PDA

View Full Version : Mama's oktober 2010 deel 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Tinkerbell79
28 March 2011, 20:45
Hallo dames,

Alweer deel 3!!

Veel kletsplezier :D

Liefs Tink

Ps link naar jullie oude topic: http://www.zwangerworden.nu/showthread.php/6463-Mama-s-oktober-2010-deel-2

H83
28 March 2011, 20:52
Oh jee.... waren we er al weer?? :D Thanks voor 't nieuwe topic!

H83
28 March 2011, 20:54
Dan hier nog even mijn laatst getypte berichtje...

Inderdaad Juff, anders hadden we zeker samen kunnen reizen! Leuke verjaardag in het vooruitzicht, afgelopen zomer hebben wij ook de 30ste verjardag van mijn man gevierd :D En fijn te lezen dat het met Daimy beter gaat! Balen van je werk, hopelijk gauw meer zekerheid!

Oh... wat een heerlijk vooruitzicht, Kapster! Lekker shoppen! Ik moet het weeekend weer werken van 15:00-22:30... maar genieten van het mooie weer ga ik zo veel mogelijk doen! :D

juff
28 March 2011, 20:58
Ik hoop het ook h83. Het duurt in onze regio gemiddeld 7(!) jaar voor je een vast contract hebt in het onderwijs. Ik ben pas anderhalf jaar bezig, dus het kan nog wel even duren :-(

Hoe is het met Nade haar hoest?

kapster1985
28 March 2011, 21:09
alweer topicnummer 3

@juff fijn dat met de kleine alles goed gaat minder dat je nog steeds geen werk hebt hoop dat je snel iets vind 7 jaar is wel erg lang
@h83 minder dat je meot werken het weekend ja heb ook zin om te gaan shoppen voor de kids hoop dat ik kan slagen voor hun maar dat zal wel goed komen hoe gaat het met nade vandaag

karin26
28 March 2011, 21:13
Zoooo wat zijn wij een kletsers zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier is manllief op de bank in slaap gevallen. Zal zo een deken pakken. Als ik hem wakker maak dan is hij altijd zo chaggie :mrgreen:

Ik ga zo lekker naar bed, morgen werken. En ;s middags therapie,,,

Hier is meneer nadat ik hem dentinox op zijn onderkaakje had gesmeerd,, zo in slaap gevallen. Zullen het dan toch tandjes zijn?????

Janneke is lekker gedoucht en schoon in bed. Ik ging ook douchen en toen ik klaar was hoorde ik die kleine meid mij roepen. Dus ik erheen, wilde ze nog een kusje en ik hou van jou zeggen... Het is af en toe een echte tuttekop maar ohhhhhhhhhhhhhh zooooo lief hahahahahahaha...

nou ik ga de comp afsluiten, oja ik kom ook niet naar de meeting. Door mijn bekken durf ik nog niet zo'n eind te rijden....

Misschien leuk om van de zomer een bbq te doen. Incl mannen en dat kan eventueel bij mij!!!!!!!!!!!!!! Wij hebben plek zat...

EsRe
28 March 2011, 21:20
Haha Karin, zodra ik het woord forum in mijn mans bijzijn laat vallen begint hij al met zijn ogen te rollen.... die komt èeecht niet mee... hihih....

EsRe
28 March 2011, 21:21
En wat schattig van Janneke....

H83
28 March 2011, 21:24
Ik hoop het ook h83. Het duurt in onze regio gemiddeld 7(!) jaar voor je een vast contract hebt in het onderwijs. Ik ben pas anderhalf jaar bezig, dus het kan nog wel even duren :-(

Hoe is het met Nade haar hoest?

Da's niet zo'n mooi vooruitzicht zeg.... jeetje!

Met Nadé gaat het op en af, steeds als we denken dat het beter gaat volgt er weer een mindere dag of nacht. Afgelopen nacht een goede nacht gehad, maar nu begint ze overdag ook meer te hoesten en dan natuurlijk net als ze slaapt... ben nog steeds heel hard aan het hopen dat het nu eens goed blijft gaan....

H83
28 March 2011, 21:25
Haha Karin, zodra ik het woord forum in mijn mans bijzijn laat vallen begint hij al met zijn ogen te rollen.... die komt èeecht niet mee... hihih....

Haha, herkenbaar! Hier nog zo'n man.... :D

juff
28 March 2011, 21:44
Da's niet zo'n mooi vooruitzicht zeg.... jeetje!

Met Nadé gaat het op en af, steeds als we denken dat het beter gaat volgt er weer een mindere dag of nacht. Afgelopen nacht een goede nacht gehad, maar nu begint ze overdag ook meer te hoesten en dan natuurlijk net als ze slaapt... ben nog steeds heel hard aan het hopen dat het nu eens goed blijft gaan....

Hm das minder, maar er zit dus al enige vooruitgang in. Ik duim heel hard dat ze snel helemaal beter wordt!

Karin wat is Janneke toch een schatje!

Esre; heel herkenbaar inderdaad!

Ik ga mijn bed opzoeken. Ben erg moe, wat zal ik slapen!!

kapster1985
28 March 2011, 22:08
@karin leuk idee maar mijn man krijg ik niet mee denk ik
@h83 hopen op een goede nacht
@esre hier het zelfde ks ik het woord forum zeg

Zo ik lig in bedje davinuo net de laatste fles gegeven. En kyano
Wou niet slapen dus die ligt naast mij gezellig
Slaap lekker allemaal

tijgertjuh5
29 March 2011, 05:43
goedemorgen, jeetje we beginnen weer opnieuw wat kletsen we ook wat af :-) gezellig hoor! prettige dag en werkse voor diegene die net zoals mij gewoon weer aan het werk moeten.

miek4
29 March 2011, 07:43
juff; dat duurt dan wel eens lang zoveel jaar...
karin; hoop dat de dentinox blijft helpen!
Esre; mijn vriend zou denk ik ook niet meegaan hoor...
tijgertjuh; werkse! Hoe is het met jullie ukje??
kapster; goede nacht gehad??
H83; hoop dat ze heel snel opknapt!!

Ik ga zo weer werken.... Tot later!! Geniet nog van het weer, laatste dag begreep ik!!

Ik heb nog steeds het idee dat er weinig kunnen komen, wil iedereen hem aanvullen??
even inventariseren voor de meeting;

Esre (ja)
Juff (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)

loesje80
29 March 2011, 07:45
Mijn les begint over 3 minuten...
Dus alleen even het lijstje aangevuld:
Esre (ja)
Juff (ja)
Loesje80 (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)

H83
29 March 2011, 08:51
Goedemorgen, zoals te verwachten viel een mindere nacht, maar Nadé is wel in d'r eigen bedje gebleven, ze viel nu wel iedere keer weer in slaap, of was niet eens goed wakker van het hoeste. Om 6 uur was ze wel wakker en lag ze te babbelen in d'r bedje... haha, nog nooit eerder mee gemaakt, zo vroeg zo wakker... :D Speentje en welterustenmaantje aan en slapen gaan... ;-) Gelukkig werkte dat! Vanmidaag komt m'n vriendin met zoontje en gaan we lekker wandelen, het is hier nu mooi weer, de zon schijnt! Fijne dag allemaal!

kapster1985
29 March 2011, 09:25
goede morgen dames
hier een redelijke nacht gehad meneer had weer eens zin om om 5uur
te komen helaas
vandaag is hij alweer 6 maandjes oud wat gaat het toch snel
kyano is lekker naar de peuterspeelzaal en ik heb net gepoets
en davinio zit inde wipper tv te kijken en te vertellen zo leuk
@miek werk ze hier geen goede nacht gehad om 5uur wou hij eten
@h83 dat is minder van de nacht wandel ze lekker vanmiddag
ik ga even een wasje ophangen buiten heerlijk
zie net dat hij in slaap is gevallen inde wipper kan dat kwaad

Rian-kippie
29 March 2011, 11:11
Esre (ja)
Juff (ja)
Loesje80 (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)
Rian-kippie (als ik nog niet geopereerd ben wel, en anders ook wel misschien)

Jolanda10
29 March 2011, 12:48
Esre (ja)
Juff (ja)
Loesje80 (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)
Jolanda10 (nee)

--> Ik ga het niet redden. Heb een aantal keer gevraagd of het in de ochtend kon. Kreeg daar weinig positieve reactie op. Wat ik overigens best begrijp.
Helaas heb ik een feestje van een van me beste vriendinnen, kan ik dus niet zomaar onderuit.
Als we een andere dag prikken, wil ik zeker weer komen!

Jolanda10
29 March 2011, 12:49
Ohja, kapster..
Voor een evt. volgende keer.
Als je wel naar brabant durft te rijden. (reusel was je ook geweest voor de verlichte vrachtwagens toch...) Dan kan je verder met mij wel meerijden.

SelOg
29 March 2011, 14:13

De mijne lacht me vierkant uit :)

Almila heeft last van haar tandjes, vandaar de verhoging. Gister was het huilen huilen en nog eens huilen. chamodent/dentinox hielp niet. alleen komkommer bracht iets van verlichting. Ze mocht vandaag niet naar de creche vanwege haar verhoging; kids moeten 1 dag koortsvrij zijn bij ons. Dus ze zit bij mijn moeder.

SelOg
29 March 2011, 14:15
Oh ja het lijstje:

Esre (ja)
Juff (ja)
Loesje80 (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)
Jolanda10 (nee)
Selog (ja)

Gezellig, dan ga ik Juff en Loesje voor het eerst ontmoeten :) Wel moet Almila niet net als de vorige keer tekeer gaan (duimduimduim)

kapster1985
29 March 2011, 16:16
@jolanda denk dat ik tot =daar wel durf te rijden ben niet zo held in autobaan rijden want wil ook graag een keer jullie allemaal ontmoeten lijkt me heel leuk

hier vandaag lekker de heledag buiten gezeten met de kids hier was het heerlijk weer kyano is nog buiten aan het spelen

tijgertjuh5
29 March 2011, 16:36
Esre (ja)
Juff (ja)
Loesje80 (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)
Jolanda10 (nee)
Selog (ja)
tijgertjuh (nee)

tijgertjuh5
29 March 2011, 16:52
:-D hier een kleine die in zn ledikant ligt te schaterlachen, kom ik bij hem gaat hij kiekeboe spelen met zijn laken..zooo geweldig

E82
29 March 2011, 17:07
zo, we zaten alweer aan 300 pagina's!!

Hier vanmiddag maar weer even naar de ha geweest. Oudste had dus gister weer hoge koorts. Vanmorgen ook nog steeds en steeds huilen, huilen huilen. Nu heeft hij een oor en keel ontsteking. Donderdag moet de koorts nagenoeg weg zijn anders moeten we antibiotica. Het zit het ventje ook niet mee!

kapster1985
29 March 2011, 17:52
@e82 het zit je mannetje niet mee he heel veel beterschap hopelijk knapt hij snel op en zak de koorts snel

loesje80
29 March 2011, 18:05
Onee E82, wat zielig!!!!
H83, nadé dus 3 stapjes vooruit, 1 stapje terug. Ik hoop dat ze snel echt beter is.
SeLog, jij ook een ziek meisje, hopelijk gaat het ook met haar snel beter.
Poeh, van de ene kant is het prima bij te houden (als je gewoon zo nu en dan even bijleest) maar van de andere kant ben ik de afgelopen anderhalve week zo druk geweest dat ik geen rust had om eens goed te gaan zitten en een stuk te typen...
Gelukkig lees ik ook veel positieve verhalen, met vrolijke hummels, blije mama's en veel lentekriebels!!!
Hier gaat ook alles goed, de kleine man is 's nachts weer wat meer onrustig, maar slaapt wel van half 9 tot half 7 (met dus een paar keer speen) dus dat gaat super.
Even nog een vraagje, gijs is vandaag alweer 6 maanden (wat is het al een vent, hahahah) en nu heb ik van bambix een pak fijne granen pap, maar nu zag ik dat het "ontbijtpap" is, voor uit een bord. Kan ik deze nou niet, net als rijstebloem, voor zijn ochtend en avondpapfles gebruiken???? Dat was ik nl wel van plan... Dan doe ik er gewoon wat minder schepjes in en is het prima drinkbaar... Mensen tips/opties/ideeën? :-)

Rian-kippie
29 March 2011, 19:12
@ loesje, hailey krijgt nu dezelfde ook s'avonds hoor... doe dan wel miner schepjes zodat het drinkbaar blijft...

Noor
29 March 2011, 19:28
Jeetje het derde topic alweer... Pfff... jullie kletsen er wat vanaf, goed hoor. Ik lees bijna dagelijks nog met veel plezier, maar het reageren schiet er echt nog heel vaak bij in.

Wat betreft de meeting, weet ik nog niet zeker of ik kom. De weekenden zitten zo ontzettend vol, dat ik snak naar een dagje thuis met z'n drietjes. Wanneer manlief weg is, ben ik thuis, en wanneer ik weg ben is manlief thuis. Leven soms zo langs elkaar heen. Ik kom er dus nog op terug. De vorige keer was erg gezellig, dus misschien kom ik wel. Wendela, gaan jij en Luna ook nog?

Ondertussen gaat alles hier zijn gangetje. Werken, thuis druk en heerlijk genieten met Noor. Weer wordt steeds beter, heerlijk!!

E82, heel veel beterschap met je oudste.
Tijgertje, kiekeboe... leuk spelletje hahaha...
Loesje, hier doen we alleen nog maar de melkpoeder in Noor haar flesjes. Wel al overgegaan op de opvolgmelk nr 2, maar rijstebloem ed doen we nog niet. Misschien maar eens in gaan verdiepen. ;) Ik kan je dus niet helpen.
SelOg, hopelijk knapt je meisje ook snel weer op. Lastig met de tandjes zo te horen.
EsRe, mijn man gaat ook echt NIET mee naar een meeting hoor, hahaha... verklaard me voor gek wanneer ik het vraag.
Karin, BBQ kan idd erg leuk en lekker zijn. Misschien een keer zonder kindjes? Kunnen die bij papa thuis blijven, die willen toch niet mee. :-?
H83, heb je lekker gewandeld met je vriendin?

Tot slot nog even het lijstje:

Esre (ja)
Juff (ja)
Loesje80 (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)
Jolanda10 (nee)
Selog (ja)
tijgertjuh (nee)
Noor (misschien)

Jolanda10
29 March 2011, 19:37
Zo, het is alweer donker... De dagen vliegen voorbij!
Zal blij zijn als het weer wat langer licht is hoor.

@ Noor, hoe ben je over gestapt op die opvolgmelk? Mengen, en uiteindelijk alleen maar opvolgmelk?
@ E82, beterschap voor je mannetje. Hoe is het met jou? Las op je hyves dat je ook niet fit bent. Wat een pech he! Hoop dat al die virusjes snel jullie huis uit zijn!
@ Loesje, je kan het een keertje proberen, kijken wat het doet, en of Gijs het dan nog weg krijgt gezogen uit een flesje. Misschien een papspeen als je die niet al gebruikte.. Succes! :-D Wat dat betreft is het wel makkelijk dat ik 1 van de laatste uit oktober ben, kunnen jullie me vaak wel helpen.
@ Selog, dus almila zit aan de komkommer.. hihi, vast een grappig gezicht! Hopelijk snel geen last meer, en ook die verhoging kwijt!

Ik ga nog even wat strijken.. daarna heerlijk met de beentjes omhoog!

Noor
29 March 2011, 19:40
Strijken, jippie... Not, hahaha...

Opvolgmelk ben ik idd in delen overgestapt. Eerst twee flessen 5 / 1, toen 2 flessen 4 / 2, toen 3 / 3 nu zit ik op 2 / 4 en morgen 1 / 5 totdat het laatste van nr 1 op is. Dan ben ik helemaal over. Ik had niet zo'n zin om nog een volle verpakking te kopen, dus ben maar vast over gegaan.

Daarbij kreeg Noor altijd Hypo-Allergeen, ivm mijn allergieën, maar ik ben nu naar de standaard overgegaan. Merk nooit iets aan haar, dus vond het wel best. ;)

karin26
29 March 2011, 19:46
Hey Meiden, morgen ga ik reageren, heb niet zo'n topdag gehad op het werk. Ben met knallende koppijn uiteindelijk naar huis gegaan...

Lees morgen bij en dan reageer ik ook. Ik ga nu douchen en dan met een goed boek het bedje in....

miek4
29 March 2011, 20:16
Hey meiden, ben net thuis klaar met werk!
Ga morgen bijlezen en reageren... Las net wel iets over overstappen naar opvolgmelk. Ik heb dit niet geleidelijk gedaan, ben vanaf vanmorgen in 1 keer overgestapt van nutrilon 1 naar 2. Geen enkel probleem tot nu toe...
Fijne avond nog!!

H83
29 March 2011, 20:30
Heerlijk gewandeld ja vanmiddag.... lekker genieten van het mooie weer! Opvolgmelk... wij hebben nog nummer 1, Nadé is ook nog geen half jaar... kijken gewoon hoe we uitkomen en rond een half jaar over op 2...

kapster1985
29 March 2011, 20:48
wij zijn ook in een keer overgestapt eergisteren op nutrimigen nummer 2 alleen hij poept nu wat meer maar veder niks aan de hand

miek4
30 March 2011, 07:54
Goedemorgen meiden!!
Hier weer een weekje alleen er tegenaan!! Bleh....
Enne ons meisje is vandaag 6 maanden!!
Ga weer wat beter het forum bijhouden, want het weekend en de afgelopen dagen waren een beetje te druk om hier echt mee te kunnen kletsen...
Vanmiddag moet ik voor de belastingaangifte...

Noor
30 March 2011, 08:14
Ook hier is ons meisje vandaag 6 maanden oud!!! :mrgreen:

@ Miek, succes maar weer deze week. Blijf het knap vinden. Mijn man moet volgende week ook 3 dagen weg voor zijn werk. Vind het maar helemaal niets!
@ Karin, weer fris en fruitig wakker geworden en is de hoofdpijn weg?

Gisteren had Noor voor het eerst hele stevige poep. Zou dat met de overstap naar opvolgmelk te maken hebben?

H83
30 March 2011, 08:44
Goedemorgen! Redelijke nacht tot goed 5 uur, lekker bij ons in bed geslapen met wat tussenpozen tot goed half 9. Toen ik vanmorgen vroeg bij haar kwam lag ze weer overdwars in bed maar nu aan het voeteneind... hoofdeind staat ook omhoog dus dat zal wel niet gelukt zijn :mrgreen:
Nu nog maar even genieten van de zon, morgen is het minder he.. jammer!

@ Miek, succes weer in je uppie! Respect voor jou hoor!
@ Noor, geen idee, Nadé heeft haar poepluier altijd in 2 etappes, eerst vast en dan nog een lading dunne ontlasting...

kapster1985
30 March 2011, 09:25
goede morgen dames
hier een goede nacht om 22.30 laaste fles en toen om 6.45 weer
een fles en nu slaapt hij nog steeds en ons mannetje heeft gistern voor het eerst even alleen gezeten
@miek succes weer deze week proficiat met de n6 maanden he gaat snel
@noor jullie ook gefeliciteerd met de 6 maanden de poep kan door de andere melk komen
hier ook verandering van poep
@h83 gelukkig was de nacht goed en schijnt bj jullie de zon hier is het bewolkt bah geniet er maar lekker van

zo ik ga de was doen en poetsen straks moet mannetje naar de stort aanhanger leegmaken en dan kunnen we de stoeptegels gaan halen voor
onder kyano zijn tuinhuisje schoonvader heeft hem een eiegen houten huisje gemaakt is kei leuk geworden zelfs ik kan erin staan
en dan kunnnen we het gaan verven

miek4
30 March 2011, 09:49
Noor; elke verandering in de voeding kan de ontlasting ook weer veranderen!! Wij geven sinds een kleine week potjes v 6 maanden (met vlees), je wil niet weten wat je nu soms aantreft in die pamper!! ha ha... Wat geef je ze aan vaste voeding??
H83; hier ook een die sinds gisteren spookt in bed.... Mijn vriend zei; typisch he, ze draait nooit in bed... Ze lag er net in en ik hoorde de babyfoon steeds aanslaan en ze lag wat te brommen... Ik vertrouwde het niet, want ze gaat altijd gelijk slapen. ik naar boven en jawel; mevrouw lag aan het hoofdeind op haar buik te duimen!! Ze vond het overigens zelf erg grappig...
kapster; wat geweldig zo'n huisje!!!

Net flink geschrokken, keek naar buiten en zag een roofvogel tussen de jonge duiven duiken, ik naar buiten rennen, blijkt hij in de tuin te zitten met een duif in zijn klauwen. Gelukkig schrok hij van me, liet de duif los en vloog vlak langs me ervandoor!!
Ben nu nog 5 duifjes kwijt, van schrik weggevlogen, hoop maar dat ze terugkomen...

H83
30 March 2011, 10:27
Ah gosss... wat sneu voor die duifjes, Miek! Hebben jullie vaker last van roofvogels?

wendela
30 March 2011, 10:46
Hey Meiden,

Daar ben ik weer een keer hihi..Ik lees altijd mee, maar reageren zit er meestal niet in, dus daarom laat ik maar ff iets van me horen!!
Hier gaat het goed, Luna doet het echt heel goed, ik ben echt trots op ons meisje.
Vanaf vorig week kan ze zich eindelijk omdraaien van rug naar buik, zo grapig hihi.

Helaas kan ik niet naar de meeting komen, een vriendin is jarig en geeft een feestje!!!
Wel erg jammer want ik vond het erg gezellig de vorige keer, en was ook erg benieuwd naar de andere en hoe de kindjes er nu uitzien....
Esre (ja)
Juff (ja)
Loesje80 (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)
Jolanda10 (nee)
Selog (ja)
tijgertjuh (nee)
Noor (misschien)
Wendela (nee)

Jolanda10
30 March 2011, 10:49
Goedemorgen, (11:30, jaja.. mag nog net morgen zeggen :-D)

Nou.. die Siem is echt een slaapkop! Lag gisteren om 20.00 in bed.. geslapen totdat we hem wakker maakte om 22.00 voor de fles. Nadat hij die leeg had viel ie eigenlijk gelijk weer in slaap, op bed gelegt en om 8.00uur werd meneertje wakker. Tot 9.30 in de box gespeeld, erna naar bed en nu slaapt ie nog steeds..
Ben benieuwd. Ik hoop dat we vandaag een keer met 4 flessen gaan redden + fruit en groentehapje.

@ Miek, warme duifjes.. Helemaal geschrokken van die rare roofvogel! Ieuww!
@ Noor, Siem heeft ook hele vaste poep sinds hij groente en fruit krijgt. Hoort er bij heb ik me laten vertellen. (Als het te vast is naar je idee, kan je altijd nog een theelepeltje olie bij de fles mengen voor een aantal keer?)
@ H83, haha.. helemaal aan het voeteneind. Geen stilligger dus! Fijn dat je gister lekker gewandeld hebt. Hier vandaag niet echt genieten van het weer.. zonnetje is nergens te bekennen.

Ik zie in het lijstje van de meeting wel meerdere dames staan die niet kunnen komen door verschillende omstandigheden.
Ik mis er nog wel een aantal.. Natascha, Wendela, Princessa, Eef, BrabantsBoerinneke, Minimi... die waren er vorige keer ook bij.

kapster1985
30 March 2011, 10:59
@miek oh wat sneu voor de duifjes hopenlijk komen ze snel terug
@wendela fijn wat te horen en dat het met luna goed gaat super en leuk dat ze
zich kan omrollen
@jolanda dan heeft hij lekker lang geslapen
als er niet veel naar de meeting komen kunnen we beter eens meerdere datums prikken en dan kijken wie er
kan komen op de datum en dan de datum pakken waa

kapster1985
30 March 2011, 11:00
sorry waar de meesten op kunnen komen

miek4
30 March 2011, 11:11
H83; ja,momenteel enorm veel last van roofvogels. Probleem voor de jonge duiven; ze schrikken vliegen (te) ver weg en weten de weg niet meer terug... Oude duiven kunnen de weg makkelijk terug vinden.
kapster; zijn idd weinig mensen die kunnen!!
jolanda; eef heb ik hier echt al lange tijd niet meer gezien!!? en pumi volgens mij ook niet...??
wendela; fijn dat het zo goed gaat!!!

E82
30 March 2011, 11:18
ben ik ook weer ff. Het regent, dus zitten we binnen. De oudste slaapt nog veel, maar geen koorts meer gehad vandaag.
Verder ga ik de bv afbouwen...Jasper laat nog steeds maar krap 3 uurtjes tussen de voedingen. Nu ik ziek was liep de bv ook nog eens terug, dus ik ga maar eens wat flesjes introduceren. Misschien kan ik de ochtendvoeding blijven doen.

Wat betreft de fv, op cb zeggen ze hier dat er niet zo'n groot verschil is tussen nr 1 en 2 en dat je dus ineens over kan stappen. En de pap heb ik bij de oudste lan 's avonds uit de fles gegeven....gaat goed, even kijken hoeveel lepes er dan bij kunnen.

Karin, hoe is het met de hoofdpijn?
Rian, rustig met je buik?
kapster, dat schateren wordt je zelf ook helemaal blij van he!!

Er roept er een, dus moet weer aan de slag

Rian-kippie
30 March 2011, 11:30
Hailey vandaag ook precies een half jaar oud!!! vanmorgen ook naar het Cb geweest, mevrouw is 8,9 kilo en 69 cm... met alles op de bovenste lijnen maar nog wel beneden het maximale... ik ben tevreden!!

ze zeiden er niets van dat ik Hailey al brood enzo geef... moesten ze ook nier proberen uiteraard :mrgreen:

met me buik alles wel rustig momenteel... gelukkig!

H83
30 March 2011, 12:30
Haha... die Rian...:mrgreen::mrgreen:
Miek, wat sneu! Ik vind 'dierenleed' altijd zo sneu... of dat nou de natuur is of niet... Is er niets aan te doen, aan die roofvogels?

Hier nog steeds zonnetje en ik hoop dat'ie nog even blijft!! Kleine boef wil niet slapen! :twisted: mama wordt een tikkie ongeduldig en dat werkt ook niet natuurlijk....

loesje80
30 March 2011, 12:46
Zo, weer even een bij-werk-poging wagen ;-)
@ Jolanda, na de strijk nog lekker van de avond genoten? Wat een heerlijke nacht zeg, wat slaapt hij veel :-) p naar de 4 flessen en 2 happen...
@ Noor, ik ben wel "gewoon" overgestapt van 1 naar 2 voeding (en het varieerd een beetje welk merk, maar dat deed ik met nummer 1 ook :oops:) Gefeliciteerd met je meisje! En gister had gijs 5 poepbroeken en vandaag alweer 2, waarvan de laatste juist behoorlijk dun was (en het kwam er aan de zijkant en bovenkant uit. Dat heb ik nog nooit gehad) weet nog niet of het van de melk komt, of van de aardappel door de groenten...
@ Karin, vandaag een betere dag?
@ Miek, succes weer deze week alleen... Maar vooral ook gefeliciteerd met het halve jaar van je meisje! Haha, jullie meisje dus ook aan de "kruip" in bed. En wat een naar verhaal van de roofvogel! Hopelijk vinden de kleintjes de weg terug!
@ H83, wat een lekkere nacht. En dit keer dus onder aan haar bedje, hahaha. Afwisseling is fijn ;-)
@ Kapster, wat een fijne nacht. en wat leuk, een speelhuisje voor de oudste!
@ Wendela, fijn dat alles goed gaat met Luna!
@E82, goed dat het beter gaat met de grote-kleine man! En wat spannend, afbouwen. Knap hoor, dat je zo lang fulltime bv hebt gegeven.
@ Rian, wat een flinke meid zeg! Fijn dat je buik rustig is. Volgende week de afspraak, toch?
@ Lex, hoe gaat het meis???
Dat was vanaf gisteravond... voor de rest een dikke knuffel :-)
Hier een beetje dubbele dagen gehad, maandag zou de fysio gijs voor een 2de keer komen meten, maar ze kwam met het verhaal dat het ziekenhuis toch niks met haar gegevens zou doen, dus als we met gijs naar het ziekenhuis wilden, dan moest dat deze week. Gelukkig was ik aan het werk, want ik werd er toch chaggie van. Zeker toen het misschien alleen vanmorgen had gekund tijdens het zwemmen. Mara nu gaat vriendlief as dinsdag. Prima, hij staat er ook veel meer open voor dan ik. Wel hebben we afgesproken dat we het alleen doen als het motorisch beter is, en niet om cosmetische veranderingen. Gister was weer kdv-dag en daar slaapt hij altijd wat minder dan thuis, maar hij was om 19.30 echt hongerig. Dus ik dacht nog, okee, dan mag je nu je papfles en dan ga je rond 20.30 naar bed, maar hij viel in slaap tijdens de pap... Dus maar in bed gelegd. En hij werd pas echt wakker om 7.30 :shock: Maar eerlijk is eerlijk, het klinkt beter dan het was hoor. Ben er een stuk of 10 keer uitgeweest om hem weer in slaap te krijgen met zijn tut. Had om 3.15 zijn fles maar gemaakt (was al 3 keer binnen 5 minuten weer wakker gewonrden) kom ik zijn kamer binnen, lampje aan... slaapt hij... Dus maar laten slapen, hahahahaha. Maar goed, hij kan dus wel lang zonder eten (zal dat dankzij de nieuwe pap zijn?)
Nu even een uurtje niks, de kleine man slaapt. Dus zo de was opruimen, en wachten op de 2de was van vandaag.
Lekkere dag allemaal!

J.D.
30 March 2011, 14:56
Hoi meiden,

Even een vraagje: Hier krijgt Lucas rond de klok van 15:00 uur een tussendoortje met diksap (doe dit al een tijdje), maar nu is mijn vraag moet ik hem er nog bv bijgeven?

Hoe ziet jullie voedingsschema eruit?
Lucas is nog geen 6 maanden en hij krijgt : ± 08:00 bv
± 10:30 fruithapje
± 13:00 bv
± 15:30 tussendoortje (bijv. Liga) met diksap
± 17:30 groentehap + water
´s avonds nog bv (1 a 2 keer) en 's nachts dan ook nog voeding.
Ik kom nu incl. de nachtvoeding op 4 a 5 borstvoedingen.
Als Lucas 6 maanden is krijgt hij bij de ochtend en middag bv er brood bij.

Hier gaat verder alles goed! Hopelijk met jullie ook!

XxXx J.D.

Jolanda10
30 March 2011, 15:03
JD, tegen mij zeiden ze op het CB, dat melk hoofdvoeding bleef tot aan een maand of 9..
Ik zou het dus denk ik nog wel doen, even wat extra bv.
Misschien is hij dan wat meer verzadigd en gaat hij uiteindelijk die nachtvoeding laten vallen. (Hoop ik voor je! ;-) Want een nacht doorslapen is ook wel lekker natuurlijk :-D)
Ben je van plan om de 17e april naar de meeting te komen? Daar had je het vorige keer wel over toch, dat je dat gezellig zou vinden...

J.D.
30 March 2011, 15:22
@Jolanda, het maakt niet uit of ik er wel bv bijgeef of niet (beide geprobeerd), hij komt toch wel 's nachts. Hij heeft nu meer dan een week goede nachten gemaakt (voor zijn doen) Maar sinds 2 dagen weer terug bij af. Komt vanzelf wel goed! Ik weet niet of ik naar de meeting kom, het staat hier wel op de kalender, maar ben er al zolang uit hier, dat ik niet weet of ik me er nog thuis ga voelen (snap je). Dus twijfel nog.

Ik las dat Siem lekker aan het rollenbollen is, leuk!

loesje80
30 March 2011, 15:28
Tja... ik ben er ook nog niet zo goed in hoor JD ;-)
Maar op het kdv heeft Gijs gister het volgende schema gehad:
7.00 Papfles
9.30 fruithap + diksap
11.45 melkfles
14.00 diksap
15.15 melkfles
18.15 groentenhap
19.30 papfles
En daarna heeft hij geslapen tot 7.30... Dus dat zijn 4 melk/pap-flessen en verder dus sap... En als lucas 's avonds ook nog 1 à 2 keer bv krijgt hoop ik gewoon dat hij overdag op den duur zoveel binnenkrijgt dat hij 's nachts niet meer komt. Maar helaas kan je er zelf zo weinig aan doen (dat idee heb ik iig :oops) En gijs slaapt niet ononderbroken hoor, dus zelfs zonder voeding mag ik er ook uit ;-)

Zijn er trouwens meiden waarbij hun hummeltje wakker wordt, gaat huilen, je dan ook echt aankijkt als je hem 5 minuutjes laat jengelen, maar als je hem dan een speen geeft, weer in slaap valt? Gijs heeft dat overdag na max 2 uur slapen, maar zo slaapt hij nog wel een uurtje verder (soms met 3 keer speen) en 's nachts begint het meestal na 4 uurtjes en dan komt hij erg wisselend. Soms 3 keer in een kwartier en dan weer na 2 uur. ik geloof niet dat laten huilen dan zin heeft omdat hij dan echt wakker wordt... Dus ik hups nu maar snel mijn bed uit, speen erin en beide weer slapen. maar vraag me een beetje af "wat het is" :oops:

loesje80
30 March 2011, 15:30
JD, wel komen hoor!!! We komen uit dezelfde buurt, en waren allemaal uitgerekend in oktober, dus we hebben sowieso allemaal een band....

Jolanda10
30 March 2011, 15:38
JD, er zijn wel meerdere meiden die minder schrijven.. maar wel lezen.
Ik denk dat je je absoluut wel thuis voelt.. we zijn tenslotte allemaal mama's en hebben allemaal kindjes van ong. dezelfde leeftijd! :-)
Ik denk dat je als moeder het beste aanvoelt wat je kindje nodig heeft of juist niet nodig heeft.. doe waar je je goed bij voelt!!

@ Loesje, Siem had dat een 2 weken terug.. heel veel.
Huilen, jengelen.. maar soms ook gewoon wakker met veel plezier. Midden in de nacht! Moest er dan ook een aantal keer uit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook alles hoor, en gelijk me bed uit spring. Toen mijn man zei.. laat hem nu eens even, zeker als het niet een echte flinke huil is (je hoort wel wanneer er echt wat is, of wanneer het jengelen is bij onze kleine man.) En toen heb ik 1 nacht een beetje op me tanden moeten bijten om te blijven liggen.. maar steeds binnen 5 min viel hij weer in slaap. Weet niet of Gijs hetzelfde doet.. anders kan je het altijd eens proberen. Het lijkt me ook zinloos om hem helemaal overstuur te laten raken door hem steeds te laten huilen s nachts.

Ik mag zo met 2 knipmodellen naar de kapsalon waar ik had gesolliciteerd. Mijn kunsten laten zien :-D
Ben benieuwd wat het gaat worden..

loesje80
30 March 2011, 15:43
Wat spannend Jolanda! Ik hoop dat het een groot succes wordt en je lekker aan de slag kan bij een leuke kapsalon!
Hier laat ik hem ook wel huilen hoor, maar dat schiet helaas niet op. Helaas doet Gijs dit al heeeeeel lang, misschien in de meivakantie hem eens laten huilen (maar overdag valt hij dus ook niet zelf in slaap als hij wakker wordt maar nog wel moe is) Ach, het zal vast over zijn voor hij 18 is ;-) En anders mag hij op z'n 18de het huis uit (ohoooo :lol:)

J.D.
30 March 2011, 16:16
@loesje, tja ik volg gewoon mijn hart kwa voedingen enzo, maar goed dan slaat zo af en toe de twijfel toch toe. S' nachts voed ik dan ook gewoon omdat ik merk dat hij dat gewoon nog nodig heeft en ik dus mijn moedergevoel volg. Ach komt vanzelf wel weer dat hij doorslaapt.
En tja mijn mannetje slaapt altijd hooguit een half uurtje overdag en wordt dan wakker en krijg hem met geen mogelijkheid meer te slapen hoor, ook niet als hij moe is. Ik heb sowieso een slechte slaper al vanaf het begin. Lucas slaapt 's nachts (onderbrekingen eraf gehaald zo een 9 uur) en overdag dus ook bijna niet.
@Jolanda, ow spannend, succes!

Haha, ja dat schept idd een band en heb altijd veel meegetypt toen ik zwanger was. Nou ik zal eens zien, ik loop nu huisartsen en doktoren af voor mijn longen en mijn rug dus is allemaal even afwachten.

Nou. Lucas ligt te slapen dus ga ik vast aan het eten beginnen.

@Rian, ik ben nog lang niet bij met lezen, maar las wel even iets over een operatie (maar niet de toedracht). Hopelijk gaat alles goed met je?

miek4
30 March 2011, 16:31
Rian; dan doet jullie meisje het prima!! Maar dat wist je natuurlijk zelf al!! Hier morgen naar het cb, ben benieuwd!!
H83; ja vind het ook zo sneu... nog 1 kwijt, de rest is gelukkig terug gekomen!! De duif die gepakt is is gelukkig maar minimaal gewond... En nee, er niks aan te doen...
loesje; wel een beetje vreemd van de fysio, eerst afspraken maken en dan zeggen dat het geen zin heeft?? hier een hummeltje wat eigenlijk nooit huilt en ook geen speentje heeft... dus kan je niet zo goed helpen...
Jolanda; heel veel succes met je knipmodellen!!!!
JD;hier ons schema:
8/9 uur papfles v 200 cc
11 uur fruit met liga
12.30 fles v 200 cc
15.30/16 fles v 200 cc
18 potje groente
21.30 papfles v 200cc

juff
30 March 2011, 17:25
Jolanda; heel veel succes. Ze zijn vast wild van je kunsten;-)
Jd; gewoon naar de meeting komen hoor! Ik ben er de vorige keer ook niet geweest en heb het grootste gedeelte van de zwangerschap niet mee gekletst!

Wat betreft de schema's, wij gaan vandaag wat nieuws uitproberen. Daimy wordt namelijk elke nacht rond vieren wakker met een rommelend buikje. Daarom krijgt ze haar papfles van 7 uur en dan gaat ze zoals altijd naar bed. Alleen gaan we haar rond tienen wakker maken voor nog een extra fles. Zit dan wel weer op 5 flessen maar ze is zo ontzettend druk dat we denken dat ze er gewoon niet genoeg aan heeft. Ben benieuwd of het werkt!

Dan nog een update van hier. Morgen moet ik op mijn eindstage school invallen. Ben bloednerveus! Ze wouden me toen een baan aanbieden en ik zou ze bellen als ik mijn diploma binnen had. In de tussentijd waren ze erachter gekomen dat ik zwanger was en toen ik daadwerkelijk belde om te zeggen dat mijn diploma binnen was deden ze heel apart. Ze wimpelden me gewoon af.
Dit is later bevestigd door een collega van daar. Ben dus erg benieuwd hoe ze morgen op me zullen reageren.... Morgen meer hihi

Ga nu snel daimy in bad doen en dan staat mijn moeder op de stoep in mijn haar te verven :-)

Fijne avond!!

juff
30 March 2011, 17:27
Btw Miek wat ontzettend sneu voor je duifjes. Mijn opa houdt ook wedstrijdduiven al laat zijn gezondheid het niet meer goed toe. Mijn vader hield ze ook, tot we gingen verhuizen naar een huis waar geen duivenhok in de tuin mocht. Ik heb er vroeger veel plezier aan beleefd met mijn neefjes en nichtjes. We mochten altijd voer op onze platte hand leggen en dan pikten ze het er af hihi. Brit zal er later vast ook dol op worden :-)

H83
30 March 2011, 17:50
Succes in de salon, Jolanda! Kan je mij ook even komen knippen? Sinds mijn zwangerschap is mijn haar anders; ik kan er 9 van de 10 keer "niks" mee.... kapster is met verlof en degene die me nu knipt vind ik 1 niet zo en 2 kan pas vlg week woensdag... misschien heb jij eerder een plekje? :mrgreen::mrgreen:

Spannend, Juff!! Succes morgen, ben benieuwd naar de reacties!:)

Hai JD! Leuk je weer te lezen!:)

Bah... baal nog steeds dat ik m'n dienst niet kan ruilen en naar de meeting kan komen... wanneer is de volgende??:-D:-D

Rian-kippie
30 March 2011, 18:18
de volgende meeting zal ergend in juli worden denk hihi

Rian-kippie
30 March 2011, 18:18
@ jd, ik heb galstenen en daardoor steeds hevige galaanvallen... dus galblaas moet eruit!

karin26
30 March 2011, 19:02
Hey meiden, hier ben ik weer. Toen ik naar huis ging gisteren was mijn dienst al afgelopen. ik had weer een super leuk gesprek met mijn directeur: NOT!!!!
Wat een gemenerik is hij zeg. Hij doet heel aardig maar ondertussen met bepaalde woorden loopt hij eigenlijk gewoon te dreigen. Weet je wel wat de consequenties zijn etc etc etc etc. Ik ga nu namelijk 2 x 4 uur werken. Maar hij wil dat er iedere week een uur bij komt. Maar hij voelt niet wat ik voel. Dus door dat gedram ga ik geestelijk veel malen. Waardoor ik dus gelijk spierspannings hoofdpijn heb. Ook deed ik te weinig aan het herstel. Ik vertel hem niks meer. Het gaat nu maar allemaal via de arbo arts....

Nou vandaag de kindjes naar het kdv. Blijkt Janneke de hele morgen helemaal overstuur te zijn geweest. Ze wilde graag naar papa en mama toe. Nou als je dat hoort dan breekt je hart hoor.
Manlief was te laat thuis dus Janneke en ik hebben samen gegeten. Wat een lol hadden we hahahahahaha.

Oja en 1ste tandje is een feit. Ruben kan BIJTEn hhahahahahahah.... De andere komt er ook aan....

Nu ga ik gtst kijken...

EsRe
30 March 2011, 19:31
Ladies,

Ben ik ook weer eens.. ik lees elke keer wel mee op mijn telefoon, maar heb niet zoveel tijd (en soms ook geen zin... :( ) om te schrijven...
Hier niks bijzonders, druk met werk en die kleine gaat alles lekker. Heb op hyves 2 filmpjes gezet (je moet wel je computer op zijn kant houden om ze goed te bekijken, weet niet hoe ik ze recht krijg :mrgreen: )

EsRe
30 March 2011, 19:33
oeps, te snel gedrukt...

Maar goed, verder ook niks bijzonders
Naomi eet nu:
7 - fles
10- fruithap
11 fles
15 fles
17/18 groente
19 papfles

lees dat meerder van jullie al diksap oid geven, daar ga ik ook maar eens naar kijken.
Ik moet vrijdag weer naar het cb, ben benieuwd!

Nou, ik ga weer.. doeg

H83
30 March 2011, 19:34
Zag je filmpjes net EsRe, super leuk zeg!! Maar waarom die :-(??

E82
30 March 2011, 19:58
Hier te hard geroepen dat het goed ging vandaag met de oudste....vanmiddag ineens weer hele hoge koorts...alleen hangen, slapen, niet eten...zo sneu. Hij ligt nu weer met een zetpil in bed. Moet morgen echt beter zijn anders moeten we terug naar de huisarts. Ik weet dat die kleintje suit het niets ineens hoge koort skunnen hebben en een uur later weer beter zijn, maar vind het maar niks zo.

Net terug van het werk verder, dus ga even nog verder teruglezen

kapster1985
30 March 2011, 20:03
@e82 gelukkig heeft de oudste geen koorts meer
@rian ook een flinke meid he
@jd fijn dat het goed gaat bij jullie
@jolanda hoop dat je word aangenomen en dat het goed is gegaan met
de modellen
@esre gelukkig gaat alles goed bij jullie
@e82 minder dat de ouste weer koorts heeft
zo ik ben weer bij vandaag met de kids naar een vriendin geweets en daar eten we
dan ook elke woensdag is wel gezellig kan kyano spelen met zijn vriendje

Jolanda10
30 March 2011, 20:09
*zucht*
Hier helemaal down! Huilen, huilen.. Zit best met mezelf in de knoop.
Ik ben dus gaan proefknippen vanavond, maar de mevr. die me beoordeelde vond het niet goed genoeg.
Baal ervan, en kan het maar niet begrijpen. Voor me eigen gevoel ging het prima.
Voel me net een kind van 15 dat zich moet bewijzen, examen af moet leggen ofzo.
Voor me gevoel was het meer iets van 'ik gun het je', of 'ik gun het je niet'... Naja.. al met al.. een kutgevoel! :-(

Ga nog even douche en dan naar bed...

juff
30 March 2011, 20:51
Och Jolanda, niet aan je eigen kunnen twijfelen hoor!! Die vrouw weet gewoon niet wat ze misloopt. Het was dan waarschijnlijk ook geen salon geweest waar je je prettig had gevonden als ze zo kritisch zijn. Er komt vast snel weer iets op je pad!

E82; die knul toch van jou! Echt erg sneu! Heel erg veel beterschap!

Kapster; wat een lompe zak is die baas van jou zeg!! En wat sneu dat Janneke jullie zo miste. Je hebt het zo te lezen weer goed gemaakt tijdens het eten!

Hier zit de kleur erin. Een stuk beter dan hoe het was. Nog altijd zenuwachtig voor morgen. Hoop wel nog even mijn oude leerlingen te zien! Ben benieuwd hoe ook zij reageren (heb wel een andere groep morgen)

H83
30 March 2011, 20:51
Ah nee, Jolanda!!!!!! Een hele dikke knuffel voor jou!!!

kapster1985
30 March 2011, 21:14
@juff ik denk dat je loesje bedoeld hahahah ik heb geen baas
@jolanda wat sneu voor je maar twijfel niet aan jezelf iedereen heeft toch een andere manier van knippen hoop dat er snel een baan komt waar je happy mee bent hoop dat je een beetje goed kunt slapen een hele dikke knuffel

juff
30 March 2011, 21:37
Oeps ik bedoelde Karin ;-) nog maar een keer dan!

Karin; wat een lompe zak is die baas van jou zeg!! En wat sneu dat Janneke jullie zo miste. Je hebt het zo te lezen weer goed gemaakt tijdens het eten!

Nou Daimy viel als een blok in slaap na haar fles. Nu kijken wat de nacht ons brengt,
Ik ga mijn heerlijke bed opzoeken, trusten!

kapster1985
30 March 2011, 21:56
Ohja karin ik zat ook fout sorry
Iedereen slaap lekker ik lig in bed fil te kijken

Rian-kippie
31 March 2011, 05:17
@ jolanda, dikke knuf meid... wat een klote gevoel lijkt me dat!

SelOg
31 March 2011, 07:59
Goedemorgen allemaal,

Wow, wat een turbulentie in het leven van sommigen dames hier.

@Karin, goed dat je hebt besloten om vanaf nu alles via de arbo-arts te communiceren
@Juff, ben benieuwd hoe het vandaag ging op je stage-school? Vertel! En hoe is het met Daimy gegaan vannacht?
@Jolanda, omdat één iemand je niet 'goed genoeg' vindt, ga je aan jezelf twijfelen? Kom op, je bent beter dan dat!
@Esre, wat voor filmpje heb je er dan op gezet?
@Rian, hoe is het met je galblaas?

Ik ben al vanaf 6 uur op. Ben eigenlijk best wel moe nu....

miek4
31 March 2011, 08:18
goedemorgen!!
Ze bellen net van het cb of ik een uurtje eerder kan komen, 10.15...
Dus nu ff geen tijd om bij te lezen... Tot straks!!!

karin26
31 March 2011, 08:37
Goedemorgen. Pfff Ruben kwam weer om 2:30 en had echte honger hhahahaha. Hij vloog de fles gewoon aan of hij in weken niks had gehad...
Maar om 7 uur begon hij te kletsen. hele verhalen tegen zijn koetje. Manlief naar boven bleek hij flink gepoept te hebben. Dus verschoond en bij mij in bed gelegd. Janneke werd om 7:30 wakker en we hebben lekker tot 8:30 in bed gelegen. Ruben pas om 9 uur de fles en toen lekker naar bed. Zometeen na Ruben zijn fruit gaan we ff kleren kopen voor beide kinderen.
Vanmiddag komt mijn schoonmoeder bij ons eten. Verder staat er vandaag niks op de planning..

@Selog Esre heeft kei lieve Filmpjes van Naomi die een koekje eet en die water drinkt erop gezet. Het is echt een heerlijk grietje ahhahaha.
@Jolanda, jeetje meid wat balen zeg. Ik hoop dat je vlug ergens kan beginnen die je kunnen waarderen en waar je met veel plezier zult werken....

kapster1985
31 March 2011, 08:39
goede morgen
hier een goede nacht gehad om 22.30 laaste fles en heeft toen
geslapen tot 8.00 heb ik hem wakker gemaakt want kyano moest naar de psz
dus meneertje kan het wel
@miek succes op het cb

kapster1985
31 March 2011, 08:41
@karin oh das weer minder van de nacht he veel plezier met winkelen vandaag wij gaan zaterdag voor alle rwee de kindjes kleren kopen heb er zin in

Jolanda10
31 March 2011, 08:48
Goedemorgen,

Gelukkig goed geslapen.
Thnx voor jullie lieve reacties. En Selog, idd... zo moet ik eigenlijk ook denken. Lukt me aan het einde van de dag vast wel weer ;-)
Heb overigens morgen al een ander sollicitatiegesprek gepland staan. Nieuwe dag, nieuwe kansen!

Siem heeft gister voor het eerst 4 flessen gehad. Vanochtend werd ie daardoor welliswaar om 6:00 wakker ipv 7:30 normaal. 15 min rekken is ons gelukt, maar meer zat er echt niet in :-D Meneer had honger en vloog net als Ruben zijn fles zowat aan.. Haha.
Nu ligt ie lekker in de box te spelen en wil zeker niet voor 10'en zijn fruithapje geven. Anders kan ik 4 flessen vandaag wel vergeten. Haha.

@ Esre, leuke filmpjes van Naomi hoor. Zo wijs hoe ze dat glas vast pakt met die handjes :-D
@ Rian, fijn dat het rustig is op dit moment met je buik!! Het is al bijna 6 april...
@ Miek, succes bij het cb.
@ Karin, veel plezier met kleertjes kopen, en vanmiddag met je schoonouders.
@ Selog, vanaf 6 uur op.. voor je werk?
@ Juff, hoe is daimy haar nacht gegaan (en die van jou?) Succes voor vandaag op je oude stage-school. Laat ze maar eens een poepie ruiken :-D

Fijne dag meiden!

H83
31 March 2011, 08:53
Goedemorgen dames, wederom een &%$# nacht... :-( ik word er zo moe van... zat er afgelopen nacht ook gewoon doorheen, en tegelijkertijd voel ik me dan weer schuldig omdat ons meisje er niks aan kan doen... maar ik wil zo graag weer eens een nacht doorslapen, en dan ook echt doorslapen zoals het voorheen was... :-(
Maar goed... gun mezelf vandaag een zombie dag en dan gaat het wel weer... ;-) Excusé voor m'n ego berichtje...

Jolanda10
31 March 2011, 09:03
Ik kan je begrijpen H83! Misschien een idee om Nadé een nachtje te laten logeren?
Of heb je daar geen mogelijkheden voor... Dikke knuf! En lekker de zombie uithangen vandaag!

kapster1985
31 March 2011, 09:15
@h83 dat is minder van de nacht en begrijp best dat je ook weer eens een nacht wil doorslapen en dat je er even doorheen zit hopelijk knapt ze snel op
@jolanda fijn dat je weer een solicitatie hebt ook weer in een kapsalon of nu iets anders alvast succes

H83
31 March 2011, 09:19
Ik kan je begrijpen H83! Misschien een idee om Nadé een nachtje te laten logeren?
Of heb je daar geen mogelijkheden voor... Dikke knuf! En lekker de zombie uithangen vandaag!

Tja... dat vind ik dan ook weer zo... 9 april gaat ze een nachtje logeren... (dan gaan papa en mama een avondje stappen -> Pump up the 90's! :mrgreen:) laat het maar gauw 9 april zijn dan! ;-)

H83
31 March 2011, 09:20
@ Jolanda, hihi, moet wel lachen om je actie op hyves.... ;-) En succes met de volgende solli!

Jolanda10
31 March 2011, 09:23
ssstt... :-D Hahaha..
Opa en oma zijn vast blij met haar een extra nachtje. En, jullie komen weer ff tot rust!
Heeft Nadé daarna ook een mama met een tikkeltje meer geduld (ik ga mezelf maar na...)

Jolanda10
31 March 2011, 09:33
Succes in de salon, Jolanda! Kan je mij ook even komen knippen? Sinds mijn zwangerschap is mijn haar anders; ik kan er 9 van de 10 keer "niks" mee.... kapster is met verlof en degene die me nu knipt vind ik 1 niet zo en 2 kan pas vlg week woensdag... misschien heb jij eerder een plekje? :mrgreen::mrgreen:
Bah... baal nog steeds dat ik m'n dienst niet kan ruilen en naar de meeting kan komen... wanneer is de volgende??:-D:-D

Hier heb ik gister overheen gelezen.. Haha..
Je roept maar wanneer je geknipt wil worden ;-) Kom ik naar je toe. In ruil daarvoor wil ik dan wel een heerlijk kopje koffie hoor :mrgreen:

H83
31 March 2011, 09:59
We hebben heerlijke koffie van vers gemalen bonen! Dus.... kom maar! ;-)

Oma moet 's morgens ook altijd vroeg haar bed uit om te werken, dus dat doe ik liever ook niet... ik weet dat het misschien wel eens goed zal zijn maar ik MOET leren meer geduld te hebben... ookal ben ik moe...

H83
31 March 2011, 10:00
ssstt... :-D Hahaha..
Ok, ik zeg niks!:mrgreen:

Jolanda10
31 March 2011, 12:45
Wat een rust vandaag.... (Op H83 en mij na dan :-D)
Ik ga zo mijn boodschappies doen.

H83
31 March 2011, 13:07
Haha... H83 heeft weinig beters te doen... regent pijnpenstelen.... heeft daarstraks wel een uurtje geslapen samen met dochterlief... ;-)

Jolanda10
31 March 2011, 13:09
Ohhh! Lekker hoor H83!
Ik wil graag boodschappen gaan doen (in de regen idd!) maar zoonlief slaapt nog diep...

Natascha1982
31 March 2011, 13:37
Ik ben er ook nog, hihi!!

H83
31 March 2011, 13:42
He mama van Mika! ;-)

Natascha1982
31 March 2011, 14:08
hey mama van Nade

Had het even een beetje druk, maar meneer slaapt dus ben ikke weer!!!

Natascha1982
31 March 2011, 14:11
Weer veel geschreven, en alles bijgelezen!!! Weet niet meer waar te reageren

Hier alles prima, meneer doet het super, best saai eigenlijk. Vanochtend naar het cb geweest 7170 gram en 66 cm, gaat hard dus, iets te licht voor zijn lengte, maar das het niet af te zien aan die bolle toet. E verder kruipt ie het hele huis door, lacht de hele dag, eet de hele dag, pfffff saai kind.

miek4
31 March 2011, 14:14
Ik ben er ook weer!!!
Ons meisje woog 7,7 kg en is 66,5 cm lang. Verder kreeg ik weer geweldige adviezen tav voeding... Dat krijgt ze allemaal al lang!!

Wat een triest weer he... Heb ook zin om te slapen...
Morgen met mijn leuke collega's uit eten, dus ons meisje gaat een nachtje uit logeren!!

Natascha1982
31 March 2011, 14:29
@Miek: Wij hadden een vervanger, en voor het eerst had ik gewoon een goed gesprek, een leuk gesprek, en leerzaam gesprek. Ze zei helemaal niets over dat mag niet of dat kun je beter niet doen, maar wat denk je zelf en doe je goed, hihi. Wij mogen Mika nu met de pot mee laten eten en brood geven. 1 fles laten vervallen, dus dan komen we ook op 3 uit. Nu alleen nog een lekker ritme vinden.
Gezellie uit eten, meisje logeren en mama uitslapen?? Hmmm verlang ik ook wel weer eens na!!

H83
31 March 2011, 14:41
Dames wat fijn toch dat alle kindjes het zo goed doen, allemaal lekker groeien enzo!

Gister voor het eerst gehad dat Nadé haar groente hapje niet wilde... ze hield heel lieflijk haar mondje dicht! :D
18 april hoeven wij pas weer naar het cb, dan is ze precies een half jaar! (en nee Jolanda.. geen 5 mnd! :mrgreen:) Manlief heeft die dag vrij en gaat dan voor het eerst mee naar het cb, ook taartje eten die dag... heb er nu al zin in, haha!:oops::-D

miek4
31 March 2011, 14:41
natascha; helaas mama niet uitslapen... dat is dan weer jammer... Fijn dat je een goed gesprek had!

miek4
31 March 2011, 14:42
H83; lekker taart!!!

H83
31 March 2011, 14:43
De meeste van jullie hebben het al wel op hyves gezien maar Nadé vind d'r tripp trapp helemaal leuk!!
1647 1648

Als ze nu op d'r DOOMOO zit doet ze niks anders als voor over willen komen zitten... weer wat ontdekt! :D

H83
31 March 2011, 14:44
Oh ja, klikken = groter he... foto's gemaakt met m'n telefoon, dus niet zo geweldig van kwaliteit..

En ja... HEERLIJK... TAART!! Jammer dat het nog geen 18 april is! :D

Sorry... ben een beetje aan het spammen vandaag....

Jolanda10
31 March 2011, 15:00
ben ik weer! boodschapjes zijn binnen!
soepje staat op.. en siem heeft zijn flesje weer leeg.
wat een druk bestaan heb je als moeder he!

H83
31 March 2011, 15:06
Haha... Jolanda.... ;-)

miek4
31 March 2011, 15:07
H83; zijn geweldige foto's. had ze idd op hyves gezien!!
jolanda; stiekem is het soms best druk ja!!

Wij moeten nog een kinderstoel aanschaffen, kan iemand advies geven?? Ik vind de bloom erg gaaf, maar wil er niet zoveel geld aan uitgeven. Wil gewoon een praktische stoel!

Jolanda10
31 March 2011, 15:09
Wij hebben net als H83, de triptrapstoel gekocht.
Ook geen goedkope stoel, maar hij heeft wel veel voordelen vind ik.
Mijn neefjes en nichtjes zitten er nog op en zijn al 11 jaar :-D

Jolanda10
31 March 2011, 15:11
@ Natascha, dat komt wel goed met mika's gewicht als hij lekker met de pot gaat mee eten, en aan het brood begint! :-) Fijn dat het zo'n saai mannetje is toch! Je wil als moeder niets anders!!
@ Miek, die Britt gaat ook lekker!! :-) Moet je na het etentje de volgende ochtend weer aan het werk?

miek4
31 March 2011, 15:21
jolanda; nee hoor, gelukkig niet!! Maar elke ochtend gaat de wekker om 7.30 voor de beestjes hier.... En we hebben een vlucht 's ochtends, maar ik weet de dag zelf pas hoe laat dat is...

Jolanda10
31 March 2011, 15:25
Ohjee.. ik krijg met de dag meer respect voor je :-D ;-)

kapster1985
31 March 2011, 15:42
@natascha fijn dat alles goed gaat met mika
@miek fijn dat alles goed was
@h83 dat zijn leuke foto s van haar volgens mij heb je veel tijd vandaag he
@miek lekker uit eten alleen minder dat je de volgende dag niet kan uitslapen
@jolanda oh lekker verse soep
hierook een rustig dagje vies weer dus lekker binnen zitten
met de kids davinio wil ook alleen maar zitten wij hebbem ook zo meegroeistoel
maar dan van prenatal zelf super fijne stoel en niet zo heel duur

miek4
31 March 2011, 15:43
jolanda; ha ha, je kan maar een hobby hebben he... Maar goed, het is idd soms echt heel druk!! Ik ga ff de hond uitlaten, moet ook gebeuren he!! Je moest morgen toch weer op gesprek, of heb ik het mis?? Voor welke baan?

Jolanda10
31 March 2011, 15:54
Klopt Miek.. Voor iets anders dan het kappersvak.
In een fabriek. Iets aan een lopende band. Hele relaxte werktijden, en een goed salaris.
Verder weet ik ook nog niet veel.. Even afwachten.
Onze hond heeft het slecht als het de hele dag regent. Ik ga wel met haar naar buiten, maar niet de rondes die ik normaal maak! :oops:

kapster1985
31 March 2011, 16:00
@jolanda dat is inderdaad iets heel anders ja maarja het hoet maar leuk te zijn en geld binnen te brengen he alvast succes morgen

hier davinio net groente hap gegeven maar daar houd hij nog niet zo van nu zit hier lekker in de wipper met zijn tuit beker

Jolanda10
31 March 2011, 16:08
Tja, ik geef het morgen maar een kans voor ik er een oordeel over ga geven kapster. Als het niks is, dan gaan we gewoon weer verder :-)

miek4
31 March 2011, 16:09
kapster; gaat dat goed met een tuitbeker?? Hier alleen nog maar de fles geprobeerd...
Jolanda; succes morgen!! Ben benieuwd of je het wat vindt!! Onze hond houdt ook niet van regen, normaal speelt hij de hele dag buiten, maar met slecht weer laat hij zich af en toe maar even zien...

H83
31 March 2011, 16:20
Wij twijfelden tussen de Bloom en de Tripp Trapp maar hebben uiteindelijk voor de TT gekozen omdat dit een echte meegroeistoel is. Nadeel van de Bloom vind ik echt dat de beensteun maar heel beperkt naar beneden kan waardoor een groter kind niet "lekker" aan tafel kan zitten.

kapster1985
31 March 2011, 16:32
@miek hier gaat het heel goed met de tuit beker hij kan het zelf doen dus das makkelijk ik ben er bij kyano te laat mee begonne en die wil er niet uit drinken nu nog niet dus bij davinio begin ik maar eerder

tijgertjuh5
31 March 2011, 16:39
hoe zwaar zijn jullie kleintjes momenteel:
ben erg benieuwd heb het idee dat mn kleine ventje te licht is!

geboortegewicht gewicht momenteel lengte
3795 gr 7100 gr (bijna 6 mnd) 68 cm

Jolanda10
31 March 2011, 16:45
Tijgertjuh,
Siem weegt 6235 met 36.5 cm (4 maand en 3 weken.)
Het is opzich niet zo heel gek als Gerwin wat minder weegt. Hij heeft uiteindelijk al heel wat meegemaakt. Wat zegt het cb

tijgertjuh5
31 March 2011, 16:47
jolanda--> siem is wel iets groter dan 36,5 cm toch :-) ? inderdaad hebben we al veel meegemaakt dus het zal ook wel meevallen, ik moet de 19de weer naar CB. ik heb hem vandaag bij mn moeder gewogen

Jolanda10
31 March 2011, 16:52
tis niet mijn dag wat cijfertjes betreft. Ik bedoel natuurlijk 63.5cm.
Als hij tevreden is, zou ik me nog geen zorgen maken hoor. Onze kleine ukjes vallen snel af, maar het komt er ook weer aan als ze goed eten/drinken. :-)

kapster1985
31 March 2011, 16:58
hier was ons mannetje met de geboorten 3925 en 52 cm en nu 6 maanden 9,7 kg en ongeveer 70 cm
t jullie mannetje heeft inderdaad al wart meegemaak maar hij is niet heel ligt hoor

juff
31 March 2011, 17:44
Jeetje stelletje spammers ;-)

Ik heb geen idee hoeveel daimy weegt maar het zal rond de 7 kilo zijn. Hoe lang? Ook geen idee.. Lekker op de hoogte!

Mijn dag was erg leuk. De directeur zelf was er niet, gelukkig! Maar nu is er dus iemand met een zware knie blessure thuis en gaan de collega's zeggen dat ze mij als vervanger willen. Ze baalden er van dat ze niet wisten dat ik 3 weken bij huis had gezeten anders had ik de afgelopen drie weken daar al in mogen vallen. Betekent wel dat ik ff fulltime moet werken, maar liever dat dan thuis zitten en misschien is het maar voor 1 week. Ben dus erg benieuwd of ik wat hoor!

Nu ga ik snel douchen want mijn oh zo lieve sz komt vanavond spontaan op de koffie. Ze zal wel weer ff gezellig willen doen zodat ze zaterdag op de verjaardag van mijn vriend niet buiten de boot valt. Oooh wat denk ik slecht!

Fijne avond dames!

kapster1985
31 March 2011, 17:51
@juuf hoop dat je die baan krijgt en veel plezier vanavond met je sz hahahha

Rian-kippie
31 March 2011, 19:39
Hailey zit dik tegen de bovenste lijn aan... dikke deur!! zij weegt 8,9 kilo en is ruim 69 cm... lang en dik dus :mrgreen: heeft ze van mama...

@ miek, wij hebben de topmark kinderstoel... kostte geloof ik 100 euro, is helemaal van plastic dus eenvoudig schoonmaken, tafelblad uitneembaar en kan in de vaatwasser, in veeeel verschillende hoogtes verstelbaar, kan ook in ligstand en halve ligstand...

ik vind het een super ding!! zitten ook nog wieltjes onder dus makkelijk verplaatsen..

Rian-kippie
31 March 2011, 19:40
ik heb trouwens het idee dat Hailey af en toe droomt ofzo... ineens schiet ze dan met een brul wakker... dikke tranen... en is ook ineens weer over en slaapt ze weer verder!!

loesje80
31 March 2011, 19:53
Ik heb een beetje hetzelfde met Gijs, die was de nacht na een dag kdv ook heel onrustig 's nachts, terwijl hij afgelopen nacht 2 keer wakker is geweest, om 0.30 en om 6.15, en dat was dan idd huilen, speen erin en weer lekker verder slapen. Zal hij wel van mama hebben, die kan ook zo heerlijk, vreemd, dromen en daarbij zo nu en dan ook lekker kletsen (vindt vriendlief ook erg gezellig, not :lol:)
Ik mag 15 april weer aan het wegen&meten, maar 18 feb was hij 7,2 kilo & 65,5 cm (beide netjes op de gemiddelde lijn ;-) )

minimi
31 March 2011, 19:55
zo ga zo eens bijlezen..... haha 100 pagina's ofzo.. Ga weer beginnen met bijlezen vanaf hier....
Had nog even een klein vraagje: volgens een collega zou je na het jaar van je bevalling belastingteruggaaf krijgen. Dit was speciaal voor moeders en was zo'n 1500 euro... Iemand enig idee wat dat is?

loesje80
31 March 2011, 19:57
Wij hebben trouwens een meegroeistoel Yaris. Via internet besteld (en met tafelblad en verkleiner 69 euro), en bevalt nu al, Gijs is er erg trots op :-)

miek4
31 March 2011, 20:10
tijgertjuh; geb gew; 2925 en 51 cm, nu bij 6 maanden 7710 en 66,5 cm. Qua gewicht en lengte zat ze iets boven het gemiddelde.
jolanda; nee 't is echt niet jouw dag met cijfertjes... ha ha
juff; veel plezier met je sz!! ha ha. Hoop dat ze werk voor je hebben de komende tijd!!
kapster; flinke knul!! Zag het al op de foto's, zo'n mooie vent!!
Rian; Ik heb ons meisje ook wel eens een gil horen geven in haar slaap, huilen deed ze echter niet...
minimi; nog nooit van gehoord!?
loesje; mijn vriend praat ook als hij bijna in slaap valt... soms hele rare dingen...

Bedankt voor jullie reacties wat betreft de kinderstoel!! Ik ga eens zoeken op internet!!

Trouwens wat ik nog niet heb verteld... Ik heb gisteren zeer impulsief mijn ontslag genomen binnen de kliniek... Ik had daar nog een klein contract (vast contract overigens), maar was het in 1 keer beu... Heb het gewoon een beetje te druk... Ik heb namelijk 2 banen, vind 1tje eigenlijk wel genoeg... Enerzijds ook jammer, want ik werkte er al 9 jaar, maar goed ik heb nu nog een vast ambulant contract van 24 uur...

kapster1985
31 March 2011, 20:24
@miek het us inderdaad een flinke boy wel jammer na negen jaar maar us ook zwaar vaak aleen en dan ook nog een kindje 2 banen en de duifjes denk wel een goed besluit voor je
@minimi daar heb ik ook nog nooit van gehoord
kyano wil niet slapen dus due is nu met mij dames in de jungle aan het kijken

miek4
31 March 2011, 20:26
kapster; hoop dat jullie grote knul straks wel lekker onder de wol gaat en zal slapen!! Ik ga zo mijn meisje eens uit bed halen voor een fles!!

kapster1985
31 March 2011, 20:28
,@miek dat hoop ik ook hij zal wel bij mij eindigrn in bed vind hij gezellig

Brabants Boerinneke
31 March 2011, 20:34
Nou, hier hetzelfde als Minimi hoor :-D. Ik was zelfs al helemaal verdwaald, moest ik ineens op zoek naar deel 3!

Maar, op een kleine relatiecrisis na :-?, gaat het hier ook allemaal goed hoor. Papa is alleen zoveel op reis voor zn werk de laatste tijd, dat Hannah m een beetje vreemd begint aan te kijken. En das natuurlijk niet de bedoeling. Bovendien groeit daarmee wel mn respect voor alle ouders die altijd alles helemaal alleen doen.

Hannah doet t allemaal prima verder. Ze was vandaag bij mijn schoonouders en die hadden verdikkeme de primeur: ze is daar een keer of 5 uit zichzelf van rug naar buik gerold :shock:... ach ja, allang fijn dat ze t kan!
De laatste keer bij het CB woog ze iets van 7,8 kg (een week of 2/3 geleden dacht ik; geboortegewicht 3890). En ze gaat qua cm richting 69/70 dacht ik.

@ kinderstoelen: wij hebben de Chicco Polly kinderstoel. Die was 140 euro dacht ik. Vrienden van ons hebben m en wij zagen hoe handig deze is, eigenlijk hetzelfde als de kinderstoel van Rian qua functies zo te lezen.

@ minimi: als je ouderschapsverlof hebt opgenomen, kun je het jaar daarna dat invullen op je belastingaangifte. En verder heb je als je niet te veel verdient, maar ook weer wel boven een bepaalde grens, ook nog recht op een compensatie geloof ik (speciaal voor de moeders). Maar ik dacht, dat je dan wel minstens 6 maanden voor je baby in dat kalenderjaar moest hebben gezorgd. Ik heb er een tijdje terug wel naar gekeken en zoiets is me bijgebleven. Omdat ons ukkie pas in okt geboren is, hadden wij zelf er geen recht op. Dat is dan pas vanaf volgend jaar. Maar vraag het anders even na bij de belastingtelefoon voor de zekerheid?

@ Miek: jeetje, heftig! Tenminste, ontslag nemen is toch altijd wel een beetje spannend. Maar idd, genoeg is genoeg he

@ de forummeeting: ik twijfel heel erg. Vorige keer vond ik het ontzettend leuk. En Hannah volgens mij ook:-D. Maar er komen sowieso behoorlijk wat drukke weekenden aan, waarbij ik de meeste afspraken ws alleen af mag gaan. En dan nog gewoon werken, mn huishouden erbij... ik weet het nog niet. Bovendien: als vriendlief toevallig thuis is, vindt hij het misschien wel heel jammer als ik dan precies met Hannah op stap ben.
Dus.... twijfel twijfel twijfel (dat schiet niet op he ;-) )

loesje80
31 March 2011, 20:35
Haha, dat had ik helemaal niet gelezen, maar ik vind dat mijn bevalling de nederlandse belastingbetaler zeker 1500 euro mag gaan kosten :-) Ben benieuwd wat het is. Al had ik dat vast dan allang in moeten vullen, en de belastingformulieren zijn de deur al uit.... Mocht je wel weten hoe het zit, ik zie het wel zitten 1500 euro :lol:
@ Miek, wat jammer van je baan, maar soms zijn de spontane ingevingen uiteindelijk het beste. Knuffelze nog even met britt. Hier slaapt de kleine man al een uur...
@ Kapster, ik hoop dat jullie mannetje straks lekker in zijn eigen bed gaat slapen.

juff
31 March 2011, 20:58
Miek; wat een lekker impulsieve actie! Doet je vast goed!
Kapster; ook ik hoop dat je mannetje snel slaapt!
Rian; hier hetzelfde hoor. Ons mevrouwtje wordt snachts geregeld hard huilend wakker met dikke tranen. Na de speen en een aai over de bol is ze weer in slaap. Ik denk ook echt dat ze droomt!

Pff ben het weer kwijt. We hebben nu al 3 weken geen internet, wordt goed ziek van die ... ziggo! Dus nog altijd hier via mijn tel. Sorry dus als ik je vergeet haha

Hier was het verrassend gezellig met mijn sz. Ze doet goed haar best :-). Ben wel blij dat het nu zo gaat. Ben ook blij dat ze weer weg is hihi.. Heb haar aangeboden morgen met me mee te rijden. We moeten bijna tegen over elkaar werken dus scheelt haar een ritje met de bus en een half uur eerder opstaan. Ooh wat heb ik toch een goed hart ;-)

Wie had het over de meisjes in de jungle? Wat een hysterische meisjes zijn het toch. Wacht nog steeds op de aflevering dat die twee elkaar aanvallen, geweldige tv hihi!
Nu nog ff tv kijken, dan ons meisje wakker maken voor de fles en lekker slapen. Morgen half dagje werken en dan weekend! Taarten maken voor de party zaterdag (zeer makkelijke taarten)

Trusten alvast!

Jolanda10
31 March 2011, 20:59
Zo, ik ben de hele avond op pad geweest.
Siem heeft het vandaag wederom op 4 flessen gered. Ben best wel trots, dat het hem gelukt is!
Hopelijk gaat het vannacht weer net zo goed als de afgelopen nachten :-)

@ Minimi, misschien bedoel je combinatiekorting ofzoiets.. Als je ervoor in aanmerking zou komen krijg je het pas volgend jaar. Google maar eens!

Ik ga maar niet meer spammen vandaag, heb ik al genoeg gedaan ;-)
Nog even een rondje met de hond, en lekker naar bed!

Groetjes!

kapster1985
31 March 2011, 21:28
@juff fijn dat hrt gezellig was ik had het over dames in de jungle echt geweldig is dat
Hier net davinio laatste fles willen geven maar hij weigert ze niet van hem gewend dus ben benieuwd hoe laat hij komt
En de oudste ligt nu langs me in bed vind hij gezellig

Iedereen slaap lekker

En jolanda succes morge

H83
31 March 2011, 21:36
Nou... dat van de belastingdienst is in ieder geval niet dit jaar: ik krijg "maar" €91 terug vlgs de berekeing van de boekhouder! (manlief wel iets meer hoor ;-) )

Ga nu proberen te slapen, doet Nadé ook! :D

minimi
31 March 2011, 21:36
@jolanda... je bent geweldig :-D het is inderdaad de inkomensafhankelijke combinatiekorting... volgend jaar niet vergeten:-D

H83
1 April 2011, 07:31
Oh... ik mag het wel op schrijven voor volgend jaar dan! :D Zou dat niet automatisch zijn??

miek4
1 April 2011, 07:43
ik krijg 40 euro terug!!! YES!!!! Mijn vriend gelukkig ook heel wat meer... Blijkt voordeliger te zijn om alles op 1 naam te doen...

Jolanda10
1 April 2011, 07:45
Goedemorgen,

Heerlijk geslapen afgelopen nacht :-)
Nu even voorbereiden op me gesprek zometeen. Siem ligt nog heerlijk te slapen (na zijn flesje van 7:00uur)

@ Minimi.. hehe.. ik ben geweldig :mrgreen: ;-) Hopelijk kan je er wat mee!
@ H83, idd, onthouden voor volgend jaar.
@ Juff, hoe ging het nu uiteindelijk op je oude-stage school? (Of heb ik daar overheen gelezen? )

Fijne dag meiden!

miek4
1 April 2011, 07:46
Oh ja, E82; gefeliciteerd!!! Een hele fijne dag gewenst!!!

miek4
1 April 2011, 07:46
Jolanda; heel veel succes straks!!

kapster1985
1 April 2011, 08:10
@jolanda heel veel succes
@belastingdienst moet ik volgend jaar ook maar aan denken wij krijgen ook terug van de belasting dus lekker dat is wel lekker voor op de vakantie

hier een goede nacht gehad ook al wou hij de fles van 22.00 uur niet drinken heeft hij toch doorgeslapen tot 6.15 dus hij heet van s middags 18.00 tot vanmorgen 6.15 geen fles gehad en die van vanmorgen weigerde hij in eerste instantie ook dus meneer heeft gisteren maar 3 flesjes gehad maar wel fruit groente en diksap
ik moet zo aan de strijkwas beginnen heb geen zin dan alvast alle spullen inpakken voor de kids die gaan vannacht bij opa en oma logeren en ik en me man gaan mirgen winkelen in luik en maastricht voor de kids vandaag alvast zomer schoenen voor kyano halen heb wel leuke gezien maar wat zijn de schoenen best duur voor de kids dus vannacht weer eens de eerste nacht echt helemaal alleen vind er niks aan. morgen komen mijn schoonouders als we wegzijn het huisje van kyano opbouwen ben benieuwd hoe het is geworden dan kunnen we als het fijn weer is gaan verven voor hem

kapster1985
1 April 2011, 08:11
ohja

@e82 gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag gewenst

H83
1 April 2011, 08:25
Goedemorgen meiden, hier een gebroken nacht... 2 uur en 5 uur wakker van hoesten... Gelukkig viel ze redelijk snel weer in slaap maar ik ben dan wakker he... getsie! Om 8 uur vond ze het welletjes en lag ze te kletsen in d'r bedje... zo'n leuk gezicht als ik dan haar kamertje in kom lopen; meteen een lach van oor tot oor, heerlijk!! :mrgreen:

Ben net bezig geweest met aanvragen van kinderopvangtoeslag... (beetje laat, I know) ik zou dat graag per jaar willen omdat het aantal uur wat wij afnemen per maan erg verschillend is... volgens mij kan dat niet! Je moet een aantal uur per maand invullen, nu kan je daar natuurlijk een eindje onder gaan zitten (bijv. 10 uur) zodat het altijd positief uitpakt maar dan kom ik op €46 euro per maand en dan staat er ineens dat als je tussen de €24 en €60 euro per maand recht hebt, je het per jaar krijgt... evt. verrekingen natuurlijk naderhand... nou ja, we zullen wel zien hoor...
Dat vind ik nou altijd van die stomme dingen om te regelen...:evil:

Vanmiddag komt mijn moeder hier weer (vorige week ook) en ze wil weer voor ons strijken, ik kom er evetjes niet zo goed aan toe en zij vind het leuk :?

Nou goed, een fijne dag allemaal!

E82 jarig dus! Hiep Hiep Hoera!!! Gefeliciteerd en een fijne dag!
Jolanda, succes met je gesprek! Hopelijk is het heeeeeeel leuk en pakt het goed uit!!
Miek, jij ook al zo royaal terug van de bd... :-D

karin26
1 April 2011, 08:44
@H83, stuur je moeder dan maar gelijk naar mij door hahahahaah. Heb nog heel wat strijk liggen :mrgreen:

@E82, Gefeliciteerd met je verjaardag...

@Hier, manlief is weer werken en ik zit in dubio. Of ik ff bij mijn ouders op de koffie ga of niet. Het is toch dik 3 kwartier rijden. Maar Ruben ligt nu te slapen. En Janneke wilt graag naar opa en oma.. Misschien dat ik het toch maar doe hahahahahaa. Is mijn dag ook een beetje gebroken....

Nou ik ga nu ff aan de poets, en wat was ophangen en dan ga ik maar ff bellen...

H83
1 April 2011, 08:49
Gewoon lekker doen, Karin! Even gezellig eruit met z'n 3tjes!
En ik denk niet dat m'n moeder dat doet hoor, helaas, haha! Ze heeft alleen een fiets en dan is Millingen aan de Rijn nèt iet te ver weg :D

Rian-kippie
1 April 2011, 08:51
nou ik lag gisteravond net in bed (half 10) en toen hoorde ik me meissie weer brullen... maar nu was ze ontroostbaar... even samen in t grote bed zitten knuffelen toen werd ze weer rustig en daarna kon ik haar zo weer wegleggen tot vanmorgen 09.00!! mooi tijd dacht ik zo...

over de belasting... wij hebben het door onze financieel adviseur laten doen.. wij hadden het grootste gedeelte van het jaar namelijk nog een dubbele hypotheek...
nou dat was niet bepaald een tegenvaller hoor... wij krijgen samen 9870,- euro terug tjsing tjsing!! ik = blij... geen idee of daar geld van de bevalling bij zit?!

kapster1985
1 April 2011, 08:54
@karin inderdaad lekker bij je moeder op de koffie gaan
@rian dat is inderdaad een leuk bedrag om terug te krijgen he

H83
1 April 2011, 09:07
Jeeeeeeeeeeessss... Rian! Wat heerlijk voor jullie! Wow!! (wij krijgen nog geen €400 in totaal weer...) Hopelijk volgend jaar ook wat meer tjsing tjsing voor ons! :D

miek4
1 April 2011, 09:58
Rian; lijkt er toch op dat jullie meisje flink droomt! daar wordt je blij van ja!! Wij krijgen bijna 3000 euro terug, toch ook wel leuk he...
Karin; veel plezier als je naar je ouders gaat!
H83; ik ben ook een ramp met het aanvragen van toeslagen enzo... Wij betalen de kinderopvang zwart, dus dat is makkelijk...
kapster; veel plezier met shoppen!! Weer wennen als de kids een nachtje weg zijn...

Ik ga vanmiddag mijn meisje naar mijn ouders brengen, ze gaat daar voor het eerst logeren. Heb vanavond etentje van mijn werk en aansluitend borrel doen!!
Enerzijds heb ik er zin in, anderzijds als de dag er eenmaal is dat ik ze weg moet brengen, dan krijg ik weer een beetje spijt.... Heb ze gewoon zo graag bij me!!

loesje80
1 April 2011, 10:34
Wat ik nu zie bij gtst (dat krijg je met een vrije dag...) "Ik ben 4 weken zwanger, ben al bij de huisarts geweest en weet het al een week" Ja, ja. Die sjors is wel super vruchtbaar (de vorige keer dat ik het zag was ze aan het bevallen op een boot ;-) )

miek4
1 April 2011, 11:14
Loesje; daarom kijk ik ook niet naar soaps... ha ha

Rian-kippie
1 April 2011, 11:31
ja goed he, die sjors is lekker vruchtbaar.. komt me wel bekend voor hoor, maar ik wist het niet al met 3 weken haha

EsRe
1 April 2011, 12:30
Wij krijgen ook ruim 8000 euro terug van de BD (renteaftrek en een huis gekocht, dus twee aftrekposten) Tsjing Tsjing..... aan de andere kant.. als we ons huis eens verkopen maken we ook 20.000 euro verlies.... en dat moeten we zelf ophoesten Tsjing Tsjing.... weg geld, vandaar geen vakantie en hard sparen...

Zo, de eerste kinderbijslag is hier ook een feit... en die heb ik gelijk achter gelaten bij de H&M Tsjing Tsjing.... wat een leuke meiden kleren hebben ze daar zeg.... ben helemaal los gegaan!! Naomi is voor de zomer helemaal klaar!!

Nu gauw de zooi opruimen, en vanmiddag een verjaardag. Naomi gaat vanavond uit logeren bij Oma, ik heb een meeting en morgenochtend gaan we naar de bouw en verbouw beurs, even inspiratie opdoen voor ons nieuwe huis....

Doeg!

O ja, E82 Hiep Hiep Hoera!!

EsRe
1 April 2011, 13:18
O ja, vanmorgen naar het cb geweest, alles prima... 68 cm en 8 kilo...

loesje80
1 April 2011, 13:23
:lol::lol::lol:
Wat me net toch is overkomen.... Ik kreeg een smsje van mijn vader dat hij een nieuwe baan heeft, aan de andere kant van Nederland (dicht bij zijn nieuwe liefde, die hij ruim een maand kent!) en dat hij zijn huis te koop zet (woont er net 2 jaar...) Dus ik helemaal in shock!!! :shock: Dus meteen opgebeld, hoe het zat, waarom ik niks van zijn sollicitatie wist, en waarom hij zoiets smst ipv belt (ja, ik was best een beetje beledigt) Maar jullie hadden het vast al door..... 1 APRIL!!! :lol::lol::lol:
dus ik het smsje doorgestuurd naar vriendlief, die belt helemaal in shock terug, hahahahahaha. En heb het ook maar even naar mijn zusje gestuurd, die vanavond met pap & liefde gaat eten, hahahahahah
E82, fijne verjaardag!
EsRe, op naar veel leuke inspiratie!!! Ik heb net bij de hema te veel gekocht :-(

H83
1 April 2011, 13:26
Is de kinderbijslag al gestort?? Wauw... ook voor ons de eerste keer :D En eerlijk gezegt heb ik het hard nodig op het moment.... 't is behoorlijk wennen om met €400,- minder in de maand rond te komen. Gevolg van minder werken... van 26 naar 18 uur...
Voor ond dit jaar ook geen vakantie maar sparen hoor! Spaarrekening moet weer gespekt worden want die is behoorlijk naar beneden gedondert na de koop van de auto! Maar goed, hebber we zelf gedaan natuurlijk... ;-)

H83
1 April 2011, 13:28
Loesje... wat een grap zeg! Ik zou me rot geschrokken zijn!!

Jolanda10
1 April 2011, 14:26
ik ben aangenomen!!!! whiiiiiiiiiii *blij*

loesje80
1 April 2011, 14:41
HOERA!!!!! GEFELICITEERD!!!! Wat super!

Rian-kippie
1 April 2011, 15:48
@ jolanda toppie gefeliciteerd!!!

@ esre, ik ben laatst wezen shoppen voor hailey bij h&m maar ze hadden echt geen flikker in haar maat... ja alleen hello kitty dingen maar dat weiger ik mijn kind aan te trekken!!! oh enne kinderbijslga is voor ons de 2e keer... Hailey is van september he!! maar goed we stonden rood dus kan geen kwaad!!

@ loesje. leuke grap!! hhahaha

H83
1 April 2011, 15:53
HOERA VOOR JOLANDA!!!!!!!!!!!!!!!
Vertel, vertel.... wil alles weten :D

miek4
1 April 2011, 16:05
JOLANDA; GEFELICITEERD!!!!

Ik moet door dames, ons meisje is bij opa en oma. Ik ga de duifjes vangen en wegbrengen en dan met de trein richting etentje!!!
Tot morgen!!

kapster1985
1 April 2011, 16:50
Even via de tel jolanda gefeliciteerd super xeg

karin26
1 April 2011, 17:11
@Jolanda als het geen 1april grap is dan HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Hier, ben lekker bij mijn ouders geweest. Kei leuke zomer schoentjes voor Janneke gekocht en twee aardbeien plantjes. Dan kan ze van de zomer zelf haar aardbeitjes plukken. Ruben ligt nu heerlijk te slapen maar heeft zijn fles niet op... Dus maar eens kijken hoe laat meneertje komt...

Nu gaan Janneke en ik de plantjes poten... Tot strakkies....!!!

Jolanda10
1 April 2011, 18:24
Dankje, dankje! :-)
Het is gelukkig geen 1 aprilgrap! Ik ga werken in een fabriek. Nooit gedacht dat ik daar zo gelukkig van kon zijn. Haha.
Het klinkt allemaal wat lomper dan dat het is.. Hopelijk gaat het me bevallen.

Hier een jengelt kindje. Hij heeft net zijn groente op. Maar weigert al zowat de hele dag te slapen. Alles bij elkaar denk ik een uurtje op bed gelegen..
Best vermoeiend hoor. Maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen!

@ E82, Gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je ook een feestje? In ieder geval nog een fijne avond. Hopelijk heb je vandaag geen zieke kindjes meer!!
@ Karin, leuk! Veel plezier met de aarbeitjes zetten.
@ Miek, veel plezier vanavond (waarschijnlijk lees je dit pas morgen ofzo.. Hopelijk heb je het dan erg leuk gehad! )

Fijne avond. Ik nog een poging wagen om er 1tje naar bed te brengen.

Jolanda10
1 April 2011, 18:58
Ongeveer een half uurtje verder, en meneer krijst wederom alles bij elkaar als hij zijn puckababy aan krijgt en zijn bedje ziet..
Zo zielig als je niet weet wat er is! :-(

E82
1 April 2011, 20:06
Jolanda is je mannetje nu stril?? gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

Hier vanmorgen al verwend met een cadeau.....een nieuwe laptop van manlief!!!!! Morgen feest, vandaag gewoon wezen werken. En morgen wordt het echt super mooi weer zeggen ze!!

Las vanalles over de BD, wij krijgen ook terug, best wel wat gelukkig. Ook van kdv krijgen we het meeste terug..scheelt toch veel zo met 2 ukken. We laten het per jaar uitbetalen, is dan een mooi spaarcentje!

Ga nog even een taart maken en dan ben ik er klaar voor....

juff
1 April 2011, 20:37
Het dames!!
Allereerst gefeliciteerd e82!! Alvast heel veel plezier morgen!
Jolanda; ook jij gefeliciteerd met je baan! Ik hoop dat het je goed gaat bevallen! Ik had idd al verteld was op die school. Was erg leuk en ze baalden dat ze niet wisten dat ik al 3 weken thuis zat want dan had ik die tijd daar kunnen werken en ze wouden me voor aankomende week weer hebben. En inderdaad vandaag werd ik gebeld daarvoor maar kan dinsdag niet dus nu ging het personeelsbemiddelibgsbureau iemand anders zoeken :-(
Miek; heel veel plezier vanavond!

En hoooo iemand kreeg bij 10000 terug van de bd, mijn hemel! Ik ben al blij met mijn 400 hihi. Wij krijgen nooit wat terug!

Ik ben dus inderdaad gebeld om volgende week te werken op mijn oude stage school, zie mijn reactie op Jolanda.

Daimy is niet alleen thuis een diva, maar zelfs op het kdv weet ze alle aandacht naar zich toe te trekken hihi! Ze zat in de wipper zo te brabbelen en te schateren dat ze op een gegeven moment alle kinderen om zich heen had. Volgens de leidster genoot ze er van en wist ze niet waar ze kijken moest. De leidsters vonden haar zo vrolijk en leuk. Oooh wat was ik trots op mijn klein mop! Zo leuk om dan te horen!!

Nou morgen gaat daimy ons cadeautje geven voor papa's 30e verjaardag. Heb de dvd van de new kids film gekocht maar daarin heb ik een waardebon gedaan voor een dag op het circuit van Zandvoort. Hij mag dan allerlei verschillende soorten racen. Ben zo benieuwd naar zijn reactie! Past helemaal bij hem! Ga het echt ff filmen!!
Smiddags ga ik de boel versieren met een vriendin als hij ff weg moet! Heb er super veel zin in!!

Oh en het laatste: daimy heeft vannacht doorgeslapen!!!!! Ze is 2x wakker geweest maar ze huilde niet dus heb haar gelaten en ze viel vanzelf weer in slaap. Vanochtend moest ik haar wakker maken voor het kdv.

Goed genoeg over mij ;-)

H83
1 April 2011, 21:13
We laten het per jaar uitbetalen, is dan een mooi spaarcentje!

Ah! :D Dat kan dus wel... ik had het vandaag als vraag gesteld... ik snapte er geen biet meer van! Ik wil dat namelijk ook per jaar omdat het per maand zo verschillend is wat we afnemen qua uren... kan wel een laag gemiddelde aanhouden natuurlijk... weet niet goed wat het beste is eigenlijk.

kapster1985
1 April 2011, 21:55
goede avond dames
hier net thuis maar wat raar dat het zonder mijn kids is
bah vind er niks aan na lange tijd de hele nacht alleen ook zonder mijn
man bah bah vond het moeilijk om ze achter te laten ookal zijn het mijn ouders
@karin wat leuk aardbeien plantjes
@miek hoop dat je een leuke avond hebt
@jolanda hoop dat jullei mannetje nog is gaan slapen
@e82 veel plezier morgen met het feestje
@juff alvast gefeliciteer met je mannetje en wel een leuk kado minder van de baan en fijn
dat daimy de nacht heeft doorgeslapen
zo ik ga ook mijn lege bedje opzoeken en kijken als ik kan slapen
ik ben er morgen avond weer morgen naar maastrich

Rian-kippie
2 April 2011, 06:21
@ juff, dat was ik... komt omdat we ruim 1,5 jaar met dubbele hypotheek hebben gezeten... ook al die tijd van beide huizen hypotheekrente's maandelijke betaald wat inhoud dat we nu alles in 1 keer terug krijgen!! tsjing tsjing....

Jolanda10
2 April 2011, 07:15
Goedemorgen,

Uiteindelijk heeft de kleine man zich overgegeven hoor. Hij was zo verdrietig, lag nog wat te snikken in zijn bedje.. :-(
Gelukkig toch goed geslapen. Heeft rond 7uur zijn flesje gehad, en slaapt nu weer (en papa ook.)
Ik heb al een lekker rondje met de hond gewandeld. Het is nu al heerlijk buiten!!!

@ Juff.. aha.. dus volgende week hoef je niet terug. Wel jammer of niet
@ Rian, jullie kunnen van de zomer vast op vakantie :-D
@ E82, wat een mooi kado! Er volgen vast nog veel berichtjes hier van je. hihi. Fijne dag vandaag!!
@ Kapster, heb je een beetje kunnen slapen afgelopen nacht, zonder je kindjes

miek4
2 April 2011, 08:33
Hoi meiden,
niet bijgelezen, probeer ik later nog te doen. Vlucht gaat zo beginnen, dus ik ga lekker buiten zitten!!
Best raar, home alone... Straks lekker mijn meisje ophalen!!
Geniet van het weer vandaag!!

H83
2 April 2011, 08:47
@ juff, dat was ik... komt omdat we ruim 1,5 jaar met dubbele hypotheek hebben gezeten... ook al die tijd van beide huizen hypotheekrente's maandelijke betaald wat inhoud dat we nu alles in 1 keer terug krijgen!! tsjing tsjing....

En EsRe... ;-)

H83
2 April 2011, 08:54
Goedemorgen dames, vind het gewoon niet leuk meer om te typen maar weer en K*Tnacht achter de rug... ik wordt er zo doodmoe van.... Nadé lag vanaf 21:15 heerlijk te slapen en tegen 00:00 begon het hoesten weer... arme ziel! Heeft een uur geduurd, daarna weer slaapies doen... weer hoesten, slaapies doen... hoesten.... BAH!!! :-(
Het is dat de zon schijnt vandaag maar het liefst kruip ik in bed!!
Manlief heet ook weer 24 uurs dienst, dwz 24 uur per dag oproepbaar voor een schade (glaszetter), en het weekend begon goed... gisteravond 3 x weg en nu alweer... :-( En ik moet zelf ook nog werken het weekend, late diensten... nou kan je vertellen dat ik daar geen bal zin in heb, haha! Van 15:00-22:30 dus ook nog hele diensten.... blehhhh!
Zo! Alle negativiteit even van me aftypen hoor! :D :D

Een hele fijne dag allemaal!!! :-)

karin26
2 April 2011, 10:03
Goedemorgen meiden.. Voor diegene die lekker vrij zijn.. GENIET ervan..
Ik moet helaas werken van 12 tot 15... Maar goed komen we ook doorheen...

Rian-kippie
2 April 2011, 11:08
En EsRe... ;-)

ja klopt, maar die moet het straks weer inleveren jammer genoeg!!

wat een lekker weertje he!!! ik moet werken van 4 tot 10 vanmiddag dus kan straks nog even t zonnetje in!!

E82
2 April 2011, 12:00
wat een heerlijk weertje! Vanmorgen binnen gezeten met het bezoek, maar dadelijk lekker buiten hoor, heerlijk. Vanmorgen druk met allemaal kleine kindjes....even huilde ze allemnaal....dan kun je echt niet meer kletsen!!

Ga snel weer verder hier. Nieuwe laptop typt goed!!

H83
2 April 2011, 12:25
ja klopt, maar die moet het straks weer inleveren jammer genoeg!!

wat een lekker weertje he!!! ik moet werken van 4 tot 10 vanmiddag dus kan straks nog even t zonnetje in!!

Oh ja, is ook zo! Inderdaad lekker weertje... jammer van onze late dienst ;-)

loesje80
2 April 2011, 13:00
Wat een heerlijk Weer!!! En tja, moet eigenlijk wel wat dingen voor school doen, maar dat doe ik lekker morgen, als het weer minder mooi is :-)
Straks nog even wandelen met de kleine man, zal hem maar goed insmeren (heb mezelf ook alweer goed ingesmeerd) O, en hij heeft vandaag alweer een paar stukjes brood gegeten. Hij vindt het wel wat ;-)

Jolanda10
2 April 2011, 17:16
Ohh.. wat is dat zonnetje lekker!
Vandaag het tuinset naar buiten gehaald. :-) Lekkere ronde gewandeld en heerlijk lang op het terras gezeten.
Ik hou van dit weertje!!
We hebben vanavond nog een feestje. Fijne avond allemaal!

kapster1985
2 April 2011, 21:05
goede avond dames
hier een leuke dag gehad ook goed kunnen slagen
voor de kids
en was allemaal goed verlopen bij mijn ouders dus dat is wel fijn
ze waren heel braaf geweest had ze wel gemist
en wat een lekker weertje vandaag en het huisje van kayno is heel leuk
geworden nu kunnen we het gaan verven hij is er heel blij mee

@jolanda ik heb nog kunnen slapen maar ben veel waker geweest dat ben je niet gewend zonder
kinderen breng ze niet zo vaak weg
en gelukkig is jullie mannetje nog gaan slapen
@e82 mooi kado heb je gekregen

zo dames tot morgen slaap lekker allemaal ik duik ook zo het bedje in

H83
2 April 2011, 22:09
Zo... ben er weer van de late dienst; kom ik thuis zit manlief met Nadé op de bank, ze moest zo hoesten dat het huilen werd... :-( Nu is ze weer rustig maar wil ze niet goed slapen.... ben benieuwd wat de avond en nacht ons brengen gaat...
't was druk op het werk, heb er zere beentje van! Nu lekker in bad, rondje laptop en dan slaapje doen!

H83
2 April 2011, 22:11
uh bEd moest dat zijn.... haha!

suusdemuus
3 April 2011, 08:05
Goeiemorgen Dames,

Jeetje een paar dagen niet gelezen (omdat ik steeds internetstoring heb en we zijn al in deel 3)
Hier gaat het lekker jammer dat het weer vandaag een stuk minder is dan gisteren.
Afgelopen dinsdag met Jesley naar het cb geweest en hij weegt nu 8300 gram en is 66,5 cm.
En het grote nieuws weer een mijlpaal Jesley heeft sinds gister zijn eerste tandje ben zo trots mijn oudste kinderen waren veel later 12 en 14 mnd dus ik dacht huh hoe kan dit hihi.
Verder van de weekbij de tandarts geweest en 2 wortelkanaalbehandelingen ondergaan ben jaren zo bang geweest maar was nu echt nodig en nu heb ik zoiets van was ik maar eerder gegaan..........
Maar goed beter laat dan nooit.
Wens jullie een fijne dag

Liefs Suus

miek4
3 April 2011, 08:07
Goedemorgen!!

H83; hoe heeft Nadé nog geslapen??
kapster; fijn dat de logeerpartij goed is verlopen!! Helemaal herkenbaar dat missen... ook al ga je wat leuks doen, je wilt eigenlijk gewoon je ukje(s) bij je hebben toch!?
jolanda; hoe was het feestje??

Hier ook een goed verlopen logeerpartij gehad, wat was ik weer gelukkig toen ik ze gisteren zag!!!

miek4
3 April 2011, 08:09
suusdemuus; wat goed dat Jesley een tandje heeft!! Ik was ook zeer vebaasd toen ons meisje er een kreeg, ze was nog maar net 5 maanden. En wat groeien die tanden hard!! Ze heeft nu 2 duidelijk ondertanden en vanboven zitten er ook al bobbels...

Rian-kippie
3 April 2011, 08:47
even snel vanaf t werk; ONZE LAPTOP IS GECRASHT... DUS IK ZAL EVEN WEINIG AANWEZIG ZIJN VREES IK!!!

H83
3 April 2011, 08:53
GOEDEmorgen! En verder zeg ik niks over onze nacht! :D :D want als ik dat doe.... ;-) Nee gekheid hoor, het duurde even voordat Nadé weer in slaap was, ze was compleet een spelletje met ons aan het spelen maar ze heeft de HELE nacht geslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rond 8:45 werd ze pas wakker... ontzettend fijn zeg!! Hopen dat dit weer voort gezet kan worden... maar ja, dat is afwachten he...;-)

@miek, fijn dat de logeerpartij goed is verloepn, heerlijk lijkt me dat!
@suus, ja... er wordt stevig door gekletst hier :D Hoera voor Jesley's eerste tandje!
@kapster, bij jullie ook een goede logeerpartij dus, mooi zo!

Dames, fijne dag allemaal! Ik mag weer werken van 15:00-22:30....

H83
3 April 2011, 08:54
even snel vanaf t werk; ONZE LAPTOP IS GECRASHT... DUS IK ZAL EVEN WEINIG AANWEZIG ZIJN VREES IK!!!

Ah....:shock: nee toch!!!!!! Balen!!! :cry:

miek4
3 April 2011, 09:01
Rian; flink balen dus... hoop dat ze hem voor niet al te veel geld kunnen repareren...
H83; fijn dat de nacht verder goed is gegaan!!! Late dienst... pfff ben zo blij dat ik de weekenden niet meer hoef!! Werkse voor straks!

H83
3 April 2011, 09:03
Dat kan ik me voorstellen... weekenden zijn ook zeker geen favoriet bij mij.... maar vroege diensten (7 uur beginnen) ook niet! ;-)

karin26
3 April 2011, 09:34
Goedemorgen. Ruben heeft kei goed geslapen... Van half acht tot half zes vanmorgen.En toen was hij van een poepbroek wakker geworden. Hupsakee fles erin en toen heeft hij geslapen tot 6:15 en vond hij het welletjes. Lekker bij mij genomen. En wat kan dat kereltje heerlijk kletsen haahahhaaahah. hij is nu met zijn tweede tand bezig. Dus huilen en heel veel poepen hahahahaha..

Vandaag niet veel op de planning...

Jolanda10
3 April 2011, 11:31
Goedemorgen,

@ karin.. lekker he, dat geklets :-D ik vind het ook echt zo gezellig!
@ Rian, vervelend van je laptop! Hopelijk kan je hem laten maken voor een beetje ;-) Tot snel hopelijk!
@ Miek, fijn dat het logeerpartijtje goed verlopen is. Het gevoel van blijdschap als je ze weer ziet herken ik wel idd! Keer op keer weer :-)
@ Suus, je moet ons idd wel bijhouden hoor :mrgreen: Voor je het weet is nmmr 4 een feit ;-)
@ H83, wat fijn dat Nadé zo lekker heeft geslapen. Zal jullie allemaal goed doen! Hopelijk aankomende nacht weer zo!

Hier gister een leuk feestje gehad. Siem heeft op zijn gemakje een flesje gedronken daar, en daarna naar bed.
Heerlijk geslapen, met alle andere kindjes! :-D Toen we naar huis gingen is ie even wakker geworden, maar kon hem wel overleggen zonder mopperen in zijn eigen bedje. Fijn hoor!
Vanochtend om 7:15 was hij wakker. Flesje, en weer naar bed tot 10:30.
Ik verbaas me steeds weer over hoeveel hij kan slapen.. Haha. Zal die wel van zijn mama hebben.
Net lekker gebadderd en nu ligt ie weer op bed. Hij had ook zo intensief gespetterd! (Alles nat, incl ik.)
Vanmiddag komen vrienden van mijn man nog op kraamvisite. Voor zover je het nog zo kan noemen... Achja. Van hun kan ik het hebben, wonen niet om de hoek. Alle 2 drukke baan.

Fijne dag allemaal!

Rian-kippie
3 April 2011, 11:54
hahahha ik had te vroeg gehuild denk ik!! manlief heeft hem na een ochtendje kloten weer aan de praat gekregen!!!! gelukkig want ik kan echt niet zonder hoor :mrgreen:

loesje80
3 April 2011, 12:13
Haha, hier ook nog kraamvisite, al noem ik het ook maar niet meer zo, want de blauwe muisjes zijn op, dus ook geen beschuit met muisjes meer. Nu maar muffins aan het bakken!
Gister nog heerlijk in de tuin gewerkt, zo fijn! En vandaag een vrolijk mannetje die na een fles van 180cc nog even een halve boterham op heeft gegeten :-) En een mannetje die heel boos kan worden als ik thee drink en hij niks krijgt. Dus hij kreeg netjes een nuby-antilek-tuitbeker, zo leeg :shock: Hahahahahaha
O, de visite staat voor de deur...

Jolanda10
3 April 2011, 12:40
@ Rian.. fjieuw! Jullie geluk dat ie niet kapot is :-D
@ Loesje, veel plezier met de visite. En wat grappig dat Gijs thee lekker vind (wat voor thee geef je hem dan)

Onze kleine vent is weer wakker. Toch weer dik 1,5 uur geslapen. Om 15 uur komt onze visite, hopelijk houd ie dat nu vol..

miek4
3 April 2011, 19:54
Wat is 't hier rustig vandaag!!!
jolanda; leuke visite gehad?
Rian; fijn dat hij het weer doet!! Scheelt weer een hoop centjes!!!
H83; aan het werk nu, hoop dat je dienst snel voorbij gaat!
loesje; hoe was de kraamvisite??

Ben hier de komende 2 dagen niet veel... Heb 2 hele lange werkdagen voor de boeg!!
Over 2 weken heb ik weer voor het eerst heel de week crisisdienst van half negen 's avonds tot half negen 's ochtends. Hoop dat het rustig is...

H83
3 April 2011, 22:05
Zo... weer uitgewerkt, wederom drukjes gehad maar dat geeft niet, gaat de tijd ook snel! ;-) Nu 1 dagje vrij, dinsdag weer weken van 7:30-13:00 en dan heerlijk 5 dagen vrij! Laat de zon maar komen hoor!!

Rian, Goddank :D Je bent wer weer, haha!
Miek, idd rustigjes hier he...
Jolanda, leuke visite gehad?
Loesje, ook?
Karin,lekker poepluiers dus... hier nog steeds geen tandjes te bekennen hoor... ;-)

Fijne avond verder! & slaap lekker! ;-)

miek4
4 April 2011, 06:46
Goedemorgen!!
Eigenlijk niks bijzonders te melden... ha ha
Fijne dag allemaal!!

karin26
4 April 2011, 07:07
Goedemorgen....

@H83, pfff ik baal ook altijd zo van de late diensten. Maarja, kan moeilijk zeggen dat ik ze niet draai en mijn collega's wel...

@Miek4 werkze!!!!

@Hier, dit is echt een unicum, ik zit gedoucht en wel op de bank, maar de kindjes slapen beide nog....:shock:
Vanmiddag werken van 14 tot 18... en dan hoef ik zaterdag pas weer...

Vannacht kwam Ruben wel. En jullie raadden het al, jawel een poepbroek. En dan kun je meneer niet meer wegleggen zonder flesje... Dus flesje gemaakt en hij slaapt nu dus nog... Hij kan het wel hahahahahahaha.

Manlief gaat werken tot 12 uur. We hebben op maandag geen oppas dus hij moet op tijd thuis zijn. Enne de auto wordt gekeurd dus die moet ook voor de middag terug zijn. Anders raak ik echt in de stress....

Ben gister op internet ff naar banen wezen zoeken.. Pffff er zat niet echt iets bij. En aangezien ik officieel administratief medewerkster ben zijn de functie eisen te hoog voor mij...
Zelfs op de receptie vroegen sommige bedrijven HBO niveau en aantoonbaar... Nou ik heb mbo3 dus dan val je al uit de boot..

Maar goed ik ga rustig verder kijken....

Nu ga ik ff vlug de boel opruimen, zodat als de kindjes wakker zijn, ik niks meer hoef te doen.... tot strakkies!!!!

H83
4 April 2011, 07:59
Goedemorgen! Wederom kunnen slapen vannacht maar nu tot 6:45 (toen weer hoesten) en na wat speentjes tot goed 8 uur... niet verkeerd hoor. Het lijkt erop dat het hoesten nu eindelijk beter gaat worden....

Fijne dag allemaal!

Rian-kippie
4 April 2011, 08:31
ik zit ook gedoucht en wel op de bank karin en mijn kind slaapt ook nog hahaha half 10... ga der zo maar wakker maken want heb om 10 uur een afsrpaak! kleine slaapkop!

H83
4 April 2011, 08:34
Berichtje van Lex via FB;
Hey hey!!
Sorry dat ik er niet was!!
Alles zo zo...
Ik heb geen internet meer sinds een kleine week, de installateur kan pas komen op 11 april in de namiddag! Ben nu op het werk, maar ik mag echt niet op internet hier, maar ik riskeer het nu toch voor jullie! :-)
Ik kom terug op het forum van zodra ik bereik heb!
Dikke zoen aan jullie!!!!!!!!!!!!

ik maakte me al een beetje zorgen... ;-)

kapster1985
4 April 2011, 15:41
goede middag dames

hier gaat het redelijk slapen van davinio gaat super van 21.00 tot 8 en dan weer tot 10.00
enigste probleem is hij wil niet eten hij heeft vanaf gisteren 16.30 tot nu maar 140cc gedronken en dat is te weinig hij weigert ze gewoon en koklhalst ervan nu krijgen we over 2 dagen een nieuwe voeding want de nutramigen kan hij niet meer tegen nu krijgt hij friso allergy care maar hoop dat hij die twee dagen wel gaat drinken want anders droogt hij uit.

ik ga zo bij lezen kleine man is aan het huilen dus even kijken wat hij wel

EsRe
4 April 2011, 19:09
Hier alles lekker!
Naomi krijgt 2 ondertanden tegelijkertijd, dus je kunt je voorstellen hoeveel kwijl er hier wegloopt....
Verder niks bijzonders!

LAter!

loesje80
4 April 2011, 19:30
@ Jolanda, Gijs krijgt eigenlijk gewoon de thee die ik op dat moment ook drink :-) En ik drink kruidenthee, van pickwick, zonnatura, "vers" (alles behalve zwarte thee, eigenlijk) En hij vindt het erg lekker...
@ Miek, de visite was gezellig. maar ben nu wel klaar met visite :lol:
@ H83, wat een fijne nacht, maar vooral dat het hoesten minder wordt.
@ Karin, hahahaha, heerlijk, even een momentje voor jezelf. Wat balen van de eisen voor leuke banen...
@ Rian, dat wordt later vast een drama om op tijd op school te zijn voor jullie schone slaapster ;-)
@ Kapster, ik hoop dat hij ook snel weer drinkt. Gebeurt het ook als je iets anders probeert dan een fles? Of iets van thee geeft? Wat vervelend zeg!
@ EsRe, Wauw!!! 2 tanden in 1 keer... Ik moet er bij gijs niet aan denken, die kwijlt nu al zooooooo veel :lol:
Hier vandaag bij de hypotheekshop geweest en we kunnen "ons huis" kopen met een hypotheek waar we erg fijn van kunnen leven... Morgen dus maar eens de makelaar bellen en nog een afspraak maken en dan snel een bod doen *stuiter stuiter hyperdepieper* Morgen gaat vriendlief met Gijs naar de kidnerarts voor zijn scheve hoofd, ik ben benieuwd. Nu nog even nakijken, blehhhhh :-(

kapster1985
4 April 2011, 19:44
@h83 wat een fijne nacht weer he alleen minder van het hoesten
@karin dat is wel even lekekr he een momentje voor jezelf wel balen van de eisen
voor een baan is niet normaal hoeveel eisen ze op vandaag stellen liefst zo jong mogenlijk
met 3 jaar ervaring en hbo
@RIAN lekker als ze zolang slapen hier moet ik kyano altijd wakker maken als hij naar de psz gaat
en daar is hij dan niet blij mee hopen dat jij dat niet over een paar jaar krijgt met jullie schone slaapster
@loesje hij heeft weer iest gedronken en een paar stukjes boterham met thee gelukkig hopen dat ik snel de nieuwe
voeding voor hem krijg
@esre knap 2 tanden in een keer
@loesje hoop dat jullie dat huisje krijgen zou leuk zijn he
en ben benieuwd wat de kinderarts zegt hoop dat het beter is geworden bij hem en dat
hij geen helmpje nodig heeft
davinio heeft een beetje thee gedronken met een paar stukjes
boterham en net een beetje melk en nu ligt hij te slapen en nu zie ik wel wanneer
hij weer komt

loesje80
4 April 2011, 19:56
ik heb geen zin... Morgen maar weer fanatiek nakijken...

miek4
4 April 2011, 20:07
Net thuis van het werk... Even kroelen en een flesje geven, hond uit laten en een was erin doen, dan lees ik nog vlug ff bij...

miek4
4 April 2011, 20:31
Maar even bijlezen tijdens de fles, anders wordt het zo laat. Ben best moe en heb morgen ook een lange dag voor de boeg, denk dat ik pas rond tienen thuis zal zijn...

kapster; ik zag het huisje op de foto op hyves! Wat geweldig!!!! En je grote zoon stond er zo trots bij!! Hoop dat de kleine man snel weer goed zal drinken.
loesje; wat leuk dat het gunstig uitvalt, nu een goed bod doen!!
H83; ik zat gisteren nog aan lex te denken, viel me ook al op dat ik ze ff niet had gezien hier!
Karin; geniet van je vrije dagen!
Esre; hier ook veel kwijlen, op het cb zei de arts dat het vanboven in haar mond ook al wat dikker was, 2 ondertanden heeft ze al een paar weken, dus ben benieuwd hoe lang het duurt tot de volgende doorkomen...

Slaap lekker allemaal!!

Jolanda10
4 April 2011, 20:57
Hoi meiden,

Hier een drukke dag gehad. Alles goed met de kleine man, en mijzelf.
Ik heb bijgelezen, maar gewoon even geen zin om te reageren. Ga lekker mijn bedje opzoeken :-)

Weltruste!

H83
5 April 2011, 06:02
Goedemorgen! Ik ben werken vandaag, tot later!

E82
5 April 2011, 07:18
goedemorgen, hier gister voor het eerst 4 voedingen en fruit, en toch geslapen van 19.30u tot 7.00u!!Zou hij het dan toch nog leren!!!De oudste geeft nog wel steeds onrust in de nacht, is wel minder sinds hij ziek geweest is, maar toch. Ga toch achter een osteopaat aan.
Straks ff rijbewijs verlengen, naar de kapper met zoonlief en voor nieuwe schoenen voor de oudste weg. En eigenlijk ligt er ook nog een hele berg strijkwas te wachten!

Loesje, spannend!!ben benieuwd hoe snel jullie iets horen na het bod!
H83, werk ze,
Miek ook een drukke dag vandaag zag ik
Rian, lekker zo'n slaapkopje, heeft ze dat van papa of van mama?

miek4
5 April 2011, 07:36
Goedemorgen!
Hier al weer allerlei druktes om de deur op tijd uit te komen....
Ben pas laat thuis vandaag.
Fijne dag iedereen!!!

Rian-kippie
5 April 2011, 08:11
@ e82, van allebei hihi

ff by the way... gister heeft mijn lieftallige man mijn kind los in de wipstoel op tafel gezet.... natuurlijk is ze eruit gelazerd!! arme ziel!!! goddank was ik niet thuis anders vrees ik dat ik hem had vermoord!

kapster1985
5 April 2011, 08:37
@rian dat is minder gelukkig dat je er niet bij was dan mannen zijn niet altijd zo slim hopenlijk heeft ze nergens last van
@e82 shop ze vandaag met de kids gelukkig slaapt jullie kleinste man nu goed nu de oudste nog
@miek werk ze vandaag
@h83 jij ook werk ze

zo huisje is gepoets en moet nu gaan strijken bah
davinio heeft weer gedronken gelukkig heeft om 20.30 fles gehad en toen om 2.00 en slaapt nu nog steeds dus hopen dat hij ze dadelijk ook wil

E82
5 April 2011, 12:12
kapster fijn dat hij toch weer wat gedronken heeft!
Hier is de was klaar, eten voor vanavond staat al klaar, dus dadelijk op pad naar kapper en schoenen...duur dagje vandaag!

H83
5 April 2011, 13:06
Oei Rian, wat zal je laaiend zijn geweest... met Hailey alles wel goed??

SelOg
5 April 2011, 13:07
Oh Rian, ik had mijn man ook vermoord inderdaad! De mijne had toen Almila twee maanden oud was ofzo haar hoofd tegen de deurpost gestoten, omdat hij mij zo graag wilde laten zien hoe ze zichzelf ondergescheten had. Ik was not amused en heb hem de huid volgescholden. Normaal gesproken zegt ie wel wat terug, maar dit keer hield ie zich echt wel stil.
En ook mijn man wil onze baby zonder haar vast te maken in de eetstoel zetten. Ze dondert er een keer uit. En wij hebben plavuizen...

Hier niets bijzonders. Mannetje is weg voor een tijdje, dus ik moet het ff zonder hem doen. De eerste dagen vielen me wel wat zwaar, omdat ik echt constant bezig ben met Almila, terwijl ik normaal gesproken haar even kan overhandigen. Maar ik denk dat ik er nu weer aan gewend ben. Wat wel grappig is: Ik heb Almila gisteren een foto van haar vader laten zien en het kind herkende hem warempel en spartelde van blijdschap zoals ze nromaal doet als ze hem ziet. Vond het wel vetederend om te zien :)

Rian-kippie
5 April 2011, 13:43
@ selog, ah wat grappig dat de zo leuk reageerde op die foto.... tja ik was echt laaiend, had het al een paar gezegd dat dat echt niet meer kon... (sinds ze 2 weken oud was)

Met Hailey overigens alles prima... ze leek gisteravond een blauwe plek te krijgen, maar viel toc mee!!

karin26
5 April 2011, 19:00
Hey meiden ben ik ook weer ff!!!

Nou hier wil de kleine meid niet slapen. Al 10x naar boven geweest. Zo maar weer even gaan en even duidelijk zeggen dat ze ECHT moet gaan slapen en dat het ook echt donker gaat worden..

Ruben slaapt nu wel eindelijk. Verder niks te melden vandaag..

@Rian, ik zou ook laaiend worden. Gelukkig doet mijn man dat niet. Maar ik hoop voor je dat je man ervan geleerd heeft...

Nu ga ik weer ff naar dochter lief....

tijgertjuh5
5 April 2011, 19:47
wie is er al over op opvolgmelk, er staat op het pak 4 flessen van 180 cc water..aangezien meneer nu 260cc-230cc-230cc-260cc krijgt denk ik dat dit wel erg weinig is
tussendoor wel 1 cupje fruithap en savonds proberen we groentehap maar hij eet dit met moeite..mogen ze nu ook al roosvicee hebben of ander drinken thee ofzo?
wij gaan morgen beginnen met de opvolgmelk, mn blikken van nummer 1 zijn dan op dus maar op naar nummer 2.

Jolanda10
5 April 2011, 20:01
Hoi Allemaal,

Weer een dag voorbij..
Heb vandaag druk meegeholpen bij mijn ouders thuis om de nieuwe keuken te poetsen en in te richten.
Tja, na al die oppas-beurten moet je ook ooit wat terug doen he! ;-)
Morgen hier thuis alles even netjes maken, want dat is nu niet gebeurd. En aangezien we een druk weekend voor de boeg hebben...

@ Tijgertjuh, ik ben nog niet zover om aan de pakken nr 2 te beginnen. Staat op de pakken 1 ook niet dezelfde hoeveelheid aangegeven als op de pakken 2?
En probeer je de groente meer dan 2 dagen achter elkaar? Misschien kan je even bellen met de voedingslijn van nutrilon? Dat nmmr staat op het pak. Kan je hun mening eens vragen..
Succes in ieder geval! Ohja, op de flessen van diksap staat vanaf 4 maanden, mij werd verteld op het cb dat het mocht, maar dat melk echt hoofdvoeding moet blijven! Als ze teveel diksap drinken hebben ze geen zin meer in hun flesje melk. Dus voorzichtig proberen kan denk ik geen kwaad.
@ Rian, nee he! Dat is ook mijn nachtmerrie! Mijn man vind het ook niet altijd nodig om de maxicosi riempjes dicht te maken.. Hij zegt dan; het is toch maar een klein stukkie.. Ja! Wel ver genoeg om een ongelukje te krijgen, of ver genoeg dat ie zichzelf omhoog wipt! Ieuw! Moet er niet aan denken! Gelukkig is Hailey er goed vanaf gekomen, en is papa goed geschrokken! ;-) Heeft ie het hopelijk geleerd voor de rest van zijn leven. Mannen... :-D
@ Selog, wat schattig van Almila!! Hier ook echt een lach van oor tot oor als papa thuis komt 's avonds! Zo lief!!
@ E82, drukke dag overleefd? Was je met Jasper al naar de kapper, of met de oudste? (ik zag overigens dat je best wel dichtbij mij woont!! :-D Ofja, dichtbij.. minder dan een uur rijden.)
@ Karin, is Janneke gaan slapen? Ik hoop het voor je! Ik zag je foto met boer richard op je hyves.. Cool :-D
@ Loesje, wat grappig dat Gijs al die smaakjes thee lekker vind. Ik zal het ook eens proberen als het zo uit komt! :-D
@ Miek, drukke dagen voor jou weer. Morgen tijd voor je kleine meid en jezelf? En.,. komt je ventje weer thuis of niet?
@ Kapster, leuk huisje voor Kyano hoor! Heeft opa netjes gemaakt! Welke kleur gaat je het geven?

Ik ga zo nog ff strijken. Dat doe ik altijd op zolder, en is niet zo makkelijk als ik alleen thuis ben.
Kan papa mooi de kleine man in bed leggen ;-) En als ik ff door kan gaan, ben ik ook zo klaar.

Groetjes!

miek4
5 April 2011, 21:14
Ben net thuis van een hele lange dag werken. Nu flesje geven, meisje naar bed brengen, hond uitlaten, wasje erin doen, spullen voor morgenochtend klaarzetten, douchen en slapen...
Heb het gehad voor deze week... Morgen weer vroeg de wekker en rond de middag komt mijn vriend weer thuis!!
Even geen puf om te lezen/reageren... sorry!!

H83
5 April 2011, 21:19
Nog even volhouden Miek! Nog even en je mannetje is er weer! Kan je alles weer even lekker delen! Knuff!!

kapster1985
5 April 2011, 21:22
@selog dat is minder dat je mannetje weg is mar wel leuk hoe zo op
de foto reageerde
@rian gelukkig heeft ze niks
@tijgertjuh hier krijgt hij ook opvalg melk en hij krijgt
4x230 je moet geven wat jij denkt dat goed is niet wat op het pak staat
als hij dat nodig heeft gewoon geven en roosvicee mag je ook geven hoor en thee ook
hier wil het groente ook niet lukken maar melk blijft nu wel nog de hoofvoeding
@kARIN HOOP Dt ZE nog is gaan slapen
@jolanda weten nog niet welke kleur het gaat worden nog even gaan kijken bij de gamma
@miek slaap lekker en geniet morgen van je mannetje
zo hier ook niet veel nieuws even bij mijn moeder geweest en nu slaapt alles
dus zo ook lekker naar bed toe

karin26
5 April 2011, 21:54
@Jolanda leuk hè???
..
Janneke is gelukkig gaan slapen. Maar we zijn allemaal snot verkouden, dus daar had ze last van...

@Tijgertjuh, Ruben is w.d.b. een echte vreetbeer. Hij krijgt 3 a 4 flessen van 180 water + 6 scheppen. En 's ochtends nog 200gram fruit en ;s avonds +/- 200gram groente met tartaar. Hij krijgt verder niks anders te drinken.. zolang hij zelf nog niet kan zitten krijgt hij minimaal brood maar niet elke dag....

loesje80
6 April 2011, 06:52
*snotterdesnotter* Poeh hee, valt dat tegen, een hoofd vol snot. Dat was ik alweer vergeten...
@ H83, wat moet jij soms moedeloos zijn geweest de afgelopen weken, vannacht een half uur bezig geweest met Gijs die erg moest hoesten en daardoor huilen. Had zelfs bedacht dat ik op zolder in het logeerbed zou gaan slapen met hem, maar Luuf bleek te helpen... Nu ligt hij nog steeds te slapen (laatste fles om 19.30, 20 uur naar bed...) Ga zo toch maar met hem zwemmen, kan alle snot er makkelijk uit, en als hij het niks vindt kunnen we zo weer naar huis :-)
@ Tijgertjuh, Gijs krijgt 4 * 200 ml (waarvan 2 pap, maar daar drinkt hij meestal maar 150 ml van op) 200 ml fruit en 200 ml "avondeten", bij zijn fles van 12 uur wat stukjes brood en rond 14 uur een halve liga & lauwe thee. Maar als je zoontje meer drinkt, dan geef je toch meer? Op het pak van nr 1 stond dat je bij 6 kilo op 4 flessen zou zitten van 200 ml, dat heeft Gijs nooit gehaald hoor, die kreeg echt wel meer...
@ Miek, hoera, vriendlief is bijna thuis!
@ Rian, hopelijk gaat de intake goed en heb je snel een operatiedatum. En heeft Hailey geen trauma, maar papa een kleintje waardoor hij het NOOIT meer doet
@ Kapster, weer een lekkere nacht?
We gaan vrijdag naar 2 huizen kijken, oa ons favo huis. Als het bevalt gaan we een bod doen, zooooo spannend!!! En Gijs wordt geadviseerd een helmpje te krijgen, maar alleen om het proces te versnellen, het geeft niet eens de garantie dat het met helm helemaal goed komt, dus we doen het niet... :-) Weer een zorg minder. Nu eens kijken of de kleine man wakker wil worden om te gaan zwemmen...
Fijne dag meiden

loesje80
6 April 2011, 07:22
Hij slaapt nog steeds............

H83
6 April 2011, 07:51
Lekker laten slapen Loesje, hij heeft het nodig! ;-)

Hier weer een goede nacht, Nadé heeft nu wel één keer een poosje gehoest maar ze werd er niet wakker van! Hetl lijkt erop dat het echt beter gaat nu, Goddank! :D
Vandaag komt de kapper, 't is hoognodig hoor, verschrikkelijk... waarschijnlijk doe ik het weer helemaal kort.... weet het nog niet zeker.... Verder geen plannen vandaag, lekker aankloeien in huis, genieten van m'n meisje! :D

Fijne dag allemaal!

Oh ja, 18 april is Nadé een ½ jaar en dan gaan we naar de fotograaf! We hebben van vrienden een bon gekregen en die moet voor 30 april op (in augustus vorig jaar al gekregen:oops::oops:) een mooie gelegeheid vonden wij! Manlief is die dag lekker vrij, eerst naar het cb en dan naar de fotograaf, ik ben benieuwd :D

miek4
6 April 2011, 07:57
Goedemorgen!! Hier al weer drukke werkzaamheden, het is heerlijk weer hier!!
Ik zal later op de dag bijlezen en reageren hoor!!
Fijne dag allemaal!!

karin26
6 April 2011, 08:36
Goedemorgen!!!

@Loesje hier ook nog super verkouden en Ruben hoest er ook zo lekker bij...

Net de kinderen weggebracht naar het kdv. En janneke had opeens een grote moeite om mij te laten gaan. Huilen huilen en nog eens huilen...
Pfff volgens mij zit ze niet echt lekker in haar velletje. Dus van het weekend maar wat leuks gaan doen.

Oja Ruben heeft weer doorgeslapen van half acht gisteravond tot half zes vanmorgen... Onze man word dan alleen wakker van een poepbroek dus dat is jammer... Maar goed het begin is er....

Nu ga ik aan de poets. Manlief zit bij de tandarts en misschien vanmiddag ff naar de IKEA toe...

Jolanda10
6 April 2011, 08:58
Goedemorgen,

Hier weinig bijzonders te melden.
We hebben vannacht 2 x een tutje gegeven, maar uiteindelijk was het pas 7:00uur toen hij wakker werd. :-)
Inmiddels zijn we alweer 2 poepbroeken verder :-D Zometeen een fruithapje, en dan kan ik aan de poets. Bleh! Geen zin...

Fijne dag meiden!

Jolanda10
6 April 2011, 09:02
Ohja, ik ging ff terug zoeken naar het lijstje van de meeting.
Was benieuwd of het nu toch door gaat aangezien er maar 4 ja's in staan en een aantal misschien...
Zoja, hoelaat gaan jullie afspreken?

Esre (ja)
Juff (ja)
Loesje80 (ja)
Selog (ja)
Miek4 (misschien)
kapster (nee)
H83 (nee)
karin (nee)
Jolanda10 (nee)
tijgertjuh (nee)
Noor (misschien)
Wendela (nee)

kapster1985
6 April 2011, 09:03
goede morgen dames
hier een redelijk nacht gehad om 21.30 laaste fles toen
om 2.00 en toen om 8 uur snap er niks van dat hij nu ook weer om
2.00 komt
en gistern goed nieuws mijn mannetje heeft een nieuwe job zelfde wat hij deed
alleen dan een betere baas super blij dus ik heb ook een solicitatie lopen
hier een dorp verder zochten ze verkoopster bakkerij dus gisteren gelijk gebeld en
moest een cv met brief sturen hoop dat ik er iets van hoor
@loesje beterschap hier ging de nacht redelijk van 21.30 tot 2.00 e toen weer om 8.00
en ben benieuwd als jullie bod dan word geacepteerd hoop het voor jullie gelukkig hoeft hij geen helmpje
zwem ze lekekr
@h83 wat fijn van de nacht ik had de haren ook lang laten groeien maar vond het teveel werk dus heb ze ook weer kort
is makkelijker in model te brengen geniet vandaag lekker van het weer en je meisje wat leuk foto s wij laten van de kids in juni
in turkije foto s maken
@miek fijne dag geniet van het weer en je mannetje straks en britt natuurlijk
@karin beterschap met de kindjes minder dat janneke het moelijk had met wegbrengen is niks he
lekker dat ruben heeft doorgeslapen
@jolanda lekker dat hij heeft doorgeslapen hier ook zo aan de poets ook geen zin
zo nu de ouste oude kleren aan doen en lekker naar buiten toe en ik aan de poets en davinio fruit geven heb vandaag geen
zin om te poetsen maarja het moet he fijne dag dames geniet van het weer

SelOg
6 April 2011, 10:48
Hallo dames,

even over het lijstje. Zondag 16 april hebben we hier op de creche een paasbrunch. Ik heb zonder erbij na te denken ja gezegd en de belofte gedaan dat ik iets zou maken. Ik kom er gister pas achter dat het opdezelfde dag valt als de meeting. Moet even kijken tot hoe laat het is en als het elkaar niet overlapt kom ik. Anders moet ik de meeting afzeggen. Héél stom van me, ik weet het :(

Jolanda10
6 April 2011, 11:14
Idee om het een aantal weekjes vooruit te schuiven? Misschien zijn er dan meerdere meiden + kids die kunnen???

Rian-kippie
6 April 2011, 12:07
hier net terug uit het ziekenhuis... pff de eerste keer dat ze op tijd gaan werken moet nog komen denk ik.... maar goed, binnen 6 weken word ik geopereerd, maar krijg eerst nogmaals een echo en bloed prikken, dan nog een date met de anesthesist en dan onder het mes!! hopelijk voor de zomer opgeknapt!!

@ selog, Foei!!!!! maarem 16 april is zaterdag, de meeting is op zondag 17 april!!

pumi
6 April 2011, 14:53
hey meiden,
Ik ben er weer :D en zal nu écht weer proberen het bij te houden!
Vind het toch wel jammer dat ik het een beetje aan de kant heb geschoven... vond 't altijd erg gezellig om hier mee te kletsen en we hebben toch allemaal die maanden van de baby's in onze buik en uit onze buik gedeeld ;)

Hopelijk gaat alles goed met iedereen??? Heb eigenlijk niets gelezen...

Alles goed hier super goed! Madam eet alles op wat ze krijgt en heeft al 2 tandjes hihi
Van 't weekend maar is aan het brood beginnen!
Weten jullie wanneer je naar de nutrilon 2 mag overstappen? Las ergens dat dat mag als je kindje rond de 700ml krijgt..Wij zitten nu nog op 4x200