PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Babii
8 January 2010, 11:18
Hoe kan dat nou weer Sylvia :|!!!! Kunnen ze die eitjes niet beter laten springen met Pregnyl? En dan echt even onthouding?

Hoe groot waren ze?

ik ga het allemaal navragen.. en anders wil ik aankomende week mijn eigen gyn. spreken!

ik had er 2 van 13 1 van 15 en 1 van 18 mm

Oeeee die moeten ze echt laten springen!

Mila
8 January 2010, 11:21
Hoe kan dat nou weer Sylvia :|!!!! Kunnen ze die eitjes niet beter laten springen met Pregnyl? En dan echt even onthouding?

Hoe groot waren ze?

ik ga het allemaal navragen.. en anders wil ik aankomende week mijn eigen gyn. spreken!

ik had er 2 van 13 1 van 15 en 1 van 18 mm

Oeeee die moeten ze echt laten springen!

ik word hier echt zo moe van en verdrietig!
ik hoor straks hoe en wat en bevalt het antwoord mij niet, dan bel ik mijn eigen gyn!(als die er is vandaag)

Ram1988
8 January 2010, 11:25
KIMMIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ram1988
8 January 2010, 11:39
zo ben terug en hier KLOTE!!!

ik ben niet schoon er zitten nog 4 eitjes en mijn slijmvlies is nog 4 mm!
waarschijnlijk een rustperiode nu!! ik moet over een halfuurtje bellen en dan hoor ik hoe en wat..

meissie wat klote weer.......
2010 begint weer k*t voor jou!!

Babii
8 January 2010, 11:48
Ja inderdaad Sylvia, het is neit fijn hoor als je door spuiten steeds overstimulatie krijgt. Ik hoop dat ze deze eitjes laten springen en dat je dan snel doorkan. Verdorie zeg, dit is echt SHIT! Knuff voor jou!!

Ram1988
8 January 2010, 11:50
hee maare kim, je pendel december klopte toch wel he :mrgreen:

Mila
8 January 2010, 11:51
Ja inderdaad Sylvia, het is neit fijn hoor als je door spuiten steeds overstimulatie krijgt. Ik hoop dat ze deze eitjes laten springen en dat je dan snel doorkan. Verdorie zeg, dit is echt SHIT! Knuff voor jou!!

kimmie, wil je voor mij ook nog 1 keer pendelen?

Mila
8 January 2010, 11:55
zo de dokter gesproken en pregnyl heeft echt geen zin omdat ondanks dat de eitjes nog wel aanwezig waren, waren ze wel ingedut en dus niet meer actief zeg maar en dan ook ik wel pregnyl spuiten, maar daar reageren deze eitjes niet op! alleen actieve goede eitjes reageren op pregnyl..

ik moet 3 weken rust en over 1,5 week terug komen voor een echo en kijken of ik schoon ben en zo niet dan weer 1,5 week verder kijken en als ik dan schono ben, krijg ik kuurtje provera en zodra ik dan weer ongesteld word kan ik gaan psuiten met 37,5E! ben ik dan nog niet schoon (dus doet mijn lichaam dit niet zelf) gaan we over 3 weken kijken wat we dan gaan doen, misschien nog langer rust..

ik kan nu wel weer gaan spuiten, maar dan moet ik gegarrandeerd aankomende ronde weer afbreken..

VickyS
8 January 2010, 13:12
Babii van harte!!! Het is nu eindelijk jouw beurt!! duim voor je dat alles goed gaat!!

Free
8 January 2010, 13:13
Esther H, Gefeliciteerd!!! Meid ga er van genieten!!!
Babi ook hier nogmaals Gefeliciteerd, duim voor je dat t goed mag blijven gaan!!!

Lautje
8 January 2010, 13:22
Heeey lieve meiden!
Ben 3 weken niet op het forum geweest :oops: (teveel dingen aan het hoofd, beetje stressie)

Maar Esther en Babii GEFELICITEERD meiden! Wat is het jullie gegund zeg! Toen ik dat net las kreeg ik net als storm kippenvel en tranen :? :D

En hoe is het hier verder met de dames???? De feestdagen allemaal goed doorgekomen?
Owjah.....iedereen nog 'n happy new year! Zou het bijna vergeten...

X

Lautje
8 January 2010, 13:47
Sylvia .... dikke knuf meis!

sonja2009
8 January 2010, 14:54
We zijn net terug van de geslachtsecho en we krijgen een dochter

Tessa23
8 January 2010, 15:11
Heeey Sonja , wat leuk een meisje!! had je dat gevoel ook of ??

sonja2009
8 January 2010, 15:15
ja ik voelde van af het begin al dat het een meisje zou zijn
Heel raar maar ik had eerst gehoopt op een jongen maar nu ik weet dat het een meisje is ben ik echt super blij ga vanavond gelijk shoppen

Tessa23
8 January 2010, 15:19
Dat heb je mooi goed , lekker gericht shoppen haha

Babii
8 January 2010, 15:34
GEFELICITEERD SONJA!!! Ik zei toch een meisje (jaaaa soms heb ik het goed)!

Banner aangepast, had verkeerde bevallingsdatum :oops:

struffle
8 January 2010, 15:49
jaaa sonja leukkkkkkk een meissie!!!!!!!
ik wist het wel :D

heb zelf ook licht vermoeden van een meisje, zou ik nog een stukje byzonderder vinden dan een jongen (omdat ik zelf de enige meid in de hele familie van broers en neven ben) maar verder maakt het me niks uit!

Ik voel me echt zooooooooooooo ziek vandaag :(

Storm1987
8 January 2010, 15:58
Had ik ook hoor Son... ik hoopte stiekem iets meer op een meisje, maar ik droomde steeds dat de baby een jongen was. Toen het dus echt een jongen bleek te zijn was ik SUPERBLIJ ! Je moet dan wel ff omschakelen maar je bent gewoon heel erg blij en dan zie je toch dat het uiteindelijk niet uitmaakt.

Bij Struffle denk ik een meisje, bij Essie een jongen en bij Babii zeker weten een jongen. :mrgreen: Immers heb je net voor de eisprong geklust dus grote kans dat het Y zaadje sneller en eerder was.... ;)

sonja2009
8 January 2010, 16:07
alex is een beetje in schok die had echt verwacht een jongen haahhaha die vrouw zei ooohh dit is voor 100% een meisje begon ik al te lachen hahahha
Het krijgt een roze minibike hahhaha

iK ga de stad in moet gewoon iets rose kopen hahahhahaha

Babii
8 January 2010, 17:48
Hey meiden,

Hier even de testen van gisteren en vandaag, die van gisteren MOEST ik uit de houder halen andres was hij niet te fotograferen. Beide foto's zijn 5 minuten na testen gemaakt:

http://i49.tinypic.com/2nrkakz.jpg

http://i45.tinypic.com/k054z6.jpg

Is er al verschil te zien?

Tessa23
8 January 2010, 17:50
Wat een achterlijk iemand dan kimberley , te jong , dat maak je zeker zelf wel uit toch, hoop dat het allemaal goed komt.. en je misschien naar een andere huisarts kan ? geen idee bij ons zitten er 4 meestal..

Lautje
8 January 2010, 17:59
Ik zie bij de 2e foto het streepje wel duidelijker... :)
(maar nou hoop ik niet dat dat komt omdat de foto groter is...if you know what i mean...)

b0llie
8 January 2010, 18:01
@ Sonja: wat erg leuk dat jullie een meidje krijgen:D
Een roze minibike is ook erg gaaf:D

@ iedereen: vanochtend ben ik bij de huisarts geweest.
Ze verklaarde dat ik inderdaad PCOS heb.
Ze vroeg of wij proberen zwanger te raken en ik zei ja.
Het eerste wat ze zei was: Daar ben je nog erg jong voor.
Ik schrijf je de 'pil' voor en die moet je eerst een paar maandjes slikken om te kijken hoe je menstruatie erop reageert.
Dan zien we wel verder.

Ik kon haar op dat moment echt niet uitstaan!! :(
Tranen sprongen letterlijk en figuurlijk in mijn ogen..
Waarom kunnen mijn huisartsen er gewoon niet normaal op reageren? :cry:

Weet het gewoon even niet meer wat ik moet doen..

Liefs Kimberley :(

OMFG, hier moet ik gewoon ff op reageren
wat n achterlijk *** wijf zeg
allemachtig
te jong voor, sow
jij voelt toch zelf wel of je er klaar voor bent!!!
laat je niet klein krijgen hoor

Babii
8 January 2010, 18:08
@ Kimberley, daar kan je diegene voor aanklagen hoor! Dat mogen ze NIET zomaar zeggen!!!!

Babii
8 January 2010, 18:11
(maar nou hoop ik niet dat dat komt omdat de foto groter is...if you know what i mean...)

Wil je de andere foto ook ;). Komt ie:

http://i47.tinypic.com/30c0he0.jpg

Gisteren meost ik hem zelfs uit de houder halen, dus ja dat zegt genoeg! Kreeg de foto in de houder niet voor mekaar.

Lautje
8 January 2010, 18:13

Wil je de andere foto ook ;). Komt ie:

http://i47.tinypic.com/30c0he0.jpg

Gisteren meost ik hem zelfs uit de houder halen, dus ja dat zegt genoeg! Kreeg de foto in de houder niet voor mekaar.

JAAAA 2e foto is echt wel duidelijk!!!! :D :D :D

Babii
8 January 2010, 18:17
Die eerste was niet eens normaal te nemen! Vandaar dat ik die test eruit moest knippen (maar is van dezelfde foto).

Mrij
8 January 2010, 18:31
Hey meiden,

Hoe is het hier? Ben volgens mij al een paar weken niet geweest :oops: We hebben een tijdje zonder internet gezeten en voor de rest erg druk met werken!

Kim, ik zie dat je zwanger bent!!!! Wat geweldig meid!! Gefeliciteerd!!! Wat moet dat heerlijk zijn na al die ellende!

Hoe is het verder? Nog meer zwangeren of ander nieuws? En hoe gaat het met alle zwangeren?

Lunanoa
8 January 2010, 18:33
Essie, Struffle, EstherH, Hedwig & Kim zijn zwanger!

Hoeist met jou meissie. Heb je gemist :D

Lunanoa
8 January 2010, 18:35
Hier nog even een ode voor Kim:

Je bent zwanger schat! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gefeliciteerd lieverd! WAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWW

Heerlijk al die zwangeren erbij. Eindelijk begint het wat positief uit te stralen voor de lang wachtenden en MMM's

Mrij
8 January 2010, 18:38
Essie, Hedwig en Struffle had ik nog meegekregen!
Estherh ook? Oh wat ontzettend mooi meid, gefeliciteerd!!!!!!!! Ben blij voor jullie!

Met mij gaat 't goed hoor, druk, druk, druk ;) Maargoed, heb me voorgenomen weer wat tijd voor jullie vrij te maken hoor ;) Heb jullie ook wel gemist! :D Verder nog steeds geen ongi.. komende week ga ik echt de gyn bellen!

Lunanoa
8 January 2010, 18:48
Balen dat je ongi zich nog niet heeft aangemeld :evil:
Goed dat je de gyn. gaat bellen want we willen jou ook in het zwanger zijn forum ;)

Druk met werk is een goed teken :D Je wordt lekker vaak ingepland dus?
Vind je het nog altijd leuk? :D

Mrij
8 January 2010, 18:51
Dat is lief ;) Daar wil ik zelf ook wel heeeel graag heen hoor ;)

Ik word idd lekker veel ingepland, heb afgelopen week gewoon full time gewerkt en de vakantie ook behalve oudjaarsdag.
Ik vind het super!! Vond het al heel leuk, maar nu ik er echt een beetje in kom wordt het alleen maar leuker.

Hoe is het met jou? Met je misselijkheid enzo?

Lunanoa
8 January 2010, 18:57
Wat geweldig voor je! Ook lekker voor je bankrekening :P

Hier gaat het super! Ik geniet volop :D Echt heerlijk.
Inmiddels over de 16 weken & dan verlaat het HCG hormoon je lichaam. Dus die misselijkheid zou in principe weg moeten zijn :P Ik voel me iig top & heb superhoop dat het goed blijft =D

Meiden spreek jullie snel ik ga tv kijken & chillen :D
xxx

Mrij
8 January 2010, 19:35
Lunanoa, wat heerlijk zeg dat je, je zo top voelt! Houden zo nu he!!

Kimberley, ja ik! Mijn ha wil ook niet meewerken totdat we een jaar bezig zijn :roll:

miss lipstick
8 January 2010, 20:01
Meiden!!! Wat doen jullie nu?? Ben ik poosje niet opt forum en zwanger?! Echt super gaaf! Allemaal gefeliciteerd en dikke knuffel... :mrgreen:

Joya
8 January 2010, 20:42
@estherh en babii had het in een ander topic al gedaan maar bij deze nog een keer gefeliciteerd!!
geniet ervan meiden!!
@babii meis probeer je niet te druk te maken.. ik snap heel goed waarom je dat wel doet hoor maar wat ik op msn al tegen je zei probeer vertrouwen te hebben in je lichaam!!

@kimberly ik kon het zo snel niet vinden maar ik vraag me even af hoe oud je eigenlijk bent.. niet omdat ik dan ook zou zeggen van oh wat ben je jong ofzo hoor ;) ik ben gewoon benieuwd.. ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe oud ze zijn als ze hieraan beginnen.. het belangrijkste is dat jullie er klaar voor zijn.. het is dus alleen nieuwsgierigheid ;)

Joya
8 January 2010, 20:42
meiden ik ga er weer vandoor.. morgen weer werken dus ga maar eens lekker slapen..
fijne avond nog!! en slaap lekker!!

xx

Ram1988
8 January 2010, 20:46
Meisjes...
Ik heb t idee dak iedere 5 minuten wel wil testen of t wel echt zo is.... hadden jullie dat ook?
Heb vanochtend nog een x getest haha streepje was al donkerder als gister :mrgreen:

Joya
8 January 2010, 20:51
@estherh jaa dat ken ik heel goed :D ik heb dat gevoel nu nog weleens hoor :oops: ik denk dat dat toch wel blijft tot de eerste echo.. ik heb ook ongeveer 7 testen gedaan :oops:
@kimberley ik vind dat zo jong nog niet hoor.. je bent zo oud als je je voelt en zoals ik al zei als jullie er allebei klaar voor zijn.. daarbij speelt voor jou natuurlijk ook wel mee dat je vriend wat ouder is.. vaak voelen vrouwen waarvan de vent wat ouder is zich ook wat ouder.. dat is tenminste wat ik vaak zie.. en idd de leefomstandigheden als dat goed is.. waarom niet zou ik zeggen.. ik vind dat geen enkele ha het recht heeft om tegen je te zeggen dat je te jong bent.. en al helemaal niet om je de pil weer aan te smeren.. sorry hoor maar da's belachelijk want dan wordt je cyclus geregeld door hormonen terwijl je eigen lichaam het juist goed zou moeten doen.. ik zou als ik jou was idd nog een keer naar die ene ha gaan waar je nog niet bent geweest en anders buiten de ha om een afspraak maken bij een gyn.. ik had hier eerder gelezen dat dat zou kunnen.. succes!!

knuffel

Liminous
8 January 2010, 20:57
Kimberly, ik zou zowieso gelijk een gyn inschakelijk.. Na een jaar heb je gewoon het recht om doorgestuurd te worden na een gyn, ongeacht je leeftijd.. Als je al zo lang bezig bent en er nu ook PCOS is geconstateerd zou ik me niet weer door een of andere maffe ha die denkt t allemaal wel beter te weten laten afschepen.. Mijn advies: Maandag een gyn in de buurt bellen en gelijk een afspraak maken!

Maar goed, ff ander vraagje.. Gisteravond rond 19:00 positieve ovu test en vanmorgen rond 18:00 negatief.. Welke dag kan ik nu t beste aanhouden voor mn eisprong?

Mrij
8 January 2010, 21:00
Kimberley, wat een k*t ha, die heeft helemaal niet voor jullie te bepalen dat je te jong bent hoor, dat slaat echt nergens op!

Esterh, ohh vind het zo leuk voor je! Ben zo blij voor je!!

Liminous
8 January 2010, 21:07
Mrij als ik ff een ruwe schatting maak zit jij nu op 110 dagen + .. Wat denkt die ha van jou wel niet!!!

Babii
8 January 2010, 21:29
Mrij zou ook al weken geleden de gynaecoloog bellen *had ze me beloofd* en lees nu dat ze dat nog niet heeft gedaan :cry:

Mrij
8 January 2010, 21:36
Mrij zou ook al weken geleden de gynaecoloog bellen *had ze me beloofd* en lees nu dat ze dat nog niet heeft gedaan :cry:

I know :oops: Het spijt me Kimmetje :cry: maar ik heb de afgelopen weken (jaaa ook de week die ik jou had beloofd ;) ) alleen maar full time gewerkt en ik wil echt niet onder het werken bellen, ik ben echt zo´n muts dat ik me daarop geestelijk voor wil bereiden, maar deze week sta ik weinig ingepland, dus ik verwacht ook niet dat ik de rest van de dagen in hoef te vallen.. goed??? ;)

Liminous, ik ben zelf de tel al kwijt, maar zo ongeveer wel ja! :roll:

Mrij
8 January 2010, 21:42
Oh jeetje ik zie dat ik hier echt al te lang niet geweest ben, ben zelf het "citeren" al verleerd ;) Maargoed jullie snappen het vast wel!

Kimberley,doe er maar gerust twee maanden bij op, mijn laatste mensturatie was 19-09 ;)
Ik ga ook komende week de gyn bellen!!

Mrij
8 January 2010, 22:06
Haha ach, zo hebben we allebei wat he ;)
Ja hoor, dan krijgen jullie het zeker te horen!

Mila
8 January 2010, 22:10
meiden, ik heb vandaag heel veel verdriet gehad, zelfs op het werk was ik nog overstuur.. vervolgens krijg ik op het werk een telefoontje van een vriendin van mij met de medeling: ik ben vandaag 9 weken zwanger, goede echo gehad, maar was niet gepland en ik weet ook nog niet zeker of we het houden :shock: nou ik gelijk weer janken, waarnaar ik haar bijna toeschreeuwde dat ze het MOET houden! maar goed zij zit ook in de shit nu (heel erg) kan hier niet vertellen wat, maar ik snap zelfs een heel klein beetje haar overweging, ondanks dat dat voor mij moeilijk te begrijpen is..

ik heb besloten hier minder te gaan zijn.. zal zeker blijven meelezen en meepraten, maar misschien 1x per 2 dagen ofzo of iets minder.. kan het nu even niet meer...

Lunanoa
9 January 2010, 09:02
Ah klote Syl, snap dat je flink in de put zit :cry: Sterkte schat.
Neem maar lekker je rust!

Jeetje Kimberley, wat een kut huisarts. Dat slaat toch werkelijkwaar nergens op :|
Ik was ook 18 toen wij begonnen met zwanger raken. Met mijn eerste zwangerschap was ik nét 19 & mijn huisarts reageerde súperpositief. Vond het zo geweldig weer eens een jonge mama te zien! Helaas ging het mis..
Ze hebben mij toen goed geholpen, ik slikte verkeerde medicatie, die je niet mag gebruiken tijdens het zwanger worden/zijn voor mijn hooikoorts.
Vind het zéér onprofessioneel om zo met je patiënten om te gaan. Gewoon lekker zelf de gyneacoloog bellen! Je hebt er gewoon recht op & oprotten met die huisarts!
Ik zou naar een andere stappen!

Mrij, jij moet ook echt gaan bellen hoor schat :roll:

Even kort bijgelezen. De rest alweer vergeten :oops:

Ik wacht op de sneeuwstorm :lol: Ben benieuwd :?

Tessa23
9 January 2010, 09:18
Lunanoa,brr niks aan die sneeuw storm... Hopen dat het dinsdag beter is, vliegtuig terug naar t shit weer en dan met trein terug... ach zie het wel haha

Liminous
9 January 2010, 09:26
Hihi Tessa, of je mag gewoon verplicht niet weg en moet je daar nog een paar daagjes blijven.. Ook niet erg toch? :p

Trouwens al een apotheek gevonden?

Lunanoa
9 January 2010, 09:27
Moet jij in Spanje testen? :D

Hoe is je vakantie schat ? :D

Tessa23
9 January 2010, 09:28
Haha ja gevonden test was 8 euro nou ja valt ook mee..doe hem dinsdag mocht er nog geen ongi zijn, voelde al wel paar keer beetje kramp, we zien wel..:d

Tessa23
9 January 2010, 09:30
Luna , echt lekker hoor de vakantie, echt fijn zo samen, normaal is vriendlief middag en avond werken en nu lekker samen.. anders maar ook fijn..weer zit ook mee dat scheelt.. eten is ook goed.. net ontbijt op..avond eten is hier van 7 tot 9 later als wanneer ik zelf eet maar ook wel prima zo.. met jou ook alles goed??

Liminous
9 January 2010, 09:36
Spannend hoor, laat je ongi maar lekker uitblijven!

Lunanoa
9 January 2010, 09:46
Spannend meid. Hoop dat je positief test!

Toen wij 2 jaar terug in Malaga (ook Spanje) zaten, gingen de restaurants pas VANAF 9 uur open :P We aten dar meestal 10 uur 's avonds. Bleek normaal volgens vriendlief zijn familie die er woont. Ze eten rond 6 uur wat lekkere hapjes :P
Pfffffffffff het eten is HEEEEERRRRRRLIJK in Spanje.. Krijg al trek als ik er aan denk :lol:

Nog even tot februari wachten :D

Storm1987
9 January 2010, 10:07
Goodmorning

Babii: Die test is dus duidelijk een stuk duidelijker dan die van de dag ervoor. Schat ik zeg het je nog wel een keer Je bent Z W A N G E R daar is geen twijfel over mogelijk. Dus chop chop, naar de shop voor de eerste babykleertjes :D je zult ze toch echt nodig gaan hebben in september.

Mrij: Jaaaaaaaa eindelijk ben je daar weer :mrgreen: ik heb je gemist hoor!! Balen van je menstruatie, zou indd de gyn bellen want dit is niet normaal...

Kimberley: Vind et ook niet niet normaal wat je huisarts zegt. Hij heeft hier niks over te zeggen. Ben nu trouwens wel benieuwd hoe oud je bent? Want toen ik mijn huisarts vertelde dat ik graag kinderen wilde maar mijn vriend nog niet, was ik 20, en hij zei toen dat ik lichamelijk nu in de beste conditie was om een kind te krijgen, maar dat te weinig jonge vrouwen daar voor kiezen.

Sylvia: Och meid, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen :( Ik vind het zo rot voor je. Denk dat je er goed aan doet om even afstand van het forum te doen. Want op deze manier ben je er helemaal extreem veel mee bezig, nog meer dan anders door die mmm. Ik hoop gewoon dat jouw geluk dit jaar ook mag komen. Het is je zo gegund. Ik vroeg me eigenlijk af of die vriendin weet dat jij in de mmm zit?

Lunanoa
9 January 2010, 10:10
Kimberley is 18 & haar vriend 30. Jaja ik heb opgelet & ben het niet vergeten :D Knap hé :$

Hoeisset met jou Stormpie?

snippie
9 January 2010, 10:19
hoi dames was ik toch weer hihi:)!!!

meiden ik ben deze week al 0,7kg af gevallen goed he:)!
en dat alleen maar door meer te bewegen:)!
want eet gewoon nog steeds wat ik normaal ook eet:)!

en kijk eens mijn onderschrift hihi!

syl ook hier een Dikke knuffel!!!

Storm1987
9 January 2010, 10:22
Lunanoa: Het gaat goed :D Ik ben heel zeker van mijn besluit en het nachtje lekker slapen heeft me goed gedaan. Lief dat je het vraagt!

En 18 is wel jong, maar niet heel jong! Bovwendien is haar vriend dus een stuk ouder en dat speelt ook mee! belachelijk dat huisarts het te jong vind. Het is niet aan hem te beslissen wanneer iemand wel of niet oud genoeg is.

Lunanoa
9 January 2010, 10:26
Vind ik ook absoluut niet. Wij zijn ook begonnen toen ik 18 jaar was (bijna 19)

Fijn dat het goed met je gaat Storm. Het is fijn dat je écht achter je besluit staat! Knap hoor.

Snippie: Wat goed dat je al bent afgevallen! Lichaamsbeweging is zéér goed! Ga zo door meid :D
Wat een leuke banner! Januari gaat dus jullie maand worden ;) Wat fijn dat je zo heerlijk positief bent! SUPER!

Mila
9 January 2010, 10:46
Sylvia: Och meid, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen :( Ik vind het zo rot voor je. Denk dat je er goed aan doet om even afstand van het forum te doen. Want op deze manier ben je er helemaal extreem veel mee bezig, nog meer dan anders door die mmm. Ik hoop gewoon dat jouw geluk dit jaar ook mag komen. Het is je zo gegund. Ik vroeg me eigenlijk af of die vriendin weet dat jij in de mmm zit?

ja dat weet ze.. ze vond het ook heel moeilijk om mij te vertellen, maar ja iets voor mij verbergen omdat ik de domme pech heb in de mmm te zitten is ook niet wat ik wil. Zij zit nu in een heel moeilijke tijd en dit zal een hele moeilijke beslissing voor haar worden.. Ook al is zij zwanger, ik wil niet met haar ruilen, kijkend wat ze verder mee maakt nu! Als ze de baby weg haalt komen er geen problemen bij, behalve haar eigen verdriet en die van haar vriend.
maar als ze de baby houdt, krijgt ze er een probleem die haar leven zal veranderen en door die verandering krijgt ze geen kans meer om dat OOIT goed te maken!
heel vaag sorry, maar ik wil niet alles hier vertellen..
1 ding weet ik wel, zij is zwanger, maar wil niet met haar ruilen nu!

Mila
9 January 2010, 10:48
snippie, heb je al een terug plaatsing gehad?

snippie
9 January 2010, 11:19
snippie, heb je al een terug plaatsing gehad?

nee lieverd nog geen terug plaatsing gehad !
ik hoop donderdag positieve ovu test te hebben!
en dan 5dagen later terugplaatsing.
maar laat we dus eerst hopen op een positieve ovu test
dan hopen op een goede ontdooing:)
en dan dus terug plaatsing!
en dan een KNAl test:)hihi:)

Mila
9 January 2010, 11:20
Sylvia: Even alleen voor jou:

Een hele dikke warme knuffel!!!!!

T komt vast allemaal wel goed meid! Ik ga voor je duimen hoor dat ook jij nu eens snel geluk zal hebben!

Liefs en dikke knuff van ons

dank je wel lieverd!
ben al weer wat rustiger dan gisteren.. misschien is het wel even goed even 1 a 2 maanden geen hormonen in mijn lichaam!
tuurlijk is het zuur dat ik nu gewoon weer 2 maanden verder ben voor ik sowieso weer een kans heb, maar ach ooit komt voor ons ook het moment, weet je alles is verder goed ik moet alleen de juiste dosering hebben en dan kunnen we een keer weer normale kansen hebben..
zaad is goed, slijmvlies is goed, innestellen kan het ook want ben al zwanger geweest, als ik een eisprong heb is de waarde ook goed.Ik heb alleen telkens te veel eitjes dus teveel hormonen, dus ik hoop nu straks de juiste dosering te kunnen vinden en dan kunnen we er weer voor gaan!

verder vraag ik me nu alleen af... ik moet nu rust in de hoop dat alles er zelf nog uitkomt, maar als dat niet het geval is want ga ik da krijgen om het wel schoon te krijgen, die provera heeft het nu niet goed gedaan, dus lijkt mij dat ik dat straks niet weer krijg.. maar ach ik bel maandag het zh voor een gesprek met mijn eigen gyn. heb al weer veer vragen :?

Babii
9 January 2010, 11:21
Meiden,

Ik heb me banner weer aangepast. Heb de hele nacht zulke helse krampen gehad, last van me onderrug, moest poepen maar kon niet poepen en me lies doet zo een zeer. Weer allemaal rechts!

Deze krampen zijn van een opkomende menstruatie bij mij *herken dat heel goed*. Heb daarom me banner aangepast.

Overigens heb ik getest met de sensitest en er stond amper nog een 2e streep. Er gaat dus WEER iets fout. Dinsdag horen we het wel n.a.v. mijn bloeduitslag. Als het HCG dan gestegen is zal ik me banner weer plaatsen.

snippie
9 January 2010, 11:26
Meiden,

Ik heb me banner weer aangepast. Heb de hele nacht zulke helse krampen gehad, last van me onderrug, moest poepen maar kon niet poepen en me lies doet zo een zeer. Weer allemaal rechts!

Deze krampen zijn van een opkomende menstruatie bij mij *herken dat heel goed*. Heb daarom me banner aangepast.

Overigens heb ik getest met de sensitest en er stond amper nog een 2e streep. Er gaat dus WEER iets fout. Dinsdag horen we het wel n.a.v. mijn bloeduitslag. Als het HCG dan gestegen is zal ik me banner weer plaatsen.

ahhhh meid wat balen zeg!!!!
ik blijf toch duimen voor je!!
KNUFFEL!!!

en je bent ook een beetje eigenwijs ook al snap ik je wel hoor.
maar je gyn had al gezged dat je neit meer mocht testen!
knuf

Mila
9 January 2010, 11:30
Meiden,

NEEEEEEE dat mag niet!!! het moet goed gaan kimmie!!!
ik duim heel hard voor je! Geen bloed houd moed!

Babii
9 January 2010, 15:12
Hey meiden,

Ik weet even niet wat ik moet vertellen, maar er is iets goed fout in me lichaam :(. Vannacht al die helse krampen en dat voorgevoel van me zat ook niet goed.

Ben vanmiddag op advies van Snippie maar op me bed gaan liggen en heb een keertje braaf geluisterd. Helaas stopte de pijn niet en de krampen werden nog erger.

Inmiddels had ik rond 14.00 uur verhoging en nog steeds helse pijn. Om 15.00 uur heeft Steph me maar naar de wc gebracht, want ik verloor iets waterigs (wist niet wat), maar kon zelf amper lopen.

Eenmaal op de wc verloor ik iets wat aardig hard was, heb het er uiteraard uitgepakt, het leek mij het vruchtje. Gelijk erachteraan verloor ik ontzettend veel bloed en nog steeds. Heb inmiddels al 2 tampons verwisseld in 1 uur tijd.

De gynaecoloog is inmiddels op de hoogte gesteld. Die heeft aangegeven dat als ik hogere koorts krijg ik gelijk aan de bel moet trekken en moet langskomen. Ook moet ik morgenochtend voor een FM en het vruchtje meenemen (wil het vruchtje begraven). Hij raadde me ook aan even een lekkere douche te nemen i.v.m. de vele pijn. Hij gaf ook aan als de pijn nog erger werd dat ik echt gelijk moest langskomen en niet eigenwijs moest zijn.

Het rare is wel dat ik nu dus op 12 DPO hartstikke ongesteld ben geworden en voorgaande rondes op 18 DPO. Ben aan de ene kant wel blij dat mijn lichaam nu besloten heeft het vruchtje af te stoten en niet met bijv. 6 weken zwangerschap. En ook ben ik blij dat het nu op 12 DPO gebeurd en niet dat ik nog 6 dagen met zoveel pijn zou moeten zitten.

Dit is wel weer een ontzettende domper! Damn wat ben ik onwijs verdrietig. 1 ding heb ik nu echt geleerd! Ik test niet meer voor me NOD!

Mila
9 January 2010, 15:19
Kim, wat vershrikkelijk meid! Ik had het je zo gegunt!
hele dikke knuffel voor jou!

Tessa23
9 January 2010, 15:19
Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet Kim , alleen dat ik het echt KLOTE voor je vind meid.. veel sterkte..knuffel mij..

Ram1988
9 January 2010, 15:34
Kim toch :(
meisje wat ontzettend klote zeg... ben helemaal sprakeloos,
en juist jij waarschuwt altijd om niet voor de nod te testen....

Storm1987
9 January 2010, 16:00
Kim... ik huil met je mee :cry:
Ik heb er echt geen woorden voor

Babii
9 January 2010, 16:20
Het geeft niet meiden, het is goed zo! Blijkbaar was er al iets mis met dat prachtige wondertje. Ben blij dat me lichaam nu heeft gezegd van gooi het er maar uit en me niet nog dagenlang heeft laten aanwakkeren of zelfs tot de 7 weken heeft laten aanwakkeren. Natuurlijk verga ik van verdriet hoor, begrijp me niet verkeerd.

Overigens had ik op de wc poepdrang :|. Zat alleen maar te persen :(. Natuurlijk ben ik onwijs verdrietig, kan niet eens huilen erom. Ben meer boos!

Het is puur een kwestie van onmacht dit. Ik test inderdaad niet meer voor NOD. Op naar de operatie, wellicht vinden ze iets. Dat kleine wondertje wordt nagekeken door het lab en vervolgens ga ik het begraven.

Heb overigens nog steeds buikpijn, maar het neemt wel af. Manlief ligt in bed want die is er kapot van!

MissMini
9 January 2010, 16:21
Kim, net als alle anderen: heb er geen woorden voor. Nog even een extra knuffel voor jou. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen!!!

9 January 2010, 16:51
Pff Kimmie,wat lees ik nu weer : :cry: Sterkte lieve schat, had zo gehoopt dat het deze wel goed zou gaan..
Dikke knuffel vanuit hier!!

Lautje
9 January 2010, 18:23
Hè bah Kim :cry: ik heb er ook geen woorden voor. Wat onwijs K*T! Hele dikke knuf meis! x

Babii
9 January 2010, 18:24
Kim!!

Wat onwijs kl*te!!
Heb er even geen woorden voor!!
Dikke knuffel..

@ iedereen: eventjes wat anders...
Kon het vandaag toch niet laten om een testje te doen..
Maar helaas, ben toch echt niet zwanger.
Nu bel ik echt zeker weten maandag de gynacoloog op..

Liefs

Wanneer is je NOD dan? Want kan je banner niet zien?

Mila
9 January 2010, 18:29
wil het toch even vertellen hier,

mijn vriendin belde net: ZE HOUD DE BABY :D

Storm1987
9 January 2010, 18:31
Wat een goed nieuws Syl. Uiteindelijk zal ze zien dat alles goed komt, al is het moeilijk, een wondertje is onebtaalbaar.

maymar
9 January 2010, 18:35
jeetje babii wat een ontzettend naar nieuws :( hopelijk kunnen ze erachter komen wat er elke keer misgaat, met de operatie 25 januari.

heb even een vraagje misschien weet iemand dat hier... ik heb de zw.testen van marktplaats die heb ik samen besteld met die ovutesten. Vanaf hoeveel dagen voor je NOD kun je die gebruiken??

Mila
9 January 2010, 18:38
Wat een goed nieuws Syl. Uiteindelijk zal ze zien dat alles goed komt, al is het moeilijk, een wondertje is onebtaalbaar.

vind het ook echt leuk, ga er dinsdag heen en dan haar echo bekijken en een lief klein rompertje geven (die ik nog moet kopen :lol: ) ben echt zo blij voor haar en ooit in de toekomst kan ik samen met haar moederen..

in de bijsluiter van provera staat dat je tussen de 3 en 7 dagen ongsteld word... ik ben dat na 1 dag al geworden en er staat ook in de bijsluiter dat provera kan zorgen voor doorbraakbloedingen, heb ik dan niet nu een doorbraakbloeding want heb ook geen buipijn en normaal verga ik van de buikpijn en dat ik over een paar dagen echt ga bloeden?

Babii
9 January 2010, 19:03
@ Kimberley, heb jij geen PCO of heb je dit al geschreven :oops: ? Ik zou toch zeker naar de gyn gaan meis! En je vooral niet weg laten sturen.

@ Sylvia, goed nieuws meissie. Btw, een doorbraakbleoding is een bloeding die er heel even is (bij het afvegen of een halve dag bijv.). Maar als je dus meerdere dagen bloedt heb je, je ontrekkingsbloeding.

Mila
9 January 2010, 19:38
kim, Een doorbraakbloeding is een vrij hevig bloedverlies tussen twee normale menstruaties in (licht bloedverlies wordt spotting genoemd). ...
nl.wikipedia.org/wiki/Doorbraakbloeding

Babii
9 January 2010, 20:34
Ja schat, maar een doorbraakbloeding houdt geen dagenlang aan (althans heb dat niet vaak gehoord :P), dat is dan een ontrekkingsbloeding/menstruatie. Ik weet als geen ander wat doorbraakbloedingen zijn, want bloedde alleen maar tijdens het pil gebruik incl. de prikpil :(.

Maar je hebt Provera gehad, mega veel eitjes gehad, vindt je het logisch dat je dan eerder bloedt? Ik wel hoor, ze moeten toch weg zeg maar.

Ram1988
9 January 2010, 21:21
Toch nog een beetje goed nieuws syl!

Mila
9 January 2010, 21:42
Ja schat, maar een doorbraakbloeding houdt geen dagenlang aan (althans heb dat niet vaak gehoord :P), dat is dan een ontrekkingsbloeding/menstruatie. Ik weet als geen ander wat doorbraakbloedingen zijn, want bloedde alleen maar tijdens het pil gebruik incl. de prikpil :(.

Maar je hebt Provera gehad, mega veel eitjes gehad, vindt je het logisch dat je dan eerder bloedt? Ik wel hoor, ze moeten toch weg zeg maar.

ja maar ik heb geen buikpijn en ze zitten er nog

Babii
9 January 2010, 22:12
Had je er toen al 4? Want dacht dat je er zelfs 6 had :?: . Maar schat, vorige maand had je tijdens je menstruatie ook geen buikpijn, althans dat staat me bij.

Ik wel hoor, verga van de pijn.... Nu is het wel aardig gezakt.

Vraag het even aan je gyn meis, wellicht komt er alsnog een goede menstruatie!

struffle
9 January 2010, 22:32
lieve kim

wat een vreselijke tegenslag!! Ik kan niet veel anders zeggen...
Mijn gedachten zijn bij je en ik wens je veel sterkte vanaf hier.
Sterkte meid!

Mila
9 January 2010, 22:52
Had je er toen al 4? Want dacht dat je er zelfs 6 had :?: . Maar schat, vorige maand had je tijdens je menstruatie ook geen buikpijn, althans dat staat me bij.

Ik wel hoor, verga van de pijn.... Nu is het wel aardig gezakt.

Vraag het even aan je gyn meis, wellicht komt er alsnog een goede menstruatie!

ik had vorige maand ook geen buikpijn en een rare menstruatie en die twee eitjes van toen zijn hoogstwaarschijnlijk blijven zitten, want had ook geen eisprong en daarom had had ik er nu zoveel (althans dat verklaarde ook de gyn).. een week geleden had ik er idd 6 en nu nog maar 4, dus 2 zijn er al weg.. nu die andere 4 nog en nog een stukje van mijn slijmvlies!
hopen dat ze over anderhalve week weg zijn als ik die echo weer heb..
ik ga i.p.v. 50 37,5 spuiten, de helft van wat ik nu heb! vind het zelf wel weinig, maar zal wel goed zijn.

Babii
9 January 2010, 22:55
Waarschijnlijk heeft jouw lichaam niet zoveel nodig meis. Als ik 35 spuit zit er niks. Met 75 Ie heb ik meestal 1 eitje. Ga nu ook om een verhogoing vragen, want wil zeker 2 eitjes hebben. Overigens voor IUI zien ze het liefst 2 tot 3 eitjes, meer niet.

Ik ga een poging tot slapen doen en duim voor je meis!

@ Struffle, dank je lieverd!

Ram1988
10 January 2010, 08:17
Goedemorgen lieverds!

Tessa23
10 January 2010, 09:15
Goedemorgen Essie , en de rest die wakker is..

Vriendlief slaapt lekker uit en ik zat om 9 u al aan t ontbijt ,t is ook best lekker alleen ontbijt thuis nooit , moet ik toch maar doen is veel beter.

Ga straks naar de dierentuin.. die is zooo groot en we hebben lekker weer das wel fijn! En zo ff lekker langs strand wandelen want maak vriendlief pas om 11 u wakker..

Fijne dag allemaal.

Lunanoa
10 January 2010, 10:08
Allereerst weer een knuffel voor Kim & Syl!

Ik ga je hyves bekijken jamilah, ben zéér benieuwd :D

Ik kreeg gisteravond bruine afscheiding in mijn onderbroek & bij het afvegen. Opzich niks ergens maar heb er pijnlijke krampen bij.. Vind het doodeng. Vannacht niks aan de hand, maar vanochtend nog een klein beetje. Heb nog steeds wat die krampjes...
Ben schijtend benauw :( Vind het zo eng....
Tis gewoon omdat mijn miskraam vorige keer zo begon, toen was ik maar 4/5 weken, dus dit is gewoon even eng... Maar ik weet dat het met 16, bijna 17 weken niet mis kan gaan door wat bruin verlies.. Maar toch.. Ik ben bang :oops:
Als het vanmiddag erger is of ik heb pijn. Bel ik toch gewoon het noodnummer van de VK :oops: Maar voel me dan zo'n aansteller :oops:

snippie
10 January 2010, 10:14
LUn je bent geen aansteller!! dit gata wel om jouw en een nieuw leven!!!
knuf!!!

Lunanoa
10 January 2010, 10:22
Ja is ook zo Snippie :oops:
Maar als het doordeweeks is kan je gewoon standaart bellen, maar nu moet ik zo'n NOODnummer bellen...
Heb dan het gevoel dat het wel héél erg moet zijn :oops:

Mila
10 January 2010, 10:23
Maar als het doordeweeks is kan je gewoon standaart bellen, maar nu moet ik zo'n NOODnummer bellen...

lunanoa, gewoon bellen meid! je bent geen aansteller!!!

snippie
10 January 2010, 10:25

echt meid dit is voor jouw gevoel ook NOOD! dus bellen daar zijn ze voor!!!
sorry hoor maar jij bent de enigste die kan zeggen of het NOOD is dat kan niemand voor jouw bepalen
dus meid bellen!

Lunanoa
10 January 2010, 10:26
Nou moet ik ook nog janken door jullie :lol: hahahahahahaha

Nouja ik ga het nog eventjes aankijken & anders bel ik straks wel.

snippie
10 January 2010, 10:27

waarom bel je niet nu gewoon!!
echt meid wees niet zo eigenwijs

Mila
10 January 2010, 10:30

waarom bel je niet nu gewoon!!
echt meid wees niet zo eigenwijs

helemaal met snippie eens!

Storm1987
10 January 2010, 10:37
Lunanoa: Gewoon bellen, ze zitten ervoor !! Dit is nood want je bent in verwachting van een kindje, al 17 weken, en nu heb je licht bruin verlies en krampen. Hoogstwaarschijnlijk volledig onschuldig, maar... jij zit niet rustig als je geen bevestiging hebt van de vk. Bel die vk en leg het uit. Je bent echt geen aansteller hoor.

Die krampen kunnen heel erg goed komen door het groeien van de baarmoeder. Ik heb dit voor de 20ste week ook met regelmaat gehad, echt zo menstruatie achtig gevoel. Na de 20ste week werd dit verruild voor harde buiken.

Bellen meid, je bent absoluut geen aansteller.

Ram1988
10 January 2010, 10:47
Luun ik heb t je net ookal gezegt, gewoon bellen als je t niet vertrouwt!!

Ik wordt gewoon mama! :mrgreen:

Lunanoa
10 January 2010, 10:54
Dankje meiden :oops:
Heb het hartje geluisterd met de Angelsounds. Durfde eerst niet omdat ik bang was niks te vinden :oops:
Maar het ging nog razendsnel & was hardstikke duidelijk. Hoorde de kleine ook gewoon bewegen enzo. Dus ben al iets gerust gesteld :D

Als het vanmiddag niet beter gaat of erger wordt, bel ik naar de VK.

Heb gister gezwommen, veel gelachen & gehoest. Heb wel eens gehoord dat je daar bloed of bruin verlies door kan krijgen.

Tis al een wonder dat ik het hier heb neergezet :lol: :? Laat staan dat ik zomaar de VK bel. :oops:
Tikkeltje eigenwijs & onzeker misschien :roll:

Bedankt voor jullie lieve woorden iig.

Babii
10 January 2010, 10:57
@ Esther, jij wordt inderdaad Mama!!! Geweldig he meissie? En dat na 13 rondes! Het is je gegund!

@ Storm, jij zegt hetzelfde als wat ik zei tegen Lunanoa @ msn.

All,

Hier net terug van de gynaecoloog, moest er om 11 uur zijn, maar was er veel te vroeg. Aangezien hij toch geen spreekuur had mocht ik gelijk doorlopen.

Er is een inwendige echo gemaakt, maar helaas kon hij met zo een prille zwangerschap niks zien.

Wat hij wel kon zien is dat ik schoon ben, maar ja zoals net gezegd kan hij geen zwangerschap zien het is in ieder geval geen BBZ geweest.

Verder heb ik hem heel duidelijk gevraagd naar die Ovitrelle gevraagd, omdat ik op een ander forum het commentaar kreeg dat die bloedtest van de Ovitrelle was (14 dagen na het zetten van de injectie) en kreeg het volgende antwoord:

Mevrouw Wessels, hoe komt u hierbij? Dus ik legde uit dat het wellicht langer dan 10 dagen aanwezig kan zijn in je bloed. Hij gaf aan dat de Ovitrelle die ik gebruik meestal maar 7 dagen aanwezig is in het bloed, omdat het de Ovitrelle 6500 IE is en niet die van 10.000 IE.

Overigens zegt hij: er is bloed geprikt op HCG en dat was 4 mevrouw. Dan kan er niet ineens 14 dagen na de toediening injectie Ovitrelle HCG aanwezig zijn van die spuit en dan had hij ook geen bloedtest laten doen, want hij wist zeker dat het HCG al me lichaam verlaten had. Die is maar maximaal 10 dagen aanwezig en bij u was hij er eerder uit.

Ook heb ik gevraagd naar het vruchtje. Als je zo kort zwanger bent is er zeker een vruchtje, maar dit noemen ze een blastocyste. Wat ik eruit heb gepakt wordt overigens wel onderzocht, maar hij zegt dat was dus de blastocyste.

Hij heeft ook gezegd dat ik geen vroege bloedtesten meer mag, alleen wel om te kijken of het HCG me lichaam uit is en op me Progesteron.

Voortaan mag ik ook pas vanaf 14 DPO testen. Hij zegt het is nu wel duidelijk dat uw luteale fase 12 dagen is.

Verder ben ik echt intens verdrietig. Bah, had zo gehoopt dat het goed zat, maar me gevoel zei dus al van niet. Bizar dat een vrouw dat kan aanvoelen he?

Ook is er weer bloedgeprikt om te kijken wat mijn HCG waarde nu is. Hij hoopt de uitslag vanmiddag te hebben, maar het zou kunnen dat het morgen wordt.

Mila
10 January 2010, 10:57
Luun ik heb t je net ookal gezegt, gewoon bellen als je t niet vertrouwt!!

Ik wordt gewoon mama! :mrgreen:

ja jij wordt mama!! :mrgreen: kun je het al bevatten? hoe voel je je meid?

Ram1988
10 January 2010, 10:58
pff kim, t is je ook niet gegund he :(
ik hoop zo dat jij binnenkort ook positief mag testen!!!!!!!

Lunanoa
10 January 2010, 11:01
Heftig Kim. Fijn dat je zo'n goede & duidelijke gyn. hebt! Hij klinkt iig heel fijn!

Esther: Ja je wordt idd mama ;) WAAAUUWW

Babii
10 January 2010, 11:02
Dat idee heb ik ook Esther, dat een kind ons niet gegund is. Waarom niet, dag mag Joost weten, maar ik weet het niet :(.

Mila
10 January 2010, 11:03
kim,wel fijn dat je zo'n duidelijk gesprek hebt gehad.
maar echt klote voor je meid! dikke knuffel

Lunanoa
10 January 2010, 11:32
Tis je van hárte gegund meissie! Absoluut!

Een dikke vette knuffel & een reep chocolade voor jou!

Of hou je niet van chocola? :roll:

Storm1987
10 January 2010, 11:42
vanuit hier ook een mega doos chocolade voor jou Kim :( Ik vind het zo rot voor je allemaal.
Ik ben wel blij dat je zo snel bij de gyn terrecht kan, op zondag notabene.
Veel sterkte!

Hihih Lunanoa, ik wil ook nooit de "zeikerd" zijn dus herken het wel. Fijn dat je t hartje hebt gehoord en de kleine voelt bewegen. is vast onschuldig geweest.

Mrij
10 January 2010, 11:44
Kim, nee dat meen je niet! :cry: Wat een verdrietig nieuws zeg! Pff het zit jou ook niet mee he!
Heel veel sterkte om dit te verwerken meid! Dikke knuffel

Lunanoa
10 January 2010, 11:52
Ik denk dat iedereen zo zou denken als hij het meemaakt :P Mhoehaha
Maar als een ander het zou meemaken zou ik ook zeggen BELLEN.

De menstruatiepijn is zo goed als weg...

Ik kan weer rustig ademhalen :oops:

Ram1988
10 January 2010, 12:02
Fijn luun!!!
ik wilde eigenlijk lekker gaan schaatsen vanmiddag maar t sneeuwt zo hard hahaha

Spring
10 January 2010, 12:23
Kim: jeetje, wat lees ik nu weer voor rotberichten voor jou :-( Weet niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk is je snel een mooie en goede zwangerschap gegund met een prachtig wondertje.

Mila
10 January 2010, 12:26
Ik bloed niet meer, heb maar 1,5 dag gebloed en normaal bloed ik echt 4 dagen! Ga morgen mijn eigen gyn. even bellen

miss lipstick
10 January 2010, 12:27
Kim; dikke knuffel :!:

Lunanoa
10 January 2010, 13:04
Jeetje wat kort Sylvia :O

Bati
10 January 2010, 13:14
@ Babii en Sylvia heel veel sterkte! Hopelijk mag t voor jullie binnenkort ook es positief zijn!

Lunanoa
10 January 2010, 13:26
Ankie; Ben jij al eens ongesteld geworden?
x

Ram1988
10 January 2010, 14:14
Joehoee meisjes, wanneer moet manlief ons kindje erkennen bij de gemeente?

10 January 2010, 16:42

Daar krijg je bij je intake bij de vk informatie over. Heb toen ook zo'n boekje meegekregen. Heb je nog tijd genoeg voor, ik heb dat ook nog niet gedaan...

Storm1987
10 January 2010, 17:42

Heb je nog tijd zat voor. Aangeraden wordt om dit voor de 24ste week te doen omdat ze daarna levensvatbaar zijn mocht het te vroeg geboren worden ;)

Wij hebben het zelf na de 20 weken echo gedaan.

Babii
10 January 2010, 18:08
Ik vraag me af waar Sharon is? Heb der al lang niet gezien, hoop dat alles oké gaat met haar. Iemand haar nog gesproken?

Mila
10 January 2010, 18:17
Ik vraag me af waar Sharon is? Heb der al lang niet gezien, hoop dat alles oké gaat met haar. Iemand haar nog gesproken?

ja ik..

Babii
10 January 2010, 18:21
Hoe is het met haar???

Mila
10 January 2010, 18:25
ik vind het niet zo netjes als ik hier neer ga zetten hoe het met haar gaat terwijl zij zelf hier niet meer mee schrijft.
ze heeft me haar verhaal gedaan via een prive mail, dus dan hou ik dat zo. dat vind ik wel net zo netjes.
hoop dat je dat begrijpt. anders moet je haar even een mail sturen.

Babii
10 January 2010, 18:28
Dan mail ik haar wel hoor! Mail zovaak met haar, alleen laatste tijd geen tijd voor gehad. No problemo ;).

Babii
10 January 2010, 18:30
schaam me dood dat ik de laatste tijd zo weinig tijd heb gehad :|.

10 January 2010, 19:38
Joehoeeeeee :mrgreen: ,
even supersuper snel doorheen gebladerd, reageer morgen!
Morgen onze eerste echo, vind ht zoooo spannend.

Ik begin al een flink buikje te krijgen, pas geen spijkerbroeken meer ... gatsie!
Al een paar dagen een beetje een trekkerig gevoel aan mn buik af en toe, maja lekker rustig aan doen en dan gaat het allemaal best goed!

Babii
10 January 2010, 19:38
@ Kimberley, die heeft Snippie allemaal in der onderschrift staan ;). Heb hun liedje zelfs op me beebiesite. Kende hem dus al, doordat Snippie hem in der onderschrift heeft.

Ram1988
10 January 2010, 19:44
whoeeeeeeeeee essie spannend!!!!!!!!
wel laten weten hoe het was he!!

10 January 2010, 19:45

Jaaaaa doe ik!
Heb je mijn smsje nog gehad trouwens? ;)

Ram1988
10 January 2010, 19:46

Jaaaaa doe ik!
Heb je mijn smsje nog gehad trouwens? ;)

jaaaahaaaaa maar niet je super lange :P daar wacht ik nog op! heb je mn nieuwe nummer wel opgeslagen?? :D

snippie
10 January 2010, 20:34
Essie veel plezier morgen!!

ik spreek sharon ook daggelijks bijna elke dag!maar idd das aan haar aan wie ze dingen verteld!
KNUF

Ram1988
10 January 2010, 20:44
Meiden wat denken jullie dat het word... jongen/meisje?
ik denk zelf jongetje

10 January 2010, 20:55
Pff ik ben daar heel slecht in.. Ik denk bij jou een meisje. Weet niet waaromhoor. Overigens klopte het bij Sonja wel :mrgreen:

Ik heb bij mezelf dus echt totaal geen voorgevoel :? Ben zo onwijs benieuwd!! Kan nu al niet meer wachten :lol:

sonja2009
10 January 2010, 21:16
lieve meiden

Voorlopig ben ik even niet meer te vinden op het forum
Alex zijn opa is net overleden en is echt als een flinke klap aan gekomen....
We wisten wel dat het er aan zat te komen maar hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan ze hadden hem gister aan de morfine gezet..
Gelukkig heeft alex vanmiddag nog even gebeld om te zeggen dat we een dochter krijgen dus daarvan is hij nog op de hoogte gelukkig..

Alex is er helemaal kapot van die had zo gehoopt om zijn opa zijn kind nog te kunnen laten zien omdat alex het laatste kleinkind is die een kindje krijgt maar helaas

Voor mij is dit echt het druppeltje dat de emmer doet overlopen zat al niet lekker in me vel door het spugen en mijn mygraine aanvallen...
Het is zo dubbel ik ben blij omdat ik een dochtertje krijg en leven in me heb terwijl de dood ook bij het leven hoort..

Daarom heb ik besloten om even afstand te doen en even aan me zelf te denken...

liefs sonja

Babii
10 January 2010, 21:17
Spreek Sharon normaal ook heel veel, maar ben gewoon te druk geweest om maar even een PB te versturen naar haar. Vandaar me nieuwsgierigheid, maar maak me er niet druk om als niemand wat wil zeggen ;). Spreek der vanzelf weer :mrgreen: .

Babii
10 January 2010, 21:19
Meiden wat denken jullie dat het word... jongen/meisje?
ik denk zelf jongetje

Tsjah ;). wat ik voor je gependeld had over de maand december ;).

snippie
10 January 2010, 21:20
Lieve sonja gecondoleerd meid!!
en doe rustig aan !
denk idd nu lekker aan je zelf!!
heel veel sterkte lieverd!!
KNUF

snippie
10 January 2010, 21:22
Spreek Sharon normaal ook heel veel, maar ben gewoon te druk geweest om maar even een PB te versturen naar haar. Vandaar me nieuwsgierigheid, maar maak me er niet druk om als niemand wat wil zeggen ;). Spreek der vanzelf weer :mrgreen: .

Zei heeft niet gevraagd aan mi gevraagd om het geen wat zei mij verteld op het forum te zetten dus doe dat dan ook niet!
knuf

Lunanoa
10 January 2010, 21:31
Het liefst rond de 24e week van de zwangerschap volgens mijn VK

Lunanoa
10 January 2010, 21:34
Sonja, sterkte meid!
Begrijp dat je even rust wil & tijd voor de fam. Sterkte!

Essie: Heeeeeeeeeeel veel plezier bij de echo morgen :D GEWELDIG. Geniet ervan :D
Je gaat vast een prachtig minimensje zien :D

Ram1988
10 January 2010, 21:38
oooooooooh ik wil ook een echo maar moet nog een paar weekjes wachten :mrgreen:
wou dat ik al over die 12 weken grens was!

Ram1988
10 January 2010, 21:39
k heb eigenlijk alleen gevoelige borsten, verder nergens last van, best eng...
maar miss komt dat nog!

Ram1988
10 January 2010, 21:39
jaa soms wat steken in mn buik, is dat erg?

Sonja gecondoleerd meissie, doe je rustig aan? sterkte!

Lunanoa
10 January 2010, 21:42
Die steken komen door je groeiende baarmoeder ;)
Had dat de eerste weken heel erg & nog wel eens!

Hier kwamen de kwaaltjes pas na week 5! Is bij iedereen hardstikke anders. Zoals je wel leest hebben sommige dames hier bijna nergens last van :D
Dus maak je geen zorgen!

Kan me voorstellen dat je die 12 weken over wilt. Ik vond die eerste weken zo lang duren :lol:

Had jij eerder niet een miskraam gehad? Of was jij dat niet EstherH?

Ram1988
10 January 2010, 21:43
jaa dat was ik..
daarom wil ik die grens voorbij!! k heb stiekem al wat kleine dingetjes gekocht met mn moeder hahaha!

Ram1988
10 January 2010, 21:50
Lieve meisjes, ik ga zo lekker slapen!
ik hoop dat we snel met zn alleen zwanger zijn hier!!
en gauw gaan daten lijkt me zo gezellig met zn allen!!
:mrgreen:

Dikke kus meisjes! en tot morgen

Lunanoa
10 January 2010, 21:53
Logisch meid. Maar voor je het weet zit je op 12 weken, geloof me :D

Oh heerlijk geshopt met je mama :D Geweldig!

Welterusten meid!
Ik ga ook maar eens..

Joya
10 January 2010, 22:07
@babii meis ik had in een ander topic al gereageerd maar wat ontzettend klote zeg.. ben er echt even stil van.. ik hoopte zo dat alles goed zat.. je gevoel zat toch goed.. meis ik hoop echt dat je heel snel positief test na 14 dpo en dat het dan blijft zitten.. voor nu heel veel sterkte en denk aan jezelf meis.. doe rustig aan!!

@sonja2009 heel veel sterkte de komende tijd.. goed dat je aan jezelf denkt dat is heel belangrijk.. knuffel voor jullie!!

jorina
10 January 2010, 22:09
sonja heel veel sterkte
en goed dat je ff tijd voor jou ,je kleintje en je fam neemt
hoop snel weer wat te horen

Mrij
10 January 2010, 22:30
Sonja, gecondoleerd en heel veel sterkte! Neem je tijd meid!

Essie, heel veel plezier morgen, geniet er lekker van!

Esterh, wanneer heb jij je eerste echo?

Ram1988
11 January 2010, 07:20
Sonja, gecondoleerd en heel veel sterkte! Neem je tijd meid!

Essie, heel veel plezier morgen, geniet er lekker van!

Esterh, wanneer heb jij je eerste echo?

whoeee weet ik nog niet, moet vandaag even de VK bellen ;)
wil nog ff een testje doen van clear-blua dat je kan zien hoelang je zwanger bent, kan het nog steeds niet bevatten!

Tessa23
11 January 2010, 09:06
Helaas weer ongi geworden.. op naar volgende ronde

Tessa23
11 January 2010, 09:11
Sonja , gecondoleerd .. sterkte!!

snippie
11 January 2010, 09:20
he balen meid!!!
hopelijk is het snel raak!
knuf

Tessa23
11 January 2010, 09:23
thnx snippie.. xx

Ram1988
11 January 2010, 09:32
Balen tessa!!! klote weer, maar op naar de volgende ronde

struffle
11 January 2010, 09:39
sooo essie dan heb jij echt vroeg een echo!! Ik heb m pas volgende week, jij mazzelpik ;)

Tessa balen dat je weer ongi bent geworden meis, volgende ronde beter hoop ik!

Hier ziek gemeld van mn werk vannochtend, ben weer zo misselijk, ik vind er echt geen bal meer aan op deze manier, kan alleen maar liggen, eten helpt niet, en van activiteit word ik nog misselijker. Sinds vrijdag is het echt zo erg geworden. Daarom besloten vandaag de huisarts te bellen in de hoop dat hij emesafene voorschrijft.

Zwangeren, deden jullie dat via telefonisch consult en hoe snel kreeg je het voorgeschreven? Of zijn jullie langs geweest bij de ha? Want hoop dat ik t voor morgen al heb eigenlijk, morgen heb ik stage...

MissMini
11 January 2010, 09:49
Volgens mij kun je gewoon telefonisch om die pillen vragen Struffle....
Balen dat je zo misselijk bent. Hopelijk zakt het snel af... Succes!

Babii
11 January 2010, 09:51
@ Struffle, wat klote dat je, je zo beroerd voelt! Groot gelijk dat je de HA hebt gebeld! Hoop dat je het snel voorgeschreven krijgt. Al zou ik er LETTERLIJK een moord voor doen om me zo ziek te voelen :oops: Heb er echt alles voor over!

@ Esssie, spannend je echo :D. Heb je al een beebiesite?

@ Tessa23, verdorie, ik had ROZE afgesproken met je, geen ROOD :evil:

@ MissMini hoe is het met jou? je weet wel wat ik bedoel (PB me anders even). xxx

Ben net door mijn voormalige gynaecoloog gebeld, bloeduitslag gisteren was HCG 6, zal dus vandaag me lichaam wel uit zijn. Verder wordt ik morgen gebeld en gaan we even bespreken wat er te doen is aan die VMK.

Hij had het erover meer Progynova te slikken dat mijn slijmvlies nog dikker als 7 mm wordt en na 3 DPO Progynova + Utrogestan te gebruiken. Bolletjes in de vagina. Die schijnen je slijmvlies ook dikker te maken en de innesteling te bevorderen.

Ook wordt ik gebeld of ik wel moet gaan starten met Gonal F, omdat ik 25 januari me operatie heb. En ook wordt ik gebeld, omdat ik graag 2 tot 3 eitjes per cyclus wil, dus of ze me dosis willen verhogen! Ben misschien gierig voor die eitjes, maar kom maar op met een tweeling! Ben er zo klaar mee :oops: . Dan heb ik er 2 tegelijk, ben ik klaar. Overigens heb ik met meerdere eitjes ook meer kans.

Maar sowieso moet me slijmvlies dus nog ietsje dikker! Overigens bloed ik nog steeds als een rund en die buikpijn is ook niet echt fijn. Ben toch gaan werken, heb geen koorts en op het werk heb ik afleiding.

struffle
11 January 2010, 09:51
hmm heb ff gebeld maar moet via een afspraak.
dokter wil urine testen en bloeddruk meten en nog wat dingen :?: voordat hij evt dat middel voorschrijft.
kan pas woensdag terecht dan :(

snippie
11 January 2010, 09:54
maar struffle ze is even ver hoor als jij hihi!

en balen zeg dat je zo misselijk bent!!

babii ben benieuwd.ik wil wel zeggen dat die bolletjes je temp kunnen beinvloeden.dus tempen heeft geen zin meer.
en je menstruatie kunnen uitstellen.
knuf

struffle
11 January 2010, 09:54
kim dat gevoel had ik ook toen ik nog niet zwanger was haha, laat mij die misselijkheid maar hebben. Maar als je het eenmaal hebt is het écht niet grappig meer. Maarja, alles voor het goeie doel, maar je vergeet af en toe waarvoor je het ook alweer deed, althans dat heb ik wel. Lig alleen maar laveloos op bed of op de bank, bah! Maar voel me nu fftjes goed dus ga even douchen voordat t weer terug komt ;)

Kim een tweeling vind ik wel wat voor jou!!

Peraja
11 January 2010, 09:55
wat balen meid dat je zo verschikkelijk misselijk bent! ik hoop dat wanneer je de medicatie krijgt deze ook snel helpt want dit is ook niks

maymar
11 January 2010, 09:55
struffle echt balen van die misselijkheid :( misschien zou je okugest van VSM kunnen proberen dat is ook tegen misselijkheid, aangezien je nog tot woensdag moet wachten... Is gewoon bij KV te krijgen bijv.

Babii
11 January 2010, 09:57
@ Struffle, dat snap ik hoor meis. Maar alsnog heb ik het ervoor over. Op dat moment is dat het enige teken van leven in je buik. En denk niet dat ik me zo snel zou afvragen waarvoor ik het deed. Want ben blij als ik die MMM uit ben. Maar snap je frustratie, want ik lag ook al doodmoe op de bank languit of klag vroeg te slapen 's avonds. Tsjah had te erge symptomen deze ronde.

@ Snippie, nou zit me nu alweer te irriteren aan me temperatuur, dus denk dat ik er nu alweer mee stop! Dat worden zeker inlegkruisjes inslaan met die bolletjes? Als het helpt, kom maar op! De gyn zei dat dit eigenlijk alleen met ICSI of IVF wordt gebruikt. Maar hij noemt me een uitzondering haha.

Btw, wel zonde als ik niet mag spuiten, de spuit is nog helemaal vol :P. Start wel 17 januari ;). Heb ik me ei 2 dagen na de operatie ;).

snippie
11 January 2010, 10:01
\ik zit hier ook met misselijkheid maar das niet van zwangerschap maar van afkick verschijnselen!

babii Ik had alleen in leg kruisje nodig als ik z enet in gebracht had en verder neit!dus viel mee bij mij!maar bij andere hoor ik idd dat ze veel verliezen.jah weet ik meis dat het normaal alleen bij ICSI of IVF word gedaan!.
heb helaas ervaring!

snippie
11 January 2010, 10:03
maar ach wss de laatste maand;)

MissMini
11 January 2010, 10:07
Hey babi, 't gaat hier wel weer goed hoor! Geen krampen meer of vruchtwaterverlies. Woensdag laat ik me nog ff nakijken door de verloskundige, dat is mn laatste afspraak bij haar voordat ik bij de gyn onder behandeling moet. Dus dan mag ze mooi ff kijken of mijn baarmoeder al aan het verweken is, zoja dan weet ik dat ik geen 10 weken meer loop in ieder geval :)
Heb alleen nog veel last van menstruatiepijn en last van m'n banden, dus denk dat Ukkie nog verder ingedaald is dan eerst. Nou als het nog ff 3 weekjes bij mama blijft zitten mag het van mij komen! :mrgreen: 35 weken is goed te doen en ik ben het echt zat nu. Dan kunnen ze Ukkie controleren in het ziekenhuis, en kunnen we daarna eindelijk gaan genieten!

Struffle, wat raar dat dat via een afspraak gaat. Ik had zo de huisarts kunnen bellen en dan schreef'tie het voor. Maar misschien ligt het ook aan de persoon die je hebt he. De één is wat moeilijker dan de ander.

Snippie, wanneer moet jij naar het ziekenhuis voor een terugplaatsing?? Spannend hoor, duim met jullie mee dat dit jullie maand gaat worden!

snippie
11 January 2010, 10:11
weet ik nog niet! eerst positieve ovu test hebben!
daarna moeten ze nog goed ontdooien!
en terug plaatsing zou dan 5dagen later dna positieve ovu test plaats vinden.
we zijn er voor 80%van dat dit onze maand word:P!

snippie
11 January 2010, 10:12
spannend mis mini!
knuf

MissMini
11 January 2010, 10:15
Zou geweldig zijn meid! Ik duim voor je dat alles goed gaat en dat dit jullie maand wordt met een dikke positieve test!

@hier, moet mezelf echt een schop onder m'n hol geven, ben niet vooruit te branden vandaag haha. Moet het hele huishouden nog doen, waar blijft die nesteldrang?!?!?!?!?!?!? :mrgreen:

snippie
11 January 2010, 10:18
hihi!tjah weet neit wara je nestel drang blijft!!!

poeh moet straks werken maar ben honds beroerd!!
blijf maar over geven:(

struffle
11 January 2010, 10:21
snippie wat heerlijk dat positieve gevoel!! ik hoop echt voor je dat je gelijk krijgt!!
waarvan heb je trouwens afkickverschijnselen? red bull? :lol:

missmini sjah ik weet t ook niet, maar woensdag moet ik bellen voor een afspraak.

Maymar tnx voor de tip die ga ik zeker even halen, kan alles gebruiken haha!

Ik ga proberen aan mn school te werken, loop al sinds vrijdag helemaal achter omdat ik me er niet toe kon zetten. Hopelijk gaat t vandaag beter.

struffle
11 January 2010, 10:21
oh snippie wat naar meid! Hoe komt het dat je je zo beroerd voelt? Dan kan je toch niet gaan werken meisje...

snippie
11 January 2010, 10:24
oh snippie wat naar meid! Hoe komt het dat je je zo beroerd voelt? Dan kan je toch niet gaan werken meisje...

jawel moet wel werken!kan mijn collega's niet met 10kids te veel laten staan! als het echt niet gaat ga ik wel weer naar huis maar ga het wel proberen!!

jah denk afkick verschijnselen van die reddbull
drink namelijk al vanaf vrijdag helemaal niks meer van die troep!
weet anders niet waar ik zo beroerd van ben!
hoofdpijn en misselijk en nek pijn:(

snippie
11 January 2010, 10:26
en tjah te bedenken dat ik voor me ei 2 perdag drink en na ei 1!
dat staat gelijk aan 6 a 8 koppe koffie per dag voor ei en na ei 3 a4 koppen perdag!
dus tjah daar krijg je dan wel af kick verschijnselen van

Mila
11 January 2010, 10:28
snippie, ik duim heel hard dat je straks een mooie positieve test hebt! :D

hier heb ik helemaal geen goed gevoel bij geen 1 maand :cry:

snippie
11 January 2010, 10:29
snippie, ik duim heel hard dat je straks een mooie positieve test hebt! :D

hier heb ik helemaal geen goed gevoel bij geen 1 maand :cry:

meissie dta komt wel weer !!!
je hebt nu geen goed gevoel omdat het zo'n beetje stil staat nu!
maar echt heus het komt!
KNUF

Ram1988
11 January 2010, 10:29
Syl lieverd, bij jou komt het helemaal goed!!! we zouden samen gaan babyshoppen he ;)

Storm1987
11 January 2010, 10:30
Struffle: Irritant he die misselijkheid. Ik moest er ook nog eens bij overgeven, op elk willekeurig moment van de dag kwam t op... Ik wilde geen medicatie omdat ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan. Maar toen ik 13 weken was heb ik de huisarts gebeld. Assistente heeft overlegd en ik kon s middags het recept ophalen.
Heb het tot 16 weken gebruikt en daarna was de misselijkheid over. Misselijkheid is gewoon ff vervelend maar idealiseer de emasefene ook niet hoor want het heeft vervelende bijverschijnselen.

Snippie: wat goed van je dat je volledig gestopt ben met red bull. Neem aan voor het lijnen? Knap hoor. Wel naar dat je je er zo beroerd door voelt maar ook dat gaat wel weer over. Sterkte op je werk vandaag.

Essie: Hoe was je echo??????

Ram1988
11 January 2010, 10:31
Hoelaat had ze dr echo eigenlijk? ik zal dr ff smsen haha

Mila
11 January 2010, 10:33
Syl lieverd, bij jou komt het helemaal goed!!! we zouden samen gaan babyshoppen he ;)

jazekers :mrgreen: roep maar wanneer en ik ga gezellig met je mee!
ik ga morgen ook kleertjes kopen, maar dan voor die vriendin van mij, daar ga ik morgen heen!
zie er wel een heel klein beetje tegen op om morgen naar haar toe te gaan, maar dat is ook wel logisch denk ik :|

wendyl
11 January 2010, 10:33
Hoi meiden!

Ik ben er weer! :)

De laatste tijd lukte het me om hier niet te komen, maar vandaag wordt het toch moeilijk...
Maar voordat ik over mezelf begin...

Ik zag dat Struffle en Essie zwanger zijn! Wat super! Gefeliciteerd!!

Zijn er nog meer zwangeren?? Het bijlezen wordt me net iets te veel hoor! :oops:

Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden en ben het dus nog steeds niet...
En dat terwijl ik zo'n regelmatige cyclus heb! Ik wordt standaard op vrijdag om de 5 weken ongesteld en nu zijn we dus al 4 dagen verder...
Heb al een week last van jeukende borsten (geen pijn) en sinds een uur geleden ben ik ook misselijk... Mocht ik zwanger zijn, kan je dan al zo vroeg in de zwangerschap misselijk zijn??? De vorige keer dat ik zwanger was, ben ik namelijk helemaal niet misselijk geweest!

Maar ja, wel al 3 negatieve testen gehad, dus ik weet het niet! :(

Maar hoe gaat het met iedereen? Ben blij dat ik toch weer stiekem hier ben! :D

Ram1988
11 January 2010, 10:34
@ Wendyl : ik ben ook zwangerrrrrrrrrr :mrgreen:

Syl jaa als ik een paar weekjes verder ben gaan we gezellig samen de stad in :mrgreen:

Mila
11 January 2010, 10:35
wendyl, spannend meid.. klinkt goed!
ik zag dat je gaat trouwen.. Gefeliciteerd meid!

snippie
11 January 2010, 10:38
Struffle: Irritant he die misselijkheid. Ik moest er ook nog eens bij overgeven, op elk willekeurig moment van de dag kwam t op... Ik wilde geen medicatie omdat ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan. Maar toen ik 13 weken was heb ik de huisarts gebeld. Assistente heeft overlegd en ik kon s middags het recept ophalen.
Heb het tot 16 weken gebruikt en daarna was de misselijkheid over. Misselijkheid is gewoon ff vervelend maar idealiseer de emasefene ook niet hoor want het heeft vervelende bijverschijnselen.

Snippie: wat goed van je dat je volledig gestopt ben met red bull. Neem aan voor het lijnen? Knap hoor. Wel naar dat je je er zo beroerd door voelt maar ook dat gaat wel weer over. Sterkte op je werk vandaag.

Essie: Hoe was je echo??????

Nou niet zo voor de lijn want ben niet aan de lijn.ik eet nog steeds(oke nu dan even neit)wat hier voor ook at en eet niet op me eten.bij mij ligt het echt aan de beweging! als ik maar meer beweeg val ik al af!
het kwam eigenlijk zo.we hadden zowel donderdag als vrijdag geen zin om boodschappen te gaan doen! dus konden ook geen blikjes halen!toen zei ik tegen me man! ik stop er wel meteen helemaal mee!dus nu dag 4 ingegaan dus zou vats binnen kort beter worden!
KNUF

zaterdag in de winkel zget hij moet je geen redd bull :ik zeg nee dit keer kap ik er echt mee:)

Babii
11 January 2010, 10:38
Yeah Wendyl is er weer :lol: . Ben blij dat het beter met je gaat! Heb je vandaag nog getest ;). En ja hoor, sommige vrouwen zijn zelfs na de innesteling al misselijk!

Ram1988
11 January 2010, 10:39
Wendyl, nog een testje miss? wie weet :D geen bloed geeft moed!!
en gefeliciteerd dat je gaat trouwen!! leuk joh!

snippie
11 January 2010, 10:39
Hoi meiden!

Ik ben er weer! :)

De laatste tijd lukte het me om hier niet te komen, maar vandaag wordt het toch moeilijk...
Maar voordat ik over mezelf begin...

Ik zag dat Struffle en Essie zwanger zijn! Wat super! Gefeliciteerd!!

Zijn er nog meer zwangeren?? Het bijlezen wordt me net iets te veel hoor! :oops:

Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden en ben het dus nog steeds niet...
En dat terwijl ik zo'n regelmatige cyclus heb! Ik wordt standaard op vrijdag om de 5 weken ongesteld en nu zijn we dus al 4 dagen verder...
Heb al een week last van jeukende borsten (geen pijn) en sinds een uur geleden ben ik ook misselijk... Mocht ik zwanger zijn, kan je dan al zo vroeg in de zwangerschap misselijk zijn??? De vorige keer dat ik zwanger was, ben ik namelijk helemaal niet misselijk geweest!

Maar ja, wel al 3 negatieve testen gehad, dus ik weet het niet! :(

Maar hoe gaat het met iedereen? Ben blij dat ik toch weer stiekem hier ben! :D

hej meissie!wanneer heb je voor het laatst getest?
en weet je precies wanener ej ei was?
Knuf

wendyl
11 January 2010, 10:40
EstherH, wat super! Jij ook gefeliciteerd!!
En ook nog maar net!! Wat leuk!!! Hoe voel je je?

Thnx Syl!!! Ja, ik heb in ieder geval wel iets leuks in het vooruitzicht! :D
Hoe is het met jou??

Ram1988
11 January 2010, 10:41
Ik voel me fantastisch, kan niks anders zeggen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mila
11 January 2010, 10:42

Hoe is het met jou??

gaat wel goed hoor.. even rust en dat is minder, maar verder gaat alles wel goed :mrgreen:

wendyl
11 January 2010, 10:43
Ik heb vandaag nog niet getest. Ik heb vrijdag en zondag getest.

Ik wil eigenlijk wachten tot donderdag...
Donderdag de 14e is mijn vriend jarig, dus misschien een geluksdag!

Tot nu toe hebben wij toevallig steeds op de 14e leuke dingen gehad. Dus misschien helpt dat! (Hoe bedoel je bijgelovig!?)

Ik weet niet wanneer mijn ei was, misschien wel later dit keer...
Vandaar dat ik ook nog niet te blij wil zijn... Wil mezelf geen valse hoop geven!

Babii, thnx voor je lieve berichtjes op hyves in de periode dat ik hier niet was!

wendyl
11 January 2010, 10:45

Hoe is het met jou??

gaat wel goed hoor.. even rust en dat is minder, maar verder gaat alles wel goed :mrgreen:

Wat balen! Ik had zo'n goede hoop voor je de vorige keer!!!

EstherH, wat fijn dat je je zo goed voelt!!! Kan ik me ook wel voorstellen! :)

jorina
11 January 2010, 10:51
wat hoor ik hebben we een online bruiloft ;)
gefeliciteerd wendyl en natuurlijk heel erg spannend al 4 dgn overtijd

snippie knap hoor al 4 dgn redbull loos ook dat zal best goed zijn voor het gewicht want er zit een hoop suiker in

ik zit te wachten op de man van de ketel die sukkel is aan de deur geweest maar wij horen de bel niet in huis dus nu lag er een kaartje dat hij geweest was maar wij niet thuis waren als die sukkel nou een beetje beter gekeken had dan had hij kunnen zien dat er een tv aan stond en een hyper kind op de bank aan het springen was :shock:

syl en kim snap jullie frustraties en verdriet maar meiden ook jullie is het gegunt
ik hoop dat jullie meer ellende bespaard blijft
een hele dikke knuffle aan jullie xx

jorina
11 January 2010, 10:52
ketelman is gearriveerd hoor :D

snippie
11 January 2010, 10:52
spannend wendyl:)!ik duim voor je!!

KNUF

snippie
11 January 2010, 10:54
wat hoor ik hebben we een online bruiloft ;)
gefeliciteerd wendyl en natuurlijk heel erg spannend al 4 dgn overtijd

snippie knap hoor al 4 dgn redbull loos ook dat zal best goed zijn voor het gewicht want er zit een hoop suiker in

ik zit te wachten op de man van de ketel die sukkel is aan de deur geweest maar wij horen de bel niet in huis dus nu lag er een kaartje dat hij geweest was maar wij niet thuis waren als die sukkel nou een beetje beter gekeken had dan had hij kunnen zien dat er een tv aan stond en een hyper kind op de bank aan het springen was :shock:

syl en kim snap jullie frustraties en verdriet maar meiden ook jullie is het gegunt
ik hoop dat jullie meer ellende bespaard blijft
een hele dikke knuffle aan jullie xx

dank je :)! zie me onderschrift:)! al 0.7kg af gevallen:) jah weet ik veel suikers.verder drink ik gelukkig geen friss drank want hou daar niet van!

struffle
11 January 2010, 11:01
wendyl wat leuk dat je gaat trouwen!!
en ben benieuwd of je donderdag alsnog positief test ;)

Heeeeeeeeeeee jorina, jou al tijdje niet meer gezien hier!! Hoe is het meiske? Moest weer erg lachen om je bewoordingen over een hyper thomas op de bank haha! Idd vreemd dat ie ketelman dan weer weggaat.

Mila
11 January 2010, 11:06
zo net het zh gebeld en heb 2 februari gesprek met mijn gyn. en tussen 1 uur en half 2 belt hij mij straks..
kan ik even mijn vragen neerleggen over deze rare menstruatie.. gister ochtend had ik geen bloed, gister avond zwart slijm en nu weer niks.. :shock:, maar sinds twee dagen gevoelige borsten en sinds nu lichte krampen, dus hoop dat het door gaat zetten en dat dit mijn menstruatie wordt

jorina
11 January 2010, 11:12
met mij gaat het goed hoor rustig dagje vandaag
straks ff boodschappen doen en daarna verf uitzoeken want mijn zwager gaat het huis schilderen die heeft tijd over :D

snippie
11 January 2010, 11:13
ben benieuwd syl wat hij zegt!
knuf

jorina
11 January 2010, 11:14
jij lekker misselijk las ik ?

wendyl
11 January 2010, 11:17
Jorina, dankje!
Hoe is het nu met jou?

Ik ben benieuwd, Syl!

Ram1988
11 January 2010, 11:22
Ik heb besloten dat ik vanmiddag een test van clear blue ga kopen, k kan t gewoon niet geloven dak zwanger ben :|

snippie
11 January 2010, 11:25
Ik heb besloten dat ik vanmiddag een test van clear blue ga kopen, k kan t gewoon niet geloven dak zwanger ben :|

mallerd!!

Ram1988
11 January 2010, 11:26

mallerd!!

ik meen t hoor snippie ;)

wendyl
11 January 2010, 11:28

Hoezo? Denk je dat je niet zwanger bent??

MissMini
11 January 2010, 11:29
EstherH, ik heb ook 3 of 4 testen gedaan voordat ik kon geloven dat ik echt zwanger was ;)
Pff wat lijkt die tijd alweer lang geleden zeg! Nu gewoon alweer 32 weken zwanger. De tijd vliegt echt, zul je wel merken als je eenmaal de 12 weken voorbij bent!

Storm, hoe was de intake van de kraamzorg?

Ram1988
11 January 2010, 11:29
haha jawel maar vind t zo onwerkelijk!

snippie
11 January 2010, 11:31
weet het meissie:)!
en het is werkelijker als je het in woorden op een test zien staat toch?
knuf

Babii
11 January 2010, 11:32
Tsjah Esther, daar zal toch echt op staan: Zwanger 1 - 2 of Zwanger 2 - 3 ;) Die streep staat er niet voor niks en zeker niet zo een dikke vette :P.

MissMini
11 January 2010, 11:33
Babi had een berichtje gezet hoe het met me gaat op het forum, nog gelezen? :) Hoeist verder met jou meis?

Babii
11 January 2010, 11:39
Moest het inderdaad even teruglezen :oops: . Als ik op het werk ben volg ik helaas niet alles. Oeee het wordt wel spannend nu hoor :D. Kan de kleine al zo vroeg komen? Bedoel, dat is niet erg voor de gezondheid toch? Je ukkie is wel eigenwijs, nu al verder ingedaald :P, zijn/haar mama vruchtwater laten verliezen erg spannend :).

Het gaat hier wel, gewoon aan het werk (afleiding) en verder bloed ik nog steeds als een rund :(. Wordt morgen even door mijn voormalige gyn gebeld inzake de vragen die openstaan voor me :).

Liefs

MissMini
11 January 2010, 11:44
Nee hoor, als Ukkie nu al komt is dat inderdaad niet erg, vanaf 32 weken gaat dat prima. Alleen kan het zichzelf nog niet op temperatuur houden en zijn ze vatbaar voor infecties. Dus beter als het nog een paar weekjes veilig bij mama blijft zitten he! Maar over een week of 3 mag het van mij komen hoor. Ben het echt wel zat aan het worden nu.

Pff, hopelijk houd dat bloeden snel een beetje op zeg. Spannend wat je morgen gaat horen van de gyn!
Ik moet morgen naar de kindercardioloog, ook wel spannend.. Ben benieuwd of ze nou al wat meer informatie hebben voor ons..

Nu ga ik echt ff wat in het huishouden doen... Nog steeds niets gedaan, alleen bed ff verschoond! :oops:
Werkse!

Liefs

Ram1988
11 January 2010, 11:48
weet het meissie:)!
en het is werkelijker als je het in woorden op een test zien staat toch?
knuf

Jij snapt mij ;)

snippie
11 January 2010, 11:49
wanneer ga je het doen meissie?vanmiddag of morgen?
knuf

Mila
11 January 2010, 12:31
Zo hij heeft gebeld.. en hij zei dat de menstruatie nu anders was dan anders, door de provera. De provera zorgt voor een andere menstruatie! volgende week heb ik dan die echo en als ik dan nog niet schoon ben, wachten we nog 1,5 week en gaan we nog een keer kijken en als ik dan wederom niet schoon ben, gaan ze de cystus (volgens hem waren het cystus) operatief verwijderen! :shock:.. kunnen ze gelijk een HSG doen :(
Ik vroeg hem of dit vaker voor kwam of dat ik weer eens de enige was, maar dat heeft hij vaker gezien en al helemaal bij zo'n grote stimulatie als wat ik nu heb gehad.

snippie
11 January 2010, 12:33
syl heftig:S!
maar je komt dan onder narcose hoor!
dus merk je er niks van!
KNUF

Storm1987
11 January 2010, 12:36
Nee hoor, als Ukkie nu al komt is dat inderdaad niet erg, vanaf 32 weken gaat dat prima. Alleen kan het zichzelf nog niet op temperatuur houden en zijn ze vatbaar voor infecties. Dus beter als het nog een paar weekjes veilig bij mama blijft zitten he! Maar over een week of 3 mag het van mij komen hoor. Ben het echt wel zat aan het worden nu.

Meid geloof me, je wilt echt niet dat je kindje voor de 37 weken geboren wordt. Een kennis van mij is met 32 weken bevallen en kindje moest nog 5 weken in het zh blijven. Ik snap heel goed dat je het zat bent, je zit nu in een behoorlijke onzekere tijd. Maar hopen datje kindje nu al komt moet je echt niet doen. Mijn neef's baby is met 37 weken gehaald en van een vriendin van mij ook. Ze zijn dan nog te klein om zich zelf warm te houden en het drinken kost nog veel te veel energie waardoor dat vaak niet soepel gaat.

Ik hoop voor jou dat je kindje rond de 38 weken geboren wordt, maar echt niet eerder hoor ivm de gezondheid van t kindje. (moet trouwens opletten dat ik niet hem of haar schrijf hahaha :lol: )

Ik zou je zo ff terug pb'en over de intake van kraamzorg!

Ik ben helemaal hyper de pieper!! Ik heb zojuist onze zomervakantie geboekt.... als écht gezin :mrgreen: eind juli gaan we een weekje naar center parcs. Onze kleine vent is dan ene maand of 4 dus lijkt me ideaal. Heb er nu al zooooooooooo'n zin in!

snippie
11 January 2010, 12:37
gaaf storm!!!heerlijk!!
knuf

Babii
11 January 2010, 12:40
Jeetje Sylvia, dat heb jij weer :|. Dikke knuffel meis.

@ Storm, oooo wat gaaf!!! HEERLIJK meissie :D. Wij wilden dat ook doen, maar ja dan is ons kindje er nog niet :P.

Over dat wat MissMini schreef, zoiets dacht ik al. Stephan zijn zus is ook met 31 weken geboren en moest 5 weken in de coeveuse (hoe je dat ook schrijft).

MissMini
11 January 2010, 12:53
Haha meiden ik zeg al, ben het nú al zat, maar hoop wel dat ukkie minimaal een week of 3 veilig bij mama blijft zitten. Vanaf 35 weken is het absoluut goed te doen en mogen kinderen met een dag of wat naar huis, nu moet ik toch al in het ziekenhuis blijven na de bevalling dus laat het dan maar rond 35, 36 weken komen. Niet eerder hoor! :mrgreen: Buurmeisje van mij is ook met 35 weken bevallen en mocht na 3 dagen naar huis, ze moest daar blijven omdat ze medicijnen gebruikt had in de zwangerschap en daardoor moest de kleine 48 uur "afkicken". Maar nu, nee hoeveel ik het ook zat ben, ik zou niet willen dat Ukkie nu al komt. Hou het ook heus nog wel vol, maar merk dat door de spanning van de laatste tijd het lichamelijk ook zwaarder gaat worden.

Nou ga ik gauw weer weg, want was zowáár bezig in het huishouden haha. Ga gauw weer verder voordat ik helemaal geen zin meer heb en niets meer doe!
xxx

MissMini
11 January 2010, 13:06
PB terug Storm :mrgreen:

wendyl
11 January 2010, 14:29
Wat is het hier tegenwoordig stil zeg..!

struffle
11 January 2010, 15:08
nou wendyl ik drukte mn snor want lag weer in dromenland. De enige remedie tegen de misselijkheid is slapen, dan voel ik het niet. Maarja, dat kan natuurlijk niet zo blijven. Ik ben in die paar dagen al bijna een kilo afgevallen, terwijl ik echt met flinke tegenzin regelmatig probeer te eten. Maarja de eetlust is totaal verdwenen....

Missmini ik ben erg benieuwd hoor wanneer je kleintje besluit te komen ;)

Storm haha ik raakte ook helemaal hyper van je berichtje, jeetje!!! Dat maakt het dan zo echt ineens!! Ik kan me voorstellen hoe fantastisch het moet zijn om die vakantie te boeken, wat een gaaf idee dat je dan met z'n drietjes bent!! Voor jou is het ook bijna aftellen he meid, ik ben ook benieuwd wanneer jij mag hoor!

Syl wat een rotnieuws weer!! Gelukkig is het zoals snippie zegt onder narcose, maar wéér een tegenslag dus. Ik heb echter wel goeie verhalen over zo'n hsg onderzoek gehoord, ik hoop dat dat ook voor jou zal gelden. Voor nu alvast een hele dikke knuffel want het zit je niet mee meissie!!
Wat anders, weet je al waar je naartoe wilt op vakantie, jij zat toch aan scandinavie te denken? Wij zitten aan ijsland te denken in mei ofzo...

Wanneer had essie d'r echo?? Ben rete nieuwsgierig!!!!!!!!!!!

Ram1988
11 January 2010, 15:15
nou meisjes, ik heb digitaal getest en ben toch echt zwanger :D
was het voor jullie ook zo onwerkelijk?

Ram1988
11 January 2010, 15:32
Waar is essie toch? ben benieuwd hoe dr echo was!!

wendyl
11 January 2010, 15:59
EstherH, mooi dat je weer positief test! Zie je wel dat je echt zwanger bent! ;)

Struffle, ik hoop dat je je snel wat beter voelt!!

struffle
11 January 2010, 16:51
Waar is essie toch? ben benieuwd hoe dr echo was!!

hmm ik hoopte dat jij al wat meer wist! Jij hebt toch regelmatig contact met d'r?
Ik ben ook reuzebenieuwd!!

struffle
11 January 2010, 16:52
nou meisjes, ik heb digitaal getest en ben toch echt zwanger :D
was het voor jullie ook zo onwerkelijk?

natuurlijk ben je zwanger schat ;)
Ja voor mij was t behoorlijk onwerkelijk maar tegelijkertijd had ik er zo lang naar uitgekeken en zoveel over gelezen dat ik ook wel snel aan het idee kon wennen. Zodra je het aan anderen gaat vertellen wordt t werkelijkheid (is mijn ervaring)

Lunanoa
11 January 2010, 16:57
Ik heb ook 4 testen gedaan hoor :P
Het is gewoon zo onwerkelijk als je zo lang bezig bent, dan kun je het gewoon niet geloven :lol:
Maar EstherH het is toch echt zo :D

Struffle: Echt klote dat je je zo voelt. Huppakee aan de Emesafene jij ;)

Storm: Oh heerlijk, centerparks geboekt :D Gaan wij ook doen als de kleine er is :D Lekker in het zwembad, zo'n band waar ze in kunnen zitten :D Maar gok dat ze daar pas rond 6 maanden in kunnen. Dus zal eens zoeken.
Echt leuk man, met je gezinnetje weg :roll:

Ben ook zéér benieuwd naar Essie :D Wat voor minimensje ze gezien heeft :D

Ram1988
11 January 2010, 17:37
Kheb essie gesmst vanmorgen, normaal smst ze altijd snel terug...
ik hoop dat alles goed is!!

Mrij
11 January 2010, 17:41
Struffle, wat vervelend die misselijkheid! Doe maar rustig aan!

Sylvia, wat balen meid :(

Storm, wat gaaf zeg!! Naar center parcs met zo'n kleintje is echt ideaal!!

Esterh, fijn dat de digitale test ook goed was, dat stelt je wat gerust he ;)

Ram1988
11 January 2010, 17:42
Struffle, wat vervelend die misselijkheid! Doe maar rustig aan!

Sylvia, wat balen meid :(

Storm, wat gaaf zeg!! Naar center parcs met zo'n kleintje is echt ideaal!!

Esterh, fijn dat de digitale test ook goed was, dat stelt je wat gerust he ;)

hahaha ja ik lijk wel een sukkel maar kan t zo moeilijk geloven!

jorina
11 January 2010, 17:44
al wat gehoord van essie ?
hoop niet dat er wat mis is :cry:

Ram1988
11 January 2010, 17:45
nee nog helemaal niks gehoord!!
hoop ook zo dat het goed is!!

Mrij
11 January 2010, 17:53
Hahah ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als jij hoor ;)

Jeetje, Essie maakt het wel spannend zo! Hoop ook dat alles goed is hoor.

Ram1988
11 January 2010, 18:13
Wat is t toch rustig hier!

Lautje
11 January 2010, 18:16
Ik was ook ff benieuwd naar essie dr echo, maar nog niks gehoord????
:|

Babii
11 January 2010, 18:27
Is er al nieuws over Esssie?

Hedwig88
11 January 2010, 18:29
Heeey Dames,

Ik ben ook weer thuis na een weekendje lekker naar center parcs te zijn geweest,
met me mannetje ! Het was heerlijk!
Wat een baby's daar in het zwembad zeg, WOW!
Hoe is het hier kan niet alles bij lezen....
Hoe is het nu estherH kun je het al beetje beseffen?

Ram1988
11 January 2010, 18:30
Jullie hoeven je geen zorgen te maken over essie ;)

Ram1988
11 January 2010, 18:34
Heeey Dames,

Ik ben ook weer thuis na een weekendje lekker naar center parcs te zijn geweest,
met me mannetje ! Het was heerlijk!
Wat een baby's daar in het zwembad zeg, WOW!
Hoe is het hier kan niet alles bij lezen....
Hoe is het nu estherH kun je het al beetje beseffen?

een heel klein beetje misschien ;)