PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Mila
11 December 2009, 09:16
hihihi das altijd zo grappig om te horen! Heb echt geen ideeee!

Bij struffle denk ik een meisje :mrgreen:

ja dat denk ik ook bij struffle.. hahaha dat is dan de eerste bij wie ik een meisje denk.. ik ben van de jongens weggeven ;)

11 December 2009, 09:20
hahaha .. gekske! Ben benieuwt wat kim straks denkt ofzo! :lol:

Struffle ff iets heel anders ...
Ik zie bij jullie keuken die grappige mozaiek tegen de achterwand. Wij zijn al 1001 winkels afgeweest voor 'iets' voor tegen de achterwand in de keuken. Mn vriend vind van die witte tegels wel mooi, ik vind dat meer voor op de badkamer.
Zie nou jou fotoos, dat vind ik eigenlijk ook wel heeeeel gaaf! Is het een beetje 'zilverachtig'?

Mila
11 December 2009, 09:25
essie, wat voel je nu en afgelopen week eigenlijk aan je lichaam? heb je kenmerken?

11 December 2009, 09:30
essie, wat voel je nu en afgelopen week eigenlijk aan je lichaam? heb je kenmerken?

Ja als ik terug ga denken ... (ik wílde voort niks meer voelen omdat het steeds 'loos alarm' was)

Zoiezo mn tepels, die jeuken af en toe.
Mn darmen maken veel geluid en ik moet redelijk vaak naar het toilet (dacht dat dat meer door de pepernoten kwam, maar normaal eet ik eigenlijk ook altijd veel snoep, geen pepernoten maar marsjes ofzo :lol: )
En een beetje dat ongesteldheids gevoel. Misschien dat dat me ook deels wel tegenhield om te testen...
Oja verder een soort van spierpijn rond mn middel. Dat verklaarde ik doordat ik steeds moest poetsen stofzuigen en dwijlen nu we aan het verbouwen zijn!

Nu ben ik ook een heel klein beetje misselijk, maar dat is denk ik spanning! En ik moet even iets gaan eten!

11 December 2009, 09:36
Ga denk ik strx ook even zoon clearblue test halen, is wel leuk voor mn vriend als we samen nog een testje kunnen doen!

maymar
11 December 2009, 09:43
gefeliciteerd essie :D :mrgreen: wat zul jij bij zijn dat je toch getest heb zeg!!!! :mrgreen: ga er maar lekker van genieten

becky88
11 December 2009, 10:48
essie gefeliciteerd!!!!

MissMini
11 December 2009, 10:55
Struffle en Essie, gefeliciteerd!!!!! Ga er lekker van genieten!!

Mila
11 December 2009, 11:04
zo heb net bloedgeprikt en ze prikte verkeerd en nu heb ik pijn auwwww
ook zaten er allemaal lucht belletjes bij, maar dat maakte weinig uit want er zat ook bloed in het buisje en dat was belangrijk.
morgen kan ik de pillen ophalen voor mijn schimmel, dus alles weer geregeld ;)

Mrij
11 December 2009, 11:05
Essie, Gefeliciteerd!!!!

Heerlijk hoor, ga er lekker van genieten.

Kim, er blijven niet veel namen meer over op het lijstje van "de oude garde"

Sylvia, wat vervelend dat het prikken verkeerd ging, dat doet zeer!!

becky88
11 December 2009, 11:10
idd van de oude garde is nu niet veel meer over!

mimimabo
11 December 2009, 11:11
Essie GEFELICITEERD!

Gaat de goede kant op met dit forum :) Nu de rest nog! Hoop dat alle behandelingen voor jullie gaan werken!

Mila
11 December 2009, 11:19
nou hier is het waarschijnlijk over.. mijn slijm begint te veranderen van wit naar bruin en dat is voor mij een teken van mijn menstruatie :cry: we wachten af.. kan nog wel twee dagen duren voordat het doorzet

Babii
11 December 2009, 11:29

Inderdaad, het is onwijs ZUUR dit! Begrijp me niet verkeerd, want gun het iedereen. Maar je loopt al zolang in de MMM en iedereen gaat je voor.

Snap gewoon niet waarom mijn lichaam niet werkt naar behoren en waarom ik en de andere meiden in de MMM door zo een onwijs diep dal moeten gaan.

En dan vraag je, je af..... Word ik ooit wel zwanger :| KUT ZOOI

Mila
11 December 2009, 11:33

Inderdaad, het is onwijs ZUUR dit! Begrijp me niet verkeerd, want gun het iedereen. Maar je loopt al zolang in de MMM en iedereen gaat je voor.

Snap gewoon niet waarom mijn lichaam niet werkt naar behoren en waarom ik en de andere meiden in de MMM door zo een onwijs diep dal moeten gaan.

En dan vraag je, je af..... Word ik ooit wel zwanger :| KUT ZOOI

heel begrijpelijk meid! Ik kan alleen maar zeggen ooit komt ook voor ons dat moment!
dikke knuffel meid!

Babii
11 December 2009, 11:42
Weet niet of het ooit voor mij komt Sylvia... Betwijfel het ten zeerste... Ben momenteel gewoon kapot van verdriet, want snap echt niet waarom die HA me de prikpil heeft gegeven. Ben ook onwijs boos, want ben geneigd hem AAN TE KLAGEN!

Storm1987
11 December 2009, 11:49
Woooooooooow E s s i e !

Gefeliciteerd meid !!
Wat een verassing dat je getest hebt en dan nog wel gewoon ff helemaal super positief :mrgreen: Voelt goed he?? :mrgreen: Wat ben ik blij voor je joh! Dit was ronde 5 voor jou toch?
Ik word er helemaal blij van, van al die positieve berichten van jullie. Ik kan me het moment dat ik testte me nog zo goed herinneren!! Waaaaaaanzinnig.... Al had ik bij deze zwangerschap wel dat de onzekerheid overspoelde, ik was zo bang dat het weer mis zou gaan, ik zat elke 10 min op de wc en checkte heel de dag door mijn borsten.
Maar na die 12 weken gaat het genieten worden en dan gaat het ineens hard. Als struffle en essie 12 weken zijn heb ik al verlof :o

Geniet ervan meiden want het gaat veel te snel! Dan wordt je ineens elke ochtend gewekt door het geschop van je baby :) En als ze dan eenmaal geboren zijn schijnt het nog harder te gaan, wellicht kan Jamilah dat bevestigen ;)

Voor de meiden bij wie het nog niet gelukt is.... houd hoop meissies! Als snap ik dat het elke ronde moeilijker wordt. Onthou dat jullie allemaal 1 ding mee hebben en dat is je leeftijd. Alle vruchtbaarheidsbehandelingen hebben een grotere kans van slagen. Hoewel je daar nu niks voor koopt natuurlijk. Bovenalles blijft het onwijs klote voor de meiden die in de MMM (Syl, Babbii, Snippie) lopen of de MMM in gaan (Sharon, Becky). Maar ook voor de meiden bij wie het gewoon nog niet gelukt is.
Dikke knuffel voor jullie! Je weet wat ze altijd zeggen he?

They Save The Best For Last !!!

snippie
11 December 2009, 11:51
Woooooooooow E s s i e !

Gefeliciteerd meid !!
Wat een verassing dat je getest hebt en dan nog wel gewoon ff helemaal super positief :mrgreen: Voelt goed he?? :mrgreen: Wat ben ik blij voor je joh! Dit was ronde 5 voor jou toch?
Ik word er helemaal blij van, van al die positieve berichten van jullie. Ik kan me het moment dat ik testte me nog zo goed herinneren!! Waaaaaaanzinnig.... Al had ik bij deze zwangerschap wel dat de onzekerheid overspoelde, ik was zo bang dat het weer mis zou gaan, ik zat elke 10 min op de wc en checkte heel de dag door mijn borsten.
Maar na die 12 weken gaat het genieten worden en dan gaat het ineens hard. Als struffle en essie 12 weken zijn heb ik al verlof :o

Geniet ervan meiden want het gaat veel te snel! Dan wordt je ineens elke ochtend gewekt door het geschop van je baby :) En als ze dan eenmaal geboren zijn schijnt het nog harder te gaan, wellicht kan Jamilah dat bevestigen ;)

Voor de meiden bij wie het nog niet gelukt is.... houd hoop meissies! Als snap ik dat het elke ronde moeilijker wordt. Onthou dat jullie allemaal 1 ding mee hebben en dat is je leeftijd. Alle vruchtbaarheidsbehandelingen hebben een grotere kans van slagen. Hoewel je daar nu niks voor koopt natuurlijk. Bovenalles blijft het onwijs klote voor de meiden die in de MMM (Syl, Babbii, Snippie) lopen of de MMM in gaan (Sharon, Becky). Maar ook voor de meiden bij wie het gewoon nog niet gelukt is.

Meissie dat klopt we hebben leeftijd wel mee maar je ziet bij mij al eertse ICSI mislukt !

11 December 2009, 11:57
hahahahaha storm wat ben jij toch een gekding he :mrgreen:
Voelt suuuuuper goed!
Kan niet wachten tot mn vriend zo thuis komt en oooo wat ga ik een moeite krijgen om mn mond tegen iedereen te houden :mrgreen:

Meiden, kop op he! Ik zou willen dat ik iets voor jullie kon doen, maar kan alleen maar hopen dat jullie dat allemaal heeel snel mee mogen maken. Zoon speciaal gevoel, ik voel me ineens al 'anders' ofzo :lol:

Storm1987
11 December 2009, 11:58
Snippie, het is alleen maar goed bedoeld hoor.

Bovendien, ik snap dat het moeilijk is, maar om nu maar zo verbitterd te reageren vind ik lastig. Niemand kiest ervoor om in de mmm te komen, en iedereen had jullie ook gewoon een gezonde zwangerschap gegund. Als je het écht zo moeilijk vind dat het bij iedereen wel lukt (wat ik me voor kan stellen) zou het dan niet beter zijn als je afstand neemt van een topic als dit?
Want ik merk nu dat de positieve berichten overspoeld worden door de negatieve. En dat moet toch niet de bedoeling zijn? Natuuuuuuuuuuurlijk is het super moeilijk dat het bij jullie nog niet gelukt is, maar dat betekend niet dat het niet heel mooi nieuws is dat het bij iemand anders wel gelukt is.

Mila
11 December 2009, 12:01
essie, ik weet gelukkig hoe mooi dat gevoel is en hoop het snel weer mee te mogen maken

meiden hou hoop! ik weet dat het soms heel moeilijk is
(ik heb elke maand hoop, zelfs nu nog, terwijl ik al weet dat ik ongesteld ga worden) maar hoop doet leven!

Mila
11 December 2009, 12:03

Bovendien, ik snap dat het moeilijk is, maar om nu maar zo verbitterd te reageren vind ik lastig. Niemand kiest ervoor om in de mmm te komen, en iedereen had jullie ook gewoon een gezonde zwangerschap gegund. Als je het écht zo moeilijk vind dat het bij iedereen wel lukt (wat ik me voor kan stellen) zou het dan niet beter zijn als je afstand neemt van een topic als dit?
Want ik merk nu dat de positieve berichten overspoeld worden door de negatieve. En dat moet toch niet de bedoeling zijn? Natuuuuuuuuuuurlijk is het super moeilijk dat het bij jullie nog niet gelukt is, maar dat betekend niet dat het niet heel mooi nieuws is dat het bij iemand anders wel gelukt is.

mooi gezegd.. het is idd heel mooi voor iedereen en dat moet niet telkens overspoeld worden door negatieve berichten.. is voor de gelukkigen onder ons ook niet leuk

VickyS
11 December 2009, 12:03
net McDonalds op... daar gaat mijn dieet... :mrgreen:
Wel super lekker de chicken sensation op en de garnalen... Mmmm

VickyS
11 December 2009, 12:05

ja je zou je bijna schuldig voelen om gelukkig te zijn...Dat kan niet de bedoeling zijn.

snippie
11 December 2009, 12:06

meissie ik weet dat je het niet zo bedoeld.maar wilde alleen zeggen dat leeftijd niet altijd wat uitmaakt.
en wat ik altijd zeg tegen iedereen!!
IK GUN HET IEDEREEN!!
word alleen maar blij als ik mensen hoor dta ze zw zijn! boeid mij niet wie het is!
zwanger zijn is gewoon 1 groot wonder.Ben dan ook heel erg blij voor iedereeen.

ik heb ook nooit gezegd dat ik niemand wat gunde!alle meiden die tot nu toe er bij zijn gekomen mama2be,struffle en essie heb ik allemaal een pbtje gestuurd!
met mijn feleicitaties!!
ik had dat ook niet kunnen doen.maar ben op rect blij voor ze!ook om het feit dat hun dit bespaard blijft! en gewoon dahmzz nog maals zwanger zijn is zo iets moois een heel groot wonder:D!

becky88
11 December 2009, 12:07
storm je bent toch ook een schat he
je probeert altijd iedereen een riem onder het hart steken :D
tis aan de ene kant ook heel moeilijk maar aan de andere kant ben ik blij dat jullie die rot MMM niet mee hoeven te maken!
en ik gun iedereen hier met heel mijn hart een goede zwangerschap!!

ik merk zelf ook dat ik minder op het forum ben omdat ik niet zo lekker in me vel zit door die aankomende MMM!

ik ben blij dat ik jullie hier heb leren kennen jullie zijn allemaal stuk voor stuk schatten!!

snippie
11 December 2009, 12:07

ja je zou je bijna schuldig voelen om gelukkig te zijn...Dat kan niet de bedoeling zijn.

ik snap niet waar dit vandaan komt want heb nog nooit zo iets gezged:(!
zit hier bijna met tranen in me ogen dat jullie dat denken:(

11 December 2009, 12:11
Dat is waar, Snippie heeft een onwijs lief berichtje gestuurd!
En ik kan het me best wel heeeel goed voorstellen, dat degene die al zoooooo lang moeten wachten, steeds maar in onzekerheid zitten, zoiets hebben van FCKIT!

Overigens snap ik wel wat jij bedoelt storm.

Ben met vlagen een beetje misselijk ... komt ht en gaat ht ook weer snel weg!

VickyS
11 December 2009, 12:13
Snippie bij deze verontschuldig ik mij. dit was ook echt geen aanval hoor!!

snippie
11 December 2009, 12:16
Dat is waar, Snippie heeft een onwijs lief berichtje gestuurd!
En ik kan het me best wel heeeel goed voorstellen, dat degene die al zoooooo lang moeten wachten, steeds maar in onzekerheid zitten, zoiets hebben van FCKIT!

Overigens snap ik wel wat jij bedoelt storm.

Ben met vlagen een beetje misselijk ... komt ht en gaat ht ook weer snel weg!

wat ik al in mijn Pbtje verstuurde dat ik heel blij voor je ben!!!
meid ga er lekker van genieten!

en nogmaals ik vind het niet moeilijk om te lezen dat iemand zw is ik ben juist heel blij!!!!
Dus kom maar op met de volgende!
die zou ik even goed feleliciteren!

11 December 2009, 12:17
mm trouwens, mn testje wil ik bewaren .. moest ik daar nou nagellak opdoen?

snippie
11 December 2009, 12:20
Snippie bij deze verontschuldig ik mij. dit was ook echt geen aanval hoor!!

doet me echt pijn :cry: 'dat jullie zo tegen me praten:(!
ik ben altijd zo blij voor iedereen en dan plots word dit me verweten:(!
omdat ik schrijf dat ook al ben ik jong ICSI mislukt is.ik zeg daarmee niet dat ik het andere niet gun en niet blij ben met andere ik zeg alleen maar dat leeftijd dus niet altijd wat zegt!

en heus ben niet verbitterd als ik verbitterd zou zijn zou ik niet in janaurie weer een tp hebben!

knuf

snippie
11 December 2009, 12:22

jah meissie dan blijft het goed zeggen ze:)! niet te veel he:D

sharon_
11 December 2009, 12:32
Snippie schat doe maar rustig hoor.. En al raakt het je wel, dat mag toch ook gezegt worden?
Jullie gaan al door zo'n hell en dan lees je dat het bij anderen na een paar rondes lukt, tuurlijk ben je
hartstikke blij maar meiden wat denken jullie hoe pijn dat wel niet doet bij ons? Mij raakt het ook,
ik jank dan ook het liefst de boel bij elkaar, waarom zij wel en ik niet denk ik dan??! Maar ik ben wel
altijd blij voor diegene.. Gister vroeg me vriend nog waarom ik een lach op me gezicht had, en toen vertelde ik hem dus dat struffle zwanger is.. Dus ik ben ook echt wel blij maar de pijn die je aan de
andere kant ook voelt is niet leuk.. Helemaal niet zelfs.. En vind wel dat je dit mag uitten, ook daar is
een forum voor..

@Storm, Overigens vind ik jou 1e berichtje aan ons gericht wel heel erg lief verder! En dat kan ik ook
zeker waarderen. Ik hoop gewoon dat bij alle meiden die in de MMM zitten of er in gaan, ze heel snel
zwanger zijn!!!

En nu voor ESSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!! !!!!!!!! Ga er lekker van genieten meissie,
wat zul je blij zijn :D :D :D ..

snippie
11 December 2009, 12:40
sharon lief dat je het zegt meissie:)

en het maakt mij echt even grof geen fuck uit of iemand lang bezig is.
en denk dus echt niet waarom zei wel en ik niet!Ik denk alleen kon ik samen met hun zwanger zijn!
Dus echt geen sprake van waraom zei wel en ik niet.
kijk dit gedicht:

Zwanger zijn:

zwanger zijn is een wonder
een wonder die wij vrouwen allemaal
hopen mee te maken.

De een is zo zwanger ,de ander moet lang wachten
op een wonder. maar een wonder is het hoe dan ook
om zwanger te mogen zijn.

iedere vrouw verdient dit ooit mee te mogen maken
jaloerse blikken kunnen komen.
maar onthoud al deze vrouwen hebben net als wij alle
nu altijd gehoopt dat hun wonder snel uit mag komen

let niet op de spel fouten hihi!

sharon_
11 December 2009, 12:42
Dat is idd wel een mooi gedichtje!!

miss lipstick
11 December 2009, 12:50
Essie gefeliciteeeeeeeerd! Top wijffie, geniet ervan! :D

Voor de rest een heeeeeeeele dikke knuf :!:

Lautje
11 December 2009, 12:55
Heeeey lieve meiden!

Sodeju hey ik ben hier lang niet meer geweest :oops: sorry!!!!

Struffel en Essie; GEFELICITEERD meiden wat super zeg! :D

Ik zal eens even gaan lezen, voordat ik dubbele vragen ga stellen enzo ;)

Babii
11 December 2009, 13:00

mooi gezegd.. het is idd heel mooi voor iedereen en dat moet niet telkens overspoeld worden door negatieve berichten.. is voor de gelukkigen onder ons ook niet leuk

Het is misschien mooi verwoord, maar iedereen heeft recht op zijn mening op een normale manier. Een forum is ervoor om al je gevoelsn te uiten en te overleggen met anderen.

En als wij ons rot voelen mogen wij dat gewoon zeggen hier lijkt me :). Ook door alle positieve berichten heen al is dat niet leuk voor een ander, wij hebben hier ook onze gevoelens en ik vind echt dat men die mag uiten.

Kijk ik klets al vanaf dag 1 met dit topic mee en vrijwel alle nieuwen en de andere garde zijn mij voor gegaan. Nu moet ik zeggen dat mijn lichaam zo achterlijk is als een achtereind van een dom varken :P.

En het is niet dat ik het meiden niet gun. Het is een topic waar ik al vanaf dag 1 zit en de meiden zitten met wie ik lief en leed deel. Als ik me dus kut voel dan schrijf ik dat hier. Als ik me rot voel omdat iemand me weer voor is gegaan (een kennis van me) dan schrijf ik dat hier. Als ik zwanger ben schrijf ik dat hier en als ik het denk te zijn schrijf ik dat hier!

Het spijt me voor meiden met het positeive nieuws, maar wij hebben ook genoeg negatief nieuws met andere meiden gedeeld (bij meiden die ook wat langer moesten wachten zoals Struffle). Het is een forum en men mag een mening hebben en deze plaatsen.

Heb ook vaak genoeg gelezen dat iemand zich rot voelde en dat er ineens positeive nieuws kwam, dan mag dat zeker ook niet, omdat iemand verdrietig is? Ik blijf zeggen, het is een forum en dan mag je gewoon je gevoelens uiten.

Het is totaal niet dat ik niet blij ben voor anderen, want ik ben echt onwijs blij voor andere meiden (weet zelf hoe mooi het is zwanger te zijn). Het is bij mij meer onmacht en intens verdriet en dat uit ik hier op het forum.

Babii
11 December 2009, 13:01

Nee dat hoeft niet hoor meissie :). Hij wordt alleen wat gelig door je urine :P. Maar dat streepje blijft er staan hoor ;).

sharon_
11 December 2009, 13:03

Het is misschien mooi verwoord, maar iedereen heeft recht op zijn mening op een normale manier. Een forum is ervoor om al je gevoelsn te uiten en te overleggen met anderen.

En als wij ons rot voelen mogen wij dat gewoon zeggen hier lijkt me :). Ook door alle positieve berichten heen al is dat niet leuk voor een ander, wij hebben hier ook onze gevoelens en ik vind echt dat men die mag uiten.

Kijk ik klets al vanaf dag 1 met dit topic mee en vrijwel alle nieuwen en de andere garde zijn mij voor gegaan. Nu moet ik zeggen dat mijn lichaam zo achterlijk is als een achtereind van een dom varken :P.

En het is niet dat ik het meiden niet gun. Het is een topic waar ik al vanaf dag 1 zit en de meiden zitten met wie ik lief en leed deel. Als ik me dus kut voel dan schrijf ik dat hier. Als ik me rot voel omdat iemand me weer voor is gegaan (een kennis van me) dan schrijf ik dat hier. Als ik zwanger ben schrijf ik dat hier en als ik het denk te zijn schrijf ik dat hier!

Het spijt me voor meiden met het positeive nieuws, maar wij hebben ook genoeg negatief nieuws met andere meiden gedeeld (bij meiden die ook wat langer moesten wachten zoals Struffle). Het is een forum en men mag een mening hebben en deze plaatsen.

Heb ook vaak genoeg gelezen dat iemand zich rot voelde en dat er ineens positeive nieuws kwam, dan mag dat zeker ook niet, omdat iemand verdrietig is? Ik blijf zeggen, het is een forum en dan mag je gewoon je gevoelens uiten.

Het is totaal niet dat ik niet blij ben voor anderen, want ik ben echt onwijs blij voor andere meiden (weet zelf hoe mooi het is zwanger te zijn). Het is bij mij meer onmacht en intens verdriet en dat uit ik hier op het forum.

Daar sluit ik me helemaal bij aan

Lautje
11 December 2009, 13:04

Ik sluit me helemaal aan bij storm!!!
Ik vind het zooo onwijs kut voor jullie en niet eerlijk, ik heb nu gewoon 'n brok in mijn keel! En dat meen ik echt!

HEEEEEELEEEEE DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE MEIDEN!!!!!!!!!

snippie
11 December 2009, 13:07
Babii mooi verwoord!!

en storm je eertse bericht vond ik ook erg lief!
maar hoop dat je mij op het moment ook snapt!het is bij mij nu net een weekje geleden.
en ik neem het niemand kwalijk behalve me zelf!!ben vooral boos op me zelf!
knuf

Babii
11 December 2009, 13:08
Lief van je Lautjuh, hoe gaat het met jou? Gaat de zwangerschap tot nu toe goed? Al een eerst echo gehad :mrgreen: ? Ben benieuwd :D

@ Esssie, het helpt weleens voor het opstaan een crackertje te eten met water (gevangenis voer :P) en meestal ben je dan minder misselijk :mrgreen:

@ Storm, ik vind je berichtje ook onwijs lief, maar het is algemeen bekend dat je een schat bent! En hoop inderdaad dat je mij ook snapt, want het is niet niks hoe het er nu aan toe gaat (al je hoop verdwijnt). En ik uit nu eenmaal graag alles bij de meiden hier.

Hihi een forum is voor verdriet, blijdschap, vreugde, enthousiasme e.d. snap best dat negatieve berichten voor de net zwangeren niet leuk is, maar die negatieve berichten waren er ook voordat ze zwanger waren. En als iemand eens negatief nieuws kwam, kwam ik soms door met nieuws over me ei (blijdschap) en dat mag toch ook? Dus waarom niet andersom?

snippie
11 December 2009, 13:09

Ik sluit me helemaal aan bij storm!!!
Ik vind het zooo onwijs kut voor jullie en niet eerlijk, ik heb nu gewoon 'n brok in mijn keel! En dat meen ik echt!

HEEEEEELEEEEE DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE MEIDEN!!!!!!!!!

Dank je lieverd!!!

Lautje
11 December 2009, 13:36
Lief van je Lautjuh, hoe gaat het met jou? Gaat de zwangerschap tot nu toe goed? Al een eerst echo gehad :mrgreen: ? Ben benieuwd :D

Met mij gaat alles wel goed en de zwangerschap ook. Ben niet meer zo moe, maar dat kan ook komen doordat ik smorgens wat langer kan liggen aangezien ik sinds vorige week zonder werk zit :| ..., heb nu alleen savonds beetje last van 'n misselijk gevoel, hoef verder niet te spugen ofzo...

Foto van eerste echo...
[img=http://img525.imageshack.us/img525/8051/1eecho1811098wk2dg.th.png] (http://img525.imageshack.us/i/1eecho1811098wk2dg.png/)

snippie
11 December 2009, 13:46
ohhh lautje wat dan???
pracht echo trouwens meissie!!!
en heb je mijn hyveje al gelezen:D

Babii
11 December 2009, 13:50

Met mij gaat alles wel goed en de zwangerschap ook. Ben niet meer zo moe, maar dat kan ook komen doordat ik smorgens wat langer kan liggen aangezien ik sinds vorige week zonder werk zit :| ..., heb nu alleen savonds beetje last van 'n misselijk gevoel, hoef verder niet te spugen ofzo...

Foto van eerste echo...
[img=http://img525.imageshack.us/img525/8051/1eecho1811098wk2dg.th.png] (http://img525.imageshack.us/i/1eecho1811098wk2dg.png/)

Wauw meissie! Wat een mooie echo.. He jakkes zeg, wat balen dat je zonder werk zit :(. Hoe komt dat (recessie)? Doe maar lekker rustig aan hoor ;).

Lautje
11 December 2009, 14:17
Dankje wel dames! :mrgreen:

Ik heb 3 keer over 'n jaarcontract gehad, dus ik zou dan recht hebben op 'n vast contract, maar dus niet...
Hij durfde het niet aan...net nieuwe winkel geopend...concurrentie....hij wist niet hoe het allemaal gin lopen, kostte hem allemaal geld blablabla, dat zei hij mij....en van onze bedrijfsleider hoorde ik dat hij het liefst niet aan vaste contracten doet, dat hij ze niet geeft...maaaar ik mag over 3 maanden weer bellen voor 'n afspraak om te kijken of ik weer terug kan komen........jah daaag ik dacht het niet haha en dan weer steeds afwachten of mijn contract verlengd zal worden of niet...
Maar ik ga me nu echt niet druk maken hoor, ik probeer eerst me draai thuis weer te vinden, is ook wel weer wennen pfffff en doe het mooi rustig aan...zal voorlopig toch wel niet aan de bak komen....want wie wil nu 'n zwangere vrouw aanemen???
Hubbie heeft straks 2 weken vakantie met kerst en oud en nieuw, das ook wel weer fijn!

Ik zal meteen je hyveje lezen snippie! haha :D

snippie
11 December 2009, 14:22
ten eerste een berichtje voor Snippie:

Meid, ik ken je nu al meer dan 1,5 jaar. Een 1,5 jaar waar heel erg veel in gebeurd is. De gemiste zwangerschappen van jou, heb alles met je meegemaakt in ander topic hier op het forum. We gingen je allemaal voor, Sanel, Saar, ik, noem maar op. Voor jou is de mooiste dag nog steeds niet gekomen en dat vind ik echt super erg voor jou, dat weet je. Toen ik zwanger raakte gingen we kletsen via msn, en hebben echt lief en leed met elkaar gedeeld, je was er altijd voor me en zelfs al moest het pijn hebben gedaan mij te horen kletsen over schoppen van de baby, de echo's enz. toch bleef je gezellig en leuk met me meedoen. Ik vind je een toppertje en ik weet ook heel erg goed dat jij het naar iedereen toe die wel zwanger is goed bedoeld en het zeer zeker niemand misgunt!

Zelfs nu mijn kereltje al weer een half jaartje oud is vandaag, blijf je nog heel erg lief door op mijn blog te reageren op hyves, altijd geweldig lieve teksten neerzet bij foto's van mijn hartediefje.

Kortom: JE BENT VOOR MIJ ENE SUPERGOEDE VRIENDIN DIE HET ECHT VERDIEND OM IN 2010 NU EINDELIJK EENS MAMA TE MOGEGN WORDEN!!!!!!

Zo, dit wilde ik even kwijt!

dikke kus van Jamilah en Ben Aïssa jr.

Jij bent echt een Kanjer en dat weet je!!!Ben zou blij jouw te hebben leren kennen!
KNUF!

snippie
11 December 2009, 14:24
Dankje wel dames! :mrgreen:

Ik heb 3 keer over 'n jaarcontract gehad, dus ik zou dan recht hebben op 'n vast contract, maar dus niet...
Hij durfde het niet aan...net nieuwe winkel geopend...concurrentie....hij wist niet hoe het allemaal gin lopen, kostte hem allemaal geld blablabla, dat zei hij mij....en van onze bedrijfsleider hoorde ik dat hij het liefst niet aan vaste contracten doet, dat hij ze niet geeft...maaaar ik mag over 3 maanden weer bellen voor 'n afspraak om te kijken of ik weer terug kan komen........jah daaag ik dacht het niet haha en dan weer steeds afwachten of mijn contract verlengd zal worden of niet...
Maar ik ga me nu echt niet druk maken hoor, ik probeer eerst me draai thuis weer te vinden, is ook wel weer wennen pfffff en doe het mooi rustig aan...zal voorlopig toch wel niet aan de bak komen....want wie wil nu 'n zwangere vrouw aanemen???
Hubbie heeft straks 2 weken vakantie met kerst en oud en nieuw, das ook wel weer fijn!

Ik zal meteen je hyveje lezen snippie! haha :D

Ohh meid wat naar:(!

Knuffel voor jouw!!

Storm1987
11 December 2009, 14:33
Hee lieve snippel, het was niet rot naar jou bedoeld, echt niet. Ik begrijp juist heel goed dat het soms ook moeilijk is om te lezen dat iedereen je voor gaat :( En IK weet dat jij het iedereen gunt, je hebt een groot hart en ik heb het ook zeker niet bedoeld dat je iemand het misgunt.

Wat ik met mijn bericht bedoelde is dat, zo'n topic als dit, soms alleen maar zelf kwelling is. Omdat andere je voorgaan, het wel snel lukt en dit is confronterend! Ik zou het even bij mezelf houden, maar ik zou er denk ik niet tegen kunnen. :oops:
Nouja ik hoop dat we elkaar begrijpen, laat het misverstand even uit de wereld zijn dat je iemand t niet zou gunnen want ik weet dat als iemand een groot hart heeft dat jij het bent.
Ik hoop gewoon zo dat 2010 jullie geluksjaar wordt, dat je alleen nog maar mooie dingen mee mag maken. En dit geldt ook voor Sylvia en Babii want jullie zijn gewoon al te lang aan het tobben!

Becky: Bijna jouw NOD toch? Hoe voel je je? Of durf je niet te hopen? Las dat je de uitslag van de zaadtest nog niet gehad hebt. Ben benieuwd, hoop dat dat gewoon in orde is, is weer een stapje in de goede richting. Maar liever hoop ik gewoon dat jij de 3de bent voor deze week die positief mag testen.

becky88
11 December 2009, 14:38
storm maandag is mijn NOD ja :)
maandag krijgen we ook de uitslag van het zaad hadden vandaag nog een x gebeld maar ze mocht het niet telefonisch geven zei ze.
maar goed dan wachten we gewoon tot maandag
ik durf helemaal niet meer te hopen aangezien ik 2 rondes aant overgeven etc. was en er toch niks was.
ik voel niks alleen afentoe wat steekjes in me buik
verder ben ik afentoe misselijk en emotioneel als de pest maar dat komt omdat ik niet zo lekker in me vel zit.
ik weet ook nog niet of ik ga testen en wanneer ik ga testen.

snippie
11 December 2009, 14:43
Storm meid lieverd.dank je voor je bericht.

en klinkt raar maar als ik zie dat andere wel zw put ik daar enige hoop uit!
geen enkele vrouw verdient de mmm.

dus hoe sneller iemand zw des te beter!

Knuf

Storm1987
11 December 2009, 14:49
Storm meid lieverd.dank je voor je bericht.

en klinkt raar maar als ik zie dat andere wel zw put ik daar enige hoop uit!
geen enkele vrouw verdient de mmm.

dus hoe sneller iemand zw des te beter!

Knuf

Dit vind ik echt een hele bijzondere kracht van je, snippie. Want ik denk dat ik het toch wel heel moeilijk zou vinden, hoe zeer ik het andere ook zou gunnen.
Ik vind het heel mooi en krachtig dat je zo kunt denken.

Becky: Snap ik meissie, is misschien maar goed ook. Wacht maandag maar af en anders kun je altijd dinsdag of woensdag nog eens testen. Ik hoop het zo voor je.

Babii
11 December 2009, 14:53
Ik snap Snippie haar redenatie wel, want zwanger zijn is het mooiste wat er is :). En als je dat eenmaal bent geweest gun je dit iedereen! Maar ik ben ervan overtuigd dat Snippie snel zwanger raakt van een prachtig wondertje en dat ze een geweldige moeder wordt.

snippie
11 December 2009, 14:54
:oops: :oops:

hihi een mama van een half bloedje?

snippie
11 December 2009, 14:55
meiden jullie zijn stuk voor stuk Lieverds!!!![/

Storm1987
11 December 2009, 15:05

ooooooo die zijn zooooooo mooi :mrgreen: (ik zei toch net al... They Save The Best For Last ;) )
halfbloedjes worden vaak helemaal blank geboren he? Zo bijzonder.... met de tijd worden ze donkerder.

Babii
11 December 2009, 15:08
Haha, nou hoop dat mijn kind de huidskleur van manlief krijgt, die is altijd mooi getint bruinig (niet heel donker bruin) maar je ziet dat hij indonesisch bloed heeft :mrgreen:

Over de kleur van de ogen valt niet te discussieren ;) We hebben beide fel blauwe ogen :P

Storm1987
11 December 2009, 15:11
Ik heb een kwart bloedje.... :mrgreen:

en wat voor bloed is die 25% dan :mrgreen:
tis een mooi donker mannetje !

ik ben ook zooooooo nieuwsgierig hoe ons zoontje eruit ziet!

snippie
11 December 2009, 15:14

ooooooo die zijn zooooooo mooi :mrgreen: (ik zei toch net al... They Save The Best For Last ;) )
halfbloedjes worden vaak helemaal blank geboren he? Zo bijzonder.... met de tijd worden ze donkerder.

jah me man is blank en ik donker ik heb normaal echt croes haar heel erg!!! en me man heeft stijlhaar.
hihi!
en jah die worden blank geboren en trekken langzaam naar het donkere toe grappig he!

jamilah heeft echt een lekker kind :oops:

Storm1987
11 December 2009, 15:22
Hahahah Jamilah jaaa heel knap gedaan :mrgreen:

Mensne vragen ook altijd of mijn vriend soms marokaan of half marokaan is haha.
Maar wij laten indd geen 3d echo meer doen. Ik heb met 16 weken een pretecho laten doen (2d) om te zien wat het wordt en verder heb ik 5 echos op medische indicatie gehad. Heb zoveel fotos, kan de muur ermee behangen ;)

Vind 3d echt supermooi maar wij vinden het leuk als ik het kindje op mijn buik krijgt, en we dan pas kunnen zien hoe hij er uitziet en op wie hij lijkt, :)

Maar als ik al niet zoveel echos had gehad, had ik het zeker weten gedaan!

miss lipstick
11 December 2009, 15:29
Thanks voor je compliment! Hebben we goed bij elkaar gesext he ;)

@ Jamilah; whaha grapjas ( heb je nog tips? doe een stapje naar voren en een stapje terug, dan een kleine draai naar links, schuddend naar rechts? ;) )

miss lipstick
11 December 2009, 15:38
Oke dan :mrgreen: tot laterrr

snippie
11 December 2009, 15:44
Whahahaha, heb zoveel standjes gedaan, dus weet het echt niet meer hoe het nu zo gekomen is hahaha :mrgreen: ;) ...

Dames, ik ben er vandoor, t is weekend!!!!!!!!!!

Fijn weekend lieevrd!!!
en geniet van je mannen:D

miss lipstick
11 December 2009, 15:52
@ Snippie! Dacht dat jij blond was :shock: stom hè, soms heb je beeld bij iemand op
zo'n forum en dat blijkt vaak helemaal niet te kloppen ;)

Ik ben kwart Indonesisch en kwart Italiaans... wie weet hihi

Zag laatst mooie meid, denk 2 jaar, donker meisje met hele kleine krulletjes, schattig strikje op haar hoofd en heeeeeeele mooie ogen... Mn vriend en ik keken elkaar aan, wat een mooi popje, maar zo zal die van ons er in ieder geval niet uit zien ;)

snippie
11 December 2009, 16:18
@ Snippie! Dacht dat jij blond was :shock: stom hè, soms heb je beeld bij iemand op
zo'n forum en dat blijkt vaak helemaal niet te kloppen ;)

Ik ben kwart Indonesisch en kwart Italiaans... wie weet hihi

Zag laatst mooie meid, denk 2 jaar, donker meisje met hele kleine krulletjes, schattig strikje op haar hoofd en heeeeeeele mooie ogen... Mn vriend en ik keken elkaar aan, wat een mooi popje, maar zo zal die van ons er in ieder geval niet uit zien ;)

nee ben niet blond hihi!ben bruin:D!heel veel mensen denken dat ik blond ben!
ook als ik een sollicitatie gesprek heb,is soms verbazing,niet naar bedoeld hoor maar juis leuk:D

struffle
11 December 2009, 16:30
hahaha .. gekske! Ben benieuwt wat kim straks denkt ofzo! :lol:

Struffle ff iets heel anders ...
Ik zie bij jullie keuken die grappige mozaiek tegen de achterwand. Wij zijn al 1001 winkels afgeweest voor 'iets' voor tegen de achterwand in de keuken. Mn vriend vind van die witte tegels wel mooi, ik vind dat meer voor op de badkamer.
Zie nou jou fotoos, dat vind ik eigenlijk ook wel heeeeel gaaf! Is het een beetje 'zilverachtig'?

maar meteen ff reageren op je vraag
wij waren ook direct verliefd op deze mozaiek. Dat was zo'n beetje het duurste van de hele keuken haha! Maar omdat het om een klein oppervlak ging nog redelijk betaalbaar. Het is idd glasmozaiek met platinum aan de achterkant (heel dun, maar daarom dus héél duur). Het is dus een beetje spiegelend effect, maar toch ook weer niet, omdat het ribbelig is zegmaar en het licht dus alle kanten op weerkaatst. Zéér mooi 's ochtends als de zon erop schijnt, ben er echt helemaal verliefd op!
We hebben het bij het showhuis in dordrecht gekocht, misschien hebben ze een site, en kun je het daarop terugvinden. Het was meer dan 100 euro per vierkante meter, dan weet je het vast ;)

struffle
11 December 2009, 16:37
meiden wat lees ik hier een hoop verdriet en frustraties:
voor ALLE meiden
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELEEEEEE DIKKE KNUFFEL
EN DAT JULLIE MAAR SNEL ZWANGER MOGEN RAKEN!!!!!!!

snippie
11 December 2009, 16:50
dank je struffle!!
en kan je het al bevatten en al aan vriendinnen verteld hoe regaeerde ze?
knuf

struffle
11 December 2009, 17:01
mn vriendinnen gingen echt uit hun dak!!!
vond het doodeng om te vertellen
zei: ik heb een kleine verassing voor jullie
en heb toen de test op tafel gelegd
ze schrokken haha, bleef even stil en gingen toen allemaal door mekaar gillen, sprongen van hun stoel op en knuffelden me, haha, zo lief!!! Ze waren zo superblij voor ons, vinden het echt te gek, waarschuwden meteen voor heel veel aandacht en kadootjes haha, konden niet wachten om te babyshoppen en willen ook een babyshower organiseren en vaak langskomen haha, boden zich meteen aan voor oppas, etc etc.

Oftewel, echt een superreactie dus!! Ben er helemaal gelukkig van!!

Babii
11 December 2009, 17:02
Wat onwijs goed en fijn dat je vriendinnen zo reageren! Damn wou dat ik zulke vriendinnen had :D. Echt super!!

Bati
11 December 2009, 17:25
owh struffle wat zie ik een andere banner!!!!!

PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eg geweldig!!!! Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!

Bati
11 December 2009, 17:26
en Essiee jij ook!!!!!

PROFICIAT!!!!!

snippie
11 December 2009, 17:31
mn vriendinnen gingen echt uit hun dak!!!
vond het doodeng om te vertellen
zei: ik heb een kleine verassing voor jullie
en heb toen de test op tafel gelegd
ze schrokken haha, bleef even stil en gingen toen allemaal door mekaar gillen, sprongen van hun stoel op en knuffelden me, haha, zo lief!!! Ze waren zo superblij voor ons, vinden het echt te gek, waarschuwden meteen voor heel veel aandacht en kadootjes haha, konden niet wachten om te babyshoppen en willen ook een babyshower organiseren en vaak langskomen haha, boden zich meteen aan voor oppas, etc etc.

Oftewel, echt een superreactie dus!! Ben er helemaal gelukkig van!!

wat leuk meid!!!
heerlijk zeg:D!straks kom je dagen te kort voor het oppassen hihi!

snippie
11 December 2009, 17:32
Ankie meid hoe is het nu met jouw?
liefs

Bati
11 December 2009, 17:42
)heey snippie...
was ff alles terug aan t lezen...

nou mijn verhaal dan maar:

Heb gistere dus gebeld naar de assistente. Zij wilde me tabletten geven die de menstruatie doen opwekken. Maar de ha wilde graag dat ik eerst lang kwam.
Dus dat heb ik vanmorgen gedaan.
Hij heeft me van alles gevraagd. Wann ik was gestopt met de pil, over de negatieve testen, negatieve bloeduitslag.
Hij vroeg of ik was afgevallen. En hij vond me erg bleek. (maar dat ben ik altijd al geweest).
Daarnaast heeft hij een inwendig onderzoek gedaan. Een uitstrijkje gemaakt ivm afscheiding en gekeken of alles okee is.
Mn eierstokken waren goed zei hij en mn baarmoeder lag wel naar achter gekanteld maar dat was niet erg.
Daarna na t ziekenhuis geweest om bloed af te geven (jippie :shock: ).
Daar word getest op schildklier, lever en nog een paar dingen. Hij doet dat omdat dit ook de menstruatie kan laten uitblijven. En omdat ik altijd wel moe, afgevallen en bleek ben ( :roll: )

Volgende week woensdag moet ik bellen en dan een afspraak maken. Dus op t eind van de week hoor ik waarschijnlijk wat er is....als t niks is zal ik maybe toch de tabletten krijgen om mn menstruatie op te wekken (indien dat dan nog nodig is!)

En daarna weer gaan werken.....dat was mijn dag ;)

Bati
11 December 2009, 17:48
En hoe is t met jouw snippie?

snippie
11 December 2009, 17:56
Ankie spannend hoor.
trouwens mijn baarmoeder is altijd naar achter gekanteld en idd dat moet geen probleem zijn.

uhm hoe het met me gaat! vooral downs nu!
maar ik zou zeggen luister naar de tweede link! dan weet hoe het met me gaat:S!
lief dat je het vraagd

knuf

Bati
11 December 2009, 17:59
Lieve Snippie

Ik hoop dat bij jouw snel een zonnetje mag gaan schijnen!!!!!!!!

Een heeeeeeeleeeee dikke knuffel meid!!!!!!!!!!

Mrij
11 December 2009, 18:03
Struffle, wat onwijs leuk hoe je vriendinnen reageerden!! Super!! Ben je er zelf al weer wat rustiger onder?

Ankie, he wat vervelend, hopen dat het met tabletten opgelost kan worden.

Snippie, Kim en alle andere meiden die het nodig hebben; een dikke knuffel!!

snippie
11 December 2009, 18:06
Lieve Snippie

Ik hoop dat bij jouw snel een zonnetje mag gaan schijnen!!!!!!!!

Een heeeeeeeleeeee dikke knuffel meid!!!!!!!!!!

Dank je meissie.ik denk dat je nu wel snapt hoe ik me voel.
moet echt gaan oppassen.
dus we proberen zoveel dingen weg te plannen!

morgen gaan we naar de kerst markt in dordrecht en uit eten.even weer weg van huis en onder de gezellige mense
knuf

snippie
11 December 2009, 18:06
Struffle, wat onwijs leuk hoe je vriendinnen reageerden!! Super!! Ben je er zelf al weer wat rustiger onder?

Ankie, he wat vervelend, hopen dat het met tabletten opgelost kan worden.

Snippie, Kim en alle andere meiden die het nodig hebben; een dikke knuffel!!

tanx meid.

maar hoe is het met jouw!!!

Bati
11 December 2009, 18:08
thnx mrij! Ik hoop eigenlijk dat t niks is....en dat ik gewoon ongi word. Dat t gewoon een verlate menstruatie is.
Heb geen zin om weer een extra tablet te moeten innemen. Gebruik al een tablet voor mn hart en dan weer er 1 bij....maja wat moet.....moet.

Maar we zullen zien. Niet op de zaken vooruit lopen ;)

Mrij
11 December 2009, 18:11
Ankie, nee dat kan ik me dan voorstellen! Dan ga ik voor je duimen dat je snel ongi wordt!! :)

Snippie, ja gaat wel goed.. Heb gelukkig weer wat afleiding nu ik aan het werk ben, maar ik denk toch dat ik volgende week ook maar naar de ha stap, mijn cyclus zit inmiddels alweer bijna op 90 dagen en heb ook nog geen ei gevonden, word er zo langzamerhand wel een beetje moedeloos van hoor :cry:

Bati
11 December 2009, 18:15
Kan ik begrijpen mrij! Ik zit nu zelf op dag 63. En vind dat ik goed word geholpen door mn ha! Maybe dat jouwn ha dat ook doet!!!!!

snippie
11 December 2009, 18:24
wow idd 90 is wel erg lang!
idd mss volgende week even naar HA!

leuk he kids trouwens:)!
knuf

Babii
11 December 2009, 18:25
Ankie, nee dat kan ik me dan voorstellen! Dan ga ik voor je duimen dat je snel ongi wordt!! :)

Snippie, ja gaat wel goed.. Heb gelukkig weer wat afleiding nu ik aan het werk ben, maar ik denk toch dat ik volgende week ook maar naar de ha stap, mijn cyclus zit inmiddels alweer bijna op 90 dagen en heb ook nog geen ei gevonden, word er zo langzamerhand wel een beetje moedeloos van hoor :cry:

Jakkie dakkie Mrij, dit is niet leuk he meis :(. Bevalt het werken wel? Heerlijk tussen al die kindjes :D.

Ik denk stiekem wel dat jij ook een vorm van PCO hebt :oops: Niet boos worden hoor, bedoel het goed... Ga aub naar de dokter schat, dit duurt toch te lang zulke cyclussen?

Liefs

Joya
11 December 2009, 18:29
Meiden even een hele dikke knuffel van mij voor iedereen die zich zo rot voelt!! Ik vind het echt zo erg voor jullie en ik hoop voor jullie allemaal dat ook jullie heel snel zwanger mogen zijn!!

snippie
11 December 2009, 18:32
Meiden even een hele dikke knuffel van mij voor iedereen die zich zo rot voelt!! Ik vind het echt zo erg voor jullie en ik hoop voor jullie allemaal dat ook jullie heel snel zwanger mogen zijn!!

lieverd wta lief!!!

maar hoe is het met jowu kanjer!

Joya
11 December 2009, 18:36

lieverd wta lief!!!

maar hoe is het met jowu kanjer!

Kijk en dat vind ik nou zo tof aan jullie! dat ondanks dat jullie je zo rot voelen jullie elke keer weer vragen hoe het met een ander gaat! Jullie zijn allemaal schatten!

Met mij gaat het prima.. ben wel erg onzeker want ik voel niet zoveel.. ik heb liever dat ik wat meer voel zodat ik wat geruster wordt.. maar ik probeer me niet te druk te maken en er vertrouwen in te hebben dat het goed zit (dat is wat de vk tegen me zei)..

Just.me.2009
11 December 2009, 18:38
hoi meiden.

wat een positief nieuw. gefeliciteerd allemaal. :mrgreen:

en meiden ik lees ook dat sommige het moeilijk hebben.
ik wil iedereen veel sterkte wensen.
ik weet hoe het is als je zoo lang moet wachten , denken dat het raak kan zijn en dan opnieuw teleurgesteld word.
ik weet dat het moeilijk is maar houd moed. :(
we don't give up

kuss samantha

snippie
11 December 2009, 18:43
ik vind het gewoon weg zo gaaf voor jullie allemaal!

wil er alles van weten van klachtjes tot eerste echo's tot buik foto's aan toe!
echt waar!vind dat zo geweldig om mee te mogen genieten van iemand anders geluk en wonder!

ik snap dat je onzeker bent meissie,maar denk dat je dat hoe dan ook in het begin hebt als je weer te veel voelt of krampjes maak je daar weer druk om!de ene hoopt op wat klachtjes en de ander wild geen klachtjes meer hebben
dus meid hoe moeilijk het ook is probeer te genieten.
komt echt goed knuf!!!

Babii
11 December 2009, 18:45
@ Mama2b, niet iedere vrouw voelt mega veel in een zwangerschap hoor en dat hoeft ook niet :D. Meisje dat ik ken die voelde maandenlang niks, behalve der kindje schoppen en wat vermoeidheid, maar daar bleef het bij. En ze heeft toch echt een super gezond zoontje. Maak je geen zorgen, maar geniet!!

PS, natuurlijk vragen we ook naar jullie!!!

@ Justme, ja bij mij is het zo dat ik wel kan proberen, maar dat het geen nut heeft.

Just.me.2009
11 December 2009, 19:04
kwaaltjes willen niet altijd wat zeggen hoor babii heeft gelijk
toen ik zwanger was de eerste keer merkte ik niets.
todat ik bier dronk en alles eruit kwam met carnaval
spijt had ik ik d8 dat het mijn eigen schuld was maar ik wist het niet:(
ik wou dat ik die dag terug kon draaien

babii : nee meid dat weet ik.

ik ben ook 2 jaar bezig geweest had pco dus ik werd helemaal niet ongesteld. nu eindelijk wel naar bijna 2 jaar.
ik kan niet voelen wat jij voelt natuurlijk.
ik hoop echt dat jij snel zwanger mag raken.
soms zijn dingen niet eerlijk.
ik wil zo graag een klein pruimpje in mijn handen hebben maar helaas kan ik niet toveren kon dat maar.
soms ben ik zo hebzuchtig dat ik denk het is niet weggelegt voor jou.
ik snap jou meis echt!!
ik vind het shit voor iedereen wat al zo langg bezig is of het niet natuurlijk kan.
en meiden die snel zwanger worden wees maar blij ik wou jullie lichaam wel

sterkte babii knuff :oops:

Mrij
11 December 2009, 19:13

Jakkie dakkie Mrij, dit is niet leuk he meis :(. Bevalt het werken wel? Heerlijk tussen al die kindjes :D.

Ik denk stiekem wel dat jij ook een vorm van PCO hebt :oops: Niet boos worden hoor, bedoel het goed... Ga aub naar de dokter schat, dit duurt toch te lang zulke cyclussen?

Liefs

Dank je wel voor je lieve berichtje meid!
Nee, vind het erg moeilijk om de stap te zetten! :(
En ik ben bang dat je gelijk hebt hoor! (dus ik zal dit keer niet boos worden ;) :lol: ) ik hoef volgende week niet zoveel te werken, dus ik denk ik dan de ha maar bel!!

Mama2b, jij bent vast gezegend met een zwangerschap zonder kwaaltjes, heerlijk toch! ;)

becky88
11 December 2009, 19:16
mrij lieve schat ik snap hoe je je voelt en dat je erg opziet om de stap naar de HA te nemen!
ik vond het ook heel erg moeilijk en dat heb je vaak genoeg van mij moeten aanhoren :oops:
maar als je eenmaal die stap hebt genomen ben je ontzettend blij dat je de stap hebt genomen!
dikke knuffel voor jou!

mama2be het zit vast goed bij jou hoor, je bent gewoon eentje met weinig tot geen kwaaltjes!

Joya
11 December 2009, 19:21
Mama2b, jij bent vast gezegend met een zwangerschap zonder kwaaltjes, heerlijk toch! ;)

ik hoop het maar :)

ook ik snap dat je er erg tegenop ziet om naar de huisarts te gaan.. maar misschien geeft het je ook wel wat rust als je weet dat er in elk geval gekeken wordt waar die lange cyclussen vandaan komen..

knuffel!

Mrij
11 December 2009, 19:24
Becky, dank je wel voor je berichtje lieverd, dat beurt me weer wat op! :)
En ach, zo hebben we elkaar toch, hoor het allemaal graag aan hoor ;)

Mama2b, dank je wel meid!

Joya
11 December 2009, 19:50
mama2be: vertrouw op je lichaam meid. Ik was toen ik zwanger bleek ook klachtloos. had alleen dat ik nergens meer trek in had, alles smaakte smaakloos zeg maar, dus ja, dan heb je niet zo heele rg veel trek ;) .

Toen de klachtjes eenmaal wel kwamen wilde ik ze wel weer kwijt. ik heb nl vanaf 13 weken tot aan het einde aan toe last gehad van brandend maagzuur, en ik kan je vertellen, dat is geen pretje. Heb uiteindelijk capsules van de gyn gekregen en dat hielp me tenminste ene beetje.
Dus wees blij...Kan wel je gevoel voorstellen hoor, want dat had ik dus in het begin ook, helemaal toen ik in week 7 ineens bloedverlies had. Gelukkig bleek er bij 10 weken een prachtig boontje met handjes en voetjes in mijn buik te zitten ;) .

dankjewel meis. dit stelt me wel weer een beetje gerust.. al denk ik dat ik tot de 1e echo wel wat onzeker zal blijven.. het duurt ook nog zo ontzettend lang voordat ik de echo heb.. meer dan een maand nog.. als het goed is ben ik dan bijna 11 weken zwanger..

Lunanoa
11 December 2009, 19:54
Hoi liefjes,
allereerst voor iedereen die zich zo rot voelt, een dikke vette enorme knuffel !!!!!!!!
Vind het zo kut voor jullie allemaal, ook het feit dat ik niks voor jullie kan doen :x
Denk even lekker om jullie zelf hé!

De echo foto's + uitgebreid verslag staan overigens online :P

Vind het leuk om van je te horen Snippie, dat je zo geniet van de zwangere verhalen, ondanks je je om alles zo rot voelt. Vind het zo knap, ik respecteer dat énorm! Dikke zoen!

Hier gaat ie best goed :D *afkloppen* Al twee goede dagen achter de rug!
Gisterochtend echo, meteen werken, vergadering. Rond half 10 thuis, toen ff online, snel op bed. Vroeg weer werken, enorm stresvolle dag op het werk gehad. Nieuwe medewerker die neit in was gewerkt, lekkere domme fout van het locatiehoofd, ze dacht dat HIJ het wel kon.
Wat betekende dat er kinderen zonder luiers liepen die de hele vloer onder zeker, kinderen van 1 jaar op de wc :? , kinderen van 1 jaar een beker limona :lol: , kinderen alleen op het aankleedkussen laten liggen :evil: Kortom; wij konden alles opknappen & tien keer zo hard rennen.
Zweet tot mn reet... En hij maar zeggen: Maak je niet zo druk :o FUCK OFF :P

Nu zit ik, met enorme rugpijn & vermoeide benen lekker op de bank!!!
Struffle: Eneorm leuke reactie. Blijft altijd spannend & eng natuurlijuk. Maar heeeeeeeeeelemaal geweldig, ben blij voor je meissie! Geniet van dit mooie neiuws wat je met je vriendinnen mag delen!

Mrij
11 December 2009, 20:13
Lunanoa, leuk, ga zo even lezen!!
Heb je er ook al buikfoto's op staan? ;)

Jeetje wat erg van je collega! Pff ook al ben je niet ingewerkt, dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
Pfff hij heeft dus een goede beurt gemaakt ;)

snippie
11 December 2009, 20:14
Lun lieverd wat een PLURK zeg!!!dat kan echt neit!! een kind alleen op aan kleed kussen laten liggen!!!
sorry hoor maar dat deed ik nog niet eens toen ik begon maar goed!!!!

ik moest er ouders ook altijd op wijzen dus zo van zelf sprekend was het niet!
net als dat het kindje in de box leggen! die je kunt afsluiten zo'n hoge box dus!
dan vergaten ze het af tesluiten waard door het kindje als die maar even rolde er uit kon vallen!
ook zo vaak ouders op aan moeten spreken!

maar goed genoeg daar over!

wel fijn dat het verder goed gaat meid!!
ik heb je al gefeliciteerd met je echo dacht ik :oops: sorry als dat niet zo was.weet het even niet meer.
maar ga nu even je verslag op je site lezen!!

knuf

becky88
11 December 2009, 20:26
lunanoa wat een prachtige echo meid!!!

mrij fijn dat me berichtje een beetje opbeurt :)
en je weet het als er iets is ben ik er voor je!

Lunanoa
11 December 2009, 20:30
Thanks schatjes!
Ik moet echt nog een normale buikfoto maken :oops: Sorry :oops:

Vind het ook vanzelfsprekende dingen :shock: Die jongen moet nog een hoop leren :?

Hoeisset met jullie ?

Becky; Ben jij wachtend op je NOD ? Binnenkort naar de gynaceoloog?

becky88
11 December 2009, 20:32
lunanoa mijn NOD is maandag en moet maandag ook naar de gyn dus een dubbel spannende dag! :?

snippie
11 December 2009, 20:34
lun je hbet bericht op je site!!!
knuf

Lunanoa
11 December 2009, 20:36
Ohw jeetje :o Enorm spannend!
Ik hoop gewoon dat je positief test & die gynaecoloog helemaal niet meer nodig is!
Heb je wat kwaaltjes? Of nergens last van?
x

Lunanoa
11 December 2009, 20:38
Thanks schattie!
Dikke knuffel voor jou!
lun je hbet bericht op je site!!!
knuf

becky88
11 December 2009, 20:38
ik heb steekjes in me buik.
en verder afentoe misselijk en zo emotioneel als de pest maar zit niet zo lekker in me vel dus dat komt daardoor.
durf ook niet meer te hopen aangezien ik de 2 rondes doodziek was en er toch niks was.

Joya
11 December 2009, 20:40
becky meis ik duim voor je!!!!!!

Lunanoa
11 December 2009, 20:40
Hmnee precies, kan ik me helemaal voorstellen meid!
Lekker naturel blijven & ik hoop met heel mn hart dat het positief is!
Succes met wachten schat!

snippie
11 December 2009, 20:42
ik heb steekjes in me buik.
en verder afentoe misselijk en zo emotioneel als de pest maar zit niet zo lekker in me vel dus dat komt daardoor.
durf ook niet meer te hopen aangezien ik de 2 rondes doodziek was en er toch niks was.

ik duim voor je !!!
knuf

becky88
11 December 2009, 20:42
dankjewel lieverds!!

Mrij
11 December 2009, 20:53
Luna, wat een prachtige echo!! Wat onwijs bijzonder he dat alles er al op en aan zit!!

Becky, dank je wel meis!! En ik weet je te vinden hoor (heb je alweer gevonden haha)
Ga voor je duimen!!!!!!!

Joya
11 December 2009, 20:54
storm je hebt pb

jorina
11 December 2009, 21:05
hehe eindelijk bijgelezen

allereerst natuurlijk

essie gefeliciteerd meid helemaal super !!!!!!!

kimmetje,sylivia,snippie,mrij en becky en natuurlijk ik zelf
meiden ook met ons komt het helemaal goed daar heb ik het volste vertrouwen in

zit me trouwens nu te bedenken dat wij ook al weer meer dan een jaar bezig zijn
welliswaar met 2 zwangerschappen tussendoor maar nog altijd zonder zichtbaar resultaat
dat had ik echt niet verwacht dat ik een jaar geleden stopte met de pil
ik was echt in de veronderstelling dat het net zo zou gaan als bij thomas en dat ik zo zwanger zou zijn dat is ook gebeurd maar tot 2 x toe een miskraam
kun je nagaan hoe naief ik was op dat moment niet dat ik me niet bewust was van de vruchtbaarheidsproblemen maar ik had nooit verwacht dat het bij ons niet zou lukken
nou ik ben mooi wel ff met mijn neusje op de feiten gedrukt

meiden 2010 word ons jaar

Lunanoa
11 December 2009, 21:07
Ben ik nou achterlijk.

IS ESSIE ZWANGER ???????
HEB IK DAT GEMIST?

Joya
11 December 2009, 21:08
ik weet niet of je dat gemist hebt maar ze heeft idd positief getest :D

Joya
11 December 2009, 21:09
meiden ik ga er vandoor.. morgen weer vroeg werken en kan mijn slaap goed gebruiken..
slaap lekker!!

Lunanoa
11 December 2009, 21:10
Essie schat! Van harte man! Je bent gewoon zwanger. WOEHOEEEEEEEEEEEEEHWWWWWW GEFELICITEERD

Had niet alles teruggelezen :oops:

Wauw, wat een wondermooie dagen hier... Prachtige kerstcadeau's!
Geweldig meiden.

Geniet er lekker van :D

Hoe reageerde je vriend Essie ? :D

Lunanoa
11 December 2009, 21:17
Schatjes, ik ga!
Word weer wat beroed & heb overal last van & ben enorm moe!

Spreek julie snel weer!

Liefs

Thyra
11 December 2009, 21:26
zo hehe, heel de avond bij zitten lezen.

Meiden voor jullie allemaal een hele dikke knuffel, zie dat jullie het echt nodig hebben!

Essie gefeliciteerd meid!!!! echt gaaf!

Mila
11 December 2009, 21:49
lieve meiden,

ik bedoelde het echt niet rot.. ik zit in hetzelfde schuitje als jullie en voel me ook vaak behoorlijk rot!
lieve meiden, het spijt me als het verkeerd is overgekomen..

dikke knuffel

Babii
11 December 2009, 21:54
ARGHHHHHHHH :evil: :evil:

Ik wil mezelf toevoegen als vriendje op een beebiesite... Dan gaat die beebiesite me zwangerschapsbanner toevoegen (die je standaard moet aanmaken)..... En verdorie IK BEN NIET ZWANGER!!!!

Je kan het niet veranderen, je kan alleen die zwangerschapsbanner uitzetten op je homepage. Dat staat hij dus, maar je kan hem niet uitzetten in een vriendjesboek en de zwangerschapswens toevoegen...

Heb die gasten maar even gemaild :P....

Mila
11 December 2009, 22:01
ja dat is irritant he kim!
hier is het bruinverlies al weer meer, dus ik verwacht morgen als ik wakker word en vloedgolf.. :(
maar dat betekend dat de dagen tussen mijn eisprong en menstruatie 9 dagen is! daar baal ik flink van.
maar ach des te sneller we weer door kunnen naar maand 21, ronde 8!
morgen gelijk beginnen met de pillen voor de schimmel, dat is een keur van 3 dagen.. weet alleen niet of ik dat ook mag gebruiken als ik ongesteld ben

Babii
11 December 2009, 22:05
Staat dat niet in de gebruiksaanwijzing Sylvia? PB me anders even het medicijn ;). Ga ik even zoeken... Anders kan je het altijd Ankie even vragen :D.

Mijn HCG is al helemaal me lichaam uit, dat is super netjes! Hoop nu op een DPO van 14 dagen, dat zou betekenen dat het vorige rondes mis is gegaan en ik daarom later ongie werd.

Aan de andere kant mag hij ook wel rond 18 DPO komen, want dan kan ik in januari me eerste IUI, als hij 14 dagen was zou ik december IUI moeten en dan zijn ze dicht ;)....

Ach als ze me iets geven dat me baarmoederslijmvlies doet groeien klussen we zelf wel die maand....

Mila
11 December 2009, 22:12
kim, ik ga de pillen morgen ophalen, dus weet de naam nog niet. weet alleen hoe ze eruit zien want heb ze vaker gehad, het zijn van die witte eieren :lol:

ik wil ook gewoon een dpo van min. 12 max. 14 maar nee hoor mijn lichaam moet er weer 9 dagen overdoen :roll:
pfff ben soms wel eens bang dat ik in februarie zwanger raak en dan in oktober ben uitgerekend (precies een jaar na de miskraam)

ben benieuwd wanneer je ongesteld word!

Thyra
11 December 2009, 22:13
Weltrusten allemaal voor straks, ik ga naar bed!

Just.me.2009
11 December 2009, 22:21
welterusten.

wat kan het vervelend zijn ,zo lang wachten.

ik hoop zo dat het raak is , ook voor de andere :mrgreen:
ik ben lekker chicken aant bakken hihi

lekker mhhhhh. :oops:

Suus85
11 December 2009, 22:26
Kip, nu? :P

Just.me.2009
11 December 2009, 22:32
hahaha ja

lekker man had ik zin in.:)
ik ben gek he om half 12 kip
het smaakt heel lekker.

:mrgreen:

Suus85
11 December 2009, 22:41
Nou ik ben echt een vreetklomp en eet van alles 's avonds/ 's nachts maar geen kip lol :lol:
Maak zo overigens wel een pitabroodje ham/kaas en dan ff lekker in de oven!! :mrgreen:

dientjuh18
11 December 2009, 22:58
ESSIE gefeliciteerd meid
esie jij had tog hetzelfde als ik?
Bruinig afscheiding?
Had je dat veel of weinig?
Of ben ik met iemand anders in de war.

Meiden voor jullie waar het niet zo goed mee gaat.
Sterkte.

Ik heb bijna alles kunnen bij lezen maar niet alles kunnen bijhouden.

Meiden die verder nog zwanger zijn van harte het is jullie gegund.

Voor alle andere dames die nog moeten testen ik duim voor jullie.

En hoop voor de andere lady`s dat ze snel goed nieuws kunnen brengen.

Liefs dientjuh

Just.me.2009
11 December 2009, 23:15
ohh suus lekker
hou op ik krijg weer honger.
ik ben misselijk. :|

en mijn (.)(.) doen pijn.

weet je wat vreemd is?
recht bij mijn lies steekt het de hele tijd.

ik heb al 5 dagen het gevoel dat het komt maar het komt niet :x
ik wil duidelijkheid.
ik voel me shit.

ik durf niet te hopen.
meiden ik ga lekker slapen

doei x :ugeek:

miss lipstick
12 December 2009, 00:20
SLAAP LEKKER xxx

Lunanoa
12 December 2009, 09:18
Die kuur krijg ik ook altijd!
Hoop dat je inlegkruisjes in huis hebt :P
Al die zalf die in dat eitje zit, komt er ook weer uit :?

kim, ik ga de pillen morgen ophalen, dus weet de naam nog niet. weet alleen hoe ze eruit zien want heb ze vaker gehad, het zijn van die witte eieren :lol:

ik wil ook gewoon een dpo van min. 12 max. 14 maar nee hoor mijn lichaam moet er weer 9 dagen overdoen :roll:
pfff ben soms wel eens bang dat ik in februarie zwanger raak en dan in oktober ben uitgerekend (precies een jaar na de miskraam)

ben benieuwd wanneer je ongesteld word!

Mila
12 December 2009, 09:20
Sylvia: die dingen moet je niet tijdens menstruatie gebruiken omdat ze dan hun werk niet goed doen. Staat als het goed is ook in de bijsluiter. En zo te horen krijg je de eitjes (ben ik allergisch voor). Als je nu heel erge jeuk ervan krijgt en het gaat branden, dan weet je direct dat ze voor jou niet goed zijn en moet je gelijk andere vragen. Het beste kan je dan vragen om de canesten 500 mg. Dan krijg je 1 tablet voor 1 nacht en die werkt echt heel erg goed!

ok, thanks. heb de naam al opgeschreven..
ik heb die pillen vaker gehad, maar toen had ik ook een schimmel die veel erger jeukte dan nu! deze jeukt af en toen en heel weinig, dus ben benieuwd als ik ineens meer jeuk krijg weet ik idd genoeg en bel ik na de vakantie gelijk mijn ha op voor jou recept ;)

ik ga overmorgen op vakantie en nu is mijn vriend ziek :o ohoh hoop dat we maandag weg kunnen..

Mila
12 December 2009, 09:21
lunanoa, ja ik ken ze heb ze vaker gehad.. erg is dat he bah!

Lunanoa
12 December 2009, 09:26
Ja heel goor :P
Ik kreeg er ook altijd een zalf bij, die ik in zo'n buisje moest spuiten & vervolgens dat buisje bij mezelf inbrengen & de zalf in mijn vagina spuiten :?

Dat spul heb ik voor en na mijn bevruchting gebruikt!
Zal dus wel niet schadelijk zijn, mocht je je daar druk over maken.

Ik heb dat zelfde effect dus gehad met mijn zetpillen Sylvia, whahahahahahahahaha, das pas vies :P

Kun je jouw wachtwoord van de babysite PB-en? :D

Mila
12 December 2009, 09:30
je hebt pb

snippie
12 December 2009, 09:36
dat had ik nou 15 dagen lang door die witte bolletjes;)!
maarjah was voor een goed doel!!
knuf

Shyara
12 December 2009, 09:40
Hallo Allemaal! :D

snippie
12 December 2009, 09:43
hoi:)

Lunanoa
12 December 2009, 09:43
oeh ja Snip! Vieze dingen!

ik ben weg. Ff met mams de stad in.
Vanavond suprise met kado's met vrienden.
Moet nog een suprise & nog kadootjes :oops: Shitzooi
Ik ga een lelijke kerstboom maken. Nog nooit zo'n zaad-suprise gehoord :P whahaha
Maar had eerder geen tijd/zin (lees beroerd)

Dames fijne dag!

Liefs

snippie
12 December 2009, 09:46
gelukkig had ik het heel vene als ik ze net had ingebracht en verder niet.
en tjah alles om innesteling een handje te helpen!
knuf

Mila
12 December 2009, 09:55
snippie ik maak me een beetje zorgen over mijn eventuele innesteling.. ik begon op dag 7/8 na de eisprong al bruin slijm te verliezen en op dag 9/10 begin ik te bloeden.. is dat allemaal niet te kort en al helemaal als ik op dag 7/8 al bruin slijm heb, want dan is het daarbinnen al bezig om alles af te stoten

snippie
12 December 2009, 09:58
snippie ik maak me een beetje zorgen over mijn eventuele innesteling.. ik begon op dag 7/8 na de eisprong al bruin slijm te verliezen en op dag 9/10 begin ik te bloeden.. is dat allemaal niet te kort en al helemaal als ik op dag 7/8 al bruin slijm heb, want dan is het daarbinnen al bezig om alles af te stoten

Lieverd wil je niet kwetsen :oops: maar wees heel eerlijk tegen je!
Dat lijkt me idd kort:S! aan gezien innestelling 5 a 7 dagen toch na ei is?
maar ze zeggen bruin vlies is niet altijd slecht tegen he
knuf

Mila
12 December 2009, 10:03

Lieverd wil je niet kwetsen :oops: maar wees heel eerlijk tegen je!
Dat lijkt me idd kort:S! aan gezien innestelling 5 a 7 dagen toch na ei is?
maar ze zeggen bruin vlies is niet altijd slecht tegen he
knuf

heel fijn dat je eerlijk bent meid :)
ik dacht dat zelf namelijk ook.. 22 dec heb ik gesprek met mijn gyn. en dan geef ik dit wel aan.. alleen het rare is ik had dit nooit zo kort maar sinds ik puregon spuit heb ik het zo kort.

ik heb nu nog geen bloed maar echt bruin en een zere rug en zere benen dus echt tekenen van een beginnende menstruatie bah! alleen moet het nu doorzetten..

Mila
12 December 2009, 10:04
snippie en lunanoa, bedankt voor jullie lieve berichtje op mijn site

snippie
12 December 2009, 10:09
graag gedaan lieverd!
jah vind het echt klote voor je!
en ik hoop dat de gyn je kan helpen!
wel raar idd dat gebeurd door puregon.dan reageer je daar toch niet goed op lijkt me!
kan toch niet de bedoeling zijn dat je cyclus korter word:S!
dan zou je ook veel eerder al een ei moeten hebben

Meid hoop zo dat de gyn je kan helpen!!

eerst lekker genieten van je vakantie straks! en je verjaardag!want ik las dat je ook een mooi cadeau krijgt;)!
en dan al vrij snel naar gyn!

KNUFFEL voor jouw!

snippie
12 December 2009, 10:17
ik ben er van tussen!!!

fijne dag allemaal!
knuf

Mila
12 December 2009, 10:30
fijne dag snippie.. puregon werkt wel alleen raar want ik heb op cd 17 ongeveer 1 groot eitje en dan nog 4 kleintje van rond de 15 mm en vervolgens word ik al snel weer ongesteld.. ik heb nu een tampon ingedaan om te kijken of ik ongesteld ben.

b0llie
12 December 2009, 10:38
jeetje sylvia, wat raar
kan er verder niet zoveel op zeggen want lees niet zo heel vaak mee
maar wou toch ff reageren
hopelijk zet t nog niet door meid

12 December 2009, 11:30
Hee lieverds!

Even heeeel snel bijgelezen, want ben zooo moe!
Mn vriend reageerde zo leuk! Hij heeft gister ook de heeeele avond over mn buik zitten wrijven, we kunnen gewoon niet geloven dat er daar echt iets gebeurt. (al voel ik nu wel het eea)

Dientjuh, nee ik had geen bruine afscheiding. Jij bedoelt EstherH!

Lun, je hebt een wachtwoord op je babysite ofniet?

Wow savonds heb ik trouwens echt een buik man, gatver wat vies. Heb ik al wel de hele week een beetje!

We zijn dr trouwens nog niet helemaal over uit wanneer we het gaan vertellen... ik vind ht moeilijk voor me te houden. Mn vriend wil wachten tot je het een beetje ziet. hahaha hoeeelang kan dat duren :lol:

Ik rij even naar de kruidvat, even matcare testje halen :mrgreen:

Mila
12 December 2009, 11:50
zo heb uit frustratie net veel geld uitgegeven :D en dan achteraf heb je weer spijt :x maar op dat moment is het even lekker.. heb zelfs 2 staatloterijloten gekocht voor oudejaarsavond.. nou hopen dat we daar wel een keer geluk mee hebben :lol:

Bati
12 December 2009, 11:54
ja dat is irritant he kim!
hier is het bruinverlies al weer meer, dus ik verwacht morgen als ik wakker word en vloedgolf.. :(
maar dat betekend dat de dagen tussen mijn eisprong en menstruatie 9 dagen is! daar baal ik flink van.
maar ach des te sneller we weer door kunnen naar maand 21, ronde 8!
morgen gelijk beginnen met de pillen voor de schimmel, dat is een keur van 3 dagen.. weet alleen niet of ik dat ook mag gebruiken als ik ongesteld ben

bedoel je de gyno daktarin 400 maybe???? Of Gyno-Myk????

Ik ben weer weg!!!!
Knuffels

Bati
12 December 2009, 11:57
of had ik dat niet hier mogen schrijven..... :oops:

Mila
12 December 2009, 12:05
tuurlijk mag je dat hier schrijven :) ik heb ze net opgehaald en het heet gyno daktarin 3 pillen en moet starten na mijn menstruatie! maar tot nu toe nog steeds donker bruin slijm en geen rood bloed dus nog even afwachten.
zolang er geen roodbloed bij zit mag ik dat niet tellen als een nieuwe cyclus he? dat begint pas bij helder rood bloed toch dat is dag 1 dan he?

Tessa23
12 December 2009, 13:23
Hoi meiden,

Ik ga straks alles bij lezen , gister een vreemde dag gehad.. zal het kort vertellen , kan hier niet teveel over zeggen met namen enz..

Bekende van ons heeft een zoontje van 6 jaar (eerder zat ze aan de alcohol en alles en sinds dat ze een vriend heeft nu 2 jaar er van af , kind was daar weg en aug. dit jaar terug geplaatst) doen het allemaal super goed , worden iedere week geprikt bloedafname voor die testen van jeugdzorg enz enz.. nu hebben hun buren die alles willen verknallen voor ze, want ze kunnen de fout niet in gaan natuurlijk , gooien ze daar de ramen door en blabla , nu stonden ze dus gister met 10/12 marrokanen voor de deur , met knuppels en ijzeren ketting , nu snap je wel dat je dan BANG word , t kind zat boven in een hoekje te huilen enz. hebben ze de politie gebeld.. echt wat dacht je , allemaal weg kon niks aan gedaan worden , nu is hun maatschappelijk werker hun op komen halen want ze kunnen thuis niet meer veilig wonen , nu zijn ze dus soort van ondergedoken :S IN JE EIGEN HUIS niet kunnen wonen.. hebben ze daar vannacht ALLE ramen in gegooid , buitenstoelen kapot gemaakt , schutting en ga maar door , nou ik hoop voor die mensen nu ze alles eindelijk op de rit hadden snel een ander huisje krijgen want we zien wel weer...word niks aan gedaan en t is zo erg voor de kleine.. bah

snippie
12 December 2009, 13:23
nou snippie niet weg vandaag:(!!!
heb reservering verplaats naar morgen gelukkig kon dat!!!

Mannetje heeft last van zijn buik!hij wilde wel gaan,alleen ikke niet!
ik zeg ga niet over de kerst markt lopen en uit eten terwijl jij last van je buik hebt!
dus nu besloten morgen te gaan!gaat nu namelijk weer iets beter met zijn buik,maar wilde het risico gewoon niet nemen!
nu gaan we vanavond lekker kaas fonduen:D! en lekker met hapjes voor de buis ook gezellig en morgen gaan we dus naar de kerst markt en uit eten:D!
Ik heb net een wasje er in zitten heb de tv aan en ga zo lekker gamen:Dhihi! dus vermaak me wel:)!

knuf

Tessa23
12 December 2009, 13:24
oh ja en ik werd vanmorgen eindelijk ongesteld!!! nu weet ik tenmiste waar ik aan toe ben!!

sorry voor mn vage verhaal hier boven , is echt kort maar ja kan niet veel meer zeggen..

Mila
12 December 2009, 13:28
tessa, wat een verhaal, bah!

ik loop hier te rennen en te vliegen en vriendlief ligt op bed.. pfff moet nog veel doen :|

wie weet of als ik die pillen gelijk na mijn menstruatie ga gebruiken drie dagen, dan ben ik op cyclus dag 8 of 9 weer vanaf en als ik dan mijn ei heb op dag 16 ofzo hebben die eieren dan nog invloed op mijn baarmoederslijmvlies?

Mila
12 December 2009, 13:29
oh ja en ik werd vanmorgen eindelijk ongesteld!!! nu weet ik tenmiste waar ik aan toe ben!!

sorry voor mn vage verhaal hier boven , is echt kort maar ja kan niet veel meer zeggen..

fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden.. ik nu ook net :cry: pfff weer een korte dpo! bah!

snippie
12 December 2009, 13:32
Tes das verschrikkelijk meid!!!

waarom doen die buren zo?
snap het namelijk niet helemaal!zei heeft ze toch niks mis daan?
knuf

12 December 2009, 14:13
Even een een snel berichtje van mij, heb niets bijgelezen.. Zag aan de reacties op mij www op hyves dat de meeste al hebben gelezen wat er is gebeurd.. Voor een duidelijk verhaal wijs ik jullie door naar mijn blog op mijn babiesite: http://onzegrotedroom.beebiesite.nl/
Anders moet ik het hele verhaal ook hier nog eens typen: kost me nu teveel tijd :?

Ik heb dus in ieder geval al een echo gehad en die zal ik zo even om mijn site zetten.. Alles was goed en ben loop precies op schema, ben precies 7 weken zwanger!! :mrgreen:

snippie
12 December 2009, 14:20
Even een een snel berichtje van mij, heb niets bijgelezen.. Zag aan de reacties op mij www op hyves dat de meeste al hebben gelezen wat er is gebeurd.. Voor een duidelijk verhaal wijs ik jullie door naar mijn blog op mijn babiesite: http://onzegrotedroom.beebiesite.nl/
Anders moet ik het hele verhaal ook hier nog eens typen: kost me nu teveel tijd :?

Ik heb dus in ieder geval al een echo gehad en die zal ik zo even om mijn site zetten.. Alles was goed en ben loop precies op schema, ben precies 7 weken zwanger!! :mrgreen:

Fijn dat je echo goed was:)!

Veel sterkte verder!
Knuf

12 December 2009, 15:19
Thanxx snippie ook voor je reactie op mijn site :lol:

Heb de foto's er net bij gezet! Hihi ben zo trots :?

Joya
12 December 2009, 15:27
heb jij ook hyves?? :D

heb het namelijk niet gevolgd maar ben wel ff op je beebiesite aan het kijken :p

xxx

Joya
12 December 2009, 15:32
schorpioentje je hebt pb

sonja2009
12 December 2009, 15:37
Ik ben gewoon weer een weekje logeren in het ziekenhuis en wat lees ik struffle en essie zwanger super!!!!!!!!!

GEFELICITEERD

snippie
12 December 2009, 15:38
schorp meissie ik ga meteen even kijken hihi!
knuf

snippie
12 December 2009, 15:39
Ik ben gewoon weer een weekje logeren in het ziekenhuis en wat lees ik struffle en essie zwanger super!!!!!!!!!

GEFELICITEERD

En son meissie toch!
wat ik al op hyves zei hoop dat je nu mag gaan genieten en lekekr thuis blijft!!
knuf

sonja2009
12 December 2009, 15:40
Volgends mij heb ik het ergste nu gehad hoor

Heb wel een vet eigenwijs kind dat elke keer weg zwemt als ze naar het hartje willen luisteren

Mila
12 December 2009, 15:41
schorpioentje, heel veel sterkte en beterschap met je mannetje!

sonja, wat? :shock: alweer.. gelukkig ben je nu weer thuis! hoeveel weken ben je nu?

dientjuh18
12 December 2009, 15:58
hey meiden

Ik heb een beetje bij kunnen lezen.

Maar niet alles kunnen onthouden,jullie praten zoveel hahaha.

Hoe gaat het met jullie?

En de zwangere voelen jullie zich goed.

Ok essie dan wete ik dat was ik tog in de war ;)

Esther ben jij al ongesteld geworden.

Nou meiden hoor het wel.

Liefs dientjuh

Joya
12 December 2009, 16:02
ik voel nog steeds niet veel.. wel vanmiddag toen ik aan het werk was dat ik echt merkte dat ik even moest gaan zitten (loop redelijk wat af op mijn werk) en had toen wat steekjes en drukkend gevoel in mijn onderbuik.. verder heb ik alleen 's avonds last van gevoelige borsten.. verder de rest van de dag niet :?

en hoe is het met jou dientjeh?

12 December 2009, 16:18
Schorpioentje: Hoop dat je mannetje snel mee mag naar huis, bah wat naar zeg!
Veel sterkte meid, en je hebt ene mooie babysite hoor ;) ..

Mijn lief mannetje heb ik mee naar huis mogen nemen :lol: Wat gegeten en gedouched en toen mochten we gelukkig samen naar de echo!!

Joya
12 December 2009, 16:20
wat heb jij eigenlijk voor kwaaltjes? ik voel nog steeds zo weinig en wordt er zo bang van :(

Joya
12 December 2009, 16:22
haha vraagt net iemand op msn aan mij "voor jullie nog geen kindjes?" hahah ik dacht echt even shit en wat ga ik nu zeggen..

snippie
12 December 2009, 16:23
schorp gelukkig is hij mee naar huis!!

hihi Mama gewoon weet niet:P
knuf

becky88
12 December 2009, 16:24
hey meiden,

schorpioentje gelukkig is je mannetje weer thuis!
en een HELE mooie echo meid!
lekker genieten nu ;)

mama2be haha ja zo'n vragen krijg je meestal op zo'n moment.
gister vroeg een vriend dat aan me vriend en zegt ie nee joh nog niet hebben tijd genoeg via de tel en ondertussen keek ie mij zo aan van liever vandaag als morgen :D

Joya
12 December 2009, 16:26
haha ja maar ik vind dat niet leuk om dat te moeten zeggen.. helemaal nu niet.. ik wil van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben maar toch nog maar even wachten met vertellen..

Joya
12 December 2009, 16:26
hahah nu zegt ze.. "ach ja het heeft geen haast" hahahahah :P ze moest eens weten :D

snippie
12 December 2009, 16:30
begrijp je wel hoor!!
in het begin schoof ik het op me nieuwe baan!
ze nee joh heb nieuwe baan ze zien em al aan komen.

nu zeg ikwie weet

12 December 2009, 16:33
Hahah die vraag kreeg mijn vriend vorige week toen hij zijn vorige baas tegenkwam bij de frietkraam ;) Hij zo van en jullie nog niet aan de kindjes?? Hij zo: Nee daar wachten we nog maar even mee :? Whahaha

En owja, ik heb overigens helemaal geen kwaaltjes hoor!! Dus maak je daar niet druk om! Merk alleen dat ik meer slaap nodig heb en dat is alles :lol:

Joya
12 December 2009, 16:34
Hahah die vraag kreeg mijn vriend vorige week toen hij zijn vorige baas tegenkwam bij de frietkraam ;) Hij zo van en jullie nog niet aan de kindjes?? Hij zo: Nee daar wachten we nog maar even mee :? Whahaha

En owja, ik heb overigens helemaal geen kwaaltjes hoor!! Dus maak je daar niet druk om! Merk alleen dat ik meer slaap nodig heb en dat is alles :lol:

gelukkig maar dan ben ik dus echt niet de enige ;) zelfs niet het gevoel dat mijn borsten groeien :? heb jij dat ook niet??

Babii
12 December 2009, 16:43
Ik ben vandaag geweest @ de verjaardag van me neefje... Hij is 5 jaar geworden! Zit ik daar tussen alle familie van mijn hubbie in en tussen 6 spelende kindjes (geweldig die kindjes)...

Kreeg de ene opmerking na de ander, omdat alle kindjes vaak naar me toe trekken en met me willen spelen, lekker willen knuffelen etc. dus heb op 1 middag heel vaak de vraag gekregen: wanneer beginnen jullie aan kids, hebben jullie nog geen kids? Is het nog geen tijd ervoor. Jeetje zeg, op een gegeven moment zegt Steph we gaan lieverd, werd gek van die vragen!

Joya
12 December 2009, 16:45
ohh meis da's echt vervelend.. net als je je zo rot voelt dat je dan steeds die vragen krijgt.. kunnen ze natuurlijk niet weten maar leuk is het niet.. knuffel voor jou meis!

snippie
12 December 2009, 16:48
Ik ben vandaag geweest @ de verjaardag van me neefje... Hij is 5 jaar geworden! Zit ik daar tussen alle familie van mijn hubbie in en tussen 6 spelende kindjes (geweldig die kindjes)...

Kreeg de ene opmerking na de ander, omdat alle kindjes vaak naar me toe trekken en met me willen spelen, lekker willen knuffelen etc. dus heb op 1 middag heel vaak de vraag gekregen: wanneer beginnen jullie aan kids, hebben jullie nog geen kids? Is het nog geen tijd ervoor. Jeetje zeg, op een gegeven moment zegt Steph we gaan lieverd, werd gek van die vragen!

knuffel

Babii
12 December 2009, 16:48
Nee, maar daarom moeten mensen dus altijd oppassen met die vragen. Je weet namelijk niet of er iemand wat mankeert, of iemand daadwerkelijk bezig is en het niet lukt..

Dat heb ik inmiddels wel geleerd via de MMM. Ik zal nooit meer zomaar vragen: en nog geen kids ;)... gelukkig zag Stephan al snel dat ik het niet meer trok van die vragen en zijn lekker naar huis gegaan.

12 December 2009, 16:50
Ga zo even bijlezen ..

Net een Clearblue testje gehaald, mn vriend vind namelijk dat mn buik al 'flink' is, ik vond het begin van de week ook wel toen ik in de douche stond. Toen wist ik dus nog niet dat ik zwanger was.
Dit buikje van nu is echt niet mooi, lijkt net zoon vetbuikje .. hahaha! Voor mij is dat ook echt raar omdat ik echt super smal ben en dus echt geen buikje gewend ben :lol:

12 December 2009, 16:55
Mama2be: Nee meid dat heb ik ook niet!! Niet druk maken komt allemaal goed!! Je hoeft geen kwaaltjes te hebben..

Babii: Pff wat frusterend zeg, kan me voorstellen dat je het even niet meer trok :cry: Lijkt me ook erg moeilijk!! Dikke knuffel!!

Essie: Acch meissie door alles stress heb ik je nog niet eens gefeliciteerd :? Dus als nog: Meissie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ben echt onwijs blij voor je meid!! Leuk nieuws dit weer!!

Joya
12 December 2009, 17:02
Mama2be: Nee meid dat heb ik ook niet!! Niet druk maken komt allemaal goed!! Je hoeft geen kwaaltjes te hebben..

nee dat is ook wel zo niet iedereen heeft kwaaltjes maar het maakt het denk ik wat makkelijker te geloven als je wel kwaaltjes hebt.. of is dat nou weer zo'n domme opmerking van mij :oops:

Lautje
12 December 2009, 17:09
Aan alle dames 'n dikke knufffffff!!!!!!!!!!

Ik ga ff lezen! Jullie moeten nie zoveel teuten hahhaha ;)

snippie
12 December 2009, 17:11
Ga zo even bijlezen ..

Net een Clearblue testje gehaald, mn vriend vind namelijk dat mn buik al 'flink' is, ik vond het begin van de week ook wel toen ik in de douche stond. Toen wist ik dus nog niet dat ik zwanger was.
Dit buikje van nu is echt niet mooi, lijkt net zoon vetbuikje .. hahaha! Voor mij is dat ook echt raar omdat ik echt super smal ben en dus echt geen buikje gewend ben :lol:

wanneer ga je die doen meissie!!!
spannend!heb je mss foto van je buik?
mijn buik is helaas niet zo plat meer!!!
ik heb ook al zo'n streep lopen!!onder me navel!
baar daar van want straks met zw zijn word hij wss alleen maar erger!
maar ach alle svoor een baby hihi:D!

12 December 2009, 17:17
Denk morgenvroeg snippie.
Dr staat op de verpakking dat je hm het beste met de 1e urine van de dag kan doen, dus doen we dan maar he ;)

Ik zal dr morgen eens een foto van maken, en een foto van hoe hij eerst was!
Zal helaas misschien toch een 'vetbuikje' zijn ... van de zwangerschap is wel heeeel snel :lol:

snippie
12 December 2009, 17:18
ohh denk wel dat wij het verschil kunnen zien hoor meissie!!
was je ongi vorige keer wel normaal;)

12 December 2009, 17:20

haha gatver ik wil geen vetjes :lol:
Nee flauwekul hoor ;)

Ehm, ja volgens mij wel .. dat was die keer dat ik bijna nokkie ging in de auto! :|

snippie
12 December 2009, 17:22
ohhhh stom van me!!! :oops:
je hebt duidelijk ei gespot!
en duidelijke temp daling en verhoging toch?

oja kan ook je darmen zijn en omdat je normala slang bent!
kan je dta dan wel al snel gaan zien!maar toch eigenlijk soort zwangerschapsbuikje
want darm verschuiving komen door de zw:)

snippie
12 December 2009, 17:23

haha gatver ik wil geen vetjes :lol:
Nee flauwekul hoor ;)

Ehm, ja volgens mij wel .. dat was die keer dat ik bijna nokkie ging in de auto! :|

hihi ik wil ook geen vetjes maar tjah!! heb ze wel al!
het ergste wat ik vind is die streep al onder me navel tot aan schaam streek!

12 December 2009, 17:27
Geen daling, wel een stijging van 0,2!

Ja is wel vervelend, maar het is niet echt een plek die iedereen dagelijks ziet toch? Gelukkig zit het niet in de gezicht ofzo.
Neemt niet weg dat het niet balen is natuurlijk!

Mila
12 December 2009, 17:32
Ik ga nu echt minder op het forum, heb net goeie bonje gehad met mijn vriend..de kruidenpotjes vlogen door de lucht (door mij :oops:) ben echt pist! en hij nu ook, dus ik stop hier even.. als ik op het forum kom, doe ik dat als mijn vriend niet thuis is!

12 December 2009, 17:33
Door die nieuwe hyves kun je trouwens niet meer zien wie dr nieuwe fotoos heeft geplaatst ... wel?? :roll:

Lautje
12 December 2009, 17:35
mijn buik is helaas niet zo plat meer!!!
ik heb ook al zo'n streep lopen!!onder me navel!
baar daar van want straks met zw zijn word hij wss alleen maar erger!
maar ach alle svoor een baby hihi:D!
Komt dat door de behandeling snippie? :oops: :oops: :oops:
Maar indd...alles voor de baby ;) :D

Tessa23
12 December 2009, 17:44
Ooo syl , klote meis , rustig aan en tel tot 10.. (pff lukt mij ook nooit)

ik ben even weg ga zo naar de vuurwerkshow kijken hier.. en daarna op visite bij vrienden.. meestal playstation en dan buzz spelen...

Babii
12 December 2009, 17:45
Denk morgenvroeg snippie.
Dr staat op de verpakking dat je hm het beste met de 1e urine van de dag kan doen, dus doen we dan maar he ;)

Ik zal dr morgen eens een foto van maken, en een foto van hoe hij eerst was!
Zal helaas misschien toch een 'vetbuikje' zijn ... van de zwangerschap is wel heeeel snel :lol:

Ja schat, als je nog niet overtijd bent :P Dus wanneer je nog 4 dagen voor NOD zit... Als je al overtijd bent en de zwangerschapstesten geven positief aan geeft deze het zeker ;).

Babii
12 December 2009, 17:46
Ik ga nu echt minder op het forum, heb net goeie bonje gehad met mijn vriend..de kruidenpotjes vlogen door de lucht (door mij :oops:) ben echt pist! en hij nu ook, dus ik stop hier even.. als ik op het forum kom, doe ik dat als mijn vriend niet thuis is!

Jeetje meis, wat is er dan aan de hand? Succes meissie.

Lautje
12 December 2009, 17:47
Meid doe het rustig aan! Aan bonje heb je niks hè?!
Vind je vriend dat je teveel op het forum zit???
Kom maar lekker langs wanneer het jou uitkomt ;)
Dikke knuffff!

dientjuh18
hye mama2b

Met mij gaat het redelijk natuurlijk een verschrikkelijke maand vor mij.
Het liefst wil ik helle dagen tot na de kerst en oud en nieuw op me bed blijven liggen met me hoofd onder de dekens.

Maar moet er tog egt aan geloven deze maand.
En volgnde maand ook weer.

Heb ook last van me onderbuikbuik en nog wat buine afscheiding.
En moet egt vaak naar de wc om te poepen(sorry voor de vieze praat).

Ik weet egt niet wat het kan zijn.

Ga echt niet meer hopen nu.

Nou meiden ben blij dat het goed gaat met jullie zwangerschap.

En voor de gene waar het minder mee gaat.

Sterkte.

Liefs Dientjuh

Babii
Overigens, ik ben ook ruim 10 kilo aangekomen door alle behandelingen in het ziekenhuis, hormonen, HCG, stress etc. Baal er echt van, voel me momenteel niet mooi meer :(...

Maar goed zodra ik zwanger ben krijg ik een prachtig buikje :) Dus dan zal ik niet klagen :P.

12 December 2009, 17:48
Kim, het is meer voor 'hoelang'! leuk voor mn vriend :mrgreen:
Kan hm miss ook vanaaf doen dan!

Syl, doe rustig aan meis!

Mag je trouwens onder de zonnebank als je zwanger bent?

Ik ga lekker koken, spaghetti met allemaal verse groente erdoor .. dat moest van mn mannetje. haha hoe schattig! :lol:

Tessa23
12 December 2009, 17:50
ff kijken of mn banner werkt..

Babii
12 December 2009, 17:52
Ik zou daar wel mee oppassen Esssie, maar onze lieve Storm weet daar veel van :mrgreen:. Begreep wel dat je naar de sauna mag, maar de zonnebank zijn toch bepaalde stralen... Hmmmmm zal wel ffies googlen voor je :D.

Meissie, je moet die test doen wanneer het jouw uitkomt, bedoelde alleen maar even aan te geven dat het gewoon met avondurine kan, je bent namelijk overtijd en hebt al positieve testen. Nou deze test is erg gevoelig ;) Kan al 4 dagen voor NOD :D

12 December 2009, 17:53

nee dat is ook wel zo niet iedereen heeft kwaaltjes maar het maakt het denk ik wat makkelijker te geloven als je wel kwaaltjes hebt.. of is dat nou weer zo'n domme opmerking van mij :oops:

Haha ik begrijp je wel hoor! Ik ben juist erg blij dat ik geen kwaaltjes heb en me ook erg goed voel!! Ik voel alleen soms in mijn onderbuik een zeurend gevoel, dat is van het groeien van de baarmoeder.. Dus dan weet ik ook weer dat het goed is! Ben erg blij dat ik niets steeds misselijk ben en boven de pot hang :oops:

12 December 2009, 17:53
Thanx kimmetjeee!
Dan ga ik hm zometeen even doeeeen :mrgreen:

Joya
12 December 2009, 17:54
essiee ik heb ook spaghetti met groente gegeten hahaha lekker he :P
@dientje ja is ook zo.. dit is echt een rotmaand voor jou.. maar inderdaad je moet toch door hoe moeilijk dat ook is.. als je je echt klote voelt dan kan je het altijd hier kwijt of je mag me ook een pb sturen meis.. sterkte!

knuffel

Joya
12 December 2009, 17:54
meiden ik ga er weer vandoor.. heb een verjaardag vanavond..

fijne avond allemaal :D

Tessa23
12 December 2009, 17:56
nou ik ga ook ,trouwens ff gekeken , als ik heb volgens deze cyclus moet geloven heb ik als we op vakantie zijn in januari mn eisprong haha , zit ik lekker in spanje , en rond mn verjaardag 21ste kan ik testen..

Tessa23
12 December 2009, 17:57
lekker getypt , haaastt.. sorry. haha

Lautje
12 December 2009, 17:58
Mag je trouwens onder de zonnebank als je zwanger bent?

Volgens mij wordt dat afgeraden, net zoals in de zon zitten (in de zomer) je kunt dan 'n zwangerschapmasker krijgen/aan over houden...

(verbeter me als ik fout zit)

12 December 2009, 17:58
Ik ben geloof ik 19augustus uitgerekend en 31 aug komen we terug van vakantie ... vind ik iets minder eigenlijk, maargoed! :roll:

dientjuh18
12 December 2009, 17:59
hey mama2b

Ja ik weet dat ik hier altijd terecht kan.

Heel erg bedankt.

En fijne verjaardag.

Wie heeft hier nog meer bruine afscheiding gehad en kramp in onderbuik maar was wel zwanger?

Liefs Dientjuh

12 December 2009, 18:01
Weet niet of jullie met het vliegtuig gaan, maar dan mag je niet meer vliegen hoor meid!!

Ik ben geloof ik 19augustus uitgerekend en 31 aug komen we terug van vakantie ... vind ik iets minder eigenlijk, maargoed! :roll:

12 December 2009, 18:02
Weet niet of jullie met het vliegtuig gaan, maar dan mag je niet meer vliegen hoor meid!!

Nee we gaan met de auto ... maar ook dan vind ik het niet echt prettig!

12 December 2009, 18:02
Neem trouwens aan det je bedoeld dat jullie 31 juli terug van vakantie komen?? Hihi dan ben ik uitgerekend :lol:

Babii
12 December 2009, 18:03
Zonnebank/sauna

Of een hoge omgevingstemperatuur tijdens de zwangerschap kwaad kan, is
niet bekend. Mogelijk is het verstandig de eerste maanden van de zwangerschap
langdurig hete baden, saunabezoek of zonnebank te vermijden. De sauna wordt daarom door ons tot 16 weken zwangerschap afgeraden. De zonnebank kan een zwangerschapsmasker (een bruine verkleuring van de gezichtshuid) veroorzaken of verergeren. Dit kan ook gebeuren door langdurig zonnen. Bij de één verdwijnt dit na de zwangerschap, bij de ander niet.

http://www.verloskundigen3b.nl/zwangers ... wanger.php (http://www.verloskundigen3b.nl/zwangerschap-gezondzwanger.php)

12 December 2009, 18:04
Dankjewel kim! Dan ga ik dat voorlopig maar even niet doen ... oeioeioei daar ben ik niet zo blij mee :lol:

Schorpioentje, hihi grappig... Ja dan komen we terug van 2 weken frankrijk!

12 December 2009, 18:05

Ik zou dan zelf niet meer op vakantie gaan.. Maar vooral ook omdat ik sterke vermoedens heb dat ik zon 3 weken te vroeg ga bevallen.. Maar ik zou het anders ook evengoed niet doen.. Stel je moet naar het ziekenhuis voor misschien een eerdere bevalling, dat zou ik echt niet in het buitenland willen! :?

Babii
12 December 2009, 18:06
Dankjewel kim! Dan ga ik dat voorlopig maar even niet doen ... oeioeioei daar ben ik niet zo blij mee :lol:

Schorpioentje, hihi grappig... Ja dan komen we terug van 2 weken frankrijk!

Dalijk beval je dus voor 31 augustus en dan beval je dus in het buitenland??? Haha, je moet heel wat laten voor een zwangerschap Esssie!!

Wel gevaarlijk die vakantie, want je kan 2 weken voor de datum bevallen en 2 weken erna.... Dus ik zou niet met vakantie gaan. Je kan namelijk geen pas geboren baby meenemn..

Storm1987
12 December 2009, 18:07
Essie, vanaf het moment dat je zwanger bent, groeit je baarmoeder. De vrucht groeit razendsnel.... dus je baarmoeder ook en hierdoor moeten je darmen al gauw ruimte maken voor de baby. Je opgezette buikje komt dus wel degelijk van de zwangerschap hoor :mrgreen:

Schorpioentje, leuke babysite. Ben even aant rondkijken.

Hier gaat het niet zo goed :( Ik heb griep.... ben zo bang voor de mexicaanse... zo nuchter als ik eerst was, zo bang ben ik nu. Weet nu ff niet wat te doen :(

12 December 2009, 18:08

Ik zou dan zelf niet meer op vakantie gaan.. Maar vooral ook omdat ik sterke vermoedens heb dat ik zon 3 weken te vroeg ga bevallen.. Maar ik zou het anders ook evengoed niet doen.. Stel je moet naar het ziekenhuis voor misschien een eerdere bevalling, dat zou ik echt niet in het buitenland willen! :?

Hmm vind ht dus ook niet prettig,
maargoed ... we hebben al hardstikke veel geld betaald (bijna 1200euro pp) en we gaan met mn ouders, broers, zussen en aanhang!

Babii
12 December 2009, 18:09
Je vergeet alleen dat je 2 weken voor de datum kan bevallen (dan zit je dus met een baby die nog niet naar het buitenland kan), je kan tijdens de vakantie bevallen in vieze ziekenhuizen (heb het zelf net op ziekenhuizen in het buitenland)....

Babii
12 December 2009, 18:10
Essie, vanaf het moment dat je zwanger bent, groeit je baarmoeder. De vrucht groeit razendsnel.... dus je baarmoeder ook en hierdoor moeten je darmen al gauw ruimte maken voor de baby. Je opgezette buikje komt dus wel degelijk van de zwangerschap hoor :mrgreen:

Hier gaat het niet zo goed :( Ik heb griep.... ben zo bang voor de mexicaanse... zo nuchter als ik eerst was, zo bang ben ik nu. Weet nu ff niet wat te doen :(

Meissie, heel veel beterschap! Bel anders even de VK over of dit schadelijk is voor de kleine en of je iets beter in de gaten gehouden kan worden, nou ja de kleine!

Storm1987
12 December 2009, 18:11
oh essie lees net dat je op vakantie bent op je uitgerekende datum....
meid, geloof me... je hebt dan echt geen zin meer om 20 uur in een auto te zitten. Zelfs niet als je een voorbeeldige zwangerschap hebt.
Ik heb zo'n voorbeeldige zwangerschap, wel tot 16 weken misselijk maar dat was ook geen ramp.... maar zelfs ik krijg nu echt enorme last van mijn onderrug als ik te lang in dezelfde houding zit.
Denk er niet te makkelijk over hoor. Met zo'n toeter moet je daar echt niet aan denken. (ik nu al niet meer en ik ben pas 26 weken)

12 December 2009, 18:12

Thanx Storm, ik neus ook altijs op die van jouw! Vind het zo leuk om die site in de gaten te houden :lol: , zal je als vriendje toevoegen als je goed vind ;)

12 December 2009, 18:15
Owja Storm lees over je griepje heen :? Niet te druk maken hoor, zal vast gewoon de normale griep zijn! En mocht het je echt niet lekker zitten moet je indd vragen voor een extra controle of iets??

Esssie: Valt er niets te regelen dat jullie het geld terig krijgen omdat je dan kan bevallen?? GHeb geen idee hoor :? Maar ik zou alles behalve in het buitenland willen bevallen :(

snippie
12 December 2009, 18:40
Essie meissie!
hebben je jullie geen annulerings verzekering af gesloten :oops: !
weet niet of dta ook geld voor zwangerschap maar lijkt me wel.je kan het namelijk aan geven!

Storm meissie bel anders idd vk!hou het goed in de gaten meissie en hopelijk knap je snel op!

knuf

Thyra
12 December 2009, 19:35
Goedenavond!

Net ff snel bijgelezen, dus als ik iets herhaal, verbeter me dan ff ;)

Ik las net iets over vakantie rond de uitgerekende datum: vanaf zwweek 36/37 weigeren vliegtuigmaatschappijen je, ze willen niet dat je aan bord bevalt.

Over zonnebank tijdens zwangerchap weet ik niks, maar je mag absoluut geen zelfbruiner gebruiken, dit dringt door je placenta en je krijgt dan een oranje kindje.

Vio-Eef
12 December 2009, 19:55
Het lijkt me niet het beste voor jezelf en voor je kindje om onder de zonnebank te gaan. Het is ook niet goed om in de zon te zitten als je zwanger bent dus de zonnebank lijkt me al helemaal not done.

12 December 2009, 19:55
Goedenavond!

Net ff snel bijgelezen, dus als ik iets herhaal, verbeter me dan ff ;)

Ik las net iets over vakantie rond de uitgerekende datum: vanaf zwweek 36/37 weigeren vliegtuigmaatschappijen je, ze willen niet dat je aan bord bevalt.

Over zonnebank tijdens zwangerchap weet ik niks, maar je mag absoluut geen zelfbruiner gebruiken, dit dringt door je placenta en je krijgt dan een oranje kindje.

We gaan niet vliegen!
SHIT man! Ik baal hier echt goeeeeeed van! weet zo 123 ff geeen oplossing, de familie zal hier iig eeeecht niet blij mee zijn.
Kan het nu ook niet met mn ouders overleggen, omdat mn vriend niet wil dat ik het zeg!

Storm, doe rustig aan meis! Optijd aan de bel trekken!

Zelfbruiner, wow dat wist ik niet !!

Thyra
12 December 2009, 20:01
Essie, sorry, ik begreep dat je ging vliegen, had t ook snel gelezen en niet goed dus.

laat de vakantie verder even rusten, stress is ook weer niet goed en maar 10% van alle zwangeren bevalt daadwerkelijk op de uitgerekende datum. Verder mag je thuis bevallen tussen week 37 en 41, dit is dus inprinciepe je marge. maar zoals ik al zei laat het even rusten, jullie verzinnen er vast wel iets op.

snippie
12 December 2009, 20:03
Essie wat moeilijk! wanneer wilt jouw vriend het dan vertellen?
denk dta annuleren het beste is.
knuf

12 December 2009, 20:04
Shit ik maak me dr toch echt wel druk om ... gatsie!
Weet niet eens of we kunnen annuleren, dan krijgt de rest er bijna 2500 euro bij (de villa is al gehuurd), kunnen we gewoon écht niet maken. Jeetje zeg!

Snippie, ik weetniet ... volgens mij iig na week 10!

Vio-Eef
12 December 2009, 20:18
JE hebt die villa in frankrijk gehuurt toch? Mag ik vragen via wie?

snippie
12 December 2009, 20:22
phh das wel veel jah:S!!!
he balen essie:(!
maar je kunt beter zo snel mogelijk.dan kunnen ze mss nog iets anders regelen:S!
wist jij veel dat je nu zw zou zijn?!
het had net zo goed nog even kunne duren. moet je daar voor alles laten .Nee.
sorry meissie als dit raar over komt.
maar bedoel het goed.Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat jij er niks aan kan doen.
KNUF

Vio-Eef
12 December 2009, 20:42
Whaha dit is onmogenlijk het is hier gewoon al 20 min stil :P

Thyra
12 December 2009, 20:46
haha idd. Wat is het stil hier, echt zaterdagavond, iedereen is lekker met manlief op de bank of op visite oid

Storm1987
12 December 2009, 21:00
laat de vakantie verder even rusten, stress is ook weer niet goed en maar 10% van alle zwangeren bevalt daadwerkelijk op de uitgerekende datum.

Ik dacht dat dat percentage 4% was...

Essie: Sluit me verder aan bij snippie. Wie had nou verwacht dat het zo snel raak zou zijn? Ik zou het eerlijk gezegd pas gaan vertellen ná je eerste echo. Niet om je van je roze wolk af te duwen, maar 1 op de 10 zwangerschappen loopt uiteindelijk uit in een miskraam voor de 12e week. Ik gun het je ABSOLUUT niet, laat dat even voorop staat, maar stel dat het onverhoopt toch gebeurd en je hebt nét je vakantie geannuleerd.... dan heb je niks :( Ik zou dus toch ook even wachten met vertellen. Maar je moet t zelf weten hoor.

Je zou ook de verhuurder van de villa even kunnen bellen en om advies vragen.