PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

MissMini
9 February 2010, 19:02
Hee dames,
Ik ben er nog hoor Struffle, zwanger en wel ;) Ben nu 36wk&2dg dus het gaat zeker opschieten! Van mij mag Ukkie nu wel komen maar het is nog steeds afwachten he. Wel de laatste dagen enorme voorweeen gehad maar het zakt helaas steeds weer af. Nouja Ukkie komt toch niet eerder dan dat het er zelf zin in heeft, maar hoop dat het geen 6 weken meer gaat duren!
Vanmorgen nog voor APK geweest bij de gynaecoloog en ben weer redelijk door de keuring gekomen, alleen zaten er eiwitten in mijn urine en dat is dus niet de bedoeling. Dus moest ff bloed laten prikken en hoor ik er deze week niets meer van dan is alles goed, anders word ik eerder gebeld. Nouja, kan er ook nog wel bij!! Verder was met Ukkie alles goed, krijg iedere controle ff een echo (welliswaar maar 5 minuten ofzo, maar beter dan niets toch!) en beebje is in goede conditie. Wordt geschat op 6,5 a 7 pond hooguit bij de geboorte, lekker gemiddeld dus, heerlijk zo'n kleintje! Echt een babybaby. :mrgreen:

Nou lekker egoberichtje van mij, maar ik wil ff laten weten dat ik hier nog steeds meelees en meeleef hoor! Heb alleen gewoon niet zo heel veel puf meer om overal op te reageren. De laatste loodjes wegen behoorlijk zwaar moet ik zeggen dus ik ben gewoon wat minder online enzo, maar ik denk dus echt aan jullie hoor! Komt vast weer een tijd dat ik hier meer ben!

MissMini
9 February 2010, 19:04
Oooooo ik zie dat ik al 36 weken en 3 dagen ben ipv 2, de tijd gaat hard hahahhahahahahahah

snippie
9 February 2010, 19:13
soms ben ik heel erg bang dat je bij mij heel lang niet gaat zien dat ik zwanger ben.. ben sinds ik hormonen gebruik 7 kilo aangekomen en dan bijna alleen op mijn buik :shock: kan er niks aan doen, eet niet meer dan daarvoor!
ik heb echt een buik gelijk aan ong. 17 weken zwangerschap ofzo :roll: kan wel huilen :cry:

Lieverd toch is dat een ander soort buikje dan een zwangerschaps buikje.wie weet heb je dan alleen maar meer een buik;)

sharon_
9 February 2010, 19:22
Becky wat een goed nieuws!!! Lijkt me echt fijn dat je cyclussen nu al korter worden. Ik duim alleen maar voor nog meer goed nieuws voor jou meid!

Sylvia, heb je 2 dagen vrij ben je alleen maar met de medische dingen bezig :( .. Het houd soms ook nooit op he! En wat betreft het aankomen, ik ben ook heel erg bang dat ik flink ga aankomen van de medicatie. En ik ben de laatste maanden al weer veel aangekomen :oops: dus hoop het echt niet. Mijn vriend is ff het papier aan het scannen, dus zal je zo ff pben snel.

Babii, thanks voor je pbtje meissie! Vind ik erg lief! Ik zal je er zo of anders morgen ff een terug sturen.

Essie hoe is het in je straat afgelopen? Ik ben ook wel benieuwd!

Struffle wat fijn dat alles goed is :D !!! En heerlijk zon voetballertje lijkt me hihi, nog even en je kunt het zelf ook voelen!

Missmini, nog fftjes en dan is je kleintje er :D .. Hoop dat de bloeduitslag goed is, en succes nog eventjes met de laatste loodjes.

Rest van de meiden bedankt voor jullie lieve woorden!! Apotheek belde vanmiddag nog, en wilde weten wanneer we beginnen. Ze zorgt dat de spuiten half maart geleverd worden. Nou ben heel benieuwd.

sharon_
9 February 2010, 19:41
Bah, kan hier echt niet tegen.. Vroegere vriendinnen van me zusje worden om de haverklap zwanger..
Die meiden zijn 15/16 jaar, wonen thuis, geen inkomen, hangen de hele dag op straat, zitten aan de alcohol en drugs. Waarom hun dan wel :x ..

Babii
9 February 2010, 19:43
@ MissMini, oooo ik vind het zo spannend, ik kom wel op kraamvisite he :P. Dus sms me als het zover is, midden in de nacht mag ook!!! Rustig aan meissie!!

@ Sharon, doe maar rustig aan meis, wilde alleen even duidelijk maken dat ik echt je berichtje gelezen had, maar echt amper tot geen tijd had te reageren @ work. Had namelijk echt in gedachte je vanavond in alle rust een uitgebreide mail te sturen :).

Liefs!

Thyra
9 February 2010, 20:23
frustrerend is dat dan he sharon? hier zitten allemaal meiden die t zo graag willen en leven er al helemaal naar en het gaat niet zo gemakkelijk en hun doen alles wat god verboden heeft(om het zo maar even te zeggen) en die worden zo zwanger

Thyra
9 February 2010, 20:24
maar meid, maak je er niet te druk om, verdienen hun niet eens.

je kan er 1min boos om worden en daarna niet meer, is alleen maar slecht voor je joh ;)

Babii
9 February 2010, 20:26
Bah, kan hier echt niet tegen.. Vroegere vriendinnen van me zusje worden om de haverklap zwanger..
Die meiden zijn 15/16 jaar, wonen thuis, geen inkomen, hangen de hele dag op straat, zitten aan de alcohol en drugs. Waarom hun dan wel :x ..

Ik ken het lieverd! Maar maak je er niet druk om, ik zeg altijd maar: alles gebeurd met een reden.

Ik werd ook door de pil heen zwanger en kreeg een MK en nu wil het niet meer lukken :(. Kop op meid!

9 February 2010, 20:56
Brrrrrr.. als iemand wil weten wat er hier allemaal gaande is. Even pb, beantwoord het morgenvroeg even!

Babii
9 February 2010, 20:59
Ben benieuwd Essiee, hoop dat je kan slapen.

Liefs

Babii
9 February 2010, 22:19
@ Snippie, verdikt de Utrogestan ook je baarmoederslijmvlies? En hoe snel gaatdat?

snippie
10 February 2010, 05:31
Babii het sluit zeg maar je baarmoeder af zodat het eitje niet zo makkelijk meer weg kan!

En colgends mij verdikt het niet je bm sluimvlies, want vorige geer voor pucunctie was hij 1m en dat zonder die bolle!ik begin ook pas na punctie met die bollen.

En na punctie hè ik alleen nog echo bij tp maar verder niet dus weet ook niet of het slijmvlies daar van groeid maar meen mevre herinderen dat me slijm vlies bij tp nog steeds rond 13mm was.

Knuf

Beebie25
10 February 2010, 07:46
en essie? een beetje kunnen slapen?

Babii
10 February 2010, 07:52
Ik wil ook zo een mooi slijmvlies Snippie! Wat denk jij? Zouden wij kunnen klussen op de dag van het zetten van de injectie? En dan niet de volgende ochtend, maar de ochtend daarna IUI? Of gewoon alleen met het zaad voor IUI?

snippie
10 February 2010, 08:18
Ik wil ook zo een mooi slijmvlies Snippie! Wat denk jij? Zouden wij kunnen klussen op de dag van het zetten van de injectie? En dan niet de volgende ochtend, maar de ochtend daarna IUI? Of gewoon alleen met het zaad voor IUI?

Ik weet het echt niet meissie!
wil je dta het zaad optimaal is dan moet je je gewoon aan de onthouding houden.

@hier van morgen weer fm en er zaten nu 8 grote eitjes:)!en er komen er waarschijnlijk nog wel meer bij.
Ik moet vrijdag weer terug komen.Punctie dag wss maandag of dinsdag.
slijmvlies was nu 8,5

Babii
10 February 2010, 09:06
Wat goed Snippie! Wauwwww 8 eitjes al :D. Het gaat de goede kant op :lol: !

Liminous
10 February 2010, 09:07
Snippie meissie, hoeveel eitjes moet je hebben? Hoop voor je dat deze ronde jullie geluk brengt!

snippie
10 February 2010, 09:14
het gaat er om dat ze gewoon groot genoeg zijn voor de punctie.
en zolang dat nog niet is dan komen er meer bij:)!
moet er sowiezo meer dan 2 hebben.

Maar weet niet precies hoeveel ik er moet hebben ,maar dat komt omdat ik nog niet temaken heb gehad met te weinig.

Babii goed he 8 eitjes;)!en daar komen dus wss meer bij:)maar acht is ook goed hoor:)!
ze zeggen dat je beter niet heel veel kunt hebben.
want des te meer je hebt des te meer kans dat ze niet heel goed ontwikkeld zijn.

Babii
10 February 2010, 09:54
Snap ik Snippie! Zeker goed, ben blij voor je :D. En als er nou ook nog eens 8 bevruchtingen plaatsvinden kan je me horen schreeuwen hoor vanaf Montfoort :lol: . Ben heel blij voor je meissie! En heb ontzettend veel respect voor je!

10 February 2010, 09:57
Heb jullie allemaal even snel een berichtje gestuurd (waren er nog al wat)
Moet nu snel verder, mn zusje ophalen!
Alles komt goed :roll: ;)

snippie
10 February 2010, 10:00
Snap ik Snippie! Zeker goed, ben blij voor je :D. En als er nou ook nog eens 8 bevruchtingen plaatsvinden kan je me horen schreeuwen hoor vanaf Montfoort :lol: . Ben heel blij voor je meissie! En heb ontzettend veel respect voor je!

En dan nog wilt het nog niet zeggen dat ze goed zijn meissie.
want vorige keer waren er 9 van de 18 bevrucht waaruit uiteindelijk 4 emmy's 1 terug geplaatst en de 3andere ingevroren.
wat dus uiteindelijk ook niet goed was.
Dus pas kan schreeuwen als ik een mooie HCG waarde heb en zo;)

snippie
10 February 2010, 10:15
hihi en babii hoezo respect?hoeft toch helemaal niet wijffie:)

Babii
10 February 2010, 10:16
Ik weet het Snippie, maar toch juich ik :P. En ik ga helemaal gillen als je een posi test heb :D.

Babii
10 February 2010, 10:16
Ik ben overigens echt heel heftig ongi :(.

Mila
10 February 2010, 10:17
snippie, WOOOWW 8 eitjes! en er komen nog meer Jippie :D
en wat een mooie slijmvlies devorige keer van 13 mm!

laten jullie er nu ook 1 terugplaatsen of dit keer 2?

snippie
10 February 2010, 10:19

Mag er maar meissie:)!
regels van Nederland.!
anders hadden we er twee terug laten plaatsen.

wss is me slijmvlies tegen de tijd van punctie weer zo.
moet ook wel want tjah dit word de ronde hihi

Mila
10 February 2010, 10:28

regels van Nederland.!

ik hoop het zo voor jullie! want het word wel eens tijd bij jullie ;)
wat een rare regel dat ze er maar 1 terug mogen plaatsen, 2 kan toch ook geen kwaad als ze beide blijven zitten? dan krijg je een tweeling! :) weet jij waarom ze in ned. de regel hebben om er maar 1 terug te plaatsen?

snippie
10 February 2010, 10:37

regels van Nederland.!

ik hoop het zo voor jullie! want het word wel eens tijd bij jullie ;)
wat een rare regel dat ze er maar 1 terug mogen plaatsen, 2 kan toch ook geen kwaad als ze beide blijven zitten? dan krijg je een tweeling! :) weet jij waarom ze in ned. de regel hebben om er maar 1 terug te plaatsen?

Omdat het algemeen bekend is dat een tweelingen zwangerschap meer risco's met zich mee neemt,
zowel voor kindjes als voor ouders.
Ben er vorige keer ook in dicsusie over gegaan dat wanneer ik zelf er voor kies en des noots er voor teken.
maar toch doen ze dat niet als je onder de 38 bent en geen medische reden hebt.

anders hadden we namelijk de eerste keer al 2laten terug plaatsen.

Straks bij de derde poging mag het wel.
Omdat de kansen dan afnemen.

Eigenlijk na 1 ICSI poging nemen de kanzen op zw al af.

snippie
10 February 2010, 10:39
babiii wsss word nu alles goed schoon gespoeld.
knuf

Mila
10 February 2010, 10:44
ok, aan de ene kant wel logisch omdat het idd meer risico's heeft, maar net wat je zegt na de eerst isci nemen de kansen van een zwangerschap al af, maar dit wordt gewoon jullie ronde

snippie
10 February 2010, 10:54
ok, aan de ene kant wel logisch omdat het idd meer risico's heeft, maar net wat je zegt na de eerst isci nemen de kansen van een zwangerschap al af, maar dit wordt gewoon jullie ronde

Jah idd:)!!!
en mochten we weer veel pech hebben dan!
gaan we vol op naar de 3poging:)!

snippie
10 February 2010, 10:55
en volgende week zaterdag gaan we waarschijnlijk floaten:)!!!

google maar eens hihi:)!

dat zou dan wss 2dagen na terug plaatsing zijn!
heerlijk ontspannend:)

Babii
10 February 2010, 11:06
OMG :| ik vloei leeg :shock: !!! Het is nu nog erger als maandag, moet vandaag weer starten met spuiten.... :roll:

Mila
10 February 2010, 11:06
en volgende week zaterdag gaan we waarschijnlijk floaten:)!!!

google maar eens hihi:)!

dat zou dan wss 2dagen na terug plaatsing zijn!
heerlijk ontspannend:)

dat is wel relaxt zeg! heerlijk..

Mila
10 February 2010, 11:07
OMG :| ik vloei leeg :shock: !!! Het is nu nog erger als maandag, moet vandaag weer starten met spuiten.... :roll:

waarschijnlijk is dit nodig en ben je straks helemaal schoon van binnen! straks weer spuiten en dan op naar een goede ronde ;)

Babii
10 February 2010, 11:16
@ Snippie, het lijkt me super dat floaten :D.

@ Sylvia, ja misschien wel, maar heb wel ernstige buikpijn :(. Ach kunnen we alvast aan de weeen wennen :P. Hoe is het met jou en met je vriend?

MissMini
10 February 2010, 11:19
Hee dames, alles goed hier?

Snippie, wat fijn dat er al 8 grote eitjes zitten!! Ik duim voor je hoor meis!!
Babi, klote dat je zo ongesteld bent, maar hopelijk spoelt het je wel helemaal schoon van binnen. En dan vol goeie moed op naar jullie kleintje!

Mila
10 February 2010, 11:24
tja hier gaat het zijn gangetje.. maar niet lekker zeg maar!

we zitten nu te wachten na de mantoux bij mijn vriend of er een bult bij komt, maar tot nu toe niks en dat betekend dat het ook geen TBC is! morgen weer terug naar het ziekenhuis, maar we worden er een beetje moe van, niemand weet wat het is..wij willen morgen zo snel mogelijk ook een gesprek weer met de internist, de afspraak die er nu staat duurt nog 2 weken en daar gaan we niet op wachten! we willen meer onderzoeken, desnoods nemen ze hem maar een paar dagen op en gaan ze de hele dag onderzoeken doen! en worden we hier weer van het karstje naar de muur gestuurd, dan gaat mijn vriend vrijdag naar zijn HA en willen we een doorverwijzing voor het ziekenhuis waar ik ook loop! die staat iets beter aangeschreven!

vandaag moet ik naar de HA want heb een tijdje geleden mijn oren laten uitspuiten en nu heb ik sinds een maand ongelovelijke jeuk in 1 oor :? dus even naar laten kijkenen verder ben ik ziek aan het worden, vanacht uit bed gegaan omdat ik op het punt stont te moeten overgeven alleen zette het net niet door :twisted: en de vinger in mijn keel steken durf ik ook niet, dus heb me flink beroerd gevoeld vanacht.. vanmorgen voelde ik me weer goed, maar merk dat ik me nu weer slechter ga voelen en weer misselijk word, bah!

snippie
10 February 2010, 11:29
he syl bah wat naar meissie!!!

KNUFFEL

struffle
10 February 2010, 13:25
syl das niet niks, sterkte voor jullie!

word echt niet goed van die sneeuw........ wanneer komt de lente nou eindelijk eens :(

Tessa23
10 February 2010, 13:49
Kim , naar lijkt me dat zo heftig ongi..

Sylvia.. Het is ook wat he , dat ze niet weten wat het dan wel is? Word je gek van!!

Hier nog geen sneeuw! Hopen dat het weg blijft..

Mila
10 February 2010, 13:53
nou mijn oor zat voor 95% verstopt en dat heeft hij weer uitgespoten en daaronder zit een irritatie en daarvoor heb ik nu een week lang oordruppels

Tessa23
10 February 2010, 13:56
Ik herken het syl, ik heb nu NOG buisjes , zijn er vroeger niet uitgehaald , en toch zit mn oor vaak dicht..altijd links , uit spuiten en weer gaan , en soms een dikke oorontsteking er bij.. heb jij misschien ook wel kleine gehoorgang ofzo ?

Mila
10 February 2010, 14:00
Ik herken het syl, ik heb nu NOG buisjes , zijn er vroeger niet uitgehaald , en toch zit mn oor vaak dicht..altijd links , uit spuiten en weer gaan , en soms een dikke oorontsteking er bij.. heb jij misschien ook wel kleine gehoorgang ofzo ?

het gekke is dat ik er als klein kind nooit last van had.. ik heb nooit mijn oren hoeven laten uitspuiten, ik heb als klein kind ook maar 1x goede oorpijn gehad!
sinds nu on. 2 jaar heb ik vaak last van mijn oren.

Tessa23
10 February 2010, 14:02
Oke, appart , geen gevoel dat er nu nog water in zit? Haha t is maar een raar gevoel..

Mila
10 February 2010, 15:57
Oke, appart , geen gevoel dat er nu nog water in zit? Haha t is maar een raar gevoel..

oren uitspuiten is idd een appart gevoel, net alsof er een waterval door je hersenen word gespoten :lol:
nee ik heb nu oordruppels, hopen dat de irritatie na een paar dagen weg is.

wat is het weer stil hier.

Ram1988
10 February 2010, 16:40
joehoeee meisjes!
heb ik nog wat gemist?
hier weer wat bruin verlies... kan geen kwaad he!?!?

Mila
10 February 2010, 17:01
esther, heb je gisteren nog een echo gehad?

Ram1988
10 February 2010, 17:02
esther, heb je gisteren nog een echo gehad?

nee alleen dat gesprek

Mila
10 February 2010, 17:12
ok, was het een goed gesprek? weten jullie al wat jullie gaan doen?
bruinverlies is volgens mij over het algemeen niet erg, zolang je maar geen buikpijn hebt en dat het bruine echt rood word!

Ram1988
10 February 2010, 17:20
ok, was het een goed gesprek? weten jullie al wat jullie gaan doen?
bruinverlies is volgens mij over het algemeen niet erg, zolang je maar geen buikpijn hebt en dat het bruine echt rood word!

ooh okee! jaa we doen de combinatietest met 11 weken niet... 20 weken echo wel!
mocht het kindje iets mankeren laten we het toch niet weghalen!

jorina
10 February 2010, 19:54
ha ben niet de enige met oor problemen
ik mag gewoon gerust 1 x per 3 mnd mijn oren uitlaten spuiten
mijn oren voeren het oorsmeer niet zelf af
ben doof geboren nu hoor ik rechts 60% en links 40%
ben 3 x geopereerd en heb 5 x buisjes gehad
:D :D :D :D :D :D :D :D

Babii
10 February 2010, 19:58
Heb ook buisjes gehad vroeger en mijn oren zijn erg gevoelig :(.

@ Esther, bruin hoeft niks te betekenen, mocht je het niet vertrouwen bel dan even met de VK!

Zo, hier net even het e.e.a. uitgerekend, maar als ik deze ronde zwanger zou raken ben ik dus uitgerekend op de dag van me MK in 2006! :cry:

Lunanoa
11 February 2010, 06:01
Zozo, I'm back again @ het forum :lol:

Heb geen tijd om ALLES terug te lezen, sorry maar dat gaat uren duren.

Sylvia: Klote van je oren man! Oorpijn is onwijs pijnlijk! Hoop dat je druppels snel werken & je je beter voelt!
Had zelf in het vliegtuig enorme pijn steeds, en we hebben 4x gevlogen in de vakantie :shock: Gedver :P

Kim: Appart is dat hé! Ik raakte zwanger rond mijn uitgerekende datum! Ik had nog geen precieze datum maar het zou eind september begin oktober zijn. 27 september had ik mijn eisprong & dus rond begin oktober bevrucht. Zo appart.
Wie weet geeft het geluk ;)

Werd vanochtend 6 uur wakker, terwijl de wekker 7:30 stond. Zo irritant. Echt klaar wakker & dus maar uit bed gegaan :?
We hebben om 8:50 uur de vervolg echo :D Zin in ! Ons mannetje weer even bekijken, hopen dat hij er dit keer beter bij ligt & ik jullie foto's kan laten zien :D
Daarna even naar school, mijn examenopdrachten ophalen. Die moeten een halfjaar op school blijven & ik wou ze nu wel weer eens terug :lol:
Ben benieuwd op de reacties op mijn bolle buik :lol:

EstherH: Ik heb 2x bruinverlies MET krampen gehad & week 17 bloedverlies. Was allemaal niks. Maar als je het niet vertrouwd kun je daarvoor gewoon de VK bellen. Stress is heel slecht & je voelt je gewoon kut. Bel gewoon even meid!

Hoeisset hier verder?

11 February 2010, 08:35
Joehoeeeeee :mrgreen:

Ik ga eerst even naar de zonnenbank..
dan kom ik lekker kletseeee !

11 February 2010, 08:41
Oja ik heb trouwens gister 'per ongeluk' gezien dat mn vriend zoon verkade hartje bestelde ..
nou vind ik dat ik eigenlijk ook een kleinigheidje moet doen ..
Normaal doen we eigenlijk nooit aan valentijn ofzo, dus ik weet eeeecht niet wat ik hm dan in vredesnaam zou moeten geven :?

Mila
11 February 2010, 08:44
Kim, die datum blijft moeilijk he meid!

Lunanoa, heb je lekker genoten van je vakantie? ik heb de foto's op he hyves gekeken en ik zag herkenbare foto's, ben zelf ook op mallorca geweest! Ik heb geen zware oorontsteking, ik heb een lichte vorm.. ik heb alleen last van onmogelijke jeuk, een irritante druk op het oor en een loopoor. echt pijn heb ik niet, gelukkig :D

Essie, heerlijk zonnebank, ik heb er alleen geen geduld voor :lol: en ik moet altijd aan een film denken als ik onder de zonnebank lig (weet zo niet meer hoe die film heet) maar daar lag een meisje ook onder de zonnebank en toen werd hij door een gek vastgeketend en zo kan dat meisje er niet meer uit en ging zo dood :shock: hahahah ik durf er dus ook niet zo goed onder. :?

zo mijn vriend straks naar het ziekenhuis en vanmiddag ook met de kat en dat word weer een hele strijd want die kat wil nooit in zijn reisbakje :twisted:

Mila
11 February 2010, 08:47
hahahah ik heb zin om in kleurtjes te typen..
essie, je kan bij m&m's hele leuke m&m's bestellen met je eigen tekst erop, bijvoorbeeld ik hou van je en dat komen er op 1 kleur m&m 1 woord dus dan heb je de tekst verdeeld over de m&m's in een doosje zitten erg leuk! Mijn vriendin kreeg dat voor haar verjaardag van haar vriend, alleen is de levertijd erg lang! dus voor valentijn niet haalbaar

Babii
11 February 2010, 09:36
@ Sylvia, hoop dat het beter gaat met je oren en ga jij maar in kleurtjes typen :P. Inderdaad, die datum blijft erg moeilijk :(. Ieder jaar weer denk ik eraan en ook rond de uitgerekende datum!

@ Lunanoa, hoe was je echo lieverd??? Ben zooooooooo benieuwd :D.

@ Storm, schat ik las op je site dat je mannetje goed gegroeit is! Heb je gisteren gesmst, ben zo benieuwd hoe het met je gaat!

@ Struffle, hoe is het met jou?????

Sorry dat ik zo afwezig ben, maar ben stervensdruk!

Storm1987
11 February 2010, 10:35
Goodmorning !!

Essie geniet maar lekker van je zonnenbankje, nu maar even extra van genieten!

Estherh, bruin bloedverlies hoeft niks te betekenen maar "normaal" is het niet. Als je het niet vertrouwd dan even de vk bellen !

Struffle, morgen alweer 13 weken! Zie je al wat?? Buikfotossss :mrgreen:

Lunanoa: Leuke fotos van je vakantie. Zo te zien heerlijk genoten saampies. Goed dat je dat nog hebt kunnen doen samen!

Hier gaat alles zijn gangetje. Bizar idee dat ons mannetje er nu met een aantal weken is ipv maanden ;) Ik ben zo ongelofelijk benieuwd naar hem! Vanmiddag moet ik van mijn vriend de ziekenhuistas in gaan pakken, hij stond erop ;) Dacht zelf dat ik nog wel even de tijd heb, maar hij vertrouwt die voorweeen niet die ik met enige regelmaat heb. Dinsdag bij de verloskundige geweest en de kleine man was goed gegroeid!
Verder heb ik niet zoveel te melden. Ben het zwanger zijn nog altijd niet zat en geniet van mijn verlof. Mijn omgeving is zenuwachtiger dan ik geloof ik :mrgreen:

Mila
11 February 2010, 10:43
nou mijn vriend is naar het ziekenhuis geweest en hij heeft gelijk een gesprek gehad met de internist. het is geen TBC, maar wat het wel is, ze staan echt voor een groot raadsel. Het labaratorium is ook op de hoogte dat alle onderzoeken die nu bij hem gedaan gaan worden allemaal versneld gaan. ze hebben nu wederom een punctie van de bult genomen en binnen een week wordt hij terug gebeld hierover! Hij mag NIET naar het werk i.v.m. toch eventuele besmettingsgevaar!
Het kan dus ook besmettelijk zijn voor mij, maar daar kunnen ze nu ook niets aan doen, want mocht het besmettelijk zijn, dan ben ik dus hoogstwaarschijnlijk ook al besmet!!! pfff dus ook ik moet mijn eigen lichaam nu goed in de gaten houden.

verder belde net mijn gyn. en alle bloeduitslagen zijn goed!! Jippie.. mijn schildklier, glucose en insuline waardes zijn goed! toch nog iets positiefs

snippie
11 February 2010, 10:50
syl meid heftig zeg:S!

hopelijk ben jij niet besmet ,maar het belangrijkst is dat jullie weten wat het is en dat hij
snel weer beter word.

wel fijn dat je bloeduitslagen goed waren!altijd spannend.

Storm meid heerlijk gevoel lijkt me dat!over een paar weken heb je mannetje in je armen:)

ik weet niet of het hier ooit ereder is besproken.

maar willen jullie(zwangere ) borstvoeding gaan geven?
KNUF

Mila
11 February 2010, 10:59
snippie, ik weet het nog niet, in eerste instantie zeg ik ja! maar dat betekend dat mijn vriend niet zomaar even zijn eigen kind kan voeden en als dat wel zo is, dan moet ik kolven en dat wil ik dus echt niet!!! ben geen lopende melkmachine hoor :?

dus mijn idee er over is nu helft borstvoeding en de helft flesvoeding, maar dan geen geklof maar echt flessenmelk zeg maar .. weet alleen niet af dat mogelijk is en of dat kan, maar dan kan ik de momenten dat ik thuis ben de borst geven, de keren dat ik er even niet ben of dat mijn vriend graag wil voeden kan hij dat doen met de fles en dan kunnen we ook de nachten afwisselen samen..

snippie
11 February 2010, 11:06
syl snap het wel hoor meissie:)

Ik wil wel borst voeding geven en kolven.(hihi word dan dus ene koe;))
maar wie weet lukt het helemaal niet.dat aan leggen.
maar we willen het graag gaan proberen.

Mila
11 February 2010, 11:13
ja borstvoeding lijkt me ook erg mooi, dus als ik het niet kan combineren dan ga ik denk ik borstvoeding alleen doen, maar valt het me zwaar omdat ik echt niet ga kolven, dan stappen we over op de fles.
borstvoeding is goed, maar flesvoeding is tegenwoordig ook erg goed! en ik moet me als moeder er ook prettig bij voelen anders heeft niemand er wat aan, dus kolven echt niet!!

snippie
11 February 2010, 11:30
ja borstvoeding lijkt me ook erg mooi, dus als ik het niet kan combineren dan ga ik denk ik borstvoeding alleen doen, maar valt het me zwaar omdat ik echt niet ga kolven, dan stappen we over op de fles.
borstvoeding is goed, maar flesvoeding is tegenwoordig ook erg goed! en ik moet me als moeder er ook prettig bij voelen anders heeft niemand er wat aan, dus kolven echt niet!!

jah idd flessen voeding is ook goed hoor.
begrijp me niet verkeerd.
en volgends mij doen meerdere dat hoor de helft.
knuf

Mila
11 February 2010, 11:32
ik begrijp je niet verkeerd hoor meid :D ik wilde alleen even uitleggen waarom ik deze keus maak ;)

snippie
11 February 2010, 11:45
ik begrijp je niet verkeerd hoor meid :D ik wilde alleen even uitleggen waarom ik deze keus maak ;)

nee snap het hoor meissie.
en idd als je er niet prettig bij voeld dan moet je het niet doen.
ach joh wie weet kom ik er we; op terug hihi!
en doe ik het uit eindelijk ook verdeeld.
bijvoordbeeld als ik op pad ga.
dan kan ik gewoon warm water mee nemen in een termos kan.
dat deden we ook toen we met me schoonzus en zwager en ons nichtje op vakantie gingen.
erg handig.
en bij schoonmoeder kan ik gewoon in de vriezer afgekolfde melk bewaren of ga rustig op de logeer kamer zitten.
en het zelfde als bij me moeder dus dat scheeld

snippie
11 February 2010, 11:45
maar ach eerst maar even zwanger zien te worden en het blijven;)

Mila
11 February 2010, 11:48
maar ach eerst maar even zwanger zien te worden en het blijven;)
precies en zo als het hier thuis uitziet met mijn vriend gaat dat hier nog wel even duren :cry:

en verder heb ik nu al bruinslijm, dus dat betekend dat ik het weekend al ongesteld ga worden, en dat terwijl ik nog met mijn kuur bezig ben :roll:

snippie
11 February 2010, 11:51
ohh das raar.is het geen doorbraak bloeding?wanener zou ej officieel moeten worden?

en het belangrijkst is nu dat je mannetje weer beter word.
ook al is het niet leuk om nu zo lang te moeten wachten,maar is niet anders.
je hebt er straks niks aan als je zwanger bent en je mannetje is erg ziek.

Storm1987
11 February 2010, 11:54
ik heb nog steeds geen beslissing gemaakt over wel of geen borstvoeding. Ik heb nog steeds mijn twijfels. Flesjes en voeding heb ik in huis. Op het moment dat de kleine geboren wordt beslis ik wel of ik borstvoeding probeer op per direct op de fles ga.

Ik zie vooral nadelen aan borstvoeding. Ik ga er hier op het forum niet te inhoudelijk op in want in het maart topic is dit onderwerp ooit eens uitgelopen in een veel te felle discussie waar jan en alleman zich mee ging bemoeien.

11 February 2010, 11:56
Heeft iemand een idee waar je een melkopklopper kan kopen? :? :lol:

snippie
11 February 2010, 11:59
Storm meissie.

pb me anders even.wil het graag horen.
En meiden ik veroordeel niemand oke!
Je moet doen waar je zelf het prettigs bij voelt en sta je er niet achter gewoon niet doen
ook al zijn er altijd mensen die het niet met je eens zijn.
Het gaat om wta jij prettig vind en niet om wat anderen vinden!

Essie bij blokker?of een keuken zaak?
marskramer?

Mila
11 February 2010, 12:04
dat vind ik ook snippie, ieders keuze is goed! zolang je erzelf maar achter staat!

morgen is mijn laatste tablet van provera en dan zou ik volegns de becshijrving tussen dag 3 en 7 ongesteld gaan worden, dus dat is op zijn vroegst maandag! nou ja misschien blijft het ook wel weg tot maandag, maar ben bang! vorige maand werd ik het ook al gelijk de dag dat ik stopte! en gistern had ik enorme hoofdpijn, dus dat komt idd ook door opkomende menstruatie

snippie
11 February 2010, 12:11
dat vind ik ook snippie, ieders keuze is goed! zolang je erzelf maar achter staat!

morgen is mijn laatste tablet van provera en dan zou ik volegns de becshijrving tussen dag 3 en 7 ongesteld gaan worden, dus dat is op zijn vroegst maandag! nou ja misschien blijft het ook wel weg tot maandag, maar ben bang! vorige maand werd ik het ook al gelijk de dag dat ik stopte! en gistern had ik enorme hoofdpijn, dus dat komt idd ook door opkomende menstruatie

uhm appart dan werkt je lichaam sneller dan anders he meid.
en mag je daarna weer spuiten?
knuf

snippie
11 February 2010, 12:43
snippie gaat werken!
fijne dag verder dames!
knuf

Tessa23
11 February 2010, 12:45
Ik persoonlijk wil geen borstvoeding geven , zoals ik er nu over denk... maar dat is zeker iedereen hun eigen keus.

En ben ongi... helaas!

Mila
11 February 2010, 12:54
snippie, werkse! ja zodra ik bloed moet ik op dag 3 weer beginnen met spuiten, maar zolang het niet bruin blijft en geen bloed is ben ik nog even blij.. want had gehoopt dat het allemaal wat langer zal duren i.v.m. mijn vriend, maar ja dit bewijst het weer dat je geen invloed hebt op dit alles.

tessa, he balen meid! op naar de volgende ronde

Tessa23
11 February 2010, 13:02
Ik voel het ook nooit aankomen , echt irritant , alleen t was een klein beetje en nu niks meer..komt straks wel denk ik , altijd als ik bezig ben boodschappen doen enz.. haha

Lunanoa
11 February 2010, 13:20
Storm: Jeetje wat spannend. 35 weken al :o WOOOW
Waar had jij die mooie luiertas gekocht? Ik wil 'm ook :shock: :oops: Ons wagen is rood en blauw & het past zo onwijs leuk. Nu kan ik geen luiertas van LIEF op de online shop vinden :S

Sylvia: Fijn dat die uitslagen goed waren :D

Tessa: Klote meid!

Hier: Ik ga waarschijnlijk geen borstvoeding geven maar ik twijfel nog wel wat. Ik vind het verschrikkelijk want iedereen probeert je er vanaf te praten & te vertellen hoe goed het is. Ik kan soms wel huilen als mensen weer zó enorm ver gaan met zeiken over die borstvoeding :oops:
Ik wou het eerst wel gaan proberen maar ik zie het eigenlijk toch niet zo zitten :oops:

De echo was supermooi & goed :D

Hier een fotootje van ons drukke sterke mannetje:

http://i48.tinypic.com/vdz7ev.jpg

Liminous
11 February 2010, 13:24
Wooow Lun, mooie echo :D

Lunanoa
11 February 2010, 13:25
thaaaanks :D

Hij heeft een hele grote neus volgens mij :oops: :lol:
En de dikke zoeloe lippen van mijn vriend :D

Mila
11 February 2010, 13:33
luna, ik heb ook op je hyves gereageerd, maar wat een mooi echo!

Lunanoa
11 February 2010, 13:36
Thanks meid, lief van je :D
Had je reactie gelezen ja :D

Ik ga nu proberen de echo dvd van 15 minuten ong. op de pc te zetten & daarna op youtube :) :D Eens kijken hoe technisch ik ben...

Beebie25
11 February 2010, 13:36
Wat een mooie echo meid.... ;)

Mila
11 February 2010, 13:38
Thanks meid, lief van je :D
Had je reactie gelezen ja :D

Ik ga nu proberen de echo dvd van 15 minuten ong. op de pc te zetten & daarna op youtube :) :D Eens kijken hoe technisch ik ben...

oh dan wil ik wel de link, vind ik wel leuk om te kijken :D

Tessa23
11 February 2010, 13:58
Mooi Lunanoa de echo!!!!

Lunanoa
11 February 2010, 14:34
Grmpf, het lukt me absoluut niet :P hahaha

Zal vriendlief straks wel eens vragen of hij weet hoe dat moet..

Thanks ladies :D

Storm1987
11 February 2010, 15:01
Hier: Ik ga waarschijnlijk geen borstvoeding geven maar ik twijfel nog wel wat. Ik vind het verschrikkelijk want iedereen probeert je er vanaf te praten & te vertellen hoe goed het is. Ik kan soms wel huilen als mensen weer zó enorm ver gaan met zeiken over die borstvoeding :oops:
Ik wou het eerst wel gaan proberen maar ik zie het eigenlijk toch niet zo zitten :oops:

Bij mij dus echt precies hetzelfde!!! Je voelt je bijna schuldig en een slechte moeder als je zegt dat je de fles wilt gaan geven. Ook kan ik NERGENS informatie vinden over flesvoeding en hoe je je borsten laat stoppen met melkproductie. Ik heb serieus al lekkende melk tieten vanaf week 25 :oops: Ben er wel klaar mee. ;)

Ik heb de luiertas in het Lief! winkeltje gekocht in Giessenburg. Maar ze hebben ze ook bij de babystore in het dorp hiernaast. Als je wilt kan ik hem wel voor je halen en naar jou toe opsturen. Van de week hadden ze er nog 3 hangen in het blauw. Laat maar weten hoor, is voor mij een kleine moeite :)

En wat een mooie echo, wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie kindje! :mrgreen: En met jou natuurlijk! Ben je nog misselijk of is dat volledig weg?

Snippie ik zou je nog wel even pb'en! Het gaat me er ook niet om wat de meiden hier van dit topic zeggen hoor want dit is zo'n hecht cluppie, ik weet dat jullie mijn keuze zullen respecteren. Maar mijn ervaring hier is dat zodra het over borstvoeding gaat de borstvoedingsmaffia meteen komt opdraven en je donderpreken komt geven. Heel naar, er was een hele rel ontstaan in het maart topic.

Storm1987
11 February 2010, 15:03
Er zit trouwens ook zo'n heel schattig blauw geblokt verschoningsmatje in de tas :D

wat ik met stoppen van de melkproductie bedoel, is het stoppen van het op gang brengen zeg maar. Ik weet wel dat ik tegen die lek tieten nu niks kan doen.

(voor de bv maffia weer in mijn nek zit ;) )

Lunanoa
11 February 2010, 15:20
Ojaaaaaaaaa Storm wil je dat?

Hoe veel kost 'ie? Dan maak ik wel ff geld over voor die tas + verzendkosten! Als het echt wilt hoor :oops:

Ik vind het ook verschrikkelijk. Begin gewoon nooit over de voeding omdat ik weet wat iedereen gaat zeggen. Soms kan ik echt wel huilen. Tot mijn moeder net langskwam en zei: Lieverd je moet doen waar jij je goed bij voelt, laat de rest maar stikken & doe wat JIJ wilt. Jij bent de mama & het is jullie kindje!
Deed me wel even goed :oops:

Mensen respecteren het na een 15 minutenverhaal van mijn kant wel, maar zeggen dan alsnog; Wil je het niet eens proberen?

Ik heb een blad: Kraamzorg & daar staat vanalles in over flesvoeding!
Die tietmelk stopt denk ik pas na de geboorte, volgens mij moet je het dan afbinden :? Heeft je VK geen informatie?

Het gaat hier goed. Heb alleen erg last van mijn rug & uitstraling naar mijn rechterbeen. Sprak een zwangere kennis & die had PRECIES hetzelfde & dat was Isschias :? Ff op internet opgezocht & kwam precies overeen.
Maandag gelukkig naar mijn manueel.

De misselijkheid was eigenlijk helemaal over. Alleen na mijn vlucht Madrid-Mallorca nog overgegeven & vanochtend dus opeens weer 3x... Misschien toch zenuwen :P

Hier mijn pens:

http://i48.tinypic.com/35k4e42.jpg

Mila
11 February 2010, 15:33
als klein kind kon ik helemaal weg dromen om later mijn kind de borst te geven, maar hoe dichter de zwangerschap dichterbij komt hoe meer ik ga twijfelen of ik dat ook wel echt wil.. gelukkig heb ik nog even de tijd om er over na te denken, alleen ben ik er al weel heel erg van overtuigd dat ik NIET ga kolven!!! ik heb als bijbaantje vroeger in het ziekenhuis gewerkt en daar zag ik vaak op de kraamafdeling vrouwen die aan het kolven waren, OMG :shock: ik wist niet wat ik zag, het leek wel alsof die hele tepel eraf werd gezogen met een enorme oerkracht, dus sindsdien weet ik al dat ik niet ga kolven! en die kolfmachine maakt ook bijna hetzelfde geluid als een melkmachine van koeien :lol:

meiden, dat jullie de fles willen geven, snap ik heel goed!!

S.
11 February 2010, 15:35
Hoi Allemaal..
Tijdje niet meer op het forum geweest..
Maar na een lang onderzoek over mij ongesteldheids klachten (al een jaar niet ong. geweest)
Hebben ze bij mij PCO ontdekt, zijn hier nog meer met pco? En jullie ervaring ermee?

xx :(

Babii
11 February 2010, 15:39
@ S. dat dacht ik toen al. Jij was toch degene die Primolut kreeg waarvan ik aangaf dat dat er niet voor zorgt dat een cyclus terugkeert, maar alleen een ontrekkingsbloeding veroorzaakt?

Wat naar dat er PCO is vastgesteld, er zitten hier inderdaad meerdere meiden met PCO (of was het er nu 1) damn ben een beetje erg, maar er zit 1 iemand met PCO.

Liefs

S.
11 February 2010, 15:44
Haaii..
Ja klopt idd, had 2 keer primolut gekregen..
Ze dachten bij mij elke keer wat anders..
Maar nu weten ze dat het PCO is, echt balen !
En wou er wel wat meer over weten, iemand anders ze ervaring...

Mila
11 February 2010, 15:45
2 ;)

Mila
11 February 2010, 15:45
ik heb PCO!

mag ik vragen wat voor onderzoeken ze hebben gedaan bij jou en wat daaruit kwam? en welke PCO kenmerken heb je?

11 February 2010, 15:58
Over dat borstvoedinggebeuren...
Mn schoonzusje geeft ook geen borstvoeding, ochochoch als ik die verhalen altijd aan moet horen wat ze voor commentaar krijgt. Daar zal je al bijna borstvoeding van gaan geven :lol:

Doen jullie aan valentijn trouwens ? ;)

Mila
11 February 2010, 16:06
nee wij doen niet aan valentijn

Lunanoa
11 February 2010, 16:10
Klote S.

Nee geen valentijn.

Heb 3 jaar geleden een onwijs dure tas gekregen zodat mijn vriend de aankomende tien jaar niks hoefde te geven. Romantisch hé :lol:

11 February 2010, 16:10
Ik vind ht ook 3 keer niks.
Mn vriend meent altijd toch iets te moeten doen, al is het dan maar iets kleins.
Ik voel me dan verplicht ook iets voor hem te doen ..... :? :lol:

Mila
11 February 2010, 16:16
essie, ja precies en om die reden vind ik het al niet leuk.. ik wil niet dat het verplicht is en waarom moet het perse op die datum! kan het niet gewoon als je er zin in hebt, ik vind alle verplichte datum's zo achterlijk

Mila
11 February 2010, 16:41
we hadden het hier over namen, ik kwam een naam tegen Robijn (die we allemaal NIET mooi vinden) en nu loopt mijn vriend allemaal namen te roepen en er vervolgens heel hard om te lachen (soms is het zelf een kleuter van 3 :roll: ):
ariel
sunil
schubbe
pate
bloem
hoest
konijn

en hij gaat maar door en lacht er zelf het hardst om!

11 February 2010, 16:46
hahahaha syl heerlijk vind ik dat ..
mijn ventje kan echt zo lekker lachen om zn eigen grapjes, en dan idd maar door blijven gaan :lol:
Ik vind ht dan eigenlijk al helemaal niet meer grappig, maar omdat hij zo in een deuk licht om zichzelf ..
verschrikkelijk! :lol:

Ik heb al een kind, een hele grote :mrgreen:

Mila
11 February 2010, 16:54
precies, maar eigenlijk wil ik er niet om lachen, maar omdat hij zo in een deuk ligt en heel hard lacht begin ik zelf uiteindelijk mee te lachen door hem en als hij dan ziet dat ik ook moet lachen gaat hij nog harder lachen :?

becky88
11 February 2010, 16:55
weet niet meer wie het vroeg maar ik heb ook PCO

storm meid als jij beslist om geen borstvoeding te geven maakt dat jou absoluut geen slechte moeder!
wat andere ook zeggen, het is jouw keuze en daar heeft verder niemand iets mee te maken!
jij moet doen waar jij je het beste bij voelt.

lunanoa leuke echo foto meid en fijn dat alles weer goed was met jullie mannetje
en wat heb je een mooi buikje!!

@ hier vandaag weer voor een FM geweest
ik heb nu 1 eitjes van 12 MM en 1 van 18 A 19 MM :o
die van 18 a 19 mm is dus in 2 dagen 5 a 6 mm gegroeid :o
ik moet morgen weer terug om te kijken of het eitje al is gesprongen maar denk het niet want heb net een ovutest gedaan en die is negatief

S.
11 February 2010, 17:05
Hoi Sylvia.
Ik heb een inwendige echo gehad...En nu bloed laten prikken...
Geen verdere symptomen,en jij ?
Heb jij al een behandeling ondergaan om zwanger te worden?

S.
11 February 2010, 17:10
Hoi Becky
Ik vroeg om Pco..
Ik vroeg me af hoe die behandelingen zijn, om zwanger te worden

Mila
11 February 2010, 17:11
Hoi Sylvia.
Ik heb een inwendige echo gehad...En nu bloed laten prikken...
Geen verdere symptomen,en jij ?
Heb jij al een behandeling ondergaan om zwanger te worden?

ik heb last van pukkels en iets meer beharing, dikke buik en idd ook de echo die PCO uitwees, verder was mijn bloed goed.

ik ben al ruim een jaar bezig met behandelingen voor PCO en dat is gebeurd door hormonen slikken en echo's en nu spuit ik hormonen

Tessa23
11 February 2010, 17:12
Hier ook geen valentijnsdag hoor.. haha.

Alleen de vriend van mn moeder stuurde mij een hele grote kaart , kreeg ik vandaag , stond in: Hopelijk volgend jaar met zijn 3en , liefs pa (is echt een lieve man , beter voor me als mn eigen pa.

becky88
11 February 2010, 17:14
Hoi Becky
Ik vroeg om Pco..
Ik vroeg me af hoe die behandelingen zijn, om zwanger te worden

ik heb nu voor de eerste x femara geslikt 5 dagen en zit nu op cd 13 en heb al een ei van 18 a 19 mm
je moet gewoon met de gyn. de opties bespreken omdat iedere gyn zijn eigen plan trekt!

Lunanoa
11 February 2010, 18:00
Oh heerlijk, die namen roepen die nergens opslaan. Wij doen dat ook heel vaak :lol:

Wij vinden Waldemar Octaaf altijd zo grappig :lol: :oops: Hopen dat niemand zijn kindje zo noemt :oops: Anders sta ik even vét voor lul :P

Mijn vriend vindt zichzelf ook altijd vet grappig, maar ik vind mezelf ook altijd vét grappig dus is een goede combi :oops: :lol:

Wow becky! Wat goed van je eitjes! :D

snippie
11 February 2010, 18:15
Wow Luna meid mooie echo:)!

Tessa wat balen zeg:(!

s.bah zeg meid!

En meiden was niet me bedoeling iemand voor zijn hoofd te stoten met die borstvoeding!!
Ik vind Jullie allemaal kanjers!
en wat ik al zei al jullie moeten doen waar jullie je het prettigs bij voelen!
En knopt dit goed in jullie oren meiden!
Je bent heus geen mindere moeder als je flessen voeding geeft!!!
Jullie worden allemaal top moeders ongeacht welke voeding je geeft!!!!
KNUF

Lunanoa
11 February 2010, 18:35
Thanks Snip, lief van je :roll:

Babii
11 February 2010, 18:50
Even een echo berichtje, maar ik heb al een kinderwagen en ben er zooooooooooooo verliefd op! Heb hem overgekocht!!!! En kon hem niet laten staan :oops: . Shit hee, ben niet eens zwanger maar vond hem zo leuk!!!

Nu koop ik niks meer voor de kleine, maar nu kan die oude kinderwagen (die ik niet mooi vindt) weg...

http://i46.tinypic.com/2nk2ws5.jpg

@ Storm, lieffie je moet doen wat jij zelf wil, waar jij je goed bij voelt! Zelf ga ik geen borstvoeding geven, ik werk en dan moet ik kolven... Dat is niet handig voor de gastouder.

Knuff

snippie
11 February 2010, 18:52
Mooi wagen hoor Babii:)!

KNUF

Babii
11 February 2010, 18:53
Kon hem niet laten staan :oops: Nu maar hopen dat ik ooit zwanger raak.

sharon_
11 February 2010, 19:02
@S. Wat vervelend dat je pco hebt :( .. Gelukkig kunnen ze je wel goed helpen, kijk maar naar Becky! Dus dat moet vast wel een beetje een gerustelling zijn.

@Lunanoa, wat een mooie echo! Echt een heel lief mooi kindje :) en ook een mooie buik heb je!! Hoop dat je de echo op youtube kan krijgen! Als je de echo op je pc kan slaan, dan moet het ook lukken om hem te uploaden naar youtube. Is opzich best makkelijk hihi maar dan moet de echo wel eerst op de pc staan..

@Babi, mooie kinderwagen hoor!! En nu kan lekker de andere die je niet mooi vind weg meis. Nu hopen dat jullie wondertje er dit jaar of volgend jaar in kan liggen. Ik pb je vanavond sowiezo terug! Is er gister bij ingeschoten.

@Becky, wat netjes zeg jou eitjes, wow! Als het goed is dus een normale cyclus deze ronde, laten we het hopen meissie!

@Tessa, wat vervelend dat je ongi bent geworden :( weer een nieuwe ronde dus, pff nu maar hopen dat het deze ronde dan jullie geluksronde mag zijn. Er mogen wel eens nieuwe zwangere lady's bij komen!

Hoop verder geen mensen vergeten te zijn.. Ik weet trouwens nog niet of ik borstvoeding ga geven of flesvoeding. Ik neig naar flesvoeding. Al me oppaskindjes krijgen dit ook, en het is zo veel makkelijker lijkt me dan borstvoeding. En zeker als je werkt. En wat betreft Valentijn, ik heb het valentijncadeautje vandaag per ongeluk geopend toen het met de post werd bezorgt :oops: dus me vriend had het maar direct gegeven hihi maar wij gaan in Juli naar een concert van Marco Borsato :D .. Oh ik vind het echt mega lief van hem! Iets te duur cadeau :shock: maar ben er wel heeeeeel blij mee. Maar nu voel ik me inderdaad ook erg verplicht om wat terug te geven hihi terwijl ik nooit aan valentijn doe. Ben trouwens benieuwd of ik morgen ongi word, tietenpijn is vollop aanwezig dus vrees het wel. Bah weer 5 dagen slepen met tampons!

snippie
11 February 2010, 19:20
hej sharon meissie:)!!!

wat een gaaf cadeau:)!
knuf

sharon_
11 February 2010, 19:28
hej sharon meissie:)!!!

wat een gaaf cadeau:)!
knuf

Hihi ja he meis :D Vind ik ook! Ik hou van die muziek, dus kan niet wachten!!
En hoe is het met jou dan?? :)

snippie
11 February 2010, 19:33
met snippie alle sgoed hoor meid!!!
snippie is erg moe dus gaat straks lekker in bed genaratie 10 kijken(met dank aan babii;)
en verder heerlijk weekend!
en dus wss een week vrij:)
KNUF

snippie
11 February 2010, 19:34
en marco is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffff

Babii
11 February 2010, 19:47
met snippie alle sgoed hoor meid!!!
snippie is erg moe dus gaat straks lekker in bed genaratie 10 kijken(met dank aan babii;)
en verder heerlijk weekend!
en dus wss een week vrij:)
KNUF

Ik heb het weer van Storm haha.

@ Sharon, wat een super gaaf cadeau!!! Ik wacht je pb af!!

snippie
11 February 2010, 19:52
hihi gata ik zo lekker in bed kijken:)
zit nu dubbeltje op zijn kant te kijken!

snippie
11 February 2010, 19:58
snippie gaat er vandoor!
kusssss

Mila
11 February 2010, 19:59
Generatie 2010 volg ik ook. zit nu wie is de mol te kijken.

sharon, je hebt pb terug!

Tessa23
11 February 2010, 23:18
oo shit vergeten te kijken , doe ik morgen wel op uitzending gemist..

slaapze allemaal!

becky88
12 February 2010, 10:56
net weer een fm gehad
het eitje wat gisteren 18 a 19 mm was is nu iets meer dan 19 mm
en het eitje dat gisteren 12 mm was was nu 14 mm
dus nu afwachten wanneer de grootste springt :?

snippie
12 February 2010, 11:07
Goede middag!!

ohh backy meid wat goed!

@hier van morgen were echo gehad! er zitten nu 9 eitjes alleen wss gaan er 8 mee wnat er is er 1 al 19mm
zondag moet ik were terug!
als het dan goed is(wat ze wel verwacht is de punctie dindag).
maar hou me hard vats ze heeft namelijk voor de zkerheid nog 3 extra dingen besteld!
maar ach dit word onze ronden hoe dan ook!

KNUF

Babii
12 February 2010, 11:28
@ Becky, super meissie!! Ze groeien lekker snel :mrgreen: . Doe wel even ovu testen voor het geval je, je eitje mist.

@ Snippie, wat goed lieverd!!! Maar wat voor dingen heeft ze extra besteld :oops: ?

@ Sharon, ik pb je vanavond even terug meis!

All,

Ga vanmiddag de kinderwagen ophalen, zit nog te twijfelen tussen een licht bruine of een zwarte :oops: . Ik weet het, begin niet aan spullen voordat je zwanger bent, maar heb een pracht bonus gehad @ work omdat ik me targets heb gehaald en wilde deze zoooo graag kopen! Wellicht gaan we voor een Quinny... :oops:

En nu maar hopen dat ik ooit zwanger wordt, maar anders kan ik er vast iemand anders een plezier mee doen mocht het niet lukken!

Verder ben ik nog nooit zo heftig ongesteld geweest. NOrmaal is het op CD3 al over, maar vandaag CD5 en ik bloed nog :(.

Ram1988
12 February 2010, 11:39
de eitjes bij onze meisjes doen t goed deze maand!!

Kimmie wat leuk een kinderwagen halen :D
wij krijgen er 1 van mijn schoonouders!

hier eigenlijk helemaal geen klachtjes, maak me toch wel een beetje zorgen!

snippie
12 February 2010, 11:44
@ Becky, super meissie!! Ze groeien lekker snel :mrgreen: . Doe wel even ovu testen voor het geval je, je eitje mist.

@ Snippie, wat goed lieverd!!! Maar wat voor dingen heeft ze extra besteld :oops: ?

@ Sharon, ik pb je vanavond even terug meis!

All,

Ga vanmiddag de kinderwagen ophalen, zit nog te twijfelen tussen een licht bruine of een zwarte :oops: . Ik weet het, begin niet aan spullen voordat je zwanger bent, maar heb een pracht bonus gehad @ work omdat ik me targets heb gehaald en wilde deze zoooo graag kopen! Wellicht gaan we voor een Quinny... :oops:

En nu maar hopen dat ik ooit zwanger wordt, maar anders kan ik er vast iemand anders een plezier mee doen mocht het niet lukken!

Verder ben ik nog nooit zo heftig ongesteld geweest. NOrmaal is het op CD3 al over, maar vandaag CD5 en ik bloed nog :(.

Decapeptyl.dus kan ook zijn dat het zondag nog niet goed is!
nu inmiddels weer 16dagen aan het spuiten 16(vanaf cd 1)dagen decapeptyl en 14 puregon(vanaf cd 3)

en meid wat leuk de kinderwagen halen.en heus jowu tijd komt sneller dan je zelf denkt.
knuf

Mila
12 February 2010, 13:26
Dag meiden,

Hier een teamochtend gehad! Was wel erg intressant.

bloed niet, dus zal wel een klein doorbraakbloedinkje zijn geweest :) nou mag het niet eerder komen dan maandag ;)
hier heb ik mijn rooster van maart en heb veel ochtenddiensten en dat gaat leuk worden, want de maand maart word de maand van de FM! en dan kan ik die ochtenddiensten niet draaien :? dus daar ga ik morgen even achteraan!

verder gisteren proberen te klussen, maar mijn vriend heeft zo pijn dat het gewoon niet lukt.. dus ookal heb ik straks een mooi eitje dan is de kans heel groot dat het een verloren ronde word :cry:

Tessa23
12 February 2010, 13:33
Shit zeg Syl dat je vriend zo'n pijn heeft!! En voor jou natuurlijk ook niet leuk..

snippie
12 February 2010, 15:23
syl lieverd wat balen zeg:(

Babii
12 February 2010, 17:10
He bah syl :(. Hoop dat het snel wat beter gaat met hem!!

Heb de wagen gehaald, maar heb een andere :oops: :

http://i45.tinypic.com/21aei2u.jpg

De Quinny Freestyle XL Comfort combi is een complete combi kinderwagen. De in kleur bijpassende Dreami kinderwagenbak is in één handeling te plaatsen.
Het soepel zwenkende voorwiel maakt sturen een makkie.
De wandelwagen is instelbaar in ruststand.
Het als accessoire verkrijgbare Maxi Cosi Cabrio autostoeltje kan eenvoudig op de wagen worden bevestigd.

De wagen is gemakkelijk op te vouwen en de duwerhoogte is instelbaar.
De wandelwagen wordt compleet geleverd met kap, bagagemand en adaptor om een Dreami of Maxi Cosi Cabrio te bevestigen.
De reiswieg wordt compleet geleverd met kap, overtrekje, matrasje, muggennet, regenhoes en zeil.

Ik ben echt erg :S

Mila
12 February 2010, 17:12
hij is wel mooi kim! nu snel zwanger raken?
waar ga je hem neerzetten? vind je het niet moeilijk om babyspullen te zien?

ik wel dus heb alle spullen ver op de zolder in plasticzakken weggezet!!!

snippie
12 February 2010, 17:13
Mooi babii:)

Babii
12 February 2010, 17:16
O nee, zie net dat deze wagen 4 wielen heeft, ik heb er maar 3. Maak vanaaf een foto van de wagen :D

Babii
12 February 2010, 17:16
hij is wel mooi kim! nu snel zwanger raken?
waar ga je hem neerzetten? vind je het niet moeilijk om babyspullen te zien?

ik wel dus heb alle spullen ver op de zolder in plasticzakken weggezet!!!

Ik heb de hele babykamer al van me vorige zwangerschap. Het gaat veilig naar de schuur waar ik nooit kom!

Mila
12 February 2010, 17:22
ja dat wist ik maar heb je de babykamer ook al in het kamertje staan? of ook veilig in de schuur.
ik heb ook al spullen: box, maxicosi, speentje, kleertjes, knuffels enz. maar deze heb ik veilig weggezet! vind het alleen maar moeilijk om te zien, want zodra ik die spullen zie wil ik NU gelijk een kind :?

snippie
12 February 2010, 17:23
dames ik bloed:(

Mila
12 February 2010, 17:29
he? heo kan dat? :cry: dat is toch niet goed?

ik bloed nu ook, maar hier is het wel goed :D

snippie
12 February 2010, 17:31
he? heo kan dat? :cry: dat is toch niet goed?

ik bloed nu ook, maar hier is het wel goed :D

heb seks gehad met me man!Omdat we van het weekend niet meer mogen seksen.
dus ik ging daarna naar de wc heel veel bloed.
ik aan me man vragen of het van hem kwam ,maarjah dat wisten we niet.
ik net weer naar de wc bij afvegen bloed,tampon in gedana er uit gehaald weer bloed:(

Mila
12 February 2010, 17:33
maar hoe kan dat? kan dat niet komen omdat je slijmvlies nu erg dik is en daardoor nu een bloedvaatje geknapt is?

snippie
12 February 2010, 17:36
maar hoe kan dat? kan dat niet komen omdat je slijmvlies nu erg dik is en daardoor nu een bloedvaatje geknapt is?

Ik heb dat nog nooit gehad in die 2jaar dat we bezig zijn.
dus nu afwachten.

slijmvlies was 10.3.dus zou niet heel veel geven als er iets af gaat.maat liever niet.
dus hopelijk is het een adertje en is het straks gestopt

Mila
12 February 2010, 17:41
even afwachten meid! spannend, hopen dat het snel stopt!

snippie
12 February 2010, 17:42
even afwachten meid! spannend, hopen dat het snel stopt!

jah als het morgen weer weg is ben ik blij:)!
en nog steeds hoop ik ook dat het niet van em man af komt

snippie
12 February 2010, 18:06
Denk loos alerm dames!!!
nu niks meer bij afvegen terwijl ik grote boodschap heb gedaan.
we wachten af:)!
knuf

Bati
12 February 2010, 18:13
@ Snippie: had je pijn mijn vrijen? Maybe onbewust aangespand en heeft t maybe geschuurd om t zow te zeggen. Kan maybe zijn dat je daarom bloed?
Gelukkig dat t nu niet meer bloed.
Fijn weekend allemaal!

Mila
12 February 2010, 18:13
zou mooi zijn als het nu niks meer is!

snippie
12 February 2010, 18:14
syl jij gaat wel erg uit van een lange cyclus poeh zeg meissie

Mila
12 February 2010, 18:17
ja idd :D om twee redenen:
1. dan valt het straks niet tegen
2. ik begin heel laag met spuiten, dus ga er ook echt vanuit dat het heeeel lang gaat duren en mocht het eerder zijn dan pas ik hem zo weer aan.

Babii
12 February 2010, 18:18
Dit is hem:

http://i45.tinypic.com/33k625x.jpg

Babii
12 February 2010, 18:19
Dat zeg ik Syl het staat in de schuur :P

@ Snippie, HUH hoe kan dat nou? Wellicht bloedvaatje gesprongen???

Babii
12 February 2010, 18:21
Lees al dat het weg is :mrgreen: . Lekker weg laten blijven ;).

Tessa23
12 February 2010, 18:22
Mooi Kim!!

snippie
12 February 2010, 18:24
Dit is hem:

http://i45.tinypic.com/33k625x.jpg

WOW mooi meid:)!!!

jah het is denk al weg:)!
we wachten af!nu me man nog laten pissen

syl groot gelijk meid!
daarom had ik hem ook al op langer dan 28 gezet

Thyra
12 February 2010, 18:37
Heej meiden,

ik was net terug aan het lezen en ik kwam een heel stuk tegen over borst en flesvoeding.
Ik ben niet van de borstvoedingsmaffia, en er zit aan fles en borst zowel voor als nadelen.
Je moet beslist doen waar je je het best en het fijnst bij voelt. Kies je bijv. voor de fles en je hebt spijt kan je tot wel 4 weken na je bevalling alsnog proberen om de borstvoeding op te starten. Begin je met borst en je wilt toch fles, kan dit ook zomaar je moet allen wel afbouwen met je borstvoeding, maar je kraamverzorgster gaat dit je dan helemaal uitleggen. Als je kiest voor fles en je staat hier dan helemaal achter, laat je dan echt niet overhalen door mensen die het wel heel goed vinden, want uit einderlijk als je je er niet prettig bij voelt maak je toch geen voeding aan en wordt het een grote tepelkloven bende.
Je kan er ook voor kiezen om borst en fles afwisselend te geven, maar dan moet je wel proberen de eerste week alleen maar borst te geven om je melkproductie op gang te brengen.

Wil je absoluut geen borst geven en zo snel mogelijk van je lekkende borsten of stuwing af, kan je kraamverzorgende je borsten opbinden( dit doet zij met een hydrofiel luier, 2 navelbandjes en veiligheidspelden) of je verloskundige om medicijnen vragen die je voedingsproductie stopt. Alleen je krijgt die medicijnen alleen maar als je absoluut niet gevoelig bent voor een depressie, ze kunnen je namelijk flink in de war brengen. Vrouwen die vroeg geen borstvoeding wilde geven kregen een injectie met die medicijnen, maar onderzoek heeft uitgewezen dat die vrouwen een flink grotere kans hadden op een posnatale depressie.

Zo dit was mijn verhaal hoop dat jullie er wat aan hebben, nu ga ik weer even verder met terug lezen ;)

Thyra
12 February 2010, 18:46
Babii, mooie wagen hoor!!! Die rijden trouwens ook erg lekker, zelfs in de sneeuw ;) alleen opletten met stoepjes op en af, omdat ie maar 3 wielen heeft, als die enkeld op zn voorste wiel staat ( bijv. stoepje af) kan je wiel omklappen en rijdt ie ineens erg naar links of rechts ;)

Just.me.2009
12 February 2010, 18:55
Hoi meiden ik ben al 2 weken overtijd
ik ga deze week testen
ik heb last van steken in mijn schaambot soms heel erg en ook in me lies
ik heb het precies in het midden onder mijn bot weet iemand wat dat is
ik ben uitgegaan van me langste cyclus en nog een paar dagen erbij gepakt ik heb te vroeg getest en die waren negatief maar ik ben ook smorgend misselijk en zit dan echt te kokhalzen ik heb de vorige x een V mk gehad ik heb ook gele witte afscheiding nooit gehad het stinkt niet en mijn borsten ontploffen zowat hoop echt dat het raak is

Dikke x mij

Babii
12 February 2010, 19:03
Spannend meissie! Hoezo nu pas testen? Heb je al eerder getest? Kan het niet zijn dat je geen eisprong hebt gehad? Aangezien je voorheen PCO had en daar niet zomaar vanaf bent?

Ik duim dat je straks roze test :D.

snippie
12 February 2010, 19:05
thyra bedankt voor de info:)

juste me spannend zeg meissie!

Just.me.2009
12 February 2010, 19:10
Hoi hoi
babbi: ja ik had pco ik heb mijn ei gehad alleen heel laat zoals altijd
mijn pco is echt weg ik ben 6 x regelmatig geweest , en als ik het trug had voelde ik het wel want dan lag ik dubbel vsn de pijn , ja ik hoop het ook
hoe staat het bij jou ervoor knuffel mij

snippie ik hoop het ook ik heb zo,n last van mijn heupen ik vind het bijna niet meer leuk haha

Just.me.2009
12 February 2010, 19:13
Hoi hoi
babbi: ja ik had pco ik heb mijn ei gehad alleen heel laat zoals altijd
mijn pco is echt weg ik ben 6 x regelmatig geweest , en als ik het trug had voelde ik het wel want dan lag ik dubbel vsn de pijn , ja ik hoop het ook
hoe staat het bij jou ervoor knuffel mij

snippie ik hoop het ook ik heb zo,n last van mijn heupen ik vind het bijna niet meer leuk haha

oja babi ik weet dat omdat het nagekeken is geworden ik test dan pas omdat ik te vroeg getest had ik wil gewoon even wachten sommige vrouwen testen ook pas laat posj ik wil teleurstellingen voorkomen knuff

Babii
12 February 2010, 19:28
Je hebt gelijk meissie! Maar PCO is niet iets wat "zomaar" verdwijnt, maar wat ook weer kan terugkeren. Toch duim ik ontzettend hard voor je en hoop dat je straks knal roze test!!

Hier gaat het ze gangetje hoor. Je merkt weer dat ik medicatie heb want ben totaal NIET lief :(!!!

Mila
12 February 2010, 19:55
even een vraagje. vandaag is cd 1.
volgende week zondag is cd 10 en moet ik eigenlijk een FM, zal ik dan nu de dag erna gaan en dus cd11 of de vrijdag ervoor en dat is dan cd8?

Thyra
12 February 2010, 20:14
ik ga n filmpje kijken, bye bye!
fijne avond verder en weltrusten straks!

Babii
12 February 2010, 20:25
volgende week zondag is cd 10 en moet ik eigenlijk een FM, zal ik dan nu de dag erna gaan en dus cd11 of de vrijdag ervoor en dat is dan cd8?

Die heb je toch wel vaker een dagje later gehad :P. Weet namelijk nog dat wij beiden met de Clomid gelijk opliepen en toen ook op de zondag moesten (cd10) en dan op cd11 zijn we gegaan.

Dat kan wel hoor meis, je spuit toch in de avond :D. Komt goed!!

Just.me.2009
12 February 2010, 20:41
Je hebt gelijk meissie! Maar PCO is niet iets wat "zomaar" verdwijnt, maar wat ook weer kan terugkeren. Toch duim ik ontzettend hard voor je en hoop dat je straks knal roze test!!

Hier gaat het ze gangetje hoor. Je merkt weer dat ik medicatie heb want ben totaal NIET lief :(!!!

hoi hoi
nou dat heeft mijn dokter niet gezegt zolang ik gezond bleef eren meditirasbz dieet dan zou in gewoon ongi blijven min. Arts zei dat ik teveel zuivel at ja ik geloofde het ook niet tien 2 potjes vitamine gehad en ik moest maar beginnen meg gezond eten en echt naar 2 maanden slikken en eten werd ik ongesteld en had ook een ei , dus afkloppen dat het wegblijf maar daar ga ik ook vanuit we zien het wel
x welyerusten ga naar bed

Mila
12 February 2010, 21:52

Die heb je toch wel vaker een dagje later gehad :P. Weet namelijk nog dat wij beiden met de Clomid gelijk opliepen en toen ook op de zondag moesten (cd10) en dan op cd11 zijn we gegaan.

Dat kan wel hoor meis, je spuit toch in de avond :D. Komt goed!!

ja maar hij zei nu dat ik de eerste meting niet later mocht dan cd 10! als het niet beter uitkwam moet ik eerder, maar ik zelf vind cd8 dan weer veels te vroeg.

Ram1988
13 February 2010, 09:27
Goedemorgeeeeeeeeeeeee meisjes! :mrgreen:

Just me spannenddd :D testen zou k zeggen haha

Liminous
13 February 2010, 09:30
EstherH, hoe is t met jou? Al veel last van zwangerschapskwaaltjes?

Mila
13 February 2010, 09:37
esther, als jij je ongerust maakt over je zwangerschap moet je gewoon even je VK bellen hoor meid!

ik ben ziek :evil: en heb nog steeds last van mijn oor.

Liminous
13 February 2010, 09:40
Syl meissie, beterschap he! Hoop dat jij en je vriend je gauw weer beter gaan voelen :)

Mila
13 February 2010, 09:53
ja dat hoop ik ook! Even goed uitzieken nu en dan ben ik weer beter straks en dan mijn vriend nog ;)
Herkennen jullie dat, dat als je ziek bent, je echt enorme zere benen hebt? poehe wat doen ze zeer!

verder vind ik het altijd heel erg meoilijk om me ziek te melden! Durf dat nooit zo goed! Ben altijd bang dat ze me niet geloven ofzo (erg he?!) Terwijl ik me zwaar kut voel nu, ben ik alsnog daar mee bezig :roll:

Liminous
13 February 2010, 10:06
Jaa Syl, heel herkenbaar! Durf me ook nooit ziek te melden.. Maar dat komt door mn vorige werkgever.. Lag ik in het ziekenhuis belt ie nog op om te zeggen dat ik helemaal niet ziek ben :S

Pijnlijke benen heb ik alleen na mn eisprong en de 2e dag van mn ongi..

Mila
13 February 2010, 10:10
wat erg van je oude werkgever, is die niet helemaal normaal ofzo?!
maar net wat je zegt daar ben ik da idd bang voor ja!

ik heb altijd als ik ziek ben zere benen..

13 February 2010, 10:18
Syll ik heb dat ook altijd ..
Soms heb je iets waardoor je helemaal niet ziek klinkt .. ik voel dan al bijna door de telefoon wat ze denken.
Lekker laten denken!

Pijn in mn benen heb ik ook áltijd als ik ziek ben!!!

Voel me ook niet zo lekker, rillerig, diaree vanmorgen .. bah!
Mn vriend wil vanavond eigenlijk carnavallen, ik heb zooooon hekel aan carnaval.
Ik heb gezegt dattie wel alleen mee mag, maar eigenlijk vind ik dat helemaaaaaaal niet leuk :? :lol:

Liminous
13 February 2010, 10:19
Nee, die gast spoorde niet helemaal :P Mijn holtes zijn veel te nauw, en mn lichaam maakt veel te veel slijm aan.. Daardoor ben ik altijd verkouden, en heb ik dus ook heel vaak voorhoofd holte en bijholte ontsteking.. Ik heb meerdere operaties en ingrepen gehad aan mn holtes, maar zonder resultaat helaas.. Was mijn oude werkgever zijn reactie op een gegeven moment zooooo zat... Dat ik gelijk vanuit t ziekenhuis na een ingreep naar mn werk ben gegaan.. Hoofd nog in t verband, bloed wat dwars door het verband heen kwam.. Kon me geen bal schelen, dan zou hij maar zien dat ik er niet over loog.. Toen ben ik door een andere manager rechtstreeks weer terug naar huis gestuurd (mn eigen manager was er helaas die dag niet). Een dag later kreeg ik WEER een boos telefoontje van hem... Nou, toen was de maat echt vol.

Buiten mn holtes ben ik nooit ziek, geen griep ofzow.. Laatste keer is alweer iets van 7 jaar geleden.. Kan me dus ook niet echt herinneren of ik wel of geen last had van mn benen... Maar herken t idd wel vanuit mn omgeving..

Liminous
13 February 2010, 10:20
Jij ook beterschap Essie!

Mila
13 February 2010, 10:21
ja dat vind ik ook altijd zo'n onzin dat je ziek moet klinken, ziek zijn slaat toch niet op je stembanden :roll:
hoe kunnen ze door de telefoon oordelen of je ziek bent of niet..
ik lig nu heerlijk onder een deken op de bank met de laptop op schoot!

carnaval vind ik ook geen reet aan!

Mila
13 February 2010, 10:24
wat een idioot die oude baas van je!!!

weet je wat ik ook raar vind, dat ik NOOIT koort heb, ik akn zo ziek zijn als wat, maar heb nooit koorts!
ik heb in mijn hele leven 1 keer koorts gehad en toen was ik een jaar of 6!

13 February 2010, 10:27
Ik heb 4 jaar terug Pfeiffer gehad..
sindsdien ben ik zooooooooooooooooo vaak ziek! :roll:

Ik lig ook lekker onder een deken op de bank.
Gister eigenlijk veel te laat naar bed, mn vriend moest vanmorgen werken en stond om half 8 al iets te zagen voor een klant! :shock:

Dat van die koorts syll,
ik heb ook practisch noooooooit koorts
Heb geregeld blaasontsteking, maar vaak zonder koorts :?

Paar jaar geleden heb ik nierbekkenontsteking gehad..
die arts bleef maar volhouden dat ik niks had, omdat ik geen koorts had!

Liminous
13 February 2010, 10:28
Hmz das wel heel vreemd Syl!

Nouja, aan de andere kant wel weer heel erg lekker :)

13 February 2010, 10:30
Ik heb ook zoiets vreemds ..
ik kan niet zweten.
Als ik het heeeel warm heb , krijg ik stuwing in mn hoofd .. echt naar
Maar heb nog nooit écht gezweet!

Mila
13 February 2010, 10:32
ja idd k heb nu last van mijn oor zonder koorst!!
mense gaan er a;tijd van uit dat als je ziek bent je koorts moet hebben :roll: op het werk ook als de jongeren geen koorts hebben zijn ze niet ziek en moeten ze gewoon naar school!!! Ik vind dat zo;n onzin, omdat ik zelf weet dat je wel degelijk ziek kan zijn zonder koorts..
vind het zo achterlijk, mijn baas vroeg net ook of ik koorts heb :? daarom voel ik me gelijk niet serieus genomen (maar dat zal wel aan mij liggen)

nee ik vind het jammer dat ik geen koorts heb, want als je koorts heb vecht je lichaam goed tegen de bacterien en nu blijf je er maar tegen aan hangen en duurt het langer voordat je beter bentr

Liminous
13 February 2010, 10:37
Jaa dat is idd ook weer zo.. Hmz, lastig!

Mila
13 February 2010, 10:38
ik heb het even opgezocht en griep en koorts hebben vaak niks met elkaar te maken.
koorts betekend eigenlijk altijd dat je een erge infectie of een ontsteking hebt!
met griep hoef je niet per definitie een ontsteking te hebben, dus vandaar dat je niet altijd met griep ook koorts hebt..

Ram1988
13 February 2010, 10:39
Met mij gaat t erg goed hoor!!! eigenlijk nergens last van, kan alleen niet meer op mn buik slapen, doet me zeer haha!!

Essieeeeee babyyyyy hoeist?

Klote syl van je oor!! had al gereageerd op hyves net haha

Liminous
13 February 2010, 10:40
Hmz, in dat geval heb ik dit jaar denk ik ook al wel de griep gehad.. Ging er idd ook eigenlijk altijd van uit dat je dan ook koorts moest hebben...

13 February 2010, 10:43
Met mij gaat t erg goed hoor!!! eigenlijk nergens last van, kan alleen niet meer op mn buik slapen, doet me zeer haha!!

Essieeeeee babyyyyy hoeist?

Klote syl van je oor!! had al gereageerd op hyves net haha

Haaaaaaaaaaaaaaai pupkeeee :mrgreen: :mrgreen:
Ga je nog even een berichtje sturen en dan even snel boodschapjes doen, weetniet hoe lang de winkels nog open zijn met carnaval!

Tot strakkieees meiden!

Mila
13 February 2010, 10:57
dit kan ik vinden over de griep:

Griep onderscheidt zich van een verkoudheid doordat de klachten in een zeer korte tijd sterk toenemen. Je voelt je binnen een paar uur doodziek. Je krijgt plotseling hoge koorts, koude rillingen, hoofdpijn, keelpijn, spierpijn over je hele lichaam en heftige, droge hoest. Je hebt totaal geen eetlust meer en je voelt je ontzettend moe, slap en ziek. Je bent zweterig, verhit en je krijgt een loopneus. De pijn en koorts zijn het gevolg van de reactie van het lichaam op de aanval van het griepvirus. Het lichaam probeert de aanval af te slaan en dat kost veel moeite.

ik heb alles van dit, behalve koorts en koude rillingen.

Mila
13 February 2010, 11:05
ik lees ook dat griep bij gezonde volwassenen ook idd zonder koorts kan zijn.
vooral kinderen en ouderen zijn vatbaar voor koorts.

13 February 2010, 12:50
Ziek maar even goed uit syl!

Ik kreeg net ht hartje voor valentijn van mn vriend binnen ..
haha zo schattig!

Nou hb ik voor hm maar een flesje wijn en een kaartje gekocht.
Zullen we dr dan maar valentijn op de 13e van maken? Of is dat stom? moet ik ht hm morgen maar geven ..

Mila
13 February 2010, 13:21
ik zal hem morgen geven, maar vanavond kan ook hoor..

13 February 2010, 14:48
Ben zoooo chago..
Nou gaat mn vriend toch carnavallen.
Hij heeft 1 boterham gegeten vandaag, zit nu al aan de zuip en komt ook niet thuis eten.
Kan daar écht niet tegen! Hij is zo kinderachtig bezig, zit zich zo aan te stellen .. bahbah!

Zegtie net, schat moetje nog een foto maken voor als dr dalijk een zat persoon vermist in de steeg ligt.
Nou lekker, en dat moet ik dan met een gerust hart laten gaan.

hahaha hoe erg ben ik (volgens mij is dit een van de eerste keren dat dat hij alleen op stap gaat..)

Lunanoa
13 February 2010, 15:03
Wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn :( Grrr. Het heerst enorm. De kids op het KDV ook allemaal halfjes of ziek!

Essie:
Probeer het los te laten meid, dan gaat de avond een stuk sneller ;) Neem lekker even de tijd om dingen voor jezelf te doen, scrubjes, maskertje, lange douche of misschien een bad als je die hebt...
Vrouwenseries kijken.. .HEERLIJK

Wij gaan veel appart op stap. Vind het heel belangrijk om dingen voor ons zelf te doen. Maar ben ook altijd érg ongerust, bang dat er iets gebeurd idd.
Tegenwoordig stap ik maar 1x per anderhalve maand ofzo :P Vriendlief gaat nog wel, maar ietsjes minder. Wil hem nog lekker van de vrijheid kunnen laten genieten :)

Oeh Storm heeft voor mij die superleuke LIEF! luiertas gekocht & opgestuurd. Postbode was vandaag langsgeweest toen wij net weg waren, hij komt dus maandag weer langs! Woehoeh, zoveel zin in :oops:

Ram1988
13 February 2010, 15:05
oeoeoeoeoeh essie, k ken t precies :mrgreen:
ik heb belgische chocolade gekregen in de letters ik hou van jou met een heel lief gedicht van mannetje... zoooo lief!!

Mila
13 February 2010, 15:07
essie, ik begrijp je wel hoor meid! ik ben ook altijd bang dat er wat gebeurd met hem. maar onthoud dat hij oud en wijs genoeg is en goed voor zichzelf kan zorgen!
ga idd net wat lunanoa zegt lekker tijd voor jezelf nemen vanavond, lekker in bad, maskertje, chocolade en een lekker film en voor je het weet is hij weer thuis!

Mila
13 February 2010, 15:09
dat is idd lief esther! Ik zit lekker een boek te lezen en af en toe even internetten

Lunanoa
13 February 2010, 15:09
OEEEEEEEEH lekker chocola :D Wat lief!
Wij doen niet aan valentijnsdag. Alles wat de halve wereld doet, zijn wij tegen :lol: Hoezo dwars :? :oops:

13 February 2010, 15:14
Poeh vind ht zoooo moeilijk! Wij gaan normaal ALTIJD samen ..
Ben ook bang dattie stomme dingen doet alsie zat is :roll:

Gelukkig belde 5 min voordat ik hm wegbracht mn zwager, offie met mn nichtje ook meekon.
Die moet ik rond een uur of 8 weer ophalen, hoop dat mn vriend dan ook mee wil!
haha ik moet gewoon lachen om mezelf eigenlijk :? :lol:

Es wat lief van hm!!
Wij hebben ooit afgesproken er ook niet aan te doen, maar op de een of andere manier doet mn vriend altijd toch wl íets, waardoor ik me dan weer een beetje verplicht voel ook iets terug te doen!

Mila
13 February 2010, 15:15
ja hahahaa wij ook lunanoa, ik vier ook vaak niet mijn verjaardag vind het zo stom om verplicht bij elkaar te MOETEN komen, als ik zin heb om bij mijn vriendin te zijn spreek ik gewoon wel wat af ;)

Lunanoa
13 February 2010, 15:23
Essie: Hoop dat je alsnog een leuke avond kan hebben ;)

Sylvia: Whahaha heerlijk. Ik heb de laatste 2 jaar ook niks gevierd. 2 jaar geleden zouden we het gaan vieren & overleed vriendlief zijn oma. We hadden precies de begrafenis op de dag dat wij het zouden vieren...
Vorige x was ik zo ziek als een hond door de zwangerschap :?
Maar ik haat jarig zijn, dus vind het niet zo erg :lol:

Mila
13 February 2010, 15:27
ik ga bijna elk jaar met mijn verjaardag op vakantie. :lol:

Lunanoa
13 February 2010, 15:28
SLIM :lol:

Mila
13 February 2010, 15:30
ja he?! :lol:

Babii
13 February 2010, 15:31
Wij doen niet aan valentijnsdag. Waarom opeens "op die dag" extra lief zijn voor elkaar, terwijl dat ook gewoon lekker spontaan op elke van de 365 dagen van het jaar kan!

Ik vind het gewoon commerciële onzin!

Mila
13 February 2010, 15:36
Wij doen niet aan valentijnsdag. Waarom opeens "op die dag" extra lief zijn voor elkaar, terwijl dat ook gewoon lekker spontaan op elke van de 365 dagen van het jaar kan!

Ik vind het gewoon commerciële onzin!

precies, ik zelf vind spontaan een kdaotje zonder dat iemand het dus totaal niet verwacht veel leuker 8-)

Babii
13 February 2010, 15:40
Inderdaad! Vier zelf mijn verjaardag ook nooit :oops: . Vindt het allemaal niet zo spannend. Echte vrienden zie je ook niet alleen op je verjaardag, maar ook spontaan.

Evenals valentijnsdag. Las trouwens dat je ziekjes aan het worden bent :(. Doe je wel rustig aan?

All,

Hier is de menstruatie nu echt over! Ik klop het nog even af, maar verlies niks meer (ook geen bruin), maar ook dat kloppen we even af. Je weet het maar nooit met dat rare lichaam van mij!

Mila
13 February 2010, 15:49
ben niet ziekjes aan het worden, maar ben het helaas al.

kim, fijn dat je ongesteldheid over is, ik zit er nu volop in.. morgen weer beginnen met spuiten naar heel lang rust te hebben gehad.

Lunanoa
13 February 2010, 15:51
yeeey! Eindelijk Kim!

13 February 2010, 15:51
Ben echt heel benieuwt wanneer ik weer ongi ga worden ....

Ram1988
13 February 2010, 15:52
Valentijnsdag is ook zo commercieel als t maar kan, maar ach.. vind t ook wel weer leuk hahaha :mrgreen:

Verjaardagen zijn voor mij ook niet zo weggelegd, dat gedoe! haha

volgende week zaterdag lekker naar de 9 maandenbeurs :mrgreen:

Mila
13 February 2010, 15:54
essie het kan na een miskraam langer duren voordat het weer komt, maar dat wist je natuurlijk al ;)

Ram1988
13 February 2010, 15:54

ik hoop snel lieffie, gaan jullie dr weer voor? of nog even niet?

snippie
13 February 2010, 15:56
Essie en syl beterschap dames!!!

en wij doen ook niet aan valentijns dag en ook niet aan verjaardagen.
eens in de 5jaar vieren wij het.
Dus dit jaar were voor mij.Omdat ik 25 word.
en volgend jaar me man en dan weer een paar jaar niet.

Babii fijn dat het bijna over is

13 February 2010, 16:00

ik hoop snel lieffie, gaan jullie dr weer voor? of nog even niet?

Lieverd ben jij toch!
Ik weetniet .. denk dat ik er even niet teveel over moet 'zeuren' , misschien dattie dr zelf dan mee komt??

Syll, ja klopt dat weet ik ..
Ik heb wel al 2 dagen witte afscheiding .. misschien wel weer een goed teken?!!
Zullen zien, meer als even afwachten kunnen we toch niet doen he ;)

Lunanoa
13 February 2010, 16:01
Wij vieren het normaal wel elk jaar. Ik hou wel van feestjes :lol: Als het maar niet de mijne is :roll:

Wij gaan donderdag naar de 9 maandenbeurs:D Superleuk!

EstherH: Niet bang dat mensen je zien? Of heb je een zwangere vriendin waar je het op af kan schuiven? :P
OHNEE: Je kunt gewoon zeggen dat je naar de huishoudbeurs ging & dan mag je ook bij de 9maandenbeurs kijken. Is in iedergeval andersom wel zo..

Babii
13 February 2010, 16:12
@ Essiee, hoop dat het snel weer komt je menstruatie. Niet rot bedoeld, maar moet je het hier niet over hebben? Hij moet toch wel even duidelijk aangeven of hij verder wil of even wil wachten. Want ja, anders wordt je vroegtijdig zwanger wellicht?

@ Snippie, haha wij doen het dus ook zo!!!

@ Sylvia, hier is het na 6 dagen intensief bloeden eindelijk over. Althans ik voel geen nattigheid meer :P. Spannend dat spuiten, hoop echt dat het heel snel goed aanslaat!!

snippie
13 February 2010, 16:18
Wij hebben echt een hekel aan dat verplichte!
zo waren we dit jaar met kerst ook exspres met zijn tweeen.

13 February 2010, 16:22
@ Essiee, hoop dat het snel weer komt je menstruatie. Niet rot bedoeld, maar moet je het hier niet over hebben? Hij moet toch wel even duidelijk aangeven of hij verder wil of even wil wachten. Want ja, anders wordt je vroegtijdig zwanger wellicht?

@ Snippie, haha wij doen het dus ook zo!!!

@ Sylvia, hier is het na 6 dagen intensief bloeden eindelijk over. Althans ik voel geen nattigheid meer :P. Spannend dat spuiten, hoop echt dat het heel snel goed aanslaat!!

Hij is nog veel te veel bezig met wat er is gebeurt..
Ik kan dat veel beter een plekje geven, misschien omdat ik er 'dichterbij stond' het allemaal echt werkelijk heb meegemaakt zegmaar. Moeilijk uit te leggen.
We doen het gewoon veilig hoor ..

Hij heeft een tijdje terug aangegeven na onze vakantie (augustus) wel weer verder te kijken...
Ik vind dat wel erruuug lang ..
maargoed, ik weet dat ht nu even geen zin heeft erover te 'zeuren', ik merk dattie het nog allemaal niet af heeft kunnen sluiten!

Lunanoa
13 February 2010, 16:22
Ohnee wij vinden het juist heerlijk, de gezelligheid van familie & vrienden.
Wijntjes, hapjes, praatjes...
HEEEEEERLIJK.
Lekker samen met mijn vriendinnen zijn. Al die dingen. Of het nou verplicht is op een verjaardag of een spontane date. Ik geniet echt van iedereen om me heen & gezelligheid :D

13 February 2010, 16:23

Dat heb ik dus echt absoluut met dat carnaval gebeuren allemaal ..
ZOOOOOOOOOOOOOOOO NEP!
Iedereen stelt zich zo verschrikkelijk aan, zuipt zich helemaal klem (iedereen geeft ook toe er niks aan te vinden zonder zat te zijn) .. Nee bah ik wrd ach geiriteerd bij het woord carnaval!

Mila
13 February 2010, 16:24
kim, ik hoop ook dat we eindelijk weer eens een mooi ei mogen hebben, maar ik ga er voor alsnog niet vanuit dat het snel aanslaat..

vraagje stel he dat het echt 40 dagen gaat duren voordat ik een ei heb en dat we telkens moeten verhogen, is het dan zo doordat ik zo lang heb moeten spuiten en het eitje minder hard groeit het ook van mindere kwaliteit is?

Lunanoa
13 February 2010, 16:24
Nouja ik vind het niet zeuren.
Je moet er over praten om het een plekje te geven.
Mijn vriend is daar heel moeilijk in, ik moet dingen er serieus uittrekken. Hij wil ook niet praten en het kost misschien heel wat gezeik & discussies. Maar ik weet dat als ik het er uit trek, dat hij enorm opgelucht is dat het eruit is...

Babii
13 February 2010, 16:25
Het is natuurlijk ook een heel groot verlies dit! En sommige mannen verwerken dit dus op deze manier. Ben je weer aan de pil dan meis??

Ik hoop dat je vriend snel tot omkeer komt qua gedachten, maar voor nu zou ik het inderdaad even zo laten. Blijf veel praten zoals jullie doen en begin er desnoods over een paar maanden weer over? Een paar zijn ook 2 maanden he :P.

Lunanoa
13 February 2010, 16:25
Vind de Carnavals muziek altijd zo kut :?

Maar verkleden & zuipen vind ik wel leuk :lol: :lol: :lol:

snippie
13 February 2010, 16:29

ZOOOOOOOOOOOOOOOO NEP!
Iedereen stelt zich zo verschrikkelijk aan, zuipt zich helemaal klem (iedereen geeft ook toe er niks aan te vinden zonder zat te zijn) .. Nee bah ik wrd ach geiriteerd bij het woord carnaval!

Jah idd meid helemaal mee eens.Dat zei ik vanmiddag ook tegen me man.
jet enigste waar het om gaat is zuipen.

13 February 2010, 16:30
Nouja ik vind het niet zeuren.
Je moet er over praten om het een plekje te geven.
Mijn vriend is daar heel moeilijk in, ik moet dingen er serieus uittrekken. Hij wil ook niet praten en het kost misschien heel wat gezeik & discussies. Maar ik weet dat als ik het er uit trek, dat hij enorm opgelucht is dat het eruit is...

We praten er heeeel veel over ..
Maar ik denk aan de toekomst, mn vriend denk nog aan 'toen'.
Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig denk ik!

Kim, we doen het nu gewoon met condoom. Geeeen pil meer ;)

Hij zei maandag (toen moest ik hm ook weer even een hint geven :lol: ), wacht nou eerst maar eens even tot je weer ongesteld bent!

Komt wel goed denk ik zo ....

Lunanoa
13 February 2010, 16:31
Kan heel leuk zijn hoor :oops: :lol:

Doen jullie dat nooit?
Met je vriendinnen opstap, wijntjes... wijntjes... teveel wijntjes.. ? :?

13 February 2010, 16:33

ZOOOOOOOOOOOOOOOO NEP!

Jah idd meid helemaal mee eens.Dat zei ik vanmiddag ook tegen me man.
jet enigste waar het om gaat is zuipen.

Absoluut!
Ik heb 18 jaar fanatiek carnaval gevierd ..
vorig jaar ging ik ineens zoooooo om. Ik stond daar, was aan de antibiotica dus mocht geen alcohol...
Na een uurtje dacht ik .. Jezus wat doeee ik hier. Dit is echtechtecht verschrikkelijk!
Nu dus al 2 jaar schoon genoeg van!!
en dan nog niet eens over het geld gesproken.. een paar jaar terug hebben wij voor bijna 1000!!!!!!!!! euro carnaval gevierd :shock:

snippie
13 February 2010, 16:34
Ohnee wij vinden het juist heerlijk, de gezelligheid van familie & vrienden.
Wijntjes, hapjes, praatjes...
HEEEEEERLIJK.
Lekker samen met mijn vriendinnen zijn. Al die dingen. Of het nou verplicht is op een verjaardag of een spontane date. Ik geniet echt van iedereen om me heen & gezelligheid :D

Wij vieren het dus om de 5jaar voor familie.
verder komen er idd altijd vrienden.
maar die komen of wij gaan ook vaak .dus heb ik een verjaardag niet voor nodig hihi!
Alleen deze maand even wat minder inverband spuiten en zo.

en LUn ik drink alleen als we niet bezig zijn met behandeling.dus maand december heb ik wel gedronken.
voor de rest drink ik voorlopig niet meer

snippie
13 February 2010, 16:34
en nee wij vieren nooit carnaval.

13 February 2010, 16:35
Kan heel leuk zijn hoor :oops: :lol:

Doen jullie dat nooit?
Met je vriendinnen opstap, wijntjes... wijntjes... teveel wijntjes.. ? :?

Neeeee! Want wat er dan daarna gebeurt is verschrikkelijk :? :lol:
1 wijntje, 2 wijntjes, 3 wijntjes ... evt nog een 4e en dan is het genoeg :mrgreen:

Die tijd heb ik écht gehad!!

Alleen nog lekkere wijntjes!

snippie
13 February 2010, 16:36
en mijn man drinkt maar 4 biertejs per weekend.
vaak maar 2 en in deze periode drinkt hij helemaal niks.
meer niet

Lunanoa
13 February 2010, 16:39
Tis ook niet dat ik het elk weekend deed ofzo hoor :P
Gewoon op verjaardagen van elkaar & als we met zijn allen afspreken. Wordt natuurlijk ook minder nu we wat ouder worden :lol:
Ik ben na 4 wijntjes ook dronken :lol:
Maar geniet gewoon enorm van die uitjes met mijn vriendinnen :D Tegenwoordig met een frisje natuurlijk :P

Snippie: Heel begrijpelijk meid!

jorina
13 February 2010, 16:42
hier ook 1 hoor
heb echt de schurft aan carnaval :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
heb er echt een super pest hekel aan en vind het hypocriet
het hele jaar zie je die mensen niet in de kroeg en dan ineens zuipen ze om het hardst en moet er leuk gedaan worden tegen iedereen die je normaal geen blik waardig gunt NOU NEE DANK JE

snippie
13 February 2010, 16:57
hihi jorina in tha hous!!!!:)!!!

en lun in daarom drinken wij niet hihi.
is al helemaal niet goed voor zijn zaad

Lunanoa
13 February 2010, 16:57
haha ojee.
Ik heb nog nooit carnaval gevierd.
Ja het thema hier in de discotheek is carnaval, ik moest me voor mn werk ook altijd verkleden zoals je kunt zien op mijn hyves foto's :lol:

Ik denk dat ik niet kan oordelen dus, over Carnaval, als friesin die het niet kent :lol:

Snippie: Logisch. Wij zijn ook zéér gaan minderen ivm onze kinderwens, maar een paar drankjes in het weekend moet kunnen dan. Voor jullie is het natuurlijk hele andere koek.

snippie
13 February 2010, 17:08
haha ojee.
Ik heb nog nooit carnaval gevierd.
Ja het thema hier in de discotheek is carnaval, ik moest me voor mn werk ook altijd verkleden zoals je kunt zien op mijn hyves foto's :lol:

Ik denk dat ik niet kan oordelen dus, over Carnaval, als friesin die het niet kent :lol:

Snippie: Logisch. Wij zijn ook zéér gaan minderen ivm onze kinderwens, maar een paar drankjes in het weekend moet kunnen dan. Voor jullie is het natuurlijk hele andere koek.

Ja hihi voor ons andere koek en eieren;)!
over eitejs gesproken begin ze zad te worden :oops:

13 February 2010, 17:11
Lun hebben er bij jullie in de vriendgroep eigenlijk meerder kinders??

Lunanoa
13 February 2010, 17:13
Neen.
Wij zijn de enigen :lol:

Heb drie vriendinnen met een serieuse relatie maar twee daarvan zitten nog op school. De andere twee dames die dartelen nog elk weekend dronken rond :P :lol: :lol:
Van mijn vriend zijn kant zijn ook niet echt langdurige relaties aan de gang. De ene vriend wil NOOIT kids & de andere heeft een vriendinnetje met het gedrag van een kind van 13, dus ik hoop dat die nog 10 jaar wachten :lol:

Ons kindje wordt waarschijnlijk flink verwend qua aandacht, want mijn vriendinnen vinden het helemaal geweldig.

Lunanoa
13 February 2010, 17:20
en bij jullie?

snippie
13 February 2010, 17:21
lun wat leuk leuk de eerste:)!

Als het bij ons goed was gegaan was ik ook de 2de van me vriendinnen.
maar ach!

13 February 2010, 17:25
Waah das wel cool lun!
Ben je niet bang dan dat ht contact 'minder' wordt, omdat hun een heel ander leven hebben?
Of hoe zeg je dat ...

Ik heb 2 vriendinnen met kinderen. 22 en 24 en 2 en 3 kindjes! Erg leuk .. heb ook toen ik nog niet samenwoonde een vaste dag in de week opgepast.
En in onze gezamelijke vriendengroep zijn wij een van de enige zonder kinderen. Maargoed, ik ben ook ong 10 jaar jonger dan iedereen daar! Alhoewel, dr zitten ook een paar wat jongere meiden tussen .. De mannen zijn wel allemaal wat ouder.

snippie
13 February 2010, 17:26
kim, ik hoop ook dat we eindelijk weer eens een mooi ei mogen hebben, maar ik ga er voor alsnog niet vanuit dat het snel aanslaat..

vraagje stel he dat het echt 40 dagen gaat duren voordat ik een ei heb en dat we telkens moeten verhogen, is het dan zo doordat ik zo lang heb moeten spuiten en het eitje minder hard groeit het ook van mindere kwaliteit is?

Lieverd even antwoord geven op jouw vraag.
het schijnt dat het juist beter is als de eitjes langzaam groeien dan heel snel.
dan juist is de kwaliteit minder.

en meid ze laten je echt geen 40dagen spuiten.

en meid mijn eitjes groeien nu toch ook niet hard maar kwaliteit is het wel hoor.(oke dat weten we na de punctie pas zeker,maar maak je er niet te veel druk om)
KNUF