PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Thyra
12 March 2010, 17:24
hoe voel jij je snippie? ik las dat je vandaag voor t eerst had overgegeven van de misselijkheid.

snippie
12 March 2010, 17:25
voel me goed, alleen last van maagzuur, dus ik sluit bij bij jullie clubje aan.
In verband met een miskraam de laatste keer wacht ik tot na de 12 weken met vertellen, als ik het red om mijn mond te houden natuurlijk haha.

ohh oke.snap ik hoor meid.
als wij niet doormiddel van ICSI zwanger waren geweest dan hadden wij het ook pas later verteld
ook gezien mijn verleden.
maarjah nu wist iedereen toch al wanneer we mochten gaan testen.
KNUF

snippie
12 March 2010, 17:29
snippie is al de hele dag beroerd!
ben sowiezo al de hele week misselijk.
heb last van maagzuur(daar door keelpijn)
en borsten zijn gespannen aventoe steekjes in me buik.

mag ik vragen met hoeveel weken je mk was :oops:

Babii
12 March 2010, 17:35
ken ik die dame babii ??

Nee :(. Weet niet waar jij zit doordeweeks? Maar zij zit nu op de kazerne in Weert.

Thyra
12 March 2010, 17:38
Ik weet niet met hoeveel weken die was, ik was namelijk zwanger door de pil heen, dus exacte tijd weten we niet. waarschijnlijk wel heel vroeg stadium, test was erg licht

snippie
12 March 2010, 17:40
Ik weet niet met hoeveel weken die was, ik was namelijk zwanger door de pil heen, dus exacte tijd weten we niet. waarschijnlijk wel heel vroeg stadium, test was erg licht

jah dan zou het wss een vmk geweest zijn.maar het blijft en is rod he meid!!
KNUF

Thyra
12 March 2010, 17:46
Volgens de verloskundige was die heel vroeg ja, het zal niet zonder reden geweest zijn denk ik maar.
het is niet leuk nee maar misschien wel beter zo, wie weet wat t kindje had mankeert.
Wanneer moet je de verloskundige/huisarts inschakelen? en mvm?

Babii
12 March 2010, 17:53
Zooooo i'm home!

snippie
12 March 2010, 17:58
Volgens de verloskundige was die heel vroeg ja, het zal niet zonder reden geweest zijn denk ik maar.
het is niet leuk nee maar misschien wel beter zo, wie weet wat t kindje had mankeert.
Wanneer moet je de verloskundige/huisarts inschakelen? en mvm?

weet ik niet precies omdat bij mij alles verloopt via ziekenhuis.

HA kan ej bellen om door tegene dat je zw bent inverband met medicatie
VK kan je alvast bellen voor een afspraak en wie weet mag ik ook wel eerder vanwege je vmk!
mvm kun je ook al bellen hoor.die vertellen je verder hoe of wat.

KNUF

Thyra
12 March 2010, 18:01
hoi babii!

Dan ga ik maandag maar even bellen.
en de tandarts? volgende week moet ik een gaatje laten boren, mag dit gewoon?

Sorry voor al die vragen hoor :oops:

snippie
12 March 2010, 18:03
hoi babii!

jah volgends mij wel maar moet je anders even je tandarts bellen volgende week en het even voorleggen

snippie
12 March 2010, 18:03
Zooooo i'm home!

rust lekker uit lieverd!!

Free
12 March 2010, 18:22
hoi babii!

jah volgends mij wel maar moet je anders even je tandarts bellen volgende week en het even voorleggen
Gaatjes vullen enz, mag gewoon.. En volgens mij ook de verdoving wel.. T gaat meer om foto's maken enz. Je kunt dit gewoon aangeven als je naar de tandarts gaat.

karin88
12 March 2010, 18:22
Hai Hai,
@babii, ik zit op de kazerne in garderen, al 4 jaar ;)

@allemaal een hele fijne avond :D
xxx

Free
12 March 2010, 18:24
Jij ook een fijne avond Karin!! :D

Wij gaan zo ffies babykleertjes shoppen :D Zag in de folder van de Wibra dat ze erg veel in aanbieding hebben..

snippie
12 March 2010, 18:25
ohhh leuk mayalla veel plezier meid!!

karin88
12 March 2010, 18:26
veel plezier meyella :D super leuk :D

Babii
12 March 2010, 18:30
Hai Hai,

xxx

Waar is dat nou weer :P.

@ Mayella have fun! Weet je al wat het wordt??

karin88
12 March 2010, 18:38
is bij harderwijk ;)
xxx

Free
12 March 2010, 18:39
Hai Hai,

xxx

Waar is dat nou weer :P.

@ Mayella have fun! Weet je al wat het wordt??
een baby ;) Nee we weten t geslacht niet :D dus wordt echt ffies zoeken naar 'neutrale' kleertjes :D Maar ach we hebben al veel maar wil nog ffies wat bij ;)

Babii
12 March 2010, 18:41
Haha ik dacht dat je wat anders kreeg Mayella ;). Nu evne zonder grappen. Het kon toch dat je het wist :)

Free
12 March 2010, 19:55
Haha ik dacht dat je wat anders kreeg Mayella ;). Nu evne zonder grappen. Het kon toch dat je het wist :)
Nouw, aan de hand van de 20 weken echo denken we een jochie :D Maare t kan net zo goed de navelstreng zijn geweest ;) Al heb ik nu helemaal een jongens gevoel :D

Lekker voor maar 25 euries geshopt... Echt van alles, kleerhangertjes, hydrofiel luiers, kleertjes, sokjes, mutsje, monddoekjes.......... Leuk joh bij wibra en zeeman :D als is neutraal toch wel erg moeilijk.... Heb nu rompertjes met een broekje gekocht.. Zodat het toch een 'pakje' is..

snippie
12 March 2010, 19:58
Nouw, aan de hand van de 20 weken echo denken we een jochie :D Maare t kan net zo goed de navelstreng zijn geweest ;) Al heb ik nu helemaal een jongens gevoel :D

Lekker voor maar 25 euries geshopt... Echt van alles, kleerhangertjes, hydrofiel luiers, kleertjes, sokjes, mutsje, monddoekjes.......... Leuk joh bij wibra en zeeman :D als is neutraal toch wel erg moeilijk.... Heb nu rompertjes met een broekje gekocht.. Zodat het toch een 'pakje' is..

wat leuk zeg:)!!!!
ikke wil ook!!!

Free
12 March 2010, 20:00

wat leuk zeg:)!!!!
ikke wil ook!!!
Meis, dat gaat heel snel goedkomen!! :D dan kun jij ook lekker los gaan :D

snippie
12 March 2010, 20:02
hihi :) over 1,5week al echo:) tijd vliegd

Free
12 March 2010, 20:18
Spannend meis, voor je t weet is het zo ver en mogen jullie, jullie wondertje bekijken!!

snippie
12 March 2010, 20:20
Spannend meis, voor je t weet is het zo ver en mogen jullie, jullie wondertje bekijken!!

vind het eigenlijk nog niet zo spannend :oops:

Free
12 March 2010, 20:23
haha dat kan ook ;) Naja ik vind t wel spannend!! ;)

snippie
12 March 2010, 20:25
haha dat kan ook ;) Naja ik vind t wel spannend!! ;)

dat komt wss omdat ik nu al verder ben dan dat ik ooit was.
dat ik het minder spannend vind!
en heb er gewoon een erg goed gevoel over

Free
12 March 2010, 20:26
En dat is heel belangrijk!! Als jij er een goed gevoel over hebt, komt t vast goed meis!!!

snippie
12 March 2010, 20:29
ben wel blij dta ik zlef een tijd mocht zeggen dus om kwart over 8 de eerste ben ik dan:)
knuf

jorina
12 March 2010, 20:30
snippie wat is je wachtwoord van je babysite :D

snippie
12 March 2010, 20:38
dat gaat snippie niet open en blood zetten hihi!

Free
12 March 2010, 20:42
Whahah Snippie, wat een reactie!! ;) Je hebt niet voor niets een ww.. ;) Vind het wel weer grappig staan...

snippie
12 March 2010, 20:49
lekker he:)! hihi!

snippie gaat maar even offline voordat ze nog meer onzin gaat vertellen hihi!
ga zo even xfactor af kijken en dan wachten tot dat de phaffs is:)

snippie
12 March 2010, 20:49
fijne avond allemaal!
knuf

Babii
12 March 2010, 20:50
Ik ben echt niet lekker!

Heerlijk Mayella dat shoppen! Ben jaloers hihi

Free
12 March 2010, 20:54
Snippie, fijne avond verder en trusten voor straks!!!

Kim, wat balen dat je niet lekker bent.. :( Hoop dat je je snel beter voelt!!!

Dat shoppen is ook heerlijk.... Alleen zo lastig als je t geslacht niet weet.. :S Vooral bij zeeman en wibra... Pff Naja creme met bruin kan voor beiden dacht ik zo :D

Babii
12 March 2010, 21:16
Creme met bruin kan zeker voor beide! En een stoer wit broekje kan je ook kopen :D. Vindt die joggingsbroeken voor kids zo stoer!

Lunanoa
12 March 2010, 21:23
In de duurdere babyzaken zijn vaak wel leuke naturel pakjes te kopen :D

Al vind ik het altijd wat tegenvallen. Ben blij dat wij weten dat het een jongen is :D

Free
12 March 2010, 21:31
luna, bij de duurdere zaken heb je idd meer... Had laatst een pakje bij babydump, was bijna 20 euries kwijt...
Had vanaaf 3 rompers (lange mouw) en 2 broekjes voor zon 10 euro... Koop dan dus liever wat goedkoper en meer dan zon duur pakje... :oops:

Babii
12 March 2010, 21:31
Ik wil het tegne de tijd ook weten en manlief ook. Die is nieuwsgieriger als mij haha.... Dus tegen de tijd dat het hier ooit zover is dan gaan we echt gericht shoppen!!

@ Mayella, nou ze zijn er ook zo weer uitgegroeid hoor ;). Groeit je buik goed???

Free
12 March 2010, 21:33
Maare ik gaat ffies bed opmaken (moet nog steeds.....) enne dan bed in duiken.. ben zo moe............

Trusten en tot morgen meiden!!!

Nog ffies reactie op kim ;) Buik groeit wel aardig, maar vind niet dat ik een mooie buik heb (had ik toch al nooit..) maare ben wel trots dat ik er een kindje in draag... Zal morgen ffies weer een nieuwe foto op hyves zetten, die andere is alweer van bijna 5 weken geleden :D

Babii
12 March 2010, 21:35
Is goed meisje, ga maar lekker uitrusten!

Ga zelf ook lekker slapen.

Lunanoa, rustig aan lieverd! Hoop dat je vannacht een beetje bijslaapt!

Lunanoa
12 March 2010, 21:44
Komt goed.
Wil de Pfaffs nog even uitkijken, vind ik altijd zo leuk :$

Kwam vanavond na het eten thuis. Had bij mijn ouders gegeten.
Is de stellingkast in ons bijkeuken omgeflikkerd. De héle vloer onder de verf. Echt liters muurverf. Had nog een halve emmer lime-groen staan van de wc van ons vorige huisje. Erg lelijke kleur om op je vloer te vinden. Mijn dure moederfiets zat eronder, de nieuwe grasmaaier. GVD
Het zit me ook niet me met die verf :P

Morgen dus maar even bij de karwei kijken voor een nieuwe stellingkast, een stevigere :lol:
Hoop vant weekend (in ieder geval het ledikantje) alles alles af te schilderen. Hopen dak morgen fit ben. Anders maar met de kots-emmer schilderen.
Dat stil zitten is 10x niks.

Mayella: Goed dat je trots bent op wat er in je buik zit meid. Geniet er lekker van. Straks op het einde heb je vast ook een héle bolle buik:D

sonja2009
13 March 2010, 08:08
Snippie, fijne avond verder en trusten voor straks!!!

Kim, wat balen dat je niet lekker bent.. :( Hoop dat je je snel beter voelt!!!

Dat shoppen is ook heerlijk.... Alleen zo lastig als je t geslacht niet weet.. :S Vooral bij zeeman en wibra... Pff Naja creme met bruin kan voor beiden dacht ik zo :D

Ik heb ook een aantal licht blauwe kleertjes vind ik ook kunnen voor zowel een meisje als een jongen is maar net hoe je het combineert...
Ook heb ik veel grijze broekjes gekregen van iemand die wel een jongen heeft maar grijs kan je weer heel mooi (vind ik) combineren met rose...
Ik ben toch wel blij dat ik weet wat het is is toch wat makkelijker winkelen

Free
13 March 2010, 08:17
Goedemorgen meiden!!!

Iedereen goed geslapen???

Ik wel alleen vroeg wakker... Voor mijn doen dan :D Gisteren expres mn zetpil niet gebruikt om te kijken of ik zonder kan, en tot nu toe gaat het goed. Broodje gegeten net :D Hoop echt zo dat ik er nu eindelijk zonder kan..... Maar we zullen zien, de dag zal t uitwijzen :D

Sonja, Heb idd ook wel wat grijze kleertjes :D Kan ook leuk me creme en dus ook (vind ik) voor allebei :D Ach als je creatief bent krijg je zo een kast vol :D
Had trouwens wel blauwe spuugdoekjes gehaald, had keuze uit roze of blauw... Maar om nou roze voor een jongen te gebruiken, ging me net wat te ver ;) heb dus maar blauwe mee genomen.. Was 3 voor een euro bij Wibra :shock:

Iemand nog plannen voor t weekend??

Liefs

sonja2009
13 March 2010, 08:28
hahaha je hebt tegenwoordig toch ook textielverf....

Onze dochter heeft zoveel kleding dat is gewoon niet normaal ze heeft nog meer dan haar moeder hahha ze heeft zelfs een triangelbikini maatje 68 het zijn driehoekjes van een cm echt zo schattig...

Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag heb zin om lekker te ontspannen maar weet nog niet hoe

snippie
13 March 2010, 08:35
LUn meid wat balen zeg!! hopelijjk kan je de schade beperken!

@hier vanmorgen weer cb indicator gedaan!
En raad eens 3+ ruim5weken dus!
Terwijl hij vorige keer 1-2aan gaf!dat houd 3tot 4weken!dus in een week tijd is mijn hcg goed gestegen en zit ik gewoon op me termijn (volgends de test)5weken en 3 dagen toch weer fijn om dat te zien!

Wij gaan vandaag lekker op stap weten nog niet precies waar heen maar zien dat dan wel weer hihi!
KUS

Free
13 March 2010, 08:56
Luna, heb jij weer..... Zou als je straks klaar bent gewoon alle verf de deur uit doen ;) Hoop idd dat de schade mee valt...

Jamillah, je bent gezond bezig met je thee zonder suiker ;)

Snippie, fijn dat je hcg zo stijgt.. Goed teken!!!

Ram1988
13 March 2010, 10:11
GOEIEMORGEEEEEEEEEEEEEEEeeee :mrgreen:

Luun, je bent weer lekker bezig ;) haha :mrgreen:

Snippie, meid wat fijn dat je Hcg weer zo is gestegen!!!

Jamilah, daar probeer ik steeds aan de wennen, heb dr nu zoetjes in ipv suiker hahaha :mrgreen:

Lunanoa
13 March 2010, 11:48
Wow Jamilah :shock: Daar zit je ook niet op te wachten nee :S Ook dat alles er dan uit moet, gedverderrie! :shock:
Hoop dat het allemaal meevalt...

Snippie: Wat super dat de indicator nu 3+ aangeeft meid. Een goed stijgend HCG. Jullie wondertje is in volle groei :mrgreen:

Thee zonder suiker is niet erg lekker nee.
Voor de niet zwangeren is Zoethout thee misschien wel lekker. Dat is vanzichzelf al zoet, ik donk dat altijd een hele hoop.
Mag nu niet meer met de zwangerschap.
Drink nu aardbeien of meloen thee :lol: Kreeg bij 3 pakjes een gratis sesamstraatboek :D En laatst ook al bij de koffie. Nu heb ik ze beide. JEEUUJJJ

13 March 2010, 12:35
Jeeeee jullie hebben megaveel gekletst, ga later een poging doen om het bij te lezen!

Ik voel al een paar dagen vanalles, pijn aan mn borsten, slappe benen, gevoel alsof ik ongi moet worden!
Heeel benieuwt of ik nu snel ongesteld word, hoop het!

Tessa23
13 March 2010, 14:04
Mayella , leuk he dat shoppen , doe ik ook regelmatig voor mn oppas kindjes haha..

Thee zonder suikerr..bahhh moet je echt aan wennen denk ik , had eerder 4 klontjes..en nu nog maar 3.. dus word al minder haha..

Gisteravond voelde ik me nog beroerder , dus toen maar zetpillen gehad , 1tje voor hoofdpijn omdat ik dat weer super erg had..en 1tje voor misselijkheid..en alleen maar geslapen verder (niks voor mij ik slaap nooit veel) en vanmorgen al wel wat beter..niet meer misselijk enz..wel diaree nog..maaaar wel zin in allemaal lekkere dingen hahaha

Lunanoa
13 March 2010, 14:15
Wanneer ga je testen Tes? :D

Tessa23
13 March 2010, 14:17
Vanmorgen toch gedaan test.. haha kon t niet laten maaar negatief helaas.. dus verwacht mn ongi wel morgen of over morgen.. krampen heb ik niet maar die voel ik natuurlijk niet omdat ik al buikpijn heb van t andere

13 March 2010, 14:25
Hetog Tes, beterschap joh!!

Ik wil zo even naar de kruitvat voor ovu testen, helemaal geen ervaring mee .. welke kan ik het beste pakken?

Trouwens, thee zonder suiker ... ik drink noooit suiker in mn thee :lol:
Je hebt van die 20 kruiden oplosthee, rete zoet. Dronk mn schoonzusje altijd toen ze zwanger was!

Tessa23
13 March 2010, 14:27
thnx essie..

essie ik zou niet kruidvat eigen merk 5 voor 10 euro nemen , waren bij mij steeds maar positief en bij meerdere op t forum.. welke je anders moet hebben weet ik eigenlijk ook niet.. ik bestel ze via internet nu..

Lunanoa
13 March 2010, 14:36
Balen Tes! :(

http://www.sensitest of http://www.matcare.nl Zou gewoon van die strips halen, zijn het goedkoopst & werken super! Heb ze zelf ook gebruikt.
Kruidvat hoor ik veel slechte dingen over...

Kruidenthee moet je als zwangere vrouw mee oppassen. Veel kruiden kunnen weeën opwekkend zijn, zoals zoethout e.d.

13 March 2010, 14:51
Balen Tes! :(

http://www.sensitest of http://www.matcare.nl Zou gewoon van die strips halen, zijn het goedkoopst & werken super! Heb ze zelf ook gebruikt.
Kruidvat hoor ik veel slechte dingen over...

Kruidenthee moet je als zwangere vrouw mee oppassen. Veel kruiden kunnen weeën opwekkend zijn, zoals zoethout e.d.

Dankje, zal zo eens even gaan kijken!

Serieus? :? wist ik helemaal niet!!!

Lunanoa
13 March 2010, 14:53
Staat altijd wel op de thee pakjes.
Weet het toevallig omdat mijn stage begeleidster toentertijd die thee niet mocht & die heeft het me uitgelegd :P

Toen ik last van obstipatie had, bood mijn moeder van dat Zonnature thee aan voor de stoelgang. Stond ook duidelijk op dat het wordt afgeraden voor zwangere vrouwen.
Dus zou wel opletten. Nou zal het vast wel wát meevallen, maar ik ben altijd een schijtbak!

http://i39.tinypic.com/16hpzkl.jpg

Even trots "rondparaderen" op het forum...

13 March 2010, 15:00
Ga meteen even op dat potjes kijken!

Waaaauw lun, absoluut om trots op te zijn!!

Tessa23
13 March 2010, 15:03
Luna , superrr mooie buik meis!!

13 March 2010, 15:10
Jeetje kimberley 1 maand overtijd..
Ben niet helemaal op de hoogte van jou situatie, maar nog niet getest?? :o

13 March 2010, 15:14
Snap ik .. vreemdvreemd!

Lunanoa
13 March 2010, 15:15
Hier gaatie best goed. Heel erg last van mijn luchtwegen door het verf & terpentine die bezaait lagen in de bijkeuken :P Grmpf :P Heb ook altijd wat te janken hahahaha.

Hoeist met jouw kimberley?

Of je hebt je eisprong, of je bent zwanger....
Ik testte namelijk positief met een ovulatie test tijdens mijn zwangeschap...
Misschien een zwangerschapstestje erachteraan?

13 March 2010, 15:18
Idd miss best een goed idee van lun kimberley, om er meteen een zw testje achteraan te doen nu!??

Lunanoa
13 March 2010, 15:22
Oh leuk, das die grappige ADHD-er toch? :lol:

Als ik het me goed herinner, heb je voor een KV-test maar 5 druppels nodig :lol: Of heb je niet die met pipetjes :P

13 March 2010, 15:22
Hoop op een knalpositieve test voor je kimberley!!!
spannend!

Lunanoa
13 March 2010, 15:24
Het zou wonderbaarlijk super geweldig zijn! Ik duim!

Lunanoa
13 March 2010, 15:27
Goodluck & have fun :mrgreen:

Lunanoa
13 March 2010, 16:11
Ik ben intussentijd al 3x naar de wc geweest. Ik had die test beter even onder kunnen pissen :lol:

Babii
13 March 2010, 16:30
Jawel, ik heb 2 keer getest.
Allebei de testen negatief!
Maar nu na die positieve ovulatietest begrijp ik er ff helemaal niks meer van :?

Misschien een erg verlaat ei! soms slaan vrouwen een cyclus over :(. Dus zou zeker klussen vanavond!

@ Lunanoa, prachtige buik!!!!

@ Snippie, WAUWWWWWWWWWWWWWWWWwww maar wist het wel hoor :D. Super de super!

karin88
13 March 2010, 17:42
Hai meiden !!
Hoe is het met jullie ??
@lunanoa, wat een prachtinge super buik heb je !!!!!!!!!
@kimberley, ik duim heel hard, dat je ons maar goed nieuws mag brengen, succes !!

Met mij gaat het wel redelijk, we hebben net frietjes gehaald, ben echt mega gek op frikandel speciaal,
ik nam een hapje, nou het kwam er bijna uit..
vanochtend bij het plassen ontzettende steekjes en beetje bruine afscheiding, beetje vroeg voor het duiveltje.

:D Heb een super sexy setje erbij van de esprit :D moest ik even vertellen hahaha
xxx

snippie
13 March 2010, 17:48
hoi meiden was ikke weer:)!!!

Kimberley spannend zeg!!

Karin ook lekker frik speciaal.wij eten vanavond of pizza of rijst
rijst en saus moeten natuurlijk nog helemaal klaar gemaakt worden maar is zo gedaan!

wel raar van je bruin vlies mss innestelling?hopelijk kom je na je oefening in polen leuk nieuws brengen!

hier vandaag onze aller eerste rompertje gekocht! en nee ik was niet degene die hem wilde kopen me man wilde hem kopen
hihi! een krijs rompertje met lange mauwtjes met nijntje er op:)!

KNUF

Tessa23
13 March 2010, 17:54
Karin , ik ben ook even vriendjes met je geworden op hyves he! haha voor t geval je denkt wat is dit nou weer..

Ik heb een broodje gegeten , meer krijg ik er nog niet echt in..

Snippie , lieff een rompertje.. haha

karin88
13 March 2010, 17:57
ik zag het tessa, je bent nu vriendjes met me ;)

Tessa23
13 March 2010, 17:58
En je woont dicht bij ;)

snippie
13 March 2010, 17:59
Karin , ik ben ook even vriendjes met je geworden op hyves he! haha voor t geval je denkt wat is dit nou weer..

Ik heb een broodje gegeten , meer krijg ik er nog niet echt in..

Snippie , lieff een rompertje.. haha

jah:) is onze aller eerste aankoop in 2jaar tijd:)

Babii
13 March 2010, 18:04
Oooo wat heerlijk Snippie!!

Nou wij hebben alleen vorige maand de kinderwagen gekocht, maar meer niet. We hebben nog onwijs veel van de eerste zwangerschap. Echt bijna alles hebben we al.

En dan niet te vergeten dat alles wat me schoonzusje weg doet ze dat altijd bij ons dumpt. En me neefje liep altijd met de mooiste kleidng, ze was er erg zuinig op dus vindt het lief.

Maar ja, stel we krijgen een meisje haha. Maar wij hebben dus alles nog van de vorige zwangerschap :|

snippie
13 March 2010, 18:06
hihi:D wij hebben jiust bij het rompertje bekeken dat het voor alle twee kan zijn:)
wij zijn er overuit dat het nijntje word:)

snippie
13 March 2010, 18:13
he Kimberley wat naar meid!!!
:(!

Babii
13 March 2010, 18:17
@ snippie: wat super geweldig perfect schattig zo'n rompertje!
En vooral zo speciaal..eerste aankoop :D

@ babbi: Ja, vanavond gaan wij zeker te weten klussen.
Gisteravond en vanochtend al gedaan, dan kan vanavond er ook wel bij :lol:
Enne...lees dat jullie vorige maand een kinderwagen hebben gekocht.
Jullie zijn het trotse bezit van een...? :D

Ego:
Heb getest...
Ja hoor...NEGATIEF
Ik wist het
Gisteravond en vanochtend geklust, vanavond weer?
Denk wel dat wij dat gaan doen, nja..weet het zeker
Ach, ik hou mijn hoofd omhoog..15 april naar het vruchtbaarheidspoli dus dat schilt weer.

Liefs Kimberley

Als je gisteravond geklust hebt en vanochtend weer dan zit er waarschijnlijk in het zaad van je man vanavond alleen nog maar vocht. 1e keer zit het meeste zaad. Daarna moet ie 24 uur opladen en dan is het goed, dus als er nu 12 uur tussenzit is het veel vocht wss.

Toch kan je het porberen , 1 zaadje is toch een zaadje bij wijze van.

Wij hebben een Quinny Freestyle :). Waarvan ik niet weet hoe ik hem moet inklappen haha.

Wat **** dat ie nega was, maar over 14 dagen dus pos ;)

Babii
13 March 2010, 18:19
Even serieus, heeft iemand een tip om af te vallen? Ik heb echt geen tijd voor sporten haha.

Mijn vader zei ooit water met citroensap, maar door alle hormonen ben ik 4 maten groter geworden. Voel me onprettig lelijk en dik.

Dus als iemand een tip heeft behalve gezond eten (wat ik al doe)....

Tessa23
13 March 2010, 18:21
Nou ik werkte toen ergens waar ze appel azijn verkochten , nou geloof me mensen kwamen van alle kanten , 1 eetlepen scheen genoeg te zijn om af te vallen.. haha mij lijkt het niet echt wat maar goed.. en regelmatig eten , minder eten helpt niet..

Ik zelf ben nu 2 kilo kwijt na deze 2 zieke dagen hahaha.. is er zo weer bij!

Babii
13 March 2010, 18:24
Misschien moet ik dan maar even goed ziek worden..... Maar appel azijn :|

Tessa23
13 March 2010, 18:25
Haha ja lijkt mij ook echt smerig! bah bah.. maar ja al die mensen die er toen voor kwamen :S

Free
13 March 2010, 18:28
Kimberley, wat lastig allemaal.... Hoop dat er snel duidelijkheid volgt!!

Snippie, wat gaaf de eerste kleertjes :D

Kim, veel water drinken schijnt te helpen.. ;) verder heb ik ook van alles wel geprobeerd (nu niet meer hoor!!) maar dat er iets was wat echt goed hielp, neej ;) Of t lag aan mezelf :?

Tessa, voel je je al weer beter?????

Babii
13 March 2010, 18:36
Haha, nou sorry maar zoveel klus ik niet meer met manlief hoor :P. In het begin wel, maar nu is het zo veel minder hihi.

Haha, de mijne is niet zo lang :P. Denk 1.85 (is indo)

Babii
13 March 2010, 18:48
Die van mij is 3/4 Indo en 1/4 NL :).

Haha ach zo ging het bij ons ook voorheen :D

snippie
13 March 2010, 18:52
nou dames ik heb nu 3weken geen seks gehad!
maar je kan meer doen dan alleen maar seksen !
lekker knuffelen samen douche en zo:)!

mijn man is 194:)

Babii
13 March 2010, 18:55
nou dames ik heb nu 3weken geen seks gehad!
maar je kan meer doen dan alleen maar seksen !
lekker knuffelen samen douche en zo:)!

mijn man is 194:)

Jaaaaa ik vind knuffelen al heerlijk hoor! Seks is echt niet alles :). Of lekker tegen hem aankruipen en samen een film kijken.

snippie
13 March 2010, 18:58
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/13/1268499259-370.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2459208.html)

karin88
13 March 2010, 19:01
Hai,
@Kimberley, op naar de positieve test binnenkort ;)
@ Ik wil ook zn test hihi ;)
Mijn aanstaande ;) is denk ik 1,85
Bij ons was het in het begin ook super veel sex, maar ja nu meer knuffelen ;)
ook super fijn natuurlijk, na het knuffelen is het vaak seksen hihi
leuk onderwerp dames :P
xxx

snippie
13 March 2010, 19:02
bij ons is het na knuffelen lekker in slapa vallen in elkaar armen hihi!

karin88
13 March 2010, 19:06
@allemaal, diegene die mijn hyves hebben, willen jullie alsjeblieft niet over dingen praten met onderwerp zwanger ;)
wou het even kwijt, niet dat ik dat verwacht van jullie hoor (K)

@snippie gebeurt bij ons ook wel vaak hahah heerlijk lepeltje lepeltje ;)

Babii
13 March 2010, 19:12
Hihi Karin, volgens mij doen we dat allemaal niet bij elkaar. Althans dat was de afspraak die we ooit gemaakt hadden.

Ik zal dus niet over zwanger worden krabbelen :).

karin88
13 March 2010, 19:14
dat wist ik ook wel, maar wou het toch even kwijt, superrrrrr meiden !!!
vindt jullie de liefste ;)

snippie
13 March 2010, 19:16
Ooit hebben jullie allemaal zo,n test! Echt waar!vond het eerst ook onvoorspelbaar maar jullie zien het na 2jaar mag ik me ook echt zwanger noemen!

En idd niemand praat op Hyves over zwanger worden!zo praat niemand op mijn hyves
over dat ik zwanger ben tot dat ik het et zelf op gezet heb in een blog vorm!

Knuf

Lunanoa
13 March 2010, 19:52
Geweldig die test Snippie! Wat moet dat heerlijk voelen na 2 jaar!
Leuk man die nijntje spullen. Erg leuk in combi met grijs! Super. Mijn oppas kindje had die kleertjes ook! Staat érg leuk!

Over sex; ik vind sex heel belangrijk in een relatie. Maar na een jaar lang verplichte sex omdat je zo graag zwanger wilt raken, wordt het er niet beter op. Nu met de zwangerschap ben ik er ook wat huiverig voor :oops:
Ons sexleven was altijd super. Maar is nu wat minder. Zo nu en dan doen we het nog :P
Ik baal er wel van maar verwacht straks als de kleine er is & ik ben helemaal geheeld, dat het weer beter wordt.
Dan sex je niet meer met het idee voor een baby of heb je het idee dat de baby het voelt of er tussen zit :lol: :geek:

Lunanoa
13 March 2010, 19:53
Oh shit, vergeten:

Kimberley enorm balen van die test man :(
Dan er maar vanuit gaan dat je je eisprong hebt, vanwege de positieve ovu-test. Maar je bent flink optijd aan het klussen dus das weer positief ;)

Babii
13 March 2010, 20:08
Ooit hebben jullie allemaal zo,n test! Echt waar!vond het eerst ook onvoorspelbaar maar jullie zien het na 2jaar mag ik me ook echt zwanger noemen!

En idd niemand praat op Hyves over zwanger worden!zo praat niemand op mijn hyves
over dat ik zwanger ben tot dat ik het et zelf op gezet heb in een blog vorm!

Knuf

Hahhaa en dan doen we ook nog alsof we het niet wisten :lol: Dan zie je ineens: heeee lieverd van harte gefeliciteerd, wat leuk zeg :P.

Terwijl we het dan allang wisten hiih.

Babii
13 March 2010, 20:10
Hihi, zo zie je maar iedereen heeft een andere mening over seks in een relatie.

Maar niet te vergeten dat wij hier ook maandenlang in een slopend traject hebben gezeten en maandenlang op ene bepaald tijdstip moesten klussen. Zelfs de gekste tijdstippen, 02.30 uur in de nacht bijvoorbeeld :|.

Denk als ik hier ooit zwanger ben dat ik dan ook kan zeggen van: he het gaat beter.

@ Kimberley, ik hoop dat het voor iedereen goed komt, maar helaas is een zwangerschap bij lange na niet voor iedereen weggelegd. Bedoel dit echt niet negatief hoor meiden, maar als je kijkt naar babyboom en dan naar dat ene stel dat jaren bezig was, zelfs met icsi lukte het niet :(. Vreselijk lijkt me dat. Olaf en nog iemand waren dat...

Maar ga er wel vanuit dat wij allen hier zwanger raken :D./

Lunanoa
13 March 2010, 20:14
Kimberley: Ik dacht dat jij je niet aan tijdstippen hield omdat je dat te ver vond gaan?
Of ben ik nou in de war.... :?

snippie
13 March 2010, 20:20
Babii helaas heb je die er altijd tussen zitten maar meis zo moet je niet nual denken!Hoe moeilijk ook!

En idd op Hyves lijkt het dan alsof jullie het niet wisten !
Knuf

Lunanoa
13 March 2010, 20:37
haha ja leuk is dat :lol:

Babii
13 March 2010, 20:50
Kimberley: Ik dacht dat jij je niet aan tijdstippen hield omdat je dat te ver vond gaan?
Of ben ik nou in de war.... :?

Als je het tegen mij hebt :P??? Want we hebben een Kimberley en een Babii en mijn naam schrijf je als Kimberly.

En als je het tegen mij had, ja dan ben je behoorlijk in de war, want met een ovitrelle e/o pregnylspuit ben je tijdsgebonden qua inseminatie of klussen :(.

Babii
13 March 2010, 20:51
Babii helaas heb je die er altijd tussen zitten maar meis zo moet je niet nual denken!Hoe moeilijk ook!

En idd op Hyves lijkt het dan alsof jullie het niet wisten !
Knuf

Hihi, ach lieffie, ik wacht het af. Kan me lichaam niet bevelen om zwanger te raken. Ik vind het echt een wonder als ik überhaupt mama mag worden.

Maar geloof er wel in hoor :) Het zal alleen behoorlijk lnager gaan duren hier door die prikpil :(.

Babii
13 March 2010, 20:54
Zit even terug te denken, maar volgens mij was dat Sylvia haha. Die zegt altijd dat ze gewoon 2 dagen klust en liefst in de ochtend. Dat ze zelf mag bepalen hoelaat ze der spuit zet etc.

Lunanoa
13 March 2010, 20:57
Ja bedoelde jou Babii :P

Die namen ook, zit véél te lang achter de pc vandaag. De letters beginnen te dansen :lol:

Dan was ik in de war :? :oops: :roll:

snippie
13 March 2010, 20:58
Bah vind gewoon dat ze die prikpil uit de handel
moeten nemen!is gewoon schandalig!!!

Hoe is het trouwens met de andere meiden!!
Zoals Sharon,becky,mrij en syl en de rest die ik ma's vergeten ben:oops:

hoop dat het met al die meiden goed gaat!
Lieverds neem de tijd die jullie nodig hebben!

Sharon meissie bijna intake ik Düsseldorf hopelijk
kunnen hun jullie ook een wondertje bezorgen!
Knuf

snippie
13 March 2010, 21:00
Syl doet dat zo omdat het anders erg lastig word met werk.
Ze werken bijde onregel matig!
Knuf

Babii
13 March 2010, 21:08
Weet ik dat Syl het daarom zo doet, maar probeer aan te geven dat ik echt niet mocht kiezen hoelaat ik me spuit zette ;). Er werd een tijd opgegeven om hem et zetten en vervolgens tijdstippen om het beste te klussen.

Zo zie je dat iedere gyn anders werkt.

@ Lunanoa, lekker relaxen dan haha!

Lunanoa
13 March 2010, 21:08
Mijn moeder krijgt de prikpil ook.
Is eigenlijk haar hele leven depressief geweest. Sinds ongeveer 6 jaar krijgt ze de prikpil & ze is nog nooit "zo goed" geweest. Ze raakt vooral depressief van hormonen namelijk. Heeft ook erge prenetale & postnetale depressies gehad.
De prikpil kan dus ook heel goed zijn.

( om even de andere kant te laten zien)

snippie
13 March 2010, 21:23
Ik mocht ook niet zelf kieze!!
Maar dat kwam door dat de punctie gepland moest worden!

Sorry lun zo bedoelde ik het niet!nogmaals sorry!
Ben blij dat de prik pil uitkomst heeft geboden.

Ik ga zo slapen!
Fijne avond nog!

Knuf

Babii
13 March 2010, 21:28
Yep, maar jouw mams wil waarschijnlijk geen kids meer :). En de prikpil wordt afgeraden bij vrouwen die zwanger willen worden (al raaden mijn eigen dokter het niet af), omdat het je hele cyclus kan platgooien.

Wel hoor je inderdaad vaak dat depressies minder worden o.i.d. Ben blij dat het bij je mams een uitkomst is.

Slaap lekker Snippie!

Lunanoa
13 March 2010, 21:50
Zo had ik het niet bedoelt hoor Snip :lol:
Maakt absoluut niks uit. Als ik het niet had ''meegemaakt" wist ik daar ook niks vanaf.

Kim, ik weet hoe het bij jou is gegaan. Zoals ik al zei, ik wou even de andere kant van de prikpil laten zien. Heeft dus totaal niks te maken met de situatie zoals jij die hebt.
Ze is nu zo'n 6 jaar aan. Toen had ze inderdaad geen kinderwens meer :P Dan begon ze op die leeftijd niet meer aan de anticonceptie.
Ze is overigens al gesterreliseerd na de geboorte van mijn broertje.

Tessa23
13 March 2010, 21:57
Zo ik ben weer thuis , ben ff op visite geweest maar toch naar huis gegaan , ik denk altijd oooo het gaat wel niet aanstellen..alleen toch voelde ik me slap! haha.. nu lekker met laptop op bankje en kopje thee er bij...

Lunanoa
13 March 2010, 22:10
Heh gets Tes, beterschap!

Ik ga richting bed met mijn schoppende kerel in mijn buik. Fijne avond. Welterusten!

Tessa23
13 March 2010, 22:12
Hoop dat je dan beetje slapen kan Lunanoa! Trusten!!

Lunanoa
14 March 2010, 08:56
Lekker geslapen hoor :D Wonderbaarlijk!

Vandaag ga ik weer schilderen, jeeeujj.
Heb trouwens al een paar foto's van de kinderkamer op ons babysite :lol: Voornamelijk énorme rotzooi. Maar de commode die bijna af is staat er ook op. Ben best trots op mijn schilderwerk.

Fijne dag meiden!

snippie
14 March 2010, 09:13
lun meid fijn dat je lekker geslapen hebt!!!

heb net even naar je foto's zitten kijken hihi leuk hoor:)

KNUF!!!

Tessa23
14 March 2010, 10:17
Leuke foto's op je hyves Lunanoa..!

Ik ben nog niet ongi.. maaaar dat komt nog wel denk ik..

snippie
14 March 2010, 10:18
toch spannend tes!

knuf

Tessa23
14 March 2010, 10:20
Haha ja dat wel , alleen omdat ik gister al testje had gedaan en negatief was..en van de week al krampen kreeg.. maar ja alles kan he.. hoe voel je je vandaag snippie?

snippie
14 March 2010, 10:23
uhm tjah je weet maar nooit meid!

zolang ik me lekker rustig houd gaat het goed hihi!(met de missleijkheid)
veel gerommel in me buik,maar das alleen maar goed:)!

tijd vliegt echt! vleden week wist ik het net 1dag:)!

karin88
14 March 2010, 10:25
Goedemorgen meiden ;)
Hoe is het met jullie ??
Hier alles goed,
@tessa, spannend hopelijk morgen of overmorgen een positieve test
@lunanoa, schilder ze vandaag hahaha, mag ik misschien jullie babysite bekijken?
@snippie, hou je maar lekker rustig dan meid, gaat idd snel he ;)

Zo even lekker een uitgebreid ontbijtje maken voor me manlief en mij :D
mmmmmmmmmmmh

Tessa23
14 March 2010, 10:26
Dus je een beetje rustig houden ;) gaat erg hard he de tijd!!

Ooo Karin dan kom ik bij jullie eten hahaha , vriendlief is al weg naar voetbal met zn pa en buurjongen dus ik zit alleen , en heb fruitontbijt gedronken net :P

snippie
14 March 2010, 10:29
jah vandaag niks doen!!
want gisteren na de stad last van me onder rug en erg misselijk.

nu valt het nog mee.goed te houden zeg maar.

karin veel plezier hihi!
mijn man gaat zo naar voetbal even lekker middagje relaxen kan ook lekker zijn:)
knuf

Tessa23
14 March 2010, 10:29
Ik ben niet bij geloof ik , bedoel leuke foto's op je babysite Lunanoa.. haha

Mila
14 March 2010, 10:39
Dag dames,

Hoe gaat het hier?
Ga niet alles terug lezen, hoor. :oops:

Snippie, hoe is het met jou?

Lunanoa, mooie buikfoto op hyves zeg!

Tessa, morgen testen?!

Hier morgen de FM en het blijft spannend.. zullen het er meer dan 2 zijn of niks OF hebben we eindelijk eens weer een serieuse poging voor de boeg! We hopen natuurlijk het laatste!

snippie
14 March 2010, 10:41
spannend hoor syl!
hier goed hoor.
knuf

karin88
14 March 2010, 10:42
@sylvia, heel veel succes morgen !!

Tessa23
14 March 2010, 10:50
Syl Spannend dus morgen , hoop voor je dat het een goede ronde word!!

Nee ik test dinsdag denk ik pas mocht ik niet ongi worden..maar denk t wel hoor dat t vandaag of morgen komt

becky88
14 March 2010, 10:56
hey meiden,

ben ik ook weer even.
hoe is het hier?
hier gaat het redelijk, zijn nu weer vanalles in het huis aant doen om onze zinnen te verzetten :)
morgen weer een FM en samenlevingstest dus ben benieuwd :?

sylvia spannend voor jou meid, ik ga heel hard voor je duimen!

snippie
14 March 2010, 10:58
hey meiden,

ben ik ook weer even.
hoe is het hier?
hier gaat het redelijk, zijn nu weer vanalles in het huis aant doen om onze zinnen te verzetten :)

voor jouw ook spannend dus!
hopen op goede uitslag!
samenleveingstest heb ik nooit gehad.

Tessa23
14 March 2010, 11:01
Spannend Becky! Succes!

becky88
14 March 2010, 11:05
hey meiden,

ben ik ook weer even.
hoe is het hier?

voor jouw ook spannend dus!
hopen op goede uitslag!
samenleveingstest heb ik nooit gehad.

idd best wel spannend maar we gaan er van uit dat alles goed is.
hoe is het met jou meid?

snippie
14 March 2010, 11:11
goed hoor:)!!!
lekekr veel me rust pakken anders ben ik honds beroerd.
gelukkig kan ik het over geven nog weg zuchten.
maar ben benieuwd voor hoelang nog hihi

becky88
14 March 2010, 11:15
fijn dat het goed gaat.
en dat de kwaaltjes ook komen is een goed teken.

ik ben er weer vandoor kom morgen weer even als ik terug ben van het ziekenhuis.

liefs

snippie
14 March 2010, 11:16
fijn dat het goed gaat.
en dat de kwaaltjes ook komen is een goed teken.

ik ben er weer vandoor kom morgen weer even als ik terug ben van het ziekenhuis.

liefs

ohh kwalatjes waren er al voor dat ik teste;)!
veel succes voor morgen!!

Mrij
14 March 2010, 11:17
Heej meisjes! Hoe is het hier? Heb niet alles bijgelezen hoor! :oops:

Snippie, op en top zwanger dus! :D Hopen dat het niet te lang duurt die misselijkheid, even is het wel te dragen, maar niet te lang natuurlijk!

Becky, spannende dag morgen meid! Zal aan je denken en voor julle duimen!

Sylvia, voor jou natuurlijk net zo!!

14 March 2010, 11:18
Becky, spannend meisje .. we gaan dr idd gewoon vanuit dat ht allemaal goed is hoor!!

Ik lijk wel een zeef joh, weet echt niet meer wat ik gelezen heb :roll:

Ik baaaaal, volgens mij is mn lichaam me GOED voor de gek aan het houden ...........

Bati
14 March 2010, 11:20
@ Becky en Sylvia suc6 morgen!!!!

Mrij
14 March 2010, 11:30
Essie, wat vervelend! Wat is er aan de hand?

karin88
14 March 2010, 13:03
essie, hoezo houdt je lichaam je voor de gek ?
kwaaltjes ?
x

Bati
14 March 2010, 13:11
Hallo dames,

hier ff een ego vraagje:
dit zal wel een hele domme vraag zijn maar ik snap eigenlijk niet veel meer ervan :oops:
Afgelopen dinsdag ben ik dus voor een inwendige echo geweest. (Ivm onregelmatige cyclus) Je zag een eitje rijpen. (dat zei die mevr tenminste). Hoe lang duurt t dan voordat ik weer ongi word? 2 weken?
Ik had nl toen strax een beetje "ongi buikpijn"...of is t daar eigenlijk te vroeg voor?....

Liefs

jorina
14 March 2010, 13:15
vanaf dat het eitje springt 14 dgn
heeft ze niet gezegd wanneer het ongv zou kunnen springen

Bati
14 March 2010, 13:26
nee, ze zei dat ik het eerst met de ha moest overleggen. Maar toen ik belde zei de assistente dat alles in orde was: haar woorden: de uitslag was helemaal goed.
Daarna vroeg ik haar wat goed was: de baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit.
Ik had haar dus gevraagd: en dat ik niet elke maand een eisprong heb? Dat mijn follikels aan de zijkanten zitten van de eierstokken? Dat ik medicatie moet gebruiken als ik kinderen wil krijgen?
Ja zei de assis dat klopt, maar laten we maar een afspraak maken met de ha, die kan je dat beter uitleggen.... :?

Ik vond t een beetje raar vanmorge dat ik buikpijn had, ongi buikpijn? Is dat dan mn eisprong geweest?
Ik heb dit al eens eerder gevoeld, maar dan steken

sorry voor mijn domme vragen! :oops:

Ram1988
14 March 2010, 14:34
Sylvia en Becky succes morgen meisjes!!!

Essie wat is dr aan de hand meissie??

Ik heb totaaaaal geen kwaaltjes meer... :?: best eng eigenlikj

jorina
14 March 2010, 14:46
dat kan dan inderdaad je ei geweest zijn
maar hoezo zegt een assistent dat alles goed was terwijl er dus toch duidelijk iets niet goed is want anders moet je niet aan de medicijnen om een kindje te krijgen

esther je ruim 13 weken meid het is niet zo gek dat je geen kwaaltjes meer hebt
ik was er bij thomas ook klokslag 12 weken vanaf daarna begon het echte super genieten en alle energie tot ongv 25 a 30 weken dan begint het weer te zakken de energie en komen er weer kwaaltjes

Ram1988
14 March 2010, 14:48
dat kan dan inderdaad je ei geweest zijn
maar hoezo zegt een assistent dat alles goed was terwijl er dus toch duidelijk iets niet goed is want anders moet je niet aan de medicijnen om een kindje te krijgen

esther je ruim 13 weken meid het is niet zo gek dat je geen kwaaltjes meer hebt
ik was er bij thomas ook klokslag 12 weken vanaf daarna begon het echte super genieten en alle energie tot ongv 25 a 30 weken dan begint het weer te zakken de energie en komen er weer kwaaltjes

pfieuw dus t is redelijk normaal?? ooh gelukkig begon me alweer zorgen te maken haha!
Hoeist met jou meid?

Free
14 March 2010, 14:52
Becky en Sylvia, duim voor jullie!!! Succes morgen!!

Esther, bij de 1 duren kwaaltjes nou eenmaal lang ;) En de ander is er zo weer vanaf :D Lekker genieten meis!!

Jorina, hoe is t met jou??? :D

Ankie, denk idd dat het je eisprong is geweest :?

jorina
14 March 2010, 14:55
gaat goed hoor
de ene dag lijken de kwalen wel minder te worden al maar dan zijn ze de volgende dag weer ruimschoots aanwezig doordat ik me weer uitgesloofd heb
ik moet gewoon een beetje op mijn tellen letten en ook vooral op tijd naar bed gaan

ik ga ff buiten kijken bij thomas die is vanaf 1 uur al niet meer binnen geweest :D

Ram1988
14 March 2010, 15:00
gaat goed hoor
de ene dag lijken de kwalen wel minder te worden al maar dan zijn ze de volgende dag weer ruimschoots aanwezig doordat ik me weer uitgesloofd heb
ik moet gewoon een beetje op mijn tellen letten en ook vooral op tijd naar bed gaan

ik ga ff buiten kijken bij thomas die is vanaf 1 uur al niet meer binnen geweest :D

oehh heerlijk lekker buiten aan het spelen?
lijkt me doodeng je kindje alleen buiten laten haha, maar zal wel moeten wennen :D

Ram1988
14 March 2010, 15:03
OEOEOEOEOOEH k heb zojuist te horen wat ik voor mn verjaardag krijg van mn mannetje :mrgreen: :mrgreen: (ben over 2 weken jarig)

Tessa23
14 March 2010, 15:05
Wat dan Estherrrr ben benieuwd hahaha

Meiden wat eten jullie vanavond?

Ram1988
14 March 2010, 15:07
Wat dan Estherrrr ben benieuwd hahaha

Meiden wat eten jullie vanavond?

Een gouden Chopard ketting met bijpassende armband 8-) ben zoooooo blij :mrgreen:

Ram1988
14 March 2010, 15:07
ik eet sperzieboontjes met gebakken aardappels en beenham :mrgreen:

Tessa23
14 March 2010, 15:08
Wow mooi zeg Esther!! Lief van je mannetje!!

karin88
14 March 2010, 15:30
aaah wat lief van je manlief esther ;)
wij eten wraps mmmh
x

snippie
14 March 2010, 15:39
esther meid wat leuk:D!!!

wij eten rijst met zoutzuursaus en lekker komkommer:)

jorina
14 March 2010, 16:01
wij eten gewoon ordinair lekker patatjes
maar thomas niet die wilde graag boerenkool :o

en ja dat buiten spelen heeft wel ff geduurd hoor voor ik hem alleen durfde te laten gaan maar als je ze tevreden wil houden zal je er toch een keer aan moeten en daarbij wij hebben speeltuin voor de deur ik kan zo vanuit mijn raam thomas zien en er wonen veel kindjes in de buurt van ongv dezelfde leeftijd en dat scheelt ook wel hoor en er is altijd een moeder of vader buiten

Ram1988
14 March 2010, 16:14
wij eten gewoon ordinair lekker patatjes
maar thomas niet die wilde graag boerenkool :o

en ja dat buiten spelen heeft wel ff geduurd hoor voor ik hem alleen durfde te laten gaan maar als je ze tevreden wil houden zal je er toch een keer aan moeten en daarbij wij hebben speeltuin voor de deur ik kan zo vanuit mijn raam thomas zien en er wonen veel kindjes in de buurt van ongv dezelfde leeftijd en dat scheelt ook wel hoor en er is altijd een moeder of vader buiten

dat is idd wel heel fijn ja! wij wonen in een autovrij hofje, ideaal voor straks!!

jorina
14 March 2010, 16:17
het is hier ook zo goed als autovrij alleen de bewoners rijden er en die hebben allemaal kinderen

ik zit hier met gevaar voor mijn trommelvliezen op dit moment heb ik liever dat hij of in de kroeg zit of dat ie voor psv is ipv ajax want dit is niet gezond meer

Beebie25
14 March 2010, 16:20
Ik heb lekker Indonesisch besteld jammie....ze komen het zo brengen :D lekker luxe haha

Babii
14 March 2010, 16:22
@ Jorina, Ankie vroeg dat zelf aan de assistente over de medicatie ;).

@ Ankie, dat ligt eraan hoe snel een eitje groeit. Een eitje is pas dominant vanaf 14 mm, dus mocht hij kleiner zijn dan kan hij zeg maar ook weer verdwijnen.

De krampjes die je voelt kunnen je eigroei zijn e/o een eisprong. Afhankelijk van hoe snel een eitje groeit. OVer het algemeen groeit een eitje met 2 mm per dag, maar is per vrouw verschillend.

@ Esther, wat gaaf meissie! Lieve vriend heb je hoor :P. NOu ja vriend, eigenlijk is het je man toch :P. Jij draagt ze achternaam toch?

Ram1988
14 March 2010, 16:26

@ Ankie, dat ligt eraan hoe snel een eitje groeit. Een eitje is pas dominant vanaf 14 mm, dus mocht hij kleiner zijn dan kan hij zeg maar ook weer verdwijnen.

De krampjes die je voelt kunnen je eigroei zijn e/o een eisprong. Afhankelijk van hoe snel een eitje groeit. OVer het algemeen groeit een eitje met 2 mm per dag, maar is per vrouw verschillend.

@ Esther, wat gaaf meissie! Lieve vriend heb je hoor :P. NOu ja vriend, eigenlijk is het je man toch :P. Jij draagt ze achternaam toch?

Jaaa ik draag zijn achternaam 8-)

Babii
14 March 2010, 16:33
Me 2 haha!

Ga zelf andijvie eten, maar heb er geen zin in ;)

Ram1988
14 March 2010, 16:40
Me 2 haha!

Ga zelf andijvie eten, maar heb er geen zin in ;)

ooh lekker rauwe andijvestampot :mrgreen:

marieke87
14 March 2010, 16:47
heeyy, ik zal me even voorstellen, ik ben marieke, 22 jaar en nieuw op dit forum
ook ik ben in jan. gestopt met de pil in de hoop snel zwanger te zijn
gelijk na het stoppen met de pil werd ik 1 feb. ongesteld(had 5 jaar de pil geslikt)
daarna werd ik 23 feb. weer ongesteld.. een korte cyclus dus.. maar ben al lang blij dat het allemaal weer naturulijk werkt, ivm verhalen die je hoort over ontpillen, etc.
gelijk na die menstruatie ben ik begonnen met ovu testen.. en op 8 maart testte ik 2 dikke duidelijke strepen, op 9 maart sochtend weer getest en hetzelfde: 2 dikke duidelijke strepen.. een teken dus dat mn eisprong eraan komt en ik op mn vruchtbaarst ben.. dus hebben we 9 maart eens ff flink geklust!
nu.. 6 dagen later ben ik ontzettend misselijk al 2 dagen, het komt steeds in vlagen over de hele dag terug, en mn gezicht zit onder de puistjes, wat ik normaal nooit heb! kan het raak zijn?? wat denken jullie????

Tessa23
14 March 2010, 17:01
Welkom en succes met zwanger worden..! soms heb je gewoon kwaaltjes en is er niks..dat kan ook nog maar hoop voor je dat het snel raak is...

snippie
14 March 2010, 17:24
marieke welkom meid!
het kan zijn dat het raak si maar kan ook zijn van niet!
afwachten dus:)

Babii
14 March 2010, 17:29
Welkom Marieke,

Die kwaaltjes kunnen zelfs nog bij ontpillen horen ook al heb je een giga korte cyclus. Ook kan een lichaam je goed in de zeik nemen.

Ik hoop voor je dat het raak is!

All,

Sinds ik de pil slik heb ik giga buikpijn rechts (rechts zijn mijn eileiders alleen open en links verstopt) ben ook giga nat van onderen.... Wordt echt gek van al die kwaaltjes hoor :(.

snippie
14 March 2010, 17:36
babii als je het niet vertrouwd gewoon even gyn bellen.

ik gaat nu koken

knuf

Babii
14 March 2010, 17:46
Kookse Snippie!

Moet sowieso morgen even naar de gyn, want deze dame was vergeten voor een uitgangsecho te bellen :oops: . Hij wilde zeker weten dat mijn eitje weg was.

Damn wat baal ik van dit alles.... Snap alleen niet hoe ik in hemelsnaam constant zo nat kan zijn. Dit heb ik al die tijd met de injecties e.d. niet gehad, zelfs niet rond mijn eisprong!

Ik hoop eerlijk gezegd dat dit een teken is dat me lichaam aan het wennen is aan de pil en zelf weer gaat werken. Want die natheid heb ik ook met de prikpil niet gehad en ook tijdens het ontpillen niet.

Ram1988
14 March 2010, 17:58
Welkom Marieke!

hmm kim toch maar ff met je vragen naar de gyn.... wie weet!!

Babii
14 March 2010, 18:04
Nou moet sowieso de pil afslikken deze maand haha, kan moeilijk na 5 dagen stoppen. Het kan wel overigens... :roll:

Ben er ook echt niet lekker van, denk dat het komt doordat er weer allerlei troep je lichaam in gaat.

Babii
14 March 2010, 18:06
Whahaha me mannetje heeft een eigen hyves aangemaakt. Hij snapt er niks van hahahahaha

14 March 2010, 18:08
Marieke, welkom!

Es, gaaf cadeauuuu.

Ik heb idd weer van die vage klachten, mega borsten, raar gevoel in mn buik, huilerig.
Sloopt me .. ben volgens mij nog even helemaal niet klaar om het hele 'traject' weer in te gaan ....

Babii
14 March 2010, 18:13
Oeee Essie, neem je tijd meissie... Wel rustig aan doen hoor!

14 March 2010, 18:21
Doe ik meis!
Eigen schuld natuurlijk ... maar vooral nu alweer alle onzekerheid / eventuele zorgen straks etc. Daar ben ik nu nog niet helemaal aan toe geloof ik!

snippie
14 March 2010, 18:25
lieve essie neem alle tijd die je nodig hebt.
en hoe moeilijk ook.
neem anders even gas terug.je merkt nu zelf dat het allemaal te snel gaat!
KNUF

Babii
14 March 2010, 18:29
en hoe moeilijk ook.
KNUF

Ben het daar wel mee eens Essiee, gun je echt een kindje, maar als je nu al merkt dat het emtioneel toch nog even te zwaar is. Neem dan je rust en dan ook echt nemen he!

Moet zeggen dat ik dankzij Snippie en Jamilah weer even aan de pil ben en ben ze erg dankbaar, want de zenuwen voor geen ei hebben is er nu niet.

Ondanks de vervelende kwaaltjes die ik nu heb, maar goed we slikken de pil gewoon af :D. Ps bedoel niet dat jij aan de pil moet hoor. Maar wel even aan jezelf denken!

14 March 2010, 18:32
en hoe moeilijk ook.
KNUF

Ik vind ht zooo moeilijk!
We willen het zoooo graag ...
maar het idee misschien weer zwanger te zijn (geen zekerheid) en met het risico dat het evt weer fout gaat ... ik kan dr niet eens over nádenken!
Eventjes teleurstellingen genoeg gehad de laatste tijd.

Bati
14 March 2010, 18:59

Thnx Jorina en Babii voor de reacties.
@ Jorina: assist vd ha is volgens mij niet super snugger. Ik moest haar zeg maar alles voorkauwen. Ik had haar alles gezegd wat die mevrouw bij de echo mij had verteld.
Naja we zullen zien, de buikpijn is weer weg. Af en toe een zeurende buik. Maar t kan ook zijn dat ik gewoon een aansteller ben! :oops:
Fijne avond!

Lunanoa
14 March 2010, 19:08
Sylvia & Becky: Ik duim voor jullie meiden! Het is morgen een dag voor goed nieuws dacht ik zo :mrgreen:

Ankie: Niks aan die onzekerheid man, lekker onduidelijk dus :|

Essie: Rustig aan meissie. Wacht maar rustig af...
Wil je absoluut niet bang praten, maar ik raakte 7 maanden na mijn miskraam zwanger & die angst is altijd gebleven. Natuurlijk kun je het op een gegeven moment wel meer loslaten, maar ik denk dat ik dat pas kon na een halfjaar.
Nu pas kan ik echt heel realistisch zeggen, het mocht niet zo zijn, het lichaam stoot het af wanneer het niet goed zit. Maarja, is makkelijker zeggen als je al goed 25 weken zwanger bent he.
Denk goed om jezelf. Het is moeilijk de keuze te maken, even rust & de kinderwens opzij zetten is geen gemakkelijke keuze!

Welkom voor de nieuwen :D

JEEEEUJ, hier de commode & het ledikant af! Nu alleen nog de kledingkast. Yeahoe

14 March 2010, 19:18
Ankie, jij gaat over dik 2 maandjes gewoon al trouwen joh, waaaaauw!!

Lun, thanx meis. Echt zo fijn als mensen je begrijpen. En idd, het opzij zetten is moeilijk, écht moeilijk en ik weet ook niet of dat nou wel is wat we willen .....

Bati
14 March 2010, 19:21
@ Essiee: ja t gaat eg snel!!!! Nog een paar dingen regelen en dan hebben we t ver klaar!
Dan alleen de grote dag nog :shock:
Weet nu al dat ik die dag super nerveus zal zijn, maja hoop dat t ook een mooie dag zal worden!

En jij veel sterkte! Lijkt me moeilijk om er mee om te gaan. Je bent toch elke keer weer bang lijkt me.

14 March 2010, 19:36
@ Essiee: ja t gaat eg snel!!!! Nog een paar dingen regelen en dan hebben we t ver klaar!
Dan alleen de grote dag nog :shock:
Weet nu al dat ik die dag super nerveus zal zijn, maja hoop dat t ook een mooie dag zal worden!

En jij veel sterkte! Lijkt me moeilijk om er mee om te gaan. Je bent toch elke keer weer bang lijkt me.

Lijkt me zo suuuuuuper! :mrgreen: En ook veeeel te spannend :lol:
Ben stiekem wel heeeel benieuwt naar je jurk!!! :mrgreen:

Het vast best tegen, het is moeilijk.
Ik zit nu mezelf een beetje moed in te praten geloof ik .... ik werd 3 weken na mn miskraam 'ongesteld'?? dat zou 23 dagen betekenen. Als ht nu ook 23 dagen zou zijn .. zou ik daar nu overheen zitten.
hahaha nee nou zit ik mezelf gewoon iets wijs te maken , stoppuuuuh :twisted: :lol:

marieke87
14 March 2010, 19:57
je gaat natuurlijk nu ook overal op letten, en eigenlijk hoop je ook gewoon ziek zwak en msselijk te zijn, in de hoop dat het raak is.. haha, dat besef ik me goed! maar het houd me ook de hele dag bezig, word er gek van! naja, ben vanavond al weer flink aan het overgeven, iets wat ik al jaren niet meer heb gedaan! maar dan lees ik weer op allerlei sites, dat je juist sochtends misselijk kan zijn en kan overgeven.. ik heb het vooral savonds:S internet maakt me crazy :geek: naja, nog 1 ding.. ik las iets over een zwangerschapstest van mat care en sensitest, die je al 6 dagen voor je verwachte menstuatie kan doen.. iemand ervaring mee?? zou dat echt kunnen? liefs..

Welkom Marieke,

Die kwaaltjes kunnen zelfs nog bij ontpillen horen ook al heb je een giga korte cyclus. Ook kan een lichaam je goed in de zeik nemen.

Ik hoop voor je dat het raak is!

All,

Sinds ik de pil slik heb ik giga buikpijn rechts (rechts zijn mijn eileiders alleen open en links verstopt) ben ook giga nat van onderen.... Wordt echt gek van al die kwaaltjes hoor :(.

snippie
14 March 2010, 20:46
en hoe moeilijk ook.
KNUF

Ik vind ht zooo moeilijk!
We willen het zoooo graag ...
maar het idee misschien weer zwanger te zijn (geen zekerheid) en met het risico dat het evt weer fout gaat ... ik kan dr niet eens over nádenken!
Eventjes teleurstellingen genoeg gehad de laatste tijd.

lieverd ik weet als geen ander hoe is al die teleurstellingen net al deze meiden hier
Ik ben dan nooit zolang zwanger geweest als jouw maar ik had echt altijd weer de angst!
Weet je meis ik had eerst zelfs de angst om zwanger te worden!
Ik was opzich ook zo blij dat ik een soort rut kreg toen we defenitief hoorde dat we icsi moesten doen!eindelijk werden we echt goed in de gaten gehouden !
Het gaf mijn dus een soort rust!ook was het defentief dat we gewoon weg geen gezonde zw zouden kunnen krijgen natuurlijk!

Wat ik bedoel te zeggen!dat je even probeerd je er een soort bij meer legt bij het feit dat het je nu echt even rust nodig hebt.hoe graag je ook wilt!

Knuf

Babii
14 March 2010, 21:24
Lieve schatten van me,

Ik wil jullie even een keuze meegeven van manlief en mij en dat is de zwaarste keuze in me leven geweest. Ja het is echt waar :(.

We hebben besloten de eerste 1 á 2 jaar even geheel rust te nemen op het gebied van een zwangerschap! Het hele traject dat we hebben doorlopen was al zenuwslopend.

We hebben ook goed besproken wat voor gevolgen het voor me baarmoeder zou hebben. Nou ik ben geen GEN draagster, dus een jaartje later kan hij er ook uit.

Ik zal het forum zeer zeker niet verlaten, ben veel te nieuwsgierig naar jullie lieve mensjes die ter wereld komen.

Maar wilde jullie wel even op de hoogte stellen van deze onmogelijke keuze!

Tessa23
14 March 2010, 21:32
Kim , heel veel respect voor je keuze , doe alles op jullie tijd en neem die rust.. knuffel!! xx

Babii
14 March 2010, 21:42
Ik blijf gewoon meebeppen hoor :D

snippie
14 March 2010, 21:49
Babi Respect meissie!!erg knap!
Ben trots op je!

Knuf

snippie
14 March 2010, 21:51
Ik ga nu slapen!
Syl en backy succes morgen !
Knuf

Babii
14 March 2010, 21:55
Inderdaad Syl en Becky succes morgen!!!

Thanks Snippie, met veel dank aan jou ;).

Ram1988
15 March 2010, 04:41
Kim ..meid, wat een ontzettend moeilijke keuze moet dit geweest zijn!
Ik vind het ontzettend knap dat jullie dit hebben besloten samen! ook jij wordt een super moeder!
Respect lieverd!

15 March 2010, 06:01
Snippie, super lief van je!

Kim, jeetje ..... zoals ik aan mezelf moet denken moet jij dat ook natuurlijk. Knap meisje en komt goed!!

Volgens mij ga ik ongesteld worden. Heb bruinverlies. Nog nooit gehad voordat ik ongsteld wrd .. maargoed, alles is anders nu.
Zou wel een hele korte cyclus betekenen! :?

Becky en syl, succes vandaag meisjes.
Ik heb op mn nachtkastje al een kaarsje aan, die brandt ook voor jullie!

15 March 2010, 06:09
Poeh gekjoh .. het voelt alsof ik ongesteld ben. Maar er komt alleen maar hele donkerbruine shit uit :? :twisted:

Tessa23
15 March 2010, 07:27
Becky en Syl succes vandaag!!

Essie , vaag dan of niet?

Ik ben ook nog niet ongi ,maar zal wel komen , vorige keer was mn ei er laat toen ik ging testen dus ongi kan vandaag ook nog komen.. test daarom ook nog niet.

15 March 2010, 07:35
Heel vaag. Baal dr een beetje van .. want al die onzekerheid, bah ik het daar nu eigenlijk helemaal geen zin in. haha ik heb natuurlijk niks te willen, maargoed :lol:

Nou tes, best een beetje spannend. Voel je je al een beetje beter?

Tessa23
15 March 2010, 07:38
Ja tuurlijk heb je dan onzerkerheid..ben benieuwd of het doorzet dan.

Jaa voel me weer beter! Heb alleen nu hongerr , pfff heb ik nooit s'morgens.. denk omdat ik zo weinig at afgelopen dagen haha.. en wil als ik niet ongi ben woensdag testen..

15 March 2010, 07:39
Heb wel een soort menstruatiepijn, dus hopen dat het doorzet. Wel raar joh, zoon korte cyclus!!

Zou kunnen idd. Ik heb smorgens júist altijd super veel honger :lol:
Spannendspannend, hopen dat het bij jou allemaal wegblijft! Op naar woensdag :mrgreen:

Tessa23
15 March 2010, 07:42
Ja is eigenlijk heel slecht he , ik eet s'morgens nooit , als ik eerder naar mn werk ging dan moest ik wel dan had ik ook echt zin in ontbijt.. maar nu.. probeer toch maar wat fruit ontbijt , best lekker..

Tessa23
15 March 2010, 07:47
Jamilah , vorige keer ging ik testen met mn ei en dat was heel laat , dus verwacht eigenlijk mn ongi wel , had vorige week ook krampen enz.. maar anders als er niks is test ik woensdag.. zaterdag was de test negatief..

Hoe is t verder met jou en je kleine mannetje ?

15 March 2010, 07:49
Tes gebruik jij ovutesten?

http://kind-baby.marktplaats.nl/overige ... nd=11&fs=1 (http://kind-baby.marktplaats.nl/overige-kinderen-en-baby-s/325081437-ovulatietesten-wondfo-snel-bij-u-thuis-bezorgd.html?return=eJwtzm0KgzAMBuC7CPpTrd3mrMjQI% 2BwGRTssVhtM3Ce7%2B1Lmr%2BRJXki0EupjVV6jKsRBRWj02o %2F1SAQqyyYPZklnvU4ETmvCdHHZP5LCCJena0QyYEM%2Blm0s O9i45twMdh%2FAPnDEzdsyO7wNyBBhTft6Drllm81q%2B5B%2B MsvyWFYBL4asRHmWrOnB8vfNabKG7TGcKhKArckTQn4IPFLvB9 McTkLGRXdto%2Fr7AxvwRos%3D&df=1&fta=eNotz01uwyAQBeC7sMimGzBgYJAXvUAXvUA0NrhFJTEKOH Eb5e6FOLtPj5%2BZh6DgnkEDWS%2FxeMWYic3AOgpkiwM7uDyU BWxagVoXKlJFLPAXks2zq1dtKjU6JTivJ38Jk40bKCWVsfEXuG FKc%2Ftzg%2BW6RizB2yUH6A4prQM9lFxHpCWXaXF%2BED3jb5 %2FvbQEBJOGXJzbUARk4kOD2zXRdlXE0yBzbKrTEjjawUYz4hN C6rzDolGqJUTgK3cCd9HOFQuy4aWDSOFfRT0qo9k9PpZFuh%2B 7VDqXnHT2%2BEol6h5CvhKuWSC%2BEGSuEYXJqrzrvqZ82xmac qGLPErVPWRK6fIz%2B%2FFW%2BW09aDwyQE27HVr22dc%2FuHR C8Efvx4pVYBAr3x%2BMfMKyBzg%3D%3D&fta_ind=11&fs=1)

Dit waren toch die van marktplaats?

Tessa23
15 March 2010, 07:53
Ja ik gebruik ze wel alleen die van marktplaats ken ik niet sorry..

Heb altijd die van matcare..

Tessa23
15 March 2010, 08:04
Wat gaat de tijd dan hard he dat ie al bijna 1 is!! En leuk he dat brabbelen haha.. mijn nichhtje is nu 16 mnd en wilt kip zeggen maar zegt p i k .. hahaha

Tessa23
15 March 2010, 08:12
nou bruidje ik hoop voor je dat je het geluk hebt om kindjes te morgen krijgen... en 26 is al oud? Haha mijn vriend is 30 hoor en wij zijn pas half jaartje gestopt met de pil... je doet het wanneer je je er goed bij voelt..ondanks de leeftijd!

Tessa23
15 March 2010, 08:15
Sorry als ik mij hier beetje laat gaan hoor maar overal in andere onderwerpen ook zeg je dingen waar van je kan denken is dat wel normaal.. of doe je het express.. 26 is weer bijna te oud..wat nergens op slaat.. je kan het ook andere verwoorden!

15 March 2010, 08:16
Nee 26 vind ik ook niet oud, mn vriend is die grens ook al bijna over :?

hihihi hoog tijd om te trouwen na 4 jaar .... dachten ze daar allemaal maar zo over! :lol:
haha nee grapje hoor, ik vind het nog even prima zo :mrgreen:

Tessa23
15 March 2010, 08:16
anders... bedoel ik natuurlijk..

sonja2009
15 March 2010, 08:19
Volgends mij word het eerst hoog tijd om volwassen te worden
Je praat alleen maar in WILLEN en KRIJGEN helaas werkt het zo niet altijd

26 is helemaal niet oud om te beginnen aan kinderen hoor totaal niet zelfs

Je probeert op het hele forum je rare mening door te drukken maar dat word echt niet gewaardeert hoor

15 March 2010, 08:24
Ben het wel met Sonja eens hoor bruidje.
Heb meerdere van je posts gelezen, en je moet proberen mensen niet (bewust of onbewust) te kwetsen.

'Hoop' , nee dat hoop ik helemaal niet want dat gun ik niemand, dat je ondervind dat je je leven helaas niet kan plannen zoals jij wilt!!
Het is idd niet een kwestie van willen en krijgen (helaas, maar misschien ook wel goed), het loopt zoals het loopt!

15 March 2010, 08:26
he gatsie hou het maar gewoon voor je bruidje , na je 30e geen kinderen meer, dan maar geen kinderen?
lekkere kinderwens heb jij, heel apart!

Vind het niet echt een 'gepaste mening' als je achtergronden van sommige van ons kent!

Tessa23
15 March 2010, 08:29
Mooi gezegd meisjes.. ik zeg er ook niks meer over.. klaar!

sonja2009
15 March 2010, 08:31
als je nu een kindje zou krijgen ben je ook moeder of vader op je 30e hoor
Je weet gewoon niet waar je over praat volgends mij

becky88
15 March 2010, 08:32
hey meiden,

hoe is het hier??

sonja jij zegt precies wat ik ook dacht.
maar oke genoeg erover gezegt.

kim heel veel respect voor jou dat jullie 1 a 2 jaar wachten.

de rest weet ik niet meer :oops:

hier weer K*T!
eitje is weg er zit nu helemaal niks meer en het slijmvlies was ook maar 6MM
dus nu maar weer afwachten. :?

snippie
15 March 2010, 08:32
we willen allebij graag voor de 30ste twee kindjes dus moeten opschieten!
Wouden 2 jaar geleden beginnen,maar toen viel ik van me fiets en verloor me baan toen was ik dus 19.

Maar we gaan eerst trouwen wordt ook hoog tijd vonden we naar 4 jaar samen zijn en dan werk zoeken en dan december of mis wel eerder stoppen met de pil!

WOW sorry hoor!!!

je kan het wel willen!!!maar zie mijn onderschrift!!!!
het gaat niet altijd zo snel als je wilt!!!

ik ben nu 24 en me man word 31maart 29! nou ik vind dat dus echt niet aan de oude kant!

15 March 2010, 08:35
Ochoch, lekker laten varen zoiets. Weinig levenservaring zullen we maar zeggen :?:

Becky, gotsamme joh .. balen! en hoe nu verder?

Heb super erge ongi krampen, en volgens mij begint het al meer te komen :?

snippie
15 March 2010, 08:36
Waarom is het nou weer direct een rare mening?

Ik snap niet dat hier Nederlanders zijn die een mening van een ander niet respecteren belachelijk gewoon!

Nederland is een land met een vrije meningsuiting,maar zelfs al leg je een eigen standpunt op jet wordt niet gerespecteerd.

Wij willen voor onze 30 ste twee kinderen en als dat niet lukt dan maar 1 of geen kinderen!
Na onze 30ste stoppen wij ermee staat op papier en zo willen wij het dat is onze keuze.

Iedereen mag het op zijn of haar manier doen toch?

Hoezo staat op papier!jah sorry hoor!

Tessa23
15 March 2010, 08:37
Jamilah dat heb ik ook hoor , maar ja ik heb haar meerdere dingen zien zeggen in het 30 en 40 onderwerp van vrouwen die een kinderwens hebben.. daarom vind ik het ook zo flauw dat er hier ook weer over begonnen word...en uit eindelijk spreekt ze ons er op aan dat wij geen respect hebben voor haar mening..

Becky.. shit zeg meis..

becky88
15 March 2010, 08:39
bruidje jij zegt wel ik wil ik wil ik wil
maar je hebt niks te willen.

ik WIL ook niet in de MMM lopen net zoals velen meiden hier maar het is wel zo.

essie ik moet woensdag weer terug om te kijken of er dan wel wat te zien is :?
deze tegenslag kon er ook nog wel bij

snippie
15 March 2010, 08:39
hey meiden,

hoe is het hier??

sonja jij zegt precies wat ik ook dacht.
maar oke genoeg erover gezegt.

kim heel veel respect voor jou dat jullie 1 a 2 jaar wachten.

de rest weet ik niet meer :oops:

hier weer K*T!
eitje is weg er zit nu helemaal niks meer en het slijmvlies was ook maar 6MM
dus nu maar weer afwachten. :?

he meis wat naar!!!:(

Tessa23
15 March 2010, 08:40
Ga even lekker douchen en huisje poetsen.. en dan boodschappen doen.. en afwachten of mn ongi komt.. ben wel zenuwachtig er voor.. heb ik nooit haha.. fijne dag meiden!

15 March 2010, 08:42
Ik snap echt niet dat ik nu ineens een cyclus van 26 heb .. maja goed, maakt ht uit!

Zal ik eens iets grappigs vertellen? :mrgreen: Jullie mogen niet lachen hoor :lol:
Wij vonden gister op zolder een microscoop (heeftie ooit eens van mn opa gekregen voor sinterklaas geloof ik) .........
Zou je daar zaadjes mee zien vroeg ik aan mn vriend?
Hij keek me eerst een beetje vreemd aan .. hmm ja dat weet ik eigk niet. Proberen?

Nou geprobeerd, vreselijk gelachen,maar SUUUUUUUPER gaaf om te zien, werkelijk .. echt!!

Tessa23
15 March 2010, 08:42
Mama en ik ? En staat op papier whahahaha sorry..kan je tegenwoordig ook al vast laten leggen dat je dan geen kinderen meer mag.. vaaaag :shock:

15 March 2010, 08:43
Becky, knuffeeeeeeeeeeeeel!

15 March 2010, 08:44
Mama en ik ? En staat op papier whahahaha sorry..kan je tegenwoordig ook al vast laten leggen dat je dan geen kinderen meer mag.. vaaaag :shock:

En ik denk, ik zeg maar nikkkkkks :mrgreen:
Jaja, ik begin het al te leren!

Tessa23
15 March 2010, 08:45
En normaal zeg ik niks.. zeker de spanning of mn ongi komt vandaag.. haha nu ga ik echt..

becky88
15 March 2010, 08:46
leuk zo alles zwart op wit zetten :?
nog net niet zwart op wit laten zetten wanneer jullie moeten klussen zeker of toch wel?

snippie
15 March 2010, 08:48
jullie heben ook geen respect voor mijn mening,want het is direct allemaal belachelijk.

Nou wij vinden het belachelijk dat kind 20 is en wij dan 50 of zelfs ouder en dan het kind niet meer aankunnen en de kleinkinderen nooit zullen zien opgroeien nee wij hebben er teveel meegemaakt die dit niet aankonden!

Dus onze mening staat klaar en als je dat niet accepteert dan maar niet

Mama en ik stoppen nu met het verdedigen van onze mening

en ja het staat zwart op wit op papier in ons samenlevingscontract en strax ook bij ons huwelijk!

NOGMAALS je hebt het niet latijd voor te zeggen!
en iedereen hier op het forum draagt haar eigen verhaal mee en hebben dus ook veel mee gemaakt!
je mag best je mening geven! maar jij doet alsof alleen jouw mening geld!

15 March 2010, 08:49
Ik snap echt niet dat ik nu ineens een cyclus van 26 heb .. maja goed, maakt ht uit!

Zal ik eens iets grappigs vertellen? :mrgreen: Jullie mogen niet lachen hoor :lol:
Wij vonden gister op zolder een microscoop (heeftie ooit eens van mn opa gekregen voor sinterklaas geloof ik) .........
Zou je daar zaadjes mee zien vroeg ik aan mn vriend?
Hij keek me eerst een beetje vreemd aan .. hmm ja dat weet ik eigk niet. Proberen?

Nou geprobeerd, vreselijk gelachen,maar SUUUUUUUPER gaaf om te zien, werkelijk .. echt!!

Die wil ik jullie niet onthoudeeee! :mrgreen:

snippie
15 March 2010, 08:50
En normaal zeg ik niks.. zeker de spanning of mn ongi komt vandaag.. haha nu ga ik echt..

doei meissie fijne dag!!
knuf

epat
15 March 2010, 08:52
Ik ergerde me eerlijk gezegd ook al aan de berichten van bruidje op een ander onderwerp. Niet omdat er een eigen mening wordt gegeven, maar wel omdat alleen maar die eigen mening telt en als juist wordt neergezet en andermans situatie is dan opeens niet goed. Het komt er allemaal nogal bot uit, mensen zijn hier soms al jaren bezig met proberen zwanger te worden, hun grote droom, en krijgen dan zo'n mening naar het hoofd geslingerd. Dat komt nogal hard aan. Terwijl dit een forum is waar we elkaar allemaal steunen, iedereens manier van aanpak respecteren en tips geven. Van elkaar leren. We leven hier met elkaar mee en dat vind ik zo geweldig aan dit forum. Ik ben er eerder niet op ingegaan en doe het vanaf nu ook niet meer, maar wilde het even kwijt. Kan er namelijk behoorlijk boos om worden.
Dikke knuffel voor alle meiden (jong en "oud" ;) ) en fijne dag vandaag! Groetjes van een "oudje" :D

snippie
15 March 2010, 08:52
Bruidje je mag goed weten dat je heel veel mensen hier pijn doet.

waaronder mij!!!

potverdikkie ik heb 2jaar lang gewacht op een wonder!!!!
en dan ben ik eindelijk zwanger en nee niet door de Natuur maar door middel van
ICSI!en nee niet van de eerste behandeling maar van de 2de!!!

ECHT snap jouw niet dat je zoiets hier op het forum kunt op schrijven!
je hebt al eerder gemerkt dat mensen daar niet op zaten te wachten en toch ga je door!
Bah!!!

epat
15 March 2010, 08:55
Ik geloof (zucht nu ga ik er toch weer op in) dat respecteren bij jou iets heel anders betekent dan bij de rest van ons.
En nu ga ik er echt niet meer op in.

becky88
15 March 2010, 08:57
precies snippie.

ik ben dan misschien nog niet zo superlang bezig, bijna een jaar.
maar worden hard met de neus op de feiten gedrukt doordat het niet zonder medische hulp kan
en om dan glas hard te zeggen voor me 30e en anders niet :shock:
nou sorry maar dan is je kinderwens echt zo groot als bij andere die er ALLES voor over hebben of ze nu 19, 21 of 45 zijn

snippie
15 March 2010, 09:00
ik ben heel erg wijs en daarom alles zwart op wit en 30ste alles dichtt maken en geen baby meer en nee hoor vind jullie meningen ook echt wel tellen,maar als mijn mening dan al zo afgekraakt wordt wrm mag ik jullie dan niet afkraken?

moderator wat vind jij ervan dat ik anderen wel moet respectreren en hun mij niet?
Beetje vreemd moet ik zeggen,want iedereen heeft ander denkbeeld

Wij allemaal zijn hele wijze vrouwen!

wat ik net al tegen jouw zei! je doet alsof alleen jouw mening teld dat noem ik geen respect!
ik heb jouw geen enkele keer op mijn bericht in horen gaan!noem je dat respect?

en wat is dat soort kinderachtig gedoe?dus als wij van het dak afspringen waarom zou jij niet van het dak afspringen?

respecteren wel je mening alleen het gaat op de manier hoe je het neer zet!je bent er al op aan gesproken en dan nog
doe je zo!

pluis
@bruidje
Ben je wel helemaal wijs in je hoofd?
Dit is een forum voor mensen die graag zwanger willen raken of zijn.
Iedereen mag zelf weten hoe wat waar en wanneer.
En eerlijk gezegd zitten we niet op je masturbatieverhalen te wachten.
Sorry wilde ik even kwijt.

30 en 47 is wel uh... 17 jaar verschil he! :?:

Mila
15 March 2010, 09:02
Zo :cry: :x,

Ik heb er 4.. links 3, 1 van 15 mm en 2 van 16 mm en rechts 1 van 18 mm..
Nu moet ik dus afwachten! Ik word straks terug gebeld of ik mag doorgaan of niet.. maar waarschijnlijk NIET!!!
WAT EEN KUTZOOI ZEG!

snippie
15 March 2010, 09:03
dan lezen menzen er even overheen.

Ik kan niet altijd rekening houden met iedereen en er werd net geschreven iedereens manier van aanpak respecteren?

Nou jullie respecteren mij niet en ik jullie wel zou het alleen zelf nooit doen wat er ook gebeurd en dat weten we gewoon zeker.

en snippie ik vind het hartstikke leuk en mooi dat je zwanger bent en dat is jouwn keuze om het wel te doen!

wat is mijn keuze!!! ik heb er niet voor gekozen dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden hoor!
ik heb er niet voor gekozen om vmk's te krijgen!
Onze wens is zo groot dat we er alles voor over hebben!

snippie
15 March 2010, 09:03

Nu moet ik dus afwachten! Ik word straks terug gebeld of ik mag doorgaan of niet.. maar waarschijnlijk NIET!!!
WAT EEN KUTZOOI ZEG!

ahhh lieverd!!! wat erg!!!!
KUS

15 March 2010, 09:05
aaaah syl :cry:

epat
15 March 2010, 09:06
@sylvia
Veel sterkte meid. Dikke knuffel!

sonja2009
15 March 2010, 09:07

WAT EEN KUTZOOI ZEG!

jeetje wat kut zeg
Maar stel je gaat wel door blijft het dan bij 4 eitjes of is er een kans dat er dan meer groeien???

becky88
15 March 2010, 09:07
mijn schoonmoeder heeft op haar 43e nog een kind gekregen en weet voor 1000000% zeker dat zij haar dochter nooit in de steek zal laten omdat ze het niet aankan en zo ken ik genoeg mensen.
maar oke dat is jou zogenaamde goed gegronde mening.

syl neeeeeee dat meen je niet :o
wat een K*Tzooi meissie :cry: :cry: