PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

jorina
15 March 2010, 20:23
graag gedaan thyra en nu niet meer op internet gaan neuzen
daar word je alleen maar onzeker van

jorina
15 March 2010, 20:25
is het al gelukt mayella want ben wel benieuwd :D

Thyra
15 March 2010, 20:26
ik zal t niet meer doen.. :oops: afwachten tot het over gaat en anders wachten op de verloskundige.

Free
15 March 2010, 20:29
http://www.mijnalbum.nl/Album=PHBHSBZO

Free
15 March 2010, 20:30
Heb t maar ffies zo gedaan :oops: Dat andere kwam ik niet uit :D

Sta der trouwens wel met mn duffe kop op... (krijg je als nie fit bent en wel op de foto wil :P )

Thyra
15 March 2010, 20:31
Mooie buik hoor!

Mirre
15 March 2010, 20:33
@ Tessa: hier alles goed hoor! Vanavond begonnen met ovu testen omdat ik vanmiddag dik doorzichtig slijm had met wat oud bloed erbij. Mooi roze licht streepje weer net als vorige maand maar geen pos streepje. Nu doortesten totdat ik mijn ei heb gevonden! Ga je nu morgenochtend weer testen dan? Of wacht je nog een extra dag? Ik duim voor je meis!

@ Mayella: mooie buik hoor!! Kun je zeker trots op zijn ;)

Free
15 March 2010, 20:34
dankje :oops:

Heb ook nog geen last van mn buik ofzo ;) Vind em zoals ik em ervaar nog lekker compact :D Maar op de foto lijkt ie echt groot :shock: (vergeleken met wat ik zelf ervaar dan he ;) )

Free
15 March 2010, 20:35
Jessy, succes met het opsporen van je ei!!

Thyra
15 March 2010, 20:36
meiden, ik ga naar bed ben erg moe.

Fijne avond allemaal en weltrusten.

Free
15 March 2010, 20:38
trusten meis!!

Free
15 March 2010, 20:39
Laat maar komen :D Vind t nu al super dat ie zo is.. Maar straks nog beter zichtbaar ;)

Doordat ik van me zelf al wel een buik heb (en overgewicht) valt ie niet echt op.. Al beginnen nu mensen wel meer te kijken en te vragen ;)

jorina
15 March 2010, 20:41
mooie buik meissie
ziet er goed uit

Babii
15 March 2010, 20:44
Wat een verschil met een paar weken geleden Mayella! Mooi buikje :D.

Free
15 March 2010, 20:48
jaa t is echt ffies hard gegaan :D

Lunanoa
15 March 2010, 20:52
Supermooie buik Mayella :D

Had ook al even op ons hyves gereageerd :D ECHT heel mooi :D Geniet van die mooie buik meid!

Free
15 March 2010, 20:54
Ga ik zeker doen!! :D

Ga nu ook van mn bedje genieten.. Ben helemaal gaar... Hoop dat ik morgen beter wakker wordt... Anders maar geen vergadering morgen...

Weltrusten meiden!!

Roxy
15 March 2010, 20:56
Mooie buik Mayella! Ik zie trouwens dat de rust hier is wedergekeerd.. geen nare en kwetsende opmerkingen meer, fijn!

Mirre
15 March 2010, 21:10
Inderdaad Roxy!! Het zonnetje schijnt weer, en we hoeven ons niet meer bejaard te voelen ;) Dus heb m'n wandelstok en gebit weer opgeborgen in de kast en feestje gebouwd in de lampekap gehangen hihi

Tessa23
15 March 2010, 21:34
Slaap lekker Thyra en Mayella !

En Mayella , mooie buik meid!

Ik weet niet of ik nou morgen vroeg ga testen..denk t wel..twijfel.. haha.. alleen vind zo raar als ik negatief test en toch zeker weet wanneer ik mn ei had.

Lunanoa
15 March 2010, 21:35
Nee goed naar je lichaam luisteren Mayella.
Ik heb morgen lekker vrij. Hoop een begin aan de kledingkast te kunnen maken :D

Roxy: Neejoh, ze is weg geloof ik :P En ik heb absoluut geen zin om tijd aan zo'n mens te spenderen. Dus we houden lekker de positieve sferen erin YEUY :lol:

Lunanoa
15 March 2010, 21:36
Welterusten iedereen!
Jezus Jamilah, nu al op bed? Lui zwijn :lol:

Ik ga ook richting nest. Adios amigos

Tessa23
15 March 2010, 21:38
Lekker gaan slapen dan he Jamiliah! Haha..

Lunanoa , ook slaapze!

Mirre
15 March 2010, 21:41
Nu iederen oogjes toe en snaveltjes dicht ;)

Whahahaha

Tessa23
15 March 2010, 21:45
Neeeee ik ga nog niet slapen..te veel slaap gehad denk ik toen ik van de week niet lekker was haha

Mirre
15 March 2010, 21:46
Hahaha ok nou blijf dan nog maar even wakker meis. Maar aan de andere kant... Hoe eerder je slaapt, hoe eerder het morgen is en wie weet een stapje dichter bij duidelijkheid... Hoop op positieve duidelijkheid meis!

Tessa23
15 March 2010, 21:48
Daar heb je wel gelijk in ja.. alleen probleem is altijd als ik nu ga slapen.. zet ik om 3/4 u recht op in bed en kan ik niet slapen haha..

Mirre
15 March 2010, 21:51
Tja dat werkt dan ook niet :? Mijn oogjes vallen echter dicht meis, dus ik ga afsluiten! Kom hier morgenochtend weer kijken of je getest hebt of niet ;) Slaap lekker!

Tessa23
15 March 2010, 21:52
Thnx meid , slaap lekker!! Kom rond 10en online..

16 March 2010, 06:44
Goeeeeiemorgen!
Woeeh ik vind het gewoon spannend Tessa!! :lol:

Ik ga vandaag niet naar school, blijf lekker thuis.
Super stout (heb al maar 1 les in de week), maar voel me echt heel rottig door de ongi.

Gister nog even met mn mannetje overlegt, ik mocht de ovutesten toch gewoon bestellen ..
Jammer dan voor de boekhouder :lol:
Heeeelemaal geen ervaring mee, dus dat wordt wat deze maand :D

Lunanoa
16 March 2010, 07:16
Nou we moeten nog bijna 2 uren wachten want ze komt pas rond 10 uur online :lol:

Essie: Fijn dat je ovu-testen gaat gebruiken. Ik vond dit norm fijn. Je weet precies waar je aan toe bent!

Tessa23
16 March 2010, 07:23
Nou ben er al , kon weer eens niet slapen.. haha

Maar weer negatief!! He shit hopen dat mn ongi gewoon komt , anders zal ik wel een laat ei moeten hebben gehad..terwijl ovu testen toch positief waren en ik wat voelde..

16 March 2010, 07:24
Nou we moeten nog bijna 2 uren wachten want ze komt pas rond 10 uur online :lol:

Essie: Fijn dat je ovu-testen gaat gebruiken. Ik vond dit norm fijn. Je weet precies waar je aan toe bent!

hihihi ik zit ook echt te Wchten joh .. grappig zeg!
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik wacht op Tes en daarna heeeeeel hard aan het werk ga :lol: :mrgreen:

Idd Lun! Een heel klein beetje meer duidelijkheid en zekerheid .. En dat kunnen we best wel gebruiken! :D

16 March 2010, 07:25
Aah tes daar ben je al!!!!!!
Shit joh, balen, weer negatief!
Miss je LF langer?

Tessa23
16 March 2010, 07:26
Haha vind het wel heel lief hoor dat jullie op mijn antwoord wachtte!

Ja kan ook Essie ,zal wel weer zien , heb al 1x langere cyclus gehad dus misschien weer..

Lunanoa
16 March 2010, 07:31
Arrgh klote meid:( Hopen dat die ongi snel komt dan!
Vind het kut voor je meid!

Tessa23
16 March 2010, 07:33
Ben anders wel nuchter hoor , dan denk ik op naar de volgende ronde! Alleen omdat ik toch een paar keer misselijk was en overtijd had ik wel beetje goeie hoop.. maar nu denk ik.. laat de ongi maar komen haha

Lunanoa
16 March 2010, 07:46
Leuk zulke nachten Jamilah!
Slaapt je kleine man normaal wel door?

16 March 2010, 07:47
Jamillah, slopend is dat he.
Mn schoonzusje belt voortaan regelmatig (nu ze er 2 heeft) .. kun je even oppassen. Ik moeeeet even bijslapen. haha gerum!

Thyra
16 March 2010, 08:55
heej meiden,

Ik bloed nog steeds, wordt al wat rooier en ik ga nu ook lichte ongi krampjes krijgen. net de ha gebeld en die zegt dat dit normaal kan zijn bij een prille zwangerschap en mocht het fout gaan ik er toch niks aan kan doen.

Inmiddeld begin ik een beetje histerisch te worden en ben zo bang voor nog een miskraam.

16 March 2010, 08:57
Jeetje Thyra klinkt niet echt goed :( :|
Het is supersupersuper vervelend, maar idd .. je kunt NIKS doen!

Thyra
16 March 2010, 09:01
ik ben al plat in mn bed gaan liggen, op de hoop dat het misschien kan helpen. tranen stromen over mn wangen, ik ben zo bang! was ik nou maar iets verder dan hadden ze misschien meteen een echo kunnen maken.

16 March 2010, 09:03
ik ben al plat in mn bed gaan liggen, op de hoop dat het misschien kan helpen. tranen stromen over mn wangen, ik ben zo bang! was ik nou maar iets verder dan hadden ze misschien meteen een echo kunnen maken.

Hetog meisje!
Snap je angst echt heeeel goed.
Probeer je een beetje te ontspannen en ik hoop echt voor je dat het zo stopt!
Vervelend die onzekerheid :(

Thyra
16 March 2010, 09:06
bedankt voor je lieve woorden, ik hoop dat het goed komt.

snippie
16 March 2010, 09:08
heej meiden,

Ik bloed nog steeds, wordt al wat rooier en ik ga nu ook lichte ongi krampjes krijgen. net de ha gebeld en die zegt dat dit normaal kan zijn bij een prille zwangerschap en mocht het fout gaan ik er toch niks aan kan doen.

Inmiddeld begin ik een beetje histerisch te worden en ben zo bang voor nog een miskraam.

Ohhh lieverd wat naar!!!!
hopelijk stopt het snel!!

nanzje
16 March 2010, 09:11
och thyra,ik weet precies hoe je je voelt,ik heb het ook gehad ruim een maand geleden!
jij hebt hier geen hand in,als het blijft zitten dan is het gezond,doet dat he tniet dan was het niet zo.
die onzekerheid is moordend.rustig aan wijfie en een dikke digiknuf!

Thyra
16 March 2010, 09:17
ah meiden heel erg bedankt voor jullie super lieve geruststellende woorden, ik ben al weer wat gekalmeerd. het is idd gewoon afwachten nu.

Lunanoa
16 March 2010, 09:23
Oh Thyra wat enorm verdrietig. Laten we hopen op het beste. Het enige wat je idd kunt doen in afwachten. Het is z naar om iets niet in de hand te hebben..
Ik duim keihard voor je meid! Neem lekker je rust & blijf maar lekker in bed liggen meid!
Dikke knuffel!

16 March 2010, 09:28
Brrr ik vind het helemaal vervelend voor je Thyra.

Lun, je bent al 26 weken :shock: :mrgreen:

jorina
16 March 2010, 09:31
lieve thyra wat onwijs kut meissie
liggen op bed heeft geen zin als het gebeurd dan gebeurd het toch wel jij kunt daar niets aan veranderen
denk dat je er misschien verstandig aan doet om toch voor de zekerheid wat maandverband in te slaan
mocht je dan evt stolsels verliezen dan zie je dat meteen
en zolang je geen stolsels verliest is er nog niets gezegd
want die ongi krampen heb ik nu ook nog wel eens

houd je rustig misschien moet je anders toch maar ff een vk bellen of zo het maakt niets uit dat je je nog nergens aangemeld hebt ze helpen je evengoed wel
misschien dat zij je een klein beetje rustiger krijgt

er zijn er hier jammer genoeg ,genoeg die weten wat je doormaakt dus als je vragen hebt stel ze gerust

snippie
16 March 2010, 09:35
thyra is het veel meissie:(!!!

en alleen bij plassen of juist niet en bij afvegen?sorry als ik teveel vraag

Thyra
16 March 2010, 09:35
ik kom net van de toilet af, enkeld bij t afvegen een beetje bruin bloed weer, en de krampen zakken al af. ik heb al maandverband ingedaan, mn pyjamabroek was vanmorgen doorweekt. Nog geen stolsels verloren. ik zat al te verzinnenwat het allemaal kan zijn: verdere innesteling, alsnog een menstruatie(schijnt dat dit kan als je zwanger bent) je baarmoeder die een stukje overbodig weefsel loosd, vanmorgen harde ontlasting dus misschien te hard gepersd, en sex gehad eergister avond. Sorry meiden ik ben wel erg ego bezig deze morgen :oops:

nanzje
16 March 2010, 09:37
@ thyra

jij mag even ego bezig zijn.
tis niet niks wat je nu moet doormaken

snippie
16 March 2010, 09:38
Thyra meissie geen sorry zeggen!!!
poeh das was dan erg schrikken vanmorgen als je pyama broek doorweekt was:(!

gelukkig nu alleen nog bij afvegen hopelijk stopt het straks!

Free
16 March 2010, 09:55
Thyra, wat een onwijs k*t...........

Hoop dat het bij wat bruin bij afvegen blijft... en t dalijk helemaal gestopt is... Doe rustig aan meis, en als er wat is.. Stel je vragen, net wat Jorina zegt, er zijn er veel die dit ook meegemaakt hebben.. We zijn er voor je!!!

Hedwig88
16 March 2010, 10:30
Thyra, meid wat een onzekerheid!
En tuurlijk mag je ego zijn. het is niet niks!
We duimen allemaal voor je! en doe kalm aan en pas goed op jezelf!

Dikke knuf ook van mij

16 March 2010, 10:34
Ik had net mn schoonzus aan de telefoon.
Ik had nog steeds geen zw-test gedaan na de MK, vk had ook wel gezegt dat ik dat moest doen om te kijken of alle hormomen uit mn lichaam waren ofzoiets, maar heb daar toen helemaal niet meer aan gedacht.

Zegtze net .. doe er nu dat nog eentje.
Ik zei: Dat heeft toch geen zin meer? Ik ben ongesteld..

Toch gedaan (die dingen kosten toch niks), er verschijnt dus wel degelijk een (echt) heel licht lijntje ..
hoe kan dat nou weer :? :roll:
Wat is het toch allemaal een raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gedoetje!

snippie
16 March 2010, 10:38
essie ben je heftig ongi?

en thyra hoe gata het nu meissie

16 March 2010, 10:40
Ja ben flink ongesteld .. :?

Thyra
16 March 2010, 10:45
ben rustig, de kramp is zo goed als weg en met afvegen een klein beetje bruinig, in mn maandverband zit niks.

essiee, vreemd meid..

16 March 2010, 10:50
Gelukkig thyra! Hopen dat ht nu allemaal snel weg is!

Ja h vreemd... kan dat zwangerschapshormoon zolang in je lijf blijven dan?
Bij de gyn was alles ok!

snippie
16 March 2010, 10:51
weet het echt niet essie.

thyra fijn dta het beter gaat.
knuf

Babii
16 March 2010, 11:29
@ Thyra, schrok me even helemaal wild van je berichtje! Wilde je al een dikke knuffel komen geven, maar zie dat de rust weer aardig wedergekeerd is :D. Weg houden dat bloed ;).

@ Essiee, de gynaecoloog had toch bevestigd dat je helemaal schoon was? Overigens heb ik tot na me miskraam zeker nog 7 weken HCG in me lijf gehad. Teste dus 7 weken na de MK pas weer negatief.

Nu weet ik niet of jij bijv. dus wel opnieuw zwanger was of dat dit oud HCG is i.v.m. dat je niet eerder hebt getest.

Met welke test heb je getest?

Liefs

16 March 2010, 11:33
Ik wilde even een foto plaatsen om te checken of ik niet krankzinnig was geworden, maar het kabeltje van het fototoestel ligt denk ik in de bus. Straks even vragen als mn vriend terug is!

De gyn had idd bevestigd dat het allemaal goed was!
Het was een kruidvat test 2voor5.
Mk is inmiddels ook al 7 weken geleden (wat gaat de tijd snel)

Babii
16 March 2010, 11:38
Je was wel best ver he Essiee, dus je had ook veel HCG. Inderdaad als alles goed was denk ik dat je ook goed schoon was.

Zelfde geldt was je nu dus zwanger, maar heb je een vmk. Heeft je lichaam je dus niet voor de gek gehouden, want je had allerlei klachtjes.

Ik zou even wachten tot het bloeden weg is en dan nog eens checken :roll:

Mila
16 March 2010, 11:45
thyra, dat is wel even schrikken meid! Hopen dat het nu weg blijft!

Essie, ik teste al een week na mijn miskraam weer negatief dus het is bij iedereen verschillend.. ik heb het vrichtje ook met 10 weken verloren ook al was het eerder gestopt met groeien.

ben best heeeeeeel zenuwachtig voor morgen! Ik hoop zo dat er max. maar 3 zitten, want dan nemen we het gewoon mee! bij 4 moet ik toch even nadenken. gisteren voor de zekerheid wel geklust, want je weet maar nooit!
ik denk zelf dat die 3 (1 van 18mm en 2 van 16 mm) wel doorgroeien, ik hoop dat die van net 15 mm niet doorgroeid..
en ik hoop al helemaal niet dat er nog een nieuwe bij is morgen.

Ik ben nu lekker een paar dagen vrij :D

Snippie, hoe is het met jou meid? wanneer heb jij ook alweer de eerste echo?

Jorina, hoe gaat het met jou zwangerschap?

Lunanoa, wat ga jij hard zeg!

16 March 2010, 11:48
Thanx kim!!!
Ik wordt er allemaal niet vrolijker van :|
Het blijft constant maar gissen en niks is zeker. Moeilijk hoor!
Kan me opzich wel vinden in wat je zegt , miss is het nog van de vorige keer .. zullen het nooit weten :? :lol:

Ag ik kan nu hoog en laag springen, veranderd allemaal niks! Ik ga lekker de ramen opengooien, dwijl erdoor .. huppa :mrgreen:
Volgende week maar eens beginnen met ovutesten, eens kijken wat dat weer met zich meebrengt!! ;)

16 March 2010, 11:49
Spannend syl!
Hoop weer met je mee hoor!!!!!!
(je zou toch een 3ling krijgen, jeetje :lol: )

Babii
16 March 2010, 11:50
Wat jij moet doen en dat is een goed bedoeld advies. Is even je rust nemen, puur voor jezelf. Ik merk aan al je berichtjes dat je er een beetje doorheen zit (of heb ik dit mis)? Het is niet niks je kindje verliezen en snap dat je z.s.m. wil doorgaan, maar denk ook aan jezelf he!!!

Dat bedoel ik alleen aan te geven....

Mila
16 March 2010, 11:56
essie, de kans per eisprong is 15% kans dus de kans op een drieling ligt bij IVF op 10%, dus dan is de kans veel lager nog bij een "natuurlijke" zwangerschap..
Ik hoop natuurlijk op 1 kindje, word het een tweeling prima dan moet ik alleen wel even slikken en hard huilen, maar dan ben ik wel gelijk uitgepoept ;) worden het er echt 3 dan weet ik seriues niet wat ik ga doen hoor.. 3 baby's dragen dat kan mijn lichaam toch niet aan? en wat zijn wel niet de gevolgen voor de kindjes zelf dan? maar ach eerst morgen maar afwachten en dan alsnog eerst zwanger worden.

16 March 2010, 11:58
Wat jij moet doen en dat is een goed bedoeld advies. Is even je rust nemen, puur voor jezelf. Ik merk aan al je berichtjes dat je er een beetje doorheen zit (of heb ik dit mis)? Het is niet niks je kindje verliezen en snap dat je z.s.m. wil doorgaan, maar denk ook aan jezelf he!!!

Dat bedoel ik alleen aan te geven....

Misschien heb je wel gelijk ..
Mn vriend heeft dat ook al eens aangegeven
Het lijkt een beetje een gevoels-verstands kwestie , waar ik zelf niet zo goed raad mee weet ofzo!

16 March 2010, 12:00
Ik voel nog steeds een grote teleurstelling ofzo .. dat is denk ik het woord :?

Syl, mm snap wat je bedoelt!
Ben erg benieuwt naar morgen .. dan gaan we weer verder filosoferen :lol:

Janneke
16 March 2010, 12:07
Sorry dat ik even inbreek hier maar Thyra ik heb precies hetzxelfde gehad als jij hebt gehad en zie mijn onderschrift! ;) Ik had een erg gevoelige baarmoedermond en baarmoeder waardoor vaak bloedingen en krampen (bloed moest ook weer uit de baarmoeder)
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij jou beetje hetzelfde is als ik je verhaal zo lees. Ik hoop het in ieder geval!!!liefs janneke

16 March 2010, 12:12
Altijd fijn zoon positief, oppeppend berichtje!
We gaan dr ook gewoon vanuit dat ht allemaal goed gaat hoor thyra, geen 'onnodige' zorgen!!

Oja, bij ovutesten ... wanneer test je dan? 's morgens, 's middags, 's avonds? Is daar een bepaald tijdstip voor ofzo?

Thyra
16 March 2010, 12:24
Ik hoop dat ik hetzelfde dan heb janneke, heel erg bedank voor je bericht. Heb ik gelijk een vraag aan je, als ik nu ga zitten recjt op mn kont zeg maar doet het ook zeer en ik denk dat ik mn baarmoedermond dan voel, had jij dat ook?

Meiden nogmaals, jullie zijn schatten! heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en ik hoop dat alles goed gaat.

Thyra
16 March 2010, 12:29
shit! t zit nu ook op mn maandverband en is rood, geen ongipijn meer maa maak me toch weer zorgen, twijfel of ik de verloskundige moet bellen.

snippie
16 March 2010, 12:36
Thyra je kan altijd vk bellen meissie dara zijn ze voor.
maar ze kunnen wss niks doen nu.dan zeggen dat je moet afwachten.
ik hoop toch dta het vals alerm is meissie

syl spannend hoor morgen:D!

hier alles goed.zo snel lekker werken want val steeds in slaap op de bank!
en morgen lekker dagje vrij:D!
heb volgende week woensdag echo.kijk er erg naar uit om ons wondertje te zien:D!
ben erg nieuwschierig.

nou dames ga er snel vandoor!

KNUF
oja essie lieverd doe je rustig aan!

Babii
16 March 2010, 13:04
Altijd fijn zoon positief, oppeppend berichtje!
We gaan dr ook gewoon vanuit dat ht allemaal goed gaat hoor thyra, geen 'onnodige' zorgen!!

Oja, bij ovutesten ... wanneer test je dan? 's morgens, 's middags, 's avonds? Is daar een bepaald tijdstip voor ofzo?

Beste tijstip is tussen 10 uur en 20.00 uur. Let op niet met ochtendurine, geeft een vals resultaat. Dit kan je alleen m et de dure CB testen doen met smiley (met ochtendurine)

@ Thyra, arghhhhh probeer rustig aan te doen meissie!!! En inderdaad als je het niet vertrouwd, bel de VK!

@ Janneke, lief berichtje van je :D

@ Snippie, jij bent op en top zwanger en mijn dgje is vandaag weer goed. Ben zo blj voor iemand (jij weet wel wie)

16 March 2010, 13:07
Thyra ik denk aan je meid!

Kim, hihi je maakt me nieuwschierig met jou berichtje hoor :? :lol:

Dus als ik bijv iedere dag voor het eten om 6 uur zou 'checken' dan kan dat?
(moet volgende week fulltime werken namelijk)

Babii
16 March 2010, 13:16
Dat kan hoor Essiee, liefst dat je even niet gedronken en geplast hebt (liefst 4 uur zeggen ze, maar 2 uur is ook prima).

Haha, gaat om iemand die Snippie ook kent en ben gewoon blij voor diegene :D. Die krijgt een TP!!!!

16 March 2010, 13:21
Okee! Moet lukken dan :mrgreen:

16 March 2010, 14:06
Echt een normale ongi is dit niet hoor ..
Het is wel heeeel heavy! :?
Blehk ik vind dat op de een of andere manier altijd best onprettig, ongesteld zijn .. nu al helemaal! :roll:

Babii
16 March 2010, 14:34
Logisch Essiee! Ongesteld zijn is vies, althans ik vind het smerig haha.

Mila
16 March 2010, 14:37
is iemand van jullie wel eens bij de zwaluwhoeve geweest?

sonja2009
16 March 2010, 14:37
is iemand van jullie wel eens bij de zwaluwhoeve geweest?
ja ik

jorina
16 March 2010, 14:38
nee maar hoor er wel altijd hele goede verhalen over
als je heen gaat houd ik me aanbevolen hoor ;)

16 March 2010, 14:39
Ik ben dr ook geweest!

Beebie25
16 March 2010, 14:41
Ik niet maar wel veel goede verhalen over gehoord.
In nijmegen zit ook iets leuks, sanadome ;) ik heb me daar een hele dag heerlijk laten verwennen ahha

Mila
16 March 2010, 14:43
is de zwalluwhoeve goed?

ik moet nu al boeken voor juni anders is alles vol en ik vind het ook best duur eigenlijk

Ram1988
16 March 2010, 14:46
Zwaluwhoeve is fantastisch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

sonja2009
16 March 2010, 14:48
Ik vind de zwaluwhoeve wel lekker maar wel heel groot en duur ik ben een voorstander van saunadrome putten ik ga lekker volgende week heb al geboekt heb er zon zin in

Mila
16 March 2010, 15:03
maar het gaat mij juist niet om de sauna. ;)
dat vind ik verschrikkelijk.
het gaat mij meer om de massages en het gebruik van de zwembaden zeg maar

Beebie25
16 March 2010, 15:14
Sanadome in nijmegen....ik heerlijk...kijk maar eens op de site, hoef je niet naakt, veel verschillende baden en lekker behandelingen....gezellig echt waar

Ram1988
16 March 2010, 15:21
Zwaluwhoeve is wel leuk heb ik gehoord, maar ik weet hoe al die beautyfarms omgaan met de de gasten en vind het op die manier mijn geld niet waard. Heb zelf stages gelopen in zulke beautyfarms en vind dat er achteraf en tijdens ontzettend veel geroddeld word over en ook nog al eens geklungeld word met de gasten.

Maar dat is mijn mening als schoonheidsspecialiste. Dan zou ik eerder aanraden om gewoon een lekkere schoonheidsbehandeling te nemen bij een goede schoonheidsspecialist...

EstherH: wij hebben een gezamenlijke kennis :mrgreen: :lol:

whoeee jaa k zag t :mrgreen:
had k toch niet verwacht hahaha

Ram1988
16 March 2010, 15:29
Esther: hahaha, ja t is toch echt mijn broer hihi. Hij is 5 jaar ouder dan mij in jaren, maar verstandelijk heeft ie nog wat in te halen haha..maar nee hoor, alle gekheid op een stokje, hij en ik zijn stapelgek met elkaar. ben nog altijd zijn kleine zusje haha..

hahahaha okee dan! zien jullie mekaar vaak dan?
leukk man, als je een x bij hm bent verwacht ik dat je bij mij komt koffie drinken met je kleine man!

Ram1988
16 March 2010, 15:37
Oh ja, vergat ik nog te zeggen ( maar dat weet je zelf waarschijnlijk al wel) dat mijn broer nu niet altijd de makkelijkste is om mee om te gaan haha ;) ..Dus soms zie ik hem ene jaar niet omdat hij boos is op mij of me ouders, maar dan zo ineens is ie er weer dan hihihi..

Ik weet t ;)
heb je hm gesproken net ofzo? We hadden hm al poosje niet gesproken.. hij belt ineens naar mn mannetje hahaha! toevallig :mrgreen:

Ram1988
16 March 2010, 15:39
hahaha, nee kom er niet zo heel erg vaak, maar als ik in Zutphen ben zal ik zeker op de koffie komen met Ben Assa ;) ...
Ik zou eigenlijk as zondag misschien meegaan met me ouders naar hem toe voor zijn verjaardag, maar dat lukt gewoon niet omdat mijn kleine mannetje nog slaapt op de middag.

Oh ja, weet niet of je van plan bent om een 3d pretecho te laten maken, maar als je dat wel gata doen, kan ik je Ballio in Zutphen aanraden. Die man is een beetje raar vonden wij, maar hij heeft echt ontzettend mooie foto's gemaakt van ons kereltje en de dvd was ook schitterend. Zijn oude beroep was ha en hij kon ook heel erg veel vertellen over allerlei dingen van het kindje. Dus t is maar een tip ;) .

oehhh das een goeie!! duur?? ik zal hm onthouden!

Joyce2911
16 March 2010, 15:44
Sanadome in nijmegen....ik heerlijk...kijk maar eens op de site, hoef je niet naakt, veel verschillende baden en lekker behandelingen....gezellig echt waar

Sanadome is zeker lekker!! genoeg keus in verschillende beauty-behandelingen,baden enzo.
Alleen het eten vind ik persoonlijk wat minder, maar dat is ook persoonsgebonden natuurlijk.
En een groot voordeel vind ik dat je in badkleding mag :mrgreen:

Mila
16 March 2010, 16:00
esther, ballio heeft ook een internetsite..en ze doen ook geslachtbepalende echo's dacht ik, voor als jij dat wilt.

Mirre
16 March 2010, 16:08
@ Tessa: balen zeg meis!! :evil: :evil: Nou dan hoop ik maar voor je dat je ongi snel door komt, kun je op naar de volgende ronde!

@ Thyra: meis wat klote vandaag zeg!! Wil de ha je ook niet doorverwijzen voor een spoed echo? Om te kijken hoe het zit? Want ze kunnen volgens mij wel altijd zien of er uberhaupt iets zit of niet. Maar wat je zelf ook zegt, het kan van alles zijn, het blijft altijd toch afwachten. Gewoon rustig aan doen meissie, en alleen doen waar jij je goed bij voelt! Gelukkig dat alles nu zo goed als weg is, hopelijk blijft het weg!

@ Silvia: ben paar keer bij de Zwaluwhoeve geweest, als je gaat is het aan te raden niet in het weekend te gaan. Dan kun je bijna over de hoofden lopen, niet echt prettig. Vind het naar mijn smaak iets te grootschalig, maar dan heb je wel als voordeel heel veel verschillende sauna's, grotten etc. Ga vaak naar de sauna, mijn favoriet is Thermen Busloo, groot genoeg om alles te hebben, maar klein genoeg om gezellig te blijven. En bovendien niet zo duur als de Zwaluwhoeve ;) Massages is trouwens om het even, vind dan Zwaluwhoeve en Busloo even goed. Heb met massages bij de Saunadrome in Putten niet zo'n goede ervaring, daar lig je met meerdere mensen in n ruimte, vind het net een afwerkplek :shock:

Free
16 March 2010, 16:10
las hier wat over de zwaluwhoeve....

Mn moeder is er een jaar of wat geleden een keer geweest en heeft niet zulke goede ervaringen... Der was zon sauna te heet afgesteld.. Of wat ze er mee doen ;) (kom er nooit dus geen ervaring ;) )
Resultaat, Vreselijke verbrand....... En t ging zo snel dat toen ze t doorhad t ook al te laat was...

Maargoed das maar 1 van de zoveel ;) Denk ook dat ze daar na haar zeker wat aan gedaan hebben ;) Hoop t in ieder geval :?

Lunanoa
16 March 2010, 16:33
Thyra: Hoe gaat het nou met je meissie?

Essie: Ik vind het heel raar dat je nog licht positief test. Als ik heel eerlijk ben, denk ik eerder aan een vroege miskraam.
Na mijn miskraam teste ik binnen een aantal dagen negatief. Maar ik was dan ook maar 5 weken zwanger & mijn positieve test was ook maar heel licht...

Babii: Ik dacht dat jij nit positief had getest? Dat het pas bij bloedonderzoeken eruit kwam dat je zwanger was omdat de testen constant negatief zeiden & jij het gevoel had zwanger te zijn....
Je vertelde dat je toen een echo had gehad & het een aantal dagen later mis ging.
Snap niet hoe je dan 7 weken na de miskraam nog positief kunt testen :roll:

De rest: Het gaat hier inderdaad snel :P Wonderbaarlijk!

Mila
16 March 2010, 16:33
ik heb net een ovutest gedaan en die is (nog) negatief!
Gisteren heb ik er geen een gedaan, maar toen had ik een echo en was het grootste eitje net 18 mm, dus verwacht nog geen eisprong te hebben..
oh ben zo zenuwachtig voor morgen! duimen jullie voor mij mee dat er maar max. 3 eitjes zitten? ;)

esther, willen jullie weten wat het word?

Tessa23
16 March 2010, 16:34
Yes ben ongi.. nu weet ik tenmiste waar ik aan toe ben..ga even eten en dan bij lezen..

Mila
16 March 2010, 16:36
Yes ben ongi.. nu weet ik tenmiste waar ik aan toe ben..ga even eten en dan bij lezen..

aan de ene kant balen, maar nu weet je idd wel waar je aan te bent.

Is het makkelijk om een man met een tondeuse te behandelen?
Mijn opa moet nodig onder handen worden genomen en mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis, dus ga ik dat morgen bij mijn opa doen, maar heb het nog nooit gedaan :?

Lunanoa
16 March 2010, 16:41
Sylvia: Spannend meid. Hoop dat je twee prachtige eitjes hebt :D

Over die tondeuze durf ik niks te zeggen, geen ervaring mee :lol:

slotje
16 March 2010, 16:55
oooh lekker naar de sauna!

Ik vond Putten wel erg fijn, maar lag inderdaad niet op de afwerkplek maar in een kamertje alleen. Daar was ik wel blij om!

Ga nu lekker eten en genieten van mijn avond, pfff wat een dag zeg!

Mila
16 March 2010, 17:01
Sylvia: Spannend meid. Hoop dat je twee prachtige eitjes hebt :D

Over die tondeuze durf ik niks te zeggen, geen ervaring mee :lol:

ik verwacht dat ik er sowieso wel 3 heb, er waren ernamelijk al 3 grote, dus verwacht niet dat die ineens weg zijn.. ik hoop alleen dat die 4e niet meegroeid

Ram1988
16 March 2010, 17:03
Voor degene die het vroeg (weet het niet meer :P )
jaa we willen weten wat t wordt :mrgreen:
k heb de site van Ballio gevonden! ik ga die 3d echo wel doen denk, nu nog even op de hyves van Jamilah kijken! :mrgreen:

Ram1988
16 March 2010, 17:04
hee uhm meisjes, na de echo van 2/3 weken geleden is de kans nog maar heel erg klein dat t misgaat he?? pff 30 maart mag k pas weer, geniet veel meer maar nog steeds beetje angst haha

Ram1988
16 March 2010, 17:08

aan de ene kant balen, maar nu weet je idd wel waar je aan te bent.

Is het makkelijk om een man met een tondeuse te behandelen?
Mijn opa moet nodig onder handen worden genomen en mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis, dus ga ik dat morgen bij mijn opa doen, maar heb het nog nooit gedaan :?

Tondeuse is makkelijk hoor! doe k ook altijd bij mannetje, kan je niks aan fout doen als je alles op 1 lengte doet hahaha

Bati
16 March 2010, 17:14
Haha ja dat was me even een hectiek he Ankie :P. Hoe gaat het met jou meis?

sorry voor de late reactie.
Hier alles wel goed. Heb alleen vandaag steeds bruine/roodachtige vloed...vd eisprong dan? Of komt mn ongi eraan?
(omdat er vorige week een eitje was aan het rijpen, maybe erg vroeg voor ongi...?????)
Morgen naar de ha, voor wat info ivm niet zo vaak een eisprong. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen

Hoe is t met jouw? Merk je als iets vd pil? Minder zin in sex? Of die uitslag wat je eerst had?
Dikke knuff

16 March 2010, 17:16
Thyra: Hoe gaat het nou met je meissie?

Essie: Ik vind het heel raar dat je nog licht positief test. Als ik heel eerlijk ben, denk ik eerder aan een vroege miskraam.
Na mijn miskraam teste ik binnen een aantal dagen negatief. Maar ik was dan ook maar 5 weken zwanger & mijn positieve test was ook maar heel licht...

Babii: Ik dacht dat jij nit positief had getest? Dat het pas bij bloedonderzoeken eruit kwam dat je zwanger was omdat de testen constant negatief zeiden & jij het gevoel had zwanger te zijn....
Je vertelde dat je toen een echo had gehad & het een aantal dagen later mis ging.
Snap niet hoe je dan 7 weken na de miskraam nog positief kunt testen :roll:

De rest: Het gaat hier inderdaad snel :P Wonderbaarlijk!

Even snel een reactie hier op .. ik moeeeeet snel gaan koken, we moeten nog weg vanavond!
Ik schrok wel een beetje van je reactie lun, had daar eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht.
Net even mams snel gebeld .. die kon zich wel vinden in wat je zegt. 7!!!! weken is lang hoor zei ze. En miss is dat ook wel zo. Kweetniet, vind het een eng idee ....

Ben wel echt heel erg ongesteld, veel erger dan nrmaal. Maar mam dacht dat dat evt ook wel kon komen omdat het allemaal weer 'opgang' aan het komen is zogezegt.

Esther, ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwt wat het wordt bij jullie!!

Oja en tess, 'fijn' dat je toch ongi bent. Dan maar liever zo snel mogelijk he meid!

Thyra, hoe is het met jou??

Bati
16 March 2010, 17:27
@ Thyra: heftig verhaal! Hoe is t nu met je? Ik hoop dat er geen bloed meer is????

Tessa23
16 March 2010, 17:27
Ben ook wel benieuwd Thyra..

Lunanoa
16 March 2010, 17:35
Jeuj alweer 1000 pagina's behaald!

Essie: Het hevige ongsteld zijn kan idd wel komen door het op gang komen. Ik ben de 2x na mijn miskraam ook hl hevig ongesteld geweest!
Maar vind het vreemd dat je na zolang nog HCG in je urine hebt. Er staat trouwens ook wel iets over in de beschrijving van de zwangerschapstest. Moet je anders even lezen?
Het is idd wel een "eng" idee. Maar misschien is je eicel bevrucht & omdat je lichaam er nog niet klaar voor is, dat het eigenlijk meteen mis is gegaan? Ik heb er niet zo'n goed zicht op & ben geen gyneacoloog. Maar het leek mij het meest voor de hand liggen....

Doe rustig aan meid!

Bati
16 March 2010, 17:41
Haha ja dat was me even een hectiek he Ankie :P. Hoe gaat het met jou meis?

sorry voor de late reactie.
Hier alles wel goed. Heb alleen vandaag steeds bruine/roodachtige vloed...vd eisprong dan? Of komt mn ongi eraan?
(omdat er vorige week een eitje was aan het rijpen, maybe erg vroeg voor ongi...?????)
Morgen naar de ha, voor wat info ivm niet zo vaak een eisprong. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen

Hoe is t met jouw? Merk je als iets vd pil? Minder zin in sex? Of die uitslag wat je eerst had?
Dikke knuff

Niemand een idee wat dit kan zijn????? Ben lastig ik weet t :oops:

snippie
16 March 2010, 17:43
was ik weer dames heb bijna niks terug gelezen.
zeg maar alleen de laatste twee.

esther meid weet dat het moeilijk is maar zo moet je niet denken!!!
want na je 20weken echo blijf je zo denken als je moet bevallen blijf je zo denken.

meid probeer vol op te genieten.
niks in het leven is zeker.
bedoel het goed hoor.maar als je steeds de doem dingen blijft opnoemen is het genieten een beetje weg:(!

thyra hoe is het?

abkie kan innestelling zijn maar kan ook gewoon vroege ongi zijn

Bati
16 March 2010, 17:46
innesteling? Dan zal t wel een vroege ongi denk ik zijn....ben benieuwd! thnx voor je antwoord!
En ik hoop dat alles goed is met jouw snippie! Geniet er lekker van! Kan ik nu eindelijk es tegen je zeggen! :mrgreen:

snippie
16 March 2010, 17:56
innesteling? Dan zal t wel een vroege ongi denk ik zijn....ben benieuwd! thnx voor je antwoord!
En ik hoop dat alles goed is met jouw snippie! Geniet er lekker van! Kan ik nu eindelijk es tegen je zeggen! :mrgreen:

jah innesteling hoezo kan dat niet! je had toch vleden week je ei?
Snippie geniet volop hoor:)!
en me man ook met de dag meer.

Bati
16 March 2010, 17:57

Ben ik dom aan het denken? Het zal wel *zucht*. Dat dat innesteling alleen bij een bevruchte eitje was? :oops:

snippie
16 March 2010, 17:57
ohh snippie ziet het al!
kan idd van je eisprong zijn.
sommige bloeden bij de ovulatie(eisprong)

snippie
16 March 2010, 17:59

Ben ik dom aan het denken? Het zal wel *zucht*. Dat dat innesteling alleen bij een bevruchte eitje was? :oops:

Is niet dom dat is zo.maar meid normaal weet je niet of iets bevrucht is hoor alleen bij ivf of ICSI.
maar ik dacht dat je eisprong al gehad had dus dan had het wel gekunt snap je

Ram1988
16 March 2010, 18:01
hoe is t eigenlijk met ons struffletje??

Bati
16 March 2010, 18:04
[/quote]jah innesteling hoezo kan dat niet! je had toch vleden week je ei?
en me man ook met de dag meer.[/quote]

Ben ik dom aan het denken? Het zal wel *zucht*. Dat dat innesteling alleen bij een bevruchte eitje was? :oops:[/quote]

Is niet dom dat is zo.maar meid normaal weet je niet of iets bevrucht is hoor alleen bij ivf of ICSI.
maar ik dacht dat je eisprong al gehad had dus dan had het wel gekunt snap je[/quote]

Dat weet ik dus niet.....eisprong. Geen eisprong??
En tja innesteling geen id....hebben wel niet zo safe gedaan de laatste tijd :oops:
Niet dat ik dat erg vind ;)
We zullen wel zien...over een paar dagen zal mn ongi er wel aan komen. En dan kan ik weer een paar maanden wachten erop. Als t maar niet in juni komt, dan vind ik t goed :D

snippie
16 March 2010, 18:12
en me man ook met de dag meer.[/quote]

Ben ik dom aan het denken? Het zal wel *zucht*. Dat dat innesteling alleen bij een bevruchte eitje was? :oops:[/quote]

maar ik dacht dat je eisprong al gehad had dus dan had het wel gekunt snap je[/quote]

Dat weet ik dus niet.....eisprong. Geen eisprong??
En tja innesteling geen id....hebben wel niet zo safe gedaan de laatste tijd :oops:
Niet dat ik dat erg vind ;)
We zullen wel zien...over een paar dagen zal mn ongi er wel aan komen. En dan kan ik weer een paar maanden wachten erop. Als t maar niet in juni komt, dan vind ik t goed :D[/quote]

Op welke dag was een rijpend eitje?
denk idd dat het te vroeg is voor innesteling dus wss idd ovulatie bloeding of eerdere ongi.

struffle
16 March 2010, 18:14
haha esther, daar is jullie struffeltje ;)

ik was even aan het bijlezen, een behoorlijke klus :shock:

jeetje thyra wat een rotdag voor jou... het klinkt idd niet hoopgevend maar ik hoop toch voor je dat het meevalt. Wat moet het rot zijn om in onzekerheid te zitten, sterkte!

Essie wat vreemd een positieve test! Ik dacht ook direct aan een vmk. Volgens mij heeft dat niks te maken met het feit dat je een miskraam achter de rug hebt, want hl veel bevruchtingen eindigen in een menstruatie wat je vaak niet weet omdat je toch niet test en de hcg waarde dan vaak ook te laag is om te testen.

mayella moooooie buik hoor, ik vind dat je er zeker trots op mag zijn!!

hier gaat alles goed, drukke dag achter de rug pfff. Weet iemand vanaf hoeveel weken je moet beginnen met een zwangerschapscursus? Ik ga samen met een buurvrouw zwemmen waarschijnlijk.

Sonja hoest met jou meid?? En met de rest??

Ram1988
16 March 2010, 18:16
haha esther, daar is jullie struffeltje ;)

ik was even aan het bijlezen, een behoorlijke klus :shock:

jeetje thyra wat een rotdag voor jou... het klinkt idd niet hoopgevend maar ik hoop toch voor je dat het meevalt. Wat moet het rot zijn om in onzekerheid te zitten, sterkte!

Essie wat vreemd een positieve test! Ik dacht ook direct aan een vmk. Volgens mij heeft dat niks te maken met het feit dat je een miskraam achter de rug hebt, want hl veel bevruchtingen eindigen in een menstruatie wat je vaak niet weet omdat je toch niet test en de hcg waarde dan vaak ook te laag is om te testen.

mayella moooooie buik hoor, ik vind dat je er zeker trots op mag zijn!!

hier gaat alles goed, drukke dag achter de rug pfff. Weet iemand vanaf hoeveel weken je moet beginnen met een zwangerschapscursus? Ik ga samen met een buurvrouw zwemmen waarschijnlijk.

Sonja hoest met jou meid?? En met de rest??

Whoeeeeeeeee Struffletjee!!
Met mij gaat alles goed haha!
geen idee wanneer je begint met zwangerschapcursus denk nu ong? :P

snippie
16 March 2010, 18:18
Esther lieverd bedoelde het niet gemeen:(

Bati
16 March 2010, 18:18
@ Snippie: Vorige week dinsdag 09/03. Toen zag ze eitje rijpen.

Lunanoa
16 March 2010, 18:20
Struffle: Zwemmen kun je mee beginnen wanneer je wilt! Ben zelf met 17 weken begonnen.
De "pufcursus" start bij mij rond de 30e week.

Bati
16 March 2010, 18:20
ach ja, morge naar de ha. Hem een paar dingen vragen!
Ik ben weer foetsie...ben veel te lang hier :D verslavend!
Fijne avond en maybe tot strax of een andere keer!
Knuffels!

snippie
16 March 2010, 18:21
@ Snippie: Vorige week dinsdag 09/03. Toen zag ze eitje rijpen.

uhm moeilijk je wete niet wanneer die gesprongen is dus denk niet dat het een innesteling is

Ram1988
16 March 2010, 18:23
Snippie weet ik lieverd!!! k had nog niet op je gereageerd, ik moet ook gewoon niet zeuren en gewoon genieten haha!

struffle
16 March 2010, 18:38
fijn esther :D
ik las dat jullie het geslacht wel willen weten

ben ik samen met mayella de enige die dat niet willen op dit topic??

en volgens mij voelde ik vannacht de eerste bewegingen, ik werd meteen helemaal gek van de zenuwen haha ik kon meteen niet meer slapen en ben er midden in de nacht nog uitgegaan en heb eten staan maken hahaha, vervolgens in bed continue mn handen op mn buik gelegd om beweging te voelen, volgens mij voel ik wel degelijk wat! Ik kon van schrik niet meer slapen dus ben nu dus doodmoe haha was een zware dag vandaag :P

struffle
16 March 2010, 18:40
luuntje weet jij waar je info over aanbieders van zwangerschapscursussen kunt vinden in de regio? ik kom niet ver op internet....

Lunanoa
16 March 2010, 18:41
hahahahahaha wat heerlijk Struffle!
Herken dat, toen ik ons mannetje de eerste keer voelde was ik ook hlemaal gek in mijn hoofd.

Geniet er lekker van meid! Wanneer je denkt de kleine te voelen, is dat vaak de kleine ook ;) Ga er maar vanuit dus. Heerlijk gevoel h!

Hoe voel je je verder in de zwangerschap ?

Over de zwangerschapscursus: Ik kreeg een folder toen ik me aanmelde bij kraamzorg. Een cursus die door mijn zorgverzekeraar wordt aangeboden voor maar 30 euro ofzo..
Ik zou de verloskundige even vragen voor cursussen e.d. Die zijn daar vast van op de hoogte!

struffle
16 March 2010, 18:45
als ik op mn rug lig met mn handen op mn buik heb ik ook het idee dat ik m voel wentelen, dan verschuift mn buik heel subtiel, maar weet ook niet of ik dingen dnk te voelen :P

ik voelde gister heel duidelijk 3x een boink tegen mn buik als een duidelijke plop van binnen en later 2 keer een zacht tikje (heel ander gevoel en veel zachter alsof iemand met zn vinger tikt) aan de andere kant van mn buik, :D echt prachtig, als het tenminste mn puk was haha

ohja ik heb idd ook foldertjes gekregen ik zal daar eens in kijken haha! geen idee of daar info tussen zit

Lunanoa
16 March 2010, 18:47
De harde bonken zijn vaak de voetjes, zachte tikjes zijn vaak de handjes!
Als je echt een "bolletje" voelt zitten, is dat vaak het kontje!

struffle
16 March 2010, 18:54
supergaaf!!

ik hoop dat ik de kleine snel weer zal voelen

ooh ik heb trouwens een iphone besteld bij mn nieuwe abbonement :D:D :mrgreen:
ik vind die zoooo leuk ben echt een gadgetfreak haha, te erg...

ik ga straks lepper chips met dip maken (wat een feest als je lage bloeddruk hebt!!)

struffle
16 March 2010, 19:00
zeg... kom ik eens een keertje meekletsen is meteen iedereen pleitos :? :o

nouja dan ga ik maar bankhangen :cry:

snippie
16 March 2010, 19:02
struffle wat leuk:D
ik heb ook de iphone:D

Lunanoa
16 March 2010, 19:37
mhoehaha sorry Struffle :P
Ga jij maar lekker chips vreten. Mag ik ook altijd vanwege de lage bloeddruk. Met chips issie altijd precies goed :D

jorina
16 March 2010, 19:51
vanmiddag de uitslag van de bloedtest gehad en helaas zal ik er nog ff mee moeten leven want HB was 8.1 dus daar komt het niet van
en de filet en carpaccio kan ik ook op mijn buik schrijven want ben nog nooit besmet geweest met toxoplasmose :cry:

voor de rest geen bijzondere dingen das dan wel weer positief maar had niets anders verwacht

S.
16 March 2010, 20:08
HalloW :)

Wie weet na hoeveel tijd je ongesteld word als je duphaston geslikt hebt...?!

Roxy
16 March 2010, 20:20
Inderdaad Roxy!! Het zonnetje schijnt weer, en we hoeven ons niet meer bejaard te voelen ;) Dus heb m'n wandelstok en gebit weer opgeborgen in de kast en feestje gebouwd in de lampekap gehangen hihi

Ik was je al aan 't zoeken bij de maandagavondbingo maar kon je nergens vinden!! Is ook zo onhandig als je je gebit steeds weer op moet rapen en die rollator schoot steeds vast op de rem.. onding! Ik heb 't in de boom gehangen!!

Typen jullie trouwens elke dag zoveel pagina's vol? 't Is bijna niet bij te houden hier!

Ik hoop dat het bij Thyra inmiddels weer wat rustiger is..

struffle
16 March 2010, 20:45
hahahaha jullie zijn echt te grappig :lol:

soooo ik ben moe, ik duik lekker mn bedje in

Tessa23
16 March 2010, 20:49
Slaap lekker struffle , en geniet van je kleine ;)

snippie
16 March 2010, 20:51
vanmiddag de uitslag van de bloedtest gehad en helaas zal ik er nog ff mee moeten leven want HB was 8.1 dus daar komt het niet van
en de filet en carpaccio kan ik ook op mijn buik schrijven want ben nog nooit besmet geweest met toxoplasmose :cry:

voor de rest geen bijzondere dingen das dan wel weer positief maar had niets anders verwacht

ohh jammer van je HB! verder alles dus goed.

ik ben benieuwd of ik wel besmet daarmee ben gezien me katje:)

snippie
16 March 2010, 20:53
slaap lekker struffle!

Mirre
16 March 2010, 21:06

Ik was je al aan 't zoeken bij de maandagavondbingo maar kon je nergens vinden!! Is ook zo onhandig als je je gebit steeds weer op moet rapen en die rollator schoot steeds vast op de rem.. onding! Ik heb 't in de boom gehangen!!

I know!! En dan dat geklungel met zo'n advocaatje met slagroom... Wil ik hem drinken, zit dat lepetje in mijn oog!! En ja die dikke advocaat drap, die komt er natuurlijk in n keer uit, dus moest ik weer door de zuster verschoont worden. Want met zo'n slabbertje gaan zitten vind ik ook zo iets. Ja jammer joh!! Maandagavondbingo gemist... Maar morgen ga ik bridgen, kom je ook? Wel van te voren opgeven hoor, want anders hebben ze niet genoeg verplegers om ons er naar toe te rolstoelen ;)

Bati
16 March 2010, 21:21
niemand wat gehoord van Thyra? Ik hoop wel dat t goed gaat met haar?!

Roxy
16 March 2010, 21:22
Bridgen?? Morgen moet ik naar de breiclub! Misschien dat als de zuster 't nog niet op dr heupen heeft gekregen ze me nog wel snel even die kant op wil rollen. Maarja, zo makkelijk zijn ze niet h.. die jonge deerns. 't Eten was vanavond trouwens ook weer niet te pruimen.. vrogger was alles beter..

Bati
16 March 2010, 21:25
Dames is t voor de oude dames geen bedtijd :mrgreen:

Bati
16 March 2010, 21:32
was maar een grapje he....maar jullie zijn al weg, toch al naar bed? Vergeet jullie gebit niet uit te doen!
Nou dan ben ik ook maar pleitos....welterusten!

Babii
16 March 2010, 21:43
@ Luna, nee hoor je hebt gelijk! Ik type momenteel alles verkeerd.... :roll: Haal ook alles door mekaar, maar ik teste idd niet met de gewone posi mits het een predictor was :P. Nee was een bloedtest.... Is goed dat je het zegt meid, want had het nog niet eens gelezen hha.

Begon net tegen snippie ook al alles om te draaien :| moet denk even goed rust gaan nemen!!

@ Ankie, gaat goed hoor.... Ben wel beetje depri maar komt van de pil. Wel minder zin in seks en geen uitslag meer JOEHOEE

Mirre
16 March 2010, 21:44
Deze oude dame is er nog hoor :D Maar geloof ook dat ze me hier vergeten zijn :( Zit al veels te lang namelijk met dezelfde incontinentieluier aan achter dit tafeltje! Protest :evil: Ga zo maar eventjes kijken of ik nog een zuster kan vinden...

Roxy ja breien!! Tja dat gaat hier niet meer he, oog hand coordinatie is met de jaren helemaal naar de klote gegaan. Omslaan en af laten glijen gaat nog wel, maar dat insteken :? Mis steeds het gaatje, lijk net op mijn man dus toen die ouder werdt hihi oeps :D

Eten was zeker niet te pruimen... Blh!! Allemaal van die rare nieuwe buitenlandse hapjes en zo af en toe. Kan ook echt niet zonder gebit. Wil gewoon mijn geprakte gehaktballetje met appelmoes!! Kunnen we niet gaan staken? Alle rolstoelen en rollators voor de deur, komt niemand langs :D

Babii
16 March 2010, 21:46
O ja ik ga dus een poging tot slapen doen.... Slaap ook al niet goed de laatste nachten.

Slaap lekker meiden!

Tessa23
16 March 2010, 23:01
Hoop dat je een beetje kan slapen Kim..

Heb lekker patatje met mayo gehad en een ijsje van de italiaan haha om me zelf te verwennen omdat ik ongi ben :P

Trusten meiden!

Tessa23
17 March 2010, 07:17
Ja idd nu kan ik wel door , das wel fijn. Ben wel heel erg ongi weer , voel het dit keer echt in mn onderbuik , zeurend dan.. ach das morgen al minder haha..

Dus lekker door geslapen Jamilah?

Thyra
17 March 2010, 07:24
Hey lieve meiden,

sorry had gistr avonddienst, kon nu dus pas weer online.
gister toch de verloskundige gebeld in haar spreekuur, kon ik me ook meteen inschrijven, volgens haar is het nog innesteling en de krampjes misschien het uitrekken van mn banden of baarmoeder. toch wilt ze voor de zekerheid met 7 weken een echo maken om te kijken of het hartje klopt.

als ik nu terug kijk naar gister denk ik dat janneke, die in kwam breken best gelijk zou kunnen hebben en mn baarmoeder geirriteerd is.

nu is het bloeden gestopt, heel af en toe nog een veegje lichtbruin op t papier. mn baarmoeder voel ik wel goed met een strakke broek of hoesten.

zo en nu weer genoeg over mezelf.

tess, jammer dat je ongi bent, maar wat je zegt je weet nu wel waar je aan toe bent.

babii, wel beter dat je geen uitslag hebt, maar jammer van de rest van de bijwerkingen.

roxy en jessy, ik lig steeds helemaal dubbel om jullie :lol:

Tessa23
17 March 2010, 07:32
Veel was plezier Jamilah haha..

Thyra , gelukkig voel je je iets beter! Rustig aan doen he als dat even kan..

Thyra
17 March 2010, 07:37
haha lekker jamilah! verschonen zou heel goed kunnen gaan, alleen ze spartelen altijd zo he ;) veel plezier met badderen!

ik doe rustig aan ben nu heel ontspannen en lig nog lekker met mn laptop in bed.

echt nog heel erg bedankt voor jullie steun!!

Tessa23
17 March 2010, 07:39
En ik lig lekker op de bank met laptop haha.. en de poezen hebben de dolle 5 min geloof ik.. vriendlief slaapt nog , meestal tot uur of 10 en dan moet ie om 3 u weer werken..

Thyra
17 March 2010, 07:53
diie van mij heeft zn kroel uurtje, staat maar te spinnen en kopjes te geven

Tessa23
17 March 2010, 07:59
haha das lief..

Ik ga even lekker douchen , naar de markt en half 12 oppassen.. Fijne dag allemaal !

Thyra
17 March 2010, 08:00
fijne dag meis!

17 March 2010, 08:20
Goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

snippie
17 March 2010, 08:26
thyra meid wat fijn dat het beter met je gaat! en fijn dat je eerder mag komen!

Ram1988
17 March 2010, 08:43
Goeiemorgeeeeeeee!

Fijn thyra! en nu maar er vanuit gaan dat het allemaal goed zit!!

Jamilah, de foto's zijn errug mooi hoor!! ik ben overtuigd :mrgreen:

Ram1988
17 March 2010, 08:52
Goeiemorgeeeeeeee!

ja, ze zijn gaaf he!
Daarom als ik weer ooit zwanger ben, ga ik weer voor een pretecho naar Zutphen toe...Was zo mooi gedaan, en heb er ook 1tje van aan de muur gehangen, zo bijzonder!

Snippie: Goedemorgen mama!!! Lekker geslapen meid?

Jaa heel erg mooi!
Met hoeveel weken kan je geslachtsbepaling laten doen?

snippie
17 March 2010, 08:53
Goeiemorgeeeeeeee!

ja, ze zijn gaaf he!
Daarom als ik weer ooit zwanger ben, ga ik weer voor een pretecho naar Zutphen toe...Was zo mooi gedaan, en heb er ook 1tje van aan de muur gehangen, zo bijzonder!

Snippie: Goedemorgen mama!!! Lekker geslapen meid?

Jah heerlijk geslapen!!!eindleijk eens weer tot 9uur!
vandaag alweer 6 weken:D!!
KUS

Babii
17 March 2010, 09:02
@ Jamilah, je ventje heeft je dus lekker even verast met ze poepluier :P. Heeft ie misschien last van ze tandjes?

@ Snippie, alweer 6 weken WAUWWWW gaat snel zeg... :lol:

@ Tessa, je banner staat op CD2, ben je al ongi :roll: Of heb ik weer eens wat gemist??? :oops:

Ram1988
17 March 2010, 09:03
@ Jamilah, je ventje heeft je dus lekker even verast met ze poepluier :P. Heeft ie misschien last van ze tandjes?

@ Snippie, alweer 6 weken WAUWWWW gaat snel zeg... :lol:

@ Tessa, je banner staat op CD2, ben je al ongi :roll: Of heb ik weer eens wat gemist??? :oops:

Jaa tessa is ongi ;)

snippie
17 March 2010, 09:04
hihi er staat me nog wat te wachten straks hihi!

ik weet nog op me werk:)!toen had ik ook vaak spuit luiers en bedtje onder:D!

knuf

Babii
17 March 2010, 09:07
Dat zeg ik, ik mis de laatste tijd van alles @ forum :shock: :oops:

Blehhhh ik zit met me collega vandaag, maar ze is ZO MEGA SAGGIE!!!

becky88
17 March 2010, 09:08
thyra wat fijn dat het weer beter gaat met je! :)

tessa balen van je ongi :(

snippie 6 weken alweer! :o

net weer een FM gehad geen eitje :( baarmoederslijmvlies was wel gegroeid die is van net 6 mm naar 7,9 gegaan
de samenlevingstest was ook helemaal goed ondanks dat die verre voor mijn eisprong is gedaan :D :D :D

snippie
17 March 2010, 09:11
thyra wat fijn dat het weer beter gaat met je! :)

tessa balen van je ongi :(

snippie 6 weken alweer! :o

net weer een FM gehad geen eitje :( baarmoederslijmvlies was wel gegroeid die is van net 6 mm naar 7,9 gegaan
de samenlevingstest was ook helemaal goed ondanks dat die verre voor mijn eisprong is gedaan :D :D :D

meis jammer van geen eitje.
maar wel goed van je bms:) en goed dta de samenlevings test goed is!
knuf

struffle
17 March 2010, 09:16
esther geslachtsbepaling kan vanaf 16 weken op zn vroegst dacht ik!

snippie, yes weer een mijlpaal!!!

Ram1988
17 March 2010, 09:18

oehhh dat zou dan over 2 weken al kunnen :mrgreen:
wat denken jullie? Jongen of Meisje

snippie
17 March 2010, 09:20

jah heb er al verschillende gehad:D
eerst over duidelijke positieve test en daarna de 4weken en 5dagen halen toen de 5 weken nu de 6 weken:D

heerlijk:D!

esther ik denk meisje

struffle
17 March 2010, 09:21
hmmm lastig... ik denk een meisje bij jou maar slechts een gok, geen duidelijk gevoel ;)

wat denken jullie bij mij?

Ram1988
17 March 2010, 09:21
hmmm lastig... ik denk een meisje bij jou maar slechts een gok, geen duidelijk gevoel ;)

wat denken jullie bij mij?

Jongetje bij jou (gokje :P)

Beebie25
17 March 2010, 09:25
Ik denk 2 meiden ;)

snippie
17 March 2010, 09:36
Babii: Ja, hij is idd hard bezig met de tandjes..Was wel sneu hoor, hele broek vol met poep en alles was naar boven zijn romper gegaan, iellllllll...
Maar goed, mannetje schoon, mama weer fris en mannetje nu ook al in bedje voor tukkie doen en dan ga ik later als ie wakker is en gegeten heeft op naar de prenatal, t is heerlijk zonnig weer om te fietsen haha..

Whoeeeeaaaaa, Snippie al weer 6 weken zwanger meid! T gaat goed!!!!

EstherH: Bij jou denk ik een jongetje..

Struffle: Bij jou denk ik ook een jongetje..

Weet niet waarom, t is een gok ;) ..

Ahh wat zielig maar hij is weer schoon!en het is idd erg mooi weer:D!
jah over precies een week weet ik rond deze tijd al of het er 1 of 2 zijn hihi!

bij struffle denk ik een jongen weet niet waraom hihi!

nou dames ga maar even strijken en daarna ver relaxen hihi:D!

knuf

struffle
17 March 2010, 09:43
haha serieus iedereen in mn omgeving zegt een jongen! Daardoor ben ik het zelf ook steeds meer gaan geloven, ben echt zo benieuwd maar ik moet nog lang lang wachten tot ik het weet ;)

snippie jij krijgt ook een meisje denk ik :D

snippie
17 March 2010, 09:45
haha serieus iedereen in mn omgeving zegt een jongen! Daardoor ben ik het zelf ook steeds meer gaan geloven, ben echt zo benieuwd maar ik moet nog lang lang wachten tot ik het weet ;)

snippie jij krijgt ook een meisje denk ik :D

wist je dat heel veel dat denken!

jorina
17 March 2010, 09:52
ik denk
struffle een jongen
esther een jongen
en snippie een meisje

ben wel benieuwd wat jullie hier denken
ik zelf denk nog een jochie maar dat gevoel is gebaseerd op het feit dat ik (en jan ook) als jaren roep dat ik niet in staat ben om meisjes te baren ;)

struffle
17 March 2010, 09:58
haha jorina ik kan me ook moeilijk een meisje bij je voorstellen omdat je thomas hebt maar toch lijkt de kans iets groter dat je nu een meisje gaat krijgen ;) voor mijn idee dan :geek:

snippie gek is dat he dat mensen vaak allemaal hetzelfde denken! hier denken ze dus juist allemaal een jongen maar sommigen zeggen ook omdat ik zelf zo'n jongensmeisje ben en ze geen schattig meisje bij me voor kunnen stellen :ugeek:

struffle
17 March 2010, 09:59
esther wanneer komt je buikfoto??

jorina
17 March 2010, 10:01
bij thomas dacht bijna iedereen dat het een meisje werd maar ik wist al snel dat het een jongen zou worden
mijn gevoel zei me dat gewoon
en de 20 weken echo bevestigde dat alleen nog maar meer terwijl het helemaal niet bevestigd werd door de echoscopiste
want wat ik gezien had kon net zo goed een navelstreng zijn maar ik was er van overtuigd
had ik toch mooi raar staan kijken als het geen jongen was geweest :mrgreen:

snippie
17 March 2010, 10:25
ik kan alle twee zijn:)!
ik draag porstieve broek met een leuk topje er boven op.
heb alleen oog schaduw op meer aan make up doe ik niet!
alleen bij hele speciale gelegenheden.
loop vaak op sneakers!
maar kan zomers ook in een leuk rokje of jurkje lopen met leuke schoentjes.
zeg maar van alle markten thuis!

zo zit ik als ik thuis ben lekker in mijn trainings broek met een wijde trui of t shirt!en geen make up op

17 March 2010, 10:26
Ik denk bij EshterH: een meisje
Bij Struffle: een jongen (haha sorry net zoals de rest;))
Bij Snippie een meisje
En bij Jorina ook een jongen

Maar goed bij mij d8 ook iedereen een jongetje maar het is toch echt een meisje :mrgreen:

Wie gaat het wel gewoon vertellen als ze het weet? Weet van Struffle dat ze het niet willen weten..

Mila
17 March 2010, 10:49
ik denk bij:

jorina, jongen
snippie, meisje
struffle, meisje
esther, jongen

:D :D :D Ik heb een FM gehad :D :D :D
Ik heb er 3! 1 van 18mm 1 van 19 mm en 1 van 20 mm! We mogen deze ronde meenemen van de gyn!
Rond 13.30 ga ik de pregnyl zetten! Spannend!

snippie, ik heb een vraagje aan je: vanaf 18 mm is de follikel toch groot genoeg he?! En straks zet ik de pregnyl en dan heb ik morgen nacht de eisprong,maar ik zet geen puregon meer, slinken de follikels niet in dan?

17 March 2010, 11:17
Wauuuw Sylvia geweldig!!! Dit word hopenlijk ook jullie ronde :mrgreen: Aan mijn duimen draaien zal het in ieder geval niet liggen ;)

snippie
17 March 2010, 11:17
ik denk bij:

jorina, jongen
snippie, meisje
struffle, meisje
esther, jongen

:D :D :D Ik heb een FM gehad :D :D :D
Ik heb er 3! 1 van 18mm 1 van 19 mm en 1 van 20 mm! We mogen deze ronde meenemen van de gyn!
Rond 13.30 ga ik de pregnyl zetten! Spannend!

snippie, ik heb een vraagje aan je: vanaf 18 mm is de follikel toch groot genoeg he?! En straks zet ik de pregnyl en dan heb ik morgen nacht de eisprong,maar ik zet geen puregon meer, slinken de follikels niet in dan?

Lieverd wta heerlijk!!!!
nee joh dan slinken ze niet lekkerding!!!
Bij icsi moest ik altijd op avond van pregnylpuregon stoppen en dan decapeptyl(dat was bij mij om cyclus stil te leggen) en dan later de pregnyl!dus geen puregon meer.

struffle
17 March 2010, 11:19
yesss syl goed zo!!
ik heb goede hoop voor je :D

Ram1988
17 March 2010, 11:25
Sylvia wat een goed nieuws meissie!!!
mijn duimen draaien ook op volle toeren!!!

K heb trouwens mijn SI gewricht (rug) overbelast... mag geen zware dingen meer doen, is het met 3/4 weken niet beter moet ik dan al stoppen met werken :shock:

snippie
17 March 2010, 11:27
oei meissie hoe krijg je dat voor elkaar!getsie zeg:S

Ram1988
17 March 2010, 11:29

Jaa het is een combinatie van het zwanger zijn (verandering van je lichaam)
en het werken in de zorg..
Balen!! maar niks aan te doen en maar rustiger aan doen!

Deniseb
17 March 2010, 11:33
Haay Allemaal!!

Sorry dat ik er een tijd niet ben geweest :oops:

Nadat wij hoorde dat het zaad van mijn vriend erg slecht is..raakten wij in een soort dip..

Maar nu ben over de schrik heen!
Aankomende vrijdag hebben wij ons eerste gesprek in het ziekenhuis..en ben benieuwd wat ze gaan zeggen..

Moet zo alleen nog even bellen,want ben de vragenlijst kwijt haha

Ik zal zo even de tijd nemen om alles terug te lezen :)

Mila
17 March 2010, 11:35
dank je jullie wel meiden! Mijn vriend is nu al zo trots op de eitjes ;)
hij wil nu zelfs 3 dagen achter elkaar vrijen en hij slikt trouw vitaminepillen en drinkt geen bier! Ik ben trots op hem :D
Zie alleen nog heel erg op tegen die pregnyl straks!

esther, oh dat is balen zeg Heb je er zelf ook veel last van?

Ram1988
17 March 2010, 11:37
dank je jullie wel meiden! Mijn vriend is nu al zo trots op de eitjes ;)
hij wil nu zelfs 3 dagen achter elkaar vrijen en hij slikt trouw vitaminepillen en drinkt geen bier! Ik ben trots op hem :D
Zie alleen nog heel erg op tegen die pregnyl straks!

esther, oh dat is balen zeg Heb je er zelf ook veel last van?

Nou k had steeds links onderin de rug wel pijn en dat trok door naar mn bovenbeen en knie... maar werd er laatste paar dagen zelfs wakker van met draaien in bed... dus vandaar dat k naar de huisarts ben gegaan!

Mila
17 March 2010, 11:40
dat is wel balen dat je er last van hebt! Hopen dat het niet veel erger word dan!

snippie, kan het eitje niet nu al (gelijk na de pregnyl) knappen? dan ben ik namelijk te laat met vrijen..

struffle
17 March 2010, 11:45
haha heul goed syl :D je hebt m goed afgericht ;)
ik hoop hoop hoop hoop voor jullie en ik hoop nog meer op goed nieuws over een week of 3 :D

oehh esther dat niet best, moet je nu al stoppen met werken??

snippie
17 March 2010, 11:49
dat is wel balen dat je er last van hebt! Hopen dat het niet veel erger word dan!

snippie, kan het eitje niet nu al (gelijk na de pregnyl) knappen? dan ben ik namelijk te laat met vrijen..

lieve schat dat zou wel heel extreme zijn lieve scaht anders zou bij mij toch ook de punctie niet kunnen?
ik had veel eitjes die 18 a 22 waren

snippie
17 March 2010, 11:50

Jaa het is een combinatie van het zwanger zijn (verandering van je lichaam)
en het werken in de zorg..
Balen!! maar niks aan te doen en maar rustiger aan doen!

ohh oke meissie wat balen meis!
doe rustig aan!
knuf

Mila
17 March 2010, 11:52
ja dat is waar snippie!

Mijn vriendin vraagt zich nu iets af.. ik spuit 5000 pregnyl, is dat voldoende om 3 eitjes te laten springen?

Nu hou ik op met vragen hoor ;)

Babii
17 March 2010, 11:59
Ja hoor Syl, bij mij zijn er ook 3 gesprongen toen!!

Super nieuws meid!!

Ram1988
17 March 2010, 12:15
Struffle, ik werk nu nog wel, maar dan aangepast!

snippie
17 March 2010, 12:16
zo snippie gaat weer slapen!

fijne middag dames.
knuf

Beebie25
17 March 2010, 12:23
truste snippie ;)

Ram1988
17 March 2010, 12:23
slaap lekker snippie!!

struffle
17 March 2010, 13:25
stil hier!

ik vind het zo erg van Milly he... daar woon ik vlakbij, mn tandarts zit in die straat en ben zowat in die buurt opgegroeid, mn school zat in de straat ertegenover... Komt zo dichtbij!

sonja2009
17 March 2010, 13:30
ja echt erg je kan dus je kind gewoon niet meer alleen thuis laten

snippie
17 March 2010, 13:54
was ik weer!!!

jah erg he meiden!!!

ik heb helaas het soort gelijke mee gemaakt!
waar ik woonde ik ging met haar en nog een meisje om!!!
ze was namelijk de beste vriendin van ene goede vriendin van mij.

snippie
17 March 2010, 14:13
het meest schrikbarende vind ik nog wel dat het ene agent is die het gedaan heeft!!
Dat is toch niet te geloven, dat zulke mafketels dus gewoon een baan kunne bemachtigen bij de politie???

Dames ik ga even pitten, ben hondsmoe, weet niet hoe moe ene hond kan zijn, maar een mama kan mega moe zijn hihhiihi, toedelsss

Jah idd!!

Die vriendin waar ik over vertelde werd in een sloot gevonden

slaap lekker meissie

Roxy
17 March 2010, 15:02
Hey meiden..
Ik vond het nieuws over Millie ook verschrikkelijk.. ik ben zelf juf en de kids uit mn klas begonnen er vanochtend gelijk over. Sommige kids keken me met van die grote angstige ogen aan, ze hebben heel goed door dat het ook met hun had kunnen gebeuren.. we hebben er even rustig over zitten praten.

@ Thyra, fijn dat het iets beter gaat en dat je nu eerder mag komen! Ik hoop dat alles goed zal gaan.

Roxy
17 March 2010, 15:08
was maar een grapje he....maar jullie zijn al weg, toch al naar bed? Vergeet jullie gebit niet uit te doen!
Nou dan ben ik ook maar pleitos....welterusten!
Dit oude dametje kan wel tegen een grapje maar ze kan ook nog steeds klussen!! Ik kwam een mooi rimpelig mannetje tegen en ben ermee de lift ingedoken :lol:

Deze oude dame is er nog hoor :D Maar geloof ook dat ze me hier vergeten zijn :( Zit al veels te lang namelijk met dezelfde incontinentieluier aan achter dit tafeltje! Protest :evil: Ga zo maar eventjes kijken of ik nog een zuster kan vinden...

Roxy ja breien!! Tja dat gaat hier niet meer he, oog hand coordinatie is met de jaren helemaal naar de klote gegaan. Omslaan en af laten glijen gaat nog wel, maar dat insteken :? Mis steeds het gaatje, lijk net op mijn man dus toen die ouder werdt hihi oeps :D

Eten was zeker niet te pruimen... Blh!! Allemaal van die rare nieuwe buitenlandse hapjes en zo af en toe. Kan ook echt niet zonder gebit. Wil gewoon mijn geprakte gehaktballetje met appelmoes!! Kunnen we niet gaan staken? Alle rolstoelen en rollators voor de deur, komt niemand langs :D

Zeg, hebben ze je incontinentieluier nou nog niet verschoond? D'r hangt een aroma van het meest vieze soort om je heen :shock:

Mila
17 March 2010, 15:17
Ja idd heel erg van die Milly! Er lopen een wat meloten hier op de aarde rond zeg!!!

Free
17 March 2010, 16:49
Syl, wat fijn dat je 3 eitjes had zitten!!! ga nu extra hard voor je duimen!!!

Esther, wat balen zeg van je rug... Hoop dat t niet erger wordt...

ik denk:
Esther, meisje
Jorina, jongen
Struffle, jongen
Snippie, meisje

En wat denken jullie bij mij??? :D

Vind het van Milly ook heel erg..... Dat er zulke gekken rondlopen..... En t grijpt me nu nog meer aan, met een kindje op komst.. Voor t zelfde geldt is t je eigen :shock:

snippie
17 March 2010, 16:56
ik denk bij jouw een meisje !hihi

jah echt wat een gestoorde mensen op de wereld!
nou politie is echt niet mijn beste vriend!

Tessa23
17 March 2010, 16:58
Ja zeker erg van Milly... mn pa woont ook in Dordrecht daar vlak bij..

Ik draai morgen mee op een school vlak bij als overblijft ''moeder'' haha.. lijkt me wel leuk!

Ik denk bij Struffle meisje
EstherH , jongentje
Jorina , jongentje
Snippie , meisje
Mayella , jongentje..

En waarom geen idee dat denk ik gewoon..

struffle
17 March 2010, 17:04
mayella een meisje!

en wat je zegt... met die kleine voel je je zo superverantwoordelijk!! dat betrek je meteen op je eigen situatie...

weet iemand trouwens al of storm is bevallen??

Tessa23
17 March 2010, 17:06
Ik dacht er ook aan..en heb geen idee Struffle..

struffle
17 March 2010, 17:06
oh ik zie het al, ze is idd al bevallen

hmm toch vreemd ze wist mensen van hyves ivm privacy maar zet foto van dr zoontje in profielfoto haha, lijkt me enigszins tegenstrijdig

maar storm als je meeleest: prachtkind!! gefeliciteerd en geniet ervan!!

MissMini
17 March 2010, 17:16
Hoii meiden, alles goed?!
Hier toppie, zoontje eindelijk thuis sinds maandag dus ik geniet volop!!!! Hij doet het super, hoor hem de hele dag niet, alleen 's nachts heeft hij een uurtje dat hij ligt te feesten, gauw afleren dus :mrgreen: Maar verder gaat het geweldig!!

Erg he van Milly. Ik woon er zelf ook vlakbij en dan grijpt het je nog extra aan, denk er steeds aan!!

struffle
17 March 2010, 17:20
wat fijn, eindelijk je gezinnetje compleet! En wat goed dat hij het zo goed doet.
is het erg wennen, het moederschap??

snippie
17 March 2010, 17:21
Hoii meiden, alles goed?!
Hier toppie, zoontje eindelijk thuis sinds maandag dus ik geniet volop!!!! Hij doet het super, hoor hem de hele dag niet, alleen 's nachts heeft hij een uurtje dat hij ligt te feesten, gauw afleren dus :mrgreen: Maar verder gaat het geweldig!!

Erg he van Milly. Ik woon er zelf ook vlakbij en dan grijpt het je nog extra aan, denk er steeds aan!!

ohh meissie wat fijn dat je zoontje lekker thuis is:)

kippen vel he meid van Milly kan me goed begrijpen dat het je extra aan grijpt.
ik denk ook er steeds aan ook inverband met dat het van vroeger weer boven komt.
echt gestoorde mensne

MissMini
17 March 2010, 17:25
Struffle, nee ik vind het moederschap niet erg moeilijk om aan te wennen... Lijkt allemaal een beetje vanzelf te gaan. Het in een nieuw ritme komen kost wel ff, merk ik nu.. Je moet je hele leven opnieuw indelen en bij alles denken aan dat kleine ventje.. Maar 't is heerlijk om hem eindelijk thuis te hebben en ik geniet er enorm van!
Hij is z lief en wordt ook echt al zo wijs, maar vergeet steeds dat hij al bijna een maand is! Maakt al echt oogcontact en begint langzaamaan een beetje te lachen ~smelt~

struffle
17 March 2010, 17:27
haha klinkt zeer positief :D
jullie ventje is ook zooo knap!!

hebben jullie het ventje van storm inmiddels ook gezien? Erg knap kind! Doen we goed hier op 't forum ;)

snippie
17 March 2010, 17:28
haha klinkt zeer positief :D
jullie ventje is ook zooo knap!!

hebben jullie het ventje van storm inmiddels ook gezien? Erg knap kind! Doen we goed hier op 't forum ;)

Jah heb hem ook gezien mooi mannetje!!!

MissMini
17 March 2010, 17:29
Dankje :oops: Vind mijn mamahart leuk om te horen haha, ondanks dat iedere moeder haar kind knap vind natuurlijk :mrgreen: :mrgreen:
Maar 't is ook echt geweldig hoor. Had wel eens een gevoel van zou ik het allemaal wel kunnen.. 't Is toch een hele verantwoording, zo'n ukkie om voor te zorgen.. Maar heb me voor niets zorgen gemaakt haha

snippie
17 March 2010, 17:32
Dankje :oops: Vind mijn mamahart leuk om te horen haha, ondanks dat iedere moeder haar kind knap vind natuurlijk :mrgreen: :mrgreen:
Maar 't is ook echt geweldig hoor. Had wel eens een gevoel van zou ik het allemaal wel kunnen.. 't Is toch een hele verantwoording, zo'n ukkie om voor te zorgen.. Maar heb me voor niets zorgen gemaakt haha

gaat geheel van zelf he:)!
heerlijk:)!

Free
17 March 2010, 17:36
Miss mini, Super dat je kereltje thuis is!!! geniet lekker van hem!!!

Vroeg t me ook af van Storm, en dan ga je op hyves kijken en zie je gewoon alles.. :shock: Naja meis, gefeliciteerd!! Geniet van jullie kleine mannetje!!

struffle
17 March 2010, 17:40
haha ja mayella
dat doet het hele betoog van de privacy en niet iedereen hoeft mn kind te zien een beetje teniet :P

maargoed ik zou juist TROTS zijn hem te kunnen laten zien aan de hele wereld, dat ga ik dan ook zker doen!! :D

fijn dat het zo natuurlijk gaat missmini, ik hoop ook dat het bij ons zo gaat, heb er zo onwijs veel zin in als ik jullie kereltjes zie!! Kan niet wachten om zelf voor zo'n kleintje te zorgen!!

Bati
17 March 2010, 17:43
@ MissMini: Geniet er lekker van!
@ Storm (als je t leest): GEFELICITEERD!!!!! Ik hoop dat alles goed gaat!!!!
@ Thyra: pff gelukkig dat t gestopt is met bloeden! Hopelijk gebeurt je zoiets niet meer!

snippie
17 March 2010, 17:46
@ MissMini: Geniet er lekker van!
@ Storm (als je t leest): GEFELICITEERD!!!!! Ik hoop dat alles goed gaat!!!!
@ Thyra: pff gelukkig dat t gestopt is met bloeden! Hopelijk gebeurt je zoiets niet meer!

Ankie meid hoe is het vandaag?
knuf

Bati
17 March 2010, 17:47
Hetzelde ;) Nog steeds geen ongi! Het staat nu vast dat ik ook 1 van de gelukkige ben met PCO(S) :x
Vrijdag krijg ik een verwijsbrief voor naar de gynaecoloog te gaan. Gewoon om daar alles ff te checken!

Hoe is t met jouw?

Tessa23
17 March 2010, 17:49
Storm , gefeliciteerd met je zoontje!!

Ankie , hoop dat hij meer kan doen voor jullie!

Bati
17 March 2010, 17:53
ja, maar zoals ik vaker gezegd heb: nog altijd niet bezig. Dus ik gun t jullie lieve meiden!!!!

Bati
17 March 2010, 17:55
@ Tessa: al ronde 6 zie ik....gelukkig een redelijke normale cyclus! Hopelijk lukt t deze ronde es! DUIM!

snippie
17 March 2010, 17:56
Hetzelde ;) Nog steeds geen ongi! Het staat nu vast dat ik ook 1 van de gelukkige ben met PCO(S) :x
Vrijdag krijg ik een verwijsbrief voor naar de gynaecoloog te gaan. Gewoon om daar alles ff te checken!

Hoe is t met jouw?

hopelijk kan hij ook al ben je nog niet echt bezig gewoon wat voor je doen meid!!
hier alles goed:)

Bati
17 March 2010, 17:58
thnx! Jullie zijn sjatjes!

Tessa23
17 March 2010, 17:59
Thnx Ankie ,gaat hard hoor , weet nog goed dat ik hier zit eind sept en ik net met de pil gestopt ben.. en nu alweer ronde 6.. !

babywensje_19
17 March 2010, 18:00
hoi,

ik weet dat het niet echt gepast is maar heb een dringende vraag(hoezo ego)
heeft er iemand ervaring met de zwangerschapstesten van clear blue zonder indicator maar die waar alleen staat zwanger niet zwanger?

Free
17 March 2010, 18:00
hoi,

heeft er iemand ervaring met de zwangerschapstesten van clear blue zonder indicator maar die waar alleen staat zwanger niet zwanger?
Euh ja die heb ik gebruikt.. Wat dan?>?

Bati
17 March 2010, 18:01
@ Tessa: ja t gaat super snel. Ben nu zelf in mei 1 jaar gestopt met de pil. Kan me dag nog herinneren dat ik de laatste strip in de prullebak heb gegooit ;) Hopelijk mag t ronde 6 worden!
Dames ben weer foetsie! Fijne avond iedereen!
Knuffels!

snippie
17 March 2010, 18:01
hoi,

wat is je vraag?

babywensje_19
17 March 2010, 18:02
als je het staafje eruit haalt is bij mij de test lijn heel licht zichtbaar maar de test geeft aan niet zwanger kan het zijn dat het nog te pril is of staat dat lijntje er altijd?