor de wii:)
erg leuk om samen te spelen:)!samen levels uit spelen hih!!

en jij gaat aan de schoonmaak?hihi
ik ga denk mijn appel binje (hoe je dat ook schrijft).
lekker op warmen!man lief slaapt nog steeds!

syl dnak je meissie!gelukkig ontdooien ze 1voor 1 (zou ook van de zotte zijn als ze alles ontdooien terwijl ik er maar 1 mag terug plaatsen)dus moet sowiezo wel een goede ontdooie tussen zitten lijkt me?dat ze gewoon als de 1niet goed ontdooid ze de andere proberen) en tjah anders in feb weer aan de hormonen en vervolgends weer punctie!1voordeel begin nu dan wel meteen met 150 dus hoef dan niet al te lang door te prikken.want 18dagen alles plat leggen is denk ook niet zo goed.(ookal doe je dat met de pil ook maar toch)

Ik hoop dat 2010 ook jouw jaar word!
en die van andere natuurlijk ook!

he bah balen dat je moet werken!

esther ook al werken vandaag:S!
ik pas maandag en dinsdag en dan alweer weekend :oops:
knuf
kus

Mila
1 January 2010, 10:47
snippie, erg spannend.. wanneer gaan ze ze ontdooien?

ik ben zo blij dat 2009 voorbij is.. voor mij was daar niks positiefs aan! ja ook ik ben zwanger geweest, maar daar tegenover heb ik ook een miskraam gehad.. dus daaaaaag 2009! moest gisteren ook wel even huilen hoor om 00.00 uur! eindelijk een nieuwe frisse start en hopen dat het nu beter gaat dit jaar..

Mila
1 January 2010, 10:47
ohja dat mario spel is dat een 3d spel of een platform spel.. die 3d vind ik moeilijk hahahaha :oops:

snippie
1 January 2010, 10:53
snippie, erg spannend.. wanneer gaan ze ze ontdooien?

ik ben zo blij dat 2009 voorbij is.. voor mij was daar niks positiefs aan! ja ook ik ben zwanger geweest, maar daar tegenover heb ik ook een miskraam gehad.. dus daaaaaag 2009! moest gisteren ook wel even huilen hoor om 00.00 uur! eindelijk een nieuwe frisse start en hopen dat het nu beter gaat dit jaar..

dat hangt geheel af wanneer me ei springt.en dat weten we pas na echo:)!
en dan is de keus laat ik hem natuurlijk springen of door pregnyl.
ik denk dat ik kies voor pregnyl des te eerder laten ze hem ontdooien.ontdooien doen ze natuurlijk niet ver van te voren.
ze moeten echt stipte tijd hebben.dus kan zijn dat ik het pas 2uur er voor hoor.

syl snap je gevoel helemaal ben er echt helemaal klaar met 2009.

dat mario spel is gedeeld 3d en platform:)!
knuf

Hedwig88
1 January 2010, 11:01
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2010 toegewenst!

Storm1987
1 January 2010, 11:48
Allemaal de beste wensen voor 2010!!

Voor mij ook even emotioneel hoor :oops: zooo vreemd dat dit het jaar is dat onze spruit geboren gaat worden.

Ik moet ook werken vandaag van 15 tot 23 uur.

Lunanoa
1 January 2010, 12:19
Wat klote dat jullie moeten werken :o

Voelt echt als een zondag vandaag & kan niet van mijn reet afkomen :roll:

Mila
1 January 2010, 12:26
Wat klote dat jullie moeten werken :o

Voelt echt als een zondag vandaag & kan niet van mijn reet afkomen :roll:

ik ook niet, maar ga het ook op het werk rustig aan doen :lol: verplichte rustdag ;)

snippie
1 January 2010, 13:05
hihi!
heb gewoon een vrijdag gevoel :oops: ben natuurlijk altijd al vrij op vrijdag.
net even naar me schoonouders geweest lekker kopje soep gegeten:D!
en zo dus mario spelen:D!!

strom lieverd ik begrijp je helemaal!Dit jaar word je gewoon mama hoe bijzonder meissie!!!

Gisteren avond ook moeten huilen hoor gewoon om het feit dat dit het laatste jaar van de mmm is en daarna houd het op!
maar we gaan gewoon voor januari!!!

nou dames fijne dag en tot straks maar weer:)!

voor de dames die moeten werken werkse en idd lekekr relaxen;)

KNUFFEL

Lunanoa
1 January 2010, 13:19
Groot gelijk Syl ;) Lekker rustig aan!

x

Liminous
1 January 2010, 14:19
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Zoow dan, kom gewoon net pas mn bed uitrollen!

En vriendlief heeft dus vanacht in dronken toestand iedereen maar ff op de hoogte gebracht dat wij ook bezig zijn.. Gelukkig waren de reacties wel erg leuk! Welliswaar was iedereen bezopen, maar toch :P

Hoe was jullie jaarwisseling?

Liefs en veel baby's toegewenst voor 2010 :D

Babii
1 January 2010, 14:54
Hey meisjes,

Nogmaals maar:

http://www.deleuksteanimaties.nl/files/animaties/gelukkig-nieuwjaar/gelukkig-nieuwjaar-11214.gif

Hier heb ik vannacht toen ik eindelijk in bed lag, gewoon krom gelegen van de krampen aan de rechterkant van me buik. Ik dacht echt: nu wordt ik ongesteld. Damn wat deed dit zeer :(.

Uiteindelijk toch maar een pijnstiller ingenomen, want het deed zo een zeer. Ik weet dus zeker dat ik niet zwanger ben deze ronde, vermoed eerder dat er weer iets mis is gegaan.

Ach het is ook te mooi om waar te zijn toch ;). Op naar de operatie en volgende ronde.

snippie
1 January 2010, 16:20
Babii meissie wat naar!

jamilah dank je meissie.jij ok gelukkig nieuw jaar! dat je lekker verder mag genieten van je mannetje:)
knuf

snippie
1 January 2010, 16:45
Snippie: Waarom doet je nr het niet van de foon????
Wilde je bellen vandaag even snel om je te bedanken voor je smsje, maar ja, dat ging dus niet haha..

weet ik niet meissie.heb je wel goede nummer :oops: jah moet wel anders had je mijn sms ook niet gehad!

Lunanoa
1 January 2010, 16:52
Klote Kimmie :(
Hoop dat je snel weer pijnloos bent!

Hier gezellig bezoek gehad. Nu lekker chillen aan de thee. Ben z moe :oops:
Wat zwanger zijn al wel niet met je lichaam doet :P

Lunanoa
1 January 2010, 17:31
Ik ben er klaar voor :P
Ik lubber al meer als en jaar, dus ben het al gewend :lol:
Meer haar hoef ik niet, heb al veel haar maar nogal dun. Dus misschien kan het wat dikker worden ? :?

Shit heb cupmaat 70 E van mezelf. Nu 75 E. Zit dus niet op een cupmaat groter te wachten... :lol:

Bedankt voor je fijne praatje, ik krijg al helemaal zin in 2010 :lol:

Tessa23
1 January 2010, 17:41
Allemaal de beste wensen voor 2010 meiden!!

Zoo ik heb best een gezellige avond gehad ondanks dat vriendlief moest werken , heb wel gedronken maar dat ging goed :D vriend lief begon 4 u s'middags met werken en was half 6 pas klaar , en vanmiddag weer 2 u beginnen pff.. en zelf lag ik na een super avond half 7 in bedje en stond ik zonder moeite weer half 1 op haha.. nu lekker bankhangen!..

Lunanoa
1 January 2010, 18:00
Klinkt gezellig Tessa!

Ben even vergeten wat voor werk je vriend ook alweer doet :oops:
Omdat hij van die rare tijdstippen heeft...

1 January 2010, 18:06
Haaaj lieve meiden:

Ook vanuit hier nog de allebeste wensen voor 2010! Dat 2010 het jaar mag worden van alle zwangerschappen en bevallingen!!

Lunanoa
1 January 2010, 18:28
Thanks schat :D
Jij ook h :D

1 January 2010, 18:46
oww wat lief gezegt Jamilah!! :mrgreen: En thanx Luun :lol:

Lunanoa
1 January 2010, 18:47
Is ook zo Jamilah :D Yeahoe :D

Mila
1 January 2010, 21:32
jamilah, :shock: ik heb nu al een buik :x verder heb ik al veel en dik haar van mijzelf :D (vind ik wel mooi) maar denk dat mijn haar niet echt meer kan worden, en die cup :D groter :cry: ben wel tevreden nu heb b/c en vind de goed zo qua grote!
maar ach idd alles over voor een klein wondertje.. als ik maar niet veel ga aankomen en niet meer afval na die tijd ofzo dat is mijn grootste angst. maar ben al blij als ik zwanger ben natuurlijk.

snippie
1 January 2010, 21:35
lieverds!!!!

ik wil jullie zeggen dat ik minder op het forum ga zijn.
het is hier sowiezo wat rustiger.
maar meiden ik ga me tussen de behandelingen en wacht weken door me bezig houden met
me gewicht! ik wil sowiezo 12 kilo afvallen!

Ik laat jullie natuurlijk nog wel weten wanneer me terug plaatsing is enzo!

en wanneer er goed nieuws is van jullie kant ook!
ga proberen 1keer in de week hier te zijn en niet meer!!

knuf!!

Tessa23
1 January 2010, 21:38
Lunanoa, vriend werkt in de horeca..

Mila
1 January 2010, 21:47
Sylvia: Ik hoop dat je dit jaar ook zwanger mag worden meid. Gun het je echt ontzettend.

Tja, dat afvallen na de bevalling mag ik niet over klagen. Ik was de dag na de bevalling al weer zo plat als een dubbeltje met ene klein minibuikje, hahha.
Ze waren er ook versteld van dat mijn baarmoeder toen al zo ver gezakt was. Kan wel te maken hebben dat de placenta operatief verwijderd is, dan schijnt het sneller te gaan. Ik was in totaal 17,5 kg aangekomen en was het dus in no time weer kwijt allemaal. Ben alleen lichamelijk wat steviger gebleven, maar dat is echt niet erg.

ik vind jou nog steeds slank hoor :) daar teken ik voor...

Tessa23
1 January 2010, 22:29
mijn ovu test was gister wel echt negatief , dus gelukkig geen week positief haha..

Slaaapze meiden!

Storm1987
1 January 2010, 23:11
Ik was in totaal 17,5 kg aangekomen en was het dus in no time weer kwijt allemaal. Ben alleen lichamelijk wat steviger gebleven, maar dat is echt niet erg.

Heb jij borstvoeding gegeven? Ze zeggen dat je sneller je extra kilo's kwijt bent door de bv....
Mijn moeder en tantes waren allemaal binnen 2 tot 4 weken weer slank, op hun startgewicht. Ik heb hun postuur geerfd dus ik hoop dat ik ook mag volgen ;) Toch zou ik het niet erg vinden als ik lichamelijk ietsje vrouwelijker blijf, vind die wat dikkere billen en grote borsten wel mooi eigenlijk :mrgreen: Ik ben nu bijna 10 kg aangekomen en ik moet nog ruim 10 weken.... :oops: :oops: :oops: komt echt niet van het vreten want ik eet niet meer of minder of ongezonder dan anders.

Babii
1 January 2010, 23:37
Ik ga weer slapen dames! Buik is weer bezig en dit betekend voor mij echt dat er geen zwangerschap in zit, maar vrees wel een lange LF :(. Dat gebeur dus iedere keer als het fout gaat.

2 January 2010, 06:15
Meiden allemaal een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar!!!!

Lunanoa
2 January 2010, 10:15
Snippie: Succes met je gevecht met de kilo's ! Knap van je meid!

Kimmie: Klote dat je zo'n pijn hebt :S Appart dat je dat elke keer zo hevig hebt :( Lijkt me erg naar! :cry:

Heb even snel gelezen want moet weer weg.
Ga zo even bij de Etos zo'n babydoos halen :D :D :D LEEEEEEEEUK

Het sneeuwt hier weer superhevig. Holymoly.

Ben niet echt fit, snotteren, hoesten, krampen in min buik. Ook overgeven van het hevige hoesten. Getsiederrie!
Mijn hele huid onder mn neus en in mijn neus is schraal & rood. Leuk gezicht :P & lekker pijnlijk.

Een fijne dag dames!

Liefs

2 January 2010, 10:36
Lun, Vervelend meisje .. Beterschap!

Ik heb even een beetje een rare vraag, maar kom er zelf niet uit!
Ik heb een 0-urencontract, maar ga stoppen met werken. Het is lichamelijk NU al te zwaar en de uitkering die je krijgt bij een 0-uren contract is over de laatste 3 maanden die je gewerkt hebt. Dat gaat me niet lukken!
Maaaaaaaaaaaaaaaaar...
Is er een ander soort subsidie dan waar ik evt recht op heb?
Ik hoorde al ergens iets over een subsidie voor moeders onder de 23 ... (is dat niet die alleenstaande subsidie)?
Krijg het op internet allemaal niet zo goed uitgevogeld!

Storm1987
2 January 2010, 10:55
Jeetje Essie wat vervelend dat het werken nu al niet meer gaat. Zou je het toch nog niet even proberen? Weet niet wat voor werk je doet?
Ik vond het de werken de eerste 12 weken ook het zwaarst... door de extreme vermoeidheid en het velen overgeven, en vooral ook omdat nog niemand het wist van mijn zwangerschap en daardoor dus geen rekening met mij konden houden! Ik weet nog dat ik toen ook gedacht heb : moet ik dit nog 7 maanden volhouden??
Maar na de 12e week ging het cht beter, ik heb probleemloos kunnen werken maar merk nu, dat het eigenlijk sinds deze week zwaarder wordt. Ik heb nu lichamelijke pijn door het velen lopen op mijn werk, bekken, heupen, rug en buik doen gewoon gemeen pijn na een dag lopen en bukken.(werk in een woonvorm met verstandelijk gehandicapten?

Volgens mij heb je geen recht op een uitkering wanneer je nu zelf opstapt en dus ontslag neemt. Je krijgt dan ook geen uitkering tijdens je officiele verlofperiode van het uwv. Volgens mij bestaat er verder geen uitkering die jou nu tegemoet komt. Alhoewel.... ik bedenk me ineens dat jij nog op school zit toch?? Weet je meid, bel het uwv even. Zij kunnen je vast verder helpen.

Succes!

2 January 2010, 11:10
Dankjewel storm!

In mei ben ik klaar met mn opleiding, maar omdat ik particulier studeer krijg ik daar ook geen tegemoetkoming in.
Ik heb afgelopen donderdag mijn laatste dagje op de administratie gewerkt .. maar wist dat ik daar niet kon blijven.
Als bijbaantje werkte ik als alphahulp (poetsen bij oude/zieke/beperkte mensen) en als oproepkracht, ideaal dus voor langs mijn studie, omdat ik als ik het druk had gewoon kon aangeven dat ik niet wilde werken!
De min. uurtjes zijn 3/4 uur achter elkaar. Wat ik nu gewoon cht niet meer vol kan houden. Ben al moe als ik niks hoeft te doen. En straks met mn dikke buik zie ik dat ook niet zo zitten. Daarbij komt dat ik werk met allerlei rommel als chloor etc, daar ben ik nu ook niet meer zo van gecharmeerd.
Weet even niet zo goed wat ik ermee aan moet!

Nog een vraagje. Mn vriend en ik willen eigenlijk straks collectief verzekeren (ivm kortingen die je dan vaak krijgt), zou dat kunnen als je niet getrouwd oid bent!

Mila
2 January 2010, 11:19
collectief verzekeren mag volgens mij ook als je samenwoont.

Mila
2 January 2010, 12:13
check mijn jaarhoroscoop:

Ook dit jaar staat in het teken van ingrijpende veranderingen, niet zo sterk als afgelopen jaren maar toch wel degelijk belangrijk.
U weet inmiddels om te gaan met dit soort veranderingen en het is niet langer beangstigend voor u. :cry:

Het gezinsleven is zeer belangrijk voor de boogschutter en 2010 zal na enige onrust weer wat orde brengen :D

en mijn vriend:

Voor tweelingen met een vaste relatie is 2010 het perfecte jaar voor gezinsuitbreiding. :? helaas staat dat niet bij mij en het moet voor beiden gelden, maar 1 is er alvast 1 hahahahah

2 January 2010, 12:58
check mijn jaarhoroscoop:

Ook dit jaar staat in het teken van ingrijpende veranderingen, niet zo sterk als afgelopen jaren maar toch wel degelijk belangrijk.
U weet inmiddels om te gaan met dit soort veranderingen en het is niet langer beangstigend voor u. :cry:

Het gezinsleven is zeer belangrijk voor de boogschutter en 2010 zal na enige onrust weer wat orde brengen :D

en mijn vriend:

Voor tweelingen met een vaste relatie is 2010 het perfecte jaar voor gezinsuitbreiding. :? helaas staat dat niet bij mij en het moet voor beiden gelden, maar 1 is er alvast 1 hahahahah

hahaha leuk syl, mn vriend en ik zijn allebei tweeling :mrgreen:

jorina
2 January 2010, 14:24
over borstvoeding storm kan ik je wel uit de droom helpen ik heb ook bortvoeding gegeven en geen grammetje van afgevallen het is dus niet voor iedereen weggelegd (mijn moeder viel er ook niet van af)
maar een vriendin van ons gaf ook borstvoeding en die moest verplicht stoppen met de bostvoeding omdat ze ineens nog maar 46 kilo woog bij 1,70 ze had altijd al problemen om op gewicht te blijven maar nu was het erg extreem

Lunanoa
2 January 2010, 14:59
Als je een uitkering wilt voor de zwangerschap moet je goed ziek zijn. Je wordt door de arbo arts uitgenodigd enzo.

Ik vond het ook hl zwaar de eerste weken. Vooral omdat ik de hele dag kotste & werkelijkwaar NIKS binnenhield. Ik werkte zo'n 10 uren per dag & het dat was zeker zwaar. Vooral op een groep met 12 kinderen! Je rent daar de hele dag rond, moeten zelf de hele zaak schoonmaken/stofzuigen/dweilen etc. En dat allemaal op een lege maag & constant kokhalsend :P
Ik hou zelf niet van ziek thuis blijven & heb me maar 2 keer ziekgemeld in die weken. Bij mij hielp het doorzetten heel goed.
Dat vermoeide is ook vervelend maar wordt wel beter!

Gaat hier vandaag kut. Ik heb norme buikkrampen rechts. Echt messteken.. Heb met Sonja gesproken & die heeft dat "gelukkig" ook. Misschien zijn het wel steken in mijn bekken. Het deed zo'n zeer vanmiddag, dat ik bijna het noodnummer van de VK heb gebeld :oops: Was echt zo onzeker..
Voel me even enorm klote. Ga het liefst een potje janken want voel me echt niet lekker... Viel in de supermarkt bijna flauw man!

Heb wel de "Zwangerkadoos" bij Etos opgehaald. Zit een heel pak zwitsal billendoekjes in, een kleine avent fles, een difrax speen, een paar luiertjes, een leuke knuffeldoek van Nestl & hl veel boekjes & kortingsbonnen :D

Babii
2 January 2010, 15:03
Snippie: Succes met je gevecht met de kilo's ! Knap van je meid!

Kimmie: Klote dat je zo'n pijn hebt :S Appart dat je dat elke keer zo hevig hebt :( Lijkt me erg naar! :cry:

Heb even snel gelezen want moet weer weg.
Ga zo even bij de Etos zo'n babydoos halen :D :D :D LEEEEEEEEUK

Het sneeuwt hier weer superhevig. Holymoly.

Ben niet echt fit, snotteren, hoesten, krampen in min buik. Ook overgeven van het hevige hoesten. Getsiederrie!
Mijn hele huid onder mn neus en in mijn neus is schraal & rood. Leuk gezicht :P & lekker pijnlijk.

Een fijne dag dames!

Liefs

Had het inderdaad elke maand heel hevig ;). Maar vorige maand (toen we niet geklust hadden niet) en toen werd ik ook eens op 12 DPO ongesteld ipv 18 DPO.

Klote dat je, je zo brak voelt :(. Knuf voor jou!

Ram1988
2 January 2010, 15:03
Hee meisjes!

Ik heb pijn aan mn linker borst, net alsof ie helemaal beurs is binnenin! knap vervelend haha

2 January 2010, 15:07
Leuk lun! Mn schoonmoeder zit ook al die pakketjes voor ons aan te vragen :lol: :?

Ik zit steeds echt om NIKS te huilen :roll:
Heeeel vervelend, want ik huil echt noooit!

Ik denk dat een arbo-arts niet voor mij kan bepalen of ik wel of niet moe ben! 3/4 uur poetsen/boodschappen doen/zorgen is zoiezo al best vermoeiend. Het lukt me gewoon niet meer!
Maargoed, we zien het wel!

Ram1988
2 January 2010, 15:07
Essie klote meissie!!!!!!
ff goed uitzoeken idd... je hebt vast wel ergens recht op :mrgreen:

2 January 2010, 15:08
Hee meisjes!

Ik heb pijn aan mn linker borst, net alsof ie helemaal beurs is binnenin! knap vervelend haha

Heee schattekee!

2 January 2010, 15:09

Haha dat dacht ik ..
Iedere gek lijkt wel een uitkering te trekken tegenwoordig! :shock:

Ram1988
2 January 2010, 15:11
hahahaha idd!!
maar volgens mij krijg je niet zomaar uitkering

Babii
2 January 2010, 15:12
Hee meisjes!

Whahhaha fijn gevoel he :P. Ik had dit gevoel tot 3 dagen na mijn ei. Leek wel alsof steph me helemaal fijn had geknepen :|.

@ Esssie, nee hoor een uiterking krijg je tegenwoordig niet meer zomaar :(. Zeker niet met een 0 uren contract en bij een zwangerschap. Mits je ontzettend ERNSTIG ziek bent dat je niet meer kan werken, maar ze hebben wat betreft uitkeringen de touwtjes strakker getroken!

En overigens gaan ze dan met jonge mensen een reintegratie traject in (dan zoeken hun passend werk voor je) dat je kan blijven doen. LIjkt me erg vervelend :(.

Babii
2 January 2010, 15:14

Haha dat dacht ik ..
Iedere gek lijkt wel een uitkering te trekken tegenwoordig! :shock:

Hoezo iedere gek? Ik vind deze uitspraak niet echt passend! Er zijn genoeg mensen die een uitkering hebben omdat ze NIET kunnen werken.

En er zijn ook genoeg mensen die werkeloos zijn geraakt door de economie. Sorry meid, ik vind deze opmerking niet heel passend. Snap je standpunt wel, want er zitten mensen tussen die expres niet werken, maar je vergeet volgens mij wel dat er genoeg mensen zijn die NIET kunnen werken!

Lunanoa
2 January 2010, 15:19
Je krijgt idd niet zomaar een uitkering.

Ik had toentertijd recht op een uitkering i.v.m. mijn zr hevige misselijkheid. Niks binnen kunnen houden is enorm klote. Ik heb toen alles geprobeerd, medicatie: Pillen/zetpillen etc.
Als je dat doet & het gaat echt niet beter krijg je wel een uitkering. Maar ze kunnen dit gewoon checken bij de huisarts & ik moet een zwangerschapsverklaring opsturen.
Als ik in januari niet beter was moest ik bij de arbo arts op gesprek om te kijken hoe het ging & of er eventueel passend werk te vinden was.
Het is dus niet zomaar iets & je moet cht goed ziek zijn & ECHT niet in staat zijn om te werken....

2 January 2010, 15:20
hahahaha idd!!

Nee klopt! Zitten heel wat voorwaarden aan ..
Ik wil ook best werken, maar kan gewoon NIKS vinden. Ook niet echt gek natuurlijk, ik heb mn diploma nog niet ..
maar parttime n zwanger is niet echt een + in deze tijd :|

Opzich hoeft ik niet echt te werken ..... mn vriend verdient genoeg.
Maar vind ht fijn zelf ook een beetje in te kunnen brengen, mn eigen auto te betalen,te kunnen shoppen zonder verantwoording af te moeten leggen etc!

Kim, denk dat je best wel snapt wat ik bedoel met deze uitspraak! Je neemt het allemaal weer zooo letterlijk!
Om maar een voorbeeld te noemen. Mijn oom heeft een peacemaker, of hoe heet zoiets en is altijd snel moe etc ...
Kan hij daarom niet meer werken?????? en krijgt een uitkering
Die man zit de hele dag te golven, te vreten en te genieten!

2 January 2010, 15:22
Je krijgt idd niet zomaar een uitkering.

Ik had toentertijd recht op een uitkering i.v.m. mijn zr hevige misselijkheid. Niks binnen kunnen houden is enorm klote. Ik heb toen alles geprobeerd, medicatie: Pillen/zetpillen etc.
Als je dat doet & het gaat echt niet beter krijg je wel een uitkering. Maar ze kunnen dit gewoon checken bij de huisarts & ik moet een zwangerschapsverklaring opsturen.
Als ik in januari niet beter was moest ik bij de arbo arts op gesprek om te kijken hoe het ging & of er eventueel passend werk te vinden was.
Het is dus niet zomaar iets & je moet cht goed ziek zijn & ECHT niet in staat zijn om te werken....

Het gaat mij niet eens zozeer om mijn zwangerschap!
Ik ben bijna klaar met mijn studie en hoooop dus meteen aan de slag te kunnen.... Geen werk kunnen vinden betekend dus geen inkomen ......

Lunanoa
2 January 2010, 15:24
Nou ik vind niet werken op een pacemaker nogal wat heftiger dan niet kunnen werken om de moeheid van een zwangerchap :?

sonja2009
2 January 2010, 15:26
hahahaha idd!!

Ik wil ook best werken, maar kan gewoon NIKS vinden. Ook niet echt gek natuurlijk, ik heb mn diploma nog niet ..

Maar vind ht fijn zelf ook een beetje in te kunnen brengen, mn eigen auto te betalen,te kunnen shoppen zonder verantwoording af te moeten leggen etc!

Kim, denk dat je best wel snapt wat ik bedoel met deze uitspraak! Je neemt het allemaal weer zooo letterlijk!
Om maar een voorbeeld te noemen. Mijn oom heeft een peacemaker, of hoe heet zoiets en is altijd snel moe etc ...

Wist je dat het uwv zwangerschap een gezonde ziekte noemt en volgends mij is een pacemaker dat niet helemaal hoor

Babii
2 January 2010, 15:29
hahahaha idd!!

Ik zei dat ik wel snapte wat je bedoelde met je bericht, maar er zitten hier meiden die onwijs ziek zijn van de zwangerschap en niet kunnen werken.

Ik pb je wel ff

2 January 2010, 15:32
Had je bericht al gelezen kim!
Ik kan idd erg direct zijn .. Maar je kan dingen ook wel heeeeeeeeeel letterlijk nemen hoor! Denk dat je best wel begrijpt dat ik daar helemaal niks misselijks mee bedoelde!

Blehk word hier echt kriebelig van, je kan ook overdrijven!
Ik ben naar mn schoonzusje!

Lunanoa
2 January 2010, 15:34
Ik word hier ook " kriebelig" van

2 January 2010, 15:37
Ik word hier ook " kriebelig" van

Waarvan?

sonja2009
2 January 2010, 15:37
Ik kan idd erg direct zijn .. Maar je kan dingen ook wel heeeeeeeeeel letterlijk nemen hoor! Denk dat je best wel begrijpt dat ik daar helemaal niks misselijks mee bedoelde!

Sorry maar nu word ik een klein beetje kriebelig je schrijft
Haha dat dacht ik ..
Iedere gek lijkt wel een uitkering te trekken tegenwoordig!

Of dit nou direct is of niet hou een beetje rekening met gevoelens van andere mensen
Er zijn hier andere meiden die dolgraag willen werken maar echt niet kunnen en die zijn afhankelijk van een uitkering en die zijn er echt niet blij mee hoor

2 January 2010, 15:41

Sorry maar nu word ik een klein beetje kriebelig je schrijft
Haha dat dacht ik ..
Iedere gek lijkt wel een uitkering te trekken tegenwoordig!

Of dit nou direct is of niet hou een beetje rekening met gevoelens van andere mensen
Er zijn hier andere meiden die dolgraag willen werken maar echt niet kunnen en die zijn afhankelijk van een uitkering en die zijn er echt niet blij mee hoor

Zitten we hier met een stelletje kleuters te praten ofzo?

Ik denk dat iedereen heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed begrijpt dat ik DIE categorie iig NIET bedoel!!!!
Maar dat er als je eens even heel goed om je heen kijkt er ook heel veel mensen zijn die het wel lekker makkelijk vinden en liever nog even rekken als weer aan het werk te gaan.

Dat zijn trouwens 2 verschillende soorten uitkeringen!

Lunanoa
2 January 2010, 15:43
Nou dat je het stom vind dat iemand met een pacemaker een uitkering krijgt.
Terwijl jij nu al wilt stoppen met werken ivm moeheid van de zwangerschap.

Vind het zr dubbel geschreven, je schrijft alsof iedereen zich aanstelt. Terwijl ik jouw reden van een uitkering of stoppen met werken nog het minst doorgrond vind.

Ik vind dat iedereen juist erg volwassen reageert maar dat je zelf kinderachtig reageert door hl heftig te gaan "typen". Ik probeer gewoon op een nette manier mijn mening te geven.

2 January 2010, 15:48
Goed, ik heb geloof ik weer genoeg gezegt.. Moet gezellig blijven!!
Zal voortaan weer NOG beter op mn (spreek) woorden letten!
(jullie willen mij volgens mij echt niet meemaken in het dagelijks leven, voor ons is dit heel normaal... niet 'zeiken', gewoon zeggen wat je vind/denkt en hoe het staat. Ieder zn mening, gedachtes etc :roll: )

Lunanoa
2 January 2010, 15:52
Nou blijkbaar niet. Want als jij iets zegt, moeten wij het maar happen & accepteren want dat hoort zo in je leven.

Maar als we er dan vervolgens op de zelfde manier op reageren, ben je op je teentjes getrapt, begin je dingen te roepen als: "Praten we hier met kleuters" etc.

Je spreekt je zelf erg tegen.
Eerder al qua uitkering/niet kunnen werken & nu de manier waarop jij gewend bent met mensen te communiceren.

2 January 2010, 15:56
Nou blijkbaar niet. Want als jij iets zegt, moeten wij het maar happen & accepteren want dat hoort zo in je leven.

Maar als we er dan vervolgens op de zelfde manier op reageren, ben je op je teentjes getrapt, begin je dingen te roepen als: "Praten we hier met kleuters" etc.

Je spreekt je zelf erg tegen.
Eerder al qua uitkering/niet kunnen werken & nu de manier waarop jij gewend bent met mensen te communiceren.

Tis goed meid!!
Blijkbaar lijk ik wel een alien als ik typ! Ik ben echt totaaal niet op mn tenen getrapt, ben zo kalm als iets .. maar het is vervelend als iemand je niet `begrijpt`, en daar bedoel ik dus ook weer niks verkeerds mee. Ik kan mezelf dus blijkbaar gewoon niet goed verwoorden.

Maar genoeg erover, het was niet mijn bedoeling weer vervelende discussies `uit te lokken`!

Nou ben ik echt weg .. tot morgeeee!

Lunanoa
2 January 2010, 16:01
Nou ik word nooit boos/geirriteerd op het forum. Heb het ook nog nooit gedaan, weet niet wat het is maar dit keer werd het me gewoon even te veel & moest ik mijn mening er over uiten.

Het is idd klaar.

Fijne avond nog

Beebie_Wish
2 January 2010, 16:03
Kom op zeg dames!! Moet dit nou allemaal??
En Essie om heel eerlijk te zijn vind ik ook dat als je last van moeheid hebt in je zwangerschap dat je gerust door kan werken hoor, beweging is juist erg goed voor zowel jezelf maar ook voor je kindje (nml een goede bloeddoorstroming).
En ook al heb je je diploma nog niet dan nog is er altijd wel werk te vinden en te krijgen tis alleen wat beterder zoeken en continu achter elke uitzendbureau hun kont aanbellen, want anders zijn ze je zo weer vergeten.

Ik ben ook in vroege begin van zwangerschap maar nu nog steeds extreem moe en last van bandenpijn maar ik ga door want anders ben ik bang dat mijn spieren vast gaan zitten, en dat wil ik ook niet echt want wil namelijk na de bevalling optimaal dag in dag uit genieten van ons kindje en alles van hem/haar mee mogen maken.

En het is wel heel erg makkelijk om te zeggen van dat je eigenlijk ook niet hoeft te werken want je vriend verdiend genoeg, dan zou ik juist lekker ook gaan werken (mijn vriend verdiend ook echt ruimschoots) maar ik blijf gewoon werken om een doel ook waar te maken om nog meer te kunnen sparen voor ons kindje voor later als ons kind een goede opleiding of iets dergelijks wilt gaan uitvoeren.

Je moet meer positiever en logischer gaan denken en niet zo van die makkelijke dingen van mijn vriend verdiend toch genoeg, ja en mooi voor hem maar dan kan je toch een doel creeren om zelf ook hard op zoek te gaan om dan ook nog meer te kunnen gaan sparen voor je kind straks.

En voor de mensen die wel een uitkering hebben die gewoon wg niet kunnen werken of door iets anders oid heb ik ook degelijk veel respect voor net als wat jamilah ook zegt.

2 January 2010, 16:06
Jamilah, dankjewel .. niet kunnen en niet WILLEN werken is iets anders he!! Weet waarom jij niet kn werken!

Babywish, ik ben niet zomaar moe hoor! Was het maar ..

Ik zal morgen weer lief zien, snel dr van tussen nu (voor de 3e keer, hihi). Sorry voor het gekibbel weer, was niet mn bedoeling!

sonja2009
2 January 2010, 16:10
Dit is helemaal niet nodig ze had het gewoon iets anders kunnen verwoorden

Ik heb ook een uitkering omdat ik gewoon niet mag werken vanwege het spugen en de medicijnen...
Ik had de hoop dat als dat over was ik weer aan het werk zou kunnen maar helaas heb heel erg last van harde buiken dus mag helemaal niet werken...
Ik kan wel janken als ik elke dag me weer moet gaan bedenken hoe ik de dag door kom met niets doen.
Ik wou dat ik alleen moe was dan had ik een gat in de lucht gesprongen

Ik weet ook dat er mensen zijn die misbruik maken van een uitkering maar denk niet dat dat aan ons is om daar over te oordelen immers weet je niet altijd wat er speelt bij een ander...

Beebie_Wish
2 January 2010, 16:11
Essie kan je vertellen hoe je moeheid dan wel aanvoelt misschien begrijpen we het dan stukken beter (mag ook uiteraard per pb).. En ik ben niet boos op je hoor dat absoluut niet hoe ik het gelezen heb komt bij mij meer over dat het met de hormonen te maken hebt, want dit heb ik ook nog gewoon steeds en dan weet je soms niet hoe je iets typt of schrijft, zelfs tegen mn vriend heb ik wel eens dat ik uit mijn slof schiet maar hij begrijpt me dat het aan de hormonen zullen liggen.

Nu gaan we weer lief tegen mekaar doen ;)

sonja2009
2 January 2010, 16:12
Lang leven de zwangerschaps hormonen

Lunanoa
2 January 2010, 16:14
Die hormonen laten mij ook dingen doen & zeggen die ik normaal nooit zou doen & zeggen :?
Heb het zo nu en dan cht niet in de hand!

Werd vandeweek bijna boos op mijn schoonzusje omdat ze zeurde :P Terwijl ik hardstikke goed met haar kan opschieten en normaal nit ergernissen heb.
Ik dacht: Het zullen de hormonen zijn, tel tot 10... Gelukkig hielp het, maar ik kookte van binnen :oops:

Babii
2 January 2010, 17:10
Discussie is gewoon klaar dames :).

Lunanoa
2 January 2010, 17:49
Zo. Lekker een dutje gedaan! Heeft me goed gedaan.
Nog helemaal niet lekker, maar al iets beter...
Lig met een kruik op mijn buik & mijn magnetron pantoffels op de bank :D

Heb trouwens vandaag ZEKERWETE de kleine gevoeld :D
Kwam onder de douche vandaan & stond naakt voor de spiegel creme op mijn gezicht te smeren toen ik een kriebel bij mijn buik voelde, ik kijken & ik denk; Huh hoe kan dat nou zo voelen, ik sta hier naakt & er hangt niks tegen mijn buik....
Ga weer verder, voel ik het weer. Voel het toch duidelijk aan de binnenkant ! Ik dacht zou het de kleine zijn?
En voor de derde keer, hetzelfde gevoel!
WAAAAAAAAAUW wat prachtig! Ik voelde echt het welbekende "vlindergevoel" :D PRACHTIG!
Had al eerder heel lichts iets gevoeld maar dit was z duidelijk!

Babii
2 January 2010, 18:31
Lunanoa, doe je wel rustig aan lieverd!!! En wat gaaf dat je, je kleintje hebt gevoeld... Oeeeeeeee wat lijkt me dat geweldig :D. En vindt het heerlijk om jullie verhalen aan te horen!!!!

Go on please :D.

Lunanoa
2 January 2010, 18:41
Rustiger aan kan niet :P Lig gestrekt op de bank :D

Nog meer zwangerschapsverhalen:
Poepen lukt bijna niet meer, drama. Alleen maar valse lucht die de hele dag door mijn buik borrelt & pijn doet.. :P
Zal maar eens aan de rosivicee laxo. Schijnt goed te zijn!

Babii
2 January 2010, 18:49
Hahahahahahah, je hoort juist dat je veel meer moet poepen van een zwangerschap... Raar he hoe een lichaam dan reageert he :).

Lunanoa
2 January 2010, 18:58
In het begin ja! Toen ging ik wel 3x per week!
Rond deze weken komt de obstipatie :P

Officieel in week 20 geloof ik, dan verandert het HCG hormoon in een ander hormoon, wat je darmen slapper maakt & daardoor krijg je last van obstipatie... :?

Lunanoa
2 January 2010, 18:59
uh 3x per dag bedoel ik natuurlijk :P

jorina
2 January 2010, 19:22
ik heb tijdens mijn zwangerschap ook heel erg last van obstipatie gehad
hou het goed in de gaten lun want ik heb een paar keer op EH gezeten voor een klisma want had zo'n pijn in mijn buik kon niet meer knap rechtop lopen en kan je wl vertellen das knap lastig met een dikke buik :D
goed veel vezels ( bruin brood , fruit) eten en inderdaad roosvicee laxo werkt heel erg goed en anders heeft de drogist ook nog andere dingen die je kunt nemen die ook geschikt zijn voor zwangere

iedereen hoop ik een leuk en spannend nieuwjaar gehad ?
hier iig wel gezellig bij vrienden gezeten en s'avonds nog een autobrandje gehad :o
reed s'nachts om half 3 met thomas achteruit de straat in en had een grote hoop met nasmeulend vuurwerk niet gezien dus daar stond ik bovenop geparkeerd ik had thomas binnen gezet toen ik me omdraaide zag ik dat de auto aan de onderkant in de fik stond ik dus de auto nog verder achteruit gereden maar het bleef branden dus heb vervolgens maar hysterisch bij de buren aangebeld en die hebben het geblust bleek achteraf hun eigen troep te zijn
vanmiddag bij de garage geweest en de schade viel gelukkig mee want heb er ook gewoon nog meegereden alleen de bodemplaat was voor een gedeelte verbrand en de buren hebben al aangeboden om de schade te vergoeden dus komt allemaal weer goed gelukkig
en met ons was voor de rest niets dus allemaal weer afgelopen met een sisser maar was wel onwijs geschrokken zat echt vol adrenaline om 3 uur s'nachts op de bank met als gevolg dat ik pas om een uur of 6 sliep dus die nacht bat weinig slaap gehad maar dat heb ik vanmorgen weer ff goed gemaakt toen kwam ik er om half 12 uit en das echt een wonder want word altijd standaard om 9 uur wakker ( biologische klok thomas genaamd) :D

Ram1988
2 January 2010, 19:24
Nou meiden k ben maar gestopt met terug lezen hahahaha!
Die pijn/ gevoeligheid in mn borst is echt vervelend! nu al een paar dagen blehk!

Babii
2 January 2010, 19:27
Die pijn/ gevoeligheid in mn borst is echt vervelend! nu al een paar dagen blehk!

Je hebt net je ei gehad toch? Dan kan adt hoor... Heb het zelf 4 dagen lang gehad :|.

Ram1988
2 January 2010, 19:28

Je hebt net je ei gehad toch? Dan kan adt hoor... Heb het zelf 4 dagen lang gehad :|.

jaa dat zal t wel zijn idd!!

Babii
2 January 2010, 19:30
En nu maar hopen dat het zo blijft :P. Want ik hoop zo erg dat jij deze ronde zwanger bent! En ik gun het iedere meid hoor :mrgreen: .

Ik had het zelf na me ovulatie en nog 4 dagen erna, totdat me HCG injectie was uitgewerkt :).

Lunanoa
2 January 2010, 19:33
Jeetje Jorina, dat is wel even schrikken :o
Wel fijn dat ze hebben aangeboden te betalen! Erg netjes!

Ik eet erg veel fruit. Brood begint ook weer meer te komen dus dat komt goed :D
Ik poep wel om de paar dagen, dus het valt nog mee! Zo'n klisma lijkt me geen pretje :?
Haal vandeweek de Rosivicee Laxo meteen in huis :lol:

Storm1987
2 January 2010, 19:51
Ik wil toch nog ff reageren want ik vind het niet helemaal eerlijk hoe er nu tegen Essie gereageerd wordt. Ik ben het ook heus niet altijd met haar enes maar nu neem ik t even een beetje voor haar op. Essie studeert en doet schoonmaak werk en we weten best allemaal dat dit lichamelijk zwaar is. Ik ben nu bijna 30 weken maar ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap amper wat in het huishouden kunnen doen. Mijn vriend heeft het huis zelfs shcoongemaakt. Dit kwam ook door de vermoeidheid. En ik ben echt niet kleinzierig want niemand heeft mij hier ooit over iets horen klagen. Ik kotste ook de longen uit mijn lijf.

Jullie kunnen niet vanaf de computer beoordelen ofdat Essie wel of niet genoeg goede redenen heeft om te stoppen met werken! Want iedere vrouw beleefd een zwangerschap anders. Beebiewish, ik vind jouw reactie op de vermoeidheid van essie erg ongepast. Ze is jou geen enkele verantwoordig verschuldigd.

De uitspraken over de uitkering zijn wellicht wat snel gezegd. Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken want er is al genoeg over gezegd. Maar even vooropstaand, je krijgt in Nederland niet zomaar een uitkering. En als je een uitkering krijgt, is dat, zoals jamillah al zegt, ECHT GEEN VETPOT ! Het is keihard bikkelen en goed opletten op elke stuiver die je uitgeeft.

Daar zou ik niet mee willen ruilen. Wij hebben gelukkig beide een goede gezondheid en een goede baan. Maar ik heb vroeger als klein meisje helaas wel armoede gekend. Dus ik weet wat het is. Hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat geld niet gelukkiger maakt. Ik heb een geweldige kindertijd gehad, ondanks dat er toen niet veel geld was.

Babii
2 January 2010, 19:53
Wie heeft er dan gezegd dat zij "niet zwaar werk" heeft? Want dat stukje heb ik dan gemist :?: (meen het serieus) want heb dat dus echt niet gelezen :| (even teruglezen).

Lunanoa
2 January 2010, 20:03
Kan daar zeker over mee praten. Begin nu weer wat te doen in het huishouden, maarja daarnaast werk ik ook zo'n 30 uren.

Het is ook zker niet dat ik daar over oordeel.

Het ging mij puur om het feit dat iemand met een pacemaker zich aanstelde en eigenlijk wel kon werken & een uitkeringtrekker was.
Terwijl ze zelf wou stoppen met werken i.v.m. moeheid.

Ik vind dat je jezelf dan tegenspreekt, dat was mijn punt.

Maar ik zal er verder niet meer op door gaan, maar wou het je toch even uitleggen waarom ik opeens fel uit de hoek kwam (naast de hormonen) :P

Lunanoa
2 January 2010, 20:33
En toen was iedereen weer weg? :cry:

Babii
2 January 2010, 20:36
Ik ben er wel hoor :P.

Storm1987
2 January 2010, 20:41
Ja oke dat snap ik van jou ook hoor Lun...

en dan die hormonen er nog bij... stapelt zich lekker op :mrgreen:

Ik had trouwens vandaag iets grappigs hahaha.... ik voelde dat mijn baby schrok van een hard geluid, gebeurde iets op mijn werk en toen schrok de baby. Heel mijn buik schudde hahaha schrikreflex werkt dus goed
(vond ut wel zielig hoor)

Ik vroeg em trouwens af hoe het met miss amy en pals zou zijn.... :lol:

Babii
2 January 2010, 20:53
Whahahahah Pals kan ik zo achterkomen :P. Miss Amy geen idee, las laatst op zwangerschapspagina dat ze wer uit mekaar is met der vriend :P.

Wat gaaf dat je kindje al een schrik reflexe heeft. Lijkt me echt allemachtig mooi dat te voelen!

Lunanoa
2 January 2010, 20:55
Wat cool dat je dat voelt Storm!
Wauw, echt al een kindje dat schrikt en alles. Z wonderbaarlijk als ik dat allemaal zo hoor :D WAAAUW

Verbaast me niks dat ze WEER uitelkaar zijn. Tsjah, op een gegeven moment raak je die klappen wel beu lijkt me :?

Storm1987
2 January 2010, 21:57
Bij mij was/is dat ook zo jamillah. Vanaf week 7 tot week 12 voelde ik me zooooooo moe, kon alleen maar slapen en gaar zijn. Hierna kreeg ik mijn energie weer terug en vanaf week 16 tot week 28 had ik energie voor 10. Maar momenteel.... pff ik lijk wel weer terug bij af en alles kost veel meer moeite en energie.

Hier ligt overigens maar een dun laagje sneeuw. Van mij mag er nog wel wat meer komen, ik vind het zoo geweldig mooi!!

Babii
2 January 2010, 21:59
Van mij mag het wegblijven ;). Anders zit ik maandag weer met het probleem van naar het werk gaan :P. Kan manlief weer me wegbrengen...

Ram1988
3 January 2010, 05:18
En nu maar hopen dat het zo blijft :P. Want ik hoop zo erg dat jij deze ronde zwanger bent! En ik gun het iedere meid hoor :mrgreen: .

Ik had het zelf na me ovulatie en nog 4 dagen erna, totdat me HCG injectie was uitgewerkt :).

whoee kimmie je bent zo lief he!! gun het jou ook van harte!!!!
ik ga zo weer werken tot 13.00!
en dan lekker een paar uurtjes bijslapen, heb 56 uur gewerkt deze week blehk!

3 January 2010, 12:17
Sodeju wat een rust vandaag. EstherH is ondertussen weer klaar met werken en er is niets meer gezegt :? Pff 56 uur :shock: Pff ruil niet graag met jou :oops: Rust nu maar even lekker een paar uurtjes uit, heb je dubbel en dwars verdiend. Hoop ook dat het deze maand jou maand is, word wel eens tijd!!

Ga voor iedereen weer heel hard duimen deze maand hoor,word weer tijd voor nieuwe zwangeren :mrgreen:

Ik voel me nog steeds hardstikke goed. Bij mij nog het enige kwaaltje is dat ik sneller moe ben. Verder helemaal niks!! Ik mag dus ook echt niet klagen, doe het ook niet hoor :lol:
Heb ondertussen al meerdere zwangere in de privesfeer, wat ontzettend leuk zeg!! Mijn vriendinnetjes, daar zal het nog wel even bij duren... Maar ach dan geniet ik dan wel met hun mee :lol:

Ik ga me even douchen.. Laatste vrije dag na 1,5 week vakantie. Pff oeps, kijk er toch een beetje tegenop om morgen weer te werken :oops: Dus vandaag nog maar lekker genieten :D

BQ1986
3 January 2010, 12:58
Hey Meiden,

Tijd niet hier geweest... hoe gaat het allemaal?
Zie dat er nog altijd leuke discussies zijn :D Ach jah, hoort erbij heh!
Dat zal altijd zo blijven via het net, omdat je nooit weet wat er werkelijk speelt..

Zie dat er aardig wat zwangeren bij zijn gekomen.. maar ook helaas nog steeds een aantal bij wie het nog niet gelukt is :(
Hopelijk mogen deze meiden zich ook snel aansluiten bij de zwangeren! Het is jullie zoooo gegunt!

Meiden, allemaal een top 2010 gewenst!! :D

A.J.Destiny
3 January 2010, 13:18
Hey meiden.

Even een vraag.
Ik was 9 dagen overtijd en heb een test gedaan.
Die test zei dat ik zwanger ben.
Maar nou ben ik gister avond ongesteld geworden.
Ik hoor van meerdere mensen dat het niks zegt omdat het wel vaker voor komt.
Weten jullie hier misschien meer van?
Iemand ervaring ofzo?

Ram1988
3 January 2010, 13:26
Hey meiden.

Even een vraag.
Ik was 9 dagen overtijd en heb een test gedaan.
Die test zei dat ik zwanger ben.
Maar nou ben ik gister avond ongesteld geworden.
Ik hoor van meerdere mensen dat het niks zegt omdat het wel vaker voor komt.
Weten jullie hier misschien meer van?
Iemand ervaring ofzo?

Is het helderrood of bruin? is t veel?

A.J.Destiny
3 January 2010, 13:38
Ja een beetje rood en bruin door elkaar.
Nee niet super veel..
Gewoon normaal.
Maar het voelt ook zo raar allemaal.
Een normale menstruatie voelt bij mij heel anders..
De eerste dag heb ik heel erge pijn en de volgende dag voel ik het bijne niet meer.
Nu blijf ik steeds best veel pijn houden.
Ik snap er niks meer van. :cry:

Babii
3 January 2010, 13:48
Even in de gaten houden A.J. Destiny. Het is namelijk vrij normaal om bruin verlies te hebben bijv. eenmalig bij afvegen. Maar het is niet normaal om dagenlang rood met bruin te verliezen.

Hoe voel je, je verder? Ik raad je aan toch de VK te bellen voor een eventuele echo, want ik wil je echt NIET gek maken (bedoel het goed), maar het kan een beginnende MK zijn., zeker vanwege de pijn!

Hou het in de gaten meis.

Liefs

Thyra
3 January 2010, 13:49
Hey meiden,

Zo tijdje niet geweest zeg, ik ga eerst es ff bijlezen ;)

A.J.Destiny
3 January 2010, 13:51
@ babii

Ja daar zit ik zelf dus ook aan te denken.
Ik ga morgen ochtend naar de dokter.
Het bruin met rode bloed verlies ik sinds gister.
Ik voel me echt vreselijk nu.

Babii
3 January 2010, 13:53
Het betekend niet dat het een MK is, maar aangezien je zulke pijn hebt, dat kan niet goed zijn. Bij sommige meiden begint een MK zo. Hoever zou je nu zijn?

Denk dat de HA niet veel voor je kan doen (die heeft geen echo apparaat). Wellicht heb je jezelf al ingeschreven bij de VK? Bel hun even meis.

Natuurlijk voel je jezelf vreselijk! Het is namelijk niet niks, maar het hoeft niks te betekenen. Is het continu aanwezig?

Ram1988
3 January 2010, 13:53
@ babii

Ja daar zit ik zelf dus ook aan te denken.
Ik ga morgen ochtend naar de dokter.
Het bruin met rode bloed verlies ik sinds gister.
Ik voel me echt vreselijk nu.

Waarom bel je niet een huisartsenpost ofzo!! dan weet je gelijk waar je aan toe bent!! die onzekerheid is ook killing!

b0llie
3 January 2010, 14:00
@aj destiny, jeetje meis
hopelijk weet je snel wat meer

Thyra
3 January 2010, 14:02
Zo ik ben weer bij.

Allemaal een super 2010 toegewenst!

haha ik zie nu pas dat ik al 2 dagen overtijd ben :o

Babii
3 January 2010, 14:04
Wordt het geen tijd om even te testen dan Thyra ;).

Bij 2 dagen overtijd kan dit ook met middag urine :D.

b0llie
3 January 2010, 14:05
hahaha thyra
:D

idd babii, goed plan haha

Ram1988
3 January 2010, 14:05
Wordt het geen tijd om even te testen dan Thyra ;).

Bij 2 dagen overtijd kan dit ook met middag urine :D.

hahahahaha oftewel: TESTEN THYRAAAA :mrgreen:

Ram1988
3 January 2010, 14:06
Kimmie kun je dr niet nog eens een pendel tegenaan gooien wanneer k zwanger wordt :P

Thyra
3 January 2010, 14:08
Ik wacht nog heel even met testen, gister avond dacht ik nou laat ik eens testen, mn borsten zijn wel erg groot nu enzo maar die test was negatief. Ik wist nog niet dat ik al overtijd was, ik zie t altijd aan mn banner op dit forum hoever ik zit in mn cyclus.
Ik wacht morgen even af of mn mentruatie nog niet komt en anders test ik overmorgen in de ochtend.

3 January 2010, 14:13
Zo weer heerlijk gedouched en meteen even de badkamer grondig gepoets, was best nodig :?

Spannend Thyra!! Ga voor je duimen!

A.J. Destiny: Pff wat schrikken meid, hoop dat het geen mk is en dat je gauw duidelijkheid hebt. Ik heb met 7 weken ook een heeeel klein beetje bloedverlies gehad. Heb toen in paniek de vk gebeld en ze heeft me aan de telefoon al heer erg gerust gesteld dat het niet klonk als een mk. Als je je situatie uitlegt dan kunnen ze je edvies geven en zeggen wat de oorzaak kan zijn. Je krijgt dan waarschijnlijk evengoed zsm een echo voor meer duidelijkheid. Aangezien ik pas 's avonds belde kon ik de dag erna voor een echo. Gelukkig was alles goed!
Hopelijk bij jouw ook meid, succes!

Thyra
3 January 2010, 14:14
haha ben nu eigenlijk best wel zenuwachtig, ben gewoon overtijd! best kans dat ik morgen ochtend er gewoon een testje tegenaan gooi.

Free
3 January 2010, 14:15
Ja oke dat snap ik van jou ook hoor Lun...

en dan die hormonen er nog bij... stapelt zich lekker op :mrgreen:

Ik had trouwens vandaag iets grappigs hahaha.... ik voelde dat mijn baby schrok van een hard geluid, gebeurde iets op mijn werk en toen schrok de baby. Heel mijn buik schudde hahaha schrikreflex werkt dus goed
(vond ut wel zielig hoor)

Ik vroeg em trouwens af hoe het met miss amy en pals zou zijn.... :lol:
Zoals ik op hyves las, heeft miss amy een nieuwe vriend waar ze heel gelukkig mee is ;)

3 January 2010, 14:24
haha ben nu eigenlijk best wel zenuwachtig, ben gewoon overtijd! best kans dat ik morgen ochtend er gewoon een testje tegenaan gooi.

Haha spannend meid, hoop dat het raak is. ik kon het ook niet zo goed laten om te testen :?

A.J.Destiny
3 January 2010, 14:30
@ babii

Nee af en toe trekt de pijn weg.
Zoals nu is het weer minder.
Ik sta nog niet ingeschreven bij de VK.
Ik ga ze is proberen te bellen.
Mijn vriend trouwens wel het gevoel dat het wel goed zit.
Ik hoop echt dat hij gelijk heeft.

@ Schorpioentje87

Dank je wel.
Ik hoop het ook echt.

Babii
3 January 2010, 14:33
Ik zou toch even bellen, wil je echt niet bang maken. Maar aanhoudende buikpijn, bruin met rood bloedverlies is niet goed. Althans dat was het bij mij niet :(. En heb weleens gehoord dat het zo bij meerdere begint.

Ik hoop van harte dat het goed zit lieve meid, want ik gun het je echt. Hoeveel weken zou je nu zijn? En hoe zit het met dat bloed? Is het er constant (dus een maandverband is nodig). Heb je seks gehad bijv. gisteren? Sorry voor de vragen, maar probeer je even te helpen!!!

@ EstherH, omdat je het zooooo lief vraagt :P. Kom maar op met je gegevens ;).

A.J.Destiny
3 January 2010, 15:10
@ babii

Ja het is er constant.
Ik heb geen sex gehad gister omdat ik al de hele dag misselijk was.
Ik zou nu ongeveer 5 weken zijn misschien iets korter.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor morgen ochtend bij de VK.
Ik ben echt heel zenuwachtig nu.
Ik vind het trouwens echt lief van je dat je me zo helpt.
Dank je!

3 January 2010, 15:14
Succes meid, wat zei de vk aan de tel, heb je de situatie uitgelegt, heeft ze verteld wat het zou kunnen zijn of iets.. Begrijp heel goed hoe je je nu voelt! Kut he die onzekerheid! Hoop echt voor je dat alles goed is en je morgen een mooie eerste echo hebt!!

Ram1988
3 January 2010, 15:15
Ik zou toch even bellen, wil je echt niet bang maken. Maar aanhoudende buikpijn, bruin met rood bloedverlies is niet goed. Althans dat was het bij mij niet :(. En heb weleens gehoord dat het zo bij meerdere begint.

Ik hoop van harte dat het goed zit lieve meid, want ik gun het je echt. Hoeveel weken zou je nu zijn? En hoe zit het met dat bloed? Is het er constant (dus een maandverband is nodig). Heb je seks gehad bijv. gisteren? Sorry voor de vragen, maar probeer je even te helpen!!!

@ EstherH, omdat je het zooooo lief vraagt :P. Kom maar op met je gegevens ;).

whoeeeee wat wil je weten PB ik dat even :mrgreen:

Babii
3 January 2010, 15:16
@ babii

Ja het is er constant.
Ik heb geen sex gehad gister omdat ik al de hele dag misselijk was.
Ik zou nu ongeveer 5 weken zijn misschien iets korter.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor morgen ochtend bij de VK.
Ik ben echt heel zenuwachtig nu.
Ik vind het trouwens echt lief van je dat je me zo helpt.
Dank je!

Goed zo meissie! Heel verstandig dat je toch de VK hebt gebeld :). Ik help mensen graag hoor en hoop van harte dat het goed zit bij je.

Overigens zit je met 5 weken ook nog geen hartactie he, dus dat je daar niet van schrikt :).

Ram1988
3 January 2010, 15:29
JOehoeeeeeee kimmie? :mrgreen:

Babii
3 January 2010, 15:44
Ik ben er nog hoor :P.

Storm1987
3 January 2010, 15:51
Destiny: wat akelig meid, van het bloedverlies. Ik vrees alleen dat je niet terrecht kan voor een echo omdat je nog maar zo kort zwanger bent. Bij 5 weken is nog geen hartactie te zien en ze zullen daarom geen echo maken omdat dit helemaal niks zegt. Tenzij er gevreesd wordt voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Wat je wel zou kunnen doen is het aankijken en over 2 weken een echo laten maken. Vanaf 6 weken is er bij de meeste embryos hartactie maar bij 7 weken is dat zeker waar te nemen via een echo.

Heel veel sterkte....

Thyra
3 January 2010, 16:12
Wat is het stil zeg, echt weer zondagmiddag...

Babii
3 January 2010, 16:20
Ik lees undercover mee ;).

Ram1988
3 January 2010, 16:24
welke gegevens moet je van me hebben kimmie ;)

Storm1987
3 January 2010, 16:25
er valt alleen neit zoveel te lezen haha

Ram1988
3 January 2010, 16:26
er valt alleen neit zoveel te lezen haha

valt tegen he hahaha! ik heb ook niks spannend, behalve gevoelige borsten als k eraan zit of soms als k loop! zal wel van eisprong komen

Babii
3 January 2010, 16:27
Haha nee dat klopt Storm ;). Maar ik sjoef over het hele forum hihi :P.

@ Esther, voornaam, achternaam en geboortedatum :).

Ram1988
3 January 2010, 16:41
kimmie you've got a PB :mrgreen:

Babii
3 January 2010, 16:45
Ik zie het Esther, zal als ik klaar ben met school even pendelen :).

Ram1988
3 January 2010, 17:17
Ik zie het Esther, zal als ik klaar ben met school even pendelen :).

whoeeeeiiiiiiiii ben je bezig met school :o gekkie op zondag!

Babii
3 January 2010, 17:19
Zal wel moeten als ik morgen naar school moet en 6 februari examen heb :).

Ram1988
3 January 2010, 17:20
Zal wel moeten als ik morgen naar school moet en 6 februari examen heb :).

Oh ja nou dan zal k je met rust laten hahaha

3 January 2010, 17:50
Ben lekker slim aan het kijken, is echt lachwekkend hoe domme antwoorden de meiden daar geven :shock:

MissMini
3 January 2010, 17:53
Wat een rust hier zeg! :D Hoefde weinig bij te lezen.

Nog 2 daagjes en dan naar het Erasmus.. Begin toch wel weer zenuwachtig te worden. Was aan het begin heel nuchter en nu nog steeds wel, maar merk toch dat het tijd is om meer duidelijkheid te krijgen!

Babii, succes hoor met je schoolwerk! Ist veel?
Hoeist verder met je? En met de klachtjes..... of nergens last van?

Beer
3 January 2010, 17:56
He meiden,

allemaal nog een heel gelukkig, gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar 2010 gewenst!!
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik 1 januari helaas toch ongesteld geworden na een luteale fase van 16 dagen! Wat dan dat streepje geweest is op de zwangerschapstest weet ik niet........nu hopen op meer geluk in deze nieuwe ronde!

Liefs, Beer

Babii
3 January 2010, 17:56
Gisteren had ik klachten die ik nog geen enkele keer gevoeld had, maar vandaag voel ik niks :).

MissMini
3 January 2010, 17:59
Babii, Oke, toch maar weer afwachten dan he!! Welke datum kun je testen?

Jammer Beer dat je toch ongesteld geworden bent. Op naar de volgende ronde dan maar weer! Succes!

Beer
3 January 2010, 18:04
He meiden,

even een vraagje. Mijn vorige cyclus was 44 dagen. Mijn partner en ik hebben in die periode nog niet serieus geklust dus die ronde tel ik ook nog niet mee. Nu was de afgelopen ronde ronde 1 met een cyclus van 45 dagen. Daarbij heb ik ovulatietesten gebruikt en getempt. Zowel met de ovulatietesten als met temperatuur heb ik mijn ei gevonden. Is het dan alsnog verstandig om wel aan de bel te gaan trekken bij de huisarts als mijn aankomende cyclus, ronde 2, weer 45 dagen is of langer? Want als hij weer langer wordt is dat niet goed toch? Ik hoop echt dat hij wat korter gaat worden deze maand, duurt anders elke keer zo lang, of gewoon raak deze maand :D Maar helaas heb je dat allemaal niet voor het zeggen......ook deze maand ga ik weer ovutesten gebruiken en tempen. Toch wil ik al wel vanaf dag 10 gebruik maken van ovutesten voor het geval mijn ei nu wel ineens eerder is, want je ziet het weleens toch bij het ontpillen dat hij ineens wel gewoon rond de 28/30 dagen is?

Sorry voor al mijn vragen, maar af en toe maak ik me best zorgen over mijn lange cyclussen, al stelt het mij al wel gerust dat ik wel een eisprong heb...

Liefs, Beer

Babii
3 January 2010, 18:12
16 and pregnant is @ mtv :)

Kan 9 jan testen :D

Thyra
3 January 2010, 18:24
o ga gelijk kijken

3 January 2010, 18:34
Haha is reclame, ik ben ook aan het kijken. Vaste prik geworden op zondag, ze krijgen dalijk hun kindje te zien wat ze hebben afgestaan voor adoptie afgelopen week. Spannend!

Lunanoa
3 January 2010, 18:35
Beer:
Dat is een normale cycles. Hier kan de huisarts niks aan doen. Ik heb zelf ook cyclessen van 42 dagen gehad.
Je lichaam werkt in principe prima & je kan gewoon hardstikke goed zwanger raken. De cyclessen duren alleen wat langer & dat is soms wel vervelend qua wachten.
Maar je hoeft je bsoluut niet zorgen te maken!

Ze schaatsen hier alweer op het meer! Heerlijk, schaatsen op natuurijs! Echt prchtig!
Ik loop er alleen over met mijn Moonboots. Durf niet te schaatsen met mijn buik & daarom veilig wandelen :D

Lunanoa
3 January 2010, 18:36
Haha is reclame, ik ben ook aan het kijken. Vaste prik geworden op zondag, ze krijgen dalijk hun kindje te zien wat ze hebben afgestaan voor adoptie afgelopen week. Spannend!

Is het serieus een vervolg op vorige week? :O Wow vt. Die ga ik online kijken!

3 January 2010, 18:41
Nee is een speciale uitzending: Life after labor. Je zit alle stellen van dit seizoen met alle baby's en verhalen etc. Dus die baby van afgelopen week komt ook :lol:

Lunanoa
3 January 2010, 18:43
Cool. Ik kijk ook :D

Oh schorpieoentje; wij hadden het toevallig vandaag ook over een andere auto :P

Na ons tripje Madrid & alle babyspullen te hebben, gaan we sparen voor een grotere auto! Iets met 5 deuren. Wou vriendlief graag. Wel toevallig na wat jij vertelde gister :P
Ik krijg dan de peugeot van vriendlief & dan kan mijn onveilige Suzuki Alto weg!

Jullie al wat moois gevonden? :D

Tessa23
3 January 2010, 18:44
Jaa ik kijk ook MTV... :D

Dinsdag op vakantie... stom he heb er nu nog geen zin in haha , komt wel als ik op schiphol sta.. koffer is gepakt :D.. en als ik terug kom is mijn NOD dus spannend... ]]

Lunanoa
3 January 2010, 18:45
Arm kind. Heeft de prikpil gekregen :?

Tessa: Alvast een hele fijne vakantie gewenst :D Geniet er lekker van!
x

Tessa23
3 January 2010, 18:47
Dank je Lunanoa..!! Dinsdag morgen 06.55 vliegen we :D is gelukkig maar 2,5 u vliegen:D

Thyra
3 January 2010, 18:52
Fijne vakantie!

Babii
3 January 2010, 18:53
Wie heeft de prikpil?????

Lunanoa
3 January 2010, 18:54
Ebony, n van die teenage moms van MTV!

3 January 2010, 18:56
Luun: Haha idd toevallig zeg! Wel leuk hoor, is erg handig!! Wij hebben al leuke gezien, heb daar mails naartoe gestuurd. Om te kijken we we bij zouden moeten betalen als we mijn auto erop inruilen. Maar van die allebei nog niks terug gekregen. Zijn vandaag ook gesloten dus zal morgen wel van allebei reactie krijgen.
Heb nog meerdere mooie gezien maar dan moet die van mij eerst verkocht zijn want die kunnen we daar niet inruilen. Die van mijn vriend is in ieder geval sinds gister weg. Fijn dat die zo snel verkocht was maar toch ook jammer, was echt een fijne auto :( Maar nu die van mij nog. Wat willen jullie??

Tessa: Oww lekke zeg, op vakantie!! Alvast een hele fijne vakantie, maar dat komt vast wel goed!

En oja van die prikpil zag ik ook, arm kind ;)

Thyra
3 January 2010, 19:09
Blegh ben zooo misselijk, hopelijk gaat t snel over.

Babii
3 January 2010, 19:09
Oef, veel succes met de prikpil!!! Ebony is toch dat meisje dat met Josh gaat?

Lunanoa
3 January 2010, 19:13
Ebony is die donkere meid met die onozele gast die "the Airforce" in wil. Typ ik dat wel goed? Airforce :?

Cool! Ben benieuwd!

Wij denken aan de nieuwste Opel Corsa... We hebben veel gedachten :P Eerst maar flink sparen. Hebben ons er nog niet volledig in verdiept!

Oeh Thyra, overtijd & misselijk ;) Goed teken...

b0llie
3 January 2010, 19:19
@tessa, fijne vakantie

Thyra
3 January 2010, 19:20
opel corsa, leuke auto! Denk idd wel vast aan 5 deuren, is makkelijke voor een maxicosi ;)

ja goed teken, heb alleen wel het gevoel in mn buik dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar dat kan ook komen omdat ik er sinds ik hier gezien heb dat ik overtijd ben heel erg op het gevoel van ongesteld worden let.

Babii
3 January 2010, 19:28
@ Thyra, menstruatiegevoel hoort ook bij een zwangerschap :).

Thyra
3 January 2010, 19:31
Oke, dat wist ik niet. ik heb nu echt super erge hoop dan!! Want ook hoe misselijk ik ook ben ik zit nu toch nog olliebollen te eten haha

Babii
3 January 2010, 19:34
Haha, dat je het er nog niet uitkotst :P. Zo ik heb net gejankt om dat stel dat hun kindje ter adoptie afstond :|. Ik heb echt respect voor hun, maar damn wat moet dat een pijn doen :|.

Ze hebben gelukkig wel een ander stel die onvruchtbaar is een prachtig cadeau gegeven!

Thyra
3 January 2010, 19:37
nee hoor hou ze goed binnen;)

Ja vond t ook even moeilijk om naar te kijken. Heel mooi dat het andere gezin nu een kindje heeft.
Lijkt me heel erg moeilijk om je kindje na zo'n tijdje weer te zien nadat je het hebt afgestaan voor adoptie.

Lunanoa
3 January 2010, 19:39
Ja ik denk zeker aan die 5 deuren :P Dag is de achterliggende gedachte van de nieuwe auto. Anders hadden we geen nieuwe gehoeven :lol:
De nieuwste opel corsa heeft een prachtig sport achtig model met 5 deuren. Hl mooi!

Maarja, zijn zoveel mooie auto's :?

Die menstruatiepijn had ik ook toen ik net zwanger was & dat hield zo'n 2 weken aan. Is blijkbaar je groeiende baarmoeder!

Kim: Heb op dat moment de sluizen ook open gegooid :lol:

3 January 2010, 19:49
Ik heb ook echt diep respect voor hun!!! Zo onwijs knap!Ik denk dat ik het nooi had gekunt ook al was het beter geweest voor de kleine :oops: Ik denk dat ik dan zo zou denken als ach we redden het wel, het komt wel goed.
Vandaar mijn diepe respect, want wat is dat een leuk lief stel zeg! Ze zijn beide echt super!! Ook de 'nieuwe' ouders! Super hoe ze beiden met de situatie omgaan!

Luun: Jaa de nieuwe opel corsa is ook erg mooi!!

Oww Thyra, je maakt mij zelfs nerveus hahah.. ga je morgenvroeg testen, ik hoef pas om 13.00 te werken kan ik je morgenvroeg in de gaten houden ;)

Thyra
3 January 2010, 19:52
Ja ik ga morgenochtend gelijk testen! kom gelijk de uitslag vertellen.. hihi vind t ook super spannend!

3 January 2010, 19:54
Oww coollie, weet je ook al hoelaat :lol: Probeer jezelf niet teveel op te fokken, dan valt her hader tegen als het niet zo mocht zijn. Al hoop ik natuurlijk van harte dat je morgen 2 streepjes hebt!!

Thyra
3 January 2010, 19:59
10 uur staat mn wekker, ben vrij. kom gelijk t forum op! nee ik hou er rekening mee dat ook tegen kan vallen.

3 January 2010, 20:01
Okee ben ik er rond 10 uur :lol:

Thyra
3 January 2010, 20:06
is goed :D

Lunanoa
3 January 2010, 20:10
hahahaha spannend!
IK lees het 's avonds wel!

Ik ga zo richting bed! Een fijne avond dames ;)

xxx

Thyra
3 January 2010, 20:15
Weltrusten meid!

3 January 2010, 20:31
Slaap lekker Luna. ik ga even gamen haha, maybey tot zo nog..

Babii
3 January 2010, 20:34
Tessa meissie! Geniet van je vakantie :mrgreen: . Vergat je helemaal!

Thyra
3 January 2010, 20:44
hee je bent er weer babii, klaar met je schoolwerk?

Babii
3 January 2010, 20:52
Nee haha en moet ook nog eens examen doen 6 februari :(. Heb medelijden met mezelf :(.

Thyra
3 January 2010, 21:06
ik heb ook medelijden met je meid! jeetje wat moet je veel doen dan zeg, als je op zondagavond nog bezig bent. succes!

Babii
3 January 2010, 21:11
Ben ondertussen ook me mail van het werk aan het bijwerken en die van me directeur :P. Scheelt me morgen weer werk :P.

Mila
3 January 2010, 21:37
thyra, spannend meid! ik ben er morgen ook, ben morgen eindelijk 1 dagje vrij!

kim, wat ben je weer druk meid, denk je wel goed aan jezelf?

tessa, fijne vakantie!

pfff ik moet nog 3 dagen de provera en dan is het weer wachten op die ongesteldheid en dan kunnen we weer beginnen :D het is wel eng aankomende ronde, want als ik rond dag 20 mijn eisprong heb en het is raak dan ben ik uitgerekend op dezelfde datum als vorig jaar :roll:

Storm1987
3 January 2010, 21:47
Hihi Lunanoa, wij zijn ook aan het sparen voor een andere auto. Enerzijds vind ik het wel een klein beetje onzin want we hebben vorig jaar een Seat Ibiza uit 2004 gekocht met nog niet heel veel kilometers. Maar nadeel is dat het 3 deurs is. Vriendlief dacht toen nog totaaaaaaal niet aan kids en vond 3 deurs prima... tjah, uiteindelijk staat de auto op zijn naam dus hij mocht beslissen.
Tis een heerlijke auto hoor. Maar een 5 deurs is toch makkelijker met een kind (oooo luxe probleem :P ). Als ik alleen met de kleine op stap ga dan zet ik hem gewoon voorin met de maxi cosi. En als we met zijn drieen op stap gaan dan kan mijn vriend de maxi cosi achterin monteren en ook in en uithalen. Hij is toch wat sterker dan ik.

Maar op den duur willen we wel weer wat anders. Een Golf 5 of een Seat Leon. Wil wel weer een beetje een sportieve auto. Absoluut geen station, haha dan voel ik me zo extreem burgerlijk. :lol:

Maar ach, t zijn allemaal luxe probleempjes want ben allang heel erg blij dat we een goede veilige auto hebben en beide ons rijbewijs. Ik heb mijn rijbewijs van mijn (stief)vader gekregen maar ben elke dag opnieuw weer zo erg blij met dat roze papiertje :)

Thyra
3 January 2010, 22:04
Ik heb zelf ook net een nieuwe auto, niet zown grote maar wel 5 deurs, de nieuwe alto!

Ik ga maar eens naar bed! weltrusen allemaal en voor de gene die nog niet naar bed gaan, een fijne avond verder!

3 January 2010, 22:22
Hhaah Storm wij zijn ook aan het kijken voor een seat leon, vind die zo stoer! Mijn vriend vind die wat minder maar dat komt vooral omdat hij een bmw wil maar die wil ik niet! Dus komt wel goed hoop ik haha. Heb weer een mooie gezien. Even afwachten wat voor reactie ik morgen terug krijg, heb er een mailtje naartie gestuurd.
En mijn vriend heet Leon dus die moet mar toegeven want die is op zijn naam geschreven :lol: Whaha

Oww Thyra die nieuwe alto is echt schattig, erg leuk!! Die van de reclame toch met Ruben Nicolai?

Ben slapen meiden, tot morgenvroeg!

snippie
3 January 2010, 22:23
Lieve dames
ik moest even van jamilah door geven dat haar computer stuk is
en ze dus niet weet wanneer hij weer gemaakt is !en dus wss voorlopig niet online.

Ik heb niks bij gelezen.ik ga er nu ook weer vandoor kwam alleen dit bericht door geven.
Tot eind deze week!
De geen die gaan testen succes !en ook de andere veel succes en plezier mr
et wat dan ook!
Voor de geen die ongi worden alvast een knuffel!
tot snel!

knuf

Mila
3 January 2010, 23:12
Hhaah Storm wij zijn ook aan het kijken voor een seat leon, vind die zo stoer! Mijn vriend vind die wat minder maar dat komt vooral omdat hij een bmw wil maar die wil ik niet! Dus komt wel goed hoop ik haha. Heb weer een mooie gezien. Even afwachten wat voor reactie ik morgen terug krijg, heb er een mailtje naartie gestuurd.
En mijn vriend heet Leon dus die moet mar toegeven want die is op zijn naam geschreven :lol: Whaha

Oww Thyra die nieuwe alto is echt schattig, erg leuk!! Die van de reclame toch met Ruben Nicolai?

heb jij er ook zo'n een thuis zitten? ;) zie van mij wil ook een BMW, maar ik vind alleen die naam al verschrikkelijk! Dus nee hij heeft pech, al moet ik wel zeggen de BMW 1 serie vind ik wel mooi, maar niet te betalen joh..
wij hebben nu een peugeot 206 uit 2003 met airco (daar ben ik heel blij mee) maar het is 3 -deurs omdat ik dat mooier vind.

Tessa23
3 January 2010, 23:27
bedankt voor jullie berichtjes!! ja morgen nog even kleine dingen inpakken in de koffer en dan op tijd slapen morgenavond , 3 u er weer uit en dan naar schiphol.. heb er zin in.. haha.. lekker 8 dagen weg :d eindelijk even zo lang samen :)

slaapze allemaal tot morgen nog even ..

Ram1988
4 January 2010, 08:10
tessa een heeeleeeeee fijne vakantie!!

oeoeoeoeh thyra ik duim voor je!!!!

Ram1988
4 January 2010, 09:00
thyraaaaa waar blijf je :mrgreen:

4 January 2010, 09:06

heb jij er ook zo'n een thuis zitten? ;) zie van mij wil ook een BMW, maar ik vind alleen die naam al verschrikkelijk! Dus nee hij heeft pech, al moet ik wel zeggen de BMW 1 serie vind ik wel mooi, maar niet te betalen joh..
wij hebben nu een peugeot 206 uit 2003 met airco (daar ben ik heel blij mee) maar het is 3 -deurs omdat ik dat mooier vind.

Haha ja vreselijk irritant. Die van mij wil een BMW 3 serie. Maar ik houd voet bij stuk, ik wil de Seat Leon :lol: WHaha nee hoor vind andere auto's ook leuk, maar wil geen BMW :oops:

Thyra ben je er al :?

4 January 2010, 09:10
Owja Syl, ik vind de peugeot 206 ook gaaf! Daar was ik voor aan het kijken toen we wel 2 auto's wilden. Nu hebben we er waarschijnlijk maar 1 nodig als alles goed is. Willen touwens wel perse 5 deurs, dat is ook de reden dat allebei onze auto's weggaan. Maar snap goed dat jullie er toen niet verder bij nagedacht hebben. Dan staat 3 deurs ook vaak stoerder, met grotere deuren. Och ja als jullie het zo goed vinden dan maakt het toch ook helemaal niet uit :lol:

Ram1988
4 January 2010, 09:12
nou nou thyra laat wel op zich wachten hahaha :mrgreen:

Thyra
4 January 2010, 09:13
Ben dr ben dr, ja moest eerst ff plassen he, nu ff 5 min wachten

struffle
4 January 2010, 09:14
halloooo meiden

wat is er weer een hoop gekletst en gekibbelt de laatste dagen!
Voor iedereen alsnog een supermooi 2010, dat al jullie dromen maar mogen uitkomen!!

Hier weer vanouds druk met werk en vanaf vandaag weer met school. Ik heb afgelopen weekend voor t eerst moeten overgeven (op mn werk helaas) van de misselijkheid. Ik hoop dat het daarbij blijft!

Nou ik ga direct beginnen met een verslag, spreek jullie later weer!

Ram1988
4 January 2010, 09:16
Ben dr ben dr, ja moest eerst ff plassen he, nu ff 5 min wachten

oehhhh spannende meid!

4 January 2010, 09:19
Spannend!!

Thyra
4 January 2010, 09:20
nou volgens mij is die toch echt negatief.

Ram1988
4 January 2010, 09:20
nou volgens mij is die toch echt negatief.

wat klote meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 January 2010, 09:21
:cry: Jammer.. maar geen bloed geeft moed en anders op naar de volgende ronde!

Beer
4 January 2010, 09:24
He meis,

wat balen zeg......hoeveel dagen dpo zit je nu? Hopen dat je misschien nog te vroeg getest hebt!

Thyra
4 January 2010, 09:24
k dacht dat er eeb lijntje kwam maar dat is de schadum van t hartje. ik vind t geen fijne test die sensitest, eerst deed ie t niet en later wel ineens.

struffle
4 January 2010, 09:25
hehh jammer thyra, had je er een goed gevoel over??
anders in de volgende ronde meer succes!! (bovendien komt je kindje elke ronde dichterbij ;) )

Thyra
4 January 2010, 09:26
ben 3dagen overtijd nu..idd geen bloed geeft moet!

Babii
4 January 2010, 09:27
He balen Thyra! Maar je bent wel net van de pil he :(. Dus het kan zijn dat je cyclus nog varieert en dat je nu dus te vroeg test.

Hier kon ik geen Progesteron prikken. Die ambtenaren waren nog vrij vandaag :(. Vet balen, want zit vandaag 7 DPO :(. Dus weet niet of ik een goede eisprong heb gehad.

Denk zelf van niet.....

Thyra
4 January 2010, 09:29
ja het voelde wel goed, ik heb voor mijn gevoel enorme borsten nu, kreeg last van obstipatie, misselijk en ben nu 3 dagen overtijd,en mijn cyclus is altijd heel strak.

Beer
4 January 2010, 09:29
ben 3dagen overtijd nu..idd geen bloed geeft moet!

Weet je ook precies wanneer je je eisprong hebt gehad? Misschien dat je die iets later hebt gehad? Maar het kan ook nog zijn dat je te vroeg hebt getest of dat je nog te weinig HCG hebt in je urine. Welke test heb je gedaan, een vroege test of een test die je doet vanaf de dag van je gemiste menstruatie?

Babii
4 January 2010, 09:30
Altijd Thyra? Ik wil niet irritant zijn, maar je bent sinds oktober 2009 van de pil. Dat is zeker maar 2 maanden dat je kan zeggen of die ok is.

Je cyclus kan dus nu nog veranderen... :roll:

Thyra
4 January 2010, 09:32
ja nog niet zo lang van de pil af. het is gewoon een kwestie van afwachten nu.

ja heb ik het over afgelopen 2 maanden en voor de pil.

Babii
4 January 2010, 09:33
Hoelang heb je aan de pil gezeten dan? Want de periode dat je de pil slikte is geen cyclus he :). Dat zijn allemaal ontrekkingsbloedingen.

En helaas kan je over 2 maanden nog niet zoveel zeggen. Heb je enig idee wanneer je ei is geweest?

MissMini
4 January 2010, 09:38
Heej dames! :mrgreen:

Zoo lekker uitgeslapen, ben net pas uit bed. Beetje rommelen in huis straks, gelukkig heb ik gister al een eind schoongemaakt dus hoef vandaag alleen globaal het huis door. Heb nogal last van harde buiken vandaag dus lekker rustig aan doen maar! :)

Thyra, balen hoor dat je test negatief is! Op naar de volgende ronde.. succes!

Babii, wanneer moet je dan Progesteron laten prikken? Morgen ofzo?

Pff, moet morgen natuurlijk naar het Erasmus. Kon manlief ineens geen vrij krijgen! Moet voorgesteld worden aan een nieuwe klant. Hij mag wel eerder weg maar dan kunnen we niet samen reizen. Gelukkig mijn moeder kunnen strikken om mee te gaan, ik weet echt de weg niet in Rotterdam. Maar baal er wel van.. hij krijgt altijd zonder problemen vrij en dan ist een x cht belangrijk, gaan ze moeilijk doen.
Hoop maar dat hij er op tijd is dan, maar ik zorg in ieder geval dat ik op tijd op de afspraak ben. In het Erasmus doen ze nogal moeilijk als je te laat komt blijkbaar, dus ik ben er gewoon een uur van tevoren! Vind deze afspraak toch wel erg belangrijk!

Thyra
4 January 2010, 09:39
Ik heb net een normale test gedaan van sensitest. Mijn eisprong weet ik niet zeker door middel van tempen enzo, ik voel het altijd heel goed en hij was 19-12/20-12.

struffle
4 January 2010, 09:41
even een vraagje tussendoor

hebben de zwangeren dat ook dat als ze iets op tv zien (zo zag ik frosted flakes gister in love actually) dat je er meteen zooooooooooooo'n enorme zin in krijgt :D Kan het niet meer uit mn hoofd zetten hahaha!

Thyra dan ben je idd nog kort van de pil af, dan kan je cyclus (helaas) nog alle kanten op. En door ontpillen kan je lichaam je behoorlijk in de maling nemen (weer helaas). Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op een positieve test!!

Missmini dat is zeker mooi kut dat je vent geen vrij krijgt nu... jeetje, ik zou echt pissig worden dan. Maarja, je kunt er helaas weinig aan doen vrees ik... Toch snap ik het niet, is een nieuwe klant belangrijker dan je eigen kind?? Pfff... snap je frustraties heel goed hoor!!
Gelukkig dat je ma iig mee gaat, scheelt weer een beetje. Hopelijk kan je vent toch nog op tijd weg om bij het belangrijkste gedeelte te zijn van t gesprek.

Thyra
4 January 2010, 09:46
het is voor mij nu gewoon afwachten, of op een mentruatie of als die uitblijft op een positieve test. Ik denk dat ik toch even naar de kruidvat ga vanmiddag, vind die testen toch fijner.

MissMini
4 January 2010, 09:49
Idd Struffle, manlief was ook pissig geworden tegen zijn baas maarja, baas zijn wil is nog steeds wet. Normaal doen ze nooit moeilijk en juist nu wel, dan denk ik man stuur gewoon ff iemand anders naar die klant, dan komt dat ook allemaal wel goed hoor! Maar nee, precies manlief mt daar naartoe. Fijn dat ze hem waarderen en een nieuwe klant aan hem toevertrouwen, maar dan graag op een andere dag! :shock:
Duimen dus maar dat hij er op tijd bij is en zo niet dan kan ik in ieder geval vast naar binnen gaan, dan ben ik op tijd op de afspraak. Hij zoekt me dan wel op maar 't is toch een beetje een vervelend gevoel.

Ik had dat trouwens ook haha, als ik maar hrde dat iemand iets ging eten wilde ik dat ook. 's Avonds laat trek in patat, 's morgens vroeg wilde ik bamihappen, vannacht om 0.00 uur had ik trek in erwten en gebakken aardappels (hoe gek kun je zijn!!). Hahah hou je maar een beetje in anders vliegen de kilo's er zo aan!

Babii
4 January 2010, 09:54
@ MissMini, het heeft nu geen nut meer om Progesteron te prikken. Dit kan alleen tussen 5 en 7 DPO :(. Dus ja, ik weet niet of ik een goede eisprong heb gehad :(.

Babii
4 January 2010, 09:55
Jeetje MIssMini wat belachelijk! Dit gaat toch om jullie kindje, verdorie zeg :(.

MissMini
4 January 2010, 09:57
Jeetje MIssMini wat belachelijk! Dit gaat toch om jullie kindje, verdorie zeg :(.

Idd Babii, maar net wat ik zeg, baas' zijn wil is wet he! Ze hebben hem nogal hoog in het vaandel en daardoor willen ze vaak redelijk veel van hem. Ben ook heus wel blij dat hij naar een nieuwe klant mag (geeft aan dat ze hem vertrouwen) maar had dat dan gewoon ff een dagje opgeschoven of stuur iemand anders daarheen, dan kan manlief de volgende dag nog wel even. Maar precies nu gaan ze moeilijk doen.
Nouja wie weet komt het allemaal goed en is hij wel mooi op tijd. Daar hoop ik dan maar op!

Klote dat je nu geen Progesteron meer kunt prikken! Nu ist dus nog minimaal 5 dagen wachten, 9 januari kun je testen toch?

Mila
4 January 2010, 10:01
Owja Syl, ik vind de peugeot 206 ook gaaf! Daar was ik voor aan het kijken toen we wel 2 auto's wilden. Nu hebben we er waarschijnlijk maar 1 nodig als alles goed is. Willen touwens wel perse 5 deurs, dat is ook de reden dat allebei onze auto's weggaan. Maar snap goed dat jullie er toen niet verder bij nagedacht hebben. Dan staat 3 deurs ook vaak stoerder, met grotere deuren. Och ja als jullie het zo goed vinden dan maakt het toch ook helemaal niet uit :lol:

3 deurs vind ik zelf geen probleem..op het werk moet ik ook soms kleine kinderen (die 2 broertjes) naar school brengen met alle kinderstoeltjes enz.. en dan pak ik liever mijn eigen auto dan die grote "gehandicapte" bus en dan krijg ik ze prima in mijn auto.. het enige verschil is dat je via de voorstoel er een stukje in moet kruipen, maar als je er handigheid in krijgt til je een kindje er zo uit. maar 5 deurs is idd wat praktischer.. ik maak me dan alleen meer druk om de auto die we nu hebben om de kofferbak, straks met al die spullen :?

Babii
4 January 2010, 10:03
Kan inderdaad 9 januari testen, maar ja weet niet of ik het doe. Ben bang dat er weer van alles mis is in me lijf. Had allemaal klachten 2 dagen geleden en nu voel ik al 2 dagen niks :(.

Dus vrees dat ik weer richting de 18 DPO ga!

Ram1988
4 January 2010, 10:05
nou meisjes ik ga maar eens douchen en poetsen haha! k heb geen zinnnnnn :x :mrgreen:
nog 9 daagjes tot testen zal wel weer niks zijn ;)