PDA

View Full Version : Jonge meiden die ook mama willen worden!?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

snippie
14 December 2009, 16:49
Hedwig meid gefeliciteerd!!!!!!!

even ego bericht!!!!:
Nou had om half vier een afspraak dacht ik! maar konden dus pas om 16.uur naar binnen.
maarjah ze naam wel goed de tijd voor ons!!
ze had ook gezegd als het verwerken niet lukt ik gewoon kon bellen voor hulp.
om er over te praten.Ze vond het ook erg goed dat we zelf er thuis ook met elkaar over praten ze zei dat hoor je niet heel erg vaak.
Verder heeft ze gezged gezien mijn leeftijd ik echt maar 1 terug geplaats mag hebben!dus meiden heb nog 3maanden:)!
We hebben wel aan geven de volgende keer geen rust te willen.dta begreep ze!ze zei ook van we hopen dat er geen volgende keer is.
ook krijg ik weer die bolletjes!
verder gaan we chromosoom onderzoek laten doen!en bij mij uit gebreid stollings onder zoek.dus kijken op trombose en zo!
normaal doen ze niet nu al een uitgebreid onderzoek dta doen ze vaak alleen als het al in de familie voor komt.maar omdat er bij niks bekent is mag ik wel de uitgebreide.Van het chromosoom onderzoek is pas over 2-3maanden bekent en stolingsonderzoek 3weken!maar omdat ik lichtpositief getest heb mag ik dat nog niet laten prikken.
dus doe ik in het nieuwe jaar!zo kan ik nog voor me tp de uitslag krijgen en stel het is zo.dan krijg ik bloedverdunners.
Dus er is een hoop weer in gang gezet.
En ze zei ook herhardelijk hoe moeilijk het ook is! Niet opgeven!

zo dat was mijn verhaal hihi!

jorina
14 December 2009, 16:50
jeetje wat naar voor je moeder en zeker als ze al depri is stekte voor je moeder en natuurlijk voor jou ik hoop dat het allemaal meevalt

snippie
14 December 2009, 16:52
pff vrijdag de 13de in maart ging 1 van de katten van ma dood , zat helemaal vol kanker , was 10 jaar , en nu heeft ze een kat met dezelfde klachten :( niet eten , mager , hele dag spugen.. pfff en dat nu voor deze dagen.. ma is al depressief en ziet deze dagen niet zitten dus ze belde me al helemaal huilend op..

meissie wat naar zeg:(!!hoop dat ze er door komt.knuf

Tessa23
14 December 2009, 16:59
sorry meiden ik weet dat er bij sommige van jullie iets ergers is en ik ratel er door heen moest het ff kwijt , kijk t is altijd erg als er een beestje ziek is , maar vooral dat ma zo is voelt het zo klote..

snippie
14 December 2009, 17:00
sorry meiden ik weet dat er bij sommige van jullie iets ergers is en ik ratel er door heen moest het ff kwijt , kijk t is altijd erg als er een beestje ziek is , maar vooral dat ma zo is voelt het zo klote..

Meid geen sorry zeggen!!!!Van jouw vind ik ook erg!!en dit forum is om naar elkaar te luisteren en elkaar te steunen!
knuf

Storm1987
14 December 2009, 17:09
Jorina: Wat naar van je opa. 93 is een mooie leeftijd, maar je bent er nooit klaar voor om iemand te moeten missen. Sterkte hoor!

Tessa: Ach wat sneu zo vlak voor de kerst. Snap dat het je pijn doet om je moeder zo verdrietig te zien. Sterkte ook voor jou!

Snippie: Ik zie je weer, ik herken je weer... de positieve Snippe as usual is back!! :mrgreen: Ben blij dat je zo'n fijne gyn hebt, dat scheelt ook een stuk. Fijn dat je in ieder geval nog 3 terugplaatsingen krijgt! Maar (verbeter me als ik fout zit) hierna heb je toch nog recht op 2 icsi pogingen. Dus 2x en eicelpunctie en bevruchting en eventuele cryos? Of heb ik het nu helemaal mis.
Ik hoop voor jou gewoon echt dat het in januari raak mag zijn!!

Tessa23
14 December 2009, 17:12
thnx lieve meiden , heb er echt wat aan dat ik mn verhaal ook kwijt kan..

mams zit ook nog in de schuldsanering sinds ze gescheiden is (jaar lang geen uitkering door andersmans fout) dus een week loon van 50 euro , hun regelen de rest , geen geld voor andere dingen , dus wij betalen altijd de dierenarts mocht er iets zijn , t minste wat ik kan doen , de katten had ze nou eenmaal..

snippie
14 December 2009, 17:12
Jorina: Wat naar van je opa. 93 is een mooie leeftijd, maar je bent er nooit klaar voor om iemand te moeten missen. Sterkte hoor!

Tessa: Ach wat sneu zo vlak voor de kerst. Snap dat het je pijn doet om je moeder zo verdrietig te zien. Sterkte ook voor jou!

Snippie: Ik zie je weer, ik herken je weer... de positieve Snippe as usual is back!! :mrgreen: Ben blij dat je zo'n fijne gyn hebt, dat scheelt ook een stuk. Fijn dat je in ieder geval nog 3 terugplaatsingen krijgt! Maar (verbeter me als ik fout zit) hierna heb je toch nog recht op 2 icsi pogingen. Dus 2x en eicelpunctie en bevruchting en eventuele cryos? Of heb ik het nu helemaal mis.
Ik hoop voor jou gewoon echt dat het in januari raak mag zijn!!

jah heb hierna nog 2x eicelpunctie!!
maar dan nog hebben we nog tot sep/okt mara ach! zover laten we het niet komen hoor hihi!
tjah tenij dat chromosoom onderzoek niet goed is.maar daar gaan we toch niet van uit maar willen het uitsluiten.
knuf

Just.me.2009
14 December 2009, 17:16
tessa:
mijn ouders ook door 1 stomme fout.
hun leven van 200 per maand met 3 kids.
naja me zus woont nog thuis dus die werkt ook.
is moeilijk hoor je kan je bijna niet voorstellen hoe moeilijk het is om met 200 rond te komen ,
maar hun moeten nog een jaartje gelukkig.
shit is zoiets he.sterkte meid ;)
mijn opa leefde 6 jaar lang van 30 euro per week en zijn schulden bleven maar , gelukkig kijk ik nou naar hem om en is hij er van af.!!
zielig hoor . vooral voor oudere mensen van hun laatse jaren moeten ze nog zo rot leven , ik vind dat niemand dat verdient ,!! sommige mensen ja die kunnen niet met geld omgaan en dan krijg je ook schulden maar ook buiten dat gun je niemand het.

snippie?? ben jij zwanger of lees ik het verkeerd zoja hoelang al? :mrgreen:

groetjes

snippie
14 December 2009, 17:20
tessa:
mijn ouders ook door 1 stomme fout.
hun leven van 200 per maand met 3 kids.
naja me zus woont nog thuis dus die werkt ook.
is moeilijk hoor je kan je bijna niet voorstellen hoe moeilijk het is om met 200 rond te komen ,
maar hun moeten nog een jaartje gelukkig.
shit is zoiets he.sterkte meid ;)
mijn opa leefde 6 jaar lang van 30 euro per week en zijn schulden bleven maar , gelukkig kijk ik nou naar hem om en is hij er van af.!!
zielig hoor . vooral voor oudere mensen van hun laatse jaren moeten ze nog zo rot leven , ik vind dat niemand dat verdient ,!! sommige mensen ja die kunnen niet met geld omgaan en dan krijg je ook schulden maar ook buiten dat gun je niemand het.

snippie?? ben jij zwanger of lees ik het verkeerd zoja hoelang al? :mrgreen:

groetjes

HUH!!! ikke zwanger?was het maar zo'n feest !maar onze tijd komt!
HIHi ma vent licht te slapen en onze woonkamer zit aan de woonkamer,maar hoor hem snurken!hihi

Just.me.2009
14 December 2009, 17:26
ohh snippie sorry ,
had niet goed gelezen iemand hier is zwanger dat weet ik zeker hoor. :oops:

zeker meid jouwn tijd komt wel.
haha. snurken?hahaha
ik kan niet slapen als iemand snurkt hihih
is die zo moe dan ;)

Storm1987
14 December 2009, 17:35
Struffle, Essie én Hedwig zijn de nieuwe zwangeren van deze week.

Op mijn nominatielijstje staan nu: Snippie, Babii, Sylvia, Becky, Mrij en uiteraard JORINA.
Jullie zijn de volgende ik voel het aan mijn (vrucht) water en ik zie het in mijn glazen (kerst)bal

:mrgreen:

En nu ga ik eten maken!! Lekker varkenshaas met peperroomsaus, gebakken aardappels en sla

becky88
14 December 2009, 17:40
hey meiden

wat hebben jullie weer veel gekletst.

hedwig gefeliciteerd!!!

essie spannend 11 januari!

struffle ik hoop dat je snel je afspraak hebt meid!!

hier weer iets wat kapot is :evil: :evil:
de auto start niet meer!!!!! we hebben alleen nog maar pech de laatste paar dagen :cry:
nu hopen dat ik zometeen bij de gyn wel goed nieuws krijg.....

Just.me.2009
14 December 2009, 17:42
struffle ja.
die zocht ik haha.

sorry snippie ik voel me schuldig.
:oops:

Struffle, Essie én Hedwig hartelijk gefeliciteerd allemaal!!

ik ga ook even eten.

snippie
14 December 2009, 17:43
Storm lekker ding zeg!!!!

just me!

mijn man is helemaal op!van de emoties!(loopt ook met een enorm schuld gevoel en dat vreed energie van hem)
dus zodra hij thuis komt slaapt hij even!

snippie
14 December 2009, 17:45
struffle ja.
die zocht ik haha.

sorry snippie ik voel me schuldig.
:oops:

Struffle, Essie én Hedwig hartelijk gefeliciteerd allemaal!!

ik ga ook even eten.

Nee joh nier schuldig voelen!! kan toch gebeuren.
lekker gaan genieten van je eten meid hihi!

ikke ga straks pizza eten! maar word rond 7 uur eerst gebeld door oud collega eens kijken of er op me oude werk nog over me slecht word gepraat ontrend zwangerschap! want dan krijgt dat ene kut wijf weer de volle laag!ohh oeps sorry voor me taalgebruik :oops:

Just.me.2009
14 December 2009, 17:48
haha snippie
inderdaad , wat *******.
mensen die roddelen komen zelf wat tekort.

ik haat zo'n mensen.

jij ook alvast smakelijk snippie..

knuffel :mrgreen:

snippie
14 December 2009, 17:49
ze doet dat omdat ik jonger ben vaker ziek en sneller geholpen word in het ziekenhuis.
en 2maanden korter bezig ben! aar 5 maanden korter in de mmm!

Just.me.2009
14 December 2009, 17:51
nou zeg dat mens moet zich na laten kijken sorry hoor.

wat een afgunst allemaal.
nouja ik had dat op me werk ook wel eens , zo van en zei wilt een kind. heb een keer slaande ruzie gehad nu werk ik voor mijn opa.
zorg dus lekker geen last van andere haha

x :mrgreen:

snippie
14 December 2009, 17:53
en oja was me vriendin!!!
maar wta bleek alles wat ik vertelde vertelde ze door op het werk betreft zieknhuis bezoeken en zo!
en dta eerts ontkennen en uiteindelijk ben ik er achter gekomen want ze verlulde zich zelf!ze vertelde dat een collega het had geraden toen ze tegen een andere collega zei dat ze een kennis had die ook in het zieknehuis liep maar veel sneller geholpen werd maar jonger etc is!
Nou wat bleek ze bleek het die collega zelf ooit gezegd te hebben toen ze boos was.
dahmzzz zeg!!!!Ik snap best dta het frustrerend is maar kom op zeg!

maar ze had niet verwacht dat ik na vraag ging doen!

maar dat ter zeide:p!heb nu geen contact meer dus komt goed!
knuf

Tessa23
14 December 2009, 17:54
snippie, denk maar zo ,jullie weten beter!! mensen lullen alleen maar zo omdat ze hun eigen leven niet op orde hebben..

ma gaat zo dierenarts nog keer bellen kijk wat ze moet doen ,tanden knarsen duid op pijn zei de dierenarts.. hopen dat ze terrecht kan want ma heeft geen auto en dienst doende dieren arts zit niet in dieren , anders word het toch morgen.. poes heeft nu gelukkig wel pijn stilling..

Joya
14 December 2009, 18:44
@snippie je klinkt weer positief!! goed zo meis! voor jullie komt het ook snel!!
en wat een verschrikkelijk rotwijf zeg.. ze weet als ik het goed begrijp hoe het is om in de mmm te zitten.. dat ze dan zo over jou kan praten zeg..
@tessa wat zielig.. en wat vervelend dat je moeder zich zo rot voelt.. heel veel sterkte

Lunanoa
14 December 2009, 19:14
Hoor jullie allemaal over zwangerschapsgym dat niet wordt vergoed, maar bij mij wel deels. Hoef voor al die "lessen" wat er volgens mij iets van 12 VOOR de bevalling en 4 NA de bevalling zijn, maar 35 euro te betalen ofzo.

Ik ga ook zwangerschapszwemmen dat is hier maar iets van 7 euro per keer. Vind het allemaal wel meevallen :oops:

Storm1987
14 December 2009, 19:21
Ik ben ook 3x wezen zwangerschapszwemmen maar het was hier erg saai.... het water was ijskoud en we hoefden alleen wat eenvoudige aqua robic oefeningen te doen. Daarbij was het vooral een ongelofelijke mutsen groep hahaha.
Ik wil binnenkort naar de stad om daar naar het zwangerschaszwemmen te gaan. Waarschijnlijk zijn daar ook wat meer jongere meiden dan is het gereformeerde dorp waar ik ging ;)

Ik zou voor zwangerschapsgym 120 euro gaan betalen en voor yoga 180 :shock: vond ik wel heel erg veel!

snippie
14 December 2009, 19:28
zei is het idd niet waard!ze heeft alleen op het werk gezged dat ze ruzie met mij heeft door 1persoon!
kus

snippie
14 December 2009, 19:39
Ik ben ook 3x wezen zwangerschapszwemmen maar het was hier erg saai.... het water was ijskoud en we hoefden alleen wat eenvoudige aqua robic oefeningen te doen. Daarbij was het vooral een ongelofelijke mutsen groep hahaha.
Ik wil binnenkort naar de stad om daar naar het zwangerschaszwemmen te gaan. Waarschijnlijk zijn daar ook wat meer jongere meiden dan is het gereformeerde dorp waar ik ging ;)

Ik zou voor zwangerschapsgym 120 euro gaan betalen en voor yoga 180 :shock: vond ik wel heel erg veel!

Nou dat is wel heel erg veel geld voor zwemmen. Ik betaalde hier de helft van wat jij zou moeten betalen. En de gym kostte me dus 30 euro. Vind het niet echt iets om daarom te laten voor dat weinige geld ook al werd het niet vergoed en leef ik zelf van een uitkering. Ik vond het ook nog eens heel erg leuk, vooral het zwemmen. was ook niet de bedoeling dat ik ook zou gaan zwemmen, maar ja, was beter voor mijn lijf om het wel te doen.

Morgen naar de gyn om te bekijken of mijn spiraaltje goed zit...en zo ja, dan kunnen we weer zorgeloos sexen hahaha :mrgreen:. En gelijk nog wat dingen navragen bij de gyn want heb al vanaf de bevalling dat ik na het vrijen buikpijn heb, of we nu rustig vrijen of heftig, maakt niks uit, pijn komt. ( heb ik weer :( )

ohhh das naar pijn na vrijen!!!

dientjuh18
14 December 2009, 19:46
hoi meiden.

Hoe gaat het met jullie.

Ik heb een beetje bijgelzen maar heb get niet alles kunnen onthouden.

Alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd.:D

Met mij gaat het wat minder.
Dat komt omdat ik alles moest regelen voor ene glasplaatje en Demian* zijn begravenis kosten.
Dat krijg je als je zo`n heerlijke ex hebt :x
:evil:
En natuurlijk nog deze maand gaat egt k*t met me op dit moment.

Kan woensdag testen maar denk en durf niet meer te hopen op een broertje of zusje voor Demian*

Het is allemaal zo moeilijk.
Gisteren een test gedaan die was ook negatief miss te vroeg.
Daarom wil ik niet meer hopen.

Meiden sorry voor mijn gezeur.

Iedereen die zwanger is geniet er lekker van.
En meiden waar het ook niet zo lekker mee gaat Sterkte.

Liefs Dientjuh

snippie
14 December 2009, 19:51
dientjuh je zeurd niet!!!

TO ALL:Niemand zeurd hier!!! iedereen doet zijn verhaal en wij lijsteren daar naar om elkaar te steunen!dus het is geen zeuren!!!Nogmaals het forum is om je verhaal kwijt te kunnen en dat kan!

knuf

becky88
14 December 2009, 19:53
hey meiden,

het zaad van me mannetje was super! :D :D
ik heb woensdag een FM en krijg morgen te horen wanneer ik een HSG krijg.
voorlopig krijg ik nog geen clomid of iets dergelijks, de gyn wacht eerst het HSG af

dientjuh18
14 December 2009, 19:57
Dank jullie wel meiden.

Ben zo blij dat ik mijn verhaal kwijt kan en dat er mensen voor me klaar staan in deze moeilijke periode.

Ben zo emotioneels de laatste tijd.

En dan nog in de spanning om te testen over 2 dagen.

Maar ga er niet meer op hopen.

Liefs Dientjuh

snippie
14 December 2009, 19:59
hey meiden,

het zaad van me mannetje was super! :D :D
ik heb woensdag een FM en krijg morgen te horen wanneer ik een HSG krijg.
voorlopig krijg ik nog geen clomid of iets dergelijks, de gyn wacht eerst het HSG af

Ohh wat een goed nieuws meid!!!
dta is wat we willen horen:D!!

Mrij
14 December 2009, 20:09
Becky, wat fijn meid!!
Super dat jullie ook zo snel geholpen worden!

Hoe is het hier verder? Heb niet bijgelezen hoor, het was wel erg veel vandaag :o

becky88
14 December 2009, 20:22
snippie je hebt pb

Joya
14 December 2009, 20:28
@becky wat fijn dat het goed is! gelukkig kunnen jullie snel geholpen worden!!
@dientje je zeurt echt niet hoor meis! je kan hier alles kwijt!! knuffel voor jou!!

Joya
14 December 2009, 20:28
ik werd net gebeld door MvM en ze komen morgen al langs :D

snippie
14 December 2009, 20:29

yeeehhhhhhhhhhhhh en nog een test:D en je doet het voor een goed doel:D

Just.me.2009
14 December 2009, 20:34
@ snippie.
meid komop maar je niet druk om dat rotwijf.
ze komt zelf wat te kort.
teneerste als je lult pak dan iets anders en niet iets lulligs zoals zwanger worden die onderzoeken zijn al erg genoeg meiden wat gewoon zwanger kunnen raken hebben niks te klagen.
ja sorry (ik heb het over dat wijf)
als je in de mmm loopt praat je wel anders.
je moet juist respect hebben voor mensen die in de mmm zitten.
nou goed ik stop nu snippie want ik reeg me op en dat is niet goed.

dientje: meid ik heb je site gezien jij mag zeuren todat we er gek van worden
ik hoop zo dat die test over 2 dagen posi is , je verdient het echt.
ik was aant halen toen ik jouwn site bekeek het greep me zo aan!!
ik heb zelf 2 mk gehad en dat vind ik al erg maar tegenover dat van jou ben ik niks tegen!!
ik wil je heel veel sterkte wensen en als je steun nodig hebt pb me maar;)

andere meiden onder ons.
ik vind het leuk dat we hier zo open kunnen zijn zonder ruzie te maken
we hebben het allemaal al moeilijk genoeg.

ik kan als het goed is vrijdag testen,. ik wil vriendlief blij maken met een positieve test naar 2 jaar . ppff

@becky: gelukkig meid.
weet je wat mijn probleem is? ik ben nu wel ongi regelmatig
ik liep bij de gyn half jaar geleden omdat ik al 2 mk had gehad en myn cylcus doorelkaar lag.
mijn probleem is dat mijn vriend zijn spul niet op kan brengen in een potje gaan ze me ook nog dwingen ik kan er niks aandoen ,
nu wil hij sowieso niet meer gaan en daar ben ik best kwaad om , ik snap dat het voor hem moeilijk is maar ik heb al 100 onderzoeken gehad en lijkt net of hij er geen moeite voor wilt doen. :cry:
mogt het ooit nodig zijn dat ik weer aan de clomid moet ken ik dus niet op hem rekenen , ik hoop gewoon dat ik echt zwanger kan raken nu.

sorry voor mijn zeurderig verhaal :oops:
x ;)

snippie
14 December 2009, 20:35
mevrouw Snippie de moderator: wilt u geen dubbele berichten plaatsen? Dan heb ik teveel werk hier :mrgreen: Dank u wel voor de medewerking :lol: :mrgreen: :lol:

oeps :oops: :oops: was tv kijken tegelijk! en bleef klikken hihi!

Joya
14 December 2009, 20:35

yeeehhhhhhhhhhhhh en nog een test:D en je doet het voor een goed doel:D

jaaa nog een test inderdaad :D en heb gelezen dat het een test is die je kan bewaren waar ze het stuk waar je overheen plast vanaf kunnen halen :D
heb vanmorgen ook nog getest :oops: ik had nog 1 test liggen en was benieuwd naar het verschil haha maar de "zwanger" streep was nog donkerder dan de test streep en ze stonden er na 1 seconde allebei al op :D

Joya
14 December 2009, 20:37
just me ook jij zeurt niet!! ook jij hebt al genoeg shit gehad in die mmm en jij verdient het ook gewoon om zwanger te zijn net als alle meiden hier!!!!

snippie
14 December 2009, 20:38
het erge is just me ze zit zelf ook in de mmm maar wordt steeds met wcaht periode terug gestuurd:$ zo hoorde wij dat we icsi konden beginnen meteen en haar werd gezged kom in ajnaurie terug :oops:
maarjah zou wel reden hebben.ze heeft trouwens zlefs klacht ingedient bij ziekenhuis!omdat ze het dus niet eerlijk vind

snippie
14 December 2009, 20:40
just.me lees eens een bladzijde terug of zo?
ik heb gezged NIEMAND ZEURD!!!!!!

Joya
14 December 2009, 20:40
jaa en dat vind ik juist leuk :D want die matcare testen worden toch wat lichter na een paar dagen dus is wel leuk als ie echt hetzelfde blijft.. want ik hoorde dat je er nagellak overheen kan doen maar er zit een plastic folietje over ofzo dus nagellak werkt niet dan haha..

Joya
14 December 2009, 20:46
wat waren dat voor testen?? ik heb ook veel testen gedaan hoor :oops: ik heb 4 matcare en 2 kv testen gedaan en dan nog een cb test hahahaha en dan morgen nog 1 van MvM :D vind het gewoon zo leuk en zo'n lekker gevoel om dat 2e streepje te zien verschijnen :oops:

Joya
14 December 2009, 20:58
oke want vooral die van matcare worden vaag.. da's wel jammer op zich.. zou leuk zijn als die van vanmorgen zo zou blijven.. die was echt heeeeel positief.. streepje was nog donkerder dan de controlestreep!! maar heb er gelukkig wel foto's van :D

jorina
14 December 2009, 20:58
de testen van MvM zijn bij ons gewoon de kruidvat testen alleen dan met een ander kleurtje
het is dezelfde als die schorpioentje in haar avatar heeft staan maar die kun je inderdaad wel heel goed bewaren
ik vond van de week de test van de tweede mk en die was nog net zo duidelijk alsof hij net gedaan was (haha was dat maar waar)

jorina
14 December 2009, 20:59
heee schorpioentje is ook online

meid shom me your avatar :D

Just.me.2009
14 December 2009, 21:01
jullie zijn allemaal zo lief voor elkaar.
snippie
dan heb jy misschien net geluk gehad het kan wel eens dat ze mensen eerder laten komen.
ik weet uit ervaring dat als je jonger bent ze echt veel moeite voor je doen.
maar goed laat dat wijf lekker rotte ik hoop dat jij eerder zwanger bent als haar , kijken wie hier als laatse lacht dan.
je verdient het meis.

ik vind iedereen moet je in zijn waarde laten en zei doet dat niet dus.
boontje komt om zijn loontje toch;)

pff heb zoveel honger en eet alles doorelkaar lol.

maargoed iedereen is hier echt supper lief en zo moet dat ook

xx ;)

Tessa23
14 December 2009, 21:03
Ben met ma mee geweest naar de dierenarts , en de poes had toch ook kanker, de nieren.. in laten slapen :( , ik weet het beter voor de beestje maar blijft moeilijk , vooral voor ma in maart ook al een kat met kanker..

jorina
14 December 2009, 21:04
aaaaaaaaaaah wat sneu tessa
vanuit hier een grote knuffel voor je moeder en natuurlijk voor jou

snippie
14 December 2009, 21:06
Ben met ma mee geweest naar de dierenarts , en de poes had toch ook kanker, de nieren.. in laten slapen :( , ik weet het beter voor de beestje maar blijft moeilijk , vooral voor ma in maart ook al een kat met kanker..

ohhh meissie wat naar!knuf

Joya
14 December 2009, 21:07
tessa meis wat zielig.. knuffel voor jullie!!

snippie
14 December 2009, 21:09
lieverds ik ga naar bed!!
nog even pspen hihi!
en dan heerlijk slapen!morgen weer werken!!heb er wel zin in maar zie er ook tegen ach!komt goed!!
wel al die blije kinder gezichtjes:D!ze zien me de laatste tijs al zo weinig!
knuf

Tessa23
14 December 2009, 21:12
lief van jullie doet me goed..

echt waar mn ma had 6 katten ,groot huis , en toen ze ging scheiden had ze de katten al , dus tja doe je ook niet weg ook al heb je het minder , maar nu zei iemand al .. echt heel flauw , ach je hebt er toch nog 5.. gaat daar toch niet om , deze is 10 geworden maar je hebt zon beestje toch ook 10 jaar bij je.. pff echt niet leuk.. vooral omdat ma dat ook moest horen , ma is deze tijden al extra depri , en dan ook de kat en iemand die zoiets zegt

jorina
14 December 2009, 21:15
bij dat soort mensen zijn de draadjes niet helemaal goed verbonden
er worden wel eens foutjes gemaakt dan zetten ze + op + en -op - en dat kan natuurlijk niet want dan heb je een knakkie in je hoofd en kun je niet meer helder denken
als mensen zulke rare dingen zeggen denk ik hier altijd maar aan en dan moet ik eigelijk alleen maar keihard lachen

Just.me.2009
14 December 2009, 21:18
jorina
inderdaad die mensen zijn ziek hihi
hoe je dat zegt
tessa wat erg voor jullie heel veel sterkte .
ik ben vorig jaar mijn hond verloren die was 17 jaar geworden ik weet hoe zwaar het is.

xx

Tessa23
14 December 2009, 21:19
ja daar heb je gelijk in jorina..

ben er gewoon bij gebleven toen ze spuitje kreeg was ze ook niet alleen zo denk ik maar.. en nu zitten mn eigen 2 katten bij me op schoot , voelen denk ik dat ik me zo voel.. lief toch.. :)

snippie
14 December 2009, 21:25
jullie zijn allemaal zo lief voor elkaar.
snippie
dan heb jy misschien net geluk gehad het kan wel eens dat ze mensen eerder laten komen.
ik weet uit ervaring dat als je jonger bent ze echt veel moeite voor je doen.
maar goed laat dat wijf lekker rotte ik hoop dat jij eerder zwanger bent als haar , kijken wie hier als laatse lacht dan.
je verdient het meis.

ik vind iedereen moet je in zijn waarde laten en zei doet dat niet dus.
boontje komt om zijn loontje toch;)

pff heb zoveel honger en eet alles doorelkaar lol.

maargoed iedereen is hier echt supper lief en zo moet dat ook

xx ;)

wat ook zo is dta mijn mans zaad slecht is(en haar mans zaad ook niet heel goed maar wel veel beter dan die van mij)!en snel achteruit gaat en daarom worden wij snel geholpen.
alsof je daar jaloers op moet zijn!

Tessa23
14 December 2009, 21:26
ach ik denk nou ook die mensen weten toch niet wat ze zeggen of voelen..

ben in iedergeval blij dat ik er bij was..

lig nu lekker op de bank met een bak thee en vriendlief komt zo thuis van werk , is 11 u klaar.. wel fijn..

snippie
14 December 2009, 21:26
oja en er is kans dat het over een half jaar niks meer is!dus dta is de reden waarom wij eerder mogen!

snippie
14 December 2009, 21:28
ach ik denk nou ook die mensen weten toch niet wat ze zeggen of voelen..

ben in iedergeval blij dat ik er bij was..

lig nu lekker op de bank met een bak thee en vriendlief komt zo thuis van werk , is 11 u klaar.. wel fijn..

lieverd doe rustig aan!

nu ga ik echt slapen!!!

Tessa23
14 December 2009, 21:28
thnx meissie, slaap lekker!

Just.me.2009
14 December 2009, 21:29
nou snippie

zoals ik het nu hoor gunt zei het jou niet en is het alleen
ikke ikke ikke en de rest kan stikken.

echt een zielige meid dan
sorry voor mijn taal :mrgreen:

maar snippie.. ik hoooooooop dat jij snel zwanger mag zijn echt;)

je bent een lieve meid . beter als zoiets !! gehghe

slaaplekker

jorina
14 December 2009, 21:32
meiden ik brei er ook een eind aan
ga ook lekker in bedje liggen nog ff met mijn dsje spelen :D

weltrust en tot morgen

Tessa23
14 December 2009, 21:36
slaapze allemaal!

Bati
14 December 2009, 21:41
wilde nog ff zeggen: welterusten allemaal!!!!!!!!!!

Thyra
14 December 2009, 22:05
Goedenavond allemaal!

Voor de meiden die naar bed gaan, weltrusten en slaap lekker!

Ik heb een vraagje, heb erg zeurende pijn rechts in mn onderbuik, en had vandaag een beetje rozige afscheiding, kan dit komen omdat ik vorige week mn ongi had dat dit dr nog uit komt?

Just.me.2009
14 December 2009, 22:19
hm meid
ja dat kan idd
ik heb dat ook wel eens.
ik zou me niet al te druk maken.
was je gewoon normaal ongi of extreem weinig?

groetjes

Joya
14 December 2009, 22:26
meiden ik ga er ook maar weer vandoor.. morgen om 11 uur staat MvM op de stoep :D
slaap lekker allemaal!!

Thyra
14 December 2009, 22:30
normale ongi, was de 2e echte ongi na t stoppen met de pil. Moet misschien nog gewoon even wennen dat ik van dep il af ben, dan duurt de ongi miss iets langer of iets.

Vio-Eef
14 December 2009, 22:39
Bleeee daar zie ik echt tegen op weer ongi worden zins denk 2 jaar.

Thyra
14 December 2009, 22:41
Nou meiden, ik ga lekker naar bed, weltrusten allemaal!

Vio-Eef
14 December 2009, 22:44
Slaap lekker!

15 December 2009, 06:26
Goeiemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :mrgreen:

Ik ben nog benieuwt naar de vragen die de verloskundige gaat stellen bij het eerste gesprek ... kan ik me een klein beetje voorbereiden ;)

Schorpioentje, mn vriend zat gister naast me ... die weet niet van jullie bestaan! :lol: Vond het wel erg lief :D

Volgens mij heeft mn schoonmoeder het al door, ze zegt niks, maar gister toen we aan het eten waren en mn potje foliumzuur op tafel stond heeft ze dat zeeeeeker gezien. Ze bood op een of andere vreemde manier ook meteen aan morgenochtend te komen helpen met poetsen. Haha dat kan ik natuurlijk prima zelf, maar een beetje hulp sla ik niet af :mrgreen:

15 December 2009, 07:07
Ben echt suuuper verkouden, getsie!

youandi
15 December 2009, 09:20
Hoi dames ik heb een vraagje over ovulatietesten.
Welke zijn aan te raden volgens jullie?
Ben namelijk al een tijdje tevergeefs bezig om zwanger te worden van de 2de maar het wil op de 1 of andere manier ook nog niet echt lukken tot nu toe.
Vorige maand wel 3 positieve zwangerschapstesten gehad maar helaas werd ik toch ongesteld erna.
We willen het nu toch eens met ovulatietesten gaan proberen, hopelijk helpt dat mee om op tijd te kunnen klussen.

Wie van jullie heeft er ervaring mee?

gr

snippie
15 December 2009, 09:40
die van matecare(zie banner boven aan de site) zijn goed vind ik!
je kunt ook de digitale van cb gebruiken.

Ik hoop dat je snel zw bent.

liefs

Lunanoa
15 December 2009, 09:45
Ik heb de ovulatie testen van Sensitest gebruikt.
Ook zéér goed & hardstikke goedkoop.

Hoop dat je snel weer zwanger bent. Zie dat je inmiddels ronde 11 ingaat! Zwaar, dat wachten...

Becky: Wat een goed nieuws!

Ik heb teruggelezen maar ik vergeet echt alles :oops:

jorina
15 December 2009, 10:23
whahahaha lun
dat noemen ze nou dementie
wen er maar aan bij mij is het nooit helemaal over gegaan :D
vergeet nu nog regelmatig de helft van mijn boodschappen of gewoon helemaal het lijstje want dat is ook makkelijk :roll:

jorina
15 December 2009, 10:24
lun wil je je ww pben wilde ff op je site kijken maar dat kon niet :(

snippie
15 December 2009, 10:25
whahahaha lun
dat noemen ze nou dementie
wen er maar aan bij mij is het nooit helemaal over gegaan :D
vergeet nu nog regelmatig de helft van mijn boodschappen of gewoon helemaal het lijstje want dat is ook makkelijk :roll:

hihi:P!

wij hebben nooit een lijstje :oops:
zo kunnen we ook nisk van het lijstje vergeten :lol:

sorry flauw :oops:

ohhh lun mij ook?

youandi
15 December 2009, 10:28
Oke dank je voor jullie antwoorden meiden.

dan zal ik die van sensitest eens gaan bestellen, zie dat het jou geluk heeft gebracht :D
gefeliciteerd hoor!!!

Pff ja het duurd deze keer wel wat langer idd, en baalde vorige maand als een stekker toen ik alsnog werd verrast door een menstruatie. Clear blue test was positief en ook die van kruidvat.

Ben vandaag weer een nieuwe ronde ingegaan en ga maar eens kijken of ik een ei kan vinden met die ovulatiesten.

Mrij
15 December 2009, 10:31
Hey meissies! Heb de ha net gebeld, de assistente begreep het meteen (goh dat kan dus ook nog :roll: ) en ik mag vanmiddag al komen! :)

snippie
15 December 2009, 10:32
Hey meissies! Heb de ha net gebeld, de assistente begreep het meteen (goh dat kan dus ook nog :roll: ) en ik mag vanmiddag al komen! :)

Meid wat goed van je!!!
KUS

Lunanoa
15 December 2009, 10:32
Dat is idd heel verdrietig. Dan heb je waarschijnlijk een vroege miskraam gehad :(

Ons geluksmaand was ronde 12. Maar wel dankzij de ovu-testen, want daardoor vond ik mijn "verlate" eitje & knalden we hem in één keer raak :P haha

Hoop dat het jullie ook geluk gaat geven :D

Jorina: Ohgosh, ik ben al een demente koe van mezelf. Nu nog 10x erger :P Ik vergeet ook altijd het lijstje. Kom dan met een tas vol thuis, maar de dingen die ik nodig had ben ik dan vergeten :P
Ben al een chaoot. Word nog leuk, als ik naar mijn moeder kijk, die is de weg helemaal kwijt na 3 kinderen :P whahahaa

Mrij: Waauw, super assistente! Dat hoor je niet vaak :P Fijn dat je zo snel terecht kan! Op naar jullie wonder :D

Joya
15 December 2009, 10:56
@mrij wat super fijn zeg dat je meteen terecht kan!!
@lunanoa dat wordt nog wat bij mij.. ik vergeet ook al alles hahaha.. en dat had ik voor de zwangerschap ook al maar nu ook erger.. ben ik blij dat vriendjelief de boodschappen doet hahahaha

Storm1987
15 December 2009, 11:10
Becky: Fijn dat alles goed was met het mannetje!! Wat een opluchting :mrgreen: Ben blij voor je!

Mrij: Zo dat is lekker snel! Spannend. Ben beneiuwd wat de huisarts doet! Succes.

Lunanoa: Wil je mij je ww ook pb'en?

Spring
15 December 2009, 11:17
Becky: inderdaad goed nieuws: super!

Mrij: jeetje, zie in je onderschrift dat je al drie maanden niet ongi bent geweest :-( Echt vervelend. Wel fijn dat je nu snel bij de huisarts terecht komt, hopelijk kan hij/zij iets voor je betekenen.

Lunanoa: ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar jouw babysite... :oops:

snippie
15 December 2009, 11:18
storm hoe is het met jouw meissie?

Lautje
15 December 2009, 11:29
Mrij wat goed dat je vanmiddag al terecht kunt! Ben benieuwd

Storm hoe is het met jou? Nog ziekjes?

Becky dat is goed nieuws! Super!

Luna mag ik ook je ww? :oops: :lol:

15 December 2009, 11:30
Mrij wat super dat je al zo snel kan komen .. mijn oude huisarts (de assistente dan) liet me makkelijk een week wachten met dingen die ´niet dringend´ waren!

Ik heb net super mooie nieuwe kerstballen gekocht! Straks gaan we de boom halen .. een suuuuuuper grote, want nu de eettafel er nog niet is hebben we super veel ruimte over!

Net mn kerstpakket opgehaald, een gourmetset.. nee die hadden we niet al 2!!!!! :| :?

Lun, ik wil ook op jou babysite kijkeeee!
Ga dr binnenkort trouwens ook maar eens een maken!!

Joya
15 December 2009, 11:32
jaa ik ga ook binnenkort een babysite maken :D maar ik denk dat ik nog even wacht tot iedereen het weet (na de 1e echo)..

snippie
15 December 2009, 11:32
hihi!das leuk essie;)!
door verkopen dan maar!of weg geven!
of gewoon heel groot feest geven:D

Joya
15 December 2009, 11:34
jaa komen we met z'n allen bij essiee gourmetten :D

Lunanoa
15 December 2009, 11:36
Misschien een leuk kadootje voor vrienden/familie? Die gourmetset ? :P

Zo volgens mij heb ik iedereen zowat ge-pb-t :P

Ik kan het broodje filet american met ui niet uit mijn hoofd zetten. Maar mag het niet hé :P

15 December 2009, 11:38
hahahaha Lun ja das gezellig! :mrgreen:
Nee wij gourmetten eigenlijk nooit, ik vind dat altijd zoon zooitje en die geur ... brr die blijft 3 dagen in je huis hangen. Zo heel af en toe eens! Maar idd, miss een leuk cadeautje!

Gelukkig lust ik geen file american! :lol:

snippie
15 December 2009, 11:39
Lun hihi ik had zondag nog carpaccio das ook een aan rader hoor:D

15 December 2009, 11:41
Lun ik wil jou buikje zieeeeen :mrgreen:

Mijn borsten gaan nu trouwens echt heeeeel snel, niet normaal! Ben dr zo trots op :lol:

Lunanoa
15 December 2009, 11:43
oh shit ja. Ik moet echt een buikfoto gaan maken want krijg nu echt opmerkingen van mensen dat ze het gaan zien :D LEUK!
Vanavond maar even met vriendlief!

Ik heb opeens het geniale voorgevoel dat wij een meisje krijgen!
Iedereen denkt het opeens :?
Eerst dachten ze een jongen :lol:
Over 6/7 weekjes krijgen we het te horen ;) whiehoehw :D
De namen liggen zo goed als klaar .. Ben zo slecht in geheimpjes bewaren dat ik het nu al wil roepen. Maar ik doe mijn best & houd vol.

15 December 2009, 11:46
hahaha lun ik ben daar ook echt suuuuper slecht in. Wil nou ook echt tegen iedereen roepen dat ik zwanger ben! :lol:
Vooral tegen mn moeder wil ik het zoooo graag vertellen! Ze is de eerste van dr zussen die oma wordt!!!

Ik heb ook stiekem al een beetje zitten kijken naar namen, voor een meisje hebben we wel een paar hele leuke ..
voor een jongetje wordt het even wat lastiger!

Ik heb ook zo de neiging om al te gaan shoppen, maar dat mag nog niet van mn vriend :? :mrgreen:

Babii
15 December 2009, 11:50
@ Becky, meissie wat een super nieuws! Ben echt onwijs blij voor je, maar had je gister avond nog terug gesmst :). Succes alvast met de HSG (weet niet wanneer ze die inplannen).

@ Mrij, wauwwwieeeee wat een geweldige assistente. Soms heb je er goede tussen zitten. Hoelaat moet je meissie? Laat het even weten ;).

@ Storm, hoe voel jij je meis? Hoop dat je wat opgeknapt bent :).

Lunanoa
15 December 2009, 12:01
Kim hoeissie met jou?

Storm1987
15 December 2009, 12:02
Met mij gaat het wel weer een stuk beter. Doe nog lekker rustig aan. Ga donderdag weer werken.
Baby is onwijs druk in mijn buik, leuk om te zien, mijn buik is net een golfslagbad. Heb gisteren voor het eerst heel duidelijk een armpje/beentje gevoeld. Het is zoiets bizars....ik blijf me er over verwonderen, dit wordt nooit "normaal" denk ik.

Wat is het koud buiten he? Ik ga maar eens wat in huis doen :( heel geen zin in maarja wat 'beuren mot mot beuren ;)

Joya
15 December 2009, 12:04
ja ik ben vanmorgen al druk geweest in huis.. had ook totaal geen zin maar soms moet het he.. :P
moet eigenlijk een nieuwe broek gaan halen.. maar ik ben een beetje aan het twijfelen over de maat en zit ook zo lekker warm hier binnen.. heb geen zin om naar buiten te gaan hahaha

Lunanoa
15 December 2009, 12:09
Ik ook niet :P

Ik had hoop dat het ijs wel van mijn ramen zou dooien, maar het vriest hier blijkbaar nog hardstikke. Moet ik alsnog krabben. Dan morgen maar even naar de stad. Heb geen zin :oops:

Had mijn kamerplanten ff buiten gezet om het stof eruit te laten waaien. Maar perongeluk snachts vergeten binnen te zetten. Een nacht vorst hebben ze neit overleeft :? Er zitten nu hele zielige dode plantjes in mijn mooie potten.
Daar moet ik dus ook nog even voor uit :P hahaha.
De enige broek die ik nog heb, zit een scheurtje in. Ik wou m dus ff fixen met zo'n strijkstofje... Ben neit van plan op dit moment een nieuwe spijkerbroek te kopen. Straks positiemode & na de zwangerschap weet ik ook niet wat voor maat ik over houd.
Moet ik dat morgen maar ff doen.

Straks naar de huisarts voor mijn exzeem. Mag mijn hormoonzalven niet meer gebruiken. Dus even een passende oplossing vinden.

Babii
15 December 2009, 12:13
Kim hoeissie met jou?

Tsjah, hoe is het met mij? Ik voel me dubbel :(. Ben aan de ene kant blij om te weten dat de innestelingen mislukt zijn en Stephan dus al 2x raak geschoten heeft en aan de andere kant vindt ik het een vreselijk verdrietige gedachte, want ik had dus zwanger kunnen zijn van ons wondertje.

Verder heb ik nog steeds veel buikpijn, ben er ook wel blij om :oops: . Weet ik tenminste dat het werkt daarbinnen ;).

En verder hoop ik morgen te horen te krijgen welke medicatie ik meekrijg voor mijn slijmvlies te laten groeien. En dan klussen we december zelf wel! Januari dan IUI.

Zal je zien klussen we deze maand zelf raak ik dus niet zwanger, terwijl 2x hiervoor me ei bevrucht was... Mannetje rookt HEEL VEEL MINDER... Vindt het zoooo lief!! Hij heeft zoveel over voor een kleine.

Kan je, je wachtwoord even PBen ;)

Babii
15 December 2009, 12:16
Met mij gaat het wel weer een stuk beter. Doe nog lekker rustig aan. Ga donderdag weer werken.
Baby is onwijs druk in mijn buik, leuk om te zien, mijn buik is net een golfslagbad. Heb gisteren voor het eerst heel duidelijk een armpje/beentje gevoeld. Het is zoiets bizars....ik blijf me er over verwonderen, dit wordt nooit "normaal" denk ik.

Wat is het koud buiten he? Ik ga maar eens wat in huis doen :( heel geen zin in maarja wat 'beuren mot mot beuren ;)

Owwwww wat geweldig lieverd! Het is zo iets machtigs moois en gewoon niet te omschrijven hoe dat voelt. Het lijkt me geweldig! Een lekkere voetballer heb je nu al ;).

Ben blij dat je, je stukken beter voelt! Inderdaad nog maar rustig aan doen schat!

Lunanoa
15 December 2009, 12:19
Je klinkt in ieder geval wel positief meid :D Dat vind ik fijn om te horen.

Kan me voorstellen dat het pijnlijk is, dat je eigenlijk al zwanger had kunnen zijn.
Hoop dat je deze maand gewoon lekker zwanger raakt & dat de rest je bespaart wordt!

Fijn dat manlief ook zo zijn best voor jullie doet ;)

Dikke knuffel voor jou!
( ik pb je even)

Kim hoeissie met jou?

Tsjah, hoe is het met mij? Ik voel me dubbel :(. Ben aan de ene kant blij om te weten dat de innestelingen mislukt zijn en Stephan dus al 2x raak geschoten heeft en aan de andere kant vindt ik het een vreselijk verdrietige gedachte, want ik had dus zwanger kunnen zijn van ons wondertje.

Verder heb ik nog steeds veel buikpijn, ben er ook wel blij om :oops: . Weet ik tenminste dat het werkt daarbinnen ;).

En verder hoop ik morgen te horen te krijgen welke medicatie ik meekrijg voor mijn slijmvlies te laten groeien. En dan klussen we december zelf wel! Januari dan IUI.

Zal je zien klussen we deze maand zelf raak ik dus niet zwanger, terwijl 2x hiervoor me ei bevrucht was... Mannetje rookt HEEL VEEL MINDER... Vindt het zoooo lief!! Hij heeft zoveel over voor een kleine.

Kan je, je wachtwoord even PBen ;)

15 December 2009, 12:24
Kimmetje toch! Wel super lief van steph .. !!

Mijn vriend vraagt met alles ... mag je dat wel?
We gingen gister samen nog een boodschapje doen, ik pakte iets van chocolade ... Mag je dat wel? Weetje het zeker? Hij vraagt het nog net niet als ik een mandarijn pak! :lol:
Vanavond erwtensoep eten bij mn schoonmoeder .. mm eigenlijk ben ik daar niet zo dol op.
Ik had eigenlijk moeten zeggen tegen mn vriend dat ik dat dus écht niet mag :mrgreen:

Joya
15 December 2009, 12:26
haha heb je ook al last van winderigheid? dan wordt dat nog veeeel erger na de erwtensoep haha

Lunanoa
15 December 2009, 12:27
whahaha ja

:P SLIM. Moet je idd misbruik van maken haha.

Ik ben weg, douchen e.d. & naar de huisarts!
xxx

15 December 2009, 12:28
haha heb je ook al last van winderigheid? dan wordt dat nog veeeel erger na de erwtensoep haha

Ja heb ik oook! :lol:
Serieus? :?

Lun, succes!

Hedwig88
15 December 2009, 12:35
Natuurlijk alle andere meiden die zwanger zijn ook van harte gefeliciteerd! en geniet ervan! hoe voelen jullie je? Ik voel me top!

15 December 2009, 12:44
Hahah Essie, maakt niet uit hoor! Huh weet je vriend niet dat je op dit forum zit?? Waarom niet als ik vragen mag :oops: ?

Babii
15 December 2009, 12:45
Haha, die van mij weet het echt wel! Zelfs toen ik afstand nam maanden geleden zei hij: lieverd, ga gewoon terug. Die meiden daar snappen je.

Mijn man weet overigens alles, heb geen geheimen :mrgreen:

15 December 2009, 12:46
Hey Hedwig, ik ben 24 juli gestopt met de pil, bijna gelijk met jouw zie ik! Wat cool!
Ben je al gewend aan het idee dat je echt zwanger bent?? Nog gefeliciteerd trouwens!!

15 December 2009, 12:47
Die van mij weet het ook ja, vind ik ook niet erg! Komt soms met me mee spieken of dan wil hij mijn verhaal horen achter mijn harde lachbui door jullie :lol:

Joya
15 December 2009, 12:48
haha mijn vriend kwam 2 dagen geleden de woonkamer binnen waar ik achter de computer zat.. zegt ie pfft zit je nou alweer op het forum.. verslaafde hahahah :D

15 December 2009, 12:49
Oo kim het is ook geen geheim hoor! Juist niet ..
Ik blader vrolijk op het forum waar hij bij zit! (hij heeft geloof ik niet echt door hoe of wat) , maar hij moet niet weten dat ik hier alle ins en outs bespreek, daar houdt ie niet zo van!

Babii
15 December 2009, 12:51
Ik blader vrolijk op het forum waar hij bij zit! (hij heeft geloof ik niet echt door hoe of wat) , maar hij moet niet weten dat ik hier alle ins en outs bespreek, daar houdt ie niet zo van!

Die van mij houdt daar ook niet van, maar ik weet wat ik wel en niet kan bespreken :mrgreen: Erg makkelijk haha :P.

15 December 2009, 12:52
Essie: Heb je al een beebiesite??

15 December 2009, 12:52

Die van mij houdt daar ook niet van, maar ik weet wat ik wel en niet kan bespreken :mrgreen: Erg makkelijk haha :P.

Ik ook!
Dat bedoel ik ook niet, verkeerd geformuleerd dan miss.
Hij houdt niet van de openbaarheid op internet, beter verwoord! ;)

15 December 2009, 12:53
Essie: Heb je al een beebiesite??

Nee nog niet, jij wel?

15 December 2009, 12:54
Ja ik heb er wel een! Zal je wel even PB-en. Is leuk om je ei op kwijt te kunnen! Moet je ook maken :?

Just.me.2009
15 December 2009, 12:55
goedemiddag meiden
hedwig gefeliciteerd zie dat je gister positief hebt getest

ik heb een vraagje
ik heb al 4 dagen zon spierpijn in mijn arm rechts en in mijn kuit ,
nouja ik had ook pijn bij het vrijen,
en toen had ik een beetje bloed verloren.
het trekt niet naar me nek ofso.
maar ik maak me nu een beetje druk

als ik het blijf houden ga ik echt even naar de ha.
hoe is het met iedereen?

mijn vriend weet ook niet dat ik hierop zit.
maarja ik verberg ook niks , hij heeft niet te beslissen of ik hieropzit ,. maar dan zegt ie weer ben je er alweer zoveel mee bezig haha
groetjes

Babii
15 December 2009, 12:57
Gadverdamme! Ik had me vannacht toch een droom, dat wil jij niet weten!

Ik droomde dat ik hartstikke zwanger was, een banner hier aanmaakte op de site en iedereen blij voor me was :|.

We zullen het maar op verlangen houden die droom ;).

15 December 2009, 12:57
Essiee: dat wil mijn mannetje dus ook niet. Hij weet nu wel sinds een poosje dat ik hier kom, maar weet niet dat ik ondertussen al moderator ben en ook niet hoeveel ik hier zit hahaha....Niet alles hoeft ie te weten denk ik danmaar. Ik mag ook wel eens iets voor mezelf hebben. Als ie ooit ziet hoeveel ik hier al getypt heb :oops: :oops: :oops: ....

Nou ik ga me klaarmaken, zometeen naar de gyn...tot latersssss

Alles wat we van elkaar horen te weten weten we ook!
Ik hoeft ook niet te weten wat hij met zn collega`s op het werk allemaal bespreekt, beter .. ik WIL het niet eens weten!

Just.me.2009
15 December 2009, 13:00
babii
wie weet een teken.??
het kan ook niks betekenen..
wel een mooie droom ,..

50/50 denk ik hihi.
i hope so. ;)

Spring
15 December 2009, 13:01
Mijne weet het ook, maar vindt het niet zo interressant geloof ik, haha :-) Al luistert hij wel braaf als ik iets vertel over iemand van het forum. Hij vindt het ook fijn dat ik zo van alles te weten komen en we samen wat beter weten hoe alles werkt enzo..

Hedwig: gefeliciteerd!

Babii: leuke droom, nu nog uitkomen! ;-)

Babii
15 December 2009, 13:04
Ik vind zulke dromen echt niks ;). Je droomt het echt alsof je in de realiteit leeft en dan schiet je wakker... En bam dan krijg je weer die steek onderwater.

Denk echt dat het een verlangensdroom is ;).

Joya
15 December 2009, 13:09
kim een toekomst voorspellende droom! ik hoop dat ie snel uitkomt meis!

schorpioentje ik wil ook graag op je beebiesite kijken :D

15 December 2009, 13:13
Ik heb al een week ofzo heeeel erge last van de spieren langs mn ruggengraad ...
soort spierspanningspijn ofzo?

15 December 2009, 13:20
kim een toekomst voorspellende droom! ik hoop dat ie snel uitkomt meis!

schorpioentje ik wil ook graag op je beebiesite kijken :D

Je hebt PB :lol:

Just.me.2009
15 December 2009, 13:20
babii.,
ik heb dat vorige week gedroomd dat iemand zei je bent zwanger want je hebt een bol buikje ,
weetje dat ik wakker werd en echt keek het leekt zo echt.

nou is mijn nod donderdag dus als ie uitkomt laat ik het je weten haha.

ik wou nog iets vragen aan de meiden.
ik wil niet zeuren maar ik heb een paar kwaaltjes.
en zoals ik hier beschreef die spierpijn.
ik denk dat het raak is
maar ben bang voor bbz.?
ivm spierpijn kan iemand me helpen?

essie. ja spierpijn kan inderdaad het gaat allemaal groeien , zelf je ribben kunnen pijn gaan doen,:)
is een goed teken hoor haha.

groetjes

15 December 2009, 13:22
haha ja het zit een beetje in mn schouderbladen die richting, beeetje vreemd!
Maargoed kan dr prima mee leven!

Ik ben ondertussen even lekker poetsen, waaaah ht lijkt wel of ik gewoon ineens ZIN krijg om alles lekker schoon te maken.
Dat is echt wonderbaaaaarlijk voor mij.. ben echt geen poetserd :lol:

15 December 2009, 13:25
Maar meiden ik ben weg, snel douchen en dan nog even de hort op :lol:

Dus meiden amuseer jullie nog en tot straks denk ik ;)

Liefs!!

jorina
15 December 2009, 13:26
@just me ,heb je behalve twee miskramen al kindjes lopen of word dit de eerst want ik denk dat het dan nog wel eens bandenpijn kan zijn
maar om het zeker te weten zul je denk ik toch eerst moeten testen want een bbz komt vaak pas uit in week 6 tot 8 omdat het dan echt begint te groeien

Joya
15 December 2009, 13:29
schorpioentje mooie site hoor! vooral ook dat liedje haha die heb ik hier de hele dag aan staan! ook supermooie echo hoor!

Just.me.2009
15 December 2009, 13:30
ik heb 2 miskramen gehad maar geen kindje dus dan word het de eerste.

kan je van bandenpijn ook spierpijn daar krijgen.
wist ik niet

ik moet tot zaterdag wchten voordat ik kan testen

groetjes

@just me ,heb je behalve twee miskramen al kindjes lopen of word dit de eerst want ik denk dat het dan nog wel eens bandenpijn kan zijn
maar om het zeker te weten zul je denk ik toch eerst moeten testen want een bbz komt vaak pas uit in week 6 tot 8 omdat het dan echt begint te groeien

miss lipstick
15 December 2009, 13:37
hallo lieve allemaal,

ben ik weer even, lees wel mee hoor, maar weinig te melden op het moment ;)

Mijn vriend las laatst een stukje toen ik op het seks topic aan het lezen was en vroeg gelijk;
Je omschrijft toch niet je kleine vriend daar hè?! :shock: :lol:
Dus elke keer als hij er nu over begint zeg ik dat ik al heeel veel reacties heb (op zijn kleine vriend) en als hij niet oppast een foto ga plaatsen :oops: hihi

jorina
15 December 2009, 13:40
bandenpijn kan aanvoelen als een soort spierpijn
maar je zit 2 dgn voor nod hoor dus je kan testen als je dat zou willen

Just.me.2009
15 December 2009, 13:41
hahaha
ook voorschut als je vriend je betrapt.
ach moet kunnen he.

hallo lieve allemaal,

ben ik weer even, lees wel mee hoor, maar weinig te melden op het moment ;)

Mijn vriend las laatst een stukje toen ik op het seks topic aan het lezen was en vroeg gelijk;
Je omschrijft toch niet je kleine vriend daar hè?! :shock: :lol:
Dus elke keer als hij er nu over begint zeg ik dat ik al heeel veel reacties heb (op zijn kleine vriend) en als hij niet oppast een foto ga plaatsen :oops: hihi

jorina
15 December 2009, 13:42
en die banden lopen trouwens door je hele lichaam

ik had bij thomas dat mijn hele ribbenboog ontstoken was wat ook een gevolg was van bandenpijn

Lunanoa
15 December 2009, 13:43
Ik vertel elke keer weer als er iemand zwanger is. Dan zegt hij. Oh wat leuk :D
Maar volgens mij interesseert het hem geen hol :lol: . Hij vind het wel vervelend dat ik zoveel online ben hoor, daar ben ik ook aan het werken. Om minder online te zijn :oops:
Maar op een dag als vandaag, hij aan het werk & ik thuis. Ga ik lekker veel lezen & posten :D

Mannen delen die gevoelens allemaal veel minder graag. Wij zijn er over het algemeen meer mee bezig & hebben meer steun nodig van elkaar. Hij vind het juist alleen maar fijn dat ik dat zo krijg :D

Hij zei wel: Als er maar niet iemand van dat forum hier op de stoep staat als het kindje gebroken is, dat vind ik wel wat freaky hoor...

WHAHAHA

15 December 2009, 13:44

ik had bij thomas dat mijn hele ribbenboog ontstoken was wat ook een gevolg was van bandenpijn

Dus die pijn in mn bovenrug zou dr wel van kunnen komen?

Just.me.2009
15 December 2009, 13:44
hoi jorina.

ja maar het is alleen recht
rechterarm en rechterbeen gek he
dus ik weet niet of het bandenpijn kan zijn het is wel heftige spierpijn.
heb het al 4 dagen
gister was ik boodschapjes gaan doen en ik tilde best een zware zak.
toen kreeg ik me toch een kramp in mn bm.
ik heb het direct maar laten liggen want je weet nooit.
ik weet dat ik kan testen ik durf het eigenlijk nog niet ,
ik wacht gewoon tot zaterdag haha

groetjes dankjewel dat je reageert.
vind het fijn als ik het even kwijt kan

bandenpijn kan aanvoelen als een soort spierpijn
maar je zit 2 dgn voor nod hoor dus je kan testen als je dat zou willen

Just.me.2009
15 December 2009, 13:45
essie wat jij beschrijft heb ik ook.
het kan dus allemaal denk ik.
raar hoe een lichaam in elkaar zit

haha

Dus die pijn in mn bovenrug zou dr wel van kunnen komen?

Just.me.2009
15 December 2009, 13:46
hahaha
grappig dat hij zo reageert.
leuk toch mannen zijn anders als ons.
wij zijn vrouwen die voelen meer.

hihi

x
Ik vertel elke keer weer als er iemand zwanger is. Dan zegt hij. Oh wat leuk :D
Maar volgens mij interesseert het hem geen hol :lol: . Hij vind het wel vervelend dat ik zoveel online ben hoor, daar ben ik ook aan het werken. Om minder online te zijn :oops:
Maar op een dag als vandaag, hij aan het werk & ik thuis. Ga ik lekker veel lezen & posten :D

Mannen delen die gevoelens allemaal veel minder graag. Wij zijn er over het algemeen meer mee bezig & hebben meer steun nodig van elkaar. Hij vind het juist alleen maar fijn dat ik dat zo krijg :D

Hij zei wel: Als er maar niet iemand van dat forum hier op de stoep staat als het kindje gebroken is, dat vind ik wel wat freaky hoor...

WHAHAHA

15 December 2009, 13:48
hahahahaha als ik dr aan terugdenk moet ik weer zooooooooooooo hard lachen.

Weetje wat mn vriend gister zei.
Ik zei.. als ik straks zoon super dikke toeter heb, dan kan ik niet eens meer fatsoenlijk scheren van onder voordat ik moet bevallen. (of in bikini wil ofzo).
Ooo da geeft niks schattie, da doe ik wil!

hahahahahaha ik moest zo vreselijk lachen, zie je het al voor je :? :mrgreen: :mrgreen:

:lol:

Just.me.2009
15 December 2009, 13:50
hahah
dat klopt je ziet dan niks meer.
ofja je scheert maar voor de helft.

mijn zus had dat ook ,
zon dikke bolle buik .
agja je hebt je vriend toch;)
die doet het graag voor je haha

Just.me.2009
15 December 2009, 13:50
hahah
dat klopt je ziet dan niks meer.
ofja je scheert maar voor de helft.

mijn zus had dat ook ,
zon dikke bolle buik .
agja je hebt je vriend toch;)
die doet het graag voor je haha

miss lipstick
15 December 2009, 13:52
haha essie, echt het antwoord waar je op zat te wachten :mrgreen:

Vriendlief vind het prima dat ik hier zit, af en toe leest ie (denkt dan dat ik het niet merk) een stukje mee. En vraagt wel eens; hebben jullie het dan ook over de mannen? Je hebt ons wel nodig.. haha
Alsof zij zo'n interessant gespreks onderwerp zijn ;)

Ik ga ffies boer zoekt vrouw terug kijken.

jorina
15 December 2009, 13:57
ja essie bandenpijn kan doorstralen naar rare plekken :shock:

meiden spiegeltje
werkte bij heel erg goed hoor misschien niet allemaal even netjes maar wel verzorgt iig
maar daar letten ze niet op hoor als je ligt te bevallen :lol:
ze hebben wel betere dingen te doen dan denk ik

15 December 2009, 14:00
ja essie bandenpijn kan doorstralen naar rare plekken :shock:

meiden spiegeltje
werkte bij heel erg goed hoor misschien niet allemaal even netjes maar wel verzorgt iig
maar daar letten ze niet op hoor als je ligt te bevallen :lol:
ze hebben wel betere dingen te doen dan denk ik

SLIM!! Had ik nog helemaal niet aan gedacht!

Joya
15 December 2009, 14:09
ik zie het tegen die tijd wel hahahaha en anders maar niet.. ja sorry maar heb wel wat beters om over na te denken.. zolang het maar niet stinkt en er geen spinnenwebben zitten haha :mrgreen:

Just.me.2009
15 December 2009, 14:11
hahaha
dat denk ik toch ook dat je wat beters hebt om over na te denken.

groetjes
ik zie het tegen die tijd wel hahahaha en anders maar niet.. ja sorry maar heb wel wat beters om over na te denken.. zolang het maar niet stinkt en er geen spinnenwebben zitten haha :mrgreen:

15 December 2009, 14:15

hahahahaha gekkie!

miss lipstick
15 December 2009, 15:09
mama2b; whahahahaha wij baren een kind, vind ik dat manlief de boel wel stofvrij mag houden :mrgreen:

Joya
15 December 2009, 16:24
hahahaha ja da's waar.. ik zal het tegen hem zeggen.. dan zeg ik schat wil je ff afstoffen daar beneden whahahahahah lol

Joya
15 December 2009, 16:26
meiden wat is het hier rustig?? er is gewoon al bijna anderhalf uur niks gezegd hier :? waar is iedereen??
ben net terug van het shoppen :D heerlijk haha 2 broeken en 3 shirtjes gekocht :D ben wel helemaal kapot nu :?

Mrij
15 December 2009, 16:36
Hee meiden,

Ga straks even bijlezen, zal eerst even vertellen hoe het vanmiddag ging..
Nou k*t dus!!! Ze willen me niet verder helpen, dat doen ze pas nadat je een jaar bezig bent (als ik geweten had dat ze zo kinderachtig zou zijn had ik er nog wat maandjes bijaan geplakt :roll: )
Maargoed, ik heb hoog en laag gesprongen, maar ben toch gewoon naar huis gestuurd :(

Hendri zei net, je had ook niet naar die vrouwelijke ha moeten gaan, maar naar die man, die man stuurt je veel sneller door.
Pfff handig dus dat hij er nu mee komt :o

Joya
15 December 2009, 16:38
klote mrij.. da's echt balen hee.. ik weet niet of een man je sneller door had gestuurd maar het is niet leuk nadat ze zo snel zegt kom maar langs.. hoelang ben je nu precies bezig dan?? knuffel voor jou!

Mrij
15 December 2009, 16:42
Dank je wel meissie! Nou, daar baal ik dus ook van.. waarom laten ze me dan langskomen :roll: Misschien dat ik het in januari gewoon een keer bij die mannelijke arts probeer..
Ik ben begin mei gestopt met de pil, dat is nu dus 7 maand geleden :?

Hoe is het met jou?

Joya
15 December 2009, 16:51
ja ik zou het gewoon dan nog een keer proberen.. kijk als je nou regelmatig ongesteld bent dan kan ik me voorstellen dat ze zeggen wacht maar tot je een jaar bezig bent.. maar zoals jij.. kunnen ze je toch niet zo laten lopen :?
met mij gaat het prima! niet veel kwaaltjes.. de misselijkheid begint wel een beetje te komen maar hoef nog niet over te geven haha.. verder ben ik wel snel moe.. morgen al om half 6 werken dus dat wordt nog leuk haha :P

Storm1987
15 December 2009, 16:55
Mrij: wat een belachelijke reactie zeg. :evil: Als ik jou was zou ik naar het ziekenhuis bellen en eissen dat een gyneacoloog je nakijkt. Desnoods verzin je dat er pco in je familie zit en je bang bent dat je dat ook hebt. gewoon overdrijven! Kan me er echt pissed om maken dat ze je zo laten zitten.

Essie: Over dat scheren, hahaha het klopt wel dat je er op den duur minder makkelijk bij komt. :lol: Heb ik ook sinds een aantal weken. Maar... s ochtends is mijn buik kleiner dus doe ik t sochtends. En als ik er straks echt niet meer bij kom inderdaad met een spiegeltje. Ik wil daar ook geen bos, vind ik wel zo ranzig. Wil gewoon dat het glad is... of de verslokdunige daar nu wel of niet naar kijkt, ik heb ook nog een eigenwaarde :? en ik voel me gewoon niet fris wanneer het daar niet netjes is.

Lunanoa
15 December 2009, 16:57
Mrij wat onwijs klote :|

Van de één hoor je dat ze naar de gyn. worden doorgestuurd omdat ze één cycles van 40 dagen hebben & dan heb je jouw verhaal & jij mag lekker wachten tot het jaar :shock: Ik snap dat écht niet!
Kun je niet zelf met de gyn. bellen? Of mag dat absoluut niet :oops:
Ik zou toch die andere arts nog proberen, je hebt toch recht op "een second opinion"!!!!
Klotezooi meid. Heb je eindelijk die stap gezet, word je niet serieus genomen!

Ik ben het hele dorp afgefietst voor kerstkaarten, was ong. 40 minuten onderweg, brrr wat heb ik het koud :oops:
De rest kon gelukkig op de brievenbus :D Nu maar lekker rusten!

Ja mama2b, het simpele winkelen maakt je al helemaal kapot hé! Heb ik ook!

Mrij
15 December 2009, 16:59
Storm, ja dat is ook een optie. Ik had ook al tegen de ha gezegd dat m'n moeder en m'n oma pco hadden, toen zegt die ha "dan heb je vast nog een hele jonge oma" toen vroeg ik waarom ze dat dacht en toen zei ze dat ze dat nog niet zo heel lang vaststellen haha! Nouja.. maar in ieder geval, haar boeide dat dus blijkbaar niet, maar misschien de gyn wel ja! :roll:

Mama2b, heerlijk dat je nog zo weinig kwaaltjes hebt, als dat zo blijft heb je een voorbeeldige zwangerschap! ;) Enne, succes morgenvroeg ;)

Storm1987
15 December 2009, 17:04
mrij ik vind het echt schandalig, je wordt gewoon niet serieus genomen zo te horen. Ik zou het ziekenhuis bellen. Schijt aan die klote huisarts van jou!

Lunanoa: hoe gaat het de misselijkheid? wordt het al beter?

Joya
15 December 2009, 17:05
dankje mrij :) ik ben gelukkig al om 11 uur klaar dus dat scheelt wel weer :D

Lunanoa
15 December 2009, 17:05
Mrij, laat het hier asjeblieft niet bij!
Kun je er niet 5 maanden bij verzinnen dat je toen wel zonder anticonceptie vrijde maar nog niet heel bewust met "baby maken" bezig was? Dat jullie pas sinds 7 maanden écht gericht bezig zijn?
Dan tellen die 5 maanden wel mee :P

Anders gewoon zelf het heft in handen nemen & het ziekenhuis bellen & vragen dat je doorverbonden wordt aan gyneacologie

Mrij
15 December 2009, 17:08
Idd, zo voelt het ook, alsof ik gewoon niet serieus wordt genomen!
Ik ga volgende week als ik vrij ben gewoon de gyn bellen en het daar voorleggen.

Lunanoa, haha goed idee, dan plak ik die 5 maanden er ook gewoon bij aan ;)

becky88
15 December 2009, 17:08
mrij echt onwjs klote van die HA van jou!
is gewoon onzin wat zij zegt mij hebben ze ook doorgestuurd en geholpen!

mama2be lekker geshopt! :D

lunanoa jij bent gek dat je met dit weer op de fiets gaat :shock:
ik vries hier binnen nog zowat vast aan de bank :| tis nog maar 15 graden binnen!
morgen krijgen we EINDELIJK onze nieuwe ketel en dan maak ik een sauna hier binnen!!

Mrij
15 December 2009, 17:09
dankje mrij :) ik ben gelukkig al om 11 uur klaar dus dat scheelt wel weer :D

Ohh dat is dan wel weer lekker!! ;)

Lunanoa, brrr krijg het al koud als ik lees dat jij met dit weer het hele dorp hebt door gefietst, maarja dan ben je er lekker vanaf! ;)

Bati
15 December 2009, 17:12
@ hedwig proficiat!!!! Geniet ervan!!!!
@ Mrij belachelijk hoe jij "geholpen" bent geworden!!!!
Ik zit nu zelf op dag 68 en mijn dokter heeft mij laten bloedprikken, voor vanalles. Om te kijken wat de oorzaak is why ik niet ongi word.

miss lipstick
15 December 2009, 17:14
@ mrij; ik had haar over dr bureautje gesleurd! Wat denkt ze wel niet?
Jij komt daar met iets persoonlijks en je maakt je zorgen en zij neemt je niet serieus?
Grrrr.... Lekker doen wat je gevoel zegt meid, of naar die andere HA gaan of gewoon
ziekenhuis bellen hoor!

Ik werd al doorgestuurd nadat ik bijna 2 weken gestopt was met de pil en mijn huisarts kwam er zelf mee. Hij zegt dat hij zich geen fouten kan permiteren helemaal op dit gebied omdat ze vak niet te herstellen zijn! Vind het hele fijne gedachte, weet dat ik bij hem terecht kan.

Succes meid

Lunanoa
15 December 2009, 17:16
Storm:

Het gaat hier supergoed! Geniet volop :D *afkloppen*

Nu krijg ik enorme rug klachten. Heb gekantelde bekkens & het is nu erger dan ooit. Ik voel mijn rechter gewoon uitsteken bij mijn rug :oops:
Morgen dus even een afspraak maken bij mijn ostheopaat om het wat recht te zetten.
Kon gister niet eens meer buigen op het werk :oops:

Heb dus alles behalve een makkelijke zwangerschap whahahaha. Maar liever dit dan de misselijkheid :D
Komt wel weer goed;)

Hoe gaat het met jou Storm? Weer goed opgeknapt?
Lees dat vriendlief ook ziek is?

Lunanoa
15 December 2009, 17:19
Het was ook heel erg koud, maar voelde me echt héél erg lekker toen ik thuiskwam :D
Lekkere frisse lucht, zo vaak ben ik niet buiten te vinden :oops:
Wat lichaamsbeweging is ook SEHR GUT voor mij ;)

Heb een strontconditie. Maar snel weer beginnen met sporten, want anders overleef ik die bevalling niet :P

dientjuh18
15 December 2009, 17:34
hey meiden.

Hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het wel redelijk.

Morgen kan ik testen maar durf egt niet meer te hopen.

voel niet egt dat in ongesteld moet worden.

Maar ook niet egt dat ik zwanger ben.

WEl en paar dagen geleden bruine afscheiding gehad en krampen in me onderbuik.en gevoelige tepels.

Maar wat ik net al zeg ik durf egt niet meer te hopen op een broertje of zusje voor Demian*

Nou meiden hoop dat jullie wel leuk nieuws kunnen melden.

Liefs dientjuh

Lunanoa
15 December 2009, 17:39
Succes met wachten Dientje!
Ik hoop voor je dat het raak is. Spannend!
Ik lees morgen wel wat de test zei!

Liefs

Babii
15 December 2009, 17:42
@ Mrij, nogmaals je kan ook zelf de gyn bellen voor een afspraak. De gyn maakt dan zelf een soort van doorverwijzing naar je HA ;). En die HA hoef je dan niet meer te spreken :)!!!

PS je kan het ook via je verzekering spelen ;). Zou gewoon de gyn gaan bellen!!!

Joya
15 December 2009, 17:43
meiden ik ga er weer vandoor.. fijne avond en slaap lekker voor straks!

Lunanoa
15 December 2009, 17:48
Goed dat je het zegt Kim!

Als ik jou was, had ik dat gedaan Mrij!
Maar je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt!

Tessa23
15 December 2009, 17:56
hey meiden..

Mrij , wat klote zeg van de HA..

Ik brand een kaarsje voor de poes van mn ma die we hebben laten in slapen gister... klinkt gek maar toch voel ik me daar fijn bij..

Mrij
15 December 2009, 17:58
Thnx voor de tip! Ik denk dat ik dat toch maar ga doen ja!!

Misslipstick, jeetje na 2 weken al? Pff wat een verschil he!

Tessa, fijn dat je, je er goed bij voelt, dan is het toch goed!! Sterkte meid

jorina
15 December 2009, 18:00
meiden en dan met name mrij ik heb het al vaker gezegd en kim bevestigd dit nu ook weer

je hebt tegenwoordig geen verwijzing meer nodig voor een gyneacoloog

net zoals je geen verwijzing meer nodig hebt voor een oogarts

dus mrijtje gewoon lekker zelf het ziekenhuis bellen en een afspraak maken met de gyneacoloog

fuck the huisartsen ;) :mrgreen:

Babii
15 December 2009, 18:01
Haha, jawel die heb je wel nodig Jorina ;). Ze vragen er altijd om, maar het is tegenwoordig zo dat je zelf een afspraak kan maken bij de gynaecoloog en dat hij je doorverwijzing naar de HA zal maken :D.

Dus het gaat nu andersom :P.

jorina
15 December 2009, 18:04
ok vergeet het laatste zinnetje maar want soms zijn ze ook wel handig :P

met andere woorden je hoeft dus niet meer eerst naar je huisarts om een verwijzing te krijgen want dat regeld een gyn nu zelf dus kun je zelf naar een gyn bellen
ik heb het zelf ook zo gedaan omdat mijn huisarts me ook niet door wilde sturen na 3 mnd niet ongi geweest te zijn
(werd overigens ook weg gestruurd hoor met de mededeling kom maar terug als het er over een half jaar nog niet is maar dat is ff anders als een jaar )

jorina
15 December 2009, 18:05
denk overigens ook dat het per ZH verschillend is want bij ons werd er helemaal niet nagevraagd

Babii
15 December 2009, 18:06
ARGhhhh het is STEENKOUD in huis.... Alle verwarmingen doen het niet incl. warm water.... De onderhoudsdienst is onderweg, but DAMN!

becky88
15 December 2009, 18:08
hahaha kim ben blij dat het nu pas is en niet al vanaf zondag! :?

Babii
15 December 2009, 18:10
Dan nog komen ze bij ons hoor ;). Wij hebben een onderhoudscontract 24*7 uur :D. Het is weleens in onze vorige woning gebeurd :| Zondag... Ja dan kunnen ze komen haha.

becky88
15 December 2009, 18:12
bij ons waren ze zowiezo niet gekomen haha
hebben een koopketel dus niks aan te doen

morgen krijgen we de nieuwe en dan hebben we ook onderhuodscontract 24/7 erbij

Babii
15 December 2009, 18:16
Nou bij ons waren ze echt wel gekomen ook al hadden we een koopketel! Heb diertjes in huis en het kan niet koud blijven, dus dan zouden we maar extra geld betalen.... Stel het gebeurd als je een kindje hebt :|. Nou dan betaal je het echt wel hoor :D.

Wat is er toch met die ketels aan de hand :| Jij had het al en nog iemand volgens mij...

becky88
15 December 2009, 18:19
aan die van ons kon toch niks meer gebeuren, danny had de reserve delen omgebouwd en deed het nog niet dus is helemaal dood
en buiten dat het is een ketel van 1982.

en als ik een kindje had gehad was ik zolang bij de stiefpa van danny ingetrokken, en de dieren redden zich wel net zoals wij

snippie
15 December 2009, 18:22
Zo bij gelezen:D hihi!!!

Mrije wat klote zeg!!!en wat de andere meiden zeggen gyn bellen!

Storm fijn dat het beter met je gaat !en wat heerlijk dat je je kindje zoveel ziet en voeld bewegen.wow heerlijk gevoel lijkt me dat!

Just me en Dientjuh spannend hopelijk zijn jullie zwanger!

Volgends mij was dat het belangrijkste vergeef me als ik iets vergeten ben :oops:

knuf

Babii
15 December 2009, 18:23
Mijn diertje niet hoor, Nala moet echt onder de dekens ;) Ligt ze nu overigens ook arm beestje, ze heeft zelfs der wintertruitje aan. Die is ziek he :). Ach wij hebben niemand in de buurt wonen, dus wij betalen dat wel. Maar het is ook gewoon dat we het kunnen redden hoor.

Maar gelukkig hebnen we nu een onderhoudscontract en komen ze langs :)! Hoop niet dat onze ketel dood is ;). Maar dat is voor onze verhuurders dan ;). Overigens betalen wij dat onderhoudscontract niet, maar de verhuurders... Het is notabene hun koophuis en wij huren dat via de makelaar.

becky88
15 December 2009, 18:26
als die van ons te redden was hadden we m ook allang laten maken, dat redden we ook

de honden hier hebben nergens last van en Reggy is eentje die het supersnel koud heeft!

Lunanoa
15 December 2009, 18:26
Jullie hebben wel wat met die rotketels! Vervelend!

Hier wordt het ook koud, de kachel maar een graadje hoger.

Tessa23
15 December 2009, 18:27
Luna onze poes ligt ook op de vensterbank, lekker warm boven de kachel , toen wij vorig jaar de boel ook kapot hadden gingen ze onder de dekens liggen haha..

Babii
15 December 2009, 18:28
als die van ons te redden was hadden we m ook allang laten maken, dat redden we ook

de honden hier hebben nergens last van en Reggy is eentje die het supersnel koud heeft!

Hahahaha i know :P. Bedoel alleen maar aan te geven dat ik zo zou handelen, wnat heb een ziek hondje... Nou je hebt Nala zelf gezien ;). Dan snap jij wel wat ik bedoel :D.

Lunanoa
15 December 2009, 18:28
Ons katten kunnen supergoed tegen de kou. Zijn de hele dag buiten :P

Maar jullie zieke hondje Kim, heeft idd warmte nodig.

Babii
15 December 2009, 18:51
Ja, de katten liggen ook op zolder waar geen kachel is. Ben er ook stomverbaasd over, want het is ijskoud daar, maar ze genieten :S

En ja, Nala ligt nu in der truitje onder de dekens, beestje heeft echt warme nodig. Ze zijn nu met de ketel bezig!

Lunanoa
15 December 2009, 19:00
Ladies,

Ik heb buikfoto's op mijn babysite :D Eindelijk :oops:

Ben helemaal trots, kom snel kijken!

Net even in de spiegel gemaakt. Zoals je wel ziet maak ik mijn spiegels nooit zo goed schoon :lol:

Babii
15 December 2009, 19:04
Wauwwwww Lunanoa!! Prachtig buikje (loveeeeeee it :D) IK WIL OOOOOOOKKKKK :P

MissMini
15 December 2009, 19:05
Lun ik wil je ww van je babysite, nu kan ik nog niet kijken :shock: :lol:

becky88
15 December 2009, 19:05
lunanoa mooi buikje meid!!!!!!

miss lipstick
15 December 2009, 19:09
Luna; ga gelijk ff kieke ;)

Babii
15 December 2009, 19:10
Lun ik wil je ww van je babysite, nu kan ik nog niet kijken :shock: :lol:

Wat is jouw site ook alweer :P

15 December 2009, 19:15
Ahh Luna wat een mooie foto's!!! Echt cool!! Ik wil ook groeien :? haha Klinkt vreemd he ;)

Mrij: Jezus wat een kut HA heb jij zeg :oops: Pff kan me hier ook behoorlijk kwaad om maken!! Gewoon de gyn bellen en daar zullen ze je vast wel helpen!! Knuffel vanuit hier!!

Mama2be: Dankjwel!! Lief van je!!

En de testers voor morgen: Veel succes, hopenlijk komen er weer zwangere bij!!

snippie
15 December 2009, 19:30
LUn wat een mooi buikej:D!!!
knuf

Mrij
15 December 2009, 19:37
Ladies,

Ik heb buikfoto's op mijn babysite :D Eindelijk :oops:

Ben helemaal trots, kom snel kijken!

Net even in de spiegel gemaakt. Zoals je wel ziet maak ik mijn spiegels nooit zo goed schoon :lol:

Mag ik je ww???? Ben benieuwd!!! :D

dientjuh18
15 December 2009, 19:38
hey lun

Ik wou ook kijken maar heb een bezoekerwachtwoord nodig :roll:

Liefs dienjtuh

Lunanoa
15 December 2009, 20:13
Stuur de mensen die het WW nog niet hebben het even toe hoor :D

Thanks voor de lieve berichten :D
Ben stiekem wel wat trots, want je ziet het echt al nu :oops:

snippie
15 December 2009, 20:16
lieve dames ga lekker me bed in!!
ben onwijs moe!!
knuf

Lunanoa
15 December 2009, 20:18
Trusten schat!
Liefs

Mrij
15 December 2009, 20:21
Lunanoa, wat heb je al een mooi buikje, je ziet het echt al goed!! Wees er maar lekker trots op, want dat mag zeker!! :D

Snippie, slaap lekker meid!!

miss lipstick
15 December 2009, 20:22
heeeeeel mooi buikje :mrgreen:
schiet al mooi op zo ;) Ga ook de rest van je site ffies bekijken!

Snippie; weltrusten!

Lunanoa
15 December 2009, 20:26
Thanks ladies :D

miss lipstick
15 December 2009, 20:30
leuk hoor zo'n site! :D

Hoop toch stiekem... hihi

dientjuh18
15 December 2009, 20:34
LUn

Wat een mooi buikje heb je meid.
Wees er maar trots op.
Bem sppr blij voor jullie.

Liefs dientjuh

struffle
15 December 2009, 20:40
luuntje meissie leueeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuk!!!! Echt een beginnend buikje, supermooi!!! Wil ook, wil ooooowoooook!!!!

Mrij, biaaaaaaaaaaatch :mrgreen:
Wat een *** zooi dat je gewoon die-hard bent teruggestuurd door je HA, pfff!!!! :shock: Baal echt onwijs met je mee, had het héél anders voor me!!!

Zoooo ik ben me toch MOE, enorm.... net ook weer 1,5 uur geslapen, kon op stage mn ogen zowat niet open houden. Haha, vind het alleen maar fijn hoor, het idee dat mn lichaam vollop bezig is voor de kleine, kan er alleen maar om glimlachen :) Ben allang blij dat ik niet misselijk ben!

Lunanoa
15 December 2009, 20:43
Die vermoeidheid is in de eerste weken het ergst ja! Je lichaam werkt keihard dus tis heel goed dat je zo lekker de rust neemt!
Ik heb dat ook heel erg gehad, van die dichtvallende ogen :P En GAPEN als een koe :P

Weetje wat nu leuk is om te lezen: Krijg nou tieten! Van Claudia de Breij.
Weet zeker dat jij je de pleures lacht Struffle, lijkt me echt jouw humor ;)

maymar
15 December 2009, 20:44
goeiuh avond...

ik lees altijd mee op dit topic vanwege de 'leeftijdsgenoten', ik schijf niet vaak hier mee omdat et best moeilijk is om tussen zo een hechte groep te komen ;) maargoed I'll give it a shot!!
allereerst heb ik respect voor de meiden die in de mmm zitten het is allemaal niet niks en ken me voorstellen dat je wel eens een dip heb des te meer respect dat jullie nog zo positief zijn :) wat heeft een vrouw toch ongelofelijk veel over voor zown wondertje... en de man trouwens ook want ook hun blijven niet gespaart...

babii nou vroeg ik mij dus af waarom je iui moet.... doordat ik hier wel meelees en op andere topics ook wel eens jouw verhaal heb gelezen begrijp ik dat door de prikpil jouw cyclus naar de maan geholpen is en nu ook je slijmvlies waardoor een kindje niet in kan nestelen... de afgelopen 2 rondes is het dan ook daar misgegaan en krijg je nu meds om je slijmvlies dikker te maken enz. maar ga je dan sowieso in januari voor de iui?? omdat je mannetje dus wel 2x heeft raak geschoten vroeg ik mij af of dit dan alsnog nodig is :oops: misschien stel ik nu wel een heeeeeeeeeeele domme vraag hoor :oops: maar dit vroeg ik mij af

Lunanoa
15 December 2009, 20:52
Leuk Maymar, nog een Friesin :D Ben ik niet de enige :P
Welkom.
Zie dat jullie ronde 4 ingaan & dat je inmiddels met ovu-testen bent begonnen!
Hoop dat je je eitje snel hebt opgespoort & snel zwanger bent ;)
x

struffle
15 December 2009, 20:53
maymar jij bent hier méér dan welkom hoor ;) Al is het maar omdat ik je van andere topics ken hihihi!!

Jaaaaaaaaaaaaaaa lun, die moet ik ZEKER gaan lezen, zodra ik weer eens in de bieb kom ga ik die meteen halen haha!
En idd, dichtvallende ogen, niet normaaal!! Voel me echt een aansteller, ben gister ook al om 9 uur naar bed gegaan...

Vio-Eef
15 December 2009, 20:57
@ Lunanoa: Ik dacht ik ga die babybuik foto's ook even bekijken maar zie indd dat ik er ook niet in kan maar wat een enrom lief liedje op de achtergrond :)

Just.me.2009
15 December 2009, 21:02
soww meid
wat een mooi buikje
mag je trots op zijn .,
hihi

mijn bruine is weg , ik hoop dat het gestopt is.
heb wel veel slijmverlies al paar dagen.
ik ken egt niet meer wachten om te testen maar toch doe ik het.
voor mijn eigen bestwil.

ik ga zometeen eens lekker naar bed, nog een kwartiertje.

eef hoe gaat het met je?
struffle dankjewel meid . ik bollie en mimmi moeten voor de 18 ongi worden we lopen zowat gelijk wel spannend.
hoe gaat het met jou? ben je al wat misselijk

x

Lunanoa
15 December 2009, 21:04
Ja Struffle; hoe gaat het met je misselijkheid? Voel je het nog aankomen?

Thanks Justme!
Vioeef; je hebt pb!

Mrij
15 December 2009, 21:11
luuntje meissie leueeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuk!!!! Echt een beginnend buikje, supermooi!!! Wil ook, wil ooooowoooook!!!!

Mrij, biaaaaaaaaaaatch :mrgreen:
Wat een *** zooi dat je gewoon die-hard bent teruggestuurd door je HA, pfff!!!! :shock: Baal echt onwijs met je mee, had het héél anders voor me!!!

Zoooo ik ben me toch MOE, enorm.... net ook weer 1,5 uur geslapen, kon op stage mn ogen zowat niet open houden. Haha, vind het alleen maar fijn hoor, het idee dat mn lichaam vollop bezig is voor de kleine, kan er alleen maar om glimlachen :) Ben allang blij dat ik niet misselijk ben!

BIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATCH, leuk, leuk, leuk om te lezen over je beginnende kwaaltjes!
Geniet er lekker van meid!!

Vio-Eef
15 December 2009, 21:16
@ Lunanoa: Wauwie mooi hoor! Best groot al voor 13 weekjes!

@ Just-me: Nee gaat absoluut niet lekker ik begrijp echt niet wat er met me aan de hand is :(

Lunanoa
15 December 2009, 21:18
Ben van mezelf ook al ietsjes rond hoor :P whahaha

Maymar: Het zit zo dat babii haar slijmvlies niet goed is. Het is zuur, zodat de zaadcellen niet goed bij haar eicellen kunnen komen, komen ze er al wel, dan kunnen ze niet goed innestelen door het zure/dunne slijmvlies!
Door iui wordt het zaad direct op de goede plek gespoten, waardoor het die reis door het slijm niet hoeft te maken. Daarbij krijg je dan medicatie die het slijmvlies weer op orde proberen te maken & pillen om de innesteling te bevorderen.

SNAPST ? :P

Just.me.2009
15 December 2009, 21:22
hoezo niet lekker?
ben je ziek of heb je last van kwaaltjes

x
@ Lunanoa: Wauwie mooi hoor! Best groot al voor 13 weekjes!

@ Just-me: Nee gaat absoluut niet lekker ik begrijp echt niet wat er met me aan de hand is :(

struffle
15 December 2009, 21:22
geen misselijkheid hier, nergens last van!!
Voel me echt toppie, alleen dus heel erg moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Had mn ma ook, ook nooit misselijk, dus ik hoop dat het een beetje zo'nz elfde zwangerschap zal worden

Just.me.2009
15 December 2009, 21:23
haha strufflee
dat hoop je
ik hoop voor je dat het niet zo is
maar ieder lichaam is verschillend.
ik ben ook moe
moet morgen naar de tandarts
dus ga nu lekker slapen.
en hopen dat mn ongi wegblijft hihi
slaap lekker meiden.

x
Voel me echt toppie, alleen dus heel erg moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Had mn ma ook, ook nooit misselijk, dus ik hoop dat het een beetje zo'nz elfde zwangerschap zal worden

Lunanoa
15 December 2009, 21:25
Heerlijk Struffle, hoop het ook voor je!

Ik gun het niemand die missselijkheid, nouja wel...
Die mensen die zeggen: Aghja, wat misselijkheid hoort erbij hé!
:evil: Die gun ik de misselijkheid :oops:

15 December 2009, 21:29

Hihi lekker he Struffle!! Dan kunnen we elkaar de hand schudden!! Ik heb ook echt nergens last van. Alleen moe zijn! Nog niet misselijk geweest en nog niet 1 keer gekotst! :lol: Ideaal toch?

Vio-Eef
15 December 2009, 21:32
Al een week of 4 ziekjes maar het word steeds erger maar het zal wel over vermoeidheid zijn in heb nu het drukste semester van mn studie en zit volop in de tentamens en dat zijn er een helehoop nog 4 te gaan deze week! en dan eindelijk een paar daagjes rust!

jorina
15 December 2009, 21:34
mijn moeder was bij alle 3 haar zwangerschappen ook niet misselijk terwijl ik zowat mijn ingewanden er uit gekotst heb bij thomas ;) :shock:

Lunanoa
15 December 2009, 21:34
Heh gets vio-eef! Neem lekker je rust op de momenten dat het mogelijk is! Wel goed omjezelf denken hoor!

jorina
15 December 2009, 21:35
luuuuuuuuun wat heb je een prachtig fijn buikje
ik hoop voor je dat het zo doorzet

oja gezien het buikje denk ik dat het een klein grietje word :D

15 December 2009, 21:37
Meiden ik ben slapen, morgenweer vroeg op en ben erg moe..

Slaap lekker oor straks! En tot morgen ofzo..

Liefs xxx

Lunanoa
15 December 2009, 21:38
Heb zelf ook ineens sterk het gevoel bij een meisje :D

Ik hoop het want we hebben zo'n supermooie naam :lol:

Voor een jongen twijfel ik nog lichtelijk....

dientjuh18
15 December 2009, 21:44
hey meiden

Hoe gaat het nu hier.

Ik heb beetje last van me buik :cry:

Of ik moet ongi worden of het is wat anders.

PPFff dat is dus de reden wrm ik niet meer durf te hopen op een broertje of zusje voor Demian*

Liefs dientjuh

jorina
15 December 2009, 21:44
zeker voor een meisje en twijfel bij een jongen dan weet ik het zeker

het word een meisje :D

je hoort vaak dat wanneer je niet zeker bent over een bepaalde naam voor bijv in jullie geval een jongen het vaak het geslacht krijgt waar je vanaf minuut 1 wel zeker over was dus een meisje

was bij ons ook zo vanaf dat jan en ik 3 mnd samen waren waren we al uit over een jongensnaam
toen ik zwanger was moesten we nog gaan denken over een meisjesnaam en die hadden we nog vrij snel maar halverwege de zwangerschap zijn we veranderd ivm familietraditie

ben achteraf ook heel erg blij dat het een jongen geworden is want als ik nu denk aan die meisjesnaam vind ik hem helemaal niet leuk meer

Lunanoa
15 December 2009, 21:49
Nou ben benieuwd haha. Over 6/7 weken weten we het :D
De hele wereld mag het ook weten, dus dan meld ik het meteen hihihihi.

Kan niet wachten op de rose of blauwe spulletjes :D

Mrij
15 December 2009, 21:52
Lun, spannend!! Ik heb ook zo´n gevoel dat het een meisje wordt bij jou!!

jorina
15 December 2009, 21:54
haha wij wisten het niet
tenminste niet zeker want we wilde het niet weten maar ik heb het gezien bij de 20 wkn echo tenminste dat dacht ik
maar uiteindelijk wel goed gezien want het werd inderdaad een jongentje
en tot grote ergenis van jan was ik ook al volop blauwe spulletjes aan het inslaan want ik wist het zeker

ben dus achteraf ook heel blij dat het een klein (inmiddels al groot) jongentje werd want anders zat ik mooi met al die blauwe spulletjes :D

Lunanoa
15 December 2009, 21:55
Nou zou leuk zijn. Kan ik me helemaal uitleven met de oilily printjes :lol:
Ben er gek op!

Het neusje van de baby lijkt overigens precies op mijn neusje van vroeger. Ik had een enorm "plop" neusje. Zo'n bolletje!

Zet wel even een babyfoto van mij op de babysite haha. Is wel leuk vind ikzelf :oops:

jorina
15 December 2009, 21:56
ja ja ja ja ja ik ben gek op baby fotoos :?

jorina
15 December 2009, 21:57
meiden ik ga afsluiten
lekker naast jan kruipen

tot morgen slaap lekker allemaal