PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

snippie
11 January 2010, 18:34
esther :)!geloog je het nu meissie nu het in woorden staat!bijzonder he?

en komt essie snel zlef vertellen hoe het was/
of zijn het er plots twee;)

Ram1988
11 January 2010, 18:36
esther :)!geloog je het nu meissie nu het in woorden staat!bijzonder he?

en komt essie snel zlef vertellen hoe het was/
of zijn het er plots twee;)

Geen idee hoe snel ze komt ;)
ik ga een babysite aanmakenn :D

Babii
11 January 2010, 18:38
Als je, je beebiesite helemaal zelf wil maken zoals ik doe moet het een betaalde site worden. Anders wordt het met standaard lay-out's van de beebiesite ;).

11 January 2010, 18:44
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere I am!

De echo was suuuuuuuuper! Wauw wat is dat supersuper gaaf .. (mn vriend moest huilen, aaauw wat supersuper lief)
Na bijna een uur wachten waren we aan de buurt, het was blijkbaar allemaal heeeel erg uitgelopen ..
We hebben een prachtig hartje gezien (het is er eentje :mrgreen: ) en het hoofdje was ook goed tezien.

mn baarmoeder ligt echt heel ver naar achter en omdat alles al zo uitgelopen was had ze geen tijd voor een inwendige echo, een beetje jammer, maar we mogen nu volgende week terug voor een goede meting!

Er valt echt al een beetje een last van mn schouders, ben blij dat het hartje iig klopt!
De nekplooimeting wrd vergoed door de verzekering (net gebeld), dus dat is ook mooi!!

Hoe is het met iedereeeen?

Thyra
11 January 2010, 18:48
Goedenavond meiden!

Sorry was een paar dagen niet op het forum en gisteravodn kon ik er niet opkomen.
Hier is de :twisted: toch langsgekomen :( .

Ik ga nu even teruglezen ;)

Liefs

11 January 2010, 18:49
Volgens de verloskundige ben ik trouwens uitgerekend op 17 augustus ..
dan zou ik 2 dagen verder zijn .. 8 weken en 6 dagen.
Maar volgende week weten we dat 'zeker'!

Lautje
11 January 2010, 18:53
Heeeey essie! Wat superrr is dat hè?!
Dat je het hartje hoort van zo'n klein frummeltje.... :D

Mrij
11 January 2010, 18:55
Essie, wat fijn!! Geweldig zeg! Lekker genieten nu dus!

Wel grappig, dan ben jij uitgerekend op de verjaardag van m´n zusje en storm op die van m´n broertje, makkelijk te onthouden dus ;)

11 January 2010, 18:58
Heeeey essie! Wat superrr is dat hè?!
Dat je het hartje hoort van zo'n klein frummeltje.... :D

Woeh écht ja!
Had het me helemaal niet zo voor kunnen stellen, echt super!
Kijk nu al weer uit naar volgende week! :mrgreen:

Mrij, haha wat leeeuk!
De sterfdag van de vader van mn vriend is 4 dagen voor mn uitgerekende datum, die dagen willen we iig wel graag overslaan!

becky88
11 January 2010, 19:00
hey meiden,

hoe is het hier??
ben een tijdje niet geweest even tijd voor mezelf en me mannetje.

estherh hier ook nog eens gefeliciteerd meid!! geniet ervan!

essie wat fijn dat je een goede echo had!!
geniet ervan meid!

Mrij
11 January 2010, 19:00
Essie, oh bah nee dat moet niet gebeuren nee! Dat zou niet echt fijn zijn!

Mrij
11 January 2010, 19:01
Beckyyyyyyy :mrgreen: :mrgreen:

Hedwig88
11 January 2010, 19:05
Wat fijn essie, dat alles goed was... :D
Mooi om te zien he :D
ik twijfel ook om een baby site aan te maken, maybe doen wij dat ook wel...:D

snippie
11 January 2010, 19:07
essie wow meid wta geweldig!!
knuf

Ram1988
11 January 2010, 19:14
Essie babyyyyyyyyyy :mrgreen:
wat fijn lieffie dat alles goed is, maakte me al zorgen omdak niks hoorde!

sharon_
11 January 2010, 19:48
Heej meiden,

ook ik ben hier een tijd lang niet meer geweest. Moest ff rust zien te vinden die hier heel hard nodig is
en momenteel nog wel heel erg. Ik heb af en toe wel mee gelezen maar lang niet alles :oops: ..
Dus alle zwangere meiden VAN HARTE :D , geniet er maar onwijs van want het is zo'n groot wonder hihi!!!

Nou voor de meiden die willen weten hoe het hier is..
Zwaar klote :( .. Afgelopen maand 2 keer na de uroloog geweest, me vriend moest bloed prikken op hormoonwaardes
en die waren gelukkig prima. Ook heeft die een echo (inwendig) gehad voor het na kijken van zn prostaat maar dat
zag er ook super uit gelukkig. Hij heeft vorige week nog een keer zn zaad in moeten leveren en we moesten vandaag
naar de gynaecoloog.. De uitslag van het zaad was er ook, en het was 3 keer zoveel als de 1ste keer :D , van
1 miljoen naar 3 miljoen goede zaadcellen. Maar nog altijd veelste weinig om maar makkelijk spontaan zwanger te kunnen
worden.. Ze zei dus dat het IVF of ICSI zal worden.. En ze raadde ons ICSI aan, omdat als de bevruchting niet lukt bij
IVF je nog veel harder baalt. Dus wij zeiden ook al direct, ICSI dan maar.. Jeetje wat moeilijk :( :cry: .. Toen kwam het
volgende. Er zijn maar iets van 12 of 13 klinieken in heel Nederland.. En ons ziekenhuis werkt samen met Dusseldorf dat
is dus in Duitsland.. Of ik zou naar het ziekenhuis in Enschede of Almelo moeten en die werken samen met de kliniek in
Zwolle.. Maar zei de gyn ook direct, de wachtlijst in zwolle is meer dan een jaar.. En in Dusseldorf is geen wachtlijst..
Alleen is de communicatie veel moeilijker, want je moet alle uitslagen zelf door bellen steeds.. En me vriend zag dat al niet
zitten omdat we beide heel slecht duits kunnen. Maar later zagen we op hun website staan dat er ook een Nederlandse
arts werkt. En toen kwam het volgende er ook nog eens bij, als we naar Dusseldorf
gaan betaald de verzekering alles volgens de Nederlandse tarieven, en in Duitsland kost een ISCI behandeling wat meer
dus we moeten dan zelf 300 tot 1500 euro bij betalen zelf. We hebben tot 8 feb de tijd om te beslissen. We hebben wel
gehoord dat in Dusseldorf alles heel goed schijnt te zijn, dus we hebben al min of meer de keuze gemaakt voor Dusseldorf
en dan maar zelf betalen :shock: .. Het zit ons ook allemaal totaal niet mee :( , en dat maakt me echt langzamerhand
gigantisch depri en vriendlief ook. Ik heb ook nog een inwendige echo gehad, en mijn eierstokken en baarmoeder zagen er
voor de rest prima uit.. Ik moet wel zodra ik ongi word in die week bloed laten prikken, en op dag 22 van de cyclus om
te kijken of ik een goede eisprong heb gehad dan.. En laat 1 van mijn allergrootste angsten in mijn leven nou net
bloedprikken zijn....... Ik weet dat het helemaal niks voorsteld en je er niks van voelt maar ik vind het vreselijk als ik me
bedenk dat die naald me ader in gaat en er dan bloed uit komt :oops: .. Dat vind ik doodeng! Maar alles voor het goede
doel.. We willen zo graag een kleintje, en ik heb er dan ook echt alles voor over en me vriend ook.. Hoe moeilijk en zwaar
het allemaal ook gaat worden. We gaan er voor..

En ik zal er vanaf nu weer wat vaker zijn want stiekem ben ik altijd wel heel erg benieuwd hoor naar jullie meiden
en naar de wondertjes in jullie buik of de wondertjes die hopelijk snel in aantocht zijn!

Babii
11 January 2010, 19:58
OMG sharon! Wat een verhaal meissie! Het zit jullie ook echt niet mee he :(. Ik wou dat ik je kon helpen, maar dat kan ik helaas niet. Als er wat is mag je me altijd pben dat weet je.

Wel super dat er al 2 miljoen zaadcellen extra zaten :D.

Over de ICSI in duitsland, er is een topic op zwangerschapspagina. Ik weet dat die meiden een brief aan de verzekering hebben geschreven en uiteindelijk toch alles vergoed hadden gekregen. Wie niet waagt die niet wint.

http://www.zwangerschapspagina.nl/vruch ... -meer.html (http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/149629-ivf-icsi-dusseldorf-wie-meer.html)

Wellicht heb je wat aan die meiden!

Ik mocht bijv. ook niet in me eigen ziekenhuis behandeld worden (had geen contract met Unive) dus uiteinelijk een brief geschreven en alles wordt vergoed.

Lifes

Tessa23
11 January 2010, 20:02
Wat fijn essie een kloppend hartje!!!

Sharon , wat een gedoe allemaal zeg , zit je niet mee maar ondanks dat vind ik het knap dat je door wilt zetten, tja kan je zien he je hebt er veel voor over..! En dat bloed prikken , weet er alles van , als ik binnen kom hyperventileer ik al en jank ik al hahaha.. maar t viel altijd mee.. dus hoop dat dat voor jou ook zo is , sterkte en succes!! x

sharon_
11 January 2010, 20:06
Kim bedankt voor de link, dat vind ik wel fijn om daar het een en ander over te lezen. Heb nu 2 pagina's gelezen
en alleen maar positief :D kijk daar word ik alweer wat vrolijker van hihi. En ga zo ff alles doorlezen, en ook kijken
wat er precies staat over die brief.. Want als we het vergoed krijgen zal het wel heel mooi zijn want we hebben er
het geld niet echt voor :oops: ..

Tessa, dat heb ik dus ook.. Ik moest al bijna janken toen de Gyn de vakjes op het formulier aankruiste voor het prikken..
Maar kon me gelukkig in houden.. Toen ik bij de auto aan kwam begon ik te huilen, zegt me vriend huil je om alles wat
we moeten ondergaan? Ik zeg nee om het bloedprikken hahaha zo bang ben ik gewoon!! Brr.. Maar zal vast wel goed komen!
Alles voor een wondertje :) ..

Babii
11 January 2010, 20:07
@ Tessa, heb jij inmiddels nog wat gehoord?

Babii
11 January 2010, 20:09
Kim bedankt voor de link, dat vind ik wel fijn om daar het een en ander over te lezen. Heb nu 2 pagina's gelezen
en alleen maar positief :D kijk daar word ik alweer wat vrolijker van hihi. En ga zo ff alles doorlezen, en ook kijken
wat er precies staat over die brief.. Want als we het vergoed krijgen zal het wel heel mooi zijn want we hebben er
het geld niet echt voor :oops: ..

Tessa, dat heb ik dus ook.. Ik moest al bijna janken toen de Gyn de vakjes op het formulier aankruiste voor het prikken..
Maar kon me gelukkig in houden.. Toen ik bij de auto aan kwam begon ik te huilen, zegt me vriend huil je om alles wat
we moeten ondergaan? Ik zeg nee om het bloedprikken hahaha zo bang ben ik gewoon!! Brr.. Maar zal vast wel goed komen!
Alles voor een wondertje :) ..

Die brief kan ik ook ergens anders vandaan hebben, maar uit ervaring weet ik dat als je een brief opstelt en de situaite uitlegt ze vaak akkoord gaan ;).

Welke verzekering heb je?

sharon_
11 January 2010, 20:11
Menzis :) .. Ben er vorige maand wel geweest, en het een en ander gevraagt.. En gewoon ivf, icsi in Ned zou dus 3 keer vergoed worden maar in het buitenland zou je volgens mijn gyn bij moeten betalen zelf.. Omdat het daar dus meer geld kost.

Tessa23
11 January 2010, 20:12
Kim , alleen voor dat we op vakantie gingen een smsje met fijne vakantie.. morgen pas weer terug in nederland dus en vrijdag avond oppassen.. dan vraag ik t gelijk ok ?

Sharon, haha dat had ik ook ja bij de dokter toen ze dat ding in vulde kon wel janken , en toen was vriendlief werken en ma bij haar vriend in Breda dus alleen gegaan , al huilend op de fiets.. lekker beschamend.. haha maar komt allemaal goed ook met jou ;)

Babii
11 January 2010, 20:17
@ Sharon, heb je hier wat aan? Zit maar even te zoeken hoor :oops: . Heb het nog niet gelezen :P.

http://www.zwangerschapspagina.nl/vruch ... ing-4.html (http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/175449-menzis-buitenlandbehandeling-4.html)

sharon_
11 January 2010, 20:31
Tessa, ja ik weet nu al dat ik er ook jankend heen ga en jankend uit dat kamertje kom haha. En het is hier altijd al zo
druk bij de prikpost in het ziekenhuis bah. Al die starende koppen!

Kim, nou ik lees helaas slechte verhalen over Menzis en het buitenland.. Dat worden dus goed dingen door spreken pff,
kan er ook nog wel bij.. Baal nu al dat ik niet ben overgestapt naar een andere verzekering. Maarja wie had dit ook
verwacht, en dan helemaal ook nog eens naar het buitenland.. Ik niet in iedergeval!

Babii
11 January 2010, 20:35
@ Sharon, Als je een een verzoek tot heroverweging hebt gedaan en die wordt weer afgewezen, kan je je wenden tot de skgz
Hoe en wat je dan nodig hebt aan papieren heb ik wel hier staan.

http://www.skgz.nl/

Babii
11 January 2010, 20:38
En dit topic:

http://babyboom.ncrv.nl/index.php?optio ... 4&catid=28 (http://babyboom.ncrv.nl/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=17044&catid=28)

Je leest hier dat Menzis het wel vergoed uiteindelijk. Goed een duidelijke brief schrijven met je verhaal en blijven bellen dat je uitsluitsel wil.

PS ook een machtigingsformulier aan je gyn vragen! dat betekend dat je gyn het erkent dat je daarheen gaat!

snippie
11 January 2010, 20:42
sharon lieverd hele dikke knuff!!!!
je weet he ben der voor je!!
als je vragen hebt dan stel je ze maar!en ook voor je hart te luchten

ik ga nu naar bed
KNUF

Ram1988
11 January 2010, 20:46
Lieverds ik ga ook slapen!
tot morgen!

sharon_
11 January 2010, 20:48
Thanks snippie je bent een schat dat weet je! Je sleept me er al weken goed doorheen (F)!

Kim, thanks voor de tips meis.. Wel handig om vooraf inderdaad allemaal te weten om zo goed mogelijk alles te regelen..
Ik ga alle linken ff opslaan :D .. En dan komende dagen er rustig achteraan gaan.

snippie
11 January 2010, 20:57
sharon jij bent ook een lieverd!!!!!!!

nu gaat deze snippie echt slapen!
meissie spreek je morgen weer!
Probeer een beetje afleiding te zoeken voordat je gaat slapen.
weet precies hoe je voelt!

KNUF

Ram1988
12 January 2010, 07:59
goeiemorgen lieve meiden!!

Ram1988
12 January 2010, 08:02
Kan ik de VK praktijk al bellen voor de intake? of moet ik daarmee wachten

Babii
12 January 2010, 08:12
Kan altijd Esther ;). Had jij ooit een MK gehad, want dan kan je de gyn bellen (heb je de echo eerder ;)).

Ram1988
12 January 2010, 08:16
Kan altijd Esther ;). Had jij ooit een MK gehad, want dan kan je de gyn bellen (heb je de echo eerder ;)).

Ik heb gebeld, krijg de 1e echo met 8 weken en 2 dagen! dus das wel mooi op tijd dacht ik :)
ik hoop zo dat het goed zit dan!

Babii
12 January 2010, 08:19
Dat is inderdaad op tijd, heb je de VK gebeld? Ik moet zelf bij de gyn en krijg me eerste echo al rond de 6 weken en dan elke 2 weken tot de 12 weken.

En de 20 weken echo weer bij de gyn :).

Ram1988
12 January 2010, 08:22
Dat is inderdaad op tijd, heb je de VK gebeld? Ik moet zelf bij de gyn en krijg me eerste echo al rond de 6 weken en dan elke 2 weken tot de 12 weken.

En de 20 weken echo weer bij de gyn :).

Jaa ik heb de VK gebeld ;) ik wil eerst weten of alles goed is dan zie k wel verder hahaha,
t is toch klote dat je niet eerder weet of alles goed is ( of dat je t zelf kan checken) ;)

Babii
12 January 2010, 08:26
Ja die onzekerheid is echt shit :(. Daarom ben ik stiekem erg blij dat ik met 6 weken bij de gyn terecht kan. Waarschijnlijk pas met 6 weken en 5 dagen (dan is er hartactie, hoop ik ;)).

Maar eerst zwanger worden ;).

Ram1988
12 January 2010, 08:29
haha das ook wel verstandig ja :mrgreen:
komt helemaal goed meissie, ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn!

Babii
12 January 2010, 08:41
Ik ga even werken, moet notuleren :(. Heb je btw al klachten?

Mila
12 January 2010, 09:12
goedemorgen..

ik heb zo leuk gedroomd.. ik had 150.000.000 euro gewonnen en had alle kinderen van het werk (92 kinderen) meegenomen voor een vakantie en ik had mijn ouders, opa en oma, zusje en schoonouders allemaal veel geld gegeven en wat was ik gelukkkig dat ik dat allemaal kon doen :mrgreen:

Ik heb een zere tiet, ken alleen het gevoel niet: steken aan de binnenkant onder mijn tepel, kan er niet bij zeg maar, kennen jullie dit?
hoop dat dat een goed teken is en ik straks weer ga bloeden.. even afwachten

esther, fijn meid dat je dan al een echo hebt. kun je daar nu lekker naar toe leven!

kim, ik mag als ik zwanger ben ook een echo met 6 weken, maar ik wil hem zelf pas met 8 weken :? ben veels te bang dat als ik hem eerder heb er geen hartactie is en ik weer in de stress zit :oops: en moet 8 weken moet er een hartactie zijn en anders zit het niet goed.

snippie
12 January 2010, 09:39
jah herken het wel syl!
maar weet niet precies waneer hoe of wat.

ik mag ook met 6 weken maar ga met 7 weken.
maar ik blijf me gehele zwangerschap onder controle van de gyn:)!
krijg elke twee weken echo:)!als ik zou willen

Ram1988
12 January 2010, 09:40
goedemorgen..

ik heb zo leuk gedroomd.. ik had 150.000.000 euro gewonnen en had alle kinderen van het werk (92 kinderen) meegenomen voor een vakantie en ik had mijn ouders, opa en oma, zusje en schoonouders allemaal veel geld gegeven en wat was ik gelukkkig dat ik dat allemaal kon doen :mrgreen:

Ik heb een zere tiet, ken alleen het gevoel niet: steken aan de binnenkant onder mijn tepel, kan er niet bij zeg maar, kennen jullie dit?

esther, fijn meid dat je dan al een echo hebt. kun je daar nu lekker naar toe leven!

kim, ik mag als ik zwanger ben ook een echo met 6 weken, maar ik wil hem zelf pas met 8 weken :? ben veels te bang dat als ik hem eerder heb er geen hartactie is en ik weer in de stress zit :oops: en moet 8 weken moet er een hartactie zijn en anders zit het niet goed.

oehh das idd een leuke droom :mrgreen:
dr is trouwens maar 1 verloskundigenpraktijk hier of niet syl?

snippie
12 January 2010, 09:42
syl leuke droom zeg:D

Ram1988
12 January 2010, 09:52
Nou meisjes ik ga zo lekker douchen! en dan opruimen en de was doen enzz :mrgreen:

Lunanoa
12 January 2010, 09:54
Sharon: Jeetje wat een verhaal zeg! Is wel even iets om te moeten verwerken. Vind het goed dat je er zo positief tegenover staat meid! Jullie wondertje komt er ook wel!

Essie: Wat geweldig dat het helemaal goed was :D HEERLIJK. Wat een last van je schouders ;)
Fijn dat je over een weekje weer lekker mag spieken. Inwendig zie je het waarschijnlijk nog veel duideijker, je bent dan ook een week verder & waarschijnlijk kun je echt al een minikindje zien :D
Kijk maar eens op mijn 9 weken echo foto :P

Ik heb vanochtend weer gekotst :? Stond er zelf versteld van :P Heel raar!
Gister vast iets te druk geweest, hele dag horeca beurs in de RAI & 's avonds met vrienden uiteten geweest & tot een huur of 11 wezen borrelen.
Daar ben ik vanochtend weer voor afgestraft :P OOPS!

Zo komt een vriendinnetje langs & hopelijk kan ik vanmiddag nog met vriendlief naar de babydump. We hebben geld van zijn tante uit Trinidad gehad & we gaan er een mooie maxi cosi voor kopen :D Gewoon die standaart Maxi Cosi, zwart of die bruine met creme. Vind die bruine wel erg mooi :D

Lunanoa
12 January 2010, 09:55
Hier was wel hart actie met 6 weken! Maar amper nog wat te zien hahaha. Een klein stipje :P Maar was toen prachtig :D

EstherH: Fijn dat je snel terecht kan meid :D Lekker genieten van je echo! Wiehoehw!

Ben benieuwd hoe het met Struffle is. Die was zo misselijk :cry:

Lunanoa
12 January 2010, 09:57
O sorry ben ik weer :oops:

Ben vandaag 17 weken zwanger! :oops: :oops: :oops:

Ram1988
12 January 2010, 10:05
Hahahahaha JEEEEEEEEEEJ gaat hard he luun!

Ik krijg allemaal blauwe aders over mn borsten, vet lelijk :|

Mila
12 January 2010, 10:06
goedemorgen..

? ik zou het niet weten, hoe heet die die je nu hebt? mijn zusje heeft het over 1 praktijk die erg leuk moet zijn, weet alleen niet hoe die zo heet..

Ram1988
12 January 2010, 10:07
maar behalve zere borsten geen klachtjes, vind het best wel eng..

Ram1988
12 January 2010, 10:08
goedemorgen..

? ik zou het niet weten, hoe heet die die je nu hebt? mijn zusje heeft het over 1 praktijk die erg leuk moet zijn, weet alleen niet hoe die zo heet..

jaa ik heb die bij de brandweerkazerne!

Storm1987
12 January 2010, 10:08
Sharon fijn dat je er weer bent. Maar wat een verhaal zeg. Alle begrip hoor dat je daardoor even wat afstand heb genomen. Het is niet niks wat je voor je kiezen hebt gehad! Ik hoop dat jullie eruit komen en het uiteindelijk met 1 van de genoemde behandelingen mag lukken om zwanger te worden. Veel sterkte in deze onzekere tijd!

Estherh: Lekker hoor met 8 weken al een echo!! Al is het wél waar wat babii zegt.Als je eerder een mk hebt gehad mag je de eerste 12 weken onder behandeling in het zh. Ik heb dit toen wel gedaan omdat ik tijdens de mk in april het vertrouwen in de verloskundige volledig was kwijtgeraakt. In het zh ben ik geweldig behandeld.Ik heb mijn eerste echo met 7 weken gehad, toen 1 met 9 weken en toen met 13 weken. Als er iets is kon ik meteen bellen om langs te komen. Dit gaf mij zelf veel rust. Maar dat is voor iedereen anders hoor, ik heb gewoon meer vertrouwen in de deskundigheid van de zh dan in de verloskundige hier. Voor mijn 20 weken echo ben ik ook beide keren in zh geweest.
Snap dat die eerste weken extra spannend zijn. Maar het is zo 4 februari! :mrgreen: Dan heb ik al lekker verlof :mrgreen: dus ik tel met je mee af.

Lunanoa: 17 weken al :o Ben je soms bezig met een inhaalslag?? :P Ik vind dat het bij jou zo enorm snel gaat!!

snippie
12 January 2010, 10:09
O sorry ben ik weer :oops:

Ben vandaag 17 weken zwanger! :oops: :oops: :oops:

YEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ram1988
12 January 2010, 10:12
Sharon fijn dat je er weer bent. Maar wat een verhaal zeg. Alle begrip hoor dat je daardoor even wat afstand heb genomen. Het is niet niks wat je voor je kiezen hebt gehad! Ik hoop dat jullie eruit komen en het uiteindelijk met 1 van de genoemde behandelingen mag lukken om zwanger te worden. Veel sterkte in deze onzekere tijd!

Estherh: Lekker hoor met 8 weken al een echo!! Al is het wél waar wat babii zegt.Als je eerder een mk hebt gehad mag je de eerste 12 weken onder behandeling in het zh. Ik heb dit toen wel gedaan omdat ik tijdens de mk in april het vertrouwen in de verloskundige volledig was kwijtgeraakt. In het zh ben ik geweldig behandeld.Ik heb mijn eerste echo met 7 weken gehad, toen 1 met 9 weken en toen met 13 weken. Als er iets is kon ik meteen bellen om langs te komen. Dit gaf mij zelf veel rust. Maar dat is voor iedereen anders hoor, ik heb gewoon meer vertrouwen in de deskundigheid van de zh dan in de verloskundige hier. Voor mijn 20 weken echo ben ik ook beide keren in zh geweest.
Snap dat die eerste weken extra spannend zijn. Maar het is zo 4 februari! :mrgreen: Dan heb ik al lekker verlof :mrgreen: dus ik tel met je mee af.

Lunanoa: 17 weken al :o Ben je soms bezig met een inhaalslag?? :P Ik vind dat het bij jou zo enorm snel gaat!!

whoee gaat ook hard bij jou he meid!! heerlijk, nog eventjes en dan is je kleine wonder er!!

snippie
12 January 2010, 10:13
hier vanmorgen ovu test gedaan hij is duidelijker dan gisteren,maar als hij morgen niet veel duidelijker is moet ik donderdag voor echo:)!anders schiuft alles te lang op! dus helpen ze een handje:)

Free
12 January 2010, 10:15
Sharon: Jeetje wat een verhaal zeg! Is wel even iets om te moeten verwerken. Vind het goed dat je er zo positief tegenover staat meid! Jullie wondertje komt er ook wel!

Essie: Wat geweldig dat het helemaal goed was :D HEERLIJK. Wat een last van je schouders ;)
Fijn dat je over een weekje weer lekker mag spieken. Inwendig zie je het waarschijnlijk nog veel duideijker, je bent dan ook een week verder & waarschijnlijk kun je echt al een minikindje zien :D
Kijk maar eens op mijn 9 weken echo foto :P

Ik heb vanochtend weer gekotst :? Stond er zelf versteld van :P Heel raar!
Gister vast iets te druk geweest, hele dag horeca beurs in de RAI & 's avonds met vrienden uiteten geweest & tot een huur of 11 wezen borrelen.
Daar ben ik vanochtend weer voor afgestraft :P OOPS!

Zo komt een vriendinnetje langs & hopelijk kan ik vanmiddag nog met vriendlief naar de babydump. We hebben geld van zijn tante uit Trinidad gehad & we gaan er een mooie maxi cosi voor kopen :D Gewoon die standaart Maxi Cosi, zwart of die bruine met creme. Vind die bruine wel erg mooi :D
Wij hebben ook die bruine met creme maxicosi besteld :D

Babii
12 January 2010, 11:04
@ Lunanoa, inderdaad dat kan kloppen hoor :). Ze zeggen dat er met 6 weken hartactie te zien is, maar soms is het iets later. En dan schrik je, je rot als je niks ziet :(. Dus vandaar dat ik zou gaan met 6 weken en 4 dagen :P. Hoe voel jij je verder meissie? 17 weken alweer :shock:

@ Storm, jij gaat ook snel zeg :|. Binnenkort is je kleine man er al! WAUW :mrgreen: . Voel je, je wel goed?

@ Snippie, oeeee dit wordt spannend! Dit gaat wel de goede kant op :lol: Ik duim voor je :lol: .

@ EstherH, denk aan de tekst die Storm aan mij typte. Geniet van het zwanger zijn, wees niet bang. Uiteraard zijn die eerste weken eng, maar het komt goed. Geniet!

snippie
12 January 2010, 11:08
@ Lunanoa, inderdaad dat kan kloppen hoor :). Ze zeggen dat er met 6 weken hartactie te zien is, maar soms is het iets later. En dan schrik je, je rot als je niks ziet :(. Dus vandaar dat ik zou gaan met 6 weken en 4 dagen :P. Hoe voel jij je verder meissie? 17 weken alweer :shock:

@ Storm, jij gaat ook snel zeg :|. Binnenkort is je kleine man er al! WAUW :mrgreen: . Voel je, je wel goed?

@ Snippie, oeeee dit wordt spannend! Dit gaat wel de goede kant op :lol: Ik duim voor je :lol: .

@ EstherH, denk aan de tekst die Storm aan mij typte. Geniet van het zwanger zijn, wees niet bang. Uiteraard zijn die eerste weken eng, maar het komt goed. Geniet!

Grapjas;)! of ik een ei heb twijfel ik niet over hoor hihi!het si ook pas dag 13 en normaal is hij nu ook zo!zoals hij nu is!
heb korte lf!heb helemaal geen 14 kwam ik laats achter:P

snippie
12 January 2010, 11:13
maar gaat idd helemaal goed komen.nu alleen die ontdooing even afwachten.
hopelijk delen ze door na de ontooing:)!ze zijn als 8cellige in gevroren:)

Liminous
12 January 2010, 11:13
ff copy/past:

Goedemorgen dames!

Was dus Vrijdag naar de HA gegaan omdat ik het gevoel had dat ik een blaasontsteking had.. Urine was schoon, maar als de klachten aanhielden moest ik terugkomen.. Ben net dus geweest, moest een aantal vragen beantwoorden, en uiteindelijk heb ik een inwendig onderzoek gehad. Uit het onderzoek kwam naar voren dat mn baarmoeder erg gevoelig was, en daarom heb ik een verwijzing gekregen voor de gyn volgende week Woensdag. Ze heeft verder niets gezegd over wat het zou kunnen zijn, alleen vond ze het wel vreemd dat mn ongi zo anders was als normaal. Normaal gesproken gewoon normaal bloed en duurt t 5 dagen, en deze keer duurde het 3 dagen met stolsels.. Begin me nu wel zenuwachtig te maken over dat er iets niet goed is met me baarmoeder ofzow.. Bah, was het maar vast de 20e

Iemand ervaring hiermee en die weet wat me te wachten staat?

Babii
12 January 2010, 11:17

Grapjas;)! of ik een ei heb twijfel ik niet over hoor hihi!het si ook pas dag 13 en normaal is hij nu ook zo!zoals hij nu is!

Haha muppet :P. Zeg toch ook niet dat je geen ei hebt, maar dat het de goede katn op gaat want hij is in aantocht :D. En dan..... Dan een tp!!!!

snippie
12 January 2010, 11:18
ohh spannend meid.
helaas kan ik je niet helpen.
ik ben altijd kort ongi 3dagen en eerste dag met veel stolsels dus tjah kan je niet helpen.
deze cyclus zelf maar 1,5dag ongi geweest.
succes meid!
knuf

miss lipstick
12 January 2010, 11:18
he meiden, ff een big hug van mij voor jullie!

snippie
12 January 2010, 11:19

Haha muppet :P. Zeg toch ook niet dat je geen ei hebt, maar dat het de goede katn op gaat want hij is in aantocht :D. En dan..... Dan een tp!!!!

hihi weet ik;)!maar hoord ookd eze week te komen dus had niet anders verwacht :Pen dan een ontdooing en dan pas terug plaatsing;)

Babii
12 January 2010, 11:58
Update:

Net gebeld door de gynaecoloog (mijn voormalige). Even het verhaal uitgelegd en het kan allemaal echt NIET meer van de Ovitrelle zijn! Nou dit wist ik natuurlijk al d.m.v. de eerste bloedtest :).

De volgende afspraken zijn gemaakt:

- 3 maal daags 3 pilletjes Progynova i.p.v. 2
- Starten met Gonal F aanstaande zondag (anders ie me ei voor de operatie en dat mag niet)
- Vanaf 11 DPO dus 14 dagen na de toediening van de HCG injectie bloedtesten uitvoeren
- Na de operatie mocht ik niet zwanger zijn starten we met Utrogestan (bolletjes voor in de vagina), hier wilde hij even mee wachten, en wilde eerst de operatie doen.

snippie
12 January 2010, 12:03
mooie afspraken babii!

Ram1988
12 January 2010, 12:05

je hebt ook gelijk lieverd, maar denk toch dat die angst een beetje zal blijven tot de eerste echo! maar ik ga echt mn best doen om te genieten!

Babii
12 January 2010, 12:17

je hebt ook gelijk lieverd, maar denk toch dat die angst een beetje zal blijven tot de eerste echo! maar ik ga echt mn best doen om te genieten!

Dat gevoel herken ik helaas meissie. Toch kan ik alleen maar zeggen: probeer te genieten mop! Het komt goed meissie.

snippie
12 January 2010, 12:20
esther KNUFFEL

Babii
12 January 2010, 13:15
Nog een update:

Ik word 14 januari geopereerd! Omdat ik anders rond me eisprong zit en hij wilde dat het z.s.m. gebeurde. Tsjah, Dokter Kuit is erg ongeduldig :P.

Dus meneer heeft even met spoed gebeld dat ik aanstaande donderdag al naar de OK moet.

Mila
12 January 2010, 14:20
Nog een update:

Ik word 14 januari geopereerd! Omdat ik anders rond me eisprong zit en hij wilde dat het z.s.m. gebeurde. Tsjah, Dokter Kuit is erg ongeduldig :P.

Dus meneer heeft even met spoed gebeld dat ik aanstaande donderdag al naar de OK moet.

spannend kim, wel fijn dat het al zo snel kan gebeuren.
en na die tijd.. vertel mij alleen maar dat het helemaal geen pijn deed :P anders durf ik straks niet meer :oops:

Babii
12 January 2010, 14:29
Jij krijgt volgens mij een HSG toch? Die krijg ik dus niet :P. Krijg een laparscopie met HCG in 1 :). Voel ook niks, want ben totaal onder narcose :D.

Mila
12 January 2010, 14:45
Jij krijgt volgens mij een HSG toch? Die krijg ik dus niet :P. Krijg een laparscopie met HCG in 1 :). Voel ook niks, want ben totaal onder narcose :D.

nee ik krijg dan een operatie waarbij ze mijn cystes weg gaan halen en dan doen ze gelijk een HSG ook in 1..

Mila
12 January 2010, 14:48
ik zit op internet te zoeken na operaties waarbij ze cystus verwijderen en daar word ik niet zo vrolijk van.. ik lees alleen maar paar dagen in het ziekenhuis, minimaal 4 weken rust en morfine na die tijd voor de pijn.. en in sommige gevallen moeten ze gelijk de eierstok verwijderen.. nou ik stop met lezen nu! BAH!

ik ga heeel hard duimen dat ik straks schoon ben en dan dus niet geopereerd hoef te worden! maar hij zit er nu nog wel, heb een groeiende druk op mijn buik (net zo'n druk als bij groeiende eitjes)

Babii
12 January 2010, 15:21
Die operatie is sowieso anders dan de mijne meis :). Dat scheelt weer ;). Ik duim ook heel hard dat alles vanzelf verdwijnt! En ja, mensen zetten veel op internet, maar denk dat je het toch zelf moet ervaren? Ieder mens is weer anders, maar goed. Ik blijf duimen voor je :mrgreen: .

Mila
12 January 2010, 15:23
Die operatie is sowieso anders dan de mijne meis :). Dat scheelt weer ;). Ik duim ook heel hard dat alles vanzelf verdwijnt! En ja, mensen zetten veel op internet, maar denk dat je het toch zelf moet ervaren? Ieder mens is weer anders, maar goed. Ik blijf duimen voor je :mrgreen: .

thanks, ik duim ook heel hard

Ram1988
12 January 2010, 15:46
ik kom wel bij je op bezoek hoor syl ;)

P.S.
12 January 2010, 15:48
Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier en hoop ook binnenkort zwanger te raken!
Op welke leeftijd werden/zijn jullie zwanger?

xx

Babii
12 January 2010, 15:51
ik kom wel bij je op bezoek hoor syl ;)

Tsjah dan verwacht ik natuurlijk ook bezoek :lol: :lol:

maymar
12 January 2010, 15:55
Heey hallo,

even een vraage hoop dat 1 van jullie em misschien ken beantwoorden... Ik ben op 10 DPO ongi geworden, hoelang is mijn LF dan en kan er dan wel een innestelling plaatsvinden???

b0llie
12 January 2010, 16:01
dan is je luteale fase 9
of dat te kort is weet ik niet

maymar
12 January 2010, 16:05
pffff wat klinkt dat kort zeg :( weet ook niet of dit normaal gesproken ook zo is omdat ik afgelopen ronde dus pas voor et eerst met ovutesten bezig was... maar ik dacht dat een innestelling tussen dag 5 en 9 mogelijk was maar kan het ook verkeerd hebben...

b0llie
12 January 2010, 16:23
de andere dames hier weten dat vast
mijn luteale fase is 13 :)

Lunanoa
12 January 2010, 16:53
Syl: Spannend meid. Hopelijk valt het mee en is een operatie helemaal niet nodig!

Kim: Wat geweldig dat jij zo snel terecht kan man! Geen ronde verloren dus. Prachtig! Super gyneacoloog heb je!

Storm: Het gaat idd erg als een tierelier zo hard :| Maar jij ook man. Jij ligt al bijna te baren :lol: Word je al zenuwachtig? Ik heb er nu al zoooo'n zin in. Denk dat je op het laatste moment ook wel wat gespannen raakt, omdat je er zo zin in hebt :D

Mayella: Wij hebben ook gekozen voor de bruin met creme kleurige! Was maar 80 euro bij de Baby Dump! We hadden de zwarte gezien bij Prenetal voor maar 70, maarja, tijdelijk uitverkocht. Daar heb ik geen zin in :P En vond die bruine toch wel heel mooi :D
Zou ook prachtig bij de wagen van Schorpioentje passen :lol: Bedenk ik me opeens :oops:

P.S: Wij zijn begonnen toen ik nog net 18 was. Raakte de eerste keer zwanger toen ik 19 was, dat ging mis. Raakte toen weer zwanger op mijn 19e maar een maandje later 20 geworden. Ben dus nu 20 & ook als ik beval :)
Mijn vriend is 25.
Jij dan meid?

Zo, heb ik iedereen beantwoord?
Ik heb lekker een dutje gedaan vanmiddag, pasta gegeten & nu ga ik weg: VERGADERING :shock: Blegh!

De foto's van de maxicosi staan op ons babysite :D

sharon_
12 January 2010, 17:25
Thanks lieve meiden! Jullie zijn schatten!

Kim, zo te horen heb je idd echt een super Gyn zeg.. Wat spannend over 2 dagen al de operatie.
Ik hoop dat het je allemaal mee gaat vallen!

Lunanoa wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor de maxi! Oeh ik wil ook babyshoppen hihi :D ..

Liminous wachten duurt dan lang he meid :( .. Ik hoop dat er helemaal niks aan de hand is! Duim voor je.

Hier is de ongi vanmiddag door gebroken :( maar had het wel verwacht. Baal er wel van dat me lichaam me deze
keer zo goed voor de gek heeft gehouden. Was namelijk moe like hell, lag veel te slapen ook midden op de dag,
had over gegeven, ontlasting was anders.. En was veel misselijk.. Maar ach nu weer door naar ronde 7, en deze
maand nog zelf en denk volgende maand ook nog en denk dat daarna de ICSI begint. Dus allemaal erg spannend.
Donderdagmiddag ga ik bloedprikken, schijt hem vet maar ik zal er vast niet dood aan gaan he hihi.

Babii
12 January 2010, 17:44
Heey hallo,

even een vraage hoop dat 1 van jullie em misschien ken beantwoorden... Ik ben op 10 DPO ongi geworden, hoelang is mijn LF dan en kan er dan wel een innestelling plaatsvinden???

Nee hoor :). Je LF is dus 10 en dit is voldoende :). Tussen 5 en 10 DPO nesteld het in ;). Als het vandaag ingenesteld zou zijn zou je dus niet ongi worden :)>

Mila
12 January 2010, 17:49
Heey hallo,

Nee hoor :). Je LF is dus 10 en dit is voldoende :). Tussen 5 en 10 DPO nesteld het in ;). Als het vandaag ingenesteld zou zijn zou je dus niet ongi worden :)>

precies dat hoorde ik ook van mijn gyn. het moet min. 10 dagen zijn.

Bati
12 January 2010, 17:51
@ Babii veel suc6 donderdag meid! En heel veel sterkte!!!!!

P.S.
12 January 2010, 17:51
Lunanoa: Ik ben nu 20 en mijn vriend 24 en we willen het allebei erg graag. Hoe ver ben jij al nu?? Spannend hoor!!

Babii
12 January 2010, 17:54
Oeps :oops: Welkom P.S.!

Ja, en als iemand op 10 DPO ongi wordt is de LF 10 dagen ;). En geen 9 dagen :D. Alleen als het nu innestelede op 10 DPO (wat meestal eerder gebeurd) dan was ze niet ongi geworden ;).

Mila
12 January 2010, 17:55
meiden, roep eens leuke plaatsen voor de zomervakantie? iemand ideeen?
ik wil naar zweden, maar mijn vriend niet, dus dan word het richting het zuiden.. ideeen?

P.S.
12 January 2010, 17:56
Babii: Dankjewel!! :mrgreen:

Bati
owh esther volgens mij heb ik jouw nog niet es proficiat gewenst :oops: dus bij deze: GEFELICITEERD (een beetje laat).

@ Sharon: ik vind zelf bloedprikken ook akelig. Maar voor dat je t weet is t gepiept!
Gewoon niet kijken en dan hoor je: dat was t al! Heel veel sterkte meid, met alles!!!!

@ Ps: welkom!

Lautje
Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier en hoop ook binnenkort zwanger te raken!
Op welke leeftijd werden/zijn jullie zwanger?

xx

Hoi P.S.!
Ben 27 en zwanger...

Babi wat fijn dat je snel terecht kunt!

snippie
12 January 2010, 17:59
Babii fijn zeg dat je zo snel kan!!!

Sharon lieverd bah zeg:(!wat balen meissie!!
maar meid ik sla je wel door de ICSI heen!
Knuffel voor jouw lieverd!!

p.s welkom meid

Lautje
12 January 2010, 18:01
meiden, roep eens leuke plaatsen voor de zomervakantie? iemand ideeen?
ik wil naar zweden, maar mijn vriend niet, dus dan word het richting het zuiden.. ideeen?

Egypte? Vind ik persoonlijk heel mooi!
Zuid Frankrijk? Italië?
Kroatië is ook super!

b0llie
12 January 2010, 18:04
egypte is idd wel mooi
maar erg warm ( wij zijn er in juli 2006 ofz gweest)
en er is veel armoede, dus allemaal bedelende kindjes op straat
ik kon er niet zo goed tegen
wel n echte aanrader om de pyramides te gaan bekijken in cairo dan

maymar
12 January 2010, 18:06
Heey hallo,

Pfew :oops: bedankt voor et antwoord!! Was ff bang dat het niet genoeg was om in te nestellen. Ben benieuwd of ik deze ronde ook een LF heb van 10...

Sylvia Rome is ook helemaal geweldig (vinden wij ;) ) maar daar moet je echt van houden, de geschiedenis ervan moet je ook wel trekken natuurlijk maar dat is zoooooo'n waanzinnig mooie stad!

Babii
12 January 2010, 18:07
Gran Canaria!

Bati
12 January 2010, 18:09
@ Syl, wij moeten ons ook nog steeds bedenken wat we met onze huwelijksreis gaan doen (klinkt raar :shock:...huwelijksreis :D ). We weten nog niet of we t qua centjes (weten niet hoe duur de bruiloft precies word) halen om ergens ver te gaan. Dus denk dat t maybe frankrijk ofzo word met de auto....of iets anders?????

snippie
12 January 2010, 18:12
mijn broertje is voor een maand in zijn eentje door egypte met zin fiets aan het reizen!!
ver gave verhalen!
KNUF

Mila
12 January 2010, 18:15
italie ben ik al 13 keer geweest, maar dan alleen in het noorden.
dus wil idd wel een keer richting het zuiden.

portugal is hier ook een optie.

gran canaria, gaan mijn ouders vrijdag naar toe, dus wacht even hun verhalen af.

wij hebben nu als optie:
- italie (midden/zuid)
- portugal, maar waar?

sharon_
12 January 2010, 18:16
Snippie dat weet ik hihi, jij sleurt me er al een hele tijd doorheen! En daar ben ik je echt heel erg dankbaar voor :) ..

Ankie ja voor je het weet is het klaar in feite dat klopt ook hihi. Alleen de angst voor die tijd zoals nu pff bah.. Ben blij als het volgende maand is, dan zit het bloedprikken erop..

Pff vakantielanden, nou ik wil zelf ook nog altijd naar Portugal, lijkt me erg mooi! Italie en Spanje is ook wel leuk.. Of Turkije lijkt me ook heel mooi..

Heb zo'n honger :D nog ff en het eten is klaar, stampot wortelen met veel ui en maxima steak. Mjammie!

Babii
12 January 2010, 18:18
Haha Sharon, ik sleur je er ook wel doorheen hoor ;). Maar een maxima steak???

maymar
12 January 2010, 18:35
babii, Kan een eitje ook te klein zijn om bevrucht te worden?? Word je dan wel ongi als een eitje niet groot genoeg is??

jorina
12 January 2010, 18:42
welkom p.s ik was 22 dat ik voor het eerst zwanger was en daar een hele mooie en lieve vooral drukke zoon uit
nu ben ik 27 en al 2 x een mk gehad dus hopen dat het de volgend mnd eindelijk weer eens raak mag zijn :D

Sharon_ meid hele dikke knuffel van hier en heel veel succes met je ooo zo moeilijk beslissing
de stukjes over Düsseldorf heb ik ook doorgestuurd naar mijn schoonzusje hoop ook dat zij er wat aan hebben

kimmetje spannend meid en wat goed dat het al zo snel kan je operatie
ik hoop dat het allemaal meevalt en als dat het niet doet dan heb je me nummer kun je ff lekker tegen me aan klagen over de pijn ;)

Babii
12 January 2010, 18:43
babii, Kan een eitje ook te klein zijn om bevrucht te worden?? Word je dan wel ongi als een eitje niet groot genoeg is??

Het eitje is altijd groot genoeg als die springt ;). Maar het betekend niet dat je een goede eisprong heeft. Een progesteron waarde boven de 30 kan een bevruchting optreden.

Overigens kan je ook eitjes hebben die niet volgroeid zijn en dan uitbloeien zeg maar en dan menstrueer je zonder eisprong. Maar hoeveelste ronde is dit?

maymar
12 January 2010, 18:46
Dit word de 5de dus valt heel erg mee hoor :) Maar je kan best onzeker worden soms... mijn ovutest knalde bijv niet... was net niet donkerder dan de controlestreep. Ook heb ik een te trage schildklier en een symptoom daarvan kan onvruchtbaarheid zijn (al geloof ik niet dat dit et geval bij mij is hoor!)

12 January 2010, 18:46
Joehoeeeeeee :mrgreen:

Es even voor jou... Ik voel buiten mn vermoeidheid (gaat trouwns al een stuk beter, beetje op en af) ook niks.
Nu ik mn echo heb gehad voelt het al een beetje 'echter' ;)

Niet druk maken poepie!

snippie
12 January 2010, 18:50
wij gaan in sep lekker een maand naar amerika:)!
touren:)

12 January 2010, 19:04
Heeeerlijk snippie!

Heeft er hier trouwens iemand een combinatietest laten doen? Of gaat dat doen?
(bloedafname en nekplooimeting)

Vandaag de bloeduitslag van de huisarts, alles was goed! Altijd fijn om te horen!!!

snippie
12 January 2010, 19:07
als ik zwanger ben ga ik dat niet laten doen essie

12 January 2010, 19:08
als ik zwanger ben ga ik dat niet laten doen essie

Valt me op dat bijna niemand het laat doen ...........
Wij kiezen er bewust wel voor, al val ik qua leeftijd niet in de 'risicogroep'!

Ram1988
12 January 2010, 19:13
Essie je bent zo'n schat!!
vandaag overgegeven na t warme eten, maar geen buikpijn(steekjes) gehad vandaag..... oooooh was t maar vast 4 feb!
je hoeft nergens last van te hebben toch?

snippie
12 January 2010, 19:14
ik laat het ook niet doen omdat alles al onderzocht word bij ons

12 January 2010, 19:16
Essie je bent zo'n schat!!
vandaag overgegeven na t warme eten, maar geen buikpijn(steekjes) gehad vandaag..... oooooh was t maar vast 4 feb!
je hoeft nergens last van te hebben toch?

He gatsiee!
Ben je misselijk dan??

haha dalijk gaat het ineens heeeeeeel snel!
Neeee heeeelemaal niet, mn schoonzusje heeft bij allebei gewoon helemaal NERGENS last van gehad. Niet een heel klein beetje zelfs!

Ram1988
12 January 2010, 19:32
Jaa was misselijk na eten, verder niet..
jaa en zere borsten haha maar dat hoort erbij ;)
hoeist met jou lieffie?

struffle
12 January 2010, 19:53
hee meiden

hier een goeie dag gehad, heb vannochtend in bed gegeten en gisteravond het net afgestruind op zoek naar tips tegen misselijkheid. Had zuurtjes naar mn werk meegenomen en continu gegeten en al met al was het te doen. Tot mn begeleidster me op de man af tot wel 4x vroeg of ik zwanger was haha, toen maar meteen open kaart gespeeld, kon er niet meer om heen. Ze was erg enthousiast en blij voor me, een leuke reactie! Over een tijdje maar een gesprekje aanknopen over de toekomst, want ik zou er heel graag willen werken hierna, ik hoop dat dat mogelijk is.

Essie wat super van je echo, je liet ons wel even in spanning! Heerlijk snel ook. Ik mag maandag! Tel echt de dagen af... Tof dat je volgende week gewoon weer mag, mazzelpik!

Sharon leuk dat je er weer bent, minder leuk nieuws dat je hebt. Moedig dat jullie dit avontuur aangaan en het zelf gaan betalen. Ik hoop heel erg op goed nieuws voor jullie!

Esther meid wees blij dat je nergens last van hebt, want die misselijkheid is goed te missen. Bij mij begon het trouwens ook pas vanaf week 6. Daarvoor was ik alleen een beetje moe.

Babii
12 January 2010, 19:57
Super Struffle dat ze zo positief reageerde! Dat soort werkgevers moet je hebben ;). Ben blij dat je een betere dag had vandaag :D.

becky88
12 January 2010, 20:01
sharon meid wat een vervelend nieuws!
hoop dat jullie binnenkort eens wat beter nieuws krijgen!
had je nog wat aan die site gehad die ik laatst had doorgestuurd via hyves?

struffle fijn dat het vandaag weer wat beter ging!
en super dat ze op je werk zo leuk reageerde!

estherh hoop dat voor jou de tijd snel gaat en dat het maar snel 4 feb is!

kim alvast succes donderdag meid!

sorry voor degene die ik vergeten ben :oops:

hier net me mannetje naar het ziekenhuis gebracht hij moet een nachtje daar slapen voor zijn slaapapneu. :cry:
snap niet dat ik het alleen zitten vol heb gehouden voordat we hier woonden!

struffle
12 January 2010, 20:15
hee becky meissie dat is een tijd geleden dat ik je hier heb gezien, hoe gaat het mop?
jeetje slaapapneu, dat moet wel eng zijn, ik zou me iig doodschrikken als ik het zou merken bij mn vriend. Wat gaan ze precies doen in t ziekenhuis? De oorzaak zoeken ofzo?

Kim tnx voor je reactie :) Ja was idd een goeie reactie, nu maar hopen dat ze me wilt aannemen nadat de kleine er is haha! Wauw, dan zou het geluk ons echt toelachen...

Ooh wij gaan trouwens in mei 2 weken samen voor t laatst weg. We gaan een camper huren!! SUPERgaaf, hebben er zo'n zin in!! We gaan dan waarschijnlijk richting Italië een beetje op de bonnefooi rondtrekken. We zitten er namelijk te denken zelf een camper te kopen als we een kleintje hebben, dus gaan we meteen uittesten hoe dit bevalt :D

becky88
12 January 2010, 20:21
hey meis,
t gaat hier wel redelijk laatste tijd een beetje in een dip gezeten doordat we de mmm in moeten en het niet zo gaat als ik wil met mijn rug.
moet donderdag weer naar de gyn, als er dan geen eitje is te zien gaan ze een menstruatie/onttrekkingsbloed opwekken en dan aan de medicatie.
in het begin was het zeer eng ja bij danny 1x maakte die snachts zelfs het geluid alsof z'n keel werd dichtgeknepen :shock:
de laatste tijd heb ik het eigenlijk niet meer gehoord denk dat je er op een begeven moment wel aant went :?

en hoe is het me jou?
afgezien van de misselijkheid

Tessa23
12 January 2010, 20:37
Hoi meiden..

Ik lees morgen alles bij..
Vanmiddag weer terug gekomen van uit Spanje , we werden 7.05 opgehaald met bus naar t vliegveld en 8 u waren we er ongeveer.. 10.15 zouden we gaan vliegen maaaar we hadden dus 2 uur vertraging dus konden pas kwart over 12 weg..half 3 aangekomen en toen nog met de trein terug naar huis..kwart over 6 thuis pfff wel moe eigenlijk..en hoofdpijn lang niet gehad. nu ff lekker bank hangen en nagenieten..lees jullie verhalen morgen want ben echt moe..

xx

struffle
12 January 2010, 21:17
hey meis,
t gaat hier wel redelijk laatste tijd een beetje in een dip gezeten doordat we de mmm in moeten en het niet zo gaat als ik wil met mijn rug.
moet donderdag weer naar de gyn, als er dan geen eitje is te zien gaan ze een menstruatie/onttrekkingsbloed opwekken en dan aan de medicatie.
in het begin was het zeer eng ja bij danny 1x maakte die snachts zelfs het geluid alsof z'n keel werd dichtgeknepen :shock:
de laatste tijd heb ik het eigenlijk niet meer gehoord denk dat je er op een begeven moment wel aant went :?

en hoe is het me jou?
afgezien van de misselijkheid

dat is nogal wat zeg!!
Ja het lijkt me ook best een klap, zo jong en dan al de mmm in. Je weet dat het kan, maar eigenlijk ga je er toch vanuit dat het bij jezelf niet nodig zal zijn. Wel dapper hoor dat jullie er instappen, het is niet niks. Ik ben zeer benieuwd of je eitjes hebt en wanneer het voor jullie raak zal zijn. Ik hoop snel!
Getsie wat lijkt me dat eng dat je vent naast je ligt te 'stikken' voor je gevoel! Ik hoop maar dat t went. Het is niet echt gevaarlijk geloof ik toch?

Hier gaat het wel prima, ik doe rustig aan met werk, heb flink op de rem getrapt, anders liep ik mezelf voorbij. Dus nu alles in veel relaxter tempo voor stage en school. Moet zeggen dat het me goed bevalt en zou t niet erg vinden wat dingen eventueel later nog af te maken (nadat de kleine er is).
Vind het ook belangrijk voor de gup in mn buik om gewoon goed voor mezelf te zorgen (in de zin van, niet teveel stress). Ik stel duidelijke prioriteiten en dat lukt verder prima. We zien wel hoe het loopt!

Wat vervelend dat je nog steeds zo met je rug tobt. Ben je alweer een beetje aan het werk, of gaat dat ook niet? Je had toch plannen voor een nagelstudio, of is dat even op de lange baan? Nou meid, ik hoop dat je voldoende afleiding hebt als je alleen thuis bent, lijkt me af en toe best moeilijk!! Ik hoop dat voor jullie ook snel het tij keert!

Voor iedereen een mooie avond, droom zacht, denk aan de dingen die het kleine geluk in je leven brengen en wees er dankbaar voor. Morgen fris weer op, een nieuwe dag waarop alles mogelijk is!
Slaap lekker!

Mila
12 January 2010, 21:24
wij zijn er zo goed als uit:

maart: ?
juni: portugal (porto of madeira)
september: stockholm
december: london

ik wil graag in maart naar Krakau en dan een dag naar auswitch (ik vind dat ik dat een keer gezien moet hebben), maar het is in maart in polen rond de 5 graden :?
dus daar twijfelen we nog over..

Babii
12 January 2010, 21:27
Haha Sylvia ;). Straks ben je hardstikke zwanger :P. En dan? Zit je met die reisjes ;). Nee hoor, klinkt erg leuk.

@ Struffle, graag gedaan meis. Ben echt blij dat het vandaag wat beter ging. Was je nog bij de HA geweest vandaag? Of was dit woensdag? Gaaf joh met een camper door Italië trekken, kan je inderdaad alvast wennen :P.

becky88
12 January 2010, 21:30
je gaat er idd niet vanuit dat je de mmm in moet op deze leeftijd maarja het is nu eenmaal zo en we gaan er met volle moed in.
die plannen zijn er idd nog steeds maar nu op dit moment niet aangezien het niet duidelijk is of het schadelijk is voor je ongeboren kindje, dus kan er nu wel mee beginnen maar dan moet ik stoppen als ik zwanger ben.
heb wel afgelopen week dat je 3 tot 4x in de week nagels mag zetten maar dat risico ga ik niet nemen, dus dat doen we als de kleine er is en de zolder opgeknapt is :)
wat betreft mijn rug, ik werk nu 3x 5 uur. moest eigenlijk de week voor kerst 2x 4 uur en 2x 5 uur maar de laatste dag heb ik af moeten zeggen omdat het niet ging. en het moeilijke voor mij is om eraan toe te geven en niet over mijn grenzen heen te gaan maar ik HAAT het om te moeten zeggen dat ik het niet aankan.
gelukkig hebben ze op me werk en wel veel begrip voor en hebben ze al aangegeven als het uwv moeilijk gaat doen dat ze altijd naar hun kunnen bellen.
ook hebben ze me laatst gezegd dat als ik het niet aan mijn rug had gehad ik waarschijnlijk een contract van 38 uur daar had gekregen en een opleiding, dat was op dat moment behoorlijk balen maar achteraf dacht ik als ik het niet aan mijn rug had gehad had ik daar nu ook niet gewerkt, maar het was zeer fijn om te horen dat ze ondanks mijn paar uren toch zeer tevreden over mij zijn :D

goed van je dat je wat rustiger aan doet, tis net hoe je zegt het kindje in je buik moet het goed doen en met mams moet het natuurlijk ook goed gaan! ;)

sylvia, mijn vriend is eens met zijn familie in krakau geweest en zijn stiefmoeder komt ervandaan!

Mila
12 January 2010, 21:33
kim, hahaha dit is een soort van planning en we boeken uiteindelijk pas 1 a 2 maanden van tevoren.. dus we gaan straks maart boeken en dan in maart gaan we juni enz.. en heb niet het gevoel dit jaar zwanger te zijn.. en mocht het wel zo zijn dan ben ik toch volgend jaar pas uitgerekend, dus nog lekker op vakantie dit jaar :D

ohja, nog een optie voor maart Cagliari (sardinie, italie)

Storm1987
12 January 2010, 21:35
mijn broertje is voor een maand in zijn eentje door egypte met zin fiets aan het reizen!!
ver gave verhalen!
KNUF

Meen je dat nou? :o Ik wil echt niet vervelend doen maar wat beweegt iemand om zoiets te gaan doen... fietsen in zo'n enorm heet land, met nog niet eens een mooi landschap (alleen maar woesteinen) en dan ook nog helemaal alleen :o daar is toch geen lol aan? Ik ben heel erg benieuwd waarom iemand zo'n keus maakt, want dat staat voor mij heel ver van mijn bed af ;)

PS: Welkom! Ik was 21 toen ik de eerste x zwanger raakte maar dit werd een miskraam. En nu ben ik 22 en 31 weken zwanger en als je baby geboren is ben ik nog steeds 22 ;)

Struffle: Lekker zeg in mei nog 2 weken weg! Mijn ervaring is dat je je tussen de 4 en de 6 maanden zwangerschap het beste voelt! Ik was toen écht topfit! Nu merk ik ook dat ik gas terug moet nemen. Super dat ze op je stage zo goed reageerde. Wat grappig dat ze het je 4x vroeg... zie jer er echt zwanger uit, stralend waarschijnlijk :mrgreen:

Lunanoa: Je hebt een ww op je babysite, pb me ff je ww pleas :mrgreen: Ben heel erg benieuwd naar jullie maxi cosi! Wij hebben gewoon een zwarte, prima stoeltje, kregen hem gratis bij de kinderwagen.

Essie: Ik heb ook geen combinatie test laten doen. Dit omdat mijn vriend en ik niet op 1 lijn lagen als de uitslag down syndroom zou zijn.... maar nu ik tegen de bevaldatum loop hadden we het er toevallig van de week over dat we het bij een volgende zwangerschap wel willen doen. Ik ben nu erg onzeker, ben bang dat het kindje down heeft... nergens op gebasseerd maar het is gewoon een angst en dat vreet stiekem best een beetje aan me. Ik blijf bij mijn standpunt dat elk kind bij ons welkom is, maar wellicht had ik t beter van te voor geweten. Dat terwijl ik eerder heel stellig was om de combi test niet te doen.... maar nu spelen mijn onzekerheden gewoon op. Ik kan je hier geen advies in geven. Je kan het laten doen wanneer je op 1 lijn ligt mocht de uitslag down zijn. Mijn vriend wilde dan een abortus en ik niet. Daarom wilde we uiteindelijk niet voor de keus staan.
Moeilijk hoor want eigenlijk bestaat hier geen juiste keuze voor, ik vind het iig moeilijk.

Babii
12 January 2010, 21:37
@ Storm, lieverd dat heeft jullie kindje echt niet! Ik voel aan me water echt onwijs erg dat dit een prachtig gezond mannetje is ;). Had nog een berichtej achtergelaten op je beebiesite!

12 January 2010, 22:42
Syl: Spannend meid. Hopelijk valt het mee en is een operatie helemaal niet nodig!

Mayella: Wij hebben ook gekozen voor de bruin met creme kleurige! Was maar 80 euro bij de Baby Dump! We hadden de zwarte gezien bij Prenetal voor maar 70, maarja, tijdelijk uitverkocht. Daar heb ik geen zin in :P En vond die bruine toch wel heel mooi :D
Zou ook prachtig bij de wagen van Schorpioentje passen :lol: Bedenk ik me opeens :oops:

De foto's van de maxicosi staan op ons babysite :D

Uhm volgens mij past die maxicosie van 80 euro niet op dat onderstel van de Buzz :? Altahsn dat d8 ik. Weet niet hoe ik hierbij kom. Maar als ik op de site van babydump kijk ga ik weer twijfelen :oops:

Wij gaan trouwens zaterdag naar babydump :lol: Heb zon ontzettend mooi kamertje gezien :shock: Heb er zin in!!

Meiden ben weer slapen morgen wel vrij maar best een druk dagje, gezellie!

Storm1987
12 January 2010, 22:52
Ik heb ook de maxi cosi city (dit is die van 80 euro) en ik heb quinny buzz onderstel en het past er PERFECT op ;) Dus das geen probleem.

Lautje
12 January 2010, 22:54
De Maxi-Cosi Citi SPS is een universeel autozitje voor baby's tot 13 kg (vanaf de geboorte tot 12 maanden). De Maxi-Cosi Citi moet altijd achterstevoren geplaatst worden, dus tegen de rijrichting in met behulp van een 3-puntsgordel.

Eigenschappen

Ergonomische draagbeugel
Ideaal 3-in-1 reissysteem met wandelwagen en kinderwagenbak van Maxi-Cosi en QuinnyInclusief zitverkleiner voor extra steun aan hoofd en rug
Met één hand gemakkelijk de gordels strak te trekken
Drukknop voor het verstellen van de draagbeugel
Handige opbergruimte
Bekleding is eenvoudig te verwijderen en tevens wasbaar (bekledingen zijn los verkrijgbaar)
Inclusief: zitverkleiner, gordelbeschermers en zonnekap
Goedgekeurd voor gebruik in vliegtuig

Afmetingen:

Breedte binnenkant zitje: 260 mm
Totale breedte zitje: 435 mm
Diepte binnenkant zitje: 300 mm
Lengte van de rug zitje: 500 mm
Totale lengte: 710 mm
Gewicht: 2,75 kg

Voldoet aan: ECE R44/04

als dit de goede is....als het goed is moet ie passen....
zag em vanne week ook... ;)

Storm1987
12 January 2010, 22:55
zoals ik al zei, hij past perfect :mrgreen:

Lautje
12 January 2010, 22:59
Heeeerlijk snippie!

Heeft er hier trouwens iemand een combinatietest laten doen? Of gaat dat doen?
(bloedafname en nekplooimeting)

Vandaag de bloeduitslag van de huisarts, alles was goed! Altijd fijn om te horen!!!

Wij hebben em niet gedaan...

Lekker Syl al die vakanties!!!! :D Hebben jullie ook wel verdient!!!!

snippie
13 January 2010, 06:37
jah wel storm dat meen ik wel.hij is 2janaurie begonnen
en kom 1feb weer thuis!!!

aan zijn verhalen te horen fiets hij ook door hele mooie stukken!
prachtig hoor zijn reis verslagen!

bedenk wel mijn broertje is 22:)!mijn broertje is heel erg ondernemend.
vleden jaar jaar is hij naar de ardennen gefietst
en hij is in zijn eentje naar portugal geweest!
en jah hij heeft wel relatie; maar hij geeft van te voren altijd aan dat hij een reis persoon is.

hij houd er gewoon van lekker in zijn eentje lekker de natuur in te gaan!lekker de rust in zich zelf te gaan vinden.
ik begreep het eerst ook niet waarom ga je een maand naar egypte kies een ander land !en al helemaal met zijn fiets!
maar echt als ik die verhalen hoor dan vind ik het toch wel erg gaaf dat hij dat doet!

Hij wilde vroeger ook altijd een wereld reis maken.maar nu hij Genees Kunde studeerd(bio nogwat wetenschappen en zo) is hij daar van af gestapt!
maar hij heeft nu een half jaar vrij genomen!en begint in februarie weer aan zijn studie!dan stroomd hij weer in!
jahjah dat kan zo makkelijk in zijn studie!

hihi wat een verhaal!maar kort om ben erg trots op mijn broertje:)!
liefs

sonja2009
13 January 2010, 08:45
goedemorgen meiden

Ja daar ben ik weer moet even aan iets anders denken dan maar even op het forum
Ik ben er achter gekomen dat me schoonouders liever de vrouw van alex zijn broer zien en horen dan mij ookal wist ik dat wel maar nu was het wel echt de druppel

Morgen is het condoleren en vrijdag is de begrafenis en het loopt allemaal zo raar we moeten gewoon in de zaal zitten en moeten tegelijk afscheid met iedereen...
Eigenlijk wil ik helemaal niet gaan maar dat kan ik alex niet aan doen..

Ik zou even kort samen vatten wat er gebeurt is
alex en ik hebben maandag een overlijding stuk besteld (een wit stuk met 1 roze roos (staat centraal voor onze dochter) die bestelling is naar het filiaal gestuurd waar ze gemaakt worden de stukken
Net op het moment dat mijn schoonouders daar waren word ik gebeld dat zij alle stukken regelen dus ik dacht dat ze bedoelde dat zij ons stuk zouden betalen en zorgen dat die in de kerk kwam
Toen zij mijn schoonvader gelijk want alex zijn broer heeft geen geld dus ik dacht de hele tijd oke niet op reageren..
Toen zegt hij in ene dan kijken we wel wat we met jullie lint doen dus ik zeg maar wij hebben dat stuk met een speciale reden besteld
Zegt hij dat zou de rest wel niet op prijs stellen
Ik was even helemaal stil hierop dus vroeg komt ons stuk dan ook wel in de kerk
zegt me schoonvader jullie halen hem maar lekker zelf op en hangt zo op

Ik weet nou niet zo goed hoe ik morgen tegen die man moet doen kook van woede

maar goed genoeg over mij

Ik las over de combinatie test die werd bij mij niet vergoed hoor alleen als je in een risicogroep zit en anders kost hij 140 euro
Je krijgt alleen een percentage te horen dus je kind heeft 20% kans om een downsyndroom te hebben
Ik ga sowieso me kind niet weg laten halen dan maar al helemaal niet op een percentage gebaseerde uitslag

13 January 2010, 09:10
Gooooeiemorgeeen!!

Nog even over de combinatietest ..
Bij ons wordt hij 100% vergoed!

Wij gaan het wel laten doen,
mede omdat ik dus 2 'down gevalletjes' van dichtbij heb meegemaakt/meemaak en wij hier zelf niet voor willen kiezen.
Voor sommige misschien raar om te horen,
Maar heb ook een heel lang gesprek met mn tante gehad (haar zoon heeft dus het down syndroom), als ik zie hoe hun (moeten) leven :shock: . Ze zei zelf ook, hoe super veel ze nu ook van hem houdt, als ik het nog een keer over had mogen doen had ik er heel eerlijk niet voor gekozen!

struffle
13 January 2010, 09:18
he getver sonja wat een vervelende reactie!!
Ik snap er niks van dat hij zo reageert, is daar een reden voor? Kan me voorstellen dat je daar heel boos om wordt!! Wat een rare reactie...

Syl ik ben een jaar of 3, 4 geleden met mn vriend tijdens interrailen naar ausswitsch birkenau geweest. Ik kan niet zeggen dat het een aanrader is, want dat zou niet het goede woord zijn. Maar ik kan je vertellen, we hebben een engelse gids gehad toen en het regende pijpenstelen, wat goed in de sfeer paste. Ik kan nu nog spontaan tranen in mn ogen krijgen als ik er aan terug denk. Mn vriend en ik hebben de rest van de dag geen woord met elkaar gesproken en ik was zeker 2 dagen helemaal van slag. Wat ik wil zeggen: het maakt enorme indruk, want alles wat daar is verzameld is slechts een fractie (!!) van wat er in totaal was. De verhalen en uitleg van de gids zijn informatief maar tegelijk soms weerzinwekkend. Ik kwam er behoorlijk neerslachtig van terug. Neem dus wel de tijd voor de trip en plan daarna niks leuks, want dat is zo'n tegenstrijdigheid waar je even geen behoefte aan hebt...
Maar ik ben wel heel blij dat we er heen zijn geweest, ik vond het ook een beetje bij je algemen vorming horen, en dat doet het ook wel hoor.

Becky wat goed dat jullie er volle moed in stappen! Veel anders kan je niet, maar toch respect. En wat fijn dat je werkgever toch tevreden over je is, dat moet je maar in je achterhoofd houden! En je werkt al meer dan die 2 uurtjes per week, da's toch ook al een vooruitgang? Het lijkt me idd vervelend dat je door je rug belemmert wordt, maar het is wel verstandig naar je lichaam te luisteren! En ooit, als je kleintjes rondlopen, dan komt die nagelstudio er echt wel ;) Als je maar graag genoeg wilt dan lukt uiteindelijk alles.

essie ik zou denk ook geen combi test doen, je hebt toch niet zoveel aan de info, want wat als je een uitslag van bijv kans van 1 op 100 hebt? dan weet je nog niks. Bovendien kies je voor een kind, en mocht er wat mee zijn, dan is dat heel verdrietig, maar ook daar heb je voor gekozen. Mijn mening althans.

13 January 2010, 09:22
Stuffle, die mening kan ik niet met je delen.
van TE dichtbij meegemaakt...

Ik ga even de rest bijlezen!

struffle
13 January 2010, 09:29
essie mag ik dan vragen of je het serieus zou weghalen als je zou weten dat het een down kindje is??
dat vind ik behoorlijk heftig namelijk, je kan me al je argumenten geven en aanvoeren, maar dat vind ik een redelijk botte beslissing.

sonja2009
13 January 2010, 09:31
Me schoonvader wil altijd graag alles zo hebben als hij dat wilt

Al je het down sydroom in je familie hebt word het wel vergoed ja

Ik hoef er ook eigenlijk niet meer over na te denken want volgends mij kan je die nekplooimeting alleen laten doen als je een bepaald aantal weken zwanger bent

Maar ik vind het wel lastig want er zijn ook aandoeningen die je niet kan zien van te voren en wat je leven ook heel moeilijk kan maken want mijn broertje is autistische en kan niet thuis wonen
Ik vind het echt heel lastig

struffle
13 January 2010, 09:37
nou precies sonja
down wordt altijd genoemd, maar uit eigen ervaring weet ik dat er talloze stoornissen zijn waar je echt veel slechter mee af kunt zijn dan met down.
Mijn neef heeft ook autisme (asperger) en ook mijn oom en tante hebben hun hele leven met hem getobt, maar er zijn ook zeker heel veel mooie kanten, en die vergeten mensen misschien te snel.

Ik wil niet zeggen dat ik net zo blij zou zijn met een kindje met een afwijking hoor, ik weet zeker dat ik ook een flinke schok te verwerken zal hebben en heel verdrietig zal zijn (wie niet?) maar uiteindelijk kies ik er wel met de volle 100% voor, het blijft alsnog jouw kindje.

13 January 2010, 09:38
essie mag ik dan vragen of je het serieus zou weghalen als je zou weten dat het een down kindje is??
dat vind ik behoorlijk heftig namelijk, je kan me al je argumenten geven en aanvoeren, maar dat vind ik een redelijk botte beslissing.

Ik denk dat die beslissing niet 123 te maken is ...
Mocht het héeelemaal zeker zijn dat het een down kindje wordt, willen we er wel nog eens een keertje heeeeeel goed over na denken!

Wat heeft iedereen toch met dat dat zoon onwijs rare keuze is ..
Ja het klinkt énorm cru. Ik moet er op dit moment ook echt echt niet aan denken.
Maar ik denk dat de impact absoluuuut onderschat wordt!
Het is niet alleen het kindje wat 'er anders uitziet' etc. Daar komt zo super veel meer bij kijken.
Heb onwijs veel respect voor mn tante die met 4 kinderen en de laatste met een down syndroom zich er zo doorheen heeft weten te slaan. Het zijn toen ik nog thuis woonde altijd onze overburen geweest en we zagen elkaar dagelijks. Mn moeder heeft grotendeels de andere 3 opgevoed!

Nogmaals, denk dat het een onwijs moeilijk beslissing is, waar je niet zomaar een uitspraak over kan doen (ook ik niet, zoiezo niet op dit moment). Daar moet je met zn 2e uit zien te komen!

Maaaaaaar, we gaan er gewoon nu ook nog helemaal vanuit dat we allemaal super gezonde kindjes krijgen :mrgreen:

13 January 2010, 09:39
Struffle, heb je gelijk in ..
maar die dingen weet je niet van te voren!
Hier heb je de keus om het te laten onderzoeken.

struffle
13 January 2010, 09:43
nou daar ben ik blij om haha, dat je die beslissing niet 123 maakt ;)

Uiteraard ga ik ook uit van gezonde kindjes hoor, die kans blijft toch nog steeds het grootst. En het zijn ook zeker zaken waar je goed over na moet denken. Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de impact wat het op een gezin heeft, maar je kind kan ook bijv. CD krijgen (daar zie je niks van van de buitenkant) en dan kan je je roze wolk ook gedag zwaaien want dat zijn echt geen leuke kids, een hele heftige stoornis waarbij ze vaak het criminele pad opgaan. En zo zijn er nog tal van andere stoornissen die je niet vooraf vast kan stellen en minstens net zo heftig zijn als een downsyndroom.

Maargoeeed genoeg hierover, ik ga me richten op mn school want ik loop al zo achter. En mn ogen schoonmaken, zie er uit als marilyn manson hahaha

13 January 2010, 09:46
Ja maar die dingen kun je dus van te voren gewoon niet weten he Struffle ...

Ik ben in de stemming dus ga ook aan de gang, heb ht druk vandaag :lol:

Storm1987
13 January 2010, 09:48
even nog niks bijgelezen ga ik zo doen maar weet iemand in hemelsnaam wat die kleuren betekenen die iedereen ijn zijn www op hyves heeft staan?

Ik zit net de www's te lezen en de 1 na de andere heeft: roze -zwart- rood ofzoiets staan.
Ik kan het nie tuitstaaaaan dat ik niet weet wat het is is.

wie kan mij updaten?? ;)

struffle
13 January 2010, 09:50
huh storm heb ik nog niet eerder gezien, geen idee wat t betekent haha, ik ben ook wel benieuwd!!

MissMini
13 January 2010, 09:51
Haha storm, ik zie dat ook bij iedereen in zijn www staan.. geen idee wat het is?

Bah las net je stukje van dat jongentje.... Lijkt me zo afschuwelijk om mee te maken! Een aantal jaren geleden is mijn buurjongen overleden tijdens het slepen van schepen voor de vlootshow van Dordt in Stoom. Was kapitein op zo'n sleepschip. Hij was "al" begin 20, maar we hebben zijn moeder natuurlijk helemaal meegemaakt vanaf het moment dat hij vermist was.. Zo'n impact wat dat heeft kan niemand zich indenken!

puttenaar
13 January 2010, 09:52
Ha ha dat is de kleur van de bh die de persoon draagt..
Heeft iets te maken met pink ribbon!!!

struffle
13 January 2010, 09:52
storm ik weet t al!!

Mila
13 January 2010, 09:53
dat is tegen borstkanker, ze willen proberen dat bijna alle vrouwen van hyves hun bh kleur in hun www zetten en dat is dan tegen borstkanker!

ik ga zo shoppen met moeders en zusje in apeldoorn, dus tot vanavond

Storm1987
13 January 2010, 10:01
nou precies sonja
down wordt altijd genoemd, maar uit eigen ervaring weet ik dat er talloze stoornissen zijn waar je echt veel slechter mee af kunt zijn dan met down.
Mijn neef heeft ook autisme (asperger) en ook mijn oom en tante hebben hun hele leven met hem getobt, maar er zijn ook zeker heel veel mooie kanten, en die vergeten mensen misschien te snel.

Het is wel eens anders geweest Struffle ;) maar hier ben ik het zo ontzettend MEE EENS !

Ik zou zelf het kindje niet weg laten halen als het down syndroom heeft, maar ik merk nu... nu ik tegen mijn eindje aan loop dat ik misshcien toch liever wel die test had gedaan. Gewoon om dan voorbereid te zijn. Al riep ik toen dat ik t niet wilde weten omdat je zwangerschap dan verpest is. En eerlijk is eerlijk, als iemand een heerlijke zwangerschap heeft ben ik het.

Essie, je hoeft jezelf niet te verantwoorden. Als jij en je vriend op 1 lijn liggen, dan moet je die test doen. Ik vind het niet cru, want dan zou de 20 weken echo ook cru zijn. Dit is ook een gezondheidscheck waarbij ernstige afwijkingen kunnen worden opgespoord waardoor ik een vriendin heb die haar zwangerschap toen heeft laten afbreken. We hebben anno 2010 de keuze, dit heeft zijn voor en zijn nadelen.

Wat ik wel heel vreemd vond, toen ik voor mijn 20 weken echo ging, heeft ze alles gecheckt, alleen kon ze zijn lipje niet controleren op een eventuele schisis waardoor ik nog een keer terug moest komen. Oh zei ik dan hoeft mijn vriend niet persé mee want mocht dat zo zijn dan is dat toch niet iets dusdanig ernstigs dat je beslissingen moet maken. Toen vertelde zij mij dan ik niet wilde weten waarvoor mensen hun zwangerschap af laten breken.... het schijnt geregeld voor te komen dat mensen de zwangerschap afbreken voor een schisis (gespleten lipje/gehemelte) of een klompvoetje :o

Vreselijk vind ik dat, deze wereld van perfectie.

Storm1987
13 January 2010, 10:03
Oja en wat ik nog wou zeggen.

Mocht er bij de combi test een verdikte nekplooi zijn waardoor je bijvoorbeeld een kans van 1 op 10 hebt dan kun je een vruchtwaterpunctie laten doen en hierdoor krijg je uiteindelijk 100% zekerheid.

13 January 2010, 11:20
Heeft er hier trouwens iemand een inwendige echo gehad ..
Op de een of andere manier voelt dat voor mij zo genant :oops: , nou.... doe je broek maar even uit!
hahah hoezo preuts :? :lol:

Hedwig88
13 January 2010, 11:25
Heeey Essie.

Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad een inwendige...
Op het moment dat ze zegt doe je broek maar uit denk je nou :oops:
Ik voelde me toen ook niet zo gelukkig haha
Maar ach hun doen dat 15 keer per dag ofzo haha...
maar de echo zelf valt heel erg mee... je merkt er weining van.
En als je je wondertje ziet, ben je alles om je heen toch vergeten...

13 January 2010, 11:28
Hedwig..
haha ja ik probeer mezelf dat ook steeds maar voor te houden ..
Mam zei ook al, denkje dat je straks je broek aan kan houden als je moet bevallen :? ,
maar dan hoop ik dat iets minder bewust mee te maken .. haha!

Liminous
13 January 2010, 11:30
Stel nu dat je 4 weken zwanger bent, en je krijgt dan een inwendige echo, is er dan al wat te zien?

Suus85
13 January 2010, 11:34
Hier ook een inwendige echo gehad (die bij 7 weken), niets mis mee :P
Ik voelde er ook zo goed als niets van en verder maakt het me ook geen moer uit hoe ze de echo doen :lol:

13 January 2010, 11:36
Hier ook een inwendige echo gehad (die bij 7 weken), niets mis mee :P
Ik voelde er ook zo goed als niets van en verder maakt het me ook geen moer uit hoe ze de echo doen :lol:

De een heeft miss meer 'schaamtegevoel' als de ander :lol:
Ik kan dr ook niet van wakker liggen, maar een beetje genant/ongemakkelijk lijkt me ht toch wel

snippie
13 January 2010, 11:42
Ik heb al heel vaak inwendige echo,'s gehad en de eerste keer vond ik het ook niet zo
maar nu kan het me niet zoveel schelen !als alles er maar goed uit blijft zien.

Maar kan het dus wel begrijpen dat jullie het ongemakkelijk vinden.

Knif

Suus85
Da's waar. Dat heb ik dus totaal niet en ze doen maar dacht ik :P

Net als bevallen. Alsof dat een smakelijk gezicht is :lol:
maakt mij niets uit en denk dan je moest eens weten watvoor fluitjes ze allemaal zien :P :lol: :P

snippie
Ik heb al heel vaak inwendige echo,'s gehad en de eerste keer vond ik het ook niet zo
maar nu kan het me niet zoveel schelen !als alles er maar goed uit blijft zien.

Maar kan het dus wel begrijpen dat jullie het ongemakkelijk vinden.

Knif

13 January 2010, 11:46
Jamilah, Als ik mn schoonzusje moet geloven heb je dat tijdens je bevalling echt heeeelemaal niet door ..
dan ben je veel te veel met jezelf bezig. Dat kan ik me ook wel voorstellen.

Nu is het gewoon zo bewust, maargoed .. er zijn ergere dingen. Het is alleen even dat moment van uhhhhh ........ :?

Liminous
13 January 2010, 12:22
Stel nu dat je 4 weken zwanger bent, en je krijgt dan een inwendige echo, is er dan al wat te zien?

sonja2009
13 January 2010, 12:27
volgends mij zie je helemaal niets met 4 weken zwangerschap misschien een vruchtzakje maar het hartje zie je pas met 6 weken

struffle
13 January 2010, 12:34
nee bij 4 weken zie je nog niks geloof ik, dan is net de celdeling achter de rug.

essie ik ben ook een beetje preuts, denk dat ik ook wel ff een ongemakkelijk momentje zal hebben maar heb vooral heel veel zin om puk op het schermpje te zien dus dat gevoel overheerst wel.

het sneeuwt hier? :!:

Babii
13 January 2010, 12:39
Op de een of andere manier voelt dat voor mij zo genant :oops: , nou.... doe je broek maar even uit!

Die heb ik zo een 8x per maand ;). Niks ergs aan, ze zien het dagelijks :D (ze letten er niet eens op). Ik moet zelfs als ik ongesteld ben ;).

Babii
13 January 2010, 12:40

Nee, vanaf 5 weken kunnen ze een vruchtzakje zien ;). Een klein stipje. Daarom kreeg ik ook geen echo, maar een bloedtest (het was te vroeg om iets te zien).

13 January 2010, 12:44

Die heb ik zo een 8x per maand ;). Niks ergs aan, ze zien het dagelijks :D (ze letten er niet eens op). Ik moet zelfs als ik ongesteld ben ;).

Het is ook gewoon puur mn eigen gevoel ....
Maargoed, ik kijk er idd veeeeel te veel naar uit ons ukkie weer even te kunnen zien. dus het moet maar!

Ik ga boodschapjes doeeeen

Babii
13 January 2010, 12:46
Dat is logisch hoor ;). Je laat namelijk niet aan iedereen je edele delen zien :P. Snap je gevoel wel hoor, voor mij is het alleen giga routine geworden (helaas) :oops: .

Storm1987
13 January 2010, 13:06
Hihi Essie ik zag ook zo tegen die inwendige echo op. Het leek me verschrikkelijk. Ik heb het afgelopen jaar 4x een inwendige echo gehad. 2x bij mijn eerste zwangerschap en 2x bij deze.

Bij mijn eerste zwangerschap was voor mij de allereerste keer dat ik een inwendige echo kreeg en op dat moment vloeide ik heel erg (kreeg op dat moment een mk). Ik vond het toen wel erg genant maar dat kwam vooral omdat ik met mijn benen in de beugels moest, en ze toen mijn benen omhoog takelde.... voelde me zo enorm liggen.
De keer daarop (nacontrole) vond ik t al minder vervelend. Al moest ze toen erg draaien om mijn eierstokken te bekijken en dit was pijnlijk.

En daarna zat ik er helemaal niet meer mee. Toen was ik immers al zwanger en dan ben je toch alleen maar bezig met hetgeen wat op t scherm te zien was. T scheelde dat ik toen in een ander ziekenhuis was waardoor ik niet met mijn benen in de beugels omhoog getakeld werd maar gewoon op een bank lag.

Je voelt er niks van, je moet er alleen niet te erg overna denken. Net als bij de bevalling denk ik, al zie ik daar ook wel tegenop zeg.... brrr straks knippen ze de boel daar open hahaha :lol:

Storm1987
13 January 2010, 13:07
oh en nog een tip voor als je een inwendige echo moet! Doe een jurkje/tuniekje/lange trui aan, dan kan je dat er zeg maar voor hangen. Dan heb je niet het gevoel helemaal naakt te zijn haha, dat deed ik in ieder geval wel alle keren.

snippie
13 January 2010, 13:14
oh en nog een tip voor als je een inwendige echo moet! Doe een jurkje/tuniekje/lange trui aan, dan kan je dat er zeg maar voor hangen. Dan heb je niet het gevoel helemaal naakt te zijn haha, dat deed ik in ieder geval wel alle keren.

hihi dat doe ik ook elke keer idd!

dames morgen hoor ik de datum van de terug plaatsing!!!

Hedwig88
13 January 2010, 13:15
Best wel beetje spannende dag dus morgen! :D ben benieuwd!

Storm1987
13 January 2010, 13:27
inderdaad spannend snip, hoop het beste voor je :mrgreen:

oh nog even reagerend op het verhaal van je broer... 22 en zo avontuurlijk, ik vind het wel stoer zeg! Helemaal in zijn up! Ik heb ook zo'n broer, die reist heel de wereld over, niet alleen voor zijn werk maar ook voor hobby.
Ik zou er niet aan moeten denken, vind 1 of 2x per jaar op vakantie wel avontuurlijk genoeg haha :mrgreen:

13 January 2010, 13:29
Snippie spanneeeend!

Ik ben echt super geschrokken ..
ging net tijdens het boodschappen doen VOL onderuit, het is echt spek en spek glad!
Ben meteen naar huis gegaan en durf ook niet meer alleen naar buiten. Doen de rest van de boodschapjes straks maar even samen.

struffle
13 January 2010, 13:36
spannend snippie, ik ben beniueuwd

oh essie das vervelend, heb je je geen pijn gedaan?

storm das wel een goeie tip van dat tuniekje haha ga ik doen ;)
en die mw schipper was ook een tof wijf zei jij toch?

Storm1987
13 January 2010, 13:37
Oeii Es, voorzichtig doen hoor meis. Snap dat je je rot schrikt maar t kindje is nog erg klein en zit veilig vast. Als je je toch anders voelt altijd voor de zekerheid je vk bellen he.

Ik had gisteren op mijn werk een erg agressieve client. Hij schold me verrot en gooide 3x de deur tegen mij aan, hij was heel erg agressief. Het erge vond ik achteraf dat ik op dat moment geen moment aan gedacht heb dat ik gevaar loop. Ik was zo bezig met professioneel handelen dat ik mijn zwangerschap even helemaal vergat :oops: :oops: :oops: Het was dat mijn collega me op den duur voorzichtig zei dat ik niet meer zulke risicos moet nemen met de baby. Zo stom he ik zat op dat moment vol adrenaline en ik voel ook totaal geen angst.

13 January 2010, 13:46
ik kon gelukkig nog een klein beetje vastpakken aan een paaltje ...
jeetje ht zag er volgens mij zo super genant uit :lol:

viel op mn kont en echt pijn deed ht niet, schrok wel zeg ....

Storm1987
13 January 2010, 13:50
Struffle: Jaaa zij is echt tof :mrgreen: Ze behandeld je ook heel persoonlijk en nog een voordeel, ze loopt nooit uit! Bij alle 5 afspraken mocht ik eerder of precies op tijd naar binnen. Ook met die inwendige echo's heb ik me bij haar nooit ongemakkelijk gevoeld ofzo. Maar zij heeft ook geen bank waar je met je benen in de beugels omhoog getakeld moet worden.
:lol:

Ze heeft trouwens bij mij met 7 weken en met 9 weken een inwendige echo gedaan. Inwendig geeft tot 10/12 weken het mooiste en duidelijkste beeld. Ik heb echt heel mooie fotos van onze uk.

snippie
13 January 2010, 13:54
OhhHIgh essie wat naar!

En storm heftig maar idd als je zo druk bezig bent vergeet je soms dingen hè meissie.

En dames morgen is het nog niet spannend.die dagen er naar toe worden slopend want hoor pas op de dag zelf of er echt een terug plaatsing gaat plaats vinden!
Ze zeiden wel dat we er vanuit moeten gaan ook omdat we 3 cryo,'s hebben !
Ze ontdooien ze dus 1 voor 1!lukt de ander niet dan doen ze er weer 1!
Hopelijk ontdooid er 1gelijk goed!zou houden we nog 2cryo,'s over voor de volgende keer(hopelijk over 2jaar hihi)

knuf

struffle
13 January 2010, 14:10
Struffle: Jaaa zij is echt tof :mrgreen: Ze behandeld je ook heel persoonlijk en nog een voordeel, ze loopt nooit uit! Bij alle 5 afspraken mocht ik eerder of precies op tijd naar binnen. Ook met die inwendige echo's heb ik me bij haar nooit ongemakkelijk gevoeld ofzo. Maar zij heeft ook geen bank waar je met je benen in de beugels omhoog getakeld moet worden.
:lol:

Ze heeft trouwens bij mij met 7 weken en met 9 weken een inwendige echo gedaan. Inwendig geeft tot 10/12 weken het mooiste en duidelijkste beeld. Ik heb echt heel mooie fotos van onze uk.

leuuukk!!
ik ben denk de eerste, want heb een afspraak om 8 uur sochtends, vet vroeg, wel heerlijk, heb ik de hele dag nog, en hoef ik er niet tegenaan te hikken. Pff vind het zo spanennd en leuk, tel zowat de uren af haha! Nog 5 nachtjes slapen ;)

Ram1988
13 January 2010, 15:32
ZO meisjes ik heb ff bijgelezen, ga nu snel boodschapjes doen en dan naar een condoleance!
tot vanavond!

wendyl
13 January 2010, 15:40
EstherH, succes vanavond!

Ik word echt gek!
Ben nu 6 dagen over tijd en heb last van maagzuur, jeukende borsten en nu begint mijn buik ineens te rommelen.
Maar de laatst zw test was weer negatief!! Ik kan hier echt niet tegen! :-S

sonja2009
13 January 2010, 15:45
EstherH, succes vanavond!

Ik word echt gek!
Ben nu 6 dagen over tijd en heb last van maagzuur, jeukende borsten en nu begint mijn buik ineens te rommelen.
Maar de laatst zw test was weer negatief!! Ik kan hier echt niet tegen! :-S

dat is erg frusterend ja had je vandaag die zw test gedaan????

wendyl
13 January 2010, 15:51
Hey! Hoe is het met jou?
Een meisje! Wat leuk!!!
Wilde je mailen maar ben je mailadres kwijt!

Maar ik heb maandagse test gedaan.
Wil morgen eentje doen. Is de verjaardag van m'n vriend en tot nu heeft de 14e ons veel geluk gebracht! Dus nu hopelijk ook!!

Mila
13 January 2010, 16:05
wendyl, spannend meid! ga je morgen vroeg testen?

over die inwendige echo's, je voelt er helemaal niks van.. ik ben ook lichtelijk preuts maar dit moet nu zo vaak, dat ik er aan gewend ben geraakt :oops:
verder probeer ik wel altijd idd iets langs aan te doen.
2x vond ik het echt erg dat ze inwendig moesten: 1e keer tijdens de miskraam, toen bloede ik echt heel erg en afgelopen keer tijdens mijn menstruatie, dat zijn momenten dan vind ik het zelf ook vies daaronder en laat staan dat je dan met je benen gespreid moet tegen over een arts met allemaal bloed IEHHHLLL!

Ik bloed nog steeds heel weinig heb geen tampon of maandverband in, maar heb nog wel steeds bloed.. en telkens aan het eind van de dag, de begin van de dag heb ik niks.. vandaag is al dag 7, is voor mij wel erg lang hoor :shock:, zal vast wel te maken hebben met het feit dat ik nog niet schoon ben?! nou ja dinsdag weer een echo.. ben dan wel heel benieuwd!

wat ik me afvroeg ik had eerst 6 eitjes en nu 4, waar zijn die andere twee gebleven? zijn die dan wel gesprongen? of gewoon ingekrompen?

Esther, condoleance van wie? gecondoleerd!

Ram1988
13 January 2010, 16:47
wendyl, spannend meid! ga je morgen vroeg testen?

over die inwendige echo's, je voelt er helemaal niks van.. ik ben ook lichtelijk preuts maar dit moet nu zo vaak, dat ik er aan gewend ben geraakt :oops:
verder probeer ik wel altijd idd iets langs aan te doen.
2x vond ik het echt erg dat ze inwendig moesten: 1e keer tijdens de miskraam, toen bloede ik echt heel erg en afgelopen keer tijdens mijn menstruatie, dat zijn momenten dan vind ik het zelf ook vies daaronder en laat staan dat je dan met je benen gespreid moet tegen over een arts met allemaal bloed IEHHHLLL!

Ik bloed nog steeds heel weinig heb geen tampon of maandverband in, maar heb nog wel steeds bloed.. en telkens aan het eind van de dag, de begin van de dag heb ik niks.. vandaag is al dag 7, is voor mij wel erg lang hoor :shock:, zal vast wel te maken hebben met het feit dat ik nog niet schoon ben?! nou ja dinsdag weer een echo.. ben dan wel heel benieuwd!

wat ik me afvroeg ik had eerst 6 eitjes en nu 4, waar zijn die andere twee gebleven? zijn die dan wel gesprongen? of gewoon ingekrompen?

Esther, condoleance van wie? gecondoleerd!

Piet verbeek, ken je hm? s wel een bekende naam hier haha ;)

Mila
13 January 2010, 16:53
nee die ken ik niet. sterkte vanavond.

ik ben nu bij mijn ouders en ga nu richting zutphen rijden, tot straks

wendyl
13 January 2010, 16:57
Morgenochtend ga ik weer een test doen ja...

Ik ben wat dat betreft ook behoorlijk preuts, maar een inwendige echo vond ik echt zo meevallen, maar zag er van te voren wel heel erg tegenop!

Ram1988
13 January 2010, 17:03
hee meisjes,
ik heb zo'n last na t warme eten (misselijk,buikpijn)
herkent iemand dit?

struffle
13 January 2010, 17:48
he esther nee ik heb het zelf niet. De misselijkheid is bij mij op alle momenten mogelijk. Misschien proberen rustig aan te eten en voornamelijk lichte maaltijden. Heb gelezen dat aardappels en dat soort neutrale koolhydraten goed zijn tegen misselijkheid.

lmoet je ook overgeven na het eten dan?

Tessa23
13 January 2010, 17:54
Wat naar zeg van je misselijkheid esther!

Hier alles weer schoon..was gedaan enz.. toch best veel als je voor een week weg wast.. tja op vakantie niet wassen haha..
Morgen met ma uit eten want die heeft voor de poezen gezorgd toen we weg waren..

snippie
13 January 2010, 18:12
Ohh wat anar Esther!

Tessa leuke vakantie gehad las ik op hyves;)!
en jah veel was is dat dan he hihi!

syl: die eitjes die krimpen idd in en lossen bewijzen van op.

wat ik je vertelde dat ze bij mij een stuk of 13 hebben laten zittenomdat die allemaal kleiner waren.
en die zijn allemaal weg .

13 January 2010, 18:17
Hetog es ..
Ik heb het zo af en toe hoor, na het avond eten .. dat ik dan steeds zit te boeren en een klein beetje een rotgevoel heb.
Licht eraan wat we eten ... en ik moet niet door eten totdat ik niet meer kan, want het lijkt of ik het dan juist steeds heb.
Maar na een paar uurtjes zakt dat wel weer!

Is er iemand bekend in antwerpen?

Mila
13 January 2010, 18:35
Hetog es ..
Ik heb het zo af en toe hoor, na het avond eten .. dat ik dan steeds zit te boeren en een klein beetje een rotgevoel heb.
Licht eraan wat we eten ... en ik moet niet door eten totdat ik niet meer kan, want het lijkt of ik het dan juist steeds heb.

ben er 1x geweest, maar da is al weer 5 jaar geleden, dus weet er niet meer heel veel van, weet alleen dat we verdwaald waren en ons hotel niet meer terug konden vinden :lol:

Lunanoa
13 January 2010, 18:49
Bij heel erg ziek zijn door een zwangerschap kun je: Emesafene krijgen!
Helpt voor sommigen enorm.
Bij mij niet zoveel :lol: Maar over het algemeen helpt het wel :P

Hedwig88
13 January 2010, 18:51
Balen he die misselijkheid! ik heb er zelf ook erg veel last van misselijkheid en hele erge vermoeidheid... maar het wordt al minder en probeer me er over heen te zetten...
Er zal toch ook geld verdiend moeten worden haha :P
Hopelijk gaat het snel over esther en sterkte vanaaf!

snippie
13 January 2010, 18:53
Hetog es ..

ben er 3x geweest maar allen om te shoppem:)

13 January 2010, 18:55
Wij wonen er zooo dicht bij , maar ga er morgen voor de 2e keer pas shoppen :lol:

Hebben jullie savonds ook zoon veeel dikkere buik als overdag? Na het eten lijk ik wel 10 weken verder :lol:

Mila
13 January 2010, 18:55
hedwig, waarom heb jij een afspraak bij de internist?

Mila
13 January 2010, 18:57
Wij wonen er zooo dicht bij , maar ga er morgen voor de 2e keer pas shoppen :lol:

Hebben jullie savonds ook zoon veeel dikkere buik als overdag? Na het eten lijk ik wel 10 weken verder :lol:

dat had ik ook toen ik zwanger was.. 's ochtends bijna niks en 's avond had ik echt een buikje.
maar dat heb ik nu ook :lol: en ben niet eens zwanger hahahaha

Lunanoa
13 January 2010, 18:58
Ja 's avonds is mijn buik ook dikker!
In het begin vooral altijd. Je darmen zetten 's avonds enorm uit. Vraag me niet waarom :? :lol:

Ik ben benieuwd naar wat buikfoto's van de nieuwe zwangeren. De foto's van mezelf beginnen ook saai te worden :lol:

huisvrouw42
13 January 2010, 18:59
Heerlijk shoppen hoor, in Antwerpen!! Lekker veel HenM's in 1 straat! haha
Alleen wel makkelijke schoenen aantrekken, want die keien lopen niet heel lekker!!

ik heb nog geen buik, tenminste, door mijn eigen vetbuik zie je niks! haha, alleen als ik duw dan is het wel harder dan normaal, en mn broeken zitten ook wel iets strakker..

liefs

huisvrouw42
13 January 2010, 19:00
zag trouwens dat sommige van jullie ook een babysite hebben! Heb ik ook aangemaakt..

Daar kun je toch ook vriendjes worden? Of heb ik dat verkeerd gezien?

het is huismanbeeb.babysite.nl

Mila
13 January 2010, 19:20
huisvrouw, zit bij jou profiel te kijken en je hebt ook lang op een wondertje moeten wachten.
deze maand precies een jaar geleden raakte ik ook zwanger, maar helaas deze maand niet :cry: zag bij jou profiel dat je precies een jaar na de mk weer zwanger bent, wel bijzonder!

huisvrouw42
13 January 2010, 19:26
ja, inderdaad, heeft even geduurd! heb dit jaar op dezelfde dag een positieve test gehad als vorig jaar, en ook de eerste echo was op dezelfde datum als dit jaar.. dit keer gelukkig wel alles goed!

Nu nog ff afwachten tot 12 weken! Spannende tijden!

liefs

Mila
13 January 2010, 19:29
huisvrouw, gefeliciteerd nog! en zeker spannend nu, maar je hebt al een goede echo gehad, dus lekker genieten nu.

Ram1988
13 January 2010, 19:30
Zo mijn plichten weer gedaan voor vandaag... ben wel helemaal op nu haha!
nou luun op mijn buikfoto's zal je nog ff moeten wachten hahaha :D

snippie
13 January 2010, 19:31
ja, inderdaad, heeft even geduurd! heb dit jaar op dezelfde dag een positieve test gehad als vorig jaar, en ook de eerste echo was op dezelfde datum als dit jaar.. dit keer gelukkig wel alles goed!

Nu nog ff afwachten tot 12 weken! Spannende tijden!

liefs

hej meissie!!!

Babii
13 January 2010, 19:36
Meiden,

Ik ga lekker offline, even relaxen en goed eten! Mag vanaf 12 uur niks meer eten en drinken!

Liefs

huisvrouw42
13 January 2010, 19:39
heej snippie!

Duim voor je dat je onderschrift uitkomt! Echt, het is jullie zo gegunt!
Wel heel apart dat je iedereen van alle oude forums (deel 3) echt overal tegenkomt.. De een al lang en breed bevallen, de ander staat op springen, enz...

liefs

Lunanoa
13 January 2010, 19:41
Kim:
Succes morgen met je operatie!

Huisvrouwtje:
Wat enorm prachtig dat je zwanger bent! Al mooie echo's gehad zie ik dus het zal wel helemaal goed komen ;) Die eerste weken zijn het meest cruciaal & vaak zit het met 9 weken al voor 95% zeker goed!

Ik ben me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie gesprek morgen. Intern voor een aantal vaste uren.
Heb nogal wat minpunten aan mijn broek hangen; ben namelijk zwanger:P mhoehahaaha
Dus we zullen zien of er wat uitrolt, zijn namelijk héél veel collega's die solliciteren :?
Het maakt me ook niet uit. Maak als invalkracht enorm veel uren & krijg een mooie uitkering met mijn verlofperiode.
Al is wat vastigheid altijd mooi, wie weet breidt het nog uit & we willen in de toekomst ook graag een huisje kopen :D Dan zijn contracturen dus wel belangrijk...

snippie
13 January 2010, 19:46
heej snippie!

Duim voor je dat je onderschrift uitkomt! Echt, het is jullie zo gegunt!
Wel heel apart dat je iedereen van alle oude forums (deel 3) echt overal tegenkomt.. De een al lang en breed bevallen, de ander staat op springen, enz...

liefs

danj he meissie.

jah grappig opzich he:)!
bijna iedereen is volgens mij zwanger van oude forums(DEEL3).
altans degene die daar heel lang hebben gezeten.maar ach!
onze tijd komt wel!

en meissie ik hoop voor je dat de 12 weken snel voorbij gaan!

Kim succes meissie morgen!!

sharon jij ok lieverd met bloedprikken

Lun succes morgen met je gesprek.

dames ik ga weer mijn fanatsie leven in met de sims 3:)!
tot morgen!
KNUF
KNUF

sharon_
13 January 2010, 19:54
Hoop bijgelezen weer :D ..

Becky meid, ik weet hoe klote het is als je net hebt te horen gekregen dat je zo jong al de mmm in moet :( ..
Je verwacht het totaal niet, en toch moet je dan :( .. Is zeker niet makkelijk! Heb wel info van die site inderdaad
afgehaald, mijn vriend heeft nu mooi een schadebedrag gekregen voor de dagen dat die niet heeft gewerkt,
maar wat heeft die nou gedaan :S mij niet op gegeven! Dus ik kan fluiten naar het geld denk ik, want hij denkt
dat ze raar gaan kijken als ik me nu nog meld. Maar kan aan de andere kant wel weer aangeven dat ik wel bij de
dokter ben geweest enz. Dus zit in twijfel wat ik moet doen......

Struffle thanks meid voor je lieve woorden! Hoop dat het betalen voor de behandeling mee valt, want echt rijk zijn
we helaas ook niet. Maar we hebben er alles voor over dat sobiezo :) .. Bij jou schiet het ook alweer op he met de weken,
heerlijk joh hihi.

Storm wat eng van je client, jeetje meis pas je wel goed op? Laat je collega's het in vervolg maar opknappen!

Snippie dankje lieverd!

Kim morgen heel erg veel succes met de operatie, ik zal voor je duimen!

Lunanoa heel veel succes met je sollicitatie, ga ook voor jou duimen. Wie niet waagt wie niet wint toch?

En wat betreft de inwendige echo, hihihi ik heb er maandag ook voor het eerst een gehad, maar lieve Snippie had
me van te voren al gezegt een jurkje of tuniekje aan te doen, dus ik had mooi een tuniekje aan hihi en dat scheelt echt
wel hoor. Bah moest ook in van die belachelijke beugels, en me vriend ging ook nog eens achter in de kamer zitten dus
kon zo mee genieten hahaha. Maar vond het draaien wat ze deed om me eierstokken te vinden af en toe wel pijnlijk
en ik had na die tijd ook echt een drukkend en zeurend gevoel in me onderbuik en nu nog steeds en dat heb ik normaal
nooit als ik ongi ben. Maar ach, er zijn ergere dingen :D .. Zoals morgen, dan ga ik bloedprikken haha ben al de hele avond
een lekkere jankbom maar moet er morgen toch aan geloven.. Komt vast allemaal wel goed :roll: ..

Ram1988
13 January 2010, 19:59
Meisjes ik ga slapen! en dromen dat t helemaal goed komt met mn kleine korrel!

Slaap lekker en tot morgen!!

huisvrouw42
13 January 2010, 20:00
hey meiden..

Er zijn een aantal van jullie die een babysite hebben.. nu ben ik best ff benieuwd maar jullie hebben er wachtwoorden opzitten! Zouden jullie die ff willen sturen in een pb?

Ik heb er ook een aangemaakt.. staat nog niet zoveel o maar dat komt nog wel!

huismanbeeb.babysite.nl

@snippie, ja, volgens mij de meeste nu wel.. En jij gaat snel volgen, echt!

En over die inwendige echo's, ik heb er ook al wat achter de rug, maar bij echo bureau utrect is het echt super geregeld.. Kun je in eerste instantie je broek gewoon aanhouden.. dan op de tafel gaan liggen, je benen optrekken en je broek naar beneden tot je knieen doen.. leggen ze er netjes een doekje overheen, en gaan ze via onder naar binnen zeg maar.. zo veel beter dan de gyn die met vol ziekenhuis licht tegen je aan zit te kijken terwijl je in de stijgbeugels ligt! maar goed, als je t eenmaal een keer gehad hebt ben je gewend.. Ze zien er zat heel de dag, dus maakt hun echt niet uit! haha

liefs

Hedwig88
13 January 2010, 20:21
Lees het nu pas syl....

Voor mijn schildklier afwijking... me medicijnen en bloedwaardes moeten beter in de gaten gehouden worden met oog op de kleine... hoezo?
Ik kan gelukkig vrij snel terrecht:D ben heel benieuwd wat eruit komt...

Liminous
13 January 2010, 20:23
Ik had gisteren op mijn werk een erg agressieve client. Hij schold me verrot en gooide 3x de deur tegen mij aan, hij was heel erg agressief. Het erge vond ik achteraf dat ik op dat moment geen moment aan gedacht heb dat ik gevaar loop. Ik was zo bezig met professioneel handelen dat ik mijn zwangerschap even helemaal vergat :oops: :oops: :oops: Het was dat mijn collega me op den duur voorzichtig zei dat ik niet meer zulke risicos moet nemen met de baby. Zo stom he ik zat op dat moment vol adrenaline en ik voel ook totaal geen angst.

Zoo herkenbaar dit. Behalve dan dat ik zwanger ben en geen gevaar loop, maar bij ons hebben de clienten zodanig een agressieprobleem dat ik meteen overgeplaatst wordt naar een andere woning als ik zwanger ben.. Maar meid, doe wel voorzichtig he!

Lunanoa
13 January 2010, 20:25
Ik vond de inwendige echo helemaal niet erg ofzo.
Alleen toen ze ook bij mijn eierstokken ging kijken, want er was een cyste & ze wou ff de eileiders controleren... :?
Ze had me gewaarschuwd dat ik door de druk binnen 's avonds wel eens wat kramp kon krijgen. Nou die kreeg ik dus ook. AUTSJ.

Gelukkig de rest uitwendig gehad. Is toch leuker :lol:

Joya
13 January 2010, 20:36
meiden ik heb niet zoveel bij gelezen want ben zo moe de laatste tijd dat ik wel online ben op het forum maar eigenlijk niet zoveel lees en typ :oops: hoe is het hier??

kim heel veel succes morgen met je operatie! ik denk aan je meis!

lunanoa heel veel succes met je sollicitatie!! ik hoop dat je wat vaste uren krijgt daar.. is toch mooi meegenomen dan..

Mila
13 January 2010, 20:38

Zoo herkenbaar dit. Behalve dan dat ik zwanger ben en geen gevaar loop, maar bij ons hebben de clienten zodanig een agressieprobleem dat ik meteen overgeplaatst wordt naar een andere woning als ik zwanger ben.. Maar meid, doe wel voorzichtig he!

ik heb dat ook gehad.. toen ik zwanger was wilde ik zelf de eerste twaalf weken op de groep blijven en daarna zou ik dan overgeplaatst worden, maar helaas ging het mis.

Joya
13 January 2010, 20:40
storm pas goed op jezelf en je kleintje meis!!

ik zit weer lekker hier met mijn grote verslaving ;) haribo beertjes :D heerlijk haha.. vond die dingen nooit te eten :? maar nu..
een paar dagen geen last gehad van de kwaaltjes maar vandaag zijn ze weer duidelijk aanwezig :D steken in mijn onderbuik enzo.. maar vind het helemaal niet erg ;)
nog maar 1 week wachten en dan eindelijk de 1e echo :D :D

Mila
13 January 2010, 20:41
Lees het nu pas syl....

Voor mijn schildklier afwijking... me medicijnen en bloedwaardes moeten beter in de gaten gehouden worden met oog op de kleine... hoezo?
Ik kan gelukkig vrij snel terrecht:D ben heel benieuwd wat eruit komt...

ik zag het bij je onderschrift staan, dus was een beetje benieuwd :oops: maar nu je het verteld, wist ik het ook wel eigenlijk :oops:

Mila
13 January 2010, 20:42
KIM, heel veel succes morgen!!!

jorina
13 January 2010, 20:44
ff nog over ernstige afwijkingen
mijn vriend en ik zitten ook op 1 lijn
en hebben ook al min of meer besloten dat als er uit komt dat het niet goed is we het ook niet laten komen
zal voor sommige misschien heel hard zijn maar ik weet nu al zeker dat ik en ook jan niet in staat zullen zijn om voor zo'n kindje te zorgen want dan moet je wel super stevig in je schoenen staan

en nee die keuze zal echt niet over 1 dag ijs gaan maar als je nu om mijn mening vraagt zeg ik dat ik het niet laat komen want lichamelijk maar ook vooral geestelijk moet je dat wel kunnen

mocht er echter niets uit de testen komen en er blijkt toch iets goed mis na geboorte (en dan zeg ik goed mis want nee ik laat geen kindjes weghalen vanwege een hazenlipje of een klompvoetje want die mensen moeten zich echt na laten kijken )
dan zal het kindje altijd met heel veel liefde worden opgevangen en zal ik proberen om er zolang als het gaat zo goed mogelijk voor zorgen

Babii
13 January 2010, 20:45
Thanks meiden! Ga nu wel echt offline!! Liefs

becky88
13 January 2010, 20:49
sharon meid dat maakt niet uit gewoon alsnog bellen!
ze kunnen natrekken dat je bij de HA bent geweest etc.
maakt niet uit dat je vriend jou is vergeten gewoon opnieuw contact opnemen
neem aan dat die zaak van je vriend ook nog loopt of niet?
gaat het wel wat beter met jullie ruggen??

becky88
13 January 2010, 20:50
lunanoa succes met je sollicitatie meid!!!
duim voor je!

Mila
13 January 2010, 20:51
lunanoa, succes meid morgen. lees op hyves dat je bijna je 20 weken echo alweer hebt :shock: wat ga jij snel zeg..
willen jullie weten wat het word?

Liminous
13 January 2010, 20:58

ik heb dat ook gehad.. toen ik zwanger was wilde ik zelf de eerste twaalf weken op de groep blijven en daarna zou ik dan overgeplaatst worden, maar helaas ging het mis.

Jaa iedereen in mn omgeving weet nu dat ik bezig ben, behalve mn collega's. Ondanks het risico ga ik het wel pas met 12 weken vertellen denk ik..

Mag ik vragen bij hoeveel weken jij een mk hebt gehad?

Enne, had je trouwens nog gesolliciteerd?

struffle
13 January 2010, 21:03
luuntje meissie veel succes morgen, en veeg ze allemaal van de baan daar, die concurrenten, gaat je vast lukken :lol:

Kim jij ook succes morgen!!

En wie had t over een nieuwe verslaving: ik heb napoleonnetjes ontdekt en meteen 3 zakken gekocht haha, moet wel een beetje oppassen met die suikers, dus doe het rustig aan. Helpen echt fantastisch tegen misselijkheid!!! Dus bij deze meteen een gouden tip (geen emesafene meer maar een zuurtje!).

jorina het klopt idd dat je wel stevig in je schoenen moet staan, misschien ben ik nu wat overmoedig, maar ik denk wel dat mn vriend en ik een sterk team zijn samen, en heb behoorlijke bewijsdrang dus ik zal er voor de volle 100% voor gaan! Gelukkig komt het nog steeds weinig voor, maar het is wel goed om erover te praten en meningen uit te wisselen voor de beeldvorming, je moet ook niet vastroesten in je eigen tunnelvisie want dan krijg je vroeg of laat toch wel de deksel op je neus. Dus vind het ook goed om de meningen van anderen hierover te lezen (het gaat tenslotte niet om een pak melk).
En wat je zegt, je kind weg laten halen vanwege een hazenlipje of klompvoetje!! Het verbaast me serieus dat dit etisch toelaatbaar is in nederland... hier is toch geen sprake van een afwijking of beperking wat de kwaliteit van het leven doet verminderen?? Nouja, ik moet me er ook niet teveel over opwinden maar er komt bij mij echt spontaan t zuur omhoog als ik aan t idee alleen al denk. Hoe sick minded ben je dan!

Nou mensjes ik duik mn bed in, even de docu van net (vel over probleem) verwerken, ook onderdeel van mn vakgebied, vind het zo'n byzondere en ongrijpbare stoornis, erg boeiend maar heftig om te zien hoe die problemen zich kunnen opstapelen...

Morgen weer vroeg op en een aantal intake gesprekken en adviesgesprekken voeren! Spannend hoor :)
Spreek jullie later en goede nacht allemaal!!

Ohja nog 1 ding: we hebben zojuist de camper gereserveerd, dus we gaan echt 2 weken weg in mei, suuuuuuuuuupergaaf!!! Hebben er zo'n zin in!! Ben dan 25 en 26 weken.

sharon_
13 January 2010, 21:07

Oke ga het er dan vanavond nog eens met hem over hebben. En moeten ze het idd maar na trekken enz.
Ze vroegen vanmiddag naar ons bankrekeningnr dus ik denk dat het geld toen is over gemaakt?
Met onze ruggen gaat het wel weer goed gelukkig en met de nek ook.. Ben ik ook echt blij van want het was
niet prettig.

Ff andere vraag voor Sylvia of Kim..
Ik moet bloedprikken na me ei, om te kijken of de waardes goed zijn. Maar nu zei die gyn dus maandag van
u heeft een regelmatige cyclus waarop ik heb geantwoord ja (soms wel 1 of 2 dagen afwijkend). Toen schijnt
ze later gezegt te hebben aangezien u een cyclus heeft van 4 weken moet u op dag 22 prikken voor de eisprong
waarde.. Maar dat zou dus maar 4 of 5 dagen na me ei zijn omdat ik geen cyclus heb van 4 weken maar van
+- 30/31 dagen me eisprong is meestal op dag 17/18. Dat prikken is dan toch veelste vroeg? Tijdens het gesprek werd
er zoveel gezegt en vond haar ook niet echt aardig waardoor ik niet alles heb mee gekregen. Dus had het er ook
al over met Snippie.. En ben van plan morgen anders ff langs de poli daar te lopen en na vraag te doen of ik niet
pas een paar dagen later moet prikken. Maar dan zit ik geloof ik weer met het weekend :| !

jorina
13 January 2010, 21:10
struffletje dat zuur komt van die lekkere napoleonnetjes :D

maar je hebt daar wel gelijk in mensen denken soms zo makkelijk en ik vind het ook niet goed dat het toegestaan is om het dan zomaar weg te laten halen
maar helaas (in dit geval) heb je de vrije hand in nederland

becky88
13 January 2010, 21:12
Oke ga het er dan vanavond nog eens met hem over hebben. En moeten ze het idd maar na trekken enz.
Ze vroegen vanmiddag naar ons bankrekeningnr dus ik denk dat het geld toen is over gemaakt?
Met onze ruggen gaat het wel weer goed gelukkig en met de nek ook.. Ben ik ook echt blij van want het was
niet prettig.

gelukkig dat het weer goed gaat met jullie rug en nek!!
denk niet dat ze het dan vandaag overgemaakt hebben, zij zullen dat wel weer naar de tegenpartij opsturen en zij maken het naar jullie over.
ze hebben tijd genoeg daar wij wachten ook al 3 weken op geld van me vriend.
gewoon dat van jou ook opgeven en dan regelen zij dat wel voor je.
ben blij dat je iets aan die site hebt gehad!

Mila
13 January 2010, 21:20
Jaa iedereen in mn omgeving weet nu dat ik bezig ben, behalve mn collega's. Ondanks het risico ga ik het wel pas met 12 weken vertellen denk ik..

Mag ik vragen bij hoeveel weken jij een mk hebt gehad?

Enne, had je trouwens nog gesolliciteerd?

met 9 weken had ik de eerste echo en daar zagen we dat het niet (meer) leefde en met 10 weken ben ik het vruchtje verloren, maar waarschijnlijk is het met 5 al gestopt met groeien alleen heeft mijn lichaam er lang over gedaan om het af te stoten.

Over het werk, ik heb het wel mijn collega's verteld dat ik zwanger was, ook omdat zodra er een incident was hun weten waarom ik misschien anders dan anders zou reageren. alleen reageren ze allemaal te lief, ze gingen mij allemaal stuk voor stuk beschermen en dat terwijl het ook nog allemaal mannen waren.. wel schattig! Later toen ik die miskraam kreeg vond ik het ook fijn dat ze dat wisten, wisten ze gelijk waarom ik thuis was en niet werkte.. maar zodra ik toen weer op het werk kwam, wisten ze niet zo goed wat ze moesten zeggen hahahaha dat zijn ook weer mannen.. zodra ze je als meisje kunnen beschermen doen ze dat, maar zodra er gevoelens bij komen en vooral praten, slaan ze stil hahahaha vond ik wel mooi :lol:

Nee ik heb niet gesolliciteerd, want er is nog geen vacature

Mila
13 January 2010, 21:24

niet prettig.

Ff andere vraag voor Sylvia of Kim..
Ik moet bloedprikken na me ei, om te kijken of de waardes goed zijn. Maar nu zei die gyn dus maandag van
u heeft een regelmatige cyclus waarop ik heb geantwoord ja (soms wel 1 of 2 dagen afwijkend). Toen schijnt
ze later gezegt te hebben aangezien u een cyclus heeft van 4 weken moet u op dag 22 prikken voor de eisprong
waarde.. Maar dat zou dus maar 4 of 5 dagen na me ei zijn omdat ik geen cyclus heb van 4 weken maar van
+- 30/31 dagen me eisprong is meestal op dag 17/18. Dat prikken is dan toch veelste vroeg? Tijdens het gesprek werd
er zoveel gezegt en vond haar ook niet echt aardig waardoor ik niet alles heb mee gekregen. Dus had het er ook
al over met Snippie.. En ben van plan morgen anders ff langs de poli daar te lopen en na vraag te doen of ik niet
pas een paar dagen later moet prikken. Maar dan zit ik geloof ik weer met het weekend :| !
dat is idd vroeg, 5 dagen kan wel hoor, maar ik zou zelf voor de 8 dagen gaan, dus na het weekend. idd even langs de poli gaan morgen

Babii
13 January 2010, 21:30
@ Sharon, mijn gyn raadt altijd aan tussen 5 en 7 DPO. Zelf ga ik altijd op 7 DPO :).

Liminous
13 January 2010, 21:34
haha ja mannen en over gevoelens praten, praat me er niet van..

Owja zo was het idd.. Hou je het nog wel in de gaten of er wat vrij komt ?

Aan de ene kant zou ik het ook wel gelijk willen vertellen, maja dan wordt ik dus gelijk overgeplaatst.. En stel je voor dat het niet goed gaat, dan zit je ergens anders voor niets.. Maar aan de andere kant is het risico ook wel erg groot..

Mila
13 January 2010, 21:43
haha ja mannen en over gevoelens praten, praat me er niet van..

Owja zo was het idd.. Hou je het nog wel in de gaten of er wat vrij komt ?

Aan de ene kant zou ik het ook wel gelijk willen vertellen, maja dan wordt ik dus gelijk overgeplaatst.. En stel je voor dat het niet goed gaat, dan zit je ergens anders voor niets.. Maar aan de andere kant is het risico ook wel erg groot..

ik heb het toen wel verteld en ook gelijk gezegd dat ik de eerste twaalf weken gewoon bleef en zodra ik met 12 weken een goede echo zou hebben ga ik wel weg.. en dat mocht

Mila
13 January 2010, 21:57
dames, jullie moeten me helpen.. ik heb zo'n zere borst, kan wel huilen!
de pijn zit binnenin mijn borst, kan wel gewoon aan mijn borst zitten dat doet niet zeer, de pijn zit echt binnen in mijn borst. zodra ik een bh aanhoud heb ik nergens last van, maar zodra ik de bh uit heb doet het echt pijn :cry:
ik herken dit dus echt niet!

sharon_
13 January 2010, 22:11
Bedankt meiden, ik zit na het weekend dan al op 9dpo dus ik ga dan denk ik op 6 dagen dpo prikken.

Sylvia wat vervelend die pijn :( Ik heb ook altijd wel pijnlijke borsten maar dat is meestal een week na me eisprong.
Zoals jij het beschrijft heb ik het geloof ik nog nooit gehad want bij mij doet het altijd pijn als ik er aan zit bijv of
harder loop. Kan je dus helaas niet helpen meis. Sterkte er mee :( hoop dat het snel over is.

Mila
13 January 2010, 22:16
Bedankt meiden, ik zit na het weekend dan al op 9dpo dus ik ga dan denk ik op 6 dagen dpo prikken.

Sylvia wat vervelend die pijn :( Ik heb ook altijd wel pijnlijke borsten maar dat is meestal een week na me eisprong.
Zoals jij het beschrijft heb ik het geloof ik nog nooit gehad want bij mij doet het altijd pijn als ik er aan zit bijv of
harder loop. Kan je dus helaas niet helpen meis. Sterkte er mee :( hoop dat het snel over is.

als ik er aanzit doet het idd geen pijn.. ik heb nu geen bh aan en dat doet pijn dus hou ik me borst vast in mijn hand en dan heb ik minder last van.. ga zo ook een sporttopje aan doen..

sharon_
13 January 2010, 22:22
Oke :( dat klinkt inderdaad niet fijn. Kan het geen bijwerking zijn van je medicijnen? Of is dat een domme vraag :oops: ..

Mila
13 January 2010, 22:33
Oke :( dat klinkt inderdaad niet fijn. Kan het geen bijwerking zijn van je medicijnen? Of is dat een domme vraag :oops: ..

dat kan, maar ik heb provera al 5 keer gebruikt en hier nooit last van gehad.. ik wacht even dinsdag af, dan vraag ik het gelijk in het ziekenhuis..

sharon_
13 January 2010, 22:36
Gewoon ff na vragen inderdaad, want als het zo pijn doet dat je wel kan huilen is het ook niet fijn. Dikke knuffel voor jou meis!

Tessa23
13 January 2010, 22:47
Kim , veel succes morgen met je operatie!!!

Lunanoa , succes met je sollicitatie!

Syl , klote zeg van die pijn in je borst.. hopen dat het minder word.. en je dan weet waar door t komt..

Ik ga lekker slapen..

Truste meiden!