PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51

Mila
12 April 2010, 10:30
lunanoa, dat is idd raar.. was ze er zelf ook helemaal niet?

MissMini
12 April 2010, 10:45
He Lun, da's ook raar dat je ineens een stagiaire had. Was ze wel goed...? (in d'r werk dan he :mrgreen:)

Ik ben ook hard bezig met de schoonmaak, groot zal ik niet zeggen want ben pas net begonnen en zit nu al achter de pc, dus waar dat gaat stranden... :lol: Heb net lekker buiten alle ramen gezeemd, heerlijk met dit weer! Beddegoed in de was dus in ieder geval bijna de slaapkamer weer fris. Strijken heb ik gisteren al gedaan, lag een mégaberg dus ben blij dat ik er weer doorheen ben, hoewel er alweer een aantal wasjes buiten hangen te wapperen!!

Met al die kraamvisite en het onverwachte bezoek wat hier binnenhobbelt moet je je huissie wel netjes hebben he :)

Babii
12 April 2010, 10:47
hahaha wieweeeet :?
Dan heb ik iig genoeg eieren voor een heel weeshuis :shock: :mrgreen:

Dan wil ik er graag eentje hebben :oops:

All,

Ik verga van de buikpijn sinds gisteren al. Verlies klodders met doorzichtig slijm. Weet niet wat er gebeurd in me lichaam, maar het voelt echt SHIT :cry:

Beebie25
12 April 2010, 10:52
Jeetje babii, balen dat je je zo shit voelt

lekker al die poets verhalen haha krijg spontaan zin om te poetsen door jullie :D :D

Lunanoa
12 April 2010, 10:53
Ja ze was wel heel leuk. Ging niet tegen me in over borstvoeding & was ook niet superstreng over een evt. ruggenprik.
Meestal kappen ze dat meteen af, als ik het zo hoor :lol: Maar zij was heel begrijpend & begreep ook heel goed waarom ik flesvoeding wil gaan geven. Vond dat erg fijn.

Maar daarintegen wist ze een aantal vragen niet te beantwoorden, kon ze het kindje eerst niet goed voelen & kon ze het hartje niet vinden :lol: :lol: :lol:
Nou voel ik die kleine constant rollebollen dus ik maakte me niet druk hoor :P

Het was haar eindstage. De VK was wel in de buurt voor als ze vragen had, maar ze moet het grotendeels zelf doen.
Maar was haar eerste weekje, dus was natuurlijk ook wel spannend voor haar.

snippie
12 April 2010, 10:56
Ja ze was wel heel leuk. Ging niet tegen me in over borstvoeding & was ook niet superstreng over een evt. ruggenprik.
Meestal kappen ze dat meteen af, als ik het zo hoor :lol: Maar zij was heel begrijpend & begreep ook heel goed waarom ik flesvoeding wil gaan geven. Vond dat erg fijn.

Maar daarintegen wist ze een aantal vragen niet te beantwoorden, kon ze het kindje eerst niet goed voelen & kon ze het hartje niet vinden :lol: :lol: :lol:
Nou voel ik die kleine constant rollebollen dus ik maakte me niet druk hoor :P

Het was haar eindstage. De VK was wel in de buurt voor als ze vragen had, maar ze moet het grotendeels zelf doen.
Maar was haar eerste weekje, dus was natuurlijk ook wel spannend voor haar.

lun wat leuk zeg hihi!

babii meissie wta naar hopelijk is het een soort voor teken!
knuf

Babii
12 April 2010, 10:57
Jeetje babii, balen dat je je zo shit voelt

lekker al die poets verhalen haha krijg spontaan zin om te poetsen door jullie :D :D

Haha, nou poetsen wordt hem niet bij ons! We willen eerst het gehele huis leeg hebben en dan krijgt ie toch de beste schoonmaakbeurt ever ;).

We maken wel schoon hoor, maar de grote schoonmaak kunnen we nu niet echt doen omdat het huis volstaat met dozen e.d.

En ja, het is zwaar *** dat ik me zo voel. Herken dit van de eerste maanden dat ik van de prikpil af was. Had toen ook z'n pijn. Toen ik medicatie kreeg voor me eisprong e.d. verdween dit.

Maar nu ik weer niks heb. BAH BAH BAH :cry:

snippie
12 April 2010, 10:58
ik ga ook niet poetsen wnat moet over een half uurtje al weer weg.
en man lief heeft gisteren het belangrijkst gedaan.en de rest is nog netjes .
knuf

Nien
12 April 2010, 11:09
ik heb de was opgehangen enz, haha afgestofd, ga zo beginnen met stofzuigen en dweilen!manlief zei gister heel grappig, ja ik zal wel niet teveel afwas maken, er staat al zoveel en yes k ben morgen aan het werk! en nu ben ik weer druk bezig om het huis op orde te krijgen haha !

Ram1988
12 April 2010, 11:13
hahaha ik poets elke dag :mrgreen:
vind het totaal niet erg, vind rommel veel erger haha

Nien
12 April 2010, 11:17
@esther, haha zooo! ja dat is zo, hou ook niet van rommel! maar ja mijn vriend kan er zo'n troep van maken!

Ram1988
12 April 2010, 11:19
hahaha ooooh dat kan die van mij ook hoor, net wezen dweilen en hij stampt zo met zn zandpoten erover heen.. gebeurt heeeeel regelmatig haha

Nien
12 April 2010, 11:26
ja precies!! ach daarom begin van de week even goed poetsen, lekker schoon huisje! haha voor eventjes

Ram1988
12 April 2010, 11:31
Ja idd, voor eventjes!

Ik ga was vouwen... bhlek!!! mijn cursus gaat niet door vanmiddag ivm het norovirus... Yeahhoeee!!

Lunanoa
12 April 2010, 11:43
Wat is het norovirus? Wat je in het ziekenhuis altijd hebt?

Ik zal zo de was eens gaan opvouwen & vanmiddag mn schilderwerk (hopelijk) afmaken.
Heb vandaag nergens zin in, ga het liefst slapen slapen slapen & slapen.

Vanavond voor het eerst pufcursus :lol: Spannend :mrgreen:

Ik heb net als lunch 3 pannenkoeken gegeten. Ik ben zo lui, dat ik magnetron pannenkoeken had :$

12 April 2010, 11:49
Ik ben ook lekker aan het schoonmaken.
Sinds we helemaal klaar zijn met de verbouwing en de nieuwe meubeltjes er zijn poest ik ook iedere dag.
Zo fijn om het dan gewoon bij te houden, heerlijk zo schoon.

Mn ventje is ook echt een vreeeeselijke viespeuk. Gister stond ie zn het stof van zn werkbroek af te kloppen midden in de kamer :o Ik heb hm heeeeeel snel naar buiten geduwd, wat denkt ie wel niet :shock: :lol:
Hij voelt dat echt niet aan zoiets ..
vorige week zegtie, schat waarom poets jij nu WEEER die wc .. die ziet dr echt niet smerig uit ofzo hoor.
hahah nee gelukkig niet .. ik poets om te voorkomen dattie dr smerig uit gaat zien.
Niks ergers als een smerige toilet, bah! Laatst kwam ik bij vrienden. Nou de sporen stond in de wc, ik zou me echt enorm schamen als iemand zo bij mij naar de toilet moest! Maargoed :lol:

Was vouwen e.d heb ik wel echt een hekel aan, we hebben allebei veel te veel kleren :|

Nien
12 April 2010, 11:53
@essie, precies dat heb ik nou ook! ik poets ook echt liever te vaak dan is het altijd schoon heerlijk! mijn vriend heeft dat ook, na het werk trekt hij zn vieze werkkleding uit gooit het gewoon op de grond!ook word ik gek van de was jaa, heb je het strijkgoed net weggewerkt, komt de volgende berg met tshirts!!

Lunanoa
12 April 2010, 11:53
Ja goor is dat hé.
Vrienden van ons ook altijd. Een vette zeik/strontlucht & overal poepspetters & pisdruppels op de bril/pot.
ZO GOOR.
Ik heb er vandeweek wat van gezegd :lol: :oops:

We gingen daar eten & er zat allemaal zand & kattenharen op de etenstafel :| Hij wou de tafel zo gaan dekken.
Ik riep GADVERDAMME RANZIG. Ik poets eerst die tafel wel. Moest er twee keer met een schone doek overheen, het doekje was helemaal bruin & onder de kattenharen.
GADVER DE GADVER DE GADVERDAMME.

Beebie25
12 April 2010, 12:00
Bah bah, ik poets meestal 1x in de week heel mn huis doe wel om de dag de wc want dat vind ik erg belangrijk.
Wij hebben een bordeauxdog en als die drinken dan nemen ze de halve water bak mee door de kamer haha, dus stofzuigen en dweilen deed ik eerst 3x per week maar het heeft totaal geen zin, we werken allebei fulltime, dus die kleine draak heeft heel de week het rijk alleen en maakt er altijd een lekker zooitje van dus ruim wel iedere avond op maar poetsen niet meer, zonde van mn tijd en energie haha ;)

Nien
12 April 2010, 12:03
Goed dat je er wat van heb gezegd! Ik zal dat ook niet zo snel doen, maar is het beste! haha bahbah, dat is wel echt heel erg vies!!!! Sommige mensen snappen dat ook niet he, had ik ook vriendin van me waarbij het altijd heel erg vies is thuis!drinken uit een glas vond ik al moeiljk haha!

@Jazzy, ja ik doe ook 1 keer per week echt de grote schoonmaak. Die hou ik vandaag omdat ik vrij ben! voor derest, hou ik het gewoon elke dag een beetje bij! haha, wc doe ik wel vaak, liefst elke dag! stofzuigen drie keer per week!voor de rest, huis opruimen kan elke dag door mijn vriend!

Lunanoa
12 April 2010, 12:19
Ja ranzig hé.
Ik check mn drinken daar ook altijd op kattenharen.

Ik mo et zoiezo mijn kleding wassen als ik daar geweest ben. De bank zit onder de kattenharen, kan er wel van kotsen soms :lol:

Ben zelf niet zo pietjeprecies, als het voor 't oog maar schoon is!

Nien
12 April 2010, 12:23
Jaa het gaat erom dat het gewoon schoon is voor je gevoel!laatst kwam ook een vriend van mn vriend slapen bij ons, dus ik had alles schoongemaakt, zegt mn vriend ach hij is het maar! dat ik denk van hoe kan je zo denken?! haha!het huis is weer redelijk schoon, ga zo rustig verder!

Mirre
12 April 2010, 12:25
@ Syl: vervelend zeg!! Maar je hebt het er voor over natuurlijk ;) Hopelijk slaap je vannacht beter!

@ Jazzy: jeetje, meis wat heb jij je best gedaan :o 19 vuilniszakken?! Goed hoor!!

@ Lun: apart dat je dan zo zonder aankondiging een stagiaire krijgt, juist bij je bevallingspraatje. Maar wel fijn dat ze overal zo goed op reageerde! Succes met je pufcursus vanavond ;) Ben benieuwd hoe je het vond! Lekker hoor pannekoeken, wij hebben ook altijd die magnetrondingen :oops: Lekker makkelijk :D

Ik poets niet iedere dag :oops: we hebben een werkster die iedere vrijdag alle grote dingen mee pakt: de badkamer, de 2 toiletten, de keuken, dwijlen etc. En vriendlief heeft daarnaast haast smetvrees haha. Eerste wat hij doet als hij thuis komt is de swiffer pakken en door het huis gaan :D Hij houd ook de kattenbakken en het vuilnis bij en houd het huis zo goed als mogelijk (met 4 katten) kattenharen-vrij. Ik doe de was (en de boodschappen, koken en de planten, maar dat valt niet onder schoonmaken ;) ) Dus ik hoef gelukkig nooit bang te zijn dat hij met zijn baggerpoten over de pasgedwijlde vloer banjert :lol: hij is het eerder die zegt: hej wil je die fleece deken niet binnen opkloppen maar buiten??!! En ik heb een boel GEORGANISEERDE rommel (lees: administratie en zo). Ja ja :lol: Tja, soms ben ik ook niet echt een schoonmaak- en opruimheld :oops: en dat terwijl mijn moeder naast gastouder al 22 jaar schoonmaakster is en mijn vader vuilnisman... Dus die weten wel wat schoonmaken is :oops:

Smerige toilet heb ik overigens wel een hekel aan. Bah. Goed dat je er wat van hebt gezegt Lun!! Zou toch niets zijn, als je er anders met je zwangere buik boven moest gaan hangen in plaats van even relaxed zitten ;)

Beebie25
12 April 2010, 12:39
Dat is pas luxe jessy hahaha ;) een schoonmaakster en een super vent die zelf opruimt :D :D
Moet zeggen sinds ik zwanger ben doet hij erg zn best om mij te helpen in het huishouden, erg lief :D
ik heb er iets minder fut voor en dat merkt hij wel....dus pakt hij wat dingen mee...erg prettig ;)

Mila
12 April 2010, 12:46
ik heb hier ook een vent die meer schoonmaakt dan ik hoor... hij is daar veel erger in!! vind ik helemaal niet erg :mrgreen:
hij heeft weer een hekel aan de was en dat vind ik helemaal niet erg, dus de was en financieen enzo doe ik.. en we maken ook samen schoon hoor, alleen hij soms iets meer dan ik en dan doe ik de was en de bedden verschonen..

Mirre
12 April 2010, 12:47
Dat is zeker erg lief van je mannetje, Jazzy!! Nog meer voordelen aan het zwanger zijn hihi ;)
Ja, ben erg verwend daarmee hihi :oops: al voel ik me wel erg schuldig hoor, als ik hem weer eens door het huis zien rausen, terwijl ik op de bank zit met de laptop of achter de tv... Maar ja, ik doe dus iedere dag de boodschappen en kook iedere dag, dus dat zou het gelijk moeten trekken. Toch voelt dat niet zo!

Babii
12 April 2010, 12:55
Even een ego bericht:

All,

Sorry voor me ego bericht. Maar ik verlies alleen maar natte melkachtige afscheiding. En niet z'n klein beetje ook.... Het stinkt niet, is gewoon ruikloos. Had het vorige week ook, maar nu echt veel :?

Wat is dit nu weer??

Babii
12 April 2010, 13:01
Maak mezelf nu gek, maar lees net dit:

De ene vrouw merkt dit heel duidelijk, de andere nauwelijks. Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten. Daaraan herken je de vruchtbare dagen. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong.

Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de eisprong is de eicel vruchtbaar.

En dat slijmerige had ik net op me wc papiertje. Denk alleen dat het geen nut heeft..... Want me ovu test was gisteren nog negatief en weet zeker vanavond ook ;)

Beebie25
12 April 2010, 13:30
Ik heb echt geen idee meid, ik hoop natuurlijk voor je dat het je eisprong is maar als je ovutest negatief is?? weet ik het ook niet meer :?

Babii
12 April 2010, 13:31
Ik heb nog geen ovu test gedaan ;). Gaat een beetje moeilijk op het werk in een potje piezen en een test doen :P.

Mijn gevoel zegt heel duidelijk dat dit geen eisprong is. Ik weet als geen ander hoe die aanvoelt :(. Ik vrees dat me lichaam zo onwijs door de war is :(.

Tessa23
12 April 2010, 14:21
Bah wat vervelend Kim dat je lichaam zo in de war is..

Ik maak ook iedere dag schoon hoor , als ik dat niet doe word ik chago haha , vriend is er zowat nooit die die kan en hoeft ook niks te doen behalve zijn eigen zooi achter zn kont aan opruimen , ben geen slaaf zeg ik dan altijd haha.

Nou de DOKTER :evil: is ook wat , gevraagd of ze me verband enz willen verwisselen en dat spul rond mn hechting los willen halen , moet met wat water , doen ze liever niet zeiden ze want kon ik beter zelf , ik vraag het toch niet voor niks , vind dat eng!!! nou met veeel moeite kon ik morgen 11.10 komen..

Beebie25
12 April 2010, 14:26
Balen meid..... :( ik gun het je zooo

Babii
12 April 2010, 14:38
Ik maak weer wat bizars mee :oops: . Stephan heeft een goede vriendin en ik droomde vannacht dat ze aan het bevallen was. Dus ik krabbel haar net dat ik dat droomde (kijk maar op Yessie der hyves staat in me vrienden). En krijg deze mail terug:

Hey meis.

Ff privé berichtje.
Ben vanacht opgenomen met weeën, maar vanmorgen weer naar huis gestuurd omdat het bij 2 cm ontsluiting op hield.
Nu ben ik thuis dus.

Liefs yess
NOU ZEG :|. Het zal weer eens niet dat ik dit heb :oops:

Beebie25
12 April 2010, 14:44
Huh dat is inderdaad vaag zeg.....heb jij iets spiritueels??

Mirre
12 April 2010, 14:47
Haha meis, precies waar we het gisteren op MSN over hadden ;)

Niet in twijfel trekken hoor, gewoon verwonderen en er blij mee zijn. Wie weet wanneer het je eens van pas komt ;)

Babii
12 April 2010, 14:50
Huh dat is inderdaad vaag zeg.....heb jij iets spiritueels??

Spiritueel zou ik het niet noemen, maar ik voel dingen heel vaak aan. Heb voorspellende dromen en bijna al me pendels komen uit :?

Zou het meer op iets van heldervoelend houden. Zio heb ik vaker die dromen en zo droomde ik na het stoppen met de prikpil van de IVF....

Tessa23
12 April 2010, 14:52
Toch bijzonder Kim.. !

Babii
12 April 2010, 14:53
En heel vaak strontvervelend ;). Want krijg ook weleens dingen door waar ik helemaal niet blij mee ben :(.

Tessa23
12 April 2010, 14:54
Ja dat lijkt me ook best vervelend zulke momenten..

Babii
12 April 2010, 14:54
Bah wat vervelend Kim dat je lichaam zo in de war is..

Ik maak ook iedere dag schoon hoor , als ik dat niet doe word ik chago haha , vriend is er zowat nooit die die kan en hoeft ook niks te doen behalve zijn eigen zooi achter zn kont aan opruimen , ben geen slaaf zeg ik dan altijd haha.

Nou de DOKTER :evil: is ook wat , gevraagd of ze me verband enz willen verwisselen en dat spul rond mn hechting los willen halen , moet met wat water , doen ze liever niet zeiden ze want kon ik beter zelf , ik vraag het toch niet voor niks , vind dat eng!!! nou met veeel moeite kon ik morgen 11.10 komen..

Wat belachelijk meissie! Bah!!! Sommige doktoren... :roll:

Mirre
12 April 2010, 14:55
Tja, maar zo ben je er dan wel op voorbereid. Wordt je niet verrast door die dingen waar je niet blij mee bent.

Ik probeer er zo maar de positieve kant van te zien hoor ;) Ellek voordeel heb zun nadeel :P

Beebie25
12 April 2010, 14:58
Dat is bijzonder babii, mijn zusje en mijn oom zijn ook heldervoelend en ik heb er erg veel respect voor hoe hun ermee omgaan, lijkt me inderdaad iets waar je niet altijd op zit te wachten.

Babii
12 April 2010, 15:00
En daar is de pijn weer rechts in me buik. Je wordt er toch zo niet goed van.... Ik wil echt dat ze me linker eileider gaan openmaken.

Met ze, rechts neemt het automatisch over. Ja, we merken het!

Mirre
12 April 2010, 15:07
Dat is bijzonder babii, mijn zusje en mijn oom zijn ook heldervoelend en ik heb er erg veel respect voor hoe hun ermee omgaan, lijkt me inderdaad iets waar je niet altijd op zit te wachten.

Je zit er zeker niet altijd op te wachten, nee :( Kan zoals Kim aangeeft, echt strontvervelend zijn ;) Sommige dingen kun je wel blokken, maar anderen (zoals voorspellende dromen) weer niet. Daar zullen we helaas mee moeten leven... :shock:

Mila
12 April 2010, 15:09
kim, wat raar van dat slijm, kun je niet voor de zekerheid nog een keer een echo vragen?

Babii
12 April 2010, 15:11
Nou nu is het geen slijm, maar eigenlijk nat spul. En het zit tegen licht wit aan... Het ruikt niet, maar is super dun. Weet echt niet wat het is hoor :(.

Kan wel weer een echo vragen, maar heb er niet zoveel zin in :oops:

Beebie25
12 April 2010, 15:11
heb jij dat ook dan jessy??

Nou mijn vraag aan jullie, wat denken jullie dat het geslacht is van onze beeb??
Tot nu toe is het erg 50/50 ik denk een manneke, mn ventje denk een meiske, mn schoonvader denk een meiske en mn
moeder denk een jongen haha ;)

Mila
12 April 2010, 15:14
jazzy, ik denk een meisje.
willen jullie het weten?

wat denken jullie bij mij?
ik heb geeen idee, mijn vriend denkt een meisje!

Babii
12 April 2010, 15:18

Nou mijn vraag aan jullie, wat denken jullie dat het geslacht is van onze beeb??
Tot nu toe is het erg 50/50 ik denk een manneke, mn ventje denk een meiske, mn schoonvader denk een meiske en mn

Helaas kan ik dingen niet op commando, ik moet een ingeving krijgen of een heel erg goed voorgevoel alvorens ik dat uitspreek.

Mrij
12 April 2010, 15:19
Tessa, wat belachelijk zeg van de dokter, daar zijn ze toch voor? :roll: Gaat het verder goed met je? Heb je er nog last van?

Kim, dat witte spul heb ik ook heel vaak, maar ook geen ei (denk ik :? ) dus als jij erachter komt wat het is, dan hoor ik het graag ;)

Sylvia, ik denk bij jou ook een meisje!

Mila
12 April 2010, 15:22
mijn vriend zegt dat hij alleen maar meisje maakt, volgens hem heeft hij vrouwelijk zaad :lol:

Babii
Whahahaha ik heb ook geen ei ;). Weet dat zeker :). De ene keer kan ik er draden van trekken zoals vanochtend.

En nu is het vloeibaar :|.

Mirre

Jep, ben heldervoelend. Heb nu veel minder van die voorspellende dromen (zoals Kim) als vroeger, en heb mijzelf jaren terug automatisch op "geblokt" staan zodat ik een normaal leven kon leiden (vooral 's avonds) maar als ik er mee bezig ben gaat het schakelaartje voorzichtig vanzelf op "aan". Zoals gisteravond op de MSN met Kim. En als het schakelaartje op "aan" staat, kan ik beelden doorkrijgen of zielen die aanwezig zijn voelen (voel dan hoe ze er uit zien, hun emoties, wat hun bezighoud etc). Soms krijg ik echter ineens vanzelf een beeld zonder dat ik er mee bezig ben of over na denk, zoals net voor mijn vmk in 2008. Erg lastig, reed toen in mijn auto en zag niets meer behalve dat beeld voor me :o Gelukkig duurde het niet zo lang en reed ik op een lange rechte eenbaansweg, want anders... brrrr. Haha ben schijnbaar zelfs zo sterk dat ik Derek Ogilvie de stuipen op het lijf heb gejaagd tijdens een privé reeding :P

Het eerste wat in mij op kwam is een meisje ;) maar ga er nog wel eens eventjes voor zitten hoor, als je dat wilt!

Mila
12 April 2010, 15:24
Whahahaha ik heb ook geen ei ;). Weet dat zeker :). De ene keer kan ik er draden van trekken zoals vanochtend.

misschien is je lichaam zich aan het herstellen

Babii
12 April 2010, 15:25

misschien is je lichaam zich aan het herstellen

I hope so :oops:

Mrij
12 April 2010, 15:27

Heel vaag, maar wel heel herkenbaar.. toch raar, dus ben heel benieuwd wat het is!

Sylvia, haha nou dat zegt mijn mannetje nou juist over jongetjes, dat wij alleen maar jongetjes krijgen.
Een jongetje lijkt me geweldig! Maar als het zou kunnen heb ik ook wel graag een meisje erbij :oops: ;)

Mila
12 April 2010, 15:28
ik wil graag van allebei 1 ;)

Babii
12 April 2010, 15:28
Ik ga morgenochtend naar de gynaecoloog, heb vrij van me werk! Dus je hoort het morgen wel :).

Lunanoa
12 April 2010, 15:29
Kim:

Ik verlies altijd veel slijm. Nou wordt het bij de eisprong iets anders van textuur, maar verlies dus over het algemeen veel slijm.

Met de zwangerschap is het drama, lek ik door met slijm RANZIG.

Mijn moeder heeft ook altijd van die voorspellende dromen. Ze heeft twee keer gedroomd dat een dorpsgenoot zwanger was & feliciteerde ze met de zwangerschap. Waren ze helemaal niet zwanger, was een droom :lol:
3 maanden later waren ze beide zwanger :?

Mijn moeder droomde dus laatst dat ik beviel & er kwam een meisje uit. Ik riep: DAT KAN NIET TIS EEN JONGEN. Maar die kwam er nog achteraan :lol:
Maar hopen dat dit geen voorspellende droom was hahaha.

Tessa: Lekker kut :| Gelukkig kan je morgen toch terrecht, ik zou dat ook niet bij mezelf kunnen :|

Heb de hele middag geslapen :oops: Was zo moe.. Heeeeeeerlijk, val dan meteen als een blok in slaap :lol:

Mila
12 April 2010, 15:32
lunanoa, lekker dat je geslapen hebt.. ik wil nu ook slapen, maar mag je 1x keer raden wie er ligt te slapen op de bank: mijn vriend :mrgreen: en het bed ben ik aan het verschonen en even laten luchten nu, dus daar ga ik nu ook niet inliggen.. ik wacht wel tot mijn vriend wakker is en dan ga ik even op de bank liggen ;)

kim, goed zo! heb je gebeld?

Beebie25
12 April 2010, 15:32
Ja je mag er voor mij voor gaan zitten hoor ben wel benieuwd :D

Mirre
12 April 2010, 15:34

Haha doe mij ook gelijk dan maar ;) Of was het geen oproep tot bestelling? :? :lol:

Mila
12 April 2010, 15:36

Haha doe mij ook gelijk dan maar ;) Of was het geen oproep tot bestelling? :? :lol:
:lol:

Mrij
12 April 2010, 15:37
Sylvia, dat zou het mooiste zijn, maar als we dan toch onze wensen hier neergooien, doe mij er dan maar van allebei 2 ;)

Kim, wat goed dat je gebeld hebt, ben heel benieuwd!

Lun, haha dat is wat als je gefeliciteerd wordt en (nog) niet zwanger bent! Maar het kwam dus wel uit later..
Hoop voor je dat de droom van je mams over jou niet waar is, dat zou wat zijn zeg :shock:

Beebie25
whuhaha was het maar zo makkelijk he dames :D

Lunanoa
Ik hoop ook stiekem op 1 jongen en 1 meisje :lol:
Maar mijn moeder is er al haar hele leven van overtuigd dat ik een tweeling krijg, dus ben bang dat die tweede misschien ook meteen een derde wordt :?

Kunnen jullie niet even gezellig voorspellen wanneer ik ga bevallen?
Is wel makkelijk met de planning :lol:

Babii
12 April 2010, 15:38
@ Lunanoa, ik verlies nooit slijm :oops: . Althans niet sinds ik de prikpil heb gehad. Bleef kurkdroog zelfs als ik opgewonden was. Nu verlies ik giga veel slijm en doe mooi een inlegkruisje in.

Ik had al aangegeven wat ik dacht dat je ging bevallen ;).

@ Sylvia, ik had vanochtend al gebeld, maar moest eerst vrij vragen aan me werk. Aangezien ik normaal rond dat tijdstip notuleer.

Mirre
12 April 2010, 15:39
Whahaha weet niet of ik dat wel aan durf hoor, Lun ;) Is wel heul specifiek :D

Maareh... Misschien kun je dat ook wel bestellen? Moet je even aan Syl vragen bij wie zij er 1 van allebij heeft besteld ;) :lol:

Mrij
12 April 2010, 15:44
Lun, haha nou voorspellen kan altijd, maar of het uitkomt.. :roll:
Ben benieuwd of je moeder gelijk gaat krijgen! Maarja, dan zit jij met een probleem.. 1 kind teveel :shock:

Mila
12 April 2010, 15:46
luna, zou wat zijn :o

Babii
12 April 2010, 15:47
Whahahahahaa ik voorspelde op een ander forum 2 meiden die deze maand zwanger zouden worden. En wat denk je??? Posi getest. ben zoooo intens blij voor ze!!!

Allebei zwanger na ruim 2 jaar mmm!!! Kijk en dit zijn nu de leuke dingen om te melden haha :P.

Lunanoa
12 April 2010, 15:47
Mhoehahaha. Nou liever ééntje extra in dat geval, als dat wonder me mag overkomen mag ik in mijn handjes klappen natuurlijk :D
Maar een zwangerschap, daar is mijn lichaam niet echt voor gebouwd geloof ik, ben nu al een kneus met alle kwalen, met twee in mijn buik wordt dat helemaal erg :lol:
Maar ze zouden hardstikke welkom zijn! vind het altijd wel wonderbaarlijk, vooral als het één-eiïg is :D

Ja Kim, jij zei met 36 weken en een aantal dagen.
Ik hoop stiekem op de 37 weken, dus bij deze mijn bestelling :mrgreen:

Babii
12 April 2010, 15:48
36 weken en 3 dagen zei ik :). Wahahah, nou ik zal je bestelling even doorgeven :lol:

Hedwig88
12 April 2010, 15:56
Ik hoop ook op een meid en een jongen :D
Maar 2 meiden zou ook super tof zijn!
Hopelijk is er nog wel een 2e voor ons gegunt :D
Kim: goed dat je gebeld hebt.
lun: Een vriendin van mij heet ook 2ling en het is wel erg zwaar...

Lunanoa
12 April 2010, 16:03
hahaha ja volgens mij zou ik hárdstikke gek worden :P

Wat je zegt, ben allang blij dat ik misschien ooit een tweede mag krijgen.
Al is ons ventje al een supergroot wonder! Dan zou ik ook dankbaar zijn, maar ik gun ons ventje toch wel een broertje of zusje!

Als geld geen issue was, ik niet hoefde te werken & het allemaal zo zou lukken, wou ik het liefst 4 kids :D
Maar zo zit het het leven helaas niet inelkaar:P
Als ik nu al denk aan die studiekosten voor later wordt ik al gek. Willen ze studiefinanciering ook nog gaan afschaffen. :?

Mila
12 April 2010, 16:29
ach de regering is niet wijs!! eerst lopen ze te roepen dat er in nederland meer kinderen geboren moeten worden en dat ze het voor eventuele aanstaande ouders aantrekkelijker willen maken om meer kinderen te krijgen en nu willen ze de studiefinancering afschaffen, de hypotheekrentheaftrek afschaffen en ook nog de eigen bijdrage van je ziekenfonds ophogen na 700 honderd euro :shock: ze zijn niet helemaal lekker daar geloof ik.. en ohja, je loon blijft natuurlijk hetzelfde he!

Babii
12 April 2010, 16:34
Ik zei het toch! Ovu test hartstikke negatief. Moet wel zeggen dat ik een uur geleden gepiest heb :oops: En best veel gedronken...

Maar negatief is negatief :(.

Weet je waar die zooi overigens op lijkt. Op sperma. Het lijkt net alsof er sperma uit me loopt, even ter vergelijking. Maar het is niet van het klussen hoor ;). Dat hebben wel al even niet gedaan.

Mrij
12 April 2010, 16:54
Kim, hmm geen ei dus, ben echt heel benieuwd wat het dan wel is!

Lunanoa, ik zou ook heel graag 4 kids willen! Maar net wat je zegt, het moet natuurlijk allemaal wel lukken qua geld enzo.. maar als dat bij ons straks geen probleem is, dan hoop ik echt dat we er 4 mogen krijgen, heerlijk zo´n groot gezin!

Mila
12 April 2010, 16:56
appart kim dat hij negatief is :roll:

Babii
12 April 2010, 16:58
Kim, hmm geen ei dus, ben echt heel benieuwd wat het dan wel is!

Lunanoa, ik zou ook heel graag 4 kids willen! Maar net wat je zegt, het moet natuurlijk allemaal wel lukken qua geld enzo.. maar als dat bij ons straks geen probleem is, dan hoop ik echt dat we er 4 mogen krijgen, heerlijk zo´n groot gezin!

Daar had ik geen ovu test voor nodig hoor ;). Zou een beetje raar zijn als die er nu zit terwijl er op de echo niks te zien was. En zou heel vreemd zijn als het lichaam ineens ging werken.

Nee hoor, had niet andres verwacht.

Babii
12 April 2010, 16:58
appart kim dat hij negatief is :roll:

Nee hoor, meer dan logisch, wnat zoals eerder bewezen. M'n lichaam werkt niet zonder medicatie :(.

Babii
12 April 2010, 17:02
O ja, daarbij! Ik wil een nieuw lichaam :evil:

Babii
12 April 2010, 17:08
Syl, hoe dik was jouw slijmvlies meis rond je ei???

Tessa23
12 April 2010, 17:23
Kim , shit dat ie negatief was...

Mrij , gaat wel goed hoor , kan aardig voorruit komen met die gips voet , haha t ziet er maf uit en loop wat schuin maar hoef tenmiste niet stil te zitten.. morgen ff langs de HA verband laten verschonen.. zal gelijk zeggen dat ik het niet normaal vind dat ze zo zeuren over deze afspraak!

Lunanoa
12 April 2010, 17:29
Ik heb dat ook nu Kim, maar bij mij valt het wel te verklaren :P

Misschien heeft het te maken met de groei van je slijmvlies?

Ja ze zijn hardstikke gek Sylia. Eerst maakte ik me om zulke dingen absoluut niet druk, het moet eerst maar eens écht doorgaan. Maar nu met een kleine op komst voel ik me opeens helemaal verantwoordelijk enzo :lol:

Ik wil naast de kids later nog een leuk huisje kunnen kopen, op vakantie kunnen etc.
Vier kids zou best lukken financiëel, maar wil zelf ook nog wel wat blijven genieten van extra dingen :oops:

Babii
12 April 2010, 17:32
Dat zou een goede zijn Lun! Want als die gaat groeien dan betekend het dat me lichaam hersteld. We zien morgen wel of ie dikker is als 1 of 3 mm haha

Mila
12 April 2010, 17:36

10 mm, maar ook dat was pas voor de tweede keer.. de eerste keer met clomid had ik zo;n mooie slijmvlies en afgelopen keer en de keren er tussendoor had ik hem rond de 6 a7 mm.
beide keren dat hij rond de 10 mm was werd ik zwanger :?

Just.me.2009
12 April 2010, 17:36
Dat zou een goede zijn Lun! Want als die gaat groeien dan betekend het dat me lichaam hersteld. We zien morgen wel of ie dikker is als 1 of 3 mm haha
Ik hoop het voor je Kim
ik heb je een pb gestuurd met de vraag of je voor mij kan pendelen
je bent een schat
en ik hoop en bid dat God jou lichaam weer laat werken
knuff

Babii
12 April 2010, 17:38

10 mm, maar ook dat was pas voor de tweede keer.. de eerste keer met clomid had ik zo;n mooie slijmvlies en afgelopen keer en de keren er tussendoor had ik hem rond de 6 a7 mm.
beide keren dat hij rond de 10 mm was werd ik zwanger :?

Wauw! Dat is super joh!!!! Wou dat ik dat had :|. Maar 10 mm is ook super voor een innesteling 7 mm is minimaal, dus denk dat het daardoor komt :D.

@ Just me, ik ben ontzettend druk en ben niet leeg in me hoofd. En heb er ook geen tijd voor. Kan wel gaan pendelen, maar dan is de uitslag niet goed. Ik moet daar echt leeg voor zijn en helaas ben ik dat nu niet :(. Sorry!

Just.me.2009
12 April 2010, 17:39
Wil iemand voor me pendelen?
Kim heeft geen tijd
:roll:

Wie oh wie
ben nu ook allang bezig en lijkt me leuk als iemand dat wil doen

Babii
12 April 2010, 17:40
Kim is druk ja, maar dat heb jij niet meegekregen :).

Just.me.2009
12 April 2010, 17:41
Schat
dat is niet erg hoor
als het niet gaat accepteer ik dat
logish je hoofd zit niet leeg
maar is dat geen goed teken als je slijmverlies hebt ?
Je Zegt zelf dat je dat nooit hebt !

I Hope so

Mila
12 April 2010, 17:42
just me het staat er een beetje raar: " kim heeft geen tijd :roll: "!!

Just.me.2009
12 April 2010, 17:48
Kim is druk ja, maar dat heb jij niet meegekregen :).
Oh wrm denkt iedereen dat dit dom bedoelt is?
Het moest dit icoontje zijn:( maar ik zit op de iPhone dis had verkeerd gedrukt
dit pOkkeding werkt maar voor de helft
haha

Ik lees altijd mee over jou ik denk niet alleen an mezelff
hoor meid zelf als ik niks schrijf lees ik mee
je bent aant verhuizen
je hebt slijmverlies had /hebt
je had ruzie met je mannetje
je ovu was neg
meer weet k niet
ik typ niet vaak
maar lees alles omdat ik het spannend vind en toch altijd hoop dat je lichaam gaat werken
ik ben ook 2 jaar bezig maar dat valt niet te vergelijken metjou!
Ik leef gewoon ontzettend mee

knuff

Tessa23
12 April 2010, 17:50
Pff Luna de poes ging er net vandoor , en ik kan niet er achter aan vangen.. maar mevrouw stond na 5 min al weer aan de deur haha

Just.me.2009
12 April 2010, 17:53
Pff Luna de poes ging er net vandoor , en ik kan niet er achter aan vangen.. maar mevrouw stond na 5 min al weer aan de deur haha
Heej tes
hoe gaat het met je voet?
Lastig hè als je niet kan rennen
gelukkig heeft zei de poes terug gebracht
oehh bijna nod
hopelijk is het raak
heb je bollie nog gesproken ?

Knuff

Babii
12 April 2010, 18:26
Geeft ook niks Just me, maar doordat je het verkeerde icoontje aanvinkte dacht ik dat het sarcastisch was. Kijk dat ik hier meetype betekend niet dat ik niks te doen heb.

Werk 40 uur per week plus vaak 20 uur overwerk. En ben inderdaad super druk met verhuizen en me hoofd zit vol van ellende momenteel en vooral van verdriet.

Dan kan ik wel gaan pendelen voor iemand, maar dan geef ik wellicht de verkeerde uitslag. Dan heb ik liever dat ik geheel leeg ben en tot rust ben gekomen snappie :).

En dat slijmverlies, ik weet het niet meid. Was normaal echt kurkdroog na de prikpil, maar momenteel niet. Ik hoop dat dit het teken is dat het bezig is zich te herstellen, maar vrees van niet (me gevoel is er niet zo goed bij).

En dat slijm moet toch ergens vandaan komen :? ??

@ Sylvia, hoe voel jij je??? Pben mag ook hoor ;).

Tessa23
12 April 2010, 18:28
Justme , nee niet gesproken.. Mijn nod is bijna ja maar heb al steeds kramp dus geen goed gevoel!!

Mrij
12 April 2010, 18:28
Tessa, gelukkig kun je nog wel wat doen met je gipsvoetje, de hele dag op de stoel zitten lijkt me ook niks :shock:

Lunanoa, tuurlijk wil ik ook nog wel wat kunnen doen als we kinderen hebben. Ik kom zelf uit een gezin van 5 kinderen, m'n ouders hadden niet enorm veel geld, maar we zijn wel ieder jaar op vakantie geweest, heb studies kunnen doen.. maar verder geen overbodige luxe, dus als me dat op die manier mag lukken, dan zou ik heeeeeeel gelukkig zijn ;)

Tessa23
12 April 2010, 18:31
Ik ben zoooo lomp he , liet vandaag al de fles bak boter op mn voet (hechting) vallen AUWW haha..

Ik heb echt een hekel aan de maandag en dinsdag , waarom geeeen idee..

Babii
12 April 2010, 18:32
Whahah Tessa, ik zie jou al gaan op die krukken achter je kat aan :lol: Sorry, krijg er rare beelden bij. Het is totaal niet grappig, sorry!!!! :oops:

snippie
12 April 2010, 18:34
poeh zge dames!!
jullie schrijven wel heel veel!!!
kan iemand me bij praten want heb geen zin om alles bij te lezen.

het enigste wat ik las was over mannen die smeerkezen zijn hihi!
nou de mijne niet hoor.
wij zijn elke dag aan het ruimen.kunnen alle bij niet tegen rommel of viezigheid.

KNUF

Mila
12 April 2010, 18:34
kim, ben nu al 2 dagen weer iets zekerder, gelukkig!!
heb soms nog steeds momenten hoor dat ik even onzeker word, helemaal als ik dan verhalen lees dat mensen 2x een miskraam hebben gehad dan denk ik zul je zien, dan heb ik dat ook straks.. :(
maar daar moet ik maar niet te lang over nadenken, ik hou me gewoon vast aan wat jij hebt gezegt :D
ik heb besloten om niet eerder voor een echo te gaan, want dan zit ik echt in de twijfel zone en dat wil ik echt niet..
ik voel me iig wel anders dan de vorige keer toen ik zwanger ben, al is het alleen die vermoeidheid en ik heb vollere borsten dat had ik de vorige keer ook niet.. verder voel ik me eigenlijk wel goed

Tessa23
12 April 2010, 18:35
Haha ik vind het wel grappig Kim :P ik zal met de krukken en al in het gras liggen hier.. hahaha

Steef
12 April 2010, 18:38
Ik ben zoooo lomp he , liet vandaag al de fles bak boter op mn voet (hechting) vallen AUWW haha..

Ik heb echt een hekel aan de maandag en dinsdag , waarom geeeen idee..

Zal je zien dat precies nu ook echt van alles op die ene voet valt haha.

Just.me.2009
12 April 2010, 18:40
Hmm
Kim sorry was echt verkeerd
en syl ik snap dat je zo reageerde

ik snap dat meid
ik hoor wel als je een keer kan en niet zoveel aan je hoofd hebt!

Ik ga echt Niet stom reageren en dan de kutel trug trekken
het was puur een fout :oops:
ik hoop dat het een teken is hoor

tess stom bollie zit er niet meer op
Miss wil ze ff pauzen
nja tess je weer nooit
ik heb de hele week ongi gevoel maar er komt niks
zAl wel niks zijn
hoop bij jou wel

shit van je voet sterkte

Knuff

Tessa23
12 April 2010, 18:43
Haha Steef is altijd zo he , als je ergens wat hebt gebeurd er altijd wat mee.. :D

Thnx justme!

becky88
12 April 2010, 19:04
poehh wat is hier veel gekletst :shock:
ga niet alle paginas bijlezen :oops:
kan iemand me bijpraten??

Hedwig88
12 April 2010, 19:10
Ja we kletsen de laatste tijd wel weer lekker veel!
Wat pas dacht ik echt van : poeh wat weinig berichten!
En nu is het weer niet bij te houden haha :P

Steef
12 April 2010, 19:12
Ja we kletsen de laatste tijd wel weer lekker veel!
Wat pas dacht ik echt van : poeh wat weinig berichten!
En nu is het weer niet bij te houden haha :P

Ja heerlijk he die drukte!

Mirre
12 April 2010, 19:13
Lun, ja dat is wel wat ja :? het afschaffen van de studiefinanciering. Moeten alle studenten de hele studie bij elkaar lenen. Nee, daar schiet je mee op in een kenniseconomie :evil: en dan de rest van de bezuinigingen :shock: ga dit keer wel heel goed alle partijprogramma's doorlezen voordat ik de keuze maak op wie ik stem. In ieder geval niet op een partij die niet lief is voor (jonge) gezinnetjes 8-)

Nou Kim, ben benieuwd wat de gyn er morgen van zegt! Hopelijk is er een dikker slijmvlies te zien *duim duim*

Tessa agossie!! Zie het al voor me, poes er van door, jij hinkend er achter aan... Gelukkig stond ze weer snel voor de deur meis!! Ik maak me altijd zo zorgen als ze er bij de voordeur uit schieten, achter met hoge schutting prima, maar voor met al die auto's... brrr. En dan ook nog de fles boter op je hechting... Auw!! Ze zeiden altijd bij motorrijles en slipcursus: als je ergens naar kijkt (zoals kuil of boom) dan ga je er juist naar toe! Dus misschien omdat je nu extra voorzichtig wil zijn met je voet, dat het juist ongeluk aantrekt ;)

Tessa23
12 April 2010, 19:15
Haha Jessy dat is ook zo , net zo als je verbrand bent in zomer en mensen in 1x op je rug kloppen of schouder tikken..gebeurd me ook vaak haha..

En poezen hier mogen liever niet naar buiten , buurt is met auto's super druk ,te hard gereden hier , vind ik echt eng , en die andere word gek als luna weg is.. dan mist ze haar haha..

Mrij
12 April 2010, 19:16

Beckyyyyyyyyyyy :D

Mrij
12 April 2010, 19:17

becky88
12 April 2010, 19:17

Mrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :D :lol: :D

Steef
12 April 2010, 19:18
Ik heb ook 2 katten die mogen alleen in de tuin, 1tje die klimt dus die zit aan een lijntje en moet ik constant in de gaten houden en die ander klimt niet dus die kan los in de tuin. Bij de voordeur hebben wij nog een halletje dus dat scheelt wel.

Weten jullie wie er op dit forum bereid zijn om te pendelen??

Mrij
12 April 2010, 19:18
Oeps, 1 x was genoeg geweest :oops:
Volgens mij heb je niets bijzonders gemist.... weet het zo niet eens meer :roll:

Owwwwwwwwwwwwwwwh nee niet weer over katten he meiden ;) :lol:

becky88
12 April 2010, 19:21
mrij de kattenliefhebster :lol:

Mirre
12 April 2010, 19:22
Haha wij hebben er vier dus genoeg te vertellen ;)

Een van zijn katten (zijn 2 broertjes) als je gaat miauwen als een kat wordt ie er geil van en wil die op de rug van zijn broertje klimmen hahahah :lol: dat broertje is daar vervolgens zo beledigd en boos om dat ie met hem gaat matten hahahah

Net weer, had een videotje op msn op met een miauwende kat, ging ie helemaal uit z'n bol hahaha

Mrij
12 April 2010, 19:23
mrij de kattenliefhebster :lol:

Ohh echt wel! Laten we er daarom maar niet over beginnen, want je weet.. waar het hart vol van zit he.... ;)

Hoe ist met jou meissie?

Mila
12 April 2010, 19:23
Owwwwwwwwwwwwwwwh nee niet weer over katten he meiden ;) :lol: [/color]

hahahahahaha :D

becky88
12 April 2010, 19:24
ja goed he :D
morgen weer een FM maar denk niet dat er veel is veranderd :?

en met jou meis?

sylvia hoe is het met jou?

Mrij
12 April 2010, 19:26
Oh spannend! Hoe laat moet je? Hoop zo voor je dat er toch wat zit!

Met mij gaat 't goed hoor! :D

Syl, hahah ik zie de bui alweer hangen dat er straks weer 10 pagina's over katten gaan ;)

becky88
12 April 2010, 19:27
13:20 ze hebben me er tussen gepropt, moest eigenlijk vandaag maar vriendlief had de auto nodig :?

Mrij
12 April 2010, 19:31
Hmm die Dannyboy gooit ook altijd roet in 't eten he ;)

becky88
12 April 2010, 19:37
pffff ja echt wel :roll:
vond het ook niet erg want moest dan in totaal 1,5 uur rijden om vervolgens daar maar 5 min binnen te zijn

Tessa23
12 April 2010, 19:39
Haha Jessy grappige kat :D

Becky succes morgen hopen dat er meer zit..!!

Ik heb vreet kick , naderende ongi denk ik.. :evil:

Mrij
12 April 2010, 19:40
Ohh dat scheelt dan weer! Dat zou ook een beetje onnozel zijn he! :?

Mila
12 April 2010, 19:40
kim, ben nu al 2 dagen weer iets zekerder, gelukkig!!
heb soms nog steeds momenten hoor dat ik even onzeker word, helemaal als ik dan verhalen lees dat mensen 2x een miskraam hebben gehad dan denk ik zul je zien, dan heb ik dat ook straks.. :(
maar daar moet ik maar niet te lang over nadenken, ik hou me gewoon vast aan wat jij hebt gezegt :D
ik heb besloten om niet eerder voor een echo te gaan, want dan zit ik echt in de twijfel zone en dat wil ik echt niet..
ik voel me iig wel anders dan de vorige keer toen ik zwanger ben, al is het alleen die vermoeidheid en ik heb vollere borsten dat had ik de vorige keer ook niet.. verder voel ik me eigenlijk wel goed

becky, zo gaat het met mij ;)

morgen spannend meid!! ik hoop dat er wel wat zit!

becky88
12 April 2010, 19:43
sylvia fijn dat je je wat zekerder voelt meid.
het komt ook zeker goed met dit wondertje of deze wondertjes ;)

becky88
12 April 2010, 19:43
denk trouwens niet dat er morgen iets zit :?

Mrij
12 April 2010, 19:56
Ga voor je duimen Becky! Het mag jullie nu ook wel een keer meezitten!!

Jeetje Becky, jij bent er en iedereen is weg :shock:

becky88
12 April 2010, 19:59
nou zeg mrij wind er maar geen doekjes om he :cry:

toen ik kwam werd er nog een beetje gereageerd totdat jij kwam :evil:

Mrij
12 April 2010, 20:01
Zo jij durft :shock:

Nou zullen we de waarheid eens even boven tafel helpen, ik zwerf hier al de hele dag rond.. het forum was overbezet omdat ik er weer was, ze stonden in de rij om met mij te mogen praten.. en jij komt even online en waar is iedereen??? Zeg jij het maar..

Heel vreemd :? :roll:

becky88
12 April 2010, 20:02
nou meid gooi het eruit :lol: :lol:
laat je niet door mij tegenhouden.
kom maar op ik ben er klaar voor :lol:

Mrij
12 April 2010, 20:05
Nee, nu hoeft het niet meer! Ik zal je op msn wel eens even aanpakken!

Zo nu hebben we wel weer genoeg geluld hier volgens mij ;) Serieus, waar is iedereen? :roll:

becky88
12 April 2010, 20:06
dan laat je het toch :P :P :P

Babii
12 April 2010, 20:09
OOOOO NEEE HEEEEE :lol: :lol: Becky en Mrij terroriseren de hele boel weer :mrgreen: :geek:

becky88
12 April 2010, 20:10
whahha kim kom je mee terroriseren :P

Babii
12 April 2010, 20:10

Zo nu hebben we wel weer genoeg geluld hier volgens mij ;) Serieus, waar is iedereen? :roll:

Ik was vol verwondering me vele afscheiding aan het bekijken. Zoals eerder gezegd. WTF kan ik draadjes trekken ermee???? Ben zo ontiegelijk nat en nee ben niet opgewonden.

Maar deze onzekerheid is niks en vindt het ook erg vies :oops: Kijk als ik morgen nu goed nieuws hoor (wat ik zeker weet van niet) dan hoor je mij niet meer zeuren ;).

becky88
12 April 2010, 20:12
kim is dat slijm zo fascinerend dan?? :lol:
whaha nee sorry grapje

heb je morgen een fm dan???

Mrij
12 April 2010, 20:12
Haha Kim, zo heeeeel af en toe mag dat toch, zo vaak zijn we er nou ook weer niet ;)
Ik dacht, laten we maar snel de boel terroriseren, voordat het forum weer voor een avond een kattenforum wordt ;)

En kijk ons..........het is gelukt! :lol:

Babii
12 April 2010, 20:13

http://i40.tinypic.com/6oke3n.png

Babii
12 April 2010, 20:13
kim is dat slijm zo fascinerend dan?? :lol:
whaha nee sorry grapje

heb je morgen een fm dan???

Ja, heb weer zo een ontiegelijke buikpijn zonder medicatie. Dus de gyn zei kom maar even langs, dan kijken we wat er zich afspeelt van binnen.... Hoop op een eitje natuurlijk, maar weet bijna zeker dat die er niet zit :(.

becky88
12 April 2010, 20:14
wow :shock:
groter kon die lach niet he :P

Mrij
12 April 2010, 20:14

Ik was vol verwondering me vele afscheiding aan het bekijken. Zoals eerder gezegd. WTF kan ik draadjes trekken ermee???? Ben zo ontiegelijk nat en nee ben niet opgewonden.

Maar deze onzekerheid is niks en vindt het ook erg vies :oops: Kijk als ik morgen nu goed nieuws hoor (wat ik zeker weet van niet) dan hoor je mij niet meer zeuren ;).

Oké jij had een goede reden om niet hier te zijn, dat zien we dan maar weer door de vingers ;)
Nee, zonder gekheid, snap dat het wel onzeker is! En nogmaals, ik ben heel benieuwd wat het is, want ik heb er ook last van!

Mirre
12 April 2010, 20:15
whahaha wel een beetje lief doen voor elkaar hé meiden? ;) Kan ik geeneens even een kwartiertje tv kijken zonder dat jullie de boel hier bestieren o o ow... :lol:

Mrij
12 April 2010, 20:15

OMG :shock: :shock:

Mrij
12 April 2010, 20:16
Jessy, nee als we eenmaal op gang zijn, zijn we niet meer te stoppen he ;)
Normaal riep Stormpje ons tot de orde.. maar die is er niet meer :cry:

becky88
12 April 2010, 20:17
jessy, zo gaat het meestal als mrij en ik tegelijkertijd op het forum zijn haha
hebben allebei een schroefje (of 100) loszitten in de bovenkamer :?

Steef
Er zou eigenlijk een soort chatroom achtig iets gemaakt moeten worden he haha.
Gezellig hoor!!

Babii
wow :shock:
groter kon die lach niet he :P

http://i41.tinypic.com/1jt1dg.gif

http://i44.tinypic.com/24pkpdi.jpg

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

becky88
ga je lekker kim?? :lol:

Babii
12 April 2010, 20:18

Oké jij had een goede reden om niet hier te zijn, dat zien we dan maar weer door de vingers ;)
Nee, zonder gekheid, snap dat het wel onzeker is! En nogmaals, ik ben heel benieuwd wat het is, want ik heb er ook last van!

Het plakte op me vingers (jakkes)....

Zal het morgen specifiek navragen, maar mijn dokter Kuit zal zeggen: GEWOON NEUKEN whahahahahahah ja sorry zo praat hij :P.

Babii
12 April 2010, 20:19
ga je lekker kim?? :lol:

Whahahhaahahha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Babii
12 April 2010, 20:19

OMG :shock: :shock:

Mooie witte tanden he (ben er trots op) :lol: :lol:

Mrij
12 April 2010, 20:20
Steef, dat zou wel een goed idee zijn ja! ;)

Becky, 100? Ik 1, jij 99 neem ik aan

Kim, nou dan weet je wat moet he morgen :lol:

Babii
12 April 2010, 20:21
Ahhhhhhhh nu doet me onderrug ook autsj.... Oké, Kim is weer vervelend genoeg geweest voor vandaag..... :?

becky88
12 April 2010, 20:22
pfff mrij t is goed met jou he
nou niet doen net of je ze allemaal zo goed op een rijtje hebt en of er niks rammelt in je bovenkamer als je je hoofd beweegt
want zeg nou eerlijk t maakt net zoveel geluid als de fanfare :lol:

Mrij
12 April 2010, 20:29
Kim, vervelend dat je daar ook al zo'n pijn hebt!

Becky, ik zit te denken over een passend antwoord, maar ik kan niks verzinnen, die fanfare leidt me zo af :roll: :? ;)

becky88
12 April 2010, 20:30
tsjah daar kan ik ook niks aan doen mrij 8-)

Babii
12 April 2010, 20:30
Meisjes,

Ik ga even Bones kijken :lol: Wel lief doen he ;)

Lunanoa
12 April 2010, 20:48
Flink bij moeten lezen :?

Het enige wat ik heb kunnen onthouden is de hitsige-homo kat van Jessy & dat Kim de hele dag in haar slijm zit om te roeren :lol:

Guppie20
12 April 2010, 20:50
Even een ego bericht:

All,

Sorry voor me ego bericht. Maar ik verlies alleen maar natte melkachtige afscheiding. En niet z'n klein beetje ook.... Het stinkt niet, is gewoon ruikloos. Had het vorige week ook, maar nu echt veel :?

Wat is dit nu weer??

Heej babii :mrgreen:
Ja ik heb daar ook last van :shock: wit dik slijm propjes lijkt het op en ik denk zelf dat het met eisprong temaken heeft want ik heb over 2 dagen de mijne :lol:

Groetjes Gup

Mrij
12 April 2010, 20:54

Het enige wat ik heb kunnen onthouden is de hitsige-homo kat van Jessy & dat Kim de hele dag in haar slijm zit om te roeren :lol:

Hahahahahah "in haar slijm zit te roeren" hahahaha :lol:

Lunanoa
12 April 2010, 21:05
Ja sorry, ik krijg altijd beelden :oops: :lol:

Ik ben op pufcursus geweest trouwens & het leuke was, er was nog iemand van mijn leeftijd. Wonderbaarlijk.

Mrij
12 April 2010, 21:09
Hahaha nou als je het niet erg vindt wil ik die beelden liever niet voor me zien :P

Ojaa, je ging naar pufcurcus, wat leuk dat er nog iemand van jouw leeftijd was!
Wat moest je doen? Moest je annetje ook mee?

Babii
12 April 2010, 21:12
Even een ego bericht:

All,

Wat is dit nu weer??

Heej babii :mrgreen:
Ja ik heb daar ook last van :shock: wit dik slijm propjes lijkt het op en ik denk zelf dat het met eisprong temaken heeft want ik heb over 2 dagen de mijne :lol:

Groetjes Gup

Ik heb geen slijmpropjes haha. En heb ook geen eisprong van mezelf, dus dat is het helaas niet ;).

Babii
12 April 2010, 21:12

Whaahahahhaahaha don't make me laugh Luna :P. Me buik doet al z'n zeer haha.

Lunanoa
12 April 2010, 21:13
Nee er is één avond voor de partner. Gelukkig maar één want vaker krijg ik 'm echt niet mee :lol:

We gingen eerst voorstellen, vertellen over thuisbevallen of ziekenhuis, borstvoeding of flesvoeding. etc. etc. etc.

Daarna ging ze dingen uitleggen over de bekken e.d. & andere lichamelijke ongemakken....

Ontspanningsoefeningen gedaan.

Bekkenbodemgedoe....

Was wel leuk :D

Babii
12 April 2010, 21:13
Ja sorry, ik krijg altijd beelden :oops: :lol:

Ik ben op pufcursus geweest trouwens & het leuke was, er was nog iemand van mijn leeftijd. Wonderbaarlijk.

O wat leuk meissie! En hoe was het???

Oeps te snel met antwoorden! Super dat het zo leuk was :D :D!!!

All,

nou mijn ovu test is ineens giga licht en ik heb afgelopen dagen (rond cd13 en cd15) veel donkerere testen gehad. Teststreep was bijna zo donker als de controlestreep. Maar dus niet positief :(.

Had ook niet anders verwacht, maar vraag me af waar dat dan vandaan kwam. Nou ga nog even roeren in me slijm :P. Whhahaahhahaah :lol: Sorry, ben niet grappig vandaag!

Mrij
12 April 2010, 21:17
Klinkt leuk!! Lijkt me wel gezellig met andere zwangeren!
Haha gelukkig maar dan dat je mannetje maar 1 keer mee hoeft, ik zou de mijne ook vast niet vaker mee krijgen!

Lunanoa
12 April 2010, 21:26
Ja is leuk. Dan mág je even kwalen & je kunt even alles kwijt, want iedereen begrijpt je :P

Have fun Kim. Iedereen zo zijn hobby hé. :lol:
We horen morgen wel hoe het was he!

Ik zal zo richting bed.
Latie latie

Babii
12 April 2010, 21:28
Whahahah, nou ik ga zometeen lekker douchen, dus geen geloer meer in me broekje :lol:

Moet er om 09.40 uur zijn, ik laat het uiteraard weten, maar verheug jullie maar niet op goed nieuws.

Slaap lekker lieverd!!!

Mila
12 April 2010, 21:35
kim ik heb een vraag dus pb je even!

Babii
12 April 2010, 21:39
kim ik heb een vraag dus pb je even!

Heb al terug gemaild :).

Mila
12 April 2010, 21:42
ik heb het gelezen dank je wel! ;)

succes morgen!!

becky, jij ook morgen!

Babii
12 April 2010, 21:43
Graag gedaan meis!!!

Tessa23
12 April 2010, 22:41
Haha die uitspraken Lunanoa!

Ik was ff bij buurjongen samen met Theo , en zijn pa kwam later met patatjes aan , lekkerr!!

Succes Kim en Becky morgen!!

Ik mag 11.10 naar de HA en ga ik gelijk ff vragen wat het probleem nou is om me verband te verwisselen.. haha.

Slaapze meiden..!

Ram1988
13 April 2010, 05:24
goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:

Ik ga weer aan het werk!
Iedereen een fijne dag, en mekaar niet zo zitten pesten he ;)

snippie
13 April 2010, 07:27
werkse Esther:)!

kim en becky succes vandaag meiden!

knuf

13 April 2010, 08:00
Gooeeeeeiemorgen!!
Heerlijk zoveel gekletst :mrgreen:
De kattenpagina´s heb ik maar even overgeslagen, niet aan mij besteed :? :lol:
Ik ben helemaal up to date van kim dr 'slijm'. Hoe is ht nu kim? Al minder?

Becky, succes vandaag!

Lun, leuk die pufcursus!
ik wil dat straks ook allemaal gaan doen, van de ene kant zie ik het dan ook wel weer als een soort van voordeel dat ik alweer bijna een jaartje ouder ben.

Hier, ik moest eigenlijk naar school maar werd vanmorgen wakker met zoon erg krampen in mn darmen. Ik ben gewooooooooooooooooooooon blijven liggen :o ;)

13 April 2010, 08:09
en onze lun is 30 weken .. joehoeeee :mrgreen:

snippie
13 April 2010, 08:18
oja hihi lun leuk dat je puff cursus leuk was:)!

ik wil op zwemmen en ook puffcursus:)
en aan het eind van em straat word zw yoga geven dus wie weet ga ik dat ook doen:)

essie nou meid lekker er van nemen dan:)

Lunanoa
13 April 2010, 08:54
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 30 weken vandaag :D Wonderbaarlijk!

Zwangerschapszwemmen doe ik niet meer, vond het zo saai worden :oops:
Vind eerlijk gezegd alleen de cursus wel genoeg, heb echt geen zin meer in meer dingen. Wordt echt lui van die zwangerschap :lol:

Ben benieuwd naar het nieuws van Kim & Becky. Mijn duimen draaien in ieder geval ;)

Beebie25
13 April 2010, 08:56
Gefeliciteerd Luna met je 30 weken meid :D :D

Ik wil ook op pufcursus haha lijkt me zooo leuk, ik ga het samen met mn vriendinnetje doen, die is nu 13 weken zwanger :D

snippie
13 April 2010, 08:56
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 30 weken vandaag :D Wonderbaarlijk!

Zwangerschapszwemmen doe ik niet meer, vond het zo saai worden :oops:
Vind eerlijk gezegd alleen de cursus wel genoeg, heb echt geen zin meer in meer dingen. Wordt echt lui van die zwangerschap :lol:

Ben benieuwd naar het nieuws van Kim & Becky. Mijn duimen draaien in ieder geval ;)

ach ik ga het allemaal wel zien hihi!

jah ben ook benieuwd!
knuf

Lunanoa
13 April 2010, 08:57
Oh das wel héél erg leuk! Ben je niet zo alleen in een nieuwe groep!

Beebie25
13 April 2010, 08:57
Nee daarom haha.... ;)

snippie
13 April 2010, 09:03
leuk hoor:D!!jazzy:)!
nou dames ik ga even een wasje weg strijken:)!
en tegelijjk koffietijd kijken! jahjah ouwe muts he en dat begint nu al terwijl ik nog 25 moet worden hihi!
vind het wel een leuk progamma:)

Mila
13 April 2010, 09:03
lunanoa, 30 weken al weer jij vliegt! ;)

ik wil straks samen met mijn vriend op pufcursus, volgens mij het dat: samen bevallen.. ik vind het ook belangrijk dat hij daarin voorbereid word..

MissMini
13 April 2010, 09:07
Goeiemorgeeee!

Kim, spannend hoor, hoop op goed nieuws van jou al ga je er zelf niet vanuit.

Ik ben zelf nooit op pufcursus geweest en geen spijt van gehad ook, zoonlief is er toch uit gekomen hahaha. Had door die enorme weeenstorm even last van hyper ademhalen, maar verpleegkundige deed 1x voor hoe ik de weeen weg kon puffen (kort kort lang, dus puf puf puffffffff hahha) en daar na ging het meteen prima.
Ben niet zo'n volhouder in cursussen enzo.. Ben het dan meestal na 1 of 2 x al zat!

becky88
13 April 2010, 09:10
lunanoa 30 weken al!!!
jeeeej je kunt al bijna af gaan tellen ;)

hier hebben ze vanmorgen afgebeld :evil:
degene die de FM zou doen heeft zich ziekgemeld en kan morgen pas terecht :?

snippie
13 April 2010, 09:10
lunanoa, 30 weken al weer jij vliegt! ;)

ik wil straks samen met mijn vriend op pufcursus, volgens mij het dat: samen bevallen.. ik vind het ook belangrijk dat hij daarin voorbereid word..

daar heb je gelijk in.
gelukkig weet hij heel veel door zijn zus.
bij de eertse van zijn zus was me man aanwezig toen de weeen begonnen haar man was werken!en me man was toevallig
op bezoek daar.dus dat scheeld weer:)!

ga jij trouwens in ziekenhuis of thuis?
maar moet er echt vandoor hihi

becky wta is dat nou weer!is er maar 1 iemand die fm doet! wat stom zeg!

13 April 2010, 09:12
hè becky balen!

hihi met een pufcursus hoeft ik denk ik niet aan te komen hoor.. dat gaattie niet doen :lol:

becky88
13 April 2010, 09:13
er was verder maar 1 gyn. aanwezig en die zat tot vanavond 8 uur helemaal volgepland :?
vind het ook maar erg raar

Mrij
13 April 2010, 09:13
Lun, gefeliciteerd met je 30 weken!! Wat gaat het snel!!!

Becky, jeetje wat belachelijk zeg! Wéér een dag wachten :|

13 April 2010, 09:17
Becky, ik zou denk ik gewoon eisen dat je dan daar maar tussen wordt gezet.
Als het om 5 min gaat.

Je hebt vandaag speciaal vrij gepakt, de auto van de buren geleend etc etc! :lol:

13 April 2010, 09:17
Onze tandarts belt ook altijd zo makkelijk af, heb ik me dr helemaal toe gezet.
Als ik dan even 'doordruk' kan dr ineens altijd een gaatje gevonden worden!! :?

Mila
13 April 2010, 09:18
becky, appart zeg!!

snippie, daar ben ik nog niet uit.. gelukkig heb ik nog even :lol: aan de ene kant zeg ik lekker in mijn eigen omgeving thuis, maar aangezien onze huizen best gehorig zijn, ben ik bang dat de buurvrouw dan de hele bevalling kan volgen
:? en ik denk door alle medische spullen in het ziekenhuis dat ik me daar veiliger zou voelen.. alleen wil ik dan wel in het ziekenhuis waar ik nu ook ben en dat is een half uur rijden en als ik pas met 7 cm naar het ziekenhuis mag, dan weet ik niet of ik dat dan nog wel wil.. dus moet er nog echt goed over nadenken, maar ik wil we een ruggenprik en die krijg je alleen in het ziekenhuis, maar ik wil het liefst zo snel mogelijk weer thuis zijn, dus tja dan kan ik beter thuis bevallen.. dus zoals je leest ik weet het echt nog niet :lol: jij dan?

becky88
13 April 2010, 09:19
hier dus niet haha
ik zeg ja maar ik had eigenlijk gisteren al gemoeten!
oehhhh zegt ze, dus ze ging verder kijken zegt ze ja maar ik heb evengoed morgen pas plaats :evil:

Mrij
13 April 2010, 09:20
Vind dat echt belachelijk hoor.. het gaat maar om 5 minuten.. dan neemt die kerel toch gewoon 5 minuten minder pauze :roll: Als je zelf afbelt, dan is de wereld bijna te klein en kun je soms ook nog gaan betalen (tandarts bijvoorbeeld)..

Tessa23
13 April 2010, 09:21
achterlijk zeg Becky ! Hopen dat je nog terrecht kan ?

Ik ga nu douchen , al zittend haha duurd ff en 11 u richting HA..

Fijne dag meiden..!

Mrij
13 April 2010, 09:32
Succes straks Tessa!

Mila
13 April 2010, 09:36
succes straks tessa.

Mila
13 April 2010, 09:40
ben misselijk :o hopen dat het niet tussen me oren zit

Mrij
13 April 2010, 09:45
Dat is mooi Sylvia!! Kosten maar!! ;)

Mrij
13 April 2010, 09:46
Kotsen :shock:

becky88
13 April 2010, 09:47
nou mrij je gaat weer lekker he :lol:

Mrij
13 April 2010, 09:48
Haha nou echt wel! Komt doordat jij me zo afleidt op msn ;)

becky88
13 April 2010, 09:49
geef mij maar weer de schuld haha
ben dat ondertussen wel gewent van jou
er moet er toch altijd eentje de schuld krijgen he 8-)

Mila
13 April 2010, 09:49
nou hoop het niet al voelt het wel zo, dat alles er zo uit gaat komen BLEHH.. dit hoeft nou ook weer niet hoor :roll:

Mrij
13 April 2010, 09:51
Sylvia, even een teken van leven en daarna gewoon weer lekker fit zijn! Hoop niet dat je er al teveel last van krijgt!

Becky, ach ja.. er moet toch iemand het zwarte schaap zijn ;)

13 April 2010, 09:55
Ik kan nu al misselijk worden van het feit dat ik tzt evt misselijk KAN gaan worden.
dat zou echt vreeeeselijk HORROR zijn :shock: :cry: :?

Syl, hopen dat ht snel weg is!

Mila
13 April 2010, 10:00
ik heb geen moeite met kosten, maar het zou wel erg vervelend zijn als het je dag beinvloed..

13 April 2010, 10:02
Poeeeh HOE doe je dat :lol:
Mn vriend kotst ook 'vrolijk' .. ik moet echt huilen bij het idee :| :roll:

Mrij
13 April 2010, 10:03
Dat lijkt mij ook Sylvia, ik heb wel een hekel aan kotsen, maar ik doe het wel..
Maar als je daardoor niet meer kunt werken ofzo, of normale dingen doen, dat lijkt me wel heel erg lastig!

Mila
13 April 2010, 10:04
essie, gewoon kotsen :lol:

maar ik stop er nu over praten, want dan werkt niet fijn hahahaha..
ik ga even boven opruimen. tot straks

13 April 2010, 10:05
haha oeps sorry syl, niet echt een onderwerp om over te praten als je niet lekker bent.

Ruimze ;)

snippie
13 April 2010, 10:06
essie, gewoon kotsen :lol:

maar ik stop er nu over praten, want dan werkt niet fijn hahahaha..
ik ga even boven opruimen. tot straks

meid ik hoop dat of het gevoel weg gaat of dat je kotst!
want ik heb weken voordat ik me medicatie had me de hele dag beroerd gevoeld en steeds tegen het randje van kotsen.
dus moeten kotsen maar het komt niet.en dat 24uur lang

Babii
13 April 2010, 10:43
Hey meiden,

Wat een ochtend heb ik weer gehad zeg :(. Om 09.40 een afspraak bij de gyn, die was op tijd dus dat was het probleem niet.

Vervolgens een FM en er was geen cyste niks meer te zien. Het was gewoon zwart zeg maar. Mijn slijmvlies was 3 mm, dus echt flinterdun :(.

Dokter Kuit heeft gezegd dat hij in de brief voor de doorverwijzing spoed heeft gezet en dat we maar snel naar het UMCU moeten voor een IVF intake.

Wel had hij nog 1 mogelijkheid voor me slijmvlies te verdikken en dat was Menopur spuiten (75 IE). Hij heeft vaak gezien bij vrouwen met een flinterdun slijmvlies, dat het met de Menopur ineens ging groeien.

Hij vondt het raar dat die cyste ineens weg was :?: ik ook! Zeker aangezien de vele afscheiding, hij heeft dus just for sure even bloed laten prikken op Progesteron, zal vanmiddag even bellen of de uitslag er is. En als er een eisprong heeft opgetreden zit ik nog met het dunne slijmvlies, dus dat is niet goed.

De kans dat me rechter eileider ermee op gaat houden zit erin, dus het is van belang dat er nu vaart in het traject gaat komen. Dat is weer even een klap en vraag me af hoeveel we er nog moeten krijgen, maar goed. Als ik me linker eileider open wil laten maken, kom ik met een fikse buikwond te zitten. Het was volgens hem een hele zware operatie :|.

Mocht ik dus een eisprong hebben gehad dan komt me menstruatie er een dezer dagen aan. Mocht ik er geen hebben gehad, dan wordt de menstruatie opgewekt en starten we met Menopur (zonder Progynova e.d.) hij wil kijken hoe me lichaam daarop reageert.

Wel geeft hij aan dat je voor IVF ook een goed slijmvlies nodig hebt (duh!!!), maar goed. Hij zei dat met vele eitjes de kans op een dikker slijmvlies heel groot is. Tevens weten de mensen in het UMCU waarschijnlijk meerdere oplossingen aldus dokter Kuit.

Ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn te typen en sorry dat ik nog niet op iedereen heb gereageerd, maar kom net binnen stormen op het werk!

snippie
13 April 2010, 10:54
hej kim meid wat klote!(tjah sorry kan het even niet anders uitdrukken!
het zit je echt niet mee zeg!!!
heeft hij ook uit gelegd waraom er kans is dat je rechter er ook nog mee stopt!
bah zeg! nu moet je sneller beslissingen maken dan je had gewilt!
meid hoop zo dat die menopur helpt!
KNUFFEL voor jouw meissie

Hedwig88
13 April 2010, 10:55
@babii Balen dat het weer zo dun was, maar je had het al verwcaht of niet?
En ga je menopur spuiten??? Laat je je bloed uitslag ook even weten?

@lunanoa, Zo man! 30 weken alweer jij gaat als een speer haha

@syl, Wij gaan ook op samen bevallen, me vriend vind zulke dingen normaal onzin en ik hoef daar echt niet mee aan te kome. maar ik stelde het voor en hij zei meteen dat hij wel samen wel gaan het begint voor ons in mei. spannend!

Beebie25
13 April 2010, 10:55
Jeetje meid, dat is weer minder dan.....pfff het zit ook echt niet mee.
wel mooi dat de cyste weg is en het ivf traject snel wordt opgestart...

Babii
13 April 2010, 10:58
Nou ik had net heel wijs het besluit genomen eerst rustig te settelen met manlief in de nieuwe woning. Te zorgen dat me hoofdje helemaal tot rust was gekomen etc. en dan verder te gaan met IVF.

Maar op deze manier wordt dat hem niet :cry:

@ Snippie, hij zei dat als hij niet gestimuleerd werd tot een eisrpong hij langzaamaan ging verdoezelen ofzo. En dat het IVF traject wel snel opgepakt moet worden zeker me leeftijd e.d. Hij vond het vreselijk te moeten vertellen :(. Degene voor me was zwanger en ik ging daar liggen en zag een baby van 8 weken (op de echo) hij zegt o sorry meid, vergeten weg te halen :(. Nou ja geeft niet...

13 April 2010, 10:59
Jeetje kim! :|

Beebie25
13 April 2010, 11:05
:( wat erg meis....zeker als je er dan ook nog eens zo mee geconfronteerd wordt, hoe oud ben je eigenlijk :oops:

snippie
13 April 2010, 11:08
vind het echt Klote voor je meid!

ik hoop dat ivf de uitkomst is meissie! dan zou misschien als alles een beetje loopt begin mei je eerst punctie hebben?

Jazzy kim's baarmoeder moet er op de 25ste uit.vandaar

Babii
13 April 2010, 11:14
Zou je denken Snippie? Ik denk dat ze me eerst aan de pil zetten, me ontrekkingsbloeding afwachten. Dan de medicatie gaan bestellen e.d.

Heb natuurlijk 7 mei pas de intake.

snippie
13 April 2010, 11:16
Zou je denken Snippie? Ik denk dat ze me eerst aan de pil zetten, me ontrekkingsbloeding afwachten. Dan de medicatie gaan bestellen e.d.

Heb natuurlijk 7 mei pas de intake.

dat hangt geheel af van hoe hun werken.
niet iedereen word aan de pil gezet.
mijn ziekenhuis bijvoorbeeld die werkt niet met de pil

Babii
13 April 2010, 11:31
Denk dat dit een hele klap voor Stephan gaat worden, als het voor mij al een klap is. Ik ben zo verdrietig dat ik zijn droom om zeep help met dit verdomde lijf :(.

snippie
13 April 2010, 11:34
Denk dat dit een hele klap voor Stephan gaat worden, als het voor mij al een klap is. Ik ben zo verdrietig dat ik zijn droom om zeep help met dit verdomde lijf :(.

Lieve schat het is een droom van jullie beide ! en zo zou hij het echt niet voelen .
ook al voel je het zelf wel zo.
ik weet ongeveer hoe je voelt heb dat bij me man natuurlijk mee gemaakt.
en die voelt zich nog schuldig! en dat gevoel kan niemand hem weg nemen!
en dat zou in jouw geval ook zo zijn denk ik.niemand kan die gedachtes uit je hoofd halen

Mila
13 April 2010, 11:37
Kim, wat oneerlijk weer allemaal!!! het is allemaal mooi K*T daar bij jou.. :cry:

becky88
13 April 2010, 11:49
kim wat klote weer!!!!!

Tessa23
13 April 2010, 12:30
Shitt Kim klote zeg :(

Beebie25
13 April 2010, 12:41
Echt K*T kim.....op je 25ste al....dat is erg vroeg hoor...wat is daar de reden voor dan of wil je hier liever niet over praten, ik bedoel ik lees zoveel klote berichten van jou dat ik gewoon interesse heb hoor....

snippie
13 April 2010, 12:45
Echt K*T kim.....op je 25ste al....dat is erg vroeg hoor...wat is daar de reden voor dan of wil je hier liever niet over praten, ik bedoel ik lees zoveel klote berichten van jou dat ik gewoon interesse heb hoor....

dat staat ergens al op geschreven.

maar meiden ik ga werken en daarna heb ik weekend:D!!!!
kus

13 April 2010, 12:56
Ik heb donderdag een sollicitatie bij een advocatenkantoor
vind ht nu al eng :lol:

13 April 2010, 12:56
snippie werkse meid!

Beebie25
13 April 2010, 13:18
Ja dat zal hier uiteraard al wel ergens staan maar om nou al die pagina's door te gaan zoeken, vandaar mijn vraag? aan Babii ;)

Babii
13 April 2010, 13:29
Ja dat zal hier uiteraard al wel ergens staan maar om nou al die pagina's door te gaan zoeken, vandaar mijn vraag? aan Babii ;)

Kijk maar even op me babysite en dan het dagboek vanaf pagina 12, daar is het hele traject te lezen. Als je er zin in hebt natuurlijk ;).

http://dreamchild.babysite.nl

Ik heb donderdag een sollicitatie bij een advocatenkantoor
vind ht nu al eng :lol:

Spannend meissie!!!! Wat voor functie?

Mila
13 April 2010, 13:30
essie, spannend! partime of fulltime?

ik heb net even op bed gelegen, maar kon alleen niet slapen, maar liggen is ook fijn.

13 April 2010, 13:38
als assistent!
parttime, erg flexibel .. dus helemaal mijn ding!
Ben benieuwt. Er komt niet iemand zoals ik begreep, hij is meer vakgebied gericht. Maar we zullen zien!

Syl, idd .. lekker even uitrusten kan ook fijn zijn!

Babii
13 April 2010, 13:39
Spannend Essiee!!!

Ik vraag me af hoe het met Sharon is???!!!???

Beebie25
13 April 2010, 13:41
Thanks babii, als ik vanmiddag tijd heb op het werk lees ik het wel ff door...

pfff ben echt kapot, zou nu zooo graag willen slapen... :D vanavond eerst nog naar zumba...pfff ben nu al zooo moe

13 April 2010, 13:42
Zeker spannend...
eerst ben ik altijd heel enthousiast .. en hoe dichter bij ht komt ......................... :?

Ja hebben al even niks meer gehoord idd!

Domme vraag .. maar ik wil graag email (evt hyves) etc samen gaan delen.
Hoé ga ik dat aanpakken :lol:

Mila
13 April 2010, 13:42
ja idd van sharon ook al een tijdje niks meer gehoord.. sharon????

Mila
13 April 2010, 13:43
essie, wat bedoel je met samen delen?

13 April 2010, 13:45
essie, wat bedoel je met samen delen?

Nou, wij hebben alles apart.
Hyves, email .. weten geen wachtwoorden van elkaar etc.
Op de een of andere manier vind ik het eigenlijk wel leuk als we dat samen gaan doen ... dat lijkt wat meer gezinsachtig ofzo :lol:

Mila
13 April 2010, 13:46
dan moet je denk ik een nieuwe email aan maken en je hyves kun je je profiel veranderen