PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Ram1988
28 February 2010, 12:49
Sylvia werkze!!

Ik ga nu richting mijn familie om het ze te vertellen!! ben benieuwd hoe ze reageren!!

Free
28 February 2010, 12:50
Sylvia werkze!!

Ik ga nu richting mijn familie om het ze te vertellen!! ben benieuwd hoe ze reageren!!
oeeeh spannend!! Veel plezier meis!!

snippie
28 February 2010, 13:15
spannend Syl.

Snip, de tekst is:

Star light, star bright,
First star I see tonight,
I wish I may, I wish I might,
Have the wish I wish tonight.

Is blijkbaar van de film Pinokkio, ik kende het niet, maar vriendlief wel.

Mooie tekst meissie

snippie
28 February 2010, 13:17
syl werkse lieverd

esther meid veel plezier he meis!

KNUF

Thyra
28 February 2010, 13:41
Mooie tekst Lun! ik zag op de 9 maandenbeurs idd dat je teksten op de muur kan zetten in hele mooie letters, leuk idee op dat ook te doen!

esterH veel plezier!!

Lunanoa
28 February 2010, 15:26
Syl: Werkze meid!

EstherH: Waaauw, spannend :D Wat superleuk meid! We horen wel wat de reacties waren :mrgreen:

Mayella: Leuk dat je terugbent meid :D Hoeist met je?

MissMini
28 February 2010, 15:28
halloooooo :mrgreen:

Lunanoa
28 February 2010, 15:33
Hey mama :D

Hoeist met je ? :D

MissMini
28 February 2010, 15:36
Met mij goed! Beetje last van hechtingen nog want daar zijn er 2 van gesprongen :| Maar verder voel ik me weer toppie!
Alleen zoonlief jammer genoeg nog in het ziekenhuis ivm zijn saturatiedalingen. Morgen krijgtie een echo in het Sophia om te kijken of het van zijn hartafwijkingetje komt. Zoja, dan mag hij mee naar huis, zo niet, dan moeten ze doorgaan met onderzoeken tot ze weten waar het vandaan komt. Afwachten afwachten.... moeilijk hoor!! Kwam er net achter dat saturatiedalingen ook te maken kunnen hebben met reflux (dus een te hoge zuurgraad in de slokdarm). Ga vanavond vragen of ze dat kunnen controleren voor de zekerheid.

Met jou en de kleine uk ook alles goed?

Tessa23
28 February 2010, 15:44
Mayella ,dank je voor het navragen , dan weten we dat tenminste haha..

Missmini fijn dat met jou alles goed is! Alleen jammer dat je kleine man nog in het ziekenhuis is , hoop dat het snel beter gaat!

snippie
28 February 2010, 15:54
missmini fijn dat alles goed met jouw gaat!en hopelijk mag je mannetje snel eme naar huis!
KNUF

Lunanoa
28 February 2010, 15:57
Wat jammer dat de kleine man nog niet mee mag. Ik hoop dat de onderzoeken snel duidelijkheid geven & dat jullie prachtige mannetje snel mee kan naar huis!
Lijkt me verschrikkelijk, dat je zelf thuis zit & die kleine nog in het ziekenhuis. Al weetje dat hij op een goed plek is natuurlijk.

Het is zoooooooo'n wonderschoon kereltje. Heerlijk! Ziet er zo knuffelig uit hihi.

Hier gaat het goed hoor. Mijn misselijkheid is alleen al weer een paar dagen terug. Ze zeggen dat het komt omdat de kleine tegen de maag aan begint te liggen en/of schoppen. Iets minder prettig maarja. :P Gelukkig nog niet hoeven overgeven (afkloppen)
De kleine man doet het super. Ik kan zelfs al mijn buik zien bewegen van het schoppen. Echt superleuk. Ook begint hij terug te schoppen als ik in mijn buik druk. Vind het zóoooooooooo leuk.
Iedereen had het er altijd over maar die van ons deed het nooit & nu eindelijk toch wel :lol:

MissMini
28 February 2010, 16:01
't Is ook moeilijk dat mn mannetje daar nog ligt... Maargoed er wordt morgen eindelijk weer eens actie ondernomen in plaats van alleen maar afwachten en daar ben ik blij om. Komt er niets uit de aankomende onderzoeken dan nemen we hem mee naar huis. Hij doet het prima en heeft verder nergens last van, dus dan zal het wel goed zijn!

Leuk dat je kleine mannetje zo schopt!! Hier was het ook altijd "oorlog" in m'n buik. Geniet er nog maar ff van, ik mis m'n buikie absoluut niet maar wel het geschop hoor! Eerste dagen voel je je echt heel leeg ;)

Lunanoa
28 February 2010, 16:23
Nou ik hoop het een goede uitslag voor morgen zodat de kleine vent mee kan:D

haha ja kan me voorstellen dat je je enorm leeg voelt... Vind het ook zo fijn om mijn buik te hebben. Raar dat het straks weer weg is..

Ram1988
28 February 2010, 18:18
Missmini: Ik hoop voor je dat alles goed is, en de kleine man gauw mee naar huis kan!!!

Nou mijn familie is op de hoogte, die vonden het helemaal super!! zeker mijn opa en oma, zoooo leuk!!! :mrgreen:

snippie
28 February 2010, 18:19
Lieverd wat fijn!!!:D!

heerlijk gevoel lijkt me dat:)nu mag iedereen het weten:)
KNUF

Ram1988
28 February 2010, 18:27
Lieverd wat fijn!!!:D!

heerlijk gevoel lijkt me dat:)nu mag iedereen het weten:)
KNUF

Jaa echt super! Heb de echo al op hyves haha!

snippie
28 February 2010, 19:20
mooie echo meissie:D!

Ram1988
28 February 2010, 20:16
Schatten!
Ik duik lekker mn bedje in :mrgreen:

Slaap lekker meiden!

snippie
28 February 2010, 20:33
Slaaplekker meissie!!

Ik ga er zo ook vandoor!

Syl succes morgen! Duim voor je!
Knuf

Mila
28 February 2010, 21:49
missmini, wat vervelend dat je mannetje nog niet thuis is! hopen dat hij morgen mee naar huis mag.

esther, wat fijn dat je familie goed reageerd! ik zag het op hyves staan ;)

hier een 'moeilijke' dienst.. die jongen waar ik en mijn vriend dus een speciale band mee hebben, gaat morgen verhuizen en hij had het dus heel moeilijk, wat mij ook erg raakte.. gelukkig blijft hij hier in de stad wonen en blijft hij gewoon bij ons thuis komen!

Nu zo lekker slapen voor morgen :roll:

Tessa23
28 February 2010, 23:00
Vanmiddag deed ik ovu test , negatief , en ik voelde later steeds wat en ik ging net toch even testen ,en jaar hoor positief! haha toch vreemd dat je dan veel later positief test.. klopte mn gevoel wel.. SLaapze meiden

Lunanoa
1 March 2010, 05:52
Wat verdrietig Sylvia :(
Veel succes vandaag, ik duim voor mooie eitjes :D

EstherH: Fijn van de leuke reacties :D Mooie echo foto ook :D Heb al even op hyves gespiekt ;)

Ik ben werken. Heb ook nog jaargesprek, moeten voor een heel jaar competenties opstellen die we willen behalen. Pff, denk je dat je van school af bent :P
Latie latie dames!

1 March 2010, 07:21
Succes vandaag syl!

Es, zo mooi he! Leuk dat iedereen zo fijn reageerde!!

Lun, haha en dan denk je .. waarvoooooor :o :?
Maargoed, wat moet dat moet he :lol:

Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan ... geloof dat ik weer blaasontsteking krijg. Bah!
(misschien een beetje teveel gesekst :lol: )

Mila
1 March 2010, 07:44
essie, oh dat is vervelend!

lunanoa, werkse!

ik vind zo alles best als ik maar niet 3 of meer grote eitjes heb!! we zullen zo zien :|

snippie
1 March 2010, 07:54
syl succes zo meissie!

1 March 2010, 08:13
Heeft trouwens iemand ervaring met preseed?
Ik zie dat die per 'keer' verpakt zitten. Dat is wel enorm onhandig zeg ..

Ik weet niet of wat wij nu gebruiken 'slecht' is! :?

snippie
1 March 2010, 08:15
das toch glij middel toch?
of ben ik nu in de war met iets anders.
maar dat is geen slect spul hoor.dat is het enigste glijmiddel wat je kan gebruiken als je zwnager wilt worden.want
dat is neit zaad dodend

1 March 2010, 08:17
das toch glij middel toch?
of ben ik nu in de war met iets anders.
maar dat is geen slect spul hoor.dat is het enigste glijmiddel wat je kan gebruiken als je zwnager wilt worden.want
dat is neit zaad dodend

Nee klopt idd!
Goed spul, maar echt duur als je het steeds maar 1keertje kan gebruiken.
Lees echt veel over spuug en andere glijmiddelen, dat dat zo slecht is .... Hmmm :|

snippie
1 March 2010, 08:20
dat klopt!

dat raden ze in ziekenhuizen ook af.om spoeg of glijmiddel te gebruiken

struffle
1 March 2010, 08:25
hooooi lieve mama's en mama's to be!

hier ook eindelijk weer eens een berichtje van mij, in alle drukte en hectiek komt het er gewoon niet van! Hoe is het met iedereen hier???

Hier prima, ik ga het nieuws nu openbaar maken want iedereen van vrienden en familie weet t al sinds afgelopen weekend, dus het kan nu op hyves haha, spannend :)
IK heb buikfoto's gemaakt maar echt, het is nog niet de moeite dus ik wacht nog even met plaatsen. Ik ben nog maar 0.5kg aangekomen tot nu toe, dus dat zegt al genoeg misschien haha!
Gelukkig de misselijkheid voorbij, nu soms alleen nog last van enorme vermoeidheid die me echt overvalt, ook op mn werk of stage dus, héél vervelend...

We hebben 't weekend de kinderwagen gekocht, een lime groene easywalker, die wilden we heel graag, en hier was de wiegbak en alle assecoires nog helemaal nieuw in verpakking, dus een goeie deal gemaakt!

Nou verder gaat alles zn gangetje, begint druk te worden naarmate het jaar vordert maar neem genoeg rust voor mezelf dus mag verder niet klagen.

Ik ga nu dan ook weer lekker aan de slag want er is genoeg te doen!

Ben erg benieuwd hoe het met de rest gaat, ik heb niet die 100en pagina's terug gelezen ;)

liefs, struffle

Tessa23
1 March 2010, 08:37
Syl , succes zo en lees straks even bij , nu ff weg.

Struffle , fijn dat het verder allemaal goed met je is alleen jammer van die vermoeidheid!! En leuk weer wat van je te lezen!

snippie
1 March 2010, 08:39
struffle fijn dat alles goed gaat!
idd minder van die vermoeidheid.

Tessa23
1 March 2010, 08:42
Mijn ma smste net over die baby van haar collega , maar ging nog niet goed, kleintje lag nog aan de beademing want kon zelf nog niet ademen..

snippie
1 March 2010, 08:45
Mijn ma smste net over die baby van haar collega , maar ging nog niet goed, kleintje lag nog aan de beademing want kon zelf nog niet ademen..

Oei eng!!!hopelijk kanpt ze snel op!
knuf

Thyra
1 March 2010, 09:08
Hopelijk knapt ze kleine snel weer op!
Dit soort dingen maakt me altijd een beetje bang, dan draag je je zwangerschap goed uit, en dan ben je bevallen en dan gaat het pas mis.
dit gebeurt dan wel 1 op de weet ik t hoeveel, maar goed. Lijkt mij ook niks als ik bij een bevalling aan t assisteren ben en t gebeurd.

Babii
1 March 2010, 09:11
Preseed is geweldig! Mijn gyn raadt het aan, andere glijmiddelen etc. raadt hij erg af!

1 March 2010, 09:13
hmm.. dan zijn wij niet zogoed bezig! hihi nee flauwekul!
Is dat er niet gewoon in 'normale' verpakking, HOE onhandig zijn die dingetjes voor 1keert

snippie
1 March 2010, 09:14
gebruik jij spoeg dan??

Mila
1 March 2010, 09:58
NOu hier gaat alles fout wat fout kan gaan AAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH!

mijn eitjes zijn niks gegroeid zelfs iets kleiner dan de vorige keer (kan ook verschil in meting zijn natuurlijk)
En mijn slijmvlies is nog steeds 6 mm!! Ik word straks terug gebeld of ik per vandaag op moet hogen of dat ze nog 1 keer willen kijken en dan woensdag ophogen..

EN, mijn autodeur is ontwricht en kan niet meer dicht :o pfff ik moet zo werken en zit nu bij mijn ouders, maar kan moeilijk terug rijden zo.. dus ben nu alle autoschadeverzekeringen aan het bellen wie me zo snel mogelijk kan helpen en niet te vergeten een leenauto!

snippie
1 March 2010, 10:05
NOu hier gaat alles fout wat fout kan gaan AAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH!

mijn eitjes zijn niks gegroeid zelfs iets kleiner dan de vorige keer (kan ook verschil in meting zijn natuurlijk)
En mijn slijmvlies is nog steeds 6 mm!! Ik word straks terug gebeld of ik per vandaag op moet hogen of dat ze nog 1 keer willen kijken en dan woensdag ophogen..

EN, mijn autodeur is ontwricht en kan niet meer dicht :o pfff ik moet zo werken en zit nu bij mijn ouders, maar kan moeilijk terug rijden zo.. dus ben nu alle autoschadeverzekeringen aan het bellen wie me zo snel mogelijk kan helpen en niet te vergeten een leenauto!

Meid wat KUT!maar meid geeft niet op!
straks kan je der te meer genieten als ze er klaar voor zijn.

klote zeg van je auto:S
\KNUF

Beebie25
1 March 2010, 10:06
Jeetje sylvia, wat een baaldag voor jou....hopelijk krijg je het allemaal geregeld

Mila
1 March 2010, 10:06
Snippie, heb jij ook wel eens dat ze een paar dagen stil staan en daarna weer gaan groeien?

Peraja
1 March 2010, 10:15
jeetje meid wat ongelovelijk klote ik hoop dat je gauw verder geholpen wordt!

Mrij
1 March 2010, 10:16
Struffleeee, daar ben je!! Ik zat je hier vorige week al te zoeken, maar kon je niet vinden ;)
Fijn dat het zo goed gaat!! En leuk hoor dat jullie het bekend hebben gemaakt nu!
Laat dat buikje maar eens gaan groeien dan, buikfoto´s zijn zo leuk! ;)

Sylvia, wat een k*tnieuws zeg! Pff heb 't zo met jullie te doen, wanneer komt er nou eens positief nieuws :(
Knuffel!

snippie
1 March 2010, 10:19
Snippie, heb jij ook wel eens dat ze een paar dagen stil staan en daarna weer gaan groeien?

jah heb ik ook gehad meissie
maar niet bij allemaal,maar lieverd ik ben niet te vergelijken he.
ik heb veel meer eitjes in me hormonale cyclus.darabij je spuit erg weinig nu.
Komt echt goed lieverd
KNUF

becky88
1 March 2010, 10:19
sylvia wat een klote nieuws weer!!!
ik ga heel hard voor je duimen dat je eitjes toch gaan groeien
en dat je snel iets geregeld krijgt met je auto!!!

struffle meid wat leuk dat het nu bekend is!!
en laat die buik maar groeien!!!!!!!!!!!

snippie
1 March 2010, 10:35
Becky welke cyclus heb je aan gehouden?
knuf

Beebie25
1 March 2010, 10:51
hey becky, hoe is het? al een test gedaan of??

Mila
1 March 2010, 10:54
hahahahaha nou de auto kon ik gelijk wegbrengen.. kom ik daar aan zegt hij, wacht ff ik kijk eerst even wat er aan de hand is. OH zegt hij ik zie het al, wacht maar even. Wat blijkt: er zit een schoefje los :shock: :oops: hahahaah echt weer iets voor mij. Doordat dat schroefje los zat, sloot de deur niet meer :lol:

Mila
1 March 2010, 10:55
becky en en en... ik zie dat je 1 dag overtijd bent?!

snippie
1 March 2010, 10:56
hihi die syl:)

Mila
1 March 2010, 11:25
snippie, weet jij dat: of de kwaliteit van de eitjes nu minder is, omdat ze stil staan in de groei? lijkt mij wel toch?

Tessa23
1 March 2010, 11:27
O wat shit zeg Syl, t zit niet mee!!

Becky ik ben ook benieuwd!

snippie
1 March 2010, 11:28
snippie, weet jij dat: of de kwaliteit van de eitjes nu minder is, omdat ze stil staan in de groei? lijkt mij wel toch?

weet ik niet lieverd.
te snel is namelijk zeker niet goed.
maar weet niet of het goed is als ze even stil staan lijkt me niet veel uit maken hoor.
knuf

Mila
1 March 2010, 11:37
nou ik heb geen vertrouwen meer in deze ronde! pfff er is ook echt altijd wat zeg! Nou ja ben beniewd of ik moet ophogen vanavond en wat ik woensdag nu weer te zien krijg.

snippie
1 March 2010, 11:40
nou ik heb geen vertrouwen meer in deze ronde! pfff er is ook echt altijd wat zeg! Nou ja ben beniewd of ik moet ophogen vanavond en wat ik woensdag nu weer te zien krijg.

Lieverd toch vertrouwen houden hoe moeilijk het ook is lieverd!
deze ronde is pas verkeken als hij word af gebroken en dat word hij niet!
lieverd hallo ik heb 18dagen moeten spuiten!gaf ook niet op!ging ook onwijs traag

Mila
1 March 2010, 11:45

lieverd hallo ik heb 18dagen moeten spuiten!gaf ook niet op!ging ook onwijs traag

ja dat is waar, maar het probleem bij mij is dat ze nog steeds niet weten wat de juiste hoeveelheid is, als ik teveel spuit heb ik weer te veel eitjes en als ik te weinig spuit heb ik niks.. ik heb nu al 3 rondes gespoten en alle 3 waren ze kut, dus heb weinig vertrouwen in de het spuiten! En ik kan me niet voorstellen dat als ze nu in 4 dagen tijd niet gegroeid zijn en zelf iets kleiner zijn geworden dat dan de kwaliteit goed is.. of er moet gewoon een nieuwe gaan groeien..
pff ik spuit nu ook al 15 dagen..

sharon_
1 March 2010, 11:45
Haii lieve meiden,

was ik ook weer eventjes. Vorige week de hele week met hoge koorts en vanalles en nog wat op de bank gelegen dus ging niet zo goed. Maar ben weer zo goed als beter. Heb trouwens ovutesten besteld via marktplaats, nou wat een k*tdingen!
Ze doen het niet goed bij mij. Vorige ronde had ik met de matcare en cb digitaal een posi test, en met die van marktplaats niet. En nu had ik alleen nog maar de marktplaats testen (ja logisch heb er vorige maand 50 besteld, dom dom dom) en die geven nog steeds dik negatief aan. Terwijl me ei toch echt vandaag gaat springen als ik kijk na al me vorige cyclussen. Baal hier gigantisch van want kan het nu niet checken. Maargoed dat is het einde van de wereld niet. Ik verkoop die stomme testen zo snel mogelijk weer door.. Nu ff op jullie reageren:

Syl meid wat een klote nieuws weer! Het lijkt ook maar niet op te houden he pfff. Wanneer komt dat geluk nou eens :( .. Hele dikke knuffel voor jou!

Struffle & Estherh wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde! Nu kan iedereen een beetje mee genieten van jullie geluk.

Snippie & Tessa hoe is het met jullie dan lieverds?

Becky overtijd??! En en en? Voel je al iets of? Ben benieuwd meis!

Mrij hoe is het met je nek en rugklachten??? Hoop dat het alweer iets beter gaat met je.

Ik hoop toch echt niet dat ik iemand vergeet :shock: ..

Tessa23
1 March 2010, 11:48
Sharon , fijn dat het weer beter gaat , ziek zijn is shit! En die testen mooi klote dan , hopen dat je ze kwijt raakt.. en genoeg klussen :lol:..

Hier alles oke , gister middag ovu test gedaan negatief , later voelde ik steekjes enz.. toch nog getest s'avonds en positief dus voelde mn ei wel , en vriendlief was er ook dus dat was mooi :lol: de rest van de week is hij laat thuis dus niet klussen denk ik haha..

Mila
1 March 2010, 11:49
sharon, fijn dat je weer beter bent meid. Kun je niet vandaag even een ovutest kopen? kun je het nog even zeker nachecken.

Mila
1 March 2010, 11:50
Sharon , fijn dat het weer beter gaat , ziek zijn is shit! En die testen mooi klote dan , hopen dat je ze kwijt raakt.. en genoeg klussen :lol:..

Hier alles oke , gister middag ovu test gedaan negatief , later voelde ik steekjes enz.. toch nog getest s'avonds en positief dus voelde mn ei wel , en vriendlief was er ook dus dat was mooi :lol: de rest van de week is hij laat thuis dus niet klussen denk ik haha..

hopen dat het raak is! :D

snippie
1 March 2010, 11:50

ja dat is waar, maar het probleem bij mij is dat ze nog steeds niet weten wat de juiste hoeveelheid is, als ik teveel spuit heb ik weer te veel eitjes en als ik te weinig spuit heb ik niks.. ik heb nu al 3 rondes gespoten en alle 3 waren ze kut, dus heb weinig vertrouwen in de het spuiten! En ik kan me niet voorstellen dat als ze nu in 4 dagen tijd niet gegroeid zijn en zelf iets kleiner zijn geworden dat dan de kwaliteit goed is.. of er moet gewoon een nieuwe gaan groeien..
pff ik spuit nu ook al 15 dagen..

bij mij kregen ze pas een speurt op het eind meissie.
maar snap je gevoel wel hoor.
je kan niet meer doen dan afwachten KNUFFel

Tessa23
1 March 2010, 11:52
Dank je Syl.. vriendlief wilt als het in juni nog niet raak is zijn zaad laten testen hij is daar over onzeker , kan ik toch gewoon vragen of ze dat doen ? en doen ze dat bij de dokter of ziekenhuis ?

snippie
1 March 2010, 11:54
Haii lieve meiden,

was ik ook weer eventjes. Vorige week de hele week met hoge koorts en vanalles en nog wat op de bank gelegen dus ging niet zo goed. Maar ben weer zo goed als beter. Heb trouwens ovutesten besteld via marktplaats, nou wat een k*tdingen!
Ze doen het niet goed bij mij. Vorige ronde had ik met de matcare en cb digitaal een posi test, en met die van marktplaats niet. En nu had ik alleen nog maar de marktplaats testen (ja logisch heb er vorige maand 50 besteld, dom dom dom) en die geven nog steeds dik negatief aan. Terwijl me ei toch echt vandaag gaat springen als ik kijk na al me vorige cyclussen. Baal hier gigantisch van want kan het nu niet checken. Maargoed dat is het einde van de wereld niet. Ik verkoop die stomme testen zo snel mogelijk weer door.. Nu ff op jullie reageren:

Syl meid wat een klote nieuws weer! Het lijkt ook maar niet op te houden he pfff. Wanneer komt dat geluk nou eens :( .. Hele dikke knuffel voor jou!

Struffle & Estherh wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde! Nu kan iedereen een beetje mee genieten van jullie geluk.

Snippie & Tessa hoe is het met jullie dan lieverds?

Becky overtijd??! En en en? Voel je al iets of? Ben benieuwd meis!

Mrij hoe is het met je nek en rugklachten??? Hoop dat het alweer iets beter gaat met je.

Ik hoop toch echt niet dat ik iemand vergeet :shock: ..

Sharon lieverd wat klote van die testen zeg:(!
maar voor de zekerheid gewoon klussen vanavond he meissie.
hieralles goed hoor:)!straks lekker werken

Tessa23
1 March 2010, 11:56
Werkse Snippie straks , ik ga even boodschappen doen met mams..

sharon_
1 March 2010, 11:56
Dankjee meiden.

Tessa, lekker gericht geklust dus deze maand jullie wondertje hihi :D .. Ik ga voor je duimen!

Syl, ik zit deze week echt zo krap bij kas, dat ik geen geld heb voor een ovutest :oops: .. Me loon van januari heb ik
nog steeds niet ontvangen namelijk :evil: en vorige week de hele week niet kunnen werken door ziekte dus je kunt het wel na gaan helaas :( hihi. Maar betreft jou eitjes, hoop dat je mag ophogen en ze dan weer lekker door gaan groeien! Zodat deze ronde niet weer een verloren ronde is. Het word nu toch wel eens echt tijd voor jullie hoor. Dikke knuff

ik ga hier in huis maar eens flink schoonmaken weer.. Het is echt heeeerlijk weer buiten en dan krijg ik altijd zin om dingen te doen hihi :D ja zelfs in die wasmand waar iets van 6 schone wassen in zitten die opgevouwen moeten worden. Ik lijk wel gek!

Mila
1 March 2010, 11:57
tessa, volgens mij kan dat bij de huisarts, maar zeker weten doe ik dat niet, zou je even moeten bellen.

sharon, werkse alvast. Ik moet ook zo ;)

snippie, Ja het is idd moeilijk om hoop te houden zo! Het gaat nooit eens goed hier! Ik had zo;n goed gevoel bij deze ronde en dat geluk wordt gewoon nu weer de grond in gedrukt, bah! Nou ja hopen dat we woensdag beter nieuws krijgen, we gaan volgens mij wel net zolang door totdat ik een goed eitje heb deze ronde.

sharon_
1 March 2010, 11:58
Snippie, ja we gaan ook gewoon klussen denk ik! Weet het wel zeker eigenlijk hihi. We hebben weer een paar dagen onthouding gehad om het zaad een beetje te laten aan sterken dus hopelijk een goede shot hihihi. Ben blij te lezen dat het met jou ook goed gaat. Straks weer lekker werken dus? Heb ik vanmorgen al gedaan en ben nu heerlijk vrij.. Werkse straks lieverd.

Mila
1 March 2010, 12:00
snippie, werkse meid straks..

sharon_
1 March 2010, 12:02
Tessa je kan gewoon naar de huisarts gaan hoor. En zeg sobiezo dat je een jaar bezig bent, want anders helpen ze je sobiezo niet vaak. En dan geeft de huisarts je een formulier mee en dan kun je in het ziekenhuis bij het lab een potje ophalen en dan krijg je instructies mee en kan je thuis het potje vullen en dan weer naar het lab brengen. Bij ons kun je het alleen tussen 08:00 en 09:00 inleveren sochtends. Echt rot tijden!

snippie
1 March 2010, 12:03
bah zeg sharon meissie!dat het nog niet gestort is!

meid veel succe smet je huis houde!
ik ga zo maar even ravotte met de kids!maar ga wel tegen me collag;s zeggen dat ik rustig aan wil doen!
die snappen het wel hihi:)stel ik ben zwanger dan zouden ze het dus ook al volgende week maandga horen.
netals me baas.iedereen weet namelijk dat we er mee bezig zijn dus tjah.
alatans veel mensen.

syl ik ken het gevoel!dat had ik vleden maand.met die cryo's had zo'n goed gevoel maar dat viel opeens niet goed.
maar meid ik duim heel hard voor je!!
KNUF

Mila
1 March 2010, 12:10
idd voorzichtig aan doen meid!

Nou gelukkig blijft mijn vriend volhouden dat we een mei kindje krijgen, dus dan hebben we nog even ;)
Ik ga straks ook lekker werken, beetje afleiding is ook wel lekker! Morgen lekker een dagje vrij, dus dan lekker niksen.

snippie
1 March 2010, 12:13
Ik hoef deze week waarschijnlijk mara 2 dagen te werken.

vandaag en dinsdag:)
ook lekker hoor:)!hihi ik vermaak me wel:)

jah we hebben van die op klap tafels die we dus zelf moeten opzetten en uit klappen.
dat ga ik dus niet doen.
vleden week nam ik een huilend kind in me armen (aardig zwaar) en ik stond en voelde meteen steken.
mara kon hara niet neer zetten ouders waren er nog

Mila
1 March 2010, 12:17
goed op jezelf passen meid en anders even je collega vragen of die kan tillen i.p.v. jou!

snippie
1 March 2010, 12:24
jah doe ik ook meissie:)!
vamdaag werk ik alleen met mensne wie het weten dus dan kan ik het zo meteen aan geven!
ik ga er vandoor!
werkse alvats voor straks!
KNUF

Mila
1 March 2010, 12:37
nou we gaan niet ophogen! hun willen eerst woensdag nog eens kijken of ze toch gegroeid zijn en zijn ze woensdag niet gegroeid dan gaan we ophogen.

Beebie25
1 March 2010, 12:42
ben benieuwd sylvia...spannend

Tessa23
1 March 2010, 13:42
ben benieuwd Sylvia! Hopen dat ze uit zich zelf gegroeid zijn..

Dank je Sharon voor de info , zal tegen die tijd eens bellen..!

jorina
1 March 2010, 17:08
syl ik snap dat je het vertrouwen een beetje kwijt begint te raken
maar zoals snippie zegt niet afgebroken is nog niet niet weggegooid

;) en een mei kindje is ook leuk ;) thomas is nl ook van mei (4 mei wel te verstaan )

becky88
1 March 2010, 17:25
hey meiden

sorry dat ik vanmorgen opeens weg was :oops:
was de tijd vergeten en moest werken

ik heb een cyclus van 30 dagen aangehouden dus dan zou gisteren mijn NOD zijn geweest maar......
kim zegt dat ie vandaag pas is :?
ik heb de dag van de eisprong meegetelt en kim zegt dat ik de dag na de eisprong als dag 1 moet tellen

maar in ieder geval nog geen ongi te bekennen :D

karin88
1 March 2010, 17:42
Hoi dames,
@becky zag dat jij ook een hsg onderzoek heb gehad, hoe ging dat bij jou ?
ik heb mijn hsg begin 2008 gehad, en gewoon op een rongenafdeling, zonder nacose of verdoving.
Hoode van mijn schoonzus dat dat normaal op de ok tafel gebeurt ????
zag ook dat je wat heb geslikt, wat is dat precies ?
wanneer ga je testen meis ??
Spannend !
Liefss

becky88
1 March 2010, 17:45
ik heb idd een HSG gehad
en dat was gewoon op de rontgenafdeling zonder verdoving of iets.
ik heb femara geslikt omdat ik PCO heb en dus erg onregelmatige cyclussen heb

ik ga morgenvroeg testen ALS ik dan nog niet ongi ben

karin88
1 March 2010, 17:45
Ik hoef deze week waarschijnlijk mara 2 dagen te werken.

vandaag en dinsdag:)
ook lekker hoor:)!hihi ik vermaak me wel:)

jah we hebben van die op klap tafels die we dus zelf moeten opzetten en uit klappen.
dat ga ik dus niet doen.
vleden week nam ik een huilend kind in me armen (aardig zwaar) en ik stond en voelde meteen steken.
mara kon hara niet neer zetten ouders waren er nog

@snippie
Wanneer weet je meer ???
Rustig aan meid !!
x

karin88
1 March 2010, 17:46
SPANNEND BECKY :D
heb je misschien al kwaaltjes ?
steek een kaarsje voor je aan !!
xxx

becky88
1 March 2010, 17:47
nee helemaal niks :?

snippie
1 March 2010, 17:50
syl spannend!

becky je banner stad niet voor niets op 1 dag over tijd maar goed.

@hier heel erg geschrokken van middag!
Ik ging even geld op halen voor me werk want zou vandaag klaar liggen.(want had geld gereserveerd )
Toen ik daar eenmaal stond te wachten op het geld werd ik me een party duizelig!
ik kon niet meer normaal lopen!en ben flauw gevallen!!was helemaal doorweekt van de zweet(gelukkig neem ik altijd extra kleding mee naar het werk!)
Iedereen waaronder ik zelf schrok heel erg!!
gelukkig kwam ik op me knieen te recht!
ik ben daarna gewoon gaan werken kopje thee met suiker(neem normala geen suiker in me thee)
en toen ging het langzaam aan beter!maar heb de hele dag met hoofdpijn gelopen:S!
En had bij lunch goed gegeten.

becky88
1 March 2010, 17:55
snippie je hebt pb :oops:

karin88
1 March 2010, 17:56
@ snippie

Jeetje meid, wat een heftige dag !!
heb je het verder nog een beetje laten na kijken, misschien bloedsuiker ??
Lekker vroeg je bedje in !
Beterschap
xxx

Bati
1 March 2010, 18:01
@ Snippie je weet toch wel dat je rustig aan moet doen he!!!!! Dikke knuffel
@ Sharon: ik hoop niet dat ik je hier mee beledig ofzoiets (is EG NIET mijn bedoeling), maar ik wilde graag ff erop reageren wat je zei. Je zei dat je geen geld had voor ovu-testen te kopen, maar hoe doe je dat dan als de kleine er is? (Je zal wel gespaard ervoor hebben ofzo en opzij gezet?) Als je geen antwoord wilt geven kan ik me begrijpen, maar ik vroeg t me gewoon af.... :oops:

Babii
1 March 2010, 18:02
@ Snippie, ze was op 30 jan ongi en op 15 februari der eisprong, kom je dus uit op NOD vandaag ;)

Eerste dag van je laatste menstruatie: 30 januari 2010
Een beetje vruchtbaar: 12 februari 2010
Vruchtbaar: 13 februari 2010
Erg vruchtbaar: 14 februari 2010
Eisprong: 15 februari 2010
Innesteldag: 20 februari 2010
Vanaf hier kun je testen: 1 maart 2010
Vermoedelijke bevallingsdatum: 8 november 2010

Thyra
1 March 2010, 18:08
Jeetje snippi dat is ff schrikken zeg! rust maar lekker uit meid!

Becky k zal duimen voor je!!

Sorry hoor meiden, ik vergeet altijd de helft als ik heb bijgelezen...sorry dat ik steeds maar op een paar berichtjes reageer.

Bati
1 March 2010, 18:09
Vanaf hier kun je testen: 1 maart 2010

dus dan kan ze toch vanaf vandaag testen of lees ik het verkeerd.... :?

snippie
1 March 2010, 18:10
@ snippie

Jeetje meid, wat een heftige dag !!
heb je het verder nog een beetje laten na kijken, misschien bloedsuiker ??
Lekker vroeg je bedje in !
Beterschap
xxx

Nee heb het niet na laten kijken omdat ik er normaal nooit last van heb.

snippie
1 March 2010, 18:11
@ Sharon: ik hoop niet dat ik je hier mee beledig ofzoiets (is EG NIET mijn bedoeling), maar ik wilde graag ff erop reageren wat je zei. Je zei dat je geen geld had voor ovu-testen te kopen, maar hoe doe je dat dan als de kleine er is? (Je zal wel gespaard ervoor hebben ofzo en opzij gezet?) Als je geen antwoord wilt geven kan ik me begrijpen, maar ik vroeg t me gewoon af.... :oops:

Ik deed niks wilts had even gefiets wat ik normaal ook deed stond even te praten en te wachten en viel toen dus weg

snippie
1 March 2010, 18:13
Babii ik weet toch helemaal niet wanneer haar ei was lieverd.
KNUF

becky88
1 March 2010, 18:15
als de dag van mijn ei meetelt was gisteren mijn nod en als die niet meetelt is het vandaag

Bati
1 March 2010, 18:15

Ik deed niks wilts had even gefiets wat ik normaal ook deed stond even te praten en te wachten en viel toen dus weg

Ook niet te weinig rode bloedlichaampjes ofzo????? Hoop dat niet nog een keer zal gebeuren!
Knuffels

Bati
1 March 2010, 18:17
hmzzz volgens mij ben ik eg dom :oops: in die dingen (cyclus etc....ben er nog niet 100% mee bezig)

Ben weer pleitos!
Een fijne avond iedereen, maybe tot strax of maybe tot morgen!
En hopelijk hoor ik dan dat je zwanger bent becky!!!!! DUIM voor je!
Knuffels

snippie
1 March 2010, 18:20

Ook niet te weinig rode bloedlichaampjes ofzo????? Hoop dat niet nog een keer zal gebeuren!
Knuffels

weet ik toch niet meissie heb dat nog nooit gehad.geen ervaring mee.
heb niet na laten kijken omdat het de eerste keer is

Mrij
1 March 2010, 18:24
Snippie, gatsie wat eng meid! Doe maar rustig aan hoor!!

Becky, test je gewoon lekker morgenvroeg, als je gister óf vandaag al zwanger zou zijn, dan ben je dat morgen ook nog wel ;)
wel positief testen he, dan kunnen we eindelijk babyshoppen!!!!!!!! ;)

sharon_
1 March 2010, 18:36

@Ankie, Ik zat al op 1 van deze reacties te wachten haha. Nee maar je mag het gerust vragen hoor ;) .. Ik heb normaal gesproken altijd mijn loon op tijd, alleen deze maand is er binnen het bedrijf oppeens wat veranderd dus ze lopen aan te kloten en daardoor heb ik me loon nog niet van januari en kun je na gaan het is nu Maart ;) .. Tja als je oppeens een maand in komen mist moet ik keuzes gaan maken en dan vind ik ovulatietesten iets minder belangerijk. + Dat we deze maand beginnen met de behandelingen in Duitsland en die per icsi behandeling zo'n 1500 a 2000 euro gaan kosten zelf. Dus dan leg ik liever geld op zij voor de icsi behandeling dan voor een ovu test maar baalde gewoon ff flink dat ik vorige maand 50 testen heb gekocht voor helemaal niks omdat ze het toch niet goed doen bij mij :? . Het geld voor 3 icsi behandelingen hebben we al, maar we willen ook sparen voor een eventuele 4e poging en die moet je volledig uit eigen zak betalen en dat is nog veel meer! Maar snap wel dat je dat ff dacht hoor hihi is ook niet erg maar ik vind het zelf niet zooooo belangerijk om persee nu dure ovutesten te gaan kopen terwijl me ei toch wel zo goed als zeker vanavond is.

Snippie lieverd doe je rustig aan joh! Jeetje wat schrikken. Dikke knuf!

snippie
1 March 2010, 18:44
dank je sharon! meissie:)!

KNUF

Free
1 March 2010, 18:44
Snippie, meis doe je wel rustig aan.....
Sharon, wat een geklooi met je loon zeg.. Hoop dat ze t snel weer op orde hebben
Becky, Spannend meis, duim voor je!!

@lunanoa, je vroeg hoe het nu met me ging ;) Nouw als ik rustig aan doe en mn pillen (nog steeds......) optijd neem gaat alles prima :D
Voel uk ook elke dag wel een keer :D Gister drukte Chris zn hand op mn buik en toen kroop uk er helemaal tegen aan... Zo apart gevoel :D Wel grappig, doet uk bij mij nooit ;)

Ram1988
1 March 2010, 18:57
hee getsie snippie, doe maar lekker rustig aan!!

Whoeeee mayella wat gaaaaf!!! ik kan niet wachten tot ie van mij gaat bewegen :mrgreen:

Babii
1 March 2010, 19:29
Hoi dames,
@becky zag dat jij ook een hsg onderzoek heb gehad, hoe ging dat bij jou ?
ik heb mijn hsg begin 2008 gehad, en gewoon op een rongenafdeling, zonder nacose of verdoving.
Hoode van mijn schoonzus dat dat normaal op de ok tafel gebeurt ????
zag ook dat je wat heb geslikt, wat is dat precies ?
wanneer ga je testen meis ??
Spannend !
Liefss

Nee op de OK tafel is een Laparopscopie dat ik heb gehad ;). Dan wordt er in je gesneden en gaan ze met een camera naar binnen!! Erg pijnlijk onderzoek!

snippie
1 March 2010, 19:42
meiden ik gaat lekker me bed in!

KNUF

karin88
1 March 2010, 19:45
Mmh dan wil ik zn onderzoek niet meemaken,
hsg heeft bij mij erg veel pijn gedaan, mijn schoonzus is ok assistent en zij doet die onderzoeken op haar afdeling..
gelukkig was alles wel prima in orde bij mij, maar twijfel af en toe echt wel hoor,
je ziet op dit forum zoveel zwanger worden, en zit nu ook al in ronde 6,
wil het allemaal te graag, van de week gewoon twee dagen achter elkaar gedroomd dat ik 3 weken zwanger was,
zag de test in me dromen zoooo duidelijk, echt bizar..
hopelijk deze ronde raak, want vanaf 1 mei moet ik gereed zijn voor een eventuele uitzending (alweer)
wordt dan dus wel een beetje kort op elkaar..

@ dames die binnenkort kunnen testen ??
xxx

Thyra
1 March 2010, 20:34
hej karin,

ik mag volgende week testen, alleen die laatste week wachten duurt altijd zo lang :(.

Ik heb sinds vanavond heel erg het gevoel dat ik ongesteld ben geworden, maar mijn nod is pas over 8 dagen en ik bloed ook niet als ik naar t toilet ga, iemand enig idee?( sorry voor de details)

Thyra
1 March 2010, 20:52
wat is t stil hier...

Thyra
1 March 2010, 21:02
meiden, fijne avond verder! tot morgen!

Tessa23
1 March 2010, 21:11
Ja zeker stil hier..

Ik zit bij de boven buurman , zit ik vaker gtst kijken enz.. en hij kookt wel eens voor mij en vriendlief , hoor ik beneden bij ons opeens kei harde geluiden.. ik kijken helemaal niks , katten slapen.. vaag.. en buurman naast is aan t werk.

Mila
1 March 2010, 21:47
Snippie, bah meid dat is zeker even schrikken!!! :shock:

Becky, ben benieuwd morgen, zou helemaal geweldig zijn! Hoe laat test je?

voor de rest weet ik het al niet meer..

becky88
2 March 2010, 07:58
had gisteravond al stiekem getest haha maar die was negatief.
nu heb ik toch vanmorgen ook maar getest en ook negatief :(
Ik heb het ziekenhuis gebeld om te vragen of mijn LF niet langer kon worden door de Femara,
maar dat hadden ze nog nooit meegemaakt met Femara.
Nu moet ik donderdag als ik nog niet ongi ben weer bellen en dan gaan we kijken hoe en wat :?

snippie
2 March 2010, 08:10
spannend becky!!!

hier nog steeds hoofdpijn:(!
gelukkig alleen vandaag nog werken.
ik zou vrijdag oppassen maar bel dat ook maar alvats af:(
knuf

Ram1988
2 March 2010, 08:24
hee balen becky!! maar wie weet ;)

Snippie, hoofdpijn is zoooo vervelend, probeer maar een beetje je rust te pakken :)

All, GOEDEMORGENNNNNNNNNNNN! :mrgreen:

snippie
2 March 2010, 08:28
dat is nog van gisteren maar ach! nu even rust pakken en dan vanmiddag werken.

lief van je KNUF

Babii
2 March 2010, 08:39
Mmh dan wil ik zn onderzoek niet meemaken,
hsg heeft bij mij erg veel pijn gedaan, mijn schoonzus is ok assistent en zij doet die onderzoeken op haar afdeling..
gelukkig was alles wel prima in orde bij mij, maar twijfel af en toe echt wel hoor,
je ziet op dit forum zoveel zwanger worden, en zit nu ook al in ronde 6,
wil het allemaal te graag, van de week gewoon twee dagen achter elkaar gedroomd dat ik 3 weken zwanger was,
zag de test in me dromen zoooo duidelijk, echt bizar..
hopelijk deze ronde raak, want vanaf 1 mei moet ik gereed zijn voor een eventuele uitzending (alweer)
wordt dan dus wel een beetje kort op elkaar..

@ dames die binnenkort kunnen testen ??
xxx

Nee, die operatie had ik aardig onderschat :|. Ben er wel een week mee onder de plak geweest :(.

Overigens ben ik nu al ruim 9 maanden bezig en heb heel geen eisprong ;). Nu weer even aan de pil gezet.

Het is erg moeilijk dat wachten en iedere keer weer naar de volgende ronde gaan, maar echt ook jij raakt zwanger! Binnen 6 tot 12 maanden is heel normaal hoor :). Al snap ik je helemaal!

Babii
2 March 2010, 08:40
had gisteravond al stiekem getest haha maar die was negatief.
nu heb ik toch vanmorgen ook maar getest en ook negatief :(
Ik heb het ziekenhuis gebeld om te vragen of mijn LF niet langer kon worden door de Femara,
maar dat hadden ze nog nooit meegemaakt met Femara.
Nu moet ik donderdag als ik nog niet ongi ben weer bellen en dan gaan we kijken hoe en wat :?

Door de Clomid werd mijn LF welgeteld 18 dagen :|. Echt bizar.... :roll:

Tessa23
2 March 2010, 08:40
Snippie rustig aan!

becky88
2 March 2010, 08:42
snippie meid doe rustig aan!
hoop dat je je snel beter voelt!!

kim ja dat zei je idd daarom had ik ook gebeld.
maar met Femara hebben ze het nog nooit meegemaakt

Babii
2 March 2010, 08:43
Nee, dat hadden ze met Clomid ook nog nooit meegemaakt bij mij haha. Wel *** dat je nu weer moet afwachten zeg :(.

@ Snippie, ik zei toch dat je rsutig aan moest doen! Luister nu eens naar Kimmie :P. Nee lieverd, rustig aan!

snippie
2 March 2010, 08:48
Nee, dat hadden ze met Clomid ook nog nooit meegemaakt bij mij haha. Wel *** dat je nu weer moet afwachten zeg :(.

@ Snippie, ik zei toch dat je rsutig aan moest doen! Luister nu eens naar Kimmie :P. Nee lieverd, rustig aan!

Huh rustig aan doen echt dames heb niks wilt gedaan.lig op de bank rustiger kan ik niet doen.

KNUF

Mila
2 March 2010, 10:09
becky, he vervelen dat hij negatief is! Kan het niet zijn dat je (omdat de waarde onder de 20 was) dat je helemaal geen eisprong hebt gehad en dat je daarom nu niet ongesteld word? (ik weet niet zeker of dat kan hoor :oops: )

Mila
2 March 2010, 10:11
ik bedoelde dat de waarde onder de 30 was :oops:

becky88
2 March 2010, 10:12
de gyn. zei dat ik een eisprong heb gehad omdat t eitje weg was en er zat vocht achter de baarmoeder dus dat betekende dat het eitje is gesprongen
en ik had zaterdags en zondags een positieve ovulatietest

snippie
2 March 2010, 10:16
Ik Moet vanmiddag werken ben de enigste vaste krach ana gezien mijn collega voor lange tijd in de ziekte wet zit.
normaal werkte we samen op dinsdag met 1 inval.
nu dus met 2 invallers.
dus moet vanmiddag wel.

Mara heb daarna weekend:D!!

Omdat ik vledenw eek veel gewerkt had had ik sowiezo al een tijdje geleden voor donderdag vrij gevraagd.
ik heb oppassen ook af gezegt voor vrijdag erg balen maar is niet anders.

KNUF

Mila
2 March 2010, 10:21
de gyn. zei dat ik een eisprong heb gehad omdat t eitje weg was en er zat vocht achter de baarmoeder dus dat betekende dat het eitje is gesprongen
en ik had zaterdags en zondags een positieve ovulatietest

ok, dan kan dat het idd niet zijn.

Babii
2 March 2010, 11:10
becky, he vervelen dat hij negatief is! Kan het niet zijn dat je (omdat de waarde onder de 20 was) dat je helemaal geen eisprong hebt gehad en dat je daarom nu niet ongesteld word? (ik weet niet zeker of dat kan hoor :oops: )

Nee joh! Dat eitje was al groot genoeg en was opeens weg. Het komt heel vaak voor dat een eisrpong waarde minder dan 30 is en vanaf 30 is het pas goed te bevruchten.

Daarom duurt het soms wat langer voordat een vrouw zwanger is. Haar progesteron duidt er zeker op dat er een eisprong is geweest, dit was ook te zien aan de inwendige echo.

Babii
2 March 2010, 11:13
Whahaha ik reageer weer op een opmerking waar al op gereageerd is :lol: :roll:

2 March 2010, 14:15
Heeeee meiden!

Ik heb bijgelezen, maar het is me allemaal neit zo goed bijgebleven geloof ik...
Becky (ja dat heb ik zeeeeeker onthouden), jammer joh negatief .. maargoed, je bent nog niet ongesteld dus we gaan niet meteen van het negatieve uit he!

Ik kreeg vanmiddag een shocking telefoontje.
mag dr eigenlijk niet over praten, maar zit er zo vol van dat ik het hier toch even wil vertellen.

Mn zus is miss ongepland zwanger.
Vrijdag gaan ze geloof ik testen,
even afwachten dus!

Tessa23
2 March 2010, 15:00
Hmzz Essie dubbel gevoel dus!

Mila
2 March 2010, 15:23
Essie, dat is dan zeker een dubbel gevoel!

Nou ik voel geen enkele steek meer en slijmverlies is er ook bijna niet, dus verwacht morgen geen goede eitjes meer, dus dan waarschijnlijk ophogen morgen en dan maar hopen dat dat wel wat doet..

Bati
2 March 2010, 17:01
@ Sharon: ja ik vroeg t me af, maar nu begrijp ik t wel. Gelukkig dat je t weet dat ik het niet kwetsend bedoel ofzo!
Soms kan t zow verkeerd hier op t forum staan en dan ben je toch altijd wel een beetje bang dat iemand t verkeerd kan opvatten. Dat is wel altijd wat minder op een forum.....
@ Becky: Hopelijk ben je toch zwanger, donderdag weet je dus meer? DUIMDUIM
@ Essiee: hmmmzzz heel erg dubbel. Wist je fam ervan af dat je zwanger was?
@ Snippie: Hoe gaat t met jouw meid, hopelijk niks meer gebeurd! Goed zo dat je rustig aan doet!
@ Kimberley: Beterschap!
@ Babii: hoe is t met jouw???? Ben je de pil nu toch aan t gebruiken? Hoe reageer je erop? En hoe lang moet je t gebruiken????
@ Hier: donderdag ff langs ha, voor mn ongi die weer zoek is. Ben benieuwd wat hij zegt. De vorige x wilde hij me de pil weer geven, maar dat hoeft van mij niet. Donderdag een andere ha (invaller). Maar ik ga niet weer de provera slikken. Kan wel elke keer dat gaan doen, maar dat heeft geen nut. Als we dadelijk gaan proberen heb ik daar niks aan.....*zucht*

snippie
2 March 2010, 17:57
Essie meis dubbel zeg:S!

hier lekker weekend.
vandaag ging goed als ik maar als een slak fietste anders voelde ik weer wat op komen.
bah hoop dat het snel over gaat.

Babii
2 March 2010, 19:19
@ Essiee, logisch dat het een dubbel gevoel geeft :(. Het is bij jullie ook nog zo kort geleden. Knuffel!

@ Snippie, rustig aan doen meissie. Ik zei toch: NIET GAAN FIETSEN :P ;)

@ Ankie, ik heb huiduitslag van de pil dus hoop er snel mee te kunnen stoppen, heb nu 10 pillen ingenomen dus zal dan nog geen bloeding komen. Vreselijk irritant die jeuk.

snippie
2 March 2010, 19:22
fietsen is goed voor de mens!
heb een hekel aan de bus :oops:

Babii
2 March 2010, 20:15
Het is ook goed voor je, maar niet als je gisteren al zo een duizeling hebt gehad. Dan moet je op jezelf letten jij eigenwijsje ;).

snippie
2 March 2010, 20:20
Het is ook goed voor je, maar niet als je gisteren al zo een duizeling hebt gehad. Dan moet je op jezelf letten jij eigenwijsje ;).

ne ehoor niet eigenwijs moest optijd op me werk zijn en wilde gewoon lekker optijd thuis zijn het is maar 10 a 15 min fietsen en met de bus doe ik er langer over

Babii
2 March 2010, 21:07
Het is wel eigenwijs ;). Althans ik vind het mega eigenwijs. Zeker met wat er gisteren gebeurde.

snippie
2 March 2010, 21:09
ikke niet.vind me werk gewoon te leuk en fietsen te lekker.

want gisteren kwam niet door het fietsen hoor.

Tessa23
2 March 2010, 22:06
Slaap lekker meiden !

snippie
3 March 2010, 06:38
Syl succes vanmorgen! KNUF

Mila
3 March 2010, 08:20
nou alles is weg! slijmvlies is nog wel 5,5 mm maar alle eitjes zijn onder de 10 mm!
Per vandaag moet ik ophogen naar 50E puregon en vrijdag al weer terug komen, ze willen kleine strapjes omhoog en goed bijhouden omdat als ik iets te veel hormonen krijg ik er gelijk heel goed (te goed) op reageer.
Het kan dus zijn dat ik nu op 50 E een goed eitje aan ga maken, maar het kan ook zijn dat mijn lichaam denkt: we hebben ons best gedaan, dus bekijk het maar en dat ik weer aan de provera moet... Dus het is en blijft afwachten hoe ik ga reageren op de 50E en hij gaf ook aan dat als ik op de 50E al gelijk heftug reageer door gelijk al veel eitjes aan te maken dan gaan we weer een stapje terug, dan heeft de 50E het begin gedaan en dan mag een stapje terug het afmaken.. Het kan dus alle kanten opgaan. :roll:

snippie
3 March 2010, 08:25
nou alles is weg! slijmvlies is nog wel 5,5 mm maar alle eitjes zijn onder de 10 mm!
Per vandaag moet ik ophogen naar 50E puregon en vrijdag al weer terug komen, ze willen kleine strapjes omhoog en goed bijhouden omdat als ik iets te veel hormonen krijg ik er gelijk heel goed (te goed) op reageer.
Het kan dus zijn dat ik nu op 50 E een goed eitje aan ga maken, maar het kan ook zijn dat mijn lichaam denkt: we hebben ons best gedaan, dus bekijk het maar en dat ik weer aan de provera moet... Dus het is en blijft afwachten hoe ik ga reageren op de 50E en hij gaf ook aan dat als ik op de 50E al gelijk heftug reageer door gelijk al veel eitjes aan te maken dan gaan we weer een stapje terug, dan heeft de 50E het begin gedaan en dan mag een stapje terug het afmaken.. Het kan dus alle kanten opgaan. :roll:

he lieverd!!!!bah zeg!!!ik hoop zo dta je binnen kort een goed vol groeid eitje hebt!
ik duim heeeeeeeeel hard voor je lieverd!

becky88
3 March 2010, 08:30
sylvia dat meen je niet!!
het zit jullie ook echt niet mee he! :(
ik ga heel hard voor je duimen dat het met 50E wel goed komt

ik ben gisteren ongesteld geworden, dus had een LF van 16 dagen :?
vanaf morgen weer aan de medicatie en dan op naar de volgende ronde :)

snippie
3 March 2010, 08:43
becky meis aan de ene kant were fijn! maar had liever gehoord dta je zwanger was.
knuf

Mila
3 March 2010, 08:45
becky, ik heb je al gesproken meid! ;)

snippie, hoe gaat het nu met jou? na al die enge verhalen?

Beebie25
3 March 2010, 08:53
Jammer becky.....op naar de volgende ronde ;)

snippie
3 March 2010, 09:28
becky, ik heb je al gesproken meid! ;)

snippie, hoe gaat het nu met jou? na al die enge verhalen?

Nou mijn man is bang dta het me bloeddruk is!
want kan dus niet meer normaal op normala tempo fietsen!
heb vanmorgen weer even gefiets (noem het eigenwijs,maar moest echt gebeuren)
en kreeg weer hard klopingen en naar gevoel in me hoofd.
dus de komende dagen niet meer fietsen.
mag ik nu dus ook niet meer van em man!
voel ik me morgen nog zo moet ik naar de HA!

Ram1988
3 March 2010, 09:37
Snippie!! doe maar lekker rustig aan meissie, en idd anders ff langs de HA!
Wanneer ging je nou testen haha?

Mila
3 March 2010, 09:54
esther, ik ga zo naar jou werk toe om te stemmen :? hahahaha

snippie
3 March 2010, 10:02
ikke ga zaterdag pas testen als het nog nodig is.

ikke hoef niet te stemmen:P!
mijn gemeente gaat samen met nog ene gemeente dus hebben in nov een eigen stem moment:)

Ram1988
3 March 2010, 10:02

whoeeehoeeeee ik ben lekker vrij :P
jaa ze waren gister al aan t opbouwen haha

Mila
3 March 2010, 10:06

lekker is dat, eigenlijk ben ik ook vrij, maar mijn mentorkind moet naar het ziekenhuis voor een lang onderzoek dus ik mag mee :roll: 75 min. stil liggen... :? dus ik breng mijn middag in het ziekenhuis door

Ram1988
3 March 2010, 10:07

lekker is dat, eigenlijk ben ik ook vrij, maar mijn mentorkind moet naar het ziekenhuis voor een lang onderzoek dus ik mag mee :roll: 75 min. stil liggen... :? dus ik breng mijn middag in het ziekenhuis door

oehh ik moet nog bloedprikken vanmiddag haha

Mila
3 March 2010, 10:10
hahaha misschien zie ik je wel ;)

snippie
3 March 2010, 10:11
ik heb al weekend zelfs:)

Ram1988
3 March 2010, 10:11
hahaha misschien zie ik je wel ;)

wie weet ;)

Mila
3 March 2010, 10:13
ik heb al weekend zelfs:)

toe maar.. ik heb nu 3 weekenden geen weekend.. ;) moet dit weekend extra werken en morgen cursus, ben alleen vrijdag vrij en vandag een klein beetje

snippie
3 March 2010, 10:18
ik heb er speciaal voor gekozen nu lekker 5dagen weekend te hebben.
omdat ik vleden week alnge dagen heb gemaakt!

straks weer 2weken 3dagen en dan weer lekker 5dagen weekend:P

Thyra
3 March 2010, 10:29
lekker hoor snippi, zou ik ook wel willen een lang weekend vrij ;)

ik weet nog niet of ik ga stemmen vandaag, denk t niet

snippie
3 March 2010, 10:31
ik heb sowiezo altijd lang weeken werk maandag,dinsdag en donderdagmiddag

Thyra
3 March 2010, 11:05
In de kraamzorg werken we altijd 8 of 10 dagen achter elkaar en dan zijn we zo'n 3 a 4 dagen vrij.

snippie
3 March 2010, 11:07
In de kraamzorg werken we altijd 8 of 10 dagen achter elkaar en dan zijn we zo'n 3 a 4 dagen vrij.

dat zou ik dus niet kunnen.
ik kan max 2 dagen achter elkaar werken.

Thyra
3 March 2010, 11:08
ik had er in het begin ook moeite mee, maar nu ben ik eraan gewend.
Fijn dat je daar op je werk een gepast rooster voor krijgt.

Beebie25
3 March 2010, 11:20
Jeetje dames, wat heerlijk al weekend, ik heb vrijdag om half 1 weekend....net ff een paar uurtje vrij gevraagd....moet nog schoenen hebben voor onder mn trouwjurk en ga zaterdag locaties voor de foto's bekijken dus dacht neem lekker vrij haha :D hier alweer heel de dag geen fuck te doen pffff....wordt weer een lange dag

snippie
3 March 2010, 11:24
ik had er in het begin ook moeite mee, maar nu ben ik eraan gewend.
Fijn dat je daar op je werk een gepast rooster voor krijgt.

is niet aan gepast:)
heb gewoon een baan gevonden waarbij ze alleen maandga dinsdag en donderdag open zijn en
alleen smiddags behalve met studie dagen en vakanties zijn we hele dagen op.maar ik werk sowiezo maar 3 dagen.
ik werk op een buiten schoolse opvang

Thyra
3 March 2010, 11:47
ik ga ffies boodschappen doen,. tot zo!

Babii
3 March 2010, 13:58
@ Becky, verdorie meissie :(. Ik weet dat medicatie kan zorgen dat je LF iets langer wordt. Dit kan te maken hebben doordat je lichaam moet wennen of dat je gewoon anders reageert op medicatie. Met medicatie (spuiten) is mijn LF 12 dagen :|. Met Clomid 18 dagen :(. Had liever een mooie test gezien, maar op naar de volgende ronde. Gelukkig werkt de medicatie goed!

@ Sylvia, he verdorie meissie :(. Dan maar weer doorspuiten, zit jou ook niet mee he :(

@ EstherH, succes met prikken lieverd!!!

@ Snippie, ik vind je gewoon een lekker ding :P. Niet eigenwijs, het moest gewoon. Meissie ga je wel ff naar de HA om alles te laten checken? En ehm vandaag zou je NOD zijn toch? Volgens de ICSI terugplaatsing toch, maar jij test pas zaterdag. Me duimen blijven draaien!

snippie
3 March 2010, 14:10
Nou vandaag is nod volgends ICSI ei.
maar voor terug plaatsing zaterdag omdat ze zeggen als je dan nog niet ongi bent dan zit de kans er groot in dat je
zwanger zwanger bent.
wij hopen nu dat het nu dus echt blijft zitten en niet zoals vorige keer even later op de dga toch fout gaat.
maar we denken positief en laten het op ons afkomen:)!meer kunnen we niet.

maar lieverd is het allemaal te handelen zo?
Je gaat ook door een moeilijke twee stijd!knuf
KNUF

Babii
3 March 2010, 14:26
Haha, ja dat bedoelde ik met de ICSI, het ICSI ei :). Ik duim gewoon door lieverd, maar dat er vandaag nog niks is zegt ook al wat :D. We duimen en duimen :D.

Ach, het gaat hier wel hoor. Kennis van Stephan gaat stoppen met de pil. Dus ik leg haar uit dat ze kan ontpillen daarna, maar nee hoor dat hoeft zij niet. Ze raakte ook door haar pil zwanger :roll: Ja dus? ik ook... Nee zegt ze, jij hebt ook de prikpil gehad dus die heeft alles verkloot bij jou. Ik ben toch sneller zwanger.

Ik denk wtf, het is toch geen wedstrijdje ofzo? Nee zij denkt positiever dan mij dus bij haar is het eerder raak. Bah wat walg ik van zulke opmerkingen!

Ram1988
3 March 2010, 14:43
KIM WIL JIJ MIJ EENS NIET BOYCOTTEN!!!
wilde je krabbelen zie k dit: Helaas is dit profiel prive, en niet voor iedereen zichtbaar

:P

Babii
3 March 2010, 14:45
Ja ik weet niet wat ik gedaan heb :|. Me profiel doet het niet, althans ik zie me eigen krabbel, maar niemand kan me meer krabbelen :roll:

Ram1988
3 March 2010, 14:45
Ja ik weet niet wat ik gedaan heb :|. Me profiel doet het niet, althans ik zie me eigen krabbel, maar niemand kan me meer krabbelen :roll:

hahahaha okee ;)

snippie
3 March 2010, 14:46
hihi Esther daar kwa ik gisteren ook achter!

Babii wat een KUTWIJF! jah sorry voor mijn taal gebruik maar kan em daar zo boos om maken om zulke mensen.
Ze gaat het misschien nog wle ervaren en dan piept ze anders!jah sorry mag ik niet zeggen maar zeg het lekekr toch!

KNUFFEL voor jouw

Babii
3 March 2010, 15:13
Nou me broertje heeft het alweer gefikst. Had me profiel op prive gezet zegt ie :|. Zou niet weten hoe, maar hij stond erop ;).

@ Snippie, nou zo reageerde ik ook. Wilde bijna tegen der zeggen: ik hoop dat je mee moet maken wat ik mee heb gemaakt en vele anderen! Wat een walgelijk mens is dat!!! Nee zij is lekker eerder zwanger en door haar positieve mentatiliteit en gedachten is dat gewoon zo. Op de manier hoe ik denk is dat niet zo.

Nou DIKKE VINGER VOOR HAAR :evil: Hoop dan echt dat iemand moet vechten oor ze doel als ze dit zeggen, mag het niet zeggen hoor, maar ook ik zeg het lekker toch :P

Mrij
3 March 2010, 15:13
Becky, wat balen meid! Had je al gesproken, maar ook hier nog maar even een dikke knuffel voor jou!

Sylvia, pff heb ´t zo met jullie te doen! Het wordt nu echt wel een keer tijd voor positief nieuws voor jullie hoor!

Snippie, wat spannend meid, ik hoop zoooooo dat het goed gaat dit keer, het is jullie (net als Syl en de rest natuurlijk ook hoor) zo gegund!!!

Kim, pff heel iritant zulke mensen, ik heb het ook mee gemaakt, diegene is nu wel zwanger en steekt ons ook nog behoorlijk de ogen uit, maarja we proberen er maar boven te staan he :roll:

Tessa23
3 March 2010, 15:14
Wat een rare praatjes heeft ze dan zeg Kim!! Bahh..

Mrij , hoe is het nu ??

Mrij
3 March 2010, 15:17
Hey Tessa, met mij nog niet zo.. wordt eigenlijk alleen maar erger :( Probeer steeds te werken, maar langer dan 2 uur hou ik het niet meer vol, heb heel erg hoofdpijn, misselijk, duizelig en dan de pijn in m'n nek niet te vergeten.
Gisteren weer bij de huisarts geweest, die constateerde het post whiplash syndroom, kan maandag met fysio beginnen, hoop dat het gaat helpen, wordt hier zowat depressief van :roll:

Hoe is het met jou?

Tessa23
3 March 2010, 15:25
Pff dat is ook klote zeg , dat je je steeds zo voelt , hoop voor jou dat die fysio gaat werken en je snel minder klachten hebt..

Hier verder alles oke hoor!

Mrij
3 March 2010, 15:44
Fijn dat het met jou goed gaat!

Ja, baal er gewoon enorm van, dat je door zo´n lullig ongeluk zulke klachten krijgt!

snippie
3 March 2010, 16:11
mrij meis wta klote zeg!!!

knuffel

Mila
3 March 2010, 16:14
mrij, dat is klote zeg! Maar hopen dat de fysio beter kan helpen.

kim, moet je nu 1 maand de pil slikken of langer? en wat gaan ze hierna doen bij jou?

all, ik ben eigenlijk blij dat er niks meer zit en dat ik op kan hogen dan dat er nog 2 van 13 mm zitten en dan ophogen, want nu begin ik voor mijn gevoel weer met een schone lei en niet met 2 'oude' eitjes zeg maar

snippie
3 March 2010, 16:20
syl lieverd fijn dat je het niet heel erg vind.
en straks heb ej 2 of 1 pracht eitje!
want we hadden een afspraak he!
KNUF

Mila
3 March 2010, 16:27
syl lieverd fijn dat je het niet heel erg vind.
en straks heb ej 2 of 1 pracht eitje!
want we hadden een afspraak he!
KNUF

Ik zal me proberen aan de afspraak te houden, maar of mijn lichaam het daar ook mee eens is betwijfel ik even heel erg ;)
Maar ben nu gewoon alleen eigenlijk heel benieuwd naar zaterdag naar jou!!

Babii
3 March 2010, 16:48
Ik moet niks Sylvia :). Het is me aangeraden om zelfs een half jaar de pil te slikken. Ik doe dat mooi niet, heb 2 dagen geleden mijn laatste ingenomen, want zat onder de huiduitslag en had giga jeuk. Nu trekt alles weer weg nu ik niks slik ;).

Dus ik slik mooi niks en zoals eerder gemeld is er momenteel niks aan te doen bij mij, ja IVF en daar sta ik echt niet achter. Dan wil ik eerst zeker weten dat me lichaam het niet meer gaat doen en dan wacht ik wel een jaar :).

Mila
3 March 2010, 18:33
kim, dat is minder dat je zo;n last hebt van de pil!

Kan het zijn dat ik ongesteld ga worden terwijl ik gewoon puregon spuit? of kan dat niet? Ik heb een weeig ongesteldheids gevoel in mijn buik :? maar ik spuit gewoon puregon!?

Babii
3 March 2010, 18:59
Dat heb ik ook tijdens het spuiten hoor Syl, meestal betekend dat bij mij de groei van eitjes.

becky88
3 March 2010, 19:39
hey meiden,

ben voorlopig even niet meer hier te vinden.
zijn vanmiddag hals over kop naar limburg gegaan omdat vriendlief z'n oma is overleden.
het heeft er behoorlijk ingehakt en zal dus voorlopig alleen tijd doorbrengen met familie en vriendlief.

Liefs

Babii
3 March 2010, 19:40
Jeetje Becky! Gecondoleerd meissie, ook voor Danny! Rustig aan en je weet me te vinden ;).

snippie
3 March 2010, 19:41
hey meiden,

ben voorlopig even niet meer hier te vinden.
zijn vanmiddag hals over kop naar limburg gegaan omdat vriendlief z'n oma is overleden.
het heeft er behoorlijk ingehakt en zal dus voorlopig alleen tijd doorbrengen met familie en vriendlief.

Liefs

Wow meid gecondoleerd!! heel veel sterkte!

Bati
3 March 2010, 19:41
@ Becky gecondoleerd en veel sterkte! (ook voor je vriend en fam)

Mila
3 March 2010, 20:17
becky, gecondoleerd met dit verlies!

kim, dit is echt een ongesteldheidsgevoel en geen groei gevoel.. dat verschil voel ik na al die tijd wel. Mijn vriend heeft ook een beetje biukpijn dus misschien lag het aan het eten ofzo.. ik wacht morgen even af en anders bel ik mijn gyn.

Babii
3 March 2010, 20:20
Nou ik heb ook afgelopen rondes een ongesteldheidsgevoel gehad, vraag maar aan Snippie, heb der toen volgegooid met vragen. Ik dacht ook steedsL nou nu breekt er een menstruatie door, maar niks :(

snippie
3 March 2010, 20:36
syl dat klopt wat babii zegt.

maar lieverd jij kent je lichaam het beste.

meiden ik gata naar bed.lekker in bed 10jaar jonger in 10dagen kijken.
man lief is een spel spelen wat ik ook speel en hij is verder anders weet ik al wat er gata gebeuren hihi!
KNUF

Mila
3 March 2010, 20:49
als mijn eitjes groeien heb ik meestal steken en nu heb ik net zoals bij een menstruatie een weeig gevoel, zere rug en zere benen en dat heb ik nog nooit gehad bij groeiende eitjes :? ach we wachten af

Babii
3 March 2010, 20:51
Ben er inmiddels wel van overtuigd dat iedere ronde weer anders is. Maar er kan toch geen menstruatie uitbreken zonder eisprong, of ligt het aan mij?

snippie
3 March 2010, 20:53
Syl lieverd ik zei toch ook jij kent je lichaam het beste en elk lichaam reageerd er anders op .
Knuf

Babii
3 March 2010, 20:55
Ik ga slapen meidne, die pil maakt me ook moe :(. Knuffel!

Mila
3 March 2010, 21:08
Ben er inmiddels wel van overtuigd dat iedere ronde weer anders is. Maar er kan toch geen menstruatie uitbreken zonder eisprong, of ligt het aan mij?

jawel dat kan wel, want ronde 2 heb ik ook met puregon geen eisprong gehad en wel ongesteld geworden, dus het kan wel, maar volgens mij niet zoals nu terwijl ik nog hormonen spuit.. ach laat maar we wachten morgen wel af..

Ram1988
4 March 2010, 09:11
GOEDEMORGEN MEIDENNN :mrgreen:
Ik ga vandaag maar eens lekker mijn tuintje weer een beetje op orde brengen, tis echt heeeerlijk weer!

Babii
4 March 2010, 09:13
Ahhh Es, kan je mijn tuintje ook even komen doen. Haat tuinen doen :P.

Ram1988
4 March 2010, 09:14
Ahhh Es, kan je mijn tuintje ook even komen doen. Haat tuinen doen :P.

jaa ik ook :| maar t moet wel even gebeuren hahaha :mrgreen:

4 March 2010, 09:55
Aaaah ik kom wel, heeeerlijk in de tuin werken! Zonnetje op mn rug ..
Vooral als ht dan klaar en weer netjes is kan ik dr echt van genieten!
Binnenkort ga ik de voortuin doen ... achter zie ik wel een beetje tegenop, dat is altijd zoveel werk!

Jeetje becky dat is even goed schrikken. Gecondoleerd. Zorg maar goed voor elkaar!

snippie
4 March 2010, 10:17
gefeliciteerd meissie!!!
knuf

Lunanoa
4 March 2010, 10:22
Zomers sta ik ook te hossen in de tuin :lol: Heerlijk.
Strapless shirtje aan & een korte broek :roll: Heerlijk gezicht. Maar de tuin wordt er weer een beetje netter van & ik word bruin. Kan niet beter dus :P

Wij hebben een enorm lelijke tuin & we doen er ook geen flikker aan. Alleen maaien, bijknippen e.d.
We hebben aan de zijkant rozenbottels :? Die moet ik er elke keer weer helemaal uithossen. DRAMA
Maar tis een huurhuis & we willen niet investeren in de tuin. Pas als we ons droomhuisje hebben gekocht gaan we investeren e.d. :D

Nou EstherH succes meid! Tis wel lekker weer zeg, met dat zonnetje :D Heerlijk!
Pas wel op met modder aan ej vingers, nadetijd goed wassen want de Listeria bacterie kan ook in modder zitten.

snippie
4 March 2010, 10:53
hihi zit gewoon met me mams op hyves:) ze is 61:)

snippie
4 March 2010, 10:59
leuk toch Snippie!
mijn moeder is pas 60 geworden en hyvet alle kanten op haha!

Jah erg leuk hihi:)
ze zei laats ook zo blijf ook een beetje op de hoogte van je hihi!
ze zget dan hoef je niet steeds te mailen of te bellen lees het toch wle op hyves in je wwwtjes:)

Ram1988
4 March 2010, 11:13
Jamilah: Gefeliciteerd met je ventje zn 1e tandje :mrgreen:

Becky: Sterkte meissie, Gecondoleerd

Nou luna, onze achtertuin is ook niks, maar die wordt binnenkort aangelegd heeeerlijk :D

Ram1988
4 March 2010, 11:15
Heeft iemand trouwens nog wat van storm gehoord?
of ze al is bevallen?

Mijn mening... k vond t toch allemaal een beetje een raar verhaal dat ze ineens weg was haha

snippie
4 March 2010, 11:17
Esther was zo plots he.

nee weet het niet maar sommige meiden staan nog wel in haar hyves van het forum dus die zullen het ons vast melden als ze bevallen is!

ikke ga nu weer slapen :oops:
KNUF

Lunanoa
4 March 2010, 11:26
Ik zet niks op het forum over mensen die hier niet meer willen zijn. Als zij die keuze maakt vanwege privecy redenen, dan heb ik daar respect voor.

Snippie: Wat cool dat je moeder op hyves zit! Mijn moeder is 47 en kan nog maar sinds een jaar met haar mobiele telefoon omgaan :lol: Dat hyven wordt dus helemaal niks hahaha.

4 March 2010, 11:29
Haha lun wat kan jij toch heerlijk vertellen he!
Onze achtertuin ziet er op het moment ook echt verschrikkelijk uit, het gras moet helemaal opnieuw door het zwembad.
Eerst binnen alles weer lekker op orde, dan de tuin weer!

Jamilah, aaaah leuk joh .. nu op naar de rest!!

Es, mee eens. Ik kan het niet zo goed begrijpen .. er wrdt geen alien geboren die niemand mag zien, het is toch geen ´geheim´.
Maargoed, ieder zn ding! En zoiezo, dan hóéft ik het allemaal niet eens meer te weten.
Ze is trouwens precies op dezelfde dag uitgerekend als een vriendin van ons! Toevallig!

Ons neefje ligt in het ziekenhuis, 3maanden oud en ze weten niet wat hij heeft. Gerum.
Zo zn zusje even ophalen .. lekker naar de speeltuin!

Ram1988
4 March 2010, 11:31
Ik zet niks op het forum over mensen die hier niet meer willen zijn. Als zij die keuze maakt vanwege privecy redenen, dan heb ik daar respect voor.

Snippie: Wat cool dat je moeder op hyves zit! Mijn moeder is 47 en kan nog maar sinds een jaar met haar mobiele telefoon omgaan :lol: Dat hyven wordt dus helemaal niks hahaha.

hahaha mijn moeder kan smsen en bellen.. mailen en msn ook nog wel maar hyves, nee dat wordt niks haha :D

Lunanoa
4 March 2010, 11:31
Ah wat vervelend dat hij in het ziekenhuis ligt. Waar heeft hij last van dan?
Ze weten niet hoe het kan, maar bedoel de reden... Overgeven, of kortademig ofzo?

4 March 2010, 11:38
hahahaha esther mam ook. Ze heeft dr ook geen intresse voor, dus dat gaat niet werken :lol:

Lun, hij was al ruim 4 weken verkouden. Keertje naar de dokter geweest ..
ging maar niet over.
De laatste paar dagen wilde bijna hij niet eten, veel huilen en ademde sinds een week heel schokkerig.

Gisterochtend wilde mn schoonzusje hm uit bed halen smorgens, was hij gloeiend heet (39.7koorts), heel zn bedje onder de diarree.
Naar de dokter, meteen naar het ziekenhuis en daar moest hij dus blijven.
Bloed afgenomen, aan de zuurstof. Ze dénken aan een infectie oid. Ligt nu in carantaine (.. of hoe schrijf je dat)
Gerum het ventje!

Lunanoa
4 March 2010, 11:40
Es, mee eens. Ik kan het niet zo goed begrijpen .. er wrdt geen alien geboren die niemand mag zien, het is toch geen ´geheim´.
Maargoed, ieder zn ding! En zoiezo, dan hóéft ik het allemaal niet eens meer te weten.
Ze is trouwens precies op dezelfde dag uitgerekend als een vriendin van ons! Toevallig!

Vind wel dat je ieders mening moet respecteren. Storm heeft hele goede redenen voor dit besluit & die heeft ze hier ook geuit om jullie zonder rare gevoelens "achter te laten".
Maar in dat geval moet ik jou mening ook respecteren natuurlijk.

Vind het alleen zo raar dat iedereen er wéér op terug komt & zich er zo druk om maakt. Misschien is het verstandig om het los te laten.

Lunanoa
4 March 2010, 11:41
Ah wat zielig Essie. Ik hoop dat het dan maar gewoon een virus is wat makkelijk te verhelpen is.
Hopen dat hij zich snel beter voelt!

Ram1988
4 March 2010, 11:44

Vind wel dat je ieders mening moet respecteren. Storm heeft hele goede redenen voor dit besluit & die heeft ze hier ook geuit om jullie zonder rare gevoelens "achter te laten".
Maar in dat geval moet ik jou mening ook respecteren natuurlijk.

Vind het alleen zo raar dat iedereen er wéér op terug komt & zich er zo druk om maakt. Misschien is het verstandig om het los te laten.

Mijn schuld sorry! moest er ineens aan denken, was niet of iemand een naar gevoel aan te praten of iets!
Natuurlijk respecteer ik wat ze doet is ook haar keuze! maar goed mijn mening is mijn mening :D
Lekker duidelijk?!?!?! maar snappie?

4 March 2010, 11:45
Respecteer het ook hoor, zeker wel!
Alleen heb je dr toch 9 maanden gevolgd zegmaar .. en op het laatste moment is dat 'vertrouwen' weg.
Dat is zonde, want voor ons is het óók leuk om te weten hoe het gaat etc.
Ik zit dr verder zeker niet mee hoor, ze moet doen waar ze zich goed bij voelt, als dat deze manier is .. dan is dat zo!!

Oo trouwens, ik kreeg net de bon voor het pakket van de etos.
Wat zal ik doen? Verscheuren?

Ram1988
4 March 2010, 11:47
Respecteer het ook hoor, zeker wel!
Alleen heb je dr toch 9 maanden gevolgd zegmaar .. en op het laatste moment is dat 'vertrouwen' weg.
Dat is zonde, want voor ons is het óók leuk om te weten hoe het gaat etc.
Ik zit dr verder zeker niet mee hoor, ze moet doen waar ze zich goed bij voelt, als dat deze manier is .. dan is dat zo!!

Oo trouwens, ik kreeg net de bon voor het pakket van de etos.
Wat zal ik doen? Verscheuren?

uhhh naar mij opsturen :P

Lunanoa
4 March 2010, 11:47
haha ja hoor EstherH :lol: Gesnapt :lol:

Hmm die Etos bon. Misschien afwachten met je zus? Misschien heeft zij er misschien nog wat aan als ze positief test!

In de Etos box zitten leuke dingen, Difrax speen, Avent Fles, Zwitsal doekjes!
Of wie weet voor jezelf wanneer jullie er weer voor gaan..

4 March 2010, 11:50
Ik moet hm binnen 4 weken ophalen.
Eerst wilde ik even bellen om alles stop te zetten, maar die boekjes vind ik toch wel leuk om te krijgen.
Ook leuk om te lezen als je nog niet zwanger bent!

Ik denk dat ik het gewoon ga halen ... maakt mij het uit!
Zet het wel bij de rest van de spulletjes :roll: ;)

Ram1988
4 March 2010, 11:51
haha ja hoor EstherH :lol: Gesnapt :lol:

Hmm die Etos bon. Misschien afwachten met je zus? Misschien heeft zij er misschien nog wat aan als ze positief test!

In de Etos box zitten leuke dingen, Difrax speen, Avent Fles, Zwitsal doekjes!
Of wie weet voor jezelf wanneer jullie er weer voor gaan..

Fijn zo luun :P
k kan me nooit helemaal goed duidelijk maken op zo'n forum hahaha

Lunanoa
4 March 2010, 11:53
jajoh! Gewoon eerst ophalen & dan na een week afmelden :P
Kun je 'm opnieuw aanvragen de volgende keer!

Weet je al wat meer van je zus?

Babii
4 March 2010, 11:57

Ben ik het mee eens. Sta zelf niet meer in der hyves, maar spreek der zo nu en dan. Maar ook ik zet over andere niks openbaars op het forum als ze hier weg wilde :).

4 March 2010, 11:57
Esther, heb ik ook heel erg .. vind het super moeilijk zonder rare gebaren, gekke bekken enz me goed uit te drukken op 'papier'! :lol:

Ik droomde vanacht dat we een 3 ling hadden gekregen ... echt apart, leek net echt :mrgreen:

Doe ik lun!
Nee, ze is dr ook niet echt open over verder.
Gister nog even gebeld, ze voelde zich wel goed die dag zei ze.
Hopelijk is het allemaal spanning, stress en miss een bijwerking van de MA!

Ram1988
4 March 2010, 11:58
Luun smeer jij trouwens jezelf met zwitsal mama o.i.d.?

Ram1988
4 March 2010, 12:05
Zwitsal mama werkt heel goed, maar als je echt iets fijns wilt hebben, neem dan de bio-oil.
Ik weet natuurlijk wel datje striae vaak niet voorkomt maar bio-oil helpt wel heel goed om het te bestrijden. Ik heb zelf allebei gebruikt en heb geen enkele streep gekregen!

ooh das beter! vanaf wanneer ben je dat gaan smeren dan?

Lunanoa
4 March 2010, 12:08
Ik gebruik idd BIO-OIL & BBBB-creme van VSM.
Ik gebruikte eerder de producten van het Etos merk, ook érg fijn maar kreeg er uitslag van.

Ik heb twee mini striemetjes :twisted: :roll: :evil: :cry:
Heb een enorm litteken bij mijn navel van mijn 2 uitgegroeide navelpiercings. Nu zit er keihard litteken-weefsel & dat is dus "geknapt" baal enorm. Ookal is het miniscuul :lol: :oops:

Lunanoa
4 March 2010, 12:13
Ja precies. Dat doe ik ook :D Het lijkt erop dat mijn velletje nog goed meerekt.
Alleen jammer van die navel, maar was te verwachten met mijn keiharde litteken weefsel, daar zit helemaal geen rek in natuurlijk.
De striemen op mijn heupen, die ik al had van de pil, op elke kant 3 ofzo, die worden nu wel donkerder.
Het lichaam wordt er niet altijd mooier op :lol:

Lunanoa
4 March 2010, 12:15
Ahh Jamilah hou op joh :lol:
We houden het gewoon op het keiharde littekenweefse. Je kunt het wel zien op de buikfoto van de voorkant op mijn babysite, dat mijn navel er héél lelijk en raar uitziet.

Tessa23
4 March 2010, 12:17
Becky gecondoleerd en veel sterkte!

Pff hier is alles ook weer SHIT , ma belde gister helemaal in tranen op dat het over was tussen haar en haar vriend , t werkte al een tijdje niet echt meer maar toch blijft het moeilijk , en ik heb al eens verteld dat mn ma depressief is dus tja dan is het toch anders , ze was gister zo erg aan het overgeven en paniek aanvallen , dus ben lekker bij haar gebleven , ze is vanmorgen wel gaan werken toch knap van haar! maar ja ik blijf me altijd zorgen maken , zo is het en zal ook niet anders worden..

en dan nog mn vriend er bij , die krijgt op zn werk steeds op zn klote voor iets wat andere doen , hij gaat straks en gesprek aan en ziet het niet meer zitten daar pff wel moeilijk allemaal , ik snap hem ook wel maar ik denk gewoon maar zo , je hebt goed werk ,leuk salaris dus denk daar even aan , vaak gaat het wel weer goed als hij gepraat heeft maar hij is nu wel erg negatief , en zon best verleden heeft hij niet dus zo makkelijk ander werk vinden!! zit ook even allemaal tegen!!!!

Lunanoa
4 March 2010, 12:22
Jamilah: Wauw :D

Tessa: Klote meid. Lijkt me moeilijk om zo voor je moeder te moeten "zorgen". Weet hoe het voelt als je moeder depressief is e.d. maar was hier altijd toen ik nog jong was.
Sterkte meid.
Ook klote van je vriend & zijn job. Maar als hij er echt niet gelukkig mee is, zal het misschien toch een opluchting voor hem zijn. Wieweet moet het zo zijn, wij hebben in dezelfde situatie gezeten & vriendlief heeft nu een baan waar hij volledig gelukkig mee is. Dus wieweet moet het zo zijn & komt hem iets moois op het pad.

Tessa23
4 March 2010, 12:25
Ja is ook eigenlijk zo dat ik meer voor haar zorg , vind ik ook niet erg hoor alleen soms ik het moeilijk want ik moet sterk zijn en kan mijn verhalen over mn vriend niet goed kwijt , want dan is ze alleen maar meer zorgen aan het maken.. gister belde ze me op laat nog of ik alsjeblieft komen wou , tuurlijk doe ik ook alleen kan niet veel doen , gelukkig zegt ze dan als je er bent is het al fijn.

En tja met mn vriend ik snap het wel , alleen moet hij eerst verder rond kijken naar andere baan kan die altijd nog weg.. hopen dat het gesprek beter word , komt omdat alles op hem neer komt en ze mensen aan moeten nemen !

Tessa23
4 March 2010, 12:26
Dank je Jamilah79 , tja haha ene dag is er niks en andere dag heb je 2 mensen die het lastig hebben!

Free
4 March 2010, 12:29
Becky, Gecondoleerd meid!! Veel sterkte voor jou en je mannetje!!

Tessa, Vervelende situatie... Goed dat jij er altijd weer voor haar bent!!

Over smeren ;) Ik smeer af en toe met zwitsal mama.. Maar vergeet t vaak, ben helemaal niet van het tutten en smeren.. Enne die streepjes (zeg maar gerust strepen..) heb ik al jaren... Kan me er ook niet echt druk over maken :oops: Als er meer bij komt, ach valt dan al niet meer op... Erg he, dat ik zo denk :D

Ram1988
4 March 2010, 12:34
Tessa, knuffel lieverd!!

hoe doe ik ookal weer foto's oploaden? zal jullie even mijn mini buikje showen ;)

Tessa23
4 March 2010, 12:37
Benieuwd naar je buikje Esther!!

Ram1988
4 March 2010, 12:46
Kheb nog ff ruzie moment :P

Ram1988
4 March 2010, 12:47
http://www.mijnalbum.nl/Album=WVQEHOFS

doettie t?

Free
4 March 2010, 12:49
mooi buikje hoor :D

Ram1988
4 March 2010, 12:52
Ja, Esther, ik zie je minibuikje hoor!
Ziet er al best goed uit!

Zie hier mijn buik in de uren voorafgaand aan de bevalling.
Geen enkel streepje te zien ;)..en toch was ik bijna 18 kg zwaarder.

http://i13.photobucket.com/albums/a283/ ... ssa016.jpg (http://i13.photobucket.com/albums/a283/reumalientje/benaissa016.jpg)

Wauwww wat een mooie buik :D hoop dat ik je na doe haha ;)

Jaaa er komt iets een buikje haha!

snippie
4 March 2010, 12:52
Dames mijn excuses dat ik wat zei over storm was zeker niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen of achter iemands rug om of zo te gana lopen lullen!

tessa meid wat naar dikke knuf!!!

Esther meid je gaat al wat zijn:) leuk zeg!!!

hihi jamilah grote buik:)

Babii
4 March 2010, 12:53
Wauw dat is nog eens een mooie strakke buik Jamilah :D!!

@ EstherH, joehoeeeeee een buikje :D. Wat is ie lief :oops:

Babii
4 March 2010, 12:53
Whoeaaaaaaa Snippie!!! HEt is al dondedag en gisteren was je officiele ICSI testdag. Ik begin het nu wel heeellll spannend te vinden :oops:

Ram1988
4 March 2010, 12:55
Thanks :oops: , was ook erg trots op mijn knoeperd van een buik haha, nog steeds wel eigenlijk hihi...

Op die foto zat ik al volop in de weeën :shock:

aan de bevalling wil ik voorlopig nog niet denken hahaha!

Tessa23
4 March 2010, 12:56
Word al een mooi klein buikje Esther!!

Wow Jamilah mooie buik haha..

Ja snippie word ook spannend voor jou!!

snippie
4 March 2010, 13:06
nou snippie kreeg vanmorgen glas hard van iemand te horen is nog niet heel spannend want vorige keer werd je ook op test dag ongi!was niet zo fijn om te horen.

maar ben al gekalmeerd door iemand:)!
dus op naar zaterdag:)