PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Liminous
10 March 2010, 09:07
Goedemorgen dames!

Ben al een tijdje niet meer op t forum geweest, want ben er hierdoor veels te veel mee bezig.. Lees zo nu en dan nog wel eens wat mee..

Snippie meid, wat ontzettend gaaf!!! Mag ook wel na al dat lange wachten.. Gefeliciteerd en geniet ervan :D

Liefs Limi

Babii
10 March 2010, 09:19
Ik moet even schreeuwen!!!!!

SNIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, 5 WEKEN ALWEER!!!!!

@ Jazzy, balen meissie dat je nog geen streepje hebt, maar dat streepje kan er ineens zo pats boem staan!

@ Karin88, het zou wel kunnen ja, weet niet hoe hevig je gebloed hebt. Kan ook zijn dat je meerdere eitjes hebt die moeten jumpen of een eigenwijs eitje hebt ;).

All,

Ben niet meer ongi, ontrekkingsbloeding is dus voorbij. Wat raden jullie aan? De pil ondanks de uitslag door te slikken, merk wel dat me lichaam weer een ontrekkingsbloeding geeft na het stoppen.

Heb echt even advies nodig :oops: Het speelt erg tegen mijn geweten in, ik wil zwanger worden, maar me lichaam werkt niet. Nu wordt me de pil aangeraden omdat het een cyclus helpt te reguleren (op gang houdt), maar ik wil zwanger worden.... Dan ga je toch niet aan de pil? Stel ik moet weer ontpillen.

Poeeee dit knaagt aan mijn geweten. HELP!!!

snippie
10 March 2010, 09:21
jah 5 weken en erge steken in me onder rug aan de linker kant!

babiii met deze beslissing kan ik je niet helpen.
das echt iets wat je zelf moet beslissen.

kUS

snippie
10 March 2010, 09:37
snippie: Uhmz, gisteren in Bloemendaal.
Jullie zouden dan van de Hoogvliet kant af komen. :roll:

Nee klopt niet.was gisteren van half 3 tot kwart over 6 werken!
kus

Babii
10 March 2010, 09:40

kUS

:oops: Had juist op een antwoord van jou gehoopt. Zeg moet jij je gyn nog bellen deze week ;). Wellicht kan die een mening geven. Nee zonder grappen, ik word gek!!!!!!!!

Die steken zijn toch goed lieverd, betekend dat je kindje lekker groeit :D. Rustig aan!!!

snippie
10 March 2010, 09:41
mijn man heeft gisteren wel boodschappen gedaan bij AH bloemendaal maar is niet naar hoogvliet geweest.
mijn man is 1.95 :)

snippie
10 March 2010, 09:43

kUS

:oops: Had juist op een antwoord van jou gehoopt. Zeg moet jij je gyn nog bellen deze week ;). Wellicht kan die een mening geven. Nee zonder grappen, ik word gek!!!!!!!!

Die steken zijn toch goed lieverd, betekend dat je kindje lekker groeit :D. Rustig aan!!!

Lieverd ik zou zelf hoe moeilijk het ook is toch aan de pil gaan!dan komt je lichaam even echt tot rust.
nee hoef mijn gyn te bellen! hoop die ook pas de 24ste te zien of te spreken anders is er iets niet goed hihi!
kus

snippie
10 March 2010, 09:44
Het was trouwens rond een uur of half 7.
Maar als jij het niet was, had ik iemand gezien die op jou lijkt :lol:
Was in ieder geval een iets hogere auto en zilvergrijs :P

Ik gaat nu echt want mijn moeder heeft al 2 keer gebeld waar ik blijf haha.

Kus

:lol: :lol: ik heb geen auto lieverd:)
wij hebben ook geen rijbewijs:)
en had die persoon haar los of vast?
want heb me haar altijd vast!

Babii
10 March 2010, 09:55
Ja, dat zei Steph dus ook al. Hij zei je lichaam heeft even goed rust nodig. Slik het nog 2 maanden en kijk dan :roll:

Het is wel echt dubbel hoor.... :?

snippie
10 March 2010, 10:03
jah meissie begrijp ik lieverd!
dat het heel dubbel is:(!
knuf

Babii
10 March 2010, 10:13
Ben zelfs vergeten wanneer ik moet starten met de pil :roll: Kan iemand me even helpen haha.

snippie
10 March 2010, 10:20
poeh even denken hoor hihi:)
meestal op de eerste dag van je ongi !
dacht ik.

KNUF

Babii
10 March 2010, 10:21
Oeps dan ben ik alweer te laat :shock:

snippie
10 March 2010, 10:23
anders even ziekenhuis bellen of stata het niet op google of zo
wete het namelijk niet meer zeker.

knuf

Ram1988
10 March 2010, 14:21
Kimmie is t nog gelukt, wanneer begin je weer met de pil ;)
of toch maar niet?

Wat is het rustig hier!

Beebie25
10 March 2010, 14:49
Ja he haha.....ik heb geen klap te doen op het werk....erg frustrerend, morgen een grote hoop werk dus eindelijk
weer ff wat te doen :D straks weer lekker wandelen met de hond n uurtje en vanaf volgende week zumba lessen volgen ;) op dinsdag heb er zin in...ga voortaan ook fietsen naar mn werk...alles voor een goede conditie/gezondheid :D

Babii
10 March 2010, 16:32
Kimmie is t nog gelukt, wanneer begin je weer met de pil ;)
of toch maar niet?

Wat is het rustig hier!

Ik weet het niet, het is onwijs dubbel en knaagt aan me geweten.... Wat geven jullie allemaal voor advies?

snippie
10 March 2010, 16:38
lieve babii je moet doen wat je zelf wilt.
en je weet wat ik heb gezegt.
en anders wacht je het een paar maandne af dat kan ook en dan pas aan de pil.
knuf

Babii
10 March 2010, 16:41
Ook dat kan Snippie, maar wat ik je gisteren stuurde dat gesprek. Veel stress heb ik wel en dat kan ook erg meespelen.... Ik moet eens leren te ontspannen :roll:

En ik moet me lichaam nu ook rust geven. Geef me lichaam toch juist meer rust zonder pil? Dan heeft me lichaam nergens last van, want het krijgt niks binnen....

Free
10 March 2010, 16:44
Jorina, Gefeliciteerd met je goede echo!!

Jazzy, hoop dat je snel een pos ovu test hebt...

Kim, persoonlijk zou ik niet aan de pil gaan ivm het ontpillen verhaal wat jij ook doet... Maare dis mijn mening he ;) Wil t niet moeilijker voor je maken :)

Babii
10 March 2010, 16:46
Whahaha snippie :P. Je hebt in me berichtje je antwoord getypt. Lekker ding.

Babii
10 March 2010, 16:48
Dat is dus wat mijn verstand ook roept Mayella! ME lichaam heeft al zoveel gehad met die verdomde prikpil :(. En dan dit nog....

Nou Snippie, heb juist voorgenomen er even helemaal NIET mee bezig te zijn. Gewoon lekker me werk doen, met me mannetje en dieren zijn. Kan een half jaar wachten (zet wel een alarm in me agenda haha) als het half jaar om is en ik ben nog niet ongi dan kijken we verder :).

Vreselijk dit gevoel....... :roll:

snippie
10 March 2010, 16:48
ohhhhhh lekker dom!!!
ik verander het wel even hihi! :oops:

snippie
10 March 2010, 16:49
Ook dat kan Snippie, maar wat ik je gisteren stuurde dat gesprek. Veel stress heb ik wel en dat kan ook erg meespelen.... Ik moet eens leren te ontspannen :roll:

En ik moet me lichaam nu ook rust geven. Geef me lichaam toch juist meer rust zonder pil? Dan heeft me lichaam nergens last van, want het krijgt niks binnen....

Jah lieverd dan weet je het antwoord toch al mallerd jij vraagd aan ons wat ons advies is en ik antwoord daar op:).
je geeft je lichaam niet meer rust omdat je dan juist in je hoofd extra blijft hebben zou ik nou ongi worden jah of nee en
met de pil heb je er even geen om kijken naar.dus kan je je zelf rust gunnen dus ook je lichaam.

snippie
10 March 2010, 16:50
Dat is dus wat mijn verstand ook roept Mayella! ME lichaam heeft al zoveel gehad met die verdomde prikpil :(. En dan dit nog....

Nou Snippie, heb juist voorgenomen er even helemaal NIET mee bezig te zijn. Gewoon lekker me werk doen, met me mannetje en dieren zijn. Kan een half jaar wachten (zet wel een alarm in me agenda haha) als het half jaar om is en ik ben nog niet ongi dan kijken we verder :).

sorry :cry: probeer je alleen maar te helpen!

Free
10 March 2010, 16:53

Maare je gevoel en verstand staan tegen over elkaar?? Of zegt je gevoel ook niet doen???

Babii
10 March 2010, 17:00

sorry :cry: probeer je alleen maar te helpen!

Waar zeg jij nou sorry voor :oops: Je doet helemaal niks verkeerd hoor :|

Babii
10 March 2010, 17:01

Maare je gevoel en verstand staan tegen over elkaar?? Of zegt je gevoel ook niet doen???

Mijn gevoel zegt wachten en me verstand ook. Maar de mensen die ervoor geleerd hebben raden me dit aan incl. me mannetje..

snippie
10 March 2010, 17:02
maar lieve Babii het is jouw lichaam.jij beslist wat er in gaat,
KNUF

Free
10 March 2010, 17:08
Jeetje meis, dit is echt moeilijk.. Maar ben het wel met snippie eens! Het is jouw lichaam en jij beslist wat er in gaat...

Babii
10 March 2010, 17:41
@ Ankie, als je het lees.... Reguleert de gewone pil je cyclus na de prikpil. Dus als er niks op gang komt???

Denk dat ik het toch maar ga doen..

Bati
10 March 2010, 17:45
Ja ik lees mee :D (altijd he). Bedoel je dat je door de pil weer een normale cyclus zal krijgen? Of dat de pil ervoor zorgt dat wat die klote prikpil jouw heeft aangedaan weer fixt?
Lieve sjat, ik hoop t voor je. Je hebt altijd alles gedaan wat jouw gynaecoloog zei. Je gelooft eg in deze persoon. Dus dan zal hij er nu ook gelijk in hebben om nu ff de pil te gebruiken! Al is het klote, en denk je dat je weer bij af staat, JE PROBEERT WEL ALLES. Het is niet voor niks! Dikke knuffel voor jouw!

Babii
10 March 2010, 17:58
Snippie, Jamilah en Mayella..... Thanks voor jullie lieve woorden. Ik ben braaf geweest en heb net me eerste pil geslikt.

Babii
10 March 2010, 18:00
Ja ik lees mee :D (altijd he). Bedoel je dat je door de pil weer een normale cyclus zal krijgen? Of dat de pil ervoor zorgt dat wat die klote prikpil jouw heeft aangedaan weer fixt?
Lieve sjat, ik hoop t voor je. Je hebt altijd alles gedaan wat jouw gynaecoloog zei. Je gelooft eg in deze persoon. Dus dan zal hij er nu ook gelijk in hebben om nu ff de pil te gebruiken! Al is het klote, en denk je dat je weer bij af staat, JE PROBEERT WEL ALLES. Het is niet voor niks! Dikke knuffel voor jouw!

Nee, ik bedoel of als je na de prikpil niet snel meer ongi wordt. Dus dat je cyclus niet hersteld... En als je de gewone pil gaat slikken of je dan meer kans hebt dat het sneller en goed hersteld dan dat je maanden tot jaren gaat wachten.

Wat een rot prikpil :evil:

Geloof ook echt in deze man, loop al jaren bij hem!!!

snippie
10 March 2010, 18:02
goed zo meissie!
hoe tegen strijdig het ook is!
knuf

Bati
10 March 2010, 18:04
@ Babii: Ja meid, dat durf ik niet te zeggen. De prikpik heeft het goed verpest! Bij de gewone pil gebeurt dit niet (dat je lichaam niet meer fatsoenlijk werkt). Maar hoe lang t bij jouw gaat duren en of t helpt.....tja dat is natuurlijk een grote vraag! Suc6 meid! Ik hoop voor je dat dit eindelijk es mag helpen! Knuffel

Babii
10 March 2010, 18:06
Ja ik blijf het zeggen, maar komt hij nog 1x dan zal ik niet meer zeuren:

was ik maar aan de gewone pil gebleven!!!

Free
10 March 2010, 18:10
Kim, goed van je meis dat je nu de keuze gemaakt hebt... Heb er respect voor!!

Bati
10 March 2010, 18:11
Ja ik blijf het zeggen, maar komt hij nog 1x dan zal ik niet meer zeuren:

was ik maar aan de gewone pil gebleven!!!
Amen

Bati
10 March 2010, 18:13
meiden ben weer foetsie!
Babii doorzetten he!
@ iedereen fijne avond, maybe tot zow!
Knuffels!

karin88
10 March 2010, 18:15
Hai Hai,
@tessa, hier is alles stabiel ;)
@babii, lieverd ik leef echt met je mee !! wel goed dat je de stap hebt gemaakt om de pil te nemen, wel dubbele gevoelens.. maar lieverd het is wel het beste..!! (K)...
( ik heb een lichte menstruatie gehad denk van 3/4 dagen)
@snippie kamillethee is echt goed voor je maagzuur en misselijkheid.. even opgezocht voor je ;)

Ik had vanochtend een hele lange kramp in me buikje duurde best een tijdje, nu weer lekker normaal..
krijg wel last van me (.)(.) dus denk dat die verdomde ongie er aan komt..
Ga even koffie leuten bij schoonpaps en schoonmams

Liefs
xx

Lunanoa
10 March 2010, 18:22
Wondermiddel voor maagzuur: ANTAGEL. Verkrijgbaar bij je huisarts! Is een drankje.

snippie
10 March 2010, 18:25
Hai Hai,
@tessa, hier is alles stabiel ;)
@babii, lieverd ik leef echt met je mee !! wel goed dat je de stap hebt gemaakt om de pil te nemen, wel dubbele gevoelens.. maar lieverd het is wel het beste..!! (K)...
( ik heb een lichte menstruatie gehad denk van 3/4 dagen)
@snippie kamillethee is echt goed voor je maagzuur en misselijkheid.. even opgezocht voor je ;)

Ik had vanochtend een hele lange kramp in me buikje duurde best een tijdje, nu weer lekker normaal..
krijg wel last van me (.)(.) dus denk dat die verdomde ongie er aan komt..
Ga even koffie leuten bij schoonpaps en schoonmams

Liefs
xx

Wil nog niks tegen de misselijkheid!
straks piepe ik anders hoor maar voor nu is het houd baar dus hou ik het zo!
en kamile thee lust ik niet hihi!
oja ik mag geen maagzuur remmers ook geen drankjes lang verhaal

Babii
10 March 2010, 18:26
LUNANOA!!

snippie
10 March 2010, 18:36
wat is er met haar?
babii?
knuf

Babii
10 March 2010, 18:57
Nou niks, die zette 1 berichtje en weg was ze weer. Dacht geef haar even een grote welkomstgroet hahahaaha

Lunanoa
10 March 2010, 19:00
haha ja sorry. Ik ben 9 van de 10 keer de dood & kapot om die miljoenen pagina's van jullie te lezen :lol:
Als ik iets lees waar ik wat vanaf weet, dan post ik snel wat :lol:

Als je geen medicatie wilt voor je zuurbranden, kun je vla proberen Snippie. Dat wil nog wel eens helpen :D

Lunanoa
10 March 2010, 19:01
Mag ik vragen waarom je die maagzuur medicatie niet mag hebben?

La-princesa
10 March 2010, 19:08
FF inbreken!

Ik heb bij een ander topic begrepen dat ook citroen helpt tegen misselijkheid. Misschien dat je daar wat aan hebt.

snippie
10 March 2010, 19:11
haha ja sorry. Ik ben 9 van de 10 keer de dood & kapot om die miljoenen pagina's van jullie te lezen :lol:

Als je geen medicatie wilt voor je zuurbranden, kun je vla proberen Snippie. Dat wil nog wel eens helpen :D

iellllllllllll vla!!!!

omdat dat mijn maag want zo danig beshadigd waardoor ik weer koliek aan vallen krijg en dat wil je niet mee maken

snippie
10 March 2010, 19:11

iellllllllllll vla!!!!

omdat dat mijn maag wand zo danig beshadigd waardoor ik weer koliek aan vallen krijg en dat wil je niet mee maken

snippie
10 March 2010, 19:15
ik krijg dus van maagzuur remmers alleen maar meer pijn!
dus kan daar echt niet tegen!!
en mag ze ook niet meer van HA!
bne juist blij dat ik nu van me maag en darm problemen af ben.

KNUF

Tessa23
10 March 2010, 19:41
pfff en ik heb koppijnn... heb al paracetamolletje genomen , duurde me te lang , dan maar inmenen..hopen dat t zo over is..

en de kramp die ik altijd paar dagen voor mn ongi krijg had ik ook al heel eventjes.. dus deze ronde word ook niks.. en dan door naar de 6de ronde..gaat echt snel!

Lunanoa
10 March 2010, 19:48
OH das wel erg pijnlijk dan ja :shock:

Uhm citroen, dat helpt bij mij dus averechts :P Alles wat zuur is maakt het 10x erger :lol:

Tessa: even afwachten dan. Je hebt toch nog geen bloed?

snippie
10 March 2010, 20:21
hihi! comp was denk te traag voor mijn gevoel hihi!

dames ga nog even bouwval gezocht kijken en dan lekker naar bed!
knuf

Thyra
10 March 2010, 20:24
Hoi hoi,

voor de misselijke en maagzuur klanten, cola wilt vaak helpen, je boert er behoorlijk van op en het is net zo zuur als maagzuur waardoor het je maagzuur weer terug brengt in je maag. bij maagzuur wilt een beker koude melk ook wel helpen. dat blust voor je gevoel.

Ik vertelde gister toch dat mn menstruatie was begonnen, die is nu al weer over echt vreemd.

snippie
10 March 2010, 20:30
Hoi hoi,

voor de misselijke en maagzuur klanten, cola wilt vaak helpen, je boert er behoorlijk van op en het is net zo zuur als maagzuur waardoor het je maagzuur weer terug brengt in je maag. bij maagzuur wilt een beker koude melk ook wel helpen. dat blust voor je gevoel.

Ik vertelde gister toch dat mn menstruatie was begonnen, die is nu al weer over echt vreemd.

Hihi drink geen cola :oops: en drink geen melk hihi!
dan maar toch cola met maten proberen.(allemala vanwege me maag)

Thyra das idd vreemd meid.

KNUF

jorina
10 March 2010, 20:48
ik drink inderdaad ook altijd cola tegen maagzuur en misselijkheid want ik heb er ook best wel last van
van de melk wist ik niet ga ik dat ook maar eens proberen

Bati
10 March 2010, 20:55
Wondermiddel voor maagzuur: ANTAGEL. Verkrijgbaar bij je huisarts! Is een drankje.

Kun je gewoon kopen bij de apotheek, heb je geen recept voor nodig :)

karin88
10 March 2010, 20:57
Hai Hai,

@thyra.. misschien moet je anders even testen...?!
@tessa, ik dacht dat je juist z'n goed voorgevoel had meis, vervelend, nog even afwachten !!

Ga lekker slapen ben echt op terwijl ik de hele dag niets heb gedaan,
die kramp van vanochtend had ik net in ienieminie's..
Je gaat echt van alles voelen in je buikie als je er mee bezig bent, menselijk lichaam is een raar iets hihi
Slaap lekker meiden
xxx

karin88
10 March 2010, 20:58
@snippie, doe maar beetje cola drinken met een extra suiker klontje, beter als die medicatie.. helemaal als je er zn slechte ervaring mee heb
x

Thyra
10 March 2010, 21:08
Ja misschien idd even testen morgen ochtend, denk negatief maar dan weet ik t wel zeker.

Ik ga nu naar bed, fijne avond allemaal en weltrusten.

karin88
10 March 2010, 21:18
Succes Thyra

Babii
10 March 2010, 21:37
Succes Thyra, mijn menstruatie was ook weer binnen een dag over. Heel vreemd.

Hoop van harte dat je een late innetseling hebt gehad.

Meisjes ik ga slapen!

Tessa23
10 March 2010, 21:55
Nee Lunanoa nog geen bloed alleen dit die kramp en hoofdpijn heb ik meestal voor mn ongi..maar ja we zullen t weekend zien haha..

Heb t koudddd.. kacheltje lekker hoog!!

Kiekie
10 March 2010, 22:44
Hoi meiden,

Ik kom ook meebabbelen. Ben zelf 21 en sinds okt '07 in de mmm.
Heb PCOS waarvoor vorig jaar na veel aandringen 2x IUI gehad. Daarna bleek dat mijn mannetje's zaad erg veel achter was gegaan. Had nog maar 9% trillende zaadjes. Hij
moest naar de uroloog die niks kon vinden zei die. In die tussentijd stonden mijn hormonen stil. Dus werd ook niet ongi :evil:
Werd verteld dat wij kinderloos door het leven moesten. No way! Na een second opinion
in het Eramsus MC bleek dat hij een spatader in zijn bal had. Dat zou misschien een oorzaak
kunnen zijn waarom het bij hem zo achteruit ging. Deze is afgelopen februari verwijderd.
Wonder boven wonder werd ik toen ook precies ongi uit mezelf.. Vreemd.
Eind april, begin mei, moeten wij opnieuw inleveren om te kijken hoe of wat. De laatste keer (voor de operatie) bleek dat hij in ieder geval voldoende had voor eventuele IVF pogingen.

Hmmm geloof dat dit het samen gevat wel is.

Ram1988
11 March 2010, 09:12
Welkom KieKie!!
Maar jeetje wat zijn jullie allang bezig, en wat een bijzonder verhaal!

K heb constant spierpijn in mn benen, iemand enig idee waar dit vandaan kan komen? heb niks raars gedaan!

Mila
11 March 2010, 09:54
esther volgens mij komt dat ook door het oprekken van je baarmoeder, dat gevoel kan dan doorstralen naar je rug en naar je benen.

Ram1988
11 March 2010, 10:01
esther volgens mij komt dat ook door het oprekken van je baarmoeder, dat gevoel kan dan doorstralen naar je rug en naar je benen.

Heh bah, tis knap vervelend haha!
Hoeist met jou meisje??

Mila
11 March 2010, 10:07
estherh, ik zit weer even tot morgen op het wachtbankje.. heb morgen weer een FM en dan weten we of deze hoeveelheid wel wat doet.. ook weer erg spannend, maar als er morgen nog niks zit dan wil ik sowieso nog even wachten tot maandag en dan zien we dan wel weer verder. Verder heb ik meer rust nu ik minder op het forum zit, dus dat blijf ik voorlopig even doen. Voor vandaag ga ik weer weg nu en morgen laat ik wel even weten hoe het was in het zh.

fijne dag meiden!

snippie
11 March 2010, 10:11
Zo was snippie weer even:)

even gestreken:)!zo ben ik tenminste weer bij:)

syl succes morgen meid!
en fijn dat je meer rust hebt!

KNUF

karin88
11 March 2010, 10:13
Goedemorgen Dames,
Welkom kiekie, jeetje wat vervelend allemaal, hopelijk gaan jullie gauw goed nieuws krijgen..!
@thyra, al getest ? ben heel hard aan het duimen voor jou !
@sylvia, rustig aan, en succes morgen !
Hoe is het met de rest van de dames ??
Liefss
x

snippie
11 March 2010, 10:14
Kiekie welkom meid wat een elende heb je la mee gemaakt meis

Kiekie
11 March 2010, 10:59
Bedankt allemaal!

Zojuist zkh gebeld. 3 mei mogen wij weer inleveren tussen 8 en 9. En daarna wachten tot 13.30 krijgen we direct de uitslag jippie! In het rode kruis duurde het zeker wel nog 3 4 weken. Gelukkig weten ze in rotterdam dat we uit den haag komen dus houden ze rekening mee :oops:

Sylvia22, s6 in het zkh morgen.

Lunanoa
11 March 2010, 11:06
Hoi hoi,

Krijg juist norme zuurbranden van cola :lol:

De Antagel begint bij mij ook minder te werken. Maar met een flinke slok voor het slapengaan, val ik vaal wel goed in slaap:D
Er is dus nog heviger materiaal Jamilah? Dan weet ik dat alvast voor als het de spuitgaten uit gaat lopen!!!

Ik heb al regelmatig zuur of overgeefsel in mijn mond. Blurpt gewoon omhoog :? Ranzig.

Kiekie
11 March 2010, 11:09
Inderdaad lauwe cola wilt soms nog helpen. Wat ook helpt is slappe thee met niets erin en een droog beschuitje.

Lunanoa
11 March 2010, 11:14
Ik drink haast geen thee meer omdat ik daar juist enorm last van krijg. :lol:

Gek h, dat het bij iedereen weer anders werkt!

Ram1988
11 March 2010, 11:16
Ik drink haast geen thee meer omdat ik daar juist enorm last van krijg. :lol:

Gek h, dat het bij iedereen weer anders werkt!

thee wil dr bij mij ook niet meer in hoor haha :mrgreen:
wel enorm gek op cola maar ja dat mag niet zoveel helaas, en heb zo'n zin in red bull... heb k nog helemaal niet gedronken

snippie
11 March 2010, 11:18
jah appart he:) hihi!
maar voorlopig ben ik blij met mijn beroerdheid!
wil niemand beledegen of zo hoor.
ik heb bij me schoonzus gezien dat ,het helemaal niet jeeeh is als je zovaak moet over geven.
maar tot nu toe blijft eten nog binnen.
kus

Free
11 March 2010, 11:19
Kiekie, welkom hier!!

Sylvia, duim voor goed nieuws!!!

Van thee krijg ik ook enorm last :D En al helemaal als er niets inzit ;)

Ben echt een vreemde zwangere (zegt mn omgeving ;) ) ik dronk haast nooit koffie, altijd thee.. Maar sinds ik zwanger ben drink ik veel meer koffie (wel t max wat mag hoor... Ga niet door slurpen :? )
Gelukkig heb ik hier maar af en toe last van maagzuur, en dan vooral als ik thee of pindakaas heb gehad :roll: Neem dat dus maar zo minimaal ;)

vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de Gyn :D Ze hebben daar zon echo apparaat waarmee ze t hartje luisteren dus met een beetje geluk ook nog ffies naar ukkie gluren :D Hoop t want als t goed is gaat mn moeder mee.. Kan ze ook kennismaken met haar kleinkind :D

Lunanoa
11 March 2010, 11:21
Zolang het eten binnen blijft, is het wel te doen h. Het geeft ook gewoon een lekkere bevestiging h Snippie.
Op de dagen dat ik ging twijfelen was ik z blij dat ik boven de pot hing :lol:
Al was het natuurlijk dramatisch al dat gekots!

Redbull ben ik ook zo gek op. Ik nam vaak een klein laagje in een glas & gaf ik de rest van het blikje aan mijn vriend of collega's :lol: Ik moest en zou een klein beetje hebben.
Cola neem ik wel gewoon. Het liefst maar 1 blikje per dag maar soms komt het uit dat het er 3 zijn. Cafene zou groeiachterstanden kunnen veroorzaken, maar in de week dat ik weer veel cola dronk, had die van ons een groeispurt gemaakt :lol:
Het valt dus wel mee denk ik...
Als je maar niet dagelijks liters gaat zitten zuipen!
Redbull ben ik wel wat voorzichtig mee omdat het gewoon superslecht chemisch spul is :P Maar zooooooo lekker :oops:

snippie
11 March 2010, 11:26
ik ben helemaal afgekickt van redd bull drink het nu denk 2 maanden niet meer:)

hihi lun idd bevesteging :)!
heb wel voor de zekerheid een emmertje naats me bed en nu naats de bank!
knuf

Lunanoa
11 March 2010, 11:27
WAAUW knap Snippie :D

Heb het de eerste 16 weken niet gedronken hoor, ook geen cola, toen vond ik het nog te eng. Vanaf toen ongeveer begonnen met kleine laagjes redbull & gewoon weer cola. Maar rond de 16e week was ik ook pas weer echt fit :P

snippie
11 March 2010, 11:30
maar ikke dronk 2 a 3 blikjes perdag en nu dus helemala niks meer.
eerst nog heel even in het weekend 1:)

maar nu echt niks!

sonja2009
11 March 2010, 11:35
ik drink gewoon cola hoor en sinas en cassis soms wel een hele fles ik kan daar gewoon niet van afblijven vind het veelste lekker..
koffie enzo dronk ik voor me zwangerschap ookal niet dus nu ook niet

snippie
11 March 2010, 11:36
ik drink gewoon cola hoor en sinas en cassis soms wel een hele fles ik kan daar gewoon niet van afblijven vind het veelste lekker..
koffie enzo dronk ik voor me zwangerschap ookal niet dus nu ook niet

ik ben dus geen cola of zo drinker :oops:

Kiekie
11 March 2010, 11:45
Meiden je moet al zoveel laten staan.. Een klein beetje kan geen kwaad. Max 3 glazen per dag geven ze aan in het ziekenhuis.

Ik zou idd ook blij zijn als ik misselijk ben. En tot die tijd wacht ik geduldig..

snippie
11 March 2010, 11:48
Meiden je moet al zoveel laten staan.. Een klein beetje kan geen kwaad. Max 3 glazen per dag geven ze aan in het ziekenhuis.

Ik zou idd ook blij zijn als ik misselijk ben. En tot die tijd wacht ik geduldig..

maar als je het niet lust kan ik het ook niet nemen .
en zoveel laten staan hangt er vanaf wat je in je normale leven al nutigd.
ik hoef bijna niks te laten staan.

Free
11 March 2010, 11:52
Ik hoef idd ook niets te laten staan.. :D

Ik rook niet, drink vrijwel nooit, lus geen rauw vlees ;) eet geen vis
T enige wat ik in t begin dacht te moeten laten staan was brie, maare dat mag je ook gewoon :D Niet alle soorten he ;) maare meeste wel :D

sonja2009
11 March 2010, 11:54
het valt opzich wel mee wat je moet laten hoor je moet gewoon goed uitkijken maar eigenlijk moet je dat sowieso al want neem bijv rauw vlees is gewoon voor een niet zwangere ook niet altijd goed dan kan je er ook ziek van worden alleen als je zwanger ben mag je je kindje niet blootstellen aan die bacterieen
En teveel koffie kan volgends mij ook niet goed zijn voor je maag

Snippie is er iets wat je wel lust????(grapje hoor)

snippie
11 March 2010, 11:58
nou vind niet dat ik cola moet lusten.
verder lust ik bijna alles.

behalve vis maar daar ben ik allergisch voor

verder eet ik werkelijk alles

Free
11 March 2010, 11:59
het valt opzich wel mee wat je moet laten hoor je moet gewoon goed uitkijken maar eigenlijk moet je dat sowieso al want neem bijv rauw vlees is gewoon voor een niet zwangere ook niet altijd goed dan kan je er ook ziek van worden alleen als je zwanger ben mag je je kindje niet blootstellen aan die bacterieen
En teveel koffie kan volgends mij ook niet goed zijn voor je maag

Snippie is er iets wat je wel lust????(grapje hoor)
Teveel koffie is idd geen goed idee :d maar je mag sowieso 4 koppen op een dag.. Nouw ene dag drink ik er 5 andere dag geen 1.. Ik doe er niet zo heel moeilijk over :)

Ram1988
11 March 2010, 12:00
Jaaa die brie was k echt blij mee! maar welke soort mag je niet dan :?: hahaha

Free
11 March 2010, 12:02
De verse vaak niet... Maare als je gewoon die voorverpakte hebt, meesten hiervan mag je wel...
Ik lees wel altijd even of t gedingest (hoe heet dat ook alweer :shock: ) is... Gepasteuriseerd ofzo toch...?

Tessa23
11 March 2010, 12:03
Kiekie , Welkom hier en hopelijk worden jullie ook snel zwanger!

Ik ga zo ff naar de stad (Arnhem) vriendlief heeft nieuwe overhemden nodig voor t werk , ze roepen al een jaar dat ze die via t werk krijgen maaar nog niks gezien!

sonja2009
11 March 2010, 12:03
tegenwoordig word brie bijna altijd wel met gepastauriseerde melke gemaakt want de roombrie van de ah mag je gewoon hebben en die is lekker vers je moet het gewoon even vragen in de winkel en dan wijzen ze precies aan welke je mag

snippie
11 March 2010, 12:06
tegenwoordig word brie bijna altijd wel met gepastauriseerde melke gemaakt want de roombrie van de ah mag je gewoon hebben en die is lekker vers je moet het gewoon even vragen in de winkel en dan wijzen ze precies aan welke je mag

WOW sjon alweer 26 weken meid!!!
knuf

Free
11 March 2010, 12:07
Dat wist ik dan weer niet ;) Had laatst ergens hier gekeken (weet nie meer welke winkel) maare die mocht je niet... ;) Ach ik haal altijd die voorverpakte stukken ;) Die van de aldi vind ik t lekkerste ;)

Ram1988
11 March 2010, 12:09
Dat wist ik dan weer niet ;) Had laatst ergens hier gekeken (weet nie meer welke winkel) maare die mocht je niet... ;) Ach ik haal altijd die voorverpakte stukken ;) Die van de aldi vind ik t lekkerste ;)

hahaha als k maar brie mag, ben dr zo gek op! heb ook vaak de voorverpakte hoor!

jorina
11 March 2010, 12:16
ja nog een paar maandjes dan is hij alweer een jaar :D jamilah
de tijd vliegt echt super hard nog een kleine 2 mnd en word thomas 4 en mag hij naar school

Ram1988
11 March 2010, 12:18
Wauuww war gaat t hard Jamilah! fijn dat alles goed was met je ventje!!

Jorina hoeist met jou? zijn de koekjes/cakejes nog gelukt ;)

Lunanoa
11 March 2010, 12:21
Wat super, met Ben Aissa op de fiets! Geweldig man!
Fijn dat alles ok is & geen gezeik meer over zijn hoofdje!
Heerlijk. Gaat echt hard ja, pfoehw!

En Thomas alweer bijna 4 jaar. Jeetje, gaat hij naar school, zal vast een wereld voor hem opengaan :D

Ik ga zo ff mn ijzer laten prikken. Laatste tijd wat duizelig, veel moe, al een paar dagen koppijn & alweer een paar dagen beroerd.. Grmpf
Jorina zei dat het aan het ijzer kan liggen & laat ik ook eens goed luisteren :D Om half 2 dus ff een prikje in mijn vinger, gewoon om het even zeker te weten!

jorina
11 March 2010, 12:24
alles is goed hoor probeer gezellig een broodje te eten met thomas maar die denkt daar anders over en zit inmiddels op de gang
en de cakejes waren goed gelukt maar ze zijn wel al op :o

hoe is het met jouw dan ?

jaaaaaaaaa luister ook eens naar mij mij mij mij mij :ugeek: :geek: :mrgreen:

snippie
11 March 2010, 12:25
Jamilah lieverd wat gaaf dat hij het zo leuk vond op de fiets en fijn dat nu alle sgoed was bij de cb:).

snippie voelt zich lekker beroerd het is dta ik moet werken maar anders zou ik me oprollen in me bed en gaan slapen:)!

Lun succes,.\knuf

Lunanoa
11 March 2010, 12:25
Oeh de cakejes al op. Goeie zaak. Goed eten :lol: :mrgreen:

karin88
11 March 2010, 12:29
lekker appeltaartje de oven in, echt ontzettend veel trek in hihi

snippie
11 March 2010, 12:30
ielll praat me niet over eten hihi:)
ga zo maar weer aan de gauwgum:)!

snippie
11 March 2010, 12:36
dames bep gezellig door maar ikke ga er vandoor hihi!:)

ik ga me omkleden en dan werken!
fijne middag nog!
knuf

becky88
11 March 2010, 12:40
hey meiden,

hoe is het hier?
wij zijn dinsdag weer terug naar huis gegaan na de erg heftige dagen in limburg.
merk zelf dat ik nu pas rust krijg en het ook pas echt begin te beseffen sinds de crematie.
ben sinds woensdag alleen maar bezig geweest me schoonzusje en vriend een beetje staande proberen te houden en dus me eigen gevoelens opzij geschoven.
zal er dus ook nog steeds minder zijn.
ik heb net mijn eerste FM gehad en er zat 1 eitje van 13,7 MM rechts en links zaten een paar hele kleine eitjes maar die waren nog onder de 10 MM
maandag terug voor de volgende FM en dan ook een samenlevingstest dus ben benieuwd :?
sorry voor mijn ego berichtje :oops:

karin88
11 March 2010, 12:42
Werkse snippie

@Becky, sterkte, hopelijk maandag links ook groter.

becky88
11 March 2010, 12:56
van mij mogen die klein blijven :oops:
het waren er 4 en als die alle 4 doorgroeien wordt de cyclus afgebroken

karin88
11 March 2010, 12:59
Becky, nou hoop echt niet dat je cyclus wordt afgebroken meid,
zijn die vier nu dan goed kwa maat ?
x

becky88
11 March 2010, 13:00
nee, ze zijn nu nog heel klein dus ze kunnen doorgroeien of niet.

becky88
11 March 2010, 13:09
nee, ze zijn nu nog heel klein dus ze kunnen doorgroeien of niet.

Ik duim voor je dat er gewoon 1tje heel erg mooi doorgroeit, en de rest niet..

precies die wat rechts zit van 13,7MM die moet gewoon goed doorgroeien :lol:

karin88
11 March 2010, 13:11
Becky sorry die bedoelde ik ook, heel veel succes meid !

Lunanoa
11 March 2010, 13:57
Becky,

Is ook niet niets allemaal. En dat terwijl jullie ook nog zo druk bezig zijn in de MMM. Doe rustig aan & denk goed om jezelf!
Ik hoop dat het ene eitje mooi doorgroeit meid! Ook ik zal dik vet duimen!

Hier:

IJzer was in orde. Een waarde van 8,8 wat blijkbaar hardstikke goed is. Daar ligt het dus niet aan.
De assistente zei rustiger aan doen..
UHH IK WERK GVD NOG MAAR 2 DAGEN :evil: :oops: :roll:

Hedwig88
11 March 2010, 14:17
@lunanoa, ja dat is zeker mooi 8,8 ik zat op 7,2 vorige keer en moest idd wat extra letten op me eten zodat ik wat meer ijzer binnen kreeg.

@ becky... Ook hier wordt voor je geduimd meid!

Lunanoa
11 March 2010, 14:27
Hedwig, denk er maar goed om dan! Regelmatig laten checken.

Stelt geen fuck voor zo'n prikje in je vinger. Ik boedde wel half leeg:p Ze zei: Wil je een pleister? Neejoh, tis maar een miniprikje.... Totdat het bloed eruitstroomde.. Uh doe toch maar wel :P
Enmaal thuisgekomen mijn hele hand halfrood.. Was allemaal door die pleister gelekt :lol: Pffffffffff :lol:

karin88
11 March 2010, 14:30
bij mij werken de pleisters ook niet haha, snee net aardig diep me duim in.. echt een domme dag vandaag
wel netjes hoor 8.8 je ijzer lunanoa.

Lunanoa
11 March 2010, 14:34
Ja wonderbaarlijk :D

oeii, denk op je vingers :P

karin88
11 March 2010, 14:39
hahah echt vreselijk ;)
pfff voel me echt nutteloos vandaag, hele dag al beetje buikpijn, nergens geen zin in bleeeeeeeeh
had net even zitten twijfelen om een test te bestellen maar wacht nog maar even 8 daagjes af

Lunanoa
11 March 2010, 14:59
Als je 'm nu besteld, heb je m vast wel in huis.
Maar dan is het gevaar dat je 'm vl te vroeg gaat doen :lol:

karin88
11 March 2010, 15:21
nou heb niets besteld hoor, anders blijf ik kopen hihi

Tessa23
11 March 2010, 16:08
Becky ,hopen dat je eitje door gaat groeien!

Pff ik heb steeds kramp , mn ongi komt zondag of maandag echt wel! Nadeel dat je dat precies kan voelen , tenmiste ikke aan die krampen.. kort en hevig..

snippie
11 March 2010, 16:21
lieve dames was ik weer:)

ik mocht eerder weg:)!
was al om half 5 klaar met werken!
knuf

snippie
11 March 2010, 16:27
backy hopen dat die ene goed groeid!!!

en over dat testen kopen:)!ik heb nu weer een nieuwe test liggen maar die blijft mooi tot zaterdag liggen hoor.
de test die ik zaterdag deed lag er ook al ruim 3maanden.
maarjah snippie heeft ook niet echte test drang:)

zaterdag doe ik de derde en laatste in me me zwangerschap:)

Thyra
11 March 2010, 17:51
Hoi meiden,

ik heb vanmorgen getest voor de zekerheid vanwege mn menstruatie die maar een dag duurde en test is positief!!
de test streep is bijna net zo donker als de andere streep.

ik geloof het nog niet echt, morgen ochtend nog een keertje testen voor t geval dat ie vals positief is.

nu ga ik even bijlezen, maar wilde eerst ff dit ego bericht plaatsen. :oops:

snippie
11 March 2010, 17:52
Hoi meiden,

ik heb vanmorgen getest voor de zekerheid vanwege mn menstruatie die maar een dag duurde en test is positief!!

ik geloof het nog niet echt, morgen ochtend nog een keertje testen voor t geval dat ie vals positief is.

heb je een fotot enw elke test heb je gedaan en was het binnen de tijd?

karin88
11 March 2010, 17:54
Nou Thyra, GEFELICITEERD !!!!
ben super blij voor jullie !!!!

Lekker snippie dat je eerder weg kon ;)

Bati
11 March 2010, 17:57
Hoi meiden,

Een zwangerschapstest???? Zo ja GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN!

Thyra
11 March 2010, 18:00
kruidvat test, die met een pipetje, binnen de minuut begon die al te kleuren. heb em nog liggen ik zal een foto maken en hoe krijg ik hem dan in mn bericht?

alvast bedankt voor de leuke reacties :lol:

snippie
11 March 2010, 18:03
spannend

http://plaatjesupload.nl/ daar kan je b=plaatje uploaden en dan de link in je bericht plakken:)

Babii
11 March 2010, 18:03
Dat dacht ik al Tyra! Zeker n.a.v. die vage menstruatie. Dat was geowon je innesteling.

Gefeliciteerd.

http://www.tinypic.com

Bij verklein even website/email aanvinken. Code kopieeren en plaatsen.

Thyra
11 March 2010, 18:16
http://i42.tinypic.com/5mzc1.jpg (http://nl.tinypic.com)

of
http://i42.tinypic.com/5mzc1.jpg

een van de 2 links moet dan goed zijn...

Babii
11 March 2010, 18:18
WHAAAAAAAA ZWANGER

GEFELICITEERD

Babii
11 March 2010, 18:19
O ja nog even iets :lol: :

IK ZEI HET TOCH!!!!!!!!!

snippie
11 March 2010, 18:19
Gefeliciteerd meid!!!

Babii
11 March 2010, 18:21
Het stroomt hier zwangeren hiih :lol: Ben echt blij voor jullie allen!

Thyra
11 March 2010, 18:21
heel erg bedankt meiden!!!!
maar toch doe ik er morgen ochtend nog eentje. ik kan het nog niet helemaal geloven zeg maar. zeker omdati k bloedverlies had de dag voor mn menstratie zou moeten beginnen....
Maar alle zwangeren hier deden er toch ongeveer 10 voor t helemaal door drong?? haha

snippie
11 March 2010, 18:23
maar toch doe ik er morgen ochtend nog eentje. ik kan het nog niet helemaal geloven zeg maar. zeker omdati k bloedverlies had de dag voor mn menstratie zou moeten beginnen....
Maar alle zwangeren hier deden er toch ongeveer 10 voor t helemaal door drong?? haha

nee hoor!!!
ik doe het weekend de laatste en dat is me 3de en dat vind ik al veel

Free
11 March 2010, 18:24
Thyra, gefeliciteerd meis!! Heb idd ook vele testen gedaan voor ik t echt geloofde ;)

Babii
11 March 2010, 18:25

Denk eerlijk gezegd dat jij gewoon een HEEL LAAT eitje had en je menstruatie ook aardig is uitgesteld daardoor. En dat dit dus niet je menstruatie was, maar je innesteling.

Je gebruikte geen ovu testen toch?

Thyra
11 March 2010, 18:28
nee ik temperatuurde, maar snapte daar helemaal niks van, mn temp steeg en daalde weer en ik was ook niet iedere dag op de zelfde tijd.

Ik denk dat je gelijk hebt babii. maar was wel helder rood bloedverlies, daarom dacht ik ooohhww ongi, en teste ik die dag niet meer.

Babii
11 March 2010, 18:32
Helder rood is vaak een innesteling! Het is zelden bruinig :). Daarom denken vrouwen die aan de pil zijn ook vaak:

Ooooo ik ben ongi en dan zijn ze door de pil zwanger :).

Heb je, je temp kaartje nog???

Thyra
11 March 2010, 18:36
ja heb m nog, ik zal m ff in word zetten in een tabel, heb geen scanner...

Lunanoa
11 March 2010, 18:42
Wauw Thyra

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerdddd!

Ik heb geloof ik 3 of 4 testen gedaan voordat ik het wat geloofde idd. Nouja geloofde het wel na n test, maar wou kijken of de strepen ook duidelijker werden om de 2 dagen :lol:

Thyra
11 March 2010, 18:46
Datum Cyclusdag Temp
7-2 1 Ongi.
8-2 2 36.2
9-2 3 36.2
10-2 4 36.7
11-2 5 36.6
12-2 6 36.6
13-2 7 36.7
14-2 8 36.6
15-2 9 36.6
16-2 10 36.3
17-2 11 36.2
18-2 12 35.9
19-2 13 36.0
20-2 14 36.2
21-2 15 36.3
22-2 16 36.3

en toen was ik gestopt, want volgens mn banner op t forum zou ik toen mn eisprong al gehad moeten hebben en ik begreep er niks van mn mn temp. stom eigenlijk, dan had ik nu misschien meer geweten.

Lunanoa
11 March 2010, 18:54
Zegt mij niks, heb nooit getempt :oops:

Babii
11 March 2010, 18:59
Datum Cyclusdag Temp
7-2 1 Ongi.
8-2 2 36.2
9-2 3 36.2
10-2 4 36.7
11-2 5 36.6
12-2 6 36.6
13-2 7 36.7
14-2 8 36.6
15-2 9 36.6
16-2 10 36.3
17-2 11 36.2
18-2 12 35.9
19-2 13 36.0
20-2 14 36.2
21-2 15 36.3
22-2 16 36.3

en toen was ik gestopt, want volgens mn banner op t forum zou ik toen mn eisprong al gehad moeten hebben en ik begreep er niks van mn mn temp. stom eigenlijk, dan had ik nu misschien meer geweten.

Wacht even, zal het even invullen in mijn temp kaartjes, zie eje xact wanneer je ei er was!

Babii
11 March 2010, 19:00
Hier is btw nog geen ei in te zien :).

Thyra
11 March 2010, 19:06
hopelijk spot je snel een eitje.

Bati
11 March 2010, 19:08
NOGMAALS GEFELICITEERD! NIEUWE BANNER :mrgreen:

Thyra
11 March 2010, 19:19
ik verander mn banner snel, maar hij geeft nu error door.

jorina
11 March 2010, 19:28
jeeeeeeeeeh thyra gefeliciteerd meid
lekker van genieten en vooral zo vaak testen als je zelf graag wilt
blijft leuk om iedere keer weer die streep te zien verschijnen :D :D

Lunanoa
11 March 2010, 19:37
Is het al gelukt met foto's inscannen? :D

Thyra
11 March 2010, 19:40
bedoel je de foto van mn test? die staat op pagina 920 ;) als je t niet tegen mij had. sorry maar ben dr zo blij mee!!

Babii
11 March 2010, 19:45
hopelijk spot je snel een eitje.

Poppetje, had het over jouw temperatuurlijstje :P. Hier is er voorlopig geen eitjes hoor ;). Ben aan de pil...

Ooooo lieve Jamilah, vergeten je vraag te beantwoorden:

Het gaat goed lieverd, bedankt voor het fijne gesprek gisteren. Deed me erg goed en jij en snippie hebben me onwijs geholpen.

Wat heerlijk dat je kleine man het fietsen zo geweldig vond. Wat gaat ie hard he!

Lunanoa
11 March 2010, 19:47
hahaha nee bedoelde Jorina, die zou de echo foto inscannen :D

Jouw test heb ik niet gemist hoor :mrgreen: Hijs geweldig postief!

Thyra
11 March 2010, 19:52
owja babii dat is waar, nee ik denk dat je gelijk hebt dat ik laat een ei gehad heb, dan kan je hem niet uit mn templijst halen. hoe gaat het met de uitslag? of heb er er dit keer (nog) geen last van.

Sorry lun :oops:

jorina
11 March 2010, 19:55
ga het zo nog een keer proberen
ben een uur bezig geweest vanmiddag werd er een beetje kriegel van
zal het zo nog eens proberen

maar ik snap het niet want mis gewoon een deel van het scanmenu ga straks nog maar een keer de printer instaleren denk ik

Lunanoa
11 March 2010, 19:56
hahahaha arm kind. Das wel heel veel moeite. Als je er geen zin in hebt moet je je niet verplicht voelen door mij hoor :lol:

Thyra; geeft niet hoor meid :D Ik kan me voorstellen dat je supersupersupertrots bent met zo'n test!

Babii
11 March 2010, 19:57
ga het zo nog een keer proberen
ben een uur bezig geweest vanmiddag werd er een beetje kriegel van
zal het zo nog eens proberen

maar ik snap het niet want mis gewoon een deel van het scanmenu ga straks nog maar een keer de printer instaleren denk ik

Stuur hem dan even naar mij, fiks ik het wel even :).

@ Thyra, ehm nou ik heb een andere pil. Nu mijn echte oude vertrouwde microgynon 30. Ging altijd goed, dus hopelijk nu ook :D

Babii
11 March 2010, 19:58
Oeps foutje :oops: het ging over inscannen :shock:

jorina
11 March 2010, 20:06
ik wou dat dat kon kim maar krijg hem tot nu toe niet eens op de computer

Lunanoa
11 March 2010, 20:06
Yeahoe, microgynon rulez :lol:

snippie
11 March 2010, 20:12
Die heb ik ook zo,n12a13 jaar geslikt!
Knuf

Babii
11 March 2010, 20:14
Yeahoe, microgynon rulez :lol:

Ja, heb er ook nooit problemen mee gehad :). Alleen dat ik vaak doorbraakbloedingen kreeg, maar goed.... Als dit me vruchtbaarheid laat terugkeren hebben we het ervoor over :).

En normaal als ik daarmee stopte was me cyclus regelmatig, maar dan had ik natuurlijk geen prikpil gehad :).

Lunanoa
11 March 2010, 20:15
Ik ga. Even vriendlief zijn kuit masseren, hij is met de voetbaltraining in zijn kuit getrapt & heeft nu nogal last. Arm kind :lol:

Daarna ga ik slapen, weer een lange werkdag voor de boeg.

Trusten dames!

Thyra
11 March 2010, 20:27
weltrusten!
Ik ga ook naar bed, tot morgen weer.

Babii
11 March 2010, 21:22
Jamilah, ik heb je Insha'Allah gepikt :oops: (zie onderschrift). Me voormalige schoolvriendinnetje zei dat ook altijd :lol:

Tessa23
11 March 2010, 21:31
Thyra , gefeliciteerd..!!

Ik slikte altijd Marvelon.. die andere was te licht ofzo..

Ram1988
11 March 2010, 22:30
WAAUUWWWW THYRA!!! gefeliciteerd meissie!!!!

pfff ik heb ook zoveel testen gedaan haha! blijft leuk :mrgreen:

Beebie25
12 March 2010, 08:20
@ tessa: ik slikte ook marvelon al 8 jaar...nu erg veel moeite met een regelmatige cyclus terwijl ik voor ik aan de pil ging 28 dagen had, ben de pil gaan slikken omdat ik heel veel buikpijn had.

Gefeliciteerd Thyra :D

Ram1988
12 March 2010, 08:25
Gefeliciteerd allemaal meiden.

Ben 21 en wil ook naar juni een kind nemen met me dan man!
We willen het al 4 jaar en de tijd is rijp.

We willen graag jonge ouders zijn,want zie het niet zo zitten om 50 te zijn als het kind 20 is namelijk.

Moet eerst revalideren tegen juni klaar en werk hebben dan stoppen we met de pil en hoop dat het snel raak is!

Welkom Bruidje,
Gezellig dat je mee komt kletsen, wat ik wel even wilde zeggen, een kind neem je niet die krijg je :)

snippie
12 March 2010, 08:33
dames eerste keer over geven is een feit!!!

en ben het met Esther eens:)

snippie
12 March 2010, 08:37
ik hoop ook dat het snel raak is wanneer je stop bruidje!

Babii
12 March 2010, 08:50
Gefeliciteerd allemaal meiden.

Ben 21 en wil ook naar juni een kind nemen met me dan man!
We willen het al 4 jaar en de tijd is rijp.

We willen graag jonge ouders zijn,want zie het niet zo zitten om 50 te zijn als het kind 20 is namelijk.

Moet eerst revalideren tegen juni klaar en werk hebben dan stoppen we met de pil en hoop dat het snel raak is!

Welkom Bruidje,
Gezellig dat je mee komt kletsen, wat ik wel even wilde zeggen, een kind neem je niet die krijg je :)

Welkom bruidje en ben het met EstherH eens.

Als je eens ziet hoeveel meiden in dit topic vechten in de medische molen om een kindje te kunnen krijgen dan zal je waarschijnlijk snel die woorden terugnemen hihi :lol:

Maar het is echt zo, men mag blij zijn als ze moeder mogen worden, het is niet zo vanzelfsprekend als het lijkt (ik dacht het ook ooit) totdat ik in de medische molen belande.

Hoop dat je snel revalideert meid!

@ Snippie, ik zie dit als GOEHOEEDDDDD wat heerlijk meissie dat je zo misselijk bent :oops: klinkt misschien heel rot, maar is niet zo bedoeld he, dat weet je wel :D

becky88
12 March 2010, 08:54
bruidje welkom op het forum, maar net zoals de anderen ben ik het ermee eens dat je kinderen krijgt als het je gegunt is.
ook ik ben hard met me neus op de feiten gedrukt en loop nu ook in de MMM.

snippie fijn dat je overgegeven hebt. :lol: hoe raar klinkt dat om te zeggen :lol:

Ram1988
12 March 2010, 08:59
oehhh snippie, hopen dat het bij 1x per dag blijft ;) heb je genoeg duidelijkheid hahaha!

Lunanoa
12 March 2010, 09:06
Iedereen heeft al duidelijk gesproken over het kindjes "nemen". Ik sluit me dan ook bij al die teksten aan!

Alles goed met iedereen?

Snippie: Dus overgegeven! Ojee... :lol: Hoop dat het bij zo nu & dan blijft, gewoon voor het goede gevoel :)

Ik ben de hele nacht wakker geweest van de pijn, beroerdheid & duizeligheid. BLEGH. Mn rug & benen doen zo'n pijn dat ik me geen houding weet te geven & alles doet zeer.
Inmiddels al 4x gekotst & voel me echt niet goed. Zit ik dan ziek thuis. Gedverderrie. Wil ik helemaal niet. Wil werken met een functionerend lichaam.

De kleine was ook zo druk vannacht. Schopte me helemaal kapot. Vind dat altijd erg fijn, maar als je misselijk bent is het iets minder prettig :lol:

Ram1988
12 March 2010, 09:08
Iedereen heeft al duidelijk gesproken over het kindjes "nemen". Ik sluit me dan ook bij al die teksten aan!

Alles goed met iedereen?

Snippie: Dus overgegeven! Ojee... :lol: Hoop dat het bij zo nu & dan blijft, gewoon voor het goede gevoel :)

Ik ben de hele nacht wakker geweest van de pijn, beroerdheid & duizeligheid. BLEGH. Mn rug & benen doen zo'n pijn dat ik me geen houding weet te geven & alles doet zeer.
Inmiddels al 4x gekotst & voel me echt niet goed. Zit ik dan ziek thuis. Gedverderrie. Wil ik helemaal niet. Wil werken met een functionerend lichaam.

De kleine was ook zo druk vannacht. Schopte me helemaal kapot. Vind dat altijd erg fijn, maar als je misselijk bent is het iets minder prettig :lol:

Klote Luun, had ookal gereageerd op de hyves, ik hoop dat je snel opknapt meisje!!
oehhh k kan niet wachten trouwens tot die van mij gaat schoppen!

Beebie25
12 March 2010, 09:11
Ik sluit me er ook bij aan dames.....het is en blijft een wonder :D

Ik heb een drukke dag vandaag op het werk maar vind altijd een gaatje om ff op het forum te kijken haha ;)

snippie wat goed zeg....dat is een goed teken...ookal is het niet fijn....zie het als iets positiefs
lunanoa balen dat je zo beroerd bent, hopelijk is het snel over en kan je genieten van een lekker weekend :D

Babii
12 March 2010, 09:13
Lun, hoop dat je snel opknapt lieverd. Wel rustig aan doen he!?!

@ Jazzy, ik ben altijd stervensdruk, maar zit tussendoor echt altijd @ forum :P

snippie
12 March 2010, 09:15
Hihi dank jullie dames:) was er zelf ook wel blij om!!!(ben sowiezo al de hele week misselijk dus die bevestegiung had ik al;)!

maar idd niet meer dan 2 keer per dag vind ik best!anders is het niet meer zo prettig!!

LUn dikke knuffel lieverd!!

snippie is al druk dus gaat nu even lekker douche en dan het bed op maken:)!!

heb al gestoft stofgezogen,keuken geboend!bed afgehaald en in de was gedaan en vloer gedwijld! jahjah ben der maar druk mee!alleen nu nog even het bed en dan kap ik er weer even mee!
vanmiddag komt even een oud collega thee drinken:)

KNUF

Lunanoa
12 March 2010, 09:17
Thanks voor de berichtjes :D Altijd lief om te lezen.

Oeh EstherH, kan me voorstellen dat je niet kan wachten meid. Het is ook zoo leuk & speciaal. Het wordt dan steeds echter want je voelt je kindje echt. Echt een teken van leven, zoo wonderbaarlijk. Ik geniet er elke dag weer intens van. Als hij een keer niet schopt, maak ik hem wakker zodat hij wel gaat schoppen :oops: Zielig ben ik h hahaha

Kim: Ik doe niet anders als rustig aan. Kan amper wat vanwege mijn rug/benen & ben te dizzy om steeds te lopen :lol: Ik lig dus nog wel even voor pampers hier, met mijn hoofdkussen & voedingskussen in de rug & een deken over me heen. Samen met mijn slappe bakje thee :lol:
Die ik er overigens al uitgekotst heb :P :lol: Wat ben ik ook een zielig geval :?

Vriendlief komt net binnen met lekkere kwark & croussants. Kijken of dat naar binnen wil & er blijft :?

Jeetje Snippie: Nu al last van nesteldrang? :P

jorina
12 March 2010, 09:50
http://i787.photobucket.com/albums/yy159/jorina_photos/Scannen0001.jpg

het is niet erg duidelijk maar beter dan dit krijg ik hem er niet op

kim als je mee leest wil jij het nog eens proberen voor me

Mila
12 March 2010, 09:53
zo ben weer in het ziekenhuis geweest.. ik had er vrijdag 2 van 12 mm aan beide kanten 1.
NU heb ik er 6 :o rechts 2 van 13 a 14 mm en links 4 van 10 mm!

Maandag terug en dan hopen dat er maar 2 zijn doorgegroeid en niet meer!

Babii
12 March 2010, 09:53
Stuur maar even naar me mail Jorina... Ik PB je me mail van het werk even :).

snippie
12 March 2010, 09:55
wow syl meid dahm wat een verschil!! hopelijk groeien er idd 2 door!

jorina voor wat ik zie prachtig meid!!

nu ga ik snel weer door!ben wel al gedoucht hihi!
knuf

Ram1988
12 March 2010, 09:57
Nou sylvia, idd een heel verschil weer!!
ik duim voor je dat er 2 doorgroeien!!

Jorina: Mooooooie echo meid!! :D

Lunanoa
12 March 2010, 10:01
Jeeeeeeeeeeeeeeeej Jorina, wat een mooi kindje. Het is al helemaal compleet h? :D
Je moet hem even bijsnijden na het inscannen. Bij mij gaat dat altijd heel gemakkelijk.
Maar zie dat je Kim al aan het werk hebt gezet :lol:

Jeutje Silvia, 6 eitjes :shock:
Hopen op twee mooie groeiende eitjes!

jorina
12 March 2010, 10:04
ik heb al geprobeerd om hem bij te snijden maar op 1 of andere manier blijven de veranderingen niet
dit is de laptop van mijn schoonmoeder en daar lukt niets op
bij die an ons kon alles
misschien toch maar eens gaan kijken naar een nieuwe laptop :roll:

jorina
12 March 2010, 10:06
kim hij is verzonden hoor :D

ja ja dat lukt dan weer wel een bijlage bijvoegen
tenminste dat denk ik :mrgreen:

Babii
12 March 2010, 10:07
Echo van Jorina :).

http://i41.tinypic.com/2r2wz89.jpg

jorina
12 March 2010, 10:08
jahoooooooooooooooor hoe doe je dat zo snel
ik ben er al vanaf gister mee bezig

jorina
12 March 2010, 10:09
ben er straks weer
ff thomas naar kdv brengen en dan ff langs me werk me spullen ophalen en de sleutel terug brengen

Babii
12 March 2010, 10:09
Jeetje Sylvia, dat is wel heel veel :|! Moet je nagaan hoe snel ze ineens kunnen groeien.

Had dat ook toen eerst 1 eitje van 16 mm 2 dagen later 2 eitjes van 20 mm :shock:

Meis, misschien een stomme opmerking, Becky heeft PCO en heeft Femara ofzo... Dat is speciaal voor vrouwen met PCO en rijpt maar 1 a 2 eitjes :). Wellicht is dit iets voor jou? Plus dat je het slikt i.p.v. prikt?

Babii
12 March 2010, 10:10
jahoooooooooooooooor hoe doe je dat zo snel
ik ben er al vanaf gister mee bezig

Naar paint gaan, en dan bijsnijden :)

becky88
12 March 2010, 10:11
sylvia ik hoop voor je dat er maar 1 of 2 doorgroeien

kim ik had gister 1 eitje van 13,7mm en 4 of 5 kleine eitjes van ong. 10mm, dus of femara er maar 1 of 2 rijpt moeten we nog afwachten tot maandag

jorina
12 March 2010, 10:12
das wel een goede syl
misschien maar eens vragen aan je gyn
wat dat zou wel wat ellende schelen iedere keer

ik hoop ook oor je dat alleen het grootste eitje doorgroeit want het word wel weer eens tijd voor wat positievere dingen bij jullie het zit allemaal niet echt mee

Babii
12 March 2010, 10:13
sylvia ik hoop voor je dat er maar 1 of 2 doorgroeien

kim ik had gister 1 eitje van 13,7mm en 4 of 5 kleine eitjes van ong. 10mm, dus of femara er maar 1 of 2 rijpt moeten we nog afwachten tot maandag

Denk dat het effectiever is als spuiten... Spuiten geeft sowieso snel eitjes, daarom zeg ik het :).

O ja en boven de 14 zijn ze pas echt goed om door te groeien. Dan zijn het dominante eitjes. Dus laat die van 10 maar lekker zitten :P.

Ram1988
12 March 2010, 10:15
pff lees ik net het verhaal van nala22, zit dat dan met tranen in mn ogen te lezen.. vreselijk!

becky88
12 March 2010, 10:16
ik snap wat je bedoelt ;) maar dacht zeg het even.
die van 10 mm mogen van mij gewoon verdwijnen haha en die van 13,7mm gewoon lekker doorgroeien
en bij sylvia natuurlijk hetzelfde laat die van 13 en 14 mm maar lekker doorgroeien en de rest verdwijnen

Mila
12 March 2010, 10:18
Jeetje Sylvia, dat is wel heel veel :|! Moet je nagaan hoe snel ze ineens kunnen groeien.

Had dat ook toen eerst 1 eitje van 16 mm 2 dagen later 2 eitjes van 20 mm :shock:

Meis, misschien een stomme opmerking, Becky heeft PCO en heeft Femara ofzo... Dat is speciaal voor vrouwen met PCO en rijpt maar 1 a 2 eitjes :). Wellicht is dit iets voor jou? Plus dat je het slikt i.p.v. prikt?

volgens mijn gyn. reageer ik daar niet meer op, omdat ik ook niet meer reageer op clomid en dat werkt globaal hetzelfde

snippie
12 March 2010, 10:21
Wow esther heb het ook gelezen wat erg!!!
het was al vanaf het begin een rollercoster bij haar he :(!
eerst bleek ze korter zwanger,toen hartje gaan klopen onder de echo en nu helaas niks:(!
wat klote zeg:(!

KNUF

Babii
12 March 2010, 10:22

volgens mijn gyn. reageer ik daar niet meer op, omdat ik ook niet meer reageer op clomid en dat werkt globaal hetzelfde

VOlgens mijn gyn reageren de meeste vrouwen daar juist beter op. En wie niet waagt die niet wint. Stel het slaat wel aan? Beter dan iedere keer teveel eitjes en zo te moeten kloten (sorry voor me taal). Maar dit is toch niet meer leuk????

Hoe is het met je vriend???

Ehm wat is er met Nala???

snippie
12 March 2010, 10:24
babii heb daar net een kort verslagje over gedaan over nala echt heel erg:(

Ram1988
12 March 2010, 10:25

VOlgens mijn gyn reageren de meeste vrouwen daar juist beter op. En wie niet waagt die niet wint. Stel het slaat wel aan? Beter dan iedere keer teveel eitjes en zo te moeten kloten (sorry voor me taal). Maar dit is toch niet meer leuk????

Hoe is het met je vriend???

Ehm wat is er met Nala???

staat ook bij topic miskraam

Babii
12 March 2010, 10:26
Heb al gereageerd :(.

Wat onwijs heftig zeg, die arme meid. BAH BAH BAH, dit gun je echt niemand.... :cry:

MissMini
12 March 2010, 12:27
Hee, hoe ist hier?

Ons mannetje mag eindelijk mee naar huis!! Ontslag is in gang gezet, hij gaat met zuurstof mee naar huis dus ff afwachten wanneer de flessen geleverd kunnen worden, zal begin van de week zijn!!!!!!! Dan kunnen we eindelijk thuis gaan genieten, ben zo blij!!

:mrgreen: :mrgreen:

Babii
12 March 2010, 12:49
Hee, hoe ist hier?

Ons mannetje mag eindelijk mee naar huis!! Ontslag is in gang gezet, hij gaat met zuurstof mee naar huis dus ff afwachten wanneer de flessen geleverd kunnen worden, zal begin van de week zijn!!!!!!! Dan kunnen we eindelijk thuis gaan genieten, ben zo blij!!

:mrgreen: :mrgreen:

Oooo wat fijn meissie! Heerlijk zeg, eindelijk genieten en eindelijk in zijn eigen bedje slapen! Nu gaat het pas echt beginnen hihi.

jorina
12 March 2010, 13:08
heerlijk meissie en lekker van genieten dat kleine ventje

Lunanoa
12 March 2010, 13:11
JEEEEEEEEEEEJ Jullie mooie vent mee naar huis. Ben zo verliefd op dat mannetje, wat is hij toch knap :oops:

Tessa23
12 March 2010, 13:28
Missmini , fijn dat hij naar huis mag..

Ik lig op bed , ziek , of ziek.. volgens dokter voedselvergiftiging , gister bij de mac geweest en dat is blijkbaar niet goed gevallen.. vannacht werd ik dus wakker met erge diaree , nog nooit zo erg gehad.. na dat ik daar zo lang heb gezeten moest ik overgeven en misselijk.. dus vanmorgen weer naar wc bahh.. (sorry voor t vieze verhaal hoor) en nu heb ik diaree remmers..dat werkt gelukkig wel alleen die misselijkheid wilt niet weg!

Tessa23
12 March 2010, 13:29
lig onder de deken , kachel aan op slaap kamer...blijft t koud houden...

stomme laptop tikte bericht was helemaal nog nie klaar..

Ik heb t gelezen van Nala , wat erg zeg!

Lunanoa
12 March 2010, 13:51
Gedverderrie Tes. Hoop dat je je snel beter voelt!

Tessa23
12 March 2010, 13:57
ik had tijdje terug eens zetpil gekregen toen ik zo misselijk was bij migraine, zou ik die nou ook gewoon mogen ? primperan heten ze, echt geen idee misschien dat jullie t weten

karin88
12 March 2010, 14:14
Tessa, je kan die zetpil wel gewoon gebruiken hoor, maar weet niet of het helpt tegen je misselijkheid.
beterschap meid!!

karin88
12 March 2010, 14:16
Dames ;),
Ik ben vanaf maandag op oefening naar polen voor 2,5 week dus ben dan niet op 'het' forum..
wel jammer vindt het altijd wel fijn met jullie..
Ben er rond 1 april weer denk ik, hopelijk kan ik dan met goed nieuws op het forum tegen komen ;)
Liefs

Lunanoa
12 March 2010, 14:27
Succes in Polen ;)

Uhm ik zou wel even kijken of je Pimperan mag hebben in combi met een zwangerschap, voor het geval je zwanger bent....

Babii
12 March 2010, 14:30
Succes in Polen Karin, maar wat voor oefening :roll:

karin88
12 March 2010, 14:36
ben militair, dus gaan weer 2,5 week in het bos liggen in polen ;)
echt super veel zin in :evil:
had ik maar een beroep moeten leren, hihi
wel een beetje klote, want de 19de is mijn nod dus als ik het niet wordt
kan ik niet 1,2,3 testen.
xxx

Lunanoa
12 March 2010, 14:38
Cool.
Maar een pisstaaf mee, kun je achter de bosjes tegen het staafje pissen :lol:

Zoiezo niet echt fijn om ongi te worden in de bosjes van Polen :?
Wees maar gewoon zwanger dan....

karin88
12 March 2010, 14:41
hahaha wij mogen het hopen ;)
zie mezelf al zitten tegen de boom aan, met camoflage op me gezicht over een test plassen hahaha
neem geen test mee, als ik overtijd ben ga ik samen met manlief testen ;)
maar denk dat ik eerder een doosje ob's kan mee nemen..
xxx

Lunanoa
12 March 2010, 14:46
Moet je die dan ook verwisselen in de bosjes? :lol:

Lunanoa
12 March 2010, 14:59
Of ga ik nu te ver ? :?: :roll:

karin88
12 March 2010, 15:02
hihi :oops: er zijn wel mogelijkheden, maar als we tactische op pad gaan kan dat natuurlijk niet :oops:
fijn onderwerp hihi
xxx

je gaat niet te ver hoor ;)

Lunanoa
12 March 2010, 15:03
mhoeha gelukkig.

Kan me voorstellen dat je de hele dag op pad bent in de bergen & bossen dat er niet een net wc-tje klaar staat voor de dames :P

Babii
12 March 2010, 15:05
Whahahahahaha ik lig te rollen onder mijn bureau van de opmerkingen van Lunanoa!

@ Karin, ken ook iemand die militair is. Die is momenteel uitgezonden... :roll: Mag ik misschien vragen hoe je dat doet als je een kindje hebt :oops:

karin88
12 March 2010, 15:08
haha moest ik maar een beroep leren ;)
opzich is het allemaal wel netjes geregeld hoor bij defensie..
stel dat de ob's niet nodig zijn, gaan we gewoon rond eind maart begin april testen ;)
xx

Babii, ik ben zelf van maart '09 tot augustus '09 in Afghanistan geweest, en moet waarschijnlijk weer weg, kan vanaf 1 mei.. maar denk zelf pas in september , als we straks zwanger raken, ga ik natuurlijk niet mee en ga ik ook defensie uit,
me vriend zit er ook bij dus dat gaat niet echt goed dan met de planning ;)
xxx

karin88
12 March 2010, 15:09
was zeker een leuke opmerking van luna haha, lag ook helemaal in een scheur samen met manlief :lol:

Babii
12 March 2010, 15:21
Knap hoor dat je dat kan en durft. Jammerdat ik je niet @ me hyves heb, maar je zal ongtwijfeld een stoer wijffie zijn. Ben benieuwd of jij dan degene kent die ik ken :P

snippie
12 March 2010, 15:34
mismini geniet er lekekr van meid!!!

Tessa wat naar zeg meid!!

karin gaaf hoor!!

KNUF

Babii
12 March 2010, 15:40
Ik val hier om van vermoeidheid :(

karin88
12 March 2010, 15:41
me hyves is, kaatje358 ;)
xxx

snippie
12 March 2010, 15:43
Ik val hier om van vermoeidheid :(

op tijd je bed in meid!!

karin88
12 March 2010, 15:43
@babii, hard gewerkt vandaag, omdat je zo moe bent ?

Babii
12 March 2010, 15:46
Ik werk helaas elke dag keihard :(. Geen idee waarom ik zo moe ben, maar ga inderdaad betijds naar bed.

Babii
12 March 2010, 15:46
me hyves is, kaatje358 ;)
xxx

FF kieken of jij die dame kent ;).

karin88
12 March 2010, 15:50
hahaha leuk zeg, nou ben je een beetje van je prive af...;)

karin88
12 March 2010, 15:57
ken ik die dame babii ??

Thyra
12 March 2010, 17:11
Goedenavond allemaal!

karin88
12 March 2010, 17:12
hoi thyra, leuke banner :):)

Thyra
12 March 2010, 17:12
leuk karin, gelijk ff je hyves gespot, nu zie ik een gezicht bij de persoon waar ik mee zit te kletsen.

Thyra
12 March 2010, 17:13
haha dankje ben er ook heeeeeel trots op, vanmorgen nog een keer getest en die is donkerder als die van gister dus ik geloof het nu wel helemaal! :oops:

Free
12 March 2010, 17:18
ik had tijdje terug eens zetpil gekregen toen ik zo misselijk was bij migraine, zou ik die nou ook gewoon mogen ? primperan heten ze, echt geen idee misschien dat jullie t weten
Meis, weet niet of je het inmiddels al weet maare primperan mag je gewoon tijdens je zwangerschap.. Kreeg deze zelf ook als eerste voorgeschreven door de ha toen ik steeds zo misselijk en aan t overgeven was.. En als t niet zou mogen zou ze ze vast niet voorschrijven ;)

Liefs

snippie
12 March 2010, 17:18
hoi Thyra hoe voel je?
en wanneer denk jij het te gaan vertellen?
KNUF

karin88
12 March 2010, 17:21
hahaha leuk die gezichten van meiden van het forum ;),
ben echt super blij voor je meid !!
staat je super goed die banner ;)

ben ook wel benieuwd wanneer jij het gaat vertellen hihi,

ik ben er even weg van, ga even strijken :?
x

Thyra
12 March 2010, 17:23
voel me goed, alleen last van maagzuur, dus ik sluit bij bij jullie clubje aan.
In verband met een miskraam de laatste keer wacht ik tot na de 12 weken met vertellen, als ik het red om mijn mond te houden natuurlijk haha.

Free
12 March 2010, 17:23
Missmini, wat fijn dat je mannetje eindelijk naar huis mag!! Ga er lekker samen van genieten!!

Tessa, vervelend meis dat je je zo beroerd voelt...

Kim, als je zo moe bent, lekker optijd gaan slapen..

Karin, heb ook al ffies op je hyves gespiekt!! :D Respect hoor voor je uitzending enz :D Zou dat echt niet kunnen...