PDA

View Full Version : Forumclubje mama's aug/sept 2009 Deel 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Tinkerbell79
25 January 2011, 19:49
Hallo dames,

Jullie hebben alweer 300 pagina's vol gekletst, dus vandaar weer een nieuw topic.

Veel kletsplezier.

Grts Tink

Susanna
25 January 2011, 20:19
Ha, ik hoor hier dan wel niet thuis, maar ik plaats toch maar als eerste een berichtje :geek: Kan ik jullie wat makkelijker volgen ;)

finaly87
26 January 2011, 08:32
hahahhaa nou lekker dan, ons 3e topic al!! ;) zo gezellig hier.. :D

leeuwinnetje
26 January 2011, 10:44
hey dames, stelletje kletskousen :-D

snow: gaat hard zeg, al 30 weken, mooi buikje, nog steeds erg bescheiden. :)

vj: hoop dat je ook snel volgt

mama: wat vervelend dat jullie allemaal niet lekker zijn, beterschap

finaly: leuk dat jullie een truitje met de tekst gaan kopen.
en ik zou het ook vertellen aan ouders hoor, is toch juist super, je wilt dit nieuws toch delen. :)
weet je wat mijn schoonmoeder zei, toen ik het vertelde, dat ik zwanger was, ik feliciteerd je nog niet, want ze vond het in ene tevroeg stadium, omdat het nog mis kon gaan. nou lekker is dat dan, dat vond ik echt niet leuk.

finaly87
26 January 2011, 12:19
nee dat vind ik echt belachelijk van je schoonmoeder, echt een rot-opmerking zeg, daar zit je toch juist niet op te wachten! Is ze een boerin of friesin ofzo? hihi die zijn vaak zo bot en stug :p...

echt kletskousen he, sjonge.. hahaha

leeuwinnetje
26 January 2011, 12:57
hihi, nee ze is ene limburger.

mama1988
26 January 2011, 13:13
hallo dames

een nieuw topic deel 3 alweer men wat gaat het hard. Ik lees net de titel mama's 2009.. en dacht gelijk eventjes terug. Onze dames zijn volgende week alweer andere half jaar! Gisteravond zei ik nog tegen mijn manentje de tijd is echt gevlogen! Voor we het weten zijn ze 2 en zitten we bij donna's eerste verjaardag. Nu lijkt het allemaal nog ver weg maar voor we het weten is het zover! Ongelofelijk!!

Gisteravond hebben de meiden weer lekker geslapen, elena is beter maar isabella en donna niet. Ook niet heel ziek maar verkouden loop neusen enzo.
Vanmorgen met de meiden naar het dorp gelopen, was even koud maar wel lekekr! voor ons allemaal! En zondagochtend gaan we zwemmen hebben we besloten en dus moesten de meiden nieuwe badpakken want het badpakje van de zomer toen ze 10 maanden waren kon echt niet meer aan hahaha!
ook hebben ze een nieuwe skinny grijze jeans gekregen van me zo leuk!!!!! heb nog ballarina's besteld bij de h&m voor ze ben benieuwd! allemaal voor de voorjaar/zomer!

Verder niet veel te melden,

Finaly: al verteld? en hoe reageerde iedereeen?

leeuwinnetje
26 January 2011, 13:34
mama: fijn dat het weer iets beter gaat met jullie
verkouden zijn ze hier ook nog steeds, bleh, het houd maar niet op
maar gaan jullie nu alleen met Elena en Isabelle zwemmen, of nemen jullie Donna ook mee??
wel leuk hoor, zullen de meiden prachtig vinden.
leuk dat je al zomerkleding en ballarina's hebt gekocht
ik heb binnenkort bij een collega een kinderkledingparty, ben benieuwd of ze leuke kleding hebben voor de zomer.

Dientje1
26 January 2011, 13:38
Finaly wat is er mis met friesinnen???? Er wonen hier heel veel lieve mensen in friesland.

Mama beterschap voor de 2 meiden.

finaly87
26 January 2011, 13:44
hahaha niks mis mee dientje, maar die kunnen heel bot en stug zijn.. ken ook friese mensen, zijn ook heel aardig hoor! hahaha

mama88, leuk zwemmen met ze! ben ook benieuwd met wie je dan gaat..
tijd gaat hard he..

ben net door vk gebeld.. heb 3 maart een afspraak.. dan pas! maarja.. zij zei dat ze uitrekendata nu op 2 Oktober zetten.. ik denk eerder aan 6 Oktober, maar een echo zal het tegen die tijd uitwijzen..

we vertellen het zondag pas aan ouders.. niemand weet het verder nog behalve hier ;)

Mar22
26 January 2011, 18:19
Hey Ladies..

Deel 3 alweer !

@ Finaly, hoezo dan pas? is toch heel normaal een eerste intake tussen de 8 en 10 weken ?

@ Mama, leuk hoor skinny jeans en ballerina's!

Heb ook helemaal zin in het mooie weer!

Dientje1
26 January 2011, 18:35
Geeft niks hoor finaly snap wat je bedoeld. We staan inderdaad bekend om onze nuchterheid. Je kan het ook stug noemen. Hihi.
3 maart wat laat. Heeft ze het zo druk?

Zo ik ben echt helemaal kappot. T is bijna de hele nacht wakker geweest door het hoesten. Hij sliep pas om 5 uur en toen moest ik er alweer af om te werken.
Ik zou eigenlijk even spinnen vanavond, maar heb afgebeld ga morgen. Ben echt moe. Hopen dat T straks wel slaapt.

finaly87
26 January 2011, 19:25
nou ja ik vind het "dan pas" ja, vind t nog zo lang wachten! maar is idd normaal rond die tijd.. moet gewoon geduld hebben ;)
ik kon kiezen tussen de 1 en de 3 maart, 3 maart kwam mij beter uit. maar komt zoiezo rottig uit want heb dan gastkids! en mijn vrije dag is ook de praktijk vrije dag, beetje jammer! moet dus heel wat keren dingen regelen met ouders.. nog een reden om t eerder aan de vraag-ouders te vertellen vd zwangerschap.
mar merk jij ook dat je nu al erg vroeg kwalen hebt?? ik vind het wel echt ongelovelijk snel hoor wat ik allemaal al zie en voel aan mezelf.. misschien is t normaal bij een 2e kindje?

dientje, wat sneu voor T zeg! zo zielig dat hoesten lijkt me.. t was al zo een ramp toen Jayron keelontsteking had, hij hoestte niet maar werd steeds wakker van de pijn.. zelf heb je totaal geen geduld snachts maar wat een zielige kindjes dan he.. als je kindje ziek is heeft mama t t zwaarst!!

mama88, was zag ik, had je ruzie op hyves meid? volgde t niet helemaal maar zag wel dat je boos was op iemand!

Mar22
26 January 2011, 20:27
@ Finaly, misschien omdat we het nu herkennen? Heb last van mijn (.)(.), veel plassen en de moeheid begint echt te komen.. Blehhhh....

leeuwinnetje
26 January 2011, 20:53
dientje: wat vervelend zo'n nacht, hoop dat het snel weer beter gaat met t

Wat voor maat zomerkleding kopen jullie?? een maat groter dat ze nu hebben?
hier zitten ze nu in maat 74, heb binnenkort in febr een kinderkledingparty voor de zomer en weet niet goed of ik dezelfde maat moet aanschaffen, of ene maat groter.

finaly87
26 January 2011, 21:28
leeuwinnetje ik zou toch zeker voor een maatje 80, is t niet 86 gaan.. maat 80 zijn ze best snel uit heb ik gemerkt.. kun je beter zomer kleding 86 kopen denk ik..

mar, ik heb t zelfde.. echt last van moeheid.. en lage rugpijn, mn borsten zijn wel wat veranderd maar geen last van, voel de hele dag mn buik! krampjes, steekjes, zwaar gevoel.. heb jij dat ook?? echt leuk dat we zowat even ver zijn! :D

vj
26 January 2011, 22:29
leuk hoor finaly! 2 oktober is onze "verkeringsdag" Dit jaar 13 jaar samen!
Dienstje spannend weekend voor jullie dus!
Voor ons wordt het een klus weekend! haha. Ik kan zaterdag pas ovu testen doen want morgen sport ik en drink ik veel en vrijdag moet ik werken.

mama leuk zwemmen! ben benieuwd hoe het jullie het gevonden hebben zondag!

Ik ga naar bed! mijn mannetje komt morgen weer lekker thuis!

finaly87
27 January 2011, 08:41
mijne ook vandaag thuis vj! pas rond 2/3 uur maar dan toch thuis :D...

mama1988
27 January 2011, 13:13
hallo dames

heb nu pas tijd om online te komen.

Vanmorgen vroeg al naar het centrum gelopen, de lueirs waren op en moest echt nieuwe hebben voor elena en isabella. Koud maar heerlijk weer. Ik ben niet vaak buiten met ze maar ga dit toch echt zeker 1 keer per week op woensdags doen, (dan is er ook markt)
me mannetje werkt vandaag in de woonplaats dus die kwam thuis eten, heb boven lekker de boel open gegooit en de bedden verschoond. En toen me man weer de deur uit was d ekeuken schoongemaakt en de vloer en was gedaan, inmiddels donna alweer wakker (heeft net 1 uurtje geslapen) de andere slapen gelukkig nog.

Gisteren op hyves: Ik was via dit forum denk 3 jr terug ofzo bevriend geraakt ze is zelfs hier geweest op kraaamvisite van de meiden toen.
maar zij heeft 1 gezonde dochter en wil dol graag de 2de erbij alleen dat wil niet zo. kan gebeuren. ik heb er 3 en sinds ik dat heb loopt het contact al niet lekker.
(jaaaaaaa maar jij kreeg er wel 2 in 1x dus zijn toch 2 kinderen?) vorige week was isabella ziek geworden en dus ben ik alleen met elena naar me zus gegaan.
ik schreef toen heerlijk om maar met eentje weg te gaan en wat kreeg ze veel aandacht. (normaal moeten opa en oma het over 3 verdelen en nu maar over 1)
dat maar... schoot bij haar verkeerd blijk baar. terwijl ik natuurlijk liever aller drie had mee genomen en geen wil missen maar soms zeker met meerdere kids is het wel eens fijn maar ook handig/makkelijk om er met eentje op pad te gaan. maar goed ze heeft mij verwijder van hyves ze wil het zo, mij best.

Zwemmen: We gaan zondagochtend zwemmen met elena en isabella. Donna breng ik bij me schoonmoeder.
(durf het nog niet aan rem en ik en 3 kids in het zwembad. omdat het voor de dames een lange tijd is geleden weet ik niet hoeze zullen reageren)

Finaly: Snap wel dat je ongedulig bent hoor, maar geloof me je hebt je handen vol aan je mannetje en je gastkindjes de tijd vliegt met deze zwangerschap. en voor je het weet is het 3 maart. 17 dagen later zijn mijn man en ik 7 jaar bij elkaar!!!

Snow: alles goed?

marr: Alles goed?

Dientje: oeii sterkte , hopelijk krijg je vannacht meer slaap.

finaly87
27 January 2011, 13:24
oja mama88, zoiets begreep ik dus al.. nou fijn dat ze weg is toch! als zij t niet aan kan, haar probleem!
je hoeft je echt niet te verontschuldigen omdat je met 1 kindje op stap ging hoor!? ik snap heel goed dat dat even lekker is en geen van je meiden zal zich in de steek gelaten hebben gevoeld.. (lekkere zin).. joh, hoeveel mama's vinden het met 1 kindje ook ff lekker om zonder kindje op stap te gaan, iedere mama zo nu en dan toch? is toch gezond! zou ongezond zijn als je dat niet kan.. dus lekker laten lullen, niks van aantrekken en opgeruimd staat netjes ;) haha..
je hebt ook gelijk, de tijd gaat al hard zat en heb genoeg afleiding.. voor ik t weet is Jayron 2 en sta ik op knappen! (aaargh niet aan denken!, jayron 2.. mn kleine vent!)

gatskindje van me heeft 6e ziekte,,. nu heeft jayron dus ook al koorts vandaag :s.. 38,5 dus zal ook wel beginnen..

mama1988
27 January 2011, 15:05
finaly: hier hebben de meiden ook al de zesde ziekte gehad met die vlekjes. Kan verder geen kwaad. Sterkte/Beterschap!
(en inderdaad opgeruimt staat netjes)

over kleertjes is heel moeilijk te zeggen en voor elk kind weer anders!
De mijne zaten met 10 maanden in maay 74 tot en met 15 maanden. Maat 80 slaan ze over... ik heb 86 winter gekocht. Dan maar de mouw een keer omslaan geeft niet. Ze groeien toch als kool. Zomer kleding ga ik pas kopen wanneer dta echt nodig is eerder niet. Vorig jaar kocht ik het ook al eerder en ging ik er vanuit dat ze rond maat 80 zaten leuke jurkjes gekocht echt zomers en hebben ze nooiit aan gekunt zonde. Dus dat doe ik niet meer.

De jeans broek van gisteren heb ik bij ze aangetrokken ik twijfel. Het is maat 92. is bij de buik nog te groot en bij de lengte moet ik hem heeeel stuk om slaan.
manlief maar eens laten kijken. Ik hoop dat ze die van de zomer/najaar aan kunnen maar twijfel.. Net de ballerina's binnen gehad maat 23 . Iemand een idee wanneer ze daar in gaan? want die zijn nu nog veeelste groot maar zolief!!! eigelijk wil ik die houwe, die kunnen ze namelijk ook aan onder een rok of jurk zeker met kerst (netjes) maar goed manlief moet maar even kijken vanavond.

heb voor de meiden het hello kitty lego (ze hadden tien dozen gekregen met hun verjaardag) 2 doosjes naar beneden gehaald. een doos met alleenmaar lego blokken
en 2 lego safari jeeps met paardje en uiteraard een hello kitty pop met safari hoed;)

(oh dames jullie willen niet weten wat hier allemal hello kitty is eigelijk te veel *schaam**schaam*
hello kitty keukentje
hello kitty loopauto's
hello kitty stickers
hello kitty sokken
hello kitty ondergoed
hello kitty kamer/dekbed
hello kitty lego 10 dozen
hello kitty kleding
helli kitty megabloks
en ga zo maar door)

Mar22
27 January 2011, 18:48
@ Finaly, is het zeker dat het de 6e ziekte is ?? De 5e ziekte kan schadelijk zijn voor zwangere vrouwen, en dan vooral de prille zwangere onder de 14 weken!

Dientje1
27 January 2011, 20:20
Gelukkig ging het vannacht een stuk beter met T 7 uur o bed en pas om 8 uur wakker. Heeft mama ook weer even een heerlijke nacht gehad.
Vanavond toen ik na het eten naar de wc ging kwam ik er achter dat ik nu alweer ongi ben. Dus hellaas nog niet zwanger.
Dus hoef niet langer in spanning te zitten.

T heeft al maat 86 aan. Hij is 81 cm en 13 kilo.

Beterschap voor de kindjes die ziek zijn.

Mar22
27 January 2011, 20:34
Fenna heeft de meeste broekjes nog maat 80. En shirts 86. En wat klein uitvalt zelfs al wat 92 ( Hema valt klein uit, Noppies, Bram's Paris )

@ Dientje, fijn dat het vannacht beter ging! En jammer van je ongesteldheid! Hopelijk in deze ronde meer geluk !!!

leeuwinnetje
27 January 2011, 21:22
finaly: beterschap voor je mannetje.

finaly87
27 January 2011, 21:52
ja is 6e ziekte.. eerst 3 dagen koorts en dan vlekjes op de romp.. jayron heeft alleen 1 dagje koortsig nu en nog geen vlekjes.. 5e ziekte begint echt met vlekken over t hele lijfje..

Mar22
28 January 2011, 07:59
Goedemorgen!

FInaly, oke dat klinkt inderdaad als de 6e ziekte ja. Maar de 5e is dus wel gevaarlijk voor zwangere vrouwen!

vj
28 January 2011, 10:36
5e ziekte is alleen gevaarlijk als je het zelf niet hebt gehad. deze ziekte heb je vaak ongemerkt. Je kan het laten testen bij de huisarts door bloed te prikken.
heb ik ook gedaan , het heerste op mijn werk.
ook aan het einde van je zwangerschap is 5e ziekte gevaarlijk.

5e ziekte herken je aan 1e dag, beetje verhoging en knalrode appel (mickey mouse) wangen.
de dag erna hebben ze vaak vlekken op de romp, armen en rug.

DIENtje wat balen dat je weer ong bent geworden!!! hopelijk volgende de volgende ronde!!!

Mama lekker wezen shoppen dus! leuk!

Leeuwinnetje m is 74,5 cm en ik heb voor de zomer broek maat 80.
Bovenkleding heeft zenu a; 80 / 86 aan. Dus voor de zomer heb ik 92. Maar van hans texiel heb ik van de week 98/104 gekocht. zag er zo klein uit.

Neem anders wat kleding mee naar de party van thuis wat nu groot valt.
Dan kan je het overelkaar leggen.
m weegt 10 kilo bijna dus vandaar de grotere bovenmaat.
Vaak is de bovenmaat 1 maat groter dan de broek.

Mar22
28 January 2011, 11:39
@ Vj, klopt! En inderdaad vallen sommige dingen wel erg klein uit! Fenna heeft ook al dingen aan van 92! En zelfs 1 shirt van de hema van 92 die haar eigenlijk alweer te klein wordt, maar vind vaak van de Hema klein uitvallen de shirts... Broeken gaan nog in maat 80. Maar ze gaat toch echt richting 86... Grote dame..

Snow
28 January 2011, 11:48
even snel;

ik ben woensdag bij mijn zus op kraamvisite geweest. zooo lief zo'n klein mannetje. hij is vandaag 1 week oud :D, heb er al helemaal zin in bij ons hihi.

Maar goed; toen ben ik tegen de auto geknald met mijn hoofds, terwijl de laadklep ook zakte.. dus ging heel hard. Vanaf toen ontzettend hoofdpijn, misselijk & kokhalzen en duizelig.. kortom; lichte hersenschudding denk ik!

Ik lig al 2 dagen op de bank/ in bed .. ben echt beroerd.

dus ben er snel weer.
x

finaly87
28 January 2011, 11:53
snow, doe toch is voorzichtig meid! hahhaa.. nee maar wat rot voor je zeg.. blijf maar lekker rustig liggen!

Jayron heeft onder 86 en boven past hij ook nog 80 en 86 moeten we nog wel omvouwen soms.. lange benen van zn mama!
We hebben net een grijs truitje bij de bimbello gekocht waarop in licht blauwe grote letters staat: big brother!! Zo gaaf! Alleen de plannen zijn gewijzigd want mn mannetje kan niet wachten tot zondag ;) dus strax komt mijn zusje en dan doe ik jayron dat truitje aan en dan ziet ze het dus :D.. en daarna gaan we naar mn moeder, zetten we em voor de deur in die trui (wel extra warme trui eronder) en dan kijken wat ze zeggen! en daarna ff eten in de stad en dan naar mn vader ook jayron voor de deur zetten haha! en dan nog ff bij schoonmoeder op bezoek.. en dan weten strax de ouders het al! :D..
Gister was ik op een workshop make-up.. bij een vriendin.. en ik zat maar te gapen en te doen, last van me rug etc.. maar mn moeder geeft die workshop, dus volgens mij had ze t door want in terugweg in auto vroeg ze ineens hoe t met die cystes ging en of ik nu aan anticonceptie ben enzo ;).. toevallig vroeg mn vader daar ookal naar, dus ze zullen t wel al ruiken denk ik ;) ahhaha

Jayron heeft nog we licht koorts, 38,3.. beetje pips enzo.. geen vlekken nog.. we zullen zien..

Snow
28 January 2011, 12:12
veel plezier met vertellen finaly; leuk!!!!!

vj
28 January 2011, 12:30
oohh snow!! wat een pechvogel zeg!!

finaly gaaf dat shirtje!!! ben benieuwd hoe ze het vinden!!

mijn ei komt er aan, al wat meer afscheiding enzo! dus duimen jullie mee dat het eitje in iedergeval springt!!
nu ben ik weer misselijk dus de vorige keer was dat ook van mijn eitje! weten we dat ook weer!

Mar22
28 January 2011, 12:39
@ Finaly, veel plezier met vertellen!

@ Snow, aaiihhhh pechvogel! Doet het maar rustig aan jij!

@ Vj, ik duim heel hard voor je dat het eitje springt en ook dat het eitje bevrucht wordt

@ Mama, weet niet wanneer ze maat 23 aan kunnen. Weet wel dat kindervoeten snel groeien en dat ze ieder seizoen wel nieuwe schoenen nodig hebben. Fenna heeft maat 21, kan ze nog goed aan. Dus denk dat ze met het voorjaar/zomer maat 22 nodig zal hebben....

vj
28 January 2011, 13:52
m heeft nu maat 19 en zijn nog groot zat! volgens mij is idd 1 seizoen verder 1 maat groter

Mar22
28 January 2011, 16:12
Correctie!

Fenna heeft maat 20 en niet maat 21......

Ik ga straks ( alweer ) uit eten, met een vriendin van me, toevallig zelfde restaurant als vorige week. Dus ik weet al wat ik neem! Jammie Jammie!

finaly87
28 January 2011, 18:24
jayron heeft ook maat 20 maar neigt al (en draagt al) naar 21..

nou we hebben t verteld! oftewel laten zien met shirtje ;) hahaha.. en eerlijk waar, niemand zag het direct! Sowieso kreeg hij eerst van iedereen en knuffel en werd er neit naar trui gekeken.. mn zusje die t als eerst kreeg te zien keek al snel naar de trui en zei; big brother!? ben je zwanger??! hahaha.. die vatte em wel snel.. maar de rest zei ik, lees zn trui is..: big brother.. ja leuk.. En wat betekend dat zeiden we dan.. grote broer? hahah en dan pas was t duidelijk.. en schoonmoeder, broertje en "stiefvader" snapten em toen NOG niet! haahhah.. moesten we zeggen; ja dus...? dat houd in??? hahahha.. Dus ja zo een shirt is leuk maar wel vermoeiend ;).. maar iedereen is hartstikke blij, ze vinden het allemaal geweldig! Dus alle ouders weten t nu, mn broertje en zusje.. en heb t mn close-neefje ook verteld.. :D heeft ie een primeurtje ;).. en nu houden we t weer ff geheim voor de rest :D..

Jayron zn koorts is gestegen naar 39.7!! vind t wel enorm hoog, t is net een dood-vogeltje.. ik weet dat ze bij 40 graden nog niet moeilijk doen bij een kleintje, maar ik vind het wel hoog.. We zijn ook wel wat heen en weer geweest met dat arme zieke ventje :s.. heb 240 mg zetpilletje ingedaan zodat hij lekker kan slapen.. even kijken hoe t de rets vd nacht gaat, ik hou em wel extra in de gaten..

leeuwinnetje
28 January 2011, 18:48
finaly: haha, dus ze duurde even, voordat ze het door hadden.
wel leuk dat je het hebt verteld, kan me voorstellen, dat je het nog niet aan de rest verteld.
vervelend dat de koorts zo hoog is, hopelijk zakt het snel. beterschap voor je mannetje

snow: dat moet jij weer hebben zeg, idd pech, doe het rustig aan, meid

vj: dat is wel een goed idee, om mijn eigen kleding mee te nemen, en dan kijken, hoe de kleding valt.
ga ze trouwens van het weekend ook even opmeten en wegen. want 2 maanden terug waren ze 68,5 cm, dus ze kunnen nog wel eventjes vooruit met maat 74. maar weet niet hoe lang ze nu zijn...

Ik was net met Gwen een dierenboekje aan het lezen.
En ik zeg boe, zegt de koe. Zegt Gwen ook: Boe
ik moest echt lachen, want had haar nog nooit dierengeluiden horen zeggen. daarna probeerde ze ook nog een kip en een eend na te doen.:)

finaly87
28 January 2011, 19:27
wat knap leeuwinnetje! schattig zeg :D

Dientje1
29 January 2011, 06:56
snow meid wat is het toch wat met je. Rustig aan he. mischien moet je maar een val helm op. hihi.

Vj ga heel hard voor je duimen. Ik hoop dat het helpt.

Finaly leuk dat je het hebt verteld. Jammer dat het truitje niet het effect had dat je graag wilde.

T heeft al maat 23 van schoenen. Hij heeft echt grote voetjes.
Boven kleding maat 92 en broeken 86.

finaly87
29 January 2011, 09:34
ow jawel joh, had die wel.. moest juist lachen dat ze t zo laat pas zagen ;)... het truitje is maatje 86, hopelijk past ie over 2 maande nog als iedereen t mag weten, kan hij er mooi in rond lopen :D..

vj
29 January 2011, 10:52
ahh leuk finaly dat ze het nu weten!!!! grappig dat ze het niet meteen door hadden!

Bedankt voor het duimen dientje!!!!
maat 86 al! wat een verschil dan he met M. maarja jou man is lang toch?

vanmorgen weer geklust! dus ben benieuwd! nu maandag weer maar dat is niet zo handig omdat mijn man moet werken.
Dus dan misschien morgen maar nog een keer. Wil natuurlijk ook mijn kansen niet missen haha!

lilian
29 January 2011, 19:28
ik was jullie ineens kwijt... dacht al een paar dagen niet gepost hier... maar deel 3..vandaar!

finaly super leuk dat iedereen leuk reageerde..
lijkt mij ook wel vermoeiend als het shirt niet word gevat..

snow doe je rustig aan meis!

vj zet hem op! ;)

mama1988
29 January 2011, 20:00
Vj: Inderdaad zet hem op!
Dientje: Jammer dat je ongi bent geworden! Hoop voor jullie dat je ook snel zwanger bent dan loop je een beetje gelijk met finaly, en marr en wie weet vj.
Maat 23 al, dus het is echt niet te zeggen wanneer je kindje dat heeft. Ik hou de schoentjes heb ik besloten. Kosten 7,99 per paar dus geen geld. (ze staan ook heeel schatiig als ze ze met kerst aan zouden kunnen dus ik hou ze)
FInaly: Blij dat ze het na even kijken en denken en zelfs vragen toch zagen en erg leuk vinden voor julie. En jij beetje gewent?

Ik ben gisteren naar Ikea geweest in mijn eentje, en vandaag terug (moest wat ruilen) met me mannetje en de kids. We hadden geen buggy mee genomen en de kids moesten een eind van de auto naar de ikea lopen en heel de ikea rond lopen. GIng prima! ze liepen daar alsof ze daar altijd hebben gelopen zo wijs! Iedereen naar ze kijken en zeggen achhh 2 dezelfde... (gaaap wat een rot opmerking vind ik dat!) Rond half 1 daar gegeten, de meiden aan de gehakt balletjes en patatjes en donna aan de fles. ging allemaal super! Nog bakschalen gekocht dus van de week weer bakken! Toen naar de auto, hebben de meiden geslapen en toen bij ons het dorp in opzoek naar schoentjes voor ze. We zijn maar 1 winkel in geweest omdat ze dat ook moesten lopen. zonder zeuren of huilen hebben ze heel de dag gelopen! Ik ben zo en zo trots op ze... dan loop je in de ikea ze geven een handje of ze liepen voor donna de kinderwagen uit en dan zie je grotere kinderen die nog in een buggy zitten moest in wendig wel lachen om die van mij!
Morgen gaan we eindelijk zwemmen ben zo benieuwd!

Fijne avond allemaal

leeuwinnetje
29 January 2011, 21:46
vj: succes, meid!

mama: wat goed zeg, dat ze zoveel vandaag hebben gelopen, daar mag je zeker trots op zijn. vind het ook een rot opmerking, kreeg ik vandaag ook nog te horen, grrrr.
veel plezier morgen met zwemmen!

wij zijn vanachtend naar prenatal geweest, hebben wat zomerkleding gekocht, in maat 80
morgen willen we weer naar de efteling gaan, het blijft droog, dus waarom niet he, we hebben niet voor niks een abbo. :)

Dientje1
30 January 2011, 10:27
Mama veel plezier met zwemmen vandaag. Supper stoer dat ze de hele dag hebben gelopen.
Leeuwinnetje veel plezier in de eftelling. Het zonnetje schijnt hier dus je zal er wel even heen gaan denk ik.
Vj succes meid. Hoop voor je dat het nu gaat lukken.

Wij zijn de kamer aan het her inrichten. Had een grote kast die van mijn oma was geweest. Die heb ik weg gedaan en daar voor in de plaats een groot dressoir met spiegel gekocht. De tv hebben we gister anders neer gezet. En vanmiddag ruimte maken voor mijn vitrine kast, die komt als het goed is morgen. Heerlijk het lijkt al een stuk ruimer en lichter nu die grote kast weg is.

Dames nog een fijne zondag!!!

vj
30 January 2011, 14:04
leuk dientje dat je je huis aan het her inrichten bent!
Wat ga je in je vitrine kast zetten?

Mama stoer hoor dat de meiden lopen!!

Leeuwin,was het leuk in de efteling??

Wij zijn even naar een dure badkamerwinkel geweest om ideeŽn op te doen!
zelf halen we alles bij gamma / praxis / sanidump ofzo vandaan.

Vanmorgen een ovutest gedaan maar die was erg licht! donderdag was hij donkerder. vrij en za niet getest, zou ik hem gemist hebben dan??

leeuwinnetje
30 January 2011, 16:27
dientje: wat leuk dat jullie de kamer aan het herinrichten zijn

vj: wat raar zeg, dat het streepje lichter is, denk idd dat je ovulatie al geweest is, balen.

mama: hoe was het zwemmen?

mar en finaly: hoe is het met jullie??

Hier zijn we idd een paar uur naar de efteling geweest, het was erg leuk!

finaly87
30 January 2011, 16:31
hier erg moe.. maar voel me verder wel goed eigenlijk.. alleen wat rugpijn en veel plassen maar heb soms uuren dat ik me gewoon niet zwanger voel haha.. merk wel dat ik dan dus ook gewoon over de grond lig te rollen met Jayron en moet daar misschien toch een beetje op gaan letten..

de kleine man heeft nog steeds koorts maar knapt wel wat op. Toch vamiddag weer 39,1 en gisteravond was t weer 39,8! .. Hij heeft heel erg last van snotneusje.. met korsten en doet pijn enzo, heel sneu. Maar geen vlekken.. terwijl als dit de 6e ziekte is hij die nu toch moet krijgen.. beetje vreemd dus.. hij heeft al 4 dagen koorts

en hoe is t verder met iedereen? nog nieuwtjes? ;) vj gaat richting eisprong :D..

vj
30 January 2011, 17:29
ahh arme jayron! m is ook een beetje kwakkelig. hees en een beetje warm maar er komen ook 3 tanden door. en ze hoest. maar de bisolvon helpt wel.

finaly ik denk dat mijn ei geweest is. streepje was lichter dan die van donderdag.
morgen test ik weer.

we plannen de sex toch niet echt dus we zien het wel! voor mijn gevoel moet hij nog komen namelijk.

finaly87
30 January 2011, 17:34
Volgens je ticker moet ie ook nog komen.. of je hebt ineens een hele korte cyclus.. ?
naja afwachten maar!

finaly87
30 January 2011, 17:34
hoe is t nu met snow dan!?????

Mar22
30 January 2011, 19:02
Hey Dames...

@ VJ, de donkerheid/lichtheid van een streepje wil niks zeggen he. Pas als die donkerder is dan de controle streep is het positief. Iedere vrouw heeft wat LH hormoon in zich, vandaar dat er vaak een streepje zal ontstaan...

@ FInaly, dat rollebollen over de grond moet echt geen kwaad kunnen hoor..

@ Leeuwinnetje, gaat goed hier! (.)(.) erg pijnlijk, moe en als ik moet niezen of hoesten begin ik mijn banden te voelen. Dus er is flink wat gaande daar binnen! Maar dat moet ook..

@ Mama, knap van je meiden hoor! Las op hyves dat het zwemmen leuk was geweest.. Fijn!

@ Dientje, leuk alles opnieuw inrichten en nieuwe meubels!

Hier kregen we gister telefoon van mijn tante. Mijn oma van 95 is gistermorgen gevallen en had haar heup op meerdere plaatsen gebroken. De operatie heeft 5 uur geduurd, en was erg risicovol gezien haar leeftijd en gezondheidsproblemen. Gelukkig is het goed gegaan, wel 3 zakken bloed toegedient gekregen. Ppff was even schrikken zeg!

finaly87
30 January 2011, 20:07
zow ff wat gerichter gelezen hier ;)

mama88, stoer dat lopen! goed van ze hoor :)
mama88 en leeuwinnetje, ik ben erg benieuwd, als mama van 1, waarom jullie de opmerking; ahhh 2 de zelfde, een "rot-opmerking" vinden..? :)
dientje, hele interieur wijziging dus! altijd leuk he, is t allemaal weer ff heeeel anders!
leeuwinnetje, woonden jullie zo dichtbij efteling dan? kort stukje rijden ofzo of zelfde stad? echt leuk hoor! kan niet wachten tot wij een keertje gaan, van t voorjaar.. wist niet dat efteling ook in winter open is!
mar, nee misschien nu nog niet, doet ook geen pijn ofzo, maarja strax wordt t toch allemaal lastiger.. en ben toch wel van het voorzichtig doen tijdens zwangerschap hoor. Verbaas me ook altijd als ik hoor wat voor sporten er nog worden beoefend tijdens zwangerschappen, of vrouwen die nog dansen tijdens zwangerschap enzo.. haha ben daar echt een tut in!.. maar moet nu wel wat minder want ik moet er toch echt aal geloven dat er strax een jayron op mn buik ligt, of er een knie van hem mn buik in schiet etc.. t kan veel hebben zeggen ze, maar hou er gewoon niet van..
zo, weer ff iedereen gehad zo? ;)

jayron begint hier steeds meer echt zelf duidelijk te maken wat hij wilt.. wel handig nu hij ziek is. Helaas praat hij dan weinig nu hij ziek is, is t meer gemompel en gemopper wat eruit komt, maar met ja knikken, nee schudden, gemompel en wijzen komen we een end!.. Gistermiddag bijvoorbeeld zat hij betreurd bij me op de bank, wees hij naar t fleece-deken, ik zeg wil je die? knikt ja.. wijst hij naar t kussen, wil je daarop liggen? knikt ja.. wijst hij naar mij en naar t kussen.. dus ik begreep dat ik met hem daar moest gaan liggen met fleece deken over ons.. doen we en binnen 10 seconden lag hij te slapen.. nou vond t erg bijzonder! doet hij namelijk anders nooit.
Net loopt hij te mopperen, ik zeg wat wil je dan? wijst hij naar magnetron en naar koelkast.. dus ik loop naar de koelkast met em en doe open, wijst hij naar de melk. Dus ik vraag wil je pap? ja knikt ie.. DUs ik papa maken.. in schaaltje.. wordt ie boos terwijl hij me dat ziet doen, schudt nee, wijst naar een fles van een gastkindje.. ik zeg, wil je de pap uit je tuit-fles? ja, knikt ie.. dus op die manier zn papa gedronken.. haha.. toen t op was vroeg ik wil je nog meer? knikt ja, maak ik pap, wilt ie t niet! nee had em verkeerd begrepe, hij wilde thee! hij naar waterkoker wijzen hahaha. toen dus de thee gedronken. Poeh. heel verhaal maar vind t zo mooi dat hij dit op deze manier doet!

leeuwinnetje
30 January 2011, 20:46
finaly: wat vervelend dat je mannetje nog niet lekker is, hopelijk is hij snel weer de oude. maar wat goed, dat hij zoveel begrijpt, knap hoor en handig ook.
ik vind 2 dezelfde een rotopmerking, omdat niemand hetzelfde is, zelfs niet een tweeling. als mensen zeggen ze lijken veel op elkaar, vind ik iets anders, klopt ze lijken veel op elkaar, maar hetzelfde nee, dat is niet zo, ik zie duidelijk een eigen kopje en ook qua karakter zijn ze verschillend. alhoewel ik het misschien ook wel begrijp, dat mensen het zeggen, vooral als ze het tegen hun kinderen zeggen, dat ze het beter begrijpen. maar toch stoor ik me eraan, je hoort het zo vaak, dus word het op een gegeven moment irritant. ik zei al tegen mijn man, ik koop nooit meer dezelfde jasjes, haha. maar ja, maakt waarschijnlijk niks uit, want dan zeggen mensen het nog.
eigenlijk moet ik me er niks van aantrekken...
wij wonen 6-7 km van de efteling.

mar: jeetje wat schrikken zeg van je oma, gelukkig is alles goed gegaan

finaly87
30 January 2011, 20:50
oke zo bedoel je dat dus.. nah ik denk dat als mensen dat zeggen ze niet zo diep er bij nadenken als jullie ;) ze zullen het in elk geval vast niet beledigend bedoelen! Misschien leuk om truitjes te kopen met: NEE wij zijn NIET hetzelfde! hihi.. kun je laten maken lijkt me wel humor! haha

heeerlijk hoor zo dichtbij! geen last van dat t zo dichtbij is? drukte qua mensen in de stad of herrie uit t pretpark?

leeuwinnetje
30 January 2011, 20:57
ik denk idd, dat ze er idd niet bij nadenken, want vaak vinden ze het alleen maar geweldig, als ze de 2 meiden zien, maar het stoort me regelmatig wel.
is trouwens wel een idee, die truitjes, haha.
wij hebben geen last van herrie, van de drukte soms wel, als mijn man moet voetballen, dan is het het wel drukker op de weg. en ook als ik uit mijn werk kom, is het er ook wel eens drukker, omdat het park om 18.00 uur dicht gaat.
dit is trouwens het 1e of 2e jaar dat de efteling heel het jaar open is, eerst was het altijd van april t/m oktober en december en januari, voor winterefeling.
ze hebben nu trouwens in de winterefteling, ook een schaatsbaan, langlaufbaan en een binnengedeelte met luchtkussens, dat is in de zomer niet.
wel goed geregeld, want er zijn wel een aantal attracties dicht

mama1988
31 January 2011, 08:41
finaly: Ik sluit me aan bij leeuwinnetje over de opmerking. Onze meiden vinden veel mensen op elkaar lijken maar het zelfde zijn ze niet.
Ik heb ooit zelf aan een 2ling gevraagt (die zaten bij mij in de klas) zien jullie als jullie elkaar aan kijken nou je zelf? omdat jullie zoveel opelkaar lijken. Het antwoord was nee, het is mijn zus en tuurlijk hebben we wat van elkaar weg maar het is niet mij. Ik vond dat een mooi antwoord. Wij of veral ik heb het gevoel dat we net zo'n actractie zijn waar mensen naar kijken... vooral nu Donna erbij is. In de ikea ook oh drie wat schatiig... een vrouw riep keihard haar mansnaam en die riep toen kijk kijk een 2ling ! alsof ze dat nog nooit gezien hebben. Of hoe ik het heb mijn kinderwagen zo je moet ze opstappelen! dat soort opmerkingen krijg ik. En iedereen waar ik ook ben (in de winkel, het dorp of ikea zwembad maakt niet uit) iedereen kijkt, sommige heel opvallend en andere stiekem.. ik vind het neit leuk. Ik ben daar op die plekken met mijn gezin / met mijn kinderen en je wordt dan zo bekeken terwijl als er iemand met 1 kindje loopt minder aandacht krijgt van de mensen om mij heen dan ik hiero in het dorp.

Daarom vind ik het zo'n rotopmerking maar de mensen die het zeggen zullen het zeker niet verkeerd bedoelen,

Hier ook al wat woordjes en zelf wat zinnnetjes..
elena zegt: baby kijken, neee baby aaien dat is zo lief om dat te horen en te zien!

Susanna
31 January 2011, 09:02
Ik moet best wel even lachen om die boze tweeling-opmerking-reacties :lol: Mijn zus baalde er ook zo van met haar tweeling, terwijl ik juist baal als ik ergens ben er is niemand die even onbeleefd de kinderwagen inkijkt of zegt: ah wat schattig, zo'n kleintje :lol: Zo af en toe is het best leuk als wildvreemden vrolijk worden van mijn meisje, dus als de zon schijnt ťis ik gewoon dat er iemand vertederd naar haar kijkt :lol: Maar kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat je altijd het middelpunt lijkt te zijn, en altijd die opmerkingen krijgt. Mijn zus ging zelfs boodschappen doen in de supermarkt in de stad, omdat ze bij ons in het dorp drie keer zo lang bezig was. En nee, niemand is hetzelfde, dat kan ik ook alleen maar met jullie eens zijn.

vj
31 January 2011, 09:05
goedemorgen!

finaly idd mijn 14e dag. maar eerst was het streepje iets donkerder (nog niet als teststreep) dus ik dacht hee mijn ei is in aantocht. later waren ze weer lichter.
vandaag weer proberen. vanmorgen geklust dus komt goed. merk toch wel dat ik het wat vaker wil doen haha.

Wij krijgen ook veel aandacht met M. denk omdat ze zo leuk en lief lacht en heel open is naar iedereen. En ze lijkt sprekend op mij. dus dat trekt mensen ook wel.
Ik ben alleen maar trots op haar en dus vind het niet erg.
We krijgen ook vaak aandacht met de hondjes. Soms wil je snel ff door en dan zeg ik dat ook.
Maar opmerkingen van Twee dezelfde zou ik ook niet leuk vinden. Ik zou dat ook zeggen hoor.
van M dachten ze altijd dat het een jongen was. Dat zei ik ook gewoon hoor. ze heeft een roze jas aan hoor!

mama mis je je hondje nog wel eens? geen spijt?

SNOW?? hoe gaat het??

vj
31 January 2011, 09:07
hier zegt m ook al heel wat.

vies, vis, bah, happie , wijzen naar borst en zegt ze die haha, aai, papa mama lilly, en nog een aantal!
als ik zeg wil je yoghurt dan gaat ze heel gek de gg zeggen haha, zo leuk.
ook eet ze zelf met de lepel! wij doen het erop en zij stopt het zelf in haar mond.

finaly87
31 January 2011, 11:30
oke duidelijk leeuwinnetje en mama! :D..
ja ik kan me hier niet in vinden want wij krijgen ook ontzettend veel aandacht met Jayron, mensen vinden hem altijd zo knap en stoer.. en ik vind het wel leuk! Alleen vind ik het vaak balen dat hij altijd chagrijnig kijkt als we op pad zijn met hem, en als een zoutzak in zn buggy hangt haha, lijkt dus eerder een ongelukkig jongentje! en dan zeggen mensen wel eens; oowh lacht ie niet eens? of ooh wat kijk je boos?? dan zeg ik altijd: ja hij lacht niet zo snel naar vreemden.. hahahha.. dan zeggen ze vaak; o nou juist goed toch!
We hebben helemaal veel bekijks als we hem aan de hand hebben lopen in de stad, iedereen kijkt dan zo vertederd.. laatst had ie zn nieuwe nike's aan, zei zelfde een vreemde man, wow wat een stoere schoenen.. haha ik vind het wel wat hebben hoor, hou van aandacht denk ik ;)

vj, knap al die woordjes al! heerlijk he, om van te genieten! Helaas kan die vanmij op t moment alleen mopperen en klagen :s.. nog steeds ziek! weet jij wat dit kan zijn vj? want 6e ziekte heerste in dit huis, dus dacht dat jayron dat zou hebben, maar nu al 5 dagen koorts en geen vlekken.. wel soms knal rode wangen maar die trekken wel weer snel weg.. (gewoon koorts wangen denk ik)
ik ben nu ook ziek, koortsig, overal spierpijn gevoel, nare hoest.. zou graag weten wat jayron heeft vanwege ons ukje!

mama1988
31 January 2011, 11:45
VJ: Nee ik mis dribbel niet, ik heb nog steeds af en toe mail contact met de mensen en krijg dan ook foto's op gestuurd. Ze hebben een maatje voor dribbel (timbe) gekocht toen en ze spelen heel veel, ze lopen iedere dag in een bos en dribbel mag mee naar school lopen hij heeft het daar goed naar zijn zin en is zelfs dik gewordenze moest wat op dieeet. Ik moet al die trappen op en af vaak al 4 x 3 x met kids en 1x voor de boodschappen en dan ben ik blij dat de hond niet ook nog hoef. Gisteren zagen toevallig een filmpje terug van de meiden waar dribbel ook op stond en dan is het leuk om terug te zien maar mijn man en ik hebben beide zoiets van nee waar ze nu is is het veel betere voor haar en veel meer aandacht... dus geen spijt. We hebben gezegt dat er hier geen huisdieren meer komen zelfs niet straks voor de kinderen.

Finaly: klote zeg dat je nu ook ziek bent en je mannetje. Jammer dat hij zo is op het moment maar dat zal toch wel weer goed komen,

morgen zijn de meiden andere half... wat gaat het snel! blijf het zeggen erg he.
ik heb 2 taartjes (12 cm) op het aanrecht staan af te koelen. ga ik vavavond of morgen bekleden word er eentje voor me schoonouders en eentje voor ons zelf.
kunnen 2 a 4 stukjes uit.

vj
31 January 2011, 12:34
mm lekker mama! 12 cm doorsnee? en hoe hoog? of vul je ze niet?

finaly ik denk gewoon griep! heerst erg op het momen. M is ook ziek. al 3 keer eruit geweest vannacht. nu net een zetpil gegeven en was ze na een uur weer wakker. maar net even een knuffel gegeven en nu gaat ze hoop ik weer slapen. ! ze krijgt wel 3 a4 tanden boven.
finaly mag je wel aan zijn oren komen, beetje duwen?

Gaaf van jayron en zijn nikes! haha.

M is altijd vrolijk. zelfs als je haar wakker maakt.

leeuwinnetje
31 January 2011, 13:51
susanna: wil je ze een keer lenen, kan je met 3 meiden opstap, dan krijg je vast en zeker opmerkingen ;)

finaly: wat vervelend je mannetje nog steeds koorts, duurt wel lang zeg en jij nu zelf ook niet leker, beterschap voor jullie.
hier zitten ze trouwens ook vaak als een zoutzak in de buggy, haha. in de gewone wandelwagen zitten ze heel goed, maar als ik ze in d ebuggy zet, dan gaan ze altijd zo hangen, ziet er altijd stom uit.

vj: wat leuk en knap al die woordjes.
wat heerlijk zo;n vrolijke meid.

mama: wat leuk dat de mensen een maatje hebben gekocht voor dribbel en dat hij het daar zo goed heeft, is toch een fijne gevoel

snow: hoe is het met je??

vj
31 January 2011, 14:40
mama wat leuk dat dribbel het zo naar zijn zin heeft zeg!

hier net een ovutest gedaan en was heel licht. beetje een vaag streepje.
morgen weer testen. wo kan niet want dan werk ik.

misschien weer een late eisprong? we wachten het wel af. maar wel jammer. had gehoopt op een pos test!

mama1988
31 January 2011, 16:46
vj : 12 cm doorsnede 6 cm hoog. Ik heb die gevuld met 2 lagen.

beide taartjes zijn klaar.. heb ze ook al bekleed gewoon met fondant en daarop bloemen. Ging me meer om het oefenen en het is goed gelukt
had de botercreme ook zelf gemaakt want die mix van de webshop (van het forum waar k zit) is 'duurder' en meer werk dan dat ik het zelf maak 1 op 1
nou ik ga gauw weer de meiden klimmen op de bank naast nme en krijg allemaal jkusjes van ze

Mar22
31 January 2011, 18:08
Hey Dames,

heb alles even snel bijgelezen maar geen tijd om te reageren, komt zo visite..

Wilde even zeggen dat ik de verloskundige gebeld heb. En krijg met 8 weken de vroege echo ivm bbz en dan 28 februari met 10 weken de intake + verwijzing 12 weken echo....

Misschien tot straks en anders tot morgen!

Snow
31 January 2011, 18:58
ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest; lichte hersenschudding. moet rustig aan doen. tot binnenkort!

leeuwinnetje
31 January 2011, 19:09
mar: fijn dat je eerder terecht kan voor een echo

snow: het zit je ook niet mee he, meid, beterschap en een dikke knuff, doe het rustig aan

Shiley
31 January 2011, 22:27
leeuwinnetje, zag dat je voor je meiden maat 80 voor de zomer hebt.
mag ik vragen hoe lang je meiden zijn?
ik zit zelf ook een beetje met de maat te kijken voor komende zomer.

wat zouden jullie als advies geven meiden,

mijn zoontje is 13 maanden en zit nu in maat 74. met 11 maanden was hij net geen 70 cm en 8.4 kg.
ga hem morgen nog een keer wegen en meten omdat hij erg ziek is geweest 2 weken terug.
nu denk ik dat hij maatje 80 heeft in de zomer, maar wat denken jullie?

Dientje1
1 February 2011, 05:54
Finaly ik denk inderdaad ook dat jullie een flinke griep te pakken hebben. Gaat vaak samen met spierpijn gevoel. Ik hoop dat jij en Jayron snel weer beter worden. Want hier is niks aan natuurlijk.

Vj ik ga mijn film poppen enzo in de vitrine kast doen. Hoop dat je ei snel komt.

Mamma en leeuwinnetje lijkt me ook niet leuk zulke omerkingen. Er zit wel degelijk verschil tussen een tweeling. Ze hebben elk hun eigen karakter en dingetjes.

Ik kom net uit de nachtdienst. Dus ik duik nu lekker in bed. Om 1 uur moet ik er weer af dan mag mijn mannetje weer werken. Als T lekker gaat slapen na het eten kan ik mischien wat langer slapen. Nog 1 nachtje en dan heb ik weer weekend. Heerlijk!!

mama1988
1 February 2011, 06:55
mippie: vind dat zelf ook moeilijk met de maat, wij heben besloten om pas kleertjes te kopen (voor een seizoen) als het echt moet. Dus nu koop ik nog niks..
ze groeien zo hard! Elena en isabella sloegen maat 68 en 80 over! nu zitten ze in 86 moet alles wel omslaan maar ach dat vind ik niet erg.

snow: sterkte!

Ik ga hier het pits uur tegemoet, iedereen eten

vj
1 February 2011, 09:05
ik wacht ook met de zomerkleding. van broek weet ik wel dat ze 74 / 80 heeft. want ze zit net in 74.
maar van bovenkleding??

mippi sorry ik kan je niet helpen. M groeit omg 1 cm per maand nu.

mar wat fijn dat he al een vroege echo krijgt!

finaly hoe is het bij jullie?

Dientje ik hoop dat je lekker kan slapen vandaag!

snow sterkte met je hersenschudding!

vj
1 February 2011, 11:09
heb net even een ovu test gedaan weer een vaag lijntje. heb wel een half uur te vroeg getest.
nu drink ik weer even niks tot 16 uur en kijken wat de test dan zegt.
want ik heb wel meer afscheiding nu en zit op dag 15.
bij een cyclus van 33 dagen, net als de vorige keer dan zou ik op dag 19 mijn ei moeten hebben!

finaly87
1 February 2011, 17:58
hey dames,
met mij gaat t niet veel beter.. spierpijn gevoel is wel ietsje minder maar nu de hele dag een vervelende hoofdpijn en enorm duizelig.. erg moe, hele nare hoest en of heeel warm of heeel koud, niks aan dus! Jayron heeft nou al de 6e dag op rij koorts, het stijgt want net had hij 40.2.. de heeele dag aan t mopperen en aan zn hoofdje zitten, huilen, willen slapen.. drinkt beetje, eet amper.. nahja blijkbaar niks om mee naar de dokter te gaan, voel me wel wat machteloos :s...

Dientje1
1 February 2011, 18:59
finaly ik zou toch even langs de dokter gaan met Jayron. 6 dagen koorts lijkt me niet echt goed. Ook al ga je gewoon even voor de zekerheid. Daar zijn die mensen voor toch? Sterkte en beterschap.

Snow sterkte meid.

Ik heb wel lekker geslapen. Alleen werd een beetje vroeg wakker gemaakt. Heb altijd wat last van hoofdpijn na de 1e nachtdienst. Ach nog eentje te gaan.
Mijn mannetje heeft gister na het werk de vitrine kast nog in elkaar gezet de schat. Dus net even lekker gepoetst en ingericht.

T ligt nu lekker te slapen nog even tv kijken. Om half 10 komt de oppas en dan ga ik weer even werken. Morgen avond weer even lekker spinnen. Doe dat elke woensdag en vrijdag heerlijk.

Fijne avond.

leeuwinnetje
1 February 2011, 20:57
mippie: hier waren ze 2 maanden terug 68,5 cm, had ze van de week opgemeten en kwam op 69,5 cm. dus misschien dat ze begin van de zomer, waarschijnlijk wel in 74 passen, maar vind het wel fijner, dat ze het heel de zomer aankunnen. en ik heb trouwens wel merken, prenantal en bakkaboe, die over het algemeen wel wat kleiner uitvallen.

heb vandaag trouwens nog paar t-shirts geshopt, collega was ziek, dus ik zou ene half uur langer blijven en had 1 uur pauze.

dientje: wat vervelend dat je last hebt van hoofdpijn.
leuk dat je 2 keer per week gaat spinnen, ik vind er niet zoveel aan, maar is natuurlijk wel gezond en wel lekker even sporten.
ik doe elke donderdag aan zumba

finaly: wat vervelend voor jullie, zou ook voor de zekerheid bellen, vind dat het ook lang duurt de koorts, beterschap voor jullie

vj
2 February 2011, 11:28
Hallo allemaal,
Even vanaf mijn telefoon, heb pauze.

Finaly na 4 dag koorts wil onze huisarts dat je langskomt! Zou toch maar even bellen! M had toen ook oorontsteking. Wat vervelend dat je nu ook ziek bent!

Dientje wat leuk dat je vriend je kast nog inelkaar heeft gezet! Heb je een oppas aan huis? Wat luxe! Een betaalde?

Werkt jou man onregelmatig? Dat hij smorgens thuis was?

Pff heb wel beetje buikpijn en hoofdpijn.:(

leeuwinnetje
2 February 2011, 12:31
finaly: hoe gaat het met jullie?

vj: vervelend van de buikpijn en hoofdpijn

krijg zo een vriendin op visite, gezellig!!!
dus ben er weer vandoor.

Dientje1
2 February 2011, 13:36
Vj ja heb een oppas aan huis 2 zelfs. Mijn schoonmoeder als ik 's middags moet werken. En we hebben nog een betaalde oppas voor 's avonds. We hebben altijd maar een uurtje oppas nodig. Dus tja voor dat uurtje breng ik hem liever niet weg.

Leeuwinnetje gezellige middag met je vriendin.

Ik ga als T wakker is even naar de stad. Mijn telefoon is weer klaar. Het touch screen deed het niet meer.

Dientje1
2 February 2011, 13:42
Ho nog een vraag vergeten.
vj mijn man en ik werken samen op het zelfde bedrijf en werken in Ploegen. De ene week heb ik vroeg, dan een week nacht en dan een week laat. Mijn man zit altijd een dienst voor mij.
Omdat we in ploegen werken werk ik nu ook maar een paar dagen. 1 week 2 en de andere week 3 dagen.
Anders zou het niet te combineren zijn en zie je elkaar nooit. Op deze manier gaat het prima. Ik mag zelfs een half uur later komen als ik vroege dienst heb. Want om 5 uur 's morgens heb ik geen oppas.

finaly beterschap

mama1988
2 February 2011, 15:08
ik heb geen pff de meiden vragen vandaag ZOVEEL aandacht tot later dames

finaly87
2 February 2011, 21:39
Nou hoe t hier gaat, niet zeg maar.. haha ;)
Vanochtend werd ik weer zieker wakker dan gister.. ontzettend pijn in keel/longen, zeer pijnlijke hoest.. en alles doet verder gewoon pijn, nog duizelig etc.. mannetje moest werken, kon geen verlof krijgen dus heb mn vader gevraagd Jayron op te halen. Die had vanochtend 37,7 dus koorts was nu verhoging.. Hij was zoooo vervelend vanochtend! Van alles willen en als je t dan geeft het toch niet willen.. uiteindelijk bedoelde hij dat hij cruesli met melk wilde (wat ik vaak eet) nou, mag hij normaal niet maar goed dan at hij tenminste wat.. heel slecht van me, maar ben te ziek om de strijd aan te blijven gaan. Hij bleef maar jengelen en dingen doen die niet mag.. Mijn vader gebeld, die heeft em opgehaald en de hele dag bij hem genomen. Heb ik mooi geslapen van 11 tot half 5 (ook niet normaal eiglijk).. Jayron kwam om 7 uur weer terug en toen heeft mn zusje hem voor me gedouchet en in bed gelegd.. had ie weer koorts 38.8.. arme schat.. Ik heb net weer 2e paracetamolletje op voor vandaag (wil er toch niet meer vanwege aantal weken zw..) heb ook daro thijmsiroop gekregen.. dus nu gaat t weer ff.. ga zo wel weer slapen, ookal heb ik veel geslapen, heb t toch nodig..
Voel me ook helemaal niet zwanger door t ziek zijn, beetje beangstigend.. :s.. ga toch vrijdag bij de huisarts bedelen om een vroegere echo.. met 8 weken ofzo ipv pas 11/12 weken..

fijn he oppas aan huis.. mijn zusje (17) is onze oppas aan huis.. wanneer zij kan schakelen we t liefst haar in.. ipv jayron weg brengen naar ouders.. Ze wilt er geen geld voor hebben maar toch geven we dr zo nu en dan wat.. of een kado'tje of geld.. laatst hadden we er een dag mee genomen naar Walibi..

mama88, niet gewend van jou dat je niks typt! haha.. zware dag dus.. sterkte, rust lekker uit ;)

leeuwinnetje
3 February 2011, 06:25
finaly: wat vervelend nog steeds niet lekker beide. fijn dat je vader en zusje je hebben meegeholpen, beterschap voor jullie

vj
3 February 2011, 08:19
dientje dat is wel handig geregeld dan!! en wat fijn dat je een half uur later mag beginnen!

Finaly echt enorm balen dat je ziek bent! de kleine kan het echt wel hebben hoor! ik ben ook ziek geweest toen ik net zw was van M. was wel iets verder maar de huisarts zei dat het geen kwaad kon.
mij hielp het enorm om te praten tegen de kleine. heel stom maar ik vertelde dat alles weer goed kwam enzo.
fijn dat je vader kwam!! en je zusje!
BEterschap!!!

ik ga zo sporten en dan heb ik vanmiddag een soll gesprek! maar dnek niet dat ik het doe.
Is 2 middagen van 15 tot 18 uur op een BSO. denk toch dat ik de ukkies ga missen en salaris is dan ook veel minder.
Dan zijn de opvang kosten te hoog!

Koekoek
3 February 2011, 10:41
hier is koekoek. ( regenboog/ snow )

mijn account van snow is verwijderd. ik ga door als koekoek .. maar heb besloten niet echt persoonlijke dingen hier te delen, aangezien
het me iets te openbaar is ;)!

finaly: ontzettend balen dat je nog ziek bent meid, beterschap!!!

Koekoek
3 February 2011, 10:43
zal vanaf nu weer meelezen, beetje druk gehad + beroerd door de hersenschudding + even geen zin in forummen .. kan wel eens gebeuren he ;)!

vanmorgen echo gehad; het is echt een jongetje! piemeltje van 1,4 cm, voetje van 7 cm en een hoofdomtrek wat hoort bij 31 + 3 weken, wat ik vandaag precies ben. Femke lag nu al 1 week voor op groei, dus hoop dat deze echt gemiddeld is :D

finaly87
3 February 2011, 10:44
haha ben je nouw alweer veranderd ;)..

vj, bedankt voor je geruststelling! gelukkig ben ik al wat opgeknapt.. alleen nog duizelig en de pijnlijke hoest.. kleine man is ook weer vrolijker en heeft goed ontbeten vandaag :D..

finaly87
3 February 2011, 10:45
wat gaaf dat je echo hebt gehad! waarom kreeg je nu een echo dan? speciale reden?? mooie uitslagen :D

Koekoek
3 February 2011, 10:45
deze had ik nog! haha ..

Koekoek
3 February 2011, 10:47
oja; over ziek zijn id zw.schap. weet je nog hoe ziek ik was? ze zeiden alleen als je heel veel afvalt, er afvalstoffen ook bij het kindje kunnen komen op een gegeven moment.. voor de rest kan het geen kwaad. maar snap wel dat je het spannend vindt. hopelijk ben je snel weer helemaal beter!

we hadden gesl. bepaling echo omdat 5 weken geleden de gynaecoloog geen idee had van het geslacht. we gingen daardoor twijfelen; 'als het een jongetje is, moet je nu toch zeker een duidelijk piemeltje zien?' spookte er door ons hoofd.vandaar :D

Koekoek
3 February 2011, 11:04
test test.. mijn handtekening doet het niet

finaly87
3 February 2011, 11:54
ooowh oke, nouw gelukkig is t nog steeds een jongentje dan hihi..
Er worden volgens mij eerder vergissingen gemaakt als ze eerst denken dat t een meisje is.. dan wil er soms toch nog stiekem een piemeltje te zien zijn later (of pas bij geboorte ;)).. als ze eenmaal een piemeltje hebben gezien kom je er niet onderuit dat t een jongentje moet zijn.. meestal! Maar extra check kan nooit kwaad! Deze echo uit eigen zak betaald? heb je ook foto's gekregen en op dvd??

jij ook bedankt voor de geruststelling :)...

mama1988
3 February 2011, 12:08
hallo ladies,

Donna is steeds meer wakker , kraait en lacht aan alle kanten zo leuk! Haar zussen vinden het ook geweldig en helpen mee een flesje geven. Heerlijk!
De meiden hebben het het klimmen ontdekt vooral isabella elena doet het na. op tafel, op de tv kast op de leuning van haar stoeltje (wat bij het tafeltje hoor )
sinds een paar dagen doet isabella heel raar ze wil geen sokken aan, geen maillot, geen schoenen en geen slofjes helemaal niks. Wij hebben tegels en zitten met de woonkamer boven onze garage dus de vloer is echt ontzettend koud hier altijd, en mevr loopt op blote voeten!! tot ergenis van mij natuurlijk ze heeft steen koude voeten maar ze gaat zo hard huilen als ze iets aan de voetjes krijgt of ze trekt het uit. ik weet echt niet wat ik hier mee moet...
elena gilt het heel erg op het moment en als ik er dan wat van wil zeggen steekt ze haar wijs vinger in de lucht en roept : huh neee en schudt daarbij haar hoofd.. achhhh peuterpuberteit?

en na dit allemaal is het op het volgende helemaal tegen overgesteld hangen ze op de bank komen naar bij toe, hangen om me nek, kusjes geven, donna aaien enzovooort... ook drinken ze erg slecht al een paar dagen ! nopg even ik zoek contact op met het cb.

snow: sterkte meid met je hersenschuding hopen dat het over is voor dat je bevalt!
Marr: hoe is het met je en met F?
Vj: ik zag op hyves dat M oorbellen heeft ontzettend schatiig!!
popje2: meid hoe is het met jou? druk met werken en de studie en de kids
naom: en met jou ??
leeuwinnetje: leuk zeg dat je weer bij de efteling geweest bent en je woont er niet zover vandaan heerlijk als je dan zo kunt gaan! Wij willen ook met de kids maar we moeten wel even een eindje rijden..
Finaly: beterschap
Dientje:handig die oppassen wees er maar zuinig op! en die ploegendienst is ook erg handig als ik het zo lees..
ymas: meid hoe is het bij jullie? verbouwing helemaal klaar?

vj
3 February 2011, 15:59
hey mama, dat drinken komt wel weer. gewoon op vaste momenten aanbieden (bij fruit en bij koekje) en verder niet.
als je heel de dag door gaat geven is dat erg moeilijk af te leren en is heel slecht voor het gebit!

en ja die sokken. omdat jij je eraan ergert houd ze het denk ik wel vol. gewoon denken dan niet dan heb je koude voeten.
dan is het ook weer een fase!

Dat klimmen zou ik echt goed afstraffen.
3 keer nee zeggen, blijven ze het doen, geen aandacht geven en ze eraf halen en bij hun speelgoed zetten en zeg "mama wilt dat je nu gaat spelen"
of helemaal niks zeggen. is allemaal uitproberen.

Als m aan tafel overdreven gaat huilen om niks dat zet ik haar even in de hoek. op haar billen. En of ze dat snapt!!!
1 vaste plek daarvoor kiezen.

consequent blijven is enorm belangrijk!

koekoek nu staat er wel de naam van je dochter en geboortedatum?

Mar22
3 February 2011, 16:41
Hey Dames...

Ben ik snel even! Ppfff heb eindelijk weekend! Deze week door ziekte van collega's 4 dagen gewerkt en gisteravond nog cursus.
Ga zo even eten en dan door naar het ziekenhuis naar oma!

Hier gaat alles goed, "vergeet" gewoon af en toe dat ik zwanger ben! Haha.. Komt omdat ik deze week echt mega druk ben/was..

Verder stapt Fenna het hele huis door, ze doet het alleen hier. Loopt dus alleen! Grote meid.. Ze doet het alleen Niet bij opa/oma of op de creche... Gekke meid! ( nouja hier is natuurlijk veilig gevoel )

Nou dames tot vanavond of morgen!

Liefs

Koekoek
3 February 2011, 19:03
finaly: dat las ik vanmiddag nog in een blad, dat er een jongen uitkwam terwijl ze meisje zeiden.. oeps! met 18 weken zeiden ze bij ons ene jongen, maar de gynaecoloog zag het met 27 weken niet.. dus toen dacht ik: huh? hihi.
we hebben een foto meegekregen van het geslacht :D

mama: vervelend dat de meiden even zoveel aandacht vragen.. dat gillen doet Femke hier ook weleens. Ik probeer het te negeren.

vj: jep, klopt dat er Femke in mijn banner staat + de geboortedatum

mar: zo, veel gewerkt dus en dan ook nog naar je oma; lief van je. dat lopen zal snel overal gebeuren denk ik, leuk he als ze dat kunnen!

Mar22
3 February 2011, 20:00
@ Koekoek, dat heb ik ook gelezen! Het zal je maar gebeuren zeg, jemig!

leeuwinnetje
3 February 2011, 21:05
koekoek: haha, ik moet wel effe wennen hoor, vond je andere namen wel beter, sorry
het zal je maar gebeuren zeg, dat je denkt dat het een meisje word en je word verrast door ene jongen en je hebt alles op een meisje aangepast, kamer, kleren, enz

mar: druk zeg, 4 dagen werken, vind 3 vaak al veel. maar in de vakantie zijn er ook wat dagen, dat ik extra ga werken, bah
leuk zeg dat Fenna zo goed stapt

mama: wat een donderstenen die meiden van je.
dat klimmen zou ik ook niet goed keuren, nu kan je het nog afleren, als je ze gang laat gaan, word dat steeds moeilijker.

Koekoek
3 February 2011, 23:46
jullie mogen me ook gewoon Janneke noemen hoor als jullie dat fijner vinden! of snow of regenboog .. maakt niet uit
[ had ook een nieuwe aan kunnen maken met als naam 'Janneke' ofzo, maar had 'koekoek' nog .. vandaar ]

Mar22
4 February 2011, 07:26
Dankje de Koekoek ;)

Koekoek
4 February 2011, 09:53
hahahaha

hoe voel je je Mar ?

Mar22
4 February 2011, 10:02
Haha..

Ja goed ! Vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben! Heb gelukkig ook weinig klachten. Wat me natuurlijk ook wel weer wat onzeker maakt. Maarja.
Mijn (.)(.) doen zeer, en vooral mijn tepels. En nog steeds last van obstipatie... De moeheid kan ik nog aan, val niet in slaap als ik even op de bank zit, dus dat valt nog mee. Val de laatste dagen wel sneller in slaap als ik in bed lig.. Mag niet klagen dus!
Nu nog 2 weken wachten tot de eerst echo, ppfff duurt me zo lang! Wil gewoon even de bevestiging dat alles oke is! Maarja nog even geduld!

Hoe is met jou?

lilian
4 February 2011, 10:46
*breek even in*

mar je mag roosvicee laxo drinken als je zwanger bent..
misschien helpt het tegen je obstipatie..

finaly hoe is het met jou?

Mar22
4 February 2011, 10:52
@ Lillian, thanks voor de tip! Had het inderdaad al op mijn boodschappenlijstje staan. Hielp in de zwangerschap van dochterlief erg goed!

lilian
4 February 2011, 10:54
heb ook vreselijk last van obstipatie de laatste weken..
en kan de hele dag wel eten..
echt vreselijk..

lilian
4 February 2011, 15:08
finaly wist je dat er in januari 2011 een jongetje geboren is met de naam Jayron??????

finaly87
4 February 2011, 18:06
lilian, ja dat wist ik want ik had haar toestemming gegeven haar zoontje Jayron te noemen :D.. Had ze me namelijk netjes een paar maanden terug gevraagd of dat mocht *trots :D

Hier gaat t wel.. vannacht alleen een rot nacht, van 4 tot 6 wakker gelegen, pijn, hoesten, veel slijm.. sochtends toen ik wakker werd moest ik steeds kokhalzen en overgeven van t slijm :s.. heel naar dus.. Vanmiddag zijn er 2 moedervlekjes weg gehaald.. blij dat ik van ze af ben! nu moet t genezen, zitten kleine hechtingkjes in.. t gaat wel wat beter, t ziek zijn heeft nu meer plaats gemaakt voor enorme verkoudheid, bleeeh.. maar goed, hopelijk ben ik daar snel vanaf!

mar, ik moet er soms ook ff bij stilstaan dat ik zwanger ben hoor! gek he? er groeit wat, maar je merkt er amper tot niks van.. dat komt pas als je t kindje echt gaat voelen merkte ik met Jayron.. kan niet wachten tot t zover is! tel de dagen af! Ik moet nog 4 weken wachten tot intake. hopelijk krijg ik vlot erna een echo...

je kunt toch ook die activia toetjes nemen? hielp bij mij heel erg, kreeg er direct diarree van toen hahahhaha...

lilian
4 February 2011, 18:43
Dat is idd heel netjes. Leuk hoor!

leeuwinnetje
4 February 2011, 20:22
mar: kan me voorstellen dat die 2 weken tot de echo nog lang duurt, is toch fijn, als je ziet dat alles goed is
vervelend van je obstipatie

finaly: zo dat is wel netjes zeg dat ze het heeft gevraagd
hoe is het nu met Jayron?
zelf nog niet helemaal lekker, hopelijk ben je snel weer fit.

ik ben sinds een paar dagen keelpijn en snotterig, gelukkig niet super ziek.

vj
4 February 2011, 23:08
ojee beterschap voor finaly en leeuwinnetje!

en mar balen van je obstipatie! heel vervelend!

Duurt lang he voor de echo! dat had ik met m ook. 10 weken pas! en je wilt toch weten of het goed is!

IK HEB VANDAAG EEN POSITIEVE ovu test gehad!!!!! jeeee mijn ei gespot!!
nu test ik niet meer. Alleen denk ik van
morgen ochtend wil ik je weet wel wat doen, maar zondagochtend dan ook maar en maandagochtend? haha.
Wil hem niet missen hoor!

vj
4 February 2011, 23:09
vandaag (zaterdag) komt de kapster hier en mijn zus en nicht en 2 vriendinnen. en mijn zus en nicht blijven eten!
gezellig dus!!

We zijn ook druk bezig met de badkamer! erg leuk allemaal!

Mar22
5 February 2011, 08:55
Wooeeei VJ ! Dat wordt klussen! :D

vj
5 February 2011, 10:53
:) :) :) :) :) :)

vanmorgen en morgenochtend ook! haha!! woeii! duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mama1988
5 February 2011, 15:48
kijkeens 916

leeuwinnetje
5 February 2011, 16:18
wauw, mooie mama

vj: klus ze!! ;)

hoe gaat het met jullie en jullie kindjes??
finaley en jayron zijn jullie weer beter??

Hier verder alles goed!!

Mar22
5 February 2011, 16:54
@ Mama, mooi hoor, ze lukken steeds beter he! Oefening baart kunst dus!

@ Leeuwinnetje, fijn dat bij jullie alles goed gaat! Hier ook, vanmiddag lekker dutje gedaan toen Fenna in bed lag en dat heeft me goed gedaan. Vanavond hebben we buurtfeest, nouja nieuwjaarsborrel met de buurt. Voor mij niet dus hihih.. Heb het georganiseerd met de Buuf. Dus heb gister en vandaag telkens al balletje laten vallen dat ik niet helemaal lekker in orde ben en dat er veel zieken zijn op t werk bla bla bla... Hihih..

finaly87
5 February 2011, 18:25
haha slimme mar! kom je er toch mooi mee weg he ;)

Jayron is weer beter! eindelijk! ik ben nog steeds aan de betere hand, elke dag gaat t iets beter,.. alleen mn stem en hoesten :s.. maar komt goed!

vj, zolang je vanochtend sowieso geklust hebt (met t sterke zaad ;)) kun je net zo goed morgen en overmorgen ook klussen (met t minder sterke zaad :P) er zitten altijd nog wel wat goede zaadjes tussen en de belangrijkste heb je vanochtend al binnen hahaha.. lekker praatje ;)

mama88, goed gelukt! mooie taart..

mama1988
5 February 2011, 19:10
bedankt ladies, inderdaad oefenen baart kunst en niet alleen in taarten bakken hoor, vj zet hem op!

Mar22
6 February 2011, 07:40
Hoi Dames...

Het feestje gisteravond was erg gezellig. Kreeg wel de vraag van "nah goh drink eens wat met ons mee" "waarom drink je niet?" Maar gezegd dat ik niet lekker in orde was en even rustig aan wilde doen.
Nou gelogen is het niet want ik kreeg me toch knallende koppijn, dus ben met een exht exuus om 23.45 naar huis gegaan en de oppas afgelost en mijn bed in gedoken.
Maar we hadden dus alleen maar Ibibrufen pijnstillers, tja en die mag je niet. Ohh mijn hoofdpijn was zooo erg dat ik op het punt heb gestaan om er zo 1 te nemen! Jeetje zeg.
Tot ik me ineens bedacht dat ik laatst ipv gewone paracetamol per ongeluk de zetpil variant had meegenomen. Bingo! Die dus gebruikt.. Daarna is het langzaam weg gezakt. Moet wel zeggen dat het nu weer wat begint te komen, zal toch niet echt ziek worden?

Ook het bericht gekregen gister dat de vader van mijn collega is overleden... Jeetje zeg, het houd maar niet op bij ons op het werk! Alleen maar nare en verdrietige dingen...

vj
6 February 2011, 10:12
balen mar van je hoofdpijn!!! hoop dat je niet ziek wordt!!

koekoek hoe gaat het met jou??

hier heerlijk weekendje gehad!! dochtelief ging smorgens steeds netjes slapen na de bv van 7 uur :)

gisterenavond wel heelr erg buikpijn rechts! zou dat mijn eitje zij geweest??

mooie taat mama!!

Koekoek
6 February 2011, 10:26
leeuwinnetje; hoe is het nu? echt ziek geworden? of nog steeds keelpijn/verkouden?

vj: klinkt als je ei; spannend!!! super dat M steeds ging slapen na de bv 's morgens!!!

mama: mooie taart zeg! Mmmm lekker!

mar22: tjongem, weer iemand overleden, het houdt echt niet op idd. balen van je hoofdpijn! Goed dat je eraan dacht dat je nog zetpillen had, wat kan dat een fijne ontdekking zijn dan he! hoe is het nu?

finaly: jij ook al beter? fijn dat Jayron iig wel beter is..

hier; Femke is ween weekendje weg; logeren. vrijdagmiddag weg gebracht en rond 15:00 uur halen we haar weer op. Moet zeggen ik vrijdag erg moest wennen dat ze 's avonds niet was toen ik naar bed ging & ook toen ik zaterdagochtend weg ging. Maar als ik belde hoorde ik haar steeds kletsen op de achtergrond en lachen & m'n moeder zei dat ze het hartsikke leuk vond. gelukkig!

Wij hebben, omdat Femke er dus niet was, mooi wat kunnen doen in huis. De zolder opgeruimd/ alles van manlief naar zolder gebracht.. (hij moet nu naar boven ivm de babykamer) ..

Volgende weke behang krabben, over 2 weken alles sausen + plankjes ophangen en dan zijn we als ik 35 weken ben klaar! Kan Femke nog ongeveer 5 weekjes wennen aan haar nieuwe slaapkamer voordat ukkie komt!

finaly87
6 February 2011, 12:10
mar22, wat jammer dat je t feestje moest onderbreken.. wel mooi een echt excuus! gelukkig heb je die zetpil gevonden.. was t misschien migraine??

vj, kan best je ei zijn! hij wordt vast goed benut deze ronde, hopelijk een zwangerschap tot gevolg!

koeksnowboog! :p.. slim van je een weekendje met zn 2e.. ik durf t hier nog steeds niet aan helaas.. *zucht.. one day...
jullie hebben wel aardig wat gedaan! je hebt t kamertje wel pas laat klaar he? 5 weken voor data.. achja, gewoon optijd bevallen en niet te vroeg ;).. ben benieuwd wat femke van dr kamertje vind!

Ik heb alleen nog last van mn keel en hoest.. morgen gewoon weer werken, 1 kindje maar dus wel lekker rustig beginnen.. En dan aankomend weekend een lekker weekendje weg met zn 3e! kijk er al naar uit :D

leeuwinnetje
6 February 2011, 18:44
mar: leuk, dat het gister gezellig was, vervelend van je hoofdpijn
wat een naar bericht, dat de vader van je collega is overleden

koekoek: wat fijn, dat f zich zo goed heeft vermaakt bij oma en jullie flink geklusd, ben benieuwd wat F van haar kamer vind.
de keelpijn is hier weer weg, gelukkig alleen nog beetje snotterig, maar ben niet ziek geworden.

finaly: gezellig dat jullie volgende week een weekendje weg gaan

Vandaag een meeting van nov kindjes en mama's, was erg gezellig.
de dames waren wel doodop toen we weg gingen, sliepen heel snel in de auto, dus vandaag maar vroeg naar bed gebracht. ben benieuwd tot hoelang ze morgen slapen.

Mar22
6 February 2011, 18:48
Hey Dames...

@ Koek, ja dat was een uitkomst! Had een poos terug dus perongeluk de verkeerde meegenomen. Maar dat kwam nu dus goed uit! Fijn dat jullie zo lekker opgeschoten zijn! En netjes toch met 35 weken het kamertje klaar! Een is sneller dan de ander, maar dat geeft niks. Wij moesten toen ik 36 weken was nog overhuizen ;) En met 38 weken kwam ze al! Hihihih.....
Met mijn hoofdpijn gaat het oke, beetje nog zeurderig gevoel op de achtergrond, en vooral als ik even druk ben geweest of moet bukken/kracht zetten...

@ Finaly, fijn dat het weer beter met je gaat! Niks aan ziek zijn! Morgen dus lekker rustig beginnen, ook wel fijn!

@ VJ, lekker hoor dat M nog even verder is gaan slapen!

Hier vanmiddag onverwachts visite gehad, was erg gezellig. Nu lekker lui op de bank en straks BZV kijken en dan lekker op tijd naar bed!

Ohja ik had nog een ( gekke ) vraag, gister dus die zetpil gehad. En nu had ik dus vandaag een paar keer met plassen wat wittig en beetje vettig dingetjes op mijn urine drijven. Kan dat een restant van de zetpil zijn????

Fijne avond

finaly87
6 February 2011, 18:53
mar dat kan idd! hoef je geen zorgen over te maken hoor.. ;)

ja heb er zin in t weekend! haha nu al ;).. wel beetje zenuwachtig want ben dan 6 weken zwanger, kans dat dan de misselijkheid in volle gang is, zou beetje jammer zijn, maar goed.. ff afwachten..

Mar22
6 February 2011, 18:57
Oke want ik "schrok" al! Is nu natuurlijk even een tik om even in de pot te spieken of er geen rare dingen aan de hand zijn... En toen zag ik dat drijven, en dacht echt WTF???

Mar22
6 February 2011, 18:58
Zou inderdaad jammer zijn, maar wie weet valt het wel mee joh. Hoeft natuurlijk niet dat je deze keer ook misselijk bent...... Afwachten maar ik hoop het niet voor je!

finaly87
6 February 2011, 19:04
haha ja ik tuur ook constant achterom na elk wc bezoekje hoor! en meteen zodra broek omlaag gaat mn slip in turen hahaha.. zal wel normaal zijn! voel soms ook een beetje wat lopen, meteen bang, maar is gewoon wat afscheiding.. had ik ook meer met 1e zwangerschap..
Ik hoop idd dat t misselijke me bespaard blifjt! alhoewel me dat ook wel onzeker zal maken of t wel goed zit.. Hoe begonnen jouw kwalen bij Fenna? had jij al vlot ergens echt last van zoals ik van misselijkheid had?

Mar22
7 February 2011, 08:27
Goedemorgen!

Dat in je slip turen dat herken ik ook! Hihihih...

Ik had ( gelukkig ) weinig kwalen met de zwangerschap. Wel heel erg last van mijn tepels, en dat heb ik nu ook. En verder de moeheid, begint nu ook wel wat erger te worden. Maar je hebt er natuurlijk nog een kleintje rond lopen waar je energie ook naar toe gaat..
En ik had het "geluk"om met 5-7-9 weken een echo te hebben en dus vrij vlot wist dat het al goed zat.. Nu dus met 8 weken.. Nog 1.5 week geduld hebben..

Hoe is het met jou klachten dan?

mama1988
7 February 2011, 08:55
Goedemorgen dames,

hoop dat ik van mijn meiden de kans krijg om even goed te reageren!
Ik weet niet wat er gebeurd de laatste paar dagen maar ze vragen zoveel positieve aandacht, ze zijn vrolijk en kletsen, beginnen nu steeds vaker zinnen te praten.
ik ben ook sinds vandaag hun 'schema' aan het omgooien omdat ze anders s avonds pas half tien slapen nou dat wordt bij deze mama iets te veel van het goede.
heb een drukke week gehad, en een weekend deze week iets minder druk! en het weekend blijven we lekker thuis! hahha dus verlang nu al naar het weekend;)

Marr en Finaly: dat getuur deed ik ook altijd hoor vooral in het begin van de zwangerschap! Maar fijn dat het goed gaat met jullie.
Ik heb van het weekend ook een zw test gedaan, ik ben nog niet ongi moest het vrijdag al worden en nog geen elke teken... maar ik weet dat ik niet zwanger kan zijn omdat we het met rubbers doen maar voor de zekerheid wilde ik het wel weten maar negatief (kan je daar blij om zijn op dit moment in mijn sitautie oh moet er niet aan denken) maar de pil mag ik niet meer slikken van me mn, ik zelf krijg er erg veel hoofdpijn van (heb al de ligste pil) maar ik wordt ook knetter chago van die pil! hij zegt je bent totaal iemand anders als je dat ding slikt! maar goed nog steeds geen ongi wacht deze week af en anders een bezoek naar de ha. dadelijk is het wat anders!

Vj: en bij jullie weet je al wat meer?
Snow: Respect dat je een heel weekend F. weg hebt gebracht en samen hebt geklust aan de babykamer.
Bij donna waren we ook laat hoor nu pas is die helemaal af! hahha

Hier nog altijd de discusie waar slaapt Donna, mijn man wil dat ze nu in haar bedje in haar kamer gaat slapen maar ik wil haar nog in de wieg naast me.
nu past ze er nog in ik denk nog 2 maanden en dan niet meer. ik vind het z0 fjjn als ze naast me ligt en we hebben geen last van haar.

nou ik ga de dames fruit geven.

Koekoek
7 February 2011, 09:35
finaly: met 6 weken was ik al goed ziek bij Femke .. bij deze zw.schap werd ik het plots met 8 weken en 1 dag!

ik zei nog met 8 weken: 'ik voel me supergoed, ik heb niks!' .. dus het kan idd heel anders zijn opeens

Koekoek
7 February 2011, 09:39
mama; jouw meiden liggen toch om 19:00 uur in bed ..? tja, lastig van het slapen van Donna. kunnen jullie niet een beetje in het midden zitten; 4 weken nog ofzo? over de pil; die komt er hier ook niet meer in. kreeg er ook hoofdpijn van + mijn borsten gaan heel hard groeien. aangezien ik een borstverkleining wil laten doen etc, wil ik niet het risico lopen dat het daardoor toch weer groter wordt in zijn geheel. Toen ik met de pil begon had ik 70C (ik was 18!) .. toen ik stopte (ik was 21!) had ik 70F ..

mar22 en finaly: ooh zo spannend he, het zwanger zijn enzv! nog geduld tot jullie eerste echo.. pff.. moeilijk dat wachten!

leeuwinnetje
7 February 2011, 09:46
Hier was ik ook niet meteen misselijk met de zwangerschap, begon rond 9 weken

mama: kids half 10 op bed of gaan ze pas om half 10 slapen? misschien middagslaapje verminderen?
lastig met Donna, ik zou persoonlijk zeggen, zoalng jullie er geen last van hebben, laat haar nog bij jullie op de kamer
wat goed dat de meiden steeds vaker met zinnen beginnen te praten.

Koekoek: hoe gaat het met je?

Mar22
7 February 2011, 09:49
@ Mama, laat je de dames nog 2x slapen overdag? Daar kon ik het bij Fenna aan merken. Had ze maar 1x geslapen dan ging ze braaf om 19.00 ongeveer naar bed en ging ze slapen. Had ze 2x geslapen nou dan ging ze echt niet slapen hoor om 19.00 dan lag ze vaak wakker tot 21.00

Alleen vandaag wel 2x een slaapje. Ze is niet helemaal fit in orde, verhoging en overal snot en dunne luiers. Ze was om 10.00 al zo moe ( terwijl ze geslapen had tot 8.30 ) dat ik haar maar naar bed heb gedaan...
Daardoor heb ik nu al wel gauw even kunnen stofzuigen en dweilen! :D
Nu alleen nog zin vinden om de badkamer te poetsen, nouja dat word waarschijnlijk in haar volgende slaapje! hihi..

Koekoek
7 February 2011, 10:12
mar; ach, fenna niet zo lekker. beterschap!

leeuwinnetje: het gaat goed met me, thanx! bijna geen last van nieren .. en mijn hersenschudding merk ik vrijwel niks meer van gelukkig!!!

Oja, vandaag alweer 32 weken!!!!!!

mama1988
7 February 2011, 10:56
over het slapen: ik deed ze nog maar 1 x naar bed MAAR dan sliepen ze s morgens tot half 9 en gingen ze om half 1 tot 3 uur(moest ik ze wakker maken) naar bed.
s avonds 19.00 a half 8 doen we ze naar bed maar zijn ze niet moe, tot half tien beneden dus nou dit wil ik niet meer
nu doe ik half 8 wakker maken, 11 uur naar bed tot uiterlijk 2 uur en dan vanavond 19.00 fles en naar bed.

ben benieuwd.

koek: zo hee wat een verschil! een spriaal wil ik ook niet mijn moeder had hem mocht nog een jaar inzitten maar hj was al verkleefd ! getsie moet er niet aan denken.
een ik wil wel ongi worden en bij prikpil wordt je niet meer ongi zei de ha tegen mij omdat ik van me zelf amper ongi ben.. dus mijn man zei rubbers en in de week dat ik vruchtbaar ben (weet ik zelf goed) doen we het niet.. zo zijn we 5 jr door gekomen dus moet na onze kids ook wel lukken,...

straks komt er iemand voor de ketel kijken hij lekt.. hmm
mijn werk dag zit erop! heb de badkamer al schoon keuken schoon, vloeren gedweilt, wasssen gedaan vanmidag is voor de kinderen!

leeuwinnetje
7 February 2011, 11:46
mar: vervelend dat Fenna niet zo lekker is, beterschap

koekoek: fijn dat het goed met je gaat en alweer 32 weken, gaat snel he!!

mama: hoop dat je nieuwe schema helpt, kan me voorstellen dat je ze niet tot half 10 wil beneden laten

mama1988
7 February 2011, 12:01
ben net ongi geworden gelukkig niks raars aan de hand wel 32 dagen ipv 28 dagen wat ik normaal heb..

De meiden slapen nog steeds inclusief donna heerlijk zeg! maar ze zullen zo wel wakker worden hebben al 2 uurtjes op zitten.

mama1988
7 February 2011, 12:01
oh leeuwin: zag foto's van je meiden op hyves, hebben ze een groeispurt gehad? wat zijn ze in mijn ogen opeens lang geworden! Mooie dames

finaly87
7 February 2011, 12:06
zow veel geklets hier!

vind t wel een risico hoor, alleen op condooms vertrouwen.. als je eens wist hoe ontzettend veel zwangerschappen er zijn gekomen ondanks t gebruik van condooms.. Ik ben er 1 van! (mijn moeder is zwanger geraakt van mij ondanks condooms).. Ik wil na de 3e weer een spiraal, 5 jaar en dan laat mn man zich helpen.. is dat geen idee voor jouw vent mama88? doet ie ook is wat ;).... tussen deze en de volgende ga ik aan de cerazette.. als die spiraal verkleeft na de 3e maakt mij niet uit, wil toch geen kids meer ;)... en wil ook juist geen ongi's! waarom jij wel mama88??
Hoop dat t lukt met je schema's!

hier eigenlijk nooit problemen met savonds slapen, slaapt altijd om 7 uur direct in, tenzij hij ziek is maar goed.. Overdag slaapt hij nu ca 2 uurtjes.. Heb hem net pas half 1 op bed geleged omdat hij 12 uur niet moe genoeg leek.. hij is ontzettend melig en lief vandaag, beter dan de afgelopen 2 dagen! enorm uitproberen en uitdagen.. pfff..

koekoek wat ga jij gebruiken na deze zwangerschap? fijn dat je je weer beter voelt! jemig, 32 weken, t schiet wel echt op zeg.. als de tijd van mijn zwangerschap ook zo enorm snel gaat mag ik niet klagen. Ervaar je dat ook zo? dat t erg snel gaat?

hopelijk blijft mn misselijkheid weg.. vanochtend werd ik wel ineens uit het neits enorm misselijk.. stond op t punt naar de wc te rennen toen t weer afzakte, please laat dit geen voorteken zijn!

finaly87
7 February 2011, 12:06
zo zie je maar weer mama88, dat je nergens vanuit kunt gaan.. je vruchtbare dagen lagen dan blijkbaar ook anders deze maand.. dat bedoel ik, vind t een groot risico..

leeuwinnetje
7 February 2011, 12:26
ik vertrouw ook niet alleen op condooms, gebruik de pil, alleen soms vergeet ik hem wel eens, en dan stop ik maar weer eerder, en dan eerder ongi, bah. misschien moet ik ook maar aan de spiraal. ;)

mama: vind het zelf wel mee vallen, heb ze pas nog opgemeten en waren 1-1,5 cm gegroeid in 2 maanden, dus dat valt wel mee, toch?

leeuwinnetje
7 February 2011, 12:26
maar goed, ik zie ze natuurlijk elke dag ;)

Mar22
7 February 2011, 12:44
@ Mama, ik zou daar ook niet op vertrouwen! En net wat Finaly al zegt, nu waren je vruchtbare dagen ook anders! Nee is mij een te groot risico hihihih... ( na deze zwangerschap dan )

@ Leeuwin, heb de fotos ook gezien. Leuk hoor! Je hebt echt 2 vrolijke en mooie meiden!

@ Finaly, ik denk dat deze zwangerschap inderdaad veel sneller zal gaan! Vind alleen nu tot aan de 12 weken lang duren ;) Hahaha...

Hier begint Fenna toch wel ziek te worden, heeft nu 39.5
Ze is erg snotterig en van die zielige koortsige waterige oogjes..
En haar eet en drink lust is nu ook verdwenen, zo maar weer lekker laten slapen..

finaly87
7 February 2011, 12:49
wat zielig voor fenna :s.. wij zijn er net vanaf.. idd een extra dutje is dan altijd heerlijk.. kun jij ook weer ff gaan liggen ;)

ja die eerste 12 weken duren sowieso eeuwen.. echt vervelend.. misschien dat t daarna heel snel gaat? kan t me nu niet voorstellen maar goed als je er eenmaal in zit he.. we zullen zien!

mama1988
7 February 2011, 14:44
het is ook een groot risico (mijn man hoopt nog steeds op de 4e.) ik wil wel ongi blijven ben altijd maar een klein beetje en vind dat bij de natuur horen.
maar ik zit dus al te bedenken wat ik dan moet gaan doen.. Ik zal eens aan de ha vragen of er ook pillen zijn zonder zoveel hormoon ik zeg maar wat? ik had nu maar 1 merk geprobeert en werd van de knetter chago!
Mijn man wil zich niet laten helpen, hebben we al over gehad. En ik wil het ook niet laten doen ik vind mijzelf daarvoor sowieso te jong!

finaly87
7 February 2011, 15:25
je hebt ook de marvelon, diana, microgynon, etc.. er is idd genoeg.. zou t gewoon is navragen

Jayron zit bij papa op schoot naar Tom en Jerry te kijken, begint hij gewoon echt te lachen om de grapjes daar! dat ie dat snapt zeg haha hilarisch!

Koekoek
7 February 2011, 16:00
het gaat op een gegeven heel snel vond ik.. nu denk ik weleens: shit, over 6-8 weken is het best reeel dat hij geboren kan worden!

wat ik hierna ga gebruiken? tja.. geen idee. geen pil iig!

Koekoek
7 February 2011, 16:01
ik heb er ook wel zin in hoor..

maar heb nu nog even van:

ik voel me goed, wil eerst nog even genieten van het mooie weer dat komt, de kamers moeten nog af, ik wil nog alleen zijn met Femke ..
wil nog van alles lezen over borstvoeding, dekenhoesje naaien enzv enzv hihi

Mar22
7 February 2011, 17:21
@ Koekoek, nou lekker nog van genieten! Wanneer is Femke geboren dan? Ben je toen overtijd gegaan?

Fenna nu toch wel flink ziek geworden. Ligt nu al in bed ( 17.45 al naar bed gebracht ) te slapen met een zetpil ( 40 graden koorts ) en wil vanaf 12.00 al niet meer eten en drinken.. Hopelijk gaat de nacht goed en is ze morgen beter te pas...

finaly87
7 February 2011, 17:42
kan ik me voorstellen koekoek! ik denk dat ik tegen de tijd van t end ga rouwen om t niet meer alleen Jayron hebben hihi.. moet er nog ff niet aan denken!

mar, arme fenna, wel lekkr dat ze vroeg is gaan slapen, hopelijk slaapt ze lekker door en is ze morgen opgeknapt..
Jayron ook ineeens weer koorts! pffff.. 38,8.. was weer heel stilletjes de middag en hangerig.. t mag nou wel eens weg zijn die ziek zijn bij hem! hij is al 12 dagen ziek ofzo.. met tussendoor wat betere daagjes.. hij heeft wel heel goed zn avond eten gegeten gelukkig..

Mar22
7 February 2011, 17:55
Ja het heerst goed!

Jayron ook weer koortsig dus, sneu! En hij is inderdaad al langere tijd aan het kwakkelen he!

finaly87
7 February 2011, 17:56
nahja hij is een week lang echt ziek geweest met hoge koorts, afgelopen paar dagen ging t wel wat beter, en nu dus weer mis :s.. misschien moet ie toch maar aan de extra vitamientjes ofzo?

french
7 February 2011, 18:44
*breek even in*

Finaly heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat super zeg,
Je bent al zwanger zie ik. Whoeeeehoe :mrgreen: Gefeliciteerd !!!
Hoe voel je je ??

*breekt weer uit *

Koekoek
7 February 2011, 19:18
nahja hij is een week lang echt ziek geweest met hoge koorts, afgelopen paar dagen ging t wel wat beter, en nu dus weer mis :s.. misschien moet ie toch maar aan de extra vitamientjes ofzo?

ik zou ff naar de huisarts. zo ging het bij Femke ook. ik dacht dat het over wa,s begon het weer; zat er nog een oorontsteking

mar22: ahh zielige Fenna. hopelijk slaapt ze vannacht goed &jullie ook!

leeuwinnetje
7 February 2011, 20:35
finaly: jeetje, het houd maar niet op, hij blijft maar aan het kwakkelen he, vervelend. beterschap. misschien toch even de ha bellen, vind het ook lang duren hoor.

mar: wat zielig, hoop dat Fenna snel opknapt, beterschap

finaly87
7 February 2011, 20:47
*french, dankjeweeeel! :D.. ben ziek geweest,. weer aan t opknappen, en voel me qua zwangerschap prima eiglijk :).. alleen moe, emotioneel en vaak plassen.. begin soms met wat vlaagjes misselijk te zijn, sinds vandaag, maar hoop eiglijk dat dat gewoon door mn verkoudheid/hoesten komt, en voorlopig nog niet door de zw.. ;).. en met jou!!? jij bent ook bezig voor de 2e zo te zien? super!

Goeie dames, ik ga morgen de dokter bellen, want t is idd niet normaal dit.. nu voel ik me wel slecht dat ik niet eerder gebeld heb eiglijk :s

leeuwinnetje
7 February 2011, 20:48
je hoeft je niet slecht te voelen, het blijft ook lastig, vooral als het weer lijkt dat het beter gaat, dan denk je bel maar niet, want nu gaat het weer de betere kant op.

Koekoek
7 February 2011, 23:21
finaly: niet slecht voelen.. soms weet je het gewoon niet meid! had ik toch ook laatst!

mar; vergeten te antwoorden op je vraag over wanneer femke werd geboren. Ik ben ingeleid met 39w + 5d

fotoooooooooooooo

32 weken. Ukkie inside van ongeveer 1800/1900 gram en 42 cm :D

http://www.mijnalbum.nl/Album=RQACBMDG

mama1988
8 February 2011, 06:22
mooi buikkie!

hmmm gisteravond half 8 lagen drie kids op bed en stil, vannacht half 1 was elena klaar wakker. hele verhalen kletsen ze in ons bed en uit eindelijk was ik het zat (ik voelde me zo rot, buikpijn misselijk) dat me mannetje haar weer op bed gelegt heeft. daar was ze ook wel stil maar hoorde haar wel uiteindelijk viel ze in slaap. Hoop echt dat dit eenmalig is!

Vandaag wordt het erg mooi weer (zeggen ze) dus nu nog thuis en na het middag slaapje en de fles van donna gaan we lekker naar het centrum wandelen.
alle drie hebben ze pyama;s nodig.

Dientje1
8 February 2011, 10:12
Afgelopen dagen wel heel veel bij geschreven zie ik. Ik ga niet overal op reageren want dan ben ik veel te lang bezig.
Zelf de afgelopen dagen flink druk gehad. Vejaardagen, cursessen, werken en ga z maar door.
Zondag avond sliep T of 7 uur. Om 8 uur werd die echt helemaal overstuur wakker. Eerst proberen te troosten en weer op bedje leggen. Dat werkte niet. Dus maar mee naar beneden. Even lekker bij mama op schoot, dat ging goed maar af en toe begon die weer heel erg te huilen. We hebben hem maar een zetpilletje gegeven. Toen nog even bij papa kroelen en weer op bed. Daar heeft die nog een paar minuutjes gehuild en viel toen in slaap, na een uur werd hij weer wakker. Weer helemaal huilen. Maar wat drinken gegeven en zijn speen en toen sliep hij weer. Wat het nu geweest is geen idee. Was niet leuk in ieder geval. Heb hem nog nooit zo horen huilen. Volgende ochtend was alles weer goed.

Finaly en mar sterkte met de kleintjes. Zo zielig als ze ziek zijn.

Mama, Ik wil hierna ook niet weer aan de pil. Word ook altijd chago en voel me niet lekker in mijn vel. Ik denk dat ik een spiraal laat zetten.

Koekoek, dus je wil een borst verkleining. Als je er veel last van hebt zou ik het doen, anders niet. Heb zelf 7 jaar terug een borstverkleining gehad.
Had aan de ene kant cup c en de andere kant e. Dus ik liep helemaal scheef. Ben erg tevreden met het resultaat. Na de operatie een mooie b cup. Nu na de zwangerschap van T een c cup. Als het niet nodig was geweest had ik het niet gedaan. et is toch best wel een zware operatie en niet geheel zonder risico's.
Mooi buikje. En lekker he als je je kindje onbezorgt even een weekendje ergens kan droppen. Heel af en toe gaat T naar mijn broer voor een weekendje. Maar heb hem toch liever thuis. Voelt zo vreemd als je wakker word en de kleine is er niet.

Vj hoop voor je dat het raak is. Hoop dat het hier nog wat word de komende dagen. Mijn mannetje heeft vroege dienst en ik vandaag en morgen laat. Dus ja gister avond sliep die al. Ik doe geen ovu testen. Weet ongeveer wanneer ik vruchtbaar ben en dan maar klussen. Als het me te lang duurd ga ik testen doen.

Ik zal even aardappeltjes schillen en eten koken.

mama1988
8 February 2011, 15:33
oh wat een heerlijk weer (hier) wat heb ik genoten ben met de meiden naar het centrum gelopen. Ze moesten nodig nieuwe pyama's hebben 86/92 al! grote dames kan nog steeds niet geloven dat ze al 18 maanden zijn! Donna een nieuw t shirt want ook die meid groeit als kool! Toen terug naar huis bij de supermarkt aan gegaan en vanaf dat moment mocht isabella zelf lopen naar huis, best een stukkie maar ging super goed! Elena mocht er op de straat bij ons er uit, en de volgende keer is het andersoms!
de meiden genoten ik genooit krijg lente kriebels van die zon! kan niet wachten tot de zomer begint!!!!!!!!!

wederom een blije mama;)

finaly87
8 February 2011, 15:46
hey meiden
Jayron heeft vergrote amandelen, die drukken tegen iets van binnen wat in verbinding staat met oortjes, dit zorgt weer voor ontstekingen en dat weer voor koorts.. heel vaag allemaal, maar hij moet nu 10 dagen aan de neusspray.. komt t dan weer terug dan moeten we waarschijnlijk naar een kno-arts met em..
hij had vanochtend weer enorme hoge koorts, naar dokter geweest, vamiddag zetpilletje en neuspray en nu is ie weer ff in orde..

dientje wat sneu wat T had! erg he als t zo zielig is en je weet niet hoe je kunt helpen.. fijn dat t in elk geval weer beter is..

wij konden helaas niet van t lekkere weer genieten door een zieke Jayron.
Ik moet ook nieuwe pyama's hebben, en sokjes..

finaly87
8 February 2011, 15:47
koekoek zie nu pas je foto, heel mooi!! super!

mama1988
8 February 2011, 18:24
finaly: oh jeetje maar ze zeggen wel hoe jonger ze zijn om ze te helpen hoe minder pijn maar het is wel erg sneu voor hem! hopelijk helpt de spray

leeuwinnetje
8 February 2011, 20:24
finaly: fijn dat je nu weet wat het is, hopelijk helpt de neusspray

snow: mooi buikje

mama: heerlijk he, dit weer, vandaag gewerkt, maar morgen hier ook vrij, en ga met mijn ouders naar de efteling, die hadden nog kaartjes

Dientje1
8 February 2011, 22:13
Mama kan me voorstellen dat je erg genoten hebt van de meiden vandaag. Heb zelf niet echt van het mooie weer kunnen genieten. Ik moest werken van 2 tot 10.

Finaly wat vervelend zeg voor jayron. Ik hoop dat de neusspray een beetje werkt en dat het snel over is. Sterkte ermee.

Leeuwinnetje fijne dag morgen in de eftelling met je ouders. Hoop dat het net zulk mooi weer is als vandaag.

Ben net een uurtje thuis van het werk. Wou vandaag niet echt lekker. Maar goed morgen nog even en dan heb ik weer weekend. Dan weer even wasjes draaien enzo. Dan heb ik het weekend weer een beetje rust. Nou ik duik lekker in mijn warme bedje.

finaly87
9 February 2011, 07:51
ik hoop ook dat de neusspray aanslaat.. het helpen doen ze niet snel.. dus t is ff afwachten..

dientje, fijn bijna weekend!

leeuwinnetje, heeel leuk weer naar efteling! veel plezier

leeuwinnetje
9 February 2011, 09:31
Hier is Gwen ziek, ze had vanochtend gespuugd rond half 8.
had haar beneden neegezet en kwam met Esmee naar beneden, had ze weer gepuugd.
En toen ik haar 2 happen pap gegeven, spuugde ze weer alles uit.
Toe heb ik eerst esmee maar aangekleed, daarna Gwen. Gwen nog een fruitzakje gegeven, dat hield ze tot nu toe wel binnen en nu ligt ze te slapen. ze had ook koorts.
Esmee zit ook niet lekker in haar velletje, denk dat er tandjes doorkomen, want ze heeft al 3 poepbroeken gehad en is ook wat jengeliger.

dientje: lekker bijna weekend.

finaly87
9 February 2011, 09:32
ookal ziek :s.. sterkte met dr! hoor je veel nu zeg.. spugen heeft jayron gelukkig nog nooit gedaan, hopelijk blijft dat zo ;)

leeuwinnetje
9 February 2011, 09:39
finaly: zo mooi zijn he, maar hij zal vast nog wel eens in zijn kinderjaren gaan spugen. vind het ook zo smerig. maar het is ook zielig, ze was helemaal overstuur. en je merkt dat ze er last van heeft, ze boert ook zo raar, dus zit niet helemaal lekker. hoop maar dat ze de rest van de dag niet meer spuugt en dat het vanochtend eenmalig was.

Koekoek
9 February 2011, 09:42
ach arme Gwen. beterschap!

dientje; jij hebt dus een BVK gehad ..? idd groot verschil tussen je borsten destijds. Ik wil het heel graag omdat ik echt last van heb qua rug en ribben.

finaly: ben benieuwd of de neusspray werkt. en anders idd keertje naar de KNO arts. weet je wel waar het vandana komt.. maar zielig blijft het wel.

Ik heb sinds gisteren 17:00 uur weer ontzettende pijn in mijn nier. Heel de nacht niet geslapen. Kan wel janken ..

leeuwinnetje
9 February 2011, 09:44
koekoek: wat vervelend meid, hoop dat de pijn snel zakt, dikke knuff

mama1988
9 February 2011, 10:21
Koekoek: meid sterkte !
Leeuwinnetje: Beterschap met Gwen, hier tot noch toe ook nooit gespuugt gisteren hadden ze ook weer van die vieze poep broeken ik denk dat er een kiesje ? door komt bij ze. En leuk met je ouders naar de efteling! Geniet ervan.
Dientje: FIjn weekend vast! en jammer dat je niet kon genieten van het weer.
FInaly: oh doen ze niet zo gauw helpen okay nou hopen voor jullie dat het aanslaat en dat hij snel de oude is.

Ik had vanmorgen de meiden in rap tempo aangekleed , in de auto gezet en naar de schoenenzaak gereden.
Donna met de maxi cosi op de buggy en de meiden los lopend ernaast. Schoenen halen voor isa , ze huilt als ze haar oude laarsjes aan moet nou dat vind ik niet kunnen en de nepp uggs tja ze loopt er niet helemaal super op dus tijd voor nieuwe. Nu heeft ze andere laarsjes maat 22 voor tien euro! hahahha
Elena hoeft nog niet en als die moet kan ze denk ik al een dichter korte schoen hebben.
Daarna door naar de supermarkt. Een kar gepakt waar zo'n stoeltje in zit voor een baby donna daarin gelegt elena bij in de kar staand en isabella stond op de plank waar je normaal een krat bier op zet.. oh man ik wordt steeds hangire;) dus ik heb alles weer binnenm, donna fles en nu liggen ze alle drie op bed heerlijk!
oh ja vannacht is het goed gegaan. dus zal wel 1 malig zijn geweest.

Dientje1
9 February 2011, 11:31
leeuwinnetje hoop dat de meiden zich snel weer wat beter voelen.

Vanmorgen even wezen spinnen. Met T op de fiets er naar toe gegaan. T is lief aan het spelen geweest op de opvang daar.
Daarna nog even wat boodschappen gedaan. De hele winkel doorgelopen met de kleine man aan de hand.
Thuis eten gekookt voor mezelf en voor de mannen vanavond.
T ligt nu lekker te slapen en moeke is een bord macaronie aan het weg werken.
Straks weer aan het werk.

leeuwinnetje
9 February 2011, 12:16
mama: we gaan nu niet meer naar de efteling, omdat Gwen ziek is.
Ze heeft vanmiddag wel ene banan op en nu ligt ze weer te slapen.
das geen geld 10 euro, leuk hoor

dientje: eet je 's middags warm, omdat je daarna nog moest werken, of eten jullie vaker 's middags warm?qa

finaly87
9 February 2011, 13:02
koekoek, wat rot voor je zeg! ging t net wat beter :s.. sterkte en lekker rustig aan doen vandaag... Als t weer terug komt bij Jayron dan ga ik ook aan ha een verwijzing voor kno vragen..

leeuwinnetje, idd spugen komt vast! maar liever niet ;) Net had ie weer 40.3 koorts, pff vind t zo erg.. sochtends gaat t wel en rond 12 uur stort ie weer in.. en e gaan vrijdag t weekendje weg.. hoop dat ie beter is, en anders? tja we moeten toch gewoon gaan denk ik, hopen dat ie daar gewoon opknapt en we alsnog wat leuke dingen kunnen doen.. Gaat t al beter met je meisje? fijn dat n banaan heeft gegeten.. Jayron wilt nu niks eten, heeft alleen plakje kipfilet van brood gepeuzelt en een slokje melk op.. en een beker diksap erachteraan

mama88, blijven de meiden lopen naast de buggy? of hou je een handje vast? tja hoe doe je dat eiglijk met 2? hihi.. fijn dat t zo goed gaat allemaal! scheelt een hoop..

leeuwinnetje
9 February 2011, 15:22
finaly: wat vervelend, weer koorts. ik zou ook gewoon gaan met je weekendje weg, daar kan hij ook slapen en je hebt toch betaald, je kan niet meer annuleren, denk ik toch?
en wie weet als het beter gaat, kunnen jullie ook iets leuks doen. hoop dat hij zo en zo helemala is opgeknapt, dat zou wel fijn zijn.
Gwen heeft na de banaan helemaal niks mee gegeten of gedronken. rond half 3 even naar beneden gehaald, maar ze wilde niks en op een gegeven moment kwam de banaan er ook uit. dus zat haar kleren en mijn kleren ook onder, dus dadelijk nog maar 1 wasje draaien.
ze is nog erg hangerig en voelt ook erg warm, heb de temp niet meer opgemeten, zal dat straks nog even doen.

finaly87
9 February 2011, 17:35
och arme meid .. jayron heeft ook alleen wat hapjes worst gegeten en meer niet, hij ligt al vanaf half 6 op bed..

mama1988
9 February 2011, 17:51
finaly: De meiden lopen naast me of achter me, ze lopen zelf dus niet aan een touwtje of zo, geen handje vast want ik heb mijn handen nodig om donna de k.wagen de duwen. Ze doen het super ben trots ze zitten ook nergens echt aan scheelt ook al. Elke keer als ik weg ga is het spannend wat zullen ze nu doen luisteren ze wel enzovoort maar vanmrogen dacht ik ik moet het gewoon doen anders kom ik nooit nergens. dus zo doende

vanmiddag hier lopens het dorp in geweest, bij de schoenenwinkel mochten ze beide er uit elena heeft nu ook nieuwe schoentjes! ik liep naar de kassen en de meiden drentelen achter me aan, op een gegeven moment liep isabella terug naar de kinderschoenen pakte ze iets. ze stond echt achter in de winkel en ik in het midden bij de kassa ik riepzo: Isa terug zetten! en jahoor ze zetten het terug zo gaaf vind ik dat!! hahahha daarna beide weer in de buggy (gelukkig niet zeuren dat ze er niet in willen) en toen door naar huis.

finaly87
9 February 2011, 18:04
hoe doe je dat dan met oversteken enzo..
wel fijn dat ze goed bij je blijven lopen, knap hoor!

leeuwinnetje
9 February 2011, 18:31
mama: wat fijn dat de meiden zo goed luisteren en netjes bij je blijven lopen, daar mag je zeker trots op zijn.
hopelijk gebeurt dat hier straks ook, anders als ik alleen ben, dan gaan ze toch in de kinderwagen, als ze niet luisteren

finaly: arm mannetje, ook nog niet lekker, had hij nog koorts?
Gwen had hier 39
ze had vanavond beetje bouillon en yoghurt op, hopelijk houd ze dat binnen

finaly87
9 February 2011, 18:41
ja hoge koorts.. 40.3, net gemeten 40.4.. hij is bloedheet, heb net zetpil gegeven weer.. vind t maar niks dat hij er met een neuspraytje mee weg moet komen van de huisarts..

mama1988
9 February 2011, 18:44
Als ik tegen elena zegt geef isabella een handje dan doen ze dat en steken we over maar ik zorg eigelijk wel dat we niet over hoeven te steken ik ga nu met hun (in mijn eentje) het dorp door. Ik ga echt puur naar die ene winkel met ze.

vj
10 February 2011, 07:51
ahh beterschap voor de zieke kindjes!
wel hooog hoor finaly die 40,3!!! hopelijk helpt de neusspray!

dientje, lekker druk aan het werk dus! ja klussen door de weeks is hier ook lastig!
maar komt goed allemaal!
wat sneu dat t laatst zo aan het huilen was! miss een tandje? vanaf 15 maanden gaan kinderen ook echt dromen.

koekoek wat een mooie buik!! en 32 weken alweer! gaat zo snel!
wel balen dat je zo'n last hebt van je nier!

ik ga ff de hondenuitlaten en sporten!

Dientje1
10 February 2011, 08:11
leeuwinnetje wij eten altijd 's avonds warm. Als ik 's middags moet werken eet ik alleen warm tussen de middag en zet ik het klaar voor 's avonds voor de mannen.

Wat sneu die zieke kindjes hier hoop dat ze allemaal snel beter worden. En mama's sterkte ermee het is toch altijd moeilijk met die kleintjes als ze nog niet aan kunnen geven wat er precies is.

mama je mag echt trots zijn op je meiden dat ze zo goed luisteren.

koekoek wat vervelend dat je weer zo'n last hebt. sterkte ermee.

We hebben gister avond toch nog even kunnen klussen. Hoop dat het nog op tijd was.

mama1988
10 February 2011, 09:41
Ik ben vandaag een daagje thuis met de meiden, had zonet twee hulpjes die mee deden om donna in badje te doen! Oh ben dan zo verliefd op ze alle drie!
Nu kijken ze film ik ben de was aan het doen en poetsen en tussendoor mijn email in de gaten te houden wacht ergens op. Straks komt me man thuis eten en vanavond de wekeselijk boodschappen weer bah maar goed als ik het niet doe doet niemand het!

Oh Isabella gaat steeds met 2 of 3 vingers haar mond in en dan op zuigen doen julie kids dat ook? ik heb het idee dat ze straks dus van de speen af is op de vingers gaat zuigen wat ik eigelijk ook niet wil (mijn zusje deed dat namelijk tot 11 jaar!!!)

2 weken terug waren de meiden verkouden, elke avond deden we luf op smeren onder hun neusje en op hun borstje. En nu al 2 weken lang gaan ze niet slapen echt huilen overstuur als ze die luf niet op krijgen terwijl het niet meer nodig is! Ik wilde het niet meer smeren maar ze huilen alles bij elkaar en ik smeer het op heeeel dun
en klaar is ze gaan slapen... dit zal een fase zijn?

Ik zal eens boven het oei ik groei boek zoeken in de kast een kijken wanneer er sprongen zijn, want elena begint nu echt steeds meer en vaker dingen goed te benoemen!

Ik zei gisteren pinguin zegt ze pinwin hahahah nu heeft ze steeds de pinguin in haar hand en zegt ze pin...

finaly87
10 February 2011, 11:32
heerlijk he dat kletsen!! Jayron zei vandaag kreke (cracker) en hij kan de kat benoemen: faije (Fire).. zo knap! hij zegt ook alles na en nog goed verstaanbaar ook.. geen hele rare woordjes.. gisteravond had ik em ff beneden gehaald omdat hij savonds toch bleef huilen.. hij was heel lief, gingen we dingen benoemn. Wat zegt een koe: boe, kat? maa, hond? waf, varken? snurk geluiden, auto: toet.. papa werk: tatoe tatoe.. hahaha heerlijk! zo schattig, en je ziet hem ook echt ff denken als je t vraagt, soms hele lange stilte en dan toch weet ie t.. Op tv zag hij ineens een koe: koe!.. zag hij een auto: Toet!.. haha ik vind t prachtig allemaal.

vannacht helaas een rot nacht gehad met hem, heel veel gehuild, heel ziek en heet, echt sneu.. daarna om 6 uur wakker en waker gebleven, alleen maar liggen huilen naast me.. hopeloos.. baal echt dat we morgen t weekendje weg hebben, juist met t ziek zijn..

mama88, dat doen de meiden van leeuwinnetje ook toch die vingers? mijn zusje heeft dat 13 jaar gedaan! niet fijn als ze vingers/duim willen maar lastig af te leren.. nog ff de speen er in houden denk ik? Ik had vannacht de speen even gepakt uit t bakje dacht misschien wil hij daar dan ff op zuigen, lekker voor zn keel.. nou kreeg em zn mond niet in! tanden stijf op elkaar, hij keek er maar gek naar.. vergeten ze zo snel iets???

vj
10 February 2011, 13:30
mama ik zou de luuf verstoppen als hun het niet zien.
En ze het niet geven. Is toch niet zo goed lijkt me. Ik denk dat ze best zullen gaan huilen.
Maar als je het blijft geven is het moeilijker af te leren. ze zijn ook op een leeftijd om alles uit te proberen.

M zegt al heel veel woordjes! zo leuk! ze zegt eigenlijk alles na. soms verstaan baar soms niet.
ze heeft een puky loopfiets gekregen, eigenlijk vanaf 80 cm en ze is 75 maar ze kan erzelf al op en af!

mama1988
10 February 2011, 19:05
Vj: Ik ga het proberen !

En leuk van J en M de woordjes !
Oh heel de middag heeft Isabella op haar vingers gezogen (3 vingers tegelijk in haar mond) ik steeds zeggen niet doen vingers uit je mond enzovoort en toch weer doen. Ik baal enorm omdat mijn zusje dit tot 11 gedaan heeft en af leren erg moeilijk is. Maar als ik s middags de speen ga geven wat ik niet wil gaat ze enorm kwijlen en dan wil Elena ook de speen.. lastig dus.

Ik ben zo happy! Heb me vanmiddag ingeschreven bij een nieuwe sportschool hier!
voor 18 maanden meteen! heb er zin in aan mijn figuur/conditie werken en nieuwe mensen ontmoeten!

Mar22
10 February 2011, 19:05
Hoi Lieve Dames !

Kom even zeggen dat alles goed gaat hoor, ook Fenna is weer beter!

Morgen kom ik weer verder op alles reageren!

Liefs

finaly87
10 February 2011, 19:33
mar22, fijn dat ze weer beter is! Nou de mijne nog.. ging wel beter vandaag trouwens, weer vrolijker enzo.. lagere koorts (38,3)

mama88, misschien een idee om gewoon wat vaseline te smeren ipv luuf, verschil merken ze toch niet! en dan langzaam weer weg laten idd.. succes! en dilemma met die vingrs! haha..
leuk vooruitzicht he, aanjezelf werken in de sportschool,... ga ik ook aan beginnen, NA de 3e ;) hihi, voorlopig niet dus..

mama1988
10 February 2011, 21:24
ik dacht dus dat het niet kon finacieeel maar heb eens berekend wat ik binnen krijg, en het kan wel! ben zo blij
want dit fuguur ben ik niet blij mee, heb een abbo voor 18 maanden en wil 15 kg kwijt.

Mar22
11 February 2011, 11:13
Hoi Dames !

@ Mama, knap van je hoor! En dan meteen een "groot" abbo! Petje af..

Vanmorgen voor het eerst misselijk geweest, ik had nog niet ontbeten want mijn Fruitontbijt was op, dus dat schoot er bij in. En om 10.00 werd ik me ineens misselijk, wowww! Heb toen 2 crackertjes gegeten en toen zakte het gelukkig weg. Net niet hoeven overgeven.
Jemig dit herken ik helemaal niet, in zwangerschap van Fenna niet gehad..

mama1988
11 February 2011, 11:32
marr: dat is echt vervelend dat je zo misselijk bent,ik was dat toen bij de meiden ook zo erg en bij donna niet.

ja ik wil echt iets veranderen aan mij zelf. Ik doe altijd alles voor mijn man en kinderen, ik sjouw met alle boodschappen het huishouden en de kids en ik ben alleen maar mama en deze mama is ook nog gewoon wendy en wendy wil iets aan haar figuur maar vooral conditie doen. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten een andere praatje hebben dan alleen het antwoord van me kinderen ;) en ik ga ervoor. gisteravond boodschappen gedaan een chippie gekocht ! en maar 1 fles cola voor 1 week! dat is uniek ik dronk zowat 1 fles cola per dag! ik ga er helemaal voor!
gisteren weer gekeken mijn kind is te dik, en zo wil ik niet worden en ik ben een voorbeeld voor de kinderen sporten moet normaal zijn..
van de zomer wil ik me niet hoeven schamen in een jurk of zwemkleding, dus ik ga er voor. En als ik ergens voor ga kan ik het ook. ik wil erg dolgraag 15 kg van af hebben, nou in 18 maanden moet dat toch haalbaar zijn denk ik zo?

als het mee zit krijg ik vandaag me sport kleding binnen helaas maat 44, ik hoop terug te gaan naar maat 40 waarin ik begon toen ik me mannejte leerde kennen.

lilian
11 February 2011, 12:40
goede instelling mama :D ga ervoor meid!

mar wat vervelend zo misselijk..

finaly.. hopelijk is jayron gauw beter.. sneu voor je mannetje!

Mar22
11 February 2011, 18:54
@ Lillian, gelukkig was het maar een kwartiertje.. Fieuuwww! En het zakte vrij snel weg nadat ik wat gegeten had... Kwam dus echt omdat ik niet ontbeten had.. Niet meer "vergeten" in het vervolg dus... Hihihih.....

french
11 February 2011, 22:57
*french, dankjeweeeel! :D.. ben ziek geweest,. weer aan t opknappen, en voel me qua zwangerschap prima eiglijk :).. alleen moe, emotioneel en vaak plassen.. begin soms met wat vlaagjes misselijk te zijn, sinds vandaag, maar hoop eiglijk dat dat gewoon door mn verkoudheid/hoesten komt, en voorlopig nog niet door de zw.. ;).. en met jou!!? jij bent ook bezig voor de 2e zo te zien? super!

Ahh das balen de griep te pakken gehad dus, of eigenlijk heeft ie jou te pakken gehad ;)
Misselijkheid niet doorgezet hoop ik !!
Ja wij gaan voor een 2e :mrgreen: al zijn we er niet super bewust mee bezig, weet ook niet precies mijn eisprong etc.. dus we gokken maar wat en zien wel wat ervan komt ;)

leeuwinnetje
13 February 2011, 11:50
hey dames, ben ik ook weer.
Hier Gwen ook nog steeds niet lekker, gelukkig niet meer overgeven, maar wel diarree, erg moe en jengelig. ze eet wel, maar vaak komt het er ook meteen weer d'r uit.
bah, niks als ze ziek zijn. Hier slaapt ze ook veel en ook 's nachts slaapt ze gelukkig wel goed.
En Esmee is snotverkouden, maar gelukkig nog wel super vrolijk.
Voor de rest wel druk gehad hier, donderdag en vrijdag gewerkt. Esmee was donderdag wel na kdv geweest alleen, want mijn man kon thuiswerken. Ze was blijkbaar wel erg rustig, omdat haar zusje er niet bij was, maar voor de rest was het goed gegaan.
Vrijdagavond kregen we visite en bleven bij ons eten, dat vond Gwen ook niet leuk. Mijn vriendin wilde naar haar toe gaan, maar ze begon meteen te mopperen, ze is natuurlijk ook niet lekke,r maar volgens mij had het ook met eenkennigheid te maken.
gisteravond nog ene verjaardag we hadden de kids daar op bed gelegd en dat was wel goed gegaan.

finaly: hoe gaat het met je mannetje??
jullie waren dit weekend weg, toch?
Hoop dat Jayron weer is opgeknapt en dat jullie ene gezellig weekend hebben gehad

mar: gelukkig is Fenna weer beter. wat vervelend van de misselijkheid

vj: wat leuk dat ze al zoveel woordjes zegt

snow: hoe gaat het met jou?

mama: wat goed dat je hebt ingeschreven bij ds sportschool, succes met afvallen
ik dacht toruwens dat je paar maanden terug ook weer wilde gaan werken in de avonden??

vj
13 February 2011, 17:28
leeuwinn wat vervelend dat gwenn niet lekker was! wel een leuke weekend gehad lees ik!
mar gelukkig ging die misselijkheid weer over na wat gegeten te hebben. bij m had ik dat ook.
mama wat goed dat je gaat sporten! ik ga ook 1 keer per week zumba doen en de m gaat daar naar de opvang voor een uurtje.
finaly hoe was je weekend?

hier wel wat dikkere afscheiding, en soms ook erg veel! smorgens erge honger als ik wakker wordt en dan ook een beetje misselijk ben!
soms wat geborrel in mijn buik. heel spannend dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vandaag weer voor de badkamer wezen kijken. ze hebben een 3d tekening gemaakt. heel gaaf! wordt het! nu nog een betaalbare aannemer vinden!

zometeen lekker uit eten! net een hartjes cake gebakken voor mijn ventje!! hihi!

mama1988
13 February 2011, 18:59
leeuwinnetje: klopt ik wilde ook werken en nog steeds maar ik verdien te weinig dan en dan moet ik zorgtoeslagen en k.gebondenbuget inleveren en normaal moet je ongeveer op een normaal loon 2000 euro beslating betalen en omdat me man goed verdient krijg ik per jaar 2000 euro van de belasting dienst en anders komt dat te vervallen per maand heb ik da misschien 30 euro meer dan wat ik nu binnen krijg met alle toe slagen enzovoort krijg ik 356 euro binnen gaat alleen 120 euro zorgverzekring af de rest is voor mij en de kinderen.Om een lang verhaal kort te maken mag ik niet werken van me man dus nu hoop ik dat het met de taarten af en toe een leuke besteling heb! Vandag de rondleiding gehad, ziet er goed uit woensdagavond beginnen!

finaly87
13 February 2011, 19:56
Hoi meiden..
Hier gaat t goed.. Gelukkig is Jayron vanaf vrijdag weer koortsvrij! Prompt op de dag dat we weekendje weg gingen, super! Hij is nog well wat jengelig soms.. Vooral als we ergens aan t eten zijn.. Pff is ie doodmoe, gaat vervelend doen, huilen, zn tafel leeg vegen, grrr.. Maarja wat kun je ook verwachten terwijl hij net 2 weken ziek is geweest en dan een weekend ergens anders dan thuis.. In bed zit zn keeltje em ook wat dwars, eergister nacht veel wakker en gehuild.. Afgelopen nacht niet, alleen gisteravond veen troost nodig gehad. Nu ligt hij weer heerlijk te slapen, vanmiddag ook 3 uur geslaapen.. Top!.
Met mij veder wel oke, snel vol, en ontzettende pijn in mn rug, heel naar! Denk dat door zw komt. Maar vraag me af of dit wel een zw-kwaal is..
Heb een ontzettend schattig truitje paars maat 50 gekocht waarop staat: I love (hartje) my brother.. Zo lief! Kan bij zowel broertje als zusje, heel schattig.

Leeuwinnetje hopelijk ziek zijn snel over
Mama88 goeie motivatie!
Mar, ik was donderdagochtend ineens heeel misselijk, zelfs over gegeven. Gelukkig daarna niet meer, soms met vlagen misselijk.

Mar22
14 February 2011, 08:18
Hoi Dames....

Wat een rust hier afgelopen weekend ;)

@ Leeuwinnetje, beterschap met de dames! En het kan best eenkennigheid zijn geweest hoor. Heeft Fenna met vlagen ook ineens last van, normaal nooit.

@ Finaly, wat fijn dat Jayron weer koortsvrij is, en dat nog wel met jullie weekendje. Gelukkig maar!

@ Mama, hopelijk gaan je taartjes goed lopen!

Zo vandaag een dagje op mijn nichtje van 3.5 passen en mijn neefje van bijna 1 jaar. Gezellige boel dus met Fenna erbij ;)
Vanavond ook nog een vergadering op het werk, bah!

leeuwinnetje
14 February 2011, 09:52
mar: wat gezellig dat je op je neefje en nichtje past vandaag, zal Fenna vast heel gezellig vinden

finaly: fijn dat Jayron weer koortsvrij is.
wat schattig dat truitje, leuk!!
vervelend dat je last hebt van je rug

mama: dan kan ik me idd wel voorstellen dat je niet gaat werken

vj: spannend, hopelijk ben je zwanger

Vanochtend wilde ik Gwen beschuit geven, maar ze wilde dat niet. Esmee had een boterham, maar omdat ze zag dat Gwen beschuit kreeg, wilde ze haar boterham niet, maar ook beschuit. :)

Heb trouwens wel besloten om te gaan stoppen met zumba, dus aankomende week is mijn laatste week. mijn vriendin is nl ook bezig met zwanger wordn, dus als ze straks zwanger is, zal ze ook wel stoppen, dus vind het ook niet leuk om alleen te gaan. ook al kan het nog wel even duren dat ze zwanger word, ik vind het ook wel weer fijn, dat ik 's avonds de kids zie. en wil gaan proberen om nu thuis te gaan sporten. heb ook dvd's van zumba en aerobics en een Wi-fit, dus thuis kan ik net zo goed gaan sporten. had trouwens met de buurvrouw ene half jaar geleden er ook over om misschien te gaan wandelen of fietsen 's avonds, dus zou dat ook kunnen voorstellen.

mama1988
14 February 2011, 10:31
leeuwinnetje: Ik snap dat wel hoor dat je het leuker vind om met zijn 2en te sporten helaas heb ik hier niemand die met mij mee gaat maar ik ga puur voor mezelf. En normaal zou ik me toch een ietsiepietsie schamen om naar een sportschool te gaan (tja ik weet het het zit tussen mijn oren) maar nu niet, heb een mooie nike broek gekocht zit goed een only shirt erbij en me hardloopschoenen(nieuwe van 3 jr terug) dus het gaat helemaal goed komen, wij hebben geen wii of andere spelen voor de tv dus thuis kan ik dat niet doen, heb 1 kant buren maar die zijn duits en zij is zo zwaar zij draagt alleen maar jogging broeken dus ik denk niet dat ze op mij zit te wschten;)

Finaly: oh wat fijn dat hij opgeknapt is helemaal voor jullie weekend, wel lekker genoten?
Marr: gezellig!!

Hier hebben wij gisteren ochtend me schoonzusje op visite gehad was gezellig al 4 maanden niet gezien dus mocht ook wel weer!
Daarna me intake gehad op de sportschool en toen ik thuis kwam had me mannetje de wieg van donna uit elkaar gehaald( ze wil er niet meer in ze ligt al 3 nachten op haar eigen kamertje) en die hebben we naar me schoonouders gebracht. Gezellig daar gezeten en Isabella spelen daar met 2 barbiepoppen mijn schat! echt een poppen meisje is ze hier thuis ook met 2 baby borns slepen, flesje geven en dan weer in de wipstoel van donna leggen, elena niet. Die leest boekjes, vind het teletubbie huis met de glijbanen het mooist (teletubie erin doen en dan glijdt die ervanaf en moet ze zoeken waar die is )
op dat gebied 2 verschillende kinderen maar voor de rest;)

vandaag een taart gebakken, morgen maar bekleden hopen dat dan me baby mold binnen is!
opegruimt gewassen en een paar jengelige kids vermaken ze waren vanmorgen erg vroeg wakker dus tja... om half 11 naar bed gedaan zie wel hoelaat ze wakker worden. Vanmiddag maar even lekker wandelen de zon schijnt

Mar22
14 February 2011, 11:46
Hey dames..

Even een ego berichtje....

Sinds een kleine 4 weken moet mijn schoonmoeder spuiten voor haar suiker. Dit heeft ze al een hele tijd, alleen had ze altijd tabletten. Tot ze nu dus moest spuiten.
Ging aardig goed in het begin, maar sinds 2 weken voelt ze zich slecht. Erg last van haar maag en vocht vast houden, moe en geen eetlust.
Vanmorgen moest ze bloedprikken, en krijgt dus om 13.00 met spoed al de uitslag, omdat ze het dus niet helemaal vertrouwen. Waarschijnlijk verstoort de insuline iets in haar lichaam, nieren of iets dergelijks..
Bah toch wel weer heel spannend wat er zo uit komt.
Net vriendlief aan de telefoon gehad, hij en zijn vader werken in het zelfde bedrijf. En zijn vader is dus net naar huis gegaan voor de uitslag, en hij vermoedde dat er iets niet goed zal zijn omdat ze al zo snel de uitslag krijgen. Dus vriendlief belde mij net al huilend op, dat hij zich zo zorgen maakte......

Blehh, en daardoor maak ik mij dus ook nog weer meer zorgen.....

( daarom zijn mijn nichtje en neefje ook hier, normaal waren ze bij mijn schoonmoeder )

vj
14 February 2011, 12:09
he bah mar!! wat een naar bericht!!
hopelijk komen ze er snel achter wat het is!!! al die onzekerheid is niks, en jullie hebben al zoveel meegemaakt! dikke knuf voor jou!

leeuwin jammer dat je gaat stoppen met zumba! ik vind het zo heerlijk! ff een uurtje!
m zit dan daar op de opvang, hebben jullie dat niet?

Mama krijg jij zorgtoeslag dan? je man verdient toch goed? het gaat om het verzamel inkomen. Pas maar op er zijn veel mensen die het toch ineens terug moeten betalen! (mijn schoonmoeder ook!)
en als je weinig verdient betaal je heel weinig belasting hoor. Dan val je in een lager tarief.
en heb je recht op een combinatiekoriting omdat je minder verdient dan je man. dus dan heb je ook weer wat extra's.
(max 1800 per jaar)

Finaly balen dat je moest overgeven en van je rug!!
klinkt wel heel lief dat paarse shirtje!!!

Ik heb vanmorgen getest, veel te vroeg natuurlijk! maar neg! balen. ikhad het ook niet moeten doen!

Mar22
14 February 2011, 12:57
Hebben zo in het bloed niks kunnen vinden. Alleen het Natrium was aan de hoge kant, dus stoppen met de plastabletten. Ze gaan nu het bloed nog weer onderzoeken en dan op Trombose, omdat ze dikke benen heeft. En het telkens zo benauwd heeft, kan het dus zijn dat ze een Longembolie heeft. Dat willen ze gaan uitsluiten.
Dokter snapte er niks van en dit kan nog de enige verklaring zijn....

Voor 17.00 weer uitslag....

finaly87
14 February 2011, 13:24
jeetje mar wat naar bericht :s.. sterkte ermee, hopelijk komt t toch goed? en valt de uitslag mee..? knuffel!
en jij hebt over 4 dagen je echo al he! wow super spannend :) ben jaloers hihi ;)

weekendje weg was leuk hoor :) echt heeerlijk genoten.. jayron was afentoe wat vervelend, maar goed wat wil je he na 2 weken ziek zijn, vreeme omgeving etc.. hij vond verder t spelen en zwemmen daar helemaal geweldig.. echt genieten dus :)

nu weer lekker thuis, ook fijn hoor!

ik sport helemaal niet, heb de motivatie niet, zeker niet op fitnesapparaten.. heb t wel eens afentoe periodes met een vriendin gedaan ofzo.. maar dan stopten we weer.. ben meer van de groepssporten dan, zoals kick-fun.. wil dit ook zeker weer oppakken na de 3e..

mama88n wat is een baby mold??

leeuwinnetje
14 February 2011, 14:25
mar: wat een naar bericht, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, hopelijk snel meer duidelijkheid en kunnen ze er iets aan doen, sterkte en een dikke knuff

vj: ik vind zumba ook leuk, maar sport 's avonds, jij sport overdag neem ik aan, als ze daar ook oppassen? ik sport alleen nu in de plaats waar ik werk, dus ga meteen na mijn werk na mijn vriendin en blijf daar eten. maar wil liever thuis eten en sporten in mijn woonplaats, of gewoon thuis.

finaly: fijn, dat het weekendje leuk was, is idd niet gek, dat Jayron af en toe vervelend was, hij moet natuurlijk ook nog herstellen van het ziek zijn

mama: heerlijk dat de zon bij jullie schijnt, hier regent het, bah

Dientje1
14 February 2011, 15:40
Finaly. Mooi dat jayron weer wat beter was het weekend en dat jullie toch nog een leuk weekend hebben gehad.

Vj. Hoop dat je zwanger bent meid.

mar. Sterkte.

Druk weekend gehad wederom. Zaterdag mijn broer en zijn vrouw's verjaardag gevierd.
Zondag lekker uitgeslapen en 's avonds lekker met manlief uit eten en naar de film geweest.

mama. Leuk dat je naar de sportschool gaat. Even iets voor jezelf.
Ik sport zowiezo 2 keer in de week. Woensdag en vrijdag doe ik altijd een uur RPM. Heerlijk vind ik dat.
Ga altijd alleen en vind dat hellemaal niet erg. Je leert daar op een gegeven moment ook wel mensen kennen.

Mar22
14 February 2011, 17:31
Hoi Dames,

Mijn schoonmoeder is rond half 5 opgehaalt met de ambulance. Inderdaad trombose, en vermoeden nu dus ook een longembolie....... Heb een Deja-vu, zo begon het met mijn mams ook ( en met de man van mijn collega ook )
Nu maar hopen en duimen dat er niks anders ernstigs is, ook omdat ze een hele opgezette buik heeft. En mijn schoonzus zei net al "ik wil er niet aan denken maar het leek wel de buik die jou moeder des tijds had"

Vriendlief is nu met zijn broer naar het ziekenhuis, zodra er meer nieuws is dan bellen ze....

Zucht !

mama1988
14 February 2011, 17:43
marr: jeetje wat een nieuws! sterkte voor jullie

Finaly: een baby mold is een malletje van silicoon in de vorm van een baby'tje.

Koekoek: je hebt je duowagen binnen zag ik op hyves leuk!

Vj: leuk en lekker natuurlijk een cake gebakken,

dientje: onze dames zijn vandaag niet zo heeel goed humeur dus ben blij als ik straks s avonds even eruit kan even me zelf zijn heb nu al zin in woensdag!

leeuwinnetje: Onze acountant vult altijd alles in, wij kijken het na. Maar wij hebben recht op z.toeslag mijn man verdient goed maar ook niet een topsalaris

Mar22
14 February 2011, 17:55
Net gebeld door vriendlief.

Ze weten nog niet wat het is, ook zijn ze niet zeker over de trombose benen. Ze word nu wel alvast behandeld als patient met Longembolie. Morgen einde van de ochtend moet ze door de scan. Ook kunnen ze dan pas zien wat haar opgezette buik is..... Ze word nu zowiso opgenomen, en morgen dus afwachten hoe en wat..

leeuwinnetje
14 February 2011, 18:50
mar: wat een naar nieuwe meid, sterkte en een hele dikke knuff

mama: dat vroeg vj

dientje: leuk weekend gehad zo te lezen

finaly87
14 February 2011, 20:03
mar wat een rot tijd dit zeg.. heeel veel sterkte!

mama88, oowh oke! dacht dat dat gewoon een mal heette :)

vj
15 February 2011, 11:15
he bah mar!! hoe is het nu met je schoonmoeder?? weten ze al meer? sterkte in iedergeval en ik hoop dat het allemaal mee valt en goed te behandelen is. Ik duim voor jullie.

ok mama. Wij gaan ook eens kijken waar ik recht op heb als ik zou stoppen met werken. zorgtoeslag zowieso niet.

finaly leuk dat je weekend leuk was!! in april gaan wij maar dan zonder m.

koekoek hoe gaat het met jou?

leeuwin is idd makkelijker om in de buurt te sporten. en net als dientje, ik ga ook alleen!

vj
15 February 2011, 11:17
dientje jullie hebben een lekker weekendje gehad!
Waar laat jij T als je sport?

ik denk dat ik ongi ga worden. ben soms wel misselijk en duizelig. maar dat komt denk omdat ik probeer af te vallen.
heb wel steken in mijn buik maar echt in mijn buik zelf niet onderin ofzo.

mama1988
15 February 2011, 15:04
oh heb ik jullie verwisselt. sorry!

vj ja moet je eens doen, voor ons komt het echt niet uit als ik zou werken met drie kids naar de opvang (ook al krijg je daar toeslag voor)

finaly: ja mal, maar in google moet ik baby mold in tikken komt die meteen, dus tikte dat hier ook zo in,. Maar heb de mal nu binnen echt gaaf komt een levensecht babytjes uit met haartjes. huidplooien enzovoort zo moooi!!!!

vj
15 February 2011, 16:15
mama wat gaaf van die mal!
foto's:)

mama als wij het laten uitrekenen door een acountant dan zijn we heel veel geld kwijt, dat is ook duur.
dan ben je meteen weer je vergoeding kwijt!

vj
15 February 2011, 16:17
damens ik baal enorm!! heb uit frustratie gewoon een milka reep op!! net bij een zwangere kennis / oud klasgenoot geweest.
en dan besef ik dat ik ook zo graag wil! iedereen om me heen is zwanger en ik denk dat ik weer ong ga worden!
en de stress met hoe we het gaan oplossen met de chreche halen en brengen....

pffff

wel heerlijk gefietst met de kleine!

mar heb je al nieuws?

vj
15 February 2011, 16:18
mar en finaly voor jullie ben ik mega blij hoor!

Mar22
15 February 2011, 19:30
Hey Dames...

Pfff ben net op de bank geploft, ik ben gesloopt!

Mijn schoonmoeder heeft een longembolie, en er is iets met haar alvleesklier. Alleen weten ze nog niet wat, morgen krijgt ze een punctie. En gaan ze het vocht ( wat haar opgezette buik verklaard ) aftappen. ( Had mijn mams ook )
Het is nu afwachten wat er uit de punctie komt. Ik heb er mijn gedachten over, de artsen zeiden tegen schoonouders "jullie kinderen mogen bij dit gesprek aanwezig zijn"
Tja en ik denk maar zo "dat zeg je niet voor niets" ik vermoed dus dat hun al hun vermoedens hebben..............

Ook is straks mijn schoonzusje opgenomen met gebroken vliezen, 36 weken zwanger. Spannend, ze kan binnen 48 uur bevallen, zo niet dan kijken ze of er infectiegevaar is. ZO ja dan word ze ingeleid en anders mag ze naar huis en moet ze wel elke dag komen voor CTG.

finaly87
15 February 2011, 19:54
vj, snap je baal moment hoor! en geloof ook echt wel dat je alsnog blij bent voor mij en mar ;)
maar zolang ben je nog niet bezig joh! hou de moed erin ;)
Maar lees dat je nu bezig bent met afvallen.. hoe dan? want dieeten terwijl j ezwanger wilt raken is niet verstandig he.. wat meer bewegen en gewoon geen zoetigheid etc nemen kan natuurlijk wel gewoon..

klinkt mooi mama! net zoiets als bij dat ene filmpje van die hyves die ik je gaf? die lijkt wel echt absurd echt he!?

Dientje1
15 February 2011, 20:38
mar, jeetje wat vervellend allemaal. Ik hoop zo voor je dat alles goed komt. Heel veel sterkte ermee.

Vj, laat de moed niet zakken meid. T blijft thuis als ik 's avonds ga sporten dan is mijn man thuis. En als ik 's morgens ga dan gaat hij mee en mag die even spelen op de opvang daar. Dat ging eerst niet zo goed maar dat gaat nu gelukkig prima.

Vandaag mijn laatste werkdagje weer gehad. WSG gesprek gehad met mijn chef. Het gaat allemaal goed, alleen vroeg ze zich af of ik het wel naar mijn zin had op het werk. Ach wat zal ik zeggen ben altijd al wat inmezelf gekeerd geweest en laat niet snel merken of ik iets leuk vind of niet. Vorig jaar is een collega/vriend van ons overleden vlak voor de kerst. Dus ja hoe het voor de zwangerschap was op het werk zal het nooit weer worden. Maar vind het werk en de sfeer nog steeds fijn.

Nu thuis weer wat omrommelen. Vanmiddag even lekker met T de stad ingeweest. Even wat Cars dingetjes gekocht. Zo leuk. Ben benieuwd of het de 2e ronde hier raak is. Gister was ik echt uit het niets heel somber en na een paar uurtjes was het ook wel weer over. mischien een voorteken? Of zou ik toch gewoon weer ongi worden? aaaaaaaaah spannend!!

vj
15 February 2011, 20:59
mar wat een super vervelend nieuws zeg voor jullie!! en is die schoonzus de dochter van je schoonmoeder die nu in het ziekenhuis ligt? of van je eigen kant?
ik hoop nog steeds het beste voor schoonma!!
spannend voor je schoonzus. zijn de vliezen helemaal gebroken of een scheurtje?

finaly, nee hoor niet streng lijnen alleen niet snoepen maar dat is mislukt vandaag! haha. vanavond hebben we een zak chips op! oooohhh.

ik ga zo slapen want heb morgen een vroege dienst!

dientje, wat leuk, ik ben ook even wezen winkelen, is alleen niet groot hier. maar wel leuk. zeeman, wibra hema v&d kom ik wel vaak. h&m ook wel.
van mijn ouders kleertjes gehad, 2 leggings, 2 shirtjes! zo lief voor van de zomer. van zeeman en wibra.

ik merk wel en mijn moeder ook dat wibra en zeeman vanaf maat 92 zegmaar minder kwaliteit en minder leuke kleding verkopen.

dus dan maar ff bij prenatal shoppen voor van de zomer.

dientje wat doe je eigenlijk voor soort werk?

Dientje1
15 February 2011, 21:07
vj, ik werk in een koffie fabriek en ben daar operator van de inpakmachines voor koffiepads. Dat houd in dat ik storingen moet oplossen, matriaal aanvullen en gereed product opstappelen. Veel til en bukwerk dus. Heb dit tot 36 weken in de zwangerschap gedaan. Bij een volgende zwangerschap ga ik denk ik eerder om ligter werk vragen. Vond het toen toch wel erg zwaar worden. Met die dikke buik.

Ik ga ook mijn bedje op zoeken. Weltrusten!!

leeuwinnetje
15 February 2011, 21:19
mar: sterkte meid

vj: kan best snappen dat je baalt

hier heeft Esmee en mijn man ook buigriep, net nu Gwen weer probeert op te knappen, vervelend
En mijn tand is net afgebroken, omdat ik ook chocolad aan het eten wa,s grr, baal er wle van, maar ja, er zijn ergere dingen.

finaly87
15 February 2011, 21:39
leeuwinnetje, echt balen ja! gebit is vreselijk als er wat mee gebeurd vind ik haha.. en sneu van je man en esmee.. grrr zal je net zien! t blijft jouw bespaard denk ik? ;) jij moet zorgen, arme mama ;)....

vj klopt idd.. zeeman, wibra en hans textiel hebben de kleine maatjes hele leuke dingen en ook best wel goed van kwaliteit, voor groter is t helaas stuk minder.. dan toch C&A, H&M, Hema? Ik koop heeel soms wat bij zeeman of hans textiel maar loop er vaak binnen en kom met niks naar buiten, valt vaak tegen nu..

mama1988
16 February 2011, 14:00
ik vind zeeman,wibra en hema (met pyama's) slecht alles wordt groot met wassen, wordt scheef nee bah niks aan ik koop het ook niet meer. Ik koop nu veel name it voor alle drie de dames, En H&m de broeken vind ik ook helemaal top! Prenatal is ook goed.

Vj: Ja onze account is niet zo heel duur, ik hoor dat vee; mensen over maar wij niet. 1 x per jaar betalen wij hem met de belastingaangifte te doen. En even tussen door dat rekenen of vragen daar rekent dat bedrijf niks voor. novelgroep heet het bij ons.

Dames: mijn geboorte taart staat op hyves!

Vandaag hier een opruimdaagje, met de meiden naar de speeltuin geweest, waren allemaal meisjes rond 6 7 jar oud en onze meidne liepen met hun weg om te spelen! zo gaaf gezicht verder straks eten koken (weer een strijd? elena wil alleen maar witte bonen in tomaten saus eten!) en om half 8 ga ik sporten.

vj
16 February 2011, 17:07
net naar de wc en ja hoor!!! ongesteld geworden!!

vorige keer was het helder rood bloed! nu is het donkerbruin?
wel vreemd want ik had 2 weken terug op vrijdag een pos test. do en wo niet. en je ong komt altijd 14 dagen nadat je ei!!!

nu nog ff rekenen hoeveel dagen cyclus ik had!
1 voordeel ik hoef nu niet zo lang te wachten en onzeker te zijn!!

sorry ff ego! maar ik moet koken! maar wilde dt ff kwijt!

vj
16 February 2011, 18:32
succes met sporten mama!

pyama's vd hema worden wijd (op 1 fluwele na) en die van dev&d van nijntje blijven mooi en van wibra van 2 euro (met muisjes) blijven ook mooi.
name it broeken zijn erg fijn. had ze voor 10 euro! en ook 2 rokjes voor 9 euro p.st!

We gaan nog wel eens kijken voor een acountant!

leeuwinnetje
16 February 2011, 18:32
vj: balen meid

mama: gezellig dat je naar de speeltuin bent geweest

finaly: het is echt geen gezicht, durf echt niet te lachen, heb morgen afspraak bij de tandarts
Hoe gaat het nu met Jayron?

Gwen wilde vanmiddag geen brood eten, ze was erg huilerig en hangerig, dus haar temp maar opgemeten, weer koorts. :(

Mar22
16 February 2011, 19:17
Hoi Dames,

Hier nog geen uitslag over mijn schoonmoeder. Krijgen we morgen, ze hebben vandaag 5 liter vocht uit haar buik getapt en dat dus onderzocht. Nu afwachten morgen, ik duim en hoop op goed nieuws, maar ik ben er bang voor....

Liefs

finaly87
16 February 2011, 20:10
duim met je mee mar..

vj balen van je ongi!
die brandweerpyama van de hema is ook goed, hihi, die willen jullie vast niet voor jullie meiden ;)
moet binnenkort weer wat pyamas halen, en rompers.. haal rompers bij hema sowieso, vind ik t prettigst.. en ff kijken daar voor pyama's.. bij C&A slaag ik amper voor hem, voor meiden veel leuks, jongens nop..

finaly87
16 February 2011, 20:11
oja leeuwinnetje, met Jayron gaat t top! weer heerlijk lief en vrolijk.. gelukkig! als ze zo lang en vaak mopperig en chagrijnig zijn ben je bijna bang dat je geen leuk kind meer hebt en je hem slecht hebt opgevoed.. maar gelukkig is die er nog gewoon hihi ;)

Dientje1
16 February 2011, 20:29
Vj, he balen meid.

Mar, Ik hoop zo dat het goed komt met je schoonmoeder. Hoe is het nu met je schoonzus?

Mama, Mooie taart zeg schitterend.

De auto moest vandaag voor de keuring. Daar moet te veel geld achteraan. Mijn kereltje heeft hem weer opgehaald en is naar de vriend van mijn tante zegger gereden die heeft een eigen bedrijfje in auto's. Ze zouden eerst een auto opknappen die we in schorsing hebben staan. Maar hij had nog een auto staan ook een mitsubitsie cold alleen dan wat jonger en sport uitvoering. Man lief kon het niet laten om een proefritje te maken. En ja hoor hellemaal verliefd.
Morgen ga ik even mee om ook een ritje te maken en dan nemen we hem mee naar huis!!
Na 6 jaar eindelijk weer eens wat anders.

mama1988
16 February 2011, 20:37
dientje: leuk een andere auto!
Finaly: nee voor de meiden geen brandweerpyama maar hello kitty/disney prinsessen en heel veel roze!
Dragen jullie kinderen nog rompers? de meiden af en toe maar meestal ondergoe! staat zo schatiig bij ze!
Donna is vrij lang maat 68 heeft ze dus de rompers moeten naar donna;)
marr: sterkte
leeuwinnetje: beterschap met gwem
koekoek: alles goed?

Zo ik heb een uurtje gesport, heerlijk er werd gewoon wendy gezegt ipv mama! even lekker een uurtje voor mezelf en niet bij de kids, ik vond het super. maandagavond weer. nou zo donna de fles geven en naar bed

mama1988
17 February 2011, 08:59
Rustig hier..
(ja ben zelf ook niet vaak meer online, lees wel alles maar alles hierin huis kost op het moment een hoop tijd maar vooral energie!)

ik had een paar vragen,

Drinken jullie kids veel? Hier dus niet. Al ruim andere halve week niet meer. Ze drinken bij hun ontbijt niks , geef dan diksap maar ze drinken niet. vaak erna geef ik een fles melk (in een (tuit) beker willen ze het echt niet) dan vaak rond tienen geef ik de diksapbeker weer maar af en toe een slokje tussen de middag drinken ze wat en s avonds en na het eten een fles melk. Maar elena heeft dus weinig plasbroeken. Gisteren had ik s morgens half 9 een schone luier aan gedaan en om 2 uur s middags weer en ze had amper tot niet geplast. Ik heb de ha gebeld maar die zegt dat het niet erg is zolang ze normaaal gedrag vertoont! Vanmiddag meld ik het ook op het cb. OOk zijn ze vaak aan dunne poep, ruikt erg zuur, tandjes?

vj
17 February 2011, 10:57
lekker dat je gesport hebt mama!
gewoon drinken aan blijven bieden en dan komt het vanzelf wel weer. probeer anders water of roosvicee.
Als kinderen ouder worden gaan ze diksap vaak ineens niet meer lekker vinden.
als je maar niet heel de dag door aanbied.

Stinken de plasluiers niet?

dunnepoepbroeken, er heerst van alles nu. of tandjes / kiezen kan ook.
eten ze wel goed fruit?

finaly87
17 February 2011, 11:15
jayron drinkt juist veel en goed.. gelukkig! melk drinkt hij alleen goed als hij t zelf uit een normale beker mag drinken.
we hebben hem nu ook geleerd om zn 2 broodjes in 4 stukken per stuk goed te eten, dus de broodjes op elkaar te laten ipv los van elkaar te gaan eten (en t worstje er tussen uit eerst haha) en t gaat goed! echt goed van em..
wel balen want zijn grote tuit beker van avent zijn we kwijt geraakt met t weekendje weg.. huisje overhoop gehaalt, nergens te vinden, dus zal wel ergens uit de buggy zijn gerolt of uit een tas :s.. echt balen die dingen zijn duur..

vj
17 February 2011, 11:51
oja balen finaly van zijn tuit! maar kan hij nu niet uit een gewone tuit drinken dan?

ik heb de kiddyboo gekocht via internet, miss wat voor jou mama?
http://www.babyplezier.nl/shop/verzorging/eten-drinken/kiddyboo.html

dat is een gewone beker alleen kunnen ze niet knoeien! ideaal!

finaly87
17 February 2011, 11:54
ja de avent is een gewone tuit.. had gewoon die met harde tuit namelijk..
dat anti knoei bekertje is misschien wel wat voor jayron, alhoewel hij ook goed uit een gewone beker drinkt al.. doet mille dat ook al?? of alleen uit die tuit?
t blijft zonde dat ie weg is, mooie beker, vrij nieuw, nog goed te gebruiken voor de volgende.. heb nu alleen nog de kleine tuitbeker (de een is 150 ofzo en de ander 250 dacht ik.. die van 250 is kwijt)..

Mar22
17 February 2011, 12:29
Hoi Dames..

Vanmiddag vrij kunnen krijgen op het werk. Was er ook niet bij vandaag, nu wachten op de uitslag van mijn schoonmoeder....

Vannacht is mijn nichtje Anouk geboren, 2800 gram en alles gaat goed. Gelukkig ook nog goed nieuws dus!

Morgen de echo, ook weer spannend. Mochten we vanmiddag slecht nieuws krijgen mbt mijn schoonmoeder dan gaan we het morgen na een goede echo wel vertellen.. Kan dan niet 4 weken alsnog mijn mond houden...

Liefs

finaly87
17 February 2011, 12:37
gefeliciteerd met je nichtje! je hebt echt leuk en minder leuk iets nu zeg.. ben benieuwd naar de uitslagen..
wil je echt tot 12 weken wachten met vertellen? buiten je schoonma om..? wij tot ca 10 weken.. na de 1e goede echo.. krijg die pas laat dus dat scheelt denk ik..

ff vraagje ook.. jayron slaapt de laatste weken redelijk slecht overdag.. 1-2 uurtjes.. maakt niet uit of we hem 1 of 2 x op bed leggen.. gemiddeld 1,5 uur.. enkele keer 2 a 3 uur.. en zo nu en dan maar 1 uur (zoals vandaag) Dit kan toch niet goed zijn voor hem? hij is nog zo jong.. is daar iets aan te doen denk je???

Mar22
17 February 2011, 17:28
De geschiedenis herhaalt zich...............................

Het is kanker, niet meer te behandelen. Alleen nog maar rekken..

Dientje1
17 February 2011, 19:07
mar, oh wat vreselijk voor je. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Maak gebruik van de tijd die jullie nog met haar hebben.
Ook nog gefeliciteerd met je nichtje. Het zal nu wel heel dubbel voelen.

finaly. het ene kindje heeft minder slaap nodig dan het andere kindje. Ze geven het zelf wel aan. Ik zou me er niet te druk om maken. Er zijn zelfs kindjes die met 2 jaar 's middags niet meer op bed willen.

Mama, T drinkt goed. Ik zou gewoon eens wat ander drinken proberen carvan cevitan ofzo of rosivicee. Ze moeten toch goed blijven drinken.

Vanmiddag de andere auto opgehaald machtig ding wou!!

leeuwinnetje
17 February 2011, 20:21
mar: wat vreselijk meid, heel veel sterkte

finaly: denk idd, als hij niet meer slaap nodig heeft, dat het niet erg is.
hier ene tijdje op 1 slaapje, maar afgelopen week weer 2 slaapjes, omdat ze vroeg wakker waren en niet lekker waren

mama: hier drinken ze ongeveer 500 ml op een dag