PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Tessa23
4 March 2010, 13:11
lullige reactie zeg snippie, op naar zaterdag ja!! we duimen voor je!

Mila
4 March 2010, 13:46
esther, wat een mooi buikje heb je al..

snippie, spannend meid! nog een paar daagjes ;) en dan 9 maanden lang!!! :D

tessa, oh dat is wel minder van je moeder en je vriend. denk je goed aan jezelf.

zo ik heb weer een certificaat erbij :) altijd leuk!

en nu lekker vrij!

Babii
4 March 2010, 14:04
nou snippie kreeg vanmorgen glas hard van iemand te horen is nog niet heel spannend want vorige keer werd je ook op test dag ongi!was niet zo fijn om te horen.

maar ben al gekalmeerd door iemand:)!
dus op naar zaterdag:)

Wat een ramdebiel die dat zegt! Sorry hoor, dat had ik gisteren dus ook met die meid die zei dat ze met haar positieve instelling LEKKER sneller zwanger zou zijn als mij + zij werd wel weer gelijk normaal ongi na het stoppen met DE PIL want mevrouw had geen prikpil.

Dus lieverd, die mensen zijn zwaar ***** lekker laten gaan! Wat een KRENG!

Storm1987
4 March 2010, 14:21
Nou hier dan nog een berichtje van mij omdat er toch nog wat onbegrip heerst. Moest er stiekem wel een beetje om lachen want juist diegene die onbegrip tonen zijn meiden waar ik hier het minst contact mee had. De andere en diegene die al langer mee kletsen hebben juist wél begrip voor de situatie.

Essie, ik weet dat jij je niet altijd even subtiel uitdrukt en dat ook niet rot bedoeld dus daar zou ik niks over zeggen hoor haha :P Maar ik snap alleen niet heel erg goed waarom je er mee zit dat ik jou van mijn hyves verwijderd heb. Ik sprak jou werkelijk waar nooit via de hyves dus ik snap niet waarom je er mee zit? Hyves is mijn inziens voor vrienden en kenissen en niet voor mensen die ik niet ken of nooit spreek.

Dat hyves dus voor sommige bedoeld was om mee te kunnen spieken, is voor mezelf niet de gedachen achter hyves. Nu spreek ik dus voor mezelf, want wellicht hebben anderen daar een andere mening over. Maar mijn inziens is hyves te persoonlijk om te delen met mensen die ik nauwelijks ken of nooit spreek (zoals in dit geval van Essie/Sylvia)

Ik heb voor mezelf een besluit genomen om afstand te nemen van het forum. Dat heeft niks met de meiden hier te maken, want.... ik heb het altijd erg gezellig gevonden hier mee te kletsen. Waar het mede mee te maken heeft is dat jan en alleman, elke gek die het wilt, KAN meelezen wat er HIER geschreven word. Je hoeft geen account te hebben of je kunt iedereens naam/onderschrift/profiel zien en dat vind ik een dusdanig groot nadeel aan dit forum dat ik heb besloten hier niet meer te komen. Ik weet dat beheer ervoor kan kiezen om topics en fora privé te kunnen maken, dus alleen zichtbaar voor mensen met een account, maar zij hebben ervoor gekozen dit niet te doen.

Dan kies ik er bij deze voor om niet meer te posten. Ik zou er dan ook geen melding van maken als ik ben bevallen en ik wil ook niet dat het op het forum komt te staan ALS ik ben bevallen en de naam van ons zoontje. Dit heeft puur te maken met keuzes gezien mijn privé situatie en ik denk dat de meeste hier begrip voor op kunnen brengen. Als mijn zoontje straks oud genoeg is mag hij zelf de keuze maken om met zijn hele hebben en houden op internet te komen, maar ik vind niet dat ik voor hem kan beslissen dat zijn leven op het internet komt te staan.

Ik hoop nu dat het voor iedereen duidelijk is en dat niemand zich meer persoonlijk gekrenkt voelt door mijn afstand van het forum en de leden. Maar volgens mij begrepen de meeste van hier het sowieso wel. Mijn dank daarvoor.

Nou ik hoop nu dat de discussie afgesloten kan worden en dat hoofstuk Storm & baby bij deze ook afgesloten kan worden. N

Groetjes!!

Babii
4 March 2010, 14:23
Duidelijk berichtje Storm! Ik heb je dan ook al meerdere malen aangegeven dat ik je keuze voor de volle 100% respecteer, maar zou ook niet anders kunnen. Ik snap je keuze ook heel goed.

Knuffel voor jou!

snippie
4 March 2010, 14:32
Storm begrijpelijk meid!!!!ik vond het eerst alleen raar dat kim plots uit je lijst was terwijl jullie zo'n goed contact hebben.
meer niet meissie!maar ik verder respecteer ik je keuze echt waar!

en hyves is idd niet voor om aventoe te spieken!

het gaat he goed meid! en wat ik eerst al zei.
geniet van het ouderschap starks jullie worden top ouders!

KNUFFEL

snippie
4 March 2010, 14:32
dank je babii:)!knuf

Storm1987
4 March 2010, 14:42
Snippie bedankt voor je lieve woorden. Ik hoop dat jullie wondertje zich nu aan het nestelen is en je over 8 maandjes een prachtig kindje in je armen hebt. Jullie hebben het verdiend!!

snippie
4 March 2010, 14:49
dank je lieverd!

KNUF

Mila
4 March 2010, 14:58
storm, als ik je verhaal lees, begrijp ik het volkomen! Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.
En dat je mij van hyves af hebt, snap ik ook helemaal wij spraken elkaar daar nooit, dus prima.
Ik vroeg het me een paar dagen geleden alleen af, omdat je ook alle mensen waar je dit forum mee gestart bent hebt verwijderd, vandaar toen mijn vraag.
Maar je verhaal is helder en ook al was dat niet helder, het is jou keus.

Succes met de verdere zwangerscap en bevalling! Geniet straks van je zoon!

snippie
4 March 2010, 15:05
syl moet je morgen weer terug?
knuf

Mila
4 March 2010, 15:10
ja heb morgen weer een FM, maar verwacht er niks van, spuit dan pas 2 x 50 E

Tessa23
4 March 2010, 15:57
Mn vriend belde net , daar ging alles weer goed mee , hij had een gesprek gehad met de baas , en hij mag vanaf maandag gewoon zijn eigen werk weer doen en zijn normale tijden werken van 3 tot 11 , nu was het alleen rotzooi op knappen van andere waar hij uit eindelijk de schuld van kreeg als het niet goed gebeurde , had zag er echt tegen op om dan te gaan werken , maar nu kan hij gelukkig zijn ding weer doen wat hij leuk vind! weer een fijn zeg!

snippie
4 March 2010, 16:06
ja heb morgen weer een FM, maar verwacht er niks van, spuit dan pas 2 x 50 E

dat kan al veel verschil hebben hoor.

tessa wat fijn dta het gesprek geholpen heeft
knuf

karin88
4 March 2010, 20:04
hee dames,
is rustig hier ;)
hier is alles goed, we hebben het deze ovu periode echt rustig aan gedaan,
ben ontzettend veel op oefening dus als ik dan thuis ben is het eigelijk meteen op de bank hihi
heb ook geen positieve ovu testen gehad :( weet niet wat dat betekend ?
jullie een idee ?
@sylvia succes morgen !!
@storm geniet van je zwangerschap en je zoon straks !
@snippie hoe is het met je ?

Liefsss

snippie
4 March 2010, 20:07
als je nog geen positieve ovu hebt gehad is er kans dat ei nog niet geweest is.

met snippie alles goed!
knuf

karin88
4 March 2010, 20:58
net weer test gedaan, zit de hele tijd te schommelen tussen de 28 en 30 dagen..
ga maar gewoon maximaal testen ;) hopelijk is me ei laat..
had vanmiddag wel even een soort ei gevoel rechts onder,
fijn dat het goed met je gaat ! zaterdag jou dag toch.. duim voor je !!

Liefs

snippie
5 March 2010, 08:00
dank je karin morgen tetsen idd.

syl hoe was het in het ziekenhuis?
knuf

Tessa23
5 March 2010, 08:05
vraagje , mn eisprong was zondag op maandag , en ben vanaf vanmorgen al misselijk en overgeven terwijl ik nog niks gegeten of gedronken heb , zo snel kan dat toch niet als je wel zwanger zou zijn.. ? misschien anders een buik griep haha

snippie
5 March 2010, 08:13
het kan wel meid!sommige merken het al heel snel.
maar kan ook heel goed iets anders zijn.
knuf

Tessa23
5 March 2010, 08:16
pff haha en ik ben echt nooit misselijk daarom vind ik het vaag , ook geen buikpijn ofzo , alleen recht onder in steekjes alleen mn ei is al duidelijk geweest.. ach ik wacht het nog ff af meer kan je toch niet haha..

Spannend voor jou snippie bijna morgen :D

snippie
5 March 2010, 08:18
nee idd en meissie je moet nog even kan nog vanalles gebeuren.
spannend hoor.

jah morgen testen dan ben ik 3dagen overtijd:)

Mila
5 March 2010, 09:47
tessa, spannend meid!

snippie, hoelaat ga je morgen testen? Ik ben werken dus kan morgen niet op het forum, maar is sms je wel even dan, ok?

ik ben weer in het ziekenhuis geweest en er zitten nu weer 2 eitjes van 12 mm, dus er is weer groei. Mijn BMS is 5,75 mm. Nu is het alleen de vraag of de eitjes ook door gaan groeien, want de vorige keer waren ze 14 mm en toen waren ze weg, dus het blijft spannend! maandag moet ik weer terug..

Ik vraag me alleen af of de eitjes dan wel van goede kwaliteit zijn: eerst groeien ze tot 14 mm dan krimpen ze en nu groeien ze weer naar 12 mm (weet niet helemaal zeker of het dezelfe eitjes zijn hoor), heeft dat invloed op de kwaliteit?

Mila
5 March 2010, 09:49
snippie, wat betekend dit in je onderschrift: masha'Allah ? :oops:

snippie
5 March 2010, 10:07
ik ga morgen ochtend testen als ik wakker ben dus weet niet om hoelaat kan ook om 5uur al zijn maar kan ook pas om 9uur zijn.

lieverd als ze niet van goede kwaliteit zouden zijn zouden ze het afbreken echt waar.als ze daar aan zouden twijvelen.

en wat me onderschrift betekend vertel ik liever in pb.
KNUF

snippie
5 March 2010, 10:11
syl je hebt pb:)!

Mila
5 March 2010, 10:43
je hebt pb terug meid!

snippie
5 March 2010, 10:54
heb het gelzen meissie:)

tanx je hebt er ook 1 terug!
ga zo lunchen en dan weer even naar dromen land :oops: hihi

knuf

Babii
5 March 2010, 11:17
snippie, wat betekend dit in je onderschrift: masha'Allah ? :oops:

Mijn oud klasgenootje is Arabisch en die zei dat heel vaak. Oeps, ik weet de betekenis dus, maar lees dat Snippie het liever via PB doet.

Aangepast bericht door moderator.

Mooie uitdrukking die je in je onderschrift hebt gezet Snippie! Ben blij dat het goed met je gaat. Knuff

snippie
5 March 2010, 13:58
tanx babii!
lieverd hoe is het met jouw?
knuf

Babii
5 March 2010, 14:14
Gaat goed hoor, beetje buikpijn sinds vannacht, had dit dus exact hetzelfde toen ik net aan het ontpillen was van die prikpil. Giga pijn in de onderrug erbij. Ach het zal er wel bijhoren he :(

Ben 4 dagen geleden al gestopt met die pil,. had 10 pillen op, maar tot op heden geen ontrekkingsbloeding :(.

Tessa23
5 March 2010, 16:36
Mijn misselijkheid is weer weg , gelukkig alleen vanmorgen , nu steeds steekjes en vreemd gevoel rechts onder in..

snippie
5 March 2010, 16:40
Babii ik denk omdat het komt omdat je plots gestopt bent.
je was net weer begonnen en nu plots weer gestopt denk dat je lichaam in de waar raakt.
en trouwens soms kan een ontrekkings bloeding wel een week op zich laten wachten.

tessa gelukkig niet meer misselijk meid

Tessa23
5 March 2010, 16:42
Ik vind het zo spannend voor je snippie!

Ik ga zo lekker ijs halen , oke raar weer maar heb ik zin in , italiaan is hier weer open!!

Babii
5 March 2010, 16:44
Nou nee hoor Snippie, dat denk ik niet :). Ben wel eens vaker in 1x gestopt met de pil :P. Me lichaam is sowieso van slag door de prikpil. Ben ook al dagen niet lekker (ziekjes aan het worden) dus dat kan ermee te maken hebben.

Ach heb dan in ieder geval een ontrekkingsbloeding gehad :P. En dan maar wachten of er ooit een echte menstruatie komt ;).

@ Tessa, fijn dat het weer weg is :).

snippie
5 March 2010, 16:46
oke babii.

Thyra
5 March 2010, 18:56
Goedenavond allemaal!

Snippi!! meid ben zo hard aan het duimen voor je voor morgens, heb gewoon al blaren ;)

Ik lees trouwens iedere dag zeker wel bij maar zeg niet altijd wat, dus ik volg alles wel gewoon hoor ;)

snippie
5 March 2010, 18:58
Dank je meis!

Jij ook nog maar even! Ik duim voor je!
Knuf

Lunanoa
5 March 2010, 19:23
Syl: Goed nieuws!

Snip: Mijn duimen zijn ook flink be-blaard :lol:
Zijn jullie morgen niet 5 jaar bij elkaar? :D Of ben ik in de war...

Spannend Tes. Vriendin van me was vanaf de innesteling zo beroerd als een hond. Het kan dus wel ;) Hoop het voor je meid!

Ik blijf gewoon lekker duimen, ook voor Sylvia & Tessa :mrgreen:

snippie
5 March 2010, 19:29
nee 25maart zijn we 5jaar bij elkaar:)

Lunanoa
5 March 2010, 19:30
Owja :oops: :roll:
Zit er opzich best dichtbij, voor een zwangere hormoonbom! :lol:

snippie
5 March 2010, 19:42
das waar hihi!

karin88
5 March 2010, 19:46
Hai dames,
Ik heb nog steeds geen positieve ovu gehad, ben 2x per dag aan het testen dus kan het niet missen..
wil zo graag die smiley zien, en flink klussen. 8-)
@tes. hopen dat het raak is meid, lekker ijsje gegeten meid ?
Ik doe mee aan blaren kweken voor @snippie !!!
Ben de 4000ste afl. aan het kijken van gtst, volgt het al een tijdje nietg meer, maar ben weer goed op de hoogte haha,
zo lekker met een stokbroodje op onze nieuwe bank saw6 kijken :shock:
Liefsss
xxx

Lunanoa
5 March 2010, 19:50
Hopen dat je 'm snel vindt ;) Je ei...

Het is érg spannend GTST :? Oehoehh.. :ugeek:

snippie
5 March 2010, 19:51
Hai dames,
Ik heb nog steeds geen positieve ovu gehad, ben 2x per dag aan het testen dus kan het niet missen..
wil zo graag die smiley zien, en flink klussen. 8-)
@tes. hopen dat het raak is meid, lekker ijsje gegeten meid ?
Ik doe mee aan blaren kweken voor @snippie !!!
Ben de 4000ste afl. aan het kijken van gtst, volgt het al een tijdje nietg meer, maar ben weer goed op de hoogte haha,
zo lekker met een stokbroodje op onze nieuwe bank saw6 kijken :shock:
Liefsss
xxx

Wij(me man en ik) !!!
wist je dat ik het al wist toen arthur zei ik hbe het niet gedaan!
weet niet zo'n gevoel!
KNUF

Lunanoa
5 March 2010, 19:59
Nou ik zit te janken hoor :lol:

snippie
5 March 2010, 20:01
erg he!!!
ik vind het zo erg!!!
en wat danny nou weer doet!!!
ga nu x factor kijken!

karin88
5 March 2010, 20:02
hahahahah :D
dat huilen zou wel aan je hormoontjes komen, ik had waterige oogjes,
was een leuke aflevering, op na de volgende spanning : saw 6 :P

Liefsss

snippie
5 March 2010, 20:06
karin ikke moets niet huilen hoor.
huil sowiezo eigenlijk haast nooit!!! of moet mij echt onrecht aan gedaan worden.
of iemand die baarsoverleiden

Mila
5 March 2010, 20:08
vond het ook wel een spannende aflevering :shock:

mijn vriend zit x factor te kijken en ik wil de pfaffs kijken die ik heb opgenomen, dus ik heb pech denk ik ;)

pff het hele weekend werken voor een collega. als je dan ja zegt dan denk je ik doe het wel even, maar nu denk ik waarom heb ik ja gezegd, bah!

snippie
5 March 2010, 20:11
balen zeg syl!moeilijk is dat he!
kus

Lunanoa
5 March 2010, 20:27
Is moeilijk hé, nee zeggen. Agh, we gaan er vanuit dat die collega dan ook weer eens wat voor jou terug doet ;) Het is fijn zulke collega's te hebben :D

Danny gaat sexen, yeahoe :lol: Moet die domme Sjors maar niet vreemdgaan, zwanger raken, dom doen & hem afwijzen :lol:

snippie
5 March 2010, 20:30
maar toch vind ik het geen reden om meteen met iemand anders het bed in te duiken

Lunanoa
5 March 2010, 20:33
haha zit maar te ouwehoeren. GTST is een dramatische serie hé, daar gebeuren die dingen dagelijks :lol:

snippie
5 March 2010, 20:36
haha zit maar te ouwehoeren. GTST is een dramatische serie hé, daar gebeuren die dingen dagelijks :lol:

weet ik meissie:) maar ik ben iemand die met alles mee leeft :oops:
tot ergenis van me man.maar kan er niks aan doen

Lunanoa
5 March 2010, 20:38
haha oké, ja dan denk je er heel serieus bij na hé.
Ik zie het gewoon als grappige serie met achterlijke gebeurtenissen :lol:

Al moet ik wel janken bij zielige dingen, maar dat zijn de hormonen :lol:

snippie
5 March 2010, 20:43
haha oké, ja dan denk je er heel serieus bij na hé.
Ik zie het gewoon als grappige serie met achterlijke gebeurtenissen :lol:

Al moet ik wel janken bij zielige dingen, maar dat zijn de hormonen :lol:

dat kan ik dus niet.
omdat ik soms vind :oops: ook al is het een sirie dat ze te ver gaan.
ik kon me ook heel ergere aan barbara

Lunanoa
5 March 2010, 20:48
ja hé ? :o
Ieders ding hé.

Gtst is wel het allerlaatste waar ik me druk om kan maken :lol:

snippie
5 March 2010, 20:53
ja hé ? :o
Ieders ding hé.

Gtst is wel het allerlaatste waar ik me druk om kan maken :lol:

maak me er ook niet druk om hoor:(!nou zeg:(
maar om kanker vind niet dat je zo mag doen!!
zelf niet in sirie maar ach mijn probleem.

Lunanoa
5 March 2010, 21:16
haha niet raar bedoelt hoor. Goed bedoelt.

Hmnee kanker is niet niks. Hou ik ook niet zo van nee. In zo'n serie kan ik het wel accepteren. Maar er hoeft in real life maar één keer het woord als scheldwoord te vallen & ik verander in de duivel :evil:

pff ik word afgemaakt door die kleine man.
Gister bij de VK lag hij met de benen omhoog, nou die zelfde nacht issie denk ik 10 keer gedraaid :P Ik voel steeds mijn hele buik ronddraaien & blurpen. Een heel appart gevoel.
Nu gaat hij weer lekker door, inclusief schoppen tegen mijn blaas & darmen. Ik voel het soms zelfs richting mn anus :lol: :lol: :oops: :? :roll:
Mhoehahaha wat klinkt dat goor.
Kan niet wachten tot jullie zwangerschapsverhalen komen :D

snippie
5 March 2010, 21:20
haha niet raar bedoelt hoor. Goed bedoelt.

Hmnee kanker is niet niks. Hou ik ook niet zo van nee. In zo'n serie kan ik het wel accepteren. Maar er hoeft in real life maar één keer het woord als scheldwoord te vallen & ik verander in de duivel :evil:

pff ik word afgemaakt door die kleine man.
Gister bij de VK lag hij met de benen omhoog, nou die zelfde nacht issie denk ik 10 keer gedraaid :P Ik voel steeds mijn hele buik ronddraaien & blurpen. Een heel appart gevoel.
Nu gaat hij weer lekker door, inclusief schoppen tegen mijn blaas & darmen. Ik voel het soms zelfs richting mn anus :lol: :lol: :oops: :? :roll:
Mhoehahaha wat klinkt dat goor.
Kan niet wachten tot jullie zwangerschapsverhalen komen :D

hihi
ik voel al de hele tijd poep drang dus:P!
nou mss mag je dan nog lang wachten!
knuf

Lunanoa
5 March 2010, 21:21
Neejoh ;)

Nou hup, naar de wc jij :lol:

snippie
5 March 2010, 21:23
huh hoezo kan niet poepen hoor

Lunanoa
5 March 2010, 21:28
Oh, haha, ik dacht poepdrang, dan moet je poepen :lol: Maar niet dus :oops:

snippie
5 March 2010, 21:29
Oh, haha, ik dacht poepdrang, dan moet je poepen :lol: Maar niet dus :oops:

nope heb ik al een paar dagen hoor .
heel normaal als ik ongi moet worden

snippie
5 March 2010, 21:40
snippie gaat lekker naar bed!
knuf

Lunanoa
5 March 2010, 21:43
Trusten :D

Ga je morgenochtend testen? :oops:

snippie
5 March 2010, 21:58
Lun meid toch!!
Ben je dat vergeten!?
Jah ik ga morgen testen! Zodra ik wakker ben!maar ga daar na weer me bed in waarschijnlijk .
Nu gaat ik slapen lich al in bed
Knuf

Lunanoa
5 March 2010, 22:00
Het zou ook 's middags kunnen :lol: Al klinkt dat niet logisch :lol:
Ik ga morgenochtend online zodra ik wakker ben :D

Ik duim voor je meid :D
Trusten!

snippie
5 March 2010, 22:03
Nee doe het zeker niet 'smiddags want ik test altijd in de ochtend met me eerste urine.
Dan hoef ik geen reling te houden metbdrinken en dat soort dingen.
Nu ga ik echt!
Knuf

Lunanoa
5 March 2010, 22:05
Slim :mrgreen:

Tessa23
5 March 2010, 22:56
Ik ga morgen vroeg ook lezen...! Spannenddd..

Ik heb nu hele avond al trekkerig gevoel in de onderbuik , of zo noem ik het.. haha

Slaapze meiden!

snippie
6 March 2010, 03:49
Ik ben zwanger masha allah!!

Ik ga nu weer slapen plaats straks een foto !

kus

Mila
6 March 2010, 06:12
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!!! je hebt het verdient meid!! :D
Krijg er tranen van in mijn ogen ohhh wat ben ik blij!!!

snippie
6 March 2010, 06:58
tanx syl!!!

aan schouw mijn test dames streep was er binne 3 min:)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/06/1267851442-220.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2436581.html)

sonja2009
6 March 2010, 07:33
gefeliciteerd snippie

snippie
6 March 2010, 08:09
Wij gaan zo naar onze schoonouders!!
kus!!!

snippie
6 March 2010, 08:10
bedoel naar mijn schoonouders.
helaas woont mijn moeder verder op! 1uur reizen.
dus daar gaan we volgende week heen.
KNUF

Lunanoa
6 March 2010, 08:30
WAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUWWWW SNIPPIE!
Wat een geweldig práchtige énorme knaltest :mrgreen:
Heb de tranen in mijn ogen. Wat een blijdschap voor jullie. Geweldig. Het is jullie zo gegunt!
Geniet van deze práchtige zonnige dag met jullie beeb in je buik :mrgreen:

Dit keer komt het helemaal goed! Over 8 maanden heb jij dat mooie halbloedje in handen :mrgreen:

sharon_
6 March 2010, 08:45
Snippie ik heb na je smsje van vanmorgen echt geen oog meer dicht kunnen doen hihihi zo geweldig vind ik het voor jullie!
Hier ook nog een keer: GEFELICITEERD LIEVERD!!!!!
Oh wat verdienen jullie het toch hard! Ik kan me jullie geluk denk ik niet eens voor stellen hihi zo grandioos moet dat zijn.
Nou over 8 maand heb je lekker jullie kleine mooie prins of prinsesje in de armen. Geniet maar vollop van deze zwangerschap!

Tessa23
6 March 2010, 09:17
Eindelijk jullie wonder!! Gefeliciteerd Snippie!!

Free
6 March 2010, 09:36
Snippie, Super meid!! Gefeliciteerd en ga er van genieten!!

6 March 2010, 10:44
Wauw snippie super!
Het is jullie echt gegunt, gefeliciteeerd!!!!

karin88
6 March 2010, 10:56
GEFELICITEERD SNIPPIE :lol: :D :lol: :D
Echt ontzettend blij voor jullie !!
Heb ons hier wat blaren gekost hahahaha

Liefsss
xxx

Thyra
6 March 2010, 11:43
Snippie, gefeliciteerd meid!!!!
ben zo blij voor jullie! een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Babii
6 March 2010, 11:54
YEAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SNIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK ZEI HET TOCH!!!!!

GEFELICITEERD MIJN LIEVE SCHAT!!!!!!!!!!!!!!! Het is je echt zoooooo gegund!!!!!!!!!!!!!

Lautje
6 March 2010, 12:13
Woooooow snippie!!!!!!! Wat 'n super nieuws!!!!! GEFELICITEERD!!!!! :D :D :D
Het is jullie zooo gegund!!!! Geniet ervan!!!!! :D :D :D

Babii
6 March 2010, 13:01
Ik heb een posi ovu test... HOE DAN???

Babii
6 March 2010, 13:10
En nu heb ik dus bloedverlies..... Ik denk dat ik het wel een beetje snap :oops: .

Huisartsen zeggen niet voor niks: je bent pas veilig met de pil vanaf je eerste menstruatiedag. Ik ben natuurlijk gestart met de pil toen er een ei van 11 mm zat.

Ei is doorgegroeid en ovu test is posi. Ik heb een ontrekkingsbloeding omdat ik dus met de pil ben gestopt..... FUCK zooi dit weer!!!! Hij knalt echt de test, Lunanoa heeft het ook gezien...

Laten we nu maar hopen dat het lichaam weer gaat werken!

Ram1988
6 March 2010, 13:48
WHOEEEEEEEEEEE SNIPPIE!!!!!!!!!!
GEFELICITEEERD LIEVERD!!!!!! Het is je zoooooooooo mega gegund!!!!!!

jorina
6 March 2010, 14:26
en bij deze dan vervolg nr 3 :D

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa

ben zo onwijs blij voor jullie
ga we over 8 weken maar eens een afspraak plannen voor het babyshoppen :D

snippie
6 March 2010, 15:20
Lieve dames wat lief!!!dank jullie wel allemaal!
Zonder jullie had ik de hoop allang op gegeven !
Dank voor jullie steun !!!

Ik ga nu even slapen en doe strak uit gebreid verslag over de reacties!

Knuf

Just.me.2009
6 March 2010, 15:20
Woehooeeeee snippie
gefeliciteerd meid geniet lekker!!knuff :)

Joya
6 March 2010, 15:35
snippie wat gaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zit hier helemaal te stuiteren met de tranen in mijn ogen!!!!!!!!!! ik ben zo blij voor jullie!! het is jullie zooo gegund!! ga er van genieten meis!! jullie wondertje!!

xxx

Lunanoa
6 March 2010, 15:52
Doe maar lekker dutjes, heb je nodig als zwangere vrouw ;)
Geweldig dit hé!

Bati
6 March 2010, 16:19
EINDELIJK SNIPPIE GEFELICITEERD MEID, GENIET ERVAN!!!!

Tessa23
6 March 2010, 18:37
Nou en hier houd dat 'trekkerige' gevoel niet op , ik dacht eerst blaas ontsteking ofzo maar toch is dit anders..ben echt benieuwd.

Ram1988
6 March 2010, 18:39
zooo ik heb een burberry pakje bestel voor de kleine haha :mrgreen:
belachelijk duur maar wel leuk!!

Tessa23
6 March 2010, 18:41
Haha lief is dat he Esther!!

snippie
6 March 2010, 18:43
Hoi dames was snippie weer!
Net even bij geslapen!hihi

schoonouders ,en 2 schoonzussen en zwager zijn op de hoogte!
Hele leuke reacties me schoonouders en 1schoonzus moest huilen!
Heb nog 1svhoonzus maar die woont2uur van ons vandaan!en hebben we een mindere band mee dus die sturen we een gedicht op via de mail!
En de broer van me man die komt straks sowiezo lekker avondje relaxen bij ons dus die vertellen we het dan!
Mijn moeder heb ik op gebeld woont een uur van me van Daan wad helemaal huilend aan de tel en komt morgen met deran(ze ia hertrouwd) even langs!
Me broers en zussen komen binnen kort bij ons eten dus die vertellen we het dan

kortom leuke reacties!
Oja van schoonouders een romper gehad ib kleinste maat en een knuffeltje!(schoonmoeder had al ver moede toen we van morgen belde met de smoes dat we de fiets die ik eerst zou gaan gebruiken maar ivm met een te hoge in stap toch maar liever miJn oude moeder fiets wilde hebben kwamen brengen ,dus is ze snel maar de winkel gegaan en daar die cadeau,'s gekocht!

Hoe is het verder met jullie

Babii
6 March 2010, 18:56
Lieve Snippie,

Wat een heerlijke reacties heb je gehad! Het is jullie ook zo onwijs gegund. Kan me geluk niet op voor jullie zo blij dat ik ben!!!

Zo ik snap waarom ik een positieve ovu test had. Ja hoor, had weer een hele lichte zwangerschapstest maar ben dus ongi (nou ja ongi ;) het is een ontrekkingsbloeidng van de pil).

Snap niet hoe dat overigens kan, want heb geen eisprong gehad! Althans me eitje was 11 mm toen ik begon met de pil en 2 dagen ervoor heb ik gemeenschap gehad.

Ik snap niet hoe dat kan!!! Maakt ook niks uit, ben ongi vindt het maar vreemd. Hopen dat het lichaam weer gaat werken.

Sorry voor me ego bericht over Snippie der bericht heen :oops:

snippie
6 March 2010, 19:08
Babii lieverd geen sorry zeggen!!!
wat naar zeg:S!als je het niet vertrouwd bel je gyn meid
KNUF

Babii
6 March 2010, 19:37
Ja, dat doe ik zeker. Had ook echt bloedverlies, maar het is weg. En een innesteling kan het niet zijn, want heb al ruim 2 weken niet geklust :).

Snap er geen drol meer van, het zal allemaal wel. Laten we hopen dat me lichaam het snel doet en alle niet zwangeren zich snel aansluiten bij het zwangere clubje :D!!

snippie
6 March 2010, 19:39
ik ben weg!!!
me zwager is er !!
KUS

jorina
6 March 2010, 20:17
wat een onwijs leuke reactie snip maar had ook niet anders verwacht jullie hebben er zolang op moeten wachten

lekker van genieten meid
xx

en kim ook aan jou een hele dikke kus want het zit je allemaal niet mee en hoop dat je lichaam snel weer wat gaat doen en je je kunt aansluiten onder de zwangere
xx

Babii
6 March 2010, 21:31
ik ben weg!!!
me zwager is er !!
KUS

Have fun Mama Snippie :lol:

@ Jorina, dank je lieverd. Hoe gaat het met jou en je zwangerschap :mrgreen: ? Ach ik ben allang gelukkig als me lichaam weer zelf werkt en het slijmvlies weer mooi dik wordt. Daarna is het gewoon goed klussen op het juiste moment. Eerst maar eens afwachten of het lichaam hersteld!

epat
6 March 2010, 21:33
Wat lees ik nu toch! Snippie zwanger! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!

Babii
6 March 2010, 21:34
Whoaaaaa Epat!!!!!!! Aan het inbreken :P. Hoe is het met jou??

Mrij
6 March 2010, 23:02
Heb niks bijgelezen, zie alleen dat snippie zwanger is,

Gefeliciteerd schat!!!!!!!!!!!!

het is jullie zo ontzettend gegund! Ga er lekker van genieten samen!!!

karin88
7 March 2010, 00:05
meiden,
ik snap helemaal niets meer van mijn vrouwlijke onderdelen in me lichaam..
heb gewoon geen smiley gehad :( had wel twee dagen geleden even een ei gevoel, maar niets
te bekennen op de testen..
denk vdw maar even contact op nemen met de HA.
doen jullie ook foliumzuur slikken(voor de zwangerschap) ??

Liefss
slaap lekker
xx

snippie
7 March 2010, 07:04
kijk:)!ik let alleen op het woordje:)niet op de cijfers wnat weet natuurlijk zelf wanneer hij ongveer bevrucht is:)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/07/1267938033-30.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2439560.html)

snippie
7 March 2010, 07:07
Karin meissie wat naar!!! hopelijk heb je snel duidelijk heid!!

en aan alle dames die nog steeds wachten op een wonder!
geef de moed niet op!!!!!!
Echt ooit word al jullie wachten beloond

misschien heb ik nu makkelijk praten omdat het eindelijk gelukt is maar echt waar dames!!
ik had nooit kunnen dromen dat het zover zou komen!!!natuurlijk hoop je het,maar toch heb je een soort zelf bescherming!
Nu de 12weken zien door te komen:)!
maar morgen eerst naar het ziekenhuis bellen voor een echo:)!dus eerst daar naar toe leven:)
KNUF

Peraja
7 March 2010, 07:58
meid ontzettend gefeliciteerd :D

struffle
7 March 2010, 08:15
lieve snippie
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eindelijk breekt dan voor jullie de tijd aan waar jullie zo hard voor hebben moeten knokken! Het is jullie méér dan gegunt, fantastisch!!!!
Geniet maar met volle teugen!

snippie
7 March 2010, 08:20
dank je struffle:)!

hihi ik weet mss al waarom hij 1 a2 aan geeft hij zij is mss pas afgelopen weekend ingenesteld vandaar dta ik maandag flauw viel!!!
knuf
knuf

epat
7 March 2010, 08:39
Whoaaaaa Epat!!!!!!! Aan het inbreken :P. Hoe is het met jou??
Ja aan het inbreken inderdaad :D Ik hoor niet bij de jonge meiden, maar was hier wel even aan het lezen en zag toen snippie zwanger! Hier weinig te melden, niets eigenlijk. Dag 54, geen eisprong, nog 3 weken tot de gyn.
Ik lees dat het bij jou ook weer vaag is!

struffle
7 March 2010, 08:47
nou ik denk dat mn buikje eindelijk de moeite waard wordt voor de foto ;)

http://i47.tinypic.com/1o109g.jpg
met 16 weken

Lunanoa
7 March 2010, 08:49
Wat geweldig die reacties Snippie! Heerlijk. Ook prachtig die tekst: ZWANGER :mrgreen:

Karin:
Je cycles kan ook wel eens langer duren. Daar hoef je in principe niet de huisarts voor te bellen denk ik...
Of ben je al superlang bezig ofzo :oops: ?

Coooooool STRUFFLE. JE BENT ER.
En je hebt een buikieeeeeeeeeeeeeeeeeee YEEY
Super meid! Geniet er van!

Janneke
7 March 2010, 08:55
Snippie, zit echt met tranen in mijn ogen....Wat ontzettend geweldig nieuws voor jou en je man! Wat een doorzettingsvermogen en kracht heb je laten zien en je wordt er voor mij beloond!! Ik denk dat velen die in soortgelijke situatie zitten jou nu als voorbeeld zien, dat het dus wel kan, ook al duurt het ontzettend lang!

GENIET!!!!!!maar denk niet dat iemand dat je hoeft te zeggen ;) liefs Janneke

Jenny89
7 March 2010, 10:19
Wauw!!!

Snippie is zwanger!

GEFELICITEERD!!! helemaal super!

Mila
7 March 2010, 12:11
snippie, wat leuk dat iedereen zo reageerde!

kim, balen he dat je dat allemaal mee moet maken nu.. dan ben je al zo lang bezig en dan heb je nog dit gezeik ook!

struffle, wat een bescheiden buikje, maar al zeker zichtbaar! leuk :D

ik heb morgen weer een FM, maar voel helemaal niks! dus weet bijna zeker dat er niks meer zit :cry: dan is het even de vraag of ik weer ga ophogen of afbreken en dan met een nieuwe cyclus ga beginnen.. ik denk zelf de laatste, maar even afwachten wat ze in het ziekenhuis willen.

Ik ga weer werken! en morgen na de FM heb ik gelijk een kantoordag op het werk, dus ik laat morgen middag/avond als ik thuis ben gelijk weten hoe het gegaan is.

b0llie
7 March 2010, 12:37
aaaaaaaaaah snippie
wat goed zeg
gefeliciteerd

Babii
7 March 2010, 13:49
meiden,
ik snap helemaal niets meer van mijn vrouwlijke onderdelen in me lichaam..
heb gewoon geen smiley gehad :( had wel twee dagen geleden even een ei gevoel, maar niets
te bekennen op de testen..
denk vdw maar even contact op nemen met de HA.
doen jullie ook foliumzuur slikken(voor de zwangerschap) ??

Liefss
slaap lekker
xx

Wat naar dat je nog steeds geen positieve ovulatietest hebt. Ik weet niet hoelang je bezig bent, maar de HA kan eigenlijk helemaal niks voor je doen. Misschien komt het erg bot over, maar hij kan niet zien of er eigroei zit, hij kan niet zien wanneer je ovulatie is e.d.

En ook zal hij je als je kort bezig bent echt niet doorsturen naar een gyn waar nog eens wachtlijsten zijn van zo een 6 weken :(.

Soms (eigenlijk vaak ;)) komt het weleens voor dat een eitje eens echt verlaat is of helemaal niet komt, dat men een cyclus overslaat.

Ik hoop dat je ei er snel is!

@ Snippie, WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW wat heerlijk om die tekst te zien staan bij je :lol:

Babii
7 March 2010, 13:53
Oeps voor de geinteresseerden :oops: ben nu heel erg aan het bloeden dus niet zwanger hoor :(. Wat ik alleen niet snap is dat iemand laatst zegt tegen me:

Ik teste 6 weken geleden ook positief met een zwangerschapstest, maar was niet zwanger (ze loopt ook bij de gyn) nee haar gyn bevestigde dat haar ei op jumpen stond. Inderdaad ovu test was ook positief. 2 weken later teste ze licht positief met een zwangerschapstest. En nu is ze dus zwanger.

Ik heb nog nooit gehoord dat een zwangerschapstest posi test bij een ovulatie, wel andersom! Erg vaag dit weer hoor. BAH!

@ Struffle, jaaaaaa een buikie!!! Geweldig meid!

Tessa23
7 March 2010, 15:39
Struffle wat zie je er goed uit meid! Beginnend buikje!!

Pff heb geen zin in eten blehh.. en rechts begint het weer te rommelen onder in.. t lijkt mn ei wel maar die is negatief ovu test..

Ram1988
7 March 2010, 16:09
oehh struffle wordt nu echt wat he, leukkk :mrgreen:

Snippie.. kun je het al een beetje bevatten??

snippie
7 March 2010, 17:23
Hoi lieve. Dames was snippie weer!

Vanmiddag is me moeder langs geweest:)!
En ze had een mand vol cadeau tjes mee:)
voor de eerste 12weken elke week1 lief hè:)!!!

Vandaag mochten we er al 4 uitpakken omdat we natuurlijk er eigenlijk al 4weken
op hebben!
1boek het grote wonder daar staat alles in beschreven hoe alles begint en ont staat vanaf week 1!gaaf hè!
Voor me man een boek over zwangerschap van hoe ga je daar mee om en wat kan ik verwachten!(titel zoek ik zo op maar lig nu nog in bed hihi)
en voor mij een zwangerschaps agenda:)
en als laatst pakte we een rompertje uit!
Echt heel gaaf dus allemaal!zijn die 12weken om krijgen we weer een mand met12cadeau,'s!

Bezeffen doen we het nog niet helemaal!
Maar komt vast goed hihi !

Kus

snippie
7 March 2010, 18:04
Ank je Kimberley jah erg leuk :)volgende week dus weer een cadeau!
Ik ga morgen bellen voor een afspraak!
Had wel al gisteren of vandaag kunnen bellen maar wilde eerst afwachten hihi!

Kwaaltjes!ben vol op misselijk bijna de hele dag door!
Erg moe!
Opgezette buik moeilijk grote boodschap !veel licht kwijt rake hihi!
Gevoelige tepels/borsten!

Knuf

karin88
7 March 2010, 18:48
hai meiden,
ik ben eigelijk al vanaf het stoppen met de pil, bezig met de ovu testen en altijd een leeg rondje.
heb al een tijde bij de gyn gelopen ivm met me eileiders, vandaar dat ik toch wel even na de ha bel vdw.
misschien kunnen ze nog een onderzoekje doen bij de gyn.
doen het klussen dus ook altijd maar een beetje gokken,
hebben gister 2 't shirt laten maken, met i (L) papa en i (L) mama,
als het dan zo ver is kunnen we het zo laten zien hihi
(hoezo veel mee bezig haha)
Liefsss
xx

Free
7 March 2010, 19:22
Snippie, wat een geweldig kado van je moeder!!!!

karin88
7 March 2010, 19:42
ik heb een :D

Babii
7 March 2010, 19:46
ik heb een :D

Super meis, maar met alle respect. Ik vind je heel veel praten over "ik", je reageert eigenlijk nooit op anderen (vergeef me als ik het over het hoofd zie, maar lees altijd veel mee en heb nog geen 1x iets naar een ander toe gelezen, behalve het woordje "ik").

Voorbeeld, gisteren meld Snippie, iemand die meer dan 2 jaar bezig is dat ze zwanger is en jij ratelt er zo overheen over dat je nog geen smiley etc. hebt.

Voel je niet aangevallen, dit is puur mijn mening :). Dacht zeg het toch even :oops: . Verder betekend de :) klussen ;)

karin88
7 March 2010, 19:57
sorry babii zo wil ik echt niet overkomen!
ik heb snippie toch ook zeker wel gefeliciteerd, als je dat bedoelde ?
maar zal zeker er wat mee doen, want wil namelijk jullie net zo steunen :D
nogmaals sorry ook voor de andere meiden !
xx

Lunanoa
7 March 2010, 20:13
Geweldig die cadeau's Snippie :D Heerlijk hé!
Wen er maar aan ;)
Elke keer als ik bij vrienden of fam. ben krijg ik kado's voor de kleine. Weet me soms geen houding te geven met al die cadeautjes :P

Vandaag kreeg ik een superleuk setje om het handje & voetje van de kleine man in gips te drukken :D Vind dat zó leuk!

snippie
7 March 2010, 20:21
karin heeft idd wel degelijk op mij gereagered!!

maar babii lief van je hoor:)!

Karin meid yes eindelijk smile :D aan klus meid!!!
en hopelijk over 2weken dan een mooie test!

Lun wat leuk zeg!!!

Lunanoa
7 March 2010, 20:23
Zo'n zwangerschapsdagboek is ook érg leuk man! Wou dat ik dat het bijgehouden. Grmpf :p Nu te laat :P Al bijna 25 weken..

snippie
7 March 2010, 20:25
Zo'n zwangerschapsdagboek is ook érg leuk man! Wou dat ik dat het bijgehouden. Grmpf :p Nu te laat :P Al bijna 25 weken..

jah hihi!
mss zit er ook nog zoiets tussen dat weet ik antuurlijk niet:)
maar zo'n agenda is al heel wat!!

oja dta boek voor me man heet! Vader worden!(wat je allemaal kunt verwachten:) )

Free
7 March 2010, 20:27
Karin, super dat je een :) had :D Nu aan de klus en over een paar weken een mooie pos test!! Duim voor je!!

Kim, hoe is t nu met jou??? Je laat alles nu toch gewoon gaan zoals t gaat??? Lees alles wel, maar sla de helft maar op... (sorry!!!)

Lunanoa, hoe is t met jou??? Leuk zon gipssetje :D

Thyra
7 March 2010, 20:33
goedenavond allemaal!

Lun, al weer 25 weken, wat gaat dat snel zeg! die gipssetjes zijn gaaf!!! leuk om op zo'n standaart net te zetten in de huiskamer of babykamer.

snippie wat een leuke kadotjes allemaal, geniet ervan meid.

Babii
7 March 2010, 20:54
sorry babii zo wil ik echt niet overkomen!
ik heb snippie toch ook zeker wel gefeliciteerd, als je dat bedoelde ?
maar zal zeker er wat mee doen, want wil namelijk jullie net zo steunen :D
nogmaals sorry ook voor de andere meiden !
xx

Dat zeg ik :P. Misschien zit ik er wel helemaal naast. Maar wat doe jij nog @ het forum :P. Jij moet klussen haha.

Babii
7 March 2010, 20:55
Karin, super dat je een :) had :D Nu aan de klus en over een paar weken een mooie pos test!! Duim voor je!!

Kim, hoe is t nu met jou??? Je laat alles nu toch gewoon gaan zoals t gaat??? Lees alles wel, maar sla de helft maar op... (sorry!!!)

Nou bij Kim is momenteel niks meer te doen, dus kan niks anders als het even laten gaan. Ze kwamen al gelijk met IVf, nou sorry daar ben ik psychisch echt nog niet aan toe.

Ik wil nu eerst even een periode kijken of mijn lichaam weer zelf gaat werken, maar ja dat is even afwachten. Kan ik helaas niet van tevoren zegen :(.

Free
7 March 2010, 21:52

Nou bij Kim is momenteel niks meer te doen, dus kan niks anders als het even laten gaan. Ze kwamen al gelijk met IVf, nou sorry daar ben ik psychisch echt nog niet aan toe.

Ik wil nu eerst even een periode kijken of mijn lichaam weer zelf gaat werken, maar ja dat is even afwachten. Kan ik helaas niet van tevoren zegen :(.
Kan me voorstellen dat je daar nog niet aan toe bent, is ook niet niks...
Hoop voor je dat je lichaam het weer zelf gaat doen!!

Liefs

Spring
8 March 2010, 07:23
snippie: zie dat je zwanger bent, wat een super nieuws! Van harte gefeliciteerd!

epat
8 March 2010, 07:35
Kom weer even inbreken ;)
Lin23 meid wat duurt het bij jou ook weer lang dit keer. Dag 67 inmiddels, klopt dat? Was je al naar de huisarts/gyn geweest of nog niet? Als je ongi langer dan 2 maanden uitblijft dan doen ze dat wel denk ik (als je dat zelf al zou willen).
Hoop dat je snel weet waar je in je cyclus zit! Hopelijk ruim na een eisprong en zwanger ;)

Spring
8 March 2010, 07:57
@ Epat: dag 64 als het goed is nu. Helaas ineens weer een lange ronde ja, baal ik best van. Heb nog enige hoop door draderig cervixslijm en beurse borsten dat ik rond donderdag 25 feb een (slechte?) eisprong heb gehad en dan zou ik rond a.s. donderdag ongi moeten worden. Heb nog geen stappen gezet richting huisarts of gyn en wil dat ook nog echt niet. Eerst maar eens afwachten of de ongi binnenkort komt en hoe de volgende ronde zal zijn. Ik zie er behoorlijk tegenop om al met hormonen aan de slag te gaan. We zijn ook 'pas' iets meer dan 8 maanden bezig. Ik geef mijn lichaam dus in elk geval tot juli de tijd (ben ik nu van plan). Hoe gaat het met jou?

Ram1988
8 March 2010, 09:21
Goeiemorgeeeeee!

jorina
8 March 2010, 10:02
haha wat een enthousiasme al eshter

jij ook goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

hier een beetje kutgevoel
ben erg onzeker oor morgen vorige keer had ik ook een echo met 9 weken en toen was het fout
ik hoop zo dat het kindje nu nog wel leeft

en daarbij heb ik gister behoorlijk ruzie gehad met mijn baas
denk dat ik iets eerder uitgewerkt ben dan 31 mrt (oor de gene die het niet wisten heb per 31 mrt geen werk meer want ze kunnen me niet meer betalen )heb maar ff gevraagd wat ik nog aan vakantie dagen heb want dan neem ik die maar op want het gaat niet echt goed samen een wandelende hormoonbom en 2 gestreste bazen
denk dat ik woensdag maar ff mijn excuus moet aanbieden maar wil wel evengoed mijn vrije dagen opnemen want anders denk ik dat de bom nog wel een keer barst

zo moest ff mijn hart luchten :D

snippie
8 March 2010, 10:06
liefje jorina!!!

bah zeg dat je zo voelt!
hopelijk is het alleen maar door de stress en is alles gewoon goed morgen!
om hoelaat moet je morgen?
en over je baas excuses maken en lekker je vakantie dagen op nemen hihi!
KUS

Ram1988
8 March 2010, 10:11
haha wat een enthousiasme al eshter

jij ook goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

hier een beetje kutgevoel
ben erg onzeker oor morgen vorige keer had ik ook een echo met 9 weken en toen was het fout
ik hoop zo dat het kindje nu nog wel leeft

en daarbij heb ik gister behoorlijk ruzie gehad met mijn baas
denk dat ik iets eerder uitgewerkt ben dan 31 mrt (oor de gene die het niet wisten heb per 31 mrt geen werk meer want ze kunnen me niet meer betalen )heb maar ff gevraagd wat ik nog aan vakantie dagen heb want dan neem ik die maar op want het gaat niet echt goed samen een wandelende hormoonbom en 2 gestreste bazen
denk dat ik woensdag maar ff mijn excuus moet aanbieden maar wil wel evengoed mijn vrije dagen opnemen want anders denk ik dat de bom nog wel een keer barst

zo moest ff mijn hart luchten :D

Balen zeg Jorina!! k zou idd je vakantiedagen wel opnemen, en als je t het uitgepraat kun je ook met een geruster gevoel weggaan daar (lijkt me)

Ram1988
8 March 2010, 10:12
enne, die echo komt helemaal goed meissie!!!!

Babii
8 March 2010, 10:35
Jorina mopje!!! Komt goed schatje, i know it for sure :lol: .

@ Snippie, hoe gaat het Mama?

Pffff ik zit in een dip, snap er niks meer van en baal overal van :cry: Waarom gaat er nou NOOIT iets goed bij me? Heb echt het idee dat iemand van bovenaf ons geen kindje gunt.

8 March 2010, 10:37
Jorina, jeetje super vervelend joh!
Kunnen jullie het je wel permiteren dat jij niet werkt? Wat deed je voor werk?
Valt niet mee in deze tijd iets anders te zoeken he...

Kim, ik heb ook last van zoon baalmomentje! Ook dat komt goed, zeker weten!

Beebie25
8 March 2010, 10:43
@ snippie: wat ontzettend gaaf....eindelijk zwanger meid, is het lange wachten niet voor niks geweest ;) geweldig

GEFELICITEERD :D :D :D :D

snippie
8 March 2010, 10:52
babii met snippie gaat het goed hoor bezef is nog een beetje moeilijk maar komt vast wel hihi!

24maart heb ik mijn eerste echo:) mocht in de week zlef een dag uitkiezen en een tijd:)
heb kwart over 8 gekozen hihi:)!

KUS

jorina
8 March 2010, 10:54
was en ben kok maar ja we kunnen dat wel ik ga tot einde zwangerschapsverlof in de ww en daarna weer aan het werk
en dat redden we wel een half jaar en we hebben ook goed gespaard

dank je meiden jullie weten me altijd weer een beetje een goed gevoel te geven :D
moet morgen pas om 15.15 dus moet nog wel lang wachten :cry:

kim met jou komt het ook allemaal goed
zat net een blog te lezen van mensen die geen kindjes konden krijgen en die hebben na 6 jaar een prachtige dochter op de wereld gezet
ik hoop niet dat jij nog zolang geduld moet hebben maar dat je lichaam gewoon straks weer een beetje zelf wat gaat doen en dat het dan gewoon allemaal heel snel gaat en anders als je er aan toe bent ivf maar hoe dan ook het gaat goed komen
ik voel het aan me vruchtwater ;)

jorina
8 March 2010, 10:54
dan ben je 6 weken he snip
en wat een mooie tijd heb je beter geregeld dan ik :D

snippie
8 March 2010, 10:58
nee dan ben ik verder hoor ik ben volgende week 6 weken:)!

ik mocht zlef kiezen:)

jorina
8 March 2010, 11:05
oja stom dan ben je al 7 weken
dingen onthouden is niet aan mij besteed maar rekenen ook niet :roll:

snippie
8 March 2010, 11:14
hihi! op de echo zou ik mss iets korter zijn maar zit wel een een goede week voor een echo:)!
poeh zo wat proberen te eten moet zo alweer naar het werk!ga ik het me collega's vertellen hihi!
jahjah weet ik het is snel maar hun weten dta ik met icsi bezig was.
kus

jorina
8 March 2010, 11:16
is toch heerlijk om je geluk met andere te delen
dus vooral lekker doen

werkse meissie ik ga douchen en dan ff koekjes bakken met thomas

snippie
8 March 2010, 11:19
hihi idd:)

iell koekjes hihi!
heb helemaal gen trek maar moet wel wat gaan eten dus doe het dan maar!
KNUF

jorina
8 March 2010, 11:21
haha ken het gevoel hoor
maar moet toch wat doen om thomas bezig te houden want erg lekker buiten speel weer is het ook niet

en aangezien ik anders doelwit word dan maar koekjes bakken ;) :D

Hedwig88
8 March 2010, 11:21
Heeey Snippie!

Lees het nu pas was er even niet! Sorry!

Van harte meid na alles wat je hebt meegemaakt wordt het wachten
eindelijk beloond! ben zo super super blij voor jullie :D
Is niet te beschrijven! geniet ervan en pas goed op jezef!

snippie
8 March 2010, 11:23
manlief is helemaal in de wolken:)
we hebben wel afgesproken dat we aan het eind van de week nog 1keer een indi doen:)
dat zou hem wat meer rust geven:)!

het bezef is er nog niet helemaal komt wle langzaam nu we de echo ook al vats hebben staan.
maar nu eerst even deze week door komen:)

snippie
8 March 2010, 11:23
hihi ook dus de verklaring van em flauw vallen hihi:)

8 March 2010, 11:27
manlief is helemaal in de wolken:)
we hebben wel afgesproken dat we aan het eind van de week nog 1keer een indi doen:)
dat zou hem wat meer rust geven:)!

het bezef is er nog niet helemaal komt wle langzaam nu we de echo ook al vats hebben staan.
maar nu eerst even deze week door komen:)

haha lief he dan die mannen! Super!

Een indi? Wat is dat?

snippie
8 March 2010, 11:32
jah echt schattig hihi:0

een indicator:)

snippie
8 March 2010, 11:34
moest syl niet vandaag naar het ziekenhuis?

zojah syl hoe was het meissie!
KNUF

Ram1988
8 March 2010, 12:39
nou meiden, k ben die 12 weken uit.. heeerlijk!!

k moet straks weer werken, 5e dag op rij.. blehk! maar daarna 2 dagen vrij!
morgen nieuwe meubeltjes, dus ben wel weer druk haha

Jorina, stuur ff wat koekjes op :mrgreen:

jorina
8 March 2010, 13:36
als thomas zo doorgaat word het helemaal niets maar anders zijn het cakejes want die vond ie toch echt wel het alllllllllllleeeeeer lekkkkkkkkkkkkerst :D

haha snippie dat jij melde dat je was flauwgevallen was bij mij het kwartje al gaan rollen
toen dacht ik echt het kan niet anders dan dat ze zwanger is :)

Roxy
8 March 2010, 13:51
Ik kom even heel asociaal inbreken hier..
Af en toe lees ik hier ff mee en nu zie ik dat Snippie zwanger is en dat kan ik niet negeren! GEFELICITEERD!!

Tessa23
8 March 2010, 15:10
Wat lief van al die meiden die je hier komen feliciteren he Snippie! Jullie hebben het ook verdiend! Jullie wonder..!

Hier verder alles oke , kan niet wachten tot maandag.. meestal hoef ik niet te testen want dan word ik al ongi op de dag zelf.. dus spannend! En eerder testen wil ik liever niet.

Mila
8 March 2010, 15:12
snippie, als ik aan jou denk, denk ik YESSS ze is zwanger! :D Vind het zoooo geweldig voor jullie!

jorina, succes morgen, maar het komt helemaal goed meid!
Tessa, hoe voel jij je dan nu?

Hier weer niks.. bah! Nog steeds 2 van 12 mm en een slijmvlies van 6,2 mm vanaf vanavond moet ik niet 1 streepje maar 2 omhoog dus ik ga nu van 50 E naar 66,66 E en dan vrijdag weer terug, ben benieuwd!

Tessa23
8 March 2010, 15:15
Shit balen Syl.. hopen dat dat weer werkt met ophogen enz!!

Hier wel goed hoor , af en toe vage steken en gek gevoel net zo als met mn ei haha..

jorina
8 March 2010, 15:16
jeetje syl het zit je allemaal niet mee
maar vooralsnog geen weggegooide ronde ik hoop dat het dan nu eindelijk zijn werk goed gaat doen

haha en wat jij denk over snippie denk ik ook iedere keer als ik die banner zie denk jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze is echt zwanger maar dat wil ik straks bij jou en kim ook hebben dus vort vort met die eieren ;)

Babii
8 March 2010, 15:24
als thomas zo doorgaat word het helemaal niets maar anders zijn het cakejes want die vond ie toch echt wel het alllllllllllleeeeeer lekkkkkkkkkkkkerst :D

haha snippie dat jij melde dat je was flauwgevallen was bij mij het kwartje al gaan rollen
toen dacht ik echt het kan niet anders dan dat ze zwanger is :)

Dat was bij mij ook zo, daarom zei ik wees niet eigenwijs en fiets even niet. Maar dat is onze Snippie (lekker ding)

Babii
8 March 2010, 15:25
@ Syl, verdorie, bij jou zit het ook al niet mee. WEl een mooi slijmvlies maar dan zo een eigenwijs eitje :(.

@ Jorina, hier is voorlopig geen ei te bekennen hoor ;). Aangezien ik niks qua medicatie heb ;).

Tessa23
8 March 2010, 15:28
Jorina , alvast succes met je echo morgen!

karin88
8 March 2010, 16:41
Hai Dames,
Hoe is het hier, lekker gewerkt ??
@jorina, heel veel succes morgen !!
@tessa, spannend meid, ik duim voor je net zo hard als bij snippie :), voel je al dingen ?
@babii, hoelang ben jij eigelijk bezig ? jou is het net zo gegund als de andere meid!!
was gister idd nog online maar vrouwen kunnen heel veel dingen tegelijk he haha 8-)
@snippie, de 24ste :D

xxx

Babii
8 March 2010, 16:52
@ Karin, ik heb 10 maanden in de MMM gelopen en daarvoor was ik aan het wachten op een menstruatie van de prikpil. Maar die kwam maar niet. Doordat ik al bij de gyn liep en giga last had van het niet menstrueren ben ik vrijwel gelijk geholpen.

Nou het is me misschien gegund, maar ik geloof er niet zo in. Waarom moet het dan zolang duren? Waar slaat het op? Ik heb overigens altijd ongeluk in me leven, op me man en diertjes na.

karin88
8 March 2010, 17:04
@babii, wat is mmm ?
wanneer is je nod ?
We hebben bij snippie blaren geduimd, dat gaan we ook met zn allen voor jou doen.
Wij hebben ook altijd pech hoor.. ook alleen met de man(aanstaande) en kittens over ong 12 weekjes heb ik geluk ;)
Hoop dat je gauw een wonder in je buikje krijgt..(K)

Babii
8 March 2010, 17:22
@ Karin, ik heb geen NOD, want heb geen ei uit mezelf ;). MMM - medische molen.

snippie
8 March 2010, 17:58
hoi lieve dames:)!!!
was ik were wat een lieve reacties zeg!!! :oops:

Syl lieverd wat balen zeg allemaal ik hoop dat wanneer het wel goed het ook meteen raak is!!!
en babii hoop toch wel dat je heel snel door kunt en ook kunt melden dat je zwanger bent!

En voor de andere meiden geld dat ook hoor!!!

Sharon voor jouw hoop ik dat de eerste ICSI meteen raak is:)!

KNUF

karin88
8 March 2010, 18:07
oh okee... dat wist ik niet..sorry.. :oops:
maar hoe gaat dat bij jullie allemaal dan als ik mag vragen..

Babii
8 March 2010, 18:29
@ Iemand, kan iemand even het antwoord van Karin beantwoorden voor me :oops: niets ten nadele van jou meis, maar blijf uitleggen.

snippie
8 March 2010, 18:43
karin wat bedoel je?
babii gaat nu wachten tot haar lichaam weer gaat werken.
die verrekte prikpil heeft alles verkloot bij haar.
tot voorkort reageerde ze goed op de medicatie,maar nu plots niet meer waardoor alles stil staat
zei is heel even aan de pil geweest maar daar kan zei niet tegen dus nu is het heel hard hopen dat haar lichaam het weer zelf gaat doen!
Klote prikpil dus!!!
babii verbeter als ik me vergis

Free
8 March 2010, 19:59
Syl, wat balen weer... Hoop voor je dat het door spuiten (toch???) beter wordt, en er straks wel goede eitjes zitten!!

Snippie, hoe voel je je????

snippie
8 March 2010, 20:00
snippie blijft het zeggen hihi
de hele dag misselijk(behalve als ik even gegeten heb)
pijnelijke borsten.
steekjes in buik!
en erg moe! en daarom gaat snippie nu naar bed!
knuf

Free
8 March 2010, 20:06
snippie blijft het zeggen hihi
de hele dag misselijk(behalve als ik even gegeten heb)
pijnelijke borsten.
steekjes in buik!
en erg moe! en daarom gaat snippie nu naar bed!
knuf
Trusten meis!!! Luister goed naar je lichaam ;)

Babii
8 March 2010, 20:39
Slaap lekker Snippie!!! Hier heb ik net een reading gehad van de vriendin van me schoonmama en vond de uitslag niet zo leuk.

Nu weet ik niet of ik dit nu helemaal moet geloven, maar het doet wel mijn vermoedens bevestigen.

Bati
8 March 2010, 20:47
@ Babii dikke knuffel voor jouw meid! Ik hoop dat de reading fout is en dat je snel een eigen lichaam hebt die fatsoenlijk zal functioneren!

Babii
8 March 2010, 20:49
Nou de reading gaf duidelijk aan dat mijn mams vindt dat ik nog niet toe ben aan zwanger worden. En dit roep ik al heel lang tegen Snippie dat ik bang ben dat iemand van bovenaf alles tegenhoudt.

Nou als het dus zo is klopt dat heel erg. Ik spreek ook altijd tegen mijn moeder en tegen niemand anders. Maar goed, misschien kan ik het nu rust geven en dan zal je zien, heb je rust komt alles terug. Wie weet.

Bati
8 March 2010, 20:51
Ik hoop t voor je meid!!!! Ik duim voor je! Dikke knuffel!

8 March 2010, 21:20
Sorry lieve meiden dat ik hier nog maar zo weinig ben, druk druk!! Maar lees wel nog af en toe meer maar reageer niet meer op alles :oops:
Ga nu ook slapen want ben weer onwijs moe..
Maar ik zag iets super geweldigs:SNIPPIE IS ZWANGER!!!! Whaaaa gefeliciteerd meid!! Het is jullie zoooo gegunt! Al het wachten word dan eindelijk beloond! Geniet er lekker van met je mannetje. Je had helemaal gelijk, dit is jullie ronde!!

Zo nu ga ik slapen :oops:

snippie
9 March 2010, 06:31
Goede morgen lieve schatten!!!!

Babii wat naar!!en je roept het idd al heel lang!!!ik hoop dat ze geen gelijk heeft.
ik hoop dat je lichaam snel weer gaat werken!

schorpioentje dank je wel lieverd!

KNUF

9 March 2010, 07:35
Hee meiden.
Nog niet bijgelezen, ga ik straks doen. Snel naar school nu ...

Nog wel even snel een vraagje,
Ik heb sinds gister(avond) 'pijnschuutjes' een soort van korte krampjes links in mn buik.
Net boven mn heupbot, maar dan meer naar mn buik toe (eierstok?).
Echt een super misselijk gevoel, krijg helemaal kippenvel en vind ht best een beetje eng.
Het zijn maar korte 'pijntjes' maar een heel akelig gevoel ... maak me dan toch meteen weer druk :?

snippie
9 March 2010, 07:37
wat is je vraagd dan Essie geen zorgen maken meid.
heb ik ook last van gehad!!

Jorina lieverd!!! heel veel succes vandaag!

9 March 2010, 07:39

Echt? Weet je wat het was?

snippie
9 March 2010, 07:40
het zou ei groei kunnen zijn.
of het proberen van innestellen of zo.
maar heb daar vaker last van gehad.
maar het blijft gissen!

Beebie25
9 March 2010, 07:45
Jeetje babii, dat zal wel even schrikken zijn, raar dat jij dat denkt en dat zo iemand dat dan ook zegt.... :? hoop voor je dat je snel zwanger wordt... ;)

9 March 2010, 07:46
Thanx meid! Ik kan iig met een gerust hart naar school! haha stiekem maak ik me dan toch altijd een beetje zorgen, pijn heb je natuurlijk niet voor niks ...

Laten we hopen dat ht zoiets is, dat zou alweer een nieuw beginnetje zijn!!!
Mn borsten zijn sochtens ook alweer iets gevoeliger

Ben je al lekker voor spulletjes aan het snuffelen snippie :lol: :mrgreen:

Oeh al kwart voor 9 .. ik moooooet gaan! Tot strakjeeees x

snippie
9 March 2010, 07:49
Thanx meid! Ik kan iig met een gerust hart naar school! haha stiekem maak ik me dan toch altijd een beetje zorgen, pijn heb je natuurlijk niet voor niks ...

Laten we hopen dat ht zoiets is, dat zou alweer een nieuw beginnetje zijn!!!
Mn borsten zijn sochtens ook alweer iets gevoeliger

Ben je al lekker voor spulletjes aan het snuffelen snippie :lol: :mrgreen:

Oeh al kwart voor 9 .. ik moooooet gaan! Tot strakjeeees x

Fijn dat ik je gerust heb kunnen stellen:)!
Nee nog niet naar spulletjes aan het kijken.
We wachten eerst rustig af:)!
over bijna 2 weken al echo:)dus komt helemaal goed hihi!

Babii
9 March 2010, 08:44

Echt? Weet je wat het was?

Heb het de laatste keren ook echt heel erg met eigroei gehad.... Het kan van alles zijn meissie, doe rustig aan en stel gewoon je vragen :).

Babii
9 March 2010, 08:45
Heb net 100 ovu testen besteld.... Zal vast wel genoeg zijn om ooit in me leven een eisprong te ontdekken? Gelukkig zijn het de goedkope :). 100 voor 32.50 :lol: Bij mij werken die prima :D

MissMini
9 March 2010, 08:47
Sterkte hoor Babii, 't zit je ook niet mee he!! Hopelijk gaat je lichaam het allemaal weer zelf doen. Duim voor je.

Snippie, ook van mij super GEFELICITEERD!! Geweldig!! Geniet er lekker van!

snippie
9 March 2010, 08:50
Heb net 100 ovu testen besteld.... Zal vast wel genoeg zijn om ooit in me leven een eisprong te ontdekken? Gelukkig zijn het de goedkope :). 100 voor 32.50 :lol: Bij mij werken die prima :D

WOW wat goed zeg!!!!

snippie
9 March 2010, 08:51
Sterkte hoor Babii, 't zit je ook niet mee he!! Hopelijk gaat je lichaam het allemaal weer zelf doen. Duim voor je.

Snippie, ook van mij super GEFELICITEERD!! Geweldig!! Geniet er lekker van!

dank je meissie:)!!!!

hoe gaat het met je zoontje?en met jowu natuurlijk?
knuf

MissMini
9 March 2010, 08:54
Met mij alles top! Ben helemaal de oude.
Met zoonlief gaat het ook goed, ligt nog wel in het ziekenhuis maar als't goed is is het einde daarvan in zicht ;) Donderdag moet hij nog voor een echo naar het Sophia en daarna wordt zijn ontslag geregeld. Dus zal half volgende week zijn denk ik. Heerlijk idee! Kunnen we hem eindelijk lekker thuis hebben,...

snippie
9 March 2010, 09:02
Met mij alles top! Ben helemaal de oude.
Met zoonlief gaat het ook goed, ligt nog wel in het ziekenhuis maar als't goed is is het einde daarvan in zicht ;) Donderdag moet hij nog voor een echo naar het Sophia en daarna wordt zijn ontslag geregeld. Dus zal half volgende week zijn denk ik. Heerlijk idee! Kunnen we hem eindelijk lekker thuis hebben,...

ohh meid hoop dta hij snel naar huis mag!
wel fijn te horen dat alles goed met je gaat en met je zoontje ook.
jah kan je echt thuis zijn als gezinnetje:)

KUS

snippie
9 March 2010, 09:04
Kim: Ik herinner mij dat je gisteren nog zei dat jij sterk het gevoel had dat iemand jullie zwangerschap van boven tegen probeert te houden.
Nu heb je die reading gehad en 'blijkt' dat ook zo te zijn.
Als jij het zelf al heel sterk dacht en die vrouw zegt het ook nog is, dan is er bij mij geen twijfel mogelijk.
Heeft ze ook doorgegeven waarom je mams het vindt?
Hoop dat wanneer je moeder het ook accepteert jullie snel zwanger raken :D

Ff een ego bericht :oops:

Heb 2 weken geleden een mail gestuurd naar het Maasstadziekenhuis...
Heb gisteren een mailtje terug gekregen met positief bericht.
Ik mag een afspraak bij hun maken voor een oriënterend gesprek.
Vriendlief en ik waren helemaal blij totdat ik iets las op hyves.
Een kennis van ons is zwanger!!
Gun haar en der vriend het van harte, maar eingelijk ook weer niet :oops:
Ze zitten elke dag aan de alcohol en drugs..en dat is echt zo.
Stortte gisteren toch weer een soort van in elkaar.
Vanochtend gelijk naar het Maasstadziekenhuis gebeld om een afspraak te maken.
De afspraak staat nu voor 15 april om 10.30 uur :lol:
Nog iets langer dan een maand te gaan, maar voor we het weten is het zover.

Liefs Kimberley

Ohh meid wat fijn 15april:)!eindelijk schot in de zaak:)
en logisch dat je even in elkaar storte toen je het las.
knuf

snippie
9 March 2010, 09:16
Begrijpelijk meid.
ik heb niet die ervaring,maarjah komt ook omdat ik ouder ben.

jorina
9 March 2010, 09:45
thanks snippie
ik ga me nu ff inschrijven bij cwi en uwv :?

snippie
9 March 2010, 09:49
succes meissie!
KNUF

Tessa23
9 March 2010, 11:32
Succes vandaag Jorina!

Missmini , fijn dat je weer de oude bent en dat je zoontje bijna naar huis mag!!

Lunanoa
9 March 2010, 12:13
Goed nieuws Kimberley! Hoop dat jullie snel los kunnen.
Begrijp je verdriet bij het lezen van een zwangere, met zo'n leven. Deed mij ook altijd erg veel pijn :(
Probeer het los te laten & je lekker op jullie leven te focussen meid!

Jorina:
Succes! Hoop dat je snel een leuke baan hebt meid!

Hier:

Weer druk aan het verven. Nog even & dan kan de commode in elkaar. Het bedje ben ik nu mee begonnen.
Ik liet een pot verf pleuren van bijna 30 euro. Knaptie niet open & flikkerd die hele verf op de vloer van de babykamer :| G*DSKOLERE!
Ik heb áltijd pech als ik wil klussen :P
Gelukkig kwam mijn papa even langs om te helpen tillen & toen kon ik lekker even uitjanken :lol:

Gelukkig had ik verf van Flexa op waterbasis, omdat het voor de babymeubeltjes is, wil geen chemische verf. Kon het dus goed van de vloer krijgen! ( Na veel werk)

jorina
9 March 2010, 12:16
ooo mutsie
een pot verf over de vloer was het een makkelijke kleur

snippie
9 March 2010, 12:17
hihi lun toch!

Lunanoa
9 March 2010, 12:27
Wit :P
Ik ben echt een enorme domme kluns. Die héél veel geld verspilt door potten verf te laten pleuren, de verkeerde verf te kopen & het bonnetje niet mee te nemen :? Grmpf...

Heb het goed van de vloer kunnen krijgen hoor!
Ons vloeren zijn boven scheef & onmogelijk voor een mooi laminaat of hout vloer, daarom hebben we boven van dat zijl liggen, dat is gelukkig heel goed te poetsen :lol:
Weer een voordeel van een lelijke vloer :lol:

jorina
9 March 2010, 12:40
hahah nog een voordeel aan zijl als je het er niet vanaf had gekregen had je het zo kunnen vervangen en dat kan niet met laminaat of tapijt
en dat was bij ons het geval
ik was de nieuwe kamer van thomas aan het schilderen en er stond een zwart potje erf op de vensterbank en dat vond thomas heel erg interessant
komt ie heel erg onschuldig naar beneden terwijl ie helemaal zwart is hij heeft nog zeker 4 weken met zwarte plukjes in zijn haar gelopen en het tapijt is nu vervangen voor laminaat van binnen kookte ik maar vooral doordat ik zelf zo stom was maar ik heb echt van buiten keihard gelachen want het zag er wel hilarisch uit vind het ook jammer dat ik er nooit een foto van gemaakt heb

geloof me je bent niet de enige dus en dan was ik toen niet eens zwanger :D

Lunanoa
9 March 2010, 12:49
whahahahahhahhah verschrikkelijk. ZWART nog wel, das wel een hele dramatische kleur om overal te hebben zitten :lol:
In dat geval heb ik nog geluk gehad :lol:

Nou dat die vloer eruit had gemoeten boeide me op dat moment nog niet eens zoveel. Ik wou gewoon doorschilderen & ik word steeds door allemaal ongelukkige dingen tegengehouden :P GRMPF FRUSTRATING.

jorina
9 March 2010, 12:54
het komt wel goed hoor
zal je zien straks gaat alles ineens in sneltreinvaart
en anders is het ook jammer je kindje zal de eerste maanden toch niets meer zien dan licht en donker
en zo ie zo het eerste jaar zal hij niets mee krijgen van zijn kamertje want hij komt er om te slapen en te huilen en dat doen ze ook met hun ogen dicht

korte conclusie van dit slappe gelul
je maakt een babykamer alleen maar mooi oor jezelf en je visite die er komt kijken :o :D :mrgreen: :geek: :ugeek:

jorina
9 March 2010, 12:55
ik ga nu ff cakejes rond brengen bij opa's en oma's en dan maar eens richting ziekenhuis

sms je straks wel ff als ik klaar ben

karin88
9 March 2010, 14:29
Goedemiddag meiden,
@missmini, hopelijk heb je snel je lieverd mee na huis !!

@lunanoa, wat een pech zeg met de verf hihi, gelukkig alles schoon gekregen, hoever ben je met de kamer ?

@babii, ik snap nu wel redelijk hoe het bij jou gaat, echt vreselijk.. en die reading :( , hopelijk krijgen jullie heel gauw goed nieuws!!

@snippie, bedankt voor de uitleg !

@Tessa, hoe is het met je ?

Met mij gaat het redelijk gister naar de kaakchirurg geweest om de laatste 2 verstandkiezen weg tesnijden :(
na 6 verdovingsspuiten was de onderste eruit, moest die domme chirurg weer bij verdoven voor de bovenste,
spuit ze het in een bloedvat, nou de hele verdieping heb mij gehoord :(
heb nu nog steeds last van rechterkant van me gezicht.. heb ook wel weer pech met dat soort dingen.
had gister wel weer een :D (24 uur later), maar klussen was niet meer mogelijk aangezien ik van de medicatie
verdoofd op de bank hing :oops:

karin88
9 March 2010, 14:29
ik ga nu ff cakejes rond brengen bij opa's en oma's en dan maar eens richting ziekenhuis

sms je straks wel ff als ik klaar ben

lust ik ook wel :D

9 March 2010, 14:38
Goedemiddag meiden,
@missmini, hopelijk heb je snel je lieverd mee na huis !!

@lunanoa, wat een pech zeg met de verf hihi, gelukkig alles schoon gekregen, hoever ben je met de kamer ?

@babii, ik snap nu wel redelijk hoe het bij jou gaat, echt vreselijk.. en die reading :( , hopelijk krijgen jullie heel gauw goed nieuws!!

@snippie, bedankt voor de uitleg !

@Tessa, hoe is het met je ?

Met mij gaat het redelijk gister naar de kaakchirurg geweest om de laatste 2 verstandkiezen weg tesnijden :(
na 6 verdovingsspuiten was de onderste eruit, moest die domme chirurg weer bij verdoven voor de bovenste,
spuit ze het in een bloedvat, nou de hele verdieping heb mij gehoord :(
heb nu nog steeds last van rechterkant van me gezicht.. heb ook wel weer pech met dat soort dingen.
had gister wel weer een :D (24 uur later), maar klussen was niet meer mogelijk aangezien ik van de medicatie
verdoofd op de bank hing :oops:

Ochgerum, heb ik vrijdag laten doen ...
Moet nu de andere kant nog, maar vergeet het maar, noooooooooooit meer!
In eerste instantie viel het wel mee, maar ik heb het hele weekend met een supersuper dikke (nee echt seeerieus) wang rondgelopen. Nu is het al stukken minder, maar wel helemaal groen/geel.

Het doet nog best goed zeer. De hechtingen hebben ze veeel te lang gelaten, waardoor het lijkt alsof ik steeds een haar ofzo in mn mond heb. Bah!
Goed koelen trouwens he!!

drukdrukdrukdruk, dus ben snel weer weg nu!!

jorina
9 March 2010, 15:54
meiden alles was goed loop 4 dgn voor ben nu dus 9 weken en 5 dgn maar laat banner zo staan
tot 12 weken
vanavond ben ik er weer

karin88
9 March 2010, 17:09
Superrr jorina !!!
Geniet ervan
xxx

snippie
9 March 2010, 17:47
Yeeeeeeeeeeeeeh jorina meid wat goed zeg!!!
ben zo blij voor je!!!
KNUF

Babii
9 March 2010, 17:49
Heb je net al terug gesmst Jorina, maar YEAHOEEEEEEEEEEEEEEEe wist het stiekem al hoor ;). Zoals ik al zei maak je geen zorgen.

Geniet lieverd!

snippie
9 March 2010, 18:06
snippie moet mss over 2weken haar reis annuleren :shock:
alles voor een kleine

karin88
9 March 2010, 18:10
dat is niet zo leuk snippie, maar wat je zelf al schreef, alles voor jullie wondertje ;)
x

karin88
9 March 2010, 18:11
had net weer een smiley, beetje raar nu al drie dagen.. iemand een idee ??
xxx

snippie
9 March 2010, 18:16
dan typ je wss iets in wat staat voor een smili.
nee ach niet zo leuk maar straks als de kleine een jaar of3 is gaan we wel trekken door amerika.
maar is nog niet zeker of hij geannulleerd moet worden weten we pa sover 2weken

Babii
9 March 2010, 20:49
Ze bedoeld denk op haar ovu test. Soms heeft een eitje moeite met springen of het zijn meerdere eitjes. Dus dan blijft hij langer positief.

Je kan niet je ei al eerder hebben gehad en nu zwanger zijn??? Roep maar wat hoor ;).

En anders gewoon doorklussen, want dan heeft je ei besloten nog niet te jumpen. Maar je had 2 dagen geleden laat in de avond toch pas een smiley? Dan kan het dus dat hij straks knapt, dus zeker even klussen. Binnen 24 tot 48 uur springt ie dan. Weet nog dat je in de middag een O had en in de avond een :).

Thyra
9 March 2010, 20:49
goedenavond allemaal! ik ga eerst even bij lezen, sorry had t zo druk...

Thyra
9 March 2010, 20:59
Snippie wel balen dat je je vakantie moet annuleren, jullie keken er zo naar uit. Maar wat je zegt alles voor het wondertje, en wat je zegt als de kleine 3 jaar is de reis alsnog maken, maar dan gezellig met zn 3tjes.

en nu even ego :oops:

Ik heb eergister 2 dagen te voor voor mn nod getest, en negatief. Gister op dag 29 ongi geworden.
Mn cycles wordt wel steeds mooier, maar toch wel een tegenvaller natuurlijk. Ik heb niet meer getest, ik denk ik zonde van de test om er nu alsnog eentje te doen. Sorry beetje ego berichtje maar ik moest het even kwijt bij jullie.
Ik vind het trouwens ook even dat ik het moet zeggen, jullie zijn top meiden en vind het heel fijn dat iedereen aan elkaar een hart onder de riem kan steken en toch ook iedereen zn ei kwijt kan. Bij ons weet niemand dat we er mee bezig zijn dus kan het enkeld met mn vriend erover hebben en ik vind het dus heel fijn dat ik met jullie kan praten. :oops:

Liefs! en dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

karin88
9 March 2010, 21:05
Hai meiden,
@babii ja bedoel idd ovu, alle testen die ik eerder deed waren altijd O en nu dus al drie dagen met een smiley..
gewoon een laat eitje hihi, ga zo maar eens flink aan de slag
ben wel een beetje onzeker erover maar goed.
zwanger ? zou dat ook nog kunnen, heb gewoon een menstuatie gehad/ of misschien een innesteling..
snap het niet meer hahaha.
@thyra.. vervelend dat je je ongie weer hebt, wel natuurlijk een vooruitgang in de cyclus..
ik vindt het net zo fijn als jou om hier lekker te kletsen, bij ons weet ook niemand er iets van, af en toe wel moeilijk..
rustig aan meiden en slaap lekker
xxx

Thyra
9 March 2010, 21:08
Ik ga nu ook lekker naar bed, allemaal weltrusten voor straks.

Ram1988
9 March 2010, 21:23
Slaap lekker meisjes!

Tessa23
9 March 2010, 22:41
Jorina , wat fijn dat alles goed is!!!

Slaap lekker meiden!

karin88
10 March 2010, 06:58
Goedemorgen allemaal
Hoe gaat het met jullie ???

Ram1988
10 March 2010, 07:34
Jorina fijn dat alles goed was :mrgreen: , kun je lekker gaan genieten!!

pff ik was echt megavroeg wakker! vreselijk haha!
Verder is alles goed hier!

En met jullie?

Beebie25
10 March 2010, 08:02
Ja hier ook alles goed, weer een saaie dag op het werk en nog steeds geen positieve ovulatietest, zelfs geen 2de streepje :(
Ik wil echt niet nog een keer zo'n lange ronde pfff

Ram1988
10 March 2010, 08:07
Ja hier ook alles goed, weer een saaie dag op het werk en nog steeds geen positieve ovulatietest, zelfs geen 2de streepje :(
Ik wil echt niet nog een keer zo'n lange ronde pfff

Balen meid... maar helaas weinig aan te doen :(

karin88
10 March 2010, 08:19
Hai Hai,
@Jazzy.. vervelend hoop dat je gauw een positieve ovu test heb !!
xxx

snippie
10 March 2010, 08:22
jazz balen meid:S!

hopelijk vind je hem snel!
KNUF

snippie
10 March 2010, 08:30
hoe blij kan je zijn met beroerdheid hihi!

Mila
10 March 2010, 08:41
Jorina, wat fijn meid dat de echo goed was! Nu genieten!!

Snippie, Hoe is het met jou meid? Lees iets over je beroerd voelen? Is wel een goed teken :D

Kimberley, mijn ouders en beide opa's en oma's komen er vanavond eten, dus ga zo meer eens snel aan de schoonmaak hier.. :lol:

ik ben er echt minder op dit moment 1 a 2 berichtjer per dag en daar hou ik het even bij.. ik merk persoonlijk dat ik op deze manier ook met minder spanning en stress de FM's in het ziekenhuis onderga.. dus ik zal er wel weer meer zijn als mijn ei gesprongen is, maar op dit moment wil ik even rust en tegelijkertijd ook jullie blijven volgen ;) dus dan is dit de beste oplossing

Tessa23
10 March 2010, 08:56
Hier alles goed, met jou ook Karin??

Ga niet veel doen vandaag , behalve genieten van t zonnetje haha..

Syl , s goed dat je beetje rust hebt zo toch , succes ;)

snippie
10 March 2010, 09:06
Nee woon niet in gouda maar werk wel in gouda en ga soms shoppen :)!
wanneer zga je me dan en waar?
meid voor je het weet is het zover hooor:)!

syl neem de tijd lieverd!en je wete het ben der voor je!
jah snippie heeft last van maagzuur heel erg:S!maar ach alles voor een kleine!

snippie gata vandaar lekekr niks doen .is nu lekker tv aan het kijken tot een uur of 12 en gaat daarna weer slapen hihi!
kus