PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Mila
30 January 2010, 10:55
Storm, snap dat je verdrietig bent meid! Dit is ook niet niks! heel veel sterkte met dit verdriet en waarschijnlijk ook een leeg gevoel.. dikke knuffel!

Lunanoa
30 January 2010, 12:44
Hier heerlijke grote schoonmaak gehouden.
Badkamer is klaar maar toen flikkerde het gehele rekje met shampoo's e.d. naar beneden :? Dat is nogal wat :P ff het dorp in voor een nieuwe, zijn ze hier tussen de middag nog dicht. lovely :?

Vet gepoetst, want het meurde hier. Alle kussenhoesjes, kattenkleedjes etc. bijna op kookwas :lol: Ik haat meurderij van beesten :oops:

Wat blijkt. Heeft één van de katten in de bij-keuken gescheten. Gadverdamme. Ik dat opruimen met een schepje & een halve fles ruikende AJAX eroverheen geflikkerd :P Alle deuren/ramen open.
Nu ruikt het nog wel fris!
Zo de huiskamer/keuken nog ff dweilen, want dat doe ik liever op het einde. Anders maak ik altijd alles weer goor :lol:

Oja, de slaapkamer ook nog :oops:
Ben ook druk aan het wassen want al die kleding moet mee naar Madrid. Pff wat een stress voor de vakantie zeg:P
Maar wil graag in een supernet, schoon huis thuiskomen!

Aan het eind van de middag op bezoek bij oud klasgenootje, we gaan met zijn allen uiteten & zouden daarna opstap. Ik ga alleen mee eten want ik overleef het anders allemaal niet :P
Zondag ochtend koffers pakken, smiddags naar ons schoonouders. Daar eten/slapen. Schoonpa brengt ons naar schiphol! Tis 's ochtends vroeg & dan kunnen we dus wat langer slapen!

Verder nog nieuws?

becky88
30 January 2010, 13:00
heb niks bijgelezen, wou alleen even melden dat ik ongi ben geworden :(
maandag de gyn. bellen om een afspraak te maken voor HSG-onderzoek en kijken of we deze cyclus nog kunnen beginnen met medicatie

Lunanoa
30 January 2010, 13:23
k*t, kl*te, k*t!

Balen Becky, had er een goed gevoel over :cry:

b0llie
30 January 2010, 13:26
wat vreselijk balen zeg becky :(

7Juli2007
30 January 2010, 13:35
heb niet alles bijgelezen, voel me nog niet lekker, nog steeds ziek hier, en nu ook nog die kut :twisted: :twisted: gekregen! bah! ik was wat onzeker van de week omdat ik 14 dagen over tijd was. maar uiteindelijk toch :twisted: :twisted: nou we blijven positief en op naar de volgende ronde :mrgreen: en iedereen die deze ronde zwanger is geraakt, gefeliciteerd! i am happy voor jullie ;) en voor degene waarvan die rot :twisted: :twisted: er weer is, volgende ronde maar weer. jammer ;)

Lunanoa
30 January 2010, 13:41
Erg balen 7juli :(

Ik heb nieuwe ( van vorige week) buikfoto's + foto's van ons mannengarderobe :lol:
Vind het zó leuk.
Ben zo trots op de jeans & blouse :lol: :oops:

Lunanoa
30 January 2010, 13:46
Op de babysite bedoel ik hé :P

jorina
30 January 2010, 13:56
ooo becky meisje wat onwijs vervelend

hier misselijk jan had iets lekkers bij de bakker gehaald maar daar dacht mijn buik anders over ;)

Lunanoa
30 January 2010, 14:04
Klote dat je beroerd bent Jorina.

Opzich is het iets heel positiefs, betekent dat je HCG flink verhoogd;) GOEDE ZAAK :D

jorina
30 January 2010, 14:18
hahaha ja zie het ook zeker niet als iets negatiefs
maar voelt wel beroerd
ga nu ff op verjaardag

Babii
30 January 2010, 14:27
@ Lunanoa, prachtige foto's meissie! Je hebt een ontzettend mooie buik :mrgreen: .

@ Becky, he gadsiedarrie meissie! Had dit niet verwacht, had er echt een goed gevoel bij.

@ Storm, ik snap dat je gisteren een vreselijke dag hebt gehad, je weet dat als je de behoefte hebt om te praten e/o bellen, je weet me te vinden. Ben er voor je!

All,

Hier kom ik net van de wc en ben gewoon een soort van ongesteld :|. Vraag me niet hoe het kan, maar heb natuurlijk al dagenlang bruine afscheiding en slijm.

Net kom ik van de wc en verlies gewoon giga veel zwarte stolsels en bruin slijm. Rare is, ik heb totaal geen rugpijn en zit 2 DPO.

Zouden mijn eitjes nu meegespoeld zijn of krijg ik over 10 dagen WEER een menstruatie? Moet maandagochtend om 8 uur bij de gyn zijn.

Tjeetje, wat baal ik van dit lichaam!!

snippie
30 January 2010, 14:48
backy meid wat balen zeg!!!

En babii bah zeg das ook niks!!!

Lun prachtige buik meissie!!
en zo druk aan de poets dus!

Nou snippie gaat even slapen!
Kus

Lunanoa
30 January 2010, 15:25
Heel ff chillen in bed :$

Klote kimmie! Grmpf...
Lekker onduidelijk dit weer...

Trusten snip. Ff lekker dutje. Hmmm, wil ook wel :P

Thyra
30 January 2010, 17:29
Goedenavond meiden!

Zo ik kijk ff een dagje niet en meteen 3 zwangeren! Gefeliciteerd!!!!!!!
Geniet ervan meiden.

Voor de gene die nog steeds aan de klus zijn, blijf hopen en wachten, ooit wordt dit echt wel beloont!

Liefs

Babii
30 January 2010, 18:04
Nou hier is het weer overgeslagen naar bruin slijmverlies. Heb wel menstruatie achtige krampen nu.

Je zou zeggen dat dit van de operatie is, het is notabene 16 dagen geleden nu. Maar ben nu wel benieuwd of dit een menstruatie is of dat ik die over 10 dagen kan verwachten.

Maandag om 8 uur dus naar de gyn en desnoods wekken ze mijn menstruatie maar op hoor :oops: . Weet alleen niet of ik dan helemaal schoon ben, dus dat alle eitjes die er gesprongen zijn ook weg zijn? En weet ook niet of ik dan met 10 dagen weer een menstruatie moet verwachten. Maar meestal als het opgewekt wordt slik je 10 dagen de primolut en dan wordt je na die 10 dagen max. 5 dagen erna ongi, dus lijkt me dat alles dan gelijk meegespoeld wordt en er geen extra menstruatie meer komt.

Tessa23
30 January 2010, 18:12
Kim , wat kan een lichaam raar zijn he!

Ik had dus testen besteld via matcare gister , alleen komen denk ik maandag pas binnen , te laat dus , maar had nog 2 kruidvat liggen , geprobeerd gister vet negatief , en vandaag dik positief , ik vertrouw ze alleen niet helemaal maar ja t is wat.. ik voel ook wel iets links onder in dus hopen dat ik goed test...

vraagje , als ik donderdag avond geklust heb kunnen er dan nog zaadjes zitten haha ? vriendlief is weg dus pas laaaat klussen...

Thyra
30 January 2010, 18:17
hoi babii, hoop dat je nu helemaal schoonspoelt. t zit je ook allemaal niet mee he? Ik heb echt volledige respect voor je wat je allemaal over hebt voor een wondertje en wat je daarvoor allemaal doet een meemaakt.

Liefs

Thyra
30 January 2010, 18:18
Tessa, als ik het goed heb kunnen zaadjes 4 dagen in je lichaam overleven.

Tessa23
30 January 2010, 18:23
oke dankje Thyra!! wist ik dus niet helemaal haha

Thyra
30 January 2010, 18:26
Geen dank ;)

Babii
30 January 2010, 18:33
Kim , wat kan een lichaam raar zijn he!

Ik had dus testen besteld via matcare gister , alleen komen denk ik maandag pas binnen , te laat dus , maar had nog 2 kruidvat liggen , geprobeerd gister vet negatief , en vandaag dik positief , ik vertrouw ze alleen niet helemaal maar ja t is wat.. ik voel ook wel iets links onder in dus hopen dat ik goed test...

vraagje , als ik donderdag avond geklust heb kunnen er dan nog zaadjes zitten haha ? vriendlief is weg dus pas laaaat klussen...

Als hij super zaad heeft wel, maar over het algemeen moet je rekenen op 48 uur dat ze leven. Dus zou toch het zekere voor het onzekere nemen :).

En mijn lichaam raar? Hoe kom je erbij :P ? Het is waarschijnlijk een hele irritante nasleep van de operatie.

Babii
30 January 2010, 18:37
Tessa, als ik het goed heb kunnen zaadjes 4 dagen in je lichaam overleven.

Dat zijn uitzonderingen, dan moet iemand echt super super zaad hebben!

Komt sperma niet in de vagina terecht, heeft het een levensduur van ongeveer 5 minuten. Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft, of door anale seks waarbij het sperma uit de anus in de vagina loopt. Het is daarom zaak om, wanneer zwangerschap niet gewenst is, ook indirect contact van de vagina met sperma te vermijden.

Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren. Factoren als stress, alcoholgebruik en roken hebben invloed op de levensduur van sperma.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma#Levensduur_sperma

Mila
30 January 2010, 21:59
wat weinig gekletst hier :?

becky, ik heb je al gesproken, maar ook hier, wat kut meid!

jorina, klinkt goed meid! ;)

hier weer gewerkt en een behoorlijke woordenwisseling met een collega! :roll: pffff wat een gezeik zeg.. wil ze het perse aan het einde van de dienst nog uitpraten, maar ik kon die kop even niet meer uitstaan :? , maar zo kon ze onmogelijk naar huis, dus toch maar even met elkaar gesproken.. en ze snapt het gewoon echt niet :ugeek: en dan heeft ze nog wel gestudeerd tot orthopegagoog :o nou ja.. ik ga het nu van mij afzetten en dan morgen weer gezellig een dienst met haar :mrgreen:

Tessa23
30 January 2010, 23:16
dank je Kim voor de uitleg , haha vriend lief komt zo al thuis dus klussen zit er nog in haha.. alleen tja die kruidvat test , voor hoe ver ik die geloven mag , hij was gister negatief en vandaag dik positief... maar goed ik had de testen van matcare verwacht maar TNT is weer sloom.

Syl , dat heb ik ook hoor als je dan iets met iemand hebt kan je diegene niet zien of horen... hopen dat beter gaat morgen!

Babii
30 January 2010, 23:38
@ Tessa, meissie volg je gevoel! Als ie gisteren negaitef was en vandaag posi zou het best wel kunnen. Heb er alleen zelf nare ervaringen mee. Zou zeggen, klussen. Niet geschoten is altijd mis ;).

@ Sylvia, wat een soepzooi zeg! Vreselijk irritant zo een collega. Goed dat je er toch wat van zegt. Succes morgen op het werk met de dienst.

Hier net geklust. Dacht dat het bruinige was gestopt :oops: . Nou voila er kwam weer een soepzooi eruit :( (sorry voor de details). Nou dat doen we dus ook niet meer. Voel verdorie me buik nu ook, waar het al die tijd pijn deed na de operatie. Misschien te vroeg geklust.

Wel fijn dat het nu lekker spontaan kan :mrgreen: , want dit was toch echt spontaan!!!!

Ram1988
31 January 2010, 11:07
wat is t toch rustig hier ;)

Mila
31 January 2010, 12:25
zeker rustig hier, ik ga zo weer werken :mrgreen: kijken hoe de sfeer vandaag is! :lol:

Tessa23
31 January 2010, 12:32
Goede uuhh middag is t al.. haha

Kim , fijn dat het dan ook zo spontaan is he.. geen druk enz..

Even vraagje , ik voelde me gister in 1x beroerd zeg , echt misselijk enz.. maar donderdag hadden we geklust en gister voelde ik me dus echt te klote , heeft het dan nog zin om vanavond ook te klussen omdat ik nu weer een positieve ovu test heb? ja ik heb geen idee..want dan wacht ik vanavond op vriendlief als hij klaar is met werken.. :lol:

Mila
31 January 2010, 12:34

Even vraagje , ik voelde me gister in 1x beroerd zeg , echt misselijk enz.. maar donderdag hadden we geklust en gister voelde ik me dus echt te klote , heeft het dan nog zin om vanavond ook te klussen omdat ik nu weer een positieve ovu test heb? ja ik heb geen idee..want dan wacht ik vanavond op vriendlief als hij klaar is met werken.. :lol:

wat raar had je eerst een positieve toen negatief en nu weer positief?
ik zal voor de zekerheid gewoon meepakken.. alle kansen benutten!

Tessa23
31 January 2010, 12:47
sorry syl ik ratel maar zo wat door elkaar.. nee ik had za en vandaag positief , maar donderdag gewoon geklust omdat we dat wouden , alleen gister voelde ik me klote dus wou t niet haha.. dus vandaag maar oefenen :p

Babii
31 January 2010, 12:49

Je kan het proberen, maar je hoort heel vaak dat KV testen positief blijven na de eisprong...

Tessa23
31 January 2010, 12:51
Ja daarom Kim , proberen kan geen kwaad. Maar ja zoals gister toen ik me zo misselijk voelde ga ik echt niet klussen hoor , dan heb ik pech ook al baal ik er echt wel van..

31 January 2010, 15:20
Sodejuu, wat een mega goed nieuws!
Jorina van harte gefeliciteerd meid, ga zo voor jullie duimen dat het deze keer helemaal goed gaat! Geniet ervan meid!!!

Beer en Fen: Jullie ook van harte gefeliciteerd!! Super nieuws hier, 3 op 1 dag :shock:
Geweldig lady's geniet ervan!!
Heb niet helemaal bijgelezen..

Maar Becky: ook via deze weg nog even een dikke knuffel!!

En Storm: Ook voor jou meid, is even een moeilijke keuze wat je hebt moeten maken maar wel een knappe en goede keuze!! Ook een dikke knuffel voor jouw meid!

Hier: Gisteren zijn we gaan shoppen bij de babydump, we zijn geslaagd voor de kamer!! Zo mooi, zijn helemaal blij! Ook hebben we een coole kinderstoel gekocht!! En nog een paar leuke dingen. Er staan al een aantal foto's op mijn beebiesite voor degene die die hebben ;)
Ik voel me nog steeds heel goed, vind het alleen nu langzaamaan toch wel hoogtijd worden dat mijn buikje gaat groeien. Ben nog steeds 1,5 kilo lichter en je ziet nog niks :roll: Haha hopelijk duurt dit niet lang meer..

31 January 2010, 17:15
Pff wat een dooie boel hier :?

b0llie
31 January 2010, 17:30
eeej schorpioentje
wat leuk dat jullie zijn geslaagd voor n kamertje :D
wow meid, ben je alweer 14 weken :?
weet t nog als de dag van gister dat ik ineen n pbtje kreeg dat je posi had getest, damn
dat is alweer ruim 3 rondes terug

snippie
31 January 2010, 18:05
Schorpioentje leuke babaykamer;)!
heb hem op hyves gezien;)

lieve dames hier ziek :cry: !
helaas dit keer toch last van de hormonen!
Is namelijk wel erg toevallig gister eerste puregon prik gezet en meteen snachts over geven en de hele dag beroerd

31 January 2010, 19:29
Bollie: Ja we zijn zo blij! Is erg leuk allemaal die spulletjes uitzoeken :mrgreen: Die tijd voor jullie komt ook snel hoor!
Haha ja he? Gaat snel vind ik ook! :?

Snippie: Thanx meid!! En wat balen dat je niet lekker bent! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt en dit je laatste punctie is :lol: Beterschap schat!

31 January 2010, 19:32
Bollie: Hoe gaat ie met jou meid?? Zie dat je je ei al hebt gehad?? Nog even en dan kun je testen? Wat zegt je gevoel??

Babii
31 January 2010, 19:49
He verdorie Snippie!!! Ben zelf nog nooit ziek geweest ervan, maar ik spuit ook een lagere hoeveelheid. Van de Clomid werd ik wel echt ziek :(.

Knuff voor jou en doe rustig aan!

7Juli2007
31 January 2010, 22:22
heeeeey meiden. daar ben ik weer even, even koekeloeren, hoe alles hier gaat!!
dat lees ik wel weer hihi. hier gaat het goed, ja op die ongi na dan, maar we proberen gewoon weer deze maand. vandaag een beetje druk geweest me mannetje was jarig! slaap lekker allemaal. en tot schrijfs hihi :mrgreen:

Tessa23
31 January 2010, 22:56
Allereerst ,lunanoa FIJNE VAKANTIE!! geniet er van!

Snippie balen meis dat je je zo voelt ,beterschap!

7juli2007 alsnog gefeliciteerd met je mannetje , ben nog op tijd haha

Slaapze allemaal!

jorina
1 February 2010, 09:49
nou meiden net nog maar ff cb digitaal gedaan en die zegt toch echt zwanger 2-3
kan nog niet zeggen dat ik echt overgelukkig ben want ben meer bezorgt en bang maar het besef is er wel hoor na die woordjes :D

Deniseb
1 February 2010, 09:54
nou pfff gisteren was mijn dag zeg...

Mijn zus is zwanger...die is na 4 rondes zwanger....moest behoorlijk janken toen ik het hoorde :cry:

Begrijp me niet verkeerd hoor ik gun het haar van harte!
Ben er ook blij mee en vind het leuk en word nu dus ook tante :D

Maar dan al na 4 rondes....en ik zit al in ronde 15 of 16 (ben de tel kwijt)....dan zakt de hoop weer in mijn schoenen..mijn moeder super blij dat ze oma word maar durft dat niet echt te laten zien omdat ik al zo lang bezig ben..

pfffffffffff wat is het toch wat he?!

Nou hopen dat de uitslag goed is van mijn vriend,kan daar zo over bellen als de uitslag er dan is!

snippie
1 February 2010, 10:08
jorina geweldig meid!!!

Denise meid!!bah zeg:(!duurt lang he!
maar meid houd hoop!!!
ooit worden wij alle beloond met een pracht wonder!

KNUF

Tessa23
1 February 2010, 10:16
Jorina , ben blij voor je meid!! alsnog gefeliciteerd!

becky88
1 February 2010, 10:22
jorina super meid!!!
gefeliciteerd!

net de gyn. gebeld krijg maandag het hsg-onderzoek en word zometeen terug gebeld door een andere gyn of ik toch nog deze ronde al kan beginnen met medicijnen.

snippie
1 February 2010, 10:25
jorina super meid!!!
gefeliciteerd!

net de gyn. gebeld krijg maandag het hsg-onderzoek en word zometeen terug gebeld door een andere gyn of ik toch nog deze ronde al kan beginnen met medicijnen.

Ohh becky meid eindelijk echt een stap verder!
KNUF

Tessa23
1 February 2010, 10:27
Ja is niet meer als normaal toch dat je je dan even zo klote voelt Deniseb , gaat er niet om je het iemand gunt , want dat doe je wel , maar ook omdat je er zelf zo bewust mee bezig bent! sterkte meid!

Spannend allemaal dus Becky! Hopen op goed nieuws meis..

becky88
1 February 2010, 10:28
idd ben er 2x net tussenuit geglipt omdat ik net een eisprong had maar nu gaat het echt traject pas echt beginne, wel moeilijk maar idd net hoe je zegt eindelijk een stap vooruit!

Deniseb
1 February 2010, 10:30
Belde net de huisarts op voor de uitslag...wilde de assistente mijn mob nr zodat de huisarts terug belt voor de uitslag???

Zal de uitslag dan niet goed zijn????
Als hij goed was kon ze dat toch meteen zeggen??

Pfff wat een spanning weer zeg!

snippie
1 February 2010, 10:32
Belde net de huisarts op voor de uitslag...wilde de assistente mijn mob nr zodat de huisarts terug belt voor de uitslag???

Assistenten mogen vaak zulke informatie niet door geven.

becky88
1 February 2010, 10:33
assistenten mogen dat idd niet zeggen

ik heb toendertijd ook een paar x gebeld maar mochten niks zeggen en bij ons in het ziekenhuis mochten ze het zelfs niet telefonisch zeggen!

Deniseb
1 February 2010, 10:35
Oke gelukkig dan maar :)
Schrok al dan nu nog maar hopen dat de uitslag goed is :D

snippie
1 February 2010, 10:37
Oke gelukkig dan maar :)
Schrok al dan nu nog maar hopen dat de uitslag goed is :D

Meid hoe moeilijk rustig aan!
heeft ze gezegt rond hoe laat je een tel kan verwachten?
knuf

Deniseb
1 February 2010, 10:44
Vanaf half 1 kan de huisarts bellen...

Zo is mijn moeder thuis dan heb ik een beetje afleiding nu ga je er de hele tijd over denken wat de uitslag zou kunnen zijn.

Ik laat het hier wel weten wat de uitslag is.

Mag ik je wat vragen?woon je nog thuis?misschien heb je het al eerder verteld.

meid succes!

Tessa23
1 February 2010, 10:56
ok Denise , sterkte met wachten!!

becky88
1 February 2010, 10:57
ik moet zometeen bloed laten prikken en dan kan ik vandaag of morgen nog starten met medicatie :D weet niet welke ik krijg maar dat zien we wel.

moet vanmiddag nog even terug bellen omdat ik gistermorgen iets raars ben verloren misschien dat ik daar nog een inwendige echo voor krijg.

b0llie
1 February 2010, 11:04
@becky, mooi dat er eindelijk wat gedaan gaat worden
@deniseb, hopelijk n goede uitslag, en logisch dat t n beetje steekt dat je zus zwanger is,en ook zo snel
@snippie, beterschap
@schorpioentje, ja heb idd mn ei gehad, nog n weekje tot mn nod
ja ik had eigelijk wel n goed gevoel,maarja, begin toch weer te twijfelen haha
des te meer je er zeker van bent dat t raak is, des te verder je in dat gat valt als je weer ongi word
nahja, probeer nergens vanuit te gaan, maar is makkelijker gezegd dan gedaan
@lunanoa, fijne vacantie

snippie
1 February 2010, 11:06
ik moet zometeen bloed laten prikken en dan kan ik vandaag of morgen nog starten met medicatie :D weet niet welke ik krijg maar dat zien we wel.

moet vanmiddag nog even terug bellen omdat ik gistermorgen iets raars ben verloren misschien dat ik daar nog een inwendige echo voor krijg.

Wat goed zeg meid!!!

ohh wat dan hoe zag het er uit? :oops:
KNUF

becky88
1 February 2010, 11:19
ben al teruggebelt maar de gyn kon er verder niks mee

snippie heb het je even in een pb gestuurd

Babii
1 February 2010, 12:14

Assistentes mogen nooit de uitslag geven meissie!

Babii
1 February 2010, 12:15

Hoogstwaarschijnlijk Clomid 50 MG, dat is het eerste waarmee je moet starten! Spannend meid.

Overigens moeten ze altijd als je ongi bent geweest op CD3 een uitgangsecho maken, ze moeten kijken of je schoon bent, of er geen cystes zijn enz. enz.

Babii
1 February 2010, 12:17
@ Lunanoa, fijne vakantie meissie!

snippie
1 February 2010, 12:19
Snippie zit thuis vandaag! :shock: !!!

Als ik me morgen nog voel.moet de dosis naar beneden.

Babii
1 February 2010, 12:21
Hoeveel IE spuit je dan snippie?

snippie
1 February 2010, 12:21
Hoeveel IE spuit je dan snippie?

100

Babii
1 February 2010, 12:24
zouden die eitjes nu al groeien? Wel hard gaan ze dan. En je moet al zoveel kweken.... Hoop echt dat het straks beter gaat of dat je minder mag spuiten.

snippie
1 February 2010, 12:27
zouden die eitjes nu al groeien? Wel hard gaan ze dan. En je moet al zoveel kweken.... Hoop echt dat het straks beter gaat of dat je minder mag spuiten.

meid heb zelf het ziekenhuis gebeld en het kan zeiden ze.
heb gisteren ook al groei steken gehad.

snippie
1 February 2010, 12:29
Mara vrijdag gaan we zien of het echt zo is.ze zeiden zonder echo weten we niks zeker.
hun zeggen ook zou heel snel zijn want je hebt net 2 spuiten gezet.
maar ze vinden het wel toevallig dta ik precies na twee spuiten beroerd word

Babii
1 February 2010, 12:34
Ik zeg toch niet dat ze niet al groeien? Ik stel alleen de vraag of het al kan dat ze zo snel groeien? Maar jij hebt ook je eigen cyclus natuurlijk, dat speelt ook mee. Bij mij groeit er met 75 IE maar 1 eitje meestal, als ik mazzel heb 2.

Nou het kan best dat je nu al gelijk zo beroerd wordt, overstimulatie, maar goed dat is dit natuurlijk ook met de hoeveelheid eitjes die je moet kweken. Hoop ook echt dat je rustig aan doet meis, het is niet niks dit!

Ik ga weer even verder!

Babii
1 February 2010, 12:38
Net even gebeld door de gyn, redde het niet i.v.m. mijn werk en de sneeuw daar zo vroeg te zijn. Ik kan tot zeker 4 weken na de ingreep bloedverlies of bruinig slijmverlies hebben.

De gynaecoloog zegt dat ik een dezer dagen me menstruatie verwacht (10 februari) en dat hij ervanuit gaat dat alles dan meespoelt. Het was in ieder geval volkomen normaal dat ik hier last van heb.

snippie
1 February 2010, 12:41
Ik zeg toch niet dat ze niet al groeien? Ik stel alleen de vraag of het al kan dat ze zo snel groeien? Maar jij hebt ook je eigen cyclus natuurlijk, dat speelt ook mee. Bij mij groeit er met 75 IE maar 1 eitje meestal, als ik mazzel heb 2.

Nou het kan best dat je nu al gelijk zo beroerd wordt, overstimulatie, maar goed dat is dit natuurlijk ook met de hoeveelheid eitjes die je moet kweken. Hoop ook echt dat je rustig aan doet meis, het is niet niks dit!

Ik ga weer even verder!

Meid bedoelde het niet zo :cry: :oops:

Lief van je meissie.
Ik neem idd rust.Vandaag vandaag ziek gemeld!
Ga zo ook maar weer me bed in!
De oude bewoner zou langs komen en heb vrijdag gezte dta ik tot 2uur thuis ben.
Maar hij is te druk denk ik(Hij woont schijn tegen over ons en een deel van zijn bedrijf zit onder ons)

het enigste wta ik niet snap het is dezelfde dosisi als vorige keer.
KNUF

snippie
1 February 2010, 12:41
Net even gebeld door de gyn, redde het niet i.v.m. mijn werk en de sneeuw daar zo vroeg te zijn. Ik kan tot zeker 4 weken na de ingreep bloedverlies of bruinig slijmverlies hebben.

De gynaecoloog zegt dat ik een dezer dagen me menstruatie verwacht (10 februari) en dat hij ervanuit gaat dat alles dan meespoelt. Het was in ieder geval volkomen normaal dat ik hier last van heb.

Ohh dat is dan wel een gerust stelling en dan hopen idd dat alles straks mee spoelt meissie en dan kan je weer verder he!
Hopelijk komt mijn gevoel uit lieverd!
KNUF

Babii
1 February 2010, 12:49
Ja, lijkt me ook erg handig als je rustig aan doet :P. Ach lieverd, de ene keer heb ik meer last van de Gonal F als de andere keer. Het kan zo erg per cyclus verschillen.

Weet je zeker dat je niet "toevallig" een griepje hebt opgelopen? Want mijn kerel heb ook ineens geen stem meer (klinkt erg grappig :oops: ) en die heeft koorts en voelt zich verrot.

@ Essiee, hoe is het met jou?

snippie
1 February 2010, 12:56
Ja, lijkt me ook erg handig als je rustig aan doet :P. Ach lieverd, de ene keer heb ik meer last van de Gonal F als de andere keer. Het kan zo erg per cyclus verschillen.

Weet je zeker dat je niet "toevallig" een griepje hebt opgelopen? Want mijn kerel heb ook ineens geen stem meer (klinkt erg grappig :oops: ) en die heeft koorts en voelt zich verrot.

Huh geen stem?ik heb helemaal geen last van keel pijn.heb giga hoofpijn en zwaar beroerd en last van em buik en nee geen buik griep.
ik weet het verschil tussen griep en hormonen niet lekkr zijn.
lief dat je daar aan denkt maar weet het zeker heb geen griep

snippie
1 February 2010, 13:02
Denise weet je al iets meid?

Deniseb
1 February 2010, 13:06
Nee.....net weer de assistente gebeld..maar de ha heeft het erg druk en ze hoopt dat hij mij vandaag nog kan bellen..!!!

Lekker weer zit je al die tijd al in spanning..en dan mag ik nog langer wachten.

snippie
1 February 2010, 13:10
Noujah zeg!dus het kan ook zijn dta je het pa smorgen hoort:(

sharon_
1 February 2010, 13:10
Jorina kan me je angst heel goed voor stellen hoor! Maar dit wondertje gaat over 8 maandjes bij jullie komen!

Snippie spreek je al op msn, maar balen dat je je niet lekker voelt door de medicatie :( ! Gewoon lekker rustig aan doen inderdaad.

Deniseb, wat klote dat je nog niks meer weet :( .. Je word wel lekker in onzekerheid gehouden pfff.

Becky spannend he allemaal! Succes met prikken, en ben benieuwd welke medicatie je krijgt. Als het dan allemaal in werking gezet word is het toch wel even slikken of niet? Want je bent toch 2 keer de dans ontsprongen.

Kim, hoop dat het bloeden snel stopt, lijkt me niks zo lang elke keer bloedverlies. Maar volgens je gyn wel normaal dus dat scheelt.

Ik heb weinig te vertellen. Vandaag en morgen lekker 2 daagjes vrij. Afgelopen zaterdag een verjaardag gehad en iets te diep in het glaasje gekeken waardoor ik gisteren echt vet ziek ben geweest in de ochtend :( hihi maar eigen schuld! Had al in geen tijden meer gedronken dus opzich mocht het wel weer een keertje. Vrijdag weer bloedprikken voor me eisprong. Moet alleen nog ff kijken hoe en wat, want moet die dag ook oppeens werken. En aangezien ik smiddags moet werken en me moeder sochtends word het ff figulieren wanneer we gaan. Ik kan namelijk niet alleen :oops: .. Maar dat komt wel weer goed allemaal! Zit nu trouwens weer in de wachtweken :D .. Al ga ik toch nergens van uit.

Deniseb
1 February 2010, 13:13
Ja klopt...vandaag of morgen..!

Nouja dan hoop ik dat ik het vandaag nog hoor...:)

Babii
1 February 2010, 13:15
@ DeniseB, vindt het schandalig! Als ze een belafspraak inplannen hebben ze zich daar maar aan te houden. Dat mag je hun ook even haarfijn uitleggen ;).

@ Snippie, haha nee weet dat je geen keelpijn hebt ;). Dacht alleen even mee :). Hoop dat het snel afzakt hoor, dit is niks :(.

@ Sharon, heerlijk 2 dagen vrij!!! Geniet ervan meis. Nou het is geen bloeden, het is bruin ranzig slijmverlies. Hoop dus dat het met mijn menstruatie meespoelt, want ben er aardig klaar mee.

sharon_
1 February 2010, 13:20
@ DeniseB, vindt het schandalig! Als ze een belafspraak inplannen hebben ze zich daar maar aan te houden. Dat mag je hun ook even haarfijn uitleggen ;).

@ Snippie, haha nee weet dat je geen keelpijn hebt ;). Dacht alleen even mee :). Hoop dat het snel afzakt hoor, dit is niks :(.

@ Sharon, heerlijk 2 dagen vrij!!! Geniet ervan meis. Nou het is geen bloeden, het is bruin ranzig slijmverlies. Hoop dus dat het met mijn menstruatie meespoelt, want ben er aardig klaar mee.

Ja is zeker wel een keer lekker 2 daagjes vrij. Ga morgen sinds tijden weer zwemmen met me zusje. Ff ontspannen! Heb er zin in. Zo dadelijk me nieuwe IDkaart ophalen, ben benieuwd met die vingerafdrukken :? .. Was het daar echt niet mee eens dat, die er persee op moeten maar goed.

Kan me voorstellen hoor dat het giga ranzig is. Hoop dat je na je ongi nergens meer last van hebt meid, dan heeft het lang genoeg geduurd!

snippie
1 February 2010, 13:51
Lief van je babii
maar dat is 1van dingen waar ik gisteren ook aan dacht!
Maar heb het met andere en ziekenhuis over gehad en kan idd al overstumilatie zijn.
Buiten dat dit voelt niet als griep.

Sharon ik moet binnen kort ook me idee down ben benieuwd!

Nu gaat ik even slapen!
Knuf

Mila
1 February 2010, 13:52
was ik weer!

snippie, balen dat je je zo ziek voelt! hopen dat het snel over is

becky, even slikken dat je de molen instapt maar als het helpt, is het wel beter!

denise, wat achterlijk. ik zal de dokter blijven stalken net zo lang totdat je wat hoort.

ik heb morgen evaluatiegesprek en dan vraag ik gelijk om een echo, want van die testen word ik ook niet wijs

Babii
1 February 2010, 13:55
@ Sharon, die van mij is afgelopen jaar vernieuwd. Gelukkig geen vingerafdrukken. Aan de andere kant, niemand kan je ID meer zomaar vervalsen ;).

Mijn mannetje moet hem ook laten vernieuwen.

@ Sylvia, inderdaad, goed zo dat je erom vraagt! Wellicht heb je eitjes die willen jumpen, maar het dus niet kunnen omdat ze niet dominant genoeg zijn. Erg frustrerend een vrouwenlichaam :(.

Babii
1 February 2010, 13:57
Nee.....net weer de assistente gebeld..maar de ha heeft het erg druk en ze hoopt dat hij mij vandaag nog kan bellen..!!!

Lekker weer zit je al die tijd al in spanning..en dan mag ik nog langer wachten.

Eigenlijk meot je gewoon langsgaan en die uitslag eisen! Desnoods geeft hij het aan de assistente door!! Vindt het eerlijk gezegd een beetje belachelijk (eerst een belafspraak en vervolgens niet bellen) :oops:

1 February 2010, 14:45

Wat lief! Ik heb wel bijgelezen, maar even zo 'in de war' dat ik verder niet al te veel ga reageren ..
Het valt me allemaal zwaarder dan gedacht.
Ik heb vandaag gebeld naar de vk hoe het deze week is gegaan, hadden ze gevraagd, maar ik hoeft niet terug te komen voor een echo om te kijken of ik schoon ben .. vind ik maar vreemd!

Verder heb ik een onwijs goede baan aangeboden gekregen .. maar zit ik echt te twijfelen.
Mn hoofd staat dr nu zo NIET naar. Ik kan niet eens enthousiast zijn ... een maand geleden zou ik hebben staan gillen als ze me voor deze baan gevraagd zouden hebben!
Mn vriend is ook een klein beetje ingestort, hij deed het zo goed ...
We komen er wel, maar nu gaat het even niet zo heel lekker!

Voor de nieuwe zwanger, Proooooficiat! Heerlijk
Jorina, vind ht super gaaf voor je!

Deniseb
1 February 2010, 15:28
Nou.....ha belde..

Mijn vriend en ik moeten woensdag langskomen voor de uitslag..
Van de spanning ben ik vergeten te vragen of de uitslag goed is of niet.

Maar neem aan dat het niet goed is aangezien we woensdag langs moeten komen om de uitslag te bespreken.

wendyl
1 February 2010, 15:47
Het is weer gekkenhuis op mijn werk en kan nauwelijks ff rustig op het forum zitten! ;)

Maar Jorina, gefeliciteerd!!! Wat super zeg!
Hoe voel je je?? Het is nog wel even spannend natuurlijk, maar ik hoop dat je er echt van kan genieten!

Ik moet zelf 4 maart naar de gynaecoloog. Overal wachtlijsten, dus ik kan gewoon niet eerder...
Ik was bij de HA geweest en misschien zit het toch allemaal niet zo goed na de mk.
Duurt nog ff, maar de gynaecoloog gaat me dan onderzoeken. Heb geen idee wat ik er van moet verwachten...

snippie
1 February 2010, 16:09
Essie meissie wat naar zeg:(!
Maar heel erg begrijpelijK!
lieverd neem de tijd!
Hele dikke Knuffel voor jouw!

snippie
1 February 2010, 16:11
Denise meid wat spannend.Weet je wat ik toen had gedaan.ik heb ze twee keer gebeld :oops: Ik moest en zou het weten!
Spannend meid!

Wendyl ohh dat duurt idd nog even.waarschijnlijk gaat ze bloedprikken en inwendige echo.

KNUF

Mila
1 February 2010, 16:57
essie, he vervelend meid! neem er de tijd voor... hele dikke knuffel!

vanavond gaan we met een groep ex collega's wat drinken.. we zijn op de vorige groep op een rare manier allemaal daar weggegaan en niet fatsoenlijk afscheid kunnen nemen van elkaar en daarna ook weinig contact met elkaar gehad, dus vanavond zien we elkaar weer, heb er wel zin in!

snippie
1 February 2010, 17:08
syl wat leuk meid.geniet er van

becky88
1 February 2010, 17:37
essie meid doe rustig aan en je mannetje ook!
dikke knuffel voor jou!

kim ik heb geen clomid gekregen maar femara

snippie
1 February 2010, 17:38
becky moet je vanavond beginnen?

becky88
1 February 2010, 17:39
nee morgen
dan t/m zaterdag 1 tablet per dag

snippie
1 February 2010, 17:42
ohh spannend!
ben benieuwd meid

_Marieke_
1 February 2010, 17:43
Meiden ik heb een vraagje .. hebben jullie ervaringen met de Clear Blue Plus test? Deze zijn ook 4 dagen voor je NOD te gebruiken.. Ik twijfel om eerder dan zondagochtend te testen :D

snippie
1 February 2010, 17:49
Als ik jouw was zou ik gewoon wachten tot NOD! :oops:
maar dat ben ik.hihi
en als je al eerder wil testen zou ik 2dagen voor nod en niet 4dagen voor nod testen.
KNUF

Mila
1 February 2010, 17:51
essie meid doe rustig aan en je mannetje ook!
dikke knuffel voor jou!

kim ik heb geen clomid gekregen maar femara

femara, nog nooit van gehoord. heb je ook gehoord waarom je dat krijgt en geen clomid? ben wel benieuwd wat dat voor iets is.

_Marieke_
1 February 2010, 17:53
@ Snippie ... het is inderdaad beter om te wachten, maar het is zooo moeilijk ;)

snippie
1 February 2010, 17:55
Ik heb eens gegoogled(jahjah als we dat toch niet hadden)
maar wat ik er van lees snap ik het niet zo waarom jij dat product krijgt:$

snippie
1 February 2010, 17:56
@ Snippie ... het is inderdaad beter om te wachten, maar het is zooo moeilijk ;)

Ik vind het niet moeilijk hoor:)!
Liever wachten dan extra teleurgesteld worden

becky88
1 February 2010, 17:59
ik snapte het eerst ook niet toen ik de bijsluiter las en ze het hadden over borstkanker :shock:
heb toen ook eens gegoogeld over pco en femara en daar las ik dat meerdere meiden het hebben gekregen en dat het holp, bel morgen zowiezo nog even de gyn. erover om het zeker te weten!!!

snippie
1 February 2010, 18:01
ik snapte het eerst ook niet toen ik de bijsluiter las en ze het hadden over borstkanker :shock:
heb toen ook eens gegoogeld over pco en femara en daar las ik dat meerdere meiden het hebben gekregen en dat het holp, bel morgen zowiezo nog even de gyn. erover om het zeker te weten!!!

ohh oke!dat eerste is wat ik er ook van vond.maar je moet dus pco er bij typen hihi!

becky88
1 February 2010, 18:11
hahaha ja idd snippie ik zei ook al tegen danny toen ik het las dit kan toch niet kloppen :o
maar als je dan idd gaat zoeken in combinatie met poc zie je dat t toch klopt ;)

Mila
1 February 2010, 18:43
hahaha ja idd snippie ik zei ook al tegen danny toen ik het las dit kan toch niet kloppen :o
maar als je dan idd gaat zoeken in combinatie met poc zie je dat t toch klopt ;)
ja want als ik het google lees ik idd voor borstkanker en voor vrouwen in de overgang.. maar als het idd helpt bij vrouwen met pco, dan is het natuurlijk goed!

becky88
1 February 2010, 18:57
ik bel morgen voordat ik ze slik nog even naar de gyn. om het ECHT 100% zeker te weten.

Babii
1 February 2010, 19:42
ja want als ik het google lees ik idd voor borstkanker en voor vrouwen in de overgang.. maar als het idd helpt bij vrouwen met pco, dan is het natuurlijk goed!

Klopt, maar dat staat er ook bij Progynova... In eerste instantie dacht ik dat ik pillen had voor de overgang, maar blijkbaar zijn ze ook om het slijmvlies te laten groeien!

@ _Marieke_, ik ben gestopt met vroeg testen. Het geeft alleen maar teleurstellingen, want hier is het al 4 rondes fout gegaan, met toch lichte testen.

@ Essiee, meissie goed dat je even je rust neemt. Praat veel met je mannetje en probeer het te verwerken. Ben ik heel vervelend als ik vraag of je "het" al verloren bent (je hoeft niet te antwoorden), maar lijkt mij dat je zeker wel voor een uitgangsecho moet. Desnoodds maak je een afspraak bij de gyn i.v.m. de miskraam. Als er iets blijft zitten kan je ontstekingen krijgen, dus blijf erbovenop lieverd.

1 February 2010, 20:28

Klopt, maar dat staat er ook bij Progynova... In eerste instantie dacht ik dat ik pillen had voor de overgang, maar blijkbaar zijn ze ook om het slijmvlies te laten groeien!

@ _Marieke_, ik ben gestopt met vroeg testen. Het geeft alleen maar teleurstellingen, want hier is het al 4 rondes fout gegaan, met toch lichte testen.

@ Essiee, meissie goed dat je even je rust neemt. Praat veel met je mannetje en probeer het te verwerken. Ben ik heel vervelend als ik vraag of je "het" al verloren bent (je hoeft niet te antwoorden), maar lijkt mij dat je zeker wel voor een uitgangsecho moet. Desnoodds maak je een afspraak bij de gyn i.v.m. de miskraam. Als er iets blijft zitten kan je ontstekingen krijgen, dus blijf erbovenop lieverd.

Neehoor, iedereen vraagt het .. zou het zelf waarschijnlijk ook gevraagd hebben.
Het bloeden is al zo goed als gestopt en ´het´ heeft mn vriend donderdag avond nog uit de wc gevist ( hij kon het niet over zn hart verkrijgen het door de wc te spoelen).
Ik vind ht echt een beetje vreemd dat ik niet nog even hoeft te komen om het te laten controleren ... ik moest vertrouwen op mn lichaam.. dit was immers ook uit zichzelf gekomen.

Ik weet het niet hoor ......

Babii
1 February 2010, 22:13
Hallo meiden,

Hoe is het met jullie hier?
Ik lees iets over Femara?
Ik ga niet de bladzijdes van de afgelopen dagen lezen, want dan ben ik morgen nog niet klaar :oops: :lol:

Veel liefs en huggs

Kimberley

Dat is hetzelfde als Clomid, vrouwen die geen eisprong hebben krijgen dat :).

2 February 2010, 09:15
Poeh .. mn mannetje heeft te kennen gegeven pas na onze vakantie weer verder te willen denken.
Misschien heb ik het zelf wel een beetje veroorzaakt. Toen we hoorden dat ht mis was was ik even zoooo klaar met dit alles, nu het 'achter de rug is' denk ik er stiekem al weer een heel klein beetje aan toch binnenkort weer opnieuw te proberen zwanger te worden.
Mn vriend pas na augustus weer ..
Ik wil hm de tijd geven, hij vind dit echt onwijs moeilijk ... maar weet toch even niet zo goed hoe ik hier nu mee om moet gaan. Wil best een maandje of 2 wachten, wil zoiezo mn lichaam even de tijd geven te herstellen. Maar augustus .. OEF!
Ik wil hm niks opdringen, weet hoe moeilijk hij dit vind .. maar toch :?

snippie
2 February 2010, 09:32
Poeh .. mn mannetje heeft te kennen gegeven pas na onze vakantie weer verder te willen denken.
Misschien heb ik het zelf wel een beetje veroorzaakt. Toen we hoorden dat ht mis was was ik even zoooo klaar met dit alles, nu het 'achter de rug is' denk ik er stiekem al weer een heel klein beetje aan toch binnenkort weer opnieuw te proberen zwanger te worden.
Mn vriend pas na augustus weer ..
Ik wil hm de tijd geven, hij vind dit echt onwijs moeilijk ... maar weet toch even niet zo goed hoe ik hier nu mee om moet gaan. Wil best een maandje of 2 wachten, wil zoiezo mn lichaam even de tijd geven te herstellen. Maar augustus .. OEF!
Ik wil hm niks opdringen, weet hoe moeilijk hij dit vind .. maar toch :?

Meid moeilijk zeg!!!
Maar laat het even bezinken.
Wie weet komt hij er nog op terug maar omdat alles nog zo vers is
denkt hij er nu zo over.
Sterkte meid
Knuf

2 February 2010, 09:35
Hmm, hij roept niet zo snel iets .. meestal als hij iets zegt dan is daar heel goed overna gedacht.
Ik weet hoeveel deze vakantie voor hm betekend, dat wil ik hem ook absoluuuut niet meer afnemen.
Maar augustus, jemig!

jorina
2 February 2010, 09:36
het is heel moeilijk maar denk toch dat je hem die tijd moet geven
als hij die tijd nodig heeft om de dingen te verwerken is dat wel heel belangrijk
en wie weet denkt ie er over een maand of 2 wel weer anders over
en is hij er wel weer klaar voor
maar geef hem iig die tijd en dat is voor jouw ook niet slecht hoor meissie

hoe gaat het voor de rest met je meissie geestelijk dan want heb begrepen dat je het el kwijt bent geraakt
en ja het is wel vreemd dat je geen nacontrole krijgt
ik zou gewoon het ziekenhuis bellen en er om vragen desnoods een leugentje voor eigen bestwil dat je het niet helemaal vertrouwd en zelf een beetje pijn in je buik hebt

2 February 2010, 09:42
als hij die tijd nodig heeft om de dingen te verwerken is dat wel heel belangrijk

hoe gaat het voor de rest met je meissie geestelijk dan want heb begrepen dat je het el kwijt bent geraakt
ik zou gewoon het ziekenhuis bellen en er om vragen desnoods een leugentje voor eigen bestwil dat je het niet helemaal vertrouwd en zelf een beetje pijn in je buik hebt

Blehk we 'wachten' al zo lang he ;)
2 maandjes wilde ik zoiezo wachten, om alles de tijd te geven goed te herstellen.
7 maanden :shock: , nou goed .. maar even laten bezinken!

Voel me eigenlijk best goed, merk dat ik het een plekje kan geven en er vrede mee kan hebben. Heel belangrijk!

Ik heb ook ECHT een beetje buikpijn, ofja, het lijkt of er spanning op staat .. of het een beetje verzakt daar ofzo :?
Kan ik buiten huisarts/verloskundige om het ziekenhuis zomaar bellen?

snippie
2 February 2010, 09:44
Hmm, hij roept niet zo snel iets .. meestal als hij iets zegt dan is daar heel goed overna gedacht.
Ik weet hoeveel deze vakantie voor hm betekend, dat wil ik hem ook absoluuuut niet meer afnemen.
Maar augustus, jemig!

Jah meid dat snap ik.Tuurlijk heeft hij er over na gedacht.
en wat kimberley zegt misschien kunnen jullie een midden weg vinden.

snippie
2 February 2010, 09:45

Blehk we 'wachten' al zo lang he ;)
2 maandjes wilde ik zoiezo wachten, om alles de tijd te geven goed te herstellen.
7 maanden :shock: , nou goed .. maar even laten bezinken!

Voel me eigenlijk best goed, merk dat ik het een plekje kan geven en er vrede mee kan hebben. Heel belangrijk!

Ik heb ook ECHT een beetje buikpijn, ofja, het lijkt of er spanning op staat .. of het een beetje verzakt daar ofzo :?
Kan ik buiten huisarts/verloskundige om het ziekenhuis zomaar bellen?

jan kan het proberen meid

jorina
2 February 2010, 09:47
je kunt het altijd proberen
en anders probeer je het via je vk
gewoon lekker overdrijven want ik vind het wel belangrijk dat je die controle krijgt
vind het ook raar dat dat niet iets is wat ze altijd doen want het gaat toch om een belangrijk stukje van je lichaam (als je kindjes wilt tenminste)
voor het zelfde geld blijven er stukjes achter en kan je je wens vaarwel zeggen omdat de dokters en/of vk laks geweest is

overdrijven overdrijven overdrijven overdrijven

2 February 2010, 09:49
hihi jorina gekkie :lol:
Ga er vandaag achteraan!

Hoe is het met jou meid? Voel je je goed?

jorina
2 February 2010, 09:56
ja eigenlijk wel
af en toe een beetje misselijk en de pijn aan mijn tieten begint zich lekker te ontwikkelen en ben moe
maar voor de rest eigenlijk nergens last van oja heb last van het stoppen met roken want zo makkelijk als het ging bij thomas zo moeilijk vind ik het nu maar heb al bijna 2 weken niet gerookt want ben al gestopt voor het testen
maar het is een hele opgaven zeker als je een vent in huis hebt die wel rookt
hij denkt overigens wel aan me hoor hij rookt niet zoveel meer en altijd als ik aan de andere kant van de kamer zit

maar over het algemeen heb ik wel een aardig gevoel over deze zwangerschap
ik hoop dat ik dat over 3 weken nog hebt want daar ging het vorige keer ook mis

2 February 2010, 09:59
Blehk dat lijkt me zo beangstigend he ..
Voel jij je anders dan toen?
Zo zonde dat je daardoor eigenlijk nog niet zo kan genieten.

Super knap hoor .. vooral als je ventje idd wél rookt!
Ag je weet waarvoor je het doet! EN het stinkt en het is slecht voor je ... gossie waarom roken mensen eigenlijk he? :lol:

Ram1988
2 February 2010, 10:07
ooooeeehhh jorina! ik weet hoe moeilijk het is! kop op meid we kunnen het :D

jorina
2 February 2010, 10:10
whahaha omdat het voor een roker wel lekker is ;)

ja voel me wel anders maar dat is denk ik ook niet te voorkomen zo onbezonnen en blij als je je eerste zwangerschap in gaat dat zal er niet meer komen
ieder pijntje is een vraagteken zal het goede pijn zijn of is het het begin van de slechte pijn
maar als je je daar de hele tijd mee bezig gaat houden dan komt het zeker niet goed want het is nou eenmaal algemeen bekend dat stress tijdens de zwangerschap niet goed is ik probeer dus zoveel mogelijk al het gevoel te onderdrukken en er niet te veel mee bezig te zijn
wat tot nu toe eigenlijk wel goed gaat
natuurlijk ben ik er wel mee bezig maar probeer alleen de goede dingen te zien aan deze zwangerschap en niet te denken aan al het slechts wat er ook kan gebeuren
en als dan die 10 a 12 weken voorbij zijn dan ga ik heel uitbundig bijna tegen overdreven af gewoon lekker een potje staan janken en lachen te gelijk blij dat je de kritieke fase voorbij bent

jorina
2 February 2010, 10:12
ja hoor echt wel esther we kunnen het :D :D
sterker nog ik kan niet eens roken
ik heb jan gevraagd om geen sigaretten achter te laten
nu neemt ie dus alles steeds mee

jorina
2 February 2010, 10:18
moet een verhaaltje schrijven over mijn moeder
over hoe ze is met thomas enzo en wat ze zoal doet
moet voor dat nieuwe traject voor gastouders enzo
maar dat is nog fucking moeilijk :|

Ram1988
2 February 2010, 10:19
hahahaha das wel heel slim ja!

Peraja
2 February 2010, 10:23
ja hoor echt wel esther we kunnen het :D :D
sterker nog ik kan niet eens roken
ik heb jan gevraagd om geen sigaretten achter te laten
nu neemt ie dus alles steeds mee

Ik ken het hele gebeuren haha. Mijn vriend rookt inderdaad ook erg stevig maar sinds ik met de pil gestopt ben ben ik ook gestopt met roken, soort van stok achter de deur. Gelukkig heb ik er nooit last van gehad. This net of ik nooit gerookt hebt.

Ik hoop dat je er niet zo veel moeite mee krijgt!

sonja2009
2 February 2010, 10:25
Ik ben blij dat ik al 3 jaar niet meer rook want met al die stress van het spugen elke dag zou ik besst wel een peukje lusten

Tessa23
2 February 2010, 12:05
vriendlief rookt wel , zware shag , 3 pakjes per week :S hij wil minderen dus ben benieuwd , ik rook niet , ooit 1x geprobeerd en nooit meer haha..

hoop dat het 'klussen' donderdag genoeg was voor mn eisprong zaterdag.. daarna voelde ik me niet lekker dus ook niet geklust..

Deniseb
2 February 2010, 12:42
Als je bij de dokter samen moet komen om de uitslag te bespreken van het zaadonderzoek.....zal het dan een slechte uitslag zijn?

Zou eigenlijk gister uitslag via de telefoon krijgen..maar na lang wachten en veel bellen vertelde ze mij dat het beter was om langs te komen..

Dus zal het slecht zijn??
Denk haast van wel.. :cry:

jorina
2 February 2010, 12:44
zolang ze niets tegen jou gezegd hebben
moet je proberen je ook niet druk te maken want het kan wel een standaard procedure van jou HA zijn

Deniseb
2 February 2010, 12:47
Ja dat zal het ook kunnen zijn..

Maar toch ga je nadenken..vooral nu mijn zus na de 3e ronde zwanger is raak je toch in een soort van dip.

Maar idd ik hoop er maar het beste van :)

Beebie25
2 February 2010, 12:55
Hey meiden,

Ik ben 24 is dat jong genoeg haha....ik ben sinds december ook gestopt met roken, 2 dagen voor ik me laatste pil slikte, heb er helemaal geen moeite mee gehad en heb 12 jaar stevig gerookt ( 1,5 PAKJE PER DAG ) tot mijn grote verbazing ook maar 4 kilo aangekomen en ik heb nogal aanleg om snel dik te worden dus dit viel me reuze mee aangezien dit mijn grootste angst was. het voelt voor mij wel als een stok achter de deur en voor een kleintje doe ik alles....nu nog ongi worden dat zou geweldig zijn aangezien ik al op dag 57 zit :(

Succes meiden

snippie
2 February 2010, 14:21
Als je bij de dokter samen moet komen om de uitslag te bespreken van het zaadonderzoek.....zal het dan een slechte uitslag zijn?

Zou eigenlijk gister uitslag via de telefoon krijgen..maar na lang wachten en veel bellen vertelde ze mij dat het beter was om langs te komen..

Dus zal het slecht zijn??
Denk haast van wel.. :cry:

Het kan meid,maar het kan ook zijn dat ze het duidelijk wil uit leggen en het opzich mee valt!
en als ze het over de telefoon doet kan het soms niet begrijpend over komen.
Maar idd hou een beetje rekening mee dat het zaad denk ik niet hele goed is.Maar het hoeft ook weer niet heel slecht te zijn meid.

snippie
2 February 2010, 14:25
Hey meiden,

Ik ben 24 is dat jong genoeg haha....ik ben sinds december ook gestopt met roken, 2 dagen voor ik me laatste pil slikte, heb er helemaal geen moeite mee gehad en heb 12 jaar stevig gerookt ( 1,5 PAKJE PER DAG ) tot mijn grote verbazing ook maar 4 kilo aangekomen en ik heb nogal aanleg om snel dik te worden dus dit viel me reuze mee aangezien dit mijn grootste angst was. het voelt voor mij wel als een stok achter de deur en voor een kleintje doe ik alles....nu nog ongi worden dat zou geweldig zijn aangezien ik al op dag 57 zit :(

Succes meiden

Voor de een is het moeilijker stoppen dan voor de ander.
Ik ben inmiddels al 4jaar gestopt.maar heb aventoe asl ik echt in de shit zit dat ik denk krijg allemaal de rambam ik steek
er gewoon 1 op!maar doe het niet!Mijn man is voor mij gestopt.
Ik moest stoppen op dokters advies.
Hij heeft ook nog dat hij graag iets op steekt maar doet het niet!
Ik hoop dat je snel ongi word.

Mila
2 February 2010, 14:30
zo ik ben voor evaluatie naar het ziekenhuis geweest en zal even een verslag doen:

allereerst zaten er geen eitjes, als verklaring van mijn ovutesten gaf hij aan dat matcare heel snel reageert en dat ik eigenlijk maar op 1 echt kan vertrouwen en dat is CB, en dat matcare nu wel reageert is dan op het hormoon die mijn lichaam afscheid door mijn baarmoederslijmvlies.

IK heb dus wel PCO!!!
Hij gaf aan dat ik van de 3 dingen er 2 heb en dus heb ik PCO.
Ik heb namelijk het echobeeld van PCO en uiterlijke kenmerken, terwijl het bloed goed was, maar dat hebben we nu voor de zekerheid weer getest, dus heb weer bloed geprikt op mijn schildklier, glucose en insuline.
Verder gaf hij aan dat overgewicht ook bij PCO kan horen, maar dat heb ik gelukkig niet, maaaaaaaaaarrrrrr pco'ers met GEEN overgewicht zijn de lastigste!
Het kan zijn dat mijn lichaam nu op 41 E reageert en volgende maand totaal weer niet..
Hij heeft nog steeds goede hoop, omdat mijn vriend alles goed was en ik nog jong dus goede kwalitiet eitjes heb, tevens ben ik zwanger geweest dus dat werkt allemaal.
PCO heeft volgens hem bij mij ook geen verhoogde kans op miskramen omdat mijn bloed allemaal goed was!

Hij gaf ook aan (en dat wilde ik niet horen) dat als we nog een jaar verder zijn en ik ben nog steeds aan het kloten dan ben ik een goede kandidaad voor IVF, omdat ik zo heftig reageer op spuiten, dus is er bij mij makkelijk veel eitjes te kweken! pfff daar moet ik dus echt niet aan denken.

eerst nu weer even het bloed af te wachten en de uitslag van oestrogeen als dat ook goed is, dan is echt alles goed bij mij en dan is het alleen een kwestie van eitjes kweken..

snippie
2 February 2010, 14:46
Syl lieverd wat een verhaal.

Nu hopen dat IVF niet nodig is.

Ik voel me nu net zo'n broer kip hihi!
Ze willen meer dan 18 goede eicellen hebben!!!
dus ben benieuwd of ze het gaat lukken voordat ik een buik als een balon heb.
zit niet voor niets al 2 dagen thuis en sinds vandaga buikpijn.

Maar dames we denken positief.

En meid ik hoop dat de ei gewoon helpen meid!
en idd je maakt goede kansen.

KNUF

Tessa23
2 February 2010, 15:20
@ Syl ,nou ik hoop dan voor je dat IVF niet nodig is en je het zelf lukt!!

Snippie hoe gaat t verder met jouw??

snippie
2 February 2010, 15:23
@ Syl ,nou ik hoop dan voor je dat IVF niet nodig is en je het zelf lukt!!

Snippie hoe gaat t verder met jouw??

Snippie zit vandaag ook thuis.
snippie heeft last van haar buik en rug
maar verder ben ik vrolijker dan ooit:)!
mijn man zei al dat het door die injecties komen had ik vorige keer ook hihi

Tessa23
2 February 2010, 15:30
Iets warm op je buik of rug zou dat misschien helpen? Ik heb vandaag een kersenpit kussen gekocht bij de kruidvat , kijken of t helpt als ik rugpijn heb enz

snippie
2 February 2010, 15:35
Iets warm op je buik of rug zou dat misschien helpen? Ik heb vandaag een kersenpit kussen gekocht bij de kruidvat , kijken of t helpt als ik rugpijn heb enz

Jah heb al een kruik tegen me buik dat helpt idd.
dat heb ook na punctie gehad vorige keer.

Tessa23
2 February 2010, 15:38
Fijn dat dat een beetje helpt , ik heb een opgeblazen gevoel pff mn hele buik , lijk wel 3 mnd zwanger haha , normaal geen last van..

Ga even met eten beginnen , straks lekker met eten voor as the world turns zitten..

Sterkte met je buik/rug xx

snippie
2 February 2010, 15:40
Fijn dat dat een beetje helpt , ik heb een opgeblazen gevoel pff mn hele buik , lijk wel 3 mnd zwanger haha , normaal geen last van..

Ga even met eten beginnen , straks lekker met eten voor as the world turns zitten..

Sterkte met je buik/rug xx

HIHi volg jij dat ook:D!
ikke ook alleen kijk altijd pas de herhaling:)!
ohh het is voor een goed doel me buik hihi!

wta ga je eten?

Tessa23
2 February 2010, 15:41
Lekker makkelijk , pannenkoeken!! Heb geen zin koken vandaag.. en jij?

sonja2009
2 February 2010, 15:43
ik moet ook echt aan het eten beginnen wil straks ook atwt kijken maar ik zit nog in me pyama en de hond moet ook nog uit en ben niet vooruit te branden

We gaan vanavond voor het eerst sinds ik zwanger ben een avond met zijn 2en weg naar de benefiet voorstelling van sara kroos voor haiti heb er echt zin in maar het begint pas om 22 30

sonja2009
2 February 2010, 15:44

makkelijk??? die lust ik alleen maar als ik ze zelf gebakken heb ben ik altijd wel even mee bezig

Tessa23
2 February 2010, 15:47
Ik ook sonja alleen dat had ik al klaar vanmiddag haha , voel me nu niet zo lekker , verkouden enz , dus alleen bakken haha

veel plezier vanavond Sonja , wel laat maar ja hopelijk is t leuk ;) zal ik de hond uit laten ? haha

snippie
2 February 2010, 15:53

pasta met gehakt en carbonnara saus +blauw kaas:)
heerlijk:D

snippie
2 February 2010, 15:55
ik moet ook echt aan het eten beginnen wil straks ook atwt kijken maar ik zit nog in me pyama en de hond moet ook nog uit en ben niet vooruit te branden

We gaan vanavond voor het eerst sinds ik zwanger ben een avond met zijn 2en weg naar de benefiet voorstelling van sara kroos voor haiti heb er echt zin in maar het begint pas om 22 30

Meid wat heerlijk!!!
wij eten pas rond 7 uur dus nog even bank hangen!
hang al de hele dag op de bank of lekker in me bed!vanmiddga ook weer lekekr 1,5uur geslapen:)

maar meid lekker genieten vanavond!
KNUF

Tessa23
2 February 2010, 15:58
eetze snip ;) x

sonja2009
2 February 2010, 16:00
Ik ook sonja alleen dat had ik al klaar vanmiddag haha , voel me nu niet zo lekker , verkouden enz , dus alleen bakken haha

veel plezier vanavond Sonja , wel laat maar ja hopelijk is t leuk ;) zal ik de hond uit laten ? haha

ja dat scheelt weer haha
Ik denk weet bijna wel zeker dat het leuk word claudia de breij komt en daar ben ik helemaal fan van sinds ik haar boek heb gelezen en ik zit eerste rij duss ja jullie lezen het goed ik zit eerste rij alex zit 2e rij hahahahha er was geen plek meer

ik eet spinazie

sonja2009
2 February 2010, 16:01

Meid wat heerlijk!!!
wij eten pas rond 7 uur dus nog even bank hangen!
hang al de hele dag op de bank of lekker in me bed!vanmiddga ook weer lekekr 1,5uur geslapen:)

maar meid lekker genieten vanavond!
KNUF

ik heb ook de hele dag in bed gelegen ben nu al gedouched en aangekleed dus ga nu hond uitlaten en dan met het eten beginnen

Tessa23
2 February 2010, 16:01
Hahaha wel leuk dat jij op de 1ste rij zit , vooral als je zo'n fan bent!! Veel plezier..!

snippie
2 February 2010, 16:08

ja dat scheelt weer haha
Ik denk weet bijna wel zeker dat het leuk word claudia de breij komt en daar ben ik helemaal fan van sinds ik haar boek heb gelezen en ik zit eerste rij duss ja jullie lezen het goed ik zit eerste rij alex zit 2e rij hahahahha er was geen plek meer

ik eet spinazie

Leuk meissie!!!

snippie
2 February 2010, 16:08
eetze snip ;) x

Mara je moet er echt van houden hoor want er gaan 23hoeken blauwe kaas in:)

snippie
2 February 2010, 16:10
Storm lieverd!!! Geniet van je verlof!!!

LUn hopelijk heb je het naar je zin daar!

mama_manuela
2 February 2010, 16:23
hallo dames.. alles goed hier
ik ben nieuw..
en benook best redelijk jong.. 20

Babii
2 February 2010, 16:39
Hallo meiden,

Hoe is het met jullie hier?
Ik lees iets over Femara?
Ik ga niet de bladzijdes van de afgelopen dagen lezen, want dan ben ik morgen nog niet klaar :oops: :lol:

Veel liefs en huggs

Kimberley

Dat is hetzelfde als Clomid, vrouwen die geen eisprong hebben krijgen dat :).

Oooo, zoo :)
Hoe is het nu met jou?
Hoes het met je litteken?

Liefs Kim

@ Essie: augustus is best ver inderdaad. waarom overwegen jullie niet om over 3 mndjes weer te gaan beginnen?
Dn zitten jullie precies in het midden vn 6 mnd.
Het is erg moeilijk...

Volgens mijn schema zou ik gisteren mijn erg vruchtbare dg moeten hebben, hebben ook geklust.
Maar het klopt niet echt.
Heb een paar dagen met ovulatietesten getest, mr zonder positief resultaat.

Liefs Kimberley
Met mij gaat het goed hoor, dacht vanochtend dat het bruine slijmverlies weg was (startte goed zonder iets) maar op de wc verloor ik toch nig bruinig slijm.

Met de littekens gaat ook alles goed, het geneest goed, bij me vagina jeukt het heel erg (Zal wel een goed teken zijn).

@ Sylvia, jeetje mina hee :| dat ze daar nu pas achter komen. Meid hoeveel klappen moet jij nog doorstaan zeg. Ik leef zo erg met je mee en wil je even een dikke knuffel geven! Hoop voor jou dat IVF niet nodig is, maar hoop dat ze sowieso eerst IUI proberen!

Volgens mij ben ik de rest alweer vergeten, tsjah heb nu eenmaal een zwangerschapshormoon in me :P. Nee grapje, die is er al zowat weer uit.

O ja,

@ Jorina, nogmaals GEFELICITEERD!!

snippie
2 February 2010, 16:43
Ik vind het ook een Slechte zaak hoor!

en hoop ook dat je het zelf kunt en anders dta ze eerst iui proberen.!

knuffel

Mila
2 February 2010, 17:08
snippie en kim, volgens hem heeft hij al gelijk in het begin gezegd dat ik PCO heb :? waarschijnlijk heb ik dat toen niet gehoord of wilde ik dat niet horen..
verder heb ik een hele lieve en goede gyn. waar ik echt heel erg blij mee ben (dat wou ik even zeggen ;) )

IUI heeft bij mij als dit nu ook niet werkt geen zin, want met IUI heb ik 1 a 2 eitjes nodig en dat heb ik nu ook.. maar als dat dus niet gaat lukken en ik ben een jaar aan het kloten met de hoeveelheid hormonen, dan is er maar 1 oplossing IVF want veel eitjes heb ik wel, dus dat is dan ook de bedoeling..
we gaan nu uitzoeken hoeveel puregon ik moet spuiten om 1 a 2 eitjes te krijgen, maar dat kan dus vanwege de PCO elke maand verschillen..

Mila
2 February 2010, 17:10
als ik elke maand zoveel moeite moet doen om geen overstimulatie te hebben dan is OI en IUI geen oplossing en 5 eitjes of meer heb ik dan nodig voor IVF! maar daar wil ik nog niet aan denken.. :cry:

snippie
2 February 2010, 17:13
Poehh meid!!!
Wat een narigheid en ik snap helemaal dat je er niet aan wilt denken meissie.
we gaan proberen positief te denken meid!!!hoe moeilijk het nu ook is
jij gaat dat niet nodig hebben iui of ivf!

KNUFFEL

Babii
2 February 2010, 17:22
Nou volgens mij riep jij hier laatst nog: ik heb geen PCO weet het zeker, alles is getest :P.

Maar als IUI geen zin heeft en dat spuiten ook niet aanslaat, kan je dan niet beter gelijk door voor IVF :|. Naar mijn mening blijf je op deze manier "aankloten" en ben je zometeen een jaar verder, vindt wel dat ze je gelijk kunnen helpen.

Wellicht helpt Femara (wat Becky heeft) wie niet waagt die niet wint.

Knuff

snippie
2 February 2010, 17:24
IVF is echt een hele stap hoor dat is zo'n gevoel van naar het einde van de mogelijkheden.
altans dat had ik.

Syl ik snap helemaal waarom je geen ivf wilt.
Nog steeds had ik zelf liever eerst iui gehad :oops:

snippie
2 February 2010, 17:25
Daarbij ze moeten eerst zeker weten dat iui niet mogelijk is.
IVF doen ze niet zomaar.

Ze hebben er nog alle vertrouwen in dat het zonder ivf kan anders hadden ze het wel meteen gezegt.

Babii
2 February 2010, 17:55
Dat weet ik ook wel (i'm not stupid ;)), maar dan moeten ze niet gaan dreigen en dat soort opmerkingen maken! Er zijn nog zoveel medicijnen die wellicht wel goed bij haar werken.

Mijn gyn zei zelfs we hebben ook nog genoeg soorten andere pillen die kunnen helpen. Vandaar dat ik dat zei. Doktoren zijn erg snel tegenwoordig met iets zeggen, want syl schrikt der rot en denkt nou wellicht moet ik over een jaar IVF. Ik hoop van harte dat ze de juiste dosering qua spuiten vinden en anders dat ze een ander soort pillen vinden. Want ik ben er alsnog van overtuigd dat je zwanger raak Sylvia! En hopelijk wordt het geen IVF.

snippie
2 February 2010, 18:03
Dat weet ik ook wel (i'm not stupid ;)), maar dan moeten ze niet gaan dreigen en dat soort opmerkingen maken! Er zijn nog zoveel medicijnen die wellicht wel goed bij haar werken.

Mijn gyn zei zelfs we hebben ook nog genoeg soorten andere pillen die kunnen helpen. Vandaar dat ik dat zei. Doktoren zijn erg snel tegenwoordig met iets zeggen, want syl schrikt der rot en denkt nou wellicht moet ik over een jaar IVF. Ik hoop van harte dat ze de juiste dosering qua spuiten vinden en anders dat ze een ander soort pillen vinden. Want ik ben er alsnog van overtuigd dat je zwanger raak Sylvia! En hopelijk wordt het geen IVF.

Dat zeg ik ook niet dat je dom bent meissie.
en meid ik weet hoe doktoren zijn.en ik snap dat ze schrikt.helaas kennen wij (jij en ik en andere dta maar al te goed)
Het is ook niet niks wat daar gezegd word.

snippie
2 February 2010, 18:07
Maar als IUI geen zin heeft en dat spuiten ook niet aanslaat, kan je dan niet beter gelijk door voor IVF :|. Naar mijn mening blijf je op deze manier "aankloten" en ben je zometeen een jaar verder, vindt wel dat ze je gelijk kunnen helpen.

Ik reageerde eigenlijk meer hier op!

snippie
2 February 2010, 18:18
maar laten we daar nou geen discusie over gaan houden.
we bedoelen het beide goed.

KNUF

Mila
2 February 2010, 19:39
ik had een heel verhaal getypt, alles weg :evil:

zal even in het kort weer typen:

dat de arts over IVF begon was mijn eigen schuld want ik vroeg wat de vervolgstappen waren :roll:

mijn gyn. zegt dat de clomid bij mij na 3 keer niet meer aansloeg en hij dan bang is dat fevara dat ook gaat doen, dus dat vind hij eigenlijk weggegooid en dat zien we dan wel weer verder als de provera het helemaal niet meer doet..

over die ivf mijn vriend en ik hebben besloten net zo lang door te gaan met oi totdat we het zelf niet meer trekken en als dat 2 of 3 jaar is, dat zien we dan wel weer.. en dan maar 1x per 4 maanden een ei en soms sneller, we weten niet hoe mijn cyclussen eruit gaan zien, dus we kunnen w.b.t. moeilijk vooruit kijken en we zijn nog jong, dus wil echt nog niet verder die molen in.. eerst maar dit lang proberen!

IUI is goed voor paren waarbij het zaad slechter is en/of slijmvlies en dat is bij ons beide goed.. het gaat bij ons om het eitje kweken en verder niks, dus daarvoor is IUI niet veel beter dan OI voor ons..en is al veel meer stress

snippie
2 February 2010, 19:57
Syl helemaal duidelijk meid.

en idd het is bij jullie echt het eitje dus hoef je geen iui!
en dta eitje gaat heus komen!

KNUF

Tessa23
2 February 2010, 22:01
Syl, fijn dat je duidelijk weet wat jullie willen!

Storm , hoe is het met jou???

Thyra
2 February 2010, 22:11
heey meiden.

Spannend, over een paar daagjes weer testen :D , zijn er nog meer bijna testers?

zo syll 't is wel heavy, maar wel fijn dat je gyn alles eerlijk verteld tegen jullie wat de vooruitzichten mogelijk kunnen zijn.

Tessa23
2 February 2010, 22:12
Nou Kimberley geen sorry meis , echt KLOTE dat ze je niet verder willen helpen omdat ze je te jong vinden , jullie willen dit toch , jezus word ik zo boos om he!!

Wat jij nu zegt heb ik ook gehad met mijn eisprong dat gevoel zaterdag alleen dan links , gek is dat he sommige voelen het duidelijk en andere niet..

Tessa23
2 February 2010, 22:13
Volgende week donderdag Thyra.. maar dat is nog ver weg in mijn ogen , jij bent eerst zie ik , spannend !!

Thyra
2 February 2010, 22:15
ben echt benieuwd, mn boobs zijn er gevoelig, opgeblazen gevoel, van de geur van wasverzachter wordt ik misselijk en drop kani k even niet meer verdragen. Maarja we weten inmiddels allemaal dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden.

Tessa23
2 February 2010, 22:33
Logisch toch , je maakt ook heel wat mee met die achterlijke dokters enz.. Hoop dat het je ei sprong is meid! Slaap lekker..

Ja idd Thyra , lichaam kan je zeker voor de gek houden , ben echt benieuwd , heb zelf ook opgeblazen gevoel en veel plassen.. maar ja ben ook verkouden aan het worden dus misschien is dat het wel.

De rest ook Trusten!

Deniseb
3 February 2010, 08:34
Nou net terug van ha....

De uitslag van het zaadonderzoek was erg slecht... :cry:
Er staat zelfs bij ernstige afwijking...we worden nu doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een 2de zaadonderzoek..

Pfff weet echt niet wat ik hier nu mee moet er gaat vanalles door mijn hoofd!
We zijn nog beide zo jong..ik 20 en mijn vriend 23(ookal zit er geen leeftijd aan verbonden),maar ben blij dat wij jong een kindje wilden want anders kwamen wij hier veel later achter!

Komt mijn zus zo ook nog langs die net zwanger is...pfff zo dubbel voor mij ben super blij dat ik tante word en dan hoor ik nu dit..!!

Sorry moest dit even kwijt :roll:

snippie
3 February 2010, 09:00
Nou net terug van ha....

De uitslag van het zaadonderzoek was erg slecht... :cry:
Er staat zelfs bij ernstige afwijking...we worden nu doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een 2de zaadonderzoek..

Pfff weet echt niet wat ik hier nu mee moet er gaat vanalles door mijn hoofd!
We zijn nog beide zo jong..ik 20 en mijn vriend 23(ookal zit er geen leeftijd aan verbonden),maar ben blij dat wij jong een kindje wilden want anders kwamen wij hier veel later achter!

Komt mijn zus zo ook nog langs die net zwanger is...pfff zo dubbel voor mij ben super blij dat ik tante word en dan hoor ik nu dit..!!

Sorry moest dit even kwijt :roll:

Niks sorry meid dit si zo'n klap!helaas weet ik precies hoe je voelt:(
weet je hoe slecht :oops: of hebben ze daar verder niks over gezegd!
lieverd als je er over wil praten pb me even!!
ik ga heel even boodschappen doen en ben dan terug!
KNUF

Mila
3 February 2010, 09:05
denise, dat is kut nieuws.. logisch dat je je kut voelt! het is ook niet niks. Weet je zus van jullie dat jullie ook bezig zijn?
idd net wat snippie vraagt, heb je ook gehoord hoe slecht?
dikke knuffel!

Deniseb
3 February 2010, 09:06
Nee hoe erg het was durfde de ha niet te zeggen dat liet ze liever over aan het ziekenhuis.

Maar ik vroeg wel of het zo erg was dat ik geen kind van mijn vriend zou krijgen,toen zei ze dat ze hoopt dat ze nog wat met zijn zaad kunnen doen..

Heb ook wel de uitslag meegekregen voor het ziekenhuis maar snap er niets van,er staat wel bovenaan de brief "ernstige afwijking in kwaliteit sperma",dus goed is het niet..

Maargoed binnenkort dus 2e onderzoek van het zaad maar dan in het ziekenhuis..dat dus even afwachten...en dan zien we wel hoe verder.

Deniseb
3 February 2010, 09:07
denise, dat is kut nieuws.. logisch dat je je kut voelt! het is ook niet niks. Weet je zus van jullie dat jullie ook bezig zijn?
idd net wat snippie vraagt, heb je ook gehoord hoe slecht?
dikke knuffel!

Ja ze wist het al vanaf het begin,dus ze houd er gelukkig wel rekening mee.
Maar vind het dan ook weer sneu voor haar dat ze zich niet goed kan uiten waar ik bij ben..zij is natuurlijk super blij dat ze zwanger is maar vind het ook weer sneu voor mij erg dubbel allemaal..

Mila
3 February 2010, 09:21
staat er in de brief ook geen aantal? want dan kan bijvoorbeeld snippie je iets meer vertellen misschien

Deniseb
3 February 2010, 09:25
Ja de waarde van mijn vriend staat er en de normale waarde..zal het anders snippie wel prive sturen misschien dat zij het wel weet..:)

Dan word je wel iets wijzer want is het enige wat ik weet is dat het niet goed is..

P.S.
3 February 2010, 09:31
vorige week heb ik een bloedtest gedaan, maar die was niet betrouwbaar..
omdat ik van allerlei dingetjes last bleef houden en uit wilde sluiten dat het tussen mijn oren zat, heb ik gisteren een test thuis gedaan en ja hoor... positief!
omdat het nog niet helemaal te bevatten is, heb ik er vanmorgen nóg een gedaan en die is ook weer positief!!
ik had nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn!!

Babii
3 February 2010, 09:41
Ja de waarde van mijn vriend staat er en de normale waarde..zal het anders snippie wel prive sturen misschien dat zij het wel weet..:)

Dan word je wel iets wijzer want is het enige wat ik weet is dat het niet goed is..

Verdorie meissie! Je hoeft hier echt geen sorry voor te zeggen! Ik snap je ontzettend goed! De waarden van het snap ik overigens ook ;).

Wat een klap is dit weer, het wordt tijd dat hier wat positieve berichten komen. De één krijgt de ene klap na de ander.

Dikke knuffel voor jou!

Deniseb
3 February 2010, 09:44
Zal ik ze anders naar jou sturen?
Ben nu wel erg benieuwd :)

Beebie25
3 February 2010, 09:47
@ ps gefeliciteerd meid....wat super goed zeg!!!

@ deniseb: wat balen zeg....hopelijk valt de uitslag van het ziekenhuis mee...en is er nog een lichtpuntje..!!

Deniseb
3 February 2010, 09:50
Ja zeker balen..maar het bevestigd wel mijn gevoel wat ik al een aantal mnd heb!
En dan wilde de ha mij nog wel tot 2 jaar laten wachten!
Ben blij dat we het onderzoek hebben laten doen.

Moet nog wel aan het idee wennen dat ook wij in de medische molen komen,maar er word nu in ieder geval wat aan gedaan!

Babii
3 February 2010, 09:51
Zal ik ze anders naar jou sturen?
Ben nu wel erg benieuwd :)

Je mag me altijd PB-en!

Babii
3 February 2010, 09:53
Ik had weer zo een achterlijke droom :roll: . Waar ik ze vandaan haal geen idee, maar droomde dat ik een test bij de Trekpleister had gehaald (vraag me niet hoe ik erbij kom :shock: (de trekpleister :roll: ))...

En die test werd zooooo giga positief, damn sprong een gat in de lucht en toen schrok ik wakker, want het was niet zo :cry: .

@ PS gefeliciteerd.

@ Storm, hoe is het met jou lieverd?

@ Struffle, waar ben je meid, hoe is het?

snippie
3 February 2010, 09:54
Dames was snippie weer!!!

P.s gefelicitered meid geniet er van!

Denise knuffel

Deniseb
3 February 2010, 10:02
@ Babii ik heb het je gestuurd vai pb.

@ Babii en Snippie bedankt voor jullie hulp :)

Je bent dan opeens zo onbekend erin je hebt er wel veel over gelezen maar als je er zelf opeens inzit weet je helemaal niets.

struffle
3 February 2010, 10:07
@ Struffle, waar ben je meid, hoe is het?

hee ik ben er wel hoor, lees ook wel mee, maar heb t ff druk dus richt me even wat meer op school!

Lees hier sombere berichten :( Ik hoop voor deze meiden dat ze toch nog ergens geluk vandaan kunnen halen, want het is niet niks waar sommigen van jullie mee te maken hebben...

Lees wel mee en leef ook mee maar schrijf ff wat minder!
Liefs voor iedereen

snippie
3 February 2010, 10:08
vervelend het denise:(!

Babii wat een nare dromen meid!

en denise hoop dat babii je kan helpen.

Toen wij het hoorde eerst over de telefoon was ik helemala per plex!
en me man was nog aan het werk:(!
Ik wist niet hoe ik het hem moest vertellen.en hij wist al dat ik gebeld zou worden dus dta was nog moeilijker
om pas thuis wat te zeggen.
Hij viel in 1 keer stil!

struffle meid kus
KNUF

Babii
3 February 2010, 10:16
@ Babii ik heb het je gestuurd vai pb.

@ Babii en Snippie bedankt voor jullie hulp :)

Je bent dan opeens zo onbekend erin je hebt er wel veel over gelezen maar als je er zelf opeens inzit weet je helemaal niets.

Heb het geprobeerd zo duidelijk mogelijk uit te leggen en kan je zeggen, dat is moeilijk :P.

Lunanoa
3 February 2010, 11:21
Had mezelf voorgenomen NIET te computeren en al helemaal niet te forummen :P :lol: Nou dat lukt dus niet. Vandaar een berichtje vanuit het zonnige Madrid :lol:

Denise: Kut nieuws meid. Ik hoop het beste voor jullie!

P.S: Gefeliciteerd meid!

Struffle: Jij vandaag naar de gyn. voor de cyste? of gister..?

Hier:

Heerlijk rustig aan. Vriendlief onder de douche, ik even achter de pc.
We verblijven bij zijn oom dus kunnen gewoon achter de pc :lol: SLECHT!

Gister lekker wezen shoppen! Hier is het SALE en heb serieus voor nog geen 50 euro wel 10 setjes jongens kleding kunnen komen van ZARA for baby's! Echt superleuke dingen :D
Ook nog wat dingen bij H&M, misschien hadden ze die ook wel in NL maar ik wou het kopen hahahaha :lol: :oops:
Als het goed is gaan we nog naar het voetbalstadion van Real Madrid, wil vriendlief graag & lijkt mij ook wel leuk :D Vanmiddag ff stad in.
Zijn oom woont 10 min. van Madrid af in een dorp. Nouja, groter dan Sneek, de stad voor ons :lol: We vermaken ons dus prima!
Tis hier heerlijk weer rond de 15 graden :D Lekker in de zon. Met factor 25 op mijn koppie, want wil geen pigmentvlekken.
Zaterdag vliegen we naar zijn nichtje op Mallorca, daar verblijven we het weekend en we vliegen maandag terug :D Dus ook nog lekker langs het strand wandelen als het goed is!
Dinsdag avond pas terug naar Nederland. Dus we hebben nog heerlijk veel tijd!
Wel heel erg last van mijn rug :x We lopen heel veel & mijn lichaam kan het niet echt aan :oops: Ik ga dus proberen tussendoor wat te rusten :P SAAAAAI maar anders kan ik straks niet meer lopen hahaha.
Ook de stoelgang is kut. Het voedsel is anders & met een zwanger lichaam werkt dat blijkbaar niet goed op je stoelgang:P Normaal nooit zo'n last van!

Nou een kort verslag vanaf hier. We genieten lekker van elkaar & van mijn dikke buik die ENORM groeit, vind ik zelf :oops:

Een dikke zoen & knuffel voor jullie allemaaaal

snippie
3 February 2010, 11:26
Lieverd wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!!!
knuffel

Beebie25
3 February 2010, 11:32
@ lunanoa: wat klinkt dat heerlijk, geniet er nog lekker even van he meid...ennuh shopse

struffle
3 February 2010, 11:40
leuk wat van je te horen luun, wat fijn dat je het naar je zin hebt!
hier schijnt t zonnetje ook eindelijk weer eens!!

ja gister was afspraak bij de gyn maar kreeg zaterdag bericht dat die is verzet naar morgen om 2 uur, dus nog even geduld. Voelde gister de hele dag mn eierstok en deed verrekte pijn bij niesen, dus maak me zorgen dat ie is gegroeid :( Heb er nu weer geen last van. Ik sta echt te popelen om naar de gyn te gaan, wil zo graag ons kleintje weer bewonderen!! (en gerustgesteld worden ivm de cyste!)

zo en nu weer aan de barrel, ik doe veels te weinig :(

Joya
3 February 2010, 12:37
meiden ik lees wel mee maar schrijf niet zo veel..

ik wil tegen iedereen zeggen die het op dit moment moeilijk heeft: sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie!!!!!!!

lun fijn dat je het zo naar je zin hebt!! heerlijk zeg.. 15 graden.. kan er alleen maar van dromen ;) hoewel het is hier nu 6 graden en dat vind ik al heerlijk ;) geniet nog even van je vakantie meis!! en shopze he ;) haha leuk he dat je nu gericht kan shoppen..

struffle balen dat de afspraak verzet is.. ik hoop voor je dat de cyste niet gegroeid is.. doe rustig aan meis!!

p.s. gefeliciteerd meis!!

Catwoman
3 February 2010, 13:07
Heei ik ben simone 18 jaar en wil ook jong moeder worden :)
Ben december vorig jaar gestopt met de pil !

snippie
3 February 2010, 13:32
welkom:D

struffle
3 February 2010, 13:38
welkom!

pff time flies!
ik moet vanavond op gezinsbezoek bah! totaal geen zin in. Vragenlijsten afnemen en video opdrachten uitvoeren. Gelukkig hoef ik er maar 3 te doen en ben ik eind van de maand van die stomme bezoeken af.

waar zijn jullie mee bezig?

snippie
3 February 2010, 13:41
welkom!

pff time flies!
ik moet vanavond op gezinsbezoek bah! totaal geen zin in. Vragenlijsten afnemen en video opdrachten uitvoeren. Gelukkig hoef ik er maar 3 te doen en ben ik eind van de maand van die stomme bezoeken af.

waar zijn jullie mee bezig?

Ik ben druk met het huis houden ben eindelijk bijna klaar,
heb al gestoft,stofgezogen,gestreken,bed verschoond en zo even was op hangen dan vind ik het wel weer mooi.

jij sterkte:S!
knuf

Joya
3 February 2010, 13:46
ohh meiden goed bezig!! ik moet echt nodig de was ophangen.. maar helemaal geen zin in hahahaha.. nja ga het toch maar ff doen haha.. verder lekker muziek aan en lekker aan het dansen door het huis :oops: da's echt mijn groooootste hobby :D zingen en dansen :P
@catwoman welkom hier!!

Tessa23
3 February 2010, 14:41
Denise , wat een klote nieuws meis.. hopen dat ze in het ziekenhuis meer voor jullie kunnen betekenen.

P.S Gefeliciteerd!!

Ik zou morgen naar tandarts gaan , had 1 gaatje , die zou die doen , en JAA hoorrr breekt de kies daarachter af , stukjes , KLOTE , weet dus niet of dat nou echt mn kies was of vulling , maar moet morgen toch om 11 u dus zal wel zien , ze zei we behandelen alleen het ergste dus heb liever die afbgebroken kies , andere geen last van.. en geloof ik me ben nu al bang!!! Haha

snippie
3 February 2010, 14:42
ohhhhhh tessa wat balen zge meid

Tessa23
3 February 2010, 14:52
haha als hij met verdoving aankomt jank ik al zowat :p erg he haha

Joya
3 February 2010, 14:52
ohh daar wordt je idd niet vrolijk van tessa.. sterkte morgen dan maar ;)

Tessa23
3 February 2010, 14:59
dank je mama2b , haha gewoon verdoven en boren maar :D

Joya
3 February 2010, 15:05
hahaha zegt ze heel stoer :P

Tessa23
3 February 2010, 15:06
dat heb je goed haha ;)

Bati
3 February 2010, 17:28
@ P.B Geleficiteerd!
@ Denise: veel sterkte!

snippie
3 February 2010, 17:31
Ankie meid hoest met jouw?

Bati
3 February 2010, 17:34
wel goed! Ongi is er nog niet, maar dat is niks nieuws! Nog altijd geen regelmatige cyclus.
Hoe is t met jouw? Ik las dat je weer was aan t spuiten....Hoop voor je dat t nu eindelijk binnenkort zover mag zijn!DUIM voor je! Knuffel!

snippie
3 February 2010, 17:36
wel goed! Ongi is er nog niet, maar dat is niks nieuws! Nog altijd geen regelmatige cyclus.
Hoe is t met jouw? Ik las dat je weer was aan t spuiten....Hoop voor je dat t nu eindelijk binnenkort zover mag zijn!DUIM voor je! Knuffel!

Jah alweer bijna een week aan het spuiten.Vrijdag eertse fm meeting.
dus we gaan het zien:)

snippie
3 February 2010, 17:37
en oja zie me banner;)!dit word de ronde!!!
hoe mooier wil je het hebben 2tp en 24ste ronde:D

Bati
3 February 2010, 17:37
SPANNEND! Veel sterkte! En ik duim zo hard mogelijk voor je meid!!!!! Knuffels!

snippie
3 February 2010, 17:41
SPANNEND! Veel sterkte! En ik duim zo hard mogelijk voor je meid!!!!! Knuffels!

Tanx!wij vinden het dit keer die fm ook spannend omdat bij de vorige icsi bij de eerste fm geen groei te zien was.
er waren recht niks te zien en links hele kleintjes.

Bati
3 February 2010, 17:46
maar voel je nu wel verschil?

snippie
3 February 2010, 17:49
maar voel je nu wel verschil?

jah dta wel maar dat zegt niks meissie.
vorige keer was ik t/m dag 8 ongi en had dag 9 fm.dus dat is al verschillend

Bati
3 February 2010, 17:50
hmmm, ik hoop t voor je meid! Veel suc6!!!!!EEN HELE DIKKE KNUFF!!!
Ben weer weg! veel liefs!

snippie
3 February 2010, 18:00
en ach! me banner gaat al uit van een cyclus van 35 dagen netals de vorige ICSI dus we houden er al rekeing mee:)!
zo groot zou de klap dus niet zijn als we vrijdag niks te zien krijgen.

MissMini
3 February 2010, 18:01
:) Hallooo,
Hoeist hier?

Luun, lekker dat jullie het zo naar jullie zin hebben! 't Klinkt in ieder geval geweldig, zou ook nog wel een weekje weg willen, maar doe het toch maar niet meer nu ;)

Pff, ik heb een mégastrijk liggen. Iemand die er geen hekel aan heeft en die het ff komt doen hier? :mrgreen:

Joya
3 February 2010, 18:12
:)
Pff, ik heb een mégastrijk liggen. Iemand die er geen hekel aan heeft en die het ff komt doen hier? :mrgreen:

dan mag je die persoon daarna doorsturen naar mij ;)

MissMini
3 February 2010, 18:22
Haha mama2b, afschuwelijk he, strijken! Heb nu echt veel liggen want had 5 wassen ofzo (hoe bedoel je ik liep een beetje achter :oops: ). Maargoed als het eenmaal gewassen en gestreken in de kast ligt is het ook wel weer lekker, alles weg voor de bevalling, tenminste als ik het nu een beetje netjes bijhoudt tenminste! :D
Maar ben nog steeds niet begonnen hoor, ben ff gauw m'n ziekenhuistas aan het inpakken, alles stond al klaar maar nu nog ff netjes in de tas en dan is dat ook weer klaar. Laat Ukkie dan maar komen!
Met jou verder alles goed, hoe voel je je ?

Kimberley, spannend hoor, hopelijk is het raak! Zou nog een mooi cadeautje zijn voor je vriend dan!

Hier is alles verder wel goed, buiten enorme rugsteken om vandaag. Pff erg vervelend, maargoed het hoort bij de laatste loodjes he. Nog maar een paar weekjes te gaan!! :mrgreen:

Storm1987
3 February 2010, 18:30
Hier ben ik ook eindelijk weer eens om een berichtje te posten!!

Denise, las dat je een zeer negatieve uitslag van het onderzoek hebt gehad. Jeetje meid, wat een enorme tegenslag. Geef het samen even de tijd om het te verwerken want kan me voorstellen dat dit een shock voor jullie moet zijn. Wie verwacht dit nou? :( Sterkte!

Snippie ik hoop onwijs hard voor je dat je deze ronde een grote engel op je schouder hebt en heel veel geluk! Het moet nu gewoon een keer meezitten na al die tegenslagen. Ik duim voor je.

Struffle: vervelend dat je zo'n last hebt van de cyste... snap best dat je er wat ongerust over bent. Hoe is het verder met je, bijna 12 weken he :D lekker he.

Lunanoa: Klinkt heeeerlijk en dus lekker geshopt. Goed naar je lijf luisteren he, al is dat moeilijk ;)

Ps: gefeliciteerd!

Hier is mijn verlof ingegaan.... 20 weken in totaal met vakantie erbij geplakt ;) Echt superlekker. Vandaag samen met mijn zwangere vriendin (zij is 36wkn) naar het winkelcentrum geweest en lekker wat gegeten bij delifrance. Morgen bij mijn tante langs. Ik ga alleen maar genieten de komende weken :mrgreen: Vandaag alweer 34 weken zwanger en ik vind de tijd vliegen! Herinner me nog als de dag van gisteren dat ik positief testte en nu mag ik al bijna gaan bevallen. Heb met regelmaat voorweeen dus de boel is goed in werking daar binnen. Hij mag van mij nog wel even blijven zitten, ben het zwanger zijn nog niet zat maar ben wel heel erg benieuwd naar die kleine drukteschopper in mijn buik.

MissMini
3 February 2010, 18:40
Gezellie dat je er weer eens bent Storm, begon je al te missen :)
Lekker he, verlof! Inderdaad groot gelijk dat je alleen maar gaat genieten de laatste weken. Hier wordt het vooral erg zwaar, die laatste loodjes. Hoe ervaar jij die? Heb vooral opstartproblemen en 's avonds kun je me opvegen. Maar ik mag eigenlijk niet klagen he dus doe ik vooral niet, haha, genieten doe ik nog steeds! Al mag Ukkie nu ook wel komen want ben echt reuze benieuwd naar die kleine!

Vandaag nog ff naar de Prénatal geweest en een treintje gekocht met de naam van ons Ukkie. Zo schattig! En nog een leuk pakje voor in het ziekenhuis, pff ik blijf kopen.. Nu is het echt klaar hoor ;)
Jij je ziekenhuistas al klaar of ben je er nog niet mee begonnen?

Joya
3 February 2010, 19:19
@missmini ja ik vindt het ook echt verschrikkelijk.. heb ook nog een behoorlijke berg strijkgoed staan.. maar dat komt wel een x.. ik heb nog ff voor de bevalling hahaha :P mag ukkie nu al komen bij jullie?? is wel vroeg nog he.. ;) met mij gaat verder alles prima!! lekker geen kwaaltjes dus da's wel fijn :D wel erg moe.. morgen weer om half 4 opstaan dus da's wel ff minder.. maar het hoort erbij he :P nou doe rustig aan en succes met strijken ;)

meiden slaap lekker alvast!!

Tessa23
3 February 2010, 19:34
Ik heb alweer een opgeblazen gevoel en vaak plassen , maar ben ook verkouden, kan ook door verkoudheid komen of niet? haha

snippie
3 February 2010, 19:36
Storm lieverd heerlijk genieten he meissie!!
En dank je lieverd!Dit moet de ronde maken!

missmini schiet ook al aardig op he meid!!!

Kimberly wat fijn dat je ei gevoelt hebt!jammer dta het pijn deed!

ik strijk zodra de was drook is:)dus ben altijd heerlijk bij.
dat was in het oude huis wel anders hoor :oops: liep ik latijd achter
knuf

MissMini
3 February 2010, 20:34
Pff, wat is het hier rustig zeg! 'k Verveel me want ben alleen thuis, dus dacht ga lekker ff spammen op het forum, maar helaas is er niemand om mee te kletsen! Haha, in je eentje is ook zo saai he :mrgreen:

De strijk ligt hier nog steeds trouwens... Wel gedoucht en mijn ziekenhuistas ff compleet gemaakt, dus die is nu klaar voor de start.
Morgen ben ik de hele dag weg en daarna.. ligt de strijk er vast ook nog wel, die wacht wel tot vrijdag :)

snippie
3 February 2010, 20:38
Grapjas!!!

snippie gaat zo lekker naar bed.
ben aardig moe !
knuf

MissMini
3 February 2010, 20:40
Lekker hoor Snippie, ik duik ook lekker m'n bedje in zo! Ben aardig moe, hoewel ik er pas om 10 uur uit was vanmorgen! Maar vanmiddag de hele middag gestaan en gelopen en dat gaat toch een beetje opbreken merk ik. Maar Ukkie is nogal druk dus zal voorlopig nog wel niet slapen...
:mrgreen:

Truste meis!

snippie
3 February 2010, 20:44
Lekker hoor Snippie, ik duik ook lekker m'n bedje in zo! Ben aardig moe, hoewel ik er pas om 10 uur uit was vanmorgen! Maar vanmiddag de hele middag gestaan en gelopen en dat gaat toch een beetje opbreken merk ik. Maar Ukkie is nogal druk dus zal voorlopig nog wel niet slapen...
:mrgreen:

Truste meis!

hihi mss helpt een muziek doosje.

dat gaat ik trouwens wel doen mocht ik zwanger zijn een muziek doosje op me buik leggen schijnen ze rustig van te worden en later uit de buik ook rustig van te worden als zehet horen.

MissMini
3 February 2010, 20:46
Whaha ja dat muziekdoosje had ik ook van gehoord, de meesten worden daar rustig van, maar helaas, Ukkie trapt net zo lang tot dat ding van m'n buik af is. Schijnbaar houdt het niet van dat muziekje haha! Arme Woezel en Pip..... :shock: :lol:

snippie
3 February 2010, 20:49
Whaha ja dat muziekdoosje had ik ook van gehoord, de meesten worden daar rustig van, maar helaas, Ukkie trapt net zo lang tot dat ding van m'n buik af is. Schijnbaar houdt het niet van dat muziekje haha! Arme Woezel en Pip..... :shock: :lol:

hihi;)!

nou meid ga nu echt af sluiten.

tot snel
knuf

MissMini
3 February 2010, 20:53
Sleep well, weltrusten! :)

Tessa23
3 February 2010, 23:06
Slaapze allemaal!!

sonja2009
4 February 2010, 09:24
goedemorgen allemaal

Beebie25
4 February 2010, 09:26
goedemorgen sonja,

nog leuke plannen voor vandaag?? Ik zit lekker op mn werk een beetje op het forum haha, tis best rustig vandaag!
moet wel mn werk afhebben want ben morgen lekker vrij, dan gaan we in ondertrouw...superleuk :D
Daarna maar even de stad in voor ringen enzo.... ;)

snippie
4 February 2010, 09:29
ohhh leuk jazzy:)!

in mei ben ik alweer 2 jaar getrouwd tijd vliegt hihi

sonja2009
4 February 2010, 09:36
oohh leuk jazzy ik ben ook al bijna weer een jaar getrouwd gaat hard de tijd

Ik moet straks naar de dierenarts en dan even boodschappen doen en verder lekker helemaal niets meer
Had gister iets teveel gedaan althans alex moest nieuwe kleding hebben dus even de stad in geweest heb daarna de hele avond barstende koppijn gehad
We waren niet van plan om iets te kopen voor onze kleine meid maar heb weer een pakje erbij en sokken

snippie
4 February 2010, 09:39
leuk weer wta nieuws gekocht.jammer van je hoofd pijn.
doe dan vandaga maar lekker rustig aan.

ik ga vanmiddag weer lekekr werken.en dan alweer weekend

sonja2009
4 February 2010, 09:43
leuk weer wta nieuws gekocht.jammer van je hoofd pijn.
doe dan vandaga maar lekker rustig aan.

ik ga vanmiddag weer lekekr werken.en dan alweer weekend

ze heeft nu al meer kleding dan haar moeder hahaha alleen moet eigenlijk even niets meer kopen kan en wil even nog niet zeggen waarom maar als ik meer weet laat ik het wel weten

snippie
4 February 2010, 09:52
ohh oke hoop niks ernstigs?
KNUF

sonja2009
4 February 2010, 09:56
ohh oke hoop niks ernstigs?
KNUF

nee hoor je hebt een pb