PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Babii
24 January 2010, 22:46
kim, HELP

ik heb een ovutest gedaan (waarom, geen idee!) en het tweede streepje is best duidelijk nog nooit zo duidelijk gehad..
maar ik had geen eitje.. kan het dan komen door mijn slijmvlies van 6 mm stoot die ook dat hormoon af? of zit er dan toch een eitje? :?

Ik heb het al vaker geschreven meis, maar ik heb altijd een tweede streepje, ook zonder ei! Dit komt omdat een vrouw altijd LH in haar urine heeft.

Uiteraard reageert een ovulatietest niet op een verdikt baarmoederslijmvlies.

maar hij is heel duidelijk (bijna even donker)
zal wel met misschien pco te maken hebben... heb ik dat blijkbaar toch!

Mijne van matcare is ook altijd bijna even donker! Erg verwarrend, daarom heb ik gewoon de digitiale gehad, geen getuur met strepen.

Want ondanks geen eitjes was mijn teststreep iedere keer bijna zo donker als de controlestreep! En ik heb geen PCO hoor :P. En had ook geen eitjes toen.

http://i50.tinypic.com/ok8w0j.jpg

Babii
24 January 2010, 22:49
Dit waren ovu testen met de Clomid 100 mG (waar ik totaal geen reactie op had) dus geen eitjes, er groeide toen helemaal NIKS!

Tessa23
24 January 2010, 22:49
Ik zet laptop uit kijk nog even tv en dan lekker slapen!!

Trusten allemaal!!

7Juli2007
24 January 2010, 22:51
Ik zet laptop uit kijk nog even tv en dan lekker slapen!!

Trusten allemaal!!

ja ik ook zo tess slaap lekker ;)

sharon_
25 January 2010, 01:00
Hoe is het met je Sharon??

Hey meis,

echt lief dat je het vraagt. Ja hier gaat het wel goed hoor. Een saaie tijd, maar over een paar dagen mijn eisprong dus
dan worden het weer wat spannender weken. Ik heb ook erg veel afleiding dus ik zit eigenlijk heerlijk in me vel,
en dat heb ik al een poos niet meer gezeten. Staan ook leuke dingen op de planning voor de komende tijd, zoals vrijdag
uit eten en bowlen met onze hele autoclub, en zaterdag een big party van een vriend van ons. En van 12 t/m 14 feb
gaan we een paar dagen weg naar een hotel bij Scheveningen. En de hond mag ook mee :D .. Dus zoals je leest alleen
maar leuke dingen op de planning die zorgen voor afleiding hihi en dat hadden we wel eventjes nodig.

En hoe is het met jou dan meid?

Beer
25 January 2010, 07:39
He dames, nog even en ik kan testen( vind het deze keer wel heel erg spannend)
Krijg steeds meer symptomen, moe, koud, misselijk,branderige ogen, ongi krampen.
En het ergste is nog het boeren en last van maagzuur(BAHH) :|
Maak mezelf helemaal gek geloof ik,

Iemand die net weet dat ze zwanger zijn hier ervaring mee???

Kuzzz

Iedereen die er bij gekomen is en die zwanger is VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN(geniet ervan)

He Fen1985,

hoeveel dagen voor NOD zit jij nu? Ik zit nu op 9 dpo en heb ook ontzettend last van maagzuur, boeren, misselijkheid, moe, hoofdpijn en tranende ogen. Ik heb dus min of meer hetzelfde als jou! Ik hoop echt dat het zo mag zijn voor ons beiden! Heb veel gelezen over de klachten op internet gisteren avond en daar staat boeren en branderige ogen, koud enz ook bij. Wat ik bij mij ook heel erg merk is dat ik twee harde plekken in mijn borsten begin te krijgen en deze steeds verder uitbreiden en zeer gaan doen. Ook is mijn haar ontzettend!!!! statisch. Heb jij hier ook last van?? Ik heb zaterdag pas mijn NOD en wil dan ook eigenlijk pas testen omdat ik niet teleurgesteld wil worden. Wanneer ga jij testen??

miss lipstick
25 January 2010, 07:47
Goeie morgen dames

Ram1988
25 January 2010, 07:50
goedemorgen meisjes! k ben er niet zoveel ben zoooooo druk!

welkom voor de nieuwe!!

k heb steeds wat krampjes in mn buik, wie van de zwangeren herkent dit?
vanmiddag mn echo! ben zooooo zenuwachtig

25 January 2010, 07:52
goedemorgen meisjes! k ben er niet zoveel ben zoooooo druk!

welkom voor de nieuwe!!

k heb steeds wat krampjes in mn buik, wie van de zwangeren herkent dit?
vanmiddag mn echo! ben zooooo zenuwachtig

Succes schattie, heeeel veel plezier! (had je ook al gesmst, laat je even weten straks?)

miss lipstick
25 January 2010, 07:56
EsterH; veel plezier vanmiddag! En doe je wel beetje rustig aan met je druk zijn?! ;)

miss lipstick
25 January 2010, 08:30
Heb ik weer...

Naar mijn idee moest ik de gyn bellen, binnen een half jaar na mn behandeling tegen de infectie als er iets in de situatie veranderde. Bel ik vanmorgen, zegt ze dat ik uitbehandeld ben en dus maar met de huisarts moet overleggen wat nou verder?!
Ben vanmorgen net van huisarts veranderd, dus dat is nogal lastig...
Heb nou de verloskundige gebeld, en die heeft in een ander ziekenhuis een afspraak gemaakt voor een echo over 2 weken en 4 weken. Ben benieuwd :D

Babii
25 January 2010, 08:54
Hey meiden,

Net terug van de gyn. Heb 2 eitjes zitten van 16 mm nu en een slijmvlies van 7 mm. Deze wordt nog dikker door de pillen en door de groei van me eitje.

We weten niet of het veel dikker wordt, maar voor nu is het net aan goed genoeg.

Aanstaande donderdag om 11.00 uur de IUI, de gyn overviel me er nogal mee, maar volgens hem heb ik dan meer kans van slagen.

Dus ja we wachten weer af!

Babii
25 January 2010, 08:58
@ EstherH, veel plezier bij de echo meissie. Die krampen horen de eerste weken erbij, dat is het oprekken van de baarmoeder :D. Daarom kunnen sommige vrouwen ook wel wat bruinig slijm verliezen (schoonmaken van de baarmoeder als een kleine verder innesteld).

@ Essiee, hoe is het met jou?

25 January 2010, 09:05
@ EstherH, veel plezier bij de echo meissie. Die krampen horen de eerste weken erbij, dat is het oprekken van de baarmoeder :D. Daarom kunnen sommige vrouwen ook wel wat bruinig slijm verliezen (schoonmaken van de baarmoeder als een kleine verder innesteld).

@ Essiee, hoe is het met jou?

mwoa, beetje op en af ...

Lunanoa
25 January 2010, 09:10
Essie: Ben je het kindje/vruchtje al verloren? Bloed je weer? Of nog niks...
Hoe voel je je verder?
Lekker rustig aan he meid!

EstherH: Ben benieuwd naar de echo :D
De steekjes heb ik ook gehad, heel lang. Tot de 10e week wel & heb het nog regelmatig met vlagen.

Kim: Geweldig nieuws man van die eitjes & slijmvlieg. IUI, welke van de heoveel behandelingen is dat? Zaad inspuiten?

Over de kruidvat testen:
Je mag ze na 5 minuten niet meer aflezen. Dunne streepjes die erna komen zijn vaak indroog streepjes.
De testen zijn snel positief, bij weinig HCG. Het komt best vaak voor dat iemand licht positief test & daarna "ongesteld" wordt. Dit kan ook een vroege miskraam zijn!
Alle testen zijn even betrouwbaar, ze moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen, dus maak je daar asjeblieft geen zorgen over & probeer niet te veel te googlen & er zóveel mee bezig te zijn.
Op de momenten dat ik DACHT zwanger te zijn, bleef mijn ongi ook héél vaak uit!

De extra gevoelige testen van predictor testen ook heel vaak "vals" positief. Maar dit kan ook zijn dat er wel een bevruchting was, maar geen innesteling.

Daarom gewoon lekker vanaf je NOD testen;) Zit je ook niet met die onzekerheden.

Babii
25 January 2010, 09:20
Wat is IUI?
Lees voorIUI is een methode waarbij met een dun slangetje zaad in de baarmoeder (intra-uterien) van de vrouw wordt gebracht (inseminatie). Dit gebeurt nadat uit het zaad van de partner de best bewegende zaadcellen zijn geïsoleerd.

Voor wie is IUI een geschikte behandeling?
- Voor paren waarbij de kwaliteit van het zaad van de man niet optimaal is. Er kan bijvoorbeeld sprake kan zijn van te weinig beweeglijke zaadcellen.
- Paren met onvruchtbaarheid van langer dan twee jaar, zonder dat daar een duidelijke oorzaak voor te vinden is.

Zaad wordt dus eerst bewerkt, daarna ingespoten :).

Die ontzettende menstruatiekrampen waren dus toch de groei van me eitjes!

Babii
25 January 2010, 09:22
Bij mij heeft KV nog nooit vals getest hoor ;). En ook nog nooit indroogstreepjes gehad :mrgreen: .

miss lipstick
25 January 2010, 09:25
Babii; spannend meid! Zet hem op :)

25 January 2010, 09:30
nog niks .. maar we wachten 'rustig' af!
hebben in ht weekend ng heel goed met elkaar gepraat, we komen er wel uit!

Lunanoa
25 January 2010, 09:37
Wanneer moet je weer op controle dan?
Fijn dat jullie zo goed kunnen praten.

Kim: Wiehoehw, eitjes! :D :D :D
Snap de IUI nu. Klinkt goed!

Ik ben weg, zo werken! Laterrrrr :lol:

25 January 2010, 09:41
Woensdag! Maar we gaan het zoiezo afwachten ..
Voorlopig staat het allemaal toch even op een laag pitje, dus we hebben alle tijd!

Kim, super .. weer een beetje positiviteit in aantocht!

struffle
25 January 2010, 09:51
essie wat goed dat je er zo goed met je ventje over kan praten. En goed dat je het de tijd geeft, klinkt verstandig!

estherh spannende dag voor jou!! Hoe laat moest je ook alweer?

Ik moet vanavond naar de vk, dan hoor ik wat er is besproken mbt die cyste, of is een extra echo krijg of wordt doorverwezen naar de gyn... ben erg benieuwd!

luun werk ze vast meissie

25 January 2010, 09:52
essie wat goed dat je er zo goed met je ventje over kan praten. En goed dat je het de tijd geeft, klinkt verstandig!

estherh spannende dag voor jou!! Hoe laat moest je ook alweer?

Ik moet vanavond naar de vk, dan hoor ik wat er is besproken mbt die cyste, of is een extra echo krijg of wordt doorverwezen naar de gyn... ben erg benieuwd!

luun werk ze vast meissie

Mn vriend vind ht iets moeilijker .. die kan eigenlijk niet wachten.
Misschien dat ik ook wel weer bijdraai als ht straks allemaal achter de rug is .. weet het niet!

Es moet om half 3!

Ben ook erg benieuwt, hoe voel je je verder?

struffle
25 January 2010, 09:55
ik denk dat jullie daar samen wel snel genoeg uitkomen essie, jullie vormen een goed team :)

ik voel me verder prima, af en toe beetje misselijk, maar dat stelt me eigenlijk alleen maar gerust. Ik heb af en toe wel wat pijn als ik druk uitoefen op mn linkerlies, waar die eierstok zit, dus dat bevestigd wel dat daar iets niet goed zit. Als ze zelf zegt dat een echo niet nodig is ga ik daar toch op aandringen, vind het gewoon een eng idee, je kan nooit weten of t verder groeit of niet...

Storm1987
25 January 2010, 10:13
Goeiemorgen !!

Heb alleen van vandaag bijgelezen.

Babii, lees dat er toch 2 eitjes zaten en het slijmvlies wat dikker was. Eerder had je een gat in de lucht gesprongen maar ik merk nu weer jouw zelfbescherming. Spannend zeg, donderdag al iui. Kun je het al een beetje beseffen? Tis een flinke stap maar als het het jullie kan helpen een kindje te krijgen kan het maar beter snel gebeuren!

Estherh: Ik heb die krampjes ook erg gehad de eerste weken. Soort trekkerig gevoel, lichte menstruatiekramp, zo kan je het het beste omschrijven. Snap dat je stikt van de zenuwen voor je echo!! Tis ook zo spannend! Maar het zit vast allemaal goed! Ik duim in ieder geval heel erg hard voor je!!

Essie: Och meid, dat zit ook niet mee dat het nog niet echt "los wil komen" (vind t zo vervelend klinken :( ) Fijn dat jij en je vriend goed samen kunnen praten. Is belangrijk in zo'n zwarte periode als nu.
Wat je straks doet, als dit achter de rug is, zie je dan wel! Gelijk heb je dat je daar nog niet teveel bij stil gaat staan. Laat dat maar van het moment afwachten. Ik wilde na mijn miskraam het liefst direct weer zwanger worden. Dit heeft ook nog 3 rondes geduurd, vond het zwaar dat het voor mijn gevoel zo lang duurde.

Jorina: waar ben jij?? Jij mag toch ook binnenkort testen? En Becky? Voor jou komt toch ookje nod eraan?

Hier gaat het nog steeds niet helemaal lekker. Heb tot nu toe elke keer geroepen dat ons mannetje minstens tot 40 weken blijft zitten maar ik ga er de laatste dagen steeds meer over twijfelen. Ik heb erg veel krampen die doorstralen naar mijn rug of bovenbenen. Ik herken het niet :roll: Ook lijk ik wel een campinakoe, kan de deur niet meer uit zonder zoogcompressen.
Morgen weer terug naar de verloskundige. Ben beneiuwd wat ze ervan zegt. Ze kan het niet weer wegwuiven met: je moet rustiger aan doen. Want dat doe ik, en toch heb ik heel de nacht harde buiken en oefenween.

MissMini
25 January 2010, 10:19
Storm, ook ik heb de laatste week / 2 weken enorm veel oefenweeen. En ik werk niet eens (buitenshuis) dus ik kan ook zeker niet rustiger aan doen. Ik weet niet of het extreem is, maar soms loop ik echt helemaal krom of kán ik niet eens meer lopen van de steken en de pijn in mijn d**s.
Ben wel benieuwd wat jouw verloskundige ervan gaat zeggen, ik heb niet veel zin om de gynaecoloog ervoor te gaan bellen, maar wie weet heb ik wat aan jouw advies! :)

.. als Ukkie hier eerder komt kan ik er in ieder geval niet om treuren, van mij mag't over een week of 2, 3 komen! ..

struffle
25 January 2010, 10:22
hmm storm dat is vervelend meid! Misschien maak je je onbewust toch zorgen, of heb je spanning, misschien gewoon voor alles wat komen gaat... het is ook niet niks!
Ik ben benieuwd wat de vk je zal adviseren.

hier ben ik voor de verandering eens lekker een weekje vrij van stage, heerlijk! Kan ik lekker vooruit werken voor school, want ik moet nogal wat inhalen. En even wat meer aandacht besteden aan het huishouden.

gister trouwens mn opa en oma t nieuws verteld en die reageerden heel mat. Niet eens echt feliciteren en binnen 2 minuten was het onderwerp al weer overgegaan op mn nichtjes. Nouja, kan er alleen maar mn schouders over ophalen, heb toch niet zoveel op met die mensen, zit niet helemaal op dezelfde golflengte met ze.

25 January 2010, 10:30
Storm, Ik sprak zaterdag op een verjaardag een vriendin van mn schoonzusje .. is nu iets meer als 33 weken en had het ook wel over die dingen hoor. Anderhalve week geleden heeft ze snachts gebeld, omdat ze dacht dat ze ging bevallen!

Struffle, jammer van je opa en oma. Die oudjes hebben daar gewoon nog steeds een heel andere kijk op waarschijnlijk he .. is ze eigenlijk niet kwalijk te nemen. Misschien wisten ze niet zo goed hoe ze moesten reageren!

Het gekke is dat ik dr op dit moment niet aan moeten dénken weer zwanger te worden. Ben zoooo bang dit nog eens mee te moeten maken. Zie nu alleen maar horror. Zaterdag ook nog een heel eng verhaal gehoord van iemand die 6 miskramen heeft gehad. Ik ben sterk, maar denk dat ht me niet nog een keer moet overkomen.

jorina
25 January 2010, 10:36
hier ben ik hoor stormpie ja mag binnenkort testen
maar heb geen voorgevoel hoor
ben een beetje druk geweest met schilderen enzo want ons hele huis is opnieuw geschilderd afgelopen weekend
en vandaag nog de wc en dan is het allemaal weer fris en fruitig

kimmetje das snel meid ik ga keihard voor je duimen

jorina
25 January 2010, 10:38
he essie hoe is het met jouw meid al een beetje van de schrik bekomen
komt het al los of is er nog niets
en wanneer heb je een afspraak in het ziekenhuis

Babii
25 January 2010, 10:45
@ Storm, jaaaaa jouw mannetje is super benieuwd naar ze Mama en Papa en wil graag komen. Maar ik zei toen 8 maart he :P. Ben benieuwd of je dat haalt hihi. Wel balen dat je er zo een last van hebt (de oefenween). Hoop dat het snel even wat mindert.

@ MissMini, hoe is het met jou?

@ Jorina, het is inderdaad snel. Maar het gaat sowieso snel zodra je een volgroeid eitje hebt :). Dan is het 40 uur na de Ovitrelle injectie de inseminiatie.

Ik moet zeggen, ik heb er totaal GEEN zin in :cry: :evil: . En het liefst doe ik het niet, die stomme eendenbek :(. En dan nog eens 1.5 uur in het ziekenhuis wachten op het zaad. Klus liever lekker zelf, maar het schijnt meer kans te bieden.

Storm1987
25 January 2010, 10:50
Miss-mini: dus jij hebt het ook zo. Indd die kramp in mijn doos :o alsof het schaambot langzaam door 2en wordt gebroken! Gelukkig hoef ik nog maar 3 diensten te werken, woensdag zaterdag en maandag. Ben het goed zat, gelukkig deze laatste weken heel rustig aan gedaan en ook weinig ingeroosterd geweest, dat scheelt wel.
Ik heb zelf al die tijd gedacht dat onze kleine man op 9 of 19 maart komt. We zullen wel zien :) Hoop voor jou dat je kleintje snel wilt komen. Kan me zo goed voorstellen dat je het goed zat bent, al die onzekerheid!
Ik laat je weten wat de vk mij adviseert. Maar let wel, ze nemen het daar niet zo nou :roll: vind ze nogal gemakkelijk zeg maar. Dus als ik er geen goed gevoel bij heb bel ik zelf de gyneacoloog.

Essie: Logisch dat je nu zo denkt. En eigenlijk, moet je niet naar die horrorverhalen luisteren, want dat zijn wél extreme gevallen, 6x een mk :shock: Maar, okee, het gebeurt een heel enkele keer. Maar vergeet niet dat er dan vaak iets mis is met de voorplantingsorganen van de vrouw. Jij kunt laten uitsluiten dat er iets mis is door nadat je gecurreteerd bent, op nacontrole te gaan. Vaak doen ze dit 2 weken daarna en kunnen ze je eierstokken, baarmoeder, eitjes etc. bekijken. Dit hebben ze bij mij ook gedaan. Toen is mij ook verteld dat het écht niet aan mij heeft gelegen en dat het niet meer dan "heel veel pech hebben" is geweest.
En zo is het bij alle miskramen. 1 op de 10 vrouwen krijgt een miskraam. En je hoort het eigenlijk nooit omdat er nog steeds een taboe op rust. Maar je zult merken dat als je er zelf open over praat, de verhalen los komen. Ik ben echt heel erg verbaasd geweest dat zoveel mensen om mij heen het ook hadden mee gemaakt. Het klinkt gek, maar ik voelde me gesterkt door de verhalen van die mensen. Want zij hadden hierna ook gewoon 1 of meerdere gezonde kinderen gekregen. Wel vond ik de eerste 12 weken van deze zwangerschap vreselijk slopend. Er leek geen einde aan te komen. Soms raakte ik letterlijk in paniek als ik een dag niet misselijk was of geen zere borsten had :oops: De miskraam had dus wel heeel veel impact gehad. Maar meis, zolang jij er nog niet aan toe denkt te zijn om opnieuw zwanger te raken, moet je ook luisteren naar dat gevoel. Er komt vanzelf een dag dat je er weer klaar voor denkt te zijn. Ik geef je in ieder geval vanaf hier een hele dikke knuffel, want wat een ellende heb jij op je bordje gekregen!

Struffle: Jammer van de reactie van je opa en oma zeg :( Het had leuker geweest als ze ook gewoon blij voor je konden zijn! De opa en oma van mijn vriend waren ook alles behalve blij met de zwangerschap. Jammer voor hun hoor. Ze vermijden het onderwerp ook nog steeds. Prima, mij hebben ze er niet mee. Ze zijn nou eenmaal zelf zo beperkt met hun tunnelvisie, heb ik alleen maar medelijden mee.
Lekker dat je bijna de 12 weken voorbij bent! Dan nog ff en dan ga je jullie kleine voelen bewegen. Succes bij de vk, ben benieuwd wat er over die cyste is beproken!

MissMini
25 January 2010, 10:51
Babii, hier gaat het wel goed hoor. Bloeduitslagen waren goed (geen antistoffen gevonden dus ook geen extra controle nodig) dus mag nu gewoon nog om de 2 weken naar de gyn. Verder net als Storm dus mega veel last van oefenweeen.. Maar ik hoop dat Ukkie dus over 2, 3 weekjes komt. Ben zo benieuwd.....! Kan echt niet meer wachten.
Volgens manlief komt uk als we 1 jaar getrouwd zijn, 6februari.. Ben benieuwd, leuke datum haha! Maar ben pas een maand later uitgerekend dus ga er nog niet echt vanuit. Hoop het wel.

Spannend, voor jou! Donderdag al IUI....Snap dat je liever zelf zou klussen.. Maar meis, ik duim voor je dat je door de behandelingen snel ook zwanger mag zijn! Dikke knuf en kus van Ukkie voor jou!!

snippie
25 January 2010, 10:57
Hoi dames wasik heel even weer wnat ga zo weer.want moet zo werken.
He niet alls bij gelezen!

Maar ilde Essie even een dikke KNUFFEL geven!

en Storm meid wat naar:S!

En Esther vee plezer vanmiddag meissie!

en Babii spannend meid!

Hier alles goed.woensdag beginnen met spuiten!als me ongi komt!

Nou dat was het wel weer!
Tot de volgende keer!
Knuf

Mila
25 January 2010, 11:51
hoi :D

kim, wat goed nieuws! 2 mooie eitjes..en zie je is die slijmvlies toch nog gegroeid! ;)
pfff iui en die eendenbek is niet niks meid, zou niet met je willen ruilen, maar daar heb je natuurlijk niks aan :oops:
hopen dat iui jullie wondertje snel brengt!
over die ovutesten, ik denk zelf ook dat het niks betekend maar als hij nog duidelijk word dan doe ik een digitale van cb.

estherh, heel veel succes en plezier straks!

storm, balen van die harde buiken, ik hoop dat je mannetje nog wel even blijft zitten

voor de rest ben ik het kwijt :oops:

Babii
25 January 2010, 11:52
Jaaaa die digi zijn veel duidelijker hoor Syl :). Inderdaad, wanneer de twijfel toeslaat, aarzel niet en doe die dan!

Nou ik wil helemaal geen IUI, vraag me ook af waarom het ineens zo snel moet. Klus liever zelf. Het kwam ook echt even rauw op me dak zeg maar :oops: .

Mila
25 January 2010, 12:05
ik snap idd dat het even hard aankwam bah! hoe is dat voor stephan?

Babii
25 January 2010, 12:19
Nou die heeft er helemaal geen zin in haha. Puur om het feit dat ik angstig ben voor die hele IUI en er nu NIKS spontaans meer aan zit.

Ben zelfs geneigd te bellen dat ik het wel even niet doe deze maand! Dit was ook niet conform afspraak, moet me daar wel op kunnen voorbereiden :oops: . Vanavond maar even met Steph erover hebben!

becky88
25 January 2010, 12:23
hey meiden,

heb alleen vandaag gelezen

kim donderdag al je IUI, spannend.
snap dat je er tegenop ziet meid!

struffle jammer van die reactie van je opa en oma!

essie hoop dat het voor jou ook een beetje gaat vlotten :?

estherh succes vanmiddag!!!

storm mijn NOD is vrijdag :D

sorry voor degene die ik vergeten ben :oops:

sharon_
25 January 2010, 12:52
Kim, wat spannend en snel inderdaad al IUI. Kan me wel voorstellen dat het ff hard is aan
gekomen. Maar als het iets meer kansen geeft meid, zou ik er echt voor gaan!

Struffle wat jammer dat je opa en oma zo reageerden :( .. Denk dat de mijne boos worden
haha die zijn ook nog heel ouderwets. Ach lekker niks van aan trekken ook al is het jammer!

Snippie bijna beginnen met spuiten las ik? Wat fijn of niet dat je dan weer verder kunt!
En nu hopen dat ICSI 2 jullie wondertje gaat brengen schat!

Essie wat fijn dat je goed gepraat hebt met je vriend. Doe waar je je goed bij voelt meis,
en ga het rustig verwerken het is niet niks allemaal.

Becky ook bijna NOD, wat spannend!!!!!!! Hoop dat het voor jou nu ook eens raak mag zijn.

Babii
25 January 2010, 13:05
Nee, ik denk dat ik het toch afzeg! Ik voel me er niet goed bij en weet dat het natuurlijk kan! Waarom dan zoveel moeite en pijn krijgen als je weet dat een eendenbek toch mislukt.

Bespreek het vanavond wel met Steph, maar mijn gevoel zegt gewoon zelf klussen!

Beer
25 January 2010, 14:12
He dames, nog even en ik kan testen( vind het deze keer wel heel erg spannend)
Krijg steeds meer symptomen, moe, koud, misselijk,branderige ogen, ongi krampen.
En het ergste is nog het boeren en last van maagzuur(BAHH) :|
Maak mezelf helemaal gek geloof ik,

Iemand die net weet dat ze zwanger zijn hier ervaring mee???

Kuzzz

Iedereen die er bij gekomen is en die zwanger is VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN(geniet ervan)

Hoi Fen1985, ik kon geen pb naar je sturen dus dan doe ik het maar zo :D
Voor mij is dit de tweede echte ronde, dus Ronde 2. Heb voor deze twee rondes ook al wel een ronde gehad voor mijn cyclus. Ronde 0 was bij mij 44 dagen, ronde 1 44 en nu deze ronde heb ik mijn ovulatie gehad op cyclusdag 16! Dus echt al een stuk korter. Nu hoop ik alleen dat het deze ronde ook raak zal zijn!!! :D Ik heb dezelfde klachten als jij hebt, ontzettende traanogen, sinds een paar dagen boeren, af en toe misselijk, pijnlijke plek in beide borsten, af en toe steekjes in mijn baarmoeder, zowel links als rechts, statisch haar, blosjes op mijn wanger, en vermoeid, ook merk ik dat als ik transpireer mijn zweet veel sterker ruikt. En een temperatuur die normaal na eisprong 37.1 is en dat bij mij ook was tot en met drie dagen na mijn eisprong, en vanaf de vierde dag is hij alleen nog maar 37.3!! Lekker warm daarbinnen dus!

Ik heb ook vroege testen in huis, die meten vanaf een HCG waarde van 25, maar ik heb mijzelf voorgenomen om wel te wachten tot zaterdag. Dit omdat ik al eens een licht lijntje heb gehad voor NOD en toen alsnog ongesteld werd! Dat wil ik dit keer voorkomen. Ook heb ik een test van clearblue liggen, een digitale, die ik wil doen als die andere goedkope testjes positief zijn......spannend he, duurt zolang dat wachten op je NOD.....maar als we een positieve test in handen mogen hebben, is dat het dubbel en dwars waard!!!!

Hou je me een beetje op de hoogte? Wat voor klachtjes heb jij verder?

Liefs, Beer

Babii
25 January 2010, 15:38
Hey meiden,

Nou helaas een treurige mededeling, maar voor ons even het beste wat er is. Hoe groot de wens ook is, hoe groot het verlangen ook is. We moeten helaas even een stop zetten achter het hele "zwanger worden".

Het traject is voor mij emotioneel zo ontzettend zwaar en zo pijnlijk, dat ik grotendeels alleen maar verdrietig en chagrijnig ben. Dit is echt niet bevoorderlijk voor onze relatie.

Stephan en ik hebben besloten hoe groot de wens ook is, om even rust te nemen. Rust van alle ziekenhuisbezoeken, rust van alle dwang seks, los van alle stress en los van alle medicatie. Samen hebben we die rust nodig.

Uiteraard hopen we dat mijn lichaam het dit jaar nog zelf gaat doen. En dat het dan alsnog spontaan lukt, zonder dat je ermee bezig bent (bewust dan he).

Mocht ik zwanger raken dan is het meer dan welkom! Maar de ziekenhuisbezoeken etc. laten we beide even achterwege. Heb echt mijn rust etc. nodig.

Uiteraard blijf ik meekletsen als jullie dat goed vinden, maar wij zijn er dus niet meer "actief" mee bezig. Mag morgenavond me Ovitrelle zetten en dan klussen we nog wel die dagen, maar na deze ronde is het echt rust en hopen dat me lichaam het zelf gaat doen.

Mocht ik eind dit jaar nog niet zwanger zijn, een menstruatie of iets dergelijks hebben dan starten we in 2011 weer bij de gyn.

Bedankt voor alle lieve steun meiden!

Lautje
25 January 2010, 16:06
Hey meid! Natuurlijk meis mag je mee blijven kletsen! Duhuh! :lol:
Kan me heel goed voorstellen dat jullie even "rust" willen hebben. Het is ook niet niks wat jullie moeten doorstaan.
Denk dat die rust wel goed is voor jou, jullie en jou lichaam.
Natuurlijk is die wens super groot om zwanger te raken, maar stress en de hele mikmak werkt ook niet mee en je relatie mag er ook niet onder gaan lijden...
Jullie doen er denk ik wel goed aan.

Dikke knuf meis!

Babii
25 January 2010, 16:11
Precies, me relatie is meer waard als die hele MMM. En mijn geestelijke gezondheid ook.

Daarom zeggen we al, mocht ik eind 2010 niet zwanger zijn e/o ongesteld zijn, dan stappen we weer naar de gyn (zonder wachtlijst) mag altijd terug komen bij hem, zelfs voor me echo's.

Moet natuurlijk wel voor me 25e zwanger zijn, maar hoop echt dat er een engeltje op me schouder zit die ervoor zorgt dat me lichaam weer zelf gaat werken!

Lunanoa
25 January 2010, 16:20
Een hele moeilijke keuze Kim, waar ik heel veel respect voor heb dat jullie hem hebben gemaakt.

Tuurlijk mag je hier blijven kletsen :D Wat zouden we zonder je moeten!

Ik zit te wachten op EstherH :oops:

Babii
25 January 2010, 16:21
Ja die is gewoon online, maar zit waarschijnlijk een ellenlang verhaal te typen!!!

Lunanoa
25 January 2010, 16:36
zit hier als een gek steeds de pagina te vernieuwen met F5, maar er komt geen bericht.

EstherH verlos me uit deze zenuwen :lol: :oops:

Tessa23
25 January 2010, 16:46
Ik had gister geplaatst dat een goede kennis van ons een miskraam zou hebben gehad de 2de.. maar nu was ze de hele zondag zo beroerd en misselijk dat ze twijfelde of het toch niet zo kon zijn dat ze nog zwanger is.. hun vanmorgen naar de dokter , inwendig onderzoek gedaan , baarmoedermond was gesloten , dat was goed zei hij , nu kon hij die bloeding ook niet helemaal verklaren die ze best erg had , dus morgenochtend moet ze urine brengen , en mocht ze nog zwanger zijn zo snel mogelijk een echo.. dus ze zitten nog in onzekerheid.. tja wel vreemd eerst denk je het ene en dan het andere weer..

Tessa23
25 January 2010, 16:48
Kim , zeker een moedige keuze.. je relatie is ook zeker belangrijk!!

Babii
25 January 2010, 16:50
Ik had gister geplaatst dat een goede kennis van ons een miskraam zou hebben gehad de 2de.. maar nu was ze de hele zondag zo beroerd en misselijk dat ze twijfelde of het toch niet zo kon zijn dat ze nog zwanger is.. hun vanmorgen naar de dokter , inwendig onderzoek gedaan , baarmoedermond was gesloten , dat was goed zei hij , nu kon hij die bloeding ook niet helemaal verklaren die ze best erg had , dus morgenochtend moet ze urine brengen , en mocht ze nog zwanger zijn zo snel mogelijk een echo.. dus ze zitten nog in onzekerheid.. tja wel vreemd eerst denk je het ene en dan het andere weer..

Kan een tweeling zijn geweest ;).

Lunanoa
25 January 2010, 16:55
Ja idd. Dat heeft mijn moeder ook gehad bij mij! Ik ben gelukkig blijven zitten :lol:

Maar begrijp niet hoe ze kunnen beoordelen dat ze een miskraam heeft gehad, zonder dat er nadetijd een echo is geweest :?

Mila
25 January 2010, 16:57
ESTHERRRRRRRRRRRRRRR

kim, heel begrijpelijk meid! je relatie is belangrijker dan wat dan ook! ook al is zo'n keus als deze erg moeilijk..
en tuurlijk mag je mee blijven kletsen, we hebben je hier natuurlijk wel nodig :D

Lunanoa
25 January 2010, 17:02
Tessa:

Aan urine kunnen ze niet zien of er nog een kindje zit :?
Als er HCG inzit, kan dat nog van voor de miskraam zijn.

Aan het bloed is ook niks te zien, hetzelfde verhaal als het urine..

Het enige wat uitsluitsel kan geven of er een kindje zit, is een echo :? Vind het wat een raar verhaal...

Ram1988
25 January 2010, 17:04
alles is goeeeehoooeddddd!

Lunanoa
25 January 2010, 17:05
PFIIEEEEEEEWWWWWWWWWW

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

En nu uitgebreid verslag + foto? :D

Storm1987
25 January 2010, 17:06
Babii wat een onwijs moeilijk besluit. Maar ik denk dat het voor jou wel de juiste is. Je moet niet eindeloos door gaan tot je er zelf helemaal onderdoor gaat en je relatie op de klippen loopt. Een kindje is veel waard, maar als heel je leven eronder lijdt dan is het geen leven.

Ik denk dat je op tijd aan de rem trekt nu. Je bent iemand die controle wilt hebben en nu je merkt dat het zwanger worden de controle over jou overneemt, trap je op de rem. Wijs, want je zult niet de eerste zijn die volledig obsessed wordt en zijn gehele leven eronder laat lijden....

je bent een wijs meisje. Ik hoop dat 2010 jullie je wondertje mag brengen. En ik hoop ook echt van harte dat je hier blijft komen. Wij kunnen je in ieder geval niet missen.
Hele dikke kus voor jou!

Jamilah: Ben blij dat jij het zegt en et ook herkend. Ik ben direct superbang dat het dan door gaat zetten en hij nu al geboren wordt (moet er niet aan denken). Moest jij ook niet voor een ctg toen je al die voorween had? En met hoeveel weken is je mannetje geboren?
Hoe is het trouwens verder met je? Heb je alweer even niet voorbij zien komen! Hopelijk alles okee met jou en de kleine!

Mila
jeuuuuh!!! GEFELICITEERD meid!

Babii
Oooo wat fijn Esther!!!!!! Wat ben ik ontiegelijk blij voor je!!!!!!!!!!!!!

Storm1987
25 January 2010, 17:07
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ESTHERH

BEN SUPERBLIJ VOOR JOU :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lunanoa
25 January 2010, 17:09
Zo, ben klaar met mijn vreugdedans voor EstherH :lol: Wiehoehw!

Wat is een CTG Storm? :oops:

Ram1988
25 January 2010, 17:16
heb het hartje zien en horen kloppen.. wat een waanzinnig goed gevoel zeg!
ben helemaal in de wolken! foto's komen snel!

Lunanoa
25 January 2010, 17:20
Oh wat prachtig EstherH!
Ben zó enorm blij voor je!

Tessa23
25 January 2010, 17:21
Wat fijn estherH!!!

Lunanoa , tja zo is het zoals hun dokter het verteld, ik kan er verder ook niks aan doen , ik weet wel beter dan dat ze hun gelijk een echo hadden moeten geven.. maar goed , volgens die sukkel kan dat na de test van morgen pas..... terwijl ik zelf ook wel begrijp na een miskraam dat erg nog hormonen in je urine zitten..

struffle
25 January 2010, 17:21
esther wat fantastisch!! horen kloppen zelfs, zo vroeg al???
en op hoeveel weken ben je geschat?? en laat de fotoos eens zien :D:D

Babii wat een dappere beslissing, ik ben het eens met wat storm zegt. Ik denk wel dat het heel lastig zal worden dit nu los te laten, maar ik hoop voor je dat je genoeg afleiding hebt in je leven om het voor elkaar te krijgen. Wel gezellig dat je mee blijft kletsen.

ik ga strakkies naar de vk, ben erg benieuwd!

Mila
25 January 2010, 17:22
Esther, wat geweldig meid! klopte het aantal weken zwanger ook? hoe reageerde je vriend?
ben zo blij voor je :D

Lunanoa
25 January 2010, 17:27
Nee ook niet als aanval op jou Tessa hoor :oops:

Vind de werkwijze van die arts nogal achterlijk. Zelf ik kan dat onderzoek nog beter doen :lol: :lol:

Tessa23
25 January 2010, 17:31
Nee Lunanoa ik begrijp je ook hoor haha.. ik vind het alleen zo klote dat die arts zo dom is!!!! Ik zit elke dag hier op het forum en zelfs ik weet beter.. vandaar.. sorry als ik zo overkwam!

huisvrouw42
25 January 2010, 17:37
@babbi, wat goed van jullie dat jullie even aan jullie zelf gaan denken! Je kan er inderdaad aan onderdoor gaan en daar is niemand mee geholpen!

Ik denk dat iedereen hier voor je duimt dat het gewoon spontaan gaat gebeuren dit jaar! Ik hoop het echt voor je!

Hoe moeilijk het ook is, je moet soms gewoon een keuze maken voor jezelf en je relatie!

@esther, wat super dat alles goed is!

Ik word soms zo gek van de onzekerheid.. sommige dagen nergens last van en andere ben ik weer zo bang dat het weer fout gaat.. en heb pas met 20 weken de volgende echo! denk dat ik eerder nog een keer naar een echo bureau ga!

liefs

becky88
25 January 2010, 17:42
estherh wat fijn dat alles goed is meid!
geniet ervan!

kim goed dat jullie nu rust nemen, ga lekker van elkaar genieten en jullie wondertje komt er wel meid!

Lunanoa
25 January 2010, 17:43
Jeutje huisvrouw, dat duurt nog heel lang :|

Als ik jou was ging ik voor een echo. Een gewone kost vaak maar 25 euro!

Ik vind van de 12,5 weken tot aan de 19,4 al een hell :oops: :o

Bati
25 January 2010, 17:45
@ EstherH: gelukkig dat alles goed is met de kleine!
@ Babii: heel veel sterkte. En hopelijk word je dit jaar toch zwanger! Dikke knuffel!

Babii
25 January 2010, 17:46
@ Struffle, zwanger worden is niet het belangrijkste wat er is hoor ;). Uiteraard heb ik genoeg afleiding, heb een giga drukke baan, een broertje in huis, me sport die ik desnoods kan oppakken, maar alleen al me werk vergt veel energie.

Dus dat komt wel goed ;). Het is niet dat het niet welkom is, het is meer dat we even willen kijken of het lichaam gaat werken en de rust te hebben die duidelijk nodig is!

Mila
25 January 2010, 17:55
lunanoa, wanneer heb jij ook alweer de echo?

kim, idd zwanger worden is niet het belangrijkste! en dat besef ik me nu ook heel goed nu mijn mannetje zo ziek is.. dan is dat voor mij belangrijker dan een eitje, daarom vind ik het ook niet erg dat ik nu geen ei heb! eerst hij beter en dan pas het andere!

Bati
25 January 2010, 17:57
@ Babii vaak hoor je t wel es, vrouwen die er niet eg mee bezig zijn dat ze snel zwanger zijn. Maja, dat kan natuurlijk puur toeval zijn. En in jouw situatie is t maybe wel lastiger.....in elk geval suc6!

huisvrouw42
25 January 2010, 17:58
@lunanoa, inderdaad! ga ik echt niet trekken hoor! haha
Ga met 13 weken denk weer voor een echo, en laat m dan ook gelijk op dvd zetten!

Vind het wel lastig, heb met 10 weken dus de echo gehad, daarop was alles goed.. Kan wel wachten tot 12 weken met het iedereen vertellen, maar wat is nou de kans dat het tussen nu en 1.5 fout gaat? En wat ik wel vervelend vind, is dat wanneer het hartje bijv zou stoppen je er pas met 15 weken bij de VK, als ze het hartje gaat luisteren achterkomt!

Maar goed, we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat alles goed is en blijft gaan!!

liefs

Mila
25 January 2010, 18:00
@lunanoa, inderdaad! ga ik echt niet trekken hoor! haha
Ga met 13 weken denk weer voor een echo, en laat m dan ook gelijk op dvd zetten!

Vind het wel lastig, heb met 10 weken dus de echo gehad, daarop was alles goed.. Kan wel wachten tot 12 weken met het iedereen vertellen, maar wat is nou de kans dat het tussen nu en 1.5 fout gaat? En wat ik wel vervelend vind, is dat wanneer het hartje bijv zou stoppen je er pas met 15 weken bij de VK, als ze het hartje gaat luisteren achterkomt!

Maar goed, we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat alles goed is en blijft gaan!!

liefs

ik dacht dat altijd iedereen met 12 weken nog een echo heeft

Lunanoa
25 January 2010, 18:08
Met 10 weken zit je in je veilige zone :D

Ik had met 9 weken en een paar dagen & toen zei de VK dat het nu veilig zit & dat de kans nihil is dat het mis ging.
Wij hebben het met 11 weken bekend gemaakt!

Syl: Donderdag = echo :D

Mila
25 January 2010, 18:22
Met 10 weken zit je in je veilige zone :D

Ik had met 9 weken en een paar dagen & toen zei de VK dat het nu veilig zit & dat de kans nihil is dat het mis ging.
Wij hebben het met 11 weken bekend gemaakt!

Syl: Donderdag = echo :D

spannend meid, wat denk je? een jongen of een meisje?
mijn gevoel zegt een meisje! ;)

Mila
25 January 2010, 18:23
bleh, ik heb mac donalds gegeten, had ik beter niet kunnen doen, nu ben ik misselijk :|

Lunanoa
25 January 2010, 18:25
wij denken beide een meisje & ik denk dat 9 van de 10 mensen dat zegt :P

Maar soms denk ik opeens ook; Het wordt een jongen :lol:

We zullen het zien, als de kleine meewerkt :lol:
Zou wel zo leuk zijn want we vertrekken maandag naar Madrid & wil daar opzich wel leuke spulletjes shoppen :oops:

Babii
25 January 2010, 18:35
@ Babii vaak hoor je t wel es, vrouwen die er niet eg mee bezig zijn dat ze snel zwanger zijn. Maja, dat kan natuurlijk puur toeval zijn. En in jouw situatie is t maybe wel lastiger.....in elk geval suc6!

Ja, maar die vrouwen hebben gewoon een eisprong ;). En deze dame heeft geen eitjes ;). Dat is een groot verschil!

snippie
25 January 2010, 19:01
Esther wta fijn meid!!!

en Babii meid wat ee Knappe beslissing!!
goed da je optijd aan de bel trekt!

KNUF

huisvrouw42
25 January 2010, 19:20
@lunanoa, inderdaad, de meeste zeggen dat je met 10 weken al in de veilige zone zegt, maar toch.. onzekerheid blijft denk wel!

Maar hier op t dorp weten de meeste het al.. ga het eind van de week of maandag op mn werk vertellen!

Ik dacht toen ik net zwanger was elke keer dat het een meisje zou worden, maar nu denk ik toch een jongen... We hebben besloten dat we het toch willen weten.. zijn al af en toe aant shoppen en vind zo weinig leuk wat voor beide zou kunnen..

liefs

jorina
25 January 2010, 19:45
kim een moedige en verstandige beslissing meissie
je relatie is heel erg belangrijk en die moet er zeker niet onder lijden
en inderdaad wie weet gaat je lichaam het wel weer zelf doen en ben je straks op de gewone spontane natuurlijke manier zwanger
en natuurlijk mag je blijven kletsen wat zouden wij moeten zonder gynnetje kim ;) :D
en natuurlijk spreek ik je ook nog op msn

jorina
25 January 2010, 19:49
begin hier trouwens toch serieus te twijfelen
heb een rare gespannen onderbuik gevoel voor de rest niet echt misselijk maar dat kan nog komen dat begon bij thomas ook pas rond week 6 en mijn bosten zijn wel iets gevoelig en lijken ook wel wat zwaarder maar dat kan ook betekenen dat er een menstruatie aankomt maar ben ook wel wat vermoeider als anders
mijn banner klopt overigens niet helemaal want het is nu nog 5 dgn tot test dag en niet 7
heb gezegd dat ik niet eerder zou testen maar morgen moet ik om half 5 weer naar de voeten dokter en dan moet ik uitsluitsel geven of ik wel of niet mee doe dus misschien dat ik het toch morgen probeer want dan kan ik dat ook weer meenemen in mijn besluit

7Juli2007
25 January 2010, 20:12
hoi meiden, daar ben ik ook weer :mrgreen:
Heb niet alles bij gelezen want dat is wel erg veel haha :oops:
en hoe is het vandaag? hier kan het wel wat beter, ben weer zo misselijk geweest vanmorgen maar even lekke rop de bank gaan liggen en nu is het weer lekker weg ;) nou nog steeds niet ongi, wat natuurlijk beter is van niet ook hahahhahha..... ik hoor wel weer hoe jullie dag was vandaag :mrgreen:

struffle
25 January 2010, 20:30
nou bij de vk kreeg ik te horen dat ik volgende week naar de gyn moet voor een controle en extra echo, daarna wordt bepaald of ik bij de gyn onder controle blijf of bij de vk met extra echo's. Wat een mazzelpik ben ik weer, lekker extra echo's! Alleen schrok ik wel een beetje want als het groter wordt en in de weg zit zou ik misschien geopereerd moeten worden (al tijdens de zwangerschap). Dat hoop ik toch even niet.

Nou ik ga weer bankhangen haha, morgen meteen een afspraak maken voor aankomende week!
Fijne avond meiden!

struffle
25 January 2010, 20:51
oehh jorina dat klinkt spannend!! Hopen maar dat je gevoel klopt en het raak is voor je!
Ik hou je in de gaten ;)

Storm1987
25 January 2010, 20:51
Ankie: Ik vind dat altijd een beetje een onzin verhaal, dat wanneer je er teveel mee bezig bent het niet zo snel zou lukken :roll: Als je wens zo sterk is, en je wordt elke maand weer ongesteld, wordt de wens alleen maar sterker en ben je er bewust of onbewust toch heel erg mee bezig.
Ik was er, vooral in juni, echt heel erg mee bezig, bijna obesessief, en toch was ik zwanger!

Snippie: Zie dat jij weer mag beginnen met spuiten. Spannend meid. Laat dit aub jouw geluksronde zijn.

Jorina: Spannend.... jouw gevoel heeft het over t algemeen juist. Zou wel heel gaaf zijn :D maar 5 dgn voor je nod is wel vroeg... heb je extra gevoelige testen?

Huisvrouw: Ik vind het wel weinig hoor, 1 echo.... ik heb ivm eerdere miskraam met 7, 9 en 12 weken een echo gehad. Een hele geruststelling. Als ik jou was zou ik indd een echo bureau bellen voor nog een echo. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Lunanoa: Als je die paar weken al killing vindt.... moet je nagaan hoe een lange rit het is van 20 weken tot de 40 weken!! Mijn laatste echo heb ik met 20 weken en 5 dagen gehad, nu dus ruim 12 weken geleden!! Hihihi nee hoor dit is niet zo erg., Want nu voel en zie ik continu bewegingen en je voelt leven en dat is net zo mooi als leven zien op de echo. Wij hebben ook bewust niet gekozen voor een 3d pretecho, gewoon niet omdat we het een verassing willen laten op wie hij lijkt.

Struffle: slim hoor om je niet te druk te maken, want je wordt nu extra in de gaten gehouden dmv echo's en ik weet uit ervaring dat het geweldig is om zovaak naar je kindje te mogen kijken. Hoop voor je dat de cyste zich niet verder ontwikkeld. Maar anders komt ook daar weer een oplossing voor. Je daar bij voorbaat al ernstige zorgen om maken verpest alleen maar je verdere zwangerschap. Wat ik me alleen afvroeg is of ze nog wat hebben gezegd over die cyste wat betreft jouw vruchtbaarheid. Kan het daardoor komen dat het ietsje langer duurde?

Jamillah: Toch keurig op tijd geboren, niet veel te vroeg en niet veel te laat. Heerlijk! Vanmiddag en vanavond ging het best aardig hier dus we gaan de goede kant op ;) Moet morgen naar de vk en ben benieuwd of zijn hoofdje al verder in gedaald is. We horen het wel.
Balen dat je zoontje moeilijk doet met eten... lijkt me erg vermoeiend. Hoop dat jij je ook gauw weer wat fitter voelt. Als het straks weer wat langer licht is en het voorjaar komt in zicht, voelen de meeste mensen zich direct wat fitter.

struffle
25 January 2010, 20:55
storm nee, ze had het verslag niet gekregen, ik moest zelf de info geven haha, slechte voorbereiding door de vk dus, die was helemaal niet op de hoogte en moest terplekke collega bellen die wél was ingelicht maar het vervolgens niet had doogebriefd aan mijn vk.
Nouja goed, als ik straks bij de gyn ben zal ik idd wel wat vragen stellen. Ze kunnen ook wachten met de operatie tot de na geboorte, dus ben dan sowieso wel benieuwd naar de vruchtbaarheid erna. En ik ben in het begin een keer met spoed naar de eerste hulp gegaan omdat ik door de grond ging van de pijn: de arts hield het op een darminfectie, maar ik had daar mn twijfels over, omdat ik precies die pijn kreeg op t moment dat ik ongesteld werd. Ik was toen niet meer aanspreekbaar door de pijn, dus ook dat zal ik even voorleggen aan de gyn, of hij dat herkent als veroorzaakt door de cyste ofzo.

Maar voorlopig kijk ik uit naar die extra echo, yes yes yes!!!

jorina
25 January 2010, 21:36
hahaha nee heb nog geen testen in huis
ga ze morgen wel ff halen en dan inderdaad maar een beetje extra gevoelige
vorige zwangerschap testte ik ook al vroeg positief dus daar hoop ik nu ook een beetje op

ben trouwens de lang verwachte buikfoto van mij aan het downloaden is trouwens wel een foto van een foto want anders moet ik thomas zijn babyboek stuk maken en dat wil ik nou ook weer niet :D

b0llie
25 January 2010, 21:38
#estherH, wat super dat alles goed is
#babii, wat een dappere keuze, goed dat je aan jezelf en je relatie denkt
hopelijk mag je lichaam zelf nu gaan werken en hoef je niet eind van t jaar weer de MMM in

jorina
25 January 2010, 21:40
http://i787.photobucket.com/albums/yy159/jorina_photos/th_P1000487-1.jpg (http://s787.photobucket.com/albums/yy159/jorina_photos/?action=view&current=P1000487-1.jpg)

jorina
25 January 2010, 21:44
http://i787.photobucket.com/albums/yy15 ... 0487-1.jpg (http://i787.photobucket.com/albums/yy159/jorina_photos/P1000487-1.jpg)

hoop dat ie werkt en dat ie iets groter is

jorina
25 January 2010, 21:45
ooooo jeah hier kunnen jullie zeker niet omheen :D :o :shock:

Lautje
25 January 2010, 21:49
Dat is 'n behoorlijke buik jorina. :D
Mooi hoor!

jorina
25 January 2010, 22:00
hahaha ja dat dacht ik ook ja :D
hoop dat jullie wat bescheidener blijven hoor want had er wel veel last van

7Juli2007
25 January 2010, 22:04
http://i787.photobucket.com/albums/yy159/jorina_photos/P1000487-1.jpg

hoop dat ie werkt en dat ie iets groter is

Jorina: een mega buik hahahhaha, maar erg mooi! :mrgreen:

Tessa23
25 January 2010, 22:24
Wow.. mooie buik Jorina

Ik heb vreetkick, eet nu chips met dipsaus.. hahaha

Mrij
25 January 2010, 22:26
Kim, goed van jullie dat jullie rust gaan nemen, idd je relatie is belangrijker! Sterkte meid!

Esterh, wat fijn meid die goede echo!! Gefeliciteerd!!

Struffle, wat een mazzel zeg die extra echo's geniet er maar van. Ik hoop voor je dat je een operatie bespaard blijft.

Jorina, zooo wat een buik, mooi hoor!

Tessa23
25 January 2010, 22:29
Sharon , ik lees nu pas bij , lekker op tijd.. hehe.. maar goed er komt dus leuke tijd aan voor je, dat is fijn , heb je ook verdiend na die rot tijd!

Mrij , bevalt het nieuwe werk je??

Babii
25 January 2010, 22:38
HALLELUJAH JORINA je kan wel zien dat er een kindje in groeide :lol:. Nee, vindt het zeker een mooi dik buikje, vindt zwangere buiken sowieso erg mooi.

Thanks meiden voor de reacties. Inderdaad me relatie is belangrijker momenteel en wellicht gebeurt er een wonder en gaat me lichaam het nog zelf doen.

Enige nadeel wat ik dan heb is als ik bijv. ongi wordt, dat ik de dikte van het slijmvlies niet weet. Dus zodra ik ongi wordt en een ei heb (voel die goed) dan vraag ik de gyn ff voor een FM, puur om te weten of dat bms goed groeit.

Hou me beebiesite nog wel bij hoor, want de kleine is hartstikke welkom en hoop echt op een wonder!

Tessa23
25 January 2010, 22:42
Ik zal voor je duimen Kim.. ! Hopend op een 'spontaan' wonder..

Ram1988
26 January 2010, 00:16
kim, lieverd wat ontzettend moedig van je!

ik zit in de nachtdienst, kan de ogen zowat niet openhouden haha

26 January 2010, 06:12
Estheerrr.. hadden al gesmst, maar wil toch ng een keertje kwijt dat ik het écht fijn vind als je me smst hoor. Je moet je absoluuuuut niet schuldig voelen. Soms denk ik zelfs wel eens ... tis oke dat ht mij is overkomen. Ik weet dat ik het aankan, heb al zoveeel meegmaakt in mn leven. Ook dit kan ik aan, ook hier word ik NOG sterker van!
Natuurlijk rollen nou weer de tranen over mn wangen ..
Maar dat neemt mn geluk voor alle gezonde kindjes hier zeker niet weg ... dat is iedereen HEEL erg gegund!!

En bij wat kim ergens zei kreeg ik even een heel warm gevoel,
er zijn nog meer belangrijke dingen als zwanger worden!
Heel mooi gezegt, want dat IS zo!
Bij mij is het nooit willen en meteen krijgen geweest .. het is mooi om over iets te dromen en ernaar te verlangen!
Toen ik jonger was wilde ik heeel graag een paard ... dat is er gekomen, maar daar heb ik heeeeeeeeeeeeel lang op moeten wachten. Misschien was ik daarom wel éxtra dankbaar en gelukkig toen!

Lun zei nog iets over veilig bij 10 weken, nou .. dat is niet zo hoor!
De vk zei ... zolang er nog zoveel celdeling is ben je niet ´veilig´

Mila
26 January 2010, 09:16
juist week 10 is de belangrijkste week! waarin ook het meeste fout gaat

Storm1987
26 January 2010, 10:09
Precies. Eigenlijk zit je pas veilig na week 16. Maar wij houden hier 12/13 weken aan.

Essie, mooi gezegd meisje. Al krijg ik er kippenvel van. Je KAN dit aan en je zult merken dat je relatie met je vriend hierdoor nóg sterker wordt. Dit is jullie verdriet, jullie moeten hier samen doorheen. Ik kende, ook na mijn mk, geen jaloezie voor anderen waar bij hun zwangerschap wel direct goed ging. Ik was blij voor hun, oprecht blij. Dat is een kracht die jij ook hebt en die je moet proberen te behouden, weinig mensen hebben dit.
Ik ben nooit jaloers op anderen, en zeker niet op materialisme als een auto oid, dat komt omdat ik tevreden ben met mijn eigen leventje.

Overigens kreeg ik een maandje na mijn miskraam wel een klap. Ik had de eerste in de familie geweest met een kind, dus het achterkleinkind voor mijn opa en oma. En een maand na mijn mk hoorde ik dat mijn neef vader werd. Toen moest ik wel even heel erg huilen. Zijn kindje is geboren op 15 dec (ik had 7 dec uitgerekend geweest) en nu kan ik niet meer dan alleen maar erg blij voor hen zijn. Maar op dat moment zelf vond ik t heel moeilijk.

becky88
26 January 2010, 10:17
jorina spannend meid
hoop voor je dat het raak is!
en wat een buik had je bij thomas! maar wel een mooie buik!

essie mooie woorden!

struffle extra echo's geniet ervan en ga voor je duimen dat een operatie je bespaard blijft!

struffle
26 January 2010, 11:10
wat een buik jorina haha!! Mooi hoor, maar kan me voorstellen dat ie wel in de weg heeft gezeten ;)

Hier een afspraak gemaakt bij de gyn op 2 feb. Ik voelde vannacht een steek bij mn eierstok toen ik me uitrekte, dat is voor t eerst. Vraag me af of hij gegroeid is, we zullen het zien.
Ik hoop eigenlijk dat ik onder controle blijf bij de gyn, vind dat toch wel een prettig idee, zeker als die cyste niet of nauwelijks is geslonken. Mn vriend gaat gelukkig mee, krijgen ook extra echo denk ik, dus dat is dan wel weer leuk om bij te zijn natuurlijk :)

Essie mooie woorden inderdaad, ik denk dat jullie er samen sterker uit zullen komen. Het is niet leuk, maar het vormt je wel, en dat is ook wat waard.

Nou ik duik weer in mn artikelen, moet nog een hoop doen...

sharon_
26 January 2010, 12:05
Kim kan me wel voorstellen dat je er dan eventjes rust van neemt. Je relatie moet er zeker niet onder lijden meissie!
Natuurlijk hoop ik dat je dit jaar gewoon spontaan zwanger raakt, en zonder al die medische shit :( ..

Jorina, jeetje wat een buik hihi maar oh zo mooi!!!

Struffle, hoop dat de cyste niet gegroeid is, en blijf maar goed onder behandeling, laten ze het maar mooi in de gaten
houden! En die extra echo's zijn zeker nooit verkeerd hihi :D ..

Net ovutest gedaan maar die was nog vet negatief haha.. Morgen maar weer een doen dus :D ..

P.S.
26 January 2010, 13:08
Ik ben eigenlijk net nieuw, maar heb toch een verhaal wat ik graag even kwijt wil:

Ik was net naar de dokter voor een moedervlekje die nogal raar deed. Toen kwam ik binnen bij de dokter, even over koetjes en kalfjes praten, kijkt hij naar dat moedervlekje en zegt hij 'Ben jij zwanger?' :shock: en kijkt me met grote ogen aan. En ik weet niet of ik zwanger ben, maar ben er sinds begin dit jaar wel mee bezig met mijn vriend. Dus ik zei 'uuh.. weet ik niet' zegt hij 'voel jij je zwanger?' Maar ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik antwoordde dat ik dat niet wist omdat ik het nog nooit heb gevoeld. Daarna vertelde hij me dat het geen moedervlekje was, maar een plekje wat vrouwen kunnen krijgen als ze net zwanger zijn. Niet alle vrouwen hebben dat, maar sommigen wel. Dus toen vroeg hij of ik verder nog ergens last van had. Dus ik vertelde waar ik last van had (beetje buikpijn, erg moe en nog wat meer dingen). En met de minuut werd hij vrolijker. Uiteindelijk zei hij dat ik misschien wel zwanger was en vroeg hij hoe ik dat zou vinden. Ik wist even niet zo goed wat ik moest zeggen.. We zijn ook pas begonnen met het proberen sinds begin dit jaar!! Hij wilde dat ik bloed ging laten prikken (om te kijken of dat ene hormoon aanwezig was) en dat heb ik gedaan en nu mag ik morgen bellen voor de uitslag..
Is echt wel heel erg spannend!!

miss lipstick
26 January 2010, 13:17
Jeetje ps :D Dat zou toch wat zijn!

Hoe laat kan je bellen?!

Lautje
26 January 2010, 13:26
Jeetje P.S. dat zou toch wat wezen :D
Ben wel heel erg benieuwd, wat spannend! En dat n.a.v. 'n vlekje...

P.S.
26 January 2010, 13:31
Ja, echt heel onverwachts!!

Ik moet morgen bellen tussen 10.00 & 12.00 uur.
Kan haast niet wachten..

Babii
26 January 2010, 13:48
Je kan ook gewoon een test doen ;) Weet je het ook snel genoeg :P.

P.S.
26 January 2010, 13:49
Nee, dat kan toch pas vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden?

Babii
26 January 2010, 13:52
Nee hoor ;). Een bloedtest kan ook pas 4 dagen voor een aankomende menstruatie ;). Genoeg testen die al uim 6 dagen voor NOD posi testen ;).

Als je maar geen predictor haalt ;). KV 2 voor 5 euro meet al HEEL SNEL HCG!

P.S.
26 January 2010, 13:54
De huisarts zei tegen mij dat een bloedtest al eerder kan dan die 4 dagen voor de aankomende menstruatie! Want ik dacht ook dat het pas zo kort van tevoren kon, maar dat bleek niet zo te zijn.

Babii
26 January 2010, 14:31
Als een kind innestelt maak je gelijk HCG aan! En de kruidvat test is heel gevoelig. Die meet vanaf 20 MLU (dus die kan al posi testen 4 dagen na innesteling).

Een bloedtest kan eerder, maar een KV test kan ook eerder ;). Ik zou het in ieder geval doen ;). awt is 2 voor 5 euro nou en je hebt gelijk duidelijkheid ;).

Ik teste 6 dagen voor me menstruatie positief, maar dat was een vroege miskraam. En in die dagen voor je menstruatie kan nog heel veel fout gaan! Zoals aanleg organen, celdeling etc. Hou daar wel rekening mee hoor meis. Bedoel te zeggen mijn bloedtest as ook positief, maar nog ging het fout.

Daarom zeggen artsen ooK: NIET VOOR NOD TESTEN, want je hoort vaak dat het dan fout kang gaan :(.

Ikhoop natuurlijk dat je zwanger bent.

jorina
26 January 2010, 14:54
doe mij ook eens zo'n raar vlekje :D ;)
hier negatief getest maar wel met een rare onbekende test van testpoint ofzo dus misschien dat ik nog wel ff naar de kruidvat scheur vanmiddag
ga nu naar de voetendokter

Tessa23
26 January 2010, 16:42
Spannend dus P.S. laat je het morgen even weten ? Ben benieuwd.

Ik heb ovu testen , altijd van matcare nu , alleen bestel dezelfde.. en zijn toch anders.. weet niet misschien vernieuwd , normaal heb ik altijd 2de streepje ook al is ie licht ,en nu helemaal niet.. wel appart.. zo nog ff 1 doen..

Mila
26 January 2010, 16:57
tessa, welke kleur is het uiteinde? groen?

Babii
26 January 2010, 17:04
Spannend dus P.S. laat je het morgen even weten ? Ben benieuwd.

Ik heb ovu testen , altijd van matcare nu , alleen bestel dezelfde.. en zijn toch anders.. weet niet misschien vernieuwd , normaal heb ik altijd 2de streepje ook al is ie licht ,en nu helemaal niet.. wel appart.. zo nog ff 1 doen..

Heb je een blauw handvat ;). want Matcare stuurt vaak 2 gratis zwangerschapstesten en dan de ovu testen :P.

Als ie blauw is heb je een zwangerschapstest gepakt hihi.

Tessa23
26 January 2010, 17:24
Kim , nee ik heb die casette , maar denk dat ze vernieuwd zijn ofzo , normaal staat bij mij controle en test ook boven in , en nu langs de zijkanten.. dat viel me op haha.. maar doe zo nog wel een test , ff checken..

b0llie
26 January 2010, 17:26
ik heb nu ook die cassettes van matcare

Babii
26 January 2010, 17:29
Oooo nee die heb ik niet! Had zelf altijd de stripjes :D.

Mila
26 January 2010, 17:45
Oooo nee die heb ik niet! Had zelf altijd de stripjes :D.

die heb ik ook! kosten geen drol.

Mila
26 January 2010, 17:47
zo meteen komt op man bijt hond een stukje over de instelling die bij onze instelling hoort.
ik werk bij de kinderinstelling en dat is de vervolginstelling voor onze kinderen, namelijk een volwassen plek..

Babii
26 January 2010, 18:13
Nou klussen lukt dus niet vanavond! Heb weer zoals de afgelopen dagen met vlagen bruinig slijmverlies. Geen idee wat dat is, maar heb het al dagen!!!!

Daar gaat me laatste eitje zonder bevruchting :(.

Mila
26 January 2010, 18:17
Nou klussen lukt dus niet vanavond! Heb weer zoals de afgelopen dagen met vlagen bruinig slijmverlies. Geen idee wat dat is, maar heb het al dagen!!!!

Daar gaat me laatste eitje zonder bevruchting :(.

appart? heb je vanavond je eisprong?
misschien toch meepakken...

Mila
26 January 2010, 18:27
kim, ik heb weer een ovutest gedaan en hij is nog iets duidelijk, nu twijfel ik wel echt! alleen heb de urine al weggegooid dus kan nu niet de digitale doen van cb!
5 dagen geleden zat er nog een eitje van 10 mm en dat was niks volgens haar want er zat er een van 12 mm en die was weg.. nu twijfel ik aardig of die van 10 mm niet is doorgegroeid, want 1 mm per dag is nu 15 mm en 2 mm per dag is nu 20 mm :?

Babii
26 January 2010, 19:36
Wellicht heb je toch een eisprong Sylvia, kan het helaas niet zien vanaf hier :(.

Nee, heb vanavond me injectie gezet, dus heb geen eisprong vanaaf. Maar mocht ik deze ronde nog kans willen maken moeten we vanavond en morgen klussen.

Maar ik vind dat behoorlijk ranzig als je bruinig slijm verliest :). Dus dan doe ik het ook niet.

Babii
26 January 2010, 19:37
2 mm groeit ie alleen met spuiten joh, maar ja je weet het nooit met ons lichaam ;). Heb wel 100 ovu testen besteld. Wil toch eens een maandje kijken of er iets komt.

Mila
26 January 2010, 19:40
2 mm groeit ie alleen met spuiten joh, maar ja je weet het nooit met ons lichaam ;). Heb wel 100 ovu testen besteld. Wil toch eens een maandje kijken of er iets komt.

kim kan ik de foto naar je tel. sturen?

Babii
26 January 2010, 19:50
Ja hoor, dat kan :).

fen1985
26 January 2010, 19:52
He meiden, heb al het goed is de 30e mijn NOD,
Vandaag getest met de extra sensitive test, die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken(iemand hier ervaring mee?) Test was heel vaag lag eraan hoe je deze in het licht hield,maar niet noemens waardig zou het dan toch te vroeg zijn???
Heb wel veel symptomen,
dus als iemand ervaring heeft met deze test hoor ik het graag
Liefs FEN1985

Mila
26 January 2010, 19:53
Ja hoor, dat kan :).

ok stuur ik hem even via de mob. van mijn vriend want mijn tel. heeft weer eens kuren..

Mila
26 January 2010, 19:55
hoop dat je het goed kan zien, krijg het niet heel goed op de foto zo'n klein staafje

Babii
26 January 2010, 19:57
Vandaag getest met de extra sensitive test, die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken(iemand hier ervaring mee?) Test was heel vaag lag eraan hoe je deze in het licht hield,maar niet noemens waardig zou het dan toch te vroeg zijn???
Heb wel veel symptomen,
Liefs FEN1985

Heb ik alle rondes gehad een vage streep! Dat betekend dat je bevrucht bent, maar het garandeert niet dat het goed gaat.

Een bevruchting is 1 en komt vaak voor, maar de celdeling en orgaanaanleg is veel complexer. Vrouwen krijgen dus vaker een vmk, maar weten dit niet omdat ze niet vroegtijdig testen.

Vorige maand werden me testen duidelijker, maar helaas weer een VMK!Duim voor je!

@ Syl, krijg die test niet open :(.

Mila
26 January 2010, 20:00
Heb wel veel symptomen,
Liefs FEN1985

Heb ik alle rondes gehad een vage streep! Dat betekend dat je bevrucht bent, maar het garandeert niet dat het goed gaat.

Een bevruchting is 1 en komt vaak voor, maar de celdeling en orgaanaanleg is veel complexer. Vrouwen krijgen dus vaker een vmk, maar weten dit niet omdat ze niet vroegtijdig testen.

Vorige maand werden me testen duidelijker, maar helaas weer een VMK!Duim voor je!

@ Syl, krijg die test niet open :(.

vreemd..

fen1985
26 January 2010, 20:01
Had misschien ook niet zo vroeg moeten testen, maak mezelf hier alleen maar gek mee, heb nu wel ongie krampen, maar hoop natuurlijk dat ik zwanger ben!!!
Heb
loopneus(niezen)
Ochtends misselijk
Rode pukkels in mijn gezicht wat ik normaal nooit heb
Boer de hele dag!!
En heb het de hele dag koud, en ben ontzettend moe.
Moeten maar gewoon afwachten!!!
Maar heb jij ook de extra sensitive test gedaan???

7Juli2007
26 January 2010, 20:02
Hoiii meiden, niet alles terug gelezen, voel me niet zo lekker vandaar!
maar hoe is het met jullie? ja met mij wel wta beter, heb nu keelontsteking, dus even wat rustiger aan :mrgreen:

Babii
26 January 2010, 20:04
Had misschien ook niet zo vroeg moeten testen, maak mezelf hier alleen maar gek mee, heb nu wel ongie krampen, maar hoop natuurlijk dat ik zwanger ben!!!
Heb
loopneus(niezen)
Ochtends misselijk
Rode pukkels in mijn gezicht wat ik normaal nooit heb
Boer de hele dag!!
En heb het de hele dag koud, en ben ontzettend moe.
Moeten maar gewoon afwachten!!!
Maar heb jij ook de extra sensitive test gedaan???

Ja, heb de extra sensitive ook gedaan! Daar test ik wel vaker mee en met KV. Die symptomen had ik vorige maand ook. Het kan allemaal meis :D. HCG verdubbeld om de dag, dus doe het overmorgen nog eens (met ochtendurine).

fen1985
26 January 2010, 20:06
Babi, bedankt voor je reactie,
Zal het overmorgen nog eens proberen.
liefs Fen 1985

snippie
26 January 2010, 20:09
fen1985 toch zou ik proberen te wachten tot NOD!en dan pasop nieuw testen.
maarjah dat ben ik;)!
ik hoop dat je knal test!

wel geinig de 1hoopt da ong uit blijft en de nader hoopt z snel mogelijk ongi te zijn(netals ik)
morgen moet ik het worden:)!en mag ik gaan spuiten:D!

Mila
26 January 2010, 20:10
maarjah dat ben ik;)!

wel geinig de 1hoopt da ong uit blijft en de nader hoopt z snel mogelijk ongi te zijn(netals ik)

spannend snippie!
mag ik de foto naar jou toe sturen?

snippie
26 January 2010, 20:14
maarjah dat ben ik;)!

spannend snippie!
mag ik de foto naar jou toe sturen?

tuurlijk lieverd!

fen1985
26 January 2010, 20:15
Dat hoop ik natuurlijk ook.
Jij succes met spuiten, en dat je daar maar snel mee kan beginnen.

Liefsss

Babii
26 January 2010, 20:16
Ik word gekkkkkkkkkkkkkkkk van me gevoelens. Wie is er op msn????

Mila
26 January 2010, 20:17
stuur ik hem via de mob. van mijn vriend, komt eraan!

snippie
26 January 2010, 20:20

Liefsss

Tanx zou vast wel kunnen:) heb bijna alles alweer in huis.morgen even de rest halen:)!
en heb mazzel dat het niet de eerste ICSI is dus weet wa m tewachtn staat.
en we hebben nog steeds een positief gvoel over deze terug plaatsing! we hebben altijd 2de tp gezegt!
en dit word de teede terugplaasing dus is het gevoe daar nog:)

snippie
26 January 2010, 20:20
Kim ik ben er!!!

ohh syl ik wacht:)

Mila
26 January 2010, 20:21

Liefsss

Tanx zou vast wel kunnen:) heb bijna alles alweer in huis.morgen even de rest halen:)!
en heb mazzel dat het niet de eerste ICSI is dus weet wa m tewachtn staat.
en we hebben nog steeds een positief gvoel over deze terug plaatsing! we hebben altijd 2de tp gezegt!
en dit word de teede terugplaasing dus is het gevoe daar nog:)

gaan jullie je ook inschrijven voor adoptie? dat wilde jullie toch doen de 2e tp?

heb je mijn foto ontvangen?

Nicolle1987
26 January 2010, 20:22
Hallo Allemaal!

Eindelijk... Spannend.
Ik heb altijd jong moeder willen worden mijn eigen moeder was 23 jaar en ikzelf
word in Mei 23 jaar. Mijn vriend (24) en ik hebben veel overlegd en eind volgende
maand stop ik met de pil... zoo spannend allemaal. Ook omdat er veel collega's en
nichtjes ouder zijn dan ons, en nog geen kinderen hebben. Ben nu op het forum
aan het rondneuzen, heb er zo'n zin in !!!! Echt super zo'n forum..
Meiden, succes allemaal !!

Liefs x x x x Nicolle

snippie
26 January 2010, 20:31
Syl meissie heb jefoto ik den dat hij morgen positief is!dat ej dus niet mee twjfel dit is net wel net niet.
Jah we gaan ons in schrijven.hebben de papieren gaan mogen op de post
KUS

snippie
26 January 2010, 20:36
Hallo Allemaal!

Eindelijk... Spannend.
Ik heb altijd jong moeder willen worden mijn eigen moeder was 23 jaar en ikzelf
word in Mei 23 jaar. Mijn vriend (24) en ik hebben veel overlegd en eind volgende
maand stop ik met de pil... zoo spannend allemaal. Ook omdat er veel collega's en
nichtjes ouder zijn dan ons, en nog geen kinderen hebben. Ben nu op het forum
aan het rondneuzen, heb er zo'n zin in !!!! Echt super zo'n forum..
Meiden, succes allemaal !!

Liefs x x x x Nicolle

Welkom klets gezellig mee spannend zeg allemaal he:

Mila
26 January 2010, 20:39
maar waar komt mijn ei dan vandaan?

kan het niet zijn dan PCO een valse test geeft?

snippie
26 January 2010, 20:54
maar waar komt mijn ei dan vandaan?

kan het niet zijn dan PCO een valse test geeft?

nee lijkt me toch niet?danheb je toch geen piek?
anders zou je volgende maand eens vanaf het bgin van je cyclus oeten testen dus zodra ogi klaar is,

Mila
26 January 2010, 21:00
test nu al een paar dagen achter elkaar en gisteren was hij ietje minder duidelijk.. er zit wel een soort van opbouw in!
maar ik moet wel echt 2 uur niet drinken en plassen..

morgen vroeg die ik wel de ovulatietest van cb met ochtendurine..

Tessa23
26 January 2010, 21:07
Welkom Nicolle!! Succes met zwanger worden..

Nou die kennis van ons belde vanmiddag , ze was dus nog wel zwanger 7 weken ongeveer , en kreeg zo snel als t kon een echo , toch appart die dokter die eerst een miskraam constateerd , blij dat ik die eikel niet heb.

snippie
26 January 2010, 21:35
test nu al een paar dagen achter elkaar en gisteren was hij ietje minder duidelijk.. er zit wel een soort van opbouw in!
maar ik moet wel echt 2 uur niet drinken en plassen..

morgen vroeg die ik wel de ovulatietest van cb met ochtendurine..

Ik ben beniewd meissie !!!
ikdenk dta hijmorgen positief is.

snippie
26 January 2010, 21:36
zo snippie heeft weer genog geklets voor vandaag.
snippie gaat pspen!en tot morgen
KNUF

Babii
26 January 2010, 21:37
Een MK kunnen ze nooit beamen zonder inwendig onderzoek te hebben gedaan! Wellicht was ze zwanger van eent weeling en heeft er 1 verloren.

Je weet het nooit, maar doktoren zijn de laatste tijd zo snel met oordelen.

Ik ga zo slapen meiden!!

Mila
26 January 2010, 21:56
ben benieuwd morgen snippie, ik test morgen en overmorgen en dan stop ik er weer mee..
als ik hem morgen heb ben ik blij want dan doet mijn lichaam dus wel wat zelf, maar ben ook niet blij, want vriendlief is ziek dus dan komt er niks van! :roll: ach eerst morgen afwachten, heb zelf toch het gevoel dat het wel door de pco komt, want mensen met pco hebben een verhoogde LH waarde, alleen geen piek, dus als hij morgen weer zo is als vandaag dan komt het gewoon door de pco en als hij positief is dan heb ik wel een ei!
spannend..

snippie, voor jullie ook erg spannend deze maand! Hoe gaat zo'n adoptie procedure dan?

Tessa23
26 January 2010, 22:55
Ja idd Kim , en hun zijn echt mensen die denken wat de dok zegt is ook zo.. nou ja goed, verder bemoei ik me er niet mee , hoop dat hun echo gewoon goed zal zijn!

sharon_
27 January 2010, 05:49
Goeiemorgeeee meiden,

ik ben alweer een kwartier aan het werk, terwijl de helft van Nederland vast nog op 1 oor ligt hihi.
Kwam ff het forum checken maar er is nog niemand.

Tessa wat ben ik blij voor die mensen dat ze toch nog zwanger is! Nu maar hopen dat alles goed gaat met de kleine beeb.

Sylvia, hoop dat je een positieve test hebt, dan doet je lichaam het wel weer zelf waarschijnlijk. En dat lijkt me al een hele
fijne gedachtengang.

Ik ga morgen pas weer een ovutest doen, hij was gisteren zo dik negatief dat ik er niet vanuit ga dat die vandaag oppeens
positief is. En ik heb er nog maar 1, en gisteren weer 50 besteld dus ik hoop dat die vandaag of morgen binnen komen. Anders
moet ik die dure van cb gaan gebruiken en daar wacht ik liever mee tot we aan de ICSI zijn begonnen.

snippie
27 January 2010, 07:13
Goede morgen dames,

Sharon bij ICSI heb je inprencipe geen ovu testen meer nodig!
Je cyclus word namelijk helemaal plat gelegt.dus je word in de gaten gehouden
doormiddel van echo's

en bij een cryo terug plaatsing doen ze soms ook allen echo;s
kijk ik had de keus of echo's op ovu testen ik had voor het laatste gekozen.
Daarbij verschild het ook nog eens qua medicatie.ik hoefde bij me cryo tp helemaal niks.
maar hoor van andere dat ze weer wel moeten.

Maar ik hoop of dat je voor ICSI zwanger bent of gewoon van de eertse terug plaatsing!en dan heb je 100% geen ovu testen nodig.

P.S.
27 January 2010, 08:06
Wat is het rot om te moeten wachten voordat ik kan bellen..
Dan gaat de tijd zoooo langzaam!

Babii
27 January 2010, 08:10
Nogmaals, je had allang de KV 2 voor 5 euro kunnen doen ;). Die meet vanaf 20 MLU, dus die meet al posi 4 dagen na bevruchting ;).

Vindt het nog steeds vaag dat een HA een bloedtest doet voor je NOD, een ha is normaliter erg tegen testen voor NOD (gyn ook). Want ze weten dat vrouwen vrijwel heel vaak zwanger zijn (bevrucht), maar dat er dan nog giga veel mis kan gaan.

En daarom zeggen ze NA nod testen en testen ze eigenlijk nooit voor NOD (mits ze een afwijking denken te weten).

Hoelaat mag je bellen :mrgreen: :?:

Babii
27 January 2010, 08:40
Hey meiden,

Ik heb eigenlijk heel de tijd niet om "even" te stoppen. Aangezien mijn baarmoeder er voor me 25e uit moet en ik nu al 22 ben en we niet weten of het zelffs bijv. IVF moet worden. Je draagt een kindje ook 9 maanden bij je, daar moeten we ook rekening mee houden.

Maar goed, heb met manlief heel goed gesproken en die zegt het volgende:

Je hoeft niet bang zijn mij kwijt te raken, want ik zal ook heel wat te verduren krijgen als je zwanger bent (qua hormonen). Ik weet dat dit niet de echte Kim is die zo doet, maar dat het door alle medicatie is.

Gisteravond konden we niet klussen (verloor bruin slijm ineens), maar heb wel 2 eitjes (raar). En heb nu giga menstruatiekrampen, maar eitje kan pas morgen jumpen. Denk dat vanavond klussen ook geen zin meer heeft aangezien het eitje morgen tussen 7 uur 's ochtends en 11 uur 's ochtends springt.

Dus we gaan volgende maand IUI doen (je weet namelijk nooit hoelang dit traject nog duurt), dit doen we volgens mij 4 tot 6 keer (scheelt verplicht seks). Alleen ben ik echt als de dood voor een stomme eendenbek :(.

En ben ontzettend bang voor de IUI daarom sta ik er niet achter, maar heb nu samen met Steph even een maand om je er op voor te bereiden. En mocht ik echt kapot gaan aan dit traject dan kap ik het af en klussen we weer lekker zelf. Maar ja, wellicht is er nu meer kans (volgens de gyn wel).

Lautje
27 January 2010, 08:56
Wat heb jij ook 'n lief mannetje kim!
Het is wel heel dubbel eigenlijk ofniet?...je wilt liever even 'n jaar rust, maar aan de andere kant zit je inderdaad met je baarmoeder die er voor je 25e uitmoet...pffff....het is niet niks meid! Dikke knuf voor jullie!

Mila
27 January 2010, 08:58
Kim, Fijn dat je een keus hebt gemaakt en dat jullie verder gaan.
Het zal zeker niet makkelijk voor je zijn om deze keuze te maken vanwege de eendenbek, maar bedenk dat het een mooi wondertje kan opleveren bij jullie en dat IUI bij jullie de kansen vergroot. Spannend meid!

Sharon, al zo vroeg aan het werk :? hoe is het met jou meid, je reageert altijd op iedereen, maar verteld nooit hoe het met jezelf gaat ;) ook dat moet je zeker doen hoor meid! :D

Snippie, de test is negatief :? toch geen eisprong dus, waarom was die teste van matcare gisteren zo duidelijk?
nou ja probeer morgen vroeg nog 1 test van CB en als die weer negatief is, stop ik ermee en wachten we gewoon mijn menstruatie af! heb nu al spijt dat ik met die ovutesten heb begonnen :roll:

Babii
27 January 2010, 09:06
@ Lautje, nee haha wil geen jaar rust hoor. Alsjebliefd niet :P. Ik wilde even afwachten of er zelf een menstruatie kwam met als eis, ben ik dit jaar nog niet ongi of zwanger dan meld ik me weer.

Het is inderdaad erg dubbel, maar zou het mezelf nooit vergeven als ik niet alles heb gedaan om zwanger te raken! Het is toch 1 van onze grootste wensen, een kindje van ons samen. En als het niet lukt dan gaan we naar andere mogelijkheden kijken. Maar ik weet dat ik zwanger kan worden!

@ Sylvia, ik heb dat zoooo vaak met matcare gehad :oops: . En dan deed ik de CB en negatief. Zo raar!!!

Lautje
27 January 2010, 09:12
oopsie, dan heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen paar blz. terug :oops: sorry!

Babii
27 January 2010, 09:33
Geeft niet hoor, soms verwoord ik dingen ook anders ;).

Mila
27 January 2010, 09:35
nou ja stomme testen! :evil:
en jammer dat cb weer zo duur is!

er is weer 1 voordeel aan de mmm en dat zijn de echo's en de pregnyl! ;) kijk kim, de voordelen moeten we ook zien :lol:

Babii
27 January 2010, 09:44
Ja, het voordeel is dat we altijd op tijd klussen. Heb nu giga menstruatiekrampen. Lijkt wel alsof me ei nu al wil springen :shock: .

Dat mag en kan toch helemaal niet :|. Zou inhouden dat (mocht de IUI doorgegaan zijn) ik morgen dus TE LAAT was!

Mila
27 January 2010, 09:49
Ja, het voordeel is dat we altijd op tijd klussen. Heb nu giga menstruatiekrampen. Lijkt wel alsof me ei nu al wil springen :shock: .

Dat mag en kan toch helemaal niet :|. Zou inhouden dat (mocht de IUI doorgegaan zijn) ik morgen dus TE LAAT was!

dat is idd niet te hopen kim! even aankaarten bij je gyn. dat je het vermoeden hebt dat hij eerder springt.

ik ga zo naar de schoonheidsspecialiste om me te laten martelen :lol: sinds ik hormonen spuit gaat het allemaal beter, minder pukkels en minder haar (wenkbrauwen), maar nu al een tijdje niet meer gespoten, dus moet nodig mijn wenkbrauwen weer laten harsen! en daarna lekker een gezichtsreiniging, dat maakt het dan weer goed!

Babii
27 January 2010, 09:52
Ik zie er beter uit als tijdens het Clomid gebruik haha. Damn wat een gedrocht was ik toen ;). Nu ben ik alleen aardig aangekomen van alle hormonenn :roll: . Voel me geen sexy bitch meer zeg maar :lol: .

Ga ook zeker even met mijn eigen gynaecoloog overleggen! IUI is een hele stap en die arts van eergisteren liet me echt zo erg schrikken ermee, omdat we in de veronderstelling waren nog zelf te mogen klussen. En dat mocht echt van mijn gyn,. maar deze gyn stond erop IUI te doen.

Kwam dus erg hard aan die klap, want het wordt dan NOG ECHTER! Maar goed, ik ga me wens niet opgeven (onze wens) we gaan ervoor!

Mila
27 January 2010, 09:54
deze hormonen hebben bij mij ook zeker een voordeel: minder pukkels, mijn wenkbrauwen groeien niet meer aan, maar daarin tegen kom ik er wel van aan!

Nicolle1987
27 January 2010, 10:41
@ snippie & tessa 23... Bedankt. Ik ga hier zeker veel informatie vanaf halen.
Super gezellig zeg !!! :D

snippie
27 January 2010, 10:56
Babii en sylvia die testen van mate care werken bij mij perfect geven prima me ei aan hoor.
het verschild dus gewoon per mens.
maar ben er erg tevreden over.

MissMini
27 January 2010, 10:59
Snippie, staat in je onderschrift 27 januari 2e ICSI starten...... Heb ik dat ff gemist denk ik.... Moet je vandaag naar 't ziekenhuis en wat gaan ze precies doen? :)

snippie
27 January 2010, 11:03
Snippie, staat in je onderschrift 27 januari 2e ICSI starten...... Heb ik dat ff gemist denk ik.... Moet je vandaag naar 't ziekenhuis en wat gaan ze precies doen? :)

Nou wanneer ik vandaag ongi word begin ik met spuiten.
Dus dan gaat ICSI 2 officieel in en de 24ste maand

snippie
27 January 2010, 11:04

Nou wanneer ik vandaag ongi word begin ik met spuiten.
Dus dan gaat ICSI 2 officieel in en de 24ste maand

Dus vanaf vandaag naar de 2de punctie werken.

MissMini
27 January 2010, 11:07
Ohw oke! Nu snap ik het weer!
Sorry hoor, had het ff gemist denk ik :oops: :)

Babii
27 January 2010, 11:14
Babii en sylvia die testen van mate care werken bij mij perfect geven prima me ei aan hoor.

Bij mij ook hoor ;). Ik zie wel een verschil wanneer hij posi is of negatief :). Maar het is wel zo dat hij bij mij altijd een tweede donkere streep heeft. Zelfs zodner eitjes (tsjah teveel LH denk ik :P).

snippie
27 January 2010, 11:23

Geeft niet lieverd!!
hoe is het met jouw meissie

snippie
27 January 2010, 11:24

Bij mij ook hoor ;). Ik zie wel een verschil wanneer hij posi is of negatief :). Maar het is wel zo dat hij bij mij altijd een tweede donkere streep heeft. Zelfs zodner eitjes (tsjah teveel LH denk ik :P).

Bij mij ook vaak tweede streepmaar over duidelijk veel lichter!dus geen wtijfel 2de streepdus niet heel donker

MissMini
27 January 2010, 11:25

Geeft niet lieverd!!

Ja gaat goed hier! Behalve dat ik haast niet meer vooruit kom door de oefenweeen vandaag haha. Zou het liefst de hele dag in bed gaan liggen maarja, de intake van de kraamzorg komt straks dus dat feest gaat niet door..!
Maar verder gaat het goed hier hoor! Thnx dat je er naar vraagt!

snippie
27 January 2010, 11:29

Geeft niet lieverd!!

Ja gaat goed hier! Behalve dat ik haast niet meer vooruit kom door de oefenweeen vandaag haha. Zou het liefst de hele dag in bed gaan liggen maarja, de intake van de kraamzorg komt straks dus dat feest gaat niet door..!
Maar verder gaat het goed hier hoor! Thnx dat je er naar vraagt!

ohh oke:S das minder zeg!!!

Liminous
27 January 2010, 11:30
Snippie, heb ff een vraagje.. Er waren toch problemen met het ontdooien van de cryo's? Hoe wordt dat nu opgelost dan? moet je dan weer opnieuw een punctie ondergaan, of is 1 van die cryo's toch nog bruikbaar? Sorry, snap het niet zo goed :oops:

sharon_
27 January 2010, 13:39
Sylvia, wat klote dat hij nu weer negatief was :( .. Maar aan de andere kant, ovutesten blijven bij mij ook maar anderhalve dag positief hoor, dus je weet maar nooit! Die van jou zat tegen het positieve aan toch?
Hihi ja ik vertel weinig over mezelf omdat ik altijd bang ben als zeur of whatever over te komen. Maar hier gaat het wel rustig. We hebben zo goed als besloten het huis niet te nemen. Ben gisteren namelijk bij Menzis geweest, en wij moeten voor de ICSI 1500 euro per poging zelf bij betalen. Dus dat gaat hem niet worden als we dan ook nog willen verhuizen. Dus word het eerst zwanger raken en dan maar eens kijken of verhuizen er in zit. Wel heel jammer, want had het zo gehoopt! Maar de wens voor een kindje is groter dan voor het huis dus was de keuze snel gemaakt. Al vind me vriend het moeilijker dan mij dat het huis niet door gaat.

Snippie: Ooh meen je niet hihi ik dacht echt dat we dan nog ovutesten nodig hadden. Nouja kan ze altijd verder verkopen ofzo. Kijk wel ff :) .. Was toch niet zo duur. Geld is alleen al over gemaakt, gisteren al. Maar kreeg een mail terug dat ze me adres niet had maar die had ik toch echt wel gestuurd. Dus ff afwachten maar :? ..

Kim, ik had eerlijk gezegt al verwacht dat je toch wel door zou gaan, want ik weet dat de wens ook heel groot is bij jullie! En dan is stoppen zo moeilijk. Maar meis realiseer je wel, dat ivf of icsi nog zwaarder zal zijn als het zo ver komt bij jullie. Dus wat dat betreft heb je nog "geluk" met iui, (wilden wij ook heel erg graag!) maar ik snap wel met zon angst dat het ook helemaal niet leuk en fijn is. Ik hoop dat het dan meteen met de 1ste poging raak is, zodat de rest jullie bespaard blijft met die vreselijke eendenbek :( !!

En PS: heb je de uitslag al? Ik ben benieuwd!

Babii
27 January 2010, 13:51
@ Sharon, ik wil ook echt geen IVF of ICSI en weet heus wel dat dat stukken zwaarder is! Maar stel ik zou nu wachten en wachten op een menstruatie en ik zou dan pas met IUI beginnen en al die pogingen mislukken. Dan hebbenw e amper npg tijd voor IVF of ICSI, wat me echt niet nodig lijkt met een eitje en goed zaad.

Maar ik ken me lichaam. Zou het mezelf nooit vergeven als ik door me eigen gevoel onze grootste droom misloop. Gelukkig heb ik de meiden hier die me door dik en dun steunen!

sharon_
27 January 2010, 13:59
@ Sharon, ik wil ook echt geen IVF of ICSI en weet heus wel dat dat stukken zwaarder is! Maar stel ik zou nu wachten en wachten op een menstruatie en ik zou dan pas met IUI beginnen en al die pogingen mislukken. Dan hebbenw e amper npg tijd voor IVF of ICSI, wat me echt niet nodig lijkt met een eitje en goed zaad.

Maar ik ken me lichaam. Zou het mezelf nooit vergeven als ik door me eigen gevoel onze grootste droom misloop. Gelukkig heb ik de meiden hier die me door dik en dun steunen!

Jaa daar heb je wel helemaal gelijk in! Je kunt de tijd gewoon niet nemen helaas :( .. Als dat wel kon was het al een stuk makkelijker gegaan. Je moet er zeker niet jullie grootste droom door mis lopen! Je hebt genoeg mensen om je heen die je door dik en dun zullen steunen, wij hier in iedergeval met zn allen!

Babii
27 January 2010, 14:01
Trouwens, krijg je die ICSI niet vergoedt? Ik dacht dat je bij speciale omstandigheden het wel vergoed krijgt? Je moet alleen net de juiste medewerker treffen die je helpt.

Heb bij Univé echt urenlang gespendeerd om duidelijkheid te krijgen inzake me medicatie. Uiteindelijk had ik de juiste medewerkster aan de lijn en toen was het zo geregeld!

Maar ja, weet niet hoe dat bij ICSI gaat :(.

En inderdaad Sharon, mocht het echt niet lukken kunnen we wel zeggen: we hebben ons best gedaan! En dan gaan we adopteren of een kindje via pleegzorg verzorgen.

snippie
27 January 2010, 14:04
Sharon hihi dat meent snippie wel!
Je zou ovu testen misschien nodig hebben bij cryo terug plaatsing zodat ze ongeveer 4a5dagen de cryo terugplaatsing kunnen plannen!
Maar bij een verse terug plaatsing heb je dat niet nodig hoor!
Ze kweken eerst zoveel mogelijk eitjes hebben doe een bepaalde grote dan moet je op hun vertelde tijd de pergnyl (die laten je eitjes springen zonder die prik springen ze niet want alles is sowiezo plat gelgd dus doet het alleen nog door spuiten)zetten en dan heb je binen35 uur de punctie.knuf

oja icsi word vaak onder IVF af geboekt

sharon_
27 January 2010, 14:09
Trouwens, krijg je die ICSI niet vergoedt? Ik dacht dat je bij speciale omstandigheden het wel vergoed krijgt? Je moet alleen net de juiste medewerker treffen die je helpt.

Heb bij Univé echt urenlang gespendeerd om duidelijkheid te krijgen inzake me medicatie. Uiteindelijk had ik de juiste medewerkster aan de lijn en toen was het zo geregeld!

Maar ja, weet niet hoe dat bij ICSI gaat :(.

En inderdaad Sharon, mocht het echt niet lukken kunnen we wel zeggen: we hebben ons best gedaan! En dan gaan we adopteren of een kindje via pleegzorg verzorgen.

De behandeling kost 3000 euro intotaal, en we krijgen 1500 euro vergoed (omdat we naar Dusseldorf gaan), dus dan moeten we ook nog eens 1500 euro zelf betalen. En zoals jij en Snippie vast wel weten, is dat nogal een heel groot bedrag voor ons. Maar we moeten toch iets. Ik ga echt niet 1,5 tot 2,5 jaar wachten tot ik in Zwolle terecht kan. Dat duurt me te lang, en de gyn zegt ook wel dat het zaad dan nog slechter kan zijn :( .. Zoals Snippie die doet het in Nederland, en die krijgt het wel volledig vergoed die
3 pogingen. Bij menzis wisten die 3 mensen die er zaten alle 3 niks af van behandelingen in het buitenland.. Dus ze moest eerst nog
weer bellen met iemand die daar over gaat. En die kon mij gelukkig meer vertellen. Heb een aanvraag formulier mee gekregen, en
die moet ik laten invullen door de gyn met een verwijsbriefje. En dan word het in behandeling genomen. We gaan waarschijnlijk ook voor assisted hatching ofzoiets. En dat kost ook nog 180 euro. Dus dan word het per poging zo'n 1680 euro wat we zelf moeten betalen helaas :( . Maar alles voor een wondertje!
Is alleen soms hard als ik me realiseer dat het voor ons al moeilijk gaat en een kindje dan ook nog zoveel moet kosten en bij andere mensen gaat alles vanzelf en die hoeven niks te betalen. Maar je doet er helaas niks aan!

En net wat je zegt over jullie, als het echt niet gaat lukken (waar we niet van uit gaan!) dan zijn er inderdaad nog opties open meis. Maar daar gaan we niet van uit! Jullie gaan jullie eigen wondertje krijgen net als de rest van de meiden in de mmm.

sharon_
27 January 2010, 14:12
Snippie: hihi oke, nouja ovutesten komen vast wel een keer van pas.. Sobiezo de volgende maand nog zelf als het goed is.
Dus moest ze toch bestellen hihi. Heb er dan alleen wat teveel besteld :P .. Ik ga nu me oppaskindje uit bed halen. En over
20 minuutjes ben ik lekker vrij en ga ik naar huis toe. Ik spreek je nog wel op msn straksjes als je er bent?

Knufff

lulu
27 January 2010, 14:17
Ik lees ffies mee nu, maar ik moet zeggen:

ik heb echt respect voor jullie allemaal die op andere manier bezig zijn met spuiten, IUI etc.

Maargoed, even inhakend op e titel van het onderwerp. ja ik wil ook HEEL graag zwanger raken!
Ik ben nu 21 en mijn vriend is nu net 23 geworden. Van mijn part, ja was ik al veel eerder begonnen maar dat is gekkenwerk he zo jong. Nee, nu hebben we net samen een huis gekocht en het er heel vaak goed over gehad. dis begin oktober besloten dat december de laatste strip zou zijn. leuk toevallig bijkomstigheidje is dat we op de dag van de laatste pil precies 7 jaar samen waren.

snippie
27 January 2010, 14:24
Snippie: hihi oke, nouja ovutesten komen vast wel een keer van pas.. Sobiezo de volgende maand nog zelf als het goed is.
Dus moest ze toch bestellen hihi. Heb er dan alleen wat teveel besteld :P .. Ik ga nu me oppaskindje uit bed halen. En over
20 minuutjes ben ik lekker vrij en ga ik naar huis toe. Ik spreek je nog wel op msn straksjes als je er bent?

Knufff

Is goed lieverd ben straks weer opsnuiven!lig nu lekker in bed heb heerlijk 2uur geslapen!
Knuf

MissMini
27 January 2010, 14:24
Lulu, welkom hier, of had je al eerder iets gepost hier?

Ik ben ook een jonge meid die mama word hoor ;) Ben zelf nog maar 19, manlief 22 (bijna 23 als Ukkie er is). Als je er klaar voor bent, dan ben je er klaar voor toch? Fijn dat jullie nu een huisje hebben en het er goed over gehad hebben. Hopelijk loopt het allemaal een beetje voorspoedig en word je snel ook een jonge mama!

snippie
27 January 2010, 14:27
Ik lees ffies mee nu, maar ik moet zeggen:

ik heb echt respect voor jullie allemaal die op andere manier bezig zijn met spuiten, IUI etc.

Maargoed, even inhakend op e titel van het onderwerp. ja ik wil ook HEEL graag zwanger raken!
Ik ben nu 21 en mijn vriend is nu net 23 geworden. Van mijn part, ja was ik al veel eerder begonnen maar dat is gekkenwerk he zo jong. Nee, nu hebben we net samen een huis gekocht en het er heel vaak goed over gehad. dis begin oktober besloten dat december de laatste strip zou zijn. leuk toevallig bijkomstigheidje is dat we op de dag van de laatste pil precies 7 jaar samen waren.

Dank je!

En welkom meid en poeh das een tijd 7 jaar(ik in maart 5jaar) en wat symbolisch zeg dan stoppen:)!
Meid hoop dat je snel zwanger bent!

Babii
27 January 2010, 14:29
Welkom LuLu!!!! Hoop van harte dat het snel raak mag zijn :D.

P.S. waarben je???

Lautje
27 January 2010, 14:33
Welkom LuLu! En hopelijk indd snel zwanger!
En leeftijd maakt geen bal uit, net als wat de rest zegt: als je er klaar voor bent, dan ben je er klaar voor! Jullie willen graag 'n kindje en wat de rest ervan zegt dat is hun zorg! ;)

Ja P.S. waar ben je????!!!!! :D
We zitten met z'n allen geduldig te wachten! 8-)

Tessa23
27 January 2010, 14:37
Kim ,vraagje misschien weet jij dit , even off topic maar goed ,

mijn vriend heeft contract van 38 u , mag hij dan bij verdienen ? Gaat om klein bedrag een honderden euro's.. geen idee hoe dat werkt enz..

Mila
27 January 2010, 14:41
sharon, moet je zoveel zelf betalen, dat is echt veel meid! maar idd alles voor een wondertje!
En je bent geen zeur hoor meid!

Snippie, ben je al ongesteld?

wij hebben nu wel besloten, dat wij pas verder gaan als mijn vriend beter is! Dat kan over twee weken zijn, maar ook over 2 maanden! het heeft geen zin om op deze manier door te gaan. Verplicht sexen terwijl je pijn hebt en dan vervolgens misschien zwanger raken en dan in de stress zitten omdat je niet weet wat die medicijnen en ziekte bij de vrucht veroorzaakt en om die onderzekerheid en stress te voorkomen, wachten we eerst dat mijn vriend helemaal gezond is.
Dus ik hoop dat mijn menstruatie nog even op zich laat wachten en dat hopen tegen de tijd dat ik mag gaan spuiten mijn vriend weer beter is, als dat niet zo is ga ik met mijn gyn. overleggen wat te doen, spuiten en niet sexen of dan ook niet spuiten en pas weer gaan spuiten als mijn vriend beter is.. Ik denk zelf wel gewoon te gaan spuiten zodra ik nu ongesteld word, alleen dan al omdat ik dan wel een normale cyclus heb en we deze ronde moeten gaan uitzoeken hoeveel ik precies moet spuiten, dus dat kan ook even duren..en dan maar een verloren ronde w.b.t. klussen, maar dan heb ik wel een mooie cyclus!

Mila
27 January 2010, 14:44
Lulu, welkom hier, of had je al eerder iets gepost hier?

Ik ben ook een jonge meid die mama word hoor ;) Ben zelf nog maar 19, manlief 22 (bijna 23 als Ukkie er is). Als je er klaar voor bent, dan ben je er klaar voor toch? Fijn dat jullie nu een huisje hebben en het er goed over gehad hebben. Hopelijk loopt het allemaal een beetje voorspoedig en word je snel ook een jonge mama!

ben jij pas 19? ik dacht dat je eind twintig was :lol:

MissMini
27 January 2010, 14:47
Hihi nee hoor! Ben echt 19 ;) Een echte jonge mama dus haha!
Volgens mij ben ik één van de jongsten van dit forum.... :lol:

Mila
27 January 2010, 14:52
Hihi nee hoor! Ben echt 19 ;) Een echte jonge mama dus haha!
Volgens mij ben ik één van de jongsten van dit forum.... :lol:

hahaha grappig had ik echt niet verwacht, zo zie je maar..
ja samen met lunanoa volgens mij.. ik ben een mooi middenmoot, want volgens mij is jorina de oudste

Tessa23
27 January 2010, 14:52
Ik dacht ook dat je ouder was haha , maar jong is ook leuk toch , pff voel me al oud bij 24 hahaha

27 January 2010, 14:54
Haaj meiden,

Nog nieuwtjes hier ;)

snippie
27 January 2010, 14:56
sharon, moet je zoveel zelf betalen, dat is echt veel meid! maar idd alles voor een wondertje!
En je bent geen zeur hoor meid!

Snippie, ben je al ongesteld?

wij hebben nu wel besloten, dat wij pas verder gaan als mijn vriend beter is! Dat kan over twee weken zijn, maar ook over 2 maanden! het heeft geen zin om op deze manier door te gaan. Verplicht sexen terwijl je pijn hebt en dan vervolgens misschien zwanger raken en dan in de stress zitten omdat je niet weet wat die medicijnen en ziekte bij de vrucht veroorzaakt en om die onderzekerheid en stress te voorkomen, wachten we eerst dat mijn vriend helemaal gezond is.
Dus ik hoop dat mijn menstruatie nog even op zich laat wachten en dat hopen tegen de tijd dat ik mag gaan spuiten mijn vriend weer beter is, als dat niet zo is ga ik met mijn gyn. overleggen wat te doen, spuiten en niet sexen of dan ook niet spuiten en pas weer gaan spuiten als mijn vriend beter is.. Ik denk zelf wel gewoon te gaan spuiten zodra ik nu ongesteld word, alleen dan al omdat ik dan wel een normale cyclus heb en we deze ronde moeten gaan uitzoeken hoeveel ik precies moet spuiten, dus dat kan ook even duren..en dan maar een verloren ronde w.b.t. klussen, maar dan heb ik wel een mooie cyclus!

Nee snippie is niet ongi dus gaat morgen beginnen met spuiten,of hij moet zo plots komen we wachten af.maar hij kan ook morgen komen:)!

Syl goede beslissing meissie goed dat jullie daar over hebben gehad.

MissMini
27 January 2010, 15:00
Oja Lunanoa is ook iets van 20 toch ofzo? Nouja, je bent zo oud als je jezelf voelt hoor ;)

Snippie, hoop dat je snel ongi wordt meis, dan kun je weer gaan spuiten!

Heb zulke vreetbuien, maar niets in huis, haha en geen zin om naar de winkel te gaan, erg frustrerend! Vanavond lekker broodje hamburger of patat eten, hoezo ongezond...?!

snippie
27 January 2010, 15:02
Oja Lunanoa is ook iets van 20 toch ofzo? Nouja, je bent zo oud als je jezelf voelt hoor ;)

Snippie, hoop dat je snel ongi wordt meis, dan kun je weer gaan spuiten!

Heb zulke vreetbuien, maar niets in huis, haha en geen zin om naar de winkel te gaan, erg frustrerend! Vanavond lekker broodje hamburger of patat eten, hoezo ongezond...?!

Ik denk zo van 1dagje meer of minder maakt niet uit.dus maak me nog geen zorge:)!
komt goed:)

Ram1988
27 January 2010, 15:05
welkom lulu!

whooeeei missmini dacht ook dat je ouder was haha!

hoeist verder met de meisjes :D ?

Tessa23
27 January 2010, 15:06
Missmini , ik zit aan de chocolade koekjes? Ook een paar? Haha

Ik heb voor straks shoarma met zuurkool uit de oven gemaakt , echt lekker zeg , had ik uit de krant het recept haha , maak nooit schotels dus was om te proberen , maar is lekker geworden.

27 January 2010, 15:06
Welkom Lulu!!

En volges mij d8 iedereen dat bij Missmini ofzo.. haha

Lunanoa is idd 20..

Snippie: spannend weer bijna beginnen met de nieuwe ronde! Hopelijk lutk het nu in 1 keer! Zou zeer mooi zijn toch :mrgreen:

Hier gaat alles goed en bij jullie??

struffle
27 January 2010, 15:07
missmini ik ga ook broodjes hamburger maken :mrgreen: maar dan wel vers, lekker met gemarineerd gehakt, schla, tomaat, ui, cheddar cheese... hmmmmmmm

en vooraf maak ik een cocktail van gerookte kip en asperges met een kerriedressing. Had echt zin om lekker te koken voor vanavond :D

esther heb je nog fotoos van je echo???

27 January 2010, 15:08
Missmini , ik zit aan de chocolade koekjes? Ook een paar? Haha

Ik heb voor straks shoarma met zuurkool uit de oven gemaakt , echt lekker zeg , had ik uit de krant het recept haha , maak nooit schotels dus was om te proberen , maar is lekker geworden.

Sorry maar vind het echt niet vies klinken :? :oops: Shoarma met zuurkool!?!? Vidn shoarma zo wel lekker maar met zuurkool lijkt het me niets :lol:

Tessa23
27 January 2010, 15:08
Hier ook alles goed , zoekend naar mn ei haha..

Jaaa zo dacht ik ook schorpioentje , maar t is echt lekker, vond de combi ook raar maar is echt heeeerlijk haha

27 January 2010, 15:10
Whaha grappig, zou het zelf niets eens durven proberen ;)

struffle
27 January 2010, 15:10
haha schorpioentje dat was mijn eerste gedachte ook :mrgreen: maar ik probeer ook altijd nieuwe dingen uit, als t alsnog niks is dan kunnen we altijd nog pizza halen hahahaha! Maar ik vind shoarma en zuurkool ook niet echt bij elkaar passen in eerste instantie :?

snippie
27 January 2010, 15:11
YEEEH esther al weer 7 weken:D

Schorpioentje hihi eerlijk gezged vind ik het nu allemaal wel mee vallen.
we hebben gaan ook voor de punctie of terug plaatsing floaten:http://www.floatplaza.nl/index.php?language=nl&page=2&submenu=2&PHPSESSID=8c1a97e1afa4ed9feab60b88ae88f60d

dus komt allemaal goed dames!
relaxed:D!!!

Mila
27 January 2010, 15:11
ik ga vanavond penne eten, jummie

struffle
27 January 2010, 15:12
woaaah esther ben je alweer 7 weken?????? :o :shock:
Wat gaan al die meiden hard, heb bij mezelf het idee dat de tijd voorbij kruipt...

struffle
27 January 2010, 15:12
ik ga vanavond penne eten, jummie

met wat syl?

Tessa23
27 January 2010, 15:14
Hahaha nee struffle en schorpioentje ,ik dacht eerst GADVER, toen zei vriendlief zn oma... nee kind eerst proberen dan oordelen ,maar t is best lekker , zo staat het in de krant : Shoarma met zuurkool uit de oven..

Eerst 4 min shoarma bakken in olie , dan creme fresch er door 2 eetlepels , in de oven schaal , gekookte wijnzuurkool er over , daarover ananas blokjes , daar dan aardappelpuree over , en geraspen kaas , 20 min op 220 graden en klaar. maar goed t smaakt lekker haha

27 January 2010, 15:16
HAha Snippie, goed toch! Dan zou ik gewoon zeggen go for it girl!

Eshterh: Hoe was je echo, pff heb toch weer wat gemist merk ik.. Heb je foto, ben benieuwd :lol:

Struffle: Ik ben niet zon durver qua eten betreft. Of ja durf wel wat anders te proberen maar echt niet zomaar alles, moet wel al lekker klinken ofzo :?

Ik vind trouwens ook dat het bij jullie allemaal sneller lijkt te gaan haha.. Gek eigenlijk..

Syl: Knappe maar denk wel een goede keuze voor jullie!! Wat eet je met penne?

snippie
27 January 2010, 15:17
Hahaha nee struffle en schorpioentje ,ik dacht eerst GADVER, toen zei vriendlief zn oma... nee kind eerst proberen dan oordelen ,maar t is best lekker , zo staat het in de krant : Shoarma met zuurkool uit de oven..

Eerst 4 min shoarma bakken in olie , dan creme fresch er door 2 eetlepels , in de oven schaal , gekookte wijnzuurkool er over , daarover ananas blokjes , daar dan aardappelpuree over , en geraspen kaas , 20 min op 220 graden en klaar. maar goed t smaakt lekker haha

lekker hoor meissie mij lijkt het wel wat! zou het eens onthouden!!!

snippie
27 January 2010, 15:18
HAha Snippie, goed toch! Dan zou ik gewoon zeggen go for it girl!

Eshterh: Hoe was je echo, pff heb toch weer wat gemist merk ik.. Heb je foto, ben benieuwd :lol:

Struffle: Ik ben niet zon durver qua eten betreft. Of ja durf wel wat anders te proberen maar echt niet zomaar alles, moet wel al lekker klinken ofzo :?

Ik vind trouwens ook dat het bij jullie allemaal sneller lijkt te gaan haha.. Gek eigenlijk..

Syl: Knappe maar denk wel een goede keuze voor jullie!! Wat eet je met penne?

Jah zeker goed vorige keer was ik vooral erg negatief nu denk ik maar eens positief hihi!

ohh en wij eten heerlijk pizza;)!

Lautje
27 January 2010, 15:24
Hier wordt het ook pizza :lol:

27 January 2010, 15:25
Zeker lekker positief blijven! En hmm lekker pizza :mrgreen:

Ik ga even lekker in bad, doei meiden!

Tessa23
27 January 2010, 15:26
Smakelijk meisjes!

snippie
27 January 2010, 15:28
hihi ik gaat nog lang niet eten.
eet altijd pas rond 7uur half 8

P.S.
27 January 2010, 15:32
Hier ben ik dan eindelijk!!
De hele dag al in de weer..!

Snel gebeld en de test was erg onduidelijk. Ze zeggen dat het kan, omdat het hormoon wel aanwezig is maar in zo'n geringe mate pat we eerst af moet wachten tot mijn nod. Lekker dan! Doe je zo'n test, omdat de dokter zegt dat het kan, krijg je zo'n vage uitslag ! En ik maar denken 'de HA zal het wel weten'.

Maar goed.. volgende week lekker zelf thuis testen en dan zien we het wel!

Het was wel heel spannend vandaag, maar nu weten we dus nog niks!
Vriendlief is nu extreem zenuwachtig voor volgende week.. We zijn benieuwd!

Tessa23
27 January 2010, 15:34
Lekker irritant he P.S. dat je dus nog in onzekerheid zit! Succes met wachten meis tot volgende week.

snippie
27 January 2010, 15:34
Hier ben ik dan eindelijk!!
De hele dag al in de weer..!

Snel gebeld en de test was erg onduidelijk. Ze zeggen dat het kan, omdat het hormoon wel aanwezig is maar in zo'n geringe mate pat we eerst af moet wachten tot mijn nod. Lekker dan! Doe je zo'n test, omdat de dokter zegt dat het kan, krijg je zo'n vage uitslag ! En ik maar denken 'de HA zal het wel weten'.

Maar goed.. volgende week lekker zelf thuis testen en dan zien we het wel!

Het was wel heel spannend vandaag, maar nu weten we dus nog niks!
Vriendlief is nu extreem zenuwachtig voor volgende week.. We zijn benieuwd!

Wanneer is nou je nod?

struffle
27 January 2010, 15:35
jeetje ps wat spannend! kan nog alle kanten op dus...

tessa het recept klinkt al beter met de ananas en creme fraishe! Ik had laatst gekruide spekjes, sooow die waren me lekker!! had mn vriend door de preitaart heen gemikt, was echt te lekker.

Jeetje ik krijg trek na al die verhalen over eten...

enne snippie, pizza roels :mrgreen:

nog even 1 verdieping stofzuigen dan heb ik mn dingetje weer gedaan

P.S.
27 January 2010, 15:35
de 6e!

snippie
27 January 2010, 15:38
de 6e!

Spannend!!

ik heb eigenlijk niet alles terug gelzen!maar waarom was je ook alweer naar de HA :oops:

Mila
27 January 2010, 15:39
ik eet penne met gehakt en groentje en een sausje.. net zoals spaghetti eigenlijk.

heb het laatst een keer met zalm gegeten, IEL wat is dat vies zeg!

P.S.
27 January 2010, 15:41
de 6e!

Spannend!!

ik heb eigenlijk niet alles terug gelzen!maar waarom was je ook alweer naar de HA :oops:

Geeft niet ;)
Ik ging voor een moedervlekje die verdacht gedrag ging vertonen.. Maar het bleek geen moedervlek te zijn, maar iets met een moeilijke naam.. De HA zei meteen 'ben jij zwanger?' Omdat zulke dingen alleen voorkomen (soms) bij zwangere vrouwen, omdat de hormoonhuishouding dan aan 't veranderen is. Daarom moest ik me direct laten prikken.
Maar goed,dat was dus voor niks.. Dan maar een weekje wachten!

snippie
27 January 2010, 15:43
[quote="P.S.":4h0niuao]de 6e!

Spannend!!

Geeft niet ;)
Ik ging voor een moedervlekje die verdacht gedrag ging vertonen.. Maar het bleek geen moedervlek te zijn, maar iets met een moeilijke naam.. De HA zei meteen 'ben jij zwanger?' Omdat zulke dingen alleen voorkomen (soms) bij zwangere vrouwen, omdat de hormoonhuishouding dan aan 't veranderen is. Daarom moest ik me direct laten prikken.
Maar goed,dat was dus voor niks.. Dan maar een weekje wachten![/quote:4h0niuao]

Heb je niet een getal gehad?van hoeveel HCG?spannend

P.S.
27 January 2010, 15:45
Nee, ik heb geen getal gehad!! Helaas.. Kan ik misschien nog wel navragen, maar denk dat het weinig zin heeft.
Ze hebben al gezegd dat het 'in geringe mate aanwezig was', maar dat ze nog niet vast mochten stellen dat ik zwanger was omdat het dus zo weinig aanwezig was ofzo..
Dusss, nog ff wachten en dan ga ik testen!

snippie
27 January 2010, 15:47
Nee, ik heb geen getal gehad!! Helaas.. Kan ik misschien nog wel navragen, maar denk dat het weinig zin heeft.
Ze hebben al gezegd dat het 'in geringe mate aanwezig was', maar dat ze nog niet vast mochten stellen dat ik zwanger was omdat het dus zo weinig aanwezig was ofzo..
Dusss, nog ff wachten en dan ga ik testen!

ohh oke:)spannend ga voor je duimen meid

struffle
27 January 2010, 15:49
haha syl ik vind dat wel prima, met spinazie en boursin bijvoorbeeld, lekker hoor ;) goeie meuk.

Het énige dat ik echt niet eet is spaghetti bolognese en macaroni, gatverdamme, ik vind dat zo ranzig (die saus). Voor de rest lust ik alles :)
Zijn jullie mannen goeie eters? Mijne gelukkig wel, die probeert alles wat ik m voorschotel, vind ik echt tof! En hij heeft heel veel dingen (die de boer niet kent) leren eten, fijn!

Zooo huisje gezogen, was opgeruimd, kamer opgeruimd... kan mezelf weer een schouderklopje geven ;)

Ps nou dan moet je nog even een week in spanning zitten :( Maar best vreemd dat ze zo vroeg al een bloedtest dachten te kunnen doen :?: Je zit nog ruim voor je nod...

Mila
27 January 2010, 15:50
ik heb nog clomid hier in de kast liggen en ik gebruik het niet meer, wie o wie kan ik er blij mee maken? Rebecca?

Mila
27 January 2010, 15:54
haha syl ik vind dat wel prima, met spinazie en boursin bijvoorbeeld, lekker hoor ;) goeie meuk.

Het énige dat ik echt niet eet is spaghetti bolognese en macaroni, gatverdamme, ik vind dat zo ranzig (die saus). Voor de rest lust ik alles :)
Zijn jullie mannen goeie eters? Mijne gelukkig wel, die probeert alles wat ik m voorschotel, vind ik echt tof! En hij heeft heel veel dingen (die de boer niet kent) leren eten, fijn!

Zooo huisje gezogen, was opgeruimd, kamer opgeruimd... kan mezelf weer een schouderklopje geven ;)

Ps nou dan moet je nog even een week in spanning zitten :( Maar best vreemd dat ze zo vroeg al een bloedtest dachten te kunnen doen :?: Je zit nog ruim voor je nod...

bolognaise jummie, heerlijk!
mijn mannetje is wel een goede eter, sowieso beter dan ik.. maar alles wat ik juist lekker vind, vind hij vies en andersom..
ik vind dit lekker: broccoli, bloemkool, andijvie, prei en dat vind hij vies en hij vind dit lekker: witlof, peultjes, spruiten en dat vind ik echt vies, dus het is hier thuis niet heel makkelijk om eten te koken wat we allebei lusten, dus dan komen wij snel uit op, ovenschotels en spaghetti en bami enz.. en als we aardappels met groente eten dan is het vaak wortels, rode kool en rode bieten, snijbonen of sperziebonen..

weet je wat ik lekker vind: zuurkoolschotel uit de oven, met gehakt en ananas