PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Beebie25
4 February 2010, 10:01
@ sonja....nou ik zou me ook niet in kunnen houden denk ik.....alles is toch leuk lief en sgattig voor zo'n kleintje ;)
hopelijk is de reden niet erg, mocht je het willen vertellen dan hoor ik het wel.

Pfff ben maandag nog bij de dierenarts geweest, mn kleine sgat was aan de diarree...spuitje in dr kont en pillen...gelijk 70 euro ...jeeeeh :x NOT.....wij hebben een bordeauxdog...ze is nu 7,5 maand....zo'n sgatje en lekker aan het puberen haha!

sonja2009
4 February 2010, 10:05
ja die dierenartsen verdien genoeg mijn tijgertje is vorige week gesteriliceerd en moet nu terug voor de hechtingen koste me 150 euro en ik heb nog eens de verkeerde poes laten helpen ook dacht dat zij elke keer van zich af pieste als ze krols was maar het is onze nieuwe poes grrrr

snippie
4 February 2010, 10:05
@ sonja....nou ik zou me ook niet in kunnen houden denk ik.....alles is toch leuk lief en sgattig voor zo'n kleintje ;)
hopelijk is de reden niet erg, mocht je het willen vertellen dan hoor ik het wel.

Pfff ben maandag nog bij de dierenarts geweest, mn kleine sgat was aan de diarree...spuitje in dr kont en pillen...gelijk 70 euro ...jeeeeh :x NOT.....wij hebben een bordeauxdog...ze is nu 7,5 maand....zo'n sgatje en lekker aan het puberen haha!

duur he jzzy.

sonja je hebt pb terug.

KNUF

Beebie25
4 February 2010, 10:13
Ja ff een bezoekje brengen is altijd minstens 70 euro haha....zeker omdat ze al bijna 45 kilo weegt...dan moet ze een grotere hoeveelheid hebben van alles, spuitjes pillen ontworming...alles is duurder hahaha en dan nog maar te zwijgen over het aantal kilo's voer wat ze wegwerkt in de maand haha....maar goed dat wisten we van te voren en ze is het meer dan waard hoor :D kan echt niet meer zonder dr.... :oops:

snippie
4 February 2010, 10:16
gelukkig hoeven wij tot nu toe nog niet met ons poesje naar de dieren arts.
jah om haar te laten helpen.
maar meer dus niet.

sonja2009
4 February 2010, 10:20
wij hebben onze hond nu iets langer als een half jaar en zijn al een paar keer bij de dierenarts geweest met hem echt niet normaal
1e keer een splinter in zijn teen door het rennen in het bos
2e keer een ontstoken oogje door zand
3e keer vanwege het blaffen voor het vuurwerk
Maarja je hebt dieren en dan moet je je verantwoordelijkheid er voor nemen he

snippie
4 February 2010, 10:28
jah tuurlijk.
als er iets zou zijn met ons poesje zouden we ook gaan hoor.

Peraja
4 February 2010, 10:35
Jaa das dan toch het minste wat je voor zo'n beesie kan doen.

Wij hebben ik oktober een bordeauxdog opgehaald van 7 jaar. Had al 7 huizen gehad en echt zwaar verwaarloost. Was er mee naar de dierenarts gegaan. 200 euri lichter maarja hij is wel gigantisch opgekapt en dat doet dan toch wel weer erg goed :D

snippie
4 February 2010, 11:15
lieve dames hier een erg verdrietige snippie :cry:

me baan staat op het spel door kinderwens.
Ik heb maandag beoordelings gesprek!

De vraag die mij is gesteld is:Denk goed met je man na over wat er op het moment het meest bij je past in jouw situatie zoals hij nu is!

er zijn binnen onze organisatie meer mogelijkheden.

is niks ernstigs maar dit is wel waar je over na moet denken we bespreken het maandag verder

Deniseb
4 February 2010, 11:19
He getver snippie!

Babii
4 February 2010, 11:33
Snippie, lieverd ik snap je verdriet. Heb daar nu ook last van, heb zelf morgen mijn beoordelingsgesprek.

Vorige gesprek was uitmuntend, maar weet niet of dat nu ook zo is. Ben zoveel afwezig geweest door de bezoeken, maar ze wisten ervan en hebben me zelfs nog bevestigigd dat dit niet mijn baan kost.

Heb zelf helaas 1 vervelende manager die mij niet echt mag en de ander is super incl. directeur. Het is voor mij ook afwachten.

Maar meis, als je de mogelijkheid krijgt wat anders te doen binnen de organisatie zou ik die kans aanpakken,. maar ze zullen je vast niet ontslaan toch, ze hebben het niet letterlijk gezegd toch? Wellicht denken ze dat dit nu te zwaar is en willen je minder belasten in dit traject?

Knuffel voor jou!

snippie
4 February 2010, 11:40
Snippie, lieverd ik snap je verdriet. Heb daar nu ook last van, heb zelf morgen mijn beoordelingsgesprek.

Vorige gesprek was uitmuntend, maar weet niet of dat nu ook zo is. Ben zoveel afwezig geweest door de bezoeken, maar ze wisten ervan en hebben me zelfs nog bevestigigd dat dit niet mijn baan kost.

Heb zelf helaas 1 vervelende manager die mij niet echt mag en de ander is super incl. directeur. Het is voor mij ook afwachten.

Maar meis, als je de mogelijkheid krijgt wat anders te doen binnen de organisatie zou ik die kans aanpakken,. maar ze zullen je vast niet ontslaan toch, ze hebben het niet letterlijk gezegd toch? Wellicht denken ze dat dit nu te zwaar is en willen je minder belasten in dit traject?

Knuffel voor jou!

Dank je meissie,
mijn vorige gesprek was ook heel goed.
Ik kreeg van deweek een mailtje dat ze een beoordelings gesprek wilde omdat ik per 1mei 1jaar in dienst ben.
Dus ik had gevraagd wat me te wachten stond zodta ik me kan voorbereiden.Nou had ik dus beter niet kunnen doen.
meissie ik werk met kids dus enige optie is de flex pool in gaan en dat vertic ik

snippie
4 February 2010, 11:43
En het is zeker niet te zwaar ebgrijp je wle hoor :),
en ze willen stabiliteit in het team en omdat ik om de maand sowiezo 2keer onverwachts
van de groep af moet begrijp ik ze helemaal.Maar dat had ik al aan geven voor de verlening.
en dit keer door de hormonen er niet ben.
poeh lastig!me man en ik gaan heel goed na denken.

heel mss toch dan maar uitstellen na deze poging:(

Babii
4 February 2010, 11:44
Wat is de flex pool :oops: ?

snippie
4 February 2010, 11:47
Wat is de flex pool :oops: ?

dat je van hot naar her word gestuurd.
dus overal en nergens op een bso binnen de organistatie komt te staan

b0llie
4 February 2010, 11:51
snippie, hopelijk komen jullie eruit zeg op je werk

ik heb n groter probleem, ik word op straat gezet, vanwege niet meer verlengen van mn contract :|

snippie
4 February 2010, 11:54
Bollie das ook naar.

maar hoezo is jouw probleem groter?

snippie
4 February 2010, 11:54
Bollie das ook naar.

maar hoezo is jouw probleem groter?

het is alle twee erg naar!

Bati
4 February 2010, 11:58
hallo meiden, ach neej....hebben jullie dat ook nog es erbij! Geweldig! :roll:
Hopelijk mogen jullie gewoon blijven waren jullie zitten nu!

hier net 1 van mn katten laten castreren, hij is nu een beetje boos...mag hem niet aaien (ligt onder t bed) :?
ach ja.....

b0llie
4 February 2010, 12:00
tuurlijk is t allebei naar
maar jij houd je baan toch gewoon snap ik?
alleen n andere functie miss ofz???

mijn baan heb ik dan niet meer..
zo bedoel ik

@ankie,,,aaah hehe, zielig is dat he
hij trekt wel bij :D

Bati
4 February 2010, 12:03
ja dat hoop ik wel :shock:
Moest hem vanmorgen "inleveren" en dan kon ik m later ophalen....toen ik weg liep had ik wel tranen in mn ogen.
Vond t zow zielig (bij de andere kat kon ik er gewoon bij zijn, bij de operatie en daarna meteen meenemen. maar dit was een andere da)....maja ff afwachten. Hij ligt nu onder t bed zich te wassen....heeft nu natuurlijk een vreemde reuk bij zich!

snippie
4 February 2010, 12:04
meid heb hem nu nog jah maar word voor een keuze gesteld.
en die keuze is heel simpel ik stel onze kinder wens niet uit.
en die andere functie doe ik niet!
dat brengt teveek stress bij mij op.ik heb vastigheid nodig op het werk een eigen groep en niet van hot naar her gestuurd worden,

b0llie
4 February 2010, 12:10
oooh sorry
nee, snap dat je je kinderwens niet uit gaat stellen
maar d8 dat je t niet erg vond n andere functie, sorry meid
dan heb ik nix gezegd :oops:

Bati
4 February 2010, 12:11
@ Snippie dat lijkt me niet eg fijn! Vooral als je dadelijk een kind hebt en je moet dan voor je werk overal op en neer. Je wilt denk ik wel "vastigheid" dan! Ik hoop dat t allemaal zal meevallen. Niet dat je weer een probleem erbij hebt. Het mag je ook wel es mee zitten vind ik!

snippie
4 February 2010, 12:19
oooh sorry
nee, snap dat je je kinderwens niet uit gaat stellen
maar d8 dat je t niet erg vond n andere functie, sorry meid
dan heb ik nix gezegd :oops:

geeft niet meissie.
sorry als ik wat vel reageer.
ben even een emotie bom.
maar die functie is helemaal niks voor me.kan ik heel slecht tegen.dus vandaar.
maar ik wacht nu eerst maar het gesprek van maandag af.
knud

snippie
4 February 2010, 12:22
@ Snippie dat lijkt me niet eg fijn! Vooral als je dadelijk een kind hebt en je moet dan voor je werk overal op en neer. Je wilt denk ik wel "vastigheid" dan! Ik hoop dat t allemaal zal meevallen. Niet dat je weer een probleem erbij hebt. Het mag je ook wel es mee zitten vind ik!

Nou dat is het niet zeer.maar ik heb gewoon stabiliteit qua werk nodig,
ik kan er niet tegen steeds weer moeten voorstellen en niet weten waar je aan toe bent

Beebie25
4 February 2010, 12:24
@Peraja: wat leuk dat je ook een bordeauxdog heb....ik heb er ook een alleen die is 7,5 maand, nu lekker aan het puberen haha maar het is zo'n heerlijk beestje met een geweldig karakter!!

Nou dames, dat klinkt allemaal erg verontrustend, zeker is deze tijd. De meeste bedrijven denken op dit moment alleen aan zichzelf en niet aan de werknemers. Hopelijk mogen jullie blijven maar denk dat je nu niet teveel eisen moet hebben wil je een baan houden. Tegenwoordig is het gewoon ok wil je niet dan voor jou 10 andere :( erg vervelend.
Ik heb een contract voor onbepaalde tijd maar wij zijn afhankelijk van contracten met gemeentes, deze worden in oktober opnieuw bekeken, worden deze niet verlengd dan sluit de tent dus is ook allemaal even afwachten. En dan zegt mijn contract ook niks hoor en sta ik gwn zonder pardon op straat!!

Succes dames.....

Babii
4 February 2010, 12:26
@ B0llie, volgens mij weet Snippie niet zeker of ze hem behoudt, maar Snippie gaat goed der best doen en duidelijk aangeven dat ze het graag wil ;)!

En bij mij is het ook niet zeker of me contract verlengd wordt, want hier moeten alle jaarcontracten eruit. En dat gaan ze opvullen met intern personeel die al een vast contract hebben.

Aan de ene kant lijkt het me stug dat ze dat doen, want ze hebben geďnvesteerd:

- BHV cursus
- EHBO opleiding
- BHV Regisseur (leidingegevende van het BHV team)
- Management Assistente

En niet te vergeten dat ze me hebben uitgekocht bij het uitzendbureau, want ze wilde me zo graag in dienst en dan nu dit.

Ik wacht het gewoon af ;).

b0llie
4 February 2010, 12:32
ja idd babii
gewoon rustig afwachten, en wel blijven informeren of er al wat bekend is
heb ik ook gedaan, en zo dus gelukkig op tijd (contract loopt 28 juli af) erachter gekomen dat ik weg moet
dus kan ik alle rust op zoek naar wat anders

Peraja
4 February 2010, 12:32
@ snippie wat ongelovelijk klote zeg! ik hoop dat het gesprek maandag nog een beetje en dat je lekker mag blijven zitten waar je zit. Vind het heel raar dat ze dit zeggen omdat jullie een kinderwens hebben :? Kan me voorstellen dat je gewoon vastigheid wil! Ben benieuwd wat zij maandag zeggen!

Ik zit wel in de flexpool maar heb een min max contract van 24 tot 36 uur en werk maar in 2 huizen en dat wordt gelukkig heel mooi afgewisseld. En in augustus krijg ik gewoon een vast flex contract dat betekend dat ik gewoon vast in de pool zit met deze uren.

Peraja
4 February 2010, 12:33
ja idd babii
heb ik ook gedaan, en zo dus gelukkig op tijd (contract loopt 28 juli af) erachter gekomen dat ik weg moet

he meis wat klote joh dat je straks geen baan meer hebt maar gelukkig dan wel dat je het optijd weet zo heb je wel de kans om naar iets anders te kijken. Heb je al iets op het oog of is het moeilijk een andere baan te vinden?!

Peraja
4 February 2010, 12:34
@ B0llie, volgens mij weet Snippie niet zeker of ze hem behoudt, maar Snippie gaat goed der best doen en duidelijk aangeven dat ze het graag wil ;)!

En bij mij is het ook niet zeker of me contract verlengd wordt, want hier moeten alle jaarcontracten eruit. En dat gaan ze opvullen met intern personeel die al een vast contract hebben.

Aan de ene kant lijkt het me stug dat ze dat doen, want ze hebben geďnvesteerd:

- BHV cursus
- EHBO opleiding
- BHV Regisseur (leidingegevende van het BHV team)
- Management Assistente

En niet te vergeten dat ze me hebben uitgekocht bij het uitzendbureau, want ze wilde me zo graag in dienst en dan nu dit.

Ik wacht het gewoon af ;).

Lijkt me inderdaad stug als ze je wegdoen als je zoveel in je geinvesteerd hebben. Het beste wat je kan doen is dan maar inderdaad wachten anders maak je je zelf alleen maar gek.

snippie
4 February 2010, 12:35
lieve dames dank jullie wel
en babii idd ga heel goed laten weten wat ik wil en als ze er niet mee eens zijn.
zoeken ze maar een ander!
maar blijf daar dan wel voor me lieve collega's tot me contract ontbonden is stel dat mocht het geval zijn.

maar ga nu werken.
KNUF

Babii
4 February 2010, 12:40
ja idd babii

Mijn werkgever is een hele grote organisatie en die geven dat zeker 2 maanden van tevoren aan! Dit soort dingen doen hun niet op het laatste moment :mrgreen: .

En ik ga niet blijven informeren, ga hun niet pushen, want ze komen echt wel op tijd :).

b0llie
4 February 2010, 12:41
@peraja, ik kijk naar vanalles
heb niet iets speciaals op t oog :)

Peraja
4 February 2010, 12:43
@peraja, ik kijk naar vanalles
heb niet iets speciaals op t oog :)

nou meis hoop dat je snel wat vind wat je goed ligt!

Mila
4 February 2010, 13:35
heb niet alles gelezen alleen over de diertjes en de kosten!

ik heb mijn twee poezen verzekerd :lol: tja het kan uiteindelijk duurder zijn of juist goedkoper..
ik betaal een vast bedrag in de maand en dan heb ik verder gaan kosten, als ik naar de dierenarts ga stuur ik de rekening op naar de verzekering! laatst had ik met mijn kat een gebroken poot en even later had hij longontsteking en is die opgenomen en dat zijn wel dure rekening kan ik vertellen en door de verzekering hoef ik me niet druk te maken of ik het op dat moment kan betalen.. en van 1 kat heb ik het geloof ik al voor 3 jaar terug verdient.
mijn moeder had dat met de hond, die moest aan beide achterpoten geopereerd worden: 980 euro, kreeg dus alles vergoed! als je dat dan zelf moet betalen is echt veel en nu betaal je maar een bepaald bedrag in de maand.. alleen als je een huisdier hebt, waar niks mee gebeurd dan ben je wel duur uit met de verzekering, dus het is waar je zelf voor kiest!

ik ga zo naar het ziekenhuis voor mijn vriend tot zo!

Liminous
4 February 2010, 13:39
Sylvia meid, heel veel succes bij t ziekenhuis! Hoop dat t allemaal mee valt

b0llie
4 February 2010, 14:12
suc6 int ziekehuis sylvia

Beebie25
4 February 2010, 15:38
@ sylvia22: ligt er ook aan wat je verzekerd hoor, ras en gewicht.....een bordeauxdog verzekeren is naar mijn mening ontzettend duur aangezien hun levensduur vrij kort is en ze veel wegen betaal je gewoon 60 euro per maand en dat vind ik aan de dure kant, hopelijk hoeft ze nooit een dure operatie te ondergaan en anders hebben we pech!!

Tessa23
4 February 2010, 15:49
Hier verkouden pff word er gek van.. en naar de tandarts geweest , pff verdoving voelde ik gelukkig niks van en t is allemaal weer voorbij.. gaatje is dicht haha..

Mila
4 February 2010, 16:00
ja idd zo'n grote hond is idd duur..

Mila
4 February 2010, 16:27
nou nou nou zeg! :evil:

de uitslag hebben ze niets kunnen vinden, dat houd dus in dat hij geen diereninfectie heeft en hij heeft ook geen "normale" infectie.. kanker is het ook niet :D
de internist staat ook voor een raadsel, toen wij vertelden dat we een aquarium hebben, ging bij hem een lichtje branden en nu gaan we onderzoeken op lymfekliertuberculose, dus TBC. Volgens hem is deze kans goed aanwezig!
ze hebben weer een punctie gedaan en maandag krijgt hij een mantou, daarbij spuiten ze vloeistof onder de huid en dan moet hij drie dagen later terug komen, als er dan een bult zit op die plek heeft hij TBC, mocht daar niks uitkomen dan moeten we nog een week wachten op de uitslag van de punctie. word TBC uitgesloten dan gaan we verder onderzoeken, alleen weet de arts het ook echt niet :?

en wat een K*T ziekenhuis hier pfff onmogelijke lange wachttijden en je word van de ene arts naar de andere gestuurd, komen we bij de longpoli aan, staat die vrouw al op het punt om naar huis te gaan, terwijl het nog lang geen vijf uur is :roll: nou ja gelukkig loop ik niet in de dit klote ziekenhuis en als mijn vriend in de toekomst ook nog een keer moet gaan we naar mijn ziekenhuis! hier zien ze ons straks niet meer terug en ik ga hier never nooit niet bevallen!! poehe

snippie
4 February 2010, 17:58
Syl meid wat naar zeg!!!
Ik hoop dat ze snel weten wat het is.
en wta naar van die wachttijden.
meid ik duim voor je dat ze snel oorzaak vinden!

KNUFFEL

Mila
4 February 2010, 18:09
weet iemand of TBC invloed heeft op het zaad van de man?

jorina
4 February 2010, 19:25
sorry dat weet ik niet syl misschien volgende bezoekje ff vragen aan je gyn

meiden kom ff melden dat de computer niet helemaal goed is zit nu op die van mijn schoonmoeder
ben erg moe en ga dus ook lekker in bedje liggen
hoop dat hij morgen weer normaal doet :D

Mila
4 February 2010, 20:29
slaap lekker jorina!

wat is het hier de laatste tijd stil! :roll:

Tessa23
4 February 2010, 23:29
Ja echt stil hier!!

Sharon hoe is het met jou??

Slaapze allemaal , ik ga het ook weer proberen..

sharon_
5 February 2010, 08:28
Goeieeeemorgen,
of liggen jullie allemaal nog in diepe slaap???

@Tessa, lief dat je er naar vraagt! Met mij gaat het ff niet zo heel erg lekker. Zie het allemaal niet meer zo zitten,
en ben dus ook behoorlijk down. Laatste dagen gaat alleen maar de vraag door me hoofd waarom wij zoveel tegenslagen
hebben. En vriendlief zie ik amper want die werkt lange dagen. Dus voel me best alleen :( .. Ben nu ook nog eens ziek
en moet zo werken dus hopelijk wat afleiding want ik moet vanmiddag bloedprikken voor de waarde van me eisprong.
En hoe is het verder met jou dan meis?

@Syl, jeetje wat is het ook lastig of niet met die bulten van je vriend. Hoop dat ze volgende week toch echt achter de
ziekte komen en ze niet weer ernaast vissen. Zal voor je vriend vast en zeker ook wel heel erg slopend zijn of niet?

@Lunanoa, wat leuk dat je zoveel geshopt hebt in Spanje.. Ik geef je groot gelijk hoor hihi en zeker met zon sale actie!
Geniet nog maar even heerlijk van de vakantie en rust wel goed uit voor je rug he meid ;) ..

@Deniseb, wat vreselijk dat het zaad van je vriend niet goed is. Ik weet dat het echt als een gigantische klap aan komt
in je gezicht, en ik kon toen niks anders dan huilen. Neem de tijd om dit ff tot je door te laten dringen, en praat goed met elkaar want het is niet niks. Wil je een hele dikke knuf geven!

Mila
5 February 2010, 09:51
sharon, vervelend dat je down voelt, geef er lekker aan toe en hopen dat je snel weer wat beter voelt.

ik voel me al 5 dagen misselijk maar de griep zet niet door bah! ik haat het om er zo tegen aan te hangen.soms kun je gewoon beter goed ziek zijn, dan zo hangerig en misselijk als dit!
Nou ik heb een klein beetje hoop, want volgens mij gaan er veel jongeren naar huis vanmiddag en we werken met volledige bezetting, dus misschien kan ik eerder naar huis.. ga zo even kijken hoe ik me voel!

straks diplomauitreiking van een jongen waar ik en mijn vriend een bijzondere band mee hebben, een paar jaar geleden kwam hij ook bij ons thuis, hij heeft helemaal niemand! maar toen hij bij mijn vriend in de groep kwam wonen en nu bij mij, mag hij niet bij ons thuis komen, maar over een maand gaat hij zelfstandig begeleid wonen bij een andere instelling, dus mag hij weer bij ons thuis komen :D die jongen is ook zo blij! als ik hem dan zo gelukkig zo word ik helemaal blij!

Storm1987
5 February 2010, 10:12
Het is hier zeker stil op het moment. Ik heb momenteel ook niet veel te melden, geniet lekker van mijn verlof en mijn dikke buik.

Was alleen wel heel erg benieuwd hoe het met Struffle gegaan is, stond me iets bij dat ze gisteren naar de gyn moest.

Deniseb
5 February 2010, 10:37
Nou heb een afspraak op 19 Maart in het antonius
Krijg binnenkort een vragenlijst opgestuurd die mijn vriend en ik moeten invullen.
Zijn zaad word dan nog niet gecontroleerd volgens mij.

Het is dus alleen een intake gesprek.

Pff en wat ga je nadenken he,vanaf het moment dat je weet dat het niet op de normale manier kan...

Een kindje krijgen lijkt zo vanzelfsprekend.

Mijn vriend en ik hebben al heel ver lopen nadenken wat nog niet hoef maar wat je toch doet.
Dacht zelfs gisteren van ik denk dat ik het nog niet allemaal kan en durf ik wel?
Maar toen zei mijn vriend ook we wachten het eerst af in Maart dan weet je wel wat meer nu ga je toch de raarste dingen bedenken enzo..

sharon_
5 February 2010, 10:45
Deniseb, dat is heel normaal hoor dat je dat denkt. Ik zei ook bij de allereerste uitslag, sorry maar ik begin alleen aan iui, en verder aan helemaal niks. Dus verwacht geen IVF of ICSI van mij, want daar ben ik niet sterk genoeg voor. En na veel praten, en onze bezoekjes aan het ziekenhuis heb ik toch besloten er wel voor te gaan. Hoe zwaar het misschien ook is, ik wil een kindje met me vriend! Ik wil hem het ook gunnen om papa te worden van zijn eigen vlees en bloed. Dus daarom toch de keuze gemaakt om wel aan ICSI te beginnen. Vind al die behandelingen wel vreselijk hoor, maar ik heb alles voor ons kindje over.

Ik denk trouwens dat je voor de volgende afspraak die na je intake is, weer zaad moet inleveren. Moesten wij ook. Dit was 2 maand later, en gelukkig was het aantal wel verdrie dubbelt, alleen nog steeds heel erg slecht. Zolang we elkaar steunen komen we er vast wel, en dat zal bij jullie ook vast het geval zijn meid!

Deniseb
5 February 2010, 10:56
Dan ben ik gelukkig niet de enigste die dat denk :)
Ik ben van mijn zelf best al bang aangelegd...en ben vooral bang voor prikken/naalden.. :shock: En las dat je eigenlijk bij alle behandelingen best vaak moet bloed prikken.

En dan nog de eendenbek...heb ik nog nooit gehad maar heb er altijd een eng idee over haha.
Ag ik denk dat als ik alles 1 keer heb gehad dat het dan wel meevalt :)

En gelukkig komt de drang van dat ik een kind wil van mij en mijn vriend toch het sterkst boven uit..dus denk dat ik alles ook gewoon over mij heen laat komen.

Als het moet dan moet het,ik laat mijn droom niet wegjagen door angst :)

Maar tegen mijn moeder zeg ik er niet veel over die is nu meer bezig zijn met dat ze oma word van mijn zus...dus wil haar en ook niet teveel mee belasten..

Goh he! Lucht wel op hoor als je zo alles van je af kan schrijven/typen :D

snippie
5 February 2010, 11:08
Hoi dames,
was snippie weer!

Sharon meid dikke knuffel voor jouw!!!

En denise logisch hoor dat je zo denkt.kan het heel goed begrijpen.
Ik zelf heb dat gevoel nooit gehad.jah tuurlijk hadden we liever IUI of nog beter gezegt liever op normale manier.
Maar ik heb vanaf dat we wisten dat we kids wilde gezegd we doen er alles aan.Zelfs IVF(wist toen nog helemaal niet dta ICSI ook bestond) en stel dat lukt niet dan gaan we voor adoptie.we hebben zelfs al onze aanvraag op gestuurd.
dus hopen daar snel wat van te horen.

@ hier van morgen echo gehad.en netals de vorige keer alleen nu iets beter.heel veel kleintjes zowel links als rechts.
Vanmiddag word ik etrug gebeld of ze het toch om hoog gaan doen.ondanks de bijwerkingen.
Die spuit die alles plat legt legt iets te goed alles bij me plat.
Maar het is totaal geen teleurstelling mijn man en ik waren er al vanauit gegaan.Vandaar dat mijn banner ook gewoon op 35 dagen in gesteld staat vanaf het begin van mijn cyclus.
Maandag weer terug:)

Nou dames ik gaat nu lekker relaxen:D!

fijne middag nog KNUF

Mila
5 February 2010, 11:16
snippie, zou balen zijn als je omhoog moet, dan krijg je nog meer bijwerkingen.. maar alles voor een kindje ;)
hopen dat je maandag iets grotere eitjes hebt.. ik duim voor je!

snippie
5 February 2010, 11:35
snippie, zou balen zijn als je omhoog moet, dan krijg je nog meer bijwerkingen.. maar alles voor een kindje ;)
hopen dat je maandag iets grotere eitjes hebt.. ik duim voor je!

Tanx meissie:)!
jah wel balen maar wil niet dat ze nu weer eerst 5 dagen aan kijken en op het laats even een boest geven.
dan maar meer bijwerkingen.
word eind van de middag gebeld.

en maandag zijn ze vast gegroeid dat was vorige keer ook.maak me dus geen zorgen hihi!
nu ga ik echt.

Knuf

Babii
5 February 2010, 11:51
@ Storm, geniet heerlijk van je verlof en jullie prachtige mannetje!! Hij komt bijna meissie!! Nog een klein maandje :D.

@ Snippie, zooooo gelukkig zitten er al kleintjes. Men zal zich verbazen over hoe snel die groeien. Hoop niet dat de dosis opgehoogd moet worden, doe je rustig aan?

@ Deniseb, logisch dat je bang bent, maar het komt goed. Die stap naar de MMM maken is moeilijk i know, maar als je er eenmaal in zit heb je zoveel mogelijkheden! Het komt echt goed (overigens heb ik ook een eendenbek angst).

All,

Beoordelingsgesprek was goed, heb goed gefunctioneerd! Einconclusie: GOED dus salarisverhoging. Ze kunnen niet zeggen of mijn contract verlengd wordt, maar heb aanstaande maandag een sollicitatiegesprek staan.

Dat is bij een detacheringsbureau http://www.assistent2.nl. Je komt dan bij hun in vaste dienst (onbepaalde tijd) en hun detacheren je door het land, in mijn geval Utrecht.

Als ze een keer geen opdracht hebben, krijg je toch doorbetaald want je werkt immers voor het bureau en niet via de klant.

Laten we het beste ervan hopen! Wil gewoon zekerheid :oops: .

Tessa23
5 February 2010, 12:18
Sharon , wat klote meis dat het niet zo goed gaat.. ja ik begrijp wel dat je je dan best alleen voelt.. *knuffel*

Kim , spannend dus maar fijn dat je t goed gedaan hebt!!!

sharon_
5 February 2010, 14:46
Snippie jij ook een dikke knuff! Maandag is vast en zeker alles al mooi gegroeid, daar gaan we van uit he meid :D .. Komt vast allemaal wel goed, en anders iets hoger met de dosering, en laat die super eieren maar komen! Ik sleep je er wel door heen hihi.

Denise, wat jij verteld komt me zo gigantisch bekend voor. Ik heb precies hetzelfde. Ben als de dood voor het ziekenhuis, als ik bij iemand op ziekenbezoek ga val ik al flauw :| .. En nu moesten wij ook de MMM in.. Maar tot nu toe vind ik het allemaal nog wel mee vallen. Inwendige echo vond ik echt een eitje, en het bloedprikken vond ik de 1ste keer vreselijk (3 weken geleden) maar ben net anderhalf uur thuis van de 2e keer, en ik ben best trots op mezelf want heb niet eens gejankt hihihi en normaal tranen met tuiten, dus ook dat wendt! Al had ik niet zo'n geweldige prikster dit keer :oops: , ze deed me wel eventjes vies pijn. Maar nu heb ik nergens meer last van. Heb de was alweer helemaal weg gewerkt, heb het hele huis aan kanten gemaakt en dat was de vorige keer wel anders (toen heb ik uren op de bank liggen janken hihi). Dus zo zie je maar, het wordt redelijk normaal allemaal! Ik zei al tegen me moeder, het bloedprikken ben ik haast aan gewend, kan ik me nu vast voorbereiden op het infuus voor de punctie :P ..

Kim, eindelijk weer een keer positief nieuws voor jou! Wat fijn dat je het goed doet en je salarisverhoging krijgt. Goed ook dat je aan het solliciteren bent bij anderen, ben heel benieuwd wat er uit gaat komen!

Tessa thanks voor de knuffel meid! Jullie zijn hier allemaal echt lieve meiden!

Ik heb de frituurpan aangezet :oops: :oops: , ga zo even lekker frikandellen eten hihi heb ik echt zin in! En dat terwijl ik me niet eens lekker voel, heb koorts en ben continu misselijk. Maar heb wel zin in frikandellen haha.

Tessa23
5 February 2010, 14:52
Haha ik kom wel bij jou eten Sharon ;) heb ook wel zin in frikandel! Ben verkouden dus niks smaakt me nu eigenlijk , dus denk ook maar frituren zo haha..

Deniseb
5 February 2010, 15:03
Ik heb nu al de vragenlijst binnen van het ziekenhuis :)
Dat is snel hihi!

Maar er staan dus ook vragen bij of er problemen zijn met de vruchtbaarheid in de fam.
Bij mijn Fam is er gelukkig niets,maar bij mijn vriend wel.

Zijn tante (zus van z'n moeder) was of is al een lange tijd bezig met ivf.
Wij weten dus niet waarom...wij dachten altijd omdat al ouder is ( ze is tegen de 50).

Maargoed dit moeten wij dus wel zeker weten dat is het probleem juist!
De fam weet het niet van ons en dat willen wij ook zo houden..

Hoe zijn jullie met deze dingen omgegaan?

sharon_
5 February 2010, 15:04
Hihi had het iets eerder gezegt Tessa, ik heb het net op :P .. Maar de pan is nog warm hoor hihi dus kan hem zoweer aan slingeren. Ik ben ook gigantisch verkouden dus proef ook vrij weinig maar dit smaakte me wel :) .

sharon_
5 February 2010, 15:05
Denise, weten de ouders van je vriend ook van niks dan? Want anders als die het wel weten misschien dat die het wel aan die tante kunnen vragen of er meer over weten?

Deniseb
5 February 2010, 15:07
Nee alleen mijn moeder en mijn zus weten het.
Niemand van zijn kant..

Ik zou het wel aan zijn moeder kunnen vragen..maar die maakt altijd alles erger..volgens haar zou die tante dan heel wat hebben..terwijl er niets aan de hand was.. :?

Hmm dit is wel lastig haha

sharon_
5 February 2010, 15:09
Dat is zeker lastig.. Ik zelf denk dat het door de leeftijd van die tante komt als ik het zo hoor, maar goed je weet nooit het hele verhaal er achter pfff moeilijk moeilijk moeilijk! Misschien als je de gegevens van die tante in vult dat het ziekenhuis zelf in haar dossier kan kijken?

Deniseb
5 February 2010, 15:12
Hmm ja me moeder had nu een idee.

Ze gaat ze toevoegen op Hyves en dan gaat ze zeggen dat ze een keer heeft gehoord dat ze ivf hadden..als ze erop reageren gaat ze vragen waarom dat zo is gekomen :)

Wat een uitkomst is hyves toch :D

sharon_
5 February 2010, 15:14
Hmm ja me moeder had nu een idee.

Ze gaat ze toevoegen op Hyves en dan gaat ze zeggen dat ze een keer heeft gehoord dat ze ivf hadden..als ze erop reageren gaat ze vragen waarom dat zo is gekomen :)

Wat een uitkomst is hyves toch :D

Dat is het zeker! Nou een goed idee dus :) Hoop dat er wat uit komt.

Deniseb
5 February 2010, 15:17
Ja dat hoop ik ook :)

Zo lekker soep eten..heb ik echt zit in !
En van dat weer buiten word je ook niet vrolijk..zo grijs en regen blehh..

sonja2009
5 February 2010, 15:34
]ik vind het persoonlijk (mijn mening) niet echt iets om op hyves te vragen aan iemand
Stel je voor dat je zelf ivf hebt gehad ga je dat ook niet zomaar denk ik vertellen
Kan je vriend haar niet gewoon bellen en het zelf persoonlijk uitleggen

Deniseb
5 February 2010, 15:39
]ik vind het persoonlijk (mijn mening) niet echt iets om op hyves te vragen aan iemand
Stel je voor dat je zelf ivf hebt gehad ga je dat ook niet zomaar denk ik vertellen
Kan je vriend haar niet gewoon bellen en het zelf persoonlijk uitleggen

Naja het zijn nogal van die mensen die er erg trots op zijn als ze wat hebben...en dan mag de hele wereld het weten..

Op een verjaardag vertellen ze vanalles en nog wat over wat ze allemaal wel niet hebben..

Ja het is een beetje moeilijk uit te leggen over hoe ze zijn..als je ze ook wat verteld waarvan je liever niet hebt dat iemand anders het weet..dan weet de hele straat het de volgende dag..

Mocht niets lukken dan moeten mijn vriend en ik het dan toch maar overwegen om het de fam te vertellen.Maar dat hebben wij liever niet.

snippie
5 February 2010, 17:21
Hej meiden dosis mag absoluut niet om hoog vinden ze te gevaarlijk!
en ze verwachten dat het gewoon langzaam op gang komt.dus maandag moet er zeker wat groei te zien zijn:)
en mocht dta niet zo zijn ach! we komen er wel:)!
bm slijmvlies was nu trouwens 6,5mm :) klopte precies bij het beeld:)!
we gaan het zien:)!

ons gevoel is nog steeds erg goed:)!

KNUF

snippie
5 February 2010, 17:24
ik ben het eerlijk gezet ook wel met sonja eens.
maar zoals je zelf al zegt ze is iemand die het graag wilt delen.
dan hoop ik dat het lukt!

KNUF

snippie
5 February 2010, 17:35
Babii meissie ik duim voor je!!!
knuf

Babii
5 February 2010, 17:38
knuf

Hoe was jouw gesprek? Ik ga nu kleding shoppen!! Mag wel na zo een goed beoordeling :).

Mila
5 February 2010, 17:43
snippie, nou hopen dat je eitjes dit weekend een groeispurt krijgen! ;) Ben heel benieuwd maandag!

snippie
5 February 2010, 17:50
knuf

Hoe was jouw gesprek? Ik ga nu kleding shoppen!! Mag wel na zo een goed beoordeling :).

lieverd snippies gesprek is pas maandag!
en ach wat ze ook willen gaan doen!
wij hebben besloten dat we hoe dan ook voor onze wens blijven gaan:)!
dus we genieten nu heerlijk van ons weekend.!!

heb vanmorgen tomb raider gekocht voor de xbox 360 een oudere versie van het spel maar erg leuk spel:)!
al zeg ik het zelf!

en zo komt schoonzus met mac langs en gaan we gezellie avondej buis hangen!
haar labtop moet ook gefixt worden en dat kan me man ,dus komt allemaal gezellie uit!
kan ze meteen zien dat ik me zelf wel eens zien.vind ze stoer dat ik dat doe hihi!

syl vorige keer heb ik 18 dagen gespoten en daar hou ik rekening mee:)!
dus komt helemaal goed:)!
KNUF

Thyra
5 February 2010, 18:11
Babii duim voor je!

Snippie voor jou ook hoor ;)

Zo ik ben ook weer lekker thuis van werk, was een lange dag vandaag.

Thyra
5 February 2010, 18:13
Owja, en tessa, hoop dat je je snel beter voel ( jij was toch degene die niet lekker was)
Sorry als ik dingen verkeerd zeg, of iemand ben vergeten die ergens van in spanning zit of niet lekker in zn vel zit, heb net namelijk erg snel bijgelezen :oops:

Bati
5 February 2010, 18:19
@ Thyra: Ik weet niet of je t al ergens vermeld hebt, maar heb jij al getest? Ivm 1 dag overtijd?

Thyra
5 February 2010, 18:58
Ik heb gister getest ( kon t niet laten was te nieuwschierig) en die was negatief, ik denk dat ik morgen weer test, en geen bloed geeft moed toch?

jorina
5 February 2010, 21:13
meiden ben lekker een weekendje weg
tot maandag :D

snippie
5 February 2010, 22:11
veeel plezier jorina!!!

Thyra balen meid hopelijk snel positief!

Mila
6 February 2010, 09:14
jorina, veel plezier dit weekendje!

Ram1988
6 February 2010, 10:51
Hee meiden,
sorry dat ik er zo weinig ben, maar ben zo ontzettend aan het overgeven laatste dagen... ziek ziek ziek... blehk!!

Mila
6 February 2010, 10:59
he bah esther, beterschap meid!

Mila
6 February 2010, 10:59
hoe was gisteren je intake?

Ram1988
6 February 2010, 11:24
hoe was gisteren je intake?

jaa prima!
vanalles besproken enz... k heb nu t idee dat t allemaal een beetje echter wordt haha!
heb t idee dat mn buik precies boven mn schaambot wat dikker begint te worden.. kan dat? ;)

6 February 2010, 11:41
Hey meiden,

Ik heb doordeweekd weinig tijd om hetn hier bij te houden :oops: In het weekend meestal wat meer tijd, maar helaas is het dan meestal een stuk rustiger.. Heb ik nog belangrijke dingen gemist :?

Hier gaat alles goed, heb nog steeds geen buikje, maar volgens mij gaat die nu langzaamaan beginnen met groeien. Heb al een aantal dagen aan een stuk door zon trkkerig gevoel rond mijn baarmoeder. Word ook wel stiekem tijd dat mijn buikje eens gaat groeien :lol: Over 1,5 hebben we de geslachtsbepaling, zooooo spannend! Kan haast niet meer wachten wat ben ik nieuwsgierig..

Hoe is het hier meiden? Mis jullie wel hoor nu ik zo weinig tijd heb :roll:

Bati
6 February 2010, 16:13
En Thyra heb je nog es getest? Hopelijk positief!
Fijn weekend allemaal! Knuffels

Thyra
6 February 2010, 16:46
Hoi,

Ja vanmorgen weer getest, en weer negatief :( . Maarja nog geen ongi, en vorige keer was mn cyclus ook 36 dagen en deze banner had ik weer ingesteld op 28, dus hopelijk te vroeg getest, en anders geen bloed houdt moed.

Tessa23
6 February 2010, 18:51
Spannend schorpioentje!!

Thyra , balen he dat wachten pff heb er nu al moeite mee..

Ik ben wel wat minder verkouden , gister avondje naar de kroeg , doet wonderen want verkoudheid werd snel minder haha...

Alleen dat opgeblazen gevoel blijft wel .. vooral in de avond..wat dat dan is geen idee.. heb echt een buik :S

Thyra
7 February 2010, 09:38
Goeiemorgen meiden!
nou de :twisted: is vanmorgen op bezoek gekomen.

7 February 2010, 10:19
Goeiemorgen meiden!
nou de :twisted: is vanmorgen op bezoek gekomen.

Balen Thyra! Je hebt nu wel een mooiere cyclus als afgelopen keer, dat is dan wel weer mooi :lol: Op naar de volgende ronde!

struffle
7 February 2010, 11:05
hoi meiden

hier even een update, ben erg druk geweest afgelopen dagen dus minder tijd gehad hierop te kijken.
Donderdag bij gyn geweest en cyste was nog steeds even groot, ik blijf onder controle bij de gyn, naast controle bij de vk. Heb medische indicatie gekregen waar ik blij mee ben. De ligging van de cyste is gunstig, mocht ik er last van krijgen zouden ze hem via vaginale punctie (zoals bij ivf) lek kunnen prikken. Ik hoef dan niet onder het mes.
We hebben ook een extra echo gehad en even onze mooie puk gezien, wat een moppie! Het is echt een knapperd, en al zoveel gegroeid sinds de laatste keer, hij is al ruim 2x zo groot, en helemaal compleet. Fantastisch om te zien! De gyn heeft 3 fotootjes voor ons geprint, echt een bonus!

Ik hou het even hierbij, ga proberen nog wat van de dag te maken want heb nog niks gedaan.

Liefs voor iedereen!

Tessa23
7 February 2010, 11:37
Thyra, balen dat je ongi bent , hopelijk meer geluk in volgende ronde!

Struffle , fijn dat ie niet groter is geworden, en helemaal leuk dat je je kleintje nog even hebt kunnen zien ;) fijne dag verder!!

Mrij
7 February 2010, 12:07
Hee meiden,

Hoe is het hier? Heb een drukke week gehad, dus heb eigenlijk niet echt meegelezen.
Is er nog nieuws?

Hier, ik ben ongesteld, nouja ongesteld, ik verlies vanaf maandag iedere dag een paar drupjes bloed, dus noemenswaardig is het eigenlijk niet echt :?

Ram1988
7 February 2010, 17:55
Hee meiden,

Hoe is het hier? Heb een drukke week gehad, dus heb eigenlijk niet echt meegelezen.
Is er nog nieuws?

Hier, ik ben ongesteld, nouja ongesteld, ik verlies vanaf maandag iedere dag een paar drupjes bloed, dus noemenswaardig is het eigenlijk niet echt :?

whoeeee mrij... 135 dagen!! pffff!!! ben je nou al naar de HA geweest? ( ik heb vanalles gemist hoor hahaha)

ben ik er weer eens.... waar is iedereen toch haha

Ram1988
7 February 2010, 18:16
ik heb mn babykamer al binnen.... hoe snel hahaha!
t wordt wit met oranje... is wel ubnisex he ;)
nu maar hopen dat alles goed gaat!!

Babii
7 February 2010, 18:28
@ Struffle, gelukkig dat de cyste niet gegroeid is en wat heerlijk dat je de kleine weer even hebt mogen zien!!!

@ Mrij, zo hee dat mag ook weleens zeg! Jeetje mina hee, 135 dagen en nog laten ze je niet komen. Dit is niet leuk meer hoor :(.

@ EstherH, wat gaaf dat de babykamer al binnen is! Doe rustig aan meis.

@ Storm, lieverd hoe is het met jou? Zeker heerlijk aan het genieten van de laatste loodjes?

All,

Heb het vermoeden dat mijn menstruatie aan het doorzetten is :). Ben er erg blij mee, want heb al dagenlang veel mee bruinige afscheiding en eerlijk gezegd was ik aardig klaar met die afscheiding!

Had net rood op me wc papier en een beetje rood op me tampon, gemengd met veel bruin slijm (sorry voor de details).

Hoor eigenlijk pas 9 februari ongesteld te worden, maar het mag nu wel doorzetten, en hopen dat alles dan schoonspoelt zodat we met een schone lei aan de IUI kunnen beginnen!

Mila
7 February 2010, 18:38
strufle, wat fijn dat je nog een keer hebt mogen kijken, wel balen dat die cyste er nog zit!

mrij, pfff 135 dagen.. schiet zo niet op he?!

esther, heb je een plaatje of foto van de kamer meubels? ben wel benieuwd? weten het al veel mensen?

kim, hopen dat het doorzet dan kunnen jullie weer verder.

ik moet nog 5 pilletjes provera en dan wachten op de menstruatie en da weer spuiten :D eindelijk!!! nu ook hopen dat ik wel goed ga reageren op de hormonen.

Ram1988
7 February 2010, 18:47
nieuws gaat altijd sneller als dat je zelf wil he ;) hahaha maar valt mee hoor!

7 February 2010, 19:02
Es ben super benieuwt naar jullie kamertje ..
Heb je het in de winkel gekocht of '2dehands'?

Ram1988
7 February 2010, 19:09
Es ben super benieuwt naar jullie kamertje ..
Heb je het in de winkel gekocht of '2dehands'?

Is het kamertje van vriendlief zn zus ( kindje is na 2 maand overleden ) maar heeft dr nooit ingelegen!
mooooi white wash haha

7 February 2010, 19:13
Ah super leuk joh!
Heb je ht al staan?

Hoe gaat ht nu? Ben je al een beetje opgeknapt?

Ik heb echt de poetsziekte sinds mn miskraam. Ons huis is nog nooit zo schoon geweest.
Er zat nog steeds een beetje sluier op de vloer van de verbouwing.. steeds maar dwijlen en het ging er niet af.
Heb eergister ruim 3 uur op mn knieeen gezeten, gedwijld en het ziet dr echt súper uit nu! :mrgreen:

Ram1988
7 February 2010, 19:14
Ah super leuk joh!
Heb je ht al staan?

Hoe gaat ht nu? Ben je al een beetje opgeknapt?

Ik heb echt de poetsziekte sinds mn miskraam. Ons huis is nog nooit zo schoon geweest.
Er zat nog steeds een beetje sluier op de vloer van de verbouwing.. steeds maar dwijlen en het ging er niet af.
Heb eergister ruim 3 uur op mn knieeen gezeten, gedwijld en het ziet dr echt súper uit nu! :mrgreen:

hahaha gekkie!!
nee staat nog niet, eerst over een paar weken verven enz ;)
nog ff rustig aan, tis niet gezegt dat t allemaal goed gaat he!!

7 February 2010, 19:17
Nope heloaas, weten dr alles van he!

Komt goed meissie! Komt ht binnenkort bewonderen hoor :mrgreen:

Ram1988
7 February 2010, 19:18
Nope heloaas, weten dr alles van he!

Komt goed meissie! Komt ht binnenkort bewonderen hoor :mrgreen:

jeeeej gezellig :D

Babii
7 February 2010, 20:15
IK BEN ONGESTELD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mrij
7 February 2010, 20:32
Esterh, leuk de babykamer!! We zien de foto´s wel als het staat he ;)
Ik heb de HA al 2 maanden geleden ofzo gebeld hoor en ook al langs geweest, maar ze willen pas in mei verder helpen als we een jaar bezig zijn.. de gyn eveneens :roll:
Zou toch wel erg leuk zijn als ik voor mei nog een keer ongesteld word, dan kan ik zeggen dat we wel 4 kansen hebben gehad :shock: ;)

Essie, hee meissie, hoe is het met jou? Lekker hoor je huisje zo schoon! Geeft altijd zo'n fijn en voldaan gevoel vind ik ;)

Kim, wat fijn meid!! Hoe blij kun je zijn met een mensturatie he?!? :D (ik pink er soms nog wat traantjes bij weg hoor als het weer doorgebroken is ;) )

Mila
7 February 2010, 21:07
wat fijn kim, kun je eindelijk verder :D ik ga je over 12 dagen volgen :mrgreen:

snippie
8 February 2010, 09:40
Hoi dames bij gelezen.

Esther wat leuk je kamertje al!
Babii wat fijn zeg :)
Mrij KNUFFEL meid
essie meissie voor jouw ook een KNUFFEL

@hier: beoordelings gesprek ging op zich goed.
ze gaan nu in overleg en hoor donderdag of maandag meer.
Ze gaan een oplossing zoeken die zowel voor mij goed is als voor het team.dus alle twee gelukkig zijn!
ze nemen ook mijn punten mee

ze heeft ook even gezged dat het zeker noet haar bedoeling was mij het gevoel te geven dta ik door kinder wens mijn baan kwijt ga raken.
Ze wilde gewoon dat ik goed na dacht over de gevolgen voor het team en ze wilde weten of het werken met kinderen nu niet te zwaar is nu het niet lukt.
Ak net al goed gesprek dus!

verder ging fm goed. 3 grote en heel veel groeiende kleintjes woensdag terug komen:).zoals het nu er uit ziet wss
maandag punctie

Knuf

Babii
8 February 2010, 10:16
Bij mij is de bloeding alweer weg :(. Het was gisteren echt helderrood en verlies nu niet eens bruin slijm meer. Weet niet wat er nu weer aan de hand is, maar ben benieuwd of die menstruatie dan dinsdag doorzet of dat dit het was... :roll:

snippie
8 February 2010, 10:23
appart hoor Babii

Babii
8 February 2010, 10:24
Tsjah dat is mijn lichaam!

Babii
8 February 2010, 11:44
Hey dames,

Het is hier losgebroken!!! Ben echt giga ongesteld HEERLIJK :oops: :oops: . Laat alles maar lekker schoonspoelen kunnen we verder!!

@ Snippie, gaat goed dus met de groei van de eitjes :D. En maandag al, wat spannend meissie. Ik duim heel hard voor je dat er veel prachtige snippies gecreeerd worden :D. Gaat het wel een beetje met je klachten?

Ram1988
8 February 2010, 12:14
jeeeeeej wat fijn kimmie!! :mrgreen:

Ram1988
8 February 2010, 12:33
Ik ga werkenn!! :geek:

liefs!! gauw weer komen kletsen hoor meiden, ongezellig zo!

Storm1987
8 February 2010, 13:20
Babii: Fijn dat je ongie goed is doorgekomen!! Nu vol goede moed op naar de allereerste iui ronde. Ben heel egr benieuwd.

Snippie: Spannend meid, trek je het nog een beetje? Zou gesloopt zijn door de zenuwen!

Struffle: Positieve berichten ! Fijn dat de cycste niet is doorgegroeid maar jullie kleintje des te beter groeit :mrgreen: Hoe gaat het met je, nemen de kwaaltjes al wat af?

Estherh: Balen dat je zo moet overgeven!! Rustig aan doen he! Ben benieuwd naar je babykamertje, maar wat een verhaal daar achter zeg :( Ook moeilijk voor je schoonzus!

En even een ego post van mij 8-) Hier alles goed. Morgen weer naar de verloskundige en ben benieuwd of hij goed gegroeid is. Bijna 35 weken dus het eind is nu echt in zicht. Spannend hoor....

Wilde jullie vragen als mijn kleine mannetje straks geboren is, om zijn naam hier NIET op het forum neer te zetten ivm privacy. Diegene die mij beter kennen hebben mijn hyves/babysite. Wil niet dat de naam van onze kleine man hier op het forum komt te staan, iedereen kan meelezen. :) Alvast bedankt ! (zou het nog wel een x zeggen tegen die tijd ;) )

jorina
8 February 2010, 14:52
ja stormpie nog 7 weken en dan weet je iig zeker dat de kleine man er is
nog 5 weken en dan ben je het echt zat want dan ga je over je uitgerekende datum heen :evil: :twisted:
nog 3 weken dan 38 weken de ideale bevallingsdag voor vele vrouwen
nog 2 weken dan mag je baby officieel thuis geboren worden

hier alles wel goed ben moe en de hele dag al spuug sjaggie
s'morgens wel licht misselijk maar niet heel ernstig
en ook de tieten vallen wel mee als ik er aan kom wel last van maar anders niet

Storm1987
8 February 2010, 15:49
Spannend Jorina. Heb je al een afspraak voor een 1e echo staan?

Ik hoorde vandaag in het ziekenhuis (was met een vriendin mee) dat ze je tegenwoordig met 41 moeten inleiden als je dat zelf wilt :mrgreen: dus dan is het nog maximaal 6 weken bikkelen voor me :mrgreen:

Tessa23
8 February 2010, 15:53
Storm , begrijpelijk dat je dat niet wilt! Ik kijk dan wel op je baby site ;)

Storm1987
8 February 2010, 16:02
Het is hier trouwens wel stil de laatste dagen!! Goed of slecht teken? ;) Velen zijn al zwanger van diegene die meestartte in dit topic in juni, maar helaas nog niet iedereen....
wordt tijd voor weer een paar nieuwe zwangeren ! :mrgreen:

Tessa23
8 February 2010, 16:23
Zeker rustig , toen ik hier kwam eind sept. typte ik wat en waren gelijk 4/5 nieuwe berichten , en zo ging dat door haha..

Babii
8 February 2010, 17:08
Ja, maar zoals Storm zegt, iedereen van het topic waar we mee gestart zijn is zwanger... Nou ja bijna iedereen. Denk dat veel meiden erg moe zijn van de zwangerschap hihi.

@ Storm, ik snap je punt! Ik noem je mannetje ze naam niet zodra hij er is, maar schat ik zei 8 maart he :P. Ben benieuwd of het zo is ;). Kan zelf op 8 maart testen als mijn eitjes groeien zoals ze normaal groeien ;).

Babii
8 February 2010, 17:38
Ben overigens als ik deze maand zwanger raak uitgerekend op de dag dat ik een MK kreeg... :cry:

jorina
8 February 2010, 17:39
er is toen een onderzoek geweest naar de dood van kindjes die met 42 weken geboren zijn en het aantal was aanzienlijk hoger dan bij kindjes die met 40 weken geboren zijn en das natuurlijk ook niet vreemd want een kindje is gewoon klaar met 38 a 40 weken dus hoe langer in de buik hoe meer risico
en het ene ziekenhuis doet wel inleiden bij 41 weken en het andere niet ons ziekenhuis doet dat bijv niet maar als het eenmaal zover is eis ik dat gewoon en luisteren ze niet dan ga ik gewoon zwaaien met dat artikel want ik heb het bewaard

maar das wel een lekker vooruitzicht 6 weken storm
die zijn zo om :D
ben je er helemaal klaar voor of toch nog de ..... op de i zetten

Mila
8 February 2010, 17:41
kim, meid toch! vervelend he blijft die datum! precies een jaar geleden teste ik rond deze tijd positief en was ik dus zwanger! :cry:

storm, ik hou ook me mond over de naam! ik kom de naam bewonderen op je hyves! :D ben benieuwd!

we hebben nu ook al een naam voor een jongen, die hebben we nu 2 dagen :lol: nu al, moet nog zwanger worden :lol: :? ach ja bij ons kan alles veranderen, want we hebben inmiddels al 3 verschillende namen gehad en nu is het deze! ;)

Babii
8 February 2010, 17:43
Haha Syl, hier is het ook al bekend hoor! Staat zelfs in een gedicht verwerkt op de voorpagina van me beebiesite. Heb die overigens weer geupdate.

Nou steph die zegt: misschien komt ons kindje terug? Ik zeg hoezo? Hij zegt ons kindje ging op die datum en als jij nu bevalt zie ik het als een geschenk van jouw moeder of iemand daarboven!

Mila
8 February 2010, 18:13
kim, heb je nu straks wel of niet IUI?

jorina
8 February 2010, 18:30
he syl zat ik toch ff op je hyves te spieken zie ik ineens wel heel bekende plekken op foto's staan
toen had ik het bovenschrift nog niet gelezen
maar werd al snel duidelijk dat je een vakantie aan het gardameer gehad hebt
je hebt dan best een goede kans dat je overhoop gevaren bent door ons :D :o ;)

waar hebben jullie precies gezeten ?

snippie
8 February 2010, 18:34
Hoi meiden was snippie weer na ene vermoeiende dag!!

Jeeeey babii echt ongi:D!
en ja gaat goed he de eitjes:)!al het wachten word beloond:)!!!

Storm nee heb geen zenuwen:)!wij (man en ik) zijn er lekker relaxed onder:)!

KUS

Babii
8 February 2010, 18:35
kim, heb je nu straks wel of niet IUI?

Ja, heb we de IUI in de hoop dat die rot eendenbek lukt, maar desnoods doen ze me maar pijn hoor!! Het moet er dan toch in, want klussen heeft daarna geen nut meer aangezien het exact rond je ei wordt ingespoten.

Babii
8 February 2010, 18:37
O ja, ik krijg me toch een dosis medicatie, mijn god :"|:

- Dagelijks Gonal F 75IE inspuiten
- 3 pilletjes Progynova per dag
- Utrogestan bolletjes (vaginaal inbrengen)
- Om de eisprong te krijgen Ovitrelle
- Dubbele dosis foliumzuur
- Tarwekiemcapsules

Pffff :roll:

snippie
8 February 2010, 18:41
hihi je word gedrogeerd :oops:
nee hoor grapje babii!

Babii
8 February 2010, 18:49
Nou dat kan je wel zeggen Snippie :P.

Babii
8 February 2010, 19:00
@ Snippie, hoeveel Utrogestan breng jij dagelijks in? Mijn gyn zei dat ik dezelfde hoeveelheid als bij IVF of ICSI moest gebruiken...

becky88
8 February 2010, 19:02
hey meiden,

hoe is het hier??
ben een tijdje niet geweest :oops:

heb vandaag het HSG gehad :shock:
gelukkig was alles goed maar was wel ZEER pijnlijk :o en nu nog veel krampen!
morgen heb ik de eerste FM dus ben benieuwd :)

Babii
8 February 2010, 19:04
Ik weet er alles van Becky, had een HSG en laparopscopie in 1 en dan hadden ze links ook nog 2x doorspoten! Hoop dat je morgen al een eitje hebt zitten, weet niet welke CD je zit? Maar meestal zit er pas rond CD12 een eitje die goed zichtbaar is en rond CD10 zien ze meestal wel iets, maar niet veel.

Bloed je niet na de HSG? Ben blij dat er in ieder geval niks is gevonden. Doe rustig aan meis!!

snippie
8 February 2010, 19:06
@ Snippie, hoeveel Utrogestan breng jij dagelijks in? Mijn gyn zei dat ik dezelfde hoeveelheid als bij IVF of ICSI moest gebruiken...

ikke moet er straks 6 per dag.

dus 3x2 perdag

becky gelukkig heb je hem nu achter de rug!geen pretj eh meissie

becky88
8 February 2010, 19:08
@kim: heb net na het HSG een heel klein beetje gebloed.
mijn urine is wel rood nu hahaha van die vloeistof.

vandaag zit ik op CD 10, had eigenlijk van de gyn vandaag een FM moeten hebben maar de assistentes hadden een fout gemaakt!

had vandaag vanalles willen doen in huis maar zodra ik wat ga doen worden de krampen erger dus blijf zoveel mogelijk op de bank zitten/liggen

@snippie: nee het was echt geen pretje :o
toen ik van die tafel afkwam zakte ik bijna door me benen van de kramp! :o

Babii
8 February 2010, 19:12
Doe jij maar even niks in huis Becky! Maar herstel eerst even, men denkt vaak dat je een HSG even snel kan ondergaan, maar het kan aardig pijnlijk zijn.

Even rustig aan doen, relaxen en wanneer je jezelf weer goed voelt ga je weer in je huisje aan de slag :D.

snippie
8 February 2010, 19:14
@kim: heb net na het HSG een heel klein beetje gebloed.
mijn urine is wel rood nu hahaha van die vloeistof.

vandaag zit ik op CD 10, had eigenlijk van de gyn vandaag een FM moeten hebben maar de assistentes hadden een fout gemaakt!

had vandaag vanalles willen doen in huis maar zodra ik wat ga doen worden de krampen erger dus blijf zoveel mogelijk op de bank zitten/liggen

@snippie: nee het was echt geen pretje :o
toen ik van die tafel afkwam zakte ik bijna door me benen van de kramp! :o

Ik ben er 1,5dag ziek van geweest.maar bij mij moesten ze het 2keer doen

becky88
8 February 2010, 19:17
idd kim mag ook absoluut van danny niks doen in huis, mag nog net alleen naar de wc :lol:

snippie bij mij hadden ze het bijna 2x moeten doen door een fout van de assistentes
hij had dat ding aangesloten op de baarmoedermond zegt ie opeens jullie hebben er een verkeerd huppeldepup opgezet!!
zegt die vrouw doodleuk ja zullen we het even veranderen en doen we het dan opnieuw! :shock:
zegt de gyn nee ik doe het wel zo kan het niet maken om het nog eens te doen!!

snippie
8 February 2010, 19:20
idd kim mag ook absoluut van danny niks doen in huis, mag nog net alleen naar de wc :lol:

snippie bij mij hadden ze het bijna 2x moeten doen door een fout van de assistentes
hij had dat ding aangesloten op de baarmoedermond zegt ie opeens jullie hebben er een verkeerd huppeldepup opgezet!!
zegt die vrouw doodleuk ja zullen we het even veranderen en doen we het dan opnieuw! :shock:
zegt de gyn nee ik doe het wel zo kan het niet maken om het nog eens te doen!!

Bij mij liep de vloeistof er naast dus ze moesten wel.
vandaar dat ik 1,5dag bijna 2 dagen ziek ben geweest.
want alles was verkramt bij de eerste keer.
ik kon niet meer lopen van de pijn.heb daar op bed gelegen en toen met veel pijn en krom naar huis gelopen en daar
huilend van de pijn op de bank neer geploft

becky88
8 February 2010, 19:23
dat geloof ik graag snippie!
zou er niet aan moeten denken dat het 2x moest gebeuren!
ik was alleen gegaan omdat danny geen vrij kon krijgen, dus zat in de auto zo van nu geen krampen krijgen als je thuis bent kun je krom liggen van de krampen!
en ik parkeer de auto voor de deur en de krampen begonnen weer!

Babii
8 February 2010, 19:27
Bij mij was de vloeistof blauw haha. Werd ook wakker op de uitslaapkamer en het leek net of ze me met bodypaint beschilderd hadden.

Maar ik heb dagenlang last van me linker eileider gehad :(. En die is inderdaad 2x doorgespoten :(. Heb nu ook meer last van mijn menstruatie als normaal, maar ja het is ook helemaal van slag geweest!

snippie
8 February 2010, 19:35
maarjah is voor een goed doel!!

maar meiden deze dame gaat naar bed!
heb een drukkke dag achter de rug!

knuf

Mila
8 February 2010, 19:41
jorina, ik ben geweest in de plaats san felice del bonaco, tegenover Salo.
en we lagen bij Baia del vento aan het strandje! ik ben hier nu al 11 keer geweest ;)
waar waren jullie dan?

jorina
8 February 2010, 20:15
wij gaan vaak altijd naar desenzano del garda

we hebben daar bij de marina de boot liggen

Mila
8 February 2010, 20:26
wij gaan vaak altijd naar desenzano del garda

we hebben daar bij de marina de boot liggen

desenzano ga ik altijd naar de markt toe ;)
ligt de boot daar altijd?
ben je er afgelopen zomer ook geweest dan?

jorina
8 February 2010, 20:55
ja de ouders van jan hebben er een speedboot liggen
dus we zijn vaak hele dgn op het water te vinden alleen afgelopen 2 jaar niet omdat ik thomas er nog te klein voor vind
en dit jaar gaan we niet ivm zwangerschap en druktes met werk enzo ben alleen op mijn werk kan dus eigenlijk niet mijn baas en bazin alleen laten in het hoogseizoen

Thyra
8 February 2010, 21:15
Hoi meiden!

Ik ben sinds gister begonnen met tarwekiemoliecapsules, ik lees er een hoop positieve verhalen over bij het innestelen van het vruchtje, dus baat het niet dan schaadt t niet.

Ik wil ook gaan beginnen met temperaturen om mijn eisprong goed waar te kunnen nemen, klopt het dat ik dit dan iedere ochtend om hetzelfde tijdstip moet doen, dus ook als ik vrij ben mn wekker ervoor zetten? ik heb een thermometer met 1 cijfer achter de komma, is dit genoeg of moet ik er eentje hebben met 2 cijfers achter de komma? Hoeveel verschilt je temp ongeveer met normaal en bij je eisprong?
Hoe hebben jullie dit gedaan? lag bij jullie de thermometer op t nachtkastje met een kladblokje, of kan ik dit ook gewoon doen in de badkamer, dus al na het opstaan?

Sorry voor al die vragen tegelijk :oops:

Liefs!

Babii
8 February 2010, 21:19
Die slik ik ook al vanaf begin af aan Thyra ;), maar nog niet blijvend zwanger geweest. Hoop dat het een goede werking heeft bij je! Maar ze zijn meer voor de goede doorstroming van het bloed, dus een goede menstruatie, een mooie eisprong e.d.

Inderdaad, baat het niet schaadt het niet!

Thyra
8 February 2010, 21:46
ik ga maar eens naar bed!
weltrusten allemaal!

Tessa23
8 February 2010, 22:28
Ben net even bij een vriendin geweest , was wel weer ff gezellig! En tegen 12 u naar bed..

Slaap lekker !!

b0llie
8 February 2010, 22:31
heb ook die tarwekiem olie capsules geslikt
potje van 100 is van de week de laatste van weggeslikt
ben benieuwd

Beebie25
9 February 2010, 08:42
Oh werkt dat echt ja?? Misschien dat ik die ook wel ga halen of komt dat overeen met
etos zwanger worden?

sharon_
9 February 2010, 08:42
Goeiemorgen meiden,

ten eerste; jeetje wat is het hier rustig!!! Saai hihi.

Snippie wat fijn dat er al 3 grote eitjes te zien waren en meerdere kleintjes, weet zeker dat die de volgende keer ook gegroeid zijn! En hoop dat ze op je werk ook een oplossing vinden voor de situatie. Je het het tijdig aangegeven voor het verlengen van je contract dus moeten ze achteraf ook niet gaan zeuren!

Babii, beter dat je ongi bent geworden! Laat het maar mooi schoon spoelen daar, en dan op naar de IUI, je kunt het meid!

Voor de rest ben ik alles kwijt omdat ik gisteravond al had bijgelezen :oops: ..

Nou wij moesten gister ook naar de gyn. Waren om 09:30 aan de beurt, en kreeg eerst me bloeduitslagen. Die waren gelukkig allemaal goed! Mooie eisprong gehad ook, dus ik was helemaal happy daarmee. Ook de FSH waarde en alles was goed. Toen verteld dat we voor Dusseldorf gingen. Dus heeft ze ons het een en ander over Dusseldorf verteld. Sommige dingen klonken best eng haha, zoals dat je moet tekenen dat je dood kan gaan door narcose. In Dusseldorf ga je namelijk onder narcose voor de punctie. En dat met mijn leeftijd de kans op overstimulatie wel groter is, en dat er jaarlijks genoeg vrouwen belanden op de intensive care door overstimulatie :? .. Maar dat zijn weer van die standaard dingen die ze moeten doornemen dus ach, eigenlijk wist ik het allemaal wel. Daarna heeft ze een formulier ingevuld voor de medicatie, en ik ga Gonal-f 900ie spuiten en cetrotide als de arts in Duitsland het ermee eens is. We moesten Duitsland zelf bellen voor een intake afspraak, en toen kwam het weer, moesten ook direct bloedprikken voor aids, en al die enge ziektes. Maar afgelopen vrijdag was het prikken mis gegaan terwijl ik er juist niet meer bang voor was, dus gister was weer ff een moeilijk stap maar het zit er weer op. We moeten straks elke 3 weken bloedprikken voor aids, omdat dat de regels zijn in Duitsland :? ..
Thuis aangekomen dus gebeld naar Duitsland, en op 23 maart hebben we de intake daar, dus ben erg benieuwd. Duurt nog el eventjes dus pff. En op 24 maart hebben we hier in Nederland in ons ziekenhuis nog een half uur een gesprek met de gyn met daarop aansluitend prikles en alle bij behorende instructies. Dit zou betekenen dat we dus volgende ronde ook nog zelf kunnen klussen, en nu dus weer een maandje rust hebben van de mmm. Maar vind het wel raar dat we pas over een maand aan de beurt zijn, terwijl iedereen die ik hoor op internet binnen 2 weken in Duitsland terecht kan komen. Krijg de spuiten deze of volgende week ook al thuis. Hoelang zijn die eigenlijk houdbaar, weten jullie dat, Snippie, Babii of Sylvia?

sharon_
9 February 2010, 08:49
Oh Becky wat fijn trouwens dat de HSG nu achter de rug is en alles er goed uit zag. Hoop dat het vandaag alweer wat beter gaat meis. Dikke knuffel!

Mrij, inmiddels al goed ongi? Jeetje 135 dagen is echt wel megaaaa lang! Vind het zo rot dat ze jullie maar niet willen helpen. Voor jou ook een dikke knuff!

snippie
9 February 2010, 09:00
Ohhhhhhh
Sharon lieverd wat schaam ik me rot!!! :oops: :oops: !
Doordat ik zo bezig was met em zlef :oops: ben ik helemala vergeten je te smsen:(!

maar meid spannend zeg!komt nu wel heel dicht bij:)!
en poehh 3weken prikken!Ik moest maar 1 keer prikken.
uhm nou er staat een houdbaar heids datum op .dus tot wanneer ze goed zijn als ze dicht zijn!
als ze open zijn mag het maar een maand.

Ik gebruikte aan het begin van deze poging ook gewoon nog de spuiten die ik over had van de vorige keer.
dat was niet erg.want ze waren nog dicht !ze zijn die van mij tot 2011 goed of zo.

KNUF

Ram1988
9 February 2010, 09:16
goeieeeemorgeeeeee!!!

ff bijlezen ;)

jorina
9 February 2010, 09:18
whahaha dat zal wel niet zoveel zijn dan ;)

Ram1988
9 February 2010, 09:22
hmm nee viel tegen hahaha :D

hoeist jorina?

jorina
9 February 2010, 09:23
ja goed hoor
en met jou dan ?

Ram1988
9 February 2010, 09:27
Jaa goed!
Kan alleen niet wachten tot de volgende echo, blijf toch bang dat er wat fout zit pffff!

sharon_
9 February 2010, 09:33
Ohhhhhhh
Doordat ik zo bezig was met em zlef :oops: ben ik helemala vergeten je te smsen:(!

uhm nou er staat een houdbaar heids datum op .dus tot wanneer ze goed zijn als ze dicht zijn!

Ik gebruikte aan het begin van deze poging ook gewoon nog de spuiten die ik over had van de vorige keer.
dat was niet erg.want ze waren nog dicht !ze zijn die van mij tot 2011 goed of zo.

KNUF

Snippie maakt toch niet uit schat! Ik heb het ook mega druk dus had zelf ook niet echt de tijd om te smsen. Maar heb wel aan je gedacht meis! Jaa om de 3 weken is de regel in Duitsland. Vind het ook wel krom, maar ergens ook wel logisch want er zijn genoeg mensen die vreemd gaan, en dan kun je het dus wel oplopen terwijl je vriend enz dan van niks weet. Maar het blijft wel lastig ja zovaak prikken! Aah zo te horen zijn ze lang genoeg houdbaar!

Jorina hoe voel je je? En hoe is het met je grote stoere vent Thomas?

EstherH, met jou zwangerschap ook alles goed? Niet meer zo aan het overgeven?

snippie
9 February 2010, 09:37
Ohhhhhhh

KNUF

Snippie maakt toch niet uit schat! Ik heb het ook mega druk dus had zelf ook niet echt de tijd om te smsen. Maar heb wel aan je gedacht meis! Jaa om de 3 weken is de regel in Duitsland. Vind het ook wel krom, maar ergens ook wel logisch want er zijn genoeg mensen die vreemd gaan, en dan kun je het dus wel oplopen terwijl je vriend enz dan van niks weet. Maar het blijft wel lastig ja zovaak prikken! Aah zo te horen zijn ze lang genoeg houdbaar!

Jorina hoe voel je je? En hoe is het met je grote stoere vent Thomas?

EstherH, met jou zwangerschap ook alles goed? Niet meer zo aan het overgeven?

en toch vind ik het krom.ik vind dta als je voor zo'n traject kiest hoor je niet vreemd te gaan!
sowiezo niet maar nu al helemaal niet.jah idd hihi ik zou zo even kijke hoelang ze echt dicht houdbaar zijn.

jorina
9 February 2010, 09:37
niet te veel over nadenken doe ik ook niet gewoon lekker genieten
het enige wat ik deze zwangerschap echt niet doe is al kleren kopen of iets dergelijks want dat deed ik vorige 2 x wel en dat heeft niet echt geluk gebracht net zoals vertellen aan familie alleen mijn moeder en mijn beste vriendin weten het nu voor de rest van de familie houden we het deze keer nog ff verborgen
ik heb trouwens wel een positief gevoel over deze zwangerschap
komt denk ik ook omdat niet alle kwalen er in 1 x zijn maar groeien per dag
vorige week had ik nog niet zo'n last van de tietjes en nu knallen ze uit elkaar van ellende
zo ook met de misselijkheid zoals ik het nu denk ontkom ik er deze zwangerschap ook niet aan want het word met de dag erger maar heb nog niet over gegeven
ben wel al de hele zwangerschap echt supermoe en dat lijkt ook wel erger te worden ben blij als ik de 12 voorbij ben

weet niet of ik het al ergens gemeld had trouwens maar heb de echo 16 februari

jorina
9 February 2010, 09:39
met de grote thomas gaat het goed
behalve dat ie onderhand alweer een half uur aan een broodje zit
lijk wel een politie agent

en hij vraagt iedere dag of hij al naar school mag en dat vind ik echt zielig want hij moet nog ff geduld hebben

sharon_
9 February 2010, 09:43
met de grote thomas gaat het goed
behalve dat ie onderhand alweer een half uur aan een broodje zit
lijk wel een politie agent

en hij vraagt iedere dag of hij al naar school mag en dat vind ik echt zielig want hij moet nog ff geduld hebben

Hihi aah nog een paar maandjes! En dat half uur aan het broodje zitten ken ik wel een beetje van mijn oppaskindjes, is heel erg leuk :lol: hihi.

Wat leuk 16 februari de eerste echo! Nog maar een weekje dus en dan kunnen jullie lekker na jullie kleine spruit kijken. Het gaat vast allemaal goed, en die kwaaltjes klinken wel positief!!!

Snippie: Jaa is ook wel heel krom inderdaad.. Maar tegenwoordig zijn heel veel mensen ook niet meer zo trouw helaas dus opzich ergens wel begrijpelijk. De mens veranderd en word alleen maar asocialer eigenlijk dus kunnen ze beter het zekere voor het onzekere nemen. Al snap ik ook echt niet hoe je in zo'n traject als dit vreemd zou kunnen gaan!

snippie
9 February 2010, 09:44
Sharon heb nog eens gekeken me decapeptyl om alles plat te leggen is dicht houd baar tot maar 2012
en em puregon is dicht houd baar tot juli 2011!
aardig lang dus!

Jah daar heb je gelijk in!maar ik vertrouw me vent met 100%.

jorina hij is er echt aan toe zeg!

Esther meissie probeer je niet te druk te maken.
KNUF

jorina
9 February 2010, 09:55
ja het is echt zelfs een beetje zielig
want zijn vriendje waar hij altijd mee speelt zitten wel al op school
en dan vraagt ie 's ochtends vaak al of ie met Timo mag spelen
en dat kan niet :cry:

Beebie25
9 February 2010, 10:02
Ik vertrouw alles en iedereen voor 99% haha ben al een keer besodemieterd dus hou altijd mn ogen goed open.
Nou is mijn vent wel echt een schat en gaat 100% voor mij en een kleine en zal het ook nooit achter hem zoeken maar zeg nooit nooit!! Kan ook over 25 jaar nog gebeuren he....deed mn pa ook :oops:

sharon_
9 February 2010, 10:02
ja het is echt zelfs een beetje zielig
want zijn vriendje waar hij altijd mee speelt zitten wel al op school
en dan vraagt ie 's ochtends vaak al of ie met Timo mag spelen
en dat kan niet :cry:

Aah wat sneu! Word dus snel tijd voor zn broertje of zusje hihi maar dan gaat die inmiddels al naar school!

jorina
9 February 2010, 10:07
ja dan gaat ie alweer ff naar school
ben daar wel blij mee trouwens want als ie dan pas net naar school gaat heeft ie misschien het gevoel buiten gesloten te worden en dat wil ik ook niet

Ram1988
9 February 2010, 10:12
niet te veel over nadenken doe ik ook niet gewoon lekker genieten
het enige wat ik deze zwangerschap echt niet doe is al kleren kopen of iets dergelijks want dat deed ik vorige 2 x wel en dat heeft niet echt geluk gebracht net zoals vertellen aan familie alleen mijn moeder en mijn beste vriendin weten het nu voor de rest van de familie houden we het deze keer nog ff verborgen
ik heb trouwens wel een positief gevoel over deze zwangerschap
komt denk ik ook omdat niet alle kwalen er in 1 x zijn maar groeien per dag
vorige week had ik nog niet zo'n last van de tietjes en nu knallen ze uit elkaar van ellende
zo ook met de misselijkheid zoals ik het nu denk ontkom ik er deze zwangerschap ook niet aan want het word met de dag erger maar heb nog niet over gegeven
ben wel al de hele zwangerschap echt supermoe en dat lijkt ook wel erger te worden ben blij als ik de 12 voorbij ben

weet niet of ik het al ergens gemeld had trouwens maar heb de echo 16 februari

Mijn kwaaltjes worden minder.... borsten doen lang niet zo zeer meer, kan dat kwaad? of mag t haha

jorina
9 February 2010, 10:14
dat is per dag verschillend
de ene dag knappen ze uit elkaar en de andere dag is het minder
net als de misselijkheid
het zegt niet zoveel

Ram1988
9 February 2010, 10:17
hmm k heb vanmiddag gesprek over vlokkentest enzz... miss kan ik wel een echo ontfrutselen hahaha :mrgreen:

snippie
9 February 2010, 10:25
Ik vertrouw alles en iedereen voor 99% haha ben al een keer besodemieterd dus hou altijd mn ogen goed open.
Nou is mijn vent wel echt een schat en gaat 100% voor mij en een kleine en zal het ook nooit achter hem zoeken maar zeg nooit nooit!! Kan ook over 25 jaar nog gebeuren he....deed mn pa ook :oops:

Ik zeg wel nooit!
maar dat snappen alleen mensen die weten hoe mijn relatie is.
die snappen dat wij nooit zeggen.

mijn ouders zijn na 35jaar huwelijk uit elkaar gegaan!
dus weet er ook alles van.
maar mijn vader is een heel appart geval.meer vertel ik ook niet

snippie
9 February 2010, 10:26
jorina meid wat sneu zeg:(
KNUF

jorina
9 February 2010, 10:30
waarom heb je daar een gesprek over dan
wil je een vlokkentest?

ja snippie het is wel echt zielig maar helaas niet anders
gelukkig gaat ie wel op vrijdag nog naar het kdv

Beebie25
9 February 2010, 10:33
@ snippie: die van mij is ook erg apart hoor....denk dat het voor iedereen net zo erg is als de ouders na lange tijd huwelijk uit elkaar gaan ongeacht hoe of wat, het is voor iedereen een klap!!

snippie
9 February 2010, 10:37
@ snippie: die van mij is ook erg apart hoor....denk dat het voor iedereen net zo erg is als de ouders na lange tijd huwelijk uit elkaar gaan ongeacht hoe of wat, het is voor iedereen een klap!!

ohh meis zo bedoelde ik het niet hoor.
ik wilde gewoon zeggen dat ik weet dat het ook na lange tijd mis kan gaan.
dat eigenlijk niks voorspelbaar is.

scheiden is hoe dan ook klote en ook al ben je niet getrouwd dan nog is het klote.
en ik ben eerlijk gezegd heel blij dat me ouders niet meer bij elkaar zijn.
heeft een totaal ander mens van me moeder gemaakt die scheiding in posetieve zin.

Beebie25
9 February 2010, 10:39
ja dat is ook zo....weten doe je het nooit.

Storm1987
9 February 2010, 10:47
Indd jazzy, ik vind ook dat je nooit nooit kan zeggen. Zeker wanneer je zo'n zwaar medisch traject in gaat samen hoor je wel dat er scheurtjes in je relatie ontstaan. Maar in de meeste gevallen brengt het je dichter bij elkaar. Evenals bij een zwangerschap. Wat een zwangerschap met je doet als vrouw en met je relatie.... ik ben blij dat wij alweer een tijd bij elkaar zijn want voor een prille relatie is een zwangerschap wel een flinke opgave.

Estherh, logisch dat je onzeker bent. Ik werd pas wat zelfverzekerder vanaf week 13 en kreeg pas echt vertrouwen na de 20 weken echo. Hoort er bij, je blijft enge dingen denken. Ik voelde mijn kwaaltjes de ene dag ook veel erger dan de andere dag hoor ;) De ene dag deden mijn borsten al zeer als ik er naar keek, en de volgende dag leken ze compleet gevoelloos.
Komt goed, echt waar!

Bedoel je overigens niet de combinatie test? Vlokkentest doen ze alleen met een speciale reden. Wij hebben de combinatie test niet gedaan en daar heb ik nu, achteraf, spijt van. Hoe dichter je bij de uitgerekende datum komt hoe meer de onzekerheid weer de kop op gaat steken. Ik had hoogstwaarschijnlijk geen abortus gepleegd wanneer de uitslag down geweest was hoor. Maar bij een volgende zwangerschap laten we wél de combinatietest doen, dat weten we nu zeker.

Ram1988
9 February 2010, 10:49
waarom heb je daar een gesprek over dan
wil je een vlokkentest?

ja snippie het is wel echt zielig maar helaas niet anders
gelukkig gaat ie wel op vrijdag nog naar het kdv

nee is standaard bij ons, gaat over al die dingen, vlokkentest en nekplooimeting enz... doen ze apart van de intake omdat je anders teveel info in 1x krijgt (vinden ze ;) )

Ram1988
9 February 2010, 10:50
Indd jazzy, ik vind ook dat je nooit nooit kan zeggen. Zeker wanneer je zo'n zwaar medisch traject in gaat samen hoor je wel dat er scheurtjes in je relatie ontstaan. Maar in de meeste gevallen brengt het je dichter bij elkaar. Evenals bij een zwangerschap. Wat een zwangerschap met je doet als vrouw en met je relatie.... ik ben blij dat wij alweer een tijd bij elkaar zijn want voor een prille relatie is een zwangerschap wel een flinke opgave.

Estherh, logisch dat je onzeker bent. Ik werd pas wat zelfverzekerder vanaf week 13 en kreeg pas echt vertrouwen na de 20 weken echo. Hoort er bij, je blijft enge dingen denken. Ik voelde mijn kwaaltjes de ene dag ook veel erger dan de andere dag hoor ;) De ene dag deden mijn borsten al zeer als ik er naar keek, en de volgende dag leken ze compleet gevoelloos.
Komt goed, echt waar!

Bedoel je overigens niet de combinatie test? Vlokkentest doen ze alleen met een speciale reden. Wij hebben de combinatie test niet gedaan en daar heb ik nu, achteraf, spijt van. Hoe dichter je bij de uitgerekende datum komt hoe meer de onzekerheid weer de kop op gaat steken. Ik had hoogstwaarschijnlijk geen abortus gepleegd wanneer de uitslag down geweest was hoor. Maar bij een volgende zwangerschap laten we wél de combinatietest doen, dat weten we nu zeker.

jaa idd die bedoelde ik haha ;)
lief meissie! jaa die onzekerheid is killing! maar k moet vertrouwen hebben!

snippie
9 February 2010, 10:51
hihi daar zijn de meningen nog over verdeeld over dat nooit nooit zeggen.
maar ach ieder zijn ding:)!

Ik zeg wel nooit nooit ;)

snippie
9 February 2010, 11:01
En dames even voor de duidelijkheid ik heb het over vreemd gaan he!

Degene die willen weten waaroim nooit nooit zeg kunnen me pben!
ik ga dat namelijk niet open en bloot op het forum neer zetten.

Beebie25
9 February 2010, 11:09
@ Storm, spannend hoor voor jou die laatste weekjes...snap je onzekerheid zeker wel, maar denk dat dat toch blijft want ook bij de bevalling kan er nog zoveel fout gaan, dus een goed uitslag van zo'n test wil niet altijd alles zeggen. Een zwangerschap en medisch traject zijn zeker dingen waarbij elkaar gewoon heel hard nodig hebt en als de 1 dat niet wil of er geen tijd/energie in wil steken dan kan het altijd stuk lopen, over het algemeen gaat het vaak goed en groeien mensen inderdaad dichter na elkaar :D

Een gezond kindje op de wereld zetten zie ik echt als een wonder en als een geschenk!! :D
Komt helemaal goed meis...geen zorgen ;)

snippie
9 February 2010, 11:13
Strom lieverd ben het helemaal met jazzy eens.
en zelfs na de bevalling is het spannend.
Meissie komt vast goed.!
KNUF
KNUF

Babii
9 February 2010, 11:21
Oh werkt dat echt ja?? Misschien dat ik die ook wel ga halen of komt dat overeen met
etos zwanger worden?

Bij mij in ieder geval niet :(. Ik ben al die keren zwanger geweest, maar alle keren is het fout gegaan. Moet ze toch blijven slikken van de gyn, maar ben ook echt een junk met al die medicatie!

snippie
9 February 2010, 11:24
etos zwanger worden?

Bij mij in ieder geval niet :(. Ik ben al die keren zwanger geweest, maar alle keren is het fout gegaan. Moet ze toch blijven slikken van de gyn, maar ben ook echt een junk met al die medicatie!

meissie die bolletjes gaan het worden:)!

Babii
9 February 2010, 11:37
Dat geloof ik wel, maar waar ik dus extra bang voor ben is:

Normaal klussen we 2 dagen achter elkaar en dan op de dag van de eisprong ligt er genoeg zaad op de loer.

Nu klussen we dus niet en ligt er geen zaad op de loer, maar wordt het ingespoten rondom je eisprong. Ben erg bang dat dit dus totaal geen werking heeft, dat het niet op tijd bij het ei is en dus een kans wordt verspild.

We mogen ook 2 tot 5 dagen geen seks hebben, dus het heeft geen nut te klussen op de dag van de injectie, al ben ik wel geneigd dat te doen, want zijn zaad is toch goed? Als het al raak is van 2 dagen achter elkaar?

Enige voordeel is wel:

Wellicht waren de zaadjes niet helemaal goed tijdens de eisprong voorgaande rondes en ging daarom de celdeling mede verkeerd, maar ook mijn slijmvlies hoor!

En bij IUI werken ze het zaad op tot alleen de bsete zaadjes en die insemineren ze.

Zo, wat een onzekerheid bij me :(. En wat ben ik weer ego aan het typen, sorry :oops:

snippie
9 February 2010, 11:40
Meid dara moet je geen zorgen om maken!
heb vertrouwen in de artsen!
anders zouden ze heus geen iui doen!!!Ze zullen heus niet te laat inspuiten!
meid nogmaals heb vertrouwen!!
kus

Beebie25
9 February 2010, 12:27
@ Babi: ik snap je wantrouwen zoals je denk ik eigenlijk heel logisch alleen in veel gevallen werkt het wel dus heb vertrouwen in de artsen en misschien ben je wel sneller zwanger dan je dacht ;)

snippie
9 February 2010, 12:30
jah en wat jazzy zegt in de meeste gevallen werkt het wel:)!
gaat goed komen meissie.

maar snap die angst hoor meissie.

zo heb ik steeds de angst dat we starks horen dat er geen tp is omdat er geen goede bevruchting is geweest of zo.
heb geen reden toe om dat te denken maar toch is het er.
dus snap je helemaal lieverd!

9 February 2010, 13:03
Hee meiden!

Ik voel me weer sterk genoeg om hier weer lekker mee te komen kletsen ..
dus dat ga ik weer doen :mrgreen: :mrgreen:

Flink wat gekletst, dus ga ht straks allemaal even bijlezen!

Er staat hier al bijna een half uur man in een auto voor de deur.
Hij zit me de heletijd aan te kijken .. vind ht maar niks. Hij kijkt de heletijd zo om zich heen, bah!
Vanmorgen ook al een politiebusje hier ....

Steef
9 February 2010, 13:06
Hee meiden!

Hij zit me de heletijd aan te kijken .. vind ht maar niks. Hij kijkt de heletijd zo om zich heen, bah!

Hee Essiee!!
Wat goed dat je het weer aandurft hier te komen!!!

In wat voor buurt woon jij??
Je hebt toch niet iets gedaan wat niet mog he ;)

9 February 2010, 13:13
Hee meiden!

Hee Essiee!!
Wat goed dat je het weer aandurft hier te komen!!!

In wat voor buurt woon jij??
Je hebt toch niet iets gedaan wat niet mog he ;)

Hahaha we wonen echt in een hele nette buurt.
Alleen op de hoek van de straat staat een flat met huurwoningen. Daar wonen een beetje rare mensen allemaal ...
Maarja wat staatie hier dan toch de heletijd binnen te kijken.
Gatsie ik word akelig van die man zeg! Heb zn kenteken etc al opgeschreven :? :lol:
Buiten een beetje te hard rijden heb ik niks gedaan wat niet mocht ;)

Beebie25
9 February 2010, 13:14
@ essie: wat goed van je dat je er weer ben....
wat akelig zeg....heb daar altijd zo'n hekel aan, als je het niet vertrouw gwn de politie bellen, wat maakt jou het uit ;)

jorina
9 February 2010, 13:25
heee essie wat fijn dat je je weer een beetje goed voelt
en dat je weer mee komt kletsen

9 February 2010, 14:03
De auto is afgelost door een andere ..
deze meneer staat er alweer een kwartier.
Vind dit heeeel raar! :?

Beebie25
9 February 2010, 14:20
uhm...very strange....mss wel politie in burger???ofzo??? anders gwn ff bellen meid voor je eigen gevoel mss

Mila
9 February 2010, 14:23
essie wat vreemd! kun je hiervoor geen melding doen bij de politie? :?

esther, vraag stras bij de intake gewoon om een echo.. proberen kan altijd!

jorina, fijn dat je een goed gevoel hebt over deze zwangerschap!
ik ken dat bijgeloof ik zal als ik nu zwanger ben ook geen kleertjes kopen voor de eerste echo en ook aan niemand vertellen behalve mijn ouders en zusje! zelfs mijn opa en oma moeten even afwachten tot na een goede echo!
heb ik de vorige keer wel allemaal gedaan en toen ging het fout! :roll:

ik slik ook tarwekiemolie, nu 3 maanden dus ben ook erg benieuwd! Al werkt het bij mij alleen al voor een betere menstruatie ben ik al blij :D

mijn collega die 5 jaar bezig is geweest en van de 2e IVF zwanger is geworden is nu 18 weken en ik leef zo met haar mee, GEWELDIG!!! ik geniet daar dan ook weer van! :D

Mila
9 February 2010, 14:25
sharon, ben je vergeten :oops: wat goed dat de eerste datum is geprikt! voor je het weet is het eind maart en hebben jullie je intake. ga je ook 900E spuiten per keer? of is dat de hele ampul?

Beebie25
9 February 2010, 14:28
Jeetje 5 jaar, dat is een hele tijd zeg pfff....wel super dat het nu eindelijk is gelukt.
Hopelijk voor ons allemaal hoeft het niet zo lang te duren ;)

Tessa23
9 February 2010, 15:06
Vaag zeg Essie , ik was allang gaan vragen van wat doe je hier haha.. tja hoort ook niet maar zo ben ik haha..

sharon_
9 February 2010, 15:19
sharon, ben je vergeten :oops: wat goed dat de eerste datum is geprikt! voor je het weet is het eind maart en hebben jullie je intake. ga je ook 900E spuiten per keer? of is dat de hele ampul?

Geeft niet meis, je reageerd er uberhaupt teminste nog op ;) net als Snippie. Had jullie het beter kunnen pben,
de rest wil er niet op reageren of leest er over heen ofzo zoals bijna altijd :? .. Over de eenheden betreft,
zoals het op papier staat 150 geloof ik, maar snap er niet veel van. Ik laat anders vanavond het papier wel ff
scannen door me vriend en dan pb ik het je wel ff. Misschien dat jij er wijzer van word hihi.

Essie wat fijn dat je je weer beter voelt! Gezellig dat je weer komt kletsen! En wat creepy van die mannen, brr ik schijt hem dan ook altijd vet hoor met zulke dingen. Anders idd gewoon ff de politie bellen.

Babii
9 February 2010, 15:26
@ Essiee, het kan inderdaad iemand in burger zijn of mensen die debuurt observeren (inbrekers) zou mooi even melding maken bij de politie. Die geven wel aan als je jezelf geen zrogen moet maken, want als ze dat zeggen is het waarschijnlijk politie ;).

Babii
9 February 2010, 15:27

Geeft niet meis, je reageerd er uberhaupt teminste nog op ;) net als Snippie. Had jullie het beter kunnen pben,
de rest wil er niet op reageren of leest er over heen ofzo zoals bijna altijd :? .. Over de eenheden betreft,
zoals het op papier staat 150 geloof ik, maar snap er niet veel van. Ik laat anders vanavond het papier wel ff
scannen door me vriend en dan pb ik het je wel ff. Misschien dat jij er wijzer van word hihi.

Essie wat fijn dat je je weer beter voelt! Gezellig dat je weer komt kletsen! En wat creepy van die mannen, brr ik schijt hem dan ook altijd vet hoor met zulke dingen. Anders idd gewoon ff de politie bellen.

Haha, lekker ding ben je ook ;). Ik lees het wel, maar wilde je vanavond even een PB versturen ;). Ben nu @ work vandaar kortaf :).

Maar als je dit niet had gezegd had je een PB ontvangen :P. Al krijg je hem alsnog ;).

9 February 2010, 15:32
Ik heb na 4 aflossingen net gebeld.
Hele aardige mevrouw, nam me erg serieus.
Heb de kentekens doorgegeven etc. Volgens haar waren het geen collega's, maar ze ging het voor de zekerheid nog even nakijken. Anders werd er een melding van gemaakt!
Heb mn burgerlijke plicht weer gedaan he ;)

Ga zo even boodschapjes doen.
Wil iets lekkers eten!! iemand suggesties? Heb steeds geen kook-inspiratie :lol:

Mila
9 February 2010, 15:39
sharon, is goed meid.. ik wacht je pb af!

essie, je maakt het wel spannend.. ik ben benieuwd hoe dit afloopt! lijk wel of ze iemand staan op te wachten!

eh eten: ik eet spaghetti vanavond!

Ram1988
9 February 2010, 15:46
Essie.... BOERENKOOL!!
enne niet opgepakt worden zo he!

Ram1988
9 February 2010, 15:48
@ sharon,
ik ben er erg weinig geweest dus zeker niet t hele verhaal meegekregen.. kan dan wel reageren of iets vragen maar miss heb je dat dan al 100x gezegt haha

9 February 2010, 15:49
Essie.... BOERENKOOL!!
enne niet opgepakt worden zo he!

Ieeeeewl, viezerik :mrgreen:
Neeeeeejoh, ik ben ht braafste meisje van de buurt :lol:

Ram1988
9 February 2010, 15:52
haha ja vast! pas maar op!
krijg je er nog bericht over wie dat nou waren dan?

Beebie25
9 February 2010, 15:57
nou essie, ben benieuwd

jorina
9 February 2010, 16:08
ooooo lieve sharon sorry sorry
ik heb het gelezen maar mijn kop is zo'n ongeloveloze zeef dat ik iets lees en het zo weer vergeet
was zelfs de melk vergeten vanmiddag en dat vergeet ik al een paar dgn

ben alleen maar onwijs blij voor je dat er zo'n vaart achter gezet word want al vind jij maart nog ver weg voor je het weet is het zover ;)
en ik kan wel gaan reageren op al die medicijnen maar weet er niets vanaf :oops:
weet iig geval dat ik en denk ook iedereen hier echt wel met je meeleven net zo goed als we dat doen bij syl en snippie en kim en alle andere die niet ontkomen aan die nare MMM

9 February 2010, 16:09
nou essie, ben benieuwd

Alles is afgezet, staat hier helemaal vol met politie! :o

jorina
9 February 2010, 16:17
waren ze dan iemand in de gaten aan het houden of staat er zoveel politie vanwege die vreemde auto

jorina
9 February 2010, 16:36
hier eten we trouwens chili con carne
ik vind dat eigenlijk niet lekker maar heb een tijdje geleden een recept gevonden dat echt zo lekker is sindsdien eet ik het wel regelmatig met brood

Mila
9 February 2010, 16:37
spannend, hou ons op de hoogte!

chili con carne :o dat is pas vies!

jorina
9 February 2010, 16:48
dat vond ik ook altijd tot ik dit recept vond op internet

Babii
9 February 2010, 16:51
OMG :|. Ik moet me toch een bollen inbrengen... Nou heb me medicatie opgehaald, het lijkt elke maand wel meer te worden :(. De assistente van de apotheek zei: meid ben je nu al aan IVF begonnen? Ik zeg nee hoor, het is alleen voor de IUI. Ze zegt jeetje meid, wat moet jij veel hebben, het mag toch weleens tijd worden he.

Ik heb nu:

- 3x per dag Progynova (groei baarmoederslijmvlies)
- 3 maal per dag 2 tabletten Utrogestan (t.b.v. innesteling kindje, snippie kan dat uitleggen)
- Dubbele dosis foliumzuur
- 3 maal daags tarwekiemcapsules
- Gonal F 75 IE dagelijks (totdat eitje groot genoeg is)
- Ovitrelle (om het eitje te laten springen).

@ Sharon, ik pb je zo even :).

Bati
9 February 2010, 16:53
@ Babii: dat klopt, veel medicatie altijd he! Recepten voor ivf, zijn nog wat langer.
Suc6 ermee!

Mila
9 February 2010, 17:05
heb nu een mooi boek: how2talk2kids! de titel zegt het al ;) heel veel dingen zijn heel simpel en heel logisch over hoe je moet communiceren met kinderen, maar je bent je er niet bewust van en het gebeurt vaak dus op een verkeerde manier! Dit boek geeft leuke voorbeelden maar ook echt nuttige tips!

Tessa23
9 February 2010, 17:17
Zo heb ook alles even gelezen..

Sharon , wat spannend allemaal voor jullie , hoop dat alles goed gaat komen , op naar jullie wondertje!!

Syl , ik lees eigenlijk nooit boeken , geen geduld voor, ik ben vreemd haha..

Essie , benieuwd wat er is dan bij jullie in de buurt!!

Kim , succes met al je medicatie..!!

Mila
9 February 2010, 17:19
het is niet echt een leesboek, maar meer in leer/informatie boek

becky88
9 February 2010, 17:20
essie spannende boel daar bij jou :shock:

kim wat een lijst medicatie
net ali chemicalie :lol:

ik heb vanmiddag mijn eerste follikelmeting gehad
had rechts 2 eitjes zitten van 11,5 mm en 12 mm
links zat weer niks :? heb tot nog toe alleen maar rechts een eisprong gehad :?

Tessa23
9 February 2010, 17:22
Ok syl , dat is wel leuk ja! Ik lees wel altijd de flair.. hahaha..

Becky , appart dan of niet alleen aan 1 kant? heb er verder niet zo heel veel verstand van hoor.

Babii
9 February 2010, 17:27
@ Becky, yeahhhh zo gaan je maanden wel snel hoor :lol: . Super meissie!

@ Tessa, nee hoor dat is neit raar. De ene eierstok pakt links en de ander rechts. Verschilt per persoon :D.

Mila
9 February 2010, 17:33
becky, super! nou nu mooi laten doorgroeien? weet je ook hoe groot je slijmvlies was?
hoeveel mg slik je?
ik heb ook vaker aan 1 kant een eisprong bij mij is het vaker links dan rechts

Beebie25
9 February 2010, 17:34
jeetje babii wat een lijst :shock: pfff

becky88
9 February 2010, 17:41
het slijmvlies was perfect zei ze, weet niet hoe dik het was :oops:
nu idd hopen dat ze lekker doorgroeien :D

ik heb 2,5 mg geslikt

Mila
9 February 2010, 17:42

ik heb 2,5 mg geslikt

als je slijmvlies nu al goed was, dan groeien je eitjes wel door hoor!
bij mij gaat ook als eerste het slijmvlies groeien en vervolgens komen de eitjes erachter aan.

wanneer moet je weer?

becky88
9 February 2010, 17:44

ik heb 2,5 mg geslikt

als je slijmvlies nu al goed was, dan groeien je eitjes wel door hoor!
bij mij gaat ook als eerste het slijmvlies groeien en vervolgens komen de eitjes erachter aan.

wanneer moet je weer?

donderdag moet ik weer :)

Tessa23
9 February 2010, 17:46
Mijn oma vertelde dat ze vroeger ook probeerde zwanger te worden en dat niet lukte , toen ging ze naar de dokter en ze had erg bloedarmoede , had ze zelf niet eens gemerkt , kreeg ze staal pillen en volgende maand was ze zwanger.. haha wel grappig om zo te horen van oma..

Mila
9 February 2010, 17:48
is je oma ook zo lief!

mijn oma belde laatst en mijn opa's en oma's vinden het allemaal zo erg en sneu voor ons! ze bellen veel om te vragen hoe het gaat en of er weer nieuws is en hoe het in het ziekenhuis is gegaan. erg lief vind ik dat!
Mijn opa moest laatst met oud en nieuw zelfs huilen toen hij mij een gelukkig nieuw jaar wenste!

Tessa23
9 February 2010, 17:52
aa wat lief van ze he syl! lieve opa's en oma's!

Ik heb alleen 2 oma's ene zie ik niet en mag ik echt niet door dingen in t verleden en andere is zeker lief en woont ook vlak bij.

En theo's (vriendlief) oma is ook echt een omatje voor mij

Mila
9 February 2010, 17:57
tessa, wel fijn dat de oma van theo ook zo belangrijk voor jou is!

ik wil ook zo graag mijn opa's en oma's nog een achterkleinkind geven! mijn oudste opa word dit jaar 80! :shock: soms ben ik wel eens bang dat hij het niet meer mee zal maken, de andere 3 zijn tussen de 72 en 76, dus die zijn iets jonger..

becky, ik ben benieuwd donderdag!

ik ben nu 2 dagen vrij maar het zijn twee medische dagen, morgen ik naar de HA, donderdag mijn vriend weer naar het ziekenhuis en mijn kat naar de dokter! dus ach zo blijven wij bezig

Tessa23
9 February 2010, 18:01
Wij hadden dus ook tegen theo's oma verteld dat we zwanger willen worden , en nu zei ze van de week , ik heb een camping bedje gekocht en Shania (ons nichtje) past er niet meer in , dus.... hahaha voor ons kleintje als die zal komen lief he!! omatje is ook al 80!

Succes met je zelf , vriend en kat!! Onze poes Luna zit steeds bij ons in de haren :o wil ze verplaatsen ofzo..echt heel vaag.

becky88
9 February 2010, 18:02
ik laat je donderdag wel wat horen sylvia ;)

Mila
9 February 2010, 18:07
ik laat je donderdag wel wat horen sylvia ;)

ja is goed! :)

struffle
9 February 2010, 18:11
halloooooooooooooooooooooooooooo

kom ook weer even koekeloeren :D

essie wat is dit nu weer in je buurtje, ben wel erg schiewnierig wat daar aan de hand is!

en jorina, haal jij je recepten gewoon van internet als kok :lol: Ik dacht dat jij wel creatieve inspiraties zou hebben om vieze gerechten lekker te maken ;) :mrgreen:
Ben wel benieuwd naar dat recept btw, ik hou wél van chili, mjum!

storm al bijna 35 weken :o :shock: Woeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik word gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je!!

Iemand een idee hoe t met missmini is, zou ze al bevallen zijn???? Ze is nu toch rond de 37 weken?

net naar de vk geweest, hartje gezocht en duurde lang voordat ze m eindelijk vonden. Ondertussen trapte de kleine flink tegen de doptone aan haha, nu al een kleine voetballer :D Uiteindelijk dan het hartje gevonden. Bloeddruk iets aan de lage kant (yes, onbeperkt chips eten is nu officieel geoorloofd haha) en mn baarmoeder is goed gegroeid.
Vandaag en voorál gister vreselijk misselijk, gister nergens toe in staat en alleen maar beroerd op bed gelegen. Had gehoopt dat ik 't inmiddels achter de rug zou hebben, maar helaas. Maar mag niet klagen want ik ben niet heel veel buitenspel gezet door de kwaaltjes tot nu toe.

Nou ik ga weer verders met mn dingetjes, heb de laatste tijd niet zo veel tijd meer om te reageren hier.
Iedereen veel liefs, vruchtbare maanden en een goede zwangerschap gewenst!

liefs van struffeltje

Mila
9 February 2010, 18:20
volgens mij is miss mini nog niet bevallen hoor, als ik zo op haar hyves kijk zie ik niks ;)

ben benieuwd hoe het met esther is gegaan bij de verloskundige en hoe het met essie is in haar 'veilige' straat :lol:

snippie
9 February 2010, 18:28
hoi dames was ik weer:)

Essie meid wat fijn dat je weer komt kletsen!
en wta eng zeg dat in ej straat.

Sharon lieverd dikke knuffel!!

becky meid!wta goed zeg:)! ben benieuwd donderdag!

Syl succes de komende dagen!

Struffle wta fijn dat alles goed was
KNUF

Thyra
9 February 2010, 18:28
Goedenavond,

Zo weer even bijgelezen.

Essie getsie wel vreemd steeds iemand voor de deur, is de politie al langsgekomen om te kijken?

Sharon fijn dat je nu een datum hebt, spannend hoor!

Ik heb net heel creatief een schema gemaakt voor mn temp bij te houden, ben benieuwd naar mezelf hoelang ik het volhou ;)

Mila
9 February 2010, 18:33
soms ben ik heel erg bang dat je bij mij heel lang niet gaat zien dat ik zwanger ben.. ben sinds ik hormonen gebruik 7 kilo aangekomen en dan bijna alleen op mijn buik :shock: kan er niks aan doen, eet niet meer dan daarvoor!
ik heb echt een buik gelijk aan ong. 17 weken zwangerschap ofzo :roll: kan wel huilen :cry: