PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Storm1987
6 December 2009, 18:17
Ik heb deze aflevering van de week al gezien op mtv.com de ondertiteling ontbreekt dan alleen maar dat is weer goed voor mij engels hahah ;)
Vind die kerel echt een super freeeeeeek blegghhh... ze zijn trouwens allebei tonnetje rond, en maar hamburgers vreten. (straks zie je ze een paar keer in een friettent zitten)

sonja2009
6 December 2009, 18:20
Hij heeft nog nooit van een scheermes gehoord gdver wat een viezerd

Lunanoa
6 December 2009, 18:23
Ja vet goor, vreetzakken.
ik kan dat soort dingen niet uitstaan :oops:

6 December 2009, 18:27
Essie: :? Jaa heb het tegen de opa's oma's en ooms en tantes al gezegt... Oeps.. wou eigenlijk wachten maar ebn daar toch zo slecht in ;) Is ook erg fijn om er met mensen die dicht bij je staan over te kunne praten: HEERLIJK :lol:

Hihi Ja zijn allebei nogal aparte typjes, whahhaha.!!

6 December 2009, 18:27
Ja vet goor, vreetzakken.
ik kan dat soort dingen niet uitstaan :oops:

haha ik ook niet op de een of andere manier :?

6 December 2009, 18:30
Ieeeks heeft ze van die smerige zwarte poten .. wie die kerel dr voet. Jakkes!

Lunanoa
6 December 2009, 18:32
whahahahaha ja ik dacht precies hetzelfde.
Van die onverzorgde dikkers.
Vind dat echt goor :oops: Misselijkmakend.....

Ik denk dan zo: Jullie kunnen niet eens normaal voor jezelf zorgen man, hoe dan wel voor een kind? :|

Lunanoa
6 December 2009, 18:33
Vraagje:

Dacht aan een Prison Break suprise, dat kijkt ze altijd. Maar ik kijk dat nooit dus heb geen idee wat ik daarvoor zou kunnen maken ?

Een tv ofzo met prisonbreak erop. Vind het zo saai allemaal....

Of een pop, met een plaatje van die lekkere gast erop....

Lunanoa
6 December 2009, 18:47
Moet altijd zo huilen om bevallingen :oops:

6 December 2009, 18:51
Moet altijd zo huilen om bevallingen :oops:

Ik ook :shock:
Maar vond dit niet echt prettig om te zien ..... :|

Dat kindje heeft duidelijk ook meegesnoept van al dat lekkers! :roll:

Babii
6 December 2009, 18:53
@ Esssie, alles kan he! En een kortere cyclus zou geweldig zijn :D. Kan best dat je dan bijv. een langere LF hebt (zoals mij).

@ Storm, die kerel @ MTV doet me denken aan iemand (you know who :lol: )

Lunanoa
6 December 2009, 19:01
WIE :shock:

Lunanoa
6 December 2009, 19:02
Bij de bevalling zr dik kind ja :P
Maar nu wel een enorm mooie baby :D

jorina
6 December 2009, 19:08
goedenavond dames hier nog spannende dingen gebeurd of was het weer een ouderwetse zondag :?

jorina
6 December 2009, 19:09
foutje bedankt :D

jorina
6 December 2009, 19:11
snap er geen reet van er was net toch duidelijk datik het bericht dubbel geplaatst had maar nu is het weer weg
dus wederom foutje bedankt

Lunanoa
6 December 2009, 19:12
whahahaha vago

jorina
6 December 2009, 19:19
nou dat vond ik ook al ja

zit nu dames in de dop te kijken wat is dat toch een hylarisch programma :lol:

Babii
6 December 2009, 19:21
@ Jorina, kan zijn dat een modje een dubbel bericht heeft verwijderd (maar ik was het niet ;)).

Lunanoa
6 December 2009, 19:26
Maar niemand antwoord steeds :oops:

IEMAND EEN IDEE VOOR EEN SUPRISE?

Ben hier zo slecht in.

Lunanoa
6 December 2009, 19:41
Ja precies ;)
Hij merkt het nu toch niet :P

Ik kijk ;16 and pregnant online. Ze geven het kindje weg voor adoptie. Ik zit hier te janken steeds :oops:
Zo verdrietig...

Storm1987
6 December 2009, 19:51
Luna is dat die van Catelynn? Die heb ik ook net zitten kijken, vooral bij de bevalling en daarna heb ik erg zitten brullen :cry: zoooo zielig!

Lunanoa
6 December 2009, 19:53
jaaaaaaa die.
Het zijn zulke goede kids, die papa & mama.
Dat ze hunzelf op kant schuiven om hun kindje een droomleven te geven vind ik z enorm knap. Ze hebben het er zo moeilijk mee.
:cry: :cry: :cry:

Lunanoa
6 December 2009, 19:55
Oh en die armbandjes. Wat prachtig.
Vriendlief zal me zo wel uitlachen hoe ik hier zit te janken whahahahahahahahahahaha

Ram1988
6 December 2009, 19:58
luna anders maak je van een doos een gevangenis en maak je er een soort kijkdoos van met tralies ;)

b0llie
6 December 2009, 20:07
hebben jullie toch stiekum naar mijn link gekeken whahaha
ja zielig he,met die adoptie
maar hun zijn echt zo volwassen en dapper enz, dat hun dat kunnen
die jongen heeft t er ook zoo moeilijk mee
ik heb ook zitten huilen hoor :oops:

Lunanoa
6 December 2009, 20:15
Ja knap h ;)

Zeker de link gebruikt :D Kijk nu: Ebony.

Cool idee EstherH! :D Thanks

b0llie
6 December 2009, 20:22
ja, vind t wel interessant
tienermoeders is ook weer op tv he
op de woensdag

Thyra
6 December 2009, 20:36
goedenavond allemaal!

ik ga nu misschien een hele stomme vraag stellen, maar klopt het dat als ik uitgelogd ben wel alle onderschriften zie, maar als ik ingelogd ben die niet zie?

b0llie
6 December 2009, 20:40
moet je t ff aanpassen bij je gebruikerspaneel

b0llie
6 December 2009, 20:41
forum instellingen, en dan weergave instellingen ofzo geloof ik
en dan aanvinken dat je onderschriften wilt zien

dientjuh18
6 December 2009, 20:47
Hallo

Ik heb een vraagje.
In januari dit jaar is mijn zoontjuh met 37,5 weken zwangerschap overlden:(.
Nu ben zijn we bezig met een broertje of zusje voor Demian*
Maar ik ben 16 november tot 23 november ongesteld geweest en sinds gister heb ik bruineafscheiding/bloed.
Wat kan dit inhouden?
Kan dit een innesteling zijn?

Graag hoor ik snel van jullie.
Dikke (K) dientjuh

Thyra
6 December 2009, 20:47
bedankt! is makkelijker kijken naar banners;)

6 December 2009, 20:52
Hallo

Ik heb een vraagje.
In januari dit jaar is mijn zoontjuh met 37,5 weken zwangerschap overlden:(.
Nu ben zijn we bezig met een broertje of zusje voor Demian*
Maar ik ben 16 november tot 23 november ongesteld geweest en sinds gister heb ik bruineafscheiding/bloed.
Wat kan dit inhouden?
Kan dit een innesteling zijn?

Graag hoor ik snel van jullie.
Dikke (K) dientjuh

Ow meid, wat onzettend naar wat jullie hebben moeten meemaken :cry: Hebben jullie dit al een beetje een plekje kunnen geven? Het zou naar mijn mening zeker een innesteling kunnen zijn! Hopenlijk ben je deze ronde zwanger!! Zal voor je mee duimen!! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? En heb je een regelmatige cyclus??

Liefs!

Thyra
6 December 2009, 21:00
Hoi dientjuh,

jeetje zeg dat is niet niks. Ik hoop van harte voor je dat het een innesteling is!

Lunanoa
6 December 2009, 21:10
Wat verdrietig Dientje. Veel sterkte gewenst met het grote verlies.

Het zou een innesteling kunnen zijn. Denk ik...

b0llie
6 December 2009, 21:13
wat vreselijk dientje
hopelijk zit t nu goed en test je lekker binnenkort positief en mag t dan wel allemaal goed gaan

Lunanoa
6 December 2009, 21:30
Ik kijk "Unseen cuts" van 16 year old & pregnent.

Dat dikke wijf heeft zwangerschapssuikerziekte, ze zegt: I'm nog eating bad! You know that! Waarop haar vriendje antwoord; No baby, I know.
Daarvoor laten ze zien hoe ze eet. Elke dag FASTFOOD.
Triest.

6 December 2009, 21:41
Pff meiden, ik ga pitten! Ben doodop :? Morgen weer om 7.30 werken.. Dus meiden slaap lekker!!

Lunanoa
6 December 2009, 21:43
Welterusten & werkze morgen.

Hier morgen nog een lekker dagje vrij!

Ikga offline.

Liefs

Tessa23
6 December 2009, 23:30
Slaapze allemaal!! x

7 December 2009, 06:02
Goooeiemorgeee!

Spring
7 December 2009, 06:57
Goedemorgen!

Leuk he? :-D Die serie 16 and pregnant, ik heb ze ook allemaal gekeken een paar maanden geleden. Vanaf morgen komt het vervolg waarin ze vier van de meiden het eerste jaar van de baby volgen, het heet 'Teen moms', ook op internet te bekijken via http://www.mtv.com!
Ik vond de uitzending met Catelyn ook het heftigste: wat een leuk stel en wat een knappe beslissing (ook ik heb zitten huilen :oops: ). Ook ontzettend lieve adoptiemoeders en ze houden ook best veel contact volgens mij.

Mila
7 December 2009, 09:19
Goedemorgen!

Leuk he? :-D Die serie 16 and pregnant, ik heb ze ook allemaal gekeken een paar maanden geleden. Vanaf morgen komt het vervolg waarin ze vier van de meiden het eerste jaar van de baby volgen, het heet 'Teen moms', ook op internet te bekijken via http://www.mtv.com!
Ik vond de uitzending met Catelyn ook het heftigste: wat een leuk stel en wat een knappe beslissing (ook ik heb zitten huilen :oops: ). Ook ontzettend lieve adoptiemoeders en ze houden ook best veel contact volgens mij.

welke dag en hoelaat komt die Teen moms?

jorina
7 December 2009, 09:30
dientje wat ontzettend verdrietig meid wat zullen jullie een zware tijd hebben
leef met je mee en hoop dat je positief gaat testen

hier nu die aflevering van catelynn aan het kijken
laat haar aub een voorbeeld zijn voor andere tieners die zwanger raken en het zonder er verder over na te denken meteen maar houden
begrijp me niet verkeerd hoor want er zijn genoeg tienermama's en papa's die het wel heel erg goed doen maar er zijn ook genoeg kindjes die aan hun lot overgelaten worden en bij opa en oma gedropt worden
er zijn zoveel mensen die ongewenst kinderloos zijn
gun je kindje het geluk en de liefde en gun die mensen het geluk en de mooie momenten van een kindje

ik weet het is makkelijk praten als je het nooit mee hebt gemaakt maar dit is nu mijn mening

Spring
7 December 2009, 09:33
Goedemorgen!

Vanaf dinsdag 8 december, geloof om 10.00 uur 's avonds, wordt het in de VS uitgezonden.. Voor het in NL op tv komt duurt dus nog even, maar na de uitzending zetten ze het meestal op http://www.mtv.com en kun je het daar terug zien.

Babii
7 December 2009, 09:38
JORINA FOEI FOEI!!!! Jij zou overdag niet meer online zijn :P.

jorina
7 December 2009, 09:44
meiden zit hier nu gewoon serieus te janken
wat onwijs ontroerend maar oo zo'n dappere beslissing eentje die ik waarschijnlijk nooit gemaakt zou kunnen hebben

thomas is bij opa en oma (haha hoor mij nou over kinderen droppen bij opa en oma ;) ) we hadden gister een feestje ga hem zo ophalen want ze waren nog ff noodschappen aan het doen

sonja2009
7 December 2009, 09:48
Dan kan ik beter niet kijken zit overal al om te huilen word gek van mezelf

Mila
7 December 2009, 09:50
Goedemorgen!

Vanaf dinsdag 8 december, geloof om 10.00 uur 's avonds, wordt het in de VS uitgezonden.. Voor het in NL op tv komt duurt dus nog even, maar na de uitzending zetten ze het meestal op http://www.mtv.com en kun je het daar terug zien.
dank je, maar dat is zonder ondertiteling en dan haak ik af :D

jorina
7 December 2009, 09:52
whahahaha leuk he die hormonen sonja weet het nog maar al te goed want toen ik zwanger was heeft jan wel eens overwogen om me naar een gesticht te sturen
ik zat overal om te janken , werd boos om alles al was het een druppel vocht op tafel of 5 min later thuis dan belooft
geloof me jan heeft af moeten zien 9 mnd vind het ook super dat hij dat nu weer wil doorstaan maar hij zegt dat het goed voor hem is word ie weer een beetje harder van ;)

jorina
7 December 2009, 09:54
kim kun jij mij ff helpen ?
ik loop letterlijk leeg zoveel vocht en op dit moment kan ik niet echt plaatsen waar dat van komt

hoe werkt dat ook al weer met je baarmoedermond laag is niet laag is niet vruchtbaar toch?
maar hoe is het dan bij een zwangerschap zit hij dan hoog of juist laag ?

sonja2009
7 December 2009, 09:55
whahahaha leuk he die hormonen sonja weet het nog maar al te goed want toen ik zwanger was heeft jan wel eens overwogen om me naar een gesticht te sturen
ik zat overal om te janken , werd boos om alles al was het een druppel vocht op tafel of 5 min later thuis dan belooft
geloof me jan heeft af moeten zien 9 mnd vind het ook super dat hij dat nu weer wil doorstaan maar hij zegt dat het goed voor hem is word ie weer een beetje harder van ;)

Ja heerlijk die hormonen
Baal er wel een beetje van omdat er veel dingen van vroeger naar boven zijn gekomen
Ik lag in het ziekenhuis voor uitdroging ging naar huis met een dieetiste en een maatschappelijkwerker en moet nu naar de gyn en niet meer naar vk

Lunanoa
7 December 2009, 09:56
Kurk erin Jorina!

jorina
7 December 2009, 10:02
het kan erg vervelend zijn hoor die hormonen je moet ze gewoon lekker laten gieren en gaat het ff niet zoek dan ff de rust op dat hielp bij mij altijd wel als ik dan weer afgekoeld was kon ik weer vrolijk naar beneden

die dietist snap ik maar waarom een maatschappelijkwerker dan ?

hahaha gewoon een inlegkruisje volstaat ook hoor
zat net ff te zoeken op internet maar volgens die site kun je niet voelen aan je baarmoedermond of je zwanger bent of niet en dat was eigelijk min of meer mijn vraag dus die is bij deze al beantwoord :D

ik moet het gewoon maar rustig afwachten denk

jorina
7 December 2009, 10:03
meiden ga ff thomas halen en dan boodschappen doen met omaatje

sonja2009
7 December 2009, 10:05
het kan erg vervelend zijn hoor die hormonen je moet ze gewoon lekker laten gieren en gaat het ff niet zoek dan ff de rust op dat hielp bij mij altijd wel als ik dan weer afgekoeld was kon ik weer vrolijk naar beneden

die dietist snap ik maar waarom een maatschappelijkwerker dan ?

hahaha gewoon een inlegkruisje volstaat ook hoor
zat net ff te zoeken op internet maar volgens die site kun je niet voelen aan je baarmoedermond of je zwanger bent of niet en dat was eigelijk min of meer mijn vraag dus die is bij deze al beantwoord :D

ik moet het gewoon maar rustig afwachten denk

Omdat als ik er nu niet over praat het met de bevalling nog meer naar boven kan komen en dat willen ze voorkomen
Ik vind het wel lekker want kan alles lekker aan iemand kwijt wat me dwars zit

jorina
7 December 2009, 10:15
ok nou dat is wel goed ja
het moet je bij je bevalling niet beletten want das ook nie goed en als het jou helpt dan is dat helemaal goed

Lunanoa
7 December 2009, 10:17
Die misselijkheid wordt ook deels door stress/angst veroorzaakt.
Zal bij mij ook wel het geval zijn.

Bij een ziekenhuisopname ivm uitdroging wordt er standaart met bijv. een maatschappelijk werkster gesproken over bijv. angsten voor de baby, stress o.i.d.

Babii
7 December 2009, 11:09
kim kun jij mij ff helpen ?
ik loop letterlijk leeg zoveel vocht en op dit moment kan ik niet echt plaatsen waar dat van komt

hoe werkt dat ook al weer met je baarmoedermond laag is niet laag is niet vruchtbaar toch?
maar hoe is het dan bij een zwangerschap zit hij dan hoog of juist laag ?

Ik word ontzettend waterig rond mijn NOD en loop dan echt leeg. Moet dan ook een inlegkruisje in (erg vervelend) alsof je vliezen breken zo nat wordt je. Laten we hopen dat het bij jou wat anders is!

De stand qua baarmoedermond verschilt bij elke zwangerschap, dus ik heb geen idee.

7 December 2009, 12:05
Daaaaar ben ik weeeeer!
Wat een drukte op het werk, verschrikkelijk.

Ben goed op dreef dus ga de hele middag poetsen :lol: :|

Temp vanmorgen 37.14! Redelijk stabiel?

struffle
7 December 2009, 13:26
hoi meiden
daar ben ik ook weer!

Heb 3 nachtdiensten achtereen gedraaid, werd net om 13.19 wakker en ben dus best gebroken. Vandaag mn thuiswerkdag, moet als een malle nu aan de slag want ik loop ineens zoveel achter :(
Mn temp was bij t wakker worden precies 37 graden, iets gezakt dus.
Ik had gistermiddag stiekem getest, en zoals verwacht negatief.
Ik ga nu morgen niet meer testen, wacht tot 14dpo als dat nodig is en test dan pas.

Ik blijf erbij dat FF mn ei verkeerd aangeeft, ik heb alle aanwijzingen daarvoor, het komt gewoon omdat hij na dag 16 niet 3dagen achtereen steeg, maar op de 3e dag even een stukje daalde, maar dat heb ik altijd, dus dat wil niks zeggen.

sonja wat goed van je dat met de mw-er praat, dat zou ook nog iets voor mij kunnen zijn haha, maar ik ben zo eigenwijs om alles zelf proberen op te lossen...

7 December 2009, 13:34
Poeh struffle zou ht je niet nadoen! Ben echt geen nachtmens ...

Jammer dat het negatief was .. nog even afwachten dus! (pff dat wachten ook he)

Ik begin stiekem ook al een beetje zenuwachtig te worden, weet niet waarom :? :lol:

struffle
7 December 2009, 13:37
hmmm ik ben nu niet meer zenuwachtig hoor essie ;)
na een negatieve test ben ik altijd meteen gekalmeerd haha, dan stel ik me gewoon in op een menstruatie.

Op hoeveel dpo zit jij nu essie, geef je grafiekje eens? Volgens mij kun jij allang testen hoor haha ;)

Lunanoa
7 December 2009, 13:40
Balen Struffle, maar wie weet wat je gewoon te vroeg met testen.
Je temp is ook niet echt betrouwbaar naar al die nachtdiensten lijkt me ? :?
Ben niet erg thuis in het tempen, so don't know for sure..

7 December 2009, 13:42
hmmm ik ben nu niet meer zenuwachtig hoor essie ;)
na een negatieve test ben ik altijd meteen gekalmeerd haha, dan stel ik me gewoon in op een menstruatie.

Op hoeveel dpo zit jij nu essie, geef je grafiekje eens? Volgens mij kun jij allang testen hoor haha ;)

Nee das waar, heb ik dan ook altijd wel hoor :|
Ehm... 11 dpo, volgens FF .. maar die vertrouw ik niet! Geloof gewoon niet dat mn cyclus nu ineens kort zou zijn!

FF flipt hm ... ik zie alleen deze dag. Heb volgens mij ergens op gedrukt wat niet de bedoeling was .. :?
Ik snap ook gewoon helemaal niks van dat engels. haha hoe erg .. :oops: :mrgreen:

struffle
7 December 2009, 13:53
Balen Struffle, maar wie weet wat je gewoon te vroeg met testen.
Je temp is ook niet echt betrouwbaar naar al die nachtdiensten lijkt me ? :?
Ben niet erg thuis in het tempen, so don't know for sure..

misschien niet maar ik lig ook gewoon 6 uur te slapen en temp ook zodra ik wakker ben en voor 't plassen. Het geeft iig een indicatie, want ik doe het vaker na nachtdiensten, en het komt ongeveer overeen ;)

Oh essie, nog 3 daagjes dus, dan kan je ongeveer gelijk met mij testen (als het dan nog nodig is voor mij)

7 December 2009, 14:00
Ik weet niet of ik het doe hoor ...
Zit te twijfelen of ik toch niet gewoon moet wachten tot mn langste cyclus ..
bespaard me waarschijnlijk een hoop 'frustratie'!

Lunanoa
7 December 2009, 14:10
Spannend ladies.
Hoop het cht voor jullie :D
Kan wel wat positief nieuws gebruiken :D

struffle
7 December 2009, 14:15
ben je gek, dan kom je er straks achter dat je al 8 weken zwanger bent!! Dat zou ik echt niet doen. je hebt een duidelijk eisprong gehad, dan moet je menstruatie of zwangerschap ongeveer 2 weken erna volgens, hooguit 18 dagen later!

Spring
7 December 2009, 14:21
ben je gek, dan kom je er straks achter dat je al 8 weken zwanger bent!! Dat zou ik echt niet doen. je hebt een duidelijk eisprong gehad, dan moet je menstruatie of zwangerschap ongeveer 2 weken erna volgens, hooguit 18 dagen later!

Ik zou ook gewoon testen op 15 dpo Essie, FF geeft het niet voor niets aan toch?! Spannend! Wel fijn als je cyclus nu ineens korter wordt (nog fijner natuurlijk als deze ronde 9 maanden wordt ;-))

Struffle: balen van de negatest. Hopelijk te vroeg. Ben benieuwd

Lunanoa
7 December 2009, 14:29
Je typte wat ik wou typen Jamilah :P

Jeutje, ben ook al aan de diaree. Gaat lekker hier :lol: :?

struffle
7 December 2009, 14:39
ik ook een beetje lun :(
door de koffie of...? ;)

Lunanoa
7 December 2009, 14:42
Ik denk van die torpedo's die ik in mijn anus moet stoppen :?

Ik drink geen koffie :geek:

Babii
7 December 2009, 14:42
Tsjah ik ook, maar ben niet zwanger ;).

Lunanoa
7 December 2009, 14:46
Wat jij ook, de diaree? Of de torpedo's in je anus stoppen? :P

Ram1988
7 December 2009, 14:47
Hier komt de ongi er weer aan.. (denk ik) heel ietsje bruine afscheiding gehad...
maar t voordeel weer een nette cyclus en niet zo'n lange als de vorige x!

Babii
7 December 2009, 14:48
Nee, ik zit ook al dagen aan de scheit :(. En niet zeggen dat ik zwanger ben, want ik heb helemaal niet geklust rond me ei ;) :P.

struffle
7 December 2009, 14:48
of koffie :lol:

ik drink wel koffie, en sinds mn nieuwe espresso machine ook best een hoop, heerlijk!!

soooo ik ben me toch moe!!! dat snap je toch niet, ben pas net wakker... maar ga straks toch weer even slapen vrees ik...

struffle
7 December 2009, 14:50
Hier komt de ongi er weer aan.. (denk ik) heel ietsje bruine afscheiding gehad...
maar t voordeel weer een nette cyclus en niet zo'n lange als de vorige x!

ohh nee :(
wat jammer estherH! Wanneer komt er voor jou nou eens een zwangerschap??
Jij bent toch al langer dan een jaar bezig, ben je intusse niet al naar de huisarts gegaan?

Ram1988
7 December 2009, 14:52
Ja jawel... maar die wil me pas doorsturen na 1,5 tot 2 jaar... Maar ik ga volgende week weer en ik EIS een doorverwijzing :D
Ik wil ook een baby haha :D

Babii
7 December 2009, 14:54
Ja jawel... maar die wil me pas doorsturen na 1,5 tot 2 jaar... Maar ik ga volgende week weer en ik EIS een doorverwijzing :D
Ik wil ook een baby haha :D

Die dokter bepaalt dat NIET hoor! Het is medisch vastgelegd in de regelementen dat men na 1 jaar proberen doorverwezen wordt naar de gynaecoloog. En vindt het belachelijk dat ze tegen jou 1,5 tot 2 jaar zeggen! Niet PIKKEN!

Ram1988
7 December 2009, 14:55
jaa k vond t ook beetje raar... maar k heb me zo laten afschepen, dom he :oops:
maar zolang ik geen helder rood bloed heb, hou ik een heeeeeeeeel klein beetje hoop haha

Lunanoa
7 December 2009, 14:56
Balen Kim!

Jezus Es! Wat je zeg, eis het! Het is gewoon waar je recht op hebt! Desnoods naar een andere huisarts gaan! Wat triest zeg!
Je wilt toch gewoon duidelijkheid!

struffle
7 December 2009, 14:57
jezus wat een sufkut die dokter, hoe kan die dat nu zeggen??
goed dat je teruggaat, het wordt nu wel even tijd voor actie hoor, je hebt al lang genoeg gewacht en al teveel teleurstellingen gehad, je hebt nu echt wel recht op meer duidelijkheid!

wanneer ga je?

Babii
7 December 2009, 14:59
Balen Kim!

Jezus Es! Wat je zeg, eis het! Het is gewoon waar je recht op hebt! Desnoods naar een andere huisarts gaan! Wat triest zeg!
Je wilt toch gewoon duidelijkheid!

Muppet :P. Ik vind het niet balen hoor ;). Wij hebben bewust besloten niet te klussen in de vruchtbare periode. En er valt even wat stress van je schouders hoor! En ook omdat we niet onbewust hoop wilde hebben.

Ram1988
7 December 2009, 15:00
Ik moet nog 1 dagje werken en dan vakantie dus woensdag ff bellen denk ik maar!!
Maar idd t duurt lang genoeg, maar helaas heb k daar zelf niks over te zeggen

Lunanoa
7 December 2009, 15:01
I know schat.
Bedoelde balen van de diaree :lol:

Lunanoa
7 December 2009, 15:02
Hmnee maar je wilt toch wel duidelijkheid nu ?
Je wilt zekerweten of het goed zit met je lichaam. Dat maakt het wachten al een stuk lichter!
Je haalt allemaal scenario's in je hoofd, als je niet weet waarom het niet lukt!

Ram1988
7 December 2009, 15:03
Hmnee maar je wilt toch wel duidelijkheid nu ?
Je wilt zekerweten of het goed zit met je lichaam. Dat maakt het wachten al een stuk lichter!
Je haalt allemaal scenario's in je hoofd, als je niet weet waarom het niet lukt!

schei uit wil absoluut duidelijkheid!! dus ik eis ook echt wel die doorverwijzing!!
maar hoeist met jou meisje?

Lunanoa
7 December 2009, 15:08
Goedzo schat :D
Keihard zijn tegen die dokter. Vertel hem dat je weet wat je rechten zijn!

Hier gaatie redelijk.
Enorme kutdag gehad, veel gejankt want hield het eigenlijk niet meer vol :oops: Zakte bijna door mijn poten man. Maar vriendinnetje was langs & is verpleegkundige en deed wat dingen om te zien of ik uitgedroogt was, maar dat was gelukkig niet zo.
Vanmiddag wat krokante rijsthapjes met zout gehad. Doet me erg goed, is licht op de maag & het zout geeft me energie.
Ik drink door het zout ook heel veel water nu.
Gaat dus voor vandaag weer even de goede kant op!

Vriendin kwam langs; Hoe gaat het? KUTTTT jank jank jank :cry:
zat zonet te janken om een hond die doodging in een film. Ik heb een hekel aan honden :oops:

Ram1988
7 December 2009, 15:09
hahahaha die stomme *** hormonen ook he...
maar k zou t graag van je overnemen hoor, denk maar aan t mooie mensje in je buik ;)

Lunanoa
7 December 2009, 15:12
Ja doe ik zeker.

Het is gewoon niet te beschrijven hoe je je voelt. Het kindje maakt echt een hoop goed.
Maar als je dagenlang ligt te kotsen, niks binnen kunt houden, voel je je onvoorstelbaar ellendig. Voel me soms slecht om die dingen te zeggen, omdat ik het wonder in mijn buik draag.
Maar het is soms gewoon niet vol te houden... Je ziet het gewoon soms niet meer zitten, er lijkt geen einde aan te komen.
Dagenlang op de bank met een emmer... Alleen maar janken & zeiken, zo pissig & frusterend dit.

Gelukkig gaat het nu iets beter & dan kan ik het een stuk beter relativeren. Met de Angelsounds weer het hartje gehoord & dan weet je weer waarvoor je het doet...

Ram1988
7 December 2009, 15:13
k snap je wel.... die roze wolk laat duidelijk nog even op zich wachten :)

Ram1988
7 December 2009, 15:14
heeee uhhhh kim!
ik wou een ander plaatje maar ze zijn allemaal te groot :| hoe krijg ik ze kleiner?

Lunanoa
7 December 2009, 15:16
Ja, maar des te meer ga ik straks genieten :D Wiehoehw!

Donderdag echo met 12 weken en 2 dagen. Spannend :D

Ram1988
7 December 2009, 15:19
leukkk!!
heb je al een buikje?? :D zoja foto!!! ;)

Lunanoa
7 December 2009, 15:23
ik zie nu een lijntje boven mijn schaamstreek. Er komt al een mini bolling ;)
Zal vandeweek even een foto maken! Is leuk om bij te houden.
Opzich zie je het in normale kleding niet. In jurkjes bijv. wel omdat het strak zit.
Maar verwacht er niet te veel van hoor, tis echt miniscuul. Al ben ik zelf supertrots :oops:

Ram1988
7 December 2009, 15:24
ik zie nu een lijntje boven mijn schaamstreek. Er komt al een mini bolling ;)
Zal vandeweek even een foto maken! Is leuk om bij te houden.
Opzich zie je het in normale kleding niet. In jurkjes bijv. wel omdat het strak zit.
Maar verwacht er niet te veel van hoor, tis echt miniscuul. Al ben ik zelf supertrots :oops:

Tuurlijk ben je trots!!!!! :D

Lunanoa
7 December 2009, 15:42
hihi yeah :oops:
Vind het zo mooi, van die bolle buiken!

Wat denken jullie overigens wat voor geslacht ons kindje heeft?
Ben benieuwd :lol:

Ram1988
7 December 2009, 15:53
joehoeee dr phil : child with a child ;)

Lunanoa
7 December 2009, 16:00
Vriendlief zit voor n of andere foute schietfilm met arnold scharznegger ( schrijf het vast fout)

Gadver. Ik baal, wil dat ook zien :P

7 December 2009, 16:10
Woeeh 3 pagina bij moeten lezen, goed hoor meiden! :mrgreen:

Stuffle .. ik kan niet echt geloven dat ik een eisprong heb gehad, dus ga iig wachten tot dag 35. Dat is nog .... een weekje!

Oeeh zijn vandaag lekker opgeschoten hier thuis, begint alweer redelijk leefbaar te worden!

Ik weet echt niet wat ik heb, maar denk gewoon de hele dag aan de mac. Manneke is werken en heb echt de neiging om weer langs de macdrive te gaan. Moet ik cht niet doen, ben deze week bijna iedere dag geweest voor hamburgers, kipnuggets, ijsjes... hahaha echt heel erg :? ;)

7 December 2009, 16:12
Vriendlief zit voor n of andere foute schietfilm met arnold scharznegger ( schrijf het vast fout)

Gadver. Ik baal, wil dat ook zien :P

hahahaha Scharznegger, geweldig :mrgreen:

Kun je niet boven kijken ofzo?
Wij hebben 4 tv's , echt schandalig :|

Lunanoa
7 December 2009, 16:22
We hebben 3 tv's, maar er is maar n aangesloten.
Boven wordt verbouwt ivm de kleine. De kabels moeten nog verlegd worden. Maar kijken nu Dr. Phill hihi

Bati
7 December 2009, 16:24
Ankie; Denk er ook aan dat het stress kan zijn. Je bent er misschien veel mee bezig & daardoor kan je menstruatie erg lang uitblijven. Heb dit zelf ook een aantal keer gehad.
Toen ik op vakantie ging & dus rust had, werd ik meteen ongi :?

Struffle, raar, kan die temp daling niet van innesteling zijn? Je had toch een positieve ovu-test ?

Essie: Vraag jij maar een zweepje van de kerstman. Die vent van jouw heeft even een paar zweepslagen nodig :P
Misschien is hij gewoon zenuwachtig voor sinterklaas/kerst. Merk je ook vaak aan de kids :lol:

okeej, dan niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken niet meer er aan denken ;)

7 December 2009, 16:25
Jamilah zie net jou hyves ... leuk om bij jou ook een gezichtje te hebben ;)

Kim heb jij jou haren afgeknipt!???

7 December 2009, 16:29
Wat een prachtig mannetje zeg! Echt een dotje!

Babii
7 December 2009, 16:54
Nee heb me haren niet afgeknipt. Alle foto;s op hyves zijn oude fotos ;).

Lunanoa
7 December 2009, 17:02
Vriendlief zou garnalen gaan maken.
Nou dat kan ik dus cht niet verdragen.

Nu maakt hij zijn eten bij vrienden :oops:
I feel like a realy bad person :oops:

7 December 2009, 17:15
Vriendlief zou garnalen gaan maken.
Nou dat kan ik dus cht niet verdragen.

Nu maakt hij zijn eten bij vrienden :oops:
I feel like a realy bad person :oops:

Oo heeeeerlijk!

hihi het klinkt best 'grappig', maak me dr een beetje een beeld bij in mn hoofd .. hihi!

Jij ook wel goed eten he!

Lunanoa
7 December 2009, 17:23
Neem zo lekker straciatella yoghurt!
Avondeten wordt vanavond niks.

7 December 2009, 17:32
Hetog ..
Dat moet mij zo echt niet gebeuren denk ik ... dan ben ik binnen no time uitgemergeld!

Wij gaan zo denk ik even lekker een pannenkoek eten bij het pannenkoekenhuis!

Nou ga ik nog even wat doen ;)

struffle
7 December 2009, 17:34
luuntje meissie wat een domper weer op de feestvreugde :(
wel fijn dat je vriendinnetje langskwam, en volgens mij heb een schat van een vriend, dat hij zoveel voor je doet
goed dat je lekker aan jezelf denkt hoor! Is nu gewoon ff nodig. En idd goed blijven eten en drinken. Hahaha moet alleen wel lachen: je bent momenteel echt slachtoffer aan het worden van je hormonen, dat je zelfs of een dooie hond gaat janken terwijl je honden haat :mrgreen:

Zoo ik was net weer wakker gemaakt door mn ventje, was zooo diep in slaap gevallen, niet normaal. Was echt onwijs moe, heb dus bijna de hele dag geslapen! En nu best wel last van mn borsten pfff... (met bh slapen is geen succes als de beugel ervan in je tiet prikt)

Lunanoa
7 December 2009, 17:40
Hmnee Es! Ik heb nog wel wat reserves over :P Maar mijn wintervachtje wordt steeds dunner :P

Struffle: Vriendlief is echt heel lief ja. Moet ook wel anders wordt ik helemaal gek hahaha.
Het liefst ga ik nu ook alweer op bed!
Jij lekker even geslapen dus. Heerlijk, maar je wordt dan zo raar wakker h!
Oja die stekende beugels, ken het. Links & rechts naast mijn tieten blauwe plekken :P Moet toch eens aan een meegroei BH gaan denken. :?

Babii
7 December 2009, 17:41
@ Esssie, ik zit eens naar je cyclussen te kijken, maar jij kan echt wel een EISPRONG hebben gehad. Je hebt 2 uitschieters gehad qua cyclus, maar de cyclussen daarvoor waren keurig. Wellicht krijg je eindelijk regelmaat in je cyclus. Dus ik blijf erbij dat ik bijna zeker weet dat je een EISPRONG hebt gehad ;).

7 December 2009, 17:42
Ik heb echt een hekel aan overdag slapen ..
voel me altijd verschrikkelijk idd als ik dn weer wakker word!

Oo ik ben zo blij met de nieuwe keuken enzo, het is echt prchtig!

7 December 2009, 17:43
@ Esssie, ik zit eens naar je cyclussen te kijken, maar jij kan echt wel een EISPRONG hebben gehad. Je hebt 2 uitschieters gehad qua cyclus, maar de cyclussen daarvoor waren keurig. Wellicht krijg je eindelijk regelmaat in je cyclus. Dus ik blijf erbij dat ik bijna zeker weet dat je een EISPRONG hebt gehad ;).

Kom jou kussen als ht zo is :lol:

Krijg een blij gevoel van jou reactie hihi .. hoop ht zo hoop ht zo

dientjuh18
Hoi meiden

Ja het is niet niets en ben nog steeds bezig met de verwerking nu krijg je ook die rotte dagen en maanden.

en ik de vader van mijn kindje zijn ook uit elkaar gegaan in mei 4 maanden nadat de kleine overleden is.

Omdat hij was vreemdgegaan en een ander heeft zwanger gemaakt uiteindelijk is hij bij haar gebleven dus hij verwacht begin mij zijn 2de kindje.

Nu heb ik een half jaar een nieuwe relatie en hoop zo dat ik zwanger ben en het een innesteling was.
Ik ben in totaal een jaar bezig en heb ook pcos.

Als hetr geen innesteling was.
Wat kan het anders geweest zijn?

Heel erg bedankt voor jullie medeleven

Dikke (K) dientjuh

struffle
mee eens babbi, er is duidelijk een eisprong te zien ;)

essie, leuk, foto's?

enne lun, ik wacht ook al zo lang op jouw buikfoto's!! (en die van sonja ook bij de weg!!)

struffle
7 December 2009, 17:45
zooo dientje
jij hebt wel even in een rollercoaster gezeten!
wat moeilijk dat je ex nu al een nieuwe vriendin heeft die wel zwanger is!
en wat ben jij snel met je nieuwe vriend voor een kleine gegaan, jeetje...
maarja, wie ben ik om daarover te oordelen ;)

hoe oud ben je eigenlijk?

Babii
7 December 2009, 17:49
@ Dientje, het is niet niks een klein wondertje verliezen meis! Het kan best dat het een innesteling was. Ik heb geen idee of het een doorbraakbloeding is, want ook dat gebeurd weleens (oud bloed). Menstrueer je alweer normaal?

@ Struffle, ik denk dat als je eenmaal mama bent en je kindje overlijdt dat mama gevoel je heel sterk bijblijft. Als de relatie goed zit en goed voelt, waarom dan nog 2 jaar wachten met een kindje nemen?

Bedoel ik ben ook pas 3 jaar samen met manlief hoor :). Er zijn mensen die willen eerst 5 jaar bij elkaar zijn en er zijn mensen die starten na 3 maanden.

@ Esssie, ik zie echt duidelijk een eisprong, maar als je echt duidelijkheid wil. Just ask the ladies in Lijstjes en Grafiekjes :).

Lunanoa
7 December 2009, 17:50
Ik zal dat vandeweek eens regelen :P
Heb niet echt een buik om trots op te zijn hahaha, maar inmiddels 6 kg lichter, dus durf het opzich wel aan :P

7 December 2009, 17:51
Ik zal binnenkort eens fotoos maken ja!

--- Bericht aangepast door moderator i.v.m. kwetsende inhoud ---

Ik zal binnenkort maar eens testen, jullie zijn zo vastberaden van die eisprong. zit nu 11 dpo, wat is een beetje een goeie 'tijd' om te testen dan ...

7 December 2009, 17:53
haha stuffle jij zegt dat zo mooi, wie ben ik om daarover te oordelen.
Ik zou wel willen dat ik mn mond eens kon houden .. moet altijd overal mn woordje over klaarhebben :roll:

Bati
7 December 2009, 17:55
--- Bericht aangepast wegens kwetsende inhoud in citaat ---

sorry meid....maar ik kan er ff niks aan doen. Moet dit kwijt.
Dientjuh heeft pas 2 berichtjes hier achter gelaten. Ze heeft nog niet eg haar verhaal verteld hier...want ze zegt in haar verhaal dat ze een jaar bezig is.

En dan antwoord jij met zo'n bericht. Ik weet dat jij altijd heel eerlijk bent. Maar dat kan ook op een ander manier.
Ik denk dat zij ook wel weet dat kinderen geen speelgoed zijn. En hoezo is zij meteen jong?
Ik (22), vinden ze ook nog jong om kinderen te hebben/krijgen, daar trek ik me dan toch ook niks van aan!
Jij vinden dat toch ook niet fijn!

Lunanoa
7 December 2009, 17:56
Waarom wordt zoiets verwijdert :|
Ik schrijf toch geen kwetsende dingen :S
Schrijf over mijn eigen buik. :?

Lunanoa
7 December 2009, 17:57
Ow dat was niet mijn bericht, whahaha. DEMENTIE.

Vind het ook best heavy wat je zegt Es. Komt kwetsend over...

Lunanoa
7 December 2009, 17:59
Je kent de situatie niet.
Wie ben jij om zo'n hard oordeel te schrijven?

Niemand heeft d perfectie situatie. Ook jij niet. Wij ook niet.
Wat is een goede ouder?
Iemand die zijn kind liefde geeft......

Babii
7 December 2009, 18:01

Whahah muppet :P. Ik lig soms helemaal dubbel om jouw zwangerschapsdementie haha.

7 December 2009, 18:02
Ben het niet eens met wat 'jullie' zeggen ..
Maargoed, hou er verder mn mond netjes over .. voordat er weer vervelend situaties komen!

struffle
7 December 2009, 18:03
wowow berichten verwijderd ivm kwetsende inhoud

meiden...... ;)
Ik heb de berichten niet gelezen maar kan me er wat bij voorstellen...
Ik vind dat dientje juist heel dapper is om zo open over haar situatie te vertellen, dat moet juist gewaardeerd worden, niet afgestraft.

Ik ga even koffie zetten...

struffle
7 December 2009, 18:04

hahahaha lekker ding ben je ook he :lol:

7 December 2009, 18:09
--- Bericht aangepast door moderator wegens doorgaan op discussie en kwetsende inhoud ---

struffle
7 December 2009, 18:13
ik heb al vaker gezegd, en daar blijf ik bij, dat je na zo'n korte introductie niet kunt oordelen over iemand. Bovendien, wie weet is het idd wel niet jouw stijl maar wordt het kindje wel heel liefdevol ontvangen en krijgt het alles wat het nodig heeft. Ik denk dat je meer over een situatie moet weten om erover te oordelen.

7 December 2009, 18:17
ik heb al vaker gezegd, en daar blijf ik bij, dat je na zo'n korte introductie niet kunt oordelen over iemand. Bovendien, wie weet is het idd wel niet jouw stijl maar wordt het kindje wel heel liefdevol ontvangen en krijgt het alles wat het nodig heeft. Ik denk dat je meer over een situatie moet weten om erover te oordelen.

Wederom niet mee eens ...
Maar meningen verschillen, godzeidank!

Getsie nou lijk ik echt een bitch ... ik ben niet altijd zo vervelend hoor, maar wel fel in dingen waar ik veel van weet etcetcetc.
Ik wil evt mijn felle reactie nog wel verhelderen via pb evt als iemand daar behoefte aan heeft. Ik roep namelijk niet vaak zomaar iets!

En nou ga ik eecht even naar beneden ;)

Babii
7 December 2009, 18:20
Lieve dames,

Graag ophouden met deze discussie! Dientje komt hier om haar ei kwijt te kunnen en verteld hier haar mening. Het is een forum en daar mag gediscusseerd worden. Echter hoeft dit niet met kwetsende woorden.

Dus graag ophouden met het discussieren hierover.

Liefs,
Babii

dientjuh18
7 December 2009, 18:26
Hoi meiden

Ja het is wel snel maar deze vriend waar ik nu mee ga ken ik al heel lang;)

En ik ben 18 jaar en dan kunnen mensen wel zeggen meid je hebt een toekomst voor je ja maar die toekomst is en blijft onzeker als je pcos hebt.

Nee mijn cyclus is nog niet normaal.
Dus kan ook niets uitreken ofsow.

Dikke (K0 dientjuh

7 December 2009, 18:29
Wat doen jullie verder dientjuh?
Ga je nog naar school? Werk je? Beide, kan ook ;)

Wonen jullie al wel samen etc?

Babii
7 December 2009, 18:30
Hoi meiden

Ja het is wel snel maar deze vriend waar ik nu mee ga ken ik al heel lang;)

En ik ben 18 jaar en dan kunnen mensen wel zeggen meid je hebt een toekomst voor je ja maar die toekomst is en blijft onzeker als je pcos hebt.

Nee mijn cyclus is nog niet normaal.
Dus kan ook niets uitreken ofsow.

Dikke (K0 dientjuh

Je bent zo oud als je jezelf voelt! Het is al erg genoeg dat je een kindje hebt verloren. Dat maakt je ook al een stuk volwassener. Het kan zijn dat je lichaam nog aan het ontwennen is, maar het kan ook een innesteling zijn!

Ik duim voor je meissie!

All,

Ik lees net iemand zwanger met de 4e IUI, dat doet me goed!! Je leest zovaak dat men niet zwanger is na 6 maanden!!

dientjuh18
7 December 2009, 18:34
Hoi meiden

We werken allebei en zijn bezig voor een huisje.

En indd als je al een kidnje hebt dat je verloren bent word je indd sneller volwassener en kijk je heel anders tegen het leven aan en kinderen.

Want kinderen wil je niet die krijg je;).

Ok ja het is nu bijna een jaar geleden van mijn kleine mannetjuh.

Ik hoop ook dat het een innesteling was.

Als dat zo is wanneer kan ik dan een zwangerschapstest doen?

Gr (K) dientjuh

MissMini
7 December 2009, 18:37
Babii, hoeist met jou, druk de laatste tijd? Zie je zo weinig opt forum.. Wanneer moet je weer naar de gyn enzo? Of moet je eerst je ongi afwachten?

Dientje, ik ben zelf ook "maar" 19 en toch echt al 27 weken zwanger. Jong zijn wil inderdaad niet zeggen dat je niet toe kunt zijn aan een kindje. Als jullie een stabiele situatie en een goede relatie hebben, waarom dan niet? Ik wens je in ieder geval veel sterkte bij het verwerken van het verlies van je mannetje en hoop dat je snel zwanger mag zijn.
Enneh.. heel brutale vraag misschien, mag ook in PB antwoorden, maar ik ben benieuwd naar de oorzaak dat je je kindje na zoveel weken zwangerschap verloren bent.. Komt misschien ook dubbel hard aan omdat ik ook zwanger ben :oops:

Lun, gaat het alweer een beetje beter met het overgeven en misselijk zijn? Hoop dat je er snel vanaf bent meis! Bijna 12 weken alweer jij! Pfiew tijd gaat hard! En ben ook erg benieuwd naar je buikkie... Kom op met die foto's :lol:

Babii
7 December 2009, 18:38
Och lieverd, als je niet zeker weet wanneer je, je ei hebt gehad weet ik ook niet wanneer je kan testen. Een innesteling vindt plaats tussen 5 en 10 DPO (days past ovulation). Dus ik raad je aan met 12 dagen te testen?

En inderdaad, dat je een kind niet neemt heb ik al ondervonden. Mijn god zeg, wat een moeite om zwanger te raken hier!

Babii
7 December 2009, 18:40
Babii, hoeist met jou, druk de laatste tijd? Zie je zo weinig opt forum.. Wanneer moet je weer naar de gyn enzo? Of moet je eerst je ongi afwachten?

Gaat niet zo heel goed. De klap van de IUI is nu pas aangekomen en zit er soms even helemaal doorheen. Dat ik nooit meer op de natuurlijk manier zwanger kan raken is onwijs hard.

Ik lees mee op het forum, maar ben overdag giga druk met werken. Het is december en een drukke maand @ work. Ook moet ik soms even mijn rust nemen en dan trek ik me even terug. Meestal weten, Storm, Lunanoa, Snippie of Jamilah dit wel. Dus als jullie me zoeken, PB hun dan maar :).

Overigens moet ik op CD3 naar de gyn, maar dat is puur een uitgangsecho ;) Om te kijken of me cystes weg zijn en een HSG onder narcose te plannen.

Hoe is het met jou meis? Met de kleine alles ok?

dientjuh18
7 December 2009, 18:41
hoi

Dank je wel voor je medeleven.

En indd leeftijd maakt niets uit.

De oorzaak van mijn kleine ventje is niet bekend.
Ze hebben niets kunnen vinden.

Dus dat maakt het moeilijker voor de verwerking.

Gefeliciteerd met je zwangerschap meid.

Dikke (K) dientjuh

Babii
7 December 2009, 18:43
Mijn neefje (neefje van hubbie) zou gisteren 7 zijn geworden! Die is ook bij de bevalling overleden :(. Echt onwijs erg, maar dat was een grote ziekenhuis fout!

dientjuh18
7 December 2009, 18:44
Ok babii

Dus moet ik gwn afwachten of ik ongsteld wordt da is denk ik het beste.
of niet?

Hoop dat het met jou ook goed gaat.
Het is indd ook niets dat je niet natuurlijk zwanger kut raken.

Dikke (K) dientjuh

Lunanoa
7 December 2009, 18:44
Ik was zelf ook 18 jaar toen wij bezig gingen.
Ik was 19 jaar toen ik mijn miskraam meemaakte.

Vind het norm pijnlijk om te lezen hoe hard sommige mensen kunnen zijn. Er wordt geschreven " ik weet er veel van". Nee dat weet je niet, want je kent de situatie niet. Je basseert een mening op een post van 3 regels.

Ik wil geen mensen kwetsen & niet te lang over de discussie doorgaan. Maar toch vind ik het belangrijk deze mening van me af te schrijven. Ook omdat het mij heel erg raakt.

Ik vind het geweldig voor je Dientje, dat je je geluk terug hebt kunnen vinden bij een nieuwe liefde. Ik hoop van harte dat jullie snel zwanger zijn!
Ik weet zeker dat jullie je kindje enorm veel te bieden hebben! Jullie hebben immers beide een baan & dus vastigheid. Je hebt ook genoeg moeten meemaken, denk aan de pcos & het verlies van je mannetje!

Uit deze uitspraken blijkt wel weer dat leeftijd niks zegt. Zulke uitspraken had ik zelfs niet gemaakt op mijn 16e. Ik ben opgevoed om respect voor iedereen te hebben. Een mening mag je uiten, maar niet op zo'n pijnlijke manier.

dientjuh18
7 December 2009, 18:45
Ja het is ook heel erg.

Heel veel sterkte meid.
En als je een keer wilt praten ben ik er voor je.

Dikke (K)

Joya
7 December 2009, 18:45
hey meiden ik ben er ook weer eens.. Ben erg druk geweest de laatste dagen dus vandaar dat ik hier niet was.. Inmiddels zit ik op dag 36 van de cyclus (laatste 2 waren 33 en 32 dagen) maar ik was de afgelopen week niet zo in de stemming om te testen.. Ik denk dat ik dat zo ga doen want ik heb toch niet veel gedronken de afgelopen paar uur..
Hoe is het verder hier?

MissMini
7 December 2009, 18:46
Kim, Kan me voorstellen dat je de klap van de IUI goed voelt. 't Is dan ineens heel "echt" dat je niet via de natuurlijke weg zwanger zult worden. Het lijkt mij afschuwelijk om mee te maken. Wordt dan meteen weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat het een heel groot wonder is dat ik wel zo snel zwanger geworden ben.

Pff, durf er dan bijna niet over te praten! Maar met mij en de kleine is alles eigenlijk super. Baby doet het heel goed en schopt er de hele dag op los. Een heerlijk gevoel en ik duim dan ook dat jullie dat snel mogen meemaken!

MissMini
7 December 2009, 18:47
Dit is trouwens mijn buikje van nu...

http://i47.tinypic.com/bgeid4.jpg

Zal wel door de schuimkransen komen die ik nu aan het op"vreten" ben, haha. Nee hoor, echt een babybuikje vinden jullie niet?

Tessa23
7 December 2009, 18:49
Zo dames ,ik ben er weer even en ga zo ff bij lezen!

Vandaag leuke dag gehad , vriendlief was lekker vrij omdat ie woensdag cursus BHV heeft van 9 tot 5 en daarna nog moet werken tot 12..

Even lekker wezen winkelen , kerstboompje gehaald (kleintje dat pas tenmiste hier haha) en wat andere dingen voor kerst.. toch wel eens gezellig samen op pad want meestal is er altijd wel een ander bij..

En ik heb de hele dag al honger , denk toch omdat ik dan ongesteld moeten worden , hoop ik , heb nu al anderhalve pizza op , normaal krijg ik 1 nog niet weg.. en dorst , zin in cola!! drink ik ook zowat nooit haha..

Lunanoa
7 December 2009, 18:49
Je buik is prchtig meid :D
Waaaaaaaaaauw. Can't wait :oops:

Joya
7 December 2009, 18:51
wauw wat een mooie buik zeg! Mag je zeker trots op zijn!

MissMini
7 December 2009, 18:53
Komt bij jou ook vanzelf meis!! :lol:
't Is ook echt super vind ik. Heb er nog geen ongemakken van en dan kun je er goed van genieten he. Oja trouwens toch wel een ongemak: ik ben een echte buikslaper en dt is nou niet echt leuk vind de kleine... Dus kan f niet slapen, f ik lig wel op mijn buik en dan gaat de Bibi ff rechtop staan (ja echt!! 35 cm rechtop in je buik, hmmm :shock: ) en dat is niet fijn om te voelen haha!
Maar 't is genieten hoor! Hopelijk is jouw misselijkheid snel over en ga je je ook helemaal top voelen!

Bati
7 December 2009, 18:54
@ missmini:

EEN HEEL MOOI BUIKJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lunanoa
7 December 2009, 18:59
WHAHAHAHAHA.
Hoe kan je in godsnaam met zo'n buik op je buik slapen :|

Ben ook een enorme buikslaper, maar houd het soms nu al niet meer uit :P Je voelt dan die zwelling in je buik, ligt absoluut niet lekker..

MissMini
7 December 2009, 19:02
Haha Lun, als je al 3 uur wakker ligt omdat je niet in slaap kunt komen ga je hele gekke dingen doen :D
Leer dan nu maar vast aan om op je zij te gaan liggen, anders wordt het bij jou net zo'n feest als bij mij!
Als je net zo snel bent als ik voel je ook over 2 weekjes de kleine al :lol:

Lunanoa
7 December 2009, 19:04
Wow das snel ja! Maar las idd dat dat wel kan :D

Ik probeer al aan te leren om op mijn rug/zij te slapen. Wil niet echt lukken :?
Eindig uiteindelijk toch wel op mijn buik hahahaha

MissMini
7 December 2009, 19:10
Haha ja ik eindig ook nog wel eens op mijn buik. Maar probeer het zo min mogelijk anders wen ik nooit ergens anders aan.
Ja leuk hoor om de kleine zo te voelen. 't Is gezellie gevoel en je voelt je ook echt samen haha. Volgens mij als je net bevallen bent voel je je de eerste tijd echt alleen!

Tessa23
7 December 2009, 19:12
Mooie buik Missmini!!

MissMini
7 December 2009, 19:13
Dankjewel! :D

Lunanoa
7 December 2009, 19:13
Hoor je idd vaak. Dat mama's de buik onwijs missen!

Heb een poging gedaan tot foto's maken maar vriendlief is voetbal kijken & wil niet echt lukken :?
Jullie moeten nog even volhouden dus, want die foto's die ik nu maak zijn echt zd.

dientjuh18
7 December 2009, 19:14
Mooie buik missmini.

Gefeliciteerd met je zwangerschap;)

Dikke (K) dientjuh

Babii
7 December 2009, 19:16
Dit is trouwens mijn buikje van nu...

http://i47.tinypic.com/bgeid4.jpg

Zal wel door de schuimkransen komen die ik nu aan het op"vreten" ben, haha. Nee hoor, echt een babybuikje vinden jullie niet?

Zo goedemorgen hee! Je kleine meid groeit goed (ja ik denk dat het een meisje is).

MissMini
7 December 2009, 19:17
Haha babi, je bent de enige die dat denkt :lol: Waarom denk je dat??

Babii
7 December 2009, 19:20
Haha babi, je bent de enige die dat denkt :lol: Waarom denk je dat??

Heel sterk voorgevoel!

S.
7 December 2009, 19:21
Hey Allemaal..
Ik ben sinds zaterdag eindelijk weer ongesteld geworden :| (laatste keer was in februari)
Zou het nu eindelijk toch weer goed zijn??? (na die primolut)
En moet maandag naar de gyneceloog, als dat dan nog nodig is..
najaaa...

xx

Lunanoa
7 December 2009, 19:23
ER IS GOED NIEUWS OP HET JONGE MEIDEN DIE OOK MAMA WILLEN WORDEN FORUM:

WACHT MAAR EENS AF.... HIHIHI

Bati
7 December 2009, 19:24
Hey Allemaal..
Ik ben sinds zaterdag eindelijk weer ongesteld geworden :| (laatste keer was in februari)
Zou het nu eindelijk toch weer goed zijn??? (na die primolut)
En moet maandag naar de gyneceloog, als dat dan nog nodig is..
najaaa...

xx

pfff eindelijk! Dat heeft lang bij jouw geduurd! Maar is dat gekomen door de primolut? Of begrijp ik je verkeerd (ben een beetje dom)

@ Lun ?????????????

Bati
7 December 2009, 19:25
van struffle of wie?

Babii
Nogmaals, Primolut geeft een ontrekkingsbloeding en geen mensturatie!

Babii
Nee van iemand anders!!!

S.
7 December 2009, 19:27
Heey..
Ja ik neem aan dat het daar door weer op gang is gekomen, na die 10 dagen primolut, had ik een paar daagjes een beetje bloed, maar dat is geen ongesteldheid en toen weer een klein maandje niks...en nu ben ik dus weer echt ongesteld!
Dus ben best wel opgelucht

Joya
7 December 2009, 19:27
whaaaa meiden ik heb volgens mij net positief getest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whaa zit hier helemaal te trillen!!!!!!!!

Babii
7 December 2009, 19:28
Of je bent volledig ontpilt ;). want bij mij komt er niks na Primolut hoor (net als bij vele anderen)

Bati
7 December 2009, 19:29
hmmmm esther???? (of was die nog niet zover in haar cyclus :oops: )

(@ Babii ik d8 dat zij bedoelde maybe dat haar cyclus raar is gaan doen door de primolut...kan dat?
Ivm trouwen kan ik maybe ook dan ongi worden, dus wilde ik maybe primolut gebruiken dan.)

Tessa23
Mama2b ontzettend gefeliciteerd!!!!!

Lunanoa
Gefeliciteerd lieve schat :D

JE BENT ZWANGER :D

Vind het super voor je ;)

Bati
7 December 2009, 19:30
whaaaa meiden ik heb volgens mij net positief getest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whaa zit hier helemaal te trillen!!!!!!!!

PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!

S.
7 December 2009, 19:31
Nouja..ik weet het niet hoor :P
Me dokter zei dat primolut alles weer opgang zou brengen, en nu ben ik weer echt ongesteld!
Duss..ben allang blij dat ik het weer ben.
Maar moet maandag voor onderzoeken dus hoor het dan wel !!
Maar iig weer een kleine kans voor een kindje?! hoop ik dan he.

struffle
7 December 2009, 19:33

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEJ
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!! !

struffle
7 December 2009, 19:34
van struffle of wie?

OEH Ankie, je bezorgd me kriebels haha, wil je me niet zo laten schrikken ;)

S.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd :D

Babii
hmmmm esther???? (of was die nog niet zover in haar cyclus :oops: )

(@ Babii ik d8 dat zij bedoelde maybe dat haar cyclus raar is gaan doen door de primolut...kan dat?
Ivm trouwen kan ik maybe ook dan ongi worden, dus wilde ik maybe primolut gebruiken dan.)

Primolut krijg je niet zomaar hoor ;). primolut wordt bgebruikt om cyclussen af te breken tijdens de mmm. En het zorgt voor tussentijdse bloedinegn. Onbetrouwbaar dus ;)

Lunanoa
7 December 2009, 19:35
http://i50.tinypic.com/v8o8w1.jpg

Aanschouw het nieuwe leven ;)

MissMini
7 December 2009, 19:36
GEFELICITEERD!!!!!!

Foto foto foto foto :D

Bati
maar ook om ongesteldheid langer uit te laten blijven

Babii
Nouja..ik weet het niet hoor :P
Me dokter zei dat primolut alles weer opgang zou brengen, en nu ben ik weer echt ongesteld!
Duss..ben allang blij dat ik het weer ben.
Maar moet maandag voor onderzoeken dus hoor het dan wel !!
Maar iig weer een kleine kans voor een kindje?! hoop ik dan he.

Dat is onzin ;). Waarom ben ik dan nog niet ongesteld? Het staat ook duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat het een ontrekkingsbloeding veroorzaakt en je lichaam opschoont. Kan bets dat het bij jouw verstopt zat, maar denk eerder dat je volledig bent ontpilt ;).

@ Ankie, nee hoor, awnt je krijgt gewoon tussentijdse bloedingen en dit stelt niet je menstruatie uit! Dan moet je orgametril nemen!

Babii
7 December 2009, 19:37
GEFELICITEERD MAMA2B!!!!!

struffle
7 December 2009, 19:37

ikke zie niks :|

MissMini: prachtige buik!!!

Bati
7 December 2009, 19:38

:D

struffle
7 December 2009, 19:38
nu wel, sorry
van wie is die test??
luna, waar is je buikfoto :x

MissMini
7 December 2009, 19:39
Dankje Struffle! Ben er zelf ook trots op!

Mama2be, duidelijke test hoor!

S.
7 December 2009, 19:39
Okee.
Maar ik had al eerder een ontrekkingsbloeding gehad...en dit voelt echt als ongesteldheid, met enorme buikkrampen enz..
Het enigste wat ik eigenlijk wil weten is, of ik vruchtbaar ben, of niet :P

x

Babii
7 December 2009, 19:41
Okee.
Maar ik had al eerder een ontrekkingsbloeding gehad...en dit voelt echt als ongesteldheid, met enorme buikkrampen enz..

x

Je leest niet goed ;). Ik zeg de Primolut zorgt voor een ontrekkingsbloeding en zorgt dat je lichaam gereinigd wordt. Wellicht zat er iets verstopt en is nu verholpen.

Maar ik denk dat je nu echt ontpilt bent! Dat schreef ik!

Lunanoa
7 December 2009, 19:42
Zie je de foto niet ?
Hier nog een keer:

Bovenaan de controle streep & daaronder de teststreep ;)
Duidelijk positief!

Die test is van mama2b. Had m ff voor haar gepost :P

Nou buikfoto's lukken niet zonder vriendlief.j
Het ziet er niet uit als ik ze zelf maak :P Nog een nachtje wachten

dientjuh18
gefeliciteerd mama2be

Dikke (K) dientjuh

Joya
[quote="Lunanoa"]http://i50.tinypic.com/v8o8w1.jpg

Het is mijn test struffle.. Heb net positief getest maar kan het eigenlijk helemaal nog niet geloven.. Zit helemaal te trillen hier..

Babii
7 December 2009, 19:43
Okee.

x

Kan ik je niet vertellen, je kan ovulatietesten doen en kijken of ze positief worden. En dan nog zegt het niet veel over de vruchtbaarheid. Je menstrueert en je hetb dan een eisrpong. Maar gewoon proberen.

http://www.matcare.nl hebben goede ovulatietesten :) als die postieif is moet je klussen. Wordt die niet positief zou ik toch weer naar de HA gaan.

S.
7 December 2009, 19:43
:oops: oohh hihi ja ik zit alweer gelijk in de stress dan
maar idd i hope so !!! :D :D

Bati
7 December 2009, 19:46
@ Babii

Uitstellen van de bloeding
Aangezien Primolut N voor het uitstellen van de menstruatie op een zodanig tijdstip in de cyclus moet worden ingenomen dat een zwangerschap niet met zekerheid kan worden uitgesloten, kan u deze methode alleen toepassen als u zeker bent dat u niet zwanger bent.

Neem vanaf ongeveer 3 dagen vr de verwachte menstruatie 2 tot 3 maal per dag 1 tablet Primolut N in. Gebruik Primolut N niet langer dan 10-14 dagen. Twee drie dagen nadat u gestopt bent met het innemen van Primolut N, zult u een onttrekkingsbloeding krijgen.

?????

Lunanoa
7 December 2009, 19:46
Sari, ik denk dat ik jouw gemist heb!

Hoelang zijn jullie al bezig ? Ben benieuwd naar je verhaal.
Zin om je opnieuw voor te stellen?

Heb nogal hevige zwangerschapsdementie namelijk :oops:

S.
7 December 2009, 19:47
Nog een vraagje, misschien een beetje domme vraag.
maar hoe werkt z'n test?
kan ik die gewoon elk moment gebruiken?(testen)

Babii
7 December 2009, 19:47
@ Babii

Uitstellen van de bloeding
Aangezien Primolut N voor het uitstellen van de menstruatie op een zodanig tijdstip in de cyclus moet worden ingenomen dat een zwangerschap niet met zekerheid kan worden uitgesloten, kan u deze methode alleen toepassen als u zeker bent dat u niet zwanger bent.

Neem vanaf ongeveer 3 dagen vr de verwachte menstruatie 2 tot 3 maal per dag 1 tablet Primolut N in. Gebruik Primolut N niet langer dan 10-14 dagen. Twee drie dagen nadat u gestopt bent met het innemen van Primolut N, zult u een onttrekkingsbloeding krijgen.

?????

Veel succes ;) Aangezien ik op dag 3 al bruin slijm krijg.... Ik noem het geen uitstellen ;) Maar lekker slijmerig worden. Ik raad je orgametril aan. Veel beter in het uitstellen van ;). Primolut ontregelt je cyclus ook even he.

@ S. tussen 12 en 6 is het ebste te testen. 4 uur van tevoren niet palssen en 2 uur van tevoren niet drinken. elke dag op hetzelfde tijdstip testen :)!

Bati
7 December 2009, 19:49
uhmmm okeej.
Dat is wel fijn om te weten!!!!

S.
7 December 2009, 19:50
Hey Lunanoa
Ik ben 19 jaar en me vriend, 24.
En ben zaterdag weer ongesteld geworden, sinds februari werd ik dat dus niet meer..
Ik was in feb gestopt met de pil, en toen eigenlijk nooit meer ongesteld geworden, dus sinds die tijd zijn we er eigenlijk mee bezig..
dus wel spannend allemaal :P
en moet maandag naar de gyneceloog voor onderzoeken enz, omdat me dokter denk dat er iets mis is..

xx

S.
Hey Lunanoa
En ben zaterdag weer ongesteld geworden, sinds februari werd ik dat dus niet meer..
Ik was in feb gestopt met de pil, en toen eigenlijk nooit meer ongesteld geworden, dus sinds die tijd zijn we er eigenlijk mee bezig..
en moet maandag naar de gyneceloog voor onderzoeken enz, omdat me dokter denk dat er iets mis is..

xx

S.
Hey Lunanoa

xx

Babii
Orgametril is echt fijn hoor! Heb die ook eens gehad en werkt super. Daarna was me cyclus ook egwoon weer vol met regelmaat :D

Bati
7 December 2009, 19:53
Orgametril word ook gebruikt bij een " stoornis van de menstruatiecyclus".....
Dus t stelt wel de ongi uit of hoe?
ik ben eg zow dom in die dingen! En dat noemt zich een aa :oops:

Bati
7 December 2009, 19:54
Orgametril is echt fijn hoor! Heb die ook eens gehad en werkt super. Daarna was me cyclus ook egwoon weer vol met regelmaat :D

met regelmaat....dat zou wel fijn zijn. Ben nu nog steeds aant wachten
Ja ik weet t lunanoa....mag er niet aan denken ;) (denk aan rust, denk aan vakantie.... :D )

Babii
7 December 2009, 19:55
Orgametril word ook gebruikt bij een " stoornis van de menstruatiecyclus".....
Dus t stelt wel de ongi uit of hoe?
ik ben eg zow dom in die dingen! En dat noemt zich een aa :oops:

Je moet het maar eens aan de HA vragen. Het is echt super spul. Primolut is echt shit (geloof mij). Ik had liever Provera gehad toentertijd.

Lunanoa
7 December 2009, 19:57
Wij waren ook 19 en 24. Leuk ;)
Inmiddels 20 en 25 :P

Fijn dat je ongi weer terug is. Hoop dat er niks is & dat het gewoon ontpillen was! Zie je hier reuze vaak. Hopen dat je snel zwanger bent meid ;)

Ik had overigens de ovulatie testen van Sensitest; Die kon je de gehele dag uitvoeren, mocht je gewoon drinken van te voren e.d. Het heeft hier zijn vruchten afgeworpen want kon op mijn positieve ovu-test dag klussen & toen is er raak geschoten!

Ankie: Dat er niet aan denken lukt niet. Ik spreek uit ervaring :lol:

Bati
7 December 2009, 19:59
owh okeej.....dat zou wel fijn zijn!!!! (vaak op t werk kunnen we ook soms mindere zware medicijnen zeg maar zow menemen zonder recept. Maar ik zal als t zow ver zou zijn wel es de assistente bellen......maar ik denk als ik nog niet in januari ongi ben dat ik al es ga bellen of ik er niks aan kan doen! Vervelend als je niks weet. Bahhh ben maar aant zeiken :oops: )

Bati
7 December 2009, 20:00
Wij waren ook 19 en 24. Leuk ;)
Inmiddels 20 en 25 :P

Fijn dat je ongi weer terug is. Hoop dat er niks is & dat het gewoon ontpillen was! Zie je hier reuze vaak. Hopen dat je snel zwanger bent meid ;)

Ik had overigens de ovulatie testen van Sensitest; Die kon je de gehele dag uitvoeren, mocht je gewoon drinken van te voren e.d. Het heeft hier zijn vruchten afgeworpen want kon op mijn positieve ovu-test dag klussen & toen is er raak geschoten!

Ankie: Dat er niet aan denken lukt niet. Ik spreek uit ervaring :lol:

is eg erg....denk steeds aan wat jij hebt gezegd....maar t lukt niet neej :?

dientjuh18
7 December 2009, 20:06
hallo meiden

Wie van jullie heeft hyves?

En woont in rotterdam?

Misschien wel leuk om elkaar toe te voegen;)

Alle zwangere gefeliciteerd.:d

Hoop dat ik ook snel een test kan doen weet alleen niet wanneer vanwege onregelmatige cyclus :roll:

Gr (K) dientjuh

Bati
7 December 2009, 20:07
Je nod "pakken" van je langste cyclus?

Babii
7 December 2009, 20:09
hallo meiden

Wie van jullie heeft hyves?

En woont in rotterdam?

Misschien wel leuk om elkaar toe te voegen;)

Alle zwangere gefeliciteerd.:d

Hoop dat ik ook snel een test kan doen weet alleen niet wanneer vanwege onregelmatige cyclus :roll:

Gr (K) dientjuh

Heb wel hyves, maar woon niet in Rotterdam ;).

dientjuh18
7 December 2009, 20:12
ankie ja ben vorige maand na 4 maanden eindelijk ongesteld geworden dus dat kan ik ook niet doen.
Weet je een andere optie?

Babii dat maakt niet uit hoor haha.

Wat is je hyves dan ?

dikke (K) dientjuh

Babii
7 December 2009, 20:13
Je hebt PB dientje ;)

Bati
7 December 2009, 20:16
ankie ja ben vorige maand na 4 maanden eindelijk ongesteld geworden dus dat kan ik ook niet doen.
Weet je een andere optie?

Babii dat maakt niet uit hoor haha.

Wat is je hyves dan ?

dikke (K) dientjuh

Hmmmmmm denk dat 1 van de meiden hier je dat t beste kunnen vertellen.
Maybe temperaturen??? (HELP FF HIER :oops: )

Tessa23
7 December 2009, 20:20
irritante kat wilt steeds de slinger uit mn kerstboompje halen pff :lol:

Mrij
7 December 2009, 20:22
Hey meisjes! Hoe is het?
Ben hier al een aantal dagen niet geweest, heb 't erg druk gehad, dus ook niet alles bijgelezen, zag net wel dat Mama2b zwanger is, GEFELICITEERD meissie!!! Geniet ervan!!

Nog meer zwangeren of nieuwtjes? :D

Bati
7 December 2009, 20:24
der is 1 iemand zwanger

Lunanoa
7 December 2009, 20:27
MRIJ :D
Heb je gemist hoor!
Hoe gaat het met je nieuwe job? :D
Veel uurtjes? :D
x

struffle
heee mrij, biaaaaaaaaaaaaaaatch :mrgreen:
hoe bevalt het op je werk??? al wat meer geaard in je dorpie?

mama2be is idd zwanger en voor de rest gaan essie en ik bijna testen...

ehmmm voor de rest geloof ik niet heel veel byzonder?

Lun, jij begreep mijn post helemaal verkeerd straks geloof ik!

Mama2be, prooooooooooooooooooooooooooficiaaaat! Helemaal super meid!

Bati
7 December 2009, 20:29
nou meiden ik ben es weg....
Fijne avond allemaal!!!!!

@ Struffle en essiee suc6 met testen! DUIM voor jullie!

7 December 2009, 20:30
Ik ben ook snel weer weg..
fijne avond allemaaaal!

Lunanoa
Weet niet wat ik er verkeerd aan kan opmaken. Het staat er zwart op wit... :?

Joya
meiden bedankt voor de lieve felicitaties!! ik heb net voor de 2e keer getest en weer positief dus ik denk dat ik het nu maar moet gaan geloven al kan ik het nog steeds niet helemaal geloven :P

Storm1987
7 December 2009, 20:31
Zo weer een beetje bij gelezen hiero!

Allereerst Mama2be Van Harte Gefeliciteerd !! wat heerlijk voor je zeg, hoe reageerde je man/vriend? En hoeveelste ronde was dit voor jullie? Lekker van gaan genieten hoor!

Dientje: Welkom hier en wat een ellende heb jij moeten meemaken zeg. Leeftijd zegt niet veel, maar als je zoiets meemaakt wordt je in 1 klap volwassen. Heel veel sterkte en ik ben blij dat je nieuw geluk in de liefde hebt gevonden en ik hoop dat er voor jullie snel een mooi wonder aan zit te komen!

Struffle, balen van je negatieve test. Wellicht was je ei toch later.... of wie weet test je over 2 of 3 dagen alsnog positief!

Miss Mini: Mooie buik meid, en jij ook nog steeds nergens last van :) Lekker is dat he? Ik voel me ook nog steeds topfit, heb alleen savonds steeds vaker wat last van mijn onderrug maar ach, als dat het enige is :) Op mijn buik slapen doe ik ook nog steeds een poging toe, wordt nu half op mijn zij want beeb vind het niet prettig.

Lunanoa: wat balen dat je nog steeds geen roze wolk hebt. Hoop toch gauw dat hij snel jouw kant op komt want het is zo zonde om het zo door die misselijkheid te laten verpesten. Dikke knuffel!

Voor mij was het vandaag een vreemde dag.... Als ik geen miskraam had gehad op 14 april had ik VANDAAG uitgerekend geweest.... bizar. Maanden heb ik tegen deze dag op gezien. En vandaag was het dan zover, en kwam ik er pas smiddags achter dat het vandaag d dag was. En gek genoeg, ik heb het er helemaal niet moeilijk mee. Het is gewoon zo, het is ons lot geweest. Komt ook omdat ik nu natuurlijk alweer bijna 26 weken zwanger ben en dat is het mooiste wat er bestaat. Dit kindje maakt alle ellende goed. Ik brand zo nog even een kaarsje, speciaal voor het kleine wurmpie wat in maart zo onverwachts in ons leven kwam, maar in april ook zo onverwachts weer weg ging. Ik ben blij dat ik het een mooi plekje heb kunnen gevem. Want die gebeurtenis heeft mij en mijn vriend nog dichter bij elkaar gebracht en onze keus voor een kindje en elkaar, heel bewust doen maken.

b0llie
7 December 2009, 20:31
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
mama2b
GEWELDIG ZEG , PROFICIAT
ik lees t net pas
wat geweldig, ga er lekker van genieten
t is je gegund hoor

7 December 2009, 20:32
Waar ik veel van weet .....
Algemeen geformuleerd. Dingen die ik veel heb meegemaakt, werk, studie etcetc.

Goed ik ga lekker vroeg slapen, ben kapot!

b0llie
7 December 2009, 20:36
weltrusten essie

Lunanoa
7 December 2009, 20:37
Ik sta met open armen te wachten op die rose wolk :P

Wat fijn dat je die dag zo hebt kunnen ervaren Storm. Fijn dat je het nu echt een plekje hebt kunnen geven! Dat kaarsje branden geeft nog wel een speciaal gevoel!

Ik heb mijn uitgerekende datum, die ik had voor de miskraam, een beetje vergeten :? Had opeens een niet verwachte positieve ovulatietest & voor ik het wist was ik zwanger.
Vast; meant to be!
Was eind sept. begin okt. uitgerekend.

Maar zo'n groeiend wondertje, maakt zoveel goed, haalt zo'n stuk pijn weg!

Lunanoa
7 December 2009, 21:01
Ik ga richting bed, de dag heeft weer lang genoeg geduurd & morgen wacht weer een drukke werkdag op me.

Gelukkig woensdag ochtend vrij :D Lekker
Donderdag ochtend ook, ivm echo ;)
wiehoehw.

Trusten allemaal!

Liefs

Mrij
7 December 2009, 21:03
Ahh wat lief Lunanoa :D Mn werk bevalt me super!!!! Heb deze week 30 uur, heerlijk!! Zie het allemaal weer helemaal zitten ;)
Hoe is het met jou meid? Krijg je veel leuke reacties nu je het bekend gemaakt hebt?

Struffle, little biaaaatch!! Jij kan morgen testen!!!!!!!!!! :shock: En? Hoe laat? Dan kom ik kijken!!
Ik voel me steeds meer thuis hier hoor! Vooral nu ik weer werk heb bekijk ik het allemaal een stuk positiever! :D

Storm, goed om te lezen dat je deze dag toch niet als naar ervaren hebt! Heb er bewondering voor hoe je er tegenaan kijkt!
Geniet lekker van dit wondertje meid!

Babii
7 December 2009, 21:06
Kim, Kan me voorstellen dat je de klap van de IUI goed voelt. 't Is dan ineens heel "echt" dat je niet via de natuurlijke weg zwanger zult worden. Het lijkt mij afschuwelijk om mee te maken. Wordt dan meteen weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat het een heel groot wonder is dat ik wel zo snel zwanger geworden ben.

Pff, durf er dan bijna niet over te praten! Maar met mij en de kleine is alles eigenlijk super. Baby doet het heel goed en schopt er de hele dag op los. Een heerlijk gevoel en ik duim dan ook dat jullie dat snel mogen meemaken!

Gewoon over praten hoor :). Ik zeg altijd, als je er niet tegen kan ga dan niet op een forum zitten. Ik zit hier vrijwillig en geniet van de zwangere dames :mrgreen:.

En ja het is echt keihard de klap van de IUI. Wist het weekend ook weer even niet waar ik het laten moest :(. En ja die natuurlijke weg is zwaar kut. Ik had liever lekker genoten van het zwanger worden met manlief. Nu moet meneer in een potje ejaculeren en voila het wordt ingebracht! Het is echt keihard de mmm, maar goed we moeten wel voor een wondertje!!

@ Storm, kan me voorstellen dat het even dubbel is. Toch is het fijn dat je er niet onwijs bij hebt stil gestaan en dat het meeviel. Ik zal ook even een kaarsje branden voor jullie wondertje!

struffle
7 December 2009, 21:16
Struffle, little biaaaatch!! Jij kan morgen testen!!!!!!!!!! :shock: En? Hoe laat? Dan kom ik kijken!!
Ik voel me steeds meer thuis hier hoor! Vooral nu ik weer werk heb bekijk ik het allemaal een stuk positiever! :D

haha ik ga niet testen ;) Ik wacht het gewoon af. Als het niet komt deze week (voel nu iig nog niets van een naderende ongi) dan test ik zaterdag.

Storm mijn ei is cht niet later geweest, dat klopt gewoon 100% zeker weten niet. Dat zou alles tegenspreken, dus daar geloof ik echt niet in. Kan wel zijn dat mijn luteale fase deze keer weer langer is (i hope so), misschien door de etos zwanger worden pillen, ik weet het niet.
Zaterdag zit ik dan op 14dpo, dus vandaar dat ik evt dan nog wil testen mocht het nog nodig zijn.

jorina
7 December 2009, 21:20
mama2b gefeliciteerd meid

hier eigelijk weinig te melden behale dat ik kerstcadeautjes aan het uitzoeken ben :D maar eigelijk geen flauw idee wat ik moet vragen
ik wist wel een kookboek maar die heb ik onverwachts van de goede sint gekregen dus nu weet ik het niet meer

Joya
7 December 2009, 21:23
dankjewel meis :D
ja idd het kerstkadootjes probleem :P het klinkt heel bekend hoor haha. we hebben ook al sinterklaas gevierd en toen wist ik het al niet :p succes!

flower18
7 December 2009, 21:24
hallo,
ik ben 19 word in juni 20
Ik woon al bijna een jaar samen met mijn vriend,
we zijn dan ook al 4 jaar samen.
En hebben het over kinderen.
Mijn vriend is gek op kinderen, en als het aan hem had gelegen hadden we het al een keer geprobeerd, maar ik wilde eerst mijn school afmaken.
Dit is mijn examenjaar, dan ben ik afgestudeerd. En kan ik een baantje gaan zoeken
mijn vriend heeft een vaste baan.
Ik vind het dus ook wel tijd voor een kindje, ik heb altijd al gezecht dat ik jong een kind wil..
Maar nu is het dan echt zo ver,
Ik ben sinds 3 maand gestopt met de pil, maar dat had andere redenen. En daarom 3maand veilig gedaan.
Ik wilde altijd graag een kind, maar nu het dan zo dichtbij komt vind ik het toch erg spannen, Hoe kan ik het me ouders vertellen. Ik zou niet weten wat hun er van vinden. En me schoonouders...
Hoe hebben jullie dit beleefd, of was het bij veel van jullie niet bedoeld...??
en hoe hebben jullie het tegen jou ouders en schoonouders verteld???

Groetjes,

Flower 18

Babii
7 December 2009, 21:28
@ Struffle, etos zwanger worden pillen staan erom bekend dat ze je cyclus langer maken he ;). Mijn gyn raadt die pillen heel sterk af. Overigens... heb jij ovu testen gedaan dat je zeker weet een ei te hebben gehad?

Joya
7 December 2009, 21:29
heey welkom hier!
inderdaad erg spannnend als je dan opeens voor een kindje gaat.
hoe je het je ouders kan vertellen? wil je dat ze het weten voordat je zwanger bent of wil je het ze nu al vertellen of misschien als jullie een tijdje bezig zijn (hoewel ik hoop dat het niet zo lang duurt voordat je zwanger bent)?
wij hebben het niet verteld. Ik heb net positief getest. ben dus (na bijna een jaar) zwanger maar wij gaan het nog niet vertellen. Misschien met de kerst. Dat lijkt mij heel mooi maar daar moeten we het nog maar even over hebben. wij hebben het bewust niet verteld omdat we zoiets hadden van als het dan na een tijdje nog niet gelukt is dan gaat iedereen van alles vragen enzo. En nu is de verrassing groter omdat ze er niks vanaf weten dat we bezig zijn.
Het is dus helemaal wat je zelf wilt.
Ik wens je heel veel succes met zwanger worden en ik hoop dat je snel een positieve test hebt! want dat is een heel mooi (maar ook wel een beetje vreemd ;) ) gevoel!!

Liefs

flower18
7 December 2009, 21:33
ja, een zwangerschaps test doen is al zon raar gevoel,,
En met kerst vertellen is echt een hele goede tijd..!
Ik was ook van plan om het te vertellen als ik al een aantal weken zwanger ben,
maar dan moet ik dat natuurlijk eerst worden.. en jah soms duurd dat wel een jaar.

Ma t voelt gwn zo raar dat het zo dichtbij komt..
Me vriend is nu aant werk, en ik moest er maar goed over na denken..
We gaan eerst nog wel ff goed prate enz..
ma aan de ene kant waarom ook niet,,
ik bedoel we hebben dan misschien nog wel 1 loon, ma verder vind ik dat we alles wel goed voor mekaar hebben.
Daarom heb ik ook altijd gezecht eerst mijn opleiding af..
en jah dat komt nu heel dichtbij:P

dientjuh18
7 December 2009, 21:35
hey meiden

hoe kan je een afbeelding op je profiel krijgen en een cyclus banner aanmaken?

Alvast bedankt :D

Liefs

struffle
7 December 2009, 21:36
ja ovutesten die bijna positief waren, daarna niet eens een 2e streepje te zien. Heb zelfs op dag 20 nog een gedaan en daar ook geen streepje op te zien.
Bovendien zie ik het duidelijk aan mn temp. Die is namelijk altijd rond de 36,4 vr de eisprong en 36,7/36,8 n de eisprong, dus deze keer ook. FF geeft pas een kruis als je 3 dagen achtereen een stijgende of stabiele temperatuur hebt. Ik had op dag 3 na mn ei een schommeling, dus kreeg geen kruis. Ik heb nooit eerder een temperatuur boven de 37 graden gehad, alleen deze ronde. En bovendien is dat niet 100% betrouwbaar omdat ik nachtdiensten heb gelopen en ik dus smiddags mn temperatuur heb opgenomen. Dus voor 't zelfde geldt dat het 0.2 graden lager is, dat zullen we morgen zien ;)
Ik heb daarnaast duidelijk mijn eisprong gevoeld en was de dag erna misselijk en merkte het aan mn darmen, precies hetzelfde als in mn vorige cyclussen. Ook waren mn borsten heel zacht, wat ik ook alleen dan heb. Sinds een paar dagen zijn mijn borsten juist veel voller en gespannen, teken dat mn nod nadert, precies weer net zoals in vorige cyclussen.

Oftewel, ik heb alle reden om te geloven dat mijn eisprong op dag 16 is geweest en NIET op dag 21 wat FF suggereert. Dat is een statistisch programma, en ik ken mijn eigen lichaam beter dan een computerprogramma ;)