PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51

Free
7 April 2010, 09:50
jorina, hoe is het met jou?

lunanoa, wat las ik op hyves, ben je al verplicht met verlof? wat is er aan de hand?

hier schrik ik erg van mijn buik.. we hebben de vorige keer een foto gemaakt van mijn buik met ruim 7 weken en nu van ruim 4 weken en ze zijn even groot.
ja ik weet dat het door de darmen komen, maar door de zwangerschap komen de darmen naar voren en hoe groter de baarmoeder word, hoe meer de darmen naar voren komen.. :?
ik ga het even invullen hoor ;)

je denkt dus dat het er wel eens meer dan 1 kunnen zijn?? :D

Free
7 April 2010, 09:51
Tessa, had je nog helemaal geen sterkte toegewenst.. (al ben je nu misschien al wel geholpen...) Maar dan alsnog bij deze Sterkte!!

Luna, Je gaat nu wel rustig aan doen he!!

Jorina, je gaat hard... Alweer bijna 14 weken :shock:

Lunanoa
7 April 2010, 09:54
hahaha dat zou leuk zijn Mayella!

Goed teken dacht ik zo Sylvia :) Geniet maar lekker van je bolletje! Voor je het weet steekt hij meters uit hahaha.

Mijn leidinggevende & regiomanager hebben besloten mij lekker thuis te laten zitten. Ze merkten dat ik niet goed naar mijn lichaam luisterde (lees werken met duizeligheid/harde buiken) en vonden het belangrijk mij tegen mezelf in bescherming te nemen :oops:
Waar ik ze zéér dankbaar voor ben. Valt zo'n last van mijn schouders af.

Niks ernstigs hoor. Ik kan gewoon niet zo goed mijn grenzen aangeven.
Ze belde me vorige week ook op & zei dat ik eerlijker moet zijn over hoe het met me gaat want ze hoorde van collega's dat ik harde buiken had, waarna ik natuurlijk als hormoonbom in tranen uitbarste dat ik 20 ben & fit wil zijn etc. :P

Heb een enorm lieve leidinggevende & ben haar enorm dankbaar voor deze keuze. :mrgreen:

Babii
7 April 2010, 09:55
@ EstherH, heb je even een sms gestuurd. Normaal reageert iemand dan wat sneller terug als met een PB, maar deze drukke momma in spe niet :P.

@ Snippie, hoe gaat het met jou schat?

@ Jamilah, voel je, je al iets beter???

@ Sylvia, whahahahahhaa ik zei toch een twin :lol:

@ Lunanoa, je hebt zeker super leidinggevende als ik het zo lees :D. Nu lekker genieten, want het mooie weer komt er ook aan :lol:

@ Tessa, heel veel sterkte meissie!!

All,

Heb 7 mei al een afspraak in het UMC, wilde de afspraak wat naar achteren zetten, maar het is toch een intake. Op de site staat dat de wachttijd 3 maanden is, ik dacht mooi zo (heb ik nog even rust) :mrgreen: . Wordt ik er weer gelijk doorheen gepropt... :roll:

Nou ja maakt niks uit, ga sowieso 5 mei naar het ziekenhuis in Tiel/Culemborg kijken wat hun kunnen doen. Wil sowieso me linker eileider open hebben. Men kan wel zeggen: uw rechter eileider neemt het dan automatisch over, maar er gebeurd hier niks hoor ;). Wil gewoon dat ze me linker eileider open maken en als er dan niks gebeurd dan ben ik bereid over te gaan naar IVF. Maar wil wel dat ze al het mogelijke hebben geprobeerd :oops: Ben misschien een zeikerd hoor... :roll:

Mila
7 April 2010, 10:08
lunanoa, wat een lieve leidinggevende en wat een goede keus dan!!

kim, spannend meissie! Hoeveel meot jij nog meemaken?

tessa, succes vandaag.

Mirre
7 April 2010, 10:13
Whoehaa Sylvia, dat worden er twee!! ;) Ik zeg: buikfoto!!!!! :D

Esther mag ik ook een pb'tje :oops: :oops: :oops: Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

Tessa lieverd hoe gaat het met je voetjes?? Hopelijk zijn de prikjes je dik mee gevallen!!!!

Lun wat heb jij een lieve leidinggevende zeg, ze denkt echt aan je. Goed hoor, ik lees vaak dat het anders gaat. Lekker van genieten!!

Kim dat is wel snel zeg :o nog een maandje wachten maar dus. Vind je helemaal geen zeikerd hoor, zou zelf ook het gevoel willen hebben dat ik er alles aan gedaan heb. Gewoon je gevoel volgen meis, het is het belangrijkste dat jij je er prettig bij voelt bij wat je doet of niet doet!!

Mila
7 April 2010, 10:16
buikfoto met 4,5 weken ga ik nog niet hier neer zetten vind ik toch te vroeg :oops: die foto blijft lekker voor onszelf ;)

Lunanoa
7 April 2010, 10:19
Kom er net achter dat ik allang een PB van EstherH heb op hyves :P hahahaha

Mirre
7 April 2010, 10:20
buikfoto met 4,5 weken ga ik nog niet hier neer zetten vind ik toch te vroeg :oops: die foto blijft lekker voor onszelf ;)

Hihi snap ik hoor meis ;) Vind het wel ontzettend spannend voor je, laat staan de spanning waar je zelf in zit!! Wat zegt je eigen gevoel? Is het er 1 of zijn het er 2 of zelfs 3?

Mila
7 April 2010, 10:23
nee, 3 denk ik niet..ik denk echt 1 of 2 en daar twijfel ik steeds tussen!
de clearblue gaf ook aan 2-3 weken en dat betekend 4-5 weken en toen was ik 4 weken.. ik denk als het er echt 3 zijn dan had er wel 3+ gestaan.. daar hou ik me maar aan vast ;)

Beebie25
7 April 2010, 10:32
Ben benieuwd sylvia, toen ik 4 weken en 2 dagen was had ik ook een clearblue test 2-3 weken....dus spannend hoor,...ik heb vannacht gedroomd dat we een echo hadden en dat mn ventje helemaal uit zn bol ging want hij zag 2 hartjes...we waren dolgelukkig....haha echt RAAR want het leek zooo echt, werd ook helemaal happy wakker haha :oops:

jorina
7 April 2010, 10:42
hier gaat het goed hoor
had al een paar dgn weer een beetje baalmomentjes maar dat heeft de huisarts vanmiddag weer goed gemaakt
bij thomas heb ik mijn controles bij hem gehad maar hij is er mee gestopt nu kwam ik alleen maar om mijn oren uit te laten spuiten
toen vroeg ie ff hoe het ging ook vanwege de mk's toen zei ik dat ik toch nog wel erg onzeker was dus toen zei hij nou ga ff liggen want heb mijn doppler nog niet weggedaan en naar lang zoeken was hij/zij er dan toch maar bleef steeds wegzwemmen maar wel luid en duidelijk aanwezig mijn dag is dus weer goed gemaakt

tessa heel veel succes en als je al geholpen bent heel veel sterkte natuurlijk :D

syl lekker hoor zo'n groeispurt ;) ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen hoor aan 1 of 2
hoe voel je je voor de rest ?

Mila
7 April 2010, 11:08
Voor de rest voel ik me nog steeds wel erg goed.
Heb eigenlijk alleen 's avonds rond een uurtje of 6 a 7 uur een een dip!
en veel plassen 's nachts, maar verder mag ik niet klagen..
Ohja ik zweet ook enorm 's nachts..
maar ja ben ook pas net zwanger.

wat fijn meid dat je even het hartje hebt mogen horen! :D

Mila
7 April 2010, 11:24
Maar het fout dat ik me eigenlijk wel zo goed voel, is ook erg eng! ik voelde me de vorige keer ook erg goed!
Ben soms gewoon bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt!

maar om de aankomende 3 weken te overleven na de echo toe, mag ik vanaf nu elke woensdag iets voor de baby halen, dus vanmiddag gaan we de stad in om bijv. een rompertje te halen ;) ze zeggen dat je zwanger bent totdat het tegendeel is bewezen, dus ik ga maar genieten

becky88
7 April 2010, 11:27
hey meiden,

hoe is het hier?
ben alweer een paar dagen niet geweest :oops:
kregen zondag onverwachts bezoek en maandag is mijn moeder met stiefvader gekomen en die zijn tot vanochtend gebleven.

Jorina fijn dat je het hartje hebt mogen horen!

sylvia gelijk heb je meid geniet er lekker van!!!

Lunanoa
7 April 2010, 12:01
Jorina, wat heerlijk even het hartje geluisterd :D

Sylvia: Dat zweten & veel plassen had ik ook in het begin. Je lichaam staat even flink op zijn kop nu. Je bent pas in het begin. De echte kwalen kwamen bij mij pas rond de 6 weken, so don't worry, wieweet hang je binnenkort ook dagelijks boven de pot :lol: Al wens ik dat NIEMAND toe :P haha

Tessa23
7 April 2010, 12:09
moet 14.20 pas.. brrrrrrrrrrrrr ga zo weg..

tot straks meiden xx

jorina
7 April 2010, 12:45
ik zweet ook nu heel erg

en ja zeker zwanger tot het tegendeel bewezen is maar je test bewijst geloof ik genoeg :D
lekker genieten en zeker heel leuk iedere woensdag iets leuks halen zo kom je de 3 weken wel door denk ik

Mila
7 April 2010, 12:57
oh ik dacht dat dat zweten niet goed was :lol: kijk fijn om te horen dat jullie dat ook hadden.

net boodschapjes gedaan en dan nu zo na de koffie de stad in. ;)

Onze groene container is gejat :roll:

Mirre
7 April 2010, 13:17
Onze groene container is gejat :roll:

Wie jat er nou een groene container? :o :? Die dingen kun je toch zo gratis opvragen bij de gemeente? Zeker te veel moeite geweest voor iemand...

En inderdaad, lekker genieten he meis! ;) Leuk om jezelf zo te trakteren totdat de echo er is. Veel plezier in de stad zo!

Jorina wat een aardige ha heb je! Fijn dat je weer even het hartje hebt mogen horen!

Tot straks Tessa!! Hou je haaks hé?!!

Babii
7 April 2010, 14:14
Whahahah Syl der groene container is gejat... Hoe dan :roll: Wat een gekken haha

Mila
7 April 2010, 14:16
en het mooiste komt nog: ik had de gemeente gebeld en ik moet aangifte doen bij de politie :lol:
zodra ik aangifte heb gedaan krijg ik gratis een nieuwe, doe ik geen aangifte dan moet ik betalen voor de container.
:roll:

Kim, ik had hem aan de weg gezet om te laten legen, en toen we gisteren terug kwamen van het werk stond er nog, maar omdat het al laat was wilde wij hem niet meer naar binnen rijden, vanwege het lawaai, dus dat doen we dan altijd de volgende ochtend, alleen vanochtend was hij weg :?

ik heb een heel schattig lief pakje gekocht (schrok wel van de prijs), zal zo even een foto laten zien!
zegt die vrouw in de winkel: de moeder aan wie je het pakje gaat geven zal erg blij zijn :lol: ik zeg: ja dat denk ik ook! Kun je het ook inpakken voor mij? hahaahhaaha! na zo'n opmerking mag ze ook meer moeite doen ;)

Mila
7 April 2010, 14:20
het gekochte pakje vandaag:

http://www.mijnalbum.nl/Album=VJZ4WWXQ

Babii
7 April 2010, 14:36
Ach gossie Syl, wat een super lief pakje. Boh, wat wordt ik soms jaloers zeg (niet ziekelijk hoor), maar damn.... IK WIL OOK haha.

Goede actie met kunt u het even inpakken, geweldig :lol: :lol:

Wat apart dat ze een container jatten haha, ben je met je zwangerschapsdementie niet vergeten waar je hem neer hebt gezet :P. Enneh, waarom heb je maar 1 pakje gekocht :o Verwacht toch echt een twin bij jou :?

Mila
7 April 2010, 14:47
hahahaha omdat ik ook daarover een discussie heb met mijn vriend.. als het een tweeling word van hetzelfde geslacht wil ik niet dat ze precies dezelfde kleren aankrijgen, vind dat zo erg en mijn vriend wil dat juist wel ;)
ik ging het pakje net opruimen bij de andere kleren, maar heb al best veel :? ik heb namelijk de vorige keer best veel gehaald.

Kim, ik ga heeeeeel hard voor jou duimen dat de eerst volgende ronde jij ook zwanger raakt meid!!

hahahahah nee mijn vriend heeft hem aan de weg neergezet

Babii
7 April 2010, 14:53
Haha, ik zit maar grapjes te maken hoor meis :). Je moet inderdaad doen waar je jezelf goed bij voelt :).

En mijn eerst volgende ronde zal nog wel even duren haha, aangezien er geen donder gebeurd van binnen :(.

Beebie25
7 April 2010, 14:57
Aaaah syl wat een ontzettend sgattig pakkie zeg :D :D
Ik heb ook 28 april mn eerste echo ;)

Mila
7 April 2010, 15:09
Aaaah syl wat een ontzettend sgattig pakkie zeg :D :D
Ik heb ook 28 april mn eerste echo ;)

dat is toevallig, hoelaat heb jij hem?

Babii
7 April 2010, 15:19
Weet je wat ik echt niet snap? Dat is dat ik al 4 dagen ontzettend pijnlijke tepels heb :?

Oeee spannend Jazzy!

snippie
7 April 2010, 15:27
Jazzy meid wat spannend

babii appart zeg.

Mila
7 April 2010, 15:28
apart kim :?

Babii
7 April 2010, 15:31
Yep dat vind ik ook en vindt het een vreselijk *** gevoel. Want de douche erop doet ook pijn. En het zijn echt mijn 2 borsten, niet 1 ofzo, nee 2 :?

Als het nu van een zwangerschap was prima, maar dat is het niet :(.

Free
7 April 2010, 15:37
Wat raar Kim... Heb je daar niet eerder last van gehad???

Syl, wat een schattig pakje ;)

Ram1988
7 April 2010, 15:57
Zo meiden,
Ik heb t werk er weer opzitten...
k heb bijgelezen maar weet t eigenlijk niet meer :oops: sorry!

Mila
7 April 2010, 16:14
lekker gewerkt esther?

en al geshopt ;)
zoals ik het begrijp wil je het niet openbaar maken? dan weet ik dat ik hier goed ga opletten met wat ik typ ;)

Ram1988
7 April 2010, 16:17
lekker gewerkt esther?

en al geshopt ;)
zoals ik het begrijp wil je het niet openbaar maken? dan weet ik dat ik hier goed ga opletten met wat ik typ ;)

nouuuu ik denk dat ik me toch wel verspreek hahaha! voel je absoluut niet schuldig als je per ongeluk wat typt hoor ;)
ws weet iedereen t binnenkort toch wel haha ( zelfkennis)
Nee moest werken hele dag, jij wel geshopt he? vet cooool :mrgreen:

Mila
7 April 2010, 16:20
ja ik heb een pakje gekocht ;) de tijd duurt me anders veels te lang

Ram1988
7 April 2010, 16:21
hahaha leuk toch meis, lekker van genieten!

Mila
7 April 2010, 16:30
heb ook al pakjes van de vorige keer, heb er dus nu al 4 :? moet niet teveel nu halen, want ik wil straks ook weten wat het word en wil dan graag echt ook nog gericht kleertjes halen en anders heeft hij/zij straks alles grijs :lol:
volgens week maar sokjes halen ofzo ;)

Babii
7 April 2010, 16:59
Wat raar Kim... Heb je daar niet eerder last van gehad???

Syl, wat een schattig pakje ;)

Ja, maar toen teste ik positief met de zwangerschapstest en was me bloedtest dat ook. Dat was volgens mij rond eind december begin januari. En toen had ik ook giga pijn door me hele borsten, die waren zo beurs als wat.

Maar nu ben ik niet zwanger haha en kan dat met 1000% zekerheid zeggen!

Lijkt me niet dat dit ontpil verschijnselen zijn van de prikpil toch? Dat dit betekend dat alles verdwijnt? Nee, dat kan niet!! Die is allang me lijf uit *denk ik*

Mila
7 April 2010, 17:10
erg appart kim.. betekend het niet dat je menstruatie eraan komt?

Babii
7 April 2010, 17:17
Nou nee, als mijn mensturatie eraan komt verga ik van de buikpijn en pijn in me onderrug. Het mag wel hoor, want dat betekend dat me lichaam het zelf doet. Maar vrees het niet.

Hou me bh gewoon aan :P. Whhahaa

Tessa23
7 April 2010, 17:28
Lief pakje syl!!

Nou meiden ik ben weer klaar met tenen haha , verdovingen viel ff tegen maar ja daarna voel je ook echt niks haha , ze hebben stuk bot weg gehaald , pin er in gezet met een soort boortje , pin steekt uit , hebben ze een balletje op gezet omdat ik anders overal blijf haken, t is net een tong piercing haha , gehecht boven kant , en nu in het verband , heb gips schoentje aan gekregen want nu hoef ik niet hele tijd op krukken te lopen , dit leunt lekker op hak dus is wel fijn hoor.. pijn valt nu wel tegen maja ff er door heen , sorry voor mn lange verhaal hoor maar ben zo blij dat het gebeurd is!

snippie
7 April 2010, 17:36
leuk syl:)!!!

tes fijn dat alles goed is gegaan!

babii kan het niet zijn dat nu je lichaam het zelf gaat doen dat de pijn niet meer aan wezig is?

voordat ik ooit aan de pil ging verging ik van de pijn en viel elke maand flauw.
ik was daarom ook erg bang toen ik stopte met de pil dat het net zo zou zijn.
maar heb na de pil helemaal geen last meer gehad

Babii
7 April 2010, 17:45
Nou daar geloof ik niks van haha, want toen ik niet aan de pil was, was me menstruatie (die ik al ruim een week van tevoren voelde aankomen) ontzettend heftig en pijnlijk.

Zat dan dagen met pijn in me onderrug, helse buikpijn e.d. Daarintegen heb ik nooit last van me borsten gehad tijdens een menstruatie, althans niet als nu.

Maar het mag van mij heel hard gaan werken hoor, heb er geen bezwaar tegen haha ;). Maar me gevoel zegt dat er niks gebeurd :(.

@ Tessa, meisje, doe je rustig aan? Laat je lekker verwennen door manlief!!

Mila
7 April 2010, 17:46
Tessa, fijn dat het achter de rug is nu. wanneer gaan die pinnen eruit dan?

snippie, hoe is het met jou verder? Hoe voel je je?

Tessa23
7 April 2010, 17:52
Ik moet over 3 weken terug komen om pin en hechting er uit te laten halen..dus zo lang geen eigen schoen aan..

Jaa theo is echt lief voor me haha.. echt fijn..

En toen ik terug kwam gelijk naar oma geweest , stond de soep klaar , daarna gebakken aardappeltjes met sla en vlees.. lief he!!

Babii
7 April 2010, 17:56
Dat is fijn Tessa, heerlijk he zo aanschuiven bij een lieve Oma :D.

Mila
7 April 2010, 17:56
oh dat duurt nog wel even dan

snippie
7 April 2010, 18:52
hej syl:)

met snippie gaat het opzich goed hoor.kan alleen hele dagen slapen
en nog steeds misselijk! red het helaas niet met 1 pilletje perdag.
maarjah is niet anders.

vandaag afspraak bij vk:) erg aardige vrouw aan de tel!heb zo ruim een half uur met der zitten kletsen.
eerste afspraak is 4mei dan gaan we naar het hartje luisteren hihi:)!

en krijg geen 12 weken echo,maar ach mag van me moeder op haar kosten wanneer ik maar wil echo's laten maken:)
dus laten ongveer met 14 weken net een week voor dat we op vakantie gaan een echo maken:)
en dan lekker afwachten tot 20weken en dan daarna nog een 3d pret echo:)

jorina
7 April 2010, 18:55
snippie
joehoe 9 weken alweer

tessa fijn dat alles achter de rug is
nu je andere voet nog geloof ik toch?

syl wat een onwijs leuk pakje en ja lief! is best prijzig maar wel onwijs leuk en lief! :?
ik heb nog altijd niets gekocht maar ga volgende week lekker winkelen want thomas moet ook een nieuwe garderobe voor de lente/zomer en voor mij zou het ook wel prettig zijn als ik weer eens wat aan kan :roll:

kimmetje ik weet het heb het al duizend keer gezegd maar je hebt gewoon een beetje raar lichaampje ;) ;)
maar echt ook bij jou komt het goed
las dat je 7 mei al een afspraak bij umc hebt ,is dat alleen intake of gaan ze ook meteen verder kijken

haha snippie dubbel mooie dag dus en jij hartje luisteren en thomas jarig
hoef je geen banner te plaatsen je kijkt gewoon naar die van thomas ;)

jorina
7 April 2010, 18:55
waarom krijg je geen 12 weken echo daar heb je recht op :?:

snippie
7 April 2010, 18:59
waarom krijg je geen 12 weken echo daar heb je recht op :?:

omdat ik geen combi test doe.
alleen als je die doet krijg je een 12 weken echo!
daarbij heb ik natuurlijk dan al 3 echo's gehad.
mara zou het de 16de anders in het ziekenhuis nog eens vragen of ik een 12 weken echo mag laten maken:)
en mag het niet dan lekker niet
knuf

Lunanoa
7 April 2010, 18:59
Als je bijv. rond de 9 weken een echo hebt gehad & die was goed, krijg je geen 12 weken echo.
Ik heb de verloskundige gevraagd of ik 'm wel mocht & kon gewoon. Nog nooit een rekening gezien :?
Heb overigens ook geen combi test gehad.

Oh Sylvia wat een geweldig pakje. Dat pakje wil ik oooooooooooook! Wil ik voor de sier ophangen, omdat het kamertje grijs/wit wordt :lol:
Maar natuurlijk ook dragen, want het is een superleuk pakje :D

Tessa23
7 April 2010, 19:00
klopt Jorina andere voet maken ze een afspraak voor over 3 weken als pin er uit gaat.. dan doen ze 2 tenen , denk over week of 4/5..

hoe is t met jou?

Ik ga ff naar vrienden blok achter ons , lekker film kijken en ze hadden lekkere dingetjes voor me gehaald..vind allemaal zo lief van iedereen haha. vriend moest nog ff werken net.. komt straks weer.

snippie
7 April 2010, 19:01
Als je bijv. rond de 9 weken een echo hebt gehad & die was goed, krijg je geen 12 weken echo.
Ik heb de verloskundige gevraagd of ik 'm wel mocht & kon gewoon. Nog nooit een rekening gezien :?
Heb overigens ook geen combi test gehad.

Oh Sylvia wat een geweldig pakje. Dat pakje wil ik oooooooooooook! Wil ik voor de sier ophangen, omdat het kamertje grijs/wit wordt :lol:
Maar natuurlijk ook dragen, want het is een superleuk pakje :D

mijn vk maakt niet zelf de echo's daar moet ik voor naar het ziekenhusi dus vandaar.
maar meiden vergeet niet dat ik ook volgende week vrijdag nog een echo heb.
kus

Mila
7 April 2010, 19:03
lunanoa, hier in de stad zit een lief winkel, dus dat gaat me veel geld kosten ben ik bang

snippie
7 April 2010, 19:05
maar jorina dan ga ik dus een pracht hartje horen hihi:)

jorina
7 April 2010, 19:06
die 12 weken echo is niet voor de combi test ,de combi test is weer aparte echo de 12 weken echo word ook wel termijnecho genoemd omdat ze pas tussen 9 wkn en 12 wkn precies kunnen bepalen wanneer je uitgerekend bent
ik ben nl volgens menstruatiedatum 11 okt uitgerekend maar volgens de echo 7 okt

de echo's die jij gehad heb kunnen ze dus geen 12 weken echo noemen
echt naar vragen hoor want je hebt er gewoon recht op
de eerste 2 echo's waren medisch

jorina
7 April 2010, 19:07
lees net je andere berichtje nog snippie maar dan is dat inderdaad je termijn echo als je volgende week nog een echo hebt

jorina
7 April 2010, 19:09
snippie ga meteen ff banner aanpassen kan ik dat niet vergeten

snippie
7 April 2010, 19:11
die 12 weken echo is niet voor de combi test ,de combi test is weer aparte echo de 12 weken echo word ook wel termijnecho genoemd omdat ze pas tussen 9 wkn en 12 wkn precies kunnen bepalen wanneer je uitgerekend bent
ik ben nl volgens menstruatiedatum 11 okt uitgerekend maar volgens de echo 7 okt

de echo's die jij gehad heb kunnen ze dus geen 12 weken echo noemen
echt naar vragen hoor want je hebt er gewoon recht op
de eerste 2 echo's waren medisch

hihi had een heel bericht getypt maar zie net je andere bericht:)!
ik krijg dus volgende week vrijdag te horen wanneer ik uitgerekend ben:) ben dan rond 10weken en 2 dagen.
bij mij loopt alles in het begin even anders omdat ik dus via ziekenhuis kom

snippie
7 April 2010, 19:14
en zo staat het ook op mijn afspraken kaartje termijn echo:).
en zo heb ik het ook daar aan gevraagd.
vandaar dat ik niet heel rauwig ben dat ik geen 12 weken echo heb.
heb er tenslote al 3 gehad dan.

snippie
7 April 2010, 19:16
hihi das lief:D! tanx jorina meissie:)

jorina
7 April 2010, 19:19
kan ik het niet vergeten ;) vergeet nog al eens wat de laatste tijd :o (rara hoe zou dat nou komen )

ik ga ook met 16 weken nog een echo laten maken (nee niet geslachtsbepaling want daar zijn we het nog niet over eens :mrgreen: ) maar dan kan mijn moeder mee want die wil graag een keer mee en met 20 weken vind ik toch echt dat jan mee moet want dat is een medische echo

Steef
7 April 2010, 19:23
Hee Meiden er stond hier laatst ergens op het forum een site waar je alles kan berekenen maar zo uitgebreid dat je ook kan zien wanneer welke echo is wanneer elk onderzoek, vanaf wanneer de organen zich aanmaken, etc, etc.
Weet iemand deze site??
Heb een aardig tijdje lopen zoeken maar kan hem echt niet vinden!

snippie
7 April 2010, 19:33
kan ik het niet vergeten ;) vergeet nog al eens wat de laatste tijd :o (rara hoe zou dat nou komen )

ik ga ook met 16 weken nog een echo laten maken (nee niet geslachtsbepaling want daar zijn we het nog niet over eens :mrgreen: ) maar dan kan mijn moeder mee want die wil graag een keer mee en met 20 weken vind ik toch echt dat jan mee moet want dat is een medische echo

jah hihi hoe zou dat komen hihi!

leuk meid:D.
mijn moeder gaat volgende vrijdag mee.
me man is er ook gewoon bij hoor.

maar mijn moeder word begin mei geopareed aan haar nek! er zitten vergroeide wervers of zo.en die gaan ze los maken
want ze heeft nu heel veel pijn.
maar dan kan ze dus voorlopig niet mee.
ze heeft mazzel hoor want als we vleden week niet een extra echo hebben gehad mocht ze niet mee:P!
maar omdat we la 2 echo's hebben gehad mag ze mee

Mila
7 April 2010, 19:35
jorina, last van zwangerschapsdementie :lol:

kun je met 7 weken en 5 dagen een kloppend hartje zien op de echo? hoezeker is dat dat het dan al klopt?

snippie
7 April 2010, 19:36

kun je met 7 weken en 5 dagen een kloppend hartje zien op de echo? hoezeker is dat dat het dan al klopt?

lieverd ik kon al met 7weken een hartje zien kloppen.dat was mijn eerste echo

snippie
7 April 2010, 19:39
zwangere dames wat is die pijn in me liezen?
kus

Hedwig88
7 April 2010, 19:45
snippie,

Dat heb ik ook heel erge pijn in me liezen weet ook niet wat het is..
Maar is heel vervelend... ik ga het morgen vragen.
We hebben toch een afspraak voor 20 weken echo...

Mila
7 April 2010, 19:56
dat is het uitrekken van de baarmoeder, dat zijn de banden.. wat ik heb begrepen

Babii
7 April 2010, 19:58

Sylvia, Sylvia, ik ga je even hard op je donder geven :P.

Lieve, lieve Syl,

Hoe moeilijk het ook is, probeer eens een keer te genieten meissie! Probeer je niet druk te maken over dit soort dingen als snap ik je helemaal.

Je bent nu zwanger en het is van een prachtig wondertje. Geloof je me als ik zeg dat het goed zit? Dat zeg ik niet zomaar.

Hou op meissie met zoeken naar dingen, meisje het zit goed!! En stiekem weet je da ook wel, anders koop je geen pakje. Jaja geloof Tante Kim maar :lol:

En ook Tante Snippie, die heeft ook altijd gelijk :P.

Lunanoa
7 April 2010, 19:59
Ik had al een hartje te zien met 6 weken en 2 dagen geloof ik.
Gok dus wel dat er dan hartactiviteit te zien is ;)

http://www.babybytes.nl misschien ?

Weetniet welke je bedoelt :oops:

Babii
7 April 2010, 20:02
zwangere dames wat is die pijn in me liezen?
kus

Bandenpijn schat? Je kindje groeit ontzettend hard en dat kan je echt voelen in je liezen... Toch :?

jorina
7 April 2010, 20:03
dat is inderdaad bandenpijn

leuk dat je moeder mee gaat snippie

ik heb het hartje gezien bij 6 weken en 1 dag dus dan zou je hem met 7
+5 wel moeten zien
maar garantie geven ze nooit want het kan ook om een hoekie liggen en dan kan het nog wel eens moeilijk worden
als de grote maar over een komt met het termijn

Mila
7 April 2010, 20:08
kim en snippie jullie hebben pb.. kijk is even of je wat ziet onderin ;) graag antwoord via pb

snippie
7 April 2010, 20:08
dat is het uitrekken van de baarmoeder, dat zijn de banden.. wat ik heb begrepen

dank je sylvia!!!
en andere meiden.

hedwig spannend ga je zeggen wat het wordt!

knuf

snippie
7 April 2010, 20:13
dat is inderdaad bandenpijn

leuk dat je moeder mee gaat snippie

ik heb het hartje gezien bij 6 weken en 1 dag dus dan zou je hem met 7
+5 wel moeten zien
maar garantie geven ze nooit want het kan ook om een hoekie liggen en dan kan het nog wel eens moeilijk worden
als de grote maar over een komt met het termijn

jah idd:D! daar gaat het ook om:)!en niet veel achter loopt

Babii
7 April 2010, 20:15
kim en snippie jullie hebben pb.. kijk is even of je wat ziet onderin ;) graag antwoord via pb

Je hebt PB :).

Lunanoa
7 April 2010, 20:30
In je liezen klinkt meer als bekkenpijn...

Bandenpijn had ik voorin mijn buik.
Maar zal dan bij iedereen verschillend zijn.

snippie
7 April 2010, 20:34
In je liezen klinkt meer als bekkenpijn...

Bandenpijn had ik voorin mijn buik.
Maar zal dan bij iedereen verschillend zijn.

nou weet het ook allemaal niet.de een zegt dit de andere weer iets ander:(
zoveel heb ik niet gestaan vandaag dus snap dan niet hoe ik nu al bekkenpijn kan hebben.
knuf

Lunanoa
7 April 2010, 20:38
Daar hoef je niet lang voor te staan, bekkenpijn :P

Ik krijg juist bekkenpijn als ik veel zit haha.

snippie
7 April 2010, 20:40
Daar hoef je niet lang voor te staan, bekkenpijn :P

Ik krijg juist bekkenpijn als ik veel zit haha.

heb ook niet exstreem gezeten heb het net uit het niet ach het zou wel.
gaat wel weer over.

knuf

snippie
7 April 2010, 20:43
lieve dames deze dame gaat naar bed:)!
morgen middag nog een middagje werken en dan alweer weekend:D en volgende week ook maar 2 dagen werken:D

slaap lekker meiden!

knuf

Mila
7 April 2010, 21:28
slaap lekker meid!

ik moet morgen ook weer werken, nu 4 dagen achter elkaar late diensten en dan heb ik een weekje vakantie :D

ik ga zo lekker loempia's eten :lol:

Tessa23
7 April 2010, 23:10
Slaapze allemaal!

Ik heb lekker film gekeken , en jaa hoor ik stootte mijn teen toen ik naar wc wou..

Ben best bang om te gaan slapen dat het ergens tegen aan komt , rot pin die er uit steekt.. we zullen zien haha..

Lunanoa
8 April 2010, 07:01
Hoop dat je wat lekker hebt geslapen meid.

Sylvia: Oeh lekker loempia's. Mag nu met je zwangerschap hé, goed eten :lol:

Hier heeft mijn vriend gister de baby zijn hartje horen kloppen door zijn oor tegen mijn buik te houden, dat kan namelijk, wist ik eerst niet :oops:
Hij hoorde het gewoon luid & duidelijk kloppen. Zó bijzonder..

Beebie25
8 April 2010, 08:19
Echt.....dat is gaaf zeg :D :D

Ik heb veel last van mn onderrug...als ik bijvoorbeeld gestofzuigt heb ofzo heb ik er echt last van....klinkt dit bekend bij iemand?
En ik ben pas 6 weken en 4 dagen en mn broeken zitten al strakker?? Is dit normaal??? :oops: haha sorry voor mn misschien domme vragen :?

Tessa23
8 April 2010, 08:43
denk het wel hoor Jazzy , darmen zitten toch ook anders..

Lunanoa , gaaf zeg dat hij dat hoorde!!!

Heb vannacht wel geslapen maar pff wel naar zeg ,

Beebie25
8 April 2010, 08:50
Ja dat van die darmen heb ik vaker gelezen maar wist niet dat dit al met 6 weken ook was ;)

snippie
8 April 2010, 08:59
ja hoor jazzy darmen zijn soms al vanaf het begin .zoals bij mij.

lun wat gaaf:)!

tessa wat vervelend zeg dta het slapen niet echt top is maar is voor ene goed doel.
kus

8 April 2010, 09:12
Gooeeeeimorgen meiden!

Lun super gaaf joh!
verder heb ik nog niet bijgelezen :oops:

Ik heb een KNAL positieve ovutest ... foto gemaakt, maar krijg hm via bluetooth niet naar mn computer verstuurd. Straks nog eens proberen.
dag 25!!!! baal ik een beetje van, want dat is dus een super lange cyclus.. en een heel laat ei? :?

Mila
8 April 2010, 09:19
essie, beter een laat ei dan geen ei ;) veel plezier met klussen!!

wat vinden jullie hiervan, moet ik dan stoppen met tarwekiemolie of kan ik toch doorgaan:

Essentiële vetzuren (linolzuur en alfa-linoleenzuur) zijn van groot belang voor onder andere de ontwikkeling en het normaal functioneren van het centrale zenuwstelsel van de baby. Deze vetzuren komen voor in: lijnzaad(olie), tarwekiemolie, walnootolie (deze niet verhitten). Daarnaast in sesam- en zonnebloemolie, walnoten, zaden en vette vis (als zalm, makreel, haring en sardines). Vetten die het minste schade geven bij hoge temperaturen zijn in volgorde: roomboter, sesamolie en olijfolie. Bij de broodmaaltijden kunnen het beste roomboter en reformmargarine gebruikt worden.

jorina
8 April 2010, 09:22
ik heb van tarwekiemolie begrepen dat je moet stoppen zodra je zwanger bent
dat zeiden ze tenminste bij de reformwinkel waar ik het vandaan heb gehaald
maar ik heb volgens mij maar een week geslikt

anders bel je toch ff met je gyn die zal het zeker weten

Mila
8 April 2010, 09:26
ik weet van dat je met teunisbloemolie gelijk moet stoppen, maar verder kan ik niks vinden over tarwekiemolie..

ik slik het nu nog steeds :?

jorina
8 April 2010, 09:45
ik heb ook ff gezocht op internet maar wat ik lees is het gewoon vitamine E
en dat kan geen kwaad tijdens de zwangerschap maar zou wel ff goed laten informeren of het kwaad kan te gelijk met je zwangerschapsvitamine want daar zal ook wel vitamine E inzitten

Babii
8 April 2010, 09:48
@ Sylvia, met tarwekiemolie moet je ook stoppen ja (volgens mijn gyn hoor). Maar waarom slik je die nog steeds :oops: Je bent nu zwanger, slik dan Etos Zwanger zijn of gewoon de foliumzuur tabletten, maar even geen andere dingen slikken meissie :).

8 April 2010, 09:52
Zou ht denk ik ook niet doorslikken syl!

Kim, weet jij of de zwangerschapstesten die je via MP besteld indroogsteepjes kunnen geven?

jorina
8 April 2010, 09:54
ik heb net op meerder medische sites gelezen dat tarwekiemolie juist goed is voor de ontwikkeling van het kindje

snippie
8 April 2010, 09:54

Kim, weet jij of de zwangerschapstesten die je via MP besteld indroogsteepjes kunnen geven?

heb je een zw tets gedaan meid?
knuf

Mila
8 April 2010, 09:56
ja daarom het is allemaal heel erg tegenstrijdig..
tarwekiemolie is alleen maar tarwe en vitamine E.

ik slik VSM puur mama en daar zit ook vitamine E in alleen 5 MG en je hebt tijdens de zwangerschap bijna 10 mg nodig..

Babii
8 April 2010, 09:56

Geen idee meis, heb ze nooit gebruikt. Wat dan??

ik heb net op meerder medische sites gelezen dat tarwekiemolie juist goed is voor de ontwikkeling van het kindje

Je moet niet naar sites kijken en lezen, maar luisteren naar mensen die daarvoor geleerd hebben, bijvoorbeeld een gynaecoloog e/o feritileitsarts. Als die het afraden, moet je het gewoonweg niet doorslikken.

Die sites zeggen zoveel, puur voor de winst (zo denk ik dan). Wat dit betreft luister ik wel naar de gyn haha :P.

Babii
8 April 2010, 09:58
Hier heeft mijn vriend gister de baby zijn hartje horen kloppen door zijn oor tegen mijn buik te houden, dat kan namelijk, wist ik eerst niet :oops:
Hij hoorde het gewoon luid & duidelijk kloppen. Zó bijzonder..

Wauw!! Dat lijkt me echt zoooo mooi en speciaal!

8 April 2010, 10:01
Sh|t waarom krijg ik nou die fotoos niet op de computer.
Even kijken of ik niet een kabeltje kan vinden om te erop te zetten!

Mila
8 April 2010, 10:04
essie, Maar heb je een zw test gedaan dan?

snippie
8 April 2010, 10:06
heb trouwens nieuwe buikfoto geplaats in topic buik foto's

Mila
8 April 2010, 10:09
mooi buikje meid!!

8 April 2010, 10:10
oeeh leuk snippie, ga meteen even kijken.

We waren dr eigenlijk van overtuigd dat ik mn ei had gehad.
Heb wel absoluut niet zoon donkere test gehad als deze, maar wel donkerdere in verhouding tot de andere.

Ik test gewoon even door met de ovutesten, heb dr nog 2 .. wieweet is ie morgen weer negatief!

snippie
8 April 2010, 10:10
mooi buikje meid!!

tanx:)!
snap je nou dat ik hem niet meer kan verbergen hihi!

Babii
8 April 2010, 10:11
Sh|t waarom krijg ik nou die fotoos niet op de computer.
Even kijken of ik niet een kabeltje kan vinden om te erop te zetten!

Whahaha af en toe wil jij iets zo snel dat je van de zenuwen alles vergeet :P. Geweldig :lol:

Is je ovu test dan positief? Ik heb ook een bijnae ven donkere gehad, gisteren weer.... En daarvoor waren ze weer licht. Weet niet wat ik ervan moet denken, maar geloof niet dat me ei is geweest, bij jou kan het zomaar natuurlijk :D.

@ Snippie, wowwieeee mooi hoor :oops: Hihi schatje, die wil je toch ook niet meer verbergen ;). Trotse mama :D

snippie
8 April 2010, 10:13
was er maar een soort van apparaat dat je zelf in je buik kon kijken of een lichtje he meiden
dan steeds die testen.
knuf

8 April 2010, 10:15
Mooi snippie, al echt een buikje he :D

haha als ze dat eens konden uitvinden he :mrgreen:

Kim, haha mn vriend stond net ook heel hard te lachen om mij..
Drukt ie een keer op mn neus, wat ben jij toch ook een gek he .. wacht ht maar rustig af!
Ga ik dus maar doen .. maar aaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben zo ongeduldig en en en en ... :| :? :lol: :mrgreen:

snippie
8 April 2010, 10:16
nou wil het wel verbergen eigenlijk nog even 1,5week als ik 11 weken ben wil ik het kenbaar maken.
maar krijg al zoveel vragen van ouders:$

jorina
8 April 2010, 10:17
heb het er met de vk over gehad en die zei dat het geen kwaad kon maar dat als je ook zwangerschapsvitamine slikt het niet nodig is om dat er ook nog eens bij te slikken

en 5 mg in een pil ,je haalt ook nog een hoop vitamine E uit wat je dagelijks eet want het zit in heel veel dingen
zoals groente ,zuivel , fruit en ga zo maar door
daar gaan ze bij het gebruik van die pillen ook vanuit het is nl nooit de dagelijks aanbevolen hoeveelheid die er in zit maar vaak
50% of soms nog minder want sommige vitamine krijg je nou eenmaal vaker binnen en een vitamine overdosis is ook niet goed

Babii
8 April 2010, 10:19
Mooi snippie, al echt een buikje he :D

haha als ze dat eens konden uitvinden he :mrgreen:

Kim, haha mn vriend stond net ook heel hard te lachen om mij..
Drukt ie een keer op mn neus, wat ben jij toch ook een gek he .. wacht ht maar rustig af!
Ga ik dus maar doen .. maar aaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben zo ongeduldig en en en en ... :| :? :lol: :mrgreen:

Ach, dat heb ik ook! Zijn we vrouwen voor he ;). Ik wil geen ovu testen doen, maar door die rot tepels van me en die krampjes in me buik blijf ik ze doen. Dit had ik ook met de eigroei tijdens het spuiten.

Maar het ergste is, ik weet dat er niks zit behalve een cyste :oops: Mits die cyste een ei is hha.

Mila
8 April 2010, 10:20
heb het er met de vk over gehad en die zei dat het geen kwaad kon maar dat als je ook zwangerschapsvitamine slikt het niet nodig is om dat er ook nog eens bij te slikken

en 5 mg in een pil ,je haalt ook nog een hoop vitamine E uit wat je dagelijks eet want het zit in heel veel dingen
zoals groente ,zuivel , fruit en ga zo maar door
daar gaan ze bij het gebruik van die pillen ook vanuit het is nl nooit de dagelijks aanbevolen hoeveelheid die er in zit maar vaak
50% of soms nog minder want sommige vitamine krijg je nou eenmaal vaker binnen en een vitamine overdosis is ook niet goed

dank je wel voor het vragen :D wanneer heb je dat gedaan?

het kan dus geen kwaad, maar het hoeft niet.. ik denk dat ik dan de eerste aankomende week ga afbouwen van 2 pillen naar 1 pil en dan volgende week ga stoppen

jorina
8 April 2010, 10:23
he als we het dan toch over uitvinden hebben

wat dachten jullie van een luikje in je buikje

kunnen we af en toe eens binnen spieken wanneer we zin hebben
kan kim zelf ff gaan knutselen aan der eierstokken ;) ;)
zijn er geen zwangerschapstesten meer nodig en ook geen ovu testen want je opend gewoon je luikje en kijkt ff of je zwanger bent of dat er een ei groeit

;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll:

moest toch nog bellen voor de 20 weken echo heb dat meteen ff gevraagd

Babii
8 April 2010, 10:24
Tsjah, mijn gyn raadt het toch echt af zodra je zwanger bent alleen foliumzuur te slikken :). Dus ik doe dat mooi niet en luister trouw naar een opgeleid persoon :P.

snippie
8 April 2010, 10:25
he als we het dan toch over uitvinden hebben

wat dachten jullie van een luikje in je buikje

kunnen we af en toe eens binnen spieken wanneer we zin hebben
kan kim zelf ff gaan knutselen aan der eierstokken ;) ;)
zijn er geen zwangerschapstesten meer nodig en ook geen ovu testen want je opend gewoon je luikje en kijkt ff of je zwanger bent of dat er een ei groeit

;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll: ;) :roll:

moest toch nog bellen voor de 20 weken echo heb dat meteen ff gevraagd

prachtig idee meid:D

Mila
8 April 2010, 10:25
Tsjah, mijn gyn raadt het toch echt af zodra je zwanger bent alleen foliumzuur te slikken :). Dus ik doe dat mooi niet en luister trouw naar een opgeleid persoon :P.

een VK is ook een opgeleid persoon.

snippie
8 April 2010, 10:26

ik slik vitaal zwanger en die kun jezowel ervoor als tijden als na de bevalling slikken ook tijdens bv

Hij raadt het af om alleen foliumzuur te slikken?
Of lees ik dat nu verkeerd?

Babii
Ik vrees dat het nieuwe ziekenhuis in me eierstokken moet knutselen haha. Ze gaan de linker maar mooi openmaken! Als ik dat wil, dan is een ziekenhuis dat toch verplicht?

Want me eigen gyn zei: waarom die eierstok openmaken als rechts goed doorgankelijk is? Normaliter neemt rechts het dan over....

Ja, maar hallow, zien jullie niet dat rechts NIKS doet???? Dus maak dan links maar open (weer onder het mes), maar wil dat gewoon puur om alle benodigde kansen gehad te hebben!

Misschien moet ik maar zo een inwendig echo apparaat kopen :P. Weet toch hoe eitjes eruit zien en hoe ze dat meten whahahaha :lol: :lol:

Babii
8 April 2010, 10:27

Hij raadt het af om alleen foliumzuur te slikken?
Of lees ik dat nu verkeerd?

Nee, hij raadt alleen aan om foliumzuur te slikken en zodra je zwanger bent al die andere zooi niet te slikken.... Dus alleen foliumzuur!

Mila
8 April 2010, 10:30
ik slik vsm puur mama en die kun je voor, tijdens en na de zwangerschap blijven slikken.

Ik denk dat ik maar ga stoppen met tarwekiemolie. ;)

snippie
8 April 2010, 10:30
Ik vrees dat het nieuwe ziekenhuis in me eierstokken moet knutselen haha. Ze gaan de linker maar mooi openmaken! Als ik dat wil, dan is een ziekenhuis dat toch verplicht?

Want me eigen gyn zei: waarom die eierstok openmaken als rechts goed doorgankelijk is? Normaliter neemt rechts het dan over....

Ja, maar hallow, zien jullie niet dat rechts NIKS doet???? Dus maak dan links maar open (weer onder het mes), maar wil dat gewoon puur om alle benodigde kansen gehad te hebben!

Misschien moet ik maar zo een inwendig echo apparaat kopen :P. Weet toch hoe eitjes eruit zien en hoe ze dat meten whahahaha :lol: :lol:

grapjas dat kan je nooit kopen hoor hihi!

maar idd als jij dat wilt moeten ze het dnek wel doen ,maar weet het niet hoor.
want ik wilde er ook 2 terug geplaats hebben maar mocht er echt maar1

snippie
8 April 2010, 10:31
ik slik vsm puur mama en die kun je voor, tijdens en na de zwangerschap blijven slikken.

Ik denk dat ik maar ga stoppen met tarwekiemolie. ;)

dus het zelfde als ik alleen de naam is anders

jorina
8 April 2010, 10:31
een vk is ook opgeleid hoor
neem toch niet aan dat ze zoiets zegt als het kwaad kan
ze heeft nadrukkelijk gezegd het kan geen kwaad kan maar het is niet nodig (het doet niet veel want te veel vitamine E gaat het lichaam weer uit door te plassen of te zweten )
en je krijgt vaak ook al genoeg binnen via je voeding

Babii
8 April 2010, 10:47
een vk is ook opgeleid hoor
neem toch niet aan dat ze zoiets zegt als het kwaad kan
ze heeft nadrukkelijk gezegd het kan geen kwaad kan maar het is niet nodig (het doet niet veel want te veel vitamine E gaat het lichaam weer uit door te plassen of te zweten )
en je krijgt vaak ook al genoeg binnen via je voeding

Uiteraard, maar een gynaecoloog nog veel specifieker en die heeft te maken met medicatie e.d. En die zegt het ook niet voor niks :).

En ik vertrouw persoonlijk meer op een gynaecoloog dan op een VK :oops: Maar dit is gewoon mijn persoonlijke mening.

Babii
8 April 2010, 10:49

Ahhhh dat is toch leuk ;). Hebben we gelijk een meeting, iedereen wil een echo bij Kim whahahahaha :lol:

Nee, even zonder dollen hoor :D. Ja i know dat jij er 2 tp wilde hebben, maar ja beter 2 eileiders open dan 1 die totaal niet werkt en het niet overneemt......

snippie
8 April 2010, 10:54

Ahhhh dat is toch leuk ;). Hebben we gelijk een meeting, iedereen wil een echo bij Kim whahahahaha :lol:

Nee, even zonder dollen hoor :D. Ja i know dat jij er 2 tp wilde hebben, maar ja beter 2 eileiders open dan 1 die totaal niet werkt en het niet overneemt......

jah sorry .dat snap ik.

Lunanoa
8 April 2010, 11:20
Sylvia: Volgns mij moet je meteen stoppen met tarwekielolie. ik heb er toen ook veel informatie over opgezocht, heb het ook geslikt.
Maar mijn potje was op voordat ik positief testte & ik had geen zin om nieuwe te kopen dus ik zat niet in dubio :P
Maar ik dacht echt dat het púúr voor het innestelen was!

Oeh Essie. Maargoed dat je door bent gaan testen. Zou je net als mij zo'n verlate ei hebben & denken dat je 'm al hebben gehad? Same story!
Of je bent natuurlijk zwanger & test positief haha.
Zou nog maar even goed klussen vandaag!
Had toen ook echt zo'n KNAL ovulatie test, 1x geklust & raak :mrgreen:

Lunanoa
8 April 2010, 11:23
Jazzy: Jij vroeg naar die rugpijn toch?

Ik heb dat ook vanaf het begin. Zou meteen maar beginnen met een bekkenspecialist/fysio o.i.d.
Kan je nog flink gaan bezuren in de zwangerschap. Met goede begeleiding kun je het vaak wel wat verminderen! Krijg je ook tips met tillen & huishouden e.d.

jorina
8 April 2010, 11:23
weet niet of ik het al gezegd heb maar heb baby gevoeld
en gisteravond heeft hij/zij me wel 10 min laten genieten
wel is waar in volledige rust maar hij/zij liep steeds te ploppen tegen de zijkant van mijn buik :D
en dat kan wel kloppen want mijn baarmoeder ligt nu meer naar rechts

Mila
8 April 2010, 11:27
Ik ga ook stoppen per vandaag ;)

jorina, wat mooi dat je de baby weer gevoeld hebt.

jorina
8 April 2010, 11:31
heb ook nog maar ff gebeld met de gynaecoloog
en ook die bevestigd dat het geen kwaad kan
waar wel vaak mee vergist word zijn andere soorten oliën die bijv je darmen prikkelen

maar syl om verder discussies te voorkomen
zou ik gewoon ff bellen met je eigen gyn want daar heb je vaak toch meer vertrouwen in

snippie
8 April 2010, 11:32
gaaf jorina:D!lijkt me zo gewelidig:)

8 April 2010, 11:34
Jorina, leuk joh. Lekker van genieten :mrgreen:

Ik wil vanavond spinazie eten. Wat is daar lekker bij? :?

Babii
8 April 2010, 11:39
Zo zie je maar dat elke gynaecoloog er anders over denkt. Bij mij riepen 3 gyns het incl. 1 feritileitsarts. Maar ach, ik hoef die pillen ook niet meer zodra ik zwanger ben :P. Slik dan alleen de eerste weken foliumzuur, goed fruit eten e.d.

@ Jorina, jeetje wat snel al meis en wat gaaf!!

becky88
8 April 2010, 11:49
jorina wat gaaf dat je je kleintje voelt!!
lijkt me zo bijzonder!

essie jeej een positieve ovulatietest!!!!
klusser de klus jullie ;)

verder weet ik het eigenlijk niet meer :oops:

Babii
8 April 2010, 12:06
Huh Essiee,. was je ovu test positief :oops: Dacht dat je het over een zw test had??

jorina
8 April 2010, 12:10
ja inderdaad iedereen heeft er een andere mening over
wij ,maar ook de gynaecologen en das maar goed ook want als we allemaal in hetzelfde zouden geloven zouden ze nooit zover gekomen zijn in de medische wereld

@essie een ei ;)
ik vind altijd gewoon ordinair een gehakt bal erg lekker met spinazie

Babii
8 April 2010, 12:14
Och ik word zoooo gek van me tepels. Ze doen zo een pijn zelfs in de nacht. Stephan zegt: doe even een zw test. Ik zeg ben echt niet zwanger en inderdaad ik ben dus niet zwanger.

Snap echt niet waar die pijn in beide tepels vandaan komt. Verdorie als je er al naar wijst schreeuwen ze AUW

Mila
8 April 2010, 12:17
ik heb het nagevraagd en het kan geen kwaad. het is volgens hem alleen puur tarwe en vitamine E.
teveel vitamine E is niet goed, maar dan hebben we het over 250 X de dagelijkse hoeveelheid, nou daar kom je echt niet aan.
vitamine E is juist goed voor de ontwikkeling van het zenuwstel van de embryo.
ik zit nu aan 13 mg vitamine E per dag en ben een slechte eter, dus volgens hem dus helemaal niet verkeerd.
een zwangere vrouw heeft min. 10 mg vitamine E nodig

Babii
8 April 2010, 12:20
En dat zit volgens mij ook in foliumzuur :P. Dus als je dat slikt, slik je het dubbel :P.

Mila
8 April 2010, 12:24
nee want ik slik multivitamine en op dat potje staat vitamine E: 5 mg 50 % ADH
en in de tarwekiem zit per pilletje 8 mg, dus dan slik ik van de 10 mg, 13 mg

Babii
8 April 2010, 12:27
Gewoon doorslikken dan :P.

Mila
8 April 2010, 12:28
heb het ook al weer geslikt.. noem het eigenwijs of niet :P ik voel me er ook beter bij ;)

Babii
8 April 2010, 12:32
Whahahaha, je lijkt Snippie wel :P. Iedereen denkt maar dat ik ga zeggen dat iemand eigenwijs is.

Maar dat zeg ik niet hoor ;). Ik luister gewoon naar me eigen gyn en jij naar die van jou :D. Niks mis mee toch :).

becky88
8 April 2010, 12:32
syl je moet doen waar jij je goed bij voelt ;)

Mila
8 April 2010, 12:35
en het is ook van A.Vogel, dus plantaardig.. en als de echo met 7 weken goed is, stop ik er wel mee, dan heeft het zijn werk gedaan ;) de vorige keer slikte ik het niet en toen heb ik een miskraam gekregen, dus misschien is het ook psychisch :oops:

ik ga werken tot vanavond!

Beebie25
8 April 2010, 12:37
Thanks lunanoa, ik wacht de echo even af en zal het volgende week ook aangeven bij de vk, heb sowieso al snel last van mn rug altijd al maar nu is het echt vervelend aan het worden

Ram1988
8 April 2010, 15:38
Sylvia, gewoon mee stoppen.. klaaaarrrr :mrgreen:

oehhhh essie spannend.... of zwanger of een dik vet ei! allebei goed nieuws toch ;)

Jorina.. wat fijn dat je de kleine weer hebt gevoeld :mrgreen:

Ram1988
8 April 2010, 15:38
Snippie k ga ff je buikje bekijken ;)

Ram1988
8 April 2010, 16:10
wat is namen verzinnen toch moeilijk.... ik wil gewoon een naam die niet zoveel voorkomt... pfffffff!!!

Tessa23
8 April 2010, 17:17
Lijkt mij ook lastig Esther om namen te verzinnen..

Pff wat kan je je ongemakkelijk voelen zeg , kan echt maar klein stukje lopen met die gips voet.. en krukken moet ik aan wennen hoor..

Normaal heb je niet door hoe vaak je tenen bewegen , maar nu het niet mag is het irritant want steeds gevoel het wel te doen haha..

jorina
8 April 2010, 20:10
succes esther :mrgreen:
tegenwoordig is alles al bedacht en 300 x over gedaan
je kunt het natuurlijk ook gewoon jorina noemen is het probleem meteen opgelost :o :shock: :? :mrgreen: ;)

Hedwig88
8 April 2010, 20:23
Heeey !

Wij zijn ook voor 20 weken echo geweest.
Alles was goed:D
We worden de ouders van een MEID !
Leuk he na wat jongens hier :D
Voor de gene die me op hyves hebben graag niks erover zeggen :P

jorina
8 April 2010, 20:25
jeeeej wat leuk gefeliciteerd een mooie meid
hier zijn we nog altijd aan het bekvechten
over wel weten of niet

jorina
8 April 2010, 20:26
als je nou nog op zoek bent naar een bijzondere naam
kun je het ook jorina noemen ;)
mag best hoor vind ik wel gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd :mrgreen:

Hedwig88
8 April 2010, 20:31
Haha We hebben de naam al :P
Vind een meid zo leuk :D
Ben zo blij dat alles goed is :D

sonja2009
8 April 2010, 20:32
ik vind jorina wel een leuke naam misschien als we ooit een tweede nemen ;)

jorina
8 April 2010, 20:41
ooooooo gezellig hoor sonja
hoe is het met jouw ?

sonja2009
8 April 2010, 20:43
ja het gaat wel ben al 30 weken aan het spugen dus het begint te wennen hahaha

Mila
8 April 2010, 21:26
hedwig, een meisje Gefeliciteerd!

ik heb er echt de hele dag mee rond gelopen of ik nu doorging of toch ga stoppen met de tarwekiemolie en na lang nadenken heb ik besloten dat ik er per direct toch mee ga stoppen :oops:
Jorina, alsnog erg bedankt voor de moeite :oops:

sonja, nog 10 weekjes meid, dan heb je je kleine meisje in je armen! :D
wel balen dat je nog steeds aan het spugen bent.

Tessa23
8 April 2010, 23:45
Hedwig , gefeliciteerd met je meisje! ;)

9 April 2010, 06:57
Es, zo is dat! Heb nog 2 ovutestjes, dus we weten het snel genoeg.
Gister eigenlijk voor de eerste keer echt verplícht geklust. Dat was wel even apart :? :lol:

Namen zijn idd echt zooo moeilijk!

hedwig, gefeliciteeeerd. Fijn dat alles goed is!

9 April 2010, 07:29
Oja en ik wil nog even mijn ovutest met jullie delen! :mrgreen:

Hijs nog donkerder als de controlestreep :D

http://img232.imageshack.us/img232/8646/foto0107n.th.jpg (http://img232.imageshack.us/i/foto0107n.jpg/)

Beebie25
9 April 2010, 08:19
Dat is nog eens een mooie test meid ;) nu hopen dat het raak is he :D :D

snippie
9 April 2010, 08:22
essy pracht test:)
knuf

9 April 2010, 08:27
Hopen we zeker!
Eigenlijk dachten we 1 april een pos ovutest te hebben gehad.
Als ik deze er nou langshoud is deze wel donkerder!

We gaan gewoon afwachten, ons best hebben we iig gedaan :mrgreen: :lol:

snippie
9 April 2010, 08:28
Hopen we zeker!
Eigenlijk dachten we 1 april een pos ovutest te hebben gehad.
Als ik deze er nou langshoud is deze wel donkerder!

We gaan gewoon afwachten, ons best hebben we iig gedaan :mrgreen: :lol:

goed aan de klus dus meissie.

snippie
9 April 2010, 08:29
hedwig gefeliciteerd:D

9 April 2010, 08:29
Jazzy, je trouwdag komt dichtbij nu :D
Hebben jullie alles al klaar? Hangt je trouwjurk al paraat? ;)

Hoe is ht met jou snippie?
Voel je je beter door de medicatie?

Vanavond nóg een keer klussen lukt ons echt niet meer .. haha!

snippie
9 April 2010, 08:38
Jazzy, je trouwdag komt dichtbij nu :D
Hebben jullie alles al klaar? Hangt je trouwjurk al paraat? ;)

Hoe is ht met jou snippie?
Voel je je beter door de medicatie?

Vanavond nóg een keer klussen lukt ons echt niet meer .. haha!

jah voel me beter door de medicatie alleen als ik stop is het meteen weer mis.
en red het niet met 1 per dag!
maar goed:) nog een paar weekjes en dan moet het minder worden.volgende week vrijdag weer urine laten testen en zo.
blijf ook zo ontzettend moe.maar alles voor ons wondertje!
vanmiddag weer heerlijk even slapen hihi!

alleen gisteren klussen is misschien ook voldoende hoor meid
kus

Babii
9 April 2010, 08:49
Oja en ik wil nog even mijn ovutest met jullie delen! :mrgreen:

Hijs nog donkerder als de controlestreep :D

http://img232.imageshack.us/img232/8646/foto0107n.th.jpg (http://img232.imageshack.us/i/foto0107n.jpg/)

Yeahoee!!! Ze werken dus super de super :mrgreen: . Weet ik dus dat ik (nog) geen positieve test heb gehad. Krijg ook geen positieve test :(

Gefeliciteerd meisje, vervelend he dat op commando klussen. Dat hebben wij alleen maar gedaan. Zodra je zwanger bent valt die last van je af en geniet je weer hoor en ook in je niet vruchtbare periode.

Klussen schiet er bij ons momenteel in. Ben bekaf, pijnlijke tepels (ja nog steeds :evil: ) en ben giga druk met inpakken e.d. Ben blij als we in het huisje zitten en helemaal gesetteld zijn!!

Klusser de klus jij!

@ Hedwig, wat leuk een meisje!!! GEFELICITEERD!!!

snippie
9 April 2010, 08:52
dan kan ik begrijpen kim.doen je wel rustig aan meis.

wij doen het nu ook niet zo vaak meer.puur omdat ik moe ben.

9 April 2010, 08:56
Lief kim!
Bij het eerst volgende plasje wat ik moet doe ik nog even een testje.
Kijken of hij lichter is geworden of niet :lol:

Deze is van gister, de dag daarvoor was hij ook redelijk donker.

Wij zijn allebei snot verkouden, keelpijn en lamlendig .. dus dan is het ook niet zoon pretje.
Gister was stiekem eigenlijk bijna komisch :? :D

Het weekend eens even lekker uitrusten, heerlijk!!

9 April 2010, 08:59
Is ht nog veel werk in ht huisje?
Moet je ook schilderen, vloeren leggen etc?

Mila
9 April 2010, 09:08
Goedemorgen!!

Essie, die is zeker positief!

ik zie gewoon tegen het werken op straks :? Gisteren was ik zo moe op het werk, dat ik gewoon op de bank ben gaan zitten en vanaf daar de kinderen ben gaan begeleiden.. voelde me toen zo schuldig, maar ik kon niet meer! Had het gevoel gewoon echt in slaap te vallen. En dat duurt maar 2 uurtjes hoor, dus niet de hele dienst, maar dat is vervelend, want het is elke avond tussen 18.00 uur en 20.00 uur en aangezien ik veel avonddiensten draai, heb ik dat dus telkens op het werk :x

9 April 2010, 09:09
Syl, super vervelend is dat .
Ik heb dat toen ook een tijdje gehad. Ik kon dan échtécht niet meer!

becky88
9 April 2010, 09:11
syl wat vervelend meid!

ik heb zometeen mijn eerste FM, duimen jullie voor mij??

9 April 2010, 09:13
Becky, zekersteweten!!
Succes meisje!

Mila
9 April 2010, 09:14
ik duim heel hard voor je!

Ik heb mijn dienst redelijk vol gepland, dus ik hoop dat ik geen tijd heb om moe te zijn :oops:
ga voor het eten en na het eten, kleren kopen met de meiden..

snippie
9 April 2010, 09:19
becky ik duim ook heel hard!!!

vervelend he die vermoeidheid he syl.
ik zie nu al op tegen de mij vakantie.
dan hebben we een vakantie rooster dus zijn het meer uren.
maar gelukkig heeft me baas zelf al aan geboden je kijkt het 1 dag aan gaat het niet dan ben je lekker 2 weken op een soort verlof:)(ze zet dan verlof neer maar gaat dus niet van me vakantie dagen af)!dus das wel relaxed.
maar ga het dus wel proberen.

Babii
9 April 2010, 09:24
@ Becky, ja natuurlijk duimen we :mrgreen:

@ Sylvia, voila daar zijn de eerste symptomen :lol: Wel naar dat je zo moe bent, probeer op tijd naar bed te gaan en wel echt naar je lichaam te luisteren. Zwanger zijn doet wat met een vrouw hihi.

@ Essiee, nou we gaan nog even niet schilderen, dat komt wel :). De vloer moet er inderdaad ingelegd worden, maar dat kan pas zodra we de sleutel hebben :).

In ons andere huis moet nog wel veel gebeuren, wat een zooi is het haha. De ene doos na de ander staat er, maar me poesje wordt een beetje zenuwachtig, dus de rest pakken we het weekend voor verhuizing in.

Mila
9 April 2010, 09:25
Dat is wel fijn snippie :)

ik heb volgende week een weekje vrij en daar ben ik wel erg blij mee!

OHJA ben vandaag 5 weken ;) de eerste week is voorbij

Mila
9 April 2010, 09:25
@ Becky, ja natuurlijk duimen we :mrgreen:

@ Sylvia, voila daar zijn de eerste symptomen :lol: Wel naar dat je zo moe bent, probeer op tijd naar bed te gaan en wel echt naar je lichaam te luisteren. Zwanger zijn doet wat met een vrouw hihi.

@ Essiee, nou we gaan nog even niet schilderen, dat komt wel :). De vloer moet er inderdaad ingelegd worden, maar dat kan pas zodra we de sleutel hebben :).

In ons andere huis moet nog wel veel gebeuren, wat een zooi is het haha. De ene doos na de ander staat er, maar me poesje wordt een beetje zenuwachtig, dus de rest pakken we het weekend voor verhuizing in.

op tijd naar bed is wel lastig, want ik werk tot 22.00 uur, dus voordat ik thusi ben en voordat ik uiteindelijk in bed lig is het niet voor 00.00 uur, maar het scheelt, dat 's morgens hier geen wekker gaat

snippie
9 April 2010, 09:30
jah handig he syl.
ik heb 17mei 1,5week vakantie.
en volgende week gelukkig alleen maandag en dinsdag werken:)!

becky88
9 April 2010, 09:32
dankje meiden :D

ik ben er weer vandoor ben eigenlijk om 11:15 aan de beurt maar de gyn. die ik vandaag heb loopt altijd gigantisch uit :?

Beebie25
9 April 2010, 09:40
Succes becky....

Ik heb 10 mei lekker een weekje vakantie na het trouwen, begin nu echt te merken dat ik moeilijker me bed uit kan en aan het eind van de middag flink in begin te kakken....dus kan ik wel gebruiken lekker een weekje vrij :D :D

snippie
9 April 2010, 09:42
succes becky

en sylyeeeeeeeeeeeeeeh 5 weken

snippie
9 April 2010, 09:43
Succes becky....

Ik heb 10 mei lekker een weekje vakantie na het trouwen, begin nu echt te merken dat ik moeilijker me bed uit kan en aan het eind van de middag flink in begin te kakken....dus kan ik wel gebruiken lekker een weekje vrij :D :D

nou ben nu al dood op.
maar ben vanacht om de 2 uur wakker geweest.

Mila
9 April 2010, 09:49
Om de twee uur wakker, dat is ook niet fijn!

9 April 2010, 09:50
jee dat is vervelend snippie.
Ik slaap de afgelopen paar dagen ook echt heel slecht.. niet fijn!

Ovutest is nog steeds positief, streepjes zijn even donker !

Mila
9 April 2010, 09:54
jee dat is vervelend snippie.
Ik slaap de afgelopen paar dagen ook echt heel slecht.. niet fijn!

Ovutest is nog steeds positief, streepjes zijn even donker !

Is het niet dat je echt op 1 april een positieve test had en nu gewoon zwanger bent en de testen daar dus op reageren? Heb je niet een zw test thuis liggen die je even kan doen?

9 April 2010, 09:57
Aaawh hoe lieeeef!
Ik loop net naar beneden, heeft mn ventje op de deur een briefje geplakt. Goedemorgen lieffiee!
Op de aanrecht boterhammetjes gesmeerd, met een briefje. Loveyouuuu
Boterhammetjes helemaal taai omdat ie ze niet heeft afgedekt maar dat doet dr niet eens toe.
en op de tv een heel groot hart!

hahaha hij weet precies wat ik doe smorgens ,echt suuuuper lief!! :mrgreen: :lol:

Babii
Volgens mij was haar test lang niet zo positief als nu. Naar mijn weten was die teststreep nog iets lichter als de controlestreep :).

jorina
jaaaaaaaaa essie testen testen testen testen

hier ook een beroerde nacht gehad hoor
lig de hele nacht vreselijk te zweten en word daar steeds wakker van
heb deze week al 2 x het bed verschoont en straks ga ik het nog een keer doen

Mila
Volgens mij was haar test lang niet zo positief als nu. Naar mijn weten was die teststreep nog iets lichter als de controlestreep :).

oh ok ;)

snippie
9 April 2010, 09:58
nee idd.
maar ga sowiezo sinds ik zwanger ben 3 keer per nacht er uit op te plassen,

essie wat lief:D

Mila
9 April 2010, 09:59
jaaaaaaaaa essie testen testen testen testen

hier ook een beroerde nacht gehad hoor
lig de hele nacht vreselijk te zweten en word daar steeds wakker van
heb deze week al 2 x het bed verschoont en straks ga ik het nog een keer doen

Vies he dat zweten, ik heb dat alleen aan het eind van de nacht, dus in de korte slaap zeg maar.. vind het zo vies, maar slaap wel met sokken aan, want mijn voeten worden niet warm en met koude voeten kan ik al helemaal niet slapen.

9 April 2010, 10:00
Kim, ze lijken we erruug veel op elkaar hoor. Ik maak zo nog even een foto. Kunnen julllie het zien!

Jorina, jij bent geeeeeeeeeeeeeeaaaak :mrgreen:

Syl, nee ik heb geen zw-test meer in huis.
maar een ovutest kan toch best 2 dagen heel positief zijn?

Babii
9 April 2010, 10:00
De onderste was het toen:

Kim probeer er boven te staan joh! makkelijker gezegt dan gedaan, maar met dit soort 'figuren' kun je niks!

Die ovutesten frustreren me ..
nog negatief... ?
http://img407.imageshack.us/img407/4628/foto0096f.th.jpg (http://img407.imageshack.us/i/foto0096f.jpg/)

Babii
9 April 2010, 10:01
Weet ik Essiee, mar die van 1 april was nog net niet positief. Vraag maar aan Snippie :P. Ik had dat ook op CD14 zo een test :|. En ook giga veel van dat ranzige slijm waar we het over hadden.

En anders schat, doe dan even een zw test weet je zeker of het je ei was of HCG :P.

Daarna werden me testen weer lichter en nu weer donkerder. En ik word gestoord van me tepels :(.

9 April 2010, 10:01
ik bedoelde die van vandaag ;)

Babii
9 April 2010, 10:02
nee idd.

Wowwwwwiee dat is veel :|. Als het eruit moet, moet het eruit :P.

@ Essiee, wat een lieverd zeg! Die van mij doet dat niet hoor. Die mag soms wel ietsie meer romantischer zijn. En als ie dat weer is, weet ik me geen houding te geven :oops:

snippie
9 April 2010, 10:03
Weet ik Essiee, mar die van 1 april was nog net niet positief. Vraag maar aan Snippie :P. Ik had dat ook op CD14 zo een test :|. En ook giga veel van dat ranzige slijm waar we het over hadden.

En anders schat, doe dan even een zw test weet je zeker of het je ei was of HCG :P.

Daarna werden me testen weer lichter en nu weer donkerder. En ik word gestoord van me tepels :(.

ik heb jouw test nooit gezien hoor kim .
maar vind die onderste wle veel op die vandaag lijken :oops:

snippie
9 April 2010, 10:03
nee idd.

Wowwwwwiee dat is veel :|. Als het eruit moet, moet het eruit :P.

@ Essiee, wat een lieverd zeg! Die van mij doet dat niet hoor. Die mag soms wel ietsie meer romantischer zijn. En als ie dat weer is, weet ik me geen houding te geven :oops:

tjhah moet bewijzen van na elk slok al.

Babii
9 April 2010, 10:05

Jupperdepup die is zeker positief :P. Maar ik reageerde op het berichtje van Syl over 1 april, die zei dat je misschien dan nu zwanger was omdat die misschien positief was. Vandaar dat ik zei dat die het net niet was hihi.

Maar die van gisteren knalt :|. Prachtige test!

@ Snippie, ik heb het niet over mijn test, maar over de test in die afbeelding van Essiee :P. En nee hoor kijk maar goed. Rechts knalt eraf van die test die ze nu heeft en dat noemen we echt knal posi haha. Die ander van 1 april is ietsie lichter dus net niet positief :).

Maar Essiee, anders test je toch als je twijfeld :P. En is het niet zo dan is het je ei en dan :P. Dan wil Kim over 14 dagen een 2e streep ;).

Babii
9 April 2010, 10:07
Trouwens Essiee, wij hadden wel dezelfde afscheiding e.d. Zou dit dan betekenen dat mijn lichaam iets doet? Want we hadden echt exact hetzelfde :|.

Gisteren contact gehad met een meisje van het forum hier. Die is ook gestopt met de prikpil, was na een maand ongesteld en nu al ruim 80 dagen gebeurd er niks :(.

Ze heeft exact dezelfde kalchten sinds een paar dagen als mij. GIGA pijnlijke tepels.... Zou me lichaam gaan werken? ooooo ik hoop het zo :oops:

9 April 2010, 10:08
haha soms snap ik echt niks van al die berichtjes door elkaar :lol:

Kim, ht zo zomaar kunnen joh! We beschreven idd hetzelfde.
Maar dat alles was bij mij dan wel vooor mn ei als ht goed is!

snippie
9 April 2010, 10:09

Jupperdepup die is zeker positief :P. Maar ik reageerde op het berichtje van Syl over 1 april, die zei dat je misschien dan nu zwanger was omdat die misschien positief was. Vandaar dat ik zei dat die het net niet was hihi.

Maar die van gisteren knalt :|. Prachtige test!

@ Snippie, ik heb het niet over mijn test, maar over de test in die afbeelding van Essiee :P. En nee hoor kijk maar goed. Rechts knalt eraf van die test die ze nu heeft en dat noemen we echt knal posi haha. Die ander van 1 april is ietsie lichter dus net niet positief :).

Maar Essiee, anders test je toch als je twijfeld :P. En is het niet zo dan is het je ei en dan :P. Dan wil Kim over 14 dagen een 2e streep ;).

meid weet zelf ook wel wat een positieve ovu test is.
ik zeg alleen dat hij er op lijkt.zeg niet dat hij precies het zelfde is.

@kim zou fijn zeg als het weer zou werken

Hedwig88
9 April 2010, 10:10
Meiden ,

Bedankt voor de reacties :D
We zijn ook echt heel blij met een meid...
Allezzzzz om ons heen is ook boy's boy's boy's
En het was super mooi om te zien...

Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat...:D

snippie
9 April 2010, 10:12
hedwig meid wat fijn zeg:D!
heerlijk meiden kleertjes kopen nu:D!

dames ik ga me bed weer in ben kapot!
kus

9 April 2010, 10:14
snippie, wat bedoel je? heb je ht over kim dr ovutest? Omdat je zei, hij lijkt verdacht veel op die van vandaag? ofzoiets ;)

Ik had trouwens een paar dagen terug toch bruinige afscheiding, dan wil ik dat ook weer verklaren! haha ik ben toch ook een gek he :lol: :mrgreen:

Mooi nr! http://www.youtube.com/watch?v=BnUxeZvNwnM

S.
9 April 2010, 10:14
Joepiie ik ben nu 8 weken, ben echt aan het aftellen :oops: Zo bang dat het fout gaat,,
Maarja hoe is het met jullie allemaal?????

xx

Babii
9 April 2010, 10:19
snippie, wat bedoel je? heb je ht over kim dr ovutest? Omdat je zei, hij lijkt verdacht veel op die van vandaag? ofzoiets ;)

Ik had trouwens een paar dagen terug toch bruinige afscheiding, dan wil ik dat ook weer verklaren! haha ik ben toch ook een gek he :lol: :mrgreen:

Mooi nr! http://www.youtube.com/watch?v=BnUxeZvNwnM

Denk dat Snippie dacht dat ik het over me eigen ovu test had en dat ze zei die heb ik niet gezien :P. he maar bruinige afscheiding? Soms komt dat voor met een eisprong, maar lieverd doe toch maar even een zw test uiteraard als je zelf wil ;).

Babii
9 April 2010, 10:21
Slaap lekker Snippie!! Het zonnetje schijnt ook zo lekker JUMMIE!!!

@ Essiee, dat klopt inderdaad :mrgreen: . Normaliter komt dit ook voor je ei voor haha. Maar ja.... Ze zagen bij mij alleen een cyste, wellicht gebeurd er toch iets ik weet het niet. Test nog 1 week met ovu testen, dan is het CD28 en als er dan nog geen ei is dan wacht ik tot ik bij de gyn weer ben.

Zie het dan allemaal wel. Kunnen bij mij ook verschijnselen zijn dat het betkeend dat de prikpil je lijf uit gaat. Ik weet het niet hoor :roll: Vaag lichaam :shock:

9 April 2010, 10:23
hahah ?%$#%^&^*? :? Ik moet even kappen met die fratsen nu.
Als ik over 2 weken niet ongesteld word weten we meer :lol:

lekker slapen snippie
ik jump even in de douche, veel te lekker weer om niks te doen :D

Babii
9 April 2010, 10:39
Ik werk :evil: :roll: :o BAH had liever me tuintje even op orde gemaakt, scheelt weer werk haha.

Mila
9 April 2010, 10:57
het is lekker weer he?!

Beebie25
9 April 2010, 11:00
Jaaaa heerlijk, alleen jammer dat ik binnen op het werk zit haha ;)

9 April 2010, 11:01
heeeeerlijk weer!
Ik ga lekker in de tuin werken zo.
Zou ik de potten al kunnen vullen met bloemetjes of is dat nog te vroeg?

Babii
9 April 2010, 11:16
Hahah, geen idee Essiee :oops:

Men ik heb hooikoorts :cry:

becky88
9 April 2010, 11:18
nou ik ben weer terug.
er zat helemaal NIKS
en het bms was ook maar 4,3mm
moet maandag weer terug maar de gyn. die ik vandaag had begon over puregon, dus spuiten :shock:
maar dat moest ik maar met me eigen gyn. bespreken maar haar leek dat een goed idee

Mila
9 April 2010, 11:25
becky, dat is balen meid!

Babii
9 April 2010, 11:26
Jeetje wat balen Becky! Dat is wat wij ook doen, spuiten.

Lees net dit he op een ander forum, exact dezelfde symptomen die ik heb en ook van 1 prikpil al heel lang niet ongesteld en daarvoor normaal:

Ik ben een Yvonne en moeder van een zoon van 4 jaar.
Ik heb vorig jaar 1 keer de prikpil gehaald en heb hem na die tijd niet meer gehaald omdat ik mega lang ongesteld bleef.
Ik dacht dat de prikpil de oplossing was om alles te laten rusten (8 miskramen gehad en ze weten niet waardoor dat kan komen) maar dat was dus niet zo.

We zijn nu een jaar verder en ben nog steeds niet ongesteld geweest, wel heb ik sinds ongeveer 1 week last van mijn borsten..
Bah..

Weten jullie misschien of ik nu na een jaar nog moet 'ontpillen' en dat je daar last van je borsten van kan krijgen? Of kun je ook zwanger worden zonder dat ik ongesteld ben geweest..

Please let me know....

Liefs Yvonne

9 April 2010, 11:40
blehk becky balen :(

Beebie25
9 April 2010, 11:51
becky dat is balen meid :(

Mirre
9 April 2010, 12:09
@ Syl: super lief pakje heb je woensdag gekocht zeg!! En ik denk ook dat ik bij een tweeling ze niet dezelfde kleding zou aangeven. Zijn toch twee aparte mensjes met een eigen identiteit denk ik dan. En scheelt weer bij het uit elkaar halen ;) Waarom wil je vriend het trouwens wel?

@ Tessa: echt fijn hoor dat je zo verwend wordt!! Lekker van genieten!! Over 3 weken dus de andere voet, kun je daar dan ook weer 3 weken niet mee lopen? Nogmaals beterschap meis! Hopelijk kun je er vanacht een stuk beter mee slapen.

@ Lun: wat gaaf zeg, dat hij het hartje door je buik heen kan horen!! Heel bijzonder.

@ Esther: ja moeilijk hé namen verzinnen!!! Voor een meisje waren wij zo klaar, maar voor een jongen... De enige naam die wij echt leuk vinden komt al honderd duizend keer voor in een jaar ofzo. Gelukkig heb je nog genoeg weken om iets origineels te verzinnen voor die kleine zij of hij van jullie ;) En wij helaas nog wel ietsjes langer :( Maar niet al te lang hoop ik ;)

@ Hedwig: een meisje!! Wat super gaaf meis, gefeliciteerd!! Lekker meisjes kleertjes kopen nu, van die schattige jurkjes en rokjes en zo :D

@ Essiee: mooie test meis!! Nu heel hard duimen dat het raak is!! En super lief die briefjes van je mannetje!! Dat doe ik ook wel eens voor mijn ventje, wordt dan ook super gewaardeerd ;)

@ Kim: je blijft een raar lichaampje houden ;) Geen idee wat het allemaal betekend meis, hoop zo voor je dat je lichaam iets zelf aan het doen is!!

@ Becky: sjees meis, wat balen zeg!! :evil:

En ow ja... die prikpil moeten ze gewoon uit de handel halen!! :evil: :evil: :evil:

En ow ja 2... ik baal dat ik binnen zit terwijl het zo'n lekker weer is!! :evil: :evil: :evil:

Mila
9 April 2010, 12:25
jessey, mijn vriend vind dat schattig :x

dames ik ga werken, fijne dag en tot vanavond

snippie
9 April 2010, 13:48
hoi dames was ik weer.

becky meid wat balen zeg!!!dikke knuffel voor jouw!

syl werkse!
knuf

9 April 2010, 14:10
Heb je lekker een dutje gedaan snippie? :mrgreen:

Poeh ik wil vanalles doen, weet niet waar ik moet beginnen :lol:

snippie
9 April 2010, 14:15
Heb je lekker een dutje gedaan snippie? :mrgreen:

Poeh ik wil vanalles doen, weet niet waar ik moet beginnen :lol:

jah heerlijk geslapen

Beebie25
9 April 2010, 14:40
ik ben net klaar met werken, nu lekker weekend :D :D zou ook wel een dutje kunnen doen pfff helaas geen tijd voor

Mirre
9 April 2010, 14:42
Boehoe ik wil ook weekend!!! :cry: :cry:

snippie
9 April 2010, 14:47
ikke heb al sinds gisteren avond weekend:P
en volgende week vanaf dinsdag avond

Mirre
9 April 2010, 14:56

:o

...

:cry:

snippie
9 April 2010, 14:57

:o

...

:cry:

ik werk maar 3 middagen perweek.
op maandag dinsdag en donderdag.

en volgende week had ik de donderdag vrijgevraagd.

in de vakanties werk ik 3dagen per week van ongvere 5 a 6 uur per dag

Tessa23
9 April 2010, 15:02
Becky , wat balen zeg meis!!

Pff ik voel me echt een zeikerd , kon vannacht niet slapen , deed echt pijn , nu valt het wel mee.. blij dat ik toch iets kan met dat gips voetje , kan ik lopen maar dan op mn hak haha..

tel nu de dagen af dat de pin en hechting er uit mogen 29 april!!

fijn weekend meiden !!

Mirre
9 April 2010, 15:03
Heerlijk lijkt me dat zeg... Vooral met dit weer *zucht*

Ik werk 5 dagen in de week, en dan zo'n 40 tot 45 uur. Dus vanaf ongeveer 9.00 uur tot 17.30 uur en dan vaak 's avonds en in het weekend ook nog wat tussen het eten en tv kijken door. Blèh!

Babii
Ik moet nog tot 17.00 :cry:

Trouwens net te horen gekregen dat we 23 april al de sleutel krijgen :D. Hebben we het weekend om de vloer te leggen etc. en dan die dinsdag 27 april alles verhuizen :D.

Ik heb al de hele week weekend :?

Mn broertje belde net ..
Uh .. ik moet ff wat vragen, ik denk jij weet dat wel.
Hij was afgelopen weekend met een meisje het bed in gedoken, meisje niet aan de pil en condoom gescheurd.
Meisje is 14!!!!! jaar, hij moet nog 18 worden (blijkbaar allemaal heel normaal tegenwoordig, maar dat terzijde)
Ja wat moet ik nou doen zegtie ....
Dus ik zeg .. kom je een beetje laat mee, je had een ma-pil moeten halen.
Wanneer moet ze weer ongesteld worden? Nou daar wist ie allemaal niks van...

Ik kan daar niet tegen he, wel lekker gaan lopen kr|kken, maar dan niet de gevolgen weten.

Gescheurde condoom, nee daar had ie nog nooit van gehoord .. nog nooit gehad dus hij wist niet dat ht kon!
Jemig :roll:

Mirre
9 April 2010, 15:05
hahaha Essiee ow jeetje zeg... ja inderdaad wel een beetje laat, ma-pil was de beste optie geweest... Nu afwachten maar dus. Kent hij het meisje verder wel of was het een one-night-je-weet-wel-wattes?

Overigens was ik ook nog net 14 toen ik voor de eerste keer all-the-way ging met mijn toenmalige vriendje. Veel te vroeg natuurlijk, maar helaas kom je daar pas later achter...

9 April 2010, 15:11
Het is 'een' vriendin ... :geek:

Ik vind jou net op hyyyyyves :lol:

Mirre
9 April 2010, 15:15
Hahaha ieeeeeeeeee!!! Je mag me wel toevoegen hoor.... :geek:

het is "een" vriendin hé? Zucht, de jeugd van tegenwoordig ;) Bij mij was het tenminste nog met een vriendje waar ik al een half jaar "verkering" (klinkt dat stom hé, nu je ouder bent) mee had.

Mirre
9 April 2010, 15:16
Lekker slim... Zie dat je me al toegevoegd hebt... dussss.... :geek:

9 April 2010, 15:26
hihihi :mrgreen:

Ja erg is dat, ik zei dat ook tegen hm ... die jeugd van tegenwoordig. Het moet allemaal maar kunnen.
Zegtie, Jahaaaa doe ns ff niet zo wijs jij .. je bent zelf 20 bink :? :lol:
Dan moet ik stiekem eigenlijk ook wel weer heel erg lachen!

Gaan straks lekker uiteten, ga even mn haartjes vast netjes doen enzoooooo :mrgreen: