PDA

View Full Version : Forumclubje moeders oktober 2009 Deel 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Tinkerbell79
3 May 2011, 10:42
Hey lieve meiden,

Ik open bij deze een nieuw topic, omdat we aan de 300 pagina's zaten.

Dan kunnen we hier weer verden beppen :D :D

Liefs Tinky

Ps. Dit is het oude topic http://www.zwangerworden.nu/showthread.php/5840-Forumclubje-moeders-oktober-2009-Deel-2

Susanna
3 May 2011, 11:02
Tink, je was me voor ;) Ik wilde net zelf het linkje toevoegen, zoekt wat makkelijker terug.
H, maar wel een nieuw topic openen, maar het dan niet even zelf volkletsen h :) Gaat het allemaal nog goed op je werk? En hoe lang is Mik nu ongeveer?

Jynt bijt of slaat niet, maar gooit dingen weg als ze boos is omdat iets niet mag. En vorige week bij de juf, die zegt: nee, dat mag niet. Wat doet Jynt: die maakt zo'n flubbergeluidje met haar tong (zo van: ja, dahag), draait zich om en loopt weg. O jee, o jee, o jee, van dat soort gedrag hou ik dus cht niet (bij grote kinderen dan). Ik weet ook nog niet hoe ik dat opvoedkundig moet aanpakken.

Dames, duimen graag! Ik heb gisteren een lastige brief gestuurd om m'n stage (die bij m'n opleiding hoort en al een paar jaar loopt) te verlengen. De hierbij behorende scriptie (laat m'n man maar niet horen dat er ng n aankomt...) moet ik nog doen. En nu kwam vandaag een bericht dat ze een pilot willen om het in een groepje te doen, net zoals ik de huidige scriptie doe. Dat werkt echt stukken lekkerder dan in je eentje rommelen, dus ik heb me meteen aangemeld (shake, shake). Hopelijk voldoe ik aan de eisen en mag ik meedoen, maar ik ben bang van niet. Afwachten maar!

Tinkerbell79
3 May 2011, 11:14
Susanna, nou dan ga ik keihard voor je duimen.
Geen idee hoe lang Mik is, ik denk bijna 80 cm...ik zou een uitnodiging krijgen van het CB voor de controle van 1,5 jaar, maar heb niets gehoord...
Op mijn werk is het hetzelfde. Ik ben nog steeds niet blij samen met een andere collega. Overplaatsing is niet aan de orde, dat betekent dat we zelf moeten kijken en uitzoeken dat we niet met haar opstaan, alsnog ons probleem geworden dus. Nou twee andere collegae zijn overspannen, stelletje k*tten....Ik heb voor mezelf wel een knop omgezet en dat kwam ook door gesprek met die trut. Ik stel me boven haar en zij moet iets van mij, niet andersom...Maar goed, ik ben niet blij met alles en heb er echt last van. Heb weinig zin om te werken door de sfeer...laat me maar lekker alleen op de groep werken, hahah (of met de leuke collegae). Tis shit dus allemaal.
Misschien dat dat ook de reden is dat ik weinig mee klets, lees alles mee, maar uitgebreid reageren, hm niet echt zin in, sorry ladies...

Hm Mik zit keihard te lachen en ik kijk, zit de hond haar te besnuffelen...hhahaze ligt helemaal in een deuk, lief hoor...!!

susieq12
3 May 2011, 11:17
aaaah die Mik

Susanna ik ga ook duimen... (nog een scriptie? my god)

claudiagf
3 May 2011, 11:33
Aaah Susanna, ik ga ook heel hard voor je duimen meid....heel hard!!

Tinkie, je bent niet happy....:cry: Het is echt heel rot als je niet heppy de peppy bent op je werk. Ik ken het gevoel. Ik ga bijna elke dag met flinke tegenzin, soms zelfs buikpijn erbij.
Nu heb ik gisteren vrij gehad en toen ik vanmorgen in de auto stapte om te gaan, had ik zulke buikpijn. Alleen omdat ik naar het werk moest. Dat is ook niet goed. Ben ook wel aan het reageren op vacatures maar het is niet makkelijk nu. En zolang ik niks anders heb, moet ik het hier volhouden. Dat moet gewoon!
Maar echt gelukkig ben ik er niet mee.
Ben gewoon bang na een paar dagen niet te zijn geweest (vrijdag en maandag) om commentaar te krijgen op dingen. Stom eigenlijk.
Gelukkig zit mijn leidinggevende nu in cursus. Die duurt tot 15 uur vanmiddag. Effe rust...
Deze maand zou ik ook mijn functioneringsgesprek moeten krijgen. Heb nog niks gehoord. Hoop stiekem tegen beter weten in dat ze het vergeet. Want ik weet toch al dat het allemaal commentaar gaat worden. Geen zin in.....

claudiagf
3 May 2011, 11:37
Oja Susanna, jij volgende week naar het cb!?!?! Ben eens benieuwd....Milan was qua grootte niet zo gegroeid ten opzichte van andere keren. Hij zat nu zelfs iets onder het gemiddelde. Maar dat is gebasseerd op de schatting die ze hebben gemaakt. Qua gewicht zat hij dus boven het gemiddelde. Ze zei nog net niet dat ie te dik was. Maar het moest niet veel meer gaan worden. Ik vind Milan totaal niet dik ofzo. Hij heeft nog altijd babyvet. Maar dat is volgens mij normaal met deze leeftijd. En de vpk van het cb maakte zich er ook nog niet zo druk om. Omdat hij nog niet loopt, kan het zijn dat hij nog te weinig energie verbruikt ten opzichte van zijn eetgedrag. Dat zal wel goedkomen. Hij is gewoon een goeie eter....is nog altijd beter dan niet eten, dacht ik zo!
Hij is vandaag bij mijn moeder, kdv heeft vakantie. En ze vertelde aan de telefoon dat hij bij haar ook constant aan het oefenen is met lopen. Leuk!! Eerst deed ie dit alleen nog thuis. Maar nu dus ook bij haar.....het zal niet lang meer gaan duren.....

Susanna
3 May 2011, 11:43
Claudia, zolang Milan gewoon goed eet in plaats van dat hij de hele dag chips krijgt of zo, zou ik me lekker niet druk maken. Mijn neefje was volgens het cb veel te mager, die moest vl meer gaan eten en zo. Wat zegt de kinderarts in dezelfde week: zo, da's Hollands welvaren! Wat moet je daar dan mee?! M'n zusje heeft d'r oren dichtgestopt en is gewoon lekker doorgegaan met wat ze deed.

Ach Tink toch, niks voor jou om je zo rot te voelen. En geen oplossing voorhanden dus. Echt niet leuk, dikke knuf voor jou. Ik begon je een beetje te missen, vandaar dat ik je even opporde ;) maar snap best dat je niet altijd fut hebt om te reageren. Enne, vanaf donderdag wordt het weer lekker warm, misschien vrolijk je daar van op!

Hm, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de andere dames ons gevonden hebben :mrgreen:

Susanna
3 May 2011, 11:45
Tsss, ik wst dat ik nog wat gelezen had... Susie, had je over het hoofd gezien! Jij was ook al gearriveerd :-D

susieq12
3 May 2011, 11:46
hmmm claudia, jesper was 84 cm en 13.3 kg... ze vonden hem ook aan de zware kant... euh naja hij krijgt gewoon wat hij moet hebben en verder niks dus kan er toch niks aan veranderen. zegt ze: he hij heeft wel een ideaal gewicht gehad! Zeg ik: ja bij de geboorte... duuuuh jee wat een mens.

susieq12
3 May 2011, 11:46
schandalig susanna

Tinkerbell79
3 May 2011, 12:02
Susanna, nee dat klopt dit is ook niets voor mij. Ik baal gewoon enorm dat ik er thuis ook last van heb, wat chagrijniger ben. Ben gewoon kwaad op de hele situatie en dat vergt teveel energie.. Hm ja lekker weer vanaf donderdag..mag vrijdag werken (met collega die om alles huilt en me gisteren een mailtje stuurde dat ik in vervolg de groep ietsjes netter kon achter laten ieeeehhhhh) en zaterdag met de andere overspannen collega...ja dan heb ik geen zin meer...Baal echt enorm. Ziek melden is geen optie, maar bedenk me wat dat me dit iets teveel stress oplevert...dus misschien dan toch..?? Ik weet het niet. Sorry voor ff ego zijn :(

claudiagf
3 May 2011, 13:23
Gets Tink, wat een ellende bij jou op het werk zeg.....bah! Weet ook niet zo goed wat je hieraan kunt doen. Vanuit hier een dikke knuf....

Ja, vind Milan dus ook echt niet dik! Kom op zeg. Hij eet gewoon echt goed. 's Morgens een flinke bord pap, een banaan/fruit, soms nog een koekje (speciale voor peuters). 's Middags 2 boterhammen, soms 2,5 boterham (met vlees/kaas/pasta), koekje. 's Avonds gewoon een goed bord warm eten. Heel soms krijgt ie wel eens frietjes. Of van die speciale biologische chips, speciaal voor peuters. Of eens een snoepje maar niet elke dag. Heel soms gewoon.
Tja, als het kind erom vraagt, krijgt ie lekker wat te eten...wat jullie?

Tinkerbell79
3 May 2011, 13:31
Ben ik het niet helemaal mee eens Claudia wat je zegt. Als het aan Mik ligt namelijk, eet ze ook de hele dag en dat vind ik ook weer niet nodig. Uiteraard mag mijn meisje snoepen van fruit, maar tussendoor doe ik liever niet te veel. Kijk Mikje is sowieso een erg smalle en lichtgewicht, maar zelfs dan vind ik dat ze niet eten krijgt wanneer ze het maar wilt...dan worden we namelijk arm ;-)

Ik weet ook zelf niet goed wat ik moet doen. Heb mijn grenzen aangegeven, maar daar wordt niets mee gedaan. Het blijkt wel weer dat ik er zelf achteraan moet gaan. Heb binnen de instelling al gesolliciteerd, dus das afwachten en verder...i dont know :(

NoaM
3 May 2011, 14:22
Milan was de laatste keer 87 cm en 11,9 kg, ook aan de lichte kant dus, eet ook een stuk minder dan een tijdje terug. Hier ook niet veel tussendoortjes, 's ochtends fles pap en 1 boterham, fruit met drinken, 2 boterhammen, 's middags: weer fruit, koekje, soepstengels, rozijntjes, of iets dergelijks soms ook een flink stuk ontbijtkoek, en 's avonds warm (eet ie niet superveel van). Voor dat ie naar bed gaat nog een lekkere papfles.

http://bjornmarcelle.hyves.nl/album/63568118/April_2011//video/1296835577/0/nq_N/#media=0.1296835577.nq_N&__state__=4hihi

Ilse1980
3 May 2011, 14:26
hey meiden

Heb alles weer bijgelezen hoor, wilde ook nog ff reageren maar Jim lig te pruttelen... Na ja pruttelen, die zet t gelijk op t gillen!
Ik kom snel bijkletsen

Groetjes

claudiagf
3 May 2011, 15:22
Nou ok Tink, de hele dag door eten is natuurlijk niet de bedoeling. Ik hou het ook beschaafd. Maar ik ben wel van mening dat er hierbij een groot verschil is tussen snoepgoed en "slecht eten" en gewoon een fatsoenlijk tussendoortje of eten.
Milan is blijer met een stukje kaas dan met een koek. Dus dan geef ik hem als tussendoortje liever een stukje kaas. En geen 5 stukken kaas maar gewoon 1. Terwijl kaas ook best vet is enzo.
Ik ben hierin misschien wat makkelijker. Ik wil wel absoluut dat hij zijn vitamientjes e.d. binnen krijgt. Maar geef hem gerust ook een paar chipjes als wij dat aan het knabbelen zijn. Ik vind overdaad schaad. En daar let ik dan wel op.

Tinkerbell79
3 May 2011, 18:42
Das dan toch al goed als je er op let. Mik heeft net voor het eerst poffertjes gegeten bij mijn ouders, nou dat vond ze wel lekker...en aardbeitjes na, haha

Mar22
3 May 2011, 19:03
Hey Dames..

Heb jullie gevonden ;)

@ NoaM.. Had in sept. forum al op je gereageerd.. Maar echt onwijs super dat er nog 1 ukkie over is, en duim heeel hard dat hij/zij zich goed vast houd aan mama !!

@ Tink.. een dikke knuffel voor jou !!

@ Susanna, nog een scriptie ?? Of heb ik t nou verkeerd begrepen?

@ Claudia, fijn dat alles oke was op CB! En MIlan is echt niet te dik hoor.. Pfff.. Fenna was laatste keer 84.5 cm en 12.5 kilo Ze word een lange meid! Valt me sinds weekje steeds meer op dat haar babyvetjes echt aan het verdwijnen zijn...

Hier sinds gister af en toe last van harde buiken... Herken ik niet van de zwap bij Fenna.. Nouja misschien een uiting van mijn lichaam na alles??

Tinkerbell79
3 May 2011, 19:21
Mar, ik denk inderdaad dat het van de spanningen allemaal geweest is. Harde buiken krijg je van de stress, ik had dat ook en pff jij hebt wel iets meer stress gehad, dus das een logische reactie. dat betekent wel dat je rustig aan moet doen he meid ;-)

susieq12
3 May 2011, 19:44
Ja mar, lijkt mij ook een teken dat je een stapje minder hard moet gaan lopen.. Moeilijk he.

Mar22
3 May 2011, 19:59
Ja dat is zeker moeilijk... Blergh...

Goed mensen... heb bijna mijn keuze gemaakt... Nu twijfel ik alleen nog tussen de Samsung Galaxy Ace of de Samsung Galaxy S

Help me eens ;)

Tinkerbell79
3 May 2011, 20:39
pfff wat heeft de een wat de ander niet heeft?

susieq12
3 May 2011, 21:02
Hmmm manlief had een samsung... Naar ding camera ging 5 x kapot en software draaide zichzelf continue vast... Weet alleen niet meer welke....

Mar22
3 May 2011, 21:13
Heb zelf ook Samsung, en al eerder gehad. Bevalt me wel goed..

Ze zeggen dat de Samsung S een helderde beelscherm heeft .. En is waarschijnlijk een iets "betere" telefoon in bepaalde dingen aangezien je bij die telefoon 30 euro moet betalen en de Ace gratis bij je abbo is..
Verder kan ik er qua vershil weinig wijs uit worden... Denk dat ik maar IeneMieneMutte ga doen ;)

Tinkerbell79
3 May 2011, 21:38
kun je toch wel op internet vinden, genoeg info welke beter is lijkt me??

Mar22
4 May 2011, 07:45
Goedemorgen..

Ohh dat vast wel, maar over dat software praat en dingetjes en datjes snap ik toch niet veel...

Fenna was vanmorgen wederom om 6.30 wakker.. Haar genegeerd en toen is ze weer in slaap gevallen tot 8.10
Dat was dan wel weer fijn... Is ze de laatste ochtenden steeds, lijkt wel of ze een ingebouwde wekker heeft joh ;)

En jullie al weekend plannen? Word weer super mooi weer zeg! Vanaf vrijdag al... Heerlijk!

Vandaag een lekker klungel dagje thuis.. Moet de was doen, opruimen, en eigenlijk ook nog de badkamer.. Maar eens zien hoe ver ik kom ;)

susieq12
4 May 2011, 09:37
hmmm ik ga vandaag een late dienst draaien op die nieuwe groep waar ik senior van wordt... mijn eerste late dienst in 4 jaar... wow ben benieuwd haha

Mar22
4 May 2011, 09:48
Succes Susie ! Welke tijden moet je precies dan?

Hoe is het met de verbouwing/dakkapel?

susieq12
4 May 2011, 09:55
van 1 tot 9 is goed te doen dus... alleen ff loeren hoe het daar aan toe gaat.

de dakkapel staat er op en is waterdicht (hoop ik) de 19e komt de stukadoor en daarna ziet het er stukken beter uit... eerst de wasmachines enzo naar boven en dan is jespers nieuwe kamer leeg!!! joehoe!

Mar22
4 May 2011, 10:35
Oke ben benieuwd, hoe je t vind enzo..

Fijn zeg dat hij ( hopelijk ) waterdicht is! Hihih..

Hier moeten we ook beginnen met de zolder, dakramen erin, zolder dicht maken etc. Daarna zoldertrap verven en de trap van beneden naar 1e verdieping bekleden..

susieq12
4 May 2011, 10:40
pfff ik vind het wel wt dat verbouwen... hoop zooi en dat met zo'n lopend en ondernemend mannetje... hier moet alle waterschade nog weggewerkt worden, dakkapel bekleden aan de binnenkant, oude trapgat moet nog dicht gestort worden, stukadoren, verven, trap verven, trap en hal nieuwe vloerbedekking, beneden nieuwe vloer, badkamerplafond opnieuw stuccen, nieuwe kamer jesper stuccen... pfffff ojee ik zie door de bomen het bos niet meer.... Hopelijk manlief wel haha

Ik ben ook benieuwd hoe ik het vind, maarja heb geen keuze meer he, ik kan niet zwanger op ziek naar een nieuwe baan, niemand neemt je aan. Bovendien wil ik heel graag senior zijn, Beetje de baas spelen hahaha

hoe is het met je harde buiken? laat ukkie zich goed voelen? Jij krijgt een meisje denk ik...

Tinkerbell79
4 May 2011, 11:46
Whahhahaha, ik ben uitgenodigd om auditie te doen voor the voice of Holland :D :D :D Weet alleen nog niet of ik ga....

susieq12
4 May 2011, 11:54
huh? had je je opgegeven?

susieq12
4 May 2011, 12:04
kan jij zingen?

susieq12
4 May 2011, 12:04
en dan bedoel ik ook echt zingen en niet zingen zoals ik? (vals dus hahaha)

Tinkerbell79
4 May 2011, 13:03
hahaha, ja ik had me opgegeven en ja ik kan wel een beetje zingen, zeggen ze ;-)

Ilse1980
4 May 2011, 13:06
lache Tink! Moet je doen man! echt leuk!

Enne zwangere dames, jullie moeten ons wel op de hoogte houden met buikfoto's he! Ben benieuwd hoe groot ze al zijn!

lion
4 May 2011, 13:22
hey meiden! effe snel. ik hoorde namelijk dat lieke aan het wakker worden is, dat duurt altijd eventjes...
tink, lachen joh!!! moet je doen! auditie doen kan toch geen kwaad? wat gaaf zeg!
nou ik ben wel benieuwd naar je talent! video, video :) :) :)!!!!!!!!

claudia, super dat milan is goedgekeurd meid. zoals je al wel wist kiest ieder kind zijn eigen stukje in de ontwikkeling waar 'ie het eerst mee aan de slag gaat. en bij jou milan was dat zijn spraak, gevolgd door het lopen. uiteindelijk zitten ze over twee jaar allemaal wel weer gelijk qua ontwikkeling en zo zie je maar, hij doet het keurig volgens het boekje. met 1,5 jaar gaan lopen. maar zal wel fijn geweest zijn dat ze het bevestigd hebben voor je.
en wat een ukkies zijn jullie kindjes allemaal zeg ;) :). haha, 80 centimeter. zal ik eens in het boekje kijken wanneer elin dit was....
hihi, elin was 80 centimeter lang met 11 maanden. ik ben benieuwd wat ze nu is. moet over een dikke week naar het bureau. heb elin meegepland met het tweede bezoekje van lieke aan het bureau. die krijgt dan de eerste prikjes. zo sneu weer...

hier alles goed, ben niet helemaal fit. maar ja, niet zoveel aan te doen. moet straks op nacontrole bij de vk. dan zijn we daar ook mee klaar. en ga ook nooit meer naar de vk! tenminste dat is de planning, moet manlief wel zijn moed verzamelen en een afspraak maken bij de ha. dat stelt 'ie nog een beetje uit, watje ;) :)!
ben inmiddels voor het eerst weer lekker ongesteld. pff, heb er wel last van dit keer. maar ja, moet even weer op de rit komen natuurlijk.

Dan NOAM! Wat een geweldig nieuws is dit zeg!!!
Stiekem zat ik te denken dat het er misschien wel twee waren en er eentje afgestoten werd, omdat je het ook nog niet verloren was... maar durfde het niet te zeggen. was anders zo'n teleurstelling als er niets meer was.
maar wauwie, ik duim heel hard dat ukje zich goed aan je vast blijft houden! wat een wondertje is dit zeg!!!!!
heb je het kaartje van lieke ook nog gezien? je was natuurlijk wel even met wat anders bezig, maar omdat je wel nieuwsgierig was...

mijn schoonzusje krijgt over twee weken een keizersnede. ukje ligt in een stuit en het draaien is niet gelukt. omdat het het eerste kindje is en het een groot hoofd (bolle toet) heeft was dit het verstandigste besluit. spannend!!!! kijk er erg naar uit!!!!!!!!!!
lijkt me zo bijzonder om mijn broer met zijn kindje te zien!!! en natuurlijk om tante te worden, wauwie!

goed, ik mag aan de bak nu want lieke roept me ;). en elin zal zo ook wel wakker worden.
ze is wederom helemaal niet fit van het gesnotter. het oortje is gelukkig nog droog en buiten iets verhoging gelukkig geen hoge koorts dit keer. hopelijk blijft het zo.
ok ik ben weg!!!

Tinkerbell79
4 May 2011, 13:31
Lion, spannend dan volgende week. hahah Ja Elin is een stukje groter, hahah :D

Ja moet ff kijken of ik dan eerder van mijn werk weg kan, want heb dan een vroege en moet om 17:30 in Bussum ofzo zijn, pffff of all places...voor een auditie, dus moet ff kijken hoor! Video, ja daaag als ik door ben kun je tv kijken whahahhaha.....

claudiagf
4 May 2011, 14:05
Wow Tink, auditie doen!!!! Wat gaaf!!! Ik duim zo ontzettend hard voor je dat je vrij kunt krijgen. Dit is echt een kans!!! En zeker te weten dat ik dan langs kom om je aan te moedigen, als je de live shows haalt.....Dat beloof ik je!!

Ik wist ook niet dat je kon zingen meid.....gaaaaaf!!!:-D

Tinkerbell79
4 May 2011, 14:06
Whahah Claudia wat een enthousiasme zeg, leuk leuk. Ja ik weet het echt nog niet hoor...Maar leuk als je mee wilt gaan als ik op tv kom, whaha

claudiagf
4 May 2011, 14:13
Echt wel!!! Ik ben een grote Voice fan......en als jij meedoet, ben ik ook een grote Tinkie fan!!!

claudiagf
4 May 2011, 14:16
Go tinkie, go tinkie, go tinkie

Tinkerbell79
4 May 2011, 14:20
whahahahaha :D Je bent geweldig...maar weet echt nog niet of ik ga mee doen hoor....maar jij stimuleert me wel hoor :D

claudiagf
4 May 2011, 14:29
Ok, geef dan eens een hele goeie reden dat je niet mee zou doen!!?!? Ben wel een beetje nieuwsgierig wat je tegenhoud. Is het alleen omdat je dan eventueel moet werken?!? Is het omdat je er eigenlijk niet in gelooft!?! Is het omdat je denkt niet goed genoeg te zijn!?!? Is het omdat je er nerveus van word??? Is het dat het een stukje verder weg is?
Als je er niet overtuigt van bent dat je goed bent, zou je je niet opgegeven hebben en zouden ze geen uitnodiging hebben gestuurd voor een auditie. Want je wordt alleen uitgenodigd als ze iets in je zien.....toch?

Tinkerbell79
4 May 2011, 14:35
hahah nee joh, heb niets hoeven zingen hoor. Je kon je gewoon schriftelijk opgeven, dus ze hebben we nog niet gezien.
De redenen:
1) te ver weg (5 uur rijden voor nog geen 5 minuten zingen)
2) ik vind het doooodeng om te zingen voor anderen (behalve karaoke met vriendinnen haha)
3) idd dat ik moet werken s ochtends

That's it. En tja over goed zijn of niet. Ik kan wel zingen, maar niet alles, kan niet heel hoog zingen bijvoorbeeld. Heb nog 1,5 week om erover na te denken en eventueel te oefenen...

claudiagf
4 May 2011, 14:40
Ach lieverd, zie het als een avontuur. Hoe vaak maak je zoiets mee!??! Nooit, dacht ik zo. En ik blijf erbij, je hebt jezelf niet voor niks opgegeven.....dan moet je toch een moment hebben gehad dat je zeker genoeg van jezelf was om je op te geven....
Als ik kon zingen, had ik het allang gedaan.....serieus....
Maar het is je eigen beslissing natuurlijk....ik ben in elk geval je supporter.....:-D

susieq12
4 May 2011, 18:43
weet je wat t voordeel van wappen is tink? dat je ook geluidsfragmentjes naar mij kan sturen!!!

pfff bandenpijn auw... vind het wel vroeg hoor

Mar22
4 May 2011, 18:52
Wat is wappen nou dan weer ??

Ohja heb trouwens de Samsung Galaxy Ace besteld.. Hoor van iedereen goede verhalen over, tja moet toch keuze maken he... ;)

@ Susie, voelde de bandenbpijn dit keer ook veel eerder dan destijds bij Fenna ! Wanneer had je echo? Volgende week toch?

Tinkerbell79
4 May 2011, 19:00
hahaha, ja dat klopt...zal voor je gaan zingen.

Hm 20 uur, betekent dat dat ik ook niet mag typen, of moet ik alleen mijn mond houden ;-)

susieq12
4 May 2011, 19:05
ik moest stoppen met typen hiero....

mar volgende week woensdag om 18.45... rete spannend. Ben benieuwd of je blij wordt van je nieuwe foon... kan je dan ook wappen? kan tink jou ook een wap bericht sturen met haar voice

Mar22
4 May 2011, 19:06
Haha...

Bij ons was het een keer zooo erg... Was bij een vriendin, zegt die moeder "gaan jullie maar in de keuken zitten hoor, want ik zie het al helemaal voor me jullie kunnen je lachen dan niet inhouden en dat is niet gepast"
Goed wij in de keuken zitten, komt ze om iets voor 20.00 binnen met koffie, en 3x raden wat voor koeken.. Juist ja, Jodenkoeken.. Ohhh echt heb in mn broek geplast van t lachen.....

susieq12
4 May 2011, 19:08
whahahahahahaha die is grappig!!! whahahahahahahahaha... hmmm nu we het over koeken hebben... eens de kast induiken...

Mar22
4 May 2011, 19:10
Hahaha... Hoezo zwanger Tink?

Vriendlief ging straks sigaretten halen, nam hij heel lief een Magnum voor me mee.. Jam Jam ! Maar ik heb inderdaad ook nog hele lekkere koeken in de kast liggen!

susieq12
4 May 2011, 19:11
zo mooi hier net; schoonpa was hier om 19 uur, jesper ff wakker gehouden en zo mooi om te zien dat samenspel... och ik hoop zooooooo hard dat het ons kereltje gegund is om nog zolang van zijn op te kunnen genieten... en ons nieuwe garnaaltje...:( emo

susieq12
4 May 2011, 19:12
tink is niet zwanger (toch?? ;) ) nee tink gaat auditie doen bij de voice, via whats app kan je ook geluidsfragmenten versturen

Tinkerbell79
4 May 2011, 19:15
Whahhahaha "jodenkoeken" hoe verzin je het. Ik zou ook in een deuk liggen :D

Tink gaat misschien auditie doen hoor...en ja wappen met Mar, jippie :D ga iedereen mijn VOICE wappen :P

Moet je stoppen met typen, haha, leuk :D

Tinkerbell79
4 May 2011, 19:15
Ohja, nee ik ben niet zwanger...

Mar22
4 May 2011, 19:16
Kan me voorstellen dat dat een ontzettend mooi, maar ook confronterend moment moet zijn geweest.... Zucht...

Dat Whappen, dacht dat dat alleen voor Blackberry's was.. Niet dus?

susieq12
4 May 2011, 19:17
hahaha ja mijn schoonpa is hier dus kop dicht en vingers bij elkaar haha

susieq12
4 May 2011, 19:18
nee pingen is voor BB whats app is eigenlijk van i phone maar dat kan je op zowat elke foon downloaden...

ja mooi maar ook verdrietig.. :(

Tinkerbell79
4 May 2011, 19:19
ja dat lijkt me heel verdrietig idd....

hoezo kop dicht en vingers op elkaar??

Ik weet niet wat ik ga kijken dadelijk, want er is zoveel op wat ik wil zien

Mar22
4 May 2011, 19:20
Ja had ff gauw stukje over gelezen op internet... Das gratis toch?

Want in dat stukje staat weer dat je een Trial hebt van 90 dagen, en je er daarna voor moet betalen ??

WhatsApp is de beste crossplatform sms-applicatie die er momenteel is. Met de app kun je gemakkelijk een bericht maken en versturen naar iemand die ook WhatsApp heeft. Voeg een foto, filmpje of geluidsbestand toe aan berichtje en verstuur deze naar n van je vrienden. Het grote voordeel van WhatsApp is dat de app gemakkelijk communiceert tussen verschillende mobiele besturingssystemen. Zo stuur je gratis een bericht naar een Blackberry, iPhone (http://www.iphoneclub.nl/) of natuurlijk een Android. En een hele handige feature is dat WhatsApp in je contactenlijst speurt naar contacten die ook WhatsApp hebben. Vervolgens worden deze contacten in de contactenlijst van WhatsApp geplaatst. Nadeel is alleen dat deze app een trial van 90 dagen heeft en je vervolgens er wel voor moet betalen.

susieq12
4 May 2011, 19:22
ik hoef er niks voor te betalen... je moet gewoon elke zoveel tijd een nieuwe versie updaten... ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze ervoor hebben moeten dokken

Mar22
Dat Android heb ik straks indd ook..

Tinkerbell79
nee dat schijnt niet zo te zijn. je moet hem dan alleen weer opnieuw installeren en dan is het graitis :D

Tinkerbell79
4 May 2011, 19:23
ja ja ja met mar gaan we wappen!!

Mar22
4 May 2011, 19:23
Ahaa.. dan moet ik dat Whatsap gedoetje ook maar downloaden.... Kan ik ook gratis berichtjes versturen haha.. Moet je me straks maar uitleggen waar dat programma te downloaden is

Mar22
4 May 2011, 19:24
Wapper de wap...

Ben benieuwd! Nog even geduld, weet niet wanneer ze mijn nieuwe Samsungetje gaan leveren.. Hopefully soon..

Mar22
4 May 2011, 19:25
Kan ik jullie straks in september mooi wappen tussen de weeen door ! Hahahahahah.....

susieq12
gewoon google op whats app voor (jouw merk foon) dan downloaden...its so simple...

susieq12
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en ik jullie in december hahahahahaha 8,7,6,5,4,3,2,1,0

Tinkerbell79
4 May 2011, 19:26
whahhahaha ja tijdens de weeen wappen, lijkt me leuk whahha

heb suus even gewapt, mijn mooie liedje :D

susieq12
4 May 2011, 19:26
kheb nog niks :(

susieq12
4 May 2011, 19:28
en nog niks

Mar22
haha live verslag via de wap tussen de wee :D

Tinkerbell79
moet echt al zijn aangekomen hoor...hm raar, misschien ff tijd nodig dan

Tinkerbell79
4 May 2011, 19:29
hahahah...ah nu wel geloof ik

ja cool he live

susieq12
4 May 2011, 19:30
de versie van tink: in de maneschijn... ik denk niet dat je met dat liedje de auditie doorkomt hoor hahaha

Mar22
4 May 2011, 19:31
Nou ben benieuwd naar dat Wappen..

susieq12
4 May 2011, 19:32
hahaha dit is zielig voor mar, die mist dan weer alles :(

susieq12
4 May 2011, 19:33
wanneer krijg je je foon mar??

Tinkerbell79
4 May 2011, 19:34
ja zielug

Suus die kan zingen zeg, WOW

Mar22
4 May 2011, 19:34
Hahah nee jullie wappen maar lekker, mijn tijd komt nog wel ;)

Weet niet, foon was wel op voorraad. Maar morgen zullen ze vast wel vrij zijn ;) dus word zowiso wel na t weekend

susieq12
4 May 2011, 19:35
hmm das shit, ik heb de mijne gewoon in de winkel opgehaald

Mar22
4 May 2011, 19:38
Heb via internet gedaan... Voordat ik de stad in kon werd t ook al zaterdag, en dan word het veeeeeeels te mooi weer om te stadten ;)

susieq12
4 May 2011, 19:40
ach ja ik doe dat soort dingen gewoon onder werktijd hahaha (en toch promotie hahaha)

susieq12
4 May 2011, 19:41
sjee ik zit onder de pukkels :( :( :(

Mar22
4 May 2011, 19:45
Haha dat is dan weer t voordeel als je in the big city werkt!

Aiihhh... das niet fijn! Heb ook meer pukkels hoor, maar dan vooral op mijn rug dit keer, jakkes !!!!!!

susieq12
4 May 2011, 19:47
ja ik op mijn gezicht, rug en boven mijn buste bah wat krijg jij? dan weet ik ook wat ik krijg.... :)

Mar22
4 May 2011, 19:59
Hahaha...

Zijn toch allemaal bakerpraatjes !

dames ik gaat jullie verlaten! Bye Bye

susieq12
4 May 2011, 20:01
baluh :( ;) ik ga ook... tink is mikje aan t troosten

Tinkerbell79
4 May 2011, 20:10
ja en mijn man....die is ziek/.

susieq12
4 May 2011, 20:28
sjonge zielug

Tinkerbell79
4 May 2011, 21:36
ja man enorm

lion
5 May 2011, 07:58
hoi hoi!
wat een geklets zeg van jullie. hmm pukkels dames.... ik had en heb ze ook. alleen op mijn rug, begon tijdens de zwangerschap. maar ja, ik heb toch echt twee meiden en bij elin had ik het niet.
ik geloof ook niet in die praatjes, je hormoonhuishouding is echt niet anders of je nou een jongetje of een meisje krijgt. maar ik ben wel erg benieuwd hoor wat jullie allemaal krijgen.
gister laatste controle bij de vk gehad. wel leuk, wij hebben een kraambezoekboek en de vk gaat er ook in schrijven. er zit een aparte blz in voor de vk, dus ik dacht ik neem 'm gewoon mee en wie weet. ze heeft 'm mee genomen en krijg 'm vandaag weer terug.
toch leuk voor later voor lieke. jammer dat ik voor elin nog niet zo'n boek had...
vandaag weer een dagje alleen met mijn jongste. manlief en elin gaan zo weg, mannetje werken en elin naar de oppas.
ze hoest zich een ongeluk en de groene snottebellen worden ook nog niet echt minder, maar ze heeft geen koorts en speelt gewoon dus ze gaat wel heen. als het toch niet mocht gaan, dan kan ik haar zo weer ophalen. maar het gaat vast wel goed.
zaterdag verjaardag van mijn vader op de camping, hopelijk is elin dan wat beter opgeknapt. maar ach, het is dan toch superlekker weer dus een vest mee voor aan het begin van de avond en dan komt het ook wel goed daar.
gisteravond dronk lieke om kwart voor tien haar laatste fles en lag om half elf te slapen, tot vanmorgen kwart voor zes!!! dit gaat de goede kant op! heerlijk!
meestal kwam ze rond half vijf/kwart voor vijf maar dit was ook wel fijn. ik ga nog wel mijn bed in tussen de middag, want elin was om kwart over zes al wakker vanmorgen. dus ik heb niet meer geslapen.
ik las dat fenna ook zo vroeg was, maar die ging weer slapen h. en elin dus niet, dit is al de derde ochtend zo. misschien moeten we haar middagslaapje in gaan korten, ga ik wel proberen als het zo blijft. maar goed, ze moet eerst maar opknappen.
ok, ik ga hier even de stofzuiger en dweil door de kamer halen.

claudiagf
5 May 2011, 08:57
goeiemorgen meiden...

wat een geklets hier zeg....poe.....moest opeens 3 pagina's lezen vanmorgen.....

Mar dus een nieuwe foon?!?! Bijna dan. Ik mag in juni ook weer een nieuwe uitkiezen...dan is mijn jaarcontract bijna om. Ben aan het twijfelen over een iphone, een THC of misschien toch een blackberry.....wil ook allemaal zulke leuke apps....

Susie, pukkeltjes dus??? Heb ik nooit gehad tijdens mijn zwangerschap. En dat is uitgekomen, een jongetje....Want volgens mij zeggen ze dat als het een meisje is, ze de mama's schoonheid wegneemt tijdens de zwangerschap. Toch??

Tinkie, heb je er al over nagedacht????

Hier gaat het op zich wel prima. We hebben een mooi weekend in het vooruitzicht. En ook nog mooi weer op moederdag.
Milan heeft een cadeautje voor me gemaakt op het kdv. Dus ben erg benieuwd. Heb het pakje gevoeld (ik weet het, slecht van me) en ik meende een fotolijstje te voelen....spannend!!
Man-lief zit nog altijd zonder werk dus ben bang dat dit ook het enige cadeautje blijft...
Wel hebben we een examendatum: 24 mei!! Dan moet ie dus op rijexamen........

Milie loopt steeds meer. Het is zo koddig om te zien. Waggelend, helemaal stijfjes.....ondertussen loopt ie steeds meer stapjes achter elkaar. Hij kan gerust de halve woonkamer door lopen. Alleen wil hij volgens mij te snel waardoor hij zijn evenwicht verliest.
Maar ik zie het wel helemaal goedkomen.
Slapen gaat iets minder goed. Al een dikke 2 weken wordt ie 's avonds of 's nachts wakker, huilt effe en valt dan weer in slaap. Meestal duurt het maar een paar minuten. Maar het is wel vervelend voor em. Overdag slaapt ie nog gerust 2,5 tot 3 uur aan een stuk.
En gelukkig wordt hij ook niet supervroeg wakker. Meestal tussen 7 uur en half 8. Prima tijd....vind ik zelf...
Had al gedacht dat ie misschien 's nachts moet verwerken dat ie nu aan het lopen is. Een soort van sprongetje....want leren lopen is toch best indrukwekkend.
Het zal wel weer goed komen.....heb verder niks te klagen. Hij is vandaag bij mijn moeder. KDV is dicht. En het is zo leuk om te merken dat hij er met zoveel plezier naar toe gaat. Als we vertrekken en we zitten in de auto roept ie constant "oma". En ook als we daar aankomen, doet ie dat. En toen ik wegging bij mijn moeder, zwaaide hij mooi en zei "Dagdag mama". Dat heeft ie nog nooit gedaan als ik bij het kdv wegging. Dus volgens mij vind ie het leuker bij mijn moeder. Stiekem hoop ik dat ik hem over een tijdje weer 1 keer per week naar mijn ma kan brengen. Maar dat brengt het risico met zich mee dat als het over een tijd minder met haar gaat, mijn plek bij het kdv vergeven is....moeilijk.....

susieq12
5 May 2011, 12:23
tja claudia hoe staat het er eigenlijk voor met je moeders gezondheid? KDV dicht? is wel vaak dicht heb ik het idee...?? bij ons zijn ze gewoon open hoor.

lion hihi pukkels en een meisje haha nou mar krijgt ook weer een meisje en ik ook hahaha
pfff nog maar een klein weekje, 6 nachtjes en dan de eerste echo... heb net een shirt gekocht waar grote broer op staat. die krijgt jespertje aan en op die manier zullen we het vertellen... spannend! shit zeg ik heb me toch een jeuk aan mijn buik.. vanmorgen mijn eerste 2 zwangerschapsbroeken gekocht... het zit weer heerlijk. Mijn gewone broeken doen hartstikke zeer. in eerste instantie wilde ik de echo afwachten maar t was niet meer te doen...

claudiagf
5 May 2011, 13:09
Hihihihihihi Susie, met een tweede gaat het uitdijen sneller, zeggen ze........

En ja, het gaat gelukkig best goed met mijn moeder. Ze is goed opgeknapt van de chemo. En nadat we goed nieuws hadden gekregen, gaat het prima. Nu hopen dat het lange tijd rustig blijft qua groei van de uitzaaiingen. In juni moet ze weer bloed prikken (om de 3 maanden dus) en aan de hand van deze uitslag krijgt ze een scan of niet. We duimen natuurlijk heel hard dat het effe rustig blijft.....

En ja, ons kdv is heel vaak dicht. Eigenlijk alle schoolvakanties. Wat behoorlijk k*t is. Want toen mijn ma nog chemo had, konden we Milie niet naar haar brengen en moesten we zelf telkens vrij nemen. Heel onhandig. Maar het zijn 2 zussen die dit kdv runnen en hebben geen buitenstaanders in dienst. Dat willen ze ook niet. Ze willen het persoonlijk houden. Maar dat komt natuurlijk ook doordat we bij hun terecht zijn gekomen toen ze nog gastouders waren. En in de loop der tijd een kdv. We hebben erover gedacht om een ander kdv te pakken maar dat is ook weer rot voor Milan omdat hij nu net zo gewend is daar......

susieq12
5 May 2011, 13:41
Hmm nou hoe gaat dat dan in de zomervakantie? Ik vind het heel wat dat ze zo vaak dicht zijn. Is voor ons niet haalbaar ook... Fijn dat je moeder zo is opgeknapt. Goed nieuws geeft natuurlijk de moed om verder te willen! Spannende maand juni dus.
Valt trouwens nog mee hoor, bij jesper had ik met 6 weken al zwangerschapsbroeken aan. Valt nog mee dus haha ik hoop dat ik niet weer zoveel aankom als bij jesper.. Is hard werken die kilo's eraf...

claudiagf
5 May 2011, 13:58
Tja, in de zomervakantie zijn ze dus ook gewoon 3 weken dicht. Echt heel irritant....komt ons ook niet echt uit...maarja, aan de andere kant, zo wennen we eraan als we over een paar jaar zover zijn dat we alleen vakantie kunnen pakken tijdens schoolvakanties.....:shock:

Susanna
5 May 2011, 14:58
Jeeee, stelletje kletskousen! Ik heb wel iets van 10 pagina's gelezen :-D

Susie, da's waar ja, heb je er nog wat kilo's vanaf gekregen?

Tink, toch nieuwe carrierekans voor jou dus! Ben benieuwd of je het een kans geeft (Claudia is al fan :)). Ik heb je al eens in de manenschijn horen zingen, maar toen zat ik meer op Mik te letten (filmpje op hyves) dus ik kan niet zeggen of je met die vertolking kans maakt ;)

Lion, Lieke doet haar best zo te horen. Hmmm, lekker hoor, als ze eenmaal doorhebben dat ze wat langer moeten tukken.

Ilse, hoe gaat het met jullie, worden de nachten ook al wat langer?

Noam, jij hebt volgende week toch ook weer een echo? Ben benieuwd hoe dat ukje zich houdt, voel je je nog goed? En gaan jullie het dan ook vertellen?

Susie, voor jou ook al aftellen naa de echo! Z leuk, vooral ook als je indelijk mag vertellen dat je weer een wondertje in je buik hebt.

Tja, tw scripties ja. Ik heb manlief er eergister over ingelicht. Hij was gelukkig in een goede bui ;) pls dat ik gezegd heb dat bij die tweede scriptie het statistisch gedeelte (wat bij deze scriptie werkelijk het enige struikelblok is) nagenoeg geen rol speelt. Manlief vond het allang prima, zolang de huidige examinator er maar niet bij betrokken is :lol:

Tinkerbell79
5 May 2011, 16:26
Susanna, whhhaha ja dat was niet mijn beste zangstuk hahah.

Clau, hm ik zou dan echt een ander kdv willen hoor, want dat kost je geld toch, zoveel verlofdagen moeten opnemen telkens, is toch zonde?

Ik had geen pukkels toen ik zwanger was...

Mar22
5 May 2011, 19:41
Hey Dames...

@ Pukkels... had ik bij Fenna in de zwangerschap ook, en nu dus weer...

@ KDV, hmm wij zijn alleen de echte feestdagen dicht. Kerst, pasen etc. In de zomervakantie zijn we gewoon open..

@ Claudia, zal geen HTC nemen, hoor ik alleen meer negatieve verhalen over.. Maar kan natuurlijk dat hun net pech hadden... Als goed is komt morgen mijn nieuwe telefoon binnen.... :D

lion
6 May 2011, 09:43
susanna, ja heerlijk is het dat lieke zo lang achter elkaar slaapt.
vannacht haar record gemaakt! om half tien de laatste fles gehad, en ze heeft doorgeslapen tot kwart voor zeven vanmorgen!!!!! heerlijk, ik hoop dat het zo blijft meiden. dan hebben we dat snel weer op de rit zeg!
ja susanna, zie je het zitten een tweede scriptie?
tink, ben benieuwd of je mee gaat doen. je kunt het gewoon proberen toch? is een hele overwinning dan als je het doet. en het publiek is eerst nog niet zo groot joh. :)
hier naast een snotterende elin ook een snotterende papa en mama. beetje jammer, maar ja het gaat wel weer over.

susieq12
6 May 2011, 10:13
hahah jesper heeft ook bergen snot... ik ben trouwens benieuwd hoe groot elin is... jesper spant de kroon momenteel met 84 cm en 13.3 kg....

susanna ik was nog 3 kilo te zwaar toen ik weer zwanger werd.. valt wel mee dus. niet eens te zwaar eigenlijk maar 3 kilo zwaarder. maarja als ik aan deze baby weer 3 kilo over hou heb ik wel een probleem hahaha....dus je man vond het prima haha en daar zag je dan tegen op....

Ik heb net mijn eigen moederdagkadoo ff gehaald hahahaha plantjes voor in de tuin, kan eindelijk weer nu de dakkapel uit de tuin is!

Mar22
6 May 2011, 10:35
Fenna spant de kroon qua lengte, die is 84.5 cm ;)

Susanna
6 May 2011, 11:22
Dinsdag weet ik meer! Maar zo te lezen hoef ik van Jynt niet meer te verwachten dan een centimeter of 80. En ik denk rond de 10 kilo.

H, passen jullie kleintjes dan nog wel in het voorzitje van de fiets? Mijn zus zet haar zoontje nu achterop, die is wel 5 maanden ouder, maar toch.

susieq12
6 May 2011, 11:34
hahaha lange fenna.... dat had ik ff gemist haha nouja jesper heeft het dikste buikje ;)

jahoor jesper past er nog prima in... moet er ook nog niet aan denken hem al achterop te hebben...

lion
6 May 2011, 11:40
haha, ukkiepukkies ;)
elin was tijdens de controle in het ziekenhuis voor het plaatsen van die buisjes al 92 cm en ongeveer 14 kilo! dat was half maart, dus we zullen volgende week zien wat daar bijgekomen is. dus nee jesper en fenna spannen de kroon niet...
nou en elin past dus niet meer in mijn voorzitje, wel nog in die van mijn man (die is iets groter). maar we gaan wel een achterzitje halen nu, want het is ook erg zwaar aan het stuur nu. dus tja, elin moet wel achterop binnenkort. past gewoon niet meer...
ze begint nu ook met twee woordjes achter elkaar te zeggen, zo leuk!
gister bij de oppas gingen ze bij de eendjes kijken en toen ze weggingen zei ze 'daaaaag eedje'. zo schattig. het gaat hard opeens, denk dat ze weer een sprongetje gemaakt heeft.
goed, wij gaan in de tuin zitten! doei doei!

Tinkerbell79
6 May 2011, 18:16
Wees trots op ikke!!
Helaas was mijn leidinggevende er niet vandaag, dus heb een mail gestuurd naar hem en hoofd opleidingen. Ik heb gevraagd of ik de stage even aan de kant mag zetten, omdat ik er geen energie voor heb. Uitgelegd wat ik voel en hoe het gaat en dat mijn stage voor de training me eerst juist energie opleverde en ik het juist heel leuk vond, dat dit nu een last voor me wordt, gezien alles wat er gebeurt op het werk. be benieuwd naar hun reacties....Indien ze hier niet mee akkoord gaan, ga ik me ziekmelden, want ik merk dat ik het niet mee trek..shitzoon, kutwerk..sorry

verder houd ik het even ego..p heeft me aangestoken met misselijk zijn en diarree hebben :(

Mar22
6 May 2011, 19:50
Jaa heb mijn nieuwe foon... Dus ik kan ook What's Appen! Susie en Tink zal even mijn nummer naar jullie sturen!

Tinkerbell79
6 May 2011, 21:33
dat was leuk :D

Mar22
7 May 2011, 08:54
Hahaha ja... Wel even wennen aan alles, maar ben al aardig op weg! Bevalt goed de Samsung Galaxy!

Jeehh wat word het vandaag warm ! Gaat hier tegen de 30 graden aan komen.. Dus ik zal straks het badje maar eens opzetten voor Fenna.. Kan die lekker in het badje...
Vanmiddag komen er vrienden, gaan we barbequen, he wat vervelend ;)

Vriendlief is nu met Fenna een kadootje kopen... Sweet !

Tinkerbell79
7 May 2011, 12:29
ikke benne ziek thuis :(

p heeft me aangestoken, maar ook gewoon ff rust van mijn werk kan nu geen kwaad ;-)

Mar22
7 May 2011, 12:33
Goed zo Tink... Aan jezelf denken he! Ik weet het, dat is soms erg lastig. Maar wel doen hoor !

Lekker uitzieken jullie 2tjes...

Mar22
8 May 2011, 08:43
Fijne moederdag !

Tinkerbell79
8 May 2011, 10:16
Fijne moederdag allemaal!!!

susieq12
8 May 2011, 11:01
Fijne moederdag allemaal! Geniet!!!!

claudiagf
9 May 2011, 09:14
Hey meiden, allemaal een fijne moederdag gehad?? Lekker verwend enzo???
Ik heb van man-lief (nouja, eigenlijk van Milan dus) een doosje chocoladelettertjes gekregen die "i love mama" spellen. Erg lief. En ook een lief kaartje erbij. Was er helemaal blij mee. Had eigenlijk geen cadeautjes meer verwacht. Dus een grote verassing.
Ook heb ik lekker uitgeslapen gistermorgen. Zalig.
Voor de rest was het een dag zoals alle......

Tink, goed gedaan meid, ziek thuis! Lekker een tijdje ziek vieren. Laat ze lekker barsten, hoe vervelend het ook is.......

Dames, Milan begon in het weekend in de tuin gewoon te stappen. Los. En hij is er niet meer mee opgehouden. Hij bleef rond wandelen. Af en toe viel hij op zijn kontje of knietjes (zijn knietjes zijn ook blauwig) maar stond weer even snel op om verder te gaan. Geweldig. Ben zo trots.
Tuurlijk kruipt hij nog tussendoor. Dus hij loopt nog niet "fulltime" maar dat zal wel vanzelf komen. Heb er in elk geval van genoten!!!!
En hij ook.
Hij is alleen (weer) verkouden. Hoesten, hoesten en nog eens hoesten. Zo zielig. Gelukkig blijft hij vrij vrolijk.
Alleen afgelopen nacht een dramatische nacht gehad. Hij bleef wakker worden. Helemaal hysterisch. En toen hij bij ons in bed lag, zei hij opeens: "mama weg". Dit herhaalde hij een aantal keer. Daarna ook "papa weg". Vanmorgen zei hij ook weer "mama weg". Zo zielig. Alsof hij gedroomd had dat we weg waren ofzo. Ik vind het zo sneu....arme kleine jongen...en vanmorgen moest ik dus ook nog weg. Met een rotgevoel.......

claudiagf
9 May 2011, 15:50
Goh dames, beetje bevangen door de hitte???? JOEHOE!!! Het is zo stilletjes....

Tinkerbell79
9 May 2011, 17:19
hoi, ben er gewoon hahah. Heb alleen even niets te melden

Mar22
9 May 2011, 18:53
Ppffff.. hier vreselijk vermoeid, net ook al paar keer harde buiken gehad. Merk echt dat het komt na een dag werken.. Zo maar eens lekker het bad vol laten lopen en Margje tijd! :smile:

@ Clau, goed van Milan hoor ! Fenna wisselde het lopen in het begin ook af met kruipen, en ze kruipt soms nog wel eens!
Lief van het niet verwachte kadootje!

Ilse1980
9 May 2011, 20:13
Wat is het rustig hier zeg! Ik dacht een hoop bij te moeten lezen, maar dat valt gelukkig mee!

Ook ik heb goed nieuws, Stan loopt sinds vandaag ook los!!!!!!!!!!! He he, eindelijk! Ook lekker door de tuin, en hij is erg trots op zichzelf haha.

Ik heb ook een goede moederdag gehad, flink verwend! Maar ja, manlief had nog wat goed te maken van vorig jaar, toen kreeg ik een weegschaal haha

Mar22
9 May 2011, 20:21
Ook applaus voor Stan !!!!! :D :D

Buikfoto @ Hyves...

Tinkerbell79
9 May 2011, 20:34
Ilse, hahah een weegschaal, hoe verzin je het? Wat heb je nu gekregen dan?
Mar, ok ga checken

yeahhhh goed zo Stannnnn!!!!!

Ilse1980
10 May 2011, 07:45
ik heb nu vier nieuwe tuinstoelen, douchegel en ontbijt op bed gekregen~! Stukken beter toch? haha

susieq12
10 May 2011, 08:25
Jeu milan en stan lopen!!!! joepie knappe mannetjes...

haha een weegschaal... ik had die weegschaal naar zijn hoofd gegooid haha

ik was er ook wel maar zo druk...... alles komt in ene haha

hmm ik zit nu al een italiaanse bol te veroberen... honger....

claudiagf
10 May 2011, 09:29
Hey ladies...goodmorning....gelukkig weer wat reacties...voelde me erg remie gisteren....

Ilse, proficiat met het lopen van Stan the man!!!! Goed hoor....en wat ziet het er snoezig uit h?!?!? Alleen hier is ie nog kieskeurig waar en wanneer hij zijn loop-kunsten wil laten zien. Vanmorgen thuis nog wel een beetje. Maar bij het kdv weer niet. Onder geen enkel beding. Hahahahahahaha! Gek joch! Ik hoop dat ie het daar in de loop van de dag alsnog laat zien. Ben er trots op. En de leidsters waren de laatste weken er ook steeds over bezig. Dus ik hoop dat ie ze een poepje laat ruiken (letterlijk n figuurlijk want gisteren hebben we chili gegeten, hahahahahaha)
Ben trouwens nu op zoek naar leuke sandaaltjes voor em. Lijkt me een stuk prettiger, zo met het mooie weer. Heb een paar leuke kangaroos gezien....dus wie weet....
Voor de rest is ie dus weer verkouden. Nouja, hij hoest flink. Blijft gelukkig wel vrolijk. Was een beetje bang dat het hoesten weer aanleiding zou zijn om flink ziek te worden. Maar tot nu toe nog niet. Ik hou mijn hart vast.....
Voor de rest weinig nieuws.....

Ilse1980
10 May 2011, 09:53
jeetje claudia, je blijft maar modderen met Milan he? Hopen voor hem dat het snel weer beter gaat..
Nog even een vraagje voor jou, jij had bij Milan toch ook een puck a baby gebruikt? Hoe is het jou bevallen? Zit er aan te denken om er 1 voor Jim aan te schaffen...

claudiagf
10 May 2011, 11:17
Nou Ilse, ik ben een grote fan van de puckababy. Geweldig ding. Ik heb het toentertijd gekocht omdat Milan zo ontzettend beweeglijk was, zelfs in zijn slaap. Hield zichzelf er wakker mee. Zwaaide met zijn armpjes enzo. Heel sneu.
Heb toen eerst de puckababy voor de allerkleinsten gekocht. Dan zitten ze een soort van ingebakerd maar toch niet echt. Want als hij in de puckababy lag, kon hij toch zijn armen in de puckababy bewegen maar niet meer zichzelf "slaan". Ideaal, echt waar. Het kind werd er zoveel rustiger van.
Na 3 maanden pastte ie niet meer erin. Dan kun je een maatje groter kopen. Voor kindjes tussen de 3 en 6 maanden. Deze is ongeveer hetzelfde, behalve dan dat er mouwgaten zitten. Deze kun je in het begin dichtlaten. En zo langzaam opbouwen om de armen vrij te maken. Zodat ie na een tijdje gewoon lekker met zijn armpjes vrij kan slapen. Ook ideaal. Heb beide gehad.
Ik vind het echt een aanrader....

NoaM
10 May 2011, 13:04
Hai dames,

Gefeliciteerd met jullie wandelende dreumessen!!!! Lekker he dat je ze niet meer overal hoeft op te tillen. Milan loopt ondertussen alweer 5,5 maand dat lijtk alweer zooooolang!

Vanmorgen weer bij de vk geweest! Nog steeds een mooi kloppend hartje! Nu 8w5d zwanger. Zag er goed uit! Het vreemde was alleen dat de twee andere vruchtzakjes zijn meegegroeid...???? Ik moet nu morgen naar de gyneacoloog om te bekijken of dit erg is! Heel apart.....

Over twee weken moet ik weer terug naar de vk en deze zal dan met een echo de echte termijn vaststellen. Dan kan ik gaan bloedprikken etc....

Deze zwangerschap loopt zooooo vreemd he?!

Zo zal ff bij mijn moeder kijken die heeft een dubbele hernia gehad en net pijbestrijding gehad! Kon op 1 been niet meer staan (geen gevoel)....

Liefs!

Mar22
10 May 2011, 18:43
@ Ilse, is Jim een onrustig en beweeglijk manneke met slapen? Herken het van Fenna, ik heb haar toen een poosje ingebakerd. Bij haar werkte de Puckababy niet...

@ Claudia, ik heb voor Fenna sandaaltjes van Teva gekocht. Ideaal! Erg leuk en toch stoer, comfertabel, goede zool erin en ze mogen er bv mee in zwembadje, meer, zee etc. Kan ze afwassen onder de kraan.. Ideaal dus! Fenna heeft met roze band en aardbeitjes.. Hihihih...

http://www.teva-onlineshop.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/e/teva-hurricaneI-licht-roze-1210-1_6.jpg (http://www.teva-onlineshop.nl/teva-hurricane-i.html#)

@ NoaM, erg vreemd van die 2 vruchtzakjes ja! Hopelijk heeft jullie kleine survivor er geen hinder van!

Tinkerbell79
10 May 2011, 18:56
Mar, hm die scoentjes zijn wel handig. Was vandaag aan het kijken voor zomerschoenen voor Mikje, maar zoiets is wel handig

susieq12
10 May 2011, 18:58
Noam: joh wat gek.... Ben wel benieuwd naar de volgende echo dan!
Claudia ik heb voor jesper ook teva's... Jesper vind ze heerlijk zitten!

Tinkerbell79
10 May 2011, 19:00
Noam, idd apart, maag fijn dat het hartje het goed doet, geweldig.
Susie, nog een nachtje voor jou. Ben je zenuwachtig. ga aan je denken en wel meteen komen melden dat je een mooi mormeltje in je buik hebt gezien he!!

lion
10 May 2011, 19:05
mar, die teva's wil ik voor elin ook kopen. waar heb je gehaald? gewoon bij een sportzaak ofzo? had inderdaad ook deze gezien bij iemand en vind ze helemaal leuk.
moet alleen nog even de stad in dus...
ilse, ik zit er ook over te denken de puckababy aan te schaffen voor lieke. 's nachts geen probleem met slapen, maar overdag slaapt ze toch lichter en ze maait nogal met haar armpjes en maakt zichzelf dan weer wakker... ik kijk eerst wel effe op marktplaats, want het eerste maatje kan nog maar een maandje mee. en misschien is het niets. kun jij toch ook doen? 't is het proberen waard lijkt me.
claudia en ilse, wat goed dat jullie mannen nu ook lekker stappen!!!! zo leuk! en ze kunnen het lekker buiten oefenen gelijk met het mooie buitenspeel weer! heerlijk toch!
ik zou me niet voor kunnen stellen dat elin nu pas zou beginnen met lopen, grappig toch hoe verschillend de ontwikkeling loopt. zo kletst milan al langer begrijpelijk zeg maar, en dat begint bij elin nu pas echt goed te ontwikkelen. we konden er heel lang niet zo veel van maken, maar ineens maakt ze een sprongen op het gebied van taal! heel leuk! ook 2 woordszinnetjes. en als ze iets wil roept ze eerst heel schattig 'mammaaaaaaaa' en dan komt 't... hihi. ze praat dan zachtjes en op een hele lieve toon.
goed, ik ga een kopje thee doen. wil nog wel verder kletsen, maar wil ook even rustig op de bank hangen. lieke ligt lekker te slapen en meestal ben ik 's avonds altijd wel met d'r in de weer, dus ga even genieten van mijn rust! :)

lion
10 May 2011, 19:06
oh ja susie, succes morgen!!! ben benieuwd meis. op naar een mooi kloppend hartje!!!!!

Mar22
11 May 2011, 08:22
Denk aan je Susie !! Wap me maar...

@ Lion, heb ze gewoon in de schoenenzaak gekocht.. 30 euro, dus prijs valt ook reuze mee.. Fenna vind ze ook super fijn!

Ga nu even naar werk, vergadering... Bah :(

Bye Bye

Ilse1980
11 May 2011, 09:26
en susie, al geweest? Ben benieuwd!

Vannacht de puckababy geprobeerd, gisteren nog een kunnen scoren bij ons in de buurt. Helaas was hij om half 2 en om half 5 al weer wakker voor een fles. Hij is wel veel rustiger met de puckababy, normaal zet hij het gelijk op een gillen als hij wakker is, maar nu huilde hij heel zachtjes. Ga het dus nog een tijdje proberen!
Lion, ik heb voor Jim die vanaf 3 maanden hoor, omdat die van tot drie maanden maar tot 5,5 kilo is, en daar zit hij al overheen.

Zo, ff een dagje voor mams alleen!!!! Kinderen naar mijn schoonmoeder gebracht net. Mama gaat ff lekker poetsen en om boodschappen, alles sloft er een beetje bij in momenteel.
Dus ik ga me maar ff nuttig maken/!

Groetjes

Mar22
11 May 2011, 11:49
Hey Dames...

Zooo vergadering gehad.. Fenna ligt te tukken, en ik moet nodig aan het stofzuigen en dweilen.. Kan me er nog niet toe zetten, oohh erg he...

Vanmorgen wat kleertjes gekregen van collega voor Fenna, paar leuke 3 kwart spijker broekjes erin en rokjes.. Altijd handig! ;)

Verder geen nieuwtjes, bijnaaaa 20 weken echo, spannend!
Susie jij de echo al gehad??

Nou ik ga toch maar eens wat doen.........

claudiagf
11 May 2011, 11:59
Hey Susie, nog niet terug meid?!?? Of moet je nog gaan??? Ben zo benieuwd of je een mooie echo hebt gehad....

Oja dames, had trouwens een ander sandaaltje uitgezocht voor Milan. Ook een goeie schoen, volgens mij. En niet te duur. Ik wil nml graag sandalen die bij de teentjes nog dicht zijn. Omdat meneer nog flink kruipt, lijkt het me erg pijnlijk voor hem om open sandalen te hebben...arme teentjes...:shock:
Wat vinden jullie van deze:
http://www.brandos.nl/superfit/00139-81-ocean-kombi/a15327

Tinkerbell79
11 May 2011, 12:50
Suus moet vanavond pas...:(

Tinkerbell79
11 May 2011, 12:50
leuke schoentjes Claudia :D

Mar22
11 May 2011, 14:29
Owwhjaa dat klopt ook, nou je het zegt!

@ Clau, zijn indd handiger omdat Milan nog veel kruipt!

Tinkerbell79
11 May 2011, 14:32
Pfff had net 'welcome home' gekeken....man man man wat heb ik gehuild, whahahhaha

Mar22
11 May 2011, 15:49
Fiieeuuwww... ben ik gelukkig niet de enigste ! Ik moest gisteravond zo huilen toen hij die moter/sundap gevalletjes zag.... Ppfff......

Tinkerbell79
11 May 2011, 15:51
Oh Mar, ik ook...tranen liepen over mijn wangen dat wil je niet weten, whahhahahah.

claudiagf
11 May 2011, 15:57
Aaaah vanavond pas?!?!? Grrrr! Moeten we dus nog flink geduld hebben en kan ik morgen pas lezen hoe het is gegaan.......:cry:

Ja, leuk h die sandaaltjes...vind ze ook geweldig. Maar vind het een beetje lastig. De schoenen die hij nu heeft, zijn maatje 20. Heb ze gekocht van dr. Visser, kennen jullie dat merk?
En als ik duw aan de voorkant bij zijn tenen, voel ik nog wel een cm ruimte. Precies goed dus. Maar ik vraag me af of ik dan nu ook maat 20 moet bestellen? Wil het eigenlijk wel graag via internet regelen.....lastig hoor...

claudiagf
11 May 2011, 16:02
Is dat trouwens dat programma met de vrouw van Renee Froger? Gisteravond op tv....heb het gezien....midden in het programma schakelde ik in en heb net zo hard tranen met tuiten gehuild, terwijl ik dus niet eens wist wat er allemaal was gebeurt....hahahahahahaha, vond ik nog zo frapant.....ze hadden het zo gemonteerd dat je moest huilen

Mar22
11 May 2011, 17:24
Ja is dat programma... Tranentrekker dus! Hihihih...

@ Clau, tja vind lastig. Zal je toch adviseren om dan naar een schoenenwinkel te gaan en zijn voetjes goed op te laten meten, en dan sandaaltjes te halen. Kan je natuurlijk daarna altijd nog via internet doen..

Tinkerbell79
11 May 2011, 18:41
Claud, weet je, ik had ook pas op de helft ingeschakeld, whhaha dus wist ook verder van bijna niets, wist dat ze zouden trouwen en dat hij een ongelukg had gehad, maar verder, whahahha. Echt zo gehuild!

susieq12
11 May 2011, 19:17
Jaaaaaaa alles is goed! Ik dacht zelf maandag of vandaag 8 weken te zijn. Ik ben vandaag 8 weken en 1 dag zwanger klopt dus mooi met eigen gedachten en bewijst ook dat mijn cyclus op de kop lag hahahahaha joehoe wij blij! 20 dec uitgerekend! Morgen mijn banner aanpassen!

Tinkerbell79
11 May 2011, 19:21
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ben zoooooo blij :D:D:D:D:D:D

Mar22
11 May 2011, 19:24
Ik ooooooooooooooook blij !!!

Susanna
12 May 2011, 07:22
Fenna spant de kroon qua lengte, die is 84.5 cm ;)

Fenna 84,5 en Jesper 84cm, zie je wel dat had ik nog in gedachten. Ik dacht dus :shock: bij het cb toen Jynt ineens k 84cm bleek te zijn. En de 10 kilo heeft ze op een haar na gehaald. Tjee, hoorde wel van iedereen dat ze van die lange benen kreeg, maar het is dus echt geen dopje meer. De groeicurve schoot ook enorm omhoog :)

Gisteren Lentefeest gehad, superlekker weer en een mooie opkomst. Werd zelf helaas tijdens het feest ziek, enorm lullig maar ben vlak voor het eind naar huis gegaan ipv helpen met opruimen. Gaat nu gelukkig weer goed. En was zo mooi om te zien, Jynt volledig op haar gemak aan het rondscharrelen, heerlijk.

Susie en Noam dus goed babynieuws, mooi zeg! Wel raar bij Noam, ik hoop dat het niet stiekem toch een drieling is... Je had toch nog een extra controle om te kijken wat die andere vruchtzakjes nu deden?

Die schoentjes van Mar heb ik ook gezien, en goede verhalen over gehoord. Voor Jynt hebben we andere sandaaltjes besteld, heb ze door m'n zus uit laten zoeken.

Reageer later op de anderen, moet nu aan de slag. Fijne dag!

susieq12
12 May 2011, 08:24
zo die jynthe is goed gegroeid!

pff zie net in mijn ticker nog 222 dagen te gaan pffff whahahaha

lion
12 May 2011, 08:54
Hey Susie!!!!!!!!!!!! Joepie de Poepie!!!!;) :) :) Een goeie echo, jippie!!! Helemaal goed meid! En haha nog 222 dagen te gaan, nou echt geloof me.... voor je het weet is het zover hoor!!! Ik vond de tweede zwangerschap nog sneller gaan dan de eerste!!! Je bent nu ook veel drukker nu er al een kindje rondloopt, dus de weken vliegen dan om joh!
Geniet!!!

En Noam, jij bent bij de gyn geweest toch?! Hoe was het?

Zo h, hier een ware slaapkont in huis! :) Lieke heeft geslapen van 22.15 uur tot 8.30 uur!!!!:-o Wow, dat is lang! Ik ben toen maar even gaan gluren of ze het nog wel deed;)... En toen begon ze zich uit te rekken en eenmaal wakker, honger!!!!! haha. en nu zit ze naast me in de wipstoel en zie ik die oogjes alweer kleiner worden, dus die gaat zo weer slapen!
Kan ik mooi even poetsen hier, want het is weer donderdag. Dus Elin bij de oppas en mannetje aan het werk. Heerlijk!!!! :). Hihi, ben blij met mijn donderdagen! :)

Susanna, zo h Jynthe is dus goed gegroeid meis!

Oh volgende week word ik tante, spannend!!!! Ik kijk er zo naar uit!!! Ze willen alleen niet vertellen welke dag... Snap ik hoor, maar vind het ook flauw. Ik wil het zo graag weten!

Goed, ik zal mijn kleine meid even naar bed brengen. Slaapt wat lekkerder denk ik dan in de wipstoel.

Susanna
12 May 2011, 10:30
Zo, even verder beppen.
Die schoentjes voor Milan zien er leuk uit Claudia.
Wij hadden voor Jynt dure schoenen gekocht in de schoenenwinkel, dichte zomerschoenen. Wel lastig, omdat je er per s sokken in aanmoet, dus daarom ook open schoentjes erbij gekocht. Deze wl via internet, elefents (bij van Haren, geen verzendkosten), ook maatje 21 (maar wij hadden vlak daarvoor dus die andere schoenen al met advies van de verkoopster gekocht, dus gewoon gekeken of deze net zo groot waren). Deze waren iets van 25 of 30 euro. En anders hadden we precies dezelfde gekocht als dat plaatje van Mar, hihi. Die had m'n zusje namelijk ook aangewezen.

Lion, spannend! Dan weet je ook nog niet of het een neefje of nichtje wordt? Wat een lekkere slaapkop die Lieke, houden zo!

Susie, wanneer ga je het goeie nieuws vertellen? Zal wel heel dubbel zijn, maar toch ook wel erg leuk. ben benieuwd naar de reacties!

Die arme Jynt heeft een hele lastige week achter de rug, elke dag was er wel wt, drukte, steeds pas om half 8 of zelfs half 9 naar bed, soms halverwege de nacht nog uit bed gehaald om thuis verder te slapen. Het kind is dus 's avonds onwijs moe, klimt nu zelf de trap op als ze vindt dat het te lang duurt, haha en kruipt het liefst ook snel haar bedje in. Ik was hl blij dat ze vanochtend uit zichzelf wakker werd, dat heeft ze wel een keertje verdiend. Maar ik moet zeggen, ze houdt zich goed, is lekker vrolijk (hoewel wat rustiger en knuffeliger) en het is gewoon z'n lekker ding! *zucht* ben weer nog meer verliefder op haar geworden (kan dat dan?). Ze blijft me verbazen, het wordt al zo'n grote meid...

claudiagf
12 May 2011, 10:30
JOEPIE!!! Mooi, dat alles goed is met je ukkie Susie...geweldig!!!
Nog heel wat zwangere dagen voor de boeg...:-D
Leuk toch?!?!?!

claudiagf
12 May 2011, 10:31
Tjeetje, Jynte ook al zo'n grote dame!!!! Dan kan ik me gewoonweg niet voorstellen dat Milan pas 81 cm zou zijn. We hebben het toen niet fatsoenlijk kunnen opmeten omdat meneer dat niet wilde. Dus ze hebben een schatting gemaakt. En ik geloof dat deze niet helemaal klopt. Het is best een grote jongen!!!

Susanna
12 May 2011, 10:32
Haha, ik zei al tegen m'n man dat het bij Jynt gewoon niet kon kloppen, gezien de lengte van de andere ukjes hier. Maar ik weet niet of ze netjes mee heeft gewerkt, zal het eens vragen.

Ilse1980
12 May 2011, 10:57
hey meiden

susie, geweldig zeg, goeie echo! Fijn hoor! en voor je het weet zijn die 222 dagen voorbij! Kijk nu af en toe naar foto's van mn laatste zwangerschap en dan besef ik dat het echt voorbij is gevlogen! gaat echt hard!

Claudia, lieve sandaaltjes hoor! Hoe gaat t met lopen met Milan? Stan heeft echt de smaak te pakken. Wil ook echt geen handje meer buiten, zelf doen haha. Grappig dat ze ongeveer tegelijk zijn gaan lopen he, de laatbloeiers haha.

Gisteren een heerlijk poets dagje gehad. Kindjes waren lekker bij mijn schoonmoeder! Heb er echt ff van genoten! Maar huishouden houdt nooit op, dus ik ga nu maar ff aan de strijk nu Stan lekker lig te slapen!

Groetjes

susieq12
12 May 2011, 12:28
Jamilah bedankt!

Haha ja ik weet ook wel dat het voorbij vliegt maar zo voelt dat nog niet... Ben nu koekjes aan t bakken met jesper ik heb J/M gemaakt... Zometeen strooi ik er muisjes over blauwe en roze...
Krijgen we net te horen dat mijn schoonouders vanavond niet thuis zijn... Ja shit zeg

NoaM
12 May 2011, 12:50
Haaai meiden.

Druk aan het schoenen shoppen, wij ook vorige week hoor! Sandaaltjes gekocht en mooie zomerschoentjes van Brakkies. Hij is er maar wat trots op whaha ;)

Susie!!!! Gefeliciteerd meid! Wat fijn dat alles goed is!

Gister zijn we bij de gyn geweest en die constateerde dat het een eenling is en de vruchtzak(ken) erboven was een eeneiige tweeling. De vruchtzak wordt gescheiden door een vlies. De vruchtzak is leeg maar groeit dus mee....
Ze wil dat ik onder controle blijf omdat ze de boel in de gaten wil houden. Ze wenste ons zelfs sterkte met de onzkerheid omdat het nog alle kanten op kan gaan. Opties die er zijn:

1: lichaam heeft vruchtzak geaccepteerd en blijft zoals ie is...
2: vruchtzak wordt opgelost door moederkoek.
3: lichaam wil lege vruchtzak kwijt en stoot alles af, ook ons gezonde kindje.....

Boehoe...... Ik wordt hier nou weer zo onzeker van!!!!

Gyn wil me zolang de lege vruchtzak zichtbaar is, mij onder controle houden! Over 3 weken weer een echo.

Liefs NoaM, Milan en klein vechtertje

claudiagf
12 May 2011, 13:09
Aaah Noam, wat een gedoe zeg. Je wilt gewoon horen dat het helemaal goed komt. Maar zoals je zelf al zegt, je hebt een vechtertje in je buik. Dus alle vertrouwen dat het goed gaat komen.....

Tja Ilse, we hebben volgens het CB geen late lopers hoor. Andere kindjes beginnen aan een hand te lopen en rond 1,5 los. En de onze hebben gewoon dat stapje overgeslagen met aan de hand lopen. Zo zie ik het......

Tinkerbell79
12 May 2011, 13:28
Noam, he bah wat vervelend die onzekerheid zeg....

Als Mik zich pijn doet (wel echt goed pijn, want ze heeft een vreselijk hoge pijngrens) dan wordt ze enorm boos. Ze wordt dan echt giftig. Ik mag haar dan echt niet troosten en ze loopt dan wel. Hoe zit dat met jullie kindjes?

Tinkerbell79
12 May 2011, 14:06
Jamilah, ja dat Mik wat pijn betreft een bikkeltje is had ik al heel vroeg door. Heb je dat nooit gelezen hier dat we Mik eens met opzet pijn hadden gedaan om te kijken of ze wel pijn voelde...zo erg was het en nu nog steeds. Tjee dat ik soms denk "ahhhhhhhhhh pijn" en zij niet reageert...tja...heeft ze vast van mama ;-)
maar ik zou haar zo graag willen troosten dan, pech voor mama ;-)

Tinkerbell79
12 May 2011, 14:18
Oh arm jong...maar bijzonder is dat het. Tja dan hebben we een bikkeltje :D Doet Mik haar jongensnaam in ieder geval eer aan ;-)

susieq12
12 May 2011, 20:24
Tink jesper huilt ook niet snel hoor... Vandaag hand aan oven verbrand :( maar dat zag ik pas vanavond. Hij heeft er geen kik om gegeven. Keer hele vinger blauw, op de creche gebeurd... Ze konden ons niet vertellen hoe het was gebeurd, gewoon omdat hij er niet om gehuild heeft. We horen het ook altijd van iedereen, dat hij zo'n bikkel is... En dat is ook wel nodig met onze stuntman....

Tinkerbell79
12 May 2011, 23:49
hahah ja man Jesper is echt een stuntman :D

Susanna
13 May 2011, 06:57
Noam, dikke knuf voor jou meid! Het zou veel fijner zijn als ze nu eens met zekerheid konden zeggen dat het goed zat. Gelukkig doet survivortje het enorm goed.

Een bikkel, Jynt is gelukkig niet kleinzerig, maar als ze echt wat heeft dan huilt ze wel eventjes. Ben d'r blij om, want ls ze huilt, dan is er iets. Kan me voorstellen dat jullie af en toe wat moeite hebben met jullie bikkeltjes, Susie en Tink. Maar ja, misschien passen ze daarom wel goed bij elkaar ;)

Mar22
13 May 2011, 07:24
Goedemorgen..

Fenna kan juist weer een echte DramaQueen zijn! Kan huilen of piepen om het kleinste dingetje, als ze bijnaaaaaa haar hoofd stoot of heel zachtjes valt bijvoorbeeld. Maar gelukkig kan ik aan het huiltje horen wanneer het echt menens is!
Vaak als je zegt van "nou kom op, opstaan niks aan de hand" dan is het weer gedaan. Maar als het menens is, dan hoor ik dat aan het huilen. Dan haalt ze heel lang geen adem, duurt dan heel lang voordat er weer een ademteug of geluid komt. En dan heeft ze echt pijn...

Straks de echo... Pfff krijg nu wel de zenuwen... als alles maar oke is..

Ilse1980
13 May 2011, 13:01
succes mar!

susieq12
13 May 2011, 14:33
Hmmm mar moest om 13 uur... Waar blijft ze nou?

Tinkerbell79
13 May 2011, 15:01
ohwww spannend zeg!!! Marrrrr, waaaaaar ben je ?????

Susanna
13 May 2011, 15:18
Ja Mar, ik kwam speciaal voor jou lang. Hoop dat alles goed is!

Ilse1980
13 May 2011, 16:18
mmmm..... nog steeds niks...

susieq12
13 May 2011, 16:32
Ik heb d'r gesmst... Maar niks nog

susieq12
13 May 2011, 18:00
Alles is goed met mars beebje!!!

Ilse1980
13 May 2011, 18:10
Gelukkig maar! Maakte me al een beetje zorgen!

Mar22
13 May 2011, 18:33
Heeeyy Dames..>

Sorry dat jullie zo lang op bericht moesten wachten, en je zorgen ging maken...
We gingen na de echo meteen door naar verjaardag, en daar deed mijn internetverbinding op mijn mobiel t niet, en ook geen gewoon bereik. Anders had ik al lang een berichtje gepost!

Maar alles is dus goed! Gelukkig....
Beebje is nu 347 gram en 23 cm

Tinkerbell79
13 May 2011, 19:57
Wauw, geweldig :D

En een meisje of een jongen ;-)

Ilse1980
13 May 2011, 20:20
ik denk dat t een jongetje wordt!

susieq12
14 May 2011, 10:51
Neeeee een meisje denk ik hahaha

Mar22
14 May 2011, 14:52
Tjaaa.. daar zullen jullie nog even geduld voor moeten hebben ! ;) 1 van jullie heeft het goed ;) Hahahahahaha..

Zoooo lekker crea geweest met Fenna net, goede vrienden van ons hebben vandaag hun trouwdag ( was ook vriendin van mama ), zij en ik schelen 20 jaar. Gaan wij veel mee om, en hun passen veel op Fenna..
Heb kadootje gemaakt, 2 ontbijtbordjes en kommen geverfd met special verf ( fenna geverfd ) en die staan nu in de oven te "bakken" zijn erg leuk geworden! Hihih..
Gan we vanavond heen, fenna daar naar bedje..

Fijne avond allemaal

Tinkerbell79
14 May 2011, 22:40
Oh Mar deel dat toch met ons.....:D :D :D

NoaM
15 May 2011, 13:42
hai meiden!

Mar wat fijn dat ht goed is met de kleine!!!!

Hier zijn we van vrijdag op zaterdag samen naar egmond aan zee geweest. We hebben heeeeerlijk uitgerust. Had die dag weer eens een roodbruin slijmpje (eenmalig) maar verder op een strandpaviljoen in de zon uit de wind, boekje gelezen, fish en chips gegeten, daarna samen een grote schaal met nacho's guacamole creme fraiche en gesmolten kaas. Daarna naar hotelkamer, tv gekeken, ff geslapen en rond 21u bij een mooi restaurant, buiten onder een dekentje samen, bij zonsondergang super lekker gegeten en rond 23u op bed na een bakje koffie bij de open haard.... Nou.....!!! Echt superrelaxed!

Wat hebben wij samen genoten. De andere twee nachten bij schoonouders geslapen die voor Milan zorgden als hij 's ochtends wakker werd, dus konden wij blijven liggen! Wauw, lekker bijkomen.

Liefs

susieq12
16 May 2011, 08:28
klinkt goed noam... ik krijg zin om ook met manlief weg te gaan hahaha

hier alles goed, weer aan t werk he, het weekend gaat vfeel te snel voorbij. Ik kijk stiekum al uit naar mijn verlof hahaha 16 weken niks hoeven

Ilse1980
16 May 2011, 18:22
wat is het rustig hier zeg! Had een paar dagen geen tijd om te komen, maar heb nog niet veel gemist!
Lekker Noam, zo genieten met je man! Heb ik ook zin in! Lijkt me heeeeeeeeeeeeeerlijk om weer eens een nachtje door te slapen!

Ik geniet nog steeds dat Stan kan lopen! Zo leuk he! Vanmiddag in de winkel was t wat minder handig haha. Was boodschappen op de band aan het leggen en Stan besloot nog even verder te gaan winkelen haha.

Ik ben van het weekend op stap geweest met mn man zn broer! PFffffffff merk dat ik geen twintig meer ben zeg! Wat was ik brak gisteren haha. Maar ja, wel een gezellige avond gehad!

Ik ga nog ff verder internetten met Jim al slapend boven op me... echt een handebindertje hoor, wil alleen maar bij mij liggen en anders gaat ie krijsen...

Tinkerbell79
16 May 2011, 18:57
Ilse, hahaha nee 20 zijn we niet meer, dat merk je wel. lekker dat je eruit bent geweest,
Noam, ook al lekker dat je weg bent geweest!

Oh ben zo trots op Mik. Ze zegt "tietui ben je" nadat ik zei "vliegtuig waar ben je"...en daarna zei ze het de hele tijd. Wauw, echt te gek!!

Mar22
16 May 2011, 19:26
Hey Dames...

@ NoaM, lekker genoten dus. Fijn hoor!

@ Susie, hahaha naar dat verlof kijk ik ook wel uit hoor! Nog 14 weekjes ;)

@ Tink, aaahhh wat goed van Mik! Leuk he al dat kletsen, heerlijk!

Zo net controle gehad bij de VK, alles weer goed.. Kleine lag al wel hoog. Maar dat was wel te merken met mijn groeiende buik! Hahaha.. Was niet erg zei ze, omdat heel gemiddeld kindje was ( ahv gegevens 20 weken echo ). Nouja beter hoog dragen dan dat ik rondom helemaal uitdij ;) En had bij Fenna ook zo'n flinke buik.. Dus ben t wel gewend ;)

claudiagf
17 May 2011, 08:10
Het is inderdaad rustig geweest hier ladies....iedereen druk??? Ik zelf wel. Voornamelijk op het werk. We zijn druk met voorbereidingen voor een audit volgende week. En daar hangt veel vanaf. Dus op het werk weinig mogelijkheden om hier langs te wippen.....

Leuk h Tink, dat het kletsen nu zo snel gaat. Ik vind het heel gaaf. We moeten thuis nu echt opletten met wat we zeggen want hij is zowat een papegaai. En je weet Tink, 2 woorden achter elkaar gebruiken is eigenlijk pas vanaf 2 jaar....:mrgreen:...slimme kids!!!
Milan zegt trouwens ook vliegtuig. Maar het klinkt meer als viegtuig. Hij zegt dat (als een vliegtuig over vliegt) dagdag vliegtuig....zo snoezig.
Gisteren hebben we hem voor het eerst mexicaanse wraps gegeven. We waren erg benieuwd of hij het iets vond maar hij heeft echt gesmuld. Eten jullie kindjes al met vork of lepel? Hier helaas nog niet. Hij speelt alleen met de vork. Dus we laten hem wel oefenen ermee maar voor de rest eet hij eigenlijk nog met zijn handen. We weten niet zo goed hoe we dit kunnen veranderen. Nog tips?
Voor de rest gaat het lopen best redelijk. Hij kruipt alleen nog best veel tussendoor. Omdat dit nog sneller gaat. En helaas, het is niet zoals bij Ilse dat hij lopend door de supermarkt gaat.
Ik denk dat hij nog zekerder moet worden hierin....

susieq12
17 May 2011, 08:25
ach claudia dat komt vanzelf hoor!

hahaha vliegtuig... toch eens uitproberen bij Jesper... wat hij daar dan van maakt

lekker ilse, wezen stappen, Jim handenbindertje? heb je hem in een draagdoek dan ofzo? anders lijkt het me wel heel onhandig met zo'n lopend kereltje!

haha mar, ik moet nog wel wat meer dan 14 weekjes haha. gek dat ik er nu al naar uit kijk. Stop jij 6 weken van te voren? vorige keer zat ik voor die tijd al in de ziektewet dus ik ook. maar nu nog geen last van mijn bekken en ben ook niet van plan daar last van te krijgen hahahaha. maargoed we zullen zien. tot nu toe bevalt het me prima dat zwanger zijn, niet echt ergens last van op wat misselijke brakke dagen na. Ik ben niet extreem moe ofzo dus prima toch!

gister heel gesprek met mijn schoonmoeder, het gaat toch elke dag wel een beetje slechter met mijn schoonvader. Manlief wilde dit niet horen van (lees; er niet over willen praten) dus ik zit er in mijn eentje mee. pffff wel pittig hoor. Maargoed het moet bij hem altijd ff binnenkomen en dan zal hij er vanaaf wel over willen praten...
Wij hebben 4 juli de geslachtsbepalende echo, sv is de 5e jarig. zitten erover te denken hem mee te nemen naar de echo... maar twijfel nog omdat als hij niet ziek was geweest we dat ook niet hadden gedaan... aan de andere kant zal het wel heel waardevol zijn... en weer aan de andere kant... het is dan ook heel verdrietig.. pfff moeilijk moeilijk al die dilemmas

tink heb je eigenlijk auditie gedaan voor the voice??? Ik lees er niks meer over

Tinkerbell79
17 May 2011, 11:35
oh ja die was gisteren whahhaha. Nee niet heen geweest dus, ook helemaal niet meer aan gedacht, hahah ;-)

Mar22
17 May 2011, 18:45
Hey Dames..

@ Claudia, dat eten met vork/lepel komt vanzelf! Fenna at ook steeds met haar handen, maar begint steeds vaker met bestek te eten. Gewoon erbij geven, ze gaan het vanzelf gebruiken. En ze eet nog met haar handen erbij hoor!

@ Susie, indd lastig dillemma... Maar snap je ook goed daarin. Volg je hart, het is indd waardevol. Maar het is ook al heeeel waardevol als je hem het geslacht verteld.
Bedoelde ook dat ik over 14 weken met verlof zou gaan ;)
Fijn dat je geen last hebt van je bekken nog, en hopelijk blijft dat zo! Hier zijn de harde buiken ook veel minder, maar neem nu savonds ook meer mijn rust na het werken. Dat huishouden komt de volgende dag wel weer. En VK zei gister ook, dat het dan echt een teken van je lichaam is om rustig aan te doen.

@ Tink, aahhhh dus geen Voice voor ons om je aan te moedigen? Potverdikkie ! Hahahha..

Aahh Fenna was straks zooo lief, kwam ze bij me en ging ze mijn buik kusjes geven en met haar hoofdje tegen mijn buik aan liggen.... De schat..

Tinkerbell79
17 May 2011, 19:05
Mar, sorry hahah ;-)

Susie, hm das een lastige idd. Wat zegt manlief ervan? Ik denk dat hij het wel heel speciaal zal vinden en het is wel heel mooi natuurlijk.
Claudia, Mik eet ook nog vaak met de handen hoor, meestal zelfs. Ze prikt wel de laatste tijd meer met haar vorkje en dan klappen we hel hard haha.
En net de handen eten is niet zo verkeerd hoor, dan otdekken ze het voedsel ook goed ;-)

susieq12
17 May 2011, 19:39
Wist ik hoor mar! (Van die 14 weken) ik bedoelde dat ik er nog heel wat meer moet haha
Tink manlief (jij noemt zijn naam foei!) Weet het ook niet, als we hem mee zouden nemen doe je dat om hem iets mee te geven wat hij niet kent, en natuurlijk om het met hem te beleven, maarja mijn ouders kennen het ook niet en ik gun hun ook wel een kijkje in mijn buik... Snappie? Al je familie wordt belangrijker als er zo'n kut ziekte om de hoek komt kijken, je beseft hoe waardevol alle famillie en vrienden zijn... Lastig
Niet naar the voice? Hmmm valt me van je tegen hoor ;)

Mar22
17 May 2011, 19:48
Ik zit aan de chocomelk en de chips... Damnzz wat een rare combi! Maar had in beide zooooo zin!

Tinkerbell79
17 May 2011, 20:18
Mar, whahhaha lekker zeg. Ik aan de chips en cola, das normaal!
Susie, heb het al veranderd, sorry lieverd! Hm ja...dan moet je nog een keer zwanger worden en dan neem je je ouders mee, hahahha ;-)

Ilse1980
18 May 2011, 08:05
moeilijk is dat susie, maar ik denk dat jouw ouders het wel zullen begrijpen dat je je schoonvader mee neemt toch? Je weet nooit hoe hij alles nog mee kan maken...
Moeilijke keuze..

Mar, heerlijk zwanger dus haha met die rare combinaties!
Nog ff reageren op Claudia, Stan eet meestal wel met vork of lepel. Heeft hij zelf al gedaan vanaf het begin dus heb het hem nooit echt hoeven leren.
Komt vanzelf wel hoor bij Milan!

Ik vind trouwens dat Stan ineens echt sprongen vooruit maakt zeg. Lopen natuurlijk, maar hij gaat ook echt ineens heel veel woordjes zeggen.
Wat een leuke leeftijd is dit toch he?
Ik zou t ook nog wel heel leuk vinden als we nog eens een keer een meeting doen, maar das lastig te regelen volgens mij..

Mar22
18 May 2011, 08:32
Dan moeten we wel "snel" meeten, met de zwangeren onder ons rekening houdend!

Lijkt me ook leuk hoor !

susieq12
18 May 2011, 08:54
jaaa lijkt mij ook leuk!

oja claudia jesper eet met hand en vork hahahaha, als het met de vork (of lepel) niet snel genoeg lukt gebruikt hij zijn handjes. ach komt wel maak me er niet druk om

ilse, jahoor mijn ouders zullen het wel begrijpen maar het is meer dat ik het ook met hun zou willen beleven snappie? meer zo'n pluk de dag idee.... ach we zien wel

gister weer lekker zitten janken bij welcome home, en vannacht dus gedroomd dat manlief niet meer thuiskwam.... pffff die zwangerschap laat me de vreselijkste dingen dromen.... weet nog dat ik bij jesper droomde dat de baby met 15 weken geboren werd iedereen dat normaal vond en ze hem helemaal nakeken en weer terug in mijn buik stopte... raar

claudiagf
18 May 2011, 09:04
Aaah dus het is niet abnormaal dat een kindje van deze leeftijd nog met zijn handjes eet?!?! Mooi zo. Vroeg het me namelijk af. Kunnen jullie trouwens ook na het eten de hele vloer poetsen??? Milan knoeit nog behoorlijk tijdens het eten. Vooral als we pasta of rijst eten....hahahahahahaha
Ook zit ie zelf helemaal onder. Smeert het zowat door zijn hele gezicht. Wat een opgave is het toch voor zo'n kleintje, om te eten....
Het klopt inderdaad wat je zegt, Tink. Milan wil altijd eerst alles voelen van eten. Dan knijpt hij erin enzo. En als het "goedgekeurd" is, stopt hij het in zijn mond.
Het is trouwens een echte vleeseter! Tot nu toe eet hij alles van vlees. Groente is ie toch minder gek op. Voornamelijk bonen en mais, vind ie lekker. En dan allerlei soorten bonen, behalve snijbonen. Die vind ie weer minder.
Voor de rest is ie in voor alles. Ik vind het zo fantastisch van hem dat ie ook alles gewoon probeert. Hij stopt het in zijn mond en als het hem niet bevalt, haalt ie het er net zo hard weer uit!

Tinkie, niet meegedaan aan the voice....??? Erg jammer....

Alweer een meeting plannen??? Lijkt me super. Kom maar op met datums? Milan is nu wat flexibeler. Voorheen wilde ik me erg aan zijn slaaptijden houden. Maar omdat hij nu nog maar 1 slaapje per dag heeft, is het een minder groot probleem......

Mar22
18 May 2011, 10:29
Alweeer een meeting plannen ??? Hoe bedoel je Claudia?

We hebben toch nog nooit een forum meeting gehad met ons groepje? Of lijd ik nou aan geheugen verlies?

claudiagf
18 May 2011, 10:38
Oooh nee Mar, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde met "alweer" dat we al geregeld datums hebben doorgesproken maar dat het er nooit van gekomen is.....

Ilse1980
18 May 2011, 11:17
Nou, zullen we t regelen dan? :mrgreen:
Eerst eens kijken wie er allemaal wilt komen? waar iedereen woont zodat we een locatie kunnen plannen? Kunnen we daarna de datum bespreken toch?

susieq12
18 May 2011, 12:12
ik ga mee!

claudiagf
18 May 2011, 12:15
Ikke dus ook mee!!!!
Tja, een locatie.....waar gaan de andere groepjes normaal gesproken naar toe?

Tinkerbell79
18 May 2011, 12:21
Claudia, ja ook hier moet ik de vloer poetsen nadat Mik heeft gegeten.....nadat ik de hond erop los heb gelaten whahahha ;-)

MEETING ja!!!

Nou laten we de koe bij de horens vatten, ik regel het wel. Als iedereen mij via de hyves even haar emailadres stuurt dan zorg ik dat er data komen voor onze meeting via afspreken.nl. Locatie, tja iedere keer als ik ergens afspreek dan ligt het in gelderland. Ouwehands dierenpark is redelijk centraal. In juni afspreken???

Ilse, mooi dat Stan zo lekker hard gaat. Ja ik vind deze tijd ook echt helemaal geweldig!!!

Ilse1980
18 May 2011, 12:29
Goed bezig Tink! Regelen we het idd in juni! Leuk!
Ik ga je gelijk ff mailen.

Oh ja, hier na t eten lijkt het ook net een slachtveld! En ik heb zo'n hond die geen kruimels ruimt haha. Mn hondje wat was overleden deed dat wel!
Gisteren was t helemaal erg, hadden we rijst op haha :mrgreen:
En uit eten gaan, ik schaam me er gewoon voor hoe troep die dan maakt, maar ja, hoort erbij he!

susieq12
18 May 2011, 12:47
ouwehands? is dat amesrfoort? prima, je hebt mijn adres toch?

Tinkerbell79
18 May 2011, 13:19
Susie, ja maar stuur toch ff via hyves ajb!!

ja amersfoort, geen idee, daar ergens hahah. Of willen we een speeltuin. Als iemand een speeltuin weet in die buurten dan is het ook goed, mij maakt het niet uit.

Voorkeuren voor dagen? vrijdag, zat zond??? Dond? zegt u het maar....

zou wel eens tijd worden ja

clau, rijden wij samen dan?

Ilse1980
18 May 2011, 13:22
in t weekend kan iedereen wel toch? Door de weeks zitten de meeste toch met t werk..
Lijkt me echt leuk als het er nu eens echt van gaat komen!
Dierentuin is wel een leuk idee, maar speeltuin ook wel? Is wel wat goedkoper dat de meeste dierentuinen denk ik....

susieq12
18 May 2011, 13:22
pfff tinkie sla eens dingen op... ik whats app het wel

amersfoort is prima, is voor ilse ook te doen... en ook voor mar. Lion weet ik niet zo 123 waar ze woont

Ilse1980
18 May 2011, 13:27
net ff gekeken en voor mij is t 1 uur en 50 min. rijden. Is wel te doen hoor.
Voor Mar zou t een uurtje zijn, en voor lion ook een uurtje. Wie hebben we dan nog?

Tinkerbell79
18 May 2011, 13:35
heb alvast naar sommigen gestuurd, haha, adressen kan ik toch toevoegen, dat scheelt

Tinkerbell79
18 May 2011, 13:36
noam, malou?

ja whatsapp maar, suus, ik heb alleen ene email van wanadoo, die deed het de vorige keer niet

claudiagf
18 May 2011, 13:51
Yeah, gaat het er nog dan toch eindelijk van komen.... :-D
Zou echt leuk zijn. Ik kan eigenlijk altijd op vrijdagen, zaterdagen en zondagen. Of er moet echt iets zijn op een specifieke dag. Maar dat zien we t.z.t. wel!

Ja Tink, vind het prima om samen te rijden.....gezellie....
Heb jij een snelle(re) auto! Want mijn autootje is een beetje een sloompje op de autoweg.....:mrgreen:.....

Mar22
18 May 2011, 14:02
Gaat het er dan toch van komen? Hahaha....

Alleen, ik gooi meteen roet in het eten.. Juni gaat mij echt niet lukken. We zitten de hele maand juni ongeveer al vol ( 2x vrijgezelledagen, feest, dopen nichtje, verjaardag vriendlief, feestje 12.5 jaar samen, en hier kermis )....

Tinkerbell79
18 May 2011, 14:04
mar, heb er ook het eerste weekend van juli bij gezet :D
heb je je email al gestuurd mar?

Mar22
18 May 2011, 14:05
ja net naar je via Wapp

Tinkerbell79
18 May 2011, 14:15
yesssss.

Hm heb ik dan iedereen? haha kan moeilijk de namen hier neerzetten....ok komt ie: Susie, Ilse, Noam, Mar, Claudia, Lion en Tink en mamalou...mis ik dan nog iemand?? (sorry voor degene die ik dan vergeten ban, haha)

claudiagf
18 May 2011, 14:18
Susanna!!!

Mar22
18 May 2011, 14:31
Jeps Susanna,

(En suus is hier nooit meer geweest, althans bijna nooit meer geweest na de geboorte van haar dochtertje...)

claudiagf
18 May 2011, 14:42
Nee inderdaad, Suus is inderdaad niet meer hier geweest. Best jammer eigenlijk. Eerlijk gezegd kan ik het me niet voorstellen om hier niet meer te komen. Misschien een paar dagen ofzo. Maar nooit meer?!?!?! No way!
Jullie zijn allemaal mijn digi-dinnetjes!!!!

claudiagf
18 May 2011, 14:46
Ok, suus zit wel nog op hyves.....ze heeft een prachtige dochter trouwens....echt een leuk meisje.....

Tinkerbell79
18 May 2011, 14:54
ohhhhh Susanna, sorry meid, ben jou vergeten......Klopt idd

claudiagf
18 May 2011, 15:15
Foei Foei Tink!!! Hihihihihihi, nee geintje....

claudiagf
18 May 2011, 15:54
Aaaah zoonlief is vandaag precies 19 maanden!!!!

En trouwens, het is vandaag ook precies 9 jaar geleden dat mijn vader is overleden....

een dag van tegenstrijdigheden....

Tinkerbell79
18 May 2011, 16:00
9 jaar geleden Clau, moeilijke dagen denk ik he?

19 maanden je mannetje, gaat rap he?

claudiagf
18 May 2011, 16:02
Nou, het blijven altijd dagen waar je effe stil bij staat....maar het wordt gelukkig wel allemaal iets minder beladen.....Niet zozeer makkelijker, want je blijft iemand missen maar het ergste verdriet slijt wel......

Tinkerbell79
18 May 2011, 16:06
Gelukkig dat dat slijt...pfff lijkt me verschrikkelijk zeg. Ben zooo vreselijk blij dat ik mijn ouders nog heb (allemaal incl biovader ;-)) en mijn schoonouders :D Prijs me dan wel heel gelukkig. Mijn schoonpa is ook al 73, dus dat is ook al zo'n leeftijd...

Mar22
18 May 2011, 18:01
Hey Ladies..

@ Clau, klopt heb haar ook op hyves, en ze heeft zeker een prachtige dochter!

Eigenlijk best veel meiden onder ons die al een moeder-vader-of 1 van schoonouders moeten missen he.... En dat allemaal op jonge leeftijd..

Tinkerbell79
18 May 2011, 18:23
Ja dat vind ik ook erg opvallend...bah akelig he

Mar22
18 May 2011, 18:30
Ja zeg dat wel....

claudiagf
19 May 2011, 09:26
Ja er zijn zeker al veel meiden hier die een ouder moeten missen ja. Viel me ook al op! Toch is dat prettig want zo kan je je wel goed verplaatsen in een ander. Want voordat je eentje van je ouders verliest, weet je absoluut niet hoe het voelt.
Toch? En zo heb je tenminste toch nog mensen met wie je erover kan praten omdat ze weten hoe jij je zelf voelt.
Ik weet toen het pas was gebeurt (was toen pas 23 jaar), toen waren er pas echt weinig mensen in mijn omgeving die het hadden meegemaakt. Een paar jaar later ontmoette ik mijn beste vriendin en haar moeder was overleden aan borstkanker toen ze 16 was. Dus iemand die snapte wat ik bedoelde en andersom. Erg prettig.
Ik merk wel aan mezelf dat ik meer aan mijn vader denk op "gewone" momenten i.p.v. op specifieke dagen zoals zijn sterfdag.
Gewoon opeens tussendoor. Zit ik bijvoorbeeld met Milan op de bank en dan zie ik zijn foto staan. Dan zit ik me af te vragen wat voor een opa hij zou zijn geweest enzo. Ik geloof echt dat hij super mega trots zou zijn geweest op zijn kleinzoon.
Het zou echt zo'n opa zijn geweest die van alles zou ondernemen met zijn kleinzoon. Zoals in die reclames. Zeker te weten. Tja, als ik hieraan denk, kan ik wel verdrietig worden. Ik laat vaak de foto van mijn vader aan Milan zien en zeg em dat dit opa is. Het gekke is dat Milan heel vaak Cacco (= Marco, mijn broer) tegen de foto zegt. Misschien dat hij dan toch iets van mijn broer herkent in de foto ofzo.

Nu effe iets positievers....mijn ma vertekt morgen lekker op vakantie!!! De bofkont! Ze gaat 6 dagen naar Lourdes met een vriendin. Niet zozeer dat ze zo gelovig is. Maar deze reis kreeg ze voor een groot gedeelte vergoed van de zorgverzekeraar omdat ze chronisch ziek is. Echt leuk voor haar. Ga haar wel missen, ook al is het maar voor 6 dagen!

En meiden, geweldig. Milan kan dus "handjes draaien" zingen van K3!!!! Met de bijhorende gebaren! Whhahahahahahahaha! Echt super. Hij is zo gek van het liedje. Hij zingt echt: "handjes draaien, handjes draaien, aha aha ahahaha!" Zo lief! Vanmorgen hadden ze het liedje opgezet bij het kdv en huppetee, meneer ging meteen helemaal los!!!! Ik vind het gewoon echt knap, hij zingt het ook echt op toonhoogte en alles. Maar hij kan al meerdere liedjes mee zingen, ook het liedje van Bumba, poesje miauw, in de maneschijn......
Hij is in elk geval helemaal gek van rap muziek! Jawel! Wij luisteren er zelf ook veel naar (ik voornamelijk r&b maar papa naar rap) en hij gaat dan echt uit zijn dak. Komt er zelfs om vragen. Begint te dansen. Hij heeft zelfs een favoriet, daar kent hij het refrein van.......wat een lekkertje is het toch....

Ilse1980
19 May 2011, 09:46
zo claudia, die Milan van jou is echt een slimmerd! Dat hij al liedjes mee kan zingen zeg! Echt super knap! Stan heeft zn eigen rap, zingt dat bowowowo, bowowowo, en dan met zn handjes omhoog en omlaag haha. Vond dat al heel knap haha

Jammer he, dat we een van onze ouders moeten missen... je vraagt je toch heel de tijd af van hoe ze er mee om gegaan hadden. Mijn moeder had helemaal weg geweest van mn kindjes, dat weet ik zeker!

Ik heb zin in de meeting! Hoop dat t nu wel door gaat!

Tinkerbell79
19 May 2011, 15:37
Claud, hahahha geweldig wat is jouw Milan goed zeg!! Mik kan "ahhhhh" en "oehhhhhh" (van Adele) zingen en daarbij dansen en gebaren, maar dan houdt het ook echt op hoor, hahah. Super knap van hem zeg. Heb je geen fimpje van hem, lijkt me super om te zien :D :D

Heerlijk om zo trots te zijn he.

was vandaag met mams lunchen en toen zei een oudere man naast me "als ik zulke lieve kinderen als die van jou had gehad, dan had ik er nog drie gewild" hahah is dat nog eens een compliment? :D

NoaM
19 May 2011, 16:48
Hai dames,

Zo hier weer een paar roerige dagen achter de rug!
Dinsdag wr een heftige bloeding met veel buikpijn.... Man ik weer janken natuurlijk werd me nu ff teveel allemaal. Heb als eerste ziekenhuis gebeld en mocht direct langskomen, riendlief heeft me thuis opgehaald en wij naar de gyneacoloog....
Moest ook nog een inwendige echo!! Man met zoveel pijn voelt dat dus cht niet lekker!
Zagen we niet een prachtig kindje rondspringen! Letterlijk aan het springen! Wow wat een verassing.
Ze kon de bloeding ook niet plaatsen maar o wat heb ik weer gehuild.... Pfff wat een emotionee achtbaan id dit zeg gadver!

Bloeding is weer gestopt na 2 dagen, buikpijn is weer weg, dus net of er niks is gebeurd!

Haha maar wel blij dat t met de kleine zo goed gaat! Blijven zitten he klein wondertje!!!!!

Tinkerbell79
19 May 2011, 16:58
Noam, das zeker een survivor!! Had je aan mail gestuurd voor een meeting, maar misschien had ik een verkeerd emailadres, kun je me die pben, indien je wilt meeten??

xx

Susanna
19 May 2011, 19:10
Wat een survivor zeg Noam! Ik duim hard voor je dat zulke rotsituaties je vanaf nu bespaard blijven, wat moet dat een aanslag op je gesteldheid zijn, bah! Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat je kleine uk dan extra goed laat zien hoe goed hij/zij het doet (jump, jump!). Wordt wel lastig om te genieten van je zwangerschap.

Jee, wat een dancing kings en queens zijn het hier zeg! Hier zingen we 'zag twee beren', 'in de manenschijn', 'klap eens in je handjes' en 'visje, visje in het water' en daar doet ze de gebaartjes dan bij, maar alleen als je het net vraagt, hahaha

Lijkt me leuk als we echt gaan meeten! Alleen was er nu al geen datum meer die iedereen kan... wat doen we, toch maar gewoon doen als de meesten kunnen? Amersfoort, die omgeving hadden we in het verleden idd uitgezocht omdat dat het meest centraal was. Zal wel eens speuren wat je daar allemaal in de buurt hebt.

Op het ogenblik zijn hier de nopjespuzzels helemaal hot. Jynt kan dat echt goed, ze kijkt en duwt alle stukjes in n keer op de goede plek.
Glijbanen vindt ze ook nog steeds super. In het zwembad hadden ze er gisteren ook n. Ik trots, Jynt bleef netjes wachten tot de glijbaan leeg was, en klom dan voorzichtig omhoog, ging zitten en roetsj! Ja, tot de laatste keer dus. Ze mocht nog n keertje, en ging dus staand de glijbaan af! Ik schrok me rot, en ze viel uiteraard ook, maar nog geen half piepje of ze wilde alweer gaan. Ze was flink boos toen we naar de douche gingen.

Ze kan sowieso al erg boos doen de laatste tijd. Gillen als ze iets wil hebben, maar daar reageren wij niet op, dus dan gaat ze huilen :-? Gelukkig niet zo lang, en als ze dan weer normaal doet, krijgt ze vaak alsnog waar ze om vroeg (brood of aardappelen of zo). Hopelijk krijgt ze dan door dat ze alleen haar zin krijgt als ze het normaal vraagt. Jee, da's niks voor mij, zo opvoeden. Maar ja, zal wel moeten, ik roep zelf het hardst dat kinderen 'recht hebben op grenzen' (ingegeven door een feestje, mijn zus en mijn neefjes/nichtjes, ach ja, heel verhaal).

Tinkerbell79
19 May 2011, 19:54
pfff staat nu net in de krant dat een vader zijn zoontje van 3 jaar heeft overreden toen hij de auto in de achteruit zette voor zijn huis.....Oh man wat is dat verschrikkelijk zeg voor die man, het gezin...kan ik om janken...:(

Ilse1980
19 May 2011, 20:11
getsie Tink, wat een verhaal.. moet je toch niet aan denken he!

@Susanna, die Jynt! Ik zie dr al gaan van de glijbaan staand haha. wat een waaghals!

@Noam, ukje moet maar lekker blijven jumpen waar die zit hoor! Hoop dat de rest van je zwangerschap een beetje rustig verloopt!

Mar22
20 May 2011, 08:26
Goedemorgen!

@ CLau, knap hoor van Milan! Fenna houd ook van muziek/liedjes zingen. Zodra ze dat hoort begint ze te dansen.. Sinds paar dagen heeft ze haar eigen versie van het liedje "visje visje in het water" erg grappig...

@ Tink, ppff hoorde het net op t nieuws van dat ongeluk, moet je toch niet aan denken zeg... Mijn god...

@ NoaM, vasthouden dat kleine wondertje van jullie !!!!

@ Susanna, hahahaha ik dacht meteen aan Fenna over dat verhaal van de glijbaan, is ook zo'n waaghals!

@ Susie, ben je er al uit mbt de geslachtsecho?

Vanmorgen een rustig ochtendje, Fenna is aan het spelen en ondertussen tv aan het kijken.. Vanmiddag gaat ze naar het kdv, heb zelf cursus weer over Emmi Pikkler..

susieq12
20 May 2011, 10:31
Haha die jynthe... Jesper kan ook lekker kwaad worden als hij zijn zin niet krijgt haha ook heel dramatisch trouwens...

Noam wat een vechter zeg... Shocking om zo zwanger te zijn... Wanneer gaat het risico afnemen?

Nee ik weet het nog niet, hoeven ook nog niet direct te beslissen natuurlijk... Nu neig ik er naar om ze niet mee te nemen... Wat een gedoetje haha manlief is daar nu begonnen met de verbouwing (bad en slaapkamer beneden) het valt hem behoorlijk zwaar de laatste rustplaats voor zijn vader bouwen :(

NoaM
20 May 2011, 15:56
Oooo wat erg van dat kindje! Pfff dat zal je overkomen zeg bah!

Wat geweldig dat alle kindjes zo lekker kunnen meedoen op muziek, Milan is wat meer van het boerenstampen op muziek met 1 voetje op de grond en zijn armen als kippenvleugeltjes.... haha
Verder wil hij niet zoveel nadoen.

Susie, het risico neemt pas af op het moment dat de vruchtzakjes worden opgenomen door mijn lichaam. Maar f dat gebeurd is een tweede. Dus kan heel goed zijn dat dit risiso de hele zwangerschap blijft....

Ondanks alles ben ik alweer 10 weekjes!!!!! Yeah!

susieq12
22 May 2011, 11:27
zo zo wat een rust hiero....

noam, gatver wat een spannende zwangerschap zal dat zijn als je lichaam de overige vruchtjes niet opneemt... bah

hier alles goed, gister ziek geweest ook veel moeten niezen... nu hele zere banden pffff

Susanna
23 May 2011, 07:35
Susie, al weer wat opgeknapt?

Noam, dan blijft het bij jou dus spannend. 10 weken alweer, hebben jullie het al aan familie verteld?

Ja, het was hier erg rustig. Hopelijk omdat iedereen lekker van het weekend genoot!

Hier niet echt, ben de hele dag gister bezig geweest met m'n scriptie, maar hopelijk kan ie vanavond dan de deur uit (en dan maar hopen dat er niet veel aangepast hoeft te worden).
Verder een rotweekend omdat ik weer een 'fijn' gesprek had op m'n werk, n van m'n bazen wil het stagemeesterschap gaan waarnemen bij mij, tegelijk heeft hij gezegd dat ie m'n werk absoluut niet vertrouwd, wl mee wil helpen met die stage maar ook denkt dat ik dat voor nop doe omdat m'n hart daar niet ligt. Verder kreeg ik te horen dat ik toegelaten ben tot het pilotgroepje voor die tweede scriptie die ik moet schrijven, dus da's dan wel weer positief, maar wel weer dubbel allemaal.
Nou ja, hoop geklaag. Ben gisteren mooi wel een stuk wezen fietsen met Jynt. Dat zijn dan toch de belangrijke dingen in het leven. Nu weer aan het werk, ach ja, 't loopt allemaal wel. Wie heeft ooit gezegd dat je je werk per s leuk moet vinden.

claudiagf
23 May 2011, 09:16
goeiemorgen dames.....allemaal een prettig weekend gehad?

Tjeetje Noam, wat een gedoe weer vorige week!?!? Je houdt het wel spannend zeg. Of moet ik zeggen dat je jumpende ukkie het spannend houd. Pffff! Hopelijk gaat het snel weer beter zodat je echt kunt gaan genieten...

Tjeetje Susanna, wat is Jynthe een waaghals!!!! Alleen van de glijbaan af!!!! Poe! Eerlijk gezegd zou ik dat Milan nog niet laten doen. Te eng! En het is zo'n onbeholpen mannetje soms....

Helaas geen fimpje van een zingende Milan! Hij stopt telkens als we iets willen opnemen. Heb het al vaker geprobeerd met mijn gsm enzo. Maar zodra hij iets merkt, stopt hij ermee om zich te concentreren op het filmen.
We moeten proberen om het stiekem te doen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Hij heeft alles door...:mrgreen: Maar het is echt geweldig. Gisteren pakte hij zijn gebruikte luier (ik had em net verschoond en de vieze luier effe op de grond gelegd, voordat ik deze weg zou gooien). Hij loopt met zijn vieze luier naar de afvalbak en wilt em weggooien!! Wow, slimmerd.
Gisteren bezoek gehad van mijn schoonfamilie. Ze hadden hem zo'n water en zandspeeltafel gekocht voor buiten. Hier kan hij aan staan. Hij vind het prachtig. Was een geslaagd cadeau.
Voor de rest gaat het zijn gangetje. Maar wat ik wel typisch vind, is dat hij alleen maar loopt op plekken die veilig en bekend zijn. Op straat bijvoorbeeld wil hij nog niet lopen. Erg onhandig, vooral omdat ik weer ontzettende last heb van mijn linkerschouder/arm. Dan is sjouwen niet echt prettig.
Thuis enzo loopt ie hartstikke veel.
Trouwens hier ook eentje die hartstikke boos kan worden. Echt zo boos dat hij zich op de grond smijt (op zijn buik) en dan hard gaat gillen/huilen. Echt zo'n driftbui-gedrag. We proberen het zoveel mogelijk te negeren. Dan stopt het het snelste. Maar het is soms gewoon moeilijk.
Gelukkig komt het voornamelijk nog binnenshuis voor. Maar ik hou mijn hart vast voor het moment dat hij het gaat doen als we boodschappen aan het doen zijn ofzo...:-o