PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51

Mirre
1 April 2010, 12:17
Heel begrijpelijk meis. Heel veel sterkte en neem je tijd... Dikke knuffel voor jou!!

Babii
1 April 2010, 12:24
Inderdaad Thyra, heel begrijpelijk! Neem je rust lieverd!!

All,

Ik ben moe, niet normaal :(. Wil lekker slapen :(.

Mirre
1 April 2010, 12:31
Ik ook!! :(

Collega is nu naar vergadering, zal ik stiekum mijn hoofd even op het bureau te rusten leggen? ;)

snippie
1 April 2010, 12:39
Thyrs meid begrijpelijk neem de tijd

@hier net even een uurtje geslapen!
Nu om kleden en zo naar het werk!

Kus

Mila
1 April 2010, 12:45
nou ik dacht ik ga even lekker liggen en misschien even slapen, maar ben er nu alleen maar slechter van geworden.. nu ben ik helemaaaal sloom :x

kim, ik wil ook wel je foto's zien.

s. tja wat is veel klachten. ik weet het allemaal niet zo goed eigenlijk.
ik heb 's avonds zere benen en een zere rug (gisteren niet), en oprispingen en vooral ben ik zweverig: ik laat veel vallen en loop ook tegen veel op. af en toe een krampje in mijn liezen en af en toe een steekje in mijn buik.
wat ik wel heel erg heb is de hele dag honger, maar dan ook weer te snel vol zitten.
mijn tepels zijn anders en ze doen pijn als ik 's avonds mijn bh uit doe, maar zolang ik die aanheb, heb ik nergens last van!
en veel naar de w.c. voor de grote boodschap, mijn darmen zullen wel aan het opschonen zijn ofzo.
en ik ben sneller moe, maar 's morgens ook vroeg wakker.. nou dat was het wel hahahahaha
als ik het nu terug lees nog aardig wat :?

Babii
1 April 2010, 13:01
Ja hoor, dat zusje van me heeft het voor elkaar! Ze is zwanger, ja Kim je word lekker tante en doe jij maar even snel IVF dan ben je zo zwanger, aldus me zusje :evil: .

Maar goed, ze heeft toegegeven dat ze der pil amper tot niet geslikt heeft en het met moedwil was. Tevens heeft ze aangegeven dat ze tot vorige week zich helemaal klem gezopen heeft (ze wist dat ze zwanger was).

En jawel, ze is 7 weken en 2 dagen en het hartje klopt! OOOOOOOO wat een ***** zooi :evil: Niet om dat kindje hoor, maar om de hele situatie en hoe ze daarmee om gaat! BAH BAH BAH, waarom die *** wel en ik niet? Wat doe ik verkeerd?

Heb tenminste een fulltime job, een eigen huisje, heb alles voor mekaar, maar nee hoor zei niet!!!!

Sorry voor me ego bericht :cry: :cry: :cry: :cry:

Babii
1 April 2010, 13:02

Staan @ hyves, maar het is nog giga lelijk nu haha.

Mila
1 April 2010, 13:03

kim, ik vind het een mooie appartement, waar zeker wat moois van te maken valt!
en hij is nog best ruim zeg!

wat oneerlijk he van je zusje! rustig aan meid.

Babii
1 April 2010, 13:07

kim, ik vind het een mooie appartement, waar zeker wat moois van te maken valt!
en hij is nog best ruim zeg!

wat oneerlijk he van je zusje! rustig aan meid.

Ik ben ook zo verdrietig, zij doet het stiekem en het lukt. En ik moet verdorie vechten ervoor :(. En dan nog werkt me lichaam niet :cry:

Sorry hoor voor me gezeur.

Mila
1 April 2010, 13:10
nee hoor, ik weet precies hoe je je voelt, dus het is geen gezeur.

Babii
1 April 2010, 13:15
Het is gewoon een KLOTE streek (sorry voor me woordkeuze)

En dan ook nog durven te zeggen dat ik, let op: maar even IVF moet doen, want dan ben ik zo zwanger. Hoe komt ze daarbij? Dat traject doe je niet zomaar even en er is heel geen garantie op een zwangerschap :|.

Mirre
1 April 2010, 13:15
Ja hoor, dat zusje van me heeft het voor elkaar! Ze is zwanger, ja Kim je word lekker tante en doe jij maar even snel IVF dan ben je zo zwanger, aldus me zusje :evil: .

Maar goed, ze heeft toegegeven dat ze der pil amper tot niet geslikt heeft en het met moedwil was. Tevens heeft ze aangegeven dat ze tot vorige week zich helemaal klem gezopen heeft (ze wist dat ze zwanger was).

En jawel, ze is 7 weken en 2 dagen en het hartje klopt! OOOOOOOO wat een ***** zooi :evil: Niet om dat kindje hoor, maar om de hele situatie en hoe ze daarmee om gaat! BAH BAH BAH, waarom die *** wel en ik niet? Wat doe ik verkeerd?

Heb tenminste een fulltime job, een eigen huisje, heb alles voor mekaar, maar nee hoor zei niet!!!!

Sorry voor me ego bericht :cry: :cry: :cry: :cry:

Meisje wat naar toch... Ik voel zo met je mee, kan dit echt niet begrijpen van haar... Zo iets doe je je zus toch niet aan? Zoiets te zeggen? En dan ook nog eens zo onverantwoordelijk zijn om zich vol te gieten met alcohol. De tranen schieten me in de ogen, iedereen hier zou alles willen geven en alles laten staan om snel zwanger te worden van een gezond kindje en dan wordt je geconfronteerd met het bestaan van zulke mensen... Tja, het is waar wat ze zeggen: "geluk is met de dommen" en "onkruid vergaat niet". En je zeurt echt niet hoor... Het is heel begrijpelijk dat je zo reageert. Dikke knuffel!!

Ram1988
1 April 2010, 13:19
Wat een k*t situatie he kim...
maar woont je zusje in de buurt dat je dr veel ziet of spreekt dan?

Beebie25
1 April 2010, 13:21
Ik snap heel goed dat je boos bent.....wat een klotestreek!!

Babii
1 April 2010, 13:25
Wat een k*t situatie he kim...
maar woont je zusje in de buurt dat je dr veel ziet of spreekt dan?

Ik spreek der nooit hoe vindt je die ;). Maar als ze me pijn kan doen met iets dan belt ze me of mailt ze me of spreekt me aan @ msn.

Ze woont in Amsterdam, dus gozijdank niet in de buurt!

Vindt het ook tegenover haar vriend niet kunnen, die wilde geen kind.

Mirre
1 April 2010, 13:26
Weet je ook hoe die er dan op heeft gereageerd of niet? Die voelde zich zeker flink in de aap gelogeerd... Hoop omwille van die kleine dat hij ondanks dat niet bij haar weg gaat.

1 April 2010, 13:30
Kim probeer er boven te staan joh! makkelijker gezegt dan gedaan, maar met dit soort 'figuren' kun je niks!

Die ovutesten frustreren me ..
nog negatief... ?
http://img407.imageshack.us/img407/4628/foto0096f.th.jpg (http://img407.imageshack.us/i/foto0096f.jpg/)

Tessa23
1 April 2010, 13:33
Thyra doe rustig aan meid.. sterkte!! knuffel!

S. Gefeliciteerd , lekker genieten!

Kim , wat een klote situatie zeg.. en vaag zusje dat ze er zo mee om gaat!!

Die laatste essie die lijkt heel donker ?

1 April 2010, 13:37
Ik geef het op :| :lol:

Mirre
1 April 2010, 13:39
Voor mij ook de onderste essiee, die lijkt (bijna) even donker als de controle streep. Is die van vandaag?

1 April 2010, 13:40
Ja die is van vandaag!
Maar ik heb iedere dag het idee dat ze donker lijken .. en de dag erna weer licht ofzo.
Naja ik weet ht ook niet ... vanavond maar weer even klussen. You never know :lol:

Mila
1 April 2010, 13:44
essie, ze worden steeds donkerder, dus je zou zeggen dat je ei dicht bij is. is het dan niet handiger en duidelijk om vanaf nu met CB te testen, dan krijg je heel simpel een smiley of niet

Tessa23
1 April 2010, 13:45
gewoon proberen ;) haha.. maja mijne was gister wel weer positief..dus ook maar afwachten , kijken of dat vandaag nog zo is

1 April 2010, 13:46
Dat is miss wel een goed idee syl, maar die zijn erg duur he?
Dat soort grapjes vind mn vriend niet zo leuk :lol:

Mila
1 April 2010, 13:47
die zijn idd wat duurder voor 7 dagen betaal je dacht ik 30 euro, maar dan heb je wel duidelijkheid

Tessa23
1 April 2010, 13:51
Ik ga volgende ronde ook eens clear blue proberen , kijken of dat beter is!

Babii
1 April 2010, 13:53
Kim probeer er boven te staan joh! makkelijker gezegt dan gedaan, maar met dit soort 'figuren' kun je niks!

Die ovutesten frustreren me ..
nog negatief... ?
http://img407.imageshack.us/img407/4628/foto0096f.th.jpg (http://img407.imageshack.us/i/foto0096f.jpg/)

Ik zou vanavond klussen ;). Maar denk dat hij bijnaaaaa positief is!!! Dus klussen jij!

Hedwig88
1 April 2010, 15:30
Kim, Meid wat een rotstreek! Sterkte ermee !
Essie, Zet m op vanavond :P

Mila
1 April 2010, 16:21
Ik vind morgen toch wel erg spannend, morgen is DE dag..
kan me niet voorstellen dat als ik gisteren zo'n positieve test had het morgen niks meer is, maar toch is het spannend

Nien
1 April 2010, 16:32
@sylvia succes morgen!

Tessa23
1 April 2010, 16:53
tuurlijk is het spannend Syl, hopen dat alles goed blijft gaan!! Zal voor je duimen.

Mila
1 April 2010, 16:57
ik kan me niet voorstellen dat het fout gaat morgen :?

Babii
1 April 2010, 16:58
Zou me der ook niet druk om proberen te maken Syl, want dan maak je jezelf gek! Als je zo een knaltest hebt zit het echt wel goed...

Babii
1 April 2010, 17:00
Woow! Me ovu test is al ietsje donkerder als afgelopen dagen! Toen was ie gelijk, maar nu lijkt het alsof ie iets donkerder is. Nou ik hoop maar dat er morgen wat zit, maar vrees het niet ;).

Mila
1 April 2010, 17:03
zo fijn zijn meid! hoe laat moet je morgen?

Babii
1 April 2010, 17:05
Ehm om 12.00 uur (ben er weer tussendoor gepropt). Maar probeer je niet druk te maken he :). Het zit echt goed meis!

Tessa23
1 April 2010, 17:07
spannend Kim! succes morgen

Babii
1 April 2010, 17:09
Hm denk toch niet dat ie donkerder is :P ach het zal ook wel niet :).

Nien
1 April 2010, 17:25
haha je maakt jezelf gek! succes morgen!

Mila
1 April 2010, 17:32
kim, dan lees ik het morgen avond pas, want moet morgen werken van 12.00 uur tot 20.00 uur

snippie
1 April 2010, 17:43
Kim lieverd wat klote zeg!!!dikke knuffel voor jouw meissie!!!

en syl spannend morgen! maar zou vast goed zitten meissie

snippie
1 April 2010, 17:43
leuk huisje trouwens kun je echt veel van maken meissie

Babii
1 April 2010, 17:48
haha je maakt jezelf gek! succes morgen!

Whahahahah ik weet niet wie je bent :P. Maar vind je reactie wel grappig haha :lol:

Nien
1 April 2010, 17:51
hahaha jaa sorry :P, net nieuw hier!beetje aan het lezen, aan het meekijken!
haha .. :D

Babii
1 April 2010, 17:53
hahaha jaa sorry :P, net nieuw hier!beetje aan het lezen, aan het meekijken!
haha .. :D

Oooo haha, dacht dat je iemand was die me verhaal volgde. Zijn er wel meer die altijd undercover meelezen :P. Ja dan snap je me verhaal niet en dan maak ik mezelf niet gek hihi, dat weet men dan wel :D.

Nou vertel ;). Wie ben je :P hihi

Nien
1 April 2010, 17:58
hahah echt eh! jaaa het is ook veeeel te veel om allemaal terug te lezen :shock: jeetje heb het wel allemaal geprobeerd haha!!

ik ben nina 22 jaar, vriend van 27, en sinds begin december gestopt met de pil!zwaar aan het klussen ! haha!

Babii
1 April 2010, 18:05
En alweer een regelmatige cyclus?

Haha, kijk maar eens op me beebiesite:

http://www.dreamchild.beebiesite.nl

Dan zie je dat ik mezelf niet gek maak, wel vanaf de laatste pagina lezen :).

Mila
1 April 2010, 18:13
Kimmetje, ik duim zo hard voor jou he meid! Dat jij ook snel zwanger bent!

ik heb weer een test gedaan :oops: en hij is echt positief, was even bang omdat ik buikpijn heb/had

Babii
1 April 2010, 18:17
Haha Syl, ga je bij elk buikkrampje testen :lol: grapje schat ;). Ik zou ook zoveel testen!!! Maar meid, maak je niet zo druk!! Je bent echt zwanger!

Nien
1 April 2010, 18:25
kim, ik ben het aan het vol bewondering aan het lezen! wow jeetje! ik snap je!

het rare is jan en feb ben ik redelijk regelmatig ongesteld geworden, allebei rond de 3/4e vd maand, ik heb alleen 27 maart hevig bloedverlies gehad, een aantal dagen net afgelopen!alleen zonder mijn menstruatiekwaaltjes, echt heel raar!

Mila
1 April 2010, 18:26
Haha Syl, ga je bij elk buikkrampje testen :lol: grapje schat ;). Ik zou ook zoveel testen!!! Maar meid, maak je niet zo druk!! Je bent echt zwanger!

zodra de testen opzijn test ik niet meer, ik heb er nog 3: morgen nog 1, zaterdag nog1 en zondag nog 1 dan is het klaar :lol:

Nien
1 April 2010, 18:29
@sylvia, ik begrijp je ik zou het ook doen, zo onwerkelijk!

Mila
1 April 2010, 18:31
nien, ik heb hiervoor een mk gehad, dus ook een stukje angst

Babii
1 April 2010, 18:32
Haha, snap je nu dat ik geen eitje heb en daarom even blij was dat het leek dat me streepje donkerder was, wat niet gebeurde :P.

Het kan heel soms dat je cyclus nog even van slag is na de pil. MEn hoeft ook niet altijd menstruatiekrampen te hebben. Je hebt 1 dag hevig bloedverlies gehad, heb je wel getest op een zwangerschap?

Zo niet, test dan eens. Zo wel, goed klussen :P.

@ Syl, zeg bewaar ff wat teste voor mij :P. Over een jaar kan ik vast wel testen :P.

Nien
1 April 2010, 18:34
@sylvia, ahw jeetje wat erg! ik duim voor je dat alles nu wel goed gaat!!

Nien
1 April 2010, 18:36
@kim, jaaa ik begrijp je nu!jeetje!!

maar nee een aantal dagen, was wel veel bruin/oud bloed, wel heel raar!Het rare is voordat ik aan de pil ging en ook toen ik aan de pil was en daarna 2 maanden altijd veel pijn gehad tijdens menstruatie, nu in een keer niet! daarom wel heel vreemd! en ook omdat ik na twee weken bloedverlies had!nog niet getest!

Babii
1 April 2010, 18:39
Zou het toch evne doen ;). Wellicht was het een innestelingsbloeding?

Nien
1 April 2010, 18:42
Ik ga me morgen testen, stel het elke keer uit maar nee morgen ga ik het doen! jullie zijn zo sterk joh, heb echt bewondering voor jullie!

Mila
1 April 2010, 18:57
kim, ik bewaar die testen voor je voor de eerste aankomende ronde! afgesproken? :D

Babii
1 April 2010, 19:05
Hahah dat is een deal Syl!

Mila
1 April 2010, 20:49
Vraagje die 2v5 van kruitvat reageert op 25 HCG. op hoeveel reageert die van de CB digitale indicator? is dat 100 hcg?

Mila
1 April 2010, 20:51
oh ik heb het al, het is ook 25 HCG

Babii
1 April 2010, 21:05
Yes 25 MLU!!

Mila
1 April 2010, 21:10
Yes 25 MLU!!
mooi dan doe ik die morgen vroeg

Babii
1 April 2010, 21:15
Hhahahahaha je kan niet meer wachten he :P.

Mila
1 April 2010, 21:18
Hhahahahaha je kan niet meer wachten he :P.

nee idd morgen is de dag.. tot nu toe alleen maar streepjes gehad, morgen wil ik het woord zien staan :oops:

Babii
1 April 2010, 21:39
Ga je het dan wel echt geloven :lol: de rest van de testen mag je laten liggen tot Kimmie ooit zwanger is whahahahaha sorry ben vervelend!

Nien
1 April 2010, 21:40
hahah jeetje!haha sylvia het is onwerkelijk eh!!haha, kim lekker op dreef!

Babii
1 April 2010, 21:53
Ja, ik ben strontvervelend. Zit ook met giga menstruatiekrampen rechts in me buik. Normaal betekend dit dat er een eitje groeit bij me, maar ja ik spuit nu geen hormonen, dus het kan gewoon niet.

Zometeen even douchen en dan morgen weer werken en daarna naar het ziekenhuis.

2 April 2010, 07:56
Goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:
Ik ga eens flink huishouden hier , ramen open en soppen maar :D

Nien
2 April 2010, 08:03
@Essie, is ook wel een keer lekker eh!ik zit nu bij mn moeder, hoop eigenlijk dat mijn vriend een keer heeft schoongemaakt (natuurlijk is dat niet zo)! en anders als ik thuis ben lekker poetsen!

2 April 2010, 08:16
Inderdaad!
Ik ben niet zoon poetswonder, maar als straks alles weer lekker fris is is dat weer een fijn gevoel!!

haha meestal hoeft je daar niet op te rekenen bij de mannen he :lol:
Al wil mijn vriend nog wel eens zo´n bui krijgen om mij te 'verassen'. Dan issie even met de franse slag door het huis gegaan :mrgreen:

Ik had me vanacht toch raar gedroooomd.
Esther, ik denk dat je een jongetje krijgt :lol:

Mila
2 April 2010, 08:45
ik heb hem gedaan en er staat echt zwanger 2-3 weken dus 4-5 weken en ik ben vandaag 4 weken, dus dat klopt.
Het zijn er dan geen 3 :lol: anders had er wel 3+ gestaan.
EN nog.. ben ik bang!! :oops:

2 April 2010, 08:49
Jeeeeeeee syl wat goed :mrgreen:
Probeer die angst een beetje van je af te zetten .. ik weet nou al dat mij dat straks ook niet gaat lukken ..
maar het haalt niks uit!

2 April 2010, 08:50
Kan echt niet wachten tot ik die positieve test weer in mn handen heb!! :oops: ;)

Babii
2 April 2010, 08:51
Hahhaha Sylebil, dat hoeft niet hoor schattie!!! Het kunnen er zo 2 zijn :P.

Nogmaals GEFELICITEERD hihi!!

Mila
2 April 2010, 08:56
Hahhaha Sylebil, dat hoeft niet hoor schattie!!! Het kunnen er zo 2 zijn :P.

Nogmaals GEFELICITEERD hihi!!

maar geen 3 ;)
weet je de meeste klachten die ik heb (en dat zijn er niet veel vind ik) die heb ik 's avonds, dus overdag voel ik me goed en dat maakt me dan weer onzeker.. omdat ik me de vorige keer ook goed voelde.
Ik heb denk ik even een oppepper nodig van mensen die nu zwanger zijn en ook weinig klachten hebben gehad of bijna geen klachten..

jorina
2 April 2010, 09:13
lieve syl de meeste klachten komen pas als je 6 weken zwanger bent want dan heb je een hcg piek
ik had voor die tijd ook niet veel klachten pas met 6 weken begon ik echt misselijk te worden en stonden mijn tieten in eens op knappen

jorina
2 April 2010, 09:14
oja en niet iedereen word ziek he
laat dat je nou niet onzeker maken

Mila
2 April 2010, 09:15
lieve syl de meeste klachten komen pas als je 6 weken zwanger bent want dan heb je een hcg piek
ik had voor die tijd ook niet veel klachten pas met 6 weken begon ik echt misselijk te worden en stonden mijn tieten in eens op knappen

kijk daar worden we weer vrolijk van..

jorina
2 April 2010, 09:18
dat wist ik :D
dat effect heb ik wel vaker op mensen :lol: ;)

jorina
2 April 2010, 09:20
ik heb gisteravond muffins gebakken
maar heb ze gebakken met volkoren meel (met van die stukjes erin )
das echt raar ga ze straks nog maar een keer bakken maar dan met gewoon meel

Mila
2 April 2010, 09:20
als ik je weer nodig heb weet ik je te vinden :lol: (waarschijnlijk over 5 min.) ;)

nee ik ga maar proberen te genieten..

Mila
2 April 2010, 09:21
ik heb gisteravond muffins gebakken
maar heb ze gebakken met volkoren meel (met van die stukjes erin )
das echt raar ga ze straks nog maar een keer bakken maar dan met gewoon meel

Muffins zijn lekker!

2 April 2010, 09:23
Weet je syl, als al dat gepieker enzo nou hielp, dan was het de moeite. Maar helaas heb je er zelf helemaal geen grip op.
Ik heb makkelijk praten op dit moment, maar je maakt ht voor je zelf zo moeilijk.

Ik heb de afgelopen tijd ook veel gebakken, cake, muffins etc. Bij mij wordt altijd alles zo klef, echt smerig :lol:

Ik zou eigenlijk lekker gaan poetsen he .................... :| :?

Mila
2 April 2010, 09:30
ja ik weet het essie, maar het is ook makkelijker gezegt dan gedaan. Ik zeg het steeds tegen mijzelf maar ja..
Maar nu ga ik er over op houden IK GA GENIETEN :D

de kat is er ook blij, wacht zal ff foto toevoegen

Mila
2 April 2010, 09:32
http://www.mijnalbum.nl/Album=MIINTNVS

het zijn 2 foto's

snippie
2 April 2010, 09:33
mmmmmmmmmm lekker dames:)!

en syl wat jorina zegt de meeste hebben pas last na de 6 weken en het hoeft niet eens.
ik ken vriendinnen van mij die helemaal nergens last van hadden en kern gezonde kinderen hebben.

kijk ben uitzondering die al vanaf het begin beroerd is maar ach!
ben echt blij met die medicatie:)
het is nu goed te doen!ga zo zelfs even het huis soppen:)
vandaag even de binnen ramen schoon maken:)!
hihi:)!
dus dames tot me lunch pauze hihi!
tot straks:)!
kus

jorina
2 April 2010, 09:34
ja syl ga jij nu maar ff genieten :D

deze muffins vallen een beetje tegen

wat voor oven heb je essie
en check je wel voor je hem eruit haalt of ie gaar is

snippie
2 April 2010, 09:34
hihi gave foto's:)

jorina
2 April 2010, 09:35
whahah syl dat poessie is er zeker blij mee

2 April 2010, 09:38
haha leuk die foto's syl!

Jorina, we hebben pas een nieuwe oven. Magnetron, grill en oven in één ...
Ik prik er altijd met een sateprikker in (dat staat op het pakje :lol: ) volgens mij zijn ze altijd goed gaar hoor.

Snippie, fijn dat je je goed voelt meid! Ga maar eens lekker aan de poets :mrgreen:

Babii
2 April 2010, 09:45
http://www.mijnalbum.nl/Album=MIINTNVS

het zijn 2 foto's

Whahahahah geweldig Syl!!! Die kat van je is precies onze Minous!!! Wat een leuke foto zeg!!

Enneh, me zusje is nu 7 weken en 3 dagen en die heb helemala nergens last van :|. En alles is goed bij haar, dus probeer je geen zorgen te maken. Zie het zo voor me dat je over 2 weken zo ziek als een hond bent :oops:

Babii
2 April 2010, 09:46
Ik ga zo naar het ziekenhuis :roll:

snippie
2 April 2010, 09:52
en syl kan ook maar zo zijn dat je over 2weken niet zo ziek als een hond bent hoor.

jah essie me ramen wilde ik al een tijdje doen en nu maar beginnen met de binnen kant:)

succes babii

Mila
2 April 2010, 09:58
Kim succes!! ik lees vanavond hoe het is gegaan, moet zo werken!

die eerste foto was net gemaakt voor het moment dat ze de test in de bekje nam :lol:

Babii
2 April 2010, 09:59
Mijn laatste FM in dat ziekenhuis :(..... Ik ga liever in de ochtend, dan kan ik er helemaal schoon heen. Nu ga ik midden op de dag en ben je toch alweer naar het toilet e.d. geweest.....

Ga zo eerst even langs huis haha en me weer schoonmaken :oops: Ben echt erg hoor...

Maar goed, ik reken er ook niet op dat er wat zit :).

snippie
2 April 2010, 10:01
Mijn laatste FM in dat ziekenhuis :(..... Ik ga liever in de ochtend, dan kan ik er helemaal schoon heen. Nu ga ik midden op de dag en ben je toch alweer naar het toilet e.d. geweest.....

Ga zo eerst even langs huis haha en me weer schoonmaken :oops: Ben echt erg hoor...

Maar goed, ik reken er ook niet op dat er wat zit :).

hihi begrijp je wel hoor.
maar soms kan je niet anders.
zo moest ik bij punctie van te voren eerst naar de wc dus had geen keus.

2 April 2010, 10:01
Kim, ik snap dat wel hoor. Zou dat zelf ook doen, voelt toch wat prettiger!
Succes meis!

Nien
2 April 2010, 10:02
@syl, aaaaaaaah wat schattig die foto's , hahaha !

Mila
2 April 2010, 10:03
kim, idd heel begrijpelijk meid! Ik duim voor je straks!

snippie
2 April 2010, 10:05
jah ik zorg er altijd voor netjes gekapt hihi!
heb ik normaal ook al hoor,maar dan extra bij werken en goed schoonmaken.

maarjah als je bijna een uur moet rijden en dan naar de wc moet daar kan het niet anders.
wat ook kan helpen van die vochtige doekjes in tas doen.

jorina
2 April 2010, 10:44
essie dan ligt het aan je oven
wij hebben hier ook een magnetron en oven in 1
maar ook een gewone oven omdat een combi-magnetron vaak niet genoeg power heeft voor zo'n grote hoeveelheid deeg of beslag je kunt kijken of het werkt als je gewoon de tijd aanhoudt en dan aan het einde nog een kwartier met alleen onderverwarming bakt (oja en nog een tipje haal altijd alle bakplaten eruit gebruik alleen een rekje of alleen een bakplaat maar niet beide in de oven laten staan als je bakt want dan word het ook niet gaar omdat er minder warmte bij kan )
en als je ergens mee prikt doe dat dan met een metalen pen en niet met houten pen want aak zie je het daar niet goed mee
je kan dan gewoon zo'n barbecue pen voor nemen en anders verkopen ze ook speciale deeg pennetjes

geloof mij ik ben ook vaak de mist in gegaan zeker met de bakplaten want ik liet ze er altijd gewoon instaan
met als gevolg dat ik heel wat bakwerk weg heb kunnen gooien omdat het niet gaar was
het is altijd fijn om een pappie te hebben die banketbakker is :D

2 April 2010, 11:41
Thanx jorina, ga ht eens proberen!

Ovutest nog steeds hetzelfde. Ik krijg dr wat van .. die de mega lange cyclus alweer aankomen ......................... :cry:

2 April 2010, 11:42
Thanx jorina, ga ht eens proberen!

Ovutest nog steeds hetzelfde. Ik krijg dr wat van .. zie die de mega lange cyclus alweer aankomen ......................... :cry:

Babii
2 April 2010, 12:44
Hey meiden,

Nou daar was ik weer ;). Zoals verwacht gebeurd er geen ene donder daar van binnen :(. Ja er zit een cyste :o .

Het ziekenhuis gaf duidelijk aan dat ze echt niks meer voor me konden betekenen, dat dacht ik al. Heb een doorverwijzing gekregen voor het UMC te Utrecht. Wellicht kunnen die met andere ogen ernaar kijken en een oplossing zoeken.

Volgens het ziekenhuis waren hun daarin gespecialiseerd, dus ben benieuwd. De kans zit er echt in dat we ooit voor IVF moeten, omdat vele eitjes zorgen voor een dikker slijmvlies. Maar goed, laten we het eerst eens proberen in het UMC, althans kijken of hun wat kunnen.

PCO heb ik duidelijk niet, want er zit werkelijk waar niks :(.

Liminous
2 April 2010, 12:51
He Kim, wat klote meis!

Ga voor je duimen dat ze in het UMC nog wat voor je kunnen betekenen!

Liefs Limi

2 April 2010, 12:54
Blehk kim!
Ik ben even een rondje lopen .. zit er weer even doorheen :|

epat
2 April 2010, 13:07
@babii
Hè meid wat vervelend. Ik hoop steeds zo dat jouw lichaam zich herstelt. Slik je nog altijd de pil de komende paar maanden? Ik hoop voor je dat ze in Utrecht nog iets kunnen betekenen!

Babii
2 April 2010, 13:15
Nee, die slik ik godzijdank niet meer. Wat een symptomen kreeg ik ervan :). Heeft ook geen nut, want zoals gezegd is de kans echt nihil dat het hersteld.

snippie
2 April 2010, 14:02
Kim lieverd wat klote !!!!dikke knuffel voor jouw

Babii
2 April 2010, 14:28
De klap kwam dit keer niet zo hard aan, want dit was de vorige keer al gezegd. En had zelf niet echt verwacht dat er wat groeide :).

Ga lekker de eerste maanden mijn rust nemen, en dan kijken of er een wonder gebeurd. Gebeurd dit niet dan zullen we rond september/oktober 2010 een afspraak maken bij het UMC.

Ram1988
2 April 2010, 15:03
kim wat klote weer!! had gehoopt op beter nieuws!

dinsdag 6 april 18.30 geslachtsbepaling!

Ram1988
2 April 2010, 15:03
mooooooooooie test sylvia :mrgreen:

Tessa23
2 April 2010, 15:48
Kim was klote meis.. hopen dat ze daar tegen die tijd meer voor je kunnen doen..

Syl, leuke foto's van de test en kat haha..

Esther , spannnnend 6 april..ben echt benieuwd!!

Ik heb vandaag mn laatste ovu test gedaan en was weer gelijk aan controle streep.. nu maar hopen dat mn eitje toch weg is want klussen zit er niet in vanavond , ik ga zo met theo bij buurman eten , daarna moet hij weg en komt ie later naar ons toe in de kroeg , maar hij gaat op tijd naar bed omdat hij morgen weer heel vroeg op moet..

snippie
2 April 2010, 16:04
das waar kim.meid nu lekker storten op je verhuizing.

Tes veel plezier alvast:)!
wij gaan zo lekker chinees halen:)
knuf

snippie
2 April 2010, 16:44
ether ben ook benieuwd meissie!!!

hej dames voor degene die niet op mijn site kunnen
http://www.mijnalbum.nl/Album=LUIGPZEH

Storm1987
2 April 2010, 16:47
Ik kwam even kijken of mijn account nog bestond en hij bestond nog. Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb even ene beetje bijgelezen.

Sommige van jullie hadden me via hyves op privé bericht al gefeleiciteerd met de geboorte van ons kleine mannetje. Mijn dank hiervoor!
Degene die ik voorheen op hyves had hebben zijn foto ook gezien en sommige een beirchtje gepost. Vind ik stiekem toch best wel heel erg lief ;)

Waar het mij vooral om ging is dat zijn naam hier niet openbaar gemaakt werd en dat is niet gebeurd en dat vind ik echt tof.

Het moederschap is super en we zijn dolblij met ons mannetje. Hij is heerlijk tevreden en heel lief. De bevalling ging super. Binnen 6 uur was hij er. Zonder pijnstilling. Het viel mij honderd procent mee. Zo wil ik er nog 3 ;)

Misschien dat ik af en toe nog even bij kom lezen zolang mijn accouint nog niet verwijderd is.

Sylvia ik las goed nieuws van jou.... dat vind ik echt geweldig voor je. Je hebt er lang op moeten wachten en ik hoop dat alles goed mag gaan. Gefeliciteerd!

nou dit was het weer :) groetjes!

snippie
2 April 2010, 16:51
leuk zeg dat je even lang komt storm:)

en meid als je het ons gewoon gevraagd had of we de naam niet wilde vertellen hadden we die hier ook niet genoemt hoor meissie.

en meid wat fijn dat alles goed gaat en dat het moederschap zo bevalt:)!

knuf

jorina
2 April 2010, 16:58
snippie dat had ze ook gevraagd :)
begint het al in te treden de dementie ;)

he stormpie
fijn dat je nog ff wat laat horen
super dat de bevalling van je ventje zo snel gegaan is en wat een onwijs leuke naam
ik hoop dat het bij mij ook zo voorspoedig gaat verlopen maar ben er bang voor dat het weer een herhaling word van de vorige keer
kom af en toe nog maar ff kijken want ik ga er niet vanuit dat je account verwijderd word ;)
want ik heb al een tijd geleden om een naamsverandering gevraagd en die is er ook nog niet

Babii
2 April 2010, 17:18
EWhhahahahahaah geweldig Jorina :P. Nee even serieus ;). Lenny is giga druk en ze zou onze accounts aanpassen zodat wij die rechten kregen, maar helaas.... Nog niet gebeurd.

jorina
2 April 2010, 17:42
haha ok maar dan nog niet storm verwijderen hoor
anders kan ze niet meer ff komen kletsen ;)

Free
2 April 2010, 17:53
Storm, leuk dat je even langskomt!! Super dat je het moederschap zo goed bevalt!!

Lekker van jullie mannetje genieten!!

Verder veel gemist vandaag hier???

Wel een super foto gezien van Syl :D Die poes/kat is echt scheetig :D

Oja en Jorina, nog lekkere muffins gemaakt??

Kim, balen meis maar je wist het al... (toch??? je gevoel??)

Mila
2 April 2010, 18:09
He, kim daar had ik neit voor geduimd zeg!! balen! Hoe dik was je slijmvlies dan? nog steeds erg dun?

esther, over 4 daagjes weet je het al, geweldig! Ga je het openbaar maken?

en verder ben ik het kwijt :oops:

Joya
2 April 2010, 18:10
weet je de meeste klachten die ik heb (en dat zijn er niet veel vind ik) die heb ik 's avonds, dus overdag voel ik me goed en dat maakt me dan weer onzeker.. omdat ik me de vorige keer ook goed voelde.
Ik heb denk ik even een oppepper nodig van mensen die nu zwanger zijn en ook weinig klachten hebben gehad of bijna geen klachten..

nou dan kom ik als geroepen denk ik ;) ik zag dat jorina ook al gereageerd had maar heb nog niet verder gelezen maar ik heb helemaal nergens last van gehad.. en nog steeds niet.. ik heb echt de eerste paar weken gezegd laat me maar gewoon lekker de hele dag boven de pot hangen want dan heb ik tenminste iets om me aan vast te houden dat het echt zo is.. (sorry sorry sorry voor de meiden die hier echt last van hadden maar zo voelde ik dat op dat moment.. ik zocht een bevestiging) nu ben ik overigens echt blij dat ik dat niet gehad heb hoor ;) het enige was dat ik na een aantal weken (een week of 7/8) wat sneller moe werd.. dus nogmaals niet iedereen heeft kwaaltjes maar ik snap echt heel goed dat het je onzeker maakt.. probeer je niet te druk te maken.. (ik weet het da's makkelijker gezegd dan gedaan ;) )

knuffel!!

2 April 2010, 18:17
Super leuk toch nog even iets van je te horen storm!

Vanmiddag en vanavond een ovutest gedaan.
Ik kan echt niks met die dingen. De steepjes zijn hardstikke donker, maar niet even donker als de 'testlijn'' zegmaar.
Wat is een negatieve test dan? Zie je dan wel/geen streepje .. licht / donker?
Mn geduld wordt weer lekker op de proef gesteld .. en laat ik daar nou net een slechte in zijn :| :lol:

Mila
2 April 2010, 18:20
mama2b, dank je wel ;) moe ben ik al wel.. zoals nu heb ik zware ogen en loop vanaf een uurtje of 6 ;s avonds veel te gapen en ik slaap ook heel snel in 's avonds, maar ben wel weer heel vroeg wakker :? ach we zullen zien..

essie, waarom koop je dan die CB niet voor 1 keer?

snippie, mooie echo meid! ik had hem al gezien op je site.

storm, gefeliciteerd met je mannetje!

Babii
2 April 2010, 18:23
He, kim daar had ik neit voor geduimd zeg!! balen! Hoe dik was je slijmvlies dan? nog steeds erg dun?

esther, over 4 daagjes weet je het al, geweldig! Ga je het openbaar maken?

en verder ben ik het kwijt :oops:

Volgens mij tussen de 1 en 3 mm. Inderdaad erg dun en wat hij eigenlijk altijd is :(. Moest wel lachen, want die echo zat erin en ik zeg: he daar zit wat, maar het is geen ei. De gyn zegt nee dat is een cyste goed gezien, kan echt gyn worden he :P.

2 April 2010, 18:24
Syl, we zitten financieel deze maand niet zo lekker.
Ik vind ht vervelend om nu bij mn vriend aan te komen met ovutesten. Die van clearblue zijn toch 32 euro geloof ik.
Misschien dat ik het vanavond voorzichtig kan vragen, maar ik denk dattie daar niet blij mee is!

Babii
2 April 2010, 18:25
Super leuk toch nog even iets van je te horen storm!

Vanmiddag en vanavond een ovutest gedaan.
Ik kan echt niks met die dingen. De steepjes zijn hardstikke donker, maar niet even donker als de 'testlijn'' zegmaar.
Wat is een negatieve test dan? Zie je dan wel/geen streepje .. licht / donker?
Mn geduld wordt weer lekker op de proef gesteld .. en laat ik daar nou net een slechte in zijn :| :lol:

Heel simpel meis: een negatieve test is als je teststreep lichter is als de controlestreep.

Zijn beide strepen even donker, dan is hij positief en is de teststreep donkerder, dan is hij ook posi. Gewoon even doorklussen en je ei zit er echt aan te komen meis!

Mila
2 April 2010, 18:29
essie, heb je een foto van de test van vanavond?

kim, nee dat is idd erg dun! hahaahah ja als je eens van baan wil wisselen weet je wat je moet gaan doen.

2 April 2010, 18:32
Ik kan er zo wel even een maken.
Maar de testen van de afgelopen dagen zijn practisch allemaal hetzelfde :?

Baal zo dat ht weer een lange cyclus wordt ......

Kim, haha dat is een hele carierre switch dan :lol:

Babii
2 April 2010, 18:32
Whahhahaaha ja inderdaad :?

snippie
2 April 2010, 18:33
snippie dat had ze ook gevraagd :)
begint het al in te treden de dementie ;)

he stormpie
fijn dat je nog ff wat laat horen
super dat de bevalling van je ventje zo snel gegaan is en wat een onwijs leuke naam
ik hoop dat het bij mij ook zo voorspoedig gaat verlopen maar ben er bang voor dat het weer een herhaling word van de vorige keer
kom af en toe nog maar ff kijken want ik ga er niet vanuit dat je account verwijderd word ;)
want ik heb al een tijd geleden om een naamsverandering gevraagd en die is er ook nog niet

nee gedementie maar er word hier zowel gepraat dat ik echt niet alles ga onthouden.
Sorry dat ik het vergeten was

Nien
2 April 2010, 18:54
Goedenavond iedereen!
Hoe gaat het met jullieee?

snippie
2 April 2010, 19:15
Hier alles goed hoor!ga zo lekker slapen na gtst! Ben erg Moe!
En met jouw !

Knuf

2 April 2010, 19:19
Lekker snippie, zou zo ook wel lekker in bed willen duiken .. maar we krijgen nog bezoek.
Samen xfactor kijken.

Ik heb ht gevoel dat ik ongesteld ga worden in mn buik :?
En ben super misselijk, we gingen net nog even een chipje halen in de winkel.
Daar hing een zweeeeeetvoeten lucht :shock:
Mn vriend en ik werden er beide onpasselijk van :lol:

Nien
2 April 2010, 19:21
Mooii zo! met mij gaat ook alles goed!
ik ben nu ook gtst aan het kijken!altijd leuk! mijn vriend is er eindelijk over 20 minuutjes!
ah ga maar lekker vroeg slapen dan, ook wel goed!

Dikke knuffel!

snippie
2 April 2010, 19:33
Essie ohhh getsie zweetlucht !
Knuf

Mila
3 April 2010, 09:20
Goedemorgen meiden,

allemaal lekker weekend?
Nog plannen dit weekend?

Wij gaan straks uiteten, want mijn opa en oma zijn zoveel jaar getrouwd
morgen naar mijn ouders, dan ga ik voor het eerst mijn 'zwager' ;) ontmoeten, alleen wordt communiceren wat moeilijk :?
maandag heb ik een hightea met vriendinnen en 's avonds misschien naar mijn schoonouders, mijn vriend wil het zijn ouders nog niet vertellen.. ik vind dat wel lastig, want de vorige keer wisten ze het ook gelijk en nu dan niet, vind dat wel lastig..

snippie
3 April 2010, 09:23
zo syl druk weekend voor de boeg.
wij gaan morgen middag lunchen bij me schoonouders en verder dus heerlijk met zijn tweeen:)
kus

Ram1988
3 April 2010, 10:01
Goedemorgen meisjes!!

Ik voelde vanmorgen alsof er luchtbelletjes knapten onder in mn buik.... zou het...?? :mrgreen:

Mila
3 April 2010, 10:02
ze zeggen dat dat idd de baby is :D

Ram1988
3 April 2010, 10:03
t was een heel gek gevoel haha...
maar is t niet te vroeg? t was ook maar even maar had direct t gevoel dat t de kleine was..
Ik huilen natuurlijk (hormonen hahaha)

Mila
3 April 2010, 10:05
vanaf 16 weken kun je volgens mij idd de kleine voelen.. Ik zal ook janken hoor :D
Hoe bijzonder is dat?

he ga jij naar babyinbeeld in apeldoorn?

Ram1988
3 April 2010, 10:06
Nee naar wichmond koekeloere :D

Mila
3 April 2010, 10:08
ok dan ga ik eens even kijken..

Ram1988
3 April 2010, 10:09
Doe dat maar eens :mrgreen:

Ik ben zoooo benieuwd dinsdag wat t wordt haha

Mila
3 April 2010, 10:12
zjn idd geode reacties over ;) nou die moet ik dus onthouden :D

ik ben ook zo benieuwd bij jullie.. hoe laat moet je? maak je het openbaar?

jorina
3 April 2010, 10:21
nee hoor esther dat is niet te vroeg :D
sterker nog ik voel het ook al maar das ook omdat ik al weet hoe het voelt
ik had het al eerder gevoelt maar had maar ff gyn gevraagd of dat wel kon maar dat kon zei hij als je maar een drukke baby hebt eb je weet hoe het voelt
ik voel het overigens alleen als ik in een bepaalde positie zit of lig en ik moet wel heel rustig blijven liggen
bij mij voelt het ook inderdaad als een soort plopjes een soort van aaitje aan de binnenkant

snippie
3 April 2010, 10:42
wat heerlijk lijkt me dat je kindje voelen:)!!

esther logisch dta je moest huilen zo iets prachtigs

Mirre
3 April 2010, 13:03
@ Syl: nu heb je dus ook de woorden zien staan!! Lekker hoor. Snap dat je bang bent, maar ik hoop dat je er ook al echt een beetje van kan proberen te gaan genieten.

@ Kim: wat klote meissie... Had nog zo gehoopt voor je... Ga ik nu heel hard duimen dat ze bij het UMC wat voor je kunnen betekenen. Dikke knuffel voor je!!

@ Essiee: kaa u tee meis dat die ovu testen nog steeds geen duidelijkheid geven :evil:

Hier is er ook weer gebakken ;) Lekkere chocolade cake met chocoladestukjes erdoor en choco toppings hmmm.... Zo even een stukje proberen :D

Fijn weekend iedereen!!

jorina
3 April 2010, 13:06
nou hier word straks ook weer gebakken
muffins en bagels :D
voor morgen bij de paasbrunch

Tessa23
3 April 2010, 14:16
lekker meiden ik heb ook zin om wat te bakken!

Gister echt gezellige avond gehad , kroeg in geweest met vrienden , theo ging om half 1 al naar huis want die moest vroeg op , ik ben gebleven en daarna met vrienden mee naar huis geweest ,dvdtje s gekeken , was pas kwart voor 7 thuis vanmorgen haha.. oo pff vermoeiend maar ach t gebeurd niet vaak en als t maar gezellig is!

Vanavond lekker rustig aan en morgen gourmetten bij oma..

Allemaal een fijn weekend!!

Bati
3 April 2010, 15:06
Heey meiden hoe is t hier?
Wilde ff een fijn weekend wensen!
Oh ja @ hier: uitnodigingen vouwen etc voor de bruiloft :? (veel werk). ;)
knuffels

Hedwig88
3 April 2010, 15:37
Ik kon de baby ook met 17 weken voelen heerlijk :D
Nu geniet ik er nog meer van :D
DOnderdag 20 weken echo !!! Spannend!!!

Babii
3 April 2010, 16:21
OMG :| Ik heb ineens giga veel zin in spinazie whahahahahahahaha.... :?

En heb melkachtige afscheiding, stroomt eruit... En me ovu test is donkerder, zal je zien is die cyste gewoon een ei haha, nee joh geloof er niet in! Merk alleen dat me afscheiding heel anders is :).

Friend
3 April 2010, 16:41
*breekt even in*

Bij de moeder van mijn vroegere beste vriendin dachten de dokters ook dat ze een cyste had.
Ze wilden haar eraan gaan opereren en toen bleek dat het geen cyste was, maar dat ze zwanger was ;)
Ik dacht ik zal het even delen :)

Babii
3 April 2010, 17:04
Hhaha dank je wel Friend, lief dat je even inbrak. Ben alleen niet zwanger schat, want heb geen eisprong uit mezelf :( En zat vorige maand aan de pil.

Heb even me ovu test bekeken maar hij wordt echt donkerder. Hoe kan dat als ik geen ei heb volgens hun, maar een cyste???

Friend
3 April 2010, 17:06
Dat is wel vreemd dan :?
Ik zou maar rap gaan klussen jij, je weet maar nooit ;)

Babii
3 April 2010, 17:08
Ja, behoorlijk vreemd! Mijn lichaam heeft het al die tijd niet zelf gedaan, moest injecties spuiten om een ei te krijgen. En het rare is dat me baarmoederslijmvlies niet dikker werd :(. Dus een kindje kon nooit innestelen.

Nu weet ik wel dat me slijmvlies gisteren ook bizar dun was hoor..... Maar had net echt melkachtige natte afscheiding (smerig). Dus daarom deed ik toch even een ovu test.

Zou wel heel apart zijn als er nu ineens iets gebeurd ;).

Friend
3 April 2010, 17:19
Meis, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik ga iig heel hard voor je duimen ;)

Babii
3 April 2010, 17:24
Dank je, maar dan nog heb ik er niks aan, want me slijmvlies was echt te dun (tussen 1 en 3 mm) vanaf 7 mm kan het goed innestelen!

Tessa23
3 April 2010, 17:30
gaan jullie nog iets doen vanavond ?

Ik ga even langs een vriendin.. ben helemaal geen type om zaterdag avond alleen thuis door te brengen.. (vriend moet werken) rest van de week maakt me nooit uit..vaag haha

Roxy
3 April 2010, 18:13
@ Babii... ik denk dat ik toch heel koppig zou zijn en ondanks de feiten die je opnoemt vanavond mn mannetje het bed in lokken! :oops:

Babii
3 April 2010, 18:19
Nou zal hem zeker mee het bed in lokken, maar de test is niet positief hoor :D. Anders had ik hem allang naar boven gesleurd haha.

Roxy
3 April 2010, 18:22
Gesleurd nog wel... :shock:

Babii
3 April 2010, 18:25
Hhaha ja dat zou dan echt gemoeten hebben, want meneer zit voetbal te kijken :P. En ze clubje speelt, dus dan is dat heeelll belangrijk haha.

Roxy
3 April 2010, 18:28
Zucht.. dat ken ik! Maar hier is het niet alleen met de wedstrijden van zn club, maar ook met de wedstrijden die hij met het spel fifa op de playstation speelt. Hij zou koken vanavond.. inmiddels is het half 8, hij heeft zich net losgemaakt van de playstation en gaat nu EINDELIJK beginnen met de lasagne.. *mijn maag.. knor-knor*

Tessa23
3 April 2010, 18:41
Helaas kook ik meestal zelf , terwijl mn vriend echt lekker kan koken , maar ja door de weeks is hij werken en eet hij daar , en weekend zo als nu kijkt hij straks vitesse bij zn pa.. en zn pa heeft dan eten , kort om meestal alleen haha..

Babii
3 April 2010, 18:45
Zucht.. dat ken ik! Maar hier is het niet alleen met de wedstrijden van zn club, maar ook met de wedstrijden die hij met het spel fifa op de playstation speelt. Hij zou koken vanavond.. inmiddels is het half 8, hij heeft zich net losgemaakt van de playstation en gaat nu EINDELIJK beginnen met de lasagne.. *mijn maag.. knor-knor*

Whhaahhahaha nou die van mij is ook verslaafd aan fifa 2010, meneer staat 3e in de wereldlijst :|. Wel d.m.v. cheatcodes hoor ;). Maar dat speelt ie ook gerust de nacht door bijv. in het weekend hahahha.

@ Tessa, hahaha nou voor jezelf koken kan ook weleens lekker zijn en de rust soms ook.

All,

Ik weet niet wat het is, maar voel net wat langs me benen lopen (sorry) en allemaal melkachtige witte afscheiding... Echt te ranzig voor woorden! Heb dit nog nooit gehad, enig idee wat het kan zijn :oops:

Roxy
3 April 2010, 18:56
@ Tessa.. ik kook ook meestal hoor.. dagen als deze zijn heeeeeeeeeel zeldzaam. Daarom vertik ik het ook om zelf te gaan koken.. hij heeft het gezegd en koken zal ie! Inmiddels staat de lasagne in de oven. Nog even geduld hebben!

@ Babii.. mijn man is ook trots op zichzelf omdat geen enkele van zn vrienden hem kan verslaan met fifa2010.. 's nachts ligt ie gelukkig wel braaf naast mij in bed ;) Cheats doet ie niet aan, dat vind ie niks aan. Hij zit ook rustig een potje te schelden als het met het online spelen overduidelijk is dat zn tegenspeler cheats gebruikt. En meestal krijgt ie het dan ook nog voor elkaar om te winnen ook.. en trots dat ie dan is!
Ach ja.. ieder zn verslaving.. ik check deze site bijvoorbeeld dagelijks.. en daar snapt hij weer niks van!
kHeb trouwens geen idee wat die afscheiding kan zijn.. ik had (excuus) mijn hipster met mn eisprong elke maand helemaal nat.. maar jij hebt geen eisprong toch?

Tessa23
3 April 2010, 18:59
Kim , ik zou echt niet weten wat het is meid.. sorry!

Roxy , heeerlijk is dat he.. lekker zelf niet hoeven koken , geniet van je eten zo ;)

Babii
3 April 2010, 19:05
Nou het lijkt me niet dat ik ineens een eisprong heb. Maar manlief zegt net:

Zelfde geldt verwarde ze die cyste met een eitje... Omdat het niet overeen kwam met je slijmvlies, maar zelfde geldt maakt je lichaam nu een ei aan, ja wat dan???

Haha, die van mij speelt ook echt vals met die stomme cheats. In het weekend mag ie van mij wel spelen, maar doordeweeks moet ie lekker tegen me aan liggen.

Ben zelf ook giga verslaafd aan dit forum en sowieso aan lekker computeren of bijv. met psp foto's bewerken :D.

Roxy
3 April 2010, 19:32
Zie het positief.. je mannetje is alvast gewend aan gebroken nachten!

Tessa23
3 April 2010, 22:59
Slaapze meiden

en fijne paas dagen!

Mila
4 April 2010, 09:12
Goedemorgen meiden,

Vrolijk pasen!!

snippie
4 April 2010, 09:57
Goede morgen dames!

Hier alles goed hoor!straks paas lunch bij me schoonouders!
En morgen denk ik niks !

Gisteren lekker weze winkelen:)!nee niks voor de baby gekocht.
En 's,avonds kwamen mijn zwager en schoonzus gezellig avondje film kijken dus drukke dag gehad!maar met middag slaapje hield ik het gewoon vol tot half2:)!toen gingen ze naar huis!

Nou ben er weer vandoor!

Fijne Pasen!

Kus

Ram1988
4 April 2010, 10:16
Fijne paasdagen meiden!!

Roxy
4 April 2010, 11:20
Fijne paasdagen allemaal! Hier worden het twee hele luie dagen denk ik.. met dit weer heb ik niet echt zin om erop uit te gaan.. :|

4 April 2010, 12:05
Fijne paasdagen meiden!

Vanmorgen super lekker ontbijtje gehad van mn mannetje!

Kim, vervelend he al dat rare gedoe!
@hier echt het gevoel in mn buik dat ik ongi moet worden. Gister een paar keer een beetje lichtbruine afscheiding.
Redelijk dik (sorry) .. ik word er even zo gek van he.. Wil dan graag weten hoe of wat, is het mn ei? komt nu al mn ongi? ..
kan eigenlijk beide niet, geen pos ovutest en cd21.
Naja frustrerend maar weinig aan te doen!

Tessa23
4 April 2010, 12:33
Fijne dag allemaal!!

Wij gaan straks met familie bij oma gourmetten , gezellig!

jorina
4 April 2010, 12:38
fijne paasdagen meiden
ik ga lekker brunchen bij mijn ouders
waarvan ik meer dan de helft zelf gemaakt heb :D
dus het zal wel smaken denk ik ;)

4 April 2010, 12:46
Woeeeh lekker jorina!
Mijn ouders komen straks, gezellig!

Ik loop de heletijd naar de wc om te checken, gatsie wat baal ik hier weer van :( :?

Babii
4 April 2010, 14:31
Iedereen fijne paasdagen!!

@ Essiee, misschien een innestelingsbloeding?

All,

Nou voila, ovu test is ineens giga licht, ik zal toch niet echt een ei hebben gehad he!?! Afscheiding is nu ook weg.... :roll:

Wij zijn vandaag lekker thuis, heb even uitgebreid gekookt, verse indonesische nasi, met kippetjes en gehaktballen, verse pindasaus en een zelf gemaakt toetje.

Ram1988
4 April 2010, 17:25
Wat goed van je kim, wij hebben net eten bij de mac gehaald... erg he :oops: hahahaha had er zo'n zin in! :mrgreen:

Babii
4 April 2010, 22:00
ANNE87 is bevallen!!!

GEFELICITEERD MET JULLIE MANNETJE

5 April 2010, 08:11
Jeeeeeee Anne proficiat!!

Kim, zou mooi zijn, maar heb dr een hard hoofd in.
Gister werd het van creme een beetje bruinig. Dacht echt dat ik ongi werd, nu nog steeds echt heel sterk dat gevoel onder in mn buik.
Super strange, want ht is 'pas' dag 22 .... poehpoeh!

Ram1988
5 April 2010, 08:37
Gefeliciteeeeeerd anne!! :mrgreen:

Ik ga zo maar eens lekker een paasontbijtje maken weer :mrgreen:

Fijn he, die vrouwenlichamen essie ;)

5 April 2010, 08:56
verschrikkelijk. Als ik niet beter zou weten zou ik een tampon in duwen! Zal me niks verbazen als ik toch ineens ongesteld word een dezer dagen!

mmmmm lekker, mijn mannetje was om 7 uur alweer gevlogen om te werken ... dus dat wrdt een eenzaam paasontbijtje vandaag :lol:

17 weken alweer es, wauw! :mrgreen:

Mila
5 April 2010, 09:16
Anne, gefeliciteerd!!

het is hier rustig.. iedereen pasen aan het vieren ;)

ik ga straks naar een vriendin toe, waar we met vriendinnen gaan lunchen..
we proberen nu om elke maand bij elkaar te komen bij iemand thuis, want anders zien we elkaar bijna nooit samen.

Esther, 17 weken :D ik ben 4,3 weken :lol:

Ram1988
5 April 2010, 09:26
Jaaaaaaaa k ga hard he :mrgreen: hahaha

Meiden morgenavond heb k dus geslachtsbepaling om 18.30...
wie het wil weten moet me maar PB-en, want t is nogal openbaar en k heb niet echt een 'schuilnaam' hier ;)

Thyra
5 April 2010, 09:55
Fijne pasen meiden!

anne gefeliciteerd!

Essie, ik had hier toen ook last van en bleek mn innesteling te zijn, eerst dik wit, daarna cremig bruin, soms es wat rood duurde een dag of 2 a 3. Ik duim voor je voor een innesteling!

5 April 2010, 10:02
Fijne pasen meiden!

anne gefeliciteerd!

Essie, ik had hier toen ook last van en bleek mn innesteling te zijn, eerst dik wit, daarna cremig bruin, soms es wat rood duurde een dag of 2 a 3. Ik duim voor je voor een innesteling!

Ik moet niet teveel hoop krijgen! :lol:
Flauwekul, we hopen ht zo.
Babykamertje was helemaal leeg en mn vriend was dr destijds al mee bezig. We hadden al vanaf januari de deur niet meer open gehad .. Gister was mn vriend ineens plinten aan ht zetten ... :?
Raar gevoel!! :shock:

Hoe is ht met jou meisje?

Es, ik sms je morgen hoor! Ben zooooooooooooooo benieuwt.
Denk een jochie

Thyra
5 April 2010, 13:27
Met mij gaat hel wel hoor, lichamelijk redelijk hersteld, nu geestelijk nog...
weet iemand hier misschien wanneer we weer mogen gaan beginnen met klussen?
Het geeft mij wel gemengde gevoelens, aan de ene kant heel bang dat het nog een keer voorkomt, en aan de andere kant wil ik er toch voor gaan.

5 April 2010, 13:39
Met mij gaat hel wel hoor, lichamelijk redelijk hersteld, nu geestelijk nog...
weet iemand hier misschien wanneer we weer mogen gaan beginnen met klussen?
Het geeft mij wel gemengde gevoelens, aan de ene kant heel bang dat het nog een keer voorkomt, en aan de andere kant wil ik er toch voor gaan.

Fijn!
Dat had ik ook .. en nog steeds wel hoor.
Moet er niet aan denken alles nog een keer mee te maken, maar toch blijft het verlangen sterker (zelfs mijn extreme emetofobie wint het niet :lol: )
De vk vertelde dat we gewoon meteen verder mochten gaan. Heb het toen in het ziekenhuis nog een keertje aan de gyn gevraagd, zei hetzelfde!

Het is super rustig vandaag zeg, en net op een dag dat ik me echt stieeeerlijk verveel.
Wil eigenlijk de ramen wassen, maar echt geen zin in :| :mrgreen:

5 April 2010, 13:46
Kimberley, gefeliciteerd met jullie 3 jarig samenzijn! Leuk!

2 steepjes zijn 2 streepjes natuurlijk :shock:
zonder foto natuurlijk lastig te beoordelen ;) , kun je er niet een maken met je telefoon ofzo?

Mila
5 April 2010, 16:21
wat is het rustig hier.

hier kruipt de tijd... ben pas 4,3 weken zwanger, waarschijnlijk lijkt het nu zo lang te duren omdat ik het vandaag al wel een week weet :roll:

Bati
5 April 2010, 17:16
@ Anne: Gefeliciteerd! Geniet ervan
@ Thyra: sterkte!

snippie
5 April 2010, 18:13
Anne gefeliciteerd!!

Thyra knuffel voor jouw meissie

kimberley spannend zeg en gefeliciteerd met je 3jarig samen zijn:)

essie en heb ej nog afleiding kunnen vinden?

syl lieverd voor je het weet gaat de tijd snel.
Ik vind de tijd opzich best snel gaan.

Vandaag 8weken en 5dagen:)

nog minder dan 2 weken en we zien onze wonder weer:)!

Knuf

Hedwig88
5 April 2010, 20:54
Dames,

En lekker paasweekend gehad met de mannetjes ?
Hier zeker wel heerlijke dingen samen gedaan en lkkr gegeten...
Ook zijn we begonnen met de baby kamer een heerlijk gevoel :D
DOnderdag 20 weken echo spannend!!! :D
Hoe is het met jullie?

Tessa23
5 April 2010, 22:47
Gefeliciteeerdd Anne!!!

Wij zijn bij omatje lekker wezen gourmetten afgelopen 2 dagen.. en ook kroeg geweest.. nu ben ik superr verkouden.. bah bah.. ga zo lekker slapen! truste meiden !

Ram1988
6 April 2010, 05:24
Goedemorgen meiden ;)

Kimberley, wat spannend zeg!! en gefeliciteerd met jullie 3 jarig samenzijn!!

Thyra, nogmaals heel veel sterkte meid!!

Ik stap weer in de auto, en werken tot half 4... en dan om half 7... Geslachtsbepalingggg :mrgreen: :mrgreen:

Fijne dag meisjes!

Beebie25
6 April 2010, 08:43
Ik zie de streep erg duidelijk hoor meid :D :D

Friend
6 April 2010, 08:43
Ik zie een streepje hoor ;)
Ik zou over een paar dagen nog een keertje testen, maar voor nu alvast voorzichtig gefeliciteerd :)

Free
6 April 2010, 08:53
Anne Gefeliciteerd met jullie kleine man!!

Kimberley, ik zie ook duidelijk de 2e streep... Zou idd over een paar dagen nog een keer testen..
Nog gefeliciteerd met jullie 3 jarig samenzijn!!!

@hier, vandaag lekker genieten van dit mooie weer, zo ffies snel t huis door (niet te snel want dan wordt t overgeven.....) enne vanmiddag maar wat in de tuin doen denk ik.. ;)

Fijne dag allemaal!!!

Mila
6 April 2010, 09:01
kimberley, ik zie ook een streep hoor :D

Mila
6 April 2010, 09:07
wanneer heb je deze test gedaan? Van welk merk is deze? anders haal je nog een keer de kv 2v5

maar deze is ook positief hoor ;)

snippie
6 April 2010, 09:09
Kimberley zie het streepje ook spannend!

Ik zo denk even stofzuigen eerst wachten tot mannetje uit bed is! Hij heeft erg veel last van ze rug!heeft de hele nacht liggen draaien:(!
Dus ben zelf ook extreem moe maar ach!straks middagje werken en dan morgen alweer dagje vrij hihi:)!!

Knuf

Mila
6 April 2010, 09:13
ik mag straks weer werken, maar heb slecht geslapen door een irriterende zenuw in mijn been vanacht, dus hopen dat ik mijn ogen open kan houden op het werk

jorina
6 April 2010, 09:33
deze is positief hoor
gefeliciteerd kimberley

6 April 2010, 09:36
Kimberley, ik zie ook een streepje hoor!!!! Wanneer doe je nog een testje?

Esther, super spannend, ben onwijs benieuwt vanavond :mrgreen:

Snippie, ik ben mario gaan spelen op de wii, haha :ugeek: :lol:

Ik voel me niet zo lekker, beetje keelpijn .. voel de heeeeletijd mn buik en ben super lam en nrgens zin in. Geen griepje hoop ik!!

6 April 2010, 09:49
Spanneeeeeend!
Volgens mij komt ht wel goed meisje en mogen we je stiekem al wel feliciteren.
Dus, voorzichtig een proficiaaaat :mrgreen:

6 April 2010, 09:49
Oja, ik heb trouwens geen creme/bruin verlies meer ..
geen ongi dus :?

6 April 2010, 09:55
Naja spannend .. ik probeer geen verwachtingen te hebben. Dan valt ht straks ook niet tegen!
Moeilijk, maar we doen ons best .. meer kunnen we ook niet doen :roll:

Het is heeeeeerlijk weertje !!! :mrgreen:

snippie
6 April 2010, 10:23
ohh leuk essie:)!hebben wij ook!

Kimberley hihi leuk!ben echt benieuwd !
Kus

Mirre
6 April 2010, 11:10
Helaas, paasdagen zitten er weer op!! Iedereen fijne dagen gehad? Ondanks het weer nog wat leuks kunnen doen?

Kim, wel apart dat de ovu testen donkerder werden... En nu weer licht :? Kunnen ze het echt zo goed zien dan, dat het een cyste is en geen ei? Die afscheiding die je beschrijft vind ik wel heel apart :? geen idee wat het kan zijn, raar meis.

Anne gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Geniet ervan!!

Essiee hopelijk een goed teken dat je mannetje ineens in het kamertje met de plinten bezig was... Ga hard voor je duimen meis!!

Es, denk ook een jongetje bij jou ;) Ben benieuwd!! Heel veel plezier met je echo in ieder geval!!

Kimberley die zie ik ook heel duidelijk hoor!!! Dat tweede streepje :D Dat is een dubbel gefeliciteerd dus!!!

Hier dag 3 in de cyclus, niets nieuws te melden dus :geek:

6 April 2010, 12:19
Lief jessy!
Poeeh, in het begin lijkt dat altijd zo lang he .. weeeer een hele maand!
Maaaaaar, nieuwe ronde .. nieuwe kansen meid!

Ik ben echt zo misselijk he, volgens mij ben ik ziek :evil:

Babii
6 April 2010, 12:19
Hallo dames,

Bedankt voor de felicitatie's...

Ik heb eingelijk een foto van de test(zwtest)!!
Hij is een beetje wazig, sorry daarvoor...
Maar ik zie toch echt 2 streepjes...1 licht streepje in het vierkante vakje en 1 in het rondje..
Toch heb ik mijn twijfels en vriendlief ook...
Wat vinden jullie ervan??

Liefs en knuff

Dan moet ik wel de link erbij zetten natuurlijk :oops:
http://www.mijnalbum.nl/Album=63IS6QWD

Deze lijkt verdomd veel op me kruidvat ovulatietest (alleen moet je hem dan met de dop naar rechts leggen)..... :roll:

http://i40.tinypic.com/14jbxw9.jpg

http://i43.tinypic.com/1547sd0.jpg

Heb ook nog nooit zo een test gezien haha.... Welk merk is het?

Maar...... Ik zie wel 2 streepjes!!! Gefeliciteerd!!!

6 April 2010, 12:23
Kim ik snap je post niet?

Oja, mijn ovutesten zijn lichter geworden, dus waarschijnlijk toch een pos ovutest gehad!?!

Mila
6 April 2010, 12:23
kim, dat was van de KV van 7 euro!

essie, nou hopen dat er raak is geschoten ;)

Babii
6 April 2010, 12:24
Ik heb gisteren die testje gedaan...
Het is die van kruitvat van 7 zoveel..

Dit is die van € 7,49 (heb die ook gehad, alleen dei dop is paars en heeft een kruisje :P):

http://i44.tinypic.com/34zwrxu.jpg

Dit zijn die 2 voor 5 euro:

http://i44.tinypic.com/2nrrsw.jpg

En dit zijn dus de ovu testen van ze:

Bedoel het niet rot hoor, maar onze KV heeft alleen die met paarse dop voor 7.49 en die met de roze dop is de ovu test zegt de Kruidvat.... Het kan natuurlijk zo zijn dat ze bij jou andere testen hebben ;).

Alsnog gefeliciteerd lieverd!

Babii
6 April 2010, 12:27
Kim ik snap je post niet?

Oja, mijn ovutesten zijn lichter geworden, dus waarschijnlijk toch een pos ovutest gehad!?!

Zoals er staat vermoed ik dat het de ovu testen zijn :|. Zeker omdat ik ook de KV testen ken voor 7,49 en die is met een paarse dop.

En de ovu testen zijn met een roze dop en exact hetzelfde (zie rondje en vierkantje). Ik zeg niet dat het verkeerd is hoor, gun het die meid van harte :D.

Heb zelf die van 7,49 ook gehad en die is echt met een plus en paarse dop :D.

Mijn ovu testen zijn ook ineens weer lichter, verlies veel afscheiding en heb helse buikpijn. Maar ik heb hem niet positief gehad (kan ook niet). Maar wordt wel gestoord van de buikpijn!

6 April 2010, 12:27
kim, bedoel je dat ze met een ovutest heeft getest ipv een zwangerschapstest?

Edit, zie je post :D

Mirre
6 April 2010, 12:29
Denk dat Kim dat inderdaad bedoelt Essiee.

Kimberley, omdat je zegt dat je er ééntje gevonden had en die gebruikt had, heb je eerst goed op het folie omhulsel gekeken wat daar op stond? Of het een zw of ovu test was?

Uiteraard hoop ik ook van ganse harte dat je zwanger bent meis!!!

Babii
6 April 2010, 12:33
Ik bedoel het echt niet rot hoor, voordat ik hier aangevallen wordt! Maar zie net dit op de KV site:

http://online.kruidvat.nl/categorie/492 ... 0000000149 (http://online.kruidvat.nl/categorie/49245-49246/Zwangerschapstest.html?navigationid=13010000000189&parentid=13010000000149)

En dan weet ik uit me eigen testdrang dat de KV de 2 voor 5 euro heeft, de CB, de paarse met 7,49 en de predictor.

Ken die ovu testen zo goed, heb er van de week nog vals posi mee getest. Daarom zei ik dat ie me bekend voor kwam, of het zo is hoop ik niet. Hoop dat het 100% een zwangerschapstest was ( die ik nog niet ken :P ) want ook Kim kan het fout hebben.

Bedoel het dus echt NIET rot, niet dat iedereen me zometeen aanvalt!!

6 April 2010, 12:41
Jaa, het is ook een ovulatietest...geen zwangerschapstest...
Ik vraag me alleen heel erg af of ie nou positief is of negatief... :lol:

die is negatief!

ooooow, wij gingen er vanuit dat je getest had met een zwangerschapstest joh! en dat je dat zelf ook dacht!

6 April 2010, 12:43
in al je vorige posts zeg je wel dat ht een zwangerschaptest is..

Mirre
6 April 2010, 12:56
Nou ben ik even de weg kwijt... :?

:o

Mirre
6 April 2010, 13:00
Vriendlief en ik zijn vandaag 3 jaar samen..
Ik kwam net een zwangerschapstest tegen, wist niet dat ik er nog 1 had.
Heb net ook die test gedaan, maar zit heel erg in twijfel of ie positief of negatief is.
Het streepje van het vierkante vakje is licht, maar erg duidelijk en het streepje van het rondje is donker en daardoor erg duidelijk..
Wilde er een foto van maken, maar batterij leeg..

Liefs Kimberley

:? :?:

6 April 2010, 13:04
Als ovutest is hij negatief!

Babii
6 April 2010, 13:40
Jaa, het is ook een ovulatietest...geen zwangerschapstest...
Ik vraag me alleen heel erg af of ie nou positief is of negatief... :lol:

Dacht al dat ik gek aan het worden was :oops: . Maar lieve schat, die testen moet je niet vertrouwen (niet rot bedoeld). Met deze test, teste ik vorige week (wilde van de week zeggen, maar het is alweer dinsdag :o ) ook knal positief en met andere testen negatief.

En wat bleek, ik had helemaal geen eitje :(. Had dit de eerste maand dat ik hem gebruikte ook, zelfs op de dag dat ik naar de gyn ging.... En toen zat er niks, ben niet de enige die er vals posi mee teste.

Maar jouw test is nog wel negatief.... Balen meis, had het je zo gegund!

Babii
6 April 2010, 13:41
Onderste is positief, maar die van jou helaas niet :(.

Babii
6 April 2010, 13:49
Overigens zijn die ovu testen ook € 9,95 en niet € 7,49:

http://online.kruidvat.nl/product/51230 ... 0000000115 (http://online.kruidvat.nl/product/51230-52021/OvulatieTest.html?navigationid=13010000000234&parentid=13980000000115)

Mirre
6 April 2010, 14:04
Misschien gaat hier op "de wens is de vader van de gedachte"? En typte je dus zw ipv ovu? Kan ik me wel voorstellen hoor, als je iets zo graag wilt... Zou ook wel willen dat ik mijn ovu testen kon omtoveren in zw testen :P

Babii
6 April 2010, 14:08
Ik heb het zelfs een keer per ongeluk gedaan met een ovu test en dacht dat ik zwanger was :oops: . Dat is al voor dit forum hoor :P.

Ram1988
6 April 2010, 15:16
pfoeeee t werk zit dr weer op haha!
K ga halve dagen werken.. mn rug vind hele dagen helemaal niks meer!

Kimberley, ik las t hele verhaal, d8 ook zw test haha, beetje verwarrend was t wel!

Ram1988
6 April 2010, 19:26
Waar is iedereen toch :D
Volgens de echoscopiste was k 17 weken en 4 dagen

snippie
6 April 2010, 19:31
Esther wat word het!!! Kus

snippie
6 April 2010, 19:34
Tessa succes morgen ! Kus

Mirre
6 April 2010, 20:51
Is hier inderdaad stilletjes :?

Hoe was je echo Esther??!! :)

Tessa23
6 April 2010, 21:26
jaaa es ben ook benieuwd..

thnx meis ben wel bang haha.. klote tenen ook :shock: o sorry haha..

ben niet zo bang voor de rest maar voor 3 plaatselijke verdovingen.

jorina
6 April 2010, 21:35
esther wat doe je ons aan

vertel vertel vertel

wat word het ?

Lunanoa
6 April 2010, 22:15
mhoehahaha ben ik er ook weer eens, maakt EstherH het zo spannend. Flauwerik :lol:

Trusten dames.

jorina
6 April 2010, 22:18
ik weet het al :D
ff pb-tje lun want ze wilde het niet openbaar neer zetten hier

Ram1988
7 April 2010, 04:55
hahahahaha gekke dames :mrgreen:

Luun ik heb je een berichtje gedaan hoor ;)

jorina
7 April 2010, 09:35
wat was je er vroeg bij Esther kon je niet meer slapen ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

snippie
7 April 2010, 09:45
Tessa succes vandaag meissie !!!

Esther gaaf hoor;)!

Kus

Lunanoa
7 April 2010, 09:46
AHHHHHHHHHH IK HEB HELEMAAL GEEN PB-TJE :cry: :cry: :cry: :cry:

Mila
7 April 2010, 09:48
jorina, hoe is het met jou?

lunanoa, wat las ik op hyves, ben je al verplicht met verlof? wat is er aan de hand?

hier schrik ik erg van mijn buik.. we hebben de vorige keer een foto gemaakt van mijn buik met ruim 7 weken en nu van ruim 4 weken en ze zijn even groot.
ja ik weet dat het door de darmen komen, maar door de zwangerschap komen de darmen naar voren en hoe groter de baarmoeder word, hoe meer de darmen naar voren komen.. :?