PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

snippie
17 March 2010, 18:02
@ Tessa: ja t gaat super snel. Ben nu zelf in mei 1 jaar gestopt met de pil. Kan me dag nog herinneren dat ik de laatste strip in de prullebak heb gegooit ;) Hopelijk mag t ronde 6 worden!
Dames ben weer foetsie! Fijne avond iedereen!
Knuffels!

fijne avond meid!!!
knuf

snippie
17 March 2010, 18:03
als je het staafje eruit haalt is bij mij de test lijn heel licht zichtbaar maar de test geeft aan niet zwanger kan het zijn dat het nog te pril is of staat dat lijntje er altijd?

je mag niet naar de streepjes kijken die zijn er latijd.
staat ook in de gebruiks aanwijzing! je moet alleen naar het woord kijken.
ben je overtijd?

babywensje_19
17 March 2010, 18:04
ja een paar dagen nu daarom vroeg ik het

Free
17 March 2010, 18:06
ik kan je niet helpen..

was beide keren dat ik daarmee getest heb, zwanger... Dus weet niet wat ie deed als ik niet zwanger was geweest ... Sorry :)

snippie
17 March 2010, 18:08
ja een paar dagen nu daarom vroeg ik het

en altijd regelmatige cyclus en hoe lang ben je van de pil?
sorry dat ik het allemaal vraag maar is belangrijk.

heb je ook met andere testen getest?

hoop dat hij nog positief word.

maar echt je mag de streepjes niet af lezen

babywensje_19
17 March 2010, 18:10
jaar bijna van de pil regelmatige cyclus dus vandaar ik wacht nog tot maandag en dan test ik weer:) bedankt alvast

snippie
17 March 2010, 18:12
jaar bijna van de pil regelmatige cyclus dus vandaar ik wacht nog tot maandag en dan test ik weer:) bedankt alvast

ohh appart maar helaas kan je lichaam plots iets anders beslissen .mss handig om maandag eerst met een streepjes test te testen en niet met de digitale.
die moet je eigenlijk pas doen als je test duidelijk positief is.

Peraja
17 March 2010, 18:17
Ik heb even een vraagje. Ben vandaag dus bij de gynaecoloog geweest en heb een inwendig onderzoek gehad. Ik zit nou op dag 8 van me cyclus en ze zag in 1 eierstok een eiblaasje zat. Deze kon ze dan nou niet opmeten. Maar toen ik vroeg wat het inhield zei ze dat als je en eiblaasje had deze niet kon spingen en dus deze ronde ook niet zwanger kon worden. Het kan ook zijn dat het eiblaasje weer weg is als ik ongesteld wordt. Maar als ik deze ronde toch een eisprong heb ( zie dat dan via tempen ) dan ben ik toch gewoon vruchtbaar geweest?!

snippie
17 March 2010, 18:29
Ik heb even een vraagje. Ben vandaag dus bij de gynaecoloog geweest en heb een inwendig onderzoek gehad. Ik zit nou op dag 8 van me cyclus en ze zag in 1 eierstok een eiblaasje zat. Deze kon ze dan nou niet opmeten. Maar toen ik vroeg wat het inhield zei ze dat als je en eiblaasje had deze niet kon spingen en dus deze ronde ook niet zwanger kon worden. Het kan ook zijn dat het eiblaasje weer weg is als ik ongesteld wordt. Maar als ik deze ronde toch een eisprong heb ( zie dat dan via tempen ) dan ben ik toch gewoon vruchtbaar geweest?!

jah dan wel volgens mij.maar het kan ook zijn dat het geen goede eisprong was.

Peraja
17 March 2010, 18:31
Ja vind het een beetje tegenstrijdig ze zegt dat ze een eiblaasje heeft gezien maar dat is toch helemaal niet negatief :S ik ben momenteel zeer in de war

Lunanoa
17 March 2010, 18:51
EstherH: Heb precies dezelfde rugklachten. Met uitstraling in mijn been. Erg naar!
Wou dat ze tegen mij zeiden dat ik niet mocht werken :P hahaha

Syvia: Enorm goed nieuws van je eitjes! WAUW. Ik duim keeeeeeeeeeihard voor jullie! :D

Becky: Wat fijn van je BMS & de samenlevingstest! Super! Jammer dat er nog geen eitje was :( Maar wat niet is, kan nog komen! Ik duim ook heel hard voor jullie!

Mila
17 March 2010, 19:01
peraja, dat is idd appart zeg!

Mayella, ik denk bij jou ook een meisje.

Hier vanavond druk aan de klus straks :mrgreen: de pregnyl zit er weer in, deed even pijn.. maar verder voel ik er niks van. mijn ovutest is wel positief dus de hormonen van de pregnyl zitten echt in mijn lichaam..
Nu hopen dat de eitjes ook echt knappen rond de 36 uur na de spuit, ben soms bang dat ze nu al zijn geknapt :oops: heb er geen reden voor hoor om dat te denken en dan nog we hebben maandag ook geklust dus zaad is aanwezig :oops: ben gewoon erg onzeker nu weer.. ben weer bang voor een enorme teleurstelling straks! :roll:

Mila
17 March 2010, 19:02
Oeps :oops:

Lunanoa
17 March 2010, 19:05
hahahah :lol: ahahhaa Sylvia, je bent helemaal zenuwachtig zeker? Zit panisch op die muis te klikken :lol: Meteen 100 berichten :P

Mila
17 March 2010, 19:08
hahahah :lol: ahahhaa Sylvia, je bent helemaal zenuwachtig zeker? Zit panisch op die muis te klikken :lol: Meteen 100 berichten :P

hahahaha idd zo zenuwachtig ben ik :P

Lunanoa
17 March 2010, 19:31
hahahahahaha.
Als je straks in bed maar functioneert :lol:

jorina
17 March 2010, 19:33
syl wat een super nieuws meid
ff paar dgn klusser de klus :D

jorina
17 March 2010, 19:33
hahahaha in bed mag je best af en toe in herhaling vallen hoor

snippie
17 March 2010, 19:39
Ja vind het een beetje tegenstrijdig ze zegt dat ze een eiblaasje heeft gezien maar dat is toch helemaal niet negatief :S ik ben momenteel zeer in de war

Ik denk dat ze bedoelde het eiblaasje was gewoon te klein voor wat hij had moeten zijn dus nog geen eisprong

klovesm
17 March 2010, 19:41
heyy

zijn hier ook mensen die in augustus stoppen met de pil?? :-)

Lunanoa
17 March 2010, 19:47
De meiden die hier "uithangen" zijn al bezig, somme al langere tijd. Anderen zijn inmiddels al zwanger.

Maar je bent hardstikke welkom hoor, ook al ga je in augustus stoppen met de pil ;)
Waarom kiezen jullie om in augustus de pil "eruit te gooien" als ik vragen mag ? :D

Lunanoa
17 March 2010, 19:47
hahaha oja Jorina, wat herhaling in bed is niet erg idd :lol:

Lunanoa
17 March 2010, 19:50
Lekker Mayella!

Ik heb geen zin meer om te forum-men dus ben ook weg :lol:
Fijne avond meiden!

klovesm
17 March 2010, 19:51
Me vriend en ik hebben net een huisje gekocht en we krijgen16 april de sleutel we zijn dan 5 jaar samen.. heel spannend allemaal
me vriend was in het begin van onze relatie zo dat hij pas kinderen wil als hij 30 is nu is hij 22.. maar toen we dat huis kochten in oktober kreeg hij de kriebels.. hij heeft het er heel vaak over.. en het lijkt me zoiets fijn om zwanger te mogen worden en een kindje te krijgen. en nu hij het er zo vaak over heeft hebben we eigenlijk zo besloten om rond die datum te stoppen .. ik wil ook nog even op me vaste contract wachten deze krijg ik in juni (als het goed gaat ;-) )
maar ben heel erg bezig met kinderen.. surf iedere dag wel ff langs zwanger zijn paginas haha

dan duurt het wachten alleen zo lang he haha

klovesm
17 March 2010, 19:57
ja op het moment dat hij het vuurtje aan wakkerde ging het bij mij helemaal kriebbelen..

het lijkt me inderdaad super mooi om een kind op te voeden.. ik hoop dat ik dit jaar nog zwanger mag worden..
ik moet me ei ook maar ergens anders kwijt want zeur de oren van zijn kop over baby's alleen hij heel relaistisch eerst een vast contract, en in het huisje zitten dan komt het allemaal wel..

hoe is jou zwangerschap verlopen.. was je gelijk zwanger? en hoe oud ben je als ik vragen mag :-)

snippie
17 March 2010, 20:04
zwanger worden is zeker bijzonder en het voldragen helemaal!

ik zelf ben na 2jaar en een paar vmk's eindelijk goed zwanger!(testen zijn nog nooit zo duidelijk geweest en ben nog nooit zover als nu geweest)
door middel van onze 2de ICSI poging(zelfde als IVF alleen bervuchten gaat een stapje verder!)

ik ben zelf nu 24 en me man is 28

klovesm
17 March 2010, 20:10
Gefeliciteerd !!!! :-D super!!

ja ik vind het zoiets bijzonders.. maar op het moment dat je voelt dat je er klaar voor bent wil je t liefst al gaan beginnen aan foliumzuur.. en nergens anders meer aan denken..
en op zo een moment roept me vriend me terug en geeft aan dat t wel komt rustig aan pfff :roll:

weet iemand toevallig als je in de planning hebt te stoppen met de pil of je tijdens pil gebruik ook foliumzuur mag slikken??

snippie
17 March 2010, 20:13
Gefeliciteerd !!!! :-D super!!

ja ik vind het zoiets bijzonders.. maar op het moment dat je voelt dat je er klaar voor bent wil je t liefst al gaan beginnen aan foliumzuur.. en nergens anders meer aan denken..
en op zo een moment roept me vriend me terug en geeft aan dat t wel komt rustig aan pfff :roll:

weet iemand toevallig als je in de planning hebt te stoppen met de pil of je tijdens pil gebruik ook foliumzuur mag slikken??

dank je weet het niet meid.

wij waren in maart gestopt met pil en hadden tegen ons zelf gezged zou leuk zijn als we rond kerst zw zijn.
dat neemt de druk dan ook wel af.

Babii
17 March 2010, 20:13

Hier vanavond druk aan de klus straks :mrgreen: de pregnyl zit er weer in, deed even pijn.. maar verder voel ik er niks van. mijn ovutest is wel positief dus de hormonen van de pregnyl zitten echt in mijn lichaam..
Nu hopen dat de eitjes ook echt knappen rond de 36 uur na de spuit, ben soms bang dat ze nu al zijn geknapt :oops: heb er geen reden voor hoor om dat te denken en dan nog we hebben maandag ook geklust dus zaad is aanwezig :oops: ben gewoon erg onzeker nu weer.. ben weer bang voor een enorme teleurstelling straks! :roll:

Ehm niet om je onzeker te maken.... Maar bij mij is de ovu test pas de volgende dag positief... Weet niet hoelaat je de pregnyl heb gezet? Maar het heeft zeker wel even tijd nodig om te gaan werken :).

Of je test is knal posi omdat je eitjes lekker willen jumpen, nou dan krijgen ze een extra jump van de pregnyl, klusser de klus jij!!!

snippie
17 March 2010, 20:15
ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en het kan op de natuurlijke manier.

moet eerlijk zeggen dat ik en me man daar eerst wel moeite mee hadden toen we duidelijk positief teste

Babii
17 March 2010, 20:16
Ik ga even rustig aan doen, ben beroerd en manlief al helemaal!!!

Slaap lekker meiden.

klovesm
17 March 2010, 20:17
dat is ook zo..
en dat hoor je ook vaker hoe liever je het wel hoe moeilijker het lukt je moet je er eigenlijk gewoon bij neerleggen en het op z'n beloop laten...

alleen het is moeilijk om zoiets van je af te zetten ik ben er iedere dag mee bezig!! vooralzo een dag als vandaag echt lente weer dan zie ik mezelf al helemaal achter de kinderwagen lopen met me vriend heerlijk genieten van het leven...

snippie
17 March 2010, 20:18
dat is ook zo..
en dat hoor je ook vaker hoe liever je het wel hoe moeilijker het lukt je moet je er eigenlijk gewoon bij neerleggen en het op z'n beloop laten...

alleen het is moeilijk om zoiets van je af te zetten ik ben er iedere dag mee bezig!! vooralzo een dag als vandaag echt lente weer dan zie ik mezelf al helemaal achter de kinderwagen lopen met me vriend heerlijk genieten van het leven...

uhm je kan het niet altijd zijn beloop laten zoals bij ons.mijn mans zaad is zo danig slecht dat we alleen via ICSI zwanger kunnen raken.
dus niks rust nemen of weet ik wat.de kans op natuurlijke goede zwangerschap is nihil

klovesm
17 March 2010, 20:19
ik hoor ook van meer mensen die heel graag kinderen willen en dan op het moment dat ze positief testen een traantje laten want je bent nooit meer samen je houd natuurlijk onvoorwaardelijk veel van je kind.. en ik snap dat wel alleen heb ik het er echt voor over. je voelt gewoon dat je er klaar voor bent.. :-D

klovesm
17 March 2010, 20:21
ja dat is ook zo.. het blijft een bijzonder iets..

en je wordt ook wel bang van alles vragen die door je hoofd spoken zijn we allebij wel vruchtbaar.. en dat soort dingen .. ik hoop dat het op een natuurlijk manier gaat maar de wetenschap is gellukkig wel zodanig ver dat er veel "oplossingen" zijn.. ..

snippie
17 March 2010, 20:23
nou wij huilde meer om het feit dat het eindelijk gelukt is.

jah zonder ICSI was ik nooit zwanger geraakt.
we hadden ons zelfs al in geschreven voor adoptie

snippie
17 March 2010, 20:24
Klovesm: Mijn zwangerschap was helemaal top! heb er echt ontzettend van genoten...op de bevalling na, maar ja, niet alles is even leuk hihi..
Ik was de 1e keer zwanger in ronde 5. Dat werd een vmk.
2 rondes erna ( dus ronde 7) was ik opnieuw zwanger met een heerlijk mannetje als resultaat. Ben bevallen bij 38 weken en 5 dagen.

Ik was 28 toen ik zwanger werd en ben nu inmiddels 30 jaar. Mijn zoontje is nu de 9 maanden gepasseerd.

zeker een lekker ventje:D

klovesm
17 March 2010, 20:25
super leuk kan uren naar jullie verhalen luisteren (lezen).. ik hoop dat ik ook niet te lang hoef te wachten op me vriend :-)
ik ben nu 21 dat is best jong om moeder te worden..

dit is geen kritiek voor de mensen die het niet hebben maar ik heb het idee dat ik als ik een kindje krijg t wel alles te bieden heb een hele hoop liefde een vast inkomen en een huis... en als je dat alles heb en je voelt dat je er klaar voor bent is het welkom .. vind ik :-)

klovesm
17 March 2010, 20:26
Snippie ik ben echt super blij dat het gelukt is voor jullie (me nicht is al 3 jaar bezig ze is nu tijdelijk gestopt) hoever ben je nu??

snippie
17 March 2010, 20:28
Snippie ik ben echt super blij dat het gelukt is voor jullie (me nicht is al 3 jaar bezig ze is nu tijdelijk gestopt) hoever ben je nu??

zei niet naar ziekenhuis geweest?
ik ben vandaag 6weken.

klovesm
17 March 2010, 20:31
me nicht loopt elke keer ziekenhuizen af is ook bezig met ivf (als ik het goed zeg heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van) maar haar man heeft traag zaad (zo noemen ze dat) maar ze kreeg een hele blauwe buik van het prikken en ze werd niet zo vrolijk van de teleurstellingen elke keer.. dus is ze er even mee gestopt..

snippie
17 March 2010, 20:33
me nicht loopt elke keer ziekenhuizen af is ook bezig met ivf (als ik het goed zeg heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van) maar haar man heeft traag zaad (zo noemen ze dat) maar ze kreeg een hele blauwe buik van het prikken en ze werd niet zo vrolijk van de teleurstellingen elke keer.. dus is ze er even mee gestopt..

als ik het zo hoor heeft zei iui!

want ivf krijg je maar 3keer vergoed.
moet zei ook voor punctie?
en krijgt zei dan ook bevrucht eitje terug geplaatst

snippie
17 March 2010, 20:38
Snippie a.s mama: hoe is ie??? Nog steeds misselijk?

Pfff ik ga echt zo kappen, kan niks zinnigs meer verzinnen, ben nog veel te duf van me middagdutje haha...maar ja, ik ben ook al zo oud ;) ..

snippie is extreem moe!!!valt steeds in slaap:(! en is de hele dag door misselijk.

grapjas!moet je niet even op de pohh en dan slapen;)
knuf

snippie
17 March 2010, 20:42
Ja, nou ik plas wel gewoon in me bed, word morgen dan wel weer door de zuster verschoond hihi ;) :mrgreen:

Maar ik ga er wel echt vandoor nu denk ik...gebeurd weinig spannends hier en ik ben moe en op, dus nog even tvkijken in bed en dan:

oogjes dicht en snaveltjes toe :mrgreen:

hihi is goed lieverd!!!

ik ben nu met me man look of love aan het kijken hihi!

en daarna ook slapen!
morgen weer slopende middag:P

snippie
17 March 2010, 20:45
Nou slaap lekker dan meissie!!!

Spreek je morgen wel weer ergens op de dag dan ;)

Zorg goed voor het ukkie he!

hihi doe ik meissie:)!!!ik aai een paar keer per dag over me buik en me man geeft elke avond een nacht kusje op me buik hihi!

tot morgen lieverd ben tot kwart voor 2 thuis:)

Tessa23
17 March 2010, 20:47
Slaap lekkerr Jamilah!

Syl, ik hoop echt dat je deze ronde geluk hebt meid!! Succes met klussen!! x

snippie
17 March 2010, 21:08
ik gaat ook afsluiten:)!

tot morgen dames!

KNUF

Free
17 March 2010, 21:30
Wat grappig dat ik hier regelmatig een meisje voorbij hoor komen.. :D In onze omgeving denkt iedereen een jongen enne wij zelf ook wel eigenlijk :oops:

Maare t zal echt een verrassing blijven tot de geboorte van uk :D Al vind ik t wel steeds moeilijker worden om t niet te weten... Pfffff :D

Ik ga ook zo slapen, eerst nog ffies douchen...

Morgen teamdag.. Dus van 10.00 tot 17.00 binnen zitten vrees ik.... Waar ik toch echt geen zin in heb met de weersvoorspelling voor morgen :shock: bleh, hebben wij weer ;)

Tot morgen meiden!!!

Liefs

Tessa23
17 March 2010, 21:38
Trusten meiden!

Ram1988
17 March 2010, 22:22
Roos, meis gefeliciteerd (als je het leest)
Geniet van je mannetje, mooie namen trouwens!

Ram1988
17 March 2010, 22:24
Ik ga ook slapen!! :mrgreen:

Bis morgennnnnn!

Ram1988
18 March 2010, 08:21
Goeiemorgeeeeeeeeeee :mrgreen:

snippie
18 March 2010, 08:34
daaaaaaaaaaaaag!!!
hoe is het met jouw meissie!

Mirre
18 March 2010, 08:47
was maar een grapje he....maar jullie zijn al weg, toch al naar bed? Vergeet jullie gebit niet uit te doen!
Nou dan ben ik ook maar pleitos....welterusten!
Dit oude dametje kan wel tegen een grapje maar ze kan ook nog steeds klussen!! Ik kwam een mooi rimpelig mannetje tegen en ben ermee de lift ingedoken :lol:

Deze oude dame is er nog hoor :D Maar geloof ook dat ze me hier vergeten zijn :( Zit al veels te lang namelijk met dezelfde incontinentieluier aan achter dit tafeltje! Protest :evil: Ga zo maar eventjes kijken of ik nog een zuster kan vinden...

Roxy ja breien!! Tja dat gaat hier niet meer he, oog hand coordinatie is met de jaren helemaal naar de klote gegaan. Omslaan en af laten glijen gaat nog wel, maar dat insteken :? Mis steeds het gaatje, lijk net op mijn man dus toen die ouder werdt hihi oeps :D

Eten was zeker niet te pruimen... Blh!! Allemaal van die rare nieuwe buitenlandse hapjes en zo af en toe. Kan ook echt niet zonder gebit. Wil gewoon mijn geprakte gehaktballetje met appelmoes!! Kunnen we niet gaan staken? Alle rolstoelen en rollators voor de deur, komt niemand langs :D

Zeg, hebben ze je incontinentieluier nou nog niet verschoond? D'r hangt een aroma van het meest vieze soort om je heen :shock:

Hihi!! Die is inmiddels verschoond hoor ;) Kon gelukkig nog een leuke broeder vinden die het voor me wilde doen :D Als het goed is moet de lucht nu een beetje geklaard zijn :D Hoe was het breien? Nog een leuke muts gemaakt?

Vanochtend naar de tandarts geweest om mijn gebit te laten checken. Ziet er nog goed uit, heb wel advies voor nieuwe kunstgebitreiniger gehad, dus die ga ik straks maar even in het winkeltje in het tehuis halen...

Mirre
18 March 2010, 08:47
Ja, nou ik plas wel gewoon in me bed, word morgen dan wel weer door de zuster verschoond hihi ;) :mrgreen:

Maar ik ga er wel echt vandoor nu denk ik...gebeurd weinig spannends hier en ik ben moe en op, dus nog even tvkijken in bed en dan:

oogjes dicht en snaveltjes toe :mrgreen:

Hihi we blijven het erin houden ;)

@ Tessa: ronde 6 al weer meis!! Dat gaat hard zeg... :shock: Maar begrijp je gevoel, voor mij lijkt het al weer een eeuw geleden sinds mijn mk en das toch pas net iets meer als een jaar geleden. En nu kruipt de tijd weer voorbij in ronde 3 :shock:

snippie
18 March 2010, 08:55
ben geen muts hoor hihi,maar hier goed:)

knuf

Mila
18 March 2010, 08:56

Ehm niet om je onzeker te maken.... Maar bij mij is de ovu test pas de volgende dag positief... Weet niet hoelaat je de pregnyl heb gezet? Maar het heeft zeker wel even tijd nodig om te gaan werken :).

Of je test is knal posi omdat je eitjes lekker willen jumpen, nou dan krijgen ze een extra jump van de pregnyl, klusser de klus jij!!!

Ik had om 13.45 de pregnyl gezet en om 16.15 was hij knal positief! Nou ja mochten ze eerder jumpen, maandag hebben we ook gevreeen, dus zaad was aanwezig.. we hebben donderdag, zaterdag, maandag, woensdag en donderdag (vanavond) gevreeen.. dus zal goed moeten zijn mochten ze eerder jumpen.
gisterenavond was zo dom van mij :oops: Onze katten zitten altijd boven 's nachts maar niet bij ons op de slaapkamer, maar tijdens het vrijen zat er ineens een kat mij aan te kijken oeps.. een kat vergeten weg te halen :lol: weg romantiek.. vooral vriendlief had er moeite mee om de romantiek vast te houden, het koste hem daarna ook flink wat moeite ;) maar het is gelukt, maar volgens mij niet veel :?

Mirre
18 March 2010, 08:59
Haha Syl, ik herken het zo!! Van mij mogen de katten dan ook echt niet in de slaapkamer zijn!! Kijk je tijdens de sex opzij, zie je ineens van die oogjes je aanstaren!! Ja, dan lukt het niet meer hihi ;) Een keer lag mijn vriend in de slaapkamer op mij te wachten, jumpt er 1 op bed, wil die aan zijn je weet wel wat gaan ruiken :o na ja!! :shock:

Mila
18 March 2010, 09:01
Haha Syl, ik herken het zo!! Van mij mogen de katten dan ook echt niet in de slaapkamer zijn!! Kijk je tijdens de sex opzij, zie je ineens van die oogjes je aanstaren!! Ja, dan lukt het niet meer hihi ;) Een keer lag mijn vriend in de slaapkamer op mij te wachten, jumpt er 1 op bed, wil die aan zijn je weet wel wat gaan ruiken :o na ja!! :shock:

hahahahahaha dan is ook gelijk de romantiek weg ja.. ik kan dan nog wel omschakelen zeg maar, mijn vriend niet.. als we geen sex moesten hebben vanwege de eitjes dan waren we ook waarschijnlijk gestopt, maar we moesten door zeg maar.. dus was wel sneu voor hem..

snippie
18 March 2010, 09:04
hihi!!! leuk he beesten!!!
zo lagen me man en ik toen we een weekend bij mij waren(toen ik nog thuis woonde)
op de bank te vrijen en toen kwam onze hond snuffelen toen zijn we maar snel naar de slaap kamer verkast hihi!

Tessa23
18 March 2010, 09:05
Morgen meiden!

Hahahaha Ja Syl hadden wij vorige keer ,katten gaan hier ook altijd uit de slaap kamer als we willen slapen .. maar vorige keer met klussen sprong ze op theo zn rug.. haha leukkk

Ik ga weer want draai straks een keer mee als overblijf 'moeder' en eerst ff boodschappen doen..

Fijne dag allemaal!

Mirre
18 March 2010, 09:06
ah ja dat is wel sneu voor hem dan! Maar het is voor een goed doel he? ;)

Hier is het net omgekeert, voor vriendlief maakt het helemaal niets uit, roept dan naar de kat: pas op hoor, anders ga ik je swaffelen!! Hihihi. Nee, ik ben het eerder die dan totaal geen zin meer heeft. Duurt dan ook echt wel ff voordat ik weer in "da zone" kom ;)

Hahaha Tessa, sprongens ze op zijn rug!!! Hahaha dat moet een grappig gezicht zijn geweest voor jou als jij er toen onder lag :lol:

snippie
18 March 2010, 09:07
Whahahaha Sylvia :mrgreen:
Dat zou voor mijn mannetje ook echt een romantiek-killer zijn hoor, een kat die je aan zit te staren hihihi...

Sorry Snippie: ik zal jullie geen zwangere mutsen meer noemen ;) :mrgreen:

je bnet lief:D!!!!
hoe was je nacht rust lieverd

Tessa23
18 March 2010, 09:10
Hahaha jessy ik lag er onder ja.. haha.. maar dat woord ook ..swaffelen.. pfff gebruikt mijn vriend zo vaak..word er soms moe van haha.. maar nu ga ik echt! x

Mila
18 March 2010, 09:10
snippie, hahahaah ja daar zijn honden ook goed in.. dan zal ik ook gauw weg wezen jah hahahahaha

mijn vriend is werken en hij heeft beide sleutelbossen mee genomen en ik zit hier dus opgesloten :twisted: tot ong. 17.oo uur..

Mirre
18 March 2010, 09:15
mijn vriend is werken en hij heeft beide sleutelbossen mee genomen en ik zit hier dus opgesloten :twisted: tot ong. 17.oo uur..

Jeetje meis das mooi kl*te dan!! Geen reserve sluitel ergens liggen of bij de buren of zo?

snippie
18 March 2010, 09:19
oei syl wat klote!!!

nanzje
18 March 2010, 09:20
whaha swaffelen,ik heb voor mijn vriend een shirt gekocht waarop staat:ik ben de swaffelkoning :D

en over die katten,zo een knorrende kat naast je is toch best erotisch :lol:
maar wij hebben ook wel es een snuffelende hond aan de bips gehad :o .
wij gaan zowiso naar de slaapkamer omdat ik een klein nieuwsgierig mannetje van 9 heb rondlopen..en die heeft ons al es betrapt :oops:
waarop hij vroeg,mamma heb je pijn?ja zei mijn vriend met het schaamrood op de kaken,ik ben mamma ff bij dr been aan het masseren :P

Mila
18 March 2010, 09:26
nee mijn ouders hebben een reservesleutel en die zijn op vakantie...

ik heb nog steeks een flinke druk op mijn linkerkant (2 eitjes) dus denk dat ze nog niet zijn gesprongen.

jamilah, slaap jou mannetje nu hele nachten door? Ik heb de foto's gezien op je hyves wat een geweldig mannetje met zijn nieuwe 3wieler :D

Mila
18 March 2010, 09:27
oh dat lijkt me echt vervelend als je betrapt word door je kinderen.. heetf het er later nog over gehad?

Ik heb mijn ouders gelukkkig nooit betrapt, moet er ook niet aan denken :o

nanzje
18 March 2010, 09:33
oh dat lijkt me echt vervelend als je betrapt word door je kinderen.. heetf het er later nog over gehad?

Ik heb mijn ouders gelukkkig nooit betrapt, moet er ook niet aan denken :o
neej opzich niet..we hebben er ook geen aandacht verder aan besteed,ik denk als je het geobsedeert gaat uitleggen,dat het dan juist een issue word..

Mirre
18 March 2010, 09:39
wij gaan zowiso naar de slaapkamer omdat ik een klein nieuwsgierig mannetje van 9 heb rondlopen..en die heeft ons al es betrapt :oops:
waarop hij vroeg,mamma heb je pijn?ja zei mijn vriend met het schaamrood op de kaken,ik ben mamma ff bij dr been aan het masseren :P

Whahaha ja dan sta je wel even te kijken ja! Wel een goede reactie van je vriend ;)

Heb zelf mijn ouders ook wel eens betrapt toen ik klein was :? Normaal klopte ik ALTIJD. Die avond toen ik niet kon slapen dus NIET. Liep zo naar binnen en zag nog net m'n naakte pa verschrikt van m'n moeder af springen hihi. Heb geloof ik nog iets gemompeld van "ow... laat maar" en ben linea recta weer mijn bed in gedoken!! HORROR :shock:

snippie
18 March 2010, 09:42
Snippie: Tuurlijk ben ikke lief!!! :mrgreen:

Tja, mijn nachtrust was wel redelijk, maar toen ik gister lekker op tijd in me bedje kroop begon de kleine man ineens te huilen, dus toen kon ik er weer uit. Was rond half 12/12 uur. Daarna gelijk gaan pitten en werd vanmorgen om 7 uur wakker door het kleine mannetje...was een beetje aan het zeuren haha...maar ik was nog zo moe en ben nog 20 minuten blijven liggen :oops: . Ga vanmiddag wel weer tukkie meedoen met hem haha..
Maar zo meteen eerst even lekker de stad in samen...

ohh heerlijk meid!!!
het is heerlijkw eer:D!

snippie
18 March 2010, 09:44
whaha swaffelen,ik heb voor mijn vriend een shirt gekocht waarop staat:ik ben de swaffelkoning :D

:D :lol: lig helemaal dubbel hihi.
mama heb je pijn:P!

Mirre
18 March 2010, 09:47

:D :lol: lig helemaal dubbel hihi.
mama heb je pijn:P!

Hihi tja, dat zou ik misschien ook denken als ik mijn mama had horen kreunen hihi :oops: :D

Ram1988
18 March 2010, 09:48
GE-WEL-DIG al die verhalen hahaha!
Ik ga gauw even mn haar stylen (gekke krullen dr weer uit)
en dan bij een vriendin op de koffie en werkoverleg daarna!
Meisjes ik denk tot vanavond, of miss eind van de middag!1

Geniet van deze mooie dag!!

Mila
18 March 2010, 11:33
wat is het stilletjes hier.. iedereen lekker van het weer aan het genieten?
Ik kan dat helaas niet, zit hier binnne opgesloten :lol:

weet iemand of je met ovutesten kan meten wanneer je pregnyl uit je lichaam is?

snippie
18 March 2010, 11:36
wat is het stilletjes hier.. iedereen lekker van het weer aan het genieten?
Ik kan dat helaas niet, zit hier binnne opgesloten :lol:

weet iemand of je met ovutesten kan meten wanneer je pregnyl uit je lichaam is?

nee hoor snippie zit lekker binnen:)

nee meid dat kan niet.
en ovu test is geen zwangerschaps test.ook al reageerd ovu test soms wel op HCG maar daar zou ik niet vanuit gaan
knuf

Mila
18 March 2010, 11:40
snippie, ik dacht dat ovutesten reageerde op pregnyl..
ik heb namelijk net een ovutest gedaan van CB en ik kreeg een smiley..
sommige mensen testen vanaf de pregnyl elke dag om te kijekn wanneer de pregnyl uit hun lichaam is, ik ben daar ook wel benieuwd naar (ook voor een volgende keer) hoe moet ik dat doen dan?met ovu of zw testen?

snippie
18 March 2010, 11:55
snippie, ik dacht dat ovutesten reageerde op pregnyl..
ik heb namelijk net een ovutest gedaan van CB en ik kreeg een smiley..
sommige mensen testen vanaf de pregnyl elke dag om te kijekn wanneer de pregnyl uit hun lichaam is, ik ben daar ook wel benieuwd naar (ook voor een volgende keer) hoe moet ik dat doen dan?met ovu of zw testen?

meid hij reageerd er op op omdat het HCG is en wat ik al zei sommige ovu testen reageren op HCG!
mensne testen dan met een zwangerschap test! omdat het HCG is.

Mila
18 March 2010, 11:58
ok, dank je wel voor je antwoord..

snippie
18 March 2010, 12:00
ok, dank je wel voor je antwoord..

graag gedaan meissie.
snap je nu waarom ze zeggen dat ovu testen op pregnyl reageren?
dat komt dus omdat ovu testen vaak ook HCG meten:)

Mila
18 March 2010, 12:12
ja nou misschien test ik wel helemaal niet.. ze zeggen dat het 10 dagen duurt voordat het uit je lichaam is, maar de vorige goede keer (de 1ste keer pregnyl) werd ik na 9 dagen al ongesteld en dat mag niet nog een keer gebueren want dan krijg ik iets voor de ondersteuning, maar daarom wil ik eigenlijk ook weten hoelang het in mijn lichaam zit

snippie
18 March 2010, 12:19
ja nou misschien test ik wel helemaal niet.. ze zeggen dat het 10 dagen duurt voordat het uit je lichaam is, maar de vorige goede keer (de 1ste keer pregnyl) werd ik na 9 dagen al ongesteld en dat mag niet nog een keer gebueren want dan krijg ik iets voor de ondersteuning, maar daarom wil ik eigenlijk ook weten hoelang het in mijn lichaam zit

ik heb toen der tijd ook niet getest hoor.
dan krijg je denk ik bolletjes of pilletjes.
nou laten we hopen dat dit gewoon jullie maand is meissie

Mila
18 March 2010, 12:26
ik hoop het ook, maar verwacht er niet teveel van :oops:

snippie
18 March 2010, 12:29
ik hoop het ook, maar verwacht er niet teveel van :oops:

dat is juist goed dna kan je niet heeeel erg teleurgesteld worden.
ik duim en bid voor je meis!
KNUF

snippie
18 March 2010, 12:29
weet je wat ik me afvraag waar is sharon?

Mirre
18 March 2010, 12:37
Nou Jessy zit ook weer binnen hoor :D

Anwb was geweest voor m'n motor, accutje was leeg. En dan moet je daarna gelijk een rondje gaan rijden he, anders loopt ie weer zo leeg. Dus heb even een rondje De Meern - IJsselstein (vaste motor zaak) en terug gedaan. Nu weer aan het thuis werken, hoe heerlijk hihi. Kun je tussendoor dus dit soort dingen doen! Jammer genoeg morgen weer op kantoor :(

@ Syl: ik heb er helaas geen verstand van meis, maar ik wil wil je wel ffies een hart onder de riem steken. Wel moed houden hoor!! Ga heel hard duimen dat het jullie maand is deze maand. *dikke knuf*

snippie
18 March 2010, 12:48
ik ben werken dames.

KNUf

Mirre
18 March 2010, 12:48
Werk ze snippie!!

sharon_
18 March 2010, 13:22
Snippie en alle andere meiden, ik ben er wel hoor :P maar heb tegenwoordig alleen nog maar de puf om mee te lezen haha..
Maar hier gaat alles goed.. Ben weer ongi.. We hebben heel even hoop gehad omdat ik 3 dagen over tijd was maar helaas, was niks.. Dinsdag gaan we naar Dusseldorf! En woensdag na onze gyn hier in het ziekenhuis en krijg ik ook prikinstructies. Nou ben benieuwd. Kijk er best nuchter tegen aan :oops: .. Afgelopen zondag hele dag op zandvoort geweest, streetpower(auto-evenement) en me vent heeft zich ff heerlijk kunnen uitleven want die heeft daar geraced met mijn auto op het circuit en is 4e geworden van de 60 :D .. Was wel ff leuk dus, hij was 2 honderste te snel :S anders had die sobiezo een beker, naja niks aan te doen!

Hoe is het hier voor de rest met de meiden?

Snippie lekker aan het genieten van de kleine beeb in de buik? :D

Syl lekker druk aan het klussen?! Goedzo!

Babii hoe ist met jou?

Lunanoa jij schiet ook al lekker op zie ik :D en Struffle, Schorpioentje en estherh ook :D !

Tessa op naar een nieuwe ronde, en ook eventjes overtijd las ik? Wat geeft dat dan een hoop he? Hopelijk is het
deze ronde raak voor jullie.

Jamilah lekker aan het genieten van jullie kleine mannetje? Het is echt heerlijk weer om nu lekker met een kindje
buiten te zijn hihi. Leuk dat die zo trots is op zijn driewieler.

Hoe is het verder met Mrij en Becky?

ik ben er dus wel achter de schermen een beetje hihi. :)

Hedwig88
18 March 2010, 13:38
@sharon Wat leuk om te horen dat je toch nog mee leest...
Ik hoop ook dat jullie een positieve tijd tegemoet gaan :D

sharon_
18 March 2010, 13:57
Dankje hedwig :D tuurlijk lees ik nog mee hihi.. Jij schiet ook al lekker op! Geniet je een beetje van je zwangerschap? Zal vast wel ontzettend :D ..

nanzje
18 March 2010, 15:02
pfff vandaag naar dat walgelijke ggd geweest de doodgevreesde schoolarts met mijn zoontje.
dat psychologisch geblaat pffff.
ventje is volgens de statistieken te dik.bla bla bla..en dat word dan verteld door zo een burgertrutje met een spencertje wat waarschijnlijk nog maagd is en bij het word baren al onwel word..
tuurlijk het ventje heeft een buikje,maar zij deed het overkomen of ik hem de deur uit kon rollen.arme kind moest vertellen wat hij op een dag at.ik zeg tegen die griet dat het ventje 8,5 pond was bij de geboorte en altijd een bolletje is geweest.
en dat ik niet van plan ben om volgens haar statistieken te gaan leven want dat is voor hokjemensen..
toen de thuissituatie,aangezien ik dus als alleenstaande mamma bekend sta,omdat ze vader de ballen niet had om te blijven,
word al per definitie gezegd dat het kind psychologische problemen heeft of gaat krijgen.hoewel mijn zoontje een hele lieve stiefpapa heeft die in die 3 jaar meer pa voor hem is geweest dan die weggooier.
maar goed word er dus aan een ventje van 9 gevraagd of hij naar een kiddypsycho wilt.de vraagtekens vlogen over zijn hoofd heen,haha..neej zegt ie ik heb nu toch een vader..
he dat lucht op zeg..

anyway hoe is het met de ladies?

Mirre
18 March 2010, 15:03
Bah! Mijn hele haar stinkt nu naar motorolie van dat rondje rijden :(

Mirre
18 March 2010, 15:26
maar goed word er dus aan een ventje van 9 gevraagd of hij naar een kiddypsycho wilt.de vraagtekens vlogen over zijn hoofd heen,haha..neej zegt ie ik heb nu toch een vader..

Wat een lieve opmerking van je kleine vent zeg. Zette die muts vast gelijk weer op haar plaats ;) Moeten ze normale mensen ook toch niet mee lastig gaan vallen, wat een gedoe zeg! Inderdaad, ze zouden niemand in een hokje moeten plaatsen! Kan zo'n muts lekker makkelijk zeggen, achter zo'n bureautje :x

Mila
18 March 2010, 15:37
nanzje, hoezo mensen in hokjes plaatsen bah! gelukkig gaf je zoon een mooie opmerking.

sharon, leuk dat je er weer bent!
Wanneer heb je precies het gesprek?

ben hier teleurgesteld in mijn mannetje :?
hij rookte eerst 40 sigaretten per dag, maar omdat dat slecht is voor het zaad ging hij minder roken 1 pakje per dag.. prima!
Maar dat heeft hij nu nog geen maand volgehouden en hij rookt weer meer, bah!
Het enige wat hij moet doen, is minder roken en vitamine pillen slikken en dan nog lukt dat niet. Kan daar zo niet tegen, moet je eens kijken wat ik moet doen elke dag!!! Ik hou me daar toch ook aan.. MANNEN!

Mirre
18 March 2010, 15:49
He wat balen zeg Syl! Kan me je frustraties goed voorstellen, want kijk wat jij allemaal moet doen! Heb je geprobeert hier met hem over te praten? Kijken hoe jullie hem samen kunnen laten minderen?

Mila
18 March 2010, 15:56
ik praat tegen te muur.. krijg geen reactie! het enige wat hij kan kan zeggen: ja het is stom van mij...
pfff ben gewoon kwaad, dus kan beter even niet praten nu!

Tessa23
18 March 2010, 16:02
Nanzje wat een trut dan!

Syl , klote is dat he als ze dan niet willen minderen!!

Sharon , fijn dat je nog mee leest..succes met de gyn enz!!

Ik ben vandaag overblijf moeder geweest..hahaha was echt leuk , bij groep 1 en 2.. nu worden dinsdag en donderdag mijn vaste dagen..

Mirre
18 March 2010, 16:03
Tegen ons of tegen hem? ;)

Hier mag je je woede wel uitten hoor meis, als dat je helpt *dikke knuf*

nanzje
18 March 2010, 16:07
ik was ook heel trots op hem :D
balen he syl!maar denk dat vrouwen uberhaupt meer bezig zijn met zwanger worden als mannen...
mijne was voor de mk ook zo laconiek,werd je zoo moe van nu erna is hij af en toe te fanatiek,haha..
maaruh welke vitamine pillen helpen erbij?aangezien de zwemmertjes van mijn mannetje met minder als normaal zijn

Babii
18 March 2010, 16:58
Hey meiden,

Ik ben hier binnenkort ietsje minder. Manlief en ik hebben een ander huisje gevonden voor een veel goedkopere prijs.

We moeten dus druk inpakken en het huisje opknappen.... Het is wel nog even afhankelijk van de borg, moet mooi 2 maanden borg even ophoesten...

Maar het internet zou dan ook overgezet moeten worden en dat houdt in dat ik er even niet ben.

Heb nog niet bijgelezen, want ben een beetje druk :oops:

Tessa23
18 March 2010, 17:03
Ooo Kim fijn dat jullie ander huisje hebben! Hopen dat de borg dat niet zo hoog is.. Zal je wel missen hoor op t forum ;)

Mila
18 March 2010, 17:12
kim, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!

jessy, ik was boos op hem, maar is nu wel weer gezakt!

nanzje, wij hebben ook een MK gehad en ookal wil hij dat nooit meer meemaken, hij denkt dat het niets te maken heeft met een paar sig. meer of minder.

Babii
18 March 2010, 17:15
Haha Thanks meiden, maar ben sowieso overdag denk wel @ forum... stiekem vanaf me werk ;)

@ Syl, veel klusplezier nog meis!!

Mila
18 March 2010, 17:16
we doen ons best vanavond nog een keer ;)

nanzje
18 March 2010, 17:21
we doen ons best vanavond nog een keer ;)
Have Fun!

Babii
18 March 2010, 17:32
Goed zo Syl, have fun!!!

All,

Ben zo veranderlijk als het weer haha, maar goed.

Deze maand slik ik de pil nog, ik ga echt niet een jaar pillen, sorry..... ga gewoon lekker wachten en kijken. Als je weet wat voor bijwerkingen ik allemaal weer heb. Het begint gewoon weer. Zie wel of me lichaam gaat werken, in ieder geval geen ovu testen, niet temperaturen en geen pil haha. Maar slik hem deze maand trouw af :D.

O ja, me zusje (19 jaar) woont bij de ouders van haar vriend, kleine woning van 60m2. Azo ouders en een vriend...

Toen ze hoorde dat ik zwanger wilde raken toen kwam zij een week later: wij ook!

Nou na een maand zei der vriend ga maar weer aan de pil, wil geen kind. Je bent lui, weigert te werken en hebt geen opleiding (ze zat alleen maar op de bank te roken).

Nou zij weer aan de pil, maar ik geloofde er al niks van, want ze kwam steeds met rot opmerkingen van: mijn lichaam werkt wel, ben toch sneller zwanger, weet niet of jij nog zwanger wordt...... Fijn he zo een zusje ;).

Maar goed, vandaag verteld ze doodleuk: IK BEN ZWANGER, ja sorry Kim het was zomaar door me pil......

En ik echt, geloof er geen zak van! Niks door de pil, je hebt die hele pil niet geslikt (weet het zeker) want ze wist toch zo goed dat der lichaam op ent op werkt en ze is altijd netjes ongi ;).

Maar goed, heb der met veel pijn in me hart gefeliciteerd. Deze meid is namelijk nog een kindje..... Echt een kindje. Ik hou van der, maar ze kan de verantwoording niet aan. Ze komt er nog wel achter als ze nachtenlang op moet en bovendien wil der hele vriend geen kindje :(. Vindt dat wel erg sneu voor der, maar dat wist ze.... Hij geeft het niet voor niks aan!!!

Maar goddamn, want kwam dit hard aan... :( En dan ook nog zeggen, ik zei toch dat ik eerder zwanger was. Is het een wedstrijd? Het gat hier verdorie om een NIEUW LEVEN!!!!

Knuffel voor iedereen!

nanzje
18 March 2010, 17:44
och babii,dat soort mensen heb je niet nodig en dan is het notabene je zusje!
soms kunnen situaties zo oneerlijk zijn!

Mila
18 March 2010, 18:08
he verdorie kim, wat is het soms allemaal oneerlijk he?!

18 March 2010, 18:28
Jeetje kim je zusje zwanger ....
Die 'strijd' ken ik, mijn schoonzusje voert hem ook. Moet ze lekker doen, ze heeft zichzelf er waarschijnlijk harder mee als mij.
Jammer dat er nog geen handje,kusje,gefeliciteerd .. zelfs geen lachje af kon toen wij vertelde dat ik zwanger was.
Je moest die opluchting zien toen ze hoorde dat het niet goed was ... jemig, triest dat soort mensen!
Die zijn dan 'volwassen'?????

Babii
18 March 2010, 18:55
Ja inderdaad Essiee, vreselijk zulke mensen. Kijk ze vindt een baby lief en leuk, maar mijn zusje vergeet alle andere dingen die erbij horen ;).

De verantwoordelijkheid bijv. Ach ze zoekt het maar uit, heb der gefeliciteerd!!!

snippie
18 March 2010, 18:58
syl lieverd snap je woede.

Sharon lieverd!!! je weet he!als je vragen heb over het traject ben der voor je:)!
had je al gesmst en op msn gesproken;)!
Mara wilde nog even zeggen ben trot op je dat je er positief tegen over staat!

Babii gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje:)
gaat vast lukken.

Maar meid wat klote zeg van je zusje!bah zeg is toch geen wedstrijd!!gatsie!!!

Essie bah zeg!!! kan daar zo slecht tegen

18 March 2010, 18:59
Ja inderdaad Essiee, vreselijk zulke mensen. Kijk ze vindt een baby lief en leuk, maar mijn zusje vergeet alle andere dingen die erbij horen ;).

De verantwoordelijkheid bijv. Ach ze zoekt het maar uit, heb der gefeliciteerd!!!

Zo is het!
Bij mn schoonzusje is het hebbenhebbenhebben. Als mr en beter als een ander.
Tja en is dat een baby (die geen baby blijft) .... dan is dat zo!!

Ik zie net dat het zoontje van storm hetzelfde heet als mijn paaaaaard, haha! Grappig!

Ojaaaa kim, nieuw huisje. Gaaf joh, vertelvertel!

nanzje
18 March 2010, 19:46
ach ik kreeg van mijn schoonzusje (die ook bezig is) de opmerking.
och,maar jij hebt toch al een kind :o
en na de mk was haar reactie.je was toch nog maar 7 weken is nog niks..

dus rotte appels heb je overal,,helaas!

Babii
18 March 2010, 21:36
Ja hoor Jamilah, dat weet ze al vanaf het begin. Ze heeft er nooit belangstelling voor getoond. Enige opmerking die ik vandaag nog erachteraan kreeg:

dan doe je toch ivf, dan ben je binnen no time zwanger.... Hallo???? Enig idee wat dat traject inhoud, en het hoeft niet raak te zijn hoor.....

Vermoeiend persoon :oops:

@ Essiee, nou het is een mooi huisje :D. 3 slaapkamers waarvan ik al een babykamer op het oog heb :oops: (dromen mag natuurlijk altijd).

En verder is het in Culemborg (Gelderland dus).

Tessa23
18 March 2010, 22:21
Kim , wat een klote opmerkingen van je zusje zeg.. bah..

Ik ben net thuis.. ff avondje bij vrienden geweest.. en theo is nog werken dus ga lekker op tijd bedje in.. tegen 12 en dan haha

snippie
19 March 2010, 06:50
Goede morgen dames!!!!

En idd Babii ivf hoeft niet te betekenen dat het meteen raak is!
ik las zelfs laats een artikel dat het vaak pas raak is tussen de 2 a 4 behandelingen!
dus je zit maar weer

Ram1988
19 March 2010, 07:40
Nou werkelijk, Kim als t mijn zusje was geweest had ik dr ws wat aangedaan!
Wat een klote opmerkingen zeg, bah!!

Goeiemorgeee trouwens ;)
ik ga s ff in mn huis aan de gang :mrgreen:

Free
19 March 2010, 07:44
Goedemorgen meiden!!

Kim, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!!
En wat een opmerkingen zeg van je zusje..... Net was esther zegt, ik zou haar ook wat aan doen als t mijn zusje was.. :$

Is hier verder nog wat gebeurt??? Heb weinig opgeslagen van wat geschreven is...

Hier komen vanmorgen alle spulletjes voor Uk :D Heb er zin in, alleen jammer dat we niet gelijk kunnen gaan opzetten, kamertje is nog steeds een dikke bende :( Maargoed, t weekend komt er aan en Chris is vandaag ook vrij.. :D Komt vast goed :D

Liefs Mayella

19 March 2010, 07:47
Goeiemorgen meideeeeeeeen!

Gaaf joh kim jullie nieuwe huisje!!

Mayella, woeeh leukleuk alle spulletjes .. lekke aan de gang het weekend dus!

Es hoe gaat het met jooooou? Spreekje veel te weinig!

snippie
19 March 2010, 07:49
mayella wat leuk:)!

Ram1988
19 March 2010, 08:00
Goeiemorgen meideeeeeeeen!

Gaaf joh kim jullie nieuwe huisje!!

Mayella, woeeh leukleuk alle spulletjes .. lekke aan de gang het weekend dus!

Es hoe gaat het met jooooou? Spreekje veel te weinig!

Jaa goehoedddd alleen last van mn rug, maar verder goed!! :mrgreen: en met oe??

Mila
19 March 2010, 08:02
kim, klinkt leuk zo'n huisje..mijn oom woont in culemborg.

hier zittten onze gymnastiekoefeningen er weer op ;) Nu weer op het wachtbankje!
fff best wel weer spannend.. de vorige ker werd ik 9 dpo ongesteld, dus vanaf dan is het spannend.

Ram1988
19 March 2010, 08:05
ik duim voor je sylvia :mrgreen:

snippie
19 March 2010, 08:09
Ik duim ook voor je syl!!!
KNUF

Tessa23
19 March 2010, 08:16
Mayella , leuk joh alle spulletjes!!

Syl , wachten duurd dan echt lang he , zal voor je duimen , zit je vandaag niet opgesloten ? haha

Beebie25
19 March 2010, 08:28
Jeetje kim wat erg zeg.....dat doet hartstikke pijn verschrikkelijk!!
Mijn zusje was ook zwanger, inmiddels moeder van een dochter ze was 20 jaar oud....ik baalde ook als een stekker toen ze het vertelde, was ook door de pil heen!

De wereld is soms gewoon zo oneerlijk maar daar moeten we mee dealen.
Overigens zijn hun ook echt zo van wij moeten alles eerst en beter als de rest ook de constante vergelijking van wij hebben dit dat is beter dan jullie zelfs als wij een nieuwe auto kopen doen hun het ook alleen dan groter...echt een hekel aan zulke mensen....tis dat het mn zusje is maar anders....pfff

Leef met je mee meid....ook jou tijd komt ;)

Tessa23
19 March 2010, 08:38
Ik ga maar eens even wat doen , ff lekker douchen en dan boodschappen doen.. fijne dag meiden!

Mirre
19 March 2010, 09:32
Goedemorgen allemaal!!

Kim gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!! Blijven jullie wel in dezelfde buurt wonen, of gaan jullie ergens anders heen? Ow, lees nu net Culemborg ;) Eindje de andere kant op dus :D

Sorry maar wat een kinderachtige streek van je zusje... En dan ook nog tegen de wens van haar vriend in. Ik hoop maar voor haar dat haar vriend nu bij haar blijft en het kindje zijn papa blijft kennen, want er zijn er genoeg die dan de benen nemen. En inderdaad, het is toch !@#? geen wedstrijd? Ik voel met je mee meis, kan me voorstellen dat je het hier heel erg moeilijk mee hebt. Hopelijk is het slikken van de pil nu een kick-start voor je lijf en ben je snel zwanger!! Ik blijf hopen en duimen hier!!

@ Essiee: bij jou dus ook al zo iemand meid... Hebben hebben hebben, bah! Dat zijn van die mensen die kinderen nemen, in plaats van kinderen krijgen. Bah bah!

@ Syl: ik hoop dat het raak is meissie!! Duim duim duim...

19 March 2010, 09:35
Es, Fijn joh! Hier ook alles ok hoor :mrgreen:

Syl, spannendspannend ...

Mannetje gaat straks het geld voor de ovutesten overmaken .. volgende week daar maar eens mee aan de slag dus :? :lol:

Ram1988
19 March 2010, 10:05
Es, Fijn joh! Hier ook alles ok hoor :mrgreen:

Syl, spannendspannend ...

Mannetje gaat straks het geld voor de ovutesten overmaken .. volgende week daar maar eens mee aan de slag dus :? :lol:

en dan maar duimen dat t voor jullie heeeeel snel weer raak is!! :mrgreen:

19 March 2010, 10:12
Aaaah lieeeeef!
We hopen het ook, gaan iig super hard ons best doen :lol: :mrgreen:

19 March 2010, 10:36
Poeh ik vloei nog steeds ... (zoals we dat dan zo netjes noemen he :lol: )

Hedwig88
19 March 2010, 11:09
babii.... Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje :D
En wat een rotopmerkingen heb jij gekregen zeg, ik snap niet dat ze geen rekening houdt met jullie!

Essie... Ik hoop dat het snel raak is bij jullie:D Goed jullie best doen he :P

Hoe is het met de rest? Snippie bijna echo ofniet :D

Beebie25
19 March 2010, 12:14
Ja, hier gaat alles goed hoor....wel last van buikpijn en kan niet echt plaatsen wat voor buikpijn :? very strange....volgens de ovu testen heb ik mn ei nog niet gehad...ben erg benieuwd dus

Mila
19 March 2010, 13:24
tessa, nee vandaag zit ik niet opgesloten ;) heb net al vergadering gehad op het werk en ga zo naar mijn zusje (die s in het huis van mijn ouders, want die zijn op vakantie) om daar te eten en vanavond verjaardag.

Ik heb toch besloten wel te testen omdat ik wil weten hoelang de pregnyl in mijn lichaam zit, dit is ook erg handig om te weten voor de volgende keer!
Vandaag dus een ovutest en zwtest gedaan.. de ovutest is nog wel positief, maar veel minder positief dan woensdag.. de zwtest heb ik net gedaan, dus niet met ochtendurine en die is licht positief.

Wanneer is de pregnyl uit mijn lichaam? als de zw test negatief is?

snippie
19 March 2010, 13:47
tessa, nee vandaag zit ik niet opgesloten ;) heb net al vergadering gehad op het werk en ga zo naar mijn zusje (die s in het huis van mijn ouders, want die zijn op vakantie) om daar te eten en vanavond verjaardag.

Ik heb toch besloten wel te testen omdat ik wil weten hoelang de pregnyl in mijn lichaam zit, dit is ook erg handig om te weten voor de volgende keer!
Vandaag dus een ovutest en zwtest gedaan.. de ovutest is nog wel positief, maar veel minder positief dan woensdag.. de zwtest heb ik net gedaan, dus niet met ochtendurine en die is licht positief.

als je zw test negatief is :is de pregnyl uit je bloed dus de hcg!

Mila
19 March 2010, 14:03
ok, thanks.. ik zat net op je babysite. wat een mooi ontroerend nummer heb je erop! Ook al geloof ik zelf niet, ik vind het een mooi nummer! wil je me nog even je ww mailen.

snippie
19 March 2010, 14:10
ok, thanks.. ik zat net op je babysite. wat een mooi ontroerend nummer heb je erop! Ook al geloof ik zelf niet, ik vind het een mooi nummer! wil je me nog even je ww mailen.

dank je meissie dat word wss het liedje voor de doop:)
tuurlijk mag je me ww:)

Tessa23
19 March 2010, 14:12
Snippie mag ik je ww ook ? Kan ik ook even kijken!

Pff saai weer zeg..geen zonnetje.. t is niet koud dat dan weer niet.. haha

sonja2009
19 March 2010, 14:39
snippie mag ik ook het ww

Mirre
19 March 2010, 14:41
Jaaa Snippie!! Ik ook ik ook!! Kan ik berichtje schrijven in je gastenboek :D

Babii
19 March 2010, 14:52

Meis,

het heeft echt totaal geen nut om nu elke dag een zwangerschapstest te gaan doen. Weet niet of je dat van plan was, maar ik zou rond 5 DPO eens testen... Dan ben je 7 tot 8 dagen na de Pregnyl. Bij mij was hij dan altijd negatief ;)

Mila
19 March 2010, 15:24

Meis,

het heeft echt totaal geen nut om nu elke dag een zwangerschapstest te gaan doen. Weet niet of je dat van plan was, maar ik zou rond 5 DPO eens testen... Dan ben je 7 tot 8 dagen na de Pregnyl. Bij mij was hij dan altijd negatief ;)

ja dat is idd ook waar.. vanacht mijn eisprong gehad, dus vandaag is de dag van de eisprong dan is morgen dpo 1, dan test ik woensdag nog wel eens!

Mila
19 March 2010, 16:24
ik heb een discussie met mijn zusje, wie kan ons antwoord geven :D

vanaf wanneer in de zwangerschap moet je oppassen met bepaalde voeding:
1. vanaf wanneer het kindje met de navelstreng met jou verbonden is
2. vanaf de NOD
3. vanaf de eisprong.

Ik zeg 1 of 2 en mijn zusje zegt 3..
Ik zit hier namelijk lekker gerookte spek te eten en vandaar dus nu die discussie!

Mirre
19 March 2010, 16:29
Zo ver ik weet vanaf 1 meis. Daarvoor is de bevruchte eicel nog niet gekoppeld met jouw bloedbaan, waardoor wat je eet of drinkt nog geen kwaad kan / geen invloed heeft.

Mila
19 March 2010, 16:39
Precies dat dacht ik ook, met dezelfde reden als wat jij zegt!

snippie
19 March 2010, 16:54
ik zelf zou sowiezo al vanaf nod doen
maar dat ben ik.
gyn zegt niet voor niets zodra je weet dat je zwanger bent er naar leven

Tessa23
19 March 2010, 17:16
Tja ik weet het niet zo goed syl , als ik mijn eisprong heb gehad tot aan nod doe ik er niet zoveel mee zelf..

Morgen gaan we lekker naar de kroeg.. lekker een wijntje voor mij dus.. mijn eisprong is er nog lang niet!

Ram1988
19 March 2010, 17:23
Meisjes je kunt niet overal rekening mee gaan houden...
Anders ben je half invalide als je zwanger bent (naar mijn mening) ;)

snippie
19 March 2010, 17:24
Meisjes je kunt niet overal rekening mee gaan houden...
Anders ben je half invalide als je zwanger bent (naar mijn mening) ;)

doe ik ook niet hoor meissie:)!
maar het scheeld sowiezo dat ik niks hoef te laten staan:)

Ram1988
19 March 2010, 17:26
Dat scheelt idd... maar je moet ook nog blijven genieten (vind ik :mrgreen: )
Kijk, roken en rauw vlees enz vind ik echt not done... maar ik drink soms echt wel teveel cola/koffie op een dag... maar goed dan bv een andere dag weer wat minder

Tessa23
19 March 2010, 17:28
ja dat zou ik ook wel doen hoor estherH denk ik.. drink dan geen koffie hoor maar veel thee

snippie
19 March 2010, 17:29
Dat scheelt idd... maar je moet ook nog blijven genieten (vind ik :mrgreen: )
Kijk, roken en rauw vlees enz vind ik echt not done... maar ik drink soms echt wel teveel cola/koffie op een dag... maar goed dan bv een andere dag weer wat minder

Meissie ik geniet vol op dat doe ik al bijna 5 jaar hihi:)dus ook die 2jaar dat het niet lukte zwanger te worden.
ik lust geen cola en geen koffie:P!

Bati
19 March 2010, 17:53
Hallo meiden,

wilde jullie ff een fijn weekend wensen.
Verder niks speciaals!
Dikke knuffels!

snippie
19 March 2010, 17:55
jij ook fijn weeken ankie!
knuf

jorina
19 March 2010, 17:56
je zegt wel rood vlees maar wat dacht je van alcohol dat vind ik veel erger dan rood vlees hoor
vroeger kende ze alleen de regels alcohol en roken not done en de rest met mate
vraag maar eens aan je moeder
ik heb hier een boek liggen uit '80 van lennard nilson daar word niet gesproken over rood vlees ed
terwijl het vlees nu in vergelijking met toen aan zoveel strenge eisen moet voldoen voor het berhaupt in Nederland in de schappen mag liggen

en jullie zijn allemaal gezond ter wereld gekomen

niet dat ik het eet hoor maar bij thomas ben ik wel een keer de fout in gegaan dat ik al halverwege een broodje carpaccio was :D

jorina
19 March 2010, 17:56
iemand al weer iets van thyra gehoord trouwens ?

Bati
19 March 2010, 17:57
nog een tip: (die jullie allang weten ofcourse :oops: ) Als je zwanger bent: geen kattenbak schoon maken!

snippie
19 March 2010, 17:59
nog een tip: (die jullie allang weten ofcourse :oops: ) Als je zwanger bent: geen kattenbak schoon maken!

weten we al maar maak hem wel schoon!!!
met mond kapje en handschoenen

Free
19 March 2010, 18:00
Hier werkt nog wel eens 1 van de poezen wat uit de kattenbak... Trek dan hh handschoenen aan en ruim t dan wel op.. Om nou te wachten tot Chris thuis komt gaat me te ver.. Raak t ja met mn handen niet aan, en als t om geur gaat... Nouw die is sowieso af en toe wel in huis te ruiken.. (wanneer de rode uitgebreid toilet heeft gehad... Jeuj wat kan die soms lang bezig zijn en stinken :shock: )

Bati
19 March 2010, 18:01
hahah, ja mayella. dat klopt! Ze kunnen soms behoorlijk stinken hihi!
Ben weer foetsie!
doeiii

snippie
19 March 2010, 18:02
Hier werkt nog wel eens 1 van de poezen wat uit de kattenbak... Trek dan hh handschoenen aan en ruim t dan wel op.. Om nou te wachten tot Chris thuis komt gaat me te ver.. Raak t ja met mn handen niet aan, en als t om geur gaat... Nouw die is sowieso af en toe wel in huis te ruiken.. (wanneer de rode uitgebreid toilet heeft gehad... Jeuj wat kan die soms lang bezig zijn en stinken :shock: )

jah dat vind ik dus ook!
ga echt niet zitten wachten tot man lief thuis is met drollen scheppen.
nee en idd ik raakte voor dat ik zwanger was sowiezo niet de poep met me handen aan.
maar goed en waste ze sowiezo twee keer goed

snippie
19 March 2010, 18:03
woensdag ook meteen bloedprikken om te kijken of ik die ziekte misschien allang heb gehad

snippie
19 March 2010, 18:03
woensdag ook meteen bloedprikken om te kijken of ik die ziekte misschien allang heb gehad

woon al me hele leven met katten namelijk

Free
19 March 2010, 18:04
dat deed ik idd ook al niet.. Gebruikte laatste jaren al wel handschoenen.. En zoals in de tuin gaat t ook om de drollen, en dan handschoenen aan.. Dus ach heb zoiets van overdag kan t dan ook wel met handschoenen.. Toch ?? :D

We hebben hier net de muren geverfd, en dan kunnen we morgen gaan opbouwen :D nu al zin in.............

snippie
19 March 2010, 18:08
dat deed ik idd ook al niet.. Gebruikte laatste jaren al wel handschoenen.. En zoals in de tuin gaat t ook om de drollen, en dan handschoenen aan.. Dus ach heb zoiets van overdag kan t dan ook wel met handschoenen.. Toch ?? :D

We hebben hier net de muren geverfd, en dan kunnen we morgen gaan opbouwen :D nu al zin in.............

jah handschoenen kan best:)!

wow jij hebt hard gewerkt:)
wat leuk meid!!!

19 March 2010, 18:11
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:

sonja2009
19 March 2010, 18:12
sylvia het is vanaf dat je kindje met je bloedbaan verbonden is dat is geloof ik na 4 weken zwangerschap

Ik doe helemaal niet meer de kattenbakken legen dat mag alex nu lekker doen dat is het enige wat hij hoeft te doen dus

snippie
19 March 2010, 18:16
sylvia het is vanaf dat je kindje met je bloedbaan verbonden is dat is geloof ik na 4 weken zwangerschap

Ik doe helemaal niet meer de kattenbakken legen dat mag alex nu lekker doen dat is het enige wat hij hoeft te doen dus

hihi:)!
helemaal verschonen doet me man maar poep scheppen doe ik lekker zelf.
hihi!

19 March 2010, 18:18
Ieeewl al die vieze poep verhalen van julliee :lol:
Ik ben absoluut niet van de katten, dus dat 'probleem' hebben we hier niet ;)

snippie
19 March 2010, 18:20
Ieeewl al die vieze poep verhalen van julliee :lol:
Ik ben absoluut niet van de katten, dus dat 'probleem' hebben we hier niet ;)

hihi:)

weet je wat mooi is!
mijn man moest vroeger ook helemaal niks van poezen hebben.
stink beesten noemde hij ze !
en nu is hij helemaal verliefd op ons poesje:)!

19 March 2010, 18:24
hahaha .. ik zeg nikss. Kan ze echt schieten, verschrikkelijk.
Opzich kan ik me dat idd wel voorstellen, ik ben altijd heeeeeeeeeeeeeeeel bang geweest voor honden.
Tot ik helemaal verliefd werd op de puppy van mn tante, sinds dien ben ik helemaal weg van honden en hebben mn ouders zelfs een hond (gehad).

Maar volgens mij veranders mijn gevoel voor katten echtniet :? :lol:

sonja2009
19 March 2010, 18:25
ik ben helemaal gek op dieren maakt niet uit wat het is want we hebben ook 2 leguanen

19 March 2010, 18:27
het gekke is dat ik eigenlijk ook alleen absoluut niet van katten hou

snippie
19 March 2010, 18:29
Opzich kan ik me dat idd wel voorstellen, ik ben altijd heeeeeeeeeeeeeeeel bang geweest voor honden.
Tot ik helemaal verliefd werd op de puppy van mn tante, sinds dien ben ik helemaal weg van honden en hebben mn ouders zelfs een hond (gehad).

hihi dat zei me man ook! :P!
maar ach meid ieder zijn ding toch:)

ik ben ook gek op honden had samen met mijn moeder een dalmatieer:)
die woont nu lekker bij me moeder en haar nieuwe man!

19 March 2010, 18:31
Zo is dat snippie.
Ik hoorde ook zooo vaak, getver die vieze stinkpaarden van je. Maakt ht uit, zelf vond/vind ik het heerlijk!

Babii
19 March 2010, 18:38
Ben gek op me katjes, dat heerlijke knuffelen van ze! En katten zijn onwijs schoon op zichzelf he :D.

En ben ook helemaal gek op me hondjes :D.

sonja2009
19 March 2010, 18:39
en essie weet je wat het gekke is mijn katten zitten altijd liever bij iemand die niet van katten houd dan iemand die gek op ze is vreemd he

19 March 2010, 18:42
en essie weet je wat het gekke is mijn katten zitten altijd liever bij iemand die niet van katten houd dan iemand die gek op ze is vreemd he

hahahahaha echtwaar!?

Lunanoa
19 March 2010, 18:44
Doen die van mij idd ook. Ze gaan altijd bij mijn moeder zitten, die begint dan meteen te krijsen :lol:

Kon steeds niet op het forum komen :S En kwam ik erop, kon ik niet posten. Hopen dat dit bericht aankomt (A)

Babii
19 March 2010, 18:49
Jeetje ik word gestoord van die spammers zeg... :roll:

sonja2009
19 March 2010, 18:50
ja vooral me jongste kat tijgertje die kruipt helemaal op je schoot en ze komt elke keer terug als je haar wegstuurd

snippie
19 March 2010, 19:01
ja vooral me jongste kat tijgertje die kruipt helemaal op je schoot en ze komt elke keer terug als je haar wegstuurd

lief he:)!!!
mijn kat kwam vanmiddag tegen me buik aan liggen toen ik ging slapen:)

Lunanoa
19 March 2010, 19:07
Ze zeggen dat katten het heel erg aanvoelen met zwangerschappen.

Ons oudste kat begon met sproeien sinds de zwangerschap :? Heeft mij zelfs een keer over de buik gesproeid :shock:
Op internet opgezocht & blijkt dat katten dus gestresst kunnen worden van gezinsverandering. Moest extra aandacht geven. Heeft gewerkt :? Tot nu toe... :lol:

snippie
19 March 2010, 19:09
Ze zeggen dat katten het heel erg aanvoelen met zwangerschappen.

Ons oudste kat begon met sproeien sinds de zwangerschap :? Heeft mij zelfs een keer over de buik gesproeid :shock:
Op internet opgezocht & blijkt dat katten dus gestresst kunnen worden van gezinsverandering. Moest extra aandacht geven. Heeft gewerkt :? Tot nu toe... :lol:

ohh mijn kat krijgt nog steeds even veel aan dacht hihi:)!
wel grappig de avond voor dat we gingen testen was ze heel wilt en mauwen en zo hihi.
viel ons zo op!

Lunanoa
19 March 2010, 19:14
haha cool!

Die van ons kreeg ook al genoeg aandacht hoor :P Maar even wat extra aandacht :D

snippie
19 March 2010, 19:34
haha cool!

Die van ons kreeg ook al genoeg aandacht hoor :P Maar even wat extra aandacht :D

hihi:)!tuurlijk kreeg die al aandacht :)

Thyra
19 March 2010, 19:37
heeej meiden,

ben ik weer ;) lees wel mee hoor iedere dag maar zeg niet altijd wat..

Ik zie wel dat we hier op t forum erg van de katten zijn.

snippie herkenbaar, die van mij slapen ook inens erg tegen mn buik aan, vooral de kleinste die is altijd zo speels en is ineens niet meer bij me weg te slaan.

t bruine bloed is hier nu ook helemaal weg en mn tieten ontploffen, en voelen erg 'blauw' aan zeg maar.
had ik al verteld dat ik met 7 weken voor een echo mag?

sorry als ik in herhaling val maar vergeet vanalles :oops:

Bati
19 March 2010, 19:56

Je kunt ze wel schieten? dat is ook onaardig.
Kan begrijpen dat niet iedereen katten leuk vind, maar zoiets zeggen vind ik ook een beetje raar???
Mja, zo denk iedereen er natuurlijk anders over.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel erg veel van katten hou. Ik heb er zelf 2. Ik vind honden ook lief etc. Ik ben wel een dierenpersoon. Tuurlijk vind ik sommige dieren wat minder. Ik vind paarden ook lief, maar ook erg groot en een beetje bang ervoor. Maar dan zal ik niet nu zeggen ik kan ze wel schieten. Nee eg niet.
En dit is niet flauw bedoelt, maar ook gewoon mijn mening. :oops:

snippie
19 March 2010, 20:07
Thyrs wat fijn dat alles goed gaat!en fijn en echoet 7weken!
Ikke ook:)!
Knuf

Lunanoa
19 March 2010, 20:12
Fijn dat het goed gaat Thyra, goed kwalen dus ;) Goed teken.
Fijn dat je met 7 weken voor echo kan!

Over die dieren: Ik heb zware hekel aan honden :P Dus kan me wel vinden in dat "schieten" :lol:

snippie
19 March 2010, 20:16
Als je idd zo'n hekel hebt aan sommige dieren kan ik het begrijpen hoor.
Knuf

Lunanoa
19 March 2010, 20:26
Ja toch? Ieder z'n ding :D

Roxy
19 March 2010, 20:29
Ik heb niet alles terug gelezen.. zo veel!! Ik zag wel iets over dieren.. ik ben geen kattenpersoon! Ik vind ze bij mn vriendin thuis heel lief maar zelf hoef ik ze niet, elke kat die bij mij op schoot komt zet zn nagels in mn benen, dat doet gewoon pijn!
Wij hebben sinds een half jaar een franse bulldog, een kleine meid.. zo'n lief beestje, ligt het liefste de hele dag tegen me aan of op schoot te slapen.. mn ouders noemen zichzelf opa en oma van 'onze kleine meid'. :)

Thyra
19 March 2010, 20:29
ja hoor lun, ik vind ook niet ieder dier leuk ;)

Thyra
19 March 2010, 20:30
meiden, ik ga samen met mn mannetje tv kijken.
fijne avond allemaal, en weltrusten straks!!!

liefs

Bati
19 March 2010, 20:30
Ja toch? Ieder z'n ding :D

iedereen zijn eigen mening :mrgreen:

Lunanoa
19 March 2010, 20:35
Fijne avond Thyra!

Bati
19 March 2010, 20:39
Hoe is t eigenlijk met jouw luna?

Bati
19 March 2010, 20:47
hmmmm iedereen is al weg....tja t is weekend.
Nou dat ben ik ook maar foetsie!
Nogmaals fijn weekend
Liefs

Lunanoa
19 March 2010, 20:50
Goed hoor. Vandaag bijna 4 uurtjes gewerkt maar, onwijze rugpijn. Hoop dat ik het nog eventjes volhoud... Werk nog alleen mijn min. uren & dat zijn er 14,5.

Net weer vt gekotst opeens :? Snap er niks van :lol: Niet erg prettig van mn strot brand nu kapot van het maagzuur, heb hier zoiezo al vet last van maar na het kotsen is het niet te doen.
Heb hele zware pillen gekregen ervoor, maar er staat in de beschrijving dat er niet bekend is wat het met het kind doet :? Ook staat er in dat je het alleen moet nemen als de lasten voor de moeder erger zijn dan voor het kind. Gmrpf. Die slik ik dus niet.
Maandag maar ff overleggen met de verloskundige.

Voor de rest gaat het super :D Ik geniet van ons lieve ventje in mijn buik & ik kan echt niet wachten tot we hem in ons armen mogen sluiten. Als ik dit schrijf, begin ik ook te janken :lol: :oops: Ja tis heel erg hahaha.
Maar het is zo'n groot wonder & elke dag is weer z mooi met ons ventje. Kan me nu al geen leven meer zonder bedenken......

Bati
19 March 2010, 20:58
@ Luna: geniet er lekker van. Hopelijk was dit dat je laatste " kotservaring"!
Nog een paar weekjes en dan zal t zo ver zijn! SPANNEND!
Dikke knuffel

snippie
19 March 2010, 21:00
Lun een brok in me keel als ik lees hoe je dat beschrijft hoe prachtig mooi is dat zeg!
Knuf

jorina
19 March 2010, 21:01
haha lun ik snap je helemaal hoor
als ik er aan denk dat er binnenkort weer een klein hummeltje ligt te slapen op mijn buik (niets ten nadele van thomas maar die doet dat niet meer :D word ie veel te groot voor ;) )kan ik ook wel janken
ik vond dat heerlijk blote buik en dan zo'n klein bloot ventje dat lekker ligt te slapen op je buik zal straks wel anders zijn aangezien deze komt als de herfst zijn intrede maakt maar daar vinden we wel weer wat anders op

hier ook geen kattenliefhebber hoor geen hater maar moet ze ook zeker niet in huis hebben
een hondje lijkt me wel leuk maar daar hebben we gewoon geen tijd voor

Lunanoa
19 March 2010, 21:03
Het zal de laatste kotservaring wel niet zijn :lol: Maar agh, het went. Het is gewoon de normaalste zaak van de wereld om te kotsen voor een zwangere vrouw :lol: Nouja, niet voor iedereen natuurlijk :P

Lief van je Snippie :oops:

Wat heerlijk om dat te lezen Jorina. Wat kan het leven toch mooi zijn.. Zwijmel, slijm, zwijmel....... :roll:

jorina
19 March 2010, 21:08
ik kon daar echt van genieten deed het ook iedere dag een uurtje
gewoon stom zitten en lekker naar hem kijken
heb dat echt volgehouden tot ongv een half jaar

Lunanoa
19 March 2010, 21:11
Oh heerlijk Jorina...

Ik heb dat al met de kindjes op het kinderdagverblijf.. Moet je nagaan als het van jezelf is...

Kan ook uren fantaseren over ons ventje, hoe hij eruit gaat zien, op wie hij lijkt & wat voor persoonlijkheid ons ventje heeft. Geweldig...

Lunanoa
19 March 2010, 21:44
Ben weg. Zo beroerd als een hond. Zo maar weer boven de pot gok ik :?

Fijne avond dames!

snippie
19 March 2010, 21:50
Geweldig jullie verhalen! Hihi en ik heb ons wondertje nog niet eens op de echo gezien hihi

lun rustig aan!
Ik lig lekker al de hele avond met me phone lekker languit op de bank:) tv te kijken!

Kus

jorina
19 March 2010, 21:54
nog ff snippie dan mag jij ook lekker spieken in je buikkie :D

snippie
19 March 2010, 22:14
Jah tijd gaat snel:)!
Aan komende week alleen maandag en dinsdag middag werken:)!
Knuf

Tessa23
20 March 2010, 01:15
pff ik ben weer eens laat , kom van vrienden af..en nu helemaal niet moe..

Katten ,tja wij hebben er ook 2.. vrouwtjes dan..wel geholpen, Luna en Smurf.. (dat zei ik toen ze klein was en nu luisterd ze er naar) zijn ook lief.. ligt er nu 1tje naast me.. wil op schoot maar kan niet omdat ik op laptop zit haha..

Slaapze voor allemaal en een fijn weekend!

Mila
20 March 2010, 09:08
Goedemorgen meiden!

Ik heb ook 2 katten: Mila en Minou en bij mijn ouders heb ik een kat en hond: Dunya en Desie.
Die heb ik helaas niet mee kunnen nemen toen ik het huis uitging. Voor de hond hebben wij geen tijd en toen ik thuis woonde waren mijn ouders er voor de hond als ik er niet was en de kat is ziek en oud en als ik die ga verhuizen overleeft zij het niet eens! En mijn ouders zijn ook erg gek met die beestjes.
Als mijn ouders op vakantie zijn ik de hond hier heb en ook vaak naar de kat ga, want daar heb ik dan de zorg voor, wat logisch is..

Lunanoa
20 March 2010, 09:23
Leuk hoor al die dieren :D

Snippie: Voor je het weet voel jij je kleintje ook in je buik schoppen meid :D

Grmpf hier hele nacht weer gekotst. Gezellig & leuk dus :? Snap er niks van. Elke keer in het weekend/voor het weekend ben ik weer hondsberoerd. Shitzooi.
Nouja gaat vandaag wel redelijk gelukkig :mrgreen:

Mila
20 March 2010, 09:28
balen meid en dan helemaal in het weekend!

snippie
20 March 2010, 09:32
Leuk hoor al die dieren :D

Snippie: Voor je het weet voel jij je kleintje ook in je buik schoppen meid :D

Grmpf hier hele nacht weer gekotst. Gezellig & leuk dus :? Snap er niks van. Elke keer in het weekend/voor het weekend ben ik weer hondsberoerd. Shitzooi.
Nouja gaat vandaag wel redelijk gelukkig :mrgreen:

ahhh lieverd wat naar zeg!!!!
toch helaas te druk geweest in de week dnek ik miessie en alles komt er in het weekend uit!

yeeh straks samen met me mannetje weer een cadeautje uit pakken:)!(uit de 12weken mand die em moeder heeft gemaakt:) )!

vleden keer hadden we er twee uit gepakt in 1 cadeautje zat van die beschermers voor stop contact in:)!aangezien wij er in huis sowiezo eigenlijk wel over stop contacten hebben:)!
en 1waren sokjes met leuke beestjes er aan die rinkelen:)!

en daarvoor natuur het boek het grote wonder.
een boek voor me man:)
en zwangerschaps agenda:)

die zwangerschaps agenda ga ik vanaf woensdag gebruiken.wilde eerst de eerste echo afwachten :oops:

Mila
20 March 2010, 09:43
snippie, leuk zo joh die kadotjes! vind het een leuk idee.

snippie
20 March 2010, 09:49
snippie, leuk zo joh die kadotjes! vind het een leuk idee.

dan hebben we elke week iets om nog eens naar uit te kijken:)!
weer een soort grens hihi:)

Mila
20 March 2010, 09:52
erg leuk! Ik ben daar alleen veels te nieuwschierig voor. Ik zal ze allemaal gelijk uitpakken :lol:

snippie
20 March 2010, 09:55
erg leuk! Ik ben daar alleen veels te nieuwschierig voor. Ik zal ze allemaal gelijk uitpakken :lol:

nee dat hebben wij niet hihi:)!
juist een mooie verrassing hihi:)

we zitten dan wel als een klein kind aan de pakjes te voelen hihi :oops:

Mila
20 March 2010, 10:03
hahahaha ja dat kan ook :D

ben blij als ik straks van die pregnyl af ben.. fff :?

snippie
20 March 2010, 10:04
hahahaha ja dat kan ook :D

ben blij als ik straks van die pregnyl af ben.. fff :?

zoveel last?

Lunanoa
20 March 2010, 10:07
geweldig die kadootjes Snip!

Sylvia: Voel je je zo naar door de Pregnyl ?

Pff nou ik heb iets te vroeg gejuigd, het ontbijt alweer in de pot gekotst. Maar even rustig aan. Grmpf ik wou de kledingkast schilderen :twisted:

Mila
20 March 2010, 10:10
heb zere tepels, moet veel poepen :? , moe.. en verder gewoon hangerig en een gevoelige onderbuik
maar vooral die zere tepels wil ik vanaf!

Mila
20 March 2010, 10:12
geweldig die kadootjes Snip!

Sylvia: Voel je je zo naar door de Pregnyl ?

Pff nou ik heb iets te vroeg gejuigd, het ontbijt alweer in de pot gekotst. Maar even rustig aan. Grmpf ik wou de kledingkast schilderen :twisted:

he vervelend meid!

snippie
20 March 2010, 10:15
heb zere tepels, moet veel poepen :? , moe.. en verder gewoon hangerig en een gevoelige onderbuik
maar vooral die zere tepels wil ik vanaf!

dat je zoveel last hebt van de pregnyl vervelend zeg meid.
hopelijk snel over.

lun meid wat naar:(!

snippie
20 March 2010, 10:16
meiden ik ben pleite!!!
ga douche en dan opstap!

KNUF

Deniseb
20 March 2010, 12:21
Ben gisteren naar het ziekenhuis geweest :)

Vriendlief moet weer een potje inleveren.
Bij mij werd er een monster afgenomen van mijn baarmoederslijm,en alles werd met een echo bekeken.

Ik moet op dag 21 van mijn cyclus bloed laten prikken...:(

Over 5 weken hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis om te uitslagen te bespreken..

Pff wel spannend hoor..

Owja en de uitslag van mijn vriend (van de 1e test) werd ook besproken want snapte er werkelijk niets van....Hij had maar 1 ml wat normaal 2 tot 5 ml is..

En ook was er maar 1% beweeglijkheid wat normaal 50% is..en ook was er maar 1% goede cellen wat normaal 20% is (als ik dat goed heb..)..

20 March 2010, 14:20
Ankie, jou reactie op mijn 'ik kan ze wel schieten' ...
Dat hoeft toch weer niet zo serieus genomen te worden? Je snapt toch wat ik daarmee bedoel..
Dr zijn ook mensen die gruwelen van bijv spinnen. Die trappen ze kapot. Nou uuuuuh, dat is k een dier. Niet te vergelijken met honden, katten etc. Maar voor mij niks anders.

Soms denk ik cht dat het aan mij ligt hoor, wat doe ik toch verkeerd??

Lun, ik vind het zo enorm knap van je.
Nou ben ik wel een extreem geval in overgeven, maar jeutje zeg meid wat vervelend ...

Syl ik las nog iets van jou, maar ik weet niet meer zogoed wat :? :lol:

snippie
20 March 2010, 14:59
Dat hoeft toch weer niet zo serieus genomen te worden? Je snapt toch wat ik daarmee bedoel..
Dr zijn ook mensen die gruwelen van bijv spinnen. Die trappen ze kapot. Nou uuuuuh, dat is k een dier. Niet te vergelijken met honden, katten etc. Maar voor mij niks anders.

Nou ben ik wel een extreem geval in overgeven, maar jeutje zeg meid wat vervelend ...

meid je doet helemaal niks verkeerds!!!
ik snap dat je zegt ik kan ze schieten het is spreek woordelijk

snippie
20 March 2010, 15:00
Ben gisteren naar het ziekenhuis geweest :)

Vriendlief moet weer een potje inleveren.
Bij mij werd er een monster afgenomen van mijn baarmoederslijm,en alles werd met een echo bekeken.

Ik moet op dag 21 van mijn cyclus bloed laten prikken...:(

Over 5 weken hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis om te uitslagen te bespreken..

Pff wel spannend hoor..

Owja en de uitslag van mijn vriend (van de 1e test) werd ook besproken want snapte er werkelijk niets van....Hij had maar 1 ml wat normaal 2 tot 5 ml is..

En ook was er maar 1% beweeglijkheid wat normaal 50% is..en ook was er maar 1% goede cellen wat normaal 20% is (als ik dat goed heb..)..

Meid wat heftig en spannend allemaal!
knuf

Mila
20 March 2010, 17:34
wat is het rustig hier ;)

denise, wat heftig meid!

Bati
20 March 2010, 18:54

???????????? Zo bedoel ik t helemaal niet. maar goed.....

Bati
20 March 2010, 19:04

Je kunt ze wel schieten? dat is ook onaardig.
Kan begrijpen dat niet iedereen katten leuk vind, maar zoiets zeggen vind ik ook een beetje raar???
Mja, zo denk iedereen er natuurlijk anders over.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel erg veel van katten hou. Ik heb er zelf 2. Ik vind honden ook lief etc. Ik ben wel een dierenpersoon. Tuurlijk vind ik sommige dieren wat minder. Ik vind paarden ook lief, maar ook erg groot en een beetje bang ervoor. Maar dan zal ik niet nu zeggen ik kan ze wel schieten. Nee eg niet.
En dit is niet flauw bedoelt, maar ook gewoon mijn mening. :oops:

Zoals ik al schreef, was dit gewoon ook mijn mening. En dit was niet om jouw te kwetsen of aan te vallen. Maar t valt me vaker op dat t heel lastig is om je mening te geven. Want de 1 vat het weer anders op dan de ander en is dan meteen kwaad. Dat zal jij ook denk ik (misschien) gemerkt hebben? En als ik iets kwaad bedoel....dan zal ik t anders formuleren. Maar dat zal niet gebeuren. Wat elke meid hier is hartstikke lief. Jij ook Essiee (dat is niet om te slijmen, maar iets wat ik meen). Ik heb alleen hierover een andere mening. Het zou toch ook minder leuk zijn, als iedereen dezelfde mening
heeft????? :? Mja, ik hou gewoon mijn mond, dan kan er ook niks verkeerds gaan! :oops:

Tessa23
20 March 2010, 19:26
Hey meiden..

Denise , succes in het ziekenhuis en met de uitslagen enz!

Pff hier net lekker veel gegeten..en vanavond gezellig kroeg in.. zal een wijntje op jullie drinken haha

Babii
20 March 2010, 21:55
Lieverds,

Ben er even wat minder, heb onwijs veel pijn in me linkeroor..... :roll: Ben onwijs moe, val echt om. Denk echt dat ik overwerkt ben + dat we moeten inpakken, maar met inpakken beginnen we pas als we vrijdag het nieuwe huurcontract getekend hebben!!

Dus ben niet zo lekker, maar ben er maandag wel weer denk.

Slaap lekker meiden en een fijne aaf.

PS LUNANOA, rustig aan meissie!!!

Ram1988
21 March 2010, 05:19
Meisjes ik ga zo weer werken, ik beloof vanmiddag alles bij te lezen en te reageren weer op iedereen ;)

FIjne dag!!!

21 March 2010, 09:53
Ankie, verkeerde interpretatie dan waarschijnlijk van jou ... en vervolgens van mij.
Het kwam op mij namelijk wel weer een beetje 'flauw' over, omdat het gewoon spreekwoordelijk bedoelt was!

Kim, rustig aan joh. Denk aan jezelf. Je kunt heel veel, maar er zijn grenzen!
Rust maar lekker uit, daar is de zondag voor!

Mila
21 March 2010, 10:00
Vandaag begint officieel de: Lente :D

Kim, rustig aan meid, goed aan jezelf denken.

Bati
21 March 2010, 10:35
Ankie, verkeerde interpretatie dan waarschijnlijk van jou ... en vervolgens van mij.
Het kwam op mij namelijk wel weer een beetje 'flauw' over, omdat het gewoon spreekwoordelijk bedoelt was!

Kim, rustig aan joh. Denk aan jezelf. Je kunt heel veel, maar er zijn grenzen!
Rust maar lekker uit, daar is de zondag voor!

ik zal de volgende keer het niet zo letterlijk lezen, my bad.
Maar goed, genoeg er over gehad denk ik. Alle 2 een misverstand geweest.
knuffels

Lunanoa
21 March 2010, 13:01
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah LENTE.

Thyra
21 March 2010, 13:19
heeej dames,

Zeker heerlijk weertje.
Wat is het toch weer stil op t forum.

ik ben gister avond weer begonnen met bloedverlies, kwam na t niezen, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Tessa23
21 March 2010, 15:49
Jaaaa lente!! Haha..

Thyra, denk dat dat best kan , ik was aan t wachten op mn ongi en moest niezen..en daar was het.. misschien met de kracht er achter ofzo ? Vaag maar t kan wel denk ik..

Was vannacht half 5 in bed , kroeg was dus leuk! Lekker wijntjes gedronken..

snippie
21 March 2010, 16:41
babii meissie doe rustig aan!

Thyra wat naar!maar kan idd door het niezen komen.
wij hebben lekker gewandeld vandaag:)

darana lekekr 2 uur geslapen en zo lekker rode kool met gepofte aardappel snitzel maken:)

Tessa23
21 March 2010, 16:55
lekker snippie eet smakelijk!! x

snippie
21 March 2010, 16:57
lekker snippie eet smakelijk!! x

wat ga jij eten?

Tessa23
21 March 2010, 17:29
late reactie , maar heb patatje gehaald , theo had met zn pa en een vriend al wat gegeten bij t voetbal...