PDA

View Full Version : Forum voor ALLE mama's!!

Pagina's : [1] 2 3

Vickypreg
31 January 2011, 14:34
Ooit ben ik dit topic al eens gestart, voor alle mama's, leuk om tips en ideeen uit te wisselen en lekker te kletsen. Het is zo jammer dat je niet iedereen spreekt omdat je allemaal eigen topics hebt.

Maar ik zag dat dit topic verdwenen was dus ik maak maar een nieuwe aan! ALlemaal welkom meiden, klets gezellig mee!

snippie
31 January 2011, 14:36
he wat een top idee meid!

ran83
31 January 2011, 14:44
Leuk met iedereen kletsen, maar de vorige is zo'n beetje....op het laatst weinig meer op gereageerd....

Joya
31 January 2011, 15:46
Hee wat een leuk idee :D
ik doe mee.. ben niet erg vaak op het forum en probeer de topics waar ik het meest in lees/schrijf bij te houden op mijn telefoon maar dat lukt niet met alles..
dus wie weet als dit een druk topic wordt hou ik dit ook wel op mijn telefoon bij ;)

Tinkerbell79
31 January 2011, 16:01
Wie weet wordt het een succes :D

ran83
31 January 2011, 17:59
Nou wie heeft wat te vertellen????

Free
31 January 2011, 18:06
Heey, wat leuk een topic voor alle mama's! :D Ik doe ook mee, als dat mag :p

Vickypreg
31 January 2011, 18:41
Gezellig haha!!

Ik zal ff vertellen wie ik ben, vickypreg 28 en 2 kindjes een zoontje van 2 jaar (12-11-08) en een dochtertje van 2 maanden (10-11-10) ja jullie zien het goed ze waren bijna op dezelfde datum geboren :-) Ik was uitgerekend op zijn geboortedatum maar beviel dit keer gelukkig 2 dagen eerder dan uitgerekend, bij mijn zoontje bijna 2 weken te laat. Het gaat allemaal heel goed hier, ik moet 28 feb weer gaan werken en geniet dus nu nog even van mijn (ouderschaps)verlof.

Free
31 January 2011, 18:47
Vickypreg, wat toevallig zeg dat je op de zelfde dag uitgerekend was! Wel een mooie datum ;) Mn vriend en ik kregen 12-11-2005 verkering ;)

Zal ook maar even mn verhaal doen ;)

Ben Mayella, 23 jaar (bijna 24) en sinds 21-06-2010 mama van Yara. Ze is een week voor de uitgerekende datum geboren door middel van een ks. Ze lag in stuit, wilde zich niet laten draaien dus was dit de beste oplossing..

Tinkerbell79
31 January 2011, 18:47
hahaha, ja ik was al meteen aan het kijken..Dat scheelde niet veel inderdaad, hahha. Ah nog eventjes genieten van je verlof. Ik vond het helemaal niet leuk om weer te gaan werken!

Ik ben tink, 31 jaar, getrouwd en mama van dochtertje Mik (26-10-2009). Ik woon en werk in het zuiden des lands. Ik werk in een psychiatrische kliniek voor jongeren met gedragsproblemen en psychiatrische problemen.

Moest net lachen, komt Mik met de afstandsbediening aan en zegt ze "baby baby". Mijn lieve dochter kwam mij even zeggen dat ik Babytv aan moest zetten, hahah....geweldig :D

Free
31 January 2011, 18:49
Tink, wat geweldig dat Mik je even komt vertellen dat ze babytv wil zien!! :D

Tinkerbell79
31 January 2011, 18:54
En nu zit ze op de bank te flair te lezen (lees: de flair helemaal uit elkaar te scheuren)
maar, ze gaat nu in bad en dan naar bedje, dus ik ben weg ;-)

ran83
31 January 2011, 18:56
Nou ik ben ran en ben moeder van amy (16-11-2009) en momenteen zwanger van ons 2de kindje, hij/zij wordt verwacht op 27 juli 2011.

Tink wat grappig zeg, die mik toch.

snippie
31 January 2011, 18:59
Wat gezellig:)!

Ik zou me ook voorstellen.
Ik ben snippie en ben getrouwd en sinds 6-11-10 mama van Giovanni hij is bijna 3 maanden.
hij is te wereld gekomen via ks omdat mijn bekkens te smal zijn en hij veelte groot voor mij was

snippie
tink wat grappig hihi! lekker kind is het toch ook:)

snippie
ran voel je nu anders dan bij amy?

ran83
31 January 2011, 19:02
snippie nou nee eigenlijk niet, maar ik maak het wel anders mee. De tijd gaat veel sneller nu, omdat er natuurlijk ook al zo'n ukkie rondloopt wat de nodige aandacht vraagt hihi....

snippie
31 January 2011, 19:03
snippie nou nee eigenlijk niet, maar ik maak het wel anders mee. De tijd gaat veel sneller nu, omdat er natuurlijk ook al zo'n ukkie rondloopt wat de nodige aandacht vraagt hihi....
peoh nog sneller hihi!
vond mijn eigen zw al snel gaan.

ran83
31 January 2011, 19:08
snippie idd nu gaat het nog sneller hihi....

leeuwinnetje
31 January 2011, 19:27
hoi dames,

zal me ook even voorstellen, ik ben leeuwinnetje, 29 jaar, getrouwd en heb 2 dochters (Esmee en Gwen) geboren op 22-09-2009.

tink: wat geweldig van Mik :D

ran: dat zal best dat het sneller gaat, als je nog ene kleintje hebt rondlopen. bij zo;n 1e zwangerschap ben je er waarschijnlijk toch bewuster mee bezig.
heb je de kleine trouwens al gevoeld in je buik?

leeuwinnetje
31 January 2011, 19:28
jamilah: haha, geweldig :D
beterschap, je blijft maar aan het sukkelen he, hoop dat het snel beter gaat

ran83
31 January 2011, 19:30
leeuwinnetje ik heb wel 1 keer al kriebeltjes gevoeld en het waren niet m'n darmen....

Trouwens wat leuk dames al die NIEUWE dames hier.....hihihi....

Free
31 January 2011, 19:33
Jamilah, Geweldig!! Hebben jullie al douchegeil gezocht????????? :p

Free
31 January 2011, 19:41
Whahaah, kan me voorstellen dat je daar niet bij wilde zijn...... Denk dat ik in mn broek geplast had van t lachen...........

Tinkerbell79
31 January 2011, 19:42
Whhahahha ik lach me kapot hier met al die onbekende gezichten..

pffff ik wil er nieuwe meiden bij, jullie ken ik al allemaal :(

:D :D

Jamilah, hahah erg grappig.
Ik kwam net uit het zkh en mijn man moest zsm voeding gaan halen voor Mik. Komt ie thuis met EXTRA FORTE nutrilon haha voor hongerige baby's. Arm meisje was net drie dagen oud ;-) Zijn zus is die toen maar terug gaan brengen en toen kregen we de goede :D
Moest ook nog eens van die grote verbanden halen....komt ie thuis met INLEGKRUISJES!!!!! Hhaha die helpen dus niet echt ;-)

ran83
31 January 2011, 19:51
Hahahahaha sorry tink maar lig in een deuk om de inlegkruisjes hihihi, heb je d'r zeker een paar voorgedaan hahahaha

jamilah idd lion al verlof ja....gaat echt snel hoor.

Nou ik hoef mijn mannetje ook echt niet voor dat soort dingen op pad te sturen hoor, want hij komt chagrijnig weer hihi.....kan het niet vinden ofzo...

snippie
31 January 2011, 19:51
hihi jamilah dat heb je me ooit verteld hihi:)!

Tink mijn man kwam eerst ook met inleg kruisjes aan zetten hihi!

ran83
31 January 2011, 19:53
Jamilah hahaha ook al zo'n dummy van een vent hihihi.....

Tinkerbell79
31 January 2011, 19:55
ja geweldig he, hij zag het gewoon niet. Is toen weer netjes terug gegaan om het goed te halen...

ben antm aan het kijken, nog iemand?

Tinkerbell79
31 January 2011, 19:59
americas next topmodel

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:00
jeuhhh morgen weer lekker vrij lekkerrrrrrrrrrrrrr

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:02
ohja als toch iedereen hier kletst....ik wil een nieuw kapsel. Ik heb vrij lang, stijl haar..en er mag echt veeel van af, maar niet kort, want dan ben ik zo'n vrouw: net mama geworden, boven de 30 dus de haren af, whahahha

Wil iets ot op de schouders ofzo, beetje levendig en ik ga ze verven. Heb nu donkerblond haar en ik wil bruin. heb ik al vaker gehad...dus help me en upload wat leuke pics

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:02
ja dat is lief van je mama, arme jij

ran83
31 January 2011, 20:09
tink ik kijk geen antm meer, want heb in een boze bui de uitslag gekeken en dan vindt ik het niet meer leuk om te kijken.

jamilah wat lief van je moeder dat ze je gaat verzorgen...hihihi

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:10
ik heb ook al de uitslag gekeken hoor, dat doe ik altijd whahhaha en dan nog vind ik het leuk om te kijken :D

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:15
http://http://www.kapsels.net/kapsels2/kapsel-halflang2.htm

dit vind ik best leuk, maar das zo kort...vind ik een beetje akelig .....

ran83
31 January 2011, 20:16
tink kan hem niet openen......

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:20
oh kan hem ook niet meer vinden, whahahha

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:23
854

gevonden!

ran83
31 January 2011, 20:27
Gewaagd....maar vindt het wel mooi hoor. Zou het zelf alleen nooit durven.

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:28
hahah nee ik ook niet, maar vind het wel leuk.855 deze is ook leuk, blijft lekker lang, maar toch iets leuker dan nu

snippie
31 January 2011, 20:29
tink ik kijk dat ook niet.vind me man niks hihi en ga niet in de slaap kamer zitten want dan wordt de kleine wakker.

jamilah wat fijn dat je moeder langs komt!

snippie
31 January 2011, 20:30
mooi kapsel dat eerste:)! zou dat wel willen maar kan niet met mijn haar:(

french
31 January 2011, 20:31
Alloha, ik kom me hier ook melden :mrgreen:
Hopelijk kan ik het bijhouden.
Voor diegene die me niet kennen.
ben French en mama van een zoon van 21 maanden.
Hou zijn naam liever stil, omdat we hopeliijk binnenkort voor een 2e gaan.

Jamilah hihi douchegeil en Tink met die inlegkruisjes. Die mannen whhaaaaa.
Heb ook zo gelachen om verhaal van een vriendin van mij.
Hun zoontje lag in het zkh met een astmatische aanval en hij had er griep bij, mijn vriendin kreeg ook de griep en dus ook aan de dunne.
Dus zei haar man bellen vanuit het ziekenhuis of hij diarree-remmers mee kon brengen.
Vervolgens komt ie in het zkh en heeft hij het niet meegenomen. Hij zei ja jeetje ik weet toch verdorie niet waar je diarree-emmers moet halen. WHhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen:
We hebben er zo vreslijk om gelachen, hihi zie het al voor me met emmers diarree lopen ofzo :mrgreen: Plagen hem er nu nog vaak mee haha.

Tink ik vind het wel een mooi kapsel, lekker pittig.
het enigste wat ik me altijd afvraag is of je het zelf wel zo in model kan krijgen elke dag ??

ran83
31 January 2011, 20:32
tink op een plaatje lijkt het altijd zo leuk, maar als je dun haar zoals mij hebt....kun je heel veel kapsels al wegdoe... weet niet of je dun of dik haar hebt???

ik ging ooit eens naar de kaper met een plaatje, DIT wil ik. Ja zegt die vrouw maar dat kan niet, dacht echt van WAT! waarom niet. Ze zegt die vrouw op de foto heeft behoorlijk dik haar en jij totaal niet, dus dat wil nooit.....Nou ja jammer dan.

snippie
31 January 2011, 20:34
hihi French dat is ook grappig:)!leuk trouwens mss binnen kort een twee

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:34
ja daar zit wat in. Ik heb er een beetje tussen in. Geloof iets voller dan jij, maar niet zo heel veel. Hm dat schiet dan idd niet op he?

French...whahhahaha geweldig verhaal zeg, helemaal te gek Lig hier dubbel

ran83
31 January 2011, 20:37
Tink dat is dus zo jammer aan al die leuke kapsels op foto's en in boeken. Ik heb echt zo gezegd een "dun takkebossie" hihihi....

French kan begrijpen dat je dubbel heb gelegen.

snippie
31 January 2011, 20:37
met kroes haar kan je ook erg weinig:(!
vandaag weer de kroes er voor groten deel uit gehaald.moet binnen kort weer naar de kaper maarjah das alweer 80euro voor mijn haar!

leeuwinnetje
31 January 2011, 20:43
whaha, die mannen!! :D:D

tink: leuk kapsel, ik zou het ook niet durven en wil ook vaak simpel, want zie het ook niet zitten om 's ochtends voordat ik na mijn werk ga, uren voor de spiegel te staan.

french
31 January 2011, 20:44
Hoe doen ze dat dan dat kroes eruit halen, of stel ik nu een hele rare vraag. Geen ervaring mee ;)

Hihi ja hebben echt vreselijk gelachen om hem met zijn diarree emmers hihi.
Blijft een leuk verhaal :)

Tink mss kun je gewoon ter plekke bij de kapper eens overleggen, mss hebben hun ideeen voor je ?
Wat ook bij je haartype etc.. past.
Je ziet nou ook meer het haar van voren iets langer en dan in de nek wat korter geknipt.
Moet je wel stijl haar voor hebben en dat heb je :)
Ik heb wat slag in mijn haar, dus dat is niet handig dan.

Tinkerbell79
31 January 2011, 20:51
french, nee dat vind ik echt afschuwelijk haha,maar helemaal bedankt voor het meedenken

french
31 January 2011, 20:55
Ja meen je dat, ik vind dat echt super leuk.
Jammer dat ik geen stjl haar heb ervoor :(
maar smaken verschillen ;)

snippie
31 January 2011, 20:58
ik heb dat zelf gedaan met onwijs gemisch pastei hihi!
en die haalt dus de kroes er uit en die komt dus pas terug als het uit gegroeid is.

Tinkerbell79
31 January 2011, 21:02
ja gelukkig wel dat smaken vverschillen anders lopen we allemaal met een boblijntje, hahahha

maha
31 January 2011, 21:02
He leuk onderwerp! Gezellig!

ran83
31 January 2011, 21:11
Hier is mijn haar er 1 keer afgegaan, heb zo m'n staart er af laten knippen en had een kort koppie...NOOIT weer. Dacht s'morgens even wat gEIl in te doen en een net uit m'n bed look te creëren, maar helaas daar ging m'n droom. Stond s'morgens te fohnen met een krultang...blablablabla.......

Vickypreg
31 January 2011, 21:14
Zo wat een gezelligheid hier dat bedoelde ik nou :-)

Mooi die kapsels, ik ben er eentje die er volledig ingetuimt is met zo'n voorbeeld foto en kwam echt bij de kapster vandaan als een ontploft schaap ofzo was echt erg. EN KORT!!! Als ik die foto's nu nog terug zie brrrr.
Maar als je hetzelfde soort haar hebt dan is het heel leuk natuurlijk!

Ben helemaal hyper vriendinnetje kwam met haar man vertellen dat ze zwanger is zoooo leuk vind ik dat!!

french
31 January 2011, 21:16
Tink gelukkig niet allemaal een bobline idd, verschrikkelijk ;)

Snippie hoe heb je het trouwens gehad, zijn jullie nog weg geweest met zijn 2en ?

Vicky wat leuk voor je vriendinnetje en haar man !!

ran83
31 January 2011, 21:17
vicky wat leuk van je vriendin en d'r man....enne kun je het hele topic bijhouden??? hihihi

snippie
31 January 2011, 21:43
French hebben het naar ons zin gehad:)!zijn de stad in geweest,uit eten en gisteren nog Naar museum van escher maar was erg blij weer naar huis te gaan!miste hem heel erg.
Maar alles goed gegaan bij opa en oma:)!

french
31 January 2011, 21:56
Fijn dat jullie zo lekker genoten hebben snippie, even tijd voor elkaar :)

Tinkerbell79
31 January 2011, 21:57
ja ja als vicky iets wilt dan krijgt ze het ook hahahah

ja dat blond vind ik wel leuk, maar dan bruin...ohhh ik MOET morgen naar de kapper...hahah nu heb ik dat in mijn hoofd, haha

Moet vast een voor en na foto maken en posten he?

ran83
31 January 2011, 21:58
Jaaa tink tuurlijk willen we een foto zien.

Snippie leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Tinkerbell79
31 January 2011, 22:06
hahahahah, zal er aan proberen te denken :D

snippie
31 January 2011, 22:19
Tink wij willen idd een voor en na foto zien :)!
Dames ik ben slapen!
Fijne nacht!

Tinkerbell79
31 January 2011, 22:22
slaap lekker

karin26
31 January 2011, 22:25
Okay ik doe ook mee!!!!!!!!!!!!

Ik ben Karin, 30 jaar oud en mama van twee kindjes. Janneke geboren op 05-02-08 en zoon Ruben geboren op 30-09-2010

Verder nog niet veel te melden. Ik ga namelijk naar bed en lees morgen bij..

Tinkerbell79
31 January 2011, 22:31
slaap lekker

silke
1 February 2011, 01:54
Gezellig, ik doe ook mee!

Ik ben silke, 29 jaar en ben sinds 26 maart 2010 mama van Lara en vanaf deze maand willen we ook voor een 2e gaan! We wonen in Amerika (dus nee, ik lijdt niet aan slapeloosheid, is gewoon tijdsverschil :mrgreen:). Ik heb krullend dun haar waar niks mee te beginnen valt en een man waar vast leuke anektotes over zijn te vertellen maar hij geeft dat soort bloepers helaas nooit aan mij door.

Dan ga ik nu maar bzv kijken, het is hier een beetje uitgestorven op dit uur :-?

jorina
1 February 2011, 08:47
jeeeeej wat leuk een topic vol met mama's

ik ben jorina 28 jaar oud ( jong ) en mama van 2 prachtige mannen
thomas geboren 04-05-2006 en ruben geboren 16-10-2010

hier jammer genoeg een man met vrij weinig bloopers
als ik dat soort dingen aan hem vraag zegt hij bel mijn moeder maar op ( die heeft drogisterij) dan neem ik het straks wel mee
hij was in het begin zo erg dat hij niet eens een doosje tampons mee durfte te nemen :razz:(nu wel gelukkig)

oja tink ik vind het 2de kapsel erg mooi en vlot en denk ik ook makkelijk in onderhoud
hier trouwens dik en veel haar meestal zijn dan de kapsels uit de boekjes niet esnt een verstandige beslissing want dan houd je inderdaad vaak zo'n ontplofde kop over de volgende dag :mrgreen:

Vickypreg
1 February 2011, 10:13
@Tink, haha ja bedankt maar vind het nu al gezellig hier! Veel van deze topics lopen dood dus heb graag zulke kletstantes erbij :-)

Zoontje is naar de speelzaal best gek idee, maar denk dat hij het erg leuk vind. Hij ging meteen lekker spelen, liep niet achter me aan ofzo. Voor evi was het minder die werd wakker toen ze in de wagen ging en was helemaal van slag. Heb haar net al een fles gegeven en nu ligt ze weer in de wagen te slapen want moet hem zo alweer halen en anders maak ik haar weer wakker nu kan ze gewoon blijven liggen.
Oh mijn man heeft ook niet veel bloopers, hij doet altijd de boodschapjes!

snippie
1 February 2011, 10:27
vicky lijkt me idd een raar idee maar hij heeft het vast naar zijn zin:)!

SelOg
1 February 2011, 11:19
Hallo,

Ik ben Selog, 26 jaar en mama van Almila (13 oktober 2010).

Het is in ons cultuur bijgeloof dat vrouwen hun haren niet mogen knippen als ze zwanger zijn; het zou ongeluk brengen. Vond het wel een leuk bijgeloof, dus heb mijn haren al meer dan een jaar niet geknipt. met als resultaat dood en futloos haar :S Eindelijk heb ik as vrijdag een kappersafspraak. Mijn haren komen nu tot aan mijn onderrug, maar wil het op een gemiddelde lengte houden. Lang haar siert de vrouw!

Ook mijn man is af en toe niet zo helder. De allereerste keer dat hij babyvoeding moest halen, heb ik het hem aan de tel gezegd dat hij Nutrilon zuigelingenvoeding tot 6 maanden moest halen. Menneer kwam terug met Peutermelk en zonder bonnetje! :D

Tinkerbell79
1 February 2011, 11:37
Selo, en welke cultuur is dat dan? Ik vind lang haar ook mooi, maar ik kan er zo weinig mee. Altijd in zo'n opgevrot knotje....dat gaat vervelen.

Kapsel twee is leuk maar ik moet dan fohnen denk ik om het zo naar buiten te krijgen de hele tijd...ja daaaaggg!

Vicky, was dit dan de eerste keer naar de opvang??

snippie
1 February 2011, 11:49
hihi wil best lang haar maar gaat niet echt lukken

jamilah meid fijn dat je de nacht door gekomen bent hihi! is je moeder er nu?

EsRe
1 February 2011, 11:54
Hoi allemaal,

Ik kom ook even spieken hier... Ben EsRe, 32 jaar en sinds 13-10-2010 mama van een prachtige dochter genaamd Naomi.
As we speak lig ik ook ziek op bed (met een emmer ernaast) blegh... lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld.

Toen Naomi net geboren was en ik nog probeerde bv te geven (wat niet gelukt is) had de kraamverzorgster mijn man naar de supermarkt gestuurd om van die kleine pakjes k&k melk te kopen, toen kwam hij ook met opvolgmelk aan. Zijn redernatie was, er staat een 2 op het pakje en er zitten 2 pakjes in.... ghihi... verder is het een schat en nooit te beroerd om wat dan ook te doen.

Ik haalde het tijdens mijn zwangerschap in mijn hoofd om een flink stuk van mijn haar te knippen, mijn man was not amused, dus nu maar weer wat langer aan het kweken...

nou, ik ga proberen iets te eten wat erin blijft zitten....

Tinkerbell79
1 February 2011, 11:54
jamilah, dacht dat jij aan het tutten was met moeder ;-)

Tinkerbell79
1 February 2011, 11:55
Nou ja zeg dames, waar blijft die emancipatie...je moet het toch zelf leuk vinden je haar enzo. Hm nee als mijn man het niets vindt heeft ie pech, doe lekker wat ik zelf wil...hij vindt me toch wel mooi, whahhahah

snippie
1 February 2011, 12:15
Esre beterschap!

Tinkerbell79
1 February 2011, 12:23
dan is het goed jamilah, hahahaha

Vickypreg
1 February 2011, 12:29
Tink, hij was voor het eerst naar de peuterspeelzaal ja. Ik werk er zelf dus wel iets makkelijker, hij vond het geweldig. Had eigenlijk ook geen problemen verwachtn, hij wilde niet eens mee terug whahaha.
En mijn vriend is ook van het langere haar hoor, vind kort haar (echt boven de oren) vreselijk. Mijn haar valt nu weer uit na de bevalling, pff dat is echt een ramp overal haren. Het was na mijn zoontje ook zo erg tot aan de zwangerschap van Evi toe!

snippie
1 February 2011, 12:40
vicky hihi wat leuk dat hij het zo naar zijn zin had:)!
vicky meid je houd zo niks over/

french
1 February 2011, 12:45
Vicky fijn dat het zo goed is gegaan op de peuterspeelzaal !!

Zieken beterschap voor jullie, hopelijk komt snel het voorjaar. Al die bacillen de deur uit :-D

Als we het over blunders hebben, heb ons vanmorgen buiten gesloten.
Lekker handig zeg :twisted:
Gelukkig had ik nog de sleutel van de schuur in mijn jaszak, dus de fiest gepakt en
mijn moeder gefietst. Daar de sleutel opgehaald.

snippie
1 February 2011, 12:51
Oei french dat is balen zeg!gelukkig is het goed gekomen

SelOg
1 February 2011, 13:49
Tinkerbell & Jamilah, Ik ben Turks. Maar het bijgeloof is echt Turks en heeft niets met moslim zijn te maken. Ze zeggen dat door je haren te knippen, je het aantal levensjaren van je baby verkort. Ach ja, het is maar bijgeloof en ik was wel benieuwd hoe lang mijn haar zou worden. Lang dus:-D
Ik heb mijn haren nu ook vaak in een knotje, maar laat het ook makkelijk los hangen. Ik heb vanmezelf heel steil haar en hoef het amper te fohnen.

@Esre, beterschap!
@Jamilah, Stekeltjes!!!:?
@Vicky, fijn dat je zoontje het naar zijn zin had op de PS
@French, gelukkig had je je schuursleutel nog bij de hand. Ik controleer heel vaak voordat ik de deur achter me dichttrek, vooral als ik met Almila ben. Ik heb hier verder ook niemand in de buurt wonen. Dus als ik mezelf buitensluit heb ik echt een probleem

Werken jullie trouwens of ben ik de enige?

french
1 February 2011, 13:55
Selog normaal heb ik de sleutel altijd aan mijn autosleutels zitten, maar aangezien we het weekend weg zijn geweest heb
ik die sleutel aan mijn zus gegeven. Omdat zij op de katten passte. Maar vergeten dat ie dus niet meer aan mijn bos zat.
Anders had ik de auto nog kunnen pakken gelukkig, die sleutel had ik wel bij me dus. En mijn man werkt hier maar een paar
km vandaan.
maar als je niemand in de buurt hebt wonen is het idd een stuk vervelender als je jezelf buiten sluit.

Ik werk ook, 20 uur in de week in de zorg.
En jij ?

Tinkerbell79
1 February 2011, 14:09
Volgens mij werken er een heleboel hier. Ik werk ook 24 uur per week

snippie
1 February 2011, 14:13
ik werk 12uur in deweek

silke
1 February 2011, 15:02
jamilah: hier ook eens in een verdwaasde bui afgeknipt tot stekeltjes... :confused:, toen iedereen me voor lesbo aanzag toch maar weer snel laten groeien :mrgreen:

Tink, al naar de kapper geweest?

Beterschap voor de zieken... Hier zit er ook eentje al een week thuis, hopelijk morgen weer naar kdv en ik naar werk, zou het bijna gaan missen...

maha
1 February 2011, 15:10
Zo....ik ben weer terug vanmijn werk dus zal ook maar eens even reageren!
Ik ben Maha, 29 jaar, heb 2 kinderen Maxx 23-07-2008 en Faye 28-06-2010! Ik werk 24 uur per week en heb half lang haar....hahah!

Ga even verer lezen!

Liefs Maha

Tinkerbell79
1 February 2011, 15:11
hhhhahahha, ben blij te zien dat mijn harenvraag een reactie oplevert, haha :D

Free
1 February 2011, 15:13
Wat kletsen jullie toch veel.........

Hier nog 1 die wat anders met t haar wil ;) Weet alleen nog niet wat. EN ik wacht sowieso tot we getrouwd zijn, 20-05-2011, wil dan nog een mooi lang haar kapsel.. Maare ik denk dit al zo lang, maar zou niet weten wat ik er mee moet.. Kan dus maar zo zijn dat t gewoon lang blijft.. Ben schijterd wat mn haar betreft!! :D

Tinkerbell79
1 February 2011, 15:18
Ah spannend bijna trouwen leuk!

nee ik juist niet. Was ene tijd geleden bij de kapper en zei dat er best wat vanaf mocht....toen was ze klaar en vond ik het nog te lang, dus hoppa Tink wilde er weer wat af...maar nog niet kort hoor. Anyway, van mij mag er zeker 20 cm vanaf...in laagjes en schuine pony ofzo...ohja en verven, die ligt al hier in huis :D

Peach
1 February 2011, 16:55
Gezellig hier, ik kom er ook bij.

Ik ben Peach, 29 jaar en 19-11-2010 mama geworden van Damian.
Een goede kapper vinden is best wel lastig, nog steeds niet echt kunnen vinden. Ik heb sinds maart 2010 een pony, maar nog geen enkele kapper gevonden die het netjes kan knippen.
Meestal kan ik het zelf na terugkomst van de kapper met de keukenschaar gaan bijwerken en dan neem ik me weer voor om het te laten groeien.
Beterschap aan alle zieken, wij zijn alle 3 verkouden op dit moment.

Tinkerbell79
1 February 2011, 17:33
Peach, dan kun je het beter zelf doen he??

Tinkerbell79
1 February 2011, 18:06
Nou ja zeg....zit Mik me net gewoon een beetje te slaan (uit te dagen) dus enkele keren gezegd dat ik dat niet wil en dat niet mag en ik houd haar handjes vast. geeft ze me gewoon ineens een KOPSTOOT :-o:-o:-o Eigenlijk moest ik toen keihard lachen, erg he??

maarh fijn zo'n agressief kind...:(

;-)

ran83
1 February 2011, 18:08
Sorry tink hihihihi, die mik toch...

Tinkerbell79
1 February 2011, 18:19
hahahaha, ja die Mik toch, klein krengetje zeg....(maar wel lief)

snippie
1 February 2011, 19:43
hihi mik is een klein lief krengetje

Tinkerbell79
1 February 2011, 20:04
Pas maar een beetje goed op jezelf jamilah :D

Vickypreg
1 February 2011, 20:43
@Jamilah, als een schaap :-)
Ik heb ook wel eens een heel leuk kapsel gekregen, mocht meedoen als model bij een kappersopleiding van een vriendin en kreeg gratis permanent. Was het beste wat ik ooit gedaan heb. Misschien moet ik het weer eens doen haha.

Ik werk ook, 2,5 dag maar nu nog verlof heerlijk!

kapster1985
1 February 2011, 21:05
hallo dames

wat een leuk topic
ik kom me er ook bijvoegen

ben kapster ben bijna 26 jaar ben getrouwd en heb 2 zoontjes kyano 03-10-2008 en davinio 29-09-2010 ik werk momenteel niet wil even bij de kinderen blijven maar wil over een tijdje wel weer gaan werken ik had kort haar maar ben ze aan het laten groeien het schiet al op.

fijna avond nog en slaap lekker allemaal

Tinkerbell79
1 February 2011, 21:31
Hahahhaha alweer??

Hebben in ieder geval een kapster erbij idd, voor al onze wishes en questions, yeahhh

Peach
1 February 2011, 22:44
Moest wel erg lachen om die kopstoot eigenlijk. Lijkt me moeilijk om dan steng te blijven. Die kleine van mij weet me nu al in te pakken met die heerlijke lach van hem, dus dat wordt nog wat, haha.

Tinkerbell79
1 February 2011, 22:47
Ja Peach, ik moest er ook echt om lachen..stom he...die kindjes kunnen zo charmant zijn met hun lach ;-)

karin26
2 February 2011, 08:35
Goedemorgen meiden.. Jeetje ik lig hier helemaal in een deuk over blunders en haar misvormingen hahahaahha.
Mijn vriendinnetje knipt als enige mijn haar. Nu in haar verlof ging ik verplicht naar een andere kapster, maar ben blij als zij het straks weer doet. Zij weet precies wat ik wil en wat mij staat.

Ik werk ook 16 uur per week.

Kindjes zijn nu op het kdv, Janneke haar traktatie staat al klaar voor vanmiddag. A.s. zaterdag wordt ze alweer 3jaar...

ran83
2 February 2011, 08:35
Wat een geklets hier weer zeg,

tja soms boos blijven is moeilijk, vooral als ze zooooo lief ontdeugend zijn.

EsRe
2 February 2011, 10:02
Ran; zit even naar jouw banners te kijken, wat bijzonder dat een brusje zo "snel" komt in vergelijking tot de oudere zus waar je 4 jaar op hebt moeten wachten..

Hier; nog steeds een innige relatie met het toilet, wordt het een beetje zat nu... voel me brakker dan brak.. stond vanmorgen de luier van die kleine te verschonen stond ik te tollen op mijn benen en te zweten als een gek. Ze is nu op het kdv dus ben ik lekker alleen.
Vanmiddag krijgen we een kijker voor ons appartement... duim, duim, duim dat het een serieuze gegadigde is...

Nou, ga weer eens proberen wat te eten...

SelOg
2 February 2011, 11:35
Goedemiddag!

Ik werk 32 uur per week. Mijn functie zou bijna onuitvoerbaar zijn als ik nog minder zou werken en ik vind de verdeling wel fijn zo.

@Esre, innige relatie met het toilet. Té grappig haha. Succes met de kijker, hoop dat het wat wordt!
@ran, idd leuk dat de tweede zo snel is gegaan

Vickypreg
2 February 2011, 13:16
Esre en Selog jullie kindjes zijn dus op dezelfde dag geboren :-)
Beterschap Esre!

Ik moet soms ook wel lachen als dani iets doet wat eigenlijk niet mag maar ook weer heeeel grappig is.

Ran alweer 15 weken!!!

Joya
2 February 2011, 13:54
jeeeeetje nou deze komt in mijn telefoon in de favorieten te staan hoor!! 2 dagen en 12 pagina's verder.. pfffff.. stelletje kletskousen ;)

@selog ik werk ook hoor ;) 28 uur per week.. (in mijn geval de ene week 3 en de andere week 4 dagen omdat ik geen halve dagen kan werken met mijn werk) heb een 36 uur contract maar 8 uur ouderschapsverlof..

tink heb je je haar inmiddels geknipt?? ik vind die eerste ook super stoer maar ik durf het ook niet hoor zo kort.. wil het wel.. mn vriend vind kort haar niet mooi maar als ik het wil dan doe ik het gewoon en als hij me dan lelijk vind sjah dan kijkt ie maar de andere kant op ;) ook al wil ik mn haar roze verven.. maar echt korter dan op mn schouders komt het niet bij mij hoor.. dat vind ik zelf niks.. ik wil heel graag een pony maar ik heb een kruin dus dan moet ik fohnen en stijlen en ga zo maar door.. schuine pony kan wel maar daar doe ik meestal na een paar dagen niks meer mee hahaha.. verder heb ik het over mijn schouders en in laagjes en nu lekker donkerbruin :D ben helemaal blij met mijn haar momenteel alleen als ik dan naar de kapper ga om het te knippen dan wil ik altijd iets heel anders.. maar ben nooit tevreden want dan zit ik daar en zeg ik doe dr nog maar een stukkie af en dan kom ik thuis dan denk ik weer kuuuuut veel te kort hahahahaha..

uhm ik wilde nog meer vertellen maar weet het niet meer..

Joya
2 February 2011, 13:57
ohja ik zal me ook ff voorstellen ;)

ik ben dus Lana.. 25 jaar en sinds 24 augustus mama van een prachtige zoon Julian!!
Ik werk 28 uur per week bij een openbaar vervoer bedrijf waarvan ik de naam lekker niet ga noemen :mrgreen: hahahahahahahaha (maak ik geen vrienden mee denk ik xD) nee ff zonder gein ik werk bij de NS en vind dat erg leuk om te doen :) helaas maak ik ook minder leuke dingen mee en daar heb ik momenteel veel moeite mee maar ook dat gaat goed komen..

Ik heb een vriend sinds ruim 8 jaar, ben niet getrouwd maar woon sinds april 2006 samen.. was in 2007 al gestopt met de pil maar kreeg toen ander werk dus met het oog op de (financiële) toekomst na 2 maanden weer begonnen met de pil en gewacht tot ik een vast contract had.. (was overigens een erg moeilijke beslissing) na anderhalf jaar (in december 2008) opnieuw gestopt met de pil en uiteindelijk in november 2009 zwanger!!
nou dat was een beetje mijn verhaal.. als jullie meer willen weten dan vraag maar raak ;)

EsRe
2 February 2011, 14:26
@ Vickypreg; ja dat klopt, onze dames zijn zelfs op een afstand van een km of 20 van elkaar geboren, en we hebben elkaar al een keer gezien bij de oktober 2010 mama meeting, en dat was erg leuk en voor herhaling vatbaar!

O ja, ik ben ook getrouwd, nu anderhalf jaar, zijn bijna 3 jaar bij elkaar. En ik werk 32 uur per week. Ook ik kan niet minder werken vanwege de leidinggevende functie die ik heb, maar tot op heden gaat het goed. Oma past op maandag en dinsdag op en op woensdag en donderdag is ze naar het KDV.
Ik vind het ook heerlijk om weer aan het werk te zijn, en Naomi vind Oma en het kdv geweldig, dus kan niet beter!

Ik voel me trouwens een stuk beter... eten blijft weer zitten...

sofietje
2 February 2011, 15:03
He wat een leuk topic hier!

Ik neus hier nog regelmatig een beetje rond, maar klets niet zoveel meer. Maar wie weet als het hier erg gezellig wordt... ;)
Dan zal ik me ook nog maar even voorstellen: ik ben 28 jr, getrouwd en heb twee kids (zie onderschrift) Ik werk ook nog, maar niet zoveel: een paar uur per week in een projectje voor Begeleid Zelfstandig Wonen, maar dat stopt per juli. Verder ben ik invalkracht in een woonvoorziening voor mensen met een verst. handicap, daar werk ik zo'n 6-8 uur pw.

Ghe, zoonlief heeft een e-norm leuk spelletje bedacht: een balletje door de kamer gooien en dan hard 'Eskimo!!' roepen :???:

snippie
2 February 2011, 15:09
poehhh jullie schrijven veel!!
Karin alvast gefeliciteerd met je dochter!
hoe was het trakteren vandaag?

Erse balen zeg meid!hopelijk snel niet meer zo intiem met de wc hihi!
en succes met de kijkers hopelijk wordt het wat.

Peach
2 February 2011, 15:24
Gezellig hier, wordt nog lastig om bij te houden denk ik.

Ik ga per 1 maart weer aan de slag voor 3 dagen in de week. Damian gaat 2 dagen naar de opvang en 1 dag werkt papa vanuit huis. Ik heb geen zin om te gaan werken,
moet dan weer helemaal inkomen en er is veel veranderd sinds ik met verlof ben gegaan. Die hele dagen alleen thuis met Damian vind ik soms wel eens een beetje eenzaam,
contact met volwassenen is af en toe wel eens fijn.

Damian heeft net zijn handjes ontdekt geloof ik, zat heel verwonderlijk naar zijn hand te kijken en te bewegen, echt heel erg grappig.

SelOg
2 February 2011, 15:27
Peach, ik vond het verschrikkelijk om thuis te zitten. Vooral de eerste tijd slaapt de baby ook zo lang en dan is het best eenzaam. In die tijd ben ik verslaafd geraakt ( jaja, ik ben van de verslavingen) aan allerlei series, tv programma's. Ook reageerde ik mijn frustraties dikwijls af op mijn man, die maar niet begreep waar ik gefrustreerd over was. Gelukkig ben ik een stuk gezelliger geworden nu ik werk

EsRe
2 February 2011, 15:30
Ik vond het ook niks om zoveel thuis te zijn en huisvrouw te "spelen" ik ben helemaal niet huishoudelijk aangelegd, doe wat nodig is en that's it.... vond het vreselijk dat ik niks anders had dan kind, was, boodschappen en eten koken enzo...
Ik woon nog niet zo lang in deze stad en heb niet zoveel vriendinnen, en de vriendinnen die ik heb wonen ver weg, of zijn ook allemaal aan het werk.

Begrijp me goed, ik vond het heerlijk om met mijn meisje te tutten, maar ben echt een leukere moeder als ik er ook bij werk...

snippie
2 February 2011, 15:39
peach wat leuk:)!
hoe gaat het nu eigen met de nacht voeding?

SelOg
2 February 2011, 15:47
Ik vond het ook niks om zoveel thuis te zijn en huisvrouw te "spelen" ik ben helemaal niet huishoudelijk aangelegd, doe wat nodig is en that's it.... vond het vreselijk dat ik niks anders had dan kind, was, boodschappen en eten koken enzo...
Ik woon nog niet zo lang in deze stad en heb niet zoveel vriendinnen, en de vriendinnen die ik heb wonen ver weg, of zijn ook allemaal aan het werk.

Begrijp me goed, ik vond het heerlijk om met mijn meisje te tutten, maar ben echt een leukere moeder als ik er ook bij werk...

Helemaal mee eens. Mijn baby vond ik heerlijk! Net als jij woon ik ook niet zo lang in mn huidige woonplaats. Al mn vriendinnen wonen in jouw woonplaats :D En ja even koffie drinken bij vriendinnen of de buren zit er ook niet bij. Dus verveelde me stierlijk en raakte met de dag gefrustreerder. Op een gegeven moment maakte ik ook niet meer schoon, terwijl ik echt een schoonmaaktik heb. Zo erg ben ik nooit geweest.

maha
2 February 2011, 16:10
Hoi,

Ik werk ook 24 uur! Heerlijk...even geen mama zijn! Ik kom soms echt bij na een paar hectische dagen thuis! Haha! Op het moment is mijn zoontje van 2,5 niet een van de makkelijkste...niet luisteren, bijdehandte opmerkingen...haha! Soms echt te grappig!!!!! Maar heel erg vermoeiend!

Mijn kids gaan ook 3 dagen naar de opvang en het gaat echt super!

Joya
2 February 2011, 16:18
ik vind werken op zich ook niet erg.. alleen een nadeel dat ik onregelmatig werk.. kan echt enorm verschillen.. de ene dag vroeg en de volgende dag laat en zelfs als ik een paar dagen laat achter elkaar heb kan het nog verschillen.. tis wel lekker als je een beetje vaste uren hebt..

snippie
2 February 2011, 16:25
Lana dat lijkt mij ook vervelend meid.en je weet toch maar een week of 2 weken van te voren je diensten?
knuf

Joya
2 February 2011, 17:12
uhm ik weet morgen mijn diensten voor volgende week..
ik heb wel een basisrooster hoor.. maar omdat ik momenteel geen zelfstandige diensten werk kan ik daar niet naar kijken..

Peach
2 February 2011, 18:29
Vinden jullie kindjes het leuk op de opvang? Zie er best wel tegenop om hem daar achter te laten. Die dag dat hij bij papa thuis zit, zal ik een stuk rustiger naar mijn werk gaan denk ik.

@ snippie: alles goed hoor met Damian. Al een tijdje geen nachtvoeding meer gelukkig. Hij slaapt nu ongeveer 6 tot 7 uurtjes per nacht. Hoe is het met jouw mannetje? Flink gegroeid zeker?

Joya
2 February 2011, 18:45
julian gaat niet naar kdv.. mijn schoonouders passen op.. hij vind dat geweldig!!
vanmiddag was ie aan het huilen en ik had mijn schoonmoeder aan de telefoon.. dus ik heb de telefoon op luidspreker gezet en hij begon meteen te lachen en te kletsen tegen de telefoon :D heel schattig!!

oh en julian heeft ontdekt dat hij zijn voetjes in zijn mond kan stoppen :D heel grappig om te zien haha.. dat ie voetjes had wist ie al een tijdje.. en vasthouden deed ie ook al maar sinds vandaag stopt ie ze dus in zn mond xD

Vickypreg
2 February 2011, 18:53
Peach ik werk in de kinderopvang (psz nu maar voorheen kdv) en eigenlijk vind 95% van de kindjes het leuk, en 2,5% mwah en de andere 2,5% vreselijk haha. Dat maak ik dus eigenlijk nooit mee, sommigen hebben alleen moeite met afscheid nemen en daarna zijn ze het meteen vergeten. Ze leren spelen, delen, ach je kent de voordelen wel. Het enige nadeel vind ik zelf, de aandacht. Vooral als ze baby zijn krijgen ze eigenlijk vaak TE weinig aandacht door tekort aan personeel (niet overal hoor!) maar tja ik heb toch ook wel meegemaakt dat ze een beetje in een hoekje in een wipstoeltje lagen en dat was het want ja de andere baby's/ dreumessen moesten ook drinken/eten/naar bed.

EsRe
2 February 2011, 19:23
Peach; Naomi vind het kdv fantastisch, ze doet ook geen oog dicht want ze wil veel te graag alles zien en alles meemaken.. En de leidsters (of hoe heten die dames eigenlijk) zijn super lief en helemaal gek op haar en de andere kindjes. Ik laat haar echt met een gerust hart achter daar. Ze hebben er ook een heel pedagogisch verantwoord programma waarbij ze kinderen allerlei dingen leren. Ik heb er echt een heel goed gevoel bij!

kapster1985
2 February 2011, 19:50
goede avond dames
ik ben inderdaad kapster maar is moeilijk om over de computer een advies
te geven maar hebben jullie vragen kan proberen ze te beantwoorden
wel leuk van allemaal de blunders van de mannen
@esre beterschap succes met de kijker
@ran leuk dat bij jullie de tweede al zo snel komt hier zitten er ook net geen 2 jaar tussen
@peach ja geloofbest dat je er tegen opziet om weer te gaan werken maarja dan kom je wel weer onder
de mensen en wwt leuk dat hij zijn handjes heeft ondekt hier vind davinio dat ook erg leuk
@lana dat is inderdaar minder dat je onregelmatig werkt vaste uren is inderdaad makkelijker
leuk dat jullie mannetje zijn voetjes in de mond doet
het is hier inderdaad een druk topic maar wel leuk zo

snippie
2 February 2011, 20:24
Peach fijn dat hij nu lekker door slaapt.
Giovanni was 10jan 64cm en 7930gram! aan komende dinsdag moet ik weer!ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is
Lana wat schattig:)!!!

Peach
2 February 2011, 21:24
Wat goed dat Giovanni al zo gegroeid is. Geef je nog steeds borstvoeding?

Bedankt de reacties op het kdv verhaal van mij, stelt me weer een beetje gerust. We zijn destijds op bezoek geweest bij het kdv en toen leek het me allemaal wel leuk, maar nu het dichter bij komt ligt dat toch anders. Het is even een drempel waar ik overheen moet denk ik. Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat Damian minder aandacht krijgt omdat hij wat rustiger/stiller is net als zijn papa en mama. Ik weet nog goed dat ik ook altijd vergeten werd op school, zo van o ja ben jij er ook nog.

Lana, wat zijn die kleintje toch flexibel he? Ik doe het ze niet na.

snippie
2 February 2011, 21:41
Peache ik begrijp je angst.hopelijk zou dat niet het geval zijn!
Dat zou niet goed zijn!

Ja geef nog steeds bv

SelOg
3 February 2011, 09:04
Wow Snippie, Giovanni is best een flink kereltje! Mijn dochter is 3 weken ouder, maar zij is niet zo groot hoor.
Peach, Almila vindt het ook leuk op de creche. Ze is nieuwsgierig en slaapt heel weinig daar, omdat ze het allemaal wel interessant vindt, kijkt graag naar andere kindjes en vindt de box heel leuk ( thuis ook al). maar zoals Vickypreg al aangaf, je kindje zal minder aandacht krijgen dan dat het van jouw krijgt, want de aandacht op de creche moet met 11 andere kinderen gedeeld worden

Tinkerbell79
3 February 2011, 13:25
Hahhaa Kapster, mooi dan...is natuurlijk lastig om advies te geven via de pc. Maar doe dan toch maar een poging ;-) Ik heb lang, zeer stijl haar. Niet dik en niet heeel erg dun...ik wil iets anders, maar een stuk af (geen kort koppie) wil best een pony, maar wel schuin...nou stuur eens wat leuke kaspels door ;-)

snippie
3 February 2011, 14:04
Selog ja hij is een flinke vent.Hij lijkt om zijn vader.
hij was ook al bij de geboorte 4290 en 55 cm.dus voor zijn doen groeit hij normaal.
maar vergeleken andere is hij idd erg groot.
maarjah is niet anders als hij maar gezond is.

Peach
3 February 2011, 14:51
Nog steeds aan het twijfelen Tink? Als ik mijn haar laat knippen heb ik er bijna altijd spijt van.

Snippie dat is idd het belangrijkste, dat hij gezond is.

Goh, het is nog best rustig hier. Ik kan het zelfs nog bijhouden.

Vickypreg
3 February 2011, 20:06
Het is idd rustig waar is iedereen haha.
M'n collega's geven een etentje voor degene die voor mij inviel, ze hebben mij ook in de maillist gezet maar ik zit daar niet echt op te wachten. Wat zou ik zeggen?? Ik ke ndiegene die voor me inviel wel maar heb gewoon ff nog geen zin in collega's (erg he) en een duur etentje.

Tinkerbell79
3 February 2011, 20:09
Je kunt toch zeggen dat je niet kan. Dan kunnen ze er niets tegenin brengen. kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten.

Pfff Mik is alweer aan het kletsen in bed....

french
3 February 2011, 20:10
Nou even bijgelezen, errruuugggg druk hier haha.
Even kijken wat ik nog weet....:-?

Tink ohhh een kopstoot van je meissie gekregen, baldadige Mik :mrgreen:

Jamilah oeee weer bijna je kroon eruit dus, oppassen maar met die kopstoten.
genoeg ellende gehad met die kroon zeg pff.

Karin alvast een fijne verjaardag zaterdag !!

Esra huis te koop staan dus, willen jullie wat anders ?
En waren de kijkers enthousiast ?
Wij hebben ons huis ook te koop staan, en als we hem verkopen kopen we
een grotere woning. Hoop er zo op. De andere woinig hebben we al gekocht onder voorbehoud van verkoop van eigen woning.

Nou verder ben ik het even kwijt....
Ons manneke gaat naar kdv, gemiddeld 1 dag per week.
werk onregelmatig , dus hub is ook regelmatig thuis als ik moet werken
's avonds of nacht weekend etc..
Hij heeft het daar erg naar zijn zin, en wil soms niet meer naar huis haha.
Sommigen van jullie werken dus 32 uur. pfff dat jullie dat volhouden zeg.
Ik heb nog even 28 uur gedaan en dat vond ik zelfs teveel voor mijn functie.
Ik moet dat ook mijn werk in die 28 uur proppen terwijl dat voorheen in 32 uur deed.
Ik heb dus ontslag genomen toen en dat is de beste keus geweest zeg, ik ben een stapje lager gegaan in functie toen. En het het mega naar mijn zin nu, ben vorige maand zelfs van 24 uur naar 20 uur gegaan. En die 20 uur bevallen me super :)
Ik ben meer een thuismama en wil afentoe wat werken haha.

Tinkerbell79
3 February 2011, 20:15
French, ja dat heb ik ook zo. Ik ben thuismama en af en toe moet ik werken, leuk gezegd trouwens. Dat is dan ook wel een pittige keuze die je moet maken, niet soms, als je lager in functie gaat. Wat deed je dan eerst en wat doe je nu, als ik vragen mag.

french
3 February 2011, 20:22
Ja ik had het gevoel toen ik 28 werkte dat ik een werkende mama was en afentoe met mijn manneke was.
Wou het graag andersom.
Maar ieder zijn keuze natuurlijk.
Ik was voorheen Verzorgende-IG Evver.
Ik deed als extra nog de contacten verzorgen van 7 bewoners, dus alles met andere hulpverleners regelen
voor de bewoners en de contacten met de fam. etc... dat was dan bovenop mijn gewone werk.
Nu doe ik dat stuk evver niet meer en ben weer gewoon verzorgende zeg maar.
Scheelt echt een hoop stress moet ik zeggen, kon het allemaal niet meer bijhouden met die uren en werkte
vervolgens nog over zodat ik nog op 32 uur zat.,
Was zeker niet de bedoeling, maar door die keuze te maken viel er een last van mijn schouders moet ik zeggen.
Mss over een paar jaar ofzo weer als er wat vrij komt, maar eerst genieten van mijn mannetje, is maar 1x klein tenslotte.
Sorry heel verhaal oeps ;)

Free
3 February 2011, 20:24
vicky, ik heb ook wel eens gezegd dat ik geen oppas kon regelen.... en als t dan savonds was, dat mn vriend niet thuis was...

Had ook nooit zin om te gaan :oops: Maare de keren in mn verlof kon ik ook echt niet :?

french
3 February 2011, 20:24
Vicky kun je niet gewoon zeggen dat je er geen behoefte aan hebt omdat je haar niet kent, en je dan een beetje opgelaten voelt ofzo..
Zou dat gewoon zeggen, ze willen je er vast wel bij hebben. Maar ze vragen je vast ook uit fatsoen mee bedoel ik..
Gewoon eerlijk zijn zou ik zeggen en anders een dikke smoes verzinnen ;)

Tinkerbell79
3 February 2011, 20:30
jamilah, ja ja ja, maar dan zeggen ze "je kent ons toch" en om dan te zeggen "ja ik heb even geen zin in jullie" hm dat lijkt me ook niet fijn. Dus dan een dikke smoes...

Vickypreg
3 February 2011, 20:49
Hmm bedankt voor het meedenken ik heb net gewoon gemaild: veel plezier, ik pas nog even, het volgende etentje ben ik weer van de partij. Kan toch wel??
Hopelijk reageren ze er verder niet op. Ik ben op de kerstborrel ook verschenen, ze hechten er zoveel waarde aan, maar voelde me een beetje erbij hangen. Overigens kan ik jullie wel zeggen dat ik ipv een jaar een half jaar contract gehad heb en er daarom nog meer de balen van heb. Ze vroeg van de week nog (ik bracht mijn zoontje naar de psz en ik werk daar dus ook) of ze me vanalles op de hoogte moest brengen en ze bij me langs kon komen voor een gesprekje of dat ik daar geen trek in had. Heb maar gezegd dat ik leiver heb als ik weer begin. Blegh heb er echt de balen van zeg.

Vickypreg
3 February 2011, 20:53
@Frech, goeie keuze geweest dan ja! Ik heb hetzelfde, ben liever thuismama die af en toe werkt al ziet mijn leiding dat anders ;-)
@Jamilah, ik werk maar 17,5 uur en in het begin 21,6 (ok raar getal maar dat komt doordat ik op een bso werkte met een andere verdeling van uren door de vakanties) maar moet zeggen dat ik nooit de eerste dingen van m'n zoontje gemist heb. Gelukkig!! Ik begon het werken wel meer te waarderen naarmate hij ouder wordt het is soms best pittig zo'n peutertje en dan ff wat anders is ook wel leuk maar ik vind vooral de dingen eromheen zo irritant, de vergaderingen, gesprekken e.d. buiten werktijd nee daar zit ik echt niet op te wachten.

Tinkerbell79
3 February 2011, 21:01
Tjee zeg wat vervelend als je dan een half jaar contract krijgt zeg....

ran83
3 February 2011, 21:10
Vicky netjes genoeg toch, ben benieuwd of ze er nog op reageren.

french kan begrijpen dat er dan een last van je schouder viel dat je dat er niet meer bij had, overwerken is ook niet alles. En idd ze zijn maar 1 keer klein.

Jamilah kan begrijpen dat je het heerlijk vindt om altijd bij je kleine man te zijn.

Karin alvast een hele fijne verjaardag van je dochter

french
3 February 2011, 21:18
Vicky nette afmelding toch !
Balen dat je maar een half jaar contract hebt gekregen zeg, terwijl ze dus eerst een jaar hebben toegezegd ?

Jamilah het lijkt me ook heerlijk om altijd bij N te zijn, maar gelukkig is mijn lichaam fit genoeg om wat uurtjes te werken. Jij zou ook graag anders willen natuurlijk.
Voor jou een goede bijkomstigheid van niet kunnen werken is dat je wel alles van je mannetje mee kunt maken !
Ik heb overgens ook nooit wat gemist gelukkig, zoals de eerste stapjes, lachjes etc..

french
3 February 2011, 21:53
Jamilah met je stuitje is werken helemaal geen optie meer kan ik me indenken !

Ik heb ook nog een voorbeeldje haha.
Waren aan het oppassen op zoontje van goede vriendin (en zij was thuismama)
Maar ze hadden een feestje ofzo.
Dus zoontje loopt gewoon door de kamer heen van de ene hoek na de andere,
en toen ze weer kwamen zeg ik; wat goed zeg dat ie kan lopen al, had je me helemaal
niet verteld. Nou haar kin lag op de vloer.
Waren dus ook de eerste losse stapjes en ik wist het niet. heb dat kind niet eens extra de hemel
in geprijst oeps... Maar ze heefdt er nu nog wel eens over, dat ik zijn eerste stapjes heb gezien en
zij niet. Lijkt me ook verschrikklijk om zoiets te missen zeg van je kind.

Tinkerbell79
3 February 2011, 21:58
French, dat meen je niet zeg, whahahha en jij denken dat ie dat altijd doet. Oh wat lijkt me dat erg zeg.

Tja zulke dingen kunnen altijd gebeuren he, kun je niets aan doen...

french
3 February 2011, 22:02
Ja lullig voel je je dan, maar vond het vooral voor haar heel sneu.
Ze heeft ook op N gepast het eerste jaar voordat ie naar kdv ging, dus ze zei toen
al dan gaat hij de eerste stapjes bij mij zetten. Maar dat is nooit gebeurd. Lucky me :)

Vickypreg
4 February 2011, 09:30
hmm dat lijkt me ook wel vervelend zeg, vooral die eerste stapjes! Ik was er gelukkig zelf bij,was helemaal hysterisch haha. Mijn vried was boven en ik gilde naar hem maar hij was te laat aaahh. En maar proberen of het nog eens lukte maar toen wilde hij natuurlijk niet meer ;-) en de camera erbij natuurlijk.

Jamilah rot dat je zoveel last hebt zeg, kan je met je kindje je wel goed redden thuis?

French ga je voor een 2de?

french
4 February 2011, 10:46
Vicky we zijn niet echt bewust bezig voor een 2e, bedoel niet rond mijn ei etc.. dat het moet gebeuren. We kijken even hoe het loopt. Gebruiken geen voorbehoedsmiddelen meer in ieder geval.
Zijn namelijk bezig met een ander huis, en eigenlijk willen we daar meer zekerheid over.

Vickypreg
4 February 2011, 18:14
Jamilah, nee niks gehoord denk niet dat iemand er nog iets over zegt. Prima :-)
French, spannend maar juist als je er niet mee bezig bent.....van wanneer is je zoontje?

EsRe
4 February 2011, 18:45
Ik ben niet zo bezig met dingen die ik eventueel kan missen als ik aan het werk ben, misschien komt dat later nog als ze wat ouder wordt.
Nu denk ik, als ze haar eerste stapjes voor mijn ogen zet, ook al zijn het niet haar allereerste, dan zijn het voor mij toch ook aar eerste stapjes... :?
Naja, ik zie het wel hoor, ga ik me nu nog niet druk om maken... eerst maar eens van deze lekkere baby genieten voordat ze groot is!

french
4 February 2011, 23:47
Vicky hij wordt eind april 2 jaar.

Esra je hebt nu nog lekker verlof denk ik..?
mss heb je het ook al wel gezegd, maar vergeten ;)

Ben nu aan het werk, en even snel achter de pc gekropen.
Tis rusti9g hier.
Wel druk weekend voor de boeg met 3 verjaardagen.

Tinkerbell79
4 February 2011, 23:50
ah french zal ik je gezelschap houden?? Ben dan niet op mijn werk, maar hier thuis :D

Vickypreg
5 February 2011, 10:01
Pff wij hebben weer een nacht achter de rug grmmmmm. Dani is nu al 2 weken onrustig 's nachts, keihard huilen midden in de nacht en niet stil te krijgen. Elke keer als je weg loopt begint ie weer. Wordt er zo langzamerhand moedeloos van. Laten huilen werkt niet, daarbij wordt Evi dan ook nog wakker. Weet iemand iets?? Hij is bezig met zijn laatste 2 kiezen maar dat kan toch niet zo lang duren allemaal?? 1 is er al door en de andere volgens mij half maar kan niet goed kijken want dat wil hij niet.

Tink wat was jij nog aan het doen zo laat!

french
5 February 2011, 13:05
ah french zal ik je gezelschap houden?? Ben dan niet op mijn werk, maar hier thuis :D

Kreeg mijn straf denk ik, want daarna had ik het retedruk :mrgreen:

Vicky wij hebben die periodes ook wel gehad, en vaak zat er toch achter dat ie dan ziek werd of niet fit was..
Dus hij is regelmatig tussen ons in beland in bed, dan kun je tenminste nog slapen.
Als ie dan weer opgeknapt was sliep ie ook weer prima in zijn eigen bedje.

snippie
5 February 2011, 13:34
vicky meid wat naar!!!hopelijk gaat het snel beter !

french
5 February 2011, 14:03
Wat een harde wind zeg, lijkt wel storm zeg :-?

hanse
5 February 2011, 14:32
ga ook proberen hier mee te kletsen

ben hanse, 37 jaar, getrouwd, dochter van bijna 3 maand. daarnaast nog 3 andere kids van dochter bijna 10, 2 zoons van 9 en bijna 7 jr.

EsRe
5 February 2011, 15:03
@ French; was het maar waar dat ik nog verlof had, ik ben alweer 4 weken aan het werk.... :(

Tinkerbell79
5 February 2011, 15:34
Nou dames, aangezien ik jullie heb lastig gevallen met mijn kapsel..dan hebben jullie ook het recht om te zien hoe het was en nu is, vinden jullie niet ;-)

914915

Das een verschil toch? Sorry dat de tweede foto wat minder duidelijk is....

xxx Tink

leeuwinnetje
5 February 2011, 15:42
tink: ik was toch nieuwschierig, staat erg leuk!!!!

Tinkerbell79
5 February 2011, 15:46
Jamilah, ja ik kwam net van buiten inderdaad. Het waait hier ook enorm, fijn als je net bij de kapper bent geweest, Anyway zolang maar duidelijk is wat er gedaan is,

Flink stuk eraf he??

Tinkerbell79
5 February 2011, 15:50
hahahah. Nee joh ik had er echt genoeg van. Doe zoiets eens in de twee jaar, want serieus het groeit zo enorm hard. Dat kan makkelijk dan. Je moet af en toe beetje lef hebben...

Tinkerbell79
5 February 2011, 15:55
dank je...kook ze en tot later!

EsRe
5 February 2011, 16:05
Wat een leuk haar Tink! Goed geslaagd!

Tinkerbell79
5 February 2011, 16:06
Dank je wel...

hanse
5 February 2011, 16:07
tinkerbell mooi kapsel hoor

Tinkerbell79
5 February 2011, 16:09
hihi thanks :D

Peach
5 February 2011, 19:26
Helemaal mee eens, mooi kapsel. Af en toe moet je gewoon even de boel flink laten knippen.

Mijn haar is zo dik en zwaar dat alleen maar kan hangen. Laagjes knippen heeft daar ook weinig effect op. Ik nooit echt zin om uitgebreid mijn haar te doen (fohn etc.), zeker niet nu Damian er is.
Ik wil er gewoon graag weer wat aantrekkelijker uit zien, voel me nu net zo'n slons met mijn joggingbroek en haar in een staart. Haar los doen is geen optie, want dan trekt meneer mijn haren uit mijn hoofd.

french
6 February 2011, 13:41
Ik heb alleen even naar de foto's van Tink gekeken, kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen haha.
Maar super mooi kapsel Tink !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rest lees ik later bij, beetje brak hier.
N had alles onder zure poep vannacht behhhhh.
Arme kind heeft ze verschrikkelijk zure luiers weer.

Joya
6 February 2011, 13:46
Tink het staat je super goed!! vind het wel knap dat je het durft hoor ;) je had echt super mooi lang haar!! maar ik vind dit eerlijk gezegd wel mooier staan.. wat meer model erin!! Goed bezig haha!!

@french wat zielig.. komt dat door de kiesjes of wordt ie toch ziek?? ik ben nu eerlijk gezegd wel benieuwd naar zijn hele naam :oops:

zo ik heb ook weekend!! eindelijk!! morgen ook nog lekker vrij en dan dinsdag een lekker kort dagje!! moet dinsdag van 5.25 tot 9.54 werken!! mooi op tijd klaar dus hahahaha..
mn vriend is naar voetbal.. zal zo wel thuis komen.. en mn kleine mannetje ligt nog lekker te slapen.. straks bij mn schoonouders eten en dan is de zondag weer voorbij.. vanavond lekker relaxen.. heb ik wel nodig.. lekker maskertje en lange warme douche en dan kan ik er weer ff tegenaan ;)

snippie
6 February 2011, 14:26
tink leuk kapsel!staat je goed

snippie
6 February 2011, 14:30
ahh wat zielig french

lana geniet van je weekend meid!

peach wat een lekkerding is je zoontje!

Vickypreg
6 February 2011, 15:11
Tink wow wat leuk geworden zeg!! Staat je heel goed.

Vannacht eindelkijk weer eens een goede nacht gehad...hopelijk blijft het zo/ Hij heeft vanmiddag niet geslapen, broertje en schoonzusje kwam en nhij ging er niet meeri n. Hij houdt het nog aardig uit moet ik zeggen haha. maar zal zo wel instorten.

Peach
6 February 2011, 19:07
Zure poep? Nog nooit van gehoord eigenlijk, klinkt heel akelig iig.

Thanks snippie, ben ook wel benieuwd naar jouw mannetje.

Hier een heel onrustig mannetje, al een paar dagen. Heel veel huilen en zijn flessen niet leegdrinken, pffff.
We zijn begonnen met inbakeren, lijkt wel iets te helpen. Meneer gaat, zelfs in een slaapzak, 's nachts flink aan de wandel.
Hebben jullie ervaring met onrustige baby's en/of inbakeren???

EsRe
6 February 2011, 19:40
Peach; Naomi was in het begin ook vreselijk onrustig, viel alleen op je arm in slaap, maar zodra je haar op bed wilde leggen was het blèren...
Wij zijn toen ook gaan bakeren en dat werkte fantastisch, ze sliep ineens een paar uur achter elkaar, en je kon haar wakker op bed leggen en ze viel vanzelf in slaap.
Inmiddels zijn we overgegaan op de slaapzak omdat ze haar bakerzakje een keer ondergespuugd had en nu slaapt ze daar ook heerlijk in. Ze had gewoon nog even dat geborgene nodig... ik ben in ieder geval een fan van bakeren geworden!

ran83
6 February 2011, 19:48
Tink nu heb ik wel gespiekt, maar zo zie je het wel beter....het verschil hihi

riannetje
6 February 2011, 19:57
Nou dames, aangezien ik jullie heb lastig gevallen met mijn kapsel..dan hebben jullie ook het recht om te zien hoe het was en nu is, vinden jullie niet ;-)

914915

Das een verschil toch? Sorry dat de tweede foto wat minder duidelijk is....

xxx Tink

Jee meis wat is er veel af!!!!!!!!!!! Dat had ik helemaal niet door vanmiddag..:oops:

Maar het staat super leuk!!

Tinkerbell79
6 February 2011, 19:59
Hahha, dank je wel. Er is ook echt behoorlijk wat af inderdaad. Afgezonderd van een pony die voor mijn ogen hangt en ik aan moet wennen, vind ik het zelf heel leuk. Eb het kan in staart, hetgeen wel handig is voor mijn werk

french
6 February 2011, 20:57
Lana zijn hele naam is..............zal je wel even een pb doen haha.
Aangezien we voor een 2e bezig zijn vind ik dat iets te tricky.
Ben als de doods dat er dan bekenden mee lezen ;)
Wat heb jij een rare werktijden zeg, precies op de minuut.
Wat doe je voor werk, mss heb je het ook wel gezegd.
maar moet even de namen, kids etc.. aan elkaar koppelen hier haha.

Vickt fijn dat jullie een goede nacht hadden !!

Peach heel zielig die zure poep, is zo zuur dat het helemaal uit bijt in de billetjes.
Doet heel erg zeer, en vervolgens zo knal rood dat de blaren er net niet op staan.
Schoonmaken mag niet eens, want als ik het maar iets aan raak schreeuwt ie moord in brand. Echt heel zielig. Kan met kiesjes te maken hebben idd, maar hij heeft het al heel lang en die ellendige kiezen komen maar niet door grrr.
Helaas geen ervaring met onrustige baby's. Ons zoontje sliep altijd heel goed, heeft ie geen last van krampjes of sprongetje ?

De zure luiers hebben een verklaring, manneke heeft koorts erbij gekregen.
Dus zal wel een buikvrius zijn ofzo.
Hij is zo vaak ziek, behhhh. Net 2 weken terug nog ziek geweest.
gelukkig mogen we volgende week naar de kinderarts met hem vanwege het vele ziek zijn.
ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen.
Hij valt ook af in gewicht namelijk en zit al dikke 2 maanden op 11,4 kg precies.
Dan komt ie weer een paar 100- gram aan en dan weer ziek en er weer af...
Nou ja het is echt een graatje in ieder geval.

Mel1983
6 February 2011, 22:35
heej wat een leuke forum!

Ik ben op 14 juli 2010 mama geworden van mijn kanjertje!
ben 27 jaar en werk als secretaresse bij de overheid. Ik zie dat jullie al best veel geschreven hebben, dus hoop dat ik nog mag meeschrijven!

Enne Tink, leuk je nieuwe kapsel! haha!
French, veel beterschap voor de kleine. Altijd zo zielig!

Fijne avond!

SelOg
7 February 2011, 08:47
Goedemorgen!

Zure poep heb ik ook geen ervaring mee, maar sinds het weekend wel met droge/brokkerige poep (sorry voor de details) iemand ervaring mee? Het doet geen pijn ofzo, maar ik merk wel dat mijn meisje wel moeite moet doen om het eruit te poepen.

@Tinkerbell, wat een mooie kapsel heb je! Staat je erg goed! Ik heb nu ok eindelijk mijn haren geknipt. Alleen laagjes aan de zijkant, omdat ik geen zin heb om het elke dag te fohnen. Heb al geen goede nachtrust en moet er niet aan denken om 15 minuten eerder op te staan voor de fohn

ran83
7 February 2011, 09:45
SelOg daar heeft amy in het begin ook veel last van gehad, als ik dan zag dat ze moest poepen dan nam ik d'r vaak op schoot en met de beetje was gebogen en liet d'r dan soort van afzetten.

Peach
7 February 2011, 11:57
Klinkt idd erg naar die zure poep, die billen krijgen geen kans om te genezen zo. Veel beterschap!

Droge of harde poep kun je mogelijk wat helpen door wat extra water bij de voeding te doen geloof ik.

We hebben een Slug and Tug doek besteld om Damian in te bakeren. We proberen het nu zelf met doeken, maar hij worstelt zich overal uit.
We hopen echt dat dit wat onrust wegneemt bij hem en bij ons natuurlijk.

Vickypreg
7 February 2011, 12:18
Selog hoe oud is ze?? Misschien helpt het als je haar op een potje zet, dan gaat het er veel gemakkelijker uit (reflex!). Mijn zoontje ging al vroeg op het potje was al met 16mnd zindelijk met poepen, was echt ideaal. Nooit kapote billetjes gehad, als ze baby zijn gaat het nog reflexmatig het poepen op een potje en vanelf werd hij zindelijk heb er niks voor hoeven doen.

Jolanda10
7 February 2011, 12:54
Alle ervaren mama's weten dan misschien ook nog wel een oplossing voor ons probleem..
Ons kleine mannetje kan vanaf het begin al moeilijk zelf poepen (Tja, nu het hier toch over poepen gaat :-D) We zijn toen overgestapt op de Nutrilon Omneo voeding, ging even goed, maar later viel hij weer terug en lukte het dus weer niet..
Poep is niet dik dus dat maakt het extra vreemd. Ik ben al verschillende keren bij het cb geweest, en ook bij de ha.
De ha zei zelfs, dat ik het nog maar ff aan moest kijken. 't arme mannetje!!
Ben zelf naar een vrouwtje geweest dat de bowentechniek gebruikt. (Werkt op de zelfgenezende kracht van het lichaam.) Ook toen ging het weer een week of 2 goed, en gister was het weer gillen. *zucht* Ik weet het niet meer hoor :-(

Peach
7 February 2011, 14:48
Als Damian even niet gepoept heeft dan stop ik een thermometer met een dikke laag vaseline in zijn poepgat en haal het een aantal keren heen en weer, werkt best wel goed.
Extra water bij de voeding is nog een optie, of een druppeltje olijfolie door de voeding. Toen Damian infacol gebruikte tegen de krampjes werd zijn poep ook wat dunner en door gebruik van nutriton is zijn poep wat plakkerig. Infacol heeft overigens niet geholpen. Echt vervelend hoor als je je kind zo moet zien, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Succes!

Vickypreg: met 16 mdn al zindelijk?? Jeetje wat snel zeg!

Damian slaapt nu eindelijk, is net een paar uur aan het huilen geweest. Volgens het CB is het een fase, dus daar heb je lekker veel aan dan. Flessen niet leegdrinken, huilen, moe zijn maar niet willen slapen etc. Dit alles duurt nu een weekje ongeveer en ik ben het echt even zat, het is enorm vermoeiend, pffff. Hopelijk kan ik nu even een uurtje plat, anders trek ik het niet.

SelOg
7 February 2011, 15:38
vickypreg, ze is pas 4 maanden. Ik denk niet dat ik haar al op het potje kan doen...met 16 maanden al zindelijk, wat knap! Ik heb weleens gehoord dat baby's vroeger eerder zindelijk werden. Misschien dat wij onze baby's lang pamperen :) Het is dus mogelijk

Mijn baby slaapt nog steeds niet door en nog erger ze wordt s nachts wakker voor haar speentje. Het breekt ons echt op. Vannacht was het 4 keer raak en dat exclusief de voeding. Aangezien er veel ervaren mama's hier zitten aan jullie dus de vraag: Hoe kan ik aan een betere nachtrust komen?:D

Tinkerbell79
7 February 2011, 16:05
Selog, dank je wel meid :D

Met 16 maanden zindelijk? Hoe doe je dat? Nou ja heb er wel al iets over gelezen, natuurlijk ouderschap of zoiets.
Jolanda, wat is de bowentechniek dan? Ik heb geen idee hoe je dit moet aanpakken verder. Met de thermo heb ik wel al vaker gehoord idd, wel zielig dat ie moeite heeft met poepen zeg

snippie
7 February 2011, 16:36
Hier wil idd soms met de thermo wel eens helpen maar ook niet altijd hoor.

hanse
7 February 2011, 17:22
wat ik hier ook nog wel eens doe, haar buikje masseren en dan met de richting mee van de darmen, zodat je de ontlasting "mee helpt" richting poepgat, helpt niet altijd maar misschien is het te proberen

Joya
7 February 2011, 17:47
@french haha ik werk bij de NS.. wij beginnen 10 minuten voor vertrek van de trein en we zijn 10 minuten na aankomst van de trein klaar haha..
@selog ik geef ook altijd wat meer water.. sinds julian 4/5 maand is geef ik wat limonade (diksap).. met de nachtrust kan ik je niet helpen.. bij ons hebben ze de 8e voeding in het zkh eraf gehaald binnen een week dus thuis zaten we op 7 voedingen.. al vrij snel naar 6 gegaan en naar 5 en inmiddels 4.. hij slaapt ook al sinds 9 weken 10-12 uur per nacht.. geef je bv of fv?? vaak hoor je dat met bv ze dan minder lang slapen.. anders eens wat rijstebloem proberen in de laatste fles.. deden wij ook (al vanaf een week of 6) en dat helpt prima!! succes!!

Joya
7 February 2011, 17:47
ik bedoel natuurlijk sinds dat hij 9 weken oud is..

silke
7 February 2011, 17:52
Jolanda, hier met rond de 3 maanden ook veel last van gehad, soms ging ze tot max 5 dagen zonder poepen en ze had er overduidelijk last van, heel zielig. Het ging uit zichzelf over rond de 4/5 maanden, maar ja, daar heb je nu niks aan natuurlijk. Wat wij deden (geleerd van babymassage) wat haar wel hielp was veel fietsbewegingen met haar beentjes, en buikmassages. Inderdaad in de rondte met de klok mee, zoals hanse beschreef, en je kunt kleine cirkeltjes draaien op de bochten in de darmen waar het vaak vast kan zitten (dat zit halverwege de lijn van navel naar heup aan allebei de kanten) en wat bij ons veel hielp was met de zijkant van je hand boven haar naveltje lichtjes duwen (overdwars) en dan met je andere hand onder de billetjes en haar dubbelklappen als het ware. Dat kun je dan herhalen met ter hoogte van navel en net onder de navel. Zorgde voor veel gekreun maar het leek 'r wel op te luchten. Succes!

vickypreg: ben ook wel heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt! Als ik Lara nu op een potje zet gaat ze denk ik echt niet poepen hoor...

En aangezien dit een lekker poepforum aan het worden is gooi ik ook nog maar een vraag in de mix :mrgreen:. Iemand last van badpoepers?! Mijn schattig onschuldig meisje vindt het heerlijk om in bad te poepen :twisted:. Maakt niet uit of ze al een of 2x geweest is die dag, voor bad heeft ze altijd nog wel wat over. En nu is zelfs de gedachte aan bad genoeg, ze stond gisteren op de badmat heel eventjes te wachten tot het water warm genoeg was en ja hoor, voor ik er erg in had een mooie keutel op de badmat! Iemand ervaring? Tips (behalve dan geen naakt meisje op de badmat zetten :oops:)? Vickypreg, misschien maar eens 'r op een potje zetten voor ze in bad gaat?

french
7 February 2011, 18:18
Wat een poepvragen hier haha.

Ehh weet even niet meer wie de vraag stelde, maar N had ook periodes dat ie moeilijk kon poepen. In de tijd dat ik nog bv gaf, dronk ik zelf 2 glazen sinaasappelsap verdeeld over de dag. Dat laxeerde bij hem dan weer.
En toen ie flesvoeding kreeg deed ik 10cc extra water in de flesjes. Die tip gaf Cb me toen, en dat heeft goed geholpen altijd.

Badpoeper, geen ervaring mee.
Mijn zoontje heeft in zijn hele 21 maanden slechts 2x gepoept in bad.
Mss vind ze het zo ontspannend dat ze vanzelf gaat poepen ofzo..

Tinkerbell79
7 February 2011, 18:27
Hahahah een badpoeper :D Nee dat herken ik niet. Heeft Mikje nog nooit gedaan. Maar ik denk ook niet dat er wat aan te doen is hoor. Lara (leuke naam trouwens) voelt zich blijkbaar heerlijk op haar gemakje in het warme water en tja, dan laat je het lekker lopen ;-)
Tja je kunt misschien een zwemluier aan doen en dan als je haar billen en vagina moet wassen, doe je hem af...en daarna weer om...tja ik zeg maar wat haha.

Ik heb geen poepvragen ;-)

french
7 February 2011, 18:46
Tink jij geen poepvragen ;), ik heb alleen poepmededelingen haha.

Vickypreg
7 February 2011, 19:13
Dames ik schref niet dat hij helemaal zindelijk was met 16 maanden maar alleen met poepen, hij poepte eigenlijk altijd alleen maar op het potje maar hij heeft tot 16 maanden als hij kiezen kreeg wel eens diarree in z'n luier gehad en sinds 16 maanden of iets eerder nooit meer. Dat ging gewoon vanzelf. Hij is nu ook zindelijk met plassen sinds 23 maanden! Dat is ook best snel.

@Silke, ik denk dat ze wel gaat poepen of iets doet! Gebeurd gewoon reflexmatig, probeer het maar eens een paar keer ik deed het altijd na het eten en dan ging het ect vanzelf hihi. Filmpje/boekje erbij en ze zien het gewoon als stoeltje ;-) Ik heb dan ook wel een speciaal potje met rugleuning. Whaha badpoeper, evi heeft het ook wel eens gedaan. Idd voor het bad op het potje ;-)

@Selog nee 4 mnd is te vroeg ik deed dani op het potje vanaf dat hij echt goed kon zitten. Dat was met 7 mnd!

ran83
7 February 2011, 19:28
silke hihi, sorry maar moet even lachen hoor een badpoeper hihi...

Tinkerbell79
7 February 2011, 19:39
vicky, ook dat is snel ;-)

EsRe
7 February 2011, 19:50
Hier ook nog een poepvraag :mrgreen:

Eerst hadden wij gewoon netjes 1 poepluier per dag met een normale substantie, maar sinds ze een virusje heeft gehad en aan de dunne en spugen was moet ze wel 4 of 5 keer per dag, en nog steeds dunnig en met kleine lichtere stukjes erin.... kan dat kwaad of moet ik ermee naar de dokter?

french
7 February 2011, 20:23
Esra geen idee, je meisje is wel wat jonger en kleiner nog natuurlijk.
Dus mss verstandig om even heen te gaan...
Manneke heeft heeft er al een maand of 2 last van, huisarts reageerde er niet
echt op toen we er vorige week voor wat anders waren. Maar hij is al stukje ouder
natuurlijk. Maar maandag naar de kinderarts met hem, dus geef het daar ook nog wel
een x aan.

silke
8 February 2011, 00:27
Ja haha, lach er maar mee. Als je samen in bad zit en je ziet ineens een iets drijven wat niet op een badspeeltje lijkt lach je niet meer :-o:mrgreen::mrgreen:. Maar ik ga het potje van vicky proberen, al heb ik het idee dat ze daar niet langer dan 3 seconden op blijft zitten... :-?

Vickypreg
8 February 2011, 09:40
Ik ben benieuwd Silke :-) Geen strijd van maken gewoon kijken wat ze doet en een boekje geven ofzo. Echt het werkt :-)! Zowel mijn schoonzus haar dochtertje was met 2 jaar zindelijk als mijn zoontje en wij hebben het allebei op die manier gedaan.

Dani is naar de speelzaal, hij keek zijn ogen weer uit hihi. Vind het wel gek hoor maar het is zo leuk voor hem en ik ben ff naar het dorp gewandeld met Evi is ook wel lekker. Nu ff alle tijd voor mezelf en Evi natuurlijk.

snippie
8 February 2011, 13:04
hihi lekkere poep verhalen!
geen last van badpoep.
wel van plas bad hihi.hij plast altijd in bad of onder de douche

snippie
8 February 2011, 13:38
hier vanmorgen met kleine naar cb geweest! hou jullie vast!!!
hij is 68cm en 9130 gram!
gewicht is nu nog binnen beperken.maar ze heeft graag dat ze binnen kort ziet dat het gewicht niet meer snel toe neemt.
maarjah dat zien we dan wel weer want weet niet hoeveel hij binnen krijgt met bv!daarom maakte ze er nog geen groot probleme van.
maar is natuurlijk alleen maar voor zijn best wil.

Peach
8 February 2011, 14:08
Zo dat is een flinke jongen zeg! Was alles verder goed met hem? Beter dit dan dat hij niet wil eten en niet aankomt lijkt me.

Ik was vroeger best wel een stevige baby, is verder ook goed gekomen hoor (m.u.v. het restje babyvet wat aan mijn kont is blijven hangen, hihi)

De kraamhulp zei tegen ons dat we het CB niet al te serieus moesten nemen en zelf moesten bepalen hoeveel hij krijgt etc.
Het cb waar wij gaan doet ook niet zo moeilijk over voeding etc, valt gelukkig mee. Hun oplossing voor alle problemen is rust, regelmaat en inbakeren.

Goh, wat een poepverhalen zeg! Silke, poept jouw kleintje ook onder de douche? Anders kun je dat nog proberen misschien. Lastig hoor, want je moet het kontje etc ook wassen.

Damian poept het liefste als je op het punt staat om weg te gaan (en al aan de late kant bent) of als hij net een schone luier heeft. Ik verbaas me vaak over de hoeveelheid die er uit zo'n klein mensje kan komen, zou er bijna jaloers op worden. Moet een baby elke dag poepen eigenllijk? Damian slaat wel eens 1 of 2 dagen over namelijk.

silke
8 February 2011, 14:19
Snippie, da's inderdaad een flinke jongen! Maar vooral omdat je bv geeft zou ik me er ook niet al te veel zorgen om maken!

Peach, rond die leeftijd sloeg Lara ook regelmatig dagen over (tot max 5, maar heb weleens gehoord dat babies zelfs 3 weken zonder poepen kunnen en dat dat ook nog normaal is!). Wij douchen Lara eigenlijk bijna nooit, meestal in bad, vindt ze ook altijd zo leuk. Zal wel aan mij liggen, maar ik vind douchen met een baby altijd maar erg lastig, vooral in mn eentje! Hebben jullie daar geen last van? Nu ze kan staan zal het trouwens wel makkelijker zijn denk ik, misschien ook maar weer eens proberen.

snippie
8 February 2011, 14:20
peach ze doen ook niet echt moeilijk hoor.het is meer omdat hij zo hart gaat.
hij groeit per maand 4cm en komt 1 kilo aan .das best veel.
en opzich is hij niet dik! alles is nog in verhouding.

snippie
8 February 2011, 14:21
Giovanni poept maar 1 keer per week

snippie
8 February 2011, 14:25
kijk dames http://www.mijnalbum.nl/Album=EPJFXITW

ik laat de link even staan en dan verwijder ik de foto's weer

Jolanda10
8 February 2011, 14:36
Dankjewel voor jullie reacties op ons poepprobleem. Helaas geen tips die ik nog niet had geprobeerd. Naja, volgende week naar de arts op het cb. Even kijken of zij nog wat nuttigs weet.
Iemand vroeg me wat de bowentechtniek inhoud.. Dit: http://www.bowen.nl/

Een badpoeper is natuurlijk ook wel speciaal. (Al zou ik een gat in de lucht springen als ons mannetje het nu zou doen ;-) ) Ik denk idd dat het een reflex is.. lekker relaxed, en dan komt het eruit.. Hopelijk gaat het vanzelf over, en anders toch maar ff een zwemluiertje gebruiken?? Al is dat natuurlijk ook niet ideaal...

@ Esre, plast naomi wel genoeg? Of niet minder dan normaal? Dat zou ik vooral in de gaten houden. Dan kan wat dunnere poep natuurlijk niet zoveel kwaad. Gevaar is volgens mij altijd dat ze dan uit gaan drogen..
@ Snippie zo zeg.. wat een binkie! Leuke foto's. Als ik hem vergelijk met Siem die is van 31-10, die woog vorige week 5570 en is 58 cm. Dat scheelt echt veel joh! :-D Maargoed, wat je zegt.. als alles in verhouding is, komt het vast goed.. Jezelf nu nog geen zorgen om maken in ieder geval.

snippie
8 February 2011, 14:43
dank je Jolanda.

Giovanni was bij de geboorte al 55cmen 4290gram en me man is 194!hij heeft de bouw van me man

Jolanda10
8 February 2011, 14:53
dank je Jolanda.

Giovanni was bij de geboorte al 55cmen 4290gram en me man is 194!hij heeft de bouw van me man
Dan had hij idd bij de geboorte al een hele voorsprong! :-D Wel mooi als een man zo groot is/word! :-)

Joya
8 February 2011, 14:57
julian was ook groot hoor snippie.. en die is nu nog groot..
hij was bij de geboorte 51cm en 4215 gram.. nu is ie 72,5 cm en 9315 gram.. en ook pas iets meer dan 5 maanden..

hanse
8 February 2011, 15:23
hier vanmorgen ons meissie ook even laten wegen en meten, 4920 gr en 61 cm, vanmiddag naar de ha geweest ivm benauwdheid en veel slijm ophoesten/overgeven, had er gelukkig van vanmiddag een filmpje gemaakt zodat de ha kon zien, want daar was ze alle slijm alweer kwijt en lekker rustig, ze kunnen haar er nog niks voor geven, kon een nasleep zijn van rs virus en van de koemelkallergie, als ze weer benauwd had moesten we direct aan de bel trekken

hollands welvaren is die zoon van jou snippie, mooi jochie

snippie
8 February 2011, 15:39
lana jouw zoontje is idd ook groot:)!

Hanse dank je:)! hij is een halfbloed met lengte van een hollander hihi

EsRe
8 February 2011, 18:46
Snippie; jouw halfbloedje lijkt op die van mij.... heb een foto op mijn telefoon staat (geen idee hoe ik die hierop moet krijgen) daar vind ik ze echt heel erg op elkaar lijken....

Jij een lange hollander, ik een lange surinamer ;)

Vickypreg
8 February 2011, 19:29
Snippie het is echt een mooi ventje!
Lana jouw zoontje was net zoiets als die van mij, mijn zoontje was 53cm en 4210 bij de geboorte. Hij is nu 2 jaar en 3mnd en zo'n 93cm en 15,3 kilo :-)

Peach
8 February 2011, 19:32
Echt een prachtig kereltje hoor jouw Giovanni, hij pakt je zo in met die mooie ogen van hem. Hij ziet er goed uit, niet te dik en ook niet te dun.

snippie
8 February 2011, 20:01
Dank jullie dames hihi!

Esre hihi grappig!
Ik kom zelf ui Colombia

Vickypreg
8 February 2011, 21:30
Kom je daar nog wel eens Snippie?

snippie
8 February 2011, 21:33
@Vicky nee ben geadopteerd toen ik 5was.heb daar niks tenzoeken.hoe raar het klinkt.

Vickypreg
9 February 2011, 09:25
Nee klinkt niet raar hoor maar vroeg het me gewoon af.

Wat is het weer lekker zonnig he!
Wat is het hier rustig trouwens kom op meiden ;-)

Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie? Wij gaan 1,5 week naar de camping van schoonouders zij zijn er niet en mogen gratis in hun stacaravan zit zwembad en alles bij dus wel lekker en aansluitend gaan we dan naar drenthe in een kinderchalet waar alles dus al is heel handig.

hanse
9 February 2011, 10:08
we hebben hier wel plannen voor de zomer, als het mij lukt met aanmelden ga ik de 4daagse van nijmegen lopen en de week ervoor gaan we naar tholen toe daar op een camping staan en ook een tocht lopen (1 dag) en voor de rest gewoon thuis

moest vanmorgen bloedprikken voor mijn schildklierwaardes, was ontzettend druk, maar amilia heeft er lekker door heen geslapen gelukkig

SelOg
9 February 2011, 11:52
hallo dames,

Even terug naar het poepverhaal. Ik had dus geschreven dat ze wat plakkerige en brokkerige poep had. Nou dat was het KDV ook opgevallen gister, want mijn schatje had maar liefst 5 poepbroeken! Ze denken dat Almila tandjes aan het kweken is, want haar poep leek op 'tandenpoep'.

@Snippie, wow! Wat een flink ventje heb je toch. En mooi ook. Ik heb de foto's bekeken en de verhoudingen kloppen wel hoor!

Onze vakantie staat vast! Wij gaan 3,5 weken in juli weg naar de zon. Héérlijk!

snippie
9 February 2011, 13:04
dank je Selog,

wij willen in mei op vakantie. en dan ook een keer in sep.
maar moeten even kijken want we krijgen 1 maart de sleutel van ons nieuwe stulpje en dat gaat ook een hoop kosten hihi!

Jolanda10
9 February 2011, 13:25
Vakantie, JAA! Daar heb ik zin in!! :-D
Lijkt me hardstikke gezellig met onze kleine uk erbij. Waarheen, weten we alleen nog niet.. Binnenkort maar eens over na gaan denken voordat we geen keuze meer hebben en alles volgeboekt is..

EsRe
9 February 2011, 19:11
Wij waarschijnlijk niet op vakantie, hebben eennieuwbouwhuis gekocht en dat wordt eind dit jaar opgeleverd, dus even hard sparen...

Tinkerbell79
9 February 2011, 19:57
Hm wij denk ik ook niet, vorig jaar twee auto's moeten aanschaffen...GRRR dus geld is op...ach jah. lekker thuis met goed weer is ook goed ;-)

silke
9 February 2011, 20:17
Esre en tink: Jammer, geen vakantie dit jaar... Maar lekker thuis in het zonnetje is inderdaad ook goed vertoeven!

Wij gaan begin maart voor een paar weekje 'op vakantie' naar nederland! Erg veel zin in! Dat wordt onze vakantie dus voor het jaar, met hopelijk in de zomer nog een weekje kamperen ofzo, even kijken of dat lukt met werk.

Vicky: gisteren potje voor bad geprobeerd, niet zo'n succes, ze begon keihard te huilen op het potje, ben bang dat ik 'r nu bang van heb gemaakt... :( Dus misschien maar even rondslingeren in huis dat het toch echt niks engs is. Maar... het bad is ook drolvrij gebleven :D

Vickypreg
9 February 2011, 20:55
@Silke whaha drolvrij :-) Maar hmm jammer dat ze zo moest huilen, idd gewoon laten staan dan krigjt ze er misschien wel interesse in op zich hoeft ze er niet bang voor te zijn toch je deed verder niks geks. Dus gewoon lekker rustig laten dan zie je het vanzelf wel. Misschien gaat ze er ineens zelf op zitten straks als ze loopt dan natuurlijk ;-)

@hier net lekker it eten geweest met een vriendin. Ze vertelde dat ze nu 10 weken zwanger is! Wow wat een babyboom bij mij in de buurt zeg, 2 goede vriendinnen en 1 vriendin die ik wat minder vaak zie allemaal uitgerekend in aug (18 en 31) en 1 begin sept haha. Super leuk!

jorina
10 February 2011, 08:21
wat lees ik nu snippie weer een nieuw stulpje beviel die andere niet of is dit groter ?

hier geen rare poepverhalen
oja jolanda ik heb van de HA lactulose gekregen is een soort laxeermiddel waardoor de poep wat zachter word of het echt werkt weet ik niet want sinds ik het gekregen heb poept ruben voorbeeldig en zonder pijn lijkt zo en ik krijg ook met geen mogelijkheid die fles open heb het zelfs geprobeerd met een tang en vriend krijgt hem ook niet open
ga straks maar ff terug naar de apotheek kijken of het hun wel lukt en anders maar een nieuwe fles

Vickypreg
10 February 2011, 19:43
@Jorina, het zal vast werken maar als hij het niet meer nodig heeft zou ik het niet geven.

Morgen naar het CB ben erg benieuwd hoe groot ze is!

Waar is iedereen het was hier zo gezellig druk!

Joya
10 February 2011, 19:52
ik ben hier!!

@vickypreg hoe groot was hij ongeveer toen hij 5/6 maanden was dan??

ben ff niet zoveel online.. stress stress stress hier dus ff andere dingen aan mn hoofd.. ook nog geen vakantieplannen hier.. geen zin in om over na te denken :s

Vickypreg
10 February 2011, 20:03
@Lana heb het ff opgezocht met 6 maanden was hij 8910 gram en 71cm. Met 4 maanden was hij 7450gram en 65,5cm.

Joya
10 February 2011, 20:11
oke da's wel ongeveer hetzelfde dan.. nja iets verschil.. julian was vorige week maandag 72,5 cm en 9315 gram..

snippie
10 February 2011, 20:17
hihi ik heb echt een dikzak van een kind!
maar wel een lekker jong

Peach
10 February 2011, 21:43
Damian woog vandaag 5580 gram en is 58,5 cm lang, bij ongeveer 3 maanden. Vorige keer (20/1) woog hij 5240 gram, dus niet superveel aangekomen.

Mijn linker ooglid is helemaal opgezwollen, ziet er echt niet uit. Volgens de ha moet het vanzelf weer over gaan, maar het wordt steeds dikker en pijnlijker en ik heb ook koppijn.
Heb echt geen vertrouwen in huisartsen, je moet eerst minstens 2x langskomen voordat ze eens actie ondernemen. Even afwachten is hun standaard antwoord geloof ik.
Ik durf zo echt de straat niet op, hihi.

sofietje
10 February 2011, 21:54
Ai Peach, dat klinkt niet lekker.. Goed in de gaten houden maar, en anders gewoon snel weer aan de bel hangen bij de ha.

Hier hebben we afgelopen week weer een CB-bezoekje achter de rug: allebei de kinders zitten onder het gemiddelde, maar ze groeien lekker in hun eigen lijntje mee. Timon is echt een dunne spriet, maar nooit ziek ofzo, dus ik maak me er niet druk om. Timon moest ook de ogentest doen, maar hij is gezakt.. Hij deed enorm z'n best, maar de kleinere plaatjes leek hij echt niet te kunnen zien. Over een maandje moeten we nog een keer, ben benieuwd of het dan beter gaat. Hier thuis hebben we nooit iets gemerkt van dat hij niet goed zou zien.
Sylke ontwikkelt zich goed, alleen het praten is nog onder de maat. Het enige wat ze zegt is 'ja' en 'nee' (natuurlijk wel erg belangrijk om aan te kunnen geven wat je wel en niet wilt :mrgreen:). Nu moeten we over een paar weken toch weer met haar naar de KNO-arts voor controle, dus meteen maar eens vragen of het niet kan zijn dat ze niet goed hoort.
Nou ja, zo houden de kindjes me dus weer lekker bezig ;)

@jorina: is het niet zo'n dop die je in moet drukken en dan draaien? Wel raar dat ie niet open wil...

jorina
11 February 2011, 07:23
vicky whahaha zolang ik de fles niet open krijg kan ik het ook niet geven
maar dat doe ik ook niet hoor als hij het niet nodig heeft maar wel krijgt dan kunnen ze luie darmen krijgen en dat willen we niet he

sofietje nee heb echt goed gekeken maar er zit geen kindersluiting op als dat zo was zou het wel een hoop verklaren waarom vriend hem niet open kreeg ;) :razz:

Vickypreg
11 February 2011, 12:39
@peach, evi is vandaag ook geweest zij is nu 3 maand en 5750 gram en 57,5 cm lang. Of kort haha. Ze zit iets onder het gemiddelde. Met gewicht op het gemiddelde. Ik heb sinds mijn eerste zwangerschap steeds last an een opgezwollen ooglid, gaat ook jeuken dan, als ik mascara op heb. Heel irritant, zelfs met hypoallergene.

@Jorina haha idd. Wel raar zeg!

@Sofietje, ze is nu ruim 1,5? Hmm misschien hoort ze idd niet heel goed dat kan best. Maar op zich hoef je je nog niet heel erg zorgen te maken volgens mij, misschien is ze gewoon iets langzamer met praten.

french
11 February 2011, 23:35
IK haak hier weer even in dames,
mijn handen vol gehad aan N.
Hij had verschrikkelijk de griep te pakken.
Bleef maar overgeven 2 dagen lang en dan dunne luiers erbij.
Dus uiteindelijk op de hap post beland.
gelukkig was ie nog niet uitgedroogd, kennelijk kunnen ze toch heel veel hebben ofzo.
Maar hij heeft zetpilletjes gekregen om het braken tegen te gaan en dat helpt gelukkig.
Maandag naar de kinderarts met hem.

Dus vanaf hier zal ik weer reageren op jullie ;)

Wopper
12 February 2011, 09:08
Goedemorgen meiden!

Leuk, een forum voor alle meiden! Mag ik ook gezellig met jullie meekletsen?

Ik ben Wopper (niet mijn echte naam hoor ghehe ;-) ), ben 30 jaar oud en sinds bijna 6 maandjes de trotse mama van Esmée! Ons meisje doet het heel erg goed en wij zijn super trots op haar, zoals elke ouders natuurlijk :-)

Vinden jullie het goed als ik hier binnen kom vallen?