PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Tessa23
13 January 2010, 22:49
En Sharon , heel veel succes met bloed prikken morgen.. ik duim voor je , t zal wel meevallen , ach ik praat makkelijk en jank het hardste als ik moet ,t viel tot nu toe altijd mee.. x

sonja2009
14 January 2010, 08:02
goedemorgen allemaal

Babii sterkte vandaag met je operatie

snippie
14 January 2010, 08:17
Goede morgen meiden

Babii sterket meissie!!
sharon ook

wendyl
14 January 2010, 08:40
Goedemorgen!

Babii en Sharon, succes/sterkte vandaag!!

Syl, hoe is het met je? Heb je nog steeds zo'n pijn?

Ik heb echt een K ochtend achter de rug!!!
Vandaag is mijn vriend 30 geworden. Heb ik als verrassing een champagneontbijt besteld, zou bezorgd worden tussen 6.45 en 7.45 uur!
Dus ik al om 6.30 uur opgestaan!
Toen heb ik eerst een zwangerschapstest gedaan, natuurlijk weer negatief. :cry:
Daarna koffie drinken, douchen, aankleden enzo...
Inmiddels was het al 7.45 uur en nog steeds geen ontbijt!
Mijn vriend is zich toen gaan douchen en rond 8.00 uur nog steeds geen ontbijt! Dus heb ik maar gebeld…
Die man vertelde dat hij de bezorgster net een kwartier geleden aan de lijn had en dat ze zei dat ze toen in de buurt was. Dus ik zou teruggebeld worden.
Wordt ik teruggebeld, hebben ze het ontbijt al bezorgd. Wel het goede huisnummer, maar in een andere wijk!!!!!!!
We hebben dus geen champagne ontbijt gehad!!!!!!

Ik heb echt van woede zo zitten huilen vanochtend!!!
Eerst een negatieve test en toen mijn verrassing dat compleet is mislukt!! Pff, ik voel me nu echt zo kut!!!

Zo, dat moest ik allemaal ff kwijt...

snippie
14 January 2010, 08:44
he meissie wat naar:(!!
bah wat een tegen slagen!!
knuf

sonja2009
14 January 2010, 08:46
wat een debielen zeg je krijgt je geld denk wel terug
dat is echt een domper dan

knuffff

Steef
14 January 2010, 08:49
@ Wendyl:
Wat slecht zeg!!!!
En krijg je nu alsnog een ontbijtje aangeboden???
Gefeliciteerd met je vriend!!
Gaan jullie vandaag nog wat aan ontspanning doen?

wendyl
14 January 2010, 08:56
Steef, thnx!

Maar ze vroeg vanochtend wel wat we nu wilden, maar ik kon vanochtend niks zeggen, ik was zo boos. Dus ik heb gevraagd om later terug te bellen.
Mijn vriend stelde al voor om het te verschuiven naar zondag.
Maar ik denk dat het verschuif naar morgen. Vandaag moeten we allebei werken en morgen zijn we vrij. We gaan namelijk trouwlocaties bezichtigen! :D
Dus daarvoor zou het wel kunnen. Dan is het toch nog een beetje een verrassing, als ik zeg dat we het pas zondag doen...

Heb nog steeds een rood hoofd en branderige ogen! :?

Steef
14 January 2010, 08:59
Het klinkt als een mooi alternatief!!
Eerst romantisch knus ontbijten en dan heeeeeel romantisch trouwlocaties bekijken!!
Wanneer gaan jullie trouwen??

snippie
14 January 2010, 09:01
Steef, thnx!

Maar ze vroeg vanochtend wel wat we nu wilden, maar ik kon vanochtend niks zeggen, ik was zo boos. Dus ik heb gevraagd om later terug te bellen.
Mijn vriend stelde al voor om het te verschuiven naar zondag.
Maar ik denk dat het verschuif naar morgen. Vandaag moeten we allebei werken en morgen zijn we vrij. We gaan namelijk trouwlocaties bezichtigen! :D
Dus daarvoor zou het wel kunnen. Dan is het toch nog een beetje een verrassing, als ik zeg dat we het pas zondag doen...

Heb nog steeds een rood hoofd en branderige ogen! :?

hej naar zeg gelukkig word het opgelost.

wat leuk een trouw locatie:)!
leuk is dta het de voorbereiding:)!
wahh had laats me trouw jurk weer even ana gedaan :oops: wow wat geweldig:)

wendyl
14 January 2010, 09:14
Steef, als je het zo zegt, is het eigenlijk wel heel leuk ja!
Eerst romantisch ontbijt en daarna trouwlocaties kijken! :)
Ik word eindelijk weer wat positiever! ;)

Hahaha leuk Snippie!!
Wat voor soort jurk heb je??

Vanochtend vroeg mijn vriend of ik voor vanavond rijstevlaai wil halen. Dat vind hij namelijk zo lekker.
Maar voor vanavond heb ik een slagroomtaart besteld met een foto van mijn vriend en dat hij 30 is geworden.
Dus ik zeg nog: is goed, maar koop dat dan ook alvast voor op je werk, dan heb je iig al 1 stuk gehad!
Mail ik hem net met de vraag wat voor taarten hij voor het werk heeft gekocht, zegt hij: 1 appelkruimel, 1 abrikozen en kersenvlaai……zelf hou ik daar allemaal niet van maar ik ga rijstevlaai eten met mijn schatje vanavond!

En om het verhaaltje compleet te maken...
Afgelopen zaterdag een surprise party georganiseerd voor hem. Eigenlijk wilde ik dat a.s. vrijdag doen, maar toch zaterdag al gedaan, omdat zijn ouders er dan bij konden zijn. Zij wonen namelijk in Frankrijk en zijn al 3 jaar hier niet meer geweest. Krijg ik 2 dagen van te voren een mail dat ze niet komen door het weer!
En zaterdag zelf zijn er ook nog 7 mensen afgevallen door het weer!!

Wat baal ik overal van zeg!
Echt niks gaat zoals gepland! :(

Steef
14 January 2010, 09:17
@ Wendyl

Die rijstevlaai komt een andere keer wel ;) of je haalt een los puntje haha.

Wat balen dat er zoveel afmeldingen waren!! Zoveel geregel en dan door het weer al die afmeldingen.
Waar wonen jullie ergens??
Hier viel het namelijk reuze mee. (omgeving amsterdam)

snippie
14 January 2010, 09:26
uhm wat soort jurk!
een witte ivore jurk.met kleine sleep
ik zou even kijken of er ergens nog een foto staat;)
knuf

Deniseb
14 January 2010, 09:26
Pff echt niet leuk he wachten....

Pas over 6 of 9 dgn pas mijn nod...maar als je een dagje vrij bent en eigenlijk niet zoveel hebt te doen...ga je echt over alles nadenken..

Word er echt ongeduldig van...

wendyl
14 January 2010, 09:28
Wij wonen in Maarssen (Utrecht) en hier viel ook erg mee!!!
Alleen sommige kwamen van iets verder en sommige overdrijven gewoon!

Maar ik ga straks nog maar even een klein stukje rijstevlaai halen... Want vind ik het ook zo zielig!
Verheugd hij zich er zo op! hahaha

Ach ja, uiteindelijk is hij nog een heel jaar 30! ;)

Mila
14 January 2010, 09:30
sharon, succes met bloedprikken.

wendyl, wat balen allemaal meid. niets gaat zoals je wilde..ik zou ook idd 1 puntje rijstenvlaai halen en dan gewoon jou taart erbij, want dat zou hij helemaal leuk vinden als hij die taart ziet met die foto!
en dan morgen het ontbijtje voordat jullie die trouwlocaties gaan bekijken.

wendyl, mijn borsten doen 's avonds het meeste pijn zodra ik mijn bh uitdoe. en rechts is het ergst, maar links komt ook af en toe lichtelijk om de hoek kijken :roll:

snippie
14 January 2010, 09:37
wendy meissie je hebt een pb met links van foto's van me jurk!
knuf

snippie
14 January 2010, 09:49
yeeeeehhhhhhhhhhhhh test is positief:)!!!!
:D!!! had gisteren al gezegt dta hij vandaga positief zou zijn maar tjah!is altijd fijn
als je dat weer bevestigt krijgt!!
rond half 12 ziekenhuis bellen:)!
knuf

Mila
14 January 2010, 09:52
:D!!! had gisteren al gezegt dta hij vandaga positief zou zijn maar tjah!is altijd fijn
knuf

wat goed snippie!!!

maar wil je mij uitleggen wat er nu gaat gebeuren dan? :oops:
wat ik ervan begrijp is dat er een eitje met zaadje is ingevroren en als die goed ontdooit dan word dat terug geplaatst.
maar heb je nu dan ook een eitje van jezelf op knappen staan, omdat je een positieve test hebt? halen ze die dan weg of laten ze die gewoon springen?

snippie
14 January 2010, 09:56
knuf

wat goed snippie!!!

maar wil je mij uitleggen wat er nu gaat gebeuren dan? :oops:
wat ik ervan begrijp is dat er een eitje met zaadje is ingevroren en als die goed ontdooit dan word dat terug geplaatst.
maar heb je nu dan ook een eitje van jezelf op knappen staan, omdat je een positieve test hebt? halen ze die dan weg of laten ze die gewoon springen?

Nu gaat ik bellen:)
dan bellen hun leiderdorp(daar heb ik een terug plaatsing)voor een afspraak
en dan halen hun mijn cryo er uit;)!
er is idd een bevrucht eitje ingevroren.
en jah heb ook eitje van me zelf op knappen staan! dus me man en ik hebben besloten ook die kans te grijpen want daar hebben ze niks over gezegd.

Knuf

Mila
14 January 2010, 09:59
ok, nu snap ik het weer ;)
heel veel succes meid! hopen dat het goed ontdooid..
over die kans mee pakken, ik zal het ook zeker doen. ik las gisteren een verhaal op internet over een vrouw die was al 3,5 jaar bezig haar man had maar 1 miljoen zaadcellen, iui gehad, bezig met icsi en net besloten te gaan stoppen en ze hadden zich ingeschreven voor adoptie en toen bleek ze na 3,5 jaar ziekenhuis spontaan zwanger te zijn :D dat is toch geweldig..

Lunanoa
14 January 2010, 10:00
Yeahoe SNIPPIE :D Goed nieuws!
ik duim voor de cryo ;)

Ik ga weg. half 12 sollicitatiegesprek. WAT HAAT IK DIT :|

wendyl
14 January 2010, 10:02
Snippie, wat goed dat je test positief is!!! Hoop echt dat het gaat lukken!! Of jullie zelf of met het ingevroren eitje!!! Ik ga iig voor je duimen!

Ik heb de foto's gezien, echt mooi!!!
Ik zie je jurk helaas niet helemaal, maar wat ik zie, is echt mooi!

Het wordt of morgenochtend ontbijt of zondag brunch...
Even kijken wat het makkelijkst is en vanmiddag ga ik maar een stukje taart halen ja! :)

Maar wat vervelend Sylvia. Raar ook dat je van die bijwerking daar nu ineens last van krijgt, terwijl je dat nog nooit hebt gehad!

Lunanoa, succes!!

Storm1987
14 January 2010, 10:08
Snippie: Jaaaa goed nieuws meid. En nu volgen spannende dagen he!

Wendyl: Wat vervelend zeg dat je verassing zo in de soep is gevallen... :( behoorlijk rot!

Ik vroeg me af of die tattoo op je avatar daadwerkelijk ergens op je lijf staat. Begrijp dat het centraal staat voor je miskraam. Ik wil niet vervelend overkomen, maar ik denk dat je op een dag spijt krijgt van die tattoage, al kun je je dat nu misschien nog helemaal niet voorstellen. Ik heb zelf een miskraam gehad in april vorig jaar en was hier helemaal kapot van. Dit heeft geduurd tot ik 3 maanden zwanger van deze was, dus in totaal zo'n halfjaar. En toen kon ik het ineens accepteren, het had een plekje en ik heb er nu echt totaal geen moeite meer mee en denk er ook zelden meer aan. Zelfs op de dag dat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn (7dec) was niet moeilijk voor me. Een nieuwe zwangerschap en een gezond kindje maakt alle ellende goed en dat is ECHT waar. Ik zie mijn miskraam nu als een natuurlijk proces van moedernatuur, stomme pech maar het gebeurt niet voor niks.

Eerder had ik nooit kunnen denken dat ik er zo over zou denken want voor mijn gevoel had ik mijn kind verloren. Maar nu het ver achter me ligt, heb ik het kunnen relativeren... het was geen kindje, slechts een hoopje cellen wat verkeerd gedeeld was maar wat bij een goede deling wel een kindje kon worden.

Ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger mag zijn. Want je zult zien dat je dan de mk kunt vergeten, al lijkt dat nu nog onmogelijk. Ik ben echt kapot van verdriet geweest maar nu vind ik het "goed zoals het gelopen is".

Sterkte met je verwerkingsproces!

MissMini
14 January 2010, 10:10
Snippie wat fijn zeg, een positieve test!! Ik duim heel erg met je mee dat dit jullie maand gaat worden! Dikke knuf!! :D

Hoe laat moest Babi voor de operatie? Hoop dat het meevalt en we snel iets van haar horen!
& Lunanoa, succes met je sollicitatiegesprek! Zet 'em op he!

Hier ist allemaal goed hoor! Beetje rust na de uitslag van het ziekenhuis. Nu nog lekker ff genieten van een paar weekjes zwanger zijn.
Pff, wil een buikfoto maken, maar ben alleen thuis en krijg 'em dr niet mooi op... :evil: Dan maar ff wachten tot manlief er weer is! M'n buik groeit echt megahard nu, lijkt iedere dag wel groter te zijn!! :shock: En dan moet ik nog 7,5 week, hahahaha

snippie
14 January 2010, 10:27
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/128395.jpg (http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=28707)
hihi

Storm1987
14 January 2010, 10:31
geen twijfel mogelijk, overduidelijk positief!

Miss-mini: ja kan je het je voorstellen? Je wordt nu gewoon nog 3x zo dik he :o Ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan, ik voel me al zo'n enorme olifant.

Mila
14 January 2010, 10:39
zooo snippie die is goed positief :D
welke ovu testen gebruik jij?

snippie
14 January 2010, 10:40
zooo snippie die is goed positief :D
welke ovu testen gebruik jij?

ik heb dit keer die van sensitest gebruikt.
normaal die van matecare.maar deze waren een euro goedkoper :oops:

snippie
14 January 2010, 10:46
en zit nu te wachten op telefoon tot dat ziekenhuis terug beld!!
die is nu met leiderdorp bellen

Deniseb
14 January 2010, 10:49
Spannend!!

snippie
14 January 2010, 10:51
WACHT WACHT WACHT WACHT!
hihi sorry :oops:

wendyl
14 January 2010, 10:59
Storm, die tattoo heb ik wel echt laten zetten. Dit heeft mij ook meer het gevoel gegeven om het een plekje te kunnen geven.
En omdat het wel iets is wat ik heb meegemaakt en wat me toch altijd wel bij zou blijven.
Ik snap wat je zegt, over dat het er voor altijd op staat en dat ik er misschien spijt van krijg, als ik er helemaal over heen ben. Maar ik heb meerdere tattoos, allemaal met een speciale betekenis en weet van deze ook zeker dat ik hier geen spijt van krijg. Wel zitten al mijn tattoos 'verstopt'. Het zijn allemaal belangrijke betekenissen die ik heb laten tatoeeren en dat hoeft niet iedereen aan de buitenkant al te zien. Dat is echt iets voor mij en mijn vriend.

Nog even wat anders, ik ben vanochtend volgens mij ongesteld geworden...
Het was nog heel erg weinig en heel licht, maar volgens mij gaat die vandaag wel doorzetten! :(
Ach ja, nu maar weer op naar de volgende ronde! :evil:

wendyl
14 January 2010, 11:00
Snippie, ik duim voor je!!

Deniseb
14 January 2010, 11:01
Klote wendyl dat je toch ongi bent geworden..:(
Zal voor je duimen!

snippie
14 January 2010, 11:03
mooi hoor wendy.
ik heb een tattoo op mijnlinker onder been!
een vlinder en het lijfje zeg maar is een hart.
staat voor vrijheid en liefde!ben speciaal opzoek gegaan naar een tattoo die vrijheid en liefd euit straald.
later wil ik nog de naam van ons kind!of kinderen

meid wat naar weer volgende ronde:(!maar dit moet hem worden lieverd!
knuf

snippie
14 January 2010, 11:04
yeeeh dinsdag word ik sochtends gebeld wanneer de terug plaatsing zou plaats vinden!!
knuf

Mrij
14 January 2010, 11:09
Kim en Sharon, veel succes en sterkte vandaag!

Lunanoa, veel succes met je sollicitatie meid! Spannend hoor. Een paar vaste uren zullen niet verkeerd zijn!

Snippie, geweldig meid, je positieve ovu test! Nu heb je weer iets om naar uit te kijken, ga weer voor je duimen!

Wendyl, wat balen zeg dat je ongi bent geworden!

snippie
14 January 2010, 11:15
Kim en Sharon, veel succes en sterkte vandaag!

Lunanoa, veel succes met je sollicitatie meid! Spannend hoor. Een paar vaste uren zullen niet verkeerd zijn!

Snippie, geweldig meid, je positieve ovu test! Nu heb je weer iets om naar uit te kijken, ga weer voor je duimen!

Wendyl, wat balen zeg dat je ongi bent geworden!

hoi meissie dnak je hoe is het met jouw?

Lunanoa
14 January 2010, 11:52
Heb alles bijgelezen maar wil eerst even over mezelf praten :lol: whahaha

Ik kwam binnen & er werd me meteen verteld dat ik niet voor een solliciatiegesprek ben gekomen, maar dat er eigenlijk nog een vacature vrij stond op de andere groep, waar ik al vast 2 dagen draaide met mijn 0 uren contract en dat ze mij daar voor wouden aannemen!

WAUW lekker begin....

éénmaal uitgesproken ik rennen naar mijn collega's het goede nieuws vertellen dat ik voor 9 tot 18 uren ben aangenomen op ONZE groep:D
Haalt de regio manager me terug....
Weer zitten...
Op de vacature van de andere groep stond 9 tot 18 uren, maar we willen jou 14 tot 24 uren geven!
WAAAAAAAAAAAAUW
En dat allemaal terwijl ik zwanger ben :| Echt bij ons krijgt bijna niemand uren op contract omdat wij ook met de kredietcrisis zitten. Maar ik krijg gewoon zonder te solliciteren 14 tot 24 uur. Ben zó blij :D :D :D
Voor mij een heerlijk 2010, ons kindje wordt geboren & een aantal vaste uren op een jaarcontract! GEWELDIG

Storm1987
14 January 2010, 11:58
Woow Lunanoa wat goed zeg :mrgreen: Van harte gefeliciteerd ! Lekker hoor dit stukje financiele zekerheid, dat moet een heerlijk gevoel geven! :mrgreen: Ben blij voor je! Je mag trots op jezelf zijn, je hebt je keihard ingezet en daar wordt je rijkelijk voor beloond. Top!

Wendyl: Ik snap het wel hoor, alleen er staat een datum bij en ik denk dat je straks niet meer continu met het verleden geconfronteerd wil worden. Als je alleen een sterretje had gedaan had je daar denk ik ook minder vragen op gekregen, nu blijf je de rest van je leven geconfronteerd met die datum.
Maar misschien ben jij wel heel anders dan mij hoor. Ik wil gewoon niet langer terug kijken naar het verleden maar liever kijken naar de toekomst. Die biedt veel moois :)
Wat onwijs klote dat je toch ongi geworden bent :( Echt niet leuk he! Hopeljk wordt de volgende ronde JOUW ronde!

snippie
14 January 2010, 12:01
Heb alles bijgelezen maar wil eerst even over mezelf praten :lol: whahaha

Ik kwam binnen & er werd me meteen verteld dat ik niet voor een solliciatiegesprek ben gekomen, maar dat er eigenlijk nog een vacature vrij stond op de andere groep, waar ik al vast 2 dagen draaide met mijn 0 uren contract en dat ze mij daar voor wouden aannemen!

WAUW lekker begin....

éénmaal uitgesproken ik rennen naar mijn collega's het goede nieuws vertellen dat ik voor 9 tot 18 uren ben aangenomen op ONZE groep:D
Haalt de regio manager me terug....
Weer zitten...
Op de vacature van de andere groep stond 9 tot 18 uren, maar we willen jou 14 tot 24 uren geven!
WAAAAAAAAAAAAUW
En dat allemaal terwijl ik zwanger ben :| Echt bij ons krijgt bijna niemand uren op contract omdat wij ook met de kredietcrisis zitten. Maar ik krijg gewoon zonder te solliciteren 14 tot 24 uur. Ben zó blij :D :D :D
Voor mij een heerlijk 2010, ons kindje wordt geboren & een aantal vaste uren op een jaarcontract! GEWELDIG

Lun gefeliciteerd!!

Lunanoa
14 January 2010, 12:02
Thanks Storm :D Ben echt superblij! Het geeft idd een heerlijke zekerheid & onwijs veel zelfvertrouwen :D Ik ben gewoon aangenomen tijdens mijn zwangerschap met deze uren, dat doen ze echt niet zomaar!
De regio manager zei ook dat ik het dik verdiend had. Zo heerlijk dat mijn harde inzet zo wordt beloond. Dat voelt echt heel goed! :oops: :D

Snippie: Wat een mooie positieve ovutest GEWELDIG!

Wendyl: Klote van je ongi meid!

Mila
14 January 2010, 12:03
lunanoa, wat goed zeg! gefeliciteerd! lekker vaste uurtjes..

wendyl, balen dat je ongesteld bent geworden!

snippie
14 January 2010, 12:05
tanx lun:)!
en datum staat ook geprikt:)

Mila
14 January 2010, 12:06
tanx lun:)!
en datum staat ook geprikt:)

super snippie.. op naar dinsdag!

Lunanoa
14 January 2010, 12:12
Geweldig!
Heb helemaal zin in dinsdag hihihi :lol: :oops:

Mila
14 January 2010, 12:13
Geweldig!
Heb helemaal zin in dinsdag hihihi :lol: :oops:

hahahaah ik ook voor snippie en voor mijzelf, want ik heb dan weer een echo om te kijken of ik dan eens een keer schoon ben ;)

Lunanoa
14 January 2010, 12:16
Oh spannend Syl!
Ik hoop dat je helemaal schoon bent & door kunt naar een nieuwe ronde!
Hoe gaat het nu met je?

becky88
14 January 2010, 12:17
lunanoa gefeliciteerd!!!
ben super blij voor je!

snippie super van je psoitieve ovulatietest meid.
ga heel hard voor je duimen.

wendyl klote dat je ongi toch is gekomen.

sylvia voor jou ga ik ook duimen dat je dinsdag schoon bent!

@hier had vandaag eigenlijk een afspraak met de gyn. maar die hebben ze afgebeld omdat de gyn. met spoed weg moest.
dus nu wachten tot maandag.

snippie
14 January 2010, 12:19
beckypoeh zeg wat vervelend!!!

syl ik duim ook heeel hard voor jouw meissie!

Lunanoa
14 January 2010, 12:22
Jeetje Becky, klote :cry:

Mila
14 January 2010, 12:22
snippie ik duim ook heel hard voor jou meid, dit is gewoon jou maand!

becky, dat is balen!

lunanoa, voel me verder goed hoor.. hoop zo dat ik idd schoon ben, maar hoop er niet te veel op, want dan zul je net zien valt het altijd weer tegen.

dames, ik ga werken.. tot vanavond en anders tot morgen!

Lunanoa
14 January 2010, 12:28
Fijn dat je je goed voelt meid!
Hmja je kunt idd maar beter niet al te veel verwachten, kan het alleen maar meevallen.

Ik stouw mezelf vol met choco-koekjes.. Dat heb ik wel verdient dacht ik zo :lol:

snippie
14 January 2010, 12:29
syl wat een lieverd ben je toch!!

maar ik hoop ook heel hard dat jij snel door kan!
knuf

snippie
14 January 2010, 12:44
lieverds ik ben werken!tot vanavond!

sharon_
14 January 2010, 12:49
Bedankt lieve meiden! Het prikken is weer achter de rug.. Ik had die zuster nog zo gevraagt niks te zeggen over
het hele gebeuren. Zegt ze, je hebt een hele mooie ader! En waar ben ik nou juist bang voor, bloed en aders pfff.
Heel erg fijn begon het dus al.. Nou het prikken voelde ik niks van haha al lag ik wel te bleren in de stoel maarja
het is gewoon het idee. Daarna heb ik me vriend heel boos op gebeld, hij had me niet eens even een sms of telefoontje
gedaan voor die tijd van succes ofzo. Hij was me gewoon vergeten en heeft dit ook zelf toe gegeven. Dus ik ben echt
PISSED OFF! op hem. Hij weet dat bloedprikken het ergste zon beetje is wat je me aan kunt doen (ja zo bang ben ik!)
en dan niet eens ff wat laten horen. Nou ik ben duivels op hem :oops: .. Gelukkig gaf Snippie me al groot gelijk, want me
moeder verklaarde me voor gek. Die jongen zou wel druk zijn blablabla. Maar goed, ik ben net al bijna nokkie gegaan en
ben kots misselijk.. Is de spanning allemaal denk ik.. Maar nu genoeg over mij.

Lunanoa MEISSIE WAT GEWELDIG!!! Gefeliciteerd.. Het is je allemaal echt gegund!!

Becky wat balen meissie, nu op naar maandag!

Snippie positiever kan die niet :D had je net al gesproken, maar dinsdag word jullie dag!!!

Wendyl het zit jou vandaag ook allemaal niet mee zo te horen :( .. Een hele dikke knuffel voor jou!

Sylvia, jij bent gewoon lekker schoon dinsdag, dat moet! Ga hard voor je duimen meid.

Ben trouwens benieuwd hoe het met Kim gaat! Hoop dat het is mee gevallen.

Lunanoa
14 January 2010, 12:55
Snippie: Werkze!

Sharon: Wat fijn dat het achter de rug is. Hoop dat je je snel weer fit voelt!

Kim zal nog wel aan het uitslapen zijn van de narcose ( gok ik). Zal haar zo wel even smsen!

Tessa23
14 January 2010, 13:43
Sharon , fijn dat het verder oke ging , ja spanning daarna , want toen ik naar de winkel enz ging erna was ik zo beroerd haha en slap.. maja t is weer gebeurd meis.. en niet leuk van je vriend idd , vind ik ook altijd zo lullig als je dan ergens wezen moet en je zo bang bent dat er niks gezegt word van succes ofzo..

Ga zo ff boodschappen doen en straks met vriendlief en mams uit eten..

Wij hebben nieuwe boven buur jongen, (donkere jongen) en gelukkig maar want die is tenmiste wel netjes , tuig wat hier voor zat dus niet , altijd herrie , hij vroeg net een bezem aan me en ging de hele trap naar boven en onze stoep schoonmaken haha best lief!

becky88
14 January 2010, 14:36
alsof het zo moet zijn vandaag :?
eerst belt de gyn af :cry:
doe ik net mijn ovulatietest is ie POSITIEF!!!!! :D

sonja2009
14 January 2010, 14:38
sharon vind het super dat je bent gegaan voor het bloedprikken ik moest voor de vk laten prikken heb dit 3 weken uit zitten stellen
Tot ik echt wel moest vraag altijd of ik al mag gaan liggen en dan nog moet ik daarna een half uur blijven liggen terwijl ik er niets van voel

lun super gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb je je druk zitten maken om niets he

Ik zit hier met vette buikpijn moest om 3 uur dat overlijdings stuk ophalen ik durf niet ben nog gewoon thuis

sharon_
14 January 2010, 14:46
Tessa, hihi ik voel me nu ook zoooo slap.. Ik ging net ff naar de wc en drinken pakken en ik zakte bijna door me benen.
En dan nog maar niet eens te spreken over hoe slap me arm nu is..
Oeh ga je lekker uit eten zo? Dat wil ik ook wel! Veel plezier meis.

Sonja, normaal stel ik het ook altijd uit hoor hihi.. Paar jaar geleden moest ik voor allergie prikken en toen heb ik het
ook weken uit gesteld tot ik zoveel last kreeg dat ik toch wel wilde weten waar het nou vandaan kwam. Maar nu voor
een kleintje, ja ik wil het gewoon zo graag! Ik ben er zo aan toe.. Dus dan maar meteen de knoop door hakken. En over
3 weken mag ik nog een keer :shock: :? : :( ..
En meis je moet gewoon dat overlijdingsstuk op gaan halen hoor, het is toch een super mooi gebaar! Niks van aan
trekken ook al is dat helemaal niet makkelijk en gewoon halen dat geweldige mooie stuk met die ontzettende mooie
betekenis.

Heb trouwens giga bonje met me vriend nu steeds aan de tel :? :( ..

Tessa23
14 January 2010, 14:57
Das balen Sharon , wanneer komt hij thuis dan ??

Ja nemen mams mee omdat ze week voor de poezen heeft gezorgd toen we op vakantie waren afgelopen week.

sonja2009
14 January 2010, 15:07
Tessa, hihi ik voel me nu ook zoooo slap.. Ik ging net ff naar de wc en drinken pakken en ik zakte bijna door me benen.

Sonja, normaal stel ik het ook altijd uit hoor hihi.. Paar jaar geleden moest ik voor allergie prikken en toen heb ik het
ook weken uit gesteld tot ik zoveel last kreeg dat ik toch wel wilde weten waar het nou vandaan kwam. Maar nu voor
een kleintje, ja ik wil het gewoon zo graag! Ik ben er zo aan toe.. Dus dan maar meteen de knoop door hakken. En over
En meis je moet gewoon dat overlijdingsstuk op gaan halen hoor, het is toch een super mooi gebaar! Niks van aan
trekken ook al is dat helemaal niet makkelijk en gewoon halen dat geweldige mooie stuk met die ontzettende mooie
betekenis.

hahah toen ik 16 was moest ik zo´n prik halen moest me moeder mee gingen we in zo´n hokje waar mensen in gaan die flauw vallen moest ik mijn moeders hand vast houden voelde niets van die prik me moeder schaamde zich helemaal dood hahahha

Ik ben er nu een beetje overheen zeg altijd van te voren dat ik flauw kan vallen en dat ik doodsbang ben en vraag of ze echt niet willen zeggen wanneer ze gaan prikken ik zeg altijd prik maar gewoon trek echt mijn arm niet weg hoor

Ik zou ook boos worden op alex hoor hahaha was al pissig dat ik in het ziekenhuis om de dag moest laten prikken en hij gewoon 0 keer deze zwangerschap zegt hij ook nog doo

Babii
14 January 2010, 15:19
Hey meiden,

Ik zal even snel een update geven, want wil eigenlijk slapen, want verga van de pijn!

Moest vanochtend om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Om 09.00 uur werd ik naar de voorbereidkamer gebracht, ze brengen daar je infuus etc. aan.

Om 09.45 uur lag ik al op de operatietafel, weet er amper nog wat van. Weet wel dat ik wakker werd en verging van de pijn. Dus heb maar morfine gehad.

Verder ben ik pas om 15.50 uur ontslagen uit het ziekenhuis, kon niet plassen (en dat moest eerst) en had zoveel pijn. Overigens vloei ik nu weer heel erg door die operatie.

Mijn linkereierstok zat dicht, en die is nu weer een beetje open. Daarintegen werkt mijn rechtereierstok super, en ze zeggen als er maar 1 goed werkt. Verder was alles goed, dus nog steeds geen oorzaak over waarom er geen eitjes groeien.

Ik ga nu slapen en een pijnstiller nemen, want voel me goed shit.

sharon_
14 January 2010, 15:21

betekenis.

hahah toen ik 16 was moest ik zo´n prik halen moest me moeder mee gingen we in zo´n hokje waar mensen in gaan die flauw vallen moest ik mijn moeders hand vast houden voelde niets van die prik me moeder schaamde zich helemaal dood hahahha

Ik ben er nu een beetje overheen zeg altijd van te voren dat ik flauw kan vallen en dat ik doodsbang ben en vraag of ze echt niet willen zeggen wanneer ze gaan prikken ik zeg altijd prik maar gewoon trek echt mijn arm niet weg hoor

Ik zou ook boos worden op alex hoor hahaha was al pissig dat ik in het ziekenhuis om de dag moest laten prikken en hij gewoon 0 keer deze zwangerschap zegt hij ook nog doo

Haha nou mijn moeder was ook mee hoor :oops: maar aan haar had ik dus ook geen flikker.. Heb ik dr ook wel ff duidelijk
gemaakt na die tijd. Ik had het dus ook van te voren gezegt en mocht dus ook op zon bank liggen haha maar dat stomme
mens begon dus alsnog te lullen over mooie aders. En ik zei dr ook dat ik niet wilde weten hoeveel buisjes het waren,
zegt ze na die tijd ook niet? Ik zeg nee! Nou ze flikkerde die buisjes zo hard in het rekje dat ik alsnog mee heb kunnen
tellen. En toen het klaar was :S pakt ze me zo bij de arm omhoog, nou ga dan maar snel het kamertje uit he meis :shock:..
Terwijl ik zoiets had van hallooo laat me maar ff bij komen. Was zo pissig haha, ben het ziekenhuis zo uit gelopen zonder
jas en al :lol: ..

Me vriend zei maandag ook, ik ben blij dat het nu een keer voor jou is (we moesten na de gyn) ipv voor mij..
Nou dat schoot me wel ff verkeerd hoor, want hoe je het ook went of keert, mijn lichaam doet het wel, het zijne niet.
En dan maar ff zo praten, nou dan word ik boos.. En paar dagen geleden zei die dat ik niet meer zon doorzetter ben als
toen die me net kende. Maar hij kent me totaal niet op medisch gebied. Ik was hiervoor nog nooit voor mij met hem naar
het ziekenhuis geweest en heb wel ff ja gezegt op de vraag of ik uberhaupt wel icsi wil. Dus ook toen kookte mijn bloed
weer haha. Want als ik geen doorzetter zou zijn zou ik ook geen icsi willen.

Jeetje moest jij om de dag bloed prikken? Dat lijkt me helemaal een hel :shock: ..

@Tessa, weet totaal niet hoelaat me vriend weer komt. Hij werkt nu sinds 3 maanden bij een nieuw bedrijf en hij heeft
bijna elke dag dagen van 12 of meer uur. Hij begint om 06:30 en is vaak pas om 19:00 of 19:30 thuis.. En nu had die
weer pech onderweg dus ja ik heb geen idee hoe laat het word. Het is echt een KUTbaan!

Heerlijk dat ik hier al mijn gal kan spuwen. Kan het namelijk nergens anders kwijt, ja tegen Snippie op msn hihi maar die
is lekker aan het werk. Dus val ik jullie maar lastig :mrgreen: ..

sharon_
14 January 2010, 15:24
Kim wat rot meissie dat je zoveel pijn hebt :( .. En je bent helaas nog niet zo heel veel verder gekomen. Maar aan de
andere kant ook wel fijn dat er niet vanalles mis was. Doe maar lekker rustig aan en laat je man je maar lekker verwennen.
Dikke knuffel!

sonja2009
14 January 2010, 15:47
zo ik heb het stuk opgehaald hij is echt super mooi geworden
Maar jullie geloven het nooit me schoonmoeder belde op voordat ik het ging halen om te vragen hoe het met me ging enzo

Ik denk zeg het gewoon netjes dat het me niet lekker zat over het stuk nou het was gewoon me schoonvaders schuld he
want ze zei ja iedereen heeft zijn eigen stuk laten maken grrrrrrrr overleggen heet dat van te voren maarja moest heel hard huilen heb de hele week door hun met een kut gevoel gezeten en dan gaan ze op de dag van het condoleren bellen hadden ze ook wel maandagavond kunnen doen

sonja2009
14 January 2010, 15:53
kan je aardappels in de schil koken???
Alex wil namelijk gekookte aardappels eten en ik heb geen zin om te schillen

maymar
14 January 2010, 15:54
jah dat kan zeker !! schilt ook makkelijker daarna en is ook nog eens gezonder :D

Lunanoa
14 January 2010, 17:22
Ja is veel gezonder. Wij eten meestal meestal ook ongeschilde aardappeltjes ;) LEKKER!
Wat fijn dat het bloemstuk mooi is & dat je schoonmoeder heeft gebeld. Wel wat laat idd.. Maar zoals wij op zijn Fries zeggen: Better let os net :P Je kunt vast wel opmaken wat het betekent!

Kim; Wat onwijs klote dat je zo'n pijn hebt meid! Neem lekker je rust. Hoop dat het snel wegtrek!

Toen ik voor de zwangerschap moest bloedprikken was mijn papa mee. Ik moest ook liggen, lag bijna te hyperventileren hahahaha. DOOS.
Het viel me zéér mee. Heb nog een kwartier gelegen op die bank. Had snoepjes meegenomen dus nog ff wat suiker gehad & water gedronken. Daarna heel rustig recht op gaan zitten. Zo 5 minuten blijven zitten & daarna pas naar huis :P Whaha
Maar het hielp wel. Normaal val ik flauw of kots ik. Nu nergens last van :D
Alleen van te voren wat dizzy van de spanning :P

Liminous
14 January 2010, 17:28
Ik heb gelukkig geen last van bloedprikken en naalden.. Ben zelfs bloeddonor, dus dan moet je er ook wel tegen kunnen :)

Lunanoa
14 January 2010, 17:31
Wow wat knap.
Dat zou ik nooit kunnen :lol: :shock:

b0llie
14 January 2010, 17:34
hier nog n angsthaas voor naalden

Bati
14 January 2010, 17:43
@ Kim heel veel sterkte en rust goed uit! Dikke knuffel!

Lautje
14 January 2010, 17:46
Lunanoa hier nogmaals gefeliciteerd :D

Kim wat vervelend dat je pijn hebt, slaap lekker uit en laat je goed verwennen! ;)

Hier nog iemand die niks van naalden moet weten!

Lunanoa
14 January 2010, 17:55
http://i45.tinypic.com/dotp5i.jpg

http://i49.tinypic.com/13yo101.jpg

Mijn rare navel komt door een litteken van mijn navelpiercing(s)

17 weken en 2 dagen!

Bati
14 January 2010, 17:59
Mooi buikje!!!!

Lunanoa
14 January 2010, 18:02
Wou 'm toch even showen hihihi.

Bati
14 January 2010, 18:03
zeker dat mag toch ook! Geniet er lekker van!

Mrij
14 January 2010, 18:04
Kim, rust maar goed uit!

Lunanoa, wauw wat heb je al een mooi buikje!!! Daar mag je trots op zijn hoor meid!

snippie
14 January 2010, 18:14
Kim meis veel sterkte!!

en sharon ben trots op je!!

Lun wat mooi:D!gewoon weg prachtig:D!

sharon_
14 January 2010, 18:33
Lunanoa wat MOOOOOI :D..

Vriendlief kwam heel schattig met een grote ingepakte doos chocolade aan wat die toch nog had gehaald.
Dat vind ik dus wel heel erg lief. En we gaan zo dadelijk lekker eten bij de mac!

Er zijn wel veel meiden met naaldangst he pff.. :(

becky88
14 January 2010, 18:35
sharon wat vervelend dat je je zo slecht voelt van het bloedprikken.

kim hoop dat je je snel weer beter voelt!

lunanoa wat een mooie buik!!
doe m maar goed showen ;)

snippie
14 January 2010, 18:38
ahhh sharon wat lief!!!!

meiden ik ben er weer vandoor voor vanavond!
zo lekker pizza eten en dan gtst bekijken en sims 3 spelen.
tot morgen dames
KNUF

Hedwig88
14 January 2010, 18:57
Nou wat een avond!

Wat ons net is overkomen :evil:
Een hele goede vriendin van ons wist al dat ik in verwachting was, maar de familie enz nog niet.
Nu heeft ze het aan me vriend zijn stief moeder verteld en die aan mijn schoonvader :(
dus zijn vader belde net of ik zwanger was GRRRR....
Tuurlijk mag hij het weten maar niet op zo'n manier ben zo kwaad we wouden het zelf vertellen... nou ja... moest het even kwijt...

Voor de meiden die niet fit zijn! heeel veel sterkte en kom er maar weer snel boven op!
Dikke knuffel voor jullie!

miss lipstick
14 January 2010, 19:22
@ kim; hoop dat het snel beter met je gaat!

@ hedwig; Jammer dat het zo gegaan is! Begrijp dat je het liever zelf had verteld!
Had je vriendin niet begrepen dat jullie het nog even stil wilde houden?

Hedwig88
14 January 2010, 19:25
Ja dat wist ze wel ze heeft gezworen niks te zeggen nou lekker is dat ... :S

Lunanoa
14 January 2010, 20:01
Thanks allemaal :D

Hedwig: Jeetje, lekker klote. Leuke vriendin :?

Sharon: Oh wat lief van je vriend. Hij weet precies hoe hij het goed kan maken ;) Met chocola zou ik alles meteen weer vergeven hahahahahaha

cassie247
14 January 2010, 20:56
Alle meiden die zich niet zo top voelen beterschap en doe het rustig aan :)
Hier gaat alles zijn gangetje, ben nog steeds weinig online want wij zitten nu WEER in de overhuis, als het goed is zijn we na dit weekend klaar :)
Lunanoa: Wat een mooie buik zeg!! Ik ben jaloers, bij mij begin je het pas een beetje te zien terwijl ons ventje een flinke moet zijn volgens de echos haha, hopelijk heb ik ook gauw zon buik! Geniet ervan en lekker showen!
Liefs

Thyra
14 January 2010, 21:11
Goedenavond allemaal!

Zo ik ga eerste weer es ff bijlezen. Het is een beetje heel erg druk op het werk vandaar dat ik er niet meer zo heel vaak was de afgelopen week, sorry

Tessa23
14 January 2010, 21:34
Kim ,beterschap meid , echt klote dat je zo'n pijn hebt.. !

Lunanoa , wat een mooie buik zeg!

Sharon , das weer lief van je vriend he!!!! oo mac is ook lekker , k neem meestal een big mac menu haha..

Wij zijn uit eten geweest en t was lekker, mams vond t ook leuk.. daarna nog een stad in geweest en ff leuk lingerie setje gekocht en leuk truitje..

Mila
14 January 2010, 21:44
was ik weer...

kim, he balen dat het zo'n pijn doet, doe maar lekker rustig aan!

hier gewerkt en werkte met uitzendkrachten, maar dat waren mensen die ik kende van vroeger dus was erg gezellig!
verder een flinke valpartij met die kinderen op de fiets.. 2 jongens fietsten tegen elkaar op, waardoor er 1 viel en dat ging echt heel hard, wel sneu, maar heeft verder niks.

Ram1988
15 January 2010, 05:01
Kim lieverd, doe maar lekker rustig aan, en gauw weer beter worden he!!

En voor de rest ben ik het alweer vergeten ;)
Ik g zo weer werken!

Ram1988
15 January 2010, 05:06
LUUUUUUUUUUN wat een mooi buikkie!!!!!!

jorina
15 January 2010, 09:24
lun wat een onwijs lekker buikje heb je meid en het staat je hartstikke goed hoor :D

verders weinig te melden eigelijk
er gebeuren hier weinig spannende dingen ;)

Mila
15 January 2010, 09:48
JOEHOE ben zo blij.. gisteren geen zere borsten! hopen dat het nu dus weer over is! :D

Storm1987
15 January 2010, 10:39
zooo Lun, dat is al een échte zwangerschapsbuik :mrgreen: mooi hoor meid, mag je met recht trots op zijn.

snippie
15 January 2010, 11:04
syl fijn dat je geen pijn meer hebt:)

P.S.
15 January 2010, 11:37
wat een mooie buik!!!!!!!!!!!!!!!!!

Babii
15 January 2010, 11:41
@ Lunanoa, prachtige buik meissie, terecht dat je er zo trots op bent!

@ Storm, hoe is het met jou meis? Het is bijna maart!!!

@ MissMini, thanks voor je lieve sms, had geen vut hem te beantwoorden vanochtend, sms je zo terug! Hoe gaat het met beebje en jou?

All,

Hier nog steeds heel veel pijn, gelukkig heb ik nog sterke pijnstillers liggen :mrgreen: . Verder de hele nacht amper tot niet geslapen, kan dus niet op me zij liggen en ben dus echt een zij-slaper.

Op me rug is de enige houding waarbij ik het even trek. Daarna beginnen de steken, krampen en het trekken van de wonden weer.

Aan de ene kant super dat ze niks hebben gevondne, maar aan de andere kant had ik liever gehad dat ze een oorzaak hadden gevonden waarom die eitjes niet groeien :(.

Me linkereierstok zat aardig dicht, maar goed nu weer een beetje open. En rechts neemt het dan automatisch over. Alleen dat gebeurd dus niet zonder injecties :(.

Knuff voor jullie en thanks voor de berichten!

15 January 2010, 12:07
Kim beterschap meid .. doe maar lekker rustig aan!

Zoooohee lun wat een buikje zeg, mooi hoor meisje!

Mn vriend is onderweg naar huis, we gaan zo lekker spulletjes kijken. Nog niks kopen, maar hebben echt nog geen idee van wat voor kamertje we mooi vinden. Lekker een beetje neuzen dus :mrgreen:

Ik ben ook een dikkertje aan het worden zeg :? .. gister lekker met mn zus gaan shoppen.
Ik heb een jurkje gekocht maatje M :shock: (nrmaal heb ik xs) en een legging in maat L, hahahahahahah we moesten allebei zo lachen. Maar het zit heeeeeerlijk!

snippie
15 January 2010, 12:10
Kim beterschap meid .. doe maar lekker rustig aan!

Zoooohee lun wat een buikje zeg, mooi hoor meisje!

Mn vriend is onderweg naar huis, we gaan zo lekker spulletjes kijken. Nog niks kopen, maar hebben echt nog geen idee van wat voor kamertje we mooi vinden. Lekker een beetje neuzen dus :mrgreen:

Ik ben ook een dikkertje aan het worden zeg :? .. gister lekker met mn zus gaan shoppen.
Ik heb een jurkje gekocht maatje M :shock: (nrmaal heb ik xs) en een legging in maat L, hahahahahahah we moesten allebei zo lachen. Maar het zit heeeeeerlijk!

heb ej al foto :oops:

Kim meissie pak je rust!KNuf

15 January 2010, 12:12
Jaaajaaa :mrgreen:
Ga binnenkort een babysite maken, (jeetjemina dat heb ik al vaak gezegt :| :lol: ), dan zet ik ze erop :mrgreen:

Omdat ik normaal zo mega dun ben, zie je het verschil echt goed!

snippie
15 January 2010, 12:13
Jaaajaaa :mrgreen:
Ga binnenkort een babysite maken, (jeetjemina dat heb ik al vaak gezegt :| :lol: ), dan zet ik ze erop :mrgreen:

Omdat ik normaal zo mega dun ben, zie je het verschil echt goed!

leuk hoor meissie:D!!!
wou dat ik het al had;)!maar ik heb een heerlijke afrika buik;)

15 January 2010, 12:19
haha gekke snippie :mrgreen:

Had ik trouwns verteld dat ik maandag bij de verloskundige een collega tegen kwam ..
Oeeeei, dat was even best vervelend.
Ging echt zo van uhh.. Heee :? (ik wist van haar wel dat ze zwanger is)
Ben jij ZWANGER?
Nee ik kom hier voor mn grote teen :roll: .. Voelde niet echt lekker!

snippie
15 January 2010, 12:22
ohh minder zeg:S.lijkt me ongemakkelijk.

maar echt heb een afrika buik!ken je die reclames met die kindjes met van die bolle buikjes!
nou zo'n buik heb ik !

Hedwig88
15 January 2010, 12:24
essie wat leuk dat je al zo verschil ziet zeg...
Ik ben ook niet de dikste maar heb wel een normaal buikje :P
ook bij mij kun je het al wat zien ... en me broeken zitten al wat strakker haha...
ben benieuwd......

En lunanoa wat een mooie buik! :D

MissMini
15 January 2010, 12:47
@ MissMini, thanks voor je lieve sms, had geen vut hem te beantwoorden vanochtend, sms je zo terug! Hoe gaat het met beebje en jou?

Graag gedaan hoor Kim :) Snap dat je geen fut hebt gehad om hem te beantwoorden. Was ook zomaar even om mee te leven met je! Hoop dat het snel wat beter gaat met je en dat de pijn zakt!
Hier alles goed. Vanmorgen eerste APK bij de gyn in het Erasmus gehad. Een man, haha die zijn echt heel anders dan vrouwen (had vrouwelijke verloskundigen). Ze zijn echt veel zachtaardiger. Volgens mij kun je beter een man hebben tijdens je bevalling dan een vrouw!
FF kleine echo gehad om te kijken hoe Ukkie het maakt, gaat allemaal goed. Dus niets te klagen :) Over 2 weekjes weer terug dus eigenlijk gewoon hetzelfde als bij de verloskundige.
'k Ga lekker een uurtje maffen denk ik, was er vanmorgen om 7 uur uit en ben dat niet meer gewend :oops: (verwend he?! met een man die werkt zodat ik thuis kan blijven :roll: ). Vanavond én een verjaardag én een trouwerij, dus zal wel weer laat worden.. En lag er vannacht ook pas om 1.00 uur in, dus ben nu echt helemaal op!

Joya
15 January 2010, 13:46
@kim wat balen dat je nog zo veel pijn hebt.. ik hoop dat je je snel beter voelt meis! doe rustig aan en probeer wat te slapen.. je hebt je rust hard nodig! knuffel voor jou!!

@lunanoa ik had al gereageerd in het topic buikfoto's maar nog maar een keertje hier ;) wat een mooie buik zeg! echt heel mooi!

over bloedprikken gesproken.. ik ben er ook bang voor.. zei dat ook bij de vk dus ze was heel relaxed en liet me zitten, vroeg nog of ik niet wilde liggen dus ik zeg nee het gaat zo wel als ik maar niet hoef te kijken.. ging de stagiaire dus prikken.. prikt ze veel te diep :? dus ik zei het doet wel erg veel pijn hoor.. dus die vk komt kijken die schrok en nam het gelijk over.. toen eindelijk alle 5 de buisjes vol waren had ik een hele dikke bult op mijn arm en een grote blauwe plek.. ben er nu dus helemaal bang voor ;)

hier gaat het verder prima! nog maar 5 nachtjes slapen en dan hebben we eindelijk de echo :D :D ik kan echt niet meer wachten!!

hoe is het verder hier??

xx

b0llie
15 January 2010, 13:54
rillingen lopen over mn lijf
die stagaire had mij mooi niet hoeven prikken
dat oefent ze maar op anderen die niet bang zijn :?

Joya
15 January 2010, 13:55
ik vond het in het begin niet zo erg.. maar als ik dat had geweten :S

Annick
15 January 2010, 14:07
net spiraaltje eruit laten halen, huisarts zei dat het snel kon gebeuren. dus ben benieuwd. ze zei dat je de eerste maand heel vruchtbaar bent. nou ja we zien het wel.

ben trouwens 22 en mijn vriend 32...

snippie
15 January 2010, 14:12
Hoi Annick klets gezellig mee!
Je gaat een spannende tijd tegemoet!
Liefs

P.S.
15 January 2010, 14:36
Hoi Annick!

Spannend hoor! Wat voor spiraaltje had je?

sharon_
15 January 2010, 15:12
Welkom Annick, spannend hoor!

Essie wat leuk dat je buikje al zichtbaar is hihi. En ben benieuwd of je nog leuke kamertjes hebt gezien met je vriend.

Kim wat lees ik, nog zoveel last :( hoop toch dat de pijn snel een keer weg gaat hoor. Sterkte!!

Sylvia wat fijn dat de pijn in je borsten weg is :D !

Mama2b, nou never he dat een stagaire bij mij mag prikken! Dat zou ik nooit toe laten hihi. En bovendien, ik let er altijd op
of ik een oudere iemand krijg. Weet ik teminste zeker dat ze ervaring hebben. Jonge meiden weiger ik gewoon.

Toen ik vanochtend wakker werd voelde me arm gelukkig weer helemaal goed aan en nu nog steeds hihi. Nu mag ik me
gaan voor bereidden voor over 3 weken, dan mag ik nog een keer :( ..

Ram1988
15 January 2010, 15:36
Hee meisjes!
Ik ga ff bijlezen, is er nog iets spannends gebeurd?

Ram1988
15 January 2010, 15:40
Welkom Annick, spannend hoor!

Essie wat leuk dat je buikje al zichtbaar is hihi. En ben benieuwd of je nog leuke kamertjes hebt gezien met je vriend.

Kim wat lees ik, nog zoveel last :( hoop toch dat de pijn snel een keer weg gaat hoor. Sterkte!!

Sylvia wat fijn dat de pijn in je borsten weg is :D !

Mama2b, nou never he dat een stagaire bij mij mag prikken! Dat zou ik nooit toe laten hihi. En bovendien, ik let er altijd op
of ik een oudere iemand krijg. Weet ik teminste zeker dat ze ervaring hebben. Jonge meiden weiger ik gewoon.

Toen ik vanochtend wakker werd voelde me arm gelukkig weer helemaal goed aan en nu nog steeds hihi. Nu mag ik me
gaan voor bereidden voor over 3 weken, dan mag ik nog een keer :( ..

Sharon ik wou ff op je stukje reageren op dat je jonge meiden weigert ( ik ben zelf 21 ) en ik weet zeker dat ik niet anders prik dan mijn collega's van 50 ;)

snippie
15 January 2010, 15:49
Hej Esther alle sgoed meissie?

Ik denk dat sharon het niet zo bedoeld.Ze had precies het zelfde gezegd als het een ouder iemand zou zijn alleen dan oude vrouwen weiger ik.
En wat je zegt mss prik jij wel beter dan dat jonge ding wat ze heeft gehad.
de woord keuze is mss even verkeerd.
het gaat eigenlijk om het ervaring hebben.want het is niet altijd gezegd dat als je jong bent minder ervaring hebt dan een ouder iemand.
mss heeft die oudere persoon een om scholling of zo gehad weet niet hoor

Ram1988
15 January 2010, 15:53
Hej Esther alle sgoed meissie?

Ik denk dat sharon het niet zo bedoeld.Ze had precies het zelfde gezegd als het een ouder iemand zou zijn alleen dan oude vrouwen weiger ik.
En wat je zegt mss prik jij wel beter dan dat jonge ding wat ze heeft gehad.
de woord keuze is mss even verkeerd.
het gaat eigenlijk om het ervaring hebben.want het is niet altijd gezegd dat als je jong bent minder ervaring hebt dan een ouder iemand.
mss heeft die oudere persoon een om scholling of zo gehad weet niet hoor

K snap wat je bedoelt snippie!
maar idd miss verkeerde woordkeuze, maar t komt zo lullig over ;)

snippie
15 January 2010, 16:00
maar alles goed meissie:D!
kan je het steeds meer bevatten?

Ram1988
15 January 2010, 16:08
Ik heb net nog een test gedaan, erg he hahaha
teststreep was gewoon donkerder als de controlestreep!

snippie
15 January 2010, 16:09
Ik heb net nog een test gedaan, erg he hahaha
teststreep was gewoon donkerder als de controlestreep!

hihi gekkie!!!
je bent gewoon harstike zwanger!!!!
maar dat wisten wel al!!!

snippie
15 January 2010, 16:10
maar meis ik zou het zelfde doen hoor :oops:
laat me eerst maar eens een goede echo zien zou ik dan denken :oops:

Ram1988
15 January 2010, 16:15

hahaha jaa idd!
ben k eindelijk zwanger, ben k nu alweer bang dat t hartje niet klopt met de 1e echo!

snippie
15 January 2010, 16:21

hahaha jaa idd!
ben k eindelijk zwanger, ben k nu alweer bang dat t hartje niet klopt met de 1e echo!

lieverd das normaal dat heeft volgens mij iedereen!dan ben je zwanger en maak je weer zorgen over het hartje en heb je straks de eerste echo gehad kan je niet wcahten tot de 12weken echo heb je die gehad wil je graag 20weken echo is die geweest wil je zo snel mogelijk bevallen hihi.
zo blijf je wachten

Babii
15 January 2010, 16:36
Zowwwww hee :|. Mijn buikje ziet er niet uit hoor :(. Lijk wel 4 maanden zwanger ofzo. Komt door al het gas dat me buik in is gespoten. Poe heb maar even een foto gemaakt voor op de beebiesite!

@ EstherH, dat is normaal hoor ;). Denk dat iedere vrouw dit doet :D.

Storm1987
15 January 2010, 16:36
Indd Estherh, dat is heel normaal die angst. Ik was zo bang om een lege vruchtzak (windei) te zien. En bij de 2e echo was ik bang dat het hartje niet meer klopte ;) Allemaal normaal die angst, maar niet leuk want je wordt er flink onzeker van! Ik heb er alle vertrouwen in dat bij jou alles goed zit :mrgreen:

Babii meissie hoe is het met jou?? Vervelend dat je zo''n pijn hebt, gelukkig goeie pijnstillers... :( Fijn dat ze je linkereierstok hebben open kunnen prikken, nu hopen dat je snel zwanger bent. Ik ben blij dat ze niks engs gevonden hebben. Rustig aan, dikke knuffel!

Hier alles goed... beebje heeft continu de hik, heel zielig. Ik ga me steeds meer mama voelen, kan gewoon neit wachten tot het maart is terwijl ik eerder nog het gevoel had dat ik er nog niet helemaal klaar voor was en hij nog wel even mocht wachten. Maar nu wel, hij mag komen :) Ik ben helemaal klaar voor zijn komst, kan niet wachten tot ik hem fijn kan knuffelen :mrgreen: ik denk echt dat ik hele dagen met mijn baby knuffel hoor :lol:

sharon_
15 January 2010, 17:39
@Esther, het was absoluut niet om jou te beledigen ofzo, want ik weet niet hoe jij prikt ;) .. En vind het nogal jammer
dat je je meteen zo aangesproken voelt. Maar ik ben als de dood voor bloedprikken, t ergste wat je mij kunt aandoen is
dat, en dan vind ik het niet zo gek dat ik iemand wil laten prikken waarbij ik een goed gevoel heb. En er zijn er hier genoeg
bij de prikpost waarvan ik weet dat ze niet goed prikken en dat zijn voornamelijk jonge meiden. MAAR ik geef ook heel
eerlijk toe dat ik gister een oudere iemand had, die ik ook noooooit meer wil! Het prikken ging prima hoor, maar de dingen
er om heen waren echt niet fijn. En me vriend had 2 weken geleden ook een oudere iemand en was hier ook niet over te
spreken. Zo zie je maar weer dat er ook echt wel "oudere" zusters zijn die niet geweldig zijn. Maar op gister na ben ik altijd
goed geholpen en dan wel inderdaad door de wat oudere zusters. Maar dat wat oudere zusters betreft komt gewoon puur
door mijn gevoel en mijn bangheid er voor. En ook omdat me ouders dit er altijd in gepeperd hebben :oops: ..
Het kan dus best zijn dat jij nog veeeeel beter prikt dan mensen die al 30 jaar er werken bij wijze van. Dat weet ik niet!
Maar het ging dus puur op mijn gevoel en hoop niet dat je het nu nog zo lullig vind als je het net vond over komen want dat was dus echt niet mijn bedoeling om mensen voor hun hoofd te stoten.

Storm1987
15 January 2010, 17:45
Ik snap al die mensen met die prikangst niet zo hoor :oops: Ik ben er ook echt niet dol op en ga meestal ook liggen omdat ik anders zwart voor mijn ogen krijg. Maar ik probeer er maar nooit zo hysterisch over te doen.... immers lijkt het me 100x heftiger om een kind te baren dan een naald in je arm hahaha :mrgreen:

dus wanneer je echt zulke extreme angst voor pijn hebt zou ik me vast indenken dat een bevalling 10000 x erger is en ook veeel langer duurt dan die paar buisjes bloed. ;)

Tis natuurlijk wel rot wanneer ze verkeerd prikken, maar dan nog....

snippie
15 January 2010, 17:51
wat voor de een heel eng is kan een peace of cake zijn voor de andere.
wat voor de ene heel erg veel pijn doet(behalve bevalling dat doet volgends mij bij eidereen pijn die het op natuurlijke manier probeerd) is voor de andere ach valt wel mee.

zo ken ik heel veel meiden die de punctie een hel vonden nou ik zou hem zo nog eens doen.
en zo ken ik mensen die een HSG wel naar vonden maar niet tramaties!maar ik vond het een hell(oke dan moesten ze hem bij mij opnieuw doen ,waardoor alles dus verkrampt was en het meer pijn deed maar goed)

maar ik bedoel hier mee te zeggen niemand kan voor iemand beslissen hoe groot die angst is.
maar dat is eigenlijk ook niet wat je zegt hihi :oops: je snapt het niet dta is wat je zegt.

ik zelf heb geen angst voor naalden,maar mijn zus die valt flauw zodra ze die kamer binnen komt dus kan me er ergens in vinden.

snippie
15 January 2010, 17:52
@Esther, het was absoluut niet om jou te beledigen ofzo, want ik weet niet hoe jij prikt ;) .. En vind het nogal jammer
dat je je meteen zo aangesproken voelt. Maar ik ben als de dood voor bloedprikken, t ergste wat je mij kunt aandoen is
dat, en dan vind ik het niet zo gek dat ik iemand wil laten prikken waarbij ik een goed gevoel heb. En er zijn er hier genoeg
bij de prikpost waarvan ik weet dat ze niet goed prikken en dat zijn voornamelijk jonge meiden. MAAR ik geef ook heel
eerlijk toe dat ik gister een oudere iemand had, die ik ook noooooit meer wil! Het prikken ging prima hoor, maar de dingen
er om heen waren echt niet fijn. En me vriend had 2 weken geleden ook een oudere iemand en was hier ook niet over te
spreken. Zo zie je maar weer dat er ook echt wel "oudere" zusters zijn die niet geweldig zijn. Maar op gister na ben ik altijd
goed geholpen en dan wel inderdaad door de wat oudere zusters. Maar dat wat oudere zusters betreft komt gewoon puur
door mijn gevoel en mijn bangheid er voor. En ook omdat me ouders dit er altijd in gepeperd hebben :oops: ..
Het kan dus best zijn dat jij nog veeeeel beter prikt dan mensen die al 30 jaar er werken bij wijze van. Dat weet ik niet!
Maar het ging dus puur op mijn gevoel en hoop niet dat je het nu nog zo lullig vind als je het net vond over komen want dat was dus echt niet mijn bedoeling om mensen voor hun hoofd te stoten.

Mooi beschreven meissie.wat ik al zei wss had je het niet zo bedoeld.

Storm1987
15 January 2010, 17:56
Snippie meid wat ben je toch een wijze :D je hebt gelijk hoor... wat voor de 1 wel meevalt kan voor de ander een hel zijn.

Zo ken ik iemand die zegt: ik heb liever een bevalling dan een bezoek aan de tandarts :o :lol:

dan kun je mij opvegen hoor haha

Ram1988
15 January 2010, 18:00
@ Sharon, weet ik wel meissie! t kwam alleen een beetje verkeerd over miss!
Maar ben niet boos hoor :D

snippie
15 January 2010, 18:05
Snippie meid wat ben je toch een wijze :D je hebt gelijk hoor... wat voor de 1 wel meevalt kan voor de ander een hel zijn.

Zo ken ik iemand die zegt: ik heb liever een bevalling dan een bezoek aan de tandarts :o :lol:

dan kun je mij opvegen hoor haha

sorry :oops:

ik denk dat ik vandaag maar even van het forum af ga :oops:
zit een beetje op me praat stoel.

jah of iemand die bang is voor spinnen en ik pak ze zo op :oops:
maar kikkers daar in tegen die vind ik echt vies hihi
en vleermuizne hartike eng!

of zo geloof ik in bepaalde dingen waar sommige mensen denken jij bent gek!
me man gelukkig niet hihi

Tessa23
15 January 2010, 18:13
Zoo druk dagje gehad , vanmorgen opgepast op 2 kinderen , 1 van net een jaar en 1tje van 3.. echt lief..

Morgen avond een verjaardag en zondag middag 2 verjaardagen dus druk weekendje.. jullie nog wat doen ?

snippie
15 January 2010, 18:15
Zoo druk dagje gehad , vanmorgen opgepast op 2 kinderen , 1 van net een jaar en 1tje van 3.. echt lief..

Morgen avond een verjaardag en zondag middag 2 verjaardagen dus druk weekendje.. jullie nog wat doen ?

Jij hebt er eeen druk mee!
morgen avond ook verjaardag en voor de rest niks:D

huisvrouw42
15 January 2010, 18:15
Esther, gefeliciteerd!! En die onzekerheid hebben we allemaal hoor!! Na de eerste echo wil je dat de tijd snel gaat en dat je alweer een 2e echo krijgt enz.. Maar komt helemaal goed! Gewoon lekker gaan genieten!

liefs

Storm1987
15 January 2010, 18:17
niks geen sorry, Snip :mrgreen: Ik vind gewoon dat je helemaal gelijk hebt.

en spinnen?? Nou... vreselijk doodeng!

snippie
15 January 2010, 18:18
spinnen pak ik dus zo op!
ik heb er wel eens een ex collega mee achter na gezeten :oops:
jah weet het gemeen!
die is heel erg bang voor spinnen

huisvrouw42
15 January 2010, 18:22
haha snippie! inderdaad wel een beetje gemeen hoor! haha
Vorige week een verjaardag van familie, ook 2 meiden die super bang waren voor spinnen, en toen liep er ineens een over de grond! heb nog nooit iemand zo hard horen gillen en snel op tafel zien springen! haha

Ik ben zelf ook totaal niet bang voor spinnen...

Maar een beetje humor mag toch??

liefs

struffle
15 January 2010, 18:23
auw ik ben net hard van de trap gevallen en boven op mn rug gekomen... gelukkig niks gebeurd maar we schrokken wel heel erg :|
Mn voeten doen nu zeer en er zit een ei op mn rug. Hoop dat dat geen kwaad kan voor de kleine... maakte me meteen een beetje zorgen :(

kim meissie wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van de operatie, ik wens je heel veel beterschap en doe lekker rustig aan voor jezelf!!

Luun jeetje wat een mooi buikje, ik zou je zo 4 weken verder schatten! Prachtig hoor...

Essie ik ben ook wel benieuwd naar jouw buikje dan hoor!
Bij mij is het nog steeds een vetje, een buddha belly haha

snippie
15 January 2010, 18:25
haha snippie! inderdaad wel een beetje gemeen hoor! haha
Vorige week een verjaardag van familie, ook 2 meiden die super bang waren voor spinnen, en toen liep er ineens een over de grond! heb nog nooit iemand zo hard horen gillen en snel op tafel zien springen! haha

Ik ben zelf ook totaal niet bang voor spinnen...

Maar een beetje humor mag toch??

liefs

jah idd mag zeker hihi!

die collega had zich dus op een groep op gesloten! en stond ik dara voor de deur met die spin hihi!
mara heb hem uit eindleijk netjes buiten gezet,was zo'n met lange poten;)

struffle meissie doe je wel voorzichtig!De baby zit veilig hoor meissie!

Babii
15 January 2010, 18:27
Ik heb ook prik angst hoor ;). Maar dat wordt nu wel minder door mezelf elke dag te injecteren. Moet zeggen dat die naald erin zetten niet fijn is met zo een buik :(.

becky88
15 January 2010, 18:28
hey meiden ga zometeen bijlezen maar heb even een vraag :oops:

mijn ovulatietest was gisteren positief, maar vanmorgen en nu net was hij ook nog positief :?
heeft iemand dit al eens meegemaakt??

struffle
15 January 2010, 18:31
dat kan wel becky want het kan tot 36uur duren geloof ik, dus je eitje staat op knappen. De meest vruchtbare dag is net vóór de eisprong, dus chop chop het bed induiken met je vent!

Babii
15 January 2010, 18:31
Vaak is hij 2 dagen posi bekcy! Niks ergs aan dus. Lees soms weleens 3 dagen (kunnen dan meerdere eitjes zijn die springen).

becky88
15 January 2010, 18:34
oke :?
de vorige 2x was ie de dag erna meteen negatief haha dus dacht wat is dit nu weer :lol:

kim wat vervelend dat je je nog zo voelt!

essie ben benieuwd naar je buikje!

struffle klote dat je bent gevallen op je rug hoop dat het snel wegtrekt!

Babii
15 January 2010, 18:35
Ahhh bloeden is gestopt! Nu de pijn nog weg, me lieverd wil morgen uit eten voor me verjaardag, echt super lief hoor weet alleen niet of ik het trek :oops:

@ Becky, dat verschilt per cyclus lieverd!! Als er meerdere eitjes zijn springt ie ietsie later :D. En ook met 1 eitje kan ie later springen!!

@ Struffle, meissie doe voorzichtig! Hoop dat de pijn snel wegtrekt!

huisvrouw42
15 January 2010, 18:36
idd becky, kan wat langer zijn! gewoon lekker gaan klussen!!

struffle, ik heb ook een budha belly, dus bij mij zal het buikje ook nog wel ff op zich laten wachten! haha

Alleen is mn buik wel wat harden onderin..
ben benieuwd, we wachten af!

liefs

snippie
15 January 2010, 18:37
hey meiden ga zometeen bijlezen maar heb even een vraag :oops:

mijn ovulatietest was gisteren positief, maar vanmorgen en nu net was hij ook nog positief :?
heeft iemand dit al eens meegemaakt??

Deze ronde was bij mij voor het eerts dta hij maar 1 dag positief was.
maar normala ook wtee dagen positief hoor meid

struffle
15 January 2010, 18:41
kimmie wanneer ben je jarig dan?? ik ben je toch niet vergeten te feliciteren....... :oops:

huisvrouw, ik ben ook benieuwd wanneer je het een beetje gaat ziet. Ik zie zelf wel wat verschil, maar voor een buitenstaander ziet t eruit alsof ik net van de mac kom haha! Morgen maar even proberen een foto te maken...

he bah mn vent is op trainingskamp van de voetbal, superleuk voor m, maar mis m nu al! Vind alleen slapen echt niet leuk... zit me nu al af te vragen wat ik kan gaan doen :?

Babii
15 January 2010, 18:44
Morgen Struffle, dus je bent het niet vergeten :P. Naar is dat he alleen slapen :(.

becky88
15 January 2010, 18:47
dankjewel voor jullie snelle antwoorden :D

sutrffle vervelend is dat he alleen slapen

huisvrouw42
15 January 2010, 18:51
struffle, ja, denk het zelf ook al iets te zien.. moet ook maar eens foto's gaan maken om te gaan vergelijken!

En alleen slapen is minder ja, maar je slaapt toch niet alleen!! ;) ;)

Lekker met chips en wat drinken op de bank liggen en lekker voor de tv!
Perfect avondje alleen!

liefs

huisvrouw42
15 January 2010, 18:52
oh, en zie dat je maandag je echo hebt! spannend!!

kreeg net een smsje van mn man.. stond in "ik hou van jullie!"haha.. zo lief

Liminous
15 January 2010, 19:37
oke :?
de vorige 2x was ie de dag erna meteen negatief haha dus dacht wat is dit nu weer :lol:

kim wat vervelend dat je je nog zo voelt!

essie ben benieuwd naar je buikje!

struffle klote dat je bent gevallen op je rug hoop dat het snel wegtrekt!

Woow Becky, eindelijk een positieve test meid.. Zal toch ook wel eens tijd worden! Nu maar hopen dat het wachten rijkelijk beloond wordt ;)

Mila
15 January 2010, 19:51
becky, wat fijn dat je een positieve test heb! nou veel plezier ;)

kim, heb even die foto gekeken :shock: :o dat had ik niet verwacht.. hopen dat het snel wegtrekt en dat je geen pijn meer hebt.

Lautje
15 January 2010, 20:03
Sodeju kim :o dat is indd 'n beste buik meid!

Babii
15 January 2010, 20:19
Had de ingreep ook aardig onderschat!

Ram1988
15 January 2010, 21:58
Schatteboutjes ik ga lekker slapen!
Slaap lekker voor iedereen!

Wow kim, zag net de foto.. pff ziet er ook pijnlijk uit, doe maar lekker rustig aan!!

Babii
15 January 2010, 22:00
EsterH, heb jij nog iets tegen de pijn? Heb nu tramadol, maar mag er max. 3 per dag. En slapen gaat zo moeilijk snachts :(.

Storm1987
15 January 2010, 22:14
Heb ook ff de fotos bekeken op je beebiesite Kim, jeetje zeg dat ziet er pijnlijk uit :( Hoop dat je je gauw weer beter voelt!

Struffle, wat eng dat je van de trap bent gevallen!! Zul je altijd zien he, je valt nooit, en juist nu omdat je misschien iets voorzichtiger bent, val je van de trap! Kleintje heeft er waarschijnlijk niks van gemerkt maar kan me voorstellen dat bij jou de schrik er goed in zit en je morgen enorme spierpijn hebt.
Nog 3 nachtjes tot je echo he :mrgreen:

Becky: Mooi zo :mrgreen: nu aan de klus!!

Vanmiddag ben ik ff met een vriendin de stad in geweest, heb nog wat leuke shirtjes gescoord, zo kom ik die laatste weekjes wel door ;)
Vanavond kwam een andere vriendin, ik had haar voor het laatst gezien toen ik 19 weken zwanger was. Dus veeeeeel te lang niet gezien maarja zij woont nu verderweg en loopt 40 uur stage in de week. Maar was erg gezellig en ze heeft de baby voelen bewegen en de hik gevoeld.

Dat is trouwens écht zielig, hij heeft al 2 dagen lang, een paar keer per uur de hik :cry: vind ik zo zielig voor hem want de hik is echt irritant.

Storm1987
15 January 2010, 22:15
Ik heb trouwens ook weer 2 nieuwe buikfotos op mijn babysite. Met kleding aan ziet het er toch iets minder enorm uit dan zonder kleding, he gelukkig :mrgreen:

Lunanoa
15 January 2010, 22:36
Storm: Mijn buik lijkt met kleren ook veel kleiner ;)
Jouw buik is écht prachtig :D Geweldig!

Waren deze week 2 ouders die me vroegen of ik zwanger was :lol: Yeahoe :P Ze durfden me eerst niet te vragen omdat sommige mensen ook gewoon een ronde buik hebben :lol: whaha

Kim: Rustig aan meissie!

Struffle; als je het niet vertrouwd ff langs de huisarts meid!

Becky: Klusze ;)

Huisvrouw: Ah wat lief van je man !

Thanks voor alle complimenten voor mn buikkie :D Staat op mijn babysite nog één volledig met hoofd en alles, maar vond dat niet echt fijn om hier te plaatsen :P

Lunanoa
15 January 2010, 22:44
Ohoh Snippie, jij bent gemeen :P
Dan werd ik ook gek.

Laatst bij vrienden, bracht de kat een levende muis mee door het luikje. Nou ik heb nog nooit zo gekrijst in mijn leven. Stond boven op de bank :oops:
Vind spinnen ook enorm goor maar langpoten of kleine kruisspinnetjes durf ik nog wel met een papiertje weg te halen :P Maar die grote zwarte harige dingen :o Die kan ik niet aan hoor....

Over die naalden: Tsja. Ik ben ook zo'n dramaqueen. Probeer mezelf rustig te krijgen & er luchtig over te denken, maar na één enorm nare ervaring is die niet weg te krijgen. Vroeger eens flauwgevallen, tot schuimbekkend aan toe :shock: Liet mijn urine lopen en al. Ben twee dagen ziek geweest...
Vorige keer viel het me zéér mee. Maar ik lag heel paniekerig op die bank te hijgen :P
Ook geen stagiaires aan mijn lichaam :o Kijken mogen ze, maar verder niks :P Niet bij het bloedprikken én niet bij mijn bevalling!

Storm1987
15 January 2010, 23:08
. Vroeger eens flauwgevallen, tot schuimbekkend aan toe :shock: Liet mijn urine lopen en al. Ben twee dagen ziek geweest...

Hihihih ik wil je niet uitlachen maar dit zie ik gewoon voor me hahaha :lol: :lol: :lol: arm meissie :oops:

Spinnen haat ik echt te erg! JUIST die langpoot spinnen, dat vind ik de ergste die er zijn. Hoe dat ze lopen, iell walgelijk!

Tessa23
15 January 2010, 23:33
Kim , Gefeliciteerd!!!

Tessa23
15 January 2010, 23:35
Sorry de tekst kleur niet goed zit weer te klote.. haha ,maar fijne dag en hopen dat de pijn een beetje mee valt.. xx

Ram1988
16 January 2010, 08:03
GOEIEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :mrgreen:

Kimmie, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!

Lunanoa
16 January 2010, 09:33
Storm: Ik was toen 7 jaar :oops: Nog maar een klein kindje dus. Dan zijn je herinneringen exta heftig gok ik.
Heb dus vanaf mijn 7e die angst & me nooit meer laten prikken. Totdat het MOEST voor de zwangerschap :P Viel me zwaar mee :lol:

KIM GEFELICITEERD LIEVERD!

Ram1988
16 January 2010, 09:33
haaaaaa luuuuuuuun :mrgreen:

snippie
16 January 2010, 09:34
KIm ook via deze weg :gefeliciteerd meissie!

kNUF

Ram1988
16 January 2010, 09:34
was jij ook zo onzeker de eerste weken?

snippie
16 January 2010, 09:45
was jij ook zo onzeker de eerste weken?

huh ikke?

snippie
16 January 2010, 09:46
hihi je bedoelt LUN!
dacht al heb maar de 4 weken en 5dagen gehaald

Babii
16 January 2010, 09:52
Thanks voor de felicitaties meiden!

Heb me hier toch een *** nacht gehad :(. Kon in geen enkele houding liggen! BAH!

snippie
16 January 2010, 09:54
ohh balen lieverd!!!hopelijk gaat het snel beter
knuf

Babii
16 January 2010, 09:57
Dat hoop ik ook, want wil maandag weer werken :mrgreen:

snippie
16 January 2010, 09:59
Dat hoop ik ook, want wil maandag weer werken :mrgreen:

nou ze hebebn toch dinsdag gezegt;)!
kan je wel willen maar als je vanacht ook al klote hebt geslapen.
ik wil ook zoveel;)!
meid let wel op je lichaam!dus pas gaan werken als je niet meer vergata van de pijn snachts!
KNUF

struffle
16 January 2010, 10:00
kimmie gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!!!
Maak er een mooie dag van en doe alleen dingen die je leuk vindt vandaag!

vervelend dat je zo slecht hebt geslapen :(

ik ga vandaag proberen het hele huis aan kant te maken, moet toch wat als je vent van huis is... :?

Ram1988
16 January 2010, 11:06
Wat is t toch rustig hier!!

Babii
16 January 2010, 11:26
Ik had even een wond die ineens open ging (ben te druk aan het doen denk). Dus moet nu liggen op de bank van steph en mag er niet meer af :cry:

Toch maar even pleisters gehaald bij de apotheek...

struffle
16 January 2010, 11:26
nou heej, tis weer weekend ;)
ik heb het hele huis al gestofzuigd woehoe! nu maar eens bedenken wat ik ga doen: de badkamer of de keuken?

Ram1988
16 January 2010, 11:29
Ik had even een wond die ineens open ging (ben te druk aan het doen denk). Dus moet nu liggen op de bank van steph en mag er niet meer af :cry:

Toch maar even pleisters gehaald bij de apotheek...

Doe dan ook rustig aan meissie!! geef het even de tijd om te helen!

Steef
16 January 2010, 11:30
nou heej, tis weer weekend ;)
ik heb het hele huis al gestofzuigd woehoe! nu maar eens bedenken wat ik ga doen: de badkamer of de keuken?

Kan je bij mij ook even komen om het huishouden te doen??

@ wendyl: hoe is uiteinelijk je champagneontbijt geweest en de trouwlocaties bekijken??? Wat moois gevonden???

Storm1987
16 January 2010, 11:46
Struffle: Mijn badkamer en woonkamer willen ook graag een sopbeurtje.... dus als je nog tijd over hebt 8-)

jorina
16 January 2010, 11:52
als we het dan toch over poetsen hebben ik heb hier nog een klein ventje die wel een poetsbeurt kan gebruiken
hij heeft net een enorme mergpijp opgegeten en kleeft van oor tot oor :D

Babii
16 January 2010, 12:11
Haha Storm, is de poetsdrang er nog niet :P. Overigens erg mooie foto's van je buikie! Had ze al gezien op je hyves hihi :D.

struffle
16 January 2010, 12:18
haha meiden jullie weten wel aan wie je het vraagt.
sta niet voor niets bekend als sloddervosje ;)
de stofwolken stoven om je heen als je door het huis liep, dus het was hard nodig. Ben nu bezig de magnetron en gasfornuis schoon te maken, vind t al heel wat van mezelf ;)

storm ik ga ook ff spieken naar je buikfotos ;)

Babii
16 January 2010, 12:22
Ik dacht dat ik je tot Vosje had benoemd en niet meer Sloddervos :P.

struffle
16 January 2010, 12:26
haha klopt kim maar vosje is wel afgeleid van sloddervosje he ;)
ok nu moet ik echt weer ff wat doen want ik doe anders weer niks...

wat een saaie zaterdag zeg pff... normaal ga ik altijd wel wat leuks of nuttigs doen maar dat zit er vandaag niet echt in

Babii
16 January 2010, 12:28
Het is toch hartstikke nuttig om je huis op te ruimen :P. Tsjah ik wil ook, maar mag niet van Steph :(.

MissMini
16 January 2010, 12:31
Babii gefeliciteerd meis :)

Babii
16 January 2010, 12:32
Thanks MissMini :D. Hoe is het met beebje? Zit beebje nog lekker warm?

MissMini
16 January 2010, 12:35
Jaa beebje zit nog netjes hoor! Wel veel last van voorweeen. Maar hoe meer je die hebt, hoe meer je straks klaar bent voor de bevalling he!! :mrgreen: 't Voelt alleen alsof er vanalles tussen m'n benen hangt, haha. Lekker waggelen als een eendje.. Maarja, aftellen al he! Nog maar 7 weekjes te gaan!

Hoeist met de pijn? Niet te eigenwijs doen he, lekker op de bank blijven hoor!

miss lipstick
16 January 2010, 12:37
@ babi gefeliciteerd!!!

Hedwig88
16 January 2010, 12:58
Goedemiddag!

Hiero ook lekker druk in huis bezig en mannetje lief draagt ook zijn steentje bij!
Zo lief!!!
kim, wel lekker op de bank blijven liggen he! je hebt maar 1 lichaam!
Dus je moet er wel na luisteren ( al is dat moeilijk )
Ik ga zo werken, pfff moet wel even op gang komen!

Joya
16 January 2010, 13:30
kim gefeliciteerd met je verjaardag meis!! je was alweer offline op msn en wilde het net zeggen ;) dus dan maar zo.. maak er ondanks alles toch een leuke dag van en doe vooral rustig aan meis!! denk aan jezelf!! knuffel

storm mooie buik hoor!! het aftellen is begonnen he :D

whoehoeeee nog maar 4 nachtjes slapen en dan eindelijk de echo!! :D :D ik kan echt niet wachten!!

nou ik ga zo maar weer werken.. helemaal geen zin maar moet toch gebeuren he.. moet tot half 1 vanavond dus ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.. gister moest ik tot kwart voor 1 en was om 10 uur al heel moe.. maar toen ik eenmaal thuis was was ik klaarwakker en kon ik niet meer slapen :S dat zal je altijd zien dan he.. nou ik wens jullie allemaal een fijne dag en avond!!

xx

Mila
16 January 2010, 14:02
kim, gefeliciteerd met je verjaardag!

ik heb weer gewerkt, dus mijn geld weer verdiend..
storm, ik ga nu even je buikfoto's kijken (ik kan daar zo van genieten he :D )

Tessa23
16 January 2010, 14:44
Storm , mooie buikfoto's !!

En kim idd gewoon rustig aan doen ook al is t moeilijk , ga je je verjaardag verder nog vieren als je je wat beter voelt of niet?

Ik ben donderdag jarig , vier het volgende week zaterdag..

16 January 2010, 16:43
Heee meiden!
Zo even bijlezen ..
Ik ben helemaal suf van de babykamertjes, spulletjes enz.
Het wordt echt een ramp, want ik vind echt geen één kamertje mooi (ja eentje van bijna 2000 euro bij kidsfactory, maar dat vinden we allebei een beetje teveel van het goeie).
Verder wel een paar leuke spulletjes gekocht!

Nou eerst maar eens even lekker koken!

Mila
16 January 2010, 16:48
essie, waarom kijk je niet op marktplaats.

ik heb net mijn vriendin gesproken en ze laat het toch weg halen :cry:

Ram1988
16 January 2010, 16:50

neeeeeee syl echt :S ik kan dat echt niet begrijpen!!

oehh essie je moet ook niet zo lastig zijn schattie ;)

16 January 2010, 16:51

Dat doe ik al vanaf begin af aan, maar dat is eeeecht ontsettend veel ouwe meuk!
Ik had in een foldertje ook een heel gaaf kamertje gezien in breda .. vanmorgen dus naartoe gereden. Het materiaal was zooo lelijk. Daar kun je je ook nog flink op verkijken dus.

Als ik zie bij mn schoonzusje dat ze het kamertje nu al bijna 4 jaar heeft staan, wil ik toch wel echt iets wat me aanstaat. Je doet er toch wel lange tijd mee!

Oei syl, vanwaar ineens die omslag bij dr dan?

Lunanoa
16 January 2010, 16:51
Essie:

Je kunt bijv. ook leuke meubeltjes op marktplaats kopen, dit helemaal naar je eigen zinnen maken. Je kunt handvatten erafhalen & je eigen smaak handvatten kopen bij Karwei o.i.d. Je kunt het schilderen in je eigen kleur & dingen toevoegen of laten wat je wilt!
Misschien kun je dat kamertje wat je zo geweldig vond dus wel voor een leuke prijs op de kop tikken & het zelf zo maken zoals je het precies wilt :D Ben je ook 100% origineel ;)

EstherH:

Ik ben de eerste 12 weken een schijtbak geweest :oops: En nog wel eens eigenlijk... Nu ik de kleine begin te voelen, voel ik me weer wat zekerder. Maar dan ben ik alsnog weer bang dat er met de 20 weken echo een afwijking is. Ben een enorme piekeraar.
Maar die 12 weken vond ik het ergst, door de misselijkheid & de angst. Ook ik heb een miskraam gehad, dan blijft die angst er gewoon énorm in zitten. Probeer te vertrouwen op je lichaam schat. Dit is een gezond kindje! Die jullie hele leven bij jullie blijft :D

16 January 2010, 16:52
haha es mn vriend zei ook al ... jeetje dat wordt niks als jij zo critisch bent hoor :lol:

Het probleem is denk ik ook dat ik iets in mn hoofd hb, wat er niet is :? :mrgreen: Altijd moeilijk zoeken dan he...

Lunanoa
16 January 2010, 16:53
Jeetje mina :(
Het is inmiddels al 10 weken. Een kindje wat al zelf drinkt & plast. Alle bewegingen kan maken... Geheel tot vingertjes gevormd is :cry: :cry: :cry: Wat verdrietig...

Ze zal vast een goede reden hebben voor deze keuze.

Maar toch blijft het enorm verdrietig & pijnlijk voor de mensen die niet vanzelfsprekend zwanger raken.

16 January 2010, 16:54
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ..
ik denk dat ik de oplossing heb.

Mn vriend moet hm tóch zelf maken :mrgreen: :lol:
(hihi hier issie niet blij meeeeeeeeeeeeeeeeeeee :? )

Ram1988
16 January 2010, 16:56
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ..

hahahahaha kan toch :D
hij heeft nog een paar maanden de tijd!!
Wij moeten gauw gaan shoppen hoor dotjee!!
(als mn echo goed is)

16 January 2010, 16:58
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ..

hahahahaha kan toch :D
hij heeft nog een paar maanden de tijd!!
Wij moeten gauw gaan shoppen hoor dotjee!!
(als mn echo goed is)

Dat doen we zeeeeeeeeeeeeeeeeker!!!!!!!! :mrgreen:
Heb dr nu al zin in ..

Nou ga ik echt even koken, want mn buik begint gewoon te trekken van de hongeeer!

Lunanoa
16 January 2010, 16:58
hahaha wel cool!
Kun je het HELEMAAL naar je zin maken :D
x

Ram1988
16 January 2010, 17:05
K heb een mooie babykamer gezien op marktplaats!
maar eerst ff de echo afwachten... en t is ergens in halsteren (geeeeeeeen idee waar t ligt hahaha)

sonja2009
16 January 2010, 17:05
wij hebben een heel simpel kamertje, omdat ik als ze 3 of 4 is een prinsessen kamer voor haar wil maken ( weet alex nog niet hahha) en dan vind ik het zonde van het geld

sonja2009
16 January 2010, 17:08

dat meen je niet kan ze het niet ter adoptie afstaan ofzo

Lunanoa
16 January 2010, 17:10
Sonja:

Ik vind het geweldig die babykamer. Ik twijfel alleen zooooooooooveel.
Wou eerst oranje/wit ongetwijfeld geslacht...
Nu wil ik voor een meisje iets met oilily printjes :oops: Of een heel mooi neutraal kamertje met donkerbruin, creme & camel.
Voor een jongen nog geen specifieke dingen bedacht...
Tis moeilijk... Alles is zo leuk :oops:
Komt misschien wel als we weten wat het gaat worden :D

Mila
16 January 2010, 17:14
sonja heb je foto's van je kamertje?

ik weet de redenen nog niet dat hoor ik nog

Lunanoa
16 January 2010, 17:18
Ik wil persé hout.
Ik hou absoluut niet van dat compress hout met zo'n plaklaag eromheen. Wat je ook vaak hebt op kledingkasten met zo'n eikenhout print :P Blegh...
Ieders eigen smaak natuurlijk & tis ook geen afzeik bedoeling voor degenen die dat wel hebben. Maar das gewoon mijn smaak!

Vind die kamertjes van Storm & Struflle GE-WEL-DIG.
Ben stiekem stikjaloers :P

Thyra
16 January 2010, 17:19
hoi hoi!

Babii gefeliciteerd! :D

sonja2009
16 January 2010, 17:20
sonja heb je foto's van je kamertje?

ik weet de redenen nog niet dat hoor ik nog

nee want het zit nog in de verpakking
Wij hebben deze serie van de ikea http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... ies/11678/ (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/11678/) erstaat een klein fototje links van de kast en de commode erbij
Je kan evt het hout schilderen maar dat doen wij niet

maar dat zijn natuurlijk alleen de meubeltjes je moet het zelf een beetje opleuken

sonja2009
16 January 2010, 17:23
Ik wil persé hout.
Ik hou absoluut niet van dat compress hout met zo'n plaklaag eromheen. Wat je ook vaak hebt op kledingkasten met zo'n eikenhout print :P Blegh...
Ieders eigen smaak natuurlijk & tis ook geen afzeik bedoeling voor degenen die dat wel hebben. Maar das gewoon mijn smaak!

Vind die kamertjes van Storm & Struflle GE-WEL-DIG.
Ben stiekem stikjaloers :P

ik vind dat hout ook echt zo lelijk maar gelukkig hebben wij dat niet dit is mooi onbehandeld hout zonder lak of plaklaag

16 January 2010, 17:24
maar eerst ff de echo afwachten... en t is ergens in halsteren (geeeeeeeen idee waar t ligt hahaha)

hihihihihihihihi sukkol daar woon ik! ofja, net erbuiten!

Lunanoa
16 January 2010, 17:39
Sonja:

Ideaal! Ik zou er denk ik white wash overheengooien :D SUPERMOOI

Mila
16 January 2010, 18:28
ik heb even opgezocht over die zere borsten want ze zijn er weer, maar dat is een kenmerk van de cystes die ik heb :? en ik heb ook heerlijke buikpijn, dus kortom die cystes zijn nog volop aanwezig :x
BAH!!!

Lunanoa
16 January 2010, 18:31
Heh gedver Syl. Wanneer heb je weer een echo om de cystes te checken?

Mijn rug is echt kl*te. Ik loop zelfs mank :oops: Dit weekend toch echt mijn rust maar pakken.

Ik voel de kleine ook al omdraaien enzo, voel echt een BLURRPP gevoel & dat het kindje dan draait. Niet echt een lekker gevoel, maar vind het zo super dat ik het zo volop zien bewegen..
Hij/zij trapt er flink op los & ik vind het zooooooooo heerlijk dit. Kan wel huilen van geluk :oops:

Vandaag vertelde een teamgenootje van voetbal ook dat ze bijna 12 weken zwanger is. LEUK Weer een jonge mama erbij, zij is net 25 & das wel erg gezellig dus :D
Samen met ons bolle buiken langs het voetbalveld hihihi

Lunanoa
16 January 2010, 18:33
het volop ZIEN bewegen moet volop VOEL bewegen zijn :oops:

jorina
16 January 2010, 18:41
binnen niet al te lange tijd word het zien bewegen hoor lun :D
dan is je buik net een golfslag bad ;)

Lunanoa
16 January 2010, 18:43
Whahaha ben zéér benieuwd. Kan vriendlief ook meegenieten.
Als ik het ga zien, ga ik het filmen & op de babysite zetten :D

Hoeisset met jou Jorina? Na die heftige tijd van mk, mensen verliezen etc. ?
Voel je je goed, of nog niet helemaal opgekrabbelt?

xxx

Mila
16 January 2010, 18:46
lunanoa, wat gaaf dat je het voelt omdraaien! lijkt mij zo bijzonder..

ik heb dinsdag weer een echo, maar heb er een hard hoofd in!

jorina
16 January 2010, 18:50
jahoor voel me goed ben in afwachting van mijn ei
en voor de rest gewoon lekker aan het werk
oja en heel erg druk met de wii :D

met oma gaat gelukkig alles goed dus dan gaat het met ons ook al gauw wat beter
want het is toch heel moeilijk om je oma zo verdrietig te zien maar gelukkig gaat ze lekker haar gangetje
ze is blij dat de sneeuw weer een beetje oplost want dan kan ze weer naar buiten want dat deed ze niet omdat ze bang was om te vallen dus we hebben haar van de week maar weer eens mee genomen de stad in

Lunanoa
16 January 2010, 18:54
Sylvia: Kan ik me voorstellen. Hoop dit keer goed nieuws meid!
Het is ook héél bijzonder. Echt van die geluksmomenten zijn het. Ik gun het ieder zó van harte dit.... Tis nog mooier dan verwacht. ( na die misselijkheid :lol: )
Komt voor jullie allemaal ook snel!

Jorina: Oeh jou klusdagen staan voor de deur ;) Nou lekker met dit weer samen onder de dekens. hihihihihi.

Wat fijn dat het al wat beter gaat met oma. Het is idd heel verdrietig om te zien als zo'n oud lief mensje verdriet heeft. Fijn dat ze haar weg wat vindt & dat de sneeuw idd weer wat weggaat. Niks aan voor die mensen, dit weer :S
Goed dat jullie haar lekker mee uit nemen. Vind ze vast heerlijk. Wij waren vandaag langs bij mijn opa, ze is ook een aantal jaar alleen nu. Toen ik vroeg hoelaat we zouden komen zei ze: Doe maar in de middag, want die duren altijd zo lang. Daar krijg ik zo'n verdrietig gevoel van hé... Arm omaatje :oops:

jorina
16 January 2010, 19:05
ja dat is ook zielig ik hoop niet dat mijn oma zich alleen gaat voelen
want nu bezoeken we haar natuurlijk nog vol op en willen het liefst niet dat ze alleen zit maar er komt een tijd dat alles weer normaal word maar dan zonder opa zo wie zo bezocht ik ze al 1 x in de week en doe ik boodschappen met haar dus ze heeft gelukkig altijd wel een uitstapje en ze heeft nog een zus en vriendin die in de buurt wonen en daar doet ze ook veel mee en ze heeft meer hobby's dan ik dus ze komt er wel doorheen denk ik
we hadden al gekeken of er een plekje vrij was bij ons in het bejaardenhuis dan woont ze zeg maar hetzelfde als nu wel zelfstandig maar als er hulp nodig is kan ze op een bel drukken maar er was geen plek en die kwam er voorlopig ook niet want er was een hele lange wachtlijst

nu woont ze ook maar 5 km verderop dus is ook niet zover weg maar hier kan ze alles lopend doen en als ze dan eens niets te doen heeft kan ze gewoon lekker naar ons toe lopen

jorina
16 January 2010, 19:07
over klussen gesproken ik ga eens even kijken of er al een ei te spotten is
hoe dan ook gaan we vanavond wel ff aan de klus :D

Peraja
16 January 2010, 19:16
Nou ben weer van me ongi af dus er kan weer geklust worden :D ga nou niet meer tempen.. weet nu dat ik een ei heb en ook al temp ik, wordt er niet sneller zwanger van ofzo.. Zal misschien wel tegen me NOD tempen want kan dan mooi zien of ik weer ongesteld moet worden of niet.. dus deze maand mooi rustig aan..

Ram1988
16 January 2010, 19:20

hihihihihihihihi sukkol daar woon ik! ofja, net erbuiten!

Hahahahahaha dat weet ik toch niet! op je hyves staat een andere plaats :D

jorina
16 January 2010, 19:50
ben ff foto aan het uploaden
moeten jullie ff kijken of ie nou positief is
daarbij wel bedenkend dat het kruidvat is

Storm1987
16 January 2010, 20:30
Sylvia: Als ik jou was zou ik niet bij alles wat je voelt direct gaan zitten googlen om te kijken wat het eventueel zou kunnen zijn. Op die manier maak je jezelf alleen maar gek. Wat ik nu zeg bedoel ik echt helemaal niet rot hoor maar soms word ik zelf al nerveus van de dingen die je schrijft, dus kan me voorstellen dat je er zelf helemaal supernerveus van wordt! Verban google, als je op google hoofdpijn intoetst krijg je de meest enge ziektes en ben je al minstens hafldood alvoor je een paracetemol hebt in kunnen nemen ;)
Ik hoop natuurlijk van harte voor je dat die rot cystes zijn verdwenen meid. Want ik kan me heel goed voorstellen dat het je frustreert dat je lichaam niet doet wat je wilt!

Essie: Leuk idee om je vriend t kamertje zelf te laten maken! Ben je toevallig in de Kidsfactory in Breda geweest? Ik vond dat ze daar echt super mooie kamertjes hebben. Ze zijn alleen veel duurder dan andere baby winkels, maar de spullen die ze er hebben stan zijn prachtig :mrgreen:

Lunanoa: hihi bijzonder he, vooral wanneer straks je buik in een golfslagbad veranderd. Is zo bizar!

Jorina: Hup aan de klus dan maar, en hopelijk veel geluk deze ronde ;)

Estherh: Het zit vast goed meid, vertrouwen :) Wanneer had je nou je eerste echo?

Struffle: Al zenuwachtig voor maandag??? Je laat het ons toch wel direct even weten he, dat ben je verplicht hoor :mrgreen:

jorina
16 January 2010, 20:38
http://i787.photobucket.com/albums/yy15 ... 000485.jpg (http://i787.photobucket.com/albums/yy159/jorina_photos/P1000485.jpg)

ok duurde ff maar hier is de foto

Babii
16 January 2010, 21:32
Oei, oei oei Jorina! Je hebt de KV ovu testen. Die gaven bij mij zonder dat er eitjes groeiden 5 dagen knal positief! Zelfs op de dag dat ik naar de gyn moest was hij positief (toen hoorde ik dus dat er geen eitjes groeiden).

Maar deze is inderdaad positief. Overigens had Storm er wel positieve ervaringen mee en Tessa23 teste ook 5 dagen positief.

struffle
16 January 2010, 21:52
daar ben ik weer :)
was bij mn ma eten en film kijken, anders zat ik toch maar de hele avond heel alenig :P

storm ik tel echt de uren af hoor haha, nog 2 nachtjes en dan mag ik!! Ik laat jullie uiteraard weten hoe de echo was!

Zal dan ook direct wat fotos van mn buik (welke buik?) en het kamertje online gooien, haha, lekker opscheppen ;)

essie op marktplaats staat echt niet alleen ouwe meuk. Ons kamertje komt er ook vandaan en die van storm ook (en van heel veel anderen), en ik vind dat wij zeer goed geslaagd zijn! Hier en daar nog een likje verf maar voor de rest is hij tiptop in orde, kwaliteit is goed en veiligheid is ook in orde, etc etc. Je moet gewoon goed zoeken en regelmatig kijken. Ik vind marktplaats meer keus bieden dan de babyzaken, die vind ik eentonig, duur, te groot en 1 pot nat.

jorina klussen meid, op naar een broertje of zusje voor thomas!! Ohw wat lijkt het me heerlijk om al zo'n hummel in huis te hebben!! Als je m eens kwijt moet dan houd ik me aanbevolen ;)

Kimmie voel je je al wat beter meissie?

Babii
16 January 2010, 22:00
Nou ik heb dringend even hulp nodig van iemand die medisch is, dus hoop dat EstherH aanwezig is!!!

Het gaat wel wat beter, maar kan echt niet te lang zitten :(. Dan moet ik dus weer plat, maar ach gaat wel weer over voordat ik een jochie ben :mrgreen: .

struffle
16 January 2010, 22:03
haha dat mag ik hopen kim ;) anders moet je het ons even melden, want dan zijn we getuige van het nieuwste wereldwonder.

meiden ik ga lekker mn (eenzame) bedje in, nog even lezen en dan slapen. Spreek jullie later weer.

Maak er een mooie avond en zondag van!

Lunanoa
16 January 2010, 23:40
Ik ken de kruidvat testen niet, dus weet niet wat de controle & teststreep zijn :oops:

Struffle: Gezellig bij je mama!

Wij gaan zo ook richting bed! Bezoek gehad van vrienden. Tis nu weer bedtijd :P Word zo nu en dan keihard geschopt man. Maar heb ook soms het idee aan mijn ingewanden zegmaar :P Jeutje dat voelt onprettig...

Ram1988
17 January 2010, 09:53
Goedemorgen meisjes!!
Nog spannende plannen vandaag?

struffle
17 January 2010, 10:08
hee esther

nee niet echt, mn vriendje komt strakjes thuis jeeej :D
en tot die tijd even beetje kasten opruimen en herindelen denk ik.

is het bij jullie ook zulk zeikweer?

Ram1988
17 January 2010, 10:14
hee esther

nee niet echt, mn vriendje komt strakjes thuis jeeej :D
en tot die tijd even beetje kasten opruimen en herindelen denk ik.

is het bij jullie ook zulk zeikweer?

jaa behoorlijk! gisteravond heeft t flink gesneeuwd hier, dus lekker weer een bende overal!

sharon_
17 January 2010, 10:17
Goeieeemorgeeee! Hier ook al zulk zeik weer.
Vind er geen bal meer aan. Laat de zomer maar snel komen :D ..

Mila
17 January 2010, 10:38
Goedemorgen meisjes!!
Nog spannende plannen vandaag?

werken :geek:

Lunanoa
17 January 2010, 10:51
Leuk plan Syl :P

Ik ga de was doen & lekker chillen. Probeer eens lekker mijn rust te nemen :oops: Even aan mijn zwangerschap toegeven :P

Hier ook klote weer. Gister idd gesneeuwd & nu van die gore miezerregen. Bleh!
Maar snel naar juni toe :roll: :D hihiihhihihi

Lunanoa
17 January 2010, 10:54
Mijn moeders nichtje, mijn achternicht gok ik dus & haar man, die halen vandaag hun twee adoptie kindjes van het vliegveld vanaf Haïti! Die kindjes hebben alles meegemaakt, zijn 5 en 6 jaar oud. Arme kindjes...
Heerlijk dat ze weg kunnen daar!

Hun hadden de keuze gemaakt ze niet op te halen maar hierheen te laten vliegen, omdat het daar zéér gevaarlijk was met ontvoeringen e.d. Jeetje wat een wonderbaarlijk goede keuze. Je hoort alleen maar van Nederlandse stellen die hun kindje(s) kwamen halen & zijn overleden...
Aangrijpend hoor.