PDA

View Full Version : mama`s dec 2009

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20

Lindy
8 April 2010, 11:31
Haha die is vollop aan het genieten van alle ruimte :D
Thanx lilian, heb me aangemeld, ben benieuwd wanneer ik de eerste bonnen krijg... Als het bevalt meldt ik mn moeder ook aan, die wil perse dur eigen luiertjes kopen als ze oppast... Niet logisch want ze bespaart me al geld door op te passen, maar dat vind ze leuk, hihi schatje!!! Ze gaan ook de box opzetten binnenkort, wel lekker hoor dan kan ik hem ook makkelijker even wegleggen als ik daar ben.

Shiley
8 April 2010, 11:37
volgens mij krijg je zo'n 4 a 5x op een jaar zo'n boekje. heb er in maart 1 gehad. weet niet of ze die eventueel nog opsturen. bonnen zijn geldig tot 30 april.

wat leuk dat je moeder haar eigen luiertjes wil kopen haha. dat doen mijn ouders en schoonouders niet. maar krijg wel geregeld kleertjes enzo. pas met mn schoonmoeder naar zo'n babywinkel. hadden ze kleertjes van noppies. was al lang opzoek naar 1 shirtje daarvan en die hadden ze :D dus ik ook t broekje erbij (had ik nog niet eerder gezien maar vond m wel heel leuk) en toen zag mn schoonmoeder een korte broek (wit met ruitjes) en een bijpassend shirtje met een vw busjes (zo'n oude van vroeger) erop. vonden we beide ook een super leuk setje. kreeg ze beide!

wow david, goed gedaan hoor!
levi ligt nog best stil in zn bedje. af en toe ligt hij zonder dekens. heeft hij ze los getrapt en van zich af. en 1x lag hij wat hoger en 1x lag hij scheef. maar verder ligt hij erg rustig.

Tammie78
8 April 2010, 11:52
Ja David trapt zn dekens ook af!

Lindy
8 April 2010, 12:12
Leuk he mippie, ik krijg ook vaak kleertjes hoor, hoef bijna niets zelf te kopen... Mn schoonmama ook al, die vind het zo leuk als ik met haar ga winkelen hihi...
Gijs trapt ook wel zn dekentjes af als ik ze niet goed instop aan de zijkanten en hij schijft omhoog, maar heb een te grote slaapzak en die stop ik bij het voeteneind in...

Tammie78
8 April 2010, 14:00
Ow ja lindy mijn moeder wil ook graag zelf luiers in hiis hebben voor als david daar komt :) ze hebben wel een gaaf kamertje voor hem ingericht hoor. ledikantje hebben ze van de buurvrouw. daar hebben ze dus zelf leuk beddengoed en matras bij gekocht. een aankleedkussen met 2 hele leuke overtrekhoezen. (zitten vooral primaire kleuren in kamer, maar kamer is verder wel lekker rustig. ze hebben niets aan muren gedaan, dus die zijn gewoon wit en metaillic horizontale jaloezien. vrij neutraal is dat. kan prima. verder een onwijs leuke/stoere lamp. ( als ik eraan denk zal ik daar eens een foto van maken) en op een plankje staan dan nog wat speeltjes om het wat verder aan te kleden. commode moeten ze nog kopen, maar uiteraard willen ze daar geen dure voor hoeven kopen, dus zoeken ze nog naar een goed betaalbare. verder heeft me moeder ook al billendoekjes en slabben.

lilian
8 April 2010, 14:54
hahah goed geregeld al die (schoon)moeders..
kamertjes en alles erop en eraan..

mijn moeder heeft een wipstoel.. :D
ik sleep altijd alles overal mee naartoe..
maarja dan is het hier thuis ook super geregeld met oppas..
als mijn man werkt ben ik thuis.. en als ik werk.. 2dagen.. dan is mijn man thuis..
dus is ook niet nodig..!

en we hebben een reiswiegje.. en een kinderwagen. of het een of ander gaat mee op visite..

tammie heeft david dan alleen een romper aan in de slaapzak?

en doe je dan nog een dekentje over hem heen?

ik heb eigelijk alleen een slaapzak gekocht voor de 20 tot 30 graden zomerdagen..
dat hij dan geen deken om hoeft..

lilian
8 April 2010, 15:07
zijn vanmorgen wezen winkelen een plaatsje verderop en daar zit een mega hema..

auper stoere schoentjes gekocht en een pet voor kaylen..
zal proberen (er aan te denken) om er een foto van te maken.. zet ik hem op hyves..

wat een koppie krijgt hij met die pet op! (echt stoer) en lijkt gelijk een stuk ouder..
lekkerding!

lilian
8 April 2010, 15:43
foto met pet online :D

angelangel
8 April 2010, 19:14
Hihi, Bram ging ook doorslapen toen hij zijn eigen bedje inging. Grappig. Op de een of andere manier hebben ze dan toch rust. Ja en op de opvang doen we ze ook een te lange slaapzak aan en stoppen die aan t voeteneind in en dan strak een dekentje erom. Vaak blijven ze dan wel liggen. Je kan het proberen.

Oma gaat van de week ook de box opzetten hier, joepie, vind hij zo leuk de box.

Vandaag op het bureau geweest en Bram weegt 7KG :o en 62cm De dikkop :lol:
Vandaag heeft hij voorlopig zijn laatste prikjes gehad gelukkig, maar heeft er weinig last van tot nu toe. Net heeft hij wat bloemkool op. Je had dat gezicht moeten zien. Jammie dacht hij lekker fruit. Krijgt ie die stinkbloemkool, hahaha. maar ging het na een paar hapjes wel lekker opsmikkelen. Nu heeft hij het voor een handje om de hele tijd zijn speen uit zijn mond te trekken en dan boos worden. ook zit hij de hele tijd te knetteren van onderen.

lilian
8 April 2010, 19:49
hahha die bram..

kaylen word ook heel gauw boos.. moet hij hoesten onder de fles..
help ik hem even door hem op zn ruggetje te kloppen.. zet hij het op een brullen van waar blijft die fles.. :D

maar lekker joekeltje.. goed gegroeit bram... :D

ik moet dinsdag weer..
ook voor even de laatste prikjes..
en natuurlijk even wegen en meten! :D
jeetje wat word kaylen (voor mijn gevoel) zwaar..

Lindy
8 April 2010, 20:00
Wauw wat een lekker dikkertje die bram, bijna even zwaar als Gijs...
Ga even de foto met de pet bekijken lilian, Gijs heeft ook petje gekregen, helemaal vergeten, zal hem eens opzoeken, wel handig ook met de zon...
Net even aan het kietelen en happen op zn buikje met Gijs en hij gierde het uit van de lach, echt zo mooi!!! :D

Lindy
8 April 2010, 20:11
Leuk die foto lilian, heb zelf ook maar eens nieuwe foto's geplaatst op mn hyves...

brusje
9 April 2010, 06:55
zowee bram is ook al zo flink!!

en idd leuke foto van gijs met dat mutsje..hihi

hoe zijn de nachten weer gegaan hier?
Ik hoorde yma om tien voor 7 brabbelen vanmorgen..hha ik had nog wel even willen slapen eigenlijk maar ben maar naar beneden gegaan, kyan was ook al bij mij op bed.
vandaag zijn we vrij, kyan ook..wel lekker hoor..beetje rommelen ga niks bijzonders doen.
komt iemand van t andere forum (waar ik al klets sinds kyan baby is) mn oude kinderwagen ophalen voor iemand die ze kent die m hard kon gebruiken en staat hier toch alleen in de weg.
Bijna weekend weer, ik wil t weekend graag de tuin schoonspuiten en beetje aankleden..de deur staat alweer geregeld open dus is wel lekker als t er weer fris uitziet.

Elisa20
9 April 2010, 07:09
Hier was Amy om half 7 wakker...dus gaat de goede kant op :D
Was eergisteren naar CB voor prikjes....Amy weegt nu 6300g :o
Nog geen idee wat ik vandaag ga doen heb eigenlijk nergens zin in :oops:

Wat fijn brusje dat Yma zo goed doorslaapt de laatste tijd.

nluiten
9 April 2010, 07:56
Zow Bram, dat is flink! :D

Goedzo David!! Gaat lekker met die doorslapers hier. Stefanie wil er nog niets van weten. Ze heeft het 3x gedaan, maar nu ff niet meer.

Brusje, ik heb je (volgens mij) niet meer gehoord over je fiets? kan ook gewoon wat gemist hebben hoor. Bevalt het? (heb je 'm al?)

Stefanie is weer zwaarder verkouden geworden. Heb nu wel een neusspray gehaald. Daarnaast heeft ze nu ook diaree. Geen verhoging. Echt vaag. CB belt me zo terug. Maakt ons allemaal wat onzeker. Wil het even kortsluiten, waar we op moeten letten.
Vind het zo zielig dat gesnotter. Ze eet overigens goed, alles gaat op of er blijft 10 over.

Em
9 April 2010, 08:19
ben ik ook weer eens. Julia net voor het eerst voor 3 uurtjes wennen naar het kdv gebracht. Zij huilen, ik huilen en ik ben nog steeds een beetje van slag. Jeetje wat is dat moeilijk! Veel moeilijker dan ik had verwacht.

Wij zijn beiden om mega moe. Zij had vanacht weer zo ontzettend veel last van haar nekje dat we beiden amper geslapen hebben. Gelukkig hebben we vanmiddag een afspraak bij de kinderarts in het zkh. Hopen dat die nog een oplossing heeft. Wel balen zeg zo.. een kindje dat zich helemaal niet lekker voelt weg moeten brengen..

Ga even uithuilen en dan ontbijten ;-)

nluiten
9 April 2010, 08:40
Nou Em, ik vond het ook heel erg moeilijk toen! En Stefanie had er geen last van. Ik kan me voorstellen dat als je kindje zo zielig is en niet lekker, het een stuk moeilijker is.
Hopelijk kunnen ze Julia vanmiddag helpen!
sterkte meid, knuffel!

brusje
9 April 2010, 08:46
ow jeetje em..tis al lastig en dan ook nog als je beiden een slechte nacht hebt gehad..vreselijk!! ik hoop dat ze snel verlost is van die pijn in haar nekje..eczeem is vervelend maar die plek is wel heel rot he!!!

nluiten shit he die verkoudheid..maar wen er maar aan.ze gaat toch ook naar kdv?? dan blijft het zo en beetje eke maand terugkomen hoor!! (kyan had t ook echt elke maand wel een week tot 2 weken en yma nu ook al de 2e keer sinds ze daar is)
gelukkig geen koorts en drinkt ze goed!!
hopelijk is ze er snel weer vanaf!

ja yma slaapt gelukkig altijd goed van ongeveer 19 tot 6/7 met nog wel de fles van rond 23 uur, heerlijk die regelmaat! na 19.30 hebben we altijd avond met de kids op bed das wel fijn hoor!

mn fiets had ik al mar denk dat je de kar bedoelt..denk dat ik het vanmiddag even ga proberen..ben nog niet in de gelegendheid geweest, wilde gister ochtend ermee naar mn werk maar regende en wil toch eerst een keer ff stukkie oefenen! hij kan al wel achter mn fiets, is al gemonteerd zegmaar.

ik ga ff foto`s koekeloeren op hyves..

Shiley
9 April 2010, 09:04
em, wat balen dat ze zoveel last weer had vannacht. hoop echt dat de kinderarts iets kan doen. en wegbrengen is moeilijk. ik dacht toen dat het bij mij wel meeviel omdat hij naar de oma's ging maar echt niet. ook huilen in de auto hoor. alleen heeft levi het wel prima naar zijn zin daar. gelukkig.

zo bram is flink hoor.

brusje, succes met het fietsen. hopelijk bevalt het je.

levi wilde gisteravond maar 120 drinken. wilde echt niet meer. dus ik me helemaal ingesteld op een drama nacht. hoorde ik hem beetje mopperen om 10 over half 7 :D
vanavond weer werken. geen zin in maar ja.

brusje
9 April 2010, 09:16
ow jammer weer werken, vind t altijd vervelend op vrijdagavond (hahah eigenlijk altijd de avond..;))
wel fijn dat ie t naar zn zin heeft bij de oma`s!
ene had ie blijkbaar gewoon niet zoveel trek gister avond!

Ik wil t weekend toch weer eens gaan proberen overdag flessen van 200 te geven en fruit en groente en dan om 19uur met rijstebloem en de 23uur fles overslaan..

brusje
9 April 2010, 09:23
zag op de andere groep deze link..leuk

http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp

yma in 2009 2 keer en vanaf 1990 tot 2009 9 keer..

nluiten
9 April 2010, 09:25
Ik bedoelde inderdaad je kar Brusje. :)
Ik kan niet wachten totdat Stefanie ook aan de hapjes kan. Dat moet leuk zijn!
Tsja, je moet het een keer proberen he.

CB zegt dat virus heerst. Ik weet het dat door het kdv ze vaker verkouden kan zijn. Maar ze heeft het nu eigenlijk al 2 en halve week. Het was bijna weg, maar nu is het 3x zo sterk terug. Ze zat gisteren bellen te blazen met haar neus, en er bij lachen he! :D gekkie

mippie, ik zou het ook moeilijk vinden om vanavond te moeten werken. succes vanavond alvast, of misschien veel plezier wel :D

Elisa20
9 April 2010, 09:37
Brusje wat een leuke site!!

Nluiten hopelijk is stefanie snel weer beter.

Em succes bij de KA vanmiddag....Lijkt me ook heel erg moeilijk om je kindje weg te brengen en al helemaal als die niet lekker is.

nluiten
9 April 2010, 09:37
grappig, Stefanie komt ook niet eens zo vaak voor de laatste jaren

Em
9 April 2010, 09:55
bedankt voor de lieve berichtjes allemaal. Onderhand gaat het wel weer ;-) Even goed uitgehuilt en nu maar even snel het huis aan het doorwerken. Over een uurtje mag ik haar alweer gaan ophalen.. ben zooo benieuwd hoe het gaat. Ze hebben nog niet gebeld. Om 11 uur gingen ze proberen het flesje aan haar te geven.. ook nog spannend ;-)

Grappig hoe hard je veranderd met een kindje! Tijdens het eerste jaar op de universiteit hadden we een vak waarbij we onze toekomst moesten beschrijven- hoe je dacht dat die er uit ging zien. Ik zei heel duidelijk; ik wil een hele goede carriere en mijn kind die ik pas laat wil krijgen gaat 4 dagen naar de creche. Anders wordt ik en dan dus ook mijn kindje vast niet blij.
Nou hoe anders is het nu; ik kon niet wachten om mijn manager te spreken om 3 dagen te gaan werken (wat trouwens gaat gebeuren vanaf juli) en heb de grootste moeite om dochterlief naar de creche te brengen. Carriere is veeel minder interessant nu en ik ben pas 27 jaar :-)

Hebben jullie dat ook?

brusje
9 April 2010, 10:07
ihihi nou dat is dan inderdaad wel erg veranderd he!! ;) ach dat kun je ook niet weten als je geen kindje zelf hebt!
ik vind t werk wat ik doe leuk maar als het zou kunnen zou ik meer thuis willen zijn. dan mar 2 dagen en alen door de week werken..wie weet ooit..mja als de kids groter zijn en naar school gaan hoef ik ook weer geen hele dagen thuis te zitten

angelangel
9 April 2010, 10:40
em: wat fijn dat je 3 dgn kan gaan werken. Doe ik nu ook en vind ik echt genoeg. 2x kdv vind ik ook zat hoor, 1 dag naar oma. Voordat Bram er was werkte ik ook erg veel, maar dat staat nu op de 2e plaats hoor. Bram gaat voor. Hij is zo snel groot, zag donderdag op cb een kleintje van 4 wk en o wat is dat weer klein. Al ben ik wel blij dat we nu zo ver zijn hoor. Krampjes zijn voorbij en zo.

Gisteravond Bram zijn fles pap om half 10 gegeven en meneer viel in slaap. om 4hr even jengelen, speen erin en toen schrok ik wakker om 8.15. Manlief had me niet wakker gemaakt en Bram sliep ook nog :o

Em
9 April 2010, 10:45
oh wat klinken al die nachten heerlijk haha. Hopelijk is dat hier snel weer over.

Ik heb een proefzakje rijstebloem gekregen. Straks even aan ka vragen of ik dat kan gaan geven. Eerst maar in papvorm 's ochtends en zodra ze weer uit de fles drinkt kan ik het ook 's avonds gaan geven. Dan gaat ze hopelijk weer doorslapen als haar nekje weer beter is.

Ga haar over 10 min. ophalen, heb helemaal kriebels in mijn buik haha.

nluiten
9 April 2010, 11:03
Oe, lekker uitslapen Angel! :D

Haha, Em dat gevoel is ook heel herkenbaar. Hihi. Heb dat echt nog steeds hoor, iedere dag dat ik haar ophaal. Lekker kroelen stakjes met je kleine kanjer!

lilian
9 April 2010, 11:12
hiep hiep hoera :D Kaylen vandaag 4 maand!

zal zo even terug lezen.. eerst even de hondjes uitlaten!

Tammie78
9 April 2010, 11:30
Heej meiden!

dit geloof je niet. komt ie vannacht om 1 uur en om half 4 :shock: daarentegen sliep die daarna tot 9.45 :shock: waar het aan gelegen heeft? misschien miste die voor de nacht toch het ingebakerd zijn, dus deden we om 4 uur maar wel. en wij waren er gisteravond niet. dus mn moeder paste op. had die zowat de hele avond niet geslapen. arm ding. miste mama gewoon denk. want toen we half 10 thuis waren legde ik um aan en viel die zo in slaap en kon um zo wegleggen! denk dat die een beetje een onrustige avond heeft gehad en dus daarom veel wakker werd. snachts toch nog maar ff inbakeren denk.

Ja em heel herkenbaar! ik heb ook hbo gestudeerd, maar het boeit me niet zoveel meer! ik hoef echt niet carrière te maken. ik vind me gezin veel belangrijker. wilde in eerste instantie ook liever wat langer bij david blijven, maar dat kan financieel dus niet. werk is voor mij meer een bijzaak nu.
david gaat 22 april voor het eerst wennen. we hebben de intake. lijkt nog best ver weg, maar voor je het weet is het zover! wel lachen 1 leidster op de babygroep is een oude schoolvriendin van me :)

Gefeliciteerd Kaylen!!! :D

weet je dat ik egenlijk qua eten niets vraag aan cb? :oops: ik het echt op mijn eigen gevoel doe?

Ow haha de naam David komt wel best veel voor!

ja dat vind ik wel weer een beetje een nadeel van kdv. loopt die straks ook van alles op :cry: en nu heeft die nooit iets nog. niet verkouden, geen verhoging, gave huid etc. maar ach dan bouwt die wel wat weerstand op.

ga um zo uit bed plukken. gaan we naar een speeltuin :D

lilian
9 April 2010, 11:31
zag op de andere groep deze link..leuk

http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp

yma in 2009 2 keer en vanaf 1990 tot 2009 9 keer..

die komt bij mij vandaan :D grappig he!?

nluiten
9 April 2010, 11:34
4 maanden alweer... gaat het snel he ;)

Net mijn moeder aan de lijn. Die is aan het oppassen.. Was ik maar thuis. Stefanie heeft de hele fles in 1 ruk leeg gelurkt. Binnen 10 minuten. Heeft ze gisteravond ook gedaan. Vind dat zo raar. Dat is ook niet goed zo snel. Maak me gelijk druk.. Ze heeft diaree, zal ze dan dorst hebben en zo snel drinken? Pff, ben blij als vandaag voorbij is.
Heb mijn moeder uiteraard gevraagd haar heul goed in de gaten te houden. Desnoods beetje water geven.

Tammie, dat is wel een vreemde avond/nacht geweest. Leuk van die school vriendin. :D Klein wereldje.
Veel plezier in de speeltuin! Denk je aan me? Zit vastgerot aan een bureaustoel.

lilian
9 April 2010, 11:41
tammie zou ik ook doen niks aan het cb vragen over eten..
volg je eigen gevoel dat is altijd het beste..

volgens mij was het em die met rijstebloem wou beginnen..
je kunt ook een half schepje (voedingschepje) en dan door de gewone fles doen.. met de eigen speen.. om even te wennen.. ik had een papspeen gekocht en kaylen stikte zowat..
kook het altijd gewoon mee in de flessenwarmer..

kaylen heeft gisteren een wortelhapje gehad.. eerst even wennen en gekke bekken trekken..en daarna toch wel iets eten..
gaat hij lachen met dat spul in zijn mond.. hij zat me er toch onder.. hahaha geweldig.. minder was dat ik er ook onder zat.. maarja dat hoort erbij..

vanmorgen vriendje op visite geweest.. lekker met kaylen gespeelt..
syl is van 16 december en kaylen van 9 december.. we kennen elkaar via de verloskundige.. grappig!

nadine suc6 op je bureaustoel.. ;)

zou stef geen water doen denk ik met diaree..
als kaylen harde poep heeft doe ik hem altijd extra water in de fles of gewoon een water fles dan komt het weer op gang..

en kaylen drinkt al vanaf het begin de fles binnen 10 minuten leeg..
kunnen ze even jengelen erna omdat dan het honger gevoel er nog even is.. maar dat is zo weer over.. kan geen kwaad hoor..

kaylen krijgt overdag 180 ml flessen en savonds (half 7) en sochtend +- half 8 210 ml.. allemaal binnen 10 minuten op! :D slurperd! ;)

Shiley
9 April 2010, 12:07
hmm tammie wat een baalnacht zeg.

lilian, lijkt me echt super leuk met de hapjes beginnen. moet nogsteeds ff die stomer/ blender gaan kopen.

em, bevalt de stomer/ blender van avent? of heb je m nog niet getest?

nluiten, succes op je bureaustoel. hoop toch dat je nog los komt aan t eind van de dag.

levi is in 2009 523 keer gegeven aan een jongen en 14 keer aan een meisje :?
levy met de Y aan het eind is maar 41 keer gegeven.

lilian
9 April 2010, 12:12
kaylen is 5 x gegeven aan een jongen.. en 2 x aan een meisje.. :shock:

Em
9 April 2010, 12:20
hier ben ik weer.. met een supervrolijke dochter. Leidsters zeiden dat ze iedereen een grote glimlach had gegeven en daarna 2! uur had geslapen. Echt mega lang voor haar. En toen ik kwam ook een grote smile en is nu heel vrolijk haha. Mama vond het erger dan julia. Stom alleen; ze hadden haar wandjes niet aangedaan waardoor haar hele hoofdje onder het bloed zat..viel ze blijkbaar niet op :(

Nu naar kinderarts daarna reageren. Blender nog niet gebruikt iig :-)

nluiten
9 April 2010, 12:23
Dat zullen dan vast vergissingen geweest zijn dames! hahaha.

Mocht Stefanie zoveel diaree blijven hebben dan komt ze uiteindelijk vocht tekort lijkt me. Beetje water lijkt me dan toch juist goed?
ach, ik maak het nu allemaal veel erger dan het is.. haha. Moet steeds aan jullie verhalen denken.

nluiten
9 April 2010, 12:25
He Em, ik zag je bericht niet. Wat super dat ze de eerste uurtjes zo is doorgekomen!
Wel raar dat ze haar wandjes niet hadden aangedaan. Hoe kun je dat niet zien?

Shiley
9 April 2010, 12:53
em, wat fijn dat julie het goed naar haar zin heeft gehad op kdv. geeft je denk ik toch weer wat meer vertrouwen voor de volgende keer. ik vond t ook echt moeilijk maar als ik dan de foto's zie die mn moeder gemaakt heeft (zie hyves en leeftijdsticker) dan weet ik dat hij het daar heel goed naar zn zin heeft.

en idd hoe kunnen ze nou niet zien dat haar hoofdje onder het bloed zit :o arme meid.
heel veel succes bij de kinderarts!

nou meiden, ga levi uit zn bedje halen en naar opa brengen (ja ja, opa gaat oppassen. oma is pas om 4 uur thuis)
misschien kom ik vanavond nog ff.
geniet van t weer!!!

nluiten
9 April 2010, 13:12
Ja, mippie, die foto's zijn onwijs leuk!

Lindy
9 April 2010, 14:25
Em gelukkig was het goed gegaan,ik zie dr ook tegenop hoor om hem straks weg te moeten brengen... en dan vooral naar mn schoonouders hihi stom he, ouders voelt gewoon iets vertrouwder...
Had ze nog flesje gedronken?

lilian
9 April 2010, 14:49
dat heb ik ook hoor lindy..

mijn man moet volgende week naar de tandarts en die zit nog in onze oude woonplaats..
dan brengt hij kaylen naar zijn ouders die daar ook nog wonen..

zijn moeder heeft hem 1 x de fles gegeven en toen was ze zo onzeker.. telkens vragen wat ze nu moest doen enzo..
(boertje tussendoor of niet)
en ze heeft 1 arm met een plaat erin dus kan kaylen niet alle kanten op draaien of anders vastpakken enzo..
ben zo bang dat hij niet goed drinkt of dat er iets gebeurt..

en idd eigen ouders is toch makkelijker en vertrouwder..

lilian
9 April 2010, 14:51
wie ben je op hyves dan mippie?

brusje
9 April 2010, 15:26
gefeliciteerd met je 4 maanden kaylen!!

enne wat gek he die meiden dezelfde naam vind levi en kaylen echt geen meidennamen...maja zo zie je maar!

nluiten..ik hoop dat je straks nog los komt van je stoel..hihi

tammie spanend de 22e..dat gaat idd al best snel!!

ondanks mooie weer ben ik er niet uit geweest nog kyan is buiten spelen ik ben mn halve huisraad op MP aan t zetten..nog dingen van toen kyan klein was en yma har babykleertjes en nog wat zooi..haha as rene niet uitkijkt maak ik vanavond ook een foto van hem..whahaha
ondertussen staat mn rundvleesje lekker te pruttelen..helas belde rene dat ie te lat is om me te eten vanavond..dus na half 7..:S jekkes

em..fin dat t goed is gegaan en dat ze er lekker sliep!
en gewoon op hameren volgende keer hoor dat ze ze aan MOET!

zijn er meer difrax gebruikers hier..ik vind het zo stom dat speentje M nogsteeds veel te snel gaat voor haar..
mischien probeer ik straks mn avent met speentje 2 weer eens en gaat dat beter..:S

Em
9 April 2010, 18:39
ben ik weer. Hectische middag gehad! Kinderarts vertrouwde de eczeem niet en stuurde ons direct door naar de dermatoloog (ander gebouw van het ziekenhuis en weer julia aan en uitkleden en natuurlijk lange wachttijden- arm kind) Maar dermatoloog zei gelijk dat het echt eczeem is dat geinfecteerd is. Dus nu hogere doses gekregen van de cremes en nog een antibiotica die gedronken moet worden. En rompertjes van pure zijde (dat gaat de jeuk en dus het krabben 's nachts tegen). Hopen dat we weer een keer een goede nacht gaan hebben.

Gaan morgenochtend ook een papje geven van rijstebloem (heb een proefverpakking gehad van brinta). Over exact een week is ze 4 maanden, dus dat lijkt mij niet zo gek. Met bijvoeden dus nog even wachten zoals ik al verwacht had.

Lindy nee geen flesje gegeven (ze sliep dus hadden ze het niet gedaan en toen ze wakker werd was ik er al). Dus dinsdag nog een dagje bij huis blijven (gaat ze hele dag wennen) om er heen te kunnen gaan als het moet met voeden.

angelangel
9 April 2010, 18:45
Em , wat een elende, hopelijk gaat t nu snel beter.
TammieL pfpfpf, volgens mij ben jij nog de enige met zulke beroerde nachten of niet. Spannend de 22e al. Wel grappig een oud klasgenoot als leidster.

Bij diaree kun je toch wel extra vocht geven, anders drogen ze uit hoor. Gewoon water is geen probleem hoor.

Hier gisteren ook proefverpakking rijstebloem gehad, heeft hij gisteren een fles van gehad en vanavond weer.

Brusje hier ook speentje m: Gaat Bram ook te snel, maar doe nu in iedere fles een klein beetje rijstebloem en dan gaat t goed en Bram is tevreden.De aventspeen 2 ging te langzaam en viel hij in slaap tijdens de fles.

Meneertje zat net heerlijk met de washand te spelen in bad en zijn voeten te bestuderen.

brusje
9 April 2010, 19:58
oke..ik doe nog nutriton in de fles maar zelfs dan gaat ie met m nog te snel..pff lastig

wordt gek van ale mail van Mp mar heb al voor bijna 30 euro verkocht..hihi kan ik weer shoppen..:P

em..sjemig hoop gesjouw voor julia..hopelijk gaat het nu snel helpen!!

Linda-1982
9 April 2010, 22:22
Boh, drukke dag gehad dus geen tijd gehad om bij te lezen.

Wil alleen even melden dat ik het vandaag zonder de laatste voeding ga proberen. Ze slaapt tot nu toe nog steeds. hihi. Terwijl ik normaal om half 11 ongeveer de laatste voeding gaf. Dus we zullen zien.
Ben benieuwd hoe laat ze gaan komen. Hopelijk niet te vroeg. hihi.

Vind het ook wel eng hoor. Dat ik haar nu niet wakker maak voor de laatste fles. Maar ja eens moet de eerste keer zijn. En ze slaapt altijd nog zo vast om half 11.

Nou laat morgen wel weten hoe het gegaan is. En dan zal ik ook even bijlezen.

Slaap lekker.

Liefs, Linda

Linda-1982
10 April 2010, 07:26
@Angel Bram groeit goed zeg :D , lekker flinkkerdje.

@Nluiten Wat balen dat Stefanie zo verkouden is. Vind al dat soort dingen bij die kleintjes zo zielig. Hopelijk is ze er snel vanaf. Gelukkig drinkt ze verder wel gewoon goed.

@Em logisch dat je de eerste keer wegbrengen moeilijk vind. De eerste paar keer vond ik ook heel erg moeilijk en dat was nog wel bij mijn ouders/schoonouders. Dus ik weet zeker dat als ik haar naar het kdv had moeten brengen ik het nog moeilijker vond. Het wegbrengen gaat nu wel, maar mis haar nog steeds ontzettend als ik aan het werk ben.

Wat balen dat Julia zo'n last heeft van de Eczeem (arme schat).Hopelijk helpt de creme die je nu gekregen hebt. En verlichten de zijden rompertjes ook. Zodat jullie allemaal betere nachten heb.

Wat fijn dat je 3 dagen kunt gaan werken. Ik heb dat ook hoor. Eerst wou ik echt carriere maken enzo. En nu werk ik 3 dagen en 1 dag naar school. Zodra de school voorbij is moet ik 4 dagen gaan werken. Maar het liefst bleef ik ook 3 dagen werken. Dus denk dat ik opzicht niet zo heel veel meer ga doen met de opleiding die ik nu aan het volgen ben. Maar ja ben nu zover dat ik hem ook af wil maken. En elk diploma is toch weer handig om in de zak te hebben. Als we het financieel zouden redden (maar dat doen we helaas niet) dan zou ik het liefst een paar jaar stoppen met werken. Totdat Abby en eventueel tweede kindje over een paar jaar oud genoeg waren om naar school te gaan.

@Brusje Die namenteller was wel een leuke link ja. Abby is in 2009 17x gegeven. Ik zag dat in 1995 er 3x die naam aan een jongen gegeven was :o . Nou ik vind het toch echt een meiden naam. hihi.
Erg grappig vond ik ook dat ze mijn naam ook een aantal keren aan een jongen hadden gegeven. bahbah Linda vind ik nou toch ook echt geen jongensnaam. En de naam van mijn vriend Didier is 1x aan een meisje gegeven (geloof in 2003).

@Lilian Nog gefeliciteerd met Kaylen, gister alweer 4 maanden wat gaat de tijd snel he. En idd ik vind Kaylen ook echt geen meiden naam.

En idd Levi vind ik ook geen meidennam. Maar ja schijnbaar zijn sommige mensen dat niet met ons eens.

Ik ga even verder in een ander berichtje.

Liefs, Linda

Linda-1982
10 April 2010, 07:39
Vannacht heeft Abby het echt super gedaan. Ze had gister de laatste fles ronde 19:00.
En ze heeft vanochtend tot 7:00 geslapen. Ben zo trots op mijn prinsesje.
Ik had alleen gedacht dat ze mega honger zou hebben met 12 uur tussen de flesjes. Maar ze dronk maar 150. Dus even in de gaten houden dat ze niet te weinig binnen gaat krijgen. Maar ga er nu even vanuit dat ze even moet wennen dat ze maar 4 flessen krijgt. Maar denk dat dat wel goedkomt. Ze was ook super vrolijk vanochtend. En ze heeft altijd minder gedronken dan gemiddeld dus had ook niet verwacht dat ze nu in 1x over zou stappen op 4 flessen van 210. Maar biedt vandaag wel gewoon elke keer 210 aan en zie wel wat ze drinkt. En daarbij ga ik vanaf vandaag ook zowel fruit- als groente geven op een dag. Ze kreeg wel al fruit/groente maar nu met 4 flessen wil ik beide geven.
Moet alleen nog even kijken hoe ik dat het beste ga doen.

Denk gewoon dat ik haar ook even samen met mij op onze weegschaal ga wegen. En dat over een week nog een keer om te kijken of ze goed bijkomt. Want als ze goed bijkomt is een teken dat ze genoeg binnenkrijgt toch.
Ze heeft een half uurtje in de box gespeeld (iets wat ze anders zelden doet) en nu slaapt ze weer.

Ik ben 4 flessen gaan proberen omdat ze altijd zo vast slaapt rond half 11/11 uur. Krijg haar dan bijna niet wakker. En ze dronk die fles ook altijd slecht. Als ik geluk had dronk ze dan rond de 80/90 maar vaak ook nog minder. S'ochtends moest ik haar dan weer bijna altijd wakker makken tussen half 8 en 8 uur. In het weekend wel eens geprobeerd wanneer ze zelf wakker werd mar dan was ze om 9 uur nog niet wakker. En de eerste fles dronk ze dan ook maar rond de 90. De andere flessen dronk ze wel zo goed als leeg (170 cc).

Maar heb zelf amper geslapen vannacht. Vond het op een of andere manier toch een beetje eng. hihi. Ben echt super vaak wakker geschrokken. Droomde steeds dat Abby aan het krijssen was van de honger maar dat ik niet wakker werd. En telkens als ik wakker was en ging kijken lag ze gewoon vredig te slapen. hihi.

Liefs, Linda

nluiten
10 April 2010, 08:16
Hihi Linda, is voor jou ook wennen natuurlijk. Lekker dat Abby zo goed geslapen heeft !

Em, hoop ook voor Julia dat de creme en antibiotica snel werkt. En ja dat gesleep met zo 'n kleintje is niet handig. Wel fijn dat ze gelijk zagen wat er aan de hand was. Ga voor jullie duimen!

Stefanie slaapt nu nog.. Ze heeft vanacht een fles gehad. Ze kwam daarna erg vroeg; kwart voor 6. En hup, terug in bed gedaan. Kwartiertje kwebbelen en ze slaapt nu nog. Prima, mama heeft ook even lekker tot 8uur kunnen liggen. (dat is echt uitslapen voor mij)

Vandaag nieuw beddengoed kopen! We krijgen maandag ons nieuwe bed geleverd. Hmmm!! Nu al zin in.

Tammie78
10 April 2010, 09:46
:cry: :cry: :cry: wat een ramp avond en nacht :( david wilde gewoon niet slapen. of kon het niet of weet ik veel wat. zijn van half 7 tot 10 uur met um bezig geweest! bleef maar krijsen! viel die aan de boob in slaap, leg ik um in zn bedje ja hoor weer brullen :shock: uiteindelijk weer aan de boob. extra lang zodat die ook echt sliep. en toen nog een tijd in me armen gehouden. pfffff nou toen kon ik um eindelijk wegleggen. nah toen kwam die om half 1 of 1 uur alweer. en toen om half 5-5 uur :shock: :roll: :( wat een K avond. zat er ook echt doorheen. werd er zoooo onrustig van! zo raar. hele dag is die heel gezellig en gaat het prima en dan ineens pats boem! gaan wel ff slaapzak bijkopen vandaag. heeft er maar 1 en die zit nu in de was, maar hij schopt zn deken af :roll: dus krijgt die het volgens mij koud op een gegeven moment. (heeft wel pyamaatje aan).
pfff hoop dat het vanavond anders gaat!

ja angel volgens mij is david nog de enige die niet doorslaapt :( :cry:

Em wat stom zeg dat ze de wantjes niet aan hadden gedaan bij Julia! Arme meid! hopelijk gaat het met de nieuwe middeltjes snel beter! wel fijn dat het zo goed is gegaan op kdv!

Ow ja we waren gister aan het rijden brandt het lampje van de airbags ineens :shock: (rood) das wel eng hoor! dadelijk komt die er zomaar uit :o dus maar ff langs fiat dealer. was gelukkig niets ergs. staat juist niet op alert, dus komt er juist niet uit. pfff gelukkig maar.

linda wat fijn dat abby iig wel goed heeft geslapen!

leuke nieuwe foto's allemaal trouwens!

brusje
10 April 2010, 10:12
ieuw..zou wat zijn airbag tijdens t rijden..hihi
enne sjeetje wateen rot avond en nacht bah bah!!

linda wat goed van abby!!! topp!!! toen ik dat de eerste keer probeerde deed ik ook geen oog dicht..;) alleen kwam yma toen om half 2..of t nou honger was of ze mn onrust voelde..vanavond gaan we t weer proberen! ik geef vandaag al flessen van 200, en fruit en groente (al eet ze dat bijna niet..ze blijft kokhalzen!! fruit gaat wel)
en in de laatste doe ik dan weer rijstebloem..
vanmorgen was ze om 08uur wakker

ik hoop alleen dat ze vandaag wel gaat poepen...gister avond krijsen..heeft weer buikpijn, dit is weer de 3e dag geen poep tot nu toe..:S anders gaat t niks worden een lange nacht..
ik geef al bij elke fles 10 ml water extra..

Shiley
10 April 2010, 10:58
zo ben ik ook weer eens. wat een avond gister :roll:
op mn werk ging die ene client weer compleet door t lint om t zo maar te zeggen. (stond gelukkig aan de andere kant maar heb wel moeten helpen)
aan tafel wilde hij niets eten, gelijk mega boos! in bad ging het beter maar daarna weer erg boos, zich niet aan willen kleden, gooien met zn stoel en met de deuren van de kast. toen met zn 2e hem opgepakt en in bed gekregen. deur dicht en klaar. toen was hij weer aan het kletsen op zijn manier rond kwart over 8. mn collega er naartoe en zn bed verschoond (was nat) hij gelijk weer door t lint. waarom, ik zou t niet weten. dus ze heeft m gelijk weer in bed gedaan. toen om kwart over 9. weer een kabaal uit die kamer. samen gaan kijken. meneer weer kwaad. gooien met zn stoel, zich op de grond laten vallen. spugen, gooien met de kastdeuren. bloot over de gang willen lopen, roepen, gillen. dus wij hem weer opgepakt en op bed gezet. heeft hij maar 1 paracetamol gehad. misschien had hij pijn. zo lastig bij hun om daar achter te komen. maar we hebben m daarna niet meer gehoord.

em, hopelijk werkt die creme en geneest het snel. hebben de rompertjes vannacht gewerkt?

tammie, wat een baalnacht zeg! hier is hij wel weer wakker geworden om 10 voor 6 en 5 over 6. daarna geslapen tot 10 voor 7. hoop niet dat hij weer gaat beginnen met het vroeg wakker worden omdat ik mn speentje wil. ging weer net zo lekker.

linda, wat goed van abby dat ze zo lang heeft geslapen! ik wil dat als hij 4 maanden is ook gaan proberen. doe dan flessen van 200 met in de laatste fles de rijstebloem.

brusje, lekker dat je al voor zoveel verkocht hebt. heb ik toevallig een broekje bij jou gekocht? ;) heb gister 3 spijkerbroekjes gekocht via mp. nog nieuw met kaartjes eraan. hopelijk komen deze wel binnen. het jasje heb ik nogsteeds niet. gaat ook echt niet meer komen denk ik. heb ook geen reactie meer van haar gehad op mn mail. wil anders iemand van jullie niet nog een bod doen? kijken of ze dan wel reageerd?
heb inmiddels maar een ander zomerjasje gekocht. moet wat. gister was t weer zo warm. ga ik m niet dat dikke jasje aangeven hoor.

Elisa20
10 April 2010, 11:02
Tammie wat een rotnacht!! :o Amy slaapt tot 04:00 of 04:30 dus slaapt ook nog niet echt door....heel soms slaapt ze tot 6 uur.
Vandaag maar lekker rustig aan doen en hopelijk kun je nog een beetje slaap pakken.

Brusje misschien komt het door de rijstebloem dat ze nog niet gepoept heeft. Ik geef het niet aan Amy omdat het stoppend werkt en ze heeft al weinig poepluiers.

Heb gisteren helemaal in de slappe lach gelegen om Amy. Op het filmpje zie je waarom :D
http://www.youtube.com/watch?v=8OghZDraefQ

Shiley
10 April 2010, 12:47
elisa, wat een leuk filmpje!!! geweldig dat ze zo moet lachen
mooie blauwe ogen heeft ze ook!

levi doet af en toe heel kort zo lachen. vind dat ook echt super.

nou ga weer naar mn werk."*zucht* sta nu aan de 'minder fijne' kant denk ik
hoop dat die client zich vanavond toch wat rustiger houd hoor. anders is t echt niet
fijn!

lilian
10 April 2010, 13:51
hier ook een rotnacht
kaylen kwam om 12 uur en daarna om 5 uur.
en toen ging om 7 uur mijn wekker omdat ik moest werken.
gelukkig maar tot 1 uur..:D

de laatste tijd is het elke keer slapen van half 7 tot een uur of 5..
maar deze nacht.. :o

maarja dan denk ik als ik hem aan de fles heb dat hij er ook niks aan kan doen.. dus dan is het alweer goed.. :D

maarja je word er zelf niet echt fitter van! :(

vanavond ook nog verjaardag dichtbij zwolle..
3 kwartier rijden hiervandaan! :shock:
dus word ook een latertje..

mijn man en kaylen blijven thuis..

ga met mijn moeder erheen..

elisa mooi filmpje van amy.. heerlijk he die vrolijke momenten..

tip met rijstebloem..

geef savonds een fles..

bijvoorbeeld.. 180 ml.. is 6 scheppen dan doe je 5 met normale voeding en een halve met rijstebloem.. (staat dat de rijstebloem extra moet maar zou ik eerst niet doen)
dus iets water extra kom je dan uit..

sochtends heeeeeeeel klein drupje olijfolie in de fles..

komt de poep vanzelf..

je kunt de schepjes langzaamaan opbouwen..

woooooooow goedzo abby! lekkere slaapkop...

jammer ook van jou nacht en avond tammie..

hopelijk deze nacht beter slapen!

angelangel
10 April 2010, 16:16
Jemig, dacht ik t effe goed getroffen te hebben met een snelle doorslaper. De laatste dagen meld hij zich weer regelmatig voor een speentje, maar vanacht spande hij de kroon. Lagen er pas om half 1 in, en om half 3 begon meneertje. Iedere 20 min half uur kon ik eruit. Sta ik bij zijn bed om speentje te geven gaat hij lachen en stopt meteen met huilen. pfpfpf. Had vanmorgen een redelijk kort lontje en nog want hij vertikt de hele dag al om fatsoenlijk te slapen. iedere keer als ik iets wil doen gaat hij huilen en kom ik bij hem gaat hij lachen.

Heb t vreselijk in mijn rug en bekken doet pijn en vanavond nog een verjaardag. Schiet mij maar lek.

Sorry voor mijn geklaag maar moet t effe kwijt. Dan maar hier afreageren ipv op Bram

Elisa20
10 April 2010, 16:27
Dankje mippie.
Ja lilian die momenten zijn idd heerlijk had de tranen in mijn ogen staan zo mooi vond ik het :D
Angel..Wat een rotnacht :o en klagen hier mag altijd! Misschien kan je man het even overnemen dat je ff een blokje om gaat ofzo.
Net eten besteld..heb geen zin om te koken vandaag :oops:

Tammie78
10 April 2010, 17:56
denk sprongetje angel? denk dat david daar ook wel in zit of er tegenaan. gaat overdag wel aardig, maar tegen de avond is het foute boel. wil alleen maar door mij vastgehouden worden en aan de borst. al moet ik zeggen dat hij nu alweer vanaf 17.45 ongeveer slaapt zonder al teveel protest. ja protesteerde eerst wel flink bij papa. ik lag ff lekker in bad. dus er maar uit en meneertje bij me genomen en gevoed. toen in bed gelegd. was toen een stuk rustiger en is gaan slapen. na half uurtje werd die eerst ff wakker. speentje erin en sliep weer verder. ben benieuwd hoe ukkie het vannacht gaat doen :roll: maar helpt je man trouwens niet mee dan angel? de mijne wel hoor als david zo is. ja anders trouwens ook wel. hij stond gister op het punt om met um te gaan rijden. maar toen viel ie dus in slaap aan de boob :roll:

Ow en angel dat doet david dus ook. gaat ie brullen in zn bedje. ik erheen. ziet ie mij gaat ie gewoon lachen :roll: smiecht :evil: toen die gisteravond de boel zo op stelten zette en dus niet wilde slapen en in bed lag ging die ook naar ons lachen :roll: nou we waren het zo zat dat we dus echt niet gingen teruglachen hoor! we zeiden ook tegen um dat het over was met de pret en dat hij moest gaan slapen. snapt ie natuurlijk geen ene reet van maarja...

GE-WEL-DIG filmpje van Amy :D kan niet wachten tot David ook zo enorm gaat lachen. ja hij kraait al wel enorm hoor, maar dat echte lange lachen als de slappe lach nog niet. hmmmz moet ik toch iets leukers verzinnen :?

Elisa20
10 April 2010, 18:30
Dankje Tammie. Dit was ook de eerste keer dat Amy dit deed dus dan zal David het binnenkort ook wel doen.
Hoe gekker hoe leuker ze het vinden haha :lol:
Amy is alweer bijna 4 maand...gaat zo snel!

Tammie78
10 April 2010, 19:19
pfffff meneer zit weer eens enorm te vechten tegen zn slaap :roll: :evil: :( ow ik hoop dat dit gedoe snel over is en dat het niet erger wordt. maar heb er een hard hoofd in :( omdat ie namelijk ouder wordt en dus meer besef krijgt. zoals "ik moet naar bed"

brusje
10 April 2010, 20:39
he getver tammie wat balen van die onrustige avonden dat is echt niet fijn. bah! kom op david ga eens lekkr slapen!!

brammie..lekker doorslapen jij ook he!!

super filmpje van amy zeg!! (L)
ik moet ook heeel gek doen om yma te laten lachen hoor lukt niet eens elke dag

mippie ik hoop dat hij rustig is op je werk!! zal ervoor duimen!

Yma heft gepoept..leek wel groene klei..arm ding..ik had vandaag grote flessen aangeboden maar ze drinkt niet meer dan 170, vanavond 180met rijstebloem..dus denkd at ik zo toch een flesje geef als ik ga slapen, groente vind ze echt heel vies, had bloemkool net als gister maar ze gaat echt zowat over haar nek..zo zielig, wij aten boontjes dus heb wat gemalen..dat ging ietsje beter maar ook daar zat ze te griezelen.heb nu voor morgen en overmorgen ook boontjes..ben benieuwd
fruit vind ze wel lekker maar er gaat meer uit haar mond dan dat ze opeet..vind er geen zak aan om te geven zit meer te schrapen langs haar gezicht om alles op te vangen

Snow
10 April 2010, 21:42
Mippie 1987:
hoe heet diegene en waar woont hij/zij? (van marktplaats)

ik heb net veel besteld, maar straks ik het dezelfde en krijg ik ook niks :shock:

alvast bedankt

groetjes

ps: ik wil wel een bod doen hoor, om te kijken of ze reageert

brusje
10 April 2010, 21:57
ik heb het nog nooit gehad dat ik iets niet kreeg..ja via n internetwinkel..mijntjez.nl had ik letters voor op yma`s kamer besteld..nooit gekregen..paar keer gemaild en ze zouden nog komen..maaaaanden geleden..

Shiley
10 April 2010, 22:28
regenboog, ze heeft advertenties onder de naam: knipperdeknip en de woonplaats is: Oost West en Middelbeers, Noord-Brabant
als je contact met haar krijgt heet ze kristel.
dit is de link van het jasje dat ik zou krijgen (zelfs al betaald :( )
http://kind-baby.marktplaats.nl/babykle ... 4VB4M&df=1 (http://kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-62/333199334-stoer-zomerjasje-pointer-nieuw.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGx qKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxr Ng%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1)

hoop dat ie t zo doet. anders bij kinderen en baby's, babykleding maat 62.
nieuw selecteren, jongen selecteren en jasje selecteren en dan intypen bij zoeken: pointer
omschrijving advertentie is: stoer zomerjasje pointer Nieuw!!
zou het fijn vinden als je het wilt proberen. ben benieuwd of je een reactie krijgt.

hier een k*t avonddienst gehad. die lastige client was werkelijk een schat vanavond. kon alles met m doen :? zelfs tandenpoetsen!
maar nu een andere. ging compleet door t lint!! tegen mij! moest naar de wc maar zag dat ie ontlasting had. dus ik ga spullen halen, komt ie aangelopen met zn broek weer aan. stuur ik m terug word ie kwaad! gillen, bijten, stamvoeten en op de spiegel slaan (gelukkig nog heel)
pakt ie mij ook nog vast (en zijn vingers waren niet schoon!) en dan ook nog knijpen. pff t zat me erug hoog maar heb t niet opgegeven want dan loopt ie de volgende keer echt over je heen. na t omkleden is hij gelukkig weer rustiger geworden en hij heeft niet veel meer voor elkaar gekregen vanavond en gelukkig ook niet veel meer geprobeerd. maar zo iets verziekt je avond echt. en morgen sta ik weer aan die kant. ga m echt strak houden hoor. kom nou.

brusje, arme yma, groene klei poep. moet ze wel last van gehad hebben dan. wel fijn dat ze t nu kwijt is.
levi heeft gister en vandaag ook niet gepoept. ja vanmorgen een klein beetje maar niet wat ik gewend ben van hem. ben benieuwd. hoop toch wel dat t morgen komt.

tammie, wat balen zeg zo'n avond. hoop toch dat david t nu snel door gaat krijgen en lekker gaat slapen.

nluiten
11 April 2010, 07:18
Tammie wat een rotnachten zeg. Hoe kan dat toch weer he..

Brusje, gelukkig heeft ze wel gepoept, hopelijk blijft het weer lekker doorlopen!

Elisa, wat een onwijs leuk filpmje hahahaha. Stefanie heeft heeeel kort dat soort lachjes. Zit er ook wel een beetje aan te komen. Zow schattig!

Mippie, wat balen joh van je bieding. En betaling. Ja je hoort het toch wel vaker.. Ik heb het ook nog nooit gehad hoor. Maar wij halen dingen ook altijd op. Dus ja dan is het gewoon eerlijk oversteken. Maar wel ff melding van maken.
Hoe lang heb je al niets gehoord?

Stefanie heeft nog steeds diarree. Arm kind. Ze lijkt er toch geen last van te hebben. Maar ik ga morgen wel met haar naar de huisarts. Gisteren een extra flesje van 60 gegeven. Tussen 2 voedingen in, ze leek zo hongerig. Heb water gegeven maar was niet genoeg.. Dus dan maar een klein flesje. Ja als het allemaal zo doorloopt zal ze misschien meer voeding nodig hebben.
Ze is trouwens onwijs aan het bijten. Echt flink soms. Niet sabbelen echt knauwen. Haar eigen handjes zijn soms rood :o . Doen jullie kids dat ook? Tandjes kan wel maar denk niet dat het al zover is eigenlijk. We voelen niets.

Linda-1982
11 April 2010, 09:12
@Tammie Wat een rotnacht gister. Hopelijk is afgelopen nacht beter gegaan.

@Brusje Fijn dat Yma gepoept heeft. Abby had dat vrijdag ook dat ze neit meer dan 170 dronk. Zelf de eerste fles maar 90. Gister dronk ze de eerste fles 150 de tweede 170 de derde helemaal leeg :D (210) en de laatste 200. En vanochtend dronk ze de eerste 200. Heb het idee dat ze ook een beetje moeten wennen dat ze een fles minder krijgen.
Abby vind fruit heerlijk en groente ook wat minder.Het eerste hapje van groente moet ze ook meestal kokholzen daarna gaan er wel een paar hapjes in maar niet helemaal van harte. Met groente knoeit ze ook heel erg door het uit haar mond te duwen. Maar bij fruit is dat maar een beetje hihi.

@Elisa wat een geweldig filmpje. Leuk he dat lachen. Moet daar zelf ook altijd erg om lachen.

@Lilian en Angel ook bij jullie balen van de mindere nachten. Daar wordt je idd niet fitter van. Hopelijk gaat het snel beter.

Abby is idd een slaapkopje :D . Ze had gister de laatste fles om 20:00 gehad en ik heb haar om 8:00 vanochtend wakker gemaakt. Ze was gister vrolijker dan anders. En had een paar keer lekker in de box gespeed terwijl ze normaal daar heel snel is uitgekeken. Vanochtend na de fles heeft ze weer 3 kwartier in de box gespeeld (ze pakte eindelijk zelf haar knuffeltje vanochtend :D, normaal pakt ze dingen of perongeluk vast of als we het voor haar houden, maar vanochtend keek ze eerst naar haar knuffeltje, begon te lachen en pakte het vast en duwde het tegen haar gezichtje, hihi)
Ze was gister overdag ook meer wakker dan normaal, maar dan echt gewoon vrolijk rond kijken. Terwijl ze normaal als ze wakker ligt in de box ofzo ze overdag normaal heel veel aandag wou.

Liefs, Linda

Snow
11 April 2010, 10:35
mippie: hoeveel heb jij geboden?
ik mail haar met een bod van 17,50 euro. kijken wat ze doet..
houd je op de hoogte

Tammie78
11 April 2010, 13:19
Dag meiden.

nou ik geloof dat ik het beter weer eens een keertje kan melden als meneer weer eens doorslaapt, want we denken dat dat er voorlopig niet inzit. vannacht half 2 en half 6. maar ik was niet wakker geworden om half 2 :o maar om 5.15 werd ik wakker en dacht zou het? zou ie nog niet gekomen zijn? maar helaas er was een flesje weg uit de koelkast :( hij is wel duidelijk bezig aan een sprong. heeft ook wel goede momenten, maar soms is zowat niets goed en wil die alleen maar bij mij zijn en aan de borst.
ik zei al tegen me man van zullen we toch weer eens een late voeding doen? zegt hij heel terecht: "ik zie de voeding van half 1 of half 2 dan als late voeding. als hij met pijn en moeite eindelijk om 9 uur of 10 uur slaapt kunnen we hem echt beter niet om 11 uur weer wakker gaan maken. dat is de goden verzoeken!" nou daar heeft ie eigenlijk ook wel gelijk in! we kunnen niet veel anders dan afwachten en maar hopen dat ie het snel wel gaat doen dat doorslapen!

gisteravond kreeg me man wel 3 keer een telefoontje dat geblokkeerd was (geen nummermelding dus) nou die neemt hij nooit op. nu al helemaal niet omdat we met david zaten. belt daarna zn zus. bleek dat de politie hem had geprobeerd te bellen :o zn ouders hadden namelijk schade gereden :o bij parkeren een andere auto nogal geraakt. nou doe ik ff een hele korte versie van het verhaal hoor. de politie was achter mn schoonouders aangereden naar huis en was ze opgevallen hoe slecht en onverantwoord (lees: gevaarlijk) mn schoonpa reed. dus adviseerden ze hem met klem om het rijbewijs in te leveren. (iets waar mn man en schoonzus al heel lang op hebben gehamerd, mar hij is stront eigenwijs en wil um dus niet inleveren :roll: ) en als hij het niet vrijwillig inlevert nemen ze zn rijbewijs nog in. (althans zo hadden we het begrepen) maar ze willen hem dus de kans geven het zelf te doen. alleen geven ze hem daar een week voor :shock: :? das veels te lang! dan gaat ie echt weer van mening veranderen dat ie vind dat het toch niet hoeft ofzo. (niet dat dat zin heeft, want wordt toch wel ingenomen) dus mn man gister nogal pissed tegen zn pa. zo van " nee pa, dit was de laatste keer. jij kunt niet meer rijden en moet dat ook niet meer doen. straks wordt ik gebeld dat je iemand hebt aangereden! dat wil ik absoluut niet hebben! Je gaat dat rijbewijs inleveren!" nou ja nu dus afwachten wat zn pa gaat doen.

ow jee meisjes wel jullie groente opeten hoor! :D

Hihi david is weer verder in zn kletsen. zegt nu steeds och en ach hahaha! (ja of oche en ache) ja en ook wel eens haaai of hoi (of meer oi) en doet nu vaker rrrrr of ggggggggg. hihi kletskous!

angelangel
11 April 2010, 13:47
he, mijn zus woont vlak bij middelbeers, dorp ernaast. Als we ze even wat duidel;ijk moeten maken :evil: :mrgreen: .

hier vanacht weer vanaf 3 uur feest, pfpf. Snap er niks van. overdag slaapt hij ook al weinig. Verder goed te pas,
Bram vind bloemkool ook vies en laat t zijn mond uitlopen. Fruit gaat niet snel genoeg. Vandaag mango op, dat vond hij lekker!. Vanavond ga ik worteltjes proberen.
Bram bijt ook veel, maar voel ook nog niet echt iets. het kan al wel, mijn neefjes hadden ook met 4 mnd al 2 tandjes :o . Maar de ha zei ook dat ze er al heel lang voor dat ze doorkomen last van kunnen hebben.

Bram heeft ook vaak van die groene kleipoep. Maar goed het komt er iedere keer met beetjes uit dus ben al blij.

O ja en mijn man helpt wel mee hoor, maar ja is soms druk buiten. Hij is zo ongeveer altijd rondom huis en gister heeft hij hem mee in de draagzak meegenomen op de shovel. Bram sliep in 5 minuten. Een echte boer, hihihi

angelangel
11 April 2010, 13:51
Mippie: Heb je ze ook al gemaild met de vraag of ze t al heeft opgestuurd? En binnen een maand kan je bij de bank het bedrag ook storneren toch? Of is dat niet als je zelf het bedrag overmaakt via telebankieren?

lilian
11 April 2010, 15:04
wat rot van dat mens van marktplaats.. :twisted: kun je toch niet maken..

brusje zou wel wat aan die poep doen.. is echt niet normaal voor deze leeftijd..

misschien een paar flessen iets meer water als voeding erin..
of roosvicee laxo.. paar drupjes..

daar kunnen ze echt zo last van hebben.. zielig..!
(leef met je mee)

tammie levensgevaarlijk dus je schoonpa..

idd maar inleveren dan..

kun je toch ook niet hebben als er iets gebeurt..
heeft je schoonma ook een rijbewijs?

linda.. wat fijn van de nachten met abby.. lekker even tot rust komen..

hier was het 1 nachtje rot..
vanacht was het weer half 7 half 5..

was kapot vanmorgen..
dacht echt van kind je jankt maar.. ik draai me mooi weer om en toen kwam mijn man naar boven en heeft hem meegenomen naar beneden.. ben er toen ook maar uitgegaan.. half 11 ofzo.. :D

heb kaylen de laatste 3 avonden wortel gedaan.. gisteren ging het er best goed in.. maar is idd meer vegen dan eten volgens mij.. maar ze hebben het ook nog niet nodig.. als voedingvervanger.. als hij maar goed proeft hahaha..

vanavond krijgt hij fruithapje.. ben vergeten eten uit de vriezer te halen..

Elisa20
11 April 2010, 15:18
Mippie wat vervelend....daar gaat je geld dan :evil:

Tammie hopelijk levert hij zijn rijbewijs snel in! Straks gaat het echt een keer goed mis :o

Amy was er net helemaal vanaf dus flesje maar eerder gegeven dan normaal en uiteindelijk na het flesje
en veel troosten was ze gelukkig weer rustig. Ze ligt nu lekker te slapen.
Oh ze is alweer wakker!

Lindy
11 April 2010, 15:25
Storneren kan alleen bij automatische incasso, wel een kutstreek zeg van de mp-trut... wel echt een heel gaaf jasje...
Wat een geweldig filmpje Elisa!! Hebben er hard om gelachen...
Tammie balen dat de nachten zo beroerd blijven... zal hoop ik vanzelf beter worden...
Em gaat het al ietsje beter met Julia?
Gisteren met Gijs wezen babyzwemmen, maar hij moest steeds huilen, dus uiteindelijk maar even afgezonderd van de groep en in het pierebadje met hem gaan zetten om te wennen. Toen vond ie het wel ok maar niet superleuk. Volgende week gewoon weer... en wonesdag maar even bij mn ouders in het grote bad...
Net voor het eerst paar hapjes van rijstebloempapje gegeven, dat ging ook meer naar buiten dan erin hihi... morgen weer doen...

lilian
11 April 2010, 17:42
de banaan eet hij super makkelijk..
hoop alleen niet dat hij er last van krijgt.
maar wel gewild smaakje.. :D

angelangel
11 April 2010, 18:16
Bram heeft net worteltjes gehad en dat vond hij lekker. had een half potje warm gemaakt en heeft hij helemaal op. Ja ook een gedeelte over zijn haar en gezicht gesmeerd, hihihi.
Nu maar even in badje doen. Gelukkig heb ik slabbertjes met mouwen.

O ja wat die groene kleipoep betreft: mijn huisarts zegt dat dat geen probleem is, als t er maar uitkomt en groen is normaal bij omneo. Maar mocht absoluut GEEN roosvicee lacto geven, zelfs niet een paar druppels. Dit kunnen de darmpjes niet verwerken. Ik geeft Bram latulosestroop. Van de ha gekregen. En extra water in de fles deed je al toch of niet Brusje?
Moet wel zeggen nu Bram goed fruit begint te eten het wel een stuk beter gaat.

Nou ga er een soppen hier.

brusje
11 April 2010, 18:49
ow tammie..wat erg van je schoonvader..ik hoop mar dat hij t zelf gat inzien maar vaak is dat helaas iet zo!
en davidje davidje..wil zo graag mama`s melk drinken snacht..pfff

echt balen mippie van t jasje..je hebt me op t idee gebracht, ik heb gister die mensen gemmaild waar ik de letters voor yma`s kamer had besteld..krijg ik weer en mail terug over dat ze het zo snel mogelijk op gaat zoeken bla bla bla..ik heb terug gestuurd dat ik er geen vertrouwen meer in heb en dat het een goede zaak is voor kat in de zak..;) haha maargoed heb ze wel 27 euro betaald!! oplichters
ik hoop toch voor je dat het jasje nog komt..heeft ze meer advertenties?

ik ga er zo weer spulletjes op zetten, voetenzak van mn oude wagen, loopauto van kyan en zn kleine fietsje..wel wat geroest van t buiten staan maar ach wie weet is er een gek voor..hihi
van de week nog duplo erop knallen ff uitzoeken, is allemaal jongensspul en das niks voor yma straks

vandaag heeft yma weer een huilaanval gehad denk weer haar buikje!! gelukkig vanavond wel gepoept..groente ging er weer neit in vanavond..dus we blijven maar even op 5 flessen en de rijstebloem even niet, denk dat ze daar zo op reageert..
doe nu elke fles 20 ml water extra..vanavond wel gepoept gelukkig!

hiih bram lekker smullen van de worteltjes..
ik ga van de week eens potjes halen mischien vindt ze wel dat ik niet kan koken..hha de bruine bonen pot die ik had vond ze minder vies.

en wat jammer dat gijs t zwemmen niet zo fijn vond!!

lilian..banaan potje heb ik ook staan maar durf ik neti te geven omdat ze al zo moeilijk poept dus tnt alleen peer of appel/peer gegeven..

Shiley
11 April 2010, 18:55
regenboog, bedankt! ik had het eerste bod 12 euro gedaan dacht ik. en toen had ze t opgestuurd (zegt ze) en na een week heb ik haar een mail gestuurd dat ik t nog niet had ontvangen. en daar heb ik totaal geen reactie meer op gehad. toen heb ik onder een andere naam een bod gedaan van 14 euro en ook daarop nog geen reactie.

nluiten (dacht ik) waar kan je daar melding van maken dan? weet ook niet zeker of ze t niet heeft opgestuurd. t kan ook zijn dat t gewoon met de post fout gegaan is. of niet? daarom hoop ik dat ze dus op zo'n hoger bod reageert. als ze zegt dat t jasje er nog is, heeft ze t gewoon niet opgestuurd. als ze zegt dat t jasje al verkocht is, dan moet t met de post fout gegaan zijn.

angel, mocht ze t jasje nog hebben dan mag je zus t wel proberen hoor ;)
haha lekker gegeten dus. dat word goed soppen. kan bijna niet wachten tot levi zover is. lijkt me super om dat eerste hapje te geven.

brusje, balen zeg dat jij t ook gehad hebt. jij wacht ook al lang op die letters dan!
ze heeft aardig wat advertenties erop staan, zou je toch denken dat je de spullen die je verkoopt dan toch wel opstuurd. lijkt mij.

tammie, balen zeg! snap dat je onderhand t idee krijgt dat hij voorlopig nog niet door gaat slapen. vind mama's borst s nachts nog veels te fijn.

verder weet ik t ff niet meer.
vandaag weer aan de mindere kant gewerkt maar die man die gister beetje flipte was vandaag erg rustig tegen mij :D heeft ie dan eindelijk door dat hij mij niet de baas kan zijn??? krijgt bij mij echt niets gedaan wat niet mag. t is goed met m. en ook die andere client was vandaag gezellig. goh gaat t dan toch nog een keer meezitten!

brusje
11 April 2010, 19:01
ja mijn bestelling is al van september oktober vorig jaar..leek een leuke webwinkel..:S
maja al is t bij de post mis gegaan zou ze toch wel kunnen reageren via de mail..daar kan zij ok niks aan doen natuurlijk..raar hoor!
ik heb net weer een jasje van yma verkocht..hihi

angelangel
11 April 2010, 19:05
Brusje: banaan kan ook anders werken. Merk bij bram juist dat hij wel gaat poepen en bij de buren krijgen ze er juist diaree van. wist ik ook niet.

Nou ja zeg, zijn hier een paar gasten met hun auto's aan t racen, knallen zowat op elkaar, bijna door mijn tuin en rijden veel te hard. Grappig hoor. :o

brusje
11 April 2010, 19:52
ow ook lekkr staan ze straks bij je binnen!! :o

ow nou mischien toch eens banaan proberen mischein akn ze wel poepen dan, ik hou even op met de rijstebloem..heb het idee dat dat tegenwerkt dus

owja..leuke loopauto te koop..;) voor de jongens hier..
http://link.marktplaats.nl/338341486

zit weer fransje te kijken op tv..was vroeger een stapvriend..:D

Tammie78
11 April 2010, 20:15
Fransje? :?

Hihi meiden david krijgt 's nachts meestal niet eens de borst hoor! dan geeft me man een flesje! iets wat meneer trouwens sinds kort ook lijkt te weigeren bij mij :o had um ook al heel lang geen flesje meer gegeven maar alleen de borst en me man dus 's nachts een flesje. (wel met bv). nou zowel gister als vandaag wilde ik een flesje geven want stond nog in koelkast en moest op. gaat ie spelen met de speen :roll: dus ik um aan me man geven en dan drinkt ie wel! nou ja ook wel begrijpelijk. bij mij kan die de borst krijgen en dat heeft ie dan liever denk ik.

pfff meneer lag er om half 7 in. sliep vrij snel, maar half 8 weer wakker. gevoed. nou nu is die volgens mij eindelijk echt in slaap.(ff afkloppen) sliep steeds ff en werd weer wakker. pfff brusje geloof dat ik begrijp wat je bedoelde met dat onrustige gevoel. ik wordt er ook zenuwachtig van! kan er ook niet zo goed tegen :( en me man doodleuk gewon tv kijken. kan dat dan echt niet hoor. ik ga zitten luisteren of het gehuil minder wordt. en als die dan eindelijk slaapt heb ik zoiets van YES! maar ook daar doet me man dan vrij coulant over :? ik snap niet dat die mannen daar zo rustig onder kunnen blijven. lijkt ze niets te doen ofzo. ja de mijne zegt dan van dat het enige dat helpt is laten huilen tot ie doodop is en in slaap valt! das toch ook geen doen? :? kind helemaal over zn toeren dan! maar 1 pluspunt. vanavond was het eigenlijk alleen maar jengelen en niet krijsen.

ja die schoonpa van me :roll: politie bele me man nog om verhaal uit te leggen. blijk dat ie ook nog 2 fietsen had geramd bij uitparkeren :o :shock: hij krijgt nu tot donderdag om zelf rijbewijs in te leveren en anders nemen ze het alsnog in. maar dan moet ie wel opnieuw examen doen en tsja geen examinator die hem laat slagen hoor, dus either way is die um kwijt! alleen wordt het een hele vervelende en lange procedure als hij um niet zelf inlevert! ik weet alleen niet dat als ie um nietz elf inlevert of hij dan echt verplicht dat examen moet gaan doen of dat hij ook mag zeggen dat ie dan geen rijbewijs meer hoeft.

haha lekker aan de groentehapjes :D

angel brammetje ook geen sprong misschien? denk david wel hoor.

leuk dat je bent wezen zwemmen met gijs lindy! alleen jammer dat hij het niet zo leuk vond! ik ben nog steeds niet geweest!

Ow over worteltjes gesproken. Volgens mij hebben wij een konijn dat geen wortels lust :o :? raar beest :D kan me niet herinneren dat ik het hem eerder had gegeven, maar ik gaf vanavond wat kleine stukjes en wat sla. nou de sla gaat op, maar de wortels laat ie liggen :shock:

Nou maar weer geen late voeding denk ik. ik bedoel hij sliep weer pas om 9 uur ongeveer, dus tsja om um dan 11 uur weer wakker te maken...

Snow
11 April 2010, 20:29
mippie: ik heb nog niets gehoord...

brusje
11 April 2010, 21:01
ja dat is precies dat gevoel alsof je alleen nog maar kan luisteren of ie wel slaapt..gek wordt je ervan..ik hoorde haar op een gegeven moment zelf op mn werk huilen..hoezo zit tussen je oren..:S gelukkig is dat hier nu bijna weg..omdat ze gewoon elke avond slaapt..
ik had t wel meteen weer toen ik de laatste fles wilde overslaan..lag meteen ook weer wakker ervan..rare wezens he die vrouwen..en tja mannen...die kennen dat gevoel gwoon niet.. :roll:
vinden alles normaal lijkt t wel

nou ik ga zo brood smeren voor catering chris&co..haha
4 dagen werken deze week.. :(

angelangel
11 April 2010, 21:14
Zo Bram ligt er ook in, net een half uur vreselijk gehuild. Mijn man maakt er zich meer naar om dan ik hier. Hij vliegt ook meteen op als hij hem hoort, ja s'nachts minder, dan slaapt hij er meestal doorheen. Soms denk ik jank maar ff, misschien val je wel in slaap. Soms doet hij dat ook en zo niet dan hoort manlief hem ook en gaat hij eruit.

Jakkes morgen weer werken, en dinsdagavond weer vergadering.

Mippie, zou ze misschien met vakantie zijn? Omdat regenboog ook nog niets heeft gehoord. Ja of er is iets gebeurd dat ze niet achter de pc komt, ze is al wel lang actief.

Leuke loopwagen brusje, hier ook van alles van dat soort spul staan van de neefjes.

O ja Tammie, wat een schoonvader, beetje hardleers.

En Brusje Fransje? Bouwer?

Gijsje, zwemmen is leuk hoor.
Ga slapen, nu maar hopen dat bram niet weer om 3 uur komt. Heb mijn slaap nodig, ben snotverkouden.

Em
11 April 2010, 21:30
balen allemaal die slechte nachten. Na enkele dagen hele slechte nachten ging het vanacht iets beter. Ze kwam maar 1 keertje om 4 uur. Dan 5 min voeden en snel weer slapen. Vind ik niet zo heel erg ook al zou het natuurlijk veeel relaxter zijn als ze weer eens gewoon doorsliep zoals ze normaal deed. Maar goed, ze groeien nog steeds hard en ze worden natuurlijk steeds actiever dus misschien dat het daardoor komt?

Het nekje en het hoofdje gaan al veel beter. Julia heeft er ook al echt minder last van. Maar de antibiotica (die ze moest drinken) komt er direct weer uit. Of ze laat het gewoon uit haar mond lopen na te hebben gekokhalst of 10 min. later begint ze te spugen. Dus daar stoppen we maar mee na 1,5 dag ;-) We gaan er vanuit dat ze echt helemaal niets binnen heeft gekregen dus is dat geen probleem. Morgen maar eens bellen of ze nog andere ideeen heeft. Maar denk eigenlijk dat het niet zo heel hard nodig is. Met deze cremes gaat het ook ontzettend goed. Alleen vervelend dat we dit de komende jaren moeten blijven smeren.

Heb nu 2 middagen een papje gegeven van rijstebloem met flesvoeding. Dat ging er eigenlijk wel goed in. Ze eet maar de helft van het papje op maar gaat verbazingwekkend goed. Het eten van een lepeltje gaat ook best goed. Meeste blijft er toch wel in. Alleen vind ze het leuk om met een volle mond brrrrrr te doen waardoor we allemaal onder de rijstebloem zitten :-)

Mijn man kan ook beter tegen gehuil dan ik hoor. Wordt er ook heel onrustig van. En ook dat idee dat ik haar steeds hoor huilen. Ze slaapt vandaag steeds in zonder te huilen (de laatste weken steeds heel hard huilen) dus ga ik steeds de babyfoon controleren (staat hij wel aan??)

Em
11 April 2010, 21:35
ik ben al op zoek naar hotels voor de zomervakantie haha. Nu ik over 2 weken weer moet beginnen met werken (ga volgende week woensdag ook al een dagje) heb ik alweer behoefte om naar de zomervakantie uit te kijken ;-) Is moeilijk met een baby vind ik. Wat kan ze als ze 8,5/9 maanden is? wat vind ze leuk? huilt ze dan steeds 's avonds om in slaap te komen? Hoe vaak slaapt ze? kan ze tegen langere autoritjes? etc etc.. Best lastig. We willen graag naar oostenrijk of zwitserland.. een lekker hotel uitzoeken (ben nu dus op zoek naar baby/kinderhotels) en met de autoslaaptrein er heen. Maar goed, als ze daar de hele nacht in ligt te krijsen ben je ook niet blij.. Best lastig dus.. maar wel een uitdaging haha

Jullie al ideeen voor de zomervakantie?

Em
11 April 2010, 21:36
vergeet nog te zeggen; vrijdag bij de kinderarts woog Julia dus 7,5 kilo en is 65 cm lang. Ze groeit echt mega hard.. hoop alleen niet te hard of kan dat niet?

nluiten
12 April 2010, 08:26
Em wat fijn dat het al weer beter gaat! Jammer wel van de antibiotica..
Wow, Julia is zeker geen kleintje! Haha. Nou zolang haar gewicht en lengte niet te veel afwijken dan zal dat toch geen kwaad kunnen? Zijn jullie ook zo lang?

Mippie, je kan een melding maken als je in de advertentie staat. Je kan 'doorsturen naar vriend' en nouja ook aangeven dat deze niet te vertrouwen is.

Brusje, arme Yma. Het wil niet helemaal lekker gaan he met haar darmpjes.

Vanmorgen met Stefanie bij de huisarts geweest. Ze is verder helemaal in orde. Hij zei dat het tandjes kunnen zijn... :( En kan de diarree wel een week aanhouden. Is wel wat vroeg voor tandjes hoor. Gelukkig hebben we van opa een voorraad luiers gekregen laatst! Die dingen zijn op het moment niet aan te slepen! Haha.
Krijgen vandaag ons nieuwe bed geleverd. Whoei!

Shiley
12 April 2010, 08:28
brusje, ik had de eerste weken ook echt dat ik hem ook hoorde huilen als hij er helemaal niet was. heb ik nu ook niet meer. ben toen ook s nachts een paar keer wakker geschrokken omdat ik dus dacht dat hij nog bij mij in bed lag na zijn flesje. helemaal in paniek, dekens omhoog, geen kindje in bed. en dan pas tot de ontdekking komen dat hij al lekker in zn eigen bedje ligt.

em, fijn dat de creme werkt! wij gaan van de zomer niet op vakantie. maar goede vraag, wat ze leuk zouden vinden.
volgens mij kan een kindje wel 'te hard' groeien volgens cb maar dan zouden ze dat wel zeggen hoor. mijn collega heeft een zoontje en die was met 9 maanden al 11.5 kg en droeg maatje 80.

angel, wie weet is ze idd op vakantie ofzo. heb net een site gekregen waar ik me kan melden (http://www.opgelichtophetnet.nl) dacht ik. en daar kan je dan je verhaal doen en gegevens achterlaten en dan gaan hun kijken of ze het voor je kunnen achterhalen. misschien ook een idee voor jou brusje?
maar als ik en regenboog over een week ofzo niets meer gehoord hebben beiden dan ga ik me daar toch maar eens melden. kijken of ze iets kunnen doen.

nluiten, leuk en lekker, een nieuw bed! alvast slaap lekker dan, voor vannacht!
wat zielig dat ze nogsteeds diaree heeft! en tandjes is dan idd best snel. dacht dat dat vanaf 5 a 6 maanden pas kon komen

Tammie78
12 April 2010, 09:06
WOEI wat een vooruitgang! meneer kwam pas om half 5! terwijl die om half 8 laatste voeding had gehad. nu maar hopen dat het vooruit blijft gaan en niet weer achteruit :roll:

ow dat heb ik (nog) niet gehad hoor dat ik um hoorde huilen terwijl hij niet bij me was. maar wie weet als die straks naar kdv gaat :?

Em wat fijn dat het zoveel beter gaat met de eczeem! enne dat te hard groeien is zowat niet mogelijk met bv hoor. die kindjes groeien in begin sowieso harder. David is denk ook al wel over de 7 kg nu was paar weken terug 62 cm. (maar benen dus niet helemaal gestrekt, dus was eigenlijk al langer). dus denk dat die nu toch ook wel zowat 65 is? dek iig toch wel 64. tenzij de groei nu ff wat minder hard gaat.

tsja mippie er zijn uitzonderingen he wat tandjes betreft ;)

Hopelijk gaat het snel wat beter gaat met stefanie wat de diarree betreft! enne lekker genieten van je nieuwe bed!

Em
12 April 2010, 09:09
vervelend voor stefanie, de diarree en ook dat Yma zich niet goed voelt.
Vervelend ook van die vrouw op Marktplaats. Volgens mij kan je in ieder geval marktplaats inlichten dat ze het niet opgestuurd heeft, dan verwijderen ze berichten van haar geloof ik toch?

Ik ben op zich wel lang maar niet zo erg- 1.78, manlief is ietsje kleiner ;-) Ja als Julia zo doorgroeit is ze ook wel 11,5 kilo als ze 9 maanden is. Ze groeit namelijk iets meer dan een kilo per maand. Maar ga er vanuit dat het over gaat- hadden ze op cb ook eens gezegd- zodra ze van de borstvoeding op vaste voeding over zijn.

De dochters van mijn man ze zus- nichtjes dus hadden ook al met 3! maanden hun eerste tandje. Dus het kan wel.

Julia kwam trouwens vandaag pas weer om 5.45 uur. En toen doorgeslapen tot 9 uur saampjes ;-) Zooo heerlijk!

Tammie78
12 April 2010, 09:14
zow heej 5.45! das netjes! haha ik was al blij met half 5!

Em
12 April 2010, 11:05
denk echt dat ze heel veel last van haar eczeem heeft gehad- of misschien een sprongetje en dat david dat nu heeft? qua leeftijd klopt dat wel.

nluiten
12 April 2010, 11:11
Ja, het kan zelfs dat baby's geboren worden met tandjes.

Wat bedoelen jullie eigenlijk met doorslapen? Stefanie gaat meestal om 19.00u naar bed. Mijn vriend maakt haar wakker voor die voeding om 00.00u of een half uur later (dat vindhij nou eenmaal een lekker tijd) en ze komt dan in de ochtend weer tussen 6 en half 7. Wel prima, heeft wel haar vast tijden..

Mippie, ik geloof zelf dat als er meerdere klachten/meldingen zijn dat je je geld terug kan krijgen. Weet alleen niet hoe je dat voor elkaar kan krijgen.. :lol: Kan het altijd proberen om een mail te sturen ofzo.

Em, dat is inderdaad niet bijzonder lang ofzo. Lekker uit kunnen slapen! :D Heerlijk. Nou, we hebben het nieuwe bed en we duiken er vanavond lekker vroeg in hahahaha. 20.00u mooie tijd toch hihi
Hij is groooooooot. 10cm langer en 20cm breder hihi

Snow
12 April 2010, 11:24
Mippie: :o :o :o :o

dit stuurde ik:

Hallo knipperdeknip,

heeft u het jasje nog?

ik zou het graag overnemen voor 17,50 euro!

ik hoop wat te horen,

groetjes

dit kreeg ik:

Hallo,
Ik heb het jasje nog, voor 20 euro incl verzenden is het voor u.
Groetjes Kristel

Snow
12 April 2010, 11:25
BELACHELIJK!

je bent dus opgelicht .. :cry:

nluiten
12 April 2010, 11:47
O, wat een trut! :o
Regenboog, kun je niet vragen of je het op mag halen?

Snow
12 April 2010, 11:52
O, wat een trut! :o
Regenboog, kun je niet vragen of je het op mag halen?

shit dat had ik moeten doen.

ik heb haar een mail terug gestuurd

dat moet iemand anders dan even doen!!!

Snow
12 April 2010, 11:54
ze zette er wel gelijk bij:

voor 20 euro INCLUSIEF VERZENDKOSTEN is het voor jou

tss dom mens

Snow
12 April 2010, 11:56
Ik ben helemaal op dreef; ik heb een idee!!!

iemand biedt op iets anders ( dus niet weer het jasje, dat valt op!)

wie wil er bieden op:
http://kind-baby.marktplaats.nl/babykle ... ind=4&fs=1 (http://kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-68/333244328-2-leuke-pyama-s.html?return=eJwtjEEOgjAQRe9CQpdAQWksaQwujZdooIaG QifMNDEa7%2B6o7N6b%2F%2F9YLfXL66pDLduDztDZbZi6iQh0 Wc4R3FosdpsJgrWExRrKf6WACc6PYKQY0VDMm17mzSV5hvpYq7 Y9sQZifXpgxPuIewm%2B14ph4aBf0%2BI2P7BG%2FK0FQDKVgI g0xNEZpVR9u4rkzf44694f7h04ag%3D%3D&df=1&fta=eNotkEGOwyAMRe%2FCImsgNBCjXKAazRUiCqSDRAoq0Imm 6t0Hkuye7G%2F%2Fbyvg8E4gAJWnn1%2FKJyQTjBTQ5ifSmTTl AEQWB%2FRC%2BTCM0mf4c1GmxaTaiBmwXCM8ymqfTsuQqrKLsU y4iyFlHYydOOf069oVN51LmgcDFNXdIunqmgQ9IGd2czECIowM o6F4I70xmOOlgbbiRg%2FgShww3PQBTJ0auvAdLpjt45pZfUwx I%2FpmQKpXDlGZNHv7uOeflgG3swGtaptbrJrEQF9r9RPqF8nv E19IKsDw%2Fnz%2BAVM3X%2BI%3D&fta_ind=4&fs=1)

en dan als ze toehapt vragen of je het op kunt halen!

nluiten
12 April 2010, 11:57
ik ga gelijk even kijken!

nluiten
12 April 2010, 12:02
Haha, ik kan helemaal geen bod doen.. Dan komt mijn vriend zijn mailadres daar te staan en daar heeft ie geen zin in. Hihi.
Sorry.
Vroeg me al af waarom je zo een naam zou verzinnen.. knipperdeknip. Maar deze knipt dus ook.

Nou, ga even genieten van de rust hier in huis. Boekje en kopje thee!

Tammie78
12 April 2010, 12:08
Ow dan doe ik wel ff een bod. en ik vraag wel meteen in een berichtje of ik het af kan halen ;)

Wel een bitch trouwens zeg!

hihi kheb trouwens david net een paar hapjes van een potje sperzieboontjes gegeven :o (jaja ik zei dat ik zou wachten tot 6 mnd, maarja ben nou eenmaal eigenwijs en wilde zoooo graag ff proberen hihi) eerste hapje trok ie een heel vies gezicht :mrgreen: daarna was ie best aan het smullen hoor. tsja uiteraard ook best veel naar buiten met de tong, maarja is ook meer oefenen. gelukkig hoefde die niet te huilen toen ik stopte!

Tammie78
12 April 2010, 12:12
ok heb geboden. en gemaild met vraag of de pyjama's af kan halen. ff afwachten nu dus.

Snow
12 April 2010, 12:17
ok heb geboden. en gemaild met vraag of de pyjama's af kan halen. ff afwachten nu dus.

ben benieuwd.

Tammie78
12 April 2010, 12:23
ik ook! als het echt een oplichter is (wat mij eigenlijk al wel duidelijk lijkt) dan zouden we anderen daar toch op de een of andere manier voor moeten waarschuwen?

Snow
12 April 2010, 12:44
ik ook! als het echt een oplichter is (wat mij eigenlijk al wel duidelijk lijkt) dan zouden we anderen daar toch op de een of andere manier voor moeten waarschuwen?

ik heb ook al gekeken.. maar je kunt niks veranderen aan de pagina ofzo!

Tammie78
12 April 2010, 12:46
hmmz vreemd!

Tammie78
12 April 2010, 12:51
je kan wel iets melden. op de pagina staat tip marktplaats.nl en daaronder eenr ijtje end aar staat " tegen de regels bij" daar kun je dan "anders" aanvinken en dan zelf reden opgeven. heb ik ff gedaan en erbij vermeld dat dat dus een oplichter is. geen idee of dat überhaupt gezien wordt en of er iets mee gedaan wordt!

nluiten
12 April 2010, 13:12
jep, ze gaan het zeker uitzoeken, doen het in ieder geval niet zomaar af

lilian
12 April 2010, 15:15
goed werk dames.. :D

laat knipperdeknip maar snel kappen.. :D

kaylen slaapt tussen de voedingen door 3 kwartier.. :shock: hoe houd hij het vol..

nu wakker en dan om 5 uur fruithapje.. 6 uur bad en daarna fles en om half 7 ligt hij weer in bed.. :o

zal de leeftijd wel zijn denk ik!

de banaan als je die warm maakt stopt het als het goed is niet..
kan gewoon poepen vandaag! :D

brusje bij kaylen stopt de rijstebloem ook.. zielig he?!

maar tot nu toe slaapt hij snachts beter op de nutrilon forte dan op de rijstebloem.. dus daarom ben ik er ook weer mee gestopt..

Tammie78
12 April 2010, 16:26
Gaf david vanmiddag weer een minipapje van melk, nutriton en rijstebloem. Jekkie smerig slijmerig papje! schoot me ineens te binnen waar dat op lijkt! :o :o :o :oops: hihi
geloof dat david de hapjes groente lekkerder vond!

David ook weer gepoept vandaag, dat was veeeeeel! :o

David doet ook niet echt lange slaapjes. net hooguit half uurtje van half 5 tot 5. verders meestal een uur vandaag.

nou ik weet niet meer wat wijsheid is hoor. wij doen david ook tussen half 7 en half 8 op bed hebben. (meestal ongeveer 7 uur). maarja die slaapt dus amper voor 9 uur :? toch op bed leggen? of um juist wat langer ophouden?

owja nluiten opzich is dat volgens mij wel doorslapen hoor wat stefanie doet. en ja dan zou david dat dus ook doen. alleen lijkt dat dus niet zo omdat hij nu vaak om half 8 laatste voeding krijgt. en slaapt dus bij 9 uur. nou als ie dan dus half 5 waker wordt is dat 7,5 uur later. tis gewoon beetje balen. ik wil wel weer late voeding doen, maar zoals ik al zei slaapt ie tegenwoordig eindelijk om 9 uur en om um dan weer om 11 uur wakker te maken...pffff ik weet het ff niet meer hoor.

lilian
12 April 2010, 17:43
tammie ik doe de flessen om

7.00
11.00
15.00
half 7..

na 3 uur leg ik hem altijd weer even in bed..

de laatste dagen slaapt hij dan ook gelijk maar soms laat ik hem gewoon een half uur huilen en dan slaapt hij daarna nog een half uurtje 3 kwartier.. tot kwart over 4 meestal.. daarna is hij dus wakker tot half 7..

misschien moet je hem iets vragen de borst/fles doen en daarna weer wegleggen.. dat hij dan wel om half 7 wil slapen..

suc6..

kusjes

Snow
12 April 2010, 18:00
en is die van half 7 zijn laatste? slaapt hij dan tot 's morgens lilian?

Lindy
12 April 2010, 18:33
Hey meiden, mannetje is op verjaardag dus ik kan even lekker bijkletsen hier...

Ik heb de volgende tijden ongeveer...
7.00
10.30
14.00
17.00
20.00
Hij slaap overdag niet echt, meestal doe ik hem om 14.00 even boven in bedje, dan valt ie na half uurje mokken wel in slaap voor max 2 uurtjes. Verder is ie beneden in de box of aan het wandelen in de kinderwagen en pakt ie tussen door meestal wel een uurtje of soms 2x.

Nou knipperdeknip is dus beetje verknipt, wat een kutwijf zeg!!!

Ik h eb vandaag weer rijsteboempapje gedaan, niet veel 10 hapjes ofzo. Hij vind het niet echt lekker, maar eet het wel. Heb het nu 2x gedaan en beide keren was ie daarna huilerig, toeval of zou ie er last van hebben??
Misschien toch keer groentehappie proberen... deze week nog even rijstebloem proberen...

Hihi tammi gatver... :P kijk nu ineens heel anders naar dat papje hihi...

Em
12 April 2010, 18:41
Rijstebloem lijkt hier juist bevorderend te werken voor de darmpjes. Julia poept veeeel de laatste dagen.

Tammie kan je david dan niet rond een uur 11 even aan de borst leggen? Dat doe ik ook en julia slaapt dan gewoon en drinkt al slapend. Of werkt dat niet bij David?

Em
12 April 2010, 18:41
11 als in 23.00 uur;-)

Lindy
12 April 2010, 18:44
Em, julia is een lekker reusje zeg... Ongeveer even groot als Gijs en die was absoluut niet te groot of dik hoor...
In dat klappertje van het cb staat wel een grafiekje en zolang ze binnen de lijnen vallen is er niets aan de hand. Ze is in ieder geval wel in verhouding. Oh ja ze zeiden tegen mij dat bv-baby's vaak hamsteren, hihi vandaar die bolle wangetjes... Die groeien dan straks ineens wat minder snel...

Em
12 April 2010, 18:46
haha ja hamsterwangen heeft ze wel ja. Als ik over hobbeltjes rij als ze in de maxicosi zit gaan de hele wangen mee op en neer haha. Zo hard moest ik laatst lachen op straat ;-)

Zo spannend.. Julia gaat morgen de hele dag wennen op het kdv. Geef een tuitbeker mee, een gewone beker en die borstvoedingsbeker ;-) Hoop dat ze zo iets er in krijgen.. mogen ze zelf uitzoeken wat het beste werkt haha.
Drinkt gijs al uit de fles?

Lindy
12 April 2010, 18:50
Nee nog niet, helaas...
Geef hem nu steeds een tuitbekertje antilek van nuby met een siliconen tuit. Hij stopt de fles zelf in zn mond en zit er beetje op te sabbelen, maar hij krijgt er nog niets uit... Staat wel heel stoer dat ie dat zelf doet hihi... Hoop dat ie het ineens doorkrijgt.
Soms druppel ik wel wat van zn vitamine d-druppels op de tuit, want die vind ie lekker...
Hoop dat het ze lukt morgen!!! Laat je het weten... dat zou mij ook weer wat hoop geven...

nluiten
12 April 2010, 18:59
Oh spannend Em!
Grote dag dus morgen.

Ik ben overigens alweer 2 weken ongesteld. Ben dat zat zeg. 'Vroeger' was het max 5 dagen, nu al 14 !! :x En ook niet van dat oude bruine gebeuren, nee echt rood. Bah.

Ik ga met een half uurtje lekker naar mijn nieuwe bedje ladies.
Fijne avond alvast en voor iedereen een goede nachtrust!

Tammie78
12 April 2010, 19:07
ff snel want david huilt. dit stuurde die knipperdeknip terug: :?

Hallo,
De pyama''s kunt u afhalen hoor, ik ben ook veel op de weg, dus ik weet niet waar u vandaan komt anders kan ik ze ook wel een keer langsbrengen.

Groetjes kristel

Lindy
12 April 2010, 19:10
Ja haha die heeft liever dat je het ged overmaakt en dan maar afwachten tot ze nooit komt...
Mippie heb je het al gemeld op mp?
Maar ja dan gaat ze vast onder een andere naam verder...
Wat staat er als begunstigde op je rekeningafschrift? dan heb je in ieder geval haar naam...

Tammie78
12 April 2010, 19:14
nou ik mag het dus ook afhalen. maar ik mail wel ff terug dat ik pas betaal bij afhalen.

Lindy
12 April 2010, 19:16
zou ik niet doen dat is wel logisch, zou haar adres vragen...
Ik kan dan in het kadaster haar volledige gegevens wel achterhalen...

Tammie78
12 April 2010, 19:21
pfff me man hangt verduideringsgordijnen op in davids kamer. anders is het echt veels te licht! maarja nu kan die zn bed nog niet in en is die nogal aan het jengelen! hoop zoooo dat ie zo meteen gaat slapen! :roll:

Nou em dat werkte in het begin wel ja hem slapend aanleggen, maar ben nu te bang dat ie wakker wordt :? maar misschien slaapt ie wel snel weer verder daarna. misschien toch eens proberen.

Snow
12 April 2010, 19:35
ff snel want david huilt. dit stuurde die knipperdeknip terug: :?

Hallo,
De pyama''s kunt u afhalen hoor, ik ben ook veel op de weg, dus ik weet niet waar u vandaan komt anders kan ik ze ook wel een keer langsbrengen.

Groetjes kristel

ik zou zeggen dat je het af wilt halen. dan krijg je een adres en misschien een telefoonnummer? ( erom vragen zodat je haar kan bellen als je het niet kunt vinden ofzo)

lilian
12 April 2010, 19:38
kaylen komt 1 x snachts.. vanacht was dat 11 uur en daarna 7 uur..
en soms is dat sochtends 5 uur en daarna weer om 7 uur of 8 uur sochtends..

dan doe ik de rest van de dag weer het gewone ritme..

hij heeft meestal sochtends toch meer honger..

suc6 tammie..
hoop dat de gordijnen helpen..

kaylen slaapt nu wel weer goed.. met beetje licht.. zou wel met het tijdsverschil te maken hebben gehad..

als je adres enzo hebt.. wat willen jullie dan gaan doen?
politie inschakelen?

Tammie78
12 April 2010, 19:55
woei! hij is meteen gaan slapen :o :D half 9 er pas in. ben benieuwd.

brusje
12 April 2010, 20:10
owww jeeetje wat veel gepost..

heb gewerkt mn hoofd zit vol ff denken!

nieuw bed lekker nluiten trusten! (of niet..hihi)

knipperdeknip..wat een rotwijf..haha we gaan haar rot stalken!!! hihi go tammie!! vaag mens hoor..langsbrengen..

wat fijn dat het met julia haar nekje beter gaat!! wat een bink is ze zeg!! hihi lekker..en die wangen ja kan me voorstellen dat je dubbel ligt als je dat ziet wiebelen..haha
ik hoop dat ze wat drinkt morgen op kdv..dat geeft lindy ook weer hoop..;)

Tammie..dacht meteen ja mischien is ie wel niet moe genoeg als je m op bed legt..hopelijk werkt het zo voorhem!! zo zielig als ze zo lang protesteren, dan gaan ze steeds weer met een rotgevoel t bedje in he!
Yma gaat echt zonder huilen wakker t bed in en gaat slapen..ze draait dr hoofdje al opzij al ik de slaapzak an doe..eigenlijk altijd rond 19uur.
vanavond 3e avond boontjes en ze at ze!! deed zelfs enthousiast dr mondje open!
Vandaag met de fietskar op pad geweest naar kdv en werk enzo..gaat prima..zo leuk! lekker ingepakt want tis kous smorgens..ik had er geen last van sjeemig waar is de conditie gebleven..best zwaar, kind van 18 kilo en kar met baby als bagage!

jakkes nluiten 2 weken..brrrr

Shiley
12 April 2010, 20:40
regenboog, bedankt voor je berichtje! kreeg al het idee dat ze het gewoon nog had. ga me morgen melden op die site van opgelicht en ga hun alle gegevens geven die ik heb van haar. zo stom want ze heeft gewoon nog meer kleertjes op internet staan. dat doe je dan toch niet. trut wil gewoon dik geld verdienen. maar ik ga die gasten op dr afsturen hoor.
nog iemand hier van het forum heeft contact met haar gezocht en die mag het voor 20 euro komen ophalen of verzenden. dus ook jij zou (als je t echt zou willen kopen, opgelicht worden.
ze heeft nu een berichtje gestuurd of ze t kan komen ophalen en hoop dat ze haar adres gaat mailen. kan ik deze ook op die site doorgeven en dan kunnen hun erachter aan. hoop dat dat nog wat opleverd. kan er echt mega boos over worden. :evil: :evil: :evil:

maar nogmaals. heel erg bedankt voor je poging en je moeite!!

brusje
12 April 2010, 20:45
ja pissig wordt je daarvan he die oplichters!!

Shiley
12 April 2010, 20:50
nogal!!!
maar tammie, als ze t langs wil brengen, dan kan t jasje misschien ook wel mee ;) wil ik wel verzend kosten overmaken als je t dan weer naar mij wil sturen.
kun je als 'eerlijk' persoon echt niet tegen he dat er zulke mensen zijn die zo'n vies spelletje met je speelt. :evil: morgen ga ik dr echt melden daar. heb dr ook al gemeld bij marktplaats.

angelangel
12 April 2010, 21:20
Zeg dames: Probeer haar adres te achterhalen en telefoonnummer. Ik ga over een paar weken naar Brabant 22e denk ik. en ben niet te beroerd om die tent daar op zijn kop te zetten hoor :o . Ken ook veel mensen in middelbeers dus wie weet kom ik er wel achter wie t is. Vriendjes genoeg daar om haar aan te pakken. Zou even wachten met melding maken op marktplaats tot we t adres hebben, anders kom je er misschien niet meer achter.

Hier Bram om 9hr in bed vanavond. Nu hopen dat hij het tot morgenvroeg volhoud. Heb iets minder rijstebloem in de fles gedaan van de pap. Afgelopen 2 dagen na de papfles krampjes. Vanavond niet. Gelukkig maar. De groenten en fruit gaan er megagoed in. Had vanmorgen fruithap gemaakt van banaan en peer. jammie jammie vond hij het zei oma.

Morgen weer vergadering en dus weer erg laat thuis. Ben nu ook een beetje gaar, moest zoveel lzen dat ik t allemaal niet meer weet. Ja iemand was 2 wk ongi, jakkes. Dikke knuf.

angelangel
12 April 2010, 21:22
Lees morgenvroeg nog wel even ga nu slapen. truste.

nluiten
13 April 2010, 07:47
Oe! Knipperdeknip! Daar ga je trut. Haha.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen :D

Ben me toch vaak wakker geworden.. Heerlijk bed maar moet wel echt heel erg wennen. :( MOE... Stefanie kreeg vanacht een schone luier, Thomas was bezig en haalde net de luier onder haar kont vandaan. Mw was alleen nog niet klaar. Die heeft de hele boel onder lopen sproeien hihi. poep op de puckababy, ochtendjas van THomas en nog het een en ander. Hij heeft gelijk de wasmachine aangezet.hihi (sorry buren) Toen lag ze zonder slaapzakje en begon al te rotzooien om 5uur. :shock:

Tammie, hoe is de nacht nu gegaan??

Tammie78
13 April 2010, 08:30
oeps angel ik had het al gemeld op mp :? enne mippie ik wil die bitch niet echt bij me op de stoep hebben hoor! haha. maareh heb geen reactie meer gehad toen ik mailde dat ik pas wilde betalen bij afhalen. Die voelt um dus al hangen denk ik! Ik mail dur nog wel ff voor dur adres.

Mijn nacht. mwah wel aardig moet ik zeggen. ik heb david om 22.45 nog aangelegd. ging prima. dronk slapend en sliep dus meteen verder toen ik um teruglegde. hij kwam om 5.10. had iets later gehoopt, maar tis opzich niet heel slecht. en daarna om half 9. ook netjes dus.

angelangel
13 April 2010, 08:56
Ben benieuwd Tammie of je haar adres krijgt. ALs we dat maar hebben dan kunnen we er verder mee. Wellicht heeft ,marktplaats wel haar gegevens.

Bram gisteravond om 9hr in bed gelegd en om 6hr kwam hij voor de eerste keer. Verschoond en fles gemaakt die hij om 6,30 snel had leeggedronken. Ideaal, zo wil ik het graag zien. Hou vol Brammie.

Vandaag naar KDV en oma gaat hem voor t eerst ophalen, ik heb weer eens vergadering, 2 zelfs vandaag :o BSO en KDVoverleg, jakkes, nadeel als je op beide groepen staat.

Nou ga snel koffie zetten en BRam de fles en dan weer aan t werk, werk ze voor wie moet werken.
En anders lekker genieten van het mooie weer ;)

Snow
13 April 2010, 10:52
ik heb ook niks meer van knipperdeknip gehoord na mijn boze mail..

met het woord 'oplichter en trut' :lol:

lilian
13 April 2010, 11:59
hahaha hier ook gtst! :D knipperdeknip pas maar op! :D

vanmorgen naar het bureau geweest..

kaylen is met 4 maand en een week (morgen)

64.6 cm en 7410 gram! :D lekkere bollie..
binnen een maand bijna een kilo aangekomen! :D

nadine heb je fijn geslapen?

tammie dat is een beter nacht..

kaylen komt nu rond 11 uur en dan om 7 uur half 8.. ook lekker.. maar dat om 11 uur heb ik hem niet aangeleerd... ;)

verder heb ik weinig onthouden sorry..

lekker genieten van het weer..!

Em
13 April 2010, 12:43
SH*T Julia weigert dus ook op het KDV de fles. Ze zou een hele dag gaan wennen maar heeft de hele ochtend niets gedronken. Om twaalf uur hebben ze gebeld of het niet beter was dat ik haar mee naar huis zou nemen. Dit is echt onwijs vervelend!
Ze had het daar ook heeelemaal niet naar haar zin vandaag. Toen ik haar kwam halen en naar huis bracht viel ze direct in mijn armen in slaap en snikte nog 3 kwartier lang na van het overstuur zijn. Morgenochtend maar naar het inloopspreekuur op cb. Misschien hebben die ideeen. Wordt nu toch wel echt gestresst.

lilian
13 April 2010, 12:47
jeetje wat balen em..

geef je ook iets mee met jou geur eraan?

misschien dat ze dan om haar heen kunnen leggen als ze haar de fles doen..

gaat het thuis wel goed?

Em
13 April 2010, 12:51
nee ook niet. Ze weigert echt de fles. Zodra de speen in de mond komt begint ze te kokhalzen. Ze weet echt niet wat ze er mee moet doen. Net geprobeerd uit een tuitbeker te laten drinken en dan giet ik het er gewoon in. Nou dan gaat het wel en wil ze meer, maar verslikt ze zich de hele tijd. Wil gewoon dat ze uit een normaal flesje gaat drinken. Ga nog wel even een dental speen kopen straks. Lees dat dat soms wel werkt. Merk ook dat ze de vorm van de tuitbeker (plat) prettiger vind dan een ronde speen.

lilian
13 April 2010, 12:54
hier een site em met tips voor flesweigeraars..

misschien kun je er iets mee..

http://www.tipswerkendeouders.nl/Baby/B ... igert.html (http://www.tipswerkendeouders.nl/Baby/Borstvoeding-en-werk/tips-voor-als-je-baby-de-fles-weigert.html)

Em
13 April 2010, 13:01
lilian bedankt, maar heb werkelijk aaaalle sites over dit onderwerp al gehad. Nu nog een laatste probeersel; ga haar nu al slapend de fles proberen te geven. Kijken hoe dat werkt. Ik laat het zo weten.

Em
13 April 2010, 13:07
DIT MEEN JE NIET. Nu drinkt ze dus gewoon (al slapend!) Een heel klein beetje maar, maar wel met een hele goede zuidreflex!

Em
13 April 2010, 14:06
helaas, was eenmalig. Zodra ze wakker is weigert ze dus weer. aaaaggghhh

lilian
13 April 2010, 14:27
als je haar tegen je aandrukt zoals je haar normaal de borst zou geven?
en dan stiekem de fles erin..

misschien te proberen! :D

hoop voor je dat het lukt..

nluiten
13 April 2010, 15:00
Jeetje Em, wat balen zeg!! :( Kan me voorstellen dat je het echt niet meer weet. Bah.
Had ik maar een supertip voor je... Je zal alles wel al gehad hebben ja.
Je kan een kind toch ook niet laten verhongeren?

lilian
13 April 2010, 15:12
nieuw onderwerp

forum clubje moeders
gewicht lengte van je ukkie

Tammie78
13 April 2010, 15:21
benk weer. zojuist bij brusje geweest :D was erg gezelli! heb ik stoere bink Kyan in het echt gezien :D haha die is toch wel verlegen hoor als die vreemden ziet! schattig! uiteraard foto's gemaakt en gefilmd, dus dat volgt nog en zet ik dan op mn hyves! Yma en David hebben zich weer eens keurig gedragen. lekker gelachen en in de wagen geslapen terwijl wij een lekker stuk wandelden. :D was weer heerlijk weer! god ik dacht ik ga wel binnendoor de heenweg. want heb geen zin in de a2 met al die werkzaamheden. pfff doe ik er binnendoor 1 uur en een kwartier over! ook werkzaamheden! :shock: dus terug toch maar snelweg. doe ik er 40 minuten over :shock: :mrgreen:
pfff natuurlijk zet meneer het nu op een stelten en wil nu niet gaan slapen :roll: tssss net mooi weer spelen en nu :evil: hahaha Yma heeft trouwens een heel schattig stemmetje! zo zacht. echt een meisje! haha volgens mij gilt David veel hoger dan dat zij doet. Tis toch echt een meid ook af en toe :mrgreen:

em, als ze het slapend wel doet zou ik aan kdv vragen om haar de fles te geven als ze nog half slaapt. dus of als ze netw akker is of als ze bijna slaapt en naar bed gaat.

brusje
13 April 2010, 15:26
owww shit zeg julia je moet wel drinken..en je was nu nog niet aan t werk?? kan me voorstellen dat je er wel gestresst van word...kon je haar daar niet voeden en toch daar laten> mischien dat ze zich na wat eten ook beter had vermaakt..maja dat ost niks op aan het niet willen drinken probleem..pff wat naar zeg!!
arm meiske en mama..succes..ik hoop dat de dental mishcien werkt..

hier alles goed alleen wilde yma net niet slapen..ze mist david..hihi vandaag is tammie geweest met david, op de koffie en voornamelijk heen en weer naar school pendelen...hihi t was heerlijk wandelweer dat scheelt
leuk die kindjes samen t gaat zo hard..alweer groter en wijzer dan vorige keer!
yma slaapt nu uiteindelijk toch en kyan lekekr buiten heerlijk..had vanmorgen al vroeg boodschappen gedaan en gestofzuigd enzo dus hoef nu even niks..eten voorbereiden zometeen
vanavond 10-minutengesprek op school van kyan

lilian.zowee ook al zo groot..hihi ze gaan mn meissie allemaal voorbij..davod ook..al oogt yma wel groot door haar grote kop en dikke wangen david is echt langer en zwaarder!

ow ben even de naam kwijt..vergaderse vanavond!!

ow heey tammie.hihi fijn dat het goed ging via de snelweg!
enne yma heeft net ook lang gehuild hier..hihi gedragen zich voorbeeldig als er iemand bij is..;)

lilian
13 April 2010, 15:33
hahah ja raar he..

visite en ze zijn zo lief.. visite weg en jij zit met de shit.. :shock: oh dat mag ik niet zeggen..

daarom ga ik ook bijna nooit weg..
thuis visite kan wel want dan kan hij zijn eigen bed in op de tijden dat hij dat wil..

dat leert hij vanzelf als hij was ouder is weg gaan.. :D

Shiley
13 April 2010, 15:47
zo pff lange dag op t werk.

hmm echt iets voor haar idd om dan niet meer te komen, en als je vooraf betaald dan komt ze niet langsrijden. heb haar ook al aangegeven op belazerdophetnet.nl kijken of die wat kunnen doen. heb ze alle info gestuurd die ik van haar heb. en sophie31 die ook in december was uitgerekend heeft ook contact met haar over het jasje en mocht het ook voor 20 euro kopen. maar die heeft tot nu toe ook nog geen reactie gehad op haar vraag of ze t kon komen ophalen omdat ze nog meer kleertjes had gezien op de site. hoop dat die dan toch haar adres krijgt want dan kan ik die ook doorgeven via die site.

angel, als ik t adres heb dan laat ik t je weten. zou t super vinden als je t zou willen proberen! weet niet of middelbeers heel groot is?
ze heeft iets van een kapsalon ofzo want als je kijkt bij haar overige advertenties dan staat er ook 1 op dat ze nog plaats hebben ofzo.

em, wat balen zeg dat julia niet uit t flesje wil drinken. zou toch wel fijn zijn als je straks moet gaan werken. hoop echt dat er snel een oplossing voor komt. en een heel andere fles? tommie tippee ofzo? of heb je dat al geprobeerd?

tammie, leuk dat je bij brusje bent geweest. gezellig!

Shiley
13 April 2010, 15:48
oja, en die kristel mag wel uitkijken haha.

we kunnen ze (nu nog niet maar later misschien als ik wat meer weet ook via die ene site)
terug pakken hoor haar te melden op marktplaats. als er genoeg meldingen binnen komen dan gaan ze er vanuit marktplaats iets mee doen.

Em
13 April 2010, 16:14
oh jeetje, die knipperdeknip zou eigenlijk dit forum eens moeten lezen, dan houdt ze vanzelf wel op haha.

Gezellig Brusje en Tammie. Lekker wandelen en spelen met de kids.

Ik had net iets vreemds. Julia is weer helemaal vrolijk en lag lekker in de wandelwagen rond te kijken- loop ik langs het KDV en staat die leidster van vanmorgen er.. dus even praten hoe het nu gaat en begint julia heel hard te huilen. Die leidster houdt haar mond en het is over. Misschien geen goede klik met deze leidster? Er was er vanmorgen namelijk maar 1 ipv 2.

Tommee tippie al geprobeerd. Denk dat we het maar moeten houden op voeden als ze slaapt ofzo. Erg onhandig want wil onderhand ook wel eens langer met haar weg dat ze gewoon een flesje kan krijgen. Maar goed, als ik in ieder geval kan gaan werken is dat al prettig. Kijken hoe het morgen gaat.

Tammie78
13 April 2010, 16:21
Em ga je dan nu niet zo lang met dur weg omdat je haar dan niet kan voeden? ik voed gewoon in openbaar hoor. jij niet dan? juist zo makkelijk. geen gedoe met flesjes! ena nders kun je nooit weg.

Tammie78
13 April 2010, 16:23
ow haha david slaapt nu ook alweer ruim een half uur! maar heeft ook dik een half uur liggen brullen! miste Yma zeker!

Em
13 April 2010, 16:50
tammie ik dacht dat ik dat ook wel iets makkelijker zou doen. Maar vind het toch niet zo relaxed. Natuurlijk wel op verjaardagen en visite en zo. Maar echt in een restaurant tijdens het winkelen ofzo niet. Dacht ook dat het het makkelijker zou maken, maar helaas.

lilian
13 April 2010, 17:31
kaylen vanmorgen weer zijn prikjes gehad.. dus die was vandaag aardig moe..

ligt er nu ook alweer in..

ik moet van het cb 210 ml flessen aan gaan bieden de hele dag.. en de tijden uitbreiden..

dus ongeveer zo

7.00
half 12
16.00
20.30

en dan sochtends fruit en savonds groente..

en dan proberen de nachtvoeding te laten vallen..

als die wakker word maar 150 aanbieden een paar nachten
als dat goed gaat 120 een paar nachten
dan 90
dan 40
en dan speen ofzo...

jeetje wat lastig..

heb zoiets van we weten dat hij door kan slapen.

laat hem dan lekker komen als die honger heeft..

Em
13 April 2010, 17:56
lilian waarom moet dat dan van het CB? Groeit hij te hard oid?

lilian
13 April 2010, 18:06
voor zijn leeftijd en zijn gewicht moet hij zonder de nachtvoeding kunnen.. :D

hij is binnen een maand bijna 1 kilo aangekomen :D lekkerding!
van 6550 naar 7410 hhahahaha!

Shiley
13 April 2010, 18:07
ja dat is waar, hij zou m niet nodig moeten hebben. levi heeft t ook niet meer nodig en die is kleiner dan kaylen

hmm, werkt dan dus ook niet em. jammer.

heb op telefoonboek.nl een telefoon nr van ene swaans uit middelbeers. durf niet echt te bellen. :oops:
er woont er maar 1 dus: of t is dat nr, of ze hebben een geheim nummer.

lilian
13 April 2010, 18:10
hopen dat ze dr adres nog naar iemand mailt!

Tammie78
13 April 2010, 18:48
huh lilian im snap her ff niet. hij hoeft dus geen nachtvoeding meer. maar die kreeg die toch al niet meer? :? vind het trouwens best zeikerds hoor op cb dan. ja ik vraag nooit iets over eten omdat david bv krijgt. dus gewoon op verzoek.

Snow
13 April 2010, 18:51
ja dat is waar, hij zou m niet nodig moeten hebben. levi heeft t ook niet meer nodig en die is kleiner dan kaylen

hmm, werkt dan dus ook niet em. jammer.

heb op telefoonboek.nl een telefoon nr van ene swaans uit middelbeers. durf niet echt te bellen. :oops:
er woont er maar 1 dus: of t is dat nr, of ze hebben een geheim nummer.

ik durf wel te bellen hoor.. als je dat wilt

gewoon de naam afwachten en dan ophangen :mrgreen:

Tammie78
13 April 2010, 18:52
ja joh gewoon bellen!

brusje
13 April 2010, 19:13
hihi ik zou dat ook niet durven hoor..om zomaar te belen..schijterd he!

lilian..hij sliep toch in uren net zo lang als bv van 20.30 tot 07.00 alleen dat de laatste fles vroeger en tot een uur of half 5 5 uur? dan is dat toch een ochtendvoeding en geen nachtvoeding..:S
lijkt me geen verschil eigenlijk..net wat je fijner vind, bij de ene ga je de laatste fles uiteindelijk vervroegen en bij de ander gaat ie vanzelf later komen smorgens :S
of snap ik er nu niks meer van?
Ik wil geen fles om 20.30 geven, dat vind ik een klote tijd..ze gaat hier om 19uur naar bed ga r dan niet weer wakker maken om 20.30 hoor
ik ga de fles van 23 uur gewoon afbouwen als ze beter groente en fruit eet en grotere flessen lust overdag
ze drinkt nu 170 nog en is dan tevreden.

worteltjes gingen redelijk maar na ongeveer 1 eetlepel had ze t wel gehad verder heeft ze darn gehuild tot ze onder ons eten in de wipper in slaap viel..pff daarna omgekleed fles en slapen...

10 minutengesprek..haha toen ik ging zei ik tegen kyan dat ik met zn juffen ging praten..toen ik terugkwam was kyan wakker die wilde niet slapen tot ik terug was en horen wat de juf had gezegd, hihi dus ik zei, dat hij toch wel soms erg stout was met wat vriendjes..zegt ie doodleuk..dat dacht ik al dat ze dat ging zeggen! :shock:
ondeugd!!
en idd als er iemand is da is hij zooo verlegen!

Tammie78
13 April 2010, 19:40
whahaha die Kyan toch! "ik dacht al dat ze dat ging zeggen!"

ow trouwens dat knipgeval reageert niet meer op mn mail hoor! :? vroeg nog ff naar dur adres. die voelt echt nattigheid!

ja ik snap het ook niet helemaal geloof ik lilian. ik zie die van half 5 ook als ochtendvoeding! ik bedoel als die vanaf half 7/7 uur slaapt is dat toch hartstikke knap dan? :?

en tsja met david lijkt tussen 8 en half 9 naar bed wel te werken :? mijn man was vanaaf weer ff bezig met gordijnen. (is nu klaar hoor! :D ) dus david kon toch zn bed nog niet in. dus maar weer ff opgehouden beneden. en om 8 uur nog gevoed. viel toen aan de borst in slaap en tegen half 9 heb ik um in bed gelegd. ff ogen open, dus ik dacht nee shit! maar deed ze weer dicht en slaapt! tsja ik heb liever dat die om 7 uur gaat slapen. naja morgen maar weer ns proberen. misschien gaat het nu wel goed. en dan ga ik om 11 uur weer ff aanleggen.

david heeft trouwens nu ook al een tijdje vaak dezelfde voedingstijden.
-half 5/5 uur 's ochtends
- half 9
- half 12
- half 3
- half 6
- 8 uur

maar het wijkt nog wel ns af. maar vaak wel om de 3 uur. soms 3,5 en een enkele keer 4.

tussendoor meestal 3 slaapjes van 1 a 1,5 uur. behalve het late middagslaapje v.a. half 5. die is meestal vrij kort. hooguit 3 kwartier.

brusje
13 April 2010, 20:16
t dochtertje van mn vriendin kreeg ook best lang 6 keer bv hoor..klinkt toch best als mooie tijden..zou fijn zijn als de ochtend 1 uurtje later gaat worden!

owww ik moet eigenlijk echt even iets op papier gan zetten voor mn opleiding maar heb er zo weinig zin in..pff

Lindy
13 April 2010, 20:37
Pffff vermoeiend daggie gehad. Gijs had echt zn dagje niet vandaag... Zat even op terrasje en begint te mekkeren, dus ik denk dan ga ik wel naar huis. Nou die heeft echt de hele weg lopen krijsen, moest nog even langs de apotheek en duurde nogal lang gaat echt helemaal over zn toeren. Helemaal piepend ademhalen, had de tranen in mn ogen staan... Twijfelde om de huisartsenpost binnen te gaan, maar ben toch naar huis gegaan. Leg ik hem op de comode, begint ie te lachen :o :? wilde zeker ff kijken hoe hard zn moeder naar huis kon lopen pfff wat een stress...

Heb verder wienig onthouden behalve over knipperdeknip hihi... Wat weten we precies over haar dan? Haar woonplaats en achternaam? Wat zijn de voorletters, denk dat je die in je bankafschrift wel kan zien... Kan ik ff in kadaster speuren...

Em balen zeg, kreeg even hoop toen ik je berichtje las... Lastig he... Ik zie het ook niet echt zitten met werken zo... Mn moeder kreeg een tip van een collega om een flessespeen uit Duitsland te kopen, die schijnen meer zoals ouderwetse spenen te zijn ofzo. Als mn moeder in Duitsland is koopt ze er eentje voor me, als het werkt zal ik jou er ook 1 opsturen...
Heb jij al geprobeerd te voeden met tepelhoedje een poosje, dan went ze aan het plastic... Ik vond het wel goed bedacht van mezelf, maar bij Gijs werkt het helaas niet...
Welk flesje nam ze die paar slapende slokken dan?

Shiley
13 April 2010, 21:37
heb weer contact met haar!!!!!
had naar die site de info gestuurd en die hebben contact met haar opgenomen en ik kreeg gelijk een mail van haar terug. was een miscommunicatie volgens haar. haar vriend had mailtjes verstuurd of zo iets (beetje raar dat regenboog dan ook dat jasje nog kon kopen maar vooruit) heb terug gereageerd dat dat kan gebeuren, een misversand. (want wil wel dat ze t jasje alsnog opstuurd!!! dus ik ben maar erg netjes gebleven)
maar ze gaat t nu (als t goed is) alsnog versturen. hoop t dus uiterlijk over een week binnen te hebben en anders ga ik weer naar die site toe.
misschien ook handig voor jou brusje... met die letters van Yma.

heb verder nog niets gelezen. sorry. kat is ook kwijt dus ben al weze zoeken. nu ff levi zn flesje geven.

Lindy
13 April 2010, 21:52
Oh mooi nieuws Mippie, hoop dat je het jasje alsnog krijgt. Wel goed zeg die site...!!! Of ze heeft hier meegelezen en is bang geworden hihi :mrgreen:
Ik ben ook spulletjes op mp aan het zetten... Leuk kreeg er ineens zin in na als dat geklets over mp...

Shiley
13 April 2010, 22:09
nee ze heeft gereageerd doordat ze een mail had gehad van die site.
want hun hadden mij laten weten dat ze me een mail zou sturen en kort daarna had ik een mail van kristel. maar ben er wel blij mee. want mij liet ze niets meer weten.

brusje, haha die opmerking van kyan. wel een goeie.
maar hij is dan toch wel ondeugend op school :lol:

lindy, jammer dat gijs zijn dag niet had.was nog wel een heerlijke dag om op t terrasje te zitten. lukt t al met een flesje? of niet meer geprobeerd?
mn nicht is aan t afbouwen met bv en haar zoontje wil de kunstvoeding niet. drinkt nog geen 100 cc per fles.

Lindy
13 April 2010, 22:22
Paar dagen niet geprobeerd, wilde het vandaag ook niet omdat hij toch al niet in zn hummetje was... Misschien morgen weer eens proberen en misschien denkt ie ineens ach laat ik het mama niet zo lastig maken ;) Heb de hoop al wel een beetje opgegeven hoor...

brusje
14 April 2010, 06:42
wel klote he..gaat de bv zo lekker krijg je die stress

mippie goedjoh..hoop dat je hem toch krijgt!

ik heb ook mail terug van die vrouw over de letters..maja kreeg ik al 3 keer zal me benieuwen..

yma lag om 6 uur al te brabbelen..best vroeg voor haar..

Tammie78
14 April 2010, 07:08
pffff meneer kwam ineens weer om half 2 :shock: :roll: Nou ja zeg!

nou mippie nu moet ze de jas wel opsturen lijkt me! al heeft ze niet meer op mijn mail gereageerd :?

Lindy
14 April 2010, 07:35
Zo Gijsie ligt nog lekker boven kan ik even rustig foto's maken van spulletjes die ik op mp wil zetten. Zei het tegen mn moeder, moet ik daar morgen ook een acount openen hihi...

nluiten
14 April 2010, 07:59
Em, wat vaag van die leidster. Heeft ze zo'n rotstem dan?

Mippie, gelukkig krijg je je jas nog! Die griet gaat denk ik wel op de zarte lijst! ;) Wat een figuur is dat zeg.

Tammie, dat is weer een kort nachtje zeg.. Maar hoe lang ben je dan met de voeding bezig? Kun je wel weer redelijk snel je bed in?

Oh Brusje, die stiekemerd. Wat een heerlijk kereltje heb je toch hahaha.

Gisteren Stefanie opgehaald bij kdv. Nog steeds diarree, verder lijkt ze nergens last van te hebben. Thomas had haar uit de cosi gehaald en ik zeg wat tegen haar. Begint ze keihard te lachen. ?? Huh? Ok, wij ook keihard lachen. Was de eerste keer dat ze dat deed. Moest zij nog harder lachen (en gillen haha). We hebben helemaal in een scheur gelegen. Heerlijk! Het schaterlachen is begonnen.
Ze zit trouwens de laatste dagen op haar onderlip te sabbelen.. :? Ziet er vreemd uit

Tammie78
14 April 2010, 08:08
ow wat geweldig dat stefanie is begonnen met schaterlachen! ik probeer david ook steeds zo te laten lachen maar lukt nog niet. ben dur geloof ik nog niet achter wat DE truc is haha.

hihi ik ben helemaal niet lang bezig hoor met voeden. nog geen seconde, wan mijn man geeft 's nachts flesjes :D

Lindy
14 April 2010, 08:31
Tammie bij Gijs werkt het volgende: Gap gap gap gap gap en dan op zn buikje beginnen en naar zn nekje toe... en had tot RRRRRRRRRRRR ook geprobeerd na aanleiding van het filmpje hier van... weet niet meer wie, sorry... vond ie ook leuk, niet schaterlachen, maar wel echt breeduit lachen...

Goh hoezo gaat je niveau achteruit als je thuiszit met een baby :? :shock: :D

nluiten
14 April 2010, 08:44
Goed geregeld Tammie!! :D Heb je een goeie kerel thuis zitten ! hihi

Haha, Lindy. Daar had ik het thuis laatst ook nog over. Je doet echt gek om je kind te vermaken. Ik doe het soms zelfs in de supermarkt :shock: . Niet te gek he. Beetje raar maar. Straks hangen er posters van mij en dat is niet de bedoeling. ;)

Em
14 April 2010, 08:54
haha ja hier ook hoor proberen haar te laten schaterlachen.. .en jawel; gistermiddag een echte schaterlach. Al klinkt het meer als: gehgehgeh ieeeee ghegheghe. En hoe harder ik lach hoe harder zij lacht. Ik zet haar op mijn schoot met haar rug tegen mijn knieeen aan (voeten op salontafel) en ga heel hard smakken en kom dan steeds dichterbij tot ik haar een dikke kus in de nek geef. Eerst worden haar ogen helemaal groot als ik dichterbij kom en dan begint ze al te lachen.

Vandaag is ze wederom een ochtendje naar de chreche. Gisteravond dacht ik slim te zijn; de laatste voeding om 23.00 uur flesvoeding te geven (ze slaapt dan toch half). Nou mevrouw heeft tot 24.30 uur er alles aan gedaan om niet te eten! Brullen...Gellukkig hebben we maar aan 1 kant buren ;-) Maar wel doorgeslapen tot 6.30 uur.

Ik denk dat ze een ienieminie trauma heeft opgelopen bij die leidster van gisteren. Die heeft geprobeerd de fles te geven en ik ben bang dat daar iets mis is gegaan in de communicatie tussen Julia en die leidster haha. Vandaag zei de andere leidster ook dat ze het heel vreemd vond dat ze julia mee naar huis heeft gegeven. Dat doen ze normaal nooit. Misschien wilde ze een relaxte dag zonder een baby??

Linda-1982
14 April 2010, 08:55
@Brusje wat een goeie opmerking van Kyan. hihi. Moest er echt om lachen, ondeugd :D .

@Lindy Balen dat Gijs zijn dag gister niet had.

@Mippie Hopen dat je het jasje nog krijgt. En heb je je kat al gevonden?

@Nluiten leuk he dat schatterlachen. Lukt me helaas niet elke dag om Abby zo te laten lachen.
Maar krijg er zelf ook altijd de slappe lach van. Klinkt echt van hihihihihihihihihihi maar dan super hard en soms ook schel.

Zo te horen heb ik toch echt geluk met het slapen van Abby. Gaat super met 4 flessen. Ze krijgt rond 8 uur nu de laatste en slaapt door tot 8 uur. Als ik moet werken maak ik haar rond half 8 wakker. Ideaal want zo heb ik mooi rustig de tijd om mezelf te verzorgen en de ontbijten. Scheelt ook dat ik haar alleen op vrijdag zelf hoef weg te brengen. Op de andere dagen komt mijn moeder of schoonmoeder eerst hierheen. En nemen haar dan of mee naar huis of blijven bij mij. Ligt er een beetje aan wat ze zelf nog moeten doen die dag.

Verder voel ik me de laatste tijd niet echt lekker. Ben veel duizelig. En ben zo moe. Had gehoopt dat ondertussen mijn energie weer als vanouds zou zijn. Maar helaas heb er nog steeds last van.

Liefs, Linda

nluiten
14 April 2010, 09:16
Nouja Em. Wat moet je daar nou weer mee? Dat die 2e leidster dat ook uitspreekt.. Misschien dat ze dat beter eerst met haar collega kon overleggen. Geeft jou dan toch ook niet echt vertrouwen?

Die Abby, wat een slaapkop! Lekker hoor. Heerlijk dat je in de ochtend die tijd hebt. Maar wat vervelend dat je zo duizelig bent en moe. Misschien voor de zekerheid je bloed even laten prikken?

Ach mippie, helemaal overheen gelezen. Hoe is het met de kat??

Shiley
14 April 2010, 09:24
ow wat leuk al die kids die gaan schaterlachen. levi doet t af en toe. maar dan is t maar kort.

em, hmm fijn om zo over je collega te praten. is niet te hopen dat ze een trauma heeft met die ene begeleidster. kan t nog gezellig worden daar.

linda, vervelend dat je duizelig en moe bent. idd zoals em zegt, misschien ff je bloed laten controleren. lijkt me toch niet goed dat je duizelig bent.
en wat kan abby goed slapen zeg!! super. dat red ik hier nog niet hoor. wil t straks proberen als hij 4 maanden is, met de rijstebloem en dan 4 flessen.

nluiten, je doet idd echt gek om je kind aan t lachen te krijgen haha. is mij ook al opgevallen. nog ff en ik kan op mn werk kijken of ze niet een kamertje over hebben.

tammie, balen zeg dat hij weer s nachts kwam.

hier kwam meneer om 10 voor 2, 10 voor 3, 10 voor 4, 10 voor 5, 10 voor 6 en kwart over 6. :roll: :roll:
kwart over 6 de fles gegeven. wat was ik moe! steeds slaap je weer en dan moet je weer wakker worden. hij lag ook niet te 'zeuren' maar was aan t huilen (niet hard maar toch)
pff was hopelijk maar 1 nacht.

Shiley
14 April 2010, 09:25
oja, poes is nog gevonden :D kwam 3 kwartier nadat we haar hadden gezocht en geroepen toch nog zelf thuis.

brusje
14 April 2010, 09:39
heerlijk dat abby zo slaapt zeg!!

nluiten...leuk zeg die lach..bij yma moet je wel heel gek doen en dan nog goed luisteren ok..maar ze kan t wel

mippie..gelukkig is poes weer terug..!!
ene ja zo`n nacht is inderdaad hopelijk maar 1malig..djeezzz wat erg!

gek hoor dat julia zo reageert op deleidster..weet neti of ze dat al echt bewust kunnen doen als ze iemand pas 1 keer hebben gezien? wel balen en idd gek als ze haar mee nar huis geft..ik zou zo iets hebben van even voeden en verder proberen! geeft niet echt vertrouwen zo!
hopleijk gaat t volgende keer beter evt een andere leidster..wanneer meot ze weer en wanneer ga je werken??

en ja je niveau zakt wel als je met je baby praat..hhah maar kan me niet schelen net in de supermarkt ook dan zie ik alleen nog mezelf, yma en de boodschappen..en loop maar gek te lullen! hihi
In de auto viel ze in slaap hem haar naar bed gebracht en slaapt nu al bijna 1 uur zonder slaapzak..ik wil toch echt kijken of ze dat vaker kan..ook als ik haar wakeer weg leg, ze zit nu steeds met haar handen in haar mond..met slaapzak en al..dus die is kleddernat smorgens..haha

ik heb al voor 60 als t meezit 75 verkocht op mp..gaat lekkr hihi kan ik weer terug shoppen..hahah

Em
14 April 2010, 10:26
Oei Mippie, dat is een heftige nacht. Voelde hij zich niet lekker?

haha ja die handen (wat er ook omheen zit of tussen zit) moeten die mond in he? ;-) Hier ook. Handschoentjes/ sokjes allemaal geen probleem, doen lekker mee met sabbelen.

Ze is nu dan weer een ochtendje aan het wennen (ga haar om 12 uur weer ophalen) en dan vanaf maandag hele dagen. Ik zelf hoef alleen woensdag te werken volgende week (nog een paar dagen ouderschapsverlof over) dus op zich geen al te groot probleem, maar de week er na ga ik weer gewoon beginnen. Nou ja, na gisteravond even een huilbui met manlief overlegd dat als het echt niet lukt op de creche we gewoon iemand inhuren die haar hier thuis op kan vangen als wij aan het werk zijn, een gastouder. Misschien werkt dat beter voor haar. Baal er wel van.
Vind het trouwens best een beetje eng om haar nu op te gaan halen... kijken hoe het nu weer is gegaan! Ben nu wel wat makkelijker merk ik. Gaf haar vanmorgen af en had zoiets van; succes ermee! (ipv aaaggghh zielig)

Misschien echt even je bloed laten controleren ja. Las ergens dat veel vrouwen enkele maanden na de bevalling bloedarmoede blijken te hebben. Maar hier ook moe hoor..

brusje
14 April 2010, 10:32
maar niet te snel opgeven hoor em..tis natuurlijk voor haar erg wennen..en dat kan wel een paar weekjes duren!
en nu is zo nog klein maar straks als ze groter zijn kunnen ze er heerlijk spelen!
duurde bij yma ook even voor ze er echt ging slapen hor en nog wel dagen dat ze alleen korte slaapjes doet van max een half uur! terwijl ze thuis zo 2 uur kan slapen!
je kunt niet tussendoor een keer gaan voeden vanaf je werk??
en bv papje maken en met lepeltje zou ook nog kunnen voor daar evt??

Em
14 April 2010, 10:38
ja dat zou ook kunnen als het alleen om de voedingen gaat maar wordt lastig op het werk. Al is het natuurlijk maar voor iets van 2 maanden.. met 6 maanden kan ze hopelijk uit een bekertje drinken en wat meer vast voedsel eten zodat ze het wat langer volhoud. Maar vraag mij af of ze het uberhaupt wel naar haar zin heeft. Ook niet slapen gisteren bv. Maar goed te horen dat andere kindjes dat ook hebben, bedankt voor de info.
Heb ook liever dat ze daar blijft aangezien ik het belangrijk vind dat ze ook met andere kindjes speelt. Maar als je er even doorheen zit zoals gisteravond dan is het wel lekker om te weten dat je nog niet al je mogelijkheden hebt uitgeput haha. Zie het vandaag wel weer wat zonniger in- kan ook niet anders met dat heerlijke weer de laatste dagen!

nluiten
14 April 2010, 11:43
ben benieuwd em... is het goed of beter gegaan?

Em
14 April 2010, 11:57
ben ik weer.. op het kdv ging het met huilen iets beter. 2x kort geslapen en verder wel redelijk vrolijk, maar weigerde nog steeds te eten. En ik dacht toen we thuiskwamen; nou ja, dan maar geen eten een keer of het flesje. EN JAWEL NA EEN HALF UUR! zet ik haar in de wipstoel duw de fles in het mondje en na een paar keer proberen lukt het en drinkt ze zo het flesje leeg!! Probeer niet al te positief te zijn, maar dit had ik even nodig:-) Nu maar alles kolven en in de fles geven. Hopelijk blijft ze onthouden hoe het moet haha. Is nu in haar slaap ook de hele tijd met het tongetje aan het oefenen :-) Blijkbaar is het toch een andere techniek dan de borst. Ik ga even kolven maar ben weer hoopvol dat het toch gaat lukken.

Tammie78
14 April 2010, 12:02
Em, misschien heeft die ene leidster teveel gepusht met de fles? :? en wat enorm onprofessioneel dat die andere leidster dat zo tegen jou zegt dat ze het raar vond dat Julia was meegegeven. je moet als collega's namelijk nooit zo over de ander praten. dat wekt idd wantrouwen bij ouders.

hier ook nog steeds erg moe :roll: en heb al iets van 2 weken echt mega honger de hele dag door :o ik kan wel bijven vreten. en ja ik kom wel aan, maar de honger gaat niet over :( als dat volgende week nog zo erg is maak ik een afspraak bij de huisarts hoor.

hihi ja idd je moet bij Yma wel heeeeel gek doen. die lacht echt niet zomaar. haha david wel. die lacht uit het niets zomaar tegen de muur ofzo :mrgreen:

oeps mippie en ik baalde al van half 2 en 5 uur. maar levi is dus zo'n beetje ieder ur gekomen :? Fijn dat je kat terug is trouwens!

Ow meiden heb mail terug gehad van mevrouw knip! ze zou de boel wel opsturen. voor 15 euro incl. mocht ik het hebben. nou ik kon me niet meer inhouden en heb teruggestuurd: nee, daar tuin ik niet in. ik weet namelijk van je praktijken."
zo nog ff me bod verwijderen.

Lekker brusje! kun je weer lekker shoppen idd! :D

hihi ja hier ook alles wat in of om de handen zit gaat mee de mond in! als ie bijv. een doekje tussen zn handen heeft (houdt ie soms nog best onhandig vast) dan gaat dat zowat meteen naar gezicht en mond toe!

ow em zag jouw berichtje nog voordat ik de mijne ging posten. maar wat fijn zeg dat het lukte net met het flesje! en ook dat het beter was gegaan op het kdv! Super!

nluiten
14 April 2010, 12:06
Onou wel iets beter dus. Het is allemaal zo wennen he. Toch een slapie, is ook goed.
Volgende keer gaat het nog beter.
Go Julia, go julia! Haha, fijn hoor em! Dat is een hele grote stap in de goede richting toch wel? Dat kan alleen nog maar beter gaan :D. (blijf voor je duimen ;))

hej, tammie en jij bent mij weer net voor hahaha
mooi, afgelopen met dat verknipte wijf. Is het niet waard ook.

Stefanie lacht echt de hele dag door bijna.. Niet overdreven, die vindt alles grappig.
Ze kan overigens ook heeeeel erg boos kijken hoor. Echt fronzen, eigenschapje van mama. Heeft ze toch nog iets van me hahaha!

Tammie78
14 April 2010, 12:09
leuk he. David lacht ook bijna de hele dag door en is alleen maar aan het kletsen. zo gezellig! ik geniet er echt van! maar ook hij kan heel serieus kijken en fronzen. dat heeft ie van zowel papa als mama haha!

idd klaar over met dat verknipte knip mens haha!

Em
14 April 2010, 12:21
dank jullie wel. Ik duim hier ook heeel hard. Nu heel veel kolven- maar goed dat moet je ook leren las ik. Krijg er nu maar 150 uit. Maar bakje van 50 & 100 maken, to be on the safe side ;-) Er zit nogal een 'kop' op mevrouw dus als ze straks weer besluit dat vieze ding niet in haar mond te nemen hebben we dubbel niets.

Shiley
14 April 2010, 12:28
em wat fijn dat ze uit de fles heeft gedronken. nu maar hopen dat ze het idd onthoud en het vaker gaat doen. groot gelijk dat je op safe speelt met het bewaren van je voeding.

tammie, die zal ook denken. zo dat zijn veel afwijzingen in 1 week. hoop wel dat ze mn jasje nu nog gaat opsturen. na al die boze mailtjes haha. k zal er morgen of vrijdag achter komen.

brusje, ow lekker! voor zoveel verkocht. ik ga levi zn spullen nog niet verkopen. willen nog een 2e en als dat een jongen is kan hij vast wat kleertjes van levi nog aan. maar snap wel dat je kleertjes enzo weg doet wanneer er geen kindjes meer komen.

wat fijn dat yma nu gewoon los slaapt. levi doet t gelukkig beide.

levi is niet echt gezellig vandaag. best veel aan het huilen en niet willen slapen. misschien een sprongetje ofzo. hoop wel dat ie er snel vanaf is. is niet echt gezellig zo

Lindy
14 April 2010, 13:11
Hihi Em zie je al helemaal zitten... Zodra ik hard begin te lachen als Gijs schaterlacht kijkt ie me heel raar aan, van waarom lach jij nou? hihi gekje...
Linda balen dat je energielevel nog zo laag is, HB wel hoog genoeg?

speedy28
14 April 2010, 13:29
Hey meiden,
Een poos niet geweest. Heb het zo mega druk. Ben weer volledig aan het werk, veel afspraken etc, kom gewoon tijd tekort op een dag. En ben ook wel erg moe, werken kost me lichamelijk veel energie.
Kan ook niet alles terug gaan lezen, dus hoop dat ik niet al te veel belangrijks heb gemist.(anders kleine update?) Zal proberen om het toch een beetje bij te houden.
Met Demy gaat het super, kan ook schaterlachen. Als je daar dan om lacht moet hij nog harder lachen hihi zo grappig. Ook maakt hij de hele dag door geluiden, heeft ontdekt dat hij kan gillen en kraaien.
Ook kruipt hij nu omhoog in zijn bedje en is aan het proberen om van rug naar buik te draaien, tenminste, hij probeert het met zijn beentjes :D Leuk dat ze nu zoveel nieuws leren he....
Oja bij Demy moet ook alles in zijn mond, wel extreem soms.

Em wat super dat ze nu wel het flesje leeg dronk, laat het zo blijven, en idd erg onprofessioneel van die leidster, anders even met haar praten.

Mippie, wat een nacht zeg, om het uur. Dan wel logisch dat hij nu wat huilerig is, slaap tekort haha.

Nadine, Demy kan ook zo boos kijken en fronsen, en een wenkbrouw optrekken, komisch.

Hier nog een foto van mijn lachende schatje
http://img191.imageshack.us/img191/8428/44428894.png

Em
14 April 2010, 13:33
speedy wat een schatje. Lekker lachen ook.

Minder dat levi vandaag een beetje huilerig is.

Ik weet hier niet wat ik meemaak vandaag. Eerst uit flesje drinken en nu 1,5 uur slapen. Ze slaapt al een week of 8 niet langer dan 45 min! Heerlijk.

Tammie78
14 April 2010, 13:46
ff kort want david wordt ongeduldig! kreeg mail terug van knipgeval. zegt ze: dan ben je niet helemaal op de hoogte. :shock:
ik terug: jawel dat ben ik wel. mensen geld laten overmaken en de spullen nooit naar ze opsturen. dat heet oplichterij!

nluiten
14 April 2010, 13:48
He nououou Levi.. Kom op. Dipje?

Hej Speedy, wat lekker dat het zo goed gaat. Heerlijk kereltje hoor, lekker smoeltje :D

Haha Em, heb je wel het goeie kind mee naar huis genomen?

nluiten
14 April 2010, 14:04
Trouwens, wie was dat... die ook heel erg lang ongesteld was?
Ik ben nu al vanaf 29 maart ongesteld... Dat is ruim 2 weken! :o
Hoe is dat toen afgelopen?

brusje
14 April 2010, 14:11
hey speedy..fijn dat het goed gaat wat een lekkr ding op de foto!!

em..wow toch 1 keer gelukt! top..nu hopen dat ze t een beetje oppikt!! succes

hier is yma erg huilerig helaas alweer de 2e dag geen poep..denk dat ik toch weer omneo voeding ga halen om er een schepje van door te doen..maja vind het zo rommelig..fruit standaard, omneo, nutriton doe ik er eigenlijk bijna altijd nog in en groente..daar wordt je buikje ook nie rustiger van he..

jeej ik heb net plantjes gepoot! en heb helemaaal geen groene vingers maar vond mn roze pot zo zielig buiten staan leeg

ik ga de fles maar eerder geven en hopen datze er na gaat slapen..ben t huilen zat!

ik hoop dat ze je jasje al heeft gepost mippie..hihi ze zal wel doorkrijgen dat het daar over gat..of ze moet t bij meerderen hebben gedaan!

Ik kreeg een mail van de vrouw waarbij ik letters had gekocht met de foto er van en dat ze vandaag op de post zijn gegaan! :mrgreen: de aanhouder wint..na ruim een half jaar..

Em
14 April 2010, 14:13
jaaaaaa 2 en 3e flesje zitten er in. Na het slaapje was het even een minuutje onwennig met de fles maar ze pakte het weer op! Jippie. Mama is mega blij haha. Lindy nu jij oefenen. De aanhouder wint blijkbaar. Gisteren de hele middag geprobeerd en vanmorgen ook weer een half uur/ 3kwartier maar het lukt nu. Komt zeker goed!

brusje
14 April 2010, 14:14
aaaah zou ze dan gewoon toegeven nu..hopelijk gaat t dan later op kdv ook goed..:D

Shiley
14 April 2010, 14:25
wow em super!!! nu hopen dat ze t volhoud.

brusje, haha de aanhouder wint idd. nu maar hopen dat ze ook echt op de post zijn gegaan haha.

tammie, ze bedoelde denk ik dat je niet op de hoogte was omdat ze het op gaat sturen vandaag. vermoed ik hoor. dus dat ze de spullen niet achterhoud maar wel verstuurd aan de mensen die het gekocht hebben. maar ze zal wel doorhebben dat dit hele gezeik dat ze nu heeft komt door dat ene jasje haha. gezellig!

hier ligt meneer lekker in de box te gillen, op zn knuistjes te zuigen/ sabbelen en soms te zeuren haha. weet niet wat ie wil haha. zal idd ook wel moe zijn na vannacht. en ik ook!

speedy, wat een mooi mannetje! heerlijk he, die lach foto's

Tammie78
14 April 2010, 16:01
wat goed Em van Julia! die geeft het op zo te horen!

Levi mannetje toch! wel ff gezellig doen voor mama hoor!

lekker ventje die Demy! hihi lachebekkie!

Hihi brusje leuk de foto's van Yma en David op je hyves! moet de mijne nog erop zetten :oops:

pff david zit te zeuren :evil:

ow ja nog mail gehad van knipmadame. : als je het over het jasje hebt, dat is onderweg. nou dat zal dan wel lijkt me.

Em
14 April 2010, 16:41
ja gaat goed, moet volgens mij lukken. Vandaag al 4 flesjes op. Dacht ik even slim te zijn en een flesje met flesvoeding er achteraan te geven, maar daar trapte ze niet in hoor ;-) Hoop dat ik het niet verpest heb door dit aan te bieden, maar ga er vanuit dat als ze de bv ruikt en proeft het wel goed gaat.

Lijkt echt een ander kind. Eerst 1,5 uur geslapen, toen 3/4 kwartier in de wandelwagen en nu ligt ze weer op bed. En tussendoor mega vrolijk. Nog nooit meegemaakt :-)

Tammie78
14 April 2010, 17:25
lekker hoor!

ik snap ook ff niets van david :?. die slaapt normaal maar max 3 kwartier aan einde van de middag. nu slaapt die al zowat 1,5 uur :shock: :?

ik heb david al heel lang geen flesvoeding meer gegeven. hij was nooit zo kieskeurig. dronk ook wel flesvoeding. ben wel benieuwd of die dat nu nog zomaar zou doen :? maar toch wil ik het hem liever (nog) niet geven.

Lindy
14 April 2010, 18:01
Goh Em wat super zeg, dat geeft de burger moed. Weet niet waarom maar moet ineens heel erg huilen, slaat nergens op weet ik ook wel... Voel me ook niet helemaal lekker vandaag. Maar nu ik de enige ben van wie het kindje geen flesje wil voel ik een beetje alsof ik gefaald heb. :cry: Had het toevallig vanmiddag wel even geprobeerd maar was nog niet gelukt. Welk flesje had je gebruikt?

Zo en nu geef ik mezelf weer een schop onder mn kont en ga ik gewoon weer elke dag paar keer oefenen met de fles... het scheelt dat ik met 1x kolven voor ik naar bed ga zowiezo wel 200cc heb, meestal nog wel meer, dus dan genoeg oefenmateriaal. Ik zet de fles startklaar en zodra de oogjes open gaan, druk ik de fles erin... :D

Hihi domme knipmadame...

angelangel
14 April 2010, 18:50
Speedy: wat een lekker koppie

Em : zie je wel, het gaat lukken voor je aan t werk gaat. Geduld, geduld, ja is moeilijk maar het komt helemaal goed. Op het KDV gaat t ook helemaal goedkomen hoor. We hebben heel vaak baby's in de opvang die echt 2 weken van slag zijn hoor. Door alle prikkels en zo. Je haalt ze ook helemaal uit hun vertrouwde ritme weg.

lilian
14 April 2010, 18:56
heb niet alles kunnen lezen..

mijn ogen staan scheel van het werken.. ;)

fijn dat het jasje toch nog opgestuurd word..
en maar hopen dat hij aankomt.. :D

brusje.. kaylen kwam de laatste nachten rond 11 uur en daarna rond half 8..
en vanacht was het 1 uur en half 8..

na de laatste fles van half 7..

maar dan heeft hij ook gewoon echt honger..

denk toch maar binnenkort flessen van 210 aanbieden.. die gaan er makkelijk in.. (doe ik al sochtends en savonds)

maarja ik heb zelf ook zoiets van als hij snachts komt 23.00 3 uur of 5 uur nou laat hem dan maar lekker komen! :D

vind het niet zo heel erg..

misschien over een tijdje die nachtvoeding eraf..
eerst maar even aankijken wat hij zelf doet..

zei ook tegen die vrouw van het cb.. we doen hem expres om half 7 naar bed omdat we anders zelf geen tijd hebben om te eten.. en we liggen meestel zelf ook tussen 9 en 10 in bed..
dus later eten is ook geen optie.. en eerder ook niet want mijn man is meestal pas rond 6 uur half 7 thuis..

fijn dat het met de fles beter gaat em!
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tammie hoe bevallen de verduisteringsgordijnen????

lilian
14 April 2010, 18:58
lindy je faalt niet als mama zijnde... hou net als em de moed erin! :D

het gaat jou ook vast lukken.. je kunt het!!!

Em
14 April 2010, 19:51
lindy, gijs denkt gewoon net als Julia. 'Het hoeft nu nog niet dus mooi niet'. Op het moment dat het echt nodig is, zal hij het vast ook gaan doen. Beetje stom maar ik heb het vanmiddag aan Julia voorgedaan haha. De fles in mijn mond gestopt en net gedaan of ik aan het zuigen was. Vond ze heel interessant- zat heel gebiologeerd te kijken en niet lang daarna lukte het.

Ben jaloers op het feit dat je er zo 200cc uithaalt. Ik moet mijn best doen voor 150 (duurt minimal een half uur en krijg opeens geen toeschietreflex meer..)

nluiten
14 April 2010, 20:22
Kop op Lindy! Het gaat je echt nog wel lukken hoor!

We gaan vanavond eens kijken hoe ver Stefanie komt. Ze heeft om 7uur een flesje van 200cc gehad. Ben benieuwd.. moeten het toch een keer proberen he.

Tammie78
14 April 2010, 20:24
ja idd lindy. mij lukt het alleen om ongeveer 20 te kolven in de ochtend, maar das als ik dus uren niets heb gegeven. als ik nu zou kolven krijg ik er ook met veel moeite 150 uit. soms zelf maar 120. heb ook idee dat ik er sowieso niet zoveel meer uitkrijg met kolven. enne met kolven voel ik sowieso nooit een toeschietreflex. die voel ik pas sinds een week of 2 als david begint te drinken. maar dan voel ik um in de borst waar die niet aan drinkt! en dan maar heel even en dan is het weer over. gelukkig maar anders loopt die andere boob ook leeg haha!

Jaaaa lilian ze bevallen prima! David valt nu al 2 avonden zonder al teveel protest in slaap :D en overdag ook! denk dus toch beter voor um.

Lindy heb je een pb-tje gestuurd ;)

best spannend nluiten! ben benieuwd hoe laat ze komt!

Tammie78
14 April 2010, 20:25
oeps ik bedoelde dus 200 cc ipv 20 :o :roll:

Linda-1982
14 April 2010, 20:28
@Em Wat fijn dat het nu lukt met het flesje :D. Geeft toch weer hoop he. Ook fijn dat het beter was gegaan op het kdv.

Ik wou maar de duizeligheid komt weer opzetten :cry: . Als dit zo aanblijft houden ga ik inderdaad de huisarts maar eens bellen. Want is best eng. Heb meerdere keren vandaag gehad dat ik het gevoel had dat ik om ging kiepen. Of dat ik van het een op het andere moment een druk in mijn hoofd krijg dat ik echt moet gaan zitten omdat alles dan begint te draaien :( .

Nou ik ga maar een vroeg naar bed vandaag en lees morgen weer verder bij.

Liefs, Linda

brusje
14 April 2010, 20:29
oehh spannend nluiten..ik wil ook wel eigenlijk maar yma drink zo gemakkelijk die fles leg om 23uur, en wil graag rijstebloem geven dan in die van 19uur maar dat werkt zo op dr buikje..vandaag ook weer niet
gepoept.. :|

Ow lilian..das wel rommelig of neti als ie steeds wisselend komt..ik ben wel blij dat yma verder vast ritme heeft in de flessen dus altijd rond 22.30/23.00 en dan smorgens weer! dus verder geen gebroken nachten ofzo..

Lindy kan me voorstellen dat het rot voelt en machteloos maar je doet t zo goed met de bv dat het echt geen falen is hoor! tis alleen zo jammer dat t moet..:(

nou ik ga brood smeren enzo..mn vrinedin is net weg was eten en theeleuten hier, rene was boven tv aan t kijken maar zal nu wel liggen te slapen... :roll: maar hij mag toch echt zelf de hond doen.stuur m gewoon naar beneden

Shiley
14 April 2010, 20:38
pff heb me toch hoofdpijn gekregen op t werk :( na levi zn fles gelijk mn bed in.

em, wat fijn dat julia nu goed uit de fles drinkt.
lindy, succes met proberen, hoop dat t je gaat lukken meid!
tammie, goh ze heeft de link gelegt haha. ben benieuwd of t er morgen is.

hier weer ff kwaad. levi was vanmiddag bij mn schoonouders. niets mis mee. mn man eet dan daar, levi krijgt er zn fles nog en dan hoort mn man naar huis te gaan zodat hij kan gaan slapen. wat denk je. laat ie m bij zn ouders om nog ff te klussen. ligt dat mannetje daar weer in zo'n camping bedje, matrasje is gewoon niet best maar ja, t is ook maar voor ff (meestal dan). kom ik net thuis komt hij ook net thuis met hem. hallo hij slaapt altijd zo lekker en vast van 8 tot half 11. nu issie helemaal over de emmer. ligt alleen maar te huilen in de box en word alleen maar stil als je hem vast hebt. :evil: kan ik zo kwaad om worden. hij hoort gewoon lekker te slapen. trekt zn pa m uit zn bedje daar. ga toch gewoon naar huis!!

Shiley
14 April 2010, 20:39
nluiten, ik was dat met die lange ongi.

ik was ongi geworden en dat duurde 5 weken!
dus 1 week ongi. dan ongi in de 3 stopweken en toen weer de gewone ongi. :roll: daarna was t over. nu weer ongi vanwege de stopweek. hoop wel dat t eind van de week gewoon weg is.

Lindy
14 April 2010, 21:40
Mippie snap dat dat irritant is, als je een kleintje hebt moet je je aanpassen aan je uk en niet andersom. slaapt ie inmiddels al?
Bedankt voor de lieve reacties, voel me al weer beter. Vanavond weer half uur lopen martelen, maar hij gaat echt helemaal over zn toeren en wil echt niet... Ik laat het dus maar even weer...
Had vandaag paar keer mn collega's in de mail met allemaal goed bedoelde adviezen over flesjes die ik echt allemaal al lang heb geprobeerd. Merk tussen de regels door dat ze het maar erg lastig vinden dat ik tussendoor naar huis moet. Ja dat is voor mijzelf het meest lastig pffff....
Komend weekend mannetje even proberen nog, maar ga niet elke dag laten verpesten weer. Heb dat 2 weken terug gedaan en voelde me echt beetje down toen... Nou het echte probleem is er pas over 4 weken als ik weer hele dagen moet werken, dan is ie ook weer 4 weken ouder, dus lukt het misschien wel.

Lindy
14 April 2010, 21:41
Oh ja Linda zou we lnaar de huisarts gaan hoor, klinkt niet goed...

angelangel
14 April 2010, 22:04
Mippie: ben benieuwd of t jasje komt. Wat een doos!
Ga slapen ben kapot. Morgen weer werken en heb er totaal geen zin in. Ben t zo zat om overal de gaatjes op te vullen en niet aan mijn uren te komen. Gisteravond jankend naar huis, baas werd een beetje pissig, omdat ik er wat over zei. ik wil gewoon weer op de babygroep en waarom heb ik nog steeds geen postvak, krijg de helft van de post maar. Ben al weer sinds maart aan t werk! Zegt ie gepikeerd ik krijg het gevoel dat je je tekort gedaan voelt :shock:
Nou vertel er morgen nog wel over of zo. Heb er slapeloze nachten van is t bram niet dan het werk wel, pfpfpf
sorry hoor voor mijn geklaag. Gelukkig was Bram supervrolijk vandaag en dat maakt weer veel goed

Shiley
14 April 2010, 22:22
angel, wat balen zeg van de situatie op je werk. als ik t goed begrijp stond je in je zwangerschap op de babygroep? en jou uren moeten er gewoon nog zijn. er is waarschijnlijk vervanging voor je geregeld maar die uren zijn dan toch nog gewoon nodig? of hebben ze aan de bezuinigingen meegedaan en er uren afgehaald. en wat stom dat je niet je eigen postvak hebt! vooral als je al weer een maand aan t werk bent. bij ons hebben ze de postvakjes ook aangepast maar ik heb er ook gewoon 1 gekregen en mn post en spullen die nog in de oude lagen liggen er netjes in.

lindy, wat balen zeg dat het nogsteeds niet lukt. laat idd je dag er niet door verpesten hoor. hoop dat hij over 4 weken toch wel uit een flesje wil drinken.
wil hij alleen de bv niet door het flesje of ook kv niet? of heb je dat nog niet geprobeerd?
proeft hij wel wat hij krijgt of lukt zelfs dat niet? anders misschien flesje met kv proberen? misschien wil hij alleen bv bij jou en wil hij wel een flesje als er iets anders in zit? of met een lepeltje geven (en dan dikker maken natuurlijk)

levi heeft van kwart over 9 tot kwart voor 10 alleen maar liggen huilen. wilde bij je liggen en was dan even stil en dan weer hard huilen. ging helemaal over zn toeren. heb m eerder in bad gedaan en zijn flesje gegeven. daarna werd hij kei gezellig! heb ook leuke foto's van hem gemaakt in de tummie tub. dat vond hij dan weer wel lekker. na zn flesje ook allemaal geluidjes maken, zo lief! en daarna lekker zn bed in. ging snel slapen. was gewoon echt moe. hoop dat ie nu lekker heel de avond slaapt. was afgelopen nacht niet en vandaag ook niet veel geslapen dus snap dat ie vanavond helemaal over zn toeren ging. hij was natuurlijk erg moe.

Tammie78
15 April 2010, 08:01
Lindy als jij werkt, is Gijs dan dus thuis begrijp ik? is er dan oppas? zo ja, kan die dan niet met gijs naar jou toe komen tussendoor? dan kun je toch op je werk blijven.

nou ik had david gisteravond om 11 uur toch nog gevoed. (slapend) had echt veel gedronken. maar het mocht niet baten :cry: hij kwam om half 3 en 5 uur en nog een keertje maar dat heb ik niet gemerkt. 5 uur heb ik um zelf gegeven. half 3 mn man en ik ben maar gaan kolven. gaat ie het ooit leren? pfff

bah angel das alles behalve leuk als het op je werk niet leuk meer is! hopelijk komt er snel verandering in!

Mippie wat kunnen ze dan snel over hun toeren zijn he als het toch even anders gaat dan ze gewend zijn!

David vind bandje trouwens niet echt leuk naar mijn idee. kijkt meestal nogal serieus. echt zo van vin dur geen zak aan. zijn we al klaar?

nluiten
15 April 2010, 08:38
Linda, zou het gelijk na laten kijken hoor! Is niet goed meid. Eet en drink je verder wel goed?

Mippie, balen van gisteravond. Regelmaat is zo belangrijk voor die kleintjes. Is de nacht verder wel goed geweest?

Joh Tammie, die nachten van jullie.. Kan er niets meer op zeggen. Vind het gewoon erg lullig.

Lekker schijt aan hebben Lindy. Het is voor jou zeker vervelender dan voor je collega's!

Nou, plan is behoorlijk mislukt :D haha. Ze werd schreeuwend wakker om 12.00u. Mijn vriend heeft haar de fles gegeven. Ik had een 120 voor de nacht klaar gezet en een 150 voor vanmorgen. Met het idee dat als ze minder eet in de nacht dan kunnen we dat afbouwen. Maar hij heeft die 150 gepakt.. sappie ;). Maar goed, ze heeft nog steeds diarree. En alles zat onder, incl de puckababy. Daardoor is ze van 1 tot 4 bezig geweest. Schreeuwen, niet normaal. Dat zijn we niet meer gewend. Had nog een inbakerdoek liggen, heb die om haar heen gedaan en ze sliep gelijk. Weten we dat ook weer.. De avonden voorlopig nog inbakeren. Vanavond weer opnieuw proberen.
Ga nu een woombie bestellen. Een waarbij de armpjes of beentjes op een gegeven moment los kunnen.
O, en vanmiddag weer met haar naar de HA.

Lindy
15 April 2010, 08:49
Angel wat flauw zeg van je baas, waarom mocht je niet gewoon terug op de babygroep? Voel je je al ietsje beter? Gelukkig was brammetje vrolijk, dat kan je dan echt opvrolijken he...
Nadine balen van je nacht! Las toevallig net dat je na 6 maanden wel moet stoppen eigenlijk met inbakeren anders kunnen ze zich soms toch omdraaien en is de kans op wiegendood groter. Is nog lang niet, maar anders vergeet ik het dan te zegge...

Tammie 1 dag issie thuis met mijn vriend en andere dag bij mijn ouders en andere dag bij mijn schoonouders. Ik wil niet dat mijn schoonouders met hem rijden en zij wonen iets dichter bij mn werk en voor mn ouders vind ik het ook wel bezwaarlijk dan zijn ze de hele dag alleen maar bezig met zorgen dat hij voeding binnen krijgt. Ze zouden het zo doen hoor als ik het vroeg maar dat wil ik niet en de tijd staat ervoor dus neem ik het gewoon.

Mippie kv ook al geprobeerd, maar wil ie ook niet. Als ik 1x tussendoor naar huis ga zit er nog best lang tussen de voedingen, maar dan kunnen ze melk ingedikt met rijstebloem geven met een lepeltje. Daar ben ik nu mee aan het oefenen. Hij vind er weinig aan, maar ook niet erg ofzo... Vinden jullie uks die rijstebloem wel lekker? ik vind het zelf ook niet echt lekker hihi... Over poosje groentehap erbij proberen...

tammie wil david de groente al?

Linda al afspraak gemaakt bij ha?

nluiten
15 April 2010, 08:54
Lindy, i know. Daarom is degene die ik wil bestellen ook zo handig. Kun je geleidelijk aan afbouwen.
Maar ze hebben niet op voorraad en kan ook nog geen bestelling plaatsen.. Crap..

Wij zijn alleen nog maar flesjes aan het geven op het moment.

Em
15 April 2010, 08:55
dat was even stressen net. Julia had gisteravond en vanmorgen bv gehad en toen ze net het flesje zag begon ze te mekkeren. En weigerde dus weer de fles! Toen ben ik maar een liedje gaan zingen en met 1 hand mee te doen (in de maneschijn) en toen de fles tegelijkertijd in haar mond gestoken en toen dronk ze dus weer.. Heeft wel weer 5 min. geduurd en ik moest net doen of ik uit de fles ging drinken haha. Afleiding lijkt hier dus te werken. Nu maar volhouden en dan maar even een dagje wat minder drinken tot mijn bv weer goed is. Maar afwisseling borst en fles is dus nog een beetje
lastig. Maar goed, we gaan door haha.
Julia eet ook wel van de rijstebloem maar ook zeker niet met heel veel enthousiasme. Gewoon een beetje oke oke

Nluiten zeker vervelend van je nacht.

Lindy
15 April 2010, 08:58
Super goed zo julia!! Em echt respect voor jou en je doorzettingsvermogen!!!

Tammie78
15 April 2010, 09:01
rijstebloempapje vind david ook niet veel aan hoor. en moet zeggend at het er ook erg ranzig uitziet als het met bv gemaakt wordt en nutriton want anders dikt het niet in :roll: maar ik geef het maar heeeeel af en toe hoor. eigenlijk krijgt david alleen nog maar bv. en heb pas 1 keer een paar hapjes groente gegeven. vond ie volgens mij beter dan rijstebloempapje! ging er iig beter in en hij vond het wel leuk. maar hij vond het ook geen probleem toen ik er mee stopte!

Shiley
15 April 2010, 09:16
nluiten, wat balen van vannacht zeg. pff ben je idd niet meer gewend he.
hoop dat ze snel weer zo'n woombie op voorraad hebben.

em, haha ze weet dus erg goed t verschil. maar wel fijn dat ze toch de fles weer gepakt heeft!

lindy, hmmm ook al geporbeerd, dan weet ik t ook weer ff niet meer haha. mocht er nog iets binnen komen dan laat ik t weten.

over de rijstebloem, ik weet niet of levi t wat vind. krijgt alleen nog maar de fles. wil eind april beginnen met rijstebloem.
hebben jullie de gewone of die met vanille smaak? want die is er ook. vinden ze misschien lekkerder?

vannacht ging redelijk. na de fles was hij gelukkig rustig geworden en ging gelijk slapen. werd wakker om half 4 en om 5 voor 6 en kwart over 6. toen weer flesje gegeven en toen is hij weer gaan slapen tot half 9. toen weer speentje en toen tot 10 uur geslapen.
hij word nu ook huilend wakker. weet niet wat er met m is.
word denk ik wel verkouden. soms met ademhalen hoor ik dat er iets in zn neusje zit. vanavond maar een ui open snijden en naast zn bedje zetten. kijken of dat helpt.

speedy28
15 April 2010, 09:22
Waarom geven jullie rijstebloempapje dan? Puur voor het vullen, dat ze langer slapen???
Demy slaapt eigenlijk altijd na de laatste fles tot 7.15 uur. Maakt nie tuit of ik de avond fles om 22 of 23 doe. Heeft zijn vaste tijd.

Lindy, niet opgeven met de fv hoor, komt vanzelf goed. Wil Gijs het ook niet bij andere mensen dan jou of je man. Ms dat het dan anders voor hem is.

Linda, klinkt als bloedarmoede of lage bloeddruk. Toch maar wel even naar de huisarts. straks ga je echt onderuit en dan zit je met Abby.

Mippie, das was niet echt slim van je man nee, maar hij zal er wel van geleerd hebben denk ik. Heeft Levi vannacht wel goed geslapen?

Angel, gaat dus niet zo lekker bij je op het werk. Wat is er met jou plek gebeurd dan dat je nu overal moet. En ik zou het wel goed benoemen naar je baas, zeker als je er slapeloze nachten van hebt, dat is niet goed.

Nadine, jammer dat de poging mislukt. Zou ook te mooi zijn als h et in een keer goed zou gaan. Ik durf het nog niet zo goed. Ben bang dat hij dan gaat spoken, heeft nu zon mooi ritme. Ms binnenkort. Wat sneu dat ze nog steeds diarree heeft, hoe lang al???Weten ze ook de oorzaak?

Kennen jullie ook van die maxicosi dragers voor achterop de fiets?? Zo ja is dat een beetje stevig en vertrouwd?

speedy28
15 April 2010, 09:44
O heb het ondertussen al gezien van de rijstebloem. Moet me daar echt nog even verder in verdiepen, in het eten.

lilian
15 April 2010, 09:47
nadine wat rot van je nacht...
idd nu je het weet volgende keer gewoon weer inbakeren..

em. lekker gek met haar doen.. en dan de fles.. :D
grappig!
maar als het werkt is dat super toch?!

linda.. zou echt even naar de ha gaan.. zoals speedy al zegt.. straks ga je onderuit (met abby).. dat wil toch niemand meemaken..
suc6!

angel suc6 op je werk.. het is ook niet fijn om met tegenzin te gaan werken!

speedy ik ben ook wel geinteresseert in die drager.. maar me nog niet echt in verdiept..
ik heb een fietskar.. maar man lief beloofd elke keer dat hij een plank in het peutervoetengedeelte maakt zodat de cosi recht staat en niet in het gat valt.. maar als puntje bij paaltje komt dan doet hij het niet omdat hij vind dat kaylen zijn nekje nog niet stevig genoeg is.. (zal wel met de buurvrouw gepraat hebben die denkt dat ze alles beter weer)
hij zit toch gewoon in de maxicosi!!!!!!
en ik had een keer met boodschappen doen een leeg krat bier erin en ik heb de flesjes niet gehoord dus zo erg trilt de kar niet!

hier vanacht half 7 tot half 7 :D
hij kan het nog! :D

mippie ik doe het meestal in de normale fles.. laat ik 1 schepje eruit van de normale voeding en die vervang ik voor een half schepje rijstebloem.. (helpt hier niet echt voor langer slapen) maar hij moet er aan wennen.. en de darmen vinden het ook niet heel erg prettig.. kan de dag erna niet poepen..

nluiten
15 April 2010, 09:53
ZO, heb de HA afgezegd. Ze had net iets meer een prakkie in de luier haha :lol: . Heb er vertrouwen in, komt goed.
Ik ging de huisarts bellen en ze ligt in de box. De radio staat aan, ik heb een oplader (ja heus) in mijn andere hand en begin daarmee op de maat te zwaaien richting Stefanie. Ze begint me een partij te lachen en giegelen! Hahaha, heb gelijk opgehangen en de video-camera gepakt! Lachen hoor als ze zo een lol hebben.

Ja, ik moet me ook eens gaan verdiepen in de voeding. Aan de andere kant, ze kunnen makkelijk tot 6 maanden met de flesvoedingen.

Haha Em, lache. Ik zie je al helemaal zitten!

O, slecht.. Stefanie ligt te zeuren in de box.. en ik zit hier maar te rotzooien o phet forum hihi. Spreek jullie zo wel weer!

nluiten
15 April 2010, 10:17
Zow.. fles op. :D
Ga zo lekker stukje lopen naar de supermarkt. Ga vandaag een vetarme taart maken. Als het wat is laat ik het jullie wel weten!

lilian
15 April 2010, 12:06
hmmmm lekker hoor nadine..
ja laat het maar weten!

Shiley
15 April 2010, 12:10
ik ben er achter waarom levi gister zo huilerig was. hij is ziek :(
met dit lekkere weer issie ziek :(
had vanmorgen 38.2. arm ventje.
ligt nu in bed en word steeds wakker en gaat dan huilen. wil dan zn
speentje hebben en valt weer in slaap.

als hij straks nog zo'n hoge temp heeft ga ik m denk ik een zetpil geven. en
dan vanavond ook nog 1tje voor de nacht.
drinkt ook al paar dagen zn flesjes niet allemaal leeg. heeft denk ik al
even zitten broeden bij hem en komt er nu uit.
hoop dat ie er snel doorheen is.
als hij wakker is, is hij wel erg gezellig maar heeft rode wangen en waterige
oogjes dus je ziet wel dat hij zich niet lekker voelt.

lilian
15 April 2010, 12:36
oh bah mippie..

nou hopelijk voelt hij zich snel weer beter.. :D

sterkte ermee!

nluiten
15 April 2010, 13:16
Arme Levi. Ja, hopelijk helpen de zetpillen. Snel beter worden en weer lekker naar buiten!

Stefanie leek net zo een honger te hebben.. Gaf wat water, maar dat was echt niet genoeg. Ze was niet te stoppen.. Heb een fles gegeven en die heeft ze helemaal opgedronken. Anderhald uur eerder dan normaal.
Ze heeft vandaag pas 1 uurtje geslapen, hoop dat ze nu ff flink wat slaap pakt en dat we die van vanavond niet eerder dan 6 uur hoeven te geven. Anders ziet ze haar papa niet voordat ze naar bed gaat.. :(

Taart ziet er goed uit en ruikt ook lekker! Hopen dat het ook smaakt. :D

lilian
15 April 2010, 15:13
kaylen was ook om half 3 zo hongerig dus heb hem om kwart voor 3 maar een fles gedaan.. kwartiertje eerder dan normaal.. maar toch.. heb hem maar 210 ml gedaan ipv 180.. hopen dat hij nu iets langer slaapt en dat hij het volhoud tot half 7..

als hij er goed uitziet nadine.. zal hij vast ook wel smaken..

maar waarom een vetarme taart?

lilian
15 April 2010, 15:23
hahaha zat net even kaylen zijn groeigrafiek in te vullen..
hij heeft een behoorlijke stijgende lijn met zijn gewicht..

lekkerding!

zie http://www.kleinelieverd.babysite.nl :D

brusje
15 April 2010, 16:46
o..echt teveel gelezen..sjit..

vetarme tart..kun je zonder schuldgevoel vreten..hha iets vo mij dus! (hopelojk was die chips die ik net geplunderd heb ook vetarm..haha)
net thuis van t werk, kyan is buitenspelen en yma slaapt als een roosje in de fietskar! was al vanaf half 4 wakkeer bij kdv..
alles goed gegaan en 2 keer gepoept..pfff gelukkig
wij eten strajs samen als rene thuis komt dus doe lekker rustig aan nu..