PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Ram1988
24 February 2010, 15:01
hahahaha dames ik heb niks meer aan de babysite gedaan sinds ik hem heb gemaakt! :mrgreen:

Beebie25
24 February 2010, 15:14
@ sylvia: ik snap dat het een moeilijke keuze is maar ik zou het ook niet fijn vinden als ik net bevallen ben of hoogzwanger en mn man gaat ff lekker 3 weken naar chilli hahaha ik denk dat je de goede keus maakt

Tessa23
24 February 2010, 16:40
Word dus afwachten Syl, maar leuk aanbod voor je vriend!

Ik hoor wel eens wat in ons roddel dorp Dieren city.. ik ging eerder altijd met een meisje om die nu zwanger is en over 4 weken uitgerekend , heeft net een mooi huis met haar vriend.. alles klaar.. maaar haar vriend werd dus gister opgepakt voor iets uit het verleden waar voor hij nog 3 maanden moest zitten en dus NIET bij de bevalling kan zijn , tja ik snap dat je je straf niet kan ontlopen maar vind het voor haar zo lullig!!

Mila
24 February 2010, 17:52
Voor dat meisje is dat idd sneu. Dan had hij idd niet de straf moeten ontlopen.

pff wat een dilemma hier over Chilli :roll:

Ram1988
24 February 2010, 18:36
we sterven een beetje uit he meiden!

sonja2009
24 February 2010, 18:42
ik lees mee hoor

snippie
24 February 2010, 18:43
en snippie is de laatste tijd zo moe dat ze alleen maar op de bank ligt te hangen zodra ze vrij is!
KNUF

Ram1988
24 February 2010, 18:46
ik lees mee hoor

wat ga je hard sonja!!!!! jeutjeee alweer ruim over de helft :D

sonja2009
24 February 2010, 18:51
ik lees mee hoor

Jij gaat ook hard hoor hahaha

Het mag van mij wel wat sneller gaan dan ben ik eindelijk van het spugen af en heb ik haar eindelijk in mijn armen

Ram1988
24 February 2010, 18:51
ik lees mee hoor

Jij gaat ook hard hoor hahaha

Het mag van mij wel wat sneller gaan dan ben ik eindelijk van het spugen af en heb ik haar eindelijk in mijn armen

jaa zo snel gaat t nou ook weer niet he hahaha :mrgreen:

Mila
24 February 2010, 19:00
sonja, nog steeds last van spugen? zo laat nog? pff dat is ook vervelend zeg.

Babii
24 February 2010, 19:43
we sterven een beetje uit he meiden!

En Kim heeft niks om over mee te schrijven :cry:

Bati
24 February 2010, 19:58
@ Jorina: gelukkig dat je echo goed was! Geniet ervan!
@ Kim: je bent niet alleen, ik ook niet. Al van het begin af ;)

snippie
24 February 2010, 20:07
Babii dikke knuffel voor jouw!!!!

ankie weet je al wanneer jullie beginnen?

snippie
24 February 2010, 20:07
Jorina lieverd wat gewelidig weer een goede echo

Babii
24 February 2010, 20:08
@ Ankie, jij hebt toch verstand van dingen van de apotheek :P.

Weet jij als je eenmalig de prikpil (depo provera) hebt gehad en je cyclus herstelt niet. als je dan aan de gewone pil gaat dat je cyclus reguleert?

Weet dat ik niet alleen ben, heb alleen niks over om mee te kletsen!

Bati
24 February 2010, 20:15
verstand is een groot woord he ;)
Maar dat kan ik je natuurlijk niet zeggen. Elk lichaam is anders. Dus ik weet niet hoe jouw lichaam reageert op de pil.
Weet ook niet hoeveel schade de depo je aan heeft gedaan. Hopelijk als je de pil gebruikt en je stopt hierna mee, dat je lichaam weer de oude is. Maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen dat dit gebeurd!

@ Snippie, nope nog steeds geen id! :?

snippie
24 February 2010, 20:18
ohh balen zeg:S!

hoe is het trouwens nu met je collega?
is die al zwanger?
KNUF

Babii
24 February 2010, 20:18
Weet je waar ik gewoon niet over uit kan?

Op me 18e had ik ook de prikpil eenmalig, die was uitgewerkt en was gelijk regelmatig ongesteld (had toen geen vriend) dus geen bescherming nodig.

Nu eenmalig op me 21e en nu menstrueer ik niet meer :|.

Normaal slikte ik de microgynon 30, als ik daarmee stopte (zoals ik deed voor de prikpil) toen menstrueerde ik 3 maanden normaal en regelmatig. Dus reageer er normaal goed op.

Heb nu alleen steridil 30 gekregen :(.

snippie
24 February 2010, 20:22
begrijpelijk babii dat je er niet overuit kan.
raar dat het lichaam zo verschillend reageerd he!

KNUF

Bati
24 February 2010, 20:22
nee, 2 x mislukt. Zondag gaan ze weer een eitje ' uit de diepvries' halen (de laaste voor deze ronde) en dan hoort ze of ze maandag een terug plaatsing heeft!

Stederil is t zelfde. Alleen andere hulpstoffen. Microgynon vergoed je verzekering niet meer.

Babii
24 February 2010, 20:26
Ja inderdaad Snippie! Hoe is het met jou?

Bati
24 February 2010, 20:26
Meiden, ben weer pleitos.
Fijne avond!!!!! En alvast welterusten!
Veel liefs!

snippie
24 February 2010, 20:40
snippie gaat goed!
heb gehoord dta ik woensdag al mag testen!
omdat het dan 14dagen na punctie is!
maar doe het lekker niet!!!
wacht lekker tot 6 maart!lekekr me zelf maar vooral jullie in spanning houden!

nou deze snippie gaat naar bed!!
morgen ochtend weer 5uurtjes werken van 7 tot 12 dus moet nu echt me rust pakken aan gezien ik standaard om 5uur al wakker ben!
KNUF

Babii
24 February 2010, 20:45
Haha, nou Babii weet het antwoord toch al :P. Ga maar lekker naar bed meissie!

Slaap lekke Ankie en Snippie!

Ram1988
24 February 2010, 20:50
Haha, nou Babii weet het antwoord toch al :P. Ga maar lekker naar bed meissie!

Slaap lekke Ankie en Snippie!

Kimmie knuffellll!!!!!!!!!!!!!!

24 February 2010, 20:53
Neeeee kim, geen stederil slikken!!!!
Ik kreeg hm ook, maar nooit aan begonnen.
Heb er in de directe omgeving al 2 angstige verhalen over gehoord!

Mila
24 February 2010, 21:04
snippie, spannend meid, maar dit is gewoon jullie ronde! :D

essie, wat is er mis met de stederil dan? ik heb daar namelijk nog nooit wat van gehoord, dus ben wel benieuwd.

becky88
24 February 2010, 21:15
essie ik heb zelf de stederyl een jaar geslikt en heb er geen problemen mee gehad!!

snippie spannend meid!!!

Tessa23
24 February 2010, 22:03
Ik denk laat ik eens lekker op bankje gaan liggen met laptop en wat zie ik daar op de grond.. een dikke vette zwarte spin..BAHH ik was zooo in paniek hahaha..

meiden slaap lekker!

b0llie
24 February 2010, 22:08
ik heb ook stediril 30 geslikt
wat is daarmee??

sonja2009
25 February 2010, 07:14
sonja, nog steeds last van spugen? zo laat nog? pff dat is ook vervelend zeg.

ja sinds 2 weken is het weer net zo erg als in het begin en de vk begon al over het ziekenhuis maar ben lekker eigenwijs blijf lekker thuis daar kom ik veel beter tot rust want ze doen daar toch niets

MissMini
25 February 2010, 08:51
Hej meiden, hoeist hier? 't Is hier rustig zeg, hoefde niet veel bij te lezen... :)

Hier gaat het allemaal redelijk! Heb nog behoorlijk wat last van mijn hechtingen, kan haast niet zitten... Maar verder voel ik me top. Allleen ligt de kleine nog steeds in het ziekenhuis wat behoorlijk wat van je energie trekt. Hij doet het in principe top maar ze willen hem niet met ontslag laten gaan omdat hij wat krap in zijn zuurstof zit. Contact opgenomen met zijn eerst behandelende arts en die vind zijn zuurstofwaarden wel normaal, dus zometeen hebben we hier weer een gesprek en gaan we kijken of we hem mee mogen nemen naar huis. Wordt nu wel een keer tijd dat we normaal kunnen gaan genieten en ik nog een beetje een kraamtijd kan hebben ipv alleen maar de hele dag weg!

Las dat Jorina goeie echo's gehad had, top meid!! Gefeliciteerd en geniet er lekker van.
Sonja, rot dat je weer zoveel aan het spugen bent... Pas je wel op voor uitdroging? Kan me voorstellen dat je je kleine meid graag in je armen wilt hebben. 't Is zo'n geweldig gevoel, zo'n hummeltje!

Nou ik ga weer naar het ziekenhuis, spannend hoor dat gesprek, hopelijk pakt het een beetje goed uit!
Liefs

Babii
25 February 2010, 09:27
Neeeee kim, geen stederil slikken!!!!
Ik kreeg hm ook, maar nooit aan begonnen.
Heb er in de directe omgeving al 2 angstige verhalen over gehoord!

Onzin Essiee, ik luister niet naar verhalen, maar naar mijn opgeleide gynaecoloog! Ik vroeg niks over het slikken ervan. Ik vroeg of de pil je cyclus reguleert, meer niet.

Heb zelf jarenlang de microgynon gehad en het is exact hetzelfde, niks mis mee dus!

En als ik moet luisteren naar iedereen kan ik niks meer slikken. Gelukkig weet de gynaecoloog er alles van en heeft ie ervoor gestudeerd :D.

Mila
25 February 2010, 09:43
missmini, spannend meid dat gesprek! Zal fijn zijn als jullie je mannetje mee mogen nemen.

Kim, idd als je alle verhalen moet geloven word je knettergek en kun je niks meer. De gyn. heeft er voor geleerd en weet wel wat niet kan en wat wel.

Ik ga straks weg, mijn vriendin komt zo hier en dan misschien even naar de ikea ofzo..

25 February 2010, 10:34
Wat een misselijke reactie kim ..
Het was 'behulpzaam' bedoelt, maargoed .. ga dr verder maar niet op in!
Wel wat anders aan mn hoofd!!

Beebie25
25 February 2010, 11:00
Jeetje wat een gezelligheid hier.... :?

Waarschijnlijk bedoelt essie het allemaal goed ;) .....ik bedoel je bent hier op een forum om elkaar ervaringen te delen en of
je daar iets mee doet is aan jezelf.

Ik zit weer op een super rustige dag op mn werk....bleeeeh weer een lange saaie rotdag hahaha....nou dames...verder geen nieuws, mn ongi is ver weg gelukkig....nu hopen op een redelijke cycluslengte deze maand.... :D

25 February 2010, 11:26
Jeetje wat een gezelligheid hier.... :?

Waarschijnlijk bedoelt essie het allemaal goed ;) .....ik bedoel je bent hier op een forum om elkaar ervaringen te delen en of
je daar iets mee doet is aan jezelf.

Ik zit weer op een super rustige dag op mn werk....bleeeeh weer een lange saaie rotdag hahaha....nou dames...verder geen nieuws, mn ongi is ver weg gelukkig....nu hopen op een redelijke cycluslengte deze maand.... :D

Idd, precies zo dacht ik ook. Daar mag best reactie op komen, maar de manier waar op :| Maargoed ..........
Ik zal de verhalen zoiezo maar niet uit de doeken doen, daar krijg je spontaan hartkloppingen van .. iig, ik schrok even goed toen ik het hoorde!

Mag op gesprek komen voor een heeeeele gave baan, met een NOG gaver salaris :lol: :mrgreen:

Beebie25
25 February 2010, 11:31
echt essie, wat gaaf....vertel vertel wat voor iets is het?

Babii
25 February 2010, 11:39
Essiee, met alle respect, maar de reactie was niet misselijk bedoeld! Het is overigens geen misselijke reactie, jij voelt je zoals gewoonlijk weer snel aangevallen. Terwijl dit geen aanval was jegens jou!

En meis, je bent niet de enige met genoeg aan der hoofd er zijn hier nog meer mensen die genoeg aan hun hoofd hebben!

Ik vroeg overigens ook niet om een mening hoor :). Ik vroeg aan Ankie of het herstelde en niet wat de recensies ervan waren, omdat ik helemaal gestoord wordt van alle verhalen op internet over dingen.

Daarom heb ik ook besloten alleen een ontrekkingsbloeding hiermee op te wekken en dan even te wachten. Ik gaf alleen aan dat de gynaecoloog ervoor geleerd heeft, dit de lichtste pil is die er is (zelfde als microgynon) en dat ik verder even niet meer naar ervaringen van anderen luister.

Neem aan dat jij wel begrijpt dat men je daar helemaal gek mee maakt ;). Zeker in de situatie waarin ik verkeer.

Overigens had je toch geen baan? Super dat je kan solliciteren!

Babii
25 February 2010, 11:40
Dus het was niet rot bedoeld ;)

25 February 2010, 11:50
Geen misselijke reactie? Dan moet jij misschien je reacties eens goed doorlezen, je reageert wederom redelijk bot en respectloos.

Ik me ZOALS GEWOONLIJK??? weer aangevallen?
Totaal niet! Waar zou ik me in deze op aangevallen moeten voelen, het was immers een goed bedoelde reactie naar jou toe!

Ik vraag nooit om een reactie op een post, niemand VRAAGT daar hier om .. die krijg je nou eenmaal op een forum, daar zijn ze voor!
Maargoed, bij deze weer wat wijzer ..ik zal niet meer op je reageren en mijn zoals gewoonlijk aangevallen reacties ook achterwegen laten!

Babii
25 February 2010, 12:04
Is goed Essiee! Heb nog heel erg me twijfels bij jou en je verhalen, maar dat zal ik evt. persoonlijk toelichten en niet op het forum! Dat is ook de reden dat ik erg bot reageer jegens jou. Daar heb ik dus me redenen voor. Succes met alles.

All,

Wat erg vaag is, ik slik de pil maar heb cervixslijm :|. Ja het is echt cervixslijm, jammer dat ik geen ovulatietesten meer heb! En de KV vertrouw ik voor geen meter haha.

25 February 2010, 12:08
Is goed Essiee! Heb nog heel erg me twijfels bij jou en je verhalen, maar dat zal ik evt. persoonlijk toelichten en niet op het forum! Dat is ook de reden dat ik erg bot reageer jegens jou. Daar heb ik dus me redenen voor. Succes met alles.

All,

Wat erg vaag is, ik slik de pil maar heb cervixslijm :|. Ja het is echt cervixslijm, jammer dat ik geen ovulatietesten meer heb! En de KV vertrouw ik voor geen meter haha.

Zooooooooooooooooooooooheeee, dat vind ik nogal even wat!!
Lijkt me een goed idee dat idd even toe te lichten.
Ik zal je even aanspreken op msn!

Doet me overigens best wel wat hoor dat je dat zo uitspreekt.
Ik ben idd altijd heel direct (miss soms iets te direct voor een forum op i'net), daar moet ik beter op letten.
Maar je kent me helemaal niet, hoe kun je dan zoiets zeggen.

Auw, geen leuke reactie!

Overigens, volgens mij heb ik in mijn berichtje over stederil al helemaal niks verkeerds gezegt!! :|

Suus85
25 February 2010, 12:09
gezellig :lol:

25 February 2010, 12:11
gezellig :lol:

Niet om te lachen :twisted:
Nee serieus, vind het niet leuk!

Suus85
25 February 2010, 12:14
Snap ik ;)
Was ook een algemene reactie maar wow volgens mij ben je hier verplicht alles en elke opmerking en elk woord flink te onderbouwen :? Nou bij deze, ik lees eventjes kort mee hier en wat een gezelligheid straalt er vanaf.
Vooral grappig om te lezen (of nouja... grappig?) dat er eerst gezegd wordt 'het moest niet rot of bot overkomen' en vervolgens staat er 'er is een reden voor dat ik zo bot tegen je reageer'.

Ik kon mijn reactie met 'gezellig' even niet voor me houden. Excuse me :oops: :lol:

Btw hier nog een stediril en microgynon 'slikker'.
Althans, dat deed ik dus. Een jaar of 9 lang met de voorganger van microgynon waarvan ik de naam niet meer weet.

25 February 2010, 12:19
Ik kon wel 'lachen' om je reactie suus.
Met niet leuk bedoelde ik hetgeen gezegt was ..

Voor de rest, er is me hier even heeeeeeeeeeeeeel veel duidelijk geworden.
Zwaar teleurgesteld in jullie/enkele/iemand. Dus mij zie even niet meer ..

Ik ben heel direct, maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerlijk! Dat dat nog maar even duidelijk mag zijn!

Suus85
25 February 2010, 12:21
Ik kon wel 'lachen' om je reactie suus.
Met niet leuk bedoelde ik hetgeen gezegt was ..

Voor de rest, er is me hier even heeeeeeeeeeeeeel veel duidelijk geworden.
Zwaar teleurgesteld in jullie/enkele/iemand. Dus mij zie even niet meer ..

Ik ben heel direct, maar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerlijk! Dat dat nog maar even duidelijk mag zijn!

Oke :mrgreen:
Duidelijkheid is belangrijk, letters op internet zijn nou eenmaal geen realiteit. Je leest zoals het er staat en that's it. Daarom hou ik me graag altijd een beetje 'verre van'. Of hoe zeg ik dat? Allemaal vrouwen op 1 hoop, ook in het dagelijks leven krijg je dan 1 grote kwebbelende chaos. Op internet net zo, hehe.

Anyway, ben er weer weg van ;)

Beebie25
25 February 2010, 12:30
Nou dames, wat een happening hier.....ik vind het ook niet echt leuk om te lezen en zal in het vervolg ook mijn reactie 2x overdenken voor ik het plaats aangezien ik ook vrij eerlijk en duidelijk kan zijn....zonde dat het zo moet dames want we hebben juist zoveel aan elkaar....daarom zijn we hier op dit forum toch?? :oops:

25 February 2010, 12:32
Kan me trouwens voorstellen dat iemand uitleg wil..
Ik ben gewoon via pb bereikbaar!

Babii
25 February 2010, 13:21

All,

Zooooooooooooooooooooooheeee, dat vind ik nogal even wat!!
Lijkt me een goed idee dat idd even toe te lichten.
Ik zal je even aanspreken op msn!

Doet me overigens best wel wat hoor dat je dat zo uitspreekt.
Ik ben idd altijd heel direct (miss soms iets te direct voor een forum op i'net), daar moet ik beter op letten.
Maar je kent me helemaal niet, hoe kun je dan zoiets zeggen.

Auw, geen leuke reactie!

Overigens, volgens mij heb ik in mijn berichtje over stederil al helemaal niks verkeerds gezegt!! :|

Zoals net al gezegd, je weet dat ik weet dat je niks verkeerds zei over Steridil :). (wat een zin). Voor de rest heb ik het e.e.a. al toegelicht. Daarom zei ik via PB is beter!

Mrij
25 February 2010, 13:21
Lekker weertje he meiden ;)

Babii
25 February 2010, 13:22
Nou dames, wat een happening hier.....ik vind het ook niet echt leuk om te lezen en zal in het vervolg ook mijn reactie 2x overdenken voor ik het plaats aangezien ik ook vrij eerlijk en duidelijk kan zijn....zonde dat het zo moet dames want we hebben juist zoveel aan elkaar....daarom zijn we hier op dit forum toch?? :oops:

Ben ik ook! Maar dit bericht jegens Essiee had heel andere redenen en die weet ze! Ben zelf ook erg direct en een forum kan en mag alles gezegd worden :).

YEAHOEEEE MRIJ :lol: :lol: Hoe gaat het lieverd????

Mrij
25 February 2010, 13:26
Tuurlijk mag hier alles gezegd worden, maar ik ga me er even niet mee bemoeien hoor ;)

Met mij gaat ´t wel goed! Zit nog thuis, dat begint wel te vervelen hoor :roll:
Hoop volgende week te kunnen beginnen met fysio en als dat klaar is, dan zijn we zo ongeveer wel een jaar bezig, dus dan wordt het tijd voor een gyn dacht ik zo ;)
Hoe is het met jou?

Spreekt iemand Struffle trouwens nog wel eens? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met haar is.. :?

25 February 2010, 13:29
Je kunt ook te ver gaan hoor kim.
Iedereen denkt dat ht nu gaat over het feit dat ik inging op de stederil.

Maar kim heeft gewoon persoonlijk iets tegen mij ..
Ik ben dr best wel van van streek hoor, mag je gerust weten.
Ze heeft ook te kennen gegeven niet de enige te zijn, dus de oprechtheid van de andere hangt me ook ver in de broek.
Jammer hoor!

Babii
25 February 2010, 13:31
Het ging niet over de steridil inderdaad!

Ik heb niks persoonlijks tegen jou, hoe zou dat nou kunnen, ken je niet eens. Ik heb gezegd dat ik een aantal verhalen niet 100% geloof, althans me twijfels erbij heb.

snippie
25 February 2010, 13:40
ZOZO whats gebeurddddddddddd!!!!!!!!!
dames laten we het even leuk houden of zo.
ieder heeft zijn zegje gedaan via pb.
dus laten we er verder op het forum niet meer over hebben.

liefs

Hedwig88
25 February 2010, 13:53
Wow, wat een verhaal weer :S Late we het inderdaad even gezellig houden...
Aan deze kant alles wel redelijk, ben moe en nog steeds onzeker, en zo bang dat het misgaat en kan dat niet loslaten ik kan toch niet tot 9 maanden zo rondlopen... ik geniet nog totaal niet! pfff.... :( tips?

Ram1988
25 February 2010, 14:00
Wow, wat een verhaal weer :S Late we het inderdaad even gezellig houden...
Aan deze kant alles wel redelijk, ben moe en nog steeds onzeker, en zo bang dat het misgaat en kan dat niet loslaten ik kan toch niet tot 9 maanden zo rondlopen... ik geniet nog totaal niet! pfff.... :( tips?

Ik ken t gevoel wel ;)
maar anderzijds, je bent ruim 12 weken voorbij.. de kans is er altijd maar wel een hele kleine,
Je moet gewoon vertrouwen hebben in je lichaam!! hoe moeilijk ook!

Ram1988
25 February 2010, 14:01

flauwerd ;)

Beebie25
25 February 2010, 14:14
Ik zou ook onzeker zijn hoor....het is niet niks....en zelfs als het gezond op de wereld is heb je je zorgen...komt goed...geniet er maar lekker van dames ;)

Mrij
25 February 2010, 14:38

flauwerd ;)

Probeerde even wat positief leven in de brouwerij te brengen ;)

becky88
25 February 2010, 15:00
wat een gedoe hier :shock: :shock:

hoe is het verder met iedereen???

Mrij
25 February 2010, 15:01
Beckyyyy, heb je ´t forum ook weer gevonden :? ;)

becky88
25 February 2010, 15:02
whaha MRIJ!!!!!!!!!!!!

jij ook zo te zien :lol: :lol:
volgens mij was je de weg kwijt onder het oversteken he!

Mrij
25 February 2010, 15:06
Hahah ja, heb een paar weken aan de zijlijn gestaan.. maar ik heb het weer gevonden hoor :lol:

becky88
25 February 2010, 15:19
haha jij bent ook niet de slimste thuis he :P :P

Mrij
25 February 2010, 15:31
Zozo, jij durft! :twisted: :roll:

Tessa23
25 February 2010, 16:11
Missmini , hopelijk mag je kleine mannetje snel mee naar huis!

En ik ben ook benieuwd hoe het met Struffle is!

Vrienden van ons hebben een kleine die bijna 2 weken is nu en kan het niet laten om wat voor hem te kopen haha..dus ga morgen weer even langs..
Nu eerst even eten..iemand een pannenkoek ? :lol:

Ram1988
25 February 2010, 16:54
Missmini , hopelijk mag je kleine mannetje snel mee naar huis!

En ik ben ook benieuwd hoe het met Struffle is!

Vrienden van ons hebben een kleine die bijna 2 weken is nu en kan het niet laten om wat voor hem te kopen haha..dus ga morgen weer even langs..
Nu eerst even eten..iemand een pannenkoek ? :lol:

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

snippie
25 February 2010, 16:57
ikke eet weer pizza:)!!!

Tessa23
25 February 2010, 17:37
nou estherH ik heb wat voor je bewaard ;) :lol:

Pff mn vriend is irritant net een klein kind hahaha...

Anne87
25 February 2010, 18:00
Hee Mrij en becky!!

Ik zie dat jullie ook weer op t forum zijn!

(Lees hier nog wel eens mee hoor ;) )

Hoe is het met jullie!!?? :mrgreen:

Angel_Eyez
25 February 2010, 18:04
Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik hier nog iets heb geschreven. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen! Ik heb wel een tijdje mee gelezen maar niet mee gepraat! Ik wou zeggen tegen de meiden chapeau dat ze nog positief blijven ondanks alle tegenslagen en er nog voor vechten om een kleintje te krijgen! Ik duim en bid voor jullie dat het snel raak zal zijn en dat jullie een mooie zwangerschap zullen hebben. Ik zelf ben 31 weken 6 dagen ver en ik gun iedereen een baby. Als er iemand is die over iets wil praten of haar hartje wil luchten mogen jullie altijd iets laten weten ;)

Veel succes nog allemaal

http://babybytes.nl/zwangerschapsverloop/04/23/2010

snippie
25 February 2010, 18:09
Angel gefeliciteerd!!!

Anne lieverd hoe gata het met jouw?

Mrij
25 February 2010, 18:19
Hey Anne, wat leuk dat je even langskomt!!! :D
Met mij gaat het.. wij zullen toch echt tot mei moeten wachten voor we doorgestuurd worden :(
Gelukkig vliegt de tijd en tot mei is nu ook wel weer te overzien toch.. Eerst even herstellen van m´n ongeluk en dan helemaal gezond de mm ingaan ;)

Hoe is het met jou meid? Nog maar een paar weekjes he!!! :mrgreen:

Mrij
25 February 2010, 18:19
Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik hier nog iets heb geschreven. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen! Ik heb wel een tijdje mee gelezen maar niet mee gepraat! Ik wou zeggen tegen de meiden chapeau dat ze nog positief blijven ondanks alle tegenslagen en er nog voor vechten om een kleintje te krijgen! Ik duim en bid voor jullie dat het snel raak zal zijn en dat jullie een mooie zwangerschap zullen hebben. Ik zelf ben 31 weken 6 dagen ver en ik gun iedereen een baby. Als er iemand is die over iets wil praten of haar hartje wil luchten mogen jullie altijd iets laten weten ;)

Veel succes nog allemaal

http://babybytes.nl/zwangerschapsverloop/04/23/2010

Lief berichtje hoor! Gefeliciteerd en geniet er lekker van!

sonja2009
25 February 2010, 18:20
missmini ik hoop dat jullie jullie mannetje snel mee naar huis mogen nemen lijkt me niets als hij daar moet blijven...

Ik had eerst de pil Lovette en bij de apotheek zeiden ze dat het het zelfde was als microgynon 30 ik vraag me nu af of het echt wel het zelfde was

Mila
25 February 2010, 18:20
Ik heb lekker shoarma gegeten.

Anne, hoe is het met je?

Mijn vriendin was hier net en we kennen elkaar vanaf onze geboorte dus nu 24 jaar en we hadden het dus over zwanger worden en toen kwam het onderwerp over de namen en toen zegt ze: Ik denk dat jullie kind later zo gaat heten en ze had het gelijk goed :shock: Ik wist niet hoe ik moest reageren! hoezo ze kent me goed ;)
Gelukkig heb ik er een mooi ander verhaaltje van kunnen maken (want wist niet hoe ik moest reageren), dus ik hoop dat het nu gelukt is om haar op een ander spoor te brengen :?

Angel_Eyez
25 February 2010, 18:23
Dank u wel allemaal :) ik hoop dat ik de dames die nog niet zwanger zijn ook snel kan feliciteren!!

Mrij
25 February 2010, 18:26
Sylvia, haha oh jeetje dan kent ze je wel héél erg goed ja!
Nou hopen dat ze je verhaaltje gelooft! ;)

Anne87
25 February 2010, 18:29
Met mij gaat alles prima! Laatste weekjes inderdaad! Tijd vliegt voorbij!
Maar ik leef nu wel echt uit naar het moment, dus van mij mag het nog sneller gaan ;)
Kleine doet het ook goed, ligt goed op schema en ze verwachten als hij zo doorgroeid dat hij straks op ruim 6 pond zit!

Mrij, hoezo doorgestuurd.. heb ik iets gemist? :oops:
En een ongeluk? Oh jee ik loop echt achter sorry sorry meiden!

Ik sluit me ook helemaal aan bij het berichtje van angel_eyez!
Vind het zo knap hoe sommige meiden hier positief blijven! En ondanks al die tegenslagen gewoon doorgaan!
Echt respect voor hoor, ik weet niet of ik dat zou kunnen!

Duim voor jullie allemaal dat jullie heeeel snel mama mogen worden!!

snippie
25 February 2010, 18:32
Anne ik zie hetals iets wat bij ons leven hoord.
het is niet anders en hoort er dus eebmaal bij.
het si een soort gewoonte geworden.

meid nog even!

Mrij
25 February 2010, 18:36
Anne, wat heerlijk zeg! Kan me voorstellen dat je nu wel heel nieuwsgierig wordt! Wat fijn dat het met jullie kleine mannetje ook goed gaat! Ben erg benieuwd hoor! ;)

Ik bedoelde doorsturen om die lange cyclus, dat willen ze pas doen als we een jaar bezig zijn, dus we moeten nog maar even wachten, of hopen dat het op de natuurlijke manier nog lukt natuurlijk!!!
En ik heb 2 weken geleden een kop - staart botsing gehad, dus ik zit nu met een whiplash waar ik behoorlijk veel last van heb, eerst daar maar fysio voor doen, dan kan ik er vanaf mei weer helemaal tegenaan ;)

Angel_Eyez
25 February 2010, 18:37
Anne87 idd zijn het je laatste weekjes! Beval jij gewoon thuis of in het ziekenhuis als ik vragen mag?? Hier in belgië bevalt iedereen bijna standaard in het ziekenhuis! Ooh zo spannend :D...

Lunanoa
25 February 2010, 18:40
Zozo ben ik ook weer eens. Weinig puf om elke keer het forum bij te lezen & te posten. Heb nu zo'n 10 pagina's bijgelezen en er meer als een halfuur over gedaan.
Zal er binnenkort ook wel wat minder zijn, maar blijf wel gezellig hoor :D

Ik realiseer me opeens dat ik na de microgynon ook de andere variant heb gekregen, omdat de verzekering het niet meer dekte. Ik heb tijdens die pil tegen een depressie aan gezeten & werd zo ongeveer 4x per "cycles" ongesteld, vétte doorbraakbloedingen dus. Ik vond het dus wel een kutpil. Had zelf niet door dat het door de pil kwam, het was tenslotte "dezelfde" pil. Tot iemand mij er op wees. Toen ben ik naar de huisarts geweest & ik heb meteen de microgynon teruggekregen. Alles was meteen weer goed ;)
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik überhaubt héél slecht tegen de pil kan & hier heel snel depressief van wordt. Ben ook vrij snel daarna gestopt & overgegaan op de Nuvaring.

Missmini: Wat fijn om even wat van je te horen :D Wat verdrietig dat jullie de kleine man hebben moeten achterlaten in het ziekenhuis :( Kan me voorstellen dat je dan niet lekker kunt genieten. Ik hoop dat de zuurstofwaarden goed zijn & dat hij lekker met jullie mee kan naar huis. Lekker knuffelen de hele dag & showen met jullie pracht ventje:D
Vervelend van je hechtingen, hoop dat ze snel goed geheelt zijn!

oeh Snip wat een spannende tijd meid. Ik duim weer als een malloot!

Anne87
25 February 2010, 18:43
Snippie, knap dat je het als een gewoonte ziet, gelukkig komt er een keer de tijd dat je een positieve ronde hebt natuurlijk!!
Duim met je mee meid!

Mrij, Oh zo.. is dat dan alweer een jaar geleden! :shock: Maar we gaan er vanuit dat je van te voren een mooie test in je handen hebt toch!?
Ook jullie tijd komt snel, weet ik zeker! :D

Angel, ik beval in het ziekenhuis, dit omdat ik een ruggeprik wil als ik het niet trek! ;)

Oh ja ik zag net dat mismini bevallen is!? Hoever was ze omdat de kleine in het ziekenhuis ligt?!

becky88
25 February 2010, 18:46
hey anne!

wat leuk dat je weer eens komt buurten :D
hier gaat het wel zitten weer op het wachtbankje.
loop vanaf november in het ziekenhuis en nu de eerste ronde met medicatie!

voor jou de laatste loodjes spannend!!!!
fijn dat alles goed gaat met je!
ben benieuwd wanneer jullie mannetje zich meld.

Lunanoa
25 February 2010, 18:51
Ze was volgens mij netjes 37 weken. Maar de kleine man van Missmini had een hele kleine afwijking aan het hart. Weet niet of ik het goed uitleg dus Missmini verbeter me als ik het fout zeg.
Als zijn zuurstofwaardes goed genoeg zijn, mag hij mee naar huis!

Anne: Voor jou spannend man. Zag de 3-d echo op je hyves, supermooi ventje!

Angel_Eyez
25 February 2010, 18:53
Maar is het niet zo dat elk lichaam anders reageert op medicijnen? Ik had ook een baarmoederhalsontsteking voor ik zwanger werd en mijn gynaecoloog heeft mij opgevolgd tot ik genezen werd ik ben blij dat ik er vroeg bij was en dat alles goed is gekomen want kort er na werd ik zwanger. Ik kon het niet geloven ik dacht door dat ik die ontsteking had dat ik niet snel zwanger zou raken maar je moet gewoon in je lichaam vertrouwen. En echt waar ik heb zo een goede gynaecoloog ook al doet ze soms zo kortaf maar ze heeft mij laten genezen zonder medicijnen ze wou wachten om te zien als mijn lichaam zelf zou genezen anders ging ze ingrijpen.

Lunanoa
25 February 2010, 18:54
Ja precies, elk lichaam is anders. Iedereen krijgt die pil ook ipv de microgynon. Als het echt voor iedereen slecht werkte, hadden ze het wel afgeschaft.
Mijn lichaam reageert heel heftig op hormonen e.d.

Anne87
25 February 2010, 18:57
Hee Beck!

Wat voor gevoel heb je erover deze ronde!?
Heb je al kwaaltjes ofzo?
Spannend hoor de eerste ronde met medicatie.. ik hou jou deze dagen even goed in de gaten ;)

Lunanoa, thnks voor je antwoord! Hoop voor der dat ze hem snel lekker mee mag nemen!!
Met jou gaat het ook snel zeg! haha 23 weken alweer zie ik! :D

Bedankt voor het compliment, wij vinden hem ook echt een schatje haha 8-)

Angel_Eyez
25 February 2010, 19:00
Anne87 ieder moet doen waar zij zich goed bij voelt :D Ik hoop gewoon dat je een mooie bevalling meemaakt en een gezond kindje krijgt en dat wens ik iedereen toe ;) het maakt niet uit waar je je kindje krijgt zolang die maar gezond eruit komt en dat jij er ook gezond vanaf komt . Ik wil ook proberen te bevallen zonder pijnbestrijding maar als ik niet meer kan van de pijn ga ik er wel achter vragen en zo heb ik dat ook met mijn gyn. afgesproken.

becky88
25 February 2010, 19:00
ik heb geen idee deze ronde haha
maar dat komt omdat mijn bloed niet echt goed was dus de kans is klein :?
maar wie weet ben ik weer een uitzondering :lol: maar gaan er maar gewoon van uit dat ik zondag ongesteld word dan kan het alleen maar meevallen ;)
voel ook verder niks gelukkig :D afgelopen rondes voelde ik altijd vanalles dus was een stuk moeilijk wachten dan :lol:

Angel_Eyez
25 February 2010, 19:03
Ja lunanoa dat klopt maar ik vind als je lichaam signalen aangeeft van het gaat hier niet goed dan zou ik onmiddellijk ook reageren :)

Angel_Eyez
25 February 2010, 19:03
Ja lunanoa dat klopt maar ik vind als je lichaam signalen aangeeft van het gaat hier niet goed dan zou ik onmiddellijk ook reageren :)

Angel_Eyez
25 February 2010, 19:21
Ik heb precies de praat ziekte :? haha maar weet je wat ik ook vind? In Nederland betalen jullie zoveel ziekteverzekering en ook als ik af en toe mee lees met jullie zie ik dat jullie ook niet direct terecht kunnen bij jullie dokter en ze nemen niet alles serieus bij sommigen echt raar. Hier kan je elk moment terecht bij de dokter en bij de gyn ook en je hoeft niet doorverwezen te worden door de huisarts je mag zelf een afspraak maken en bij de huisarts kan ik elke dag terecht en ze nemen je hier echt heel serieus + ze grijpen direct in als er iets niet klopt.

snippie
25 February 2010, 19:21
Dank je anne !hopelijk is dit echt de ronde!
Dit is ons 1laatste poging op echt een kindje van ons samen!
Laatste ronde /poging is in april!

Ik slikte vanaf me net 11de mic 30t/m me 22 heb er nooit last van gehad!
Voor de pil viel elke maand flauw en was2weken ziek!

snippie
25 February 2010, 19:22
Misssmini hopelijk mag hij snel mee naar huis

Angel_Eyez
25 February 2010, 19:24
Snippie ik zal zo hard voor je duimen en zal de kleine in mijn buik ook vragen als die mee duimt :!: Dit keer moet het gewoon jullie ronde zijn!!

Bati
25 February 2010, 20:01
@ Snippie spannend!!!! DUIM zo hard mogelijk voor je meid! Knuffel!!!!!

Lunanoa
25 February 2010, 20:06
Ben ik het helemaal mee eens Angel Eyes. Ze doen zelfs moeilijk over ruggenprikken :o Moet niet gekker worden :P
Gelukkig ben ik héél standvastig met alles & krijg ik ECHT wel wat ik wil & waar ik recht op heb.
Ik vind het zorgsysteem van Nederland soms ook zéér falen. Als je dan ook hoort dat hier het kindsterfte véél te hoog ligt, is toch te triest voor woorden in zo'n welvarend land als Nederland? Het maakt mij wel eens angstig, dat ze je niet serieus nemen op de momenten dat je gevoel echt aangeeft dat het niet goed zit. Gelukkig heb ik wel een héle goede huisarts.

Angel_Eyez
25 February 2010, 21:18
Goed zo lunanoa op beide benen blijven staan en opkomen voor uw rechten ;) !! Dat is wel erg dat het daar zo erg eraan toe is . Ik heb zelf familie in Nederland wonen en ik heb ook heel veel schoonfamilie daar. Mijn man zijn oom zijn kinderen zijn beiden doof (doof geboren :cry: ) en ze konden daar niks aan doen in NL en toen hadden mijn schoonfamilie hier in België voorgesteld om eens hier een specialist raad te plegen en ja hoor ze zijn beiden hier geholpen. Ze hebben beiden een hoofdoperatie ondergaan en hebben een speciale hoorapparaten gekregen ze kunnen nu allebei horen de 1 is wat ouder en voor hem is het moeilijker om er mee om te gaan. Als je jarenlang nooit hebt kunnen horen en plots alles hoort op een leeftijd van 7 jaar is dat wel moeilijk maar voor de kleine van bijna 3 lukt het heel goed want hoe jonger hoe beter ze beginnen ook te praten en ze reageren erg goed op alles nu. Ik ben zo blij voor hun. Het zijn schatten en pracht van kinderen!! Maar ze hadden eerder moeten ingrijpen in NL en niet zomaar dingen opgeven dan hadden die kinderen er nu beter voor gestaan maar ja. Ook de medische kosten lopen daar te hoog ik vind het schandalig maar ja... Maar in NL zijn er misschien andere voordelen die wij in België niet hebben dus er is overal wel iets hoor...

Lunanoa Pijnbestrijding daar heb je ook recht op!! Je betaalt er toch voor?? Waarom moeten ze moeilijk doen. Als jij er behoefte aan hebt moeten ze je het ook toedienen zonder pardon!

Tessa23
25 February 2010, 21:48
Ben net thuis en vriendlief komt zo , dus weer druk klussen :lol: :lol:

Slaapze meiden!

Mila
26 February 2010, 08:20
zo net weer in het ziekenhuis geweest en ik heb een slijmvlies van 6,75 mm en 3 eitjes.
links 1 van 10 mm en 1 van 14 mm en rechts 1 van 14,5 mm.
Maandag moet ik terug en dan als die van 14,5 mm goed doorgroeid is die groot genoeg voor de pregnyl.

Ik heb nog even gevraagd over de slijmvlies of dat niet te weinig was, maar volgens haar past dit helemaal bij het beeld van 14,5 mm en groeit het nog mee met het eitje en hun hanteren een minimale dikte van 8 mm.

Nou ik hoop dat er dus van die 3 min. 1 doorgroeid.. en niet te hard groeit, want dan heetf mijn vriend nog antibiotica ;), maar voor het geval hij toch hard groeit, pakken we dit weekend gewoon mee.

snippie
26 February 2010, 08:38
syl wta goed zeg meid!!!
hopelijk is maandga alles goed!!
KNUF

Tessa23
26 February 2010, 08:41
Syl ,wat goed meid ik zal voor je duimen!!

Gister hoorde ik ambulance en traumaheli overkomen hier , en wij dachten al nou zal wel dicht bij zijn , wat blijkt , collega van mn moeder, en die vriendin daar van was aan het bevallen , kindje werd geboren alles goed , en na 5 min stopte ze met ademhalen , hartstilstand , toen is ze overgebracht naar nijmegen want thuis kregen ze het hartje niet kloppend , en nu ligt ze dan op de intensive care en weten ze niet of ze er wat van over houd.. zielig he , schrok best wel ! [/

Tessa23
26 February 2010, 08:44
Jamilah , hoe is het met jou?

Mila
26 February 2010, 08:46
Tessa, bah! dat is idd schrikken. Hopen dat het goed gaat met het kindje.

Snippie, hoe is het met jou meid? Hoe voel je je?

Jamilah, lang niet gezien, hoe is het met je?

die van 14,5 mm zit nog net op de grens of die wel doorgroeid of niet, maar zelf denk ik van wel.
en als die met 1,5 mm per dag groeit wat het bij mij meestal doet dan is hij maandag 19 mm en groeit hj 2 mm per dag dan is hij maandag 20,5 mm en als hij 1 mm per dag groeit is hij maandag 17,5 mm dus in alle drie de gevallen denk ik niet dat hij dit weekend uitzichzelf springt.. en ik denk dat het niet zo hard groeit omdat er 3 zijn en alle drie hebben ze hormonen nodig, dus ik denk dat het eitje maandag rond de 18 a 19 mm is (als hij niet weg is) en ik hoop alleen heel erg dat mijn slijmvlies nog goed doorgroeid naar min. 8 mm.

Weet iemand dat: ik slik nu tarwekiemolie, maar totwanneer moet je dat blijven slikken? tot hoever in de zwangerschap?

snippie
26 February 2010, 08:47
Syl ,wat goed meid ik zal voor je duimen!!

Gister hoorde ik ambulance en traumaheli overkomen hier , en wij dachten al nou zal wel dicht bij zijn , wat blijkt , collega van mn moeder, en die vriendin daar van was aan het bevallen , kindje werd geboren alles goed , en na 5 min stopte ze met ademhalen , hartstilstand , toen is ze overgebracht naar nijmegen want thuis kregen ze het hartje niet kloppend , en nu ligt ze dan op de intensive care en weten ze niet of ze er wat van over houd.. zielig he , schrok best wel ! [/

Wow wat erg zeg!!!

snippie
26 February 2010, 08:49
met snippie gaat alles goed syl:)!

en jah hoe voel je! das even de vraga pregnyl zit nog in me lichaam en heb die bollen natuurlijk nog.dus we gaan het zien:)!
tijd vliegt echt:) morgen alweer een week na terug plaatsing:)

ohh komt vast goed meissie.
hoe moeilijk ook niet te druk maken:)!

Tessa23
26 February 2010, 09:16
Ja is ook erg , schrok er best wel even van , ma zou met het werk een kaart sturen enz , nou ja goed bedoeld toch! meer kunnen ze toch niet doen.

Mila
26 February 2010, 11:04
Ik heb storm niet meer op hyves :? erg jammer.. zoveel met elkaar meegeleefd en dan vlak voor de bevalling wordt ik van hyves verwijderd. :| Nou ja helaas...

26 February 2010, 11:08
Mij heeft ze ook verwijdert syl.

Babii
26 February 2010, 11:11
Mij ook Syl! Ze zal wel der redenen hebben :(.

snippie
26 February 2010, 11:11
mij ook.

ik ga er weer van tussen ga weer liggen.
knuf

Mila
26 February 2010, 11:12
erg jammer!

Mila
26 February 2010, 11:13
Ik moet zo werken, geen zin, pfff moet nu 5 dagen werken, heb geen vrij weekend helaas

Babii
26 February 2010, 11:17
Dat is wel balen Syl :(. Knuff

@ Snippie, slaap lekker lieverd en doe rustig aan!

@ Tessa, woow dat zal de schrik van hun leven zijn geweest! Wat onwijs eng zeg :|. Hoop dat alles nu goed gaat?!?

26 February 2010, 11:24
Ik wil julle trouwens allemaal nog even super bedanken voor jullie onwijs lieve berichtjes.
Net nog eens even goed na zitten denken ... en ik heb besloten dat ik me niet weg laat praten. en al helemaaaal niet onzeker laat maken!
Dit forum is voor mij een hele goed uitlaatklep, kan goed mn ei kwijt (voor mn eigen gevoel iig) en heb bij de meeste van jullie toch best een vertrouwd gevoel.
Misschien niet zo aanwezig als ooit geweest, maar ik wil toch blijven!

Thyra
26 February 2010, 11:42
Zo ik heb heel wat gemist zie ik al weer.

k ga ff t huishouden doen, ben zo weer terug op t forum

Babii
26 February 2010, 11:56
Moet je ook niet doen Essiee! Het is totaal niet mijn intentie geweest jouw weg te willen jagen. Anders had ik wel gezegd kind ga weg van het forum en dat doe je toch niet en het is nergens voor nodig!

Ik heb je aangegeven waar ik aan twijfelde en jij hebt mij aangegeven wat jouw mening is. Daarmee is het voor mij uitgesproken meid. Ik ga er ook mooi niet verder meer op in, maar er heeft hier niemand gezegd dat jij weg moet gaan ;). Dat wilde ik even duidelijk maken :).

Babii
26 February 2010, 11:57
En er dan even bij zeggen dat ik verder niet inga op discussies (als die gevoerd zouden worden). Ik heb liever dat ik dat per PB uitspreek, per telefoon of per msn! En niet openbaar op een forum!

Tessa23
26 February 2010, 12:48
Vervelend Jamilah dat je je zo voelt, hoop dat het snel beter met je gaat!

Over dat van storm heb ik geen idee , ik heb niet iedereen op hyves geloof ik..

En Essie , fijn dat je er weer bent!

Kim , ik hoor vanavond hoe het met de baby van hun gaat , ben erg benieuwd.. wel fijn dat de trauma heli dan zo snel was gister , was hun redding.

Babii
26 February 2010, 12:50
@ Jamilah, meissie waar komt dat allemaal vandaan :(. Doe rustig aan lieverd!!!

@ Tessa, nou inderdaad zeg :|. Wat moesten we zonder trauma heli's in NL? Ze redden echt heel veel levens!

Babii
26 February 2010, 13:58
Wat een bagger weer ineens :shock:

snippie
26 February 2010, 13:59
jamilah heel veel sterkte lieverd!!!
knufff

snippie
26 February 2010, 14:00
jah erg weer he!!!arme mannetje moet straks door dit pokke weer fietsen
knuf

Lunanoa
26 February 2010, 14:23
Goed nieuws Sylvia! Whiehoeeeeeeeeehw!

Ik heb jullie allen nog op hyves :lol:

Jamilah: De verloskundige beweerde tegen een vriendin van me, ( we hebben dezelfde VK) dat er in het ziekenhuis geen 24 u per dag een anethist (schrijf ik het goed?) aanwezig is.
Ik zei ook al dat dit verplicht is. Stel je moet een spoed keizersnede, heb je evengoed zo'n anestethist nodig. (kan het woord niet schrijven & uitspreken)
OPROTTEN. Ik ken mijn rechten. Desnoods laat ik het uitzoeken, print ik het uit & breng ik het in een mapje op haar bureau :lol:

snippie
26 February 2010, 14:26
lekker ding ben je toch ook lun!!!

heb je alweer nieuwe buik foto;s!
kusssssss

Lunanoa
26 February 2010, 14:31
Oehnee zal ik even maken Snip!

Hoeist met je? Voel je je goed?

Jamilah wat vervelend dat je zo moe bent, misschien is het verstandig om even je bloed te laten bekijken op de ijzerwaarden & evt. op ziekte van pheiffer ofzo?

Sylvia: Volgens mij moet je gewoon stoppen met de tarwekiemolie als je positief test! Het is puur voor de innesteling toch?

snippie
26 February 2010, 14:33
jah hoor gaat goed hihi!
sinds een uur verme steken in me lies en sinds net een mooie bult(puist op me kin hihi)

Lunanoa
26 February 2010, 14:38
Nou hoop ik dat die pukkel op je kin een teken is, want ik heb hem ook :lol: :lol: :lol:

snippie
26 February 2010, 14:39
Nou hoop ik dat die pukkel op je kin een teken is, want ik heb hem ook :lol: :lol: :lol:

jah maar lekker ding ben nog niet eens 4weken mocht het blijven zitten:P!
want eigenlijk ben ik al zwanger:P

Lunanoa
26 February 2010, 14:41
Dat zegt niks.

Een vriendin van me is begonnen met kotsen een week voor haar NOD. Dus een paar dagen na haar innesteling :? :lol:

Ik duim in ieder geval keihard :D Jullie hebben lang genoeg moeten wachten op dat prachtige halfbloedje van jullie :D

snippie
26 February 2010, 14:45
Dat zegt niks.

Een vriendin van me is begonnen met kotsen een week voor haar NOD. Dus een paar dagen na haar innesteling :? :lol:

Ik duim in ieder geval keihard :D Jullie hebben lang genoeg moeten wachten op dat prachtige halfbloedje van jullie :D

ik heb wss vleden week zaterdag al innesteling gehad:P!
dat kan met terugplaatsing:)

Ram1988
26 February 2010, 15:08
Joehoeee meisjes!!
Ik zal even bijlezen!!

hoeist met jullie??

snippie
26 February 2010, 15:09
goed en met jouw?
heb je al buik foto :oops:

Lunanoa
26 February 2010, 15:10
Spannend Snip :D

EstherH: Hier goed hoor! Mocht 2 uur lekker naar huis, YEAHOE, dat had ik nodig :D

Hoeist met jou?

Ram1988
26 February 2010, 15:12
jaaaa goed, ik kan dr niet over uit hoe heeeerlijk die positiebroeken zitten hahaha!

Als het een troost is, ik heb storm ook niet meer haha :mrgreen:

Snippie wanneer ga je testen?? spannend!!!!!

Oehhh luun, lekker! ik moest van 7 tot 15.30 pfff heb t dan ook echt gehad!

Babii
26 February 2010, 15:13
Wat een rot, rot en rot weer!!! Het waait en waait en waait. Nee even serieus, het waait hier giga hard :|.

Wilde met de hondjes naar het bos straks (hebben hondje van me schoonouders te logeren). Maar denk dat ze geen zin hebben met dit weer.

snippie
26 February 2010, 15:14
jaaaa goed, ik kan dr niet over uit hoe heeeerlijk die positiebroeken zitten hahaha!

Als het een troost is, ik heb storm ook niet meer haha :mrgreen:

Snippie wanneer ga je testen?? spannend!!!!!

Oehhh luun, lekker! ik moest van 7 tot 15.30 pfff heb t dan ook echt gehad!

Snippie gaat pas 6maart testen.mag al woensdag testen volgens veelen wnat dan is het 14dagen na punctie dus na ei!
maar hou test dag van terugplaatsings arts aan:)!om extra teleurstelling te vorkomen.

ohh lang dagje moet er niet aan denken hihi!

Ram1988
26 February 2010, 15:15
Snippie: De duimen draaien hier ook volop voor je hoor!

Luna: Ja, dat er niet 24 uur per dag een anesthesist aanwezig is dat klopt, maar als jij een ruggenprik wilt moeten ze er wel 1tje oproepen. dan kan het natuurlijk een half uurtje duren eer er 1 aanwezig is, maar ze zijn wel verplicht om er 1 op te roepen! Ik had het voordeel dat ik al op de ochtend in het zh was en er dus zoiezo 1 aanwezig was.

Na de bevalling moest mijn placenta er nog manueel uitgehaald worden omdat die niet kwam. Toen hebben ze ook mensen op moeten roepen voor deze spoedklus! Ze waren nl net naar huis allemaal en toen konden ze weer terug komen om mij nog even te verlossen van de placenta ;).

Ja, ik moet binnenkort weer naar de ha toe. Dan vraag ik of ze toch even alles na wil laten kijken wat mijn bloed betreft. Ik voel me nu weer net zo als een dik 1,5 jaar terug. Toen bleek dat ik een B12 tekort had, dus dat moeten ze eerst maar weer checken, want als dat het is krijg ik weer injecties.

Pfeiffer is het zoiezo niet, dat zou ik gelijk herkennen eer ik het op mijn 17e gehad heb en een jaar uit de running ben geweest. Lag toen nog net niet in het zh.
De ijzerwaarden zou het wel kunnen zijn daar ik na de bevalling met een HB van4,6 uit het zh ontslagen was. Dit waren de waardes na 2 zakken bloedtransfusie.

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!

PS: Hebben jullie soms allemaal ruzie met Storm gemaakt dan dat ze jullie eruit gegooid heeft?

hahaha nee niet eens! maar omdat ik het las van de anderen, dacht ik zal even kijken, maar ze heeft mij ook verwijderd

snippie
26 February 2010, 15:17
Jamilah ik heb geen ruzie gemaakt met storm.

kijk dat ik er uit ben snap ik wel want zoveel sprak ik haar niet.

heb gisteren ook 20mensen uit me hyves lijst geflikkerd:P!

maar meid hopelijk kan er wta ana je vermoeid heid gedaan worden!
knuf

Babii
26 February 2010, 15:19
@ Jamilah, kan je het niet goed laten onderzoeken? Die vermoeidheid lijkt me echt heel erg!

O ja, ik heb heel geen ruzie met storm gemaakt, niemand hier! Denk dat ze een bewuste keuze heeft gemaakt, maar de reden geen idee.

Lunanoa
26 February 2010, 15:24
Jeetje Jamilah, dan gok ik toch op de b12 tekort. Dat komt vaak terug hé.
Mijn schoonzusje heeft het ook. Zou het wel optijd laten checken, dan kan je die injecties krijgen & voel je je vast snel weer wat beter! Kun je weer lekker je ding doen als vanouds!

Dan laat ik die lui allemaal lekker oproepen hahahaha

Storm1987
26 February 2010, 15:51
Dan zal ik maar even toelichten wat de reden is ;)

Ik ben op NIEMAND boos en er is niks aan de hand hoor alleen ik vind mijn hyves te privé. Ken jullie geen van allen en straks staan er fotos van ons kleintje op. Mijn vriend wilt ook niet dat jan en alleman straks de fotos kan bekijken. Ik heb het forum echt als uitlaatklep ervaren maar merk nu dat ik er eigenlijk nooit meer op zit. Ik ben sowieso mijn vriendenlijst aan het opschonen geweest.

Ik heb ook aan Lenny gevraagd om mijn forum account te verwijderen. Dit heeft ze helaas tot op heden niet gedaan. Wat ik erg jammer vind.

Ik wil dit hoofdstuk afsluiten. Merk dat de sfeer hier ook heel erg is veranderd. Wil jullie allemaal echt het allerbeste wensen! Jullie verdienen allemaal een kindje samen met jullie mannetje.
Bedankt voor de leuke tijden hier!

Groetjes, Storm

Storm1987
26 February 2010, 15:55
Overigens Syl.... leuk dat je dat opschrijft maar uhm... ik sprak jou nooit op hyves :?

Babii
26 February 2010, 15:55
Dacht al dat dit 1 van Storm der redenen was! Ik snap je redenatie ook helemaal.

Heel veel liefs voor jou en je mannetjes!

S.
26 February 2010, 15:57
Hallo Meiden..
Hoe gaat het met julie allemaal?
Ik wilde hier even me verhaal kwijt.
Ben gister bij de gyneaceloog geweest omdat ik pco heb, en moest beslissen of ik wilde starten met een behandeling:)
Krijg nu eerst pilletjes omdat de menstruatie op te wekken en dan moet ik clomid slikken en dan nog eens injecteren en dan steeds heen om te kijken hoe het is eitje is..
Poehh dat word een lange weg..
Nu maar hopen dat het gauw aanslaat

Heeft iemand ook z'n soort behandeling?

Babii
26 February 2010, 15:59
@ S. fijn dat er wat aan gedaan wordt! Maar veel meiden van eht forum hier hebben daar ervaring mee. Waaronder ik.

Ram1988
26 February 2010, 16:01
Logisch storm, fijn dat je het even toelicht!
maar verwijder je iedereen van het forum of dat niet ?

Succes met alles meid!

S.
26 February 2010, 16:03
Ja ik dacht al dat jullie er ervaring mee hebben :)
Ik vind het namelijk best wel een pittige behandelig, tenminste ik denk dat je er erg veel mee bezig bent!!
Maar goed ik ga het wel merken...Heb jij enig idee hoeveel % hier zwanger van word

xx

snippie
26 February 2010, 16:11
Storm logisch meid.
Veel succes met de laatste loodjes en geniet van het ouder schap!
Je word een top moeder!

KNUFFEl

snippie
26 February 2010, 16:13
Hallo Meiden..
Hoe gaat het met julie allemaal?
Ik wilde hier even me verhaal kwijt.
Ben gister bij de gyneaceloog geweest omdat ik pco heb, en moest beslissen of ik wilde starten met een behandeling:)
Krijg nu eerst pilletjes omdat de menstruatie op te wekken en dan moet ik clomid slikken en dan nog eens injecteren en dan steeds heen om te kijken hoe het is eitje is..
Poehh dat word een lange weg..
Nu maar hopen dat het gauw aanslaat

Heeft iemand ook z'n soort behandeling?

succes meid.
Ik heb dna wle gene pco maar heb al twee keer 18dagen gesporen.

Lunanoa
26 February 2010, 16:38
Wat fijn dat er iets aan wordt gedaan S.! Ik hoop dat je cycles snel op gang is & je snel zwanger bent meid!

Oeh ik zit lekker met een dekentje op de bank, kachel op 21 graden & de kant&klare lasagne in de oven. Vind dat zo lekker :lol: Voor de rest allemaal lekkere dingen gehaald. Heerlijk, een avondje genieten voor de buis!

snippie
26 February 2010, 16:41
gaan jullie ook xfactor kijken:)!

hihi!
ik ga zo lekker zelf broodjes hamburger maken met echte cherder chees:)

Ram1988
26 February 2010, 16:43
Wat fijn dat er iets aan wordt gedaan S.! Ik hoop dat je cycles snel op gang is & je snel zwanger bent meid!

Oeh ik zit lekker met een dekentje op de bank, kachel op 21 graden & de kant&klare lasagne in de oven. Vind dat zo lekker :lol: Voor de rest allemaal lekkere dingen gehaald. Heerlijk, een avondje genieten voor de buis!

ooehhhhh ik kom bij jou :mrgreen:

Thyra
26 February 2010, 16:48
Zo eindelijk klaar.

Klinkt allemaal erg lekker wat jullie gaan eten, heb net simpel een blik soep opengetrokken....

Lunanoa
26 February 2010, 16:48
Oeh lekker. Heb vandeweek al hamburger speciaals gemaakt mhoehahaha. VET LEKKER!

Jaaa ik ga ook x-factor kijken. Vind dat zóooooooooo leuk :lol: :oops:

Babii
26 February 2010, 16:52
Ja ik dacht al dat jullie er ervaring mee hebben :)
Ik vind het namelijk best wel een pittige behandelig, tenminste ik denk dat je er erg veel mee bezig bent!!
Maar goed ik ga het wel merken...Heb jij enig idee hoeveel % hier zwanger van word

xx

Nou je wordt niet zwanger van dat middel hihi, maar zwanger van het eitje dat er gaat groeien. Bij de ene vrouw slaat dit goed aan en bij de ander niet en dan moet je over op injecties.

Bij mij hielp de Clomid dus helemaal niet, maar goed ik heb helemaal geen eitjes!

Het zwanger worden is afhankelijk van vele factoren, bijv. is er een goede eisprong, is de progesteron waarde goed, is het baarmoederslijmvlies goed (daar nesteld het kindje in) en het belangrijkste is het zaad van manlief goed.

Al,

Stomme vraag, maar ik krijg me Ovitrelle niet vergoed. Kan nu dus ff 400 euries dokken omdat het al die tijd niet vergoed wordt!! Dus ik net bellen dzegt die stome muts je krijgt het maar 3x vergoed.

Ik zeg kijk je bij IVf, ja zegt ze. Ik zeg dat onderga ik niet eens heb OI!!

Maar mijn verzekering vergoed het dus niet. Dus ben ff 165 eigen bijdrage kwijt + 400 voor al die injecties BIZAR EN BELAHELIJK het geld groeit niet op me rug!

Babii
26 February 2010, 16:53
Ik mag met me schoonzusje mee naar alle live uitzendingen :).Ze is persfotografe, echt super leuk :).

Lunanoa
26 February 2010, 16:55
Jezus, das niet niks Kim. Lekker klote.

Maar wat was je vraag dan?

snippie
26 February 2010, 17:06
Leuk he luna!!!

en s. dna nog is het niet zeker dat je blijvend zwanger raakt.
zo heb ik nu voor de tweede keer een bevrucht terug geplaats eitjes in me en nog wil het niet zeggen
dat hij/zij blijft zitten!

en babii idd wat is je vraag meissie.
want oi moet toch vergoed worden ?elke verzekering doet dat toch?

Lunanoa
26 February 2010, 17:22
Ja vét leuk.
Vind het heerlijk om die goede stemmen te horen & kippenvel te krijgen maar ook zóoo grappig als mensen niet kunnen zingen :lol:
Ik heb gedurende mijn jeugd vaak genoeg te horen gekregen dat ik ábsoluut niet kan zingen :lol: Ik snap niet dat sommige mensen het niet door hebben & auditie gaan doen :? Dan houden je ouders of vrienden je toch wel tegen? :ugeek:

Tessa23
26 February 2010, 17:29
Klote he Kim dat je dat zelf moet dokken.. pff..

Hier ook al zulk slecht weer , bah niks aan..

En meiden ik kom bij jullie eten , hoor zulke lekkere eet verhalen haha

snippie
26 February 2010, 17:32
Ja vét leuk.
Vind het heerlijk om die goede stemmen te horen & kippenvel te krijgen maar ook zóoo grappig als mensen niet kunnen zingen :lol:
Ik heb gedurende mijn jeugd vaak genoeg te horen gekregen dat ik ábsoluut niet kan zingen :lol: Ik snap niet dat sommige mensen het niet door hebben & auditie gaan doen :? Dan houden je ouders of vrienden je toch wel tegen? :ugeek:

Zo denk ik er ook over ! Dan is er echt iet niet goed met je.hihi
maar wel leuk voor de kijkers!
Me man en ik zitten soms met ogen dicht te luisteren dan ontvang je het beter !Hoor je beter van ohh doe heeft het
Kus

Thyra
26 February 2010, 17:39
haha, ik kijk altijd alleen naar de audities, zo lachen hoe mensen zich voor lul kunnen zetten.
en dan is het zo vals en dan zeggen ze ook nog dat ze echt kunnen zingen en de jury niet weet waar ze t over hebben, hihi

Lunanoa
26 February 2010, 17:51
Whahahaha ja verschrikkelijk hé. Nog zelfverzekerd ook hahahahaha.

Sorry Tessa, ik schrans voor twee nu, heb niks voor je overgehouden :lol: De hele bak is naar binnen geschoven.

Thyra
26 February 2010, 18:24
meiden, ik ga tv kijken, fijne avond allemaal!!!

Lunanoa
26 February 2010, 18:32
Have fun. Ben ook weg zo. Adios amigo's :lol:

Babii
26 February 2010, 19:19
De vraag was aan de meiden die dit dus ook gebruiken of hun het ook moeten betalen?

Het is niet klote Tessa, het klopt van geen kanten! Het valt onder OI en dat moet gewoon betaald worden. Vindt het ronduit belachelijk!! Zou even mooi worden, kan je al niet zwanger raken zonder medische hulp, spuit je elke dag met injecties en moet je het laten springen met de Ovitrelle omdat het anders niet springt.

Dat houdt dus in dat je moet betalen voor het zwanger worden, omdat het toch allemaal al zo makkelijk gaat het zwanger worden! Stelletjes gluiperds, maar ik ga ze toch aanschrijven! Lekker makkelijk geld verdienen zo achter de rug van iemand om die niet zwanger kan worden op de natuurlijke manier!

jorina
26 February 2010, 20:05
ff snel
ik ben er ook vanaf bij storm
morgen lees ik bij

snippie
26 February 2010, 20:32
Babii. Volgends mij gebruiken meiden in dit topic die niet.
Misschien even een topic starten met je vraag meissie!
Knuf

snippie
26 February 2010, 20:33
Ben ook tv kijken!

Knuf

Mila
26 February 2010, 21:35
kim, ik gebruik geen ovitrille, maar wel pregnyl en dat krijg ik wel vergoed. echt belachelijk dat je het zelf moet betalen! welke verzekering heb je?

Tessa23
26 February 2010, 22:29
Lunanoa , jammer had zoo graag wat gelust :( Hahaha..

Meiden slaapze..

Wij gaan zo klussen denk ik :lol: :lol:

Lunanoa
27 February 2010, 10:47
Jammerrrr maar helaas Tes :lol:

Ik ben vandaag saggerijnig. Mn pa heeft gister zitten schilderen, de binnekant van de laadjes, met die verkeerde verf :o :shock: Was(ben) zóoooooooooooooooooooooooooo kwaad.
Hij bedoelt het zo goed maar ik had nog aangegeven het NIET te gebruiken want het verneukt ALLES.
Nu zijn de laadjes van de kledingkast dus ook verneukt. Hmzz. Heerlijk, weer extra werk voor mij.
Ik doe dingen altijd veel liever zelf. Ook al bedoelt hij het supergoed & wil hij me alleen maar ontlasten met alles...

Kijken of de dag me wat blijer kan maken. :?

Tessa23
27 February 2010, 12:22
Ja dan baal je he!! Jammer is dat haha..

Babii
27 February 2010, 13:34
@ Syl, dan ga ik Pregnyl vragen! Er staat overal dat OI 100% vergoed wordt vanuit de basisverzekering, dan hoort dit er ook bij. Unive krijgt zeker nog op ze donder van me!!!!

Ga nu even naar de winkel, ga weer indische pasteitjes maken (heel veel werk) kost wel even wat energie haha.

Fijne dag!

Lunanoa
27 February 2010, 15:56
haha ja Tes. Gelukkig viel het toch mee. Reageer soms wat heftig met al die hormonen :lol:

Vandaag buiten de deur wezen lunchen met vriendlief & daarna met vrienden wat gedronken. Nu moet hij werken. Ben opeens beroerd als een hond, koppijn & moe. Dus lekker op de bank chillen.

Hoeist hier met de dames?

Lunanoa
27 February 2010, 15:57
Kim:
Je hebt de Pregnyl toch niet nodig nu?
Mijn hoofd werkt volgens mij voor geen meter meer de laatste dagen :lol:
Maar ik dacht dat je nu eerst aan de pil moest/afwachten tot je lichaam gaat werken?
Verbeter me als ik er naast zit...

snippie
27 February 2010, 16:04
babii er zijn idd sommige medicatie word niet vergoed gemeen he!
bij mijn zorg verzekeraar staat precies wat er vergoed word.

mmmmm lekker pasteitjes!!!!

Lun gelukkig viel het mee meissie hihi hormonen

ohh lekker dat je even er uit bent geweest jammer dat je nu beroerd voelt!!

Wij hebben nu een vriend over de vloer:) ook gezellie.
me man is vanmiddag met hem naar rotterdam geweest zodat ik even kon rusten!
heb weer lekker 1,5uur geslapen!
heb nu wel veel last van zuur:S!maar ach! zo lekker film kijken en wat bestellen:)
KNUF

Lunanoa
27 February 2010, 16:22
Gezellig Snippie!
Heerlijk dat je hebt kunnen rusten.
Zuur ? :O Dat was de enige zwangerschapskwaal die ik had toen ik bleek zwanger te zijn :lol:
Maar wil niet irritant doen & naar kwalen gaan zoeken, maar bedacht het me gewoon.

Voel je je voor de rest goed? :D

snippie
27 February 2010, 16:36
Gezellig Snippie!
Heerlijk dat je hebt kunnen rusten.
Zuur ? :O Dat was de enige zwangerschapskwaal die ik had toen ik bleek zwanger te zijn :lol:
Maar wil niet irritant doen & naar kwalen gaan zoeken, maar bedacht het me gewoon.

Voel je je voor de rest goed? :D

heb vaker zuur gehad meissie in die tijd dat ik van de pil af ben.
ik zou pas adem halen als ik een goede echo krijg!!

ben met vlagen missleijk maar kan ook gewoon door medicatie komen ,ben dus erg moe!!!
boeren laten!

licht ongi gevoel en steekjes vanaf een paar uur na terug plaatsing!
avenetoe brandende tepels!
zere tieten! tjah noem maar op!
we gaan het zien

vj
27 February 2010, 16:48
oh snippie, nog 1 week!! ik had je even opgezocht met "zoeken" op dit forum!
ik duim voor je meid!!!!!!!

snippie
27 February 2010, 16:50
tanx!!!

Lunanoa
27 February 2010, 16:51
Kan me voorstellen dat je pas blij kunt zijn met een goede echo.

Dat zijn flink wat kwalen meid!
Ik hoop dat er een prachtig wondertje in je aan het groeien is & dat je over een paar weken een mooi boontje ziet met een hartje :D
Of misschien wel twee.......... :D

snippie
27 February 2010, 16:56
kans is erg groot dat het een tweeling is ook al heb ik er maar 1 laten terug plaatsen!!!

we wachten af!!!
gelukkig krijg ik al met 6 a7 weken een echo!
stel ik ben zwanger dan wil ik proberen te regelen 25maart:)dan zijn we 5jaar samen!en ben ik ongvere 6,5week

:)
maar niet op de zaken vooruit lopen!
liefs

Lunanoa
27 February 2010, 17:00
Een tweeling zou echt super zijn.
Lijkt mij iig als je zwanger moet raken d.m.v. de MM. Lijkt me dan een grote gift dat je opeens twee wondertjes krijgt :D
Één is natuurlijk al een enorme gift...

Nog eventjes volhouden & dan weet je het.
Het zou mooi zijn, een mooie echo op die speciale dag :D

Hier zit de kleine man lekker rond te dansen in mijn buik. Maakt mn dagje weer goed. Realiseer me elke dag meer hoe groot dit wonder in mijn buik is...

Tessa23
27 February 2010, 17:15
Ik duim ook voor je snippie , en eet smakelijk meis.

Ik heb een pizza in de oven gedaan , lekker!! Theo eet macaroni van zn pa..blehhh veel te sterk , en hij gaat zo naar vitesse-az met zn pa broer en een vriend.. en ik ga lekker naar een vriendin straks , ook gezellig!
Jullie verder nog wat doen vanavond?

Lunanoa
27 February 2010, 17:17
Gezellig!
Mijn plannen: HELEMAAL NIKS!
Misschien als ik me beter voel nog even schilderen :D

snippie
27 February 2010, 17:18
ohh geduld heb ik hoor:)!

heb nog geen test drang of zo.
ik zie het allemaal wel.
kan altijd nog alle kanten op!

das waar nog groter wonder is dta een tweeling:)!

Tes wij gaan verder vanavond gewoon lekker tv kijken en film en zo:)!
KUs

Tessa23
27 February 2010, 17:20
Hopelijk voel je je straks wat beter Luna..

En snippie das ook gezellig toch lekker thuis , zouden theo en ik ook vaker moeten doen haha.. alleen hij is druk met werken en meestal als ie even vrij is is ie weg maar dat komt wel weer..

Babii
27 February 2010, 17:26
Kim:
Je hebt de Pregnyl toch niet nodig nu?
Mijn hoofd werkt volgens mij voor geen meter meer de laatste dagen :lol:
Maar ik dacht dat je nu eerst aan de pil moest/afwachten tot je lichaam gaat werken?
Verbeter me als ik er naast zit...

Heb het ook niet nodig nu, maar als ik het ooit nodig heb vraag ik om de Pregnyl. Ik weiger om per behandeling ruim 60 euro te betalen. Alsof het nog niet erg genoeg is dat iemand niet zwanger kan raken!

Maar het gaat me meer om de rekening van over de 400 euro! Stelletje **** dat gaan ze weten ook, want heb een vergoedingsoverzicht 2010 voor de basisverzekering en daar staat dat OI 100% vergoed wordt (daar valt dit dus ook onder).

Ga het dus mooi niet betalen!

Lunanoa
27 February 2010, 17:30
Oké, nu snap ik 'm ;)

Ja tis ook te gek voor woorden. Ik vind het Nederlandse zorgsysteem verschrikkelijk. Ze maken het mensen zó moeilijk!

Ram1988
27 February 2010, 17:57
ooooh snippie k duim zo hard voor je!!!!!
vind t zo spannend hihi!!!

Ik ga zo lekker wokken met de hele familie hmmmmm :mrgreen:

snippie
27 February 2010, 18:01
Jah maar Babii niet alle medicatie word helaas vergoed ook al staat er 100%
geld niet voor alle medicatie

snippie
27 February 2010, 18:03
Esther!!! tanx meissie!!
hoe gata het met jouw?

Ram1988
27 February 2010, 18:04
Esther!!! tanx meissie!!
hoe gata het met jouw?

jaaa heeeel goed :mrgreen: langzaam maar zeker komt er toch echt al een buikje haha!

snippie
27 February 2010, 18:05
hihi foto :oops: :)

Ram1988
27 February 2010, 18:07
ik ga zo uit eten maar zal morgen eens even doen voor jullie :mrgreen:

snippie
27 February 2010, 18:16
yeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh:D!
fijne avond!
knuf

Lunanoa
27 February 2010, 18:42
Whiehoehw, ben zéér benieuwd.

Weetje wat hier opeens gebeurd :o Die kleine schopt keihard dus ik mn jurkje & legging omhoog & naar beneden.
Zie ik mijn hele buik op een neer bewegen whahahahahahahahahahahhaa

Babii
27 February 2010, 19:28
Whiehoehw, ben zéér benieuwd.

Weetje wat hier opeens gebeurd :o Die kleine schopt keihard dus ik mn jurkje & legging omhoog & naar beneden.
Zie ik mijn hele buik op een neer bewegen whahahahahahahahahahahhaa

Whahahaha zoals een golfbad :P GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doet het niet pijn dat schoppen??

Lunanoa
27 February 2010, 19:30
Nee doet geen pijn. Maar voelt wel raar, soms onprettig. Maar het idee dat het de kleine is, maakt het dan weer heel erg prettig :lol: :mrgreen:

Tessa23
27 February 2010, 22:34
Hahaha grappig Lunanoa..

Mila
28 February 2010, 10:00
kim, volgens mij id de pregnyl ook goedkoper dan 60 euro. Ik weet nog wel dat toen ik het ophaalde ik schrok van de goedkope prijs ;)

Lunanoa, wat gaaf dat je je buik zo zag :D

Het klinkt heel gek, maar ik ben een beetje bang dat ik het een heel eng gevoel ga vinden.. want het idee dat er iets in je groeit ;) en je hebt er geen controle op :?

Snippie, spannend meid, ik duim heeeeeeeeeeeeel hard voor je!

Oh ik ben best benieuwd wat ik maandag ga zien bij de FM... spannend :D :D :D
Ik denk zelf dat als het goed gegroeid is dat ik dan maandag of dinsdag de pregnyl mag zetten..

Vanaf welke grote word eigenlijk de pregnyl gezet? vanaf 18 mm toch? is het eitje dan wel goed?

snippie
28 February 2010, 10:12
jah syl vanaf ongeveer zo.
maar meid je ei springt pas rond 36uur dus dan is hij weer gegroeid:)

Mila
28 February 2010, 10:18

groeit hij nog wel door na de pregnylspuit? dat is dan wel mooi idd! ;)

pfff ben heel erg benieuwd ook wanneer ik nu ongesteld ga worden na de eisprong met de pregnyl, want de vorige keer had ik na 9 dagen al bruinslijm :roll: dat vind ik ook wel spannend nu..

snippie
28 February 2010, 10:19

groeit hij nog wel door na de pregnylspuit? dat is dan wel mooi idd! ;)

pfff ben heel erg benieuwd ook wanneer ik nu ongesteld ga worden na de eisprong met de pregnyl, want de vorige keer had ik na 9 dagen al bruinslijm :roll: dat vind ik ook wel spannend nu..

jah hij groeid nog even door.
anders zouden ze echt wel langer wcahten met de pregnyl spuit:)!
jah spannend!
en hoest met je mannetje?
wie weet ben je straks zwanger:)

Mila
28 February 2010, 10:23
met mijn mannetje gaat het weer ietjes beter, bijna klaar met zijn antibiotica nu moeten zijn wonden nog beter gaan.
hij gaat volgende week weer beginnen met werken.

snippie
28 February 2010, 10:24
fijn dta te horen lieverd!!!
KNUF

Lunanoa
28 February 2010, 11:03
Spannend Syl :D
Wat fijn dat het beter gaat met je mannetje & dat hij weer gaat beginnen met werken. Weer een zorg minder, heerlijk!

Ik vind het soms ook heel raar & eng hoor. Het is zó raar als het jezelf overkomt. Ik dacht op een gegeven moment dat ik het nooit meer zou meemaken & nu zit ik gewoon op de bank met mijn dikke bewegende buik.
Maar het komt allemaal met kleine stapjes, dus je groeit er echt in zegmaar :P Dan is het echt niet eng schat.
Al blijft het natuurlijk wel een onvoorstelbaar groot wereldwonder, elke keer weer als ik het zie of voel :D

Snippie: Hoe voel jij je? :D Nog 6 dagen woehoeehhh

Hier: Bijna de commode af :D Yeahoe. Vanochtend de tweede laag erop geschildert! Moeten nog een paar dingetjes omdat ze van beide kanten geschildert moeten worden & dat lukt niet met een los deurtje. Het is dus bijna af & dan kunnen we 'm in elkaar zetten.

Dan het bedje & de kast nog :? :lol:

Mila
28 February 2010, 11:07
lunanoa, je hoeft je dus niet te vervelen ;) als straks het kamertje klaar is ben ik wel benieuwd naar foto's :D

snippie
28 February 2010, 11:09
arrrrrgggggg ;) lief dat je het vraagd lun! maar snippie voelt zich precies het zelfde en nog steeds zegt snippie wie zien wel.
echt meiden vestig nou niet teveel hoop.
lukt het dit keer niet dan de laatste poging(zoals me schoonmoeder denkt)
ach we gaan het zien!

fijn dta de commode bijna af is!!!
KNUF

Lunanoa
28 February 2010, 11:18
Oké Snip, ik zal rustig & kalm blijven :oops: :lol:
Die hormonen jagen me op joh hahaha.

Syl: Ik ga zéker foto's maken :D Ben nu al trots met het eindresultaat (hoe ik het in mijn hoofd heb :lol: )
Nou hopen dat het ook wordt hoe ik het wil..... :?

Ik had een mooie grote wand waar ik een mooie tekst wil, ken 'm niet uit mijn hoofd.. Vond hem vant weekend in een Engels boek met slaapliedjes.
Had het helemaal in mijn hoofd.... Maar in mijn hoofd had ik die kachel bij die muur niet gezien :evil: Grmpfffffff

Thyra
28 February 2010, 11:21
Hoi Hoi,

Lun als je die kachel niet mooi vind maak je er toch zown kast omheen met van die gaatjes aan de voorkant, ik kan niet op de naam komen. Maar dan kan de kleine zich ook nooit branden aan de kachel als die gaat kruipen en de kachel staat aan.

Mila
28 February 2010, 11:22
oh dat is dan jammer, als je iets in je hoofd hebt en er helemaal weg van bent, maar dan kan het toch niet.

Ik heb ook al helemaal de babykamer in mijn hoofd ;) Kan niet wachten :D

Thyra
28 February 2010, 11:25
haha ja ik weet het ook al helemaal hoor!
Heb alles al in mn hoofd, namen, kamertje, kinderwagen, kleertjes en ga zo maar door ;)

Lunanoa
28 February 2010, 11:35
Thanks voor je supertip Thyra :D Misschien doe ik dat wel :D Thanksss!!! :mrgreen: :mrgreen:

Ik had vanalles in mijn hoofd voor de zwangerschap maar tis nog 10x verandert toen ik écht zwanger was :lol:

Thyra
28 February 2010, 11:41
haha ja ik verander ook steeds, maar goed eerst maar eens zwanger zien te worden en dan pas alles echt uit gaan zoeken.

geen dank ;)

Lunanoa
28 February 2010, 11:43
Komt helemaal goed meiden.
Er lijkt geen eind aan te komen al dat gewacht op een wondertje, maar het is ook voor jullie een keer raak, eeechttt waar!

Mila
28 February 2010, 11:47
aaaarggghhh mijn vriend gaat heel lief de w.c. schoonmaken, maar zegt hij als hij klaar is: OH SHIT, weer een trui verkloot!!
Heeft hij voor de zoveelste keer bleek in zijn trui :twisted: hij leert het ook niet!!!

Lunanoa
28 February 2010, 11:51
ohgosh. ZONDE :shock:
Mannen :? :lol:

Agh, die van jou kan de plee tenminste poetsen. Die van mij is wel een superhuisman maar kan geen wc poetsen :lol:

Vriendlief had vandeweek een boete van 160 euro, reed politie in burgerauto achter ons & hij was aan het bellen :oops: Toen kwam er zo'n bordje: STOP POLITIE.
OOPS!
Maarja, wij bellen beide ALTIJD onder het rijden dus het was wel even goed, nu doen we het beide niet weer! Hij heeft nu al zo'n belsysteem in zijn auto :lol:

Mila
28 February 2010, 11:56
dat is zonde 160 euro! maar idd nu doe je het niet meer..

ik moet zeggen dat mijn mannetje wel goed kan poetsen hoor, soms zelfs beter dan mij.. alleen hij is dus niet voorzichtig voor zijn kleren! :roll:

OOOHHHH ik ben best zenuwachtig voor morgen en nu hou ik weer over op, moest het nog 1 keer kwijt

Tessa23
28 February 2010, 11:59
Haha Syl jammer van de trui!

Lunanoa , wel balen he een boete :evil: toch zonde geld , theo heeft vorige week ook een boete gehad , hij stond met de scooter te wachten bij het spoor , bomen waren echt waar bijna omhoog en hij reed (oke het mag niet want je moet wachten) kwam er een auto achter hem aan met 2 turkse mannen er in en die zeiden STOPPEN (ja denk hij het is geen politie dus lul maar) toen sneden ze hem af en hielde hem staande en zeiden ze de van Prorail waren :S heel vaag, maar ja een bon gekregen van 110 euro!!

Mila
28 February 2010, 12:03
heel vaag, mogen die boetes uitreiken? Hebben ze zich gelegitimeerd? Ik zou dit even nachecken, want klinkt erg raar

Tessa23
28 February 2010, 12:05
Ja dat vonden wij dus ook vaag , ik weet dat ze je in de trein wel mogen bekeuren maar zo :? maar hij heeft hun pasje wel gevraagd en daar 5 min naar staan kijken haha , maar we wachten inderdaad even af.

Lunanoa
28 February 2010, 12:10
Ja, maar wachten op de acceptgiro dan :?

Tessa23
28 February 2010, 12:10
Donderdag was mn ovulatie test niet positief maar wel donker , en vrij zat en nu ook niet positief , streep is heeel licht , dus misschien is mn ei dan toch geweest , afwachten weer ,test nog wel even door!

Mila
28 February 2010, 12:12
tessa, heb je alles meegepakt dan? ;)

Lunanoa
28 February 2010, 12:13
Ik zou hem dan niet als positief beschouwen. Ik had namelijk ook wel eens een "vrij donkere" streep. Toen bleek twee weken later mijn ei pas te zijn :lol: Dacht al bijna mn NOD te hebben, niet dus :lol:
Zou nog even doortesten!
Wij hebben toen met de positieve test geklust & raakgeschoten :mrgreen:

snippie
28 February 2010, 12:14
tes ik zou ook doen wat lun zegt

syl begrijpelijk hoor dat je zenuwen hebt voor morgen!
ik duim voor je meissie!

Lun ben benieuwd naar je tekst!!!

Mila
28 February 2010, 12:18
snippie, ja het kan alle kanten op,dus ik weet niet wat ik kan verwachten morgen.. misschien is die van 14,5 mm wel gestopt met groeien en is die van 10 doorgegroeid en of zijn ze alle 3 groot :o pff best wel spannend morgen! Ik hoop echt dat er maar 1 is doorgegroeid..

snippie
28 February 2010, 12:20
om hoelaat moet je morgen?

Mila
28 February 2010, 12:24
9.50 uur

snippie
28 February 2010, 12:24
9.50 uur

spannend meissie!!
ik steek vanavond een kaarsje voor je aan!
kus

Tessa23
28 February 2010, 12:25
thnx meiden , ja wo en do avond werd het niks dus alleen vrijdag avond geklust :lol: tja dat is een nadeel dat vriendlief zo laat is met werken en ik al sliep , en s'morgens ben ik meestal weg haha.. maar ja vanavond is vriendlief er wel :lol:

Spannend morgen Syl ,ben benieuwd.

Mila
28 February 2010, 12:28
snippie, ik ga je even een pb sturen!

snippie
28 February 2010, 12:31
snippie, ik ga je even een pb sturen!

je hebt pb terug lieverd!

Lunanoa
28 February 2010, 12:31
spannend Syl.

Snip, de tekst is:

Star light, star bright,
First star I see tonight,
I wish I may, I wish I might,
Have the wish I wish tonight.

Is blijkbaar van de film Pinokkio, ik kende het niet, maar vriendlief wel.

Tessa23
28 February 2010, 12:32
Ik ga even naar oma toe! Fijne middag meiden!

Mila
28 February 2010, 12:34
die is mooi lunanoa!

tessa, veel plezier,

snippie, je hebt nog een pbtje :oops:

Lunanoa
28 February 2010, 12:35

Ons mannetje wordt Nederlands & Engels-talig opgevoed. Dus een Engels gedichtje vind ik dan wel leuk :D
Heb ook erg veel Engelstalige kinderboeken.

Mila
28 February 2010, 12:36

Ons mannetje wordt Nederlands & Engels-talig opgevoed. Dus een Engels gedichtje vind ik dan wel leuk :D
Heb ook erg veel Engelstalige kinderboeken.

dan is het idd wel leuk jah!

Mila
28 February 2010, 12:39
ik ga ervan door ik ga werken, vast tot vanavond nog wel even.

Free
28 February 2010, 12:40
Haha Syl jammer van de trui!

Lunanoa , wel balen he een boete :evil: toch zonde geld , theo heeft vorige week ook een boete gehad , hij stond met de scooter te wachten bij het spoor , bomen waren echt waar bijna omhoog en hij reed (oke het mag niet want je moet wachten) kwam er een auto achter hem aan met 2 turkse mannen er in en die zeiden STOPPEN (ja denk hij het is geen politie dus lul maar) toen sneden ze hem af en hielde hem staande en zeiden ze de van Prorail waren :S heel vaag, maar ja een bon gekregen van 110 euro!!
Heb net mn mannetje ffies gevraagd ;) werkt bij t spoor (niet prorail hoor ;) ) enne ze mogen wel bekeuren.. Er zijn mensen van prorail bevoegd om te bekeuren rondom het spoor.

Free
28 February 2010, 12:46
Kom hier ook ineens weer binnen vallen..
Heb al een hele tijd hier niets geschreven omdat het me op een gegeven moment zo snel ging dat ik het niet meer bij kon houden.. Zat toen ook bijna niet achter de pc..
Nu ik weer regelmatig bij kan lezen is het wel weer bij te houden!! Ben alleen nu niet helemaal op de hoogte van iedereen :oops:

Sylvia, werkze!!!