PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Mila
6 January 2010, 11:02
hedwig, neeee bah! gelukkig kun je gelijk terecht! sterkte en hopen dat het allemaal toch goed zit.

kimberly.. heel goed dat je naar de dokter gaat, hoelang je cyclussen hiervoor? en teveel eitjes in je eierstokken is vaak toch PCOS :(

zo ben pas net wakker :mrgreen: heb de klok rond geslapen heerlijk, had het ook echt nodig was gisteren zo moe :roll:

Ram1988
6 January 2010, 11:07
hahahaha lekker toch syl!!

Ram1988
6 January 2010, 11:09
syl ik doe je ff een PB zo ;)

Mila
6 January 2010, 11:14
esther, je hebt een pb terug ;)

Ram1988
6 January 2010, 11:18
mn autootje is weer gemaakt, kan k lekker weer ophalen, met 1 dag mis ik hm al hahaha
alleen wachten tot vriendlief er is anders kom ik niet in eefde haha

Ram1988
6 January 2010, 11:21
syl ie heb nog een pbtje van me haha

Storm1987
6 January 2010, 11:27
Kimberley dat ben ik niet met je eens. Mijn ervaring is dat artsen juist het jonge moederschap toejuichen. Ik was 21 toen ik voor de eerste keer zwanger was maar ik ben cht niet anders behandeld dan iemand van 35. Er is met alleen maar gezegd dat ze graag jonge moeders zien omdat zij vaak in een veel betere lichamelijke conditie zijn dan vrouwen van boven de 30.

Mila
6 January 2010, 11:29
mn autootje is weer gemaakt, kan k lekker weer ophalen, met 1 dag mis ik hm al hahaha
alleen wachten tot vriendlief er is anders kom ik niet in eefde haha

fijn dat hij weer gemaakt is, erg is dat he dat je je auto al zo snel mist..
ik riep toen ik met mijn rijbewijs bezig was heel hard.. als ik straks mijn auto heb dan pak ik ook mijn fiets hoor :? nou ik kan je vertellen.. ik ging zelf met de auto naar school die 10 min. fietsen verder was :lol:
en nu als mijn vriend de auto mee heeft en ik dus geen auto heb, juist dan bedenk ik weer dingen die ik wil doen maar waarbij ik een auto nodig heb.. hahahaha lekker handig.
ik heb ook de "pech" dat ik verhuist ben naar zutphen en mijn familie en vrienden in Deventer en omgeving wonen. dus dan heb je al gauw een auto nodig.

Ik denk ook straks als er een kleine gaat komen hier, we een klein twee autotje erbij gaan halen.. want we werken allebei onregelmatig en om dan in wind en weer en regen enz. een baby die nog zo kwetsbaar is op de fiets te gaan vervoeren van en naar de oppas nee.. dat willen we niet en omdat we allebei onregelmatig werken heb ik vaak de auto mee omdat ik anders 's avond om 22.00 door een heel stuk afgelegen donker bos moet fietsen, waar al vaak dingen zijn gebeurd dus nee vandaar dat ik altijd de auto mee heb

Ram1988
6 January 2010, 11:32
hahaha ik doe ook alles met de auto :|
syl waar werk je dan? kan ik me even bedenken waar jij langs fietst ;)

Mila
6 January 2010, 11:35

brummen, dus ik fiets dan over de zutphensestraat (van brummen naar de dijk van zutphen) en dan via de dijk over de oude ijsselbrug door het centrum zo naar huis, weet je wat ik bedoel? dan heb ik het over de zutphensestraat!

Mila
6 January 2010, 11:36

brummen, dus ik fiets dan over de zutphensestraat (van brummen naar de dijk van zutphen) en dan via de dijk over de oude ijsselbrug door het centrum zo naar huis, weet je wat ik bedoel? dan heb ik het over de zutphensestraat!

echt een bos is het niet, maar veel weilanden met bomen en maar een paar boerderijen en verder niks..

struffle
6 January 2010, 11:36
kimberley ronde 16 alweer! Ik raakte zwanger bij ronde 6, was toen iets langer dan een halfjaar bezig.

mijn verloskundige vroeg of ik niet al eerder zwanger was geweest, waar ze dat idee nou weer vandaan haalde... :? (was niet de standaard vraag)

ik ben erg benieuwd hoe mijn verloskundige zal zijn en staat tegenover jong moederschap. Tot nu toe merk ik niks van verschil.

Is er aan de zwangeren ook al gevraagd of het wel gepland of de bedoeling was? Mij inmiddels al 2x, vanuit de vriendengroep. Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen, trek me dat soort dingen niet zo aan.

6 January 2010, 11:38
hahaha syl grappig! toen ik net mn auto had nam ik me ook voor (na 5 keer in de maand getankt te hebben en het tch wel duur bleek) gewoon lekker weer wat meer op de fiets te doen.

Ik doe zelfs boodschappen met de auto bij de winkel hier 3 min lopen vandaan..
echt schandaaaalig!
Volgens mij weet ik niet eens meer hoe fietsen moet! :?

Ram1988
6 January 2010, 11:38

oooh ja k snap t al :D geen leuk stuk om te fietsen iig!! ik werk op de leeuwerikweide en ga al altijd met de auto haha

Ram1988
6 January 2010, 11:39
hahaha syl grappig! toen ik net mn auto had nam ik me ook voor (na 5 keer in de maand getankt te hebben en het tch wel duur bleek) gewoon lekker weer wat meer op de fiets te doen.

Ik doe zelfs boodschappen met de auto bij de winkel hier 3 min lopen vandaan..
echt schandaaaalig!
Volgens mij weet ik niet eens meer hoe fietsen moet! :?

hahahaha ik woon ook zo dicht bij de supermarkt ga ook met de auto... altijd met t smoesjes jaaaa straks krijg ik alles niet mee met de fiets haha

6 January 2010, 11:40
hahahahahaha ja es dat heb ik dan ook ..
dan neem ik weer nt teveeel mee, zit ik daar te stuntelen!

Nee lekker met de auto :mrgreen:

b0llie
6 January 2010, 11:40
@thyra
ik heb t liefste niet te warm en niet te koud
geef mij maar de lente of de herfst hahaha
hoe gaat t bij jou met douchen, en schoonmaken, water met schoonmaakmiddelen enz?
kan jij zeker ook slecht verdragen..

@estherH, ja wij wonen ook 5 minuten fietsen van de supermarkt, nog niet eens geloof ik
en ook altijd met de auto :oops:
MAAAAR de laatste keer netjes met de fiets gegaan, hehe
ja dat hoort ook bij t afvallen, en meer bewegen haha

Mila
6 January 2010, 11:41

oooh ja k snap t al :D geen leuk stuk om te fietsen iig!! ik werk op de leeuwerikweide en ga al altijd met de auto haha

de leeuwerikswijde zit hier in mijn wijk hahahah

Mila
6 January 2010, 11:43
essie, je bent lang niet geweest hier, hoe is het met je?
weet je wat ik me laatst afvroeg.. hoe is het opgelost met de zomervakantie van jullie?

Ram1988
6 January 2010, 11:43
whoeee moet je afvallen dan? nee toch?

Ram1988
6 January 2010, 11:46
de leeuwerikswijde zit hier in mijn wijk hahahah[/quote]

jaa klopt k ben vaak heel dicht bij jou :P

struffle
6 January 2010, 11:48
iemand kopje verse kippensoep??

slurrrrp

MissMini
6 January 2010, 11:50
Lekker Struffle!! Ik kom ff langs ;)

Ram1988
6 January 2010, 11:52
hahaha ik eet nooooit kippensoep behalve als k ziek ben :mrgreen:

6 January 2010, 11:53
weet je wat ik me laatst afvroeg.. hoe is het opgelost met de zomervakantie van jullie?

Ik slaap echt mn halve dag :roll:
Vandaag gaat ht eigenlijk redelijk (misschien omdat esther me altijd zo lekker kan bezighouden :lol: )
maar de afgelopen dagen heb ik gemiddeld 16/17 uur geslapen.

De zomervakantie ... hmm we willen eigenlijk zooooo graag mee.
Maar waarschijnlijk gaan nu mn zwager en zusje met vrienden! Zo zitten we toch niet met de kosten

Ram1988
6 January 2010, 11:56

Ik slaap echt mn halve dag :roll:
Vandaag gaat ht eigenlijk redelijk (misschien omdat esther me altijd zo lekker kan bezighouden :lol: )
maar de afgelopen dagen heb ik gemiddeld 16/17 uur geslapen.

De zomervakantie ... hmm we willen eigenlijk zooooo graag mee.
Maar waarschijnlijk gaan nu mn zwager en zusje met vrienden! Zo zitten we toch niet met de kosten

hahahaha gekkie :mrgreen:

Ram1988
6 January 2010, 12:04
niemand is thuis om me naar de garage te brengen, vreselijk irritant dit weer hahaha

Mila
6 January 2010, 12:07
essie, gelukkig dat het dan zo is opgelost.. jammer natuurlijk maar i.p.v. die vakantie krijg je dan een mooi klein wondertje dus als ik moch kiezen dan wist ik het wel :mrgreen:

6 January 2010, 12:11
essie, gelukkig dat het dan zo is opgelost.. jammer natuurlijk maar i.p.v. die vakantie krijg je dan een mooi klein wondertje dus als ik moch kiezen dan wist ik het wel :mrgreen:

hahaha ja die keuze is natuurlijk absoluuuut niet moeilijk!

Misschien dat we binnenkort nog even lekker weg boeken

Ram1988
6 January 2010, 12:20
oooh dus ook lekker dr evne tussenuit! wij willen van de zomer naar kenia :mrgreen:

Ram1988
6 January 2010, 13:24
waar is iedereen toch?

Babii
6 January 2010, 13:26
Druk met notuleren ;). Althans ikke.

Ram1988
6 January 2010, 13:35

hahahaha hou had ik ook nog niet gezien vandaag ;)

Ram1988
6 January 2010, 13:36

hahahaha jou had ik ook nog niet gezien vandaag ;)

Ram1988
6 January 2010, 13:36

hahahaha jou had ik ook nog niet gezien vandaag ;)

Babii
6 January 2010, 13:37
Ben al de hele dag zowat aan het notuleren ;). Dus echt veel tijd heb ik niet :P.

Ram1988
6 January 2010, 13:37
oeps 3x is beetje veel ;)

6 January 2010, 13:45
net de verzekering gebeld ..
krijg maar 2 echos vergoed :roll:

Ram1988
6 January 2010, 13:46

betaal je de rest maar zelf, je hebt geld genoeg met je Guess :geek: :mrgreen: :mrgreen:
grapje lieffieeeeeeeeeeeee

6 January 2010, 13:49

betaal je de rest maar zelf, je hebt geld genoeg met je Guess :geek: :mrgreen: :mrgreen:
grapje lieffieeeeeeeeeeeee

Ga weg jij ... gek! :mrgreen:
Daar heb ik heeeel hard voor gespaard, en lange niet zo duur al jou BURBERRY! haha nee grapje, flauwflauw!

Ram1988
6 January 2010, 13:50
hahahaha sorry!
maar 2 s wel weinig!
doe je ook pretecho?

Babii
6 January 2010, 13:56
Apart! Ik krijg alles vergoed :|, misschien omdat ik een medisch geval ben hoor.

MissMini
6 January 2010, 13:58
Je krijgt standaard maar 2 echo's vergoed: de termijnecho en de 20 weken echo. Als je verder echo's wilt moet je ze zelf betalen, tenzij ze natuurlijk op medische grond gemaakt moeten worden

Mila
6 January 2010, 14:00
als je meer echo's moet krijgen vanwege medische redenen krijg je het altijd vergoed hoor.. maar als je geen medische reden hebt dan krijg je er idd 2 vergoed. 1 met 12 weken en 1 met 20 weken!

estherh, naar kenia, toe maar! heeel gaaf.. wij gaan waarschijnlijk naar portugal, naar porto, maar misschien word het wel weer italie en dan toscane ofzo.. eerst wilde ik naar zweden, maar mijn vriend wil dat niet dit jaar.

Ram1988
6 January 2010, 14:10
Jaa we willen heel graag naar kenia, natuurlijk hangt het er wel vanaf of ik dan zwanger ben ja of nee ;) dus wordt sowiezo een last minute

Mila
6 January 2010, 14:16
Jaa we willen heel graag naar kenia, natuurlijk hangt het er wel vanaf of ik dan zwanger ben ja of nee ;) dus wordt sowiezo een last minute

echt heel erg gaaf!

6 January 2010, 14:21
Je krijgt standaard maar 2 echo's vergoed: de termijnecho en de 20 weken echo. Als je verder echo's wilt moet je ze zelf betalen, tenzij ze natuurlijk op medische grond gemaakt moeten worden

Juist, precies zo zei ze het!
Maar de echo die ik maandag krijg ... die wordt dan al niet vergoed!

Wow ik heb echt een suuuuper lekkere shake gemaakt!
Es als jij komt ga ik die maken :mrgreen:

6 January 2010, 14:31
Ik ga even dutten, heb ht vandaag al cht lang volgehouden! (hmm ik lijk wel een oudwijf :? )

Storm1987
6 January 2010, 14:34
k
Is er aan de zwangeren ook al gevraagd of het wel gepland of de bedoeling was? Mij inmiddels al 2x, vanuit de vriendengroep. Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen, trek me dat soort dingen niet zo aan.

Door mijn vriendinnen niet.... maar in mijn omgeving verder wel en vooral veel mensen vroegen het aan mijn vriend. Ik vind dat echt een brutale vraag... wat gaat hen dat aan? Het is gewenst... meer dan gewenst, en of het nou wel of niet de planning was maakt in mijn ogen geen verschil.

Essie: Wat fijn dat je het op hebt kunnen lossen zo met de vakantie! Je baalt nu misschien nog een beetje, maar je zult zien dat je tegen die tijd blij bent dat je het afgezegd hebt! Lekker dat je zoveel kan slapen, neem je rust maar hoor dat is nodig om jullie kleintje goed te laten groeien.

Wat je over je echo's zegt is waar. Officieel krijg je er maar 2 vergoed maar dit is volledig afhankelijk van wat de arts nodig vindt. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap (die in een mk eindigde) 2 echo's gehad. Bij dit kindje heb ik 5 echo's gehad. Met 7, 9, 13, 20 en 21 weken. Ik heb nog nooit een rekening gehad. Ja 1x van je eigen bijdrage maar dat heb je sowieso, dat heb je ook als je medicijnen krijgt.

Gek idee dat ik nu helemaal geen echo's meer krijg. Het is nu gewoon afwachten tot de kleine eruit wil ;)

Babii
6 January 2010, 14:39
Kennis van stephan komt net bij VK vandaan... Die meid had al ontsluiting en is pas 22 weken :|. Ze moet nu dagenlang plat liggen, want de kleine mag er nog niet uit.

Ze heeft ook zoveel stress, zo sneu voor de kleine. Hoop dat hij nog even goed blijft zitten!

Storm1987
6 January 2010, 14:39
Es de echo die je maandag krijgt wordt ook gewoon vergoed, zeker wanneer je vk dit doet.
Maak je geen zorgen. Pas wanneer jij uit eigen beweging om een echo vraagt, zijn de kosten voor jezelf. en zelfs dan zijn die kosten nog niet denderend hoog, dus wees niet gevreesd ;)

sonja2009
6 January 2010, 14:47
De echo van vrijdag is de eerste echo die wij moeten betalen en die kost 25 euro dus vind ik ook nog reuze meevallen de rest is allemaal vergoed
Omdat ik in het ziekenhuis loop heb ik extra echos gehad anders had ik er ook maar 2 gehad

Thyra
6 January 2010, 14:51
@ b0llie,

Ik mag maar om de dag douchen met maar 37 graden warm water en dan moeti k me van te voore insmeren met spul van de dermatoloog, vind t echt stinken maar goed t helpt wel. IK douche niet altijd volgens de voorschriften hoor ;) . Na t schoonmaken heel goed mn handen insmeren en niet met al te agressief spul schoonmaken dan gaat t goed. en heb echt een wonder middel van de dermatoloog, elocon zalf, als ik dat smeer op mn plekjes is het de volgende dag weg, echt super spul!

Mila
6 January 2010, 15:23
ben min vriendlijst van hyves aan het opschonen heerlijk :mrgreen: er zaten nog vriend bij van mijn ex :? dus even lekker opschonen :D

6 January 2010, 15:45
Storm wat ben jij toch een poepie he :mrgreen:

Ik heb even lekker geslapen, merk dat zelfs een uurtje slapen gewoon al helpt!
Vanavond na gtst gewoon weer naar bed, en dan komen we er wel doorheen.

Ik ga even informeren voor de collectieve verzekering. Heeft iemand dit al? en is het voordeliger?

Ik heb trouwens besloten over een jaar of 2 jaar weer te gaan studeren. Ik wil zoooo graag nog (aanvullend op mn makelaardij) bouwkunde studeren en dat ga ik DOEN! Wordt ook meteen mn studieschuld kwijtgescholden :mrgreen:

b0llie
6 January 2010, 15:51
@estherH, ist gelukt met je auto?
en ja, ik moet echt afvallen, weeg 90 kilo, bij 1,70
woog 4 jaar geleden nog 70 kil0
ben nu ruim 2 weken aant lijnen, nog niet op de weegschaal gestaan, dus ben benieuwd

@babii, wow, 22 weken en al ontsluiting, pff

@thyra, schoonmaken, water en schoonmaakmiddel doe ik alleen als ik echt bijna geen last heb
anders mag mn vriend aan de slag
krijg zo'n jeuk van water

dat klinkt wel super die zalf
wat is dat precies voor iets dan?
ook via de dermatoloog gekregen dus?
ik gebruik nu op t moment ..
cremor triamcinoloni ,, hormonenzalfje is dat, lichte variant, groenig tubetje
koelzalf FNA,. n vette zalf is dat,mag ik zo vaak als ik wil smeren
en na t douchen doe ik me ook insmeren met olie, balneum olie, extra vet
ik douche idd ook niet te heet, niet warmer dan 38 graden
maar smeer me niet van te voren al in,
pas daarna, met die olie en dan die zalf

6 January 2010, 15:55
Oeeh met 22 weken al ontsluiting ... jeetje!

B0llie, oeh das wel veel jah. Ik ben dan weer het andere uiterste, ben 3 cm kleiner en weeg de helft van jou ...
Aankomen valt niet mee .. en voor jou vast afvallen ook niet!!?

Ik heb 16 jaar ecxeem gehad! Toevallig heb ik het weer aan mn ogen sinds ik zwanger ben ..
maar heb letterlijk nog de gaten en likkens van het krabben!

Ik heb na 16 jaar en ik denk serieus wel 1000 verschillende zalfjes een nieuw product kunnen testen in het ziekenhuis en tot mn grote verbazing was ik er gewoon heeeeeelemaal vanaf!
Het ergste heb ik altijd de exceem in mn gezicht gevonden ... dat was niet te verbergen!

struffle
6 January 2010, 16:08
storm het waren vrienden van vrienden hoor die het vroegen, als het mn eigen meiden waren geweest had ik wel een beetje teleurgesteld geweest.

Essie ik heb net ook tot half 5 liggen pitten, jeetje, verbaas mezelf er soms gewoon mee. Met tegenzin uit bed gerold, en vanaaf maar weer vroeg naar bed als ik morgen weer vroeg op moet. Op die manier voorkom ik de vermoeidheid een beetje (niet helemaal) overdag op stage en school.

wat goed van je dat je van plan bent nog te gaan studeren!! Ik heb ook veel toekomstplannen en mij kennende ga ik ze ook waarmaken ook, met de tijd! Ik ben niet iemand die sommige dingen naast zich neer kan leggen. Een van die doelen is een fotografie opleiding en me aanmelden bij de NatRes (nationale reserve van de landmacht). Zodra ik een vaste baan heb wil ik met die dingen gaan beginnen ;)

thyra wat vervelend voorje dat je zo'n last hebt van exceem. Twee van mn broertjes hebben dit ook heel erg icm bronchitis en een van hen heeft een hele ernstige allergie voor verse ananas, zodra hij dat binnenkrijgt moet hij direct naar het ziekenhuis om te voorkomen dat hij stikt.

b0llie
6 January 2010, 16:12
ik zou t liefste weer trg willen naar de 70
maar dat lukt me vast niet,
woonde toen nog thuis, altijd ruzie, stress, kwam nix aan
zou al blij zijn met 10 eraf, dus ik doe mn best

ik heb al 22 jaar eczeem, denk ook niet dat ik er ooit helemaal afkom
al is t nu gelukkig wel stukken minder dan voor mn opname in t ziekehuis
ik heb ook littekens enz, van mn eczeem, vreselijk he

idd, zwangerschap en eczeem, daar is zo weinig over bekend
t kan verergeren, bij sommige gaat t weg
bij andere blijft t tzelfde

zelf heb ik ook al weet ik veel hoeveel zalfjes en pilletjes gehad, pff

maar fijn dat jij er al zo goed als vanaf bent, hopelijk word t bij mij ook nog minder

Joya
6 January 2010, 16:22
ik heb ook jarenlang eczeem gehad.. vanaf mijn geboorte al een hele moeilijke huid, astma, allergieen enzo.. heb bijvoorbeeld nikkelallergie waar ik nog steeds last van heb.. heb in een supermarkt gewerkt achter de kassa dus de hele dag met geld en dat was niet zo fijn voor mijn handen.. altijd kapot.. nu heb ik ander werk en kom niet meer zo veel met nikkel in aanraking dus ik heb er een stuk minder last van.. nu het koud is buiten is het wel weer een heel stuk erger omdat je huid dan toch al kwetsbaarder is.. dus nu zijn mijn handen weer helemaal kapot.. kan mijn vingers niet eens buigen.. :S ik heb van de ha en dermatoloog al zoveel zalfjes gehad en dat waren allemaal hormoonzalfjes.. ben ik helemaal mee gestopt.. is ontzettend slecht voor je huid (je huid wordt er heel dun van) en bij mij hielp het elke keer maar 2 tot 3 maanden en dan hielp het niks meer.. het enige wat bij mij echt heel goed helpt is de handcreme van kv eigen merk.. donkerblauwe tube (is eigenlijk voor 's nachts maar gebruik het de hele dag door).. ik bedoel maar, heb zoveel zalf gehad en dat werkte steeds niet en probeer gewoon een goedkope creme van kv (1,99 ofzo) en dat helpt heel goed.. maar nu met die kou kan ik het toch niet tegenhouden..

@babii 22 weken :? da's echt heel vroeg zeg.. jeetje..

Babii
6 January 2010, 16:31
Jaaaa dat is zeker veel te vroeg! Ze heeft nu verplicht bed rust gekregen, mag alleen maar liggen en thats it! Maar of de kleine het haalt.

Die moeder heeft ook echt alleen maar stress, rookt en drinkt (mag die meid niet), maar het grijpt me toch aan, want het gaat om een nieuw leven!

struffle
6 January 2010, 16:47
pff lekker voorbeeld voor dat kind en anderen, sjongejonge...
wil ze dat kind niet ofzo? hoe oud is ze dan?

en wr blijft mn vent :evil:

6 January 2010, 16:50
pff lekker voorbeeld voor dat kind en anderen, sjongejonge...
wil ze dat kind niet ofzo? hoe oud is ze dan?

en wr blijft mn vent :evil:

hahahaha ik zit ook mn manneke te wchten... heb hongeeeeer!

struffle
6 January 2010, 16:56
zooo irritant dat ie NOOIT laat weten of ie later is... al regelmatig met eten op tafel gestaan dat stond te verpieteren tot en met, en weer opgewarmd kon worden omdat mn vent doodleuk een uurlater binnen komt wandelen. Tegenwoordig kook ik gewoon niet meer voordat ie er is, doeii, kan die mooi meehelpen, moet ie maar zeggen hoe laat ie thuis is, want hier heb ik niks aan. Ja, of hij zegt 'ik bel nu toch?' en dat is dan om kwart voor 6 met de mededeling dat ie nu naar huis gaat. Fijne vent ;)

Babii
6 January 2010, 16:57
Waar je vent blijft, geen idee Struffle. En ja hoor ze wilde ZOOOOO GRAAG zwanger worden! Heeft al een kind van een ander, nu getrouwd met een man, maar relatie loopt stuk.

Ze is vreemdgegaan tijdens de relatie, maar ja kindje is nu wel de dupe! Want het kindje wil al komen, maar Mama is zo opgefuckt... damnit hoop echt dat die kleine het redt!!! Het gaat namelijk om een nieuw leven!

6 January 2010, 17:00
zooo irritant dat ie NOOIT laat weten of ie later is... al regelmatig met eten op tafel gestaan dat stond te verpieteren tot en met, en weer opgewarmd kon worden omdat mn vent doodleuk een uurlater binnen komt wandelen. Tegenwoordig kook ik gewoon niet meer voordat ie er is, doeii, kan die mooi meehelpen, moet ie maar zeggen hoe laat ie thuis is, want hier heb ik niks aan. Ja, of hij zegt 'ik bel nu toch?' en dat is dan om kwart voor 6 met de mededeling dat ie nu naar huis gaat. Fijne vent ;)

hahahah ik doe dat ook niet meer hoor ..
Wacht tot ie cht thuis is.
Vaak issie nog bij iemand bezig en issie .. 'over een kwartiertje thuis'. Nou vergeet het maar, die kwartiertjes bij hm zijn wel errug lang! :?

Kimm, nou of dat kindje er dan echt gelukkig van wordt geboren te worden ...
Jeetje sommige mensen zijn zo onverantwoordelijk he

struffle
6 January 2010, 17:08
pff kim wat een lifestyle!! niet echt mijn type

nou he essie, die van mij is een lieverd maar jeetje het is al 6 uur geweest! ga nu toch even boos bellen hoor, dit is niet leuk meer...

Babii
6 January 2010, 17:13
Ook niet mijn type, mag dat mens sowieso niet, Maar goed het is de vrouw van een maatje van Stephan.

stephan mag haar ook niet, maar ja het is nu eenmaal ze maatje en da doe je normaal tegen de vriendin van... Onverantwoord type bah

Babii
6 January 2010, 17:17
Met zo een moeder wordt het niet gelukkig nee! Gelukkig heeft het een leive vader (maatje van steph) en ook een lieve opa en oma... Maar ja.

Ram1988
6 January 2010, 17:19
RUSTIG KIM denk om je bloeddruk hahaha ;)

Ram1988
6 January 2010, 17:20
Zijn jullie mannetjes al thuis?
mijne was er al heel vroeg, en is morgen vrij, terwijl ik moet werken blehhk! ongezellig!

Mila
6 January 2010, 17:23
mijn mannetje is sowieso thuis (ziek) morgenochtend naar het zh en 's middags moet ik werken..

kim, ik snap niet dat mensen die zwanger zijn door roken en drinken, je kan toch porberen te stoppen met roken :(
erg sneu van dat kindje idd.!

ik heb net lekker zelf pizza gemaakt en het was geslaagd..

Babii
6 January 2010, 17:24
Ik snap het ook niet, het is gewoon een overantwoord type! En ik snap ook niet waarom mensen die alcohol, drugs etc. gebruiken gewoon zwanger worden of goed zaad hebben.

En mensen die gezond leven die hebben het soms zwaar te verduren. Bah, walg van die meid (sorry).

Mila
6 January 2010, 17:45
kimberly, je kan naar zwangerschapspagina.nl gaan daar staat bovenaan een kopje banners, daar ga je dan naar toe, dan maak je er een aan en dan kopieer je de link voor forums en plak je in je profiel

Bati
6 January 2010, 17:48
Hallootjes weer allemaal,

Ik zit even met een stomme vraag, van welke site halen jullie die banners en hoe zet je ze op je profiel?
Ik heb het echt serieus tig keer geprobeers, maar om de een of andere reden doet ie het gewoon NIET.

Oja, wat hebben jullie allemaal gekookt vandaag?
Ik heb vandaag gekookte aardappelen, verse sperzieboontjes en een karbonade klaar gemaakt.

Xx

heb je t wel aanstaan bij je gebruikerspaneel? Dat je dus je eigen banner kan zien en die van andere?

Bati
6 January 2010, 17:49
hoe is het hier trouwes? Nog dames die moeten gaan testen? Of dames die al getest hebben?

Hier morgen weer naar de ha. Provera tabletten zijn op. Ongi geworden. Dus ben benieuwd wat hij morgen zegt!
Fijne avond nog dames!
Veel liefs

Tessa23
6 January 2010, 17:50
hoi meiden ,

hoe is t hier? hier alles goed , lekker weertje in spanje , kan met jas uit lopen buiten hahaha.. vandaag naar een dierentuin geweest..wat was dat groot zeg , heb blaren op mn voeten haha... zit nu ff lekker in het hotel te internetten ,wel fijn dat het kan als je ff rust hebt..

hoe is t met hedwig? hopen dat ze update , zag haar verhaal net..

Ram1988
6 January 2010, 17:53
tessa je hebt vakantie ga s van t forum weg jij ;)

Ram1988
6 January 2010, 17:54
pff ja hopen dat het goed is met hedwig!!

Mila
6 January 2010, 17:56

ja hoelaat moest ze dan?

kim, mag ik weer je wachtwoord van je site?

Ram1988
6 January 2010, 17:57

ja hoelaat moest ze dan?

Ik dacht ergens in de middag maar hoelaat, geeeen idee!!

Babii
6 January 2010, 18:15

ja hoelaat moest ze dan?

Van mij? Er staat geen wachtwoord op hoor ;).

MissMini
6 January 2010, 18:17
Bah heb echt ff een baalavondje. Kan alleen maar janken de hele tijd. Gewoon om niets. Als iemand iets zegt gaan de sluizen alweer open :cry: Manlief is net toch maar naar zijn oefenavond van de brandweer gegaan en vermaak me een beetje met forummen, en af en toe even een half uurtje in bed te liggen. Ben doodop en toch klaarwakker. Terwijl ik normaal echt nit zo'n stresser ben. Blijf overal nuchter onder en heb nooit last van jankbuien... Nou toch hormonen zullen we dan maar denken he..!

Ben benieuwd hoe het met Hedwig is. Hoop dat ze goed nieuws gekregen heeft!!

Mila
6 January 2010, 18:23

ja hoelaat moest ze dan?

Van mij? Er staat geen wachtwoord op hoor ;).

je site staat niet meer bij je profiel, kun je hem even geven?

Ram1988
6 January 2010, 18:36
Zo meisjes ik ga zo lekker douchen en naar bed :mrgreen:
morgen weer werkenn!

Bis morgen!

Ram1988
6 January 2010, 18:37
K zal dr trouwens weer weinig zijn rest van de week, moet weer erg veel werkenn :?

Mila
6 January 2010, 18:41
Zo meisjes ik ga zo lekker douchen en naar bed :mrgreen:
morgen weer werkenn!

Bis morgen!

nu al naar bed :D ben je zo moe :mrgreen:

Mila
6 January 2010, 18:43
kim, hoe voel jij je? nog steeds zere borsten en erg moe? ;)

jorina
6 January 2010, 18:47
goedenavond meiden al wat gehoord van hedwig
misschien dat ik er overheen gelezen heb :D
gebeurt wel vaker

Babii
6 January 2010, 18:51
Nou het is me rechterborst die erg pijn doet ja. Het is alleen met vlagen, voornamelijk in de ochtend heel erg en in de middag.

In de avond worden ze minder gevoelig :) (misschien omdat ik me bh uittrek dan). Moe ben ik ook nog steeds, maar heb net een week vakantie gehad en heb het nu alweer stervensdruk, dus denk dat het daardoor komt :mrgreen: .

En die borsten? Tsjah dat kan ik niet verklaren!

Me site is:
http://www.dreamchild.beebiesite.nl

Mila
6 January 2010, 19:16
kim, ik hoop het zo voor je meid! heb je site gelezen ;) ik duim voor je!

Babii
6 January 2010, 19:22
Heb hem nog niet gepdate! Me linkerborst is ook zojuist begonnen. Gadsiedarrie haha, onzekerheid is echt helemaal niks :(. En die borsten kunnen ook komen van een opkomende menstruatie he :).

Dus ik hoop wel, maar denk het niet. Lief dat je hoopt meis!

Mila
6 January 2010, 19:29
wat zegt jou gevoel meid?

Lunanoa
6 January 2010, 19:30
Hoop het ook zo erg Kimmie

Babii
6 January 2010, 19:32
Me gevoel zegt wat ie altijd zegt ;). Dat het wellicht bevrucht is, maar niet goed ingenesteld (ik heb geen idee). 1 voordeel heb ik wel.

Wat ben ik blij dat ik niet vanaf me eisprong zo een GIGA helse krampen heb zoals de voorgaande rondes (behalve vorige ronde, maar hadden toen niet geklust).

Nu heb ik zo nu en dan menstruatiekrampen, maar dat komt wel goed :). Heb alleen nog geen enkele keer zulke klachtjes gehad :(.

Ik ga even lekker relaxen!

Mila
6 January 2010, 19:37
ik ben benieuwd. zaterdag ga je testen?

Lunanoa
6 January 2010, 19:46
Spannend meid!

Ik heb lekker mijn positiemode binnen:D
Jeuzes wat een verademing die zwangerschaps tregging :D Ziet er superleuk leuk & zit hrlijk!
Al mijn shirtjes zitten ook superleuk! HEERLIJK.
Helemaal blij & trots!

Hedwig88
6 January 2010, 19:52
Dames!

Ik vanmiddag met spoed voor controle geweest, door me klachten.
En Gelukkig alles was goed! Heb het hartje zien kloppen ! :D
en het was precies groot genoeg voor het aantal weken dat ik zwanger ben.
Ik ben zo blij en weer wat gerust gesteld. Ik moet het wel wat rustiger aan te doen.
Hopelijk blijft het goed gaan... :D

MissMini
6 January 2010, 19:54
Gefeliciteerd Hedwig! Een hele geruststelling om het hartje te zien kloppen he??! Geniet er maar lekker van!

Lunanoa
6 January 2010, 19:57
Wat heerlijk nieuws Hedwig :D Maar lekker genieten van dat goede nieuws :D

Babii
6 January 2010, 20:02
ik ben benieuwd. zaterdag ga je testen?

Nee :). Ik test denk ik pas 10 januari en liever zelfs later. Maar denk dat het niet eens nodig is te testen, want laat een HCG onderzoek uitvoeren d.m.v. een bloedtest.

Laat ik 1 dezer dagen doen, weten we al snel genoeg ;).

@ Hedwig, meid wat heerlijk! Geniet ervan!

jorina
6 January 2010, 20:09
jeeeeej wat een geruststelling hedwig en nu lekker verder genieten

Lunanoa
6 January 2010, 20:09
Ik ga richting bed :D
Morgen werken i.p.v. vrijdag. Drukte op het werk, allemaal zieken. Heb een max. van 36 uur ingesteld & wou dus niet beide dagen werken. Maar omdat NIEMAND werkelijkwaar weer kon werken zoals altijd (rot invalkrachten). Heb ik het rooster maar omgegooid!

Tot snel dames!

Babii
6 January 2010, 20:14
Mijn ovu test heeft 2 gelijke strepen qua kleur :shock:

MissMini
6 January 2010, 20:17
Kimmie, spannend van je ovutest! Heb je geen vroege zwangerschapstest die je eventueel al zou kunnen doen? (als dag 12 je oorspronkelijke testdag zou zijn zit je daar nu 3 dagen voor... moet kunnen)

Wil je er absoluut niet gek mee maken, maar een positieve ovutest is wel weer heel spannend!

Babii
6 January 2010, 20:30
Nou dat weet ik dus niet! Ik weet alleen dat wanneer er geen bevruchting optreedt, zoals vorige maand ik op 12 DPO zonder gezeik met zwarte stolsels ongesteld wordt.

Toen we wel klusten de 2 maanden ervoor had ik vanaf de eisprong zo een helse buikpijn :(. En dat hield aan tot 18 DPO! Dan werd ik uiteindelijk ongesteld wat eerst 1 2 dagen met zwarte stolsels aanhield en vervolgens een heftige menstruatie.

Denk dat ik sowieso voor me eigen gevoel 14 dagen aanhoudt. En eerlijk ;). Heb allang stiekem getest en had een licht streepje op me KV test, helaas na afleestijd dus niet geldig meer. Wilde dat dus eerst niet melden, want ja na afleestijd is niet geldig :).

Ga morgenochtend bloedprikken en dat moet uitsluitsel geven, ben ik gelijk van de onzekerheid af! Maar mijn gevoel zegt dat het wel raak kan zijn, maar niet goed gaat zeg maar. Dat er toch weer "iets" is fout gegaan. Die kwaaltjes zijn in ieder geval aardig aanwezig!

MissMini
6 January 2010, 20:35
Meis hier draaien mijn duimen in ieder geval overuren hoor! Ik hoop echt dat het deze maand eindelijk raak mag zijn voor je en dat alles goed mag gaan. Ukkie hier schopt nog een keer extra om je wat moed in te "schoppen" :)

b0llie
6 January 2010, 20:41
oooh kim
ik ga hard voor je duimen meissie

Mila
6 January 2010, 20:44
oh kim, spannend meid! morgen ga je bloed prikken, krijg je dan gelijk de uitslag?

Babii
6 January 2010, 20:44
Thanks lieverds, de bloedtest zal uitsluitsel geven :)!

MissMini
6 January 2010, 20:46
Wanneer krijg je de uitslag van die bloedtest Kim, paar dagen ofzo? Nog voor het weekend of erna pas?

Joya
6 January 2010, 20:48
@hedwig gelukkig maar meis.. fijn om te horen dat het allemaal goed is!! nu genieten van het goede nieuws!!

meiden fijne avond nog!!

xx

Babii
6 January 2010, 20:51
Nee hoor ;). Mijn gyn zet er altijd spoed achter. Meestal kan ik rond 15.00 uur bellen :). Wedden dat ie onder de 5 ligt ;). Zal je zien heb ik dat weer dat bij mij alles vals test!

MissMini
6 January 2010, 20:53
Lekker hoor dat je dan zo snel al de uitslag kunt krijgen. Houd nog een beetje hoop meid! Zolang je nog geen uitslag heb mt je hoop houden, morgen na een teleurstellende uitslag mag je komen schelden ;)

Babii
6 January 2010, 20:55
En dan nog schijnt het niks te zeggen volgens mij. Meisje van ander forum had eergisteren bloed geprikt HCG was 1 (niet zwanger dus). Vandaag teste ze positief :|. Bizar he...

Ik ga slapen! Heb het zolang mogelijk uitgesteld :D.

Slaapse meiden!

Ram1988
7 January 2010, 04:57
ooooooehhhhhhhh kim spannend!!!!!!!!
duim voor je!!

Spring
7 January 2010, 07:01
Ik kan het hier helaas echt niet bijhouden met alle berichtjes, maar lees wel zoveel mogelijk mee.

Zag ook dat het voor Kim nu spannend is en wilde alleen even laten weten dat ik ook voor je duim Kim!

Babii
7 January 2010, 08:36
Hey meiden,

Heb geen bloedgeprikt ;). Had een spoedvergadering @ kantoor dus was om 7 uur op kantoor. De directeur belde me wakker PFOEEEEE.

Ach zal als ik 11 januari nog niet ongi ben een bloedtest laten doen!

Bati
7 January 2010, 08:46
@ Babii, is wel balen toch? Anders had je vandaag hopelijk een positief uitslag es gekregen!
Hopelijk heb je die dan 11 januari. pfff....duurt nog wel ff....DUIM voor je meid!
Veel liefs!

Stef2203
7 January 2010, 09:02
Goedemorgen Meisjes,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar!!
Mijn excuses dat ik zo lang niet online ben geweest.
Het werd me allemaal een beetje teveel, 1 van mijn collega's ligt op sterven. Mijn cyclus is een klein drama, lang leve ontpillen.
En het bakkersleven is rond de sinterklaas/ oudejaarsperiode de drukste tijd van het jaar.

Ik heb wel af en toe een beetje meegelezen en mijn felicitaties gaat uit naar alle nieuwe zwangeren onder jullie, Struffle, Schorpioentje, Essiee en Hedwig, gefeliciflapstaart meisjes!! 2010 begint al goed voor jullie.

Liefs

7 January 2010, 09:09
Even snel een berichtje, moet nog douche enzo en voor 12 uur bloed laten prikken! Ieuwl..
Lees daarna bij!

Vandaag alweer 8 weekjes!

Babii
7 January 2010, 09:12
@ Babii, is wel balen toch? Anders had je vandaag hopelijk een positief uitslag es gekregen!
Hopelijk heb je die dan 11 januari. pfff....duurt nog wel ff....DUIM voor je meid!
Veel liefs!

Nee hoor :D. Is totaal niet balen voor me, als ik het heel belangrijk had gevonden had ik nee gezegd tegen mijn directeur :). Er bestaan gelukkig ook nog testen en als die negatief zijn weet je ook genoeg :).

Babii
7 January 2010, 09:13
Haha Esssie, ik moet dat elke ronde zo een 3 keer ;). En dat met me angst voor naalden! En dan niet te vergeten mijn injecties die ik dagelijks moet zetten :(.

Kom op meid, komt goed.

Tessa23
7 January 2010, 09:14
Haha ja meiden ben dan wel op vakantie maar af en toe ff lekker op internet als ze onder hotel kamer aan t schoonmaken zijn.. haha.. pff spaans is best lastig zeg , gelukkig kan ik goed engels praten.. we zeggen wel de hele dag.. OLAAA hahaha..

Hedwig ,fijn dat alles goed is!

Stef , leuk wat van je te horen ,alleen klote situatie dan bij jullie met je collega enz, sterkte!!

Ik ben zoo benieuwd ook , nog geen klachten of wat dan ook maar ga denk ik dinsdagochtend hier testen voor we weg gaan mocht ik niet ongi worden..

7 January 2010, 09:17
Kim, poeeh knap hoor!
Ik vind het van te voren altijd zoo vervelend! Naja even mn verstand op nul en er zijn ergere dingen :|
Zo lief, mn vriend vroeg gisteravond of hij thuis moest blijven om mee te gaan. Hahahaha nee dat kon ik nou ook weer niet maken :lol:

Meisjes ik ben snel weg, tot strakjes!

MissMini
7 January 2010, 09:20
Babi, jammer dat je geen tijd meer had voor bloedprikken, maarja dan maar wachten tot het testen he! Of ga je niet meer testen maar wacht je tot je de 11 januari de bloedtest kunt doen?

Tessa, lekker hoor op vakantie ff bijlezen op het forum, deed ik ook afgelopen zomer steeds ;) Toch ff kijken naar wat er hier allemaal gebeurd. Fijne vakantie nog!

Essie, succes met bloedprikken! Ik ben er ook bang voor maar 't valt achteraf gezien altijd mee en maak ik me druk om niets.

@Vandaag dan eindelijk word ik gebeld door de gynaecoloog van het Erasmus over wat ze besproken heeft met de kindercardioloog. Ben zo benieuwd! Had gisteren echt een jankdag, vooral 's avonds alleen maar kunnen huilen. Nu een nachtje goed geslapen en ik voel me alweer een stuk beter. Ben ook weer wat nuchterder voor de uitslag, tkomt toch zoals het komt he. Maar ik hoop natuurlijk dat ze straks zeggen dat het heel erg meevalt! En dat ik in ieder geval hier in het ziekenhuis mag bevallen en niet pers in het Erasmus hoef....

Babii
7 January 2010, 09:22
Het is ook shit BLOEDPRIKKEN! Ze prikken bij mij altijd mis, maar komt goed meis, is voor een goed doel.

Waarvoor moet je het eigenlijk prikken? Succes meis!

@ MissMini, krijg vandaag me sensitesten weer binnen (zal vanavond testen) en als daar GEEN streep op staat ben ik niet zwanger.

Maar goed, zit ook pas 10 DPO.

Ik duim voor je meis wat de gyn te zeggen heeft!

Tessa23
7 January 2010, 09:23
Missmini , ja is toch fijn dat je ff op internet kan ik de rustige momenten hier.. meis ik zal voor je duimen had t verhaal net gelezen.. sterkte er mee..

zo ff naar de supermarkt hier wat drinken halen voor op hotel kamer , gister waren alle supermarkten dicht...

Stef2203
7 January 2010, 09:24
@ Tessa; Spannend ik hoop het voor je meiss, lekker een spanje, ben wel jaloers hoor, is daar een stuk warmer dan hier.
Dat van mijn collega is gewoon Shit, het hele bedrijf leidt eronder zo'n lief mens :(

MissMini
7 January 2010, 09:25
Spannend Babi, vanavond testen. Ik ben denk ik pas laat weer op het forum maar ik ga heel hard voor je duimen!!!!

Mila
7 January 2010, 09:25
zo net terug uit het ziekenhui met mijn vriend en hier even het verhaal:

De internist ging hem veel vragen, waarnaar hij een paar keer zei: "dat is raar" :? en daarna heeft hij Anne onderzocht.
Hij had de eerste bult gezien en ging voelen en toen Anne hem herinnerde dat hij nog meer bulten heeft en hij die bulten zag riep hij: GODVERDOMME! :shock: nou dan zit je ook lekker daar.
Vervolgens de bloedwaarde nagekeken en alles was goed behalve de kattenkrabziekte was iets verhoogd en als die onsteking heel erg zou zijn, dan zou die nog meer verhoogd moeten zijn, maar het kan zijn dat de infectie op zijn retour is en dat daarom de waarde niet heel erg verhoogd is. Hij gaf aan dat het dus de kattenkrabziekte kon zijn, maar als dat het niet zou zijn, blijft er 1 ding over: kanker! maar lympheklierkanker doet over het algemeen geen pijn en Anne heeft pijn. Maar dat lympheklierkanker geen pijn doet zijn statistieken... wat dus inhoud dat 98% geen pijn heeft en 2% wel en dan zeggen ze dat het geen pijn doet.
Verder kon hij gelijk gaan snijden en het op gaan sturen, maar wij hebben er voor gekozen om nog 1 keer antibiotica te proberen, ook omdat de vorige antibiotica niet gericht was op kattenkrabziekte. Mijn vriend is vroeger in een glatsjerspleet gevallen in oostenrijk en is met een traumahelicopter naar het ziekenhuis gevlogen en sindsdien heeft hij een trauma voor prikken, snijden, bloed en doktoren.. en mede daarom hebben wij er dus voor gekozen om eerst die antibioticakuur af te wachten, voordat we gaan snijden.. eerst dus het ene uitsluiten voordat we aan een andere gaan beginnen.
Over 2 weken moeten we terug en dan moeten die bulten of veel minder groot zijn of weg en anders gaan we verder onderzoek doen en dan op kanker..

Babii
7 January 2010, 09:26
Ga er maar vanuit dat het negatief is, want me borsten nemen ook af :(.

Tessa23
7 January 2010, 09:28
ja gister zat ik aan de zee en kon mn jas en vest uit , terwijl het 13 graden was en waait.. maar toch anders denk ik want het voelde echt warm aan.. sterkte er verder mee stef!!

lees later alles wel bij want ga even stad in.. x

Babii
7 January 2010, 09:28
Jeetje Sylvia, dat is NIET niks :|. Vindt je niet dat doktoren het woordje kanker te snel roepen alvorens er geen kweek is afgenomen.

Ik duim heel erg dat DIT HET NIET is en dat het een ontsteking is!

Stef2203
7 January 2010, 09:31
Phoe Sylvia, wat een verhaal. Ik hoop echt voor je dat het geen K is want dat zou echt afschuwelijk zijn. Sterkte meid

MissMini
7 January 2010, 09:33
Bah Sylvia, wat een klotenieuws!! Ik hoop enorm dat de antibiotica aan gaat slaan en dat er straks geen kweek meer nodig is!!
Babi, is aan de ene kant wel zo dat ze snel het woordje kanker erbij halen. Maar mijn vader heeft een aantal jaren geleden Non-Hodgkin gehad en dat begon met een plekje op zijn hoofd, nou nee kon niets ernstigs zijn hoor aldus de dokter, hooguit een ontstoken kliertje. Nou bleek na een week wel kanker te zijn en dan is de uitslag dubbel zo hard dan dat je ergens op voorbereid naar de uitslag kunt. Dus is heel dubbel: aan de ene kant wil je het niet horen, aan de andere kant is voorbereiden beter... Zo zijn de artsen van tegenwoordig, recht door zee. Althans, veel artsen dan.

Kkan toch trouwens gewoon zelf een gyn aanvragen als ik onder controle moet blijven bij de gynaecoloog? Ik had eerst een vrouwelijke gyn, heel jong nog, zij heeft ons ook doorgestuurd naar het Erasmus. Maar zij loopt iedere keer allerlei dingen te roepen die er mis zijn aan ons Ukkie en dat blijkt dan later helemaal niet waar te zijn. Dan kan ik toch vragen om de andere gyn om onder controle te blijven?

Mila
7 January 2010, 09:34
Jeetje Sylvia, dat is NIET niks :|. Vindt je niet dat doktoren het woordje kanker te snel roepen alvorens er geen kweek is afgenomen.

Ik duim heel erg dat DIT HET NIET is en dat het een ontsteking is!

hij wilde het eerste niet zeggen, maar ik heb hem gevraagd wat het anders kon zijn dan de kattenkrabziekte..en toen zij hij het, dus niet uit zichzelf zeg maar.. ik vond dus niet dat hij het zomaar riep

Babii
7 January 2010, 09:36
Ik herken dat hoor MissMini, mijn mams had een knobbeltje in haar borst, maar men zei dat dit niks ernstigs was, maar een melkklier.

Mams was zelf arts en vertrouwde het niet, ze werd niet doorgestuurd voor verder onderzoek. Uiteindelijk was dat knobbeltje groter geworden en is het uitgezaad.

En Mams is dus overleden, dus ik snap wat je bedoeld.

Maar als ik dan denk aan wat de gyn bijv. tegen mij zei (stom voorbeeld):

Mevrouw u KUNT NOOIT OP DE NATUURLIJKE MANIER ZWANGER RAKEN WANT UW SLIJMVLIES KOMT NIET MEER IN ORDE... Nou wat is er nu gebeurd dan??? Prachtig slijmvlies aldus wel met pillen, maar soms heel soms zijn artsen te snel met dingen uitspreken.

Maar inderdaad het is heel erg dubbel.

MissMini
7 January 2010, 09:40
Inderdaad is dat wel dubbel ja. Soms zou je willen dat ze hun mond houden, soms moeten ze eerlijker zijn. Maar ik ben blij dat ik niet in de schoenen van een arts sta. 't Lijkt me megamoeilijk werk om te doen. Ik heb de opleiding verpleegkunde gedaan en moest dan bij slechtnieuwsgesprekken zijn. Man wat hadden die artsen het soms moeilijk (zitten ook hele harde artsen tussen natuurlijk, maar de meesten hadden het er echt moeilijk mee). Was dan altijd blij dat ik niet in hun schoenen stond!

Mijn pa moest ook zelf vragen om vervolgonderzoek en toen eindelijk de uitslag kwam zat hij al in de n na laatste fase van Non-Hodgkin. Toch 6 hele sterke chemo-kuren gegeven om de 2 weken, en nu ist'ie helemaal gezond! Wonder is dat dan om van zo dichtbij mee te maken.

Babii
7 January 2010, 09:44
@ MissMini, you have PB :D

Mila
7 January 2010, 09:47
ik heb er vol de vertrouwen in dat het de kattenkrabziekte is.. mijn vriend minder, maar ik hem nu een site laten lezen over de kattenkrabziekte en daarin herkent hij zichzelf nu, dus nu is hij ook iets meer gerustgesteld..

MissMini
7 January 2010, 09:49
PB'tje terug Babii ;)

Mila
7 January 2010, 10:05
ben al ongsteld :shock: gisteren laatste pil gehad en nu al ongesteld..

MissMini
7 January 2010, 10:06
Zo dat is al snel ongesteld dan Syl! Door naar de volgende ronde en hopelijk is die niet weggegooid! Nu ga je minder spuiten toch? Spannend hoor! Succes

Mila
7 January 2010, 10:09
Zo dat is al snel ongesteld dan Syl! Door naar de volgende ronde en hopelijk is die niet weggegooid! Nu ga je minder spuiten toch? Spannend hoor! Succes

ja vorige maand duurde het 7 dagen en nu maar 1.. ja ik ga idd minder spuiten.
zit nu het zh te bellen want moet op cd 3 een echo om te kijken of zik schoon ben.. maar cd 3 is zaterdag dus moet morgen

Babii
7 January 2010, 10:14
ben al ongsteld :shock: gisteren laatste pil gehad en nu al ongesteld..

Komt doordat je zo giga veel eitjes had ;). Zonder eitjes duurt het even wat langer :). Super meis!! Op naar de volgende ronde.

Mila
7 January 2010, 10:34
ben wel blij hoor, had het echt nog niet verwacht.. al verklaard dat gister avond wel dat ik om 22.00 uur zin in frikandellen en kroketten had en het ook echt heb gegeten :shock: hahahah nou morgen heb ik een echo en dan zaterdag weer beginnen met spuiten

Storm1987
7 January 2010, 11:22

Niet om je valse hoop te geven lieverd maar het is bij een zwangerschap erg normaal dat de pijn in je borsten het ene moment veel heftiger is dan het andere moment.... Vooral de eerste 7 weken. Ik had dan soms zulke zere borsten dat ik ze niet aan kon raken maar een dag later waren ze dan weer compleet gevoelloos.... dat beangstigde me dacht elke keer aan een mk. Bij mij is het ook helemaal goedgekomen ;)

Sylvia: wat eng zeg van je vriend :( Ik hoop van harte dat het maar een gewone ontsteking mag zijn, sterkte!
Fijn dat je nu al ongesteld bent geworden. Weer een paar dagen dichter in de buurt van een wondertje,

Miss-mini: volgens mij mag je gewoon om een andere gyn vragen hoor. Sterkte vanmiddag, zal ongetwijfeld weer erg spannend worden. Ik denk aan je!

Babii
7 January 2010, 11:40
Meiden,

Vergeef me dat ik iets niet gedeeld heb met jullie, maar wilde eerste de uitslag afwachten! Manlief had maandag ochtend ze zaad voor de 3e keer ingeleverd. Die schat heeft ze zaad er zowat allemaal naast gedropt (er zat maar iets van een theelepel aan zaad in). Erg weinig, maar:

Hij had 30 miljoen zaadjes en 90% beweegelijkheid, verder geen gekke staartkoppige zaadjes, de gynaecoloog zegt:

Voor zo een klein beetje zaad is dit gewoon UITMUNTEND!!!!

Babii
7 January 2010, 11:41

Niet om je valse hoop te geven lieverd maar het is bij een zwangerschap erg normaal dat de pijn in je borsten het ene moment veel heftiger is dan het andere moment.... Vooral de eerste 7 weken. Ik had dan soms zulke zere borsten dat ik ze niet aan kon raken maar een dag later waren ze dan weer compleet gevoelloos.... dat beangstigde me dacht elke keer aan een mk. Bij mij is het ook helemaal goedgekomen ;)

Sylvia: wat eng zeg van je vriend :( Ik hoop van harte dat het maar een gewone ontsteking mag zijn, sterkte!
Fijn dat je nu al ongesteld bent geworden. Weer een paar dagen dichter in de buurt van een wondertje,

Miss-mini: volgens mij mag je gewoon om een andere gyn vragen hoor. Sterkte vanmiddag, zal ongetwijfeld weer erg spannend worden. Ik denk aan je!

Vanochtend voelde ik ze nog wel hoor! Maar sinds net is het gewoon weg. Oooooooo ik hoop het nu zo erg! Zeker na die uitslag!

Hoe is het met jou schat? Is je mannetje nog lekker druk ;).

Mila
7 January 2010, 11:43
Meiden,

Vergeef me dat ik iets niet gedeeld heb met jullie, maar wilde eerste de uitslag afwachten! Manlief had maandag ochtend ze zaad voor de 3e keer ingeleverd. Die schat heeft ze zaad er zowat allemaal naast gedropt (er zat maar iets van een theelepel aan zaad in). Erg weinig, maar:

Hij had 30 miljoen zaadjes en 90% beweegelijkheid, verder geen gekke staartkoppige zaadjes, de gynaecoloog zegt:

super meid.. hoef je je daar ook niet meer druk om te maken ;)

Mila
7 January 2010, 11:44
kim, ik hoop het ook zo erg voor je meid! wil je me smsen! dan maak ik op het werk een vreugdendansje voor je! :D

Mila
7 January 2010, 11:45
kim, ik hoop het ook zo erg voor je meid! wil je me smsen! dan maak ik op het werk een vreugdendansje voor je! :D

oh nee je ging niet testen stom! sorry :oops:

Babii
7 January 2010, 11:52
Ben ook te blij gewoon! Met zulk zaad kan ik gewoon echt zwanger raken :D. Woehoeeeeeee!!!! Als ik test sms ik je meis, maar ja vertrouw die boobies niet meer....

Gisteravond wel menstruatiekrampen en erg moe, maar ook nu NIET MOE!

Mila
7 January 2010, 11:57
Ben ook te blij gewoon! Met zulk zaad kan ik gewoon echt zwanger raken :D. Woehoeeeeeee!!!! Als ik test sms ik je meis, maar ja vertrouw die boobies niet meer....

Gisteravond wel menstruatiekrampen en erg moe, maar ook nu NIET MOE!

maar net wat storm zegt dat zegt niks.. de enige dag is het vollop aanwezig en de andere dag niet! waarschijnlijk heb je morgen weer last van je borsten ;)

7 January 2010, 11:58
Kim ik heb ook niet de heeeeledag hetzelfde gevoel in mn borsten.
Vooral smorgens lijken ze wel 10 kilo per stuk :lol: ... maar de ene keer is het wat minder, de andere keer de hele dag heel erg. Erg verschillend dus!

Ik ga even naar mn schoonzusje!

Mila
7 January 2010, 11:59
over het zaad van mijn vriend ben ik ook erg blij en ik snap gewoon hoe blij je nu bent! :lol:

mijn vriend had 39 milj. en ook 90% bewegelijk zaad en die 10% die minder beweegelijk was, was ook misvormd.. maar dat is maar 10 %

Babii
7 January 2010, 12:04
Zegt iemand net dit:

Babii, super uitslag!

En noem jij een theelepel weinig!

Dat is een gemiddelde van een man, het varieert van een theelepel tot dessertlepel, 1 tot 4 millimeter!

Dus denk niet dat er echt iets naast is gespoten hooguit 1 druppel .

Nou echt niet!!!! Dat was mega weinig wat erin zat :(. Zo weinig zit er nooit in mij hoor, anders zou dat alles zijn wat er ook weer uit kwam lopen bij me :P. Pfffff sommige meiden!

Liminous
7 January 2010, 12:13
Nou kerel van mij weet ook veel meer te produceren!

Maar babii dat is echt supernieuws! Hoop t zoo voor je dat je nu eindelijk geluk hebt!

Babii
7 January 2010, 12:25
Ik wist het al, is al 2x eerder getest, maar was onzeker. Dus manlief boodt aan het nogmaals te doen, maar schoot er gigantisch naast! Met als gevolg dat ik dacht dat de uitslag heel erg slecht zou zijn.

Nou die is dus uitmuntend! 3 maal is scheepsrecht :D.

Peraja
7 January 2010, 14:08
Meiden,

wooow meid wat ontzettend goed nieuws!! Heerlijk als er een keer goed nieuws komt :D

Joya
7 January 2010, 14:22
babii wat fijn zeg!! echt super uitslag!!!!!! en ik zei toch al tegen je dat je het nu echt spannend maakt!! whaa heb blauwe duimen van het duimen voor je meis.. en wat betreft die kwaaltjes (dat zei ik ook al eerder tegen je ;) ) ik heb ook niet de hele dag door kwaaltjes en ook niet elke dag hetzelfde.. ik voel de ene keer heel veel en de andere keer heel weinig dus het kan nog alle kanten op meid!! ik duim duim duim duim voor je!!!!!!!

xx

Ram1988
7 January 2010, 15:25
ik ben zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!

Babii
7 January 2010, 15:25
Denk dat testen niet meer nodig is! Ik verga van de menstruatiepijn rechts in me buik. Het is wel met vlagen hoor, maar goed. Nu is het weer weg.

En me onderrug doet echt zeer :(.

snippie
7 January 2010, 15:27

huh?ik kom even gluren en zie dat je zwanger bent!!
een mooiere binner valler kan ik niet hebben!
meid gaaf!!

Babii
7 January 2010, 15:27

WHNAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je zit 6 dagen voor NOD :| DAn ben je idd goed zwanger !!! FOTO :P

Ram1988
7 January 2010, 15:28
i know! ik d8 test ff :P

Ram1988
7 January 2010, 15:29
strakjes remy komt eraan!!

snippie
foto;)

Babii
Met wleke heb je getest! FOTO MEID!!!! GAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!

Zoooo blijf hier echt als enige over :cry:

snippie
7 January 2010, 15:30
oeps te snel!!!hihi

babii lieverd wat naar!!!:(

Babii
7 January 2010, 15:33
Het is alweer weg :|

Babii
7 January 2010, 15:34
Het is alweer weg :| Heb nu steken

snippie
7 January 2010, 15:36
Esther!!!

Zo pril maar zo bijzonder.
Het is zo'n mooi wonder.
Ik kan nu al niet meer zonder!
Groei maar goed in haar buik!
want daar is het voor nu het meest vertrouwd.
en onthoud heel goed dat mama nu al van je houd!!!

KNUF

snippie
7 January 2010, 15:38
Met wleke heb je getest! FOTO MEID!!!! GAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!

Zoooo blijf hier echt als enige over :cry:

hallo en ik dan en sylvia mrij en backy en sharon enzo?

Ram1988
7 January 2010, 15:42
Kruidvat 2 voor 5euro mee getest, zal vanavond even een foto uploaden, met welke site moet dat?
ben helemaal perplex evenals t mannetje.... k snap er niks van 6 dagen voor NOD dan toch een korte cyclus??

snippie
7 January 2010, 15:44
Kruidvat 2 voor 5euro mee getest, zal vanavond even een foto uploaden, met welke site moet dat?
ben helemaal perplex evenals t mannetje.... k snap er niks van 6 dagen voor NOD dan toch een korte cyclus??

heb je ei nog gevonden of niet?kan best hoor:)

http://www.uploadplaatjes.nl

sonja2009
7 January 2010, 15:45

GEFELICITEERD ben benieuwd naar je test

Ram1988
7 January 2010, 16:27
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=27681

doettie t?

Storm1987
7 January 2010, 16:30
Nou hier is miss hormoonbom... tranen in mijn ogen en kippenvel over mijn hele lijf.... ESTHERH Zwanger.
GEFELICITEERD !!!
Jeeeeeeeeeeeee meid, wat ben ik blij voor je. Het werd ook tijd he, je hebt even geduld moeten hebben. :mrgreen:

Storm1987
7 January 2010, 16:31
Te snel op verzenden gedruk hahaha

wat zei je mannetje???????????? Hoever zul je nu zijn want de test is erg duidelijk? Wellicht ineens een kortere cyclus??

sonja2009
7 January 2010, 16:34
zo zwanger als watt hoor

GEFELICITEERD

snippie
7 January 2010, 17:25
yeeeh zwanger!!esther:D!!!
aan je test te zien dat je een kortere cyckus had dnek ik!!
of wie weet zijn het er meer:D

b0llie
7 January 2010, 17:48
@estherH aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
wat geweldig meissie
wat super voor jullie
t is jullie echt mega gegund

Peraja
7 January 2010, 17:52
ester gefeliciteerd!!! :mrgreen:

Babii
7 January 2010, 18:15
Hartstikke zwanger Esther! Gefeliciteerd.

Heb net getest met de Sensitest met hartje (6 dagen voor NOD). Nou een heel licht streepje binnen afleestijd, niet op de foto te krijgen!

Net zo licht als dagen geleden, dus ja..... Laten we het houden dat ik niet zwanger ben! Jammer, op naar de volgende ronde!

snippie
7 January 2010, 18:20
babii balen,
maar meid we wachten gewoon af!
er zit duidelijk hcg in je bloed.
knuf

Babii
7 January 2010, 19:01
Heb net zelf ook getest met avondurine (kom net bij de narcotiseur vandaan). Als je, je beeldscherm schuin houdt zie je een duidelijk streepje. Foto is gemaakt 5 minuten nadat de test is uitgevoerd. Streepje stond er binnen 1 minuut. In het echt zie je hem VEEL beter!

http://i49.tinypic.com/28l5pv5.jpg

http://i46.tinypic.com/15r1t3o.jpg

NEE BEN NIET GEK AAN HET WORDEN, HIJ STAAT ER ECHT....

snippie
7 January 2010, 19:23
ik zie hem ook babii!

dames ik ga er weer vandoor!
ben er volgende week weer!
KNUF!

7 January 2010, 19:29
Ahh heb nog niet bijgelezen, maar zag meteen iets super geweldigs!!!!

EstherH is zwanger!!!!! Oeeehhh meissie het is je zo mega giga gegunt!! :mrgreen: Wat ben ik blij voor jullie zeg!! GEFELICITEERD!!!!!!

Babii
7 January 2010, 19:40
Dat is het je zeker Esther!!!! Ben ook onwijs blij voor je meis!

Peraja
7 January 2010, 19:46
Heb net zelf ook getest met avondurine (kom net bij de narcotiseur vandaan). Als je, je beeldscherm schuin houdt zie je een duidelijk streepje. Foto is gemaakt 5 minuten nadat de test is uitgevoerd. Streepje stond er binnen 1 minuut. In het echt zie je hem VEEL beter!

http://i49.tinypic.com/28l5pv5.jpg

http://i46.tinypic.com/15r1t3o.jpg

NEE BEN NIET GEK AAN HET WORDEN, HIJ STAAT ER ECHT....

ik zie hem toch ook zitten.. ooh wat spannend meid ik hoop het echt voor je :D

Hedwig88
7 January 2010, 19:46
Whaaa ! Super esther!!!

Van harte gefeliciteerd! ben benieuwd hoelang al! Super man!

7 January 2010, 19:50
Huh heb ik gemist, Babii getest??

Babii
7 January 2010, 19:57
Moet je de linkjes even kijken!

7 January 2010, 19:59
Ja zie ze idd, zie nu toch ook echt wel streepjes, moet naar dat aller linskte streepjes kijken toch? Ja mooie zinsopbouw he :oops: Spannend zeg!!!

Babii
7 January 2010, 20:00
Ja inderdaad de linker streep! Zo even een nieuwtje. Broertje woont hier weer sinds vandaag en dit keer definitief.

Zeker spannend, want hij moet nu donkerder gaan kleuren en betwijfel of dat gaat gebeuren zeg maar! Maar hou hoop!!

7 January 2010, 20:03
Ben Desperate Housewives kijken, is afgelopen dinsdag weer begonnen. Meteen dubbele aflevering!! Maar kreeg bezoek en wist niets eens dat het weer begon dus gauw opgenomen :lol:
Dus nu heerlijk afdwalen en hun 'aparte' levens hahahha.. Maybey tot zo..

Huh ik d8 dat je broertje ondertussen alweer een aantal weken bij jullie woonde :oops: Ik merk dat ik niet meer vaak genoeg hier kom om alles mee te krijgen :? Waths geburt?? EN ik ga duimen voor je hoor meissie!! Vind dit goede nieuws heerlijk!! Laat nu iedereen even op dit forum het nieuwe jaar zo geweldig starten!! PLEASE :lol:

Maar ben nu echt even weg doei!

Beer
7 January 2010, 20:35
He meiden,

ik post mijn berichtje even hier. Zit nu vandaag op ronde 2 CD 7. Ik heb ovulatietesten liggen van CB en van Test Point maar omdat die best prijzig zijn en mijn vorige cyclussen 44 en 45 waren en ik toch graag vanaf CD 10 wil testen met ovulatietesten, voor het geval mijn ei nu eerder komt, wil ik extra ovulatietesten inslaan die niet zo duur zijn. Welke kunnen jullie aanbevelen. Zijn de dipsticks van sensitest een beetje goed of zijn ze van babyboomshop beter? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Liefs, Beer

Babii
7 January 2010, 20:37
Nooit Babyboomshop nemen! Ik zou matcare nemen ;).

Beer
7 January 2010, 20:38

En welke bedoel je van matcare? De dipsticks of andere? Heb je misschien een site voor me? Ik ben er nog niet helemaal in thuis ;)

Babii
7 January 2010, 20:53
http://i49.tinypic.com/350kplk.jpg

BEN IK GEK AAN HET WORDEN???? Wie heeft er ervaring met sensitest? Ooit vals negatief getest? Ik nog nooit, maar vraag het even!

Babii
7 January 2010, 20:53

En welke bedoel je van matcare? De dipsticks of andere? Heb je misschien een site voor me? Ik ben er nog niet helemaal in thuis ;)

Gewoon de dipsticks meis :). http://www.matcare.nl

Liminous
7 January 2010, 21:02
EstherH onwijs gefeliciteerd meid :D

En voor jou babii ook een hele voorzichtige gefeliciteerd! Ziet er veelbelovend uit, maar had begrepen dat je al vaker mk in een vroeg stadium had gehad.. Ga voor je duimen meid!

maymar
7 January 2010, 21:05
ik zie toch een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje hoor :D zou fantastisch zijn toch!! morgenochtend ff met ochtendurine en hopelijk dan al wat duidelijker!!

Mila
7 January 2010, 21:22
whooooooooooooo esther!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meid.. het is je echt gegunt.. en wat zei ik je! :D

Storm1987
7 January 2010, 21:23
Babiii: Ik zie toch ook echt een streepje maar dat had ik je al gezegd ;)

Je moet van mij morgen met ochtendurine testen :mrgreen: zo en daar is geen discussie over mogelijk! ;)

Waar zijn Jamillah en Jorina? Mis jullie al een paar dagen (of ik lees er steeds overheen kan ook natuurlijk :roll: )

Mila
7 January 2010, 21:38
kim, ik sluit me aan bij jamilah en storm, zoals ik je al gezegd had: morgen testen met ochtendurine :D

Babii
7 January 2010, 21:50
Wil best met ochtend urine testen, maar HCG verdubbeld elke 2 a 3 dagen. En denk toch dat het weer een bevruchting is, maar geen blijvende zwangerschap.

Maar goed, zit pas op 10 DPO. Overigens heb ik ook die helse buikpijnen niet zoals voorgaande rondes, maar zo nu en dan menstruatiepijn.

Ga morgenochtend ook bloedprikken ;). Weten we gelijk of hij vals is (de test).

7 January 2010, 21:56
Spannend kimmie, deze keer is het gewoon eens raak!! Ik ga lekker voor je duimen hoor!! Laat je me wat weten? Ben nieuwsgierig en ben morgen niet online.. Werken van 8.00 tot 18.30 en dan nieuwjaarsborrel erachteraan..

Jamilah: Dat Kimmie met ochtendurine moet testen :D

Succes schat!

7 January 2010, 21:57
Maar dat zei jij idd niet ;)

7 January 2010, 22:00
Hihi ik ben slapen, ben moe! Morgen lange maar wel leuke dag :lol: Slaap lekker lieverds!!

Babii
7 January 2010, 22:01
EstherH onwijs gefeliciteerd meid :D

En voor jou babii ook een hele voorzichtige gefeliciteerd! Ziet er veelbelovend uit, maar had begrepen dat je al vaker mk in een vroeg stadium had gehad.. Ga voor je duimen meid!

Dat klopt, maar dat had ze redenen. Zoals bekend was me slijmvlies veel te dun en kon het kindje zich NOOIT vasthouden! En dat is de reden dat het los heeft gelaten.

Laten we hopen dat de testen knallen straks en het kindje nu blijft zitten!

Babii
7 January 2010, 22:06
Spannend kimmie, deze keer is het gewoon eens raak!! Ik ga lekker voor je duimen hoor!! Laat je me wat weten? Ben nieuwsgierig en ben morgen niet online.. Werken van 8.00 tot 18.30 en dan nieuwjaarsborrel erachteraan..

Jamilah: Dat Kimmie met ochtendurine moet testen :D

Succes schat!

Hoe moet ik het je dan laten weten muppet :P. als je niet on bent haha.

Lunanoa
7 January 2010, 23:08
WAAAAAAAAAUW LIEVE ESTHER!
Wat lees ik nu op dit tijdstip :D Je bent gewoon fucking zwanger!
Wat heerlijk dat je gevoel je helemaal gelijk gaf. Je zei al: Heb een goed gevoel over deze maand! Wat heerlijk nieuws meid :D
WAAAAAAAAAAAAAAAUW
Ga zo even een vreugede dans doen!

En dat net voordat je naar de gyn. wou gaan! Is het niet geweldig?
Het is je zooo gegunt. Jullie hebben z lang moeten wachten!
Geniet ervan schat!

Lunanoa
7 January 2010, 23:14
Nog even teruggelezen & gewoon een flink positieve test dus :D
Heerlijk meid!

Kim: Jou testen zijn ook positief! Maar begrijp dat je kritisch blijft na al die medische shit e.d.
Ik ga keihard duimen & je weet dat ik een supergoed gevoel heb! Het is die volle maan h, met je eisprong/innesteling! :roll:

Spring
8 January 2010, 07:21
Esther: gefeliciteerd!! Al 5 dagen voor nod dus een positieve test of klopt je banner niet?? Super voor je!

Kim: ik zie ook een licht streepje, hopelijk knalt hij binnenkort, ga voor je duimen dat het nu goed kan innestelen (hij/zij heeft nu genoeg houvast als het geod is ;-))!

Ram1988
8 January 2010, 07:40
Dank jullie wel lieve meiden!!
en kim, had je eerste pendel toch gelijk...
en k had idd een goed gevoel over deze maand!
Gister moeten overgeven na 2 glazen sinaasappelsap? hahha gek gedoe

sonja2009
8 January 2010, 07:52
Dank jullie wel lieve meiden!!
en kim, had je eerste pendel toch gelijk...
en k had idd een goed gevoel over deze maand!
Gister moeten overgeven na 2 glazen sinaasappelsap? hahha gek gedoe

kan je het al wel een beetje geloven???

sonja2009
8 January 2010, 07:54
geloven is niet het goede woord ik bedoel bevatten

Ram1988
8 January 2010, 07:56
nee eigenlijk niet......
vind het zo'n raar idee!

Babii
8 January 2010, 08:31
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA me streep is een klein beetje donkerder :mrgreen: :lol: :shock: !!!! Niet veel donkerder maar nu goed te zien! Zag in eerste instantie helemaal niks, heb hem in me zak gedouwt, ben naar het werk gegaan en zag ineens een dikkere streep.

Dit kunnen toch geen indroogstreepjes zijn, want hij moest binnen 30 minuten afgelezen worden! Nou dat was hij..... Oehoeeeeeeeeeeeee...... i hope so :D.

Ik durf nog geen banner aan te maken, eerst de 18 DPO maar voorbij zonder zwarte stolsels!!!

@ Lin23, thanks meis, maar het is al ingenesteld anders test je niet positief :). Alleen nu hopen dat de kleine zich vast blijft houden!

maymar
8 January 2010, 08:34
gefeliciteerd :mrgreen: het is je gegunt!!

8 January 2010, 08:34
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Es ik schrik me een ongeluk hier,
je bent gewoon ZWANGEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
Supersupersuper gefeliciteerd meis en we gaan heeeeeul snel samen shoppen!

Oeeh zo leuk we schelen maar een maandje :mrgreen:

En nou even, potverdikkie jij smst mij niet even!!!! :twisted:

Babii
8 January 2010, 08:38
Uitslag bloedtest:

HCG IS 12!!!!!!!!!!!!!!

WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Het is heel laag, maar boven de 5 betekent zwanger!!!! Mijn gyn is een beetje snel met bloedtesten erdoorheen jagen....

Nee, dit kan gewoon niet! Er groeit gewoon een kindje in me!!! IK STA TE STUITEREN!!!!

Kleintje hou je goed vast!!!!

Mila
8 January 2010, 08:45
Kimmie, gefeliciteerd meid! het is je echt gegunt..!!!

Babii
8 January 2010, 08:55
Ik hoop het ook meiden, maar ga pas echt gillen en springen als ik de 18 DPO zonder zwarte stolsels en bloed voorbij ben :mrgreen: !!!!

Tessa23
8 January 2010, 08:55
Ik ga even kijken en wat lees ik nu... GEFELICITEERD Esther en Kim!!!!

Mila
8 January 2010, 08:59
hoe is het met jou tessa? jij kan dinsdag testen?

ik moet zo naar het ziekenhuis om te kijken of ik schoon ben en dan morgen weer kan beginnen ;) en dan hoop ik alle zwangeren heeeeel snel te kunnen volgen :D

Tessa23
8 January 2010, 09:03
Hier goed syl , ja dinsdag maar denk dat ik hier een testje haal bij apotheek haha, nog geen drogist te bekennen hier ..succes in het ziekenhuis!!

Babii
8 January 2010, 09:07
Heb heel voorzichtig een banner aangemaakt! Mijn banner met de DPO datum staat er ook! Zodra ik de 18 DPO voorbij ben zal ik die verwijderen!

Hoop echt dat alles goed gaat deze keer! Voorgaande keren heb ik niet zo duidelijk getest. De gynaecoloog laat wel voor de zekerheid mijn operatie op 25 januari even staan.

Mocht het wel fout gaan, gaan ze goed kijken in me buik. Ben echt DOODSBANG!

Tessa23
8 January 2010, 09:08
Dat snap ik kim dat je bang bent , zal voor je duimen dat alles goed mag gaan!! xx

maymar
8 January 2010, 09:09
staat je goed hoor die banner ;) hoe reageerde je man??

Babii
8 January 2010, 09:11
Mijn lieverd is doodsbang! Het enige wat ie zei:

Lieverd ik durf je niet te feliciteren, is het erg als ik dat doe als je die 18 dagen na die eisprong voorbij bent? Ik zeg nee hoor, want ben zelf ook als de dood.

Daarna smste ie toch, voorzichtig gefeliciteerd, zou het nu echt? xxjes je mannetje

Ben doodsbang! Maar hoop het zo erg dat het dit keer goed gaat! Maar de weken 4 tot week 5 is cruciaal, daar kan alles misgaan!

maymar
8 January 2010, 09:13
Volgens mij heb jij een fantastische man die voor je door het vuur gaat :) denk dat het halve forum voor je duimt want tis je echt heel erg gegunt na alle ellende !!

jorina
8 January 2010, 09:27
wauw ben er ff een dagje niet geweest en wat zie ik meteen esther zwanger

meid onwijs gefeliciteerd het is je echt onwijs gegunt

en natuurlijk lieve lieve kim niet vergeten ik heb je al een berichtje verstuurd
maar dan nog via deze weg alvast voorzichtig gefeliciteerd meissie
als je dpo 18 voorbij bent dan ga ik je bestoken met allemaal gefeliciteerd berichtjes de hele dag door :D

Spring
8 January 2010, 09:29
Super Kim: het is je van harte gegund en ik hoop dan dat het kleintje zich goed vasthoudt. Die banner staat je super! :-D Wat stom van me, als er hcg is gevonden is de innesteling natuurlijk al gelukt, ik bedoelde meer dat het goed is gelukt en dus goed vasthoudt ;-) Gefeliciteerd! (voorzichtig natuurlijk, duim voor je dat de tijd vliegt tot 18dpo)

Babii
8 January 2010, 09:35
De gyn geeft ook aan, gezien mijn verleden dat ik niet meer moet testen met zwangerschapstesten. Hij geeft aan dat hij me om de 3 dagen een bloedtest laat doen. Dat is betrouwbaarder qua uitslag en dan zit ik niet te twijfelen over vage streepjes.

Dit is ook voor me operatie (mocht ik ongesteld worden :() laat liever me banner staan hoor :D, moet echt goed bijgehouden worden!

Storm1987
8 January 2010, 09:53
Snotter de snotter :cry: Dit is teveel voor mijn hartje.... ik ben helemaal ontroerd. . .

Kimmie meissie er is voor mij niet in woorden uit te drukken hoe enorm blij ik voor je ben. Ik hoopte zo hard voor je, en nu is het gewoon raak en ook al ingenesteld. Natuurlijk die eerste weken zijn superspannend, vooral door je miskramen in het verleden. Maar bedenkt nu dat werkelijk ALLES er goed uit zag, je eitjes waren goed, je slijmvlies was prima, t zaad van je mannetje uitmuntend. . . Alles ziet er zo mooi uit. Een mk kan ALTIJD maar de kans dat het gewoon goed blijft gaan is groter!
Bovendien loop je onder behandeling van je gyn, dus je eerste echo zal je al binnen 2 tot 3 weken krijgen :mrgreen:

Storm1987
8 January 2010, 09:55
en meid neem van mij aan, hoe moeilijk het ook is in die eerste onzekere rot weken... Probeer ondanks de onzekerheid toch van je zwangerschap te genieten. Er groeit NU een kindje in je, dit kindje verdient het dat zijn mama nu al kan genieten en zich niet teveel laten leiden door angst.

Babii
8 January 2010, 09:58
Volgens mij heb jij een fantastische man die voor je door het vuur gaat :) denk dat het halve forum voor je duimt want tis je echt heel erg gegunt na alle ellende !!

Dat heb ik zeker! Hij is het beste wat me ooit is overkomen!

Babii
8 January 2010, 09:59
Thanks Storm! Natuurlijk wil ik wel genieten en inderdaad alles was goed dit keer. Helaas blijft die angst er toch, want vorige keren werd ik op 18 DPO ongi maar ja dat was dus een verrot slijmvlies zeg maar.

Ik hoop van harte dat de kleine echt blijft zitten!!! Zal inderdaad proberen te genieten, heb nu nog niet zoveel kwalen :P.

Storm1987
8 January 2010, 10:18
Die kwalen komen pas cht met regelmaat vanaf week 5/6. In week 4 komen ze nog met vlagen.
Meis ik heb ook positief getest toen ik 3 weken en 5 dagen zwanger was... bij mij is het ook goed gekomen. Probeer te vertrouwen op je lichaam, hoe moeilijk ook.
Die eerste weken zijn gewoon cht niet leuk maar als die eenmaal voorbij zijn.... times fly

Babii
8 January 2010, 10:21
Die kwalen komen pas cht met regelmaat vanaf week 5/6. In week 4 komen ze nog met vlagen.
Meis ik heb ook positief getest toen ik 3 weken en 5 dagen zwanger was... bij mij is het ook goed gekomen. Probeer te vertrouwen op je lichaam, hoe moeilijk ook.
Die eerste weken zijn gewoon cht niet leuk maar als die eenmaal voorbij zijn.... times fly

Ik doe heel erg me best Storm, maar jij weet als geen ander wat er door me hoofd heen gaat. Zeker aangezien de laatste rondes! Gisteravond en gistermiddag had ik ook weer menstruatiekrampen met vlagen. En vandaag voel ik me borsten rechts was er net en nu links (ook met vlagen inderdaad).

Ze jeuken trouwens ook, hoort dat :|?

18 DPO is op 15 januari, 16 januari ben ik jarig! Dus hoop echt dat het goed gaat!!!

Btw, je banner werkt niet ;).

Anne87
8 January 2010, 10:38
Kim!!! Zie ik nou een banner staat dat je zwanger bent???!!!!!

Een voorzichtige PROFICIAT!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

En Esther ook proficiat :mrgreen:
Dat is echt zo'n mooi moment dat je positief test! Wauwww :D

struffle
8 January 2010, 10:53
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!! !!

Esther en Kimmie gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

wat een fantastisch nieuws om zo ineens te lezen als je even het forum checkt!!! Ben echt onwijs blij voor jullie!!!!

Babii
8 January 2010, 10:55
Ik doe me best om geen stress te hebben en te zorgen dat dit prachtige wondertje lekker veilig bij Mama blijft zitten!

Mila
8 January 2010, 11:04
zo ben terug en hier KLOTE!!!

ik ben niet schoon er zitten nog 4 eitjes en mijn slijmvlies is nog 4 mm!
waarschijnlijk een rustperiode nu!! ik moet over een halfuurtje bellen en dan hoor ik hoe en wat..

Babii
8 January 2010, 11:05
Hoe kan dat nou weer Sylvia :|!!!! Kunnen ze die eitjes niet beter laten springen met Pregnyl? En dan echt even onthouding?

Hoe groot waren ze?

Mila
8 January 2010, 11:09
Hoe kan dat nou weer Sylvia :|!!!! Kunnen ze die eitjes niet beter laten springen met Pregnyl? En dan echt even onthouding?

Hoe groot waren ze?

ik ga het allemaal navragen.. en anders wil ik aankomende week mijn eigen gyn. spreken!

ik had er 2 van 13 1 van 15 en 1 van 18 mm