PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51

Tessa23
9 April 2010, 15:28
eet smakelijk..

ik gooi pizza in de oven , vriend is werken dus moet ff makkelijk doen.. haha

Mirre
9 April 2010, 15:33
Hihi ja, maar je hebt 20 en je hebt 20 hé? Zit wel een verschil tussen ;) En misschien doet 'ie ook zo omdat hij dondersgoed weet dat zijn grote zus gelijk heeft :mrgreen:

Mijn kleine broertje is bijna 25 (zit maar 22 maanden tussen) maar al veels te volwassen naar mijn zin. Lijkt wat dat betreft precies op zijn grote zus ;) Was ook al veels te vroeg volwassen. Vind het prima hoor, maar achteraf gezien was ik toch liever wat langer onbezorgd jeugdig geweest hihi, en had hem dat ook gegund. Nu werkt hij ook al weer een paar jaar (net als zijn zus) is bezig met een huisje te kopen om daar te gaan samenwonen met zijn vriendin en heeft altijd al willen trouwen en kindjes willen krijgen dus dat zal dan ook wel niet zo lang op zich laten wachten. Pfoe hey, merk ineens dat ik hem nog wel erg als mijn 4jarig knuffel broertje zie, is dat effe schrikken :shock: ik wordt oud :lol:

Tut ze hé meis, en veel plezier straks met je etentje!!

Tessa, oei lekker... pizza...!!! Eet smakelijk hé!!

Babii
9 April 2010, 15:34
Dat die ouders het überhaupt toelaten dat hij volwassen ligt te krikken met een meisje van 14. Mijn broertje woonde samen bij haar ouders, meisje was ook 15!!! Echt belachelijk....

Hoop toch echt dat ze niet zwanger is... :roll: 14 jaar, jeetjemina :|

Babii
9 April 2010, 15:35
Hahaha ieeeeeeeeee!!! Je mag me wel toevoegen hoor.... :geek:

het is "een" vriendin hé? Zucht, de jeugd van tegenwoordig ;) Bij mij was het tenminste nog met een vriendje waar ik al een half jaar "verkering" (klinkt dat stom hé, nu je ouder bent) mee had.

Whahahahaha ik was 15 de eerste keer met mijn ex. Wat een regelrechte ramp overigens ;). Maar ben wel tot me bijna 18e met hem gegaan... En was 13 toen ik wat kreeg met hem.

Jaja, Kim heeft maar 1 ex :P.

Mirre
9 April 2010, 15:42
Aan de ene kant heb je gelijk Kim... Maar mijn moeder zei altijd: kinderen hou je toch niet tegen als ze het echt willen. Dan heb ik liever dat ze het veilig onder mijn eigen dak doen, dan stiekem en onveilig in de bosjes.

Daar moet ik haar toch wel een beetje gelijk in geven, ook al zal ik mijn kinderen naast dit toch ook vertellen dat mama beter naar oma had kunnen luisteren en dat ze achteraf gezien liever nog even gewacht had...

Mirre
9 April 2010, 15:56
Netjes Kim ;)

Heb het helaas met wat meer moeten doen (uhm... leuke woordspeling :D) voordat ik "de ware" tegen kwam... Was 14 toen ik wat met mijn eerste vriendje kreeg. 2 jaar en 8 maanden wat mee gehad (geen succes overigens, behandelde me niet zo netjes zeg maar...) toen mijn tweede vriendje die ik een week daarna al ontmoette waar ik 4,5 jaar een relatie mee heb gehad. Daarna voor het eerst echt helemaal hoteldebotel in love met een collega van mijn werk. Hoe snel die vlam ontbrande, zo snel was dat ook weer over. Aan zijn kant dan. Auw... die woont bij ons nog altijd in de buurt, dus zie hem wekelijks in de sportschool. Geen probleem hoor, zijn nu hele goede vriendjes. Na hem kwam ik mijn Grote Liefde tegen :D Die overigens last had van chronische bindingsangst... :| Daardoor is het wel 3 keer uit geweest, de laatste 2 keer kort (maar wel heel heftig) maar de eerste keer was het écht uit voor 3 maanden lang. Was toen begin 20 en voor het eerst in mijn jeugd écht vrijgezel dus heb er in die 3 maanden echt op los geleeft :oops: :oops: maar geen spijt van ;) Die bindingsangst, daar is meneer gelukkig overheen gegroeit inmiddels. Ben zijn eerste echte en lange relatie, zijn exen waren nadat hij het uitmaakte gelijk altijd definitief weg, en ik bleef volhouden bij hem. Tot 3x toe dus. En 3x is scheepsrecht :P De aanhouder wint, en ik heb er een heeeeeele mooie prijs mee gewonnen :D

Hedwig88
9 April 2010, 16:12
@jessy , Ik heb je ook toegevoegd :P

Tessa23
9 April 2010, 16:17
ok meiden ik wil ook meer hyves vriendjess... wie ooo wie.. haha

snippie
9 April 2010, 16:33
Heerlijk lijkt me dat zeg... Vooral met dit weer *zucht*

Ik werk 5 dagen in de week, en dan zo'n 40 tot 45 uur. Dus vanaf ongeveer 9.00 uur tot 17.30 uur en dan vaak 's avonds en in het weekend ook nog wat tussen het eten en tv kijken door. Blèh!

Ik werk voor een reden zo weinig hoor.
anders zou ik ook gewoon fulltime werken
wat soort werk doe jij dan?

Babii
9 April 2010, 16:33
Aan de ene kant heb je gelijk Kim... Maar mijn moeder zei altijd: kinderen hou je toch niet tegen als ze het echt willen. Dan heb ik liever dat ze het veilig onder mijn eigen dak doen, dan stiekem en onveilig in de bosjes.

Daar moet ik haar toch wel een beetje gelijk in geven, ook al zal ik mijn kinderen naast dit toch ook vertellen dat mama beter naar oma had kunnen luisteren en dat ze achteraf gezien liever nog even gewacht had...

Veilig is niet alleen met condoom, maar veilig is ook aan de pil! Je moet als volwassenen toch weten dat een condoom kan scheuren en wat de gevolgen daarvan zijn?

Een kind hou je niet tegen, maar als je weet dat je kind seksueel actief zou kunnen zijn, adviseer dan niet alleen een condoom, maar ook de pil.

snippie
9 April 2010, 16:34
Ik moet nog tot 17.00 :cry:

Trouwens net te horen gekregen dat we 23 april al de sleutel krijgen :D. Hebben we het weekend om de vloer te leggen etc. en dan die dinsdag 27 april alles verhuizen :D.

wat fijn lieverd!

snippie
9 April 2010, 16:47
Ik heb 2 echte exen gehad.
was 17 toen ik ontmaacht werd en bloede als een rund!
geen pretje dus!
en met deze dus het langst ik ben zijn 2de:) en hij dus mijn 3de!
maar hij is de enege waarbij we dus meteen geen condoom gebruikte :oops:
dom weet ik!(die dag zlefs 3 keer gedaan :oops: ).met hem deed ik het 5dagen na dat ik hem had leren kenen :oops: op zijn verjaardag
toen ik naar huis ging hadden we het er toen over toen zei ik ach boeiend ga toch niet bij je weg!
hoe bedoel je naief!maar zo zie je maar in mei 2 jaar getrouwd en nu word ik ook nog eens mama.
dus alles goed afgelopen hihi!

Babii
9 April 2010, 16:57
Nou Snippie, dat is niet naief hoor meis. Soms voel je als iemand de ware is. Met mijn ex heb ik maandenlang veilig gevreeen. Uiteindelijk wilde we het zonder condoom doen, maar heb het toch niet gedaan. Diep in mijn hart vertrouwde ik het niet. En terecht, want meneer ging vreemd bij de neten!

Met Stephan was het gelijk zonder condoom :oops: Voelde gewoon dat dit echte liefde was. En dat had als resultaat dat ik zwanger raakte door me pil en een mk kreeg.

snippie
9 April 2010, 17:06
Nou Snippie, dat is niet naief hoor meis. Soms voel je als iemand de ware is. Met mijn ex heb ik maandenlang veilig gevreeen. Uiteindelijk wilde we het zonder condoom doen, maar heb het toch niet gedaan. Diep in mijn hart vertrouwde ik het niet. En terecht, want meneer ging vreemd bij de neten!

Met Stephan was het gelijk zonder condoom :oops: Voelde gewoon dat dit echte liefde was. En dat had als resultaat dat ik zwanger raakte door me pil en een mk kreeg.

dta had ik dus ook met me man!was ook gelijk zonder condoom!
jah wel klote zeg:(!

Tessa23
9 April 2010, 17:55
Haha vriend heeft foto gemaakt van mn teen.. gek :P maar als je er niet tegen kan NIET KIJKEN..maar zo spannend is het niet..

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZMDUS3XJ zo loop ik er dus 3 weken bij!

Babii
9 April 2010, 17:58
Autsj Tessa :(

Tessa23
9 April 2010, 17:59
Haha Kim , nu kan ik tenmiste zeggen dat ik iets heb wat een ander niet heeft :P coole piercing haha

Mirre
9 April 2010, 18:15
@ Hedwig: ga ik je zo accepteren :P

@ Tessa: ik wil je wel toevoegen hoor meis ;) stuur maar een pb'tje met je hyves adres!! Enne... AUWWW!!!

@ Snippie: ik ben corporate jurist bij een groot nederlands onderzoeksinstituut dat onderzoek doet voor de overheid en voor bedrijven over de hele wereld. Erg leuk, maar overwerken is helaas part of the job (krijg je dus ook niets extra's voor betaald). Jammer dat je door een reden niet fulltime kan werken meis!! Met vriendlief was het trouwens ook al vanaf het begin zonder cd :oops: ook al wist ik dat het een flierefluitende surfdude was met bindingsangst en ik nummer 200 en nog wat was (letterlijk :o jongen had er vroeger soms een paar tegelijk, heel fout :evil: ) maar toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik "if that's him, he's mine..." ;) we hebben elkaar namelijk via internet ontmoet en die keer was de eerste ontmoeting. Onbewust voel je dat dan toch denk ik inderdaad.

@ Kim: inderdaad en helemaal mee eens, veilig is ook aan de pil ;) had nog maar net één date met mijn eerste vriendje achter de rug toen me moeder zei je gaat aan de pil, of je nu actief bent of niet. Heel fijn trouwens dat je de 23ste al de sleutel krijgt!! Als je hulp nodig hebt, laat maar weten ;)

Ram1988
9 April 2010, 18:53
jessy, heb je ook toegevoegd :mrgreen:

Mirre
9 April 2010, 19:25
Hihi heb je geaccepteerd Es!

Tessa, je hebt een invite binnen @ Hyves ;) :geek:

snippie
9 April 2010, 19:30
@ Hedwig: ga ik je zo accepteren :P

@ Tessa: ik wil je wel toevoegen hoor meis ;) stuur maar een pb'tje met je hyves adres!! Enne... AUWWW!!!

@ Snippie: ik ben corporate jurist bij een groot nederlands onderzoeksinstituut dat onderzoek doet voor de overheid en voor bedrijven over de hele wereld. Erg leuk, maar overwerken is helaas part of the job (krijg je dus ook niets extra's voor betaald). Jammer dat je door een reden niet fulltime kan werken meis!! Met vriendlief was het trouwens ook al vanaf het begin zonder cd :oops: ook al wist ik dat het een flierefluitende surfdude was met bindingsangst en ik nummer 200 en nog wat was (letterlijk :o jongen had er vroeger soms een paar tegelijk, heel fout :evil: ) maar toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik "if that's him, he's mine..." ;) we hebben elkaar namelijk via internet ontmoet en die keer was de eerste ontmoeting. Onbewust voel je dat dan toch denk ik inderdaad.

@ Kim: inderdaad en helemaal mee eens, veilig is ook aan de pil ;) had nog maar net één date met mijn eerste vriendje achter de rug toen me moeder zei je gaat aan de pil, of je nu actief bent of niet. Heel fijn trouwens dat je de 23ste al de sleutel krijgt!! Als je hulp nodig hebt, laat maar weten ;)

ach je leerd er een soort mee leven.
bij mij voeld 3uur en 3 kwart werken aan alsof ik dus 8uur hbe gewerkt.
dus je kan zo wel na gaan het is voor mij

Babii
9 April 2010, 19:55
Haha nou als je het toch aanbied Jessy :P. Whahah nee hoor meis doe ik je niet aan :). We moeten trouwens echt nog ff snel afspreken, volgende week is het alweer half april :|.

Steef
9 April 2010, 19:58
@ Tessa ziet er niet echt lekker uit die teen piercing van je! haaha.

Ik woonde al 16 jaar bij me vriend om de hoek, maar nog nooit gezien!!
Haha hoe vreemd he, maar bedacht me meteen al die gaat mij echt niet leuk vinden maar in tegendeel :lol:

Toen mijn moeder hoorde van mijn eerste 'echte' vriendje moest ik ook direct aan de pil, terwijl ik er nog totaal niet aan dacht haha.

Ram1988
9 April 2010, 20:01
ziet dr lekker uit tessa ;)
heb je er veel last van nog?

Wij zijn uit de naam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Goed he ;)

Steef
9 April 2010, 20:14
He EstherH wat leuk dat jullie uit de naam zijn, was het moeilijk??
Waren jullie het snel eens??
Houden jullie het geslacht en naam nog voor jullie?

Lunanoa
9 April 2010, 20:28
Becky: Klotezooi :(

Tessa: Die teen, autsj, lijkt me zeer pijnlijk :|

Essie:
Ohgosh, onwetende mannen. Maar ook onozel van dat meisje :| Ik wacht nog op de dag dat mijn broertje me eens opbelt :lol: Je kunt overigens nog wel een bepaalde pil krijgen tot een aantal weken na de bevruchting.
Is dan gewoon een soortevan abortus d.m.v. een pil geloof ik.... Misschien even bij de apotheek vragen?

Ik was 14 toen ik met mijn benen wijd lag :lol: Ik had een vriendje van 17 & vroeg na een paar weken of ik daar mocht slapen. Mijn ouders zijn heel vrij & heel reëel. Ze weten toch dat als ze dingen gaan verbieden dat kids het toch wel doen. Dus ik moest met mijn moeder langs de huisarts voor de pil & toen mocht ik er slapen :lol:

Met mijn huidige vriend was ik 15 jaar & hij 20. We hebben een jaar lang een sexrelatie gehad :lol: :? :roll:
Uiteindelijk na veel gedoe toch samen geëindigd & nu dus in verwachting van ons eerste ventje :D

EstherH WAT LEUKKK, de naam :D
Pas maar op, wij spreken ook altijd met de naam tegen elkaar. Laatst versprak mijn vriend zich met een borrel op, gelukkig is het niemand opgevallen, of ze doen alsof :lol:

Ram1988
9 April 2010, 20:46
hahahahaha t was erg moeilijk, maar t is DE naam! :mrgreen:
is in 2009 26 x gegeven... toch netjes ;)

Lunanoa
9 April 2010, 20:51
Superman :D
Ben zéér benieuwd naar alle kindjes & namen hihihihi

Babii
9 April 2010, 21:04
Wij hebben ook al namen en hebben voor een meisje een onwijs bijzondere naam :D. Alleen Snippie en Jamilah weten die nog haha. O ja en manlief :P.

Lunanoa
9 April 2010, 21:06
EN IK mhoehahaha Opletten hoor, wie je allemaal inlicht :lol:

Moet wel heel goed nadenken, want ik vergeet het denk ik weer :?

Heb trouwens buikfoto geplaatst in het Buikfoto forum. Van een week geleden, kijk maar eens hoe zwaar ik het heb met die enorme pens :lol:

Babii
9 April 2010, 21:12
Weet jij de meisjesnaam ook? Hmmmmmmmmmmmmmmm :lol: :lol: :lol: Nou jij houdt het ook wel geheim (nu ik nog :P)

Oeee ik ga gelijk kijken naar je buik :D.

Mila
9 April 2010, 22:06
zoo er is weer eens flink gepraat.

tessa, iel.. snap dat je daar last van hebt.

esther, wat goed dat jullie er uit zijn!

ik heb de remedie tegen de moeheidsaanval: gewoon doorgaan en neit stil zitten :lol: was zooo druk vandaag dat ik gewoon niet moe ben geweest ;)

Lunanoa
9 April 2010, 22:11
Mhoehahaha Sylvia, pas maar op, straks ben je een paar dagen ziek :lol:

Tessa23
9 April 2010, 22:14
Ahh leuk Esther dat jullie de naam hebben!!

Ja Es , doet best pijn haha , maar ja ik denk steeds ik stel me aan , maar toch is open geweest, bot weg, hechting en pin er in..

Ach t is zo 29 april.. :D

Jullie nog plannen voor t weekend meiden ?

Mila
9 April 2010, 22:14
Mhoehahaha Sylvia, pas maar op, straks ben je een paar dagen ziek :lol:

ik heb volgende week vakantie :)

heb soms een vlaag van onzekerheid :? ben soms gewoon nog erg bang.. vooral als ik even helemaal niks voel :oops:

Mila
9 April 2010, 22:16
Ahh leuk Esther dat jullie de naam hebben!!

Ja Es , doet best pijn haha , maar ja ik denk steeds ik stel me aan , maar toch is open geweest, bot weg, hechting en pin er in..

Ach t is zo 29 april.. :D

Jullie nog plannen voor t weekend meiden ?

werken, jullie dan?

Tessa23
9 April 2010, 22:21
Morgen avond even naar een vriendin , die komt me ophalen.. wel fijn.. thuis zitten is zooo saai..

Lekker dat je toch even vakantie hebt toch Syl ? Ik zie er weer naar uit te gaan werken als mn voeten klaar zijn.

Mila
9 April 2010, 22:22
Morgen avond even naar een vriendin , die komt me ophalen.. wel fijn.. thuis zitten is zooo saai..

Lekker dat je toch even vakantie hebt toch Syl ? Ik zie er weer naar uit te gaan werken als mn voeten klaar zijn.

wat voor werk doe je dan straks?

ik ga slapen, krijg nu een moeheidsaanval :lol: tot morgen

Tessa23
9 April 2010, 22:24
allerlei baantjes gehad laatste jaren.. maar wil weer thuis zorg in! Dan lukt het tenmiste met voeten haha..

Slaap lekker he!!

Lunanoa
9 April 2010, 22:28
Sylvia: Je bent vandaag 5 weken, yeahoe :D

Hier: Morgen ff vloer uitzoeken voor ons nieuwe slaapkamer. Zodat we weer door kunnen met de babykamer. Want nee, die is nog altijd niet af :lol: Lekker traag hé.

En dan de laatste laadjes & deurtjes schilderen, dan zijn de meubels klaar.

Voor de rest geen plannen!

10 April 2010, 07:23
Goeeeeeiemorgen meiden!

Ik heb 2 echte exen .. en een aantal hoe zullen we het noemen , , scharrels :? ;)
Mijn mannetje was ook de eerste waarbij ik het meteen zonder deed en (owowow ik schaam me dood) al na ons 2e afspraakje :geek:

Es, fijn dat jullie eruit zijn! Ben zo benieuwt naar alle namen straks :mrgreen:
Zou leuk zijn als de eerstvolgende mama hier die bevalt ook blijft meekletsen, ben super benieuwt naar die verhalen :mrgreen: Lun ben jij dat niet? :D

Mn broertje gister nog even gesproken. Hij nam het allemaal niet zo serieus.
Tot overmaat van ramp riep ie op mn vraag, en wat nou als ze zwanger is .. het zal niet de eerste zijn hoor. Je moet een beetje beter nadenken joh!
Zwanger? Oooo ken mij het schelen, daar hebben ze toch abortus voor he
HUH WAT? Wij zitten hier allemaal te hopen een op wondertje .. gatver dat kon ik echt even niet aanhoren.

Volgens mij wordt het weer lekker weer vandaag.
Mn vriend is mee een badkamer aan ht verbouwen bij vrienden van ons..
Komtie gister aan .. ga je morgen mee?
Dus ik zeg, mee? Waarnaartoe? Wat doen?

Ja dan kun je daar lekker een beetje kletsen, winkelen?

Noou, om van 8 tot 5 bij iemand op de koffie te gaan kletsen, beetje winkelen zonder centjes .. (heb meer met hém als met haar) dus, neee ga jij maar gewoon werken. Ik vermaak me thuis wel.
Is meneer 'boos'!
Goeiendag zeg, hij moet toch ook snappen dat ik daar niet een hele dag ga rondhangen omdat hij dat zo gezellig vind. En trouwens, hij ziet me niet eens want als het goed is is hij bezig aan de badkamer .. en ikke niet :lol:

Ik ga even naar je buikfoto kijken lun :mrgreen:

10 April 2010, 07:26
Wauw lun wat een buik. Echt heel mooi!
Ik vraag me wel eens af hoe da nou zou voelen :mrgreen: :lol:

Es, ben ook weer benieuwt naar jou buik, issie alweer een beetje gegroeid? :D

snippie
10 April 2010, 07:54
Goede morgen wederom een klote nacht gehad !
Dit keer dooran loef hij lag te draaien en te praten in zijn slaap!
Is hij vanacht weer zo ga ik op de bank slapen!

En nee laat hem niet op de bank slapen want hij heeft een hele slechte rug !

Maar genoeg geklaagd!

Lun ga zo je buik bekijken!
Tessa meid gatsie zeg!
Essie sommige jongens grrr!
Esther gaaf dat jullie de naam hebben:)!

Wij hebben de namen ook al heel lang !

Knuf

Mila
10 April 2010, 09:07
mijn mannetje heeft ook vanacht op de logeerkamer geslapen, man man man wat was hij onrustig..

verder al voor de 2de nacht 6 uur lang door kunnen slapen, voordat ik moest plassen, was wel erg fijn, maar maakt me ook onzeker..

snippie
10 April 2010, 09:12
Lieve syl niet iedereen heeft last van veel plassen!

Kijk het nadeel aan geen kwaaltjes hebben is het gevoel hebben niet echt zwange te zijn.

Maar het nadeel aan wel kwaaltjes hebben is het minder worden van kwaaltjes waar door je ook onzeker word.het is dus alle twee niet fijn.

Mijn kan met zijn rug op het moment alleen in ons bed liggen.dus dan verkas ik wel.Vanmiddag maar weer slapen !
Knuf

Ram1988
10 April 2010, 09:20
goeiemorgeeeeeeeee :mrgreen:

hier geen plannen, 2 late diensten van 14.30 tot 23.00!

luun, moooi buikje meid!!

Mila
10 April 2010, 09:23
Lunanoa, mooie buik meid!!!

esther, werkse meid! ik mag ook 2 late diensten..
denk jij wel goed aan jezelf?

snippie
10 April 2010, 09:28
Esther werkse meissie!

Vandaag ga ik niks doen.morgen naar een vriendin !

Knuf

Mila
10 April 2010, 09:30
gezellig snippie.

Ram1988
10 April 2010, 09:53
Lunanoa, mooie buik meid!!!

esther, werkse meid! ik mag ook 2 late diensten..
denk jij wel goed aan jezelf?

Jaa ik denk goed aan mezelf ;)
k heb woensdag een afspraak met de Arbo-arts..! eens kijken wat die ervan vind!

10 April 2010, 10:14
Ik heb nog steeds continue steekjes onder in mn buik.
Ga dan meteen denken dat ik allerlei vreselijke ziektes heb als een pijntje niet te verklaren is .. hihi :roll: :geek:

Es, moet je naar de arbo arts voor evt minder uren?

Ram1988
10 April 2010, 11:34
Jaa, k heb mn SI gewricht overbelast, dat zou inmiddels over moeten zijn maar ik hou zo'n last van mn rug.. en ja dat is in de zorg niet zo prettig ;)
Maar goed, mijn werkgever is dan verplicht mij eerst naar de Arbo arts te sturen haha!

Babii
10 April 2010, 13:59
@ Snippie, gezellig lieverd :D :D!! Wat bagger dat je man zo onrustig was. Die van mij ook vannacht, dus ben in de logeerkamer gaan liggen :oops: .

@ EstherH, verstandig dat ze je naar de arbo arts sturen, wel goed om jezelf denken meis!

All,

Net onder het douchen was ik me aan het schoonmaken van onderen. Komt er een klodder doorzichtig slijm uit en kon er gewoon een touwtje van trekken.

Normaal denk je dan, oooo die is vruchtbaar, maar dat ben ik dus niet. Ik hoop dat me lichaam iets aan het doen is. Ben een beetje klaar met die menstruatiekrampen en pijn in me tepels hhahaha.

Al zijn me tepels vandaag afgenomen (even afkloppen).

snippie
10 April 2010, 16:06
Kim meissie kan goed begrijpen dat je het zad bent !
Knuffel!

Ja ga dan eindelijk naar haar nieuwe huis kijken!
Ze zijn na maanden zelf klussen(alles er dis eerst uit gesloopt en daarna alles nieuw er in)
klaar.dus ben erg benieuwd hoe het geworden is:)!

Knuf

Mirre
10 April 2010, 17:02
Inderdaad Kim! Time flies als je net na je ongi zit ;) Das wel weer wat anders over 1,5 week :shock: Ik ben redelijk flexi, dus kijk maar wanneer je kan. Wel raar dat slijm hoor :? was dat dan echt wel een cyste die ze hebben zien zitten?

Steef 16 jaar hej, en elkaar nog nooit gezien :o hihi. Nou vriendlief en ik woonde ook maar 15 min van elkaar en zaten in hetzelfde salsa dans wereldje maar elkaar ook nog nooit gezien :? er was relatieplanet voor nodig om elkaar eindelijk eens tegen het lijf te lopen hihi :D

Esther goed man!! Ben heul benieuwd naar de naam :D Nog effies een paar weken wachten voordat wij hem mogen horen ;)

Onze mogelijke namen staan in het namentopic ;) naam voor een jongen zijn we denk ik wel over uit, die van een meisje daar wisselt de nummer 1 in de top 5 wel eens.

Tessa heb je vanacht een beetje beter kunnen slapen met je voet?

Haha Essiee hier ook zo iets hoor ;) 1e date was niet echt een date (meer zo van ik ben toch in de buurt, kom ik ook even langs waar jij bent) 2de date was de eerste echte date en.. ahum... 3de date was bij hem thuis :lol: en die duurde tot de volgende dag hihi :oops: Snap trouwens wel dat je geen zin had mee te gaan rond hangen bij die badkamer verbouwsessie, is hij lekker bezig, zit jij je stierlijk te vervelen :shock: moet ie toch ook wel snappen?

Snippie hopelijk is je mannie vannacht lekker rustig, kun je lekker in je eigen bedje slapen! Zelfde geldt voor Kim en Syl natuurlijk ;)

Hier vanochtend opgestaan met zware hoofdpijn. Te diep geslapen :shock: dus na het ontbijt maar weer terug het bedje ingedoken. Net boodschapjes gedaan en nieuwe plantjes en kruiden gehaald voor in de tuin, ook een cherrytomaat en rode paprika plant, wordt dus weer heerlijk uit de tuin eten deze zomer :D Moet de zon wel blijven schijnen natuurlijk ;) Vanavond lekker dansje doen in Gooiland in Hilversum en voor morgen nog heerlijk helemaal geen plannen :D

Tessa23
10 April 2010, 18:35
Heb wel aardig geslapen Jessy..

Heb straks verjaardag..lekker met voetje hoog haha..

Fijne avond allemaal! xx

Babii
10 April 2010, 19:16
@ Snippie, super gezellig meissie :D :D!!

@ Jessy, nou blijkbaar wel, want me ovu testen zijn negatief :( Nou heb je nummer niet, dus het communiceren gaat soms wat moeilijk haha. (aangezien je nooit op msn bent :P )

Lunanoa
10 April 2010, 19:30
Wat heerlijk om te lezen dat ik toch echt niet de enige ben die soms alleen in bed ligt :lol:
Vriendlief heeft al heel wat nachtjes op de bank gespendeerd hahahahahaha.
Heerlijk he, alleen slapen :oops:

Al heb ik vriendief tegenwoordig gewoon nodig. Soms kan ik niet draaien in bed & lig ik vast. Kan ik niks :shock:

Hoe dat voelt zo'n buik? Alsof je énorm bent opgeblazen met lucht & het drukt tegen je longen aan, tegen je maag & je darmen.
Je kunt dus moeilijk ademhalen, schijt om de haverklap of hebt obstipatie & kotst als je teveel eet :lol:

De eerstvolgende die uitgerekend is, is Sonja, daarna volg ik, scheelt een weekje!
Oehoeh, die namen :lol: Spannend hoor! Ben benieuwd wat jullie er van vinden :lol:

Tessa23
10 April 2010, 19:44
en hier slaap ik veel op de bank , vriend snurktt hard.. haha ga er dan gewoon uit..

snippie
10 April 2010, 19:59
Lun meid poeh dat word nog wat!!

Jah heb er ook wel zin in! Ga der morgen ook vertellen dat ik zwanger ben!
Ben erg benieuwd hoe ze reageerd!want toen ik vertelde dat ik ging samen wonen vroeg ze of ik dat wel zeker wist en toen ik ging trouwen was ze het ook niet zo mee eens!
En toen ik zei dat ik graag zwanger wild woorde maar het niet zo ging zoals we wilde zei ze ach eerst genieten met jullie tweeën en dan over een paar jat nog eens proberen!
Dus tjah!
Verder ardige meid hoor!Alleen is jaloers aan gelegd!omdatzei vroeger overal de eerste in was en nu ik zeg maar.het boeid mij helemaal niet wie er als eerst met iets is!

Kus

Lunanoa
10 April 2010, 20:06
Beetje jammer hé, dat jaloerse gedrag.

Snippie: Het is zwaar, maar op en top genieten hoor, met zo'n kleintje in je buik te trappelen :) So don't worry. Het maakt een hoop goed ;)

snippie
10 April 2010, 20:17
Beetje jammer hé, dat jaloerse gedrag.

Snippie: Het is zwaar, maar op en top genieten hoor, met zo'n kleintje in je buik te trappelen :) So don't worry. Het maakt een hoop goed ;)

Dat is ook een reden waarom ik niet heel vaak met der afspreek!ze woon ook niet naast de deur en dus omdat ze ook goed laat merken als ze jaloers is!
Ik zei al tegen me man krijg ik morgen op merking naar me hoofd van
geficiteerd ,maar het gaat vaaknnog fout voor 12 weken!(zo is zei helaas)dan is het klaar voor mij!ze gaat sowiezo zeggen zie je nou als je rust
neemt lukt het!terwijl ze weet dat we met icsi bezig Waren dus tjah!
Maar wordt vast gezellig en anders ben ik snel weer thuis hihi

snippie
10 April 2010, 20:19
Kan niet wachten tot ik me kindje kan gaan voelen:)!

Lunanoa
10 April 2010, 20:24
Hmja jammer dat je zulke mensen hebt hé. Maar je weet zelf gelukkig hoe het zit.
Ik heb ook zo iemand in mn omgeving die me altijd een slecht gevoel moet geven. Gedverderrie. Snap dat niet. Mijn vriend zegt ook altijd dat ze hárdstikke jaloers is...

snippie
10 April 2010, 20:30
Hmja jammer dat je zulke mensen hebt hé. Maar je weet zelf gelukkig hoe het zit.
Ik heb ook zo iemand in mn omgeving die me altijd een slecht gevoel moet geven. Gedverderrie. Snap dat niet. Mijn vriend zegt ook altijd dat ze hárdstikke jaloers is...

me moeder en man snappen ergens niet zo goed waarom ik nog met der om ga.
Maar echt het kan erg gezellig zijn als hetaar niet over mean of toekomst plannen heb!
Dus ben benieuwd voor morgen.maar echt als ik morgen weer met kut gevoel weg ga daarna i's het klaar hb nu wel wat anders om
me energie in te steken!

Maar lieverd hoe is het nu met je nu je met vervroegd verlof bent!
Knuf

Mirre
10 April 2010, 20:35
@ Jessy, nou blijkbaar wel, want me ovu testen zijn negatief :( Nou heb je nummer niet, dus het communiceren gaat soms wat moeilijk haha. (aangezien je nooit op msn bent :P )

Ik pb je zo m'n nummer wel ;) moet je wel waarschuwen, op vrijdagavond doe ik vaak mijn mobiel uit en vergeet hem dan vervolgens het hele weekend aan te zetten. Wel lekker rustig :D

@ Snippie: sneu zeg, dat mensen zo jaloers kunnen doen. Hoop dat het toch nog leuk wordt!

@ Lun: net effe naar je buikje gespiekt, mooi hoor!!!!

Lunanoa
10 April 2010, 20:40
Als je zwanger bent realiseer je je die dingen een stuk meer hé.
Je komt er dan achter wat belangrijk is in je leven & wie je daar bij wilt hebben. Heb dat ook gehad opeens. Een aantal mensen uit mijn leven verbannen, wat ik al véél eerder had moeten doen, maar nooit de moed voor had.

Het verlof is héérlijk. Geniet volop. Het is zoó lekker om die rust te hebben nu. Ben gewoon lichamelijk niet mezelf & heb het gewoon écht nodig.
Scheelt me een hoop stress om niet te werken, kan het nu lekker los laten & focussen op het voorbereiden op de kleine.
Het huis schoon etc. en alle dingen regelen die erbij horen :? Komen nog wat meer dingen bij kijken dan ik dacht hahaha.
Binnenkort voor de adressen zitten & kaartjes tellen & dan eens prijzen vergelijken bij drukkerijen. Kaartje is iig al uitgezocht. GELUKKIG. Wij hebben zooooooooo'n verschillende smaak dat het wel eens drama zou kunnen worden.
Tot we een geweldig simpel kaartje zagen hangen bij de verloskundige, ik wees 'm aan en zei DIE WIL IKKKK. En hij vond 'm ook superleuk! Yeahoe.

snippie
10 April 2010, 21:04
Das waar maar in de aanloop naar zwanger worden
het me ook meer doen na denken!
Ik ben er veel sterker door geworden!
Zo zei ik vleden jaar februari mijn vaste baan op terwijl ik onbepaalde tijd contract had!
Maar doordat alles wat er afgelopen jar toen al was gebeurd besefde ik alleen maar meer dat het belangrijker is om het leuk ergens te hebben!dan je toekomst af te laten hangen van andere en van stel straks ben ik plots wel zwanger(toen wisten we nog niet van icsi)!
Je gaat gewoon heel anders naar het leven kijken.
Ik had dus al voordat ik zwanger was besloten haar nog1kans te geven en dan kap ik er mee!

Maar wat fijn dat je geniet van je verlof meissie ben zo blij dat te horen!
Goede stap geweest!
Leuk dat je al een idee hebt voor het kaartje:)!
Wij hebben de meete adressen al!maar dat komt door het trouwen!we hebben toen alleen de mensen uit genodigd die ons dierbaar zijn dus die krijgen een kaartje !moeten nog stuk of10bij dus dat scheeld:)!mijn man gaat misschien zelf kaartje ontwerpen!maar ach eb nog tijd zad hihi!loop op de zaken voor uit
Knuf

Lunanoa
10 April 2010, 21:16
Oh das ideaal ;)

Wij sturen ook alleen vrienden, collega's & familie...
En dan niet de tantes van mijn moeder ofzo. Daar begin ik echt niet aan, heb ik normaal ook geen contact mee :oops:
Ben benieuwd op hoeveel we komen. Wil er wel een paar extra hebben, gewoon voor onszelf :)

Wij hebben deze:

http://www.geboortekaartjes.nl/geboorte ... 2&id=14332 (http://www.geboortekaartjes.nl/geboortekaartjes.php?qid=2&id=14332)

Maar dan zonder de naam voorop, die willen we alleen aan de binnenkant.

Mrij
10 April 2010, 21:22
Hey meiden, hoe is het hier? Heb flink wat pagina's terug gelezen, maar eigenlijk weinig meer onthouden :oops:

Becky, wat onwijs klote meid! Hoop zo dat het bij jullie ook snel een keer raak is!

Tessa, fijn dat de operatie goed is gegaan, vervelend he dat je nu zo beperkt bent. Brr die foto ziet er niet zo lekker uit ;)

Snippie, jammer zo'n vriendin die jou het geluk niet gunt.. ik hoop dat je morgen toch een gezellige dag met haar zult hebben en dat ze dit keer oprecht blij voor jullie zal zijn!

Lunanoa, zag net je buikfoto, wat een prachtige buik meis! Lekker hoor dat je zo van je verlof geniet! Ben je alleen maar bezig met het huishouden, of neem je ook nog wel je rust die je zo nodig bent? ;)
Enne, super mooi kaartje, simpel, maar erg leuk! Daar hou ik ook wel van!

snippie
10 April 2010, 21:29
Lun wat een leuke kaart:)!
Wij sturen ook alleen naar mensen waarmee we nu contact
hebben!

Mrij dank je meid !hoest met jouw?

Kus

Mila
10 April 2010, 21:33
lunanoa, wat een mooie kaart!!! helemaal mijn smaak ;)

snippie
10 April 2010, 21:34
Lieverds ik gaat naar me bed!

Slaap lekker voor straks!

Knuf

Lunanoa
10 April 2010, 21:34
Thanks, ja simpel maar toch wat kleur erin :mrgreen:
Ik wou namelijk zo'n superhip fel gekleurd kaartje, maar vriendlief vindt dat verschrikkelijk.....

Ik doe ook veel rustig aan hoor Mrij. Ik plan bijv. alleen de was wassen/vouwen + stofzuigen op één dag. Das ook meer als genoeg tegenwoordig :lol: So don't worry.
Morgen een wasje draaien/ophangen/opvouwen + de laatste twee laadjes & deurtjes schilderen. yeahoe

Hoeist met ons lieve Mrij?
Is je lichaam wat hersteld van het ongeluk of nog veel last? Werk je weer fulltime? Of lukt het nog niet? :(

Mrij
10 April 2010, 21:38
Lijkt mij ook wel lastig ja als het bij ons zover mag komen naar wie je wel of geen kaart stuurt..
Dat vond ik met mensen uitnodigen voor de bruiloft ook al zo'n gedoe :roll:

Lun, ohh dan is het goed meid, je hebt nu alle tijd om alles mooi te verdelen over de hele week he!
De babykamer is dus ook bijna klaar? Leuk!! Ben erg benieuwd. Nog maar een paar weekjes dan ligt jullie ventje er!!! :D

Sylvia, hoe is het met jou? Op en top zwanger? ;) Krijg nog steeds kippevel als ik je banner zie staan, ben zo blij!

Met mij gaat het goed hoor! Ben al heel wat beter dan 2 maanden geleden, heb gisteren voor het eerst weer een hele dag gewerkt, ging erg goed (en het was ook nog een drukke dag, 11 kinderen, waarvan 8 onder de 1, 1,5 uur in m'n eentje :shock: )
Collega van me is nu zwanger, dus ik hoop dat ik straks haar zwangerschapsverlof over kan gaan nemen, dan heb ik mooi wat uurtjes!

Mila
10 April 2010, 21:43
snippie, slaap lekker!

mrij, fijn dat het werken bevalt. zou idd mooi zijn als je die uren kan overnemen? en als zij terug is ga jij met verlof ;)
nee ben niet op en top zwanger, mijn borsten voel ik vandaag ook al niet... ben vandaag bijna klachtenloos en dat maakt me bang :cry: de Mk de vorige keer heeft echt zijn angsten achter gelaten..
ben zo bang dat het weer een voorgevoel is en het weer niet goed is :oops: Hopen dat ik morgen weer meer klachten heb, dan heb ik weer iets meer vertrouwen

Mrij
10 April 2010, 21:50
Syl, oh bah wat vervelend, kan me je angst wel heel goed voorstellen.. al zegt het natuurlijk niks, maar ik snap je wel heel goed!
Zo duren de weken tot je echo alleen maar langer, hoop ook voor je hoor dat je klachten flink toe gaan nemen, maar het meeste dat je straks kunt genieten van een zwangerschap van een mooi, gezond kindje! Komt vast goed meid!

Haha dat lijkt mij ook wel een goed plan dat zij straks mijn verlof over neemt, ff snel zwanger worden, dan sluit het mooi op elkaar aan ;)

Snippie, slaap lekker!

Babii
10 April 2010, 21:51
@ Snippie, slaap lekker lieverd!!!

@ Lunanoa, prachtige kaart!! Helemaal mijn smaak :).

@ Jessy, haha nou die van mij vergeet ik ook heel vaak aan te zetten in het weekend. Daarintegen staat mijn werk telefoon altijd aan, pb je die ook nog wel even ;).

@ Mrij, BIATCHHHH ben je er weer :lol: Fijn dat het wat beter met je gaat meissie! Heb je inmiddels al gebeld naar ee dokter :oops:

Lunanoa
10 April 2010, 21:52
Snip: trusten!

Mrij: Goed om te horen dat het goed gaat! Dat is héél zwaar zeg, jeutje. Drukke dag dus.
Hoop dat jij idd die uren mag overnemen, dat zou super zijn zeg!

Sylvia: Ik was ook zó bang dat het een voorgevoel was, maar geloof me, het is pure angst...
Vond die eerste 12 weken ook dramatisch & werd gek als ik een dag niet ziek was. Al werd ik pas rond week 6 ziek. Eerst helemaal geen last gehadje van kwaaltjes...
Ik hoop dat je het wat kunt loslaten, maar begrijp ook heel goed dat het niet lukt. Je wilt gewoon voorbij die 12 weken & dat hartje zien op de echo. ( of die hartjes :P )

Mila
10 April 2010, 21:52
hahahaha ja he mrij ik vind het ook een goed idee ;)
heb jij al meer duidelijkheid over het zwanger worden?

Lunanoa
10 April 2010, 21:53
Ik ga op bed, trusten ladies!

Mila
10 April 2010, 21:54
Snip: trusten!

Mrij: Goed om te horen dat het goed gaat! Dat is héél zwaar zeg, jeutje. Drukke dag dus.
Hoop dat jij idd die uren mag overnemen, dat zou super zijn zeg!

Sylvia: Ik was ook zó bang dat het een voorgevoel was, maar geloof me, het is pure angst...
Vond die eerste 12 weken ook dramatisch & werd gek als ik een dag niet ziek was. Al werd ik pas rond week 6 ziek. Eerst helemaal geen last gehadje van kwaaltjes...
Ik hoop dat je het wat kunt loslaten, maar begrijp ook heel goed dat het niet lukt. Je wilt gewoon voorbij die 12 weken & dat hartje zien op de echo. ( of die hartjes :P )

dank je wel voor je berichtje, doet me even goed!
ik kijk morgen even aan hoe ik me voel, want anders vraag ik of ik een week eerder mag voor de echo dan ben 6,5 weken.
de ene dag ben ik erg onzeker en de andere dag voel ik me wel weer goed..
zullen ook wel de hormonen zijn ;)

sorry voor mijn gezeur dames! :oops:

Mrij
10 April 2010, 22:00
Hee Kim, little biatchhhhhhhh ;) ik ben er ook weer eens! ;)
Ik heb met de dokter nog geen contact weer gehad over m'n cyclus, dat is eigenlijk om 2 redenen, mijn medische dosier wordt nu na het ongeluk (i.v.m. m'n whiplash en de medische kosten die daaraan verbonden zijn) steeds opgevraagd door de tegenpartij enn omdat mijn bloeddruk op het moment véél te hoog is, ik moet gewoon wat aan m'n gezondheid doen, als ik nu zwanger word, dan is het gewoon gevaarlijk, dus ik ga nu even een maand of 2 maandjes daar flink aan werken en dan goed gezond naar de dokter, dan is dat gedeelte opgelost.. ;)

Hoe is het met jou meis?

Sylvia, dat is geen gezeur hoor!! Snap je heel goed, die eerste weken zullen denk ik voor iedereen wel onzeker zijn, maar je kunt helaas niks anders doen dan afwachten tot de eerste echo (waar jij heel wat moois gaat zien!!!)

Mila
10 April 2010, 22:05
mrij, balen zeg dat het ongeluk dan ook nog zo'n nasleep heeft!! Eerst is het erg dat je uberhaupt een ongeluk hebt en dan nu ook nog zo'n nasleep, bah!!

Babii
10 April 2010, 22:05
@ Sylvia, je zeurt niet hoor. Die onzekerheid snap ik ook heel goed meis. Maar net zoals Mrij en Lun zeggen, het hoeft echt niks te betekenen. De ene dag voel je veel en de andere dag niks.

@ Mrij, oke, ikke snap! Wat ontzettend irritant dat ze steeds je medisch dossier opvragen.... Ik hou je eraan over 2 maanden hoor :P. Nee hoor meis, doe maar rustig aan. Je gezondheid gaat voor :).

Hier gaat het ehm, hetzelfde als bij jou. Ik heb alleen geen cyclus haha, zit midden in een verhuizing en heb 4 mei een intake in een ander ziekenhuis. En heb een intake voor de IVF.... :roll: Alleen dat stellen we misschien nog even uit i.v.m. dat ik rust wil hebben alvorens ik daarmee start. Het is ook niet niks dat traject, de hele mmm heeft al een heftige boosd gegeven in me relatie, dus wil eerst even rust :).

Mila
10 April 2010, 22:09
mrij, ik zie dat je cyclus ook nog niet op orde is aan je banner :roll:

kim, het verhuizen komt ook al dichtbij zeg!!

ik ga even douchen heb het koud.. tot zo en anders tot morgen!

Mrij
10 April 2010, 22:20
Kim, oja je gaat verhuizen, ik zag het op hyves, leuk hoor!! Pff bij jou schiet het ook niet op he! Hoop dat je, je rust een beetje zult vinden, ivf is ook niet niks, neem goed je tijd meis!
Ik zie ook gigantisch op tegen die hele mmm, daarom stel ik het misschien ook wel zo lang mogelijk uit, in de hoop dat m'n lichaam nog iets zelf gaat doen :oops: Misschien met wat kilo's minder.. :roll:

Sylvia, ja echt balen hoor die nasleep, het is niet alleen lichamelijk, maar het doet geestelijk ook wel wat met je hoor.. je kunt beter een gebroken arm of been ofzo hebben, dat zien mensen tenminste, maar nu voel je, je soms echt niet serieus genomen, heel vervelend! Maarja, zo leer je mensen ook weer beter kennen!

Tessa23
11 April 2010, 03:56
Mrij , hopen dat het allemaal snel beter mag gaan !

Lunanoa , mooi kaartje!!

Hoe is het met jou Sharon??

Wij hadden vanavond feestje of ja 2 verjaardagen , hun hebben soort kroegje/studio , ik twijfelde eerst of ik wel mee wou , maar ja ga echt niet 3 weken lang thuis hangen hoor , was erg gezellig en iedereen keek goed uit voor mn voet (waren natuurlijk aardig wat dronken) die viel me mee.. lekker op kruk gezeten en af en toe ff staan.. vriend ging achter de bar staan tappen enz, en zelf was ie ook aardig dronken.. ach doet hij nooit misschien paar x per jaar.. dan mag het ook eens haha.

En nu kan ik niet slapen , ben al tijdje thuis maarja lukt niet..

Fijne zondag allemaal!!

snippie
11 April 2010, 07:04
Goede morgen dames,

mrij meid wat naar zeg dat ongeluk zo,n na sleep heeft eb dan ook nog
mensen zijn die het niet sirieus nemen bah!alsof het ongeluk zelf al niet naar genoeg is!

Gelukkig gaat werken wel weer goed!en hopelijkag je idd haar verlof overnemen!
En natuurlijk zei straks jouwe hihi!
Maar idd eerst goed voor je zelf zorgen!

@syl lieverd je zeurd niet!!!het is heel logisch dat je bang bent dat het niet goed is.
En wanneer je niks meer voelt het alleen maar erger word dat gevoel!maar zoals de andere al zeggen het hoeft niks te beteken!hoe moeilijk ook.
Ik kan ook niet wachten tot ik ons ukkie vrijdag weer zie hoor!ben benieuwd of hij zei goed gegroeid is en wanneer ik precies uitgerekent ben!maar het eerste vind ik het belangrijkst!

En lieverd als je vandaag je nog zo voelt gewoon je echo eerder vragen!
Knuffel!

Knuf

11 April 2010, 08:36
Goeeeiemorgen!!

Lun, leuk kaartje hoor. Dat 'simpele' maakt ht juist mooi. Leuk!

Syl, maak je niet te druk meid. Ik durf te wedden dat ik tzt precies hetzelfde doe als jij, het lijkt me ook zoooo moeilijk.
Probeer een beetje te genieten van het feit dat je nergens 'last' van hebt, wie weet steekt het ineens de kop op!

Mrij, leuk dat je dr weer even bent. Had het laatst met becky nog over je :twisted:
hihi grapje hoor! :mrgreen:
Als je straks heeeeelemaal opgeknapt bent wordt het jullie tijd hoor!!!!!

Ben ik nog iemand vergeten?

Wij zijn gisteravond uit eten geweest met mn schoonzus en zwager. Toen ze de kinders bij mn schoonmoeder gingen brengen gaf ze 100 euro mee om te eten! Echt lief! :mrgreen:
Vervolgens dacht mn mannetje meteen dattie naar het casino moest, 300!!! euro er doorheen gejast!
Ik was zoooo boos, heb de hele terugweg niks meer gezegt.
Toennie thuis nog even wilde 'klussen' kreeg ik de slappe lach. Dat was wel echt voorschut :lol:

snippie
11 April 2010, 08:45
Zo essie duur avondje dus!

Maar wat Lief van je schoonmoeder!

En hihi lagen bij het klussen ach zo is het en nog ontspannender zweer hihi!

Lunanoa
11 April 2010, 08:57
Whahahaha Essie, ik zou ook flink pissig zijn dan ja. Weggegooid geld, wat voor leuke kleding je daar wel niet voor kan kopen :lol:

Vriendlief had pokter gespeelt, baalde al enorm dattie dat ging doen want vind het zonde van het geld!
Maar hij kwam met geld thuis :lol: Hij maakte me rond 1 uur enthousiast wakker dattie had gewonnen. Hij had 25 euro over ofzo ( na al die biertjes e.d.)
Ik mocht de 25 euro hebben :lol: whahahaha sukkel.

Lunanoa
11 April 2010, 08:58
Uh poker natuurlijk...

snippie
11 April 2010, 09:08
Hihi grappig lun:)!

Kus

Steef
11 April 2010, 09:18
He meiden ik heb een vraagje, als er veel drank in je lichaam zit kan dan van invloed zijn op een mogelijke bevruchting??
Ik ben namelijk 2 of 3 dagen ofzo voor me nod jarig wordt een groot feest waar me vriend lekker wat borreltjes zal drinken en de dag erna is de laatste thuiswedstrijd van
zijn favo voetbal club dus wordt ook wel een biertje drinken en wij vroegen ons dus af of het dan beinvloed wordt??

Steef
11 April 2010, 09:18
He meiden ik heb een vraagje, als er veel drank in je lichaam zit kan dan van invloed zijn op een mogelijke bevruchting??
Ik ben namelijk 2 of 3 dagen ofzo voor me nod jarig wordt een groot feest waar me vriend lekker wat borreltjes zal drinken en de dag erna is de laatste thuiswedstrijd van
zijn favo voetbal club dus wordt ook wel een biertje drinken en wij vroegen ons dus af of het dan beinvloed wordt??

Natuurlijk niet me NOD maar me eisprong!

Lunanoa
11 April 2010, 09:40
Ik was rond de bevruchting zo dronken als een tor :oops:
En heb een aantal dagen voor de test ook nog gedronken & bloedend biefstuk gegeten...

Weet niet of het er invloed op heeft...
Maar bij ons ging het wel goed, en pas na een jaar, dus tis ook niet zo dat ik gewoon hardstikke vruchtbaar ben.
Denk dat het wel wat meevalt ;)

Mila
11 April 2010, 09:41
Essie, oh daar zo ik me ook dood aan kunnen ergeren!! gelukkig doe ik hier de financieen, dus als ik zeg dat het niet kan dan gaan we niet, maar ik moet zeggen dat ik het casino ook wel erg leuk vind hoor!!

lunanoa, ah dat is weer heel lief!!

snippie, ik heb over je gedroomd hahahahaah ik fietste langs terrasjes in Deventer bij mijn zusje achterop de fietst en toen zat jij daar op een terrasje :lol:

Vraagje, mag je mozzerella uit de oven als je zwanger bent?
een collega van mij wil vanavond voor mij koken, omdat ik op 2 groepen alleen sta, dus dat is wel heel erg fijn, alleen eten we lasagna en zit daar op haar manier mozzerella op :P

steef, ik weet dat niet, ik zal me er voor je eisprong niet zo heel druk om maken.. al heb ik vanaf het einde van mijn menstruatie niet meer gedronken, nou ja drink toch bijna noooit :lol:

Lunanoa
11 April 2010, 09:45
Volgens mij mag je wel mozarella. Geen rauwe kazen, AU LAIT CRU staat er dan op...
Volgens mij is mozarella geen rauwe kaas? Of wel...
Ik heb er nog nooit wat over gehoord namelijk...
Weet wel dat camambert niet mag :lol:

11 April 2010, 09:49
Syl, het was 'zwartgeld', waarvan ik niet eens wist dat hij dat al betaald had gekregen.
Nu heeft hij er zelf ook wel een beetje buikpijn van .. en terecht!
Eigen schuld!
Ik kan me er wel druk om maken nu, maar het is toch gebeurd en er valt niks meer aan te doen.
Maar op deze manier gaan we dus gewoon NIET meer naar het casino :ugeek:

Mozzerella, volgens mij mag je dat gewoon!

Lunanoa
11 April 2010, 09:53
Precies Essie, kun je het maar beter loslaten, anders vreet je jezelf op.

Volgende keer de zweep maar mee, als er een volgende keer komt :lol:

11 April 2010, 09:58
Precies Essie, kun je het maar beter loslaten, anders vreet je jezelf op.

Volgende keer de zweep maar mee, als er een volgende keer komt :lol:

Zo is dat!
hahahah dat is een goede tip, zal ik doen :twisted: :lol:
Vanmorgen voordat ie ging werken moest ik dr natuurlijk weer even over beginnen.
Vind je het nou zelf ook niet een beetje stom, blahblah.
Big smile, laat 'ie een keer zn spierballen zien .. schatje, niet zeiken!
Misschien maar 2 zwepen meenemen dan? :? :mrgreen:

Lunanoa
11 April 2010, 10:06
In dat geval zou ik een stok met doorns nemen :lol:

11 April 2010, 10:07

Jij gekske! :mrgreen:
Die spierballen zijn behoorlijk hoor, daar durf ik met 2 zwepen of zélfs een stok met doorns niet op af

Mila
11 April 2010, 10:11

Jij gekske! :mrgreen:
Die spierballen zijn behoorlijk hoor, daar durf ik met 2 zwepen of zélfs een stok met doorns niet op af

hahahahaah ik heb hier meer spierballen dan mijn vriend :lol:

Mrij
11 April 2010, 10:14
Essie, haha jullie hebben het over mij gehad? Dat mag natuurlijk niet he waar ik niet bij ben :roll: grapje!! ;) Zal Becky straks eens even aan de tand voelen! ;)
Ohh wat enorm zonde van dat geld zeg! Maarja, daar verander je nu natuurlijk niks meer aan!

Lun, gaat dat in jullie relatie zo? Stokken met doorns en zwepen? Pffffffffffoehhh :lol:

11 April 2010, 10:20
hihi Mrij, ht is maar goed dat ht allemaal niet weer hoor !! :twisted:
haha nee flauwekul. Sprak becky en vroeg hoe het met je ging.. vandaar ;)

hahaha heb je echt grotere spierballen ja? :lol:
Ik kan niet tegen die bouwvakkers armen van hm op, als ben ik wel meeeeega sterk!
hihi ik kan met 2 vingers nog om mn arm heen :lol:

Idd lun, nou horen we het eens :mrgreen:

11 April 2010, 10:22
Ik zit dr allemaal behoorlijk langs te typen zie ik wel :?
naja, het valt te lezen toch?

Mila
11 April 2010, 10:25
essie, het valt te begrijpen ;)

Lunanoa
11 April 2010, 10:37
mhoehaha ja zo gaat dat hier.
Is in Friesland normaal. Jullie zouden hier moeten wonen. Vrouwen aan de macht hier.

:lol:

Zozo de was hangt weer heerlijk buiten, zal zo ff douchen, vaak knap ik daar wat van op want ben zo beroerd als een hond gmrpf.

Daarna ga ik de meubeltjes afschilderen, hiephoi, zoveel zin in :? :evil:

Cool Essie. Ik hou van spierballen.

Toen ik net met mijn vriend ging, kwam hij van het CIOS & had hij dus echt zo'n sportlichaam. Heeeeeeeerlijk.
Is nu wel anders hahahahaha.
Maar ik mag niet klagen, ben nou ook niet bepaald strak of slank op het moment hahahahahahahaha.

11 April 2010, 10:45
Wij hebben ht er serieus wel eens over gehad ... friesland.
Daar zijn de huizen zo goedkoop he :lol:

Ik hou ook wel van een lekker mannenlijf :twisted:
In het begin was mn vriend echtecht lekker (haha hoor mij nou)
Nu mag hij er nog steeds wezen, vind ik ... hij sport ook best veel. Maar vooral aan zn armen etc. Die 6-pack is nu wel een klein beetje afgezwakt. Maar ach, dat mag ook als op je 27 wordt toch :lol: .

Ik merk zelf nu ook dat ik toch iets meer moeilijk voor mn figuurtje moet gaan doen. :? :shock: :lol:

Ben je zo beroerd ja lun?

Lunanoa
11 April 2010, 10:53
Wij wonen in een watersport dorp & zijn de huizen dus toch nog wel duur. Al zal dat in vergelijking met A'dam bijv. weer hardstikke goedkoop zijn :P

Lonen liggen hier overigens ook wel wat lager & de werkgelegenheid is ook stukken minder. Dus je moet wel gaan afwegen.
Maar zou hier niet weg willen hoor, als we hier weggaan, gaan we naar het buitenland.

Met 27 jaar wordt het wel minder ja. Na de bevalling wil ik weer los met sporten samen met mijn vriend. Wil niet zo'n verlubberd oudwijven lichaam :lol:

Ja ben beroerd. Kutzooi.
Nouja maar ff doorzetten nog, het einde is in zicht :D :mrgreen:

Mrij
11 April 2010, 10:59
Lunanoa, is dat zo? Vrouwen aan de macht, dan moeten we daar maar heen verhuizen! ;)
Zou je als je daar weg gaat naar het buitenland verhuizen? Dan gewoon weer naar Nederland, Friesland is immers het buitenland ja :lol:
Nee hoor grapje, vind Friesland wel een mooie provincie! Maar ik blijf lekker in Overijssel, bevalt me prima! :D

Lunanoa
11 April 2010, 11:06
mhoehahaha doos.

Mila
11 April 2010, 11:08
hahahaha hier in zutphen zijn ook de vrouwen aan de macht :lol: goede werkgelegenheid (als je in ze zorg woont) :D

hahahaha mijn mannetje word over 1,5 maand al 31 dus tja dan kan je daar nog weinig over zeggen he :lol:

Mrij
11 April 2010, 11:13
Ohhh dus er is ook nog een mogelijkheid om als vrouw gewoon in Overijssel aan de macht te komen? Dan moeten we maar naar Zutphen! ;)
Vandaar dat m'n mannetje altijd zo onderdanig is als hij van z'n werk komt (hij werkt in Zuthphen :lol: )

jorina
11 April 2010, 11:14
die van mij word alweer 32 in sept :?
oud kadaver ;)

11 April 2010, 11:20
hihi gosh wat een ouwe kerels hier allemaal zeg :twisted:

Bij ons in de vriendengroep zijn die mannen ook allemaal zo'n beetje begin 30 ..
en de meiden achteraan in de 20.
Die zijn allemaal zooo jaloers dat ik nog zo jong ben :lol:

Ik heb water in mn oor van het douche en het gaat dr niet uihuuuit!

Mila
11 April 2010, 11:20
Ohhh dus er is ook nog een mogelijkheid om als vrouw gewoon in Overijssel aan de macht te komen? Dan moeten we maar naar Zutphen! ;)
Vandaar dat m'n mannetje altijd zo onderdanig is als hij van z'n werk komt (hij werkt in Zuthphen :lol: )

hahahahahaha ik ben niets voor niets van deventer naar zutphen verhuisd :lol:

jorina
11 April 2010, 11:26
ik ben ook achter in de 20 hoor :cry:
aug alweer 28 dan komt de 30 wel dichtbij hoor

haha syl hier zijn ook de vrouwen aan de macht hoor (en dan vooral ik natuurlijk jan krijgt regelmatig met de zweep)
we hebben zelfs een vrouwen partij hier (heb ik overigens niet op gestemd hoor want ze zijn een beetje zinloos :? )

Mila
11 April 2010, 11:30
ik ben ook achter in de 20 hoor :cry:
aug alweer 28 dan komt de 30 wel dichtbij hoor

haha syl hier zijn ook de vrouwen aan de macht hoor (en dan vooral ik natuurlijk jan krijgt regelmatig met de zweep)
we hebben zelfs een vrouwen partij hier (heb ik overigens niet op gestemd hoor want ze zijn een beetje zinloos :? )

hahahaha en vrouwenpartij, geweldig!!

ik word dit jaar al weer 25 :? gaat toch wel hard he? ik was 22 toen ik stopte met de pil ;)

ik ga maar eens even douchen! tot straks..

11 April 2010, 11:33
Jorina, maar jou mannetje en jij liggen qua leeftijd betreft wel mooi bij elkaar toch?

Ik kon het niet laten mn laaste ovutest te gebruiken, slaat nergens op .. maargoed :lol:
Zoon 'goeie' telefoon en zo'n enorm slecht fotoos :roll: http://img193.imageshack.us/img193/4850/foto0111z.th.jpg (http://img193.imageshack.us/i/foto0111z.jpg/)

Mrij
11 April 2010, 11:40
Hahahah Syl, dat verklaart een heeeeleboel! Hopen dat m'n mannetje nog lang aan het werk zal zijn daar, die onderdanigheid bevalt me prima :lol:

Babii
11 April 2010, 11:41
Ik was rond de bevruchting zo dronken als een tor :oops:
En heb een aantal dagen voor de test ook nog gedronken & bloedend biefstuk gegeten...

Weet niet of het er invloed op heeft...
Maar bij ons ging het wel goed, en pas na een jaar, dus tis ook niet zo dat ik gewoon hardstikke vruchtbaar ben.
Denk dat het wel wat meevalt ;)

Me eerste zwangerschap (door me pil heen) was ik ook zo dronken als je, je maar kan bedenken!!!! En ja hoor, ik was toch echt zwanger....

Babii
11 April 2010, 11:45
Mijn ouwe rukker wordt ook alweer 27 op 18 apri; :o Time flies zeg.... :? Die van mij had vroeger ook een mega six pack. maar dat heeft ie inmiddels al heel lang niet meer haha. Ach, het boeit me ook niet veel, hij is lief voor me en we hebben het leuk. Dat is ook belangrijk.

Babii
11 April 2010, 11:47
Jorina, maar jou mannetje en jij liggen qua leeftijd betreft wel mooi bij elkaar toch?

Ik kon het niet laten mn laaste ovutest te gebruiken, slaat nergens op .. maargoed :lol:
Zoon 'goeie' telefoon en zo'n enorm slecht fotoos :roll: http://img193.imageshack.us/img193/4850/foto0111z.th.jpg (http://img193.imageshack.us/i/foto0111z.jpg/)

Negatief??? Zie het dus niet goed door je "goede telefoon" :lol: Krijg deze week van me werk een HTC Diamond 2 ofzo.... Weet ik het, maakt ook niet uit, maar mag hem uittesten ahah. Nou Kim vindt het prima hoor :lol:

11 April 2010, 11:48
Zo is dat kim, mn mannetje zegt altijd. Allemaal leuk en aardig, maar iedereen wordt uiteindelijk oud en verrimmelt.

Sh|t ik krijg hm niet beter op de foto, maar hij kleurt wel erg donker. Ik heb mn ei toch gewoon gehad :?:

Lunanoa
11 April 2010, 11:50
Whahahaha heerlijk.
Wat doen jullie hier eigenlijk nog in het jonge mama forum? Jullie zijn helemaal niet jong hahahahahahahah.
Nee grapje.
Mn vriend is 25 en ik 20. Nog een stel kleine kinderen... :?

Essie: Hij lijkt wel positief? Of ik ben weer zo scheel als een otter...
Of je bent zwanger & test daarom steeds positief met je ovu-test :p Zwangerschapstestje erachteraan?
En anders nog ff flinke goedmaak sex vanavond.

Lunanoa
11 April 2010, 11:51
Hmm ben ik dan de enige die er op blijft hopen dat mn vriend zijn strakke lichaam terugkrijgt? :? :lol:

Babii
11 April 2010, 11:52
Zo is dat kim, mn mannetje zegt altijd. Allemaal leuk en aardig, maar iedereen wordt uiteindelijk oud en verrimmelt.

Sh|t ik krijg hm niet beter op de foto, maar hij kleurt wel erg donker. Ik heb mn ei toch gewoon gehad :?:

Nou ik begin nu toch echt te twijfelen of je, je ei niet eerder hebt gehad :|.... Als hij nu al 4 dagen zo donker is, zou ik echt even een zw test doen. Niet om je gek te maken hoor. Kan ook dat er nu meerdere eitjes springen :).

11 April 2010, 11:53
Lun, ik ga even het fototoestel pakken en het kabeltje erbij zoeken.
want hij IS positief. HOE kan dat nou? Die van donderdag was toch ook zeker wel positief.
Blehk zoiets vind ik niet grappig hoor :? :lol:

Lunanoa
11 April 2010, 11:56
Whahahaha wedden, zwanger :mrgreen:

Nee ik zal "neutraal" blijven reageren

Babii
11 April 2010, 11:56
Ja dat zeg ik, ovu testen reageren op HCG en heb nu echt het vermoeden dat je ei eerder is geweest. Heb je nog een zw test in huis???

11 April 2010, 11:57
nou word ik gek hoor.
lun, grapjas.

dat KAN niet!

even kijken of deze foto beter te zien is hoor.

Mila
11 April 2010, 11:58
mrij, hij is toch al bijna klaar daar? september moet het klaar zijn toch?

essie, :D testen, testen, testen!!!

lunanoa, ik ben dan misschien 24 en als de baby er is 24 of 25 (zal er om spannen of hij/zij te laat of te vroeg word geboren) maar ik was laatst met mijn zusje in de AH om een fles wijn te halen en mooi dat we ons moesten legitimeren (of hoe je het ook schrijft) :lol: mijn zusje is 22 of 21 (dat weet ik even niet meer) oh nee ze is 21 ze wordt 22 :lol:
maar hoe voor lul sta je dan als je 24 en 21 bent en je moet je legitimeren voor ouder dan 16 jaar :o

Steef
11 April 2010, 11:59
Whahahaha heerlijk.
Wat doen jullie hier eigenlijk nog in het jonge mama forum? Jullie zijn helemaal niet jong hahahahahahahah.
Nee grapje.
Mn vriend is 25 en ik 20. Nog een stel kleine kinderen... :?

Hahaha je hebt 20 en je hebt 20 he, de een is al heel volwassen de ander nog echt een tiener!
Ik wordt de 17de van april 24 en me vriend wordt in juli 29, scheelt ook 5 jaar, ongeacht de leeftijd voelen wij ons nu er meer dan ooit klaar voor!!

Mag ik met me bijna 24 nog in het jonge mamma forum?? 8-)

Mila
11 April 2010, 11:59
essie, als het allemaal heel positief is, zijn we samen in december uitgerekend :mrgreen:

Lunanoa
11 April 2010, 12:00
mheoahahah vooruit Steef :lol:
Neejoh is nog hardstikke jong.

Ik ben nog een vette tiener & dat blijf ik voor eeuwig :roll: :lol:

Ik testte ook positief met ovu-testen een paar dagen voor mn NOD

11 April 2010, 12:01
sssst stil jullie, ik denk dat ht allemaal nog al meevalt ;)

http://img710.imageshack.us/img710/803/foto0113t.th.jpg (http://img710.imageshack.us/i/foto0113t.jpg/)

Ik heb geen testje meer .. :roll:

Babii
11 April 2010, 12:03
Tsjah, of je hebt een ei die moeite heeft met springen (toch even klussen vanavond just for sure) of je bent nu hartstikke zwanger!!!!

Haha, heb nog wel een tset liggen hoor ;). Kom maar halen :P.

Mila
11 April 2010, 12:04
sssst stil jullie, ik denk dat ht allemaal nog al meevalt ;)

http://img710.imageshack.us/img710/803/foto0113t.th.jpg (http://img710.imageshack.us/i/foto0113t.jpg/)

Ik heb geen testje meer .. :roll:

morgen zijn de winkels open ;)

11 April 2010, 12:05
We houden het nog even op het eitje, goed!? ;)

Steef
11 April 2010, 12:05
Ik voel me ook nog piep jong hahaha.
Bij ons in de familie zijn nog geen kindjes dus dat scheelt enorm he haha.
Logisch gezien zijn wij ook de eerste die eraan zouden beginnen.

Owww Essiee iedereen zit je lekker gek te maken he!!
Tel tot 10, adem in adem uit, hahaha.

Lunanoa
11 April 2010, 12:07
Hij is toch wel positief ja.....
Hmmzz
Even afwachten dan :roll:
Al zou ik vandaag nog ff goed meepakken samen met je vent ;)

11 April 2010, 12:08
Hij is toch wel positief ja.....
Hmmzz
Even afwachten dan :roll:
Al zou ik vandaag nog ff goed meepakken samen met je vent ;)

hihi steef thanx, ik blijf rustig! Ik MOET rustig blijven!
maar daaaamn als ik zwanger ben komen jullie allemaal taart bij mij eten hoor :lol:

Lun, idd .. gister ook geklust gelukkig. Dus daar kan ht dan iig niet aan liggen!

Lunanoa
11 April 2010, 12:11
Steef: Das extra leuk, dan is het zóoo extra speciaal allemaal. Aan mijn kant van de fam. zijn we ook de eersten & je merkt wel dat het verschil maakt hoor.
Vriendlief ouders hebben al 4 kleinkinderen & nu 2 op komst!
In de vriendengroepen ook de eersten & mijn vriendinnen zijn altijd helemaal gek. Willen voelen de hele dag voelen & fantaseren zich helemaal rot over ons kleine vent :lol: HEEL leuk!

In mijn vriend zijn vriendengroep, tsja, mannen zijn anders hé. Die maken grapjes over het vaderschap e.d. :lol: Losers snappen er helemaal niks van hahaha.
En die vriendinnetjes van die jongens zijn net een stel kids van 14 jaar. Hebben me nog haast nooit gevraagd hoe het gaat e.d. :roll:
Maar neem het ze niet kwalijk, ze zijn nog niet volgroeid enzo :lol:

OJAA ESSIE TAART. Ik heb al dagenlang zin in de magnum GOLD, die nieuwe... Doe mij die maar dan :lol:
Goed bezig dus ;)

Steef
11 April 2010, 12:21
ja heel erg maar denk dat ik stik jaloers zou zijn als mijn schoonzusje zou komen met ik ben zwanger :oops:
terwijl ik het hun ook zo gun!!
In onze vriendengroep heeft de ene helft al (lang) kinderen en aan de andere kant totaal niet.
Als ik kijk naar klasgenootjes van middelbareschool ben ik bijna de enige die nog geen kids heeft.

Hmmmmm taart heerlijk, ga zo naar een verjaardag, hoop wel dat ze taart hebben, mijn ouders hadden slagroomsoezen ipv taart, lekkere tegenvaller haha, ik wil taart!!!!

Babii
11 April 2010, 12:22
Ik ga me laatste ovu test doen! Heb er nog genoeg liggen, maar vermoed dat er gewoonweg NIKS gebeurd :(. Dus ga de laatste doen.

@ Steef, nee hoor je bent niet oud :P. Je kan gewoon gezellig meekletsen hoor :).

Steef
11 April 2010, 12:23
Ik ga me laatste ovu test doen! Heb er nog genoeg liggen, maar vermoed dat er gewoonweg NIKS gebeurd :(. Dus ga de laatste doen.

@ Steef, nee hoor je bent niet oud :P. Je kan gewoon gezellig meekletsen hoor :).

Owww gelukkig maar :D :D

Babii
11 April 2010, 12:27
Haha, iedereen kan hier overigens meekletsen :). Onze oude Momma in spe (Jorina) kletst toch ook mee. Grapje lieve Jorientje :lol:

En btw, ik ben ook alweer 22 :|. Dacht je jong mama te worden, maar dat komt helaas niet uit nu :(.

Lunanoa
11 April 2010, 12:28
Das nog hárdstikke jong om mama te worden ;)

Ik zal eens beginnen met verven... Adios ladies

Mila
11 April 2010, 12:31
ik ga werken tot vanavond!!

Steef
11 April 2010, 12:32
ja prachtige leeftijd om moeder te worden toch, zeker niet te oud!!!
Ik zit tegenwoordig op de laptop van me vriend want die van mij wordt gerepareerd, verteld ie net dat hij voordat hij aan het werk gaan eerst deze sites even uit de geschiedenis wist haha, hij zegt straks gaat er een collega op ziet hij zwangerworden.nu en menstruatiekalender.nl hahhahaa

Sylvia werkse!!

Babii
11 April 2010, 12:32
Ja, maar ik zie me leeftijd zo verspringen naar de 25 en dan is het te laat om Mama te worden ;). Nou zoals verwacht is mijn ovu test negatief.....

Wat een rot lichaam, zit nu op CD20 en vrees dat we richting de CD300 gaan :?

Steef
11 April 2010, 12:34
25 te oud??
Ow dan mag ik ook wel opschieten haha.
Balen meid dat ie weer negatief was!!
Wat ik me afvraag he hoe duur zijn die ovutesten??
Lopen jullie daar niet een beetje op leeg??

Lunanoa
11 April 2010, 12:36
Neejoh, http://www.sensitest.nl
Had altijd die goedkope dipstripjes :P Doen het prima :D

Steef
11 April 2010, 12:39
owwwww valt inderdaad wel mee!
Nou ik hoop dat ik ze (voorlopig) niet hoef te gebruiken!
Ik vind dat ik er al meer dan genoeg mee bezig ben, soort zelfbescherming!

Babii
11 April 2010, 12:46
25 te oud??
Ow dan mag ik ook wel opschieten haha.
Balen meid dat ie weer negatief was!!
Wat ik me afvraag he hoe duur zijn die ovutesten??
Lopen jullie daar niet een beetje op leeg??

Zie me onderschrift maar ;). Heb niet z'n zin het iedere keer uit te leggen haha, maar mijn lichaam doet dus helemaal niks en medicatie wel, maar me baarmoederslijmvlies blijft veel te doen, waardoor een kindje niet kan innestelen.

Plus dat op me 25e me baarmoeder eruit moet, dus ja 25 is helaas te oud. En ach, had niet anders verwacht dat ie negatief zou zijn. Zou te mooi voor woorden zijn als me lichaam ineens ging werken.

Steef
11 April 2010, 12:52
Jeetje op de 25ste je baarmoeder eruit dat is wel heel heftig, ja dat is een heel ander verhaal dan he!
Heftig hoor om dit zo jong allemaal mee te moeten maken!!
Ik ga voor jullie duimen, gun het jullie van harte!!!

Babii
11 April 2010, 12:53
Dank je wel! Die klote prikpil ook, kan er nog steeds met me hoofd niet bij :(.

Steef
11 April 2010, 12:55
zo frustrerend he!!
Heb je altijd al de prikpil gebruikt???
Sjonge zeg, ben er helemaal beduusd van!!
Op je 25ste van je baarmoeder af, vervroegd in de overgang met alle mogelijke gevolgen van dien!
Wat zijn de verwachtingen van de ivf?? Kunnen ze daar iets over zeggen??

Babii
11 April 2010, 12:59
Nee, dat is het ergste. Heb jarenlang de gewone pil gehad en toen ik daarmee stopte had ik een prachtige cyclus. Toen wij gingen verhuizen wilde ik nog heel even rust alvorens we aan zwanger worden begonnen.

De huisarts adviseerde de prikpil. Ik vroeg nog: is mijn cyclus gelijk normaal terug dan en heb ik net als met de pil gelijk kans op een zwangerschap? Het antwoord was: ja mevrouw uw cyclus keert meteen terug en u bent net zo vruchtbaar als ieder ander.

Dus heb hem eenmalig ingespoten gekregen met als gevolg dat me lichaam nu nog steeds helemaal niks doet. Alles ligt plat.

Kan wel dagelijks injecties zetten voor een eitje dat gaat groeien, maar me slijmvlies blijft veel te dun. Ben dus benieuwd wat het andere ziekenhuis ervan zegt... Las iets over Menopur, dat je slijmvlies dan goed meegroeit, maar ja.... Het zal bij mij wel weer de omgekeerde weg zijn en toch IVF worden. Want des te meer eitjes je kweekt des te dikker je slijmvlies wordt. Hoop dat het bij mij ook werkt, anders kan ik nog niks :(.

Steef
11 April 2010, 13:01
Jeetje en hoelang geleden heb je de prikpil gezet??
Want die werkt een aantal maanden toch??
Wat een naar een frustrerend verhaal zeg!
Gewoon wetende dat eerst alles liep volgens het boekje met je cyclus enzo en nu gewoon niets!

Babii
11 April 2010, 13:07
Tsjah, ben zwnager geweest door me pil heen dus weet ook nog dat ik zwanger kan worden! De prikpil is al meer dan 1.5 jaar geleden gezet ofzo. Het werkt 3 maanden, maar in de bijsluiter staat (wist ik niet) dat het 4 tot 10 maanden kan duren voordat je cyclus terugkomt.

Nou daar ben ik allang voorbij :(.

Steef
11 April 2010, 13:12
ja inderdaad al lang voorbij.
Jemig meis wat een situatie!!
Hopen voor jullie dat er een wondertje gebeurd, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!

Steef
11 April 2010, 13:18
Ik ga ervandoor!!
Spreek je snel weer hier op het forum!
En heel veel sterkte!!!

MissMini
11 April 2010, 13:38
Halloe :mrgreen:
Lang geleden dat ik hier ff ben wezen buurten!!!!
Zie dat een aantal van jullie op mijn foto's gereageerd hebben op hyves, super leuk! Ondanks dat ik hier niet vaak kom reageren jullie toch! Blijven doen hoor, ben zóóó trots op mijn ventje haha!!

Alles goed verder met jullie dames???

11 April 2010, 13:53
Heee missmini!
Leuk weer even iets van je te horen meis.
Je hebt een prachtig ventje, zeker om trots op te zijn!!!
Bevalt het allemaal goed, als MAMA :mrgreen: !!

Nou ik op internet zoeken, dorpje hier in de buurt met koopzondag.
Naar toe gereden, zo doods als wat. Niks open hoor!
Potverdikkie.
Nou wil ik het potverdikkie weten ook

MissMini
11 April 2010, 14:01
Essie, 't mama zijn bevalt super goed!! 't Is echt genieten!!! :mrgreen:

Hebben ze bij het tankstation geen testen ahhahahahahahahahha dan kun je er daar 1 halen, ben nu ook wel benieuwd!!
(denk niet dat ze ze daar hebben hoor, ik geef m'n bek ook maar een duw)

11 April 2010, 14:04
Weetje wat, ik ga gewoon kijken :shock:
Maar eigenlijk heb ik het beste gevoel bij die van de kruidvat :lol: (zit op dag 28)

Nou dit is iig ook niet rlx, al denk ik zelf gewoon mn eitje.

MissMini
11 April 2010, 14:05
Of anders bij de dienstdoende apotheek. Hebben ze ze altijd wel denk ik!

Pff zit jou nu lekker gek te maken. Maar ben zelf ook nieuwsgierig!! Haha het idee om weer te testen trekt me ook wel, die spanning... :shock: :shock: Nouuuu toch nog maar even wachten voordat we er weer voor gaan hahaha!

11 April 2010, 14:07
Of anders bij de dienstdoende apotheek. Hebben ze ze altijd wel denk ik!

Pff zit jou nu lekker gek te maken. Maar ben zelf ook nieuwsgierig!! Haha het idee om weer te testen trekt me ook wel, die spanning... :shock: :shock: Nouuuu toch nog maar even wachten voordat we er weer voor gaan hahaha!

Dat is een goeie!!! die ga ik even opzoeken!!
Jeetje hoor mij nou, ik heb me weer lekker gek laten maken :lol:

haha ja eerst maar eens lekker genieten he :mrgreen:

MissMini
11 April 2010, 14:09
Sorry sorry sorry :oops: :lol:

Ja ik ga eerst maar een poosje van mijn ventje genieten. Alstie 1 of 2 is gaan we er wel weer een keer voor. 'Oefenen' is ook leuk :D

Lunanoa
11 April 2010, 14:33
YEEY Missmini, leuk dat je hier ff bent!
Heerlijk ventje heb je ja, maar je weet al dat ik verliefd ben, aangezien ik wekelijks sta te posten bij al die mooie foto's :lol:

Essie: hahaha heerlijk, ik zou ook gek worden hoor ;) Volgens mij hebben ze wel testen bij het tankstation, want laatst stond ik te kijken van HUH heb je dat hier :? Maar zal vast niet elk tankstation zijn :P
Apotheek is ook slim ja, die hebben natuurlijk zoiezo wel testjes & er is altijd wel één open in de buurt. Ideaal op zo'n moment :P
Tis ook allemaal mijn schuld die stress :oops:

En dat oefenen: Heerlijk. Heb in tijden niet meer zo genoten van sex. Baby-make sex was toch niet het beste wat ons is overkomen. Nu kan ik weer heerlijk genieten van vriendlief zonder er bij na te denken van hoe & wat.
Al zit die pens nu flink in de weg & schiet er steeds kramp in mijn been, maar das ook wel weer lachwekkend :lol:
Heb jij alweer sex Missmini? Als ik dat vragen mag natuurlijk :oops: Maar vroeg me af na hoelang dat weer kan.. Verschilt natuurlijk per persoon.. En is het ook anders? Qua gevoel?
xxx

Guppie20
11 April 2010, 14:42
Haaai dames! :mrgreen:

Had een vraagje.....
weet iemand hoe het kan dat je na de seks een heel klein beetje roze verliest?? :oops:
Weet namenlijk niet hoe dat kan komen??
want heb geen rood verlies :shock:

Groetjes Guppie

Lunanoa
11 April 2010, 14:49
Ben je zwanger? Zit je tegen je menstruatie aan? Heb je ong. je eisprong?

Er zijn zoveel redenen...

Bij een zwangerschap kan er een adertje heel makkelijk knappen, je menstruatie kun je soms wat eerder opwekken dmv sex & als je iets na je eisprong zit kan het een innesteling zijn.

Bij geen van allen, misschien iets te hard lopen ketsen? :lol:

MissMini
11 April 2010, 15:01
Haha Lun, 'te hard lopen ketsen' :mrgreen: :mrgreen:

Heb al wel weer een x sex gehad ja. Maar vond het toen niet meest geweldig :D Nu ongesteld geworden dus de speeltuin is weer gesloten ;) Moet zeggen dat de zin er ook nog niet echt is, komt vast wel weer een keer en zo niet, dan niet (A) Hahahahah

Nu lekker even een stukje zelfgebakken boterkoek eten, hmmm!

Mrij
11 April 2010, 15:04
Sylvia, ja klopt, ze zijn volgens mij bijna klaar daar in Zutphen!

Missmini, leuk dat je er ook weer even bent! Wat hebben jullie toch een prachtig mooi mannetje, echt om verliefd op te worden!!

Essie, ga je testen? Spannenddddddddd!! :D

Lunanoa
11 April 2010, 15:09
Kan me voorstellen dat het niet meteen weer fijn is...
Is ook niet niets, een kind uitpoepen haha.

Agh die zin komt heus wel terug. Je zit nu gewoon in de beginnende moeder fase lijkt me, dan wil je gewoon lekker knuffelen en voor je kindje zorgen ofniet?
Zo'n beeld heb ik nu namelijk haha.

Al kan ik niet wachten op de dag dat we weer eens als vanouds los kunnen gaan :lol:

Guppie20
11 April 2010, 15:34
Ben je zwanger? Zit je tegen je menstruatie aan? Heb je ong. je eisprong?

Er zijn zoveel redenen...

Bij een zwangerschap kan er een adertje heel makkelijk knappen, je menstruatie kun je soms wat eerder opwekken dmv sex & als je iets na je eisprong zit kan het een innesteling zijn.

Bij geen van allen, misschien iets te hard lopen ketsen? :lol:

dan denk ik dat het eisprong of zwanger is :lol:
hoop natuurlijk zwanger ;)

bedankt voor de uitleg!

groetjes guppie

Lunanoa
11 April 2010, 15:56
Zou zomaar een kleine innestelingsbloeding kunnen zijn. Hoop het ook voor je meid ;)
Spannend!

Free
11 April 2010, 16:24
Kan me voorstellen dat het niet meteen weer fijn is...
Is ook niet niets, een kind uitpoepen haha.

Agh die zin komt heus wel terug. Je zit nu gewoon in de beginnende moeder fase lijkt me, dan wil je gewoon lekker knuffelen en voor je kindje zorgen ofniet?
Zo'n beeld heb ik nu namelijk haha.

Al kan ik niet wachten op de dag dat we weer eens als vanouds los kunnen gaan :lol:
Wat breng je t weer mooi :D

snippie
11 April 2010, 16:32
DAmes wat schrijven jullie veeel zeg!

Syl hihi over min gedroomd spannend!

Mijn man is 29 en ik ben nu 24 maar 25 als de kleine geboren wordt!
Mooie leeftijd!helaas was ik 22toen ik stopte met de pil!maar goed ben nu lekker zwanger van een wondertje!

Vriendin was gezellie!ze zei dat ze het zelfs begon te zien:)!aan me buik!gaaf hè !zo even naar huis fietsen zit nubnog in de trein!en dan lang uit op de bank!

Kus

Lunanoa
11 April 2010, 16:36
Wat leuk dat ze zo positief was Snippie :D

11 April 2010, 16:36
hahaha nou het is wel duidelijk dat hier iig op zondag geen testen te krijgen zijn!! :? :lol:
Ik heb met mezelf afgesproken (maak mezelf namelijk knettergek zo), donderdag komt er een testje.
Zelf heb ik sterk het gevoel dat ik rond mn ei zit!

Lunanoa
11 April 2010, 16:39
Wow donderdag, jij durft!!
Kan je zolang wachten? :P

11 April 2010, 16:42
Wow donderdag, jij durft!!
Kan je zolang wachten? :P

Nee :mrgreen:
Maar ik vind ht super eng :|
Morgen en dinsdag ben ik gelukkig de heledag niet thuis, dus dat scheelt weer.
Dan kan ik woensdag halen en donderdag testen , als ik dan durf :?

Lunanoa
11 April 2010, 16:49
hahaha geweldig.
Je hebt wel in de gaten dat je mij dan ook tot donderdag in de zenuwen laat ? :P

11 April 2010, 16:53
hahaha geweldig.
Je hebt wel in de gaten dat je mij dan ook tot donderdag in de zenuwen laat ? :P

Uhu, abbbbsoluut!
De spanning moet weer een beetje opgevoerd worden in het forum he!!! :twisted:

Nee ik weetniet, als dit een positieve ovutest is omdat ik zwanger ben dan moet ik toch eerder een óók een knallende ovutest hebben gehad? En van de andere kant denk ik dan weer, in die week dat ik fulltime heb gewerkt heb ik echt extreem veel gedronken en rond 18.00 uur steeds getest. Volgens mij heb ik toen zoiezo wel eens om 5 uur nog een kop thee gedronken en om 6 uur getest.. dat is er natuurlijk niet de bedoeling van :geek:

Naja iig, mn gevoel is dr niet zo goed over. Ik denk gewoon een ei (maja die had ik dan donderdag toch :? , verschikkelijk dit :lol: )

Lunanoa
11 April 2010, 16:58
haha ja doe maar inderdaad. Heeft ook wel weer wat hé, die spanning :P

Bij mijn ovu-testen kon je gewoon drinken zovaak je wou & je mocht altijd testen wanneer je wou.... Had die van sensitest.

Ik snap ook wel weer dat je bij dat eitje moet blijven nadenken, ook geen zin in teleurstellingen natuurlijk :oops:
Ik zal wijselijk mn mond houden.

Babii
11 April 2010, 17:15
hahaha geweldig.

En mij :evil:

Zit nu te denken aan ons gesprekje gisteren, maar je hebt ook continu een menstruatiegevoel he ;). Je zou niet de eerste zijn die na een MK weer snel zwanger is.

En ik gun het je van harte... Maar tot donderdag, ahhhh Essiee :(

Babii
11 April 2010, 17:16
@ MissMini, wat gezellig dat je er weer even bent meissie! Nou ik post gewoon door op de foto's hoor, want deze Kim is ook smoorverliefd op jullie kleine mannetje.

Wat een pracht kereltje hebben jullie op de wereld gezet!! En wat ontzettend (en dat meen ik echt) KNAP dat hij ze eigen fles al vasthoudt, dat zie je echt zelden hoor!!!

snippie
11 April 2010, 17:23
zo was ik weer!
lekker me makkelijke kleren aan!
en heerlijk met deken en comp op schoot:)!
manlief is lekker een spel aan het spelen:) en heeft heel lief de kattenbak en de bank gestofzuigd voor me:)!
lekker thuis komen hoor:)!
en heb net even ene klein wasje er in gegooid!zo nog even wat voor werk uit typen:)!
KNuf

Lunanoa
11 April 2010, 17:25
Zo lig ik er ook bij vanaf 3 uur vanmiddag Snippie :lol: Heerlijk!

Stofzuigen jullie de kattenbak? :?

snippie
11 April 2010, 17:40
Zo lig ik er ook bij vanaf 3 uur vanmiddag Snippie :lol: Heerlijk!

Stofzuigen jullie de kattenbak? :?

neee joh hihi!
hij heeft de kattenbak helemaal verschoont!!!
en de bank gestifzuigd!ontdaan van katten haren.hebben zwarte banken.
knuf

Lunanoa
11 April 2010, 17:55
Whahahahaha oké, onozele ik. :lol: :oops:

11 April 2010, 18:16
Jullie zijn liehieeeeef :mrgreen:
Ik ben idd gewoon heel bang voor de teurstelling, al probeer ik niks te verwachten.
en als ik heel eerlijk ben, misschien ook wel weer om zwanger te worden .. al die onzekerheid!

Kim, dat gevoel heb ik nog steeds ... best erg zelfs.
Ik probeer terug te denken aan wat ik de vorige keer voelde. Ik weet het eigenlijk niet eens meer zo goed, volgens mij voelde ik toen niks :?

Nou wij gaan lekker samen even in badje. Mn mannetje zit dr een beetje doorheen, heeft 7 dagen gewerkt.
Hij is bezig met die badkamer, die kerel staat hem de heeeeele dag op de vingers te kijken.
Poeh ik geloof hm goed dat dat heel zwaar werken is, echt niet fijn!

Lunanoa
11 April 2010, 18:24
Gedver, 7 dagen!
Verwen 'm dan maar lekker met een massage ofzo!

Ik heb vriendlief vandeweek een gezichtsbehandeling gegeven :lol: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Mee-eters weggehaald, zijn wenkbrauwen geëpileerd (tussenstukje), schoonmaken, een masker & een gezichtsmassage :lol: Hij vond het heerlijk hahahahahahahahaha

snippie
11 April 2010, 18:28
ohh lekker lun!

essie geniet er van meissie

Lunanoa
11 April 2010, 18:32
Ik word gek joh, die kleine roert onder mijn ribben & in mijn blaas. Intussen bonkt hij steeds met zijn kontje ( als ik het goed voel ) in mijn buik om.
Die billetjes voelen heel grappig hoor. Ik voel het hele kindje al liggen.... zo appart.
Maar hij mag de ribben & blaas overslaan :lol:

snippie
11 April 2010, 18:39
Ik word gek joh, die kleine roert onder mijn ribben & in mijn blaas. Intussen bonkt hij steeds met zijn kontje ( als ik het goed voel ) in mijn buik om.
Die billetjes voelen heel grappig hoor. Ik voel het hele kindje al liggen.... zo appart.

gaaaaaaaaaaaaaaaaf:D!

Lunanoa
11 April 2010, 18:40
Nog even wachten Snip, dan voel jij dat ook :D :mrgreen:

Mirre
11 April 2010, 19:17
Zo, hier is weer lekker gekletst in een dag :lol:

@ Lun: mooi geboortekaartje zeg!! Heel schattig die voetjes voorop, en inderdaad niet te veel poespas. Daar hou ik ook wel van. Balen zeg dat je je zo ellendig voelt!! Hopelijk voel je je morgen beter... Het maakt volgens mij inderdaad verschil uit of je de eerste bent of niet. Van mijn vriendengroep ben ik de eerste die er mee bezig is, en van zijn vriendengroep is hij onderhand de laatste. Nou is hij enig kind en ik heb een jonger broertje, waardoor het voor de ouders allemaal het eerste kleinkind wordt dus voor iedereen speciaal. Als ik hoor hoe ze er nu al mee bezig zijn (ze weten dat we bezig zijn) wordt het eerste kleinkind van hun echt ontzettend verwend :o Goed opletten dus dat dat niet te veel gebeurt ;) hahaha lekker hoor die gezichtsbehandeling voor je vriend. Vriendlief hier gaat 1x per maand naar de schoonheidsspecialiste :o en heeft zelfs al een keer zijn voorhoofdrimpels laten bestrijden met botox :o

@ Syl: och meisje toch, wat vervelend dat je je zo zorgen maakt. Dan ga ik heel hard voor je duimen dat je snel heel veel last van klachtjes hebt!! En je zeurt inderdaad echt niet hoor!! Gewoon lekker hier neer zetten als je je zorgen maakt, want we leven allemaal heel erg met je mee.

Haha Essiee, de slappe lach gekregen ;) Arm liefje van je toch ;) Maar 300 euries er door heen gejast zeg!! :o Daar zou ik ook wel even boos om zijn... Positief belonen schijnt beter te werken dan straffen, dus misschien ipv zweep hem een leuke nacht beloven als hij weer de behoefte voelt naar het casino te gaan? :lol: ;) Maar je maakt het wel weer spannend hoor!! Ga het forum goed in de gaten houden, ben benieuwd wanneer je gaat testen :D

Snippe, fijn dat het toch zo gezellig is geweest bij je vriendin!! Heel lief van je vriend dat ie de boel aan kant heeft gemaakt.

Tja, gespierde mannenlijven... hmmm :lol: vriendlief hier was ook altijd mister fitniss maar ja, zwaartekracht komt met de leeftijd hé? Meneer is 34 (is hij dan hier het oudst van de liefjes? :?) en dan moet je steeds meer en meer sporten en spullen gaan gebruiken voor hetzelfde effect. Nou, van mij hoeft dat niet hoor. Zou hij bijna niet meer thuis zijn anders :| En die middeltjes vind ik maar eng. Gelukkig hij inmiddels ook, dus die gebruikt ie niet meer. Dan maar wat minder gespiert. Vind hem nog altijd lekker zat! :lol: Hij heeft het zelf trouwens nog wel een jaar hopeloos geprobeert, maar zich er inmiddels bij neergelegd dat hij nooit meer zo strak zal worden als dat hij in zijn twintiger jaren was ;)

Enne... ik ben 26 8-) val ik dan ook nog wel onder de jonge meiden? :roll:

Lunanoa
11 April 2010, 19:26
Nou misschien nog nét hahahahahaha :lol:
Ag je bent zo jong als je je voelt ;)

Vind het altijd erg leuk om samen te gaan sporten, beetje die opgepompte kampers uitlachen :lol:

snippie
11 April 2010, 19:32
Nog even wachten Snip, dan voel jij dat ook :D :mrgreen:

lijkt me geweldig:)

Lunanoa
11 April 2010, 19:43
Tot het moment dat je half plat moet liggen tijdens het zitten, want die ribben doen zééééeeeerrrrr

Babii
11 April 2010, 19:48
Ach ik heb weer ruzie met me kerel! Hij bekijkt het voorlopig maar even met ze zielige gedrag! Wordt moedeloos van hem. Ik heb echt een pesthekel aan verhuizen, want dan krijg je dit gezeik :evil:

snippie
11 April 2010, 19:50
Tot het moment dat je half plat moet liggen tijdens het zitten, want die ribben doen zééééeeeerrrrr

dat bedoel ik ook niet met leuk hoor meid.
weet dat het aardig pijn kan doen nooit zlef natuurlijk ervaren maar wel bij vriendinnen en schoonzus.
maar is voor een goed doel.

hej meiden ik gaat even was op hangen en dan richting bed.lange dag geweest!
knuf

snippie
11 April 2010, 19:50
Ach ik heb weer ruzie met me kerel! Hij bekijkt het voorlopig maar even met ze zielige gedrag! Wordt moedeloos van hem. Ik heb echt een pesthekel aan verhuizen, want dan krijg je dit gezeik :evil:

wat dan?

Steef
11 April 2010, 19:51

Wat is er aan de hand??

Lunanoa
11 April 2010, 19:55
hahaha ja weet ik joh Snippie, ik zat te ouwehoeren maar vergat het lachpoppetje :lol:

Mirre
11 April 2010, 19:56
Kim wat is er dan aan de hand meissie??

snippie
11 April 2010, 20:02
hahaha ja weet ik joh Snippie, ik zat te ouwehoeren maar vergat het lachpoppetje :lol:

hihi snippie gaat nu echt naar bed komt anders niet goed hihi!
kus

Guppie20
11 April 2010, 20:03

Das niet echt een lekker gevoel volgens mij meid!
Wel gaaf dat je het kindje al helemaal voelt!
Lijkt me zo een fijn gevoel :) wel super spannend zeker?
is het je 1ste wondertje?

xxxguppie

Steef
11 April 2010, 20:04

hihi snippie gaat nu echt naar bed komt anders niet goed hihi!
kus
Slaap lekker ik denk dat ik eerst op de bank onder me dekentje ga en dan zo nog even op bed tv kijken!!
Tot snel weer allemaal!

Lunanoa
11 April 2010, 20:13
zéker spannend Guppie. We hebben er énorm veel zin in.
Vooral mn mannetje, hij kan niet wachten, hij vindt die hele zwangerschap véél te lang duren :lol:

Het is ons eerste kindje ja :)

Jullie eerste ronde voor jullie eerste kindje?
Hoe oud ben je als ik vragen mag? :D
x

MissMini
11 April 2010, 20:14
Hihi leuk die reacties op mijn kleine mannetje, maakt me zó trots! Ben echt compleet verliefd op hem!!

Ja Lun die zin komt vanzelf wel terug alleen voorlopig hoeft het gewoon ff nog niet hoor :) Ben inderdaad lekker in de beginnende moederfase en dan heb je er niet zoveel behoefte aan. Althans ik niet. Maar komt vast wel weer eens goed.
Heb heus wel behoefte aan knuffelen of lekker bij manlief zijn, maar niet in sex dus! :mrgreen:

Heb wel dat ik mijn buik enorm mis, hoe megagroot en onhandig 'ie ook was. Zou best snel weer zwanger willen zijn. Maar eerst maar eens minimaal een jaar rust! Als Uk 1,5 ofzo is wil ik wel weer voor 't echie zeg maar.

Ahhhh Essie tot donderdag wachten!!!??? Pffff dat duurt nog zo lang!
:lol:

Babii
11 April 2010, 20:14
Ach gewoon de perikelen rondom het verhuizen. Hij wil het zo inpakken en ik wil het anders... Hij is niet georganiseerd en ik wil alles voor de keuken in een doos, alles wat naar de schuur kan in een doos en alles wat voor de slaapkamers is in een doos.

Maar hij pleurt alles bij elkaar en dat gaat botsen.... haha

Lunanoa
11 April 2010, 20:19
Ja kan ik me wel wat bij voorstellen. Ben je opeens leeg...
Niet even gezellig met je ukje contact zoeken & over je buikie aaien...

Eerst je lichaam maar wat rust gunnen ja. Is wel zo gezond volgens mij.
Ik twijfel nog wanneer wij voor een tweede gaan. Ik heb er het liefst 3 jaar tussen ofzo... Misschien als deze vent 2 jaar is maar weer een los, aangezien het bij ons wat langer heeft geduurd..
Ik wil écht wel rust na de zwangerschap & echt van ons ventje genieten!
Het lijkt me zó onhandig twee jonge kids te hebben :lol: :oops: Kan ik echt niet mee omgaan. :lol:

Guppie20
11 April 2010, 20:24
zéker spannend Guppie. We hebben er énorm veel zin in.
Vooral mn mannetje, hij kan niet wachten, hij vindt die hele zwangerschap véél te lang duren :lol:

Het is ons eerste kindje ja :)

Jullie eerste ronde voor jullie eerste kindje?
Hoe oud ben je als ik vragen mag? :D
x

Ja dit is mijn eerste ronde en ons eerste wondertje :mrgreen:
Ik ben 20 jaar (mei word ik 21)
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?? :lol:

groetjes xxx

karin88
11 April 2010, 20:28
Hai lieve meiden,
Hoe gaat het hier ?
Zijn er al weer zwangeren bij ?
Heb natuurlijk niet alles terug gelezen, wordt een beetje te gek ;)
Hier gaat ook alles goed, was natuurlijk tijdje weg met het werk, en was 6 dagen overtijd,
dacht dus echt dat het raak was, dacht mezelf al helemaal zwanger,
helaas kwam toch de rode duivel om de hoek zetten :(
Ben zo gigantische druk met het werk, dat ik vaak alleen nog maar even lees op het forum,
moet morgen vroeg 04:00 weer aan het werk voor 6 dagen duitsland, dus tijd voor mezelf en vriend is er niet..
Zit nu ong in week 3, dus is weer beetje afwachten volgende week, zou wel gewoon ongie worden, want er is bijna
niets gebeurt in ons bedje.
Als ik weer iets meer tijd heb ga ik zeker weer lekker met jullie aan de babbel.
Rustig aan meiden !!
Liefssss

Mila
11 April 2010, 21:38
IK HEB VAKANTIE!!! :D

Tessa23
11 April 2010, 22:54
Karin , werkse morgen!

Syl, LEKKERRR vakantie! geniet er ff van.

Ik ga morgen even langs dokter , verband verschonen , mocht ik zelf ook doen maar durf niet met die tenen haha..

Steef
12 April 2010, 06:09
@Babii: dat is balen, mijn vriend had toen zo iets vind het wel makkelijk als jij het doet, dus ik heb alles gedaan, met het gevolg dat ik na 40 dozen en 6 weken verder ook alles er maar in heb gegooid bij de laatste spullen haha.

Maar mannen blijven eigenwijs!!

Owwww ik wil ook vakantie!!!
Ben vanaf 28 april ruim een weekje vrij, kan niet wachten!!

12 April 2010, 06:31
Joehoeeeee :mrgreen:

Kim, vervelend joh. Echt typisch mannen, je kunt ht ze niet eens kwalijk nemen :geek:
Mn vriend doet dat altijd met koffers inpakken als we op vakantie gaan. Alles op een grote hoop en proppen maar, ik kan dr meestal wel om lachen .. maar zeg wel dattie alles zelf lekker mag strijken straks en hij moet het eens wagen te zeggen dattie iets kwijt is of niet kan vinden :lol:
Of het gewoon zelf doen .. laat hm de spulletjes uitzoeken en verzamelen ofzo, doe jij het in dozen!
Geen ruzie om maken, das zonde :mrgreen:

Tes, succes met je pootje!

Syll, lekker lekker .. nog plannen?

Poeh ik ben al vanaf iets over 5 op. Voelde me hardstikke fit, maar begin nu toch wel een beetje in te kakken :lol:

snippie
12 April 2010, 06:44
Kim balen zeg meid.
wij hadden het verdeeld.
ik deed de woonkamer en badkamer en kleding en hij deed de rest :)
en alles netjes bij elkaar dus keuken spullen bij elkaar en zo.computer spulen bij elkaar enzo maar verder.
wel veel op het laatste moment maar het werd in gepakt.

syl meid geniet van je vakantie:)!

missmini kan me goed voorstellen dta je buik mist.

karin balen meid :(!
nou succes met werken meid.
knuf

Ram1988
12 April 2010, 08:32
goeieeeeeeeeeemorgeeeeeeeee :mrgreen:

12 April 2010, 08:36
Heeeeee es!
Alles goed met jullie?

Toch even snel naar de krvat gereden, kan mezelf wel in de waan laten, maar dat heeft ook geen zin ;)
1 streepje. Het is wel mn tweede plasje van vandaag :lol:

Nou dus nog even anderhalve week afwachten :? :mrgreen:

Ram1988
12 April 2010, 08:37
Jaaaaa goehoedd!!!

hmmm toch nog ff afwachten wie weet :mrgreen:

12 April 2010, 08:39
Zo ist!
Vreemd van die ovutesten .. niet te hopen dat er 10eieren rondhuppelen in mn buik :lol:
Nee flauwekul ;)

Ram1988
12 April 2010, 08:40
Zo ist!
Vreemd van die ovutesten .. niet te hopen dat er 10eieren rondhuppelen in mn buik :lol:
Nee flauwekul ;)

hahahahaha flauwerd, je hebt de verlate paaseieren niet uitgepoept :mrgreen:

12 April 2010, 08:41
hahaha wieweeeet :?
Dan heb ik iig genoeg eieren voor een heel weeshuis :shock: :mrgreen:

Ram1988
12 April 2010, 08:44
hahaha wieweeeet :?
Dan heb ik iig genoeg eieren voor een heel weeshuis :shock: :mrgreen:

hahahahaha, bewaar er maar een paar voor de zekerheid :geek:

snippie
12 April 2010, 08:48
hihi grapjassen:P!

dan te bedenken dat ik de eerste stumilatie meer dan 20 eitjes had waarvan 18 goede eicellen in gevonden:)

Mirre
12 April 2010, 09:09
Jeetje mensen wat zijn jullie vroeg op en op het forum :o

Karin was een lekker vroegertje voor jou dus vanochtend!! Werk ze in Duitsland!

Lekker hoor Syl :P Geniet van je vakantie!!

goeeeeeeiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeemorgen Es!! :D

Dus toch maar naar de KV geweest Essiee? ;) Wel jammer van het ene streepje, duimen draaien gaat dan door hier nog een weekje :D

Haha vriendlief hier kan ook niet inpakken ;) Vorige keer weekend in Milaan op de terug reis, kreeg hij de helft niet in zijn weekendtas. Ding zat al helemaal vol, kon niets meer bij. Heb toen gezegt, laat mij maar. Toen ik klaar was, was de tas nog voor de helft leeg :o hihi. Heeft dus nu wel als gevolg dat ik voortaan voor hem altijd zijn tas in mag pakken... :?

12 April 2010, 09:15
En dan te bedenken dat toen ik 'jong' was (naja laat ik zeggen jonger :lol: ) dat ik toen tot 2/3 uur smiddags in bed kon liggen :shock: , Nu haal ik 10 uur niet eens meer :lol:

hihi die mannen! Wij zijn vorig jaar ook naar milaan geweest .. maar op de terugweg was ik degene die de koffer niet meer dicht kreeg .. haha!

Ja toch maar even gedaan. Wordt altijd zo gestresst van dat wachten.
Opzich jammer, maar van de andere kant .. ik denk dat ik gewoon nog even geduld moet hebben :geek: ;)

Nien
12 April 2010, 09:20
Goedemorgen iedereen!

Oke er is heeel veel over en weer gegaan, kan het niet allemaal teruglezen!

@tessa, hoe is de operatie gegaan?? Heb wel gelezen dat je naar de dokter ging om verband te verschonen?Verliep alles goed?

@iedereen, hoe gaat het met jullie?

Hedwig88
12 April 2010, 09:39
Ook Een Hele Gooeeiieemorgen!!!

Hier alles oke de tijd vliegt echt :D
Essie! flink duimen draaien dus....
Vandaag maar eens in huis aan de gang!

Nien
12 April 2010, 09:49
@hedwig, mooiiii zooo!!!

jaa ik ga zo de grote schoonmaak hier houden, wat is hier een troep gemaakt van het weekend!

Free
12 April 2010, 09:50
Goedemorgen meiden,

Ben @ work dus spiek ffies tussendoor ;)

Essie, jammer dat je maar 1 streep zag.. Ik blijf ook voor je door duimen..

Tessa, kan me voorstellen dat je dat liever zelf niet doet.. :shock:

Hier ook een vent die niet kan inpakken.. Als we naar de camping gaan voor een week ofzo wil hij maar 1 broek, 1 trui (dat gaat nog is voor de avonden ;) ) enne 1 of 2 shirten en een korte broek mee nemen.. Maar wel een tas vol onderbroeken en sokken.. (en dat echt wel voor meer dan een week.....) Vaak was ik ondergoed en sokken even op de hand..

Enne verhuis dozen was echt een ramp.. Geloof ook dat ik bijna alles heb gedaan.. Uitpakken is overigens nog erger... :shock: Staan al wel 1,5 jaar volle dozen op zolder.. En maar klagen dat hij veel kwijt is, raar he :?

Mila
12 April 2010, 09:54
kim, vervelend die verhuisperikkelen. :roll: straks als je in je nieuwe huisje zit ben je alles vergeten ;)

essie, he balen, maar wat vaag dan van die ovutesten!

hier straks aan de grote schoonmaak :twisted: heb zo slecht geslapen, dat ik bang ben dat er van het woordje grote niets van terecht komt ;)

Nien
12 April 2010, 09:56
@mayella, haha ah werkse!!
@sylvia, hier ga ik straks ook beginnen aan de "grote" schoonmaak!

Maar mijn vriend is met inpakken ook irritant, hij neemt altijd zo veel mee!En dan denkt hij dat hij het tactisch inpakt...

Mirre
12 April 2010, 09:56
Zei net toch nog dat ik vond dat jullie zo vroeg hadden gereageerd... Kom ik er zojuist achter dat ik dat stomme ding nog niet op zomertijd had gezet :shock: whahahaha :lol: Viel uiteindelijk dus wel mee, dat vroege ;)

Heerlijk Hedwig, Syl en Nien, de bezem door het huis! Vooral met zo'n lekker zonnetje (waarvan ik hoop dat die bij jullie ook zo schijnt)

Enne Syl... slecht geslapen? Last van kwaaltjes....??

Whahaha Mayella inderdaad, very strange :? hoe kun je nu alles kwijt zijn als het op zolder staat :D zou heb gewoon iedere keer daar naar toe verwijzen ;)

Nien
12 April 2010, 10:00
@jessy, haha daar had ik vorige keer ook last van!uurtje vooruit!
het zonnetje schijnt hier volgens mij wel, lig eigenlijk nog in bed, haha slaap de laatste tijd heel slecht dus dan lig ik er nu even wat langer in!

Mirre
12 April 2010, 10:06
Ow lekker hoor Nien... Jaloers!! Mijn wekker ging al weer om 6 uur :o maar kon er niet uit komen, dus kwam er pas om 7 uur uit 8-) zat daardoor om net iets over 9 op mijn werk, moest ik wel hard rijden ;) Werk namelijk (incl het af en toe stil staan op de snelweg) ong een uur van mijn huis vandaan (woon in De Meern, werk in Delft). Ben je de hele dag vrij, of heb je middag- of avonddienst of zo?

Mila
12 April 2010, 10:08
jessy, hier wisselen de nachten nogal.. de ene nacht slaap ik gewoon goed en lang, de volgende nacht ben ik om de 2 uur wakker om te plassen en vannacht duurde het echt 3 uur vorodat ik in sliep viel om vervolgens ook nog elke 2 uur wakker te worden :roll:

Beebie25
12 April 2010, 10:09
Heerlijk een grote schoonmaak :D heb er nu alleen de fut niet echt voor.
Gisteren van sochtends tot 4uur smiddags bezig geweest met de zolder opruimen.
Was daarna echt gebroken.....maar tis al wel een heel stuk netter
had 19 vuilniszakken vol en nog een hele grote hoop hout en andere rotzooi voor de stort :D
heerlijk gevoel was dat, wil als de kleine er is alles aan kant hebben, en geen dingen meer hoeve te verbouwen, verven, opruimen, afmaken....gewoon lekker alles af zodat we de komende jaren van de kleine kunnen genieten :D

Nien
12 April 2010, 10:12
Haha Jessy jeetje 6 uur is ook wel vroeg, maar je hebt het allemaal gered dus gelukkig!Nog wel een stuk rijden dus voor je! Ik ben lekker de hele dag vrij vandaag, dus nog even in bed liggen en dan beginnen met het huis!

@Sylvia, dat is wel echt irritant!ik slaap de laatste paar weken ook minder, val laat in slaap, meestal rond uur of 2 en sochtends om 6 uur altijd klaar wakker!

Lunanoa
12 April 2010, 10:27
Guppie: Ik ben ook 20 jaar, word ik november pas 21.

Nou dames, komen jullie hier ook ff poetsen?

Ik was bij de verloskundige, we zouden de bevalling bespreken.. Zit daar opeens een stagiaire :?
Vind dat wel wat raar hoor :roll: De hele zwangerschap zie je dezelfde & dan opeens een stagiaire als je je bevalling gaat bespreken :?

Nien
12 April 2010, 10:29
@Lunanoa, haha echt zal handig zijn eh!volgens mij ben ik de hele dag bezig met schoonmaken, is me toch een troep. een een hoop strijkgoed, haat dat zo eh strijken!

oh maar haha meen je, stagiaire, lijkt me ook vreemd!