PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Ram1988
9 December 2009, 10:03
oeoeooeoeoeh ik dacht ik dat ik een rekening had gemist, nu brief van de incasso gauw betaald haha, is me nog nooit gebeurd :D

Lunanoa
9 December 2009, 10:06
Oopsie :P Kan gebeuren hahaha.
Ik heb alles op automatisch, vergeet de rekeningen altijd te betalen, want dan leg ik het ergens neer & raak ik het kwijt :oops:

Storm1987
9 December 2009, 10:08
Oops Esther ;) Gauw betalen dan maar :D

Lunanoa: Ja tom ging net ook lopen, hij wilde naar de bank... nu ligt hij naast me maar heb er voor de zekerheid een vuilniszak onder gelegd. Vind het nou niet zo'n succes als hij op de bank piest :D

Ik wist ook niet dat bij temperaturen 1/10de al zoveel kon zeggen. Lijkt me wel een fijne methode, wellicht als wij ooit nog een keer voor een tweede gaan ;)

Ram1988
9 December 2009, 10:09
jaa bij mij staat ook alles op automatisch behalve de motorrijtuigenbelasting... maar goed mijn 2 autootjes zijn weer betaald haha

9 December 2009, 10:12
hihi es heb jij 2 autooooos?

Ik ben ineens toch zenuwachtig joh ... :roll:

Storm1987
9 December 2009, 10:12
jaa bij mij staat ook alles op automatisch behalve de motorrijtuigenbelasting... maar goed mijn 2 autootjes zijn weer betaald haha

dat scheelt weer een bezoekje van de deurwaarder hahaha

Ram1988
9 December 2009, 10:14

dat scheelt weer een bezoekje van de deurwaarder hahaha

oeoeoeoeh dat lijkt me zo erg he!!
heb k ineens de buurman aan de deur ( die is deurwaarder haha)

Lunanoa
9 December 2009, 10:16
In ons vorige huis kreeg ik deurwaarders aan de deur.
De vorige bewoonster had énorm veel schulden, was verhuist & nergens haar nieuwe adres achtergelaten.

Heb je ineens een vét brede kerel van 2 meter aan je deur :?

Heel irritant :o

Was gister trouwens 12 weken hé :P De kritieke fase voorbij.... :D
Morgen echo :D

Ram1988
9 December 2009, 10:16
ff by the way :D remy is volgende week jarig heb al een super mooi horloge gekocht maar wil er iets kleins bij... iemand idee??

struffle
9 December 2009, 10:21
luntje wat goed :D
gefeliciteerd met de mijlpaal
maareh... stiekem is de kritieke fase al na 8/9 weken voorbij ;)

pff is het vreemd als ik het niet kan accepteren dat het weer niet is gelukt? Ik ben enigszins boos... maarja, op wie kan je boos worden. Ik vind het gewoon niet eerlijk, we willen zo graag!!
Heeft iemand nog tips om de vruchtbaarheid te vergroten ofzo?

Lunanoa
9 December 2009, 10:25
Tarwekiemzaadolie capsules.
Dit zou de innesteling bevorderen.

Collega van mij was 2 jaar bezig, behandelingen etc. alles gehad. Die tarwekiemzaadolie geslikt, binnen 3 maanden zwanger. Bij hun vrienden ook.
Als ik erbij nadenk, was ik na 3 maanden ook zwanger, maar ben na één potje gestopt met slikken!

Agh, het verbeterd je energie ook, dus waarom zou je het niet proberen?

Ja wist met 9 weken al dat het al goed zat, maar TOCH was ik nog bang tot die 12 weken :oops:

Tuurlijk ben je boos, gefrustreerd & teleurgesteld. Ken het gevoel maar al te goed meissie. Je mag ook best lekker janken & even depressed zijn hoor! Post hier de hele dag je frustraties & laat het er lekker uit!

EstherH: een leuke boxershort? Iets voor in huis? Iets voor in zijn auto? :?

Mila
9 December 2009, 10:31
zo lekker veel gekletst meiden.

essie, spannend.. ik krijg er de zenuwen van :lol:
strufle, balen meid! ook op naar 2010.. ik heb 2010 al gebombardeerd tot ons jaar. en geweldig die uitspraken van die kinderen op mijn werk kunnen ze er ook wat van, heerlijk!

hier pas net mijn bed uitgerold, eerst ging de wekker om 5.30 voor mijn vriend toen kregen de dieren een gekke uurtje dat echt duurde tot ong. 6.30 daarna weer wakker gebeld door mijn leidinggevende met de vraag of ik vanavond kan werken, waarop ik slapend reageer: GAST ik werk al :oops: (zal straks even mijn excuses aanbieden) en toen eindelijk doorgeslapen tot nu :D

ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam.. alles loopt weer anders

Storm1987
9 December 2009, 10:31
Lunanoa: Lijkt me nou niet écht het aller vervelendste wat er is,, een lekkere brede kerel van 2 meter aan de deur ;) Misschien wacht ik voortaan nog wel even met het betalen van de rekeningen haha grapje offcourse ;)

Struffle: Ik vind het helemaal niet vreemd, in tegndeel. Ik kan me het zooooooooo goed voorstellen dat het frustrerend moet zijn dat het niet gelukt is! Mijn eerste zwangerschap kwam onverwachts en daarna was ik in ronde 3 alweer zwanger. Ronde 1 en 2 lukte niet, en dat had een reden. In ronde 1 was mijn lijf er nog niet klaar voor na de miskraam, in ronde 2 had ik een infectie en ik gebruikte medicatie waardoor je baarmoeder slijmvlies eenmalig aangetast kan worden.

Het lijkt me vreselijk frustrerend als je iets zooooooooo graag wilt, en het niet lukt zonder dat je weet waarom :( Toch hoop ik dat je kracht en energie put uit de verhalen van andere meiden hier, want het is niet ongewoon dat het soms een jaar duurt.(Hoewel je daar nu niks voor koopt, het haalt je frustratie niet weg).

Je zou ook je huisarts kunnen bellen. Immers staat in de beschrijving van de ovulatietesten dat, wanneer je niet binnen 6 maanden zwanger bent, je contact op moet nemen met een arts. Je klust namelijk wel op tijd en tempt hier ook nog eens bij. Ik zou eens overleggen met je huisarts. Wellicht kan hij je verder helpen.
Hoef je natuurlijk niet te doen, maar kan me voorstellen dat je nu wat onrustig wordt, en wellicht kan een deskundige dat stukje onrust bij je weghalen.

struffle
9 December 2009, 10:32
leuk galgjewoord haha, waar koop je die zooi?
kan nooit kwaad idd, als t maar niet een godsvermogen kost...

ik dacht net oh, nu is het gedaan, ik bloed... dus naar de wc maar niks, behalve beetje doorzichtige afscheiding... :?:
elk uur zonder ongi is er 1 haha, ik houd stiekem toch hoop :oops:

Lun je bent lief!

Mila
9 December 2009, 10:33
luna, je maalpijl is voorbij meid! gefeliciteerd.

ik ben dinsdag jarig en weet al een beetje wat ik ga krijgen van mijn vriend :oops: (hij vraagt dingen niet zo handig)
ik krijg een...... GOUDEN SLAVENARMBAND
ik had er altijd al een, maar die is op het werk met een agressieincident helemaal kapot gegaan :x

Storm1987
9 December 2009, 10:33
Dit zou de innesteling bevorderen.

Collega van mij was 2 jaar bezig, behandelingen etc. alles gehad. Die tarwekiemzaadolie geslikt, binnen 3 maanden zwanger. Bij hun vrienden ook.
Als ik erbij nadenk, was ik na 3 maanden ook zwanger, maar ben na één potje gestopt met slikken!

Agh, het verbeterd je energie ook, dus waarom zou je het niet proberen?

Klopt!! Dit heb ik ook gebruikt vanaf ronde 3! en direct zwanger. Kreeg die tip van mijn moeder. Zij gebruikte dit in ronde 8 en was toen ook direct zwanger. Ik dacht eigenlijk dat het een broodje aap verhaal was ;)

Ram1988
9 December 2009, 10:34
oeoeoeooeoeh ik wil dat spul ook :mrgreen: waar waar waar

9 December 2009, 10:34
Ik denk toch dat ik strakjes een test ga halen ..
als ik mn bed uit kom!
Word gek :lol: :mrgreen:

Storm1987
9 December 2009, 10:35
struffle ik heb nog een half potje staan. je mag het zo hebben. ik gebruik het niet meer.

Mila
waar haal je dat dan en hoe duur is het?

struffle
whahahahahaha syl GENIALE opmerking hahahahahahaha!!! Was je nog slaapdronken??

Storm, misschien is dat idd wel en idee. Mn vriend en ik hebben het er een tijd terug ook over gehad, dat als het na een halfjaar nog niet zo is, ik mischien ff langs de huisarts ga. Idd, niet geschoten is altijd mis. Ik kan aantonen hoe mn cyclussen eruit zien, dus wie weet kan hij er wat uit opmaken.
Maar ik wacht ff voor deze ronde definitief ten einde is, tegen beter weten in houd ik stug een heel klein beetje hoop (puh haha)

Lunanoa
9 December 2009, 10:36
Nou het was echt zo'n lelijk Shrek figuur, dus jammer :P hahahahaha

Struffle: Ik had het online besteld via online drogist! Is niet zo duur. Je kunt het ook gewoon bij drogist kopen, kruidvat ofzo! Het is officieel om meer energie te krijgen gedurende de dag, dus er valt niks op als je ze koopt ;)

struffle
9 December 2009, 10:37
storm haha kunnen we toch nog meeten, zin om ergens een koppie koffie te doen in de stad? ;) Dan kun je ze meenemen, trakteer ik jou :D

Maar alléén als ik echt ongesteld word.

Mila
9 December 2009, 10:37
whahahahahaha syl GENIALE opmerking hahahahahahaha!!! Was je nog slaapdronken??

Storm, misschien is dat idd wel en idee. Mn vriend en ik hebben het er een tijd terug ook over gehad, dat als het na een halfjaar nog niet zo is, ik mischien ff langs de huisarts ga. Idd, niet geschoten is altijd mis. Ik kan aantonen hoe mn cyclussen eruit zien, dus wie weet kan hij er wat uit opmaken.
Maar ik wacht ff voor deze ronde definitief ten einde is, tegen beter weten in houd ik stug een heel klein beetje hoop (puh haha)

ik sliep eindelijk weer en dat eerst dat mijn vriend belde totdat ik een andere stem hoorde.. :oops: ach, ik ken mijn leidinggevende wel en hij kan er vast om lachen :?

Mila
9 December 2009, 10:38
hoe heten die pillen dan? tarwekiem...?

struffle
9 December 2009, 10:39
hahahahaha ik lig nog steeds in een scheur, echt geniaal!!! Ik zou echt met mn oren staan klapperen als iemand zo'n opmerking maakt als je belt haha, wtf zeg :lol:

Lunanoa
9 December 2009, 10:40

Ohnee ik bestelde ze bij de site Dr. Vogel. Ik stuur ff linkje in:

http://www.avogel.nl/webwinkel/producte ... psules.php (http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/vitaal_tarwekiemolie_capsules.php)

Lunanoa
9 December 2009, 10:42
O tarwekiemolie tegenwoordig zie ik :?

struffle
9 December 2009, 10:43
zaadolie klinkt ook een beetje vies he lun ;) :mrgreen:

Lunanoa
9 December 2009, 10:45
Mhoehahahahaha.

Never thought about that :?
Waar het hoofd vol van is, stroomt de mond van over... Heh struffle :P

Lunanoa
9 December 2009, 10:46
Nou die capsules zijn het proberen waard toch? :D
Ik hoor er goede dingen over.
Heb het heel vaak gemeld maar mensen geloven er niet echt in geloof ik :P

Ben zelf iemand die alles aangrijpt :roll:

struffle
9 December 2009, 10:46
whahaha ieeeeeeeeeeeeellllllllll
da's pas vies, een mond die overstroomt van zaadolie :shock:

Essie heb je al een test gehaald? Ik wed dat je zwanger bent, wie nog meer?

Lunanoa
9 December 2009, 10:47
whahahahahahahahaahha.

Ik zwijg over al mijn gedachten & gevoelens.
Wil het niet op mijn geweten hebben iemand valse hoop te geven :roll:

Ram1988
9 December 2009, 10:48
ik hoop t wel onzettend voor essie :D

Ram1988
9 December 2009, 10:49
meisjes ik ga douchen en boodschappen doen!!

knuffel!!

Lunanoa
9 December 2009, 10:49
IK OOK!

Heb er stiekem ook een goed gevoel over hoor hihihihi

Lunanoa
9 December 2009, 10:50
Ik zal richting douche.

14:00 uur weer werken, kan ik even rustig aan doen ;)

Tot straks ladies!

Liefs

struffle
9 December 2009, 10:52
laat me maar weer alleen hoor :(

9 December 2009, 10:54

Aah gekkie dat je bent ... Wat lief
Wat een shock als ht niet zo is! hihi neehoor, ik heb zoon gemengde gevoelens nu, laat me van de ene kant erg meeslepen door jullie en blijf van de andere kant ook weer heeeeel erg relax! Wat een zenuwen!

Ik zal zo eens gaan douche enzo, voel me wel al een stukje bete! Lichtelijk kokhals gevoel achter in mn keel af en toe, maar dat heb ik wel eens hoor als ik niet helemaal fit ben.

Es kom jij me troosten als ik moet huilen?

Mila
9 December 2009, 10:57
essie, spannend meid ga je morgen testen?

9 December 2009, 10:59
essie, spannend meid ga je morgen testen?

Vrijdag denk ik dan :lol:
Morgen moet ik al om kwart voor 8 beginnen, heb dan altijd zoon stress smorgens om optijd te komen!

Lunanoa
9 December 2009, 10:59
Klinkt als mij, dat kokhalsgedrag :P

Hoop dat het gewoon voor je wondertje is :D

Lunanoa
9 December 2009, 11:00
Ben benieuwd hoe het met mama2b gaat. Of ze nog misselijk is enzo & of ze het al ietsjes kan bevatten :P

Ben nu écht douchen :D
xxx

struffle
9 December 2009, 11:03
essie je ging vandaag toch testen? :(
ik vind dat je dat best wel mag doen nu ik afgehaakt ben deze ronde ;)
dan maak je mn dag ook weer een beetje goed

en als je onverhoopt toch niet zwanger bent, dan krijg jij een tarwekiemzaadoliecapsule van me :mrgreen:

9 December 2009, 11:05
essie je ging vandaag toch testen? :(
ik vind dat je dat best wel mag doen nu ik afgehaakt ben deze ronde ;)
dan maak je mn dag ook weer een beetje goed

en als je onverhoopt toch niet zwanger bent, dan krijg jij een tarwekiemzaadoliecapsule van me :mrgreen:

hihi ja ik roep ineens vanalles joh! :?
Ik wil wel, maar ik durf niet .. en vrijdag is dan toch weer nét een beetje verder weg he :lol:

Nou denk ik weer ineens, waarom zou ík zwanger zijn. Ik hoeft toch helemaal geen test te doen ..
Eerst maar eens even afwachten of ik ongi word!

Nee dit is te gek .. even iets afspreken met mezelf! Het wordt vrijdagochtend, goed?? :mrgreen:

Mila
9 December 2009, 11:07
pfffff krijg net een mail van mijn baas.. we zijn bezig met een herinrichtingsprocedure.. en er gaan collega's naar andere groepen.. wij gaan van 1 op 4 naar 1 op 8 :shock: WTF! en het rooster van januari kan vanwege alle veranderingen pas over 1 a 2 weken klaar zijn, laat ik dan op vakantie zijn en geen inbreng hebben, nou dat dacht ik niet! ik zal mijn leidinggevende straks weer even aanspreken gast!

Ram1988
9 December 2009, 11:11

Aah gekkie dat je bent ... Wat lief
Wat een shock als ht niet zo is! hihi neehoor, ik heb zoon gemengde gevoelens nu, laat me van de ene kant erg meeslepen door jullie en blijf van de andere kant ook weer heeeeel erg relax! Wat een zenuwen!

Ik zal zo eens gaan douche enzo, voel me wel al een stukje bete! Lichtelijk kokhals gevoel achter in mn keel af en toe, maar dat heb ik wel eens hoor als ik niet helemaal fit ben.

Es kom jij me troosten als ik moet huilen?

jaaaaaaaaaaaaaaaaa tuurlijk!! ik stap zo in mijn autootje naar jou toe!!

struffle
9 December 2009, 11:25
pfffff krijg net een mail van mijn baas.. we zijn bezig met een herinrichtingsprocedure.. en er gaan collega's naar andere groepen.. wij gaan van 1 op 4 naar 1 op 8 :shock: WTF! en het rooster van januari kan vanwege alle veranderingen pas over 1 a 2 weken klaar zijn, laat ik dan op vakantie zijn en geen inbreng hebben, nou dat dacht ik niet! ik zal mijn leidinggevende straks weer even aanspreken gast!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahha
dat gast erachter doet het m weer hoor, zit meteen weer met een grijns achter de pc als een paard met kiespijn hahahahaha!!!

Maar zonder dollen, dat is inderdaad wel minder relaxt, beter knoop je van tevoren ff een gesprekje aan en zet je je punten op papier, zodat ze die mee kunnen nemen in de vergadering (doe ik ook altijd als ik er niet bij kan zijn)

Lekker, op vakantie?? Waar ga je heen dan? Weer een exotisch balkanland?

struffle
9 December 2009, 11:26
essie wispelturige huppelkut die je er bent :lol:
ik hoef er dus niet op te rekenen dat je vandaag gaat testen?

Mila
9 December 2009, 11:29

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahha
dat gast erachter doet het m weer hoor, zit meteen weer met een grijns achter de pc als een paard met kiespijn hahahahaha!!!

Maar zonder dollen, dat is inderdaad wel minder relaxt, beter knoop je van tevoren ff een gesprekje aan en zet je je punten op papier, zodat ze die mee kunnen nemen in de vergadering (doe ik ook altijd als ik er niet bij kan zijn)

Lekker, op vakantie?? Waar ga je heen dan? Weer een exotisch balkanland?

ik ga naar het exotische nederland.. ik ga naar centerparcs kempervennen, maar waar dat ligt? :roll: brabant of limburg dat weet ik niet

9 December 2009, 11:30
essie wispelturige huppelkut die je er bent :lol:
ik hoef er dus niet op te rekenen dat je vandaag gaat testen?

erg he :shock: Kan mezelf ook even niet volgen op ht moment.
Je weet maar nooit, miss heb ik straks een test gehaald en haal ik het weer in mn bol om ineens te testen ...
Nee kweetniet, voel me zo zenuwachtig :(

9 December 2009, 11:31
hahahahaha syll geweldig! Doe maar brabant! :lol:

struffle
9 December 2009, 11:32
oh syl, kempervennen ben ik volgens mij ook eens geweest! Is dat niet met zo'n indoor oerwoud?

alsnog tropisch dus haha, het is daarbinnen echt 35 graden

en essie ik reken maar nergens meer op, zie het je al doen dat je roept nu te testen en pas test als je buik al zichtbaar is, vind ik echt iets voor jou ;) (en dan nog twijfelen of je wel of niet zwanger bent)

Mila
9 December 2009, 11:33
hahahahaha syll geweldig! Doe maar brabant! :lol:

oh ok :lol: nog drie daagjes werken en dan VAKANTIE!!!!!!!!!! :mrgreen:

zo even mijn opa's en oma's bellen en zeggen dat ik mijn verjaardag niet vier..
ik ga douchen tot zo!

Mila
9 December 2009, 11:33
oh syl, kempervennen ben ik volgens mij ook eens geweest! Is dat niet met zo'n indoor oerwoud?

en essie ik reken maar nergens meer op, zie het je al doen dat je roept nu te testen en pas test als je buik al zichtbaar is, vind ik echt iets voor jou ;) (en dan nog twijfelen of je wel of niet zwanger bent)

nee dat is heiderbos.. kempervennen heeft een skihal, dus geen 35 graden :mrgreen:

9 December 2009, 11:35

hahahahaha je hebt me door! :? :mrgreen:

struffle
9 December 2009, 11:39
haha je bent ook zo'n open boek :roll: :lol:

struffle
9 December 2009, 11:40
een skihal!! Dat is ook wel superstoer, mag je daar gratieeeshhh gebruik van maken?

jongens ik ben nog steeds niet ongi woeeehooeeeee :mrgreen:

Babii
9 December 2009, 11:45
Ik hoorde net iemand over doorzichtige afscheiding... Weet niet meer wie, maar ik heb dit altijd 2 a 3 dagen voor me ongi. Loop dan helemaal leeg, super vies!

9 December 2009, 11:45
een skihal!! Dat is ook wel superstoer, mag je daar gratieeeshhh gebruik van maken?

YESYESYES ..
Ik ga even een kaars voor ons aanmaken meissie!

Ram1988
9 December 2009, 11:50
nou ongi komt er nu wel heel duidelijk aan hoor, nog geen helderrood maar zal snel komen... ik ga een dikke vette kwarktaart maken nu

struffle
9 December 2009, 11:51
Ik hoorde net iemand over doorzichtige afscheiding... Weet niet meer wie, maar ik heb dit altijd 2 a 3 dagen voor me ongi. Loop dan helemaal leeg, super vies!

ikke! Was maar een inimini beetje. Heb altijd wel wat afscheiding.

Ik ga weer ff een check up doen op t toilet ;)

struffle
9 December 2009, 11:51

YESYESYES ..
Ik ga even een kaars voor ons aanmaken meissie!

lieeeeeeeeeeeef!!

struffle
9 December 2009, 11:52
nou ongi komt er nu wel heel duidelijk aan hoor, nog geen helderrood maar zal snel komen... ik ga een dikke vette kwarktaart maken nu

:( :( :(

Kwarktaart verzacht idd misschien de pijn een beetje...

Babii
9 December 2009, 11:54
Pfffff ik zit weer aan de SCHEIT!!!! Altijd na die verdomde eisprong... Wel heerlijk dat ik eindelijk geen giga buikpijn heb zoals vorige rondes.

Dat is voor mij weer het bewijs dat er van alles mis ging voorgaande rondes. De gyn zei al: je wordt niet voor niks op 18 DPO ongesteld als er niks heeft afgespeeld in je lichaam. Dan wordt je het op 14 DPO... Nou hoop nu echt dat ik 14 DPO ongi wordt :D

Ram1988
9 December 2009, 11:55
dat niet denk... maar is wel erg lekker, toch weer grote teleurstelling

Mila
9 December 2009, 11:56

dat denk ik niet :|

struffle
9 December 2009, 11:59
dat niet denk... maar is wel erg lekker, toch weer grote teleurstelling

ja logisch meid... ik baal ook onwijs met je mee, ik snap niet waarom het nog niet is gebeurd bij jullie, jullie zijn toch ook al zo lang bezig...
Ben je al wel eens zwanger geweest trouwens?

struffle
9 December 2009, 12:00
nog geen ongi, wel wittige afscheiding....

Ram1988
9 December 2009, 12:00
jaa vorig jaar juli, maar dat ging mis... helaas!

9 December 2009, 12:03

Ikke ook witte afscheiding ........

Lunanoa
9 December 2009, 12:04
gezellig hier :P
Even gedoucht en 5 pagina's verder whahaha.

Zit onder de exzeem weer, vanacht helemaal opengeklauwd. Denk bel dokter ff wat voor zalf ik mag gebruiken, gebruik altijd hevige hormoonzalf en lijkt me niet echt lekker bij een zwangerschap? :?
Mijn eigen arts woensdagmiddag vrij SHIT.
Ik die andere bellen. Krijg ik: Wacht nog maar even met gebruiken & dan donderdag ochtend maar even bellen met je eigen huisarts.
Sjongejonge, daar heb ik ook weer 10x niks aan :P
Wou ff snel naar de drogist om dan iets van Calendula zalf te halen, dat mag vast wel maarja, het is hier zo ouderwets dat de drogist tussen de middag dicht gaat & half 2 weer open gaat.
Laat nou net mijn collega bellen of ik AAAAAASJEBLIEFT half 2 wil beginnen, ze heeft geen oppas voor haar zoontje het laatste halfuur, colegiaal dat ik dan ben & dus ja zeg...
GMPF.
Morgenochtend voor echo, dusja, dat regelen wordt druk want smiddags weer gewoon werken + 's avonds vergadering. Shitzooi.
Klotegedoe ook altijd :P
Heb de blaren op mijn vingers man.

Nou ladies, ikga tanden poetsen & richting werk! Tot vnaaf ;)

Een fijne dag liefies!
Hoop dat alle ongies uitblijven & ik vanavond alleen maar mooi nieuws hoor :P Of over een paar dagen.

Sylvia: Lekker klote zeg :S Goed dat je voor jezelf opkomt! Succes ermee!

Liefs

Babii
9 December 2009, 12:06
Witte afscheiding kan 2 dingen betekenen:

- Zwanger
- Menstruatie op komst

Mila
9 December 2009, 12:08

Ikke ook witte afscheiding ........

ikke ook en zere benen en een zere rug en zere liezen en af en toe een steek dus klinkt bij mij als een ongi! maar dat is wel iets te vroeg, maar bij mij is niks meer raar

struffle
9 December 2009, 12:11
hmmm afwachten dus

ik heb geen klachtjes verder, alleen mn boobs, maar die doen meestal vooral 's avonds pijn, en als ik de trap op/afloop ofzo.

Werk ze lunanoa, je bent weer veel te goed :D

Ram1988
9 December 2009, 12:14
werkze luna!!

Meisjes ik hoop zo voor jullie dat jullie zwanger zijn :D

struffle
9 December 2009, 12:21
ja en jij dan januari ok?
anders is het ook niet eerlijk :(

Mila
nou ik sla deze maand over ben ik bang! tuurlijk hoop ik van niet

struffle
syl je moet nog 8 dagen.... :?

Mila
9 December 2009, 12:24
syl je moet nog 8 dagen.... :?

maar toch sla ik deze maand over denk ik :?

Mila
9 December 2009, 12:27
en die 8 dage is een schatting, want ik weet niet zeker of ik wel een eisprong heb gehad en als ik hem heb gehad dan is de vraag wanneer, het kan op zijn vroegst woensdagmiddag en op zijn laatst vrijdagnacht.. dus als ik van vrijdagnacht uitga en ik heb een normale dpo van 14 dan duurt het nog 9 dagen

Babii
9 December 2009, 12:30
Merk wel dat zodra je in de mmm loopt je, je lichaam veel beter aanvoelt als voorheen. Misschien heeft het te maken met veel zelfbescherming, maar ik heb het bij mezelf altijd goed aangevoelt...

Heb geen enkele keer valse hoop gehad, omdat mijn lichaam heel duidelijk zei: je bent niet zwanger!

Voor de mmm hoopte ik nog...

Ram1988
9 December 2009, 12:31
nou struffle ik hoop januari!!! we zullen het zien :)

9 December 2009, 12:32
Es ik hoop ht ook zooo voor je!! Tis je zo gegund!

Had mama2be niet savonds getest?

Babii
9 December 2009, 12:33
Es ik hoop ht ook zooo voor je!! Tis je zo gegund!

Had mama2be niet savonds getest?

Ja, maar die was overtijd he ;).

Sowieso kan je tegenwoordig met die nieuwe testen allemaal in de avond testen!

9 December 2009, 12:39
Ik heb niet zoon beetje afscheiding ook, zijn gewoon super dikke klodders! :|

struffle
9 December 2009, 12:40
gatverdamme

misschien kun je er soep van trekken :shock:

Ram1988
9 December 2009, 12:41
Ik heb niet zoon beetje afscheiding ook, zijn gewoon super dikke klodders! :|

eet smakelijk ( grapje schat)

9 December 2009, 12:41
gatverdamme

misschien kun je er soep van trekken :shock:

Vuilak dat je bent ..
Ik zat meer te denken een lekkere boterham smeerkaas!

Ram1988
9 December 2009, 12:42
whaaaaa stelletje smeerzakken :mrgreen:
komt er straks iemand een stukje kwarktaart eten :P

9 December 2009, 12:44
whaaaaa stelletje smeerzakken :mrgreen:
komt er straks iemand een stukje kwarktaart eten :P

Woeeeeeeh ja, dat gaat er wel in :o :mrgreen:

Ram1988
9 December 2009, 12:44
hahahaha meisjes ik ga nu strijken!! heb nog een hele mand met was staan!

9 December 2009, 12:46
hahahaha meisjes ik ga nu strijken!! heb nog een hele mand met was staan!

Strijkze!
Ik strijk eigk nooit :oops: :mrgreen:

struffle
9 December 2009, 12:48
hahahahaha esther ik heb ineens geen zin meer in kwarktaart na de klodders van essie...... :?

yuuuukk!!!

9 December 2009, 12:53
hahahahaha esther ik heb ineens geen zin meer in kwarktaart na de klodders van essie...... :?

yuuuukk!!!

hahahah nou zeg ...
wil ik even mijn intimiteiten met jullie delen, gosh :twisted:

Ram1988
9 December 2009, 13:01
strijk jij nooit??? wie doet dat dan???

Ram1988
9 December 2009, 13:01

yuuuukk!!!

heh wat jammer zeg! had het wel gezellig gevonden ;)

Ram1988
9 December 2009, 13:02
die klodders wat essie wou ik juist als garnering

Peraja
9 December 2009, 13:03

Whuahaha :mrgreen: heb even terug gelezen... wat een zeeer smakelijke gesprekken hier zeg

Ram1988
9 December 2009, 13:04

Whuahaha :mrgreen: heb even terug gelezen... wat een zeeer smakelijke gesprekken hier zeg

heerlijk he ;)

struffle
9 December 2009, 13:05
heeeeeeeeeeeee peraja :mrgreen:

9 December 2009, 13:06

Krijg jou nog wel .............................. :twisted:

Strijken, daar doen wij niet gewoon niet aan! Beetje wrijven enzo, huppa!
Zelfde als afwassen tijdens de verbouwing, aiaiaiai!

struffle
9 December 2009, 13:07
nee hoor lieve kleine essie ik zal je niet zo plagen ;)
vind het juist goed dat je die dingen deelt, daar kan ik alleen maar herkenning uithalen voor mezelf en meer van leren over hoe ons lichaam werkt!

ga je nog testen essie? ;)

Peraja
9 December 2009, 13:07

heeeeeeeeeeeeeee meeissieeeee ben zo benieuwd he naar jou!! wel laten weten he!!

Heb trouwens creamy afscheiding past ie ook nog in een gerecht :mrgreen:

9 December 2009, 13:10
Kan ik wel tegen hoor lieve stuffle! :mrgreen:

Ja ik ga NU naar de winkel!

Paraja, dat vind ik nou nog eens een combinatie, lijkt me heeeerlijk!

struffle
9 December 2009, 13:12
Kan ik wel tegen hoor lieve stuffle! :mrgreen:

Ja ik ga NU naar de winkel!

Paraja, dat vind ik nou nog eens een combinatie, lijkt me heeeerlijk!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS!! !!!

IK BEN ZOOOOOOOOOOOO BENIEUWD ESSIEEE!!!

struffle
9 December 2009, 13:13

heeeeeeeeeeeeeee meeissieeeee ben zo benieuwd he naar jou!! wel laten weten he!!

Hahaha lief!!
Ja ik ben ook reuze benieuwd... Wil aan de ene kant wel testen, maarja, waarom als mn temp toch daalt... Kan ik het net zo goed afwachten... Maar dan denk ik weer, ik voel echt nog geen ongi aankomen, geen puistje niks!!

9 December 2009, 13:14
Ik oooook struffle! Vind ht zooooo spannend, blehk!
En eigenlijk wil ik mezelf ook zoooo niks aanpraten, zie het alweer helemaal gebeuren! :roll:

Peraja
9 December 2009, 13:15

Hahaha lief!!
Ja ik ben ook reuze benieuwd... Wil aan de ene kant wel testen, maarja, waarom als mn temp toch daalt... Kan ik het net zo goed afwachten... Maar dan denk ik weer, ik voel echt nog geen ongi aankomen, geen puistje niks!!

Wel heel appart zeg :? maar de vorige x dat je hebt getest heb je toen wel een gevoelige test genomen?!

Peraja
9 December 2009, 13:22
woooooooooooow zit met een blij nummer in men hoofd

Roel C. Verburg - Wat Is Dit Een Mooie Dag

het is weer een mooie dag sjalalala :mrgreen:

dientjuh18
9 December 2009, 13:26
hoi lieve schaten.

Ik hbe effe alles zitten bijlezen maar heb niet alles kunnen onthouden.

Ik wil wel iedereen bedankt voor hun medeleven.

En ook voor alle mooie berichtjes op Demian* zijn vlindersite.

Dit geeft mij veel kracht in deze moeilijke tijd.

Moet vandaag ook mijn hondje in laten slapen.

Dus gaat niet zo lekker.

Ben ook misselijk en krampen in me onderbuik en moet vaak naar de wc om te poepen.(effe netjes gezegt)

Weet niet waar het vandaan komt.

Hoe is het met jullie meiden?
Heeft iemand al getest?
En zijn er nieuwe zwanger?

Liefs dientjuh

dientjuh18
9 December 2009, 13:29
oja er vroeg ook iemand of ik nog bij de vader van Demian* was?

Nee ik heb een nieuwe vriend
De vader van Demian* is er vandoor gegaan met een ander omdat hij haar zwanger had gemaakt en is nu bij haar.

Liefs

Peraja
9 December 2009, 13:34
oja er vroeg ook iemand of ik nog bij de vader van Demian* was?

Nee ik heb een nieuwe vriend
De vader van Demian* is er vandoor gegaan met een ander omdat hij haar zwanger had gemaakt en is nu bij haar.

Liefs

Jeetje wat ongelovelijk heftig allemaal zeg, ben er stil van. Heb even op je pagina gekeken. Wat een ontzettend mooie site zeg! Heb er geen woorden voor ..

dientjuh18
9 December 2009, 13:40
Dank je wel peraja

Ja het is ook ontzettend heftig allemaal.

En deze maand en januari is niet de makkelijkste voor me.

Ik heb gelukkig veel steun aan veel mensen en ook aan jullie.

Ben jullie allemaal heel dank baar.
Jullie zijn schatten.

Liefs Dientjuh

Tessa23
9 December 2009, 13:45
Ahhh dientjuh zielig van je hond , zit je niet mee he :( sterkte! x

Struffle , Essie ben zoooo benieuwd naar jullie :D

@ Storm , even over de katten nog , zielig he als je je kat zo ziet , ik bracht toen Luna weg (de poes) en tja dat is nog heftiger als bij kater als je ze laat helpen , moest ze allebei appart houden paar dagen ivm vreemde geuren van dierenarts enz , werd ik s nachts wakker , lag ze zoo lief onder me deken te knorren maar haar kale buik met hechtingen.. en overdag steeds kotsen.. maar ging naar een week beter!

struffle
9 December 2009, 13:47

peraja ik heb zondagmiddag getest met een kruidvat test (2 voor 5 euro). Die schijnen erg gevoelig te zijn. Inmiddels alweer 3 dagen verder, ik wacht gewoon met testen tot zaterdag (als t nog nodig is)

Blijf het toch gek vinden hoor.... voel nog niks aankomen (durf het bijna niet uit te spreken, want als je het over de duivel hebt...)

Babii
9 December 2009, 13:47
Haha Dientjuh :P Geen zwangeren nog hoor ;).

Maar ik ben sowieso niet snel zwanger, dus dat wordt wachten.

Heb jij al getest?

struffle
9 December 2009, 13:48
dientje wat naar van je hond!!
sterkte meissie!

En essie is een test halen, dus als je ff geduld hebt, dan ben je erbij als ze test ;)

Peraja
9 December 2009, 13:51

peraja ik heb zondagmiddag getest met een kruidvat test (2 voor 5 euro). Die schijnen erg gevoelig te zijn. Inmiddels alweer 3 dagen verder, ik wacht gewoon met testen tot zaterdag (als t nog nodig is)

Blijf het toch gek vinden hoor.... voel nog niks aankomen (durf het bijna niet uit te spreken, want als je het over de duivel hebt...)

Jaa maarja... je zegt het niet je typt het ;)

Ben wel heel benieuw of er zaterdag nog geen :evil: zijn geweest.

Ben ook heel benieuwd of er bij mij maandag :evil: komen. Heb nog nooit een cyclus gehad langer dan 30 dagen.. maarja zegt ook weinig.

Babii
9 December 2009, 13:53
Balen zeg! Hoelang is Esssie al weg? Als ze maar geen Predictor haalt :|.... Ik moet zo weg en ben pas laat weer thuis...

Dan mis ik de uitslag :(. Kan iemand me ffies de uitslag smsen??? En naar me werknummer :P Die hebben jullie wel toch??

dientjuh18
9 December 2009, 13:54
Ja indd ga hem egt onwijs missen we hebben hem al 13 jaar.

Het zit indd niet mee het is egt een onwijs slechte maand voor mij en me ouders en fam.

Ok nou hoop dat er snel blijde berichten komen dat er snel meiden zwanger zijn :D

Ik heb gister een test gedaan was negatief maar is denk ik veel te vroeg.

Ben wel misselijk en had gister weer bruine afscheiding en gevoelige borsten eb krampen in me onderbuik.

Kan ook zijn dat ik gwn ongi moet worden.

Anders zou ik het ook niet weten.

Liefs dientjuh

struffle
9 December 2009, 13:56
Balen zeg! Hoelang is Esssie al weg? Als ze maar geen Predictor haalt :|.... Ik moet zo weg en ben pas laat weer thuis...

Dan mis ik de uitslag :(. Kan iemand me ffies de uitslag smsen??? En naar me werknummer :P Die hebben jullie wel toch??

nee!! niet meer, sms hem ff naar mijn nummer of pb hem even!! Dan laat ik het je weten :D

Babii
9 December 2009, 14:00

nee!! niet meer, sms hem ff naar mijn nummer of pb hem even!! Dan laat ik het je weten :D

Thanks!!!

Storm1987
9 December 2009, 14:08
STRUFFLE: ben net ff weggeweest en onderweg in de auto schoot me ineens wat in me hoofd. Heb nog niet bijgelezen maar wou dit toch even kwijt. Want ik kreeg een grandioze ingeving al zeg ik het zelf :P

Jij bent toch al langer van de pil dan dat je écht bezig bent? Ik zou gewoon bij je huisarts melden dat je direct na het stoppen van de pil voor het écht gingen. (een leugentje om eigen bestwil) Want dan zit je nu toch ook al op een jaar ofzo toch? Weet het niet meer precies zeker maar volgens mij waren wij de enige 2 aan het aller begin van dit topic, die al langere tijd van de pil af waren. Ik was vanaf september 2008 van de pil af.

En de dokter weet toch niet of jj toen wel/niet een condoom gebruikt hebt maar kan wel in zijn computer terug vinden dat jij al lange tijd geen pil meer gehaald hebt.

Ik vind het een goed idee van mezelf :mrgreen:

dientjuh18
9 December 2009, 14:09
hoop dat ik ook nog bij de uitslag ben van essie

Moet om 16.00 me hondje in laten slapen.

Dan zou ze tog wel trg zijn.

15.30.

Anders lees ik het vanaaf of morgen wel.

Weet niet of ik vanaaf nog veel zin heb om op de computer te gaan na deze k*t dag.

Liefs

struffle
9 December 2009, 14:12
STRUFFLE: ben net ff weggeweest en onderweg in de auto schoot me ineens wat in me hoofd. Heb nog niet bijgelezen maar wou dit toch even kwijt. Want ik kreeg een grandioze ingeving al zeg ik het zelf :P

Jij bent toch al langer van de pil dan dat je écht bezig bent? Ik zou gewoon bij je huisarts melden dat je direct na het stoppen van de pil voor het écht gingen. (een leugentje om eigen bestwil) Want dan zit je nu toch ook al op een jaar ofzo toch? Weet het niet meer precies zeker maar volgens mij waren wij de enige 2 aan het aller begin van dit topic, die al langere tijd van de pil af waren. Ik was vanaf september 2008 van de pil af.

En de dokter weet toch niet of jj toen wel/niet een condoom gebruikt hebt maar kan wel in zijn computer terug vinden dat jij al lange tijd geen pil meer gehaald hebt.

Ik vind het een goed idee van mezelf :mrgreen:

wat lief dat je daaraan denkt storm!!
dat is idd een idee!! Ik denk dat ik dat sowieso maar ga doen, ben zeker al meer dan een jaar niet meer aan de pil want ik woon hier sinds december vorig jaar, en ik was al een paar maanden gestopt toen we in ons dijkhuissie woonde, dus dat is sowieso een jaar ja. Tnx storm!!

Maar wie weet is het niet meer nodig ;)
(ja ik weet het, maarja, je blijft toch hopen he?)

9 December 2009, 14:26
Jaaaaa daar ben ik weeeeer!
Testje gehaald hoor... Ik moest in de stad meeeeega erg plassen (was even in de hema voor een nieuw dekbedovertrek aan het kijken) kon het echt niet meer houden :shock:

Nou dus weer even wachten tot ik moet plassen .......

Storm1987
9 December 2009, 14:27
Zolang er geen bloed is.... mag je hoop blijven houden. Je zou morgenochtend nog een keer kunnen testen... ;) ;) ;) En als je dan negatief test, kan je nog hoop halen of je eisprong soms toch wel iets later was.

Dientje; ik ga ook even je vlindersite bekijken. Sterkte vanmiddag met je hond. Wij hebben zelf de hond in moeten laten slapen toen hij 14,5 jaar was. Ondanks dat het een enorme leeftijd is voor een golden retriever was het wel heel triest en een groot gemis. Sterkte!

Essie: Ga je écht testen? Ik weet niet wat ik mee maak :mrgreen: wat een besluitvaardigheid inene!

9 December 2009, 14:29
Sssst storm dalijk ga ik weer terugkrabbelen ........... :? :lol:

struffle
9 December 2009, 14:33
neee niet doen hoor essie
echt weer zooo typerend dat je in de hema je kostbare pies hebt verspilt

wat voor testen heb je gehaald essie?

stormpie, ik test niet hoor hihi, misschien vrijdag, morgen heb ik toch geen tijd en heb geen testen in huis... Oh vrijdag kan trouwens ook niet haha, dan moet ik naar utrecht. Dus wordt t toch zaterdag ;)

9 December 2009, 14:39
neee niet doen hoor essie
echt weer zooo typerend dat je in de hema je kostbare pies hebt verspilt

wat voor testen heb je gehaald essie?

stormpie, ik test niet hoor hihi, misschien vrijdag, morgen heb ik toch geen tijd en heb geen testen in huis... Oh vrijdag kan trouwens ook niet haha, dan moet ik naar utrecht. Dus wordt t toch zaterdag ;)

Het spijt me, maar ik kon het echt niet ophouden .. Moet vast nog wel een keertje plassen vandaag toch! :?
Heb gewoon die 2voor5 testen gehaald!

Nou ik ga wat doen hier, als ik hier straks helemaal bedroeft terug kom omdat jullie me moeten troosten zie je het vanzelf!!

Storm1987
9 December 2009, 14:53
Hahahaha essie ik moet zo lachen om jou he :lol: :lol: :lol: Die nuchterheid omygod hahaah.... ik denk dat ik de druppels eruit zou persen hoor! Ik zal echt niet geduldig af gaan wachten tot ik weer moest.
Overigens heb je aan een paar druppels urine genoeg als je het opvangt in een potje.....

;) test nou! Ik word er zelfs helemaal zenuwachtig van.

Dientje: Ik heb je website bekeken :( Meid wat heftig. En weet je wat ik heel erg knap van je vind en ook veel bewondering voor heb.... in je dagboek staat helemaal NIKS negatiefs over de vader van Demien, en dat terwijl hij je toch veel verdriet heeft gedaan. Knap hoor, je komt zoals ik al verwachtte, heel volwassen over.

struffle
9 December 2009, 14:57
storm voelden jouw boobs als blauwe plekken rond je nod? Die van mij nu wel namelijk.

Wat jij zei viel mij ook op idd, dat er gewoon normaal over de vader wordt geschreven. Terwijl het toch zo'n achtbaan van emoties moet zijn geweest, erg knap!

Moet je al piessen essie? Had een bakje meegenomen naar de hema meid... ;)

Ik zit lekker aan de mand-arijn

Storm1987
9 December 2009, 15:12
Aan het begin van mijn zwangerschap deden alleen mijn tepels knoerte zeer. Echt extreem gevoelig. Vanaf week 8/9 ging dat over. Daarna voelden mijn borsten wel vaak aan alsof er blauwe plekken op zaten maar toen waren mijn bh's te klein :lol:

Nu heb ik de laatste paar weken ook weer erg last mijn tepels.... maar om even een goor praatje te houden, ik produceer soms al wat melk hahahaha :lol: heel smerig.

struffle
9 December 2009, 15:19
hahaha gatverdamme... nou in dat stadium zit ik voorlopig nog niet.

Nu je het daar ineens over hebt! Er schieten me 2 dromen te binnen!!!

De eerste was een droom dat ik positief had getest (hoera!)
de tweede ging over het feit dat ik tegen mn ma zei dat ik graag borstvoeding wil geven aan mn kind en dat ze daar tevreden over was (right...)

Ff check-up doen op de wc.............

ESSIE WAAR BLIJF JE!!! ONDERTUSSEN BEN IK AL 14X WEZEN PISSEN!!!

Anne87
9 December 2009, 15:39
Wat een spanning hier, heb die pagina al 10 keer opnieuw gestart, maar het duurt lang voordat er een reactie is!!

Ben benieuwd hoor!!

Struffle, hoe is het nou met jou dan? Jij stond toch ook op het punt te testen paar dagen geleden!? :?

struffle
9 December 2009, 15:42
haaaai

ik had zondagmiddag al getest op 8dpo (béééétje vroeg) en dat was dan ook negatief.
Nu op 11dpo, temperatuurdaling maar geen aankonidigingen van een nadere ongi. Wel afscheiding waardoor ik steeds denk: shit, dit was het dan. Maar gelukkig nog even niet hihi!

Ik ga zaterdag testen als het dan nog nodig is ;)

Hoest met jou anne?
Je hebt een prachtige buik zeg, wauw! Wat gaat het dan eigenlijk snel he...

Anne87
9 December 2009, 15:49
dank je struffle! Hij heeft nu echt een groeispurt! :D

Het gaat inderdaad erg hard, die weken vliegen voorbij!

Afscheiding is een goed teken toch!? tenminste ik had nooit afscheiding als ik ongi moest worden, maar toen ik in mijn NOD week zat toen had ik het heel veel!

En dat gevoel van blauwe plekken is goed beschreven haha, zo voelden ze inderdaad!

Ben benieuwd hoor meid!!

struffle
9 December 2009, 15:51
hmmmm is wel spannend idd...
Ik heb niet veel afscheiding, af en toe een drupje zegmaar.

Maar die zere tieten heb ik wel. Al doen mn tepels niet zeer. Deden die bij jou wel zeer?

Pff nog geen spoort van essie, is ze vacuüm gezogen op de wc ofzo............. :?

Anne87
9 December 2009, 15:55
Ja bij mij deden mijn tepels ook zeer, maar ik moet wel zeggen dat ik dat pas kreeg toen ik 5 weken was.
Dus daar heb ik het niet aan gemerkt, alleen aan die afscheiding die ik normaal niet had!

haha ja ik weet het ook niet waar ze is, vind het altijd zo spannend als iemand gaat testen!!

struffle
9 December 2009, 16:03
ok kijk, ik zit nog niet eens op 4 weken, dus ben nog vroeg ;)
Wat niet is kan nog komen!

Misschien, als mn ongi er morgen overdag ook niet is, haal ik morgenavond een testje...

Ik vind het ook spannend, haha, ik leef echt teveel mee met iedereen hier, zit als een gek op f5 te drukken in de hoop dat essie er inmiddels al is...

Ram1988
9 December 2009, 16:10
hahaha essie heeft nog niet getest hoor meiden ;)

hier zet de ongi nog niet door... weer bruin verlies (beetje)

struffle
9 December 2009, 16:13
waarom niet esther? :(

Ram1988
9 December 2009, 16:16
hahaha ze ging miss morgenochtend testen ;)

Ram1988
9 December 2009, 16:17
enthousiasme was alweer weg ;)

struffle
9 December 2009, 16:26
hooowwww
jammer weer :(

flower18
9 December 2009, 16:31
me vriend en ik zijn het bijna eens,,
ik wil super graag zwanger worden..
en wat er gezegt word is echt zo, overal zie je zwangere vrouwen, en overal hoor je van alles over zwangerschap.
Elke keer als ik dat zie of hoor, denk ik weer was ik maar zwanger.

Mijn vriend wil eerst alles goed op een rijte hebben.
We wonen samen maar in een 1 kamer woning. Dus niet zo veel ruimte,
maar het kan wel.
Mijn vriend wil graag een woning kopen. Maar dat is moeilijk met 1 loon. Ik moet nog een half jaar naar school.
Daarna kan ik wel werken, ma jullie hebbe vast wel gemerkt dat jeniet zo snel word aangenomen als je zwanger bent.
dus tjah daar zit hij nou weer over in....
Ik heb zoiets van we hebben een huis, we hebben geen luxe leventje, maar we redden het wel.
En na de zwangerschap kan ik alsnog een baan zoeken...
Ik doe apothekersassistent, daar zijn toch bijna alleen partime baantjes in te vinden...

Dus tjah het ligt eigenlijk aan mijn vriend,, hij wil gwn verstandig doen.
Hij begint ook al over het betalen van de school van het kind,, maar dat is pas over een aantal jaar, dan heb ik echt wel werk...
en als je wacht dan komt dat ook wel... Dat is iets wat er gewoon bij hoort.....

dus nog ff geduld:P

flower18
9 December 2009, 16:31
en wat er gezegt word is echt zo, overal zie je zwangere vrouwen, en overal hoor je van alles over zwangerschap.

maar het kan wel.
Mijn vriend wil graag een woning kopen. Maar dat is moeilijk met 1 loon. Ik moet nog een half jaar naar school.
Daarna kan ik wel werken, ma jullie hebbe vast wel gemerkt dat jeniet zo snel word aangenomen als je zwanger bent.
Ik heb zoiets van we hebben een huis, we hebben geen luxe leventje, maar we redden het wel.
Ik doe apothekersassistent, daar zijn toch bijna alleen partime baantjes in te vinden...

Hij begint ook al over het betalen van de school van het kind,, maar dat is pas over een aantal jaar, dan heb ik echt wel werk...
en als je wacht dan komt dat ook wel... Dat is iets wat er gewoon bij hoort.....

9 December 2009, 16:36
Ik hb idd nog niet getest ... had Esther al gesmst!
Mn vriend zetten me weer even met bijde benen op de grond en mn over enthousiasme was wel weer een beetje verdwenen.
We zijn nu samen als een gek bezig in de keuken. Jaja dat is echt het enige waar hij op dit moment aan kan denken! :roll:

Heeeel misschien straks en anders waarschijnlijk morgenvroeg.
Ik ben bang om negatief te testen nu merk ik .... vind ht doooood eng! (ik denk zelf ook dat het helaas weer negatief wordt, bah)

9 December 2009, 16:37
Wel vind ik jullie enthousiasme en spanning echt suuuuper lief! Echt!

Ram1988
9 December 2009, 16:49
wij zijn lief :mrgreen:

struffle
9 December 2009, 16:49
maaruhm essie
je teleurstelling wordt toch niet minder als je het uitstelt?
ik bedoel de klap zal net zo hard zijn nu als morgenochtend, als die klap er komt.

En weet je vriend dat je temperatuurgrafiek héééél gunstig is?? Vertel hem dat maar eens ;)

Maar verder haal ik je helemáál niet over hoor :lol:

Joya
9 December 2009, 16:52
zo stelletje opperspammers hier ;) wat is er weer ouderwets gezellig druk gekletst hier zeg! Ik heb niet alles bijgelezen hoor.. krijg een beetje last van mijn bovenbenen en rug als ik te lang achter de computer zit.. (toch maar een laptop vragen aan de kerstman hahahahaha)
Zijn er nog bijzonderheden hier?? Struffle hoe is het met jou??

ik heb nu eindelijk de cb test gedaan hoor haha.. hij gaf aan zwanger 2-3 dus 4 tot 5 weken zwanger bij een 28 dagen cyclus.. mijn cyclus is iets langer dus zit nu op 5 weken en 2 dagen. vanmiddag bij de ha geweest en kan morgen een afspraak maken bij de vk.. ik hoop dat ik snel terecht kan voor de 1e echo :D
Ik ga maar eens even eten koken.. heb me toch een honger vandaag.. echt niet normaal meer..

struffle
9 December 2009, 17:00
heeeej mama2b!!!
voel je je al lekker zwanger??

wat lijkt me dat supergaaf zeg om positief te testen, ik ga het dak eraf gillen denk ik!!

hier gaat het goed, heb weer zeurende tieten nu de avond aanbreekt en nog geen ongi te bekennen. Als je daarover nadenkt dan word ik ineens heel zenuwappig (a la essie) maar ik haal mezelf niks in mn hoofd, het kan beiden kant op.

zit er wel een beetje over te denken morgenavond een test te halen...

Mama2b wat kun je lekker snel terecht bij de vk! Wat doen ze daar precies? Ben echt nog een leek hoor...

struffle
9 December 2009, 17:19

maar het kan wel.

flower
ik vind het zelf wel belangrijk dat mijn kind de ruimte en mogelijkheden heeft om gelukkig en gezond op te groeien. Mijn vriend vind financiele zekerheid en de zekerheid van een eigen plekje nog belangrijker dan ik, dus dat moest er eerst komen voordat we aan kinderen konden beginnen.
Denk er goed over na, want als je een kind neemt ben je als het goed is voor de rest van je leven papa of mama, en zit je sowieso 20 jaar vast aan een hele hoop uitgaven.
Ik vind het alleen maar goed van hem dat hij er verstandig aan wil doen om te kiezen voor zekerheid. Het gaat tenslotte om een mensenleven en je wilt je kindje toch wel zekerheid en vastigheid kunnen bieden?
Ik zou hier nooit impulsieve besluiten nemen...

Bati
9 December 2009, 17:31

maar het kan wel.

grappig ik ben apothekersassistente ;)

Bati
9 December 2009, 17:33
hier nog nieuwtjes????

Joya
9 December 2009, 17:44
heeeej mama2b!!!
voel je je al lekker zwanger??

wat lijkt me dat supergaaf zeg om positief te testen, ik ga het dak eraf gillen denk ik!!

hier gaat het goed, heb weer zeurende tieten nu de avond aanbreekt en nog geen ongi te bekennen. Als je daarover nadenkt dan word ik ineens heel zenuwappig (a la essie) maar ik haal mezelf niks in mn hoofd, het kan beiden kant op.

zit er wel een beetje over te denken morgenavond een test te halen...

Mama2b wat kun je lekker snel terecht bij de vk! Wat doen ze daar precies? Ben echt nog een leek hoor...

Over het algemeen voel ik me wel zwanger ja :D Net had ik opeens zoiets van hee ik voel niks.. en dan denk ik ben liever de hele tijd misselijk dan dat ik niks voel.. maar ik had zo'n honger.. dus ik ging koken en had de helft van mijn bord leeg en ben nu weer misselijk..
Ik ga morgen bellen naar de vk voor een afspraak dus ik weet nog niet wanneer ik terecht kan.. ik hoop wel snel :D
Krijg dan eerst een intake en hopelijk meteen een echo.. en als het goed is heeft ze ook een lijst met wat ik wel en niet mag eten en drinken en waar ik verder allemaal bij na moet denken.. Ik weet er ook niet zo heel veel van hoor ;)
Je maakt het wel spannend jij! Waarom test je niet gewoon nu ;) we zijn allemaal nieuwsgierig hier haha..

Lunanoa
9 December 2009, 17:57
Naar de intake ga je samen met je vriend.
Ze vraagt dan naar ziektes die in de familie voorkomen, of je zelf ziektes hebt/medicatie gebruikt, of syndroom van down in de familie voor komt, je gewicht/lengte, je krijgt een verwijsbriefje voor bloedprikken of doen ze ter plekke.
Ze verteld ook wat je niet mag hebben als je dat niet weet.
Je mag heel veel vragen stellen! Dus lekker opschrijven als je je wat afvraagt Mama2b.

Flower: Ik vind een eigen plekje, een babykamer, heel belangrijk. Maar dat is mijn mening. Ik vind vastigheid ook belangrijk, maar dit blijft altijd "wispelturig" naturlijk... Je weet NOOIT zeker hoe de toekomst gaat komen...

JEUTJE ESSIE, ik lees alles met superspanning, test je toch niet! Whahahahaa doos. Maar verstandig, met ochtendurine;)

Struffle, nog geen bloed, hou dus moed ;) whieohwww

Tessa23
9 December 2009, 17:58
Leuk he mama2b toch een kerst cadeautje haha..

Lunanoa
9 December 2009, 17:59
En ze verteld over kraamzorg, dat je die voor de 14e week moet regelen. Ook over erkenning van het kindje rond de 24e week :D
Stelt niet zoveel voor. Wij vonden het nogal tegenvallen hahaha.

Hier gaatie redelijk goed. Yeahoe.

Mama2b, ik zou eht maar snel terugnemen, dat je zegt dat je liever de hele dag misselijk bent :? Voor je het weet hang je de hele dag boven de pleepot :P

Bati
9 December 2009, 18:00
@ Lun, daar geef ik je gelijk in. Vind t ook wel belangrijk dat de baby een eigen kamer heeft! Maar dat is natuurlijk ook maar een mening!

En geen misselijkheid meer????

Joya
9 December 2009, 18:02
tnx voor de info lunanoa :D en ja je hebt wel gelijk over de hele dag misselijk zijn maar het is wel een gevoel dat het allemaal nog goed zit.. al weet je dat natuurlijk nog niet zeker dan.. :oops:

Joya
9 December 2009, 18:02
pfft heb mijn broek maar ff los gedaan want het zit niet lekker meer.. terwijl mijn broek te groot is :?

Bati
9 December 2009, 18:03
pfft heb mijn broek maar ff los gedaan want het zit niet lekker meer.. terwijl mijn broek te groot is :?

haha dat gaat snel :D

struffle
9 December 2009, 18:09

woowww mama2b ik mag hopen dat dat niet door de zwangerschap is? Dat zou wel heel snel zijn, hebbie straks een 5-ling ofzo ;)

luna tnx voor je toelichting, nu kan ik me er wat meer bij voorstellen. ga sowieso eerst langs de ha denk ik, om te vragen welke een beetje goed zijn enzo, en voor mn eerste vragen.

ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat mn ongi vandaag toch mooi niet meer komt...
(maar ben bang dat nu ik dat zeg hij zich straks direct aandient)
maarja dan zij het zo ;)

ik ben kip in braadzak aan t maken, hoop dat t te eten is

Lunanoa
9 December 2009, 18:10
Ook voor jezelf. Ik wil 's avonds/'s nachts wel wat privé. De kleine moet ook duidelijk weten wat de "rust ruimte" is, de slaapkamer dus.
Dat geeft het kindje rust & structuur.

De misselijkheid ging vandaag best goed!
Vanochtend 1x overgegeven. Overdag haast geen last. Vanavond ietsjes beroerd maar is nu weer redelijk stabiel.
Was mijn medicatie vergeten & voel me een stuk beter.
Ga het nog een dag zonder proberen, eens kijken of dat zijn vruchten afwerpt :D

Hahahahaha zit je broek nu al strak :|
Dat doe je zéér snel. Of heb je stiekem heel veel warm eten gehad ? :P

Lunanoa
9 December 2009, 18:11
Storm had dat eens, die zei dat het erg lekker was Struffle :D

Lijkt mij wel lekker, als ik het op de reclame zie :P:D

Joya
9 December 2009, 18:12
nee hij zit niet te strak hoor :D maar hij zit gewoon niet lekker als ie dicht zit..

struffle
9 December 2009, 18:12
fijn luna, misschien werkt de medicatie idd juist wel tegen

zooo had net een rode peper gesneden en ervolgens onder mn neus gewreven door kriebel. Mn neus steun serieus in de fik!!! Geen aanrader...

Ik heb net een halve komkommer met dipsaus weg zitten stouwen, moet nog ff wachten op mn vent tot we kunnen eten en ik had honger :shock:

Ga nu maar beginnen met koken

Joya
9 December 2009, 18:14
zooo had net een rode peper gesneden en ervolgens onder mn neus gewreven door kriebel. Mn neus steun serieus in de fik!!! Geen aanrader...

Hahahahahahaha slimmerd :D ;)

dientjuh18
9 December 2009, 18:17
hoi meiden

Hoe gaat het hier?

Met mij gaat het wel,

Heb vanmiddag me hondje in laten slapen.

Was zo zielig maar wel het beste voor hem zelf.

Ik heb nog wel last van buikpijn onderin mijn buik en krampen.

En moet nog vaak naar de wc om te poepen(om het maar weer effe netjes te zeggen)

Weet niet waar het vandaan komt :?: :roll:

Nou hoop snel weer leuk nieuws te horen van de dames hier .

Liefs dientjuh

Oja de dames die nog hebben gekeken om Demian* zijn site bedankt voor jullie medeleven.
En ik vind het ook aardig knap van mezelf dat ik zo aardig blijf over de vader van Demian*

Lunanoa
9 December 2009, 18:23
Oh heerlijk, komkommer met saus :D

oops! Ik heb eens in mijn neus gepeuterd na een peper snijden. Had het IN mijn neus, ook zéér pijnlijk.
Vriendlief had het laatst in zijn oog. whahaha SUKKEL :P

Ik heb helemaal zin in die braadkip :shock:

struffle
9 December 2009, 18:30
je mag wel mee eten hoor luun, maar vind je het erg als ik vast begin, want eer je hier bent is het rond middernacht denk ik ;)

ja ik had die peper dus zegmaar ook half in mn neus ja... lekker hoor. Meteen geen gevoel meer haha!

ik heb steken in mn lies, rechts, wat is dat nu weer :?:

Lunanoa
9 December 2009, 18:33
De groeiende baarmoeder is dat :P
whaha nee ik weet het niet schat.
Had zelf wel steken daar met mijn zwangerschap maar wil geen valse hoop geven. Dan is de klap alleen maar groter mocht het niet zo zijn...

Nou eet m maar lekker zelf op meid ;) Ik kots het waarschijnlijk toch weer uit, zou zonde zijn :P

flower18
9 December 2009, 18:40
we zijn druk op zoek naar een andere woning:P
zodat het kindje ook een eigen kamer heeft.
Toch vind ik dat je ook nog wel een woning kan zoeken als je zwanger bent.
Het kan immers nog wel een jaar duren.
En het kan toch nog niet onze droom woning worden, want zo'n hypotheek kunnen we nog niet krijgen.

De woning waar we nu in wonen, hebben we in 1 week van niets tot woon klaar gemaakt:P
ik heb zoiets, van je kunt nu wel kijken, en als je iets geschiks vind misschien verder gaan.
Maar zwanger ben je meestal ook niet van de een op de andere dag.

Lunanoa
9 December 2009, 18:44
Is moeilijk te zeggen.
Vantzelfde ben je wel de eerste ronde zwanger. School snel afmaken & dan een ander huisje. Maar zonder werk kunnen jullie het blijkbaar niet financiëren. Ik wil niet hard zijn, of oordelen zonder je goed te kennen hoor.
Maar denk er seieus overna.
Een hypotheek krijg je tegenwoordig nog AMPER. Laat staan met een halfjaar contract.

Ik zou me eerst gewoon lekker inschrijven voor een leuke huurwoning.
Het hoeft ook niet een paleis te zijn, dat hebben wij ook niet! Qua financién hoef je ook niet rijk te zijn, als je maar rond komt!
Ik snap dat de wens zó enorm groot is. Maar denk ook aan het kindje, niet alleen aan je eigen wens.
Het komt vast goed! Er komt meer bij kijken dan je denkt, geloof me. En op dat moment heb je ook een vader nodig die er de volle 200% achter staat.
Je doet het echt samen, zwangeren & opvoeden.

Hoop dat jullie snel alles op een rijtje hebben & los kunnen voor een prachtig wondertje :D

Liefs

VickyS
9 December 2009, 18:44
hoi dames! net de kerstboom weer van de zolder gehaald en het huis versierd
ik had ook liever niet van die langere cyclussen gehad, is nu gokken wanneer mijn ei komt maar ik denk tussen 14-21 december dus volgende week flink klussen hahaha.
hoop ook een mooi kerstcadeau te krijgen. als ik met kerst geen alcohol drink (heb dan nog geen idee of het raak is of niet) gaat mijn familie al wel iets vermoeden denk ik..
stiekem alcoholvrije wijn meenemen

Joya
9 December 2009, 18:45
@dientjuh18 ik heb ook even op je site gekeken en wil je zeggen dat ik echt respect voor jou heb. Wat moet het moeilijk voor je zijn zeg.. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Heel veel sterkte de komende periode.

flower18
9 December 2009, 18:47
Is moeilijk te zeggen.
Vantzelfde ben je wel de eerste ronde zwanger. School snel afmaken & dan een ander huisje. Maar zonder werk kunnen jullie het blijkbaar niet financiëren. Ik wil niet hard zijn, of oordelen zonder je goed te kennen hoor.
Maar denk er seieus overna.
Een hypotheek krijg je tegenwoordig nog AMPER. Laat staan met een halfjaar contract.

Ik zou me eerst gewoon lekker inschrijven voor een leuke huurwoning.
Het hoeft ook niet een paleis te zijn, dat hebben wij ook niet! Qua financién hoef je ook niet rijk te zijn, als je maar rond komt!
Ik snap dat de wens zó enorm groot is. Maar denk ook aan het kindje, niet alleen aan je eigen wens.
Het komt vast goed! Er komt meer bij kijken dan je denkt, geloof me. En op dat moment heb je ook een vader nodig die er de volle 200% achter staat.
Je doet het echt samen, zwangeren & opvoeden.
Hoop dat jullie snel alles op een rijtje hebben & los kunnen voor een prachtig wondertje :D

Liefs

We hebben een huurwoning, maar is te klein,
maar inboedel hebben we wel natuurlijk allemaal.
Mijn vriend heeft gewoon vast werk.
en jah ik ben met een half jaartje klaar met school.
En zijn natuurlijk wel aan het sparen, al gaat dat niet al te snel deze tijden.

We praten er nu elke dag over.
Nog maar even door praten dan:P

Lunanoa
9 December 2009, 18:53
hahaha ja verstandig:P

Zou me gewoon op lekker veel rijtjeshuizen inschrijven!
Weet niet wat de wachttijden daar zijn, maar hier is dat rond de 2 jaar :?

Joya
9 December 2009, 18:54
2 jaar maar :o hier zit je dus minimaal op 10 jaar :o

Ram1988
9 December 2009, 18:57
whoeeeee wat lang!!
voor een huurwoning staat hier ook wel lang, maar ik zit lekker in mn koophuisje haha

Lunanoa
9 December 2009, 18:59
Holycrap!

Wij hebben beide gaan vast contract, dus nog geen koophuis voor ons :P
Maar we zitten hier ook prima :D

Ram1988
9 December 2009, 19:01
hahaha wij hebben beiden een vast contract dus dat scheelt!!
Mijn ouders zeiden altijd dat huren weggegooid geld was, maar ja wij hadden de mazzel met 2 vaste contracten, hadden we dat niet hadden we ook mooi gehuurd!

miss lipstick
9 December 2009, 19:02
ff hallo tegen allemaal :D

Ik ben hier ook en lees lekker mee, maar weinig te melden op het moment hihi

knuf

flower18
9 December 2009, 19:03
hier duurd dat niet zo lang:P

dit huis hadden we na ongeveer 10 maand..
nog geen Jaar..!!!
Maar zwangere vrouwen hebben ook voorrrang hier,,
Mijn vriend vind huren eigenlijk ook beetje weggegooid geld,,
majah nog ff over na denke,,

Lunanoa
9 December 2009, 19:04
Vind dat zelf niet... De meeste mensen lossen alleen de rente af, dan gooi je al het geld ook weg dus :P
En dan die lading kostenkoper geld er nog overheen... :shock:

Als bij ons iets kapot of verstopt is, bel ik even naar de woningbouwvereniging & binnen een dag wordt het gemaakt :P GRATIS. Ideaal hahahaha.

Maar als wij die vastigheid hebben willen we ook wel graag wat kopen, als er een huisje is waar we verliefd op worden :D

Ram1988
9 December 2009, 19:05
lunaaaaa k snap mijn lichaam echt niet t blijft al sinds zondag bij steeds klein beetje bruin slijm (sorry) per dag... vanmiddag iets meer ineens dus ik dacht daar komt de ongi, maar daarna niks meer :?
laat t nu maar gewoon komen ben k eraf :D

jaa wij hebben dan spaarhypotheek leggen elke maand 100euro extra in om te sparen!

Lunanoa
9 December 2009, 19:05
Zwangere vrouwen voorrang ?
Waar woon jij? Volgens mij is het in heel Nederland zo dat zwangere vrouwen geen voorrang hebben :O
hier duurd dat niet zo lang:P

dit huis hadden we na ongeveer 10 maand..
nog geen Jaar..!!!
Maar zwangere vrouwen hebben ook voorrrang hier,,
Mijn vriend vind huren eigenlijk ook beetje weggegooid geld,,
majah nog ff over na denke,,

Lunanoa
9 December 2009, 19:07
lunaaaaa k snap mijn lichaam echt niet t blijft al sinds zondag bij steeds klein beetje bruin slijm (sorry) per dag... vanmiddag iets meer ineens dus ik dacht daar komt de ongi, maar daarna niks meer :?
laat t nu maar gewoon komen ben k eraf :D

jaa wij hebben dan spaarhypotheek leggen elke maand 100euro extra in om te sparen!

Hmm wat raar meid!
In week 7 ong. heb ik ook bruinverlies gehad. Dus het kan erbij horen ?
Ik weet het niet meid.
Maar WEER afwachten & evt. een testje er tegen aan gooien ?

Ram1988
9 December 2009, 19:10
Ik durf er niet eens meer op te hopen haha!
maar ik wacht nog wel even tot volgende week, ga dr wel vanuit dat t komt namelijk.. maar t duurt zo lang!

flower18
9 December 2009, 19:11
in drenthe

Als ik kan bewijzen dat ik zwanger ben en zo snel mogelijk een woning moet hebben, dan regelen ze wel wat.
ma dan heb je niet veel keuze dat is zo.

Maar sommigen wonen gwn nog bij hun ouders..
Wij hebben wel een woning..
wone al een jaar samen...

maja,,,

miss lipstick
9 December 2009, 19:16
@ flower; ik weet toevallig dat dit niet zo is in Emmen en omgeving!

Mijn vriendin is 20 weken zwanger en woont bij haar ouders die in een zorgflat wonen, dus absoluut geen omgeving voor een kindje, maar krijgt echt geen voorrang!

Hoe noem je dat ook alweer, als je op een wachtlijst komt en hogerop wil eeeeeeh

Dat is in ieder geval in veel gemeenten niet meer het geval

Lunanoa
9 December 2009, 19:17
Ohw jeetje, wat appart dat ze dat daar wel doen. Doen ze hier absoluut niet.
Als je sites van tienermoeders bekijkt wordt er ook altijd duidelijk aangegeven dat je geen voorrang op een woning hebt als je in verwachting bent. Zal daar dan wel een uitzondering zijn.

Tsja, als je het daar mee gaat vergelijken.... :? Vind dat zelf wel wat raar :oops:
Wil niet bot doen overkomen, maar dat is mijn mening.

miss lipstick
9 December 2009, 19:18
Urgentie, dat woord zocht ik :P

struffle
9 December 2009, 19:19
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oi

kip was goed te nassen!!
ik heb wat botjes voor je bewaard luun, kun je lekker kluiven :lol:

Esther wat is dit nu weer voor crapzooi zeg, wat een onduidelijkheid!!!
heb je toevallig niet al een testje gedaan, gewoon om uit te sluiten of je zwanger bent?

Luun, rekken van je baarmoeder? Kan, maar die van mij zit toch hopelijk niet in mn lies....?
LALALLALALLAAAAAAAAAAAAA ik ben vrolijk zeg, helemaal blij dat ik geen bloed heb vandaag hahaha!!!
Ja jullie kennen me, ik zoek de kleinste redenen om er een feestje van te maken ;) Beter dan zitten sippen :D

dientjuh18
9 December 2009, 19:19
Hey esther

Ik heb hetzelfde maar niet egt het gevoel dat in ongeteld moet worden :?:

WEl bruine afscheiding en last van krampen in me onderbuik en misselijk.

Ik weet ook niet wat het is ?

Liefs dientjuh

struffle
9 December 2009, 19:20
Ohw jeetje, wat appart dat ze dat daar wel doen. Doen ze hier absoluut niet.
Als je sites van tienermoeders bekijkt wordt er ook altijd duidelijk aangegeven dat je geen voorrang op een woning hebt als je in verwachting bent. Zal daar dan wel een uitzondering zijn.

Tsja, als je het daar mee gaat vergelijken.... :? Vind dat zelf wel wat raar :oops:
Wil niet bot doen overkomen, maar dat is mijn mening.

sites van tienermoeders :?: :?:

struffle
9 December 2009, 19:21
esther en dientje, misschien is dat bruine wel oud innestellingsbloed? Of kan dat niet?

miss lipstick
9 December 2009, 19:22
Dames wat zijn jullie weer snel :o

dientjuh18
9 December 2009, 19:24
hey struffle

Ja dat zou wel kunnen .

Heb gister een test gedaan maar die was negatief was nog te vroeg denk ik om er een test tegen aan te gooien.

Ik test over 7 dagen dan zou ik ongesteld moeten worden.

En wie wet wordt ik wel ongesteld.

Ik ga nergens meer op hopen.

Liefs

Lunanoa
9 December 2009, 19:26
Struffle: Heb mijn profielwerkstuk over dat soort onderwerpen gedaan. Dus heb veel van die sites bekeken, vandaar dat ik dat even vertel :P

flower18
9 December 2009, 19:26
ok dan weet k t ook niet meer:S

De vriendin en een kammeraad van mij broer heeft door haar zwangerschap wel voorrang gekregen.
Misschien is dat dan niet officieel gegaan ofzo..

majah, we gaan er nog wel weer ff achteraan...

Lunanoa
9 December 2009, 19:27
Thanks voor de botjes Struffle. Lief van je :P

struffle
9 December 2009, 19:28
gaaf onderwerp!!!

en dientje een week voor je nod testen is wel héél enthousiast hahaha! Het maximum is 4 en dan heb je nog absoluut geen zekerheid. De hcg kan niet hoog genoeg zijn of je test positief maar de innestelling gaat fout, dus dan ben je alsnog blijgemaakt met een dooie mus!

vandaar dat ik nu ook maar even wacht met testen :mrgreen:

Lunanoa
9 December 2009, 19:29
Er kunnen meerdere zaken mee hebben gespeelt, waar je misschien wel voorrang door krijgt.
De enige reden die ik ken is een gescheiden vrouw/man die een woning moet.
ok dan weet k t ook niet meer:S

De vriendin en een kammeraad van mij broer heeft door haar zwangerschap wel voorrang gekregen.
Misschien is dat dan niet officieel gegaan ofzo..

majah, we gaan er nog wel weer ff achteraan...

flower18
9 December 2009, 19:30
ff iets heel anders,,

zijn jullie foliumzuur gaan slikken toen je probeerde zwanger te worden?
dus dat je soms wel een paar maand tot een jaar foliumzuur hebt geslikt, terwijl er nog niets was?

Lunanoa
9 December 2009, 19:34
Wij zijn een jaar bezig geweest met zwanger raken.
Ik heb dus idd een jaar lang foliumzuur geslikt tot nu toe. Nu 12 weken ben ik er mee gestopt!
Officieel gezien moet je een maand van tevoren beginnen, om je foliumzuur gehalte helemaal op goede peil te hebben.

Tessa23
9 December 2009, 19:44
Slik zelf ook idd foliumzuur.. vanaf dat ik gestopt ben met de pil.

Even over huizen , hier is de wacht tijd op een huur woning ook 6/7 jaar , pff lang eigenlijk he , wij willen niet kopen in deze tijden en met het contract van me vriend.. hij heeft nu wel vast werk alleen sinds mei pas een contract voor vast (hij werkt er alweer 2 jaar maar bedrijf ging failliet in mei)

Lunanoa
9 December 2009, 19:46
Hmnee dat kan ik me voorstellen. Je wilt niet een huis kopen & opeens zonder werk staan!

Tessa23
9 December 2009, 19:48
Tja weet je wat het is , hij werkte bij golden tulip , allemaal prima gedaan en geregeld , tot dat ze failliet gingen in mei , 2 maanden geen salaris , uitbetaald later door t uvw , de helft ontslagen , hij mocht blijven ze waren dik tevreden ,nu ook wel vast contract ,maar ja die onzekerheid zit er toch nog in , misschien over een paar jaar, nu nog lekker huren hoor.

Tessa23
9 December 2009, 19:49
pff uwv natuurlijk..

miss lipstick
9 December 2009, 19:53
Ik vind het ook wel fijn om te huren eigenlijk hoor.
Bij mn ex hadden we een koopwoning, en vond dat toch wel spannend en veel extra kosten.
Nu hebben we een ontzettend leuk huis, 3 slaapkamers, schuine zolder en heerlijke tuin.
De ligging is door het verplaatsen van de weg iets minder, dus we willen nog wel verhuizen, maar voor het geld waar we nu voor huren, vinden we denk ik niet weer zo'n fijn huis!

Lunanoa
9 December 2009, 19:56
Top!
Oja Golden Tulip is idd failliet gegaan :(

Meiden, ik ben weg. Lief deon bij mijn vriend :P
xxxx

Tot voglende x

dientjuh18
9 December 2009, 20:08
struffle ik weet dat ik snel getest heb drm had ik beter kunnen wachten.Dus test ik over 7 dagen miss wel later ;)

Liefs

dientjuh18
9 December 2009, 20:17
hoi dames

Ik ga er weer vandoor.
Ben kapot heb egt een rotdag achter de rug.

Slaap lekker dames.
Tot morgen.
(K)

Tessa23
9 December 2009, 20:21
Sterkte en slaapze dientjuh!

Vriendlief is net thuis , haha heeft zn cursus BHV gehaald ,hij is zo trots.. ikke ook trouwens. (als je ziet wat hij in het verleden deed en nu doet :D )

miss lipstick
9 December 2009, 20:23
Tessa en lover gefeliciteerd :D

Tessa23
9 December 2009, 20:25
Haha dank je Miss lipstick!

Wat zijn jullie aan het doen meiden?

Ik heb net warme chocomelk gedronken met veel slagroom haha.. beetje misselijk :oops:

Joya
9 December 2009, 20:26
ik eet chips en ben misselijk maar eet gewoon door :oops: muts die ik ben hahaha maar heb echt honger :oops:
luister kerstliedjes hahahaha

Joya
9 December 2009, 20:26
oja en ben hier aan het typen natuurlijk :P

Tessa23
9 December 2009, 20:28
Haha lekker mama2b , ik heb ook nog honger , pik ff chipje van je ;) welke eet je eigenlijk ??

Heb hoofdpijn , lang niet gehad , tja 10 jaar lang elke dag maar na de pil niet meer.. behalve nu.

struffle
9 December 2009, 20:39
hopppaaaaaaaaaaaaaaaa 100 pagina's!!!

ik heb net ik vertrek via uitzending gemist gekeken (heb dat op mn tv, vet relaxt)
ik had verwacht dat het hier wel druk zou zijn, maar valt tegen!!
hebben jullie niks te vertellen meiden??

Nog steeds geen ongi, wel afscheiding, hoop hoop hoop!!!
ben benieuwd wat morgen brengt en of mn temperatuur dan misschien weer ineens hoger is???

mmm mama2b lekker chips!! Ik heb van de week een zak bolognese leeggegeten (ja inderdaad ja, zo'n hele grote)

maymar
9 December 2009, 20:41
mijn duimen draaien hard voor je struffle :D hier ook nog steeds niks, alleen weet ik dus niet wanneer ik mn ei heb gehad LOL

Joya
9 December 2009, 20:44
alsjeblieft hoor haha hoop dat het lekker is ;) het is 4 cheeses and red onion light haha

miss lipstick
9 December 2009, 20:46
ben ik weer, was vriendlief aant uitzwaaien, moet nu nog ff voetballen :S gezellig

Naja ik heb jullie nog :mrgreen:

Hang heerlijk op de bank, met jullie op schoot, tv op; mijn man is klusser, ga zo mijn beesten verzorgen en kop thee pakken hihi

miss lipstick
9 December 2009, 20:48
ooooh neee! Het is nu; mijn man heeft een hobby, en die jonge wordt kwaad....... oehj

Tessa23
9 December 2009, 20:52
jaaaaaaaaaa dat kijk ik ook miss lipstick , met zn karper!!! hahahaha

miss lipstick
9 December 2009, 20:54
ze hebben wel mooi huis...

Hou niet van water dat niet uit de douche komt en al helemaaaaal niet van vissen.. iegh

Volgende reclame ga ik de beesten doen en kop thee pakken :mrgreen:

Joya
9 December 2009, 20:55
chips is op en mama2b is misselijk :|

struffle
9 December 2009, 20:56
mijn duimen draaien hard voor je struffle :D hier ook nog steeds niks, alleen weet ik dus niet wanneer ik mn ei heb gehad LOL

maymaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :mrgreen: :mrgreen:

wat leuk, al mn forum vriendjes komen nu ook hier, haha, gezellie!!
doe je aan temperaturen en/of ovulatietesten?
op welke dag in je cyclus zit je nu?

Tessa23
9 December 2009, 20:57
pff vage kerel zeg ,kap met vissen , of minder bedoel ik , hoe erg is dat..

wat voor beesten heb je miss lipstick , k heb 2 poezen hier, luna en smurf (haha je die naam, ik noemde haar altijd kleine smurf , en nu luisterd ze er naar!

struffle
9 December 2009, 20:59
alsjeblieft hoor haha hoop dat het lekker is ;) het is 4 cheeses and red onion light haha

4 cheese?? van welk merk is dat nou weer, die ken ik niet??
en red onion ook niet! hmmm klinkt lekker vies :mrgreen:

miss lipstick
9 December 2009, 20:59
Een poesje, hondje, fretten en een hamster...

volgens mij heeft zij ook wel last van haar hormomen :|
Wat een gedoe...

struffle
9 December 2009, 21:00
chips is op en mama2b is misselijk :|

nu wil ik ook cjips...

ik doe het maar even niet, is mn troostprijs voor als ik ongesteld blijk te zijn en anders een feestprijs voor als ik zwanger ben :mrgreen:

god, ik heb toch best neurotische trekjes af en toe...

Tessa23
9 December 2009, 21:02
whahah struffle jij bent soms zo grappig :lol:

ahhh fretten wat leukkkk , vind ik zooo leuk

struffle
9 December 2009, 21:03
mama2b heb/had jij toevallig ook zere boobs? wat voor soort gevoel was dat? en waar ongeveer?
ik heb echt een beetje kloppend (zoals bij een wondje) gevoel en als ik er in duw voelt het als blauwe plekken. Mn tepels zelf niet, maar wel erboven zegmaar.

Het is altijd 's avonds, vreemd he?

miss lipstick
9 December 2009, 21:04
whaha struffle goed bezig!

Hoe kom je eigenlijk aan je naam? Moet nu denken aan truffels... echte, lekkere, romige chocolade truffels :shock: Mijn kin zit al onder de pukkels van de chocoladeletters!

Tessa23
9 December 2009, 21:07
Ik heb nu paprika chips met dipsaus , festival ofzo,, lekkerrrr!

struffle jij ook :lol: ?

miss lipstick
9 December 2009, 21:10
@ Tessa, ze zijn ook heeeeel leuk haha mijn mannen zijn super
alleen worden ze wel een beetje oud, ze zijn 8 en dat merk je, ze zijn niet
meer helemaal zindelijk, maar goed, dat weet je als je aan beesjes begint :)

struffle
9 December 2009, 21:10
festival dipsaus is echt de bom!! mjam mjam!!!
lekker tes, schuif maar door!!

miss lipstick die naam is echt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud
toen ik een jaar of 12 was speelde ik via een online spel waarbij je digitale huisdieren kon houden (neopets) daar was ik echt helemaal verzot op!! Samen met een vriendje toendertijd heb ik deze naam verzonnen, omdat het heel lastig was een naam te verzinnen die nog niet gekozen was, dus hadden we echt belachelijke namen zoals struffle en pawwa ;) Want ik wilde geen cijfers in de naam haha (weer zo'n neurotische afwijking)
anyway, die naam vond ik toen zo grappig dat ik die voor alles ben blijven gebruiken, tot nu toe. Misschien achteraf bij deze site niet zo slim, want mensen die me kennen, weten dat ik onder deze naam ga. Maarja what the heck, vroeg of laat komen ze er toch wel achter :mrgreen:

jorina
9 December 2009, 21:12
he struffletje nog geen ongi
ik dacht dat je het wel al was want je banner is weer opnieuw begonnen maar nu lees ik dus van niet
dat geeft weer een beetje hoop :D

Babii
9 December 2009, 21:12

Hoe kom je eigenlijk aan je naam? Moet nu denken aan truffels... echte, lekkere, romige chocolade truffels :shock: Mijn kin zit al onder de pukkels van de chocoladeletters!

Struffle heet eigenlijk =====> VOSJE :lol:

struffle
9 December 2009, 21:14

Struffle heet eigenlijk =====> VOSJE :lol:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik vind vosje zo lief :oops:
maar alleen jij noemt me zo ;)

heb je btw niet gesmst want Madame Essie besloot op de valreep toch niet te testen, na ons uren in spanning te hebben gelaten :lol:

Tessa23
9 December 2009, 21:15
heee jorina en kim , ook wat chips met dipsaus? haha

oke miss lipstick 8 jaar , en hoe oud kunnen ze gemiddeld worden ?

struffle
9 December 2009, 21:16
he struffletje nog geen ongi
ik dacht dat je het wel al was want je banner is weer opnieuw begonnen maar nu lees ik dus van niet
dat geeft weer een beetje hoop :D

jajoh die banner is in de war...
idd weer een beetje hoop
er is vanavond wel een puist verschenen in mn snotgootje (rare plek!!) da's minder positief want tot nu toe had ik helemáál geen puistjes, wat ik normaal wel heb voor mn menstruatie

jorina
9 December 2009, 21:17
sorry ben niet zo van de dipsaus maar dat chippie sla ik niet af hoor

heb de hele dag al last van mijn nek en schouders misschien toch eens tijd om een fisio op te zoeken want gebeurd wel erg veel de laatste tijd ga denk ik ook mar lekker slapen zo want ben ook erg moe

maymar
9 December 2009, 21:17
oehhhhhhhhhh struffle je maakt et wel spannend hoor!!!! ik zit nu op dag 32 en heb geen flauwwwwwwww idee wanneer ik mn ei heb gehad, nu vermoed ik dat ik em niet afgelopen weekend ma et weekend ervoor heb gehad... ik had vorige week beetje erg zin in sexy (jah das ons koosnaampje voor sex :mrgreen: ) :oops: en dat heb ik de vorige 2 rondes ook gehad alleen wist niet precies meer wanneer en vermoed nu dus na de eisprong... dus wacht dit weekend nog af... wanneer ga jij nou testen dan?? nog steeds zaterdag pas??

ik ga mogguh die tarwekiem meuk denk ik maar halen want mn energie is hier verrrrr te zoeken LOL dus een mooi bijkomend effect is dat et innestelingsbevorderend schijnt te zijn (jep mooie galgje-woord ;) )

jorina
9 December 2009, 21:18
nou hier ook nog niets te bekennen hoor maar denk dat het wel komt vannacht of anders morgen