PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Mila
18 January 2010, 18:56
kim, hoelaat moet jij morgen?

snippie, succes morgen! hebben ze ze al ontdooid of doen ze dat morgen?

sharon, wanneer moet jij weer naar de dokter?

Lunanoa
18 January 2010, 18:57
Struffle: Wat een enorm mooi kindje draag jij bij je zeg ;) Wauwie. Mooie echo :D Je zal wel helemaal in de zevende hemel zijn :D

Over de huur enzo. Ik schrik weer flink van die prijzen :P
Wij betalen 400 excl. gas/electra etc. Vind dat altijd al duur :lol:
Toen ik nog op school zat & vriendlief de enige verdiener was, kregen we ook nog 200 euro subsidie. De huur was dan dus 200 euro :P Ideaal (A)

Zou het super zijn als we over een aantal jaren wat leuks kunnen kopen, maar ben zéér tevreden met ons gezellige huisje nu :D We hebben meer als genoeg ruimte & ben hier gelukkig

Babii
18 January 2010, 18:59
Moet morgen eind van de middag ;) om 15.30 uur. Tsjah, deze dame heeft vanochtend pas gebeld voor een afspraak, dus werd er weer doorheen gepropt :oops: .

Gelukkig wist de assistente vna me ingreep af, dus het was snel opgelost :P. Ze zegt je kon zeker niet bellen van de pijn? Ik zeg ehm niet echt nee haha,. Wat erg :oops:

Lunanoa
18 January 2010, 19:00
O trouwens Struffle, ik had bijna hetzelfde als jou:P

Ons kindje zat ook helemaal half onvindbaar om de hoek, ze moest dus flink roeren met die staaf :lol:

Ook bij mij zat een cyste op mijn eileider, bij mij was de cyste alleen maar 1,5 cm dus dat viel mee. Ze vertelde mij dat de eileider kan omklappen als de cyste rond de 10 cm wordt ong. Dat is idd énorm pijnlijk & ook gewoon heel slecht geloof ik.
Maar zo snel groeien die dingen vast niet :P Ze weten wel wat ze doen, dus komt vast goed :D

Lunanoa
18 January 2010, 19:01
Snippie: Morgen terugplaatsing :D Spannend!

Wanneer wordt de cryo ontdooit & hoor je of het goed is gegaan?
x

snippie
18 January 2010, 19:04

x

lieverd dat is nog niet zeker hoor!!!
morgen ochtend hoor ik pas of het goed is ontdooid en of er morgen middag ene terug plaatsing is!

Mila
18 January 2010, 19:05
O trouwens Struffle, ik had bijna hetzelfde als jou:P

Ons kindje zat ook helemaal half onvindbaar om de hoek, ze moest dus flink roeren met die staaf :lol:

Ook bij mij zat een cyste op mijn eileider, bij mij was de cyste alleen maar 1,5 cm dus dat viel mee. Ze vertelde mij dat de eileider kan omklappen als de cyste rond de 10 cm wordt ong. Dat is idd énorm pijnlijk & ook gewoon heel slecht geloof ik.
Maar zo snel groeien die dingen vast niet :P Ze weten wel wat ze doen, dus komt vast goed :D

waar is je cyste nu dan? is die weg of zit hij er nog?

struffle, dat lijkt mij zo eng.. als je een echo hebt en je kindje zit bijna onvindbaar in een hoekje.. schrok je niet even?

Mila
18 January 2010, 19:07

x

morgen ochtend hoor ik pas of het goed is ontdooid en of er morgen middag ene terug plaatsing is!

spannend, heb je al een tijd dat je gebeld word? of moet je afwachten en nagels bijten ;)

Lunanoa
18 January 2010, 19:08
Volgens mij is het weg. Want de keren erna was er niks meer te zien. Maar ben het eerlijk gezegd zelf ook vergeten :oops:

Ik vond het wel doodeng dat het even duurde.
Maar we hadden het via de buik al zien zitten maar konden toen het hartje niet goed zien, dus vandaar inwendig. Wist dus al dat er iets zat :P

Snippie: Ik duim voor een goede cryo schat!

Babii
18 January 2010, 19:11
Vaak lossen ze ook vanzelf op ;). Vaak met een menstruatie, maar soms ook gewoon alsof het ineens weg is :P. Simsalabim :P.

Mila
18 January 2010, 19:13
Vaak lossen ze ook vanzelf op ;). Vaak met een menstruatie, maar soms ook gewoon alsof het ineens weg is :P. Simsalabim :P.

hahahaha nou laat het dan morgen bij mij ook maar simsalabim weg zijn :lol: dan ben ik morgen zo blij whaaa dan kan mijn dag eh week eh maand niet meer stuk :D en anders ben ik stront chagerijnig :oops:

Lunanoa
18 January 2010, 19:15
Als we nou allemaal morgen SIMSALABIM roepen, werpt het misschien zijn vruchten af :lol:

Mila
18 January 2010, 19:16
Als we nou allemaal morgen SIMSALABIM roepen, werpt het misschien zijn vruchten af :lol:

goed plan! morgen vroeg graag om 8.10 uur heel hard roepen :lol:

jorina
18 January 2010, 19:19
ik doe het nu vast hoor
maar dan wel alleen voor die cystes

simsalabim

snippie voor jouw niet simsalabim hoor maar voor jouw wel duimen die over uren draaien hoop zo dat je morgen gewoon je terugplaatsing hebt dan kunnen we volgens mij ook rond dezelfde tijd testen :D

Mila
18 January 2010, 19:23
dank je wel jorina :lol:

Lunanoa
18 January 2010, 19:26
Dan doe ik het nu ook

Simsalabim!!!

Want wou eigenlijk tot 9 uur slapen :lol:

snippie
18 January 2010, 19:27

x

spannend, heb je al een tijd dat je gebeld word? of moet je afwachten en nagels bijten ;)

Ohh geen nagels bijten als ze om 10uur nog niet gebeld hebben bel ik zelf.
en tussen die tijd even in een band plakken!

jorina
18 January 2010, 19:28
whahahaha 9 uur das hier een cadeautje als het 7 uur is dan mag ik me handjes dicht knijpen

snippie
18 January 2010, 19:31
ik mag een beetje zelf beslissen wanneer ik test;)!
ik mag 2feb testen! maar mijn eigen nod is eerder;)
en omdat het in eigen cyclus is kan ik tussen die tijd testen:)!
dus banner staat straks gewoon op 2feb,maar zeg niet wanneer ik echt ga testen!

KNUF

Lunanoa
18 January 2010, 19:33
Hier ook een kado. Ik heb een vriend die ik waarschijnlijk met Thomas kan vergelijken.
Hij kan me nooit laten slapen & staat 's ochtends al als een dolle af te wassen, de was te doen & daarbij zoveel herrie maken, dat ik wakker wordt :P
Aan de ene kant heel positief natuurlijk :P Maar ik wil ook wel eens uitslapen. Tis nooit later dan 8 uur :P

Laat ik er nog maar even van genieten zonder kids :lol:

sharon_
18 January 2010, 19:33
Storm, weet niet of je het ook tegen mij had. Omdat ik immers over de huizen ben begonnen.
Maar ik heb geen bedragen genoemd geloof ik, en opscheppen zal ik zeker niet doen want wij hebben het juist
helemaal niet makkelijk kwa geld. Ik redelijk maar me vriend zn toestand is een hell. Maar wij willen hier graag
weg omdat ik me hier echt niet fijn voel. En het is niet klein hoor, groot zat en zelfs voor een kleintje. Maar we
willen er dus er graag weg en het huisje wat we op het oog hebben klinkt gewoon super. En aangezien we al
zoveel tegenslagen hebben elke keer wil ik me hier eens lekker positief in storten :D .. Weet dus niet of je het
tegen mij had, maar ik wou wel ff mijn kant belichten voor het verkeerd word opgevat.

Sylvia, 8 februari moeten we weer naar de gyn. Dan nemen we de bloeduitslagen door, en onze keuze.
Zwolle of Dusseldorf, wat dus Dusseldorf word :) .. Moet over 2½ week wel weer bloedprikken nog maar verder
geen bezoeken deze maand aan het ziekenhuis. Ik ga ook simsalabimmen voor jou hihi :D ..

Ram1988
18 January 2010, 19:35
hee lieverds!

ik slaap altijd op mn buik, maar nu als ik me uitrek(of dus op mn buik slaap) alsof mn buik zo trekt... beetje onduidelijk maar kent iemand dit

Lunanoa
18 January 2010, 19:36
Als één iemand van ons een financiele rotsituatie heeft, hebben wij die beide :lol:

jorina
18 January 2010, 19:37
ik mag in principe ook 2 februari testen dus dat zou wel leuk zijn als dat dan allebei positief is

maar weet ook nog niet of ik 2 februari test hoor te vroeg testen heeft al vaak tot grote teleurstellingen geleid dus denk dat ik wel een paar dagen over mijn nod ga als ik nog niet ongi ben
maar dat zeg ik nu heel dapper want meestal lukt dat toch niet :D

zeker onduidelijk want ik snap het niet helemaal
wat voel je precies dan

Lunanoa
18 January 2010, 19:38
hee lieverds!

ik slaap altijd op mn buik, maar nu als ik me uitrek(of dus op mn buik slaap) alsof mn buik zo trekt... beetje onduidelijk maar kent iemand dit

Voelt het alsof je buik trekt ?

Ja dat herken ik :P Onderin je buik voel je dan getrek ja. Ik heb dat nogsteeds & ook bij het slapen idd.
Ik gok dat het de baarmoeder is ;)

Ram1988
Ja als ik me uitrek heb k zo'n trekkerig gevoel in mn buik

Ram1988
hee lieverds!

Voelt het alsof je buik trekt ?

Ja dat herken ik :P Onderin je buik voel je dan getrek ja. Ik heb dat nogsteeds & ook bij het slapen idd.
Ik gok dat het de baarmoeder is ;)

whoeee jij snapt mij :D

huisvrouw42
18 January 2010, 19:39
estherh, dat gevoel heb ik ook! en ik slaap ook op mn buik.. Maar als ik gewoon sta en me helemaal lang maak heb ik het ook al.. zal er wel bij horen!!

liefs

Lunanoa
18 January 2010, 19:39
Ja in je onderbuik ? Tussen je navel & schaambot zegmaar ? :P

Dat heb ik ook vanaf het begin :D

jorina
18 January 2010, 19:40
hahahaha nu ik de antwoorden lees begint bij mij ook het kwartje te vallen :oops: :o :shock: :roll: :roll:

Lunanoa
18 January 2010, 19:42
Moest ook even 3x lezen voordat ik het begreep, maar herkende het gevoel :P hahahaha

Ram1988
18 January 2010, 19:42
hahaha okee dan maak ik me daar geen zorgen over :D
en steken in mn borsten en pijn maarja dat hoort haha

snippie
18 January 2010, 19:43
ik mag in principe ook 2 februari testen dus dat zou wel leuk zijn als dat dan allebei positief is

maar weet ook nog niet of ik 2 februari test hoor te vroeg testen heeft al vaak tot grote teleurstellingen geleid dus denk dat ik wel een paar dagen over mijn nod ga als ik nog niet ongi ben
maar dat zeg ik nu heel dapper want meestal lukt dat toch niet :D

zeker onduidelijk want ik snap het niet helemaal
wat voel je precies dan

ik test sowiezo niet later.en het is dus niet mijn echte nod.vandaar dat ik dara tussen kan testen.
ik test nooit voor echte nod.

Babii
18 January 2010, 19:46
Storm, weet niet of je het ook tegen mij had. Omdat ik immers over de huizen ben begonnen.
Maar ik heb geen bedragen genoemd geloof ik, en opscheppen zal ik zeker niet doen want wij hebben het juist
helemaal niet makkelijk kwa geld. Ik redelijk maar me vriend zn toestand is een hell. Maar wij willen hier graag
weg omdat ik me hier echt niet fijn voel. En het is niet klein hoor, groot zat en zelfs voor een kleintje. Maar we
willen er dus er graag weg en het huisje wat we op het oog hebben klinkt gewoon super. En aangezien we al
zoveel tegenslagen hebben elke keer wil ik me hier eens lekker positief in storten :D .. Weet dus niet of je het
tegen mij had, maar ik wou wel ff mijn kant belichten voor het verkeerd word opgevat.

Sylvia, 8 februari moeten we weer naar de gyn. Dan nemen we de bloeduitslagen door, en onze keuze.
Zwolle of Dusseldorf, wat dus Dusseldorf word :) .. Moet over 2½ week wel weer bloedprikken nog maar verder
geen bezoeken deze maand aan het ziekenhuis. Ik ga ook simsalabimmen voor jou hihi :D ..

Denk dat ze het tegen de meiden hadden die erop reageerden :P. Niet tegen jou, maar ik ken Storm, die bedoeld het niet zo :P.

snippie
18 January 2010, 19:48
Maar lieverds ik ga er vandoor!!
ik spreek jullie morgen weer!;)
oja en als ik dus 2feb test ben ik al 4,4dagen:D
Kus

Joya
estherh dat heb ik ook.. ik lag vandaag bij de tandarts in de stoel en die deed de stoel helemaal naar beneden zeg maar.. dus ik lag helemaal uitgestrekt (haha wat klinkt dat stom) en toen had ik het ook.. maar idd ook gewoon als ik sta en me lang maak of als ik op mijn buik lig.. ik sliep ook altijd op mijn buik maar dat kan ik nu niet meer.. ook omdat dat zeer doet aan mijn borsten..

ik heb ook iets raars.. of tenminste raar.. ik denk dat het erbij hoort maar misschien weet iemand wat ik eraan kan doen.. ik heb het alleen 's avonds.. als ik in bed lig moet ik plassen.. maakt niet uit hoe ik lig.. dan ga ik naar de wc.. blijf net zo lang liggen tot er gewoon echt geen druppel meer uit komt.. dan ga ik weer in bed liggen en dan moet ik meteen weer.. ga ik weer naar de wc.. moet ik dus ook echt weer plassen dus niet een paar druppels ofzo.. en dan weer net zo lang tot er niks meer uit komt en ik echt niet meer hoef en als ik dan weer ga liggen moet ik weer.. dat gaat zo door totdat ik denk bekijk het maar en in slaap val.. dan wordt ik 's nachts nog een keer wakker of moet ik 's morgens heel nodig.. overdag hoef ik helemaal niet veel te plassen en heb ik daar dus helemaal geen last van.. iemand een idee??

Joya
snippie ik duim voor je meis!!

Ram1988
18 January 2010, 19:49
Snippie meissie ik duim voor je!!
Ik ga ook zo lekker naar bed!

Sorry voor mn onduidelijkheid hoor haha :P

Doeg lieffies! slaap lekker

Babii
18 January 2010, 19:50
Dat gebeurd vaak met een zwangerschap Mama2b, haha dat had ik in me eerste ook :P. Kan ook een opkomende blaasontsteking zijn, btw overda ben je giga druk ;).

snippie
18 January 2010, 19:51
tanx dames!!!
KNUF

Joya
18 January 2010, 19:53
@babii ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus heb echt geen idee hoe dat voelt :oops: maar ik heb er al ongeveer een weekje last van.. maar misschien doordat ik lig dan ofzo.. :?

snippie
18 January 2010, 19:57
oja syl en kim succes morgen!

ik gaat nu echt slapen!

KNUF

Mila
18 January 2010, 19:59
lunanoa, heb jij net zoals in het begin die menstruatiegevoel lang gehouden of ging dat snel over?

Mila
18 January 2010, 19:59
oja syl en kim succes morgen!

ik gaat nu echt slapen!

KNUF

jij ook lieverd!

Lunanoa
18 January 2010, 20:01
Mama2b: Zou toch even voor de zekerheid je urine laten checken! Je kunt gewoon in een potje pissen & langs de assistent, ze test het dan direct & krijg je ook direct uitslag.
Het kan ook gewoon door de zwangerschap komen, maar ben zelf liever van het zekere voor het onzekere :P

Ik kan nog altijd op mijn buik liggen. Maar volgens mij vind de kleine het niet zo'n succes :P
'S ochtends kan ik niet op mijn buik liggen want dan krijg zwaar hevige luchtkrampen. Moet 's ochtends altijd veel scheetjes laten en als ik op mijn buik ga liggen doet dat zooooooooo'n zeer :lol: :oops:

Snippie, Sylvia & Kim: Succes morgen!
Mis ik nog iemand ?

Hoelaat moest Essie voor echo?
x

Mila
18 January 2010, 20:21
lunanoa, heb jij net zoals in het begin die menstruatiegevoel lang gehouden of ging dat snel over?

Lunanoa
18 January 2010, 20:23
Ik weet niet precies meer Sylvia.

Maar volgens mij heb ik dat heel wat weken gehad. Ik gok wel tot week 10 :?
Hoezo schat?
x

Mila
18 January 2010, 20:28
Ik weet niet precies meer Sylvia.

Maar volgens mij heb ik dat heel wat weken gehad. Ik gok wel tot week 10 :?
Hoezo schat?
x

nou dat vroeg ik me af, want ik had dat de vorige zwangerschap ook en ik dacht juist dat dat niet goed was :oops:

Lunanoa
18 January 2010, 20:30
Is blijkbaar het oprekken van je baarmoeder. Wel goed dus want ik ben morgen toch echt al 18 weken zwanger van een rotschoppend kind :lol:

Mila
18 January 2010, 20:32
ik weet niet heo laat essie moet?

Lunanoa
18 January 2010, 20:36
Ik ook niet :?
Vast al geweest, tis half 10 :?

Wow Jamilah. Dat hoop ik niet :P Het is al een aantal dagen rustig in mijn buik, dus ik heb hoop :P

Geeftniet meid;) Neem lekker je rust!

Lunanoa
18 January 2010, 20:43
Ik ben weg dames.
Adios!
x

Joya
18 January 2010, 21:07
meiden slaap lekker allemaal!!

en snippie, kim en syl succes morgen!!

Tessa23
18 January 2010, 21:52
Succes allemaal morgen!!

Ben ook benieuwd hoe t met essie was!!

Ik lees het wel weer..

Net bij boven buurjongen geweest , is donkere jongen , heel vriendelijk , we moesten gelijk eten want hij had van alles gekookt.. haha lief he , en we moesten maar vaker komen eten haha.. vind ik zo lief , hij heeft het niet zo best en is net nieuw hier en dan voor ons koken en ons uitnodigen..

Ram1988
19 January 2010, 05:21
goedemorgen lieverds!
ik heb essie gesproken gister.. en ze komt t zelf wel vertellen hier!

Ik duik nog even mn bedje in haha!

19 January 2010, 06:08
Alleen maar hele dikke tranen rollen hier over mn wangen ..
Wat kwam dit aan als onweer bij heldere hemel en wat doet het ooooongelooflijk veel pijn.
Zo klein, ontastbaar, maar al zoooveel om om te geven.

Geen hartje... Ik had het niet eens door, ik zag alleen ons hummeltje daar, niet beseffend dat het zoooo fout was ..
Gemeten op 10 weken en 1 dag, en nu waarschijnlijk een paar dagen gestopt.

Wat heb ik fout gedaan? Waarom?

Vanacht een uurtje kunnen slapen en allebei huilend weer wakker geschrokken.

Es, dankjewel voor je lieve smsjes gister ..... we kunnen het gewoon niet geloven.

Jemig wat is dit vreemd, kan het niet bevatten.. het voelt écht als een verlies.

Toen mn vriend net over mn buik wreef met, dag kleintje .. wij houden van jou en daarna mij een kus op mn voorhoofd gaf met opnieuw tranen in zn ogen begon ik weer te huilen als een klein kind. En ik kan gewoon niet ophouden .................................................. ....................

Mila
19 January 2010, 06:14
shit neee essie! wat erg meid! zit hier met tranen in mijn ogen.. heb er geen woorden voor!
Waarom, waarom, waarom???
heel veel sterkte meid!!!
hele dikke knuffel!

snippie
19 January 2010, 06:18
Lieve essie kippen vel!!!
woorden schieten me te kort wta verschrikkelijk dit!
Heel veel sterkte in de moeilijke tijd!
neem alle tijd die je nodig hebt lieverd!
KNUF

19 January 2010, 06:25
Het besef begint steeds meer te komen ...

Je denkt altijd dat dit aan je deur voorbij gaat,
al gun je het absoluut niemand.

Mn vriend zei een paar uur geleden..
Ik dacht dat ik erge dingen had meegemaakt (zn vader is plots overleden toen hij 16 was, een tijd dat je je vader zo hard nodig hebt), maar dit doet zoooveel pijn!

In al die tijd dat we samen zijn heb ik hm 1 keer een traantje zien laten, maar nu brulde ook hij als een klein mannetje!

Jeetje, wat was dit niet het nieuws wat we verwacht hadden zeg,
maar we zijn allebei heel sterk en proberen om het ook van een 'positieve' kant te bekijken (die er nu niet lijkt te zijn).

We slaan ons er wel doorheen ... we MOETEN!

snippie
19 January 2010, 06:30
Heftig lieverd!!!
Neem echt de tijd lieverd.
Dit komt zo onverwachts!!!echt tranen schieten in me ogen!
KNUF

Spring
19 January 2010, 07:12
Essiee: wat een verschrikkelijk nieuws zeg :-( Dat had ik echt niet verwacht. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allebei...

sonja2009
19 January 2010, 07:35
essie heel veel sterkte met dit verlies

Ram1988
19 January 2010, 07:58
essie lieffie.. k heb je t allemaal al in de sms gestuurd.. maar je weet t he, k ben dr voor je!!

Nootje38
19 January 2010, 08:10
Alleen maar hele dikke tranen rollen hier over mn wangen ..
Wat kwam dit aan als onweer bij heldere hemel en wat doet het ooooongelooflijk veel pijn.
Zo klein, ontastbaar, maar al zoooveel om om te geven.

Geen hartje... Ik had het niet eens door, ik zag alleen ons hummeltje daar, niet beseffend dat het zoooo fout was ..
Gemeten op 10 weken en 1 dag, en nu waarschijnlijk een paar dagen gestopt.

Wat heb ik fout gedaan? Waarom?

Vanacht een uurtje kunnen slapen en allebei huilend weer wakker geschrokken.

Es, dankjewel voor je lieve smsjes gister ..... we kunnen het gewoon niet geloven.

Jemig wat is dit vreemd, kan het niet bevatten.. het voelt écht als een verlies.

Toen mn vriend net over mn buik wreef met, dag kleintje .. wij houden van jou en daarna mij een kus op mn voorhoofd gaf met opnieuw tranen in zn ogen begon ik weer te huilen als een klein kind. En ik kan gewoon niet ophouden .................................................. ....................

Lieverd 1 ding je hebt niks fout gedaan.. geef je zelf aub niet de schuld.. ze zeggen vaak kindje was niet goed.. en de natuur heeft beslist wijfie.. en het is zo zwaar en k*t dit heb je niet in de hand meid..
Je bent al mama zodra de test zegt jah.. en als je dit dan overkomt.. en afscheid moet nemen van een kindje die zo gewenst is.. doet zo,n pijn lieverd.. en je moeder gevoel. is er. en die zal ook nooit meer weg gaan..
wij hebben een taak meid. dat is voor onze ukkie,s die we niet om ons heen mogen hebben.. voor te laten leven.. dat recht hebben wij ook.. ik heb 2 kinderen.. en 2 die ever het levens ligt zagen.. maar ook daar ben ik mams van... laat je horen meisi ook je manneke.. tis een kindje en die verwerk je niet. geef uk een mooi plekje in jullie leven wens je samen met je manneke onwijs veel kracht en sterkte toe...
ook ik ben er voor je.. knuff nootje

Mila
19 January 2010, 08:33
ik heb getwijfeld of ik mijn nieuws wel hier neer zal zetten nu, ik wel essie niet overschraduwen, Essie heeft jullie nu nodig!
maar toch besloten om het toch even te melden :oops:

ik ben schoon!!!!!!!!!!!!!!

links zaten er drie, die zijn allemaal weg! Rechts zat er een van 17 mm en die was helemaal verformmeld en nu zit er een mooie ronde van 12 mm, dus de kans is groot dat dat een nieuw vers eitje is en als dat zo is dan doet mijn lichaam weer iets zelf zonder hormonen!!! Al word het dan wel weer een lange cyclus (en daarvoor loop ik o.a. ook in het ziekenhuis, want ik heb maar 2 x een eisprong per jaar van mijzelf) dus vrijdag moet ik terug om te kijken of die gegroeid is en zoja dan laten we deze ronde doorgaan zonder hormonen, mocht deze ronde mooi optijd zijn dan proberen we volgende maand ook zonder hormonen, maar duurt deze maand weer heel lang dat word deze maand zonder hormonen en volgende maand met hormonen! mijn slijmvlies is met 0.7 mm gegroeid :D
wel gaf ze aan dat er een hele kleine kans in zat dat deze of niet doorgroeid of dat dit de cyste van 17 mm nog is die aan het weg gaan is, maar aangezien hij zo mooi rond is en de vorige keer was hij totaal niet rond, is de kans groot dat dit een nieuw eitje is, maar moest van haar wel in mijn achterhoofd houden dat het beeld vrijdag dus anders kan zijn.. we wachten af..ben voor nu heel blij!

Nootje38
19 January 2010, 08:37
ik heb getwijfeld of ik mijn nieuws wel hier neer zal zetten nu, ik wel essie niet overschraduwen, Essie heeft jullie nu nodig!

links zaten er drie, die zijn allemaal weg! Rechts zat er een van 17 mm en die was helemaal verformmeld en nu zit er een mooie ronde van 12 mm, dus de kans is groot dat dat een nieuw vers eitje is en als dat zo is dan doet mijn lichaam weer iets zelf zonder hormonen!!! Al word het dan wel weer een lange cyclus (en daarvoor loop ik o.a. ook in het ziekenhuis, want ik heb maar 2 x een eisprong per jaar van mijzelf) dus vrijdag moet ik terug om te kijken of die gegroeid is en zoja dan laten we deze ronde doorgaan zonder hormonen, mocht deze ronde mooi optijd zijn dan proberen we volgende maand ook zonder hormonen, maar duurt deze maand weer heel lang dat word deze maand zonder hormonen en volgende maand met hormonen! mijn slijmvlies is met 0.7 mm gegroeid :D
wel gaf ze aan dat er een hele kleine kans in zat dat deze of niet doorgroeid of dat dit de cyste van 17 mm nog is die aan het weg gaan is, maar aangezien hij zo mooi rond is en de vorige keer was hij totaal niet rond, is de kans groot dat dit een nieuw eitje is, maar moest van haar wel in mijn achterhoofd houden dat het beeld vrijdag dus anders kan zijn.. we wachten af..ben voor nu heel blij!

nee hoor meisi.. ook jou verhaal is belangrijk.. en ook jou willen we steunen meid.. en ik zie je heb er toch ook al een aardige tijd op zitten... Hoop toch dat 2010 een mooi jaar word voor jullie meid...

Ram1988
19 January 2010, 08:49

Super syl!!!! ben echt blij voor je :D

snippie
19 January 2010, 08:51
meiden slecht nieuws!!!
geen terugplaatsing!!!

ik ben vanaf nu van het forum!

succes allemaal!

Ram1988
19 January 2010, 08:53
meiden slecht nieuws!!!
geen terugplaatsing!!!

ik ben vanaf nu van het forum!

succes allemaal!

pffff wat een dag zeg!!
balen snippie, waarom geen terugplaatsing?
sterkte lieverd!!

Liminous
19 January 2010, 08:56
Essie jeetje wat een rotnieuws! Voor jou en je mannetje ontzettend veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!

Syl, wat super dat je weer helemaal schoon bent :D Ben blij voor je meis! Nu maar hopen dat het Vrijdag nog steeds positief is ;)

Snippie wijffie, waarom geen terugplaatsing? :o

@ Hier: Gister (2 dagen voor NOD) negatief getest, en vandaag ook nog niet ongi geworden gelukkig :D

Mila
19 January 2010, 08:58
snippie wat dan? hoezo? waarom?

snippie
19 January 2010, 09:01
omdat ze alle drie niet ontdooid zijn!!!
maar meiden ga nu echt van het forum pb me maar of via hyves degene die me hebben!

succes allemaal!

en syl wat een geweldig nieuws!!!!

het gaat jullie goed!!!

Deniseb
19 January 2010, 09:19
He bah!
Wat een verschrikkelijk nieuws allemaal :cry:

Ik wens jullie allemaal sterkte!

19 January 2010, 09:39
Geloof dat ik me weer even sterk genoeg voel om te reageren ..
Dankjewel voor al jullie lieve berichtjes!!

Nootje, jou berichtje (ook in het andere topic) doet me goed, dankjewel!

Ik voel me ook heeeel bang! Bang voor wat er komen gaat ...
en weer bang voor de toekomst!

Heb in mn leven al voor zoveel hete vuren gestaan, ben ervan overtuigd dat ik/wij hier ook heel sterk weer uitkomen!
Ben geen type wat depressief in bed gaat liggen, daar hebben we ons kleintje niet mee terug. Moeten uiteindelijk door!!
Neemt niet weg dat ieder half uur de tranen vloeien, maar dat hoort erbij!

Syl, absoluut moeten ook de fijne dingen verteld worden! Het lijkt voor mij nu allemaal even een heel groot zwart gat, maar ben erg blij voor je. Hoop vrijdag op heel goed nieuws!

Snippie, wat is dat nu?
Niet ontdooid.. wat houdt dat in?
Sterkte meisje!

En Es .. jij betekend echt iets voor mij. Heel apart! Je bent een topper!

Storm1987
19 January 2010, 09:43
Jeetje mina zeg.... 2 enorme tegenslagen hier op t forum...

Essie, geef jezelf nooit de schuld, al doe je dat automatisch toch, het is onterrecht! De gevoelens die je beschrijft, zijn zo herkenbaar voor mij en ook voor de andere meiden die een mk hebben mee moeten maken. Het is echt een persoonlijk drama en je moet echt de tijd nemen om hierover te rouwen. Heel veel mensen onderschatten een mk of een ma. Ik deed dit vroeger ook, snapte niet waarom iemand zich zo druk maakte :oops: , tot ik het zelf mee maakte. Je wilt dit kindje niet verliezen.... als je eens wilt praten of je hart wilt luchten kan je me altijd pb'en of via hyves aanspreken. De periode rond mijn mk was een heel emotionele en alles behalve gelukkige periode in mijn leven. Het heeft wel iets positiefs gebracht als ik erop terug kijk, het heeft ervoor gezorgd dat mijn vriend en ik nog dichter tot elkaar zijn gekomen en écht weten wat we aan elkaar hebben in moeilijke periodes.
Heel veel sterkte voor jou en je mannentje....

En Snippie meid, nu kom ik ff bij jou....ook al zo'n verschrikkelijke tegenslag. Het is gewoon niet eerlijk... ik snap werkelijk waar niet waar jullie deze ellende aan verdiend hebben. Ik snap dat je even afstand neemt van het forum, dit heb je vorige maand ook gedaan en ik begrijp hieruit dat dit een soort van zelfbescherming is. Goed om nu aan jezelf te denken meis. Neem de tijd samen met je mannetje om deze klap te verwerken. Ik leef met jullie mee.

En Sylvia, gelukkig van jouw kant wél goed nieuws, al voelt dit natuurlijk dubbel omdat er net 2 van zulke slechte berichten zijn geweest. Ik ben blij voor je dat het er bij jou nu wat zonniger uit ziet. Laat jij dan alsjeblieft degene zijn die deze maand wél geluk heeft en die 2010 heel mooi kan gaan beginnen.

MissMini
19 January 2010, 10:07
Bah meiden, kippenvel hier.... Geen woorden voor wat jullie mee moeten maken! Essie en Snippie, heel veel sterkte in de (moeilijke) aankomende tijd! Weet niet wat ik anders moet zeggen. Dikke knuffel vanaf hier!

Deniseb
19 January 2010, 10:35
Woensdag heeft mijn vriend vrij genomen..voor het sperma onderzoek!

Ben wel spannend :)
Hoop dat de uitslag goed is natuurlijk :D

Maar als de uitslag niet goed is weten we ook gelijk waarom wij al wat langer bezig zijn.

Dus een beetje dubbel maar ik hoop het beste :)

jorina
19 January 2010, 10:43
lieve meiden heb al een pb gestuurd
maar nog maar ff aangeven dat het nu al een zwarte dag is hier

eerst essie en toen snippie zit gewoon serieus ff te janken

ik wens jullie alle heel veel sterkte toe en een hele dikke knuffel aan jullie en de mannetjes

becky88
19 January 2010, 10:48
hey meiden,

wat een verschrikkelijk nieuws hier.

essie en snippie HEEL VEEL sterkte meiden.
weet niet zogoed wat ik hier op moet zeggen :oops:
de andere meiden hebben alles al gezegt

sylvia voor jou gelukkig wel goed nieuws!!
hoop voor jullie dat dit een ronde word zonder medicatie EN jullie geluksronde!

Mrij
19 January 2010, 10:49
Essie, wat ontzettend verdrietig meid! Heel veel sterkte en neem je tijd he! Dikke knuffel

Snippie, het zit jullie al helemaal niet mee, vind het echt heel erg voor jullie! Jij ook heel veel sterkte en ook een dikke knuffel!

Struffle, gefeliciteerd met je mooie echo meid! Geniet er lekker van!!

Sylvia, wat super!!!! Dit is al een mooi begin, ik hoop voor jullie op een nog mooier "einde"!!

Hedwig88
19 January 2010, 10:56
@ essie Meid, met tranen heb ik het gelezen we waren op 1 dag na even ver...
Hoe moeilijk het nu ook is je moet jezelf niet de schuld geven...
Want wat je ook in je macht hebt, de natuur hou je niet tegen...
Ik hoop dat jij en je mannetje genooeg steun bij elkaar kunnen vinden, om door deze moeilijke tijd heen te komen! En wij zijn er allemaal voor je! Heel veel sterkte meid! en een hele dikke knuffel voor jullie!

@ snippie Wat een rot nieuws!!! ik vind het goed dat je even tijd voor jezelf neemt! Aan jezelf denken is een van de belangrijkste dingen! Ook voor jou een hele dikke knuffel!

@ syl gelukkig ook nog goed nieuws vandaag :D Gefeliciteerd!

Ram1988
19 January 2010, 11:00
Precies wat je zegt jorina....
echt een zwarte dag hier...

wendyl
19 January 2010, 11:03
Wil ik hier komen klagen, lees ik dit...

Jeetje, Essie, wat erg zeg!
Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen!
Meid, neem de tijd en neem het jezelf vooral niet kwalijk!
Dit is iets wat de natuur bepaalt en daar hebben wij helaas niks over te zeggen!! Geef jezelf echt de schuld hier niet van, maar probeer het juist een plekje te geven!!!
Meissie, heel veel sterkte!!!

Snippie, ook zo'n rotnieuws!! Hoe kan dat nou???
Ik zie ook dat je niet meer op het forum bent... Maar toch... Heel veel sterkte ook!!!

Syl, wat mooi om toch nog goed nieuws te horen!!!

jorina
19 January 2010, 11:06
syl wat onwijs goed meid
helemaal schoon nu op naar de volgende ronde met misschien wel een eitje van jezelf :D

jorina
19 January 2010, 11:08
je mag evengoed wel ff klagen hoor wendyl :)
ook jij moet je hartje luchten

wendyl
19 January 2010, 11:15
Haha ok Jorina! :)

Gister heb ik een auto ongeluk gehad!
Gister gelijk naar de huisartsenpost geweest en ik zit nu thuis met een gekneusde rib en enkel... :x

Lunanoa
19 January 2010, 11:25
Essie: Geen woorden hiervoor meid. Ik heb de tranen in mijn ogen. Wat een verdriet, wat een verlies... Heel veel sterkte meid. Het is gewoon je kindje verliezen. Heel veel sterkte samen!

Snippie: Wat verdrietig van de cryo :( Wat een enorme tegenslag schat. Sterkte.

Sylvia: Voor jou gelukkig goed nieuws! Geweldig! Geniet er van!

Liefs

jorina
19 January 2010, 11:26
das dan ook weer mooi kut deze dag word steeds zwarter

hoe is het gebeurd dan

wendyl
19 January 2010, 11:32
Ik ben met 70/80 km per uur tegen de auto voor mij gereden. Die auto stond stil en ik remde te laat. Auto in elkaar, airbags eruit... Ben nu dus een weekje thuis. Kan ik ff bijkomen!

Lunanoa
19 January 2010, 11:35
Pfoeh schrikken meid!
Doe je rustig aan?
x

jorina
19 January 2010, 11:36
ooooo sukkeltje wel je koppie op de weg houden he :D

wendyl
19 January 2010, 11:37
Tja... vrouwen achter het stuur... ;)
Maar het gaat nu wel, alleen alles doet pijn. Maar mijn vriend is thuis om mij te verzorgen! :D
Alleen kan ik niet de hele tijd achter de computer, omdat hij ondertussen ook thuiswerkt! :(

jorina
19 January 2010, 11:40
bloed aan de muur :mrgreen:

wendyl
19 January 2010, 11:40
Whahahah idd!! :lol:

jorina
19 January 2010, 11:41
haha zei het net al tegen lun maar nu ga ik echt ff kleren aantrekken zodat ik naar mijn voetenvrouw kan

wendyl
19 January 2010, 11:42
Succes! ;)

19 January 2010, 11:44
Oeh Wendyl schrikken! Doe maar rustig aan!

Ik wil zo even naar de winkel om me vast voor te bereiden ...
Wat moet ik dan voor inlegspul halen? (jeetje heb nog nooit ook maar iets van maandverband gebruikt)
De vk had het over een soort van luiertjes????? ..

jorina
19 January 2010, 11:44
ik had het trouwens laatst ook hoor
ik stond achter een stoplicht te wachten met nog meer auto's voor me wat een beetje lang duurde
denk dat ik toen ff heel langzaam mijn voet van de pedaal liet glijden want ik zat ook ineens op de achterkant van een ander :D
ik had het helemaal niet door en gelukkig alleen een deuk in mijn nummerplaat want die meneer had gelukkig een trekhaak

jeh thanks ik hoop dat zij er wel wat tegen kan vinden

Ram1988
19 January 2010, 11:45
je kan ook naar de apotheek daar weten ze precies wat je nodig hebt

jorina
19 January 2010, 11:46
ik zou in eerste instantie maandverband voor de nacht halen
essie
en ook niet helemaal onbelangrijk een pakje aleve feminax
dat werkt goed tegen de buikpijn want je gaat gewoon (sorry wil je niet bang maken )weeën krijgen

wendyl
19 January 2010, 11:47
Hahah vrouwen! ;)
Gelukkig niet veel schade en niks met jou zelf!
Nou, nu moet je echt weg hoor!! ;) Succes!

Essie, bij de apotheek weten ze precies wat je moet hebben... Ik weet het ook niet!
Ik heb toen gewoon maandverband gebruikt, ik wist het ook niet!
En als je twijfelt, gewoon de vk bellen!

jorina
19 January 2010, 11:48
maar meissie buiten de nodige spullen
hoe gaat het met je en hoe voel je je
weet je al wat ze verder gaan doen of moet je nog een keer terug komen van de week

19 January 2010, 11:52
weet je al wat ze verder gaan doen of moet je nog een keer terug komen van de week

Wat lief!
Dankjewel nog voor je lieve berichtje! Vergeet je gewoon helemaal even iets terug te sturen.

Voel me heel verward, het ene moment voel ik me sterk en het andere moment moet ik weer heel erg huilen!

Volgende week dinsdag moet ik terug naar de vk.
Ik vroeg me nog af .. stel het gebeurt deze week niet uit zichzelf, mag je daar zolang mee wachten als je wilt (curretage). MOET het ooit uit zichzelf komen? Of kan het gek gezegt anders gewoon 9 maanden blijven zitten bij wijze van ..

sharon_
19 January 2010, 11:53
Sjeee, ik zit hier gewoon met tranen in me ogen en kippenvel over me hele lijf. Net wat Jorina zegt, wat een in en in
slechte dag vandaag (op het mooie nieuws van Sylvia na!)..

Essie meissie toch :cry: .. Wat zul je een verdriet hebben, en je vriend net zo.. Je was al zoveel weken op
weg en dan oppeens zulk onverwachts nieuws. Niet wetende dat het hartje niet meer klopt lig je met een stralend
gezicht naar dat kleintje op het scherm te kijken. En dan oppeens die klap die je te horen krijgt. Wat zul je dan in
1 keer in een zwart gat vallen. Die pijn die je dan voelt, het lijkt me verschrikkelijk en heb er ook geen woorden voor.
Wil je alleen maar gigantisch veel sterkte wensen en hele dikke knuffels geven meissie!

Lieve lieve Snippie, wat lees ik nu :cry: me mond viel er gewoon van open. Neeee niet jullie! Jullie hadden het zo
verdient. Jullie waren er zo naar toe aan het leven, dit zou jullie ronde worden. En ook in 1 klap is dat allemaal weg gevaagd.
Het is zo oneerlijk, elke keer die tegenslagen maar weer, terwijl een kleintje bij jullie meer dan welkom zal zijn. Ik heb het je
ook al in de sms gestuurd, maar als je me nodig hebt, ik zal er voor je zijn meissie, net zoals je er altijd voor mij bent! Ik zou
het liefste nu naar je toe komen om je een mega dikke hugg te geven!

Sylvia wat een geluk voor jullie deze keer meid! En ook dat mag wel weer een keer naar al die tegenslagen.
Laat alsjeblieft deze ronde dan jullie ronde zijn want ook jullie verdienen het nu echt wel een keer. Ik hoop op een heel
goed beeld vrijdag.

Wendyl, jeetje met zo'n snelheid :( .. Dat is helemaal pijnlijk lijkt me. Wij hadden het vorige maand met 30/40 km per uur
dat er iemand achterop ons reed.. En daar hebben we ook goed van in de kreukels gelegen. Word als het goed is vandaag
nog door de verzekering gebeld voor me letselschade. Maar met 70/80 km per uur lijkt het me helemaal zuur. Het scheeld
dan nog dat je zelf niet bent aan gereden maar jij de aanrijdster was, hoe stom het ook klinkt.. Want als je zelf iemand
aan rijd heb je nog heeeel even een denkreactie van hoe stel ik me schrap. Dat heb je andersom helaas niet. Maar heel veel beterschap voor jou meis!!

Ik ben echt helemaal stil van al het slechte nieuws, allemaal dingen die ik totaal niet had verwacht. Laat staan hoe de
meiden zich voelen die dit nu mee maken.. Onbegrijpelijk, en zo verdrietig :( ..

Ram1988
19 January 2010, 11:58

Wat lief!
Dankjewel nog voor je lieve berichtje! Vergeet je gewoon helemaal even iets terug te sturen.

Voel me heel verward, het ene moment voel ik me sterk en het andere moment moet ik weer heel erg huilen!

Ik vroeg me nog af .. stel het gebeurt deze week niet uit zichzelf, mag je daar zolang mee wachten als je wilt (curretage). MOET het ooit uit zichzelf komen? Of kan het gek gezegt anders gewoon 9 maanden blijven zitten bij wijze van ..

Lieverd ik zou het niet weten... waarom bel je niet even de VK met je vragen?
ben dr voor je he lieffie! je bent een kanjer!

Ram1988
19 January 2010, 12:09
Meisjes,
ik heb zo werkoverleg en daarna werken tot 22.30!
Rustig aan iedereen! en k wil niet nog meer rot nieuws lezen vandaag!!

sharon_
19 January 2010, 12:11
Estherh werkse meid! En hoop inderdaad ook niet op nog meer rot nieuws :( ..

jorina
19 January 2010, 12:12
het komt uiteindelijk vanzelf maar dat kan 1 week duren maar ook 3 weken maar zeker niet 9 mnd hoor
ik heb bij de laatste keer met 8 wkn een mk gehad en 2 weken later is het er vanzelf uitgekomen

ik heb toen ook na een week een afspraak gehad met de gyn om een curettage te plannen maar omdat ik het idee had dat het heel erg bezig was in mijn lichaam heb ik toen bewust nog een week gewacht en dat was maar goed ook want precies op de dag van de afspraak ben ik toen het vruchtje verloren
en was ik helemaal schoon

ik hoop meissie dat het voor jouw allemaal voorspoedig verloopt en dat je het uit je zelf verliest
en ik kan alleen maar zeggen luister heel goed naar je lichaam en als jij zelf het idee hebt dat het vruchtje zelf komt door de signalen in je lichaam dan zou ik nog een weekje wachten maar er zijn er ook genoeg die dat niet kunnen hoor
maar het scheelt je wel een operatie

19 January 2010, 12:15
Thanx Jorina!
Ik wil wachten tot ht vanzelf komt ...
al moet ik een maand wachten, maar kan dat geen kwaad?

jorina
19 January 2010, 12:16
als je meer wilt weten dan hoor ik het wel
ben jammer genoeg onderhand een expert
en er is ook een speciaal topic voor meiden die een miskraam hebben gehad misschien is het wat voor je om daar eens te gaan kijken die meiden weten helemaal wat je nu doormaakt
ik ben er gestopt met schrijven omdat het me teveel bezig hield met mijn mk's maar in het begin heb ik er zeker steun gehad en antwoord op mijn vragen

jorina
19 January 2010, 12:19
dat moet je ff met je gyn of vk overleggen op wat voor termijn het moet komen en hoelang je lichaam daarover mag doen want je moet er wel goed rekening mee houden dat er iets in je lichaam zit wat niet meer leeft
maar heb vertrouwen in je lichaam dan komt het helemaal goed

Nootje38
19 January 2010, 12:21

Wat lief!

ja je mag de miskraam ook afwachten meis.. bij mijn miskraam in nov heb ik zelf gekozen om te wachten.. zijn er ook bij die voor curretage kiesen... wat ik wel kan begrijpen... maar mijn keus zelf is toen geweest af te wachten.. tenzij het maanden zou kunnen gaan duren.. en ik ben heel blij dat ik deze keus heb gemaakt...

heb onze uk nog mogen zien.. al was hij of zij wel heel klein.. 2 cm.. maar oo meis zo compleet... en zo mooi..

heb voor me zelf en voor me fvriend toen foto,s gemaakt... de miskraam heeft een mooi plaatsje in ons leven... en dat we uk hebben gezien.. en hier in de tuin ligt.. doet ons veel goed,....
volg je gevoel meis... en die van je manneke
knufff

jorina
19 January 2010, 12:24
echt geloof me dat is iets wat mij altijd op de been gehouden heeft
vertrouwen in je lichaam
tturlijk ben ik ook bang voor wat er komen gaat als ik weer zwanger zou zijn maar ben nog nooit het vertrouwen verloren

ik weet dat vertrouwen bij jou waarschijnlijk op dit moment ver te zoeken is maar probeer het wel

Babii
19 January 2010, 12:28
Jees Esssie! Meissie toch, ik weet exact wat jij voelt, maar je mag jezelf NOOIT de schuld geven! Meissie, wat ongeloofelijk erg dit!

Heb er even geen woorden voor. Een hele dikke knuffel! PS stomme vraag, maar heb je nog wel een echo? Mij doet dat nog steeds erg goed om er soms naar te kijken.

@ Snippie, jeetje mina meid :| Dit had ik echt niet verwacht, wat ongeloofelijk *** is dit. Je hebt gelijk dat je ffies afstand doet. Mocht je een luisterend oor nodig hebben. Bel me he!!

19 January 2010, 13:04
Meiden ik wil jullie allemaal heeeel erg bedanken voor de fijne steun, het heeft me absoluut al heel veel goed gedaan!
Ik ben echt iemand die denkt .. als ik het wegstop dan is het er ook niet, meer ik merk dat het toch steeds weer naar boven komt.
Hoop dat het snel allemaal achter de rug is, zodat we het een plekje kunnen geven en kunnen 'afsluiten'!
Heb me al lang niet meer zo ellendig en klein gevoeld!

Ga nu even naar de winkel om te kijken of ik vast iets kan halen voor het geval dat, vind het fijn een beetje 'voorbereid' te zijn!

Ik probeer er wat minder te zijn, ik vind het een vervelend gevoel als jullie de heletijd moeten 'meegenieten' van mijn grafstemming!

Hoop heel snel hier weer allemaal positief nieuws te lezen ... Het is zo prachtig!!!

Tinkerbell79
19 January 2010, 13:21
Essie....Ik lees je berichten hier en krijg er tranen van in mijn ogen. Wat een vreselijk naar nieuws voor je meid. Ik wens jou en je mannetje heel erg veel sterkte met dit verlies. En idd praat erover, schrijf erover, ik zie dat er hier een heleboel meiden zijn die je steunen en er voor je zijn!

Snippie...ook voor jou zulk naar nieuws. Waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar wil je toch enorm veel sterkte wensen. Neem je tijd.

Liefs Tink

Mila
19 January 2010, 13:34
jorina en essie, 3 weken is niet max hoor.. bij mij is het gestopt met 5 a 6 weken en met 10 weken heb ik het verloren.
essie, ik zal idd even iets voor de buikpijn gaan halen, want net zoals jorina zegt krijg je idd een soort van weeen.
en bij mij heeft nachtmaandverband extra dikke goed geholpen. Hele dikke knuffel lieverd!

b0llie
19 January 2010, 13:42
meisjes meisjes meisjes :(

@essie, n hele dikke knuffel vanuit hier
ik vind t echt verschrikkelijk voor je
t was jullie zo gegund
ik kon t gewoon bijna niet geloven toen ik t las
heeeeeel veel sterkte meis

@snippie,oooooh wat n tegenslag weer bij jullie
wanneer houd t ns op
en mag t wel n keer goed gaan :(
ook jullie veel sterkte gewenst

@wendyl, jeetje meis
je bent er dan gelukkig nog aardig 'goed' vanaf gekomen
doe rustig aan

@sylvia, jeeeeeeeeeeeej
je bent schoon,wauw

Mila
19 January 2010, 13:49
Snippie: Meid, je weet me te vinden he, ben er altijd voor je hoor meid! En goed dat je even afstand neemt van het forum, dat zal je goed doen...Bah wat een narigheid vandaag lees ik zeg...Dat ze alle 3 niet ontdooid zijn, heeft dat verdere consequenties? Zijn ze dan onbruikbaar geworden of hoe moet ik dat zien?
Dikke knuffel van ons...

Essiee: Meid, wat lees ik nu dan..Heb er geen woorden voor en ik ben zo verdrietig als ik al jullie ellende lees zeg..Tranen lopen hier over mijn ogen. Denk ook absoluut niet dat het je eigen schuld is meisje, daar kan jij immers niets aan doen. Dat is de natuur die dit bepaald. Jullie kindje was dus niet sterk en gezond genoeg om te overleven, klinkt heel erg naar en is het ook, maar jullie hebben niets fout gedaan, knoop dat goed in je oren meid!
Dikke knuffel van ons hier en ik ben er voor je meid..

Sylvia: Gelukkig ook nog goed nieuws, helaas word dat wel ene beetje overschaduwd door het grote verdriet hier in dit topic! Maar gefeliciteerd meid! Op naar een nieuwe ronde...

dat vind ik niet erg jamilah, ik vind mijn nieuws nu even niet belangrijk vergeleken met dat van essie en snippie!

Storm1987
19 January 2010, 13:54
Essie: Slim om vast wat maandverbad te kopen.Het schijnt indd heftiger te zijn naarmate je verder in de zwangerschap bent. Ik had een mk met 6 weken en hier lichamelijk weinig ongemak van. Kon alleen de eerste 2 dagen geen tampons verdragen wegens overgevoelige baarmoeder.

Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat het kindje hebben gemeten op 10 weken en 2 dagen. Terwijl je toch eigenlijk 9 weken en 6 dagen was? Vaak zie je bij kindjes die in een mk eindigen al snel een "groeiachterstand". Een goede bekende van mij was ineens 2 weken korter zwanger waardoor ze al wist dat het fout zit. Ik vind het zo raar dat het bij jou gewoon groter gemeten is dan de weken van de zwangerschap. Meid, wil je mij 1 ding beloven? Eis alsjeblieft een echo als je dinsdag naar de vk gaat en nog geen bloed bent verloren en/of je nog steeds zwanger voelt.

Ik wil je echt geen valse hoop geven maar ik heb pas een verhaal gelezen waarbij iemand zwanger was van een tweeling. Beide kindjes waren volgens de echoscopiste overleden met 8 weken. Toen ze een week later terug ging voor curretage eiste ze een echo en toen ze die uiteindelijk na veel aandringen kreeg, zagen ze dat ineens bij 1 van de kindjes het hartje het deed. Als ze geen echo had gehad van te voren had ze dus een levend kindje weg laten halen. Dit is natuurlijk iets wat zelden voorkomt, maar je zou maar net die ene zijn. Eis dinsdag nog een echo, voor je curretage. Want zolang jij geen bloed verlies hebt en je zwanger voelt...

Heb je trouwens nu wel echo fotos mee gekregen?

Nootje38
19 January 2010, 14:03
Essie: Slim om vast wat maandverbad te kopen.Het schijnt indd heftiger te zijn naarmate je verder in de zwangerschap bent. Ik had een mk met 6 weken en hier lichamelijk weinig ongemak van. Kon alleen de eerste 2 dagen geen tampons verdragen wegens overgevoelige baarmoeder.

Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat het kindje hebben gemeten op 10 weken en 2 dagen. Terwijl je toch eigenlijk 9 weken en 6 dagen was? Vaak zie je bij kindjes die in een mk eindigen al snel een "groeiachterstand". Een goede bekende van mij was ineens 2 weken korter zwanger waardoor ze al wist dat het fout zit. Ik vind het zo raar dat het bij jou gewoon groter gemeten is dan de weken van de zwangerschap. Meid, wil je mij 1 ding beloven? Eis alsjeblieft een echo als je dinsdag naar de vk gaat en nog geen bloed bent verloren en/of je nog steeds zwanger voelt.

Ik wil je echt geen valse hoop geven maar ik heb pas een verhaal gelezen waarbij iemand zwanger was van een tweeling. Beide kindjes waren volgens de echoscopiste overleden met 8 weken. Toen ze een week later terug ging voor curretage eiste ze een echo en toen ze die uiteindelijk na veel aandringen kreeg, zagen ze dat ineens bij 1 van de kindjes het hartje het deed. Als ze geen echo had gehad van te voren had ze dus een levend kindje weg laten halen. Dit is natuurlijk iets wat zelden voorkomt, maar je zou maar net die ene zijn. Eis dinsdag nog een echo, voor je curretage. Want zolang jij geen bloed verlies hebt en je zwanger voelt...

Heb je trouwens nu wel echo fotos mee gekregen?

volgens mij geven ze altijd een extra echo.. ook bij een rurretage.. ik was in november bij de gun was door gestuurt.. en zij gaf me een echo.. ze zij ook ik wil met eigen ogen zien of het idd niet goed zit,,
maar kweet niet of dat overal zo is... en idd even om vragen..

Storm1987
19 January 2010, 14:06
Ochjeej nootje, jij een mk gehad met 11 weken :( Vreselijk.... dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Hoe gaat het nu met je? Heb je het al enigsinds kunnen verwerken of niet? Bij mij heeft het geduurd tot ik 12 weken zwanger was van dit kindje. Toen heb ik mijn mk pas een plekje kunnen geven dus goed een halfjaar later.

jorina
19 January 2010, 16:05
volgens mij krijg je altijd standaard nog een echo om te kijken hoe het vordert en of je helemaal schoon ben als je al wel bezig bent om het te verliezen
maar goed ieder ziekenhuis is anders
dus essie als je er geen 1 krijgt dinsdag dan vraag je er gewoon om beter het zekere voor het onzekere nemen toch

en syl ik zei volgens mij dat het een week kan duren of misschien wel 3 weken daarmee doelde ik op het feit dat het bij de 1 zo voorbij kan zijn maar bij de ander langer kan duren
ik weet nl dat het langer kan duren bij mijn tante heeft het wel 5 wkn geduurd voor het vanzelf los kwam

en voor de meiden met exceem voor mijn voeten krijg ik als het goed is vanaf volgende week een corticosteroïd houdende crème is dat waar jullie ook mee smeren wat dus niet mag als je zwanger bent
die dokter gaf al aan dat het verstandiger is om het niet te doen omdat er niet bewezen is of het wel of niet schadelijk kan zijn voor een ongeboren kindje

Tessa23
19 January 2010, 16:14
O wat een klote nieuws zeg ..

Essie meissie wat erg zeg.. ik leef echt met je mee.. word er verdrietig van.. heel veel sterkte voor jou en je vriend in deze tijd.. iedereen zegt het al maar we zijn er voor je! ..

Snippie voor jou ook zo klote nieuws!!

Wendy hopen dat je je snel beter voelt!!

Babii
19 January 2010, 16:27
Om nog even iemand met klote nieuws te hebben, here I am!

Door de operatie is mijn lieve lichaam erg van slag! Zelfs de inwendige echo deed erg veel zeer. Je merkt echt dat ze wat van binnen hebben gedaan. Mijn wonden zagen er prima uit, stank is dus echt van de hechting en het bloed. Tsjah, niks aan te doen goed schoonhouden!

Helaas waren er geen groeiende eitjes! Slijmvlies groeide wel! Tot de verbazig van de gyn en mij zaten er wel allemaal kleine eiblaasjes (die had ik voorheen nooit). Een normale vrouw heeft die altijd en die maken zich dan klaar voor een eisprong.

We weten niet of het komt van de operatie (dus of die ze werk goed heeft gedaan) of dat het komt door het spuiten. Niet te vergeten dat ik al ruim 8 dagen spuit, dus we kunnen niet zeggen of het door het spuiten of natuurlijk komt.

Aanstaande donderdag moet ik weer terug naar de gyn. Dan spuit ik 10 dagen. Meestal mag je max. 14 dagen spuiten, dus heb nog even.

Je merkt dat me lichaam van slag is, want heb na de operatie ook nog aardig gevloeid. Meestal reageert je lichaam pas als het vloeien gestopt is en dit was gisteren pas.

Ik hoop echt op een eitje deze ronde, maar denk het niet. Denk dat me lichaam nu zegt: Kim doe eens rustig! En luister naar me. We hebben in ieder geval nog 6 dagen om te spuiten en wellicht mag het iets langer. Donderdag weten we meer!

Zou me btw niet verbazen als mijn lichaam die bloeding na de operatie als CD1 ziet en dus opneiwu begint met eitjes aanmaken, het is toch schoongespoeld van binnen. Dus alles kan nog!!! Maar ja ik verheug me nergens op dit keer en hoop ook niet!

b0llie
19 January 2010, 16:36
en voor de meiden met exceem voor mijn voeten krijg ik als het goed is vanaf volgende week een corticosteroïd houdende crème is dat waar jullie ook mee smeren wat dus niet mag als je zwanger bent
die dokter gaf al aan dat het verstandiger is om het niet te doen omdat er niet bewezen is of het wel of niet schadelijk kan zijn voor een ongeboren kindje

ja dat is idd hormonenzalf

Mila
19 January 2010, 16:40
babi, vervelend dat je lichaam zo van slag is! wel weer heel erg fijn dat alles mooi is aan de binnenkant.
hoeveel eiblaasjes had je er nu zitten dan aan beide kanten?

Babii
19 January 2010, 16:44
Nee, alleen rechts (links doet toch geen fuck :P). Die zit gewoon verstopt zeg maar. Heb geen idee hoeveel er zitten, maar normaliter zitten die er standaard bij een vrouw. Dat zijn de blaasjes die dus uitgroeien tot 1 eitje (bij vrouwen met een eisprong). Dus het maakt niet uit hoeveel er zitten, want dat is volgens de gyn de voorraad van de vrouw :D.

Bij mij zat het er alleen nooit, want had niks om te groeien. Nu zat het er wel, het kan van 2 dingen zijn:

1.) operatie heeft ze werk gedaan, lichaam heeft er weer zin in
2.) het is van het spuiten, want spuit al vanaf CD4.

CD4 was ik gestart met spuiten, maar op CD6 had ik de operatie. Op CD5 was ik niet meer ongesteld en op CD6 starte die menstruatie weer door de operatie.

Ik heb tot eergisteren gevloeid en bruinverlies gehad, dus tot CD9. Het kan dus zijn dat de operatie ervoor heeft gezorgd dat me lichaam weer alles schoon heeft gespoeld door de extra menstruatie!

Dus eigenlijk moet ik de operatiedag weer als CD1 zien zei de gyn, dus zou ik vandaag op CD8 zitten en spuit ik dus vanaf CD3 weer, snap je het nog :P.

Lichaam is gewoon even van slag, heeft 2x een menstruatie gehad in 1 week tijd + natuurlijk die VMK!

We wachten af, meer kunnen we niet doen. Zie donderdag wel of er meer groeit :D. En andres tsjah, geen idee!

Tessa23
19 January 2010, 17:17
pff wat een gedoe allemaal he Kim..

Mila
19 January 2010, 17:17
maar het is toch als je meer dan 10 van die eiblaasjes hebt in je eierstok dan heb je pco?

Nootje38
19 January 2010, 17:20
Ochjeej nootje, jij een mk gehad met 11 weken :( Vreselijk.... dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Hoe gaat het nu met je? Heb je het al enigsinds kunnen verwerken of niet? Bij mij heeft het geduurd tot ik 12 weken zwanger was van dit kindje. Toen heb ik mijn mk pas een plekje kunnen geven dus goed een halfjaar later.

lief dat je het vraagt meis.. met mij gaat het goed.. ondangs alles eind 2009 was even een vervelende periode.. in aug de miskraam en november... de laatste miskraam heeft een mooi plekje in ons leven de eerste was heel pril.. maar ok dat is ons ukkie en zullen nooit vergeten...
ik heb veel troost aan mijn 2 kids die om me heen zijn.. 14 jaar en 8 jaar.. ben zo dankbaar dat ik die 2 mag hebben en behouden.. ik besefte het al goed. maar na me 2 miskramen in 2009.. besef ik des te meer. dat kids krijgen echt wonders zijn..

Tessa23
19 January 2010, 17:22
syl , toch ook blij voor jou dat je schoon bent ondanks die klote berichten.. :(

Ik word 24 donderdag,nooit heb ik er moeite mee maar toch 24.. pf gaat dat snel zeg haha

Babii
19 January 2010, 17:27
Syl, een vrouw heeft altijd eiblaasjes (wel duizenden). Die liggen allemaal plat, die kunnen ooit in een vrouw haar leven uitbloeien tot een eitje.

Het zijn geen eitjes die aan het groeien zijn. Nee het zijn simpele blaasjes, die nog geen vorm hebben en helemaal niks doen.

Ik heb absoluut geen PCO of endometriose ;). Dit is al heeellll vaak nagekeken en anders had dit zelfs uit me operatie moeten komen :D.

Babii
19 January 2010, 17:29
Soms worden meerdere eicellen tegelijk rijp en ovuleren beide eiblaasjes. Als deze bevrucht worden kan dat leiden tot een meerling. De eierstokken van een vrouw vormen, in tegenstelling tot de testis van een man, tijdens haar leven geen nieuwe cellen voor de voortplanting. Bij de geboorte van een meisje zijn de eierstokken al voorzien van meer dan 2miljoen onrijpe eicellen (de primordiale follikels), waarvan er gedurende het vruchtbare deel van het leven van de vrouw misschien een paar honderd rijp zullen worden. Van de lul.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eierstok

Een vrouw wordt geboren met een voorraad aan eicellen. De eicellen zijn tijdens de zwangerschap gemaakt en bevinden zich in de eierstokken. Na de geboorte kunnen geen nieuwe eicellen meer aangemaakt worden.

aangemaakt worden. Dit is anders dan bij de man, bij wie er elke dag opnieuw weer zaadcellen aangemaakt worden. De voorraad eicellen is bij geboorte ongeveer 800.000. Deze voorraad neemt af, al vanaf de geboorte. Elke dag verdwijnen er eicellen. Vanaf de puberteit komt er - als alles goed loopt - elke maand een eicel tot een eisprong, maar ook in de maanden dat er geen eisprong is verdwijnen er dagelijks eicellen (bijvoorbeeld tijdens zwangerschap, of in de periode voor de eerste menstruatie).

En die eiblaasjes (eicellen dus) had ik never nooit zitten, maar die horen er dus wel te zitten, dus nee geen pCO! Dus het zou kunnen dat me lcuhaam weer zelf gaat werken, maar dat zien we wel. Ben nu nog aan het spuiten en wellicht is het nu pas zichtbaar nadat de eileiders doorspoten zijn ;).

Babii
19 January 2010, 17:35
Zo ziet de vooraad eicellen er bij een vrouw uit. Als een vrouw zwanger raakt wordt dit (de productie) voor de eisprong stilgelegd. Ik had dit helemaal niet ;). En nu wel! Nogmaals, er groeien dus geen eitjes (nu dan), maar het lijkt erop dat me lichaam iets doet. Ik hoop herstellen! Want dit heeft er nog geen enkele keer gezeten, wellicht heeft de operatie een wonder verricht ;). Nee zonder grappen, ik wacht het af. Het is in ieder geval geen eigroei.

http://www.brusselsivf.be/media/images/wdw/2005_10_18/voorraad-eicellen.jpg

Mila
19 January 2010, 17:36
oh ok, ik snap hem :D wel goed dat je dan nu wel die eiblaasjes hebt

Babii
19 January 2010, 17:38
Het is apart! Ik hoop dus echt op een herstel.... Dat zou toch het mooiste zijn. Maar mocht het herstellen, dan blijf ik dus graag nog even onder controle. Wil dus wel weten of het slijmvlies oké blijft.

Ga er niet vanuit hoor, maar het mag wel (graag zelfs :oops: )

Hoe is het met jou? Las super nieuws :D!!

Hedwig88
19 January 2010, 17:40
Babi, Toch ook nog goede berichten.. :D

Mila
19 January 2010, 17:48
kim, kijk dit vind ik over de eiblaasjes en PCO:

In de normale situatie worden tot halverwege de cyclus, in elke eierstok, drie tot acht eiblaasjes (3-10 mm in doorsnede) gezien door middel van inwendige echoscopie (zie Echoscopie in de gynaecologie). Bij PCOS zijn er vaak (niet altijd) meer dan tien tot twaalf eiblaasjes in een of beide eierstokken te zien.

volgens mij hebben wij het over allebei iets anders ;)

Ik ben namelijk soms bang dat ik PCO heb, maar ik heb er nu ong. 7 kleine eiblaasjes zitten aan de linker kant en 4 aan de rechterkant waarvan er dan 1 nu 12 mm is, dus dat valt binnen "normaal" .

kijk dit bedoel ik:

http://www.ivf.nl/follik1.jpg

Babii
19 January 2010, 18:11
Ja, maar dat heb ik niet haha. Want er komt namelijk niks uit me bloed, urine en operatie naar voren. Bij mij is alles te wijten aan de prikpil (helaas).

En ik weet namelijk 100% zeker dat ik geen PCO heb, want voor de prikpil was ik een aantal maanden pil vrij zeg maar en geloof mij ;). Ik had een prachtige cyclus. Pas sinds de prikpil is het zo ver****.

Ik zou er niet bang voor zijn meissie, de gynaecoloog ziet dat al heel snel. ze kunnen het alleen al uit bloedonderzoeken halen :(. En ook aan je lichaam zien, zondre hormonen en medicatie. Echt waar meid, dan hadden ze het allang moeten constateren.

Bij PCO heb je overigens altijd HEEL VEEL eiblaasjes, maar ik heb dat nooit gehad :D. Probeer je niet druk te maken, al snap ik je wel hoor. Die hele MMM maakt je onzeker :(.

@ Hedwig, nee hoor er is helemaal geen positief nieuws :(. We weten allemaal niet waar dit vandaan komt ;). Het had goed nieuws geweest als er al een eitje zat zoals normaal rond deze tijd. Denk alleen dat me lichaam na de 2e menstruatie (dus na de operatie) alles weer heeft schoongespoeld. We zien eht donderdag wel ;). Als er dan iets groeit weten we de oorzaak haha. DAn kwam het van de 2e bloeding :(.

Babii
19 January 2010, 18:14
O ja, ik heb het over eiblaasjes al die tijd, maar bedoelde eicellen :P. Dat is dus weer wat anders :). Eicellen is wat een vrouw standaard heeft vanaf de geboorte.

Eiblaasjes zijn eitjes die zich proberen te ontwikkelen. En helaas heb ik die niet nu :(. Hoop donderdag wel :D.

Joya
19 January 2010, 19:42
essiee meis ik had in het andere topic al gereageerd.. maar hier nog maar een keer.. wat ontzettend erg zeg.. ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. ik vind het heel erg voor jullie.. ik hoop dat je het een plekje kan geven.. heel veel sterkte meis..

snippie wat kl*te zeg.. jeetje echt heel erg.. betekend dat nu dat ze helemaal niet meer teruggeplaatst kunnen worden?? doe rustig aan meis..

kim ik hoop voor je dat het er idd mee te maken heeft met die bloeding na je operatie en dat daardoor die eicellen (dat was het toch?? of toch eiblaasjes??) er zijn.. ik hoop voor je dat je lichaam het nu weer helemaal zelf overneemt..

syl voor jou gelukkig goed nieuws!! en meis dat moet je hier ook gewoon neerzetten hoor!! is ook belangrijk nieuws!! het mag voor jullie nu wel een keer allemaal goed gaan!! jullie wachten ook al zo lang!!

knuffel voor jullie allemaal meiden!!

struffle
19 January 2010, 20:09
jeetje ik wil even doodgewoon het forum checken en dan lees ik deze afschuwelijke berichten.
Lieve essie, wat zullen jullie door een hel gaan! Omdat we maar 1 dag verschilden in de zwangerschap had ik het idee dicht bij je te staan, dat maakt het nieuws extra zwart. Ik wil je vanuit hier een hart onder de riem steken en je zeggen dat ik me kan voorstellen hoe afschuwelijk je je moet voelen. Reken het jezelf niet aan, en probeer inderdaad te bedenken dat je met zelfverwijt je kleintje niet zult terugkrijgen. Hoewel dit verlies altijd zal blijven weet ik ook zeker dat er in de toekomst een moment komt waarop je weer kunt lachen, hoewel je daar misschien niet aan wilt denken nu.
Woorden schieten tekort, ik hoop dat ook voor jullie het tij zal keren, en het geluk je snel weer mag toelachen.

Lieve snippie, wat moet dit een tegenslag voor jullie zijn!! Je bent altijd zo positief en gul met je emoties naar anderen, en iedere keer krijg uitgerekend jij de deksel op je neus, wat een oneerlijkheid! Ik kan me het verdriet en de frustraties indenken. Ik hoop echt héél hard voor jullie dat het wachten niet lang meer hoeft te duren, want als iemand een goede zwangerschap verdient, dan ben jij er zeker één van!

struffle
19 January 2010, 20:19
en dan nu even een klein lichtpuntje, om de duisternis een beetje op te fleuren... (nouja, iig voor mezelf dan)

vandaag op stage een gesprek gehad over mn functioneren, en kwam vanzelf op t onderwerp wat wil je hierna doen en ga je werken na de bevalling? Ik had al vanaf dag 1 mn zinnen gezet op een baan bij deze praktijk, dus ik hakte deze er meteen even in: ja ik wil zeker part time gaan werken, liefst dit werk! En zo kwam het dat ze zei dat die mogelijkheid er wel was waarschijnlijk, en dat ik dan na de geboorte, rond november zou kunnen beginnen!! Hoe gaaf is dat!! Uitzicht op een fantastische baan, in de buurt, precies wat ik wil doen, ook nog part-time wat ik ik wil.... Jeetje mina, wat een contrast met het verdriet wat ik hier lees, niet om jullie te overschaduwen, zeker niet, maar ik ben hier zo ontzettend, ongelooflijk, geweldig, fantastisch blij mee!!! Dat kan je je gewoon niet voorstellen, dus dat gevoel wilde ik eventjes delen....

Ik schaam me bijna voor mn euforie op dit moment, maar ik hoop dat het wel goed wordt opgevat.

huisvrouw42
19 January 2010, 20:23
@struffle, voor jou is dit super goed nieuws, dus mag je best blij mee zijn hoor!!
Gefeliciteerd!! Echt super voor je, lekker die zekerheid nu!

liefs

becky88
19 January 2010, 20:39
struffle dat is toch super nieuws meid!
kan me voorstellen dat je super blij bent ;)

kim ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt deze ronde en dat je een mooi eitje krijgt!

Mrij
19 January 2010, 20:45
Struffeltje, wat een goed nieuws!! En natuurlijk moet je dat met ons delen! Ben blij voor je meissie!

Kim, ga voor je duimen hoor!

Joya
19 January 2010, 20:54
struffle dat is geweldig nieuws!! natuurlijk moet je dat hier delen met iedereen!! het forum is voor de minder leuke en zelfs de helemaal niet leuke dingen maar zeker ook voor de leuke dingen!! je hoeft niet bang te zijn dat je met je goede nieuws anderen overschaduwt want dat vergeten we echt niet.. we zijn er allemaal voor de meiden die het moeilijk hebben nu!! jouw nieuws is ook nieuws en heel goed!! ben heel blij voor je meis!!

knuffel

struffle
19 January 2010, 21:00
tnx meiden, dat is ook zo.
En mijn gedachten zijn ook zeker vooral bij essie op dit moment.

Het is voor mij nu echt een droom die uitkomt, alsof de rode loper wordt uitgegooid in mn leven, jeetje, het lijkt bijna te mooi om waar te zijn, ik hoop maar dat dat niet zo is!

hoe is het met jou mrij? al een tijdje niet meer gesproken, hoe zit het nu met je cyclussen, ben je al naar een gyn geweest?

Mila
19 January 2010, 21:05
struffle, wat leuk.. helemaal omdat je die baan graag wou! moet je nog solliciteren of ben je sowieso zeker van die baan?

Ik heb links krampen in mijn buik, begin een beetje te twijfelen of ze wel goed gekeken heeft en of er misschien toch nog een cyste zit :roll: deze krampen heb ik normaal ook als er een groot eitje zit, dus ben wel een klein beetje bang nu :oops:

Mrij
19 January 2010, 21:07
Dat mag ook echt Struffle! Ben erg blij voor je! Wat een geweldig jaar voor jullie.

Met mij gaat ´t goed hoor, na 19 sept nog steeds geen ongi :roll: Heb vorige week de gyn gebeld, maar ze wilden niks doen totdat we een jaar bezig zijn, hij zegt dat het net zo goed nog ontpillen kan zijn :roll: pff..
Nu wil ik binnenkort nog even een ander ziekenhuis gaan proberen, ik weet zeker dat dit echt niet door het ontpillen komt hoor!

struffle
19 January 2010, 21:37
oh jeetje mrij wat een onzin om zo lang te wachten met die rare lange cyclussen van jou. Groot gelijk dat je naar een ander ziekenhuis stapt hoor, hopelijk helpen ze je daar wel sneller! Zou wel eens tijd worden!

Syl ik denk niet dat ik nog officieel moet solliciteren, ik loop er een jaar stage, denk dat ze na die tijd wel weet wat ze in huis haalt, aangezien ik nu al alle taken vrijwel zelfstandig uitvoer. Maar wie weet hoor, vraagt ze er eind van het jaar nog om. Vind het niet erg als dat zo zou zijn. Maar voor haar is het ook ideaal omdat ze weet wat ik kan en hoe ik werk en daar is ze tot nu toe tevreden over. Maarja, ik durf er voorlopig nog even niet vanuit te gaan haha.

Meiden ik kruip mn bed in. Voor iedereen een goede nacht, meiden met tegenslagen mijn gedachten zijn bij jullie, neem de tijd voor jezelf en voor de verwerking van de tegenslag.

Babii
19 January 2010, 21:54
Nee hoor Mrij, het komt echt niet door het ontpillen! Ga dan desnoods naar de HA en vraag om een bloedtest om je hormoonwaardes te meten! Daaruit kan ook PCO opgemaakt worden.

Mocht die uitslag zo zijn, dan kan je direct doorverwezen worden :).

@ Struffle, lieverd wat ontzettend fijn! Ben super blij voor je meissie!!!

Storm1987
19 January 2010, 22:30
Wow Struffle wat een geweldig nieuws. Dat mag ook wel na al die ellendige rot berichten van vandaag :( Ben blij dat er dan tenminste nog 2 zijn (jij en syl) die goed nieuws hebben.

Wel een onwijs mooi vooruitzicht...in november gewoon al een superleuke baan! Ik snap dat je stil staat bij al die geluksmomenten van de afgelopen tijd, maar vergeet niet.... het is je niet aan komen waaien, zowel je zwangerschap als je nieuwe baan niet! Je hebt voor beide keihard moeten werken, en gelukkig dat wordt uiteindelijk vet beloond! :mrgreen: Beide dik verdiend dus! Ga er lekker van genieten!

En waar blijven je buikfotos? Weten ze het bij de tolweg al dat je zwanger ben?

Babii
19 January 2010, 22:34
Hoe is het met jou storm??? Beebje nog lekker druk zo midden in de nacht ;). Hij lijkt nu al op zijn mama :D. Had je nog een PB verstuurd :D.

Hier zijn me korstjes er zo goed als af. Zit nog een iniminie korstje, wat ik dan wel raar vindt is dat ik nog steeds stank ruik. Heb net me hele navel gereinigd, maar nog zit het er.

Er komt geen pus uit en de gyn zei dat het oké was allemaal! Maar die geur baart me zorgen... ACh gaat wel weer over voordat ik een jochie ben! Donderdag naar de gyn en als het dan nog zo ruikt gaan ze het maar nader onderzoeken!

Babii
19 January 2010, 22:40
@ Esssiee, hoe is het nu met je? Hoop dat je nog wel een foto van de echo hebt, klinkt stom, maar dan heb je nog iets van de kleine! Mij doet het goed. Heb de foto ingelijst en brand vaak een kaarsje voor hem/haar!

20 January 2010, 08:22
Hey meiden,
Ik kom straks even bijlezen. Heb een zware tijd achter de rug maar dat leg ik nog wel uit. Wij gaan nu zo voor de 12 weken echo!! En ik vind het spannend :?
We moeten om 9.40. Dus jullie krijgen daarna weer gelijk verslag!!

Tot zo meiden!

Ram1988
20 January 2010, 08:32
succes schorpioentjee!! veel plezier!

Steef
20 January 2010, 08:36
Struffle: geweldig toch? Gelukkig zijn er vandaag ook dames die wel geluk hebben, maar ik kan het wel begrijpen dat je het moeilijk vind om er erg blij van te zijn op het forum, maar zoals je weet gunt iedereen ook jou je geluk..echt gaaf en fijn voor je!
Lekker gaan genieten nu van je zwangerschap!

Ik wordt juist een beetje positiever van die mooie verhalen!!!
Als je alleen maar hoort dat het niet lukt dan wordt het ook zo een treurige boel!!
Ieder nieuwe zwangerschap is een oppepper voor iedereen denk ik.
Maar kan ook wel wat jaloezie opwekken maar dat is gezond denk ik dan maar.

Mila
20 January 2010, 09:01
@ Esssiee, hoe is het nu met je? Hoop dat je nog wel een foto van de echo hebt, klinkt stom, maar dan heb je nog iets van de kleine! Mij doet het goed. Heb de foto ingelijst en brand vaak een kaarsje voor hem/haar!

ja idd ik heb geen echo, wilde hem toen niet was te verdrietig :? maar achteraf heb ik er zo'n spijt van!! had graag nog iets tastbaars willen hebben..

20 January 2010, 09:13
Ik hb wel een echo!

Hele slechte dag vandaag .. kan me ook slecht verwoorden.
Ik heb 2 onwijs lieve pbtjes gekregen (hoop dat de meiden het lezen), ik probeer jullie later even wat terug te sturen!

Ga proberen mezelf vandaag lekker bezig te houden met leuke dingen vandaag, hebben beide weer heel slecht geslapen .. Maar ga dalijk even lekker de stad in!

Gister heeft mn vriend me mee uit eten genomen, erg lief en hebben fijn kunnen praten. Hadden een lekker plekje achter in de hoek uitgezocht.. voelde erg goed!

Morgen komen 2 vriendinnen en vrijdag mn moeder (zo lief, ze heeft een dag vrij genomen om hier heen te kunnen komen), dus ik red me wel!!!

Struffle, zou wel erg lekker zijn als je in november al aan het werk kunt! Ben je toch nog even thuis en precies de baan van je dromen. Super meid!

struffle
20 January 2010, 10:09
tjee essie gelukkig heb je foto's
ik blijf het nog steeds zo onwerkelijk vinden, laat staan hoe jullie het moeten vinden. Ik wens jullie weer even alle geluk van de wereld toe.
Goed dat je de tijd voor elkaar neemt en uit eten bent geweest en ook goed dat er mensen langskomen, je hoeft dit zeker niet alleen te verwerken.
Sterkte voor nu nog even.

Oh en essie ik vraag me ook net als anderen af hoe het kan dat de meting op ruim 10 weken uitkwam? Dat snap ik niet zo goed...? Had de vk daar een verklaring voor?

20 January 2010, 10:18
Ik heb daar op dat moment eigenlijk helemaal niet aan gedacht en dus ook vergeten te vragen.
Heb ht er nog wel mt mn schoonzus over gehad ... zij dacht miss toch mn eisprong een week eerder?? Ik weet het zelf eigenlijk ook niet. Vraag het dinsdag iig wel even!

Overigens vond ik de vk die ik dit keer steeds had niet zo fijn, het was nog een heel jong meisje en om maar een voorbeeld te noemen, de inwendige echo... Ze gaf zelf al aan het vervelend te vinden, er niet zo goed in te zijn en begon een beetje te giechelen toen ze een condoom om dat ding moet doen.
Nou wie moest zich daar nu ongemakkelijk voelen .. zij of ik?
Ze vergat ook de lamp uit te doen, wat voor mij eigenlijk niks uitmaakte .. maar ze stak dat ding al half in me en bedacht zich toen ... ow ow, de lamp!

Opzich kon ik er op dat moment wel mee lachen ...

struffle
20 January 2010, 10:21
oh essie ik kan me voorstellen dat dat je niet erg op je gemak stelt.
een condoom om dat ding :?: Bij mij gebeurde dat niet, alleen veel van die gel...
ze wist wel heel zeker dat er geen hartactie meer was, en wist ze ook wanneer het dan was gestopt met groeien?
Hoe reageerde ze toen ze het zag, lijkt me voor haar ook vervelend nieuws om over te brengen?

20 January 2010, 10:29
een condoom om dat ding :?: Bij mij gebeurde dat niet, alleen veel van die gel...
ze wist wel heel zeker dat er geen hartactie meer was, en wist ze ook wanneer het dan was gestopt met groeien?
Hoe reageerde ze toen ze het zag, lijkt me voor haar ook vervelend nieuws om over te brengen?

Heel raar, maar ik weet dat niet meer zo goed ...
Het leek net of ik ging zweven op dat moment, helemaal licht in mn hoofd ofzo. Het was zoon klap in mn gezicht ...
Ze zei, jeeeetje meisje ik heb niet zoon goed nieuws voor je .. geen hartje! Ik ga er dus vanuit dat ze het HEEL zeker weet!

Daarna zei ze ... je kan iig zwanger worden.
Waarop mijn vriend met dikke tranen in zn ogen zei, agja .. daar hebben we nu niet zo heel veel aan!

20 January 2010, 10:32
Overigens hoorde ik maandag toen ik in de auto zat op de radio .. maandag 18 januari, de meest depressieve dag van het jaar.
Ik dacht toen nog met een smile op mn gezicht, maar voor ons niet hoor .. vanavond weer even naar de kleine kijken.
En kijk wat er gebeurt ..........

struffle
20 January 2010, 10:33
pfff wat moet dat een intens verdrietig moment zijn geweest zeg... kan het me zo goed voorstellen! Ik had t er gister met mn vriend over, want ik was er behoorlijk door van slag. Hij vond het ook verschrikkelijk, het idee nu je kindje te verliezen... het is al echt helemaal je kindje, een deel van je leven, hoe gek dat ook klinkt.
Ben je van plan het kindje te begrafen ofzo? Of hecht je daar niet aan? Kan natuurlijk ook...

20 January 2010, 10:38
pfff wat moet dat een intens verdrietig moment zijn geweest zeg... kan het me zo goed voorstellen! Ik had t er gister met mn vriend over, want ik was er behoorlijk door van slag. Hij vond het ook verschrikkelijk, het idee nu je kindje te verliezen... het is al echt helemaal je kindje, een deel van je leven, hoe gek dat ook klinkt.
Ben je van plan het kindje te begrafen ofzo? Of hecht je daar niet aan? Kan natuurlijk ook...

Jullie zijn zo lief, en heb er zoveel steun aan .. echtwaar!
Het is van te voren (ik had het er net nog met esther over), gewoon absoluuuuut niet voorstellen hoe zoiets voelt, het is zoon gemis!

Als we het kúnnen 'opvangen' en begraven doen we dat zéker! Merk dat mn vriend het eigenlijk nog heel graag even wil zien, en ik zelf eigenlijk ook wel ... Hoe klein ook!

Mn vriend had het al heel trots tegen al zn vrienden, op de sportschool en tegen zn collega's verteld ..
Voor hem is het ook een soort van verwerking steeds weer te moeten vertellen dat het niet goed is gegaan!

20 January 2010, 10:42
Gister toen hij thuiskwam ..
Ik was boven de badkamer aan het poesten,
normaal roeptie altijd wel iets .. Joehoeeee! of fluitend de trap op..
Nu zegtie ..
het lijkt zo stil ineens in huis he ... zo leeg!

Storm1987
20 January 2010, 10:54
Essie: Meissie wat je zegt is zo waar, je weet pas hoe het écht voelt als je het zelf mee maakt. Eerder kun je het je proberen in te denken, maar dat is niets bij wat het met je doet wanneer het je écht overkomt :( Het is van te voren niet voor te stellen hoe enorm pijn dit doet. Ik voelde me zo leeg, zo verdoofd, zo'n waardeloze vrouw.
Ik heb het vruchtje op kunnen vangen en dit uiteindelijk begraven. Hier had ik een heel goed gevoel over. Nog steeds, ik ben blij dat ik gedaan heb want mens, wat hou je al snel van zo'n mensje. Je leven stort echt in op het moment dat je dat overkomt.
Overigens zeggen mensen op het moment dat je een mk krijgt allemaal dingen om je op te beuren, maar dat slaat nergens op. Je hoeft niet opgebeurd te worden, je hebt enorm veel verdriet, dat moet je eerst verwerken. Tegen mij werd ook gezegd van: je weet tenminste dat je zwanger kan worden (ojaa wanneer dan?) , wees blij dat het nu gebeurt (blij? hoe kon ik nou BLIJ zijn, mijn kind was dood?) of ze zeggen: ach het was waarschijnlijk niet goed. (nee dus dat ik toch reden zat om verdrietig te zijn?)

Lieve es, je zult nu veel van die mensen treffen. Probeer in je achterhoofd te houden dat ze het goed bedoelen en het zelf waarschijnlijk niet hebben meegemaakt. Zoek afleiding, ga leuke dingen doen maar geef jezelf ook de tijd om dit verdriet te verwerken.

Ik heb het. als ik er achteraf op terugkijk. pas kunnen verwerken toen ik 3 maanden zwanger van dit mannetje was. Als je dan de bevesteiging hebt dat alles goed gaat, kun je het langzaam een plekje geven. Nu heb ik er geen moeite meer mee, want dát is het enige cliche wat waar is... een nieuwe zwangerschap, een gezond trappelend kindje in je buik maakt ALLES goed. Maar dat is nu nog niet voor te stellen wat logisch is.

Heel veel sterkte de komende tijd....

Struffle, ze doen altijd een condoom om dat ding hoor en daarop komt die gel. Maar dat gebeurt eigenlijk heel erg snel, je ziet het niet. Ik had het bij de eerste 2x ook niet gezien en toen zei mijn vriend het tegen mij, heb ik er de keer daarop opgelet en inderdaad, ze gebruiken indd een condoom. Moet ook wel anders zou het nogal onhygienisch worden als iedereen die staaf naar binnen krijgt ;)

Babii
20 January 2010, 10:56
@ Struffle, ze moeten altijd een condoom om dat ding doen! Weet je waarom, ze gaan met dat ding in ieders grotje en stel iemand heeft een soa??? Wat dan??? Heb jij dat ding zonder condoom in je grotje???

Weet je zeker dat hij er niet omheen zat? Volgende keer eisen dat er 1 omheen zit, want dat hoort niet. Zit jij straks met een enge ziekte van een ander (sorry ik ben echt heel voorzichtig daarmee).

@ Esssiee, ik spreek je nu al @ msn, dus ga niet uitgebreid reageren meis. JE weet dat je kan praten!!

Nootje38
20 January 2010, 11:00

Heel raar, maar ik weet dat niet meer zo goed ...
Het leek net of ik ging zweven op dat moment, helemaal licht in mn hoofd ofzo. Het was zoon klap in mn gezicht ...
Ze zei, jeeeetje meisje ik heb niet zoon goed nieuws voor je .. geen hartje! Ik ga er dus vanuit dat ze het HEEL zeker weet!

Daarna zei ze ... je kan iig zwanger worden.
Waarop mijn vriend met dikke tranen in zn ogen zei, agja .. daar hebben we nu niet zo heel veel aan!

Jah idd ook zo,n opmerking.. ach je kan zwanger worden.. of je bent snel weer zwanger..
En het is goed bedoelt.. dat zeker.. maar als je voor dit alles staat.. denk je niet na over een nieuwe zwangerschap.. maar besef je 1 ding.. je bent zwanger en je verlies het kindje..
het besef komt.. dat je dit kindje nooit zal mogen vast houden... en je hebt verdriet.. je bent boos.. je vertrouwen is weg in je lichaam.. en je bent onzeker.. en baalt van alles..

je gaat pas aan een nieuwe zwangerschap denken.. als je de miskraam een plekje hebt gegeven. en alles achter de rug is.. en je lichaam is er weer klaar voor...
Een kindje verliesen hoe jong ook in de zwangerschap.. is gewoon k*t om mee te maken..
zodra je ziet dat de test ja zegt.. word je ouder..
en als je het dan verlies. verlies je het kind.. maar het gevoel als ouder verlies je never..

en ess meis doe maar rustig aan ok.. berichie terug komt wel.. neem de tijd.. je hebt nu andere dingen aan je hoofd samen met je manneke

Babii
20 January 2010, 11:02
Walgelijke opmerkingen zijn dat! Tegen mij zei me schoonmama gisteren: ach je bent immers door je pil zwanger geraakt, dat was een MK wellicht was er iets niet goed. Dat zal wel anders krijg je geen MK.

Maak je toch eens niet zo druk kind, wellicht moet je ooit IVF, maar je kan tenminste zwanger raken!

Bah wat walgelijk! Ik kan zwanger raken? Ik merk het!!!!! Gaat moeilijk zonder eitjes en goed slijmvlies... Ze zal het wel niet zo bedoelen, maar toentertijd kreeg ik ook zulke walgelijke opmerkingen! Men bedoeld het goed, maar niemand kan dit verdriet verzachten!

Ram1988
20 January 2010, 11:21
kim je hebt pb ;)

Liminous
20 January 2010, 11:29
Vanmorgen negatieve test.. Laat die ongi dan maar komen

Babii
20 January 2010, 11:37
He bah Liminious, niet leuk :(. Wel ovu testen gebruikt??

Ram1988
20 January 2010, 11:40
Balen liminous!
Miss te vroeg getest? geen bloed geeft moed he ;)

Joya
20 January 2010, 11:49
meiden ik ben er ook weer.. ik moet zeggen dat ik het best een beetje moeilijk vind om het hier neer te zetten maar ik wil toch graag mijn goede nieuws ook met jullie delen..

ik heb vanmorgen om 5 over 9 de eerste echo gehad.. :D alles is helemaal goed en ik ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger!!
op de uitwendige echo was al te zien dat het hartje heel goed klopt!! en verder kon ze het kindje niet goed in beeld krijgen uitwendig omdat ie heel veel aan het bewegen was dus daarna nog een inwendige echo gehad!! ook daarop was goed te zien dat het hartje goed klopt!! maar toen wilde ie niet los van de baarmoeder wand waar ie lekker tegenaan lag ;) dus ze kon m niet goed opmeten.. maar wat ze kon opmeten komt het wel overeen met de uitgerekende datum.. 13 augustus..
volgens de vk heb ik een kleine vleesboom in mijn baarmoeder (vriendjelief begon meteen te zingen: ik heb een boompje in mijn buik.. alleen voor jououou hahahaha ) maar dat kan helemaal geen kwaad.. het kan alleen zijn dat ik na de bevalling daardoor meer bloed verlies.. ik moet hiervoor volgende week naar de gyn en die gaat daar dan naar kijken.. ik kan wel gewoon bij de vk blijven maar krijg daardoor wel medische indicatie om in het ziekenhuis te bevallen.. dat wilde ik sowieso dus is helemaal niet erg.. en ik krijg dus volgende week nog een extra echo :D

Nootje38
20 January 2010, 11:56
Lieve meiden..
bij somige merk ik dat ze ondangs de nare berichten..
Het moeilijk vinden om hun bericht hier te plaatsen..
Maar ook de leuke berichten willen we natuurlijk ook lezen...
Dat houd moet...
de meiden met de mindere leuke berichten steunen we..
Maar ook zijn we blij als er mooie berichten komen...

dit is samen sterk staan in alles...

knuffie,,,

Jonge meiden die ook mama willen worden
dames toch.. ik lees dit.. en denk ppfff word ik al oud dan... word in mei 39
Maar trotse mams van 2 kids.. zijn al wat ouder 14 jaar en 8 jaar.. dus ben al best gevorderd wat ze noemen in het mams zijn...
Maar ben ook mams van 2 kleine engeltjes.. dus mams van 4 kids.. en waar ik heel trots op ben..

Ram1988
20 January 2010, 12:01
ooh mama2be wat fijn dat alles goed is!!!! ga dr lekker van genieten, ook deze berichten moeten blijven komen!
ik hoop dat ik maandag ook het hartje van mijn kleine spruit mag horen kloppen!

Ram1988
20 January 2010, 12:02
trouwens in mijn banner staat dat het spruitje nu 7-9 mm is en op internet heel wat anders haha.. k snap dr niks van!

http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/6w.htm

Joya
20 January 2010, 12:08
@estherh ik denk dat dat waarschijnlijk komt omdat in je banner de beentjes niet meegeteld zijn.. dat heeft de vk bij mij ook niet gedaan dus kwam ook een andere lengte uit dan "zou moeten"..
wij hebben het hartje niet gehoord maar wel gezien.. waarschijnlijk komt dat omdat de kans klein is dat je het hartje nu al hoort.. maar als je het ziet is dat al genoeg hoor ;)
ik hoop ook voor je dat je volgende week een mooie echo hebt!!

Hedwig88
20 January 2010, 12:20
Inderdaad gelukkig nieuws moet ook gemeld worden!
Ik heb zo 2e echo... Zou eigenlijk alleen intake hebben maar omdat ik door mijn schildklier onder risico groep val, gaan ze ook vandaag nog even kijken! ben benieuwd!
Heel blij maar toch ook spannend!
En Babii sorry van de reactie had het verhaal eerst niet goed begrepen, ik hoop snel op beter nieuws! tot straks!!!

Ram1988
20 January 2010, 12:21
@estherh ik denk dat dat waarschijnlijk komt omdat in je banner de beentjes niet meegeteld zijn.. dat heeft de vk bij mij ook niet gedaan dus kwam ook een andere lengte uit dan "zou moeten"..
wij hebben het hartje niet gehoord maar wel gezien.. waarschijnlijk komt dat omdat de kans klein is dat je het hartje nu al hoort.. maar als je het ziet is dat al genoeg hoor ;)
ik hoop ook voor je dat je volgende week een mooie echo hebt!!

Dan zal dat het zijn haha!
Nouja als ik maar weet of mn spruitje in orde is ;)

Ram1988
20 January 2010, 12:40
Nou meisjes ik ga zo weer werken!!
tot morgen!!

Mila
20 January 2010, 13:11
Ik moet nog steeds veel aanhoren: Je weet dat je zwanger kan raken! daar word ik zo moe van! ik was toen idd zwanger, maar het is toen ook fout gegaan, wie garandeerd mij dat de volgende keer wel goed gaat :x
En de opmerking je bent nog jong, dus je hebt nog alle tijd :twisted:
Of het had zo moeten zijn :roll:

Ik heb het vruchtje in de w.c. verloren in het ziekenhuis 5 min. voor ik een afspraak zou gaan maken voor curretage.
Ik heb toen uit angst de w.c. doorgetrokken, maar daar heb ik gek genoeg geen spijt van gehad.. ik heb nog wel even gekeken samen met mijn vriend naar hoe het eruit zag, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want als ik aan mijn zwangerschap denk zie ik dat "vieze zakje met prut" weer voor me :oops: (sorry dat ik dat zeg, maar dat is mijn gevoel erover).
Aan de ene kant ben ik blij gekeken te hebben, wat anders zou ik me telkens afvragen hoe het eruit had gezien, maar nu ik weet hoe het eruit ziet had ik liever niet gekeken!
Maar het vruchtje was ook pas 6 weken! en dat is natuurlijk veel minder ver dan 10 weken!

Ik heb het redelijk snel verwerkt vind ik zelf.. ik heb me twee weken lang heel zwak gevoeld, veel huilbuien en verdriet, pijn en woede, maar na die twee weken ben ik weer gaan werken omdat ik afleiding wilde en vanaf toen was het eigenlijk ook goed en heb ik het blijkbaar geaccepteerd! Ik heb toen ook mijn vrienden verteld dat ik een miskraam heb gehad, op deze manier heeft het toch nog een beetje mogen bestaan. Ik heb er nu ook geen moeite meer mee, kijk uit naar een volgende zwangerschap.

Er zijn twee dingen waar ik last van heb en dat is dat ik de echo niet heb meegenomen en misschien heel raar ik weet niet of het een jongen of een meisje was en van dat heb ik nog het meeste last en die vraag spookt nog vaak door mijn hoofd! :|

Lautje
20 January 2010, 13:11
Essie meis, goddomme wat 'n klote nieuws lees ik :cry: ....ben gewoon aan het janken...pfffff....
Heel veel sterkte! Doe het mooi rustig aan! En wij, de meiden hier, zijn er voor elkaar!!!! Dikke knuf voor jou en je manneke!

Sylvia wat 'n goed nieuws dat jij schoon bent! :D

Babii hoe gaat het met jou dan?

Snippie heb ik 'n mailtje gestuurd....het zit hun ook niet mee zeg....

En met de rest van de meiden allles goed?

Hier alles weer goed, kheb 5 dagen flink de griep gehad....bah...

Dikke knuf en liefs

struffle
20 January 2010, 13:26
mama2be wat fijn dat je zo'n mooie echo had meissie! Mijn beebje was ook heel beweeglijk, leuk om te zien he, dat ie zo rondtolt en met zn armpjes zwaait... Heb je nog foto's? Ben wel erg nieuwsgierig!

Ik ben net even naar de stad geweest met mn moeder. Ik heb van haar wat spulletjes gehad voor de babykamer (dekentje, lakentjes, aankleedkussen), erg lief! Heb net meteen het bedje opgemaakt, wat gaaf zeg! Ik hoop heel erg dat we ons kleintje daar over een paar maanden in mogen instoppen :)

Mila
20 January 2010, 13:29
mama2be, wat goed van je goede echo! heb je een foto?

struffle, heb jij een foto van de babykamer? ben wel benieuwd wat voor meubels jullie hebben

struffle
20 January 2010, 13:37
syl ik zal ze hier ff op zetten :) Dat was toen we de kamer net hadden, hij moet dus nog worden opgeknapt (likje verf hier en daar) en aangekleed. De plank moet nog worden opgehangen boven de commode, die ligt er nu nog op.

Mila
20 January 2010, 13:41
zal ik laten zien van wat voor soort babykamer ik hou, wacht ga even opzoeken.

struffle
20 January 2010, 13:42
http://i48.tinypic.com/2w7lk7n.jpg

dit is alvast foto 1

ja leuk syl, vind dat altijd leuk om te zien!

Mila
20 January 2010, 13:46
deze vind ik leuk, hier had ik ook al op geboden toen ik zwanger was, dus als het goed was gegaan, hadden we deze meubels gehad, (alleen de meubels, niet de kleuren van de kinderkamer):

http://www.twf.nl/index_r3_c2.jpg

en deze vind ik ook erg mooi, hier vind ik de hele babykamer mooi, alleen zou ik er nog een leuke frisse kleur bij doen:

http://www.babynu.nl/images/Babykamer_Como.jpg

tot nu willen wij straks een babykamer, met de kleuren, grijs, zilver, wit en dan of babyroze of babyblauw

struffle
20 January 2010, 13:46
http://i46.tinypic.com/1z5ksvm.jpg

en hier foto 2 :)

Mila
20 January 2010, 13:47
leuk! ook dat behang!

struffle
20 January 2010, 13:48
vind ik ook allebei erg mooi syl, maar zoals je ziet is onze babykamer maar heel klein, dus moesten we ook niet te pompeuze meubeltjes, die van jou zouden te groot zijn voor ons. Maar wel erg mooi! De eerste is wat warmer, de tweede juist wat stoerder.

struffle
20 January 2010, 13:50
ja behang en rolgordijn (ook blauw) laten we maar zo. We doen er lime groene accenten bij en gewoon felle kleurtjes die erbij passen. Geen roze, daar hou ik sowieso niet van haha! Als we een meid krijgen zal ze er ook niet zo tuttig bijlopen denk ik...

Mila
20 January 2010, 13:50
vind ik ook allebei erg mooi syl, maar zoals je ziet is onze babykamer maar heel klein, dus moesten we ook niet te pompeuze meubeltjes, die van jou zouden te groot zijn voor ons. Maar wel erg mooi! De eerste is wat warmer, de tweede juist wat stoerder.

ik hou van stoer, ook voor een meisje :D

wij hebben ook straks een hele kleine babykamer hoor, zo klein dat er geen kast in gaat passen.. dus alleen een bedje, badje, comode en een stoel.

op de gang naast de babykamer zit een inbouwkast, die gaan we dan gebruiken als kast.

ik heb nog wel een andere kamer maar die vind ik te groot voor een babykamer, ik vind het mooier als een babykamer klein is.

Mila
20 January 2010, 13:52
ja behang en rolgordijn (ook blauw) laten we maar zo. We doen er lime groene accenten bij en gewoon felle kleurtjes die erbij passen. Geen roze, daar hou ik sowieso niet van haha! Als we een meid krijgen zal ze er ook niet zo tuttig bijlopen denk ik...

blauw kan ook voor een meisje..
ik hou ook van stoer, maar een babykamer met grijs zilver en babyroze (zacht rose) vind ik zelf persoonlijk niet te tuttig.
dat grijze maakt het dan weer stoer

Mila
20 January 2010, 13:55
weet je wat ik ook heel gaaf vind, zo'n hang/schommel bedje

struffle
20 January 2010, 13:56
klopt syl! Dat is een mooie combinatie. Ik vind roze ook niet per definitie lelijk hoor, maar in ons kamertje zou het truttig worden. Blauw kan tenslotte ook voor een meisje idd. Maar als je idd zilver en grijs met lichtroze in die 2e kamer combineert dan geeft het juist een beetje warmte omdat de kamer vrij stoer en strak is. Wordt vast mooi!

Wij moesten ook een kleine smalle kast. Foto's zijn met groothoeklens genomen dus je kan je wel voorstellen hoe klein het kamertje is (ongeveer 2,5 bij 2,5) maarja, een baby heeft ook niet veel ruimte nodig toch? Hij is toch aan t slapen of anders beneden.

struffle
20 January 2010, 13:56
weet je wat ik ook heel gaaf vind, zo'n hang/schommel bedje

jaa die zag ik een keertje bij tv makelaar, zo'n mozes wiegje aan een haak in t plafond, kon idd heerlijk schommelen/wiegen. Zag er heel schattig uit :D

Mila
20 January 2010, 13:57
klopt syl! Dat is een mooie combinatie. Ik vind roze ook niet per definitie lelijk hoor, maar in ons kamertje zou het truttig worden. Blauw kan tenslotte ook voor een meisje idd. Maar als je idd zilver en grijs met lichtroze in die 2e kamer combineert dan geeft het juist een beetje warmte omdat de kamer vrij stoer en strak is. Wordt vast mooi!

Wij moesten ook een kleine smalle kast. Foto's zijn met groothoeklens genomen dus je kan je wel voorstellen hoe klein het kamertje is (ongeveer 2,5 bij 2,5) maarja, een baby heeft ook niet veel ruimte nodig toch? Hij is toch aan t slapen of anders beneden.

nee precies onze babykamer is iets van 2 bij 3 dus ook heel klein en dan ook nog een muurtje erin

struffle
20 January 2010, 14:09
ik heb net 3 zure haringen op hihi

Mila
20 January 2010, 14:13
ik heb net 3 zure haringen op hihi

hahahaha gadver :?

Storm1987
20 January 2010, 14:24
@ Struffle, ze moeten altijd een condoom om dat ding doen! Weet je waarom, ze gaan met dat ding in ieders grotje en stel iemand heeft een soa??? Wat dan??? Heb jij dat ding zonder condoom in je grotje???

Weet je zeker dat hij er niet omheen zat? Volgende keer eisen dat er 1 omheen zit, want dat hoort niet. Zit jij straks met een enge ziekte van een ander (sorry ik ben echt heel voorzichtig daarmee).

Ik weet zeker dat het er wel omheen heeft gezeten want Struffle is bij dezelfde gyn als ik geweest. Zij doet het alleen heel erg subtiel en snel waardoor je het eigenlijk simpelweg niet ziet.

ik heb nog wel even gekeken samen met mijn vriend naar hoe het eruit zag, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want als ik aan mijn zwangerschap denk zie ik dat "vieze zakje met prut" weer voor me :oops: (sorry dat ik dat zeg, maar dat is mijn gevoel erover).

Wat jammer is dat, dat je er zo'n naar gevoel bij had toen je het zag. Ik had dat niet, terwijl ik ook een mk met 6 weken kreeg. Het was bij mij gewoon een bollete (vruchtzakje) met een draadje eraan... heel bijzonder vond ik het, voelde ergens ook wel eng maar de drang om het een waardig afscheid te geven overwon het van de afschuw.

Babii
20 January 2010, 14:25
Mijn gyn heeft het er ook altijd al zo giga snel opzitten dat je niet eens weet dat het eromheen zit :P. Maar het zit er wel omheen, check wel altijd ff. Maar ze zijn inderdaad vliegensvlug!

Onze babykamer heb ik ook nog foto's van, maar goed het staat nu niet in mekaar. Zal dus foto's plaatsen als ik ooit zwanger ben.

@ Struffle, prachtig kamertje!!! Geweldig!

struffle
20 January 2010, 14:27
ik denk dat dat voor ieder persoonlijk is. Ik weet ook niet of ik het wel zou willen zien, het is toch een naar beeld misschien. Ik zou het misschien liever bij de echo willen houden.

Ooh ja ik geloof dat ze het er dan zeker wel om heeft gedaan hoor, ik heb er totaal niet op gelet, ik was alleen bezig met het beeldscherm, wachtend tot ik er wat op zou zien :D

struffle
20 January 2010, 14:29
jeetje storm je bent gewoon 32 weken zwanger :shock: :o :mrgreen:
heb je er al zin in??? wil je eigenlijk thuis of in het ziekenhuis?

tnx kim, ben ook benieuwd naar de kamertjes van anderen!

Storm1987
20 January 2010, 14:35
Ohhhh Struffle wat een leuk kamertje! Echt een heel lief klein babykamertje, superschattig. Ik vind dat behang ook voor zowel jongen als meisje kunnen. Erg leuk, hoef je niet veel meer aan te doen :D
Wat leuk dat je van je moeder zoveel spulletjes hebt gehad. Is ze nu helemaak om wat je zwangerschap betreft? (eerder riep ze nog dat ze geen oma wilde worden toch?)

Mooie meubeltjes Syl, die bovenste heb ik toendertijd ook voor gekeken op mp maar vond ik nog erg duur. En ik hou niet van grote kledingkasten in de babykamer, vind het schattiger als het 1 deurs kastjes zijn.

Struffle, ik ben indd al 32 weken :o ik word nu ook echt rond hoor haha. Het is nu echt zo'n superleuke tijd, zie het kindje nu continu bewegen hahaha heel grappig. Ik ben het zwanger zijn nog steeds niet zat nee :oops: vraag me af of dat moment ooit komt.... vast wel, maar voor nu geniet ik gewoon zo volop! Ik vind het zo'n wonder! Ben ook trots op mijn dikke buik hoor, heb nog geen enkel streepje op mijn buik zitten. Het is nog een strak pakketje. Ben benieuwd hoe lang nog ;) Het is vooral een heel gek idee dat hij er over 5 weken al kan zijn...maar het kan ook rustig 10 weken duren :roll: Heel vreemd en ik kan me er ook nog niks bij voorstellen dat we straks echt onze eigen liefste mooiste baby zullen hebben! Het lijkt nog zo ver weg ;) Ik beval trouwens in het ziekenhuis, dordrecht of zwijndrecht. Ligt er aan wat ik op dat moment wil en waar plek is. Maakt mij niet zoveel uit hoor!

Overigens als mijn kindje een meid zou zijn geweest had het kamertje er precies zo uitgezien als nu, alleen dan in ROZE. Dus roze geblokt behang, roze accenten en roze dekentjes. :oops:
Voor meisjes houd ik echt van heel erge meisjesachtige kleding (jurkjes, rokjes, roze, tuniekjes, leggins, maillots, bloemetjes motiefjes etc) en voor een jongen moet t stoer en maar toch ook lief zijn. Heb veel van noppies en name it en ook van h&m en prenatal. Hebben ze echt geweldig kleding!!

Mijn vriendin is nu zwanger van een meid maar die is ook meer zoals jullie. Van haar moet het ook niet te truttig zijn, dus haar baby uitzet lijkt soms gewoon wat op die van mij. Veel stoere broekjes, shirtjes en vestjes etc

Wel grappig dat smaken zo kunnen verschillen. En ook maar goed denk ik. Jullie zullenhet nu vast niet geloven maar de eerste 12 jaar van mijn leven was ik net een jongetje hahaha.... ik had altijd spijkerbroeken aan, kort haar, petjes op en droeg vooral stoere kleren. Hahaha terwijl ik nu echt een meisje meisje ben geworden :lol:

Ben trouwens net ff naar de hunkemoller geweest. Heb een nieuwe pyjama erbij gehaald voor als ik nog dikker wordt. :oops: Lekker groot gekocht! Was in totaal 9,90 kwijt.... haha wat een giller, alles had 70% korting dus dat is leuk winkelen!!

Mila
20 January 2010, 14:38
ik heb nog wel even gekeken samen met mijn vriend naar hoe het eruit zag, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want als ik aan mijn zwangerschap denk zie ik dat "vieze zakje met prut" weer voor me :oops: (sorry dat ik dat zeg, maar dat is mijn gevoel erover).

Wat jammer is dat, dat je er zo'n naar gevoel bij had toen je het zag. Ik had dat niet, terwijl ik ook een mk met 6 weken kreeg. Het was bij mij gewoon een bollete (vruchtzakje) met een draadje eraan... heel bijzonder vond ik het, voelde ergens ook wel eng maar de drang om het een waardig afscheid te geven overwon het van de afschuw.

mij was het ook een bolletje met een draaadje met heel veel bloed en vieizgheid en een veel slijm en ik zag idd wel wat zitten, wat leek op een ruggengraadje maar dat kan helemaal niet.. dus zal het wel verkeerd hebben gezien.
Misschien dat het bij mij er ook zo vies uitzag omdat het 4 weken "dood" in mijn buik heeft gezeten en mijn lichaam dacht wel dat ik nog steeds zwanger was dus het zakje groeide wel door..

Mila
20 January 2010, 14:42
hahahah storm, ik ook! ik liep altijd in te grote kleren, spijkerbroeken, truien en idd ook een pet hahahah en toen ik 9 was wilde ik van mijn ponny af, dus wat kun je dan doen idd i.p.v. je ponny naar beneden laten hangen kort knippen en stekkels hahahah ik had dus mijn ponny rechtop zeg maar en de rest had ik boblijn.
volgens mij heb ik vroeger nooit rokjes gedragen..
ik had vroeger ook een roze met paarse slaapkamer, dat hadden mijn ouders gedaan toen ik 4 was ofzo en toen ik me dus ging beseffen wat voor een kamer ik had (toen was ik 9) wilde ik blauw met groen en gelukkig heb ik dat ook gekregen hahahaha

Mila
20 January 2010, 14:43
storm, over de kledingkast in de kamer, onze babykamer krijgt helemaal geen kledingkast (dat pas niet) dus gaan we de inbouwkast van de overloop gebruiken als babykast

Storm1987
20 January 2010, 14:44
Ja dat kan heel goed hoor Sylvia en iedereen ervaart dit natuurlijk ook anders. Bij mij was het 5 dagen gestopt met groeien. Het zag er niet vies of engig uit.

Hhahaha ja mijn slaapkamer was vroeger ook blauw hahaha :lol: :lol: Was echt net een ventje.

Mila
20 January 2010, 14:47
Ja dat kan heel goed hoor Sylvia en iedereen ervaart dit natuurlijk ook anders. Bij mij was het 5 dagen gestopt met groeien. Het zag er niet vies of engig uit.

Hhahaha ja mijn slaapkamer was vroeger ook blauw hahaha :lol: :lol: Was echt net een ventje.

hahahaha als ik ooit me een keer verveel zal ik een foto opzoeken en laten zien, dan ga je echt lachen hahaha

Babii
20 January 2010, 14:49
Mijn slaapkamer was neutraal haha. Mams vond gebroken wit erg mooi en mijn broertje had echt een stoere kamer, maar goed dat was ook een jochie hihi.

Ik heb wel dezelfde smaak als Storm en Struffle. Vindt het super schattige kamertjes! En wat betreft de ideeen van Storm over kleding, daar ben ik het mee eens.

Een meisje kleed je echt als MEISJe en een jochie lekker stoer!!! Oeeeeee ik wil ook haha.

P.S.
20 January 2010, 14:49
wat zien die kamertjes er schattig en mooi uit zeg..
Ik hoop dat wij binnekort ook zo'n kamertje in kunnen richten, maar eerst nog mijn nod afwachten!

Ik heb afgelopen nacht trouwens heel akelig gedroomd.. Ik droomde dat mijn vriend en ik een kindje kregen, maar mijn vriend kort na de geboorte overleed. Heeft heel veel indruk gemaakt! Waarschijnlijk maak ik me gewoon te druk om alles wat er mis kan gaan als ik zwanger raak.. Hebben jullie hier ook wel eens last van??

Mila
20 January 2010, 14:50
dat "mannelijke" van mij heeft ook echt geduurd totdat ik een jaar of 16 was vanaf toen ging ik me steeds vrouwelijker kleden en sinds 1 jaar gebruik ik pas make-up dat wilde ik nooit! Hahahaha waarschijnlijk zullen veel mensen vroeger gedacht hebben dat ik lesbisch was ofzo echt zo'n mannelijk wijf :lol:

Mila
20 January 2010, 14:54
Mijn slaapkamer was neutraal haha. Mams vond gebroken wit erg mooi en mijn broertje had echt een stoere kamer, maar goed dat was ook een jochie hihi.

Ik heb wel dezelfde smaak als Storm en Struffle. Vindt het super schattige kamertjes! En wat betreft de ideeen van Storm over kleding, daar ben ik het mee eens.

Een meisje kleed je echt als MEISJe en een jochie lekker stoer!!! Oeeeeee ik wil ook haha.

iedereen heetf zo zijn eigen smaak wat betreft kleren voor jongens en meisjes.. ik zal ook zeker wel roze kleertjes halen als het een meisje word en zoals roze in de babykamer, maar mijn dochter zal nooit als babyzijnde zo'n haarbandje op krijgen dat vind ik zo verschrikkelijk en elke dag rokjes en jurkjes.. ook een meisje kun je stoer maar toch meisjesachtig aankleden, daar houd ik van ;)

het is maar goed dat iedereen een andere smaak heeft, anders loopt iedereen er hetzelfde bij :lol:

het behang van struffle en storm vind ik ook erg mooi, de meubeltjes zou ik zelf niet halen, maar ook dat is een smaak en keuze. ik hou van strakke meubels

Babii
20 January 2010, 14:57
Dat is inderdaad zo Syl en dat zou anders zo saai worden he :P.

Mila
20 January 2010, 14:58
hahahaha precies :P

Storm1987
20 January 2010, 14:59
oooo zo'n haarbandje is juist super super super schattig!!
Ik wil voor die vriendin van mij wat kopen voor haar baby dochtertje, maar ik vind het zo moeilijk omdat zij het ook al snel te truttig vind.

Mag ik jullie tegen die tijd om advies vragen struffle en sylvia? Want volgens mij hebben jullie aardig dezelfde smaak als die vriendin van mij.

Mila
20 January 2010, 15:00
storm, dan zal ik geen haarbandje kopen voor die vriendin :lol:
is goed hoor, mij mag je om advies vragen.. :D

Tessa23
20 January 2010, 15:37
Wat een leuke kamertjes zeg!!!

Mama2b , fijn meis dat alles goed is!!

Pff morgen over de hele dag visite , nog geen zin in komt nog wel denk ik haha..
Nu ff lekker koken en vanavond niks doen...

Wat eten jullie meiden ?

Lautje
20 January 2010, 15:44
Wij halen patat...hubby is pas om 19:00 thuis...

En wat 'n superleuke kamertjes!
Kamertje van stuffle had ik ook in mijn gedachten :D maar is totaal andere kamer geworden :mrgreen:

Mila
20 January 2010, 16:04

Kamertje van stuffle had ik ook in mijn gedachten :D maar is totaal andere kamer geworden :mrgreen:

heb je foto's? :D ben benieuwd hoe die eruit ziet.

Joya
20 January 2010, 16:17
er werd net door een aantal meiden gevraagd om foto's van de echo.. ik heb er 1 in mijn banner staan maar ik weet niet hoe ik ze in een bericht kan plaatsen.. kan iemand me dat uitleggen??

Thyra
20 January 2010, 16:20
heej meiden,

leuk al die gesprekjes over kamertjes enzo, ik wil ook ;) !
Haha als ik een meisje zou krijgen zou het dus wel van die haarbandjes krijgen, ik was zelf vroeger altijd een meisje meisje, liep altijd in rokjes of jurkjes wilde een roze kamer, enz.
Vind t leuk dat iedereen daar anders over denkt, anders zou t zo n saaie bedoeling worden.

Babii
20 January 2010, 16:22
Zooo wij gaan zo uit eten. Omdat we zaterdag niet konden vanwege me pijn, neemt me lieverd me nu mee uit eten :D.

Joya
20 January 2010, 16:27
da's lief kim!! eet smakelijk alvast! waar gaan jullie naartoe??

als wij een meisje krijgen dan wordt het ook veel roze :D maar we willen het niet weten dus dat zien we dan op het moment dat hij/zij geboren wordt.. :D
het wordt dus geen roze of blauw dan in het kamertje.. maar kleertjes krijgen we dan toch wel veel in roze of blauw en anders kopen we dat wel ;)

Babii
20 January 2010, 16:28
er werd net door een aantal meiden gevraagd om foto's van de echo.. ik heb er 1 in mijn banner staan maar ik weet niet hoe ik ze in een bericht kan plaatsen.. kan iemand me dat uitleggen??

Shit!!! In me drukte vergeet ik je helemaal te feliciteren!! GEFELICITEERD LIEVERD!!!

http://www.tinypic.com en dan bij verklein: website/email :).

De link hier plaatsen, kopieren en dan op Img drukken :D of gewoon ervoor zetten fotocode

Joya
20 January 2010, 16:31
tnx schat :D geeft niet hoor dat je het vergeten was ;)
is dat gratis??

Mila
20 January 2010, 16:35
tnx schat :D geeft niet hoor dat je het vergeten was ;)
is dat gratis??

ja, dat is gratis

Lautje
20 January 2010, 16:35

heb je foto's? :D ben benieuwd hoe die eruit ziet.

nee kheb geen foto's :oops: haha! Ik zal morgen even foto's maken en zal ik ze erop zetten...
ledikantje zit nog niet in elkaar hoor....kamertje moet nog gedaan worden....kan geen leuke ideeën opdoen...
tis licht grenen geworden...ben daar normaal gesproken niet zo kapot van...

Lautje
20 January 2010, 16:36
mama2b; gefeliciteerd!!! byzonder moment is dat hè?

struffle
20 January 2010, 16:50
oeeh zo'n roze haarband met strik hahahaha vréselijk hahahahaa!!! :lol:

lachen die verschillende meningen he!
Ik hou voor baby's, zowel jongens en meisjes van echte zachte materialen. Pas als ze wat ouder worden en bv rechtop kunnen zitten zou ik voor wat meer stoerdere kleding of schattige kleding kiezen.
voor meisjes vind ik jurkjes, leggings etc ook erg leuk maar dan niet alles roze :shock: Een schattig gebreid jurkje of vestje met leuke details erop ofzo vind ik heel meisjesachtig en schattig.
jongens vind ik lastiger, wil geen kak, maar ook geen ordinaire kleding. Gewoon gezellig en schattig maar wel stoer.

Oh lautje ben ook benieuwd naar je kamertje!

En mama2b bij tinypic staat als een img code, die kan je gewoon kopieren en in t bericht zetten, verschijnt er vanzelf een foto! (die code begint met [IMG]...)

snippie
20 January 2010, 17:00
lieve dames!!!

maand rust gaat hem niet worden;)!

heb een update ik begin volgende week woensdag alweer met spuiten voor de 2ICSI

Babii
20 January 2010, 17:04
Goed nieuws Snippie!!!!

Nouuuuuuuu verdorie.. Ben voor de winter met de scooter thuisgekomen, dus met een helm. Zet hem altijd in de gang, of leg hem op me scooter.

Scooter staat veilig in de schuur, schuurdeur op slot. Helm ligt niet in de hal. SNAP ER GEEN **** van!!!!

Me broertej was ineens al een lat van ze bed kwijt, had ie ook neergelegd. Me scooter staat er nog maar me helm is echt weg! We hebben het HELE HUIS OVERHOOP GEHAALD....

WAAR IS DIE HELM :evil:

struffle
20 January 2010, 17:08
huh gek zijn dat soort dingen altijd he kim, poltergeisten denk ik wel eens ;)

zo zoek je je wel eens helemaal de rambam naar iets en kijk je op de plek waar je het verwacht: ligt het niet, vervolgens zoek je op alle andere plekken: ligt het ook niet, dan kijk je toch nog eens op de eerste plek: ligt het ineens pontificaal, niet over het hoofd te zien en te missen in je blikveld!!! Serieus ik vraag me dan echt wel eens af wie er een grap met me uithaalt :lol:

Ik ben benieuwd snippie! Hopen op goed nieuws!

Lautje
20 January 2010, 17:11
Snippie dat is ja geweldig nieuws!

babii irritant is dat hè!? grrrrrr....

Babii
20 January 2010, 17:13
Nou hij is echt weg hoor :|. We hebben alles, maar dan ook echt alles afgezocht. We weten voor 100% zeker dat die helm hier lag! Heb hem netjes in de hal gezet.

Broertje had een bed gekocht en ineens was er iets weg. De helm hebben we laatst nog zien liggen, maar nu is hij weg.

Dat kan niet zomaar!!! Maar in huis, de schuur, in de scooter, in de tuin nergens is hij!!!

Tessa23
20 January 2010, 17:14
dat is echt vreeeeemd Kim!!

Mila
20 January 2010, 17:17
snippie dat is idd goed nieuws!

waar blijft schorpioentje? die had vanmorgen al vroeg een echo!

20 January 2010, 17:25
Struffle wat een lief kamertje!
Ik vind dat zo leuk zoon klein kamertje .. onze babykamer was heel erg groot (ong 16m2), vond ik zo jammer .. is dat knusse een beetje weg!
We hadden al een afspraak gemaakt om de meubeltjes dit weekend op te gaan halen, we hebben het toch maar afgezegt.

Ben net met mn vriend naar de stad geweest, hij is zo lief. Wil vanalles voor me kopen om de pijn te verzachten ..
Ik heb een heeel mooi theesetje uitgezocht, voor morgen .. en toen ik een vriendin van mn schoonzusje tegenkwam en even moest kletsen schoot hij snel de douglas in en kwam terug met een (te duur) geurtje wat ik al een tijdje wil.
Hij zei nog zo heel lief .. ik weet dat ik jou pijn niet weg kan nemen met cadeautjes en kusjes, maar misschien dat je je dan even weer fijn voelt! Poeh krijg weer tranen in mn ogen als ik het typ, wat heb ik het getroffen met zoon lief mannetje!

Snippie, fijn om te horen meisje!

Kim, dat ding moet toch eeeergens liggen!?? :lol:

Ik ga even mie maken..

20 January 2010, 17:26
Hey lieverds,

Ik heb alleen van vandaag bijgelezen, om alles bij te lezen is echt teveel!! Heb wel een aantal nare dingen gelezen.

Essie een mk? Meissie wat ontzettend erg. Ik leef onwijs met je mee. Verschrikkelijk dat je dit moet meemaken. Geef jezelf en je vriend de tijd om dit te verwerken. Dikke knuffel voor jou :cry:

Snippie, de cryo's niet goed ontdooid? Hoe kan dat nou? En je had er nog wel drie :( Pff erg klote voor jullie schat! Ik hoop dat de 2 icsi eindelijk goed mag lukken bij jullie schat, het is jullie zo gegunt!! Ook een dikke knuffel voor jou!!

Kan iemand me vertellen of ik nog belangrijke dingen over het hoofd heb gezien of heb gemist?

Hier: Wij hebben een klote tijd achter de rug, ofja nog niet helemaal achter de rug. Afgelopen zaterdag is de vader van Leon overleden. Hij heeft helaas nooit geweten dat hij opa zou worden. Erg verdrietig allemaal! Hij heeft ruim 4 weken op de ic gelegen. Eerst opgenomen met een zware longontsteking, daar kwam de q koorts bij en uiteindelijk kwamen ze erachter dat hij langere tijd heeft rondgelopen met een zeldzame hersenvliesontsteking! Vorige wee maandag kregen we dus te horen dat hij al hersendood was en er dus onmogelijk nog bovenop zou komen. Het enige dat hij nog deed was ademen :( Dubbel maar erg blij dat het niet al te lang meer heeft geduurd want er was niks meer voor hem te doen. Nu hebben we vrijdag de crematie.

Wel hebben we gelukkig vandaag een mooie 12 weken echo gehad! Alles was helemaal goed en liep op de dag precies qua lengte! Dit is wel heel fijn. Even wat positiviteit tussen alle ellende door..
Ik heb weer een nieuw verhaaltje geschreven en nieuwe foto's geplaats op de beebiesite, voor diegene die hem hebben ;)

Mila
20 January 2010, 17:29

Die is al langs geweest hoor :P. En op der hyves staat het ook :D.

ja ik zag het net op haar hyves :oops:

Mila
20 January 2010, 17:30
schorpioentje, heb net een reactie geplaatst op je hyves over de echo, maar niet over de vader van leon.
Gecondoleerd meid! heel veel sterkte!

Babii
20 January 2010, 17:33
Ik ga even uit eten en daarna een helm halen bij me schoonouders. Die hebben er gelukkig nog 2. Hun poes hebben ze vandaag laten inslapen :(.

snippie
20 January 2010, 17:55
dank je meiden!
Essie meissie heel veel sterket meissie en idd hele lieve vriend:)zo hoort het ook!

Ik kom denk loop volgende week weer even kijken.

schorpioentje gecondoleerd meissie!

nou meiden ben er weer vandoor!

Liefs

20 January 2010, 18:00

Die is al langs geweest hoor :P. En op der hyves staat het ook :D.

ja ik zag het net op haar hyves :oops:

Hier was ik nog niet langs geweest hoor, dit is hier op het forum mijn eerste reactie na de echo. Maar idd op hyves stond het wel al, vanmiddag druk geweest, bezoek gehad dus vandaar geen tijd gehad..

En Essie, jou vriend is idd super lief! Samen kun je heel veel :mrgreen: Sterkte mop!

Thanx Snippie en Syl!!