PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51

13 April 2010, 13:48
dan moet je denk ik een nieuwe email aan maken en je hyves kun je je profiel veranderen

Uhu en dan oude verwijderen ofzo?
Ik weet alleen niet hoe ik dat aan mn ventje moet gaan voorstellen ... die gaat meteen rare dingen denken denk ik :lol:
Ik weet ook niet hoe ik dr nou ineens zo mee kom, lijkt me leuk!!

Hebben jullie het wel gescheiden?

Babii
13 April 2010, 13:50
Wij hebben 1 gezamenlijke email (voor rekeningen e.d.) en voor de rest hebben we ook beide een aparte email. Manlief heeft mijn wachtwoord wel en ik die van hem :mrgreen: . Alleen ik kijk nooit op ze hyves en email (geen belang bij).

Maar je kan gewoon een gezamenlijke hyves aanmaken en een gezamenlijke email.

En ik zou er neit aan moeten denken om krabbels van mijn mannejte ze vrienden binnen te krijgen haha. Nee, doe maar me eigen hyves :P. Hij kan er toch in kijken als hij wil :mrgreen:

Ik draag ze naam al haha, dat is genoeg :lol: :lol: :lol:

Mila
13 April 2010, 13:51
wij hebben beiden een eigen hyves en een eigen email, maar wel elkaars wachtwoorden.

13 April 2010, 13:55
op de een of ander manier wil ik dat ook ineens :lol: Voelt wel een beetje als trouwen :lol: :mrgreen:
we laten wel onze mail de heledag open staan, weten precies wat erin staat .. maar weten geen wachtwoorden.
Ik heb dr nooit naar gevraagd en hij bij mij ookniet!
Stom eigenlijk

Babii
13 April 2010, 14:07
Zo, manlief heb inmiddels aan ze ouders verteld over de IVF. Dit is een traject daar heb je gewoonweg je familie bij nodig! Ik kreeg net dit mailtje van me schoonmama:

Lieverd, het is allemaal wat en heel droevig, maar het is nog geen nee en er zijn gelukkig middelen.
Ik zou toch wel naar die intake gaan als ik jou was. Als de gynaecoloog en Stef al zeggen dat je er niet mee moet wachten dan zou ik het toch wel doen.

Wie weet doen massages en Reiki wel iets met je. Zo wie zo is Reiki goed voor je. Het kan je een stuk rust brengen in je lichaam en geest en zal je in balans brengen. Wat ik ook kan doen een keer, is je een polariteitsmassage te geven. Dat is een speciale massage die je lichaam en geest in balans brengen.

Stel dat je wel in verwachting raakt, dan kan ik toch oppassen. Daar hoef je niet over in te zitten. Dan weet je dat vast. Er is altijd een mouw aan te passen.

Liefs van mams

@ Essiee, dan kan je een email aanmaken (gezamenlijke) en dan heb je een gezamenlijke mail (duh :P). En vraag hem ten huwelijk ;) :P.

Lunanoa
13 April 2010, 14:09
Wij hebben email gewoon appart, vind ik veel handiger met werk e.d.
Anders zit zijn spul er weer tussen & moet ik dat laten staat etc. etc. :? Zit ik niet op te wachten :lol:
Hyves heeft hij niet meer & hij heeft natuurlijk hele andere contacten dan mij, dus zou het ook niet gezamenlijk willen hebben.
Weet overigens zijn wachtwoorden wel & hij de mijne ook.

We hebben sinds kort wel gezamenlijke rekeningen e.d. Omdat de kleine op komst is, leek ons dat veel handiger & overzichtelijker :)
Ook de verzekeringen hebben we sinds kort goed samen geregeld & in juni kunnen we het huis op beide namen zetten.
Gezinsachtig genoeg dus :lol:

Kim & Becky; beide kut! Getsiederrie.
Zal dan alsnog doorduimen voor morgen & op een goede bloed-uitslag!

Beebie25
13 April 2010, 14:09
Jaaaaa nog een huwelijk....nice :D :D

13 April 2010, 14:14
hahaha nee ik ben daar echt te ouderwets in .. hij moet mij ten huwelijk vragen :mrgreen: :lol:
Naja wel zien wel .. hier is opzich ook niks mis mee, maar ik vind het wel romantisch :? :D

Kim, wat lief van je schoonmams!

13 April 2010, 14:22
Geloof dat dr een virus ofzo op mn comp zit ..
krijg jullie ineens een rare mail van mij :| ?

Lunanoa
13 April 2010, 14:22
Ja precies, lijkt mij ook leuker als de man je vraagt. Anders voel ik me niet gewild :lol: :oops: WHAHA

13 April 2010, 14:25
hihi lun, gekske :lol:

Ik heb trouwens sinds 2 dagen dat ik ieder paar uur een keer moet niezen .. haha echt vreemd.
normaal nies ik nooit, alleen van kauwgom :geek:

Babii
13 April 2010, 14:35
Geloof dat dr een virus ofzo op mn comp zit ..
krijg jullie ineens een rare mail van mij :| ?

Ik heb hem gekregen, maar niet geopend ;).

Tessa23
13 April 2010, 14:43
Wij hebben ook allebei appart hyves en e-mail , vind dat ook fijner , weten wel elkaar wachtwoord maar doen er niks mee , ja zo heeel af en toe smst theo dat ik ff op zn mail moet kijken omdat ie dan niet meer weet hoe laat hij beginnen moet met werk.

Assistent heeft mn verband verwisseld , auuuuw watten er tussen uit halen deed pijn , ging gelijk weer bloeden :S , maar ja is nu verder schoon , en nu zei ze , als ze wat is moet je gewoon komen en blabla.. pff en dan eerst zo moeilijk doen over een afspraak hehe..

Ben trouwens ook heel benieuwd hoe het met Sharon is!

Mirre
13 April 2010, 14:45
Jullie zijn weer lekker druk bezig geweest hier ;)

Becky en Mrij gingen zo te keer gisteren, dat ik maar eerder van het forum af ben gevlucht whahahaha :lol:

Lun, hitsige homo-kat hahahahah :lol: moest ik erg om lachen meis ;) ga het onthouden en hem voortaan zo noemen als ie weer eens op zijn broertje wil klimmen ;) hahahaha. Fijn trouwens dat je niet alleen maar tussen de ouwe mutsen (zoals ik ;)) op de pufcursus zat! Hoe vaak moet je daar naar toe? En gefeliciteerd met je 30 weken!!!!

Becky wat onwijs K zeg, dat ze je hebben afgebeld!!! :evil: Vooral omdat je eigenlijk gisteren al moest.

Kim, alvast sterkte meissie!!!!! Ik reageer zo even op je via de werkmail... Wel een onwijs lieve schoonma heb je zeg. Dikke knuffel voor je!!

Essiee leuk!!! Welk advocatenkantoor als ik vragen mag? Ken ze namelijk (vooral in de Randstad) bijna allemaal als jurist zijnde :D Wij hebben ook eigen e-mail adressen en hyves, maar weten wel elkaars wachtwoorden. Tenminste... die van hem is makkelijk en weet ik dus :D en die van mij is erg moeilijk, en het lukt hem niet die te onthouden :lol: Hebben wel een gezamelijke rekening voor alle gezamelijke dingen (boodschappen, vakanties, katten...) en de verzekeringen e.d. voor ons samen en het huis doe ik. Hij is zeg maar de algemeen directeur en ik de financieel directeur hihi :lol:

13 April 2010, 14:49
Goed kim .. ik weet niet wat dat ineens is hoor :|

Tes, oeeh ik krijg echt de rillingen als je dr over verteld.
Hopen dat ht allemaal snel geneest!!

Jessy, zal ht je zo even pb'en .. anders krijgt iederen die het via google intypt dit allemaal te lezen :lol:
Het is in de buurt van breda iig!
Werk jij zelf op een advocatenkantoor dan? ;)

Mirre
13 April 2010, 14:54
Nee dat niet. Beetje helaas, maar is er nu ook de tijd niet voor. Ben tijdens mijn rechtenstudie fulltime gaan werken en heb de studie deeltijd voortgezet. Was ooit via via in het creditmanagement terecht gekomen, en ben toen fulltime als credit manager aan de slag gegaan bij een groot nederlands onderzoeksinstituut. Na mijn afstuderen ben ik bijna direct doorgestroomd als corporate jurist. Grote wens is nog wel ooit advocatuur of vertegenwoordiger in rechte voor een decentrale overheid (ook een soort advocaat, maar advocatenopleiding is daar niet voor nodig). Alleen met onze kinderwens staat die wens in de ijskast. Opleiding tot advocaat duurt 3 jaar en je moet tegelijkertijd wel fulltime ook werken om genoeg opleidingspunten te halen. En als ik net mama ben geworden, wil ik juist minder gaan werken ;) Daarnaast is waar ik nu zit een onwijs leuke organisatie, verdien ik goed, en heb ik een vast contract... Een té veilige haven dus om te verlaten voor onzekerheid als je bezig bent met zwanger worden. Misschien dat ik het ooit nog ga doen als de kids naar school zijn ;)

Mila
13 April 2010, 14:59
pffff gaat er weer van alles op het werk veranderen.. :roll:

Beebie25
13 April 2010, 15:10
Oooh dat is minder of werkt het in je voordeel??

Mila
13 April 2010, 15:13
dat weet ik nog niet.. ik denk zelf dat er voor mij niet zo veel zou gaan veranderen, maar dat weet je maar nooit.. :? als alles goed gaat heb ik gelukkig rond 1 nov. zwangerschapsverlof.. gewoon t/m ong. 1 maart :D

Mrij
13 April 2010, 15:20
Kim, wat onwijs klote meid! Pff wanneer houdt het voor jullie nou eens op :| Je hebt wel een super lieve schoonmams zeg! Daar moet je maar zuinig op zijn! ;)

Essie, hahah moet er wel om lachen dat je een gezamelijke hyves en email romantisch vindt ;)
Wij hebben het beide ook gewoon apart, alleen mijn mannetje kijkt nooit op z´n mail en als er wat verstuurd moet worden, dan mag ik het doen, via mijn mail..

Jessy, je weg laten jagen door ons? :shock: Das nie goed! :roll:

Mila
13 April 2010, 15:21
Kim, idd een super lieve mail van je schoonmoeder

Mirre
13 April 2010, 15:41

Hahaha nou jullie gingen zo te keer met pagina's spammen, dat ik dacht ja daaaaggggggg!!! Ga wel lekker antm kijken ;) :P

Dus toen heb ik lekker laptoppie afgesloten :D

Mrij
13 April 2010, 15:44

Hahaha nou jullie gingen zo te keer met pagina's spammen, dat ik dacht ja daaaaggggggg!!! Ga wel lekker antm kijken ;) :P

Dus toen heb ik lekker laptoppie afgesloten :D

Sorry ;) Maar we hadden natuurlijk ook heel wat maanden in te halen! :D

Mila
13 April 2010, 15:44
jessy ik zie nu pas je onderschrift.. jullie hebben er ook al een beste tijd opzitten om zwanger te worden

Babii
13 April 2010, 15:51

Ach, ze is gewoon een mietje joh :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, het is zwaar klote! Ons laatste kans op een zwangerschap. Ben benieuwd of het slijmvlies dan wel wil groeien :|. Anders hebben we echt een huge problem :roll:

Babii
13 April 2010, 15:51
jessy ik zie nu pas je onderschrift.. jullie hebben er ook al een beste tijd opzitten om zwanger te worden

Ze hebben er een stop tussen zitten he ;). Zijn weer vanaf december bezig.

Mrij
13 April 2010, 15:55

Ja, het is zwaar klote! Ons laatste kans op een zwangerschap. Ben benieuwd of het slijmvlies dan wel wil groeien :|. Anders hebben we echt een huge problem :roll:

Met zoveel woorden wilde ik het nog net niet zeggen :lol:

Pff nou ik hoop ook voor jullie dat je slijmvies dan wel wil groeien!!

Tessa23
13 April 2010, 16:00
Iemand een pannenkoek ? :lol: Haha geen zin om te koken hoor , dit is ook lekkerrrr

sonja2009
13 April 2010, 16:08
Iemand een pannenkoek ? :lol: Haha geen zin om te koken hoor , dit is ook lekkerrrr

kan je hier langs komen om de pannekoeken te bakken??

Tessa23
13 April 2010, 16:10
Gezellig Sonja :lol: kom wel fietsen want met gips schoentje ben ik niet zo snel haha

sonja2009
13 April 2010, 16:14
Gezellig Sonja :lol: kom wel fietsen want met gips schoentje ben ik niet zo snel haha

ik kom je wel halen hhahahaha heb niet zoveel zin om te bakken hahahaha maar eet echt pannenkoeken want ik heb er mega zin in

sharon_
13 April 2010, 16:22
Lieve meiden,

zag dat jullie je afvroegen hoe het met mij ging. Sorry ben hier veelste weinig om mee te kletsen (lees wel zoveel mogelijk
mee) dat besefte ik net wel toen ik wilde inloggen en me gebruikersnaam vergeten was :shock: hihihi.

Maar hier gaat het rustig hoor na een paar drukke werkweken van 56 uur :? . Ben in afwachting op me ongi.. Denk dat die rond donderdag of vrijdag komt. En dan volgende week de uitgangsecho en als het goed is beginnen met het spuiten van Gonal-f.. Erg spannend dus allemaal! Ik ben er nu nog steeds heel kalm onder, ik heb zoiets het moet toch, en ik zie het allemaal wel. Al moet ik wel toegeven dat de eerste spuit zetten best wel even shaken gaat worden denk ik. Maar ook dat ga ik overleven hihi ;) ..

Sylvia nog steeds lekker aan het genieten van de zwangerschap? Ik ben zo benieuwd hoeveel wondertjes je bij je draagt!

Kim toch een intake voor IVF? Poeh lijkt me best heftig he om dan toch die stap te moeten nemen. En dan ook nog eens verhuizen. Je hebt het maar druk :shock: .. Probeer je wel een beetje rustig aan te doen? En zo te lezen heb jij een super lieve schoonmama.

Snippie had jou natuurlijk al een paar keer gesproken op msn, maar hoe is het vandaag met je? Nog even en dan weer een echo he :D hihi!

Tessa wat pijnlijk jou voet brrrr! Vind het knap hoe je je er door heen slaat want het lijkt me niet fijn! Jij zit ook bijna op je nod zie ik, spannend!

Essie, toen ik las van je negatieve zwtest dacht ik echt neeee dat kan niet! Ze is gewoon zwanger.. En nog steeds heb ik een goed gevoel over deze ronde bij jou.. Mijn duimen draaien dus ;) ..

Becky tzit je ook niet mee he betreft de afspraken in het ziekenhuis? Pff ik ken het dat ze zo met je om gaan. Alsof we nog niet genoeg ziektenkostverzekering betalen!!! Hopen dat er morgen dan positief nieuws is vanaf jou kant.

Mrij las dat je eventjes lekker rustig aan wilde doen inverband met je bloeddruk en het hele ongeluk gebeuren. Begrijp ik maar al te goed en vind ik heel erg knap van je. Hoop dat de dokters je daarna goed verder gaan helpen of dat er toch nog een heel groot wonder voor die tijd gaat gebeuren!

Whoeee Lunanoa en Sonja jullie schieten al lekker op! Wat spannend :D .. Geniet nog maar even van de laatste weken. Al zal jij (sonja) denk ik heel blij zijn als jullie kleine meid er eenmaal is inverband met al dat overgeven :( ..

Pff als ik iemand vergeten ben, sorry!!! Maar dit is alles wat ik me nog herinneren kon..

Smakkkk voor alle lieve meiden hier!

sonja2009
13 April 2010, 16:30
sharon_ ja het einde komt idd in zicht maar die paar weken moet ik gewoon doorbijten hoe moeilijk het ook is....

Sterkte straks met het spuiten weet hoe moeilijk je dat vind...

becky88
13 April 2010, 16:53
jessy je moet je niet weg laten jagen door ons hoor :lol:
mrij en ik sporen gewoon niet helemaal :?

sharon spannend voor jou dus als je kunt gaan beginnen met spuiten!
k duim voor jullie dat het snel raak is!!

kim lief van je schoonmams!!

essie ik zal voor je duimen dat je de baan krijgt ;)

Tessa23
13 April 2010, 16:56
Leuk dat je er weer ff bent Sharon!! Spannende tijden komen er dus aan voor jou! Succes met spuiten meis..

Mrij
13 April 2010, 17:06
Sharon, wat fijn dat je er weer even bent!
Spannende tijden voor jullie! Heel veel succes met spuiten meid, ik hoop voor je dat het niet lang nodig zal zijn!

Becky, "Mrij en ik"? niet altijd een ander erbij betrekken he ;)

Sonja, hoe is het met jou? Kun je het nog een beetje volhouden?

becky88
13 April 2010, 17:08
Sharon, wat fijn dat je er weer even bent!
Spannende tijden voor jullie! Heel veel succes met spuiten meid, ik hoop voor je dat het niet lang nodig zal zijn!

Becky, "Mrij en ik"? niet altijd een ander erbij betrekken he ;)

Sonja, hoe is het met jou? Kun je het nog een beetje volhouden?

wij 2 ja ;)

Babii
13 April 2010, 17:28
Men o men, ik heb een nieuwe telefoon, maar snap er de ballen van :? :oops:

Tessa23
13 April 2010, 18:51
Cooll , ik wil ook andere tel , heb nu samsung star , roze..

Babii
13 April 2010, 19:07
Ik deze:

http://i43.tinypic.com/2v9q590.jpg

Zegt me werkgever, test hem even uit. Snap er nu al de ballen van :|.

En dan zit ik met een kerel die denkt mentale krachten te hebben whahahahahah :lol: Zit ie munten op ze voorhoofd te doen en die blijven plakken, zegt ie: ik ben het lepelvrouwtje net als in Uri Geller :?

OMG :| soms kan ie net een klein kind zijn!!!

Mirre
13 April 2010, 19:08

Je zult jezelf bedoelen ;)

Haha Becky, ik spoor zelf ook niet helemaal hoor, dus zal ik de volgende keer gewoon lekker onzinnig mee doen? ;) :lol:

Syl, valt wel mee hoor meissie, zoals Kim zegt zit er een stop tussen. Bij elkaar opgeteld... 7 rondes dan denk ik :? Even in het kort ons verhaal: in 2008 gestopt met de pil omdat ik even zonder hormonen wilde zitten. Na 2 maanden begon vriendlief het cd te "vergeten". Dat bleef een beetje in de lucht hangen, geen van beiden wilde uitspreken waar we nu mee bezig waren. Wel deed hij uitspraken als: "en, ben je al zwanger?" en "ik doe aan Russische roulette". Ben er over na gaan denken toen en wilde toen ook wel echt een kindje. Toen ik in november zwanger bleek, was het voor vriendlief een grote schok. Eerste reactie was zelfs dat hij het niet wilde houden. Ik zei: je hebt mij én het kindje, of alle twee niet want weghalen doe ik het niet. Na een paar dagen was hij afgekoeld, had met vrienden gesproken die al papa zijn, en keek er zelfs naar uit! Wilde graag papa worden! Toen kwam de mk... Op zijn verjaardag. Hij was helemaal van slag. Ik wilde daarna niets liever dan het opnieuw proberen. Hij de ene dag ook, maar de andere dag weer niet. Wist het niet meer. Tja, die onzekerheid was mij te veel. Leverde zo veel spanningen op dat hij het uitmaakte. Het was een heftige tijd, kort gezegd zijn we in de 3 maanden erna weer naar elkaar toe gegroeit, is hij er door zelfs zijn bindingsangst kwijt geraakt en hebben we bewust voor elkaar en een toekomst samen gekozen. Onze relatie van daarna is beter dan het ooit geweest is, maar je snapt dat de kinderwens na het uitmaken in de ijskast is gezet. Had me er ook bij neer gelegd, en dacht, het komt wel. Wanneer hij er klaar voor is... Nou, dat was afgelopen kerst dus! Hij had het laten printen op een all you need is love kleenex tissue box en gaf het aan me op kerstavond tijdens all you need is love... Hij wil nu ook zo graag een kindje, is er heel erg mee bezig. Zo geweldig om te zien. Mijn vmk blijft verschrikkelijk, maar achteraf gezien had het misschien zo moeten zijn. Nu staan we er alle twee namelijk 2000% achter en kan het kindje rekenen op heel veel liefde ;)

Mirre
13 April 2010, 19:10
En dan zit ik met een kerel die denkt mentale krachten te hebben whahahahahah :lol: Zit ie munten op ze voorhoofd te doen en die blijven plakken, zegt ie: ik ben het lepelvrouwtje net als in Uri Geller :?

Whahahaha zie Steph al helemaal voor me zitten "ik ben het lepelvrouwtje" hahaha :lol:

Babii
13 April 2010, 19:11

Whahahaha zie Steph al helemaal voor me zitten "ik ben het lepelvrouwtje" hahaha :lol:

Ja en ik maar denken waarom wordt ik niet zwanger :?: :?

Mirre
13 April 2010, 19:16

Ja en ik maar denken waarom wordt ik niet zwanger :?: :?

Ja dat lukt niet hé, als Steph een vrouwtje is :lol:

Maar ff zonder dollen meis, weet dat ik er ben voor je, als je me nodig hebt voor je IVF... Just a phonecall away ;)

snippie
13 April 2010, 19:20
Sharon met mij gaat het opzich goed hoor ben alleen erg moe en heb erg veel last van em benen vandaag:)
maar heb nu lekker weekend!

spannend meid!!je weet het he ik ben ervarings deskundige op gebied van ICSI ,dus als je vragen hebt over IVF dan kan je me bellen,mailen smsen.
KNUF
KNUF

Tessa23
13 April 2010, 19:23
Haha Kim grappig mannetje heb je :P

Theo stuurd net sms , wanneer gaan we trouwen ? Ik zeg uuuuh hoe kom je daar nou bij , zegt ie via sms.. omdat ik zoveel van je hou schatje!! ik zeg volgend jaar.. ok zegt ie.. HAHAHAHA hoezo erg..

ik weet niet hoe die er bij komt maar normaal wil die niks over trouwen horen hoor.. en mij boeide het ook niet zo nog , voor een ander heel leuk maar ja haha vaag.

Mrij
13 April 2010, 19:26
Becky, oke vooruit dan maar ;)

Jessy, jeetje wat een verhaal zeg! Jullie hebben dus ook al veel moeten meemaken!
Soms moeten dingen gewoon erger worden, voordat ze beter worden.. hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden!

Tessa23
13 April 2010, 19:28
Wat een verhaal zeg Jessy , hoop voor jullie dat jullie ook snel een wondertje mogen verwachten!

Steef
13 April 2010, 19:31
Heee Meiden het gaat in dit topic echt wel in een trein snel vaart he, kan het haast niet bijhouden hahaa.

Babii
13 April 2010, 19:38
Sharon met mij gaat het opzich goed hoor ben alleen erg moe en heb erg veel last van em benen vandaag:)

spannend meid!!je weet het he ik ben ervarings deskundige op gebied van ICSI ,dus als je vragen hebt over IVF dan kan je me bellen,mailen smsen.
KNUF
KNUF

Nou dan heb ik nog wel vragen :oops:

@ Sharon, wat een lieverdje ben je toch! Had je nog een krabbel gestuurd op hyves... Maakte me zorgen.

Het wordt wel spannend nu he! En als ik die naald kan zetten, kan jij het ook!

Dikke knuff!!

Mirre
13 April 2010, 19:41
Tnx voor de lieve woorden, lieve meiden!! Hopen ook dat het snel raak is, kunnen echt niet wachten :D

Tessa haha zo heeft lief het hier ook een keertje gedaan. Ik er heel serieus op in gegaan natuurlijk... Slim! Was een geintje natuurlijk ;) maar gaf bij hem wel aan dat hij er mee bezig was. Is daarna een tijdje stil geweest, tot afgelopen weekend... :? zat lekker zondag wat te lezen aan de ontbijttafel, stak hij zijn hand uit en vroeg om de mijne. Dus ik leg mijn hand in de zijne, begint ie ondeugend te glunderen en zegt "waar is je ring? ow wacht, die heb je niet he? Nou daar moet ik dan maar eens achteraan gaan". Loopt ie naar de keuken en zegt "zal ik je eens een hint geven?" ik: "nou, geef jij mij eens een hint" hij: "Juni!". In juni gaan we namelijk op rondreis met de auto door italie, o.a. verona en venetie... Dus het zal mij benieuwen ;) Misschien is het bij jou ook wel een teken dat hij er mee bezig is :D

snippie
13 April 2010, 19:43

KNUF
KNUF

Nou dan heb ik nog wel vragen :oops:

@ Sharon, wat een lieverdje ben je toch! Had je nog een krabbel gestuurd op hyves... Maakte me zorgen.

Het wordt wel spannend nu he! En als ik die naald kan zetten, kan jij het ook!

Dikke knuff!!

Jij kan ook altijd bij me terecht dat weet je meissie

Babii
13 April 2010, 19:43
@ Jessy, dank je wel meissie!! Lief van je :). Ik zal je maar niet gaan bellen tijdens een punctie haha. Belde Snippie na me operaite gelijk. Was helemaal versufd. Ze zegt: Kim moet je niet slapen?? whahahahahah stomme morfine, was zo stoned als een garnaal :lol: :lol:

Mila
13 April 2010, 19:46
jessy, ok dat is een heel verhaal ;) maar toch ben je sinds die mk al bijna 2 jaar verder, dus mag het nu ook wel weer een keer.

tessa, morgen kun je testen.. wat denk je zelf? ga je morgen testen?

sharon, spannend meid, jullie aankomende ronde!! ik duim heel hard voor jullie :D

snippie
13 April 2010, 19:50
poeh kim je banner:S!
dat duurt nog even zeg:(!
kan je niet gewoon aftellen tot verhuizing?
knuf

Mila
13 April 2010, 19:54
kim, ik zie dat je een intake afspraak hebt.. dat duurt nog lang zeg :(
hopen dat de tijd lekker snel gaat en jullie snel aan de beurt zijn

Tessa23
13 April 2010, 19:55
Haha Jessy , wie weet word je dan wel gevraagd ;) , ja is toch best een teken idd dat ze er mee bezig zijn.. zal mij benieuwen..

Syl , ik wil eigenlijk pas zaterdag testen als ik niet ongi ben , verwacht echt niks hoor had gister al kramp enz..

Free
13 April 2010, 19:56
Meiden, Heb de hele dag meegelezen maar er is niet zoveel blijven hangen..

Kim, wat kut voor je... Weet niet goed wat ik moet zeggen.. :$

Becky, balen dat t weer niet door ging.. Duim voor je voor morgen!!

Sharon, duim voor jullie komende ronde!!

Jessy, fijn dat alles nu zo goed gaat tussen jullie!! een goede basis voor een wondertje!

Lun, je gaat hard met je 30 weken :shock:

Tessa, hoe is t nu met je voet???

Snippie en Sylvia, hoe is het met jullie????

Ben toch geen mensen vergeten he..?? Niet express gedaan dan hoor ;)

@ hier, vanmorgen bloed geprikt.. Heb ik ook weer gehad.. Pfff wat kan ik daar elke keer tegen op zien..
Verder gaat hier alles lekker zn gangetje... Vind het echt een raar idee dat hier tussen nu en maximaal 13 weken een wondertje in huis is.... Wat moet er dan hier nog veel gebeuren :shock: Nog maar ffies doorbikkelen dus ;)

Babii
13 April 2010, 19:57
Haha, ik ben wel blij dat het nog even duurt :). We hadden hem op 7 mei staan, maar dan zitten we nog midden in de verhuizing. Althans we zijn dan nog druk met spullen opruimen.

We wilden natuurlijk eerst rust creeren met ze 2-en, dan mijn hoofd en lichaam tot rust brengen en dan de stap naar IVF nemen, maar helaas gaat dit niet op.

Dus ik heb gevraagd om een afspraak in juni en 18 juni was de eerste plek. Nu hebben we even de tijd om er samen aan te wennen, de stap is namelijk zo mega groot en de klap is zo hard. Dit is wel het laatste wat ons een kindje kan brengen ja of evt. een draagmama.

Mila
13 April 2010, 19:59
pfff kim ik vind het allemaal zo erg voor jullie!!

Tessa23
13 April 2010, 20:00
Mayella , verband is verschoond, zit nu alleen niet meer strak , eerder nog allemaal watten enz, is wel wennen dunne voet lijkt het nu maar is gewoon eng met lopen vind ik.. brr..

Bloedprikken dood eng he! Haha , ik kan ook altijd zeggen stelt niks voor..maar werkt niet..

Free
13 April 2010, 20:03
Fijn dat het verschoond is.. Enne van dat lopen lijkt mij ook dood eng :? Brr zon pen in je voet is niet zo maar iets..

Heb ook mn moeder mee genomen om me af te leiden.. Geeft me toch een vertrouwder gevoel.. Maare vind t altijd zo dom staan, ik met een dikke buik en mn moeder gaat mee naar de prik kamer.. :?
Ach voor mij voelt t goed ;)

Babii
13 April 2010, 20:03
Maak je maar niet druk Syl! Ik hoop en bid dat alles goed komt, maar heb er een rot gevoel bij....

Jessy, wat denk jij? En dan wil ik dat je heeeeellll eerlijk bent!

Tessa23
13 April 2010, 20:06
Tuurlijk meid je moet ook doen waar je je goed bij voelt !

Met operatie van teen kwam ik uit eindelijk lachend operatie kamer uit en ma stond met tranen mij op te wachten haha (ze was nog banger dan ik ) toch lief.. :D

Babii
13 April 2010, 20:07
Tuurlijk meid je moet ook doen waar je je goed bij voelt !

Met operatie van teen kwam ik uit eindelijk lachend operatie kamer uit en ma stond met tranen mij op te wachten haha (ze was nog banger dan ik ) toch lief.. :D

Harstikke lief hihi, maar autsj. als ik die teen zie oeeeeeeeee :?

Free
13 April 2010, 20:08
Das wel lief!! :D Maare wel een fijn gevoel toch dat er iemand met je mee is en of op je wacht?? ;)

Mirre
13 April 2010, 20:09
Kim haha als jij je daar prettig bij voelt moet je me gewoon bellen hoor meissie!! Maar alleen als het kan, als het niet goed voor je is dan mag het niet hoor!!! :P Heb alleen een gevoel bij de eerste IVF meis, en ik denk dat het niet blijft plakken... :( sorry!!! Want ik gun het je zo, dat weet je... Denk wel dat daardoor je slijmvlies zal opbouwen waardoor het de 2de of 3de keer wel zal lukken. Maar ben er niet voor gaan zitten hoor, dus pin me er niet op vast. Hoop uiteraard van ganse harte dat ik het mis heb en dat het direct raak is meis!!!

Sylvia tnx meis, heel lief van je. Kijk ook heel erg uit naar het moment dat ik weer een dikke roze tweede streep zie staan... Denk dat de tranen over m'n wangen zullen stróóómen!! :D

Tessa dat denk ik dus ook!!! Want de keren dat hij me vroeg samen te wonen en met een kindje te beginnen deed hij van te voren ook zo. Zou wel heel romantisch zijn. Maar we zijn wel 3 weken weg, dus geen idee wanneer hij het dan gaat doen. We gaan wel naar het balkon van Romeo en Juliet kijken, dus wie weet daar ;) Ja geeft zeker aan dat hij er mee bezig is die vriend van je! Vooral omdat je aan geeft er zelf niet om gehint te hebben. Spannend!! Hoop ook dat je ongi weg blijft meis, en je zaterdag pos test!!!

Steef
13 April 2010, 20:11
Heee Meiden mag ik even onderbreken in jullie gesprekken!!!
Ik vraag me af of jullie elkaar ook al persoonlijk/prive kennen????
Of ech via dit forum leren kennen??

Mila
13 April 2010, 20:12
jessy, ik las dat je naar italie gaat, leuk leuk leuk! hoelang gaan jullie? en welke plaatsen gaan jullie en waar gaan jullie overnachten? Ik ben daar in die omgeving namelijk veel geweest ik geloof 11 of 13 keer en de vriend van mijn zusje woont daar

Tessa23
13 April 2010, 20:13
oooo dat zou romantische zijn Jessy! Haha.. ben heel benieuwd!

Ja zeker fijn als er iemand op je wacht , ma zei ik ga mee want thuis zitten lukt niet dan moet ik nog meer oxazepam slikken) omdat ze ook zenuwachtig voor mij was , en vriend scheurde me heel t ziekenhuis door met rolstoel toen ik klaar was.. haha

Ja Kim is ook eng , mensen zeggen iedere dag wel paar keer..WAT HEB JIJ DAN , teen gebroken? nu zeg ik maar ja, anders heel verhaal over recht laten zetten en blabla.. heb er trouwens geen pijn meer aan vreemd genoeg , en ik ben een zeikerd wat dat betreft..

Steef , ik ken NOG niemand persoonlijk , alleen via t forum en sommige op hyves.. maar een meeting moet geloof ik nog haha

Free
13 April 2010, 20:14
Heee Meiden mag ik even onderbreken in jullie gesprekken!!!
Ik vraag me af of jullie elkaar ook al persoonlijk/prive kennen????
Of ech via dit forum leren kennen??
Volgens mij kennen de meesten elkaar hier van t forum.. Maar dan al wel een langere tijd...

Babii
13 April 2010, 20:15
@ Jessy, dat heb ik dus ook! En dat maakt het nog moeilijker!!! Nog een keer een punctie terwijl ik dat ziekenhuis bij mekaar krijs. Ja, ik ben er echt super bang voor :(. Maar bedoel je de eerste poging? Want meestal hebben ze nog embryo's ingevoren dan ;).

Laten we hopen dat het dan wat op bouwt. Je denkt in ieder geval wel dat ik zwanger zal raken? En dan mag je eerlijk zijn hoor?

Haha, ik weet nog zo goed hoe Snippie reageerde toen ik der belde: Kim, waarom slaap je niet? Kim, moet je niet slapen? Kim, heb je veel pijn? En ik maar ratelen en doen.

Op een gegeven moment moest ik ophangen van de zuster... Tsjah, leuk he een narcose en Kim en morfine :|.

Hayden
13 April 2010, 20:15
heeey steefff
jij ook hier aanwezig
wat een gezelligheid!!

Hoi dames ik ben hayden
en kom gezellig mee kletsen :D

Mila
13 April 2010, 20:16
volgens mij heeft niemand elkaar nog in het echt gezien :?

Free
13 April 2010, 20:16
heeey steefff
jij ook hier aanwezig
wat een gezelligheid!!

Hoi dames ik ben hayden
Welkom hier!!!

Steef
13 April 2010, 20:17
Wat leuk zeg!!!!
Jullie klinken echt als een stel vriendinnen!!!

Mila
13 April 2010, 20:17
hayden, welkom hier.
misschien leuk om iets over jezelf te vertellen en hoe lang jullie al bezig zijn om zwanger te worden

Mila
13 April 2010, 20:18
en dat terwijl er hier twee bij mij om de hoek wonen :lol: en dan nog nooit gezien

Steef
13 April 2010, 20:19
heeey steefff
jij ook hier aanwezig
wat een gezelligheid!!

Hoi dames ik ben hayden

Welkom gezellig!!!

Ik moet zeggen vind het wel lastig om soms in te haken met jullie gesprekken haha, wil dan ook geen stoor zender zijn ofzo, en het gaat zo ongelovelijk snel!!
Ik mis zo 5 berichten ofzo!

Lunanoa
13 April 2010, 20:23
Mijn vader is vorige keer ook mee geweest. Ik lag bijna te janken van angst & te puffen alsof ik aan het bevallen was :lol:

Niet meer bijgelezen na vanmiddag. Mijn koppie zit nu wat vol :lol:

Mirre
13 April 2010, 20:24
Als ik voor mezelf spreek Steef, heb ik iedereen via het forum leren kennen. Maar inmiddels heb ik al redelijk wat meiden op hyves, sommige op msn / gsm, en 2 zie ik ook "live" (die hebben inmiddels onwijs schattige kindjes). Ga 15 mei ook oppassen op één van hun kindjes :D Zo'n zin in, het is zo'n lekker mannetje :D

Syl we gaan 10 juni hier weg, eerst richting Oostenrijk. Daar zitten we 4 dagen in een sporthotel, gaan we 1 dag welnessen, 1 dag wandelen en 1 dag motor tour tocht in de bergen :D Daarna door naar Verona (3 dagen) dan Venetië (4 dagen) dan Maranello waar de Ferrari fabriek staat (1 dag, voor de rest is er niets te zien) en dan naar Riva del Garda (4 dagen). Daarna in één ruk naar huis. Jij bent er écht veel geweest zeg! :o fantastisch! Misschien heb je wat tips voor ons?

Geen idee Kim... Denk alleen: eerste IVF lukt niet. Weet niet of dat inclusief alle daarbij behorende embryo's is. Denk wel dan je inderdaad nog een 2de of 3de punctie nodig hebt :( Maar denk uiteindelijk wel dat het zal lukken hoor! Krijg in ieder geval niet door dat het nooit zo zal zijn, dus dan blijven we positief denken hé? ;) Dat is ook belangrijk! Haha en Snippie heeft gelijk hoor!! Eerst lekker uitslapen van de morfine, en dan ons pas bellen!!

Steef
13 April 2010, 20:25
Mijn vader is vorige keer ook mee geweest. Ik lag bijna te janken van angst & te puffen alsof ik aan het bevallen was :lol:

Niet meer bijgelezen na vanmiddag. Mijn koppie zit nu wat vol :lol:

Bijlezen is haast niet te doen hoor hahaa.

@ jessy wat leuk om te horen dat er echt vriendschappen uit ontstaat, had ik niet echt gedacht!!
Maar wel erg leuk!

Hayden
13 April 2010, 20:27
Ik zal even in t kort wat over mezelf vertellen.

ben 21 jaar en kom uit Zuid-Holland.
Ik woon 2.5 jaar samen met mijn ventje!
We overwogen al een tijd om aan kindjes te beginnen maar ik was altijd
de gene die de boot af hield, ivm toch mijn vrij jonge leeftijd.
geeen rijbewijs vaste baan etc..Inmiddels heb ik mijn vaste baan! en daarnaast ben ik ook bezig met autolessen.
Mijn vriend daarin tegen is 28 al heel lang vaste baan rijbewijs etc! maar wil toch ook me eigen boontjes
kunnen doppen, en 2 inkomens maakt t toch altijd wat makkelijker.

En nu al mijn doelen die ik wilde behalen voor mijn zwangerschap toch wel bereikt heb ben ik in maart gestopt.
ben vandaag weer O geworden, dus ga nu mijn 2e ronde in!

Dit even in t kort over mij!
ben t wel met steef eens t is wel moeilijk om jullie gesprekken bij te houden :D

Babii
13 April 2010, 20:27

Jawel :). Becky en ik hebben gedate vorig jaar!

Tessa23
13 April 2010, 20:28
Steef , toen ik hier in september kwam ging het nog veel sneller hoor , kon zo 20 pagina's bijlezen elke keer haha..

Hayden welkom!

Mila
13 April 2010, 20:29
jessy waar hoe je van? natuur of winkelen :D

Tessa23
13 April 2010, 20:30
Haha syl we moeten toch eens op date hoor , hoop met meerdere!

Steef
13 April 2010, 20:30
Al enig zicht wanneer je mag afrijden hayden??
We komen er wel tussen hoor, alleen moet je dan echt wat langer voor lezen niet even 10min ben ik al achter!!

In september nog sneller??
Kan er niet een soort van chatroom aan het forum gelinkd worden???
Hahaha

Free
13 April 2010, 20:31
Niet meer teveel kletsen hoor vanaaf!! ik ga mn bedje opzoeken... Morgen werken (lees internetten niets doen... :? ) dus ga morgne weer bij lezen...

Fijne avond nog en weltrusten voor de dames die straks gaan slapen!! (voor t zelfde geld moet er iemand werken straks ;) )

Mila
13 April 2010, 20:31

Jawel :). Becky en ik hebben gedate vorig jaar!

oh ja dat is waar ;)

Mirre
13 April 2010, 20:32
Hayden welkom hier!!

Steef, zie trouwens wel dat de new mama's uit de uitgerekend in ... topics wel vaker meeten. Zie af en toe foto's voorbij komen van al die kort op elkaar geboren frutjes naast elkaar op de bank of op een speelkleed op de grond. Ech zo'n fantastisch gezicht, prachtig!

Sylvia: beiden :D beetje in evenwicht, ene dag lekker shoppen, de andere dag lekker wandelen of fietsen in de natuur. Heerlijk :D

Tessa mee eens!! Waarom doen we niet in de zomer een "jonge meiden die ook mama willen worden-topic" bbq?!

Tessa23
13 April 2010, 20:32
Slaap lekker Mayella!!!

Jessy , goed ideee!!

Mila
13 April 2010, 20:33
ook helemaal mee eens tessa en jessy!!
maar tessa, ik kan zo bij je op ziekenbezoek komen :D

hahahaa ik zal ook nog steeds een keertje bij esther koffie gaan drinken :lol:

Steef
13 April 2010, 20:36
Ow wat leuk meeten met jonge ouders.
Ik heb ook totaal geen idee uit welke omgeving jullie allemaal komen!!
Beetje uit dezelfde?? Of uit echt heel het land?!

Ik merkte vandaag dat ik met iemand in mijn omgeving een hele goeie klik heb op gebied van zwangerschappen ed. waar ik zeker niet eerder aan gedacht heb daar gaan we zeker een vervolg aan geven.
En woont nog in de buurt ook dat worden wel wat dates om gezellig te kletsen etc.

Mirre
13 April 2010, 20:37
Gelijk een date prikken dan maar? ;) Gaan we ipv een NOD lijst een "komen naar de bbq lijst" bij houden ;) in juli of augustus doen?

Tessa23
13 April 2010, 20:37
Haha Syl, zo dicht bij woon je he! Lijkt me echt een keertje leuk een meeting , en mocht het echt niet gaan in die tijd kunnen we altijd nog in onze buurt iets afspreken ?

Babii
13 April 2010, 20:38
En ik zie Jessy binnenkort ;). Als ze me nog wil zien na me opmerking van vandaag :lol: :lol:

@ Hayden, welkom!!!

Hayden
13 April 2010, 20:39
Ik hoop dat ik in juni af mag rijden steef maar dat is nog even afwachten!!

Dames fijne avond ik ga er weer vandoor!!

Tessa23
13 April 2010, 20:39
Jessy , prima hoor , roept u maar ik kan zoizo altijd.. voorlopig nog niet klaar met voeten , mag ik okt ongeveer weer werken.. maar hopen dat er dan ook meerdere kunnen.. lijkt me gezellig!

Mila
13 April 2010, 20:40
jessy, verona is zeker leuk en vooral ook om te winkelen en het balkon van romeo en julia en de arena.
venetie, ben ik 1x geweest en heb het ook gezien zeg maar
riva ligt boven in het gardameer en ik vind de plaatsen: bardelino, desenzano, sirmione erg leuk..
sirmione omdat je het gewoon gezien met hebben, het is namelijk een stadje op een slot.
bardelino en desenzano zijn leuk als er markt is, want die zijn echt heel groot..
en je hebt de monte baldo (dat vind ik ook super):

De Monte Baldo is een Italiaanse bergketen die loopt vanaf het Gardameer tot de Adige.

De toppen van de Monte Baldo zijn de Altissimo (2078 m), de Pozzette (2218 m) en de Telegrafo (2200 m). De steile kalksteenhellingen bieden tot aan de oever een afwisselend gezicht met weiden, bossen, rotsen, heuvels en valleien, littekens van steenlawines, cipressen, olijfgaarden, wijngaarden en hier en daar wat huizen en een paar kleine dorpjes.

De Monte Baldo kan bereikt worden met de auto vanaf Garda en met de kabelbaan die vanuit Malcesine omhoog gaat.

De bloemen die er bloeien worden met de term baldensissoort aangeduid.

Mirre
13 April 2010, 20:41
En ik zie Jessy binnenkort ;). Als ze me nog wil zien na me opmerking van vandaag :lol: :lol:

@ Hayden, welkom!!!

Hahaha tuurlijk hoor meis ;) maak je daar maar geen zorgen om!! :lol:

Tessa zullen we dan maar in juli doen? Ga zo maar iets roepen hoor: zaterdag 17 juli!!

13 April 2010, 20:41
Hey meiden,

Long time no see.. Hoe gaat ie hier??

Steef
13 April 2010, 20:42
Hey meiden,

Long time no see.. Hoe gaat ie hier??

Nou hier zijn ze/we druk aan het kletsen hoor haha.
Hoe gaat het met jou??

Mila
13 April 2010, 20:43
kunnen we dan niet beter de site: afspreken.nl gebruiken?

Steef
13 April 2010, 20:43
kunnen we dan niet beter de site: afspreken.nl gebruiken?
Bestaat dat echt????

Mirre
13 April 2010, 20:44
jessy, verona is zeker leuk en vooral ook om te winkelen en het balkon van romeo en julia en de arena.
riva ligt boven in het gardameer en ik vind de plaatsen: bardelino, desenzano, sirmione erg leuk..
sirmione omdat je het gewoon gezien met hebben, het is namelijk een stadje op een slot.
bardelino en desenzano zijn leuk als er markt is, want die zijn echt heel groot..

De Monte Baldo is een Italiaanse bergketen die loopt vanaf het Gardameer tot de Adige.

De toppen van de Monte Baldo zijn de Altissimo (2078 m), de Pozzette (2218 m) en de Telegrafo (2200 m). De steile kalksteenhellingen bieden tot aan de oever een afwisselend gezicht met weiden, bossen, rotsen, heuvels en valleien, littekens van steenlawines, cipressen, olijfgaarden, wijngaarden en hier en daar wat huizen en een paar kleine dorpjes.

De Monte Baldo kan bereikt worden met de auto vanaf Garda en met de kabelbaan die vanuit Malcesine omhoog gaat.

Wow Syl :o wat goed zeg, dank je wel!! Melcesine zei vriendlief wel wat, maar door je tips heeft hij er helemaal zin in!! Gaan zeker de omgevingen die je omschrijft opzoeken, zijn er met onze eigen auto dus kunnen gaan en staan waar we willen.

Tessa23
13 April 2010, 20:44
Schorpioentje!!!! Hier alles oke , teen recht laten zetten , nu een pin er in , net een piercing haha..

Hoe is het met jou?? Wat zie je er goed uit , had ff via via op je hyves foto gespiekt ;)

Tessa23
13 April 2010, 20:45
Lijkt mij prima Jessy , kijken hoeveel we er bij 1 krijgen!

Mila
13 April 2010, 20:46
jessey, alleen de plaatsen die ik noem zitten onderin het gardameer en jullie zitten bovenin, dus wel even rijden :oops:

Steef
13 April 2010, 20:46

Wow Syl :o wat goed zeg, dank je wel!! Melcesine zei vriendlief wel wat, maar door je tips heeft hij er helemaal zin in!! Gaan zeker de omgevingen die je omschrijft opzoeken, zijn er met onze eigen auto dus kunnen gaan en staan waar we willen.

Wij gaan ook die richting op met de auto, gewoon op de bonnefooi of hoe je dat ook schrijft, voor het eerst dat ik dat doe!
Maar in ieder geval lekker met eigen auto en de tent!

Mila
13 April 2010, 20:48
alleen voor de site afspreken.nl, heb je van iedereen een email adres nodig maar het is een hele overzichtelijke site..
ik wil die best wel opstarten, maar dan moet iedereen even zijn email pben.. iedereen mee eens?

Tessa23
13 April 2010, 20:49
komt er aan syl mn mail..

Mirre
13 April 2010, 20:52
jessey, alleen de plaatsen die ik noem zitten onderin het gardameer en jullie zitten bovenin, dus wel even rijden :oops:

Maakt niet uit hoor!! We komen vanaf Maranello richting Gardameer dus komen langs de onderkant, wie weet pikken we dan al wat mee ;) hebben voor die rit namelijk de hele dag ingepland zodat we veel van de omgeving kunnen zien terwijl je er normaal ong 3 uur over doet.

Vind het trouwens prima om via afspreken.nl te doen hoor! Als de rest dat ook ok vind?

13 April 2010, 20:53
Sodejuu, het begint hier geloof ik weer een beetje op het 'vroegere' forum te lijken, toen werd er ook zoveel gekletst :shock: Gezellie!!

Steef: Haha indd druk aan het kletsen..Hier gaat alles goed hoor! En bij jou??

Tessa: Oke je bent eindelijk geholpen aan je teen, fijn hoor!Kijk dat kan ik me ook nog wel "beetje vaag' herinneren ;)
Thanx, wat lief van je! Ben heel trots op mijn buikje :mrgreen:

Mila
13 April 2010, 20:53
moeten jullie wel even allemaal jullie email pben!!

snippie
13 April 2010, 20:54
Dames heb niks meer gelzen!

Alleen van Kim over grote stap enzo!
Meid weet ongeveer hoe je voelt.dan heb ik natuurlijk niet
het probleem met bms. !maar wel dat d
icsi onze laatste kans was op een kleintje!
En anders adoptie!
Het eind komt dan zo angstalog dicht bij!en helemaal als je begint aan je tweede poging als e dan bedenkt als je dan bijvoorbeeld de 12weken niet haald dat je dan als nog maar 1poging hebt!poeh naar hoor allemaal!
Kim lieverd stevige knuffel voor jouw!

Meiden ben dood op ga slapen!viel net al in slaap op de bank!
Knuf

Mirre
13 April 2010, 20:57
moeten jullie wel even allemaal jullie email pben!!

Je hebt pb ;)

Het mag trouwens ook wel bij mij thuis als dat voor iedereen goed uit komt? Ik woon namelijk precies in het midden van nederland, dus als iedereen overal vandaan moet komen misschien wel makkelijk. Maar als iedereen behalve mij die wilt komen uit een bepaalde streek komt, kom ik graag daar naar toe hoor ;)

Tessa23
13 April 2010, 20:58
Maakt mij eigenlijk ook niet uit waar hoor , ik ga wel samen met syl ? Haha

Mila
13 April 2010, 21:01
tessa, ja en esther kan ook meerijden ;)

hebben jullie niet voor mij meerdere email adressen, dan kan ik het vanavond al rond sturen

Mirre
13 April 2010, 21:03
Hoe bedoel je meerdere? Van de andere meiden?

Tessa23
13 April 2010, 21:03
Ik heb niemand in msn eigenlijk.. en meiden kom oppp wie doen er nog meer mee? haha..

Mila
13 April 2010, 21:07
ja jessy

Mirre
13 April 2010, 21:09
heb alleen van Kim haar msn adres, maar wil het wel aan haar over laten om zichzelf op te geven...

jorina
13 April 2010, 21:10
jeeeeeeeeeeeeeeeetje
het is al een mooie tijd geleden dat ik meer dan 20 pagina's moest bijlezen

weet suz met al die hormonen in mijn lijf echt niet meer wat er allemaal geschreven is

kimmetje wat onwijs kut meissie
ik hoop dat het nu eindelijk eens een beetje voorspoedig kan gaan bij jullie voor zover je ivf dat kan noemen natuurlijk

sylllllllllllllllllll wat lees ik nou toch weer
was je misselijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :mrgreen:

en een barbecue klinkt leuk :D

sorry voor wie ik over geslagen heb maar weet het nu echt niet meer
dus laat het maar weten als er nog meer belangrijke dingen zijn die ik gemist hebt :roll:

13 April 2010, 21:11
Ik denk dat het niets voor mij is aangezien ik met een dikke toeter loop en de meeste hier bezig zijn om zwanger te worden.. Vandaar dat ik er maar niet op reageerde :?

Tessa23
13 April 2010, 21:11
pff ik ga eventjes hoor , heb echt pijn aan mn voet in 1x , meer soort trekkende pijn.. even laptop weg en goed hoog liggen..

Hopen dat het allemaal lukt Syl , mocht er wat veranderen ik hoor het wel..

Tot later en anders slaap lekker meiden!

Babii
13 April 2010, 21:12
Zeg Jessy!!!!! Waar blijft onze date dan *wijst streng naar Jessy*

@ Tessa, rustig aan meis! Even je voet omhoog leggen!

Mirre
13 April 2010, 21:12
Jorina kom je ook mee dan??!! :D Even dan je mail pb'en naar Syl :D

Mila
13 April 2010, 21:14
kim, heb ik zelf ook.. ik heb er al aardig wat, maar ga mensen vergeten ben ik bang.. het zijn er zoveel hier op het forum

Mirre
13 April 2010, 21:15

Uhm... :? Aanstaande zaterdag? Alleen dan niet 's avonds, want vanaf vrijdag is het iedere avond *partytime* tussen de lakens hihihi :lol:

Mirre
13 April 2010, 21:18
Schorpioentje maakt toch niet uit joh! Syl loopt in juli dan ook al met een dikke toeter denk ik :D Dus gewoon gezellig komen hoor naar de bbq als je zin hebt!

Tessa rustig aan doen met je voet hé meissie!! Slaap lekker!!

Mila
13 April 2010, 21:21
ik verstuur hem gewoon nu naar de adressen die ik heb en als ik nieuwe adressen erbij krijg voeg ik die later wel toe.. ik heb alle weekenden in aug en 1 in juli ingevuld, dus we zullen zien

Mrij
13 April 2010, 21:21
Hee schorpioentje, hoe is het met je meid??

Wat betreft het daten, lijkt me wel leuk.. maar gaan er dan wel wat meer mee van "de oude garde", schorpioentje, ik kan toch niet zonder jou gaan!!! :cry: ;)

Mila
13 April 2010, 21:24
mrij, ik heb jou, lunanoa, schorpioentje, becky, kim ook een mail gestuurd.. snippie email heb ik niet (had hem wel, kan hem neit vinden)

Babii
13 April 2010, 21:24

Uhm... :? Aanstaande zaterdag? Alleen dan niet 's avonds, want vanaf vrijdag is het iedere avond *partytime* tussen de lakens hihihi :lol:

Whahhahahahahaha geweldig :lol: Had ik dat maar, ben wel weer toe aan een potje harde ruige seks :? Overdag kan ik wel haha, ja hoor wij gaan afspreke over een algemeen forum.

Zullen we onze adressen ook ff neerzetten :lol: We mailen morgen wel haha.

Mila
13 April 2010, 21:25
ik moet nu nog:
snippie
essie
en waarschijnlijk nog meer

jorina
13 April 2010, 21:25
altijd gezellig jessy

schorpioentje ik loop ook met een dikke buik dan hoor :D

ik vind alleen wel dat er bepaalde mensen wel bij moeten zijn
zoals kim, lun , syl, snippie, becky, mrij (sorry als ik iemand vergeet ik geef de hormonen maar de schuld) het is toch al meer dan een jaar samen zijn nu en nog altijd super gezellig :mrgreen:
niets ten nadele van de rest hoor
maar das mijn gevoel

Mila
13 April 2010, 21:28
die heb ik allemaal (als de emailadressne nog kloppen) behalve snippie haar email

Mila
13 April 2010, 21:29
altijd gezellig jessy

zoals kim, lun , syl, snippie, becky, mrij (sorry als ik iemand vergeet ik geef de hormonen maar de schuld) het is toch al meer dan een jaar samen zijn nu en nog altijd super gezellig :mrgreen:
maar das mijn gevoel

als het goed gaat ben ik dan ook rond de 18 weken :o

Mrij
altijd gezellig jessy

maar das mijn gevoel

Wat een eer Jorina :oops: :lol: nee zonder gekheid, dat bedoelde ik dus ook! Vind jullie allemaal heel lief, maar degenen die jij noemt en vergeet ;) (Essie, Estherh, Sharon.. en degenen die ik nu vergeet :roll: ) kennen elkaar nu al zo lang!

Mila
wat zeg ik 22 weken :shock:

Mila
13 April 2010, 21:30
sharon en estherh heb ik ook, alleen sharon heeft een vervelende email om over te typen, omdat je slecht ziet wat voor tekens dat zijn :lol:

Mrij
13 April 2010, 21:32
sharon en estherh heb ik ook, alleen sharon heeft een vervelende email om over te typen, omdat je slecht ziet wat voor tekens dat zijn :lol:

Haha, kun je em niet knippen en plakken? Heb je de mail al verstuurd? Zie nog niks..

jorina
13 April 2010, 21:32
whahaha goed he syl
ben ook ff aan het rekenen nu maar ben er niet zo goed in dus moet je het antwoord nog ff schuldig blijven :mrgreen:

mrij zo vullen we elkaar toch mooi aan toch :lol:

Mirre
13 April 2010, 21:33

Whahhahahahahaha geweldig :lol: Had ik dat maar, ben wel weer toe aan een potje harde ruige seks :? Overdag kan ik wel haha, ja hoor wij gaan afspreke over een algemeen forum.

Zullen we onze adressen ook ff neerzetten :lol: We mailen morgen wel haha.

Whahahaha nou hard en ruig, laat dat maar aan vriendlief over hahahaha :lol: maar is goed meis, mailen we morgen wel effies ;)

Mrij
13 April 2010, 21:34
whahaha goed he syl
ben ook ff aan het rekenen nu maar ben er niet zo goed in dus moet je het antwoord nog ff schuldig blijven :mrgreen:

mrij zo vullen we elkaar toch mooi aan toch :lol:

Haha en zo hoort het ;)

jorina
nooooooooooooh joh dan mag ik al bijna biggen
ben dan ongv 30 weken :D

nog best snel gerekend he :ugeek:

Hiih lief dat ik er ook bij moet zijn :lol: Lijkt me ook erg leuk om iedereen te zien, en idd dan al meerdere met buik!
Maar ik ben dan uitgeteld, dus dan zou het voor mij echt eerder gepland moeten worden!! Het laatste weekend van juli ben ik al 40 weken!! Al denk ik niet eens dat ik zo lang ga lopen :oops:

jorina
13 April 2010, 21:35
meiden ga jullie verlaten
spreek (lees)jullie morgen weer
en dan graag weer net zoveel als vandaag want vind dat wel gezellig :?

Mirre
13 April 2010, 21:36
Nou meiden, volgens mij heeft Syl dan bijna iedereens mailadres? Toch Syl? Is inderdaad wel leuk als iig iedereen er bij is die al zo lang lopen hier (dus zonder onderbreking, zoals ik ;))

Mila
MRIJJJJJJJJJJJJJ je email klopt niet :?

Mirre
Ik ga trouwens slapen meiden, tot morgen weer!!! :D

jorina
13 April 2010, 21:37
je hoeft niet te lopen hoor schorpioentje
je mag de hele tijd blijven zitten want volgens mij gaat het om een barbeknoei :mrgreen:

neeeeee ik vind je geen onderbreking hoor
ik vind je wel gezellig :D

Mrij
13 April 2010, 21:38
Hiih lief dat ik er ook bij moet zijn :lol: Lijkt me ook erg leuk om iedereen te zien, en idd dan al meerdere met buik!
Maar ik ben dan uitgeteld, dus dan zou het voor mij echt eerder gepland moeten worden!! Het laatste weekend van juli ben ik al 40 weken!! Al denk ik niet eens dat ik zo lang ga lopen :oops:

Dan MOET het eerder, wil ook dat jij mee kan!! :(

Syl, ik pb je m'n mailadres wel even!

jorina
13 April 2010, 21:38
ja ik ga jullie ook echt verlaten nu
tot morgen

13 April 2010, 21:39
Oww en nog even een late reactie terug, Mrij, Hier gaat alles goed hoor!! De halve dagen bevallen veeeel beter :mrgreen: Hoe is het met jou??

Haha Jorina :mrgreen: Geweldig! Heb deze humor echt gemist, vind het een ouderwets gezellig forumavondje :lol: :lol: :mrgreen:

Babii
13 April 2010, 21:40
altijd gezellig jessy

maar das mijn gevoel

Wat een eer Jorina :oops: :lol: nee zonder gekheid, dat bedoelde ik dus ook! Vind jullie allemaal heel lief, maar degenen die jij noemt en vergeet ;) (Essie, Estherh, Sharon.. en degenen die ik nu vergeet :roll: ) kennen elkaar nu al zo lang!

Anne87, Mayella en wie ik weer vergeet...

Mrij
13 April 2010, 21:41
Wat fijn dat het nu beter gaat nu je halve dagen werkt! Goed aan jezelf denken he!
En als je niet mee kan met de meeting, dan komen Becky en ik toch gewoon een keer jou opzoeken als je bevallen bent ;)
Met mij alles goed hoor!

jorina
13 April 2010, 21:42
ja natuurlijk want we moeten dan natuurlijk ook ff baby's checken :D

ok ok nu ben ik echt weg

oja en schorpioentje morgenavond weer :?: :ugeek: :mrgreen:

Mila
ik heb die email adressen niet

Mila
als iedereen hier ooit bevallen is houden we een babymeeting :D

Babii
13 April 2010, 21:43
altijd gezellig jessy

maar das mijn gevoel

Anne87, Mayella en wie ik weer vergeet...

Sonja!

13 April 2010, 21:44
Mrij, haha goed en gezellig idee! Maar was alweer verder aan het rekenen. Als Lunanoa erbij moet zijn word het nog eerder want zij is in juni uitgerekend ;)

Jorina: Oke ben er wel pas rond een uur of 9/ half 10 ;) SLaap lekker!!

Mila
13 April 2010, 21:44
die heb ik ook niet.
wie kan me aan al die emailadressen helpen?

Mrij
13 April 2010, 21:45
Wat een eer Jorina :oops: :lol: nee zonder gekheid, dat bedoelde ik dus ook! Vind jullie allemaal heel lief, maar degenen die jij noemt en vergeet ;) (Essie, Estherh, Sharon.. en degenen die ik nu vergeet :roll: ) kennen elkaar nu al zo lang![/quote]

Anne87, Mayella en wie ik weer vergeet...[/quote]

Sonja![/quote]

Ja tuurlijk!! En STRUFFLEEEEE

Mila
13 April 2010, 21:46

Anne87, Mayella en wie ik weer vergeet...[/quote]

Sonja![/quote]

Ja tuurlijk!! En STRUFFLEEEEE[/quote]
struffle heb ik!! :D

Babii
Volgens mij is struffle dan ook uitgerekend :?

Mrij
Of we moeten het later doen, zodat we de eerste kindjes ook kunnen zien.. maarja volgens mij staan er die maanden daarna ook genoeg bevallingen in de planning :roll:

Mila
13 April 2010, 21:47
dames om het nog eerder te plannen gaat niet lukken het is nu al april.. de vorige keer lukt het ook niet op korte termijn.. ik denk dat we gewoon een eindje vooruit moeten plannen, zodat iedereen nog wat kan regelen

Mila
13 April 2010, 21:48
ik denk ook idd dat je vanaf nu elke maand wel een bevallende hebt.. na struffle, volgt sonja, dan jorina dan snippie dan ik

13 April 2010, 21:49
dames om het nog eerder te plannen gaat niet lukken het is nu al april.. de vorige keer lukt het ook niet op korte termijn.. ik denk dat we gewoon een eindje vooruit moeten plannen, zodat iedereen nog wat kan regelen

Toch denk ik dat er altijd wel dames zijn die niet kunnen. Kijk naar afgelopen keer, toen hadden we heel veel tijd om vrij etc. te regelen en uiteindelijk haakte er zoveel af dat het niet doorging ;)
Als we het later doen zijn er weer anderen wat niet kunnen :(

Mila
13 April 2010, 21:50
in juni is lunanoa,
juli, schorpioentje
aug, sonja
sept. esther
okt. jorina
nov. snippie
dec. sylvia
:lol:

(als ik het goed heb)

Mila
13 April 2010, 21:52
en dan vergeet ik struffle nog, volgens mij is die ook in juli uitgerekend..

als we eerder willen, prima, maar dan moet ik andere data weg halen, want er kunnen er maar 9 staan

Mrij
13 April 2010, 21:53
Denk dat het sowieso lastig wordt om iedereen mee te krijgen, deze data die doorgemaild zijn vallen ook voor een groot deel in de bouwvak.. nouja dan moet je gewoon de datum kiezen waarop de meeste kunnen..

13 April 2010, 21:54
Sonja is geloof ik ook in juni, net zoals Lunanoa, Struffle is geloof ik augustus..
Maargoed kijk maar want het zou anders al in mei of begin juni ofzo moeten, zou iedereen er bij moeten zijn.. Ik ga in ieder geval niet meer zover reizen als ik een week of 36 ben.. Zitten jullie dalijk met een bevalling :lol:

Mila
13 April 2010, 21:57
is de bouwvak niet handig? ik dacht juist wel.. maar kan het ook eerder doen hoor, maar dan weet ik bijna zeker dat bijna niemand kan, omdat het al april is.. als ik nu met mei aankom, kan bijna niemand denk ik :oops:

Babii
13 April 2010, 22:00
en dan vergeet ik struffle nog, volgens mij is die ook in juli uitgerekend..

als we eerder willen, prima, maar dan moet ik andere data weg halen, want er kunnen er maar 9 staan

20 augustus volgens mij ;).

sonja2009
13 April 2010, 22:02
Als ik kan kom ik niet alleen he ;)

Mrij
13 April 2010, 22:02
Schorpioentje, nou kunnen we gelijk een live bevalling mee maken ;)

Sylvia, misschien het voor sommige wel makkelijker hoor.. lang niet iedereen zal aan de bouwvak vast zitten, wij wel en gaan dan ook op vakantie. Maarja zo heb je altijd wel weer wat ;)

sonja2009
13 April 2010, 22:03
in juni is lunanoa,
juli, schorpioentje
aug, sonja
sept. esther
okt. jorina
nov. snippie
dec. sylvia
:lol:

(als ik het goed heb)

nee is niet goed ik ben eerder dan lun uitgerekend ;)

Mila
13 April 2010, 22:07
hahaahah kan het ook allemaal niet bijhouden met al die zwangeren hier..

ik haal wel een weekend weg in aug en plan er een in juni ok? ga het gelijk doen

Mila
13 April 2010, 22:10
heb een weekend veranderd..

sonja2009
13 April 2010, 22:10
elke maand is er wel iemand uitgerekend hahahaha

13 April 2010, 22:13
Mrij: Nou laten we dat maar niet doen :o Whaha geen goed idee! hihi

Sonja: Ja dat is waar ;)

Ik denk hoe eerder hoe beter, ja oke niet pover 2 weken ofzo.. maar 4 of 5 weken vooruit is toch best te doen?

Mila
13 April 2010, 22:13
ik ga slapen.. allemaal even invullen he?

Mila
13 April 2010, 22:17
k heb nog een weekend in mei erbij gezet.. eerder kan echt niet, dan is het namelijk volgende week al :lol: dus nu in mei een weekend, in juni, juli en aug. dus waar de meeste kunnen gaan we ok?

13 April 2010, 22:22
Ik heb ingevuld, nou we zullen het zien... Ga ook slapen , weltrusten meiden!

Tessa23
13 April 2010, 22:27
ben benieuwd wat het word meiden... !

Ik ben klaar wakker helaas , eens kijken hoe lang ik dat vol hou..

sonja2009
13 April 2010, 22:29
ik ben ook klaar wakker heb vanmiddag 1 uurtje geslapen en kan nu dus gewoon helemaal niet slapen

Tessa23
13 April 2010, 22:30
Klote is dat he Sonja , tenminste vind ik wel.

Ik hoest ook al meer als een week dus als ik straks slaap word ik snel weer wakker met die kriebel hoest!!

sonja2009
13 April 2010, 22:31
ja ik heb me slaap ook echt nodig moet er morgen vroeg uit

Tessa23
13 April 2010, 22:35
Hopen dat het zo lukt Sonja.. Slaapze..

Ik ga ook weer ff , thee zetten en proberen te slapen..

sonja2009
13 April 2010, 22:37
ik ga zo wat lekkers te eten maken denk ik zie een reclame van de mc en heb enorme zin in een mc kroket

Tessa23
13 April 2010, 22:38
ik ooooooooook lekkerrrr..en een mac flurry m&m's!!

Tessa23
13 April 2010, 23:50
Jamilah , hoe is het met jou???? En je kleine mannetje?

Ik heb pijnstiller genomen voor voet en ga zo proberen te slapen.

Zaterdag testen als ik niet ongi word maar denk het wel..

14 April 2010, 07:31
Goeeeeeiemorgen meiden!
Jeeee gaan we weer voor de meeting, leuk! Ik pb je even mn email syl.

Tess, wat lief zoon sms. Wanneer wil mijn mannetje nou eens trouwen :lol: Ik moet ht er maar niet over hebben, dat komt ht volgens mij niet ten goede ;)

Jessy, jeetje best een heftige periode.
De mijne was ook zoon lekkere .. die gebruikte de cd ook maar de helft van de tijd, maar wist toen ook nog niet of hij er wel 100% achterstond. Nou wilie niks liever :mrgreen:

Oja .. de meeting juli/aug, dan ben ik net op vakantie :( ;)

Beebie25
14 April 2010, 07:42
@ babii: heb gisteren nog je site even doorgekeken en gelezen maar is inderdaad heftig meid wat jullie allemaal meemaken, het is je zoo gegunt. Ik blijf voor je duimen meid

Jaslynne
14 April 2010, 07:55
Goedemorgen dames!

Ik ben nieuw hier, maar volgens mij hoor ik ook bij de jonge meiden die mama willen worden ( net 23 geworden). Ik heb al vaker op deze site meegelezen en uiteindelijk besloten om me aan te melden, het is toch wel fijn om met meiden in dezelfde situatie te kletsen!

Wij zijn bezig sinds december (2009) en ik hoop dat het nu "raak" is! M`n NOD was 9-4, ben niet heel erg regelmatig (meestal 30, 32 dagen), daarom wacht ik tot vrijdag met testen.

Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen ;)

@iedereen die zwanger is: Gefeliciteerd!!!
@iedereen die nog niet zwanger is: onze beurt komt nog wel :D

Beebie25
14 April 2010, 08:20
Spannend meid :D

snippie
14 April 2010, 08:24
welkom:)~!
en spannend zeg

Mirre
14 April 2010, 08:24
Jaslynne welkom hier meid en vooral veel plezier met zwanger worden! Als je het al niet bent nu natuurlijk hé? ;) Spannend hoor!!

@ rest: hoop dat de meeting door gaat meiden, heb er nu al zin in! Ik kan bijna op alle data, alleen in juni niet want dan zit ik dus in Italia :D

Fijne dag iedereen!!

Tessa23
14 April 2010, 08:32
Welkom Jaslynne en hoop dat het raak is... !

Heb ook zin in de meeting :D

En nog hoest ik me kapot pff , pilletjes kreeg ik niet die ik normaal altijd krijg omdat ik bezig ben met zwanger worden , toch goed dat ze daar naar kijken.

14 April 2010, 08:37
Welkom jaslynne. Spannende dagen dus voor je ;)

Tess, wat ´heb´je dan dat je normaal pilletjes krijgt?
Ik ben echt snotverkouden, keelpijn, snotneus .. niezen :lol:
Als ik moet niezen klinkt dat altijd zo hard. Ik zag gister dat mn vriend dr van schrok (hij zat heel geconcentreerd te xboxen) zegtie .. godsamme zeg, does FF normaal .. moet dat nou zo hard :lol:
Ik kan dr toch niks aan doehoeeen :?

Mirre
14 April 2010, 08:43
Hahahaha Essiee :lol: hééél herkenbaar hier :D

Als ik nies, vliegen de katten alle kanten op van schrik :?

Tessa23
14 April 2010, 08:44
Hahaha Essie mijn vriend zei ook met niesen , doe eens normaal joh :shock: haha , ik kreeg alleen die pilletjes voor t hoesten hoor , codeine, werkte hier perfect ,na een dag hoefde niet ik niet meer te hoesten...

Jaslynne
14 April 2010, 08:45
Welkom jaslynne. Spannende dagen dus voor je ;)

Tess, wat ´heb´je dan dat je normaal pilletjes krijgt?
Ik ben echt snotverkouden, keelpijn, snotneus .. niezen :lol:
Als ik moet niezen klinkt dat altijd zo hard. Ik zag gister dat mn vriend dr van schrok (hij zat heel geconcentreerd te xboxen) zegtie .. godsamme zeg, does FF normaal .. moet dat nou zo hard :lol:
Ik kan dr toch niks aan doehoeeen :?

Hahaha, ik ken het verschijnsel, die van mij heeft een playstation ;) Altijd leuk om hem te laten schrikken :D
Ik vind de aankomende dagen trouwens niet spannend, eerder vreselijk! Dat zwanger worden is misschien toch niets voor mij, veel te ongeduldig ;)

Tessa23
14 April 2010, 08:51
Ik ga even lekker douchen , gaat lang duren moet weer zitten , vuilinis zak om voet.. hahaha

Daarna ff richting markt ,en vanmiddag grote speeltuin (kan ik lekker zitten) met oppas kindje..

Fijne dag meiden!

Mirre
14 April 2010, 08:55
Succes met je voet Tess!! En fijne middag met je oppas kindje!!

14 April 2010, 09:03
Succes tes!

Als de meeting dit keer wel doorgaat ... volgens mij komt er helemaal niemand bij mij uit de buurt :? :geek:

Jaslynne
14 April 2010, 09:06
Tessa, hoe lang gaat dat nog duren met je voet? Ik zie trouwens dat je twee katten hebt, ik ook! Die van mij zijn nu 9 maanden en kunnen dus nu echt overal op springen, het liefst natuurlijk op het aanrecht wat niet mag!

Zijn er trouwens nog meiden rond Arnhem op het forum?

Babii
14 April 2010, 09:09
@ Snippie, ben je er????

Mirre
14 April 2010, 09:16
Tessa, hoe lang gaat dat nog duren met je voet? Ik zie trouwens dat je twee katten hebt, ik ook! Die van mij zijn nu 9 maanden en kunnen dus nu echt overal op springen, het liefst natuurlijk op het aanrecht wat niet mag!

Zijn er trouwens nog meiden rond Arnhem op het forum?

Wij hebben er 4 ;) En hoewel ze al wat ouder zijn, ondeugend blijven ze hoor!! Vooral als vriendlief kipfilé uit de koelkast pakt, dan is de keuken ineens te klein :D Klimmen ze overal op om maar de kipfilé te kunnen jatten :lol:

Jaslynne
14 April 2010, 09:25
hahaha, klinkt heel bekend! We hebben een poes en een kater. Het is trouwens heel grappig verdeeld bij ons, de kater is "van mij" en de poes is "van m`n vriend". Zij ligt altijd bij hem en hij ligt altijd bij mij :D
M`n kat heeft nu iets nieuws, hij vindt brood lekker! Als ik `s morgens brood aan het smeren ben, komt ie constant kopjes geven en slijmen om een stukje ;) Ik doe m`n boterhammen altijd in een boterhamzakje, als ik die niet in de koelkast leg, loopt hij het hele huis door met het zakje brood in z`n bek. hahaha :lol:

jorina
14 April 2010, 09:26
zat eens ff de afspreken site te checken maar het gaat weer heel erg moeilijk worden volgens mij want tot nu toe kan nog niemand op dezelfde dag

14 April 2010, 09:30
oh ow, krijgen we dat weer :lol:
Als syl er is moet ze mij ook even toevoegen!

sonja2009
14 April 2010, 09:35
met mij moeten jullie geen rekening houden hoor

becky88
14 April 2010, 09:38
hey meiden wat hebben jullie weer ouderwets gezellig gekletst :D

ben bijna alles vergeten :oops:

een meeting lijkt me erg gezellig maar moet even kijken met reizen etc :?
vanavond even met me mannetje overleggen

Beebie25
14 April 2010, 09:39
Wat zijn jullie allemaal druk aan het plannen dames??? ;)

14 April 2010, 09:41
Ik ben ook op die afspreken site aan het kijken, maar niemand kan opdezelde dag maar dat was ook wel te verwachten! Aangezien er steeds wel iemand op springen staat ;) Het gaat dan gewoon door op de dag dat de meeste kunnen.
Ik vind het leuk om erbij te zijn maar als het niet lukt, jammer dan. Dan hoeven jullie het voor mij ook niet te verzetten want dan blijf je bezig denk ik ;)

Babii
14 April 2010, 09:45
IK HEB HULP NODIG VAN IEMAND IN DE MMM!!!! MEIDEN.............. :roll:

becky88
14 April 2010, 09:48
kimmie ik loop in de MMM maar denk niet dat ik je kan helpen :?

Babii
14 April 2010, 09:49
Ahhhhh heb me uitslag progesteron, maar me gyn is er niet... Weet hier super veel vanaf, maar nu dus niet :evil:

becky88
14 April 2010, 09:50
hoeveel is ie dan?

jorina
14 April 2010, 09:52
heb je een eisprong gehad kim :?:

Babii
14 April 2010, 09:53
Nou hij is shit (geen goede eisprong) maar hij is 7,1. En lees dit van iemand die in het lab werkt en deze dingen behandeld:

mid-folliculair 0,31 - 0,52 (voor eisprong)
mid-luteaal 5,16 - 18,56 (+- een week na eisprong)
zwanger 1 4,7 - 50,7

Houdt dus in dat ik een ei heb gehad :?

becky88
14 April 2010, 09:54
mij zeiden ze boven de 20 heb je een ei gehad, maar als zij jou dat zeggen dan zal je idd een ei hebben gehad

Babii
14 April 2010, 09:56
Nee schat :P. Boven de 20 heb je een matige eisprong. Onder de 20 is hij gewoon barslecht!!! En dat wist ik wel ;).

Boven de 30 spreek je van een ovulataire eisprong, dus 1 die te bevruchten is....

Mila
14 April 2010, 09:57
weet ik niet kim, sorry.. kun je niet een andere gyn. bellen?

jazelynn, ik woon in de buurt van arnhem, namelijk zutphen.

jazzy, mail ook even je mailadres!

over het afspreken ik denk dat we nooit alle dames bij elkaar krijgen.
over het invullen is het handig als je een X neer zet als je echt niet kan, zoals jessy op vakantie.
een ? invullen als je mocht de datum vastgezet worden op die dag, nog wat kan regelen.
ik denk dat we gewoon de datum vast moeten leggen waarop de meeste mensen kunnen, want anders komt het er weer niet van..

estherh, mail nog even je adres.. ik heb hem wel, maar weet niet of het de goede is

14 April 2010, 09:59
syl, ik heb evt esther´s mail wel.

ik denk ook dat ht super moeilijk wordt hoor ..

Babii
14 April 2010, 10:01
Ik heb gewoon weer teruggebeld en ik zeg bespreek het maar even met de eerste gyn die je ziet. Dus ze bellen me strakjes terug :).

14 April 2010, 10:09
hee syl ik zit nog eens te kijken in het schemaatje..
en echt op korte termijn? Of is dat juist nóg lastiger?

Mila
14 April 2010, 10:13
essie, ik denk dat dat wel lastig word.. ook met werk van mensen.. er werken namelijk nogal wat mensen hier onregelmatig

Babii
14 April 2010, 10:16
Ja, het is altijd lastig z'n meeting in te plannen. Wel jammer :(.

Mrij
14 April 2010, 10:18
Het is idd lastig om zoiets te plannen, maarja ik denk ook dat je dan maar moet uitgaan van de datum waarop de meeste mensen kunnen!

Mayella zie ik er ook niet bij staan?..

Free
14 April 2010, 10:19
Heey Meiden,

Las van alles over een bbq, maar ook dat zal vanuit hier lastig worden.. Eind juni uitgerekend dus denk dat juni en juli hier ook uitvallen.. Maare syl zal je nog wel ffies mn email adres sturen, kan altijd kijken of er nog wat mogelijk is..

Hier afgelopen nacht een bagger nacht gehad.. Heel onrustig geslapen enne zelf een keer wezen plassen (1e keer snachts geloof ik.. tijdens mn zwangerschap dan.. :) )
Ben nu op t werk, maar der is echt geen hol te doen.. En zit me ook een beetje op te vreten, denkend aan dat ik nog tot 17.00 moet... Pff de dagen duren echt lang op deze manier.....

Verder heb ik niet veel onthouden, moest gewoon zon 15 pagina´s terug lezen en had nog wel gevraagd of jullie niet zoveel wilden kletsen :?

Naja ik zal eens even weer wat gaan doen hier.. Kom vanmiddag nog wel eens even kijken :D

Liefs Mayella

Mila
14 April 2010, 10:24
mayella ga je toevoegen :)

en JAMILAH moeten we niet vergeten!!! wie oh wie heeft haar email.

Mila
14 April 2010, 10:26
hier vannacht voor het eerst over de baby gedroomd: ik had de eerste echo en was samen met mijn moeder zonder mijn vriend en ik zag alleen de grote van de baby en dat klopte dus was zo blij dat we weg zijn gegaan en eenmaal buiten vraag ik aan mijn moeder: klopte het hartje wel en met hoeveel zijn ze? volgens mijn moeder klopte het hartje want dat het ze gezien, met hoeveel ze zijn dat wisten we niet

jorina
14 April 2010, 10:27
he ff snel tussendoor

als ik het goed begrijp uit je berichtjes kim

heb je een eisprong gehad
ok misschien niet helemaal goed maar hij was er wel
dat betekend dat je lichaam dus wel wat aan het doen is toch

Babii
14 April 2010, 10:29
Nou Jorina, als dat zo is dan is het zo onwijs slecht dat het nooit bevrucht kan worden ;). En daarbij werkt me slijmvlies dus ook niet.... Ik word zo teruggebeld (einde spreekuur zeiden ze) dus ben benieuwd.

jorina
14 April 2010, 10:29
oja en jeej ik mag een dagje eerder naar de vk
mijn ex baas belde of ik ajb
kon helpen met een lunch dinsdag van 40 man
dus heb maar ja gezegd want we kunnen nu het geld wel goed gebruiken

jorina
14 April 2010, 10:31
kimmetje probeer het eens van de positieve kant te zien

je hebt een eisprong gehad en dat is al goed
dat ie dan nog niet fantastisch is dat is misschien wel logisch want je lichaam moet eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen
het heeft ruim een jaar stil gestaan of gewerkt op hormonen

Babii
14 April 2010, 10:36
Sorry, ik zie het niet positief :(. En ik geloof het pas als de gyn het zegt :P. Dus dan pas kan ik een beetje juichen.

Overigens zit ik na me menstruatie weer aan de hormonen hoor ;). Nare is ook: weet dus niet wanneer me ei is geweest. Ik schat CD14 (had op CD13) een bijna posi test.... Daarna werd het lichter en lichter.

Heb inmiddels ook weer buikpijn, maar goed het zegt niks. En ik geloof het ook pas als ik bloed haha :P. En ik ben pas blij als me slijmvlies dikker wordt ;).

@ Syl, zie je nou wel dat alles goed zit ;). Een vrouw droomt wel vaker dit soort dingen en voelt het goed aan! Prachtige droom :lol:

Mila
14 April 2010, 10:37
mensen.. ik ga nu naar burgers zoo in arnhem :lol: dus spring snel onder de douche en tot vanavond

Mila
14 April 2010, 10:38
hahahaha kim ik weet het niet.. heb weer eens een slecht dag en ben weer erg onzeker..

Lunanoa
14 April 2010, 10:40
Jullie hoeven voor mij de meeting niet tegen te houden hoor. Ik kan gewoon nu niet plannen. Weetniet wanneer ons kleine vent zich aandient & hoe het met de kleine is & hoe mijn herstel loopt.
Vandaar dat ik Overal een vraagteken heb neergezet :P

Kim: Het is toch positief dat er iig een eisprong is geweest? Eerder deed je lichaam helemaal niks & misschien wordt het allemaal beter in stapjes!

jorina
14 April 2010, 10:43
syl ik herken dat zo
ik nu bijna 15 weken heb dat ook nog steeds hoor
dan heb ik echt een baaldag en wil ik graag een teken van leven
maar das een beetje moeilijk want het is nog maar 15 weken
als ik rustig gaan liggen kan ik het wel voelen maar dan moet ik me echt super goed concentreren

jorina
14 April 2010, 10:44
kim ik snap dat je er nog niet aan wil maar ik ben meer van de positieve aanpak
dus als jij nou lekker onzeker blijft doe ik wel positief voor je krijg je van alles een beetje mee
en komt het vast wel goed :D

Babii
14 April 2010, 10:45
Haha, nou dit noemen ze een rampalige eisprong haha. Nee even serieus, ben benieuwd wat de gyn zegt! Had net me Primolut opgehaald. Als ik dat had geweten en ik ga binnenkort echt bloeden dan ehm.... :roll: Heb ik 1,55 euro aan m e primolut uitgegeven hahaa.

@ Syl, ik snap je meis, maar dan kom ik weer met me woorden! Je weet het he ;). Have fun in Burger Zoo :D Het is heerlijk weer!

Lunanoa
14 April 2010, 10:48
Klote dat het rampzalig is, maar beter iets als niets dacht ik zo :D

Jorina: Wat speciaal dat je het al kan voelen zeg :D

14 April 2010, 10:48
ik ben benieuwt hoe mijn ovutest er nu uit zou zien joh. Ik heb er alleen geen meer :lol: